FC Eindhoven – SC Cambuur
Vrijdag 22 november 2019, 20.00 uur
Jan Louwers Stadion
Vervoersregeling: Auto of bus
Uitkaart: Verplicht
Loyaltypunten: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 2 loyaltypunten
Kaartverkoop tot: De inschrijving sluit op donderdagmiddag 21 november om 15.00 uur
Auto
Kaartprijs € 6,-
Toegestaan maximaal 25 auto's (maximaal 5 meerpersoonsbusjes)
Omwisselen en parkeren bij het gastenvak vanaf 19.00 uur
Als adres voor de navigatie graag Charles Roelslaan 1, 5644 HX, Eindhoven aanhouden.
Bus
Prijs € 23,50 voor leden van de Kern van Cambuur, € 28,50 voor niet-leden
Supporters dienen uiterlijk 15.45 uur aanwezig te zijn
Vertrek 16.00 uur vanaf het Cambuurplein
Instap op vertoon van e-ticket en uitkaart
Alleen online
De kaartverkoop voor uitwedstrijden gaat volledig online, wel zo gemakkelijk! Klik hier om naar www.cambuurawaydays.nl te gaan.
Graag tot in Eindhoven!
+4 |:)
Wedstrijd ook live op fox 2.
Traditioneel een lastige uitwedstrijd.
Citaat van: LWD vak 7 op november 18, 2019, 14:08:24
Traditioneel een lastige uitwedstrijd.
Klopt, plus Eindhoven heeft dit seizoen thuis nog niet verloren. Een mooie uitdaging weer dus.
Kaartverkoop loopt nog geen storm.. steunen deze geweldige ploeg! |:) |:)
Citaat van: LWD vak 7 op november 18, 2019, 14:08:24
Traditioneel een lastige uitwedstrijd.
Klopt.
Gelukkig speelden we de laatste uitwedstrijd ook tegen een club die ons niet lag, en we weten allemaal hoe het afliep. Gewoon ons ding blijven doen en je neemt de 3 punten mee daar.
In ieder geval Alvin Daniëls goed gaan bewaken.
https://nos.nl/artikel/2311317-profclubs-komen-in-actie-tegen-racisme-door-een-minuut-niet-te-voetballen.html
Citaat van: Collingwood op november 20, 2019, 19:04:45
https://nos.nl/artikel/2311317-profclubs-komen-in-actie-tegen-racisme-door-een-minuut-niet-te-voetballen.html
Ja.. ben er nou wel een beetje klaar mee. Een paar leeghoofden die wat roepen en het hele land in rep en roer
Citaat van: Treb op november 20, 2019, 19:49:45
Ja.. ben er nou wel een beetje klaar mee. Een paar leeghoofden die wat roepen en het hele land in rep en roer
Nou ik ben er ook klaar mee. Dat wil zeggen dit moeten we nu eens niet accepteren, ook niet van leeghoofden.
Dus in deze ben ik het niet met je eens.
Dit vind ik heel serieus. In tegenstelling tot de zwarte piet discussie, daar zie ik helemaal geen racisme in het is een kinderfeest en dat moet het blijven.
Die mensen die daar tegen demonstreren dat zwarte piet niet meer zwart mag zijn.... dat vind ik opruiende leeghoofden.
Maar pure discriminatie daar moeten we ten alle tijden ver bovenstaan.
En het niet afdoen met een paar leeghoofden die wat roepen.
Maar dit is mijn mening.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 20, 2019, 21:38:08
Nou ik ben er ook klaar mee. Dat wil zeggen dit moeten we nu eens niet accepteren, ook niet van leeghoofden.
Dus in deze ben ik het niet met je eens.
Dit vind ik heel serieus. In tegenstelling tot de zwarte piet discussie, daar zie ik helemaal geen racisme in het is een kinderfeest en dat moet het blijven.
Die mensen die daar tegen demonstreren dat zwarte piet niet meer zwart mag zijn.... dat vind ik opruiende leeghoofden.
Maar pure discriminatie daar moeten we ten alle tijden ver bovenstaan.
En het niet afdoen met een paar leeghoofden die wat roepen.
Maar dit is mijn mening.
ben ik het weer niet mee eens Delfzijl.. kijk naar de reactie van Wijnaldum over zwarte piet, die heeft daar overduidelijk moeite mee. Natuurlijk is het een kinderfeest maar zou het kinderen een zorg zijn of het een roetveegpiet of een zwarte piet is? En moet je perse aan een traditie vast houden of zou je het met een kleine aanpassing niet net zo leuk kunnen vieren? Maar goed, dat is dan weer mijn mening (en verder wel vaak met je eens hoor :))
tis al tig jaar traditie en tot voor 5 jaar terug nog nooit iemand over hoort
oek wijnaldum niet.
Citaat van: Collingwood op november 20, 2019, 19:04:45
https://nos.nl/artikel/2311317-profclubs-komen-in-actie-tegen-racisme-door-een-minuut-niet-te-voetballen.html
Vorig jaar al een heel seizoen niet gevoetbald, minuutje kan er wel bij.
Citaat van: denistel op november 20, 2019, 22:02:41
tis al tig jaar traditie en tot voor 5 jaar terug nog nooit iemand over hoort
oek wijnaldum niet.
misschien durfde hij niet omdat hij bang was voor de reactie die het zou oproepen. Maar goed, dit is een onderwerp waar je het niet gauw over eens wordt denk ik.. de wedstrijd dan maar: komende 4 wedstrijden hoop ik op minstens 8 punten dan zou je op de helft 41 punten hebben. Eindhoven uit minstens gelijk hoop ik op
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 20, 2019, 21:38:08
Nou ik ben er ook klaar mee. Dat wil zeggen dit moeten we nu eens niet accepteren, ook niet van leeghoofden.
Een keer oerwoudgeluiden gehoord op de tribune (oost) in pak hem beet de 10 jaar dat ik er kom. Destijds klasse op gereageerd door de tribune door deze individuen terecht te wijzen en het in de kiem te smoren. Zo hoort het, hier hebben wij als supporters een verantwoordelijkheid in en die moeten we ook pakken. Hoe moeilijk dat ook kan zijn in sommige gevallen (groepsdruk bv.)
Ik zou het ook wel mooi vinden als de supportersverenigingen hier werk van maken, want van alle soorten en maten hebben wij spelers in ons hart gesloten. Van Bruin, Brack en vd Heide naar De Vries, Reza en Ogbeche.
Het zal wel oratmagoen voor Antonia worden en voor de rest dezelfde opstelling.
Citaat van: speculeter op november 21, 2019, 10:24:23
Het zal wel oratmagoen voor Antonia worden en voor de rest dezelfde opstelling.
ja dat is logisch
Gaat morgen zeker niet makkelijk worden tegen Eindhoven is een lastig ploegje om tegen te gaan voetballen......
Deze hindernis moeten we ook over dus mannen er VOL tegenaan :y
Citaat van: speculeter op november 21, 2019, 10:24:23
Het zal wel oratmagoen voor Antonia worden en voor de rest dezelfde opstelling.
Hij zal zijn kans nu wel grijpen, om zich te bewijzen, dat hij zich goed ontwikkeld.
nu eindelijk eens winnen in eindhoven zou fantastisch zijn met:
graafschap-jong psv
excelsior-volendam
eagles-roda
helmond-nec
en nac-jong ajax.
daar komen gunstige uitslagen uit.
|:)
Citaat van: PePe op november 21, 2019, 22:30:56
Hij zal zijn kans nu wel grijpen, om zich te bewijzen, dat hij zich goed ontwikkeld.
hebben ook paar uitweds gehad dat Ragnar en Kallon helemaal nergens waren
Moet zeggen dat Ragnar het beter doet als invaller dan als basisspeler
Citaat van: okkele op november 22, 2019, 09:19:02
nu eindelijk eens winnen in eindhoven zou fantastisch zijn met:
graafschap-jong psv
excelsior-volendam
eagles-roda
helmond-nec
en nac-jong ajax.
daar komen gunstige uitslagen uit.
|:)
Het zou zo maar eens kunnen dat we na vanavond 10 pnt (!) Los staan van p3
Citaat van: Yellow Army op november 22, 2019, 12:48:11
Moet zeggen dat Ragnar het beter doet als invaller dan als basisspeler
dat is zeker. Dat is tot nu toe zo geweest
Ik hoop dat we vanavond hetzelfde kunnen opbrengen als dat we in thuiswedstrijden kunnen.
Citaat van: Treb op november 22, 2019, 16:13:54
Ik hoop dat we vanavond hetzelfde kunnen opbrengen als dat we in thuiswedstrijden kunnen.
wb energie zou dat mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren. Dat lukt gewoon niet zei Henk deze week al op tv
Citaat van: Treb op november 22, 2019, 16:13:54
Ik hoop dat we vanavond hetzelfde kunnen opbrengen als dat we in thuiswedstrijden kunnen.
Dat maakt het een stuk leuker om naar te kijken. Maar wat mij betreft winnen ze met 0 - 1 in de laatste minuut met de helft van de energie die ze in thuiswedstrijden op kunnen brengen.
Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 16:09:54
dat is zeker. Dat is tot nu toe zo geweest
Helmond thuis speelde hij wel sterk als basisspeler. Ook tegen Oss zeker een prima pot.
Citaat van: ruubmac op november 22, 2019, 16:35:11
Dat maakt het een stuk leuker om naar te kijken. Maar wat mij betreft winnen ze met 0 - 1 in de laatste minuut met de helft van de energie die ze in thuiswedstrijden op kunnen brengen.
je hebt ook met tegenstanders te maken en thuis hebben wij dat voor deel.
denk dat er nog een verandering in onze opstelling komt.
Citaat van: denistel op november 22, 2019, 17:46:51
je hebt ook met tegenstanders te maken en thuis hebben wij dat voor deel.
denk dat er nog een verandering in onze opstelling komt.
Welke?
Jacobs geblesseerd, dus neem aan dat Akoy speelt. Nogal een tegenvaller. Ernst van de blessure nog niet duidelijk.
Pfff, het begint nu toch wel vervelend te worden al die blessures...
Citaat van: Collingwood op november 22, 2019, 18:35:09
Jacobs geblesseerd, dus neem aan dat Akoy speelt. Nogal een tegenvaller. Ernst van de blessure nog niet duidelijk.
gvd wat een klote zooi!!!
Geloof me mannen de bank wordt er niet beter op ik blijf erbij er moet wat bij in de winterstop er komen steeds meer geblesseerde spelers bij en we hebben nu al 2 die ver na de winterstop weer terug komen.
Balen balen.
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2019, 18:50:33
Geloof me mannen de bank wordt er niet beter op ik blijf erbij er moet wat bij in de winterstop er komen steeds meer geblesseerde spelers bij en we hebben nu al 2 die ver na de winterstop weer terug komen.
waarom begin je daar steeds over. Is toch logisch
Slechts 6 man op de bank waarvan 1 keeper.
Antonia, Korte, Van Deelen en nu Jacobs. Hopen dat alles wat snel hersteld.
Citaat van: Galdiano op november 22, 2019, 18:52:21
Slechts 6 man op de bank waarvan 1 keeper.
Antonia, Korte, Van Deelen en nu Jacobs. Hopen dat alles wat snel hersteld.
er is geld dus er kan wat gebeuren. Nu pnt pakken en vlgnd week thuis ook weer dan ist nog paar weds
Citaat van: Collingwood op november 22, 2019, 18:35:09
Jacobs geblesseerd, dus neem aan dat Akoy speelt. Nogal een tegenvaller. Ernst van de blessure nog niet duidelijk.
liesblessure
Citaat van: Galdiano op november 22, 2019, 18:52:21
Slechts 6 man op de bank waarvan 1 keeper.
Antonia, Korte, Van Deelen en nu Jacobs. Hopen dat alles wat snel hersteld.
En nieuwpoort ook nog helaas
Scheelt wel een slok op de borrel hoor.
Geen Antonia en geen Jacobs.
Wat heeft Jacobs? Iemand enig idee?
Citaat van: Galdiano op november 22, 2019, 18:52:21
Slechts 6 man op de bank waarvan 1 keeper.
Antonia, Korte, Van Deelen en nu Jacobs. Hopen dat alles wat snel hersteld.
toch door het kunstgras zoveel blessures of gewoon pech.
En Bouman is net terug. Bij blessures tijdens de wedstrijd wordt het puzzelen.
Citaat van: Collingwood op november 22, 2019, 18:35:09
Jacobs geblesseerd, dus neem aan dat Akoy speelt. Nogal een tegenvaller. Ernst van de blessure nog niet duidelijk.
Had Paulissen daar ook wel willen zien
Hierna nog 4 compititie wedstrijden en de bekerkraker.
Hopelijk na de winterstop iedereen er weer bij.
Wat zou je moeten halen in de winterstop?
Is niet nodig zolang er geen zware blessures bij gaan komen. Als Jacobs wel zwaar geblesseerd zou zijn dan wellicht wel een scorende middenvelder erbij halen.
Had hij bij de vorige blessure ook last van de lies?
Voor vanavond hoeft het nog geen probleem te zijn. Je hebt in iedere linie nog een of twee vervangers achter de hand met deze bank, maar het wordt wel wat magertjes.
Citaat van: speculeter op november 22, 2019, 19:14:50
Hierna nog 4 compititie wedstrijden en de bekerkraker.
Hopelijk na de winterstop iedereen er weer bij.
Wat zou je moeten halen in de winterstop?
een verdedigende middenvelder die ook op de back kan.
Er is geen club in het zuiden die eindhoven kan verslaan, wordt hier gezongen
Nou daar hebben ze gelijk in _O_ |:) _O_
Wat een leeg stadion zeg....
Zit echt geen kop.
Wat een ambiance.. man man man.
Weet iemand nog een stream te vinden?
Citaat van: el haj op november 22, 2019, 20:05:12
Weet iemand nog een stream te vinden?
http://wiz1.net/channel38?61612516
Citaat van: justremco op november 22, 2019, 20:09:34
http://wiz1.net/channel38?61612516
Muchas graçias señor! |:)
Lekker voor die Seedorf
Houd nog niet over.
Maar is ook moeilijk tegen zo'n verdedigend team.
Maulun toch ook laag rendement zeg.. in de top kkd moet hij ook meer laten zien dan dit.
Citaat van: De Gast op november 22, 2019, 20:34:24
Maulun toch ook laag rendement zeg.. in de top kkd moet hij ook meer laten zien dan dit.
ehhh... heeft ie een kans gehad dan vandaag?
Lekker op de counter in je eigen huis spelen
Paulissen zo maar brengen op links en Kallon naar rechts.
Ragnar brengt niets.
Waarom is dat geen rood?
Vervelend schopploegje.
Citaat van: speculeter op november 22, 2019, 19:14:50
Wat zou je moeten halen in de winterstop?
Sowieso een extra rechtsback en liefst ook een centrale middenvelder
Maulun moet ook oppassen, anders is hij weer in Eindhoven de klos. Doet wat gefrustreerd op het moment.
Lekker Doke haha
Domme overtreding, mag blij zijn met geel.
Citaat van: AL op november 22, 2019, 20:38:37
Paulissen zo maar brengen op links en Kallon naar rechts.
Ragnar brengt niets.
zo ist. Maulun ook erg traag, zijn handelingssnelheid is zo traag
Ladan voor Ragnar mag ook wel
Schouten goed
Waar ik mij steeds aan stoor is dat ze nooit eens uit de 2 e lijn schieten. Kom op man.
Schouten speelt hele goede wedstrijd.
Tot aan de 16 meter is het nog wel goed maar daarna is het gebeurd.
Geen enkele kans gecreëerd.
Bij oratmagoen lukt werkelijk niks.
Vervelende, ultradefensieve ploeg dat Eindhoven. Zal voor iedereen lastig zijn om doorheen te voetballen, en zeker voor ons vandaag omdat we voorin het vernuft missen. Vooral doordat Oratmangoen zo'n beetje alles fout deed. Inderdaad Paulissen erin en Kallon naar rechts zou ik doen. Verder wel vermeldenswaardig dat Schouten werkelijk fantastisch speelt, zowel aan de bal als defensief.
Schouten uitmuntend. Hoedemakers zoals altijd goed.
Ragnar de zwakste en zou ik wisselen en Paulissen brengen.
Maulun ook zwak.
Wordt nog een hele kluif.
Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 20:51:52
Waar ik mij steeds aan stoor is dat ze nooit eens uit de 2 e lijn schieten. Kom op man.
Er staan constant 10 man voor
Paulissen loopt warm
Het is ook wel een zeer laffe tegenstander. Het lijkt wel een handbalploeg, zo verdedigend. Arme Muhren maar draven en nog niet 1 fatsoenlijke bal gehad. Ragnar inderdaad redelijk onzichtbaar. Vond Akoy eerst ook niet opvallend maar na gesprekje met Sandor ineens beter. Paulissen er maar in voor Ragnar en op naar 0-2
Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 20:51:52
Waar ik mij steeds aan stoor is dat ze nooit eens uit de 2 e lijn schieten. Kom op man.
Mee eens, het is te voorspelbaar steeds de vrije man aan de zijkant aanspelen ipv zelf ruimte zoeken voor een schot vanaf rand 16.
Meer door het midden combineren. Dat moet met bijv Paulissen wel kunnen.
Citaat van: Cambuur Groningen op november 22, 2019, 20:35:50
ehhh... heeft ie een kans gehad dan vandaag?
Pass van Akoy, waar Maulun een strafschop wou. Waarom niet in 1x met links schieten.
Sowieso wordt er weinig geschoten. Wordt er getraind op dribbelen over de achterlijn is een doelpunt?
Binnen de 20 meter mag er geschoten worden, dat gebrein constant.
Het thuis spelende Eindhoven laat Cambuur het spel maken.
Tweede helft een tandje bij schakelen.
Citaat van: SCC op november 22, 2019, 20:58:49
Pass van Akoy, waar Maulun een strafschop wou. Waarom niet in 1x met links schieten.
Sowieso wordt er weinig geschoten. Wordt er getraind op dribbelen over de achterlijn is een doelpunt?
Binnen de 20 meter mag er geschoten worden, dat gebrein constant.
volgens mij is schot van afstand niet ons sterkste punt... Kallon probeerde het nog een keer maar dat hield niet over
ragnar moet van de buiten af dat is ie niet zou ladan gewoon naast
muhren zetten en ragnar op 10 en dan akoy hoedemakers en
kallon daar achter.
--------------------------stevens-------------------------
doke------------------mac---------------------sambissa
hoedemakers------schouten
--------akoy-------------------ragnar---------------kallon
--------------------ladan-----------------muhren--------------
Haha, zag je Muhren ook kijken daarna?
Prima vrije trap, mooie goal!
Boem! Hadden we nodig.
Hoppa.
Mc Intosh |:)
Mooi mannen!!! Affluiten maar
Hoppaaaa
Heerlijk begin. Nu komt er hopelijk ruimte
Mooie aanval en wederom prima goal!
Wat een mooie goal!!!
Heerijke goal!!!
Prachtige aanval.
Goede wissel. Alles staat nu veel beter
Wissels pakken (tot nu toe) prima uit idd
Oh fu k Muhren
Valt mee gelukkig
Prima tussenstanden ook.
NAC gelijk Excelsior achter Eagles achter.
Kallon hoort op rechts... bij elke diepe bal legt hij hem nu goed voor.
Citaat van: Bankzitter op november 22, 2019, 21:26:29
Kallon hoort op rechts... bij elke diepe bal legt hij hem nu goed voor.
Eens! Hij is veel beter op rechts.
Beste goal!!!
Wat een pegel! Knap en geweldig gedaan
Jezus... deze was nog mooier!!!
Lekker Mitchell!
Wat een goal zeg....
:proost
Volgende weds Kallon op rechts en Paulissen op links
Als we enige ruimte krijgen zijn we ook wel heel goed, mooi om te zien hoor. En fantastische goals natuurlijk.
Citaat van: Yellow Army op november 22, 2019, 21:28:45
Volgende weds Kallon op rechts en Paulissen op links
Mee eens. Kallon functioneert nu beter naar mijn idee
Hoppatee, SCC bussloopwerk heeft deskundig deze klus geklaard.
Het is echt knap hoor... Eindhoven nog geen wedstrijd verloren thuis, geimponeerd door Cambuur alles op de counter en we spelen ze eigenlijk gewoon heel simpel weg
Wanneer komt 't momentje van onoplettendheid jongens? :P
Dit soort lastige wedstrijden winnen maakt je tot ploeg die on de prijzen mee gaat doen :y
Citaat van: Cambuur Groningen op november 22, 2019, 21:33:10
Het is echt knap hoor... Eindhoven nog geen wedstrijd verloren thuis, geimponeerd door Cambuur alles op de counter en we spelen ze eigenlijk gewoon heel simpel weg
Eens, al denk ik wel dat de 0-1 (uit een dood spelmoment) daar cruciaal in is geweest. Daardoor moeten zij meer komen en kunnen ze ons niet langer tegenhouden. Neemt niet weg dat het bij onszelf in de tweede helft (met Kallon op rechts en Paulissen op links) ook een stuk beter loopt.
Jammer dat Muhren soms iets te egoïstisch is.
Genieten!! Goede aanval op goede aanval, goed veldspel!!
Geen domme gele kaarten meer pakken en Muhren maar even rust en Ladan er in.
Citaat van: Dokkumer op november 22, 2019, 21:30:23
Hoppatee, SCC bussloopwerk heeft deskundig deze klus geklaard.
zo ist
Wat een ijzersterke 2 e helft !!! Gewoon in Eindhoven!!
Kallon speelt ook erg goed hoor.
Tweede helft is inderdaad fantastisch, Eindhoven vol-le-dig kansloos.
Hoe heeft Eindhoven ooit 5 x kunnen winnen thuis?
Mac-Intosch is ook erg goed vandaag
Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 21:40:47
Wat een ijzersterke 2 e helft !!! Gewoon in Eindhoven!!
Ja echt knap, ik keek al weken op tegen Almere thuis en Eindhoven uit. Als je die allebei op zo'n manier wint dan ben je echt goed bezig.
Citaat van: Collingwood op november 22, 2019, 21:42:42
Tweede helft is inderdaad fantastisch, Eindhoven vol-le-dig kansloos.
Dat verdient weer 9000+ next week! |:)
En haluhhhhh die halve seizoenkaarten :0=
Tussenstanden andere wedstrijden zijn prachtig :y
We staan bovenaan, hebben al 9 uitwedstrijden achter de rug, nog maar 7 thuis. Het gaat geweldig!
Zit hier gewoon vol TROTS voor de tv.!
Help mijn komt raakt uit vorm, nooit meer billenkniepe.
Prima overwinning op een bijzonder laf Eindhoven. Geen seconde paniek in de tent, gefocust gebleven en je voelde gewoon dat het goed kwam.
9 punten los. Wat een fantastische avond!! |:) |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2019, 21:43:49
8P
Dat was al een puntje van kritiek van De Jong in de vorige wedstrijd, maar dat is je vast ontgaan, geeft niet hoor. Doet niets af aan het feit dat Cambuur het geweldig doet. Mijn weekend kan in ieder geval niet meer stuk.
Eindelijk laat Paulissen zien waarom ik zo positief was aan het begin van het seiz. Dikke prima invalbeurt
Citaat van: Bernardo op november 22, 2019, 21:56:18
9 punten los. Wat een fantastische avond!! |:) |:)
Zelfs als NEC maandag haar inhaalwedstrijd thuis tegen Jong Utrecht wint staan we nog 7 punten op ze voor. |:)
Als die 2de goal van Excelsior niet was afgekeurd (onterecht trouwens) en NEC niet had gewonnen in blessuretijd, dan hadden we er nog beter voor gestaan. Maar ja je kan niet alles hebben.
Citaat van: D.H.Skolten op november 22, 2019, 21:56:34
Dat was al een puntje van kritiek van De Jong in de vorige wedstrijd, maar dat is je vast ontgaan, geeft niet hoor. Doet niets af aan het feit dat Cambuur het geweldig doet. Mijn weekend kan in ieder geval niet meer stuk.
Heel raar. Ik vond de vorige wedstrijd Kallon juist heel erg voor eigen succes gaan. Dit seizoen heb ik juist al vaker gedacht bij verschillende spelers: Ga eens voor eigen succes ipv nog een keer (teveel) overspelen.
Maakt ook niet uit! WIJ STAAN BOVENAAN |:)
2e helft de boel lekker afgemaakt en mooie goals
Mac Intosh was fantastisch
geniet er van mede supporters
Echt heel knap wat Cambuur dit seizoen presteert. Geblesseerde basisspelers worden op het oog moeiteloos vervangen. En zelfs na de 0-3 geen verslapping of balletjes breed. Maar juist heel scherp blijven verdedigen en vol op zoek naar de 0-4.
Hoppa op naar volgende week tegen jong az.
Gefeliciteerd mannen :rodekaart mijn weekend begint goed.
Eerste helft was het Schouten die veel inschoof en 2 e helft was het Mc intosch die dat meer deed. Stond weet zo goed centraal. Om en om doen ze het. Tactisch beresterk !
Centrale duo achterin en de 6 zijn gewoon fenomenaal!!
Kom nu al 39 jaar bij Cambuur maar heb het zelden zo goed gezien dan dit seiz.
Elke week hoop ik weer dat we al bijna mei zijn, ik kan niet wachten of we het worden _O_ soms is genieten van het proces ook een kunst... wellicht hebben meer forum leden hier last van. |:)
:0= kampioenskandidaat zijn we :scc
We mogen het nu wel zeggen hoor...
Wij gaan promoveren :y :y
Wordt tijd dat niet alleen Henk en dan doe worden gescandeerd van tribune .Maar ook bosschaart en barto etc.
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd Delfzijl, sterkte.
Citaat van: speculeter op november 22, 2019, 22:59:12
We mogen het nu wel zeggen hoor...
Wij gaan promoveren :y :y
Ik durf het nog lang niet te zeggen. We zijn wel heel lekker bezig, maar de weg naar de Oldehove is nog heel lang.
Gecondoleerd Delfzijl.
Veel sterkte.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies
Sterkte Delfzijl!
Gecondoleerd Delfzijl en sterkte.
Gecondoleerd Delfzijl.
Op zo.n moment is voetbal maar bijzaak maar het is ook wel fijn dat je hier vreugde en rust in vind.
Gecondoleerd Delfzijl. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Sterkte Delfzijl!
Net het interview gezien met Brandts.
"Cambuur maakte steeds hele kleine overtredingen, daardoor kwamen wij niet aan voetballen toe"
:_schater
@Delfzijl Sterkte. Respect dat je dit deelt! 0-3
Citaat van: Treb op november 23, 2019, 00:00:08
Sterkte Delfzijl!
Net het interview gezien met Brandts.
"Cambuur maakte steeds hele kleine overtredingen, daardoor kwamen wij niet aan voetballen toe"
:_schater
Noemen ze de bus parkeren tegenwoordig voetballen?
Onwerkelijk eigenlijk hoe het nu gaat, Jacobs die wegvalt en andere spelers vangen het zo op. Ragnar speelt niet zo goed en Paulissen die het even opknapt. Alles klopt.
Doke vond ik vandaag in alles een minpunt. Veel spelers trekken zich op aan het hoge niveau om zich heen, hij lijkt er van onder de indruk te zijn en kan niet aanklampen, misschien komt het nog, maar ik weet niet of hij technisch goed genoeg is voor dit team en spel
Leeuwarden, toeteren :_schater :_schater
Doke de zwakste schakel, vorige week tegen Almere ook al het geval. Maakt niet uit, de anderen lopen een stap harder.
Centrale duo achterin weer foutloos dus dan heeft de keeper ook bijna niets te doen. Uitstekende wissel in de rust, waarvan akte.
Zou niet weten welke club momenteel van Cambuur kan winnen, ook Feyenoord krijgt een zware dobber.
Citaat van: sunderland op november 22, 2019, 22:28:58
Kom nu al 39 jaar bij Cambuur maar heb het zelden zo goed gezien dan dit seiz.
Voetbal is een teamsport. Dit is een echt team. Prachtig.
Onvoorstelbaar hoe die Calvin staat te voetballen dit seizoen. Als een veldheer deelt de man de lakens in het veld uit. Niet normaal. Genieten.
@delfzijl. Alle goeds en sterkte man......?
@delfzijl, gecondoleerd met het verlies van je moeder en heel veel sterkte
Zoals al veel wedstrijden dit seizoen ook gisteravond diep onder de indruk hoe dominant we zijn en hoe kansloos de tegenstander. Normaal gaat een wedstrijd toch wel enigszins op en neer maar dit was wéér eenrichtingsverkeer. Onvoorstelbaar eigenlijk. Niks weggegeven bijna. Zeker ook Doke zijn verdienste. En elke blessure kan tot nu toe prima worden opgevangen. Al vrees ik wel het moment waarop een Muhren geblesseerd raakt.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies
[ Delfzijl, Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst ]
Mentaal ook gewoon sterk gespeeld door het elftal. Eindhoven was alleen maar bezig met overtredingen maken en irriteren. Ik kan me voorstellen dat het frustreert maar er is de tweede helft gewoon rustig door gevoetbald en is er vertrouwd op het eigen spel.
Met de blessures die we hebben toch weer zo domineren is heel erg knap en geeft voor mij aan dat we echt een goede kans maken om te promoveren.
Veel sterkte Delfzijl.
Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.
Gecondoleerd en sterkte delfzijl.
Ken wel janken van geluk als ik cambuur zie spelen op dit moment. Terwijl ik vorig jaar vaak dacht waar kijk ik naar op her veld.
Wat heerlijk |:)
Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 08:33:07
Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.
ik denk dat zowel TS als spelers DIT ook niet hadden verwacht. Dit leek gister wel een eredivisie ploeg tegen KKD ploeg. Het volgende interessante nu is hoe ze ermee omgaan als er een dip komt, want die krijgt elke ploeg gewoon. Voorlopig volledig op rechtstreekse promotie koers!
@delfzijl.....gecondoleerd en sterkte
Gecondoleerd Delfzijl. Heel veel sterkte.
Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 08:33:07
Wiekie beschreef over " wat een team" . Er word heel hard getraind naar wat ik begreep. Tis zo dat de spelers gewoon duidelijk beter worden. Heb hier vaak genoeg gezien dat de spelers geen enkele vooruitgang boekten of zelfs achteruit gingen. Henk, Sandor, Bosbaard, Vd Vlag en Barto zijn erg goed bezig. We waren blij met hun komst maar we haden dit ook niet verwacht. Een duidelijk plan is zo belangerijk.
Dat centrale duo achterin is fantastisch. Die fien ik nog beter dan Leeuwin/vd Laan. Eredivisie waardig.
Jacobs is paar weken eruit las ik. Hopelijk speelt ie mee tegen Feyenoord. Paulissen mooi op links zetten voorlopig en Kallon op rechts. Die komt daar beter tot zijn recht. En wat heeft Hoedemakers een stappen gemaakt. Wat een verschil met begin augustus. Enigste concurrenten voor rechtstreekse promotie zijn in mijn ogen op dit moment NEC en Graafschap. NAC, Eagles en Excelsior doen niet mee.
Jacobs, Kallon en Maulun nu samen met Gravenberg en Fortes bovenaan in spelerskassement VI.
Mis Mac en Hoedemakers daar maar die staan daar volgende week ook wel bij.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd kerel, deze 3 punten waren voor je moeder.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd kerel
Gecondoleerd!
gecondoleerd en cambuur blijft altijd een mooie uitlaadklep en ik spreek
uit ervaring.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2019, 23:22:06
Lieve mensen hier........
Ik ben hier niet om aandacht te vragen of in de belangstelling te komen nu.
Vorige week heb ik de thuiswedstrijd gemist omdat het heel slecht ging met mijn moeder.
Mijn moeder is vandaag overleden.
We hebben er vrede mee het is goed zo.
Maar wat mooi dat het goed gaat met mijn Cambuur en we weer goed gespeeld hebben met drie punten erbij.
Cambuur staat in geen verhouding tot......
Maar ik ben in liefde opgegroeid met Cambuur.
Heb op sinterklaas van mijn ouders een Cambuursjaal gekregen toen ik 12 .. 13 jaar oud was. (Ben nu 53)
Ik draag m nu nog. Bijna niemand heeft zon ding geel blauw met alleen CAMBUUR erop geen rafel er meer aan.
In liefde denk ik terug aan mn ouders, het is voorbij ik ben nu alleen.( Wel Vrouw en zoon gelukkig)
In liefde blijf ik altijd Cambuurman voor het eerst meegenomen door pa met trap tribune en sintelpaadjes ik geloof tegen een in het paars VVV.
Het maakt niet uit.
Cambuur is in mijn hart voor altijd.
Net als mn ouders.
Gecondoleerd
Sterkte in deze moeilijke tijd Delfzijl.
Respect dat je het met ons deelt.
Interview met Muhren over de kracht van de bank: als Paulissen onze 13de man is dan is dat wel mooi voor ons.
wordt verder niets meer over gevraagd want iedereen weet wie de 12de is _O_ _O_
Waar we tot nu toe naar kijken is zo niet des Cambuurs, in positieve zin natuurlijk. Alsof Barcelona en Cambuur van shirtjes hebben gewisseld..
Wat een seizoen tot dusver.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 23, 2019, 13:45:00
Interview met Muhren over de kracht van de bank: als Paulissen onze 13de man is dan is dat wel mooi voor ons.
wordt verder niets meer over gevraagd want iedereen weet wie de 12de is _O_ _O_
Die laten het anders knap afweten bij uitwedstrijden.
kleine 50 die er wel waren.. prima sfeer.
Citaat van: SCC-J op november 23, 2019, 18:25:51
Die laten het anders knap afweten bij uitwedstrijden.
kleine 50 die er wel waren.. prima sfeer.
Is al heel wat beter dan vorig jaar
Werd voor de eerste keer dat ik het hoorde weer iets uit de jaren 70/ 80 gezongen:
Tsjikke tsjakke - heeey
Tsjikke tsjakke - heeey
Potje bier, potje bier - heeey
Potje bier, potje bier - heeey
wat zegt de koe - boeee
en dan een Cambuur lied
Was het een reünie-tripje:)))?
Gecondoleerd @Delftzijl
Iedereen bedankt voor de lieve reacties, geweldig het doet ons heel goed.
Laten we nu weer lekker over voetbal gaan kletsen!
|:)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 23, 2019, 20:12:59
Iedereen bedankt voor de lieve reacties, geweldig het doet ons heel goed.
Laten we nu weer lekker over voetbal gaan kletsen!
|:)
Misschien :y maar ik wil je toch ook nog even oprecht condoleren en iedereen die je moeder verder lief had sterkte wensen
Ik moest gister helaas zelf ook (weer) naar de begraafplaats; Mijn vader had gister 61 geworden
Sterkte Delfzijl.