Waar komen de heren mee op de proppen? Wedstrijdje Hull City uit mag natuurlijk niet ontbreken deze keer!
:proost
Haha dat zou erg mooi zijn inderdaad! Maar dat zal financieel wel niks worden.
Van den Belt heeft aangegeven dit wel uit te willen zoeken, wist helemaal niets over hull wat dat betrefd. Gaf hem al aan. Vrijdag heen zaterdag spelen. Zondag ochtend weer terug in NL. En supporters de maandag ochtend weer in NL
Maar wel een hoop regelwerk! Ga er dan ook niet vanuit!
Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..
Citaat van: Eewal op mei 08, 2013, 19:08:21
Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..
ik hoop dat ze het uitvak dan al verbouwd hebben :D
Je laat die mensen dan toch niet in het uitvak plaatsnemen?! :zucht
Citaat van: Eewal op mei 08, 2013, 19:08:21
Hull naar nederland halen dan. Leuke wedstrijd in het stadion. Veel Engelsen reizen met hun club mee in de zomer..
Ik zie het anders liever andersom. Zou een fantastisch reisje naar Engeland zijn. En reken maar dat veel Leeuwarders dan de boot pakken.
Citaat van: Kunstgras op mei 08, 2013, 22:07:03
Ik zie het anders liever andersom. Zou een fantastisch reisje naar Engeland zijn. En reken maar dat veel Leeuwarders dan de boot pakken.
Yooo Ich bin dabei!
Be There
Heel vet om daar te zijn! Wil er dan zeker weer heen!!
Zou mooi zijn, sowieso zijn de oefenwedstrijden altijd heerlijk om te bezoeken. Was ook nog wel mooi destijds tegen Hartlepool United op bezoek D:
Citaat van: Len Cantello op mei 08, 2013, 13:00:30
Waar komen de heren mee op de proppen? Wedstrijdje Hull City uit mag natuurlijk niet ontbreken deze keer!
:proost
Dat zal hem dit jaar niet meer worden, maar voor volgend jaar is het de moeite waard om te proberen. Het mag alleen niets kosten, dus waarschijnlijk zullen er sponsoren moeten zijn die betalen voor de selectie.
Het idee is super leuk. Vraag me af of dit haalbaar is met al het geregel wat de bvo nu al heeft. Ik hoop dat er er Zoiezo een oefenpot voetbal tegen een aantrekkelijke tegenstander geregeld wordt.
In de week van 17 juni word het programma van de eredivisie bekend!
http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098 (http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098)
Bert van Oostveen: 'Cambuur - Heerenveen mooi openingsduel nieuwe seizoen'
Citaat van: moodygrunn op mei 10, 2013, 15:58:28
http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098 (http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=4098)
Bert van Oostveen: 'Cambuur - Heerenveen mooi openingsduel nieuwe seizoen'
Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!
Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 17:09:40
Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!
Doe maar op 3de zaterdag avond van september :devil
Bewaar die wedstrijd maar voor de competitie. Liever een tegenstander met minder kaliber, Feyenoord, ajax of zo ;)
Ze kenne beter ADO als eerste doen 8P
GA Eagles uit :devil
Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 17:09:40
Doe dat nou maar niet. Valt midden in de vakantie en niet iedereen heeft de luxe daar omheen te kunnen plannen!
Hopelijk idd niet de eerste wedstrijd! Maar mocht het zo zijn, dan begin je het seizoen wel lekker met 3 punten w:) w:)
Citaat van: Galdiano op mei 09, 2013, 10:52:08
In de week van 17 juni word het programma van de eredivisie bekend!
Ik hoop echt dat Cambuur eerste wedstrijd uit moet, daarna thuis en daarna weer uit.. anders mis ik al de eerste twee thuiswedstrijden.. Grrrrrrrrr....
Worden er trouwens ook nog oefenduels gespeeld voor de zomerstop? Even een rondreisje als kampioen JL :D :schaal
Ik ga echt niet een vakantie boeken zolang ik het programma niet weet. Daag, straks mis je wat moois.
Citaat van: Destroyer op mei 11, 2013, 13:43:23
Ik ga echt niet een vakantie boeken zolang ik het programma niet weet. Daag, straks mis je wat moois.
Kan niet ontkennen dat ik het wel beetje met je eens ben hihi, maar het kwaad is al geschied :)
Broekster Boys speelt op 24 Mei in Damwâld tegen Kampioen Cambuur Op de Vrijdagavond van 24 Mei speelt tweede klasser Broekster Boys tegen De Kampioen van de eerste divisie Cambuur. Dit is voor geheel Noordoost-Friesland een mooie gelegenheid om de kersverse eredivisionist Cambuur te zien spelen. Vooraf Oud Broekster Boys tegen Oud Cambuur Vanaf zes uur valt er op de vrijdagavond van 24 Mei al heel wat te beleven. De spelers, die voorheen het vlaggenschip van Broekster Boys bemanden spelen dan tegen de oud spelers van Cambuur. Jouke Dantuma uit Damwald is in de regio bekend geworden van het spelen bij Cambuur. Cambuur speelde in die periode in de Eredivisie. En zowaar na dertien jaar speelt Cambuur vanaf augustus weer in de Eredivisie. Jouke Dantuma heeft ook voor het vlaggenschip van Broekster Boys gespeeld. En momenteel is zoon Frits Dantuma in de selectie opgenomen van Cambuur. Zoon Jurian Dantuma is de laatste weken enkele malen gesignaleerd als invaller in de hoofdmacht van Broekster Boys. En zo zie je dat Broekster Boys ook een club is met een reputatie. De jeugd staat te trappelen bij Broekster Boys. Toch zal het echt een wedstrijd worden tussen Oud-Broekster Boys en Oud-Cambuur. Vanaf kwart voor acht Broekster Boys tegen Cambuur Maar Cambuur zorgde voor een daverende verrassing. Friesland had niet meer gedacht, dat Cambuur de kampioensvlag zou hijsen. Het is gewoon een geweldige prestatie. En dan met drie Friezen in de selectie. Vooral Oebele Schokker heeft een geweldig seizoen achter de rug. Martijn Barto kwam de laatste maanden volledig aan de bak en Mart Dijkstra raakte ook steeds beter in vorm. In Damwald kan men een eredivisionist bewonderen. En dan de huidige trainer is niemand minder dan trainer Henk de Jong uit Drachten. De Jong was al bekend van Harkemase Boys. Bij Harkemase Boys kende hij en de supporters geweldige tijden. Maar kampioen worden met Cambuur is echt uniek
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Mis sowieso 2 wedstrijden ga 2 augustus weg op een vrijdag, helaas het is niet anders!!
Citaat van: zandokan op mei 11, 2013, 14:40:22
Broekster Boys speelt op 24 Mei in Damwâld tegen Kampioen Cambuur Op de Vrijdagavond van 24 Mei speelt tweede klasser Broekster Boys tegen De Kampioen van de eerste divisie Cambuur. Dit is voor geheel Noordoost-Friesland een mooie gelegenheid om de kersverse eredivisionist Cambuur te zien spelen. Vooraf Oud Broekster Boys tegen Oud Cambuur Vanaf zes uur valt er op de vrijdagavond van 24 Mei al heel wat te beleven. De spelers, die voorheen het vlaggenschip van Broekster Boys bemanden spelen dan tegen de oud spelers van Cambuur. Jouke Dantuma uit Damwald is in de regio bekend geworden van het spelen bij Cambuur. Cambuur speelde in die periode in de Eredivisie. En zowaar na dertien jaar speelt Cambuur vanaf augustus weer in de Eredivisie. Jouke Dantuma heeft ook voor het vlaggenschip van Broekster Boys gespeeld. En momenteel is zoon Frits Dantuma in de selectie opgenomen van Cambuur. Zoon Jurian Dantuma is de laatste weken enkele malen gesignaleerd als invaller in de hoofdmacht van Broekster Boys. En zo zie je dat Broekster Boys ook een club is met een reputatie. De jeugd staat te trappelen bij Broekster Boys. Toch zal het echt een wedstrijd worden tussen Oud-Broekster Boys en Oud-Cambuur. Vanaf kwart voor acht Broekster Boys tegen Cambuur Maar Cambuur zorgde voor een daverende verrassing. Friesland had niet meer gedacht, dat Cambuur de kampioensvlag zou hijsen. Het is gewoon een geweldige prestatie. En dan met drie Friezen in de selectie. Vooral Oebele Schokker heeft een geweldig seizoen achter de rug. Martijn Barto kwam de laatste maanden volledig aan de bak en Mart Dijkstra raakte ook steeds beter in vorm. In Damwald kan men een eredivisionist bewonderen. En dan de huidige trainer is niemand minder dan trainer Henk de Jong uit Drachten. De Jong was al bekend van Harkemase Boys. Bij Harkemase Boys kende hij en de supporters geweldige tijden. Maar kampioen worden met Cambuur is echt uniek
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Staat ook helemaal niks op de site over dit soort wedstrijden. Beetje jammer
Citaat van: oost058 op mei 12, 2013, 16:01:25
Staat ook helemaal niks op de site over dit soort wedstrijden. Beetje jammer
nee, wel op de site van broekster boys.
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
[verwijderd door de beheerder]
Allemaal risico duels! Ze willen geen supporters mee ;)
Uitzwaaiwedstrijden SC Cambuur
http://www.cambuur.nl/
SC Cambuur speelt de komende weken nog 3 uitzwaaiwedstrijden in de provincie. Kom nog één keer de jongens toejuichen, handtekeningen scoren of op de foto met de schaal.
Waar en wanneer:
HARLINGEN
16 mei 19.00 uur ZMVV Zeerobben, Achlumerdyk 6 te Harlingen
Entree: € 5,- voor niet leden en € 2,- voor leden van ZMVV Zeerobben. T/m 16 jaar gratis entree.
LEEUWARDEN
21 mei 19.00 uur Leeuwarder Amateurselectie op het terrein van CVV Blauw Wit '34, Sportpark Wiarda, Ublingaplantage 4, Leeuwarden
Entree € 5,- per persoon
DAMWOUDE
24 mei 19.45 uur Broekster Boys, Gemeentelijk Sportpark, Kleine Laan 124, 9104 CJ Damwâld
Entree € 5,- per persoon. Broekster Boys heeft voor zijn leden een voorverkoop. Tot 16 jaar € 2,- en 16 jaar of ouder €.3,50 per persoon.
Daarnaast traint de selectie de komende twee weken op de volgende tijdstippen op de velden van VV Leeuwarden:
Maandag 13 mei, om 10:15 uur
Dinsdag 14 mei, om 10:15 uur
Donderdag 23 mei om 10:15 uur
we gaan met zijn allen naar harlingen :)
[quote aduthor=marrumer link=topic=245.msg14269#msg14269 date=1368455871]
we gaan met zijn allen naar harlingen :)
[/quote]
Wordt verplichte buscombi!
Komen ze niet eens even in Franeker ;( ;( ;(
Citaat van: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:24:48
Komen ze niet eens even in Franeker ;( ;( ;(
Laat ze die locatie maar bewaren voor een leuke pot tegen een eredivisieploeg, net voor de PC.... :hein
Wedstrijd tegen Zeerobben is verplaatst naar woensdag 15 mei i.v.m. de wedstrijd dkv - utrecht. Ze zijn bang dat de rivaliteit tussen zeerobben en utrecht uit de hand zal lopen wanneer deze twee wedstrijden op dezelfde dag worden gespeeld. :zweep
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 16:39:31
Wordt verplichte buscombi!
Geen last van, er staat Harlingen op mijn legitimatie, dus kan ik zo de stad inlopen 8P
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 20:50:56
Geen last van, er staat Harlingen op mijn legitimatie, dus kan ik zo de stad inlopen 8P
Toch is de wedstrijd al verplaatst. De waanzin slaat totaal toe.
op die woensdagavond is de europa league finale, wat dom weer....
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 21:09:56
Toch is de wedstrijd al verplaatst. De waanzin slaat totaal toe.
Te triest voor woorden... Er is ook zoveel ME en alles nodig omdat de kampioen langskomt :schaal
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:45:08
Te triest voor woorden... Er is ook zoveel ME en alles nodig omdat de kampioen langskomt :schaal
wut nog wat in de voorbereiding van komend seizoen :zucht
Net als thuis tegen de Eagels, een volstrekt overbodige actie. Toen een giga hoeveelheid aan ME aanwezig.
Er zaten intotaal 7 eagels in het uitvak. = 6 ME busjes, 4 zieke paarden (lul op de rug) en een zootje "blauwe" politie.
Geld verspilling!!!
Drama beleid!!!!
Toch ben ik bang dat dit een voorbode is van wat komen gaat. Zo krijgen we dus ook geen aansprekende tegenstanders in de oefenperiode in Leeuwarden.
Misschien een buitenlandse club dan.
Citaat van: clint op mei 14, 2013, 10:11:07
Misschien een buitenlandse club dan.
En dan wel in eigen stadion,snap nog steeds niet waarom dat niet gebeurt.. Waarom niet 2 a 3 knappe oefenwedstrijden in eigen stadion?
Die buitenlandse ploegen vragen een boel euro'tjes hoor.
Citaat van: clint op mei 14, 2013, 11:06:31
Die buitenlandse ploegen vragen een boel euro'tjes hoor.
En Belgische 1e klasse of Duitse 2e klasse toch niet,ik heb het niet over topclubs..
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 11:11:07
En Belgische 1e klasse of Duitse 2e klasse toch niet,ik heb het niet over topclubs..
vragen allemaal geld he net als wij dat oek doen,,,en in eigen stadion zal lastig worden want die
grasmat wordt ivm veldverwarming stevig aanpakt.
Citaat van: denistel op mei 14, 2013, 12:46:58
vragen allemaal geld he net als wij dat oek doen,,,en in eigen stadion zal lastig worden want die
grasmat wordt ivm veldverwarming stevig aanpakt.
oefenwedstrijd in eigen stadion zijn ook niet heel boeiend geef mij maar de potjes bij de amateurs en vooral dtd :proost
Citaat van: SCC-J op mei 14, 2013, 12:55:40
oefenwedstrijd in eigen stadion zijn ook niet heel boeiend geef mij maar de potjes bij de amateurs en vooral dtd :proost
Het is maar net hoe boeiend het word gemaakt..
Daar wordt je als eredivisie ploeg niet beter van,misschien dat het wat geld oplevert maar dat is ook alles..
Citaat van: denistel op mei 14, 2013, 12:46:58
vragen allemaal geld he net als wij dat oek doen,,,en in eigen stadion zal lastig worden want die
grasmat wordt ivm veldverwarming stevig aanpakt.
Dat was volgend v/d Belt geen grote ingreep binnen 2 weken was dat wel klaar..
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:16:35
Dat was volgend v/d Belt geen grote ingreep binnen 2 weken was dat wel klaar..
Dat het erin ligt ;) dan moet het gras nog groeien, en mag je weken er niet op!
Auke de sloper moet maar niet met zijn scootmobiel het veld op ;)
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 13:43:50
Dat het erin ligt ;) dan moet het gras nog groeien, en mag je weken er niet op!
Met dit weer groeit dat als kool,zon een buitje weer wat zon een mooie tempratuur.. Maar dat is mooi snel gegaan dus :thumbsup
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 13:43:50
Auke de sloper moet maar niet met zijn scootmobiel het veld op ;)
Er liggen geen metalen toch? :D Dan lijkt het me geen probleem en anders kraaiepoten strooien :devil
Misschien tegen Lierse SK nu Menzo daar trainer is!
Citaat van: Supersub op mei 14, 2013, 15:52:22
Misschien tegen Lierse SK nu Menzo daar trainer is!
:0=
MARC VOLG JIJ DE AANBIEDINGEN VAN HET FRUIT :devil
einstand zeerobben-cambuur 1-5
Citaat van: marrumer op mei 15, 2013, 22:25:53
einstand zeerobben-cambuur 1-5
Eerste helft 1-1, spel van cambuur was niet om aan te zien. Goal van zeerobben was mooi binnen geschoten via onderkant lat.
Henk liet gelijk de hele bank warm lopen.
2de helft was het spel een stuk beter om aan te zien.
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:50:43
Met dit weer groeit dat als kool,zon een buitje weer wat zon een mooie tempratuur.. Maar dat is mooi snel gegaan dus :thumbsup
ze zijn er toch nog niet mee begonnen,,ze zoeken nog uit hoe het ut goedkoopst kan want kost wel 3 ton volgens mij.
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2013, 09:06:36
Net als thuis tegen de Eagels, een volstrekt overbodige actie. Toen een giga hoeveelheid aan ME aanwezig.
Er zaten intotaal 7 eagels in het uitvak. = 6 ME busjes, 4 zieke paarden (lul op de rug) en een zootje "blauwe" politie.
Geld verspilling!!!
Drama beleid!!!!
:zucht
Spanningen en incidenten tussen/rondom SCC-Eagles zijn er al jaren dus die politie inzet is meer dan logisch ondanks dat er slechts 7 supporters in het uitvak zaten. Wij hebben ook wel es met meer mensen in een vrachtauto gezeten richting Deventer dan dat er van ons in het uitvak zat ;)
waren wedstrijden bij dit seizoen op maandag avond dat er geen uit supporters kwamen maar toch 2 me- wagens overal politie op straat en dat
tot een uur of half 11 a 11.gaat nergens over toch.
stel dat er 50 man actief binne op een avond dat ken oek wel met 20 man scheelt 30 x 6 uren is 180 uur x 20 euro per persoon
is 3600 euro en dan nog de kosten voor al het materiaal soms paarden en alles.
gooist su 5000 over de balk en dat meerdere keren per seizoen. onvoorstelbaar.
20 euro? Zijn et stagiaires? Maak daar maar gerust 50 euro van!
Citaat van: 0517 op mei 15, 2013, 23:29:09
20 euro? Zijn et stagiaires? Maak daar maar gerust 50 euro van!
Dan gooi ik mn principes vanavond nog overboord en word ik smeris :thumbsup
Citaat van: brambo3004 op mei 15, 2013, 23:32:09
Dan gooi ik mn principes vanavond nog overboord en word ik smeris :thumbsup
50 euro is niet wat ze krijgen, maar (op z'n minst) kosten. En dan heb je het alleen nog maar over manuren. Denk ook aan (gepantserde) voertuigen, paarden, wapens, uitrusting, etc. etc.
ok dan is de kostenpost dus nog veel hoger en dat terwijl ze weten dat er geen supporters van de tegen partij komen
of soms een stuk of 10.ik snap wel dat er standaard procedure,s zijn maar dit slaat echt door hoor.
Citaat van: V.A.B. op mei 15, 2013, 23:00:07
:zucht
Spanningen en incidenten tussen/rondom SCC-Eagles zijn er al jaren dus die politie inzet is meer dan logisch ondanks dat er slechts 7 supporters in het uitvak zaten. Wij hebben ook wel es met meer mensen in een vrachtauto gezeten richting Deventer dan dat er van ons in het uitvak zat ;)
5 eeuwen geleden, kom op man.
De spanning is er misschien wel maar de laatste keer dat ze deze kant op wilde kwamen is al een aantal jaar geleden.
Maar toen werden ze in Deventer al tegen gehouden.
Citaat van: jeff op mei 15, 2013, 22:41:57
Eerste helft 1-1, spel van cambuur was niet om aan te zien. Goal van zeerobben was mooi binnen geschoten via onderkant lat.
Henk liet gelijk de hele bank warm lopen.
2de helft was het spel een stuk beter om aan te zien.
Giovanni Hiwat scoorde de 1-0 De gelijkmaker kwam op naam van David van der Pol dmv een schitterend afstandschot. 1-1 ruststand. Na rust inderdaad een heel ander Cambuur, 11 andere spelers ook. Martijn Barto en Erik Bakker scoorden elk nog twee keer.
Dinsdag 21 en vrijdag 24 wordt er nog vriendschappelijk gespeeld. Resp.: Blauw Wit en Broekster Boys
Daarna hebben ze denk ik vakantie, klopt dat? Hoop op wat serieuze tegenstanders in de voorbereiding.
Citaat van: dit is mien club op mei 16, 2013, 10:40:44
5 eeuwen geleden, kom op man.
De spanning is er misschien wel maar de laatste keer dat ze deze kant op wilde kwamen is al een aantal jaar geleden.
Maar toen werden ze in Deventer al tegen gehouden.
Gaat er om dat het dom praat is als je de inzet van de politie koppelt aan de drukte in het uitvak, omdat er bij clubs als bv DTC/GAE altijd een kans bestaat dat er ineens een groep opduikt in LWD. Die kans zal komend seizoen naast de volle uitvakken nog meer aanwezig zijn, dus het blauwe leger gaat nu pas echt overuren draaien :-)
Citaat van: dit is mien club op mei 16, 2013, 10:40:44
5 eeuwen geleden, kom op man
Weet je dat zeker? Ik dacht dat het echt veel minder lang geleden was!
Citaat van: denistel op mei 15, 2013, 22:56:56
ze zijn er toch nog niet mee begonnen,,ze zoeken nog uit hoe het ut goedkoopst kan want kost wel 3 ton volgens mij.
Volgens Galdiano was het al klaar en hoefde het gras alleen maar te groeien, daar was mijn reactie op...
Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 12:00:10
Volgens Galdiano was het al klaar en hoefde het gras alleen maar te groeien, daar was mijn reactie op...
Nooit gezgd ;)
Lees maar terug op de vorige pagina ;)
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 13:43:50
Dat het erin ligt ;) dan moet het gras nog groeien, en mag je weken er niet op!
Auke de sloper moet maar niet met zijn scootmobiel het veld op ;)
Wat bedoel je dan hier mee? Heb ik het verkeerd begrepen dan?
Ik zie het al..haha Inderdaad iets te snel gelezen,sorry :proost
Citaat van: V.A.B. op mei 16, 2013, 11:35:18
Gaat er om dat het dom praat is als je de inzet van de politie koppelt aan de drukte in het uitvak, omdat er bij clubs als bv DTC/GAE altijd een kans bestaat dat er ineens een groep opduikt in LWD. Die kans zal komend seizoen naast de volle uitvakken nog meer aanwezig zijn, dus het blauwe leger gaat nu pas echt overuren draaien :-)
bij die 2 clubs wel ja
maar fc oss-telstar enz als een bus reis of wat dan niet door gaat dan weet je dat er niks komt en toch staan en dan tig blauwen
op straat en me wagens gaat totaal nergens over.en zeker niet als ze er om 22.45 s,avonds nog staan terwijl uitsupporters dan
al lang weer de stad uit zijn.
Citaat van: V.A.B. op mei 16, 2013, 11:35:18
Gaat er om dat het dom praat is als je de inzet van de politie koppelt aan de drukte in het uitvak, omdat er bij clubs als bv DTC/GAE altijd een kans bestaat dat er ineens een groep opduikt in LWD. Die kans zal komend seizoen naast de volle uitvakken nog meer aanwezig zijn, dus het blauwe leger gaat nu pas echt overuren draaien :-)
Is geen dom praat, wanneer is er voor het laatst een groep uit Deventer in Leeuwarden geweest?
Gaat er om dat de inzet van de Politie overdreven was.
Je kan als Politie ook op de achtergrond blijven en bij eventuele dreiging alsnog zichtbaar de straat op gaan. Hiermee voorkom je irritatie.
Verder ben ik het met je eens. De kans dat er komend seizoen groepjes op duiken in de stad is velemalen groter. :proost
Citaat van: denistel op mei 16, 2013, 13:16:54
en zeker niet als ze er om 22.45 s,avonds nog staan terwijl uitsupporters dan al lang weer de stad uit zijn.
Dan houwe se dei inne gate juh. :X
dan is het zo wie zo verspilde tijd en geld :proost
Citaat van: denistel op mei 16, 2013, 15:01:05
dan is het zo wie zo verspilde tijd en geld :proost
Nou?? :proost
21-05-2013 Leeuwarder Amateurelftal - S.C. Cambuur: Highlights
ik ga vandaag maar even naar broekster boys - cambuur |:)
wij oek laatste potje dit seizoen :proost :proost
erg leuke wedstrijd en 9-0 winst |:) |:)
was een leuk avondje daar. :proost
Komende week wordt oefenprogramma bekend waarschijnlijk, Sparta, Zwolle, AZ en waarschijnlijk een buitenlandse club als aantrekkelijkste tegenstanders en trainingskamp weer in garderen!!
Citaat van: richard op mei 25, 2013, 09:57:00
Komende week wordt oefenprogramma bekend waarschijnlijk, Sparta, Zwolle, AZ en waarschijnlijk een buitenlandse club als aantrekkelijkste tegenstanders en trainingskamp weer in garderen!!
Niet verkeerd.. Uiteraard ook de traditionele wedstrijden als bijvoorbeeld Kootstertille en regioteam Oudwoude? We moeten ons natuurlijk wel in de provincie blijven vertonen.
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:03:17
Niet verkeerd.. Uiteraard ook de traditionele wedstrijden als bijvoorbeeld Kootstertille en regioteam Oudwoude? We moeten ons natuurlijk wel in de provincie blijven vertonen.
Dtd kootstertille harkema sowieso
Citaat van: richard op mei 25, 2013, 11:04:48
Dtd kootstertille harkema sowieso
DTD noemde ik niet eens omdat die ook al bekend was.
Dagje Ameland zou ook wel weer eens mooi zijn, dat is al heel lang geleden :proost
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:09:33
DTD noemde ik niet eens omdat die ook al bekend was.
Dagje Ameland zou ook wel weer eens mooi zijn, dat is al heel lang geleden :proost
Nou nou nou dat was een superdagje toen...... :proost :
Die laatste keer zeker.. Smoor aan boord, smoor van boord :devil
Marbus en vd Berg die verbijsterd keken waar we al dat bier lieten... Geweldig. Topgasten waren dat ook.
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 11:19:12
Marbus en vd Berg
Zijn jullie al zo oud.. :koffie
Citaat van: grijskijker op mei 25, 2013, 11:31:36
Zijn jullie al zo oud.. :koffie
Al zo oud dat ze indertijd al meneer tegen me zeiden :devil
kollum ook weer
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2013, 12:17:10
Al zo oud dat ze indertijd al meneer tegen me zeiden :devil
Dat is dan wel heel erg oud :devil :P
On:Maar een mooie oefen campagne tot zover..
Zometeen oefent Cambuur in Zwolle tegen PEC.
Citaat van: DayDreamer op september 05, 2013, 14:28:56
Zometeen oefent Cambuur in Zwolle tegen PEC.
3 - 0
60' Hiwat
61' Hiwat
83' Van Hintum
Met vaste team?
of grotendeels de reserves?
Citaat van: peter op september 05, 2013, 18:58:45
Met vaste team?
of grotendeels de reserves?
Reserves
Van PEC Zwolle website:
Jong PEC Zwolle wint oefenduel tegen Jong SC Cambuur
Donderdagmiddag speelde Jong PEC Zwolle in het IJsseldelta stadion een oefenwedstrijd tegen Jong SC Cambuur. Het team van trainer Gert Peter de Gunst speelde overtuigend en won het oefenduel, door doelpunten van Giovanni Hiwat (2x) en Bart van Hintum, uiteindelijk met 3-0.
Het Zwolse team begon sterk aan de wedstrijd en kreeg in de vijfde minuut de eerste grote kans via Mimoun Eloisghiri. De vleugelspeler, die een sterke wedstrijd speelde, kwam vrij voor SC Cambuur-doelman Harm Zeinstra te staan, maar zag zijn inzet gepareerd worden. Enkele minuten later was het Stef Nijland die een goede mogelijkheid kreeg. De van PSV overgekomen aanvallende middenvelder werd de diepte ingestuurd door Eloisghiri, maar schoot met links net naast het doel. Jong PEC Zwolle bleef in het vervolg van de eerste helft de beter ploeg en kreeg in de 24e minuut opnieuw een goede kans. Een hoekschop van Van Hintum kwam precies op het hoofd van Joost Broerse, maar zijn inzet ging langs de verkeerde kant van de doelpaal. Na nog twee gemiste mogelijkheden van Nijland en Eloisghiri floot scheidsrechter Ingmar Oostrom voor de rust en zochten beide ploegen de kleedkamers op.
Ook na de rust was het Jong PEC Zwolle dat het betere van het spel had. Na 66 minuten was het uitgerekend Hiwat (hij speelde vorig seizoen een halfjaar op huurbasis voor SC Cambuur), die de score wist te openen. Eloisghiri wist de rappe aanvaller op een knappe manier te bereiken, waarna hij de bal koelbloedig in het doel van SC Cambuur schoot (1-0). Drie minuten later scoorde Hiwat opnieuw. Net als bij het eerste doelpunt was Eloisghiri ook hier de aangever. Met een schitterend lobje schoot de creatieve buitenspeler de bal over keeper Zeinstra heen, waarna Hiwat de bal voor een leeg doel kon binnenkoppen (2-0). Jong SC Cambuur kwam niet verder dan enkele dreigende uitbraken, tot de 78e minuut. Met een fantastisch hard schot van net over de middenlijn leek Oebele Schokker doelman Leon ter Wielen te verrassen, maar de lat bracht redding. In de blessuretijd pikte ook linksback Van Hintum nog een doelpunt mee, waarmee hij de eindstand op 3-0 bracht.
Scoreverloop
66' Hiwat
69' Hiwat
90+1' Van Hintum
Als je dit zo leest klinkt het een beetje als een kansloze nederlaag..... :zucht
Het is mooi dat dit soort wedstrijden worden geregeld, maar armoedig dat onze wissels (of nog erger tribuneklanten) het moeten hebben van deze oefenpotjes. Het verschil tussen de beste 15 tot 18 en de rest wordt groter. Het ergste is dat de verdeling daarin wat scheef is (veel middenvelders, krapte m.n. voorin maar ook achterin), waardoor geduld van goeie voetballers die weinig in echte wedstrijden spelen op de proef wordt gesteld. Selectie is ook niet groot genoeg om echt een volledig 2e team met wissels samen te stellen. Vandaag deden David Voigt en Gustavo vd Veen mee. Wie zijn dit? Jong Cambuur/Groningen? Ik hoop dat het ons niet gaat opbreken wanneer er meer blessures en ook schorsingen komen. Ik weet dat het financieel moeilijk is, maar een beloftenteam in een competitie is vanaf volgend jaar wel wenselijk, zeker als we nog eredivisie spelen.
Mooi zou zijn om de selectie nog uit te breiden met een spits (en evt een linkervleugel en verdediger) als versterking voor de basis 18, maar hiermee wordt eerdergenoemd probleem eerder groter dan kleiner..
p.s. beetje jammer van de wens van Zwolle om deze oefenwedstrijd zo laat mogelijk naar buiten te brengen. Alsof...?
Citaat van: mugel op september 05, 2013, 22:47:45
p.s. beetje jammer van de wens van Zwolle om deze oefenwedstrijd zo laat mogelijk naar buiten te brengen. Alsof...?
Las het op Twitter inderdaad. Weinig vertrouwen.. l0l
Had er graag heen gewild maar helaas te laat gemeld!
Zou het toeval zijn?
kaartverkoop en wedstrijd tegelijk?
Citaat van: peter op september 06, 2013, 15:28:37
Zou het toeval zijn?
kaartverkoop en wedstrijd tegelijk?
Laten we het erop houden dat het Cambuur wel heel goed uitkwam :proost
Citaat van: scc-aaron op september 06, 2013, 14:39:44
Had er graag heen gewild maar helaas te laat gemeld!
Dat was ook de bedoeling dat er niemand bij was. Op verzoek van Zwolle werd het zo laat gemeld, althans dat zegt Cambuur. Ach zo'n beloften wedstrijdje stelt ook niks voor, alleen goed voor een beetje wedstrijdritme.
Ik kwam deze opstellingen tegen
Cambuur: Zeinstra (46. Coremans), De Vries, Dijkstra, Pereira, Van Boxel, Van Moorsel, Brands, Schokker, De Graaf, Barto, Feldballe.
PEC Zwolle: Ter Wielen, Gravenbeek, Lachman (46. van der werff), Broerse, Van Hintum, Tihouna (46. van Polen), Labylle, Eloisghiri, Nijland, Benson (46. achenteh), Hiwat.
Citaat van: TM op september 06, 2013, 16:10:46
Dat was ook de bedoeling dat er niemand bij was. Op verzoek van Zwolle werd het zo laat gemeld, althans dat zegt Cambuur. Ach zo'n beloften wedstrijdje stelt ook niks voor, alleen goed voor een beetje wedstrijdritme.
Het is wel altijd op verzoek van de andere partij bij cambuur he
Het reserve-elftal van SC Cambuur speelt maandagavond een oefenwedstrijd tegen FC Emmen. De aftrap van dit oefenduel is om 18:30 uur in ons eigen Cambuur Stadion. Supporters kunnen deze wedstrijd gratis bekijken vanaf de Hoofdtribune (overige tribunes zijn gesloten), en de Business Club zal geopend zijn voor een hapje en een drankje.
En donderdag tegen Zwolle las ik.
Samenvatting van Cambuur - Zwolle
SC Cambuur - Sneek Wit Zwart
Opstelling SC Cambuur: Coremans[keeper]; Dijkstra, Eriksson (G), van Boxel, Jarl (G); Brands, Schokker, Tornblad (G); Feldballe, Barto, Kozica. (G)
Bankbezetting SC Cambuur: Tarek al Azabi (G) Abouda Doumbia (G) Johnny de Vries en Harm Zeinstra[keeper]
(G) = Gastspeler, 4 Zweedse testspelers in de basis waarvan 1 nog niet bekend was: Daniel Jarl. Ook twee gastspelers van vv Drachten.
Wedstrijdverloop:
'1 - Aftrap
'20 - Toen gebeurde er een hele tijd niks
'23 - 1-0 Feldballe
'29 - 2-0 Kevin Brands
'34 - 3-0 Kozica (G)
'35 - 4-0 Martijn Barto
'45 - Ruststand SC Cambuur - Sneek Wit Zwart: 4-0 [Feldballe, Brands, Kozica, Barto.]
'45 - Wissel SC Cambuur: Kevin Brands (uit) de Vries (in)
'46 - Aftrap tweede helft
'52 - 4-1 Andy de Vries
'53 - 4-2 Derguti
'58 - Wissel SC Cambuur: Johnny de Vries (uit) Doumbia[vv drachten] (in)
'63 - 4-3 Kevin Huitema
'76 - Wissel SC Cambuur: Feldballe (uit) Azabi[vv drachten] (in)
'89 - 5-3 Doumbia[vv drachten]
'90 - Eindstand 5-3
:scc
Wederom een glansrijke overwinning! Al 2 op rij niet verloren!
Citaat van: Lore op november 26, 2013, 22:03:29
Wederom een glansrijke overwinning! Al 2 op rij niet verloren!
fantastisch!
Johnny maar 12 minuten meegedaan? Waarom? Zo dramatisch of geblesseerd?
Tweede helft natuurlijk zwaar onder de maat, 1-3. En hoe waren de Zweden?
Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 22:17:06
Johnny maar 12 minuten meegedaan? Waarom? Zo dramatisch of geblesseerd?
Tweede helft natuurlijk zwaar onder de maat, 1-3. En hoe waren de Zweden?
de zweden waren matig volgens verschillende berichten, ze waren niet slecht maar geen versterkingen, maarja wat kan je er van zeggen na 1 wedstrijdje, alleen tornblad was redelijk goed
sjonnie raakte licht geblesseerd
De Zweden moeten wij dus zien als eventuele spelers voor het beloftenelftal. Kan ik vrede mee hebben, straks maar de echte versterkingen die er meteen staan.
Sjonnie was dus even een preventieve wissel.
Citaat van: Dokkumer op november 26, 2013, 22:23:33
De Zweden moeten wij dus zien als eventuele spelers voor het beloftenelftal. Kan ik vrede mee hebben, straks maar de echte versterkingen die er meteen staan.
Sjonnie was dus even een preventieve wissel.
ja daar komt het wel op neer denk ik, denk dat de zweden samen met wat spelers die mee deden tegen Emmen (was dat niet bergum) en de jongens van vv drachten, + de feldballes, van boxels en de graven het beloftenteam ongeveer zullen vormen
ja en onze sjonnie mag natuurlijk niet geblesseerd raken voor vitesse uit :zweep
Op basis fanne wetsryt gister kenne we ut beste afskeid nimme van van Boxel, Brands en Feldballe. Fan Feldballe hak ut idee dattie su snel was maar die Sneker ferdediger klopte um gewoan op snelhied.
Probeer die 2 Drachtsters maar an je te bienen.
SC Cambuur
In de voorbereiding op de tweede seizoenshelft oefent SC Cambuur op zondag 12 januari in het eigen Cambuur Stadion tegen De Graafschap. De wedstrijd tegen de ploeg uit Doetinchem, dat nu op een vijfde plek staat in de Jupiler League, begint om 14:30 uur. De wedstrijd zal toegankelijk zijn voor publiek, verdere informatie volgt.
De oefenwedstrijd van de Cambuur-reserves tegen SC Joure gaat vanavond niet door....
Citaat van: Lwdscc op december 11, 2013, 09:41:36
De oefenwedstrijd van de Cambuur-reserves tegen SC Joure gaat vanavond niet door....
Gadverdamme, is dat even flink balen. Hier heb ik al wekenlang naar uitgekeken. 8P
Citaat van: weestwel op december 11, 2013, 12:34:18
Gadverdamme, is dat even flink balen. Hier heb ik al wekenlang naar uitgekeken. 8P
Ja man, weer mijn held De Graaf niet aan het werk zien!
Citaat van: weestwel op december 11, 2013, 12:34:18
Gadverdamme, is dat even flink balen. Hier heb ik al wekenlang naar uitgekeken. 8P
:D
Cambuur gaat van 3 januari tot er met 9 januari naar Portugal.
Citaat van: Bernardo op december 11, 2013, 19:17:35
Cambuur gaat van 3 januari tot er met 9 januari naar Portugal.
hoe weet je dat?
Al een tijdje bekend.
Hopelijk gaan nieuwe aanwinsten dan ook mee!
Zondagmiddag 12 januari speelt Cambuur om 14.30 uur tegen de Graafschap in eigen stadion.
leuk potje na de ontwikkelingen dit weekend
Citaat van: denistel op januari 06, 2014, 09:23:39
leuk potje na de ontwikkelingen dit weekend
ik denk dat dit niet doorgaat ;)
wedstrijd is al van Cambuur.nl geschrapt
oh nou das niet goed we mutte wel oefenen toch
Citaat van: denistel op januari 06, 2014, 09:34:21
oh nou das niet goed we mutte wel oefenen toch
Ze oefenen tegen Lierse SK, in portugal, daarna zal wel een amateurploegje opgetrommelt worden om de 12e te spelen :zweep
Citaat van: SaVaGe op januari 06, 2014, 09:35:19
Ze oefenen tegen Lierse SK, in portugal, daarna zal wel een amateurploegje opgetrommelt worden om de 12e te spelen :zweep
Daar zal het wel op uit draaien ja.
Citaat van: SaVaGe op januari 06, 2014, 09:32:55
ik denk dat dit niet doorgaat ;)
wedstrijd is al van Cambuur.nl geschrapt
De wedstrijd staat gewoon nog wel in het ''weekprogramma''
Over het doorgaan van de oefenpot op 12 januari tegen De Graafschap was Van den Belt ook duidelijk: ,,Die gaat natuurlijk gewoon door\
Citaat van: SaVaGe op januari 06, 2014, 09:32:55
ik denk dat dit niet doorgaat ;)
wedstrijd is al van Cambuur.nl geschrapt
Wedstrijd staat er sinds begin december niet meer op de agenda op cambuur.nl
Maakt het wel een goeie oefenpot, een waar de spanning op staat. Goeie opmaat voor 2e seizoenshelft |:)
http://firsteventssports.net/watch-cambuur-vs-lierse-club-friendly-live-stream/
Opstelling Cambuur:
Nienhuis,
Pereira Leeuwin Vd Laan Bijker,
El Makrini Ritzmaier Van Moorsel,
Lukoki Barto Schokker
1-0 door Barto
1-1
2e helft met 10 man volgens cambuur twitter 8P 8P
zozo barto, 2-1, weer barto :y
2-1 Martijn Barto (assist Christovao)
3-1............................Barto! (assist Schokker)
Bartomania
Citaat van: Collingwood op januari 08, 2014, 17:36:35
3-1............................Barto! (assist Schokker)
Wat een topspits juh :_schater
Is Barto nou zo goed of Menzo zo slecht? :devil
4-1
Het moet niet gekker worden, De Graaf tilt de stand nog naar 4-1!
Laat die transfers maar zitten, we spelen ons na de winterstop met twee vingers in de neus veilig. :devil
EDIT: Zonder gekheid, wel een prima uitslag natuurlijk (al zegt een oefenwedstrijd waarschijnlijk niet zo veel).
nou dan stelt die belgische competitie ook niet veel voor, Lierse staat daar 12e..
prima prestatie :scc
Ze kunnen beter in de competitie weer eens 4x scoren ipv een oefenpotje.
Volgens Henk Albers werd Lierse van de mat gespeeld en had de uitslag zelfs nog hoger kunnen uitvallen. Toch niet slecht allemaal. Altijd beter dan wanneer je kansloos met 3 à 4-0 het schip in gaat.
Citaat van: DayDreamer op januari 08, 2014, 18:40:08
Ze kunnen beter in de competitie weer eens 4x scoren ipv een oefenpotje.
wat wil je dan? dat we deze met 4-1 verliezen?
Top team !!!
En wij maar zeuren over versterkingen en niet kunnen scoren op vreemde bodem.
Niks meer aan doen zou ik zeggen :devil .
Jammer dat het niet competitie is, maar dat is wel even goed voor het zelfvertrouwen
De training van vandaag, voorafgaand aan oefenpot tegen De Graafschap morgen, is VANMIDDAG om 14:30 uur. (op site cambuur staat nl 10:30 uur)
Is die wedstrijd ook via livestream te zien scc -dgs :scc
Almere - GAE 4-1
Hoeveel mensen verwachten we morgen?
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 11, 2014, 16:59:31
Hoeveel mensen verwachten we morgen?
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Max 5000 denk ik
5000? haha dat denk ik niet. Zal met 2000 wel ophouden denk ik.
Alleen Noord en West tribune open meende ik.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 11, 2014, 17:40:11
Alleen Noord en West tribune open meende ik.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Klopt
matchday :scc
kunnen we vanmiddag mooi ff zien hoe cambuur gegroeid ten opzichte van vorig seizoen,,,mooie uitslag neerzetten cambuur
:scc
Citaat van: Baresi op januari 12, 2014, 11:43:06
kunnen we vanmiddag mooi ff zien hoe cambuur gegroeid ten opzichte van vorig seizoen,,,mooie uitslag neerzetten cambuur
:scc
En niet 3-0 afgaan zoals de egels :'(
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aankoop en hoop op goed nieuws m.b.t. Anco.
Citaat van: scc-aaron op januari 12, 2014, 12:14:15
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aankoop en hoop op goed nieuws m.b.t. Anco.
anco laten ze hier gewoon achter :y
Citaat van: fred op januari 12, 2014, 12:16:15
anco laten ze hier gewoon achter :y
Of staat plotsklaps met een geel shirtje in de basis! 8)
Citaat van: Galdiano op januari 12, 2014, 12:18:54
Of staat plotsklaps met een geel shirtje in de basis! 8)
Dat zou echt de mooiste manier zijn op een speler te presenteren! :_schater
Citaat van: Lore op januari 12, 2014, 12:32:46
Dat zou echt de mooiste manier zijn op een speler te presenteren! :_schater
Jazeker!
Opstelling cambuur met pereira ipv droste en manu op links. Ook geen Bakker maar Schokker. Zeker t laatste vind ik erg opmerkelijk. Heeft dit toch te maken met waarom Bakker niet op trainingskamp was?
Citaat van: stefan15 op januari 12, 2014, 13:44:21
Opstelling cambuur met pereira ipv droste en manu op links. Ook geen Bakker maar Schokker. Zeker t laatste vind ik erg opmerkelijk. Heeft dit toch te maken met waarom Bakker niet op trainingskamp was?
Ik denk dat je het te negatief opvat. Schokker heeft het juist heel goed gedaan op trainingskamp!
Geen Hemmen, ook niet tegen Lierse, hoe zou het gaan met zijn knie?
Citaat van: Lore op januari 12, 2014, 13:49:03
Ik denk dat je het te negatief opvat. Schokker heeft het juist heel goed gedaan op trainingskamp!
Geen Hemmen, ook niet tegen Lierse, hoe zou het gaan met zijn knie?
Of jij gewoon goed positief.
Ik hoop ook dat jij gelijk hebt want heb bakker altijd een prima speler gevonden!
Bakker en Hemmen niet bij de selectie
Citaat van: Cambuur058 op januari 12, 2014, 14:03:38
Bakker en Hemmen niet bij de selectie
Hemmen logisch, Bakker meer dan opvallend?
weet iemand of er een radioverslag ofzo voor cam - graafschap is?
Citaat van: Cambuur058 op januari 12, 2014, 14:09:58
weet iemand of er een radioverslag ofzo voor cam - graafschap is?
Geen Fox eredivisie iig..
Hemmen wordt misschien gespaard voor de Egels.
5. 0-1 De Graafschap - Tim Vincken
Dat gaat lekker ;(
Jansen mogen ze houden. Doe Vincken maar. 8P
1-1 leeuwin
Citaat van: pvanbuijtene op januari 12, 2014, 15:06:42
1-1 leeuwin
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zweep
Van alle spelers die er zijn inclusief nieuwe aanvaller moet de centrale verdediger het maar weer effe voor doen :_schater
Hoe doet manu het?
Citaat van: peter op januari 12, 2014, 15:13:53
Hoe doet manu het?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad :)
Citaat van: Cambuur058 op januari 12, 2014, 14:09:58
weet iemand of er een radioverslag ofzo voor cam - graafschap is?
omrop boer doet zo nu en dan een update
Citaat van: moodygrunn op januari 12, 2014, 15:37:10
omrop boer doet zo nu en dan een update
in t fries zeker? dan hoeft t niet meer
MANU 2-1 DE VERLOSSER
trouwens rupppert (of iemand anders) ben je aan het filmen?
Citaat van: peter op januari 12, 2014, 15:13:53
Hoe doet manu het?
Speelde eerste helft ongelukkig, 2e helft niet gezien. Wel gescoord zie ik net.
Citaat van: Goutum op januari 12, 2014, 16:01:04
Speelde eerste helft ongelukkig, 2e helft niet gezien. Wel gescoord zie ik net.
Van mij mag hij vreselijk spelen zolang hij maar scoort!
Inderdaad niet erg veel van Manu gezien, maar dat doelpunt was echt meer dan prima. Hij blijft in ieder geval ijskoud voor de goal
Manu had redelijk gespeeld voor iemand die nog in het elftal moet passen. Maar daar zijn dit soort wedstrijden ook voor. Eerste helft had hij er meer last van. 2e helft deed hij het een stuk beter. Maakte de 2-1 erg goed. En was ook nog dichtbij de 3-1
wedstrijd was bij vlagen goed. manu inderdaad een erg mooi doelpunt gemaakt en speelde mwuah.
Hij is iig veel slimmer dan Lukoki. Wat een ergernis :(
Citaat van: marrumer op januari 12, 2014, 16:56:42
wedstrijd was bij vlagen goed. manu inderdaad een erg mooi doelpunt gemaakt en speelde mwuah.
Bij vlagen goed? Ben ik waarschijnlijk toch bij de verkeerde wedstrijd geweest. Te laag tempo, geen enkele speler die zijn nivo haalde. Of zou het toch zijn dat ik te kritisch ben :zucht
Citaat van: Harry L. op januari 12, 2014, 17:06:04
Bij vlagen goed? Ben ik waarschijnlijk toch bij de verkeerde wedstrijd geweest. Te laag tempo, geen enkele speler die zijn nivo haalde. Of zou het toch zijn dat ik te kritisch ben :zucht
ik heb ook goede aanvallen gezien. ritzmaier speelde trouwens uitstekend.
Citaat van: marrumer op januari 12, 2014, 17:08:53
ik heb ook goede aanvallen gezien. ritzmaier speelde trouwens uitstekend.
Eens, vwb. Ritzmaier. Rest kan ik me niet in vinden :proost
Redelijke wedstrijd, niet indrukwekkend. Desondanks kwam De Graafschap er niet echt aan te pas. Manu speelde gezien de omstandigheden (halfjaar niet gespeeld, net bij de club, etc.) behoorlijk en maakte een knap doelpunt. Mulders viel me niet eens echt tegen, maar speelde verder onopvallend. Lukoki was weer niet best, maar in het laatste kwartier had hij een paar mooie acties en voorzetten. Barto voor zijn doen ook goed gespeeld.
Oefenwedstrijden zijn vaak niet zo bijzonder, net als deze. Ik moet zeggen dat Manu bij vlagen aardige dingen heeft laten zien. Loopt 1 op 1 in ieder geval, Lukoki 1 op 18? ;) was benieuwd naar sjokkie Mulders, viel me niet eens tegen moet ik zeggen. Leek vrij fit. Alhoewel hij natuurlijk ook wel beseft dat hij het in zo'n potje moeten laten zien. Heb hem
Niet eerder zoveel meters in een helft zien maken bij Cambuur ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
niet zo best gekeept die eerste goal
Citaat van: Ruppppert op januari 12, 2014, 17:40:14
:thumbsup
Heb alleen niet het idee dat er 100% gespeeld werd, en dat waren zeker Manu en Christovao met de grootste kansen op het laatst?
Citaat van: drg op januari 12, 2014, 17:43:35
:thumbsup
Heb alleen niet het idee dat er 100% gespeeld werd, en dat waren zeker Manu en Christovao met de grootste kansen op het laatst?
Lijkt me logisch, volgende week begint de comptitie is wel lullig als je een week ervoor in een nietszeggend oefenpotje geblesseerd raakt.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 12, 2014, 17:03:46
Hij is iig veel slimmer dan Lukoki. Wat een ergernis :(
Nou lukoki vandaag zeker niet slecht, zijn voorzetten waren goed. Zijn we niet van hem gewend.
Hopen dat ie gewoon mentaal in een negatieve spiraal zat. En dat ie er nu boven op komt. Zodat ie aanvallend ook van waarde kan zijn.
De 0-1 was een dikke blunder van Nienhuis, die ik zeer onzeker vond keepen, met name bij de spelhervattingen.
Dit was niet best jongens wat ik vanmiddag heb gezien. Als we met dit soort simpele ploegen al de grootste moeite hebben dan belooft dit niet veel goeds.
Dat je uit een corner door Leeuwin de gelijkmaker maakt zegt ook alweer genoeg. Tot aan de 16 meter allemaal leuk en aardig, maar daarna is het hopeloos.
Manu maakte de winnende, maar dat ook zijn enigste goede actie in de hele wedstrijd. Barto deed zijn stinkende best, maar het is allemaal net niet bij hem, heeft gewoon te weinig kwaliteit.
In de 2e helft ook Anco Jansen van De Graafschap kunnen bewonderen, met de handschoenen aan........ :O
Wat moet je met Paul Mulders als je op het middenveld Bakker, Makrini, Oepie, Paco en Van Brakel al hebt lopen?
Ik zie de meerwaarde van deze man niet in.
Hopelijk komen er nog 2 man bij, graag een goede vervanger voor Hemmen!
Citaat van: Harry L. op januari 12, 2014, 17:06:04
Bij vlagen goed? Ben ik waarschijnlijk toch bij de verkeerde wedstrijd geweest. Te laag tempo, geen enkele speler die zijn nivo haalde. Of zou het toch zijn dat ik te kritisch ben :zucht
Nee, want hest helmaal geliek!!!
Ruppppert dank weer voor de beelden!! Super dat je dit zo vaak zo snel regelt
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 12, 2014, 19:13:29
Ruppppert dank weer voor de beelden!! Super dat je dit zo vaak zo snel regelt
_O_
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 12, 2014, 19:13:29
Ruppppert dank weer voor de beelden!! Super dat je dit zo vaak zo snel regelt
Als zelfs Ruppppert uit zijn winterslaap komt, is de winterstop echt bijna voorbij _O_ |:) _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2014, 19:28:12
Als zelfs Ruppppert uit zijn winterslaap komt, is de winterstop echt bijna voorbij _O_ |:) _O_
Zo is dat idd, op naar de 19de en zeker de 26ste . komen nog heel wat mooie filmkes aan zeker de 26ste :scc :proost
Citaat van: Straicar op januari 12, 2014, 19:05:20
Nou lukoki vandaag zeker niet slecht, zijn voorzetten waren goed. Zijn we niet van hem gewend.
Hopen dat ie gewoon mentaal in een negatieve spiraal zat. En dat ie er nu boven op komt. Zodat ie aanvallend ook van waarde kan zijn.
ow .Eerste helft waardeloze vooorzetten
Citaat van: Ruppppert op januari 12, 2014, 20:20:51
Zo is dat idd, op naar de 19de en zeker de 26ste . komen nog heel wat mooie filmkes aan zeker de 26ste :scc :proost
Helemaal top :thumbsup |:) Dank!
Eerste helft veel te laag tempo. Niemand durft naar voren te spelen. Daar zit in mijn ogen het probleem een beetje.
Tweede helft ging dat wat beter. Ritzmaier en vd Laan kozen iets sneller voor de crosspass of een bal vooruit. Hierdor werd het iets leuker om naar te kijken. Dit waren ook direct de enige twee die er bovenuit staken. De rest was pover. Met als dieptepunt Oepie, die bewees dat hij veel te weinig loopvermogen en duelkracht heeft. En vond Paultje Mulders eigenlijk wel goed. Slim tussen de linies en goede loopacties. Wel het type waar we behoefte aan hebben...
Verbazingwekkend dat er mensen zijn die Paultje Sjok sjok Mulders goed vonden... Die man heeft het tempo van een slak en loopt maar wat rond op het veld zonder om zich heen te kijken.
Citaat van: TM op januari 12, 2014, 23:55:02
Verbazingwekkend dat er mensen zijn die Paultje Sjok sjok Mulders goed vonden... Die man heeft het tempo van een slak en loopt maar wat rond op het veld zonder om zich heen te kijken.
Pietje Keur en Blaise 'nKufo hadden ook het tempo van een slak.
En desondanks prikten ze er heel wat in.
Maar ik kan nog niet oordelen over Mulders dus ik ga maar even af wat er op het forum over 'm geschreven wordt. Er zijn er toch een paar die 'm niet slecht vonden. Maar tussen niet slecht en een aanwinst zich nog wel een groot verschil.
Maar het is inmiddels maandag geworden dus dadelijk staat er iemand op de stoep en misschien zijn het er wel 2
Wij zijn degradatiekandidaat nr 1!!!
Citaat van: Tukker op januari 13, 2014, 00:01:44
Pietje Keur en Blaise 'nKufo hadden ook het tempo van een slak.
En desondanks prikten ze er heel wat in.
Maar ik kan nog niet oordelen over Mulders dus ik ga maar even af wat er op het forum over 'm geschreven wordt. Er zijn er toch een paar die 'm niet slecht vonden. Maar tussen niet slecht en een aanwinst zich nog wel een groot verschil.
Maar het is inmiddels maandag geworden dus dadelijk staat er iemand op de stoep en misschien zijn het er wel 2
Als middenvelder moet je dynamisch en snel zijn. (Uitgezonderd Pirlo)
Als spits moet je behendig zijn en/of neus voor de goal hebben.
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 00:09:35
Wij zijn degradatiekandidaat nr 1!!!
En ik maar denken dat we ongeslagen kampioen zouden gaan worden dit seizoen....
Richard en Wiekie.. lijkt me wel vermoeiend om zo te leven, altijd negatief.
Citaat van: Treb op januari 13, 2014, 06:56:04
Richard en Wiekie.. lijkt me wel vermoeiend om zo te leven, altijd negatief.
Negatief? Realistisch dacht ik, geen balsnelheid, geen aansluiting, geen goede coaching, niet kort op de man geen opkomende backs, altijd terug geen verrassing in spel..........of jij moet het anders zien?
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 08:38:16
Negatief? Realistisch dacht ik, geen balsnelheid, geen aansluiting, geen goede coaching, niet kort op de man geen opkomende backs, altijd terug geen verrassing in spel..........of jij moet het anders zien?
Ben het helaas helemaal met je eens Richard, leek gisteren nergens naar, dat geprutst achterin, beginnend bij Nienhuis, dan dat eindeloze heen en weer getik tussen Leeuwin en v/d Laan, nee ik werd er niet vrolijk van. En dan zeggen het was maar een oefenwedstrijd, de laatste wedstrijden voor de winterstop was het voetbal ook kut, ze hebben blijkbaar in de winterstop niet op de juiste dringen getraind. Zie het somber in voor onze club :zucht
valt mij ook op dat er maar zeer weinig meer word gevoetbald .Het voetbal van de eerste 12 wedstr is compleet weg .Go Ahead zal ook zo gaan spelen als gister Graafschap in de eerste helft ,dus druk naar voren waardoor wij de lange bal steeds spelen .Dan meestal balverlies .Er word geen bal meer ingespeeld .Als je gister zag hoeveel oebele vrijliep maar niet werd ingespeeld .tja dan kun je wel ophouden .Als je zo,n soort speler inspeeld dan weet je dat hij err altijd iets goeds meedoet .De trainer moet de spelers dwingen om in te spelen al weet ik dat dat met Barto en Lukoki moeilijk is .Met durven [moeten]voetballen begint alles .Als je je middenvelders inspeeld kunnen ook de backs in actie komen
en ik erger mij er ook aan dat Lukoki nooit eens op zijn flikker krijgt .
Citaat van: sunderland op januari 13, 2014, 09:06:25
en ik erger mij er ook aan dat Lukoki nooit eens op zijn flikker krijgt .
Die vent maakt ook altijd de verkeerde loopactie, ik snap niet dat de ts dat niet ziet, om momenten dat hij de ruimte heeft houdt hij in, gevolg snelheid aan de aanval, op andere momenten loopt hij wel diep, maar staat er bijvoorbeeld al dubbele dekking. Er werk eens aan je voorzet, en blijf eens kijken voordat je voorzet geeft waar je ploeggenoten heen lopen pffffff
Op een gegeven moment loopt lukoki weg en wil bal hebben en kijkt over zijn rechter schouder waar de bal is, hoe onnozel kun je zijn en onze trainers zitten als dooie lullen op de bank!!
Citaat van: DayDreamer op januari 13, 2014, 09:11:47
Die vent maakt ook altijd de verkeerde loopactie, ik snap niet dat de ts dat niet ziet, om momenten dat hij de ruimte heeft houdt hij in, gevolg snelheid aan de aanval, op andere momenten loopt hij wel diep, maar staat er bijvoorbeeld al dubbele dekking. Er werk eens aan je voorzet, en blijf eens kijken voordat je voorzet geeft waar je ploeggenoten heen lopen pffffff
idd..Manu is ook een apparte speler maar weet wel waar de andere spelers om hem heen staan .
Citaat van: sunderland op januari 13, 2014, 14:36:47
idd..Manu is ook een apparte speler maar weet wel waar de andere spelers om hem heen staan .
Die stond even op rechts, speelt daar heel anders dan Lukoki, liep ook niet aan de buitenkant, maar soms aan de binnenkant, echt een heel andere speler.
Muttut systeem oek weer anders, daar lijt ut swakke punt fan Cambuur
Citaat van: richard op januari 13, 2014, 00:09:35
Wij zijn degradatiekandidaat nr 1!!!
Waren we aan het begin van het seizoen al, maar nu echt helemaal.
Nu nog even genieten van eredivisie en volgend jaar weer bovenin spelen in jupiler league met Henk als hoofdtrainer (hoop ik).
Dat is niet negatief, maar realistisch. Het voetbal is met de week slechter geworden.
nee ju we blijven er gewoon in hoor
En al gaan we Jupiler Leaguen volgend jaar, mooi met syn allen in het auto'tje naar Telstar enzo. + Mo'tje, Hemmen enz. staan nog onder contract volgend jaar, dus of we cashen $$$$$ of we gaan met Eredivisiewaardige spelers Jup spelen! Easy, uiteindelijk komen we er wel weer! :proost
Al zou het natuurlijk al helemaal mooi zijn als we gewoon in de Eredivisie blijven spelen na dit seizoen........... |:) |:) |:)
Citaat van: Cambuur123 op januari 14, 2014, 18:16:32
En al gaan we Jupiler Leaguen volgend jaar, mooi met syn allen in het auto'tje naar Telstar enzo. + Mo'tje, Hemmen enz. staan nog onder contract volgend jaar, dus of we cashen $$$$$ of we gaan met Eredivisiewaardige spelers Jup spelen! Easy, uiteindelijk komen we er wel weer! :proost
Al zou het natuurlijk al helemaal mooi zijn als we gewoon in de Eredivisie blijven spelen na dit seizoen........... |:) |:) |:)
Niet zo negatief! We zijn pas halverwege en we begonnen super. Nu die draad weer terugvinden en oppakken |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2014, 09:52:38
Niet zo negatief! We zijn pas halverwege en we begonnen super. Nu die draad weer terugvinden en oppakken |:)
_O_ _O_ :thumbsup
Dit meldt GAE:
Go Ahead Eagles @ForzaGAE 49m
Maandagmorgen om 11.30 spelen de 'beloften' een oefenwedstrijd tegen Jong Cambuur. Locatie: sportpark de Wachtelenberg. (SV Epe.) #GAE
Citaat van: Lore op januari 18, 2014, 10:15:58
Dit meldt GAE:
Go Ahead Eagles @ForzaGAE 49m
Maandagmorgen om 11.30 spelen de 'beloften' een oefenwedstrijd tegen Jong Cambuur. Locatie: sportpark de Wachtelenberg. (SV Epe.) #GAE
Cambuur meld nu t bezig is ook inderdaad. Lekker op maandagochtend na een overwinning!
Benieuwd hoe Ogbeche het doet.
SC Cambuur @SCCambuurLwd 5m
Opstelling: Zeinstra, Droste Dijkstra Van Boxel De Vries, Van Brakel Bakker Schokker, Christovao Ogbeche De Graaf
20ste minuut, 1-0 voor GAE via Rijsdijk.
1-1 door de nieuwe testspeler! |:)
Zelfs hier doet Feldballe niet mee en is de Graaf hem voorbij gestreefd?
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2014, 12:00:44
Zelfs hier doet Feldballe niet mee en is de Graaf hem voorbij gestreefd?
Wij nemen afscheid van Feldballe vanwege onprofessioneel gedrag, hij is erg teleurgesteld nadat hij op de bank belandde. 8P
Citaat van: zeewolde op januari 20, 2014, 12:00:44
Zelfs hier doet Feldballe niet mee en is de Graaf hem voorbij gestreefd?
Had afgelopen week ergens last van (volgens mij liesklachten), dus denk eerder dat het daarmee te maken heeft.
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2014, 12:04:00
Had afgelopen week ergens last van (volgens mij liesklachten), dus denk eerder dat het daarmee te maken heeft.
Klopt! Lichte blessure!
2-1 Ogbeche, rebound na schot van Schokker.
Ik hoop dat hier beelden van gemaakt worden! |:)
Heeft er in een half uur al 2 in liggen _O_
Citaat van: Collingwood op januari 20, 2014, 12:09:20
2-1 Ogbeche, rebound na schot van Schokker.
Klinkt belovend.
:0= Vastleggen!!!
Hattrick!! Hahaha :_schater
Citaat van: michello op januari 20, 2014, 12:20:26
Hattrick!! Hahaha :_schater
OK, het is een oefenwedstrijd en tegen Jong GAE, maar met een hattrick je debuut maken.... _O_
Hij doet in ieder geval zijn best om de TS te overtuigen!
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.portalcadista.com%2Fimagenes%2Fjugadores%2Fogbeche_presentacion%2Fogbeche_presentacion_04.jpg&hash=64c7fd13e5569249dbee263dc950b72fa3da086f)
Contract is al getekend zie ik! 8P
Nouja, als Feldballe via proef al een contract kreeg, moet deze jongen dat ook wel krijgen toch :y :y
3-2 inmiddels.
4-2 weer ogbeche :)
Ik neem aan dat direct na het laatste fluitsignaal de onderhandelingen worden gestart?
Een spits met veel ervaring die er gelijk 4 in schiet en waarbij het geld niet echt een probleem is, te mooi om waar te zijn!?!
laat maar, 5 al... wow
Nummertje 5!! |:)
Ook direct maar gewisseld. _O_
Citaat van: scc-aaron op januari 20, 2014, 12:59:02
Ook direct maar gewisseld. _O_
Het werd wat te zielig voor GAE 8P.
LOL die kerel maakt gewoon 5 doelpunten.
Nou maar vastleggen en opstellen tegen DKV.
6-2 door een speler van VV Drachten, dat is dan wel weer jammer
Mocht hij worden gehaald en hij flikt dit zondag weer, dan boetseer ik persoonlijk zijn standbeeld _O_
Citaat van: Cambuur058 op januari 20, 2014, 13:12:12
6-2 door een speler van VV Drachten, dat is dan wel weer jammer
Tja, onze zwarte Hauser was al gewisseld...
Citaat van: Drumfather SCC op januari 20, 2014, 13:16:04
Mocht hij worden gehaald en hij flikt dit zondag weer, dan boetseer ik persoonlijk zijn standbeeld _O_
En ik stel mij dan beschikbaar als bruidegom voor een van zijn (vrouwelijke) familieleden, zodat die naar Europa kunnen komen!
Mijn vriendin snapt dat van wel! :devil
kan niet wachten op de samenvatting _O_
Als hij er elke week 5 maakt is het een aanwinst. :insane
Citaat van: Lore op januari 20, 2014, 13:40:33
En ik stel mij dan beschikbaar als bruidegom voor een van zijn (vrouwelijke) familieleden, zodat die naar Europa kunnen komen!
Mijn vriendin snapt dat van wel! :devil
Er zijn er nog 2 vrij
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdybiz.com%2Fsites_randomblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F07%2Ffat-black-woman-red-dress.jpg&hash=98df256df1f498b76738928f4d1584835a319d69)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages1.wikia.nocookie.net%2F__cb20121228045145%2Fpsi%2Fimages%2Fc%2Fc2%2FFat_ugly_black_women.jpg&hash=171716522e1e4bdad65c3523bd2476a5ccd68aff)
Citaat van: mscc op januari 20, 2014, 15:13:53
Er zijn er nog 2 vrij
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fdybiz.com%2Fsites_randomblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F07%2Ffat-black-woman-red-dress.jpg&hash=98df256df1f498b76738928f4d1584835a319d69)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages1.wikia.nocookie.net%2F__cb20121228045145%2Fpsi%2Fimages%2Fc%2Fc2%2FFat_ugly_black_women.jpg&hash=171716522e1e4bdad65c3523bd2476a5ccd68aff)
Uhhh, ik hoor net dat mij vriendin er toch wel problemen mee heeft! Helaas........... pfffff
doelpuntenmaker van VV Drachten was Abouba Doumbia (maakte de 6-2) niet dat dat zo veel uitmaakt
doet laatste tijd wel veel mee, voor t (toekomstige) beloftenteam?
Citaat van: Cambuur058 op januari 20, 2014, 22:03:54
doelpuntenmaker van VV Drachten was Abouba Doumbia (maakte de 6-2) niet dat dat zo veel uitmaakt
doet laatste tijd wel veel mee, voor t (toekomstige) beloftenteam?
Heeft in de oefenwedstrijd tegen Sneek WZ een maandje of twee geleden ook al gescoord. Wie weet een talentje met tor-instinct. ;)
Waar blieft die samenvatting?
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2014, 09:47:24
Waar blieft die samenvatting?
Er zijn wat beelden in CambuurTV
Dinsdag 13.00 een oefenwedstrijd tussen SV Meppen (Duitsland) en de reserves van Cambuur. Cambuur speelt officieel thuis maar er staat geen locatie vermeld in het weekprogramma.
Bron: http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-76
Dijks twitterde dat het om 1uur in het stadion is
Met rust staat cambuur 1-0 voor
Eindstand 2-1
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Citaat van: scc-aaron op januari 28, 2014, 14:49:01
Eindstand 2-1
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Bakker en Mulders met de goals, is het niet een beetje matig tegen een duitse amateurclubje?
Citaat van: Cambuur058 op januari 28, 2014, 14:52:22
Bakker en Mulders met de goals, is het niet een beetje matig tegen een duitse amateurclubje?
Topploeg in de regionalliga zal in de topklasse goed meekomen. Ik denk dat het een goed resultaat is met de reserves.
Citaat van: Cambuur058 op januari 28, 2014, 14:52:22
Bakker en Mulders met de goals, is het niet een beetje matig tegen een duitse amateurclubje?
Boeie... t gaat om ritme ...
Resultaat kan me geen reet schelen, gaat erom dat de jongens die normaal nauwelijks aan spelen toekomen nu lekker even konden ballen..
Citaat van: Cambuur058 op januari 28, 2014, 14:52:22
Bakker en Mulders met de goals, is het niet een beetje matig tegen een duitse amateur semi-prof clubje?
mwoah... Onze reserves zijn in feite ook semi-profs (veel op amateurbasis)
- Wolfsburg II (19-38)
- VFB oldenurg (19-36)
- Goslarer SC 08 (19-36)
- Werder Bremen II (19-36)
- SV Meppen (19-33)
5e plek dus voor Meppen in de regionalliga Nord.
Aardig weetje, een verdedigende middenvelder is van NL komaf en tevens aanvoerder.
Stond morgen een oefenduel tegen FC Groningen op het programma, maar dat gaat dus niet meer door.
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 20:49:55
Stond morgen een oefenduel tegen FC Groningen op het programma, maar dat gaat dus niet meer door.
Vond het ook al wat raar, aangezien wij woensdag al weer moeten spelen. Dan kan je mogelijke wisselspelers dus ook al niet opstellen.
Henk Albers @HenkAlbers1970 · 1h
Via "@SCCambuurLwd: De reserves van #cambuur spelen straks om 14.00 uur in Hengelo tegen de reserves van @fctwente ."
SC Cambuur @SCCambuurLwd · 7m
De reserves van #cambuur hebben met 1-0 verloren van de @fctwente reserves. #hengelo
Kan gebeuren, lijkt me. Benieuwd of er ergens nog opstellingen en dergelijke bekend worden.
rupppert film je scc - sc joure?
Cambuur 'B' - SC Joure 8-0 (6-0)
'11 Hemmen 1-0
'20 Hemmen 2-0
'27 Lukoki 3-0
'31 Christovao 4-0
'37 Hemmen 5-0
'45 Hemmen 6-0
'58 Abouba 7-0
'60 Ogbeche 8-0
Cambuur: Zeinstra ('46 Coremans), De Vries, Dijkstra, Van Boxel ('46 Van der Veen, VV Bergum), Pereira, Van Brakel, Mulders, Schepers ('32 Abouba, Drachten), Lukoki ('61 Wolthuis, VV Bergum), Hemmen ('46 Ogbeche), Christovao ('70 Biegel, ONB)
Bijzonderheden: Schepers er af na tik tegen voet.
Soms verveel ik me... Met denk aan Henk Albers' twitteraccount voor de informatie!
EDIT: Aankomende maandag speelt Cambuur om 14.00 een oefenwedstrijd tegen FC Volendam (in eigen stadion).
Maandag oefenduel om 14:00 in het Cambuurstadion tegen FC Volendam!
Die abouba doet nu al een aantal keer mee met de reserves, en pikt altijd zn goaltjes mee. Speelt bij vv drachten, abouba doumbia. Iemand meer informatie hierover? Is daar interesse in of is t puur voor de opvulling?
Citaat van: dizzhead op maart 18, 2014, 21:25:31
Die abouba doet nu al een aantal keer mee met de reserves, en pikt altijd zn goaltjes mee. Speelt bij vv drachten, abouba doumbia. Iemand meer informatie hierover? Is daar interesse in of is t puur voor de opvulling?
Cambuur doet ook redelijk vaag over 'm
eerst noemden ze 'm doumbia, toen 'testspeler vv drachten' en toen abouba
ZE WILLEN 'M GEHEIM HOUDEN! :zweep
Citaat van: Cambuur058 op maart 18, 2014, 21:28:57
Cambuur doet ook redelijk vaag over 'm
eerst noemden ze 'm doumbia, toen 'testspeler vv drachten' en toen abouba
ZE WILLEN 'M GEHEIM HOUDEN! :zweep
als hij het (betere) broertje van seydoe is, kunnen ze dat ook beter nog even zo houden.http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seydou_Doumbia
Heeft ook een lekker doelgemiddelde, sien bruur
Citaat van: dizzhead op maart 18, 2014, 21:25:31
Die abouba doet nu al een aantal keer mee met de reserves, en pikt altijd zn goaltjes mee. Speelt bij vv drachten, abouba doumbia. Iemand meer informatie hierover? Is daar interesse in of is t puur voor de opvulling?
Misschien is het wel een optie voor beloften team volgend jaar? Heb geen idee.
Citaat van: dizzhead op maart 18, 2014, 21:25:31
Die abouba doet nu al een aantal keer mee met de reserves, en pikt altijd zn goaltjes mee. Speelt bij vv drachten, abouba doumbia. Iemand meer informatie hierover? Is daar interesse in of is t puur voor de opvulling?
Zijn een paar trainers van SCC lyrisch over deze jongen. Zeggen dat het een grote zou kunnen worden. Maar nog niet iedereen binnen de ts is er van overtuigd of hij daadwerkelijk iets voor SCC kan betekenen.
Ik zeg, nemen die gok.
Citaat van: Emko op maart 19, 2014, 00:19:51
Zijn een paar trainers van SCC lyrisch over deze jongen. Zeggen dat het een grote zou kunnen worden. Maar nog niet iedereen binnen de ts is er van overtuigd of hij daadwerkelijk iets voor SCC kan betekenen.
Ik zeg, nemen die gok.
Met het oog op een komend beloftenteam zeker doen.
Abouba Doumbia, ik vind het in elk geval een mooie voetbalnaam. :y
Hoe? Oebele Douma?
Verstuurd vanaf mijn spambox
Na enig research blijkt hij in de verslagen van VV Drachten, Aboubacar Doumbia te heten.
Nou kan onze speaker alvast oefenen op zijn naam!
Citaat van: dizzhead op maart 19, 2014, 10:11:35
Na enig research blijkt hij in de verslagen van VV Drachten, Aboubacar Doumbia te heten.
Maar wij cambuursupporters mogen Adouba zeggen!
SC Cambuur heeft vandaag een besloten oefenduel tegen Go ahead eagles gespeeld en met 0-3 gewonnen
manu 2x
bijker 1x
Knap resultaat, ben benieuwd naar de opstellingen.
Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 15:43:15
bijker 1x
:_schater :_schater Die Eagles zijn ook niet veel meer he!
Momenteel Cambuur - FC Volendam bezig. Henk Albers (wat stopt deze man toch veel tijd in onze club (!)) is aanwezig. Bart van Brakel is licht geblesseerd uitgevallen.
Ruststand 1-0 via Hemmen (assist Schepers). De doelman van Volendam schijnt nogal in vorm te zijn.
Citaat van: Collingwood op maart 24, 2014, 14:49:32
Ruststand 1-0 via Hemmen (assist Schepers). De doelman van Volendam schijnt nogal in vorm te zijn.
Wat mij betreft mag Ogbeche ook wat minuten maken! Zie hem graag in de spits zondag |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 24, 2014, 14:52:48
Wat mij betreft mag Ogbeche ook wat minuten maken! Zie hem graag in de spits zondag |:)
Zal vast de tweede helft spelen, net als vorige week tegen Joure! Overigens denk ik dat Barto zondag 'gewoon' in de spits staat.
Citaat van: Collingwood op maart 24, 2014, 14:49:32
Ruststand 1-0 via Hemmen (assist Schepers). De doelman van Volendam schijnt nogal in vorm te zijn.
Ik lees het ook. Heb trouwens een voorbeeld aan je genomen (Cambuur - Joure) door straks de boel hier in een overzicht neer te klappen. :thumbsup
Citaat van: dizzhead op maart 24, 2014, 15:01:01
Ik lees het ook. Heb trouwens een voorbeeld aan je genomen (Cambuur - Joure) door straks de boel hier in een overzicht neer te klappen. :thumbsup
Keurig! Dat staat altijd wel mooi. :proost
2-0
3-0 van der Laan
4-0 bobje
3 assists en een goal, Bob is on fire! 8)
4-2 al weer :|
Cambuur opstelling:
Coremans; De vries, Boxel, vd Laan (Droste '61), Pereira; v Brakel, Mulders, Bakker (Ogbeche '63); Ritzmaier (Dijkstra '46), Hemmen, Schepers
Volendam opstelling:
Pistoor,Reclaoui,Hilgen (El Hamdi '46), Stevens (D. Prijor '64), Wilffert, E.Veerman, Kuiper, Plat, H.Veerman, Tol, Menzo (G. Prijor '64)
Toeschouwers: 300
'42 1-0 Hemmen (Schepers)
'54 2-0 Hemmen (Schepers)
'60 3-0 vd Laan (Schepers)
'68 4-0 Schepers (vrije trap)
'79 4-1 Veerman
'84 4-2 Veerman
(https://pbs.twimg.com/media/Bjfn-O3IcAAs8fX.jpg)
Mede mogelijk gemaakt door
@HenkAlbers1970
Was dit Volendam 1?
Dit Volendam viel mij enorm tegen, Cambuur was ook niet super maar had toch nog een aantal leuke aanvallen.
Mooi voor Bob dat hij een doelpunt maakt en drie keer een assist geeft :thumbsup
Citaat van: gewoon een fan op maart 24, 2014, 16:37:09
Was dit Volendam 1?
Dit Volendam viel mij enorm tegen, Cambuur was ook niet super maar had toch nog een aantal leuke aanvallen.
Mooi voor Bob dat hij een doelpunt maakt en drie keer een assist geeft :thumbsup
Nee, waren praktisch alleen reserves.
Samenvatting: S.C. Cambuur - F.C. Volendam
Citaat van: Ruppppert op maart 24, 2014, 17:32:07
Samenvatting: S.C. Cambuur - F.C. Volendam
echt geweldig dat je het weer hebt gefilmd!
Ma 14 april. 12.00 uur, Heracles Almelo - SC Cambuur Reserves
Citaat van: Lwdscc op april 14, 2014, 10:31:24
Ma 14 april. 12.00 uur, Heracles Almelo - SC Cambuur Reserves
Nog ergens een opstelling/uitslag bekend?
?? uitslag?
Van de clubsite:
Oefenwedstrijden:
Di. 13 mei: 19.00 uur, COTK Leeuwarder Amateurelftal – SC Cambuur, locatie SC Leovardia
Za. 17 mei: 17.30 uur, Broekster Boys – SC Cambuur
Het Eredivisieseizoen mag er dan op zitten, om in conditie te blijven speelt SC Cambuur de komende weken nog wel een aantal oefenwedstrijden. Zoals elk jaar is de tegenstander in één van deze laatste wedstrijden van het seizoen een mix van de beste Leeuwarder Amateurvoetballers.
Ook dit keer komt de opbrengst van deze wedstrijd weer geheel ten goede aan de stichting COTK, die zich inzet voor mensen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking in de Gemeente Leeuwarden.
De aftrap van het oefenduel tussen het Leeuwarder Amateurelftal en SC Cambuur is morgenavond (13 mei) om 19.00 uur en vindt plaats op het veld van SC Leovardia op Sportpark Kalverdijkje. Toegangsprijs voor alle leeftijden bedraagt € 5,00.
Een paar dagen later, op zaterdag 17 mei (aftrap 17.30 uur) speelt SC Cambuur nog een oefenwedstrijd, dan is in Damwoude VV Broekster Boys de tegenstander. Hiervoor betaal je als volwassene € 7,50, en ben je jonger dan 14, dan betaal je slechts € 5,00. Voorafgaand dit duel (15.00 uur) is er nog een oefenwedstrijd tussen de B1 van Broekster-Wâlden en het C2-elftal van SC Cambuur.
De selectie sluit het seizoen af op zaterdag 24 mei, wanneer ze van de partij zijn bij de speciale reünie-wedstrijd ter ere van het 50-jarig bestaan van de club. Na afloop van deze wedstrijd is er dan het officiële uitzwaaimoment van de selectie.
Staat 0-5. 2x barto 2x feldballe en bakker.
Edit. 0-9 1 manu 3x ogbeche