Sander de Vries
@SanderVries_LC
?
SC Cambuur heeft gewenste rechtsback binnen en strikt Sturla Ottesen
Welkom Sturla, maak er wat moois van |:)
Niveau is lastig inschatten. Heeft eigenlijk alles 90 minuten gespeeld tot eind van het seizoen. Zou topfit moeten zijn. Ben benieuwd.
Welkom Sturla en veel succes in Leeuwarden.
Anderhalf jaar contract
Welkom en veel succes |:)
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2024, 16:53:12
Niveau is lastig inschatten. Heeft eigenlijk alles 90 minuten gespeeld tot eind van het seizoen. Zou topfit moeten zijn. Ben benieuwd.
Lijkt een goed profiel te hebben voor onze club.
welkom en knallen voor de club
Welkom bij onze mooie club |:)
Sprak iemand die Stabaek wel kon en ook de Noorse competitie. Die was erg enthousiast over deze speler
Beste pot jongen. Deurgaan. |:) |:) |:)
stond zijn mannetje lekker fel en kwam mee op als het kon,,
ken altijd nog beter maar deze komt er wel
Citaat van: denistel op februari 20, 2024, 13:56:06
stond zijn mannetje lekker fel en kwam mee op als het kon,,
ken altijd nog beter maar deze komt er wel
dat gaat volgend seizoen nog wel wat worden met Gabi :y
Er kan een van beiden wel op het middenveld. Beetje duelkracht erbij daar.
Citaat van: denistel op februari 20, 2024, 13:56:06
stond zijn mannetje lekker fel en kwam mee op als het kon,,
ken altijd nog beter maar deze komt er wel
komt er op zeker wel. Goede speler kun je al zien maar word niet altijd begrepen tot nu. Denkt al een stap verder
bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend
Citaat van: denistel op februari 24, 2024, 09:10:51
bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend
klopt maar wel weer wisselen.
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2024, 09:19:20
klopt maar wel weer wisselen.
vanwege Dinsdag neem ik aan.
Citaat van: denistel op februari 24, 2024, 09:10:51
bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend
Wut met de week beter, een aanwinst.
Genoten van deze man. Echte aanwinst
Wat een topper. Echt 1 van de beste vanavond.
Fijne voetballer, prima verdediger. Contract van deze jongen komende zomer maar openbreken. Daar gaan we heel veel plezier aan beleven.
Dit is het niveau dat we zoeken als we een divisie hoger willen gaan spelen. Als dit uit onze hernieuwde scouting komt, dan zijn we op de goede weg.
Citaat van: Bankzitter op februari 28, 2024, 07:48:50
Dit is het niveau dat we zoeken als we een divisie hoger willen gaan spelen. Als dit uit onze hernieuwde scouting komt, dan zijn we op de goede weg.
zeker een aanwinst deze Noor maar misschien ook even scouten in Japan :D
Citaat van: Delamere op februari 28, 2024, 07:42:29
Fijne voetballer, prima verdediger. Contract van deze jongen komende zomer maar openbreken. Daar gaan we heel veel plezier aan beleven.
uitstekende speler die eigenlijk een nivo hoger kan. Tegen Jong Utrecht zag ik al die hij ballen inspeelde door linies over te slaan. Gisteren tegen NEC deed ie het weer een paar x . Een bal op een speler (loper) tussen het middenveld en de voorhoede in. Dat zie je sowieso in de eerste div nooit
Ik denk dat hij ook meer posities en systemen kan spelen dan back.
Zie hem wel op het middenveld komen uiteindelijk (misschien eindelijk een goede 6).
Prima speler verdedigd goed en rustig aan de bal komt soms mooi mee op,
Citaat van: denistel op februari 28, 2024, 14:57:41
Prima speler verdedigd goed en rustig aan de bal komt soms mooi mee op,
Rechtsback is voor volgend seizoen geen probleem. Cashili kan weer rustig opbouwen na de zomerstop en dan hebben we twee uitstekende rechtsbacks staan.
Linksback begint Poll ook steeds beter te draaien en met Sylla in principe ook niks mis. De achilleshiel is en blijft het centrale duo. Daar moeten we volgend seizoen doorselecteren. Wellicht dat Vito de Viking nog kan aanhaken maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt me nog niet heel hoopvol :|
Centraal is al 2 1/2 seizoen een probleem. Haal maar 3 nieuwe volgend seizoen.
Smand verkopen en van de rest alleen Bergsma houden.
Citaat van: Stiens op februari 28, 2024, 16:01:06
Linksback begint Poll ook steeds beter te draaien en met Sylla in principe ook niks mis. De achilleshiel is en blijft het centrale duo. Daar moeten we volgend seizoen doorselecteren. Wellicht dat Vito de Viking nog kan aanhaken maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt me nog niet heel hoopvol :|
Wat ik tot nu toe van Vito heb gezien is meer clownsk dan wat op voetbal lijkt. Is gisteravond als stormram ingebracht maar verzuimde te lopen en oorlog te maken in de zestien. Ik denk dat Henk meer voor ogen had dan wat Vito liet zien.
Vito kwam veel te kort heeft geen enkele kop duel gewonnen.
Phoeeee was niet best de wissels pakten niet goed uit.
Citaat van: AL op februari 28, 2024, 16:57:33
Uitstekende rechtsback!
Die gaat wel een keer de stap maken naar een grotere club.
Deze jongen laat zien dat hij kan voetballen, waarmee Cambuur een goudhaantje heeft binnengehaald.
Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2024, 16:25:01
Vito kwam veel te kort heeft geen enkele kop duel gewonnen.
Phoeeee was niet best de wissels pakten niet goed uit.
is ook geen storm ram toch wissel op rechts zorgde ervoor dat nex niet meer
constant op kon komen. en wissels werden vast gedaan omdat spelers er door
heen zaten neem ik aan anders was het niet gebeurd
Citaat van: Vlampiep op februari 28, 2024, 17:41:31
Deze jongen laat zien dat hij kan voetballen, waarmee Cambuur een goudhaantje heeft binnengehaald.
Echt een topper. Wat een rust en balgevoel en dat na 3 wedstrijden in ons shirt en dan bij zo'n belangrijke pot. Echt petje af hoor, geen fout gemaakt.
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 28, 2024, 22:40:09
Echt een topper. Wat een rust en balgevoel en dat na 3 wedstrijden in ons shirt en dan bij zo'n belangrijke pot. Echt petje af hoor, geen fout gemaakt.
Had alleen moeten voorzetten en niet zelf schieten toen hij in het strafschopgebied kwam.
Hoe zou Ottesen deze wedstrijd hebben beleefd?. :?
Citaat van: Lowieke op februari 29, 2024, 09:50:32
Had alleen moeten voorzetten en niet zelf schieten toen hij in het strafschopgebied kwam.
Die bal raakte hij compleet verkeerd.
Wad ook zijn enige verkeerde bal overigens.
Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.
Citaat van: SCC op maart 05, 2024, 14:16:34
Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.
Gabi heeft vooral op 6 gespeeld bij Zwolle.
Zet hem daar maar neer als hij weer op niveau terug kan komen.
Citaat van: SCC op maart 05, 2024, 14:16:34
Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.
kwam in de problemen omdat anderen hun man laten lopen en de cv geen rugdekking geven
Sinds Gabi uit het elftal is, is de ellende begonnen. Gabi kan (mits hij weer op niveau komt voor zijn blessure) op termijn van waarde zijn voor elke middenmoter in de eredivisie. Ottersen idem, maar als ze beide fit zijn kies ik denk ik toch voor Gabi.
Citaat van: AL op maart 05, 2024, 14:45:39
Gabi heeft vooral op 6 gespeeld bij Zwolle.
Zet hem daar maar neer als hij weer op niveau terug kan komen.
Dat heb ik ook al eens geopperd, daar zie ik hem ook goed uit de verf komen.
Citaat van: michello op maart 05, 2024, 15:14:28
Sinds Gabi uit het elftal is, is de ellende begonnen. Gabi kan (mits hij weer op niveau komt voor zijn blessure) op termijn van waarde zijn voor elke middenmoter in de eredivisie. Ottersen idem, maar als ze beide fit zijn kies ik denk ik toch voor Gabi.
uhm in mijn optiek kwamen bijna alle doelpunten bij hem vandaan.
opkomen is alleen leuk als je ook kan verdedigen
Citaat van: El FLaco op maart 06, 2024, 12:21:09
uhm in mijn optiek kwamen bijna alle doelpunten bij hem vandaan.
opkomen is alleen leuk als je ook kan verdedigen
omdat hij steeds 2 man op zich af kreeg toch geen steun van middenvelders of
centrale verdedigers
kan mij niet bekoren.
tegen helmond kon hij niet sprinten zo leek het. snel moe
gister staat hij wat vingertje te wijzen. laat korte op de paal koppen, en vervolgens korte die de 1-0 maakt en otessen is nergens te bekennen.
Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2024, 08:30:34
kan mij niet bekoren.
tegen helmond kon hij niet sprinten zo leek het. snel moe
gister staat hij wat vingertje te wijzen. laat korte op de paal koppen, en vervolgens korte die de 1-0 maakt en otessen is nergens te bekennen.
Hetzelfde hier. Komt bij dat de passing ook belabberd is. Komst straks caschili, ook geen hoogvlieger maar wel een met een drive
Wat een onzin. Prima voetballer die gisteren goed speelde. En liet Korte scoren haha.
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 08:48:07
Wat een onzin. Prima voetballer die gisteren goed speelde. En liet Korte scoren haha.
Eens, ik vind wel dat de beide back wat meer met de ruimte mogen doen, zodra er ruimte ligt direct op snelheid er in duiken. Je hebt een fractie van een seconde die kans en beide, ook Poll kappen dan een keer terug en spelen tikkie breed, jammer, meer duurven moeten ze.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 11:56:51
Eens, ik vind wel dat de beide back wat meer met de ruimte mogen doen, zodra er ruimte ligt direct op snelheid er in duiken. Je hebt een fractie van een seconde die kans en beide, ook Poll kappen dan een keer terug en spelen tikkie breed, jammer, meer duurven moeten ze.
volgens mij is Ottesen vaak genoeg over van de water heen gegaan. In het allerlaatste nog toen die bal weer veel te langzaam was anders had hij voor de keeper gestaan. En dat is wat er steeds aan de hand is, iedere gemakkelijke bal is slecht. Tenenkrommend
Voor een deel eens. Zag vd Water ook paar prima steekballen geven. Ottessen heeft ook erg matige techniek.
Wat is er met Ottesen aan de hand speelt al het hele jaar niet goed.
Er zijn mensen die van van Mullen slecht speelt maar deze is nog zwakker?..
Wanneer komt Gabi terug?.
Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 08:54:26
Schrikbarend inderdaad. Loopt ook met de ziel (van gebrek aan vertrouwen) onder de arm. Ook deze speler lijkt Henk niet echt meer te (kunnen) raken...en dat is niet de enige. Zorgelijk.
Deze speler heeft totaal geen tactisch vermogen en inzicht. alles breed of terug en geen tot weinig lef om mee op te komen. Doke was beter :devil
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 08:27:05
Wat is er met Ottesen aan de hand speelt al het hele jaar niet goed.
Er zijn mensen die van van Mullen slecht speelt maar deze is nog zwakker?..
Wanneer komt Gabi terug?.
gabi duurt nog wel even en dan afwachten hoe die na een jaar stilstand is
Tikkie terug, Jaap.
Wat een ellende. Begon (net als Wiebe met zijn invalbeurt destijds) goed, daarna geen schim meer. Basiself onwaardig op dit moment!!
Citaat van: Bussum op september 17, 2024, 09:39:56
Tikkie terug, Jaap.
Wat een ellende. Begon (net als Wiebe met zijn invalbeurt destijds) goed, daarna geen schim meer. Basiself onwaardig op dit moment!!
hoe kan het vraag ik me af ligt het aan het systeem zodat ie niet tot zijn recht komt
want denk dat ie wel op kan komen maar ja als die kant steeds dicht staat hoe moet dat
dan. op links zie je mannen er nog wel eens overheen komen omdat er ruimte wordt gemaakt.
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 09:47:18
hoe kan het vraag ik me af ligt het aan het systeem zodat ie niet tot zijn recht komt
want denk dat ie wel op kan komen maar ja als die kant steeds dicht staat hoe moet dat
dan. op links zie je mannen er nog wel eens overheen komen omdat er ruimte wordt gemaakt.
Zou dat ook niet tactiek zijn van de tegenstander, dat ze op links meer ruimte laten. Deden ze vroeger bij Doke ook, laat maar opbouwen
Wat is er met Sturla aan de hand begin van zijn Cambuur periode een verademing maar nou phoeeee?.
Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:35:58
Wat is er met Sturla aan de hand begin van zijn Cambuur periode een verademing maar nou phoeeee?.
Verademing? Gewoon meestal een voldoende, meer was het niet.
Citaat van: michello op april 04, 2025, 23:08:49
meer was het niet.
Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 23:17:38
Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?
nou dat bedoel ik dus was zeker geen slechte speler.
spelers worden helaas niet beter en ja gister in eens weer naar links terwijl
poll op de bank zit die er dan 10 min later weer in komt niet te volgen soms
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 23:17:38
Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?
Vorig seizoen was een nieuwe verdediger al snel een hele goede speler :X
Oprechte vraag want ik weet het antwoord ook niet... is het beter maken van spelers niet meer een taak van de assistenten dan voor de hoofdtrainer?
En in de eerste plaats natuurlijk de speler zelf.
Spelers beter maken is onderdeel van de visie van de club en ook noodzaak als je een kleinere club bent en geen gearriveerde toppers kan betalen.
Maar is er ook een plan hoe je dat dan doet en wie daar verantwoordelijk voor is?
Citaat van: Bankzitter op april 06, 2025, 09:54:52
Oprechte vraag want ik weet het antwoord ook niet... is het beter maken van spelers niet meer een taak van de assistenten dan voor de hoofdtrainer?
En in de eerste plaats natuurlijk de speler zelf.
Spelers beter maken is onderdeel van de visie van de club en ook noodzaak als je een kleinere club bent en geen gearriveerde toppers kan betalen.
Maar is er ook een plan hoe je dat dan doet en wie daar verantwoordelijk voor is?
Als het goed is heeft elke assistent een bepaalde linie. Spitsen aanvallers, middenveld, verdediging en keepers. Daarnaast is ook iemand verantwoordelijk voor de spelhervattingen etc.
Zoals wij eigenlijk het hele jaar al constateren is er geen goede balans in de TS.
Spelers worden niet beter op een enkeling na. Corners en vrije trappen het hele seizoen dramatisch.
De hoofdtrainer is eindverantwoordelijk maar de oorzaak ligt in mijn ogen echt bij de assistenten.
Ook blij dat Burghout weggaat. Daarnaast had (boer) Reinsma ook van mij mogen vertrekken.
Wellicht een gelijktijdige bekendmaking verlenging Henk en nieuwe assistent?
Geen idee hoelang zijn contract nog loopt maar dit wordt ook weer een gevalletje uitgang. Net als Poll. Beide vind ik ze basis waardig maar ze krijgen het vertrouwen niet en dat betaalt zich nu uit met blunders.
Er zijn momenteel te veel spelers die er op zijn zachts gezegd niet beter op worden. Of de Ts is hierin niet in staat, of spelers beschikken over onvoldoende competenties. In het verleden konden spelers hier doorgroeien, maar momenteel verdorren ze tot onder de maat.
Bij onder de 21 is het dat speler zich daar kunnen ontwikkelen naar een hoger niveau.
Citaat van: Galdiano op april 06, 2025, 10:34:15
Als het goed is heeft elke assistent een bepaalde linie. Spitsen aanvallers, middenveld, verdediging en keepers. Daarnaast is ook iemand verantwoordelijk voor de spelhervattingen etc.
Zoals wij eigenlijk het hele jaar al constateren is er geen goede balans in de TS.
Spelers worden niet beter op een enkeling na. Corners en vrije trappen het hele seizoen dramatisch.
De hoofdtrainer is eindverantwoordelijk maar de oorzaak ligt in mijn ogen echt bij de assistenten.
Ook blij dat Burghout weggaat. Daarnaast had (boer) Reinsma ook van mij mogen vertrekken.
Wellicht een gelijktijdige bekendmaking verlenging Henk en nieuwe assistent?
Geen goede balans in de TS waar de club zelf voor heeft gekozen en binnen een half
jaar alweer gaan veranderen is niet echt logisch volgens mij,
IK blijf er bij wat ik al maanden zeg Henk de Jong een mooie algemene rol binnen
Cambuur en met de ts een nieuwe koers uitzetten Correira zou ik voor gaan mits ie nog
haalbaar is
Citaat van: denistel op april 06, 2025, 12:39:15
Geen goede balans in de TS waar de club zelf voor heeft gekozen en binnen een half
jaar alweer gaan veranderen is niet echt logisch volgens mij,
IK blijf er bij wat ik al maanden zeg Henk de Jong een mooie algemene rol binnen
Cambuur en met de ts een nieuwe koers uitzetten Correira zou ik voor gaan mits ie nog
haalbaar is
Helaas twee weken terug net verlengd voor 2 jaar later
Citaat van: De Gast op april 06, 2025, 10:57:00
Geen idee hoelang zijn contract nog loopt maar dit wordt ook weer een gevalletje uitgang. Net als Poll. Beide vind ik ze basis waardig maar ze krijgen het vertrouwen niet en dat betaalt zich nu uit met blunders.
Ze krijgen het vertrouwen niet omdat ze niet goed genoeg zijn. Anders stonden ze wel in de basis 11 lijkt mij.
Citaat van: Arno A op april 06, 2025, 14:08:32
Helaas twee weken terug net verlengd voor 2 jaar later
niks officieels van gehoord of gelezen toch
Ja hoor
Twee jaar verlengd
Citaat van: Specuveter op april 06, 2025, 16:41:08
Ja hoor
Twee jaar verlengd
Re: Henk de Jong
? Reactie #4692 Gepost op: april 01, 2025, 10:57:24 ?
Citaat
Wanneer tekent Henk nu eindelijk bij? Wordt wel eens tijd zo langzamerhand. Mooi persmomentje, handtekening zetten, camera's er bij en klaar!
bericht van 1 april en daarna niks meer gehoord maar zal wel aan mij liggen kan er verder
ook niks over vinden
Citaat van: denistel op april 06, 2025, 18:50:54
Re: Henk de Jong
? Reactie #4692 Gepost op: april 01, 2025, 10:57:24 ?
Citaat
Wanneer tekent Henk nu eindelijk bij? Wordt wel eens tijd zo langzamerhand. Mooi persmomentje, handtekening zetten, camera's er bij en klaar!
bericht van 1 april en daarna niks meer gehoord maar zal wel aan mij liggen kan er verder
ook niks over vinden
Ging over Correira Denistel
Citaat van: Specuveter op april 06, 2025, 19:03:09
Ging over Correira Denistel
ok ik begreep het verkeerd dan excuus :proost