Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Treb op maart 06, 2023, 15:04:37

Titel: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 06, 2023, 15:04:37
Voor supporters van SC Cambuur is de wedstrijd tegen Excelsior Rotterdam te bezoeken met een verplichte buscombi (met optie pendelcombi) en de kaartverkoop voor deze awayday zal morgenochtend om 10.00 uur van start gaan via www.cambuurawaydays.nl. Vanwege het aantal beschikbare kaarten voor het uitvak in Rotterdam zal hierbij worden gewerkt met voorrangsregeling voor trouwe bezoekers van uitwedstrijden door middel van het loyaltysysteem.

Een verplichte buscombi naar fucking excelsior  8P 8P 8P
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: siepelsjeu op maart 06, 2023, 15:12:00
Maar wel vrije verkoop voor het thuisvak  8P
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Inferno-058 op maart 06, 2023, 15:15:17
Ze zijn compleet de weg kwijt hier in Nederland maar dat wisten we al.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: PePe op maart 06, 2023, 15:25:49
Raddraaiers welke niet bij een club horen daar heeft niemand grip op, zelfs Buma niet.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 07, 2023, 17:20:21
Een buscombi en ook maar 250 plekken voor de bus kunnen regelen. Even los van of er zoveel animo is voor de bus, hoe kan dat toch?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 07, 2023, 17:50:58
Citaat van: papier op maart 07, 2023, 17:20:21
Een buscombi en ook maar 250 plekken voor de bus kunnen regelen. Even los van of er zoveel animo is voor de bus, hoe kan dat toch?

Feyenoord uit liepen gewoon gasten met cambuur sjaals kriskras door feyenoord supporters. Vrij vervoer. Niks aan de hand.

En dan excelsior uit een buscombi. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit  komt door hveen thuis en alles wat er achter weg is gekomen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 07, 2023, 18:57:35
Citaat van: Treb op maart 07, 2023, 17:50:58
Feyenoord uit liepen gewoon gasten met cambuur sjaals kriskras door feyenoord supporters. Vrij vervoer. Niks aan de hand.

En dan excelsior uit een buscombi. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit  komt door hveen thuis en alles wat er achter weg is gekomen.

Dat gaat over de keuze voor een buscombi en die is ook al vreemd (net als bij NEC uit). Maar ik ben benieuwd naar waarom wij kennelijk niemand kunnen vinden die 400 plekken heeft in een aantal bussen, waarom maar 250 (waarvan ik me afvraag of we die vullen).
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 07, 2023, 19:29:47
Aanvullend ben ik ook wel ge?nteresseerd in de argumentatie die is gebruikt als onderobuwing voor het aanwijzen van een buscombi. Bij mijn weten ging het bij Feyenoord goed, is er in het verleden nog geen gedoe geweest bij Excelsior bij wedstrijden van ons. Daarnaast zijn, volgens mij, onze uitwedstrijden goed verlopen en hebben ze bij Excelsior ook geen gedoe gehad met bezoekers.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Zuid1991 op maart 08, 2023, 07:24:23
Citaat van: papier op maart 07, 2023, 19:29:47
Aanvullend ben ik ook wel ge?nteresseerd in de argumentatie die is gebruikt als onderobuwing voor het aanwijzen van een buscombi. Bij mijn weten ging het bij Feyenoord goed, is er in het verleden nog geen gedoe geweest bij Excelsior bij wedstrijden van ons. Daarnaast zijn, volgens mij, onze uitwedstrijden goed verlopen en hebben ze bij Excelsior ook geen gedoe gehad met bezoekers.

Is dit iets voor de supportersclub om dit eens te vragen en te communiceren naar achterban?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Huizen op maart 08, 2023, 09:22:59
Dat wij in het nieuws komen met de ongeregeldheden na de derby en het besluit van Buma helpt natuurlijk niet mee. Andere steden / gemeenten / burgemeesters / politiekorpsen denken dan al gauw zoek het maar uit? Of heeft dat er niks mee te maken?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: TM op maart 08, 2023, 09:24:10
Het schijnt dat politie Leeuwarden hier ook groot aandeel in heeft. Als zij niet voldoende mankracht kunnen/willen inzetten voor begeleiding van uitwedstrijden zal de lokale driehoek sneller een buscombi opleggen... 

FC  Groningen supporters moeten sinds kort bijna altijd met buscombi, omdat de politie in Groningen niet meer mee wil rijden met de bussen naar uitwedstrijden i.v.m. bedreigingen vanuit onbekende hoek.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Vlampiep op maart 08, 2023, 10:51:34
Ieder wel denkend mens zou het toch volslagen idioot moeten  vinden dat bij voetbalwedstrijden, lees een sport wedstrijd, er onevenredig veel inzet van de politie wordt gevraagd om te voorkomen dat  een stelletje debielen elkaar niet de hersenen in slaan en als dat niet lukt op de handhavers los gaat. De inzet van politie vraag zoveel gemeenschapsgeld en inzet van handhaving, dat het verbod op supporters van de bezoekende club wat mij betreft gerechtvaardigd is. Dat Buma dit zelfstandig heeft besloten zonderen de club en KNVB hierin te betrekken  vind ik niet ok?.
Als iemand een andere mening is toegedaan prima, maar geef dan ook daarbij  de oplossing aan.
Maar ik ben wel van mening dat een wedstrijd zonder "echte supporters" een dooie vertoning gaat worden.

Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 08, 2023, 11:11:05
Citaat van: Bussum op maart 08, 2023, 09:22:59
Dat wij in het nieuws komen met de ongeregeldheden na de derby en het besluit van Buma helpt natuurlijk niet mee. Andere steden / gemeenten / burgemeesters / politiekorpsen denken dan al gauw zoek het maar uit? Of heeft dat er niks mee te maken?

Dat vermoed ik ook en is best logisch. Alleen ben ik wel benieuwd wat de feitelijke onderbouwing is, het is geen besluit van een gemeenteraad voor zover ik weet maar van de driehoek. Is deze ook ergens te vinden? Komend weekend moeten wij en Volendam op zondag met een buscombi. Terwijl eerder dat weekend Vitesse met vrij vervoer naar Rotterdam mag. Waar is dit op gebaseerd?

Citaat van: Vlampiep op maart 08, 2023, 10:51:34
Ieder wel denkend mens zou het toch volslagen idioot moeten  vinden dat bij voetbalwedstrijden, lees een sport wedstrijd, er onevenredig veel inzet van de politie wordt gevraagd om te voorkomen dat  een stelletje debielen elkaar niet de hersenen in slaan en als dat niet lukt op de handhavers los gaat. De inzet van politie vraag zoveel gemeenschapsgeld en inzet van handhaving, dat het verbod op supporters van de bezoekende club wat mij betreft gerechtvaardigd is. Dat Buma dit zelfstandig heeft besloten zonderen de club en KNVB hierin te betrekken  vind ik niet ok?.
Als iemand een andere mening is toegedaan prima, maar geef dan ook daarbij  de oplossing aan.
Maar ik ben wel van mening dat een wedstrijd zonder "echte supporters" een dooie vertoning gaat worden.

Collectief straffen ben ik geen enkel geval een voorstander van, ook niet in dit geval. Wat mij betreft moet je inzetten op het in beeld hebben van de overlastgevers en het aanpakken van deze gasten. Gebiedsverboden, meldingsplicht. Er zijn jarenlang al legio voorbeelden aangedragen die werken. En mijn inziens ook de enige waarbij er een directe relatie ligt tussen overlast en het aanpakken hiervan. Het collectief straffen is niet meer dan het indirect aanpakken ervan, schieten met hagel en ja dan raak je ook de kleine groep die het verpest voor de anderen.

Daarbij wil ik nog wel opmerken dat het argument 'politieinzet' wel valide is maar dat dit ook geldt voor andere grote evenementen. Ik weet niet wat hier de verhouding bij is. Maar meen ooit gelezen te hebben dat de verhouding aanhoudingen/politieinzet bij het uitgaansleven groter is dan bij de voetballerij. Dat zet natuurlijk ook te denken, is in veel gevallen (ik noem een Excelsior-Cambuur, een Groningen-PSV, een Ajax-Emmen) de hoge mate van politie inzet wel nodig? Ik mis echt een fatsoenlijke onderbouwing van wat in dit land toch wel de popular opinion is. Ja er is teveel politieinzet (idealiter hebben we ze toch helemaal niet nodig?) maar hoe verhoud zich dit tot andere zaken? En is de daadwerkelijke inzet ook nodig op basis van feitelijke aanwijzingen of vooral om de beeldvorming die wij als supporters hebben? Dat laatste is denk ik ook het geval, we zitten in een vicieuze cirkel die we moeten doorbreken. En om er maar op terug te komen, dat begint en eindigt wat mij betreft met een dader gerichte aanpak.

Citaat van: TM op maart 08, 2023, 09:24:10
Het schijnt dat politie Leeuwarden hier ook groot aandeel in heeft. Als zij niet voldoende mankracht kunnen/willen inzetten voor begeleiding van uitwedstrijden zal de lokale driehoek sneller een buscombi opleggen... 

FC  Groningen supporters moeten sinds kort bijna altijd met buscombi, omdat de politie in Groningen niet meer mee wil rijden met de bussen naar uitwedstrijden i.v.m. bedreigingen vanuit onbekende hoek.

Ook voor de Groningen supporters geldt dat zij beeldvorming duur moeten bekopen vermoed ik. Voor zover ik weet heeft de politie van Groningen veel uren gebruikt om sloperij in de trein aan te pakken terwijl de NS feitelijk maar weinig schade hebben gemeld. Ook hiervoor geldt, negatieve beeldvorming van supporters is aanleiding voor een grote inzet, en de grote inzet zorgt wederom voor een bevestiging van dit negatieve beeld. In ieder geval voor de meeste mensen die het lezen. Maar wanneer je gaat kijken naar de onderbouwing dan is deze maar beperkt aanwezig.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 08, 2023, 11:20:22
Iedereen heeft er wel een mening over. Denk je dat ons burgemeester zich hier ook maar iets van aantrekt. Die is net zoals de rest van de juppen.De juppen zijn meer van de theaters en die hewwe ut voor het zeggen in Nederland. De vliegbasis was tegen het asielzoekers centrum en wat denk je.. 1 telefoontje naar zijn vrienden in Denhaag en opeens trokken ze het in. 1 grote viezerikkerij. Ik woon zelf dicht bij de vliegbasis en die F35 maakt wel degelijk een gigantisch lawaai maar volgens buma niet. Ook zoiets..
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 08, 2023, 11:28:26
Citaat van: sunderland op maart 08, 2023, 11:20:22
Iedereen heeft er wel een mening over. Denk je dat ons burgemeester zich hier ook maar iets van aantrekt. Die is net zoals de rest van de juppen.De juppen zijn meer van de theaters en die hewwe ut voor het zeggen in Nederland. De vliegbasis was tegen het asielzoekers centrum en wat denk je.. 1 telefoontje naar zijn vrienden in Denhaag en opeens trokken ze het in. 1 grote viezerikkerij. Ik woon zelf dicht bij de vliegbasis en die F35 maakt wel degelijk een gigantisch lawaai maar volgens buma niet. Ook zoiets..

Je bedoelt yuppen ;) ik ben er zelf ook een moet ik je bekennen en ga ook graag naar een theater. Overigens vind ik het terecht dat naar theaters subsidies gaan net als andere culturele instellingen. Zij hebben maatschappelijk een waarde. Een waarde die ik overigens ook toedicht aan voetbalclubs in Nederland, niet alleen de grote jongens maar ook de Helmond Sports, Dordrechts en ons clubje. De clubs hebben een verbindende rol in de maatschappij en pakken die ook veel op. Je ziet bij Cambuur spelers op bezoek bij scholen, actief met voetbal/sporten bij de Cruijff courts in de wijken, inzamelen boodschappen voor anderen. Goede zaken die er dus ook in mijn optiek gebruikt kunnen worden om ook professionele instellingen als voetbalclubs in beperkte mate te subsidieren. Vergelijkbaar met theaters.

Alleen willen we dat de bestuurders hier fatsoenlijk over gaan nadenken dan wordt het ook zaak dat we serieus kijken naar hun argumentatie. Vervolgens kun je kritische vragen stellen en kanttekeningen plaatsen bij hun besluiten. Zomaar roepen dat het kut is daar komen we niet verder mee. Het wordt zaak dat zij dit serieus nemen en ook bij zichzelf te rade gaan. We zien de burgemeester van Heerenveen op twitter een mooi plaatje plaatsen van een leuke sfeer in het uitvak en met hetzelfde gemak ontzegt hij de Groningen supporters dit in zijn stad. Zo kan het natuurlijk niet werken.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 08, 2023, 11:52:58
Kennelijk al 170 die gaan met de pendelcombi. En er zijn 70 extra plekken geregeld (max 320 nu)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: nee,wel? op maart 08, 2023, 16:15:17
en die van dkv worden nog wel begeleid terwijl de politie zelf nog aan gaf daar meer werk van te hebben dan cambuur.........deugt weer van geen kanten   linkse kutvolk politiek
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Huizen op maart 12, 2023, 18:55:24
Uitvak moet vol. Dit gaat echt een kraker worden.

GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS  |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op maart 12, 2023, 18:56:29
Citaat van: Bussum op maart 12, 2023, 18:55:24
Uitvak moet vol. Dit gaat echt een kraker worden.

GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS  |:)

Als we mogen...
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Huizen op maart 12, 2023, 18:57:49
Het is toch al een buscombi, of maakt dat niet uit?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op maart 12, 2023, 19:03:17
Dat maakt niet uit lijkt mij, hadden ze deze ook wel in buscombi kunnen veranderen.

Maar goed hopelijk mogen we gewoon, aanpakken die handel en dan is Excelsior wel klaar denk ik
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bernardo op maart 12, 2023, 19:05:43
Alles of niets
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2023, 19:16:26
 Ja dit wordt wat, is een finale al hoor
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 12, 2023, 19:25:37
Als we scherp zijn, dan pakken we deze! Come on!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Tanjajeah op maart 13, 2023, 13:43:51

De komende 2 wedstrijden tegen directe concurrenten m?eten 6 punten zijn, wil je nog een kans maken.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Mike SCC op maart 13, 2023, 17:00:38
Excelsior speelt al weken niets meer klaar en wij beginnen de stijgende lijn juist net in te zetten. Kom aan SCC  |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 13, 2023, 18:49:28
Scheidsrechter bij deze wedstrijd is Manschot.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: ruubmac op maart 14, 2023, 12:18:37
Ik heb het gevoel dat we deze met 2 vingers in de neus winnen en daarna pakken we Emmen!  |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 14, 2023, 12:35:45
Kom op mensen, dat uitvak moet vol  |:). Nu al zin in  :devil
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Huizen op maart 14, 2023, 12:40:27
Citaat van: ruubmac op maart 14, 2023, 12:18:37
Ik heb het gevoel dat we deze met 2 vingers in de neus winnen en daarna pakken we Emmen!  |:)

Haha die is gewaagd, maar het moet toch echt gaan gebeuren deze weken. Man man, wat spannend!  |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 14, 2023, 13:25:58
Draai het es om. Zij denken precies hetzelfde. Als ze winnen nemen voorgoed afstand. Ik durf geen uitspraken te doen. Zolang wij zulke grote fouten blijven maken is het moeilijk.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: poelie-lwd op maart 14, 2023, 14:18:15
Niks ten nadele van maar met dit centrale duo gaan we het niet redden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: denistel op maart 14, 2023, 17:30:50
gewoon 1 meer maken dan de tegenstander poelie
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 15, 2023, 11:03:13
15 maart 2023, 10:30
UPDATE | Inmiddels gaan 300 SCC-ers komende zondag mee naar het belangrijke uitduel tegen Excelsior Rotterdam, waar we definitief welkom zijn! Daarnaast is het vanaf heden voor supporters zonder loyaltypunten ook mogelijk om kaarten aan te schaffen. En er is nog meer goed nieuws, want door het toevoegen van nog een extra bus binnen de pendelcombi kan de volledige capaciteit van het uitvak (400 plaatsen) worden benut. Op naar maximale support!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 15, 2023, 11:12:24
Citaat van: michello op maart 15, 2023, 11:03:13
15 maart 2023, 10:30
UPDATE | Inmiddels gaan 300 SCC-ers komende zondag mee naar het belangrijke uitduel tegen Excelsior Rotterdam, waar we definitief welkom zijn! Daarnaast is het vanaf heden voor supporters zonder loyaltypunten ook mogelijk om kaarten aan te schaffen. En er is nog meer goed nieuws, want door het toevoegen van nog een extra bus binnen de pendelcombi kan de volledige capaciteit van het uitvak (400 plaatsen) worden benut. Op naar maximale support!

Goed nieuws, niet mee gaan in de waan van de dag
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op maart 15, 2023, 12:03:04
Lijkt me dat nu het uitvak wel vol komt
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2023, 12:16:25
Citaat van: poelie-lwd op maart 14, 2023, 14:18:15
Niks ten nadele van maar met dit centrale duo gaan we het niet redden.

Met Smand heb je een meer dan prima verdediger. Ja hij is jong en moet nog leren, maar een Bergsma en een Tol zijn beide zacht gekookte eitjes. Onbegrijpelijk dat ze MacIntosh hebben verlengd en Schouten hebben laten gaan.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2023, 12:49:19
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2023, 12:16:25
Met Smand heb je een meer dan prima verdediger. Ja hij is jong en moet nog leren, maar een Bergsma en een Tol zijn beide zacht gekookte eitjes. Onbegrijpelijk dat ze MacIntosh hebben verlengd en Schouten hebben laten gaan.
elke trainer heeft vriendjes in de selectie zitten?.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Stiens op maart 15, 2023, 13:29:23
Toch presteerden we in de eerste seizoenshelft prima met de huidige verdedigers en kregen we t.o.v. overige degradatiekandidaten weinig doelpunten tegen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: poelie-lwd op maart 16, 2023, 07:28:43
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2023, 12:16:25
Met Smand heb je een meer dan prima verdediger. Ja hij is jong en moet nog leren, maar een Bergsma en een Tol zijn beide zacht gekookte eitjes. Onbegrijpelijk dat ze MacIntosh hebben verlengd en Schouten hebben laten gaan.

Meer dan vind ik wat overdreven. Hij houdt zich staande en dat is knap maar meer ook niet. Het punt is dat door Smand op te stellen je het voetbal eruit haalt. Je ziet namelijk aan alles dat Bergsma allesbehalve gelukkig is rechts centraal. Ik kies er dan liever voor om Bergsma in zijn kracht te zetten in deze fase met naast hem Macintosh. Door velen onterecht afgeserveerd maar ondanks zijn tekort aan pure snelheid wel rustig aan de bal, durft wel op te bouwen/in te dribbelen of een crosspass te geven. Nu geven we de bal aan Doke en die moet het maar uitzoeken.



Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Stiens op maart 16, 2023, 08:29:19
Het is natuurlijk niet voor niets dat al onze tegenstanders Doke vrij laten en hij daardoor vaak aanspeelbaar is  ;)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 16, 2023, 09:09:09
Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2023, 07:28:43
Meer dan vind ik wat overdreven. Hij houdt zich staande en dat is knap maar meer ook niet. Het punt is dat door Smand op te stellen je het voetbal eruit haalt. Je ziet namelijk aan alles dat Bergsma allesbehalve gelukkig is rechts centraal. Ik kies er dan liever voor om Bergsma in zijn kracht te zetten in deze fase met naast hem Macintosh. Door velen onterecht afgeserveerd maar ondanks zijn tekort aan pure snelheid wel rustig aan de bal, durft wel op te bouwen/in te dribbelen of een crosspass te geven. Nu geven we de bal aan Doke en die moet het maar uitzoeken.
ben het hier helemaal mee eens. We hebben het hier ook al over gehad. Mc intosch zijn laatste weds bij dkv speelde hij heel erg goed op de eerste 10 minuten na. Maar goed, iedereen onhoud vaak de slechte dingen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2023, 09:40:28
Simpel en foutloos spelen is ook een kwaliteit. Nog geen blunders gezien van Smand, dat kun je van de rest achterin niet zeggen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: poelie-lwd op maart 16, 2023, 15:44:58
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2023, 09:40:28
Simpel en foutloos spelen is ook een kwaliteit. Nog geen blunders gezien van Smand, dat kun je van de rest achterin niet zeggen.

Foutloos? Wel opgevallen hoe vaak hij aan de verkeerde kant staat te dekken?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Ollie op maart 16, 2023, 19:55:52
Uitvak vol, lekker boys! Gas gevuh!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 16, 2023, 20:09:11
Smand mag van mij spelen, hier zit zeker rek in. Ook tegenover een gelouterde spits als Yilmaz staat hij zijn mannetje. Overigens is hij voetballend naar mijn idee nog eerder onzeker dan niet vaardig. Dat een speler van ons fouten maakt in de eredivisie is wat mij betreft inherent aan een speler van een club met onze status en budget.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Mike SCC op maart 16, 2023, 20:32:59
Is het eigenlijk een gek idee om zaterdag massaal naar de laatste training te gaan? Gezien het belang van de wedstrijd?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: MILLWALL FC op maart 16, 2023, 20:52:03
deze winnen en alles is nog mogelijk,deze verliezen en t word alweer een stuk lastiger
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op maart 16, 2023, 20:53:25
Citaat van: MILLWALL FC op maart 16, 2023, 20:52:03
deze winnen en alles is nog mogelijk,deze verliezen en t word alweer een stuk lastiger

Zo! Dat zijn wel uitspraken! Hou dit vast met je toekomstige posts   :D
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Josli op maart 16, 2023, 21:34:04
Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2023, 07:28:43
Meer dan vind ik wat overdreven. Hij houdt zich staande en dat is knap maar meer ook niet. Het punt is dat door Smand op te stellen je het voetbal eruit haalt. Je ziet namelijk aan alles dat Bergsma allesbehalve gelukkig is rechts centraal. Ik kies er dan liever voor om Bergsma in zijn kracht te zetten in deze fase met naast hem Macintosh. Door velen onterecht afgeserveerd maar ondanks zijn tekort aan pure snelheid wel rustig aan de bal, durft wel op te bouwen/in te dribbelen of een crosspass te geven. Nu geven we de bal aan Doke en die moet het maar uitzoeken.

Helemaal mee eens. Had het niet beter kunnen zeggen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: V-man op maart 16, 2023, 22:32:31
Citaat van: Mike SCC op maart 16, 2023, 20:32:59
Is het eigenlijk een gek idee om zaterdag massaal naar de laatste training te gaan? Gezien het belang van de wedstrijd?
Das een prima idee!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Andy King op maart 17, 2023, 10:26:00
Citaat van: Stiens op maart 16, 2023, 08:29:19
Het is natuurlijk niet voor niets dat al onze tegenstanders Doke vrij laten en hij daardoor vaak aanspeelbaar is  ;)

Ja, dat is zo simpel, doet elke tegenstander. Bal wordt dan steeds ingeleverd. Dat moet komend seizoen wel anders, dus een andere back op die plaats.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Stiens op maart 17, 2023, 10:33:08
Tsja, die loopt in principe al gewoon rond in de huidige selectie; Sai
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 17, 2023, 10:40:21
Citaat van: Stiens op maart 17, 2023, 10:33:08
Tsja, die loopt in principe al gewoon rond in de huidige selectie; Sai

Sai moet altijd spelen, is in een voetballend Cambuur gewoon beter.
In de basis en dan weer banken de hele tijd wordt je ook niet beter van en dat zie je weer terug in zijn spel.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: TM op maart 17, 2023, 12:30:01
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 17, 2023, 12:47:51
Citaat van: TM op maart 17, 2023, 12:30:01
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.

Wij allemaal  :devil
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: TM op maart 17, 2023, 13:08:56
Citaat van: 666 op maart 17, 2023, 12:47:51
Wij allemaal  :devil

Hij zal toch iets goed doen waardoor elke trainier hem opstelt ipv Sai... Geen idee wat. Ja werklust, maar opbouwend drama.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 17, 2023, 14:03:15
Citaat van: TM op maart 17, 2023, 12:30:01
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.
Doke is idd ons slechtste speler aan de bal. Vergeet ook niet dat ons opbouw zo traag is dat heel vaak op het allerlaatste moment Doke aan word gespeeld. ( dus als een ander in de punairie zit spelen ze de bal snel af naar Doke) . Tja wat moet ie . Maar als hij wel de ruimte heeft is het ook vaak heel matig
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 17, 2023, 14:11:00
Citaat van: TM op maart 17, 2023, 13:08:56
Hij zal toch iets goed doen waardoor elke trainier hem opstelt ipv Sai... Geen idee wat. Ja werklust, maar opbouwend drama.

Het ergste vind ik als hij een bal wegschiet en hijzelf ook niet eens naar wie of wat... maar goed inzet heeft hij wel.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 17, 2023, 14:17:14
Citaat van: sunderland op maart 17, 2023, 14:03:15
Doke is idd ons slechtste speler aan de bal. Vergeet ook niet dat ons opbouw zo traag is dat heel vaak op het allerlaatste moment Doke aan word gespeeld. ( dus als een ander in de punairie zit spelen ze de bal snel af naar Doke) . Tja wat moet ie . Maar als hij wel de ruimte heeft is het ook vaak heel matig

De opbouw is idd tenenkrommend traag... doordat het zo traag is kunnen ze op dit moment moeilijk de middenvelders vinden/vrijspelen. Doke aanspelen is in een ploeg die wil voetballen niet de beste oplossing. Ik hoop en denk dat als Sai wat vaker opgesteld wordt hij deze positie beter invult dan Doke.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Stiens op maart 17, 2023, 16:17:57
Een ploeg op de laatste plaats in de eredivisie die bulkt van het vertrouwen zou vreemd zijn, maar met ?het maximale vertrouwen in onze situatie? gaat SC Cambuur zondag op bezoek bij Excelsior, stelt trainer Sjors Ultee.

Na Ajax - ?een negatief ommekeer-moment? - is de sfeer bij Cambuur langzaamaan omgeslagen. ?Tegen NEC merkten we vervolgens dat het er wel in zat, dat was meer een positief ommekeer-moment?, aldus Ultee. Sindsdien heeft Cambuur steeds meer vertrouwen in een ontsnapping uit de degradatieplekken gekregen. ?Je loopt niet over van vertrouwen, want je staat op de achttiende plaats, maar we hebben op dit moment het maximale vertrouwen in onze situatie. Al helpt het ook mee dat de concurrenten nog in de buurt zitten.?

Tegen Excelsior treft Cambuur een ploeg die in dezelfde zorgen zit en dus hoogstwaarschijnlijk met dezelfde intensiteit de wedstrijd in zal gaan. ?Maar we hebben na Ajax ook gezegd: wij gaan gewoon op onze eigen manier spelen?, meent Ultee. ?Natuurlijk pas je je een beetje aan aan het feit dat zij met heel veel spelers naar binnen trekken. Maar we moeten juist proberen dingen niet anders te doen dan de afgelopen weken.?

Ultee heeft goeie hoop dat Michael Breij tegen Excelsior weer bij de selectie zit, hetzelfde geldt voor Marco Tol en Ben Rienstra. Voor Breij heeft Remco Balk zich tegen PSV echter een prima alternatief getoond. Doke Schmidt is door zijn gele kaart tegen PSV geschorst.

Wie nog niet van de partij is en dat waarschijnlijk een tijd niet zal zijn is Silvester van der Water. De gedwongen wissel, een kwartier nadat hij in het veld was gekomen bij PSV, was de druppel. Hij traint de komende tijd apart van de groep. ?Hij moet eerst helemaal fit worden?, vertelt Ultee. ?Trainen ?n wedstrijden spelen, dat is kennelijk te veel met zijn blessure. Dan moet hij nu eerst helemaal fit worden, zodat hij misschien later nog van waarde kan zijn.?

LC.nl
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 17, 2023, 16:23:03
En waarom ben ik weer bang voor wonderdokter Cambuur, na zoveel nederlagen van Excelsior?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Sakas op maart 17, 2023, 16:31:06
Citaat van: zeewolde op maart 17, 2023, 16:23:03
En waarom ben ik weer bang voor wonderdokter Cambuur, na zoveel nederlagen van Excelsior?

Niet bang zijn..  :zweep

D'r op en d'r over!  |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2023, 16:54:05
Door schorsingen en blessures vormt zich nu wel het beste elftal:

Ruiter
Sai Bergsma Smand Bangura
Paullissen v Kaam Foor
Balk Johnson Mahi

Nu twee keer winnen en dan zo laten staan.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Ollie op maart 17, 2023, 16:59:42
Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2023, 16:54:05
Door schorsingen en blessures vormt zich nu wel het beste elftal:

Ruiter
Sai Bergsma Smand Bangura
Paullissen v Kaam Foor
Balk Johnson Mahi

Nu twee keer winnen en dan zo laten staan.
Eens! Ook in mijn ogen is dit de beste opstelling.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 17, 2023, 20:11:00
Citaat van: zeewolde op maart 17, 2023, 16:23:03
En waarom ben ik weer bang voor wonderdokter Cambuur, na zoveel nederlagen van Excelsior?

Al jaren niet verloren daar. Laatste 5 keer 1 keer gelijk en 4 keer winst. Komt goed :thumbsup
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: MILLWALL FC op maart 17, 2023, 22:44:48
zo geweldig was van wermeskerken ook niet de laatste weken maar we gaan het zien
snel op 0-1 zien te komen zodat t bij hun gelijk in de koppies gaat zitten jammer van volendam vanavond maar we moeten het zelf doen
vol uitvak erachter en gasgevuh
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 18, 2023, 14:13:39
Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2023, 16:54:05
Door schorsingen en blessures vormt zich nu wel het beste elftal:

Ruiter
Sai Bergsma Smand Bangura
Paullissen v Kaam Foor
Balk Johnson Mahi

Nu twee keer winnen en dan zo laten staan.

balk ben ik het helemaal mee eens.
ik zou echter virginia op de goal hebben.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 18, 2023, 14:55:08
Citaat van: okkele op maart 18, 2023, 14:13:39
balk ben ik het helemaal mee eens.
ik zou echter virginia op de goal hebben.

wat?  :_schater
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: nee,wel? op maart 18, 2023, 15:39:28
Citaat van: okkele op maart 18, 2023, 14:13:39
balk ben ik het helemaal mee eens.
ik zou echter virginia op de goal hebben.


8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 18, 2023, 17:04:59
ja, balk ben ik het echt mee eens.
:proost
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 18, 2023, 17:46:27
Citaat van: okkele op maart 18, 2023, 17:04:59
ja, balk ben ik het echt mee eens.
:proost

Ik niet.
Die andere wel  ;)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 18, 2023, 19:54:15
dan best geen liefhebber.
zo`n ettertje als balk moet je er toch ook bij hebben man.
kan ook zomaar uitgroeien tot lieveling ? la kallon.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 18, 2023, 20:34:42
Emmen gelukkig verloren. Goed gevoel over morgen gezien de vorm van Excelsior en het redelijke spel van Cambuur de afgelopen wedstrijden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 18, 2023, 20:43:21
en dan krijgt emmen nog :
cambuur u
nec t
ajax u
skubbekutteveen u
twente t
az u
feyenoord t
utrecht u

emmen is wel gezien denk ik.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 18, 2023, 21:21:12
Citaat van: okkele op maart 18, 2023, 20:43:21


emmen is wel gezien denk ik.

Maar zolang wij eronder staan....... wij ook...... ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Tanjajeah op maart 18, 2023, 21:43:14
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 18, 2023, 21:21:12
Maar zolang wij eronder staan....... wij ook...... ;(

Je moet de komende 2 wedstrijden winnen, dan staat Emmen onder je. Dan is een nacompetitieplaats opeens best wel voorstelbaar. Want met het programma dat Emmen heeft moet het dan lukken in ieder geval hen ook onder je te houden. Vervolgens erop hopen dat Excelsior zijn vrije val voortzet (of Fc Groningen blijft verliezen).
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: 666 op maart 19, 2023, 07:14:56
Matchday, nu al zin in... straks mooi die kant op  |:).
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 19, 2023, 07:34:23
Citaat van: Tanjajeah op maart 18, 2023, 21:43:14
Je moet de komende 2 wedstrijden winnen, dan staat Emmen onder je. Dan is een nacompetitieplaats opeens best wel voorstelbaar. Want met het programma dat Emmen heeft moet het dan lukken in ieder geval hen ook onder je te houden. Vervolgens erop hopen dat Excelsior zijn vrije val voortzet (of Fc Groningen blijft verliezen).

Realistisch gezien gaat het tussen ons, Groningen, Emmen en Excelsior. We hebben nog steeds de kans om alle drie onder ons te houden maar dan moet je sowieso de 6 punten wedstrijden winnen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 08:34:14
Na vandaag weten we meer w:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 09:45:21
Hup DKV!  :y
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 19, 2023, 09:51:00
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 09:45:21
Hup DKV!  :y

Het blijft tegen natuurlijk maar idd, hup
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 09:55:09
Soms over je eigen ego heenstappen, dus ja.
Sloop die Tammo's
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 10:23:39
Nual spanning hopelijk hallen we het zelfde niveau als tegen az psv en eagels dan moet het goed komen |:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 11:10:15
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 10:23:39
Nual spanning hopelijk hallen we het zelfde niveau als tegen az psv en eagels dan moet het goed komen |:)
dan moet je de kansen wel afmaken op cruciale momenten?.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 11:21:11
Daar heb ij alle vertrouwen in. Met johnsen foor en mahi heb je veel meer kwaliteit. En dat zie je ook terug in het aantal goals wat je de laaste 3 duels hebt gemaakt  :proost.  Is wel te hopen dat je niet weer door domme en totaal onnodige individuele fouten het je zelf weer moeilijk maakt
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 12:17:39
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 11:21:11
Daar heb ij alle vertrouwen in. Met johnsen foor en mahi heb je veel meer kwaliteit. En dat zie je ook terug in het aantal goals wat je de laaste 3 duels hebt gemaakt  :proost.  Is wel te hopen dat je niet weer door domme en totaal onnodige individuele fouten het je zelf weer moeilijk maakt
verdedigend moet het vandaag ook scherp zijn?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: denistel op maart 19, 2023, 12:26:15
succes allen vandaag hopelijk een mooie dag ik zeg 3-4 en aant  :proost
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 19, 2023, 14:39:00
Gvd wat een kut blunder.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 14:39:25
Knap werk weer Ruiter
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 19, 2023, 14:39:30
Lekkere wedstrijd voor en blunder..
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 14:39:34
Waarom altijd die fucking persoonlijke fouten.

Godverdomme man.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 14:40:25
Contract van iedere verdediger mag ontbonden worden per direct! Ze zijn toch al van geen enkele toevoeging. Wat een klojo?s
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 14:40:42
Wat een prutser juh, vol gas nu en ophouden met die zogenaamde opbouw.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 14:41:45
Keepers kosten ons te veel punten dit seizoen
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 14:41:54
Nou jammer weer, vol gas
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 14:41:58
 Ruiter wat doest.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 14:42:33
En die van johnsen had er in gemoeten natuurlijk. 
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:42:51
 :Drama
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 14:43:01
Walgelijk godverdomme !
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 19, 2023, 14:43:07
Iedereen nog steeds zo blij met Ruiter? Twee blunders, 2-0 achter.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 14:43:22
J.l. Volgend jaar, het is niet anders. We zijn gewoon over de hele linie te slecht voor dit nivo
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 14:43:29
Het lijkt thuiswedstrijd wel.    Binnen 10 min 2-0 achter.     Wat een blunders
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 14:43:40
Wat een klojo die Ruiter.

Tijd voor Minnema.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 14:44:02
Vanaf 1 e min al slome bende . Keeper smand Sai
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Unknown op maart 19, 2023, 14:44:27
Er is nog tijd, maar ik durf niet meer te hopen..
gadverdamme
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 14:45:06
Ik schaam mij de haren uit het hoofd
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 14:45:20
Citaat van: sunderland op maart 19, 2023, 14:44:02
Vanaf 1 e min al slome bende . Keeper smand Sai

Slappe hap. Geen passie, strijd en ga zo maar door.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 14:45:23
 8P
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 19, 2023, 14:46:11
Slappe hap bij iedereen.
Vrijdagavond is een feit.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 14:46:21
Onze verdediging  :_schater
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 14:46:42
En klaar. Terug naar de kkd.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 19, 2023, 14:47:21
Waar zitten we nou naar te kijken man
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 14:47:44
Keeper wisselen
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 19, 2023, 14:47:52
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 14:46:21
Onze verdediging  :_schater

Alle 11 bedroevend.
Maar dit zat er aan te komen natuurlijk. We zouden  deze wel even winnen.
Gemakzucht en slappe hap!!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 14:49:04
Gelukkig gaan ze er na de 2-0 wel helemaal voor  :|
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 14:51:17
We komen nu ook totaal niet in de wedstrijd.
Zoals het nu gaat gaan we er kansloos af
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 14:51:36
Citaat van: AL op maart 19, 2023, 14:46:11
Slappe hap bij iedereen.
Vrijdagavond is een feit.
Tv maar uut dan.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 19, 2023, 14:52:01
Dikke schande!!!!!!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 14:52:07
Nou Ultee, jij kunt roch ook zien dat Bergsma geen zin heeft :(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 14:52:12
Einde. Klaar.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 14:52:18
En 3.
|:)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:52:25
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:51:36
Tv maar uut dan.
Done  ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 14:52:54
Ik ga wat anders doen.

Schaam je godverdomme helemaal kapot.

Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 19, 2023, 14:53:11
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:51:36
Tv maar uut dan.

Die ligt nu 2 etages lager
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 14:53:48
Waar zit ik hier naar te kijken...
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:54:09
Citaat van: moodygrunn op maart 19, 2023, 14:53:48
Waar zit ik hier naar te kijken...
Het forum?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 14:54:12
Godverdomme. Bergsma zuurtje
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 14:54:17
De hele achterhoede schandalig slecht. Dit bedoelde poelie ook
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 14:54:27
3-0. Blief dan tuus.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Drumfather SCC op maart 19, 2023, 14:54:30
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:52:25
Done  ;(

Hier idem
Ga me niet in de kou laten zetten door een stel passanten die mijn/onze club benadelen
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: R058 op maart 19, 2023, 14:54:32
Smand probeert niet eens om de bal te raken. Ongelofelijk dit. Schaam me kapot. Hoe kan je je dit laten gebeuren.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 14:54:35
Het is gewoon g?nant en zielig dit. Alles weg en helemaal opnieuw beginnen
Hier is gewoon geen chocolade van de maken. Ultee ook oprotten aub.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 14:55:04
Ach....met 3-1 de rust in dan ken alles nog
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 14:55:42
Die 2 suurten achterin. Dat ken niet. Zeg ik gvd al weken.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:55:53
Citaat van: sunderland op maart 19, 2023, 14:54:17
De hele achterhoede schandalig slecht. Dit bedoelde poelie ook
Smand nog de minst slechte.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 14:56:15
Ik neem aan dat alle 400 supporters worden gecompenseerd de spelers?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 14:58:04
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:55:04
Ach....met 3-1 de rust in dan ken alles nog

Met deze slappe hap wordt het eerder 4-0
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 14:58:30
Citaat van: fred op maart 19, 2023, 14:58:04
Met deze slappe hap wordt het eerder 4-0
Staan 2 verse
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 14:59:07
De wedergeboorte van hoedemakers
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 14:59:18
Onbegrijpelijk dat iedere voetbal analist en ieder met een klein beetje voetbal verstand al weken roept stop met opbouwen vanuit achterin. De verdediging is belabberd neem er dan geen risico?s in, maar toch blijft hij hier aan vasthouden. Degradatie is voor mij nu een feit. Heb de tv al afgezet
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: R058 op maart 19, 2023, 15:00:31
Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 14:59:18
Onbegrijpelijk dat iedere voetbal analist en ieder met een klein beetje voetbal verstand al weken roept stop met opbouwen vanuit achterin. De verdediging is belabberd neem er dan geen risico?s in, maar toch blijft hij hier aan vasthouden. Degradatie is voor mij nu een feit. Heb de tv al afgezet
Opbouwen kan als je het gewoon logisch doet. Niet iemand in het midden onder druk aanspelen. Hoe haalt Ruiter het in zn hoofd.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: ruubmac op maart 19, 2023, 15:00:44
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 14:55:42
Die 2 suurten achterin. Dat ken niet. Zeg ik gvd al weken.

Wil je nu een sticker?

Holy shit ik had ?cht verwacht dat dit een overwinning zou worden. Dat de spelers erop gebrand waren met de eindstand in Groningen in het achterhoofd. Helaas het tegenovergestelde is waar  ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 19, 2023, 15:00:51
Begint al met de niet te missen kans van Johnsen.
Onbegrijpelijk wat een opeenstapeling van persoonlijke fouten.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:01:09
Emmen en Groningen verliezen. Dan denkst we gaan er even tegenaan. Godsamme wat is dit triest.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 15:02:40
Het zit ook meteen in de koppies.    We kunnen niet eens meer normaal de bal in de ploeg houden
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: ruubmac op maart 19, 2023, 15:02:58
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:01:09
Emmen en Groningen verliezen. Dan denkst we gaan er even tegenaan. Godsamme wat is dit triest.

Ja dit ja. Waardeloos. Verwacht je toch dar ze met het mes tussen de tanden staan te spelen?! Ik snap er niks van
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 15:04:41
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 14:55:53
Smand nog de minst slechte.
bij de eerste deed ie ook helemaal niks behalve zijn lichaam wegdraaien als een wijf.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 15:05:52
On ge lo fe lijk.. :zucht
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 15:06:04
Sai nu ook weer
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 15:06:13
Heeft Sai het luchtdekken van Doke geleerd ?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 15:06:16
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:01:09
Emmen en Groningen verliezen. Dan denkst we gaan er even tegenaan. Godsamme wat is dit triest.
Klopt.   Alleen als je een levens grote kans laat liggen en er na de bal zo in de voeten gooit van de tegenstander.   Dan gaat het in de koppies zitten.   Te weinig zelf vertrouwen

Edit 4-0 :rodekaart
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 15:06:29
Wat een ongelofelijke slapzak
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 15:06:49
Gelukkig moet Sai ALTIJD spelen ipv Doke :( :( :(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:07:30
4-0
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:08:16
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 15:06:49
Gelukkig moet Sai ALTIJD spelen ipv Doke :( :( :(

Sai. Hou op juh. Nog nooit een sliding gemaakt in zijn leven.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 15:08:32
Tja.
Ruiter MOET ipv virginia, wermeskerken MOET ipv schmidt, paulissen MOET altijd spelen.
Zeg het maar.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 15:08:51
Mooi , grote sanering en fris de kkd in. Klaplopers.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 15:09:08
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 15:08:32
Tja.
Ruiter MOET ipv virginia, wermeskerken MOET ipv schmidt, paulissen MOET altijd spelen.
Zeg het maar.

Gewoon te licht
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 15:09:35
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:52:18
En 3.
|:)

Okkele, had meer niveau van je verwacht.....
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 15:10:28
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 15:09:35
Okkele, had meer niveau van je verwacht.....

Ja.
Sorry
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bob Paisley op maart 19, 2023, 15:10:32
Komt eigenlijk nooit voor.    Maar ik ga niet meer kijken.    Ga wat anders doen.    Hele zondag naar de klote
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 15:12:09
Zo naar uitgekeken.. vandaag winnen. Tegen Emmen winnen en je staat er weer bij.

Dit is gewoon einde oefening.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 15:12:15
Mijn zoon is erbij. Schandalig dit. Alle kaarten terug betalen en ook alle benzine kosten. Echt triest !!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bernardo op maart 19, 2023, 15:15:01
Tja, triest. Ik ben er wel klaar mee, volgend jaar opnieuw beginnen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Trainert! op maart 19, 2023, 15:16:06
Citaat van: Bob Paisley op maart 19, 2023, 15:10:32
Komt eigenlijk nooit voor.    Maar ik ga niet meer kijken.    Ga wat anders doen.    Hele zondag naar de klote

Wonderdokter Cambuur. Ik laat m?n dag niet vergallen door zulke klerelijers
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 15:16:45
Schandalige vertoning, enkel onvoldoendes te noteren. Als je een negatief rapportcijfer kon geven was die voor Ruiter. Eigenhandig verantwoordelijk voor de eerste 2 goals.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 15:17:34
De 2e niet hoor.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:17:51
Stelletje slapjanussen met elkaar. Geen woorden voor.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: drg op maart 19, 2023, 15:18:59
Gelukkig is er nog Formula 1 vandaag, was er na kwartier wel klaar mee vandaag.

Dan is het een wedstrijd waar je eens echt moet, en dan ga je zo af in ??n helft, compleet tegen de verhoudingen in van afgelopen wedstrijden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 15:20:15
Wanvertoning eerste klas, echt schandalig zo'n belangrijke wedstrijd zo te laten glippen. Collectieve wanvertoning.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:20:46
Prijsschieten.  Altijd raak voor een knaak. En schiet je niet, dan doen we het zelf.. :R
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AliBombali op maart 19, 2023, 15:20:59
Bij mij geldt dezelfde teneur als bij de rest hier, maar ik hoop dat we er over twee weken wel weer verbaal staan tegen Emmen thuis om ervoor te zorgen dat we er alsnog iets van maken!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 15:21:09
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 15:17:34
De 2e niet hoor.
Het was ook geen katachtige reflex...bal hobbelt tussen z'n benen door.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 15:21:42
Nee alleen de 1e goal is hem aan te rekenen
Vind dat iedereen op dit forum altijd ook bij Virginia overigens te veel naar de keeper kijkt en verantwoordelijk houdt. Het gehele team is falend al het gehele seizoen wie er nu op de goal stond. Ja Virginia heeft punten gekost, maar het hele team loopt niet. Voorin is het gehele seizoen amper gescoord en nog steeds te weinig. Veel bal verlies en over de verdediging nog maar niet te spreken. Het is een collectief falen van gehele staf en spelers
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: NRG op maart 19, 2023, 15:22:48
Gezien het beeld van de laatste wedstrijden was ik echt optimistisch dat er vanmiddag een goed resultaat gehaald kon worden. En kan krijg je dit. Wat een deceptie! Zat helemaal niks in. De grote schoonmaak kan beginnen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 15:22:57
Citaat van: AliBombali op maart 19, 2023, 15:20:59
Bij mij geldt dezelfde teneur als bij de rest hier, maar ik hoop dat we er over twee weken wel weer verbaal staan tegen Emmen thuis om ervoor te zorgen dat we er alsnog iets van maken!

Nou, dan hoeft het al niet meer. Kunnen dan net zo goed de spelers opstellen die er volgend jaar ook/wel bij willen zijn.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 15:23:56
Citaat van: NRG op maart 19, 2023, 15:22:48
Gezien het beeld van de laatste wedstrijden was ik echt optimistisch dat er vanmiddag een goed resultaat gehaald kon worden. En kan krijg je dit. Wat een deceptie! Zat helemaal niks in. De grote schoonmaak kan beginnen.
Kan ik me helemaal in vinden. Leken een stijgende lijn te pakken te hebben. En dan dit...
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 15:27:02
Citaat van: NRG op maart 19, 2023, 15:22:48
Gezien het beeld van de laatste wedstrijden was ik echt optimistisch dat er vanmiddag een goed resultaat gehaald kon worden. En kan krijg je dit. Wat een deceptie! Zat helemaal niks in. De grote schoonmaak kan beginnen.

Ik dus ook dit had ik echt niet zien aankomen. Misschien een beetje na?ef maar toch.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:29:16
Is er wel besef bij de spelers dat we degradatie voetbal spelen?? Gvd mouwen opstropen en gas geven. Had ook wel 7-0 kunnen wezen. Schandalig optreden vd heren. Te triest voor woorden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 15:29:47
De stijgende lijn zat er ook zeker in. Denk dat ze vandaag zwichten onder de druk
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 15:30:11
Wonderdokter Cambuur  _O_
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:31:12
7-0? Die lui hevve 3x op goal skoaten.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Harry L. op maart 19, 2023, 15:33:01
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 15:29:16
Is er wel besef bij de spelers dat we degradatie voetbal spelen?? Gvd mouwen opstropen en gas geven. Had ook wel 7-0 kunnen wezen. Schandalig optreden vd heren. Te triest voor woorden.

Je mag toch hopen dat ze zich dit beseffen, helaas hebben we geen kerels in de selectie. Alleen maar ideale schoonzonen. Gewoon opnieuw beginnen en zo weinig mogelijk spelers houden. Alles wat ik wel zou willen houden blijft toch niet in de j.l. (Kaam/Bangura)
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: fred op maart 19, 2023, 15:33:53
Komtiedan

45 minuten lange ballen
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 15:35:27
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 15:30:11
Wonderdokter Cambuur  _O_
Zeg t anders nog maar een keer.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:39:50
Sprankje hoop?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 15:42:09
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:39:50
Sprankje hoop?
Daarvoor moeten er nog 2 goals vallen
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2023, 15:43:22
Ken dur fan alles over zegge, mar mien conclusie is bestuur, TS en speulers wogen en feul te licht bevonnen.
Deur de jaren heen binne altied lui weest die alles fekloate. Hoort warskienluk bij disse klup.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:45:12
Is het verkloten of gebrek aan middelen om door te groeien?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2023, 15:50:55
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:45:12
Is het verkloten of gebrek aan middelen om door te groeien?
Beide denk ik.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2023, 15:51:43
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:45:12
Is het verkloten of gebrek aan middelen om door te groeien?
Jah dat.... geen geld genoeg, betere spelers willen niet naar Leeuwarden.
Maar ook gepruts in de samenstelling van je team.
Veel te lang niet doorselecteren.
Spelers duur verkopen, nieuwe talenten uit 1e divisie vastleggen...het lukt allemaal niet.
Hier loopt alles gratis weg of voor een prikkie.
Op naar de vrijdagavond maar weer.
Voor de zoveelste keer.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 15:53:39
Hoeveel tijd mag die keeper eigenlijk tijd rekken?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 15:56:57
Die van Gassel kwal mut een staatslot kope.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 15:59:00
Wat is die Jacobs toch een matige voetballer
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 16:00:01
Calvin, klasse jongen. Eindelijk wat passie in het elftal.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: R058 op maart 19, 2023, 16:02:00
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 16:00:01
Calvin, klasse jongen. Eindelijk wat passie in het elftal.
Staat in zn eentje beter te spelen dan Bergsma en Smand bij elkaar.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 19, 2023, 16:02:37
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 16:00:01
Calvin, klasse jongen. Eindelijk wat passie in het elftal.

Laat maar staan. Bergsma is klaar. Slap ingrijpen hier, dure bal tegen AZ, domme handsbal tegen PSV.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: R058 op maart 19, 2023, 16:02:42
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 15:59:00
Wat is die Jacobs toch een matige voetballer
Dit ook weer. Zo onnozel.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 16:03:31
Gewoon gerechtigheid hoor,  dit was geen penalty
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 16:03:39
Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 15:56:57
Die van Gassel kwal mut een staatslot kope.
Moest ie op de eerste speeldag ook al
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 19, 2023, 16:05:11
Manschot=Eikel
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 16:05:55
Citaat van: hobbes op maart 19, 2023, 16:05:11
Manschot=Eikel
Beste vent vergeleken bij onze verdedigers
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: mugel op maart 19, 2023, 16:10:58
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 15:45:12
Is het verkloten of gebrek aan middelen om door te groeien?

Nuanceverschil: Het is vooral verkloten van middelen en daarmee gebrek om door te groeien.
Gebrek aan visie zeg maar.

Hoe vaak zijn spelers wel niet bij ons gratis weggelopen terwijl ze eerder een transerbedrag hadden kunnen opleveren..

Tot volgend jaar op de vrijdagavond!  :scc
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: moodygrunn op maart 19, 2023, 16:12:19
Citaat van: hobbes op maart 19, 2023, 16:05:11
Manschot=Eikel
Dat is misschien  wel zo, maar daardoor verliezen we deze pot echt niet
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 19, 2023, 16:20:33
Eeuwig zonde dat we straks in een gloednieuw stadion van 15.000 man met 7-8000 man tegen Jong Utrecht moeten spelen  ;(

Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Mike SCC op maart 19, 2023, 16:22:47
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 16:20:33
Eeuwig zonde dat we straks in een gloednieuw stadion van 15.000 man met 7-8000 man tegen Jong Utrecht moeten spelen  ;(



Dat heeft de club compleet aan zichzelf te wijten. Wanbeleid op meerdere niveaus.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: hobbes op maart 19, 2023, 16:23:50
Citaat van: moodygrunn op maart 19, 2023, 16:12:19
Dat is misschien  wel zo, maar daardoor verliezen we deze pot echt niet

Klopt, maar het is wel een eikel.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 16:24:52
Ik schaam me ook voor de meegereisde supporters als ik dit zie.. snap boosheid en frustratie, maar er zijn spelers die netjes naar de supporters toegaan en dan krijgen ze van alles naar hun toe gegooid. Kansloos!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 16:25:16
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 16:20:33
Eeuwig zonde dat we straks in een gloednieuw stadion van 15.000 man met 7-8000 man tegen Jong Utrecht moeten spelen  ;(

Hangt er vanaf wat je nu gaat doen voor volgend jaar. Ik zeg kijk naar pec en Emmen, meteen dik investeren en weer terug
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 16:31:24
Citaat van: Mike SCC op maart 19, 2023, 16:22:47
Dat heeft de club compleet aan zichzelf te wijten. Wanbeleid op meerdere niveaus.

Helemaal eens.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Drumfather SCC op maart 19, 2023, 16:33:07
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 16:20:33
Eeuwig zonde dat we straks in een gloednieuw stadion van 15.000 man met 7-8000 man tegen Jong Utrecht moeten spelen  ;(

Zoveel? Reken maar op 4 a 5

De wedstrijd laat ik nu even voor wat het is
Heb het niet vaak maar ben nu te emotioneel om met nuance te reageren
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 16:35:52
Citaat van: Destroyer op maart 19, 2023, 16:25:16
Hangt er vanaf wat je nu gaat doen voor volgend jaar. Ik zeg kijk naar pec en Emmen, meteen dik investeren en weer terug

Moet er wel budget  zijn. En hopen dat je wat kwaliteit spelers kan behouden. Anders zie ik ons eerder roda graafschap en ado achterna gaan ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: PePe op maart 19, 2023, 16:38:19
Elke keer als het spannend wordt, haken we af.
Spelers met een redelijke reeks, laten het vandaag afweten.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 16:47:46
Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken

Verkeerde topic  :_schater
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: SCC op maart 19, 2023, 16:51:52
Als je 3-3-4 speelt zoals de tweede helft, wat in deze wedstrijd en situatie op dat moment logisch is, dan moet minimaal 1 van de 2 lange spitsen een ongelofelijke klootzak zijn die de duels vol aangaat.
Maar beide lange spitsen van ons zijn veel te lief en laf in de duels. Zachte eitjes man, die willen vooral niet geblesseerd raken.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 16:54:32
Er staan xowel voorin als achterin geen killers. En die heb je nu jeihard nodig.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 19, 2023, 17:02:00
Citaat van: Treb op maart 19, 2023, 09:45:21
Hup DKV!  :y
Ik zal nooit voor die club zijn! In geen enkel geval!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 19, 2023, 17:04:24
Citaat van: D.H.Skolten op maart 19, 2023, 17:02:00
Ik zal nooit voor die club zijn! In geen enkel geval!
Jij hoopte wel dat Groningen verloor?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: denistel op maart 19, 2023, 17:10:32
schandalige 1ehelft toch kenne wel van alles bedenken maar
als zo speelt ben je kansloos Ruiter wat deed ie bij de 1e
2 goals pffffffffffffff niet best.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 19, 2023, 17:11:41
Citaat van: Drumfather SCC op maart 19, 2023, 16:33:07
Zoveel? Reken maar op 4 a 5

De wedstrijd laat ik nu even voor wat het is
Heb het niet vaak maar ben nu te emotioneel om met nuance te reageren

Tuurlijk niet. Zitten gewoon 8.000 man komende jaren. Eerst nog maar eens een jaar KKD aan het Cambuurplein.. ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 17:14:00
Citaat van: michello op maart 19, 2023, 17:11:41
Zitten gewoon 8.000 man komende jaren.

altijd.
dit is cambuur.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 17:15:24
Citaat van: michello op maart 19, 2023, 17:11:41
Tuurlijk niet. Zitten gewoon 8.000 man komende jaren. Eerst nog maar eens een jaar KKD aan het Cambuurplein.. ;(
Half leeg stadion dus echt doodzonde.
De toekomst op de middellange termijn is dit seizoen echt keihard verneukt door het bestuur en de td  ;( :_spank :R
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 19, 2023, 17:16:55
Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 17:04:24
Jij hoopte wel dat Groningen verloor?
Nee, het was toch wel al duidelijk dat wij gaan degraderen toch. Of dacht er echt nog iemand dat wij ook maar een kans hadden om degradatie te ontlopen? Dat stond al vast en Ik wil zeker niet dat dkv straks ook nog europees gaat spelen. Hoe kun je in welke situatie dan ook nou voor dkv zijn?!?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:18:15
Die Stevens was toch wel een hele goede keeper blijkt wel.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: cambuurmania op maart 19, 2023, 17:22:06
Als je een zo belangrijke wedstrijd als deze,na 20 minuten zo weggeeft houd alles op.
KWALITEIT missen we gewoon,met zoverdediging en keeper kan je elke wedstrijd ingaan maar bent zo kwetsbaar.
Zijn altijd weer fouten,je staat waar we horen te staan.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:23:05
Citaat van: denistel op maart 19, 2023, 17:10:32
schandalige 1ehelft toch kenne wel van alles bedenken maar
als zo speelt ben je kansloos Ruiter wat deed ie bij de 1e
2 goals pffffffffffffff niet best.

De wissels brachten ook niks. Uldrikis en Jacobs de grootste dissonanten. Triest. Calvin in zijn eentje beter dan Smand en Bergsma samen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2023, 17:27:05
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:18:15
Die Stevens was toch wel een hele goede keeper blijkt wel.

Heb je m vrijdag gezien bij Ado? Beste blunder hoor
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:32:13
Het geeft toch wel heel erg te denken hoor als Calvin je beste man is in de tweede helft. Dan heb je als ts zijnde ook flink de stront in je ogen zitten. Die jongen brengt gvd tenminste  wat passie in het team terwijl hij al maanden op de bank zit. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: cambuurmania op maart 19, 2023, 17:36:19
Als je weet wat er op het spel staat,en je laat je zo afsminken door Excelsior.
Dan zit het goed fout.
Uithuilen en de ploeg helemaal opnieuw opbouwen,
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 19, 2023, 17:37:17
Wederom was het verdedigend triest, maar je weet dat het met Bergsma en Smand een risico is. Beiden geen ervaring in dit soort wedstrijden en als je als team verder dan ook nog overal achteraan hobbelt de eerste helft dan krijg je dit.




Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 18:16:06
Ik er gewoon niet bij dat wij zo afgeslacht worden door excelsior. Mees kaam maulun (paulissen) zijn toch prima voor de eredivisie? Mahi foor johnsen  idem. Bangura en bergsma normaal gesproken ook. Zijn ze allemaal compleet uit vorm of ligt het puur en alleen aan de techniek?
Ik weet het niet wat ik wel weet is dat je met deze selectie niet had hoeven degraderen  :rodekaart
Zo makkelijk om te zeggen uithuilen en opnieuw beginnen   :_spank  Dit is in de basis gewoon een prima elftal en die stel je niet zomaar weer even samen in de kkd. Ik vrees zelf voor het tegenovergestelde  ;( straks spelen weer een rol in marge net als de graafschap ado en roda jc
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 18:45:47
Het is over en uit mannen wat ik al eerder heb verteld degradatie met deze selectie.

KKD we komen eraan?. ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: oost op maart 19, 2023, 18:58:11
Het ergste is nog wel weer op fucking vrijdag avond :zucht ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Scc4-ever op maart 19, 2023, 19:00:53
Citaat van: Noordcambuur op maart 19, 2023, 18:45:47
Het is over en uit mannen wat ik al eerder heb verteld degradatie met deze selectie.

KKD we komen eraan?. ;(
we komen zwaar tekort.  Kkd here we Come.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Scc4-ever op maart 19, 2023, 19:02:07
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 18:58:11
Het ergste is nog wel weer op fucking vrijdag avond :zucht ;(
tja. En openingswedstrijd in t nieuwe stadion ook tegen een eerste divisie club.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 19, 2023, 19:02:34
Wat hebben wij een ongelooflijke kutkeepers.. dacht je het ergste achter de rug te hebben begint Ruiter weer eens te klooien. Het is zo simpel: alle ballen lang op Johnson en het enige wat Ruiter niet moest doen doet hij weer. Je had hem van mijn part ook na 20 minuten eraf mogen halen. Wat een kutkutkutkeeper. Iedereen er vanaf.. weg wedstrijd. Weg seizoen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 19, 2023, 19:35:21
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 18:16:06
Ik er gewoon niet bij dat wij zo afgeslacht worden door excelsior. Mees kaam maulun (paulissen) zijn toch prima voor de eredivisie? Mahi foor johnsen  idem. Bangura en bergsma normaal gesproken ook. Zijn ze allemaal compleet uit vorm of ligt het puur en alleen aan de techniek?
Ik weet het niet wat ik wel weet is dat je met deze selectie niet had hoeven degraderen  :rodekaart
Zo makkelijk om te zeggen uithuilen en opnieuw beginnen   :_spank  Dit is in de basis gewoon een prima elftal en die stel je niet zomaar weer even samen in de kkd. Ik vrees zelf voor het tegenovergestelde  ;( straks spelen weer een rol in marge net als de graafschap ado en roda jc

Ben na 3-0 weggezapt, helemaal klaar met dit zootje. Maar als ik dan achteraf zie dat wij 9x op goal hebben geschoten en Excelsior 3x dan krab ik ook wel weer achter de horen. Hoe de FUCK kun je 2x op zo'n manier verliezen van dezelfde club in een seizoen. Wat een kutozoi.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:42:03
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 18:58:11
Het ergste is nog wel weer op fucking vrijdag avond :zucht ;(

Dat vind ik dan juist weer positief! Prima avondje en zeker beter dan zaterdag 16.45; zondag 12.15 of zondag 20.00.

Dat doemscenario over een nieuw stadion en KKD geloof ik ook nog niet in. Je m?et er w?l voor zorgen dat je bovenin meedraait volgend jaar. Dan zit dat nieuwe stadion ook goed vol.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 19:44:29
Citaat van: oost op maart 19, 2023, 18:58:11
Het ergste is nog wel weer op fucking vrijdag avond :zucht ;(
vergeet maandagavond niet :_schater
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 19:45:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:42:03
Dat vind ik dan juist weer positief! Prima avondje en zeker beter dan zaterdag 16.45; zondag 12.15 of zondag 20.00.

Dat doemscenario over een nieuw stadion en KKD geloof ik ook nog niet in. Je m?et er w?l voor zorgen dat je bovenin meedraait volgend jaar. Dan zit dat nieuwe stadion ook goed vol.
ben ik helemaal met jouw eens.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:46:17
Ik kon niet kijken vandaag, maar ik vond het optimisme hier en in de media vooraf al heel gevaarlijk.
Leuk, prima meeballen tegen AZ; PSV en Twente, maar daar heb je niks aan als je niet kunt winnen van je directe concurrenten. Dan komt er druk bij kijken en daar kan dit team blijkbaar niet mee om gaan.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 19:52:06
Ben normaal van de romantische inslag en denk altijd dat het nog goed komt.  Na vandaag kunnen alle passanten opflikkeren. Geen enkele speler rouwog om dat hij vertrekt.
Laat spelers als Bergsma , Sai en Jacobs gewoon hun droge kleding en contract inleveren.

Ben even helemaal klaar met die zakkenvullers.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2023, 20:02:32
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:46:17
Ik kon niet kijken vandaag, maar ik vond het optimisme hier en in de media vooraf al heel gevaarlijk.
Leuk, prima meeballen tegen AZ; PSV en Twente, maar daar heb je niks aan als je niet kunt winnen van je directe concurrenten. Dan komt er druk bij kijken en daar kan dit team blijkbaar niet mee om gaan.
Zelf het spel kunnen maken is deze selectie niet gegeven. Dat wij tegen Az, PSV en Twente meevoetballen komt omdat die het spel maken en wij met hoogdruk zetten hun ontregelen, maar kunnen het toch ook niet afmaken. Deze selectie heeft te weinig spelers die het verschil kunnen maken.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: papier op maart 19, 2023, 20:10:29
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:42:03
Dat vind ik dan juist weer positief! Prima avondje en zeker beter dan zaterdag 16.45; zondag 12.15 of zondag 20.00.

Dat doemscenario over een nieuw stadion en KKD geloof ik ook nog niet in. Je m?et er w?l voor zorgen dat je bovenin meedraait volgend jaar. Dan zit dat nieuwe stadion ook goed vol.

Eens. Vrijdagavond is een heerlijk moment. Hele weekend nog vrij.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Bernardo op maart 19, 2023, 20:21:27
Citaat van: Scc4-ever op maart 19, 2023, 19:02:07
tja. En openingswedstrijd in t nieuwe stadion ook tegen een eerste divisie club.

Dan maar tegen Groningen.  :_spank
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 20:34:12
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:32:13
Het geeft toch wel heel erg te denken hoor als Calvin je beste man is in de tweede helft. Dan heb je als ts zijnde ook flink de stront in je ogen zitten. Die jongen brengt gvd tenminste  wat passie in het team terwijl hij al maanden op de bank zit. Onvoorstelbaar.
dat van Mc intosch schreef ik toch al. Poelie zei het hier vorige week ook al, met dit centrum is het vrezen. En als dan ook nog es de keeper zo allermachtigste zwak is en Sai aan het dromen is tja dan houd alles op. Nee we moeten vooral opbouwen als een Sloege slome. Het ergste vind het nog voor ons supporters die mee waren. Maat van mij was er ook en zat vooraan op de hoofdtribune, hij zei in de rust nog; het lijkt wel dat het niemand iets ken skele. Het zit in het bestuur ook totaal mis, niet  voor niets stapt kingma op, sprak um laatst en hij gaf aan dat het niet goed zat.. hij zei ik bespaar je de details maar ? zegt genoeg
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: sunderland op maart 19, 2023, 20:40:02
Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken
ik heb het niet gezien, ook uit zelfbescherming. Hoe ik over hem denk staat al vele malen hier ergens..
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 20:43:39
Ook mijn gevoel, wat zullen die 400 man zich ongelooflijk in de steek gelaten gevoeld hebben in het uitvak door die mietjes op het veld EN op de bank. Die altijd maar roepen over hoe goed die 12e man is. Het wordt tijd dat die eerste 11 dat ook eens laten zien en niet 1 wedstrijd.

Ben heel benieuwd of er een reactie volgt. Niet alleen tegen Emmen maar ook tegen Twente. Met een verdediging met Doke, Tol en Mac waarschijnlijk.  Hoewel wie er spelen maakt me niet uit. Als we komend seizoen maar spelers hebben die wel alles willen geven voor het geel en blauw.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2023, 20:44:55
Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken
Nou laat spelers als Bergsma bv maar niet zelf gaan nadenken.....
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: EdsjeSCC op maart 19, 2023, 20:50:56
Door dat hoeren pendel gezeik al om 1 uur int stadion. Ben je 1.5 uur, zonder bier, aant wachten op DE wedstrijd. Doet die kutkeeper binnen 5 minuten zo'n bal, die andere lapzwansen kn de verdediging daarna lekker mee en ben je na 20 minuten alweer kansloos.
Uitzingen, zonder bier, tot het laatste fluitsignaal.

In en intrieste awayday dit
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2023, 20:54:56
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 19:52:06
Ben normaal van de romantische inslag en denk altijd dat het nog goed komt.  Na vandaag kunnen alle passanten opflikkeren. Geen enkele speler rouwog om dat hij vertrekt.
Laat spelers als Bergsma , Sai en Jacobs gewoon hun droge kleding en contract inleveren.

Ben even helemaal klaar met die zakkenvullers.
contract zullen ze nooit inleveren?..
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 19, 2023, 20:58:25
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 20:44:55
Nou laat spelers als Bergsma bv maar niet zelf gaan nadenken.....

Maar hoe kan dit nou.. voor de winterstop prima, solide. Na de winterstop basisplek kwijt en bij noodgedwongen spelen de ene na de andere blunder.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 19, 2023, 21:00:34
Citaat van: papier op maart 19, 2023, 20:10:29
Eens. Vrijdagavond is een heerlijk moment. Hele weekend nog vrij.

Vreselijk die vrijdagavond.. die kkd doet er helemaal niet toe. Elke week een kutwedstrijd en als je verliest weekend naar de knoppen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: DK op maart 19, 2023, 21:02:27
Ultee maar stoer praten dat we geen lange bal gaan spelen maar gaan voetballen van achteruit.. maar dan moet je wel spelers achterin hebben die kunnen voetballen, en niet in elke wedstrijd weer de bal inleveren.  Bergsma maar contract ontbinden, MacIntosh resterende wedstrijden erin en de lange bal spelen op de spitsen en de rest aansluiten..
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 21:12:04
Citaat van: DK op maart 19, 2023, 21:02:27
Bergsma maar contract ontbinden

Welja joh :_schater

Lees de topics van de 1e wedstrijden eens na. Iedereen was lyrisch.
Wellicht wel beter in een aanvallender spelend team dan bij een degradatiekandidaat, maar dan zou hij juist volgend seizoen van enorme waarde moeten zijn :thumbsup
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: PePe op maart 19, 2023, 21:29:35
Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2023, 21:38:08
Citaat van: PePe op maart 19, 2023, 21:29:35
Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.

Deed me wel heel veel aan Volendam thuis denken. Als je als trainer twee keer een team zo het veld opstuurt in zulke cruciale wedstrijden...
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: MILLWALL FC op maart 19, 2023, 21:42:33
in cruciale wedstrijden zakken de heren zwaar door de ondergrens
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: okkele op maart 19, 2023, 21:43:40
Citaat van: PePe op maart 19, 2023, 21:29:35
Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.

en na vandaag zijn ze depressief en ultee weet ze niet aan het lachen te maken.

ik doe wel even mee aan het ultee-bashen.
heerlijk hoor.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: wiekie1969 op maart 19, 2023, 21:55:57
Citaat van: MILLWALL FC op maart 19, 2023, 21:42:33
in cruciale wedstrijden zakken de heren zwaar door de ondergrens

Het kan ze ook niks schelen. Dat is nog het ergst van alles.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Trainert! op maart 19, 2023, 22:29:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 21:12:04
Welja joh :_schater

Lees de topics van de 1e wedstrijden eens na. Iedereen was lyrisch.
Wellicht wel beter in een aanvallender spelend team dan bij een degradatiekandidaat, maar dan zou hij juist volgend seizoen van enorme waarde moeten zijn :thumbsup

Ja precies, volgend seizoen. Een kkd speler dus die nog 2 jaar onder contract staat
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: V-man op maart 19, 2023, 22:52:16
Wat een teleurstelling deze wedstrijd! Heb te doen met de meegereisde supporters. Verliezen op zo'n cruciaal moment van een "oud papier vereniging". Man o man ziek van!
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: PePe op maart 19, 2023, 22:53:46
Werd de drive van Breij gemist?
En Doke?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 20, 2023, 06:42:15
Dit was een kopie van RKC uit. Verliezen van jezelf. Onprofessioneel gewoon.
Pff ben nog diep ontgoocheld. Zo?n belangrijke wedstrijd en dan met cadeautjes strooien terwijl ze rijp waren voor de slacht..
Ben er zo klaar mee.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: AL op maart 20, 2023, 08:37:42
Citaat van: De Gast op maart 20, 2023, 06:42:15
Dit was een kopie van RKC uit. Verliezen van jezelf. Onprofessioneel gewoon.
Pff ben nog diep ontgoocheld. Zo?n belangrijke wedstrijd en dan met cadeautjes strooien terwijl ze rijp waren voor de slacht..
Ben er zo klaar mee.

RKC uit begonnen we gewoon goed en verloren we door de 2 rode kaarten.
Gisteren vanaf de 1e minuut duidelijk dat er geen pit in zat al hadden we natuurlijk op 0-1 moeten komen (Johnsen was gisteren ook erg slecht).
Ik vond het meer een kopie van Volendam thuis.
Conclusie is dat dit elftal gewoon niet goed genoeg is voor de eredivisie en ik vrees dat we voorlopig ook niet mee gaan doen in de top van de KKD gezien ons budget en het ontbreken van technisch beleid.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: michello op maart 20, 2023, 08:46:44
Kopie van Volendam thuis, maar dan nog erger. 
Nog steeds ontgoochelt. Je gaat er naartoe met een goed gevoel en toch heb je dit scenario in je achterhoofd omdat je weet dat het broos is. Maakt me alleen maar weer kwaad dat er zo laconiek is omgegaan met het samenstellen van de selectie afgelopen zomer.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: MILLWALL FC op maart 20, 2023, 09:17:18
Ja jongens weer een illusie armer, en een deceptie rijker
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 20, 2023, 10:07:48
Citaat van: michello op maart 20, 2023, 08:46:44
Kopie van Volendam thuis, maar dan nog erger. 
Nog steeds ontgoochelt. Je gaat er naartoe met een goed gevoel en toch heb je dit scenario in je achterhoofd omdat je weet dat het broos is. Maakt me alleen maar weer kwaad dat er zo laconiek is omgegaan met het samenstellen van de selectie afgelopen zomer.

9de plekkie en alles zou wel weer goed komen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Huizen op maart 20, 2023, 10:35:10
Dit was nog erger dan RKC uit... man man man wat een seizoen  ;(
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 20, 2023, 11:55:12
Spelers zullen nu ongeveer wel aankomen bij het stadion?

Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2023, 13:10:46
Citaat van: Treb op maart 20, 2023, 11:55:12
Spelers zullen nu ongeveer wel aankomen bij het stadion?
haha Treb vanmorgen even een uitloop training en voor de rest een welverdiende vrije week.

   Gvd dit is niet best hoor wat is onze club diep geschonken?

Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: poelie-lwd op maart 20, 2023, 14:09:53
Citaat van: poelie-lwd op maart 14, 2023, 14:18:15
Niks ten nadele van maar met dit centrale duo gaan we het niet redden.

Wie nog soep?
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2023, 14:52:43
Citaat van: poelie-lwd op maart 20, 2023, 14:09:53
Wie nog soep?
jaaaa ik met balletjes  :y
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Dokkumer op maart 20, 2023, 16:35:39
Citaat van: poelie-lwd op maart 20, 2023, 14:09:53
Wie nog soep?

Kunnen we weer naar RBC?  _O_
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Treb op maart 21, 2023, 09:36:17
Nog steeds ziek van.

Godverdomme.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: De Gast op maart 21, 2023, 11:16:36
Met de 4-1 weet je gewoon.. dit komt niet meer goed. Zo labiel als de pest dus net als je denkt dat er weer iets van een opgaande lijn te ontdekken valt.
Meest teleurgesteld nog in Ruiter die zo lekker bezig was en de rust achterin moest zijn die we zo nodig hadden.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2023, 12:55:21
Citaat van: De Gast op maart 21, 2023, 11:16:36
Met de 4-1 weet je gewoon.. dit komt niet meer goed. Zo labiel als de pest dus net als je denkt dat er weer iets van een opgaande lijn te ontdekken valt.
Meest teleurgesteld nog in Ruiter die zo lekker bezig was en de rust achterin moest zijn die we zo nodig hadden.
Ruiter heeft bij meerdere clubs dergelijke zwakke momenten gehad, maar kan ook de wedstrijd voor je winnen. Ik vind dat wij niet op deze wedstrijd kunnen afrekenen, dan zijn er nog wel  10 die hiervoor in aanmerking komen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: Johan058 op maart 21, 2023, 13:35:09
Eens, ik vind zeker kijkend naar zijn andere gespeelde wedstrijden voor ons dat de Ruiter nu te weinig krediet krijgt. Heb het idee dat supporters wel eens vergeten dat het voetbal mensen werk is en we allemaal wel eens dag hebben dat we minder presteren. Er kunnen ook priv? omstandigheden zijn wat niet altijd in het voordeel werkt bij topsport. 3 weken geleden werd er nog volop geroepen dat hij het seizoen had moeten beginnen, dus niets opportunistischer dan het voetbal. De mannen hebben even wat rust, wij kunnen onze emoties nu ook weer even laten zakken. En het wordt verdomde lastig, maar ik zie ze net met de hakken over de sloot gaan. En dan heeft het heeeel wat hoofdpijn en stress veroorzaakt, maar des te mooier de overwinning zal voelen.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: cambuurmania op maart 21, 2023, 14:01:42
Citaat van: Johan058 op maart 21, 2023, 13:35:09
Eens, ik vind zeker kijkend naar zijn andere gespeelde wedstrijden voor ons dat de Ruiter nu te weinig krediet krijgt. Heb het idee dat supporters wel eens vergeten dat het voetbal mensen werk is en we allemaal wel eens dag hebben dat we minder presteren. Er kunnen ook priv? omstandigheden zijn wat niet altijd in het voordeel werkt bij topsport. 3 weken geleden werd er nog volop geroepen dat hij het seizoen had moeten beginnen, dus niets opportunistischer dan het voetbal. De mannen hebben even wat rust, wij kunnen onze emoties nu ook weer even laten zakken. En het wordt verdomde lastig, maar ik zie ze net met de hakken over de sloot gaan. En dan heeft het heeeel wat hoofdpijn en stress veroorzaakt, maar des te mooier de overwinning zal voelen.

Dromen zijn bedrog.
Dream on,het is klaar.
Titel: Re: Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)
Bericht door: PePe op maart 21, 2023, 14:49:36
Niet weer roepen dat we bij de komende tegenstander 3 punten gaan halen.
Dit werd in Amsterdam ook door Rotterdam afgestraft.