De Milan voetbalhistorie: 6 jaar DKV, 2 jaar Twente, nu 2e jaar bij Cambuur.
Maakte gisteren zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen NEC. (Scoorde bijna)
Citaat van: PePe op april 04, 2022, 12:39:40
De Milan voetbalhistorie: 6 jaar DKV, 2 jaar Twente, nu 2e jaar bij Cambuur.
Maakte gisteren zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen NEC. (Scoorde bijna)
had moeten scoren zag ik in herhaling
Citaat van: sunderland op april 04, 2022, 13:41:26
had moeten scoren zag ik in herhaling
Had telt niet :clint viel wel lekker in voor zo'n jonge jongen zonder 1 wedstrijd in het betaald voetbal
Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.
Citaat van: Eewal op april 04, 2022, 16:39:53
Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.
Commentaar: :proost
Eerlijk gezegd beschouw ik Cambuur al als compleet veilig. Cambuur speelde met Breij in de spits tegen Eagles en dat was echt een drama. Dat neem ik Breij niet kwalijk, maar die looplijnen kent hij gewoon niet goed. Deze jongen is tenminste een spits. Hij creerde in die korte tijd een aantal echte kansen. Als dat hakje er in was gegaan hadden wij hem zeker voor 1 mln kunnen verkopen aan een club uit Oost Europa :_schater
Eerst maar eens zien een paar wedstrijden.. :y
Citaat van: Eewal op april 04, 2022, 16:39:53
Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.
veilig zijn we op papier niet maar voor mij wel. juist zulke spelers inbrengen
had vd meer er ook gewoon voor doke ingezet die een dramatische 2e helft
speelde.
Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!
Hij was in eerdere wedstrijden ook al dicht bij een goal, dus geen toevalstreffer.
Mooi voor Booij dat hij in principe met Uldrikis, Boere en Smit de voorberreiding in kan.
Toch de lastigste (en duurste) positie en we hebben er al drie.
Citaat van: AL op mei 06, 2022, 21:59:08
Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!
Nounou lekker opportuun. Geef mij maar gewoon Uldrikis
Beste goal!
Citaat van: EdsjeSCC op mei 06, 2022, 22:21:50
Nounou lekker opportuun. Geef mij maar gewoon Uldrikis
Ik bedoel dat Smit in potentie het meeste heeft van onze 3 spitsen.
Redelijk technisch, vrij snel, kopsterk en balvast.
Hou hem in de gaten.
Citaat van: AL op mei 06, 2022, 21:59:08
Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!
Leuk voor hem, maar een zwaluw aan de lucht...
Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2022, 22:20:26
Hij was in eerdere wedstrijden ook al dicht bij een goal, dus geen toevalstreffer.
Mooi voor Booij dat hij in principe met Uldrikis, Boere en Smit de voorberreiding in kan.
Toch de lastigste (en duurste) positie en we hebben er al drie.
+ Hendriks toch?
Gefeliciteerd Milan met jou eerste prof kontrakt |:)
Content met het contract. Mooi snel doorgepakt als Cambuur zijnde. :thumbsup
Mooi profcontract voor deze jonge spits, en dik verdiend.
Bij toeval boven komen drijven? Geen idee wat hij kan.
Maar felicitaties zijn wel op z?n plek.
Op huurbasis naar VVV?
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2023, 21:41:22
Op huurbasis naar VVV?
Was een mooi clubje voor m geweest denk ik, maar het gerucht komt van een Twitter account met 5 volgers :_schater
mooi paar maanden leren en kijken naar de sterke punten Johnson en
komend seizoen meer speel minuten pakken
Mooi doelpuntje Milan en had misschien nog wel meer gezeten bal op de paal.
Mooi ervaring op doen eerste divisie
Mooi voor hem na de dramatische penal(s) van woensdag
Citaat van: Destroyer op mei 28, 2023, 18:41:58
Mooi ervaring op doen eerste divisie
bij ons? Hoop wel als invaller dan
kan in de kkd gewoon 1e spits zijn dan maakt ie zeker 20 zijn loopacties vooral bij
strakke voorzetten op kophoogte zijn erg gevaarlijk.moet natuurlijk nog sterker wordem
enz maar dat komt door te spelen
Deze jongen vergeten we voor het gemak even. Maakte een gedreven indruk, versierde een strafschop. Hij oogt ook fris. Gewoon een prima invalbeurt.
Veel energie en strijd brengt hij.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/michiel-kramer-komt-met-twijfelachtige-verklaring-voor-manier-van-juichen/422979#reactie20 (https://www.voetbalzone.nl/nieuws/michiel-kramer-komt-met-twijfelachtige-verklaring-voor-manier-van-juichen/422979#reactie20)
Volgende keer maar op deze manier je goal vieren Milan. Dan krijg je geen geel :thumbsup
Jaaa niet best Holwerd :rodekaart
Mag deze dan nog wel: l8l
Of moeten we de emoticons ook opschonen :_schater
Zet dan maar vast een fles champagne op noord en sud
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 20, 2023, 19:49:28
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/michiel-kramer-komt-met-twijfelachtige-verklaring-voor-manier-van-juichen/422979#reactie20 (https://www.voetbalzone.nl/nieuws/michiel-kramer-komt-met-twijfelachtige-verklaring-voor-manier-van-juichen/422979#reactie20)
Volgende keer maar op deze manier je goal vieren Milan. Dan krijg je geen geel :thumbsup
Die Kramer is me toch een enge vent :R
Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2023, 12:51:04
Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.
Zat hij erin, ja. Dus een prima penalty :koffie
Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2023, 12:51:04
Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.
heb je die gezien van die andere spits van Cambuur,die bal zijn ze nu nog aan het zoeken :_schater
Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2023, 12:51:04
Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.
Hij schoot pas toen de keeper naar de hoek bewoog. Dan kun je bijna met een rollertje scoren.
Prima dat hij ze erin schiet, mag je van een spits verwachten. Maar verder vond ik hem geen bijzondere wedstrijd spelen.
Citaat van: papier op augustus 22, 2023, 13:18:35
Prima dat hij ze erin schiet, mag je van een spits verwachten. Maar verder vond ik hem geen bijzondere wedstrijd spelen.
als hij de rest van het seizoen iedere wedstrijd 1 a 2 goals maakt, hoeft hij van mij geen enkele bijzondere wedstrijd te spelen.
Verlengd, gefeliciteerd Milan!
Sympathieke jongen. Natuurlijk nog veel te leren, maar hopelijk geeft zijn huidige moyenne vertrouwen en kan hij de verassende goalgetter van de KKD worden (fingers crossed).
Citaat van: SCC op augustus 29, 2023, 08:49:43
Verlengd, gefeliciteerd Milan!
Sympathieke jongen. Natuurlijk nog veel te leren, maar hopelijk geeft zijn huidige moyenne vertrouwen en kan hij de verassende goalgetter van de KKD worden (fingers crossed).
hij heeft er nu al 3 meer gescoord dan Kevin (minimaal 30 goals) van Veen
Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2023, 09:29:26
hij heeft er nu al 3 meer gescoord dan Kevin (minimaal 30 goals) van Veen
Zet ook steeds goed druk, vaak als hij begint gaat de rest mee..
Ik vind hem nog niet echt lekker meevoetballen, hopelijk kan hij zich daar in ontwikkelen. Ik vind het wel knap hoe hij zijn penaltys heeft gescoord, natuurlijk moeten die altijd hangen maar hij heeft 3x een andere plek gekozen. Dat viel me op.
Ik hoop echt dat hij nog stappen gaat zetten. Voetballende en fysiek ben ik nog lang niet overtuigd.
3 goals uit 3 penalty's zegt helemaal niks.
Maar goed als 2e of 3e spits helemaal prima.
Moet er alleen niet aandenken dat hij voor de rest van het seizoen onze eerste spits wordt
Citaat van: papier op augustus 29, 2023, 09:49:50
Ik vind hem nog niet echt lekker meevoetballen, hopelijk kan hij zich daar in ontwikkelen. Ik vind het wel knap hoe hij zijn penaltys heeft gescoord, natuurlijk moeten die altijd hangen maar hij heeft 3x een andere plek gekozen. Dat viel me op.
Muhren scoorde in zijn topseizoen bij ons 11 penalty's, zijn ook goals die tellen.
:_schater
Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2023, 09:29:26
hij heeft er nu al 3 meer gescoord dan Kevin (minimaal 30 goals) van Veen
Citaat van: Voorstopper op augustus 29, 2023, 10:06:26
Muhren scoorde in zijn topseizoen bij ons 11 penalty's, zijn ook goals die tellen.
Maak je nu echt de vergelijking Muhren - Smit?
Contract met 2 jaar verlengd. Ze zien in Milan blijkbaar de spits van de toekomst.
Heb er eerlijk gezegd m'n twijfels bij of Smit wel goed genoeg is. Maar als de geleerden het in 'm zien zitten dan zal het wel goedkomen. Laat het maar zien! |:) |:)
Citaat van: Stiens op augustus 29, 2023, 11:52:30
Heb er eerlijk gezegd m'n twijfels bij of Smit wel goed genoeg is. Maar als de geleerden het in 'm zien zitten dan zal het wel goedkomen. Laat het maar zien! |:) |:)
Ik heb ook sterk mijn twijfels. Heb los van zijn penalties zijn toegevoegde waarde op het spel nog niet kunnen ontdekken in de afgelopen drie wedstrijden. Aan hem om het tegendeel te bewijzen!
Gefeliciteerd Milan en vrijdag ff knallen w:)
Mooi voor hem, maar vanuit Cambuur snap ik het eerlijk niet zo goed om nu al het contract open te breken.
Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2023, 12:09:05
Mooi voor hem, maar vanuit Cambuur snap ik het eerlijk niet zo goed om nu al het contract open te breken.
Ik snap het wel, jonge talentvolle spits van 20 jaar die doelpunten maakt, en wachten tot hij er 20 in heeft liggen dan is verlengen heel kostbaar of onmogelijk..
Citaat van: anderszchristian op augustus 29, 2023, 11:55:24
Ik heb ook sterk mijn twijfels. Heb los van zijn penalties zijn toegevoegde waarde op het spel nog niet kunnen ontdekken in de afgelopen drie wedstrijden. Aan hem om het tegendeel te bewijzen!
ik heb precies het zelfde. Kan niet echt zeggen van daar is ie goed in. Denk dat Cambuur hem nu een volwaardig contract heeft gegeven net als met Smand een halfjaar terug.
Mooi voor die Jongen natuurlijk, ik vind het een matige voetballer en nogmaals met Drikus hebben we 2 dezelfde types rondlopen.
Natuurlijk, hij is nog maar 20. Maar op de momenten dat hij speelde heb ik geen ontwikkeling gezien, ik heb hem niet beter zien worden de afgelopen seizoenen. Maar de trainers die dagelijks met hem op het trainingsveld staan zijn blijkbaar wel overtuigd. Hij oogt technisch en aan de bal matig, dus zou zich dan moeten ontwikkelen tot een soort van targetman. Hij heeft lengte, maar kan hij koppen? Ik heb het hem nog heel weinig zien doen. Mooi dat ie 3 keer scoorde vanuit een penalty, maar echte kansen op veldgoals kan ik me dit seizoen ook niet herinneren. Of ben ik nu te negatief? Ik hoop dat ie zich echt gaat ontwikkelen de komende jaren, want anders heb je een 2e Jhondly van der Meer.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 30, 2023, 11:23:54
Natuurlijk, hij is nog maar 20. Maar op de momenten dat hij speelde heb ik geen ontwikkeling gezien, ik heb hem niet beter zien worden de afgelopen seizoenen. Maar de trainers die dagelijks met hem op het trainingsveld staan zijn blijkbaar wel overtuigd. Hij oogt technisch en aan de bal matig, dus zou zich dan moeten ontwikkelen tot een soort van targetman. Hij heeft lengte, maar kan hij koppen? Ik heb het hem nog heel weinig zien doen. Mooi dat ie 3 keer scoorde vanuit een penalty, maar echte kansen op veldgoals kan ik me dit seizoen ook niet herinneren. Of ben ik nu te negatief? Ik hoop dat ie zich echt gaat ontwikkelen de komende jaren, want anders heb je een 2e Jhondly van der Meer.
Jongen is 20 jaar, komt net kijken en heeft amper basisplaatsen gehad. Geef zo'n gast nou eens serieus de kans. Hetzelfde geld voor Floris Smand en de talenten op de buitenposities. Rustig brengen, vertrouwen geven en niet afbranden omdat ze een het niet altijd laten zien.
En of hij kan koppen? serieus? kijk Cambuur - RKC van vorig jaar even terug zou ik zeggen...
Gewoon even topscorer van de kkd. Hoe verzin je het. Milan Smitje. Penalty specialist. Gister ook weer een geweldige kans op een velddoelpunt. Dat wil nog niet echt vlotten ook al krijgt wekelijks wel aardige mogelijkheden.
Citaat van: YellowBlue op augustus 30, 2023, 14:21:14
Jongen is 20 jaar, komt net kijken en heeft amper basisplaatsen gehad. Geef zo'n gast nou eens serieus de kans. Hetzelfde geld voor Floris Smand en de talenten op de buitenposities. Rustig brengen, vertrouwen geven en niet afbranden omdat ze een het niet altijd laten zien.
En of hij kan koppen? serieus? kijk Cambuur - RKC van vorig jaar even terug zou ik zeggen...
Deze jongens moeten inderdaad kans krijgen, maar op dit niveau zouden ze nog niet tot de basis mogen behoren en worden nu eigenlijk misbruikt door Ultee, want straks zijn ze door die zelfde trainer afgebrand en zijn ze echt niet beter geworden.
Er zijn betere spelers voor handen, maar onze trainer vindt die jongens waarschijnlijk te mondig en laat ze lekker banken.
Onze laptop ridder heeft voor mij geen idee waar hij mee bezig is en is nu al weer bezig zijn hachje veilig te stellen, luister zijn praatje na de wedstrijd. Wat hij verwacht van spelers als Smand en Smit is niet re?el.
Tsja verwacht hij dat of verwacht de club dat?
Wat een verschil met de eerste helft. Smit was in elk geval dreigend. Daar begint het mee. Had ook een penalty moeten hebben. Werd opzichtig vastgehouden. Scoort weer een goaltje. 20 jaar. Heeft de toekomst dus hierin investeren. In elk geval dit seizoen. Inmiddels onverkoopbaar om je topscorer op de bank te houden.
Klopt had er gisteren meer moeten maken?
Maak me wel wat zorgen om deze jongen. Op links kun je er gewoon weinig tot niks mee. Zal hier geen stappen maken terwijl hij juist waarde zou moeten cre?ren. Spits, topscorer en langdurig contract. Wat is je toekomstplan dan met deze jongen?
Citaat van: De Gast op november 03, 2023, 11:42:34
Maak me wel wat zorgen om deze jongen. Op links kun je er gewoon weinig tot niks mee. Zal hier geen stappen maken terwijl hij juist waarde zou moeten cre?ren. Spits, topscorer en langdurig contract. Wat is je toekomstplan dan met deze jongen?
Ik zie het wel, de onberekenbare Balk van rechts, bliksemafleider Uldrikis in de spits en de naar binnen komende Smit vanaf links om de door schietende ballen binnen te werken en Sylla die veelvuldig over Smit heen dendert :thumbsup
Het is proberen het beste te maken van de spelers die er zijn.
Dus beginnen met de (potentieel) beste spelers in de as: Bergsma/vKaam (of vMullem)/Breij/Uldrikis
Sylla is ook een zekerheidje, dus dan kijken wat daar het beste bij past. Het blijft een noodgreep, waarschijnlijk de minst slechte optie.
Hoeveel gaat Milan er nog maken dit seizoen : niet normaal :thumbsup ga zo door kerel.
#10 alweer. En dat in 15 wedstrijden. Geweldige cijfers. Smitje levert altijd _O_
En nog maar 20 jaar. Hulde!
Citaat van: De Gast op november 20, 2023, 14:02:44
#10 alweer. En dat in 14 wedstrijden. Geweldige cijfers. Smitje levert altijd _O_
En nog maar 20 jaar. Hulde!
:thumbsup
Citaat van: De Gast op november 20, 2023, 14:02:44
#10 alweer. En dat in 15 wedstrijden. Geweldige cijfers. Smitje levert altijd _O_
En nog maar 20 jaar. Hulde!
jaaa echt wel ik ben dik tevreden w:)
Citaat van: De Gast op november 20, 2023, 14:02:44
#10 alweer. En dat in 15 wedstrijden. Geweldige cijfers. Smitje levert altijd _O_
En nog maar 20 jaar. Hulde!
zeker hulde.
Staat bovenaan in de topscorer-ranglijst van de kkd! Al is de avond natuurlijk nog niet afgelopen. :P
Goal erbij . Kiest prima positie bij die goal. Ook verdedigt doet ie zijn ding. Had bij die andere kans rustiger mogen blijven
Niet normaal 11 doelpunten top kerel ga zo door |:)
zeker knap maar hadden er al 14 of 15 kunnen of moeten zijn,
Citaat van: denistel op mei 28, 2023, 22:15:46
kan in de kkd gewoon 1e spits zijn dan maakt ie zeker 20 zijn loopacties vooral bij
strakke voorzetten op kophoogte zijn erg gevaarlijk.moet natuurlijk nog sterker wordem
enz maar dat komt door te spelen
hij is aardig op weg |:) :proost
https://www.rtvdrenthe.nl/video/DNO231207QF/hollandscheveld-en-familie-apetrots-op-cambuur-topscorer-milan-smit
Prachtig Drentse nuchterheid klopt :thumbsup
Er zit een goede kop op ?..vrijdag weer even 2 maken Milan.
Was bij 2 van de 3 goals betrokken
Had er zelf ook best nog 1 kunnen maken.
Citaat van: Specuveter op december 09, 2023, 12:59:45
Was bij 2 van de 3 goals betrokken
Had er zelf ook best nog 1 kunnen maken.
moeten maken. Mooi stukje over hem en zijn familie
Hoe lang nog blijft hij verneukt worden op de linksbuiten?
Met hem op 9 en een buiten op links had je gewoon gewonnen daar ben ik van overtuigd.
Citaat van: AL op december 22, 2023, 22:02:37
Hoe lang nog blijft hij verneukt worden op de linksbuiten?
Met hem op 9 en een buiten op links had je gewoon gewonnen daar ben ik van overtuigd.
Zolang je geen linksbuiten hebt is dit het enige noodverband wat je hebt.
Citaat van: oost op december 22, 2023, 22:04:16
Zolang je geen linksbuiten hebt is dit het enige noodverband wat je hebt.
Ik vind dat Kooistra en Henstra en eventueel van der Veen daar beter kunnen spelen dan Smit.
Dan kan Smit op 9 ipv Uldrikis.
Of je moet 442 gaan spelen, maar Smit moet altijd centraal staan.
Citaat van: AL op december 22, 2023, 22:19:35
Ik vind dat Kooistra en Henstra en eventueel van der Veen daar beter kunnen spelen dan Smit.
Dan kan Smit op 9 ipv Uldrikis.
Of je moet 442 gaan spelen, maar Smit moet altijd centraal staan.
Ja maar, Uldrikis laat het team veel beter spelen!
:|
14 doelpunten niet normaal en ook nog niet op zijn favoriete positie Spits.
MILAN w:)
Nummer 14 toch maar weer even. Als linksbuiten. :thumbsup
20 jaar. Bij deze jongen is de rek er nog niet uit. Zal mij benieuwen wat er gebeurt als er straks een linksbuiten wordt gehaald.
Zal mij eerder benieuwen of hij nog na de winterstop in Leeuwarden speelt als ik de rumours zo hoor van Henk is alles mogelijk!
Als het lukt, voor veel geld verkopen in de winter.
Veel geld, dat is het ruime begrip in deze natuurlijk.
Maar qua techniek en voetballend vermogen zijn er echt veel betere spitsen dan Milan, maar qua afmaken: een echte killer.
Ontzettend knap hoe Milan zich ontwikkeld hoor!
Maar voor zowel hem, de club als anderen zou het mooi zijn als we hem kunnen verkopen >
Voor hem: mooie kans hogerop en ongetwijfeld hoger salaris.
De club: inkomsten
Anderen: Cambuur profileert zich als een opstapje naar grotere clubs. Eerst Bangura, nu Smit
Wat voor prijskaartje hangt aan Milan :?
Citaat van: Noordcambuur op december 23, 2023, 15:36:43
Wat voor prijskaartje hangt aan Milan :?
Heb voor je gekeken maar er hangt niks om zijn nek :zweep Maar wat de gek er voor wil geven, Robertha leverde een paar jaar terug 3 ton op, je zou denken dat Smit het dubbele zou kunnen op brengen :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op december 23, 2023, 15:36:43
Wat voor prijskaartje hangt aan Milan :?
qua cijfers statistieken looplijnen enz een kaartje van 2 miljoen maar dat krijg je er
nooit voor natuurlijk.
Citaat van: Grijskijkert op december 23, 2023, 15:38:25
Heb voor je gekeken maar er hangt niks om zijn nek :zweep Maar wat de gek er voor wil geven, Robertha leverde een paar jaar terug 3 ton op, je zou denken dat Smit het dubbele zou kunnen op brengen :thumbsup
haha :thumbsup. Kerstwens bist een lullo :D
Citaat van: denistel op december 23, 2023, 16:34:45
qua cijfers statistieken looplijnen enz een kaartje van 2 miljoen maar dat krijg je er
nooit voor natuurlijk.
denistel hij heeft jeugdopleiding ook bij Cambuur gehad h? dat moet toch meer opleveren.
Meer dan 2 miljoen? Ik vind dat nogal wat. Je mag toch je handen dichtknijpen als je er 1M voor krijgt.
Ben overigens wel benieuwd of het hem bevalt op de linksbuiten..
Contract loopt 2 1/2 jaar door met een nog optie voor een speler van 20 jaar.
Dat bepaalt de transfersom.
Ja en het niveau.
Als je een bedrag met 7 cijfers krijgt ben je spekkoper
Citaat van: EdsjeSCC op december 26, 2023, 11:23:45
Ja en het niveau.
Als je een bedrag met 7 cijfers krijgt ben je spekkoper
Ik zie hem wel richting AZ vertrekken, misschien dat AZ een paar spelers(Kewal/van Aken) wil inruilen met een aantal(5) tonnetjes erbij..
Omdat hij een aantal penalty's raak schiet?
Citaat van: Grijskijkert op december 26, 2023, 11:48:34
Ik zie hem wel richting AZ vertrekken, misschien dat AZ een paar spelers(Kewal/van Aken) wil inruilen met een aantal(5) tonnetjes erbij..
hoezo? Zijn handelingsnelheid en techniek is toch veels te laag voor AZ. Alle jongens van jong Az hadden dat ook meer dan ons selectie
Citaat van: De Gast op december 26, 2023, 09:34:39
Meer dan 2 miljoen? Ik vind dat nogal wat. Je mag toch je handen dichtknijpen als je er 1M voor krijgt.
Ben overigens wel benieuwd of het hem bevalt op de linksbuiten..
eens. Wb positie zijn zijn statistieken heel goed en hoeft ie niet tegen 2 verdedigers te spelen. Daar in komt ie fysiek te kort. Hij maakt grote stappen in alles, ben eigenlijk wel benieuwd hoelang hij dit kan doorzetten.
Citaat van: sunderland op december 26, 2023, 12:05:51
hoezo? Zijn handelingssnelheid en techniek is toch veels te laag voor AZ. Alle jongens van jong Az hadden dat ook meer dan ons selectie
Dat eerste vind ik wel meevallen en het 2e hij heeft een goede functionele techniek.. Jong AZ had een goede dag en wij hadden een slechte, meer was het niet van de 10x win je 8x van Jong AZ.
Citaat van: Eewal op december 26, 2023, 11:53:49
Omdat hij een aantal penalty's raak schiet?
Die moet je ook maken( quote R. Muhren) 5 penalty's en 9 veld doelpunten en dan kom je niet verder dan dit te zeggen :O
Citaat van: Grijskijkert op december 26, 2023, 12:18:45
Dat eerste vind ik wel meevallen en het 2e hij heeft een goede functionele techniek.. Jong AZ had een goede dag en wij hadden een slechte, meer was het niet van de 10x win je 8x van Jong AZ.Die moet je ook maken( quote R. Muhren) 5 penalty's en 9 veld doelpunten en dan kom je niet verder dan dit te zeggen :O
het gaat toch helemaal niet om die wedstrijd. Vanuit jong Az stromen de besten door. Het viel mij op dat alle jong teams een veel betere techniek en handelingssnelheid hebben dan ons hele selectie. Als ze Smit halen zou dat voor jong zijn.
Citaat van: sunderland op december 26, 2023, 13:49:34
het gaat toch helemaal niet om die wedstrijd. Vanuit jong Az stromen de besten door. Het viel mij op dat alle jong teams een veel betere techniek en handelingssnelheid hebben dan ons hele selectie. Als ze Smit halen zou dat voor jong zijn.
Daar was in de 3 wedstrijden voor ons niet zo heel veel van te merken... Maar we gaan het wel zien en mee maken wat er gaat gebeuren.
Onderweg naar FC Twente?.
Citaat van: Robinho op januari 14, 2024, 19:28:57
Onderweg naar FC Twente?.
Ik hoorde vrijdag FC Basel.
heeft 14 doelpunten maar als je vrijdag goed hebt gekeken zijn
er nog veel verbeter punten is ook niet erg maar een stap hoger op
zal ie zeker nog niet aan kunnen en dan kijk ik naar techniek en
handelings snelheid bijv
Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 22:15:59
heeft 14 doelpunten maar als je vrijdag goed hebt gekeken zijn
er nog veel verbeter punten is ook niet erg maar een stap hoger op
zal ie zeker nog niet aan kunnen en dan kijk ik naar techniek en
handelings snelheid bijv
Dan wordt het tijd voor een brilletje ouwe...(statistieken liegen niet)En verbeterpunten dat is een opendeur in trappen, de jongen is 20 jaar en er is geen 1 leeftijdsgenoot die het zelfde presteert of in de buurt komt van zijn prestatie. En hij speelt niet eens op zijn favoriete positie. En stap hoger en verder groeien/ontwikkelen kan prima. Vrijdag was 1 van zijn mindere wedstrijden en daarop oordeel je niet als scout, zo'n jongen bekijk je een langere periode en niet 1 wedstrijd..
Citaat van: Galdiano op januari 14, 2024, 19:59:22
Ik hoorde vrijdag FC Basel.
Zullen nog wel een paar ge?nteresseerde clubs zijn ;)
Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2024, 22:56:32
Dan wordt het tijd voor een brilletje ouwe...(statistieken liegen niet)En verbeterpunten dat is een opendeur in trappen, de jongen is 20 jaar en er is geen 1 leeftijdsgenoot die het zelfde presteert of in de buurt komt van zijn prestatie. En hij speelt niet eens op zijn favoriete positie. En stap hoger en verder groeien/ontwikkelen kan prima. Vrijdag was 1 van zijn mindere wedstrijden en daarop oordeel je niet als scout, zo'n jongen bekijk je een langere periode en niet 1 wedstrijd..
ik hou supporter en scout graag gescheiden, ik zeg toch ook dat 14 doelpunten goed
is en ik oordeel niet op 1 wedstrijd ik zeg gewoon dat het nog beter kan en moet en
daar is zeker tijd voor, twente of basel worden hier genoemd maar is niet realistischsch
is mijn mening,
Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 23:20:11
ik hou supporter en scout graag gescheiden, ik zeg toch ook dat 14 doelpunten goed
is en ik oordeel niet op 1 wedstrijd ik zeg gewoon dat het nog beter kan en moet en
daar is zeker tijd voor, twente of basel worden hier genoemd maar is niet realistischsch
is mijn mening,
Ik zie je ook niet als scout, maar als supporter. Ooit van Taha of Van Breemen gehoord? Die gingen naar Twente en Basel en doen het daar niet slecht en er werd een dikke transfersom voor ze betaald.. Waarom kan het met Smit niet?
Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 22:15:59
heeft 14 doelpunten maar als je vrijdag goed hebt gekeken zijn
er nog veel verbeter punten is ook niet erg maar een stap hoger op
zal ie zeker nog niet aan kunnen en dan kijk ik naar techniek en
handelings snelheid bijv
Ik ben het volledig met je eens :thumbsup
Citaat van: Grijskijkert op januari 14, 2024, 22:56:32
Dan wordt het tijd voor een brilletje ouwe...(statistieken liegen niet)En verbeterpunten dat is een opendeur in trappen, de jongen is 20 jaar en er is geen 1 leeftijdsgenoot die het zelfde presteert of in de buurt komt van zijn prestatie. En hij speelt niet eens op zijn favoriete positie. En stap hoger en verder groeien/ontwikkelen kan prima. Vrijdag was 1 van zijn mindere wedstrijden en daarop oordeel je niet als scout, zo'n jongen bekijk je een langere periode en niet 1 wedstrijd..
Denistel heeft volgens mij wel een realistisch punt hoor. Milan is een goede en kille afmaker in het nemen van de strafschoppen, maar het ontbeert hem aan te weinig snelheid en balgevoel om met een goede aanname een tegenstander te passeren. Dit zie ik meerdere malen in de afgelopen wedstrijden.
Maar voor het huidige niveau is hij ruim voldoende en beteren zijn voor Cambuur niet haalbaar.
Hij doet het hartstikke goed maar ik zie er ook niet iets heel bijzonders in.
Als er een mooi bedrag wordt geboden op basis van die goals en je kunt een goede vervanger vinden, dan cashen.
Als je hem Vrijdag zag voetballen mag hij blij zijn met Cambuur.
Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:46:14
Als je hem Vrijdag zag voetballen mag hij blij zijn met Cambuur.
Het slechte spel van vrijdag komt misschien door de aankomende belangstelling?? (Scouts op de tribune?)
FC Twente....
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 07:25:10
FC Twente....
mag hopen op minimaal 1 miljoen toch dan?
Alleen voor de hoofdprijs verkopen
Niet aarzelen. Verkopen.
Waar Boadu een race tegen de klok gaat worden voor #fctwente, wacht er mogelijk een mooie promotie voor Milan Smit (20) van Cambuur. Lange aanvaller heeft zich serieus in de kijker gespeeld in Enschede met zijn veertien goals (veelal vanaf links) dit seizoen
Wat mij betreft prima. Zal wel 750K - 1 miljoen opleveren. Ik wil nog wel zien of hij het gaat redden.
Citaat van: De Gast op januari 31, 2024, 08:34:59
Niet aarzelen. Verkopen.
Dat gaat wel gebeuren en voor een aantrekkelijk bedrag ook nog...
Strik erom een! Scoort makkelijk doelpunten, en dat is zeker veel waard, maar aan het spel voegt hij gewoon niet genoeg toe.
Citaat van: janou op januari 31, 2024, 08:49:39
Strik erom een! Scoort makkelijk doelpunten, en dat is zeker veel waard, maar aan het spel voegt hij gewoon niet genoeg toe.
Precies van die centen kan je leuke spelers terughalen/huren
Deze jongen ligt nog langdurig vast en twente heeft net vele miljoenen binnengehaald met Ugalde. Je kan hier echt de hoofdprijs pakken. Als twente serieuze interesse heeft kun je als Cambuur hier een mooie transfer doen. In het verleden vaak te lang vast gehouden aan spelers.
Voor een bedrag rond de 1 miljoen lekker laten gaan :thumbsup
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 08:37:54
Waar Boadu een race tegen de klok gaat worden voor #fctwente, wacht er mogelijk een mooie promotie voor Milan Smit (20) van Cambuur. Lange aanvaller heeft zich serieus in de kijker gespeeld in Enschede met zijn veertien goals (veelal vanaf links) dit seizoen
Wat mij betreft prima. Zal wel 750K - 1 miljoen opleveren. Ik wil nog wel zien of hij het gaat redden.
En dan ga je op X roepen dat hij er niets van kan... 8P
Citaat van: oost op januari 31, 2024, 08:53:49
Voor een bedrag rond de 1 miljoen lekker laten gaan :thumbsup
Alles boven de 5 ton lijkt mij prima.
Citaat van: janou op januari 31, 2024, 08:57:28
Alles boven de 5 ton lijkt mij prima.
Ze betaalde 1,5 miljoen voor Steijn....
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 08:56:35
En dan ga je op X roepen dat hij er niets van kan... 8P
Ssstt.. zal toch wel niks uitmaken. Bruggink is al overtuigd. :proost
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 08:59:05
Ze betaalde 1,5 miljoen voor Steijn....
Die is / was ook echt een klasse beter
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 08:59:05
Ze betaalde 1,5 miljoen voor Steijn....
Is ook zo :) Meer dat ik niet een enorme fan ben van Smit en het wel bijzonder vind dat Twente in de markt voor hem is. Alhoewel je met 14 goals weldegelijk veel goed doet.
Citaat van: oost op januari 31, 2024, 09:01:49
Die is / was ook echt een klasse beter
Toen nog niet, nu uiteraard wel...
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 09:01:30
Ssstt.. zal toch wel niks uitmaken. Bruggink is al overtuigd. :proost
:thumbsup |:)
Eigen jeugd verkopen is pure winst. Altijd doen mits er een mooi bedrag op tafel komt.
Milan is niet helemaal 'eigen jeugd'. Heeft zelfs bij Twente in de jeugd gespeeld ;)
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2024, 08:11:59
mag hopen op minimaal 1 miljoen toch dan?
ik hoop op meer + doorverkoop percentage :thumbsup
En je moet nog betalen voor dat hij jeugdopleiding heeft gedaan bij Cambuur.
Twente is blijkbaar in paniek
Citaat van: Eewal op januari 31, 2024, 09:48:09
Twente is blijkbaar in paniek
Of jij hebt geen verstand van voetbal(lers) :zweep
Citaat van: Stiens op januari 31, 2024, 09:10:27
Milan is niet helemaal 'eigen jeugd'. Heeft zelfs bij Twente in de jeugd gespeeld ;)
OK< zie het, vanaf 2020 hier. Dus dat scheelt Twente dan wat centjes.
20 jaar, 14 goals, staat niet op zijn beste positie. Best een speler met potentie want hij kan wel afmaken, met beter spelers zal hij ook in betere positie komen. Hij moet het niet van z'n voetballende vermogen hebben maar afmaken kan hij wel aardig. Daarbij ook een nuchtere gast die wel bij Twente past. Voor Twente zal het om een bedrag van niks gaan en wie weet wordt het wat, ik snap ze wel.
En voor ons mooi dat we wat geld overhouden aan een speler. Ivm Drikus speelt hij niet op z'n beste positie en we weten ook dat wanneer we het spel moeten maken hij niet in de beste positie komt om te scoren ivm zijn medespelers. En hij heeft zelf ook niet de capaciteiten om individueel het verschil te maken. Dus misschien wel passend. Al is het ook wel balen want we gaan er door zijn vertrek echt niet beter op worden in deze korte tijd, daarvoor is men te incapabel gebleken.
Maar snel een nieuwe spits halen dan voor de linksbuiten positie 8P
Uldrikis mut wel een doelpuntenmaker om hem heen hewwe.
Twente gaat gewoon nog voor Boadu. Als die alsnog weg mag in Monaco gaat er verder niets gebeuren volgens mij. Mocht Smit wel weggaan hebben we zelf weinig tijd om nog wat te doen? Hoop dat we wat lijstjes hebben..
Zouden dan toch nog Kewal en Dekkers komen??
Citaat van: Eewal op januari 31, 2024, 09:48:09
Twente is blijkbaar in paniek
denk ik ook. Misschien dat ie word gebruikt als eindstation met veel betere spelers om hem heen?
Citaat van: sunderland op januari 31, 2024, 10:41:54
denk ik ook. Misschien dat ie word gebruikt als eindstation met veel betere spelers om hem heen?
Als dat niet zo is hebben ze net zulke slecht aankoopbeleid als ons XD
Citaat van: Specuveter op januari 15, 2024, 09:46:14
Als je hem Vrijdag zag voetballen mag hij blij zijn met Cambuur.
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
Hierdoor komt Silvester vd Water ook weer in beeld.
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2024, 11:00:25
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
lul niet zo dom :X
Citaat van: PePe op januari 31, 2024, 11:02:37
Hierdoor komt Silvester vd Water ook weer in beeld.
Ik zou het toejuichen als Smit verkocht wordt om van der Water mooi op die linkerkant te zetten. Ga je er alleen maar op vooruit.
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2024, 11:00:25
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
Eensch.
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2024, 11:00:25
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
Eens
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2024, 11:00:25
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
Als afmaker vind ik hem wel aardig. Alleen kunnen we hem daar maar zeer beperkt op beoordelen omdat Uldrikis in de punt speelt en we eigenlijk niet echt spelers hebben die een spits in stelling kunnen brengen wanneer we zelf het spel moeten maken. Maar 20 jaar, 14 goals met die twee punten in het achterhoofd. Daar kan Twente geen buil aan vallen voor het geld dat wij zullen vragen.
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2024, 11:00:25
Is lang niet zo goed. Scoort veelal uit penalty?s wat ook een kwaliteit is. Maar voetballend vermogen voegt hij niks toe. Strikje
Helemaal mee eens. Voetbalt veelal met dozen om zijn schoenen. Scoort veel penals en staat wel regelmatig op juiste positie. Echter is geen aanspeelpunt en kan niet koppen.
Waar ik mij mateloos aan stoor is zijn gejank. Elk tikje en ligt te rollen alsof hij zijn been breekt. Zeer kleinzerig!
Ondanks leeftijd komt hij te kort in de ere. Snel verkopen als je het mij vraagt.
Onze topscorer van 20 jaar met 14 goals wordt even afgemaakt hier :_schater
Citaat van: Poetser op januari 31, 2024, 12:27:09
Onze topscorer van 20 jaar met 14 goals wordt even afgemaakt hier :_schater
Gewoon realistisch toch? De helft van z?n goals zijn penalties. Ik heb liever een snelle linksbuiten die wel z?n man voorbij komt en Uldrikis in de punt.
Omdat mensen snel vergeten... https://www.transfermarkt.nl/milan-smit/leistungsdatendetails/spieler/703772/plus/0?saison=2023&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
En meer velddoelpunten dan strafschoppen... https://www.transfermarkt.nl/milan-smit/elfmetertore/spieler/703772/plus/0?saison_id=2023&wettbewerb_id=
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 12:29:33
Gewoon realistisch toch? De helft van z?n goals zijn penalties. Ik heb liever een snelle linksbuiten die wel z?n man voorbij komt en Uldrikis in de punt.
Ik heb liever een andere speler ipv Smit omdat de selectie niet in balans is. Niet omdat Smit het nu slecht doet of geen goede dingen laat zien. Idd onze topscorer, jong, staat niet op ?zijn? positie en speelt in een team zonder creatieve middenvelder.
Verwacht dat Smit gewoon blijft trouwens. Twente wil een gast van West Ham als Boadu niet doorgaat. Of ze moeten Smit sowieso willen halen en klaarstomen voor volgend seizoen.
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 12:29:33
Gewoon realistisch toch? De helft van z?n goals zijn penalties. Ik heb liever een snelle linksbuiten die wel z?n man voorbij komt en Uldrikis in de punt.
Nee erg zuur...
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 12:35:13
Verwacht dat Smit gewoon blijft trouwens. Twente wil een gast van West Ham als Boadu niet doorgaat. Of ze moeten Smit sowieso willen halen en klaarstomen voor volgend seizoen.
dit denk ik ook. Nu kan hij het echt niet aan.
Citaat van: sunderland op januari 31, 2024, 12:38:47
dit denk ik ook. Nu kan hij het echt niet aan.
Met de weg der geleidelijkheid gaat dat wel goedkomen, net als Steijn eerst tevreden zijn met inval beurten..
Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2024, 11:19:23
Ik zou het toejuichen als Smit verkocht wordt om van der Water mooi op die linkerkant te zetten. Ga je er alleen maar op vooruit.
Nee joh. vd Water Uldrikis en Balk hebben niks met elkaar.
Citaat van: michello op januari 31, 2024, 12:35:13
Verwacht dat Smit gewoon blijft trouwens. Twente wil een gast van West Ham als Boadu niet doorgaat. Of ze moeten Smit sowieso willen halen en klaarstomen voor volgend seizoen.
Het is en en.
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 12:43:26
Met de weg der geleidelijkheid gaat dat wel goedkomen, net als Steijn eerst tevreden zijn met inval beurten..
Ik heb mijn twijfels. Hij moet in alles nog wel z? veel beter, vooral voetballend, en hij is de KKD nog niet eens ontgroeid dus zie hem er NU nog niet klaar voor. Ook niet met de weg der geleidelijkheid
Citaat van: papier op januari 31, 2024, 12:31:59
Ik heb liever een andere speler ipv Smit omdat de selectie niet in balans is. Niet omdat Smit het nu slecht doet of geen goede dingen laat zien. Idd onze topscorer, jong, staat niet op ?zijn? positie en speelt in een team zonder creatieve middenvelder.
Ik had het niet beter kunnen zeggen _O_
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 12:43:26
Met de weg der geleidelijkheid gaat dat wel goedkomen, net als Steijn eerst tevreden zijn met inval beurten..
steyn had al veel meer nivo
Citaat van: Poetser op januari 31, 2024, 12:27:09
Onze topscorer van 20 jaar met 14 goals wordt even afgemaakt hier :_schater
klopt helemaal deze jongen wordt hier afgemaakt niet normaal.
Een strikte eromheen en tot ziens nou nou :_schater
Dan kan ik er nog wel een paar spelers opnoemen daar we geen euro van krijgen?..
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2024, 16:11:42
klopt helemaal deze jongen wordt hier afgemaakt niet normaal.
Een strikte eromheen en tot ziens nou nou :_schater
Dan kan ik er nog wel een paar spelers opnoemen daar we geen euro van krijgen?..
ach de dingen die worden benoemd zijn wel waar. Wat meer respect zou op zijn plaats zijn.
Citaat van: Noordcambuur op januari 31, 2024, 16:11:42
klopt helemaal deze jongen wordt hier afgemaakt niet normaal.
Een strikte eromheen en tot ziens nou nou :_schater
Dan kan ik er nog wel een paar spelers opnoemen daar we geen euro van krijgen?..
Afgemaakt is een groot woord, de meesten zijn gewoon blij dat we misschien geld ontvangen voor een zeer beperkte spits. Of beter gezegd we gunnen hem allemaal een overstap naar een club als twente :devil (mits ze genoeg betalen )
ard de graaf gesproken bij de training vanmorgen cambuur weet van niks zei hij
Citaat van: denistel op januari 31, 2024, 18:47:16
ard de graaf gesproken bij de training vanmorgen cambuur weet van niks zei hij
En HdJ zei vanmiddag dat er wat speelde... :?
Citaat van: Grijskijkert op januari 31, 2024, 19:10:38
En HdJ zei vanmiddag dat er wat speelde... :?
blijft een duistere wereld dat voetbal
Citaat van: denistel op januari 31, 2024, 19:13:33
blijft een duistere wereld dat voetbal
Zeker Otsje.. zeker..
Nachtkaars? Of wordt het een zomertransfer?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2024, 21:38:09
Nachtkaars? Of wordt het een zomertransfer?
Denk dat clubs graag de 2e seizoenshelft afwachten. Als hij er nog 11 weet te maken doet hij het eecht heel erg goed
Citaat van: denistel op januari 31, 2024, 18:47:16
ard de graaf gesproken bij de training vanmorgen cambuur weet van niks zei hij
Want Ard zou jou inside informatie geven :_schater
Citaat van: siepelsjeu op februari 01, 2024, 21:47:34
Want Ard zou jou inside informatie geven :_schater
vast niet want wat ik al zeg is een duistere wereld maar er is verder niks van vernomen
toch alleen wat loze berichten lui hebben nu Boadu gehaald wel een heel andere niveau speler
_O_ _O_ _O_
2 heule beste goals. Hoe hij die penal even door de touwen heen jaste, machtig!
Citaat van: Leovardia op februari 07, 2024, 22:15:55
2 heule beste goals. Hoe hij die penal even door de touwen heen jaste, machtig!
:y
En in de 95e minuut ook weer helemaal bij de eigen cornervlag een voorzet blokken. W?t een energie; w?t een mentaliteit.
Fantastisch dat hij even werd toegezongen! Dat verdient onze topscorer |:)
Wordt te weinig gedaan klopt.
Hele gorde pot van hem, won ook veel duels voorin
Zijn beste wedstrijd in ons shirt. Won echt veel duels en weer belangrijk met z?n goals. Tonnetje erbij :proost
Milan Smit gaat het transfer-record van Bangura verbreken, misschien wel verdubbelen. Wat zou hij op moeten brengen? Dit seizoen al 20 doelpunten in alle competities, nog maar 20 jaar en een contract tot 2026.
Hij is er zelf ook wel mee bezig. Toen hem vorige week gevraagd werd naar de vermeende interesse van Twente, in de winterstop, zei hij dat het niet erg was nog een half jaar bij Cambuur te blijven. Dat zou je kunnen uitleggen als: hij wil komend seizoen al een transfer maken. Volgens mij zou hij veel beter nog een seizoen bij Cambuur kunnen blijven, hij is nog lang niet uitgeleerd en bij Cambuur gegarandeerd basisspeler.
HEt wordt interessant om te zien waar zijn plafond ligt.
Je had van die gasten als Bombardo en Kuijt die steeds op een hoge niveau konden blijven scoren , maar ook de typische KKD-spitsen die in de eredvisie droogvielen.
Die 2 goals gisteren waren echte spitsengoals.. klasse!
Citaat van: Tanjajeah op februari 08, 2024, 09:45:04
Milan Smit gaat het transfer-record van Bangura verbreken, misschien wel verdubbelen. Wat zou hij op moeten brengen? Dit seizoen al 20 doelpunten in alle competities, nog maar 20 jaar en een contract tot 2026.
Hij is er zelf ook wel mee bezig. Toen hem vorige week gevraagd werd naar de vermeende interesse van Twente, in de winterstop, zei hij dat het niet erg was nog een half jaar bij Cambuur te blijven. Dat zou je kunnen uitleggen als: hij wil komend seizoen al een transfer maken. Volgens mij zou hij veel beter nog een seizoen bij Cambuur kunnen blijven, hij is nog lang niet uitgeleerd en bij Cambuur gegarandeerd basisspeler.
Is ook maar net wat Cambuur gaat doen komend seizoen. Stel je promoveert, dan gaat hij met dit elftal niet meer dan 5 doelpunten maken in de eredivisie. Als je in de KKD blijft, kan hij een zelfde seizoen gaan draaien qua doelpunten aantal en dat is voor zijn vertrouwen en status alleen maar goed.
Die eerste goal was echt fantastisch.
Citaat van: Tanjajeah op februari 08, 2024, 09:45:04
Milan Smit gaat het transfer-record van Bangura verbreken, misschien wel verdubbelen. Wat zou hij op moeten brengen? Dit seizoen al 20 doelpunten in alle competities, nog maar 20 jaar en een contract tot 2026.
Hij is er zelf ook wel mee bezig. Toen hem vorige week gevraagd werd naar de vermeende interesse van Twente, in de winterstop, zei hij dat het niet erg was nog een half jaar bij Cambuur te blijven. Dat zou je kunnen uitleggen als: hij wil komend seizoen al een transfer maken. Volgens mij zou hij veel beter nog een seizoen bij Cambuur kunnen blijven, hij is nog lang niet uitgeleerd en bij Cambuur gegarandeerd basisspeler.
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:02:09
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.
En Uldrikis?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 11:05:37
En Uldrikis?
Uldrikis altijd basis. Voetbal je zoveel makkelijker door.
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:02:09
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.
Het was voorin echt wel weer zeer moeizaam ondanks dat Milan Smit een goede wedstrijd speelde.
Met Uldrikis komt toch echt meer voetbal in de ploeg.
Gewoon zoals gewoonlijk, Smit-Uldrikis-Balk.
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:02:09
Als hij zo speelt als gisteren is hij in de zomer vertrokken. Dan kun je ook gewoon 1.5 miljoen voor hem beuren.
Vorige week ook door mij bekritiseerd wat het voetbalgedeelte betreft, maar wat hij gisteren liet zien was echt heel erg goed.
Laten staan in de spits dus en Anello en Balk op de flanken.
helemaal eens. Tis erg wisselvallig. Maandag was erg zwak en vrijdag en gisteren echt goed
Jullie hebben die niet te missen kans ook gezien? ;) Misschien beetje (te) kritisch, maar toch.. Hij mag en moet nog veel leren bij ons. Komende zomer mooi verlengen, nog jaartje ballen in het nieuwe stadion en dan het seizoen erop de stap maken voor mooi wat knaken.
Citaat van: sunderland op februari 08, 2024, 11:20:02
helemaal eens. Tis erg wisselvallig. Maandag was erg zwak en vrijdag en gisteren echt goed
Dat is inherent aan zijn leeftijd (wisselvalligheid). Vind hem ook voetballend vaak tekort komen, maar daarentegen is hij wel echt doelgericht en nooit te beroerd om hard te werken. Dat is natuurlijk veel waard (mentaliteit, onverstoorbaar).
Maar 20 jaar en 20 doelpunten, daar gaat een ploeg voor komen, wellicht wel uit 2de divisie Frankrijk (ala Dallinga). Denk dat we geld verdienen komende zomer.
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:53:03
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.
eens en dat doen we weleens en dan zijn we ook niet te stoppen in de eerste divisie. Henk zijn spel is anders. Misschien kan ie een modus vinden met 1 open kant.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 11:05:37
En Uldrikis?
Wat mij betreft op 10 en dan Van Kaam maar op de bank.
Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 13:25:45
Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.
Serieus?
Als Smit zo aan de lopende band doelpunten blijft maken gaat ie ons nog een leuk bedrag opleveren.
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 13:25:45
Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.
Deed ie tegen hercules ook, precies hetzelfde
Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2024, 13:12:00
Wat mij betreft op 10 en dan Van Kaam maar op de bank.
Ik vind van Kaam een onbetwiste basisspeler. Hoe hij regelmatig opendraait, waarmee het hele middelveld open ligt is iets wat geen enkele andere speler heeft. Is echter wel te slordig nog steeds. Anders had ie allang niet meer bij Cambuur gespeeld.
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 13:25:45
Milan Smit heeft bal gepakt en al richting penalty stip gelopen moest scheidsrechter nog de beslissing nemen.
volgens mij was dat Uldrikis.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn link=topic=2260. #msg350050 date=1707396757
Deed ie tegen hercules ook, precies hetzelfde
klopt :thumbsup
Het was inderdaad Smit. De keeper vroeg hem nog even om de bal. Hij draaide met een stalen gezicht weg. Als je die penal er dan zo in ramt :thumbsup
Citaat van: sunderland op februari 08, 2024, 14:20:34
was het niet van Osch
Het zou Smand ook zomaar kunnen zijn.
Ben er niet helemaal zeker van.
Citaat van: michello op februari 08, 2024, 11:53:03
Ik zou het zonde vinden om Smit op de flanken te zetten. Als je hem kan laten blijven scoren zijn we spekkoper. Ze kunnen samen spelen, dan moet je Smit vlak onder Uldrikis laten spelen.
of andersom
Citaat van: Poetser op februari 08, 2024, 15:09:28
Het zou Smand ook zomaar kunnen zijn.
Ben er niet helemaal zeker van.
jdenk nog steeds van Osch. Was het misschien Barto niet ?
Citaat van: sunderland op februari 08, 2024, 16:09:41
jdenk nog steeds van Osch. Was het misschien Barto niet ?
Ben blij dat Barto em niiet genomen heeft :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 21:25:47
Ben blij dat Barto em niiet genomen heeft :_schater
nou is Milan veel beter dan Barto :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 21:31:57
nou is Milan veel beter dan Barto :thumbsup
Wel bij penaltys (AZ - SCC)
Barto heeft al wel in de Kuip gescoord. Dat moet Milan nog gaan doen.
Citaat van: Bankzitter link=topic=2260.msg350088#msg350088 date =1707424895
Barto heeft al wel in de Kuip gescoord. Dat moet Milan nog gaan doen.
dat komt wel goed in de finale w:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 21:36:57
Wel bij penaltys (AZ - SCC)
die bal van Barto zijn ze nog aan het zoeken :_schater
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2024, 22:01:02
die bal van Barto zijn ze nog aan het zoeken :_schater
Volgens mij had Krul die snel gevonden hoor. Mannes kwam (met zijn geweldige trap) kort voor tijd er in en die bal is in een baan om de aarde beland
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2024, 22:11:11
Volgens mij had Krul die snel gevonden hoor. Mannes kwam (met zijn geweldige trap) kort voor tijd er in en die bal is in een baan om de aarde beland
die krul keepte de wedstrijd van zijn leven. Hij was dat seizoen waardeloos
Citaat van: janou op februari 08, 2024, 13:54:18
Ik vind van Kaam een onbetwiste basisspeler. Hoe hij regelmatig opendraait, waarmee het hele middelveld open ligt is iets wat geen enkele andere speler heeft. Is echter wel te slordig nog steeds. Anders had ie allang niet meer bij Cambuur gespeeld.
moet idd constanter worden en brutaler net als fedde maar lieten beide zeker
goede dingen zien woensdag nu door knallen
Vertrouwen geeft Milan Smit vleugels bij SC Cambuur: 'Ik heb mijn doelstelling moeten aanpassen'
Milan Smit is een onvervalste Drent, maar heeft gek genoeg weinig met FC Emmen. Als het aan hem ligt, speelt ?zijn? SC Cambuur de rood-witten vrijdagavond dan ook van de mat. ?Ik hoop dat we de lijn kunnen doortrekken.?
Slechts een half jaartje speelde Milan Smit in de jeugdopleiding van FC Emmen, gelegen op een klein half uur rijden van Hollandscheveld, de plek waar hij opgroeide. Al gauw herkende SC Heerenveen het talent van de spits en plukte hem weg, een kunstje dat FC Twente niet veel later dunnetjes overdeed. En toen zijn carri?re vroegtijdig op een dood spoor leek te belanden, bood SC Cambuur uitkomst. Dus nee, vraag Smit wat zijn band met FC Emmen is en hij zal antwoorden: ?Ik heb er niet heel veel mee.?
Met Cambuur, de club die in de zomer van 2020 een gok met hem wilde wagen, heeft Smit een betere band. Wat heet. Het vertrouwen dat de Leeuwarders in hem uitspraken, betaalt hij dit seizoen ruimschoots uit. Na 25 competitiewedstrijden staat de 21-jarige Smit al op 16 doelpunten en 5 assists. En dat zelfs spelend vanaf de linkerflank in plaats van zijn favoriete plek in de punt van de aanval. Het zijn aantallen die met nog 12 wedstrijden te gaan alleen nog maar imponerender kunnen worden.
?Op deze leeftijd belangrijk om alles te spelen?
?Ik had voor de start van dit seizoen met de teammanager een doelstelling afgesproken?, zegt Smit met een brede glimlach. ?Die luidde: 15 doelpunten. Aangezien ik daar al overheen zit, heb ik die doelstelling moeten aanpassen. Dat is denk ik alleen maar goed. Moet je nagaan dat ik aan het begin van dit seizoen niet wist of ik ?berhaupt zou gaan spelen. De eerste wedstrijd, tegen FC Emmen, zat ik nog op de bank. Toen viel ik goed in. Het duel erna stond ik in de basis en dat is sindsdien zo gebleven.?
De prestaties van Smit bleven niet onopgemerkt. Zo was er in januari wat interesse van diverse clubs, waaronder FC Twente, maar tot een transfer kwam het niet. Dat hoefde volgens de spits ook niet. ?Ik ging er al van uit dat ik hier het seizoen zou afmaken. Het gaat best lekker en het is op deze leeftijd belangrijk dat ik alles speel. Bovendien passen de cultuur van de club en de speelstijl die we hanteren goed bij me. Al sinds ik hier kwam voel ik veel vertrouwen in mij en nu zie je wat dat oplevert.?
Terug naar de wedstrijd tegen FC Emmen. Smit heeft dan wel niet zoveel met die club, de wedstrijd van vrijdagavond heeft wel degelijk een speciaal tintje. ?Sinds FC Emmen zich de afgelopen jaren als potenti?le eredivisieclub heeft gepresenteerd, zijn mensen uit mijn nabije omgeving er regelmatig te vinden. Er komen vrijdag dan ook veel van hen kijken. Ik heb gelukkig extra kaarten kunnen regelen en er zijn mensen die op eigen houtje gaan. Dat geeft deze wedstrijd wat mij betreft wel wat extra?s.?
Op basis van de ranglijst is het bovendien een ?mooi? duel, voegt de aanvaller eraan toe. ?FC Emmen zit er met acht wedstrijden op rij zonder zege momenteel niet fantastisch in, om het zo maar te zeggen. En ook wij hebben dit seizoen wel betere tijden gekend. Ik hoop dan ook dat de zege op NAC Breda ons goed doet, dat we die lijn kunnen doortrekken en weer naar boven kunnen kijken. Aan de andere kant: voor FC Emmen is dit ook een wedstrijd die ze m??ten winnen om de aansluiting te vinden.?
?Het zal een gekkenhuis worden?
FC Emmen-uit is leuk, maar h?t duel waar heel Leeuwarden natuurlijk naar uitkijkt is de halve finale van de beker, die vier dagen later op het programma staat. ?Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar persoonlijk nog niet mee bezig ben. Ik bekijk het wedstrijd voor wedstrijd. Natuurlijk, het zal een gekkenhuis worden. NEC is een goede ploeg, maar we hadden slechter kunnen loten. Het is mooi dat we het eerste team ooit van Cambuur kunnen worden dat de finale haalt. Maar goed, eerst FC Emmen.?
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/topscorer-van-cambuur-blijkt-veelzijdig-als-ik-een-houthakker-was/433021 (https://www.voetbalzone.nl/nieuws/topscorer-van-cambuur-blijkt-veelzijdig-als-ik-een-houthakker-was/433021)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2024, 21:17:15
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/topscorer-van-cambuur-blijkt-veelzijdig-als-ik-een-houthakker-was/433021 (https://www.voetbalzone.nl/nieuws/topscorer-van-cambuur-blijkt-veelzijdig-als-ik-een-houthakker-was/433021)
De echte, braziliaanse, Ronaldo hoop ik
Uiteindelijk 11 veldgoals gemaakt. Vraag is of deze jongen potentie heeft met z'n 21 jaar. Zou hij in een beter elftal wel draaien? Ze zullen ongetwijfeld een nieuwe spits halen en dan gaat hij weer terug naar het bankie. Serieus geen idee wat je met deze jongen nu moet.
Ik wel, bij elk redelijk bod verkopen.
3ton mag je je handen wel dichtknijpen of niet?
mattige voetballer met nog veel beperkingen voor elk aannemelijk bod laten gaan
Citaat van: De Gast op mei 11, 2024, 11:33:52
3ton mag je je handen wel dichtknijpen of niet?
Zou ik hem voor wegdoen ja, beperkte speler en als spits nog lang niet goed genoeg.
Speelt straks elders de sterren van de hemel, zie Hoedemakers. Niet voor appel en ei verkopen.
Strikje erom
Afmaker, voor de rest kan hij vrij weinig vind ik, Smit en Drikus weg, mooi een nieuwe spits halen.
Zoveel salaris krijgt hij toch ook weer niet? Als er goed bod komt dan weg en anders mag hij samen met een nieuwe spits het uitvechten.
Als pinchhitter is er weinig mis mee.
Zijn (nog) onvoldoende ontwikkelde techniek (eerste aanname) en meevoetballend vermogen wordt hier vaak genoemd.
Maar qua doelpunten zijn we verwend met Muhren, maar de jaren daarvoor was het jarenlang zoeken naar een speler die zoveel doelpunten voor ons maakte.
Nu dus weer (mede) topscorer van de KNVB beker en 19 doelpunten in de KKD. Mag/ moet ook genoemd worden!
Qua afronding gewoon super voor zijn eerste echte seizoen en dan ook nog in 80% van de gevallen vanaf links ipv in de punt.
https://cambuur.nl/nieuws/milan-smit-winnaar-gouden-badjas-voor-topscorer-knvb-beker/
Citaat van: SCC op mei 13, 2024, 17:12:12
Zijn (nog) onvoldoende ontwikkelde techniek (eerste aanname) en meevoetballend vermogen wordt hier vaak genoemd.
Maar qua doelpunten zijn we verwend met Muhren, maar de jaren daarvoor was het jarenlang zoeken naar een speler die zoveel doelpunten voor ons maakte.
Nu dus weer (mede) topscorer van de KNVB beker en 19 doelpunten in de KKD. Mag/ moet ook genoemd worden!
Qua afronding gewoon super voor zijn eerste echte seizoen en dan ook nog in 80% van de gevallen vanaf links ipv in de punt.
https://cambuur.nl/nieuws/milan-smit-winnaar-gouden-badjas-voor-topscorer-knvb-beker/
Leuk en aardig maar niet als je structureel om europees voetbal speelt!!!!
Prachtig Milan gefeliciteerd met je prijs w:)
Citaat van: SCC op mei 13, 2024, 17:12:12
Zijn (nog) onvoldoende ontwikkelde techniek (eerste aanname) en meevoetballend vermogen wordt hier vaak genoemd.
Maar qua doelpunten zijn we verwend met Muhren, maar de jaren daarvoor was het jarenlang zoeken naar een speler die zoveel doelpunten voor ons maakte.
Nu dus weer (mede) topscorer van de KNVB beker en 19 doelpunten in de KKD. Mag/ moet ook genoemd worden!
Qua afronding gewoon super voor zijn eerste echte seizoen en dan ook nog in 80% van de gevallen vanaf links ipv in de punt.
https://cambuur.nl/nieuws/milan-smit-winnaar-gouden-badjas-voor-topscorer-knvb-beker/
Zijn techniek ga je niet snel meer verbeteren denk ik althans dit seizoen niet beter geworden.
en een echte afronder is het ook niet want heeft aardig wat kansen gemist die er eigenlijk in
moesten .natuurlijk is 19 mooi maar er zitten wel 10 pingels bij die er uiteraard wel in moeten
en dat heeft ie prima gedaan.Een spitsentrainer zou niet verkeerd zijn voor hem en we moeten
afwachten wat er bij komt anders heb je kans dat ie weer 2e spits wordt of weer van links moet
spelen. ik had em voor het seizoen op 20 goals ingeschat maar dan wel als echte spits dus
je kunt ook zeggen als buiten heeft ie 9 goals gemaakt uit aanvallen op zich niet verkeerd
maar we moeten scherp blijven met zijn allen als we omhoog willen
Milan wordt genoemd in een artikel over transfers naar Millwall. Lijkt nog erg pril en meer een suggestie van buitenaf, maar wie weet een mooie club voor hem. Het geeft wel aan dat zijn statistieken ook in het buitenland opvallen.
https://footballleagueworld.co.uk/millwall-should-japhet-tanganga-jes-rak-sakyi-milan-smit/
Citaat van: Leeuwarder94 op juni 06, 2024, 16:07:43
Milan wordt genoemd in een artikel over transfers naar Millwall. Lijkt nog erg pril en meer een suggestie van buitenaf, maar wie weet een mooie club voor hem. Het geeft wel aan dat zijn statistieken ook in het buitenland opvallen.
https://footballleagueworld.co.uk/millwall-should-japhet-tanganga-jes-rak-sakyi-milan-smit/
Is natuurlijk nog lang niet zover als Zian Flemming, denk niet dat hij het daar zal redden. Nog los van de vraag of hij het niveau van Flemming van toen kan behalen.
mooie teksten
"Across the season, he has played a mixture of outings either on the left wing or as the main focal point, demonstrating great versatility and attacking maturity, which is exactly what Millwall are crying out for as they bid to become more prolific, after scoring just 45 league goals last term.
Smit is under contract with Cambuur until the summer of 2026, so they hold a respectable amount of bargaining power. However, for Millwall, it will be worth testing their resolve and acquiring the services of somebody whose potential can grow with the club, as they look to re-establish themselves as a side aiming for the top six."
Ik geloof niet dat we heel moielijk gaan doen als er bod komt , maar laat Millwall maar mooi onze "resolve"testen :proost
Als Millwall komt heb je de hoofdprijs te pakken. Dan gaat hij voor 1m+ weg.
Ondanks dat ik denk dat hij te kort komt zou hij de kans absoluut niet voorbij moeten laten gaan. Pracht club!
Het zou geweldige stap zijn voor Milan?.ik gun het hem wel :thumbsup
en dat omdat je de penaltys mag nemen.
t zou toch wat zijn.
Citaat van: okkele op juni 06, 2024, 19:45:51
en dat omdat je de penaltys mag nemen.
t zou toch wat zijn.
haha zo is het idd
Zou het beste zijn voor alle partijen
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2024, 17:45:46
Als Millwall komt heb je de hoofdprijs te pakken. Dan gaat hij voor 1m+ weg.
Ondanks dat ik denk dat hij te kort komt zou hij de kans absoluut niet voorbij moeten laten gaan. Pracht club!
Heel snel een strikje!
sunderland wordt ook al genoemd
Citaat van: denistel op juni 06, 2024, 21:02:15
sunderland wordt ook al genoemd
Als nieuwe spits van Millwall? Zijn we die onzin van hem hier vast kwijt ;)
Citaat van: denistel op juni 06, 2024, 21:02:15
sunderland wordt ook al genoemd
nee wel. Die zijn al 8 jaar kampioen verkeerde spelers kopen.
Citaat van: sunderland op juni 07, 2024, 08:04:23
nee wel. Die zijn al 8 jaar kampioen verkeerde spelers kopen.
dan hebben ze nu eindelijk een goede keus gemaakt :thumbsup
Schalke heeft een spits verkocht. Op Twitter zijn er toch aardig wat fans daar die Milan Smit willen?. Grappig. https://x.com/kumpel0494/status/1803340637095313890?s=46 (https://x.com/kumpel0494/status/1803340637095313890?s=46)
Citaat van: michello op juni 19, 2024, 15:21:47
Schalke heeft een spits verkocht. Op Twitter zijn er toch aardig wat fans daar die Milan Smit willen?. Grappig. https://x.com/kumpel0494/status/1803340637095313890?s=46 (https://x.com/kumpel0494/status/1803340637095313890?s=46)
Ik wil hem best brengen. :thumbsup
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2024, 15:24:16
Ik wil hem best brengen. :thumbsup
moet je wel ff ??n miljoen terug meenemen naar Leeuwarden.
Citaat van: Noordcambuur op juni 19, 2024, 16:10:04
moet je wel ff ??n miljoen terug meenemen naar Leeuwarden.
Why not? Altijd doen
gedachten bij de eredivisie? heel rap een strikje
Concrete interesse voor hem uit de Eredivisie.
Citaat van: Bernardo op juli 05, 2024, 22:40:41
Concrete interesse voor hem uit de Eredivisie.
fortuna
Waar komt de info vandaan?
Voor 1 miljoen+ mag hij gelijk weg.
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2024, 22:55:39
Waar komt de info vandaan?
Voor 1 miljoen+ mag hij gelijk weg.
Lang lijkt de club echter niet meer te kunnen genieten van de man van de wedstrijd, Milan Smit.
Henk de Jong wond er na de zege op de Duitse vierdedivisionist geen doekjes om. Ja, hij had genoten van het spel van spits Milan Smit, met twee doelpunten uitblinker in Cornjum. Het is echter niet zo dat de trainer daardoor geen omkijken meer heeft naar de spitspositie. Integendeel zelfs. ,,Ik denk namelijk niet dat Milan nog lang bij ons speelt??, aldus De Jong.
De 21-jarige Smit maakte vorig seizoen al naam door in 36 duels negentien keer te scoren. En dat terwijl hij vaker niet dan wel op zijn favoriete positie van spits speelde. Door het vertrek van Roberts Uldrikis heeft Smit de spitspositie bij Cambuur nu in principe voor het oprapen, maar een vertrek is aanstaande. Onder meer vanuit de eredivisie is serieuze belangstelling voor hem.
Cambuur kan een flinke transfersom voor Smit vragen, want zijn contract loopt nog tot 2026 en bevat een optie voor een extra jaar. Met Michael de Leeuw legde Cambuur al een spits vast, maar als Smit gaat, wil de club de markt op voor een nieuwe nummer 9.
LC
Hoop het en snel ook. Prima voor hem en zeker prima voor ons. Hij maakt er 2 en was gretig en goed maar had ook 4 kunnen maken. Zijn meevoetballen op het juiste moment een bal meegeven was weer niet goed
Ben het vaak met je eens, maar hier verschillen we duidelijk van mening.
Ja, technisch moet het veel beter.
Maar benieuwd of wij een spits gaan vinden die meer doelpunten gaat maken en dezelfde arbeid levert.
Smit is echt een toppertje hoor hier moeten we trots op zijn,en als hij vertrekt zoek maar weer eens een nieuwe spits.
Maar dat hij weggaat dat staat wel bijna vast als ik het zo hoor.
We mogen toch nu ook wel eens flink cashen. Als zelfs clubs als Helmond Sport al spelers verkopen van boven de miljoen. Het is voor ons van belang dat we af en toe verkopen. Ik heb vertrouwen in Lambooij en Co dat er een nieuwe goalgetter komt in dat geval.
Citaat van: sunderland op juli 05, 2024, 23:51:05
Hoop het en snel ook. Prima voor hem en zeker prima voor ons. Hij maakt er 2 en was gretig en goed maar had ook 4 kunnen maken. Zijn meevoetballen op het juiste moment een bal meegeven was weer niet goed
Jongen is 21, daar zit nog rek in. Zoals SCC ook aangeeft, vind maar eens een spits die net zoveel scoort/betrokken is bij zoveel goals en ook veel arbeid levert.
Smit is gewoon mee voetballend zeer beperkt. Zijn afronding met een vrije schietkans is uitstekend. Gisteren maakte hij 2, een intikker en een fout van de tegenstander. Hij miste 3 en had ook paar x een ander voor de keeper kunnen zetten maar dat stokte. Dat hij daar iwel is dat ie natuurlijk wel top. Kan zomaar zijn dat hij het in de eredivisie goed gaat doen in een heel ander systeem. Zijn data is top natuurlijk.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 10:02:49
Smit is gewoon mee voetballend zeer beperkt. Zijn afronding met een vrije schietkans is uitstekend. Gisteren maakte hij 2, een intikker en een fout van de tegenstander. Hij miste 3 en had ook paar x een ander voor de keeper kunnen zetten maar dat stokte. Dat hij daar iwel is dat ie natuurlijk wel top. Kan zomaar zijn dat hij het in de eredivisie goed gaat doen in een heel ander systeem. Zijn data is top natuurlijk.
Dat heb ik eerder ook geschreven, het type spits dat hij is past niet goed in het spel dat Henk graag speelt. Dus vanuit zijn perspectief zou de stap naar een club met een meer passende speelwijze ook goed zijn in zijn belang. Maar goed, wat krijgen wij ervoor terug? Dat gaat niet per se beter zijn denk ik.
Ohhhhh ja elke speler heeft zijn beperkingen :y
We zullen het zien wie de nieuwe spits wordt.
Kallon kreeg ook altijd de wind van voren op het forum?..na Kallon niet een betere buitenspeler gezien in Leeuwarden.
Milan lekker houden tenzij er 1 miljoen of meer geboden wordt.
Zonder Milan nul komma nul scorend vermogen.
Natuurlijk komt er dan een nieuwe spits maar waar vind je een die garant staat voor doelpunten en haalbaar is?
Smit wil weg.
Lang contract.
Keertje dik verkopen, mag ook weleens.
|:)
Laten we vooral op dit forum positief reageren over onze spelers. Clubs lezen dit!! Drukt de prijs, en de belangstelling neemt mogelijk af.
Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2024, 10:18:30
Ohhhhh ja elke speler heeft zijn beperkingen :y
We zullen het zien wie de nieuwe spits wordt.
Kallon kreeg ook altijd de wind van voren op het forum?..na Kallon niet een betere buitenspeler gezien in Leeuwarden.
was toch ook zo met Kallon. Sandor wou hem houden en ging met hem aan de slag. Die jongen was in 2 jaar zo vreselijk gegroeid. Toen hij vertrok was ie gewoon de beste .
Citaat van: PePe op juli 06, 2024, 10:26:06
Laten we vooral op dit forum positief reageren over onze spelers. Clubs lezen dit!! Drukt de prijs, en de belangstelling neemt mogelijk af.
schrijf zo als ik het zie. Heel positief in werking?
Citaat van: AL op juli 06, 2024, 10:23:46
Milan lekker houden tenzij er 1 miljoen of meer geboden wordt.
Zonder Milan nul komma nul scorend vermogen.
Natuurlijk komt er dan een nieuwe spits maar waar vind je een die garant staat voor doelpunten en haalbaar is?
zo zit het kerel en ik denk zelf dat Smit niet de duurste is op de loonlijst.
Milan is nog maar 21 jaar jongens, als hij nog scherper voor de goal was geweest waren we hem al kwijt geweest. Als we hem voor 1 miljoen verkopen met een clausule dan doen we het goed.
Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2024, 10:29:33
zo zit het kerel en ik denk zelf dat Smit niet de duurste is op de loonlijst.
Toch gaat hij vertrekken. Wij hebben helaas nog steeds niet de status en financi?le middelen om hem te behouden. Voor 7 a 8 ton is ie weg denk ik.
Citaat van: Destroyer op juli 06, 2024, 11:00:54
Toch gaat hij vertrekken. Wij hebben helaas nog steeds niet de status en financi?le middelen om hem te behouden. Voor 7 a 8 ton is ie weg denk ik.
zou prima zijn toch voor hem en voor ons kenne we eindelijk eens poen pakken
Naar Fortuna?
Citaat van: Andy King op juli 06, 2024, 11:33:32
Naar Fortuna?
dacht dat. Volgens mij was Sierhuis zwaar geblesseerd geraakt?klopt.
Citaat van: sunderland op juli 06, 2024, 11:35:58
dacht dat. Volgens mij was Sierhuis zwaar geblesseerd geraakt?klopt.
Die betalen geen miljoen voor Smit.
Citaat van: Destroyer op juli 06, 2024, 11:00:54
Toch gaat hij vertrekken. Wij hebben helaas nog steeds niet de status en financi?le middelen om hem te behouden. Voor 7 a 8 ton is ie weg denk ik.
Hij ligt tot 2027 met een optie vast, hoezo kunnen wij hem dan niet behouden?
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2024, 11:51:38
Hij ligt tot 2027 met een optie vast, hoezo kunnen wij hem dan niet behouden?
Denk dat Destroyer vooral bedoeld dat het nu een goed moment is om een flinke transfersom te pakken
Citaat van: justremco op juli 06, 2024, 11:55:58
Denk dat Destroyer vooral bedoeld dat het nu een goed moment is om een flinke transfersom te pakken
Dat sowieso en niet, dan zorgen dat hij er komend seizoen 30 maakt, en dan verkoop je hem volgend jaar voor de hoofdprijs.
Zou me niet verbazen als milan naar Utrecht gaat. Dan raatsie in deal betrekken + geld voor scc
Citaat van: sk13 op juli 06, 2024, 12:01:37
Zou me niet verbazen als milan naar Utrecht gaat. Dan raatsie in deal betrekken + geld voor scc
dat zou heel mooi zijn. Naar handelshuis Utrecht
Citaat van: denistel op juli 06, 2024, 11:25:55
zou prima zijn toch voor hem en voor ons kenne we eindelijk eens poen pakken
poen maakt gien goals
Citaat van: SCC op juli 05, 2024, 23:53:36
Ben het vaak met je eens, maar hier verschillen we duidelijk van mening.
Ja, technisch moet het veel beter.
Maar benieuwd of wij een spits gaan vinden die meer doelpunten gaat maken en dezelfde arbeid levert.
het is ook maar net hoeveel penalties je krijgt.
Citaat van: PePe op juli 06, 2024, 10:26:06
Laten we vooral op dit forum positief reageren over onze spelers. Clubs lezen dit!! Drukt de prijs, en de belangstelling neemt mogelijk af.
smit is heel goed in de kleine ruimte!
smit is sociaal zeer goed.
smit is een financieel wonder.
nee wacht, .... dat is jan.
Citaat van: piene hassus op juli 06, 2024, 14:36:06
poen maakt gien goals
als je een strafschop geen goal noemt dan hij ook niet.
Citaat van: piene hassus op juli 06, 2024, 14:36:06
poen maakt gien goals
kest wel goals voor terug kopen
Citaat van: okkele op juli 06, 2024, 14:57:58
als je een strafschop geen goal noemt dan hij ook niet.
Zoals gisteren. Domme post weer, knap.
Going on the Dutch theme of transfers so far I would like us to sign Milan smit from cambuur
Weet niet of dit gewoon een fan is, of een behoorlijk ingewijde.
Is van Birmingham City
Nou die hebben wel geld dus kom maar op?.
Houdt daar wel een keer op met de centjes:
Zijn gedegradeerd naar League One ?n hebben net 1.7 mln betaald voor Hanson van Heracles.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 07, 2024, 14:17:34
Houdt daar wel een keer op met de centjes:
Zijn gedegradeerd naar League One ?n hebben net 1.7 mln betaald voor Hanson van Heracles.
ook in leaque one krijgen ze veel start gelden en tv gelden. Geld zat in vergelijking met hier. Staat gewoon een selectie met een waarde van 20 miljoen +
https://www.vi.nl/pro/gewilde-smit-wacht-af-bij-cambuur-eredivisie-zou-een-mooie-stap-zijn
Iemand die dit kan plaatsen?
Weinig spelers van SC Cambuur gaan met zo veel vertrouwen het nieuwe seizoen tegemoet als Milan Smit. De topscorer van vorig seizoen was in de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding direct twee keer trefzeker. De vraag is wel hoelang de 21-jarige spits nog speler van Cambuur is.
Eigenlijk was het best een vreemd seizoen voor Milan Smit. Ja, de jonge aanvaller scoorde aan de lopende band en brak definitief door bij SC Cambuur. Toch hield hij een bittere nasmaak over aan het seizoen, want de degradant van het seizoen 2022/23 maakte ondanks al zijn goals totaal geen aanspraak op een snelle terugkeer naar de Eredivisie. De club uit Leeuwarden eindigde op een teleurstellende dertiende plaats in de Keuken Kampioen Divisie. Een van de hoogtepunten was het bereiken van de halve finale van het toernooi om de KNVB-beker, waarin NEC te sterk was.
'De dertiende plek was natuurlijk Cambuur-onwaardig', vertelt Smit na de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. De ploeg van trainer Henk de Jong was met 3-2 te sterk voor het Duitse VfB Oldenburg, mede dankzij twee treffers van de topscorer van vorig seizoen. 'Het is altijd even de vraag hoe je uit de vakantie komt, maar het lijkt erop dat ik de goede vorm en de lijn van vorig seizoen doortrek.'
'Persoonlijk was het een goed seizoen, maar ik hield er wel een dubbel gevoel aan over', vervolgt de aanvaller. 'Cambuur moet gewoon meedoen om de bovenste plekken, maar dat is niet gelukt. Het was wel lekker om persoonlijk succes te hebben, dat maakt het ook niet een seizoen dat ik snel zal vergeten.' Eigenlijk is het ook knap dat een spits van de nummer dertien van de competitie zo vaak scoorde. 'Je ziet het ook bij Martijn Kaars van Helmond Sport, die heeft het ook knap gedaan. Misschien is het extra knap, zo kun je het stellen.'
Inmiddels merkt Smit, die afgelopen seizoen negentien keer scoorde, dat zijn status bij Cambuur is veranderd. Een jaar geleden, na de degradatie uit de Eredivisie, hoopte hij onder Sjors Ultee op een kans. Nu, twaalf maanden later, is hij de aanvalsleider van Cambuur die op de radar staat bij veel clubs. 'Vorig jaar was het echt nog de vraag wat mijn rol in het eerste elftal zou zijn. Dat is nu wel duidelijk. Ik heb er vertrouwen in. Als ik deze lijn doortrek, kan de trainer niet om me heen.'
Milan Smit kreeg vorig seizoen een Bronzen Schild uitgereikt door zijn vader.
Milan Smit kreeg vorig seizoen een Bronzen Schild uitgereikt door zijn vader.
Daarbij richt Smit zich nadrukkelijk op een andere positie. 'Vorig jaar speelde ik vaak als linksbuiten, omdat we Roberts Uldrikis ook in de ploeg hadden. Hij is nu vertrokken, dus het is wel mijn doel om in de spits te gaan spelen. Dat wil ik graag. Ik ben echt een spits. Het was niet heel vreemd dat ik vorig jaar vaak als linksbuiten speelde, hoor. Ik ben pas 21, dan kom je soms op een andere plek terecht. Uldrikis is ook een goede spits en de trainer wilde ons allebei laten spelen.'
Smit richt zich dus op de spitspositie bij Cambuur, maar ondertussen rijst wel de vraag of hij dit seizoen in de KKD nog gaat meemaken. Verschillende clubs uit de Eredivisie en het buitenland houden hem in de gaten. 'Ik hoor hier en daar wel wat, maar er is nog niks serieus voorbijgekomen. Dat heeft misschien ook te maken met het EK. Het komt allemaal pas laat op gang. Waar ik komend seizoen ook speel, ik heb maar ??n wens en dat is spelen. Ik ben 21, dus ik moet spelen. Dat is het belangrijkste.'
Vanuit de Eredivisie wordt de situatie van Smit nauwlettend in de gaten gehouden. De spits laat het op zich afkomen. 'Als er iets moois voorbijkomt, een club met een mooi plan en goed perspectief om te spelen, dan kan ik dat wellicht overwegen. Maar ik heb er echt nog weinig over gehoord. De Eredivisie zou een mooie stap voor me zijn. Ik heb met Cambuur al een beetje meegemaakt hoe het is om daar te spelen, al maakte ik toen niet zo veel minuten. We hebben een historisch seizoen gehad waarbij we als negende eindigden, toen kwam ik net kijken. Het is een ander niveau, maar ik denk dat dat wel goedkomt.'
Als er niks komt, dan kijkt Smit uit naar het spelen in het nieuwe stadion van Cambuur dat, als alles goed verloopt, aan het begin van de competitie wordt geopend met een wedstrijd tegen Helmond Sport. 'Het is niet dat dat me ervan weerhoudt om een stap te maken, maar natuurlijk lijkt het me mooi om daar te spelen. Het is een mooie ontwikkeling voor de club en ik ben hier op mijn plek. We gaan zien wat er de komende weken gaat gebeuren.'
Henk de Jong: ?Smit is speciaal, ik denk dat hij wordt verkocht?
Henk de Jong ziet het helemaal zitten in Milan Smit. De 21-jarige spits werd vorig seizoen clubtopscorer van SC Cambuur en krijgt na het vertrek van Roberts Uldrikis het vertrouwen in de punt van de aanval. Zijn trainer denkt dat Smit een grote toekomst tegemoet gaat.
?Milan is een speciale jongen', vertelt De Jong na de oefenwedstrijd tegen VfB Oldenburg, waarin Smit twee keer scoorde. 'Die eerste goal, dat is niet normaal. Dat vind ik knap, hoor. Dan zie je wat hij vorig seizoen in de competitie ook al een aantal keer deed. Hij schoot ?m eerst echt net naast het doel. Onvoorstelbaar, maar hij zag het wel. De volgende keer was het een goal. Er zit iets in die jongen, wat uniek is. En dat zat er altijd al in, hoor.?
?Het allerbelangrijkste is dat hij ook een zeer prettig mens is', vervolgt de trainer van Cambuur. 'Hij heeft ook een goede familie die heel re?el in de situatie staat. En Milan is een leuke jongen om mee te werken. Ja, ik denk dat hij verkocht wordt. Dat kan haast niet mis. Als we een goed bedrag voor hem kunnen krijgen, kunnen we als club ook weer wat doen. Gebeurt het niet, dan houd ik Milan lekker in het spitsje, hoor. Hij doet het uitstekend en daarachter hebben we Michael de Leeuw.?
De komst van de 37-jarige routinier doet De Jong goed. ?Michael kan Milan sturen en invallen als het nodig is. Hij is een soort hulptrainer voor Milan en speler ineen. Uitstekend om hem erbij te hebben. Michael vindt het ook mooi. Al kreeg hij in een van zijn eerste trainingen al een klap op zijn kop van iemand. Maar hij zeurt niet, zeikt niet. Staan, huppakee, door. Dat vind ik mooi.?
NEC en Heracles worden genoemd.
Citaat van: Specuveter op juli 09, 2024, 08:25:01
NEC en Heracles worden genoemd.
In de kantine van het werk? :D
Of heb je ergens een artikel gevonden?
Citaat van: Specuveter op juli 09, 2024, 08:25:01
NEC en Heracles worden genoemd. Ik denk dat het buitenland wordt of een club als Utrecht..
NEC heeft net een spits gekocht en Heracles kan hem niet betalen.
Citaat van: Lore op juli 09, 2024, 09:28:49
Of heb je ergens een artikel gevonden?
Als je het ergens moet lezen is het vaak oud nieuws ;)
Ik hoop niet dat het lang gaat duren want Cambuur moet ook weer verder met een nieuwe spits en weer in te brengen in het systeem.
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2024, 10:06:58
NEC heeft net een spits gekocht en Heracles kan hem niet betalen.Als je het ergens moet lezen is het vaak oud nieuws ;)
En zijn definitief afgehaakt...
Contract openbreken, vertrouwen geven en als topscorer voor een mooi bedrag weg over een jaar |:)
Citaat van: Mike SCC op juli 11, 2024, 18:57:33
Contract openbreken, vertrouwen geven en als topscorer voor een mooi bedrag weg over een jaar |:)
Heeft nog een contract tot 2027 met optie...
Nou waar hebben we het dan over. Weg voor het juiste bod en anders niet.
Citaat van: Mike SCC op juli 11, 2024, 19:34:47
Nou waar hebben we het dan over. Weg voor het juiste bod en anders niet.
Zo is het. Een jaar lang echt eerste spits zijn ipv linksbuiten is ook wel goed voor hem. Moeten we wel rekening houden met zijn kwaliteiten en niet in hem die balvaste meevoetballende spits zien die hij niet is. (wat niet wegneemt dat hij zich ook daar in mag ontwikkelen)
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2024, 19:18:41
Heeft nog een contract tot 2027 met optie...
Dus niet nodig om het contract te verlengen met een flinke salarisverhoging. Beter is het om goede bonussen af te spreken als bepaalde doelen worden behaald.
Hij vind zichzelf ook heel goed?.in mijn ogen moet ie heel blij zijn dat ie bij ons mag/mocht spelen. Snel verkopen voor de jackpot wat Henk noemde.
Citaat van: sunderland op juli 11, 2024, 22:15:18
Hij vind zichzelf ook heel goed?.in mijn ogen moet ie heel blij zijn dat ie bij ons mag/mocht spelen. Snel verkopen voor de jackpot wat Henk noemde.
je hebt het niet zo op Milan Smit h? Sunderland maar we zullen het zien wat toekomst brengt .Je was ook geen fan van Kallon en wat zie je nu wat missen we een buitenspeler als Kallon.
Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2024, 12:22:06
je hebt het niet zo op Milan Smit h? Sunderland maar we zullen het zien wat toekomst brengt .Je was ook geen fan van Kallon en wat zie je nu wat missen we een buitenspeler als Kallon.
in het begin was niemand fan van Kallon hier. Zet er ook even bij hoe ik over hem schreef nadat Sandor met hem bezig ging. Smit kan het zomaar goed doen in een team waar hij niet mee hoeft te doen in het spel maar als eindstation .
Citaat van: sunderland op juli 12, 2024, 13:34:34
in het begin was niemand fan van Kallon hier. Zet er ook even bij hoe ik over hem schreef nadat Sandor met hem bezig ging. Smit kan het zomaar goed doen in een team waar hij niet mee hoeft te doen in het spel maar als eindstation .
Als een echte targetman. Of als invaller voor t laatste kwartier. Maar voor de rest komt hij echt (nog) handelingssnelheid tekort voor de eredivisie.
Citaat van: sunderland op juli 12, 2024, 13:34:34
in het begin was niemand fan van Kallon hier. Zet er ook even bij hoe ik over hem schreef nadat Sandor met hem bezig ging. Smit kan het zomaar goed doen in een team waar hij niet mee hoeft te doen in het spel maar als eindstation .
je praat dus voor een ander over Kallon.
Sander is misschien goed in de begeleiding maar de speler Kallon moet het doen.
Maar nogmaals we zullen het zien als Smit weggaat en hoe en met wie we verder gaan.
Citaat van: sunderland op juli 11, 2024, 22:15:18
Hij vind zichzelf ook heel goed?.in mijn ogen moet ie heel blij zijn dat ie bij ons mag/mocht spelen. Snel verkopen voor de jackpot wat Henk noemde.
Het is goed dat hij zichzelf heel goed vindt, als hij zichzelf maar niet t? goed vindt. Kunnen er dingen beter? tuurlijk. Daar werken ze vast en zeker hard aan. Maar voor Cambuur een prima spits, afgaande op verleden seizoen.
Citaat van: Tanjajeah op juli 12, 2024, 13:42:06
Als een echte targetman. Of als invaller voor t laatste kwartier. Maar voor de rest komt hij echt (nog) handelingssnelheid tekort voor de eredivisie.
Scheelt dat even dat we geen Eredivisie spelen! Milan is een pure afmaker, geen meevoetballende spits. Als we daar de juiste mensen omheen zetten, en we zijn al een aardig eindje op weg denk ik met Balk, Pauwels (VdW?) en daarachter een goede 10 (R?lke?). Dan kan het best eens een mooi seizoen worden voor Milan als ie bij Cambuur blijft (onder begeleiding van de Leeuw).
Citaat van: Noordcambuur op juli 12, 2024, 13:42:55
je praat dus voor een ander over Kallon.
Sander is misschien goed in de begeleiding maar de speler Kallon moet het doen.
Maar nogmaals we zullen het zien als Smit weggaat en hoe en met wie we verder gaan.
Zulke posts moet je factchecken. Hier een aantal posts uit het Kallon topic. Ik heb voor het gemak de eerste 5 paginas bekeken. Ik kan niet anders dan de claim van Sunderland bestempelen als ONJUIST
Citaat van: Galdiano op augustus 14, 2017, 19:39:53
Welkom! Prima versterking! |:)
Citaat van: richard op augustus 16, 2017, 13:22:20
Vandaag met afwerken op de goal en zijn snelheid zeer aanwezig, aan de bal nog niet echt gezien!!
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2017, 23:37:49
Positief verrast door hem. Had een beetje het beeld van een 'domme' harddraver, maar blijkt gewoon een prima techniek te hebben. En daarnaast inderdaad snel. Kan een prima speler voor ons worden.
Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2017, 12:55:34
Genoten gister van deze speler!.. Weet waar ie mee bezig is en kan mannetje voorbij komen!..
Citaat van: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 12:45:35
Nee, dat kan natuurlijk niet. Als hij basis staat zal hij zijn momenten moeten pakken. Maar inderdaad erg positief verrast door deze jongen met zijn behendigheid en snelheid. Basisspeler! Laat Mathieu eerst nog maar even wat wennen, Kallon heeft al op hoger niveau meegetraind (FC Utrecht), en is dus qua fitheid ook veel verder.
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2017, 13:45:37
Ja, mooi man dat er weer eentje rondloopt die een achterhoede van je tegenstander helemaal gek kan maken.
Ik vergelijk hem nu al wat met onze kleine held uit het verleden Mark "Bouma", alleen speelde die op het middenveld.
Beleven we volgens mij nog veel plezier aan, als hij niet met de winterstop al weer wordt weggekocht.
Het zou mooi zijn als ze hem weten te verkopen: voorbeeld voor talent dat je hier een kans krijgt en dat je hier een stap kan maken. Daarnaast kunnen we dan een spits halen die ook kan voetballen ipv voornamelijk alleen maar afwerken.
Citaat van: kapseltje op juli 13, 2024, 11:00:42
Het zou mooi zijn als ze hem weten te verkopen: voorbeeld voor talent dat je hier een kans krijgt en dat je hier een stap kan maken. Daarnaast kunnen we dan een spits halen die ook kan voetballen ipv voornamelijk alleen maar afwerken.
helemaal eens . Het is heel knap dat je in zo,n waardeloos seizoen zo vaak scoort. Tis ook zo dat hij het team absoluut niet beter liet voetballen.
Het kan nu wel eens snel gaan....
Zou ook wel mooi zijn als we op de korte termijn nog wat spelers verkopen zodat we zelf ook nog wat kunnen doen voor de competitie start.
Kan Heracles Smit betalen?
Citaat van: Bens op juli 24, 2024, 10:22:47
Kan Heracles Smit betalen?
Wat ik begreep zit vraag en bod niet heel ver uit elkaar.. En ze hebben Hansson voor bijna 2 miljoen verkocht.
Ben benieuwd.
Zou het duurste transfer voor Cambuur worden?
En liggen de lijstjes klaar wat betreft een nieuwe spits?
Citaat van: Specuveter op juli 24, 2024, 10:57:51
Ben benieuwd.
Zou het duurste transfer voor Cambuur worden?
En liggen de lijstjes klaar wat betreft een nieuwe spits?
Tuurlijk wel, interesse sluimert al heeeelll lang
Citaat van: EdsjeSCC op juli 24, 2024, 11:04:04
Tuurlijk wel, interesse sluimert al heeeelll lang
Natuurlijk.
Maar mischien komt aankomende tijd wel een spits vrij die nu nog vastligt.
Eerst maar eens zien het gaat om een bedrag rond 1 miljoen?.
We hewwe op dit moment de status van een marginaal kkd clubje. Geloof er niks van dat we die 1M gaan aantikken. Gokje: 650k.
Zou hem voor 650k ook gewoon verkopen desnoods met doorverkoop percentage. We moeten ook verder.
Citaat van: Bernardo op juli 24, 2024, 13:45:49
Zou hem voor 650k ook gewoon verkopen desnoods met doorverkoop percentage. We moeten ook verder.
veel te weinig 650k je moet ook weer een nieuwe spits kopen h? :y
En Milan zal zeker niet de duurste zijn met het salaris wat hij heeft.
Citaat van: Bernardo op juli 24, 2024, 13:45:49
Zou hem voor 650k ook gewoon verkopen desnoods met doorverkoop percentage. We moeten ook verder.
maar goed dat jij de onderhandelingen niet doet. Heracles en Fortuna kunnen dat gewoon betalen 1.2
Citaat van: sunderland op juli 24, 2024, 14:50:35
maar goed dat jij de onderhandelingen niet doet. Heracles en Fortuna kunnen dat gewoon betalen 1.2
Ja, maar de vraag is of ze dat willen betalen voor een speler die pas ??n seizoen basis heeft gestaan bij Cambuur. Persoonlijk zou ik vanaf 8 ton al tevreden zijn. Aan de andere kant heeft hij nog een lang contract dus is er ook geen nood om hem voor een laag bedrag weg te doen.
Citaat van: janou op juli 24, 2024, 14:59:07
Ja, maar de vraag is of ze dat willen betalen voor een speler die pas ??n seizoen basis heeft gestaan bij Cambuur. Persoonlijk zou ik vanaf 8 ton al tevreden zijn. Aan de andere kant heeft hij nog een lang contract dus is er ook geen nood om hem voor een laag bedrag weg te doen.
begrijp mij goed. Dat zou ik ook nooit betalen voor hem maar zijn statistieken zijn geweldig. Als je kijkt waar hij loopt in het veld ( en dan kunnen ze allemaal zien) is dat heel goed met zijn leeftijd en goals.
Gewoon houden, wordt alleen maar duurder, heeft nog 3 jaar contract. Tenzij er goed wordt betaald.
Citaat van: PePe op juli 24, 2024, 22:13:50
Gewoon houden, wordt alleen maar duurder, heeft nog 3 jaar contract. Tenzij er goed wordt betaald.
Dat weet je nooit he...hangt er natuurlijk vanaf hoe productief hij in het nieuwe seizoen is.
Als je denkt deze jongen is niet goed genoeg voor de ere, dan is 6 7 ton een prima prijs. Kan hij dat wel zou ik m nog even houden en hopen dat zn marktwaarde oploopt.
Maar zeker is het nooit,blijft giswerk.
Hoedemakers hadden we op de top moeten verkopen... Was dit afgelopen seizoen Milan zijn top?
Of komt er nog 1.....we wachten het maar af.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2024, 01:01:32
Dat weet je nooit he...hangt er natuurlijk vanaf hoe productief hij in het nieuwe seizoen is.
Als je denkt deze jongen is niet goed genoeg voor de ere, dan is 6 7 ton een prima prijs. Kan hij dat wel zou ik m nog even houden en hopen dat zn marktwaarde oploopt.
Maar zeker is het nooit,blijft giswerk.
Hoedemakers hadden we op de top moeten verkopen... Was dit afgelopen seizoen Milan zijn top?
Of komt er nog 1.....we wachten het maar af.
Bij Milan blijft iedereen zich afvragen of hij goed genoeg is. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Deze vraagtekens had je niet bij Van der Streek. Dus het blijft een gok om hem te houden. Ik zeg strikje erom en snel verkopen voor een goed bod.
Citaat van: beam op juli 25, 2024, 08:34:49
Bij Milan blijft iedereen zich afvragen of hij goed genoeg is. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. Deze vraagtekens had je niet bij Van der Streek. Dus het blijft een gok om hem te houden. Ik zeg strikje erom en snel verkopen voor een goed bod.
Dat heeft in mijn ogen meer te maken in de combi tussen het type spits dat hij is en het voetbal dat wij graag zien. Wil je Smit echt op de beste manier benutten en in hem waarde creeren dan moet je een ander spel gaan spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Citaat van: papier op juli 25, 2024, 08:49:53
Dat heeft in mijn ogen meer te maken in de combi tussen het type spits dat hij is en het voetbal dat wij graag zien. Wil je Smit echt op de beste manier benutten en in hem waarde creeren dan moet je een ander spel gaan spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
De vraag is natuurlijk wat is een goed bod? Daarbij moeten volgens mij met verschillende factoren rekening gehouden worden. O.a. leeftijd, zijn positie, of hij international is, welk niveau hij speelt (KKD, ere, halve finale beker, oranje 021 bijv.), hoe lang zijn contract nog loopt, welke clubs ge?nteresseerd zijn. Aan hoe meer factoren hij voldoet hoe hoger de prijs. Ik weet niet of hij een minimale afkoopsom in zijn contract heeft staan want dan is de club die dat biedt koopman. Maar je hebt ook niets aan een speler die graag weg wil (kijk naar Hoedemakers) en die aan zijn contract gehouden wordt en geen deuk meer in een pakje boter voetbalt. Marktwaarde is 7,5 ton (volgens transfermarkt). Dus een bedrag van 1 miljoen zou ik minimaal op zijn plaats vinden.
Nou eerst maar eens kijken hoe concreet het is.
Citaat van: Specuveter op juli 25, 2024, 09:08:48
Nou eerst maar eens kijken hoe concreet het is.
Lambooij is er druk mee er is stevige binnen ?n buitenlandse interesse :thumbsup
Citaat van: Voorstopper op juli 25, 2024, 08:56:01
De vraag is natuurlijk wat is een goed bod? Daarbij moeten volgens mij met verschillende factoren rekening gehouden worden. O.a. leeftijd, zijn positie, of hij international is, welk niveau hij speelt (KKD, ere, halve finale beker, oranje 021 bijv.), hoe lang zijn contract nog loopt, welke clubs ge?nteresseerd zijn. Aan hoe meer factoren hij voldoet hoe hoger de prijs. Ik weet niet of hij een minimale afkoopsom in zijn contract heeft staan want dan is de club die dat biedt koopman. Maar je hebt ook niets aan een speler die graag weg wil (kijk naar Hoedemakers) en die aan zijn contract gehouden wordt en geen deuk meer in een pakje boter voetbalt. Marktwaarde is 7,5 ton (volgens transfermarkt). Dus een bedrag van 1 miljoen zou ik minimaal op zijn plaats vinden.
Smit kan wel groeien denk ik, en dus op termijn een hogere prijs vertegenwoordigen. Maar de vraag is in mijn ogen dus ook, willen wij als club wel die investering doen? Omdat dit in mijn ogen dus betekent dat we hem A op moeten stellen en dus B een ander type spel moeten spelen dan wij willen. Dat in combinatie met wat jij zegt, dat Smit wel openstaat voor een stap. Zijn denk ik 2 goede argumenten om hem tegen een fatsoenlijk bod, met doorverkooppercentage, te laten gaan.
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2024, 09:19:51
Lambooij is er druk mee er is stevige binnen ?n buitenlandse interesse :thumbsup
Die interesse is nog steeds niet concreet. Zo druk zijn ze er nog niet mee. :koffie
Citaat van: michello op juli 25, 2024, 09:23:52
Die interesse is nog steeds niet concreet. Zo druk zijn ze er nog niet mee. :koffie
in buitenland betalen ze meer denk ik!
Citaat van: michello op juli 25, 2024, 09:23:52
Die interesse is nog steeds niet concreet. Zo druk zijn ze er nog niet mee. :koffie
Dat is wat anders dan Lambooij gister tegen iemand(journalist) zei... Wie heeft bij het juiste eind? 8P
Citaat van: sunderland op juli 24, 2024, 16:33:51
begrijp mij goed. Dat zou ik ook nooit betalen voor hem maar zijn statistieken zijn geweldig. Als je kijkt waar hij loopt in het veld ( en dan kunnen ze allemaal zien) is dat heel goed met zijn leeftijd en goals.
Eens. En wellicht wordt het voetballende gedeelte ook wel beter in een beter voetballend elftal natuurlijk.
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2024, 09:47:04
Dat is wat anders dan Lambooij gister tegen iemand(journalist) zei... Wie heeft bij het juiste eind? 8P
Ik was gister in Epe en daar waren ze wat terughoudender wat de interesse betreft, maar het kan zo weer anders zijn natuurlijk.
Citaat van: michello op juli 25, 2024, 10:05:06
Ik was gister in Epe en daar waren ze wat terughoudender wat de interesse betreft, maar het kan zo weer anders zijn natuurlijk.
Ach ja we gaan het wel zien.. :thumbsup
Lambooij snapt het spel. |:) Er is veel interesse. :y
Jeroen Theunis
@jtheunis10
NAC vindt aanvaller Milan Smit van Cambuur een interessante speler, maar hij is momenteel niet haalbaar.
Naar verluidt vragen de Friezen meer dan een miljoen euro, ook omdat zijn contract tot de zomer van 2026 doorloopt. De term 'recordtransfer' valt ook daar.
Dit is een journalist van het Brabants Dagblad/BN de Stem.
Goed zo Lambooij! niet voor een appel en een ei de deur uit laten gaan.
Wel mooie ontwikkeling voor een speler uit de jeugd ondanks een kut seizoen met een paar penalty's toch in een jaartje van 175 naar 750k marktwaarde |:)
Citaat van: fred op juli 25, 2024, 11:47:19
Wel mooie ontwikkeling voor een speler uit de jeugd ondanks een kut seizoen met een paar penalty's toch in een jaartje van 175 naar 750k marktwaarde |:)
Niet uit Cambuur jeugd hoor. Heeft tot z'n 18e bij Twente gezeten dacht ik. Desalniettemin goed gescout blijkbaar.
Citaat van: janou op juli 25, 2024, 11:51:13
Niet uit Cambuur jeugd hoor. Heeft tot z'n 18e bij Twente gezeten dacht ik. Desalniettemin goed gescout blijkbaar.
Hij is ooit bij de DKV jeugd begonnen, vandaar naar Twente gegaan
Citaat van: Voorstopper op juli 25, 2024, 12:00:45
Hij is ooit bij de DKV jeugd begonnen, vandaar naar Twente gegaan
daar zal ook wel een paar centjes heen gaan 8P
Misschien geen jeugd zoals een Jonker of Narty die echt alle elftallen doorlopen.
Maar wel een speler die bij ons de stap van O21 naar basis maakt en daar heb je uiteindelijk een opleiding/scouting voor.
Voor de opleidingsvergoeding is het mooi als een speler lang in de opleiding zat, maar verder maakt het toch niet veel uit.
Wij hebben er Milan uit de jeugd naar het eerste gebracht en die andere clubs zagen het niet in hem zitten.
Citaat van: Grijskijkert op juli 25, 2024, 11:35:14
Jeroen Theunis
@jtheunis10
NAC vindt aanvaller Milan Smit van Cambuur een interessante speler, maar hij is momenteel niet haalbaar.
Naar verluidt vragen de Friezen meer dan een miljoen euro, ook omdat zijn contract tot de zomer van 2026 doorloopt. De term 'recordtransfer' valt ook daar.
Dit is een journalist van het Brabants Dagblad/BN de Stem.
Waar gaan die miljoenen van Omgba dan heen?
Citaat van: Voorstopper op juli 25, 2024, 13:07:18
Waar gaan die miljoenen van Omgba dan heen?
Die krijgen ze in termijnen
Citaat van: Bankzitter op juli 25, 2024, 12:13:53
Misschien geen jeugd zoals een Jonker of Narty die echt alle elftallen doorlopen.
Maar wel een speler die bij ons de stap van O21 naar basis maakt en daar heb je uiteindelijk een opleiding/scouting voor.
Voor de opleidingsvergoeding is het mooi als een speler lang in de opleiding zat, maar verder maakt het toch niet veel uit.
Wij hebben er Milan uit de jeugd naar het eerste gebracht en die andere clubs zagen het niet in hem zitten.
Precies. Iedereen die vanuit 'de jeugd (dus tot en met -21)' de stap naar het eerste maakt is in mijn ogen een voormalig jeudspeler. Of je nu in 1 of alle vertegenwoordigende elftallen hebt gezeten.
Af en toe lees je hier wel echt onnozele opmerkingen over Smit dat hij de penalty?s mocht nemen en daardoor zoveel kon scoren. Dat is wel erg kortzichtig als je bedenkt dat hij vanaf links opgesteld werd terwijl dat zijn positie niet is. Gelukkig dat de belangstellende clubs dat anders zien.
Citaat van: LWD vak 7 op juli 25, 2024, 14:16:57
Af en toe lees je hier wel echt onnozele opmerkingen over Smit dat hij de penalty?s mocht nemen en daardoor zoveel kon scoren. Dat is wel erg kortzichtig als je bedenkt dat hij vanaf links opgesteld werd terwijl dat zijn positie niet is. Gelukkig dat de belangstellende clubs dat anders zien.
En naast het feit dat hij veelal vanaf links kwam ipv vanuit de punt heeft hij meer velddoelpunten gescoord dan penalty's. Kennelijk denken sommigen nog makkelijker te kunnen scoren dan Smit.
Eerst houden, veel laten scoren in augustus, dan komt het gewenste bedrag echt wel op tafel. Maar ja Cambuur wil ook nog in dit window her investeren. Ik zeg de poot stijf houden.
Voor clubs als Heracles,NAC of Fortuna is het veel geld maar voor buitenlandse clubs is het niks rond de miljoen.
Smit kopen, dan krijg je van der Water er gratis bij. (Idee ?)
Citaat van: PePe op juli 25, 2024, 22:55:02
Smit kopen, dan krijg je van der Water er gratis bij. (Idee ?)
Jah... een idee .... maar wel een heel dom idee
Inderdaad, want als Vd Water zich bijelkaar schraapt en er voor 100 % gaat inzetten, heb je wel een speler van de buitencategorie en kan eventueel meer opleveren dan wat hij heeft gekost. De club kan altijd nog het contract bij wederzijds goedvinden ontbinden.
Volgens LC op X is het een kwestie van tijd dat Smit Cambuur gaat verlengen..
Citaat van: DeBruyne op juli 26, 2024, 21:01:01
Volgens LC op X is het een kwestie van tijd dat Smit Cambuur gaat verlengen..
VERTREK MILAN SMIT BIJ SC CAMBUUR LIJKT EEN KWESTIE VAN TIJD, INTERESSE THOMAS VAN DEN BELT IS 'BROODJEAAPVERHAAL'Jonathan Ploeg ? Vandaag, 20:47 ? Sport
Het lijkt slechts een kwestie van tijd tot de gewilde Milan Smit bij SC Cambuur vertrekt. En wat is er nou eigenlijk waar van de berichten over de interesse in Thomas van den Belt?
?Een broodjeaapverhaal?, zegt Lars Lambooij langs de zijlijn van amateurclub SC Wissel in Epe, waar SC Cambuur op dat moment een oefenwedstrijd van drie keer drie kwartier afwerkt tegen FC Den Bosch. ?Er klopt helemaal niets van. We hebben nooit met hem gesproken, hij is nooit in beeld geweest en we weten ook dat het geen optie is. Als je van PEC Zwolle naar Feyenoord gaat, ga je niet naar Cambuur. Dan ga je naar een FC Utrecht, een middenmoter in de eredivisie of naar het buitenland. Niet de KKD.?
Clubs lopen warm voor Milan SmitAl weken gonst het van de geruchten dat Van den Belt, de zoon van financieel directeur Gerald van den Belt, in beeld is om dit seizoen het middenveld van Cambuur te versterken. Donderdag brachten diverse media het bericht dat de Leeuwarder club Feyenoord een voorstel zou hebben gedaan. Daar blijkt volgens een enigszins geprikkelde en verbaasde Lambooij dus niets van waar. ?Media namen dat bericht blindelings van elkaar over, maar ze zouden er goed aan doen het eerst eens te checken.?
En dan de situatie rondom Milan Smit. Het is inmiddels geen geheim meer dat clubs naar zijn diensten hengelen. Het lijkt dan ook slechts een kwestie van tijd totdat hij Cambuur verlaat. ?Het gaat om clubs uit onder meer de eredivisie, de Serie A, Serie B, de Engelse Championship, de Belgische Pro League en ook uit Spanje?, laat zijn zaakwaarnemer Harold Eijkelkamp weten. ?Udinese, Bologna, Cercle Brugge, Antwerp. Je kunt het zo gek niet bedenken, hoor. Ook Juventus B, waar hij dan met het eerste kan meetrainen.?
Vooral de grote interesse uit Itali? is opvallend te noemen. ?Die clubs zijn gecharmeerd van zijn stijl van spelen. Het is een mooie, stilistische speler om te zien?, legt Eijkelkamp uit. Dichter bij huis zijn Willem II en Heracles Almelo serieus in de markt voor de spits die afgelopen seizoen goed was voor negentien doelpunten. Zelf zegt Smit dat het hem wel mooi had geleken zijn carri?re bij FC Twente voort te zetten, maar die club heeft het vizier gericht op een andere spits. ?Ik weet nu nog niet wat het gaat worden.?
?Er is inderdaad veel interesse in Milan, maar er is vooralsnog geen concreet bod op tafel gekomen?, verduidelijkt Lambooij. Cambuur wenst voor Smit een recordbedrag van ruim een miljoen euro ontvangen, meer dan de naar verluidt zeven ton die de club in 2023 van Middlesbrough kreeg voor Alex Bangura. De reden is duidelijk: ?Milan staat garant voor zo?n twintig doelpunten en daar krijg je niet zomaar een vergelijkbaar iemand voor terug. Hij heeft bovendien een doorlopend contract en wordt alleen maar beter.?
?Dani?l wil graag een stapje hogerop?
Waar Smit en zijn zaakwaarnemer aansturen op een transfer, en de club welwillend is om bij het juiste bedrag mee te werken, zegt Lambooij niet bepaald haast te hebben. Ondertussen is hij wel degelijk op zoek naar een vervanger, al wil hij niet op namen ingaan. ?We hebben concreet ge?nformeerd naar een spits, met een jong profiel, maar daarvoor geldt hetzelfde als bij Milan: er moet wat tegenover staan. Daarnaast hebben we met Michael de Leeuw al een spits gehaald, die laat zich in de voorbereiding goed zien.?
Cambuur heeft ook wat lijntjes uitgelegd naar diverse vleugelaanvallers, voor het geval Silvester van der Water alsnog vertrekt. Een wens die de speler zelf nog altijd koestert. Dat geldt overigens ook voor zijn teamgenoot Dani?l van Kaam, laat Lambooij weten. ?Dani?l wil graag een stapje hogerop, maar dat moet zich dan wel aandienen. Hij heeft nog een contract voor een jaar, dus dan moet er wel wat voor hem worden betaald. Komt die stap er niet van, dan hebben we aan hem gewoon een goede speler.?Lambooij zegt overigens tevreden te zijn over wat hij tot nu toe tijdens de voorbereiding heeft gezien, al zal hij dat toch beduidend minder zijn met de uitslag van de wedstrijd tegen FC Den Bosch. Nadat Cambuur, dat het moet doen zonder Henk de Jong, Milan Smit (beiden ziek) en Nicky Souren (fysieke klachten), door doelpunten van Remco Balk, Van der Water en een eigen doelpunt van Den Bosch op een redelijk comfortabele 3-1 voorsprong is gekomen, wint Den Bosch na het gebruikelijke wisselfestijn alsnog: 3-4.
Tja, hij kan moeilijk zeggen dat we graag van vdWater en vKaam af willen, want dan krijg je er niks voor.
Maar bij het eerste bod zijn ze weg.
Dus Milan gaat weg ik hoop volgende week dan kunnen we gaan schakelen naar een nieuwe spits.
Komt er op neer eerst moeten er spelers vertrekken voordat er nieuwe spelers komen.
kortom, eigenlijk heb je nog een kut selectie die veel goals tegenkrijgen, waar er een paar met hun hoofd ergens anders zijn, en spelers die amper 3e divisie aan kunnen.
Die interesse vanuit Serie A, Serie B en Championship is echt wel top hoor. Die kijken niet na een miljoentje meer of minder. Kijk naar Thijs Dalinga.
Citaat van: Trainert! op juli 26, 2024, 23:01:58
kortom, eigenlijk heb je nog een kut selectie die veel goals tegenkrijgen, waar er een paar met hun hoofd ergens anders zijn, en spelers die amper 3e divisie aan kunnen.
kun jij zelf aangeven wanneer je hier iets positiefs hebt gemeld?
Heracles gaat het niet worden.
Mooie verhalen allemaal maar die clubs zullen toch ook wel goed kijken
serie a enz allemaal veel te hoog niveau voor hem,is voor ons mooi als
een club dat zou doen maar ik betwijfel het zeer.Voetballend vond ik
em niet sterk afgelopen seizoen komt amper een man voor bij en miste
hele grote kansen.ok hij is nog jong en in totaal 24 goals is knap maar
clubs kijken ook verder denk ik.in de ere divisie zal ie ook hoog uit ergens
2e spits worden dus welke club zal er dan tussen de 7 tot en een miljoen betalen??
Citaat van: denistel op juli 29, 2024, 17:58:04
Mooie verhalen allemaal maar die clubs zullen toch ook wel goed kijken
serie a enz allemaal veel te hoog niveau voor hem,is voor ons mooi als
een club dat zou doen maar ik betwijfel het zeer.Voetballend vond ik
em niet sterk afgelopen seizoen komt amper een man voor bij en miste
hele grote kansen.ok hij is nog jong en in totaal 24 goals is knap maar
clubs kijken ook verder denk ik.in de ere divisie zal ie ook hoog uit ergens
2e spits worden dus welke club zal er dan tussen de 7 tot en een miljoen betalen??
Inderdaad goed verhaal ook... :zucht
Citaat van: Grijskijkert op juli 29, 2024, 18:04:50
Inderdaad goed verhaal ook... :zucht
vertel wat er niet klopt dan
Citaat van: denistel op juli 29, 2024, 18:20:55
vertel wat er niet klopt dan
Er zijn clubs die deze gok echt wel aandurven. Voor clubs in Championship is 1 miljoen gewoon wisselgeld. Hij werkt hard en neusje voor de goal. Ik zie hem daar echt met goede begeleiding wel slagen als pure spits.
Als die mee moet voetballen dan komt hij tekort.
Citaat van: denistel op juli 29, 2024, 18:20:55
vertel wat er niet klopt dan
Veel, bij Serie A elftal mee trainen en in het B team voetballen en dan kan hij het niveau van de Serie A niet aan 8P, als het erom gaat bij A trainen en B spelen. Als linksbuiten spelen wat hij niet is, is het eerlijk om hem daar op de beoordelen? Of hem in zijn eerste seizoen beoordelen in een slecht draaiend elftal en veelal niet op zijn eigen positie spelen maar toch 24 keer scoren. En clubs kijken naar wat hij wel kan(en wat te verbeteren is), en de statistieken liegen niet! En er word een miljoen+ voor zulke jongens met die statistieken betaald.
NEC zou een mooie stap voor hem zijn. Die maakten zelf bekend afgelopen week dat ze nog op zoek zijn naar een spits
Rond de 7 ton met doorverkooppercentage is ook prima.
Daarbij een miljoen lijkt veel maar de transferbedragen zijn momenteel ook gewoon belachelijk hoog. Als vraagprijs is het niet heel gek in de huidige markt.
Martijn Kaars.
800.000 plus doorverkoop...........
Citaat van: anderszchristian op juli 29, 2024, 19:16:32
NEC zou een mooie stap voor hem zijn. Die maakten zelf bekend afgelopen week dat ze nog op zoek zijn naar een spits
en die zullen bij hem uitkomen terwijl Sam Lammers had afgezegd..
Citaat van: Grijskijkert op juli 29, 2024, 18:34:30
Veel, bij Serie A elftal mee trainen en in het B team voetballen en dan kan hij het niveau van de Serie A niet aan 8P, als het erom gaat bij A trainen en B spelen. Als linksbuiten spelen wat hij niet is, is het eerlijk om hem daar op de beoordelen? Of hem in zijn eerste seizoen beoordelen in een slecht draaiend elftal en veelal niet op zijn eigen positie spelen maar toch 24 keer scoren. En clubs kijken naar wat hij wel kan(en wat te verbeteren is), en de statistieken liegen niet! En er word een miljoen+ voor zulke jongens met die statistieken betaald.
klopt dan toch dat ie het serie a niveau niet aan kan? een b elftal is leuk maar dan moet
ie beter zijn dan die spelers die daar spelen dat vraag ik me ook af dus.Linksbuiten of spits
zijn voetballende kwaliteiten zijn helaas niet goed genoeg maar das mijn mening,Ik weet wel
dat die bedragen betaald worden we gaan het zien. wens em zo wie het beste bij ons of elders
Citaat van: Galdiano op juli 29, 2024, 18:32:27
Er zijn clubs die deze gok echt wel aandurven. Voor clubs in Championship is 1 miljoen gewoon wisselgeld. Hij werkt hard en neusje voor de goal. Ik zie hem daar echt met goede begeleiding wel slagen als pure spits.
Als die mee moet voetballen dan komt hij tekort.
ik weet wel dat ze dat betalen.we gaan het zien hopen dat de club een klapper kan maken
Citaat van: denistel op juli 29, 2024, 22:20:51
klopt dan toch dat ie het serie a niveau niet aan kan? een b elftal is leuk maar dan moet
ie beter zijn dan die spelers die daar spelen dat vraag ik me ook af dus.Linksbuiten of spits
zijn voetballende kwaliteiten zijn helaas niet goed genoeg maar das mijn mening,Ik weet wel
dat die bedragen betaald worden we gaan het zien. wens em zo wie het beste bij ons of elders
Daar ging het in het hele verhaal niet om. En voor de rest...laat ook maar ik weet wie het zegt!
Citaat van: Grijskijkert op juli 30, 2024, 08:11:36
Daar ging het in het hele verhaal niet om. En voor de rest...laat ook maar ik weet wie het zegt!
Ik vind je bijdragen met nieuwtjes hartstikke leuk hoor, maar waarom moet het nou bijna altijd zo?
"Beter dat jij het zegt dan iemand met z'n volle verstand..." "ik weet wie het zegt" etc. Etc.
Citaat van: EdsjeSCC op juli 30, 2024, 09:27:13
Ik vind je bijdragen met nieuwtjes hartstikke leuk hoor, maar waarom moet het nou bijna altijd zo?
"Beter dat jij het zegt dan iemand met z'n volle verstand..." "ik weet wie het zegt" etc. Etc.
Ik weet ook wie het zegt en moet het vooral met korrel zout nemen. En vooral als er niet wordt begrepen waar het omgaat. En het dik gedrukte, is meestal voor iemand die ook geen aardige woorden richting mij of de club bezigt :thumbsup
Citaat van: EdsjeSCC op juli 30, 2024, 09:27:13
Ik vind je bijdragen met nieuwtjes hartstikke leuk hoor, maar waarom moet het nou bijna altijd zo?
"Beter dat jij het zegt dan iemand met z'n volle verstand..." "ik weet wie het zegt" etc. Etc.
Eens met jou, (echte) nieuwtjes zijn leuk, maar grijskijkert wil hier de laatste tijd wel heel erg negatief ?scoren?.
Iedereen is hier gelijk. Een slogan van onze club immers. |:)
Citaat van: Zuid1991 op juli 30, 2024, 11:09:51
Eens met jou, (echte) nieuwtjes zijn leuk, maar grijskijkert wil hier de laatste tijd wel heel erg negatief ?scoren?.
Iedereen is hier gelijk. Een slogan van onze club immers. |:)
Omdat ik tegen mensen in ga die dingen zeggen die aantoonbaar niet kloppen en dan hun zin willen krijgen en mij dan belachelijk proberen te maken of in dit geval liever over mij praten dan tegen me...
Citaat van: Grijskijkert op juli 30, 2024, 11:28:02
Omdat ik tegen mensen in ga die dingen zeggen die aantoonbaar niet kloppen en dan hun zin willen krijgen en mij dan belachelijk proberen te maken of in dit geval liever over mij praten dan tegen me...
Een gevalletje callimero ?
Citaat van: Vlampiep op juli 30, 2024, 12:14:18
Een gevalletje callimero ?
Tuurlijk joh, goede bijdrage ook... Wie is de volgende? Poetser? :_schater :_schater
Begint echt een Grijskijker online forum te worden :_schater
Gaan we weer... :O :zucht
*pakt de popcorn*
Is er nog nieuws over Milan? Traint hij weer mee?
Citaat van: Bankzitter op juli 30, 2024, 17:21:37
Is er nog nieuws over Milan? Traint hij weer mee?
:y
Citaat van: EdsjeSCC op juli 30, 2024, 09:27:13
Ik vind je bijdragen met nieuwtjes hartstikke leuk hoor, maar waarom moet het nou bijna altijd zo?
"Beter dat jij het zegt dan iemand met z'n volle verstand..." "ik weet wie het zegt" etc. Etc.
ja ik geef gewoon mijn mening toch als die verschilt van een ander prima maar
een beetje normaal doen is niks mis mee.zijn al te veel lui afgehaakt om die
reden.
Die gaat niet weg.. let maar op
Citaat van: upweer op juli 30, 2024, 18:24:21
Die gaat niet weg.. let maar op
voorlopig zit ie nog bij ons dat is de realiteit
Ik denk ook dat hij gewoon blijft. Misschien pakt het nu wel goed uit. Ik hoop op een Jacobs scenario. Henk heeft toch het vermogen om spelers vertrouwen te geven en boven hun kunnen te laten presteren. Nog ??n zo?n seizoen en we kunnen misschien wel 1.5 miljoen beuren.
Citaat van: michello op juli 30, 2024, 19:22:33
Ik denk ook dat hij gewoon blijft. Misschien pakt het nu wel goed uit. Ik hoop op een Jacobs scenario. Henk heeft toch het vermogen om spelers vertrouwen te geven en boven hun kunnen te laten presteren. Nog ??n zo?n seizoen en we kunnen misschien wel 1.5 miljoen beuren.
dan weet ie dat ie 1e spits is dat moet je elders maar afwachten al zal ie een mooie
kans niet laten liggen.maar wat je zegt komend seizoen weer 20 plus kan voor beide
partijen nog beter zijn.
Citaat van: denistel op juli 30, 2024, 21:31:11
dan weet ie dat ie 1e spits is dat moet je elders maar afwachten al zal ie een mooie
kans niet laten liggen.maar wat je zegt komend seizoen weer 20 plus kan voor beide
partijen nog beter zijn.
alles wat hier word gezegd, ik moet het allemaal nog maar zien. Als hij wel als spits fungeerde was het meestal niet best op Vitesse na.
Als Smit echt zo goed was als hier wordt beweerd door de 'kenners' dan was hij al lang verkocht. Wat Nistel en Keijzer al terecht aangaven is er ook bij de grotere clubs twijfel of de kwaliteiten wel enigszins verenigbaar zijn met het bedrag wat Cambuur wil hebben. Hij kan prima afronden maar als hij niet scoort heb je er ook niet zoveel
aan.
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2024, 09:44:55
Hij kan prima afronden maar als hij niet scoort heb je er ook niet zoveel
aan.
Poelie dat heb je vaak met spelers (spitsen)die niet scoren?
Is van zaakwaarnemer gewisseld, transfer opkomst?
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 17:23:10
Is van zaakwaarnemer gewisseld, transfer opkomst?
Of teleurgesteld dat de zaakwaarnemer te passief of met de verkeerde clubs komt.
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2024, 09:44:55
Als Smit echt zo goed was als hier wordt beweerd door de 'kenners' dan was hij al lang verkocht. Wat Nistel en Keijzer al terecht aangaven is er ook bij de grotere clubs twijfel of de kwaliteiten wel enigszins verenigbaar zijn met het bedrag wat Cambuur wil hebben. Hij kan prima afronden maar als hij niet scoort heb je er ook niet zoveel
aan.
Hij is niet zo goed als men beweerd. Maar hij is ook niet zo slecht als men beweerd.
vandaag weer gezien nou sorry maar daar betalen ze geen miljoen voor
laatste bal ook raakt niks.
Die laatste ja.. als ie die eens goed raakt dan maakt de rest niet uit. Maarja.. :|
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 21:24:31
vandaag weer gezien nou sorry maar daar betalen ze geen miljoen voor
laatste bal ook raakt niks.
Wil gewoon blijven?
Smit gokt op een transfer door zich aan te sluiten bij managementbureau Muy Manero: "Beter voor mijn carri?re."
Andor Faber op X.
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2024, 08:36:58
Smit gokt op een transfer door zich aan te sluiten bij managementbureau Muy Manero: "Beter voor mijn carri?re."
Andor Faber op X.
Lijkt me goed voor alle partijen
Nieuwe middenvelder halen met diepgang. Competitie starten met De Leeuw in de spits en Smit laten invallen (want die is in zijn hoofd al weg).
En als smit verkocht is, een nieuwe spits. Dat zou het beste zijn.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 17:23:10
Is van zaakwaarnemer gewisseld, transfer opkomst?
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2024, 08:36:58
Smit gokt op een transfer door zich aan te sluiten bij managementbureau Muy Manero: "Beter voor mijn carri?re."
Andor Faber op X.
Roland H Derkx
@DrkxRh
Muy Manero nieuwe zaakwaarnemer Milan Smit, transfer opkomst?
Zei ik toch al.... :zweep
We gaan het zien een beperkte voetballer die nu van zaakwaarnemer is veranderd omdat die hem niet kon wegbrengen zegt genoeg. Gisteren heeft hij andermaal laten zien dat het geen topper is en dat Cambuur met 3 a 4 ton blij mag zijn.
Toch denk ik dat er genoeg clubs zijn die blij zijn met een spits als Milan.
Gisteren inderdaad niet veel gezien maar had wel een mooie loopactie en ook 2a 3 assists welke makkelijk een doelpunt had kunnen opleveren.
Negatief gedoe hier hoor, bah.
Mooi dat we een doelpuntenmaker hebben. Geweldige pass van vd Water en als een echte spits gelopen en aangenomen door Smit (die vervolgens op de paal schiet). Zo kunnen we het ook neerzetten, dat klinkt heel anders.
Zou voor alle partijen geweldig zijn als Milan verkocht wordt: voor zijn carri?re en voor ons als opleidingsclub en opstap richting vervolg carri?re.
Maar als het niet lukt, hebben we met Milan een zekerheidje vwb 20+ doelpunten. Koesteren, wat mij betreft. Een Cambuur speler, daar mankeert altijd wat aan, anders spelen ze niet bij ons.
Haagse Harry: te traag
Bruin: te traag en technisch niet compleet
DJ Derksen: buitenspel
Jurriana: snapt het niet
Hemmen: verkeerde instelling
Uldrikis: kan niet scoren
Barto: kan niet voetballen
Zien we een trend? Aanmoedigen, zolang ze willen vechten voor onze club wmb.
Citaat van: SCC op augustus 03, 2024, 11:03:08
Negatief gedoe hier hoor, bah.
Mooi dat we een doelpuntenmaker hebben. Geweldige pass van vd Water en als een echte spits gelopen en aangenomen door Smit (die vervolgens op de paal schiet). Zo kunnen we het ook neerzetten, dat klinkt heel anders.
Zou voor alle partijen geweldig zijn als Milan verkocht wordt: voor zijn carri?re en voor ons als opleidingsclub en opstap richting vervolg carri?re.
Maar als het niet lukt, hebben we met Milan een zekerheidje vwb 20+ doelpunten. Koesteren, wat mij betreft. Een Cambuur speler, daar mankeert altijd wat aan, anders spelen ze niet bij ons.
Haagse Harry: te traag
Bruin: te traag en technisch niet compleet
DJ Derksen: buitenspel
Jurriana: snapt het niet
Hemmen: verkeerde instelling
Uldrikis: kan niet scoren
Barto: kan niet voetballen
Zien we een trend? Aanmoedigen, zolang ze willen vechten voor onze club wmb.
_O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: Specuveter op augustus 03, 2024, 10:58:19
Toch denk ik dat er genoeg clubs zijn die blij zijn met een spits als Milan.
Gisteren inderdaad niet veel gezien maar had wel een mooie loopactie en ook 2a 3 assists welke makkelijk een doelpunt had kunnen opleveren.
Zo ist ook, en liep de longen uit zijn lijf voor het team :thumbsup
Citaat van: SCC op augustus 03, 2024, 11:03:08
Negatief gedoe hier hoor, bah.
Mooi dat we een doelpuntenmaker hebben. Geweldige pass van vd Water en als een echte spits gelopen en aangenomen door Smit (die vervolgens op de paal schiet). Zo kunnen we het ook neerzetten, dat klinkt heel anders.
Zou voor alle partijen geweldig zijn als Milan verkocht wordt: voor zijn carri?re en voor ons als opleidingsclub en opstap richting vervolg carri?re.
Maar als het niet lukt, hebben we met Milan een zekerheidje vwb 20+ doelpunten. Koesteren, wat mij betreft. Een Cambuur speler, daar mankeert altijd wat aan, anders spelen ze niet bij ons.
Haagse Harry: te traag
Bruin: te traag en technisch niet compleet
DJ Derksen: buitenspel
Jurriana: snapt het niet
Hemmen: verkeerde instelling
Uldrikis: kan niet scoren
Barto: kan niet voetballen
Zien we een trend? Aanmoedigen, zolang ze willen vechten voor onze club wmb.
helemaal eens hoor, wat de spelers betreft.
niemand is perfect en we mogen hier graag lui persoonlijk afbranden.
ps:
smit kan alleen een stilligende bal van een penalty-stip trappen.
:D
Eigenlijk is alleen M?hren geslaagd, maarja die maakte ook 65 goals in 2 seizoenen. Was wel wat langzaam trouwens :devil
waar konden /kunnen we van genieten vraag ik me af:
ik was wel gecharmeerd van harrie van der laan met als alternatief dijkhuizen.
ook mark de vries vond ik mooi om naar te kijken.
Citaat van: okkele op augustus 03, 2024, 12:17:31
waar konden /kunnen we van genieten vraag ik me af:
ik was wel gecharmeerd van harrie van der laan met als alternatief dijkhuizen.
ook mark de vries vond ik mooi om naar te kijken.
spitsenduo hennie meijer en Jack de gier
Citaat van: SCC op augustus 03, 2024, 11:03:08
Negatief gedoe hier hoor, bah.
Mooi dat we een doelpuntenmaker hebben. Geweldige pass van vd Water en als een echte spits gelopen en aangenomen door Smit (die vervolgens op de paal schiet). Zo kunnen we het ook neerzetten, dat klinkt heel anders.
Zou voor alle partijen geweldig zijn als Milan verkocht wordt: voor zijn carri?re en voor ons als opleidingsclub en opstap richting vervolg carri?re.
Maar als het niet lukt, hebben we met Milan een zekerheidje vwb 20+ doelpunten. Koesteren, wat mij betreft. Een Cambuur speler, daar mankeert altijd wat aan, anders spelen ze niet bij ons.
Haagse Harry: te traag
Bruin: te traag en technisch niet compleet
DJ Derksen: buitenspel
Jurriana: snapt het niet
Hemmen: verkeerde instelling
Uldrikis: kan niet scoren
Barto: kan niet voetballen
Zien we een trend? Aanmoedigen, zolang ze willen vechten voor onze club wmb.
Eens!
We zijn op spitsengebied gewoon te verwend geraakt met M?hren. Wat een topper was dat |:)
Laten we het forum maar gewoon opheffen _O_
Kritisch zijn mag niet want anders hadden ze niet bij cambuur gespeeld :rodekaart
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 03, 2024, 10:50:50
We gaan het zien een beperkte voetballer die nu van zaakwaarnemer is veranderd omdat die hem niet kon wegbrengen zegt genoeg. Gisteren heeft hij andermaal laten zien dat het geen topper is en dat Cambuur met 3 a 4 ton blij mag zijn.
De markt is veranderd? tegenwoordig is dat 6 of 7 ton geworden.
Kijk maar naar vOsch en vKaam, ook nog 5 ton voor gekregen.
Citaat van: denistel op augustus 02, 2024, 21:24:31
vandaag weer gezien nou sorry maar daar betalen ze geen miljoen voor
laatste bal ook raakt niks.
Mag heel erg blij zijn dat ie bij een club als Cambuur speelt. Voetballend heel erg matig.
Een beetje zoals Wout Weghorst. Ook een matige voetballer die blij mag zijn dat hij bij Heracles spe..... ow wacht.
Het gaat erom dat ze de drive hebben en als spits vooral die ballen er in rammen. Milan deed dat vorig seizoen, op welke manier dan ook. Daarvoor staat hij daar. En als hij dat dit seizoen weer zo doet, vangen we er een heel mooi bedrag voor. Ongeacht "of hij kan voetballen of niet".
Laten we die jongen vooral aanmoedigen om dat doel te bereiken. Daar heeft hij wat aan en wij niet minder.
Citaat van: papier op augustus 02, 2024, 17:43:41
Hij is niet zo goed als men beweerd. Maar hij is ook niet zo slecht als men beweerd.
Verschil is een tonnetje of 6
Citaat van: De Gast op augustus 02, 2024, 21:55:40
Die laatste ja.. als ie die eens goed raakt dan maakt de rest niet uit. Maarja.. :|
Een torgeile spits veegt die bal eerst tegen de touwen alvorens hij op de grond gaat liggen schreeuwen met kramp.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:31:45
Mag heel erg blij zijn dat ie bij een club als Cambuur speelt. Voetballend heel erg matig.
Ach, jij bent als voetbalanalist ook bijzonder matig maar mag hier nog gewoon meedoen zonder al teveel kritiek te krijgen.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2024, 17:31:45
Mag heel erg blij zijn dat ie bij een club als Cambuur speelt. Voetballend heel erg matig.
eens dat ziet dus iedereen maar dat mag je hier niet zeggen. Apparte is dat ie nog steeds niet weg is..,
Drie ton erbovenop!
Alweer een goal voor die prutser :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2024, 21:58:08
Alweer een goal voor die prutser :thumbsup
zo is het. Hij speelde zo slecht en scoort en daarna wel goed
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2024, 21:58:08
Alweer een goal voor die prutser :thumbsup
je moet zo denken het niveau is hier niet zo hoog op forum 8P
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2024, 22:16:19
je moet zo denken het niveau is hier niet zo hoog op forum 8P
Tsja, het is geen Muhren. Maar als hij elke week scoort/de winnende maakt, boeit het toch geen reet of hij wel of niet goed kan ballen?!
En dan ook nog met de assist van een "rotte appel". Fantastisch :thumbsup |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2024, 22:20:06
Tsja, het is geen Muhren. Maar als hij elke week scoort/de winnende maakt, boeit het toch geen reet of hij wel of niet goed kan ballen?!
En dan ook nog met de assist van een "rotte appel". Fantastisch :thumbsup |:)
haha geweldig kerel daar drinken we ??n op :proost
Hij wil wel ?rg graag weg zo te horen bij interview ESPN
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2024, 22:26:32
Hij wil wel ?rg graag weg zo te horen bij interview ESPN
Ja en ik ben het nu wel eens met Kraay, heeft het 1 jaar half laten zien en dan "ik ben wel klaar voor een volgende stap". Tsjah
Eddahchouri dan maar halen ;)
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2024, 22:26:32
Hij wil wel ?rg graag weg zo te horen bij interview ESPN
ik snap het wel het zou heel mooi zijn voor Smit maar ook voor Cambuur.
Voor alle partijen denk ik het beste als hij nu een mooie transfer kan maken. En dan halen wij een topper op 9 die ook mee kan voetballen.
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 09, 2024, 22:29:20
Eddahchouri dan maar halen ;)
Precies wat ik ook dacht, die moet haast wel op het lijstje staan. Ook echt een Henk de Jong spits: technisch heel goed onderlegd. Maakte een geweldige goal tegen Vitesse.
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2024, 22:26:32
Hij wil wel ?rg graag weg zo te horen bij interview ESPN
heel snel afscheid van nemen, en geld vangen.
Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2024, 08:01:26
heel snel afscheid van nemen, en geld vangen.
Interview wel gehoord?
Hij krijgt de vraag, welke te verwachten valt, beantwoord die vervolgens. Daarnaast blijft hij gewoon positief en netjes over Cambuur. Geeft ook aan de het absoluut geen ramp is wanneer hij bij Cambuur blijft.
Ik vraag me oprecht af, wat mensen verwachten wat we terug krijgen.
En betere voetballer gaat wel lukken, dat was bijv El Hilali al. Maar een speler die harder werkt en een betere doelpuntenmaker gaan wij niet vinden binnen ons budget.
Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2024, 08:01:26
heel snel afscheid van nemen, en geld vangen.
jongen wat heb jij een kut leven?.altijd negatief :_schater
Citaat van: SCC op augustus 10, 2024, 08:25:50
Interview wel gehoord?
Hij krijgt de vraag, welke te verwachten valt, beantwoord die vervolgens. Daarnaast blijft hij gewoon positief en netjes over Cambuur. Geeft ook aan de het absoluut geen ramp is wanneer hij bij Cambuur blijft.
Ik vraag me oprecht af, wat mensen verwachten wat we terug krijgen.
En betere voetballer gaat wel lukken, dat was bijv El Hilali al. Maar een speler die harder werkt en een betere doelpuntenmaker gaan wij niet vinden binnen ons budget.
klopt helemaal :thumbsup
Citaat van: SCC op augustus 10, 2024, 08:25:50
Interview wel gehoord?
Hij krijgt de vraag, welke te verwachten valt, beantwoord die vervolgens. Daarnaast blijft hij gewoon positief en netjes over Cambuur. Geeft ook aan de het absoluut geen ramp is wanneer hij bij Cambuur blijft.
Ik vraag me oprecht af, wat mensen verwachten wat we terug krijgen.
En betere voetballer gaat wel lukken, dat was bijv El Hilali al. Maar een speler die harder werkt en een betere doelpuntenmaker gaan wij niet vinden binnen ons budget.
Met het geld wat hij oplevert, kan je een prima spits halen en misschien wel 2...
Citaat van: SCC op augustus 10, 2024, 08:25:50
Interview wel gehoord?
Hij krijgt de vraag, welke te verwachten valt, beantwoord die vervolgens. Daarnaast blijft hij gewoon positief en netjes over Cambuur. Geeft ook aan de het absoluut geen ramp is wanneer hij bij Cambuur blijft.
Ik vraag me oprecht af, wat mensen verwachten wat we terug krijgen.
En betere voetballer gaat wel lukken, dat was bijv El Hilali al. Maar een speler die harder werkt en een betere doelpuntenmaker gaan wij niet vinden binnen ons budget.
Deels een hoor. Maar na 1 seizoen een paar doelpunten te hebben gemaakt, en nee niet alleen penals maar toch wel een stuk of wat, al zeggen dat je er klaar voor bent... tegenwoordig zijn spelers volgens henzelf wel heel snel klaar voor de volgende stap.
Als hij blijft prima. Gaat hij wel weg zou ik voor Eddahchouri gaan, niet alleen om die goede goal van gister. Maakte er vorig seizoen ook heel wat. Nog maar een jaar contract, zal niet heel veel verdienen bij Telstar.
Daarnaast zou ik niet nog een spits halen, maar eerder een creatieve 10. Met De Leeuw hebben we al een 2e spits
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 10, 2024, 09:28:58
Deels een hoor. Maar na 1 seizoen een paar doelpunten te hebben gemaakt, en nee niet alleen penals maar toch wel een stuk of wat, al zeggen dat je er klaar voor bent... tegenwoordig zijn spelers volgens henzelf wel heel snel klaar voor de volgende stap.
Als hij blijft prima. Gaat hij wel weg zou ik voor Eddahchouri gaan, niet alleen om die goede goal van gister. Maakte er vorig seizoen ook heel wat. Nog maar een jaar contract, zal niet heel veel verdienen bij Telstar.
Daarnaast zou ik niet nog een spits halen, maar eerder een creatieve 10. Met De Leeuw hebben we al een 2e spits
600K moest Groningen voor hem betalen... Ik zou Rottier(in de Leeuw rol) en Verheydt of Van Veen in de spits.
Als Smit en Bergsma vertrekken, dan een eerste spits een een creatieve middenvelder die evt. ook hangend op linksvoor kan.
En dan uit de leeftijdsklasse 25-29.
Niet weer eentje van 20 of eentje van 34.
Dan is de selectie prima in balans, alleen nog een beetje behelpen op de linksback met Poll/Marsman.
Haha Verheydt of Van Veen, twee spitsen die hier totaal niet in de speelwijze passen joh. Die zijn na 1x drukzetten al kapot.
Citaat van: papier op augustus 10, 2024, 09:35:14
Haha Verheydt of Van Veen, twee spitsen die hier totaal niet in de speelwijze passen joh. Die zijn na 1x drukzetten al kapot.
Heb je gister gezien hoe er druk werd gezet? Met de Leeuw en Smit, waar De Leeuw de meeste meters maakt, vandaar ook een durcelspeler Rottier achter zo'n spits, en van Veen kan echt wel hoog druk zetten(die schotse competitie is alleen maar rennen en vliegen, Verheydt is minder in het druk zetten, maar die moet je gebruiken waar hij het meest geschikt voor is.
Milan Smit is in mijn ogen wel toe aan een volgende stap. En in mijn ogen is de beste stap voor hem vaste basisspeler in de punt ipv op de buiten. En een ander verwachtingspatroon dan vorig seizoen. Die stap kan hij dus prima bij ons maken.
Besef ook dat wanneer iemand een bedrag met 6 nullen biedt wij eieren voor ons geld moeten kiezen. Hij heeft zeker potentie, kwaliteiten en er zit nog rek in. Maar tegelijkertijd zijn er vraagtekens en weten we eigenlijk ook wel dat een 'onzichtbare' spits niet een is die het beste past bij ons type spel.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2024, 09:42:02
Heb je gister gezien hoe er druk werd gezet? Met de Leeuw en Smit, waar De Leeuw de meeste meters maakt, vandaar ook een durcelspeler Rottier achter zo'n spits, en van Veen kan echt wel hoog druk zetten(die schotse competitie is alleen maar rennen en vliegen, Verheydt is minder in het druk zetten, maar die moet je gebruiken waar hij het meest geschikt voor is.
Van Veen is juist naar de bank gegaan bij Groningen omdat hij niet kon sleuren. Die zie ik de rol niet als Muhren invullen. Los daarvan, mochten we Smit verkopen dan graag dat geld investeren waar we zelf als club beter van worden. Niet doorsturen naar Van Veen/Verheydt die waarschijnlijk veel te hoge salarissen hebben.
Als Smit vertrekt hebben we een type Robertha nodig. Snel, doelgericht en technisch onderlegd. Een pure 9 hebben we niks aan in dit spel systeem.
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2024, 09:49:35
Als Smit vertrekt hebben we een type Robertha nodig. Snel, doelgericht en technisch onderlegd. Een pure 9 hebben we niks aan in dit spel systeem.
Druiff
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2024, 09:49:35
Als Smit vertrekt hebben we een type Robertha nodig. Snel, doelgericht en technisch onderlegd. Een pure 9 hebben we niks aan in dit spel systeem.
Dat was echt een fijne spits ja, althans die had zeker de potentie om eerste spits te worden bij ons. Goed om te weten dat we tegenwoordig dit soort spelers niet meer van de hand hoeven doen bij een bod als destijds. Toch mooie stappen gemaakt als club.
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2024, 09:55:30
Druiff
Heeft een knieblessure, geen idee wanneer hij weer fit is
Citaat van: justremco op augustus 10, 2024, 10:08:54
Heeft een knieblessure, geen idee wanneer hij weer fit is
word een spits die niemand verwacht. Misschien topscorer zweedse eerste div
Citaat van: papier op augustus 10, 2024, 09:45:59
Van Veen is juist naar de bank gegaan bij Groningen omdat hij niet kon sleuren. Die zie ik de rol niet als Muhren invullen. Los daarvan, mochten we Smit verkopen dan graag dat geld investeren waar we zelf als club beter van worden. Niet doorsturen naar Van Veen/Verheydt die waarschijnlijk veel te hoge salarissen hebben.
Ging naar de bank om het 2 spitsen systeem.. Maar ik opperde maar wat, we gaan het zien.
Smit moet eerst nog verkocht worden en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Voordat wij een nieuwe spits kunnen aantrekken.
Als Milan weggaat dan hoop ik zo snel mogelijk want dan kunnen we doorschakelen.
En dat geld ook voor Bergsma ;)
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2024, 11:37:10
Als Milan weggaat dan hoop ik zo snel mogelijk want dan kunnen we doorschakelen.
En dat geld ook voor Bergsma ;)
Wat ik mij nou afvraag, verdient het wat bij Stichting Open Deur?
:_schater :_schater :_schater
_O_
:proost
Lambooij heeft zijn scoutingslijstje en netwerk wel in orde. Calas en Pauwels had 'ie ook al in het vizier toen hij hier begon.
Als een transfer afketste, schakelde die ook dezelfde week al door naar de volgende.
Dus weinig zorgen dat hij niet al een vervanger klaar heeft staan.
Hoop alleen dat er ook spelers in de bloei van carri?re op zijn lijstje staan en niet alleen die aan het begin of eind staan.
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Poetser op augustus 10, 2024, 12:36:45
Wat ik mij nou afvraag, verdient het wat bij Stichting Open Deur?
haha geweldig :thumbsup
Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2024, 13:07:10
Lambooij heeft zijn scoutingslijstje en netwerk wel in orde. Calas en Pauwels had 'ie ook al in het vizier toen hij hier begon.
Als een transfer afketste, schakelde die ook dezelfde week al door naar de volgende.
Dus weinig zorgen dat hij niet al een vervanger klaar heeft staan.
Hoop alleen dat er ook spelers in de bloei van carri?re op zijn lijstje staan en niet alleen die aan het begin of eind staan.
Zakaria Eddahchouri Perfecte profielschets. 1.2 miljoen beuren. 500K neerleggen.
Citaat van: michello op augustus 10, 2024, 14:25:46
Zakaria Eddahchouri Perfecte profielschets. 1.2 miljoen beuren. 500K neerleggen.
1,2 mio? Wake up kerel?
Daarnaast zijn de salariseisen van de door jou genoemde mogelijke opvolger ws nogal exorbitant. Groningen was er eerder met Telstar wel uit, maar kwam met hem niet tot een overeenkomst.
We zien wel wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Een miljoen vragen, 7 ?'8 ton beuren is ook prima.
Citaat van: Bolle op augustus 10, 2024, 14:35:34
1,2 mio? Wake up kerel?
Daarnaast zijn de salariseisen van de door jou genoemde mogelijke opvolger ws nogal exorbitant. Groningen was er eerder met Telstar wel uit, maar kwam met hem niet tot een overeenkomst.
We zien wel wat er de komende maanden gaat gebeuren.
je bedoelt tot 2 september.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2024, 22:16:19
je moet zo denken het niveau is hier niet zo hoog op forum 8P
:_schater
Citaat van: Poetser op augustus 10, 2024, 12:36:45
Wat ik mij nou afvraag, verdient het wat bij Stichting Open Deur?
:_schater :_schater :_schater
Heracles??
Gerucht? Of eigen onderbuik/dikke duim?
Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2024, 20:13:29
Gerucht? Of eigen onderbuik/dikke duim?
kwam het voorbij op Instagram.
Schijnt gesproken te hebben met Hoogma.
Stapje hogerop pff Heracles..Monkey business dit gebeuren
Citaat van: Specuveter op augustus 10, 2024, 20:18:16
kwam het voorbij op Instagram.
Schijnt gesproken te hebben met Hoogma.
Dit speelde weken geleden ze(Heracles) hebben een buitenlandse spits gehaald...
Heracles kon Smit niet betalen werd in een podcast gezegd.
Het blijft stil rond Milan Smit, als er ongeveer tot 23 augustus niet een andere club komt. Dan moet je hem gewoon houden. Om in de laatste week nog een goede vervanger voor hem aan te trekken zal dan moeilijk worden.
Citaat van: Bens op augustus 13, 2024, 11:11:53
Het blijft stil rond Milan Smit, als er ongeveer tot 23 augustus niet een andere club komt. Dan moet je hem gewoon houden. Om in de laatste week nog een goede vervanger voor hem aan te trekken zal dan moeilijk worden.
Zelfde als Bangura vorig jaar, die speelde ook nog de eerste 2 duels. Spannende weken! |:)
Citaat van: Bens op augustus 13, 2024, 11:11:53
Het blijft stil rond Milan Smit, als er ongeveer tot 23 augustus niet een andere club komt. Dan moet je hem gewoon houden. Om in de laatste week nog een goede vervanger voor hem aan te trekken zal dan moeilijk worden.
Niet echt stil hoor, maar een vervanger halen hoeft geen probleem te zijn, als je de lijstjes op orde hebt, wat ik Lambooij wel toe vertrouw.
Citaat van: Bussum op augustus 13, 2024, 11:15:48
Zelfde als Bangura vorig jaar, die speelde ook nog de eerste 2 duels. Spannende weken! |:)
Wat gaat het worden, Engeland, Frankrijk of toch de 2e Bundesliga?
Als hij er aankomende wedstrijd(en) nog paar inschiet is hij weg denk ik.
Anders blijft hij hier.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2024, 11:58:07
Wat gaat het worden, Engeland, Frankrijk of toch de 2e Bundesliga?
FC Toulouse ;)
Toulouse het net 37 miljoen aan transfers binnen !
Milan mut minimaal 1,5 miljoen opbrengen .. liekt mie suh 8)
Opvolger van Dallinga.
Dat zal wat wezen, voor beide partijen.
Toulouse heeft voor meer dan 35 miljoen verkocht dus daar zit wel geld.
Smit moet de concurrentie aan met Frank Magri, die heb ik bij Bastia zien spelen, dat is geen koekenbakker.
Mooie transfer, past daar denk ik wel.
Goedemorgen !
Ik spreek geen woord Nederlands, alvast mijn excuses voor de slechte grammaticale kwaliteit van dit bericht, ik heb Google Translate gebruikt.
Ik ben een fan van voetbalclub Toulouse in de Ligue 1. Ik zou graag willen tussenkomen op uw geweldige site om het gerucht over een mogelijke transfer van Milan Smit naar TFC te bespreken.
Het lijkt er inderdaad op dat er in Nederland door onze recruiters een weg wordt verkend voor een offensieve functie, verdere informatie hebben wij niet.
Dat gezegd hebbende, zou het zijn om Thijs Dallinga te vervangen en concurrentie te bieden aan onze enige spits in de ploeg, Frank Magri.
En de afgelopen jaren hebben spelers uit Nederland het goed voor ons gedaan (Van Den Boomen, Spierings, Dallinga, Aboukhlal...).
Aan de andere kant lijkt in de Eerste Divisie het profiel van Milan Smit eigenlijk het meest voor de hand liggend. Hij komt qua grootte en speelstijl heel dicht bij Dallinga, misschien met een betere dribbelkwaliteit en een nog betere balbehandeling.
Ik vind het grappig dat ook jij dacht dat zijn profiel zou kunnen overeenkomen met onze club zonder dat er a priori contact werd gelegd.
Kortom, wij fans van Toulouse FC zouden deze speler heel graag bij ons thuis verwelkomen. Maar tot op de dag van vandaag kan ik helemaal niet met zekerheid zeggen dat de clubleiding van plan was hem te rekruteren. Zoals ik al zei, het enige wat we weten is dat ze het in Nederland op een aanvallende speler zouden hebben. Misschien is hij degene die het doelwit is, maar het kan ook een andere speler zijn.
Sub accountjes :_schater :_schater
Citaat van: TimTim op augustus 16, 2024, 07:33:23
Goedemorgen !
Ik spreek geen woord Nederlands, alvast mijn excuses voor de slechte grammaticale kwaliteit van dit bericht, ik heb Google Translate gebruikt.
Ik ben een fan van voetbalclub Toulouse in de Ligue 1. Ik zou graag willen tussenkomen op uw geweldige site om het gerucht over een mogelijke transfer van Milan Smit naar TFC te bespreken.
Het lijkt er inderdaad op dat er in Nederland door onze recruiters een weg wordt verkend voor een offensieve functie, verdere informatie hebben wij niet.
Dat gezegd hebbende, zou het zijn om Thijs Dallinga te vervangen en concurrentie te bieden aan onze enige spits in de ploeg, Frank Magri.
En de afgelopen jaren hebben spelers uit Nederland het goed voor ons gedaan (Van Den Boomen, Spierings, Dallinga, Aboukhlal...).
Aan de andere kant lijkt in de Eerste Divisie het profiel van Milan Smit eigenlijk het meest voor de hand liggend. Hij komt qua grootte en speelstijl heel dicht bij Dallinga, misschien met een betere dribbelkwaliteit en een nog betere balbehandeling.
Ik vind het grappig dat ook jij dacht dat zijn profiel zou kunnen overeenkomen met onze club zonder dat er a priori contact werd gelegd.
Kortom, wij fans van Toulouse FC zouden deze speler heel graag bij ons thuis verwelkomen. Maar tot op de dag van vandaag kan ik helemaal niet met zekerheid zeggen dat de clubleiding van plan was hem te rekruteren. Zoals ik al zei, het enige wat we weten is dat ze het in Nederland op een aanvallende speler zouden hebben. Misschien is hij degene die het doelwit is, maar het kan ook een andere speler zijn.
4 millions d'euros s'il vous pla?t, sorry ik heb Google Translate gebruikt
Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2024, 09:17:27
Sub accountjes :_schater :_schater
Zo na te gaan door onze admins.
Maar idd :_schater
Citaat van: michello op augustus 16, 2024, 09:25:26
Zo na te gaan door onze admins.
Maar idd :_schater
Wie heeft er belang bij om met een nep account hier wat neer te zetten? Delfzijl zoek het ff uit?
Citaat van: Bussum op augustus 16, 2024, 09:20:07
4 millions d'euros s'il vous pla?t, sorry ik heb Google Translate gebruikt
Quand il s'agit d'argent, on arrive toujours ? se comprendre :D
4 miljoen lijkt mij wat overdreven, maar afhankelijk van de concurrentie denk ik dat 2 - 2,5 miljoen euro mij eerlijk lijkt voor een speler als deze.
Ik weet echter niet waarom je denkt dat ik een nepaccount ben.
Je gaat me vertellen dat dit precies is wat een nepaccount zou zeggen, maar: ik ben geen nepaccount. Je peux le dire en fran?ais pour vous convaincre : je ne suis pas un faux compte.
Je ne pense pas! J'aimerais venir voir Violet et Blanc quand Milan jouera dans le onze de d?part 8)
Comment ?a va ?
Comme ci, comme ci, comme ci, comme ?a
Tu ne comprends rien ? l'amour
Restez la nuit, restez toujours
:_schater
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-g8siKfu3E8zm5c_sdbLZZEATl1U_XAj2bQ&s)
Citaat van: TimTim op augustus 16, 2024, 07:33:23
Goedemorgen !
Ik spreek geen woord Nederlands, alvast mijn excuses voor de slechte grammaticale kwaliteit van dit bericht, ik heb Google Translate gebruikt.
Ik ben een fan van voetbalclub Toulouse in de Ligue 1. Ik zou graag willen tussenkomen op uw geweldige site om het gerucht over een mogelijke transfer van Milan Smit naar TFC te bespreken.
Het lijkt er inderdaad op dat er in Nederland door onze recruiters een weg wordt verkend voor een offensieve functie, verdere informatie hebben wij niet.
Dat gezegd hebbende, zou het zijn om Thijs Dallinga te vervangen en concurrentie te bieden aan onze enige spits in de ploeg, Frank Magri.
En de afgelopen jaren hebben spelers uit Nederland het goed voor ons gedaan (Van Den Boomen, Spierings, Dallinga, Aboukhlal...).
Aan de andere kant lijkt in de Eerste Divisie het profiel van Milan Smit eigenlijk het meest voor de hand liggend. Hij komt qua grootte en speelstijl heel dicht bij Dallinga, misschien met een betere dribbelkwaliteit en een nog betere balbehandeling.
Ik vind het grappig dat ook jij dacht dat zijn profiel zou kunnen overeenkomen met onze club zonder dat er a priori contact werd gelegd.
Kortom, wij fans van Toulouse FC zouden deze speler heel graag bij ons thuis verwelkomen. Maar tot op de dag van vandaag kan ik helemaal niet met zekerheid zeggen dat de clubleiding van plan was hem te rekruteren. Zoals ik al zei, het enige wat we weten is dat ze het in Nederland op een aanvallende speler zouden hebben. Misschien is hij degene die het doelwit is, maar het kan ook een andere speler zijn.
Panier!
(mand)
'misschien met een betere dribbelkwaliteit en een nog betere balbehandeling' :_schater
Nou, vooruit. 2,5 miljoen. Maar ook niet een cent minder
Nou na zondag dan maar 2.5 miljoen dan kunnen wij ook weer ver shoppen |:)
Uit voorzorg maar niet opstellen. Straks scheurt hij zijn kniebanden af bij zijn magistrale balbehandeling of een dribbel
Serieuzer: ik ben benieuwd wat Cambuur-fans van deze speler vinden, jullie die hem aan het werk hebben kunnen zien.
En heeft hij een goede instelling buiten het veld?
Ik had het over balbehandeling vergeleken met Dallinga omdat Dallinga echt geen vaardigheden heeft op het gebied van dribbelen of balbehandeling, je moet hem niet om meer vragen dan controle -> schieten. Geldt dat ook voor Smit? Ik kan me voorstellen dat hij, omdat hij soms vleugelspeler is, op dit vlak over een minimum aan kwaliteit moet beschikken.
Citaat van: TimTim op augustus 16, 2024, 11:31:40
Serieuzer: ik ben benieuwd wat Cambuur-fans van deze speler vinden, jullie die hem aan het werk hebben kunnen zien.
En heeft hij een goede instelling buiten het veld?
Ik had het over balbehandeling vergeleken met Dallinga omdat Dallinga echt geen vaardigheden heeft op het gebied van dribbelen of balbehandeling, je moet hem niet om meer vragen dan controle -> schieten. Geldt dat ook voor Smit? Ik kan me voorstellen dat hij, omdat hij soms vleugelspeler is, op dit vlak over een minimum aan kwaliteit moet beschikken.
Nou, dat is eigenlijk al teveel gevraagd. Vorig jaar heeft hij de meeste goals gemaakt door penalties met name. En de echte veldgoals kwamen meer omdat de verdedigende partij een bal in paniek wilde wegrossen en dan kwam hij vaak tegen de rug of in het gezicht van Milan en vloog ie alsnog in het doel.
Dus jij denkt dat zijn statistieken te vleiend zijn, niet zijn werkelijke niveau weerspiegelen en dat hij niet de potentie heeft om zo goed te worden als Dallinga?
Op zijn voetballende vermogen komt hij wel wat tekort maar gezien zijn leeftijd zit er zeker nog rek in. Vind veel supporters onnodig negatief over hem spreken. Heeft ook veel echte spitsen goals gemaakt
Fantastische spits. Fluwelen techniek, bal aan een touwtje, aannames om je vingers bij af te likken en je kan echt doorvoetballen.
2.5 miljoen is nog een koopje, bij 10 beginnen we te praten
Hij heeft wel wat weg van Zlatan :clint
Citaat van: LWD vak 7 op augustus 16, 2024, 11:45:25
Op zijn voetballende vermogen komt hij wel wat tekort maar gezien zijn leeftijd zit er zeker nog rek in. Vind veel supporters onnodig negatief over hem spreken. Heeft ook veel echte spitsen goals gemaakt
Mee eens er zit zeker rek in, statistieken en videobeelden liegen niet. Voorbeeld hij maakte meer velddoelpunten dan penalty's, dit is allemaal te controleren, net als dat alles wat Sjaak zegt niet klopt, wat ook weer te controleren is. https://www.transfermarkt.nl/milan-smit/leistungsdatendetails/spieler/703772/plus/0?saison=2023&verein=133&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Citaat van: Voorstopper op augustus 16, 2024, 11:50:18
Hij heeft wel wat weg van Zlatan :clint
ja die had ook zo,n geweldige balaanname
Zondag maar 2x scoren en dan voor 2,5 slijten aan een Franse club lijkt me geen slechte optie. Het niveau van Ligue 1 kan hij denk ik (nog) lang niet aan, maar voor 2,5 kunnen wij nog heel wat leuks halen. En anders gewoon lekker houden. Hij gaat zijn doelpunten echt wel weer meepakken dit seizoen.
Citaat van: NRG op augustus 16, 2024, 12:09:03
Zondag maar 2x scoren en dan voor 2,5 slijten aan een Franse club lijkt me geen slechte optie. Het niveau van Ligue 1 kan hij denk ik (nog) lang niet aan, maar voor 2,5 kunnen wij nog heel wat leuks halen. En anders gewoon lekker houden. Hij gaat zijn doelpunten echt wel weer meepakken dit seizoen.
cambuur heeft een vraagprijs van 1.2-1.4 miljoen en dan betalen hun even dikke miljoen meer. Wat een onzin. Hij kan wel een verdomd goed salaris tegemoet zien daar
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2024, 12:12:53
cambuur heeft een vraagprijs van 1.2-1.4 miljoen en dan betalen hun even dikke miljoen meer. Wat een onzin. Hij kan wel een verdomd goed salaris tegemoet zien daar
Ok?. Onzin. Ook prima..
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2024, 12:12:53
cambuur heeft een vraagprijs van 1.2-1.4 miljoen en dan betalen hun even dikke miljoen meer. Wat een onzin. Hij kan wel een verdomd goed salaris tegemoet zien daar
Tenzij Mislintat nu werkzaam is bij Toulouse :P
Hij kan goed strafschoppen nemen :thumbsup dat kunnen sommige Ajax spelers niet :_schater
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 12:38:39
Hij kan goed strafschoppen nemen :thumbsup dat kunnen sommige Ajax spelers niet :_schater
Haha Clarence Brobbey, neem jij 'm? :_schater
Citaat van: Grijskijkert op augustus 16, 2024, 11:53:27
Mee eens er zit zeker rek in, statistieken en videobeelden liegen niet. Voorbeeld hij maakte meer velddoelpunten dan penalty's, dit is allemaal te controleren, net als dat alles wat Sjaak zegt niet klopt, wat ook weer te controleren is. https://www.transfermarkt.nl/milan-smit/leistungsdatendetails/spieler/703772/plus/0?saison=2023&verein=133&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Is een beetje de waan hoe veel mensen over Smit denken, fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden. Smit heeft het prima gedaan en kan zich nog verder ontwikkelen. Hij heeft z?n beperkingen, maar anders had hij waarschijnlijk niet bij ons gespeeld.
Net als van Kaam verantwoordelijk is voor de vele tegengoals en Wiebe eeuwige held door een doelpuntje tegen Emmen thuis.
video met ALLE hoogtepunten van milan,
Citaat van: diekhuzen op augustus 16, 2024, 13:04:46
Is een beetje de waan hoe veel mensen over Smit denken, fantasie en werkelijkheid niet kunnen scheiden. Smit heeft het prima gedaan en kan zich nog verder ontwikkelen. Hij heeft z?n beperkingen, maar anders had hij waarschijnlijk niet bij ons gespeeld.
Net als van Kaam verantwoordelijk is voor de vele tegengoals en Wiebe eeuwige held door een doelpuntje tegen Emmen thuis.
waan zoals je hebt kunnen zien. Ik zie hem als heel hard werkend en hele goede afmaker. Goede trap. Zit nog veel rek in omdat hij jong is. . Goede lengte en goed voetbal lichaam. Zijn eerste aanname is zeer matig en dat leer je niet zomaar bij want dat heb je of heb je niet. Mee voetballend is ook matig. Sluit ook niet uit dat hij bijv in de eredivisie als eindstation het goed gaat doen tussen goede voetballers
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2024, 14:59:36
waan zoals je hebt kunnen zien. Ik zie hem als heel hard werkend en hele goede afmaker. Goede trap. Zit nog veel rek in omdat hij jong is. . Goede lengte en goed voetbal lichaam. Zijn eerste aanname is zeer matig en dat leer je niet zomaar bij want dat heb je of heb je niet. Mee voetballend is ook matig. Sluit ook niet uit dat hij bijv in de eredivisie als eindstation het goed gaat doen tussen goede voetballers
Barto was ook matig in zijn eerste aanname. Maar Smit is een betere afmaker dan Barto.
Is volgens mij ook sneller.
!
Smit is gewoon bezig met transfer naar een ander club. Andes mis je geen twee strafschoppen.
Weg met deze man.
Als je te graag wil, dan krijg je dus dit.
Vorig jaar zat er ook minder druk op, met 38 wedstrijden (vaak met veel goals) is 19 goals best haalbaar.
Echte spitsen scoren juist als het ze het moeten laten zien.
Citaat van: Bens op augustus 18, 2024, 14:20:59
Smit is gewoon bezig met transfer naar een ander club. Andes mis je geen twee strafschoppen.
Weg met deze man.
hij komt gewoon heel veel kwaliteit te kort en als je dan ook nog 2 penalty?s mist is het helemaal niks meer. Jammer dat ie niet verkocht was. Nu ziet iedereen dat
Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 12:38:39
Hij kan goed strafschoppen nemen :thumbsup dat kunnen sommige Ajax spelers niet :_schater
U zei?
Citaat van: Bens op augustus 18, 2024, 14:20:59
Smit is gewoon bezig met transfer naar een ander club. Andes mis je geen twee strafschoppen.
Weg met deze man.
de manier waarop hij ze ook allebei mist...
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2024, 15:30:17
U zei?
ja nu :_spank ik heb je vorig seizoen niet gehoord :_schater
strikje
De week van de gemiste strafschoppen..
Mag blij zijn dat hij in de basis staat bij Cambuur met z?n ?ik ben toe aan een stap hogerop?. Eerst maar eens presteren in het geel blauw maat!!
Met de week minder waard, de laatste week voor deadline day mag je blij zijn met een stuiver.
Ze vragen veel te veel voor de jongen, bod van paar ton, mooi strikje erom, dan de Leeuw zolang maar in de spits.
Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2024, 19:17:57
Ze vragen veel te veel voor de jongen, bod van paar ton, mooi strikje erom, dan de Leeuw zolang maar in de spits.
de Leeuw kan net een helftje spelen.
Toulouse begint met een 0-0 aan de competitie. Die kunnen dus nog wel een goaltjesdief gebruiken. Doe je best, zaakwaarnemer van Milan ;)
Koppie erbij houden Milan. Je bent nog jong en die transfer komt echt wel. Blijven gas geven en dat ietwat gemakzuchtige snel inruilen voor de volledige focus. Interview na die pingel lijkt dan ook beetje speels. Ik vind dat niet kunnen na een nederlaag. GASSS en je bent in no-time 1 van de publieksspelers van dit elftal.
+ minder met randzaken in het veld bezig zijn en niet steeds lopen te janken bij de scheidsrechter.
Die pengels van Smit waren het afgelopen seizoen soms rechtdoor of vrij dicht naast de keeper. een pengel neem je altijd keihard in de hoek naast zijn chocoladebeen, lijkt mij.
Zo makkelijk om nu over die strafschoppen te beginnen. Hij is zelf de eerste die voor de camera toegeeft dat ze gewoon slecht waren. Punt
Waar ik niemand over hoor: die vd Water loopt alleen met zijn linker naar binnen. Na elke verkeerde bal is het misgebaar en laat hij zijn man lopen. Die Smit gaat er constant volle bak achteraan (de man van vd Water) en werkt zich dus het snot voor de ogen. En die centrale verdediger en Milan hadden toch mooie dueltjes, waarbij het er pittig aan toe ging. Maar hij laat zich niet verleiden tot een domme (praat)kaart, zoals die onnozele spits van Helmond dat wel had (2x zelfs).
In het verlengde daarvan: die vd Hurk zou onze Spaanse leider achterin ook even een kaart aannaaien, maar dat had de scheidsrechter goed gezien en die gaf later in de eerste helft vd Hurk geel. Die spanjaard durft zowel aan de bal als verbaal wel de leiding te nemen, daar zie ik wel potentie in. Als Nieling inderdaad een echte stopper kan worden, dan is dit een mooi duo (hopelijk.
Smand stond vorige week in het elftal van de week, nu juist weer minder. Dat hoort ook bij de leeftijd, vind ik. Hij speelde wellicht op safe, maar dat vertragen ligt echt aan Henk's tactiek. Dat was met Lachman, Schouten, vd Laan etc niet anders. Alleen oogt het met Smand door zijn motoriek en bouw lomper dan bij een Lucas Bijker of Ramon Leeuwin.
Smand en Smit worden telkens de hand boven het hoofd gehouden omdat ze nog 'jong' zijn en nog veel moeten leren. In Smand zijn geval wordt er iets van hem gevraagd, wat hij gewoon niet kan uitvoeren. Want vertragen, zoals Henk dat wil, vereist juist het goede moment herkennen en dan juist snel schakelen. Geloof me, dat gaat hij ook niet leren. Misschien gaat hij het in de toekomst best goed doen bij een club waar hij lekker in de mandekking kan staan, zonder ruimte in zijn rug.
Zelfde geldt voor Smit eigenlijk. Hij past gewoon helemaal niet. Hij ontbeert alle kwaliteiten om een aanspeelpunt te zijn, je kunt totaal niet 'doorvoetballen' met hem. Het zijn beide wel cruciale posities om tot voetballen te komen en daarom denk ik dat zolang we deze beide posities niet anders invullen, we grotendeels hetzelfde te zien gaan krijgen als vorig seizoen.
Overigens. Niet om Smit te bashen, maar het feit dat hij altijd zo veel loopt, komt vooral ook omdat hij vaak verkeerd loopt en daardoor altijd moet corrigeren. Vooral bij het drukzetten. Hij zou verplicht eens een paar avonden video's van Muhren moeten bekijken.
Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2024, 19:17:57
Ze vragen veel te veel voor de jongen, bod van paar ton, mooi strikje erom, dan de Leeuw zolang maar in de spits.
Ik hoop niet dat clubs als Toulouse dit forum lezen want dan moet er straks nog geld achteraan ook :O
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2024, 18:44:32
Met de week minder waard, de laatste week voor deadline day mag je blij zijn met een stuiver.
Fles azijn leeg dronken zeker.
Ik vond m gister aan de bal eigenlijk wel oke. Penal kan gebeuren.
Citaat van: Josli op augustus 19, 2024, 15:01:47
Smand en Smit worden telkens de hand boven het hoofd gehouden omdat ze nog 'jong' zijn en nog veel moeten leren. In Smand zijn geval wordt er iets van hem gevraagd, wat hij gewoon niet kan uitvoeren. Want vertragen, zoals Henk dat wil, vereist juist het goede moment herkennen en dan juist snel schakelen. Geloof me, dat gaat hij ook niet leren. Misschien gaat hij het in de toekomst best goed doen bij een club waar hij lekker in de mandekking kan staan, zonder ruimte in zijn rug.
Zelfde geldt voor Smit eigenlijk. Hij past gewoon helemaal niet. Hij ontbeert alle kwaliteiten om een aanspeelpunt te zijn, je kunt totaal niet 'doorvoetballen' met hem. Het zijn beide wel cruciale posities om tot voetballen te komen en daarom denk ik dat zolang we deze beide posities niet anders invullen, we grotendeels hetzelfde te zien gaan krijgen als vorig seizoen.
Overigens. Niet om Smit te bashen, maar het feit dat hij altijd zo veel loopt, komt vooral ook omdat hij vaak verkeerd loopt en daardoor altijd moet corrigeren. Vooral bij het drukzetten. Hij zou verplicht eens een paar avonden video's van Muhren moeten bekijken.
he Josli, zo,n verhaal had ik niet van jou verwacht maar er staan ontzettend veel waarheden in.
Citaat van: Josli op augustus 19, 2024, 15:01:47
Niet om Smit te bashen, maar het feit dat hij altijd zo veel loopt, komt vooral ook omdat hij vaak verkeerd loopt en daardoor altijd moet corrigeren. Vooral bij het drukzetten. Hij zou verplicht eens een paar avonden video's van Muhren moeten bekijken.
Dit is iets wat je bij veel spitsen ziet die niet lekker in de wedstrijd zitten, die gaan dan geforceerd ballen ophalen bij het middenveld waardoor ze volledig uit positie lopen en vervolgens bij een aanval niet op tijd in de 16 zijn.
Citaat van: janou op augustus 19, 2024, 15:09:54
Ik vond m gister aan de bal eigenlijk wel oke. Penal kan gebeuren.
Was ook zo, speelde best vaak goede kaats. Maar zoals sommigen vinden dan Smand en Smit de hand boven het hoofd worden gehouden (is hun mening en hun goede recht), is mijn mening dat het exact andersom is en wordt gekeken naar wat ze niet kunnen.
Maar dat is van alle tijden: zoals ik recent aangaf kan iedere speler er hier niets van. vd Heide was lui en arrogant, Barto een domme loper, Bruin een houten klaas etc. Dat heeft ook wel weer z'n charme.
Wij weten ook nooit wat de opdrachten zijn h?, al denken we dat allemaal wel te weten haha. Maikel Ferrier werd altijd vervloekt, omdat hij veel te ver van z'n man stond. Tegenwoordig is dat modern omdat hij (achteraf) goed gekanteld stond en dus naar de as trok. Maar man, wat werd die tijdens wedstrijden vervloekt. Dat maakt het voor ons op de tribune ook leuk. Maar een Cambuur speler moet vooral niet lezen wordt over hem geschreven wordt, niet ??n speler uitgezonderd.
Citaat van: SCC op augustus 19, 2024, 16:27:03
Was ook zo, speelde best vaak goede kaats. Maar zoals sommigen vinden dan Smand en Smit de hand boven het hoofd worden gehouden (is hun mening en hun goede recht), is mijn mening dat het exact andersom is en wordt gekeken naar wat ze niet kunnen.
Maar dat is van alle tijden: zoals ik recent aangaf kan iedere speler er hier niets van. vd Heide was lui en arrogant, Barto een domme loper, Bruin een houten klaas etc. Dat heeft ook wel weer z'n charme.
Wij weten ook nooit wat de opdrachten zijn h?, al denken we dat allemaal wel te weten haha. Maikel Ferrier werd altijd vervloekt, omdat hij veel te ver van z'n man stond. Tegenwoordig is dat modern omdat hij (achteraf) goed gekanteld stond en dus naar de as trok. Maar man, wat werd die tijdens wedstrijden vervloekt. Dat maakt het voor ons op de tribune ook leuk. Maar een Cambuur speler moet vooral niet lezen wordt over hem geschreven wordt, niet ??n speler uitgezonderd.
wat een huilie huilie verhaal. In de kaats was Smit juist slecht en als ie het wel goed deed moest hij de bal 2 x controleren. Feiten. Je speelt betaald voetbal dus moet je ook tegen kritiek kunnen. Tis een eigen jongen () . Hoop dat hij vrijdag weer scoort . De leeuw liet in 10 min veel meer zien.
Citaat van: anderszchristian op augustus 19, 2024, 15:23:53
Dit is iets wat je bij veel spitsen ziet die niet lekker in de wedstrijd zitten, die gaan dan geforceerd ballen ophalen bij het middenveld waardoor ze volledig uit positie lopen en vervolgens bij een aanval niet op tijd in de 16 zijn.
Hij is gewoon niet goed genoeg, die spits van die lui (volgens mij gehuurd van Parma) zo een moet je hebben. Kan prima voetballen, balletjes vasthouden en laat zo spelers om zich heen ook beter renderen. Ik wil wel ruilen
De Leeuw te laat gebracht en toen die erin stond, ging iedere bal lang op Balk (???!). Dat was onbegrijpelijk, dat ze eerst gokken op doorkoppen Milan met de snelheid van Balk, prima.
Maar als de Leeuw erin komt, moet je hem ook gebruiken.
Jij schrijft: feiten. Maar de Leeuw heeft nauwelijks balcontacten gehad. Kijk de wedstrijd eens volledig terug op een rustig moment.En over Smit ben je duidelijk niet langer objectief, dat is prima. Maar gisteren was het eindelijk eens meedoet allende beter bij hem.
Jij adoreert vd Heide, je mag/ kan zijn techniek niet verwachten bij een Cambuur of KKD speler. Net als bij vd Heide de instelling niet CL niveau was.
Ach. We kunnen het ook prima eens zijn, dat we het oneens met elkaar zijn. Uiteindelijk willen we allemaal graag attractief voetbal zien. Dat zijn we eens
Citaat van: SCC op augustus 19, 2024, 18:24:26
De Leeuw te laat gebracht en toen die erin stond, ging iedere bal lang op Balk (???!). Dat was onbegrijpelijk, dat ze eerst gokken op doorkoppen Milan met de snelheid van Balk, prima.
Maar als de Leeuw erin komt, moet je hem ook gebruiken.
Jij schrijft: feiten. Maar de Leeuw heeft nauwelijks balcontacten gehad. Kijk de wedstrijd eens volledig terug op een rustig moment.En over Smit ben je duidelijk niet langer objectief, dat is prima. Maar gisteren was het eindelijk eens meedoet allende beter bij hem.
Jij adoreert vd Heide, je mag/ kan zijn techniek niet verwachten bij een Cambuur of KKD speler. Net als bij vd Heide de instelling niet CL niveau was.
Ach. We kunnen het ook prima eens zijn, dat we het oneens met elkaar zijn. Uiteindelijk willen we allemaal graag attractief voetbal zien. Dat zijn we eens
ook prima. Jij haalt er weer namen bij. Ik zie en dat ziet iedereen dat Smit mee voetballend zeer beperkt is en dat wij daarmee niet verder komen. Tis niet anders, vorige week prima loopactie en best afgerond en verder niks. Nu van alles niks, ook laat hij nooit een ander beter voetballen. Jammer maar waar. En van de leeuw werd in de 95 ste minuut nog een kopbal uit het doel geranseld en ik geef toe dat ik mij weer dood erger als hij weer een bal verkeerd aanneemt of verkeerd kaatst omdat ik vind dat je betaald voetbal speelt je dat moet kunnen . 8)
Ik vrees dat Smit gewoon niet veel beter kan dan dit, en dat geeft helemaal niks. Maar wanneer Cambuur wil groeien als club moet je een spits halen die bij het spel past wat gespeeld wordt. Als dat betekent dat een Smit op de bank beland of voor heel weinig wordt verkocht jammer dan. Nu het idee dat Cambuur geforceerd hem.blijft opstellen om hem te kunnen verkopen. Zegt toch ook genoeg dat Drikes afgelopen seizoen steevast de voorkeur boven hem kreeg? En drikes is ook echt geen geweldige spits.
Citaat van: Josli op augustus 19, 2024, 15:01:47
Smand en Smit worden telkens de hand boven het hoofd gehouden omdat ze nog 'jong' zijn en nog veel moeten leren. In Smand zijn geval wordt er iets van hem gevraagd, wat hij gewoon niet kan uitvoeren. Want vertragen, zoals Henk dat wil, vereist juist het goede moment herkennen en dan juist snel schakelen. Geloof me, dat gaat hij ook niet leren. Misschien gaat hij het in de toekomst best goed doen bij een club waar hij lekker in de mandekking kan staan, zonder ruimte in zijn rug.
Zelfde geldt voor Smit eigenlijk. Hij past gewoon helemaal niet. Hij ontbeert alle kwaliteiten om een aanspeelpunt te zijn, je kunt totaal niet 'doorvoetballen' met hem. Het zijn beide wel cruciale posities om tot voetballen te komen en daarom denk ik dat zolang we deze beide posities niet anders invullen, we grotendeels hetzelfde te zien gaan krijgen als vorig seizoen.
Overigens. Niet om Smit te bashen, maar het feit dat hij altijd zo veel loopt, komt vooral ook omdat hij vaak verkeerd loopt en daardoor altijd moet corrigeren. Vooral bij het drukzetten. Hij zou verplicht eens een paar avonden video's van Muhren moeten bekijken.
smand kan er ook niet veel van. tikkie breed, en op scheenbeen hoogte van je medespeler inspelen.
Volgens de Sportcast heeft NEC interesse.
Citaat van: michello op augustus 19, 2024, 20:47:04
Volgens de Sportcast heeft NEC interesse.
Als het bij Arjen de Boer weg komt geloof ik er geen reet van.
Citaat van: SCC op augustus 19, 2024, 16:27:03
Was ook zo, speelde best vaak goede kaats. Maar zoals sommigen vinden dan Smand en Smit de hand boven het hoofd worden gehouden (is hun mening en hun goede recht), is mijn mening dat het exact andersom is en wordt gekeken naar wat ze niet kunnen.
Maar dat is van alle tijden: zoals ik recent aangaf kan iedere speler er hier niets van. vd Heide was lui en arrogant, Barto een domme loper, Bruin een houten klaas etc. Dat heeft ook wel weer z'n charme.
Wij weten ook nooit wat de opdrachten zijn h?, al denken we dat allemaal wel te weten haha. Maikel Ferrier werd altijd vervloekt, omdat hij veel te ver van z'n man stond. Tegenwoordig is dat modern omdat hij (achteraf) goed gekanteld stond en dus naar de as trok. Maar man, wat werd die tijdens wedstrijden vervloekt. Dat maakt het voor ons op de tribune ook leuk. Maar een Cambuur speler moet vooral niet lezen wordt over hem geschreven wordt, niet ??n speler uitgezonderd.
Je moet ook kijken naar de intentie van het voetbal. Er zijn best speelwijzen waarin een Smit goed kan renderen. Maar in het spel zoals wij het spelen is de spitspositie cruciaal om te kunnen doorvoetballen. Dan komen een Balk, vd Water of bijvoorbeeld de Jong ook veel beter uit de verf. Met Smit kan dat niet. Dan kun je zeggen dat er wordt gekeken naar wat hij niet kan, maar dat is dus ook precies het probleem. Daarom deed hij het op linksbuiten ook beter uiteindelijk.
Wat we ook kunnen doen is anders voetballen. Met de backs veel hoger en dan opbouwen via de zijkanten. Smit zou dan denk ik beter uit de verf komen. Maar dat gaat Henk dus nooit doen.
Citaat van: Galdiano op augustus 19, 2024, 22:19:05
Als het bij Arjen de Boer weg komt geloof ik er geen reet van.
Van Tuinen kwam er mee iig.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 19, 2024, 22:38:53
Van Tuinen kwam er mee iig.
kwam bij Mario Been weg. Die zei dat zaterdagavond bij Espn dat nec een spits zoekt en dat ze ook aan Smit dachten
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 22:46:07
kwam bij Mario Been weg. Die zei dat zaterdagavond bij Espn dat nec een spits zoekt en dat ze ook aan Smit dachten
"er aan denken" biedt toch minder hoop dan "interesse hebben"...
Citaat van: Josli op augustus 19, 2024, 22:22:03
Je moet ook kijken naar de intentie van het voetbal. Er zijn best speelwijzen waarin een Smit goed kan renderen. Maar in het spel zoals wij het spelen is de spitspositie cruciaal om te kunnen doorvoetballen. Dan komen een Balk, vd Water of bijvoorbeeld de Jong ook veel beter uit de verf. Met Smit kan dat niet. Dan kun je zeggen dat er wordt gekeken naar wat hij niet kan, maar dat is dus ook precies het probleem. Daarom deed hij het op linksbuiten ook beter uiteindelijk.
Wat we ook kunnen doen is anders voetballen. Met de backs veel hoger en dan opbouwen via de zijkanten. Smit zou dan denk ik beter uit de verf komen. Maar dat gaat Henk dus nooit doen.
goed omschreven
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 19, 2024, 22:47:14
"er aan denken" biedt toch minder hoop dan "interesse hebben"...
Huidige (social) media tegenwoordig. Overal headlines scoren, en fact checking ho maar.
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2024, 22:46:07
kwam bij Mario Been weg. Die zei dat zaterdagavond bij Espn dat nec een spits zoekt en dat ze ook aan Smit dachten
Die zijn na zondagmiddag wel genezen hoor :devil
Zolang Smit hier is moeten we hem zo goed mogelijk benutten en dat is niet in een meevoetballende rol. Wat mij betreft is dat ook wel een manko van Henk als trainer, en daar gaat het ook veel in zijn topic over.
Citaat van: Stiens op augustus 20, 2024, 10:49:39
Die zijn na zondagmiddag wel genezen hoor :devil
In het laffe angsthazenvoetbal van Rogier Meijer kan Smit het best goed doen.
Is hij al in Toulouse?
Citaat van: Josli op augustus 19, 2024, 22:22:03
Je moet ook kijken naar de intentie van het voetbal. Er zijn best speelwijzen waarin een Smit goed kan renderen. Maar in het spel zoals wij het spelen is de spitspositie cruciaal om te kunnen doorvoetballen. Dan komen een Balk, vd Water of bijvoorbeeld de Jong ook veel beter uit de verf. Met Smit kan dat niet. Dan kun je zeggen dat er wordt gekeken naar wat hij niet kan, maar dat is dus ook precies het probleem. Daarom deed hij het op linksbuiten ook beter uiteindelijk.
Wat we ook kunnen doen is anders voetballen. Met de backs veel hoger en dan opbouwen via de zijkanten. Smit zou dan denk ik beter uit de verf komen. Maar dat gaat Henk dus nooit doen.
Dan is het voor mij niet te verklaren waarom Henk een systeem voorstaat wat al tijden niet zijn vruchten afwerpt, terwijl,onze backs en buitenspelers
en spits goed kunnen renderen in het systeem wat jij benoemd.
Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 10:50:01
Zolang Smit hier is moeten we hem zo goed mogelijk benutten en dat is niet in een meevoetballende rol. Wat mij betreft is dat ook wel een manko van Henk als trainer, en daar gaat het ook veel in zijn topic over.
Janou denkt hier overigens heel anders over hoor. :_schater
Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 10:50:58
In het laffe angsthazenvoetbal van Rogier Meijer kan Smit het best goed doen.
Nec speelde het afgelopen seizoen prima verzorgd voetbal. Speelde in de Arena Ajax zoek en heeft in Leeuwarden ook laten zien wat verzorgd voetbal inhoudt. Ik denk dat Smit technisch te kort komt, maar als ze Smit weten te bedienen kan hij ook bij NEC slagen.
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 13:57:45
Janou denkt hier overigens heel anders over hoor. :_schater
Waarop doel je?
Citaat van: janou op augustus 20, 2024, 14:15:02
Waarop doel je?
Waarop ik doel? Jij dicht Henk meer toe dan wat hij kan waar maken.
Henk is een geweldige People manager en uithangbord voor onze club, maar heeft echt een assistent nodig die hem op het gebied van tactisch inzicht kan ondersteunen, tenminste als hij dat accepteert. )Henk blijft nu te veel in zich zelf geloven en verschuilt zich (overigens terecht) achter het roepen om versterking.
Maar als je spelers niet laat spelen in een systeem waarin ze zich het beste kunnen profileren, blijft het grotendeels kansloos.
Citaat van: diekhuzen op augustus 20, 2024, 14:13:03
Nec speelde het afgelopen seizoen prima verzorgd voetbal. Speelde in de Arena Ajax zoek en heeft in Leeuwarden ook laten zien wat verzorgd voetbal inhoudt. Ik denk dat Smit technisch te kort komt, maar als ze Smit weten te bedienen kan hij ook bij NEC slagen.
Ze hebben de nr 13 van de KKD niet van de mat gespeeld. Is het verzorgd? Ja. Wil men de wil aan de ander opleggen? Nee. Rogier Meijer is meer op de helft van de tegenstander te vinden dankzij de geldschieter, niet omdat dat per se in zijn aard ligt. In de basis is hij een vreselijke coach die wat dat betreft goed past bij een momenten spits als Smit.
Vwb Henk, hij is en blijft een eigenwijze Fries. Dat is enerzijds z?n kracht en waar we van houden, spelen om te winnen. Anderzijds z?n valkuil want in accenten afwijken om Smit beter te laten renderen, dat is niet zijn stijl. Voor alles is wat te zeggen overigens.
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 14:33:20
Waarop ik doel? Jij dicht Henk meer toe dan wat hij kan waar maken.
Henk is een geweldige People manager en uithangbord voor onze club, maar heeft echt een assistent nodig die hem op het gebied van tactisch inzicht kan ondersteunen, tenminste als hij dat accepteert. )Henk blijft nu te veel in zich zelf geloven en verschuilt zich (overigens terecht) achter het roepen om versterking.
Maar als je spelers niet laat spelen in een systeem waarin ze zich het beste kunnen profileren, blijft het grotendeels kansloos.
Oh, ik denk dat dat wel meevalt in welke mate ik Henk meer toe dicht dan dat hij kan waarmaken. Ik denk dat het vooral zit in het feit dat er hier veel mensen zijn die er van uitgaan dat de huidige assistenten tactisch niet onderlegd zijn en invullen dat Henk alles zelf moet doen. Ik begrijp niet waaruit wij dat zouden kunnen concluderen. En daarbij invullen dat hij nu teveel in zichzelf gaat geloven is ook een pure aanname.
Elke trainer heeft goede assistenten nodig die ondersteunen, ook Henk. Maar ik vind dat we Henk te kort doen door hem alleen als people manager te typeren. Dat is mijn punt meer. Ik geloof niet in dat Henk alleen het People gedeelte kan en het voetbalgedeelte moet overlaten aan een ander, want in de voetbalwereld wordt hij ook gewaardeerd om zijn voetbalidee.
Ik ben met je eens dat je niet moet verschuilen achter het roepen om versterking, want ik ben van mening dat wij een prima selectie hebben voor de KKD. Daarbij is Henk inderdaad verantwoordelijk om de spelers in een systeem te laten spelen waarin zij zich het beste kunnen profileren. En daar heb ik nog steeds alle vertrouwen in.
Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 14:52:33
Ze hebben de nr 13 van de KKD niet van de mat gespeeld. Is het verzorgd? Ja. Wil men de wil aan de ander opleggen? Nee. Rogier Meijer is meer op de helft van de tegenstander te vinden dankzij de geldschieter, niet omdat dat per se in zijn aard ligt. In de basis is hij een vreselijke coach die wat dat betreft goed past bij een momenten spits als Smit.
Vwb Henk, hij is en blijft een eigenwijze Fries. Dat is enerzijds z?n kracht en waar we van houden, spelen om te winnen. Anderzijds z?n valkuil want in accenten afwijken om Smit beter te laten renderen, dat is niet zijn stijl. Voor alles is wat te zeggen overigens.
Jij hebt duidelijk een hekel aan Meijers. Hij heeft met name in de tweede seizoenshelft prima gedaan en inderdaad met geldschieters, maar dat is niet relevant.
Verzorgd en attractief voetbal spelen is een kunst. Zo zou Smit bij NEC best kunnen slagen als eindstation, want daar liggen zijn kwaliteiten. Wat mij opvalt bij ons is dat Smit uitzakt en onze aanvallende middenvelders voor de voeten loopt en zichzelf in de positie brengt waar hij niet uit de voeten kan. Dat is inderdaad een kwestie van spelers in hun kracht bedienen. Maar dat is mij mening.
Citaat van: janou op augustus 20, 2024, 14:58:33
Oh, ik denk dat dat wel meevalt in welke mate ik Henk meer toe dicht dan dat hij kan waarmaken. Ik denk dat het vooral zit in het feit dat er hier veel mensen zijn die er van uitgaan dat de huidige assistenten tactisch niet onderlegd zijn en invullen dat Henk alles zelf moet doen. Ik begrijp niet waaruit wij dat zouden kunnen concluderen. En daarbij invullen dat hij nu teveel in zichzelf gaat geloven is ook een pure aanname.
Elke trainer heeft goede assistenten nodig die ondersteunen, ook Henk. Maar ik vind dat we Henk te kort doen door hem alleen als people manager te typeren. Dat is mijn punt meer. Ik geloof niet in dat Henk alleen het People gedeelte kan en het voetbalgedeelte moet overlaten aan een ander, want in de voetbalwereld wordt hij ook gewaardeerd om zijn voetbalidee.
Ik ben met je eens dat je niet moet verschuilen achter het roepen om versterking, want ik ben van mening dat wij een prima selectie hebben voor de KKD. Daarbij is Henk inderdaad verantwoordelijk om de spelers in een systeem te laten spelen waarin zij zich het beste kunnen profileren. En daar heb ik nog steeds alle vertrouwen in.
Mooi dat jij meer in Henk ziet en dat verdient hij ook. Zo zie je maar weer dat we gelukkig geen eenheidsworsten zijn en de dingen verschillend interpreteren. :)
Waarom laat Henk zich omringen door totale nobodies. Henk zelf heeft al geen staat van dienst als profvoetballer en dan heb je er nog twee bij die dat ook niet hebben. Waar moeten de jongens dan tegenop kijken of een voorbeeld aan nemen?
Ik snap de club echt niet. De man wordt ouder, moet wellicht naar een wat andere rol toe. Zet er dan iemand naast met een staat van dienst voor het veldwerk.
On topic verder: de club moet er voor zorgen dat er straks een echte spits staat en niet een jeugdspeler die zo is gehyped dat deze onder de druk bezwijkt en we dan helemaal niks meer hebben. Zondag was daarvoor al een voorteken imo.
Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 10:50:01
Zolang Smit hier is moeten we hem zo goed mogelijk benutten en dat is niet in een meevoetballende rol. Wat mij betreft is dat ook wel een manko van Henk als trainer, en daar gaat het ook veel in zijn topic over.
ja jong . We mutte alles op een zeer beperkte voetballer aan passen. Manko van Henk dat Smit zo beperkt is :_schater
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 14:33:20
Waarop ik doel? Jij dicht Henk meer toe dan wat hij kan waar maken.
Henk is een geweldige People manager en uithangbord voor onze club, maar heeft echt een assistent nodig die hem op het gebied van tactisch inzicht kan ondersteunen, tenminste als hij dat accepteert. )Henk blijft nu te veel in zich zelf geloven en verschuilt zich (overigens terecht) achter het roepen om versterking.
Maar als je spelers niet laat spelen in een systeem waarin ze zich het beste kunnen profileren, blijft het grotendeels kansloos.
jij draait het om. Henk wil Cambuur voetbal en terecht. Daar moeten de spelers in schikken anders flikkeren ze maar op
Citaat van: sunderland op augustus 20, 2024, 18:36:37
jij draait het om. Henk wil Cambuur voetbal en terecht. Daar moeten de spelers in schikken anders flikkeren ze maar op
Henk staat een systeem voor waarin een aantal spelers niet goed mee uit de voeten kan en dat is zowel afgelopen seizoen als momenteel aan de orde. Daarbij realiseer ik mij echt wel dat er vanuit de club beperkt budget beschikbaar is om enige volwaardige sterkhouders aan te kunnen trekken.
Dus als spelers niet beter kunnen in een systeem wat hun trainer voorstaat, kun je het hun niet verwijten, maar wel de trainer die dit niet wil inzien.
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 19:13:59
Henk staat een systeem voor waarin een aantal spelers niet goed mee uit de voeten kan en dat is zowel afgelopen seizoen als momenteel aan de orde. Daarbij realiseer ik mij echt wel dat er vanuit de club beperkt budget beschikbaar is om enige volwaardige sterkhouders aan te kunnen trekken.
Dus als spelers niet beter kunnen in een systeem wat hun trainer voorstaat, kun je het hun niet verwijten, maar wel de trainer die dit niet wil inzien.
1x verloren met deze selectie? Tsja?
Citaat van: Andy King op augustus 20, 2024, 19:23:06
1x verloren met deze selectie? Tsja?
Het gaat niet om dat er nu een keer verloren is, maar het systeem waarin gespeeld wordt. Had overigens Mvv het vizier beter gehad waren we daar ook met verlies weggegaan. Dus winst of verlies heeft ook met geluk te maken en dat was bij Mvv aanwezig en afgelopen zondag werd het geluk niet benut. Maar spelen met een systeem waarin spelers geforceerd moeten spelen is niet leuk om naar te kijken en gaat zorgen voor gemor op de tribunes.
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 20:03:47
Het gaat niet om dat er nu een keer verloren is, maar het systeem waarin gespeeld wordt. Had overigens Mvv het vizier beter gehad waren we daar ook met verlies afgegaan.
te makkelijk deze.
Hadden wij het vizier scherper gehad tegen Helmond stonden we nu op 6 punten.
Gewoon zwakke eerste helft, goede tweede.
Nieuwe linksback en nieuwe 10. Schaapman en Caschili weer fit en we zijn vele stappen verder.
OOK met dit systeem van Henk, of beter juist met dit systeem.
Citaat van: zeewolde op augustus 20, 2024, 20:17:20
te makkelijk deze.
Hadden wij het vizier scherper gehad tegen Helmond stonden we nu op 6 punten.
Gewoon zwakke eerste helft, goede tweede.
Nieuwe linksback en nieuwe 10. Schaapman en Caschili weer fit en we zijn vele stappen verder.
OOK met dit systeem van Henk, of beter juist met dit systeem.
We gaan het zien waar we staan tijdens de winterstop. En ik begrijp de nieuwe links back niet, want Poll wordt steeds beter in opbouw en verdedigen.
Of het moet zijn dat hij niet past in Henk zijn systeem :zweep
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 20:27:50
We gaan het zien waar we staan tijdens de winterstop. En ik begrijp de nieuwe links back niet, want Poll wordt steeds beter in opbouw en verdedigen.
Of het moet zijn dat hij niet past in Henk zijn systeem :zweep
Snapte daar ook helemaal niks van dat Poll niet basis stond.... stoute Henkie
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 20, 2024, 21:05:33
Snapte daar ook helemaal niks van dat Poll niet basis stond.... stoute Henkie
Maar hoe er voorlopig ook onder Henk wordt gevoetbald, de reis naar dit indrukwekkend mooie stadion is het waard.
Ben nog steeds onder de indruk van mijn eerste aanblik, dit verdringt bij mij de sportieve prestatie van afgelopen zondag.
Citaat van: Vlampiep op augustus 20, 2024, 21:33:36
Maar hoe er voorlopig ook onder Henk wordt gevoetbald, de reis naar dit indrukwekkend mooie stadion is het waard.
Ben nog steeds onder de indruk van mijn eerste aanblik, dit verdringt bij mij de sportieve prestatie van afgelopen zondag.
Jah dat dus....heb ik ook, nu alweer zin aan de volgende al is het dan een jong ploeg.
Kooi stadion op de avond....
Alleen die rot maandag er na red ik nooit ivm werk.
Voetbal is bedoeld voor het weekend toch....grrrr
En als dat nu de enige wedstrijd was ...maar er komen nog meer. Balen.
Ajax heeft dat bepaald en toen ook gelijk bepaald dat iedere wedstrijd van jong Ajax moest worden uitgezonden anders konden ze Ajax 1 ook niet uitzenden. Daar is al dat klote gedoe begonnen
Citaat van: diekhuzen op augustus 20, 2024, 15:26:48
Jij hebt duidelijk een hekel aan Meijers. Hij heeft met name in de tweede seizoenshelft prima gedaan en inderdaad met geldschieters, maar dat is niet relevant.
Verzorgd en attractief voetbal spelen is een kunst. Zo zou Smit bij NEC best kunnen slagen als eindstation, want daar liggen zijn kwaliteiten. Wat mij opvalt bij ons is dat Smit uitzakt en onze aanvallende middenvelders voor de voeten loopt en zichzelf in de positie brengt waar hij niet uit de voeten kan. Dat is inderdaad een kwestie van spelers in hun kracht bedienen. Maar dat is mij mening.
De kwaliteit van spelers is behoorlijk relevant, dat zie je bij ons toch wel. Meijer heeft vooral overgepresteerd, zoals wij dat ook eens een half jaar hebben gedaan. Het vreselijk negatieve na de 0-1 eindstand bij velen is ook ridicuul op basis van de gehele wedstrijd. Scorebordjournalistiek.
Tweede punt ben ik met je eens, en dat zagen we vorig jaar ook al gebeuren met Smit in de punt. Dat aanpassen is een verschil in een accent en niet het hele systeem omgooien zoals Sunderland vind. In mijn ogen beginnen we met het voetbalidee van Henk. In een ideale situatie kies je vervolgens lekker de spelers uit die daar perfect bij passen. Maar die situatie hebben wij niet. Dus moet je kijken op welke posities je iets moet afwijken qua type/speelstijl en hier op anticiperen. Dat dit voor de spitspositir geldt dat wisten we van tevoren. En dat Henk dit niet doet is jammer.
Jansen, Casas, Nieling, Souren en Pauwels zijn nieuwelingen die prima passen in het systeem van Henk. Het is nu even wachten tot Bergsma en Smit weg zijn en dan kunnen er nog 2 bij die in de speelwijze passen. Een spits en een crrwstieve middenvelder die ook links hangend kan zijn dan nodig.
Op de linksback na is het dan prima.
Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 23:56:19
De kwaliteit van spelers is behoorlijk relevant, dat zie je bij ons toch wel. Meijer heeft vooral overgepresteerd, zoals wij dat ook eens een half jaar hebben gedaan. Het vreselijk negatieve na de 0-1 eindstand bij velen is ook ridicuul op basis van de gehele wedstrijd. Scorebordjournalistiek.
Tweede punt ben ik met je eens, en dat zagen we vorig jaar ook al gebeuren met Smit in de punt. Dat aanpassen is een verschil in een accent en niet het hele systeem omgooien zoals Sunderland vind. In mijn ogen beginnen we met het voetbalidee van Henk. In een ideale situatie kies je vervolgens lekker de spelers uit die daar perfect bij passen. Maar die situatie hebben wij niet. Dus moet je kijken op welke posities je iets moet afwijken qua type/speelstijl en hier op anticiperen. Dat dit voor de spitspositir geldt dat wisten we van tevoren. En dat Henk dit niet doet is jammer.
Waarom pakt Ancelotti zoveel prijzen? Omdat hij ook kijkt naar wat voor spelers hij heeft en ze laten renderen. Die wisselt ook qua tactiek, op basis van selectie.
Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2024, 00:07:15
Jansen, Casas, Nieling, Souren en Pauwels zijn nieuwelingen die prima passen in het systeem van Henk. Het is nu even wachten tot Bergsma en Smit weg zijn en dan kunnen er nog 2 bij die in de speelwijze passen. Een spits en een crrwstieve middenvelder die ook links hangend kan zijn dan nodig.
Op de linksback na is het dan prima.
Super omschreven!
Jacobs in z'n goede jaar en goals ala Muhren en je bent kampioen w:)
Wat een gezeik weer over aanpassen van een systeem. Als je op voetbal zit schiet je bal recht uit en neem je een bal goed aan. Speel je een bal strak op een mededspeler en moet je tempo houden. !
Citaat van: sunderland op augustus 21, 2024, 10:00:46
Wat een gezeik weer over aanpassen van een systeem. Als je op voetbal zit schiet je bal recht uit en neem je een bal goed aan. Speel je een bal strak op een mededspeler en moet je tempo houden. !
Haha, ja zo is het dan ook wel weer. Al wordt het met alle instructies en briefjes vooraf nogal wat moeilijker gemaakt tegenwoordig.
Soms is alle data een zegen, om spelers individueel te wijzen op wat anders/ beter kan. Maar als speler wil je toch eigenlijk voor de wedstrijd alleen horen: geniet ervan, geef alles en toon lef en initiatief.
Maar terug naar Ancelotti: natuurlijk is het te kort door de bocht om alleen te wijzen op het neerzetten van de beste spelers op voor hun goede posities, immers hij heeft ook een mega staf om zich heen. Maar ik verdenk Ancelotti er echt van dat die het probeert voor spelers zo simpel mogelijk te houden. Hij hoeft ze niet meer te leren voetballen, enkel te laten renderen.
Alsof je je systeem moet wijzigen om ervoor te zorgen dat Smit niet meer continue de middenvelders in de weg loopt. Dat is natuurlijk kul. Je moet accenten wijzigen op basis van de selectie die we nu eenmaal hebben in combinatie met hoe je het idealiter zou willen. Maar dat Smit in de punt ons niet beter gaat laten spelen dat lijkt me wel helder, laten we dat niet van hem verwachten a.u.b.
Smit speelt ook om hem in de etalage te zetten. Als die nu op de bank zou zitten dan heb je een ontevreden speler die minder oplevert.
Citaat van: Bankzitter op augustus 21, 2024, 11:36:56
Smit speelt ook om hem in de etalage te zetten. Als die nu op de bank zou zitten dan heb je een ontevreden speler die minder oplevert.
Deels eens maar Smit speelt ook omdat er geen andere spits is die het 90 min. volhoudt.
Citaat van: Stiens op augustus 21, 2024, 11:42:39
Deels eens maar Smit speelt ook omdat er geen andere spits is die het 90 min. volhoudt.
Wat dat betreft het probleem van afgelopen seizoen doorgeschoven van linksbuiten naar de punt.
Misschien moeten we ook gewoon eieren voor ons geld kiezen. Schappelijk bedrag voor Smit naar een club met een speelstijl die hem past en bedragen bij x goals, x wedstrijden en doorverkoop percentage. De garantie op een miljoen maar loslaten.
Concrete interesse van Go Ahead Eagles volgens ESPN.
Go Ahead Eagles gaat vol voor Milan Smit
3 uur geleden
ESPN
Go Ahead Eagles heeft zijn zinnen gezet op Milan Smit. De 21-jarige Cambuur-spits moet in Deventer de aanval van de ploeg van Paul Simonis gaan versterken, zo weet ESPN.
Vaste spits Victor Edvardsen geniet interesse van meerde clubs uit Europa, waardoor Go Ahead met Smit alvast een vervanger in huis kan halen. Smit heeft in Leeuwarden nog een contract voor twee seizoenen en het is niet bekend hoe ver de Deventenaren voor hem willen gaan.
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2024, 12:22:44
Concrete interesse van Go Ahead Eagles volgens ESPN.
tja . Hij wou er echt op vooruit en Eagels gaat degradatie voetbal spelen. Over de miljoen zou fantastisch zijn. Mooi dat het nu is en niet op het allerlaatste moment
Ben benieuwd of ze het bedrag willen neerleggen wat Cambuur voor Milan wil hebben.
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 23, 2024, 12:37:44
Ben benieuwd of ze het bedrag willen neerleggen wat Cambuur voor Milan wil hebben.
Go ahead heeft vaak goede deals zeg ik op basis van niets. Dus verwacht geen transfer
Beter nu dan op laatste transferdag
Want dan moet je wel h??l laat nog een vervanger zoeken.
Z??r benieuwd wie hem eventueel gaat opvolgen.
Mooie club voor Milan met geweldige supporters :thumbsup
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 12:32:28
tja . Hij wou er echt op vooruit en Eagels gaat degradatie voetbal spelen. Over de miljoen zou fantastisch zijn. Mooi dat het nu is en niet op het allerlaatste moment
Dat denk ik dus ook, ze hebben echt een behoorlijke jas uitgetrokken. Hun spel valt ook erg tegen zowel Europees als in de eredivisie. Hun gaan nog een heel zwaar jaar te gemoed
Kan me niet voorstellen dat Eagles een miljoen voor Smit op tafel legt. Ik denk dat een miljoen alleen in beeld komt als een buitenlandse club zich meldt. 750.000 zou natuurlijk ook een prachtig bedrag zijn voor een spits als Smit.
Hebben de Eagles dit seizoen niet hun transferrecord (fors) verhoogd? Misschien hebben ze het wat hoger in de bol gekregen en zijn ze ook voor Milan bereid ver te gaan - al is de wens hier misschien de vader van de gedachte :p
Wel een typische Eagles spits van de laatste jaren, Lidberg en nu Edvardsen beide van die houten klazen ;)
Citaat van: NRG op augustus 23, 2024, 15:47:58
Kan me niet voorstellen dat Eagles een miljoen voor Smit op tafel legt. Ik denk dat een miljoen alleen in beeld komt als een buitenlandse club zich meldt. 750.000 zou natuurlijk ook een prachtig bedrag zijn voor een spits als Smit.
Zou wel kunnen dat een concreet bod van GAE het sneeuwbaleffect aan de gang brengt, waardoor NEC en andere ge?nteresseerden ook iets moeten beslissen.
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 12:32:28
tja . Hij wou er echt op vooruit en Eagels gaat degradatie voetbal spelen. Over de miljoen zou fantastisch zijn. Mooi dat het nu is en niet op het allerlaatste moment
Go ahead is wel mooie club hoor, zijn al veel verder als ons. Zou mooie stap zijn voor hem. Miljoentje :)
Citaat van: el haj op augustus 23, 2024, 16:34:19
Hebben de Eagles dit seizoen niet hun transferrecord (fors) verhoogd? Misschien hebben ze het wat hoger in de bol gekregen en zijn ze ook voor Milan bereid ver te gaan - al is de wens hier misschien de vader van de gedachte :p
Die hebben idd een positieve transferbalans van iets van 6,5m. Daar is wel genoeg geld beschikbaar.
Citaat van: Stiens op augustus 23, 2024, 12:27:39
Go Ahead Eagles gaat vol voor Milan Smit
3 uur geleden
ESPN
Go Ahead Eagles heeft zijn zinnen gezet op Milan Smit. De 21-jarige Cambuur-spits moet in Deventer de aanval van de ploeg van Paul Simonis gaan versterken, zo weet ESPN.
Vaste spits Victor Edvardsen geniet interesse van meerde clubs uit Europa, waardoor Go Ahead met Smit alvast een vervanger in huis kan halen. Smit heeft in Leeuwarden nog een contract voor twee seizoenen en het is niet bekend hoe ver de Deventenaren voor hem willen gaan.
Is dat een verbetering voor Milan?
Citaat van: Andy King op augustus 23, 2024, 18:36:20
Is dat een verbetering voor Milan?
Als ze een miljoen of meer bieden is dit de perfecte stap :devil
dit is sportief natuurlijk nooit een verbetering
al hoop ik heel erg dat hij toch gaat
Citaat van: Trainert! op augustus 23, 2024, 18:58:36
dit is sportief natuurlijk nooit een verbetering
al hoop ik heel erg dat hij toch gaat
Natuurlijk is dit sportief een verbetering! GA Eagles is zowel sportief als financieel een stap vooruit. Wij denken dat we heel wat zijn, maar op de schaal van Richter valt dat best wel tegen.
Citaat van: NRG op augustus 23, 2024, 19:59:51
Natuurlijk is dit sportief een verbetering! GA Eagles is zowel sportief als financieel een stap vooruit. Wij denken dat we heel wat zijn, maar op de schaal van Richter valt dat best wel tegen.
zo zit en niet anders ik gun het hem?
Heeft iemand nog een strik van 1.90 meter liggen? :thumbsup
Smit is al rond met Eagles nu nog de clubs
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2024, 22:31:41
Smit is al rond met Eagles nu nog de clubs
Is maar beter ook
Ben wel toe aan een stap :_schater :_schater :_schater :_schater
Mooi strik erom
De Leeuw in de punt. Kom aan
Ik neem aan dat ze hem op de terug weg in Deventer achterlaten?
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2024, 22:35:52
De Leeuw in de punt. Kom aan
die houdt het net 45 minuten vol :_schater
Smit heeft geen fatsoenlijke voorzet gehad vanavond en het is meer het gebrek aanvoer dan de onkunde van Smit.
Ik ben ook geen fan van Smit, maar een andere spits is leuk, maar ook die is afhankelijk van de aanvoer.
De kansen die hij kreeg moet hij maken. Loopt al lang met z?n hoofd ergens anders.
Maar eerst ff tekenen aub!
Welke kans?
Citaat van: diekhuzen op augustus 23, 2024, 22:44:27
Smit heeft geen fatsoenlijke voorzet gehad vanvond en het is meer het gebrek aanvoer dan de onkunde van Smit.
Ik ben ook geen fan van Smit, maar een andere spits is leuk, maar ook die is afhankelijk van de aanvoer.
Nou dat vind ik echt onzin. Hij wint nooit duels, komt nooit voor zijn man, gebruikt zijn lichaam niet goed, is overal te laat en loopt bijna altijd waar hij niet moet lopen. Als je je spits nooit kan aanspelen kun je ook nooit doorvoetballen en gaan buitenspelers dus rare keuzes maken. Ik zeg dat de aanvoer slecht is, omdat we geen balvaste spits hebben.
Citaat van: diekhuzen op augustus 23, 2024, 22:44:27
Smit heeft geen fatsoenlijke voorzet gehad vanvond en het is meer het gebrek aanvoer dan de onkunde van Smit.
Ik ben ook geen fan van Smit, maar een andere spits is leuk, maar ook die is afhankelijk van de aanvoer.
wij hebben een spits nodig die zelf ook een man voorbij komt en kan voetballen.
Juustem.
Ze hadden hem v??r aanvang competitie moeten verkopen. Maar clubs kijken blijkbaar terecht eerst de kat uit de boom. Zie hem nu ook niet meer vertrekken.
Wat zijn eigenlijk beschikbare opties om Milan de vervangen?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 23:20:09
Wat zijn eigenlijk beschikbare opties om Milan de vervangen?
Zelf zou ik Sven Braken proberen te halen. Of stunten met M?hren..
Citaat van: Mike SCC op augustus 23, 2024, 23:21:03
Zelf zou ik Sven Braken proberen te halen.
Ik denk niet dat die MVV al weer wil verlaten na een maandje :insane
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 23:22:04
Ik denk niet dat die MVV al weer wil verlaten na een maandje :insane
Nu je het zegt. In elk geval dat type :_schater
Maandag medische keuring bij GAE volgens Roelof de Vries van de omrop
Citaat van: justremco op augustus 25, 2024, 00:44:09
Maandag medische keuring bij GAE volgens Roelof de Vries van de omrop
mooi. bedrag incasseren van 6 nullen en gas geven maar op de transfermarkt
Succes in Deventer. Op de bank.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2024, 07:33:26
Succes in Deventer. Op de bank.
Wees blij dat Eagles hem wil kopen.
Snap eigenlijk niet dat ze hem willen hebben.
Maar We zien helaas wel vaker dat spelers bij een andere club het ineens geweldig goed doen.
Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2024, 07:13:08
mooi. bedrag incasseren van 6 nullen en gas geven maar op de transfermarkt
Geeft ons weer mogelijk heden.
Hopelijk nu wat meer echte kwaliteit en ervaring erbij.
De Leeuw moet nu in de punt. Die maakt ze wel. Diemers erbij op het middenveld en een rechtsbuiten.
Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2024, 07:13:08
mooi. bedrag incasseren van 6 nullen en gas geven maar op de transfermarkt
10.000,00 :_schater
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2024, 07:37:55
De Leeuw moet nu in de punt. Die maakt ze wel. Diemers erbij op het middenveld en een rechtsbuiten.
de Leeuw in de spits bij de warming up is hij al bekaf :_schater
Wat ik begreep is er een bod van 825 geboden met doorverkoop clausule. Mooi bedrag zou ik zeggen
Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2024, 09:43:07
Wat ik begreep is er een bod van 825 geboden met doorverkoop clausule. Mooi bedrag zou ik zeggen
en wat blijft er dan van over van die ?825.000. Na al die opleiding jaren en makelaar :?
Dan moeten ze er meer uithalen, en moet Cambuur nog een vergoeding afstaan aan zijn vorige club.
Prima bedrag voor een zeer beperkte spits.
Zelfs barto en ter heide waren betere spitsen dan Smit
Dus 800 k :thumbsup
Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2024, 10:01:40
Dan moeten ze er meer uithalen, en moet Cambuur nog een vergoeding afstaan aan zijn vorige club.
daarom blijft er maar weinig over netto
Citaat van: oost op augustus 25, 2024, 10:01:48
Prima bedrag voor een zeer beperkte spits.
Zelfs barto en ter heide waren betere spitsen dan Smit
Dus 800 k :thumbsup
we zullen het zien dat onze nieuwe spits beter is dan Smit :y
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:10:58
de Leeuw in de spits bij de warming up is hij al bekaf :_schater
Volgens mij staat ie nu op middenveld. Daar loop je meer als in de spits. We gaan het zien
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 10:06:29
we zullen het zien dat onze nieuwe spits beter is dan Smit :y
Zit M?hren al aan de tiramisu?
Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2024, 09:43:07
Wat ik begreep is er een bod van 825 geboden met doorverkoop clausule. Mooi bedrag zou ik zeggen
Prima bedrag. Zeker omdat hij in ons spel niet tot zijn recht komt en we meer geholpen zijn met een oudere, meer balvaste spits.
800.000 exclusief bonussen en doorverkoop percentage zou ik prima vinden .
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:49:05
en wat blijft er dan van over van die ?825.000. Na al die opleiding jaren en makelaar :?
hebben ze over negatieve Wiekie nou jij drinkt ook te veel azijn . Jasses. Lees jou berichten eens terug. Een stuk negatief..
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 10:06:29
we zullen het zien dat onze nieuwe spits beter is dan Smit :y
ons team gaat sowieso beter spelen. Doelpunten is afwachten
8 ton is prima binnen Nederland. Zal voor veel spelers een verademing zijn dat hij weggaat. Qua spel, niet als persoon bedoel ik. Aardige jongen die het misschien wel goed gaat doen daar, wat ik hem ook gun.
Hopelijk halen wij er een modale spits voor terug die er 15 in schiet
Een andere spits gaat er in ieder geval voor zorgen dat de spelers eromheen uit combinaties kunnen scoren.
Als je Balk en vd Water aan het voetballen krijgt dan halen die wel de 10 goals/10 assists.
Zou je niet zeggen na de wedstrijd tegen Top Oss, dat was heel matig. Vleugelspitsen zijn wisselvallig, de ene keer lukt niks en de volgende wedstrijd scoren ze zomaar de lastigste ballen. Ze komen wel hun man voorbij en hebben dan vaak meer ruimte en tijd dan ze beseffen.
VI meldt de transfer nu ook:
https://www.vi.nl/nieuws/smit-krijgt-bij-go-ahead-gewenste-kans-in-de-eredivisie
Milan Smit gaat SC Cambuur verruilen voor Go Ahead Eagles. De Eredivisionist heeft een akkoord bereikt met de club uit Leeuwarden. De 22-jarige Smit zal spoedig zijn overgang naar Deventer afronden en krijgt zo zijn gewenste kans in de Eredivisie.
Bedankt Milan je komt nu bij een geweldige club de Eagles ik wens je heel veel succes in Deventer.
Laat het zien kerel ben trots op je.
Prima deal voor een beperkte (talentvolle) spits.
Maar ik snap de keus voor Eagles gewoon niet vanuit de Smit.
Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.
En Smit die er 10 inschiet bij de Eagles.
Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 18:54:48
Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.
Dat komt door Milan zelf. Hij praat al weken over z?n vertrek. Maakt een ongemotiveerde en afgeleide indruk.
Dan is het toch maar fijn dat hij nu gaat..
(En daarnaast past hij als spit helemaal niet in het spel wat Cambuur wil spelen?)
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2024, 18:44:13
Prima deal voor een beperkte (talentvolle) spits.
Maar ik snap de keus voor Eagles gewoon niet vanuit de Smit.
Goede versterking voor hun, mits goed bediend prima spits. Veel geluk Milan.
Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 18:54:48
Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.
zo zit het Gast je wordt hier uitgekotst :R
Het is niks persoonlijks naar Milan. Hij heeft het uitstekend gedaan vanaf de linksbuiten, wat helemaal zijn positie niet is.
Nooit wat aan te merken op zijn inzet.
Het is alleen niet het type spits en speler wat onze selectie op dit moment nodig is. Dus net als een paar andere jongens moet er ander komen die wel in de speelwijze past. En wat meer ervaring in de ploeg zou ook goed zijn. Verder trots op Milan en trots op onze opleiding.
Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 18:54:48
Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.
opluchting is wat anders maar 8 ton is gewoon super voor de club toch en
ik wens hem het beste in Deventer.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 19:15:11
zo zit het Gast je wordt hier uitgekotst :R
he Noordcambuur, de Gast is vaak negatief kritisch maar dit valt best mee wat hij schrijft. Voor zijn doen zelfs positief.
Ik zou zeggen lees zijn reactie nog eens goed.
Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 21:37:03
he Noordcambuur, de Gast is vaak negatief kritisch maar dit valt best mee wat hij schrijft. Voor zijn doen zelfs positief.
Ik zou zeggen lees zijn reactie nog eens goed.
Als hij vleugels om hem heen heeft die hem goed bedienen, gaat hij echt wel scoren. Onze vleugels denken dat ze fucking Messi zijn...
Citaat van: denistel op augustus 25, 2024, 19:57:25
opluchting is wat anders maar 8 ton is gewoon super voor de club toch en
ik wens hem het beste in Deventer.
Beste deal ooit. Nog meer dan Bangura. Gratis binnengehaald en ik moet nog maar zien of hij het gaat redden.
Bedankt en succes in Deventer Milan!
Citaat van: michello op augustus 25, 2024, 21:43:21
Nog meer dan Bangura.
Dat is wel ongelofelijk inderdaad
Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 18:59:25
En Smit die er 10 inschiet bij de Eagles.
moet ie wel de penalty`s mogen nemen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2024, 22:21:24
Dat is wel ongelofelijk inderdaad
Jonger dus meer doorgroei tijd. Langer contract. Niet gek gedaan als het wat wordt. Hopelijk wel dvk percentage.
Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 21:37:03
he Noordcambuur, de Gast is vaak negatief kritisch maar dit valt best mee wat hij schrijft. Voor zijn doen zelfs positief.
Ik zou zeggen lees zijn reactie nog eens goed.
Ik denk dat Noord het over Milan heeft ;)
Even een meevaller voor mij.
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 07:53:34
Ik denk dat Noord het over Milan heeft ;)
Even een meevaller voor mij.
klopt De Gast ik kots jouw niet uit hoor :thumbsup
Dan had ik het dus verkeerd begrepen..
Veel succes Milan Smit bij de Eagels. Hoop dat je veel scoort tegen Dkv |:)
Mooi voor Milan, mooie club, hopen dat hij gaat slagen!
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 19:33:44
Het is niks persoonlijks naar Milan. Hij heeft het uitstekend gedaan vanaf de linksbuiten, wat helemaal zijn positie niet is.
Nooit wat aan te merken op zijn inzet.
Het is alleen niet het type spits en speler wat onze selectie op dit moment nodig is. Dus net als een paar andere jongens moet er ander komen die wel in de speelwijze past. En wat meer ervaring in de ploeg zou ook goed zijn. Verder trots op Milan en trots op onze opleiding.
Het wordt tijd dat we anders gaan voetballen. Want niemand heeft ook maar enig idee wat te doen in het veld. De huidige selectie is niet goed genoeg om het type spel te spelen wat de ts wil. Laat staan dat er spelers bij zijn, die de wedstrijd lezen. Alles wordt voorgekauwd vanaf de kant en in de kleedkamer. En met de data erbij is het er allemaal niet beter op geworden. Zolang ze hier bij de club weg blijven kijken zal het niks worden.
Dat het niet klopt bewijzen de vele wissels elke wedstrijd. 3 in de rust tegen Helmond en 3 in de rust tegen Oss. En maar lullen over fitheid. De ts moet het eens een keer goed neerzetten. We zijn dit weekend in september.
Tekent voor 4 jaar. Ook goed voor ons, mocht ie wel goed draaien en verkocht worden zal dat grote contract afgekocht moeten worden, is hoger bedrag voor ons.
Go Ahead Eagles telt miljoen neer voor nieuwe spits Smit
Go Ahead Eagles heeft bij SC Cambuur de gewenste versterking voor de spitspositie gevonden. De club uit Deventer neemt de talentvolle spits Milan Smit over van de Friese club. Smit is een voormalig jeugdspeler van FC Twente en komt uit het Drentse Hollandscheveld. Met de transfer is iets meer dan 1 miljoen euro gemoeid. De speler zal later vandaag zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract en dan worden gepresenteerd.
Voor SC Cambuur heeft Smit 28 goals gemaakt in 63 wedstrijden. Bij de eerste wedstrijd in het nieuwe Kooi Stadion speelde hij onlangs een wat ongelukkige rol door tot tweemaal toe een penalty te missen. SC Cambuur verloor die wedstrijd met 1-0 van Helmond Sport.
Go Ahead wil in de slotweek van de window afscheid nemen van spits Victor Edvardsen, die zelf al heeft voorgesorteerd op een vertrek. Smit is de vierde aankoop van de club uit Deventer waarvoor een transfersom is neergeteld. Eerder werd Oliver Antman voor ruim 1 miljoen euro overgenomen van FC Nordsjaelland. Aan FC Volendam werd een half miljoen euro betaald voor Calvin Twigt en ook enkele tonnen zijn vanuit Deventer overgemaakt naar Odense voor Aske Adelgaard.
Go Ahead zelf heeft een lucratieve window achter de rug. Voor Willum Willumsson (Birmingham City), Jeffrey de Lange (Olympique Marseille), Philippe Rommens (Ferencvaros) en Bas Kuipers (FC Twente) werden transfersommen neergeteld, waardoor de transferinkomsten zo?n 8 miljoen euro bedragen.
wauw wat een bedrag
Wow, fantastisch! |:)
Lekker hoor, toch knap gedaan. |:) _O_
Lars is een topverkoper! Dit biedt perspectief.
Grote klasse Lambooij! _O_ _O_ En succes in Deventer Milan.
:_schater :_schater Prachtig bedrag.
Van Go Ahead kun je in elk geval zeggen dat ze het de laatste jaren wel goed zien.
Had dit niet meer verwacht.
Mooie transfer voor iedereen!
Milan veel succes en bedankt!
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:16:13
Dat het niet klopt bewijzen de vele wissels elke wedstrijd. 3 in de rust tegen Helmond en 3 in de rust tegen Oss. En maar lullen over fitheid. De ts moet het eens een keer goed neerzetten. We zijn dit weekend in september.
Dus de wisseldata is jouw onderbouwing?
Nog niet formeel bevestigd door beide clubs toch?
Maar zal vast rond komen.
Milan, bedankt en veel succes!!
Met Adekanye ook niet direct een assistkoning naast hem en ook Kuipers als linksback die veel voorzetten gaf is vertrokken, benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Hoe dan ook, voor Milan een mooie stap en voor ons ook: je kan nieuwe spelers nu voorspiegelen (na Bangura eerder) dat ze bij ons een podium krijgen om een mooie stap te maken.
Citaat van: papier op augustus 26, 2024, 14:27:03
Dus de wisseldata is jouw onderbouwing?
ja en terecht dat je 3 x wisselt in de rust geeft aan dat dat zo is
Inmiddels bevestigd door beide clubs
https://cambuur.nl/nieuws/recordtransfer-milan-smit-van-sc-cambuur-naar-go-ahead-eagles/
Recordtransfer: Milan Smit van SC Cambuur naar Go Ahead Eagles
26 augustus 2024, 16:30
Vanuit de Jeugdopleiding van SC Cambuur de kans grijpen bij het eerste elftal en vervolgens een transfer maken naar de Eredivisie. Het is de droom van vrijwel elke jeugdspeler en voor Milan Smit wordt het nu waarheid. De 21-jarige spits maakt de overstap naar Go Ahead Eagles en tekent voor vier seizoenen in Deventer.
In de zomer van 2018 stroomde Milan Smit de Jeugdopleiding van SC Cambuur binnen en via de Onder 18 en Onder 21 maakte hij in april 2022 zijn debuut in het betaald voetbal in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. Nijmegen. In 63 optredens voor SC Cambuur kwam hij in totaal tot 28 doelpunten en 6 assists.
Zoals gebruikelijk bij SC Cambuur wordt de hoogte van de transfersom niet bekend gemaakt, maar zeker is wel dat het om een clubrecord gaat.
?Dat is natuurlijk fantastisch voor de club en ook voor Milan zelf?, zo licht technisch manager Lars Lambooij desgevraagd toe. ?Deze transfer is een perfect voorbeeld van hoe je met hard werken en altijd bezig zijn met ontwikkelen een mooie stap kunt zetten. Dat is ook waar wij als club voor staan: talentvolle mensen binnenhalen en ze vervolgens de handvaten aanreiken om op alle gebieden te ontwikkelen. Daarvoor verdienen de mensen binnen de opleiding overigens ook een compliment. Al met al komt deze stap Milan toe en is het hem zeer gegund.?
Dank voor alles en veel succes, Milan!
Van Osch, Van Kaam, Smand, Smit en Bergsma!
Als Cambuur er nu ook nog in slaagt om grootverdiener, en ongeleid projectiel, Sylvester van der Water te verpatsen, dan Lambooij maar voordragen voor een lintje.
Citaat van: Delamere op augustus 26, 2024, 17:26:53
Van Osch, Van Kaam, Smand, Smit en Bergsma!
Als Cambuur er nu ook nog in slaagt om grootverdiener, en ongeleid projectiel, Sylvester van der Water te verpatsen, dan Lambooij maar voordragen voor een lintje.
je vergeet die Italiaan :y
En Pichel :zweep
Citaat van: Delamere op augustus 26, 2024, 17:26:53
Van Osch, Van Kaam, Smand, Smit en Bergsma!
Als Cambuur er nu ook nog in slaagt om grootverdiener, en ongeleid projectiel, Sylvester van der Water te verpatsen, dan Lambooij maar voordragen voor een lintje.
Met Vd Wafer hebben we wel een vleugel van de buitencategorie. Zou hem met een goede spits graag tot de winterstop hier zien spelen.
Als hij naar behoren presteert ( heeft dat zeker in zich) pakken we wederom een een transfer van 6 nullen bij een transfer.
Wat een bedrag ruim 1 miljoen ben heel trots op Milan en een geweldige jeugdopleiding zijn trots op de opleiding.
Laat dit een voorbeeld zijn voor alle jeugdspelers van Cambuur.
Je hebt veel meer in de mars,laat zien wat je kunt :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 18:09:07
Wat een bedrag ruim 1 miljoen ben heel trots op Milan en een geweldige jeugdopleiding zijn trots op de opleiding.
Laat dit een voorbeeld zijn voor alle jeugdspelers van Cambuur.
Je hebt veel meer in de mars,laat zien wat je kunt :thumbsup
:_schater
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 18:12:31
wat is er Sunderland ;)
Waar hest die miljoen vandaan?
Redelijke spits, heeft z'n best gedaan maar ook overschat
Citaat van: Inferno-058 op augustus 26, 2024, 18:18:07
Waar hest die miljoen vandaan?
Redelijke spits, heeft z'n best gedaan maar ook overschat
Telegraaf zegt 1 miljoen +
Citaat van: Delamere op augustus 26, 2024, 17:26:53
Van Osch, Van Kaam, Smand, Smit en Bergsma!
Als Cambuur er nu ook nog in slaagt om grootverdiener, en ongeleid projectiel, Sylvester van der Water te verpatsen, dan Lambooij maar voordragen voor een lintje.
Eerst maar eens afwachten wat er voor terug komt.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 26, 2024, 18:18:07
Waar hest die miljoen vandaan?
Redelijke spits, heeft z'n best gedaan maar ook overschat
die schiet er gewoon een paar in hoor dit jaar
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 18:09:07
Wat een bedrag ruim 1 miljoen ben heel trots op Milan en een geweldige jeugdopleiding zijn trots op de opleiding.
Laat dit een voorbeeld zijn voor alle jeugdspelers van Cambuur.
Je hebt veel meer in de mars,laat zien wat je kunt :thumbsup
je kunt ook alles rechtlullen wat krom is. zo geweldig is die jeugdopleiding anders niet. voetballen kan smit niet, en hij teert meer op zijn moyenne qua penalty's.
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 19:44:11
je kunt ook alles rechtlullen wat krom is. zo geweldig is die jeugdopleiding anders niet. voetballen kan smit niet, en hij teert meer op zijn moyenne qua penalty's.
vertel Trainert wat is er mis met jeugdopleiding van Cambuur?.
En voor een speler die niet kan voetballen meer dan 1 miljoen van ontvangen knap hoor?
OK, je hebt de Jong teams (PSV, Ajax, AZ , Utrecht)
Dan was Feijenoord kampioen bij O21 en Groningen tweede. En raadt eens welke jeugdteam daar net onder eindigde?
Zevende van alle BVO's dus.
Transfermarkt meldt een transfer van ?1,1mil.
tis 825.000 toch mooi bedrag hoor.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 20:00:41
vertel Trainert wat is er mis met jeugdopleiding van Cambuur?.
En voor een speler die niet kan voetballen meer dan 1 miljoen van ontvangen knap hoor?
wat er mis is om zoveel spelers maar door te schuiven naar het eerste elftal die er niet klaar voor zijn, en ook niet de kwaliteit gaan hebben om het niveau omhoog te tillen. Dat is een mankement van de jeugdopleiding.
neem nou een wiebe, toch doodzonde dat die jongen op de bank zit. verhuur hem aan een kkd club. Wordt hij beter van ipv met onder 21 mee te doen
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 19:44:11
je kunt ook alles rechtlullen wat krom is. zo geweldig is die jeugdopleiding anders niet. voetballen kan smit niet, en hij teert meer op zijn moyenne qua penalty's.
niet goed?? laatste jaren aardig bezig dacht ik zo.
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 21:10:29
neem nou een wiebe, toch doodzonde dat die jongen op de bank zit. verhuur hem aan een kkd club. Wordt hij beter van ipv met onder 21 mee te doen
Jij denkt dat een Telstar een jonkje van net 18 van Cambuur wil huren ?n hem veel laat spelen?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 21:13:32
Jij denkt dat een Telstar een jonkje van net 18 van Cambuur wil huren ?n hem veel laat spelen?
idd is nog steeds heel jong o 21 is pittig genoeg voor hem sommigen hebben hem
na zijn 1e goal te hoog ingeschat vind ik en weet ie zelf en weet cambuur ook.
Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 21:10:29
wat er mis is om zoveel spelers maar door te schuiven naar het eerste elftal die er niet klaar voor zijn, en ook niet de kwaliteit gaan hebben om het niveau omhoog te tillen. Dat is een mankement van de jeugdopleiding.
neem nou een wiebe, toch doodzonde dat die jongen op de bank zit. verhuur hem aan een kkd club. Wordt hij beter van ipv met onder 21 mee te doen
wat je nu allemaal zegt klopt helemaal niks van.
Je moet de jeugdspelers heel voorzichtig brengen en er zijn spelers die breken door en er zijn ook spelers die afvallen.
Daarom geef je jeugdspelers een klein kontrakt om niet gratis de deur uit te lopen.
Onze jeugdopleiding staat er hel goed op :thumbsup
Afgelopen zaterdag nog o19 wint bekerwedstrijd van Feijenoord o19?
Er staan er 10 onder contract vanuit de jeugd (waarvan Iwan Henstra en Daan Visser nog bij O21 spelen).
Als er 1 of 2 doorbreken is het weer kassa.
De jongens die niet goed genoeg waren (Bodak, vd Werf, Anyasi, Veldman) hebben ook geen contract gehad en zijn weg.
Citaat van: denistel op augustus 26, 2024, 21:18:35
idd is nog steeds heel jong o 21 is pittig genoeg voor hem sommigen hebben hem
na zijn 1e goal te hoog ingeschat vind ik en weet ie zelf en weet cambuur ook.
Juist, die jongen moet keihard werken en knokken. Is nog harsstikke jong natuurlijk.
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2024, 20:04:57
OK, je hebt de Jong teams (PSV, Ajax, AZ , Utrecht)
Dan was Feijenoord kampioen bij O21 en Groningen tweede. En raadt eens welke jeugdteam daar net onder eindigde?
Zevende van alle BVO's dus.
jong sparta en jong almere zijn er ook nog die spelen 2e divisie
Citaat van: Destroyer op augustus 26, 2024, 21:42:19
Juist, die jongen moet keihard werken en knokken. Is nog harsstikke jong natuurlijk.
tuurlijk vaker en zwaarder trainen enz
Milan Smit is door de technische staf van GAE nog niet fit genoeg bevonden.. Die komt fit bij ons vandaan en is voor daar niet fit genoeg.
Precies waar ik me aan erger bij onze spelers, die zijn helemaal fysiek nog niet op topniveau en trainen veel te weinig. Als je stappen wil zetten begint dat bij het fysieke aspect. Hoe fitter het lichaam hoe fitter/ positiever en weerbaarder de geest
Citaat van: Teun Seun op september 01, 2024, 17:25:19
Milan Smit is door de technische staf van GAE nog niet fit genoeg bevonden.. Die komt fit bij ons vandaan en is voor daar niet fit genoeg.
Precies waar ik me aan erger bij onze spelers, die zijn helemaal fysiek nog niet op topniveau en trainen veel te weinig. Als je stappen wil zetten begint dat bij het fysieke aspect. Hoe fitter het lichaam hoe fitter/ positiever en weerbaarder de geest
Als dat waar is dan is dat wel triest.
Hadden we met Slot in de staf niet ??n van de fitste selecties van de competitie of verzin ik dat maar? Staat me iets van bij iig.
Edit: zou ook nog wel eens op het conto van Sipke kunnen staan trouwens; mijn geheugen laat me wat in de steek. :P
Maar een slotje op dit topic. Milan Smit kan nu besproken worden in topic oudspelers
Citaat van: el haj op september 01, 2024, 20:03:18
Hadden we met Slot in de staf niet ??n van de fitste selecties van de competitie of verzin ik dat maar? Staat me iets van bij iig.
Edit: zou ook nog wel eens op het conto van Sipke kunnen staan trouwens; mijn geheugen laat me wat in de steek. :P
Er heerst hier gewoon geen topsportmentaliteit...
Eens.
Tja, drie keer verliezen en er deugt helemaal niets meer van... taktische onbenullen, geen mentale weerbaarheid.
Scouting waardeloos, het ligt aan het bestuur, het ligt aan de assistenten
Alles is al gepasseerd en nu ligt het aan de fitheid.
Kan het ook gewoon niet zijn dat GAE ivm Europees voetbal een stuk eerder met trainen moest beginnen... .
Citaat van: Bankzitter op september 01, 2024, 20:56:26
Tja, drie keer verliezen en er deugt helemaal niets meer van... taktische onbenullen, geen mentale weerbaarheid.
Scouting waardeloos, het ligt aan het bestuur, het ligt aan de assistenten
Alles is al gepasseerd en nu ligt het aan de fitheid.
Kan het ook gewoon niet zijn dat GAE ivm Europees voetbal een stuk eerder met trainen moest beginnen... .
We hebben 17 vd 21 wedstrijden in 2024 niet gewonnen beste man. Dat moet toch een oorzaak hebben of niet. Het is Cambuur onwaardig.
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 21:05:04
We hebben 17 vd 21 wedstrijden in 2024 niet gewonnen beste man. Dat moet toch een oorzaak hebben of niet. Het is Cambuur onwaardig.
Ik denk dat roze brillen nog steeds in de aanbieding zijn. Maar laat het in het midden. Ben benieuwd naar de versterkingen en onze twee thuis wedstrijden. Die gaan heel belangrijk worden.