Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 03, 2023, 11:33:51

Vorige topic - Volgende topic

okkele

prachtig.
henk de jong beurtelings toegezongen door de cambuur en graafschap aanhang.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

blijft haperen bij mij helaas

EdsjeSCC

Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft

oost

Kan het zijn dat je op mobiele telefoon het niet werkt? Welke instellingen ik ook doe het blijft lagen

Poetser

Dat het 1-1 staat is een wonder.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 20:50:45
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft

Die pass op Smit was wel erg fijn :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: EdsjeSCC op december 08, 2023, 20:50:45
Het is jammer dat Uldrikis nooit een doelpunt maakt, want hij speelt wat mij betreft echt (weer) een weergaloze 1e helft
heeft gescoord hoor , werd onterecht afgekeurd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Specuveter

Alle gevaar bij hun komt van rechts zo te zien.

oost

Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:54:46
heeft gescoord hoor , werd onterecht afgekeurd.

Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?

YellowBlue

Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?

het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel

denistel

Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?

vent fluit alles voor hun..maar moeten zelf beter gaan spelen de 2e helft
vallen wel 3 pt te halen daar

okkele

Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:55:41
Ronduit bizar de ze mogen toch pas fluiten als die speler die buitenspel staat ook daadwerkelijk de bal aanraakt?
ja!
daarom dat irritante vlaggen tegenwoordig.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:57:50
het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel
.bestaat die regel nog dan? Want natuurlijk stond balk hinderlijk buitenspel maar ik meende dat die regel dus was afgeschaft ?

okkele

Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:57:50
het werd volgens mij uitgelegd als hinderlijk buitenspel
en dat is de pest ook, ook de reden dat de var onzin is in de eredivisie.
een fluiter mag nog altijd zijn eigen versie verklaren.
:(
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC

Andersom hadden wij het ook als hinderlijk buitenspel uitgelegd, zo eerlijk kunnen we wel zijn.