Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

slotje

Gestart door sunderland, mei 04, 2013, 04:22:23

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
het is juist prima om dit soort discussies op te starten,een forum is voor verschillende meningen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op mei 04, 2013, 23:07:40

Het zou Arts sieren als hij de credits aan Henk zou geven. Andersom gebeurt dat namelijk wel, terwijl het kampioenschap nota bene een echt de Jong-effect is. En stoppen met zeuren over zijn op-non-actief-stellen. Je weet toch als trainer dat dat het risico van het vak is? Neem het op als een kerel of kies een ander beroep!
niet helemaal eens.
als we in almere verliezen met arts dan staat er een menigte op het plein om hun frustratie kwijt te kunnen,met de jong mocht het wel omdat we op dat moment blij waren dat we arts kwijt waren.
momentopnames.
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

WE blij waren dat we arts kwijt waren!
gelezen?
ik ben geen arts-fan.
ik heb nog altijd mn menzo-poster boven mn bedje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:53:17
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.

Tuurlijk wel! Na 3 wedstrijden onder Henk merkte je al dat t "anders" was! Met het voor velen als meest duidelijke moment: de wissel van Hemmen voor Makrini!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

666

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige

Dat had ik nu ook... Ik kom gvd ook al meer dan 30 jaar bij Cambuur en had hetzelfde gevoel. Er is altijd wel wat geweest bij ons mooie clubje, maar geen zin meer...! Dat gevoel hoop ik nooit meer mee te maken. Meneer arts kijk eens in de spiegel en laat je omscholen.. dit gevoel mag je nooit meer iemand geven.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:56:59
ik had dit topic geopend onder de naam slotje omdat ik dacht dat het toch meteen zou worden verwijderd. Maar moest het toch even kwijt .Er is niet eerder een trainer geweest waardoor ik geen zin meer had om naar de wedstrijd te gaan in 32 jaar .Dit neem ik hem kwalijk en ik was niet de enige
Het was ook de bedoeling dit topic direct te sluiten, tot ik eerder genoemde opmerkingen tegenkwam.. Vond het wel een "discussie" waard..

sunderland

Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:53:17
niet helemaal eens.
als we in almere verliezen met arts dan staat er een menigte op het plein om hun frustratie kwijt te kunnen,met de jong mocht het wel omdat we op dat moment blij waren dat we arts kwijt waren.
momentopnames.
speelt volendam gewoon gelijk in deventer dan hebben we deze vergelijking niet eens.
in almere was de koers al anders he met 9 corners in de 2e helft en aanval op aanval .Dan heb ik er minder moeite mee en velen met mij

richard

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 07:51:28
Daar denkt kamp Arts iets anders over

Was mooi geweest als er iets als gerechtigheid had bestaan, maar van de andere kant is dit iets waar iemand 7 jaar voor gewerkt heeft en daar ben ik trots op!! De gerechtigheid zal er komen!

Daar ben ik van overtuigd, alleen jammer dat iemand met geld en zonder voetbalverstand dit van je af kan nemen. Gelukkig weten wij beter x

Volgend jaar rechtstreeks eruit daar ga ik voor naar de kerk !

Nou denk dat je daar niet eens voor naar de kerk hoeft! Verdorie!


Lekker naar PSV 2 lekker op maandagavond naar het voetbal!! Antivoetbal familie, schande voor de club cambuur, de geraniums komen eraan!!

sunderland

Psv 2 .Haha daar lachen ze hem uit met sien schijnheilige hasses .Moet ie aanvallen  l0l

denistel

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 10:54:57
Een zieke geest heb ik zeker, maar ik ben niet zo ziek om dit soort dolken in hun ruggen te steken. Dit komt werkelijk waar -geloof me op mijn Cambuur hert (een hart hev ik niet)- afkomstig van zijn vrouw.
De voorlaatste opmerking was trouwens niet van haar, maar van een van haar FB vrienden.

Het is jammer dat ik niet "bevriend" met haar ben, was open en eerlijk de discussie aangegaan met haar, ondanks haar hielenlikkertjes.

Maar goed, het getuigt mijns inziens van zo weinig zelfkritiek en zelfreflectie dat we er misschien niet teveel drukte om moeten maken. Wens de familie Arts alle goeds in hun verdere leven en ik hoop dat ze zelf toch nog eens in de spiegel kunnen kijken en beseffen wat er misgegaan is.

wat ik er van weet is er gekloot met dat fb account dus wees voorzichtig met je conclusies dokkie

Dokkumer

Hmm dan neem ik de uitspraken -onder voorbehoud terug-.

Bascambuur

Dat is natuurlijk wel het makkelijkste excuus, na een ondoordachte reactie. Ik geloof er bijzonder weinig van.  :rodekaart

Len Cantello

Verwijder het gehele topic maar. Gaat helemaal nergens over.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli