Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

PePe

De Milan voetbalhistorie: 6 jaar DKV, 2 jaar Twente, nu 2e jaar bij Cambuur.
Maakte gisteren zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen NEC. (Scoorde bijna)

sunderland

Citaat van: PePe op april 04, 2022, 12:39:40
De Milan voetbalhistorie: 6 jaar DKV, 2 jaar Twente, nu 2e jaar bij Cambuur.
Maakte gisteren zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen NEC. (Scoorde bijna)
had moeten scoren zag ik in herhaling

ruubmac

Citaat van: sunderland op april 04, 2022, 13:41:26
had moeten scoren zag ik in herhaling

Had telt niet  :clint viel wel lekker in voor zo'n jonge jongen zonder 1 wedstrijd in het betaald voetbal

Eewal

Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.

Lore

Citaat van: Eewal op april 04, 2022, 16:39:53
Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.

Commentaar:  :proost

Eerlijk gezegd beschouw ik Cambuur al als compleet veilig. Cambuur speelde met Breij in de spits tegen Eagles en dat was echt een drama. Dat neem ik Breij niet kwalijk, maar die looplijnen kent hij gewoon niet goed. Deze jongen is tenminste een spits. Hij creerde in die korte tijd een aantal echte kansen. Als dat hakje er in was gegaan hadden wij hem zeker voor 1 mln kunnen verkopen aan een club uit Oost Europa  :_schater


Noordcambuur

Eerst maar eens zien een paar wedstrijden.. :y

denistel

#6
Citaat van: Eewal op april 04, 2022, 16:39:53
Zolang we nog niet helemaal veilig zijn vind ik het maar tricky dat dit soort spelers invallen. Zal wel commentaar krijgen op deze opmerking die compleet losstaat van hoe hij is ingevallen.

veilig zijn we op papier niet maar voor mij wel. juist zulke spelers inbrengen
had vd meer er ook gewoon voor doke ingezet die een dramatische 2e helft
speelde.

AL

Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!

Bankzitter

Hij was in eerdere wedstrijden ook al dicht bij een goal, dus geen toevalstreffer.

Mooi voor Booij dat hij in principe met Uldrikis, Boere en Smit de voorberreiding in kan.
Toch de lastigste (en duurste) positie en we hebben er al drie.

EdsjeSCC

Citaat van: AL op mei 06, 2022, 21:59:08
Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!

Nounou lekker opportuun. Geef mij maar gewoon Uldrikis

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: EdsjeSCC op mei 06, 2022, 22:21:50
Nounou lekker opportuun. Geef mij maar gewoon Uldrikis

Ik bedoel dat Smit in potentie het meeste heeft van onze 3 spitsen.
Redelijk technisch, vrij snel, kopsterk en balvast.
Hou hem in de gaten.


Destroyer

Citaat van: AL op mei 06, 2022, 21:59:08
Onze nieuwe spits volgend seizoen.
Topper!!

Leuk voor hem, maar een zwaluw aan de lucht...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2022, 22:20:26
Hij was in eerdere wedstrijden ook al dicht bij een goal, dus geen toevalstreffer.

Mooi voor Booij dat hij in principe met Uldrikis, Boere en Smit de voorberreiding in kan.
Toch de lastigste (en duurste) positie en we hebben er al drie.

+ Hendriks toch?
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Gefeliciteerd Milan met jou eerste prof kontrakt  |:)