Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, december 03, 2023, 11:33:51

Vorige topic - Volgende topic

oost

Lagt die link bij jullie ook zo erg?
Zelfs espn is sneller dan deze link :zweep

AL

Verdediging oogt zeer zwak.
Tol kan ?nal totaal niet hebben.

anderszchristian

Niet de doen die stream.. Loopt steeds vast

Vlampiep

Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:19:21
maakt uldrikis eens een mooie goal word ie onterecht afgekeurd met een eigen interpretatie van de regels van de fluiter  :(
Tjsa dat weet je als Dieperink, alias thuisfluiter, de wedstrijd fluit. Grotere lul met vingers is er niet op de speelvelden.

punkman

Citaat van: oost op december 08, 2023, 20:20:58
Lagt die link bij jullie ook zo erg?
Zelfs espn is sneller dan deze link :zweep
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.

oost

Citaat van: punkman op december 08, 2023, 20:25:23
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.

Ik heb het maar opgegeven zo kijken is super irritant    :|

okkele

cache aanpassen van 300 naar 1000 , opgelost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

KlinkHamer


punkman

Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:28:54
cache aanpassen van 300 naar 1000 , opgelost
En waar doe ik dat?
In de VLC Player?

YellowBlue


KlinkHamer

Citaat van: YellowBlue op december 08, 2023, 20:31:37
hoe doe je dat?
Media linksboven
netwerkstream openen
en dan meer opties, zie bufferen

okkele

Citaat van: punkman op december 08, 2023, 20:30:17
En waar doe ik dat?
In de VLC Player?
ja
ctrl - p
weergave op "alles"
links in het scherm klikken op "invoer codecs"
naar beneden scrollen en buffergrootte live 0f netwerk oid veranderen van 300 naar 1000
eventueel de player opnieuw starten en even geduld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

el haj

Ja bij mij is 't nu ook eerder 60spf dan 60fps.  8P Ongeacht de cache-grootte, zelfs al zet ik 'm op iets bizars als 10000ms.

okkele

wat klinkhamer al zei , hd-kwaliteit.
bedankt voor de tip viper.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

punkman

Citaat van: okkele op december 08, 2023, 20:35:32
ja
ctrl - p
weergave op "alles"
links in het scherm klikken op "invoer codecs"
naar beneden scrollen en buffergrootte live 0f netwerk oid veranderen van 300 naar 1000
eventueel de player opnieuw starten en even geduld.
Thanks!  :thumbsup