Kwam wat nieuwsberichten etc. van VD Belt tegen en wilde die in zijn topic plaatsen, maar dat is er dus nog niet!
Voordat ik de berichten plak wil ik eerst even kwijt dat heel Cambuur en iedereen eromheen Gerald een boel dank verschuldigd is.
Met een realistisch financieel beleid kunnen we eindelijk verder groeien, en vergeet niet dat Gerald ook nog eens een groot deel van het technische beleid in zijn portefeuille had! Topper!
Oude SCC update:
24.04.2013 - 14:06
April 2013***********
Via onze site willen we als club graag alle betrokkenen en geïnteresseerden informeren over het wel en wee van de club vanuit verschillende invalshoeken. Deze keer is het de beurt aan Algemeen Directeur Gerald van den Belt.
Het seizoen '12/'13 is bijna ten einde, en het was een bijzonder jaar in vele opzichten. Faillissementen, een extreem lange winter met een daardoor erg grillig competitieverloop en een competitie waar tot 5 wedstrijden voor het einde nog 5 ploegen meestreden om de titel. Op dit moment, met nog twee wedstrijden te gaan,* is dat uitgedund tot twee ploegen en gelukkig zit Cambuur daarbij.
Sportief
De sportieve doelstelling voor dit seizoen is gerealiseerd. Top 5 spelen en zo lang mogelijk meedoen voor de titel. Een knappe prestatie van spelers en staf. De laatste weken is afgerekend met ons "uit-syndroom" en dan speel je in de Jupiler League bij de top van de ranglijst. De komende 2 weken wordt beslist wie er kampioen wordt. Wij zullen twee keer moeten winnen en dan afwachten wat Volendam doet. We hebben het niet in eigen hand maar we voeren voor hen de druk optimaal op. Lukt het hen om twee keer te winnen dan hebben ze het verdiend en kunnen we trots zijn op een mooie tweede plaats. Maar we hopen op meer en gaan daar vol voor.
Het nieuwe seizoen staat natuurlijk ook alweer voor de deur en hier wordt op de achtergrond hard aan gewerkt. Dwight Lodeweges wordt de nieuwe trainer en zal samen met de assistenten Henk, Jan en Sandor verantwoordelijk zijn voor het technische beleid. Van Hans Schrijver krijgen zij de juiste ondersteuning in de vorm van zijn functie technisch coördinator. Indien Cambuur zal promoveren is de doelstelling duidelijk: Handhaving. Voor de Jupiler League is de doelstelling vergelijkbaar aan de huidige situatie. Top 5 spelen en zo lang mogelijk meestrijden voor promotie. Zoals gememoreerd zijn met name de uitwedstrijden dit jaar de achilleshiel gebleken van Cambuur. In ons eigen "woanskip" wordt er maximaal gescoord. In de uitwedstrijden hebben we minder gepresteerd. We zullen nog beter moeten gaan voetballen om* in uitwedstrijden beter voor de dag komen. Een goed* positiespel is daarbij het toverwoord. Op dat gebied maakten RKC (twee jaar geleden) en FC Zwolle (vorig seizoen) het verschil in onze divisie. Ook voor Ajax kun je stellen dat het verschil tussen hen en de rest hun positiespel is.
We zijn in gesprek met diverse spelers, huidige selectiespelers en nieuwe. Natuurlijk heeft de ontwikkeling* Eredivisie dan wel Jupiler League behoorlijk invloed op de te voeren strategie. Wat dat betreft is het geen ramp dat we nog niet al teveel spelers hebben vastgelegd. We blijven op zoek naar jonge talentvolle spelers, en schromen niet om deze uit de eigen regio te halen. De keuze voor trainers en spelers die met hart en ziel voor de club knokken en beseffen wat verantwoordelijkheid nemen betekent, bevalt ons goed. Een vervelende ontwikkeling bij Cambuur is momenteel de sportieve successen in combinatie met de beperkte financiële mogelijkheden. We hebben twee jaar geleden een nieuwe start gemaakt met veel onbekende jonge spelers die tegen een gering salaris voor hun kans gingen bij Cambuur. Dit heeft geresulteerd in sportieve groei en zelfs tot enkele transfers. Het budget is echter *inmiddels lager terwijl de spelers nu juist graag meer gaan verdienen op basis van bewezen diensten. Een lastig spagaat waar we mee moeten dealen. Aan de andere kant weer een mooie uitdaging om deze weg nogmaals te bewandelen. Ik heb er vertrouwen in dat we diverse spelers kunnen behouden en goede alternatieven in de markt kunnen vinden. Spelers komen graag naar Cambuur toe en het aantal beschikbare plekjes in het betaalde voetbal neemt af.
Financieel
Op het financiële vlak voldoen we eveneens aan de doelstelling, we maken een bescheiden winst. Met name het feit dat we binnen de spelersbegroting blijven en toch aan de sportieve doelstelling voldoen, is een hoopgevende ontwikkeling. Op dat vlak vliegen de meeste clubs uit de bocht, dromend van sportieve successen voor hun club. Hoewel wij daar ook over dromen, is het cruciaal dat we daar niet naar gaan handelen. Cambuur danst financieel nog altijd op een dun koord en we kunnen ons geen enkele uitglijder veroorloven. De economische crisis, de zware aflossingsverplichting en het negatieve werkkapitaal van een kleine miljoen uit het verleden liggen ons zwaar op de maag. Nog steeds is hulp van de 'groep Smid' nodig om dit werkkapitaal op een acceptabel niveau te houden, en die afhankelijkheid is voor de club op lange termijn niet wenselijk. Maar als je mij 4 jaar geleden had gezegd dat de Jupiler League terug zou gaan van 20 naar 16 clubs in verband met faillissementen, dan had ik verzekerd dat Cambuur daar bij zou zitten. Maar we zijn er nog en dat is des te meer een reden om hoopvol naar de toekomst te kijken.
Voor komend seizoen zal de begroting in de Jupiler League met 2 ton dalen. Deze bezuiniging gaat voor een deel ten koste van het spelersbudget, maar ook in de organisatie moeten we verder snijden. Aan de andere kant zijn we op zoek naar nieuwe verdienmodellen. We maken bijvoorbeeld deel uit van de inkooporganisatie van stroom, mobiele telefonie en brandstof. Met dit Fries Collectief creëren we een bezuinigingsslag voor relaties en het levert sponsoren op voor de club.
Indien Cambuur promoveert zal de begroting ongeveer met 2 miljoen stijgen. De grote winst zit hem dan vooral in de toenemende TV gelden,* kaartverkoopinkomsten en sponsoring. Voor zowel het eerste divisie scenario als Eredivisie geldt dat er een winst begroot en gerealiseerd zal moeten* worden. De doelstelling is om eind 2014 in categorie III van de KNVB te belanden.
Jeugd/Beloften**************
De samenwerking met FC Groningen op het gebied van jeugd en beloften is met* een jaar verlengd. Cambuur streeft ernaar in de toekomst weer een volledige jeugdopleiding te hebben van 12 tot 18 jarigen in combinatie met een beloftenelftal, maar op dit moment is dit niet realistisch. De accommodatie en organisatie is niet ingericht op dergelijke activiteiten en de financiën ontbreken. Door het wegvallen van Veendam is de noodzaak voor een goede samenwerking met FC Groningen verder toegenomen. We zijn in het hoge Noorden samen de enige betaalde voetbalclubs en kunnen elkaar versterken. Momenteel zijn we in gesprek met de Gemeente Leeuwarden en de nieuwe amateurclub SC Leovardia om gezamenlijk gebruik te gaan maken van het nieuw te bouwen sportpark aan het Kalverdijkje Noord. Een belangrijke stap voor Cambuur aangezien de faciliteiten en accommodatie een belangrijke voorwaarde is voor een professionele voetbalopleiding. Zowel de gemeente Leeuwarden als Cambuur zijn van mening dat een stad als Leeuwarden een talentopleiding dient te hebben voor de grootste sport van Nederland. Een samenwerking met SC Leovardia is daarin een belangrijke voorwaarde.
Jupiler League
Het is bekend dat de Jupiler League onder druk staat. In 3 jaar tijd zijn 4 clubs failliet gegaan en vele clubs staan er financieel zwak voor. De Jupiler League dreigt klem te komen zitten tussen de Eredivisie en de Topklasse. In de Topklasse ontstaan steeds grotere en financieel sterkere clubs die (semi-)professioneel te werk gaan met contractspelers en professionele gemeentelijke accommodaties. De Eredivisie is mede door de nieuwe TV-deal met Fox en de moderne stadions een erg grote broer geworden. En dat terwijl de Jupiler league clubs met oude accommodaties en gesaneerde begrotingen aan de ondergrens zitten van professioneel voetbal. Dit geeft ons stof tot nadenken. Ik ben van mening dat het gebrek aan marktwerking debet is aan de disbalans die er is in de top van het Nederlandse voetbal . Als IJsselmeervogels 8 van de 10 jaar kampioen wordt, dienen ze te promoveren. En als bijvoorbeeld *HFC Haarlem 8 van de 10 jaar laatste wordt in de Jupiler League, dienen ze te degraderen. Dat is onlosmakelijk met sport verbonden; survival of the fittest. De promotie van de Jupiler League naar de Eredivisie is ook veel te beperkt en houdt de Jupiler League klein. Voor een club als Cambuur, maar ook Go Ahead Eagles, FC Den Bosch, Sparta en Helmond Sport, betekent een promotie een enorme boost voor de club en de organisatie. Een hele regio wordt weer geactiveerd. We zullen moeten streven naar een verstrekte promotie naar de eredivisie.
Voor het competitieschema in de Jupiler League verandert er natuurlijk ook het nodige. Het aantal wedstrijden dreigt af te nemen en daar proberen we alternatieven voor te bedenken. Er kleven ook voordelen aan. Het aantal maandag-wedstrijden zal afnemen en mogelijk kunnen we de winter wat meer mijden. In het TV-landschap is Fox de nieuwe partij en mogelijk heeft dat ook invloed op de speelavond. De vaste vrijdagavond als speelavond voor de Jupiler League staat daardoor niet langer meer buiten discussie.
Nieuw Stadion
Voor Cambuur is een nieuw stadion een absolute noodzaak. Er is al veel over gesproken, maar er is geen weg terug. Ons huidige stadion is op, zowel technisch als commercieel. Alle clubs die de weg naar boven bewandelen, doen dit met behulp van nieuwe* accommodatie. En clubs die afhaken of failliet gaan, wijten dit aan gebrek aan vernieuwing op het gebied van accommodatie. We moeten een nieuw stadion realiseren en de plannen zijn in de maak. Er wordt momenteel op de achtergrond gewerkt aan een goede business case. We verwachten binnenkort met nieuws te komen.
Internet / Social Media
Op het gebied van internet en Social Media is Cambuur erg actief. Naast onze site, communiceren we via Facebook, Twitter, de Cambuur-app en via mail. Elk kanaal heeft zo zijn eigen communicatie-doeleinden. Daar waar onze site de wat meer formelere clubinformatie bevat, is Facebook het kanaal voor de grappige, sportieve* en luchtige onderwerpen. Twitter is juist weer bedoeld als kanaal voor de actualiteiten en snelle verspreiding.
Met ruim 6.000 volgers op Twitter en de vele volgers van de andere kanalen, is Cambuur een grote club in de divisie. Cambuur kent in het hele land volgers en geïnteresseerden. We zetten ook in op deze digitale wereld. Internet en Sociale media is nog altijd groeiende en we willen hierin voorop blijven lopen. Momenteel heeft de online ticketverkoop onze volle aandacht en willen we komend seizoen alle supporters ook via mail gaan informeren en uitnodigen.
Ons mediabeleid is dan ook progressief te noemen. Cambuur is een glazen huis, de club is van en voor iedereen. Hoewel we als werkgever ook te maken hebben met discretie en privacy, willen we graag laten zien wat er op en rond de club speelt. Initiatieven als de "Cambuur Harlem Shake" zien we dan ook als leuke initiatieven die ook een bijdrage leveren* aan de club in brede zin. *
Cambuur 50 jaar
Volgend jaar juni bestaat Cambuur 50 jaar. We gaan dit natuurlijk vieren met de nodige festiviteiten. Er is een projectgroep bezig plannen te ontwikkelen. Vanuit verschillende geledingen wordt in deze projectgroep deelgenomen, onder andere vanuit de BVO, de Business Club en de Kern van Cambuur. Meer hierover lees je in 'De Speaker' die aankomende vrijdag wordt uitgedeeld in het stadion.
Vrijdag
Terug naar het heden. Vrijdag spelen we "de return" tegen FC Emmen. De geel-blauwe-golf spoelt al een aantal weken over het land onder het motto: "als we gaan, dan gaan we met zijn allen". Geweldig om te zien hoe de club leeft in de stad en de regio en hoe de rest van Nederland het Cambuur gunt. Voetbal is er voor de mensen en aan die voorwaarde voldoet Cambuur. Hoe dit seizoen ook afloopt, Cambuur* heeft aan Leeuwarden en Nederland laten zien dat er een enorm potentieel in de club zit. Met als hoogtepunt de invasie in Emmen en dat alles zonder incidenten of vernielingen. Wat mij betreft geven we aan deze beweging vrijdag een passend vervolg. Er zijn inmiddels 7000 kaarten verkocht en ik hoop dat alle Cambuur-mensen vrijdag naar SC Cambuur – FC Emmen komen en een uitverkocht huis veroorzaken. Het zou een geweldig feit zijn als in de laatste officiële thuiswedstrijd van de competitie* de spelers en staf een enorme boost krijgen door een uitverkocht Cambuur-stadion. Als we met 1500 man naar Emmen kunnen, dan kunnen we toch ook 9500 man in Leeuwarden krijgen?
Afscheid Yuri Rose
Last but not least, na de wedstrijd van Cambuur tegen Emmen willen we kort stilstaan bij het afscheid van Yuri Rose. Yuri heeft een imposante carrière gehad en is ondanks slechts één jaar bij Cambuur wel een echte Cambuur-speler geworden. Hij verdient het om op passende wijze afscheid te nemen van het Betaalde Voetbal en dit willen we hem vrijdag graag geven.
Cambuur is zowel binnen als buiten het veld volop in beweging. Saai is het zelden bij Cambuur. Aan welke kant de goals ook mogen vallen, de komende weken zal het spannend zijn en zo hoort voetbal ook te zijn. Ik hoop dat we allemaal gezamenlijk de winst zullen vieren en/of* het verdriet delen. Want ook dat hoort bij sport. En of het Jupiler League of Eredivisie wordt, ook komend jaar heeft Cambuur het hard nodig dat iedereen zijn beste beentje voor zet voor Cambuur, de club van Leeuwarden en Friesland!
Cambuur wacht organisatorische megaklus
LEEUWARDEN – Cambuur-directeur Gerald van den Belt kon vrijdagavond zijn geluk niet op. Tegelijk komt er nu een berg werk op
hem af.
De zomervakantie wordt omgezet in een voorjaarsvakantie van tien dagen. Volgende week maandag gaatGeraldvandenBelt er met zijn gezin even tussenuit. Om
daarna een paar maanden keihard aan de slag te gaan en Cambuur organisatorisch zo goed mogelijk voor te bereiden op de eredivisie.
Met welk bedrag wordt de begroting verhoogd?
,,Met ongeveer twee miljoen euro, maar daarmee lukt het niet om aansluiting te vinden met andere eredivisieclubs. RKC zit ook op vijfenhalf miljoen euro, maar PEC Zwolle is al gegroeid naar acht en half miljoen.''
Komt er een grote financiële injectie in
de spelersselectie?
,,Van de tweeënhalf miljoen extra moeten we vier ton investeren in de accommodatie. Je doet dat misschien maar voor een jaar. Er moet veldverwarming komen, de verlichting moet beter en er moet een nieuw systeem voor digitale toegangscontrole komen.''
Welke toezeggingen zijn Dwight Lodeweges gedaan bij het halen van de titel?
,,We hebben nu een begroting voor een club die in de eerste divisie speelt. We kunnen voor 750.000 tot 800.000 euro extra aan spelers toevoegen. Niet meer, want we moeten dit jaar met serieuze winst afsluiten. Driekwart van de scouting van spelers die we gedaan hebben kan nu wel weer de prullenbak in.''
Wat betekent dit voor de komst van een nieuw stadion?
,,We zitten op de goede weg, maar het zal de noodzaak nog verder benadrukken. Dit zal alleen maar verder bewijzen dat we er heel hard aan toe zijn.Alles komt nu wel maximaal onder druk te staan. Ik ga zaterdag tegen de politie zeggen dat het een hele klus is eredivisie voetbal in deze accommodatie te spelen.''
Wat wordt de problematiek met betrekking tot de veiligheid?
,,Logistiek zijn we totaal niet ingericht op de moderne eisen. We liggen middenin een woonwijk, wat niet kan. De omstandigheden maken bijna elke wedstrijd tot een risicoduel. Maar de politie en Eredivisie Live zullen niet accepteren dat we zeventien wedstrijden op zondagmiddag spelen.''
Kan Cambuur het organisatorisch aan?
,,Nee. Er zullen mensen bij moeten. Het liefst van andere clubs, die je zo kunt inhuren. Van die twee miljoen wordt een deel in de organisatie gestoken. Het wordt een zware klus om in twee maanden tijd alles klaar te stomen voor de eredivisie.''
Wat heeft Cambuur de eredivisie te bieden? Of wordt het een Willem II-scenario?
,,Ajax zal natuurlijk niet ongerust worden,maar Cambuur heeft de eredivisie zeker veel te bieden. Voor de eredivisieclubs is dit een geweldige
nieuwe locatie met steeds tienduizend toeschouwers op de tribunes. Als je het afzet naar VVV of RKC is onze sfeer uniek. Cambuur is wel een naam en geen lelijk eendje in de eredivisie.''
Ook in de VI van vandaag alleen maar lof voor Vd Belt, en natuurlijk een lading stront voor Pama.
Normaal gesproken geloof ik niet zo in verhaaltjes over hoe goed de mensen nu zijn, en hoe slecht de vorige, maar ze hebben nu wel wat feitelijke onderbouwing.
Vooral de ontwikkeling van positief eigen vermogen naar negatief eigen vermogen onder Pama en een verbetering onder Van der Belt spreekt voorzich.
Ik hoop alleen dat ze zo transparant in de cijfers blijven, ook als deze zich zouden verslechteren.
Feitelijke onderbouwing is er zeker, maar is er ook rekening mee gehouden dat wijlen Jan Riedstra garant zou staan voor de tekorten? Zijn letterlijke woorden "We mutte naar de Eredivisie, kost wat kost" en zijn mondelinge garantstelling voor de tekorten zouden de enorme salarissen moeten afdekken.
Het grootste verwijt dat we Pama kunnen maken is dat hij het niet zwart op wit heeft gezet, had Riedstra nog geleefd had geen haan er naar gekraaid. Dus om dit alleen op Pama af te schuiven gaat me te ver.
En natuurlijk het schild om ons mooie wapen, had m.i. nooit gemoeten.
Klopt als een bus. Het wordt wel war zwart wit neergezet.
Maar als directeur blijf je eindverantwoordelijke en het is wel erg
Nalatig om niets op papier te zetten.
Vind het alleen niet chic om zo na te trappen
Vorig jaar op een Forum avond vertelde hij al zoiets en meer...
Reactie van Pama:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FGomEA1T.jpg&hash=cebaf6e79ec7b354322841427bd35012249d48fb)
Vond inderdaad ze vrij negatief over pama waren, maar daar hebben ze vast hun redenen voor gehad
Pama zijn beste transfer voor Cambuur is zonder twijfel het aantrekken van Van den Belt geweest.
En de beste transfer van Van den Belt? Het vertrek van Pama! Maar da's logisch! ;)
Beter schudden ze elkaar de hand, feliciteren ze elkaar met de dingen die ze beide wel goed hebben gedaan en proosten ze op het kampioenschap en de promotie.
Citaat van: Delamere op mei 09, 2013, 12:32:21
Pama zijn beste transfer voor Cambuur is zonder twijfel het aantrekken van Van den Belt geweest.
En de beste transfer van Van den Belt? Het vertrek van Pama! Maar da's logisch! ;)
Een andere goede transfer van Pama was het aantrekken van ene Henk de Jong.
Tsjah, de reactie van Pama vind ik dan wel weer chic. Maar dat was toch ook wel te verwachten marketing en upselling was de kracht van Pama en dat blijkt ook hier wel weer.
Verdomd jammer dat het niet te combineren valt
Citaat van: Yellow Army op mei 09, 2013, 12:10:55
Vond inderdaad ze vrij negatief over pama waren, maar daar hebben ze vast hun redenen voor gehad
Dat vond ik ook. Het was wel zeer negatief gezegd is over pama. Maar on topic, van de belt verdient een zeer groot compliment met wat hij hier presteerd. _O_
Lekker onder de gordel van de huidige beleidsmakers. Werkelijk zum kotzen! Ik heb respect voor hrt werk wat ze verrichten maar om zo na te trappen is werkelijk beneden alle peil!
Gelukkig blijft alex zichzelf en reageert hij als een gentleman. Ik kan niet wachten tot het moment dat alex terugslaat middels een autobiografie. Al was het alleen maar om de buitenwacht eens en voor altijd duidelijk te maken hoe het werkelijk zat.
Pama is mijn held en zal dat altijd blijven!
Pama jouw held? Dankzij hem was Cambuur bijna falliet. mijn held is Gerald. Dankzij hemen de huidige ts zitten we nu in de Eredivisie. Tuurlijk qua marketing en het weer op de kaart zetten van Cambuur heeft hij zeer goede zaken gedaan, maar je kan nooit meer uitgeven als er binnen komt. In dat opzicht heeft hij met Cambuur gespeeld met het risico van een fallisement! Dat kan gewoon niet! niet met ons Cambuur!!! dan maar onderin de eerste divisie, dat liever dan een fallisement. En tuurlijk had hij Riedstra aan zijn kant, maar je kan niet leunen op een persoon qua geld.
Citaat van: Sakas op mei 09, 2013, 20:37:15
Pama jouw held? Dankzij hem was Cambuur bijna falliet. mijn held is Gerald. Dankzij hemen de huidige ts zitten we nu in de Eredivisie. Tuurlijk qua marketing en het weer op de kaart zetten van Cambuur heeft hij zeer goede zaken gedaan, maar je kan nooit meer uitgeven als er binnen komt. In dat opzicht heeft hij met Cambuur gespeeld met het risico van een fallisement! Dat kan gewoon niet! niet met ons Cambuur!!! dan maar onderin de eerste divisie, dat liever dan een fallisement. En tuurlijk had hij Riedstra aan zijn kant, maar je kan niet leunen op een persoon qua geld.
Pama heeft teveel geld uitgegeven, fact! Echter wanneer Riedstra was blijven leven én we waren toen al gepromoveerd had geen haan gekraaid naar de negatieve cijfers. Het enige wat Pama écht verweten kan worden is dat de zaken niet zwart op wit gezet zijn om onvoorziene omstandigheden te voorkomen.. Het was Riedstra die immer zei "We mutte naar de Eredivisie, kost wat kost".
Pama heeft wel getracht de tering weer naar de nering te zetten, maar dat was lastig met die dure doorlopende contracten.
Enfin, we kunnen er lang en breed over door ouwehoeren. Met natrappen en dergelijke komen we er ook niet. Ik blijf erbij dat dit soort uitspraken niet in de VI hadden moeten verschijnen. Misschien in de euforie geroepen, maar nog steeds niet goed te praten!
als riedstra nog was bleven leven........ zo ken ik er nog wel een paar. feit blijft dat hij heeft gegokt met ons Cambuur en dat het geen succes is geworden. Dat zijn gok bijna de ondergang is geworden van ons Cambuur.
laten we lekker onze energie steken in de toekomst lijkt me veel belangrijker.en daar is nog heel veel werk aan de winkel.
Citaat van: Sakas op mei 09, 2013, 22:13:49
als riedstra nog was bleven leven........ zo ken ik er nog wel een paar. feit blijft dat hij heeft gegokt met ons Cambuur en dat het geen succes is geworden. Dat zijn gok bijna de ondergang is geworden van ons Cambuur.
Je gaat compleet voorbij aan het feit dat hij de fout heeft gemaakt niks op papier te zetten en reageert alleen maar waar jij op wilt reageren. Jammer, zo sla je een discussie gigantisch dood.
Ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, jij vindt Pama iemand die de club bijna naar de kloten heeft geholpen. Ik vind dat er "verzachtende omstandigheden" zijn en we zullen er nooit uitkomen.
Ben wel benieuwd waar we hadden gestaan als Pama en de Old Boys er niet waren geweest in het vervolgtraject na het bijna faillissement...
Citaat van: denistel op mei 09, 2013, 22:26:14
laten we lekker onze energie steken in de toekomst lijkt me veel belangrijker.en daar is nog heel veel werk aan de winkel.
Wat jou belangrijker lijkt zal mij jeuken.
Wie heeft er voor gezorgd dat deze discussie weer wordt opgerakeld?
Ik weiger mee te doen aan dit potje pama bashen door lieden die wel de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Hoe dan ook, het hele verhaal zal vast nog wel eens naar buiten komen. Nu maar weer over tot de orde van de dag.
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:17:53
Lekker onder de gordel van de huidige beleidsmakers. Werkelijk zum kotzen! Ik heb respect voor hrt werk wat ze verrichten maar om zo na te trappen is werkelijk beneden alle peil!
Gelukkig blijft alex zichzelf en reageert hij als een gentleman. Ik kan niet wachten tot het moment dat alex terugslaat middels een autobiografie. Al was het alleen maar om de buitenwacht eens en voor altijd duidelijk te maken hoe het werkelijk zat.
Helemaal eens, gelukkig pakt Pama het goed op anders had je een rel in de media gekregen zoals afgelopen seizoen met Veenstra en Riemer, waarbij alleen maar verliezers zijn.
Die Pama kan zichzelf zo goed verkopen dat er nog steeds Cambuur-supporters zijn die hem hoog hebben zitten. Sommigen vinden zijn reactie op Smid chique. Ik vind zijn reactie voorspelbaar. Hij zal ook wel uitkijken om er inhoudelijk op in te gaan want de financiële feiten zijn killing voor hem.
Ik vond het ook niet echt nodig dat Smid in zo'n feestelijke bijdrage over Cambuur in de VI nog eens uit ging leggen wat voor financiele bende Pama er bij Cambuur van gemaakt heeft. Dat wisten we immers allemaal wel. Maar Smid en co worden nog dagelijks geconfronteerd met de trieste gevolgen van het geldverslindende spelletje dat Pama hier gespeeld heeft dat de frustratie kennelijk erg diep zit. Jammer, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Nu de blik maar richten op volgend seizoen. Het zou voor ons niet zo gek zijn als er via de nacompetitie nog een eerste divisie club (bijv. Helmond Sp., Volendam of onze grote vrienden uit Deventer) zou promoveren. Verder heb ik het volste vertrouwen in Van den Belt en co voor wat betreft het het aantrekken van nieuwe, goede spelers met de juiste prijskwaliteitverhouding.
Goddomme, wat heb ik een zin in komend seizoen. Of om met Gijp te spreken "Lekker man!!"
Citaat van: Delamere op mei 11, 2013, 16:13:19
Die Pama kan zichzelf zo goed verkopen dat er nog steeds Cambuur-supporters zijn die hem hoog hebben zitten. Sommigen vinden zijn reactie op Smid chique. Ik vind zijn reactie voorspelbaar. Hij zal ook wel uitkijken om er inhoudelijk op in te gaan want de financiële feiten zijn killing voor hem.
Ik vond het ook niet echt nodig dat Smid in zo'n feestelijke bijdrage over Cambuur in de VI nog eens uit ging leggen wat voor financiele bende Pama er bij Cambuur van gemaakt heeft. Dat wisten we immers allemaal wel. Maar Smid en co worden nog dagelijks geconfronteerd met de trieste gevolgen van het geldverslindende spelletje dat Pama hier gespeeld heeft dat de frustratie kennelijk erg diep zit. Jammer, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Nu de blik maar richten op volgend seizoen. Het zou voor ons niet zo gek zijn als er via de nacompetitie nog een eerste divisie club (bijv. Helmond Sp., Volendam of onze grote vrienden uit Deventer) zou promoveren. Verder heb ik het volste vertrouwen in Van den Belt en co voor wat betreft het het aantrekken van nieuwe, goede spelers met de juiste prijskwaliteitverhouding.
Goddomme, wat heb ik een zin in komend seizoen. Of om met Gijp te spreken "Lekker man!!"
In wiens "opdracht" handelde Pama? Juist, in die van wijlen Riedstra.
Wie deed mee aan de contractbesprekingen en was niets te dol? Juist, wijlen Riedstra
Zijn er na het overlijden van Riedstra nog vette contracten afgesloten? Nee!
Dus gemakkelijk om Pama alleen de schuld van de financiële wanorde te geven. Hij heeft wel direct getracht de tering naar de nering te zetten, alleen zaten we toen nog aan langere dure contracten vast.
Van der Belt heeft de sanering overigens prima doorgezet, zeker veel credits voor hem!
Ben het volledig met jou eens dockie. Die pama heeft er zelf ook nog 6 ton inzitten .Snap ook wel dat Ype gefrustreerd is want als je begint en je moet steeds de dingen van een ander gladstrijken dan baal je .
Snap niet dat Smid en vdB in de pers zo uithalen naar Pama... Wat is het groter doel daarvan? Scoren over de rug van het resultaat? Het verleden is het verleden. VdB en Smid mogen laten zien dat ze ons in de eredivisie kunnen houden en een nieuw stadion kunnen bezorgen. Laten ze zich daarop concentreren ipv na te trappen in de pers.
Citaat van: Len Cantello op mei 12, 2013, 12:13:08
Snap niet dat Smid en vdB in de pers zo uithalen naar Pama... Wat is het groter doel daarvan? Scoren over de rug van het resultaat? Het verleden is het verleden. VdB en Smid mogen laten zien dat ze ons in de eredivisie kunnen houden en een nieuw stadion kunnen bezorgen. Laten ze zich daarop concentreren ipv na te trappen in de pers.
Misschien zijn ze het zat dat Pama steeds de credits krijgt en dat het tijd was voor de echte waarheid.. Maar ik had het ook niet gedaan,maar goed wat echt allemaal gespeeld heeft komen we toch niet te weten.. Ik zeg laat het verleden rusten en kijk vooruit |:)
Wel mooie nacompetitie in de Pama-periode! Dat missen we nu helaas, spanning en sensatie :jupiler :proost
Plaats het hier ook maar ff, Opvallende keus:
Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.
Citaat van: michello op juni 03, 2013, 17:59:38
Plaats het hier ook maar ff, Opvallende keus:
Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.
Dat wijf is godverdomme vanaf 2000 al betrokken bij hoerenveen..... :0= WAKKER WORDEN!
http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771 (http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771)
Citaat van: TM op juni 03, 2013, 18:03:03
Dat wijf is godverdomme vanaf 2000 al betrokken bij hoerenveen..... :0= WAKKER WORDEN!
http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771 (http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771)
Gelukkig ziet ze eindelijk het licht :clint
Snap niet dat je het kan accepteren dat iemand die al 13 jaar werkzaam is bij dkv hier heen komt :wall :wall :wall
Citaat van: TM op juni 03, 2013, 18:06:23
Snap niet dat je het kan accepteren dat iemand die al 13 jaar werkzaam is bij dkv hier heen komt :wall :wall :wall
is dit eva braun????
Citaat van: mescc op juni 03, 2013, 18:09:54
is dit eva braun????
Zat er net aan te denken! Deze naam heb ik eerder gehoord en toen gelinked aan VI
Citaat van: Lore op juni 03, 2013, 19:31:15
Zat er net aan te denken! Deze naam heb ik eerder gehoord en toen gelinked aan VI
Ja dit is Eva Braun!!
Alles wat werd besproken door het personeel van dkv werd door geklikt door mevrouw Braun!
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 19:41:49
Ja dit is Eva Braun!!
Alles wat werd besproken door het personeel van dkv werd door geklikt door mevrouw Braun!
Nou geluk dat wij dan niet zoveel medewerkers hebben of zou ze nu alles aan VD Belt gaan door lullen wat hier op het forum staat? Arme VD Belt!
Citaat van: Lore op juni 03, 2013, 19:47:19
Nou geluk dat wij dan niet zoveel medewerkers hebben of zou ze nu alles aan VD Belt gaan door lullen wat hier op het forum staat? Arme VD Belt!
:D
Zolang Robert Veenstra daar maar blijft waar ie zit vind ik alles best!
Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 20:36:21
Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!
Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties :R
Ik ken dat mens niet, weet dus ook niet of het een takkewijf is.
Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 20:36:21
Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!
Zolang ze maar niet in de spits gaat staan geloof ik het wel , als ze maar een beetje kan typen...
Citaat van: Goudvinger op juni 03, 2013, 20:37:15
Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties :R
Iemand met zo'n verleden hoort hier niet!
Ook al is ze in bepaalde dingen een topper!
dr kin anders best een piemel in
Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2013, 20:55:19
dr kin anders best een piemel in
Ik zou het niet willen en durven! Je weet nooit wat voor enge ziektes ze heeft opgelopen de afgelopen periode in dkv!
Maar even oppe middenstip met :clint :zweep
Citaat van: Goudvinger op juni 03, 2013, 20:37:15
Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties :R
Haar prestaties? Het Nazi regime van Herr Veenstra ondersteunen en verklikkertje spelen? Zulke mensen moet je niet in je werkkring willen hebben. Verpest de sfeer gigantisch, ook al is het een topper in haar werkzaamheden buiten het verklikker. 1 Fredje H. was al meer dan genoeg :R
En dan heb ik haar dkv achtergrond nog buiten beschouwing gelaten.
Citaat van: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:58:48
Maar even oppe middenstip met :clint :zweep
Zo desperaat is :clint nu ook weer niet :devil
Blijf het toch een merkwaardige overstap vinden. Zulke Judassen moeten wij hier niet willen hebben.
Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2013, 21:07:46
Blijf het toch een merkwaardige overstap vinden. Zulke Judassen moeten wij hier niet willen hebben.
Agree!
En wat ik ook al in het "ondergangstopic" aangaf, dit maakt potentiële sponsoren die uit dkv komen wel huiveriger als Rinus' spionne hier komt werken. Ik blijf erbij dat het in mijn ogen een ondoordachte actie van Gerald is.
Iemand die zo actief heeft mee gewerkt aan de ondergang van DKV is toch altijd welkom :zweep
Citaat van: DeChef op juni 03, 2013, 21:13:30
Iemand die zo actief heeft mee gewerkt aan de ondergang van DKV is toch altijd welkom :zweep
Dat zeg je tot het moment dat ze kritische supporters hier op het forum verlinkt aan onze nieuwe veilgiheidsmanager :devil
Blijft een beetje onduidelijk wat haar kwaliteiten zijn, maar goed we zien haar wel op de eerste training paraderen........
Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2013, 21:16:30
Dat zeg je tot het moment dat ze kritische supporters hier op het forum verlinkt aan onze nieuwe veilgiheidsmanager :devil
Shit, je hebt gelijk. Straks word je IP adres nog gekoppeld aan je seizoens en uitkaart... levenslang stadionverbod bij te veel commentaar.
Citaat van: SCCornjum op juni 03, 2013, 21:16:54
Blijft een beetje onduidelijk wat haar kwaliteiten zijn, maar goed we zien haar wel op de eerste training paraderen........
Een kwaliteit is al duidelijk, klikken naar de baas ;)
Heb gewoon een tyfus hekel aan alles wat maar met dkv te maken heeft, en dus zeker met wat er vandaan komt!!
Ik ken haar ook niet persoonlijk en uiteraard zal dit blonde poppetje haar kwaliteiten hebben maar wat ik al eerder heb aangegeven: er zijn wel meerdere personen die capabel zijn voor dergelijke functie's.
Dus voor haar tien anderen idg. Dokkie zei het al: Het Nazi regime van Herr Veenstra ondersteunen en verklikkertje spelen. dat schijnt ze dus ook goed te kunnen onze Eva
Dit kan tov een andere nieuwe vergelijbare, werknemer alleen maar tegen je werken in komende tijd(en)
Dit moet je gewoon niet willen, of had je niet moeten willen Gerald!! ben bang dat het te laat is...
Is het een feit dat ze bij scc komt of alleen een gerucht?
Iemand ook verhalen over haar uit eerste hand (ik weet het, wie gaat hier toegeven contact te hebben met mensen van dkv) of moeten we het doen bij wat de vi te melden had.
Citaat van: DeChef op juni 03, 2013, 21:24:02
Is het een feit dat ze bij scc komt of alleen een gerucht?
Iemand ook verhalen over haar uit eerste hand (ik weet het, wie gaat hier toegeven contact te hebben met mensen van dkv) of moeten we het doen bij wat de vi te melden had.
maar als eva sun verklikkertje was bij veenstra , waarom gaat ze der fut dan? lijkt me niet verstandig zo'n wief bij ons te heffen!
Citaat van: poelie-lwd op juni 03, 2013, 20:58:48
Maar even oppe middenstip met :clint :zweep
Hier offer ik mijn Italiaanse toverstok (of zoals door diverse dames genoemd 'De Python') niet aan op.
Sorry, hier stopt het bij mij ook.
Citaat van: Cambuur Liwwadden op juni 03, 2013, 21:23:17
Ik ken haar ook niet persoonlijk en uiteraard zal dit blonde poppetje haar kwaliteiten hebben maar wat ik al eerder heb aangegeven: er zijn wel meerdere personen die capabel zijn voor dergelijke functie's.
Zoals ik ook al eerder aangaf, je hebt zoveel werkelozen. Had je nu echt niet iemand met een echt SCC-hart voor deze functie kunnen krijgen? Die feeling met alles heeft. Dit is zo iemand die zomaar weer weg is als het kut loopt en alleen maar met haar carrière bezig is.
En nu even serieus, dat wijf komt toch niet echt naar Leeuwarden? Ik lees allemaal "grappige" berichten maar nergens zie ik een serieuze bevestiging. Neem dus nog steeds aan dat dit een grapje is??
Citaat van: mescc op juni 03, 2013, 21:54:46
maar als eva sun verklikkertje was bij veenstra , waarom gaat ze der fut dan? lijkt me niet verstandig zo'n wief bij ons te heffen!
Datzelfde vraag ik me dus ook af. En is ze weggestuurd of is ze vrijwillig weg gegaan?
Citaat van: Ronnie tng op juni 04, 2013, 11:47:54
En nu even serieus, dat wijf komt toch niet echt naar Leeuwarden? Ik lees allemaal "grappige" berichten maar nergens zie ik een serieuze bevestiging. Neem dus nog steeds aan dat dit een grapje is??
Het is definitief! En is bevestigd door cambuur, aan Gerard Bos!
Bericht dat ik gister plaatste kwam van DKV fan en tevens OF medewerker A. de Boer. Mag dus inderdaad vanuit worden gegaan dat het klopt.
Staat morgen een stuk in het FD over de dame in kwestie, over de opvallende (personeels) transfer. Ze gaat Cambuur verders helpen met de eredivisie. Op twitter aangegeven door Gerard Bos en Daan Rieken.
ik hev haar nog niet signaleerd int stadion
Eva Braun moet lekker bij Robert Führer Veenstra in de buurt blijven, dat gaat prima zo!
Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager. En of ze van dkv wegkomt of eva braun heet of niet zal mij mijn reet roesten. Gaat er om dat ze wat toevoegt bij de club!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:39:41
Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager. En of ze van dkv wegkomt of eva braun heet of niet zal mij mijn reet roesten. Gaat er om dat ze wat toevoegt bij de club!!!!!
Als ze wat toevoegt goede zaak. Je kunt zeggen wat je wil maar als er iets is wat cambuur kan gebruiken is media) aandacht (comercieel). Je mag vinden van pama wat je wilmaar hij zorgde er wel voor dat onze club vaak in het nieuws kwam hoe dan ook. van zwemclub tot dam vereniging overal dook cambuur op. Datis is iets wat we nu al jaren missen.
Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:39:41
Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager. En of ze van dkv wegkomt of eva braun heet of niet zal mij mijn reet roesten. Gaat er om dat ze wat toevoegt bij de club!!!!!
Jij gaat compleet voorbij aan de feiten dat zij als verklikkertje van Herr Veenstra zich niet geliefd heeft gemaakt bij haar voormalig collegae, is niet bevorderlijk voor de werksfeer wat ook over gaat slaan in de selectie.
Verder wat in mijn ogen nog belangrijker is dat dit potentieel overstappende sponsoren van dkv huiveriger maakt omdat zij als steunpilaar van Rinus niet hoog in aanzien is bij die sponsoren. Een deel vertrekt daar immers alleen maar om Rinus en zijn kliek.
Wat een verstand om dat wijf hier heen te halen!!! :zucht
Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2013, 19:06:19
Jij gaat compleet voorbij aan de feiten dat zij als verklikkertje van Herr Veenstra zich niet geliefd heeft gemaakt bij haar voormalig collegae, is niet bevorderlijk voor de werksfeer wat ook over gaat slaan in de selectie.
Verder wat in mijn ogen nog belangrijker is dat dit potentieel overstappende sponsoren van dkv huiveriger maakt omdat zij als steunpilaar van Rinus niet hoog in aanzien is bij die sponsoren. Een deel vertrekt daar immers alleen maar om Rinus en zijn kliek.
:thumbsup Op meerdere fronten een slecht besluit om zo'n integriteitsarme persoon binnen te halen in je organisatie
Volgens de journalisten op Twitter heeft deze dame niks met het verhaal wat Johan derksen na buiten heeft gebracht te maken. De gesprekken met haar waren al voor dat er hommeles was bij DKV, dit hebben ze uit de mond van V/d Belt.
Citaat van: Sonnema op juni 04, 2013, 22:00:07
Volgens de journalisten op Twitter heeft deze dame niks met het verhaal wat Johan derksen na buiten heeft gebracht te maken. De gesprekken met haar waren al voor dat er hommeles was bij DKV, dit hebben ze uit de mond van V/d Belt.
geen idee of zij de Eva uit het verhaal is, maar de onrust bij SCH speelt al langer dan de afgelopen maanden. Sinds Veenstra er zit, mei 2010, is het alleen maar onrust intern. Dat ze nu ineens bij ons in dienst treedt is wel heel toevallig aangezien alle shit nu sinds enkele maanden pas écht op straat is komen te liggen, naast haar lange nachten met RV :X . Als zij dus dé Eva is moest ze dus wel weg omdat niemand haar meer kon luchten.
Citaat van: Sonnema op juni 04, 2013, 22:00:07
Volgens de journalisten op Twitter heeft deze dame niks met het verhaal wat Johan derksen na buiten heeft gebracht te maken. De gesprekken met haar waren al voor dat er hommeles was bij DKV, dit hebben ze uit de mond van V/d Belt.
Dat de gesprekken er waren voor het gezeik, zegt helemaal niks over haar gedrag bij dkv.
Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2013, 22:36:45
geen idee of zij de Eva uit het verhaal is, maar de onrust bij SCH speelt al langer dan de afgelopen maanden. Sinds Veenstra er zit, mei 2010, is het alleen maar onrust intern. Dat ze nu ineens bij ons in dienst treedt is wel heel toevallig aangezien alle shit nu sinds enkele maanden pas écht op straat is komen te liggen, naast haar lange nachten met RV :X . Als zij dus dé Eva is moest ze dus wel weg omdat niemand haar meer kon luchten.
Om op dit inzicht door te gaan zou je juist zeggen dat Rinus haar zou behouden en "dwarsliggers" stuk voor stuk te elimineren. Tenminste, zo zou ik het als potentaat - (c) wiekie :devil - aanpakken
Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:39:41
Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager.
Dat beroep moet je ook niet overschatten hoor.
Ik blijf er bij:
Er zijn genoeg werkelozen hier met een ECHT Cambuur-hart die die functie ook wel zouden kunnen uitvoeren.
Geen dkv'ers hier. En zeker geen protégé's van RV. Dat mens krijgt straks wel inzage in stukken hier.
Citaat van: Ronnie tng op juni 04, 2013, 19:19:26
Wat een verstand om dat wijf hier heen te halen!!! :zucht
_O_ _O_ _O_
Citaat van: clint op juni 05, 2013, 07:37:49
Dat mens krijgt straks wel inzage in stukken hier.
Daar ben ik het meest bang voor.
SCC Update - voorzitter en directie
06.06.2013 - 9:50
Er is na de recente SCC update een hoop gebeurd. Vandaar dat we u in deze korte zomerstop bij willen praten om kort terug te kijken, maar vooral ook vooruit.
Bij de laatste update stonden we er prima voor, maar leken de kansen op de titel gering. De laatste wedstrijd had FC Volendam genoeg aan een punt in Deventer en wij moesten winnen in Rotterdam van 'angstgegner' Excelsior. De flow die onze club doormaakte in de laatste fase van de competitie was ongekend. Overal waar we gingen, gingen we met zijn allen. De Cambuur-mania sloeg toe en ook op de bewuste 3 mei waren er meer dan 1000 Liwadders in Rotterdam. Daarbovenop waren er ook nog eens enkele duizenden toeschouwers aanwezig in het Cambuur Stadion om de wedstrijden op een groot scherm te bekijken. De gemeente Leeuwarden, Kern van Cambuur en de club waren al enige tijd in overleg om deze mogelijk historische avond voor iedereen een groot feest te laten zijn, in de wetenschap dat deze inspanningen mogelijk voor niets waren geweest.
Uiteindelijk werd het zo'n avond, die je maar zelden meemaakt, waar alles op zijn plek valt. Cambuur ging voor zijn kans en de rest is geschiedenis. Voor de 2e keer in het bijna 50-jarig bestaan van Cambuur werd Cambuur kampioen van de Eerste Divisie. Een geweldige prestatie van de selectie en staf, en in het bijzonder van trainer Henk de Jong die in 8 wedstrijden een unieke reeks had neergezet.
Wat vervolgens over de club en de stad neerdaalde was uniek. Een geweldig feest in Rotterdam, een geweldig feest bij aankomst in Leeuwarden en een fantastische huldiging op het Oldehoofserkerkhof. Wat een week, eigenlijk maand, heeft Cambuur en de supporters beleefd. Na vele jaren van net niet was het nu net wel en dat hebben we geweten! Zowel de KvC, de vrijwilligers en de gemeente Leeuwarden willen we bedanken voor het mogelijk maken van de festiviteiten. Na de gewenste, maar abrupte exit van het seizoen, hebben we nog een drietal uitzwaaiwedstrijden gespeeld in Leeuwarden en de regio. Een prima afsluiting van een jaar om nooit te vergeten. Een jaar waarin we vanaf minuut 1 het gevoel hebben gehad dat "het" erin zat, maar nooit zover leek te komen. En een jaar waarin Cambuur slechts 3 kwartier de ranglijst aanvoerde, maar wel de allerlaatste drie kwartier van het seizoen.
Na een week in de wolken te hebben geleefd, kwam de realiteit terug op de club. We moeten de Eredivisie in met Cambuur. In het voetbal laat niets zich plannen, maar in het beleidsplan "kop d'r foar en deursette" uit 2010 was ingestoken op een promotie rond 2015/2106 in een nieuw stadion. Wat dat betreft liggen we voor op schema. We gaan met veel ambitie de strijd aan om ons te handhaven in de Eredivisie, de belangrijkste sportieve doelstelling voor de technische staf onder leiding van Dwight Lodeweges.
Wel moeten we in het achterhoofd houden dat Cambuur nog altijd aan het bouwen is aan stabiliteit en aan een financiële basis. Hoe verleidelijk het ook is, we moeten waken voor opportunisme en niet alle principes overboord gooien. Dit betekent dat we binnen de begroting een deel van de extra inkomsten reserveren om de balans gezonder te maken en de matige liquiditeit de hand te bieden. We blijven dus doen wat we deden waarbij financiën, een nieuw stadion en sportieve groei de basis zijn.
We hebben het al eerder gezegd, de wens om over enkele jaren een nieuw stadion te betrekken laat niet onverlet dat we de nodige zaken blijven verbeteren in ons huidige stadion. Al dan niet verplicht zijn er de nodige aanpassingen op dit moment in uitvoering. De lichtmasten zijn geüpgrade naar Eredivisie Live-normen, het uitvak wordt aan Eredivisie-eisen aangepast en alle ingangen van het stadion zullen voorzien worden van de verplichte digitale toegangscontrole. Naast het veld (daarover zo meer) wordt, ten behoeve van de grote toename aan media in de Eredivisie, geïnvesteerd in de persruimte en de datalijnen. Gelukkig hadden we vorig jaar al de Business Club opgeknapt, dit jaar zal de Leyten Comfort Gallery (Business Club voor de grotere accounts) van een nieuw jasje worden voorzien. Alle investeringen bij elkaar zullen zo'n € 650.000 bedragen en dienen uit de exploitatie gefinancierd te worden.
Kunstgras
We gaan de Eredivisie in op kunstgras. De investeringen in verplichte veldverwarming bleek enorm. Daarbij komen de problemen die we hebben met ons hoofdveld, wat nou niet bepaald een biljartlaken bleek de afgelopen jaren. De aanleg en effecten van veldverwarming zouden niet bepaald een positieve invloed hebben op datzelfde veld. Ook de mogelijkheden om op een goed natuurgrasveld te kunnen trainen gedurende een heel seizoen zijn beperkt. Kortom, alle feiten overwegende, hebben we "for the time being" gekozen voor kunstgras. De ervaringen van Cambuur met kunstgras zijn negatief gezien het verleden, maar we zijn ervan overtuigd dat de ontwikkelingen niet stilgestaan hebben en dat we de beste kunstgrasmat van de nieuwe generatie in het stadion krijgen. De ontwikkelingen en ervaringen die we de komende jaren opdoen zullen bepalend zijn voor de te maken keuze voor in het nieuwe stadion.
Eredivisie
We zijn van mening dat we met voetballende intenties het Eredivisieschap moeten aanvaarden. Heracles laat al jaren zien dat goed voetbal het verschil kan maken. Ook PEC-Zwolle heeft hier afgelopen seizoen succes mee geboekt. Uiteindelijk degraderen elk jaar de ploegen die ook het minste voetbal hebben laten zien. Daar komt bij dat we de ingezette voetballijn niet overboord moeten gooien na een promotie. Op de lange termijn wint het voetbal, en hopelijk kan het kunstgras ons daarbij helpen.
De technische staf is een belangrijke troef voor Cambuur. Dwight Lodeweges en Henk de Jong zijn ervaren trainers en samen met Sandor van der Heide, Jan Bruin en René Grotenhuis kunnen zij het team klaarstomen voor de Eredivisie. In het moderne voetbal blijkt de rol van de trainer(s) steeds bepalender. Ajax en Barcelona zijn daar goede voorbeelden van.
De selectie zal ook van een facelift voorzien worden. Een aantal spelers had reeds een verlengd of doorlopend contract, met enkele spelers van de huidige groep wordt nog gesproken. Inmiddels hebben Martijn Barto, Wout Droste en Erik Bakker hun aflopende contract verlengd met 2 seizoenen en daar zijn we erg blij mee. Daarnaast hebben we als keeper Ruud Swinkels aangetrokken. Deze speler maakte deel uit van het succesvolle team van FC Eindhoven en was afgelopen seizoen derde keeper van PSV. Naast het keeperswerk is het meevoetballen een kwaliteit van Ruud. De intentie is om met Leonard Nienhuis te verlengen en samen kunnen ze de strijd aangaan voor een plek onder de lat. Ook zal Cambuur wederom een derde keeper aan de selectie toevoegen. Naast Ruud Swinkels is ook Alexander Christovao gecontracteerd. Deze spits is afkomstig uit onze eigen jeugd en maakte afgelopen seizoen furore bij de beloften van FC Groningen en in de eindfase maakte hij zelfs deel uit van de selectie FC Groningen. Alexander is een jonge, fysiek sterke en snelle spits met mogelijkheden voor de toekomst.
Er moet nog het nodige gebeuren om de selectie te completeren. De intentie is om plusminus 22 spelers en 3 keepers in de selectie te herbergen. We lopen momenteel helaas aan tegen de beperkingen van ons budget. Eredivisiewaardige spelers verdienen Eredivisiesalarissen en daar kunnen wij voorlopig niet aan voldoen. Daar komt bij dat de meeste goede voetballers vast liggen en transfers betalen is al helemaal niet aan de orde. De topclubs wachten lang voordat ze spelers gaan verhuren. De ontwikkeling in de Jupiler League met 3 beloftenteams is dan ook niet in ons voordeel. We zullen bovendien moeten waken voor de bedreigingen van de promotie. Een onverhoopte degradatie moet niet leiden tot een salarislast op Eredivisieniveau het jaar na degradatie, want dan zijn we weer terug bij af.
Maar we zullen wederom creatief moeten zijn. RKC laat regelmatig op vergelijkbare wijze zien dat lang wachten effect sorteert en je met een klein budget creatief en succesvol kunt zijn. Wij zijn ook veroordeeld tot creativiteit maar dat is prima. We zullen ook niet schromen om de nodige spelers op proef te laten komen in de voorbereiding. We zijn ervan overtuigd dat er in het eerste weekend van augustus een team staat waar we mee voor de dag kunnen komen.
De voorbereiding zal ten gevolge van het Eredivisieschap iets eerder beginnen dan gepland. Wel zal de eerste training van het seizoen in Leeuwarden op het geplande tijdstip van zaterdag 22 juni om 10:30 uur plaatsvinden. Waar dit zal zijn is nog niet helemaal duidelijk, in verband met de werkzaamheden aan het kunstgras in het stadion. De selectie zal daarvoor enkele dagen op Vlieland bij elkaar komen voor kennismaking, keuringen, testen en enkele trainingen.
Organisatie
De organisatie moet ook in korte tijd opgeschaald worden naar eredivisieniveau. De druk op ticketing, veiligheid, commercie en accommodatie neemt enorm toe. Daarnaast neemt de communicatie en media een enorme loop. Zoals eerder gememoreerd dient ook deze upgrade flexibel te zijn zodat we kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden. We hebben inmiddels de afdelingen goed bezet onder andere door een aantal jonge enthousiaste ex-stagiaires aan de organisatie toe te voegen. Ook hebben we ervaring in huis gehaald van een Eredivisieclub. We zijn van mening dat we kwantitatief en kwalitatief voldoende mensen in huis hebben om de Eredivisie in te gaan met een groep jonge en enthousiaste mensen uit Leeuwarden en omgeving. Wel zal er in de eredivisie scherper toezicht moeten zijn op toegangscontrole en andere formele procedures. Het eredivisieschap vereist de nodige maatregelen en aanscherpingen die niet altijd als prettig ervaren zullen worden. Natuurlijk moet Cambuur 'zichzelf' blijven, maar we ontkomen niet aan een professionaliseringsslag die bij sommige mensen de wenkbrauwen zal doen fronsen 'omdat het vroeger ook niet zo ging'.
Afscheid Keimpe Vellinga
Naast aanwas van personeel neemt ook een "oud-gediende" afscheid. Keimpe Vellinga is meer dan 25 jaar in vele functies in dienst van en betrokken bij Cambuur geweest. Als manager veiligheidszaken krijg je met veel onbegrip en negativisme te maken. Keimpe heeft altijd naar eer en geweten en naar Cambuur-belang gehandeld en dit verdient een groot compliment. Op vrijdag 21 juni nemen we met een receptie op gepaste wijze afscheid van een echte Liwadder en Cambuur-man. Hij is inmiddels 68 jaar en dus een moderne AOW-er. De zwager van Cambuur-icoon Jan Riedstra heeft aangegeven voor hand- en spandiensten betrokken te blijven bij de club en beschikbaar te zijn als er een beroep op hem gedaan wordt voor huisvesting en andere zaken. Hier zullen we dankbaar gebruik van maken.
Slot
Wederom een lange update, maar het is ook niet niks wat ons overkomt. Komend jaar gaan we de strijd aan met Ajax, Feyenoord, PSV en Heerenveen. Geweldige affiches, mooie nieuwe stadions waar we naartoe mogen. Zondagavond met het bord op schoot Cambuur kijken, er zijn ergere dingen. We moeten vooral onszelf blijven en hard werken voor de ultieme doelstelling, handhaving, maar een beetje genieten mogen we er ook wel van. We zijn ervan overtuigd dat we ook in dit oude stadion een veilig en mooi evenement kunnen organiseren. Het blijft behelpen en het zal hier en daar kraken, daarvoor rekenen we op een beetje begrip. Het ultieme doel is toch Eredivisie in een nieuwe accommodatie. De afgelopen maand heeft Cambuur, en daarop volgend Aris (met de finale voor het landskampioenschap !! basketbal ) de gemeente Leeuwarden en de provincie Friesland overtuigd dat vele mensen in de stad Leeuwarden en de regio topsport in Leeuwarden omarmen en steunen. Er is meer dan voldoende draagvlak om in Leeuwarden naast Heerenveen topsport in Friesland te ondersteunen.
We zien u graag komend seizoen in het Cambuur Stadion om onze SC te ondersteunen.
Ype smid
Gerald van den Belt
Ard de Graaf
Foto's: www.dijksfotografie.com
liwwadder
Citaat van: Voor altijd cambuur op juni 06, 2013, 10:19:17
SCC Update - voorzitter en directie
06.06.2013 - 9:50
We hebben inmiddels de afdelingen goed bezet onder andere door een aantal jonge enthousiaste ex-stagiaires aan de organisatie toe te voegen. Ook hebben we ervaring in huis gehaald van een Eredivisieclub.
'Ervaring van een Eredivisieclub'? Bedoelt ie 'haar' daarmee?
:zucht
Citaat van: clint op juni 06, 2013, 11:15:58
'Ervaring van een Eredivisieclub'? Bedoelt ie 'haar' daarmee?
:zucht
Tsja normaal worden er namen genoemd!
En opeens geen naam!
Karin Smit alias Eva Braun! :R
Oprotten met die stinkboeren! :0=
Citaat van: SCC-J op juni 06, 2013, 10:50:13
liwwadder
Hij heeft het in ieder geval al geprobeerd :devil
Na het lezen van de update bekruipt me wederom een gevoel van respect voor van den Belt en de zijnen. Ik denk dat we blij mogen zijn met een directie die de club leidt op basis van de realiteit en inventief probeert een zo goed mogelijke selectie op de been te brengen. Maar niet met het risico dat we ooit weer in de financiele problemen komen.
Ook de manier waarop men wil proberen in de eredivisie te overleven, met een voetballend elftal, spreekt me erg aan. VVV heeft bewezen dat je met tegenhouden alleen je het sowieso niet redt. Dan maar met durf en op de aanval!
Natuurlijk moet Cambuur 'zichzelf' blijven, maar we ontkomen niet aan een professionaliseringsslag, zegt vdB. Ik hoop dat ie bij zijn slag de clubcultuur in beetje in't oog zal houden. Maar, ik vrees het ergste. Met het vertrek van KV is de laatste met clubgevoel (hoe je er soms ook over denkt....) uit de directie verdwenen...
Citaat van: Len Cantello op juni 06, 2013, 13:23:36
Natuurlijk moet Cambuur 'zichzelf' blijven, maar we ontkomen niet aan een professionaliseringsslag, zegt vdB. Ik hoop dat ie bij zijn slag de clubcultuur in beetje in't oog zal houden. Maar, ik vrees het ergste. Met het vertrek van KV is de laatste met clubgevoel (hoe je er soms ook over denkt....) uit de directie verdwenen...
Volgens mij zit er ook nog een ene Ype Smid in de directie hoor....
Citaat van: Len Cantello op juni 06, 2013, 13:23:36
Natuurlijk moet Cambuur 'zichzelf' blijven, maar we ontkomen niet aan een professionaliseringsslag, zegt vdB. Ik hoop dat ie bij zijn slag de clubcultuur in beetje in't oog zal houden. Maar, ik vrees het ergste. Met het vertrek van KV is de laatste met clubgevoel (hoe je er soms ook over denkt....) uit de directie verdwenen...
Vertrouw dit van den Belt wel toe, heeft tot nog toe bewezen uitstekend bestuurder te zijn met oog voor Club cultuur.
Citaat van: Chipke op juni 06, 2013, 14:31:26
Volgens mij zit er ook nog een ene Ype Smid in de directie hoor....
Hoe lang zit die beste man al bij de club dan?
Citaat van: Len Cantello op juni 07, 2013, 05:59:14
Hoe lang zit die beste man al bij de club dan?
Alsof je lang bij de club moet zitten om de club cultuur te kennen, hoeveel van dit forum "zitten" er daadwerkelijk bij de club? En hoeveel zijn hoofdzakelijk als supporter betrokken? Weten die laatsten dan niets van de club cultuur omdat ze geen baantje of positie hebben?
Tja.....clubcultuur en het bestuur. Ik meende toch dat we het afgelopen seizoen vele discussies hebben gehad over het wapen en het zwarte shirt. Wij van de KVC iig wel toen. Allemaal zaken die bij het bestuur weg kwamen.
Hoezo, deze letten wel op de clubcultuur??????
Dat doen wij wel!!!!!!
Citaat van: papier op juni 07, 2013, 07:07:16
Alsof je lang bij de club moet zitten om de club cultuur te kennen
Niet per definitie, maar het helpt wel. Als je een tijdje bij SCC rondloopt, ben je beter op de hoogte. Maar, dat is voor mij niet echt de discussie. Het is meer het gevoel dat er "cultuurdingetjes" met voeten worden gaan getreden onder het mom van de door vdB benoemde professionalisering. Zoals -bijvoorbeeld- het aanstellen van een dkv'r op de burelen van de club. En het aanleggen van ku(ns)tgras.
Maar goed, daar mag je schijnbaar niets meer van zeggen omdat we kampioen zijn geworden....
Citaat van: Chipke op juni 06, 2013, 14:31:26
Volgens mij zit er ook nog een ene Ype Smid in de directie hoor....
Hij moest zo nodig een nieuw logo hebben! :( :rodekaart
Gewoon het oude logo :scc weer helemaal terug brengen. Dat hoort bij Cambuur en niet dat lelijke geel/blauwe schild erachter. Welke cultuur bewaker is er nog binnen Cambuur?
Citaat van: Sonnema op juni 07, 2013, 09:12:15
Gewoon het oude logo :scc weer helemaal terug brengen. Dat hoort bij Cambuur en niet dat lelijke geel/blauwe schild erachter. Welke cultuur bewaker is er nog binnen Cambuur?
Logo is/komt terug. "Pama-logo" wordt uitgefaseerd.
As iets de clubcultuur naar de klote helpe ken, dan is het wel een nieuw stadion...
Citaat van: Dreet op juni 07, 2013, 09:41:50
As iets de clubcultuur naar de klote helpe ken, dan is het wel een nieuw stadion...
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je de supporters bij de bouw en inrichting er maar bij betrekt.
Een aantal jaren geleden zaten we, als KVC, al te brainstormen hoe we een nieuw stadion zagen, met betrekking tot inrichting, tribunes, supportershome etc, allemaal in overleg met de BVO.
Dus dat is wel van belang.
Citaat van: Montana op juni 07, 2013, 09:38:51
Logo is/komt terug. "Pama-logo" wordt uitgefaseerd.
Mooi!!
Citaat van: Montana op juni 07, 2013, 09:38:51
Logo is/komt terug. "Pama-logo" wordt uitgefaseerd.
Dan is dat duidelijk Montana :thumbsup
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 09:46:02
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je de supporters bij de bouw en inrichting er maar bij betrekt.
Een aantal jaren geleden zaten we, als KVC, al te brainstormen hoe we een nieuw stadion zagen, met betrekking tot inrichting, tribunes, supportershome etc, allemaal in overleg met de BVO.
Dus dat is wel van belang.
Dat hoeft zeker niet, ik zei dan oek:
ken. Hope dat ze jum niet alleen maar voor de vorm erbij betrekke dan. Toch hoort een stadion in een volkswiek bij de SCC-clubcultuur. Dat krijst nooit meer terug dan. Knappe jonge die een volkswiek om het nieuwe stadion bouwt... ;)
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 09:46:02
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je de supporters bij de bouw en inrichting er maar bij betrekt.
Een aantal jaren geleden zaten we, als KVC, al te brainstormen hoe we een nieuw stadion zagen, met betrekking tot inrichting, tribunes, supportershome etc, allemaal in overleg met de BVO.
Dus dat is wel van belang.
Die plannen kunnen zo uit de kast worden gehaald wmb. Hier en daar een beetje updaten en wij als KvC zijnde, zijn weer helemaal op regel t.a.v. een nieuw stadion :)
Geef es gas fiene boef, dur mutte speulers komme!!!!!!!!!!!!
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 09:46:02
Dat hoeft toch helemaal niet? Als je de supporters bij de bouw en inrichting er maar bij betrekt.
Een aantal jaren geleden zaten we, als KVC, al te brainstormen hoe we een nieuw stadion zagen, met betrekking tot inrichting, tribunes, supportershome etc, allemaal in overleg met de BVO.
Dus dat is wel van belang.
Kun je iets vertellen over dat brainstormen over inrichting, tribunes, etc.?
Niet dat ik het niet vertrouw, maar er verrijzen niet zoveel mooie stadions de laatste jaren. Ben benieuwd hoe de KVC en de BVO dit nieuwe stadion voor ogen hebben.
Citaat van: wiekie1969 op juni 07, 2013, 20:22:09
Geef es gas fiene boef, dur mutte speulers komme!!!!!!!!!!!!
Un bitsje meer RESPECT voor die man WIEKIE.
Citaat van: Dreet op juni 07, 2013, 09:41:50
As iets de clubcultuur naar de klote helpe ken, dan is het wel een nieuw stadion...
:? Dom gelul.
Citaat van: wiekie1969 op juni 07, 2013, 20:22:09
Geef es gas fiene boef, dur mutte speulers komme!!!!!!!!!!!!
fiene boef? Zit je zondag naast hem in de kerk?
Hemmen vastleggen!!!
Weet zijn eisen niet, maar we krijgen geen betere met ons budget!!
Citaat van: De Raaf op juni 07, 2013, 22:41:02
Hemmen vastleggen!!!
Weet zijn eisen niet, maar we krijgen geen betere met ons budget!!
AMEN!!!
Maandag meer duidelijkheid? Hemmen |:)!!!
Citaat van: Destroyer op juni 07, 2013, 22:10:10
:? Dom gelul.
Wat dan jong? Must eerst es goed leze.
Is bekend of ze deze week duidelijkheid geven over de spelers met aflopend contract? Hoop deze week zowel op dat front, als tav nieuwe spelers wel beweging. Zou mooist zijn als je voorbereiding met redelijk complete groep aan de slag kan.
Citaat van: brambo3004 op juni 07, 2013, 20:39:50
Kun je iets vertellen over dat brainstormen over inrichting, tribunes, etc.?
In onze commissie zaten o.a. Poelie, M, AV, Antihuhu en ondergetekende (forumnamen). Bij de oude forumgangers hier allemaal wel bekend.
Wij hebben toen, in samenspraak met de BVO, een document opgesteld hoe wij als supporters een nieuw stadion zagen. Dat was dan o.a. met tribunes tot aan de grond, in- en uitgangen in de tribunes, een supportershome a la b.v. FC Utrecht. Dat document zou het huidige KVC bestuur zo weer kunnen gebruiken, zoals Poelie ook al zei.
Echter weet ik niet hoe de huidige gang van zaken en stand van zaken is met betrekking tot de ontwikkelingen hierover tussen BVO en KVC.
Citaat van: clint op juni 10, 2013, 07:33:43
In onze commissie zaten o.a. Poelie, M, AV, Antihuhu en ondergetekende (forumnamen). Bij de oude forumgangers hier allemaal wel bekend.
Wij hebben toen, in samenspraak met de BVO, een document opgesteld hoe wij als supporters een nieuw stadion zagen. Dat was dan o.a. met tribunes tot aan de grond, in- en uitgangen in de tribunes, een supportershome a la b.v. FC Utrecht. Dat document zou het huidige KVC bestuur zo weer kunnen gebruiken, zoals Poelie ook al zei.
Echter weet ik niet hoe de huidige gang van zaken en stand van zaken is met betrekking tot de ontwikkelingen hierover tussen BVO en KVC.
Ook a la Utrecht 4 losse tribunes?
Ik meende dat wij toen over het algemeen wel dichte hoeken wilde, maar dat is dan weer iets puur voor de BVO. Hoe zij ruimtes kunnen en willen 'verkopen' of 'inrichten'.
Bij ons ging het voornamelijk om de tribuneopbouw en om de sfeer die er nu is, met name op de noordtribune, goed over te laten brengen in een nieuw stadion. Dat je dus geen tribunes krijgt waar de sfeer dood slaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/KC_Stadium
http://www.google.nl/imgres?sa=X&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=JjSkWNetCu5eLM:&imgrefurl=http://www.groundhopperunited.com/2012/08/2012-stadium-14-keepmoat-stadium.html&docid=3ZOHJ-xcA-e0DM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-oy_0A8W71FM/UCA2n4c24II/AAAAAAAAAJ4/h9038sBO52U/s1600/CIMG6707_2.jpg&w=1600&h=1200&ei=z7K1UcKqOIrN0QW0-4GoDA&zoom=1&iact=rc&dur=377&page=1&tbnh=142&tbnw=180&start=0&ndsp=53&ved=1t:429,r:14,s:0,i:126&tx=49&ty=85 (http://www.google.nl/imgres?sa=X&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=JjSkWNetCu5eLM:&imgrefurl=http://www.groundhopperunited.com/2012/08/2012-stadium-14-keepmoat-stadium.html&docid=3ZOHJ-xcA-e0DM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-oy_0A8W71FM/UCA2n4c24II/AAAAAAAAAJ4/h9038sBO52U/s1600/CIMG6707_2.jpg&w=1600&h=1200&ei=z7K1UcKqOIrN0QW0-4GoDA&zoom=1&iact=rc&dur=377&page=1&tbnh=142&tbnw=180&start=0&ndsp=53&ved=1t:429,r:14,s:0,i:126&tx=49&ty=85)
Citaat van: clint op juni 10, 2013, 13:06:25
http://www.google.nl/imgres?sa=X&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=JjSkWNetCu5eLM:&imgrefurl=http://www.groundhopperunited.com/2012/08/2012-stadium-14-keepmoat-stadium.html&docid=3ZOHJ-xcA-e0DM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-oy_0A8W71FM/UCA2n4c24II/AAAAAAAAAJ4/h9038sBO52U/s1600/CIMG6707_2.jpg&w=1600&h=1200&ei=z7K1UcKqOIrN0QW0-4GoDA&zoom=1&iact=rc&dur=377&page=1&tbnh=142&tbnw=180&start=0&ndsp=53&ved=1t:429,r:14,s:0,i:126&tx=49&ty=85 (http://www.google.nl/imgres?sa=X&biw=1920&bih=1019&tbm=isch&tbnid=JjSkWNetCu5eLM:&imgrefurl=http://www.groundhopperunited.com/2012/08/2012-stadium-14-keepmoat-stadium.html&docid=3ZOHJ-xcA-e0DM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-oy_0A8W71FM/UCA2n4c24II/AAAAAAAAAJ4/h9038sBO52U/s1600/CIMG6707_2.jpg&w=1600&h=1200&ei=z7K1UcKqOIrN0QW0-4GoDA&zoom=1&iact=rc&dur=377&page=1&tbnh=142&tbnw=180&start=0&ndsp=53&ved=1t:429,r:14,s:0,i:126&tx=49&ty=85)
Schitterend! Doet me denken aan de nieuwe versie van de Vijverberg, dicht op het veld, mooi hoor!
Erg mooi die van Doncaster.
Vooral de lichtmasten en de doorgetrokken tribunes.
Hoewel de afstand tussen tribune en veld nog wel erg groot is naar mijn mening.
En het dak is erg saai, zie liever dikke daken en dan het liefst met een knik erin.
Citaat van: Westerpark op juni 10, 2013, 14:14:54
Erg mooi die van Doncaster.
Vooral de lichtmasten en de doorgetrokken tribunes.
Hoewel de afstand tussen tribune en veld nog wel erg groot is naar mijn mening.
En het dak is erg saai, zie liever dikke daken en dan het liefst met een knik erin.
mooi stadion ja. De ingangen echt heel lelijk a la oost tribune is het mooist
Cambuur zit in FIFA14, maar veld lijkt wel van Afrika Cup
Bewaar
artikel
reacties
Door: redactie
14-6-13 - 12:17 bron: AD Sportwereld
Promotie naar Eredivisie brengt veel lasten mee
© pro shots.
Na een krankzinnig competitieslot was de ontlading in Leeuwarden enorm. Tot in de vroege ochtend werd het behalen van de titel door duizenden uitzinnige fans gevierd. 'De interactie tussen de club en de stad is uniek. Na de verloren playoffs-finale tegen Roda JC (2009, red.) is het hier bergafwaarts gegaan. Je merkte aan alles dat er bij Cambuur een geweldige behoefte was aan succes. We hebben wel een week gefeest', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt in AD Sportwereld.
Lees ook
Cambuur neemt doelman over van Groningen
Cambuur haalt twee nieuwe spelers
Cambuur bouwt verder aan Eredivisieploeg
Neem nu een abonnement op het AD
© anp.
© pro shots.
De aanleg van het kunstgrasveld in Leeuwarden. © pro shots.
© pro shots.
In die periode was het heerlijk mijmeren. ,,In het begin denk je alleen aan de leuke dingen; we zijn weer op zondag op televisie, er komt Cambuur-TV op Eredivisie Live en we zitten straks in FIFA 14. Maar ik was redelijk vlot terug in de realiteit. Een week na het kampioenschap hebben we de balans opgemaakt en daar werd ik niet heel vrolijk van.'
Romantici
De eredivisie brengt behalve lusten namelijk ook tal van lasten met zich mee. Tegenover de extra inkomsten (tv-gelden, sponsors, recettes) staan eerst flink wat uitgaven. Het kost de club alleen al zo'n 650.000 euro om de accommodatie - inclusief een nieuw veld - op te knappen. Het stadion van Cambuur, midden in een Leeuwarder volkswijk, is er een voor romantici.
'Retro', zegt Van den Belt bij een rondleiding langs de veelal verouderde tribunes. 'Het is mooi van lelijkheid.'
Maar niet meer van deze tijd. 'We lopen tegen onze beperkingen aan. Het uitvak is te klein, de lichtsterkte te zwak, we zijn onvoldoende bekabeld en ons veld is rampzalig. Ik weet niet of je wel eens naar de Afrika Cup kijkt, maar daar lijkt het op.'
Kunstgras
Diep in zijn hart had Van den Belt het liever anders gezien, maar Cambuur speelt straks op kunstgras. 'Het aanleggen van veldverwarming kost 500.000 euro en alleen al om het te laten draaien ben je 75.000 euro per jaar kwijt. En dan nog zouden we een slecht veld blijven houden. Over drie jaar hopen we in een nieuw stadion te spelen en zien we wel verder.
Bron: Ad.nl
Voor de dertiende keer hetzelfde verhaal. Wordt het niet eens tijd dat vdBelt op gaat houden met klagen en janken en de club eens positief in de pers zet?!
Citaat van: Len Cantello op juni 14, 2013, 14:28:11
Voor de dertiende keer hetzelfde verhaal. Wordt het niet eens tijd dat vdBelt op gaat houden met klagen en janken en de club eens positief in de pers zet?!
Ik ben wel benieuwd of sommige journalisten rechtstreeks met vd Belt contact opnemen of dat ze gewoon hun eigen draai geven aan eerder verschenen stukken.
Dit is gewoon een oud stuk wat al in zoveel media is geweest.
Dat AD dat nu pas uitbrengt zegt genoeg over de krant! :rodekaart
Citaat van: Len Cantello op juni 14, 2013, 14:28:11
Voor de dertiende keer hetzelfde verhaal. Wordt het niet eens tijd dat vdBelt op gaat houden met klagen en janken en de club eens positief in de pers zet?!
Hij mut nieuwe spelers halen, veel belangrijker!!!
Citaat van: wiekie1969 op juni 16, 2013, 08:15:19
Hij mut nieuwe spelers halen, veel belangrijker!!!
Zullen we dat maar overlaten aan de ts? :D
Citaat van: wiekie1969 op juni 16, 2013, 08:15:19
Hij mut nieuwe spelers halen, veel belangrijker!!!
Daap, dit is gewoan een kopie fannut ouwe ferhaal wat in de komkommertied brúkt wudt.. Wudt echt wel aan speulers werkt.
Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2013, 13:28:02
Daap, dit is gewoan een kopie fannut ouwe ferhaal wat in de komkommertied brúkt wudt.. Wudt echt wel aan speulers werkt.
Ja en geen dkvérs. Blieft Cambuur wel Cambuur?....
Citaat van: Janus op juni 16, 2013, 13:45:09
Ja en geen dkvérs. Blieft Cambuur wel Cambuur?....
Waarom niet?
Citaat van: Len Cantello op juni 14, 2013, 14:28:11
Voor de dertiende keer hetzelfde verhaal. Wordt het niet eens tijd dat vdBelt op gaat houden met klagen en janken en de club eens positief in de pers zet?!
:y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y
Citaat van: Janus op juni 16, 2013, 13:45:09
Ja en geen dkvérs. Blieft Cambuur wel Cambuur?....
Dan hast in ut recente verleden Sandor, Mark, Ozan, Reza en die jongus nooit hierheen hale mutten...
Citaat van: Len Cantello op juni 14, 2013, 14:28:11
Voor de dertiende keer hetzelfde verhaal. Wordt het niet eens tijd dat vdBelt op gaat houden met klagen en janken en de club eens positief in de pers zet?!
Su ist, ik wurd oek wel een bitsje moed van dat gejank van die kerel iedere keer.
Volgens mij is het een verhaal dat dertien keer is overgenomen.
Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2013, 17:24:11
Dan hast in ut recente verleden Sandor, Mark, Ozan, Reza en die jongus nooit hierheen hale mutten...
ja, ast dat rijtsje su leest..
Wiljan Pluim halen herr vd Belt. Bel Roda even , die willen hem graag kwijt.
Zou een goede aanwinst zijn, denk ik. Maar met Van Moorsel, Bakker en Schokker hebben we al drie spelers die op zijn positie (kunnen) spelen. Ik verwacht dus dat de prioriteiten momenteel ergens anders liggen.
Citaat van: wiekie1969 op juni 20, 2013, 20:38:36
Wiljan Pluim halen herr vd Belt. Bel Roda even , die willen hem graag kwijt.
Zou topper zijn voor cambuur.En hij kan op het middenveld en zelfs in de voorhoede op iedere positie uit de voeten
Leeuwin is binnen, nu Wiljan Pluim nog. Kom op man, trek de beurs open :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2013, 04:17:25
Leeuwin is binnen, nu Wiljan Pluim nog. Kom op man, trek de beurs open :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Idd.. Wiekie wil wel een deel van het salaris mee betalen! :proost
Citaat van: MP4L op juni 22, 2013, 13:47:02
Idd.. Wiekie wil wel een deel van het salaris mee betalen! :proost
Die het geld zat hef ik hoord... van mien bron
Nou.......wanneer ga je de selectie nu echt versterken.....met de selectie die er nu staat inclusief 2 blessures waarvan 1 langdurig(vd heide) kun je niet een normale voorbereiding draaien met het oog op de wedstrijden die gaan komen en de belasting qua trainingen en dus eventuele blessures.........GAS EROP!!!!!!
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 10:19:26
Nou.......wanneer ga je de selectie nu echt versterken.....met de selectie die er nu staat inclusief 2 blessures waarvan 1 langdurig(vd heide) kun je niet een normale voorbereiding draaien met het oog op de wedstrijden die gaan komen en de belasting qua trainingen en dus eventuele blessures.........GAS EROP!!!!!!
Welke ploeg heeft de selectie wel rond? Ik snap dat ongeduld niet.
Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2013, 10:23:54
Welke ploeg heeft de selectie wel rond? Ik snap dat ongeduld niet.
Iedereen gewoon even rustig doen. Denk je dat dhr. v/d Belt en de TS de hele dag niks doen?
Die zijn echt wel bezig hoor!
Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2013, 10:23:54
Welke ploeg heeft de selectie wel rond? Ik snap dat ongeduld niet.
Weinig, maar ook zeer weinig die maar met 14 man op trainingsveld staan. Doe dan met aantal jeugdspelers erbij trainen.
Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2013, 10:23:54
Welke ploeg heeft de selectie wel rond? Ik snap dat ongeduld niet.
De selectie niet rond hebben of een halve selectie hebben zit nog wel verschil in.
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 10:33:52
Weinig, maar ook zeer weinig die maar met 14 man op trainingsveld staan. Doe dan met aantal jeugdspelers erbij trainen.
PRECIES, met 3 wissels naar dtd en onb en volgende week sneek in garderen......als er geen blessures ontstaan zoals zo vaak in voorbereiding!!
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 10:33:52
Weinig, maar ook zeer weinig die maar met 14 man op trainingsveld staan. Doe dan met aantal jeugdspelers erbij trainen.
Welke jeugdspelers?
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 10:37:06
PRECIES, met 3 wissels naar dtd en onb en volgende week sneek in garderen......als er geen blessures ontstaan zoals zo vaak in voorbereiding!!
Wie zegt dat ze maar 14 man hebben in Garderen?!
Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 10:53:18
Wie zegt dat ze maar 14 man hebben in Garderen?!
wie zegt dat ze meer hebben?
Zinloze discussie over wel of niet meer dan 14 man hebben. Er wordt aan gewerkt en volgende week zien we wel weer...
Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 10:52:59
Welke jeugdspelers?
Zijn ze gestopt met de jeugd? Is toch nog steeds samenwerking met Groningen? Willem II bv laat A en B junioren meetrainen in het begin om te kijken of ze het nivo aankunnen....
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 11:40:06
wie zegt dat ze meer hebben?
Vraag ik toch niet?
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 11:44:36
Zijn ze gestopt met de jeugd? Is toch nog steeds samenwerking met Groningen? Willem II bv laat A en B junioren meetrainen in het begin om te kijken of ze het nivo aankunnen....
Jeugdspelers trainen met Groningen mee!
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 11:44:00
Zinloze discussie over wel of niet meer dan 14 man hebben. Er wordt aan gewerkt en volgende week zien we wel weer...
vind jij het een normale situatie? gezien het volle programma en de intensiteit daar van?
Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 11:50:08
Jeugdspelers trainen met Groningen mee!
Dat snap ik ook, maar traint de jeugd van Groningen nu al? Laat ze in de voorbereiding een aantal weken meetrainen, zeker nu je selectie nog niet op peil is.
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 11:54:36
vind jij het een normale situatie? gezien het volle programma en de intensiteit daar van?
Nee natuurlijk niet, alleen dat welles/nietes spelletje is zinloos ;)
ben het wel met Ries eens dat er meer bij moet, voorbereiding is altijd een tijd waarin veel blessures ontstaan omdat ze paar weken met hun ass op het strand hebben gelegen en dan nu ineens 8 a 9 keer in de week trainen en ook nog wedstrijden moeten gaan spelen.
Haal dan idd ook jeugdspelers e.d. erbij om in ieder geval de groep te vergroten, trek je vervolgens een nieuwe speler aan dan kan je deze jongens langzaam laten vertrekken....
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2013, 11:55:55
Dat snap ik ook, maar traint de jeugd van Groningen nu al? Laat ze in de voorbereiding een aantal weken meetrainen, zeker nu je selectie nog niet op peil is.
Hebben in principe ook gewoon vakantie he. Zijn vooral de beloften die meedoen met het 1e..
Maar B junioren bijv hebben 'gewoon' vakantie. Die zitten ook met school he..
Maar liever wat minder spelers in het begin dan nu "paniek" aankopen te doen om maar voldoende spelers te hebben.
Het is nu even vervelend maar hopelijk betekend het dat wij aan het begin van het seizoen een kwalitatief goede selectie hebben ;)
Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 13:27:42
Maar liever wat minder spelers in het begin dan nu "paniek" aankopen te doen om maar voldoende spelers te hebben.
Het is nu even vervelend maar hopelijk betekend het dat wij aan het begin van het seizoen een kwalitatief goede selectie hebben ;)
en wat te doen als je vrijdag en zaterdag blessures oploopt en maandag naar garderen gaat met dezelfde selectie die nu beschikbaar is zonder aanvulling?
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 13:40:40
en wat te doen als je vrijdag en zaterdag blessures oploopt en maandag naar garderen gaat met dezelfde selectie die nu beschikbaar is zonder aanvulling?
Dat zou gigantisch balen zijn maar het is niet anders.
Heb jij liever dat ze nu allemaal voetballers aantrekken van het niveau hoofdklasse om maar genoeg spelers te hebben met als gevolg dat er geen geld meer is voor echte versterkingen?
Ik begrijp jou probleem wel en die deel ik ook zeker gedeeltelijk maar het is nu even niet anders.
Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen en verstandig bezig zijn.
Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 13:55:38
Dat zou gigantisch balen zijn maar het is niet anders.
Heb jij liever dat ze nu allemaal voetballers aantrekken van het niveau hoofdklasse om maar genoeg spelers te hebben met als gevolg dat er geen geld meer is voor echte versterkingen?
Ik begrijp jou probleem wel en die deel ik ook zeker gedeeltelijk maar het is nu even niet anders.
Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen en verstandig bezig zijn.
ze hebben toch hun lijstjes......de 2 a 3 spelers die ons echt beter maken kunnen later wel maar voordat je op trainingskamp gaat is het toch wel normaal dat je een man of 18/19 beschikbaar hebt en mijn mening is dat dit afgelopen maandag al zo had moeten zijn!!
morgen en donderdag trainen ze 1 x en vrijdag en zaterdag tegen amateur clubs dat moet nog wel kunnen
toch.vanaf maandag gaan ze vol aan de bak in garderen dan moet je zeker 20 liever 22 man hebben.
daar ga ik dan ook vanuit dat de er zijn met eventueel wat proefspelers er bij.
jeugdspelers zelf hebben we niet he.althans die zitten in het groninger schema.
in leeuwarden wordt door de jeugd ook deze weken nog getraind en gespeeld met
het team voor komend seizoen,zo hebben de d,s al 3 oefenwedstrjden gespeeld.
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:00:38
ze hebben toch hun lijstjes......de 2 a 3 spelers die ons echt beter maken kunnen later wel maar voordat je op trainingskamp gaat is het toch wel normaal dat je een man of 18/19 beschikbaar hebt en mijn mening is dat dit afgelopen maandag al zo had moeten zijn!!
Doe nou eens rustig joh! Wellicht hebben ze in Garderen straks wel 18/19 man:)
Citaat van: Timmie op juni 25, 2013, 14:05:57
Doe nou eens rustig joh! Wellicht hebben ze in Garderen straks wel 18/19 man:)
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!
Richard denk aub een beetje om je hart/bloeddruk,volgens mij vreet jij jezelf behoorlijk op nu ;)
Ik weet dat jij het beste met de club voor hebt en wat jij zegt daar zit zeker wat in maar op dit moment kunnen wij/jij er niets aan doen.
Mochten er volgende week niet voldoende spelers zijn dan heb je meer recht van spreken.
Hopelijk komt alles goed :proost
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!
Wellicht ook wel..
We hebben allemaal het beste voor met ONZE club. Maar we hebben er geen invloed op.
Dus laten we rustig doen en hen gewoon hun werk laten doen!
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen, wellicht hebben ze die ook niet........!!!
Eerst maar eens een goede keeper halen! Wat we nu hebben is niet veel soeps! :_schater
Citaat van: John Hiatt op juni 25, 2013, 14:17:50
Eerst maar eens een goede keeper halen! Wat we nu hebben is niet veel soeps! :_schater
daar is nog wel werk aan de winkel voor grotenhuis :devil
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:18:51
daar is nogr wel werk aan de winkel voor grotenhuis :devil
En anders weet ik nog wel een goede coach!
nog ff en we staan op kunstgras,,die keepers redde zich wel
Citaat van: richard op juni 25, 2013, 14:07:58
zal ik dat zelf even bepalen!!!
:_schater
Heerlijk hoe die reus nu alweer tekeer gaat. :proost
Hoe lijkt het, gaan we nu oek eindelijk even gas geven met de nieuwe spelers? Over 5 weken is de 1e competitiewedstrijd!!!
Daadkracht vriend!!!
ze doen er van alles aan kerel maar de markt zit in zwaar weer op dit moment.
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 17:09:55
ze doen er van alles aan kerel maar de markt zit in zwaar weer op dit moment.
Wat voor markt? Ze weten toch wie ze willen hebben? Gas geven want het duurt in mijn ogen veel te lang!!!!
Je kan niet 2 weken voordat de competitie begint nog met spelers aan komen zetten, dan is het te laat. Voorbereiding is conditie opbouwen, positiespel trainen en vaste patronen er in slijpen.
Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:04:07
Hoe lijkt het, gaan we nu oek eindelijk even gas geven met de nieuwe spelers? Over 5 weken is de 1e competitiewedstrijd!!!
Daadkracht vriend!!!
Het draait maar om 1 ding en dat is geld!! elke speler die wij hebben willen kan naar een andere club voor een beetje meer wij kunnen maar 1 ding doen en dat is afwachten de afdankertjes zijn voor ons
Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:11:27
Wat voor markt? Ze weten toch wie ze willen hebben? Gas geven want het duurt in mijn ogen veel te lang!!!!
De vrijdagmarkt op t zaailand 8P. Zolang de spelersmarkt nog niet op volle toeren draait, is er gewoon weinig beweging. Spelers kijken eerst de kat uit de boom vwb de concurentie bij eigen club. En clubs nemen minder snel afscheid van spelers voordat ze zelf geen aankopen hebben gedaan. De spelersmarkt begint over het algemeen bij de top en werkt zo naar beneden.
Onvoorstelbaar dat ik dit hier loop uit te leggen :zucht
Citaat van: Yellow Army op juni 26, 2013, 17:37:57
De vrijdagmarkt op t zaailand 8P. Zolang de spelersmarkt nog niet op volle toeren draait, is er gewoon weinig beweging. Spelers kijken eerst de kat uit de boom vwb de concurentie bij eigen club. En clubs nemen minder snel afscheid van spelers voordat ze zelf geen aankopen hebben gedaan. De spelersmarkt begint over het algemeen bij de top en werkt zo naar beneden.
Onvoorstelbaar dat ik dit hier loop uit te leggen :zucht
Exact! :thumbsup
Eerder grote aankopen verwachten is gewoon onrealistisch en oneerlijk tegenover Van der Belt, zeker de financiële positie van Cambuur in ogenschouw genomen.
Citaat van: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:13:55
Je kan niet 2 weken voordat de competitie begint nog met spelers aan komen zetten, dan is het te laat. Voorbereiding is conditie opbouwen, positiespel trainen en vaste patronen er in slijpen.
Weet ie ook maar ze willen kwaliteit halen hij baalt ook van huidige situatie met te weinig spelers......maar kwaliteit staat voorop anders krijst allemaal van die Aafjes types van Zwolle tweederangs dus!!
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 18:24:19
Weet ie ook maar ze willen kwaliteit halen hij baalt ook van huidige situatie met te weinig spelers......maar kwaliteit staat voorop anders krijst allemaal van die Aafjes types van Zwolle tweederangs dus!!
Gelukkig zie je dit nu zelf ook in en ben je weer rustig :proost
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 18:24:19
Weet ie ook maar ze willen kwaliteit halen hij baalt ook van huidige situatie met te weinig spelers......maar kwaliteit staat voorop anders krijst allemaal van die Aafjes types van Zwolle tweederangs dus!!
Of van Rooijens :devil
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 18:24:19
Weet ie ook maar ze willen kwaliteit halen hij baalt ook van huidige situatie met te weinig spelers......maar kwaliteit staat voorop anders krijst allemaal van die Aafjes types van Zwolle tweederangs dus!!
|:) |:)
Citaat van: gewoon een fan op juni 26, 2013, 18:26:24
Gelukkig zie je dit nu zelf ook in en ben je weer rustig :proost
Zag het ook wel in maar denk er maar om als er niks bij komt komende week dan worden de oefenwedstrijden vrijdag en zaterdag en die in trainingskamp met de beperkte selectie nog heel problematisch, die Italiaan beslissen ze dit weekend ook over dus ja........onverantwoorde situatie om zo oefenwedstrijden te beginnen en dat vond Vd belt ook!!
Als hij het onverantwoord vind moet ie een oefenwedstrijd scrappen toch??
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2013, 21:00:31
Als hij het onverantwoord vind moet ie een oefenwedstrijd scrappen toch??
Of een een stel GOEIE spelers aantrekken. Probleem opgelost.
Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2013, 21:36:16
Of een een stel GOEIE spelers aantrekken. Probleem opgelost.
Voor zatwrdag??dan wurdw t paniekaankopen :rodekaart
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2013, 21:40:10
Voor zatwrdag??dan wurdw t paniekaankopen :rodekaart
Met Kevin Brands is de eerste paniekaankoop al binnen!
Citaat van: pvanbuijtene op juni 26, 2013, 21:40:10
Voor zatwrdag??dan wurdw t paniekaankopen :rodekaart
Lezen Had GOEIE ook nog met caps aan getikt...
;)
Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2013, 21:59:29
Lezen Had GOEIE ook nog met caps aan getikt...
;)
Maar dan kunnen ze vrijdag en zaterdag nog niet meespelen.
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 21:42:22
Met Kevin Brands is de eerste paniekaankoop al binnen!
Als die knaap supergemotiveerd is het ongelijk van WillemII te bewijzen en de kwaliteiten (die hij zeker heeft) laat zien dan ist in ieder geval wel een GOEIE paniekaankoop geweest |:)
Citaat van: Bernardo op juni 26, 2013, 21:42:22
Met Kevin Brands is de eerste paniekaankoop al binnen!
Het is geen aankoop want hij wordt gehuurd :O
En paniek? Prima voetbaler voor cambuur!!!
Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2013, 21:36:16
Of een een stel GOEIE spelers aantrekken. Probleem opgelost.
Dat doen ze, dus wat is het probleem?
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 16:48:07
Dat doen ze, dus wat is het probleem?
we kijgen het beste elftal sinds 13 jaar, maar volgens mij hewwe er enkelen een plaat voor de harses :zucht
Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:49:26
we kijgen het beste elftal sinds 13 jaar, maar volgens mij hewwe er enkelen een plaat voor de harses :zucht
Voor de JL zouden we nu een top team hebben, maar voor de Eredivisie, er moet echt nog heel wat kwaliteit bij, willen we niet degraderen!
Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:49:26
we kijgen het beste elftal sinds 13 jaar, maar volgens mij hewwe er enkelen een plaat voor de harses :zucht
t meer is voor sommigen nooit vol juh
Citaat van: Len Cantello op juni 26, 2013, 21:36:16
Of een een stel GOEIE spelers aantrekken. Probleem opgelost.
Vent, hou eens op te zeiken. Tot nu toe halen we voor cambuur begrippen prima spelers die het niveau aan kunnen. Van Moorsel, Brands, Leeuwin, Swinkels zijn aanwinsten voor deze selectie. Bij Groningen balen ze als een stekker dat Christovao bij ons gaat spelen.
En het heeft nog nauwelijks geld gekost.
Citaat van: Bernardo op juni 27, 2013, 16:51:37
Voor de JL zouden we nu een top team hebben, maar voor de Eredivisie, er moet echt nog heel wat kwaliteit bij, willen we niet degraderen!
Je bedoeld denk ik ervaring want kwaliteit hebben ze genoeg. Wij doen met deze selectie echt niet onder voor eagles, zwolle, nac, roda en nec. En dan moeten de grote transfers nog komen 8)
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 16:55:15
Je bedoeld denk ik ervaring want kwaliteit hebben ze genoeg. Wij doen met deze selectie echt niet onder voor eagles, zwolle, nac, roda en nec. En dan moeten de grote transfers nog komen 8)
tel daar rkc, ado en heracles even bij poelie.
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 16:55:15
Je bedoeld denk ik ervaring want kwaliteit hebben ze genoeg. Wij doen met deze selectie echt niet onder voor eagles, zwolle, nac, roda en nec. En dan moeten de grote transfers nog komen 8)
Zodra de ''grote'' transfers komen, staan we er natuurlijk heel anders voor! Vraag me alleen af of er wel echt wat mogelijk is! Zullen het zien.
Bel Psv even vd Belt, Brands zijn zoon speelt hier nu dus misschien valt er wat te regelen, Peter van Ooijen??? |:)
Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:59:46
Bel Psv even vd Belt, Brands zijn zoon speelt hier nu dus misschien valt er wat te regelen, Peter van Ooijen??? |:)
Het lijkt me niet dat Brands sr. een speler voor dezelfde positie gaat verhuren aan de club van zijn zoon...dat zou de kans op speeltijd voor Brands jr./Brands II aanzienlijk verkleinen.
Citaat van: wiekie1969 op juni 27, 2013, 16:53:26
Vent, hou eens op te zeiken.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :y
Laat ik mijn gal ook nog maar even spugen. Ik ben het eens met degenen die twijfelen aan de selectie. Ik vind dat v/d Belt en vrienden veel risico's nemen met de nieuwe "aanwinsten". Er is met allemaal wel iets, of ze speelden niet bij hun club of ze zijn langdurig geblesseerd geweest. Er is nagenoeg geen eredivisie ervaring. Langzaam maar zeker naderen we het aantal van 24/25 selectiespelers.
:0= vanaf nu fitte, eredivisie waardige spelers die ook nog eens veel gespeeld hebben het afgelopen seizoen. Anders wordt het nog zwaarder dan dat we vooraf al winsten!!!!
Citaat van: SCC-J op juni 27, 2013, 18:17:48
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :y
Je steekt de grootste azijnpisser toch niet de gek aan wel!?
Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 18:53:07
Laat ik mijn gal ook nog maar even spugen. Ik ben het eens met degenen die twijfelen aan de selectie. Ik vind dat v/d Belt en vrienden veel risico's nemen met de nieuwe "aanwinsten". Er is met allemaal wel iets, of ze speelden niet bij hun club of ze zijn langdurig geblesseerd geweest. Er is nagenoeg geen eredivisie ervaring. Langzaam maar zeker naderen we het aantal van 24/25 selectiespelers.
:0= vanaf nu fitte, eredivisie waardige spelers die ook nog eens veel gespeeld hebben het afgelopen seizoen. Anders wordt het nog zwaarder dan dat we vooraf al winsten!!!!
Liever risico's met spelers dan met financien
Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 18:53:07
Laat ik mijn gal ook nog maar even spugen. Ik ben het eens met degenen die twijfelen aan de selectie. Ik vind dat v/d Belt en vrienden veel risico's nemen met de nieuwe "aanwinsten". Er is met allemaal wel iets, of ze speelden niet bij hun club of ze zijn langdurig geblesseerd geweest. Er is nagenoeg geen eredivisie ervaring. Langzaam maar zeker naderen we het aantal van 24/25 selectiespelers.
:0= vanaf nu fitte, eredivisie waardige spelers die ook nog eens veel gespeeld hebben het afgelopen seizoen. Anders wordt het nog zwaarder dan dat we vooraf al winsten!!!!
Ik zal Van den Belt nog maar eens citeren (ik geloof al voor de vierde keer). Vorige week in het FD:
CiteerBij de eerste training zal Bakens zaterdag naar eigen zeggen waarschijnlijk ontbreken. Dat geldt ook voor Van Moorsel. Diens overgang is volgens Van den Belt ,,voor 99 procent rond". De middenvelder van FC Groningen, die afgelopen seizoen weinig aan spelen toekwam, aast op een tweede kans in de eredivisie. Hij is dit weekeinde nog op vakantie.
De komende dagen komt er ook duidelijkheid over Van Moorsels clubgenoot Henk Bos (20). Van den Belt bevestigt de woorden van FC Groningen-collega Hans Nijland dat de jongeling een dezer dagen met trainer Dwight Lodeweges praat.
Er van uitgaande dat deze drie spelers zich na het weekeinde bij de selectie voegen, is Cambuur op transfergebied voorlopig klaar. Van den Belt: ,,De groep is dan heus nog niet volledig, maar in deze fase kunnen we er kwalitatief en kwantitatief mee uit de voeten. Wij hebben nog geld in kas voor vijf spelers, maar we hebben de tijd. De grote stoelendans op de spelersmarkt moet nog beginnen."
Daarnaast zitten we nog lang niet op 24/25 spelers. Met Brands erbij hebben we momenteel nog maar
negentien spelers.
Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 18:57:26
Liever risico's met spelers dan met financien
Volledig mee eens.
V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is
Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 19:13:43
V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is
Haastige spoed is zelden goed :proost
Als de TS van al deze jongens een team smeedt zal het vast wel goed komen denk ik.. :thumbsup
Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 19:13:43
V/d Belt kan wel meer roepen. Wachten tot het laatste moment kan slim zijn, maar je traint en speelt de hele voorbereiding met een incomplete groep. Ik weet niet of dat zo slim is
Dat hadden Van den Belt en de technische staf ook liever anders gezien. Echter, dan kun je echte versterkingen op je buik schrijven. Die wachten liever een tijdje af, of moeten nog bij hun huidige club buiten de boot vallen (zoals Tighadouini).
Dit veel liever dan een situatie als bij GAE, die de selectie weliswaar bijna compleet hebben maar er in vergelijking met vorig jaar amper op vooruit zijn gegaan in mijn ogen.
Citaat van: gewoon een fan op juni 27, 2013, 19:18:30
Haastige spoed is zelden goed :proost
Daar heb je een punt. Je weet dan pas op het laatste moment wat er vrij komt. Dan moeten ze nog betaalbaar zijn en bij je huidige selectie passen. Ik weet het niet hoor, laten we maar weer afwachten....... :?
Citaat van: Collingwood op juni 27, 2013, 19:26:15
Dat hadden Van den Belt en de technische staf ook liever anders gezien. Echter, dan kun je echte versterkingen op je buik schrijven. Die wachten liever een tijdje af, of moeten nog bij hun huidige club buiten de boot vallen (zoals Tighadouini).
Dit veel liever dan een situatie als bij GAE, die de selectie weliswaar bijna compleet hebben maar er in vergelijking met vorig jaar amper op vooruit zijn gegaan in mijn ogen.
Dat ben ik met je eens. Zij hebben wel het voordeel dat ze de hele voorbereiding met een nagenoeg complete selectie zijn.
Je wilt teveel Harry. Gevestigde eredivisiespelers ga je in dit stadium niet aantrekken. Als je dat al uberhaupt lukt. Enige manier om zulk soort jongens hier te krijgen is te wachten op degenen die net buiten de boot vallen bij hun huidige club, maar wel minuten willen maken. Die duidelijkheid heb je pas tijdens of zelfs na de voorbereiding.
Tot dat moment zul je je tevreden moeten stellen met spelers met een "smetje".
Er zijn echt teveel mensen hier die het spel van de transfermarkt niet snappen volgens mij. De spelers die nu overal tekenen hebben niet veel andere opties want de meeste voetballers proberen zo hoog mogelijk en voor zo veel mogelijk geld terecht te komen.
De echte toppers hebben meerdere ijzers in het vuur nml...
Vd belt is druk bezig, vanochtend op se training ook ene telefoontje na de andere dus laat die maar schuiven en blijf beetje rustig
Citaat van: veroen op juni 27, 2013, 20:44:46
Er zijn echt teveel mensen hier die het spel van de transfermarkt niet snappen volgens mij. De spelers die nu overal tekenen hebben niet veel andere opties want de meeste voetballers proberen zo hoog mogelijk en voor zo veel mogelijk geld terecht te komen.
De echte toppers hebben meerdere ijzers in het vuur nml...
Vd belt is druk bezig, vanochtend op se training ook ene telefoontje na de andere dus laat die maar schuiven en blijf beetje rustig
:thumbsup
We mutte niet fergete dat de speulers die bleven binne (en ut binne nog steeds
kampioenen) oek nog beter wurde, want er zit karakter genoeg in anders
hadden we nou niet in de Eredivisie sitten en met de nieuwe aanvulling
hef ik er alle vertrouwen in |:)
idd vd heide bruin grotenhuis de jong lodeweges zullen er alles aan doen om deze groep scherp te krijgen en beter te maken.
zit amper 1 van ouder dan 27 bij dus mooi jeugdig team en wat er nog bij komt zullen we zien.
Harstikke mooi dat een ieder overuren draait en dat er van alles staat te gebeuren.
Ondertussen is een schema van de aanstaande oefenwedstrijd nergens op de website te vinden (ja, vast wel ergens onder een oud nieuwsbericht) en hebben we momenteel niet eens een webshop... :?
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 15:44:29
Harstikke mooi dat een ieder overuren draait en dat er van alles staat te gebeuren.
Ondertussen is een schema van de aanstaande oefenwedstrijd nergens op de website te vinden (ja, vast wel ergens onder een oud nieuwsbericht) en hebben we momenteel niet eens een webshop... :?
Competitieschema kan ik ook al niet vinden.. Of ligt dat gewoon aan mij?...
Citaat van: Timmie op juli 03, 2013, 09:06:26
Competitieschema kan ik ook al niet vinden.. Of ligt dat gewoon aan mij?...
Staat een update op cambuur.nl, nieuws 3e regel.
Citaat van: Andre-Lwd op juli 03, 2013, 09:20:57
Staat een update op cambuur.nl, nieuws 3e regel.
Thanks!
Toch wel apart dat er geen speciaal kopje is..
Citaat van: Yellow Army op juni 27, 2013, 20:01:31
Tot dat moment zul je je tevreden moeten stellen met spelers met een "smetje".
Die wel al in vroeg stadium voor onze club kiezen, de voorbereiding meemaken en gretig zijn om zich komend seizoen weer te bewijzen. Leeuwin en Van Moorsel zie ik als echte versterkingen
Tis wel duidelijk dat er wat bij mut kommen. Gas geven jongen!!! :zweep
denk voor vrijdag meer duidelijkheid
Ut veld is bijna klaar, de verlichting is in orde, we hevve weer een hoofdsponser
d'r binne behoorlijk wat seizoenkaarten verkocht, en met ut elftal sal ut
oek wel goeed komme :proost
Citaat van: vialli op juli 09, 2013, 23:09:30
Ut veld is bijna klaar, de verlichting is in orde, we hevve weer een hoofdsponser
d'r binne behoorlijk wat seizoenkaarten verkocht, en met ut elftal sal ut
oek wel goeed komme :proost
:y
Ritzmaier en Adje halen herr vd Belt, beurs ken wel open zo langzamerhand!!!!!!!!! :zweep
Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:23:44
Ritzmaier en Adje halen herr vd Belt, beurs ken wel open zo langzamerhand!!!!!!!!! :zweep
Het lijkt er steeds meer op dat de ts het aantrekken van eredivisiewaardige spelers onderschat heeft. Ik lees steeds " afwachten komt wel goed". De tijd begint nu toch echt te dringen. Nog 3 weken en we moeten er staan. Als je dan nog moet beginnen met opbouwen van het team loop je gelijk achter de muziek aan.
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:47:15
Het lijkt er steeds meer op dat de ts het aantrekken van eredivisiewaardige spelers onderschat heeft. Ik lees steeds " afwachten komt wel goed". De tijd begint nu toch echt te dringen. Nog 3 weken en we moeten er staan. Als je dan nog moet beginnen met opbouwen van het team loop je gelijk achter de muziek aan.
AMEN!!!
Op dit moment lijken we degradatiekandidaat 1, 2 én 3. Wanneer we echt aan paniekaankopen gaan denken dan komt het ook niet goed en hoog in de salarissen kunnen we ook niet zitten. Als we dat wel doen straks in december weer naar het Gemeentehuis zeker?
Ik wil het graag anders zien met een aantal gerichte versterkingen, maar dat is allemaal moeilijker dan we hoopten.
Citaat van: Dokkumer op juli 12, 2013, 18:50:48
Op dit moment lijken we degradatiekandidaat 1, 2 én 3. Wanneer we echt aan paniekaankopen gaan denken dan komt het ook niet goed en hoog in de salarissen kunnen we ook niet zitten. Als we dat wel doen straks in december weer naar het Gemeentehuis zeker?
Ik wil het graag anders zien met een aantal gerichte versterkingen, maar dat is allemaal moeilijker dan we hoopten.
Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn. Is helaas niet gebeurt. Nu zien we alle namen die hier langsgekomen zijn elders tekenen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat we weer aan de rand van de afgrond komen. Ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal goed komt
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:55:58
Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn. Is helaas niet gebeurt. Nu zien we alle namen die hier langsgekomen zijn elders tekenen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat we weer aan de rand van de afgrond komen. Ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal goed komt
Het komt allemaal wel goed rustig afwachten volgende week meer duidelijkheid |:)
Citaat van: SCCdrachten op juli 12, 2013, 18:57:13
Het komt allemaal wel goed rustig afwachten volgende week meer duidelijkheid |:)
Waar baseer jij dat op ?
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:55:58
Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn. Is helaas niet gebeurt. Nu zien we alle namen die hier langsgekomen zijn elders tekenen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat we weer aan de rand van de afgrond komen. Ik heb er een hard hoofd in dat het allemaal goed komt
Cambuur heeft een spelers al gelijk benaderd echter wilden die liever wachten!
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:55:58
Ze hadden direct na het kampioenschap veel slagvaardiger moeten zijn.
Veel te makkelijk gezegd. Alsof spelers op 10 juni al zeggen: ja wij komen graag naar Cambuur! Die wachten allemaal zo lang mogelijk af...
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2013, 18:59:53
Cambuur heeft een spelers al gelijk benaderd echter wilden die liever wachten!
Dat zal allemaal wel, ze tekenen alleen overal behalve bij ons. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Ik maak me gewoon zorgen, met deze selectie gaan we het echt niet redden, of ze moeten ineens allemaal ruim boven zichzelf uitsteken.
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 19:05:02
Dat zal allemaal wel, ze tekenen alleen overal behalve bij ons. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Ik maak me gewoon zorgen, met deze selectie gaan we het echt niet redden, of ze moeten ineens allemaal ruim boven zichzelf uitsteken.
Ze tekenen allemaal voor 1.5 keer zoveel dan bij Cambuur!
Als je de geluiden van de Eagles mag geloven schrijven die straks ook dikke rode cijfers!
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 19:05:02
Dat zal allemaal wel, ze tekenen alleen overal behalve bij ons. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Ik maak me gewoon zorgen, met deze selectie gaan we het echt niet redden, of ze moeten ineens allemaal ruim boven zichzelf uitsteken.
Omdat ze dus elders meer kunnen verdienen. En dat is juist de reden waarom spelers dus wachten. Je kan hoog en laag springen, maar de clubs met het meeste geld trekken uiteindelijk aan het langste eind.
Het is hopen dat er eind augustus alsnog een paar toppers gehuurd kunnen worden van de topclubs die ervoor kiezen om minuten te maken ipv te dienen als bankverwarming. En ja, dan is de competitie al 3 wedstrijden oud wat betekent dat er nog 31!!! te gaan zijn.
Er moet een wonder gebeuren willen we niet degraderen. We zijn degradatiekandidaat nummer 1. Dat is niet negatief bedoeld, maar volgens mij gewoon de werkelijkheid.
2 uitmuntende buitenspelers, een goede centrale verdediger en een goede linkermiddenvelder zou een slok op de borrel schelen, maar gezien de versterkingen tot toe heb ik er een hard hoofd in!
Overigens heb ik alle begrip voor de financiële situatie en sta ik volledig achter het goede beleid wat nu gevoerd wordt. Het belangrijkste is een goede financiële basis.
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
En dus 5x zo lang met een negatief eigen vermogen blijven zitten... :zucht
Die gok is al zo vaak genomen en nog nooit goed afgelopen. Ik begrijp daarom de terughoudendheid wel.
Qua potentiële transferopbrengsten ben ik blij met de verlengingen van Bakker, vd Laan en El Makrini, die zie ik toch nog wel hogerop kunnen na het komend seizoen. En uiteraard Bijker wanneer hij zich zo doorontwikkelt.
Het huilie huilie is weer begonnen. Geen onverantwoorde financiele risico's nemen aub. Realistisch blijven.
Citaat van: Yellow Army op juli 12, 2013, 19:48:37
En dus 5x zo lang met een negatief eigen vermogen blijven zitten... :zucht
Als je er in blijft kun je toch verder bouwen......
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 20:30:09
Als je er in blijft kun je toch verder bouwen......
Maar wat nou als we degraderen?
Club worden ala De Graafschap?
Zeker geen financiele risico's nemen!!
Alleen had ik verwacht dat we wat betere spelers hadden kunnen aantrekken nu we eredivisie spelen.
We hebben hier nog niet zo lang geleden spelers gehad als Colak, Reza, Turk, Maachi en Chery.
Dit soort (technische) spelers mis ik nu.
We hebben nu in mijn ogen gewoon een (sub) top jupiler league selectie. Niets meer en niets minder.
Natuurlijk blijf ik positief, maar als je realistisch bent moet je constateren dat we op dit moment de zwakste ploeg zijn in de eredivise.
Hopen op een goede (linker)centrale verdediger die kan opbouwen, een linker middenvelder en 3 snelle en technische buitenspelers (Feldballe, Adnane en Reimerink)
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
sta jij garant voor de eventuele verliezen die gemaakt worden? r ben het eerder met de anderen eens, liever degraderen en gezond, dan er inblijven en dood, want dan is het echt gebeurd met ons clubke.........
vd Belt moet gewoon doorgaan op de weg die is ingeslagen en langzaam bouwen, we hebben eerder onverantwoorde risico's genomen en iedereen weet hoe dat bijna was afgelopen
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2013, 20:37:25
Maar wat nou als we degraderen?
Club worden ala De Graafschap?
Doen we nu toch ook met deze selectie.....7500 toeschouwers begroot......dus...........beter nu 4 goeden erbij dan in de winter pas als we erachter komen dat het te laat is!!
Citaat van: douwelwd op juli 12, 2013, 20:57:54
sta jij garant voor de eventuele verliezen die gemaakt worden? r ben het eerder met de anderen eens, liever degraderen en gezond, dan er inblijven en dood, want dan is het echt gebeurd met ons clubke.........
vd Belt moet gewoon doorgaan op de weg die is ingeslagen en langzaam bouwen, we hebben eerder onverantwoorde risico's genomen en iedereen weet hoe dat bijna was afgelopen
Langzaam bouwen is toch 100.000 pakken en wel Eredivisie, Jupiler op deze wijze wordt juist doodsteek vd club!!
Maar goed ieder zijn mening, na morgen weten we weer een beetje meer hoe we er voor staan......ik geef na afloop wel een gedetailleerd verslag van de wedstrijd op deze site!!
Het blijft een lastige keuze Richard.
Haal je 4 toppers en degradeer je, dan heb je wellicht weer een probleem.
Ik heb dan liever dat het huidige beleid voortgezet wordt. Gezond worden is prioriteit nummer 1.
Mocht je degraderen, maar blijf je gezond dan promoveer je vanzelf wel weer. Ik denk dat er nog wel wat clubs gaan omvallen binnen nu en 2 jaar (o.a Nac, Roda en RKC worden gevaarlijk).
Citaat van: AL op juli 12, 2013, 21:05:02
Het blijft een lastige keuze Richard.
Haal je 4 toppers en degradeer je, dan heb je wellicht weer een probleem.
Ik heb dan liever dat het huidige beleid voortgezet wordt. Gezond worden is prioriteit nummer 1.
Mocht je degraderen, maar blijf je gezond dan promoveer je vanzelf wel weer. Ik denk dat er nog wel wat clubs gaan omvallen binnen nu en 2 jaar (o.a Nac, Roda en RKC worden gevaarlijk).
Tuurlijk blijft ook lastig maar de Jupiler is voor elke club de doodsteek is mijn mening en ik heb het niet over onverantwoorde risico's want het gaat om huurbedragen en als je nu eens zegt oké die 150000 betalen we ipv de geboden 100000 praat je mijn inziens niet over onverantwoorde bedragen maar goed het is allemaal koffiedik kijken en er komen sowieso nog 4 of 5 bij alleen van welk kaliber........??
Citaat van: Harry L. op juli 12, 2013, 18:58:36
Waar baseer jij dat op ?
Dit baseer ik op vertrouwen wat ik heb in deze TS!! rustig blijven en afwachten :D
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
Helemaal mee eens. Als je degeradeerd zak je net zo snel weer af als we nu gekomen zijn. Over een paar jaar bestaat de jl alleen nog maar uit 2e elftallen van de grote eredivisie club. Daar zit ik niet op te wachten
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 21:01:21
Langzaam bouwen is toch 100.000 pakken en wel Eredivisie, Jupiler op deze wijze wordt juist doodsteek vd club!!
Een paar ton extra uitgeven aan spelers is geen enkele garantie voor handhaving natuurlijk. Als het zo simpel zou zijn was de keuze natuurlijk makkelijk geweest.
Ook ik wil voor geen goud weer terug naar de JL, maar als we toch onverhoopt gaan, dan wel gezond.
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
Helemaal mee eens! We moeten ons niet in de schulden werken en ongeoorloofde risico's nemen. 5 ton winst is weer het andere uiterste, daarvan kun je bet wat meer investeren in de spelersselectie lijkt mij.
Citaat van: Yellow Army op juli 12, 2013, 22:15:43
Een paar ton extra uitgeven aan spelers is geen enkele garantie voor handhaving natuurlijk. Als het zo simpel zou zijn was de keuze natuurlijk makkelijk geweest.
Ook ik wil voor geen goud weer terug naar de JL, maar als we toch onverhoopt gaan, dan wel gezond.
Dan gaan we nog steeds gezond maar heb je er wel alles aan gedaan om er in te blijven!!
Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en 4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!
Richard,
Heb ik wat gemist? Wordt er (conservatief) begroot op een winst van 500k? Waar heb je dat vandaan?
Niet te vergeten dat de bouw/verbouw van het uitvak ook het nodige kost inclusief het verbouwen van het parkeer terrein achter het uitvak.
Daar zit grotendeels ook de winst in die je hebt behaalt door kunstgras aan te leggen..
Citaat van: Lore op juli 13, 2013, 09:26:50
Richard,
Heb ik wat gemist? Wordt er (conservatief) begroot op een winst van 500k? Waar heb je dat vandaan?
7500 begroot aantal toeschouwers.........werkelijk, normaal gesproken 9000-9500!!!
Citaat van: Lore op juli 13, 2013, 09:26:50
Richard,
Heb ik wat gemist? Wordt er (conservatief) begroot op een winst van 500k? Waar heb je dat vandaan?
Vd Belt heeft inderdaad eens aangegeven in een interview dat hij dit seizoen 500K winst wil maken.
Citaat van: richard op juli 13, 2013, 09:34:33
7500 begroot aantal toeschouwers.........werkelijk, normaal gesproken 9000-9500!!!
En begroot aantal SK's? Rond de 6500? Daarin zit al een bepaalde marge die je w.m.b. wél kunt gebruiken om te investeren. Ik snap dat vdB zwarte cijfers wil schrijven om het negatieve EV weg te werken en op deze manier komt dat ook wel goed. Dan mag een beetje investeren best, alleen geen onverantwoorde risico's nemen.
Er is bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers. En dat lijkt me een hele verstandige keus. Nu geen onverantwoorde risico's nemen is voor het voortbestaan van Cambuur van levensbelang. Er zijn nog steeds schulden uit het verleden.
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:03:26
bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers
Een reële begroting is nog beter, gem. 8.000 man had je blind in kunnen vullen....
Wat schiet je op met conservatisme? Conservatisme is het blok aan het been van de vooruitgang.
Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 19:55:52
Een reële begroting is nog beter, gem. 8.000 man had je blind in kunnen vullen....
Wat schiet je op met conservatisme? Conservatisme is het blok aan het been van de vooruitgang.
Als Cambuur in het verleden wat conservatiever was geweest, hadden we niet 20x bij de gemeente op de stoep gestaan en met puppy-ogen om aalmoes hoeven vragen.
Citaat van: Goudvinger op juli 13, 2013, 19:59:11
Als Cambuur in het verleden wat conservatiever was geweest, hadden we niet 20x bij de gemeente op de stoep gestaan en met puppy-ogen om aalmoes hoeven vragen.
Als..... als die kut scheids tijdens de wedstrijden tegen Roda een beetje beter z'n best had gedaan, speelde we alweer 4 jaar Europees...
Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 20:00:18
Als..... als die kut scheids tijdens de wedstrijden tegen Roda een beetje beter z'n best had gedaan, speelde we alweer 4 jaar Europees...
Dan waren we al een paar jaar failliet.
Zowel een conservatieve als een reële begroting levert je geen bankroet op. Maar bij de een hou je meer centen over, dan bij de ander. Wij zijn geen bank. Geld wat op basis van realisme in komt, moet rollen (let op: het gaat over de relatie die door JH gelegd wordt naar de toeschouwersaantallen!).
Gegroet!
|:)
:_schater
En nu doen we alsof de kaartverkopen nog altijd de grootste bron van inkomen zijn..
Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 20:07:19
Zowel een conservatieve als een reële begroting levert je geen bankroet op. Maar bij de een hou je meer centen over, dan bij de ander. Wij zijn geen bank. Geld wat op basis van realisme in komt, moet rollen (let op: het gaat over de relatie die door JH gelegd wordt naar de toeschouwersaantallen!).
Gegroet!
|:)
dat zei Mark Rutte oek en Nederland is bijna failliet.
Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 23:20:00
:_schater
En nu doen we alsof de kaartverkopen nog altijd de grootste bron van inkomen zijn..
nou 7500 x 200 euro gem en 500 sponsers gem 2000 en dan nog
1000 losse kaartjes per wwedstrijd x 20 euro dat maakt toch een leuk bedrag
Prachtige getallen!
En dan nu de lasten...
En de schulden :_schater
klopt maar de inkomsten van de kaartverkoop zijn wel behoorlijk natuurlijk.
Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 13:43:30
klopt maar de inkomsten van de kaartverkoop zijn wel behoorlijk natuurlijk.
Is inderdaad mooi meegenomen.
Volgens zijn de verhoudingen ongeveer zo (heb ik van mijn baas die hoofdsponsor van de Graafschap is geweest en nu nog zaken doet met hun).
10% inkomsten kaartverkoop
40% sponsoren
50% tv gelden
Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 12:58:13
nou 7500 x 200 euro gem en 500 sponsers gem 2000 en dan nog
1000 losse kaartjes per wwedstrijd x 20 euro dat maakt toch een leuk bedrag
Ja hallo, dit is echt creatief boekhouden ten top.. Sponsorinkomsten bij de kaartverkoop optellen.. Dan ook nog even gemiddeld 3 biertjes à € 2,- per verkochte kaart en ja dan zijn de inkomsten uit de kaarten zeker het allerhoogste :devil
Citaat van: AL op juli 14, 2013, 13:51:12
Is inderdaad mooi meegenomen.
Volgens zijn de verhoudingen ongeveer zo (heb ik van mijn baas die hoofdsponsor van de Graafschap is geweest en nu nog zaken doet met hun).
10% inkomsten kaartverkoop
40% sponsoren
50% tv gelden
In het Financiën topic staat wel een overzicht van de begrotingen/werkelijke cijfers van de afgelopen jaren. Kun je zien hoe het zich verhoudt met de cijfers die jij gaf. TV gelden zullen bij ons ws. een stuk lager liggen omdat De Graafschap een tijdje Eredivisie heeft gespeeld en wij toen niet.
Edit: Plaatje er even bijgezocht
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2Fpictures%2F127011-1-cambuur-cijferpresentatie_hist_inf_vw_HR.jpg&hash=7b7a8c2021df1cb2d8cab5d8988badb16964c32f)
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 14:46:40
Ja hallo, dit is echt creatief boekhouden ten top.. Sponsorinkomsten bij de kaartverkoop optellen.. Dan ook nog even gemiddeld 3 biertjes à € 2,- per verkochte kaart en ja dan zijn de inkomsten uit de kaarten zeker het allerhoogste :devil
sponsers betalen toch een bepaald bedrag voor hun seizoenskaart of zie ik dat verkeerd
Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 15:07:19
sponsers betalen toch een bepaald bedrag voor hun seizoenskaart of zie ik dat verkeerd
Ja dat zijn sponsorinkomsten toch? Daar krijgen zij een aantal seizoenskaarten bij.
klopt als ze 4 kaarten krijgen en ze betalen 10.000 dan is het toch 2.500 per kaart waar normaal een supporter zit die 225 betaald??
het verschil tussen kaart inkomsten in 1e en ere div is wel een behoorlijk bedrag natuurlijk.
Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 19:43:31
klopt als ze 4 kaarten krijgen en ze betalen 10.000 dan is het toch 2.500 per kaart waar normaal een supporter zit die 225 betaald??
het verschil tussen kaart inkomsten in 1e en ere div is wel een behoorlijk bedrag natuurlijk.
Dan valt die 10K onder sponsorinkomsten. Seizoenskaarten en losse kaarten vallen onder wedstrijdbaten lijkt me.
Citaat van: denistel op juli 14, 2013, 19:43:31
klopt als ze 4 kaarten krijgen en ze betalen 10.000 dan is het toch 2.500 per kaart waar normaal een supporter zit die 225 betaald??
het verschil tussen kaart inkomsten in 1e en ere div is wel een behoorlijk bedrag natuurlijk.
Ze betalen 10K sponsorgeld, daarvoor krijgen ze e.e.a. én 4 kaarten.. Je redeneert boekhoudtechnisch precies andersom...
er komt wel mooi wat poen binnen en daar ging het om.
Nee het ging om deze opmerking van Hiatt
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:03:26
Er is bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers.
Daarop zijn we verder gaan discussiëren ;)
Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!
Citaat van: richard op juli 15, 2013, 07:30:33
Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!
Vind het een compliment hoe open en transparant hij dan richting zijn supporters is!!
Citaat van: richard op juli 15, 2013, 07:30:33
Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!
Ik zou niets liever willen, maar helaas krijg ik dat prive niet voor elkaar. Dus vertrouw ik volledig op jouw informatie!
Citaat van: richard op juli 15, 2013, 07:30:33
Het mooie van alles is dat de meesten op afstand alles volgen en een paar ook daadwerkelijk gesprekken hebben met vd belt en hij daar in uitlegt als je hem vragen stelt hoe de vork in steel zit. Kom eens langs in het gezellige stadion of bij trainingen als je tijd hebt, altijd gezellig en leuk!!
zal straks eens kijken of ik daar ook eens bij kan zijn,,,hoe laat is dat w:)
Citaat van: denistel op juli 15, 2013, 09:38:10
zal straks eens kijken of ik daar ook eens bij kan zijn,,,hoe laat is dat w:)
w:) :scc w:)
Een groot compliment hoe jullie de spelers binnenhalen _O_ _O_
Als de selectiedrukte zo wat afneemt dan mag er wel eens kritisch naar een aantal dingen gekeken worden want qua informatie naar buiten zijn we op veel vlakken net amateurs.
Informatie omtrent kaartverkoop die niet kloppend is, wel leuk een App hebben die afgelopen seizoen groots gepromoot werd voor het stadion waar nog de oude selectie in staat en informatie over wedstrijden die onjuist is enz....
Bracht van den Belt vorig seizoen rond deze tijd ook niet zoon persbericht naar buiten dat spelers niet naar Cambuur willen?
http://www.lc.nl/sport/cambuur/article16085593.ece/'Cambuur-staat-slecht-op-hun-cv'-
Wat is hier nu de toegevoegde waarde van :R
Citaat van: Mp op juli 23, 2013, 12:36:37
http://www.lc.nl/sport/cambuur/article16085593.ece/'Cambuur-staat-slecht-op-hun-cv'-
Wat is hier nu de toegevoegde waarde van :R
Onbegrijpelijk inderdaad , hou zoiets lekker voor jezelf. :zucht
Citaat van: cambuurlegend op juli 23, 2013, 12:46:24
Onbegrijpelijk inderdaad , hou zoiets lekker voor jezelf. :zucht
Toe maar weer lekker negatief, stond jij er naast toen dit is gezegd tegen die kerel van het LC? volgens Ype Smid is het maar net hoe je het verhaal uitlegd en de LC heeft dat weer op zijn eigen manier gedaan NEGATIEF dus.
Citaat van: Roofvogel op juli 23, 2013, 12:50:37
Toe maar weer lekker negatief, stond jij er naast toen dit is gezegd tegen die kerel van het LC? volgens Ype Smid is het maar net hoe je het verhaal uitlegd en de LC heeft dat weer op zijn eigen manier gedaan NEGATIEF dus.
Het is toch al jaren zo dat de LEEUWARDER Courant geen cambuursupporters in dienst heeft? Wat is de verrassing
Citaat van: moodygrunn op juli 23, 2013, 12:53:44
Het is toch al jaren zo dat de LEEUWARDER Courant geen cambuursupporters in dienst heeft? Wat is de verrassing
Dat is dus ook wat ik bedoel, waarom gelijk aan nemen dat het klopt.
Citaat van: Roofvogel op juli 23, 2013, 13:03:50
Dat is dus ook wat ik bedoel, waarom gelijk aan nemen dat het klopt.
Lees het volledige stuk in de LC, daar wordt vd Belt letterlijk geciteerd. Ook ik ben geen fan van de krant maar citaat wordt echt niet verzonnen. Vd Belt roept dit minimaal eens per maand, we weten nu wel dat zijn gedroomde spelers hier liever niet komen.
Ben blij dat het in de krant komt! Heeft niks mey negativisme te maken maar met realisme!
Veel critici die eens hun ogen kunnen openen en de realiteit onder ogen zien!
:0= STEMMINGMAKERIJ
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2013, 13:11:53
Ben blij dat het in de krant komt! Heeft niks mey negativisme te maken maar met realisme!
Veel critici die eens hun ogen kunnen openen en de realiteit onder ogen zien!
Je kunt ook realistisch zijn zonder volledig leeg te stromen in de pers, ik heb persoonlijk een hekel aan Calimero gedrag helemaal als het om betaald voetbal gaat. Ja het is ( schijnbaar) lastig om spelers binnen te halen , maar moet dat elke keer zo benadrukt worden ? daar zie ik het nut niet van in , je maakt jezelf alleen maar minder aantrekkelijk op voorhand al.
Citaat van: cambuurlegend op juli 23, 2013, 13:46:18
Je kunt ook realistisch zijn zonder volledig leeg te stromen in de pers, ik heb persoonlijk een hekel aan Calimero gedrag helemaal als het om betaald voetbal gaat. Ja het is ( schijnbaar) lastig om spelers binnen te halen , maar moet dat elke keer zo benadrukt worden ? daar zie ik het nut niet van in , je maakt jezelf alleen maar minder aantrekkelijk op voorhand al.
Lees het forum verder eens, Richard geeft ook aan dat hij het zo helemaal niet gezegd heeft dit is weer puur het verhaal van de debielen van het LC. Maar het lijkt erop dat Cambuurlegend weer een reden gevonden heeft om negatief tegenover van den Belt te doen.
Maakt ook niet uit wie de schuldige is. Je kan wel zeggen dat je ook kan proberen positief in het nieuws te komen. Merk dat veel mensen sympathie voor Goa hebben omdat ze een volksclub zijn, gras hebben, ouderwets voetbal stadion in een wijk hebben. Ze zijn ook realistisch dat ze niet veel geld hebben. Cambuur hoor ik meer negatieve verhalen over terwijl ik de spelers die Cambuur heeft aangetrokken beter vind dan Goa. Pama was erg goed in de club verkopen. (ook in geld uitgeven). Je kan je als club ook positief in het nieuws zetten. Vroegere Amsterdammers die bij Cambuur voetbalde enz.
Citaat van: Roofvogel op juli 23, 2013, 13:48:42
Lees het forum verder eens, Richard geeft ook aan dat hij het zo helemaal niet gezegd heeft dit is weer puur het verhaal van de debielen van het LC. Maar het lijkt erop dat Cambuurlegend weer een reden gevonden heeft om negatief tegenover van den Belt te doen.
Weer negatief te doen tegenover van den Belt ?? :zucht , over Calimero gedrag gesproken pffff. l0l
Er is nog niets veranderd in de jaren 1970-1980 wilden de spelers ook niet naar Cambuur alleen maar als ze heel goed verdienden je kon nergens in de 1e divisie meer verdienen dan bij Cambuur.En voor de goede orde dat zegt niets over Cambuur maar meer over de spelers.Blijkbaar zijn de tijden veranderd en willen ze nu helemaal niet meer naar Leeuwarden want laten we eerlijk zijn de spelers die nu zijn aangetrokken waren transfervrij of zaten op een dood spoor.Hopelijk pakt alles goed uit en blijkt dat er goede voetballers tussenzitten zo niet dan krijgen we in ieder geval er geen schulden bij.
Als Cambuur moet je nu eenmaal met een grotere zak geld komen dan bijvoorbeeld Volendam, De Graafschap.. Puur geografisch gezien... Je bent verder van je familie, men denkt in het buitenland te zitten en al die blabla meer...
Van den Belt opschieten met spelers deze selectie is niet goed genoeg
Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 11:56:51
Van den Belt opschieten met spelers deze selectie is niet goed genoeg
Hoe moet je opschieten als je geen geld hebt? wacht nou maar af en ok je hebt wenig tijd maar wat moet hij anders? denk je nou echt dat er niets gebeurt, hij kan moeilijk geld uitgeven wat er niet is. Of sta je liever in december weer bij het gemeentehuis?
Dom gelul Roofvogel.
Niemand wil ooit nog in die situatie bij het gemeentehuis staan.
Maar als we niet snel drie goede versterkingen krijgen komt het sportief gezien niet goed.
Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 13:24:02
Dom gelul Roofvogel.
Niemand wil ooit nog in die situatie bij het gemeentehuis staan.
Maar als we niet snel drie goede versterkingen krijgen komt het sportief gezien niet goed.
Nee maar als we nu snel aankopen gaan doen gebeurt dat wel dus we kunnen niets anders dan afwachten tot er ergens wat los komt. Kijk roepen kunnen we allemaal en ik heb ook het liefst er vandaag nog mensen bij dan kunnen we verder maar dat lukt nou eenmaal niet.
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2013, 15:46:38... Je bent verder van je familie, men denkt in het buitenland te zitten en al die blabla meer...
Dat zou je moeten uitbuiten met al die spelers die nog eens een buitenlands avontuur willen aangaan ;-)
Maar serieus, zo werkt het wel. Als je centraal in het land woont ben je binnen een uurtje rijden bij vele clubs, Leeuwarden klinkt als een wereldreis die je niet elke dag wil maken en verhuizen naar dat barre Friesland is al helemaal hopeloos (voor oudere spelers met gezin is verhuizen toch al gauw een obstakel). Spelers willen wel komen, maar willen hun goodwill om naar het einde van de wereld te gaan financieel (flink) gecompenseerd zien. En dat kunnen we niet.
Jij praat hun naar de mond. Mooi weer verhalen vertellen terwijl het regent.
Ook zij willen er spelers bij maar tot nu toe is er alleen voor Ritzmaier concrete belangstelling.
Elke dag dat het langer duurd is een dag te veel. Kijk alleen maar naar het groepsprocces.
Net als met Adje. Die kunnen zij kopen voor een prikje. Maar Cambuur weigert een afkoopsom te betalen.
Zo zijn Mertens en Chadli ook aan onze neus voorbij gegaan.
Voorbeeld van vorig seizoen is Moktar. Staat nu in de nadrukkelijke belangstelling van DKV en Twente.
Adje heeft het gewoon inzich maar is op dit moment nog net te ligt voor Vitesse omdat ze het daar te hoog in de bol hebben. Adje kan het gaan redden daar mag je best eenklein risico voor lopen 2 ton kopen, ton salaris, 3 jarig contract volgend seizoen voor 7 a 8 ton verkopen. Maak je een half miljoen winst.
Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 13:40:14
Jij praat hun naar de mond. Mooi weer verhalen vertellen terwijl het regent.
Ook zij willen er spelers bij maar tot nu toe is er alleen voor Ritzmaier concrete belangstelling.
Elke dag dat het langer duurd is een dag te veel. Kijk alleen maar naar het groepsprocces.
Net als met Adje. Die kunnen zij kopen voor een prikje. Maar Cambuur weigert een afkoopsom te betalen.
Zo zijn Mertens en Chadli ook aan onze neus voorbij gegaan.
Voorbeeld van vorig seizoen is Moktar. Staat nu in de nadrukkelijke belangstelling van DKV en Twente.
Adje heeft het gewoon inzich maar is op dit moment nog net te ligt voor Vitesse omdat ze het daar te hoog in de bol hebben. Adje kan het gaan redden daar mag je best eenklein risico voor lopen 2 ton kopen, ton salaris, 3 jarig contract volgend seizoen voor 7 a 8 ton verkopen. Maak je een half miljoen winst.
Een klein risico mag je best nemen daar ben ik het volledig mee eens maar wij weten niet wat er in de kas zit, er wordt wel begroot op 5 ton winst maar we weten helemaal niet of dat wel binnenkomt dus ik snap je redenatie en met Adje mag/moet je volgens mij een risico nemen maar ja nogmaals we weten niet wat er in de kas zit.
Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2013, 13:40:14
Jij praat hun naar de mond. Mooi weer verhalen vertellen terwijl het regent.
Ook zij willen er spelers bij maar tot nu toe is er alleen voor Ritzmaier concrete belangstelling.
Elke dag dat het langer duurd is een dag te veel. Kijk alleen maar naar het groepsprocces.
Net als met Adje. Die kunnen zij kopen voor een prikje. Maar Cambuur weigert een afkoopsom te betalen.
Zo zijn Mertens en Chadli ook aan onze neus voorbij gegaan.
Voorbeeld van vorig seizoen is Moktar. Staat nu in de nadrukkelijke belangstelling van DKV en Twente.
Adje heeft het gewoon inzich maar is op dit moment nog net te ligt voor Vitesse omdat ze het daar te hoog in de bol hebben. Adje kan het gaan redden daar mag je best eenklein risico voor lopen 2 ton kopen, ton salaris, 3 jarig contract volgend seizoen voor 7 a 8 ton verkopen. Maak je een half miljoen winst.
Meen je dit nu echt? Wij hebben een negatief eigen vermogen. Kortom: onze schulden zijn (veel) groter dan onze bezittingen en dan wil jij meer geld lenen, om een kans te hebben dat een speler meer waard wordt?
Ik mag hopen dat wij nooit, maar dan ook nooit meer een bestuurder krijgen die zo denkt.
Citaat van: Roofvogel op juli 24, 2013, 13:43:05
Een klein risico mag je best nemen daar ben ik het volledig mee eens maar wij weten niet wat er in de kas zit, er wordt wel begroot op 5 ton winst maar we weten helemaal niet of dat wel binnenkomt dus ik snap je redenatie en met Adje mag/moet je volgens mij een risico nemen maar ja nogmaals we weten niet wat er in de kas zit.
Je mag/moet helemaal geen risico nemen met welke speler dan ook! Iedereen Mboa vergeten? Dit zou ook veel geld gaan opleveren en uiteindelijk...............
Dat is speler erg getalenteerd is is geen enkele reden om geld uit te geven dat er niet is!
Citaat van: Lore op juli 24, 2013, 13:51:44
Je mag/moet helemaal geen risico nemen met welke speler dan ook! Iedereen Mboa vergeten? Dit zou ook veel geld gaan opleveren en uiteindelijk...............
Dat is speler erg getalenteerd is is geen enkele reden om geld uit te geven dat er niet is!
Je moet eens leren lezen, ik zeg dus je mag best een klein risico nemen en dan doel ik op het feit dat er nu helemaal geen afkoopsom wordt betaald, en dat mag bij Adje best wel maar ik zeg ook als je goed kijkt dat we niet weten wat er in de kas zit, dus met andere woorden een risico in de vorm van afkoopsom mag wel maar alleen als dat bedrag ook voorhanden is anders niet.
Citaat van: Roofvogel op juli 24, 2013, 13:57:38
Je moet eens leren lezen, ik zeg dus je mag best een klein risico nemen en dan doel ik op het feit dat er nu helemaal geen afkoopsom wordt betaald, en dat mag bij Adje best wel maar ik zeg ook als je goed kijkt dat we niet weten wat er in de kas zit, dus met andere woorden een risico in de vorm van afkoopsom mag wel maar alleen als dat bedrag ook voorhanden is anders niet.
Wat een wijze woorden! En dank voor het geven van een cursus begrijpend lezen!
Als ik het goed begrijp dan zeg je dus dat Cambuur alleen geld aan een transfer mag besteden als dit er is? Mooi, want uit hun balans blijkt dat dat er helemaal niet is, elk dubbeltje zou naar schuldeisers moeten om weer enigszins in de buurt te komen van een gezond bedrijf! Zijn wat het gelukkig helemaal met elkaar eens :devil
wat bijdehand zeg! Er is gewoon een budget voor spelers. Uit die pot kun je best geld halen om een speler te kopen.
Ik denk dat het ook wel mogelijk is alleen wachten ze tot er alsnog gratis spelers voorhanden zijn en daar is ook wat voor te zeggen uiteraard.
Citaat van: YellowBlue op juli 24, 2013, 16:26:29
wat bijdehand zeg! Er is gewoon een budget voor spelers. Uit die pot kun je best geld halen om een speler te kopen.
Ik denk dat het ook wel mogelijk is alleen wachten ze tot er alsnog gratis spelers voorhanden zijn en daar is ook wat voor te zeggen uiteraard.
Vriend, daar is niets bijdehands aan. Heb jij het nieuws gevolgd? Wij hebben een van de kleinste spelersbudgetten van de eredivisie en nu wil je daar geld uit halen om een afkoopsom te betalen? Dat is echt te bizar voor woorden...
Het zou gaan om enkele tonnen, dat is Tigha gemakkelijk waard, dus een buitenkansje en een goede investering!
De hand op de knip houden is begrijpelijk en waarschijnlijk ook broodnodig maar zo'n kans mag je gewoon niet laten lopen.
Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:20:07
Het zou gaan om enkele tonnen, dat is Tigha gemakkelijk waard, dus een buitenkansje en een goede investering!
De hand op de knip houden is begrijpelijk en waarschijnlijk ook broodnodig maar zo'n kans mag je gewoon niet laten lopen.
Sorry hoor ik had het over een klein risico maar een bedrag van enkele tonnen dat is geen klein risico helemaal niet met ons budget kerel.
Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:20:07
Het zou gaan om enkele tonnen, dat is Tigha gemakkelijk waard, dus een buitenkansje en een goede investering!
De hand op de knip houden is begrijpelijk en waarschijnlijk ook broodnodig maar zo'n kans mag je gewoon niet laten lopen.
Het blijft een gok. Er is niemand die je kan verzekeren dat hij geld zal opleveren. Was het maar zo simpel...
Met ons spelersbudget is het een simpel rekensommetje om te leren dat het gemiddelde salaris van de spelers op een 70K ligt. Dus met die paar ton waar jij het over hebt, kan je dus 3 á 4 spelers van betalen.
Ik kan me nog een zekere Vincent Weijl herinneren, die zou ook zoveel geld opleveren.... (zelfde is gezegd over ene meneer Broekhof...) vooralsnog helemaal niks........... :wall
Citaat van: YellowBlue op juli 25, 2013, 09:20:07
Het zou gaan om enkele tonnen, dat is Tigha gemakkelijk waard, dus een buitenkansje en een goede investering!
De hand op de knip houden is begrijpelijk en waarschijnlijk ook broodnodig maar zo'n kans mag je gewoon niet laten lopen.
Enkele tonnen is meer dan 10% van het spelersbudget! Zo'n kans mag je niet aanpakken! Het enige wat je kan doen is op zoek naar externe financiering of een andere deal sluiten met Vitesse!
Citaat van: Lore op juli 25, 2013, 10:47:39
Enkele tonnen is meer dan 10% van het spelersbudget! Zo'n kans mag je niet aanpakken! Het enige wat je kan doen is op zoek naar externe financiering of een andere deal sluiten met Vitesse!
En wat ze natuurlijk sowieso doen is zolang mogelijk wachten. Hoe dichter bij 2 september des te goedkoper. Als Adje komt zal hij dan ook een 'extraatje' zijn denk ik, we gaan hoe dan ook nog een andere buitenspeler aantrekken.
Citaat van: Collingwood op juli 25, 2013, 11:16:05
En wat ze natuurlijk sowieso doen is zolang mogelijk wachten. Hoe dichter bij 2 september des te goedkoper. Als Adje komt zal hij dan ook een 'extraatje' zijn denk ik, we gaan hoe dan ook nog een andere buitenspeler aantrekken.
Absoluut. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Adje de enige optie is. Dit maakt je onderhandelingspositie zwak en levert veel te veel risico op..
|:) |:) |:)
Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 22:58:33
Wat wil je hier nou mee zeggen man
Ik vermoed iets positiefs ;)
Citaat van: Dokkumer op juli 31, 2013, 22:58:58
Ik vermoed iets positiefs ;)
Ja ik ook maar ik hou niet van dit soort dingen ga man en paard noemen of hou het even voor je
Ach alles tot in detail uitmeten hoeft ook niet, maar als hij iets kan -en mag- melden dan graag de minimale info...
Citaat van: Dokkumer op juli 31, 2013, 23:01:54
Ach alles tot in detail uitmeten hoeft ook niet, maar als hij iets kan -en mag- melden dan graag de minimale info...
Dat snap ik maar ik vind dit wel erg weinig
Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 23:02:58
Dat snap ik maar ik vind dit wel erg weinig
Totally agree...
|:) |:) |:)
Citaat van: Roofvogel op juli 31, 2013, 23:00:34
Ja ik ook maar ik hou niet van dit soort dingen ga man en paard noemen of hou het even voor je
Waarom, iedereen mag doen wat ie wil of niet?
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 08:15:20
Waarom, iedereen mag doen wat ie wil of niet?
Nee dat mag hier niet... Kijk eens in het "Ondergang van ..." topic, hoe bepaalde mensen met een andere mening afgezaagd worden :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 09:00:07
Nee dat mag hier niet... Kijk eens in het "Ondergang van ..." topic, hoe bepaalde mensen met een andere mening afgezaagd worden :devil
Dat was niet meer dan terecht :insane
Citaat van: richard op augustus 01, 2013, 08:15:20
Waarom, iedereen mag doen wat ie wil of niet?
Het gaat me meer om het feit dat hij niets zegt, jij gooit er nog wel eens een naam in zodat je verder kan speculeren. en tuurlijk mag hij het zelf weten maar wil je een forum levendig houden noem dan iets zodat je weer kan reageren.
Citaat van: Roofvogel op augustus 01, 2013, 09:22:18
Het gaat me meer om het feit dat hij niets zegt, jij gooit er nog wel eens een naam in zodat je verder kan speculeren. en tuurlijk mag hij het zelf weten maar wil je een forum levendig houden noem dan iets zodat je weer kan reageren.
Naar aanleiding van zijn post zijn er alweer een aantal post geweest, ik noem dit toch aardig levendig :proost
Wees blij dat hij nog iets los laat, als hij tevreden is kun je best aannemen dat het een speler is waar Cambuur echt sterker van wordt :thumbsup
Hij doet het echt prima! Al die kritiek die hij hier op het forum heeft gekregen is zeer onterecht!
Citaat van: KristCambuur op augustus 02, 2013, 12:11:35
Hij doet het echt prima! Al die kritiek die hij hier op het forum heeft gekregen is zeer onterecht!
Helemaal mee eens!!!!!
He vd Belt ,als je mrgn die nieuwe speler presenteert kun je dan ook gelijk dat contract van Swinkels verscheuren .Zulke figuren met zo,n instelling pruimen wij hier niet .Wij betalen niet om zulke figuren in ons selectie te hebben.[als het tenminste waar is wat hier over hem word geschreven]
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:56:11
He vd Belt ,als je mrgn die nieuwe speler presenteert kun je dan ook gelijk dat contract van Swinkels verscheuren .Zulke figuren met zo,n instelling pruimen wij hier niet .Wij betalen niet om zulke figuren in ons selectie te hebben.[als het tenminste waar is wat hier over hem word geschreven]
Een die hard supporter als Clint werd zelfs lachend uitgezwaaid door smurf Swinkels....Exit met dit dwergje
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:56:11
He vd Belt ,als je mrgn die nieuwe speler presenteert kun je dan ook gelijk dat contract van Swinkels verscheuren .Zulke figuren met zo,n instelling pruimen wij hier niet .Wij betalen niet om zulke figuren in ons selectie te hebben.[als het tenminste waar is wat hier over hem word geschreven]
_O_ _O_ _O_
Citaat van: SportClubCambuur op augustus 04, 2013, 18:58:01
Een die hard supporter als Clint werd zelfs lachend uitgezwaaid door smurf Swinkels....Exit met dit dwergje
Huh? Wat bedoel je?
Gas geven met dat "plan B''.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 06, 2013, 08:18:59
Gas geven met dat "plan B''.
doe maar plan A ,ritzmaier ,jaliens ,landzaat en op de valreep tiga
Ritzmaier komt gewoon, niks plan B! ;)
Dikke pluim Gerald. Lukoki en Ritzmaier zijn uitstekende aanwinsten om handhaving veilig te stellen. Met Jaliens en Tighadouini erbij gaan we voor EL tickets.
:0= Keep up the good work! :thumbsup
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2013, 11:55:36
Dikke pluim Gerald. Lukoki en Ritzmaier zijn uitstekende aanwinsten om handhaving veilig te stellen. Met Jaliens en Tighadouini erbij gaan we voor EL tickets.
:0= Keep up the good work! :thumbsup
Goed werk, kan het niet anders zeggen. Heb vertrouwen!! |:) |:)
Gas geven, nog een dikke week, mag nog wel wat bij. Maar dat weest zelf wel!
Balvaste scorende spits gezocht!
Gisteren hoorde ik Ron Jans een essentieel verschil zeggen, waar ik me een aantal weken/ maanden geleden over heb verbaas.
Zwolle bouwt en Cambuur kijkt alles eerst aan. De opmerking van van den Belt dat de scouting van afgelopen jaar in de prullenbak kan, heeft mij erg verbaasd. Sterker, ik schrok behoorlijk van deze citaat in de krant.
Zwolle bouwt al jaren om een team en club te hebben die op het hoogste niveau in Nederland kan spelen. Met de bovengenoemde citaat had ik niet het idee dat Gerald deze visie bij onze club ook toepast.
Het aanwakkeren van het bouwen van een nieuw stadion na de wedstrijd tegen Groningen, geeft mij echt het gevoel dat er wordt gereageerd op hoe de wind waait in Leeuwarden.
Begrijp me niet verkeerd. Ik snap dat de hand op de knip moet worden gehouden en dat teveel risico's de club de das om kan doen. Maar met alleen defensieve stappen is de toekomst ook onzeker.
Het halen van jonge jongens die kunnen groeien voor de eredivisie of meer, is de grootste en belangrijkste investering om de club in zakelijk en sportief opzicht sterker en eredivisie waardiger te maken. Dat we jongens als Oebele en Barto stevige contracten hebben gegeven, begrijp ik niet. Deze jongens komen op het hoogste niveau tekort en zullen nooit voor veel geld worden verkocht.
Bijker een stevig contract geven zou logisch zijn, Savic een contract geven is een risico, maar kan Cambuur veel geld opleveren als hij laat zien dat hij mee kan draaien bij een top club.
Meneer van den Belt... U heeft er vast meer verstand van dan ik, maar met alleen de hand op de knip en de wereld beoordelen op vandaag en niet op morgen is het ook niet.
De hand moet van de knip de komende week want Hemmen zal nog vaak genoeg geblesseerd zijn dit seizoen.
ACTIE ACTIE ACTIE
Gerald van den Belt, zou het best nog eens druk kunnen krijgen, na de wedstrijd tegen PSV?
Beste Gerald,
Waar blijft die spits? Maandag nog hoog van de toren blazen dat je moet denken aan een type
Castillion of schet. :wall
Komt nog wel goed juh! :0= PLET!! ;)
Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 18:06:30
Beste Gerald,
Waar blijft die spits? Maandag nog hoog van de toren blazen dat je moet denken aan een type
Castillion of schet. :wall
Van den Belt wordt nogal vaak verkeerd geïnterpreteerd, blijkbaar.
Hij heeft afgelopen weekend aangegeven dat Cambuur zich nog graag wil(de) versterken met een spits, waarbij men dan moest denken aan een TYPE Castillion of Plet. Daarna gaf hij aan dat de kans dat dit zou lukken 50/50 was.
Inmiddels is bekend geworden dat Cambuur met zowel Plet als Castillion heeft gesproken maar dat dat op niets uitgedraaid is, hoewel Plet nog altijd een optie is.
Waar o waar heeft Van den Belt in dit hele verhaal hoog van de toren geblazen? Volgens mij is hij vanaf het begin duidelijk geweest over a) wat Cambuur graag wil(de) en b) dat hij niet zeker wist of dit ging lukken.
Ik weet ook niet wat zo'n jongen bij cambuur denkt te gaan verdienen. Maar als hij bij twente 3ton aan salaris kreeg ben ik benieuwd hoeveel hij wil inleveren. Daar komt bij is cambuur dan überhaupt in staat om aan zijn verlaagde salaris te voldoen? Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in en verwacht hoe graag ik het ook wil geen plet voor Cambuur.
Citaat van: Collingwood op september 04, 2013, 18:35:02
Van den Belt wordt nogal vaak verkeerd geïnterpreteerd, blijkbaar.
Hij heeft afgelopen weekend aangegeven dat Cambuur zich nog graag wil(de) versterken met een spits, waarbij men dan moest denken aan een TYPE Castillion of Plet. Daarna gaf hij aan dat de kans dat dit zou lukken 50/50 was.
Inmiddels is bekend geworden dat Cambuur met zowel Plet als Castillion heeft gesproken maar dat dat op niets uitgedraaid is, hoewel Plet nog altijd een optie is.
Waar o waar heeft Van den Belt in dit hele verhaal hoog van de toren geblazen? Volgens mij is hij vanaf het begin duidelijk geweest over a) wat Cambuur graag wil(de) en b) dat hij niet zeker wist of dit ging lukken.
Door zulke namen te noemen, een ieder verwacht dan een speler van dat Kaliber. Geef dan gewoon aan we zoeken nog naar een spits.
Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 20:26:13
Door zulke namen te noemen, een ieder verwacht dan een speler van dat Kaliber. Geef dan gewoon aan we zoeken nog naar een spits.
Dat zoeken ze toch ook, een spits van dat kaliber. Anders kan je ook een 2de Barto halen bij Harkema bv.
Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 20:26:13
Door zulke namen te noemen, een ieder verwacht dan een speler van dat Kaliber. Geef dan gewoon aan we zoeken nog naar een spits.
Ik zou pas verbaasd opkijken als vd Belt riep dat hij om een type Joris van Rooijen zocht.
Gaat erom dat er zeker nog gezocht wordt/zal worden om een goede spits, alleen weten we allemaal dat in en om het stadion nog steeds geen geldbomen groeien. Of het is nog geen oogsttijd...
Een ding is zeker, van den Belt en consorten hebben tot nu toe prima werk geleverd ongeacht wat er eventueel nog komt (of niet)!! :thumbsup :thumbsup
Citaat van: PeterTa op september 04, 2013, 21:13:53
Een ding is zeker, van den Belt en consorten hebben tot nu toe prima werk geleverd ongeacht wat er eventueel nog komt (of niet)!! :thumbsup :thumbsup
Nu het supportersbeleid nog.....
Aub nu meteen de bouw van een nieuw stadion aankaarten nu de euforie nog daar is. Lwd heeft straks capaciteit nodig voor culturele manifestaties, kan mooi op kunstgras van nieuw stadion!!
Citaat van: piene hassus op september 06, 2013, 21:06:00
Aub nu meteen de bouw van een nieuw stadion aankaarten nu de euforie nog daar is. Lwd heeft straks capaciteit nodig voor culturele manifestaties, kan mooi op kunstgras van nieuw stadion!!
In een nieuw te bouwen stadion komt ws echt gras met daaronder veldverwarming
met keunstgras binne dr mogelukhieden om ut stadion multifunctioneel te maken, d.i. oek te motiferen bij Brussel
de ontwikkelingen binne wel positief zei hij vanmorgen,,er is een duidelijk plan nu en daar kan de gemeente meer mee.
Citaat van: piene hassus op september 06, 2013, 23:22:41
met keunstgras binne dr mogelukhieden om ut stadion multifunctioneel te maken, d.i. oek te motiferen bij Brussel
Oprotte met kunstgras!! multifunctioneel stadion zit hem aan de buitenkant. Binnen het stadion (speelveld) kan je haast alleen voetballen. Concerten en andere optredens uitgesloten maar dat heb ik/ is wel 100x uitgelegd waarom. .
Goh, datter dan nog meensen binne die mogelukhieden sien
beter un stadion in 2 jaar met kunstgras dan een stadion over 5 jaar met gras en feldferwarming waar we niet meer wete waar ut geld fut mut komme
En waar haal je dat verschil van drie jaar vandaan? Wat een onzin.
In het nieuwe stadion moet echt gras liggen. Niks anders.
Citaat van: denistel op september 06, 2013, 23:24:57
de ontwikkelingen binne wel positief zei hij vanmorgen
Die plaat blijft al jaren hangen. Als er echte ontwikkelingen zijn omtrent het stadion, belt 'ie eerst de sponsoren, daarna de journalisten en lezen de supporters het op twitter of in de krant...
Citaat van: Kunstgras op september 07, 2013, 14:29:23
In het nieuwe stadion moet echt gras liggen. Niks anders.
:thumbsup
Echt gras bink oek un foorstander fan mar as met keunstgras ut stadion eerder bouwd wurre ken wil ik wel un feer late.
Citaat van: Harry L. op september 04, 2013, 18:06:30
Beste Gerald,
Waar blijft die spits? Maandag nog hoog van de toren blazen dat je moet denken aan een type
Castillion of schet. :wall
Schet of Plet?
Citaat van: Kunstgras op september 07, 2013, 14:29:23
En waar haal je dat verschil van drie jaar vandaan? Wat een onzin.
In het nieuwe stadion moet echt gras liggen. Niks anders.
Ik denk wanneer de resultaten op het kunstgras de komende jaren goed zijn, er in het nieuwe stadion ook geen echt gras komt
Citaat van: piene hassus op september 08, 2013, 09:33:52
Echt gras bink oek un foorstander fan mar as met keunstgras ut stadion eerder bouwd wurre ken wil ik wel un feer late.
Waarom zou er eerder een nieuw stadion komen wanneer we kunstgras nemen dan echt gras?????????????????? 8P 8P
omdat CHS Lwd miskien snel ferlet het fan un lokatie foor evenementen, dat kan beter op keunstgras dan op echt gras
Citaat van: Nightmarelwd op september 08, 2013, 09:38:35
Ik denk wanneer de resultaten op het kunstgras de komende jaren goed zijn, er in het nieuwe stadion ook geen echt gras komt
De BVO heeft beloofd dat kunstgras een tijdelijke oplossing zou zijn. Aan deze belofte moeten we ze houden.
Citaat van: Kunstgras op september 08, 2013, 10:58:02
De BVO heeft beloofd dat kunstgras een tijdelijke oplossing zou zijn. Aan deze belofte moeten we ze houden.
Cambuur beloofd wel meer dingen!!
Uitkaart niet van toepassing ten tijde van buscombi...
Ype Smid: er komt geen kunstgras...
Augustus worden de plannen gepresenteerd omtrent het nieuwe stadion...
En ga zo nog maar even door!
Citaat van: Nightmarelwd op september 08, 2013, 09:38:35
Ik denk wanneer de resultaten op het kunstgras de komende jaren goed zijn, er in het nieuwe stadion ook geen echt gras komt
Krijg je dan geen probleem als je Europees voetbal gaat spelen? Maar dat weten we eind dit jaar al als we de beker gaan winnen :koffie
Citaat van: piene hassus op september 08, 2013, 10:49:49
omdat CHS Lwd miskien snel ferlet het fan un lokatie foor evenementen, dat kan beter op keunstgras dan op echt gras
Alle stadions waar evenementen zijn geweest hebben echt gras....
soms wel 25x nije grasmat
2018: Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa, Cambuur heeft een nieuw stadion met echt gras, en speelt Europees Voetbal. DKV is afgegleden naar de eerste divisie :_schater
Citaat van: PePe op september 08, 2013, 20:55:22
2018: Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa, Cambuur heeft een nieuw stadion op echt gras, en speelt Europees Voetbal. DKV is afgegleden naar de eerste divisie :_schater
Zo ziet mijn ideale droom eruit... _O_ :_schater
Dromen zijn .........!
Citaat van: Collingwood op september 04, 2013, 18:35:02
Van den Belt wordt nogal vaak verkeerd geïnterpreteerd, blijkbaar.
Hij heeft afgelopen weekend aangegeven dat Cambuur zich nog graag wil(de) versterken met een spits, waarbij men dan moest denken aan een TYPE Castillion of Plet. Daarna gaf hij aan dat de kans dat dit zou lukken 50/50 was.
Inmiddels is bekend geworden dat Cambuur met zowel Plet als Castillion heeft gesproken maar dat dat op niets uitgedraaid is, hoewel Plet nog altijd een optie is.
Waar o waar heeft Van den Belt in dit hele verhaal hoog van de toren geblazen? Volgens mij is hij vanaf het begin duidelijk geweest over a) wat Cambuur graag wil(de) en b) dat hij niet zeker wist of dit ging lukken.
Volgens Castillion dus niet, zou geen aanbiedingen hebben gehad. Vind dat dan wel een gemiste kans.
Citaat van: zeewolde op september 09, 2013, 14:06:45
Volgens Castillion dus niet, zou geen aanbiedingen hebben gehad. Vind dat dan wel een gemiste kans.
Blijkbaar konden Ajax en Cambuur er dus niet uitkomen vwb een huurperiode. Beetje overbodig om dan nog met Castillion te gaan praten...
Citaat van: Yellow Army op september 09, 2013, 15:11:31
Blijkbaar konden Ajax en Cambuur er dus niet uitkomen vwb een huurperiode. Beetje overbodig om dan nog met Castillion te gaan praten...
Zie citaat van Collingwood waarin staat dat ze wel met hem gesproken zouden hebben...
Heracles kon hem niet meer betalen omdat ajax zijn optie had gelicht .Zegt dus wel genoeg
Citaat van: Yellow Army op september 09, 2013, 15:11:31
Blijkbaar konden Ajax en Cambuur er dus niet uitkomen vwb een huurperiode. Beetje overbodig om dan nog met Castillion te gaan praten...
meneer yellow army.
ben jij er nooit op aangesproken om een andere foto te plaatsen?
Citaat van: peter op september 09, 2013, 16:30:43
meneer yellow army.
ben jij er nooit op aangesproken om een andere foto te plaatsen?
Meneer Peter,
Ben jij er nooit op aangesproken om een bril te dragen?
Citaat van: Yellow Army op september 09, 2013, 16:36:08
Meneer Peter,
Ben jij er nooit op aangesproken om een bril te dragen?
meneer yellow army.
Ms word het daar eens tijd voor :_schater
mijn nederige excuses.
Topfoto.
Citaat van: peter op september 09, 2013, 16:39:17
meneer yellow army.
Ms word het daar eens tijd voor :_schater
mijn nederige excuses.
Topfoto.
|:)
Citaat van: peter op september 09, 2013, 16:39:17
meneer yellow army.
Ms word het daar eens tijd voor :_schater
mijn nederige excuses.
Topfoto.
Vanwege het uiten van onterechte beschuldigingen veroordeel ik u als moddereter tot de volgende straf.
100x het "Anti Fries" opschrijven :devil
100x antifries.
Citaat van: peter op september 09, 2013, 17:27:25
100x antifries.
Fout, het Anti Fries
Ik tik het een keer voor
Ben Anti Fries
Waar ik voor kies
Ben anti boer
Dus doe maar niet zo stoer
Leeuwarden de gekste
Merk je zometeen
Want in mijn hart
Ben ik anti hoerenveen
Citaat van: Dokkumer op september 09, 2013, 17:48:00
Fout, het Anti Fries
Ik tik het een keer voor
Ben Anti Fries
Waar ik voor kies
Ben anti boer
Dus doe maar niet zo stoer
Leeuwarden de gekste
Merk je zometeen
Want in mijn hart
Ben ik anti hoerenveen
Wel op papier en zaterdag inleveren bij meester dokkie :zweep
Heb het smoordruk deze week.....
over zaterdag gesproken..wel veel zin in!
Citaat van: peter op september 09, 2013, 18:32:37
Heb het smoordruk deze week.....
over zaterdag gesproken..wel veel zin in!
Dan heb je het nu nog drukker.. Tegenspreken van de meester levert nog 50 extra op :devil
................. l0l
*Noteert ban voor peter*
Citaat van: peter op september 09, 2013, 18:45:42
................. l0l
Ah hest de bril al op zie ik
Citaat van: Yellow Army op september 09, 2013, 21:55:25
Ah hest de bril al op zie ik
heb mezelf lenzen aan laten schaffen...
de tijd begint te dringen .Wanneer komt de nieuwe spits .Als Hemmen uitvalt hebben we een probleem en gaat het pnt kosten
Citaat van: Kunstgras op september 08, 2013, 10:58:02
De BVO heeft beloofd dat kunstgras een tijdelijke oplossing zou zijn. Aan deze belofte moeten we ze houden.
Communicatief is het zeer matig gesteld bij Cambuur.
Ik denk dat er gewoon helemaal geen kandidaat is op dit moment.
Er lopen op dit moment genoeg spitsen transfer vrij rond, maar ik denk dat Cambuur te veel noten op de zang heeft. Ik ben er inderdaad bang voor als Hemmen zaterdag geblesseerd uitvalt wat er dan staat te gebeuren. Wat voor alternatief hebben we dan ???????
Barto natuurlijk....
Kevin Brands.
Christavao
Dan kunnen we deze topic wel sluiten, waarom lullen we dan altijd over een spits erbij !!!!!!
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 10, 2013, 14:10:36
Dan kunnen we deze topic wel sluiten, waarom lullen we dan altijd over een spits erbij !!!!!!
Omdat dit een topic is over vd belt en niet over nieuwe spits :proost
Zou maar eens paar pagina's terug kijken, waar iedereen over begint.
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 10, 2013, 15:27:49
Zou maar eens paar pagina's terug kijken, waar iedereen over begint.
In welk topic begint niet iemand over een nieuwe spits?
*Steekt vinger op*
Mag ik? Ik, Ik, Ik!!!
In de Pool :D
Citaat van: Dokkumer op september 10, 2013, 17:11:27
*Steekt vinger op*
Mag ik? Ik, Ik, Ik!!!
In de Pool :D
De Meester is uitgesloten van deelname :zweep :proost
Dan wil ik het graag zeggen... In de pool
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op september 10, 2013, 12:48:17
Er lopen op dit moment genoeg spitsen transfer vrij rond, maar ik denk dat Cambuur te veel noten op de zang heeft. Ik ben er inderdaad bang voor als Hemmen zaterdag geblesseerd uitvalt wat er dan staat te gebeuren. Wat voor alternatief hebben we dan ???????
heeft cambuur te veel noten op de zang of hebben die spelers dat?????
Citaat van: denistel op september 10, 2013, 17:58:38
heeft cambuur te veel noten op de zang of hebben die spelers dat?????
We hebben Christovao, Hemmen en Barto. Is Christovao een serieuze optie om in te vallen voor Hemmen? Lijkt mij een sterke speler, maar heb m alleen nog maar op de vleugel zien spelen.
Citaat van: dizzhead op september 10, 2013, 21:11:26
We hebben Christovao, Hemmen en Barto. Is Christovao een serieuze optie om in te vallen voor Hemmen? Lijkt mij een sterke speler, maar heb m alleen nog maar op de vleugel zien spelen.
Heb hem alleen nog maar heel hard zien rennen. Doe mij dan maar Brands.
Citaat van: Yellow Army op september 10, 2013, 21:15:15
Heb hem alleen nog maar heel hard zien rennen. Doe mij dan maar Brands.
Goede optie, maar wel een huurling. Ik ben er niet op tegen, maar het moet de ontwikkeling van jonge contractspelers toch niet in weg gaan staan. Hoewel we daar nog niet mee bezig moeten zijn, want handhaving staat voorop. Toch zou ik, ondanks de doelstelling 'handhaving', ook aan de toekomst denken. Christovao lijkt me een redelijk talent; bij groningen kon hij niet blijven omdat er enkel een amateurcontract voor hem klaarlag. Dit kwam omdat grongingen meer ziet in zivkovic en hagenauw (beide jonger en jeugdinternational). Op t groningenforum heb ik wel degelijk heel veel positieve berichten over deze jongen gelezen. Daarom ben ik zo benieuwd.
ps. Brands is eigenlijk geen echte spits he....
Citaat van: dizzhead op september 10, 2013, 21:39:56
Goede optie, maar wel een huurling. Ik ben er niet op tegen, maar het moet de ontwikkeling van jonge contractspelers toch niet in weg gaan staan. Hoewel we daar nog niet mee bezig moeten zijn, want handhaving staat voorop. Toch zou ik, ondanks de doelstelling 'handhaving', ook aan de toekomst denken. Christovao lijkt me een redelijk talent; bij groningen kon hij niet blijven omdat er enkel een amateurcontract voor hem klaarlag. Dit kwam omdat grongingen meer ziet in zivkovic en hagenauw (beide jonger en jeugdinternational). Op t groningenforum heb ik wel degelijk heel veel positieve berichten over deze jongen gelezen. Daarom ben ik zo benieuwd.
ps. Brands is eigenlijk geen echte spits he....
En Groningers hebben verstand van voetbal? :_schater
En nee, Brands is geen echte spits, maar 3 klassen beter dan Cristovao en dan overdrijf ik niet. Zelfs Barto schat ik nog hoger in.
Weet je wel hoeveel jonge contractspelers wij in de selectie hebben -25 jaar of jonger-?
Te beginnen met de basisspelers of spelers die regelmatig invallen..
Nienhuis, Bijker, vd Laan, Droste, Bakker, Feldballe.
Dan heb je nog:
Dijkstra, de Graaf, Coremans en Christovao.
De laatste 3 voor de toekomst en Dijkstra voor wat invalbeurten.
...en Savic eventueel. Dus aan de toekomst wordt wel degelijk gedacht en daarom is het hebben van een beloftenelftal een absolute must wil je een blijvertje worden.
Gewoon spits binnenhengelen en zo niet, Brands in de spits bij afwezigheid Hemmen. Kan hij gelijk zijn misser tegen PSV goedmaken! :thumbsup |:)
Goedemorgen Gerald,
Gefeliciteerd met onze zwaarbevochten punt. Tot nu toe gaat het boven verwachting en lijkt het erop dat cambuur ook door de overige voetbal liefhebbers erg wordt gewaardeerd. Mijn complimenten.
Ondanks al het Goeds en moois van de laatste weken, maak ik me toch zorgen om de voorhoede. Dit heb ik al eerder geroepen, maar vind dat we nu slagvaardiger mogen zijn.
Ik had plet hier graag gezien, maar hij was duidelijk uit op status en euro's. Dus dat is prima dat we zo'n speler niet halen.
Maar tot de winterstop zonder een goede extra spits, maakt mij wel wat onrustig. U niet??
De mooie plannen voor een nieuw stadion ademt Eredivisie, Leeuwarden ademt Eredivisie..
Dus die spits is nodig.. Heel erg nodig....
Citaat van: legeips op september 21, 2013, 08:15:58
Goedemorgen Gerald,
Gefeliciteerd met onze zwaarbevochten punt. Tot nu toe gaat het boven verwachting en lijkt het erop dat cambuur ook door de overige voetbal liefhebbers erg wordt gewaardeerd. Mijn complimenten.
Ondanks al het Goeds en moois van de laatste weken, maak ik me toch zorgen om de voorhoede. Dit heb ik al eerder geroepen, maar vind dat we nu slagvaardiger mogen zijn.
Ik had plet hier graag gezien, maar hij was duidelijk uit op status en euro's. Dus dat is prima dat we zo'n speler niet halen.
Maar tot de winterstop zonder een goede extra spits, maakt mij wel wat onrustig. U niet??
De mooie plannen voor een nieuw stadion ademt Eredivisie, Leeuwarden ademt Eredivisie..
Dus die spits is nodig.. Heel erg nodig....
En dat dat wat geld kost ala maar anders wordt het heel moeilijk gaandeweg het seizoen.....
Citaat van: richard op september 21, 2013, 08:18:00
En dat dat wat geld kost ala maar anders wordt het heel moeilijk gaandeweg het seizoen.....
Moet het geld er wel zijn!
We zullen zien of het gokje goed uitpakt. Misschien vervult Brands de spits positie wel net goed als Hemmen bij een blessure
Citaat van: De Gast op september 21, 2013, 09:30:57
We zullen zien of het gokje goed uitpakt. Misschien vervult Brands de spits positie wel net goed als Hemmen bij een blessure
Ik had eerst mijn twijfels over Hemmen, ik moet nu concluderen dat dat niet aan de beste man ligt. Hij krijgt geen aanvoer. Niet vanaf de vleugels, niet vanuit het midden veld. De verdediging staat wel, helaas rosten die de ballen gisteren ook alleen maar blind naar voren. Als Hemmen op rechts stond kwamen de ballen op links en vice versa. Ik had het met hem te doen gisteren.
Er moeten echt twee goede aanvallers bij vd belt!!
Dit gaat ons straks echt opbreken!!
Het gebrek aan scorend vermogen gaat ons inderdaad opbreken ben ik bang ;(
Klopt. En dat is al heel lang bekend en hierdoor worden heel veel onnodige punten verspeeld. Actie vd Belt want op deze manier wordt het gewoon een 18de plaats!
Iedereen ziet het maar jullie zijn eigenwijs .Kost ons al heel wat pnt .Je zal toch meer risico moeten nemen .Kom op man .We moeten een kwaliteitsinjectie hebben aanvallend
Citaat van: sunderland op november 09, 2013, 22:29:26
Iedereen ziet het maar jullie zijn eigenwijs .Kost ons al heel wat pnt .Je zal toch meer risico moeten nemen .Kom op man .We moeten een kwaliteitsinjectie hebben aanvallend
Ja gvd het hele stadion ziet het al vanaf de eerste ronde! Leuke verdediging en middenveld maar je hebt er niks aan als je voorhoede amper functioneert
Citaat van: Destroyer op november 09, 2013, 22:31:30
Ja gvd het hele stadion ziet het al vanaf de eerste ronde! Leuke verdediging en middenveld maar je hebt er niks aan als je voorhoede amper functioneert
Zie naar Eagles, die krijgen zooitje goals tegen, maar die maken er oek 3 a 4 keer meer dan ons,
Trek die beurs maar open...
Anders kunnen we weer naar Emmen en Fortuna...
En geloof me die :jupiler is niet te zuipen...
Mut Cambuur sich weer inne skulden steke dan, daar binne we krek uut.
Citaat van: piene hassus op november 10, 2013, 13:43:34
Mut Cambuur sich weer inne skulden steke dan, daar binne we krek uut.
Het is en blijft een lastig verhaal. De kost gaat voor de baat. Willen we echt mee blijven doen in de strijd om er in te blijven, dan zul je moeten investeren. Geld lenen is zeker geen optie. En ook al was dat het wel, de banken lenen echt geen rooie cent meer uit aan bvo's.
Wellicht is er nog ergens een supporter te vinden met veel geld op de bank die wat wil doen.........
Die hewwe al un beste feer laten om Cambuur levend te houwen
Tijd voor nog meer 'feren' dus.
Dit jaar maar niets aflossen, juist nu investeren om in de eredivisie te blijven!!
er is nog wel geld dat hadden we al moeten besteden maar we hevve op deze selectie gokt.
winterstop gaat zeker wat gebeuren
Citaat van: PePe op november 10, 2013, 22:49:59
Dit jaar maar niets aflossen, juist nu investeren om in de eredivisie te blijven!!
Aflossingen zijn,deels al meegenomen.
Citaat van: denistel op november 10, 2013, 23:04:04
er is nog wel geld dat hadden we al moeten besteden maar we hevve op deze selectie gokt.
winterstop gaat zeker wat gebeuren
Adje en Reza hoop ik?
Citaat van: denistel op november 10, 2013, 23:04:04
er is nog wel geld dat hadden we al moeten besteden maar we hevve op deze selectie gokt.
winterstop gaat zeker wat gebeuren
Dat zal ook zeker wel moeten gebeuren anders gaat het je veel meer kosten als je degradeert.
Citaat van: PePe op november 10, 2013, 23:58:31
Adje en Reza hoop ik?
Reza moet! Maar ook Heracles en Groningen zijn met hem bezig. hopen dat hij wat club liefde heeft.
Citaat van: clint op november 11, 2013, 07:38:23
Dat zal ook zeker wel moeten gebeuren anders gaat het je veel meer kosten als je degradeert.
niks op toe te voegen.
hopelijk winnen we van utrecht in de knvb beker en loten we weer een thuis duel. brengt ook weer extra geld in het laatje
mut er niet aandenken dat we volgend jaar jl spelen :R
reza zou mooi zijn, hoorde via via via via dat ze met een duitse spits bezig zijn :?
Dan heb jij je oren goed open gehad.
Citaat van: Ruppppert op november 11, 2013, 09:25:01
hopelijk winnen we van utrecht in de knvb beker en loten we weer een thuis duel. brengt ook weer extra geld in het laatje
mut er niet aandenken dat we volgend jaar jl spelen :R
reza zou mooi zijn, hoorde via via via via dat ze met een duitse spits bezig zijn :?
ik hoorde via via via dat het om een speler uit de duitse compititie ging.
denk bas dost of luuk de jong... :_schater
Citaat van: Ruppppert op november 11, 2013, 09:25:01
hopelijk winnen we van utrecht in de knvb beker en loten we weer een thuis duel. brengt ook weer extra geld in het laatje
mut er niet aandenken dat we volgend jaar jl spelen :R
reza zou mooi zijn, hoorde via via via via dat ze met een duitse spits bezig zijn :?
Manuel Bolster?
Citaat van: Ruppppert op november 11, 2013, 09:25:01
hopelijk winnen we van utrecht in de knvb beker en loten we weer een thuis duel. brengt ook weer extra geld in het laatje
mut er niet aandenken dat we volgend jaar jl spelen :R
reza zou mooi zijn, hoorde via via via via dat ze met een duitse spits bezig zijn :?
Een grote tegenstander uit levert meer op. Ajax/Feyenoord.
Nee ik ook niet
En wat erbij komt interesseert me niet, als het maar meer doelpunten oplevert!
Bel Az even, Willy Overtoom wil wel! |:)
Citaat van: wiekie1969 op november 12, 2013, 10:57:33
Bel Az even, Willy Overtoom wil wel! |:)
zou vreemd beleid zijn .Voorin daar ligt het probleem .Of je kunt hem extra der bijhalen .Cambuur zal moet investeren,als we degraderen zijn veel spelers niet eens de helft waard
Berghuis van AZ zit ook op een zijspoor!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 12, 2013, 19:13:53
Berghuis van AZ zit ook op een zijspoor!
http://www.vi.nl/nieuws/adriaanse-vergelijkt-steven-berghuis-met-lionel-messi.htm (http://www.vi.nl/nieuws/adriaanse-vergelijkt-steven-berghuis-met-lionel-messi.htm)
:_schater
:0= HALEN!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 12, 2013, 19:13:53
Berghuis van AZ zit ook op een zijspoor!
zit die pico hier weer wekelijks ,zou mooi zijn :proost :proost :proost :proost
Citaat van: sunderland op november 12, 2013, 20:37:08
zit die pico hier weer wekelijks ,zou mooi zijn :proost :proost :proost :proost
Pico komt pas atter een flipperkast staat :devil
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 12, 2013, 19:13:53
Berghuis van AZ zit ook op een zijspoor!
Hij heeft welgeteld één goede wedstrijd gespeeld, dit was VVV - Cambuur 4-3. Maar ook hier twijvel ik aan aangezien Vosselman zijn tegenstander was.
1 van de meest overschatte spelers in de ere!
Als hij beter dan Feldballe en Brands is op links zijn we al een heel eind...
Aan buitenspelers hebben we hier de laatste tijd zelden iets gehad. Een extra spits hebben we nodig plus een aanvallend ingestelde speler op de midden. En laat Feldballe dan maar mooi trainen op voorzetjes geven
Iemand vanavond Pownews gezien? Kwam de directie van SCC voorbij in een item met (fake) investeerders/sjeiks.
Ik had het teruggekeken. Mooi dat ze zeiden dat niemand boven de club gaat. Alleen beetje jammer dat ard de graaf zei dat de linksvoor en de spits waardeloos zijn. Linksvoor klopt, maar om dat zo over hemmen te zeggen.. Hij is vaak geblesseerd dat klopt maar als hij fit is heb je er veel aan.
Uitzending gemist? Start vanaf 8:40 voor de geintereseerde.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Citaat van: Marc S op december 10, 2013, 09:59:21
Ik had het teruggekeken. Mooi dat ze zeiden dat niemand boven de club gaat. Alleen beetje jammer dat ard de graaf zei dat de linksvoor en de spits waardeloos zijn. Linksvoor klopt, maar om dat zo over hemmen te zeggen.. Hij is vaak geblesseerd dat klopt maar als hij fit is heb je er veel aan.
Uitzending gemist? Start vanaf 8:40 voor de geintereseerde.
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
Dit is toch niets nieuws? Binnen de club weet iedereen, ook de spits en de linksvoor, dat men op zoek is naar iemand die 30+ wedstrijden kan spelen en een toegevoegde waarde is voor het elftal. Niets ten nadele van Hemmen, maar hij moet vaak met pijn spelen geeft hij aan.
Hij geeft in een interview ook aan dat hij soms wedstrijden "moet laten schieten". Dan is het toch logisch dat je als club op zoek gaat naar een goede tweede of betere eerste man voor de job?
Citaat van: moodygrunn op december 10, 2013, 10:38:05
Dit is toch niets nieuws? Binnen de club weet iedereen, ook de spits en de linksvoor, dat men op zoek is naar iemand die 30+ wedstrijden kan spelen en een toegevoegde waarde is voor het elftal. Niets ten nadele van Hemmen, maar hij moet vaak met pijn spelen geeft hij aan.
Hij geeft in een interview ook aan dat hij soms wedstrijden "moet laten schieten". Dan is het toch logisch dat je als club op zoek gaat naar een goede tweede of betere eerste man voor de job?
Ja daar heb je ook wel gelijk in.
Gas geven vriend in de winterstop, 3 man erbij want anders ist in mei over!!!
Zoveel spelers gehaald maar alleen Ritzmaier is een directe versterking. Dat is te weinig!
Citaat van: De Gast op december 16, 2013, 07:09:30
Zoveel spelers gehaald maar alleen Ritzmaier is een directe versterking. Dat is te weinig!
Leeuwin???
Citaat van: De Gast op december 16, 2013, 07:09:30
Zoveel spelers gehaald maar alleen Ritzmaier is een directe versterking. Dat is te weinig!
En gezorgd dat Hemmen bleef. En van der Laan. Zo slecht doet ie het niet.
Nu Leeuwin hier houden .Als we hem goed verkopen moeten we ook weer meer huur betalen voor een vervanger .Zo werkt dat dus schiet je er niks mee op .Deze jongen is zo belangerijk voor ons ,als hij weggaat word je altijd zwakker .
Citaat van: sunderland op december 16, 2013, 09:06:17
Nu Leeuwin hier houden .Als we hem goed verkopen moeten we ook weer meer huur betalen voor een vervanger .Zo werkt dat dus schiet je er niks mee op .Deze jongen is zo belangerijk voor ons ,als hij weggaat word je altijd zwakker .
leeuwin gaat naar zwolle
Zomer gaat naar ons.
ja daar lijkt het op .Triest .We verzwakken terwijl we juist sterker moeten worden .Als we voorin ook niet gewenst worden versterkt dat word het
Wat willen we eigenlijk??? Volgend seizoen voor 5000 man tegen Fc Oss thuis of of met 10.000 gekken thuis tegen Huhu???
Trek de beurs open in de winterstop en toon eens wat daadkracht beste man.
Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2013, 21:55:21
Wat willen we eigenlijk??? Volgend seizoen voor 5000 man tegen Fc Oss thuis of of met 10.000 gekken thuis tegen Huhu???
Trek de beurs open in de winterstop en toon eens wat daadkracht beste man.
Beetje loos geroep Wiekie, wacht de transferperiode maar af. Er zit écht wel wat aan te komen hoor. :)
Mocht 't alsnog allemaal misgaan, kunnen we dan (met z'n allen) zeiken, maar voor nu voegt het echt niks toe. Geef die man de kans, ik heb er vertrouwen in.
Citaat van: el haj op december 19, 2013, 22:40:42
Beetje loos geroep Wiekie, wacht de transferperiode maar af. Er zit écht wel wat aan te komen hoor. :)
Mocht 't alsnog allemaal misgaan, kunnen we dan (met z'n allen) zeiken, maar voor nu voegt het echt niks toe. Geef die man de kans, ik heb er vertrouwen in.
weet jij meer als ons dan wb de versterkingen?
Als er 1 weet wat er gebeuren moet is het vd Belt wel dus moeten we
niet razen voor we geslagen worden!!!!
Citaat van: vialli op december 19, 2013, 22:58:55
Als er 1 weet wat er gebeuren moet is het vd Belt wel dus moeten we
niet razen voor we geslagen worden!!!!
Daarnaast in het ook niet makkelijk voor Belt, zijn veel spelers die hier gewoon niet willen voetballen, ongunstige ligging voor veel spelers oa.
Citaat van: DayDreamer op december 20, 2013, 09:28:13
Daarnaast in het ook niet makkelijk voor Belt, zijn veel spelers die hier gewoon niet willen voetballen, ongunstige ligging voor veel spelers oa.
Dat beeld is dit seizoen wel anders geworden! Veel spelers zijn zeer positief over Cambuur!
Nu ook weer mooie reclame voor de club bij serious request.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2013, 10:02:10
Dat beeld is dit seizoen wel anders geworden! Veel spelers zijn zeer positief over Cambuur!
En toch staan we laatste, wat het aantrekken van spelers niet makkelijk maakt.
Van het zomer hebben ze als ik de berichten moet geloven ook wel met 30-40 spelers gesproken.
Citaat van: DayDreamer op december 20, 2013, 12:17:15
En toch staan we laatste, wat het aantrekken van spelers niet makkelijk maakt.
Van het zomer hebben ze als ik de berichten moet geloven ook wel met 30-40 spelers gesproken.
Geloof me dat dit nu anders is!
Cambuur is niet meer het lelijke eendje...
Citaat van: Galdiano op december 20, 2013, 12:22:48
Geloof me dat dit nu anders is!
Cambuur is niet meer het lelijke eendje...
DAn heb je nog het gevalletje kunstgras.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2013, 12:22:48
Geloof me dat dit nu anders is!
Cambuur is niet meer het lelijke eendje...
Spelers kunnen zich aardig in de kijker spelen bij ons, zie ook de vele elftallen van de week-plaatsen.
Maar met een beetje pech zijn we in de winterstop wel degradatiekandidaat nr 1...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2013, 13:22:32
Spelers kunnen zich aardig in de kijker spelen bij ons, zie ook de vele elftallen van de week-plaatsen.
Maar met een beetje pech zijn we in de winterstop wel degradatiekandidaat nr 1...
Spelers die hier heen komen
moeten zich in de kijken spelen bij ons willen zij nog eens op eredivisie niveau kunnen acteren. Degradatiekandidaat nummer 1? Een speler/club die niet inziet dat het gat tussen plek 10-18 slechts 7 punten betreft moet lekker wegblijven hier...
Beste Gerald. Wat heb je een ongelooflijk onevenwichtige selectie samengesteld :zucht
Het verdedigende gedeelte van de selectie is prima voor elkaar. Met zelfs nog een meer dan goed alternatief in de vorm van Van Boxel op de bank.
Aanvallend is het zo zwak. Totaal afhankelijk van Ritzmaier en Hemmen. Doet een van de twee niet mee dan is dan heb je gelijk een zwaar gehavende linie waardoor je kansloos bent voor de drie punten. De rest, Bakker Brands Lukoki De Graaf Feldballe Cristovao Schokker Barto kunnen allemaal weinig uitrichten op dit niveau en zijn eigenlijk nutteloos.
Citaat van: De Gast op december 22, 2013, 08:12:17
Beste Gerald. Wat heb je een ongelooflijk onevenwichtige selectie samengesteld :zucht
Het verdedigende gedeelte van de selectie is prima voor elkaar. Met zelfs nog een meer dan goed alternatief in de vorm van Van Boxel op de bank.
Aanvallend is het zo zwak. Totaal afhankelijk van Ritzmaier en Hemmen. Doet een van de twee niet mee dan is dan heb je gelijk een zwaar gehavende linie waardoor je kansloos bent voor de drie punten. De rest, Bakker Brands Lukoki De Graaf Feldballe Cristovao Schokker Barto kunnen allemaal weinig uitrichten op dit niveau en zijn eigenlijk nutteloos.
Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..
Dat moeten ze toch ook.. verdedigen. We zijn geen Barcelona.
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:18:22
Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..
Dan kunnen we er maar beter met ophouden of niet? We hebben nooit zo'n beroerde selectie gehad als ik je zo belees.
Je mag natuurlijk van een ploeg die gepromoveerd is ook wel verwachten dat ze in de winterstop toch wel minimaal in het linkerrijtje spelen of niet?
WAKE UP
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Winnaars hebben we nodig. Zoals Go Ahead die wel heeft. Type Yuri Rose. Misschien voetballend niet super sterk maar wel een leider die de mouwen opstroopt
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:18:22
Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..
nee omdat ze 90 min onder druk staan
En omdat se regelmatig opkomme, de bal niet krije en na tig keer denke: ik loop niet foor Jan L fegees meer naar foren. As vd Laan de bal het hettie alleen maar de blik recht fooruut, siet niet links of rechts maar de bal mut deur t (overfolle) midden
Ik ben heel benieuwd met welke versterkingen jij mee op de proppen komt, wel of geen eredivisie hangt er van af, en misschien zelfs wel veel meer.
Backs doen het prima. centraal achterin ook. El Makrini goed, Ritzmaier redelijk met uitschieters naar boven en beneden, Hemmen goed. het probleem is duidelijk:de 3e middenvelder en de beide vleugelspelers.
Als we daar kunnen versterken en een goede stand-in voor Hemmen vinden gaat het lukken dit jaar.
Citaat van: YellowBlue op december 24, 2013, 00:26:03
Backs doen het prima. centraal achterin ook. El Makrini goed, Ritzmaier redelijk met uitschieters naar boven en beneden, Hemmen goed. het probleem is duidelijk:de 3e middenvelder en de beide vleugelspelers.
Als we daar kunnen versterken en een goede stand-in voor Hemmen vinden gaat het lukken dit jaar.
Tsja het woordje "als" he, klein woordje, maar o zo belangrijk, ik vrees alleen het ergste, van het zomer wouden ook maar weinig spelers naar Cambuur, en nu zullen er ook meer kapers zijn.
Situatie van afgelopen zomer en nu is wel iets veranderd, we hebben voor het overgrote deel wel een positieve indruk achtergelaten als club in zijn totaliteit. Spelers en diens zaakwaarnemers zien, lezen en horen dit ook en dat maakt je daardoor weer aantrekkelijker.
Citaat van: Dokkumer op december 26, 2013, 08:42:29
Situatie van afgelopen zomer en nu is wel iets veranderd, we hebben voor het overgrote deel wel een positieve indruk achtergelaten als club in zijn totaliteit. Spelers en diens zaakwaarnemers zien, lezen en horen dit ook en dat maakt je daardoor weer aantrekkelijker.
Ik ben het met je eens... Maar lukoki verpest het denk ik :insane
:koffie
:_schater
Citaat van: 666 op december 26, 2013, 08:47:59
Ik ben het met je eens... Maar lukoki verpest het denk ik :insane
:koffie
Gelukkig dan dat hij in de pers nog niet zo is afgebrand als op dit forum! Leek in de commentaren soms wel dat ze het idee hadden dat hij het team droeg :_schater.
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:18:22
Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..
Echt totaal niet mee eens, zeker niet als het om Droste gaat. Absoluut een van betere spelers eerste seizoenshelft en vaak genoeg aanvallende acties
Trek de beurs open slapjanus, we mutte dur in blieve!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
snap niet dat hij eerst tegen iedereen schreeuwt dat anco binnen is en dat hij hem maandag al mee wil hebben...
en 1 dag daarna het compleet van de baan is!??!
waar slaat dat op, zeg dan niks
waar schreeuwt hij dat dan?
Citaat van: okkele op januari 05, 2014, 00:19:20
waar schreeuwt hij dat dan?
friesch dagblad en HaH
ok,dat is schreeuwen.
maak je niet zo druk.
Citaat van: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:09:47
Trek de beurs open slapjanus, we mutte dur in blieve!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Trek zelf de beurs!
Het geld niet eerder uitgeven dan dat het er is!
Citaat van: Galdiano op januari 05, 2014, 00:25:10
Trek zelf de beurs!
Het geld niet eerder uitgeven dan dat het er is!
die fiene boef mut sien koffers pakken, veel geschreeuw maar heel weinig wol!!!
Citaat van: wiekie1969 op januari 05, 2014, 08:23:52
die fiene boef mut sien koffers pakken, veel geschreeuw maar heel weinig wol!!!
En dat zeg jij, haha. :_schater
Citaat van: Bernardo op januari 05, 2014, 08:25:33
En dat zeg jij, haha. :_schater
:_schater :_schater :_schater
Ype ook lekker handig op twitter....
Citaat van: wiekie1969 op januari 05, 2014, 08:23:52
die fiene boef mut sien koffers pakken, veel geschreeuw maar heel weinig wol!!!
Binne jum familie ofsuh? Dou bist oek sun skreeuwend kaal skaap :devil
Citaat van: YellowBlue op januari 05, 2014, 10:22:35
Ype ook lekker handig op twitter....
ja nu weet je zekur dat het voorbij is
Ze kunnen beter pas nieuws naar buiten brengen op het moment dat de beer geschoten is. Komt nu steeds erg klungelig over. Dit schrikt eventuele andere gegadigden ook af lijkt mij. Ik vind het ook op zijn minst eigenaardig dat dit nu in 2 dagen bij ons gebeurt. Waarvan akte!!
Citaat van: Harry L. op januari 05, 2014, 11:53:29
Ze kunnen beter pas nieuws naar buiten brengen op het moment dat de beer geschoten is. Komt nu steeds erg klungelig over. Dit schrikt eventuele andere gegadigden ook af lijkt mij. Ik vind het ook op zijn minst eigenaardig dat dit nu in 2 dagen bij ons gebeurt. Waarvan akte!!
Eens! Deals die op het laatste moment afketsen zijn aan de orde van de dag in alle sectoren.
Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 11:58:11
Eens! Deals die op het laatste moment afketsen zijn aan de orde van de dag in alle sectoren.
Ik kan het je nog sterker vertellen. Het komt regelmatig voor dat de foto's van de nieuwe speler in SCC tenue al is gemaakt maar vervolgens nooit op het wedstrijdformulier komt te staan. Deals zijn pas beklonken als de krabbeltjes zijn gezet.
En zelfs dan kan het nog misgaan!
ja maar als de graafschap en jansen nu hun ja woord hebben gegeven en maandag alleen nog de handtekening op een stukje papier hoeft .Tja dan ist toch logisch zou je zeggen .Denk dat er nu een andere club is die zich gister heeft gemeld
Citaat van: sunderland op januari 05, 2014, 12:06:01
ja maar als de graafschap en jansen nu hun ja woord hebben gegeven en maandag alleen nog de handtekening op een stukje papier hoeft .Tja dan ist toch logisch zou je zeggen .Denk dat er nu een andere club is die zich gister heeft gemeld
Nee, dan is het nog steeds niet logisch om dat te zeggen. Er is namelijk nog steeds geen juridisch document. De reactie van Ype Smit is pure frustratie en helpt verder niemand!
En ja, ik denk ook dat er een andere club zich heeft gemeld.
Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:13:30
Nee, dan is het nog steeds niet logisch om dat te zeggen. Er is namelijk nog steeds geen juridisch document. De reactie van Ype Smit is pure frustratie en helpt verder niemand!
En ja, ik denk ook dat er een andere club zich heeft gemeld.
wij zijn er niet bij geweest he .We kunnen nu ons bestuur wel afvallen maar het ligt toch echt in doetinchem is nu wel duidelijk
Citaat van: sunderland op januari 05, 2014, 12:16:12
wij zijn er niet bij geweest he .We kunnen nu ons bestuur wel afvallen maar het ligt toch echt in doetinchem is nu wel duidelijk
Klopt en het kan zo zijn dat Cambuur echt genaaid is. Het is alleen naïef om een bijna-transfer te melden. En het is onprofessioneel om daarna is de media je zo te uiten. Niemand is daar mee geholpen en zeker ons Cambuur niet!
Na mijn eerste teleurstelling denk ik ook
maar rustig afwachten.
zullen vanzelf nieuwe spelers komen.
Hoop natuurlijk wel dat dit spelers met toegevoegde
waarde zijn.
idd .Toch zouden ze [we] met jansen wel een goede slag doen .Kon op 4 positie,s uit de voeten en heeft toch meer kwaliteit dan wat we nu hebben.Dus zou zeggen maak het alsnog rond
Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:22:33
Klopt en het kan zo zijn dat Cambuur echt genaaid is. Het is alleen naïef om een bijna-transfer te melden. En het is onprofessioneel om daarna is de media je zo te uiten. Niemand is daar mee geholpen en zeker ons Cambuur niet!
Helemaal mee eens. Alleen de berichten vanuit kamp "De Graafschap" zijn ook niet echt florissant. Anco Jansen zal zich voorlopig wel weer ziek melden... die zal er ook moedeloos van worden!!
Citaat van: Lore op januari 05, 2014, 12:22:33
Klopt en het kan zo zijn dat Cambuur echt genaaid is. Het is alleen naïef om een bijna-transfer te melden. En het is onprofessioneel om daarna is de media je zo te uiten. Niemand is daar mee geholpen en zeker ons Cambuur niet!
Had wel even ander gekund inderdaad.. zelf altijd zakelijk en betrouwbaar blijven, levert op lange termijn het meest op.
Citaat van: sunderland op januari 05, 2014, 12:06:01
ja maar als de graafschap en jansen nu hun ja woord hebben gegeven en maandag alleen nog de handtekening op een stukje papier hoeft .Tja dan ist toch logisch zou je zeggen .Denk dat er nu een andere club is die zich gister heeft gemeld
Ja en nee. Nadat er zo'n "half officieel" bericht is gekomen schud je toch andere clubs wakker. Zeker nadat er nog een bericht komt dat De Graafschap in geldnood zit. Benieuwd hoe speler Jansen hier zelf over denkt!
Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 13:30:34
Had wel even ander gekund inderdaad.. zelf altijd zakelijk en betrouwbaar blijven, levert op lange termijn het meest op.
Klopt, daarom is Twitter misschien ook wel geen goed medium voor bestuurders etc. hoe vaak zie je wel niet dat bekende mensen daarop worden afgerekend?
Het gerucht gaat dat de stekker uit de oefenpot is of wordt getrokken.
Cambuur zou opzoek zijn naar andere tegenstander.
We wachten even de officiële berichten even af!
Citaat van: YellowBlue op januari 05, 2014, 10:22:35
Ype ook lekker handig op twitter....
Nette reactie toch?! Ik stel me zo voor dat De Graafschap zijn woord gegeven heeft en daar nu op terug komt. Zaken doen valt en staat met vertrouwen en 'een man een man, een woord een woord'. Bij De Graafschap blijkbaar niet.
Citaat van: Goutum op januari 05, 2014, 15:06:52
Nette reactie toch?! Ik stel me zo voor dat De Graafschap zijn woord gegeven heeft en daar nu op terug komt. Zaken doen valt en staat met vertrouwen en 'een man een man, een woord een woord'. Bij De Graafschap blijkbaar niet.
Ik zeg ook niet dat ik het niet eens ben met Ype als het zo is gegaan, ik vind het zeer onhandig om dit als voorzitter van een BVO op Twitter te gooien!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 05, 2014, 13:30:51
Ja en nee. Nadat er zo'n "half officieel" bericht is gekomen schud je toch andere clubs wakker. Zeker nadat er nog een bericht komt dat De Graafschap in geldnood zit. Benieuwd hoe speler Jansen hier zelf over denkt!
Dat is wel bijzonder dat je daar dus helemaal niets over hoort. Dat is niet des Anco's..
Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 22:35:14
Dat is wel bijzonder dat je daar dus helemaal niets over hoort. Dat is niet des Anco's..
So gaat ut nauw eenmaal in de voetbaljungle, maar ut ken over un paar dagen wel
weer heel anders weze.
Citaat van: SCCRulez op januari 05, 2014, 22:35:14
Dat is wel bijzonder dat je daar dus helemaal niets over hoort. Dat is niet des Anco's..
Je hoort anco niet omdat hij wellicht met een andere club praat!?
Roda jc...
Citaat van: Scc01 op januari 06, 2014, 10:56:40
Je hoort anco niet omdat hij wellicht met een andere club praat!?
Dat was ook mijn gedachte hier achter idd. Ik denk ook Roda als waarschijnlijke werkgever.
Citaat van: SCCRulez op januari 07, 2014, 00:50:07
Dat was ook mijn gedachte hier achter idd. Ik denk ook Roda als waarschijnlijke werkgever.
Roda... Het gaat niet goed komen daar bij Roda met die onervaren Tomasson aan het roer. En dan ook nog een contract voor 3,5 jaar. Hoe dom kun je als bestuur zijn.. Zij zijn voor mij degradatiekandidaat nr 1!
Citaat van: Goutum op januari 07, 2014, 15:46:08
Roda... Het gaat niet goed komen daar bij Roda met die onervaren Tomasson aan het roer. En dan ook nog een contract voor 3,5 jaar. Hoe dom kun je als bestuur zijn.. Zij zijn voor mij degradatiekandidaat nr 1!
Ik vond het ook op zijn minst gezegd.......merkwaardig! Zij zitten nog steeds bij de degradatiekandidaten. Bij een slechte reeks zijn zij direct in de problemen en dan stellen zij een beginnend coach aan, wel eentje die natuurlijk als speler erg veel heeft meegemaakt maar dan nog!
Ik ben benieuwd hoe dat afloopt
Citaat van: Goutum op januari 07, 2014, 15:46:08
Roda... Het gaat niet goed komen daar bij Roda met die onervaren Tomasson aan het roer. En dan ook nog een contract voor 3,5 jaar. Hoe dom kun je als bestuur zijn.. Zij zijn voor mij degradatiekandidaat nr 1!
Heel simpel. Leon Vlemmings kent hem nog van Excelsior. Hij zal op de achtergrond ook een flinke vinger in de pap hebben tav de selectie. Die Vlemmings is een eng mannetje, een stille dictator op de achtergrond.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Hallo Gerald
Zou u misschien eens zo vriendelijk willen zijn om eens wat openheid van zaken te geven!
De suporters van ons SCC hebben daar alle recht toe! Wat jullie roepen komen jullie niet na.
Als het op 1 of andere manier niet lukt is niet erg maar comuniceer het eens met je suporters.
De Suporters zijn de club ze staan er mee op en gaan er mee naar bed zij verdienen duidelijkheid van zaken
Slecht nieuws is ook nieuws!!!
Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 15:15:11
Hallo Gerald
Zou u misschien eens zo vriendelijk willen zijn om eens wat openheid van zaken te geven!
De suporters van ons SCC hebben daar alle recht toe! Wat jullie roepen komen jullie niet na.
Als het op 1 of andere manier niet lukt is niet erg maar comuniceer het eens met je suporters.
De Suporters zijn de club ze staan er mee op en gaan er mee naar bed zij verdienen duidelijkheid van zaken
Slecht nieuws is ook nieuws!!!
Ja Gerald, want slecht nieuws over afgeketste deals in de openbaarheid te gooien is zeer goed voor het imago van onze club en heeft daarmee een ontzettend positief effect op eventuele toekomstige deals :|
Citaat van: Yellow Army op januari 16, 2014, 15:41:52
Ja Gerald, want slecht nieuws over afgeketste deals in de openbaarheid te gooien is zeer goed voor het imago van onze club en heeft daarmee een ontzettend positief effect op eventuele toekomstige deals :|
Je hoeft toch net in detai te treden. maar wat meer openheid zou ik zelf wel waarderen!
En daarbij komt nog dat de transferperiode t/m 31 januari duurt. Veel spelers en clubs wachten vaak tot de laatste week met beslissingen.
Citaat van: TM op januari 16, 2014, 15:51:45
En daarbij komt nog dat de transferperiode t/m 31 januari duurt. Veel spelers en clubs wachten vaak tot de laatste week met beslissingen.
Ja, en als je dan spelers huurt (zoals Cambuur) kunnen ze maar aan 14 wedstrijden (+ evt. nacompetitie) meedoen :_schater
We hebben al 18 wdstrijden gehad (en daar komen Eagles en dkv waarschijnlijk nog bij) waarin onze beoogde topspits niet mee deed
Citaat van: brambo3004 op januari 16, 2014, 15:54:59
Ja, en als je dan spelers huurt (zoals Cambuur) kunnen ze maar aan 14 wedstrijden (+ evt. nacompetitie) meedoen :_schater
We hebben al 18 wdstrijden gehad (en daar komen Eagles en dkv waarschijnlijk nog bij) waarin onze beoogde topspits niet mee deed
Exact, er is in de zomer gewoon verkeerd gegokt.
Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 15:51:10
Je hoeft toch net in detai te treden. maar wat meer openheid zou ik zelf wel waarderen!
Jij kan niet wachten tot 31 januari?
Blijf me verbazen over de reacties... Eerste keer dat iedereen een transferperiode mee maakt ? Nee lijkt me niet dus dan weet je ook hoe het werkt!
Citaat van: SCC-J op januari 16, 2014, 16:02:54
Jij kan niet wachten tot 31 januari?
Blijf me verbazen over de reacties... Eerste keer dat iedereen een transferperiode mee maakt ? Nee lijkt me niet dus dan weet je ook hoe het werkt!
Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt
Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?
Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!
Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40
Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?
Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!
_O_ _O_ _O_
Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40
Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?
Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!
Hij komt van een koude kermis thuis op de transfermarkt. Dat is helaas de conclusie van deze periode. Mooier kunnen we het niet maken.
Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 16:12:00
Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt
Dat soort dingen moeten ze ook niet roepen . Maar of jij dan blijer wordt vraag ik me af.
Volgens mij heeft bestuur ook altijd gezegd willen en hopen niet belooft dat er 2 spelers voor GAE zouden komen.
Maarja misschien moet bestuur paul mulders en henk van steeg vastleggen zo dat jij eindelijk duidelijkheid hebt!
Citaat van: dit is mien club op januari 16, 2014, 16:16:40
Oei toch nog mensen die er vertrouwen in hebben?
Het waren Van der Belt en c.s. die twee weken terug riepen dat er voor de eagels drie versterkingen zouden zijn!
Hoe hard is dit uitgesproken? Bron? Ik heb dit zelf nooit zo geïnterpreteerd, maar ik kan het betreffende bericht ook gemist hebben natuurlijk :)
Citaat van: dizzhead op januari 16, 2014, 16:43:55
Hoe hard is dit uitgesproken? Bron? Ik heb dit zelf nooit zo geïnterpreteerd, maar ik kan het betreffende bericht ook gemist hebben natuurlijk :)
Volgens mij hebben ze dat ook niet zo gezegd, maar het is wel duidelijk dat ze na het Jansen-debacle een stuk stiller zijn geworden. Ze hebben hun lesje wel geleerd, en terecht lijkt mij
Citaat van: SCCdrachten op januari 16, 2014, 16:12:00
Ik kan wel wachten, maar het gaat erom dat ervanuit de directie wat word geroepen wat niet kan worden nagekomen kom dan ook met een reactie naar je achterban het komt nu zo lauw over.
Je blijft je verbazen over de reacties :? iedereen kan toch nagaan dat die spits er voor aankomend weekend moet wezen ikzie het somber in als de versterking pas eind januari komt
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.
Valt volgens mij wel mee wat de directie ons allemaal 'beloofd'.
Citaat van: Montana op januari 16, 2014, 17:19:52
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.
Valt volgens mij wel mee wat de directie ons allemaal 'beloofd'.
Hebben NEC, RKC, ADO, eagles etc zich wel kunnen versterken tot nu toe?
RKC: de ridder, en nu een van Arsenal op huur. NAC heeft Adje, ADO nog niks volgens mij. We moeten niet vergeten dat we een half seizoen spelen in een systeem waar we op 1 bepaalde positie zwaar onder he niveau bleken te zitten. We hebben ons wellicht maar met een speler versterkt, maar wel een speler die juist op die positie uit de voeten kwam. Lukoki is hier veel afgerekend, maar je kunt ook stellen dat alles wat via de vleugels gaat, via lukoki ging. Dat is makkelijk te verdedigen, met manu krijgen we op twee flanken snelheid en dreiging. Lukoki zou best wel eens een verassing kunnen worden nu we meer in het spel kunnen variëren
Citaat van: dizzhead op januari 16, 2014, 17:57:30
RKC: de ridder, en nu een van Arsenal op huur. NAC heeft Adje, ADO nog niks volgens mij. We moeten niet vergeten dat we een half seizoen spelen in een systeem waar we op 1 bepaalde positie zwaar onder he niveau bleken te zitten. We hebben ons wellicht maar met een speler versterkt, maar wel een speler die juist op die positie uit de voeten kwam. Lukoki is hier veel afgerekend, maar je kunt ook stellen dat alles wat via de vleugels gaat, via lukoki ging. Dat is makkelijk te verdedigen, met manu krijgen we op twee flanken snelheid en dreiging. Lukoki zou best wel eens een verassing kunnen worden nu we meer in het spel kunnen variëren
Droom maar lekker verder, het iis niks en het word niks met lukoki
Citaat van: Harry L. op januari 16, 2014, 18:34:58
Droom maar lekker verder, het iis niks en het word niks met lukoki
heb ook lang zulke hoop gehad
Citaat van: Harry L. op januari 16, 2014, 18:34:58
Droom maar lekker verder, het iis niks en het word niks met lukoki
Nou ik weet nog de eerste wedstrijd toen was hij een "held". Daarna werd hij veel meer verdedigt en heeft toen niks meer kunnen bieden. Elke wedstrijd zie ik Lukoki wel een leuke actie maken. Helaas maakt hij ook vaak fouten. Maar dat is ook de reden waarom hij hier speelt en niet meer bij Ajax. Ik denk persoonlijk dat we met Manu, Lukoki veel meer gaan zijn.
Wat betreft van den Belt, die gast weet echt wel wat hij doet. Kijk afgelopen seizoenen wat voor spelers wij binnen hebben gehaald. En als Cambuur dingen gaat roepen van wie we (mogelijk) gaan aantrekken maak je alleen maar reclame voor andere team. En dan moeten wij concurreren tegen hun. Dus laat maar lekker stil zijn tot het helemaal rond is anders word ik alleen maar teleur gesteld. Kijk naar Anco Jansen en Tighadouini. Omdat wij zeiden via de pers dat we hem zo graag wouden hebben heeft de Graafschap er meer voor gevraagd. Was er niks gezegd dan was het misschien al wel rond.
Ik heb wel vertrouwen in de TS. En ik denk dat we nog positief verrast zullen worden! Dus ik zeg kop omhoog en steun je club, maakt niet uit hoe we er voor staan! Want dat maakt een echte volksclub!
Gerald je hebt mijn vertrouwen
Het is stil bij.... Cambuur Leeuwarden!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
MAAR OP TWEET REAGEERT DIE WEL !!!!!!
Koevermans wil niet eens op proef bij SCC. Vanuit Canada liever bij schoonfamilie in Eindhoven.De Overtoompjes wachten tot eind januari,aldus vd Belt
Tweet Maarten van Tuinen.
SCS Kern van Cambuur heeft geretweet !
Alle vertrouwen in Van der Belt. Een gezonde lange termijn gaat voor mij boven alles.
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 17, 2014, 09:33:10
MAAR OP TWEET REAGEERT DIE WEL !!!!!!
Vanuit Canada liever bij schoonfamilie in Eindhoven.
Liever bij de schoonfamilie????
Wat een loser. :devil
Wat moet je nu nog eens met een Koevermans. Heb er alle vertrouwen in dat er straks nog een spits en een tien bij komen.
Nou die 10 word mulders.....
en de spits es toch zeefuik.
tevreden?
:clint weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: peter op januari 17, 2014, 14:20:08
Nou die 10 word mulders.....
en de spits es toch zeefuik.
tevreden?
Komst van Mulders staat los van overige versterkingen. Meerdere malen duidelijk aangegeven.
Aan Van den Belt ligt het niet.
Er zijn spelers die liever op de bank zitten dan spelen bij Cambuur!
Citaat van: Galdiano op januari 17, 2014, 17:13:28
Aan Van den Belt ligt het niet.
Er zijn spelers die liever op de bank zitten dan spelen bij Cambuur!
Ik zit ook liever opnde bank dan dat ik ervoor moet werken :proost
Citaat van: Galdiano op januari 17, 2014, 17:13:28
Aan Van den Belt ligt het niet.
Er zijn spelers die liever op de bank zitten dan spelen bij Cambuur!
van de ene kant krijgt ie gezeur dat het binnen ons budget moet passen en aan de andere kant moet ie de beste spelers halen voor de minste centen
Citaat van: sunderland op januari 17, 2014, 19:56:19
van de ene kant krijgt ie gezeur dat het binnen ons budget moet passen en aan de andere kant moet ie de beste spelers halen voor de minste centen
dan kan je beter op de bank zitten :O
Vastleggen die Ogbeche en rap!!!!!!!!!!!!! Gas geven nu voor het weer te laat is!!!!!!!!!!!!!!
Jij gaat vanavond niet eerder je kantoor uit voor contract
met de zwarte Barto is getekend!!!!!!!
Citaat van: peter op januari 20, 2014, 17:32:09
Jij gaat vanavond niet eerder je kantoor uit voor contract
met de zwarte Barto is getekend!!!!!!!
We gaan bij hem langs! ;)
Maar ik neem aan dat iemand van het forum het al aan hem heeft gemeld? Op de training vandaag ofzo
Goed ingekocht!! :thumbsup
Citaat van: PePe op januari 26, 2014, 23:19:41
Goed ingekocht!! :thumbsup
Absoluut. Alleen vreemd dat nu ineens ervaren nr 10 niet meer nodig schijnt; Was budget, dus dan toch nog aanvallende versterking halen zeker als naast Oepie ook Cristovao nog verhuurd wordt.
Citaat van: SCCRulez op januari 27, 2014, 01:04:39
Absoluut. Alleen vreemd dat nu ineens ervaren nr 10 niet meer nodig schijnt; Was budget, dus dan toch nog aanvallende versterking halen zeker als naast Oepie ook Cristovao nog verhuurd wordt.
Als er geen goede 10 beschikbaar is voor Cambuur ( Lees wil of te betalen is ) waarom dan een speler aantrekken die je eigenlijk niet wil, en daarnaast een goede speler hebt voor die positie, Moorsel en eventueel Bakker.
Laat AUB geen spelers gaan .Zal zeker geinformeerd worden .
Wilt u na de koffie beginnen met het opstellen van een gedegen contact voor Ogbeche. Bv het halfjaarcontract verscheuren en vervangen door een 2 1/2 jarig contract. Als PSV of Fijenoord zich melden kunt u nog een leuk prijsje vragen. En dan is er aardig tijd voor het opleiden van een nieuwe spits
V.d. Belt, wat ben ik blij met wat je tot nu toe voor elkaar gekregen hebt bij Cambuur! Met minimale middelen maximale resultaten. Respect!
Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:34:09
V.d. Belt, wat ben ik blij met wat je tot nu toe voor elkaar gekregen hebt bij Cambuur! Met minimale middelen maximale resultaten. Respect!
het is ook een beetje geluk hebben natuurlijk. Je weet van te voren niet hoe het uitpakt. Na 1 / 2 wedstrijden positief over de 2 aanwinsten, hopelijk kunnen ze dit doortrekken de rest van het seizoen!
Top gedaan Gerard! Een dag voor de deadline alles nog even in kannen en kruiken, selectie op de juiste posities versterkt en ook met het oog op volgend jaar al de nodige voorzorgsmaatregelen. :thumbsup
8) Ik krijg zowaar nog eens vertrouwen in onze mooie club :_schater
gerald van den belt voor de rest heeft ie het super gedaan, maar Bob Schepers had ie niet moeten halen. dat geld had ie wel beter kunnen gebruiken. :gelekaart
Citaat van: anne jan op januari 31, 2014, 11:08:31
gerald van den belt voor de rest heeft ie het super gedaan, maar Bob Schepers had ie niet moeten halen. dat geld had ie wel beter kunnen gebruiken. :gelekaart
Nou weet ik niet, als Bob aan het einde van het seizoen transfervrij weg mag in utrecht dan kan hij nu mooi ervaring opdoen en dan vervolgens de positie van Manu in het nieuwe seizoen overnemen. Maar dat is voor op de lange termijn. Maar regeren is vooruitzien he :clint
Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:34:09
V.d. Belt, wat ben ik blij met wat je tot nu toe voor elkaar gekregen hebt bij Cambuur! Met minimale middelen maximale resultaten. Respect!
Nog even afwachten hoe de ploeg het doet tegen twente, maar er van uit gaande dat cambuur het niveau van de derby een beetje kan vasthouden en het zit allemaal een beetje mee dan ben ik van mening dat vd en belt en co een uitstekende selectie heeft neergezet die zelfs boven de nacompetitie streep zal eindigen!
Citaat van: Voorstopper op januari 31, 2014, 11:10:40
Nou weet ik niet, als Bob aan het einde van het seizoen transfervrij weg mag in utrecht dan kan hij nu mooi ervaring opdoen en dan vervolgens de positie van Manu in het nieuwe seizoen overnemen. Maar dat is voor op de lange termijn. Maar regeren is vooruitzien he :clint
Mee eens! Kan ook dit jaar nog wel 's van waarde blijken, als Manu op is aan eind vd wedstrijd.
Vd Belt en consorten, erg goed werk verricht (dan bedoel ik de gehele transferwindow)
Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook oog heeft voor spelers .Topper deze man !!
Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 14:28:27
Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook oog heeft voor spelers .Topper deze man !!
Helemaal met je eens. Met de ervaring die Cambuur heeft met bestuurders valt hij ook nogeens extra op. Ik hoop dat hij nog jaren en jaren kan blijven!
Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 14:28:27
Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook oog heeft voor spelers .Topper deze man !!
Hij, Ype en Henk zijn de spil van het succes (meer dan Dwight)
En daarom verdient deze man hoofdletters in zijn topic :P
Citaat van: Dokkumer op maart 24, 2014, 15:21:26
En daarom verdient deze man hoofdletters in zijn topic :P
Regel dat dan even :proost
Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 14:28:27
Het liefst lullen we hier over spelers die moeten blijven .Maar wat nog veel belangerijker is dat vd Belt bij cambuur blijft .Deze man heeft het hier zo vreselijk goed gedaan dan hij zeker moet blijven .Iedere sponsor die ik spreek loopt weg met deze man en hij heeft al jaren laten zien dat hij zowel bij zwolle als bij ons ook oog heeft voor spelers .Topper deze man !!
Hoe snel deze man onze club na een bijna faillissement omhoog heeft weten te helpen, echt petje af voor deze man, heel veel respect.
Heeft het fantastisch gedaan. Hulde.
Ook in de omgang een geweldig sociale man.
Volgende stap: Henk de Jong niet laten gaan en PER DIRECT voor de groep! |:)
Matige reactie op het nieuws.
Je kan nu maar één ding doen vand er Belt, en dat is hem op non actief stellen
Gerald neemt zijn verantwoordelijkheid wel, let maar op. Dinsdag wordt op een nette manier Henk de Jong voor de groep gezet.
Anders krijg je woensdag alleen maar spandoeken, en spreekkoren tegen de verrader van de eeuw. Worden trainingen onprettig en krijg je boze mensen langs de kant.
Het besluit van de verrader mag geen invloed hebben op de prestaties de rest van het seizoen.
Per direct opzouten met de verrader van de eeuw
Hest Gert-Jan Verbeek al belt????? |:) :thumbsup :y
Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:11:36
Gerald neemt zijn verantwoordelijkheid wel, let maar op. Dinsdag wordt op een nette manier Henk de Jong voor de groep gezet.
Anders krijg je woensdag alleen maar spandoeken, en spreekkoren tegen de verrader van de eeuw. Worden trainingen onprettig en krijg je boze mensen langs de kant.
Het besluit van de verrader mag geen invloed hebben op de prestaties de rest van het seizoen.
Per direct opzouten met de verrader van de eeuw
Het is hopen dat Judas, henkie niet gaat meenemen.
Er is een onhoudbare situatie ontstaan en de arbeidsrelatie en verhoudingen zijn verstoord. In een cruciale fase van competitie. Een grotere reden om iemand op non actief te zetten is niet.
EXIT verrader DL
Gerald wat wil je overmorgen:
Steun van zo'n 500 man
of alleen maar anti DL leuzen?
Kies je voor optie 1 weet je wat je vanavond nog moet doen. Denk in het belang van Cambuur! |:)
(en laat zien dat het DL zijn schuld is dat we uit nog niet hebben gewonnen :insane :devil)
Haal die Gert-Jan skaap Verbeek binnen man, doe iets wat die strontboeren helemaal gek maakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:)
Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 19:07:21
Haal die Gert-Jan skaap Verbeek binnen man, doe iets wat die strontboeren helemaal gek maakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:)
Alsjeblieft niet! Als je die strontboeren gek wil maken kan je beter met zijn allen stoppen met melk drinken!
Gewoon Henk's contract opwaarderen tot hoofdcoach en een nieuwe Technisch Directeur erbij! Klaar ben je...
Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 20:06:10
Alsjeblieft niet! Als je die strontboeren gek wil maken kan je beter met zijn allen stoppen met melk drinken!
Geen melk meer in de :koffie niet te suupen
Doen ik al jaren niet meer
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Als Gerald maar blijft. Vele malen belangrijker als Dwight. De opvolger van Dwight hebben we al lang in huis. Hoe dit nu allemaal gaat is klote, maar je hebt de poppen pas echt aan het dansen als er ook spelers die verschrikkelijke overstap zouden gaan maken...
Waarom zou hij op stappen :?
Citaat van: Destroyer op maart 31, 2014, 21:32:19
Waarom zou hij op stappen :?
Er gingen gister wat geruchten dat AZ op zoek is naar een opvolger voor Gerbrands die naar PSV gaat. Gelukkig heb ik er vandaag verder niks meer over gehoord....
Denk dat onze staf vrij stabiel is, met nog grote vooruitzichten. Nee, denk niet dat hij gaat.
Citaat van: Eewal op maart 31, 2014, 21:30:08
Als Gerald maar blijft. Vele malen belangrijker als Dwight. De opvolger van Dwight hebben we al lang in huis. Hoe dit nu allemaal gaat is klote, maar je hebt de poppen pas echt aan het dansen als er ook spelers die verschrikkelijke overstap zouden gaan maken...
Laat hem iig met zijn poten van onze sterkhouders (o.a Leeuwin, Makrini, Bijker) afblijven.nHopen dat hij dat respect nog op kan brengen.
Denk je nou echt dat Bijker naar dkv gaat? :_schater
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 22:00:55
Denk je nou echt dat Bijker naar dkv gaat? :_schater
dat zou hij alleen doen om er tegen Cambuur dan drie in eigen doel te knallen ;)
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 22:00:55
Denk je nou echt dat Bijker naar dkv gaat? :_schater
Mestgerucht gaat dat Lucas ooit gezegd heeft dat hij nooit voor ons wou spelen.
Toen zal hij waarschijnlijk 4 jaar zijn geweest ofzo :devil
One man, one goal, Dokkum dkv vrij
Hoop dat SCC een extra hoge woekerprijs vraagt. Als die pratende hoop stront van dkv naar onze spelers informeert
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 22:04:58
Hoop dat SCC een extra hoge woekerprijs vraagt. Als die pratende hoop stront van dkv naar onze spelers informeert
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ook. Het is alleen erg vervelend dat Dwight alle clausules en bijzonderheden van de spelers kent!
Gerald heeft de acties van vandaag wel onderschat. Een volgende keer een beetje beter opletten. Hij zou beter behoren te weten.. Ten aanzien van het bewaren van de rust vind ik hem tot op heden ook nog niet daadkrachtig overkomen. Het signaal zou duidelijk moeten zijn; dwight op non-actief en henkie voor de groep. Daarmee haal je de angel uit alle drukte die er op dit moment speelt..
Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.
Op aandringen van Ype is het bekend gemaakt! Ze waren behoorlijk op hun tenen getrapt door Dwight, ik zou als bestuurder Dwight ook laten vallen! Laten hem maar even peentjes zweten, na de 3 punten is die definitief weg! :D
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:22:26
Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.
Dat heb ik minder meegekregen. Maar dan mag in mijn vorige verhaal Gerald en Ype staan ;)
Beste Gerald,
Bedankt voor de "slecht getimed" PR stunt. Had je hoger ingeschat. Voetbal liefhebbend Nederland kotst ons compleet uit, het effect op de spelers en huidige technische staf geeft mij een slecht voorgevoel.
Dit is niet een beetje dom, maar ontzettend dom. Ik hoop van harte op een goede afloop van deze slechte droom.
Je wilde geen poppenkast!!! Nou die heb je gekregen met onze club als "de dood van pierlala"
Daan Rieken @DaanRieken · 1m
Van den Belt over #Cambuur: ,,Neem mezelf een beetje kwalijk dat Lodeweges niet met opgeheven hoofd kan vertrekken."
Daan Rieken @DaanRieken · 57s
Van den Belt: ,,Ik had misschien appèl moeten doen op #Heerenveen om gesprekken met #Lodeweges pas na seizoen te starten." #Cambuur
Citaat van: brambo3004 op april 01, 2014, 23:21:39
Daan Rieken @DaanRieken · 1m
Van den Belt over #Cambuur: ,,Neem mezelf een beetje kwalijk dat Lodeweges niet met opgeheven hoofd kan vertrekken."
Daan Rieken @DaanRieken · 57s
Van den Belt: ,,Ik had misschien appèl moeten doen op #Heerenveen om gesprekken met #Lodeweges pas na seizoen te starten." #Cambuur
joh?! misschien had je dat moeten doen Van den Belt.....
Is dat vd Belt z'n straatje?
Mijn inziens mogen clubs benaderen wie en wanneer ze maar willen.
Misschien niet chique, maar wat maakt hen dat nou uit, het is je aartsrivaal.
Dwight is zelf degene geweest die er op in ging, nota bene in deze periode.
Hij had moeten inzien dat het ontoelaatbaar was en wat het teweeg zou brengen.
Dat verwijt ik hem.
Weer wat geleerd. Topvent met topfunctie bij een topclub!
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:22:26
Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.
Hier twijfel ik dus een beetje aan... (Zie logo verhaal
Na een 2-tal hectische dagen trek ik de volgende conclusies:
- DKV valt alleszins te verwijten dat ze respectloos een andere trainer hebben benaderd, die met zijn club nog in een cruciale fase van de competitie zit
- DL had deze gesprekken moeten uitstellen tot in ieder geval het moment dat Cambuur veilig zou zijn
- De TS van Cambuur had nooit geen toestemming moeten geven aan DKV en DL om nu al gesprekken te voeren over een eventuele overgang
- Het gedrag van de zgn. "echte supporters" gaat alle perken te buiten, op deze wijze iemand het werken onmogelijk maken is buiten proportie.
- Deze zgn. "echte supporters" keihard aanpakken en een langdurig stadionverbod geven
- Ik denk, en hoop, dat het overgrote deel van de Cambuur aanhang dit gedrag zal afkeuren
- ik hoop niet dat dit schandalige gedrag de club cambuur veel (blijvende) schade zal berokkenen, d.m.v. opstappen sponsoren, negatieve media, wegblijven van nieuwe spelers/trainers etc.
- Cambuur zich hopelijk snel veilig zal spelen, alhoewel ik hierover nu wel mijn twijfels heb
- Voor de rest niets dan lof voor Gerald vd Belt, ik heb heel veel respect voor deze man en hoop dat hij nog vele jaren bij Cambuur zal blijven
Citaat van: DR888SCC op april 02, 2014, 09:19:22
Na een 2-tal hectische dagen trek ik de volgende conclusies:
- DKV valt alleszins te verwijten dat ze respectloos een andere trainer hebben benaderd, die met zijn club nog in een cruciale fase van de competitie zit
- DL had deze gesprekken moeten uitstellen tot in ieder geval het moment dat Cambuur veilig zou zijn
- De TS van Cambuur had nooit geen toestemming moeten geven aan DKV en DL om nu al gesprekken te voeren over een eventuele overgang
- Het gedrag van de zgn. "echte supporters" gaat alle perken te buiten, op deze wijze iemand het werken onmogelijk maken is buiten proportie.
- Deze zgn. "echte supporters" keihard aanpakken en een langdurig stadionverbod geven
- Ik denk, en hoop, dat het overgrote deel van de Cambuur aanhang dit gedrag zal afkeuren
- ik hoop niet dat dit schandalige gedrag de club cambuur veel (blijvende) schade zal berokkenen, d.m.v. opstappen sponsoren, negatieve media, wegblijven van nieuwe spelers/trainers etc.
- Cambuur zich hopelijk snel veilig zal spelen, alhoewel ik hierover nu wel mijn twijfels heb
- Voor de rest niets dan lof voor Gerald vd Belt, ik heb heel veel respect voor deze man en hoop dat hij nog vele jaren bij Cambuur zal blijven
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Afgelopen jaar beste seizoen gehad ooit en dit was voor zeer groot deel te danken aan Dwight Lodeweges.
Dat deze man zo door een stel volslagen randdebielen met de staart tussen de benen stadion uit wordt gejaagd slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Heb afgelopen jaat genoten van alle positieve media-aandacht. Dat we een verijking zijn voor de ere-divisie etc. wordt nu in 1 klap weggevaagd. Nu heeft met het liefst dat we direct gaan degraderen. Weer terug naar de JL.... moet er niet aan denken ;(. Alle trots van het afgelopen jaar is nu verdwenen en ik hoop nu dat dit seizoen nu zeer spoedig voorbij is, heel jammer.
Natuurlijk is timing zwaar k..t, hier hadden DL/DKV en Cambuur beter mee om moeten gaan.
Ik ben bang dat we Henk teveel credits meegeven en hoop dat hij de laatste paar punten kan binnen sprokkelen anders is dit seizoen ook nog verworven tot het zwartste seizoen ooit....
Positief blijven
henk sprokkelt laatste punten wel binnen.
nieuwe seizoen hoofdtrainer.
boogers erbij als td.
paar goede verkopen en aankopen en laat ze
maar weer met trillende benen naar de hel van
leeuwarden komen |:)
Hier word ik niet vrolijk van:
CiteerIk had sympathie voor de club #Cambuur het is ineens weg
Citeer@theojinke idd! Heel Nederland had sympathie voor Cambuur, maar dat is nu in 1 keer helemaal weg. Lekker weer terug naar de Jupiler league!
CiteerTsja cambuur.. Ik had best wel sympathie voor de club en hun supporters.. Ik zeg had..
CiteerDe 'supporters' van #Cambuur krijgen hun zin. #Lodeweges per direct weg. Net als mijn sympathie voor die club. Degraderen aub! Opzouten!
CiteerSentiment, ok. Clubliefde, fantastisch. Rivaliteit, gezond. Maar je eigen trainer willen aanvallen is gestoord. Alle sympathie weg. #Cambuur
Citeer@NOSsport Dikke vette #fail #Cambuur Wat een ruk 'supporters'. Losers. Alle landelijk opgebouwde sympathie in één stomme actie weg.
CiteerEn weg is alle sympathie voor Cambuur.
@Viper
Dat baat me ook zorgen, niet zo zeer dat andere supporters dat schrijven.
Maar meer dat sponsors die zich met Cambuur wouden identificeren ineens wel anders gaan denken.
Het verwijt dat ze niet wisten wat de overgang naar DKV teweeg zou brengen gaat nu ook op voor de briljante aktie van gisteren.
Ze hebben echt niet door dat je voor heel Nederland voor lul staat en heel veel sympathie kwijt bent geraakt.
Hopelijk pakken we nog een paar punten maar zie het somber in, lol is er ook wel wat af,
Citaat van: Viper op april 02, 2014, 09:53:59
Hier word ik niet vrolijk van:
De samenvatting van de vloek genaamd social media. Een combinatie van zelfprofilering en ge-roeptoeter in optima forma...
Alles goed praten is ook een gave
De actie van gisteren is niet goed te praten, maar waar ik wel trots op ben is dat dit een club is met principes. Door een groot deel van de aanhang is duidelijk gemaakt dat wij deze respectloze overgang niet accepteren. Cambuur boven alles. Beter dan al die nietszeggende clubs waar totaal geen beleving / bevlogenheid valt te bespeuren. Liever met Henkie eruit dan met een naar DKV vertrekkende trainer erin blijven. Trots op mijn club!!!!!!!!!!
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:00:07
De samenvatting van de vloek genaamd social media. Een combinatie van zelfprofilering en ge-roeptoeter in optima forma...
Zo kun je alle negativiteit wegwuiven natuurlijk. Aan de andere kant zijn supporters van andere clubs ook hypocriet, want ze doen nu alsof er bij hun club nooit iets gebeurt. Vooral die boeren, die staan nu vooraan.
een heel jaar is cambuur geweldig en super en in 1 klap is sympathie weg.. zegt meer over die sinmpele zielen
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:00:07
De samenvatting van de vloek genaamd social media. Een combinatie van zelfprofilering en ge-roeptoeter in optima forma...
Het heeft echter wel een effect op mensen.
Op zwakzinnigen en geestelijk labiele mensen wel ja. :devil
Dan zijn er veel zwakzinnig denk ik. :D
Supporters moeten overschakelen naar de orde van de dag dan volgt de rest wel.
Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 09:57:20
@Viper
Dat baat me ook zorgen, niet zo zeer dat andere supporters dat schrijven.
Maar meer dat sponsors die zich met Cambuur wouden identificeren ineens wel anders gaan denken.
Kijk eens na de historie van onze club, om de zoveel jaar breekt hier wel eens de pleuris uit, dat hoort nu eenmaal hier. Echter het succes icm de beleving maakt de club voor sponsoren interessant. Dit seizoen veilig afsluiten en niemand praat meer over de onrust van afgelopen dagen. Zeker nu Dwight het drijvende schip in Heerenveen tot zinken brengt weten sponsoren niet hoe snel ze komend seizoen hier moeten tekenen voor extra ZCC stoelen!
Een grote landelijke sponsor wil echt niet dit soort nieuws en helaas hebben we die nodig willen we verder komen.
Citaat van: Zundert14 op april 02, 2014, 10:30:47
Een grote landelijke sponsor wil echt niet dit soort nieuws en helaas hebben we die nodig willen we verder komen.
Daarom spelen Ajax, Feyenoord, FC Den Haag, NEC, Utrecht, etc, ook al jaren zonder sponsor....
Citaten die Viper aanhaalt is gewoon selectieve verontwaardiging. Bij hun eigen clubjes gebeurt nooit wat en dan maar janken om wat er bij ons gebeurd is. 90% weet alleen maar uit de rampverhalen van de media wat er gebeurd zou zijn en praat elkaar dapper na. En dan lekker anoniem met een plaatje erbij maar roeptoeteren en jammeren.
Wat geweest is is geweest, niet alles is goed te keuren. Leermoment voor velen en nu op naar Utreg. KNALLEN VOOR DIE PUNTEN!
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:46:49
Citaten die Viper aanhaalt is gewoon selectieve verontwaardiging. Bij hun eigen clubjes gebeurt nooit wat en dan maar janken om wat er bij ons gebeurd is. 90% weet alleen maar uit de rampverhalen van de media wat er gebeurd zou zijn en praat elkaar dapper na. En dan lekker anoniem met een plaatje erbij maar roeptoeteren en jammeren.
Wat geweest is is geweest, niet alles is goed te keuren. Leermoment voor velen en nu op naar Utreg. KNALLEN VOOR DIE PUNTEN!
Ik zie overal dezelfde reacties: telegraaf, voetbalzone, ad, voetbalprimeur, weet ik het. Ik schaam me hiervoor. Ik zag zelfs op tv die gedeputeerde van de pvv, hoe heet ie vd Galien?, over het veld lopen. Wat moet zo'n vent daar?
Krijgt ook een sv. :devil
Citaat van: clint op april 02, 2014, 10:55:46
Krijgt ook een sv. :devil
Lach maar. Ik vind het triest.
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:43:07
Daarom spelen Ajax, Feyenoord, FC Den Haag, NEC, Utrecht, etc, ook al jaren zonder sponsor....
Het verschil is dat wij net uit de Bier competitie komen en alleen bekend zijn door Roda..
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:52:00
Ik zie overal dezelfde reacties: telegraaf, voetbalzone, ad, voetbalprimeur, weet ik het. Ik schaam me hiervoor. Ik zag zelfs op tv die gedeputeerde van de pvv, hoe heet ie vd Galien?, over het veld lopen. Wat moet zo'n vent daar?
Jij weet ook echt van geen ophouden, he. Vanavond nog naar Utrecht?
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:56:50
Jij weet ook echt van geen ophouden, he. Vanavond nog naar Utrecht?
Nee, ik weet even van geen ophouden.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:52:00
Ik zie overal dezelfde reacties: telegraaf, voetbalzone, ad, voetbalprimeur, weet ik het. Ik schaam me hiervoor. Ik zag zelfs op tv die gedeputeerde van de pvv, hoe heet ie vd Galien?, over het veld lopen. Wat moet zo'n vent daar?
Ook voor dat soort reacties.. Wederom selectieve verontwaardiging. Eerst in eigen keuken kijken voordat men een ander veroordeelt. Ik keur geweld niet goed, dat weet je net zo goed als ik. Er is hier een statement gemaakt door de aanhang en dan moeten we de boel niet groter maken dan het is.
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.
Overigens is de heer vd Galiën geen gedeputeerde meer van de PVV. Als je het nieuws goed hebt gevolgd weet je dat hij anderhalve week geleden opgestapt is ;)
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Ook voor dat soort reacties.. Wederom selectieve verontwaardiging. Eerst in eigen keuken kijken voordat men een ander veroordeelt. Ik keur geweld niet goed, dat weet je net zo goed als ik. Er is hier een statement gemaakt door de aanhang en dan moeten we de boel niet groter maken dan het is.
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.
Overigens is de heer vd Galiën geen gedeputeerde meer van de PVV. Als je het nieuws goed hebt gevolgd weet je dat hij anderhalve week geleden opgestapt is ;)
Heb ik gelezen, wist zijn functie bij de pvv niet. Ik meende dat hij er nog steeds aan verbonden was. Ook voor hem geldt: hoe oud ben je?
Sorry, maar je kunt me toch niet vertellen dat jij geen rare gevoelens kreeg als je zag hoe ze gisteren het stadion binnen drongen en die man aan de kant gooiden, en vervolgens DL op de vlucht moest. Ik kan me die reacties in nederland voorstellen. Er had ook op een andere manier een statement gemaakt kunnen worden. Volgens mij ben jij intelligent genoeg om dat ook te vinden.
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.
Juist. En de media stookt het vuurtje lekker op. Het vingertje geheven en je mening spuien over zaken waar je geen idee over hebt of bij bent geweest is Neerlands volkssportnr. 1.
Mattheüs 7:1-6. Google het maar ff.
Eerlijk is eerlijk ik heb de beelden niet gezien en vind het raar dat hij daar geweest zou moeten zijn. Bij mijn weten was hij gewoon aan het werk.
Zoals vaak aangegeven, ik keur geweld niet goed. Een statement maken is voor ieder op zijn of haar eigen manier, met opmerkingen als Dwight ga alsjeblieft meteen weg kom je er ook niet.
Maar nogmaals, er wordt een veel groter verhaal van gemaakt dan het daadwerkelijk is geweest. Een beetje knip en plakwerk doet vaak wonderen en impliceert dat men met (grof) geweld is binnengekomen.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:04:10
Volgens mij ben jij intelligent genoeg om dat ook te vinden.
:_schater Dokkumer ik zou deze inlijsten!
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:07:14
Juist. En de media stookt het vuurtje lekker op. Het vingertje geheven en je mening spuien over zaken waar je geen idee over hebt of bij bent geweest is Neerlands volkssportnr. 1.
Mattheüs 7:1-6. Google het maar ff.
Ik lees alleen Mohammed 7:1-9 :devil
En nee ik was er niet bij...
Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 11:15:09
:_schater Dokkumer ik zou deze inlijsten!
En deze ook. Post nummer 1.000!
:0=
WIJ WINNEN!!!
Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 11:15:09
:_schater Dokkumer ik zou deze inlijsten!
Nee... Straks krijg ik nog een groter ego dan ik al heb en dat ook nog eens op een onjuiste constatering 8P
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:15:54
En deze ook. Post nummer 1.000!
:0= WIJ WINNEN!!!
U heeft hiermee gewonnen een kratis kist :grolsch
doppen :devil
Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 11:15:09
:_schater Dokkumer ik zou deze inlijsten!
Ik meen het :). In tegenstelling tot andere leden die hier posten (maar dat is weer een ander verhaal).
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:22:57
Ik meen het :). In tegenstelling tot andere leden die hier posten (maar dat is weer een ander verhaal).
Oei, dan is het gemiddelde niveau hier wel errug laag :_schater
Zullen we het weer over voetbal hebben, wat geweest is, is geweest, punt erachter en de koppen weer in dezelfde richting.
Vanavond winnen en zaterdag een punt ophalen in Nijmegen :proost
Rectificatie van mijn bericht eerder, het gaat niet om 200 klaplopers maar om een kleine 100 dus dezen mensen moeten toch als ze het stadion binnen lopen het schaamrood op de kaken krijgen van deze infantiele reactie de afgelopen dagen .
Diep en diep triest .
Waarvan akt........
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:56:24
Lach maar. Ik vind het triest.
Wie zegt dat ik lach? Ik zag hem niks verkeerds doen overigens. Je bent aan het zoeken lijkt het wel. En als je een beetje bekend bent met alle rollen van bepaalde mensen, weet je dat hij in een rol van het stichtingsbestuur zit.
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 10:58:27
Als ik sommige reacties lees vallen mijn ballen bijna uit mijn broek van het lachen, er wordt gedaan alsof zwaar bewapende idioten het halve stadion hebben afgebroken en de spelers/TS het mes op de keel hebben gezet.
Weet je Dokkie, toen het nieuws naar buiten kwam, wist iedereen dat zoiets er aan te komen zat. Wanneer we dan iedereen (inclusief DKV) konden laten zien dat we dit niet zouden pikken, maar dat zonder geweld en dat stomme gedrag van die jongetjes, dan waren we allemaal nog trotser geweest op Cambuur.
Ik heb in de sport trouwens vaker gezien dat een trainer voor het einde van het seizoen wegging naar een andere club of bond en dat die trainer ontzettend slecht en ongeinteresseerd werk afleverde. Dus dat was ook nog een gevaar. M.a.w. DL had direct weg moeten gaan.
Alle sympathie kwijt door een stuk of 30 mensen die hun emoties niet in de hand hebben. Voor de andere 9570 mensen hopen ze dat Cambuur degradeert? Dat soort ''sympathie'' hebben we niet nodig.
Citaat van: clint op april 02, 2014, 11:44:20
Wie zegt dat ik lach? Ik zag hem niks verkeerds doen overigens. Je bent aan het zoeken lijkt het wel. En als je een beetje bekend bent met alle rollen van bepaalde mensen, weet je dat hij in een rol van het stichtingsbestuur zit.
Je plaatst toch een lach-icoon op mijn bericht?
Prima, hij zit in een rol van het stichtingsbestuur. Blijft een twijfelachtige keuze om je daar op zo'n moment te vertonen.
Citaat van: Bascambuur op april 02, 2014, 11:57:35
Alle sympathie kwijt door een stuk of 30 mensen die hun emoties niet in de hand hebben. Voor de andere 9570 mensen hopen ze dat Cambuur degradeert? Dat soort ''sympathie'' hebben we niet nodig.
precies zoals ik t voel. wat lodeweges heeft gedaan is naar en doet bij veel supporters pijn..maar het had een stuk meer indruk gemaakt hem dit op een normale manier te laten blijken.
nu ziet iedereen cambuur door 30 debielen als een asoclub met alleen maar tuig terwijl duizenden anderen die wel normaal kunnen doen het ermee eens zijn dat dl een belachelijke stap maakt maar de manier waarop pdit hem duidelijk wordt gemaakt keurt bijna iedereen af.
overigens goed en duidelijk statement van de club. ze begrijpen dat hetgeen dl heeft gedaan veel emoties oproept maar wat er gisteren is gebeurt kan echt niet...lekker voor toekomstige spelers en trainers die hierheen komen.
ben boos op dl maar nog veel meer op die debielen die dit weer zo uit de hand laten lopen...
Helemaal met jou eens CambuurAmersfoort ,gelukkig zijn er ook nog normale mensen hier.
Lodeweges topic is opgeheven....
Citaat van: peter op april 02, 2014, 12:48:00
Lodeweges topic is opgeheven....
Ja.. gaan we ergens anders gewoon verder juh
Als we toch doorgaan...
Als er een club is die zich kapot zou moeten schamen dan is het DKV. Als allereerste is zo'n twee weken geleden Van der Wiel van DKV met de naam Lodeweges op de proppen gekomen bij Omrop Fryslan. Hiermee is de onruststokerij begonnen.
Daarna is de geruchtenstroom alleen maar sterker geworden, met de bevestiging van Cambuur maandag j.l.
Voor het eerst sinds jaren loopt het bij Cambuur voortreffelijk, terwijl DKV rollebollend en met grote financiele tekorten in het nieuws kwam. Sponsors wippen massaal over van DKV naar Leeuwarden, en qua populariteit stak Cambuur DKV naar de kroon.
Wat was er nou eigenlijk mis geweest met het opstarten van de onderhandelingen als Cambuur 100% veilig was geweest. Dat is het enige wat ik Lodeweges zelf ook kwalijk neem. Verder begrijp ik de man wel. Hij kan daar het viervoudige verdienen, en hoe jammer ik dat ook vind, DKV heeft altijd nog meer mogelijkheden dan Cambuur. Maar bij DKV hadden ze heus wel door dat in de huidige situatie een overstap van Lodeweges naar DKV veel ellende bij Cambuur zou veroorzaken. En dat werd daar natuurlijk als een leuke bijvangst gezien.
De focus van eigen ellende af weten te halen, door de aartsrivaal moedwillig in het verderf te storten. Duidelijker kun je de hand van Riemer niet herkennen.
Tot slot wil ik nog wel even kwijt me dood te schamen, voor die onbenullen die gisteren met hun wangedrag Cambuur in diskrediet hebben gebracht.
AMEN!
KUTDKV
Citaat van: Delamere op april 02, 2014, 14:57:39
Als we toch doorgaan...
Als er een club is die zich kapot zou moeten schamen dan is het DKV. Als allereerste is zo'n twee weken geleden Van der Wiel van DKV met de naam Lodeweges op de proppen gekomen bij Omrop Fryslan. Hiermee is de onruststokerij begonnen.
Daarna is de geruchtenstroom alleen maar sterker geworden, met de bevestiging van Cambuur maandag j.l.
Voor het eerst sinds jaren loopt het bij Cambuur voortreffelijk, terwijl DKV rollebollend en met grote financiele tekorten in het nieuws kwam. Sponsors wippen massaal over van DKV naar Leeuwarden, en qua populariteit stak Cambuur DKV naar de kroon.
Wat was er nou eigenlijk mis geweest met het opstarten van de onderhandelingen als Cambuur 100% veilig was geweest. Dat is het enige wat ik Lodeweges zelf ook kwalijk neem. Verder begrijp ik de man wel. Hij kan daar het viervoudige verdienen, en hoe jammer ik dat ook vind, DKV heeft altijd nog meer mogelijkheden dan Cambuur. Maar bij DKV hadden ze heus wel door dat in de huidige situatie een overstap van Lodeweges naar DKV veel ellende bij Cambuur zou veroorzaken. En dat werd daar natuurlijk als een leuke bijvangst gezien.
De focus van eigen ellende af weten te halen, door de aartsrivaal moedwillig in het verderf te storten. Duidelijker kun je de hand van Riemer niet herkennen.
Tot slot wil ik nog wel even kwijt me dood te schamen, voor die onbenullen die gisteren met hun wangedrag Cambuur in diskrediet hebben gebracht.
Voor een groot gedeelte kan ik me vinden in dit standpunt. Het gedeelte over riemer en de bewuste opzet om onze club in een negatief daglicht te stellen is me iets te suggestief en lijkt meer op een complottheorie dan dat dit daadwerkelijk met feiten onderbouwd kan worden.
Voor het overige: niks aan toe te voegen.
Ik vind dat geen complottheorie. Het ging hier te goed. Heel Nederland had het over Cambuur en de positiviteit, qua beleving en speelwijze. Dan doe je iets om dat te blokkeren of te veranderen.
Ja en dan zetten ze Dwight in de winterstop aan de kant en laten ze Klompe het seizoen afmaken...
Het Lodeweges topic is niet voor niets gesloten. Laten we nu kappen om nog meer digitale inkt te spenderen aan die dwaas!
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 15:27:49
Het Lodeweges topic is niet voor niets opgedoken! Laten we nu kappen om nog meer digitale inkt te spenderen aan die dwaas!
Opgedoken? of opgedoekt? :zweep
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 15:28:51
Opgedoken? of opgedoekt? :zweep
Haha :_schater
Werken en forum snel even zien is geen goede combi!
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-nederlaach-foar-klup
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 15:47:08
Haha :_schater
Werken en forum snel even zien is geen goede combi!
Stop dan toch in Godsnaam met werken....
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 15:49:52
Stop dan toch in Godsnaam met werken....
Dan heb je idd nog eens tijd om te protesteren tegen een trainer :_schater
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 15:49:20
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-nederlaach-foar-klup
Goede reactie van Van den Belt.
Citaat van: Collingwood op april 02, 2014, 17:11:28
Goede reactie van Van den Belt.
Grote waardering voor deze man, hulde!
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html
dan snap je de kern van zijn verhaal blijkbaar niet
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html
Er zitten anders wel stukken in die wel hout snijden. Dat zulke acties de club schade berokkenen bijvoorbeeld!
Dit moet hij toch wel zeggen?
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html
Ik vind wat hij zegt heel erg waar is.. Mensen moeten verder denken dan hun eigen emotie.. Cambuur moet groeien!! Rellen is leuk maar doe dat buiten de wedstrijden om alsjeblieft.. zo doe je de club geen schade.. Of doe tenminste een ludieke actie... wees creatief en denk een beetje na!
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html
Wat had je dan voor standpunt verwacht....? Hij heeft gewoon gelijk.
Ik veroordeel de rellen ook zeker. Maar er zijn ook duizenden die gewoon op een gezonde manier met de rivaliteit omgaan. Het anti-dkv sentiment is nou eenmaal een gegeven en dat moet je respecteren, niet wegpoetsen.
Hij heeft hier wel een goed punt hoor, alleen gaat dit maar om een klein deel van alle Cambuursupporters, Cambuur is meer dan die 30 man die het stadion bestormden, dat moet Gerald niet vergeten.
Jah en die 30 geitenwollensokken verneuken de hele uitstraling van de club.. Klootzakken.!!!! Hoop dat er beste straffen uit worden gedeeld.!!! Wij als rest van de supporters staan mooi voor lul en de hele club ook in de media van Nederland.. Maarja met zon belachelijke wet in Nederland kunnen ze waarschijnlijk 20 uurtjes schrapen en hebben ze al genoeg straf gehad.. Die 30 Man worden bedankt..!! ps.. ze hebben het slot van een mooi jaar voor sc cambuur weer goed weten te verkloten.. Hoop dat mensen eens nadenken en deze kereltjes eens goed en hardnekkig aanpakken.!! misschien containers schoonmaken in het abe Lenstra stadion.!!
Citaat van: DayDreamer op april 03, 2014, 09:11:48
Hij heeft hier wel een goed punt hoor, alleen gaat dit maar om een klein deel van alle Cambuursupporters, Cambuur is meer dan die 30 man die het stadion bestormden, dat moet Gerald niet vergeten.
Klopt, maar je moet begrijpen dat vd belt een standpunt tegen dit soort gedrag moet innemen. Want het gaat gewoon nergens over. Vd belt en co werken zich in het zweet om hier bij de club iets neer te zetten, dat straalt gied uit naar de rest an nl. En al dat werk ziet hij in rook opgaan door een paar idioten met het iq van een naaktslak.
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 09:08:44
Ik veroordeel de rellen ook zeker. Maar er zijn ook duizenden die gewoon op een gezonde manier met de rivaliteit omgaan. Het anti-dkv sentiment is nou eenmaal een gegeven en dat moet je respecteren, niet wegpoetsen.
Dat Anti DKV moet ook nooit ophouden.. maar hoe die lui nu gereageerd hebben is echt waardeloos. Dan denk je niet aan je club maar alleen aan jezelf en wat jij er van vindt.. Je mag een mening hebben.. maar zo je eigen stadion bestormen.. hekken proberen te breken.. wat is dat nou voor bullshit?? kost onze club alleen maar meer geld.
Deze lui mogen van mij een levenslange stadion verbod krijgen.. plus dat ze niet binnen 500 meter van het stadion mogen komen..
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 09:18:12
Klopt, maar je moet begrijpen dat vd belt een standpunt tegen dit soort gedrag moet innemen. Want het gaat gewoon nergens over. Vd belt en co werken zich in het zweet om hier bij de club iets neer te zetten, dat straalt gied uit naar de rest an nl. En al dat werk ziet hij in rook opgaan door een paar idioten met het iq van een naaktslak.
Volgens mij heeft een naaktslag nog meer iq.. dan deze dwazen..
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html
:? Uitstekend verhaal. Mijn seizoen kon ook niet meer stuk tot afgelopen week. Mag nu van mij heel snel gebeurd zijn....
Ik ben het 100% eens met vd. Belt. Hij werkt keihard om de club vooruit te helpen, en dan verpesten een aantal van die randdebielen de hele sfeer rondom de club. Ik heb geen goed woord over voor die minkukels, aanpakken die lui. Laat ze lekker ergens anders stoer gaan zitten doen, met hun sjaaltjes voor het gezicht en de capuchon op. Wat een helden... :rodekaart
Ik denk dat deze hele gang van zaken hem niet nog eens zal overkomen. Hij gaf immers ook al aan dat het (achteraf gezien) beter was geweest om DKV te vragen om de gesprekken met lodeweges naar achter te schuiven, en dat had idd ook gemoeten.
Nu proberen de zaak verder rustig te houden en het seizoen zo positief mogelijk af te sluiten.
Gerald: gewoon lekker doorgaan met waar je mee bezig bent, dan komt het allemaal wel weer goed. Respect voor deze man.
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaards lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrubt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaarts lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrupt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Volkomen mee eens!!
Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaards lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrubt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Eens!
Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Ja, wij moeten de media attenderen op dit topic op Cambuur Online! Dan kunnen zij zelf zien hoe genuanceerd wij altijd reageren! :y :_schater
Zou het ook mogelijk zijn, als we proberen voor even onze anti-dkv gevoelens opzij te zetten, om Dwight alsnog een mooi afscheid te geven? Ja, ik weet het, het was een lage streek van hem, en ja, iedereen keurt het af, maar nu de woede iets gezakt is....
Eigenlijk vind ik dat dit wel moet, wat vinden jullie?
Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie
Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 10:00:01
Zou het ook mogelijk zijn, als we proberen voor even onze anti-dkv gevoelens opzij te zetten, om Dwight alsnog een mooi afscheid te geven? Ja, ik weet het, het was een lage streek van hem, en ja, iedereen keurt het af, maar nu de woede iets gezakt is....
Eigenlijk vind ik dat dit wel moet, wat vinden jullie?
ja hooooooooi dwight is verledentijd lekker zo houden. Wat directie personeel en spelers doen moeten ze zelf weten maar ik zie dwight het liefst nooit meer in ons stadion!
Geen afscheid voor Dwight wat mij betreft. Respect voor zijn prestaties maar een afscheid van een trainer die voor de aartsrivaal kiest is in mijn ogen afbreuk van onze principes. Keus voor DKV is definitief exit bij SCC.
Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaards lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrubt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.
Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.
Volledig mee eens!
Stuk van 10 minuten gisteravond in Pauw en Witteman. Derksen over het hele gebeuren.
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:02:23
Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie
Het moet niet gekker worden. V.d. Belt heeft het volste recht, en hoe vaak hij maar wil, stelling te nemen tegen die mafketels. Het is zelfs zijn plicht!
Vanuit de club geredeneerd moet hij wel zo reageren. Simpel... Hij kan moeilijk zeggen "De Supporters hebben groot gelijk, dit soort geintjes flik je niet. Eigenlijk hadden ze DL een ram moeten verkopen" of iets in die trant ;)
Straks het praatje van DL en dan is wat mij betreft dit hoofdstuk definitief afgesloten.
Let wel, ik begrijp de emoties, alleen bepaalde acties keur ik absoluut af.
En dan heel rap op naar NEC, die moet zonder Mo en Bijker geNECt worden!
Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 10:23:57
Het moet niet gekker worden. V.d. Belt heeft het volste recht, en hoe vaak hij maar wil, stelling te nemen tegen die mafketels. Het is zelfs zijn plicht!
als hij op alles wil reageren dan zijn we over 4 weken nog niet klaar met de dwightsoap
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:36:15
als hij op alles wil reageren dan zijn we over 4 weken nog niet klaar met de dwightsoap
Het is nu nog hot J. helemaal omdat DL zijn zegje nog gaat doen. Daarna zwakt het vanzelf wel weer af en gebeurt er wel weer iets bij een andere club.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:29:20
Vanuit de club geredeneerd moet hij wel zo reageren. Simpel... Hij kan moeilijk zeggen "De Supporters hebben groot gelijk, dit soort geintjes flik je niet. Eigenlijk hadden ze DL een ram moeten verkopen" of iets in die trant ;)
Straks het praatje van DL en dan is wat mij betreft dit hoofdstuk definitief afgesloten.
Let wel, ik begrijp de emoties, alleen bepaalde acties keur ik absoluut af.
En dan heel rap op naar NEC, die moet zonder Mo en Bijker geNECt worden!
Mo ook geschorst? dacht dat alleen ritzmaier op scherp stond
Citaat van: Marc S op april 03, 2014, 10:40:12
Mo ook geschorst? dacht dat alleen ritzmaier op scherp stond
Uit mijn hoofd, Ritzmaier, Mo en Bijker.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:38:00
Het is nu nog hot J. helemaal omdat DL zijn zegje nog gaat doen. Daarna zwakt het vanzelf wel weer af en gebeurt er wel weer iets bij een andere club.
Ga er ook wel vanuit dat dwight een goed praatue houdt en de club zo min mogelijk probeert te beschadigen..
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:41:41
Uit mijn hoofd, Ritzmaier, Mo en Bijker.
Ritzmaier, Bijker, Lukoki werd toch gezegd?
Ik snap er niks meer van in ieder geval.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:41:41
Uit mijn hoofd, Ritzmaier, Mo en Bijker.
Volgens Henk Albers alleen Ritzmaier, Bijker en Lukoki. Ik heb echter ook verhalen gehoord dat Mo wel geschorst is, dus nu weet ik het niet meer :P.
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:02:23
Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie
Vind dit ook heel vreemd, overal intervieuws, straks nog weer een persconferentie die live te volgen is, ze geven dit veel te veel aandacht.
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 10:42:42
Ga er ook wel vanuit dat dwight een goed praatue houdt en de club zo min mogelijk probeert te beschadigen..
Hij zal aangeven, dit onderschat te hebben, en tactisch niet slim is geweest om op dit moment al, alles afgerond te hebben met DKV!
Achteraf gezien, had hij DKV in de wachtkamer moeten laten zitten, als ze hem zo nodig wouden, hadden ze wel gewacht.
Persco is straks live te volgen toch?
Citaat van: DayDreamer op april 03, 2014, 10:45:22
Vind dit ook heel vreemd, overal intervieuws, straks nog weer een persconferentie die live te volgen is, ze geven dit veel te veel aandacht.
Soms word er ook uit 1 verhaal wel 3/4 dagen lang 'nieuws' gehaald.
En Voetbalzone.nl haalt uit 1 persconferentie van Ajax 9 nieuwsberichten. 8)
Citaat van: Collingwood op april 03, 2014, 10:44:22
Volgens Henk Albers alleen Ritzmaier, Bijker en Lukoki. Ik heb echter ook verhalen gehoord dat Mo wel geschorst is, dus nu weet ik het niet meer :P.
Volgens eigen archieven vergis ik me. Dit was volgens die gegevens de 6e van Mo.
In de vi stond makrini niet op scherp.
dus is er zaterdag volgens mij gewoon bij.
persconferentie is vanaf 12.15 live op omrop abe
Citaat van: peter op april 03, 2014, 11:01:09
In de vi stond makrini niet op scherp.
dus is er zaterdag volgens mij gewoon bij.
persconferentie is vanaf 12.15 live op omrop abe
Moet ik nu WEER door het stof? :_schater
:0=
IK WAS FOUT, MIJN WELGEMEENDE EXCUSES DAMES EN HEREN:devil
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:02:23
Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie
Natuurlijk is er een persconferentie en besteed hij hier aandacht aan. Een medewerker van Cambuur is op zijn werk bedreigd en moest vluchten. Als dat bij mij op het werk gebeurd staan wij daar ook heus wel even bij stil!
Daarnaast hij hij te maken met sponsoren die verwachten dat hij zich afzet tegen dit soort individuen!
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 10:41:41
Uit mijn hoofd, Ritzmaier, Mo en Bijker.
Nee, Mo stond niet op scherp. Lukoki stond wel op scherp.
Even voor de goede orde Henk zijn banksaldo van 8000 euro moet even door de 100 klaplopers worden opgekrikt ,een soort van boete dat zou dat wel weer rechtvaardig zijn ,haal je weer de kranten en de tv maar nu eens positief.Waarvan akt.....
Citaat van: Lore op april 03, 2014, 11:22:32
Natuurlijk is er een persconferentie en besteed hij hier aandacht aan. Een medewerker van Cambuur is op zijn werk bedreigd en moest vluchten. Als dat bij mij op het werk gebeurd staan wij daar ook heus wel even bij stil!
Daarnaast hij hij te maken met sponsoren die verwachten dat hij zich afzet tegen dit soort individuen!
Hadden we die dinsdag dan al niet gehad?
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 11:59:36
Hadden we die dinsdag dan al niet gehad?
Tuurlijk. Echter is de media in de voorgaande dagen naar informatie gaan vragen; je hebt niet de volledige controle over hetgeen je exact vertellen wilt, daar je reageert op een vraag. Je eigen uitleg, en volledige visie, is vaak niet in een antwoord op een vraag weer te geven. Als je nou een vraag van een journalist krijgt als: Begrijp je de emotie van de supporters?
Dan heb je vaak de ruimte voor een ja/nee maar direct daarna zal de journalist kritischer doorvragen (ze wachten je uitleg vaak niet af). In een persconferentie krijg je vaak de ruimte om voorbereid je eigen visie op de situatie uiteen te zetten, inclusief alle randzaken die meespelen. Hierna mag de pers hierover vragen stellen.
Dat is een essentieel verschil.
Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 11:59:36
Hadden we die dinsdag dan al niet gehad?
Je draait nu even wat om. Niet Cambuur reageert te overdreven, dat deden die idioten bij het stadion! Dat Cambuur er nu aandacht aan besteed is damagecontrol.
'' Over vijf minuten begint de persconferentie n.a.v. vertrek Dwight Lodeweges.
Via de Omrop live te volgen op televisie en via een stream op internet.''
Begint nu: http://www.omroplive.nl/tv
99,9% jongens!
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
Helemaal mee eens.
Wel grappig om te zien dat de mensen die sympatie tonen voor die idiotwn het liefst willen dat er niet meer over gepraat wordt in de media en op het forum. Terwijl ze zelf de aanleiding geven.....
Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
spijker op de kop....
zie je zo.n man zitten.
wat een kutgevoel inderdaad.
Niet best..
:|
Ze hadden gewoon even een maandje moeten wachten met de contractonderhandelingen. Blijft alsnog gevoelig liggen, maar dit had een heel stuk gescheeld en dat geeft Dwight nu zelf ook toe..
Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
Mee eens
Zouden die idioten zich stoer hebben gevoeld toen Dwight op stapte? Zouden die idioten nu ook angstig zijn aangezien ze duidelijk op beeld zijn en zij lang, erg lang, en ik hoop levenslang, niet meer naar Cambuur toe mogen?
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
http://www.facebook.com/pages/Dwight-bedankt/1489775144576126 (http://www.facebook.com/pages/Dwight-bedankt/1489775144576126)
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Ach, de meesten hebben toch emotioneel gereageerd? Ik zeker ook. Ik was blij dat hij opstapte, maar ik kom daar wel op terug.
Geert van Tuinen die de persconferentie even positief afsluit :thumbsup
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 13:02:32
Geert van Tuinen die de persconferentie even positief afsluit :thumbsup
Ja, mooie afsluiting inderdaad!
Zwarte bladzijde.
Was een top seizoen. Vanaf nu weer bouwen aan het imago.
Citaat van: Lore op april 03, 2014, 12:58:41
Zouden die idioten zich stoer hebben gevoeld toen Dwight op stapte? Zouden die idioten nu ook angstig zijn aangezien ze duidelijk op beeld zijn en zij lang, erg lang, en ik hoop levenslang, niet meer naar Cambuur toe mogen?
Ik vermoed dat eem aantal al eerder een sv heeft opgelopen.
En stoer voelen ze zich sowieso wel, vooral met soortgenoten..
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Bullshit! Ik ken Dokkumer nu enkele seizoenen, en is absoluut niet van het stoken.
Iedereen mag een mening hebben, hij dus ook! De discussie was klaar. Iedereen weet wel dat et fout is, en niet had moeten gebeuren.
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 13:02:32
Geert van Tuinen die de persconferentie even positief afsluit :thumbsup
Wat zei hij.
De club en v/d Belt kunnen nu van alles en nog wat gaat roepen en statements afleggen maar wat er gebeurd is hebben ze vooral over zichzelf afgeroepen, ik wil niet goed praten wat er gebeurd is want die handvol debiele kleuters die in en rondom het stadion hebben lopen rondkloten zouden ze allemaal los van de club moeten straffen, iets wat nu landelijk niet gebeurd en ons allemaal in een kwaad daglicht zet, wat geheel onterecht is, want die 30 man die onze naam zwart maken is niet eerlijk tegenover die 10.000 tot 15.000 andere supporters.
Maar zelf vind ik ook dat Gerald en Dwight dit later hadden af moeten stemmen, als zij ook maar iets weten van onze club hadden ze kunnen verwachten dat dit uit de hand zou gaan lopen, hadden ze dit na het seizoe ngedaan was er geen enkel probleem geweest, tenminste niet op deze manier en had meneer rustig zijn seizoen af kunnen maken, alle lof in ontvangst kunnen nemen en na het seizoen bij de derby's wel uitgevloten kunnen worden.
Maar nu houden ze die praatjes richting de media en richting de echte supporters alsof wij de schuldigen zijn, alsof wij niet dankbaar zijn voor wat Dwight heeft gedaan, natuurlijk ben ik hem dankbaar (en zo zijn er volgens mij vele met mij), voor wat hij heeft gedaan tot zondag, sinds maandag ben ik gewoon alle sympathie voor die kerel kwijt, domme keuze, domme actie, dom moment en had gewoon direct zelf op moeten stappen. Nu was het wachten totdat het zou escaleren.
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 13:07:37
Ik vermoed dat eem aantal al eerder een sv heeft opgelopen.
En stoer voelen ze zich sowieso wel, vooral met soortgenoten..
Daar ben ik ook bang voor. Dan rest er een taak voor politie, maar het is op zijn zwaarst bedreiging en huisvredebreuk. Dat worden nooit zware straffen!
Citaat van: DayDreamer op april 03, 2014, 13:20:36
Wat zei hij.
Hij zei dat er een facebookpagina voor Dwight was geopend, die heette "Dwight bedankt". Dwight reageerde dat hij niet eens weet wat Facebook is, maar dat zulke initiatieven natuurlijk altijd mooi zijn.
Vond trouwens dat Dwight er erg, erg verslagen bij zat!
Citaat van: Lore op april 03, 2014, 13:26:59
Hij zei dat er een facebookpagina voor Dwight was geopend, die heette "Dwight bedankt". Dwight reageerde dat hij niet eens weet wat Facebook is, maar dat zulke initiatieven natuurlijk altijd mooi zijn.
Vond trouwens dat Dwight er erg, erg verslagen bij zat!
Dit is de link voor de geinteresseerden:
https://www.facebook.com/pages/Dwight-bedankt/1489775144576126
Citaat van: drg op april 03, 2014, 13:25:11
De club en v/d Belt kunnen nu van alles en nog wat gaat roepen en statements afleggen maar wat er gebeurd is hebben ze vooral over zichzelf afgeroepen, ik wil niet goed praten wat er gebeurd is want die handvol debiele kleuters die in en rondom het stadion hebben lopen rondkloten zouden ze allemaal los van de club moeten straffen, iets wat nu landelijk niet gebeurd en ons allemaal in een kwaad daglicht zet, wat geheel onterecht is, want die 30 man die onze naam zwart maken is niet eerlijk tegenover die 10.000 tot 15.000 andere supporters.
Maar zelf vind ik ook dat Gerald en Dwight dit later hadden af moeten stemmen, als zij ook maar iets weten van onze club hadden ze kunnen verwachten dat dit uit de hand zou gaan lopen, hadden ze dit na het seizoe ngedaan was er geen enkel probleem geweest, tenminste niet op deze manier en had meneer rustig zijn seizoen af kunnen maken, alle lof in ontvangst kunnen nemen en na het seizoen bij de derby's wel uitgevloten kunnen worden.
Maar nu houden ze die praatjes richting de media en richting de echte supporters alsof wij de schuldigen zijn, alsof wij niet dankbaar zijn voor wat Dwight heeft gedaan, natuurlijk ben ik hem dankbaar (en zo zijn er volgens mij vele met mij), voor wat hij heeft gedaan tot zondag, sinds maandag ben ik gewoon alle sympathie voor die kerel kwijt, domme keuze, domme actie, dom moment en had gewoon direct zelf op moeten stappen. Nu was het wachten totdat het zou escaleren.
Dit was ook eerst mijn reactie, maar ik ben wel wat van mening verandert. De club en Dwight hebben helemaal niets over zichzelf afgeroepen. Wij leven in een vrij land, waar iedereen zelf mag kiezen. Het is Dwight zijn goed recht om naar DKV te vertrekken. Daar kan je teleurgesteld in zijn, soms zelf boos om zijn, maar daar houdt het op.
Als Dwight direct zou opstappen of niet naar DKV zou gaan, dan geef je de macht aan die hersenloze idioten! Zij hebben niets te vertellen over waar Dwight gaat werken en wanneer iets gemeld wordt.
Citaat van: drg op april 03, 2014, 13:25:11
De club en v/d Belt kunnen nu van alles en nog wat gaat roepen en statements afleggen maar wat er gebeurd is hebben ze vooral over zichzelf afgeroepen, ik wil niet goed praten wat er gebeurd is want die handvol debiele kleuters die in en rondom het stadion hebben lopen rondkloten zouden ze allemaal los van de club moeten straffen, iets wat nu landelijk niet gebeurd en ons allemaal in een kwaad daglicht zet, wat geheel onterecht is, want die 30 man die onze naam zwart maken is niet eerlijk tegenover die 10.000 tot 15.000 andere supporters.
Maar zelf vind ik ook dat Gerald en Dwight dit later hadden af moeten stemmen, als zij ook maar iets weten van onze club hadden ze kunnen verwachten dat dit uit de hand zou gaan lopen, hadden ze dit na het seizoe ngedaan was er geen enkel probleem geweest, tenminste niet op deze manier en had meneer rustig zijn seizoen af kunnen maken, alle lof in ontvangst kunnen nemen en na het seizoen bij de derby's wel uitgevloten kunnen worden.
Maar nu houden ze die praatjes richting de media en richting de echte supporters alsof wij de schuldigen zijn, alsof wij niet dankbaar zijn voor wat Dwight heeft gedaan, natuurlijk ben ik hem dankbaar (en zo zijn er volgens mij vele met mij), voor wat hij heeft gedaan tot zondag, sinds maandag ben ik gewoon alle sympathie voor die kerel kwijt, domme keuze, domme actie, dom moment en had gewoon direct zelf op moeten stappen. Nu was het wachten totdat het zou escaleren.
Helemaal mee eens. Formeel hebben ze helemaal gelijk, Dwight is vrij om naar DKV over te stappen. Maar daar gaat het nu net om bij een volksclub als Cambuur, je moet aanvoelen wat er leeft onder de supporters. Voor mij heeft Dwight door zijn respectloze gedrag helemaal afgedaan.
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 13:37:12
Excuses voor vorige bericht. DRG verkeer geciteerd. Deel vanaf helemaal mee eens... is mijn input
Je kan je bericht gewoon veranderen he
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en handhaven.. |:) |:) come onn scc
Citaat van: Bakker90 op april 03, 2014, 13:43:30
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en handhaven.. |:) |:) come onn scc
Of jou bijlesje Nederlands geven ;)
Citaat van: Lore op april 03, 2014, 13:31:36
Dit was ook eerst mijn reactie, maar ik ben wel wat van mening verandert. De club en Dwight hebben helemaal niets over zichzelf afgeroepen. Wij leven in een vrij land, waar iedereen zelf mag kiezen. Het is Dwight zijn goed recht om naar DKV te vertrekken. Daar kan je teleurgesteld in zijn, soms zelf boos om zijn, maar daar houdt het op.
Als Dwight direct zou opstappen of niet naar DKV zou gaan, dan geef je de macht aan die hersenloze idioten! Zij hebben niets te vertellen over waar Dwight gaat werken en wanneer iets gemeld wordt.
DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Hoezo? Ik denk dat best veel mensen deze mening met je delen.
Ik ben ook niet blij met de verhuizing naar DKV en al HELEMAAL NIET van het moment. Maar blijf Dwight dankbaar voor dit seizoen. Daar kan een applaus MINIMAAL vanaf!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 13:54:54
Hoezo? Ik denk dat best veel mensen deze mening met je delen.
Ik ben ook niet blij met de verhuizing naar DKV en al HELEMAAL NIET van het moment. Maar blijf Dwight dankbaar voor dit seizoen. Daar kan een applaus MINIMAAL vanaf!
_O_ _O_ _O_
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Dokkumer verdient wel een beetje meer respect Goutum, wat hij allemaal voor Cambuur en dit forum heeft gedaan.
Iedereen is/was emotioneel en logischerwijs ook Dokkumer, dat hij moderator is neemt niet weg dat hij ook nog steeds een mens is met zijn emoties, een in emotie geschreven reactie moet je ook als zodanig kunnen beoordelen.
Het zal moeilijk worden nog moderators te vinden als deze nooit meer uit hun gevoel mogen reageren ;(
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 13:35:50
Dwight......... respectloze gedrag
mijn definitie van respect is waarschijnlijk anders dan.
leg eens uit?
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Klopt en ook ik was niet bepaald positief. Maar ik heb het recht niet om mijn eigen frustratie op iemand anders af te reageren. Ik ben het niet met je eens dat Hans Vonk schuld heeft, wat heeft hij nu met Cambuur te maken? Hij vindt blijkbaar Dwight de meest geschikte trainer op dit moment en dan komt hij op voor het belang van DKV. Eerlijk gezegd zou ik ook niet wachten tot na het seizoen. Wat moet je dan tegen spelers zeggen die willen weten met wie ze gaan werken?
Ook ik vind eigenlijk dat Dwight een afscheid verdient, maar ik kan het mij niet meer voorstellen!
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done.
Citaat van: okkele op april 03, 2014, 14:04:35
mijn definitie van respect is waarschijnlijk anders dan.
leg eens uit?
Als je constant roept SCC een fantastische club te vinden maar vervolgens in een cruciale fase in onderhandeling gaat met de aartsrivaal dan noem ik dat een gebrek aan respect voor de supporters van Cambuur.
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:05:15
Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done.
Dit is de gedachte van een supporter.
Dwight ziet het anders, die kijkt naar zijn eigen contract en mogelijkheden. Hij zei op de persco net ook: contract liep ten einde -> heb de mogelijkheid elders om te tekenen -> als er iets goed voorbij komt kies ik daarvoor.
De hele discussie was een stuk anders geweest als hij naar AZ was gegaan. Moment van de beslissing en bekendmaking - ik blijf het zeggen - is verschrikkelijk dom.
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:06:35
Als je constant roept SCC een fantastische club te vinden maar vervolgens in een cruciale fase in onderhandeling gaat met de aartsrivaal dan noem ik dat een gebrek aan respect voor de supporters van Cambuur.
Volgens mij moet je respect verdienen, en in mijn ogen verdiend dl meer respect dan dat kansloze gedeelte van ons publiek.
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Ik vind dat Dokkumer heel emotioneel gereageerd heeft, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer hij net als anderen over de scheef was gegaan, hij zichzelf gewaarschuwd had en zelfs eventueel een (tijdelijke) ban had gegeven. Misschien is hij in de buurt geweest van de grens, maar in mijn ogen er niet overheen.
Als dat kansloze gedeelte verhaal had gehaald bij Hans Vonk had ik er waardering voor kunnen opbrengen.
Maar zo'n actie is om je kapot te schamen. Zulk soort lui heb je helemaal niks aan en maken de club kapot.
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:05:15
Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done.
Ik hoop dat we hier democratisch over kunnen zijn. Ik ben van mening dat hij wel een afscheid verdient.
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Ik ben moderator, ja. Maar bovenal ben ik Cambuursupporter, met dezelfde emoties als een ieder ander. Dus heb ik net zoals ieder ander het recht om te reageren zoals ik het wil. Er is niemand van de vaste forumgangers geband, berichten van hen verwijderd of wat dan ook. Wat dat betreft heeft een ieder zijn gal kunnen spuwen.
Over het sluiten van het DL topic kan ik kort zijn. Heb het de avond van tevoren aangegeven, zodat iedereen nog de kans had om zijn of haar zegje te kunnen doen. Het was de bedoeling om in aanloop naar de persconferentie deze nog even te openen, echter door mijn eigen fout is dit er niet van gekomen.
Maar als jij dat opstoken vindt, het staat je vrij om mijn functie per direct over te nemen. Geen enkel probleem mee.
Citaat van: Bakker90 op april 03, 2014, 13:43:30
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en handhaven.. |:) |:) come onn scc
Foei. We gaan hier niet voor eigen rechter spelen :devil
Zonder gekheid, uiteraard staat iedereen op beeld en deze personen zullen wel aangepakt worden door club en daarna KNVB
Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.
Helemaal mee eens, al denk ik dat die Vonk gesouffleerd is door die ouwe Riemer! Die wist donders goed wat voor commotie dit zou veroorzaken, zeker qua timing!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 14:19:52
Ik vind dat Dokkumer heel emotioneel gereageerd heeft, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer hij net als anderen over de scheef was gegaan, hij zichzelf gewaarschuwd had en zelfs eventueel een (tijdelijke) ban had gegeven. Misschien is hij in de buurt geweest van de grens, maar in mijn ogen er niet overheen.
Nu de rede is teruggekeerd bij mij ben ik inderdaad van mening dat ik zeker heel emotioneel en kwaad gereageerd heb. Dat is net zoals bij ieder ander mijn goed recht, daarvoor wil ik me niet eens verdedigen ;) Echter sommige reacties doen voorkomen alsof ik degene ben geweest die opmerkingen over WOII en dergelijke gemaakt heb, zover ben ik echter zelf niet gegaan.
Natuurlijk ben ik nog altijd diep teleurgesteld in de TOTALE gang van zaken, echter ik heb geen spijt van wat ik gezegd heb. Ik heb niemand bedreigd in woord, gebaar of welke mogelijkheid dan ook.
Wat misschien iets harder aangepakt had mogen worden zijn bepaalde reacties die inderdaad over de grens zijn gegaan. Alleen is moderatie op zo'n moment ontzettend moeilijk, mede door de drukte als door je eigen emotionele toestand.
Als enige wil ik nog aangeven dat ik Lodeweges heel veel succes toewens NA volgend seizoen ;) Het waren 32 (minus 3 dramapotten) fantastische wedstrijden. Daar is hij ook mede verantwoordelijk voor geweest.
En nu houd ik er over op :P
Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 14:57:56
Helemaal mee eens, al denk ik dat die Vonk gesouffleerd is door die ouwe Riemer! Die wist donders goed wat voor commotie dit zou veroorzaken, zeker qua timing!
Het gekke is dat ik dat gevoel niet heb... Kan het niet omschrijven, maar Riemer heeft zich altijd (in ieder geval naar buiten toe) normaal tot netjes opgesteld tegenover onze club.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 15:03:47
Het gekke is dat ik dat gevoel niet heb... Kan het niet omschrijven, maar Riemer heeft zich altijd (in ieder geval naar buiten toe) normaal tot netjes opgesteld tegenover onze club.
Die Riemer kun je niet vertrouwen, heb hem "off the record" hele lullige dingen over Van Basten horen zeggen, terwijl hij vlak daarna in de pers hoog van hem opgaf.
Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 12:44:48
Het had allemaal niet zo moeten gaan!
Wat zal Dwight een rot rit naar Leeuwarden hebben gehad, wat zou hem te wachten staan in Leeuwarden.
Onbegrijpelijk dat het zo uit de hand is gelopen, het had nooit mogen gebeuren.
Wat zit ik met een kutgevoel voor de tv!
Ik heb de persconferentie zojuist gekeken. Heb wel een traantje moeten wegpinken. ;(
Nog 1 reactie en dan sluiten we dit hoofdstuk af, de 100 klaplopers op een boerenwagen en insmeren met pek en veren
en dan door de stad vervoeren ,op de dag dat Cambuur thuis speelt.
Citaat van: runner 1 op april 03, 2014, 15:10:38
Nog 1 reactie en dan sluiten we dit hoofdstuk af, de 100 klaplopers op een boerenwagen en insmeren met pek en veren
en dan door de stad vervoeren ,op de dag dat Cambuur thuis speelt.
100? 20-30 maximaal. Niet blijven overdrijven. En nu ben ik er klaar mee, dus reageer niet meer op ;)
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 14:15:41
Volgens mij moet je respect verdienen, en in mijn ogen verdiend dl meer respect dan dat kansloze gedeelte van ons publiek.
Zeg je nou dat diegene die dwight per direct weg wou hebbrn geen respect verdiend?
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/voetbal/22466883/__Lodeweges_krijgt_bloemetje__.html
Ik heb precies hetzelfde gevoel als delamere. Ben totaal geen complotdenker, maar in dit geval.........zóveel optie's voor DKV en dan uitgerekend DL.
DL heeft trouwens volgens eigen zeggen het succes voor een zeer groot deel te danken aan de enorme gretigheid van de spelersgroep die hij nog nooit zo heeft meegemaakt! Ik denk dat dat volgend seizoen een heel ander verhaal wordt voor hem.
Citaat van: renaldo op april 03, 2014, 15:15:12
Ik heb precies hetzelfde gevoel als delamere. Ben totaal geen complotdenker, maar in dit geval.........zóveel optie's voor DKV en dan uitgerekend DL.
DL heeft trouwens volgens eigen zeggen het succes voor een zeer groot deel te danken aan de enorme gretigheid van de spelersgroep die hij nog nooit zo heeft meegemaakt! Ik denk dat dat volgend seizoen een heel ander verhaal wordt voor hem.
Ach, het is een kwestie van wegstrepen. RKC is absoluut geen verbetering. Feyenoord was geen optie en ga zo maar door. De enige die gunstig uit de bus kwam voor hem is dan ..... juist onze zuiderbuur geweest.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 15:18:21
Ach, het is een kwestie van wegstrepen. RKC is absoluut geen verbetering. Feyenoord was geen optie en ga zo maar door. De enige die gunstig uit de bus kwam voor hem is dan ..... juist onze zuiderbuur geweest.
Optie blijven was ook een hele goede optie geweest...
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 15:20:35
Optie blijven was ook een hele goede optie geweest...
Niet voor een broodtrainer! Als je hier ik noem maar wat 50.000 verdiend en daar 300.000 euro kan verdienen na 1 goed seizoen in de Eredivisie.
It's all about the money! Zeker bij een trainer die een CV heeft met nogal veel overstapjes ;)
Met het uur zie ik de sympathie voor DL toenemen. De media heeft hier zeker veel invloed op gehad.
Meer dan de helft van de supporters zijn hier voor mijn gevoel verward en baseren hun mening over de zaak voornamelijk, zo niet volledig, op behaalde prestaties in dit seizoen. Dit seizoen wordt door veel gezien als het beste seizoen van Cambuur ooit. Hartstikke mooi en ik ben ook zeer blij met de resultaten van dit seizoen en ook met de
werkzaamheden van de TS en ook vd belt. Werkzaamheden of wat voor term je er ook voor gebruikt niet te verwarren met karakter of persoon. Beide probeer ik altijd gescheiden te houden. Zo kun je bijvoorbeeld respect hebben voor iemands prestaties maar vind je hem verder een klootzak. Deze twee worden veel door elkaar gehaald (!) en volgens mij gebeurt dat hier ook.
Dit seizoen was tot voor kort geweldig voor Cambuur qua media aandacht en nog steeds een goed seizoen qua prestaties. Maar wat belangrijk is dat er dingen wel duidelijk worden onderscheiden: sportieve successen en de principes, karakter en normen en waarden van een club. DL heeft meegeholpen aan de sportieve successen en op dat niveau ben ik hem dan ook dankbaar. DL, met al zijn voetbaltechnische kennis, met daarnaast Henk de Jong als motivator en teammanager pur sang dat klikt goed blijkbaar, gezien dit seizoen. Maar laten we zijn toevoeging nou niet overdrijven; hij heeft natuurlijk ook een goede TS en relatief goede spelers.
Maar zijn de sportieve successen groter dan de club zelf? Heeft een DL of wie dan ook meer macht doordat hij de club sportief verder helpt en mag hij daarom wel of niet doen wat hij wil, ondanks dat hij de normen en waarden van de club breekt? Want daar gaat het eigenlijk om.
Wat niet vergeten moet worden is dat de club simpelgezegd (voornamelijk) van de supporters is en niet van de passanten of successupporters, dus als iemand de club in geding brengt, brengt die persoon de (echte) supporters in het geding. NIKS is groter dan de club, dus groter dan het collectief van de echte supporters. Dat is naar m.i. de kern van de onenigheid over de situatie.
Ik noem zo even 4 grove normen en waarden die DL heeft gebroken.
- DL, nota bene van de amateurs gehaald, heeft cambuur een nieuwe kans gegeven, met het idee dat hij eerst hoofdtrainer zou worden en daarna de technische zaken zou overnemen. Tenminste dat was het beeld wat op mij overkwam en zo is het ook in de media geplaatst zo ver ik weet. Zelfs de mogelijkheid in het contract gegeven om tussentijds te vertrekken (wat nu dus is gebeurd), maar dan verwacht je dat DL op eenzelfde manier handelt als Cambuur hem heeft behandeld: met respect
- Midden in een belangrijke fase v/d competitie overleggen, onderhandelen met de rivaal
- Een overgang naar de rivaal realiseren en naar buiten brengen
- Een overgang naar een realistische concurrent play-offs kandidaat
Dan gooit/gooide hij als persoonlijk goedkeuring in de media: ik heb correct gehandeld dit stond namelijk in mijn contract. Dit doet afbraak aan zijn persoonlijkheid vind ik, maar dat terzijde. Op wettelijk niveau kun je er niks over zeggen, maar wettelijk wordt dit ook geaccepteerd: je vrouw gaat er met je een rijkere klootzak (DKV :y) vandoor, nadat jij haar uit de put hebt gehaald en haar weer geluk hebt gebracht.
Fokking lelijk. Uiteraard is dit niet helemaal equivalent aan de DL situatie, maar de boodschap is wel duidelijk.
DL heeft dus een klote streek uitgehaald en dus de club respectloos behandeld. De club is van de supporters, dus voelt dat als een aanval op de supporters. Als de club je leven is of een erg belangrijk gedeelte van je leven is, komt dit hard aan en kun je een reactie verwachten met alle gevolgen van dien. Bepaalde acties gingen naar m.i. te ver: ongevraagd de hoofdingang binnen '''''''''stormen'''''''' ( maar laten we niet overdrijven) en hekken in beweging brengen :devil. Maar dat kun je verwachten als de club zo diep zit zoals dat bij ons is.
Wat ik belangrijk vind is dat de club: oftewel de supporters - morgen in de spiegel kunnen kijken en kunnen zeggen: niks is groter dan de club en we staan op onze principes en dit soort respectloze acties van DL worden niet geaccepteerd. In plaats van: we hebben DL een beetje gepijpt zodat hij het seizoen kan afmaken en we dus 'zeker zijn van een plaats in de eredivisie' volgend seizoen, maar eigenlijk hebben we onze principes wel een beetje verloochend doordat we slaaf zijn van onze eigen successen. Dit kan op allerlei manieren duidelijk gemaakt worden. Vd belt en voetbalclubs in het algemeen moeten soms beter luisteren naar de supporters in dit soort zaken. Ondanks dat supporters zich over het algemeen vrij lokaal populistisch bewegen en is het soms handig om voetbaltechnisch gerelateerde zaken door vakmensen te laten uitvoeren. Het is namelijk niet de bedoeling dat supporters de opstelling bepalen. Ook al denkt iedereen het altijd beter te weten :devil
Na alles gelezen te hebben vond ik deze opmerking van Mitar toch wel de meest passende van alle opmerkingen:
Citeer"De actie van gisteren is niet goed te praten, maar waar ik wel trots op ben is dat dit een club is met principes. Door een groot deel van de aanhang is duidelijk gemaakt dat wij deze respectloze overgang niet accepteren. Cambuur boven alles. Beter dan al die nietszeggende clubs waar totaal geen beleving / bevlogenheid valt te bespeuren. Liever met Henkie eruit dan met een naar DKV vertrekkende trainer erin blijven. Trots op mijn club!!!!!!!!!!"
Principes belangrijker dan het succes van dit seizoen!
Vooral het feit dat Cambuur Dwight de kans heeft gegeven om weer op het hoogste podium actief te mogen zijn en dan ondankbaar naar de rivaal vertrekken.. Geen stijl heet dat. Hij had gewoon principieel moeten bij tekenen en was er niks aan de hand. Er zijn zelfs DKV'ers die Dwight niet willen hebben. Dit verhaal kent alleen verliezers. Met als grootste verliezer Dwight zelf die daar de kerst (hopelijk) niet eens haalt.
Waarvan akte boek gaat dicht nu .
Op de opmerking: de mening over DL wordt weer bijgesteld en hij wint weer aan sympathie wil ik zeggen: de ergste woede en teleurstelling is gezakt. We gaan het weer een beetje in perspectief zien. We herinneren ons weer dat hij toch degene is geweest, samen met de ts, die ons het mooie voetbal heeft teruggegeven en dat we het mooiste seizoen ooit beleven.
Als ik hem dan zo geslagen op die persconferentie zie zitten, doet me dat toch heel veel. Wat niet wegneemt dat ik het heel verkeerd blijf vinden om tijdens een hele belangrijke periode voor Cambuur te gaan onderhandelen met de aartsvijand. Maar goed, so be it. We gaan weer verder.
Het is gewoon een kutstreek wat DL gedaan heeft.. Ook al is ie verslagen.. dat is zijn eigen schuld geweest.. Dat ie zegt "ik hoopte op meer krediet" ?? Het is een principe kwestie wat hij gedaan heeft.. en dat is fout geweest.. nu moet hij niet achteraf lopen huilen.. Tock vind ik wel dat dat groepje anders had moeten reageren.. Want we willen wel allemaal dat onze club groter wordt..
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 15:12:07
Zeg je nou dat diegene die dwight per direct weg wou hebbrn geen respect verdiend?
Dat is een aanname die wel wat ver gaat, aangesproken? Ik bedoelde meer het volk dat het nodig vond om de trainer zo te behandelen.
Denk dat ons 50jarige feestje in mei toch iets anders zal aanvoelen naar aanleiding wat er gebeurd is en dan staan die nep supporters weer vooraan om mee te feesten.
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 14:15:41
Volgens mij moet je respect verdienen, en in mijn ogen verdiend dl meer respect dan dat kansloze gedeelte van ons publiek.
|:) |:) |:)
Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 15:47:45
Op de opmerking: de mening over DL wordt weer bijgesteld en hij wint weer aan sympathie wil ik zeggen: de ergste woede en teleurstelling is gezakt. We gaan het weer een beetje in perspectief zien. We herinneren ons weer dat hij toch degene is geweest, samen met de ts, die ons het mooie voetbal heeft teruggegeven en dat we het mooiste seizoen ooit beleven.
Als ik hem dan zo geslagen op die persconferentie zie zitten, doet me dat toch heel veel. Wat niet wegneemt dat ik het heel verkeerd blijf vinden om tijdens een hele belangrijke periode voor Cambuur te gaan onderhandelen met de aartsvijand. Maar goed, so be it. We gaan weer verder.
Dit merk ik zelf ook. Maandag toen ik het nieuws hoorde was ik erg teleurgesteld en woedend. Maar dat is puur emotie. En dat werd met de dag minder. Vond het sowieso al bullshit dat een aantal het nodig vonden door de hoofdingang te gaan.
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 17:33:38
Dat is een aanname die wel wat ver gaat, aangesproken? Ik bedoelde meer het volk dat het nodig vond om de trainer zo te behandelen.
Een deel van het volk! En juist het deel wat op de verkeerde wijze invloed heeft.
Grappig om te zien hoe genuanceerd iedereen ineens is. Of de mensen die in het begin het hardst riepen reageren niet meer of we voelen ons stiekem toch een beetje schuldig over de reacties die Lodeweges in mijn ogen zeker niet verdiend heeft. Wat mij betreft krijgt hij nog steeds een afscheid.
Las hierboven ook iets over normen en waarden. Hoe scherp liggen die normen en waarden dan eigenlijk? Lodeweges had al een Heerenveen verleden, hadden we hem in het begin niet moeten uit kotsen, en wat zouden we dan met HdJ en SvdH moeten doen? Blijkbaar geldt het minder als er een aantal jaren over heen gaan. Zelfs in 2 dagen kan dit al deels overgaan.
Citaat van: Marc S op april 03, 2014, 18:53:45
Dit merk ik zelf ook. Maandag toen ik het nieuws hoorde was ik erg teleurgesteld en woedend. Maar dat is puur emotie. En dat werd met de dag minder. Vond het sowieso al bullshit dat een aantal het nodig vonden door de hoofdingang te gaan.
Had precies hetzelfde
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 14:49:03
Over het sluiten van het DL topic kan ik kort zijn. Heb het de avond van tevoren aangegeven, zodat iedereen nog de kans had om zijn of haar zegje te kunnen doen. Het was de bedoeling om in aanloop naar de persconferentie deze nog even te openen, echter door mijn eigen fout is dit er niet van gekomen.
Maar als jij dat opstoken vindt, het staat je vrij om mijn functie per direct over te nemen. Geen enkel probleem mee.
Ik ben niet van plan om verwijten te maken richting dokkumer, omdat ik er vanuit ga dat hij niet bewust dingen doet om forumgangers tegen zich in het harnas te jagen.Wel heb ik een mening over sommige zaken.
ik ben van mening dat als de trainer meld dat hij per direkt opstapt onder de ons bekende omstandigheden dit heel veel verschillende emoties oproept waar velen nog lang over na (willen) praten en daar is dan een forum zeer geschikt voor.Slechts enkele uren na dit opstappen besluit dan de moderator in al zijn wijsheid om het topic te sluiten, terwijl er mensen door omstandigheden pas later kunnen reageren en die gelegenheid niet meer krijgen.
Terwijl er hier soms maanden word gejeuzeld over in mijn ogen veel minder heftige dingen.
Verder vind ik dat als mensen kritiek hebben op de moderator dat ook gewoon moet kunnen en dat je dan niet gelijk je functie ter beschikking moet stellen.
Als je een bepaalde machtspositie hebt brengt dat ook verantwoordelijkheden met zich mee.
Dat dokkumer een vrij negatieve mening had over lodeweges vind ik zijn goed recht en heb ik persoonlijk geen problemen mee.
Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 19:24:16
Had precies hetzelfde
Denk dat de meesten dat hier hebben. Misschien moeten wel weer jaren wachten op zo'n top seizoen. Dit is en blijft mede zijn verdienste.
Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 15:09:31
Ik heb de persconferentie zojuist gekeken. Heb wel een traantje moeten wegpinken. ;(
vertel.....................
Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 19:36:58
vertel.....................
Lijkt me duidelijk, een gitzwarte dag in dit prachtige jaar. Helaas ruw verstoort door een groepje hersendoden :zucht
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:39:52
Lijkt me duidelijk, een gitzwarte dag in dit prachtige jaar
In het bestaan van Cambuur.
Laat het seizoen maar gauw over wezen.
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Ik heb wel door dat er bij jouw nog een paar nachtjes overheen gaan. De manier waarop is iedereen het wel over eens. Probeer daar nu eens overheen te stappen en te denken aan de gevolgen die dit voor onze club heeft, deze zijn vele malen belangenrijker :koffie
Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Ben het wel met je eens dat hijzelf aan het begin staat van alle ellende en alles in rep en roer gebracht.
Denk echter dat vooral zijn ambitie en dus egoisme het heeft gewonnen van trouw blijven aan de club die je uit de amateurs heeft geplukt.Puur technisch gezien heeft hij inderdaad niks verkeerds gedaan, maar gevoelsmatig heeft hij de club in de steek gelaten.
Toch vind ik niet dat hij verdiend heeft zoals het nu is gegaan!
Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Helemaal mee eens Len ;(
Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 20:49:22
Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.
Vertel, voor het eerst dat ik een verwijzing hiernaar zie.
Citaat van: yellow@ndblue op april 03, 2014, 18:11:26
Denk dat ons 50jarige feestje in mei toch iets anders zal aanvoelen naar aanleiding wat er gebeurd is en dan staan die nep supporters weer vooraan om mee te feesten.
Je bedoelt die 5000 extra supporters die nu ineens wel de weg naar het stadion weten te vinden en ineens weer vol trots in"wij" vorm praten? Het is duidelijk dat velen hier nog maar net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden alweer zijn vergeten. Het laatste punt zegt genoeg over hoe snel dit soort negatief nieuws weer voorbij waait, ook al willen velen dit nu nog niet inzien.
Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
Waarvan akte.
Citaat van: Daddy T. op april 03, 2014, 21:00:29
Je bedoelt die 5000 extra supporters die nu ineens wel de weg naar het stadion weten te vinden en ineens weer vol trots in"wij" vorm praten? Het is duidelijk dat velen hier nog maar net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden alweer zijn vergeten. Het laatste punt zegt genoeg over hoe snel dit soort negatief nieuws weer voorbij waait, ook al willen velen dit nu nog niet inzien.
Huh? Wat is je verband nu? Hij zegt dat die leeghoofden die het stadion in stormde nepsupporters zijn en jij begint een betoog over velen net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden al wer vergeten zijn.
Ten eerste vind ik niet dat supporters die hier net komen minder waard zijn. Iedereen is welkom bij onszelf fantastische club
Ten tweede snap ik niet wat het te maken heeft met incidenten uit het verleden. Ik kom er al lang zat en kan nog wel wat incidenten herinneren, maar wat heeft dat er nu mee te maken!
Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 20:49:22
Wat een krokodillentranen bij de persconferentie vanmiddag. Gottegot, wat is het allemaal zielig voor onze Dwight. Nog even, dan krijgt hij oek nog een waardig afscheid :R. Ze hadden hem die bloemen vanmiddag in sien reet mutte steken.
Dacht altied dat alle moraalridders, schijnheiligen, kontkruipers, fiene boeven en betweters bij DKV zaten, maar bij de cambuurdirectie zijn ze even erg. Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.
De enige die verstandige zinnen door de microfoon uitkraamde was onze aanvoerder Ramon Leeuwin, de beste speler sinds jaren. Klasse HELD!!!
Hou er maar weer over op, want hef de hele week niet geslapen, slecht voor mien hart dit.
En dit uit de mond van een gevoelsjonkje :zucht
Citaat van: Len Cantello op april 03, 2014, 19:49:13
Aanleiding voor alle ellende is toch enkel en alleen de man die 5 speelrondes voor het einde de gehele club op een respectloze en achterbakse wijze de rug toekeerde....... Dat we het even niet vergeten. Daar doet een huilverhaal van de man tijdens een persmomenten niets aan af. Ben blij dat 'ie weg is. Hij heeft m'n club op een gruwelijke wijze op haar ziel getrapt...
En die 30 klootzakken hebben mij op mijn ziel getrapt.
Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 20:49:22
Wat een krokodillentranen bij de persconferentie vanmiddag. Gottegot, wat is het allemaal zielig voor onze Dwight. Nog even, dan krijgt hij oek nog een waardig afscheid :R. Ze hadden hem die bloemen vanmiddag in sien reet mutte steken.
Dacht altied dat alle moraalridders, schijnheiligen, kontkruipers, fiene boeven en betweters bij DKV zaten, maar bij de cambuurdirectie zijn ze even erg. Er wordt met geen woord gerept over de veiligheidscoordinator, die dinsdag als een beginneling faalde.
De enige die verstandige zinnen door de microfoon uitkraamde was onze aanvoerder Ramon Leeuwin, de beste speler sinds jaren. Klasse HELD!!!belachelijk stukje niet?
leeuwin zei precies hetzelfde wat smit zei je....
soms ben je wel zo.n verschrikkelijk mens op dit forum!
Hou er maar weer over op, want hef de hele week niet geslapen, slecht voor mien hart dit.
Man man man wat vind ik sommige lui hier toch triest... seizoen is verpest... laat het snel voorbij zijn .... en dat soort kreten... godssamme je laat zo'n topseizoen toch niet verpesten door 1 ding...ongelooflijk.
Over 10 jaar staat in de boeken dat scc handhaafde en niks ovdr de gebeurtenissen van nu...
Wat is dat toch bij vele dat 1 vervelend iets zwaarder weegt dat 20mooie momenten...
Get over it!
Ps.. met je blote knien bedelen voor t gemeentehuis om geld is erger dan dit!
Citaat van: Lore op april 03, 2014, 21:42:48
Huh? Wat is je verband nu? Hij zegt dat die leeghoofden die het stadion in stormde nepsupporters zijn en jij begint een betoog over velen net bij Cambuur komen of de grote incidenten uit het verleden al wer vergeten zijn.
Ten eerste vind ik niet dat supporters die hier net komen minder waard zijn. Iedereen is welkom bij onszelf fantastische club
Ten tweede snap ik niet wat het te maken heeft met incidenten uit het verleden. Ik kom er al lang zat en kan nog wel wat incidenten herinneren, maar wat heeft dat er nu mee te maken!
Er is geen verband, Lore :-)
Waar ik me aan irriteer is het wijzen naar de groep en ze allemaal wegzetten als nepsupporters omdat zij een grens heb overschreden. Terwijl wellicht een deel van deze groep al jaren bij de club rondloopt en ook in slechte tijden vd de partij was.
Tweede punt wat ik wilde maken is dat velen hier op het forum doen alsof dit de doodsteek is voor onze club, er steeds een groot drama van blijven maken en zelfs roepen dat het 50 jarige jubileum anders zal aanvoelen :? Afgelopen jaren zijn er vaker grote(re) incidenten geweest, daar hoor je toch ook niemand meer over. Gewoon gas geven, veilig spelen en volgend seizoen weer een jaar Eredivisie...hoor je niemand meer over dit incident.
Citaat van: Daddy T. op april 03, 2014, 23:07:30
Tweede punt wat ik wilde maken is dat velen hier op het forum doen alsof dit de doodsteek is voor onze club, er steeds een groot drama van blijven maken en zelfs roepen dat het 50 jarige jubileum anders zal aanvoelen :? Afgelopen jaren zijn er vaker grote(re) incidenten geweest, daar hoor je toch ook niemand meer over. Gewoon gas geven, veilig spelen en volgend seizoen weer een jaar Eredivisie...hoor je niemand meer over dit incident.
Je hebt gelijk, maar wel met dat verschil dat we nu Eredivisie spelen en dus onder het vergrootglas liggen. Incidenten in de JL werd veel minder aandacht aangegeven. We zitten in het 8 uur journaal en Pauw en Witteman. Kun je nagaan.
Citaat van: Treb op april 03, 2014, 23:28:04
Je hebt gelijk, maar wel met dat verschil dat we nu Eredivisie spelen en dus onder het vergrootglas liggen. Incidenten in de JL werd veel minder aandacht aangegeven. We zitten in het 8 uur journaal en Pauw en Witteman. Kun je nagaan.
Nou en? Dat geeft alleen maar aan dat je meetelt als club. Zondag is de Ronde van Vlaanderen, dan is Cambuur al veilig en is er vast al weer een aardbeving in Grunn geweest.
Citaat van: Treb op april 03, 2014, 23:28:04
Je hebt gelijk, maar wel met dat verschil dat we nu Eredivisie spelen en dus onder het vergrootglas liggen. Incidenten in de JL werd veel minder aandacht aangegeven. We zitten in het 8 uur journaal en Pauw en Witteman. Kun je nagaan.
Dat was afgelopen jaren niet anders. Kan me herinneren dat incidenten als paar weken geleden in Amsterdam, maar ook Roda thuis en het centrum in Arnhem overal voorbij kwamen. Pama gaf voor Arnhem zelfs iedereen een SV voor onbepaalde tijd wegens imagoschade door alle berichtgeving in de landelijke media...
Wat ik gewoon ook niet snap is dat de haat richting H'veen zo diep zit. Rivaliteit ok, maar op deze manier? Als ik al die reacties de afgelopen dagen voorbij zie komen, dan vind ik het gewoon zielig hoezeer men zich met H'veen bezig houdt. Van den Belt sloeg de spijker op zijn kop dat we op moeten houden met dat Calimero gedrag, voordat hij en Henk op een punt komen dat ze er zo klaar mee zijn dat ze op zoek gaan naar wat anders. Want dat is wat er gaat gebeuren wanneer alles wat deze mannen proberen op te bouwen, door supporters met complexen weer wordt kapot gemaakt.
Citaat van: Goutum op april 04, 2014, 01:29:33
Wat ik gewoon ook niet snap is dat de haat richting H'veen zo diep zit. Rivaliteit ok, maar op deze manier? Als ik al die reacties de afgelopen dagen voorbij zie komen, dan vind ik het gewoon zielig hoezeer men zich met H'veen bezig houdt. Van den Belt sloeg de spijker op zijn kop dat we op moeten houden met dat Calimero gedrag, voordat hij en Henk op een punt komen dat ze er zo klaar mee zijn dat ze op zoek gaan naar wat anders. Want dat is wat er gaat gebeuren wanneer alles wat deze mannen proberen op te bouwen, door supporters met complexen weer wordt kapot gemaakt.
Amen :thumbsup
Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 22:09:40
En die 30 klootzakken hebben mij op mijn ziel getrapt.
Dus jou ergernis aan dertig boefjes is groter dan het gevoel over de achterbakse streek welke die vertrokken trainer heeft uitgehaald?
Begin je steeds beter te snappen.
Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:13:11
Dus jou ergernis aan dertig boefjes is groter dan het gevoel over de achterbakse streek welke die vertrokken trainer heeft uitgehaald?
Begin je steeds beter te snappen.
Die dertig 'boefjes', zoals jij ze noemt, hebben de positieve sfeer en alle sympathie voor Cambuur weggenomen door apengedrag. De timing is heel slecht geweest, dat hij naar hveen gaat is jammer, maar rechtvaardigt op geen enkele manier hun gedrag en wat ze daarmee teweeg hebben gebracht.
Dat gedrag weegt voor mij veel zwaarder dan DL naar hveen.
Citaat van: Treb op april 04, 2014, 06:27:49
Die dertig 'boefjes', zoals jij ze noemt, hebben de positieve sfeer en alle sympathie voor Cambuur weggenomen door apengedrag. De timing is heel slecht geweest, dat hij naar hveen gaat is jammer, maar rechtvaardigt op geen enkele manier hun gedrag en wat ze daarmee teweeg hebben gebracht.
Dat gedrag weegt voor mij veel zwaarder dan DL naar hveen.
Hoe langer jij er over blijft door gaan, hoe langer we in een negatieve sfeer blijven hangen. Heb je voetbalinhoudeljik ook nog wat te melden? Of blijft dit zo tot/met 3 mei?
Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:53:07
Hoe langer jij er over blijft door gaan, hoe langer we in een negatieve sfeer blijven hangen. Heb je voetbalinhoudeljik ook nog wat te melden? Of blijft dit zo tot/met 3 mei?
Euhh.. ik reageer op jou. En ik hou er over op wanneer het me niet meer zo hoog zit. En het zit me zo hoog omdat ik hou van Cambuur en ik niet wil dat onze club naar de klote gaat.
Oja, Bakker moet er sowieso uit. Die loopt Ritzmaier alleen maar voor de voeten en is vooral goed in balletjes naar Leeuwin of van der Laan. Van Moorsel is tactisch veel sterker. Verder moeten we nooit meer 4-2-4 gaan voetballen, ongeacht de stand. Zowel tegen AZ als tegen Utrecht kwamen we op het moment dat we met 4 spitsen gingen spelen niet meer aan voetballen toe en juist daarin zijn we sterk.
Citaat van: Len Cantello op april 04, 2014, 06:13:11
Dus jou ergernis aan dertig boefjes is groter dan het gevoel over de achterbakse streek welke die vertrokken trainer heeft uitgehaald?
Begin je steeds beter te snappen.
Dat klopt. En ergernis is niet het juiste woord. Boefjes ook niet. Vul het verder zelf maar in.
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..
Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..
Wat denken jullie?
Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..
Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..
Wat denken jullie?
Mee eens, Zo laten we zien dat we het gedrag van zo'n 30 neanderthalers afkeuren. Geeft ook eventueel nieuwe trainers/spelers die hier heen zouden willen een beter gevoel. Anders wil hier straks niemand meer heen, want zodra je de club verlaat wordt je gelyncht.
Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..
Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..
Wat denken jullie?
Helemaal voor. Maar het zou lullig zijn als we hem willen bedanken in het stadion en 85 procent applaudiseert en de rest fluit. Dus hoe wil je dit doen?
Citaat van: scclwd op april 04, 2014, 08:17:33
Helemaal voor. Maar het zou lullig zijn als we hem willen bedanken in het stadion en 85 applaudiseert en de rest fluit. Dus hoe wil je dit doen?
Dat is een goede vraag.. Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden.. ook moeten er genoeg mensen zijn die de fluiters willen attenderen het niet te doen.. Als mensen zoveel van onze club houden... hoop ik dat ze niet dom zijn en denken aan de goede naam van onze club en aan toekomstige sponsors..
Mensen moeten gewoon ff hun emoties aan de kant zetten en gaan klappen.. zon afscheid zou voor de wedstrijd gebeuren en duurt niet langer dan 5 min.. en daarna kunnen we weer gewoon verder met de orde van de dag.. voetballen..
Kansloos dit.
Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 08:11:27
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ik vind toch dat ik dit moet vragen..
Wat vinden jullie van een volwaardig afscheid voor DL?? Ik ben erg boos geweest en zal dat nog lang blijven wat DL heeft gedaan is niet goed te praten.. Maar ik keur wat die lui gedaan hebben ook af.. Hierdoor staat cambuur weer in een slecht daglicht en daar moeten wij wat aan doen.. Om onze club dan weer van de goede kant te laten zien lijkt mij een volwaardig afscheid de beste keuze.. Zo laten we aan de rest van het land zien dat we een goede club zijn en dat is niet alleen goed voor de naam cambuur maar ook voor eventuele sponsers..
Wat denken jullie?
Niet mee eens, wij moeten het nu laten rusten en dan vergeet iedereen het wel weer, als je het weer oprakelt door een afscheid te geven blijft het nog langer hangen.
Het afscheid had hij echt wel gekregen als het niet op deze manier was gegaan, het gedrag van deze supporters is niet goed te praten maar de manier hoe DL het heeft gedaan verdient mijns inziens ook niet de schoonheidsprijs dus helaas maar voor wat mij betreft geen afscheid.
Citaat van: clint op april 04, 2014, 08:30:13
Kansloos dit.
Klopt :wall
DL is weg, klaar basta.....
Voor 'wel afscheid' :proost
Wat mij betreft verdient Lodeweges een mooi afscheid, heeft prima werk verricht dit seizoen. Een mooi seizoen, een goed gevoel. Een goed gevoel die ik niet laat bederven door een stel mafkezen. Dat Lodeweges naar Heerenveen gaat, tja gezien de prestaties is dat jammer maar eerlijk is eerlijk. Hiss loss, niet die van ons. Hij gaf het zelfs nog aan "mooiste club waar ik tot nu toe gewerkt heb" en hij heeft al eens in het zuiden gewerkt natuurlijk. Dat hij gaat is jammer voor ons, maar nog meer jammer voor hem. Gezien zijn goede werk in de tijd dat hij hier zat verdient hij wel een steuntje in de rug hoor, hij gaat het zwaar krijgen daar in het zuiden wat zeg nou zelf, dat hij daar voor de centen gaat zitten oke... maar voor een goed gevoel ga je daar toch niet naartoe?
Op een mooie manier afscheid nemen.
van de 10000 die er elke week zitten gunnen er 30 dat niet.
de rest wel denk ik.
de club zal vast nog wel iets organiseren.
Citaat van: peter op april 04, 2014, 09:33:58
Op een mooie manier afscheid nemen.
van de 10000 die er elke week zitten gunnen er 30 dat niet.
de rest wel denk ik.
de club zal vast nog wel iets organiseren.
Zoals clint al zei, kansloos. En het waren geen 30 die hem dat afscheid niet gunnen, maar veel meer. Het waren 20-30 man die verder gingen dan de rest (en daar heb ik mijn mening over gegeven)
Citaat van: peter op april 04, 2014, 09:33:58
Op een mooie manier afscheid nemen.
van de 10000 die er elke week zitten gunnen er 30 dat niet.
de rest wel denk ik.
de club zal vast nog wel iets organiseren.
+1
--------
31
Ik ben blij met het seizoen, keur geweld af, maar een afscheid, hoeft van mij nou ook weer niet. ;)
Lodeweges topic had beter open kunnen blijven :insane
Een mooi, leuk, gezellig afscheid kan gewoon niet meer in deze situatie, dat is al lang en breed verpest.
Dwight een afscheid? Dat zou dan uit medelijden komen... Nee, een afscheid had ik hem direct al niet gegund. Door de gebeurtenissen van een paar idioten heb ik wel het idee dat ik er wat genuanceerder in ben gaan staan. Maar als ik hem nu een afscheid zal gunnen dan denk ik dat dat inderdaad uit medelijden gebeurt. Dat er geen agressie had moeten zijn, eens. Maar klappen als 'goedmakertje'? Nee. Ik ben hem dankbaar voor het werk dat die gedaan heeft, verder mag die met de hele strontkeet van onze zuiderburen het riool in zakken.
En nu weer over tot de orde van de dag. |:)
Citaat van: dizzhead op april 04, 2014, 09:49:01
Dwight een afscheid? Dat zou dan uit medelijden komen... Nee, een afscheid had ik hem direct al niet gegund. Door de gebeurtenissen van een paar idioten heb ik wel het idee dat ik er wat genuanceerder in ben gaan staan. Maar als ik hem nu een afscheid zal gunnen dan denk ik dat dat inderdaad uit medelijden gebeurt. Dat er geen agressie had moeten zijn, eens. Maar klappen als 'goedmakertje'? Nee. Ik ben hem dankbaar voor het werk dat die gedaan heeft, verder mag die met de hele strontkeet van onze zuiderburen het riool in zakken.
En nu weer over tot de orde van de dag. |:)
Als je dankbaar bent voor het werk wat hij heeft gedaan mag je dat wel tonen. Dat hij daarna mag wegzakken in die strontkeet is een ander verhaal.
Citaat van: papier op april 04, 2014, 09:52:22
Als je dankbaar bent voor het werk wat hij heeft gedaan mag je dat wel tonen. Dat hij daarna mag wegzakken in die strontkeet is een ander verhaal.
Ik zie het niet massaal bedanken/afscheid nemen als een manier van wraak op zijn keuze voor dkv. Als ik hem persoonlijk tref zal ik hem de hand schudden en bedanken. Maar ook dan zal ik er ook bij vertellen dat ik het wel jammer vind dat hij uitgerekend die club uitkiest en dat al voor het einde van het seizoen.
Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.
:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
Citaat van: Dokkumer link=topiDusc=246.msg69578#msg69578 date=1396597019
Zoals clint al zei, kansloos. En het waren geen 30 die hem dat afscheid niet gunnen, maar veel meer. Het waren 20-30 man die verder gingen dan de rest (en daar heb ik mijn mening over gegeven)
Dus moeten we maar luisteren naar de minderheid? Ik ben ook zeker niet blij dat hij naar dkv vertrekt en ook de timing is beroerd. Maar nu de teleurstelling en woede gezakt is vind ik dat hij wel een fatsoenlijk afscheid verdient. En helemaal na wat die idioten aangericht hebben. We hebben hier wel met een mens te maken die ook nog eens zijn stinkende best heeft gedaan om te zorgen waar cambuur nu staat waar het staat. Maar als jullie in je haat willen blijven hangen moet je dat vooral doen.
Ik vraaag jet me af ofcer niet een meerderheid was die m juist wel weg wou hebben..
Aan de reacties te lezen zal er wel geen goed afscheid komen..
Het gene is dat ik ook niet blij ben en ik liever hem ook geen afscheid gun.. Ook ik wou dat hij direct opstapte en dat was ook het beste om te doen.. Maar ten aanzien van onze club en voor toekomstige spelers en trainers is het verstandiger om hem wel een afscheid te geven.. Niet alleen om ons aanzien als club te verbeteren.. maar ook voor toekomstige sponsers.. Voor het bedrijf cambuur is het beter om het wel te doen..
Laten wij nou de fans zijn die achter de club staan een volle 100% en onze emoties in toon kunnen houden voor onze club.. Onze passie is belangrijk.. onze principes ook.. maar ik wil niets liever dan dat cambuur boven dkv komt te staan.. Daar is meer geld voor nodig en dus sponsers.. Dan moeten wij als fans ons ook van de goede kant laten zien.. anders wil er geen 1 grote sponser geassocieerd worden met onze club..
Citaat van: pvanbuijtene op april 04, 2014, 10:15:25
Ik vraaag jet me af ofcer niet een meerderheid was die m juist wel weg wou hebben..
Natuurlijk. Maar als de directie had besloten om het seizoen af te maken met DL hadden we dat moeten accepteren ipv dat met grof geweld af te dwingen.
DL topic is dicht, dus gaan we hier maar verder janken?
Dat ie naar huhu gaat boeit me niet, moment van bekend maken wel. Knap waardeloos, maar snap zijn redenering wel en zie het dan ook als hele slimme zet van het boerenbestuur om hier onrust te zaaien. Dit is ze gelukt helaas. Hoop ook niet dat ie spelers meeneemt.
Je kan er over doorlullen, maar daar verandert niks meer door.
EN NU WEER OVER VOETBAL
Op naar Nijmegen, 200+ man mee, is niet veel helaas, maar we gaan voor 3 punten!
Fuck, dit is het Gerald vd Belt topic.
GvdB is een topper, hopelijk blijft ie hier nog een lange tijd.
Dit weekend kunnen we ons definitief veilig spelen. Een afscheid op de middenstip voor Dwight loopt uit op een mislukking dat weet iedereen.
Ik zou kiezen voor een grote advertentie in LC en FD om Dwight heel eenvoudig te bedanken wanneer handhaving een feit is. Daarmee geven we een signaal af naar de hele provincie.
De negativiteit moeten we ombuigen en zo snel mogelijk! Er moeten nieuwe spelers komen een nieuwe hoofdsponsor en een nieuw stadion, alle vertrouwen in Van der belt!!!
Morgen winnen!!!
Citaat van: yellow@ndblue op april 04, 2014, 13:22:39
''Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden'' :? :? :?
Lol laat me niet lachen dit tuig om toestemming vragen of DL een fatsoenlijk afscheid kan krijgen??? te idioot voor woorden de stad uit jagen dat tuig en nooit het stadion in!!
Hoop dat deze 30 lui het fatsoen hebben om ook niet op Cambuurs 50jarig bestaan komen dit zijn geen supporters :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Sv is SupportersVereniging!
Citaat van: yellow@ndblue op april 04, 2014, 13:22:39
''Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden'' :? :? :?
Lol laat me niet lachen dit tuig om toestemming vragen of DL een fatsoenlijk afscheid kan krijgen??? te idioot voor woorden de stad uit jagen dat tuig en nooit het stadion in!!
Hoop dat deze 30 lui het fatsoen hebben om ook niet op Cambuurs 50jarig bestaan komen dit zijn geen supporters :rodekaart :rodekaart :rodekaart
SV = Supportersvereniging (niet Stadionverboden)
Citaat van: pvanbuijtene op april 04, 2014, 13:33:17
Sv is SupportersVereniging!
Sorry verkeerd begrepen 8P
Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.
:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
[/quote] :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Dit omschrijf het hele verhaal in een notendop ,zo is het niks meer en niks minder :y :y :y :y
vd belt ziet zich zelf een hele tijd bij cambuur blijven, mits het nieuwe stadion er komt
Citaat van: theben op april 04, 2014, 13:46:49
Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.
:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Dit omschrijf het hele verhaal in een notendop ,zo is het niks meer en niks minder :y :y :y :y
Ik wel hoor
Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 10:32:28
Aan de reacties te lezen zal er wel geen goed afscheid komen..
Het gene is dat ik ook niet blij ben en ik liever hem ook geen afscheid gun.. Ook ik wou dat hij direct opstapte en dat was ook het beste om te doen.. Maar ten aanzien van onze club en voor toekomstige spelers en trainers is het verstandiger om hem wel een afscheid te geven.. Niet alleen om ons aanzien als club te verbeteren.. maar ook voor toekomstige sponsers.. Voor het bedrijf cambuur is het beter om het wel te doen..
Laten wij nou de fans zijn die achter de club staan een volle 100% en onze emoties in toon kunnen houden voor onze club.. Onze passie is belangrijk.. onze principes ook.. maar ik wil niets liever dan dat cambuur boven dkv komt te staan.. Daar is meer geld voor nodig en dus sponsers.. Dan moeten wij als fans ons ook van de goede kant laten zien.. anders wil er geen 1 grote sponser geassocieerd worden met onze club..
Die sponsors zijn om heel andere dingen bij het voetbal joh. Lekker vreten, drinken en netwerken. Nog 2 wedstrijdjes (hopelijk) en dan tot augustus pauze. Tijd zat om alles te laten bezinken. Als het nieuwe seizoen begint heeft niemand het meer over dit voorval. Alles draait om het sportieve succes en dat is, als we er in blijven, voor die sponsoren genoeg reden om te blijven.
Mocht Lodewie? in het stadion een afscheid krijgen, dan mag van mij iedereen klappen. Maar ik doe het niet.
Is nog veel te vroeg om nu al aan een evt. goed afscheid van lodeweges te denken. je ziet op dit forum duidelijk dat de scherpe kantjes er nog niet af zijn bij de voor en tegenstanders.
Eerst maar eens veiligspelen en afwachten hoe de stemming op de tribunes is bij de volgende thuis wedstrijd.
Persoonlijk hoeft het van mij niet meer zo nodig.
Lodewges heeft aangetoond verder ook weinig sentiment met Cambuur te hebben,wat overigens zijn goed recht is, op het moment dat er een andere club kwam in cruciale fase van competitie en dan ook nog uitgerekend die club!
een gewoon bedankje voor bewezen diensten is zeker terecht, maar meer ook niet.
Citaat van: carlo de leeuw op april 04, 2014, 17:55:39
Is nog veel te vroeg om nu al aan een evt. goed afscheid van lodeweges te denken. je ziet op dit forum duidelijk dat de scherpe kantjes er nog niet af zijn bij de voor en tegenstanders.
Eerst maar eens veiligspelen en afwachten hoe de stemming op de tribunes is bij de volgende thuis wedstrijd.
Persoonlijk hoeft het van mij niet meer zo nodig.
Lodewges heeft aangetoond verder ook weinig sentiment met Cambuur te hebben,wat overigens zijn goed recht is, op het moment dat er een andere club kwam in cruciale fase van competitie en dan ook nog uitgerekend die club!
een gewoon bedankje voor bewezen diensten is zeker terecht, maar meer ook niet.
idd.
Bij omrop abe word gezegd dat cambuur het nieuws wou melden en dat akrum zuid het toen ook deed, volgens vonk ....dus dan is die van der belt oek niet echt slim als je het mij vraagt. :_schater :_schater :_schater
Citaat van: theben op april 04, 2014, 19:43:37
Bij omrop abe word gezegd dat cambuur het nieuws wou melden en dat akrum zuid het toen ook deed, volgens vonk ....dus dan is die van der belt oek niet echt slim als je het mij vraagt. :_schater :_schater :_schater
Het komt die Vonk allemaal prachtig uit. Die hadden ze beter met 200 man kunnen kielhalen de viezerik. Vwb. Het afscheid van DL gaat hem niet worden, het loopt hem nog dun door zijn broek. Die komt echt niet meer terug voor een afscheid. Alhoewel als die steward die onze 30 "helden" tegenhield bij de hoofdingang hem zou beschermen zou het nog kunnen :zweep
Citaat van: Harry L. op april 04, 2014, 19:51:28
Alhoewel als die steward die onze 30 "helden" tegenhield bij de hoofdingang hem zou beschermen zou het nog kunnen :zweep
Die stond er even later al weer en hield bij de hoofdingang met gemak de pers buiten de deur :_schater
Citaat van: Harry L. op april 04, 2014, 19:51:28
Het komt die Vonk allemaal prachtig uit. Die hadden ze beter met 200 man kunnen kielhalen de viezerik. Vwb. Het afscheid van DL gaat hem niet worden, het loopt hem nog dun door zijn broek. Die komt echt niet meer terug voor een afscheid. Alhoewel als die steward die onze 30 "helden" tegenhield bij de hoofdingang hem zou beschermen zou het nog kunnen :zweep
''Vwb. Het afscheid van DL gaat hem niet worden, het loopt hem nog dun door zijn broek''
Denk het ook niet dat deze man nog durft hij heeft zelfs in overleg met cambuur zijn vrouw en kinderen de zelfde dag nog de stad uit moeten laten gaan!
Die lui die onze club aanvielen hebben een veel groter vergrijp gepleegd met veel meer schade voor onze club!
Citaat van: kapseltje op april 03, 2014, 15:28:02
Met het uur zie ik de sympathie voor DL toenemen. De media heeft hier zeker veel invloed op gehad.
Meer dan de helft van de supporters zijn hier voor mijn gevoel verward en baseren hun mening over de zaak voornamelijk, zo niet volledig, op behaalde prestaties in dit seizoen. Dit seizoen wordt door veel gezien als het beste seizoen van Cambuur ooit. Hartstikke mooi en ik ben ook zeer blij met de resultaten van dit seizoen en ook met de werkzaamheden van de TS en ook vd belt. Werkzaamheden of wat voor term je er ook voor gebruikt niet te verwarren met karakter of persoon. Beide probeer ik altijd gescheiden te houden. Zo kun je bijvoorbeeld respect hebben voor iemands prestaties maar vind je hem verder een klootzak. Deze twee worden veel door elkaar gehaald (!) en volgens mij gebeurt dat hier ook.
Dit seizoen was tot voor kort geweldig voor Cambuur qua media aandacht en nog steeds een goed seizoen qua prestaties. Maar wat belangrijk is dat er dingen wel duidelijk worden onderscheiden: sportieve successen en de principes, karakter en normen en waarden van een club. DL heeft meegeholpen aan de sportieve successen en op dat niveau ben ik hem dan ook dankbaar. DL, met al zijn voetbaltechnische kennis, met daarnaast Henk de Jong als motivator en teammanager pur sang dat klikt goed blijkbaar, gezien dit seizoen. Maar laten we zijn toevoeging nou niet overdrijven; hij heeft natuurlijk ook een goede TS en relatief goede spelers.
Maar zijn de sportieve successen groter dan de club zelf? Heeft een DL of wie dan ook meer macht doordat hij de club sportief verder helpt en mag hij daarom wel of niet doen wat hij wil, ondanks dat hij de normen en waarden van de club breekt? Want daar gaat het eigenlijk om.
Wat niet vergeten moet worden is dat de club simpelgezegd (voornamelijk) van de supporters is en niet van de passanten of successupporters, dus als iemand de club in geding brengt, brengt die persoon de (echte) supporters in het geding. NIKS is groter dan de club, dus groter dan het collectief van de echte supporters. Dat is naar m.i. de kern van de onenigheid over de situatie.
Ik noem zo even 4 grove normen en waarden die DL heeft gebroken.
- DL, nota bene van de amateurs gehaald, heeft cambuur een nieuwe kans gegeven, met het idee dat hij eerst hoofdtrainer zou worden en daarna de technische zaken zou overnemen. Tenminste dat was het beeld wat op mij overkwam en zo is het ook in de media geplaatst zo ver ik weet. Zelfs de mogelijkheid in het contract gegeven om tussentijds te vertrekken (wat nu dus is gebeurd), maar dan verwacht je dat DL op eenzelfde manier handelt als Cambuur hem heeft behandeld: met respect
- Midden in een belangrijke fase v/d competitie overleggen, onderhandelen met de rivaal
- Een overgang naar de rivaal realiseren en naar buiten brengen
- Een overgang naar een realistische concurrent play-offs kandidaat
Dan gooit/gooide hij als persoonlijk goedkeuring in de media: ik heb correct gehandeld dit stond namelijk in mijn contract. Dit doet afbraak aan zijn persoonlijkheid vind ik, maar dat terzijde. Op wettelijk niveau kun je er niks over zeggen, maar wettelijk wordt dit ook geaccepteerd: je vrouw gaat er met je een rijkere klootzak (DKV :y) vandoor, nadat jij haar uit de put hebt gehaald en haar weer geluk hebt gebracht. Fokking lelijk. Uiteraard is dit niet helemaal equivalent aan de DL situatie, maar de boodschap is wel duidelijk.
DL heeft dus een klote streek uitgehaald en dus de club respectloos behandeld. De club is van de supporters, dus voelt dat als een aanval op de supporters. Als de club je leven is of een erg belangrijk gedeelte van je leven is, komt dit hard aan en kun je een reactie verwachten met alle gevolgen van dien. Bepaalde acties gingen naar m.i. te ver: ongevraagd de hoofdingang binnen '''''''''stormen'''''''' ( maar laten we niet overdrijven) en hekken in beweging brengen :devil. Maar dat kun je verwachten als de club zo diep zit zoals dat bij ons is.
Wat ik belangrijk vind is dat de club: oftewel de supporters - morgen in de spiegel kunnen kijken en kunnen zeggen: niks is groter dan de club en we staan op onze principes en dit soort respectloze acties van DL worden niet geaccepteerd. In plaats van: we hebben DL een beetje gepijpt zodat hij het seizoen kan afmaken en we dus 'zeker zijn van een plaats in de eredivisie' volgend seizoen, maar eigenlijk hebben we onze principes wel een beetje verloochend doordat we slaaf zijn van onze eigen successen. Dit kan op allerlei manieren duidelijk gemaakt worden. Vd belt en voetbalclubs in het algemeen moeten soms beter luisteren naar de supporters in dit soort zaken. Ondanks dat supporters zich over het algemeen vrij lokaal populistisch bewegen en is het soms handig om voetbaltechnisch gerelateerde zaken door vakmensen te laten uitvoeren. Het is namelijk niet de bedoeling dat supporters de opstelling bepalen. Ook al denkt iedereen het altijd beter te weten :devil
Na alles gelezen te hebben vond ik deze opmerking van Mitar toch wel de meest passende van alle opmerkingen:
Principes belangrijker dan het succes van dit seizoen!
Ik heb het hele verhaal niet gelezen... Maar je laatste zin geeft aan hoeveel toekomst perspectief jij onze club gunt. Als principes van individuen belangrijker gaan worden dan handhaven in de eredivisie, dan wil jij dat er over een paar jaar geen betaald voetbal meer bestaat in Leeuwarden.
Citaat van: legeips op april 05, 2014, 09:20:54
Ik heb het hele verhaal niet gelezen... Maar je laatste zin geeft aan hoeveel toekomst perspectief jij onze club gunt. Als principes van individuen belangrijker gaan worden dan handhaven in de eredivisie, dan wil jij dat er over een paar jaar geen betaald voetbal meer bestaat in Leeuwarden.
Misschien zou je het hele verhaal wel moeten lezen, snijdt wel hout
Dwight werd dus groter dan de club? Wat een onzin. 'We' hebben onszelf verlaagd. Als we er boven hadden gestaan en op een andere manier zijn beslissing hadden duidelijk gemaakt dan waren we groots. Mijn liefde voor Cambuur is te groot om achter die principes te staan. Ik vind mezelf niet belangrijker dan de club of wie of wat dan ook. Bij sommige lieden heb ik sterk mijn twijfels. Laat duidelijk zijn dat ik hun emotie begrijp, maar hun actie was zielloos.
Citaat van: Viper op april 05, 2014, 10:00:03
Dwight werd dus groter dan de club? Wat een onzin. 'We' hebben onszelf verlaagd. Als we er boven hadden gestaan en op een andere manier zijn beslissing hadden duidelijk gemaakt dan waren we groots. Mijn liefde voor Cambuur is te groot om achter die principes te staan. Ik vind mezelf niet belangrijker dan de club of wie of wat dan ook. Bij sommige lieden heb ik sterk mijn twijfels. Laat duidelijk zijn dat ik hun emotie begrijp, maar hun actie was zielloos.
Daar ben ik het wel mee eens. Daarnaast, de ergste straf voor Dwight krijgt hij al. Aan het werk in Heerenveen. Ik heb met hem te doen.
Citaat van: legeips op april 05, 2014, 09:20:54
Ik heb het hele verhaal niet gelezen... Maar je laatste zin geeft aan hoeveel toekomst perspectief jij onze club gunt. Als principes van individuen belangrijker gaan worden dan handhaven in de eredivisie, dan wil jij dat er over een paar jaar geen betaald voetbal meer bestaat in Leeuwarden.
Ik heb het hele verhaal wel gelezen.hij vertelt zijn mening en dat is verder prima.
Sommigen hebben ook een mening en a.d.h. daarvan bestormen ze vervolgens het stadion.
Ik vind het ook respectloos van lodeweges, en dat voorbeeld van de vrouw die bij je weggaat is niet eens zo slecht.
Ik vraag me wel af of dl was gebleven uit respect voor cambuur en we stonden volgend seizoen na 10 wedstr onderaan met troosteloos voetbal.hadden we hem dan ook niet per direkt dkv toegewenst!!
De voetballerij is vaak veel emotie en de waan van de dag.
Citaat van: Cor op april 05, 2014, 09:42:18
Misschien zou je het hele verhaal wel moeten lezen, snijdt wel hout
Citaat van: Cor op april 05, 2014, 09:42:18
Misschien zou je het hele verhaal wel moeten lezen, snijdt wel hout
Nou heb het geprobeerd, maar het snijdt door een groot stuk realiteitszin. Volgens mij is een ieder die cambuur een warm hart toe draagt een supporter. De club heeft toch iets meer nodig dan een paar honderd "die hards"die de club afgelopen week met hun club liefde in diskrediet hebben gebracht.
Als we nacompetitie moeten spelen dan is het niet de schuld van DL, maar van de zogenaamde "echte supporters" Deze figuren realiseren maar half hoeveel gevolgen principes en zogenaamde club liefde gaan krijgen voor onze club.
Nee Cor, het verhaal snijdt geen hout, maar dwars door het hart van onze club.
Ik ben duidelijk van mening dat deze hele afgelopen week is geregiseerd door dat smerige dkv .Het is daar naar buitenuit redelijk rustig maar verder gaat het daar niet goed .De sponsoren willen allemaal hierheen .Douwe Egberts bijv wil/wou hier sponsor worden .Dit geouwehoer komt hun heeeel goed uit .Ze hebben er voor gezorgd dat de haat hier nu nog groter is geworden .
Citaat van: sunderland op april 05, 2014, 10:27:47
Ik ben duidelijk van mening dat deze hele afgelopen week is geregiseerd door dat smerige dkv .Het is daar naar buitenuit redelijk rustig maar verder gaat het daar niet goed .De sponsoren willen allemaal hierheen .Douwe Egberts bijv wil/wou hier sponsor worden .Dit geouwehoer komt hun heeeel goed uit .Ze hebben er voor gezorgd dat de haat hier nu nog groter is geworden .
als hoofdsponsor?
Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 10:31:01
als hoofdsponsor?
nee .sub .Wel een sponsor die er daar 1.5 ton in stopte
Citaat van: sunderland op april 05, 2014, 10:27:47
Ik ben duidelijk van mening dat deze hele afgelopen week is geregiseerd door dat smerige dkv .Het is daar naar buitenuit redelijk rustig maar verder gaat het daar niet goed .De sponsoren willen allemaal hierheen .Douwe Egberts bijv wil/wou hier sponsor worden .Dit geouwehoer komt hun heeeel goed uit .Ze hebben er voor gezorgd dat de haat hier nu nog groter is geworden .
Ook mijn idee :R
Citaat van: sunderland op april 05, 2014, 10:27:47
Ik ben duidelijk van mening dat deze hele afgelopen week is geregiseerd door dat smerige dkv .Het is daar naar buitenuit redelijk rustig maar verder gaat het daar niet goed .De sponsoren willen allemaal hierheen .Douwe Egberts bijv wil/wou hier sponsor worden .Dit geouwehoer komt hun heeeel goed uit .Ze hebben er voor gezorgd dat de haat hier nu nog groter is geworden .
Je bent niet de enige die dat denkt. Sinds Riemer en Foppe weer terug zijn bij dkv zijn ze weer volop aan de gang om de media, politiek en de provinciale zakenwereld te bewerken en te kneden. De anti SCC lobby van dkv is weer helemaal terug. Maar ik maak me er niet zo druk om. De ommekeer is IN gang gezet. Binnen nu en 5 jaar is de pikorde weer zoals die altijd was en moet zijn.
Citaat van: sunderland op april 05, 2014, 10:27:47
Ik ben duidelijk van mening dat deze hele afgelopen week is geregiseerd door dat smerige dkv .Het is daar naar buitenuit redelijk rustig maar verder gaat het daar niet goed .De sponsoren willen allemaal hierheen .Douwe Egberts bijv wil/wou hier sponsor worden .Dit geouwehoer komt hun heeeel goed uit .Ze hebben er voor gezorgd dat de haat hier nu nog groter is geworden .
Het is volgens mij wel zo dat vooral door de media de volksclubs zoals cambuur en go ahead op dit moment veel positieve aandacht krijgen.wat dat betreft komt dit akkefietje cambuur zeer slecht uit en zeker op dit moment.bij dkv liggen ze ondertussen onder de tafel v h lachen en wijzen met hun vingertje.....zie je wel.
Maar ja wat wil je, de pieken en dalen van cambuur of het voortkabbelende dkv?het is maar net hoe je bent.
Toch vind ik, behalve die idiote bestorming , het wel van karakter tonen dat cambuur in nederland nu wel bekend staat als een club die zegt van.....je moet ons niet piepelen want wij zijn wel cambuur............CAMBUUR LEEUWARDEN!!
Als je voor cambuur bent krijg je nou eenmaal alles er gratis bij dus ook de excessen!
Citaat van: legeips op april 05, 2014, 10:21:08
Nou heb het geprobeerd, maar het snijdt door een groot stuk realiteitszin. Volgens mij is een ieder die cambuur een warm hart toe draagt een supporter. De club heeft toch iets meer nodig dan een paar honderd "die hards"die de club afgelopen week met hun club liefde in diskrediet hebben gebracht.
Als we nacompetitie moeten spelen dan is het niet de schuld van DL, maar van de zogenaamde "echte supporters" Deze figuren realiseren maar half hoeveel gevolgen principes en zogenaamde club liefde gaan krijgen voor onze club.
Nee Cor, het verhaal snijdt geen hout, maar dwars door het hart van onze club.
Daar verschillen we dan van mening. Ik heb het gevoel dat een aantal mensen hier het bestormen van het veld en de dreigementen ( wat ik absoluut afkeur ) gelijktrekken met de wens van heel veel echte supporters om DL meteen op te laten stappen. Wanneer ik het verhaal in de LC lees weet ik zeker dat dkv hier de hand in heeft gehad, ze hebben ons bestuur en zeker vd Belt met de rug tegen de muur gezet. Smakeloos, maar niks nieuws onder de zon van de fossielen van dkv. Bestormen en bedreigen, nee, opstappen ja, en volgens mij komt dat in het verhaal er heel mooi uit
Citaat van: Len Cantello op april 05, 2014, 10:37:39
Je bent niet de enige die dat denkt. Sinds Riemer en Foppe weer terug zijn bij dkv zijn ze weer volop aan de gang om de media, politiek en de provinciale zakenwereld te bewerken en te kneden. De anti SCC lobby van dkv is weer helemaal terug.
Ik heb precies hetzelfde, maar ik baal wel dat het ze weer een beetje gelukt is. Wat was het mooi geweest, wanneer van der Belt had gezegd: Dwight, je kunt dat geld niet laten liggen, dus we accepteren het, maar de cultuur binnen Cambuur staat het niet toe dat je als DKV trainer nog bij ons werkt, kortom we stoppen ermee! Dan hadden we laten zien wie we zijn, zonder de ophef van nu!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2014, 15:36:09
Ik heb precies hetzelfde, maar ik baal wel dat het ze weer een beetje gelukt is. Wat was het mooi geweest, wanneer van der Belt had gezegd: Dwight, je kunt dat geld niet laten liggen, dus we accepteren het, maar de cultuur binnen Cambuur staat het niet toe dat je als DKV trainer nog bij ons werkt, kortom we stoppen ermee! Dan hadden we laten zien wie we zijn, zonder de ophef van nu!
_O_
_O_ x 2
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2014, 15:36:09
Ik heb precies hetzelfde, maar ik baal wel dat het ze weer een beetje gelukt is. Wat was het mooi geweest, wanneer van der Belt had gezegd: Dwight, je kunt dat geld niet laten liggen, dus we accepteren het, maar de cultuur binnen Cambuur staat het niet toe dat je als DKV trainer nog bij ons werkt, kortom we stoppen ermee! Dan hadden we laten zien wie we zijn, zonder de ophef van nu!
Ik heb zelfs de hand kunnen leggen op de orginele tekst van het interview wat daarna plaatsvond:
Dit is een letterlijke weergave van een fictief gesprek tussen Gerald en een journalist
Journalist: Gerald, dat was een zeer opmerkelijk persbericht gisteren. Vertel!
Gerald: Ja dat klopt. Ook wij waren overvallen door het nieuws van Dwight. Dwight had een gesprek aangevraagd over de toekomst. We hoopten natuurlijk dat hij wilde onderhandelen over een langer verblijf bij Cambuur, maar zoals jullie nu ook weten kondigde hij het vertrek naar DKV aan.
Journalist: Kwam dat als een volstrekte verrassing?
Gerald: Nee. Natuurlijk niet. Wij volgen natuurlijk ook de geruchtenstroom die de ronde deed en wij vreesden ook al langer dat er wat zou spelen tussen DKV en Dwight. Maar dat het al zo snel rond zou zijn hadden we niet verwacht.
Journalist: Nemen jullie het Dwight kwalijk?
Gerald: laat ik voorop stellen dat we super tevreden zijn over het werk dat Dwight dit seizoen heeft verricht, hij heeft knetterhard zijn best gedaan. Maar we hebben er altijd op gehoopt dat ie zou blijven. Maar ja, DKV kan op het moment nog iets meer betalen dan wij en we kunnen Dwight op dit punt in zijn carrière niet kwalijk nemen dat hij er op in is gegaan.
Journalist: En toen? Want het seizoen is natuurlijk nog lang niet voorbij en Cambuur zit nog in een heel belangrijke fase?
Gerald: Ja dat klopt. We hebben nog een paar punten nodig. We zijn daar met zijn drieën, met Ype er ook bij, direct over gaan filosoferen. Ik merkte dat Dwight daar al langer bij stil had gestaan. Hij was daar heel eerlijk in. Hij wilde dolgraag met de staf en de spelersgroep het seizoen afmaken. Maar hij gaf ook aan grote twijfels te hebben. Hij refereerde nog aan de laatste derby, waarbij hij diep onder de indruk was van het fanatisme en de beleving van de supporters. Hij had daar, zelfs als professional, van genoten, zei hij. "Ik wil alles doen om met Cambuur het seizoen succesvol af te sluiten, maar wil niemand tegen de schenen schoppen", zei hij. We hebben toen samen de afweging gemaakt.
Journalist: Met als beslissing dat Dwight met onmiddellijke ingang zou stoppen?
Gerald: Ja, dat klopt, dat is er uit gekomen. Na onderling overleg zagen we geen andere uitweg. We wisten dat Dwight veel goodwill bij de supporters gekweekt had dit seizoen, maar dit zou te gevoelig liggen in onze ogen.
Journalist: Dus Dwight stond vanaf het begin achter de beslissing?
Gerald: Ja, zeker. Hij heeft het zelf aangekaart!
Journalist: Er zijn geluiden die zeggen dat jullie het beleid laten maken door de supporters, wat zeg je daarop?
Gerald: Dat vind ik onzin. Wij hebben open overlegd over de situatie die zou ontstaan. Wij weten wat er leeft binnen de club, binnen de supportersgroep, dat is ook wat ons zo sterk maakt. Wij maken het beleid en niet de supporters, maar we maken het beleid wel vóór de supporters! Dat onderscheidt de echte volksclub van een gewone Eredivisie-club.
Journalist: Maar maak je de gevoelens van de supporters dan niet te belangrijk. Hoe belangrijk zijn zij?
Gerald: Wij maken het beleid, niet zij, zoals ik al aangaf. Maar we maken het beleid wel voor de supporters en in de cultuur van de club, de cultuur van Cambuur. En de cultuur van Cambuur zijn de supporters. Cambuur is als een grote familie, waar aanvallend voetbal wordt gespeeld, met een sterke teamgeest en een ijzersterke 12de man. We doen geen concessies qua clubsfeer en ook niet qua spelstijl. We gaan niet een nieuw stadion maken voor de commercie, we bouwen het voor de supporters! En ook Dwight zag in dat zijn overstap, hoe begrijpelijk ook, niet in die Cambuur-cultuur paste. Je kunt als DKV trainer niet bij Cambuur werken!
Journalist: En verwacht je nu nog problemen met de supporters?
Gerald: Nee, die zijn natuurlijk teleurgesteld over de overstap van Dwight, maar ze zullen begrijpen dat we de beste oplossing voor de club hebben gekozen. De supporters blijven achter de club en de spelers staan. Daar ben ik van overtuigd!
Journalist: Bedankt en succes morgen in Utrecht!
Gerald: Graag gedaan!
Wat een topper is die man
fictief gesprek...
Maar het is een topper
Dwight was gister alweer aan het werk voor dkv .Zo zit het DUS
Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 10:49:16
Dwight was gister alweer aan het werk voor dkv .Zo zit het DUS
ja hè hè. opgestapt weet je nog dankzij een stelletje.....
Hoofdstuk cambuur immers definitief afgesloten.
Dwight Lodeweges is votooid verleden tijd!
Gerucht gaat dat Gerald in de belangstelling staat van AZ. Zou een kleine ramp zijn als hij vertrekt. (Bron: Omrop Bynt)
Citaat van: Collingwood op april 11, 2014, 18:56:15
Gerucht gaat dat Gerald in de belangstelling staat van AZ. Zou een kleine ramp zijn als hij vertrekt. (Bron: Omrop Bynt)
Ook iets over spelers toch, Collingwood?
Citaat van: Collingwood op april 11, 2014, 18:56:15
Gerucht gaat dat Gerald in de belangstelling staat van AZ. Zou een kleine ramp zijn als hij vertrekt. (Bron: Omrop Bynt)
Zal wel waar zijn dan, die snuiter kwam de vorige keer ook als eerste met het "dwight" nieuws. Dan wordt hij de opvolger van Gerbrands. We wachten maar weer af. Ik vond hem in de laatste keren dat ik hem naar buiten heb zien treden op zijn minst mat en dat hem allemaal niet zo veel meer kon schelen.
Citaat van: Drumfather SCC op april 11, 2014, 19:04:40
Ook iets over spelers toch, Collingwood?
Ja, vooral gespeculeer.
Alleen rond El Makrini speelt volgens mij wel enige interesse uit Italië. Dat viel uit zijn reactie wel op te maken, hij leek daar ook wel oren naar te hebben (ook logisch gezien de competitie en bijbehorende salaris).
Citaat van: Collingwood op april 11, 2014, 18:56:15
Gerucht gaat dat Gerald in de belangstelling staat van AZ. Zou een kleine ramp zijn als hij vertrekt. (Bron: Omrop Bynt)
Een kleine ramp? :| ;(
Citaat van: DayDreamer op april 11, 2014, 19:41:57
Een kleine ramp? :| ;(
Ik wilde niet meteen al te dramatisch doen :P.
Citaat van: Harry L. op april 11, 2014, 19:08:07
Zal wel waar zijn dan, die snuiter kwam de vorige keer ook als eerste met het "dwight" nieuws. Dan wordt hij de opvolger van Gerbrands. We wachten maar weer af. Ik vond hem in de laatste keren dat ik hem naar buiten heb zien treden op zijn minst mat en dat hem allemaal niet zo veel meer kon schelen.
Het interview met vd belt in de vi schetst een ander beeld.. Heb alle vertrouwen in hem!
Citaat van: nulachtenvieftig op april 11, 2014, 20:06:39
Het interview met vd belt in de vi schetst een ander beeld.. Heb alle vertrouwen in hem!
Niets zo onvoorspelbaar als de voetballerij. Een ton meer per jaar kan een visie/doel snel doen veranderen.
Genoeg moois wacht op 'vercambuurde' directeur
Vertrek naar AZ speelt op dit moment niet voor Van den Belt
Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.
"Want we zijn er nog niet. Maar zijn wel erg dichtbij. Het zou zo mooi zijn, lijfsbehoud. Ik gun het iedereen binnen de club enorm", meldt Van den Belt, die nog spanning proeft in de strijd tegen degradatie, maar uitgaat van een goede afloop. "Zeker als je zou verliezen. Maar NAC en RKC die elkaar nog treffen in de volgende speelronde, dat kan ook helpen."
Bij lijfsbehoud wacht SC Cambuur een nieuwe uitdaging. Is zij dan in staat om contracten van bepalende spelers te verlengen? En hoe zit het met Van den Belts eigen toekomst. De geruchten dat AZ hem wil als opvolger van Toon Gerbrands (in beeld bij PSV) zijn er. "Als je gevraagd zou worden en het is ook financieel een stap vooruit, kun je er over nadenken. Het is alleen wel zo dat ik 'vercambuurd' ben", reageert de bestuurder. "We bouwen met z'n allen aan iets moois. Er zijn nog veel uitdagingen: een nieuw stadion, de club eens drie jaar achterelkaar in de Eredivisie houden. Er is genoeg moois te doen."
Citaat van: Marc S op april 12, 2014, 13:28:27
Genoeg moois wacht op 'vercambuurde' directeur
Vertrek naar AZ speelt op dit moment niet voor Van den Belt
Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.
"Want we zijn er nog niet. Maar zijn wel erg dichtbij. Het zou zo mooi zijn, lijfsbehoud. Ik gun het iedereen binnen de club enorm", meldt Van den Belt, die nog spanning proeft in de strijd tegen degradatie, maar uitgaat van een goede afloop. "Zeker als je zou verliezen. Maar NAC en RKC die elkaar nog treffen in de volgende speelronde, dat kan ook helpen."
Bij lijfsbehoud wacht SC Cambuur een nieuwe uitdaging. Is zij dan in staat om contracten van bepalende spelers te verlengen? En hoe zit het met Van den Belts eigen toekomst. De geruchten dat AZ hem wil als opvolger van Toon Gerbrands (in beeld bij PSV) zijn er. "Als je gevraagd zou worden en het is ook financieel een stap vooruit, kun je er over nadenken. Het is alleen wel zo dat ik 'vercambuurd' ben", reageert de bestuurder. "We bouwen met z'n allen aan iets moois. Er zijn nog veel uitdagingen: een nieuw stadion, de club eens drie jaar achterelkaar in de Eredivisie houden. Er is genoeg moois te doen."
_O_ :scc _O_
Citaat van: Marc S op april 12, 2014, 13:28:27
Genoeg moois wacht op 'vercambuurde' directeur
Vertrek naar AZ speelt op dit moment niet voor Van den Belt
Handhaving in de Eredivisie, na de promotie van vorig seizoen schrijft SC Cambuur bij winst op Vitesse een nieuw hoofdstuk in haar succesverhaal. Voor algemeen directeur Gerald van den Belt zou het de bekroning zijn op vijf jaar ontzettend hard werken. De beleidsbepaler zag de geel-blauwen in die periode sportief, financieel en organisatorisch sprongen maken. In het Friesch Dagblad rekent hij zich echter niet rijk.
"Want we zijn er nog niet. Maar zijn wel erg dichtbij. Het zou zo mooi zijn, lijfsbehoud. Ik gun het iedereen binnen de club enorm", meldt Van den Belt, die nog spanning proeft in de strijd tegen degradatie, maar uitgaat van een goede afloop. "Zeker als je zou verliezen. Maar NAC en RKC die elkaar nog treffen in de volgende speelronde, dat kan ook helpen."
Bij lijfsbehoud wacht SC Cambuur een nieuwe uitdaging. Is zij dan in staat om contracten van bepalende spelers te verlengen? En hoe zit het met Van den Belts eigen toekomst. De geruchten dat AZ hem wil als opvolger van Toon Gerbrands (in beeld bij PSV) zijn er. "Als je gevraagd zou worden en het is ook financieel een stap vooruit, kun je er over nadenken. Het is alleen wel zo dat ik 'vercambuurd' ben", reageert de bestuurder. "We bouwen met z'n allen aan iets moois. Er zijn nog veel uitdagingen: een nieuw stadion, de club eens drie jaar achterelkaar in de Eredivisie houden. Er is genoeg moois te doen."
Klinkt leuk, maar als AZ komt en die biedt een ton meer aan salaris dan is v/d Belt wel vertrokken. En ik kan hem geen ongelijk geven. Voor Cambuur zou het echt een enorme aderlating zijn!
Citaat van: NRG op april 12, 2014, 14:44:16
Klinkt leuk, maar als AZ komt en die biedt een ton meer aan salaris dan is v/d Belt wel vertrokken. En ik kan hem geen ongelijk geven. Voor Cambuur zou het echt een enorme aderlating zijn!
Je kan het ook zien als dat hij niet zomaar vertrekt. Kan hij echter vors meer verdienen dan wel.
Ik weet niet wie zijn salaris bepaalt maar hij mag van mij best 25 euro per maand erbij, NETTO :devil :devil :devil :devil
Citaat van: Eewal op april 12, 2014, 14:59:18
Ik weet niet wie zijn salaris bepaalt maar hij mag van mij best 25 euro per maand erbij, NETTO :devil :devil :devil :devil
Het kan jou echt geen ruk schelen dat we dan failliet gaan hè! :devil
Citaat van: Lore op april 12, 2014, 15:01:49
Het kan jou echt geen ruk schelen dat we dan failliet gaan hè! :devil
_O_
Dit tweet Arno Vermeulen net:
AZ ver gevorderd met aantrekken nieuwe trainer. Volgende week wordt sowieso nieuws verwacht over belangrijke functies binnen de club. #az
belangrijke functies? hoop geen gerald..
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
Had niet anders verwacht dat het bij die gierbeffers vandaan kwam.
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
:R :R
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
Nou daar heeft meneer le coque dan maar mooi 2 dagen pret van gehad. Ik hoop dat die er lekker op geslapen heeft. l0l
:0=ONTWAAKT DIENT U MIJ TE VREZEN
Dat is alweer te zien aan die fiene rotstreken die ze daar uit proberen te halen
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
:wall :zucht :R
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
Zal me niets verbazen. Zijn een stel smeerlappen daar.
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
KLOPT!
Bevestigt wat velen al vermoeden. Waarom niet eens keihard terug slaan en dit verhaal onder de aandacht brengen van de landelijke pers?
Gerbrands gaat weg bij AZ volgens VI. Hopelijk laten ze Gerald met rust...
Citaat van: Cor op april 14, 2014, 11:42:44
Bevestigt wat velen al vermoeden. Waarom niet eens keihard terug slaan en dit verhaal onder de aandacht brengen van de landelijke pers?
Waarom wel? Wat hebben wij te winnen? Het gaat gewoon ontkent worden door DKV en het wordt erg ordinair. Het verstandigste lijkt mij om ons volledig te focussen op de toekomst. Dit hoofdstuk is afgesloten
Citaat van: Lore op april 14, 2014, 11:55:13
Waarom wel? Wat hebben wij te winnen? Het gaat gewoon ontkent worden door DKV en het wordt erg ordinair. Het verstandigste lijkt mij om ons volledig te focussen op de toekomst. Dit hoofdstuk is afgesloten
Deze onfrisse praktijken die PSV overigens in de jaren 80 ook toepasten zijn niet illegaal, dus zal de media hier niks mee gaan doen. Dat deze praktijken moreel verwerpelijk zijn is een ander verhaal, alleen zal de Geeuwarder bijvoorbeeld hier geen aandacht aan schenken. Net zomin als de boefjes die in Arnhem los wouden gaan, wordt angstvallig onder de pet gehouden dankzij Skriemer en Floppe
Citaat van: Cor op april 14, 2014, 11:42:44
Bevestigt wat velen al vermoeden. Waarom niet eens keihard terug slaan en dit verhaal onder de aandacht brengen van de landelijke pers?
Niet meer druk over maken. De media is dat gedoe al lang weer vergeten. De overwinning tegen Vitesse is nu actueel, morgen ook al niet meer.
Citaat van: Collingwood op april 14, 2014, 11:50:00
Gerbrands gaat weg bij AZ volgens VI. Hopelijk laten ze Gerald met rust...
Inmiddels ook bevestigd door AZ. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de opvolger (niet Van den Belt) bekendmaken.
Citaat van: sunderland op april 14, 2014, 10:13:44
Zet dit even onder dit topic omdat vd belt hier veel gedonder mee heeft gehad ; Ik heb gisteren gehoord rechtstreeks uit het bestuur van cambuur dat de Heer Foppe de Haan hemzelf maandagmrgn 2 weken terug de gene is geweest die met opzet naar buiten heeft gebracht dat ze daar rond waren met dwight .De viespeuk was de opmars van cambuur een beetje zat ookal omdat dkv veel sponsors aan ons verliest . Deze bron is betrouwbaar
Was te verwachten. We zijn sterker gebleken dan dit achterbaks gedoe! Mooi laten gaan en verder negeren dat sootsje. (En nog twee keer winnen en dan...)
oei ik vrees met grote vrezen dat we van den belt kwijt gaan raken
Hij is hier nog niet klaar met zijn taak.
Dus nee...zie hem hier niet weggaan.
Citaat van: peter op april 14, 2014, 15:16:26
Hij is hier nog niet klaar met zijn taak.
Dus nee...zie hem hier niet weggaan.
nou ik wel om € 1000.- zal hij het misschien niet doen maar wel als dat bedrag € 5000.- in de maand meer word
Heeft er nog iemand een heel sterk, groot slot; vastketenen aan het stadion die man. Zou mokerslag zijn voor scc als Gerald vertrekt
Journalisten spraken zaterdagavond ook al over een vertrek na AZ...
Waar rook is is .....
voorbeeld hoef ik niet te nomen denk ik? Iet met DKV en Dwight
Tja... vd Belt oogst veel lof, AZ zoekt zo'n persoon. 1+1 is 2... Dan is het logisch dat het journaille meteen die link legt.
Deze man moet een stadiongebod voor het leven hebben..
Bron FCupdate
Het is opvallend dat ook Adriaanse in verband gebracht wordt met AZ. Het is echter niet duidelijk wat voor rol de club uit Alkmaar voor ogen heeft voor hem. Wellicht wil AZ het naderende vertrek van algemeen directeur Toon Gebrands deels opvangen. Charles van Commenée, Robert Eenhoorn en Marc Lammers worden overigens genoemd als mogelijke opvolgers van het PSV-target.
Geen Van den Belt volgens Fcupdate :thumbsup
Citaat van: Sakas op april 16, 2014, 10:00:38
Bron FCupdate
Het is opvallend dat ook Adriaanse in verband gebracht wordt met AZ. Het is echter niet duidelijk wat voor rol de club uit Alkmaar voor ogen heeft voor hem. Wellicht wil AZ het naderende vertrek van algemeen directeur Toon Gebrands deels opvangen. Charles van Commenée, Robert Eenhoorn en Marc Lammers worden overigens genoemd als mogelijke opvolgers van het PSV-target.
Geen Van den Belt volgens Fcupdate :thumbsup
_O_ _O_
Citaat van: Sakas op april 16, 2014, 10:00:38
Bron FCupdate
Het is opvallend dat ook Adriaanse in verband gebracht wordt met AZ. Het is echter niet duidelijk wat voor rol de club uit Alkmaar voor ogen heeft voor hem. Wellicht wil AZ het naderende vertrek van algemeen directeur Toon Gebrands deels opvangen. Charles van Commenée, Robert Eenhoorn en Marc Lammers worden overigens genoemd als mogelijke opvolgers van het PSV-target.
Geen Van den Belt volgens Fcupdate :thumbsup
Jaaaaaa! Uitgesloten dat v/d Belt naar AZ zal gaan!
Immers, FC Update heeft het altijd goed:)
Citaat van: Timmie op april 16, 2014, 12:27:00
Immers, FC Update heeft het altijd goed:)
:_schater :_schater Ik vaar ook altijd blindelings op FC Update en voor het wereldnieuws natuurlijk op de Telegraaf!
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 14:49:08
:_schater :_schater Ik vaar ook altijd blindelings op FC Update en voor het wereldnieuws natuurlijk op de Telegraaf!
Vooral het kopje 'Privé' heb ik hoog op m'n vertrouwenslijstje staan.;-)
Citaat van: Lore op april 16, 2014, 14:49:08
:_schater :_schater Ik vaar ook altijd blindelings op FC Update en voor het wereldnieuws natuurlijk op de Telegraaf!
Hebben soccernews en voetbalprimeur dit heuglijke nieuws al gemeld? Eerder geloof ik er nog niks van
Gerald van den Belt blikt vooruit op nieuw seizoen Cambuur
Leeuwarden
LEEUWARDEN – Algemeen directeur Van den Belt kan terugkijken op een fantastisch seizoen in zowel sportief als financieel opzicht. Ook komend seizoen mogen de supporters veel van Cambuur verwachten.
,,Na die 4-3 zege op Vitesse dacht ik maar aan een ding: 'Nu moeten we er ook minimaal drie jaar in blijven'. Dat is mijn ultieme droom. Daar moet je beleid op maken en daar hoort het genereren van meer inkomsten bij. Het spelersbudget moet 30% omhoog. Met extra opbrengsten uit de kaartverkoop en sponsoring moet dat gaan lukken. Bovendien kunnen we uit de tv-gelden 150.000 euro méér tegemoet zien."
Waaraan wordt het extra geld voor het spelersbudget besteed?
,,Een stevige kern van de huidige spelersgroep moet intact blijven, dat kost geld. Als we de contracten van bijvoorbeeld de spelers die tot en met volgend seizoen aan ons verbonden zijn met een jaar meer willen verlengen moet daar 'iets tegenover staan'. Daarnaast verwacht ik dat er in het tweede jaar eredivisie meer kwaliteit nodig is om erin te blijven. We moeten natuurlijk ook op zoek naar nieuwe spelers."
Liever spelers houden dan verkopen dus?
,,Verlengen is het mooist. We hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren."
Vaste krachten, maar tevens huurlingen van de traditionele top-drie, Manu, Ritzmaier en Lukoki zien we zeker niet meer terug?
,,Van die drie denk ik dat alleen voor Jody Lukoki geldt dat er een hele kleine kans is dat we hem terug gaan zien. Maar verwacht daar niet teveel van. Ik denk aan een kans van een procent of tien."
Wat kun je zeggen over de status van de overige huurlingen?
,,Over Bob Schepers kan ik heel duidelijk zijn: Bij handhaving ging (na Vitesse dus) automatisch in dat hij volgend seizoen bij ons zou blijven spelen. Wat er met Van Moorsel en Van Boxel gaat gebeuren is nog onduidelijk."
De spelers met aflopend contract, hoe zit het daar mee?
,,We hebben de opties van Christovao, Van Brakel, Coremans en De Vries niet gelicht maar dat betekent niet dat ze helemaal uit beeld zijn. Voor de Graaf geldt dat hij volgend seizoen naar Spakenburg verkast. Met Ogbeche en Pereira gaan we in ieder geval eens goed om tafel zitten."
Wanneer wordt bekend wie als technisch manager wordt aangesteld?
,,We zitten in de afrondende fase. Ik doe daar voor nu verder geen mededelingen over maar die invulling kan best eens heel snel tot stand komen."
Tot slot. Wat was nu feitelijk de begroting waar afgelopen seizoen mee is gewerkt en hoe ziet deze er straks uit?
,,Zeseneenhalf miljoen, waarvan een half miljoen winst. Volgend seizoen gaat de totale begroting opnieuw omhoog, hoeveel dat precies zal zijn hopen we zo snel mogelijk in kaart te hebben, maar zoals gezegd willen we daarbinnen rond de 30 procent meer kunnen besteden aan het spelersbudget. Van elke euro extra -met de nadruk op extra- die we uiteindelijk meer weten te genereren dan we vooraf verwachten zal driekwart naar datzelfde spelersbudget gaan."
Tekst: Henk Albers
- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36738/vooruitblik-op-nieuwe-seizoen-cambuur/#sthash.Thv4so9S.dpuf
Citaat van: Marc S op april 21, 2014, 13:59:26
,,Verlengen is het mooist. We hebben de luxe dat we financieel lucht hebben hetgeen betekent dat we niet zomaar even spelers gaan verkopen. Handhaving gaat in zekere zin dus vóór de financiën. De druk van het negatief eigen vermogen is nagenoeg weg: we kunnen deze namelijk over een langere periode van acht tot tien jaar uitsmeren."
Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!
Dat kan wel maar dan vlieg je er het komende jaar direct uit. Lijkt me volkomen logisch wat vd Belt schetst.
Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55
Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!
Wij hebben volgens mijn een negatief eigen vermogen van 3mln. Uitsmeren over 10 jaar betekent nog steeds dat je een operationeel resultaat van 300k moet halen. Dat is al fors!
Ik heb het natuurlijk ook liever sneller, maar ik denk dat dat dan uit transfers moet komen
Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55
Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!
hou eens op! Met elke keer die uitroeptekens!
Citaat van: SCC-J op april 21, 2014, 15:03:00
hou eens op! Met elke keer die uitroeptekens!
!!!!! l0l
Citaat van: Lore op april 21, 2014, 14:51:30
Wij hebben volgens mijn een negatief eigen vermogen van 3mln. Uitsmeren over 10 jaar betekent nog steeds dat je een operationeel resultaat van 300k moet halen. Dat is al fors!
Ik heb het natuurlijk ook liever sneller, maar ik denk dat dat dan uit transfers moet komen
Spelers verkopen. En doorselecteren. Dat levert zowel sportief als financieel het meest op. Die tien jaar kan met het huidige beleid zo maar eens vijf of zes jaar worden. Zeker als we snel naar een nieuw stadion gaan en er commercieel ook meer binnengehaald gaat worden.
|:)
Stuk van van der Belt gelezen over Technisch manager, wordt volgende week misschien bekent gemaakt. Net op FOX gesprek voor het duel Willem II -Telstar met Marcel Keizer, ik ga wat anders doen vertelde hij, wordt volgende week denk ik wel bekend gemaakt........zou hij de nieuwe T M worden?
Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55
Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!
Als vd Belt 10 jaar bij Cambuur blijft heb ik wel vertrouwen dat Cambuur zich daar aan houdt... maar anders..
Wat levert deze man een mooi werk hier in Leeuwarden.
Wederom een verrassing uit de hoge hoed getoverd, benieuwd wat er nog meer volgt.
Keep on going GvdB!!!! |:)
Citaat van: veroen op mei 01, 2014, 13:07:12
Wat levert deze man een mooi werk hier in Leeuwarden.
Wederom een verrassing uit de hoge hoed getoverd, benieuwd wat er nog meer volgt.
Keep on going GvdB!!!! |:)
Levert mooi werk inderdaad, maar zoals hij zal al aangaf deze komt uit de hoed van Marcel Keizer!
Citaat van: YellowBlue op mei 02, 2014, 14:59:00
Levert mooi werk inderdaad, maar zoals hij zal al aangaf deze komt uit de hoed van Marcel Keizer!
Het werk van Gerald is gewoon goed geweest afgelopen seizoen, ben benieuwd wat er allemaal nog meer uit de hoge hoed van Marcel komt.
Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!
Mooi zo!
bedoel je robert eenhoorn ms?
die komt uit de honkbalwereld.
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 22:09:02
Mooi zo!
bedoel je robert eenhoorn ms?
die komt uit de honkbalwereld.
Klopt, dat is hem.
Mooi met die kaastengels van onze Gerald afblieve
Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 22:06:57
Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!
Nu al de belangrijkste transfer voor Cambuur van deze zomer!
Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 22:06:57
Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!
VI meldt dit nu als voldongen feit. Eenhoorn wordt na het weekend officieel aangesteld.
Citaat van: Lore op mei 05, 2014, 09:42:27
Nu al de belangrijkste transfer voor Cambuur van deze zomer!
Eigenlijk te gek voor woorden, maar je hebt helemaal gelijk. :)
"Als we vorig jaar nummer vier konden halen, waren we al blij bij Cambuur"
Auteur: Tom Brouwer
30 Mei 2014 om 16:35
Gerard van den Belt, algemeen directeur van SC Cambuur, is zeer te spreken over de nieuwe spelers die tot nu toe zijn gehaald. De club uit Friesland handelde de afgelopen periode slagvaardig en heeft met Sander van der Streek, Etiënne Reijnen, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch en Furdjel Narsingh al vijf nieuwe spelers binnen.
De directeur ziet een groot verschil met vorig seizoen, toen Cambuur net gepromoveerd was uit de Jupiler League. "Vorig jaar maakten we een lijstje met een top-vijf van spelers. Als we dan nummer vier konden strikken, waren we al blij. Toen begonnen we de voorbereiding met zestien, zeventien man. Daarover heb ik me wel eens zorgen gemaakt", vertelt Van den Belt aan de Leeuwarder Courant.
Cambuur had overigens niet alleen succes. De Eredivisionist probeerde namelijk ook Xander Houtkoop en Erik Falkenburg binnen te halen, maar beide spelers kozen voor een overstap naar een andere club. Houtkoop vertrok namelijk naar ADO Den Haag, terwijl Falkenburg de overstap maakte naar NAC Breda.
Bron: soccernews (http://www.soccernews.nl/news/254633/Als_we_vorig_jaar_nummer_vier_konden_halen,_waren_we_al_blij_bij_Cambuur#ixzz33E9NPW58)
Begint te kriebelen, dus kom maar op met een aantal namen meneer van den Belt!
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Het is nog maar begin juli, transfer markt is net open, je moet ook geen paniek aankopen willen doen.
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Volgens mij bist dou de enige angsthaas hier! ;)
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Transferwindow is 4 dagen open! Rustig aan. Er is geld vanuit Leeuwin/VdLaan, we zijn er met een jaar met bij vlagen supervoetbal ingebleven... HET. KOMT. GOED! |:)
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(
:_schater :0= WOKKIEIEIEIEIEIE!!! Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Citaat van: Montana op juli 05, 2014, 09:38:30
Volgens mij bist dou de enige angsthaas hier! ;)
wust finaal de gek aanstoken als supporter zijnde maar dat dringt kennelijk nog niet tot je door.
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:28:43
wust finaal de gek aanstoken als supporter zijnde maar dat dringt kennelijk nog niet tot je door.
Nee dat dringt idd niet tot mij door...:O
Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:28:43
wust finaal de gek aanstoken als supporter zijnde maar dat dringt kennelijk nog niet tot je door.
Zou niet weten op welke manier de supporters de gek aangestoken worden, er is duidelijk gezegt als hij voor de juiste prijs weg mocht.. En wat wil je anders een ontevreden speler in je selectie die volgend jaar niks meer waard is?
Cambuur haald spelers uit de jupilerleague(en transfervrij), subtoppers(Groningen en Utrecht bv) kopen ze van Cambuur en de subtop wordt leeg gekocht door de nationale topclubs en die worden door buitenlandse clubs leeg gekocht... zo werkt het al jaren en dat zal nooit veranderen...
Het is nu zaak dat de juiste vervangers worden gehaald voor de spelers die zijn vertrokken en daar heb ik alle vertrouwen in...
Citaat van: grijskijker op juli 05, 2014, 16:22:56
Zou niet weten op welke manier de supporters de gek aangestoken worden, er is duidelijk gezegt als hij voor de juiste prijs weg mocht..
Om vervolgens lekker transparant naar de supporters te zwijgen over de hoogte van de transfersom. Worden we weer de gek aan gestoken!
Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 14:30:44
Om vervolgens lekker transparant naar de supporters te zwijgen over de hoogte van de transfersom. Worden we weer de gek aan gestoken!
Ik ben al jarenlang supporter van jou! Wil je me, uit het oogpunt van transparantie, even doorgeven hoeveel geld je op je spaarrekening hebt en wat je netto maandsalaris is?
De club is van ons allemaal! Financiële transparantie is niets te veel gevraagd, lijkt mij. Of zijn supporters voor de bvo alleen maar tribunevulling en kassavullers?
Ik denk dat we allemaal nog wat harder moeten schoppen zodat we binnenkort weer eens een Ritske Merkus kunnen verwelkomen...
Citaat van: 0517 op juli 06, 2014, 15:34:08
Ik denk dat we allemaal nog wat harder moeten schoppen zodat we binnenkort weer eens een Ritske Merkus kunnen verwelkomen...
Beetje kritiek is nooit verkeerd. Houd je scherp.
Citaat van: Eewal op juli 06, 2014, 15:09:34
Ik ben al jarenlang supporter van jou! Wil je me, uit het oogpunt van transparantie, even doorgeven hoeveel geld je op je spaarrekening hebt en wat je netto maandsalaris is?
:_schater Spijker op zijn kop!
Ah, we zitten weer in het tijdperk waar wantrouwen de boventoon voert. GvdB is niemand verantwoording verschuldigd. De uitspraken die onze directie doet hebben niks met beloftes te maken gehad, dat is gewoon het spel in de onderhandelingspositie. De deal was (als de Leeuw kon komen) al lang rond geweest; dat is ook duidelijk geweest. Dus dat vdL wel degelijk mocht vertrekken was ook al langer duidelijk toch?
Niks is met zekerheid te stellen. Vandaag wordt er mooi weer voorspeld voor morgen, morgen regent het. Zo gaat het leven jongens. Wen er aan.
Ik heb alle vertrouwen in de versterkingen die zijn gehaald en dat de gaten die er liggen passend worden ingevuld.
Citaat van: Eewal op juli 06, 2014, 15:09:34
Ik ben al jarenlang supporter van jou! Wil je me, uit het oogpunt van transparantie, even doorgeven hoeveel geld je op je spaarrekening hebt en wat je netto maandsalaris is?
Vind het een vreemde vergelijking. Sluit me dan ook aan bij de reactie van Len Cantello. Maar jij als jarenlange supporter mag op de open dag best een handtekening van me. Kost je wel een tray bier :y
Citaat van: dizzhead op juli 06, 2014, 17:13:31
Ah, we zitten weer in het tijdperk waar wantrouwen de boventoon voert. GvdB is niemand verantwoording verschuldigd. De uitspraken die onze directie doet hebben niks met beloftes te maken gehad, dat is gewoon het spel in de onderhandelingspositie. De deal was (als de Leeuw kon komen) al lang rond geweest; dat is ook duidelijk geweest. Dus dat vdL wel degelijk mocht vertrekken was ook al langer duidelijk toch?
Niks is met zekerheid te stellen. Vandaag wordt er mooi weer voorspeld voor morgen, morgen regent het. Zo gaat het leven jongens. Wen er aan.
Ik heb alle vertrouwen in de versterkingen die zijn gehaald en dat de gaten die er liggen passend worden ingevuld.
Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.
Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 19:26:59
Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.
Als een nieuwe speler of de club van de nieuwe speler weten
Hoeveel er binnen is gekomen dan wordt de onderhandelingspositie van Cambuur niet beter
Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 19:26:59
Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.
Kan het wel begrijpen, ook ik zou graag zien hoeveel geld we hiervoor hebben gekregen, maar als een club of speler weet hoeveel geld je binnen hebt gehaald kan dat de onderhandelings positie flink verzwakken. Dan kunnen ze namelijk ze zogenaamde kaarten inzien, dat wil je niet.
Ik denk dat een goede oplossing zou kunnen zijn dat het na het sluiten van de transfermarkt bekend word gemaakt. Dan heeft dat minder invloed.
Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 19:26:59
Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.
Ik begrijp je wens tot mee info wel, ik wil het zelf eigenlijk ook wel weten.
Echter moet je je ook realiseren dat we financieel nog steeds in een positie verkeren waar elke publieke informatie over transfersommen e.d. van ongunstige invloed kan zijn mbt bijvoorbeeld de druk vanuit schuldeisers. Dit heeft dan weer invloed op het te herinvesteren bedrag. Als je dergelijke getallen wat onder de radar houdt, kun je binnen je begroting gewoon aan je renteverplichtingen voldoen en mogelijk meer ruimte overhouden voor herinvesteringen. Geen onnodig gedoe met schuldeisers die een extra afbetaling willen o.i.d.. Zo zullen er nog wel voorbeelden te noemen zijn om het stil te houden. Het is toch een apart wereldje dat voetbal. Bij het naar buiten brengen van info, kan dit als invloed op schuldeisers, sponsoren, supporters, andere clubs echt grote gevolgen hebben op je onderhandelingspositie.
Citaat van: Ronnie tng op juli 06, 2014, 19:26:59
Mijn opmerking heeft niets met wantrouwen te maken, laat ik dat even voorop stellen. Wel ben ik van mening dat dit soort dingen prima met de achterban gedeeld kunnen worden. We mogen trots zijn dat er spelers uit Leeuwarden weg worden gekocht, maar dat geheimzinnige gedoe over transfers vind ik persoonlijk onzin.
http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-test-nijholt-en-is-vijf-ton-rijker.htm
Nu blijft 'rond de half miljoen' een beetje schimmig, 4 of 6 ton?
Ik begrijp heel goed wat jullie zeggen en in sommige gevallen is dat ook zo. Echter zie ik het met dit soort transfers wel wat anders. Wij zullen nooit tonnen die we ophalen met een transfer volledig in de selectie steken. Transfersommen zullen waarschijnlijk niet betaald worden en naar alle waarschijnlijkheid worden spelers gezocht die op de 1 of andere manier zich zelf op de kaart willen spelen.
Ik heb het idee dat er niet over gepraat wordt vanwege de laagte van het bedrag. Als die 5 ton klopt, wat VI aangeeft... Heb je je centrale (top) duo voor ongeveer een miljoen verkocht. :|
Citaat van: Ronnie tng op juli 07, 2014, 08:24:10
Ik begrijp heel goed wat jullie zeggen en in sommige gevallen is dat ook zo. Echter zie ik het met dit soort transfers wel wat anders. Wij zullen nooit tonnen die we ophalen met een transfer volledig in de selectie steken. Transfersommen zullen waarschijnlijk niet betaald worden en naar alle waarschijnlijkheid worden spelers gezocht die op de 1 of andere manier zich zelf op de kaart willen spelen.
Ik heb het idee dat er niet over gepraat wordt vanwege de laagte van het bedrag. Als die 5 ton klopt, wat VI aangeeft... Heb je je centrale (top) duo voor ongeveer een miljoen verkocht. :|
VI is meestal (90% zeker) goed geinformeerd..
5 ton is een mooi bedrag voor een speler die een jaar ervoor niks tot weinig waard was en gratis is gekomen
Citaat van: grijskijker op juli 07, 2014, 08:28:05
VI is meestal (90% zeker) goed geinformeerd..
5 ton is een mooi bedrag voor een speler die een jaar ervoor niks tot weinig waard was en gratis is gekomen
Vorig jaar was hij minder waard omdat je nog niet wist of hij het eredivisie niveau aankon of niet. Dat heeft hij nu een jaar lang laten zien. Dan vind ik 5 ton wat weinig, al is die 5 ton inderdaad wel pure winst.
Citaat van: Ronnie tng op juli 07, 2014, 08:31:01
Vorig jaar was hij minder waard omdat je nog niet wist of hij het eredivisie niveau aankon of niet. Dat heeft hij nu een jaar lang laten zien. Dan vind ik 5 ton wat weinig, al is die 5 ton inderdaad wel pure winst.
En met 5 ton kan Cambuur veel doen, zelfs met een deel daarvan kan Cambuur veel doen..
Citaat van: Ronnie tng op juli 07, 2014, 08:31:01
Vorig jaar was hij minder waard omdat je nog niet wist of hij het eredivisie niveau aankon of niet. Dat heeft hij nu een jaar lang laten zien. Dan vind ik 5 ton wat weinig, al is die 5 ton inderdaad wel pure winst.
Het heeft toch ook met het salaris van Van der Laan te maken? Cambuur betaalt lage salarissen voor eredivisiebegrippen en dat is, samen met de resterende contractduur, de basis van de hoogte van de afkoopsom. Als je je dan heel erg star opstelt kan een speler een arbitragezaak aanspannen en zal hij waarschijnlijk winnen.
5 ton in in ieder geval 5x het jaarsalaris van Martijn (waarschijnlijk meer) en dat lijkt mij een hele goede deal. Gewoon zorgen dat er een nieuwe speler komt die weer beter wordt en waar wij weer geld voor gaan vangen!
LEEUWARDEN – Vorig jaar werden noodzakelijkerwijs allerlei aanpassingen in en rondom het stadion aangebracht opdat Cambuur over een eredivisiewaardig onderkomen kon beschikken. Meest in het oog springend was de aanleg van het kunstgrasveld. Tevens professionaliseerde Cambuur de organisatie. Algemeen directeur blikt in onderstaand interview vooruit op het aankomende seizoen.
Zijn zowel het huidige onderkomen als de organisatie ook dit seizoen weer naar een hoger plan getild?
,,Jazeker. Ondanks dat we zo snel mogelijk naar een nieuwe locatie willen en het liefst dáár alle euro's in willen steken moet het hier zolang het nog duurt wel leefbaar blijven voor de sponsoren en de supporters. Onlangs is de centrale entree van het stadion bijvoorbeeld flink opgeknapt. We blijven dus vernieuwen. Wat de organisatie aangaat springt de benoeming van Marcel Keizer als Technisch Manager daar absoluut uit. We zijn wat het professionaliseren van de club in algemene zin betreft inmiddels al in de middenmoot van de eredivisie terecht gekomen."
Het realiseren van extra tribuneplaatsen. Hoe staat dat ervoor?
,,Staat nog altijd op de rol. Daar gaat helaas tijd overheen. Vergunningen daarvoor als ook de uiteindelijke realisatie laten nog even op zich wachten. We mikken -zoals wellicht al bekend was- op driehonderd stoeltjes meer."
Een nieuwe spelersbus?
,,Ja. We hebben 'iets meer vet op de botten'. Het is een luxe dat ook daarin een verbeterslag kan worden gemaakt. De oude bus kende na jaren van trouwe dienst toch steeds meer gebreken. Je moet je voorstellen dat kleine dingetjes zoals een vaak niet werkende airco best vervelend zijn als het gaat om een verre uitwedstrijd tijdens redelijk warm weer. Op een gegeven moment moet je dan afscheid nemen en kiezen voor iets hagelnieuws. Daar kunnen we de komende jaren mooi mee vooruit. Onze chauffeur keek tegen bijna een miljoen aan op de kilometerteller en hij krijgt er letterlijk nul komma nul voor terug. Heerlijk om op die manier een miljoen km gedag te zeggen."
Met wat voor begroting wordt dit seizoen gewerkt?
,,Die is net als vorig seizoen weer omhoog gegaan. Toen was het 6.5 miljoen en nu zal deze 7 miljoen zijn."
Hoe kijk je tegen de huidige selectie aan?
,,Die staat er best goed voor. Natuurlijk hopen we zo snel nog mogelijk de laatste paar versterkingen binnen te halen. Ik verwacht niet dat we tussen nu en het sluiten van de transferperiode spelers gaan verkopen. Ik sluit echter niet uit dat iemand gaat worden verhuurd."
Waar ben je het meest tevreden over?
,,Ik wil daar graag over kwijt dat de werksfeer buitengewoon goed is binnen de club. Binnen alle geledingen zijn we een hecht team. Niemand vindt zich belangrijker dan een ander en laat staan dan de club. In de voetballerij kan het buitengewoon nadelig zijn als ego's de boventoon gaan voeren. Dat is 'killing'. Gelukkig hebben we dat hier niet en hopelijk blijft dat zo."
Waarom gaat Cambuur zich opnieuw handhaven?
,,Vooropgesteld dat dat lukt. Is het niet alleen zo dat we de doelstelling dan hebben behaald maar eigenlijk realiseren we dan een soort 'achtste wereldwonder'. Drie seizoenen achtereen in de eredivisie spelen is immers nooit eerder gelukt. Het zal heus niet vanzelfsprekend zijn dat we boven de streep eindigen. Verrassingen heb je elk seizoen weer. De drie promovendi (Willem II, Dordecht en Excelsior) gaan vast niet alle drie onderaan eindigen. Omgekeerd kunnen ook meer gevestigde teams het moeilijk gaan krijgen. Ik vind dat bijvoorbeeld NAC, Heracles en Heerenveen hun betere spelers zijn kwijtgeraakt. Wat onszelf aangaat denk ik dat het heel moeilijk gaat worden om thuis weer tien zeges te boeken. Die score van vorig seizoen was in de goede zin van het woord 'abnormaal'. Daarentegen hoop ik dat er op vreemde bodem eindelijk eens brutaler gaat worden gespeeld en we daar dus een paar keer de volle buit gaan pakken. Dat wij voetballen met een gedachte zal ons -naar ik hoop- ook dit jaar de nodige punten opleveren. Ik geloof heus dat spelersmateriaal heel bepalend is maar zeker niet allesbepalend. Naar mijn idee is de inbreng van een trainer en zijn staf veel belangrijker dan menigeen denkt. Cruciaal zelfs."
Bovenstaande is slechts een van vele artikelen/interviews die volgende week in de Cambuurkrant zullen verschijnen. De oplage van 63.000 wordt volgende week woensdag verspreid (samen met de 'gedrukte' Huis aan Huis). Tevens komen er 1.000 stuks in het stadion te liggen opdat menigeen tijdens de Open Dag -of in de weken daarna- een exemplaar kan bemachtigen.
Redactie: Henk Albers / twitter @HenkAlbers1970
Foto's: Henk-Jan Dijks / twitter @Dijksfotografie / www.Dijksfotografie.com
Coördinatie: Mariska van der Veen
Druk: NDC mediagroep
- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/39036/algemeen-directeur-van-den-belt-levert-lachend-een-miljoen/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=algemeen-directeur-van-den-belt-levert-lachend-een-miljoen#sthash.TfdBzy4a.dpuf
Blij met Gerald!
Een nieuwe spelersbus?
,,Ja. We hebben 'iets meer vet op de botten'. Het is een luxe dat ook daarin een verbeterslag kan worden gemaakt. De oude bus kende na jaren van trouwe dienst toch steeds meer gebreken. Je moet je voorstellen dat kleine dingetjes zoals een vaak niet werkende airco best vervelend zijn als het gaat om een verre uitwedstrijd tijdens redelijk warm weer. Op een gegeven moment moet je dan afscheid nemen en kiezen voor iets hagelnieuws. Daar kunnen we de komende jaren mooi mee vooruit. Onze chauffeur keek tegen bijna een miljoen aan op de kilometerteller en hij krijgt er letterlijk nul komma nul voor terug. Heerlijk om op die manier een miljoen km gedag
Begin steeds meer het idee te krijgen dat ype die bus helemaal niet uit eigen zak betaald heeft.
Dat idee kun je echt wel vasthouden J. Het is namelijk ook zo dat Ype die bus niet betaald heeft.
Lekker boeie wie wat betaald heeft! Het gaat goed met de club! |:)
Ik zie dit vaker voorbij komen... door wie, waar en in welke bewoordingen en context is dit gezegd? Word onderhand wel nieuwsgierig.
Henk de jong. Vervolgens vraagt g van tuinen het aan ype zelf. Dan krijg je toch sterk de indruk dat ype het betaald zou hebben. Ipv dat hij gewoon zegt dat de bvo betaald heeft.
Ype Smid doet inderdaad net of hij de bus betaald heeft.
Echter heeft hij maar een deel betaald.
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 14:13:52
Ype Smid doet inderdaad net of hij de bus betaald heeft.
Echter heeft hij maar een deel betaald.
Wat op zich al respect verdient. Nogmaals ik zou de bewoordingen eerst zelf willen lezen/horen alvorens ze te interpreteren. Als Ype bijvoorbeeld zegt dat hij de aanschaf uit eigen zak mogelijk heeft gemaakt, dan liegt hij niet. Want voor de clubs was de volledige pot geld wellicht niet te betalen.
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 14:13:52
Ype Smid doet inderdaad net of hij de bus betaald heeft.
Echter heeft hij maar een deel betaald.
Ook dat niet. Heeft de oude bus voor een leuke prijs weten in te ruilen.
Citaat van: SCC-J op juli 23, 2014, 15:30:28
Ook dat niet. Heeft de oude bus voor een leuke prijs weten in te ruilen.
Dat is het enige waar hij voor gezorgd heeft. Hij heeft er geen CENT aan meebetaald, alhoewel hij dat wel doet voorkomen.
Citaat van: ruubmac op juli 23, 2014, 13:31:57
Lekker boeie wie wat betaald heeft! Het gaat goed met de club! |:)
Het gaat mij er vooral om dat er iemand is die dit soort uitspraken doet ter eer en meerdere glorie van zichzelf. NIEMAND is groter dan de club, ook meneer Smid niet!
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 16:13:29
Het gaat mij er vooral om dat er iemand is die dit soort uitspraken doet ter eer en meerdere glorie van zichzelf. NIEMAND is groter dan de club, ook meneer Smid niet!
En ik kan het nog steeds nergens terug vinden :(
Dat interview van HdJ: HdJ zegt dat Ype bovenaan de trap stond en vanaf daar riep Ype dat hij een nieuwe bus voor hem geregeld heeft. Tsja, zo noem je dat in 'omgang'. Mijn chef heeft ook een keer een nieuwe laptop voor mij geregeld, maar die is ook echt niet door hem betaald.
Hoor hier het geluidsbericht over de nieuwe bus:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/martijn-barto-under-it-mes
Henk de Jong 4:21
Kunnen we niet even een nieuwe topic openen over de nieuwe bus en in welke context we het e.e.e. Moeten plaatsen? Hier moeten we natuurlijk wel wat van vinden!
:O
Citaat van: dizzhead op juli 23, 2014, 16:46:13
En ik kan het nog steeds nergens terug vinden :(
Dat interview van HdJ: HdJ zegt dat Ype bovenaan de trap stond en vanaf daar riep Ype dat hij een nieuwe bus voor hem geregeld heeft. Tsja, zo noem je dat in 'omgang'. Mijn chef heeft ook een keer een nieuwe laptop voor mij geregeld, maar die is ook echt niet door hem betaald.
Het komt door de uitspraak van Geert, die zegt dat Cambuur van Ype Smid een nieuwe bus krijgt. Is er nog ergens een uitspraak van Ype zelf waarin hij dat zegt? Zo niet dan lijkt het om misverstand te gaan, ingegeven door het interview van Geert met Henk.
Citaat van: 0517 op juli 23, 2014, 21:03:21
Kunnen we niet even een nieuwe topic openen over de nieuwe bus en in welke context we het e.e.e. Moeten plaatsen? Hier moeten we natuurlijk wel wat van vinden!
:O
Als het je niet zint, lees je er toch lekker overheen...
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:13:01
Als het je niet zint, lees je er toch lekker overheen...
Ik moet zeggen dat ik het uiterst vermakelijk vind om al die inspector Gadgets aan het werk te zien. Zodra het mysterie omtrent de bus is opgelost gaan ze vast ook de corruptie binnen de Fifa onomstotelijk aantonen!
Maar gaat het wel ergens over? Smid heeft blijkbaar een groot ego, ik heb hem nog niet op andere grote fouten kunnen betrappen. Het is rustig rond de club en dat lijkt mij het belangrijkste.
Voor vanavond stop ik met speuren naar Ype... Time to Inspect Her Gadget :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 23:01:25
Time to Inspect Her Gadget :devil
:_schater :_schater kijk uit: voor je het weet zit je weer in de luiers!
Citaat van: Lore op juli 23, 2014, 23:03:18
:_schater :_schater kijk uit: voor je het weet zit je weer in de luiers!
Dat zitten we over een kleine 2 maanden toch wel 8P
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 06:01:27
Dat zitten we over een kleine 2 maanden toch wel 8P
Man, man, Sterkte !!
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 06:01:27
Dat zitten we over een kleine 2 maanden toch wel 8P
Luiers verschonen? U start een carriere als mantelzorger? :devil
Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2014, 09:04:11
Luiers verschonen? U start een carriere als mantelzorger? :devil
Dat is al jaren een stille carrière van mij waarde poelie.
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 10:35:49
Dat is al jaren een stille carrière van mij waarde poelie.
:thumbsup
Vergeef me, uw geestelijke toestand in acht nemend was ik altijd in de veronderstelling dat u zelf degene was die gebruik maakt van ene mantelzorger ;)
Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2014, 12:03:51
:thumbsup
Vergeef me, uw geestelijke toestand in acht nemend was ik altijd in de veronderstelling dat u zelf degene was die gebruik maakt van ene mantelzorger ;)
Voor mijn geestelijke toestand is zelfs voor een salaris met 6 of meer nullen geen enkele zorg te vinden.
Citaat van: Don op juli 23, 2014, 22:08:03
Het komt door de uitspraak van Geert, die zegt dat Cambuur van Ype Smid een nieuwe bus krijgt. Is er nog ergens een uitspraak van Ype zelf waarin hij dat zegt? Zo niet dan lijkt het om misverstand te gaan, ingegeven door het interview van Geert met Henk.
Zal best maar op het forum en via social media(twitter) krijg hij allemaal veren in zijn reet gestoken dat hij de bus betaald zou hebben. Als je dat leest zeg je toch dat de club een nieuwe bus heeft gekocht. Doe je dat niet ben je gewoon een engerd.
Bijkomend feit is dat hij continue foto's maakt en op twitter plaatst alsof hij het heeft geregeld/betaald.
Dit soort dingen hoort Ype niet te twitteren dit moet gewoon via de officiële Cambuur twitter.
Maar goed we wisten al een tijd dat Ype en twitter geen gelukkige combinatie is.
Inderdaad zeg, zijn twitter staat er helemaal vol mee. Inclusief al die veren in zijn reet. 8P
Ik heb het idee dat er naar een verhaal wordt gezocht. Was die opmerking van HdJ niet verkeerd geïnterpreteerd was er nu niks aan de hand geweest. Slakken, zout. :X
Elke intelligente en volwassen kerel met twatter vind ik om je te bescheuren.
Inderdaad. Dan liever volwassen kerels die over Aliens/UFO's (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=31.60) praten... :zweep
Citaat van: Clint op juli 24, 2014, 15:47:25
Elke intelligente en volwassen kerel met twatter vind ik om je te bescheuren.
Niburu twittert er ook op los Clint :devil
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 15:37:22
Bijkomend feit is dat hij continue foto's maakt en op twitter plaatst alsof hij het heeft geregeld/betaald.
Dit soort dingen hoort Ype niet te twitteren dit moet gewoon via de officiële Cambuur twitter.
Maar goed we wisten al een tijd dat Ype en twitter geen gelukkige combinatie is.
Ype ken beter een voorbeeld nemen aan die Nijland van Groningen, die twittert alleen voetbal gerelateerde zaken met betrekking tot de F.C. aldaar.
Citaat van: DLSVC op juli 25, 2014, 08:07:43
Ype ken beter een voorbeeld nemen aan die Nijland van Groningen, die twittert alleen voetbal gerelateerde zaken met betrekking tot de F.C. aldaar.
Ik zeg niks meer.. Mag niet meer van de hielenlikkers :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 08:17:33
Ik zeg niks meer.. Mag niet meer van de hielenlikkers :devil
In het geval van jou, valt daar ook enigszins wat van te zeggen waarde heer Dokkumer
Citaat van: DLSVC op juli 25, 2014, 08:25:35
In het geval van jou, valt daar ook enigszins wat van te zeggen waarde heer Dokkumer
The truth is out there waarde kabouter :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 08:32:54
The truth is out there waarde kabouter :devil
Je zou toch niets meer zeggen? Sssstt....... :zweep
Citaat van: Lore op juli 25, 2014, 08:39:19
Je zou toch niets meer zeggen? Sssstt....... :zweep
Wilt u eerder gedane uitspraak wel in de juiste context plaatsen? U lijkt wel een politicus of journalist. Beterschap :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 09:17:12
Wilt u eerder gedane uitspraak wel in de juiste context plaatsen? U lijkt wel een politicus of journalist. Beterschap :devil
:_schater Veel te hard werken voor mij. Ik heb dus een eigen bedrijf.
Wanneer gaat de beurs eens open, de verdediging is gatenkaas :( :( :(
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:21:12
Wanneer gaat de beurs eens open, de verdediging is gatenkaas :( :( :(
ja nu jij weer schreeuwt gaat hij het vast doen... :?
Wanneer begin je nu eens met geld te smijten Gerald? Wat er in komt had er al lang weer uit gemoeten!! :(
Ben het er wel met eens dat er een goede verdediger moet komen anders wordt het nog moeilijk.. Ziet er kwetsbaar uit.. zoals ik zei in m'n andere post de leeuw voor de positie's middenveld en aanvallend heb je dit compleet.. en nog een goede links centrale verdediger halen.. Dat heeft cambuur nog wel nodig anders wordt het misschien gatenkaas.. maar ik geloof er in dat er een goede speler komt daar zit ik niet overin.!! V/d Belt is de man die cambuur nodig heeft nu gaan strooien met geld en het verstand op nul heeft ook geen zin.. dan zijn we straks met SC Cambuur terug bij af.!!
Citaat van: TARGET op juli 26, 2014, 22:12:13
Ben het er wel met eens dat er een goede verdediger moet komen anders wordt het nog moeilijk.. Ziet er kwetsbaar uit.. zoals ik zei in m'n andere post de leeuw voor de positie's middenveld en aanvallend heb je dit compleet.. en nog een goede links centrale verdediger halen.. Dat heeft cambuur nog wel nodig anders wordt het misschien gatenkaas.. maar ik geloof er in dat er een goede speler komt daar zit ik niet overin.!! V/d Belt is de man die cambuur nodig heeft nu gaan strooien met geld en het verstand op nul heeft ook geen zin.. dan zijn we straks met SC Cambuur terug bij af.!!
Precies zo zijn de financiele problemen ook gekomen en dat willen we ook niet meer..
Waar blieft die versterking ? :zucht
Durven daap |:)
Citaat van: YellowBlue op juli 26, 2014, 21:59:03
ja nu jij weer schreeuwt gaat hij het vast doen... :?
Ik hef wel geliek vriend!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op juli 30, 2014, 12:33:05
Ik hef wel geliek vriend!!!!!
Dat de verdediging een gatenkaas is kink mie wel in fiene. Dat fut de beurs trokken wudde mut NIET. Dan heffe we straks weer een corteo naar ut gemeentehuus ;)
Foor dat bitsje geld wat wij hevven kregen (de helft derfan dus) kinne wij gien 2 goeie linkspoaten halen.
De trainerscarroussel begint nu ook te draaien, wilt u aub alles op alles zetten om De Jong bij Cambuur te houden?
Citaat van: piene hassus op september 01, 2014, 15:49:50
De trainerscarroussel begint nu ook te draaien, wilt u aub alles op alles zetten om De Jong bij Cambuur te houden?
Hahaha 't moet niet gekker worden :insane
O nee? Se hewwe hier al eerder un toptrener futhaald. Se waren su skietend benauwd dat se hangende ut seisoen um al fastleid hewwe. As bf un Jan Smid de Jong sien salaris ferdubbeld dan mut ik nog sien dat de Jong blieft. Die het un gesin met 4 kienders.
Citaat van: piene hassus op september 01, 2014, 17:09:24
O nee? Se hewwe hier al eerder un toptrener futhaald. Se waren su skietend benauwd dat se hangende ut seisoen um al fastleid hewwe. As bf un Jan Smid de Jong sien salaris ferdubbeld dan mut ik nog sien dat de Jong blieft. Die het un gesin met 4 kienders.
Mwoah, ik heb Henkie zijn oprit even bekeken, Als hij geen parttime autohandelaar is in zijn vrije tijd dan heeft hij het schijnbaar zo slecht nog niet hoor ;)
Ik denk dat de kans dat de Oldehove omlazert groter is dan dat de Jong binnen de komende 3 jaar zal vertrekken.
Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.
Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.
Citaat van: Tukker op september 02, 2014, 07:58:27
Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.
Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.
Dat gaat hij echt niet doen. :_schater
Citaat van: Tukker op september 02, 2014, 07:58:27
Vandaag stapt algemeen directeur Van Wonderen op bij PEC.
Ik hoop dat Gerald lekker op zijn plaats zit bij ons. Want Zwolle is wel heel dichtbij.
Daar kan ik mij weinig bij voorstellen. Cambuur heeft nog steeds een enorme doorgroei-potentie. Als wij een nieuw stadion krijgen dan kunnen wij doorgroeien naar de middenmoot. Zwolle presteert nu aan de bovenkant van zijn kunnen. Daarnaast zal het salaris niet extreem veel verschillen op dit moment!
Die vertrekt niet voordat er een nieuw stadion staat.
Citaat van: de Schoot op september 02, 2014, 09:20:40
Die vertrekt niet voordat er een nieuw stadion staat.
Of: als het nieuwe stadion niet komt, vertrekt hij.
Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.
Waarom vind hij Cambuur Culture niet lief?
Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 16:47:30
Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.
Zit er schot in de stadionbouw/verbouw en wat is de schuldpositie op de balans
Citaat van: SCC-J op september 02, 2014, 16:48:38
Waarom vind hij Cambuur Culture niet lief?
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 16:47:30
Aanstaande donderdag vind er een interview plaats met Gerald van den Belt, dit interview is voor het clubblad van een voetbalclub uit de regio. Hebben jullie nog prangende vragen voor Gerald?
Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook allemaal gesteld worden, maar ik zal zorgen dat deze vragen in ieder geval bij de interviewer terecht komen.
nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.
nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.
Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 21:08:31
nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.
nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.
Waarom beantwoord je geen mails van supporters?
Citaat van: Vanuit Helmond op september 02, 2014, 21:17:26
Waarom beantwoord je geen mails van supporters?
:_schater Dan kan die voor al z'n overige taken wel iemand anders aannemen ben ik bang.
Gerald van den Belt: 'Ik ben al blij als vijftig procent van de aankopen slaagt'
Met het aantrekken van de transfervrije aanvaller Damiano Schet (24) kwam het aantal nieuwelingen bij SC Cambuur deze zomer op zestien. Vorig jaar waren het er nog achttien. Na de succesvolle rentree in de Eredivisie sloeg de balans positief uit. De grootste blikvangers waren de huurlingen Marcel Ritzmaier (PSV), Jody Lukoki (Ajax), Elvis Manu (Feyenoord) en Bartholomew Ogbeche (Xerez). Laatstgenoemde kwam over in de winterstop en kon later definitief worden vastgelegd.
Ramon Leeuwin verdiende in zijn eerste seizoen direct een transfer naar FC Utrecht. Maar doelman Ruud Swinkels, Kevin Brands, Oliver Feldballe en Paul Mulders kunnen als missers worden beschouwd. 'Soms is het niet alleen een kwestie van goed of slecht', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Robert van Boxel had bijvoorbeeld een probleem bij Sparta. Wij konden hem voor een prikje huren. In de zeven wedstrijden die hij speelde, heeft hij het goed gedaan. Daarnaast haalde hij het trainingsniveau omhoog. Ik vind Van Boxel een van de meest succesvolle aanwinsten van vorig jaar. En zo hadden we Bart van Brakel en Paco van Moorsel af en toe hard nodig en is reservedoelman Harm Zeinstra vier keer een goede stand-in gebleken voor Leonard Nienhuis. Wij geven niet veel uit, dus je zit in een kwetsbare markt. Daarom ben ik al blij wanneer vijftig procent van de aankopen slaagt.'
Hoewel de competitie net begonnen is, lijkt SC Cambuur dit seizoen wederom ver boven die grens uit te komen. Etiënne Reijnen (AZ), Vytautas Andriuskevicius (Djurgardens IF), Albert Rusnák (Manchester City, gehuurd) en Dejan Meleg (Ajax, gehuurd) gaven het elftal direct een impuls. Daniel de Ridder en Furdjel Narsingh maakten zondag tegen Groningen overtuigend hun entree. Er werd ook gewinkeld bij de beloftenteams van FC Groningen (Ron Janzen), SC Heerenveen (Berend Schootstra) en Vitesse (Sander van de Streek). Calvin Mac-Intosh, Donovan Slijngard en Damiano Schet waren transfervrij.
Opmerkelijk genoeg doet de club het zonder hoofd scouting. 'Maar we hebben een enorm netwerk', aldus Van den Belt. 'Toen we het hart van onze achterhoede (Ramon Leeuwin en Martijn van der Laan, red.) kwijtraakten, dachten velen dat we ten dode opgeschreven waren. En nu hebben we daar wéér een verdediger van 1 meter 70 staan (Lucas Bijker, red.) die het erg goed invult. Gezien zijn postuur is dat redelijk uniek. Ook het vertrek van Ritzmaier werd gezien als een probleem. Maar Rusnák is op dat middenveld gaan spelen en niemand heeft het meer over zijn voorganger.'
VI
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=68091&_ga=1.9451765.1552798008.1411107708
Van den Belt denkt aan toekomst Cambuur, ondanks geel-blauwe wolk
Gerald van den Belt, algemeen directeur van SC Cambuur, was zondagmiddag zo blij als een kind met de eclatante 3-0zege van zijn club op FC Groningen. En zo trots als een pauw, dat ook. Want daar stonden de Leeuwarders dan, op plaats drie in de eredivisie. Twee dagen voor het uitduel met koploper PSV in Eindhoven staan ze er logischerwijs nog steeds. Maar Van den Belt is ondertussen alweer overgegaan tot de orde van de dag. ,,Ik geniet heus, maar je bent toch ook al snel weer bezig met de nabije toekomst."
Door Gerard Bos
Hoe staat het met de plannen voor het nieuwe stadion? Welke contracten lopen af? Met welke spelers willen we verlengen en met wie kunnen we daar alvast over om tafel? Zomaar enkele wat dagelijkse besognes en talloze vragen omtrent de toekomst van Cambuur.
Van den Belt is er maar druk mee. ,,Hoort erbij", klinkt het monter. Toch, zo erkent de algemeen directeur, zou hij graag langer van de huidige flow van Cambuur willen genieten. Derde in de eredivisie, terwijl de club pas vijf duels onderweg is in nog maar het tweede seizoen op het hoogste niveau sinds veertien jaar. De ster van Cambuur rijst. En snel ook.
,,Op voorhand had ik me altijd voorgenomen om van dagen of weken als deze extra te genieten als het eens zover zou komen", vertelt Van den Belt. ,,Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik er één dag echt van heb genoten. Dat was afgelopen maandag. Zondag was ik blij, wij allemaal. Derde en 90 minuten heer en meester tegen een goede ploeg als Groningen. Ik kon van pure adrenaline amper slapen. Maar er is ook werk aan de winkel."
Niet dat de algemeen directeur het zwaar heeft, integendeel. Het zijn immers mooie tijden voor zijn club. ,,Maar", legt hij uit, ,,er lopen veel contracten af in deze selectie. Dus stel je jezelf de vraag wat al die jongens gaan doen als we erin blijven. Willen ze dan verlengen? Zeggen ze straks: ik heb twee jaar met Cambuur in de eredivisie gespeeld, nu ga ik eens ergens anders kijken? Wie weet. En wat gebeurt er straks met een huurling als Albert Rusnák? Het zijn zaken waar je nu al mee bezig moet zijn als club. Het vraagt de aandacht, hoe mooie de euforie en de roze of geel-blauwe wolk waarop we zitten nu ook is."
Zich al rijk rekenen, is er niet bij. Noch bij de clubleiding, noch bij spelers of staf. Of zoals Van den Belt het zegt: ,,Met elf punten kun je ook degraderen." De algemeen directeur ziet naar eigen zeggen echter een club die leeft als nooit tevoren, een selectie die prima is en een staf die hij als ,,geweldig" typeert. En dus is de toekomst rooskleurig.
Nieuw stadion
Een toekomst met ook een nieuw stadion in de planning. Het haalbaarheidsonderzoek dat in samenspraak met de gemeente Leeuwarden wordt uitgevoerd, zal dit najaar klaar zijn. Welke locatie er als beste uit komt, is volgens Van den Belt nog niet te zeggen. ,,Er zijn zoveel variabelen die een rol spelen. Maar het overleg en de samenwerking is goed. En we liggen met alle partijen op schema. Dat is ook mooi."
We mogen concluderen dat v/d Belt samen met Keizer, De Jong etc. weer een puike prestatie heeft geleverd deze zomer!!!
Klopt en niet voor de eerste keer.
Nu nog het nieuwe stadion!!
Citaat van: speculeter op oktober 05, 2014, 12:24:09
Nu nog het nieuwe stadion!!
De gemeente zal een gebaar moeten maken, en met noodtribunes kom je er niet !
Citaat van: veteraan op oktober 05, 2014, 14:23:46
De gemeente zal een gebaar moeten maken, en met noodtribunes kom je er niet !
ik snap niet wat je bedoelt..
Om de opmars van Cambuur te bestendigen zijn structureel meer toeschouwers nodig. Het is onmogelijk voor de club om te investeren. Dus zou het van bestuurlijke slagvaardigheid getuigen om de club te ondersteunen in het vormen van een consortium dat wel een nieuwbouw of verbouw kan financieren !
Citaat van: veteraan op oktober 05, 2014, 22:37:48
Om de opmars van Cambuur te bestendigen zijn structureel meer toeschouwers nodig. Het is onmogelijk voor de club om te investeren. Dus zou het van bestuurlijke slagvaardigheid getuigen om de club te ondersteunen in het vormen van een consortium dat wel een nieuwbouw of verbouw kan financieren !
Toeschouwers brengen in tegenstelling tot een jaar of 25 geleden relatief weinig geld in het laatje. Waar de grootste kneep qua financiële groei dus zit is in de buisenessruimtes, die puilen ook al gigantisch uit.
Uiteraard moet de totaalcapaciteit van het stadion wel omhoog.
Weet je wat de beste beslissing van Van der Belt is geweest?
Het vrijstellen van arbeid van Alfons Arts!
Citaat van: John Hiatt op oktober 05, 2014, 23:21:19
Weet je wat de beste beslissing van Van der Belt is geweest?
Het vrijstellen van arbeid van Alfons Arts!
En Henk de Jong hoofdtrainer te maken.
Citaat van: John Hiatt op oktober 05, 2014, 23:21:19
Weet je wat de beste beslissing van Van der Belt is geweest?
Het vrijstellen van arbeid van Alfons Arts!
Tsja, waar waren wij geweest wanneer Alfonske wel het seizoen af had mogen maken?
In al die jaren dat hij hier zit heb ik één opmerking: aan het begin van het seizoen zei hij dat mocht vd laan of leeuwin vertrekken dat er dan één iemand van de twee blijft, en dat is niet gebeurd. Voor de rest Prima gozer die Cambuur er weer bovenop heeft gebracht.
Citaat van: TopperM op oktober 06, 2014, 09:13:59
In al die jaren dat hij hier zit heb ik één opmerking: aan het begin van het seizoen zei hij dat mocht vd laan of leeuwin vertrekken dat er dan één iemand van de twee blijft, en dat is niet gebeurd. Voor de rest Prima gozer die Cambuur er weer bovenop heeft gebracht.
[/quote
Zijn we minder geworden hierdoor? Nee! En zijn ook nog 750.000 rijker ;)
Hulde _O_
Ik zat altijd te zeiken en te zeuren over Reijnen maar hij doet het perfect.
Ik zat verkeerd ;)
Citaat van: TopperM op oktober 06, 2014, 09:13:59
In al die jaren dat hij hier zit heb ik één opmerking: aan het begin van het seizoen zei hij dat mocht vd laan of leeuwin vertrekken dat er dan één iemand van de twee blijft, en dat is niet gebeurd. Voor de rest Prima gozer die Cambuur er weer bovenop heeft gebracht.
Vd Laan wilde niet verlengen dus hebben eieren voor hun geld gekozen.
Het aantrekken van Gerald van den Belt is het allerbeste wat Cambuur ooit is overkomen. Hij heeft de financiële en sportieve wanorde bij Cambuur weten om te buigen in een gezonde club, die voetbal speelt om je vingers bij af te likken. Iedereen in Nederland, behalve een handvol blinde boeren ergens verderop uit de provincie, houdt momenteel van onze club en van dit feestje is Van den Belt de grondlegger. Hulde voor deze man!
Citaat van: Delamere op oktober 06, 2014, 10:18:40
Het aantrekken van Gerald van den Belt is het allerbeste wat Cambuur ooit is overkomen. Hij heeft de financiële en sportieve wanorde bij Cambuur weten om te buigen in een gezonde club, die voetbal speelt om je vingers bij af te likken. Iedereen in Nederland, behalve een handvol blinde boeren ergens verderop uit de provincie, houdt momenteel van onze club en van dit feestje is Van den Belt de grondlegger. Hulde voor deze man!
Ik zie hun nog wel eens alles er aan doen om hem naar dkv te halen, die denken dat ze na die omhooggevallen judas (die het zonder Henk nooit zo ver had geschopt) nog meer van ons succes kunnen snaaien
Leeuwin was niet te houden en Vd laan kon 3 keer zoveel verdienen.
Dezelfde vd laan is nu al weken geblesseerd.
Bijker is nu op zijn plek gekomen en ontwikkeld zich als een komeet.
kunnen we over een of twee jaar ook best bedrag voor vragen.
allemaal win-win situaties dus.
Citaat van: Delamere op oktober 06, 2014, 10:18:40
Het aantrekken van Gerald van den Belt is het allerbeste wat Cambuur ooit is overkomen. Hij heeft de financiële en sportieve wanorde bij Cambuur weten om te buigen in een gezonde club, die voetbal speelt om je vingers bij af te likken. Iedereen in Nederland, behalve een handvol blinde boeren ergens verderop uit de provincie, houdt momenteel van onze club en van dit feestje is Van den Belt de grondlegger. Hulde voor deze man!
Helemaal met je eens. Die vent verdient een standbeeld dat hoger komt dan de Oldehove!
Kleine nuance: Cambuur is nog niet gezond. Wij hebben nog steeds een negatief eigen vermogen en daar zullen wij mee bezig moeten blijven!
Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 10:47:12
Bijker is nu op zijn plek gekomen en ontwikkeld zich als een komeet.
kunnen we over een of twee jaar ook best bedrag voor vragen.
Hij moet eerst nog maar even bijtekenen toch?
Citaat van: Lore op oktober 06, 2014, 10:57:00
Helemaal met je eens. Die vent verdient een standbeeld dat hoger komt dan de Oldehove!
Kleine nuance: Cambuur is nog niet gezond. Wij hebben nog steeds een negatief eigen vermogen en daar zullen wij mee bezig moeten blijven!
Zijn er ook cijfers van hoeveel het negatief eigen vermogen is?
Plus is er ergens een lijst van alle spelers en hun contracten?
Citaat van: Lore op oktober 06, 2014, 10:57:00
Helemaal met je eens. Die vent verdient een standbeeld dat hoger komt dan de Oldehove!
Kleine nuance: Cambuur is nog niet gezond. Wij hebben nog steeds een negatief eigen vermogen en daar zullen wij mee bezig moeten blijven!
Klopt, maar er komt nu in ieder geval meer binnen dan dat eruit gaat, en dat is in de 50-jarige geschiedenis van Cambuur toch ook redelijk uniek te noemen.
Citaat van: Delamere op oktober 06, 2014, 11:27:17
Klopt, maar er komt nu in ieder geval meer binnen dan dat eruit gaat, en dat is in de 50-jarige geschiedenis van Cambuur toch ook redelijk uniek te noemen.
Zeker en er zijn alle ruime tijd geen lijken meer uit de kast gevallen!
Hij doet het fantastisch, beste wat Cambuur ooit is overkomen.
Citaat van: IsmailvanEssen op oktober 06, 2014, 11:07:06
Zijn er ook cijfers van hoeveel het negatief eigen vermogen is?
Plus is er ergens een lijst van alle spelers en hun contracten?
Er staat volgens mij wel iets in dit topic: http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=64.0 over de financiële positie. Nieuwe cijfers heb ik nog niet gezien
Citaat van: Lore op oktober 06, 2014, 11:30:44
Er staat volgens mij wel iets in dit topic: http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=64.0 over de financiële positie. Nieuwe cijfers heb ik nog niet gezien
Die cijfers zijn helaas verdwenen omdat ze direct van de oude Cambuursite gelinkt zijn. Negatief vermogen was na het kampioensjaar iets van 3 miljoen. Zal even zoeken
Edit: Op 30 juni 2012 3.343.000 en op 30 juni 2013 3.309.000
Bron: http://voetbalofniet.nl/wp-content/uploads/2013/12/cambuur-12-13.pdf (http://voetbalofniet.nl/wp-content/uploads/2013/12/cambuur-12-13.pdf) pagina 6.
Ik verwacht dat het negatieve EV inmiddels ruim onder de 3 miljoen is gekomen gezien de begrote winst die behaald is én de verkopen van Leeuwin en van der Laan. We zullen volgende maand de cijfers wel te zien krijgen ;)
Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2014, 11:40:43
Die cijfers zijn helaas verdwenen omdat ze direct van de oude Cambuursite gelinkt zijn. Negatief vermogen was na het kampioensjaar iets van 3 miljoen. Zal even zoeken
Edit: Op 30 juni 2012 3.343.000 en op 30 juni 2013 3.309.000
Bron: http://voetbalofniet.nl/wp-content/uploads/2013/12/cambuur-12-13.pdf (http://voetbalofniet.nl/wp-content/uploads/2013/12/cambuur-12-13.pdf) pagina 6.
Ik verwacht dat het negatieve EV inmiddels ruim onder de 3 miljoen is gekomen gezien de begrote winst die behaald is én de verkopen van Leeuwin en van der Laan. We zullen volgende maand de cijfers wel te zien krijgen ;)
thnx! komen er volgende maand cijfers naar buiten dan?
Citaat van: IsmailvanEssen op oktober 06, 2014, 11:50:40
thnx! komen er volgende maand cijfers naar buiten dan?
Ik meende vorig jaar in november, maar het kan ook oktober zijn geweest.
Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2014, 11:52:19
Ik meende vorig jaar in november, maar het kan ook oktober zijn geweest.
ZOu top zijn! Is er ergens een lijste van alle spelers en hun contracten? Kon het zelf niet vinden helaas
Citaat van: IsmailvanEssen op oktober 06, 2014, 11:56:40
ZOu top zijn! Is er ergens een lijste van alle spelers en hun contracten? Kon het zelf niet vinden helaas
Ja hoor: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36157/selectie-cambuur-nu-en-straks-update/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36157/selectie-cambuur-nu-en-straks-update/)
Keepers
22. Leonard Nienhuis (contract t/m seizoen 2014/2015, met optie voor nog een seizoen)
26. Harm Zeinstra (contract t/m seizoen 2014/2015)
28. Jurjan Wouda (contract t/m seizoen 2014/2015)
Verdedigers
2. Wout Droste (contract t/m seizoen 2014/2015)
3. Etiënne Reijnen (contract t/m seizoen 2015/2016)
4. Vytautas Andriuškevičius (contract t/m seizoen 2015/2016 met optie nog een seizoen)
5. Marlon Pereira (contract t/m seizoen 2015/2016)
15. Mart Dijkstra (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een seizoen)
17. Lucas Bijker (contract t/m seizoen 2014/2015)
23. Ron Janzen (seizoen 2014/2015 gehuurd van FC Groningen)
30. Calvin Mac-Intosch (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie nog een seizoen)
31. Donovan Slijngard (op amateurbasis met uitzicht op een contract)
Middenvelders
6. Erik Bakker (contract t/m seizoen 2014/2015)
11. Albert Rusnák (seizoen 2014/2015 in eerste instantie tot winterstop gehuurd van Manchester City)
20. Sander van de Streek (contract t/m seizoen 2015/2016 met optie voor nog een seizoen)
21. Mohammed El Makrini (contract t/m seizoen 2014/2015)
24. Sebastian Steblecki (contract t/m seizoen 2015/2016 met optie voor nog een seizoen)
25. Berend Schootstra (leerling-prof overeenkomst)
Aanvallers
7. Furdjel Narsingh (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een seizoen)
8. Daniël de Ridder (contract t/m seizoen 2014/2015) (ook als aanvallende middenvelder inzetbaar)
9. Martijn Barto (contract t/m seizoen 2015/2016)
10. Dejan Meleg (seizoen 2014/2015 gehuurd van Ajax) (ook als aanvallende middenvelder inzetbaar)
12. Michiel Hemmen (contract t/m seizoen 2014/2015)
14. Oebele Schokker (contract t/m seizoen 2014/2015)
18. Bartholomew Ogbeche (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een seizoen)
27. Bob Schepers (contract t/m seizoen 2014/2015)
19. Damiano Schet (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een seizoen)
Och as inne winterstop Ogbeche, Narsingh, vd Streek, El Makrini, Rusnack en Bijker ferkocht wudde is Cambuur smoorryk. De sogenaamde topklups binne skijtend benauwd dat Cambuur hoog eindigt en sal Cambuur leeg kope
Citaat van: piene hassus op oktober 06, 2014, 12:01:10
Och as inne winterstop Ogbeche, Narsingh, vd Streek, El Makrini, Rusnack en Bijker ferkocht wudde is Cambuur smoorryk. De sogenaamde topklups binne skijtend benauwd dat Cambuur hoog eindigt en sal Cambuur leeg kope
mut er daarna wel met geld gesmeten wurden als we europa in willen :devil
Cambuur is al tijden positief in het nieuws, de sponsoren moeten onderhand in rijen voor de deur staan? Wie wil daar niet bij horen?
Citaat van: PePe op oktober 06, 2014, 20:48:05
Cambuur is al tijden positief in het nieuws, de sponsoren moeten onderhand in rijen voor de deur staan? Wie wil daar niet bij horen?
het is de perfecte tijd voor nieuwe sponsor. .en nieuw stadion.
Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 22:05:10
het is de perfecte tijd voor nieuwe sponsor. .en nieuw stadion.
Netjes wachten, najaar is najaar dus ook een dag voordat de winter begint. Als dat haalbaarheidsonderzoek er dan überhaupt is. Voor 21 december zullen we het weten :clint
Topper deze man! Neemt ook altijd de tijd voor een praatje met de supporters. Wanneer komt dat standbeeld?!
Het borstbeeld van Anne Vondeling op het einde van de Nieuwstadt vervangen voor Gerald van den Belt. :y
Anne Vondeling heeft ons in de jaren 60 ook op de kaart gezet.
Gerald kan er wel naast.
Standbeeld voor vd belt. ..standbeeld voor Henk de jong. ..voor siepie. ..Waar moet dat allemaal staan??
Citaat van: speculeter op oktober 07, 2014, 11:28:08
Standbeeld voor vd belt. ..standbeeld voor Henk de jong. ..voor siepie. ..Waar moet dat allemaal staan??
Bij de Camminghaburcht.
deze man mutte ze vastbinden in het stadion .Mij mag nooit weer weg
Ik denk dat cambuur maar eens duidelijkheid moet scheppen wb bepaalde spelers .Vd week beslissen .Het lijkt erop dat er dingen spelen in de selectie .Dit drukt duidelijk een stempel op ons spel .rusnak die al bij 4 clubs word genoemd .Stap in het vliegtuig naar manchester samen met Rusnak en regel het .Niet van dat vage gedoe .En geef schepers en een aantal anderen de opdracht een andere club te zoeken
Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 12:02:31
Ik denk dat cambuur maar eens duidelijkheid moet scheppen wb bepaalde spelers .Vd week beslissen .Het lijkt erop dat er dingen spelen in de selectie .Dit drukt duidelijk een stempel op ons spel .rusnak die al bij 4 clubs word genoemd .Stap in het vliegtuig naar manchester samen met Rusnak en regel het .Niet van dat vage gedoe .En geef schepers en een aantal anderen de opdracht een andere club te zoeken
hoop ook dat er snel meer duidelijkheid komt.
Mo en bijker spelen niet best sinds bekend is dat ze niet willen verlengen.
Droste zou ik graag willen houden.
Spannende tijd!
Inclusief nieuws over ons nieuwe stadion.
KUT hij gaat weg
GODVERDOMME!
Naar FC Twente.
Shit..
Nou we gaan weer naar de klote..!!
Pfoeiiii dit is een flinke aderlating! Komt aardig onverwacht dit.
Gvd dat klote geld ook altijd,
als dit maar goed komt ;(
http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur (http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur)
Van der Belt dus ;(
Godver...
Hoop niet op het kaartenhuis-effect
Een visionair én sterkhouder
Bedankt voor alles, kan het niet in woorden beschrijven hoe groot mijn dank is
Heel veel geluk bij FC Twente
Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 11:03:05
Nou we gaan weer naar de klote..!!
Niet gelijk van de Oldehove springen he!
Jammer, maar ook in Zwolle heeft hij een goede structuur achtergelaten. Moet goed komen.
Vd Belt, Rusnak, Mo en misschien Henk weg.. ;(
CiteerArd de Graaf zal per 1 februari ook algemeen directeur worden. Zullen nog organisatorische wijzigingen worden doorgevoerd. #cambuur
Citaat van: Viper op december 15, 2014, 11:06:36
Werkt volgens het systeem van Gerald, ben er van overtuigd dat hij het door zal zetten, zeker met Marcel Keizer die al veel van de taken (vooral transfers) van Gerald dit seizoen heeft overgenomen.
Zou het ook iets te maken hebben met het nieuwe stadion? Positief (kogel door de kerk) of negatief (geen uitdaging).
Die de Graaf ..... hmmmm
Ik zou toch opzoek gaan naar een ander.
Gerald bedankt voor alles, je hebt vak werk afgeleverd.
Dit is de prijs die je betaalt voor succes. Jammer, maar het is niet anders. V/d Belt heeft heel veel voor de club betekent en het is logisch dat hij deze stap maakt.
Citaat van: Viper op december 15, 2014, 11:09:11
Zou het iets te maken hebben met het nieuwe stadion? Positief (kogel door de kerk) of negatief (geen uitdaging).
Nee Twente is een top club met geld
Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 11:10:15
Nee Twente is een top club met geld
Zal ongetwijfeld dus een nieuwe uitdaging willen
Volgens cambuur.nl:
Gerald van den Belt, de huidig Algemeen Directeur van SC Cambuur, zal de club per 31 januari verlaten. Van den Belt maakt de overstap naar FC Twente, waar hij zal toetreden tot het nieuwe bestuur van de Tukkers.
:zucht
Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 15, 2014, 11:14:00
Volgens cambuur.nl:
Gerald van den Belt, de huidig Algemeen Directeur van SC Cambuur, zal de club per 31 januari verlaten. Van den Belt maakt de overstap naar FC Twente, waar hij zal toetreden tot het nieuwe bestuur van de Tukkers.
:zucht
Joh..
Ben wel een beetje bang voor een kaartenhuis effect, v/d Belt is zo belangrijk voor deze club, dan verwacht ik nog een paar sterkhouders die vertrekken uit de selectie, de Jong is allemaal nog maar afwachten, poe ik weet het niet hoor.
31januari ... twente - cambuur ;(
Mooi dat hij er de komende (erg belangrijke!) transferperiode nog bij is, hopelijk is hij niet teveel met zijn hoofd bij Twente.
Erg groot compliment voor Cambuur en Van de Belt dat een club als Twente hem ophaalt. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij een goede organisatie achterlaat die ook zonder hem doorontwikkeld kan worden.
Gerald, bedankt!
Ik gun hem het beste omdat vd Belt misschien wel het beste is wat cambuur de laatste 25 jaar is overkomen
Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:17:19
Ik gun hem het beste omdat vd Belt misschien wel het beste is wat cambuur de laatste 25 jaar is overkomen
Mee eens!
Gerald bedankt!! :thumbsup
Wil niet weten hoe we er voor hadden gestaan zonder deze held. Bedankt voor je inzet voor onze mooie club!
Ik denkd at we deze man heel veel dank verschuldigd zijn.
We kunnen gewoon financieel niet meekomen .Er moet een nieuw stadion komen !.Vd Belt zal waarsch 2x zoveel gaan verdienen daar .Als je leest dat vd Laan en Leeuwin nu gewoon meer dan 2x zoveel verdienen dan zegt dat genoeg .Vd Belt was de belangerijkste persoon in onze organisatie .Op het veld moet je steeds vernieuwen maar het bestuur moet juist vast zijn om een stabiele organistie te hebben
Van den Belt: "Elke dag met plezier bij SC #Cambuur gewerkt, onvergetelijke jaren gehad in Leeuwarden. Iedereen bij de club zeer dankbaar."
Wij zijn hem ook zeer dankbaar :proost
Heeft zijn daad gedaan, nu is het simpelweg aan de opvolger om zijn werk voort te zetten, die zal echt niet zonder draaiboek verder gaan.
Kijk weet je waarom ik baal, SC Cambuur kan niet zonder hem. ;(
Laat de club wel goed achter. Opvolger zal zeer tevreden zijn! Alle lof voor vd Belt!
Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:21:27
We kunnen gewoon financieel niet meekomen .Er moet een nieuw stadion komen !.Vd Belt zal waarsch 2x zoveel gaan verdienen daar .Als je leest dat vd Laan en Leeuwin nu gewoon meer dan 2x zoveel verdienen dan zegt dat genoeg .Vd Belt was de belangerijkste persoon in onze organisatie .Op het veld moet je steeds vernieuwen maar het bestuur moet juist vast zijn om een stabiele organistie te hebben
Er komt een nieuw stadion dat is zeker.
Maar deze stap kan ik me goed voorstellen. Hij heeft de organisatie goed staan.
Nu is het wachten op een goede op volger, die het verder uitwerkt.
Citaat van: DayDreamer op december 15, 2014, 11:15:08
Ben wel een beetje bang voor een kaartenhuis effect, v/d Belt is zo belangrijk voor deze club, dan verwacht ik nog een paar sterkhouders die vertrekken uit de selectie, de Jong is allemaal nog maar afwachten, poe ik weet het niet hoor.
Kop op .Dit is de boete voor ons succes
Noooo!! Een véél groter verlies dan El Makrini, Droste of Rusnák ooit zou zijn.
Verdomd jammer! Van den Belt is de beste aankoop ooit geweest. Het huidige succes is voor een heel groot gedeelte toe te schrijven aan deze man. En dit is dan het lot van een kleine maar zeer succesvolle club.
Citaat van: el haj op december 15, 2014, 11:26:15
Noooo!! Een véél groter verlies dan El Makrini, Droste of Rusnák ooit zou zijn.
Idd, heeft de club uit de financiële problemen gesleept en kijk waar we nu staan, plannen voor een nieuw stadion, alle spelers en trainers zijn gewild (dit is minder).
Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:17:19
Ik gun hem het beste omdat vd Belt misschien wel het beste is wat cambuur de laatste 25 jaar is overkomen
Gerald heeft fantastisch werk afgeleverd en hopelijk in alle stilte een goed opvolger kunnen vinden.
Gerald BEDANKT!!!
Misschien een rare vraag, maar als v/d Belt nog in zijn contract loopt, krijgen we dan ook een transfersom?
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 11:31:14
Gerald heeft fantastisch werk afgeleverd en hopelijk in alle stilte een goed opvolger kunnen vinden.
Gerald BEDANKT!!!
zat al wat te denken maar iemand die veel voetbalverstand heeft en ook nog eens op financieel alles weet is die wel te vinden .
Citaat van: DayDreamer op december 15, 2014, 11:32:13
Misschien een rare vraag, maar als v/d Belt nog in zijn contract loopt, krijgen we dan ook een transfersom?
Denk het niet in dit geval .Hoeft ook niet
Citaat van: DayDreamer op december 15, 2014, 11:32:13
Misschien een rare vraag, maar als v/d Belt nog in zijn contract loopt, krijgen we dan ook een transfersom?
Gewoon twee of drie maanden opzegtermijn toch, zijn ze vast uitgekomen
Heel onverwacht zo halverwege het seizoen.
Balen, maar we mogen hem inderdaad dankbaar zijn voor alles.
Komende zaterdag hem maar een onvergetelijke laatste thuiswedstrijd geven |:) |:) |:)
Citaat van: Lwdscc op december 15, 2014, 11:37:07
Komende zaterdag hem maar een onvergetelijke laatste thuiswedstrijd geven |:) |:) |:)
PSV wordt zijn laatste thuiswedstrijd in januari, maar morgen en zaterdag maar mooi toezingen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2014, 11:40:20
PSV wordt zijn laatste thuiswedstrijd in januari, maar morgen en zaterdag maar mooi toezingen
Gaan we morgen zeker doen! :0=
Citaat van: Lwdscc op december 15, 2014, 11:37:07
Komende zaterdag hem maar een onvergetelijke laatste thuiswedstrijd geven |:) |:) |:)
Zijn laatste thuiswedstrijd is tegen PSV, eind januari. De wedstrijd daarna is Twente uit..
Hoe dan ook mogen we VD Belt idd wel laten zien hoe dankbaar we zijn!
edit:Veel te langzaam :X
Dit wordt een zeer groot gemis. Heel erg jammer. Deze man verdient met zijn inzet wat mij betreft een standbeeld. Hoop op een goede opvolger. Ik gun het je van harte gerald.
Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:34:22
zat al wat te denken maar iemand die veel voetbalverstand heeft en ook nog eens op financieel alles weet is die wel te vinden .
Volgens mij genoeg hier op het forum :_schater. Trouwens, doodzonde, maar we komen ook hier weer sterker uit.
Gerald, bedankt en veel succes bij FC Twente! Je hebt fantastisch werk verricht bij onze club. Het is je zeer gegund! |:)
Gister nog even een stukje jubileumboek gelezen, god wat binne we vaak een sooitsje weest, hij is toch wel echt de man die ons weer heeft laten juichen de afgelopen jaren.
Ingestapt toen het bijna niet slechter kon en kijk waar hij ons nu achterlaat. Daarom is het hem van herte gegund, maar het doet wel pijn. Hij hoort echt bij de club en had hem graag op het ereterras van ons nieuwe stadion zien zitten terwijl we DKV compleet afdrogen.
Hij zal deze keuze vast ook met pijn in het hart gemaakt hebben.
Ontzettend veel respect voor Gerald en alles dat hij voor onze mooie club gedaan heeft. _O_
Maar zo werkt het, tijd voor een nieuw hoofdstuk.
Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 11:34:22
zat al wat te denken maar iemand die veel voetbalverstand heeft en ook nog eens op financieel alles weet is die wel te vinden .
Op het gebied van voetbalverstand is met Slot en Keizer al ingespeeld, dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. Op het financieel en organisatorisch gebied ben ik benieuwd wie dat kan evenaren of verbeteren.
Daar gaat onze club.
Ik heb De Graaf meegemaakt inzake het veranderen van het wapen/logo en toen ik hem erop aansprak lachte hij het weg, en gaf aan dat er niets van waar was!
Ik heb er geen vertrouwen in!
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 12:02:05
Daar gaat onze club.
Ik heb De Graaf meegemaakt inzake het veranderen van het wapen/logo en toen ik hem erop aansprak lachte hij het weg, en gaf aan dat er niets van waar was!
Ik heb er geen vertrouwen in!
De club staat of valt niet met het vertrek van 1 persoon, eerder met de opvolging.
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 11:59:52
Op het gebied van voetbalverstand is met Slot en Keizer al ingespeeld, dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. Op het financieel en organisatorisch gebied ben ik benieuwd wie dat kan evenaren of verbeteren.
Daar maak ik mij wel wat zorgen over. De Graaf onze nieuwe TD, maar dat is een commerciële man. En commerciële mensen moet je nooit op het geld laten passen. Er moet dus wel wat aan de financiële kant gebeuren.
Gerald van de belt heeft de club in leven gehouden en uitlaten groeien tot wat het nu is, wat hij voor ons heeft gedaan is ongelofelijk. Hij heeft de club veel, veel, veel beter achtergelaten dan toen die de club aan trof. Bedankt voor alles en een mooie stap naar Twente is je gegunt.
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 12:03:54
Daar maak ik mij wel wat zorgen over. De Graaf onze nieuwe TD, maar dat is een commerciële man. En commerciële mensen moet je nooit op het geld laten passen. Er moet dus wel wat aan de financiële kant gebeuren.
De graaf word AD, Marcel Keizer is verantwoordelijk voor het technische gedeelte.
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 12:03:54
Daar maak ik mij wel wat zorgen over. De Graaf onze nieuwe TD, maar dat is een commerciële man. En commerciële mensen moet je nooit op het geld laten passen. Er moet dus wel wat aan de financiële kant gebeuren.
Nu word me niet duidelijk of je je zorgen maakt over het voetbalverstand of over het organisatorisch/financieel gedeelte ;)
De Graaf dus ad interim? Dan hoop ik echt dat er achter de schermen wel hard gewerkt wordt aan een GOEDE opvolger.
Ard de Graaff de huidige commercieel directeur zal de opvolger worden van Gerald...
Loopt al een tijd mee bij Cambuur en heeft op commercieel gebied al het nodige betekent..
Hij kent de club inmiddels goed ook mede dankzij Gerald zelf natuurlijk..
Ik denk daarom dat Cambuur op zoek moet naar een geschikte kandidaat op commerciele zaken..
Niet achterom kijken maar de blik op de toekomst richten
Dit soort zaken gebeuren nou eenmaal
Iemand die goed presteert ligt nou eenmaal goed in de markt
GERARD het ga je goed en bedankt voor wat je voor Cambuur hebt betekent
Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)
Het is altijd een contact die van Cambuur houdt en in de toekomst met huurspelers misschien iets voor ons kan betekenen. Bedankt Gerald voor al die mooie jaren.. en dat je van () een failliete voetbalclub een eredivisie club hebt gemaakt. Jij als persoon hebt heel veel mensen gelukkig gemaakt, je hebt uitstraling en weet wat je doet. Ik wens je veel succes bij je nieuwe werkgever.! Maar denk er om laat je werk niet over aan iemand die je het niet toevertrouwd.!! zoals bijvoorbeeld @ ard de graaf.!!
Citaat van: PePe op december 15, 2014, 12:13:04
Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)
Ook dat is het gevolg van goed beleid, kwaliteit komt bovendrijven en is interessant voor grotere clubs met meer poen.
Iedereen moet dit als een groot compliment zien.
In het bedrijfsleven gebeurd dit aan de lopende band. Als De RVC geen vertrouwen in De Graaf had gehad, hadden ze een ander gezocht. Met de huidige structuur kan 1 man ons niet meer maken of breken.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de ingeslagen weg wordt voortgezet.
Mocht De Graaf het niet kunnen, zien ze dit snel genoeg bij de RVC.
Over en uit met cambuur. Volgend seizoen degradatie. Achilles'29 thuis. ;( ;( ;( ;( ;(
Bedankt vd Belt.
Haha je draait nu wel een beetje door.!! wiekie
vanmorgen op VP onderstaand stukje waarin vd Belt aangaf het allemaal zeer pessimistisch in te zien:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/412898/-en-dan-ja-dan-moeten-we-w-r-goed-inkopen-en-dan-moet-alles-w-r-raak-zijn-.html (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/412898/-en-dan-ja-dan-moeten-we-w-r-goed-inkopen-en-dan-moet-alles-w-r-raak-zijn-.html)
vervolgens het bericht dat hij naar Twente gaat. Oftewel: vd Belt heeft er mijns inziens niet veel vertrouwen in dat het de komende periode beter gaat, o.a. ook m.b.t. de stadionplannen. Wel weer jammer dat hij een paar uur later aangeeft alle vertrouwen in de toekomst van Cambuur te hebben en de club met een gerust hart kan achterlaten.... we kunnen wel weer eens een moeilijke periode in gaan... ;( ;(
Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 12:43:33
Haha je draait nu wel een beetje door.!! wiekie
Je zei net zelf 'Cambuur gaat naar de klote'...
Citaat van: PePe op december 15, 2014, 12:13:04
Ik heb het gevoel, dat dit nog maar het begin is? (ik denk daar bij aan trainers, spelers)
Ach ook als club zullen we moeten groeien kijk naar Olle die doen het nu ook al een paar jaar zeer goed. We moeten gewoon doorgaan en ook dit zijn passanten net als spelers en trainers....
Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2014, 12:37:23
Over en uit met cambuur. Volgend seizoen degradatie. Achilles'29 thuis. ;( ;( ;( ;( ;(
Bedankt vd Belt.
daar was onze eeuwige optimist weer.
Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2014, 12:37:23
Over en uit met cambuur. Volgend seizoen degradatie. Achilles'29 thuis. ;( ;( ;( ;( ;(
Bedankt vd Belt.
Zo'n fles azijn 's morgens, krijg je dat wel wat weg?
Hoewel ik het uiteraard jammer vind dat hij ons gaat verlaten, is dit natuurlijk niet gelijk het einde van de wereld. Cambuur en aanhang is hem volgens mij veel dank verschuldigd. Persoonlijk snap ik zijn keuze voor FC Twente en gun hem dan ook het allerbeste. Het is nu de taak aan de RvC om goed te tijd te nemen om een nieuwe algemeen directeur aan te stellen, waarbij het denk ik belangrijk is dat diegene een verleden heeft in het betaald voetbal en snapt hoe de voetbalwereld in elkaar zit.
sccambuurlwdd..
Klopt alleen zeg ik niet dat ze gaan degraderen.. ik hoop op een goede vervanger..
Citaat van: Goudvinger op december 15, 2014, 12:59:21
Hoewel ik het uiteraard jammer vind dat hij ons gaat verlaten, is dit natuurlijk niet gelijk het einde van de wereld. Cambuur en aanhang is hem volgens mij veel dank verschuldigd. Persoonlijk snap ik zijn keuze voor FC Twente en gun hem dan ook het allerbeste. Het is nu de taak aan de RvC om goed te tijd te nemen om een nieuwe algemeen directeur aan te stellen, waarbij het denk ik belangrijk is dat diegene een verleden heeft in het betaald voetbal en snapt hoe de voetbalwereld in elkaar zit.
Eens! Hij heeft heel wat voor ons betekent.. Het is natuurlijk een schrik dat hij weggaat maar wij moeten het hem ook gunnen een stap hogerop te gaan.. Hoop wel dat er een goede vervanger komt..
Citaat van: Dokkumer op december 15, 2014, 12:06:46
Nu word me niet duidelijk of je je zorgen maakt over het voetbalverstand of over het organisatorisch/financieel gedeelte ;)
De Graaf dus ad interim? Dan hoop ik echt dat er achter de schermen wel hard gewerkt wordt aan een GOEDE opvolger.
Ja, sorry ik bedoel AD ipv TD. Technische gedeelte maak ik mij minder zorgen over. Maar is het zeker dat De Graaf interim is? Dat haalde ik er nog niet uit. Want dat hij de interim zou zijn vind ik wel weer logisch!
Citaat van: Voorstopper op december 15, 2014, 12:45:13
Ach ook als club zullen we moeten groeien kijk naar Olle die doen het nu ook al een paar jaar zeer goed. We moeten gewoon doorgaan en ook dit zijn passanten net als spelers en trainers....
Uiteindelijk draait het uiteindelijk om de centen. Cambuur kan het moeilijker maken voor andere BVO's door meer geld te hebben. Dan kunnen wij spelers en beleidsmakers wat makkelijker vast houden. Maar.........daarvoor moeten wij naar een nieuw stadion.
SC Cambuur keerde in 2013 terug in de Eredivisie en handhaafde zich op het hoogste niveau. Waar vaak wordt gesuggereerd dat het tweede seizoen vervolgens het lastigste is, staan de Friezen momenteel op een knappe zevende plaats. Algemeen directeur Gerald van den Belt houdt echter zijn hart vast voor de jaargang die komen gaat en vreest dat veel spelers uit Leeuwarden vertrekken.
De van Manchester City gehuurde Albert Rusnák voetbalt na de winterstop waarschijnlijk voor een andere club in de Eredivisie en het is eveneens de vraag of Lucas Bijker, Mohamed El Makrini en Wout Droste nog lang in het shirt van Cambuur te bewonderen zullen zijn. "Er kunnen weleens veel spelers weggaan", erkent Van den Belt in gesprek met het Algemeen Dagblad.
En dan, ja, dan moeten we wéér goed inkopen en dan moet alles wéér raak zijn. Miskopen kunnen we ons niet veroorloven. Straks komen Roda JC Kerkrade en NEC terug in de Eredivisie. Die hebben grotere stadions. Het zal moeilijk worden", voorspelt de beleidsbepaler. "Een club als RKC Waalwijk is een schrikbeeld. Degradatie uit de Eredivisie en nu laatste in de Eerste divisie."
Kijk hier ben ik dus bang voor, v/d Belt gaat denk ik omdat hij dondersgoed weet dat het hier heel moeilijk gaat worden, heeft er geen vertrouwen in, weet misschien ook al meer over wel of geen stadion denk ik.
Mensen doen net alsof dit het einde van de wereld en onze club is. Gerald was goed maar niet onvervangbaar, hij heeft een goede basis gelegd waar anderen op voort kunnen borduren. Het is niet zo dat nu alles ineens over de schutting geflikkerd wordt.
Hij heeft ook gewoon gelijk. Sommigen hier praten of wij een stabiele eredivisionist zijn, maar volgend jaar starten wij met 0 punten en wederom een van de laagste begrotingen.
Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 13:29:09
Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
belachelijke opmerking
Topwerk geleverd! Dank! Succes in Enschede. Laat de club prima achter.. Dat was met Pama wel anders...
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 13:29:09
Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
Trieste opmerking. :rodekaart
Zonde, heel veel betekend voor onze club en gun hem daarom deze overstap wel.
Hoop echter dat ard alleen interim algemeen directeur zal zijn.
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 13:29:09
Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
5,5 jaar en gestart met een bak ellende? Denk dat er heel wat voorgangers niet eens een vijfde van zijn looptijd hebben meegemaakt. :zucht Schaam je.
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:43:18
Zonde, heel veel betekend voor onze club en gun hem daarom deze overstap wel.
Hoop echter dat ard alleen interim algemeen directeur zal zijn.
Dat verwacht ik overigens wel
Gerald ontzettend bedankt, uitstekend werk en van een bijna failliete club naar een twee topjaar in de Eredivisie. Heel veel succes bij Twente en een laten we een goed afscheid organiseren.
Ard de Graaf lijkt mij een prima Algemeen Directeur. Kijk eens naar de sponsorlijst bij zijn komst en nu.. En dan heeft hij uiteraard de wind mee gehad met promotie maar deze beste man is niet onnozel. Als Gerald al jaren met het samenwerkt dan weet hij wel wat hij doet. Marcel Keizer Technisch Directeur en dan is er ruimte voor een nieuwe commerciele man. Aangezien Cambuur er heel goed op staat zal dat eerder een lastige keuze worden dan dat we niemand kunnen vinden.
De leegloop ben ik niet bang voor. Droste is een prima verdediger maar ook goed vervangbaar, Bijker is op de back een verademing in het centrum niet maar ook daarvoor is een vervanger te vinden. El Makrini is een aderlating net als Rusnak maar laat Keizer maar zien wat hij in huis heeft.
En als onze burgemeester op meerdere plekken laat merken dat verbouw op dit moment het meest wenselijk is heeft hij helemaal gelijk. Bouw in de zomer een nieuwe oost en zuid tribune met commerciele ruimte. kan je eerst rustig doorgroeien en daarna verder uitbouwen.
Morgen lekker winnen!
Citaat van: Destroyer op december 15, 2014, 13:44:27
Dat verwacht ik overigens wel
Volgens mij dus echt niet.
Dit staat op Cambuur.nl:
"De functie van Algemeen Directeur zal per 1 februari worden overgenomen door Ard de Graaf. De Graaf is momenteel de Commercieel Directeur van SC Cambuur. De komende periode wordt in alle rust bekeken hoe de organisatie verder zal worden ingericht."
Tsjah, zeg jet maar...
Citaat van: Oosttribune op december 15, 2014, 13:50:44
Gerald ontzettend bedankt, uitstekend werk en van een bijna failliete club naar een twee topjaar in de Eredivisie. Heel veel succes bij Twente en een laten we een goed afscheid organiseren.
Ard de Graaf lijkt mij een prima Algemeen Directeur. Kijk eens naar de sponsorlijst bij zijn komst en nu.. En dan heeft hij uiteraard de wind mee gehad met promotie maar deze beste man is niet onnozel. Als Gerald al jaren met het samenwerkt dan weet hij wel wat hij doet. Marcel Keizer Technisch Directeur en dan is er ruimte voor een nieuwe commerciele man. Aangezien Cambuur er heel goed op staat zal dat eerder een lastige keuze worden dan dat we niemand kunnen vinden.
De leegloop ben ik niet bang voor. Droste is een prima verdediger maar ook goed vervangbaar, Bijker is op de back een verademing in het centrum niet maar ook daarvoor is een vervanger te vinden. El Makrini is een aderlating net als Rusnak maar laat Keizer maar zien wat hij in huis heeft.
En als onze burgemeester op meerdere plekken laat merken dat verbouw op dit moment het meest wenselijk is heeft hij helemaal gelijk. Bouw in de zomer een nieuwe oost en zuid tribune met commerciele ruimte. kan je eerst rustig doorgroeien en daarna verder uitbouwen.
Morgen lekker winnen!
Bijna een goed verhaal! Alleen die verbouwing gaat er niet komen. Als wij op de huidige plaats blijven wordt het ook zo goed als nieuwbouw, maar Cambuur wil naar WTC! En de wethouder vindt dit ook het meest logisch.
Citaat van: Oosttribune op december 15, 2014, 13:50:44
Gerald ontzettend bedankt, uitstekend werk en van een bijna failliete club naar een twee topjaar in de Eredivisie. Heel veel succes bij Twente en een laten we een goed afscheid organiseren.
Ard de Graaf lijkt mij een prima Algemeen Directeur. Kijk eens naar de sponsorlijst bij zijn komst en nu.. En dan heeft hij uiteraard de wind mee gehad met promotie maar deze beste man is niet onnozel. Als Gerald al jaren met het samenwerkt dan weet hij wel wat hij doet. Marcel Keizer Technisch Directeur en dan is er ruimte voor een nieuwe commerciele man. Aangezien Cambuur er heel goed op staat zal dat eerder een lastige keuze worden dan dat we niemand kunnen vinden.
De leegloop ben ik niet bang voor. Droste is een prima verdediger maar ook goed vervangbaar, Bijker is op de back een verademing in het centrum niet maar ook daarvoor is een vervanger te vinden. El Makrini is een aderlating net als Rusnak maar laat Keizer maar zien wat hij in huis heeft.
En als onze burgemeester op meerdere plekken laat merken dat verbouw op dit moment het meest wenselijk is heeft hij helemaal gelijk. Bouw in de zomer een nieuwe oost en zuid tribune met commerciele ruimte. kan je eerst rustig doorgroeien en daarna verder uitbouwen.
Morgen lekker winnen!
Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:53:08
Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.
Eens, die lange sponsorlijst bewijs op zijn meeste dat De Graaf een prima commerciële man is. Als dat waar is kan je hem daar beter houden!
Uit filmpje CambuurTV maak ik op dat Ard gewoon zijn positie overneemt.
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 13:15:51
Ja, sorry ik bedoel AD ipv TD. Technische gedeelte maak ik mij minder zorgen over. Maar is het zeker dat De Graaf interim is? Dat haalde ik er nog niet uit. Want dat hij de interim zou zijn vind ik wel weer logisch!
Her en der werden er wat "ad interim" opmerkingen geplaatst dus daarom met vraagteken.
Citaat van: Whoestemen op december 15, 2014, 14:13:38
Uit filmpje CambuurTV maak ik op dat Ard gewoon zijn positie overneemt.
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 14:32:14
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)
Volgens mij werd in een vraaggesprek ook gezegd dat ze de tijd namen om een goede vervanger te vinden, dat zou ad interim betekenen
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 14:32:14
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)
Ik hoop het ook. En misschien zie ik er dingen in die er niet zijn, maar m'n gevoel bij de video zegt dat hij het gewoon over gaat nemen. Er komt natuurlijk iemand bij en ze gaan vast een profiel maken. Wellicht gaan ze voor een topkandidaat of Ard.
Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:53:08
Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.
Ik denk dat het op basis van interne ervaring en wensen is. Huidige bestuur is kundig genoeg om een goeie beslissing te nemen, hebben er meer zicht op dan de meesten hier
Citaat van: Mitar op december 15, 2014, 14:48:06
Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.
Inzake het veranderen van het wapen/logo loog hij keihard in mijn gezicht en in de media!!
Terwijl dit wel aan de orde was.
Citaat van: Mitar op december 15, 2014, 14:48:06
Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.
mijn gevoel niet
Citaat van: Mitar op december 15, 2014, 14:48:06
Waarom geen vertrouwen in Ard de Graaf? Gevoel of gebaseerd op feiten/ervaringen? Kan eerlijk gezegd zelf geen oordeel vellen over zijn geschiktheid.
eigen ervaringen en wat galdiano aanhaalt klopt. Dat is een van mijn ervaringen met ard waarom ik hem als AD niet zie zitten. Commerciële doet hij het zover ik kan zien heel goed en laat hem daar dan ook maar lekker zitten wat mij betreft.
Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 15:15:54
eigen ervaringen en wat galdiano aanhaalt klopt. Dat is een van mijn ervaringen met ard waarom ik hem als AD niet zie zitten. Commerciële doet hij het zover ik kan zien heel goed en laat hem daar dan ook maar lekker zitten wat mij betreft.
dus in die functie mag hij wat jou betreft wel gewoon liegen?
Bedankt voor je inzet Gerald en het positief op de kaart zetten van onze club |:)
Veel succes bij FC Twente.
Citaat van: Treb op december 15, 2014, 13:38:31
Trieste opmerking. :rodekaart
Vind je? Hij zet onze club gewoon met de kloten voor't blok. Ik trek het slecht dat mensen zo maar weglopen en de zelfgekozen missie (stadion) aan het lot over laten... En ja. Als het op dit soort zaken aan komt ben ik niet van de nuance.
...er vanuit gaande dat in januari groen licht voor een nieuw stadion gegeven wordt...
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 16:22:45
Vind je? Hij zet onze club gewoon met de kloten voor't blok. Ik trek het slecht dat mensen zo maar weglopen en de zelfgekozen missie (stadion) aan het lot over laten... En ja. Als het op dit soort zaken aan komt ben ik niet van de nuance.
ik denk eerlijk gezegd dat het stadion al beklonken is..
Citaat van: Eewal op december 15, 2014, 16:33:23
ik denk eerlijk gezegd dat het stadion al beklonken is..
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.
Bron?
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 16:22:45
Vind je? Hij zet onze club gewoon met de kloten voor't blok. Ik trek het slecht dat mensen zo maar weglopen en de zelfgekozen missie (stadion) aan het lot over laten... En ja. Als het op dit soort zaken aan komt ben ik niet van de nuance.
:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!
De laatste die ik geen stap hogerop gun is Gerald..Hij heeft ook dromen net als ons, veel succes bij FC Twente. Nu is het zaak om zo snel mogelijk een opvolger te vinden die net als Gerald ook past bij deze club. Ik ga er wel vanuit dat Gerald nog even wil knokken voor het nieuwe stadion, eigenlijk zou hij moeten zeggen; Ik ga niet weg voordat het nieuwe stadion er staat.
Aan alles komt een eind.
Citaat van: John Hiatt op december 15, 2014, 16:38:17
Bron?
Neem maar aan dat klopt. Ik zie je zaterdag wel. :proost
Het zou bij het WTC zijn.
Goed werk verricht, maar natuurlijk ook mazzel gehad met de promotie. Bedankt en het ga je goed bij Twente :thumbsup
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.
Dit klopt, maar het is nog niet rond! De gemeente kan het nog tegen houden
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 16:37:19
Er zouden mogelijk al enkele voorcontracten en intentieverklaringen getekend zijn met bedrijven.
Vager kan het bijna niet zouden mogelijk :proost
Dit seizoen zullen we er wel in blijven, maar ben niet gerust op de gang van zaken!
alle zgn. sterkhouders zowel binnen als buiten het veld dreigen te vertrekken of gaan vertrekken.
Zoals het nu gaat is niet de manier om een stabiele eredivisie club te worden/blijven!!
Citaat van: Cor op december 15, 2014, 17:22:36
Vager kan het bijna niet zouden mogelijk :proost
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .
Duidelijk genoeg?
is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?
Citaat van: skaaver op december 15, 2014, 16:39:14
:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!
Ik twijfel niet aan wat hij gedaan heeft voor onze club. Heb alleen grote moeite met zijn vlucht naar het geld.
Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 18:35:32
is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?
de financiering zou al rond zijn, dus lijkt me wel.. Bestemmingsplan is een issue..
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 18:53:04
Ik twijfel niet aan wat hij gedaan heeft voor onze club. Heb alleen grote moeite met zijn vlucht naar het geld.
99,9% van ons allen had hetzelfde gedaan!
Ik baal als een stekker, maar gun het Vd Belt enorm!
Bedankt voor alles en tot over 5 jaar als wij groter zijn dan twente.
Bedankt vd Belt, en veel sterkte bij Twente, met die Munsterman.
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 18:53:04
Ik twijfel niet aan wat hij gedaan heeft voor onze club. Heb alleen grote moeite met zijn vlucht naar het geld.
Hij stapte van Zwolle over naar ons in 2009. Dacht dat het hier goed ging financieel, komt er een jaar later achter dat het een puinhoop was. Heeft de club met hulp van anderen op de kaart gezet waar we nu staan.
Twente staat er financieel slecht voor. Mede door het beleid van Munsterman. Daar zit een uitdaging in voor vd Belt.
Citaat van: Nightmarelwd op december 15, 2014, 19:08:15
Hij stapte van Zwolle over naar ons in 2009. Dacht dat het hier goed ging financieel, komt er een jaar later achter dat het een puinhoop was. Heeft de club met hulp van anderen op de kaart gezet waar we nu staan.
Twente staat er financieel slecht voor. Mede door het beleid van Munsterman. Daar zit een uitdaging in voor vd Belt.
Een club met veel potentie uit de grond stampen met een nieuw stadion en alle bijkomende mogelijkheden, dat is pas een uitdaging. Een beetje stroman spelen voor die Munsterman, wat een een uitdaging :_schater. Hij zal wel meer weten over het stadion dat er niet gaat komen. Hoor hem nog zeggen dat hij de club pas zou verlaten als er geen rek meer in zit en er geen nieuw stadion komt. Begint het dus aardig op de lijken :y
Neemt natuurlijk niet weg dat hij veel voor Cambuur betekent heeft, :0= Slapjanus
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 17:35:49
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .
Duidelijk genoeg?
:R :R :R
Citaat van: AL op december 15, 2014, 18:56:45
99,9% van ons allen had hetzelfde gedaan!
Prima. Maar dan moet zo'n man niet roepen dat ie alleen vertrekt als hij er geen heil meer in ziet. Of als ie zijn missie (stadion) heeft volbracht. Dat en dat hij de club in de steek laat blijf ik laf vinden.
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 19:40:49
Prima. Maar dan moet zo'n man niet roepen dat ie alleen vertrekt als hij er geen heil meer in ziet. Of als ie zijn missie (stadion) heeft volbracht. Dat en dat hij de club in de steek laat blijf ik laf vinden.
Precies, schreef ik net ook. Zou het ook kunnen dat er gewoon wat opgelapt wordt in het huidige stadion en dat er verder helemaal niets gebeurt, dat zou een hoop verklaren. Anders had hij gewoon zijn bek moeten houden destijds
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 17:35:49
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .
Duidelijk genoeg?
Goed verwoord. Zo ongeveer Hiatt! :proost
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 17:35:49
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .
Duidelijk genoeg?
Dank je wel
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 17:35:49
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .
Duidelijk genoeg?
Laat Cambuur het dan maar snel uitspreken! Tempo erachter.
Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 18:35:32
is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?
Ik weet noet of het 25 mln gaat kosten, maar wel welke partijen er in gaan zitten. De namen ga ik niet noemen, omdat ik niet kan overzien wat de consequenties zijn als die namen bekend zijn.
Die partijen liggen vast in ieder geval.
Citaat van: skaaver op december 15, 2014, 16:39:14
:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!
Precies en de plannen voor het stadion worden op 1 januari gepresenteerd, ik neem aan dat het allemaal al geregeld is. Zie vd Belt er niet voor aan om de rest met onafgemaakt werk te laten zitten. We horen het wel in januari, ben vd Belt in ieder geval dankbaar voor zijn tijd bij de club! |:)
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 20:03:55
Goed verwoord. Zo ongeveer Hiatt! :proost
Hiatt zwijgt zoals je weet. Betekent niet dat het verhaal klopt trouwens.
Verder dan intenties en vooruitzichten op nieuwbouw is men nog niet. Bron: sponsoren.
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 21:13:16
Verder dan intenties en vooruitzichten op nieuwbouw is men nog niet. Bron: sponsoren.
De financiële onderbouwing is rond!
Dat de investering voor het stadion rond is lijkt mij sterk, wel is zeker dat de directeur weg is en de trainer en de beste veldspeler weg gaan. Na twee jaar overleven moet er nu wel worden doorgebouwd.
Natuurlijk heel veel respect voor de geleverde prestaties maar het evenwicht is wankel !
Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 21:23:01
Dat de investering voor het stadion rond is lijkt mij sterk, wel is zeker dat de directeur weg is en de trainer en de beste veldspeler weg gaan. Na twee jaar overleven moet er nu wel worden doorgebouwd.
Natuurlijk heel veel respect voor de geleverde prestaties maar het evenwicht is wankel !
Het kan jou sterk lijken, het is wel waar......
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 21:18:18
De financiële onderbouwing is rond!
Mondeling toezeggingen of op papier ondertekende garanties?
Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 21:33:18
Mondeling toezeggingen of op papier ondertekende garanties?
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, maar voldoende om Henk Deinum er van uit te laten gaan dat de financiële onderbouwing rond is. Normaal zou ik er dan van uit gaan dat het ondertekend is, maar het blijft cambuur
Het zou mooi zijn als het rond is.
Citaat van: Marc S op december 15, 2014, 21:45:19
Het zou mooi zijn als het rond is.
Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 22:00:49
Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!
Oke bedankt
neem aan dat de boel su langzamerhand goed op poten staat en de schulden al stukken minder zijn.
3e jaar ere divisie zit er aan te komen wat betekend dat je weer hele seizoen volle bak hebt dus daar
zijn geen zorgen om.
nu nog dat nieuwe stadion of verbouwde stadion rond krijgen maar dat is niet vd belt afhankelijk.
met keizer hebben ons netwerk al verder uitgebreid ook slot heeft zijn lijntjes wel.
vd belt heeft het geweldig gedaan en net als hen zal ook henk wel eens gaan en dat is
ook zo met spelers.de basis moet goed zijn dan komen we er wel.
Ze moeten nu niet allemaal tegelijk vertrekken. :zucht
Citaat van: denistel op december 15, 2014, 22:49:21
met keizer hebben ons netwerk al verder uitgebreid ook slot heeft zijn lijntjes wel.
Daar zijn Vytas en Stebelcki uit gevloeid.. tja.. ik ben er niet kapot van eigenlijk.
Spelers al Makrini, Bijker en Droste kunnen wij niet eens betalen, als die vertrekken word het een mission impossible om weer zulke spelers aan te trekken zolang wij nog in het huidige onderkomen spelen. Waarschijnlijk komen volgend seizoen NEC en Roda weer terug, dat is andere koek dan Dordrecht en Excelsior. Die hebben meer te besteden dan Cambuur.
Dit jaar zullen we erin blijven, ieder jaar hierna wordt het steeds lastiger en lastiger. Hopen dat het nieuwe stadion er snel komt, waar maakt me eigenlijk geen flikker meer uit. Ik wil echt NOOIT van m'n leven weer naar Oss, Sittard en Emmen toe hoeven.
Even ter verduidelijking; De Graaf wordt definitief algemeen directeur. Geen ad interim-functie dus.
Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur (interview Vd Belt)
Citaat van: el haj op december 16, 2014, 01:15:54
Even ter verduidelijking; De Graaf wordt definitief algemeen directeur. Geen ad interim-functie dus.
Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur (interview Vd Belt)
waaruit blijkt dat dan?
Net drie pagina's teruggelezen over stadion.
Cambuur schijnt er uit te wezen.
Mensen die meer weten hierover:
Word het dan Wtc of verbouwen huidige stadion..Misschien heb ik het wel niet goed gelezen of begrepen.?
Wtc
Citaat van: speculeter op december 16, 2014, 09:33:36
Net drie pagina's teruggelezen over stadion.
Cambuur schijnt er uit te wezen.
Mensen die meer weten hierover:
Word het dan Wtc of verbouwen huidige stadion..Misschien heb ik het wel niet goed gelezen of begrepen.?
Er is nog geen formeel besluit genomen, maar Cambuur wil naar het WTC. Verbouwen lijkt niet een serieuze optie te zijn
Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 19:24:54
Neemt natuurlijk niet weg dat hij veel voor Cambuur betekent heeft.
Neemt niet weg, dat hij dit ook al iets eerder had kunnen verkondigen i.p.v. iedereen met verbazing te overrompelen om plotsklaps naar die verschrikkelijke Tukkers over te lopen. Nu het is de vraag of het nieuwe stadion er nog zal komen plus dat we straks een aantal spelers gaan missen. Je kunt niet bepaalt zeggen dat we vooruit zijn gegaan. Dit brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.
Het wordt WTC
Citaat van: CamLeeuw op december 16, 2014, 10:06:05
Neemt niet weg, dat hij dit ook al iets eerder had kunnen verkondigen i.p.v. iedereen met verbazing te overrompelen om plotsklaps naar die verschrikkelijke Tukkers over te lopen. Nu het is de vraag of het nieuwe stadion er nog zal komen plus dat we straks een aantal spelers gaan missen. Je kunt niet bepaalt zeggen dat we vooruit zijn gegaan. Dit brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.
Waarom zou de komst van het stadion van Van der Belt afhangen?
Citaat van: Lore op december 16, 2014, 10:14:48
Waarom zou de komst van het stadion van Van der Belt afhangen?
Geen idee, maar dat hangt daar natuurlijk ook niet van af.
Hoe weten bepaalde mensen hier zo zeker dat het wtc wordt? Waardeloos om dat nu al te lekken terwijl er nog een enquete loopt. Wassen neus. Opzouten met dat k**-wtc.
Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 13:56:16
Hoe weten bepaalde mensen hier zo zeker dat het wtc wordt? Waardeloos om dat nu al te lekken terwijl er nog een enquete loopt. Wassen neus. Opzouten met dat k**-wtc.
Huh? Wat heeft de enquete er mee te maken? De enquete is van CC toch?
Citaat van: Lore op december 15, 2014, 22:00:49
Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!
Dan hoop ik dat er zoveel obstakels zijn.dat het alsnog niet doorgaat. Gewoon op het cambuurplein.blijven.
Citaat van: Lore op december 16, 2014, 14:10:22
Huh? Wat heeft de enquete er mee te maken? De enquete is van CC toch?
Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.
Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:13:58
Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.
Omdat die keuze toen nog niet overduidelijk was?
Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:13:58
Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.
Welke keuze? Is toch alleen een gerucht? Wat moet je ermee?
Ik wil eerst wel eens zien of cambuurplein wel goed is onderzocht. Hoop dat de bvo en gemeente een beetje transparant zijn.
Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:12:14
Dan hoop ik dat er zoveel obstakels zijn.dat het alsnog niet doorgaat. Gewoon op het cambuurplein.blijven.
Ik hoop oprecht van niet! Niet omdat ik graag weg wil bij het Cambuurplein, maar omdat de commerciële kansen veel groter zijn bij het WTC. Echt ik wil nooit, nooit meer jupiler League.
Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:13:58
Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.
Ik weet niet of zij op de hoogte zijn en formeel is er nog geen keuze gemaakt. Ik las dat vd Belt ergens half januari weer met nieuws wil komen? Dat zal dan de definitieve keuze zijn, neem ik aan!
Citaat van: SCC-J op december 16, 2014, 09:23:29
waaruit blijkt dat dan?
Uit het interview met Smid.
We hadden van de week een discussie over Gerald .. Wat gaan wij deze man ontzettend missen, hij heeft bij Cambuur iets afgeleverd wat voor onmogelijk gehouden werd voor de buitenwereld! Of Gerald is gewoon een tovenaar, of er komt straks na zijn vertrek een lijk uit de kast. Het zal mij benieuwen! Ik ben hem ontzettend dankbaar en denk dat het een vakman is! Heel veel succes gewenst bij FC Twente!
Hij zal wel opgelucht zijn, Munsterman vertrekt aan het einde van het seizoen bij Twente.
Citaat van: Bernardo op januari 20, 2015, 19:32:36
Hij zal wel opgelucht zijn, Munsterman vertrekt aan het einde van het seizoen bij Twente.
Was daar intern ws al langer bekend, hebben ze met Gerald goud in handen. Ben benieuwd of het iets gaat veranderen aan zijn rol binnen Twente
Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 20:52:27
Was daar intern ws al langer bekend, hebben ze met Gerald goud in handen. Ben benieuwd of het iets gaat veranderen aan zijn rol binnen Twente
Zouden ze dit tijdens de gesprekken niet gewoon hebben besproken?
Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 20:58:47
Zouden ze dit tijdens de gesprekken niet gewoon hebben besproken?
Zou me niet verbazen idd
Vanavond maar even toezingen bij zn afscheid op de middenstip
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 24, 2015, 08:40:43
Vanavond maar even toezingen bij zn afscheid op de middenstip
Mee eens, dat verdient hij zeer zeker
Deze man verdiend een onvergetelijk afscheid. Heeft de club weer op de kaart gezet en financieel een stuk gezonder gemaakt |:)
Citaat van: Marc S op januari 24, 2015, 10:48:08
Mee eens, dat verdient hij zeer zeker
Zeker, maar Zwolle is toch de laatste thuiswedstrijd?
Citaat van: Lore op januari 24, 2015, 11:07:23
Zeker, maar Zwolle is toch de laatste thuiswedstrijd?
Klopt maar er word vandaag afscheid van hem genomen op de middenstip
terecht oek voor een volle bak en dat is het dinsdag nog niet.man verdient een staande ovatie vind ik.
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-30-jannewaris-2015-1720
Omrop Bynt met Gerald v/d Belt en Ard de Graaf. Hele uitzending over Cambuur.
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2015, 19:44:00
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-30-jannewaris-2015-1720
Omrop Bynt met Gerald v/d Belt en Ard de Graaf. Hele uitzending over Cambuur.
blijft jammer dat ie gaat. Ken de graaf niet, maar hij komt op zich prima op me over..
Prima gozer!
We spreken over een jaar of 2/3 wel weer. :|
Vanavond afscheid van Gerald genomen bij sponsorbijeenkomst. Wat een heerlijke toespraak hield hij! Geweldige droge humor! Wij zullen hem missen. Alle vertrouwen in Ard de Graaf.
Citaat van: Galdiano op januari 30, 2015, 21:10:55
We spreken over een jaar of 2/3 wel weer. :|
Wat is jouw ervaring met hem dan?
Citaat van: Montana op januari 31, 2015, 01:54:03
Wat is jouw ervaring met hem dan?
Mijn ervaring is dat je nooit een commerciële man op een financiële kant moet zetten, kost altijd geld.
Overigens heb ik niks tegen Ard en zal hem ook niet bij voorbaat al afserveren.
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2015, 12:19:48
Mijn ervaring is dat je nooit een commerciële man op een financiële kant moet zetten, kost altijd geld.
Overigens heb ik niks tegen Ard en zal hem ook niet bij voorbaat al afserveren.
hmm zit wat in! maar wat je zegt, geef hem de kans!
Wie legt mij even heel kort uit wat het verschil is in taken en verantwoordelijkheid tussen een commercieel en financieel directeur?
Citaat van: Montana op januari 31, 2015, 01:54:03
Wat is jouw ervaring met hem dan?
Zou de KVC toch moeten weten. Niet helemaal eerlijk geweest in het wapen verhaal.
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2015, 12:19:48
Mijn ervaring is dat je nooit een commerciële man op een financiële kant moet zetten, kost altijd geld.
Overigens heb ik niks tegen Ard en zal hem ook niet bij voorbaat al afserveren.
Ard gaat de financiële kant ook niet doen. Dat is intern anders opgelost.
Citaat van: SCC-J op januari 31, 2015, 12:48:46
Zou de KVC toch moeten weten. Niet helemaal eerlijk geweest in het wapen verhaal.
Wij hebben er voor gezorgd dat het wapen weer terug is. Daar is geregeld met het hele bestuur en Ype Smid, waaronder Ard.
De toekomst zal het allemaal uitwijzen.
Bedoelen we dan het huidige KVC bestuur of het vorige KVC bestuur? Want dat hele verhaal liep al wat langer.
Citaat van: Montana op januari 31, 2015, 01:54:03
Wat is jouw ervaring met hem dan?
Heel negatief, na het hele wapen verhaal!
Alles voorliegen, terwijl er diverse orders naar China waren gestuurd voor merchandise met nieuw logo.
Citaat van: Montana op januari 31, 2015, 13:08:18
Wij hebben er voor gezorgd dat het wapen weer terug is. Daar is geregeld met het hele bestuur en Ype Smid, waaronder Ard.
De toekomst zal het allemaal uitwijzen.
Heeft Cambuur Culture daar niet de eerste grote stap in gezet, om naar de media te stappen? 8)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2015, 12:45:29
Wie legt mij even heel kort uit wat het verschil is in taken en verantwoordelijkheid tussen een commercieel en financieel directeur?
Ff kort door de bocht. Commerciële mensen zijn praatjesmakers, financiële mensen zijn boekhouders.
Citaat van: Len Cantello op januari 31, 2015, 13:41:03
Ff kort door de bocht. Commerciële mensen zijn praatjesmakers, financiële mensen zijn boekhouders.
En die commerciële mensen proberen dan die praatjes weer te verkopen zeker
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2015, 12:57:29
Ard gaat de financiële kant ook niet doen. Dat is intern anders opgelost.
Niet verkeerd, mits het iemand is met een goede financiële achtergrond.
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2015, 16:24:15
Niet verkeerd, mits het iemand is met een goede financiële achtergrond.
Het is een topper!
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2015, 17:47:12
Het is een topper!
Jammer dat ik dan nog van niks weet 8P
Mooie (korte) reportage van OF: https://www.youtube.com/watch?v=LASYGLcJdxQ (https://www.youtube.com/watch?v=LASYGLcJdxQ)
Topper, bedankt |:)
FC Twente leek de weg naar boven gevonden te hebben met verstandig financieel beleid, maar het door Joop Munsterman opgebouwde kaartenhuis is compleet omver geblazen. Volgens De Telegraaf is keeper Daniel Fernandes de 'verpersoonlijking' van het geld dat FC Twente over de balk heeft gegooid.
De sluitpost werd in januari 2012 naar Enschede gehaald en het was de bedoeling om hem een halfjaar te huren. Door miscommunicatie kreeg Fernandes echter een contract van 4,5 jaar. Vervelend, want hij staat voor 450.000 euro per jaar op de loonlijst. Hij speelde slechts twee wedstrijden in de hoofdmacht en is momenteel op huurbasis actief voor het Griekse Panthrakikos.
FC Twente kreeg woensdag drie punten in mindering van de KNVB, vanwege het opnieuw niet halen van een financiële normstelling zoals in het plan van aanpak is afgesproken. Daardoor zakten de Tukkers naar de negende stek in de rangschikking van de Eredivisie.
Succes Gerald, het is idd een mooie uitdaging om hier wat van te maken
Leuk foutje van 1,8 miljoen... Zo bont hebben :R en :D het (in verhouding) hier niet eens gemaakt
Citaat van: Dokkumer op maart 05, 2015, 10:08:44
Leuk foutje van 1,8 miljoen... Zo bont hebben :R en :D het (in verhouding) hier niet eens gemaakt
Dacht ik ook, wat een geld voor een reservekeeper. Ik weet hoeveel spelers je daarvoor bij ons rond hebt lopen.
Citaat van: hobbes op maart 05, 2015, 10:01:32
FC Twente leek de weg naar boven gevonden te hebben met verstandig financieel beleid, maar het door Joop Munsterman opgebouwde kaartenhuis is compleet omver geblazen. Volgens De Telegraaf is keeper Daniel Fernandes de 'verpersoonlijking' van het geld dat FC Twente over de balk heeft gegooid.
De sluitpost werd in januari 2012 naar Enschede gehaald en het was de bedoeling om hem een halfjaar te huren. Door miscommunicatie kreeg Fernandes echter een contract van 4,5 jaar. Vervelend, want hij staat voor 450.000 euro per jaar op de loonlijst. Hij speelde slechts twee wedstrijden in de hoofdmacht en is momenteel op huurbasis actief voor het Griekse Panthrakikos.
FC Twente kreeg woensdag drie punten in mindering van de KNVB, vanwege het opnieuw niet halen van een financiële normstelling zoals in het plan van aanpak is afgesproken. Daardoor zakten de Tukkers naar de negende stek in de rangschikking van de Eredivisie.
Succes Gerald, het is idd een mooie uitdaging om hier wat van te maken
Dat doet Gerald prima, op het juiste moment instappen!
Stapje hogerop dan maar? ;)
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:41:08
Stapje hogerop dan maar? ;)
Ze hebben alsnog een begroting dat vele malen hoger is dan dat van ons. Daarnaast houd Gerald vd Belt van een uitdaging en zou me het niet verbazen dat hij hier van af wist.
Citaat van: Marc S op maart 05, 2015, 15:02:15
Ze hebben alsnog een begroting dat vele malen hoger is dan dat van ons. Daarnaast houd Gerald vd Belt van een uitdaging en zou me het niet verbazen dat hij hier van af wist.
Hij wist hier van af inderdaad. Dit was intern al langer bekend, en dus ook de voornaamste reden om Gerald aan te trekken. Je weet hoe het gaat, zodra de media lucht krijgt van dit soort ellende (en dus sensatie), dan lijkt het als een verrassing te komen. Vertrek van Munsterman zegt ook genoeg.
Dit was natuurlijk allang bekend, de KNVB heeft jarenlang meerdere waarschuwingen gegeven aan Twente en ze betalen nu de prijs voor hun eigen fouten (letterlijk en figuurlijk..)
Dat is juist de reden van twente om hem te halen .vd belt wist alles
Citaat van: sunderland op maart 06, 2015, 22:44:05
Dat is juist de reden van twente om hem te halen .vd belt wist alles
Ja, en waarschijnlijk op advies van ene Riemer vd Velde , want die vd Belt deed het veel te goed bij Cambuur.
Citaat van: vialli op maart 07, 2015, 12:13:53
Ja, en waarschijnlijk op advies van ene Riemer ANNIE vd Velde , want die vd Belt deed het veel te goed bij Cambuur.