Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

slotje

Gestart door sunderland, mei 04, 2013, 04:22:23

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Bestuur bedankt om Arts weg te sturen

Dokkumer

Daar denkt kamp Arts iets anders over

Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!

Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x

Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !

Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!


gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 07:51:28
Daar denkt kamp Arts iets anders over

Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!

Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x

Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !

Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!

Heeft iemand dit werkelijk geschreven  :? of komt dit weer uit jouw zieke geest  :insane
Wat een stumper om zoiets te schrijven,dit had hij vannacht even door de microfoon moeten schreeuwen  :proost

Dokkumer

Een zieke geest heb ik zeker, maar ik ben niet zo ziek om dit soort dolken in hun ruggen te steken. Dit komt werkelijk waar -geloof me op mijn Cambuur hert (een hart hev ik niet)- afkomstig van zijn vrouw.
De voorlaatste opmerking was trouwens niet van haar, maar van een van haar FB vrienden.

Het is jammer dat ik niet "bevriend" met haar ben, was open en eerlijk de discussie aangegaan met haar, ondanks haar hielenlikkertjes.

Maar goed, het getuigt mijns inziens van zo weinig zelfkritiek en zelfreflectie dat we er misschien niet teveel drukte om moeten maken. Wens de familie Arts alle goeds in hun verdere leven en ik hoop dat ze zelf toch nog eens in de spiegel kunnen kijken en beseffen wat er misgegaan is.

Bascambuur

Zegt genoeg over hoe die mensen zijn. Blij dat ie weg is.  l0l

scclwd

Tjonge. Ik begrijp dat ze rancuneus zijn maar dit....

Ze hoopt dat we er rechtstreeks uitvliegen. Wat een ontzettend onvolwassen reactie.

Vanuit Helmond

Ach dit soort mensen is een topic niet eens waard. Wij zijn de kampioenen en die Arts was er niet in geslaagd het zover te krijgen.
Ik wens Arts helemaal niks toe en zal blij zijn als hij nooit weer een club krijgt.
Verwijderen deze rommel!!!!!

Tanjajeah



Ik weet zeker dat Smid en consorten er heel veel moeite mee hebben gehad Arts destijds op non-actief te stellen, want zoiets doe je niet zomaar. Maar deze moeilijke en ook zeer moedige beslissing heeft wel de basis gelegd voor dit succes. Een diepe buiging dus voor ons bestuur, die inzag dat het anders moest en ingreep. Want 1 ding is zeker: onder Arts was dit niet bereikt! Henk de Jong en zijn assistenten lieten Cambuur wezenlijk anders spelen. Bovendien zorgde Henk binnen Cambuur voor een flow van positivisme die heel de club, spelers, begeleiders en supporters, tot een onoverwinnelijk team samensmeedde.

Andre-Lwd

Citaat van: Tanjajeah op mei 04, 2013, 13:55:13

Bovendien zorgde Henk binnen Cambuur voor een flow van positivisme die heel de club, spelers, begeleiders en supporters, tot een onoverwinnelijk team samensmeedde.

Ik denk dat dit de grootste reden van dit succes is, Henkie heeft ons kampioen gemaakt.

sunderland

verwijderen maar dokkumer.Dit zegt genoeg over hoe die vent is .

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:20:48
verwijderen maar dokkumer.Dit zegt genoeg over hoe die vent is .
Heb het er bewust neergezet om de stemming in Emmen te laten zien..
Aan de ene kant kan ik het ook wel begrijpen, als je 6 jaar wel je stinkende best doet en aan de kant gezet wordt ben je pissed off. Alhoewel je ook zelf kritisch in de spiegel moet kijken natuurlijk

sunderland

dat ist em juist .Hoorde hem vanmiddag op omrop f .Volgens mij denkt ie nog steeds dat dit met hem ook had kunnen gebeuren .Hij maakte er op laatst steeds meer een zootje van [voetbal niet om aan te zien en er werd helemaal niks aan gedaan].Als je nu deze dingen leest ga je echt denken dat hij dit juist wel goed vond .

Dokkumer

Dat heb ik niet meegekregen, maar hem kennende ligt het nooit aan hem. Heb nu al medelijden met de supporters van zijn volgende club.

:0=ARTS GEEF JE PAPIERTJE MAAR AAN HENK!

sunderland

ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige

Tanjajeah



Het zou Arts sieren als hij de credits aan Henk zou geven. Andersom gebeurt dat namelijk wel, terwijl het kampioenschap nota bene een echt de Jong-effect is. En stoppen met zeuren over zijn op-non-actief-stellen. Je weet toch als trainer dat dat het risico van het vak is? Neem het op als een kerel of kies een ander beroep!