aanstaande vrijdag avond staat er wederom een awayday op het programma,om 20:00 kruisen de graafschap en sc cambuur de degens voor beide ploegen misschien wel een zogenaamde 6 punten wedstrijd om volledig boven in mee te blijven draaien.
Stadion de vijverberg 8-12-23 aanvang 20:00
lijsterbeslaan 101-A Doetinchem.
Programma even bekeken voor deze Vrijdag.
Den Haag tegen Willem 2 zal wel live worden.
Pissen we weer naast de pot.
Citaat van: Specuveter op december 04, 2023, 10:16:52
Programma even bekeken voor deze Vrijdag.
Den Haag tegen Willem 2 zal wel live worden.
Pissen we weer naast de pot.
Ja 1 wedstrijd :zucht, vind dat de club hier veel meer "herrie" om moet gaan maken(bij NAC werkt dat ook), vanaf januari is het anders, maar tot die tijd zal ESPN geen stap te veel doen..
Ik zeg ESPN in de winter op. Dan zal ik ongetwijfeld ook moeten invullen waarom.
Citaat van: Bankzitter op december 04, 2023, 13:56:44
Ik zeg ESPN in de winter op. Dan zal ik ongetwijfeld ook moeten invullen waarom.
heb ik in begin van het nieuwe seizoen al gedaan ben wel ff klaar mee.
Graafschap moet vanavond tegen Dordrecht ben benieuwd.
Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2023, 12:19:54
Ja 1 wedstrijd :zucht, vind dat de club hier veel meer "herrie" om moet gaan maken(bij NAC werkt dat ook), vanaf januari is het anders, maar tot die tijd zal ESPN geen stap te veel doen..
Alleen voor een zak geld houd je (de clubs) ze stil. :y
Vanavond 1-1 tegen Dordrecht gespeeld.
Uitvak uitverkocht. Niet vol, dat dan weer niet.
Gister even gekeken. Lui doen maar wat. Heel veel ruimte achter de verdediging.
Viel mij ook al op. Dit moet je gewoon winnen vrijdag |:)
Ze vechten wel voor een goed resultaat, nauwkeurigheid ontbreekt vaak.
Knokploeg.
Weinig goals tegen en weinig goals voor volgens mij.
Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2023, 12:19:54
Vanaf januari is het anders, maar tot die tijd zal ESPN geen stap te veel doen..
Begreep dat januari helemaal nog niet zeker is. De bedoeling is sowieso vanaf het nieuwe seizoen maar ze moeten nog om tafel met de providers om het eerder te kunnen doen
Citaat van: justremco op december 05, 2023, 13:19:24
Begreep dat januari helemaal nog niet zeker is. De bedoeling is sowieso vanaf het nieuwe seizoen maar ze moeten nog om tafel met de providers om het eerder te kunnen doen
Had het via hem... Ralf
@RalfCrutzen
Vanaf januari 2024 alle KKD-wedstrijden live op
@ESPNnl
, toch wel het mooiste nieuws van de dag
Komt mooi uit, want na de winterstop gaat het gebeuren |:)
Henk meldt in de Telegraaf: 3 basisspelers ziek, waarschijnlijk corona.
Henk is alweer aan beterende hand.
Hopelijk rest van de spelers ook.
Maar welke spelers zijn ziek?
Gaat mooie pot worden. Veel uitfans mee en lees net op site De Graafschap dat er al 10.000 kaarten verkocht zijn |:)
Citaat van: zeewolde op december 06, 2023, 13:17:57
Maar welke spelers zijn ziek?
Breij, van Kaam en Smit waren deze week ziek.
Citaat van: KernvanCambuur op december 07, 2023, 12:28:52
Breij, van Kaam en Smit waren deze week ziek.
Niet de minsten
Citaat van: Bussum op december 06, 2023, 13:45:20
Gaat mooie pot worden. Veel uitfans mee en lees net op site De Graafschap dat er al 10.000 kaarten verkocht zijn |:)
Omdat HENK langskomt.
Zie je maar weer met wat tegenslag is de selectie veel te smal?..
Zware blessure Gabi en Balk die zijn 8e gele kaart al heeft.
En v/d Water die de laatste maanden niet gevoetbald heeft?.
Citaat van: Noordcambuur op december 07, 2023, 13:14:00
Zie je maar weer met wat tegenslag is de selectie veel te smal?..
Zware blessure Gabi en Balk die zijn 8e gele kaart al heeft.
En v/d Water die de laatste maanden niet gevoetbald heeft?.
REIJNEN OPROTTEN
Citaat van: Noordcambuur op december 07, 2023, 13:14:00
Zie je maar weer met wat tegenslag is de selectie veel te smal?..
Zware blessure Gabi en Balk die zijn 8e gele kaart al heeft.
En v/d Water die de laatste maanden niet gevoetbald heeft?.
Dat ligt aan de doelstelling... voor deelname nacompetitie is dit goed genoeg. Voor de eerste 2 plekken ga je te veel verspelen bij schorsingen en blessures. Dat zal Henk intern ook best wel duidelijk aangeven.
Citaat van: KernvanCambuur op december 07, 2023, 12:28:52
Breij, van Kaam en Smit waren deze week ziek.
Iedereen is beschikbaar!
Kopen met een lege beurs is Reijnen mogelijk tegen gevallen?
Citaat van: Grijskijkert op december 07, 2023, 17:07:43
Iedereen is beschikbaar!
mooi nieuws Grijskijkert bedankt voor de info :thumbsup
Citaat van: Bankzitter op december 07, 2023, 14:35:44
Dat ligt aan de doelstelling... voor deelname nacompetitie is dit goed genoeg. Voor de eerste 2 plekken ga je te veel verspelen bij schorsingen en blessures. Dat zal Henk intern ook best wel duidelijk aangeven.
eens. Dan heeft Emmen een bredere selectie. Die zie ik 2e worden achter Willem 2
Zelfde opstelling zei Henk op omrop
Matchday aanwezig |:)
Citaat van: sunderland op december 07, 2023, 22:07:25
Zelfde opstelling zei Henk op omrop
Balk is geschorst toch?
Citaat van: papier op december 08, 2023, 10:47:44
Balk is geschorst toch?
Bij 10 gele kaarten weer, en daarna volgens mij na elke gele kaart.
Eigenlijk te schandalig voor woorden dat een vleugelspeler (Balk) de lijst met meeste gele kaarten ( 8 ) aanvoert in de KKD :_schater
Tja, laatst krijgt hij er eentje terwijl hij duidelijk direct wegloopt van een opstootje na een overtreding die tegen hem werd gemaakt.
Niet alle kaarten zijn terecht.
Citaat van: Bernardo op december 08, 2023, 11:34:01
Bij 10 gele kaarten weer, en daarna volgens mij na elke gele kaart.
Dat gaat dan wel oplopen bij hem qua geschorste wedstrijden
al ergens een link voor de wedstrijd van vanavond?
Citaat van: Beul B op december 08, 2023, 15:06:57
al ergens een link voor de wedstrijd van vanavond?
Ik hoop dat hij hier verschijnt, Livetv lijkt eruit te liggen
https://play.stream2watch.com/video/de-graafschap-vs-cambuur-leeuwarden
Iemand al een link gevonden die het doet?
Echt fuckt up dat dit duel niet live is :wall
Rustig Oost... onze linkzoek toppers komen nog :y
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 08, 2023, 19:33:56
Rustig Oost... onze linkzoek toppers komen nog :y
Ben erg blij dat er forumleden zijn die er soms 1 weten te vinden. Maar het is toch een schande dat espn niet dit duel uitzend. Alsof een eredivisie potje bijvoorbeeld Almere rkc of volendam nec zoveel meer kijkers trekt. Maar goed hopelijk veranderde dit na december en kunnen we vanaf 2024 het gewoon live kijken |:)
hey lui .... opschieten met die link ! Het is tijd
nog nergens te vinden..
Gvd geen 1 stream doet het :zweep
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 08, 2023, 20:00:45
hey lui .... opschieten met die link ! Het is tijd
ziet er niet goed uit
:zucht
Deze netwerkstream openen met VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF6.stream
Citaat van: Viper op december 08, 2023, 20:09:12
Deze netwerkstream openen met VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF6.stream
Net op tijd om de goal te zien! Thanks!!!
Citaat van: Viper op december 08, 2023, 20:09:12
Deze netwerkstream openen met VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF6.stream
net op tijd voor de 0-1
|:)
maakt uldrikis eens een mooie goal word ie onterecht afgekeurd met een eigen interpretatie van de regels van de fluiter :(
En alweer gelijk
Heeeeeeeel snel afscheid nemen van Tol.
Op sien liwwadders seit, foor de keutel nog te duur.
Slecht gekeept man
Lagt die link bij jullie ook zo erg?
Zelfs espn is sneller dan deze link :zweep
Verdediging oogt zeer zwak.
Tol kan ?nal totaal niet hebben.
Niet de doen die stream.. Loopt steeds vast
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:19:21
maakt uldrikis eens een mooie goal word ie onterecht afgekeurd met een eigen interpretatie van de regels van de fluiter :(
Tjsa dat weet je als Dieperink, alias thuisfluiter, de wedstrijd fluit. Grotere lul met vingers is er niet op de speelvelden.
Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:20:58
Lagt die link bij jullie ook zo erg?
Zelfs espn is sneller dan deze link :zweep
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.
Citaat van: punkman op december 08, 2023, 20:25:23
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.
Ik heb het maar opgegeven zo kijken is super irritant :|
cache aanpassen van 300 naar 1000 , opgelost
Citaat van: Viper op december 08, 2023, 20:09:12
Deze netwerkstream openen met VLC:
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF6.stream
thx !!!
hd kwaliteit
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:28:54
cache aanpassen van 300 naar 1000 , opgelost
En waar doe ik dat?
In de VLC Player?
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:28:54
cache aanpassen van 300 naar 1000 , opgelost
hoe doe je dat?
Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:31:37
hoe doe je dat?
Media linksboven
netwerkstream openen
en dan meer opties, zie bufferen
Citaat van: punkman op december 08, 2023, 20:30:17
En waar doe ik dat?
In de VLC Player?
ja
ctrl - p
weergave op "alles"
links in het scherm klikken op "invoer codecs"
naar beneden scrollen en buffergrootte live 0f netwerk oid veranderen van 300 naar 1000
eventueel de player opnieuw starten en even geduld.
Ja bij mij is 't nu ook eerder 60spf dan 60fps. 8P Ongeacht de cache-grootte, zelfs al zet ik 'm op iets bizars als 10000ms.
wat klinkhamer al zei , hd-kwaliteit.
bedankt voor de tip viper.
:proost
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:35:32
ja
ctrl - p
weergave op "alles"
links in het scherm klikken op "invoer codecs"
naar beneden scrollen en buffergrootte live 0f netwerk oid veranderen van 300 naar 1000
eventueel de player opnieuw starten en even geduld.
Thanks! :thumbsup
prachtig.
henk de jong beurtelings toegezongen door de cambuur en graafschap aanhang.
|:)
blijft haperen bij mij helaas
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft
Kan het zijn dat je op mobiele telefoon het niet werkt? Welke instellingen ik ook doe het blijft lagen
Dat het 1-1 staat is een wonder.
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 20:50:45
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft
Die pass op Smit was wel erg fijn :thumbsup
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 20:50:45
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft
heeft gescoord hoor , werd onterecht afgekeurd.
Alle gevaar bij hun komt van rechts zo te zien.
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:54:46
heeft gescoord hoor , werd onterecht afgekeurd.
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?
Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?
het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel
Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?
vent fluit alles voor hun..maar moeten zelf beter gaan spelen de 2e helft
vallen wel 3 pt te halen daar
Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?
ja!
daarom dat irritante vlaggen tegenwoordig.
Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:57:50
het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel
.bestaat die regel nog dan? Want natuurlijk stond balk hinderlijk buitenspel maar ik meende dat die regel dus was afgeschaft ?
Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:57:50
het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel
en dat is de pest ook, ook de reden dat de var onzin is in de eredivisie.
een fluiter mag nog altijd zijn eigen versie verklaren.
:(
Andersom hadden wij het ook als hinderlijk buitenspel uitgelegd, zo eerlijk kunnen we wel zijn.
Citaat van: SCC op december 08, 2023, 21:00:39
Andersom hadden wij het ook als hinderlijk buitenspel uitgelegd, zo eerlijk kunnen we wel zijn.
Klopt.
De pest is gewoon dat het voor niemand maar te begrijpen is. Wanneer is het nou wel/niet (hinderlijk) buitenspel?? Als iemand hem raakt is het dit, naar de bal toe de ene keer wel en andere keer niet etc etc.
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 21:03:46
Klopt.
De pest is gewoon dat het voor niemand maar te begrijpen is. Wanneer is het nou wel/niet (hinderlijk) buitenspel?? Als iemand hem raakt is het dit, naar de bal toe de ene keer wel en andere keer niet etc etc.
.bijna net zo irritant als een niet goed werkende stream :devil
jonkje vd meer er in.
Yess pass van der meer, actie Balk, corner en 1-2 Tol
1 - 2 tol !
jammer dat ie weg moet.
Citaat van: okkele op december 08, 2023, 21:10:39
1 - 2 tol !
jammer dat ie weg moet.
Je bedoeld contract verlengen? :devil :devil :devil
Citaat van: Vlampiep op december 08, 2023, 20:20:37
Heeeeeeeel snel afscheid nemen van Tol.
Op sien liwwadders seit, foor de keutel nog te duur.
Maakt het goed :_schater
en pennel !
:proost
pfffff, wat een fluiter zeg.
:(
Huh wat gebeurde daar? Ineens was het weer een bal voor hun?
Stream kapot?
ja bah.
Damn, da's goed balen!
viper ?
hoe kwam je er aan?
Lekker Roberts! :P
1-3 |:)
In de knip zou je zeggen.
Zolang de stream werkte leek het er op dat ze deze wedstrijd vrij eenvoudig met drie doelpunten verschil moeten kunnen winnen. Hopelijk word het niet onnodig moeilijk gemaakt nu
Knappe prestatie :scc
En gedeelde 4e plaats! |:)
W2 scoorde nog gelijk tegen ADO in de extra tijd
Citaat van: drg op december 08, 2023, 21:58:29
En gedeelde 4e plaats! |:)
W2 scoorde nog gelijk tegen ADO in de extra tijd
Echt ontzettend knap hoe snel we er alweer zo goed voorstaan.
Ruim 2 goals per wedstrijd? zo doorgaan en we eindigen bovenin.
Met zown smale selectie zo hoog staan is echt een wereld prestatie |:)
Prachtige overwinning.
Op basis van 2e helft ook dik verdiend!
Goede overwinning weer |:)
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 20:50:45
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft
Even de goden verzoeke...
Maar al hat ie m niet gemaakt, ik denk echt dat heel veel mensen zijn belang/rol in het team onderschatten
Mooie en belangrijke overwinning.
Mooi dat ADO nog gelijk werd en FC Emmen in de laatste minuut zelfs nog verloor!
|:) |:) |:)
Fantastisch resultaat :thumbsup
Heel bijzonder dat we in elke wedstrijd dit seizoen gescoord hebben, maar ook dat we in 17 van de 18 wedstrijden tegengoals hebben gekregen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 08, 2023, 22:24:56
Fantastisch resultaat :thumbsup
Heel bijzonder dat we in elke wedstrijd dit seizoen gescoord hebben, maar ook dat we in 17 van de 18 wedstrijden tegengoals hebben gekregen.
Zolang we er elke keer ??n meer maken geen probleem!
Mooi mannen gefeliciteerd het weekend is begonnen :proost
Wel even 1, ooh 2 middelvingers naar de pendelcombi.
1. Parkeren op 1 of ander bedrijventerrein, vond ik al raar en onduidelijk maar goed. Iedereen de bussen in, wat ook noet duidelijk was welke bus. Moesten ineens auto's verplaatst worden ivm de bedrijven aldaar.... duurde best lang allemaal.
2. Het was ongeveer 10 minuten rijden. Ik weet niet waar wij in godsnaam langs zijn gereden de terugweg maar dat was zo'n 40 minuten.HUH!?
Echt waardeloos geregeld
Was erbij, goede 1 e 30 minuten daarna 15 minuten compleet ondersteboven gespeeld. 2 e helft zoveel beter met kans op kans en z??r verdiend gewonnen. Paar momenten, Uldrikus die scoort in 1 e helft en telde niet echt ongelofelijk. 2 e helft 3 x handbal en overtreding op Balk dicht voor mij . Wat een schande deze scheidsrechter. Nu in de bus met 3 punten bij mij :proost :proost :proost :proost :proost
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 22:50:26
Wel even 1, ooh 2 middelvingers naar de pendelcombi.
1. Parkeren op 1 of ander bedrijventerrein, vond ik al raar en onduidelijk maar goed. Iedereen de bussen in, wat ook noet duidelijk was welke bus. Moesten ineens auto's verplaatst worden ivm de bedrijven aldaar.... duurde best lang allemaal.
2. Het was ongeveer 10 minuten rijden. Ik weet niet waar wij in godsnaam langs zijn gereden de terugweg maar dat was zo'n 40 minuten.HUH!?
Echt waardeloos geregeld
ons burgemeester met hun burgemeester. Dan weet je het wel . Hun zeiden ook nooit wat aan de hand tussen beide supporters groepen Alle gevangenen zijn los gelaten volgens ons driehoek .
Klasse overwinning gisteravond. Wat een passie in het elftal. En Henk het het geluk aan zijn reet hangen. Lekker zo doorgaan. Heerlijk wakker worden zonet. |:) |:) |:)
Citaat van: sunderland op december 08, 2023, 23:47:04
Was erbij, goede 1 e 30 minuten daarna 15 minuten compleet ondersteboven gespeeld. 2 e helft zoveel beter met kans op kans en z??r verdiend gewonnen. Paar momenten, Uldrikus die scoort in 1 e helft en telde niet echt ongelofelijk. 2 e helft 3 x handbal en overtreding op Balk dicht voor mij . Wat een schande deze scheidsrechter. Nu in de bus met 3 punten bij mij :proost :proost :proost :proost :proost
deze scheidsrechter is altijd tegen Cambuur is me vaker opgevallen.
Ik snap je helemaal Sunderland :thumbsup
3 uitoverwinningen achter elkaar, ADO, VVV en De Graafschap. Niet normaal hoe goed!
Citaat van: sunderland op december 08, 2023, 23:50:15
ons burgemeester met hun burgemeester. Dan weet je het wel . Hun zeiden ook nooit wat aan de hand tussen beide supporters groepen Alle gevangenen zijn los gelaten volgens ons driehoek .
Die fiene boef Buma, kenne se mar beter burgemeester make van dat dorp 30 km feder op, hij is oanze club echt niet weert.
Citaat van: wiekie1969 op december 09, 2023, 08:12:40
Klasse overwinning gisteravond. Wat een passie in het elftal. En Henk het het geluk aan zijn reet hangen. Lekker zo doorgaan. Heerlijk wakker worden zonet. |:) |:) |:)
graafschap kon het gewoon niet meer bij benen. Het tempo en zuiverheid was zo goed 2 e helft. En Uldrikus was erg goed, er werd continu via hem gevoetbald. Smit werkte zich uit de naden en het viel ook op dat Breij het elftal wat power geeft en soms op sleeptouw neemt. Keeper matig
Die linksbuiten van hun een geweldige voetballer die moeten we halen. De eerste helft voor mij, de moeilijkste ballen aan nemen en continu gevaarlijk. De 2 e helft stond het anders(Henk) en stond Johndly een prima pot te spelen tegen die linksbuiten. De eerste helft was er constant overlap en gevaar en 2 e helft niet meer. Heb vaak commentaar op Johndly maar deed het gisteren uitstekend. Ook Henk krijgt dus hem op de rit. |:)
En ook mooi dat Henk de lat hoger gaat leggen na iedereen eerst vertrouwen te hebben gegeven. Er is toch wel hard ingegerepen in de rust,
Henk is een meester in het aanvoelen wat er in bepaalde fases nodig is om het team te blijven laten presteren.
Zo 3 punten erbij en fijn weekend toegewenst mensen!
Citaat van: Bankzitter op december 09, 2023, 12:06:28
En ook mooi dat Henk de lat hoger gaat leggen na iedereen eerst vertrouwen te hebben gegeven. Er is toch wel hard ingegerepen in de rust,
Henk is een meester in het aanvoelen wat er in bepaalde fases nodig is om het team te blijven laten presteren.
Was Bergsma geblesseerd of was dat de ingreep
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2023, 12:14:35
Was Bergsma geblesseerd of was dat de ingreep
Hij had al geel.
En Hij wou Tol van de rechtsback af denk ik.
Citaat van: Specuveter op december 09, 2023, 12:15:55
Hij had al geel.
En Hij wou Tol van de rechtsback af denk ik.
Dat en niet 100% meer door zwaar veld..
En hij wilde 1-op-1 en duels winnen. Dat is niet het spelletje waar Bergsma op zijn best is.
Citaat van: Bankzitter op december 09, 2023, 12:25:42
En hij wilde 1-op-1 en duels winnen. Dat is niet het spelletje waar Bergsma op zijn best is.
Met die scheidsrechter en al geel opzak en niet 100% is een wissel de juiste keuze als over het hele veld 1 op 1 wil spelen..
Citaat van: Grijskijkert op december 09, 2023, 12:32:02
Met die scheidsrechter en al geel opzak en niet 100% is een wissel de juiste keuze als over het hele veld 1 op 1 wil spelen..
klopt. Die spits kon er niks van en dus liet ie um vaak vallen
Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 22:50:26
Wel even 1, ooh 2 middelvingers naar de pendelcombi.
1. Parkeren op 1 of ander bedrijventerrein, vond ik al raar en onduidelijk maar goed. Iedereen de bussen in, wat ook noet duidelijk was welke bus. Moesten ineens auto's verplaatst worden ivm de bedrijven aldaar.... duurde best lang allemaal.
2. Het was ongeveer 10 minuten rijden. Ik weet niet waar wij in godsnaam langs zijn gereden de terugweg maar dat was zo'n 40 minuten.HUH!?
Echt waardeloos geregeld
Ja mee eens. Half 7 moesten we daar zijn, uiteindelijk half 8 pas bij het stadion. Geen idee wat er op de terugweg gebeurde. Na een half uur rijden keek ik maar eens op Google maps en zag ik dat we weer bijna langs de Vijverberg reden???
Blijft altijd beter dan een gehele buscombi, maar deze manier is nog zeker niet ideaal.
Citaat van: Tom op december 09, 2023, 13:56:42
Ja mee eens. Half 7 moesten we daar zijn, uiteindelijk half 8 pas bij het stadion. Geen idee wat er op de terugweg gebeurde. Na een half uur rijden keek ik maar eens op Google maps en zag ik dat we weer bijna langs de Vijverberg reden???
Blijft altijd beter dan een gehele buscombi, maar deze manier is nog zeker niet ideaal.
Vorig seizoen met dkv uit gingen we over Wolvega terug naar Lwd 8P
Zelden een andere club bezocht met zoveel gastvrijheid (in het thuisvak dan). Alleen maar gemoedelijke aardige mensen.
Ook statiegeld op een beker is een slimme zet mbt bekertje gooien.
Citaat van: Poetser op december 09, 2023, 18:41:26
Zelden een andere club bezocht met zoveel gastvrijheid (in het thuisvak dan). Alleen maar gemoedelijke aardige mensen.
Ook statiegeld op een beker is een slimme zet mbt bekertje gooien.
idem
Citaat van: Poetser op december 09, 2023, 18:41:26
Zelden een andere club bezocht met zoveel gastvrijheid (in het thuisvak dan). Alleen maar gemoedelijke aardige mensen.
Ook statiegeld op een beker is een slimme zet mbt bekertje gooien.
De beker nummeren en koppelen aan een ID kaart, dan is het helemaal over!!
ik wou bij deze Jan wagenaar en Henk Albert nog even sterkte wensen,op weg naar dtc betrokken geraakt bij een ongeluk en zodoende niet aanwezig Sterkte mannen