Bestuur bedankt om Arts weg te sturen
Daar denkt kamp Arts iets anders over
Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!
Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x
Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !
Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 07:51:28
Daar denkt kamp Arts iets anders over
Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!
Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x
Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !
Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!
Heeft iemand dit werkelijk geschreven :? of komt dit weer uit jouw zieke geest :insane
Wat een stumper om zoiets te schrijven,dit had hij vannacht even door de microfoon moeten schreeuwen :proost
Een zieke geest heb ik zeker, maar ik ben niet zo ziek om dit soort dolken in hun ruggen te steken. Dit komt werkelijk waar -geloof me op mijn Cambuur hert (een hart hev ik niet)- afkomstig van zijn vrouw.
De voorlaatste opmerking was trouwens niet van haar, maar van een van haar FB vrienden.
Het is jammer dat ik niet "bevriend" met haar ben, was open en eerlijk de discussie aangegaan met haar, ondanks haar hielenlikkertjes.
Maar goed, het getuigt mijns inziens van zo weinig zelfkritiek en zelfreflectie dat we er misschien niet teveel drukte om moeten maken. Wens de familie Arts alle goeds in hun verdere leven en ik hoop dat ze zelf toch nog eens in de spiegel kunnen kijken en beseffen wat er misgegaan is.
Zegt genoeg over hoe die mensen zijn. Blij dat ie weg is. l0l
Tjonge. Ik begrijp dat ze rancuneus zijn maar dit....
Ze hoopt dat we er rechtstreeks uitvliegen. Wat een ontzettend onvolwassen reactie.
Ach dit soort mensen is een topic niet eens waard. Wij zijn de kampioenen en die Arts was er niet in geslaagd het zover te krijgen.
Ik wens Arts helemaal niks toe en zal blij zijn als hij nooit weer een club krijgt.
Verwijderen deze rommel!!!!!
Ik weet zeker dat Smid en consorten er heel veel moeite mee hebben gehad Arts destijds op non-actief te stellen, want zoiets doe je niet zomaar. Maar deze moeilijke en ook zeer moedige beslissing heeft wel de basis gelegd voor dit succes. Een diepe buiging dus voor ons bestuur, die inzag dat het anders moest en ingreep. Want 1 ding is zeker: onder Arts was dit niet bereikt! Henk de Jong en zijn assistenten lieten Cambuur wezenlijk anders spelen. Bovendien zorgde Henk binnen Cambuur voor een flow van positivisme die heel de club, spelers, begeleiders en supporters, tot een onoverwinnelijk team samensmeedde.
Citaat van: Tanjajeah op mei 04, 2013, 13:55:13
Bovendien zorgde Henk binnen Cambuur voor een flow van positivisme die heel de club, spelers, begeleiders en supporters, tot een onoverwinnelijk team samensmeedde.
Ik denk dat dit de grootste reden van dit succes is, Henkie heeft ons kampioen gemaakt.
verwijderen maar dokkumer.Dit zegt genoeg over hoe die vent is .
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:20:48
verwijderen maar dokkumer.Dit zegt genoeg over hoe die vent is .
Heb het er bewust neergezet om de stemming in Emmen te laten zien..
Aan de ene kant kan ik het ook wel begrijpen, als je 6 jaar wel je stinkende best doet en aan de kant gezet wordt ben je pissed off. Alhoewel je ook zelf kritisch in de spiegel moet kijken natuurlijk
dat ist em juist .Hoorde hem vanmiddag op omrop f .Volgens mij denkt ie nog steeds dat dit met hem ook had kunnen gebeuren .Hij maakte er op laatst steeds meer een zootje van [voetbal niet om aan te zien en er werd helemaal niks aan gedaan].Als je nu deze dingen leest ga je echt denken dat hij dit juist wel goed vond .
Dat heb ik niet meegekregen, maar hem kennende ligt het nooit aan hem. Heb nu al medelijden met de supporters van zijn volgende club.
:0=ARTS GEEF JE PAPIERTJE MAAR AAN HENK!
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
Het zou Arts sieren als hij de credits aan Henk zou geven. Andersom gebeurt dat namelijk wel, terwijl het kampioenschap nota bene een echt de Jong-effect is. En stoppen met zeuren over zijn op-non-actief-stellen. Je weet toch als trainer dat dat het risico van het vak is? Neem het op als een kerel of kies een ander beroep!
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
het is juist prima om dit soort discussies op te starten,een forum is voor verschillende meningen.
Citaat van: Tanjajeah op mei 04, 2013, 23:07:40
Het zou Arts sieren als hij de credits aan Henk zou geven. Andersom gebeurt dat namelijk wel, terwijl het kampioenschap nota bene een echt de Jong-effect is. En stoppen met zeuren over zijn op-non-actief-stellen. Je weet toch als trainer dat dat het risico van het vak is? Neem het op als een kerel of kies een ander beroep!
niet helemaal eens.
als we in almere verliezen met arts dan staat er een menigte op het plein om hun frustratie kwijt te kunnen,met de jong mocht het wel omdat we op dat moment blij waren dat we arts kwijt waren.
momentopnames.
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.
WE blij waren dat we arts kwijt waren!
gelezen?
ik ben geen arts-fan.
ik heb nog altijd mn menzo-poster boven mn bedje.
Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:53:17
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.
Tuurlijk wel! Na 3 wedstrijden onder Henk merkte je al dat t "anders" was! Met het voor velen als meest duidelijke moment: de wissel van Hemmen voor Makrini!
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
Dat had ik nu ook... Ik kom gvd ook al meer dan 30 jaar bij Cambuur en had hetzelfde gevoel. Er is altijd wel wat geweest bij ons mooie clubje, maar geen zin meer...! Dat gevoel hoop ik nooit meer mee te maken. Meneer arts kijk eens in de spiegel en laat je omscholen.. dit gevoel mag je nooit meer iemand geven.
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
Het was ook de bedoeling dit topic direct te sluiten, tot ik eerder genoemde opmerkingen tegenkwam.. Vond het wel een "discussie" waard..
Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:53:17
niet helemaal eens.
als we in almere verliezen met arts dan staat er een menigte op het plein om hun frustratie kwijt te kunnen,met de jong mocht het wel omdat we op dat moment blij waren dat we arts kwijt waren.
momentopnames.
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.
in almere was de koers al anders he met 9 corners in de 2e helft en aanval op aanval .Dan heb ik er minder moeite mee en velen met mij
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 07:51:28
Daar denkt kamp Arts iets anders over
Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!
Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x
Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !
Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!
Lekker naar PSV 2 lekker op maandagavond naar het voetbal!! Antivoetbal familie, schande voor de club cambuur, de geraniums komen eraan!!
Psv 2 .Haha daar lachen ze hem uit met sien schijnheilige hasses .Moet ie aanvallen l0l
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 10:54:57
Een zieke geest heb ik zeker, maar ik ben niet zo ziek om dit soort dolken in hun ruggen te steken. Dit komt werkelijk waar -geloof me op mijn Cambuur hert (een hart hev ik niet)- afkomstig van zijn vrouw.
De voorlaatste opmerking was trouwens niet van haar, maar van een van haar FB vrienden.
Het is jammer dat ik niet "bevriend" met haar ben, was open en eerlijk de discussie aangegaan met haar, ondanks haar hielenlikkertjes.
Maar goed, het getuigt mijns inziens van zo weinig zelfkritiek en zelfreflectie dat we er misschien niet teveel drukte om moeten maken. Wens de familie Arts alle goeds in hun verdere leven en ik hoop dat ze zelf toch nog eens in de spiegel kunnen kijken en beseffen wat er misgegaan is.
wat ik er van weet is er gekloot met dat fb account dus wees voorzichtig met je conclusies dokkie
Hmm dan neem ik de uitspraken -onder voorbehoud terug-.
Dat is natuurlijk wel het makkelijkste excuus, na een ondoordachte reactie. Ik geloof er bijzonder weinig van. :rodekaart
Verwijder het gehele topic maar. Gaat helemaal nergens over.