Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Dokkumer op april 01, 2013, 21:26:50

Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2013, 21:26:50
Leonard Nienhuis (Groningen, 16 maart 1990) is een Nederlands voetballer die als doelman speelt bij SC Cambuur.

Nienhuis debuteerde nog niet in het shirt van FC Groningen maar werd wel al eerder verhuurd aan provinciegenoot SC Veendam. In het seizoen 2012/2013 werd Nienhuis verhuurd aan SC Cambuur Leeuwarden.


(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2FLeonard%2520Nienhuis.jpg&hash=2e57478b7cce19892697b88f16eaff7b229a028c)

Na een drietal bekerwedstrijden en het wat ongelukkige competitiedebuut tegen Almere vandaag een prima pot gekeept!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Viper op april 01, 2013, 21:29:00
Standbeeld!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op april 01, 2013, 21:37:57
Mag gezegd worden, wat een verbetering. Nu door groeien kerel. En dan bedoel ik niet in de breedte  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 01, 2013, 23:31:32
zeer overtuigend gekeept ,,hoge ballen ,,soms snelle uitrappen en zeker in begin fase cruciale redding.keep up the good work
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op april 02, 2013, 09:53:58
Een verademing na Telgenkamp. Veel slechter kon natuurlijk ook niet. Had wel een paar rare uittrappen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op april 02, 2013, 09:59:21
Op zijn uittrappen na dan speelde hij echt een puike partij  :thumbsup
Hij heerste in zijn 16 meter gebied en had een aantal goede reddingen.

Toch jammer dat deze jonge nu pas een kans krijgt,wat heeft Arts toch aangericht  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dennisw8 op april 02, 2013, 18:03:47
Wat mij betreft mag ie wel vaker in de basis beginnen. ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 02, 2013, 19:39:42
Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 09:59:21
Op zijn uittrappen na dan speelde hij echt een puike partij  :thumbsup
Hij heerste in zijn 16 meter gebied en had een aantal goede reddingen.

Toch jammer dat deze jonge nu pas een kans krijgt,wat heeft Arts toch aangericht  ;(
wat heeft arts toch aangericht ..Oh wat zal het pijn doen straks aan het einde vh seiz .De weggegooide pnt die ons naar de titel had gebracht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 02, 2013, 20:10:18
Op voorhand kon ik zijn keuze begrijpen, maar na een wedstrijd of 10 mag je zeker ingrijpen. Snap wel dat je een keeper niet na 1 slechte wedstrijd ernaast zet, alleen had dit wat mij betreft veel eerder gemogen.

Staat nu tenminste een kerel in de goal, straalt veel meer uit dan Telgenkramp
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op april 02, 2013, 20:22:53
Goeie keeper, kan alleen niet (mee)voetballen. Goed aanspelen en geen gekke fratsen uithalen, dan hebben wij de komende jaren een prima keepert onder de lat staan  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 02, 2013, 20:31:03
Vrij naar Richard..  :0=ALLES IS TRAINBAAR
Hij zal voetballend nooit een Schokker worden, maar fatsoenlijk een bal aannemen en passen is ook een keeper wel te leren. Ik kan het zelfs een beetje :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ronald op april 02, 2013, 21:15:44
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2013, 09:53:58
Een verademing na Telgenkamp. Veel slechter kon natuurlijk ook niet. Had wel een paar rare uittrappen.


Die rare uittrappen kwamen met name in de 2e helft door de wind. De wind stond namelijk bijna recht op zuid en het waaide ook nog redelijk hard. Daardoor draaiden de ballen met die uittrappen naar de zijlijn of zelfs weer richting de goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op april 02, 2013, 21:44:43
Klopt helemaal, die wind maakte het onmogelijk normaal uit te trappen. gelukkig had hij het zelf ook in de gaten en ging hij anders uit trappen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ronald op april 02, 2013, 22:00:02
Hij heeft een aantal goede reddingen verricht en in tegenstelling tot telgenkamp durft hij wel zijn doel uit te komen zonder te twijfelen. En nog belangrijker hij heeft hoge ballen klem vast ipv van weg te boksen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papagaaiensoep op april 02, 2013, 23:14:27
Ik had dit niet verwacht, maar hij keepte tegen GAE prima. Goede trap, sterk in de lucht en coaching. Straalde zekerheid uut en een hele, hele goede redding in eerste helft op inzet Antonia door het midden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2013, 23:46:37
Citaat van: Ronald op april 02, 2013, 21:15:44
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2013, 09:53:58
Een verademing na Telgenkamp. Veel slechter kon natuurlijk ook niet. Had wel een paar rare uittrappen.


Die rare uittrappen kwamen met name in de 2e helft door de wind. De wind stond namelijk bijna recht op zuid en het waaide ook nog redelijk hard. Daardoor draaiden de ballen met die uittrappen naar de zijlijn of zelfs weer richting de goal.

En de ballen die hij teruggespeeld kreeg verwerkte hij ook zeer goed ondanks het zeer slechte veld! Ik was elke x bang voor een polletje, maar hij had er nauwelijks problemen mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ronald op april 08, 2013, 21:50:04
Ik vindt hem steeds beter worden, meer zekerheid achterin dan Telgenkamp. Veel meer lef en hij toont overwicht in de 16
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 08, 2013, 22:04:20
Cruciale redding bij 0-1, wederom uitstekend gekeept. Staat tenminste een persoonlijkheid die durft.
Ook hoe hij paar keer een lage voorzet eruit haalt, prima gedaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op april 09, 2013, 06:15:26
Ik begin echt fan te worden van deze jongen  _O_
Wat mij betreft mag hij wel een contract aangeboden krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TimSCC op april 24, 2013, 15:59:51
Kopen deze man, kan nog zeker groeien! Anders hebben we volgend jaar....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 25, 2013, 10:14:48
Tot nu toe zo goed als foutloos..
Zeer weinig goals tegengehad.
Gewoon samen met timmermans volgend seizoen uitvechten wie eerste keeper
word.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op april 25, 2013, 10:18:59
Citaat van: TimSCC op april 24, 2013, 15:59:51
Kopen deze man, kan nog zeker groeien! Anders hebben we volgend jaar....

als ie maar niet zo hard groeit als "pizza"  :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 10:26:21
 :_schater
:0=DOELVULLING :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TimSCC op april 25, 2013, 10:40:08
Citaat van: Destroyer op april 25, 2013, 10:18:59
als ie maar niet zo hard groeit als "pizza"  :P

haha  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op april 25, 2013, 17:33:14
Is absoluut een versterking voor Cambuur en ook nog maar 23 jaar...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2013, 17:37:03
Citaat van: Yellow Army op april 25, 2013, 17:33:14
Is absoluut een versterking voor Cambuur en ook nog maar 23 jaar...
Inderdaad en verdient wel wat meer respect jongens, bovenstaande grappen zijn niet echt op z'n plaats..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 17:40:31
TOe juh, het gaat niet over Nienhuis. We zijn hier traditioneel offtopic over Verhoeven bezig...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2013, 17:49:59
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 17:40:31
TOe juh, het gaat niet over Nienhuis. We zijn hier traditioneel offtopic over Verhoeven bezig...
En wat voor straf staat daar op? :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 17:52:14
Pijn aan de ogen? :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2013, 17:56:32
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 17:52:14
Pijn aan de ogen? :D
Als het de eerste keer is wel..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 17:57:50
En als het de 348000e keer is dan?

Gewoan metdoen. CO is hetzelfde als Noord.. 1 grote chaos waar alles deur elkaar heen gaat |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2013, 17:59:17
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 17:57:50
En als het de 348000e keer is dan?


Avondje uit met Arts.. :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2013, 18:00:25
:_schater.. Arme Arts :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 04:08:53
Hoe is het met onze rots in de branding? Leek eraf te gaan met een blessure aan z'n sleutelbeen.. Hoop dat hij gewoon mee heeft kunnen feesten want dat heeft hij wel verdiend met vandaag wederom zeer goede reddingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 08:09:29
Hij stond aardig mee te hossen, dus ik vermoed dat hij vóór DTD wel weer fit is..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op mei 04, 2013, 09:27:15
Weer een hele goede wedstrijd gespeeld alleen zijn hoge ballen vond ik iets minder gisteren.
Ik baalde echt enorm toen hij eruit moest.

Zou hij goed genoeg zijn voor de eredivisie?

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ruppppert op mei 04, 2013, 09:37:49
iemand enig idee hoe het met hem gaat kreeg een enorme schop
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op mei 04, 2013, 09:54:41
Citaat van: gewoon een fan op mei 04, 2013, 09:27:15
Weer een hele goede wedstrijd gespeeld alleen zijn hoge ballen vond ik iets minder gisteren.
Ik baalde echt enorm toen hij eruit moest.

Zou hij goed genoeg zijn voor de eredivisie?

Jonge keeper, geef hem de kans te groeien en zich te ontwikkelen. Heeft uitstraling, zou mooi zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 10:48:52
Citaat van: papier op mei 04, 2013, 09:54:41
Jonge keeper, geef hem de kans te groeien en zich te ontwikkelen. Heeft uitstraling, zou mooi zijn.
Timmermans komt......en dan samen maar uitvechten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 13:54:25
Citaat van: peter op mei 04, 2013, 10:48:52
Timmermans komt......en dan samen maar uitvechten.
Ja? Dat weet je zeker?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 14:04:44
Bijna zeker........woensdag hebben we hier een keeperskliniek......zal
het wel niet goed schrijven.
Daar is hij ook samen met de bolle van zwolle.
Zal eens horen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 14:28:30
Citaat van: peter op mei 04, 2013, 14:04:44
Bijna zeker........woensdag hebben we hier een keepersclinic......zal
het wel niet goed schrijven.
Daar is hij ook samen met de bolle van zwolle.
Zal eens horen.
Maar begrijpen doe ik je wel :D

Waar is hier? Heb je dat van hem zelf?

De bolle van Zwolle jeetje leeft die nog?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 14:35:28
Timmermans was gister bij OF, en was erg positief en opgewekt over Cambuur en hij wist zeker dat hij volgend seizoen betaald voetbal zou spelen. Gevalletje van 1+1 ?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 21:38:54
Verhaal gonst al een aantal weken, zou in mijn ogen zeker een goede aanwinst zijn. Ook met het oog op de toekomst.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 21:46:35
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 14:28:30
Maar begrijpen doe ik je wel :D

Waar is hier? Heb je dat van hem zelf?

De bolle van Zwolle jeetje leeft die nog?
In Noordwolde......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Roofvogel op mei 06, 2013, 11:27:40
Ik heb gistermiddag ergens opgevangen dat ze ook bezig zijn met Jelle ten Rouwelaar. die wil weg bij NAC omdat die Babos terug komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op mei 06, 2013, 12:38:38
Citaat van: Roofvogel op mei 06, 2013, 11:27:40
Jelle ten Rouwelaar
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2013, 14:31:41
Hij heeft onlangs zelfs aangegeven graag nog eens bij Heerenveen (of Feyenoord) te willen keepen...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186020
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op mei 06, 2013, 18:51:53
uutstekende klups foor Jelle
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 21:12:07
Hoeft hier niet te komen van mij, die Ten Rouwelaar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:41:18
Citaat van: Len Cantello op mei 06, 2013, 12:38:38
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.
Tja as je út de regio fan die gifbelt komme.. Kin hij oek niks an doen dat hij niet meer ferstand het...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op mei 06, 2013, 22:27:44
Citaat van: Roofvogel op mei 06, 2013, 11:27:40
Ik heb gistermiddag ergens opgevangen dat ze ook bezig zijn met Jelle ten Rouwelaar. die wil weg bij NAC omdat die Babos terug komt.

Vroeger wilde hij hier zelf niet naartoe, nu hoeft het van mij niet meer (gelukkig heeft Messi nog niet bedankt)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:07:25
Haha, die voelt al aankomen dat NAC volgend seizoen degradeert! Niet nodig hier! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op juni 04, 2013, 06:12:37
Groningen wil doelman graag aan Cambuur verkopen

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/272051_groningen-wil-doelman-graag-aan-cambuur-verkopen (http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/272051_groningen-wil-doelman-graag-aan-cambuur-verkopen)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:42:51
Citaat van: Len Cantello op mei 06, 2013, 12:38:38
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.


Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op juni 04, 2013, 18:45:46
hoeft voor mij oek niet te komen hoor wiekie...swinkels-nienhuis en dan nog een 3e keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op juni 04, 2013, 18:46:56
Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:42:51

Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!

Ja en verliest er ook wel eens een paar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op juni 04, 2013, 19:10:10
Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:42:51

Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!

Een ander verwijten dat die kortzichtig is terwijl ik tientallen quotes van je aan kan halen waarin jouw bijdragen niet bepaald getuigen van diepe inzichten :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op juni 04, 2013, 19:29:08
Swinkels, Nienhuis, Ubbergen zou prima kunnen. ubbergen niet sterkste keeper, maar als 3e moet 't kunnen en ligt goed in de groep. ook niet onbelangrijk. Denk dat die ten rouwelaar nooit zou kunnen accepteren als ze Swinkels onder de lat zetten. vindt zichzelf wel wat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op juni 10, 2013, 20:38:35
Hans Nijland laat weten: #cambuur en #fcgroningen zijn het eens over een overgang van Leonard Nienhuis. Tekent voor twee jaar in Leeuwarden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op juni 10, 2013, 21:07:44
Goede zaak  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juni 10, 2013, 21:30:57
Welkom terug Leonard!

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op juni 10, 2013, 22:20:22
Klasse jongen, kest oek in de eredivisie een held wudde!!! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lwdscc op juni 11, 2013, 09:10:19
fC Groningen-keeper Leonard Nienhuis staat volgend seizoen onder contract bij Cambuur Leeuwarden. De doelman werd dit seizoen al gehuurd van de Groningers.

Nienhuis, die nog een contract had tot en met de zomer van 2014, mag gratis de Euroborg verlaten. 'Leonard mag transfervrij de overstap naar Leeuwarden maken, maar mocht hij tussentijds doorverkocht worden dan ontvangen wij daar wel een flink percentage van', aldus FC Groningen-directeur Hans Nijland.

De doelman zelf houdt nog een slag om de arm: 'Ik heb nog niet getekend dus is het nog niet officieel. Ik denk niet dat er iets in de weg zal staan. Het is dan ook zo goed als rond.'

Leonard Nienhuis speelde eerder op huurbasis voor SC Veendam waar hij één seizoen eerste doelman was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juni 11, 2013, 10:40:22
Citaat van: Lwdscc op juni 11, 2013, 09:10:19
De doelman zelf houdt nog een slag om de arm: 'Ik heb nog niet getekend dus is het nog niet officieel. Ik denk niet dat er iets in de weg zal staan. Het is dan ook zo goed als rond.'

Nu ook officieel aangekondigd op de clubsite van Cambuur!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op juni 11, 2013, 12:08:00
Goede zaak! Iemand enig idee wat het doorverkoop percentage is?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juni 11, 2013, 12:10:29
Citaat van: Collingwood op juni 11, 2013, 10:40:22
Nu ook officieel aangekondigd op de clubsite van Cambuur!
Goede zaak :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Stiens op augustus 01, 2013, 10:37:27
Volgens Henk Albers is Nienhuis bij aanvang van het seizoen eerste keeper.  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op augustus 01, 2013, 10:38:23
Citaat van: Stiens op augustus 01, 2013, 10:37:27
Volgens Henk Albers is Nienhuis bij aanvang van het seizoen eerste keeper.  |:)

Los van het feit dat hij afgelopen seizoen voortreffelijk keepte, vond ik hem in de voorbereiding een betere indruk maken dan Swinkels.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 10:51:06
Nooit getwijfeld aan Nienhuis, maakt altijd een beheersende indruk dat hij nooit zal twijfelen in de meest dodelijke situaties.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 01, 2013, 10:51:09
Citaat van: Stiens op augustus 01, 2013, 10:37:27
Volgens Henk Albers is Nienhuis bij aanvang van het seizoen eerste keeper.  |:)
dat is mooi en had ik wel verwacht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 01, 2013, 11:01:08
Terecht!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sander Scc op augustus 01, 2013, 11:13:39
Prachtig!! En hij verdient het ook!!!

Leo asen met naar brazilië! Hoppaaa..  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op augustus 01, 2013, 12:04:53
Kogel door de kerk! Nienhuis eerst keeper!  :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op augustus 01, 2013, 12:10:20
Prachtig!  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 01, 2013, 12:11:28
 |:) Betere indruk dus terecht!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bas058 op augustus 01, 2013, 12:20:39
Terechte keuze! Nienhuis heeft afgelopen seizoen de laatste wedstrijden prima gekeept en ook in de voorbereiding was ie goed  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2013, 12:22:29
Goed nieuws. Alleen op uitstraling al ligt Nienhuis mijlenver voor op zij  concullega's.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sakas op augustus 01, 2013, 12:57:42
Meer dan terecht, Swinkels heeft mij nog niet dermate kunnen overtuigen dat hij beter is dan Nienhuis!

Heeft Grotenhuis toch nog gelijk gekregen dat tegen die turken de eerste doelman op de goal zou staan. :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: KristCambuur op augustus 02, 2013, 12:08:41
Goede keuze! Was al even bang dat Swinkels het zou worden maar gelukkig is het Nienhuis geworden!
Topkeeper voor Cambuur begrippen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scout op augustus 02, 2013, 13:12:44
Prima keuze. Ik vind dat Nienhuis gewoon veel meer uitstraalt in het doel. Swinkels zag ik zijn interieur kopen bij zo interieurwinkel op de Centrale. Ik verbaasde mij hoe klein en tenger hij was voor een keeper. Ik zag hem niet bij een corner uitkomen tegenover een Pelle.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Synea op augustus 03, 2013, 10:19:17
Wim de ron was volgens mij nog een slag kleiner;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scout op augustus 04, 2013, 15:26:04
Prima wedstrijd gekeept vandaag. Vooral zijn actie tegen de doorgebroken speler van NAC was klasse.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 11:33:09
Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 11:36:34
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 11:33:09
Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!

Ik had ook het idee dat hij te veel twijfelde om uit te komen bij voorzetten, hij moet durven en zijn massa in de strijd gooien (massa genoeg), maar een superreflex met het rechterhandje op het eind _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2013, 11:40:12
Jammer dat de keeper van de tegenstander gister, niet meer bij ons onder de lat staat. Wat een topper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:48:28
het wel 4 sitte laten
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 18, 2013, 12:51:02
Voor ons toch een leuke keeper?
Zat er gisteren wel een aantal keren behoorlijk naast, maar had ook een goede redding.
Voetballend vind ik hem wel een drama.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:53:37
och even flink trene op hoge ballen en wat partijtsies met foeballe late krijt hij dat oek wel onder de knie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DC op augustus 18, 2013, 12:57:06
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 11:33:09
Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!
Viel mij ook op, ging een paar keer onder de bal door bij een hoge bal en andere keer als hij moest komen bleef hij staan. Maar het is nog een jonge gast met een heerlijke reflex, moet alleen nog wat beter zijn momenten weten te kiezen. Zoals piene hassus zegt; dat valt te leren met traning.
:0= Liever een bikkel als Nienhuis dan een jankert als Swinkels!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2013, 11:30:55
prima reflexen, gaan we veel plezier aan beleven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op augustus 19, 2013, 11:31:54
Vond hem toch in de eerste helft bij een paar hoge ballen wat twijfelachtig. Maar verder prima keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 19, 2013, 12:14:39
Komt letterlijk en figuurlijk te kort voor dit niveau.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2013, 12:38:21
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2013, 12:14:39
Komt letterlijk en figuurlijk te kort voor dit niveau.

Welk onderdeel van zijn spel precies? uitkomen? meevoetballen? reflexen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: vialli op augustus 19, 2013, 13:11:05
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2013, 12:14:39
Komt letterlijk en figuurlijk te kort voor dit niveau.

Ja, daarom staat hij deze week in het sterrenteam van de Telegraaf :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 19, 2013, 13:22:00
Citaat van: moodygrunn op augustus 19, 2013, 12:38:21
Welk onderdeel van zijn spel precies? uitkomen? meevoetballen? reflexen?

Zeer kwetsbaar op hoge ballen, meevoetballen vind ik ook niet zijn sterkste punt. Reflexen zijn natuurlijk prima.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 19, 2013, 13:22:25
Citaat van: vialli op augustus 19, 2013, 13:11:05
Ja, daarom staat hij deze week in het sterrenteam van de Telegraaf :thumbsup

Ja, daar staan deze week meer spelers in die ik er niet in zou zetten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op augustus 19, 2013, 13:29:59
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2013, 13:22:25
Ja, daar staan deze week meer spelers in die ik er niet in zou zetten.
Logisch. Jij voorspelde voor de afgelopen wedstrijd ook al een kansloze afgang....
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 19, 2013, 13:33:49
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2013, 12:14:39
Komt letterlijk en figuurlijk te kort voor dit niveau.

Ook bij training geweest. Hoeven morgen niet te spelen, kunnen dit ook schriftelijk afdoen. Wordt kansloze missie. Geen enkele speler die een goal kan maken, combineren tot in het oneindige, corners die nergens op slaan, een keeper die er niets van bakt. Kan er echt niet meer van maken.

Zet iedereen maar op scherp, John!  8)

:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op augustus 19, 2013, 13:37:05
Mimo zou zeggen: Ach...Hiatt heeft alleen getennist in zijn leven. :insane
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 19, 2013, 13:39:36
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2013, 13:33:49
Ook bij training geweest. Hoeven morgen niet te spelen, kunnen dit ook schriftelijk afdoen. Wordt kansloze missie. Geen enkele speler die een goal kan maken, combineren tot in het oneindige, corners die nergens op slaan, een keeper die er niets van bakt. Kan er echt niet meer van maken.

Zet iedereen maar op scherp, John!  8)

:_schater

Als ik dit zo teruglees, kan ik alleen maar hopen dat de voorspelling van John voor zwolle-uit net zo goed uitkomt als zijn voorspelling voor Grunn-thuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: rody rules op augustus 20, 2013, 17:51:12

heb die room in alle wedstrijden van gae wel een fout of in elk geval een niet echt sterk optreden zien maken. wat dat betreft tot nu toe prima zo!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2013, 18:17:13
Citaat van: rody rules op augustus 20, 2013, 17:51:12
heb die room in alle wedstrijden van gae wel een fout of in elk geval een niet echt sterk optreden zien maken. wat dat betreft tot nu toe prima zo!

Ik ben er niet rouwig om dat die niet is gekomen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op augustus 20, 2013, 19:29:12
Citaat van: rody rules op augustus 20, 2013, 17:51:12
heb die room in alle wedstrijden van gae wel een fout of in elk geval een niet echt sterk optreden zien maken. wat dat betreft tot nu toe prima zo!
Ziet er idd niet sterk uit tot nu toe  _O_ . Go Nienhuis!! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 21, 2013, 08:16:57
Drie goals tegen in drie wedstrijden. Geen punten weggegeven door fouten van de keeper.Wat valt er nou te klagen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Jules058 op augustus 21, 2013, 10:55:22
Ik zie het probleem ook niet echt. Ik vind dat nienhuis een prima indruk achter laat! Alles beter dan verhoeven van Utrecht.  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:14:11
Klasse pot jongen, aan jou lag het niet!!! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 25, 2013, 09:01:00
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:14:11
Klasse pot jongen, aan jou lag het niet!!! |:)
Beste man aan Cambuurkant, kan er niets anders van maken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 25, 2013, 09:13:25
Wat een goede keeper. Terecht de eerste keus dat heeft hij wel laten zien. Hier hebben weer nu al veel pleziert van  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2013, 09:15:28
Foutloze pot, goed bezig
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 25, 2013, 09:39:53
Heel goed gekeept  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 10:49:05
En niet onbelangrijk, hij is niet bang en durft erin te kletsen! Ga zo door Nienhuus!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 25, 2013, 11:54:27
Bij elke terugspeelbal houd ik mijn hart vast!
Verder een goede keeper voor ons, maar een topper zal het nooit worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 12:03:00
Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 11:54:27
Bij elke terugspeelbal houd ik mijn hart vast!
Verder een goede keeper voor ons, maar een topper zal het nooit worden.
Vind hem betrouwbaar bij terugspeelbsllen.. 1x ging t gister fout door die korte kutingooi van droste
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 25, 2013, 12:13:16
Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 11:54:27
Bij elke terugspeelbal houd ik mijn hart vast!
Verder een goede keeper voor ons, maar een topper zal het nooit worden.

Ik heb hem niet op een fout kunnen betrappen met terugspeelballen.

Een topper zal het nooit worden? Wanneer je bij ons speelt ben je een topper  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 12:22:06
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 12:03:00
Vind hem betrouwbaar bij terugspeelbsllen.. 1x ging t gister fout door die korte kutingooi van droste

vergis ik me nou of mag een keeper een ingooi gewoon vastpakken...
was beter bij voorzetten dan vorige week, minder aarzeling en erg sterk op de lijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 12:23:15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 12:22:06
vergis ik me nou of mag een keeper een ingooi gewoon vastpakken...
was beter bij voorzetten dan vorige week, minder aarzeling en erg sterk op de lijn.
Dat mag al een heeeele tijd niet meer :proost
Sinds 1993 :X
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Jules058 op september 15, 2013, 17:12:06
Wat vinden jullie allen van onze keeper tot nu?

Ik zelf vind hem met redelijk veel zelfvertrouwen spelen getuigen ook het feit dat hij die spits van Heracles uitkapte.
Daarnaast heeft i volgens mij weinig angst, zie hem echt overal invliegen en beuken.

Al met al zeer tevreden, lopen een hoop mindere keepers in de ED.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 15, 2013, 17:14:16
Ik ben zeer tevreden over deze keeper, er staat tenminste een echte man in het doel, hij is absoluut niet bang om de duels aan te gaan etc...
Er zullen vast en zeker nog dingen fout gaan maar over het algemeen gewoon een hele degelijke keeper voor ons  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 15, 2013, 17:15:58
Citaat van: Jules058 op september 15, 2013, 17:12:06
Wat vinden jullie allen van onze keeper tot nu?

Ik zelf vind hem met redelijk veel zelfvertrouwen spelen getuigen ook het feit dat hij die spits van Heracles uitkapte.
Daarnaast heeft i volgens mij weinig angst, zie hem echt overal invliegen en beuken.

Al met al zeer tevreden, lopen een hoop mindere keepers in de EV.

Erevidisie?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Jules058 op september 15, 2013, 17:17:45
Citaat van: Yellow Army op september 15, 2013, 17:15:58
Erevidisie?

Ik zag het idd, foutje, maar is al aangepast. :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: chef-lwd op september 15, 2013, 18:04:35
Een prima keeper hoor, pakt hoge ballen goed en 1-op-1 is ie ook wel aardig. Misschien wat aan het meevoetballen werken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 16, 2013, 08:41:23
Citaat van: chef-lwd op september 15, 2013, 18:04:35
Een prima keeper hoor, pakt hoge ballen goed en 1-op-1 is ie ook wel aardig. Misschien wat aan het meevoetballen werken
duhhhhhh....wat werken aan meevoetballen?
wel gezien hoe hij die speler van heracles uitkaptte?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op september 20, 2013, 22:04:25
Klasse man, word met de week beter!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Jules058 op september 20, 2013, 22:06:23
Paar mooie reflexen. Heeft ons een punt opgeleverd!

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: KristCambuur op september 20, 2013, 22:14:51
Echt een keeper waar je op vertrouwen kunt! :) Hele goede keeper!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2013, 22:34:02
Wat heeft die man in zijn aderen? Geel/blauw ijsbloed?
Ga misschien ver, maar de beste Cambuur keeper in de afgelopen 10 jaar... Huurkeepers uitgezonderd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tanjajeah op september 20, 2013, 22:53:17
Nu Nienhuis zich wedstrijd in, wedstrijd uit bewijst als een prima keeper die punten pakt en rust uitstraalt moet ik iedere keer denken aan de woorden die Swinkels sprak toen bleek dat hij 2e keeper werd en dat niet kon verteren:
"ik vind Nienhuis een goeie gast en een prima keeper, maar ik ben gewoon beter"

Tja...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:27:00
 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

GEWELDIG VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: de Schoot op september 21, 2013, 10:42:59
Wat 'n beest!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2013, 12:21:50
Citaat van: Tanjajeah op september 20, 2013, 22:53:17
Nu Nienhuis zich wedstrijd in, wedstrijd uit bewijst als een prima keeper die punten pakt en rust uitstraalt moet ik iedere keer denken aan de woorden die Swinkels sprak toen bleek dat hij 2e keeper werd en dat niet kon verteren:
"ik vind Nienhuis een goeie gast en een prima keeper, maar ik ben gewoon beter"

Tja...
Hoe goed denkt die Schinkels dan wel niet hoe hij is. Niveau Europees voetbal? :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: mescc op oktober 02, 2013, 11:30:56
Standbeeld voor deze man AUB.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: lunnie op oktober 02, 2013, 12:54:21
Zeker na z'n optreden bij het clublied van dkv :)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op oktober 02, 2013, 20:18:35
Citaat van: lunnie op oktober 02, 2013, 12:54:21
Zeker na z'n optreden bij het clublied van dkv :)

wat heb ik gemist?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TM op oktober 02, 2013, 20:28:43
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kunstgras op oktober 02, 2013, 22:10:13
Een man met een ruggengraat! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op oktober 03, 2013, 07:54:45
Inderdaad. Buitengewoon TROTS. _O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op oktober 03, 2013, 08:24:39
Grappig, want ik had het met de wedstrijd helemaal niet gezien haha! Leo  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op oktober 04, 2013, 09:48:14
Nienhuis geniet van Cambuur én van de zondagavond
Gerard Bos
Leeuwarden | Het was pakweg een half jaar geleden. Cambuur begon aan de slotfase van het seizoen, trainer Alfons Arts was net ontslagen en Leonard Nienhuis werd van reservedoelman de eerste keus onder de lat. En zei: ,,Dit elftal kan zomaar kampioen worden." Het bleek een vooruitziende blik. Enkele maanden later is de 23-jarige Groningse keeper een van de revelaties in de eredivisie. En het leven op het hoogste niveau bevalt prima.
Ooit was de hij voorbestemd om tennisser te worden. Nienhuis gold als kleine jongen als een talent, maar voetbal trok hem meer. Dus verruilde hij het racket voor de handschoenen en slaat hij de bal inmiddels niet over het net maar úit het net. Dat doet-ie overigens zo goed, dat Nienhuis een van de minst gepasseerde doelmannen van de eredivisie is. In de Friese derby tegen sc Heerenveen kwam zondag een einde aan lange reeks minuten zonder tegentreffer. De teller stokte bij 299.
,,Zou kunnen", glimlacht Nienhuis na de laatste training van de Leeuwarders voor het duel tegen FC Twente. ,,Ik hou dat soort dingen niet bij. Maar het was mooi dat we zo lang geen goal tegen kregen. Dat wil je volhouden, maar we mogen niet klagen. We hebben met zeven tegentreffers een van de minst gepasseerde defensies (FC Twente heeft ook 7 tegengoals, PSV 5, red.) Wie had dat gedacht van Cambuur?"
Het is geen toeval dat Nienhuis de term 'we' hanteert in plaats van 'ik'. De bij FC Groningen opgeleide goalie, die voor zijn periode bij Cambuur werd verhuurd aan Veendam, is lovend over de verdedigers die voor zijn neus staan. ,,De achterhoede staat goed, het hele elftal staat goed. Dat we zo weinig doelpunten incasseren is een verdienste van het team. We geven amper mogelijkheden weg, laat staan grote kansen."
En als er al eens iemand opdoemt voor hem, dan staat-ie zijn mannetje. Zoals hij dat volgens insiders ook doet in de kleedkamer. Zij noemen hem een nuchtere Groninger die samen met onder anderen plaatsgenoot Martijn van der Laan, de teamgenoten met de benen op de grond houdt.
'Aanwezig zijn' was ook de reden waarom Henk de Jong hem afgelopen seizoen in de slotfase als interimtrainer de status van eerste doelman toebedeelde. ,,Met 'Leo' hebben we meer lawaai in de goal", is hoe De Jong het verwoordde. ,,Dat was mooi", kijkt Nienhuis terug op zijn entree in de basis ten faveure van toenmalig eerste keeper Dennis Telgenkamp. Met Nienhuis werd Cambuur vervolgens kampioen.
,,In de voorbereiding op het nieuwe seizoen begin je dan op nul. Althans, het was fiftyfifty in de keepersstrijd. Het voordeel was wel dat de trainers wisten wat ik kon en dat ik de ervaring en het zelfvertrouwen van afgelopen seizoen mee nam naar het nieuwe seizoen", kijkt Nienhuis terug op de strijd die hij won van de daarna snel met de staart tussen de benen vertrokken Ruud Swinkels.
Dat hij nog maar zeven keer hoefde te vissen, bevestigt dat Nienhuis een prima eerste keeper is. ,,Ik voel me ook echt op mijn plaats bij Cambuur", knikt hij. En óók in de eredivisie. ,,Het is anders voetballen dan in de eerste divisie. Met name het tempo is anders. Soms is dat heel laag, dan ineens heel hoog. Wij kunnen daar als ploeg tot nu toe goed mee omgaan. En we hebben echt een reële kans om erin te blijven."
Voor Nienhuis en co is het tot nu toe genieten geblazen. Van het goede spel, de defensieve zekerheid, de entourage op het hoogste niveau en de resultaten. Maar ook van het besef dat Cambuur toch maar mooi in de eredivisie spelen en dat ook nog boven verwachting goed doet. ,,Hoewel we ons niet rijk moeten rekenen, moet je er wel van genieten. Bijvoorbeeld op zondagavond, om zeven uur, met het bordje op schoot", besluit hij met een grijns, verwijzend naar Studio Sport.
Met daarin wekelijks Cambuur. En met Nienhuis. Dat hadden maar weinig mensen een half jaar geleden gedacht. Op Nienhuis na, want die had immers een vooruitziende blik.
Leeuwin fit genoeg om te spelen

Aanvoerder Ramon Leeuwin staat vanavond in het thuisduel met FC Twente in de basis bij SC Cambuur. Even leek dat gisterochtend onzeker toen de centrale verdediger de afsluitende training aan zich voorbij moest laten gaan in verband met lichte knieklachten. Die had hij overgehouden aan de met 2-1 verloren Friese derby tegen sc Heerenveen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op oktober 04, 2013, 23:45:05
John Hiatt kom er maar in....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Daddy T. op oktober 20, 2013, 22:33:17
Wat een strijd weer laten zien vandaag, topper! _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op oktober 20, 2013, 22:37:33
Held!  :thumbsup |:) _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op oktober 20, 2013, 23:29:51
Wat een keeper , de enige die ik een ruime voldoende kan geven. Nienhuis in Oranje?  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op oktober 20, 2013, 23:35:50
Mwoa... Vind Swinkels toch beter :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op oktober 21, 2013, 09:48:40
Hulde, jij speelde een echt goede wedstrijd  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SportClubCambuur op oktober 31, 2013, 12:11:13
10 jaar verlengen!! zekerheidje!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op oktober 31, 2013, 19:04:59
Citaat van: SportClubCambuur op oktober 31, 2013, 12:11:13
10 jaar verlengen!! zekerheidje!!

Hij is goed, maar niet onvervangbaar toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op oktober 31, 2013, 21:10:24
Citaat van: Lore op oktober 31, 2013, 19:04:59
Hij is goed, maar niet onvervangbaar toch?

Deze jongen valt in de smaak bij het publiek, die kwaliteit heeft lang niet iedere doelman.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 01, 2013, 14:07:48
Citaat van: Goudvinger op oktober 31, 2013, 21:10:24
Deze jongen valt in de smaak bij het publiek, die kwaliteit heeft lang niet iedere doelman.

Ja, dat ken ik! Ik ben zelfs helemaal gek van Swinkels. Ken je die? Echt een wereldkeeper. Speelt bij Willem II  volgens mij, maar hoop dat wij die ooit nog kunnen halen!

Maar uhhh......Daar heb je gelijk in, en hij doet het ook heel erg goed.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: MartD op november 23, 2013, 17:26:31
Sterkte Leo! Super erg wat er gebeurd is..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op november 23, 2013, 17:30:35
Sterkte Leonard!!!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op november 23, 2013, 18:30:22
Wat er gebeurd is vind ik niet belangrijk om te weten, heel veel sterkte Leo en alle andere betrokkenen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: cambuurlegend op november 23, 2013, 18:51:07
Sterkte Leonard !!
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op november 24, 2013, 00:32:07
Verschrikkelijk bericht, gecondoleerd Leonard en heel veel sterkte de aankomende tijd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2013, 00:38:15
Sterkte!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 24, 2013, 00:41:32
Sterkte kerel!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op november 24, 2013, 00:59:14
Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Baresi op november 24, 2013, 09:41:16
Leonard en familie veel sterkte
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: richard op november 24, 2013, 09:46:29
Sterkte leonard!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op november 24, 2013, 09:47:15
Leonard, heel veel sterkte met dit enorme verlies  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op november 24, 2013, 13:37:27
Sterkte! Voor nu en vooral de komende tijd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Raaf op november 25, 2013, 13:34:50
Sterkte jongen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: flieterper op november 25, 2013, 14:25:32
sterkte
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op november 25, 2013, 16:02:30
Sterkte leo!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: albert54 op november 25, 2013, 16:35:32

Leonard,
Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 25, 2013, 21:42:35
Nienhuis,
Heel veel sterkte voor nu, maar ook in de toekomst.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op november 26, 2013, 12:58:38
was vanmorgen alweer pittig aant trainen,,respect voor deze man
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: lunnie op november 26, 2013, 13:25:27
Respect idd! Sterkte Leo!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op november 26, 2013, 13:45:36
Citaat van: denistel op november 26, 2013, 12:58:38
was vanmorgen alweer pittig aant trainen,,respect voor deze man
echt wel respect voor leo! Wat een doorzetter |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 27, 2013, 12:41:52
http://www.mobypicture.com/user/HenkAlbers1970/view/16269699
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Drumfather SCC op november 27, 2013, 14:03:17
Heel veel sterkte en respect voor jou Leo  |:)
Ook voor je familie en vrienden/bekenden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op november 27, 2013, 14:04:03
Echt dikke respect. Denk goed om jezelf!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2013, 22:11:24
Van Foxsport.nl:

RKC tegen Cambuur is ook de strijd tussen de keepers Jan Seda en Leonard Nienhuis. Een halfjaar geleden kende bijna niemand ze nog, nu behoren ze tot de beste keepers van deze competitie. Op schoten van buiten de zestien zijn ze met een reddingpercentage van een slordige 96 procent zelfs de beste twee in de Eredivisie

Nienhuis  _O_ :thumbsup _O_ Onze held
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op december 06, 2013, 22:47:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2013, 22:11:24
Van Foxsport.nl:

RKC tegen Cambuur is ook de strijd tussen de keepers Jan Seda en Leonard Nienhuis. Een halfjaar geleden kende bijna niemand ze nog, nu behoren ze tot de beste keepers van deze competitie. Op schoten van buiten de zestien zijn ze met een reddingpercentage van een slordige 96 procent zelfs de beste twee in de Eredivisie

Nienhuis  _O_ :thumbsup _O_ Onze held

Dat is niet verkeerd. Hopelijk brengen we dat van Seda wat omlaag ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op december 07, 2013, 00:13:08
Respect voor deze absolute topper!! :thumbsup |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 08, 2013, 12:32:53
Citaat van: SCCRulez op december 07, 2013, 00:13:08
Respect voor deze absolute topper!! :thumbsup |:)

Nou een topper vind ik wel erg ver gaan. Heeft gisteren een goede redding gehad, maar vond hem voor de rest zeer matig
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op december 08, 2013, 12:38:16
Citaat van: Harry L. op december 08, 2013, 12:32:53
Nou een topper vind ik wel erg ver gaan. Heeft gisteren een goede redding gehad, maar vond hem voor de rest zeer matig
ik ook .Niet een bal klem
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op december 08, 2013, 16:54:39
ut was oek wel erg druk int strafskopgebied
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op december 08, 2013, 16:57:04
Citaat van: SCCRulez op december 07, 2013, 00:13:08
Respect voor deze absolute topper!! :thumbsup |:)
???
lag één of twee keer goed in de weg maar maakte voor de rest erg stuntelige en onzekere indruk, was niet goed van zijn kant en de 1-0 van Braber was ook niet heel sterk gekeept
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op december 08, 2013, 16:59:07
Dus omdat hij 1 wedstrijd wat minder speelt is hij geen topper?  Volgens mij heeft hij vorig seizoen aan het einde en alle wedstrijden tot nu toe zich wel bewezen. En het feit dat hij er zo snel al weer staat ondanks de omstandigheden vind ik zeker dat hij een topper is!! Zelfs de beste voetballers hebben wel eens een mindere dag...


NIENHUIS  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 09, 2013, 17:57:38
Citaat van: koen op december 08, 2013, 16:59:07
Dus omdat hij 1 wedstrijd wat minder speelt is hij geen topper?  Volgens mij heeft hij vorig seizoen aan het einde en alle wedstrijden tot nu toe zich wel bewezen. En het feit dat hij er zo snel al weer staat ondanks de omstandigheden vind ik zeker dat hij een topper is!! Zelfs de beste voetballers hebben wel eens een mindere dag...


NIENHUIS  _O_

Bij Vitesse was hij ook matig. Geef jij zijn sterke punt(en) even aan dan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op december 09, 2013, 18:23:50
Citaat van: Harry L. op december 09, 2013, 17:57:38
Bij Vitesse was hij ook matig. Geef jij zijn sterke punt(en) even aan dan.
De wedstrijd tegen Vitesse was de eerste wedstrijd na het overlijden van zijn moeder. Voor mij reden genoeg om een wat mindere wedstrijd te keepen. Er dan wel staan en het gebaar naar boven voorafgaand aan de wedstrijd blijft mij langer bij dan een paar wat mindere akties.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2013, 18:27:06
Citaat van: Harry L. op december 09, 2013, 17:57:38
Bij Vitesse was hij ook matig. Geef jij zijn sterke punt(en) even aan dan.

Goeie lijnkeeper
Straalt rust uit
Goede lange trap
Voetbalt goed mee
Geen angst bij 1 op 1
Is robuust
coacht goed
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2013, 18:28:04
En is een vechter
:thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op december 09, 2013, 18:57:14
En had voor dit weekend samen met Seda het hoogste percentage gepakte afstandschoten
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op december 09, 2013, 21:44:39
Citaat van: Harry L. op december 09, 2013, 17:57:38
Bij Vitesse was hij ook matig. Geef jij zijn sterke punt(en) even aan dan.

Denk dat de mensen boven mij al genoeg sterke punten hebben opgenoemd. 
Als ik jou zo hoor had jij zeker liever swinkels op doel gehad  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 10, 2013, 18:04:41
Citaat van: koen op december 09, 2013, 21:44:39
Denk dat de mensen boven mij al genoeg sterke punten hebben opgenoemd. 
Als ik jou zo hoor had jij zeker liever swinkels op doel gehad  :_schater

Ieder zijn mening jongen. Als ik die sterke punten eens na lees dan komt mijn vrouw ook in aanmerking voor een basisplaats, ze voldoet zeker aan 4 van de genoemde punten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 10, 2013, 18:23:26
Citaat van: Harry L. op december 10, 2013, 18:04:41
Ieder zijn mening jongen. Als ik die sterke punten eens na lees dan komt mijn vrouw ook in aanmerking voor een basisplaats, ze voldoet zeker aan 4 van de genoemde punten.

Geen angst bij 1 op 1 Lijkt me een goeie zaak :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op december 10, 2013, 19:07:50
Dat zou helemaal mooi zijn. Op basis van 4 (van de 7) criteria iemand een basisplaats geven.... Je mag best een andere mening hebben, maar de manier waarmee je een ander z'n mening afdoet legt nou niet bepaald een goede basis voor een dialoog tussen twee personen met een verschil van inzicht aangaande waarneming en beoordeling van prestaties.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op december 10, 2013, 19:33:38
Zo slecht vond ik hem niet in Arnhem
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 10, 2013, 20:22:42
Citaat van: dizzhead op december 10, 2013, 19:07:50
Dat zou helemaal mooi zijn. Op basis van 4 (van de 7) criteria iemand een basisplaats geven.... Je mag best een andere mening hebben, maar de manier waarmee je een ander z'n mening afdoet legt nou niet bepaald een goede basis voor een dialoog tussen twee personen met een verschil van inzicht aangaande waarneming en beoordeling van prestaties.

  :_schater, nog nooit van een geintje gehoord zeker....  :O
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op december 10, 2013, 20:55:36
Citaat van: Harry L. op december 10, 2013, 20:22:42
  :_schater, nog nooit van een geintje gehoord zeker....  :O
Misschien omdat je in je post geen smiley gebruikt hebt en dat nu wel doet   :P

mijn vrouw  :fant scoort trouwens 5 uit 7  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op december 10, 2013, 21:09:43
 :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 11, 2013, 18:16:33
 
Citaat van: dizzhead op december 10, 2013, 21:09:43
:proost

  :proost, op de goede afloop voor zondag zou ik zeggen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op december 13, 2013, 18:51:46
Citaat van: Harry L. op december 09, 2013, 17:57:38
Bij Vitesse was hij ook matig. Geef jij zijn sterke punt(en) even aan dan.

;( Sorry? Echt een goede keeper. Er staat tenminste iemand in het goal!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op december 21, 2013, 23:36:55
Mister Tijdtrekker
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op december 22, 2013, 00:00:57
Citaat van: Official-Sphere op december 21, 2013, 23:36:55
Mister Tijdtrekker

Ja en?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op december 22, 2013, 00:01:32
tijd voor Harm  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op december 22, 2013, 00:05:29
Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 00:01:32
tijd voor Harm  :thumbsup

:_schater het is geen 1 april!

Nienhuis is één van de beste keepers van de laatste jaren! Hoeveel fouten hebben Meul, Bizot en Vd Vlag wel niet gemaakt.

En nu reken jij hem af op een eigen goal waar hij niets aan kon doen, en een zeer goed ingeschoten vrije trap die erin gaat?

Bullshit!

Nienhuis is en blijft de nummer 1.
Harm mag mijn inziens de veters nog niet eens vast maken van Nienhuis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2013, 00:19:38
Dat Nienhuis nummer 1 blijf is wat mij betreft ook totaal geen issue, maar die vrije trap had hij toch echt moeten hebben. Zijn hoek en die bal zat echt niet stijf int kruis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op december 22, 2013, 00:26:12
Pakte nog een goede bal in de eerste helft, gewoon eerste keeper en blij met Zeinstra als tweede man. Prima.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op december 22, 2013, 00:45:43
In welke wedstrijden heeft hij een punt of punten gepakt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 08:15:47
Citaat van: Galdiano op december 22, 2013, 00:05:29
:_schater het is geen 1 april!

Nienhuis is één van de beste keepers van de laatste jaren! Hoeveel fouten hebben Meul, Bizot en Vd Vlag wel niet gemaakt.

En nu reken jij hem af op een eigen goal waar hij niets aan kon doen, en een zeer goed ingeschoten vrije trap die erin gaat?

Bullshit!

Nienhuis is en blijft de nummer 1.
Harm mag mijn inziens de veters nog niet eens vast maken van Nienhuis!

Hou toch op man. Het is een trage, slomme prutser die totaal geen punt gepakt heeft tot nu. Bij die vrije trap van gisteren kwam hij amper los van de grond. :O
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op december 22, 2013, 08:26:20
Prima keeper. Niks mis mee. Als buiten de verdediging ook het midden en de aanval gisteravond goed hadden gefunctioneerd win je met 3-1 en heeft niemand het hier over
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op december 22, 2013, 08:29:22
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:15:47
Hou toch op man. Het is een trage, slomme prutser die totaal geen punt gepakt heeft tot nu. Bij die vrije trap van gisteren kwam hij amper los van de grond. :O
:_schater whoeha, wat een grap!

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 08:33:10
Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:29:22
:_schater whoeha, wat een grap!

Zullen we het daar aan het einde van het seizoen nog eens over hebben, kijken of je het dan nog zo grappig vind.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op december 22, 2013, 08:38:23
Ja joh, die kerel speelt nu even minder na het overlijden van zijn moeder, dat ziet iedereen! Voor de rest priMa keeper! Je kunt beter eens onze voorhoede bekritiseren die amper deugt! Als je zo weinig goals maakt...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 09:00:21
Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:38:23
Ja joh, die kerel speelt nu even minder na het overlijden van zijn moeder, dat ziet iedereen! Voor de rest priMa keeper! Je kunt beter eens onze voorhoede bekritiseren die amper deugt! Als je zo weinig goals maakt...

Persoonlijk vind ik dat natuurlijk diep triest voor die jongen, als cambuursupporter heb ik daar geen boodschap aan, dan gaat het om de punten. We zijn een BVO en geen Warga3. Dan moet de TS. die jongen de tijd die hij nodig heeft geven op de bank.

Die voorhoede heb ik al vele malen bekritiseert, als je verder kijkt dan dat kom je ook nog eens tot de conclusie dat er helemaal niets uit het middenveld komt. Behalve dan tikkie terug en tikkie breed en de rest van het geklungel.
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op december 22, 2013, 09:23:40

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 09:00:21
Persoonlijk vind ik dat natuurlijk diep triest voor die jongen, als cambuursupporter heb ik daar geen boodschap aan, dan gaat het om de punten. We zijn een BVO en geen Warga3. Dan moet de TS. die jongen de tijd die hij nodig heeft geven op de bank.

Die voorhoede heb ik al vele malen bekritiseert, als je verder kijkt dan dat kom je ook nog eens tot de conclusie dat er helemaal niets uit het middenveld komt. Behalve dan tikkie terug en tikkie breed en de rest van het geklungel.

Je hebt er uitzonderlijk veel verstand van. Anders ga je eens met Dwight on tafel. Hij wil vast graag naar je opzienbarende analyse luisteren.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 09:30:45
Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 09:23:40
Je hebt er uitzonderlijk veel verstand van. Anders ga je eens met Dwight on tafel. Hij wil vast graag naar je opzienbarende analyse luisteren.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Lijkt me geen goed idee, dan kunnen we geen heel elftal meer opstellen. Ik vind wel dat jij dit ook moet kunnen zien, anders moet je misschien een andere hobby overwegen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op december 22, 2013, 09:57:52
Nogmaals de vraag, in welke wedstrijd heeft hij een punt of punten gepakt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 10:00:38
Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 09:57:52
Nogmaals de vraag, in welke wedstrijd heeft hij een punt of punten gepakt?

Geen. Hier valt wat mij betreft niet over te discusseren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op december 22, 2013, 10:04:41
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:00:38
Geen. Hier valt wat mij betreft niet over te discusseren.

Cambuur-NAC eerste wedstrijd van het seizoen, speller komt alleen op hem af, tweede helft. Nienhuis komt goed uit en dwingt speler naar buiten. Aanvaller schiet daardoor naast.

Stelletje azijnpissers
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 10:08:01
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:04:41
Cambuur-NAC eerste wedstrijd van het seizoen, speller komt alleen op hem af, tweede helft. Nienhuis komt goed uit en dwingt speler naar buiten. Aanvaller schiet daardoor naast.

Stelletje azijnpissers

Hulde, het zou er nog bij moeten komen dat hij helemaal niets meer pakt.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op december 22, 2013, 10:15:02
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:08:01
Hulde, het zou er nog bij moeten komen dat hij helemaal niets meer pakt.

Ik kan het me gewoon nog herinneren, jij zit in een negatieve flow
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op december 22, 2013, 10:18:09

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:00:38
Geen. Hier valt wat mij betreft niet over te discusseren.

Psv uit ook vergeten?


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op december 22, 2013, 10:20:41
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:15:02
Ik kan het me gewoon nog herinneren, jij zit in een negatieve flow

Ik zit idd. In een negatieve flow. Ik las net elders dat je het had over 15 punten in 7 wedstrijden. Ben wel benieuwd waar je je dan op baseert? Het is denk ik eerder de wens van je gedachte
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op december 22, 2013, 10:24:30
Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:20:41
Ik zit idd. In een negatieve flow. Ik las net elders dat je het had over 15 punten in 7 wedstrijden. Ben wel benieuwd waar je je dan op baseert? Het is denk ik eerder de wens van je gedachte

5 van de 7 wedstrijden thuis. Daar moeten we de punten pakken, met een paar versterkingen erbij. Verder krijgen we egels, olle, den haag, rkc roda allemaal nog thuis, directe concurrenten waar wat te halen valt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op december 22, 2013, 11:47:05
Wat een gezeik over deze jongen, voor ons is dit een echte TOPPER.
Wat willen sommigen hier nu, een keeper van het niveau die geschikt is voor Barcelona etc...  :?

Het ligt echt niet aan de keeper dat wij op deze plek staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op december 22, 2013, 12:40:33
Vind hem een prima keeper voor ons!
Echter zie ik in Zeinstra de keeper voor de toekomst, die vind ik technisch beter en allrounder.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op december 22, 2013, 19:31:03
Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 09:57:52
Nogmaals de vraag, in welke wedstrijd heeft hij een punt of punten gepakt?

NAC thuis
PSV uit
Eagles uit

Aan jou de wedervraag, in welke wedstrijden heeft hij ons punten gekost?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op december 22, 2013, 20:03:55
Citaat van: gewoon een fan op december 22, 2013, 11:47:05
Wat een gezeik over deze jongen, voor ons is dit een echte TOPPER.
Wat willen sommigen hier nu, een keeper van het niveau die geschikt is voor Barcelona etc...  :?

Het ligt echt niet aan de keeper dat wij op deze plek staan.
:thumbsup prima, stabiele keeper. Als je nou ergens over wil zeuren, doe dan de voorhoede die verreweg minst scorend is van de eredivisie (en dan heb ik het niet over Hemmen, maar vnl wat er om hem heen staat)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op december 22, 2013, 20:23:23
Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:24:30
5 van de 7 wedstrijden thuis. Daar moeten we de punten pakken, met een paar versterkingen erbij. Verder krijgen we egels, olle, den haag, rkc roda allemaal nog thuis, directe concurrenten waar wat te halen valt.

Op basis van de eerste seizoenshelft halen wij 2 punten per thuiswedstrijd en 0 in een uitwedstrijd, dus zouden het 10 punten uit de eerste 7 wedstrijden moeten zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2013, 21:02:01
Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 08:38:23
Ja joh, die kerel speelt nu even minder na het overlijden van zijn moeder, dat ziet iedereen! Voor de rest priMa keeper! Je kunt beter eens onze voorhoede bekritiseren die amper deugt! Als je zo weinig goals maakt...

Hij heeft verder gisteren prima gekeept, betrouwbaar en een goede redding bij een 1 op 1 situatie. Bij de vrije trap had hij geen zicht op de bal en dat is een grote fout, die zweef naar de hoek was een kansloze laatste reactie. Hij gebaarde volgens mij dat ie iets niet gehoord had, het fluitsignaal?? Ook een blunder dan!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: liwwarder 19 op januari 10, 2014, 14:13:54
Citaat van: AL op december 22, 2013, 12:40:33
Vind hem een prima keeper voor ons!
Echter zie ik in Zeinstra de keeper voor de toekomst, die vind ik technisch beter en allrounder.
Ben het helemaal met je eens
Zeinstra echte Leeuwarder
Is een goeie keeper
En verdient zeker een kans onder de lat bij scc
Deze keeper moeten ze niet weg doen
Net als toen met ter loeke :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: marrumer op januari 19, 2014, 17:09:29
hoe kan je nou een vrije trap stoppen die precies in de kruising zit?  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op januari 19, 2014, 17:12:20
Een erg goede wedstrijd gekeept, de enkele slechte uittrap is hem vergeven  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op januari 19, 2014, 18:42:57
klein twijfelmomentje bij een steekbal in de eerste helft, maar voor de rest foutloos.  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op januari 27, 2014, 10:03:30
Fantastische redding trouwens in de 16e minuut.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: lunnie op januari 27, 2014, 10:36:00
Het zelfvertrouwen waarmee Nienhus in de goal staat is fantastisch, op een gegeven moment zelfs even een balletje hoog houden, mafketel :)  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op januari 27, 2014, 10:36:19
Die paar keer dat hij in actie moest komen deed hij dat uitstekend. Alleen nog even flink oefenen op uittrappen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op januari 27, 2014, 10:42:56
Citaat van: Delamere op januari 27, 2014, 10:36:19
Die paar keer dat hij in actie moest komen deed hij dat uitstekend. Alleen nog even flink oefenen op uittrappen!

Och, zijn trappen waren van hoger nivo dan zijn collega aan de overkant.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op januari 27, 2014, 10:44:29
Ik heb zo ongelooflijk veel respect voor Leo. Ondanks de zware periode staat hij er week na week. Echt een betrouwbare doelman voor onze club.  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 12e man op januari 27, 2014, 10:47:44
Topper |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op januari 27, 2014, 11:03:32
voor mij de man van de wedstrijd !
de redding op het schot van ziyech was heel knap en zeer belangrijk op een moment dat het nog 1-0 staat.
het uitkomen in de 2de helft bij een doorgebroken speler van skubbekutteveen was net zo sterk en belangrijk.

klasse man,blij dat we zo`n kanjer hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op januari 27, 2014, 12:40:19
Dit is voor ons echt een hele goede keeper, deze man pakt echt punten voor ons  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op januari 27, 2014, 14:42:57
Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 11:03:32
voor mij de man van de wedstrijd !
de redding op het schot van ziyech was heel knap en zeer belangrijk op een moment dat het nog 1-0 staat.
het uitkomen in de 2de helft bij een doorgebroken speler van skubbekutteveen was net zo sterk en belangrijk.

klasse man,blij dat we zo`n kanjer hebben.
Ogkellebeche, hier ben ik het helemaal mee eens |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op januari 27, 2014, 15:14:19
1 L teveul dogcummer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op januari 27, 2014, 15:15:23
Fantstische keeper |:)

Henk de Jong nam de gok, Nienhuis pakte zijn kans geweldig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op januari 27, 2014, 17:15:58
Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 15:14:19
1 L teveul dogcummer.
Sorry Ogkkelebeche, heb nu eenmaal wat moeite met Afrikaanse namen
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op januari 27, 2014, 20:41:35

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 27, 2014, 10:44:29
Ik heb zo ongelooflijk veel respect voor Leo. Ondanks de zware periode staat hij er week na week. Echt een betrouwbare doelman voor onze club.  |:)

Volledig mee eens, terecht om bewust bij stil te staan!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op januari 27, 2014, 22:40:49
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 27, 2014, 10:44:29
Ondanks de zware periode

vandaar de vingers naar de hemel waarschijnlijk voor de wedstrijd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op januari 27, 2014, 22:45:28
Citaat van: okkele op januari 27, 2014, 22:40:49
vandaar de vingers naar de hemel waarschijnlijk voor de wedstrijd.

Yes, vaste ritueel voor de wedstrijd geworden. Respect  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op januari 28, 2014, 00:17:55
Echt fantastisch wat hij laat zien, zo scherp op de juiste momenten. Topper  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PeterTa op januari 29, 2014, 09:51:22
Ben blij dat ie het weer opgepikt heeft, laatste wedstrijden voor de winterstop werd het bij hem ook steeds minder maar staat nu weer als een huis!  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Viper op januari 29, 2014, 10:00:59
Hij laat me soms wel schrikken met zijn clowneske acties (balletje nog even snel langs de tegenstander), maar wat een topper is dit! :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op januari 29, 2014, 21:39:26
Heldenkeeper is het  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 01, 2014, 23:15:09
Hij is bijna niet meer weg te denken uit het doel van SC Cambuur. Toch is Leonard Nienhuis nog geen vol jaar de eerste doelman van de Leeuwardense trots. De Leeuwarder Courant sprak met de onverstoorbare en onverschrokken 23-jarige doelman.

"Als ik nadenk over waar ik weggekomen ben, dan is dit eigenlijk onbeschrijflijk'', aldus Nienhuis over de stormachtige ontwikkeling die hij door maakt. De doelman is blij dat Cambuur hem uiteindelijk de kans heeft gegeven. Nienhuis die eerder de concurrentiestrijd met onder andere Dennis Telgenkamp en Ruud Swinkels in zijn voordeel besliste, voelt als eerste keeper veel vertrouwen en straalt dat ook uit.

De Cambuur-doelman voelt in alles uit dat hij de baas is in eigen zestien. "Als ik ga, gaat alles mee'', stelt Nienhuis met een lach. "Als keeper moet je een beetje gek zijn." Zo haalt hij als voorbeeld een duel aan met Erik Falkenburg in het duel tegen Go Ahead Eagles, waarbij de aanvaller tegen Nienhuis op springt. "Ik blijf staan en hij ligt op zijn neusje. Dat is dan wel mooi."

Toch was de afgelopen periode lang niet altijd makkelijk voor Nienhuis. De keeper verloor eind november zijn moeder, maar dat heeft hij redelijk goed een plekje kunnen geven. "Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik zit niet met tienduizend vragen. Ik begrijp haar keuze." De steun vanuit de Cambuur-familie heeft daar zeker bij geholpen. "Dat iedereen van Cambuur bij de uitvaartdienst was, deed veel met me."
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 02, 2014, 14:37:19
Wat een mooi verhaal van deze topper  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:36:59
Zat er goed bij bij die 2-1!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:33:15
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:36:59
Zat er goed bij bij die 2-1!
hij zag de bal te laat, maar heeft ook wat mooie reddingen gemaakt hoor!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:35:16
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:33:15
hij zag de bal te laat, maar heeft ook wat mooie reddingen gemaakt hoor!

Volgens mij zag hij hem wel maar was het gewoon een dikke blunder. Voor de rest was het wel aardig vond ik, hoge ballen blijft wel billeknijpen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op februari 02, 2014, 17:35:37
Dankzij Nienhuis niet nog een stuk of 3 tegen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:37:06
Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:35:16
Volgens mij zag hij hem wel maar was het gewoon een dikke blunder. Voor de rest was het wel aardig vond ik, hoge ballen blijft wel billeknijpen

Bijna elke keeper maakt wel eens een blunder, maar ik vind nienhuis verder een goede keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:37:49
Citaat van: drg op februari 02, 2014, 17:35:37
Dankzij Nienhuis niet nog een stuk of 3 tegen

Het is een keeper hoor, daar staat hij toch voor of ben ik nou gek
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2014, 20:36:15
Zag er bij de 2-1 niet goed uit, maar heb de herhaling nog niet terug gekeken dus kan het mis hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 02, 2014, 20:36:54
Citaat van: Yellow Army op februari 02, 2014, 20:36:15
Zag er bij de 2-1 niet goed uit, maar heb de herhaling nog niet terug gekeken dus kan het mis hebben.
Was een verschrikkelijke blunder
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 20:38:17
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 20:36:54
Was een verschrikkelijke blunder
achja gebeurd elke keeper wel eens, Nienhuis blijft een held |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2014, 20:39:08
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 20:38:17
achja gebeurd elke keeper wel eens, Nienhuis blijft een held |:)

Eensch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op februari 02, 2014, 20:40:24
Ach laat dit de eerste keer zijn.. Zoveel blunders heb ik hem nog niet zien maken in die tijd dat hij bij ons speelt.
Woensdag weer de 0 !  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sk13 op februari 02, 2014, 21:54:19
Hij mag wel wat meer in zijn 5 meter gebied heersen. Dat mis ik weleens bij hem.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op februari 02, 2014, 22:38:26
Blijft gewoon goede keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 03, 2014, 10:58:33
Volgens mij werd het zicht wel belemmerd, zag hem te laat aankomen denk ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 03, 2014, 11:03:51
Citaat van: DayDreamer op februari 03, 2014, 10:58:33
Volgens mij werd het zicht wel belemmerd, zag hem te laat aankomen denk ik.
Dat denk ik dus ook, dit lijkt altijd heel knullig maar is volgens mij verdomd moeilijk en weinig aan te doen helaas.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op februari 03, 2014, 11:04:37
Citaat van: DayDreamer op februari 03, 2014, 10:58:33
Volgens mij werd het zicht wel belemmerd, zag hem te laat aankomen denk ik.

Jan van halst zei het zoals het was, Ritzmaier was gewoon te laat om het schot eruit te halen, liep er heen als een bejaarde, zie de herhaling maar !!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op februari 03, 2014, 11:31:53
van halst.
:_schater
achteraf weet ik ook alles.
je kan beter kijken naar hoe je een situatie kan verbeteren ipv achteraf een schuldige aanwijzen.
daar word niemand beter van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op februari 03, 2014, 11:52:05
Oh kritisch wezen mag niet meer, zie even onder topic Ritzmaier!
Als hij het schot eruit haalt, heeft Leo niets te doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op februari 03, 2014, 14:36:43
Citaat van: sk13 op februari 02, 2014, 21:54:19
Hij mag wel wat meer in zijn 5 meter gebied heersen. Dat mis ik weleens bij hem.
ook bij de rest .Bij die in draaiende ballen moet je sterk zijn .We werden omver gegooid en dat mag tegenwoordig.OOk bij denhaag was dat het geval
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 03, 2014, 15:15:41
Citaat van: sunderland op februari 03, 2014, 14:36:43
ook bij de rest .Bij die in draaiende ballen moet je sterk zijn .We werden omver gegooid en dat mag tegenwoordig.OOk bij denhaag was dat het geval

Wij hebben sowieso niet veel fysiek vind ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 03, 2014, 15:18:17
Citaat van: DayDreamer op februari 03, 2014, 15:15:41
Wij hebben sowieso niet veel fysiek vind ik.
Daar kies je voor als trainer

voetballende jongens (ajax, cambuur, pec, psv) of krachtige jongens met veel fysiek (rkc, celtic, etc)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 05, 2014, 21:03:20
Opnieuw een beslissende blunder, pakt geen wedstrijden voor Cambuur. Andere keeper!
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op februari 05, 2014, 21:12:47

Citaat van: John Hiatt op februari 05, 2014, 21:03:20
Opnieuw een beslissende blunder, pakt geen wedstrijden voor Cambuur. Andere keeper!

Tweede week op rij. Hij pakte vandaag wel ook een paar moeilijke ballen maar ja, daar heb je weinig aan bij achterstand, behalve dan dat je in de wedstrijd blijft. Ik wil Zeinstra wel eens zien. Geeft alleen al bij corners en voorzetten veel meer rust 


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:16:58
Citaat van: Leovardia op februari 05, 2014, 21:12:47
Tweede week op rij. Hij pakte vandaag wel ook een paar moeilijke ballen maar ja, daar heb je weinig aan bij achterstand, behalve dan dat je in de wedstrijd blijft. Ik wil Zeinstra wel eens zien. Geeft alleen al bij corners en voorzetten veel meer rust 


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zeg het al langer, tijd voor Harm!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:25:46
Houd nou eens op man. Elke speler in een minder fase wordt volledig afgebrand. Nienhuis maakt inderdaad wel eens een foutje, maar is op dit moment een prima keeper voor Cambuur. Volgend seizoen gewoon weer een keeper aantrekken waar hij de concurrentie mee aan kan gaan!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:32:00
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:25:46
Houd nou eens op man. Elke speler in een minder fase wordt volledig afgebrand. Nienhuis maakt inderdaad wel eens een foutje, maar is op dit moment een prima keeper voor Cambuur. Volgend seizoen gewoon weer een keeper aantrekken waar hij de concurrentie mee aan kan gaan!
Sorry hoor maar maakt toch teveel belangrijke fouten op dit moment. Moet keihard aan gewerkt worden en anders inderdaad Zeinstra maar een kans geven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op februari 05, 2014, 21:34:00
Blijft een goede keeper, maar ik blijf erbij dat zeinstra meer potentie heeft en zeker meer rust brengt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:34:37
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:32:00
Sorry hoor maar maakt toch teveel belangrijke fouten op dit moment. Moet keihard aan gewerkt worden en anders inderdaad Zeinstra maar een kans geven.

Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:35:58
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:34:37
Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!
Ik op doorbakken lucht en de wedstrijd tegen NEC ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:38:03
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:35:58
Ik op doorbakken lucht en de wedstrijd tegen NEC ;)

Ja, tegen NEC deed hij het inderdaad prima. Nienhuis heeft een probleem met de voortzetting, voornamelijk onder druk, en af en toe zit hij er niet goed bij. Hiernaast is hij wel erg sterk in 1 op 1 en pakt hij elke wedstrijd ook een aantal goede ballen.

Dit is in ieder geval wel een positie die volgend jaar op de lijst moet staan op door te selecteren...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:39:30
Leuk, die Nienhuis, maar bij elke voorzet is het complete chaos omdat hij er niet bij kan, meestal komt hij er dan gelukkig uit en lijkt het heel wat, maar als je een keeper hebt die 15cm groter is (Lees: Zeinstra) heb je al die chaos niet, lijkt het misschien wat minder spectaculair maar werkt wel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:40:07
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:38:03
Ja, tegen NEC deed hij het inderdaad prima. Nienhuis heeft een probleem met de voortzetting, voornamelijk onder druk, en af en toe zit hij er niet goed bij. Hiernaast is hij wel erg sterk in 1 op 1 en pakt hij elke wedstrijd ook een aantal goede ballen.

Dit is in ieder geval wel een positie die volgend jaar op de lijst moet staan op door te selecteren...
Extra keeper, extra centrale verdediger en een extra buitenspeler (en alles opvangen wat weg gaat natuurlijk)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:47:31
Citaat van: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:40:07
Extra keeper, extra centrale verdediger en een extra buitenspeler (en alles opvangen wat weg gaat natuurlijk)

Eens, alleen zullen er ook erg veel basisspelers vertrekken.

1. Ogbeche loopt af en zal moeilijk te verlengen zijn
2. Ritzmaijer gaat terug
3. Lukoki gaat terug, niet echt een probleem
4. Manu gaat terug, hopen op nog een seizoen
5. Makrini kan nu nog geld voor gevangen worden en er zal nu toch eindelijk wel eens een club zijn die oplet
6. Leeuwin zal wel vertrekken
7. Bijker. Hij is nog jong en is in potentie een van de beste backs van NL
8. Droste, zou wel kunnen blijven, maar dan moet hij zijn contract wel verlengen
9. Bakker, Groningen heeft zijn interesse al getoond
10. Van Moorsel gaat terug

Kortom: wij kunnen opnieuw beginnen. Het is echt super belangrijk dat wij erin blijven, anders zijn de speler veel minder waard...



Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:49:17
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:47:31
Eens, alleen zullen er ook erg veel basisspelers vertrekken.

1. Ogbeche loopt af en zal moeilijk te verlengen zijn
2. Ritzmaijer gaat terug
3. Lukoki gaat terug, niet echt een probleem
4. Manu gaat terug, hopen op nog een seizoen
5. Makrini kan nu nog geld voor gevangen worden en er zal nu toch eindelijk wel eens een club zijn die oplet
6. Leeuwin zal wel vertrekken
7. Bijker. Hij is nog jong en is in potentie een van de beste backs van NL
8. Droste, zou wel kunnen blijven, maar dan moet hij zijn contract wel verlengen
9. Bakker, Groningen heeft zijn interesse al getoond

10. Van Moorsel gaat terug

Kortom: wij kunnen opnieuw beginnen. Het is echt super belangrijk dat wij erin blijven, anders zijn de speler veel minder waard...
Denk alleen dat de dikgedrukten blijven... Denk dat de scouting van Lodeweges en de TS wel weer een goed elftal met een idee neer kan zetten. Het ligt niet aan de TS/spelers (op die druiloor van een Lukoki na) we hebben ook gewoon pech op de momenten dat het niet moet....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 21:51:37
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:47:31
Eens, alleen zullen er ook erg veel basisspelers vertrekken.

1. Ogbeche loopt af en zal moeilijk te verlengen zijn
2. Ritzmaijer gaat terug
3. Lukoki gaat terug, niet echt een probleem
4. Manu gaat terug, hopen op nog een seizoen
5. Makrini kan nu nog geld voor gevangen worden en er zal nu toch eindelijk wel eens een club zijn die oplet
6. Leeuwin zal wel vertrekken
7. Bijker. Hij is nog jong en is in potentie een van de beste backs van NL
8. Droste, zou wel kunnen blijven, maar dan moet hij zijn contract wel verlengen
9. Bakker, Groningen heeft zijn interesse al getoond
10. Van Moorsel gaat terug

Kortom: wij kunnen opnieuw beginnen. Het is echt super belangrijk dat wij erin blijven, anders zijn de speler veel minder waard...

Dat heb je bij VVV gezien, je steunpilaren vertrekken soweiso. In dit geval Ramon Leeuwin, Makrini, Bijker, Bakker etc. Deze mannen zijn gewoon stuk voor stuk kwaliteit spelers die in de Eredivisie horen. Als we degraderen moet je verkopen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 21:52:15
Citaat van: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:49:17
Denk alleen dat de dikgedrukten blijven... Denk dat de scouting van Lodeweges en de TS wel weer een goed elftal met een idee neer kan zetten. Het ligt niet aan de TS/spelers (op die druiloor van een Lukoki na) we hebben ook gewoon pech op de momenten dat het niet moet....

Als die speler blijven, moeten ze eigenlijk wel verlengen anders krijg je er geen dubbeltje meer voor. Ik las ergens anders dat 50% van de verkoopsom in het spelersfonds gestort moet worden, dus zou dat de mogelijkheden aanzienlijk vergroten.

Pech ben ik niet helemaal met je eens, het is scherpte en ervaring volgens mij. Los daarvan levert heel Cambuur tot nu toe een prima prestatie, gezien onze begroting
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 21:53:39
Maar om even bij het topic te blijven. Leonard speelde een redelijke wedstrijd, heeft toch 2/3 super reddingen verricht. Helaas zat die bij de vrije trap volledig mis. Helaas, bij FC Twente uit zat die ook volledig mis.

Denk alleen niet dat je Leonard er nu uit moet halen. Als je ziet dat die er echt een paar fantastische ballen uit houd ...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:58:40
Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:34:37
Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!

En wat te doen als die 2 fouten maakt?? Dan de 3e keeper?

Nee, wat mij betreft Nienhuis mooi laten staan. Probleem is (nog steeds) het scorend (on)vermogen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:01:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:58:40
En wat te doen als die 2 fouten maakt?? Dan de 3e keeper?

Nee, wat mij betreft Nienhuis mooi laten staan. Probleem is (nog steeds) het scorend (on)vermogen.

Hemmen kan gerust wel een goal maken, maar dan moeten er ook goede voorzetten van de zijkanten komen. Manu is een goeie speler maar zoekt te veel de duels op.

Nienhuis lekker laten staan! Als hij nou nog een paar grote blunders maakt zou je kunnen gaan wisselen, maar in mijn ogen verdiend die meer krediet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op februari 05, 2014, 23:09:54
Sjonge jonge wat hebben jullie tegen die jongen?! Als die een goede wedstrijd speelt kruipen jullie nog net zn reet niet in en als die een fout maakt is het gelijk een slechte keeper en moet er een ander in staan! Misschien moet je de schuld van deze "fout" even bij leeuwin neerleggen, nienhuis schreeuwt los en leeuwin besluit om toch door te gaan! Wie zn fout is dit nou?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op februari 05, 2014, 23:18:07
De frustratie is groot op het forum vanavond, na het verlies. Volgende is het weer net andersom. Blijf de ploeg vooral steunen, in moeilijke tijden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 23:22:15
Dat er frustratie is is logisch! Ik had liever met 0-6 verloren dan op deze knullige manier. Het zijn puur individuele fouten die deze wedstrijd beslissen. Dan vind ik logisch dat we kritisch zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op februari 05, 2014, 23:28:57
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 23:22:15
Dat er frustratie is is logisch! Ik had liever met 0-6 verloren dan op deze knullige manier. Het zijn puur individuele fouten die deze wedstrijd beslissen. Dan vind ik logisch dat we kritisch zijn.

We verliezen vaak zo, we gaan nooit af, vaak net niet.
Maar ik blijf er in geloven, er komt een dag dat we de punten wel pakken, Heracles misschien?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Raaf op februari 05, 2014, 23:36:43
Nienhuis komende jaren 1e doelman. 2 blundertjes ok, maar met zijn top karakter gaat hij nog heel veel punten pakken!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op februari 06, 2014, 07:20:22
Op zich is Nienhuis best wel een goede keeper, maar de laatste tijd maakt hij toch te veel foutjes. Tegen Twente ging hij in de fout bij de tweede goal en bij die twee andere goals had ie er ook moeten staan omdat de ballen in zijn doelgebied waren. Daar hoort een (goede) keeper te heersen. Gister weer net zo. Zo'n hoge bal MOET je hebben als keeper.
Maar eens even oefenen met Grotenhuis de komende weken want het wordt wel steeds wat minder met hem en dat kunnen we ons niet veroorloven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 06, 2014, 08:19:16
Voor Cambuur vind ik dit toch echt nog een goede keeper ondanks zijn foutjes, als hij nog beter zou zijn dan zou hij niet voor Cambuur spelen  :proost
Hij heeft gewoon de pech dat als hij een foutje maakt het gelijk een doelpunt is, als de bal net naast gegaan was dan hadden wij hier deze discussie waarschijnlijk niet gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op februari 06, 2014, 10:09:31
Het zijn niet alleen deze beslissende foutjes uiteraard. Ook de hoge ballen worden weg gestompt, bij corners houd ik mijn hart vast. Zijn weinig ballen die hij vanuit de lucht klemvast heeft.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 20:26:13
Zoals ik al eerder zei, er word wel eens een fout gemaakt, Die Zoet van PSV was ook niet bepaald lekker bezig gister,
die bal die hij losliet had ook zomaar verzilverd kunnen worden door schepers.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op februari 06, 2014, 20:30:39
Iedere keeper heeft zijn goede en zwakke punten. Nienhuis is een echte lijnkeeper en heel goed in het uitkomen. De zwakke punten ziet iedereen wel. Dat zijn de spelhervattingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op februari 06, 2014, 22:25:16
Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2014, 20:30:39
Iedere keeper heeft zijn goede en zwakke punten. Nienhuis is een echte lijnkeeper en heel goed in het uitkomen. De zwakke punten ziet iedereen wel. Dat zijn de spelhervattingen.

En voorzetten/corners in het doelgebied. Maar toch ben ik blij met Nienhuus.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: punkman op februari 06, 2014, 22:27:37
Heb er geen cijfers van, maar volgens mij heeft Nienhuis het meest balbezit van iedere speler van ons per wedstrijd.
Het feit dat hij vaak betrokken word bij het spel geeft toch wel aan dat de spelers vertrouwen in hem hebben.
Dat is hier ook wel eens anders geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 09, 2014, 14:54:12
Een keeper moet heersen in het doelgebied. Opnieuw een zeer weifelende keeper bij elke hoge bal. Met zijn reddingen op de lijn camoufleert hij nog wat, maar het wordt echt tijd voor meer lengte in de goal.
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op februari 09, 2014, 15:33:54

Citaat van: John Hiatt op februari 09, 2014, 14:54:12
Een keeper moet heersen in het doelgebied. Opnieuw een zeer weifelende keeper bij elke hoge bal. Met zijn reddingen op de lijn camoufleert hij nog wat, maar het wordt echt tijd voor meer lengte in de goal.

Eens! Elke corner en terugspeelbal gevaarlijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op februari 09, 2014, 22:47:06
Stelletje jankerds leer eens te waarderen wat hij voor jullie red inplaats van het beschermen van jullie aandelen in Zijnstra (een goede wedstrijd maakt nog geen goed seizoen)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TM op februari 09, 2014, 22:56:25
Gvd die Nienhuis heeft ook een aantal zeer belangrijke reddingen gemaakt! Stelletje zeikerds er is gvd altijd wel wat te zeuren. Gewoon gas geven de komende twee thuiswedstrijd! Ik heb vertrouwen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op februari 09, 2014, 23:02:25
Citaat van: Leovardia op februari 09, 2014, 15:33:54
Eens! Elke corner en terugspeelbal gevaarlijk.
Terugspeelbal? Voetballend doet hij gewoon goed mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op februari 09, 2014, 23:19:46
Citaat van: Leovardia op februari 09, 2014, 15:33:54
Eens! Elke corner en terugspeelbal gevaarlijk.
dat ligt m meer aan die verdediging, er stond nooit een man bij de paal bij corners of er staat iemand die niet oplet daarom moet hij het zovaak oplossen. Leonard heeft het prima gedaan één van de betere keepers in NL.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goutum op februari 10, 2014, 07:20:36
Speelde een erg goede wedstrijd, was een van de betere op het veld.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 09:04:10
Citaat van: Goutum op februari 10, 2014, 07:20:36
Speelde een erg goede wedstrijd, was een van de betere op het veld.

Mooi hoe iedereen dingen anders kan zien. Ik vind het een prima lijn keeper en goed in 1 op 1, maar verder vind ik hem niet een bijzondere keeper. Vond hem gisteren ook niet zo sterk. Erg onrustig bij hoge ballen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op februari 10, 2014, 09:31:49
Vind hem prima in 1 tegen 1. Maar bij hoge ballen gaat ie regelmatig de fout in of hij komt niet uit. Een goede keeper beheerst zijn eigen 5-meter gebied.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 09:44:31
Citaat van: clint op februari 10, 2014, 09:31:49
Vind hem prima in 1 tegen 1. Maar bij hoge ballen gaat ie regelmatig de fout in of hij komt niet uit. Een goede keeper beheerst zijn eigen 5-meter gebied.

_O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Montana op februari 10, 2014, 11:22:03
Prima keeper idd, maar zou Zeinstra ook wel een aantal wedstrijdjes achter elkaar willen zien spelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op februari 10, 2014, 11:49:07
Eredivisie Statistieken.nl
SC Cambuur is voorlopig de snelst scorende club in 2014. Gemiddeld scoort SC Cambuur zijn eerste doelpunt dit jaar al in de 12e minuut. Daarnaast weten de Friezen hun eigen goal het langst van alle clubs schoon te houden. Kort voor het uur worden ze pas voor het eerst gepasseerd.

En dit komt natuurlijk alleen door de voetballers want een keeper als Nienhuis heeft daar geen invloed op toch ???
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 12:29:15
Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 11:49:07
Eredivisie Statistieken.nl
SC Cambuur is voorlopig de snelst scorende club in 2014. Gemiddeld scoort SC Cambuur zijn eerste doelpunt dit jaar al in de 12e minuut. Daarnaast weten de Friezen hun eigen goal het langst van alle clubs schoon te houden. Kort voor het uur worden ze pas voor het eerst gepasseerd.

En dit komt natuurlijk alleen door de voetballers want een keeper als Nienhuis heeft daar geen invloed op toch ???

Nee, het komt door iedereen op het veld! Maar dit zegt toch helemaal niets? Ten eerste hebben wij nog maar een handje vol wedstrijden gespeeld in 2014, ten tweede gaat het om de uitslag na 90 minuten!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op februari 10, 2014, 13:13:47
Nee, het komt door iedereen op het veld! Maar dit zegt toch helemaal niets? Ten eerste hebben wij nog maar een handje vol wedstrijden gespeeld in 2014, ten tweede gaat het om de uitslag na 90 minuten!

Helemaal mee eens maar inplaats van afgeven op doelman kan je ook zeggen dat wij de kansen in een wedstrijd eens moeten benutten dan hadden wij al aanzienlijk meer punten behaald
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 10, 2014, 13:17:33
Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 11:49:07
Eredivisie Statistieken.nl
SC Cambuur is voorlopig de snelst scorende club in 2014. Gemiddeld scoort SC Cambuur zijn eerste doelpunt dit jaar al in de 12e minuut. Daarnaast weten de Friezen hun eigen goal het langst van alle clubs schoon te houden. Kort voor het uur worden ze pas voor het eerst gepasseerd.

En dit komt natuurlijk alleen door de voetballers want een keeper als Nienhuis heeft daar geen invloed op toch ???

Conditie is een drama bij Cambuur, daar hadden we het gisteren ook met een paar lui over.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 13:37:35
Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 13:13:47
Helemaal mee eens maar inplaats van afgeven op doelman kan je ook zeggen dat wij de kansen in een wedstrijd eens moeten benutten dan hadden wij al aanzienlijk meer punten behaald

Klopt, ik wil ook niet afgeven op Nienhuis. Als hij alle facetten beheerste was hij ook niet keeper bij Cambuur. Op, bijna, alle spelers valt wel wat aan te merken. Het gaat er uiteindelijk om dat wij ,te dit spelersmateriaal in de eredivisie blijven,
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 17:49:39
Reactiesnelheid, spelinzicht en mentale hardheid, dat heeft ie wel! Maar bij het uitkomen heerst hij niet in het doelgebied, dat moet toch te trainen zijn. Lijkt mij neer te komen op vooral timing en durf!! Met zijn lichaam zou hij dat toch moeten kunnen (ondanks zijn lengte). Dat wanneer hij uitkomt de spitsen al in de broek schijten, net als Schrijver indertijd!! (Voor de jongeren onder ons: Schrijvers was een keeper die wilde voorkomen dat zijn teamgenoot Brands (nee, niet die en ook niets zijn vader) in het eigen doel scoorde en in deze poging faalde en daardoor de finale van het WK mistte en prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC, kortom misschien toch niet zo'n goed voorbeeld voor onze Nienhuis, sorry)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op februari 10, 2014, 20:10:15
Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 13:13:47
Nee, het komt door iedereen op het veld! Maar dit zegt toch helemaal niets? Ten eerste hebben wij nog maar een handje vol wedstrijden gespeeld in 2014, ten tweede gaat het om de uitslag na 90 minuten!

Helemaal mee eens maar inplaats van afgeven op doelman kan je ook zeggen dat wij de kansen in een wedstrijd eens moeten benutten dan hadden wij al aanzienlijk meer punten behaald
3 reakties en alle 3 ter verdediging van nienhuis.....hahaha.......de oom van onze keeper ;)?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goutum op februari 11, 2014, 01:35:36
Citaat van: DayDreamer op februari 10, 2014, 13:17:33
Conditie is een drama bij Cambuur, daar hadden we het gisteren ook met een paar lui over.

Onzin. Het is de speelstijl die veel energie kost.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Clint op februari 11, 2014, 07:58:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 17:49:39
prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC

De Flop van TOP.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 666 op februari 11, 2014, 08:34:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 17:49:39
Reactiesnelheid, spelinzicht en mentale hardheid, dat heeft ie wel! Maar bij het uitkomen heerst hij niet in het doelgebied, dat moet toch te trainen zijn. Lijkt mij neer te komen op vooral timing en durf!! Met zijn lichaam zou hij dat toch moeten kunnen (ondanks zijn lengte). Dat wanneer hij uitkomt de spitsen al in de broek schijten, net als Schrijver indertijd!! (Voor de jongeren onder ons: Schrijvers was een keeper die wilde voorkomen dat zijn teamgenoot Brands (nee, niet die en ook niets zijn vader) in het eigen doel scoorde en in deze poging faalde en daardoor de finale van het WK mistte en prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC, kortom misschien toch niet zo'n goed voorbeeld voor onze Nienhuis, sorry)

Tegen Heracles kwam hij ook in botsing met Leeuwin.. Leeuwin kwam met zijn hoofd net zo hoog als Nienhuis met de handen. Ik denk dat hij zijn beperkingen kent en daardoor niet kan heersen, maar het is zeker wel te trainen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2014, 08:40:47
Vorig jaar was dit vele malen beter! Hoe kan dit zo veranderd zijn? Angst na de actie van Manu?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2014, 08:58:33
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 08:40:47
Vorig jaar was dit vele malen beter! Hoe kan dit zo veranderd zijn? Angst na de actie van Manu?

Dat was toch een diepe bal geen voorzet van de zijkant. Op diepe ballen komt  ie geweldig uit (en boezemt ie wel angst in bij de spelers)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 11, 2014, 09:31:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2014, 08:58:33
Dat was toch een diepe bal geen voorzet van de zijkant. Op diepe ballen komt  ie geweldig uit (en boezemt ie wel angst in bij de spelers)

Let maar op, als een speler met een voorzet erin komt stormen heeft hij hem bijna nooit! één op één is het anders, want kan hij blijven staan. Bal viel toen precies tussen Nienhuis en Manu, ipv de bal aan de voet richting keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op februari 11, 2014, 17:49:18
ik vind nienhuis een goede keeper, zeker ook op mentaal vlak, ondanks de zware weken voor hem er toch gewoon staan, en de sfeer in de groep is mede  dankzij deze man ook goed!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 23, 2014, 11:12:49
Ben heel vaak kritisch op deze keeper, maar gisteren eindelijk cruciale reddingen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op februari 23, 2014, 11:14:31
Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2014, 11:12:49
Ben heel vaak kritisch op deze keeper, maar gisteren eindelijk cruciale reddingen!
Hear! Hear! Stuur 'm maar een bloemetje.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: runner 1 op februari 23, 2014, 11:21:31
Ik geef het je te doen ,klein van stuk maar ondanks dat een prima sluitstuk ,ik ben erg blij met hem als doelman hij kan niet het onderwerp zijn van kritiek,waarvan akte.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 23, 2014, 11:28:11
Ik schrijf het al weken, wij mogen blij zijn met deze topper in het doel  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op februari 23, 2014, 11:29:13
Citaat van: runner 1 op februari 23, 2014, 11:21:31
hij kan niet het onderwerp zijn van kritiek
Tuurlijk wel. Als 'ie er een bende van maakt, zoeken we 'm op!
:P :koffie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op februari 23, 2014, 18:00:13
Wat een cruciale redding.
op overigens weer een standaardsitutie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op februari 23, 2014, 18:47:49
Terechte man of the match. Nogmaals één van de betere keepers in NL  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op februari 23, 2014, 22:51:32
Geweldige wedstrijd gekeept. Straalt veel vertrouwen uit. Gister zeker punten gewonnen voor het team.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op februari 24, 2014, 10:23:59
Met een vette 8 in elftal vd week in a.d.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Unknown op februari 24, 2014, 11:49:06
Commentator dacht dat het een grap was toen hij als Motm werd omgeroepen. toch duidelijk geweldig gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op februari 24, 2014, 21:33:52
In elftal van de week bij VI.  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op februari 24, 2014, 21:36:01
Citaat van: Collingwood op februari 24, 2014, 21:33:52
In elftal van de week bij VI.  :thumbsup
Mooi voor Leonard.

Offtopic:
Maar wtf 6 joden in het klassement. RTL = Pro Ajax  :(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 24, 2014, 21:43:34
Citaat van: EastSide058 op februari 24, 2014, 21:36:01
Mooi voor Leonard.

Offtopic:
Maar wtf 6 joden in het klassement. RTL = Pro Ajax  :(
Mooie reacties ook "Hadden meer tot MotM gekozen kunnen worden"
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op februari 25, 2014, 00:34:34
Citaat van: Unknown op februari 24, 2014, 11:49:06
Commentator dacht dat het een grap was toen hij als Motm werd omgeroepen. toch duidelijk geweldig gekeept.
als je nou ergens NIET naar moet luisteren is dat wel een willekeurige commentator tegenwoordig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op februari 25, 2014, 00:47:58
Inderdaad.. die co-commentatoren zijn nog veel slechter trouwens.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 25, 2014, 08:44:52
Citaat van: EastSide058 op februari 24, 2014, 21:36:01
Mooi voor Leonard.

Offtopic:
Maar wtf 6 joden in het klassement. RTL = Pro Ajax  :(

RTL heeft niets maar dan ook niets met Ajax!
Ajax overklaste AZ op alle fronten, rest van de wedstrijden waren maar matig qua niveau, logisch dat er 6 ajacieden in staan.

Als je Studio voetbal kijkt kan het beter Studio ajax/top 3 genoemd worden.
Maar VI, nee dat is geen Ajax TV!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op februari 25, 2014, 09:36:46
En zo heeft de NOS (Jack van Gelder) alléén iets met de top 5. Dom gelul, over 010, 020 en 040!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCRulez op februari 25, 2014, 19:20:43
Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 08:44:52

Als je Studio voetbal kijkt kan het beter Studio ajax/top 3 genoemd worden.
Maar VI, nee dat is geen Ajax TV!
Inderdaad een veel te hoog top 5 gehalte bij Studio voetbal. Vooral Ajakkes en Pisvee worden sterk naar voren gehaald. Ik probeer het soms weer eens te verdragen maar haak snel af!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Straicar op maart 09, 2014, 18:29:15
Jonge je bent een held!!!!!! Hebt ons al vele malen op de been gehouden _O_
Titel: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardia op maart 09, 2014, 18:32:06
Wat een HELD!!! MAN OF THE MATCH!!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op maart 09, 2014, 18:39:29
Wie ooit nog over deze topper klaagt heeft zijn verstand niet  8P
Al mag hij niet meer van die foutjes maken zoals in de eerste minuut, maar het is hem ruimschoots vergeven  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2014, 18:44:36
Pakt na zijn fout een punt _O_

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op maart 09, 2014, 18:52:46
klasse jongen!!  :scc :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op maart 09, 2014, 19:51:54
Best keept, maar voortaan sneller uittrappen hoor!! :gelekaart
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2014, 19:54:31
Citaat van: PePe op maart 09, 2014, 19:51:54
Best keept, maar voortaan sneller uittrappen hoor!! :gelekaart

Sloeg nergens op dat Ajax daar een vrije trap voor kreeg!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: brambo3004 op maart 09, 2014, 19:57:16
Citaat van: Collingwood op maart 09, 2014, 19:54:31
Sloeg nergens op dat Ajax daar een vrije trap voor kreeg!

Moet dat vervelende mannetje Makkelie even stoer doen. Kijk eens wat ik durf! ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2014, 20:04:42
Citaat van: brambo3004 op maart 09, 2014, 19:57:16
Moet dat vervelende mannetje Makkelie even stoer doen. Kijk eens wat ik durf! ;(

Klopt precies, hij heeft echt barslecht gefloten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op maart 09, 2014, 20:05:41
Altied de groten helpe, en nooit de kleine.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op maart 09, 2014, 20:12:25
Nog nooit meegemaakt dat ze daar een vrije trap voor geven
wat een oetlul die makelie.
maar ja ajakkes moest wel de 3 punten hebben nou!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2014, 09:19:28
Ge-wel-dig gekeept trouwens!  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op maart 10, 2014, 09:22:28
Citaat van: peter op maart 09, 2014, 20:12:25
Nog nooit meegemaakt dat ze daar een vrije trap voor geven
wat een oetlul die makelie.
maar ja ajakkes moest wel de 3 punten hebben nou!

Ik ook niet, heel vreemd, en op het bord stond dat Leeuwin daarvoor geel kreeg? Topwedstrijd Leo!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op maart 10, 2014, 09:25:57
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 10, 2014, 09:22:28
Ik ook niet, heel vreemd, en op het bord stond dat Leeuwin daarvoor geel kreeg? Topwedstrijd Leo!!

Leeuwin protesteerde daar tegen en Mankelie duldde geen tegenspraak (net zoals de rest van de wedstrijd), trots op Nienhuis, wat een monster voor het doel gisteren!  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2014, 09:32:14
Was een van de weinige keren dat leo binnen 6 sec spel hervatte. Maar hij had al waarschuwing gehad. Hij jutte ajax publiek achter hem ook nog goed op :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2014, 10:32:32
Interessabt is nu of de 7 gearresteerden voor geweldpkeging cambuur fans zijn of niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 11:15:45
Leo deed zijn naam gisteren weer eer aan. Als een LEEUW gekeept. TROTS op de grote kleine man!!  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op maart 10, 2014, 20:42:05
Nog nooit eerder gezien een vrije trap binnen de 16 wegens tijdtrekken?  :O

KNJB
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op maart 10, 2014, 20:50:09
Citaat van: EastSide058 op maart 10, 2014, 20:42:05
Nog nooit eerder gezien een vrije trap binnen de 16 wegens tijdtrekken?  :O

KNJB

Strikt volgens de regels klopt het, maar geen een scheids fluit hier voor! Zou hij ook het lef hebben gehad als het andersom was geweest?  :wall
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op maart 10, 2014, 21:17:43
Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 20:50:09
Strikt volgens de regels klopt het, maar geen een scheids fluit hier voor! Zou hij ook het lef hebben gehad als het andersom was geweest?  :wall

NEE!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op maart 10, 2014, 21:19:51
Citaat van: PePe op maart 10, 2014, 21:17:43
NEE!!

Nee, tuurlijk niet! En dat........ is absolute waanzin! Zelfde met die kaart voor Lukoki. Die kaart kan hij geven, maar die gast van Ajax duwde Lukoki ook erg weg en had geel moet krijgen. Of Cillesen die Lukoki weg duwt terwijl er geen bal in de buurt is!

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op maart 11, 2014, 14:30:50
Och bij un dikke handsbal int strafskopgebied krijt Cambuur al gien pingel. De swalbes fan die ajaxieden werden niet eens met geel bestraft
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op maart 11, 2014, 14:48:49
Nienhuis keepte weer heerlijk! wat een held  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 11, 2014, 15:15:43
Citaat van: piene hassus op maart 11, 2014, 14:30:50
Och bij un dikke handsbal int strafskopgebied krijt Cambuur al gien pingel. De swalbes fan die ajaxieden werden niet eens met geel bestraft
Die handsbal van Moisander bedoelst? Kwam deur een duw fan Lukoki. Die duukelpartij had seker geel oplevere maggen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op maart 12, 2014, 09:45:24
Lukoki kreeg gien frije trap teugen en ging ut spel gewoan deur toch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 12, 2014, 09:47:24
Neu, Wrakkelie liet gewoan deurfoeballe. En die struukelpartij bedoelde ik anne andere kant waar die kneuzen skreeuwden om un pingel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op maart 12, 2014, 11:30:14
Voor het doel van Nienhuis was het toch alleen maar de hele tijd dit:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-fxEcqeM_2ks%2FTmBba1v64LI%2FAAAAAAAABNk%2FQ22hDTUfHyA%2Fs200%2Fbowling-pins-600.jpg&hash=a7fadbacb4c69dfeb3a140ae5bb19e15e7da46fb)

:gelekaart
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op maart 14, 2014, 22:49:05
Net het interview met Nienhuis even bekeken op FoxSports! Hij pikt het goed op, zoals Lodeweges ook zei dat is verweven in het spel van Cambuur. Het was een hele zure blunder, maar gelukkig zonder hele grote gevolgen! Al met al blijf ik absoluut het volle vertrouwen houden in Leonard! Goede degelijke keeper!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op maart 14, 2014, 22:54:19
Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 22:49:05
Net het interview met Nienhuis even bekeken op FoxSports! Hij pikt het goed op, zoals Lodeweges ook zei dat is verweven in het spel van Cambuur. Het was een hele zure blunder, maar gelukkig zonder hele grote gevolgen! Al met al blijf ik absoluut het volle vertrouwen houden in Leonard! Goede degelijke keeper!

Hij pakt het zeker goed op, maar zat er wel gigantisch mee. Zag je zijn reactie na het laatste fluitsignaal?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op maart 14, 2014, 22:56:05
Nienhuis! Werd nog even mooi toegezongen op het eind, steun die hem absoluut toekomt. Foutje kost nu geen punten maar punten heeft hij al zeker voor ons gepakt. HELD
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:08:58
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:54:19
Hij pakt het zeker goed op, maar zat er wel gigantisch mee. Zag je zijn reactie na het laatste fluitsignaal?
Jazeker, maar ook wat ie daarna deed, hij bedankte het publiek (op Zuid) en sloeg met zijn rechterhand op het hart (en Cambuurwapen/schild) als dank aan het publiek  _O_ |:) _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Straicar op maart 15, 2014, 00:10:08
Nja iedereen maakt natuurlijk wel eens fouten. alleen als de keeper m maakt word ie hard afgestraft.

Niet te vaak doen, zonder zulke fouten vind ik t al spannend genoeg 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:12:16
Deze blunder zat er al aan te komen, zulke incidenten gingen tot vandaag aan toe goed maar nu wordt het afgestraft. Dat is een leermoment voor Leonard, voor de rest heeft hij weer prima gekeept  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:15:26
Mooie redenatie van Lodeweges, risico van het uitverdedigen zoals ze het hele seizoen al doen (blijft een blunder natuurlijk)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op maart 15, 2014, 00:18:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:15:26
Mooie redenatie van Lodeweges, risico van het uitverdedigen zoals ze het hele seizoen al doen (blijft een blunder natuurlijk)

Er aan toegevoegd Lodeweges: Maar het moet niet te vaak gebeuren  |:)

Nu win je natuurlijk, maar had je verloren dan was die de schlemiel van de avond geweest! Mooi dat het publiek en de medespelers Leonard bleven steunen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:23:14
Eigenlijk perfect om de traditionele seizoensblunder in een winstwedstrijd te maken!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op maart 15, 2014, 02:26:20
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:12:16
Deze blunder zat er al aan te komen, zulke incidenten gingen tot vandaag aan toe goed maar nu wordt het afgestraft. Dat is een leermoment voor Leonard, voor de rest heeft hij weer prima gekeept  :thumbsup
idd .De rest vh seiz zullen alle tegenstanders hem opjagen denk ik
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2014, 04:33:43
Hij heeft al meerdere punten gepakt dit seizoen, dit lullige momentje zij hem vergeven, klasse Nienhuus!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op maart 15, 2014, 08:48:35
Deze fout kan gebeuren en was inderdaad te verwachten, voor mij ben en blijf jij een ware TOPPER  _O_
Als een spits een bal voor open doel mist, een soort gelijke blunder vind ik, dan balen wij daarvan maar verder niets als een keeper een dergelijke fout maakt dan valt iedereen over hem heen, niet helemaal eerlijk vind ik.
Al moet ik eerlijk toegeven dat het hier op het forum heel erg meevalt, het alsnog winnen van deze wedstrijd helpt hier natuurlijk ook bij  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 15, 2014, 09:04:11
Vervloekt op het moment van de blunder, maar dubbel zo hard toegejuicht na de geweldige reflex bij die vrije trap en het prachtige gebaar na de wedstrijd :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op maart 15, 2014, 09:23:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 00:08:58
Jazeker, maar ook wat ie daarna deed, hij bedankte het publiek (op Zuid) en sloeg met zijn rechterhand op het hart (en Cambuurwapen/schild) als dank aan het publiek  _O_ |:) _O_

Deed hij bij Oost ook!

Heeft behoudens die blunder goed gekeept. Vorige week en in Groningen heeft hij voor ons een punt gepakt.
Het heeft deze keer gelukkig geen punten gekost, hopen dat hij hiervan leert!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2014, 13:27:12
Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 09:04:11
Vervloekt op het moment van de blunder, maar dubbel zo hard toegejuicht na de geweldige reflex bij die vrije trap en het prachtige gebaar na de wedstrijd :D

Amen!

2e helft pakt hij nog een bal voordat vd Laan redding brengt op de doellijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op maart 15, 2014, 18:54:59
Leonard is niet de enigste, ook Piet Veldhuizen gaat op de zelfde wijze in de fout, 0 - 1 voor PSV
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op maart 15, 2014, 18:56:12
Citaat van: PePe op maart 15, 2014, 18:54:59
Leonard is niet de enigste, ook Piet Veldhuizen gaat op de zelfde wijze in de fout, 0 - 1 voor PSV

Hij deed inderdaad een 'Nienhuisje'.  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op maart 15, 2014, 18:59:53
Deze zag er nog knulliger uit  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:21:02
Mooi dat Lodeweges het voor Nienhuis opneemt, past bij onze voetbalstijl.

Leo, dit moment gewoon vergeten en weer lekker aan de volgende wedstrijd beginnen  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: The king1 op maart 16, 2014, 16:18:48
En Nienhuis ook nog jarig vandaag.  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op maart 16, 2014, 20:32:53
Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 09:04:11
Vervloekt op het moment van de blunder, maar dubbel zo hard toegejuicht na de geweldige reflex bij die vrije trap en het prachtige gebaar na de wedstrijd :D

Stilletjes in gedachten vervloekt misschien? Maar op Noord steunde iedereen hem direct na de tegengoal.

Wat mooi was om te lezen(http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240    (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240))dat ie dit ook echt als een steun in de rug heeft ervaren :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op maart 16, 2014, 21:02:05
Citaat van: Utekleitrokken op maart 16, 2014, 20:32:53
Stilletjes in gedachten vervloekt misschien? Maar op Noord steunde iedereen hem direct na de tegengoal.

Wat mooi was om te lezen(http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240    (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240))dat ie dit ook echt als een steun in de rug heeft ervaren :thumbsup

En zo hoort het! Samenwerking is de kracht van dit seizoen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 16, 2014, 21:13:54
Citaat van: Utekleitrokken op maart 16, 2014, 20:32:53
Stilletjes in gedachten vervloekt misschien? Maar op Noord steunde iedereen hem direct na de tegengoal.

Wat mooi was om te lezen(http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240    (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/16240))dat ie dit ook echt als een steun in de rug heeft ervaren :thumbsup
Ja dat hoorde ik inderdaad. Prachtig |:) Zo zie je maar weer wat voor kracht de 12e man heeft
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op april 02, 2014, 21:49:43
Wederom een fantastische pot gekeept!
Anders had je met rust met 3-0 achter gestaan (ok 3-1 want Lukoki had natuurlijk moeten scoren).
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op april 05, 2014, 22:56:46
Heeft ons vandaag wederom gered. |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 05, 2014, 22:57:21
Citaat van: AL op april 02, 2014, 21:49:43
Wederom een fantastische pot gekeept!
Anders had je met rust met 3-0 achter gestaan (ok 3-1 want Lukoki had natuurlijk moeten scoren).
We kunnen deze gewoon bijna kopiëren |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op april 06, 2014, 01:29:19
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 22:57:21
We kunnen deze gewoon bijna kopiëren |:)

Wederom de beste aan Cambuurskant!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2014, 02:42:36
Citaat van: AL op april 06, 2014, 01:29:19
Wederom de beste aan Cambuurskant!!

Jezus wat was die redding op dat schot van Castillion mooi!! _O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op april 06, 2014, 02:54:19
Deze held pakt de punten, koesteren die groningse strontboer!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Raaf op april 06, 2014, 04:42:00
Wat een topper. En zat bij Arts op de bank. Even een klein prikje naar de mensen die de bende van 4 veroordeelden vorig seizoen!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:21:45
Wat een TOPPER voor ons  _O_
Ongelofelijk hoe deze man zich ontwikkeld heeft dit jaar  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op april 06, 2014, 12:01:10
4 jarig contract geven deze man!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 06, 2014, 12:10:33
Ben een tijdje geleden kritisch geweest over zijn toenmalig handelen wat ik niet super vond. Maar wat heeft hij zich de laatste weken herpakt!! Hij pakt gewoon punten voor ons |:)

LEO "DE MUUR" NIENHUIS
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op april 06, 2014, 12:13:56
1 van de betere lijnkeepers in de ere.. prima reflex!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op april 06, 2014, 12:15:54
 :0= HELD
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op april 06, 2014, 12:16:17
Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 12:13:56
1 van de betere lijnkeepers in de ere.. prima reflex!

En hij durft ook (en kan het ook) mee te voetballen. Dat is toch een verademing ten opzichte van sommige andere keepers. Het gaat wel eens mis, maar ach dat hoort bij het type voetbal wat we proberen te spelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op april 06, 2014, 12:50:13
Wanneer wordt dat standbeeld gebouwd?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 06, 2014, 14:28:58
Citaat van: Yellow Army op april 06, 2014, 12:50:13
Wanneer wordt dat standbeeld gebouwd?
ik ben al druk bezig met mijn bewoners.
word wel van papier machee....is wel goed toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op april 06, 2014, 14:44:07
Ajax uit, NEC uit... PUNTENPAKKER!!  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: jeff op april 06, 2014, 14:47:57
Citaat van: peter op april 06, 2014, 14:28:58
ik ben al druk bezig met mijn bewoners.
word wel van papier machee....is wel goed toch?
Maakt niet waarvan, als die er maar komt  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: EastSide058 op april 06, 2014, 15:20:33
Beste keeper van Nederland... HELD, hij pakt de punten voor ons elke wedstrijd weer  |:) |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op april 06, 2014, 15:31:43
Citaat van: peter op april 06, 2014, 14:28:58
ik ben al druk bezig met mijn bewoners.
word wel van papier machee....is wel goed toch?

Dan mut ie wel een regenjas aan hewwe
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op april 07, 2014, 21:50:47
Derksen vind Nienhuis geen echte keeper. Houd alleen ballen tegen. Verdorie hebben we hem toch verkeerd gebruikt.  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 07, 2014, 22:07:11
Citaat van: Marc S op april 07, 2014, 21:50:47
Derksen vind Nienhuis geen echte keeper. Houd alleen ballen tegen. Verdorie hebben we hem toch verkeerd gebruikt.  :_schater
Brengt me wel op een idee voor de open dag.. De kop van Jut Johan D. :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op april 08, 2014, 12:59:53
Mooi lulle late die Derksen, ik bin blied met Nienhuis oppe goal
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op april 08, 2014, 13:15:21
Citaat van: piene hassus op april 08, 2014, 12:59:53
Mooi lulle late die Derksen, ik bin blied met Nienhuis oppe goal

Zo is het!  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Inglorious Bastard op april 08, 2014, 13:36:54
In elk ander land is een keeper een ballen stopper, hier moet hij zo nodig weer mee kunnen voetballen.  :O

NIENHUIS HELD  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 08, 2014, 18:31:55
Citaat van: Inglorious Bastard op april 08, 2014, 13:36:54
In elk ander land is een keeper een ballen stopper, hier moet hij zo nodig weer mee kunnen voetballen.  :O

NIENHUIS HELD  :thumbsup
Hier moet iedereen eerst kunnen voetballen en dan misschien eens hun kerntaken uitvoeren als keepen of verdedigen.
Wat heeft hij volgende week te zeiken over onze held? Geen goals gemaakt? Geen assists? :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op april 08, 2014, 18:38:36
Citaat van: Dokkumer op april 08, 2014, 18:31:55
Hier moet iedereen eerst kunnen voetballen en dan misschien eens hun kerntaken uitvoeren als keepen of verdedigen.
Wat heeft hij volgende week te zeiken over onze held? Geen goals gemaakt? Geen assists? :devil

Het is een schande! Nienhuis word betaald om er 40 in te leggen per seizoen!!!  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op april 08, 2014, 18:56:55
Met het spel dat we spelen is voetballende kwaliteiten wel handig... dat beheerst hij opzich wel maar toch lijkt het een onzeker punt voor hem want zodra het 1x fout gaat is hetct komende half uur een en al paniek bij hem..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op april 08, 2014, 19:04:44
Citaat van: Marc S op april 08, 2014, 18:38:36
Het is een schande! Nienhuis word betaald om er 40 in te leggen per seizoen!!!  8P

Ja ongelooflijk dat het hem niet gelukt is. Nienhuis schaam je  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: jeff op april 08, 2014, 19:08:22
Citaat van: Destroyer op april 08, 2014, 19:04:44
Ja ongelooflijk dat het hem niet gelukt is. Nienhuis schaam je  :devil
En dat standbeeld slopen we ook maar weer gelijk  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 13, 2014, 13:30:23
 |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) :thumbsupGvd wat was hij goed. Topper .Wat een ontwikkeling heeft hij hier dit seiz doorgemaakt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op april 23, 2014, 12:33:56
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Voor Leonard Nienhuis is het zeer wrs einde seizoen vanwege scheurtje in bovenbeen. Zeinstra staat bij #Cambuur op goal tegen #Feyenoord

Gelukkig hebben we een uitstekende reservekeeper! Ik ben benieuwd of hij zich gaat laten zien tegen Feyenoord en ADO.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op april 23, 2014, 12:37:17
Citaat van: Collingwood op april 23, 2014, 12:33:56
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Voor Leonard Nienhuis is het zeer wrs einde seizoen vanwege scheurtje in bovenbeen. Zeinstra staat bij #Cambuur op goal tegen #Feyenoord

Gelukkig hebben we een uitstekende reservekeeper! Ik ben benieuwd of hij zich gaat laten zien tegen Feyenoord en ADO.

Harm Zeinstra speelde ook al een puike partij thuis tegen NEC, veel vertrouwen ook in deze jonge, gewoon een contract aanbieden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 23, 2014, 12:40:25
Gewoon goede keeper!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 23, 2014, 13:00:08
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op april 23, 2014, 12:37:17
Harm Zeinstra speelde ook al een puike partij thuis tegen NEC, veel vertrouwen ook in deze jonge, gewoon een contract aanbieden.
Wordt automatisch verlengd bij handhaving. Hij staat dus nog een jaar onder contract.
Goede keeper! Kan op den duur zeker de plek van Nienhuis innemen als die hogerop gaat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 23, 2014, 13:48:01
Wb Nienhuis...wel sneu dat hij de wedstrijd tegen feyenoord
nu mist na een prachtig seizoen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op april 24, 2014, 11:08:51
Citaat van: speculeter op april 23, 2014, 13:48:01
Wb Nienhuis...wel sneu dat hij de wedstrijd tegen feyenoord
nu mist na een prachtig seizoen

Inderdaad erg zonde in een volle kuip keepen is de droom van elke speler lijkt mij. Maar gelukkig heeft Leonard volgt seizoen weer een nieuwe kans. Is het niet bij ons dat misschien wel bij een andere mooie eredivisie club.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op april 24, 2014, 17:37:23
Kutzooi, Ik had Nienhuis graag zien keepen in de wedstrijd  Feyenoord - Cambuur in De Kuip.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op april 28, 2014, 14:53:25
STEMMEN!!!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/381863/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-doelman.html
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: marrumer op april 28, 2014, 15:00:23
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 14:53:25
STEMMEN!!!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/381863/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-doelman.html
gestemd! waarom staan mulder en cilissen er in godsnaam in  :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op april 28, 2014, 15:24:02
Citaat van: marrumer op april 28, 2014, 15:00:23
gestemd! waarom staan mulder en cilissen er in godsnaam in  :zucht

Cillissen? Die heeft het gewoon goed gedaan lijkt mij toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op april 28, 2014, 15:28:45
leo staat 2 tot nu toe  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 15:29:25
Citaat van: Leovardiascc op april 28, 2014, 15:28:45
leo staat 2 tot nu toe  |:)

Met een flinke achterstand op Cillessen..;-)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 15:29:38
Lekker begeleidend schrijven trouwens:

Leonard Nienhuis (SC Cambuur)
Hoewel Nienhuis in de slotfase van dit seizoen zijn goede vorm enigszins kwijt is, overtuigde hij dit jaar regelmatig. De succesfactor van het verrassende Cambuur was dit seizoen de solide defensie, waar Nienhuis een belangrijke rol in speelde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op april 28, 2014, 15:40:12
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 15:29:38
Lekker begeleidend schrijven trouwens:

Leonard Nienhuis (SC Cambuur)
Hoewel Nienhuis in de slotfase van dit seizoen zijn goede vorm enigszins kwijt is, overtuigde hij dit jaar regelmatig. De succesfactor van het verrassende Cambuur was dit seizoen de solide defensie, waar Nienhuis een belangrijke rol in speelde.

Die lui van VP en VZ kijken nooit verder dan teletekst en dan ook nog eens niet verder dan pagina 818. Treurig subjectieve berichtgeving hanteren zij. Ik heb op VZ ooit een kop voorbij zien komen (ik meende bij Verbeek destijds) "Verbeek loodst AZ naar blablabla" terwijl hij die wedstrijd geschorst was.  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op april 28, 2014, 15:47:05
 
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 15:29:25
Met een flinke achterstand op Cillessen..;-)

tsja al die successupporters bij ajakkes zijn in de meerderheid  :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op april 28, 2014, 15:56:38
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 14:53:25
STEMMEN!!!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/381863/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-doelman.html


Kom Cambuur allemaal stemmen.... Zou wel tof zijn als Nienhuis 1 wordt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 28, 2014, 15:57:27
Ook gestemd...
en al zal hij geen eerste worden, wij weten wel beter!! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 16:10:02
Citaat van: dizzhead op april 28, 2014, 15:40:12
Die lui van VP en VZ kijken nooit verder dan teletekst en dan ook nog eens niet verder dan pagina 818. Treurig subjectieve berichtgeving hanteren zij. Ik heb op VZ ooit een kop voorbij zien komen (ik meende bij Verbeek destijds) "Verbeek loodst AZ naar blablabla" terwijl hij die wedstrijd geschorst was.  8P

Slaat nergens op joh! Kijken alleen Ajax, PSV en Feyenoord live en de rest alleen samenvatting..;-)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 17:56:55
Mis trouwens onze ex keeper ook in dat lijstje... Uiteraard op onze Nienhuis gestemd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 19:49:13
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 17:56:55
Mis trouwens onze ex keeper ook in dat lijstje... Uiteraard op onze Nienhuis gestemd!

Bizot zou daar ook in moeten staan. Heeft veel punten gepakt voor de Groningers.
Had Bizot wel op de plek van Zoet/Mulder willen zien!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 10:55:19
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 19:49:13
Bizot zou daar ook in moeten staan. Heeft veel punten gepakt voor de Groningers.
Had Bizot wel op de plek van Zoet/Mulder willen zien!

GrunClubwatcher  :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2014, 10:56:51
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 10:55:19
GrunClubwatcher  :D
Mea Culpa, ik droeg het als eerste aan :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:36:27
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 10:56:51
Mea Culpa, ik droeg het als eerste aan :devil

Dokkumer was toch eerder hoor!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2014, 17:09:18
Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:36:27
Dokkumer was toch eerder hoor!
Heb ik al toegegeven.. Alleen vanuit een ander oogpunt. Jij vanuit Gronings, ik vanuit ons :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 19:20:18
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 17:09:18
Heb ik al toegegeven.. Alleen vanuit een ander oogpunt. Jij vanuit Gronings, ik vanuit ons :devil

Chapeau..;-)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op juli 20, 2014, 10:45:41
Ik ben absoluut fan van Nienhuis, maar ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.
Ik heb het gevoel dat Nienhuis wel eens tegen kan gaan vallen nu Leeuwin en vd Laan weg zijn.
Daar in tegen heeft Henk laatst door laten schemeren Zeinstra en Nienhuis gelijkwaardig te vinden. Ik ben benieuwd.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2014, 11:42:11
Citaat van: Galdiano op juli 20, 2014, 10:45:41
Ik ben absoluut fan van Nienhuis, maar ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.
Ik heb het gevoel dat Nienhuis wel eens tegen kan gaan vallen nu Leeuwin en vd Laan weg zijn.
Daar in tegen heeft Henk laatst door laten schemeren Zeinstra en Nienhuis gelijkwaardig te vinden. Ik ben benieuwd.
Wel mooi zo'n luxe probleem..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op juli 20, 2014, 11:59:05
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Als Nienhuis zo onzeker en zwak blijft keepen als ie gister deed dan weet ik zeker dat de TS voor Zeinstra gaat! Lijkt me dan ook volkomen terecht!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op juli 20, 2014, 12:09:06
Dit is nieuw voor mij, mist hij z'n maatje Vd Laan voor hem?

We hebben wat mij betreft 2 topkeepers in huis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2014, 21:31:44
Wordt nu echt tijd voor een andere keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op augustus 16, 2014, 21:32:21
Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2014, 21:31:44
Wordt nu echt tijd voor een andere keeper.

omdat?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2014, 21:33:57
Citaat van: Eewal op augustus 16, 2014, 21:32:21
omdat?

Hij die eerst gewoon moet hebben. Hij valt achterover, terwijl een beetje omhoog springen voldoende was. Hij houdt geen bal meer tegen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op augustus 16, 2014, 21:38:55
eens, had hij moeten hebben.

andere goal tegen twente kon ie niks aan doen en aan de penalty ook niet.
echter had ZEINSTRA deze 1-1 100% gepakt door zijn lengte..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op augustus 16, 2014, 21:40:21
Makrini er ook maar uit na die overtreding of niet?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op augustus 16, 2014, 21:42:45
De bal werd van richting veranderd dat moet je toch zien op tv
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PeterTa op augustus 16, 2014, 21:45:02
Vriend Nienhuis stond bij de 1-1 te ver voor z'n goal, dan ben je met zijn lengte kansloos, had ie in moeten schatten.. De penalty (die geen penal was) kon ie weinig aan doen, hooguit te vroeg bewegen maar da's altijd een gok...
In ieder geval te vroeg om al om Zeinstra te roepen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 16, 2014, 22:18:33
Citaat van: Cambuur058 op augustus 16, 2014, 21:38:55
eens, had hij moeten hebben.

andere goal tegen twente kon ie niks aan doen en aan de penalty ook niet.
echter had ZEINSTRA deze 1-1 100% gepakt door zijn lengte..

Nienhuis is een goede keeper maar ook ik vind Zeinstra beter.
Meer lengte en meevoetballend echt een paar klassen beter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 16, 2014, 22:37:08
Eerlijk is eerlijk, Nienhuis redt in slotfase 2x best.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 16, 2014, 22:40:57
Citaat van: Delamere op augustus 16, 2014, 22:37:08
Eerlijk is eerlijk, Nienhuis redt in slotfase 2x best.

Helemaal mee eens, op de lijn is ie gewoon degelijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 16, 2014, 23:56:46
Huh? Ik ben geen fan van Nienhuis, maar om na deze wedstrijd over zijn positie te beginnen?

Raar, die goal werd aan geraakt, hij pakte een aantal goede ballen en deed geen rare dingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 17, 2014, 01:21:34
Citaat van: Cambuur058 op augustus 16, 2014, 21:38:55
eens, had hij moeten hebben.

andere goal tegen twente kon ie niks aan doen en aan de penalty ook niet.
echter had ZEINSTRA deze 1-1 100% gepakt door zijn lengte..
zeker weten van niet !
als een schot op die manier van richting word veranderd is ook een vd sar kansloos door een verkeerd ingezette beweging.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 17, 2014, 01:23:23
belachelijke reacties hier!
waarom hoor je niemand over die kansen 1 op 1 van die oekrainer?
nienhuis heeft het weer prima gedaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Raaf op augustus 17, 2014, 03:36:52
Nienhuis nummer 1, het is alleen maar mooi een goede 2e keeper te hebben
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 17, 2014, 08:46:41
Hij speelde gewoon weer een heel goede wedstrijd, aan de doelpunten kon hij niets doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2014, 09:14:19
Citaat van: Ome Loeks op augustus 16, 2014, 21:42:45
De bal werd van richting veranderd

Dat is de tweede keer al, bijna identiek en 2 x bijker als ik me niet vergis. Als je een bal wilt blocken dan is het laatste wat je moet doen kleinmaken en met de voet blind naar de bal gaan....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op augustus 17, 2014, 09:16:55
Citaat van: okkele op augustus 17, 2014, 01:23:23
belachelijke reacties hier!
waarom hoor je niemand over die kansen 1 op 1 van die oekrainer?
nienhuis heeft het weer prima gedaan.

Helemaal mee eens, slaat echt helemaal nergens op het afbranden van Nienhuis.

Gelukkig snapt de ts wel hoe het werkt. Een keeper hoort zelfvertrouwen te hebben en niet na 1 goal waar hij wel of niet schuldig aan is op de bank te belanden!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op augustus 17, 2014, 09:21:32
Nienhuis is top. Gelul in de ruimte over het moeten hebben van die eerste bal slaat nergens op.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2014, 10:44:46
Is gewoon onze eerste keeper.
En redde op het laatst van de wedstrijd een punt voor ons.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 11:12:02
Citaat van: Len Cantello op augustus 17, 2014, 09:21:32
Nienhuis is top. Gelul in de ruimte over het moeten hebben van die eerste bal slaat nergens op.

Was toch een dikke blunder man, hij sloeg finaal naast de bal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2014, 11:12:55
Citaat van: okkele op augustus 17, 2014, 01:23:23
belachelijke reacties hier!
waarom hoor je niemand over die kansen 1 op 1 van die oekrainer?
nienhuis heeft het weer prima gedaan.
vind ik ook .Hij stond iets te ver voor de goal bij de 1-1 .Verder gewoon mede dooe hem pnt gepakt met 2 uitstekende reddingen .Zeur dan op bakker met zijn slome manier van bal te blokken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 17, 2014, 11:24:19
Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 11:12:02
Was toch een dikke blunder man, hij sloeg finaal naast de bal.
Als de bal niet aangeraakt was dan had hij hem gehad  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op augustus 17, 2014, 11:52:49
Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 11:12:02
Was toch een dikke blunder man, hij sloeg finaal naast de bal.
Blunder? Kan gebeuren. Schot werd aardig van richting veranderd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 17, 2014, 12:26:34
Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 11:12:02
Was toch een dikke blunder man, hij sloeg finaal naast de bal.

Omdat hij waarschijnlijk eerst een andere beweging wil malen, doordat de bal veranderd van richting, moet je corrigeren. Ik neem hem die goal echt niet kwalijk.
Hij mag nu alleen wel eens een penalty gaan stoppen  :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 17, 2014, 13:11:18
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2014, 12:26:34
Omdat hij waarschijnlijk eerst een andere beweging wil malen, doordat de bal veranderd van richting, moet je corrigeren. Ik neem hem die goal echt niet kwalijk.
Hij mag nu alleen wel eens een penalty gaan stoppen  :P

Idd absoluut geen blunder!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 13:14:38
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2014, 12:26:34
Omdat hij waarschijnlijk eerst een andere beweging wil malen, doordat de bal veranderd van richting, moet je corrigeren. Ik neem hem die goal echt niet kwalijk.

Klopt, en daar komt bij dat de bal een ander effect krijgt door het halve blok (topspin  :D) waardoor hij na het hoogste punt veel sneller daalt dan normaal en zo achter Nienhuis naar beneden in het doel valt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 17, 2014, 13:17:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 13:14:38
Klopt, en daar komt bij dat de bal een ander effect krijgt door het halve blok (topspin  :D) waardoor hij na het hoogste punt veel sneller daalt dan normaal en zo achter Nienhuis naar beneden in het doel valt.
Het leek er op dat de bal 2x geraakt werd, eerst Bakker en daarna leek het er op dat Bijker de bal ook nog raakte..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op augustus 17, 2014, 13:18:41
Topkeeper! Mooi het hele seizoen laten staan!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op augustus 17, 2014, 13:19:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 13:14:38
Klopt, en daar komt bij dat de bal een ander effect krijgt door het halve blok (topspin  :D) waardoor hij na het hoogste punt veel sneller daalt dan normaal en zo achter Nienhuis naar beneden in het doel valt.
Deze kennis komt vast door je tafeltennis verleden  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 13:27:17
Citaat van: grijskijker op augustus 17, 2014, 13:17:03
Het leek er op dat de bal 2x geraakt werd, eerst Bakker en daarna leek het er op dat Bijker de bal ook nog raakte..

Dan krijgt ie nog meer topspin  :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2014, 21:05:39
Ja Dijkstra niet meer op de bank. Keuzes van Nienhuis waren niet goed, maar daarvoor ging het bij Dijkstra al 2 keer mis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op augustus 30, 2014, 21:06:39
Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!

och, heb je weer wat munitie? Nienhuis topper!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op augustus 30, 2014, 21:08:23
Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 21:06:39
och, heb je weer wat munitie? Nienhuis topper!
Normaal degelijk. vandaag slecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op augustus 30, 2014, 21:16:43
Citaat van: Cambuur058 op augustus 30, 2014, 21:08:23
Normaal degelijk. vandaag slecht.

klopt, maar dat wil niet zeggen dat ie er daarom uit moet...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op augustus 30, 2014, 21:17:12
Citaat van: Eewal op augustus 30, 2014, 21:16:43
klopt, maar dat wil niet zeggen dat ie er daarom uit moet...
dat zeg ik toch ook niet  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 30, 2014, 21:19:59
Met Zeinstra achter de hand, lijkt het me zo langzamerhand logisch dat de positie van Nienhuis niet meer geheel onomstreden is.
Nienhuis is geweldig goed op de lijn maar zijn meevoetballen en buiten de goal is het echt onder de maat. Veroorzaakt veel onrust bij zijn verdedigers, en ook bij mij op de tribune.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 30, 2014, 21:29:46
Alleen de 2de goal was zijn fout, daarvoor of daarna, weet het niet meer precies, red hij de ploeg met een ongelofelijke redding.
Deze TOPPER heeft echt wel wat meer krediet verdient  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2014, 21:34:36
Citaat van: Delamere op augustus 30, 2014, 21:19:59
Met Zeinstra achter de hand, lijkt het me zo langzamerhand logisch dat de positie van Nienhuis niet meer geheel onomstreden is.
Nienhuis is geweldig goed op de lijn maar zijn meevoetballen en buiten de goal is het echt onder de maat. Veroorzaakt veel onrust bij zijn verdedigers, en ook bij mij op de tribune.
De onrust ontstond al toen Vytas gewisseld moest worden. Je bent vanaf dat moment al je dynamiek (Bijker) centraal kwijt. Ik zal de foute rol van Nienhuis hierin absoluut niet negeren, maar het begint centraal achterin al.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 30, 2014, 21:35:54
Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2014, 21:34:36
De onrust ontstond al toen Vytas gewisseld moest worden. Je bent vanaf dat moment al je dynamiek (Bijker) centraal kwijt. Ik zal de foute rol van Nienhuis hierin absoluut niet negeren, maar het begint centraal achterin al.

Helemaal mee eens, Rhijnen en Bijker zijn veel beter op elkaar ingespeeld dan Rhijnen en Dijkstra.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 30, 2014, 22:25:14
Citaat van: Marc S op augustus 30, 2014, 21:35:54
Helemaal mee eens, Rhijnen en Bijker zijn veel beter op elkaar ingespeeld dan Rhijnen en Dijkstra.
ja dat is logisch.
Dijkstra begon moeizaam maar herstelde zich later wel weer wat.
ik vraag me wel af wat Nienhuis daar in niemandsland deed.
Vind het verder een prima keeper, maar ik krijg nooit een rustig gevoel bij hem.
heb overigens met open mond naar die Rusnak zitten kijken....wat een speuler is dat zeg!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op augustus 30, 2014, 22:26:22
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op augustus 30, 2014, 22:30:51
Citaat van: Ome Loeks op augustus 30, 2014, 22:26:22
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld
De eerste goal vond ik ook niet echt een fout van Nienhuis. En daarbij heeft ie er ook een 100% kans uitgehouden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2014, 22:32:33
Ik ben eigenlijk nooit in paniek als Nienhuus de bal krijgt. Vorig jaar 1x mis gegaan en daar heeft ie van geleerd. De situatie van vandaag was anders. Als ie gaat moet ie ook doorlopen. Hij moet in een split second beslissen. Ik was allang blij dat hij die kerel niet onderuit schoffelde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op augustus 30, 2014, 22:56:55
Bij de eerste moest hij komen, toen had de bal veel snelheid. Bij de tweede was dat niet het geval een had de verdediging nog in kunnen grijpen. Aan de andere kant pakt hij die bal in de tweede minuut goed en ook de bal vlak na rust zou niet iedere keeper hebben gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2014, 23:03:56
Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
Hou op man... Alleen met geluk had hij 1 van de 2 kunnen tegenhouden... Dit is gewoon het risico wat de speelstijl mee brengt... Er ligt ruimte achter de verdediging en daar is gebruik van gemaakt.. En wil je echt schuldigen aanwijzen dan moet je bij Pereira en Dijkstra/Meleg zijn..

En die Houtkoop scoort 1x in zijn carrière zo'n goal..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2014, 01:11:21
Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
RUIER
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 31, 2014, 01:38:36
Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2014, 21:04:24
Tijd voor verandering!
Alsof iedereen is vergeten hoeveel ballen hij er voor ons al heeft uitgehouden... en zolang de verdediging gewoon goed paraat staat was er niks aan de hand. Grote blunders van de verdediging
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2014, 01:46:15
Er wordt hier gezegd dat die Houtkoop de bal perfect aanneemt, volgens mij neemt ie em (zonder dat ie het zelf door had) slecht aan waardoor de bal afremt, en hij nog net de bal onder Nienhuis door kan schieten. Als ie hem technisch goed had aangenomen (op tempo) had Nienhuis misschien nog wel een kans gehad. Als Houtkoop de bal op tempo had meegenomen, waren er geen verdedigers om hem heen geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Montana op augustus 31, 2014, 02:05:53
Nienhuis is een topper, maar hij zal de strijd gaan verliezen van Zeinstra. En nee, dat vind ik niet op basis van vanavond..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 02:25:32
Citaat van: Montana op augustus 31, 2014, 02:05:53
Nienhuis is een topper, maar hij zal de strijd gaan verliezen van Zeinstra. En nee, dat vind ik niet op basis van vanavond..
Zolang Nienhuis punten pakt zie ik het niet snel gebeuren..Misschien Nienhuis aan het einde van het seizoen voor een mooi bedrag verkopen en Zeinstra doorschuiven?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op augustus 31, 2014, 07:48:56
1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

2e goal had hij moeten blijven staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 31, 2014, 09:47:26
Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2014, 07:48:56
1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

2e goal had hij moeten blijven staan.

Ja man, gewoon triest hie Dijkstra werd geklopt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2014, 09:53:09
Te weinig snelheid achterin met Dijkstra!
Reijnen is al niet snel dan zet je Dijkstra er toch niet naast? Balletje erover heen en je bent weg. Dan toch liever macintosh die kan met zijn snelheid de boel nog redden als er wat overheen gaat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:03:41
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 09:53:09
Te weinig snelheid achterin met Dijkstra!
Reijnen is al niet snel dan zet je Dijkstra er toch niet naast? Balletje erover heen en je bent weg. Dan toch liever macintosh die kan met zijn snelheid de boel nog redden als er wat overheen gaat.
Of... v/d Streek Reijnen Bijker Pereira in de 2e helft..v/d Streek had in de 2e helft die Houtkoop helemaal stuk kunnen lopen en voor diepgang op rechts kunnen zorgen(net als Kuyt deed tijdens het WK) Maar Mac-Intosch had daar ook kunnen spelen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:09:49
Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2014, 07:48:56
1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

2e goal had hij moeten blijven staan.
Die bal op Houtkoop schiet 9 van de 10x door en was dat gebeurt dan had  Nienhuis die bal gehad, maar door een actie van Houtkoop, die hij in de rest van zijn hele carrière niet meer zal maken werd hij(Nienhuis) verrast.. En had Pereira opgelet(dus niet zijn man had laten lopen) was er ook niks aan de hand geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 31, 2014, 11:22:20
Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2014, 07:48:56
1e goal van Kramer kon hij niets aan doen, alhoewel die Dijkstra er op een genante wijze uitgelopen werd........

2e goal had hij moeten blijven staan.

Eens. Al vind ik het te ver gaan om de schuld bij Nienhuis te leggen. Perreira stond nl gewoon te slapen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56
Citaat van: Ome Loeks op augustus 30, 2014, 22:26:22
Het zijn in iedergeval altijd de zelfde zeikers die Nienhuis afkraken en hebben waarschijnlijk veel aandelen in Zeinstra wat hun objectieve waarneming behoorlijk vertroebeld
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Montana op augustus 31, 2014, 12:15:34
Nienhuis verdient het om eerste keeper te zijn, maar ooit gaat Zeinstra zn plek overnemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:15:59
Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.
:zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:21:25
Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56ook al is er alle reden toe.
Welke reden als ik mag vragen? Tot nog toe pakt hij punten voor het elftal..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 31, 2014, 12:24:46
(https://pbs.twimg.com/media/BwXBYyYIQAATQVF.jpg)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:25:25
Citaat van: Tukker op augustus 30, 2014, 22:30:51
De eerste goal vond ik ook niet echt een fout van Nienhuis. En daarbij heeft ie er ook een 100% kans uitgehouden.
En dat was niet voor het eerst dit seizoen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:29:12
Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 12:12:56
Nee, jij bent lekker objectief. 5 Posts, 5x ben ben je boos als iemand een beetje kritisch over jou held Nienhuis is.
Ome Loeks, Nienhuis, Groningers vallen elkaar blijkbaar niet af, ook al is er alle reden toe.
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op augustus 31, 2014, 12:30:50
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:25:25
En dat was niet voor het eerst dit seizoen...

Ik heb hem zeker 2 100% kansen er uit zien houden. Maar hij heeft ook 2 kansen compleet verprutst en kwam meerdere keren onnodig het doel uit. 1x was sowieso zijn fout tegen Kramer maar beide goals waren door slecht verdedigend werk doorgebroken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:37:15
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:29:12
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.
Als er voor je wordt geknoeid dan kan je zo'n goede keeper zijn maar dan vliegen er altijd een paar ballen in..
Bij de eerste goal geeft de hele linkerkant niet thuis en bij de 2e tegen goal laat Pereira zijn man lopen en heeft die Houtkoop een actie/bal aanname die 1x in zijn leven lukt,neemt Houtkoop die bal niet aan, dan schiet die bal door(wat 9 van de 10x gebeurt) en kan Nienhuis de bal oppakken en ik denk ook dat Nienhuis op een doorschietende bal had gerekend...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:38:45
Citaat van: drg op augustus 31, 2014, 12:30:50
Ik heb hem zeker 2 100% kansen er uit zien houden. Maar hij heeft ook 2 kansen compleet verprutst en kwam meerdere keren onnodig het doel uit. 1x was sowieso zijn fout tegen Kramer maar beide goals waren door slecht verdedigend werk doorgebroken.
Tegen Twente,Vitesse en Heracles had Nienhuis ook cruciale reddingen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op augustus 31, 2014, 12:40:40
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:37:15
Als er voor je wordt geknoeid dan kan je zo'n goede keeper zijn maar dan vliegen er altijd een paar ballen in..
Bij de eerste goal geeft de hele linkerkant niet thuis en bij de 2e tegen goal laat Pereira zijn man lopen en heeft die Houtkoop een actie/bal aanname die 1x in zijn leven lukt,neemt Houtkoop die bal niet aan, dan schiet die bal door(wat 9 van de 10x gebeurt) en kan Nienhuis de bal oppakken en ik denk ook dat Nienhuis op een doorschietende bal had gerekend...

Als teamgenoten falen, betekent dat niet dat je daarmee verkeerde keuzes kan goedpraten. Juist bij fouten van de tegenstander moet je een opeenstapeling van foute keuzes voorkomen. Maar goed, ben het er mee eens dat het vertrouwen bij sommigen we heel snel weg is. Nienhuis blijft wat mij betreft nummer 1.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 12:52:16
Nienhuis moet gewoon goed blijven keepen en niet teveel van dit soort fratsen krijgen, want er staat een min of meer gelijkwaardige vervanger klaar.....gelukkig maar.
Ik vind niet dat je een keeper te snel moet vervangen, want als zijn vervanger het niet goed doet heb je 2 onzekere keepers.
Nienhus heeft voorlopig nog meer dan genoeg krediet wat mij betreft!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 12:53:51
Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 12:40:40
Als teamgenoten falen, betekent dat niet dat je daarmee verkeerde keuzes kan goedpraten. Juist bij fouten van de tegenstander moet je een opeenstapeling van foute keuzes voorkomen. Maar goed, ben het er mee eens dat het vertrouwen bij sommigen we heel snel weg is. Nienhuis blijft wat mij betreft nummer 1.
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:53:51
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:04:00
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 12:53:51
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...

Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op augustus 31, 2014, 13:06:10
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!

Nadat hij er uit was en ineens ADO begon te stormen had ik alle hoop al bijna opgegeven, het was wachten op de 1-3 en als die gevallen was had het zeker ons 3 punten gekost.
Toen Schepers er in kwam zag ik het al helemaal niet meer inzitten, gelukkig heeft het harde werken van (alle) spelers ons weer 3 punten opgeleverd  _O_

Nienhuis is minstens net zo belangrijk geweest als de doelpunten makers, zoals ik al zij heeft hij 2 kansen verkloot (met hulp van de verdediging) maar ook zeker 2 100% doelpunten er uit gehaald plus nog een handjevol reddingen.

Gewoon laten staan deze kerel, Henk en z'n posse zullen die rare uitspattingen er echt wel uit slaan ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:06:17
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!
Dat zeker!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 13:10:50
Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:04:00
Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.
Ben het niet met je eens(Reijnen was er ver weg en Bijker deed een verwoede poging waar we de afloop van weten), maar dat hoeft ook niet.. Maar waar we het geloof ik wel over eens zijn is dat Nienhuis 1e keeper moet blijven..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op augustus 31, 2014, 13:12:34
Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...

Iemand met spelinzicht ?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 13:13:21
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!
Ik zou het net gaan zeggen.. Om er een positieve noot in te gooien, vorig seizoen leverde deze wedstrijd 0 punten op..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:16:31
Vorig seizoen hadden we, uit de reeds gespeelde wedstrijden, wel geteld 1 punt te pakken, als ik mij niet vergis.  :clint
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:17:12
Henk liet bij het hertje weten niet tevreden te zijn over Dijkstra zijn spel. Hopen dat we die niet weer zien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 13:18:25
Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:16:31
Vorig seizoen hadden we, uit de reeds gespeelde wedstrijden, wel geteld 1 punt te pakken, als ik mij niet vergis.  :clint
U vergist zich niet...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2014, 13:19:05
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:17:12
Henk liet bij het hertje weten niet tevreden te zijn over Dijkstra zijn spel. Hopen dat we die niet weer zien.
Moet Henk zulke dingen delen in het hertje?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:20:47
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 13:19:05
Moet Henk zulke dingen delen in het hertje?
Ik zit er niet over in dat Dijkstra dit nog niet wist. Henk is open en eerlijk over dit soort dingen, dat maakt het allemaal een stuk minder bombastisch. Je speelt goed, of niet goed. Klaar uit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 31, 2014, 13:22:00
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 13:19:05
Moet Henk zulke dingen delen in het hertje?
Dat kan volgens mij wel, mits hij het ook al aan de hoofdrolspeler(s) zelf mede heeft gedeeld
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 31, 2014, 13:29:52
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:29:12
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:31:03
Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 13:19:05
Moet Henk zulke dingen delen in het hertje?
lijkt mij niet een goede zaak, maar misschien ging hij er automatisch vanuit dat het een ondersje was en bleef.
Als ik Dijkstra was zou ik niet blij zijn met dit soort dingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 13:42:02
Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 13:29:52
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.
Dat is ook zo ik zei net iets van de zelfde strekking tegen Dizzhead.. Maar waar baseer jij het op dat Zeinstra een betere keeper is? Ben nieuwsgierig want veel wedstrijden heeft hij niet voor Cambuur gespeeld, wat hij speelde was goed..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:50:18
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.
Niet slim van Henk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2014, 14:31:15
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

En in een interview verdedigde hij Dijkstra opzichtig
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op augustus 31, 2014, 16:22:20
Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:04:00
Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis Dijkstra geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.

Dat Dijkstra langzaam is, het zij zo. Maar dat 'ie kort na de middenlijn al opgeeft is beschamend. Kramer moest de bal controlerend nog om Nienhuis heen en dus meer meters maken, op die manier kun je behoorlijk wat snelheidsverschil goedmaken. Goal komt op zijn conto.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 16:47:50
Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 13:29:52
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.
Er werd niet gezaagd? Dan heb je waarschijnlijk niet alles teruggelezen, want er zijn diverse zagen geweest.
Ga het niet herhalen, ik vond die opmerkingen te ver gaan.
En kritisch prima, kan me ook prima in je kritische opmerkingen vinden... Dat zal ik zeker ook niet zagen noemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2014, 16:50:44
Vermeer naar feijeNoord. ...
Boer van Zwolle naar ajax.
Wie naar Zwolle? ?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 31, 2014, 16:56:10
Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2014, 17:03:58
Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 16:56:10
Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!

het is een schande! ellendehunters!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2014, 17:06:29
Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 16:56:10
Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!
als jij de discussie over Nienhuis had gelezen was jij mijn naam niet tegengekomen.Waarom niet? Omdat ik hem een GOEDE keeper vind en dat de reden is waarom Zwolle wel eens bij hem uitkomt....goed lezen flapdrol
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 17:17:53
Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 16:56:10
Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!
Joh ook al winnen we de CL en de treble, dan zijn we nóg niet tevreden...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: runner 1 op augustus 31, 2014, 17:25:24
Erg tevreden.
Waarvan Akte
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op augustus 31, 2014, 18:12:38
Wie weet krijgen sommigen van jullie nu eindelijk hun zin als nienhuis naar zwolle gaat ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op augustus 31, 2014, 18:22:30
Citaat van: koen op augustus 31, 2014, 18:12:38
Wie weet krijgen sommigen van jullie nu eindelijk hun zin als nienhuis naar zwolle gaat ;)
ik heb eens even jouw andere posts gelezen, maar het grootste gedeelte is vrij generaliserend en afkraken van de meeste forumleden. Zit je iets dwars?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op augustus 31, 2014, 18:35:02
Haha nee hoor! Ik vind het commentaar niet altijd even passend. Ik ben namelijk wel groot fan. Wil niet zeggen dat hij nooit geen fouten maakt. Maar dit is vaak wel erg overdreven. Maar ja wat ik zei wie weet krijgen ze nu hun zin.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 31, 2014, 19:20:10
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

En dan knal je dat gelijk op het forum......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op augustus 31, 2014, 20:01:40
Citaat van: Cor op augustus 31, 2014, 19:20:10
En dan knal je dat gelijk op het forum......
Tuurlijk. Dan weet iedereen dat je 'on speaking terms' bent met de grote H. En dat moeten we allemaal natuurlijk weten......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 31, 2014, 21:29:26
Citaat van: Len Cantello op augustus 31, 2014, 20:01:40
Tuurlijk. Dan weet iedereen dat je 'on speaking terms' bent met de grote H. En dat moeten we allemaal natuurlijk weten......

Denk dat we behoorlijk op 1 lijn zitten Len
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2014, 21:31:51
Grote "H" klopt wel he :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 31, 2014, 21:32:37
Dat dan weer wel  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op september 01, 2014, 08:00:37
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

Ik zou ook niet tevreden zijn als mijn CV bekant op de middenlijn door een overstapje 'gefopt' wordt en daarna als een oud wijf in de achtervolging gaat en dat mijn keeper in die situatie veel te laat is en dat 5 min later gewoon fluitend herhaalt...

Jij moet ook weten dat Henk heel open is, ook naar supporters toe. Hij geeft je eerlijk en oprecht antwoord en jij gaat dat doodleuk op het forum kwakken. Wat is de meerwaarde daarvan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 01, 2014, 08:25:04
Omdat iedere supporter ziet dat Dijkstra zwaar tekort komt. En nu de ts het zelf ook eindelijk door heeft. Vind ik dat een discussie punt waardig.
Want come on, een eredivisie club met een speler als Dijkstra kun je toch bijna niet serieus nemen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op september 01, 2014, 08:29:36
Citaat van: Galdiano op september 01, 2014, 08:25:04
Omdat iedere supporter ziet dat Dijkstra zwaar tekort komt. En nu de ts het zelf ook eindelijk door heeft. Vind ik dat een discussie punt waardig.
Want come on, een eredivisie club met een speler als Dijkstra kun je toch bijna niet serieus nemen?

Jim binne net zu veranderlijk as ut weer.
Eind vorig seizoen deed hij het prima als vervanger van Leeuwin. Maakt nog een schitterende goal tegen NEC.
Toen was iedereen blij met hem en deed hij het goed. Nu hij het even wat moeilijk heeft laten we hem vallen als een baksteen?

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op september 01, 2014, 08:35:31
@galdiano..

Uit je commentaar liever op bob schepers dikke prutser..!! Dijkstra doet alles wat hij kan en het is een goede verdediger hoor.!! Is vorig seizoen ook een paar keer goed ingevallen en wat betreft ADO die Kramer is verrekte goede speler hoor.. hou jij m sneller tegen.?!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 01, 2014, 08:35:36
Ik heb hem altijd slecht gevonden. Tsja leuk dat hij een bal een keer goed raakt tegen NEC. Maar kijk puur naar zijn verdedigende kwaliteiten en die zijn ver beneden de maat.

Maar ik stop hierover, aangezien dit het Nienhuis topic is ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 666 op september 01, 2014, 08:44:53
Citaat van: Galdiano op september 01, 2014, 08:35:36
Ik heb hem altijd slecht gevonden. Tsja leuk dat hij een bal een keer goed raakt tegen NEC. Maar kijk puur naar zijn verdedigende kwaliteiten en die zijn ver beneden de maat.

Maar ik stop hierover, aangezien dit het Nienhuis topic is ;)

Ga aub gewoon door..  Ik vermaak mij uitstekend op het forum.  Het is een soort van therapie.. Heerlijk om de dag te beginnen  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 01, 2014, 08:50:22
Citaat van: TARGET op september 01, 2014, 08:35:31
@galdiano..

Uit je commentaar liever op bob schepers dikke prutser..!! Dijkstra doet alles wat hij kan en het is een goede verdediger hoor.!! Is vorig seizoen ook een paar keer goed ingevallen en wat betreft ADO die Kramer is verrekte goede speler hoor.. hou jij m sneller tegen.?!

Als het niet Cambuur was geweest dan had ik op de grond gelegen van het lachen om Dijkstra. Het zag er echt niet uit!

Het deed mij denken aan die sprint van Johnny van de Burgerking bij Feyenoord!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op september 01, 2014, 08:52:21
Het was slecht wat ie deed .Zet Dijkstra op de plek van Reijnen dan doet ie het veel beter .Tegen Emmen had ik al duidelijk gezien dat dit centrum absoluut niet kon .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op september 01, 2014, 08:57:12
Ik had het zo gedaan achterin..

Bijker -------- Vytas ---------- Reijnen ------- Pereira
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 01, 2014, 09:02:04
Citaat van: TARGET op september 01, 2014, 08:57:12
Ik had het zo gedaan achterin..

Bijker -------- Vytas ---------- Reijnen ------- Pereira

Ik denk ook dat dat de bedoeling is, maar dat hij Vytas de tijd wil geven te wennen aan Cambuur en dat hij daarom het centrum met Bijker en Reijnen laat staan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2014, 09:53:21
Centrum Bijker/Reijnen staat gewoon goed. Daar (voorlopig) niet meer aan sleutelen! Je kunt eventueel in oefenwedstrijden en de grote partijvormen Vytas en Reijnen meer aan elkaar laten wennen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: WouterZz op september 03, 2014, 11:41:22
Cambuur kent een geweldige start van het seizoen

,,Cambuur kent een geweldige start van het seizoen''

Facebook staat er vol mee. Ook wordt er volop getwitterd over de goede prestaties van Cambuur.De ploeg van trainer Henk de Jong staat op de 4e plaats en is na vier wedstrijden nog zonder nederlaag. Thuis wonnen de Leeuwarders met 3-2 van ADO Den Haag.

Het was afgelopen zaterdag genieten bij Cambuur. De wedstrijd tegen ADO Den Haag stond bol van het spektakel. Beide ploegen speelden om te winnen en het spel ging als een gek op en neer. De drie punten gingen terecht naar Cambuur, aldus keeper Leonard Nienhuis, die wel twee keer moest vissen. Tot tweemaal toe plofte de bal 'uit het niets' achter de verdediging. De snelle Hagenezen, Michiel Kramer en Xander Houtkoop, waren te rap voor de goalie van Cambuur die als een kamikaze piloot uit z'n doel vloog en van alles probeerde om een goal te voorkomen. Helaas voor hem, zonder resultaat. ,,Als je te laat bent en omspeeld wordt, dan ziet dat er lullig uit. Maar aan beide goals kon ik niets doen. Die doelpunten kun je mij absoluut niet aanrekenen. Dat heeft trouwens ook niemand gedaan. Natuurlijk is het jammer dat je twee goals tegen krijgt. We hebben weinig kansen weg gegeven, maar er vliegen er toch twee in. Dat is jammer, maar het belangrijkste is de overwinning.'' "Na de 1-2 waren we even van slag, maar we hebben ons goed hersteld. De 2-2 was voor ons niet genoeg. We wilden winnen. Dat is ook gelukt. Thuis, met de steun van onze supporters, zijn we bijna niet te verslaan. Dat blijkt maar weer. Sowieso doen we het prima. 8 punten uit vier wedstrijden, tegen behoorlijke tegenstanders, dat is een geweldige start van het seizoen.'' Nienhuis is een vaste waarde in de elf van Cambuur. Aanvankelijk begon hij als tweede keeper achter Dennis Telgenkamp, maar na het ontslag van trainer Alfons Arts wordt hij door diens opvolger, Henk de Jong, eerste doelman gemaakt. ,,De eerste wedstrijd verloren we met 2-1 van Almere City, maar daarna wonnen we alles. Uiteindelijk wisten we te promoveren naar de eredivisie. Dat was geweldig. Vanaf die tijd ben ik nummer 1. Ook al draag ik rugnummer 22'', lacht Nienhuis Zo'n overstap naar de eredivisie is niet niks. Maar Nienhuis hield zich goed staande. "Het eerste jaar heb ik laten zien dat ik het niveau goed aan kan. Die wedstrijden hebben me nog meer vertrouwen gegeven.

Op dit moment voel ik me super sterk.'' Nienhuis, geboren in Groningen, was een jeugd exponent van FC Groningen maar wist het eerste elftal niet te bereiken. ,,Ik zat bij de selectie, maar de kans dat ik aan spelen toe kwam, was heel klein. Daarom wilde ik graag verhuurd worden. In het seizoen 2011-2012 heb ik voor SC Veendam gespeeld, onder coach Gert Heerkes. Dat was mijn debuut in het betaalde voetbal.'' FC Groningen zag het dus niet in je zitten? "Weet je, bij zo'n club is de concurrentie groot. Ze kozen bewust voor iemand met meer ervaring. Dat zie je bij meer clubs. Een jonge doelman krijgt niet gauw de kans om zich in het eerste te bewijzen.'' Komend weekend wordt er niet gespeeld in de eredivisie.
Dat heeft alles te maken met de kwalificatiereeks voor het EK 2016 in Frankrijk. Oranje speelt eerst een oefenwedstrijd tegen Italië. Daarna begint het echte werk tegen Tsjechië, op dinsdag 9 september in het Letná Stadion in Praag. Nienhuis kan zich dus rustig voorbereiden op de confrontatie met 'zijn' FC Groningen. Zondag 14 september thuis, in een ongetwijfeld volgepakt Cambuurstadion, "Spelen tegen FC Groningen blijft voor mij altijd speciaal. Ik ben er natuurlijk al een tijdje weg, maar dat speciale gevoel blijft. Ze hebben een goed elftal, met spelers die het verschil kunnen maken. Maar thuis is Cambuur moeilijk te verslaan. Daar kan Groningen over meepraten. Ik ben vol vertrouwen.''

http://actiefmedia.nl/cambuur-kent-een-geweldige-start-van-het-seizoen/ (http://actiefmedia.nl/cambuur-kent-een-geweldige-start-van-het-seizoen/)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op september 03, 2014, 15:45:02
"maar aan beide goals kon ik niets doen."

uh. beetje realistisch zijn leo!  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 03, 2014, 16:03:37
Citaat van: Cambuur058 op september 03, 2014, 15:45:02
"maar aan beide goals kon ik niets doen."

uh. beetje realistisch zijn leo!  8P
Leg eens uit wat hij anders had moeten doen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 03, 2014, 16:07:57
Als je blijft staan, heeft de speler de hoek voor het uitkiezen. Met uitkomen, verklein je de goal, en heb je gewoon meer kans. Helaas ronden Kramer en Houtkoop het gewoon goed af.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op september 03, 2014, 16:32:21
Citaat van: grijskijker op september 03, 2014, 16:03:37
Leg eens uit wat hij anders had moeten doen?
Bij de eerste goal kon hij wel wat later uitkomen, dan tenminste binnen het strafschopgebied waarbij hij zijn handen mag gebruiken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op september 03, 2014, 19:33:37
Tweede goal was compleet zijn fout, houtkoop was wss niet 1 op 1 gekomen met nienhuis aangezien de bal achter m kwam bij zn aanname.

eerst goal was nog wel een begrijpelijke actie maar ook hier had hij in zn goal kunnen blijven staan, dan had kramer 2 opties: kappen (en in gehaald worden door de verdedigers)  of korte hoek schieten, want hij stond niet recht voor de goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: de Schoot op september 03, 2014, 20:06:49
Bij de 2e goal kwam Zeinstra woedend van de bank, waarna Henk hem terug duwde.
Voor mij een teken aan de wand dat het wel (mede) een keepersfout was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 03, 2014, 20:09:07
Citaat van: Cambuur058 op september 03, 2014, 19:33:37
Tweede goal was compleet zijn fout, houtkoop was wss niet 1 op 1 gekomen met nienhuis aangezien de bal achter m kwam bij zn aanname.

eerst goal was nog wel een begrijpelijke actie maar ook hier had hij in zn goal kunnen blijven staan, dan had kramer 2 opties: kappen (en in gehaald worden door de verdedigers)  of korte hoek schieten, want hij stond niet recht voor de goal.

Geen spelt tussen te krijgen, ging bij beide momenten niet vrijuit. Het zijn gewoon twee inschattingsfouten. Als het 1-2 was gebleven was menigeen hier veel kritischer geweest.





Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 08:53:04
Citaat van: Harry L. op september 03, 2014, 20:09:07
Geen spelt tussen te krijgen, ging bij beide momenten niet vrijuit. Het zijn gewoon twee inschattingsfouten.
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben en dan is het moeilijk dingen op voetbal gebied te begrijpen en dan vaak in hun eigen beleef of overgenomen(sommige praten alleen na) (negatieve)wereld blijven hangen...

Zal wel kritiek krijgen, maar dan heb ik wel weer wat te lachen..

EDIT: Wat weten wij van afspraken die zijn gemaakt tussen TS en spelers?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 04, 2014, 09:15:25
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 08:53:04
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben en dan is het moeilijk dingen op voetbal gebied te begrijpen en dan vaak in hun eigen beleef of overgenomen(sommige praten alleen na) (negatieve)wereld blijven hangen...
Wat zal jij het moeilijk hebben met al de hier op dit forum aanwezige nitwits, ik heb gewoon medelijden met jou  ;(
Ben ik even blij dat ik gewoon een voetballiefhebber ben en niet iemand die de zware last van veel voetbalkennis met zich mee moet dragen  :proost

Het eerste doelpunt was niet zozeer een inschattingsfout, het enige waar hij de mist in ging was dat hij toen hij uitkwam even stopte om vervolgens toch te komen, daardoor haalde hij het net niet.
Het tweede doelpunt was mijns inziens wel een inschattingsfout, hier had hij niet hoeven/moeten komen.

Maar dit is mijn bescheiden zonder voetbalkennis onderbouwde mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 09:24:43
Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 09:15:25
Wat zal jij het moeilijk hebben met al de hier op dit forum aanwezige nitwits, ik heb gewoon medelijden met jou  ;(
Ben ik even blij dat ik gewoon een voetballiefhebber ben en niet iemand die de zware last van veel voetbalkennis met zich mee moet dragen  :proost
Moeilijk? Nee ik moet er vaak hard om lachen..
Het eerste doelpunt was niet zozeer een inschattingsfout, het enige waar hij de mist in ging was dat hij toen hij uitkwam even stopte om vervolgens toch te komen, daardoor haalde hij het net niet.
Kwam dat niet doordat Dijkstra in eens op hield te verdedigen?
Het tweede doelpunt was mijns inziens wel een inschattingsfout, hier had hij niet hoeven/moeten komen.
Bal kwam achter de verdediging en kan me een interview met HdJ herrinneren waarin hij zei als er een bal achter de verdediging komt dan moet Nienhuis komen , maar wat ik al een paar keer eerder zei normaal schiet die bal door en dan pak Nienhuis die bal gewoon op, want Houtkoop neemt zo'n bal nooit weer zo aan.

Maar dit is mijn bescheiden zonder voetbalkennis onderbouwde mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op september 04, 2014, 09:39:21
Citaat van: de Schoot op september 03, 2014, 20:06:49
Bij de 2e goal kwam Zeinstra woedend van de bank, waarna Henk hem terug duwde.
Voor mij een teken aan de wand dat het wel (mede) een keepersfout was.

Of Zeinstra was boos op de verdediging
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op september 04, 2014, 09:48:52
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 08:53:04
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben ........

Waar heb je gespeeld vrolijke vriend?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op september 04, 2014, 09:57:12
Grijskijker, het nieuwe ''orakel''.  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Mp op september 04, 2014, 09:57:48
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 08:53:04
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben en dan is het moeilijk dingen op voetbal gebied te begrijpen en dan vaak in hun eigen beleef of overgenomen(sommige praten alleen na) (negatieve)wereld blijven hangen...

Is Hans terug op het forum?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 04, 2014, 09:58:15
Citaat van: Gasgeve op september 04, 2014, 09:48:52
Waar heb je gespeeld vrolijke vriend?

Mourhino heeft toch ook nooit op niveau gespeeld?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 10:00:54
Citaat van: Lore op september 04, 2014, 09:58:15
Mourhino heeft toch ook nooit op niveau gespeeld?
Maar die traint op niveau, wel goed lezen he :koffie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 04, 2014, 10:03:22
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 10:00:54
Maar die traint op niveau, wel goed lezen he :koffie

:_schater :_schater, ik sta dan wel weer vaak te kijken naar de F1 van SC Stiens en dat ik ook een heel behoorlijk niveau. Hoor ik nu ook bij de kenners?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 10:05:08
En voor de rest die inhoudelijk niet veel zinnigs te melden hebben,jullie zijn net als die beesten die ik in de weide/stal heb staan, als de een begint te loeien doet rest mee l8l
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 10:06:12
Citaat van: Lore op september 04, 2014, 10:03:22
:_schater :_schater, ik sta dan wel weer vaak te kijken naar de F1 van SC Stiens en dat ik ook een heel behoorlijk niveau. Hoor ik nu ook bij de kenners?
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op september 04, 2014, 10:11:33
Maar waar heb je nou gespeeld?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2014, 10:11:53
Citaat van: Mp op september 04, 2014, 09:57:48
Is Hans terug op het forum?
Dan hebben ze boven ook eindelijk internet...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2014, 10:14:54
Laten we het simpel houden.. Iedereen heeft zijn eigen kijk op de situaties, zoveel mensen zoveel meningen. Als Nienhuis beide ballen gewoon onderschept is hij een eindbaas en nu is hij een knurft volgens sommigen.
Was Nienhuis een wereldtopper geweest, dan had hij echt nooit in ons mooie shirt gespeeld.... Voor mij blijft hij gewoon een prima keeper die af en toe eens een foutje maakt. Zelfs wereldtoppers doen wat wel eens...

En wat fuckt die 2 tegentreffers nou, geeft alleen maar een extra punt voor de amusementswaarde en WIJ WONNEN!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op september 04, 2014, 10:20:18
Citaat van: Dokkumer op september 04, 2014, 10:11:53
Dan hebben ze boven ook eindelijk internet...

Man was ernstig ziek toch? Zorgde iig voor veel leven in de brouwerij op het forum
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2014, 10:32:50
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 04, 2014, 10:20:18
Man was ernstig ziek toch? Zorgde iig voor veel leven in de brouwerij op het forum
Klopt, hij is een paar jaar geleden ook overleden. Ik meende in 2011 al.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op september 04, 2014, 13:51:50
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 10:05:08
En voor de rest die inhoudelijk niet veel zinnigs te melden hebben,jullie zijn net als die beesten die ik in de weide/stal heb staan, als de een begint te loeien doet rest mee l8l

Gewoon een stinkboer dus.. :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 15:02:21
Citaat van: YellowBlue op september 04, 2014, 13:51:50
Gewoon een stinkboer dus.. :devil
Zeker... schaam me er niet voor.. tractor weer getankt en maar even grasmaaien.. Heerlijk om eigen baas te zijn :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:45:32
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 15:02:21
Zeker... schaam me er niet voor.. tractor weer getankt en maar even grasmaaien.. Heerlijk om eigen baas te zijn :D
De meeste mensen die op niveau gevoetbald of als coach gewerkt hebben hoeven na hun loopbaan niet meer te werken  :?
Dat "hoge" niveau van jou zal dan toch wel een beetje meevallen  :proost

Wees gerust ik heb helemaal geen niveau maar ik doe ook niet net alsof  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 15:49:29
Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:45:32
De meeste mensen die op niveau gevoetbald of als coach gewerkt hebben hoeven na hun loopbaan niet meer te werken  :?
Dat "hoge" niveau van jou zal dan toch wel een beetje meevallen  :proost

Wees gerust ik heb helemaal geen niveau maar ik doe ook niet net alsof  ;)
Dat was me allang duidelijk..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:55:01
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 15:49:29
Dat was me allang duidelijk..
Dat kan ook niet anders met dat "hoge" niveau van jou  :proost
Als ik zo goed zou zijn als jij je doet voorkomen dan zou ik mij niet eens onder het volgens jou "simpele" volk willen begeven.

Maar jij hebt nog steeds niet aangegeven waar jij gevoetbald of coach bent geweest, ik ben hier toch wel nieuwsgierig naar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 04, 2014, 16:14:37
Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:55:01
Dat kan ook niet anders met dat "hoge" niveau van jou  :proost
Als ik zo goed zou zijn als jij je doet voorkomen dan zou ik mij niet eens onder het volgens jou "simpele" volk willen begeven.

Maar jij hebt nog steeds niet aangegeven waar jij gevoetbald of coach bent geweest, ik ben hier toch wel nieuwsgierig naar.
Dat is mooi voor je.. :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op september 04, 2014, 18:20:36
is dit nog steeds het topic Nienhuis, of is dit het nieuwe topic "grijskijker the only special one"? :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 04, 2014, 18:27:59
Citaat van: carlo de leeuw op september 04, 2014, 18:20:36
is dit nog steeds het topic Nienhuis, of is dit het nieuwe topic "grijskijker the only special one"? :zweep

Stiekem is Mourinho gewoon Grijskijker ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 04, 2014, 18:40:25
Citaat van: Marc S op september 04, 2014, 18:27:59
Stiekem is Mourinho gewoon Grijskijker ;)
Schrijf dit nu niet, straks gaat hij dit zelf ook nog geloven  :P

Maar wel zwak om te schermen met veel kennis maar vervolgens niet uitleggen hoe jij aan deze vermeende kennis komt  :wall

On topic: Nienhuis, goede keeper   :)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Leovardiascc op september 04, 2014, 18:47:08
Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 18:40:25

On topic: Nienhuis, goede keeper   :)

Ik vind nienhuis ook in zn doen en laten een baas, de mafkees van de selectie , met zn handstand(althans dat was de bedoeling) en tijdens het dkv volkslied lekker nonchalant het stadion rond kijken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 04, 2014, 18:51:07
Citaat van: Leovardiascc op september 04, 2014, 18:47:08
Ik vind nienhuis ook in zn doen en laten een baas, de mafkees van de selectie , met zn handstand(althans dat was de bedoeling) en tijdens het dkv volkslied lekker nonchalant het stadion rond kijken.
Precies, in alles een TOPPER  :thumbsup
Daar hoef je geen geleerde of Grijskijker voor te zijn  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 04, 2014, 19:57:41
Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 15:02:21
Zeker... schaam me er niet voor.. tractor weer getankt en maar even grasmaaien.. Heerlijk om eigen baas te zijn :D

Hmm, dat heb ik ook. Alleen krijgen ik nooit eelt op mijn handen van mijn werk!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: kickandrush op september 04, 2014, 21:04:53
Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 18:51:07
Precies, in alles een TOPPER  :thumbsup
Daar hoef je geen geleerde of Grijskijker voor te zijn  :proost

Precies, Leo is voor ons gewoon een topper, en grijskijker zit dom te lullen maar daar heeft hij patent op hier  :O

:0= LEO DE LEEEUWARDERRR  |:) |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op september 04, 2014, 23:19:29
Grijskijker tot nu toe ben jij een van de weinigen die een objectieve inschatting en waarneming heeft en dit ook nog eens goed kunt bewoorden .
_O_ _O_ _O_  :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 05, 2014, 08:43:45
Citaat van: Ome Loeks op september 04, 2014, 23:19:29
Grijskijker tot nu toe ben jij een van de weinigen die een objectieve inschatting en waarneming heeft en dit ook nog eens goed kunt bewoorden .
_O_ _O_ _O_  :scc
r

Is het nu lastig om een tweede account voor jezelf aan te maken?  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 05, 2014, 09:09:58
Citaat van: Lore op september 05, 2014, 08:43:45
r

Is het nu lastig om een tweede account voor jezelf aan te maken?  :_schater

kun je ook aan Cor vragen 8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 05, 2014, 09:34:04
Citaat van: zeewolde op september 05, 2014, 09:09:58
kun je ook aan Cor vragen 8)

Vrij eenvoudig, Dokkumer heeft geholpen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 05, 2014, 10:13:30
Citaat van: Cor op september 05, 2014, 09:34:04
Vrij eenvoudig, Dokkumer heeft geholpen
Ik kneep alleen een (ok dan twee) oogje(s) dicht... Dat schijnt mijn specialiteit te zijn :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 05, 2014, 10:17:29
Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 10:13:30
Ik kneep alleen een (ok dan twee) oogje(s) dicht... Dat schijnt mijn specialiteit te zijn :P

Zo ook hypocriet zijn als je daar tegen op treedt, want volgens mij heb jij minimaal 7 alterego's op het forum!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 05, 2014, 11:10:41
Citaat van: Lore op september 05, 2014, 10:17:29
Zo ook hypocriet zijn als je daar tegen op treedt, want volgens mij heb jij minimaal 7 alterego's op het forum!
Minimaal 700 bedoel je? :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 05, 2014, 11:49:23
Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 11:10:41
Minimaal 700 bedoel je? :devil

Eigenlijk zijn wij de enige twee op dit forum, he?  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 05, 2014, 12:07:49
Citaat van: Lore op september 05, 2014, 11:49:23
Eigenlijk zijn wij de enige twee op dit forum, he?  :devil
En Cor :grolsch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 05, 2014, 12:21:14
En ik maar denken dat ik mijzelf ben, ben ik eigenlijk iemand anders hier  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: punkman op september 05, 2014, 13:16:46
Citaat van: Lore op september 05, 2014, 11:49:23
Eigenlijk zijn wij de enige twee op dit forum, he?  :devil
Leuk, doe ik niet meer mee dan ?
Zijn er in ieder geval 3.  :devil :insane
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 05, 2014, 17:38:06
Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 12:07:49
En Cor :grolsch

Als een geest waar ik hier rond  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:09:39
Sorry lang vertrouwen gehad
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 21, 2014, 16:18:48
Uithuilen en opnieuw beginnen. Nienhuis al voor vierde keer dit seizoen schuldig aan tegengoals. Veel teveel van het goede. Ook meevoetballend een ramp. Hoogste tijd dat Zeinstra eens een kans krijgt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 16:23:36
Een 2.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 21, 2014, 16:25:31
Kutopmerkingen na zo'n wedstrijd.

Hopelijk hele seizoen basisplaats. Volgende week revanche.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2014, 16:28:43
Iedereen maakt fouten, dit mag hij ook doen hoe vervelend het nu ook is  ;(
Voor mij blijft het nog steeds een hele goede keeper  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 16:30:31
Citaat van: zeewolde op september 21, 2014, 16:25:31
Kutopmerkingen na zo'n wedstrijd.

Hopelijk hele seizoen basisplaats. Volgende week revanche.
Ach als hij goed speels krijgt hij veren in zijn reet, speelt hij slecht mag dat ook best geuit worden hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 16:30:51
Wat een drama die vent, nu Zeinstra de kans geven.. buiten die goal is hij onzeker bij iedere hoge bal en iedere lange (blinde bal) komt niet aan. Zoals ik al eerder genoemd heb komt hij op te veel punten te kort.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 16:31:10
Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2014, 16:28:43
Iedereen maakt fouten, dit mag hij ook doen hoe vervelend het nu ook is  ;(
Voor mij blijft het nog steeds een hele goede keeper  :thumbsup
nu niet doen of dat voor het eerst is dit seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:32:28
Citaat van: zeewolde op september 21, 2014, 16:25:31
Kutopmerkingen na zo'n wedstrijd.

Hopelijk hele seizoen basisplaats. Volgende week revanche.

zeker geen k u t opmerking. Denk maar eens na.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:33:24
Citaat van: SCC-J op september 21, 2014, 16:30:31
Ach als hij goed speels krijgt hij veren in zijn reet, speelt hij slecht mag dat ook best geuit worden hoor.

tegen den haag was ik ook niet gecharmeerd van hem, mazzel dat we nog twee maakten toen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 21, 2014, 16:36:51
Zeinstra voetbalt beter mee, en is daarnaast een stuk zekerder bij hoge ballen dan Nienhuis. Dan kan Nienhuis wel wat krediet hebben op basis van vorig seizoen, dat krediet is toch niet eindeloos? Nu Nienhuis toch wel erg vaak opzichtig in de fout gaat moet Zeinstra gewoon eens een kans hebben!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 21, 2014, 16:40:14
Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Ha, daar heb je de Groninger zaakwaarnemer van Nienhuis ook weer.
Een mindere wedstrijd? Vitesse uit, Den Haag thuis en nu weer slecht. Dat zijn 3 van de 6. Pfff
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 16:41:15
Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Hij is gewoon niet goed genoeg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:42:13
Ik vond Nienhuis ook niet sterk (sterker, hij was slecht), maar tot deze wedstrijd samen met zijn verdediging stond het prima. We gaan toch ook niet meteen allemaal roepen dat Bijker gewisseld moet worden, want eerlijk gezegd vond ik die vandaag nog slechter dan Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 16:42:48
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 16:41:15
Hij is gewoon niet goed genoeg.

Zijn sterkste punt is temporiseren en daar begint hij vanaf minuut 1 al mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:43:21
Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 16:36:51
Zeinstra voetbalt beter mee, en is daarnaast een stuk zekerder bij hoge ballen dan Nienhuis. Dan kan Nienhuis wel wat krediet hebben op basis van vorig seizoen, dat krediet is toch niet eindeloos? Nu Nienhuis toch wel erg vaak opzichtig in de fout gaat moet Zeinstra gewoon eens een kans hebben!

Eens. Je kunt je handen elke keer wel boven nienhuis houden, maar hij lijkt steeds tekort. Bij die vrije trap, de tweede hebben we het maar niet over, maar vond hem ook bij de derde niet lekker zitten.

En iedereen open je ogen nou eens, Nienhuis zit vaker niet goed in de hoeken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:44:10
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:42:13
Ik vond Nienhuis ook niet sterk (sterker, hij was slecht), maar tot deze wedstrijd samen met zijn verdediging stond het prima. We gaan toch ook niet meteen allemaal roepen dat Bijker gewisseld moet worden, want eerlijk gezegd vond ik die vandaag nog slechter dan Nienhuis.

Ander verhaal. Denk nou eens na.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op september 21, 2014, 16:48:15
Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Huh? Dit is toch niet van een mindere wedstrijd? Hij is een slag minder dan vorig seizoen en hij doet af en toe gewoon rare dingen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 16:50:19
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:42:13
Ik vond Nienhuis ook niet sterk (sterker, hij was slecht), maar tot deze wedstrijd samen met zijn verdediging stond het prima. We gaan toch ook niet meteen allemaal roepen dat Bijker gewisseld moet worden, want eerlijk gezegd vond ik die vandaag nog slechter dan Nienhuis.

Prima speler, groeit zichtbaar, had een mindere dag. Nienhuis groeit veelal in de breedte, is te traag, slecht bij hoge ballen, ieder lange bal die hij geeft komt niet aan. Kortom hij is niet goed genoeg. Als je dat niet ziet snap je er echt niets van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op september 21, 2014, 16:54:29
Zeinstra er maar in woensdag en laten staan bij goed gedrag!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 16:57:09
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 16:50:19
Prima speler, groeit zichtbaar, had een mindere dag. Nienhuis groeit veelal in de breedte, is te traag, slecht bij hoge ballen, ieder lange bal die hij geeft komt niet aan. Kortom hij is niet goed genoeg. Als je dat niet ziet snap je er echt niets van.
Dus dan zeg je dat de TS er niets van snapt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 16:57:54
Citaat van: carlo de leeuw op september 21, 2014, 16:54:29
Zeinstra er maar in woensdag en laten staan bij goed gedrag!
Eens kijken of hij zo goed is als door een paar wordt beweerd...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op september 21, 2014, 17:02:51
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 16:57:54
Eens kijken of hij zo goed is als door een paar wordt beweerd...
dat weet je niet eerder dan als hij een kans krijgt hè.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 17:04:00
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 16:57:09
Dus dan zeg je dat de TS er niets van snapt?

De ts. doet het prima. Er bestaat ook zoiets als onrust in een groep als je zo'n ingreep doet. Ik hoop dat ze ingrijpen, want punten pakken zie ik hem niet doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 17:05:31
Citaat van: carlo de leeuw op september 21, 2014, 17:02:51
dat weet je niet eerder dan als hij een kans krijgt hè.
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 17:07:29
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:04:00
De ts. doet het prima. Er bestaat ook zoiets als onrust in een groep als je zo'n ingreep doet. Ik hoop dat ze ingrijpen, want punten pakken zie ik hem niet doen.
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 17:09:24
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:07:29
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.

Dan snappen ze er inderdaad niets van
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: de Schoot op september 21, 2014, 17:14:35
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:07:29
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.

Ga jij weer eens terug in je mand.  :O
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 17:16:58
Citaat van: de Schoot op september 21, 2014, 17:14:35
Ga jij weer eens terug in je mand.  :O
Sorry wist niet dat het forum voor een select gezelschap was..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 21, 2014, 17:24:08
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:05:31
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..

Eind vorig seizoen en NEC vorig seizoen en nog wat oefenwedstrijden, waarin hij het steeds uitstekend deed. Tevreden?
En ik heb nu genoeg missers en halve missers van Nienhuis gezien om het logisch te vinden dat Zeinstra gewoon eens een eerlijke kans krijgt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 17:30:33
Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 17:24:08
Eind vorig seizoen en NEC vorig seizoen en nog wat oefenwedstrijden, waarin hij het steeds uitstekend deed. Tevreden?
En ik heb nu genoeg missers en halve missers van Nienhuis gezien om het logisch te vinden dat Zeinstra gewoon eens een eerlijke kans krijgt.
Dat is niet veel(oefenwedstrijden/trainingen zijn/vind ik geen echte graadmeter), hoeveel goede wedstrijden heeft Nienhuis achter zijn naam.. Maar Zeinstra speelt woensdag dus we zullen zien hoe goed hij is, wordt vervolgt dus..

Maar voor de duidelijkheid Nienhuis speelde niet best..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 17:33:39
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:05:31
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..

Die jongen schijnt op trainingen gelijkwaardig te zijn als Nienhuis, is door TS bekrachtigd. In beker maar eens proberen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op september 21, 2014, 17:34:58
Citaat van: Destroyer op september 21, 2014, 17:33:39
Die jongen schijnt op trainingen gelijkwaardig te zijn als Nienhuis, is door TS bekrachtigd. In beker maar eens proberen.

Jij durft..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 17:35:42
Citaat van: Destroyer op september 21, 2014, 17:33:39
Die jongen schijnt op trainingen gelijkwaardig te zijn als Nienhuis, is door TS bekrachtigd. In beker maar eens proberen.
Speelt zoiezo alles in de beker(mits fit)..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op september 21, 2014, 17:44:21
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:35:42
Speelt zoiezo alles in de beker(mits fit)..

Vorig jaar stond gewoon Leo erin bij de bekerwedstrijden, toch??

Tegen Utreg weet ik het zeker..  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 18:00:09
Nienhuis blijft eerste keeper, en speelt gewoon weer aldus Henk ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op september 21, 2014, 20:15:25
Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 18:00:09
Nienhuis blijft eerste keeper, en speelt gewoon weer aldus Henk ;)

Tuurlijk, heeft even een mindere periode. Gelukkig werd hij bemoedigend toegezongen door het uitvak na zijn fout.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op september 21, 2014, 20:34:24
Op zich is het wel apart dat hij vaak van die knullige fouten maakt, dit gebeurde tegen ado ook al, en vorig jaar een aantal keren. Verder is het gewoon een goede keeper. Maar hoop dat hij snel beter in vorm gaat komen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 21, 2014, 21:12:05
Een slechte wedstrijd kan gebeuren, iedereen moet hiervan wel leren. Dan worden we ook beter!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op september 22, 2014, 09:09:17
Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 18:00:09
Nienhuis blijft eerste keeper, en speelt gewoon weer aldus Henk ;)
Iemand die zo goed heeft gekeept moet je steunen .Hij hoefd niet weer te verzaken want dan zal hij er zeker naast komen te staan.Ik vond Nienhuis gister schuldig aan alles .Zit je zo lekker in de wedstr en gaat ie het tempo eruit halen .En slechte hervattingen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op september 22, 2014, 11:28:23
Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Hij speelt natuurlijk het hele seizoen al niet best, maar goed, verdient wel krediet op basis van vorig jaar.
Desalniettemin: Zeinstra in de Beker opstellen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op september 22, 2014, 11:32:56
Nienhuis heeft veel krediet, maar die blijft ie ook gewoon binnenhengelen. Zeinstra in bekerwedstrijden lijkt mij ook gewoon een goede voorbereiding en desalniettemin de wat minder lastige wedstrijden in gaan zetten.

Ik ben in ieder geval blij dat we 2 degelijke keepers hebben, Nienhuis zit naar mijn idee momenteel gewoon in een dipje en was gewoon zeer ongelukkig tegen PSV.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: OuweSkeve op september 22, 2014, 21:23:58
Wat hebben ze toch weer een lol in VI om Leo.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op september 22, 2014, 21:25:29
Citaat van: OuweSkeve op september 22, 2014, 21:23:58
Wat hebben ze toch weer een lol in VI om Leo.

Dat kan natuurlijk niet hé, het is bijna voetbalgerelateerd praat godver
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: OuweSkeve op september 22, 2014, 21:32:49
Sist zeker met een zak bijdehandsjes op de bank VI te kieken. Hopelijk kreist ut niet te koud anders gaat de grapjas oek nog is aan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2014, 21:44:01
Citaat van: drg op september 22, 2014, 11:32:56
Ik ben in ieder geval blij dat we 2 degelijke keepers hebben, Nienhuis zit naar mijn idee momenteel gewoon in een dipje en was gewoon zeer ongelukkig tegen PSV.
Fouten maken is menselijk en dat hij in een dipje zit lijkt mij inderdaad ook..
Alleen zoekt Leo zijn flaters nu extern en daar baal ik van. Was het tegen den Haag de schuld van de verdediging, nu was het de schuld van het gras.
Eerst kritisch naar jezelf kijken en als je dat gedaan hebt mag je misschien externe factoren aanwijzen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op september 23, 2014, 00:05:59
Citaat van: Dokkumer op september 22, 2014, 21:44:01
Fouten maken is menselijk en dat hij in een dipje zit lijkt mij inderdaad ook..
Alleen zoekt Leo zijn flaters nu extern en daar baal ik van. Was het tegen den Haag de schuld van de verdediging, nu was het de schuld van het gras.
Eerst kritisch naar jezelf kijken en als je dat gedaan hebt mag je misschien externe factoren aanwijzen.

Ach het was ook niet zo'n perfecte mat als bij onnatuurlijk, je weet maar nooit wanneer je tegen een polletje aan loopt.

En vervolgens 5 meter te ver door loopt.  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 23, 2014, 09:23:50
Hij is nu wel een bekende keeper.
Of hij daar blij mee moet zijn is een andere vraag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op september 23, 2014, 09:56:59
Had Leo toch een beetje gelijk, het gras daar is een probleem.

http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3753034/2014/09/23/Gladde-mat-stelt-PSV-voor-raadsels.dhtml

En maar zeiken met zijn allen over dat afschuwelijke kunstgras.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 23, 2014, 10:06:49
Dan is Leonard nu weer vrijgesproken.  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op september 23, 2014, 10:32:30
Citaat van: speculeter op september 23, 2014, 10:06:49
Dan is Leonard nu weer vrijgesproken.  :_schater

Niet helemaal vrijgesproken natuurlijk, was hij op zijn plaats blijven staan dan had hij de bal gewoon kunnen vangen #goedleermoment
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 23, 2014, 11:50:01
Citaat van: hobbes op september 23, 2014, 10:32:30
Niet helemaal vrijgesproken natuurlijk, was hij op zijn plaats blijven staan dan had hij de bal gewoon kunnen vangen #goedleermoment

Verzachtende omstandigheden dan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op september 23, 2014, 12:40:20
Citaat van: Marc S op september 23, 2014, 11:50:01
Verzachtende omstandigheden dan?
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 24, 2014, 14:59:44
Strafvermindering, want Leo ging gewoon de fout in. Dat hij uitglijdt terwijl hij zijn fout wil herstellen is dan de enige verzachtende omstandigheid die wij hier als jury en openbaar aanklager willen accepteren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 26, 2014, 07:39:01
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:30:33
Maar Zeinstra speelt woensdag dus we zullen zien hoe goed hij is, wordt vervolgt dus..
Zeinstra speelde goed en was vooral rustiger dan Nienhuis in de goal, had een paar goede reddingen en spel hervattingen,tot nu toe een prima stand-in voor Nienhuis. Als hij er in komt dan wordt het er in ieder geval niet slechter op!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 26, 2014, 10:06:03
Vanaf nu geen "nienhuisjes" meer......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 28, 2014, 13:24:47
En weer een blunder....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op september 28, 2014, 13:25:10
zwak gekeept inderdaad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 28, 2014, 13:29:17
Citaat van: Cambuur058 op september 28, 2014, 13:25:10
zwak gekeept inderdaad.
De bal had er ook gelijk in gekund, een echte blunder kun je dit mijns inziens niet noemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2014, 13:39:32
Citaat van: John Hiatt op september 28, 2014, 13:24:47
En weer een blunder....
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 13:47:26
Nienhuis heeft wel erg veel krediet. Begint belachelijke vormen aan te nemen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2014, 13:51:52
Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 13:47:26
Nienhuis heeft wel erg veel krediet. Begint belachelijke vormen aan te nemen!
Wat deed hij fout?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 13:53:10
Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 13:51:52
Wat deed hij fout?
Bekijk de beelden nog maar eens. Pfff
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2014, 13:55:45
Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 13:53:10
Bekijk de beelden nog maar eens. Pfff
Hij komt uit heeft de eerste bal en met geluk krijgt v/d Weert de bal mee ook omdat Reijnen ophoud met verdedigen..

Kritiek op Nienhuis neemt  belachelijke vormen aan te nemen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2014, 13:57:30
En dit was een ontiegelijke kut bal Nienhuis..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 13:57:37
Dit deed ie ook weer best!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 28, 2014, 13:58:59
Ik begin er maar niet weer over
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op september 28, 2014, 14:16:40
Wat een blunder van nienhuis! Die had ie klem moeten hebben :)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 28, 2014, 14:17:40
Citaat van: koen op september 28, 2014, 14:16:40
Wat een blunder van nienhuis! Die had ie klem moeten hebben :)
_O_ :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op september 28, 2014, 14:18:52
Hiatt zijn pupil  had hem wel klem gehad  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 14:26:03
Had Nienhuis graag de credits gegeven. Helaas. Die fantastische "redding" van Nienhuis werd nooit door hem aangeraakt maar ging via Reijnen naast. Kijk de herhaling er maar eens op na.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 28, 2014, 14:28:48
Laatste keer dat ik hier wat over die tuinkabouter zeg. U bent de zwakste schakel. Traag, log, onzeker bij elke hoge bal. Tijd voor verandering.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 28, 2014, 14:29:13
Hij red ons op het laatst toch maar weer maar hij mag toch echt wel een beetje beter gaan keepen, je houd je hart vast de laatste tijd als hij aan de bal is  :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 28, 2014, 14:30:32
Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 14:26:03
Had Nienhuis graag de credits gegeven. Helaas. Die fantastische "redding" van Nienhuis werd nooit door hem aangeraakt maar ging via Reijnen naast. Kijk de herhaling er maar eens op na.

Hij zei gewoon tegen reijnen dat ie dat schot moest blokken juh  :insane
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op september 28, 2014, 14:31:10
het is toch niet goed dat elke keer als de bal ook maar in de buurt komt van nienhuis ik mien hart vast moet houden, smekend dat het niet mis gaat? een keeper hoort zekerheid uit te stralen... dat doet nienhuis zeker niet. Publiek heeft dit ook door en maakt dat elke keer ook goed duidelijk, pff. demotiverend voor de verdedeging (die overigens ook zwak speelde, bijkertje gelukkig terug)
bovendien word ik ook gek van zijn "kijk mij, ik ben er, ik steel de show" attitude. tijdrekken bij 1-1 terwijl je aanzet, waarom? extreem lang en onnodig aan de bal blijven, waarom? rond spelen om het rond spelen, pffff.

ik heb liever zeinstra.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op september 28, 2014, 14:31:28
Citaat van: gewoon een fan op september 28, 2014, 14:29:13
Hij red ons op het laatst toch maar weer maar hij mag toch echt wel een beetje beter gaan keepen, je houd je hart vast de laatste tijd als hij aan de bal is  :zucht
reijnen redde die.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 14:34:40
Citaat van: Cambuur058 op september 28, 2014, 14:31:10
het is toch niet goed dat elke keer als de bal ook maar in de buurt komt van nienhuis ik mien hart vast moet houden, smekend dat het niet mis gaat? een keeper hoort zekerheid uit te stralen... dat doet nienhuis zeker niet. Publiek heeft dit ook door en maakt dat elke keer ook goed duidelijk, pff. demotiverend voor de verdedeging (die overigens ook zwak speelde, bijkertje gelukkig terug)
bovendien word ik ook gek van zijn "kijk mij, ik ben er, ik steel de show" attitude. tijdrekken bij 1-1 terwijl je aanzet, waarom? extreem lang en onnodig aan de bal blijven, waarom? rond spelen om het rond spelen, pffff.

ik heb liever zeinstra.
Ik heb liever dat de TS Zeinstra liever heeft |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op september 28, 2014, 14:37:30
Whuhahaha allemaal een  8)bril van Hans Anders zeker
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op september 28, 2014, 14:41:01
Heb de beelden even terug gekeken maar het is toch echt nienhuis die de bal pakt. Maar goed jullie willen natuurlijk ook gewoon zien wat jullie willen zien.   :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op september 28, 2014, 14:42:57
Zeinstra pakte die bal
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 28, 2014, 14:49:06
Citaat van: Ome Loeks op september 28, 2014, 14:37:30
Whuhahaha allemaal een  8)bril van Hans Anders zeker
:_schater :_schater :_schater
Jou liefde voor Nienhuis heeft je blind gemaakt. En dan helpt geen enkele bril.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 28, 2014, 14:50:41
Mag van mij gerust blijven staan maar vind hem heel onzeker overkomen.Met dat balletje op Reijnen kan het je de kop kosten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2014, 15:13:10
Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 14:50:41
Mag van mij gerust blijven staan maar vind hem heel onzeker overkomen.Met dat balletje op Reijnen kan het je de kop kosten.
Hij kreeg af en toe ook klote ballen terug gespeeld.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 28, 2014, 23:23:01
Het ging afgelopen wedstrijden goed, maar we moeten niet gaan verslappen. We moeten blijven knokken voor goede resultaten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op september 29, 2014, 10:06:44
Forig seisoen hadden we un sterke achterhoede. Nou staat er un achterhoede die faak fouten maakt. Dan krijt de kieper onferwachte ballen die die forig seisoen niet kreeg, daar muttie even an wenne
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op september 29, 2014, 10:59:30
Haha nienhuis in elftal van de week in het ad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 29, 2014, 11:01:51
Citaat van: SCC-J op september 29, 2014, 10:59:30
Haha nienhuis in elftal van de week in het ad.

Heeft blijkbaar ook veel belangrijke reddingen verricht gisteren dan :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op september 29, 2014, 11:09:07
Hij was gisteren ook helemaal niet slecht, op die rare bal op Reijnen na.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 29, 2014, 11:16:00
Citaat van: Marc S op september 29, 2014, 11:01:51
Heeft blijkbaar ook veel belangrijke reddingen verricht gisteren dan :P
Die redding in de slotfase was blijkbaar cruciaal.. Naja met uitslagen als 2-6 en 2-5 hoef je ook niet te verwachten dat die vier keepers genomineerd worden als keeper van de week ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op september 29, 2014, 11:19:33
Citaat van: Dokkumer op september 29, 2014, 11:16:00
Die redding in de slotfase was blijkbaar cruciaal.. Naja met uitslagen als 2-6 en 2-5 hoef je ook niet te verwachten dat die vier keepers genomineerd worden als keeper van de week ;)

Daar pakte hij een punt voor ons (en daar draait het uiteindelijk om)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 29, 2014, 11:50:58
Citaat van: Dokkumer op september 29, 2014, 11:16:00
Die redding in de slotfase was blijkbaar cruciaal.. Naja met uitslagen als 2-6 en 2-5 hoef je ook niet te verwachten dat die vier keepers genomineerd worden als keeper van de week ;)

Heb de wedstrijd zelf niet kunnen zien maar mensen hier waren erg kritisch over hem dus ja
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: legeips op september 29, 2014, 17:06:12
Citaat van: Marc S op september 29, 2014, 11:01:51
Heeft blijkbaar ook veel belangrijke reddingen verricht gisteren dan :P

Dat doen die Rotterdammers alleen maar om Cambuur te fucken dat het gisteren 5-1 had moeten zijn voor excelsior
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op oktober 08, 2014, 13:51:22
Ook verlengd tot 2017!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op oktober 08, 2014, 14:57:37
Kan ik inkomen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op oktober 26, 2014, 16:45:26
Wordt met de week slechter. Elke terugspeelbal Is gevaarlijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op oktober 26, 2014, 16:55:21
Citaat van: AL op oktober 26, 2014, 16:45:26
Wordt met de week slechter. Elke terugspeelbal Is gevaarlijk.

Dat hij met zijn voeten minder bekwaam is met zijn handen is toch geen nieuws? Dat geldt overigens voor de meeste keepers. Verder heeft hij volgens mij prima gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op oktober 26, 2014, 17:10:46
Tijd voor Zeinstra!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op oktober 26, 2014, 17:11:41
Beoordelen op een wedstrijd tegen een topclub :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op oktober 26, 2014, 17:12:56
Citaat van: drg op oktober 26, 2014, 17:11:41
Beoordelen op een wedstrijd tegen een topclub :zucht

Hallo! pakt het hele seizoen al geen punten en is voetballend een drama.
Mijn oordeel gaat niet over 1 wedstrijd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op oktober 26, 2014, 17:24:32
Pakte die bal van Vilhena wel goed aan het begin van de wedstrijd, voetballend wel drama ja. Vooral zijn linkerpoot is dramatisch.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op oktober 26, 2014, 17:44:15
Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2014, 17:24:32
Pakte die bal van Vilhena wel goed aan het begin van de wedstrijd, voetballend wel drama ja. Vooral zijn linkerpoot is dramatisch.
Deze bal had hij inderdaad goed, hier raakte hij volgens mij ook geblesseerd, dit kon je merken aan zijn erg slechte uittrappen met links.
Hij wilde op een gegeven moment ook de ballen niet meer op zijn linker hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: punkman op oktober 26, 2014, 17:59:54
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2014, 17:12:56
Hallo! pakt het hele seizoen al geen punten en is voetballend een drama.
Mijn oordeel gaat niet over 1 wedstrijd!

Vraag mij af wat er aan de hand is met Nienhuis.
Oogt dit seizoen heel onzeker, vorig jaar ook wel eens en paar foutjes, maar nu lijkt het wel structureel.
Hoop dat de technische staf daar wat aan kan doen, want vind het zeker geen slechte keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ruppppert op oktober 26, 2014, 18:15:42
Citaat van: punkman op oktober 26, 2014, 17:59:54
Vraag mij af wat er aan de hand is met Nienhuis.
Oogt dit seizoen heel onzeker, vorig jaar ook wel eens en paar foutjes, maar nu lijkt het wel structureel.
Hoop dat de technische staf daar wat aan kan doen, want vind het zeker geen slechte keeper.
mist zijn maatje vd Laan denk ik, Zeinstra maar een kans geven, Nienhuis met uittrappen echt een drama steeds over de zijkanten en zo kwam je steeds onderdruk te staan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op oktober 26, 2014, 20:27:28

Ondanks dat het vandaag amper waaide leek hij weer 2x windkracht 10 tegen te hebben. Het verschil met Vermeer was schrijnend.
Te vaak een fout(je) en meevoetballend een onruststoker. Geef nu Zeinstra maar eens  10 wedstrijden de kans. Ik heb zo'n gevoel dat het daar niet minder van wordt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op oktober 27, 2014, 08:40:22
Citaat van: Ruppppert op oktober 26, 2014, 18:15:42
mist zijn maatje vd Laan denk ik, Zeinstra maar een kans geven, Nienhuis met uittrappen echt een drama steeds over de zijkanten en zo kwam je steeds onderdruk te staan

Uittrappen inderdaad niet best, maar je mag de verdedigers dat ook wel een beetje aanrekenen. Zij speelden hem meerdere keren op zijn linker voet aan. Terwijl hij extreem rechts is!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2014, 10:49:15
Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 08:40:22
Uittrappen inderdaad niet best, maar je mag de verdedigers dat ook wel een beetje aanrekenen. Zij speelden hem meerdere keren op zijn linker voet aan. Terwijl hij extreem rechts is!
Extreem rechts? Met zulk gedachtengoed hoort hij niet bij onze club thuis :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 27, 2014, 11:58:49
Citaat van: Lore op oktober 27, 2014, 08:40:22
Uittrappen inderdaad niet best, maar je mag de verdedigers dat ook wel een beetje aanrekenen. Zij speelden hem meerdere keren op zijn linker voet aan. Terwijl hij extreem rechts is!

Dan gaat ie maar es een paar weken alles op de training met links wegschieten! Toch te gek voor woorden dat een keeper niet kan trappen met z'n andere voet?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccleeuwarden op oktober 27, 2014, 12:17:57
Speelt de verdediging ook op het verkeerde been in. en dan dat lange wachten elke keer met een uitrap.......... DRAAAMAA! daar krijg je nog eens ellende mee met de scheidsrechters, (al deed vermeer gister niets anders dan tijd rekken), Maar vorig seizoen leuk gekeept, maar maakt nu toch te veel fouten en is het tijd voor een keeperswissel! ook als een voetballer niet goed functioneert word er gewisseld toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2014, 20:16:08
ik ben hem ook steeds blijven steunen maar voor mij word het nu ook tijd voor onze 2e keeper.Nienhuis brengt ons steeds in de problemen ,juist op momenten dat we tegenstander in de tang hebben .Dan is er gelijk geen voetbal meer .en dat is dit seiz al veel gebeurd .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op oktober 27, 2014, 20:40:17
word tijd dat zeinstra eens zijn kansen krijgt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op oktober 27, 2014, 20:40:45
hoewel ik het volledig eens ben dat zeinstra beter is dan nienhuis, een keeperswissel kan negatief uitpakken voor de flow van het team.. is toch wel drastisch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op oktober 27, 2014, 21:53:01
Redelijke lijnkeeper. Hoge ballen drama. Voortzetting veel te traag, daar komt nog bij dat 80% van zijn lange ballen niet aankomen. Hij is te dik. Zeinstra maar eens proberen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op november 01, 2014, 20:19:13
Ik vind een keeperswissel wel ver gaan maar ik erger me af en toe dood aan dat trage gedoe ondanks dat we haast hebben. En het uitschieten met welk been dan ook is een drama.
Ik ben benieuwd hoeveel fouten henk hem bog laat maken. Maar of het echt beter is met de tweede man weten we ook niet. Moeilijk....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op november 01, 2014, 21:46:56
Citaat van: Scc01 op november 01, 2014, 20:19:13
Ik vind een keeperswissel wel ver gaan maar ik erger me af en toe dood aan dat trage gedoe ondanks dat we haast hebben. En het uitschieten met welk been dan ook is een drama.
Ik ben benieuwd hoeveel fouten henk hem bog laat maken. Maar of het echt beter is met de tweede man weten we ook niet. Moeilijk....
Wellicht als Nienhuis zich gaat haasten gaat hij fouten maken. Maar ik ben het met je eens dat het soms tenenkrommend is, het tempo en de trappen. Maar daarentegen heeft hij soms ook geweldige reddingen; dus idd moeilijk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 01, 2014, 22:45:29
Citaat van: Tukker op november 01, 2014, 21:46:56
Wellicht als Nienhuis zich gaat haasten gaat hij fouten maken. Maar ik ben het met je eens dat het soms tenenkrommend is, het tempo en de trappen. Maar daarentegen heeft hij soms ook geweldige reddingen; dus idd moeilijk
Het is in ieder geval een positie waar wij moeten doorselecteren
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hydoscc op november 02, 2014, 00:39:18
bij elke terugspeel bal krijg ik de kriebels. De ballen gaan alle kanten op en dan soms ook nog een man proberen uit te kappen. Vorig jaar vond ik hem toch zekerder
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op november 02, 2014, 11:36:34
Als hij vandaag niet overtuigd of fouten maakt zal Zeinstra wel zijn kans krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur Groningen op november 02, 2014, 12:44:10
Haha, altijd nog beter Leonard dan dikkertje dap van Utrecht, geweldige actie weer
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: JurjenS7 op november 02, 2014, 16:53:24
Geen kriebels gehad vandaag  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op november 02, 2014, 17:11:10
Keepte eindelijk eens normaal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op november 02, 2014, 17:12:01
Citaat van: John Hiatt op november 02, 2014, 17:11:10
Keepte eindelijk eens normaal.

In het begin bijna een 'Nienhuisje' met die zachte bal op Droste, maar voor de rest gewoon prima gedaan, die tegendoelpunt was 100% de fout van Bijker en Reijnen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op november 02, 2014, 17:29:30
Hou toch op man....
Had dat doelpunt gewoon moeten hebben!!












:_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op november 02, 2014, 18:06:59
Blijft te onzeker in de hoge corners, keepte voor de rest goed.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op november 02, 2014, 18:18:58
Goed gespeeld! Paar belangrijke saves.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op november 02, 2014, 20:41:55
Prima pot!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op november 02, 2014, 20:58:23
Eindelijk weer een prima wedstrijd, jammer dat het geen 3 punten opleverde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Henkinho op november 02, 2014, 21:00:16
Had een geweldige redding in de tweede helft!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op november 02, 2014, 22:58:32
Citaat van: Henkinho op november 02, 2014, 21:00:16
Had een geweldige redding in de tweede helft!!!
Dat schot van Andrade bedoel je? Of was dat die Messaoud?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op november 03, 2014, 17:28:35
Citaat van: speculeter op november 02, 2014, 11:36:34
Als hij vandaag niet overtuigd of fouten maakt zal Zeinstra wel zijn kans krijgen.

Dit heeft Leonard net even nodig, een opmerking van een kenner  :devil Hij stond er meteen weer
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:25:38
waarom duurt hij altijd zolang met zijn uittrappen? die moeten echt sneller
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op november 09, 2014, 17:38:01
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:25:38
waarom duurt hij altijd zolang met zijn uittrappen? die moeten echt sneller

Was dat maar het enige. Net op fox de eerste helft even teruggekeken, staat gewoon helemaal verkeerd bij die eerste goal. Bij die 2e ook niet sterk. Kortom leuk geweest, exit wat mij betreft
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op november 09, 2014, 17:39:04
1-1 was gewoone en blunder. korte hoek mag je als keeper NOOIT verslagen worden
1) staat verkeerd
2) te klein
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 17:41:24
Zelfs ik ben klaar met Nienhuis. Zeinstra verdiend een kans!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:48:46
Zeinstra erin in het vervolg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op november 09, 2014, 19:24:11
Exit!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op november 09, 2014, 19:32:51
Citaat van: Cambuur058 op november 09, 2014, 17:39:04
1-1 was gewoone en blunder. korte hoek mag je als keeper NOOIT verslagen worden

Alle keepers het land uit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oldehove op november 09, 2014, 19:34:44
Erger me dood aan het getreuzel van hem
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccleeuwarden op november 09, 2014, 20:13:24
Veeeelste traag, verkeerde keuzes, en te nonchalant! pakt geen punten meer voor ons op dit moment, dus tijd voor een wissel. Ben er nu wel klaar mee na de zoveelste wedstrijd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op november 09, 2014, 20:18:10
Het is niet zo dat we gewonnen hadden of een punt hadden gepakt met Zeinstra in het doel, maar ik ben die Nienhuisjes ook wel eens zat, 'tis een beste vent maar ik zou ook wel eens Zeinstra in de basis willen zien!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op november 09, 2014, 20:22:59
Pakt niks wat er toe doet, regelmatig een foutje,  meevoetballend ver onder de maat en een tweede keeper die gewoon beter is. Alle reden om deze keeper eens op de bank te zetten.
Oh, en dan laat ik dat achterlijke geschreeuw van hem na een kans/schot van de tegenpartij nog buiten beschouwing.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CJ058 op november 09, 2014, 20:23:51
 :wall :wall :wall
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Goudvinger op november 09, 2014, 20:31:56
Allemaal leuk en aardig, maar Grotenhuis traint dagelijks met alle keepers en als hij gevonden had dat iemand anders dan Nienhuis eerste doelman moet zijn, had Henk dat advies al lang opgevolgd. Ik snap niets van deze drang om hem het doel uit te krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op november 09, 2014, 20:40:05
Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 20:31:56
Allemaal leuk en aardig, maar Grotenhuis traint dagelijks met alle keepers en als hij gevonden had dat iemand anders dan Nienhuis eerste doelman moet zijn, had Henk dat advies al lang opgevolgd. Ik snap niets van deze drang om hem het doel uit te krijgen.

Zal wel de teleurstelling zijn. Supporters zoeken na een verlies graag een zondebok, om zich af te kunnen reageren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op november 09, 2014, 20:49:13
Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 20:40:05
Zal wel de teleurstelling zijn. Supporters zoeken na een verlies graag een zondebok, om zich af te kunnen reageren.

Maar toch zag hij er niet sterk uit bij de eerste twee goals
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 09, 2014, 22:10:01
Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 20:40:05
Zal wel de teleurstelling zijn. Supporters zoeken na een verlies graag een zondebok, om zich af te kunnen reageren.

Raar eigenlijk na deze wedstrijd. Vandaag had Nienhuis toch niet zo heel veel schuld, de 1 - 1 laat Bijker toch echt die spits  gewoon door lope
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op november 10, 2014, 10:46:44
Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 20:31:56
Allemaal leuk en aardig, maar Grotenhuis traint dagelijks met alle keepers en als hij gevonden had dat iemand anders dan Nienhuis eerste doelman moet zijn, had Henk dat advies al lang opgevolgd. Ik snap niets van deze drang om hem het doel uit te krijgen.

Simpel te verklaren. Een keeper wissel je niet zomaar, duurt altijd een stuk langer dan veldspelers. En of Zeinstra veel beter is weten we ook niet. Maar dat hij weinig pakt is onderhand wel duidelijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op november 10, 2014, 10:51:50
Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 19:32:51
Alle keepers het land uit.
deze moet een keeper hebben
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op november 10, 2014, 11:13:01
Hij bakt er helemaal niks van de laatste tijd.!! de eerste 2 goals had ie kunnen voorkomen.. en bij de 4 de goal licht ie al op de grond die pizza.!! Anders zeer te spreken over deze keeper maar de laatste tijd is het echt een drama om te zien.!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sakas op november 10, 2014, 12:53:40
Citaat van: TARGET op november 10, 2014, 11:13:01
Hij bakt er helemaal niks van de laatste tijd.!! de eerste 2 goals had ie kunnen voorkomen.. en bij de 4 de goal licht ie al op de grond die pizza.!! Anders zeer te spreken over deze keeper maar de laatste tijd is het echt een drama om te zien.!!

Dat is bullshit van die 4e goal, van richting veranderd, die had geen enkele keeper gehad!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op november 10, 2014, 14:21:48
1e goal mag niet in de korte hoek simpel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op november 10, 2014, 14:25:33
Je kan je ook afvragen hoe het kan dat Millik zo vrij kan aannemen en schieten  :?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op november 10, 2014, 14:28:59
Het was een goed schot hoor en hard. Laten we de credits van fout maar aan Bijker geven want die stond verkeerd te dekken. Neemt niet weg dat Nienhuis dit seizoen te weinig heeft laten zien en wat onzeker oogt. Vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar wordt nu wel eens tijd dat hij punten gaat pakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op november 10, 2014, 14:36:55
Citaat van: michello op november 10, 2014, 14:28:59
Het was een goed schot hoor en hard. Laten we de credits van fout maar aan Bijker geven want die stond verkeerd te dekken. Neemt niet weg dat Nienhuis dit seizoen te weinig heeft laten zien en wat onzeker oogt. Vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar wordt nu wel eens tijd dat hij punten gaat pakken.
idd .We speelden zo goed in het begin en had hij weer van die slechte uittrappen .Is het nu zo moeilijk om met je goede been ver over de middenlijn te schieten .Waardeloos is dat
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op november 10, 2014, 16:27:54
Hij mut ophouwe met die lange trappen naar foren, Ogbeche won soewat elk kopduelmaar, dr folgde gien ansluting, Hemmen won gien enkel kopduel mar bukte alleen mar, dan mut je fan achter uut opbouwe, Rusnak anspeule, aanfal opbouwe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op november 10, 2014, 17:40:27
Citaat van: piene hassus op november 10, 2014, 16:27:54
Hij mut ophouwe met die lange trappen naar foren, Ogbeche won soewat elk kopduelmaar, dr folgde gien ansluting, Hemmen won gien enkel kopduel mar bukte alleen mar, dan mut je fan achter uut opbouwe, Rusnak anspeule, aanfal opbouwe.
Ik erger me al een tijdje aan die lange trappen die helemaal niets opleveren behalve balverlies. Ogbeche lukt het (meestal maar ook niet altijd) om de ballen door te koppen, maar het is altijd naar een tegenstander. Hemmen kun je over het algemeen iets beter in de dekking aanspelen, maar dan moet er wel aansluiting zijn.

Probeer dan maar van achteren op te bouwen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 666 op november 10, 2014, 18:06:09
Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 17:40:27
Ik erger me al een tijdje aan die lange trappen die helemaal niets opleveren behalve balverlies. Ogbeche lukt het (meestal maar ook niet altijd) om de ballen door te koppen, maar het is altijd naar een tegenstander. Hemmen kun je over het algemeen iets beter in de dekking aanspelen, maar dan moet er wel aansluiting zijn.

Probeer dan maar van achteren op te bouwen.

Is het niet de tactiek van Cambuur...  Tegenstander laten komen, voetballend opbouwen/eruit komen maar als er door de tegenstander goed vastgezet wordt de lange bal hanteren.

Dus dat er een lange bal gegeven wordt kan dus aan Nienhuis liggen, aan de spelers van Cambuur (slecht positiespel) of aan de tegenstander die zich steeds beter wapenen tegen ons spel.

Ik vind zelf dat Nienhuis te snel de lange bal hanteert als er nog wel afspeelmogelijkheden zijn, hij lijkt op safe te spelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op november 10, 2014, 18:27:44
Ik weet niet of jullie de wedstrijd hebben gezien, maar ons middenveld werd volledig overlopen. Wat dat betreft is het dus niet zo vreemd om de lange bal te hanteren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op november 10, 2014, 21:22:05
Ben ook geen fan van Nienhuis momenteel.
Krijg altijd de zenuwen als de bal in zijn buurt komt.
Die goals tegen Ajax kon hij niks aan doen.
Die van Milik was wel in korte hoek maar leek mij onhoudbaar.
Nadeel bij een keeperswissel is wel dat als zijn vervanger het ook even niet heeft je 2 onzekere keepers hebt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op november 10, 2014, 23:33:31
Er moet ingegrepen worden voordat de slome handelingen van Nienhuis ons fataal word, vorig jaar was hij briljant en nu oogt hij met (veel) andere spelers nonchalant en soms wat meer onzeker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC op november 23, 2014, 20:12:12
Heerlijk voor de man zijn moraal, die strafschop.
Bleef vandaag bij hoge ballen volgens mij bewust op de lijn staan. Aangezien Zeinstra in de laatste oefenduels niet overtuigde, ben ik blij met het optreden van Leonard vandaag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op november 23, 2014, 20:26:42
Citaat van: SCC op november 23, 2014, 20:12:12
Heerlijk voor de man zijn moraal, die strafschop.
Bleef vandaag bij hoge ballen volgens mij bewust op de lijn staan. Aangezien Zeinstra in de laatste oefenduels niet overtuigde, ben ik blij met het optreden van Leonard vandaag.
goed gezegd .Ik zei ook gelijk na die penel dat dat wel eens de ommekeer kan worden ,dat hij weer als verl seiz gaat keepen .Overtuigend en de bal over de middellijn in plaats van die ballen die medespelers in gevaar brengen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op november 23, 2014, 22:16:00
Sterke pot van Leo. 2e penal was de ommekeer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 23, 2014, 22:18:34
Citaat van: Yellow Army op november 23, 2014, 22:16:00
Sterke pot van Leo. 2e penal was de ommekeer.

Ja man, eindelijk pakt hij dit seizoen de punten. Zonder hem kwamen wij 2.  - 0 achter en dan wordt het wel heel erg moeilijk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op november 23, 2014, 23:16:24
MOM mooi voor hem, weg met die twijfel!! (3 punten dankzij hem)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op november 24, 2014, 10:35:56
Citaat van: PePe op november 23, 2014, 23:16:24
MOM mooi voor hem, weg met die twijfel!! (3 punten dankzij hem)

Mede Dankzij hem
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2014, 12:09:44
Nienhuis heeft in het begin van het seizoen al veel meer punten gepakt voor ons. Keek laatst wat samenvattingen na en dat viel me als eerste op, belangrijke reddingen op belangrijke momenten. Daarna een paar matige wedstrijden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 24, 2014, 12:14:28
Kritiek als hij matig speelt mag, maar we moeten nu toch ook vaststellen dat wij zonder hem gisteren niet drie punten hadden gepakt. Uitstekend keeperswerk van Nienhuis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op november 24, 2014, 12:18:33
Die penal was belangrijk, maar die redding bij die 'scrimmage corner' was ook heel belangrijk. MOTM!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2014, 12:23:43
Citaat van: Gasgeve op november 24, 2014, 12:18:33
Die penal was belangrijk, maar die redding bij die 'scrimmage corner' was ook heel belangrijk. MOTM!

Ik vond de sliding van Barto daar nog belangrijker  _O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op november 30, 2014, 10:42:19
Voor mij MOTM tegen AZ, dit mag ook wel eens geschreven worden  :thumbsup
Hij mag wel eens iets eerder en beter uittrappen  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op november 30, 2014, 10:55:36
Absoluut! Goeie reddingen stond goed alert te keepen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op november 30, 2014, 11:13:09
Inderdaad, het is aan Nienhuis te danken dat het geen 0-5 is geworden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 30, 2014, 11:26:54
Citaat van: Yellow Army op november 30, 2014, 11:13:09
Inderdaad, het is aan Nienhuis te danken dat het geen 0-5 is geworden.

Dat is dan wel winst van gisteren. Hij is al twee wedstrijden wat beter aan her worden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lwdscc op november 30, 2014, 11:43:33
Citaat van: gewoon een fan op november 30, 2014, 10:42:19
Voor mij MOTM tegen AZ, dit mag ook wel eens geschreven worden  :thumbsup
Hij mag wel eens iets eerder en beter uittrappen  ;(

Vond het wel opmerkelijk dat hij in de tweede helft de bal liggend snel naar Steblecki gooide. Moet ie vaker doen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op december 06, 2014, 22:19:42
En zijn zoveelste blunder, maar speelt volgende week gewoon weer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op december 06, 2014, 22:21:10
Is Zeinstra beter?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op december 06, 2014, 22:23:09
Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 22:21:10
Is Zeinstra beter?

Slechter kan niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op december 06, 2014, 22:23:49
Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 22:21:10
Is Zeinstra beter?

Dat denk ik niet anders had die allang gespeeld.
Dit was absoluut een fout van Nienhuis, als je komt als keeper moet je hem ook hebben  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op december 06, 2014, 22:24:53
Zelfs ik ben helemaal klaar met Nienhuis.
Zeinstra maar snel op de goal!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op december 07, 2014, 01:05:27
Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 22:21:10
Is Zeinstra beter?
Vraag ik mij ook af .Was wel zijn zoveelste blunder dit seiz
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 14, 2014, 00:21:32
Iemand iets gehoord over de ernst van de blessure?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op december 14, 2014, 07:44:24
Trekkende hamstring, verwacht zelf Zeinstra tot de winterstop.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op december 14, 2014, 08:53:21
Citaat van: Dokkumer op december 14, 2014, 07:44:24
Trekkende hamstring, verwacht zelf Zeinstra tot de winterstop.

Ik denk Zeinstra tot einde seizoen onder de lat!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Len Cantello op december 14, 2014, 08:57:42
De wens is de vader van de gedachte?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 15, 2014, 14:03:14
Zeinstra doet t elke keer niet slecht en Nienhuis is de laatste tijden wat minder, dus ik zeg aankijken hoe Zeinstra het doet en dan een beslissing nemen. Nienhuis is echter wel vaak genoeg belangrijk voor ons dus hij zou wel wat krediet hebben
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: legeips op december 20, 2014, 21:51:12
Was niet best bij die 2e goal van Zwolle.. Was een telgenkampje, dat gegrabbel..

Gelukkig werd de goal afgekeurd..  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccvl op december 20, 2014, 21:54:00
Citaat van: legeips op december 20, 2014, 21:51:12
Was niet best bij die 2e goal van Zwolle.. Was een telgenkampje, dat gegrabbel..

Gelukkig werd de goal afgekeurd..  :thumbsup
En toch redde die ons in de eerste helft ook weer knap van de tweede goal die toen al gemaakt had kunnen worden!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op december 20, 2014, 23:32:06
Ik had even een flashback naar van der Vlag bij die "corner". Zo heb ik Peter ook wel eens zien staan tegen Zwolle. Verder een paar belangrijke reddingen op goede schoten, ruim voldoende dus.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op december 20, 2014, 23:46:19
Blijf hem erg onzeker vinden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op december 21, 2014, 11:21:24
Had hem nog rust gegeven en had Zeinstra laten spelen.
Vond hem erg matig met uitkomen etc.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op december 21, 2014, 11:24:24
Mazzel dat die 1-2 werd afgekeurd, hij bleef weer als een prutser op de doellijn staan. Moet die bal gewoon pakken man, waardeloos.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op december 21, 2014, 11:26:10
Zeinstra was tegen eagles en Heracles net zo onzeker, daar hoor ik helemaal niemand over..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op december 21, 2014, 11:28:18
Citaat van: Eewal op december 21, 2014, 11:26:10
Zeinstra was tegen eagles en Heracles net zo onzeker, daar hoor ik helemaal niemand over..

Als die uitkomt komt er wat uit.
Nienhuis altijd eerst 1 pas vooruit dan weer 1 achteruit en dan springt hij er weer in.

Kwam twee keer te snel uit. Als Necid in één keer de bal had geraakt was het een goal geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op december 21, 2014, 11:29:45
Citaat van: Galdiano op december 21, 2014, 11:28:18
Als die uitkomt komt er wat uit.
Nienhuis altijd eerst 1 pas vooruit dan weer 1 achteruit en dan springt hij er weer in.

Kwam twee keer te snel uit. Als Necid in één keer de bal had geraakt was het een goal geweest.
ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor. Eerlijk gezegd vind ik dat we twee goede keepers hebben als je overige grabbelaars op de Nederlandse velden ziet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op december 21, 2014, 11:31:40
Hij mag wel even een kerstkaartje naar de scheidsrechter sturen. Stond weer vreselijk te schutteren bij die afgekeurde goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op december 21, 2014, 13:15:04
Citaat van: Delamere op december 21, 2014, 11:31:40
Hij mag wel even een kerstkaartje naar de scheidsrechter sturen. Stond weer vreselijk te schutteren bij die afgekeurde goal.

Als die goal had geteld, hadden we hier over het toekennen van een onterechte hoekschop gezeurd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 18:35:05
Citaat van: Cor op december 21, 2014, 13:15:04
van een onterechte hoekschop gezeurd

en terecht  :y
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op januari 18, 2015, 07:45:46
Bibber de bibber en verder zwijg ik!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op januari 18, 2015, 08:50:54
Een verschrikking in de goal. Helaas contract verlengd dus we zitten nog aan hem vast.
Verder prima kerel hoor en zal hem ook steunen, maar ik vind hem niet goed genoeg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 18, 2015, 09:22:29
Begrijp dat je keeper wisselen niet iets is wat je zomaar even doen.
Maar Zeinstra laat bij elke invalbeurt zien dat hij zoveel rustiger en stabieler oogt.
Nienhuis gister ook weer paar keer met een terugspeelbal dat je met samengeknepen billen zit.
Vind t een ontzettend aardige gozer maar denk dat t tijd is voor Zeinstra
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op januari 18, 2015, 10:23:02
Stond vorig jaar toch met veel meer flair in de goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op januari 18, 2015, 11:20:43
 :0= PIET PANIEK!!!

Maar even zitten, dit kan echt niet. Uitstraling van een kokmeeuw. Zou toch kijken of we niet een puntenpakker kunnen halen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op januari 18, 2015, 12:01:50
Citaat van: poelie-lwd op januari 18, 2015, 11:20:43
:0= PIET PANIEK!!!

Maar even zitten, dit kan echt niet. Uitstraling van een kokmeeuw. Zou toch kijken of we niet een puntenpakker kunnen halen.
zoals????
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op januari 18, 2015, 12:03:46
Was zelfs verl week in de oefenwedstr waardeloos
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op januari 18, 2015, 12:40:43
Citaat van: poelie-lwd op januari 18, 2015, 11:20:43
:0= PIET PANIEK!!!

Uitstraling van een kokmeeuw.


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 18, 2015, 12:47:14
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 18, 2015, 09:22:29
Begrijp dat je keeper wisselen niet iets is wat je zomaar even doen.
Maar Zeinstra laat bij elke invalbeurt zien dat hij zoveel rustiger en stabieler oogt.
Nienhuis gister ook weer paar keer met een terugspeelbal dat je met samengeknepen billen zit.
Vind t een ontzettend aardige gozer maar denk dat t tijd is voor Zeinstra

terug speel ballen mutte ze oek verbieden he .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op januari 18, 2015, 14:39:51
God wat wast weer spannend met hem... Zeinstra straalt gewoon wat meer uit dat hij de ballen pakt zoals hoe Krul dat heeft. Nienhuus maar even een paar maandjes bijkomen en terug in vorm komen en dan terug komen. T is een jonge kerel he, moet nog veel leren. Hij komt er wel, maar nu ff niet..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: veteraan op januari 18, 2015, 19:15:23
Zeinstra nu de meest logische keus !
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op januari 18, 2015, 23:18:15
Kan totaal niet voetballen. Linker- of rechterbeen maakt niks uit, vrijwel alles gaat over de zijlijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op januari 19, 2015, 00:24:20
Citaat van: Gasgeve op januari 18, 2015, 23:18:15
Kan totaal niet voetballen. Linker- of rechterbeen maakt niks uit, vrijwel alles gaat over de zijlijn.
Daarom is hij een keeper!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op januari 19, 2015, 08:01:09
Kunnen wel roepen dat Zeinstra kansen moet krijgen maar die is echt niet beter dan Nienhuis, soms misschien wat kalmer maar gezien oefenwedstrijden ed. heb ik hem nou niet bijzonder veel beter zien uitvoeren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op januari 19, 2015, 08:33:20
Citaat van: drg op januari 19, 2015, 08:01:09
Kunnen wel roepen dat Zeinstra kansen moet krijgen maar die is echt niet beter dan Nienhuis, soms misschien wat kalmer maar gezien oefenwedstrijden ed. heb ik hem nou niet bijzonder veel beter zien uitvoeren.

Maar ook niet minder. Heeft meer lengte en voetballend meer vermogen.

Daarnaast speelt Nienhuis wekelijks en Zeinstra moet het met een enkele wedstrijd doen. In vorm raken lukt dus ook niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op januari 19, 2015, 12:56:05
Citaat van: veteraan op januari 18, 2015, 19:15:23
Zeinstra nu de meest logische keus !

Maar die is niet fit
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op januari 19, 2015, 13:29:52
Citaat van: YellowBlue op januari 19, 2015, 12:56:05
Maar die is niet fit

Dus Wouda? Die ken er echt geen fluit van...  :_schater   Dan maar Nienhuis. Ik vind het nog wel meevallen, maar vooral dat meevoetballen is toch echt een gebrek.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op januari 19, 2015, 14:09:54
Hahaha is nienhuis wel fit dan.. (gehaktbal).!!

Hoop dat hij snel weer goed gaat keepen want hij komt ten eerste niet goed uit het doel.. pakt 1 op 1 niks.. duikt er altijd naast en is de laatste tijd veels te nerveus aan de bal.. en als hij de bal weg kan rossen wacht hij een kwartier.. zo zijn de kansen dus altijd verkloot..!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2015, 20:43:23
Kut keeper, kost een punt.  :0= genoeg is genoeg Henk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 20:44:55
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2015, 20:43:23
Kut keeper, kost een punt.  :0= genoeg is genoeg Henk
:R :R :Rjij snapt er echt niks van
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op januari 24, 2015, 21:24:00
Zou die Nienhuis iets weten van Henk de Jong? Anders is het toch niet te verklaren dat het krediet van Nienhuis tov Zeinstra eindeloos is. Schandalig gewoon!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op januari 24, 2015, 21:25:08
Sorry, maar dit kan echt niet meer!
Mag toch hopen dat Harm onder de lat komt te staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op januari 24, 2015, 21:26:58
Ah meneer is 't zondebokje deze week?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op januari 24, 2015, 21:28:23
Hij had die bal sowieso niet gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2015, 21:29:16
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 20:44:55
:R :R :Rjij snapt er echt niks van

Omdat jij hem wel goed vind....... 8P

Het is een prutser eerste klas.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op januari 24, 2015, 21:32:42
Citaat van: drg op januari 24, 2015, 21:26:58
Ah meneer is 't zondebokje deze week?

Niet deze week, als je niet ziet dat hij ons meer punten kost dat hij voor ons pakt....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 21:34:05
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2015, 21:29:16
Omdat jij hem wel goed vind....... 8P

Het is een prutser eerste klas.
nee omdat je niet ziet wat er gebeurt bij die tweede goal. Pereira is de prutser eerste klas, die ons nu twee weken op rij punten kost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2015, 21:38:33
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 21:34:05
nee omdat je niet ziet wat er gebeurt bij die tweede goal. Pereira is de prutser eerste klas, die ons nu twee weken op rij punten kost

Ik zal het straks nog eens bekijken. Op het scherm in het stadion was naar mijn idee duidelijk te zien dat hij weer veel te laat kwam.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op januari 24, 2015, 21:58:29
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2015, 21:38:33
Ik zal het straks nog eens bekijken. Op het scherm in het stadion was naar mijn idee duidelijk te zien dat hij weer veel te laat kwam.
Vanaf oost leek het een half twijfelend en struikelend uitkomende keeper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op januari 24, 2015, 22:07:33
Citaat van: carlo de leeuw op januari 24, 2015, 21:58:29
Vanaf oost leek het een half twijfelend en struikelend uitkomende keeper

Blunder nummer zoveel dit seizoen.
En nog erger: zorgt voor veel onrust!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op januari 24, 2015, 22:13:46
Citaat van: AL op januari 24, 2015, 22:07:33
Blunder nummer zoveel dit seizoen.
En nog erger: zorgt voor veel onrust!!!!!

Denk meer onrust en drama hier dan op het veld en in het team.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NRG op januari 24, 2015, 22:46:13
Ik denk dat het nu wel tijd is om Zeinstra een kans te geven. Nienhuis is een goede keeper, maar laat teveel steekjes vallen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 22:47:37
Citaat van: NRG op januari 24, 2015, 22:46:13
Ik denk dat het nu wel tijd is om Zeinstra een kans te geven. Nienhuis is een goede keeper, maar laat teveel steekjes vallen.
als zeinstra de nul houdt dinsdag, zul je mij niet meer horen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 22:50:42
Net de beelden gezien, maar ik vond t niet zijn fout.
Barto dom balverlies. Die wilde weer eens iets proberen dat hij totaal niet kan en dan die omschakeling...

Vond Nienhuis vandaag trouwens prima omgaan met terugspeelballen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op januari 24, 2015, 22:51:18
Staat weer als een clown in de goal bij de 0-2. Kan echt niet meer
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op januari 24, 2015, 22:52:20
Citaat van: carlo de leeuw op januari 24, 2015, 21:58:29
Vanaf oost leek het een half twijfelend en struikelend uitkomende keeper

Niet alleen op oost. Ook op de tv beelden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op januari 24, 2015, 22:55:20
Wat een dwaas die Nienhuis. 6de doelpunt dit seizoen die hem aan te rekenen valt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tanjajeah op januari 24, 2015, 23:00:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 22:50:42
Net de beelden gezien, maar ik vond t niet zijn fout.
Barto dom balverlies. Die wilde weer eens iets proberen dat hij totaal niet kan en dan die omschakeling...

Vond Nienhuis vandaag trouwens prima omgaan met terugspeelballen.

En zo is het. Hier wordt afgegeven op Nienhuis (over een bal die hij sowieso niet kon hebben, viel er precies tussenin doordat de bal onderweg aangeraakt werd en van richting veranderde) terwijl Barto de werkelijke fout maakt.  Maar waar gaat het over. Verloren van PSV. Op naar dinsdag!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op januari 24, 2015, 23:02:58
Elke week het zelfde liedje  ;(
hel is allemaal de schuld van de keeper  :thumbsup
en dat de spitsen niet scoren uit goede kansen  8P
En de bal eindeloos vaak wordt terug gespeeld op de keeper :_schater
En dat de twaalfde man na elke tegenslag muisstil wordt  :0=
En de zevende plek alleen verdiend is door trainer Henk  w:)
_O_ jullie klagers zijn echte supporters  :thumbsup |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op januari 24, 2015, 23:03:18
Citaat van: Tanjajeah op januari 24, 2015, 23:00:39
En zo is het. Hier wordt afgegeven op Nienhuis (over een bal die hij sowieso niet kon hebben, viel er precies tussenin) terwijl Barto de werkelijke fout maakt.  Maar waar gaat het over. Verloren van PSV. Op naar dinsdag!

Als ie blijft staan vangt ie hem toch gewoon? Maar doordat ie twijfelt struikelt ie. Tja... Ik ben er klaar mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 23:06:00
Ik heb ook liever Courtois hoor. Hebben we nog een potje over?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 23:10:24
Citaat van: Bernardo op januari 24, 2015, 23:03:18
Als ie blijft staan vangt ie hem toch gewoon? Maar doordat ie twijfelt struikelt ie. Tja... Ik ben er klaar mee.
als pereira meeloopt kan hij blijven staan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 23:11:07
Citaat van: Ome Loeks op januari 24, 2015, 23:02:58
Elke week het zelfde liedje  ;(
hel is allemaal de schuld van de keeper  :thumbsup
en dat de spitsen niet scoren uit goede kansen  8P
En de bal eindeloos vaak wordt terug gespeeld op de keeper :_schater
En dat de twaalfde man na elke tegenslag muisstil wordt  :0=
En de zevende plek alleen verdiend is door trainer Henk  w:)
_O_ jullie klagers zijn echte supporters  :thumbsup |:)
maak je naar druk over de fcg morgen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op januari 24, 2015, 23:20:35
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 23:10:24
als pereira meeloopt kan hij blijven staan

Moest sowieso blijven staan want had de bal nooit gehad. Ook als ie niet was uitgegleden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op januari 24, 2015, 23:21:42
Uit bij PSV gleed ie uit, nu glijdt ie weer uit, en tussen die wedstrijden in is het zeer matig geweest wat Nienhuis heeft laten zien. Vele halve en hele missers, en maar zelden punten pakkend voor het team. Draait gewoon een slecht seizoen tot nu toe.
Dus hoogste tijd om Zeinstra eens een flink aantal wedstrijden de kans te geven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op januari 25, 2015, 02:27:32
Citaat van: zeewolde op januari 24, 2015, 23:10:24
als pereira meeloopt kan hij blijven staan
whaha leg het maar bij een ander neer.Hew skoan mien nocht van die pnt verspiller
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op januari 25, 2015, 09:29:14
Citaat van: Tanjajeah op januari 24, 2015, 23:00:39
En zo is het. Hier wordt afgegeven op Nienhuis (over een bal die hij sowieso niet kon hebben, viel er precies tussenin doordat de bal onderweg aangeraakt werd en van richting veranderde) terwijl Barto de werkelijke fout maakt.  Maar waar gaat het over. Verloren van PSV. Op naar dinsdag!

Maar waar leg je dan de lat? Een keeper die geen blunders maakt of een keeper die af en toe punten pakt. Want dat laatste heeft Nienhuis dit seizoen toch niet gedaan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2015, 09:39:38
De lat ligt op 2m44 en dat is een behoorlijke hoogte al voor dat mannetje. Ik vind het helemaal geen rare keeper hoor alleen dit seizoen is hij minder dan de vorige naar mijn mening. Maar om nou te gaan rouleren zoals ze bij PSV doen, word het daar beter van??? Die Zoet word ook niet beter ondanks zijn jonge leeftijd. Dinsdag mannen!!! 3-0!!  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2015, 10:53:35
Ik vind dat deze keeper op cruciale momenten echt teveel ballen laat lopen. Je kunt hem elke keer wel de hand boven de hoofd houden maar bij het tweede goal had hij hewoon een kerel moeten zijn en uitkomen.

Door zijn getwijfel glijd hij weg. Uitkomen of blijven staan, niet de tussenweg. Bij de eerste goal stond hij ook alleen maar te kijken. Thuis tegen Ajax blunderde hij ook.

Man, zo win je nooit een wedstrijd tegen een topclub. Kost je nog punten ook.  :(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2015, 10:54:24
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2015, 09:39:38
De lat ligt op 2m44 en dat is een behoorlijke hoogte al voor dat mannetje. Ik vind het helemaal geen rare keeper hoor alleen dit seizoen is hij minder dan de vorige naar mijn mening. Maar om nou te gaan rouleren zoals ze bij PSV doen, word het daar beter van??? Die Zoet word ook niet beter ondanks zijn jonge leeftijd. Dinsdag mannen!!! 3-0!!  |:)

Je hoeft ook niet te rouleren, je moet gewoon Zeinstra een kans geven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op januari 25, 2015, 10:54:41
Citaat van: sunderland op januari 25, 2015, 02:27:32
whaha leg het maar bij een ander neer.Hew skoan mien nocht van die pnt verspiller
_O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2015, 11:08:21
Citaat van: Destroyer op januari 25, 2015, 10:54:24
Je hoeft ook niet te rouleren, je moet gewoon Zeinstra een kans geven.
In de wedstrijden die Zeinstra speelde, deed hij het toch prima? Waarom staat hij dan niet constant in de basis? Denk zelf dat dit het laatste seizoen is voor Nienhuis en dat er in de zomer een nieuwe 1e man komt. Blijft Zeinstra stand-in.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op januari 25, 2015, 11:38:13
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2015, 11:08:21
In de wedstrijden die Zeinstra speelde, deed hij het toch prima? Waarom staat hij dan niet constant in de basis? Denk zelf dat dit het laatste seizoen is voor Nienhuis en dat er in de zomer een nieuwe 1e man komt. Blijft Zeinstra stand-in.

Zowel zeinstra als nienhuis hebben net verlengt toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 058-4life op januari 25, 2015, 12:09:31
Citaat van: Lore op januari 25, 2015, 11:38:13
Zowel zeinstra als nienhuis hebben net verlengt toch?
Dus loopt hij nu niet zo de deur uit. In de zomer kun je er wat voor vangen dan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op januari 25, 2015, 15:57:23
Maar even paar wedstrijden op de bank, om zichzelf terug te vinden  :|
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op januari 25, 2015, 16:22:52
Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2015, 15:57:23
Maar even paar wedstrijden op de bank, om zichzelf terug te vinden  :|
een keeper wissel je of helemaal niet, of voor de rest van het seizoen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op januari 26, 2015, 09:02:07
Is Zeinstra beter?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op januari 26, 2015, 09:03:31
Ja.. die glijdt tenminste niet uit.!! en komt goed uit inplaats van Nienhuis die tegelijk uitkomt en naar achteren duikt.!! dus heeft hij de bal nooit.! :_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op januari 27, 2015, 15:02:11
Citaat van: DayDreamer op januari 26, 2015, 09:02:07
Is Zeinstra beter?
Ja dan staat er tenminste een keeper die wat uitstraalt, en zelfverzekerder oogt. We zien het vanavond wel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bubba op januari 27, 2015, 15:36:29
Het valt niet te ontkennen dat Nienhuis dit seizoen wat onzekerder is dan het vorige. Toen heeft hij écht de nodige punten voor ons gepakt. Dit seizoen echter is hij soms ook behoorlijk ongelukkig met hier en daar een glijpartij maar of Zeinstra nou beter is, ik weet het niet. In de wedstrijden dat ik Zeinstra heb zien keepen heeft ie toch ook heel wat ballen niet klemvast gehad waardoor de tegenpartij kon scoren. Ik moet het eerst nog maar zien met Zeinstra maar blijkbaar hebben veel forumleden hier een rotsvast vertrouwen in hem.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op januari 27, 2015, 15:38:50
Gaat er denk ik niet om dat Zeinstra veel beter is, maar Nienhuis maakt gewoon veel fouten. Maar ik heb het idee dat indien je hem er nu uit haalt het ook voor de rest vh seizoen is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op januari 27, 2015, 15:39:27
Na het seizoen Erwin Mulder maar oppikken bij Feyenoord.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op januari 27, 2015, 22:01:11
Citaat van: ruubmac op januari 27, 2015, 15:39:27
Na het seizoen Erwin Mulder maar oppikken bij Feyenoord.

Ja want hij ruilt zijn vorstelijke feyenoord-salaris met alle plezier in voor een cambuur-salaris.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45
Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 27, 2015, 22:17:08
Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45
Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.

Hij kwam wel een keer heel snel uit...... :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op januari 27, 2015, 22:28:02
Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45
Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.

Als ballentegenhouder zijn ze min of meer gelijkwaardig alleen heeft zeinstra een veel betere trap.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2015, 00:07:54
Arme arme Zeinstra, goede keeper, maar heel, heel matige wedstrijd. 1ste doelpunt kopt Zwolle op twee meter van het doel achter Zeinstra die niet uitkomt. 2de doelpunt staat hij buiten het doelgebied te keepen, en heeft geen tijd te reageren, mooi op doel blijven lijkt me, hoewel de bal goed in de hoek kwam. 3de doelpunt geen kans. Verder bij andere corners zeer passief op de lijn blijven staan, een blunder bij uitkomen waar Mac Intosch redt, vele diepe ballen waar hij niet bij uitkomt, ondanks dat de verdedigers hem verwachten. En ik denk 1 echte redding. Zouden we met Nienhuis meer kans hebben gehad?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CJ058 op januari 28, 2015, 09:39:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 28, 2015, 00:07:54
Arme arme Zeinstra, goede keeper, maar heel, heel matige wedstrijd. 1ste doelpunt kopt Zwolle op twee meter van het doel achter Zeinstra die niet uitkomt. 2de doelpunt staat hij buiten het doelgebied te keepen, en heeft geen tijd te reageren, mooi op doel blijven lijkt me, hoewel de bal goed in de hoek kwam. 3de doelpunt geen kans. Verder bij andere corners zeer passief op de lijn blijven staan, een blunder bij uitkomen waar Mac Intosch redt, vele diepe ballen waar hij niet bij uitkomt, ondanks dat de verdedigers hem verwachten. En ik denk 1 echte redding. Zouden we met Nienhuis meer kans hebben gehad?
Ik denk dat Nienhuis die ballen ook niet had gehad. Die van Lukoki nog niet teruggezien, was die echt zo onhoudbaar? Verder is Zeinstra voetballend wel veel en veel beter, maar daar kopen we niks voor..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op januari 28, 2015, 10:19:19
Citaat van: CJ058 op januari 28, 2015, 09:39:57
Ik denk dat Nienhuis die ballen ook niet had gehad. Die van Lukoki nog niet teruggezien, was die echt zo onhoudbaar? Verder is Zeinstra voetballend wel veel en veel beter, maar daar kopen we niks voor..

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. De bal komt recht op hem af al is hij wel hard en van dichtbij ingeschoten. Hahn had hem gisteravond gehaf iig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 10:25:26
Citaat van: siepelsjeu op januari 27, 2015, 22:15:45
Zeinstra is geen haar beter dan nienhuis dus oprotten met die onzin.
Ga toch weg man. Beide zijn van gelijk niveau. Hoe vaak maakt Nienhuis dan wel niet blunders. Kan er zo een aantal uit het hoofd opnoemen. En Zeinstra hebben we nog maar een paar wedstrijden gezien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op januari 28, 2015, 11:52:16
Duidelijk dat beide keepers (nog) niet het niveau subtop Eredivisie hebben. Prima keepers voor Top JL en plek 12-18 van de Eredivisie, daarboven vind ik ze nog tekort komen.
Veel werk voor Grotenhuis om ze naar dat niveau te krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op januari 28, 2015, 12:03:30
Nienhuis is uit vorm, dat zien we allemaal. Maar in plaats van hem een cynisch applausje te geven als hij een bal pakt, zoals afgelopen zaterdag een aantal deed, kunnen we hem beter gaan steunen. Denk je niet dat dat beter werkt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 12:06:50
Werkt altijd beter natuurlijk. Maar vergeet niet dat hij al best veel krediet heeft. Ik hoop dat hij snel in vorm komt en weer punten gaat pakken voor ons
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op januari 28, 2015, 12:06:59
billy o`brien huren zou helemaal mooi zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op januari 28, 2015, 12:08:46
Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 12:03:30
Nienhuis is uit vorm, dat zien we allemaal. Maar in plaats van hem een cynisch applausje te geven als hij een bal pakt, zoals afgelopen zaterdag een aantal deed, kunnen we hem beter gaan steunen. Denk je niet dat dat beter werkt?
dom volk!
bij ons zitten sjappies die een sk hebben gekocht om wedstrijd na wedstrijd de scheidsrechter uit te kunnen schelden ipv cambuur aanmoedigen.

DOM VOLK !
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op januari 28, 2015, 12:12:39
Hoelang is Grotenhuis niet met disse kiepers bezig en se wete nog niet hoe en wanneer se uutkomme mutte, Zeinstra kwan un keer uut en ging op sien bek de andere keer weifelde hij en was te laat. Het reaksiefermogen fan beide kiepers gaat er oek niet op fooruut. Maar miskien mutte we gewoan blied weze met disse kiepers sien de begroating.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op januari 28, 2015, 12:14:17
Citaat van: Scc01 op januari 28, 2015, 12:06:50
Werkt altijd beter natuurlijk. Maar vergeet niet dat hij al best veel krediet heeft. Ik hoop dat hij snel in vorm komt en weer punten gaat pakken voor ons

Wat zie jij voor andere optie? Heel benieuwd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op januari 28, 2015, 12:20:23
Putsje foor Henk de Jong as piepelmanager
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: borlwd op januari 29, 2015, 11:16:23
Qua statistieken gaat het in elk geval niet goed.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.tussendelinies.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F01%2Ftransfervrijespelers1.png&hash=5a09f82df9e8f12e43167a2dd0fe48d1650e39fe)

Bron: http://www.tussendelinies.nl/de-beste-elf-transfervrije-spelers

Staan ook nog andere aardige statistieken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op januari 29, 2015, 12:31:06
kunnen ze Sierd van der Berg niet aantrekken als keeperstrainer, die heeft het bij Olle heel goed gedaan en nu bij FC Groningen doet hij het ook uitstekend. En het is een man met een Cambuur verleden he dus hij kent de club
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccweestwel op januari 29, 2015, 12:54:27
Citaat van: Voorstopper op januari 29, 2015, 12:31:06
kunnen ze Sierd van der Berg niet aantrekken als keeperstrainer, die heeft het bij Olle heel goed gedaan en nu bij FC Groningen doet hij het ook uitstekend. En het is een man met een Cambuur verleden he dus hij kent de club

Zal hem niet worden, gaat niet zo goed met sierd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op januari 29, 2015, 13:02:46
Citaat van: sccweestwel op januari 29, 2015, 12:54:27
Zal hem niet worden, gaat niet zo goed met sierd
absolute flauwekul. ...het gaat hartstikke goed met Sierd.
Bovendien gaat hij of heeft hij zijn contract bij Groningen verlengd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: mescc op januari 29, 2015, 13:13:14
Waarom mutte we ineens een nieuwe keeperstrainer :? :?
Laat die Grotenhuis lekker sien werk doen man.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op januari 29, 2015, 13:38:02
Citaat van: scclwd op januari 28, 2015, 12:14:17
Wat zie jij voor andere optie? Heel benieuwd.

Wat ik wilde zeggen is dat Nienhuis bet veel krediet heeft voor het aantal blinders dat hij maakt. En dat Zeinstra na 1 wedstrijd slecht keepen als totaal ongeschikt wordt gezien.
Wat ik zie als oplossing? Er zijn in mijn ogen teee dingen die je kunt doen. Of je zet nu Zeinstra voorlopig op doel en kijkt het aan. Of je gaat verder met Nienhuis in de hoop dat hij zijn vorm weer hervind. Die oplossingen liggen voor de hand en gelukkig hoef ik daar niet over te beslissen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op januari 29, 2015, 22:04:01
Citaat van: mescc op januari 29, 2015, 13:13:14
Waarom mutte we ineens een nieuwe keeperstrainer :? :?
Laat die Grotenhuis lekker sien werk doen man.

Te bizar voor woorden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op januari 30, 2015, 09:02:24
Hoop dat dit z'n laatste jaar als eerste doelman is.. kost ons veels te veel punten.. die grabbelton :rodekaart.!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op januari 30, 2015, 09:15:23
Tja en als een spits z'n werk niet doet en niet elke wedstrijd scoort kunnen we hem dat vergeven, maar als Nienhuis een keer 1 op 1 gezet wordt en verliest moet ie meteen 't veld maar ruimen. Staat lekker in verhouding ook.  :zucht Er wordt alleen maar gekeken wat ie doorlaat, maar niet wat ie voor ons ook gered heeft, zoals bv. die wedstrijd tegen Utrecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op januari 30, 2015, 09:27:18
Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:15:23
Tja en als een spits z'n werk niet doet en niet elke wedstrijd scoort kunnen we hem dat vergeven, maar als Nienhuis een keer 1 op 1 gezet wordt en verliest moet ie meteen 't veld maar ruimen. Staat lekker in verhouding ook.  :zucht Er wordt alleen maar gekeken wat ie doorlaat, maar niet wat ie voor ons ook gered heeft, zoals bv. die wedstrijd tegen Utrecht.

Als je naar vorig seizoen zou wijzen had ik nog wel wat begrip gehad. Maar dit seizoen speelt hij toch echt ondermaats?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op januari 30, 2015, 09:37:48
Het is gewoon een blunderende gehaktbal :O.!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op januari 30, 2015, 09:39:50
Citaat van: Lore op januari 30, 2015, 09:27:18
Als je naar vorig seizoen zou wijzen had ik nog wel wat begrip gehad. Maar dit seizoen speelt hij toch echt ondermaats?

Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 30, 2015, 09:53:05
Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:39:50
Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.

Hij heeft gewoon veel krediet opgebouwd vorig seizoen. Maar dit seizoen is hij niet in vorm. Hij heeft een dipje.. Kan gebeuren helaas en het betekent ook niet dat we hem daarop direct moeten afstraffen. Wij als supporters moeten hem juist vertrouwen geven want dat is wat hij nodig heeft...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op januari 30, 2015, 10:22:08
Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:39:50
Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.

Ik denk wel dat je daar een punt hebt, maar ik verwacht van een keeper ook wel wat agressiviteit in de 16. Dat mis ik een beetje, maar waarschijnlijk komt dat ook omdat hij niet erg veel zelfvertrouwen heeft op het moment.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op januari 30, 2015, 11:13:08
Citaat van: drg op januari 30, 2015, 09:39:50
Vorig jaar hadden we ook de bal minder voor ons doel heb ik het idee, als je ziet hoeveel doelpunten uit zo'n hotseknots moment voor het doel ontstaat dit seizoen. Vorig jaar werd zo'n beetje elke corner en hoge bal weggewerkt door Leeuwin en Van der Laan en waren de flanken ook wat beter bezet dan de afgelopen wedstrijden bv.

Volgens mij koppen Reijnen en Ogbeche ook de nodige ballen uit het strafschopgebied hoor....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op januari 30, 2015, 13:02:31
Hoeveel hadden we vorig jaar rond deze tijd tegen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op januari 31, 2015, 21:36:44
Niemand? Geweldige redding op die kopbal van Tapia.


Ok, in het wedstrijdtopic is er al op gereageerd :p
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op januari 31, 2015, 21:42:09
Zeker weten!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op januari 31, 2015, 21:43:15
Lijnkeeper. ...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op januari 31, 2015, 23:02:47
Citaat van: el haj op januari 31, 2015, 21:36:44
Niemand? Geweldige redding op die kopbal van Tapia.


Ok, in het wedstrijdtopic is er al op gereageerd :p

Absoluut, maar vandaag ook weer een aantal momenten.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: legeips op januari 31, 2015, 23:32:29
Slecht in de lucht en uitkomen is momenteel ook niet zijn sterkste punt..

Maar goed.. Wie mut er dan op goal..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2015, 23:34:09
Citaat van: legeips op januari 31, 2015, 23:32:29
Slecht in de lucht en uitkomen is momenteel ook niet zijn sterkste punt..

Maar goed.. Wie mut er dan op goal..

Hij is log, kut keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 01, 2015, 10:28:39
Hele goede en belangrijke redding maar toch weer erg onzeker  ;(
Ik ben van mening dat de eerste goal niet op deze manier was gevallen als hij eerder was uitgekomen om de bal op te pakken in plaats van af te wachten totdat de speler hem terug speelt op hem om de bal vervolgens weer erg belabberd uit te schieten  ;(
Ik zie graag een keeper die constant met het spel bezig in plaats van af te wachten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op februari 01, 2015, 10:33:52
Je kan hem ook overal de schuld van geven
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op februari 01, 2015, 10:47:32
Citaat van: Cor op februari 01, 2015, 10:33:52
Je kan hem ook overal de schuld van geven

Ik wil hem niet overal de schuld van geven maar ik zou zo graag een keeper zien die wel scherp staat en zulke ballen pakt in plaats van af te wachten.
Het uitkomen bij corners vond ik vandaag ook erg twijfelend, het lijkt wel dat hij zijn zelfvertrouwen kwijt is en nu niet gaan schrijven dat dit door dit soort berichtje komt, daar moet hij maar tegen kunnen  ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op februari 01, 2015, 12:00:03
Wat een drama deze man. Verdediging wordt steeds onzekerder dankzij deze clown.  :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: veteraan op februari 01, 2015, 20:08:39
Aardige vent maar onzekerheid bij uitkomen is rampzalig !
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Thieske op februari 02, 2015, 08:58:29
Vorig seizoen was hij top, dit seizoen is het niet veel meer.. Jammer. Vraag me af of de TS hem durft te passeren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 02, 2015, 09:22:42
Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 08:58:29
Vorig seizoen was hij top, dit seizoen is het niet veel meer.. Jammer. Vraag me af of de TS hem durft te passeren.

Waarom dan? Zeinstra is niet veel beter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op februari 02, 2015, 09:37:46
Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 08:58:29
Vorig seizoen was hij top, dit seizoen is het niet veel meer.. Jammer. Vraag me af of de TS hem durft te passeren.

Tegen Twente toch een beste redding gezien op belangrijk moment? Goals zelf waren wel erg lastig om te pakken. Voorlopig laten staan!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:09
Citaat van: Lore op februari 02, 2015, 09:22:42
Waarom dan? Zeinstra is niet veel beter.

In de wedstrijd tegen Zwolle niet nee, kwam hij ook niet zo best over. Keepersprobleem?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:45
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 02, 2015, 09:37:46
Tegen Twente toch een beste redding gezien op belangrijk moment? Goals zelf waren wel erg lastig om te pakken. Voorlopig laten staan!

Pakte die bal goed ja, maar ook zeker weer twijfelachtige momenten (1x dom uitkomen oa) en slecht in de spelhervattingen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op februari 02, 2015, 09:59:13
Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:45
Pakte die bal goed ja, maar ook zeker weer twijfelachtige momenten (1x dom uitkomen oa) en slecht in de spelhervattingen..

Slechter dan Zeinstra in hervattingen kan niet...

Die kerel durft de bal niet eens uit eigen handen te trappen, zelfs als spelers massaal naar voren rennen wacht ie nog even, nee dan liever Nienhuis die daar niet over twijfelt. En tegen Twente heeft ie ons gewoon in de wedstrijd gehouden, tot 2x toe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 02, 2015, 10:03:54
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 02, 2015, 09:37:46
Tegen Twente toch een beste redding gezien op belangrijk moment? Goals zelf waren wel erg lastig om te pakken. Voorlopig laten staan!

Kijk anders de 1 - 0 nog even terug. Er is niet aan de hand. Cambuur heeft bal bezit. De bal wordt teruggespeeld op Nienhuis, die de bal vervolgens lang probeert te spelen. Die bal gaat door de midden, recht op een speler van Twente en komt niet verder dan halverwege de eigen helft. Dat is toch gewoon niet goed van Nienhuis?


Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 09:49:09
In de wedstrijd tegen Zwolle niet nee, kwam hij ook niet zo best over. Keepersprobleem?

Dat lijkt mij wel. Daarom is het ook wel kwalijk dat beide spelers net verlengd zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op februari 02, 2015, 10:11:39
Goed dat jij dat hebt gezien.
bij die 1-0 heeft hij inderdaad een waardeloze uittrap die precies bij een Twente aanvaller beland en appeltje eitje. ...doelpunt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 02, 2015, 10:16:55
Die 1 - 0 was houdbaar toch, die gaat vlak langs hem, hij gaat te langzaam naar het gras.
Komt nu wel uit met corners, alhoewel dat ook allemaal net goed ging.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op februari 02, 2015, 10:25:51
Haha slechter in spelhervattingen kan noet drg? Komop man. Die zogenaamde lange lange ballen zijn nog net geen voorzetten voor de tegenstander. Daarbij komt dat Zeinstra het nog maar 1 wedstrijd verkloot heeft en meteen al afgeschreven is......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 02, 2015, 10:45:52
Citaat van: speculeter op februari 02, 2015, 10:11:39
Goed dat jij dat hebt gezien.
bij die 1-0 heeft hij inderdaad een waardeloze uittrap die precies bij een Twente aanvaller beland en appeltje eitje. ...doelpunt.

Eerlijk gezegd viel het mij pas op tijdens de samenvatting, maar het was gewoon echt waardeloos!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op februari 02, 2015, 10:59:41
Citaat van: Scc01 op februari 02, 2015, 10:25:51
Haha slechter in spelhervattingen kan noet drg? Komop man. Die zogenaamde lange lange ballen zijn nog net geen voorzetten voor de tegenstander. Daarbij komt dat Zeinstra het nog maar 1 wedstrijd verkloot heeft en meteen al afgeschreven is......

Als die lange ballen niet aankomen bij de voorste spelers en middenvelders is dat dan zijn schuld?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 02, 2015, 11:06:41
Citaat van: Scc01 op februari 02, 2015, 10:25:51
Haha slechter in spelhervattingen kan noet drg? Komop man. Die zogenaamde lange lange ballen zijn nog net geen voorzetten voor de tegenstander. Daarbij komt dat Zeinstra het nog maar 1 wedstrijd verkloot heeft en meteen al afgeschreven is......

Zeinstra heeft wel een prachtige trap trouwens.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc01 op februari 02, 2015, 11:18:01
Citaat van: drg op februari 02, 2015, 10:59:41
Als die lange ballen niet aankomen bij de voorste spelers en middenvelders is dat dan zijn schuld?

De bal komt niet over de middenlijn.......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 02, 2015, 11:28:52
Citaat van: drg op februari 02, 2015, 10:59:41
Als die lange ballen niet aankomen bij de voorste spelers en middenvelders is dat dan zijn schuld?

Ja! Hij trapt niet ver genoeg. Trainbaar!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op februari 02, 2015, 11:38:21
De nederlaag tegen Twente komt echt niet op het conto van Nienhuis
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 02, 2015, 11:41:06
Citaat van: Cor op februari 02, 2015, 11:38:21
De nederlaag tegen Twente komt echt niet op het conto van Nienhuis

Zeker niet, maar hij heeft het verschil ook niet kunnen maken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op februari 02, 2015, 11:43:11
wie wel? Maar 1 lichtpunt, dat was de invalbeurt van Barto. Maar dat ligt hier erg gevoelig op dit forum. Verder eindeloos, besluiteloos breien, zeker de eerste 60 minuten. Bovenliggend qua balbezit maar verder. Trouwens, een geweldige reflex van Nienhuis in de eerste helft bij de 0-0
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2015, 23:19:10
Wat een drama die nienhuis! Weer niet uitkomen bij de 2-0.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 04, 2015, 23:25:24
FC Madurodam schijnt belangstelling voor hem te hebben!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op februari 04, 2015, 23:26:14
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2015, 23:19:10
Wat een drama die nienhuis! Weer niet uitkomen bij de 2-0.

Gaan we nu redenen zoeken? Heb je ook gezien hoeveel ballen hij wel had?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op februari 04, 2015, 23:28:36
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2015, 23:19:10
Wat een drama die nienhuis! Weer niet uitkomen bij de 2-0.
Zeer zeer matige keeper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op februari 04, 2015, 23:36:20
Wederom een corner in het 5 metergebied. Zo'n bal MOET voor de keeper zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 05, 2015, 07:49:48
Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:26:14
Gaan we nu redenen zoeken? Heb je ook gezien hoeveel ballen hij wel had?

Nee we hebben verdiend verloren. Heb je de 2-0 terug gezien? Dan is toch echt te zien dat hij weer blundert.

Als keeper gaat het er niet om hoeveel je pakt. Het gaat erom hoeveel je niet pakt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op februari 05, 2015, 08:24:13
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2015, 07:49:48
Nee we hebben verdiend verloren. Heb je de 2-0 terug gezien? Dan is toch echt te zien dat hij weer blundert.

Als keeper gaat het er niet om hoeveel je pakt. Het gaat erom hoeveel je niet pakt!

Wanneer Cambuur beter had gevoetbald was er ook minder druk achterin geweest. Vitesse zette ons snel vast en was een maat te groot. Middenveld werd overlopen, Nienhuis paar prima reddingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op februari 05, 2015, 08:34:14
Alleen maar lange ballen gezien van hem. Dat was best wel frustrerend. Vitesse zette ook zo veel druk naar voren dat er ook niks anders mogelijk was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 05, 2015, 09:24:14
Citaat van: Cor op februari 05, 2015, 08:24:13
Wanneer Cambuur beter had gevoetbald was er ook minder druk achterin geweest. Vitesse zette ons snel vast en was een maat te groot. Middenveld werd overlopen, Nienhuis paar prima reddingen.

Nienhuis pakt inderdaad een paar ballen prima. Dat zijn ook de ballen waar zijn kracht ligt. Het probleem bij Nienhuis is juist dat hij niet in staat is zijn zwakkere kant te camoufleren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd nog niet heb terug gezien, maar de 2 - 0 was toch een voorzet binnen de 5 meterlijn? Daar verwacht ik dan wel een dominante keeper!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2015, 10:08:15
Citaat van: Lore op februari 05, 2015, 09:24:14
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd nog niet heb terug gezien, maar de 2 - 0 was toch een voorzet binnen de 5 meterlijn? Daar verwacht ik dan wel een dominante keeper!
Werd door gekopt bij de 1ste paar,  wat niet mag gebeuren. Keeper kan dan haast niet reageren
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op februari 05, 2015, 11:04:00
Die eerste leek mij ook houdbaar, de 2e goal binnen de 5 meter, 80 ballen lukraak naar voren geschoten, maar volgens sommigen goed gekeept. Het zal wel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 05, 2015, 11:09:23
1ste doelpunt wordt het schot van richting veranderd door het linkerbeen van MacIntosch
2de doelpunt is Nienhuis op weg naar waar de bal zal komen, tot dat een vitesse-speler bij de eerste paal doorkopt (fout van Barto)

Verder goede wedstrijd gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2015, 11:19:01
Het FD is het in ieder geval niet met je eens, die geven hem een 4 ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op februari 05, 2015, 11:19:40
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 11:19:01
Het FD is het in ieder geval niet met je eens, die geven hem een 4 ;)
Wel met mij eens dus?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op februari 05, 2015, 11:55:47
Citaat van: Delamere op februari 05, 2015, 11:19:40
Wel met mij eens dus?

een 4 is nog hoog..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op februari 05, 2015, 14:54:32
Iedereen loopt hele tijd te zeiken over de lange bballen. Hebben jjulie wel opgelet hoevaak hij mac-intosh in speelt die te bang is om open te draaien en daardoor alle ballen rechtstreek terug speelt op de keeper?! Niet zo vreemd dat hij veel lange ballen speelt. De verdediging van vorig seizoen durfde tenminste open te draaien en ballen in te spelen. Dit seizoen weten ze achterin niet hoe snel ze de bal weg moeten schieten omdat ze bang zijn om fouten te maken. De verdediging is zo onzeker als de pest!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op februari 05, 2015, 15:01:36
Nienhuis heeft misschien een goede reflex, maar daar houdt het ook bij op. Voorzetten van de zijkant/corners in de 5 meter horen (bijna) altijd voor de keeper te zijn. Hier laat Nienhuis het structureel afweten. Verder is hij bij terugspeelballen vrij nerveus en is het altijd maar billenknijpen hoe hij het oplost. Uitkomen doet hij bijna nooit waardoor zijn doel te groot wordt, zie de wedstrijd tegen Twente als voorbeeld. Als hij al komt is hij vaak te laat waardoor hij schuin achteruit moet duiken, dan houd je ze ook niet tegen. Volgens Henkie is het een prima keeper, als je bedenkt dat ie reserve was bij Veendam, ja. Maar voor de Eredivisie is het een vrij matige keeper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op februari 05, 2015, 15:02:44
En toch was hij vorig seizoen een paar klasse beter als dit seizoen. Lijkt totaal geen vertrouwen te hebben in zichzelf. Maar goed, een betere keeper hebben we ook niet. Dus we moeten het er maar mee doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op februari 05, 2015, 15:07:42
Citaat van: koen op februari 05, 2015, 14:54:32
De verdediging is zo onzeker als de pest!

Vind je het raar? Henk tovert iedere week weer een andere feestopstelling uit de hoed. Vooral de spelers achterin hebben geen idee waar ze aan toe zijn. Spelers zijn bang dat ze er de volgende keer weer gewoon naast staan en willen daarom geen fouten maken, hierdoor krijg je dus een onzekere verdediging.

Ophouden met deze onzin Henk.

Droste - Reijnen - MccIntosh - Bijker.

De rest mag opdraven wanneer er iemand geblesseerd of geschorst is. Punt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: 666 op februari 05, 2015, 15:10:39
Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 15:07:42
Vind je het raar? Henk tovert iedere week weer een andere feestopstelling uit de hoed. Vooral de spelers achterin hebben geen idee waar ze aan toe zijn. Spelers zijn bang dat ze er de volgende keer weer gewoon naast staan en willen daarom geen fouten maken, hierdoor krijg je dus een onzekere verdediging.

Ophouden met deze onzin Henk.

Droste - Reijnen - MccIntosh - Bijker.

De rest mag opdraven wanneer er iemand geblesseerd of geschorst is. Punt.

En uitroepteken  8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 08, 2015, 13:21:55
Exit! Kan niet eens bij de lat. Daardoor ontstaat die tegengoal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op februari 08, 2015, 13:29:14
Tegengoal ontstaat doordat hij een simpel balletje uit zijn handen laat vallen. Dit was het begin van een hele reeks kansen, met uiteindelijk de goal, waar hij er ook weer niet zo best uitziet. Het krediet van deze man schijnt eindeloos te zijn. En dat terwijl hij echt een waardeloos seizoen doormaakt. Niemand maakt mij wijs dat Zeinstra nog minder is. Geef die dan verdomme eens een reeks wedstrijden de kans.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op februari 08, 2015, 13:36:51
Kijk nou naar die 2-0 man...Hij komt gewoon niet eens bij de lat.
Hilariisch. ......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op februari 08, 2015, 13:40:00
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 13:36:51
Kijk nou naar die 2-0 man...Hij komt gewoon niet eens bij de lat.
Hilariisch. ......
Hilarisch zou het zijn als zo'n k**keeper bij de tegenstander op goal zou staan. Dit is om te janken. Vreselijk!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op februari 08, 2015, 14:12:53
81e en 83e minuut. Goeie reddingen van Nienhuis, memorabele momenten! Mag ook wel eens gezegd worden?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koen op februari 08, 2015, 14:13:25
Wat een kutkeeper houd nu 2x de 3-1 tegen sjonge jonge  :_schater Dat snap je toch niet. Zet maar gauw zeinstra op doel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: marrumer op februari 08, 2015, 14:14:53
Citaat van: koen op februari 08, 2015, 14:13:25
Wat een kutkeeper houd nu 2x de 3-1 tegen sjonge jonge. Dat snap je toch niet. Zet maar gauw zeinstra op doel
oja een kutkeeper omdat hij doelpunten tegenhoudt...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2015, 14:33:40
Citaat van: marrumer op februari 08, 2015, 14:14:53
oja een kutkeeper omdat hij doelpunten tegenhoudt...
wel eens van cynisme gehoord marrumer?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op februari 08, 2015, 14:38:11
Citaat van: Delamere op februari 08, 2015, 14:12:53
81e en 83e minuut. Goeie reddingen van Nienhuis, memorabele momenten! Mag ook wel eens gezegd worden?

Nou geweldig, hij verdient een stambeeld. De eerste goal laat hij een bal los waardoor er gescoord wordt en bij de tweede grijpt hij ook weer half in. Volgens mij staat een keeper er ook om eens wat tegen te houden. Geef die zeinstra maar eens een paar weken zodat hij wat wedstrijdritme krijgt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op februari 08, 2015, 14:40:40
Ik vind nienhuis niet slecht, maar ook niet heel goed. Zeinstra is echter niet beter. Als er op keepersgebied iets gaat veranderen, dan maar een andere..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op februari 08, 2015, 14:42:57
Citaat van: Eewal op februari 08, 2015, 14:40:40
Ik vind nienhuis niet slecht, maar ook niet heel goed. Zeinstra is echter niet beter. Als er op keepersgebied iets gaat veranderen, dan maar een andere..

We beoordelen Zeinstra op een paar wedstrijden. Als hij meer wedstrijden de kans krijgt en ritme opdoet ben ik er van overtuigt dat het beter is dan nienhuis
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op februari 08, 2015, 14:43:04
Meneer de tuinkabouter moet eens een bal tegenhouden op 0-0.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op februari 08, 2015, 14:44:33
Ik weet niet eens meer wat onder sarcasme valt en wat niet hier...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Eewal op februari 08, 2015, 14:49:55
 
Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:44:33
Ik weet niet eens meer wat onder sarcasme valt en wat niet hier...
:fant :fant :fant
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op februari 08, 2015, 14:59:02
Citaat van: drg op februari 08, 2015, 14:44:33
Ik weet niet eens meer wat onder sarcasme valt en wat niet hier...
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op februari 08, 2015, 15:03:14
Citaat van: Eewal op februari 08, 2015, 14:40:40
Ik vind nienhuis niet slecht, maar ook niet heel goed. Zeinstra is echter niet beter. Als er op keepersgebied iets gaat veranderen, dan maar een andere..

iemand gister te Loeke gezien...dikke prima.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op februari 08, 2015, 15:33:14
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2015, 14:43:04
Meneer de tuinkabouter moet eens een bal tegenhouden op 0-0.

Criticaster met intellect van een garnaal  :?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op februari 08, 2015, 15:41:41
de 1-0 was een trainingsballetje, moet je klem hebben als keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op februari 08, 2015, 17:54:26
Goed gekeept Nienhuis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 08, 2015, 18:15:40
Citaat van: scclwd op februari 08, 2015, 17:54:26
Goed gekeept Nienhuis!
Na de 2-1 top gekeept. Maar die 1-0 mag hij toch nooit los laten!  :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op februari 08, 2015, 19:38:21
Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 13:36:51
Kijk nou naar die 2-0 man...Hij komt gewoon niet eens bij de lat.
Hilariisch. ......
dat viel me net ook op ja. Tik hij die bal over de lat niets aan de hand. 1-0 ik vind dat hij die gewoon moet hebben. Maarja keeperswissel helpt ook niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op februari 08, 2015, 20:32:04
Hij komt langzaam weer terug  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op februari 08, 2015, 20:33:30
Was niks mis mee vandaag
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op februari 08, 2015, 21:20:25
Citaat van: De Gast op februari 08, 2015, 20:33:30
Was niks mis mee vandaag

:? :_schater 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Montana op februari 08, 2015, 21:49:44
Vond Nienhuis aardig keepen vandaag
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur058 op februari 08, 2015, 22:08:13
Goed gekeept maar die 1-0 was toch wel echt een blunder
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 09, 2015, 08:23:52
Citaat van: Cambuur058 op februari 08, 2015, 22:08:13
Goed gekeept maar die 1-0 was toch wel echt een blunder

Bedoel je dat hij die bal niet ver genoeg weg stompte? Ik was al blij dat hij hem tegen hield. Ik verbaasde mij er veel meer over dat El Amadi eerst vrij kon aannemen en verdelen en vervolgens ook nog even de rebound in kon schieten, zonder dat er ook maar iemand van ons hem in de gaten hield
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op februari 09, 2015, 08:37:05
Citaat van: Cambuur058 op februari 08, 2015, 22:08:13
Goed gekeept maar die 1-0 was toch wel echt een blunder

Plus dat de bal ⚽ vlak voor hem nog even op stuit
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CJ058 op februari 09, 2015, 09:21:23
Wordt een keeper niet geleerd bij het springen een knie vooruit te hebben ter zelfverdediging? Allerlei van dat soort kleine dingen zie ik niet terug. Neemt de botsing met Kazim als een man, maar ga dan ook eens keepen als een man in je eigen 5 meter. Jouw gebied, hou dat dan ook zo.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2015, 10:31:15
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2015, 14:43:04
Meneer de tuinkabouter moet eens een bal tegenhouden op 0-0.
Persoonlijk vind ik dit de druppel in je  veel te ver gaande hetze tegen onze keeper. PB me je telefoonnummer even dan geef ik dit aan Leo.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Daddy T. op februari 09, 2015, 10:46:49
Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2015, 10:31:15
Persoonlijk vind ik dit de druppel in je  veel te ver gaande hetze tegen onze keeper. PB me je telefoonnummer even dan geef ik dit aan Leo.
Hebt toch wel een gezamenlijke vriend die zijn nummer heeft? Hoe was koffie met Ype, Dok?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2015, 10:48:48
Citaat van: Daddy T. op februari 09, 2015, 10:46:49
Hebt toch wel een gezamenlijke vriend die zijn nummer heeft? Hoe was koffie met Ype, Dok?
Die vriend wil ik niet storen, heeft het druk ;) Die koffie is onderhand al beschimmeld, dus afspraak is nog niet geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op februari 09, 2015, 22:33:45
Gaat nu definitief door het leven als bassie dankzij vi tv
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op februari 15, 2015, 15:19:42
Goede partij gekeept, mag ook wel eens gezegd worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: brambo3004 op februari 15, 2015, 15:23:57
Citaat van: Marc S op februari 15, 2015, 15:19:42
Goede partij gekeept, mag ook wel eens gezegd worden.

:thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op februari 15, 2015, 16:39:47
Citaat van: Marc S op februari 15, 2015, 15:19:42
Goede partij gekeept, mag ook wel eens gezegd worden.

Al twee op een rij, hoop dat hij zin vorm vAn vorig seizoen nu weer vindt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op februari 15, 2015, 16:57:26
Die bal die hij simpel vangt in de 92ste minuut en dan zo'n oerkreet prachtig!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op februari 15, 2015, 16:59:49
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2015, 16:57:26
Die bal die hij simpel vangt in de 92ste minuut en dan zo'n oerkreet prachtig!

Pure emotie die je nog maar zelden vindt!  :clint :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 15, 2015, 17:27:50
Citaat van: Vedetski op februari 15, 2015, 16:59:49
Pure emotie die je nog maar zelden vindt!  :clint :thumbsup
Op dat moment voelde hij al dat het niet meer mis zou gaan ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op februari 16, 2015, 08:49:31
Pieken op het juiste moment  :thumbsup goeie wedstrijd gespeeld!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op februari 16, 2015, 10:00:29
Had ook een engeltje ( Vytas ) achter hem staan hoor  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2015, 10:24:17
Citaat van: DayDreamer op februari 16, 2015, 10:00:29
Had ook een engeltje ( Vytas ) achter hem staan hoor  :proost
Winnen doe je samen, verliezen doe je alleen ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: fred op maart 07, 2015, 22:15:19
MotM vandaag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op maart 07, 2015, 22:20:38
Subliem gekeept vanavond!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 22:26:27
In de rust door diversen op Twitter afgezaagd tot het bot. Hoor en lees nu niks meer van ze...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op maart 07, 2015, 22:53:18
Zag er niet goed uit bij de 2e goal, maar wel de 7 t/m 13-1 voorkomen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 22:54:58
Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2015, 22:53:18
Zag er niet goed uit bij de 2e goal, maar wel de 7 t/m 13-1 voorkomen.
Zag het inderdaad net. Wel een cruciaal moment na de onterecht goedgekeurde 1-0 en het missen van de kans op de gelijkmaker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: twingo op maart 07, 2015, 23:00:42
Het word tijd dat er een andere keeper komt eerste 2 goals zag hij er niet goed uit en dan kan je later wel wat ballen tegenhouden maar dat is wel te laat.Is onzeker in zijn eigen gebied en blijft als een paal in zijn doel staan en zwaait wat met zijn armen Zijn spelhervattingen zijn bijzonder slecht en speelt vaak een speler aan die in de dekking staat wat betekend dat hij meteen de bal terug krijgt en maar lukraak naar voren schiet en meestal voor al met links gaat de bal over de zijlijn.Een keeper hoort punten te pakken hij kost alleen maar punten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:01:26
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 22:26:27
In de rust door diversen op Twitter afgezaagd tot het bot. Hoor en lees nu niks meer van ze...

Niet? 1e, 2e en 6e goal zijn gewoon blunders. 5e kan hij hebben als hij zich breder maakt. Het is en blijft een collectief falen maar dat geknoei van hem komt me nu echt de strot uit. Ja, hij pakt ook een paar beste ballen maar daarmee kan hij zich nooit onderscheiden aangezien hij er ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. Bosje bloemen en een Blokkerbon geven en afscheid van nemen in de zomer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:02:12
Citaat van: twingo op maart 07, 2015, 23:00:42
Het word tijd dat er een andere keeper komt eerste 2 goals zag hij er niet goed uit en dan kan je later wel wat ballen tegenhouden maar dat is wel te laat.Is onzeker in zijn eigen gebied en blijft als een paal in zijn doel staan en zwaait wat met zijn armen Zijn spelhervattingen zijn bijzonder slecht en speelt vaak een speler aan die in de dekking staat wat betekend dat hij meteen de bal terug krijgt en maar lukraak naar voren schiet en meestal voor al met links gaat de bal over de zijlijn.Een keeper hoort punten te pakken hij kost alleen maar punten.
Tweede goal akkoord, maar ben ik de enige die gezien heeft dat de voorzet van Lukoki bij de 1-0 al bijna in de tribune lag?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: twingo op maart 07, 2015, 23:09:10
Die bal was niet achter maar hij moet gewoon uitlopen springen en de bal pakken als hij het goed doet krijgt hij ook nog een vrije trap mee maar nee hij blijft liever staan als een pannenkoek ook bij corners blijft hij stokstijf staan ieder keer hou je je hart vast.Dus met andere woorden zet er maar een ander op slechter als dit kan bijna niet .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op maart 07, 2015, 23:10:57
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:02:12
Tweede goal akkoord, maar ben ik de enige die gezien heeft dat de voorzet van Lukoki bij de 1-0 al bijna in de tribune lag?

Net hh gezien bij studio sport, maar lijkt toch wel binnen Te zijn gebleven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:13:01
Citaat van: twingo op maart 07, 2015, 23:09:10
Die bal was niet achter maar hij moet gewoon uitlopen springen en de bal pakken als hij het goed doet krijgt hij ook nog een vrije trap mee maar nee hij blijft liever staan als een pannenkoek ook bij corners blijft hij stokstijf staan ieder keer hou je je hart vast.Dus met andere woorden zet er maar een ander op slechter als dit kan bijna niet .
Doet hij niet, net zoals van der Vlag nooit deed en daar waren corners ook altijd een halve strafschop tegen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:13:26
Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2015, 23:10:57
Net hh gezien bij studio sport, maar lijkt toch wel binnen Te zijn gebleven.
Dan ga ik maandag maar even mijn ogen opmeten :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op maart 07, 2015, 23:13:36
Citaat van: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:01:26
Niet? 1e, 2e en 6e goal zijn gewoon blunders. 5e kan hij hebben als hij zich breder maakt. Het is en blijft een collectief falen maar dat geknoei van hem komt me nu echt de strot uit. Ja, hij pakt ook een paar beste ballen maar daarmee kan hij zich nooit onderscheiden aangezien hij er ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. Bosje bloemen en een Blokkerbon geven en afscheid van nemen in de zomer.

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op maart 07, 2015, 23:15:37
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:13:26
Dan ga ik maandag maar even mijn ogen opmeten :P

Zal in Dokkum dan wel een kink in de kabel hebben gelegen, meen het hier ook gezien te hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:18:26
Citaat van: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:01:26
Niet? 1e, 2e en 6e goal zijn gewoon blunders. 5e kan hij hebben als hij zich breder maakt. Het is en blijft een collectief falen maar dat geknoei van hem komt me nu echt de strot uit. Ja, hij pakt ook een paar beste ballen maar daarmee kan hij zich nooit onderscheiden aangezien hij er ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. Bosje bloemen en een Blokkerbon geven en afscheid van nemen in de zomer.
6e goal is nu alleen maar voor de statistieken, in mijn optiek om goedkoop mee te scoren.
Eerste goal blijf ik bij een achterbal, blijft alleen de 2e over en die is helaas wel cruciaal.

Overigens kreeg hij mijn MotM stem niet, die is voor Slijngaard.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op maart 07, 2015, 23:31:15
Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:18:26
6e goal is nu alleen maar voor de statistieken, in mijn optiek om goedkoop mee te scoren.
Eerste goal blijf ik bij een achterbal, blijft alleen de 2e over en die is helaas wel cruciaal.


Overigens kreeg hij mijn MotM stem niet, die is voor Slijngaard.

Hoeveel van dit soort ballen heeft hij dit seizoen al tegen gekregen? Overigens gleed hij dit keer niet op zijn panfluit dus aan het veld kan het niet liggen. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar die man blundert gewoon structureel. Het enige wat Nienhuis vangt is salaris. Ik ben er helemaal klaar mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2015, 23:33:23
Ben het zeker met je eens dat hij amper punten pakt. Vorige week dan die bal van Linssen en in Utrecht die strafschop op 1-0, maar verder zeker niet. Body heeft hij wel, dus waarom niet het lef om bij corners en zo te komen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op maart 08, 2015, 09:46:55
Ondanks een aantal goede reddingen is men behoorlijk negatief hier over de keeper.
Ik ben eerlijk gezegd ook geen fan van Nienhuis.
Waarom bijv. zo vrijblijvend(of onzeker) die hoge bal over het doel tikken bij, volgens mij, nog nul - nul ,terwijl een beetje keeper die bal gewoon met 2 handen vangt.Vervolgens krijg je daarna 3 corners op rij tegen en raak je in de problemen.
En altijd dat wijfelende tijd nemen met uittrappen.
Hij deed het gister verder niet eens onaardig hoor, maar op 1 of andere manier krijg ik altijd de zenuwen van onze doel verdediger!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op maart 08, 2015, 09:49:02
Drama, niet de 1e keer dit seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op maart 08, 2015, 09:56:56
Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 09:49:02
Drama, niet de 1e keer dit seizoen.

We hebben aan hem te danken dat het geen 10-1 geworden is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TARGET op maart 08, 2015, 10:30:38
we hebben ook aan hem te danken dat we nu 44 doelpunten tegen hebben.!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op maart 08, 2015, 10:46:17
Citaat van: Marc S op maart 08, 2015, 09:56:56
We hebben aan hem te danken dat het geen 10-1 geworden is.
Die 2-0, slechter kan je als keeper niet gaan staan bij een vrije trap. Die bal ligt op 20 meter, dus die kan in principe nooit over de muur in de goal. Wat doet Leonard ten Rouwelaar. Hij gaat achter de muur staan, zodat vd werf die bal lekker om de muur kan draaien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op maart 08, 2015, 11:07:30
Mag ook wel eens, levert alleen niets op. Vond hem er bij een paar goals niet goed uitzien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op maart 08, 2015, 15:30:05
Gister paar ballen gepakt, ook een paar niet gepakt. Het probleem is dat hij gewoon te klein is. Ik vermoed niet dat hij de komende maanden nog in de lengte gaat groeien, dus volgend seizoen een andere keeper graag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op maart 08, 2015, 17:21:19
Zonder hem was het een Nog hogere uitslag geworden.
Maar daar voor toch weer heel wat vreemde momenten hoor.
Deze zomer een keeper halen die punten voor je pakt.
Dan vechten Nienhuis en Zeinstra er maar om wie tweede keeper word.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccleeuwarden op maart 08, 2015, 17:21:40
Pakt een aantal ballen, maar daar staat ie toch oek voor!! dat is zijn werk. in de meeste gevallen laat ie het afweten en is ie veelste onzeker en kost het minimaal 10 minuten in een wedstrijd met die trage opbouw!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op maart 08, 2015, 17:23:14
Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 09:49:02
Drama, niet de 1e keer dit seizoen.
wat lul je zonder hem was het 14-0 geworden man.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op maart 08, 2015, 17:25:32
Citaat van: Gasgeve op maart 08, 2015, 10:46:17
Die 2-0, slechter kan je als keeper niet gaan staan bij een vrije trap. Die bal ligt op 20 meter, dus die kan in principe nooit over de muur in de goal. Wat doet Leonard ten Rouwelaar. Hij gaat achter de muur staan, zodat vd werf die bal lekker om de muur kan draaien.
Het was de beste man van het veld, mag wel eerst naar dat stel wieven gekeken. Wat Marc al zij het kon 10-1 worden zonder zijn reddingen. Heb me meer geergerd aan de 10 veldspelers
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:06:55
Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2015, 21:26:06
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:06:55
Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!

Hij heeft in ieder geval de 'mosterd na de maaltijd'-troffee gewonnen. Hij raakt de bal nog bij de 1-0, maar de verdediging maakt daar de fout en volgens mij was die vrije trap onhoudbaar (leek op die van Rusnak tegen twente, alleen harder)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op maart 09, 2015, 11:11:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2015, 21:26:06
Hij heeft in ieder geval de 'mosterd na de maaltijd'-troffee gewonnen. Hij raakt de bal nog bij de 1-0, maar de verdediging maakt daar de fout en volgens mij was die vrije trap onhoudbaar (leek op die van Rusnak tegen twente, alleen harder)
Hij staat volledig verkeerd bij die vrije trap. V/d Werff kan hem zo om de muur heendraaien en juist in die hoek moet NIenhus staan, maar hij gaat achter de muur staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op maart 09, 2015, 12:01:55
Citaat van: Gasgeve op maart 09, 2015, 11:11:11
Hij staat volledig verkeerd bij die vrije trap. V/d Werff kan hem zo om de muur heendraaien en juist in die hoek moet NIenhus staan, maar hij gaat achter de muur staan.

Je hebt goed naar de analyse geluisterd zeker?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op maart 09, 2015, 13:54:12
Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 12:01:55
Je hebt goed naar de analyse geluisterd zeker?

Maar dat is geen hogere wiskunde toch? Was niet erg sterk gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op maart 09, 2015, 14:07:04
Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 12:01:55
Je hebt goed naar de analyse geluisterd zeker?
Nee, jij ziet dat zelf niet?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op maart 09, 2015, 14:41:37
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:06:55
Was 10-1, of 14-1 geworden zonder die reddingen vind ik dermate bullshit praat, hij moet gewoon die 1-0 en 2-0 pakken. Die eerste wil ik nog steeds over discussiëren (achter of niet), hij ziet er beide keren gewoon niet goed uit.
Of hij dan bij 3-0, 3, 6 of 47 reddingen maakt, interesseert me verder geen drol!

Zo is het precies! Geen speld tussen te krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op maart 09, 2015, 14:43:23
Het zal allemaal wel. Feit is dat hij 4 geweldige reddingen verricht maar ook 3 op kolderieke wijze doorlaat. De eerste en tweede is wedstrijdbepalend. De laatste is typerend, weer over hem heen. We kunnen wel blijven hangen in het zoeken naar verzachtende omstandigheden maar in mijn beleving komt hij gewoon tekort. Te klein, niet heersend bij corners en ballen van de zijkant, verre van klemvast en niet onbelangrijk, hij kan totaal niet voetballen. Als ik incontinent was had ik per wedstrijd 5 luiers volgescheten als hij in balbezit komt, wat een onrust brengt dat. Begrijp me goed, ik heb niks persoonlijks tegen hem en vind hem in een 1 op 1 situatie WEL een van de betere keepers maar overall bekeken komt hij op cruciale punten structureel tekort.

De oplossing heb ik niet direct voorhanden maar ik zou toch een poging wagen om Mulder aan te trekken of Bizot te huren het komende seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 15:02:47
Het is sneu voor Nienhuis, maar willen we echt stappen gaan maken, dan hebben we daar ook een goede doelman voor nodig. Nienhuis kan net dat laatste stapje niet maken.
Op zoek naar een keeper die per seizoen 10 punten voor je pakt, Nienhuis en Zeinstra moeten maar uit gaan zoeken wie 2e keeper wordt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op maart 09, 2015, 15:04:26
Als Rusnak hem er zo inschiet vinden we het een geweldige vrije trap, nu een fout van Nienhuis. Het is allemaal erg betrekkelijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 15:09:44
Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:04:26
Als Rusnak hem er zo inschiet vinden we het een geweldige vrije trap, nu een fout van Nienhuis. Het is allemaal erg betrekkelijk.

Nienhuis wordt niet afgerekend op deze pot. Is het hele seizoen al vrij onzeker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op maart 09, 2015, 15:12:12
Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:09:44
Nienhuis wordt niet afgerekend op deze pot. Is het hele seizoen al vrij onzeker.

Nienhuis wordt hier momenteel absoluut wel afgerekend op die vrije trap. Dat is het enige waar ik nu op reageer. Hoor graag van je of het niet klopt wat ik schreef.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op maart 09, 2015, 15:20:55
Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:02:47
Het is sneu voor Nienhuis, maar willen we echt stappen gaan maken, dan hebben we daar ook een goede doelman voor nodig. Nienhuis kan net dat laatste stapje niet maken.
Op zoek naar een keeper die per seizoen 10 punten voor je pakt, Nienhuis en Zeinstra moeten maar uit gaan zoeken wie 2e keeper wordt.

Je hebt gelijk, maar dat is wel moeilijk voor elkaar te krijgen. Kijk maar eens hoelang Feyenoord daar bijvoorbeeld over gedaan heeft.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 15:28:27
Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:12:12
Nienhuis wordt hier momenteel absoluut wel afgerekend op die vrije trap. Dat is het enige waar ik nu op reageer. Hoor graag van je of het niet klopt wat ik schreef.

Ja tuurlijk klopt het wat je zegt. Maar CO kennende wordt er niet twintig wedstrijden gewacht voordat er een oordeel wordt geveld over een speler. Ik heb tot nu toe nog niks geplaatst hier over Nienhuis, maar na afgelopen zaterdag ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Hij kan het niveau waar we met z'n allen heen willen met Cambuur gewoon niet aan. Geeft niets, ben hem dankbaar voor z'n bewezen diensten, maar er moet een andere (betere) keeper komen

Een speler afmaken over 1 of 2 wedstrijden is veel te makkelijk en opportunistisch. Maar nogmaals, dat is CO (helaas).

Citaat van: hobbes op maart 09, 2015, 15:20:55
Je hebt gelijk, maar dat is wel moeilijk voor elkaar te krijgen. Kijk maar eens hoelang Feyenoord daar bijvoorbeeld over gedaan heeft.

Mwah.. tussen Nienhuis en Vermeer zit nogal wat verschil hoor. Mulder bijvoorbeeld zou een meer dan prima keeper voor ons zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op maart 09, 2015, 16:49:53
Citaat van: Cor op maart 09, 2015, 15:12:12
Nienhuis wordt hier momenteel absoluut wel afgerekend op die vrije trap. Dat is het enige waar ik nu op reageer. Hoor graag van je of het niet klopt wat ik schreef.
Hij wordt helemaal niet afgerekend op die vrije trap, maar hij draait gewoon een heel matig seizoen. Of vind jij van niet?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op maart 09, 2015, 17:02:07
Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 15:28:27

Mwah.. tussen Nienhuis en Vermeer zit nogal wat verschil hoor. Mulder bijvoorbeeld zou een meer dan prima keeper voor ons zijn.

Ik bedoel dat Feyenoord ook lang heeft moeten wachten op een keeper die punten voor hun pakt. En Mulder? Ik vraag me af of die hier überhaupt heen zou willen komen. We kunnen wel van alles willen, maar dan moeten we eerst qua budget groter moeten worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op maart 09, 2015, 17:54:30
Ik vind die Kurto niet eens zo gek keepen bij Dordrecht.

Maar beter dan Nienhuis? :X
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op april 12, 2015, 16:30:13
Die tweede van Groningen ging er wel weer erg makkelijk in...... Op basis waarvan deze ballenvanger een grenzeloos krediet heeft bij de TS blijft een groot raadsel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op april 12, 2015, 16:31:45
Die Nienhuis zei vooraf dat ze zouden gaan winnen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op april 12, 2015, 16:39:18
Citaat van: PePe op april 12, 2015, 16:31:45
Die Nienhuis zei vooraf dat ze zouden gaan winnen?
Ging ie er waarschijnlijk vanuit dat Zeinstra zou keepen.......
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op april 12, 2015, 16:39:47
 :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op april 12, 2015, 16:42:06
Citaat van: Destroyer op april 12, 2015, 16:39:47
:_schater

Lomperik, kan niks. Bij dat momentje met Mahi stond hij ook weer niets te doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op april 12, 2015, 16:52:06
 :zucht 1 stapje opzij bij de 2e goal en hij was er niet eens geweest, als keeper moet je voorbereid zijn op alle situaties, en dat was hij totaal niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 12, 2015, 17:18:48
dikke blunder
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op april 12, 2015, 17:19:40
Niet heel slecht, maar ook geen puntenpakker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2015, 18:16:33
Ik vroeg als keeper om Padt, niet om een Pad...

Verder wil ik het hierbij laten voor dit moment, frustratie zit nog HEEL erg hoog.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op april 12, 2015, 18:27:29
Bal van Kibbling had hij toch gewoon moeten hebben?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op april 12, 2015, 20:08:23
 _O_ _O_ _O_whuhahaha de klepzeikers zijn er weer
Voetbalkenners met oogkleppen  8P 8P 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op april 12, 2015, 20:35:00
Domme reacties hier. Zullen dezelfden wel zijn die vinden dat Ogbeche vandaag de beste van het veld was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oldehove op april 12, 2015, 20:51:45
Citaat van: Ome Loeks op april 12, 2015, 20:08:23
_O_ _O_ _O_whuhahaha de klepzeikers zijn er weer
Voetbalkenners met oogkleppen  8P 8P 8P
opmerkelijk dat je op 4 posts na alleen in dit topic reageerd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sonnema op april 12, 2015, 20:56:33
Deze man is net zo traag naar de grond als dat hij snelle spelhervatting moet doen. Het is clown in de goal
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 12, 2015, 20:58:49
Citaat van: Sonnema op april 12, 2015, 20:56:33
Deze man is net zo traag naar de grond als dat hij snelle spelhervatting moet doen. Het is clown in de goal
Bassie :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op april 12, 2015, 21:02:18
Citaat van: Sonnema op april 12, 2015, 20:56:33
Deze man is net zo traag naar de grond als dat hij snelle spelhervatting moet doen. Het is clown in de goal

Wat mij betreft prioriteit nr. 1. zoutzak (dit was de laatste Collingwood :zweep)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op april 12, 2015, 21:15:13
Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Juliie zijn allemaal perfect denk ik?

Nee hoor, maar die tweede had ik gehad :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op april 12, 2015, 23:13:19
Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?

Jep  8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op april 13, 2015, 07:49:47
Prima interview trouwens bij OF. Eindelijk een speler die zegt waarop het staat. Stoppen met dat naieve voetbal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 07:54:10
Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?
Een fout (zoals bij Mo) kan ik nog vergeven, bijna wekelijks fouten maken wordt het gewoon lachwekkend. Heb mezelf altijd rustig gehouden, maar op een gegeven moment is de maat ook vol én als hij een goede wedstrijd keept ben ik ook iemand die positief is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op april 13, 2015, 09:06:32
In de Leeuwarder Courant wast hij zijn handen weer in onschuld mbt die tweede goal. Lachwekkend. Hij kan zijn handen beter gebruiken om eens baas in zijn eigen 5 meter te worden, en om op cruciale momenten eens een bal te pakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 09:16:17
Citaat van: Delamere op april 13, 2015, 09:06:32
In de Leeuwarder Courant wast hij zijn handen weer in onschuld mbt die tweede goal. Lachwekkend. Hij kan zijn handen beter gebruiken om eens baas in zijn eigen 5 meter te worden, en om op cruciale momenten eens een bal te pakken.
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Nienhuis zijn handen wast in onschuld of dat jij de LC nog leest...
En ja, ik blijf ook van mening dat hij die bal had kunnen en moeten hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: IsmailvanEssen op april 13, 2015, 09:39:48
In mijn ogen is de maat vol.. Hij maakt de laatste tijd teveel fouten en helemaal op crusiale momenten.. Deze bal had hij moeten hebben..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op april 13, 2015, 09:51:04
Lachwekkende reacties hier zeg.. het voetbal was hopeloos, de wissels waren hopeloos, de tactiek was hopeloos en de keeper krijgt de schuld.

nou nou nou..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op april 13, 2015, 10:04:06
Citaat van: De Gast op april 13, 2015, 09:51:04
Lachwekkende reacties hier zeg.. het voetbal was hopeloos, de wissels waren hopeloos, de tactiek was hopeloos en de keeper krijgt de schuld.

nou nou nou..

Mee eens, bij beide afstandsschoten krijgen de spelers alle tijd en ruimte om uit te halen. Er was geen verdediger meer in de buurt. Dit snel maar weer vergeten en vrijdag de 3 punten pakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 10:51:30
Citaat van: De Gast op april 13, 2015, 09:51:04
Lachwekkende reacties hier zeg.. het voetbal was hopeloos, de wissels waren hopeloos, de tactiek was hopeloos en de keeper krijgt de schuld.

nou nou nou..
Ja, ik reken Nienhuis die tweede treffer zeker aan. In mijn optiek een bal die ik ook nog had kunnen hebben (was mijn goede hoek)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op april 13, 2015, 11:01:56
Nienhuis kan het niveau niet aan wat Cambuur ambieert.

Strikje erom, doei.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op april 13, 2015, 11:47:28
Citaat van: scclwd op april 12, 2015, 21:12:23
Typische reacties hier weer. De man maakt een fout en wordt weer volledig afgebrand. Jullie zijn allemaal perfect denk ik?

Stellen we hem even anders. Vertel eens aan ome Poelie, vond jij Nienhuis gisteren goed keepen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op april 13, 2015, 11:51:53
Echt waar, er zijn er die Ogbeche niks vinden en Nienhuis daarentegen een goede keeper.
Dat is zo ongeveer hetzelfde als bijv. Neelie Kroes een lekker wijf vinden en de vriendin van Daniël de Ridder niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op april 13, 2015, 12:02:18
Disse man sit op syn top, het in 2 seisoenen niks bijleerd, dus wudt oek niet beter dan dit nivo. We mutte nou blyd weze met elke bal die die teugenhoudt. je kenne um 
nou wel afbranne mar hewwe wat beters? kenneluk niet want anders ston die wel oppe goal
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op april 13, 2015, 12:11:24
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2015, 18:16:33
Ik vroeg als keeper om Padt, niet om een Pad...

Verder wil ik het hierbij laten voor dit moment, frustratie zit nog HEEL erg hoog.
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op april 13, 2015, 12:13:00
btw,dijkstra speelde echt heel goed,zullen we hem nu een contract voor 8 jaar geven?
nee,wacht.
volgende week is het misschien wel weer een ander verhaal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op april 13, 2015, 13:05:47
Citaat van: okkele op april 13, 2015, 12:11:24
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank

Nee? Komt immers alleen maar poep uit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op april 13, 2015, 14:03:28
Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op april 13, 2015, 14:22:55
Citaat van: Vedetski op april 13, 2015, 14:03:28
Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...

Het zag er niet goed uit, maar je mag het ook de verdedigers aanrekenen dat ze de bal zo snel daar verspeelden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op april 13, 2015, 14:44:11
Die jonge doet vast zijn best, maar is denk ik 1 van de mindere keepers in de ere divisie.
T'is maar net of dat voldoende is voor onze TS om hem te handhaven op de goal.
Ik verwacht overigens niet dat evt. keeper(s)vervanging hoge prioriteit heeft bij Cambuur.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op april 13, 2015, 14:58:50
Sinds het moment dat vd Laan weg is, is het helemaal niets.
Vorig jaar pakte hij veel punten. (Koste ook af en toe wel eens punten)

Nu is het kommer en kwel. Hij heeft ons zoveel punten gekost, dit is onacceptabel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 18:50:42
Citaat van: Treb op april 13, 2015, 13:05:47
Nee? Komt immers alleen maar poep uit.
En dat zegt de man met de meest inhoudelijke bijdragen.. Kom het trouwens vrijdag even recht in mijn gezicht zeggen. Kunnen we ook eens (op normale manier) een gesprekje voeren ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 18:54:32
Citaat van: okkele op april 13, 2015, 12:11:24
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank
Klopt, zo ben ik normaal ook niet jegens spelers (hooguit tegen een aantal forumgangers). Ik vind Leo een beste kerel, een redelijke keeper maar niet geschikt voor het niveau wat wij nu halen. Had gehoopt dat hij wat meegegroeid is in zijn keeperskwaliteiten, maar blijft te onzeker in zijn doelgebied en hoge ballen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op april 13, 2015, 19:07:07
Citaat van: Vedetski op april 13, 2015, 14:03:28
Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...

Onze ambitie is volgend seizoen gewoon weer handhaving.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op april 13, 2015, 19:12:15
Niveau niveau.. wat voor niveau vind je dan dat wij momenteel halen..

Ik zou voor volgend seizoen maar eens wat andere posities versterken. Zoals we op dit moment ballen verliezen we volgend seizoen alle 17 uitwedstrijden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op april 13, 2015, 19:40:34
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2015, 18:50:42
En dat zegt de man met de meest inhoudelijke bijdragen.. Kom het trouwens vrijdag even recht in mijn gezicht zeggen. Kunnen we ook eens (op normale manier) een gesprekje voeren ;)

Ik tik je vrijdag wel op het schouder als ik je zie  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op april 13, 2015, 20:48:18
Citaat van: Bernardo op april 13, 2015, 19:07:07
Onze ambitie is volgend seizoen gewoon weer handhaving.

Ten opzichte van 2 jaar geleden is dat dus een vooruitgang, en toen stond hij ook al onder de lat. Nienhuis zelf is er in die tijd helaas niet veel op vooruit gegaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 21:45:25
Citaat van: Treb op april 13, 2015, 19:40:34
Ik tik je vrijdag wel op het schouder als ik je zie  :proost
Doe maar niet, ik heb de laatste tijd al iets te vaak over mijn schouder moeten kijken ;) Spreek je vrijdag wel:proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op april 13, 2015, 22:28:51
Citaat van: Treb op april 13, 2015, 13:05:47
Nee? Komt immers alleen maar poep uit.
Ben jij nou een anus Dokkummer? :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2015, 22:49:42
Citaat van: carlo de leeuw op april 13, 2015, 22:28:51
Ben jij nou een anus Dokkummer? :_schater
Nou... Ik hef wel overal schijt aan. Weest maar nooit.. Mar un anusridder bin ik niet :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op april 13, 2015, 22:56:59
Keept Fred Grim nog?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op april 13, 2015, 23:05:11
Citaat van: PePe op april 13, 2015, 22:56:59
Keept Fred Grim nog?

Wim de Ron in ieder geval niet
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op april 14, 2015, 12:26:48
Leuk stukje in de l.c. zaterdag, maar must oek eens een bal pakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op april 27, 2015, 07:07:12
Ons weer voor een afgang behoed gisteren. Je mag je handen dichtknijpen met zo'n keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2015, 11:00:21
Een paar momentjes met terugspeelballen die ik wat beangstigend vond, maar verder een degelijke pot gekeept. Bijna de enige met een ruime voldoende, voor mij in ieder geval MotM!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op april 27, 2015, 12:21:41
Citaat van: Dokkumer op april 27, 2015, 11:00:21
Een paar momentjes met terugspeelballen die ik wat beangstigend vond, maar verder een degelijke pot gekeept. Bijna de enige met een ruime voldoende, voor mij in ieder geval MotM!
Voor mij ook, al mogen de spelhervattingen wel een keer wat sneller. En ook een keer iets anders dan altijd maar die lange haal op Ogbeche. Al ligt dat natuurlijk niet alleen aan Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op april 27, 2015, 12:26:22
Moet gezegd worden, speelde gisteren een goede pot  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 28, 2015, 20:58:22
Citaat van: gewoon een fan op april 27, 2015, 12:26:22
Moet gezegd worden, speelde gisteren een goede pot  :thumbsup
een hele goede .Heeft ons eigenlijk een pnt bezorgd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op mei 10, 2015, 20:43:59
2e en 3e had hij moeten hebben  :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:46:36
De 1e oek als ie uitloopt en duikt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op mei 10, 2015, 20:53:51
Weer ouderwets gekeept van deze man. Alleen ouderwets slecht jammergenoeg.
Cambuur zoekt spelers voor allerlei posities maar het halen van een andere keeper verdient steeds meer prioriteit. Of Zeinstra toch maar eens een eerlijke kans geven?
Want het krediet voor die harlekijn uit Groningen lijkt bij de TS wel eindeloos maar zal toch ooit eens op zijn? Op basis van dit bijna afgelopen seizoen is al dat krediet ook helemaal nergens op gebaseerd. De enige wedstrijd waarbij hij uitblonk was uit tegen Zwolle. Daardoor verloren we niet met 12-1 maar slechts met 6-1. Voor de rest draait Nienhuis een vierkant seizoen van halve en hele fouten, maar nooit sleept er nooit eens een wedstrijd voor je uit.
Hoog tijd voor iemand anders. En zo moeilijk lijkt het me toch niet iemand te vinden die beter kan keepen dan Nienhuis. Sterker nog, iemand in het betaald voetbal vinden die er qua keepen nog minder van kan dan Nienhuis, dat is pas een ingewikkelde zoektocht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op mei 10, 2015, 21:35:02
Besteedt je centen maar aan wat andere posities dan de goalie. Geen enkele keeper pakt punten voor je als je niet bij de goal van de tegenstander komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op mei 10, 2015, 22:18:18
Citaat van: De Gast op mei 10, 2015, 21:35:02
Besteedt je centen maar aan wat andere posities dan de goalie. Geen enkele keeper pakt punten voor je als je niet bij de goal van de tegenstander komt.
Vind het ook geen geweldige keeper, maar lijkt mij ook beter om geld te besteden aan andere posities.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op mei 17, 2015, 17:37:33
Ben er klaar mee, prioriteit 1 in de zomer is het vinden van een echte keeper. Andere clubs lachen ons uit met zo'n "keeper". En dit is niet gebasseerd op één wedstrijd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op mei 17, 2015, 18:20:05
Citaat van: Casuals-lwd op mei 17, 2015, 17:37:33
Ben er klaar mee, prioriteit 1 in de zomer is het vinden van een echte keeper. Andere clubs lachen ons uit met zo'n "keeper". En dit is niet gebasseerd op één wedstrijd
Eens, al denk ik dat Zeinstra ook al een enorme verbetering ten opzichte Nienhuis zou zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op mei 17, 2015, 18:23:19
Citaat van: Delamere op mei 17, 2015, 18:20:05
Eens, al denk ik dat Zeinstra ook al een enorme verbetering ten opzichte Nienhuis zou zijn.

Geef idd. Zeinstra maar eens de kans een aantal wedstrijden zodat hij wat ritme e.d. op kan doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op mei 17, 2015, 19:55:47
Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op mei 17, 2015, 19:58:29
Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:55:47
Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.

Sterker nog. Hij heeft wel punten gekost en wat een onrust brengt hij. Maar hij en   zeinstra hebben bijgetekend toch? Kan mij niet voorstellen dat er een nieuwe eerste keeper komt dan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:59:22
Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 19:55:47
Mooie vrije trap had ie  :_schater heeft dit seizoen weinig tot geen punten gepakt voor Cambuur.
Had ook een paar knappe reddingen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:02:54
Citaat van: Lore op mei 17, 2015, 19:58:29
Sterker nog. Hij heeft wel punten gekost en wat een onrust brengt hij. Maar hij en   zeinstra hebben bijgetekend toch? Kan mij niet voorstellen dat er een nieuwe eerste keeper komt dan
Dat ze bijgetekend hebben zal op voorspraak zijn van de TS, dus zoveel onrust zal hij niet brengen misschien hooguit bij een paar supporters...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op mei 17, 2015, 20:27:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:02:54
Dat ze bijgetekend hebben zal op voorspraak zijn van de TS, dus zoveel onrust zal hij niet brengen misschien hooguit bij een paar supporters...

Lid van de fanclub of zo? Deze man bakt er dit seizoen niks van. Alleen Utrecht uit heeft hij de punten gepakt. Voor de rest bron van onrust, vertraging en paniek.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:44:33
Citaat van: John Hiatt op mei 17, 2015, 20:27:25
Lid van de fanclub of zo? Deze man bakt er dit seizoen niks van. Alleen Utrecht uit heeft hij de punten gepakt. Voor de rest bron van onrust, vertraging en paniek.
Dat jij niet instaat bent om Nienhuis objectief te bekijken, hoef je het niet op de man te spelen... Hij heeft meer punten gepakt dan jij hebt waargenomen, dus eigenlijk door jou te tekortkoming kan hij er niks van..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op mei 17, 2015, 20:52:45
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 19:59:22
Had ook een paar knappe reddingen...

Ja hoor dat ben ik helemaal met je eens. Maar op beslissende momenten liet ie het dit seizoen gewoon vaak afweten. Dit seizoen staat voor Nienhuis in schril contrast met vorig(e) seizoen(en) helaas. Hoop dat ie er volgend seizoen weer staat
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:57:38
Citaat van: ruubmac op mei 17, 2015, 20:52:45
Ja hoor dat ben ik helemaal met je eens. Maar op beslissende momenten liet ie het dit seizoen gewoon vaak afweten. Dit seizoen staat voor Nienhuis in schril contrast met vorig(e) seizoen(en) helaas. Hoop dat ie er volgend seizoen weer staat
Zo realistisch ben ik ook wel, maar om onze keeper zo te gaan afbranden wat sommigen hier doen, gaat me te ver.. Als Zeinstra beter is moet hij zijn kans pakken in de voorbereiding.. Maar hoe je het ook went of keert we hebben het te doen met de huidige 2 keepers...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op mei 17, 2015, 21:22:43
Ben het met je eens grijskijkert..

Als je ziet wat het midden en de voorhoede er de laatste wedstrijden van bakt dan is dat bijna 10x minder dan onze keeper. Gewoon lekker houden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:26:02
Het verschil is dat Nienhuis het hele seizoen cruciale fouten maakt. En nee, niet elke tegengoal is een fout van Nienhuis, maar hij maakte er overall teveel.
Herpakken, Grotenhuis extra hard met hem aan het werk en dan staat hopelijk die muur er volgend seizoen weer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:29:08
Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:26:02
Het verschil is dat Nienhuis het hele seizoen cruciale fouten maakt. En nee, niet elke tegengoal is een fout van Nienhuis, maar hij maakte er overall teveel.
Herpakken, Grotenhuis extra hard met hem aan het werk en dan staat hopelijk die muur er volgend seizoen weer.
En zo niet,dan speelt Zeinstra ,als de TS dat vind...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2015, 21:29:59
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:29:08
En zo niet,dan speelt Zeinstra ,als de TS dat vind...
Ook goed, de beste moet er gewoon staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op mei 17, 2015, 21:42:11
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 20:44:33
Dat jij niet instaat bent om Nienhuis objectief te bekijken, hoef je het niet op de man te spelen... Hij heeft meer punten gepakt dan jij hebt waargenomen, dus eigenlijk door jou te tekortkoming kan hij er niks van..
een goede keeper pakt min 6-8 pnt per seiz .Nienhuis heeft bijna geen pnt gepakt .Hij heeft wel een aantal wedst zeer matig gekeept .Dat is gewoon een feit kijkert
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op mei 17, 2015, 21:53:35
Nienhuis is een leuke bal tegenhouden, maar voegt verder niets toe.
Uittrappen en spelhervattingen dikwijls dramatisch.
Komend seizoen maar zien wie de eerste keus zal worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:54:06
Citaat van: sunderland op mei 17, 2015, 21:42:11
een goede keeper pakt min 6-8 pnt per seiz .Nienhuis heeft bijna geen pnt gepakt .Hij heeft wel een aantal wedst zeer matig gekeept .Dat is gewoon een feit kijkert
Die punten heeft hij gepakt.. Maar het is een lastig verhaal want niet elke nederlaag is de schuld van Nienhuis en niet elk gelijkspel of overwinning is alleen dankzij Nienhuis..
Waar mij het vooral omgaat is het afbranden van onze eigen keeper wat totaal onnodig is..
Hij had vandaag bijvoorbeeld geen schuld aan de nederlaag en toch vinden sommigen het nodig om hem af te branden..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 22:15:51
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:54:06
Die punten heeft hij gepakt.. Maar het is een lastig verhaal want niet elke nederlaag is de schuld van Nienhuis en niet elk gelijkspel of overwinning is alleen dankzij Nienhuis..
Waar mij het vooral omgaat is het afbranden van onze eigen keeper wat totaal onnodig is..
Hij had vandaag bijvoorbeeld geen schuld aan de nederlaag en toch vinden sommigen het nodig om hem af te branden..

De eerste beste bal die op hem afkomt vliegt door zijn benen binnen. Het enige wat Nienhuis vangt is salaris. Ik ben al maanden klaar met de keeper Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 22:23:44
Wie zie jij hier graag komen als keeper poelie?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 22:25:27
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 22:23:44
Wie zie jij hier graag komen als keeper poelie?

Bizot huren, prio nr 1. Mocht dat niet lukken dan Coutinho halen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 17, 2015, 22:40:19
Coutinho wil naar buitenland.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 17, 2015, 22:41:29
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 22:40:19
Coutinho wil naar buitenland.

Dan is hij bij ons prima op zijn plek.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op mei 17, 2015, 23:05:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 21:54:06
Die punten heeft hij gepakt.. Maar het is een lastig verhaal want niet elke nederlaag is de schuld van Nienhuis en niet elk gelijkspel of overwinning is alleen dankzij Nienhuis..
Waar mij het vooral omgaat is het afbranden van onze eigen keeper wat totaal onnodig is..
Hij had vandaag bijvoorbeeld geen schuld aan de nederlaag en toch vinden sommigen het nodig om hem af te branden..

Objectief gezien heeft hij de punten gepakt bij Utrecht uit. Voor de rest keept hij een heel matig seizoen. Tsja, als jij dat afbranden noemt.... Ik noem dat een realistische kijk op de zaken. Hij is te klein voor een keeper, feit. Spelhervattingen dramatisch, feit. Elke hoge bal is levensgevaarlijk, feit. Een op een vind ik hem nog wel aardig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 07:54:22
Citaat van: John Hiatt op mei 17, 2015, 23:05:25
Objectief gezien heeft hij de punten gepakt bij Utrecht uit. Voor de rest keept hij een heel matig seizoen. Tsja, als jij dat afbranden noemt.... Ik noem dat een realistische kijk op de zaken. Hij is te klein voor een keeper, feit. Spelhervattingen dramatisch, feit. Elke hoge bal is levensgevaarlijk, feit. Een op een vind ik hem nog wel aardig.
Realistisch noem jij dat? :_schater 1.84 te klein ? :_schater We hebben bij Oranje een kleinere keeper..
En dat het meevoetballen daar hebben meer keepers problemen mee dramatisch is bij lange na niet...
En met een hoge bal moet je geluk hebben als keeper er zijn verschillende factoren waardoor het lijkt dat het een keepers fout is maar als je 2x kijkt dan zie je wat anders.. dat hij geblokt wordt of dat een medespeler hem het onnodig lastig maakt zodat hij er niet bij kan.. Maar dat wordt vaak niet gezien..

Maar eigenlijk zeg jij dat onze TS er helemaal niks van kan/snapt(ze hebben tenslotte zijn contract verlengt) en dat ze jou als specialist moet inhuren om keepers beter te maken of om nieuwe keepers aan te trekken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op mei 18, 2015, 09:09:50
Jij hebt het steeds over de ts. Ook die kunnen er een keer naast zitten .Ik denk dat ze denken dat hij beter kan net als verl seiz .Het blijft een feit dat hij een zeer matig seiz heeft gekeept .Hij heeft ook zeer regelmatig de ploeg in de problemen gebracht met zijn capriolen .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 09:23:02
Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 09:09:50
Jij hebt het steeds over de ts. Ook die kunnen er een keer naast zitten .Ik denk dat ze denken dat hij beter kan net als verl seiz .Het blijft een feit dat hij een zeer matig seiz heeft gekeept .Hij heeft ook zeer regelmatig de ploeg in de problemen gebracht met zijn capriolen .
Ze kunnen er naast zitten, maar hij is nog steeds 1e keeper en ze hebben zijn contract verlengt.. En voor Cambuur begrippen is het een degelijke keeper en zou Zeinstra beter zijn dan zou die spelen.. Hij heeft de ploeg inderdaad in de problemen gebracht,maar hij de ploeg ook net zo vaak gered..
Dat hij een minder seizoen draait dan het vorige ziet iedereen(en dat hebben meer spelers), maar is dat dan een vrijbrief om hem af te branden?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 18, 2015, 12:16:25
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 09:23:02
Ze kunnen er naast zitten, maar hij is nog steeds 1e keeper en ze hebben zijn contract verlengt.. En voor Cambuur begrippen is het een degelijke keeper en zou Zeinstra beter zijn dan zou die spelen.. Hij heeft de ploeg inderdaad in de problemen gebracht,maar hij de ploeg ook net zo vaak gered..
Dat hij een minder seizoen draait dan het vorige ziet iedereen(en dat hebben meer spelers), maar is dat dan een vrijbrief om hem af te branden?

Afbranden of zijn tekortkomingen blootleggen zijn twee verschillende dingen Grijskijkert. Jij hebt het er maar over dat hij ons gered heeft. Los van de pot in Utrecht kan ik me dat niet heugen. Wat me wel is bijgebleven is dat hij zijn defensie regelmatig in de problemen brengt omdat hij gewoonweg niet kan voetballen. Daarnaast is hij zwaar onzeker bij hoge ballen, die probeert hij altijd te stompen. Hij is te klein, komt daardoor ook te laat in de hoeken.

Wat hij wel goed kan mijn waarde grijskijker zijn de 1 tegen 1 situaties, dan is het een kat die op zijn prooi duikt maar overall is dat gewoon te weinig voor een keeper op dit nivo. Kan echt niet meer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:28:21
Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 12:16:25
Afbranden of zijn tekortkomingen blootleggen zijn twee verschillende dingen Grijskijkert. Jij hebt het er maar over dat hij ons gered heeft. Los van de pot in Utrecht kan ik me dat niet heugen. Wat me wel is bijgebleven is dat hij zijn defensie regelmatig in de problemen brengt omdat hij gewoonweg niet kan voetballen. Daarnaast is hij zwaar onzeker bij hoge ballen, die probeert hij altijd te stompen. Hij is te klein, komt daardoor ook te laat in de hoeken.

Wat hij wel goed kan mijn waarde grijskijker zijn de 1 tegen 1 situaties, dan is het een kat die op zijn prooi duikt maar overall is dat gewoon te weinig voor een keeper op dit nivo. Kan echt niet meer.
Vitesse uit pakt hij een paar ballen in de slotfase waardoor het geen 3-1 maar in de laatste minuut 2-2.Willem2 uit houd hij tot in de blessuretijd de 0 Go Ahead uit en thuis pakt hij een paar fantastische ballen. DKV uit en thuis idem. Excelsior thuis pakt hij een paar ballen waardoor het geen 0-2 wordt.. Heracles uit en thuis... Zo kan ik nog wel doorgaan..
Noem eens een perfecte vervanger voor Nienhuis,en 1 die aan alle eisen voldoet.. Dus sterk in de lucht,perfect kunnen meevoetballen, 1 op 1 niet te kloppen en in de coaching sterk.. en voor minder dan een ton komt..

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SaVaGe op mei 18, 2015, 12:30:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:28:21
Vitesse uit pakt hij een paar ballen in de slotfase waardoor het geen 3-1 maar in de laatste minuut 2-2.Willem2 uit houd hij tot in de blessuretijd de 0 Go Ahead uit en thuis pakt hij een paar fantastische ballen. DKV uit en thuis idem. Excelsior thuis pakt hij een paar ballen waardoor het geen 0-2 wordt.. Heracles uit en thuis... Zo kan ik nog wel doorgaan..
Noem eens een perfecte vervanger voor Nienhuis,en 1 die aan alle eisen voldoet.. Dus sterk in de lucht,perfect kunnen meevoetballen, 1 op 1 niet te kloppen en in de coaching sterk..

Boy Waterman
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op mei 18, 2015, 12:50:04
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:28:21
Vitesse uit pakt hij een paar ballen in de slotfase waardoor het geen 3-1 maar in de laatste minuut 2-2.Willem2 uit houd hij tot in de blessuretijd de 0 Go Ahead uit en thuis pakt hij een paar fantastische ballen. DKV uit en thuis idem. Excelsior thuis pakt hij een paar ballen waardoor het geen 0-2 wordt.. Heracles uit en thuis... Zo kan ik nog wel doorgaan..
Noem eens een perfecte vervanger voor Nienhuis,en 1 die aan alle eisen voldoet.. Dus sterk in de lucht,perfect kunnen meevoetballen, 1 op 1 niet te kloppen en in de coaching sterk..
zo kun je ook een hele lange lijst maken van vreemde capriolen en goals tegen waar hij niet geheel vrijuit ging .Ik denk dan wel aan 20 wedstr
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:55:16
Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 12:50:04
zo kun je ook een hele lange lijst maken van vreemde capriolen en goals tegen waar hij niet geheel vrijuit ging .Ik denk dan wel aan 20 wedstr
Er wordt beweerd dat hij geen punten pakt, ik geef alleen aan dat hij dat wel doet,en geef ook aan dat hij fouten maakt..... Maar je vergeet te antwoorden op mijn vraag..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:56:03
Citaat van: SaVaGe op mei 18, 2015, 12:30:58
Boy Waterman
Hmmzzz, serieus?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SaVaGe op mei 18, 2015, 12:58:18
Uhm ja? alles is beter dan die clown die er nu op goal staat
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:00:41
Citaat van: SaVaGe op mei 18, 2015, 12:58:18
Uhm ja? alles is beter dan die clown die er nu op goal staat
Dan Telgenkamp of Meul maar weer terughalen  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2015, 13:01:29
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:00:41
Dan Telgenkamp of Meul maar weer terughalen  :_schater
Cees Paauwe mag ook wel :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:05:20
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 13:01:29
Cees Paauwe mag ook wel :P
:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op mei 18, 2015, 17:02:54
As je degradere wille is Paauwe un goeie optie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 18, 2015, 19:13:08
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 12:28:21
Vitesse uit pakt hij een paar ballen in de slotfase waardoor het geen 3-1 maar in de laatste minuut 2-2.Willem2 uit houd hij tot in de blessuretijd de 0 Go Ahead uit en thuis pakt hij een paar fantastische ballen. DKV uit en thuis idem. Excelsior thuis pakt hij een paar ballen waardoor het geen 0-2 wordt.. Heracles uit en thuis... Zo kan ik nog wel doorgaan..
Noem eens een perfecte vervanger voor Nienhuis,en 1 die aan alle eisen voldoet.. Dus sterk in de lucht,perfect kunnen meevoetballen, 1 op 1 niet te kloppen en in de coaching sterk.. en voor minder dan een ton komt..

Jij verwijst naar fantastische reddingen, ik hou het op slecht ingeschoten. Je kan wel met lappen tekst je gelijk proberen te halen en ik zou dat kunnen weerleggen door doelpunten aan te halen die hij had moeten hebben zodat we nu 9 pnt of meer hadden gehad maar daar pas ik voor. Of je ziet het, of niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op mei 18, 2015, 19:18:24
Ik zou Bizot proberen terug te halen. Of huren. Heeft onze club altijd een warm hart toegedragen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2015, 19:21:28
Als Bizot mogelijk zou zijn, meteen doen. Altijd groot fan van geweest! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:23:19
Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 19:13:08
Jij verwijst naar fantastische reddingen, ik hou het op slecht ingeschoten. Je kan wel met lappen tekst je gelijk proberen te halen en ik zou dat kunnen weerleggen door doelpunten aan te halen die hij had moeten hebben zodat we nu 9 pnt of meer hadden gehad maar daar pas ik voor. Of je ziet het, of niet.
Ik heb het woord fantastisch niet 1 keer vermeld..
Lappen tekst dat valt wel mee toch, jij had even daarvoor een alinea meer nodig om je verhaal te vertellen..

Ik heb ook al eerder aangegeven dat Nienhuis niet zijn beste seizoen keept, maar vind het onnodig om hem af te branden..

Je vergeet ondertussen antwoord te geven op mijn vraag, of pas je er voor om antwoord te geven, omdat je het antwoord niet weet.. :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:24:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 18, 2015, 19:21:28
Als Bizot mogelijk zou zijn, meteen doen. Altijd groot fan van geweest! |:)
Graag maar die komt niet voor onder ton aan salaris..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Johan058... op mei 18, 2015, 20:15:22
Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 19:13:08
Jij verwijst naar fantastische reddingen, ik hou het op slecht ingeschoten. Je kan wel met lappen tekst je gelijk proberen te halen en ik zou dat kunnen weerleggen door doelpunten aan te halen die hij had moeten hebben zodat we nu 9 pnt of meer hadden gehad maar daar pas ik voor. Of je ziet het, of niet.
onze fantastische voorhoede heeft 30 kansen nodig om te scoren. ze willen combineren tot in de 5 meter. afstandschoten zijn ook dramatisch. Dan valt het geblunder van nienhuis wel op. Al heb ik nienhuis wel beter zien keepen dan dit seizoen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op mei 18, 2015, 20:45:42
Nivo Nienhuis ist nivo SCC, betere ken SCC niet betale
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op mei 18, 2015, 20:49:11
Bizot vond ik altijd een verschrikkelijke keeper, nog erger dan telgenkamp... Doe mij maar Nienhuis, prachtkerel.  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 18, 2015, 21:29:29
Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 19:23:19
Ik heb het woord fantastisch niet 1 keer vermeld..
Lappen tekst dat valt wel mee toch, jij had even daarvoor een alinea meer nodig om je verhaal te vertellen..

Ik heb ook al eerder aangegeven dat Nienhuis niet zijn beste seizoen keept, maar vind het onnodig om hem af te branden..

Je vergeet ondertussen antwoord te geven op mijn vraag, of pas je er voor om antwoord te geven, omdat je het antwoord niet weet.. :zweep

Je hebt nog steeds moeite met lezen. Ik brand hem niet af, ik geef alleen zijn tekortkomingen aan. Daarbij zie ik toch echt het woord fantastische staan in je betoog  :zweep

En om op je vraag terug te komen, ik vind Damen van Excelsior een geweldige keeper alleen heeft die recent zijn kruisbanden gescheurd. Coutinho is ook een prima goalie voor ons. Ik geef je gelijk dat je een keeper met specifieke kwaliteiten niet of nauwelijks vind onder de ton echter kost kwaliteit nou eenmaal geld. Als die 8 pnt per seizoen voor je pakt ben je dat geld gauw weer vergeten.

Maar goed, de tijd zal het leren maar ik verzeker je dat er komend seizoen een nieuwe nr 1 onder de lat staat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2015, 21:39:30
Citaat van: poelie-lwd op mei 18, 2015, 21:29:29
Je hebt nog steeds moeite met lezen. Ik brand hem niet af, ik geef alleen zijn tekortkomingen aan. Daarbij zie ik toch echt het woord fantastische staan in je betoog  :zweep

En om op je vraag terug te komen, ik vind Damen van Excelsior een geweldige keeper alleen heeft die recent zijn kruisbanden gescheurd. Coutinho is ook een prima goalie voor ons. Ik geef je gelijk dat je een keeper met specifieke kwaliteiten niet of nauwelijks vind onder de ton echter kost kwaliteit nou eenmaal geld. Als die 8 pnt per seizoen voor je pakt ben je dat geld gauw weer vergeten.

Maar goed, de tijd zal het leren maar ik verzeker je dat er komend seizoen een nieuwe nr 1 onder de lat staat.
Coutinho is ook maar 1.80 en zal in de lucht ook de oorlog niet winnen.. Aangezien we nog 2 jaar(geloof ik) aan de huidige keepers vastzitten is het wat om een jonge vent zelf op te leiden(scheelt in de kosten)
Misschien dat Zeinstra de TS tijdens de voorbereiding overtuigt en zijn kans grijpt...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op mei 19, 2015, 09:26:04
Ik verzeker je dat er in nieuwe seizoen een andere keeper op goal staat......
bedoel je nieuw seizoen of nieuw stadion poelie?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op mei 19, 2015, 13:06:49
Wat een gejank over een nieuwe keeper  :R Maak je liever druk over het kansloze voetbal.

Nienhuis lekker behouden. Zal best zn minderen momenten hebben maar dat hebben de andere spelers ook allemaal wel (wellicht nog wel erger). Heeft ons kampioen gemaakt en is gewoon een prima goalie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 13:30:04
http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm

Zo slecht is Nienhuis nog niet...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op mei 19, 2015, 13:36:29
Wat dat betreft hebben we 2 doelmannen die met elkaar de strijd aan kunnen gaan voor het nieuwe seizoen.
Volledig mee eens dat er geen nieuwe behoeft te worden aangetrokken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Tukker op mei 19, 2015, 13:59:16
Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 13:30:04
http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm

Zo slecht is Nienhuis nog niet...
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht is, want er wordt ook gemeld dat Telgenkamp nog slechter zou zijn  :P

:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 14:05:55
Citaat van: Tukker op mei 19, 2015, 13:59:16
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat bericht is, want er wordt ook gemeld dat Telgenkamp nog slechter zou zijn  :P

:_schater
Heeeel betrouwbaar :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op mei 19, 2015, 14:25:12
Citaat van: De Gast op mei 19, 2015, 13:06:49
Wat een gejank over een nieuwe keeper  :R Maak je liever druk over het kansloze voetbal.

Nienhuis lekker behouden. Zal best zn minderen momenten hebben maar dat hebben de andere spelers ook allemaal wel (wellicht nog wel erger). Heeft ons kampioen gemaakt en is gewoon een prima goalie.

dat ken oek met elkaar te maken hebben en ik weet niet wat de opdrachten zijn maar ik erger mie verschrikkelijk
aan het trage spelhervatten hoor.Soms ken ie em al lang snel mee gooien of uittrappen maar het duurt zo lang dat
de tegenstander alweer helemaal goed staat.en zien trap mut veel beter. zondag een vrije trap en die schoot ie su over
de achterlijn.
tevens staat hij bij afstandsschoten lang niet altijd goed is mijn mening.je moet altijd bedacht zijn op een schot.

heeft ook wel wedstrijden gehad met prima reddingen dat zeker maar het was niet zijn beste seizoen is mijn mening
en dat geldt voor spelers ook maar daar gaat het hier niet over.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Treb op mei 19, 2015, 14:34:09
Nienhuis kan het niveau niet aan wat Cambuur wil ambiëren. Daar is verder niks mis mee, maar dat betekent dat er een betere keeper moet worden aangetrokken. Nienhuis zou een prima 2e doelman zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op mei 19, 2015, 14:38:44
Hest natuurluk wel geliek dat sien uittrappen en spelhervattingen dramatisch binne.
Ik erger mie daar oek an.
Ut is een echte lijnkieper die dur niet altist goead ut site met hoge ballen.
Mar ut is absoluut niet een zenuwlijer  en is foor de Duvel niet bang.
Ut utkommen, utskieten en hoge ballen ken ie nog lekker op traine en as ut niet lukt ken ie altiet nog 2 e kieper wudde achter Zeinstra.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op mei 19, 2015, 14:41:07
Zeinstra heeft een veel betere en mooiere trap in de benen, zijn hele houding met een trap is anders.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op mei 19, 2015, 14:48:59
Helemaal mee eens.
De lichaamsbouw van Leonard is gelijk aan Terouwelaar en is absoluut niet atletisch te noemen.
Zeinstra heeft gelet op zijn lichaamsbouw alles mee.
Hij heeft te weinig wedstrijden kunnen spelen om ook aan te tonen dat hij eerste keuze kan zijn.
Het lijkt mij volledig onnodig een nieuwe eerste keeper aan te trekken en in de voorbereiding zullen ze het maar moeten aantonen wie er komend seizoen zal staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op mei 19, 2015, 16:59:21
Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2015, 13:36:29
Wat dat betreft hebben we 2 doelmannen die met elkaar de strijd aan kunnen gaan voor het nieuwe seizoen.


Dan kunnen ze mooi knokken voor een plek op de bank.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op mei 19, 2015, 17:50:50
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 16:59:21
Dan kunnen ze mooi knokken voor een plek op de bank.

Ik hoop dat ze gaan knokken voor een plek onder de lat. Bankzitters hebben we sowieso wel :)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scc-aaron op mei 19, 2015, 17:52:02
Citaat van: moodygrunn op mei 19, 2015, 17:50:50
Ik hoop dat ze gaan knokken voor een plek onder de lat. Bankzitters hebben we sowieso wel :)

zeker op West
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op mei 19, 2015, 18:55:36
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2015, 16:59:21
Dan kunnen ze mooi knokken voor een plek op de bank.

denk niet dat er geld is om er nog een 1e keeper bij te halen. we mutte nog even
wachten op eigen talent want met Wilpstra en de Ron hebben we wel de toekomst in huis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: runner 1 op mei 19, 2015, 19:22:40
Jelle halen hahahah

Waarvan akte .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2015, 19:32:15
Citaat van: runner 1 op mei 19, 2015, 19:22:40
Jelle halen hahahah

Waarvan akte .
Hoezo? Het gras hoeft niet gemaaid te worden en er zijn geen bomen te snoeien...dus lekker in Breda laten die tuinman..

Waarvan akte  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op mei 20, 2015, 00:31:04
Nienhuis is een redelijke keeper gezien het reddingspercentage eredivisiekeepers:

Naam  Club  Duels  Reddingen  % 
1  Jasper Cillessen  Ajax  32  119  81,7 
2  Jeroen Zoet  PSV  32  106  78,5 
3  Eloy Room  Vitesse  23  78  76,5 
4  Alessandro Damen  Excelsior  11  44  74,6 
5  Bram Castro  Heracles  12  42  73,7 
6  Warner Hahn  PEC Zwolle  30  107  73,6 
7  Mickey van der Hart  Go Ahead Eagles  22  104  73,6 
8  Nick Marsman  FC Twente  21  65  72,7 
9  Kristoffer Nordveldt  sc Heerenveen  34  125  72,3 
10  Sergio Padt  FC Groningen  32  125  71,8 
11  Kostas Lamprou  Willem II  33  97  67,6 
12  Leonard Nienhuis  Cambuur  34  111  67,3 
13  Esteban  AZ  26  92  67,2 
14  Robbin Ruiter  FC Utrecht  31  106  67,1 
15  Martin Hansen  ADO Den Haag  32  105  66,7 
16  Erik Cummins  Go Ahead Eagles  12  43  65,6 
17  Filip Kurto  FC Dordrecht  32  137  65,4 
18  Jelle ten Rouwelaar  NAC Breda  34  129  65,3 
19  Piet Velthuizen  Vitesse  11  35  64,8 
20  Sonny Stevens  FC Twente  13  45  62,5 
21  Kenneth Vermeer  Feyenoord  31  60  61,9 
22  Dennis Telgenkamp  Heracles  22  74  60,2 
23  Gino Coutinho  Excelsior  19  55  58,5 
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op mei 20, 2015, 06:58:42
gaat niet al1 om reddinspercentage toch al is dat wel het belangrijkste voor een keeper.



Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2015, 08:02:42
Citaat van: PePe op mei 20, 2015, 00:31:04
Nienhuis is een redelijke keeper gezien het reddingspercentage eredivisiekeepers:

Naam  Club  Duels  Reddingen  % 
1  Jasper Cillessen  Ajax  32  119  81,7 
2  Jeroen Zoet  PSV  32  106  78,5 
3  Eloy Room  Vitesse  23  78  76,5 
4  Alessandro Damen  Excelsior  11  44  74,6 
5  Bram Castro  Heracles  12  42  73,7 
6  Warner Hahn  PEC Zwolle  30  107  73,6 
7  Mickey van der Hart  Go Ahead Eagles  22  104  73,6 
8  Nick Marsman  FC Twente  21  65  72,7 
9  Kristoffer Nordveldt  sc Heerenveen  34  125  72,3 
10  Sergio Padt  FC Groningen  32  125  71,8 
11  Kostas Lamprou  Willem II  33  97  67,6 
12  Leonard Nienhuis  Cambuur  34  111  67,3 
13  Esteban  AZ  26  92  67,2 
14  Robbin Ruiter  FC Utrecht  31  106  67,1 
15  Martin Hansen  ADO Den Haag  32  105  66,7 
16  Erik Cummins  Go Ahead Eagles  12  43  65,6 
17  Filip Kurto  FC Dordrecht  32  137  65,4 
18  Jelle ten Rouwelaar  NAC Breda  34  129  65,3 
19  Piet Velthuizen  Vitesse  11  35  64,8 
20  Sonny Stevens  FC Twente  13  45  62,5 
21  Kenneth Vermeer  Feyenoord  31  60  61,9 
22  Dennis Telgenkamp  Heracles  22  74  60,2 
23  Gino Coutinho  Excelsior  19  55  58,5
BRON VI
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op mei 20, 2015, 09:10:25
Citaat van: denistel op mei 20, 2015, 06:58:42
gaat niet al1 om reddinspercentage toch al is dat wel het belangrijkste voor een keeper.

dit artikel onderschrijft jouw mening grotendeels

http://11tegen11.net/2014/02/03/never-judge-a-goal-keeper-by-his-saves/

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op juli 21, 2015, 20:48:59
Onzin.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op juli 21, 2015, 21:00:39
Citaat van: PePe op mei 20, 2015, 00:31:04
Nienhuis is een redelijke keeper gezien het reddingspercentage eredivisiekeepers:

Naam  Club  Duels  Reddingen  % 
1  Jasper Cillessen  Ajax  32  119  81,7 
2  Jeroen Zoet  PSV  32  106  78,5 
3  Eloy Room  Vitesse  23  78  76,5 
4  Alessandro Damen  Excelsior  11  44  74,6 
5  Bram Castro  Heracles  12  42  73,7 
6  Warner Hahn  PEC Zwolle  30  107  73,6 
7  Mickey van der Hart  Go Ahead Eagles  22  104  73,6 
8  Nick Marsman  FC Twente  21  65  72,7 
9  Kristoffer Nordveldt  sc Heerenveen  34  125  72,3 
10  Sergio Padt  FC Groningen  32  125  71,8 
11  Kostas Lamprou  Willem II  33  97  67,6 
12  Leonard Nienhuis  Cambuur  34  111  67,3 
13  Esteban  AZ  26  92  67,2 
14  Robbin Ruiter  FC Utrecht  31  106  67,1 
15  Martin Hansen  ADO Den Haag  32  105  66,7 
16  Erik Cummins  Go Ahead Eagles  12  43  65,6 
17  Filip Kurto  FC Dordrecht  32  137  65,4 
18  Jelle ten Rouwelaar  NAC Breda  34  129  65,3 
19  Piet Velthuizen  Vitesse  11  35  64,8 
20  Sonny Stevens  FC Twente  13  45  62,5 
21  Kenneth Vermeer  Feyenoord  31  60  61,9 
22  Dennis Telgenkamp  Heracles  22  74  60,2 
23  Gino Coutinho  Excelsior  19  55  58,5

Dan moeten wij maar een drama keeper volgens dit lijstje halen. Uhhhh, vermeer?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op juli 21, 2015, 21:13:37

Nienhuis een slecht seizoen gehad, Zeinstra die ook nog geen goede indruk maakt, ja dan heb je een keepersprobleem. Wie dat onzin noemt heeft zelf een probleem.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op juli 21, 2015, 21:44:54
Wat waren we Nienhuis vorig seizoen weer een aantal keren dankbaar maar dat is allemaal alweer vergeten..  Voetballend zijn we zo op het oog weinig opgeschoten t.o.v. een paar maanden geleden. Laten we ons daar eens zorgen over gaan maken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op juli 21, 2015, 21:46:11
Citaat van: De Gast op juli 21, 2015, 21:44:54
Wat waren we Nienhuis vorig seizoen weer een aantal keren dankbaar maar dat is allemaal alweer vergeten..  Voetballend zijn we zo op het oog weinig opgeschoten t.o.v. een paar maanden geleden. Laten we ons daar eens zorgen over gaan maken

Utrecht uit en DKV thuis. Weet jij meer?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op juli 21, 2015, 21:56:40
Zwolle uit.. heeft hij daar niet een 10klapper voorkomen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op juli 21, 2015, 21:59:19
Hij keept pas uitstekend als de druk van de ketel is. In de kuip was dat ook zo..
Nienhuis mag het iig tegen Koln weer proberen...Mocht hij nu weer een blunder maken dan zitten ze bij de TS met het handen in het haar..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:00:43
Citaat van: De Gast op juli 21, 2015, 21:56:40
Zwolle uit.. heeft hij daar niet een 10klapper voorkomen?
Hij had er toen toch maar 6 doorgelaten? 8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op juli 21, 2015, 22:02:31
Dordrecht uit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op juli 21, 2015, 22:09:22
Citaat van: De Gast op juli 21, 2015, 21:56:40
Zwolle uit.. heeft hij daar niet een 10klapper voorkomen?
Daar heb je gelijk in. En een cruciale redding uit bij Utrecht die punten opleverde.
Het feit dat we zijn hoogtepunten zo kunnen opdreunen zegt alles. Het waren er namelijk verrot weinig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op juli 21, 2015, 22:15:20
Citaat van: Delamere op juli 21, 2015, 22:09:22

Het feit dat we zijn hoogtepunten zo kunnen opdreunen zegt alles. Het waren er namelijk verrot weinig.

En daarnaast nog eens dat deze discussie er is - zegt al genoeg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:17:40
Citaat van: Utekleitrokken op juli 21, 2015, 22:15:20
En daarnaast nog eens dat deze discussie er is - zegt al genoeg.
Inderdaad! :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:20:45
Ik vraag me af of de spelers ook wel eens op dit forum komen en lezen wat hier allemaal gezegd wordt. Nienhuis zal daar dan niet vrolijk van worden en zijn zelfvertrouwen zal er zeker niet van groeien. Henk de Jong complimenteerde het publiek tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO dat ze achter de ploeg bleven staan en niet tegen de ploeg gingen fluiten etc. Misschien nu eens achter ons team staan en als 12e man fungeren en de jongens zelfvertrouwen geven. Zo maar een gedachte hoor....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op juli 21, 2015, 22:22:07
Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:20:45
Ik vraag me af of de spelers ook wel eens op dit forum komen en lezen wat hier allemaal gezegd wordt. Nienhuis zal daar dan niet vrolijk van worden en zijn zelfvertrouwen zal er zeker niet van groeien. Henk de Jong complimenteerde het publiek tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO dat ze achter de ploeg bleven staan en niet tegen de ploeg gingen fluiten etc. Misschien nu eens achter ons team staan en als 12e man fungeren en de jongens zelfvertrouwen geven. Zo maar een gedachte hoor....

Ik denk dat praktisch iedere speler aan de antidepressie moet als die leest wat er hier over hem wordt gezegd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:24:19
Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:20:45
Ik vraag me af of de spelers ook wel eens op dit forum komen en lezen wat hier allemaal gezegd wordt. Nienhuis zal daar dan niet vrolijk van worden en zijn zelfvertrouwen zal er zeker niet van groeien. Henk de Jong complimenteerde het publiek tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO dat ze achter de ploeg bleven staan en niet tegen de ploeg gingen fluiten etc. Misschien nu eens achter ons team staan en als 12e man fungeren en de jongens zelfvertrouwen geven. Zo maar een gedachte hoor....
Net of de waarheid niet meer verteld mag worden. Wees nu eens eerlijk; Nienhuis is wel een heel matige keeper of niet dan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op juli 21, 2015, 22:26:44
Het enige wat wij kunnen doen is vol achter onze doelmannen gaan staan!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op juli 21, 2015, 22:28:59
Inderdaad, en ondertussen was afgelopen jaar het reddingspercentage prima. Maar sommige keepers presteren beter naarmate ze meer te doen krijgen. Ik ben bang dat dat het probleem is. Ook de ballen die je pakt in de laatste fase, bij een 1-1 of 0-1 wegen zwaarder. Maar zie maar een betaalbaar alternatief met zelfvertrouwen te vinden... Ik vond Zeinstra wel altijd een prima keeper... Maar wellicht heeft ook die inmiddels te veel stil gestaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:33:24
Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:24:19
Net of de waarheid niet meer verteld mag worden. Wees nu eens eerlijk; Nienhuis is wel een heel matige keeper of niet dan?

Noem jij dan eens keepers die beter zijn en die in dezelfde prijsklasse (lees voor onze club betaalbaar) vallen???
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:38:36
Citaat van: Voorstopper op juli 21, 2015, 22:33:24
Noem jij dan eens keepers die beter zijn en die in dezelfde prijsklasse (lees voor onze club betaalbaar) vallen???
De technische staf zal vast nog wel ergens een lijstje hebben met een keeper of kepers die iets meer in hun mars hebben dan Nienhuis en die binnen ons budget (pas)sen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op juli 21, 2015, 22:42:44
We moeten het toch met deze keepers doen. Dus kunnen we ze beter steunen.  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op juli 21, 2015, 22:42:51
'Vast nog wel', lekker makkelijk. Noem er eens een. Ik vind die keeper van Excelsior wel een aardige ballenpakker, maar blijft die overeind? Die komt net in het profvoetbal kijken dacht ik.

/edit: spelfout. Vergeef me.

/edit2: Damen, maar die heeft een contract tot 2017. Lijkt me duidelijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:56:23
Citaat van: dizzhead op juli 21, 2015, 22:42:51
'Vast nog wel', lekker makkelijk. Noem er eens een. Ik vind die keeper van Excelsior wel een aardige ballenpakker, maar blijft die overeind? Die komt net in het profvoetbal kijken dacht ik.

/edit: spelfout. Vergeef me.

/edit2: Damen, maar die heeft een contract tot 2017. Lijkt me duidelijk.
Het zal ook niet makkelijk worden, maar ik wel vertrouwen in de technische staf, dat daar nog iets uit de bus komt. En misschien nog wel een keeper uit het buitenland. In ieder geval laat ik mij verassen, omdat het aantrekken van nieuwe spelers nog niet voorbij is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op juli 21, 2015, 23:04:02
Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:56:23
In ieder geval laat ik mij verassen
Ok. Vreemd.  :rodekaart


Sorry, kon het niet laten. Veel gemaakte fout, en in deze context vrij pijnlijk. Letterlijk.  :proost

Verder laat ik me ook graag verrassen. Hopelijk een aantal wedstrijden door Zeinstra of Nienhuis
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
Citaat van: dizzhead op juli 21, 2015, 23:04:02
Ok. Vreemd.  :rodekaart


Sorry, kon het niet laten. Veel gemaakte fout, en in deze context vrij pijnlijk. Letterlijk.  :proost

Verder laat ik me ook graag verrassen. Hopelijk een aantal wedstrijden door Zeinstra of Nienhuis
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op juli 22, 2015, 00:40:50
Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
[...]

Damn gast, relax.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op juli 22, 2015, 06:30:24
Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.

Toch heeft hij wel een punt  8). On topic, laten we maar gewoon het beste er van hopen dit seizoen. Zeinstra, Nienhuis, het zal elkaar niet veel ontlopen. Blij dat Zeinstra soortgelijke blunders als Nienhuis maakt, kunnen we mooi over beiden zeuren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op juli 22, 2015, 07:40:43
Of niet meer over beide zeuren Cor. Er wordt al genoeg gezeurd hier  :insane
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op juli 22, 2015, 07:42:05
Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 00:17:40
Gezien die opmerkingen van jou, heb jij een bepaalde vorm van autisme vriend, om mensen steeds maar weer te willen verbeteren. Is het niet beter voor jou om psychische hulp te gaan zoeken? Lijkt mij een stuk beter voor jou. Kan je eens normaal met mensen communiceren op een forum en daar buitenom.

Eat a snicker!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op juli 22, 2015, 08:05:16
Citaat van: De Gast op juli 22, 2015, 07:40:43
Of niet meer over beide zeuren Cor. Er wordt al genoeg gezeurd hier  :insane

Maar voor sommige forumbewoners is zeuren de reden van het bestaan  8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2015, 10:33:47
Citaat van: Cor op juli 22, 2015, 08:05:16
Maar voor sommige forumbewoners is zeuren de reden van het bestaan  8)
Lore zegt dat we niet meer over BEIDE mogen zeuren, dus zeuren over 1 mag nog altijd wel! Dus go your geng!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op juli 22, 2015, 10:43:27
Zeuren is een essentieel aspect van het supporterschap van Cambuur.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op juli 22, 2015, 10:46:17
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2015, 10:33:47
Lore zegt dat we niet meer over BEIDE mogen zeuren, dus zeuren over 1 mag nog altijd wel! Dus go your geng!

Meneer Dokkumer, volgens mij haalt u mij door de wat met De Gast. Ik weet dat De Gast en ik van nature beide dezelfde positieve inslag hebben, maar ik ben een voorvechter van de recht om te zeuren:

:0= NIENHUIS EN ZEINSTRA KOSTEN ONZE HET KAMPIOENSCHAP!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2015, 11:20:28
Citaat van: Lore op juli 22, 2015, 10:46:17
Meneer Dokkumer, volgens mij haalt u mij door de wat met De Gast. Ik weet dat De Gast en ik van nature beide dezelfde positieve inslag hebben, maar ik ben een voorvechter van de recht om te zeuren:

:0= NIENHUIS EN ZEINSTRA KOSTEN ONZE HET KAMPIOENSCHAP!!
Inderdaad, ik trek hier ook per ommegaande het boetekleed aan. Staat het mij een beetje?

Mijn oprechte en welgemeende excuses, eerder gemaakte opmerking was inderdaad naar "De Gast" gericht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op juli 22, 2015, 11:33:01
De statistieken van vorig seizoen wees uit dat Leonard t.o.v. de rest een best redelijke keeper is. (het kan altijd beter, een mooie uitdaging voor hem)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:37:13
Citaat van: CamLeeuw op juli 21, 2015, 22:38:36
De technische staf zal vast nog wel ergens een lijstje hebben met een keeper of kepers die iets meer in hun mars hebben dan Nienhuis en die binnen ons budget (pas)sen.
Nee want als de TS  het nodig had gevonden om een andere keeper aan te trekken, dan was dat allang gebeurt..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op juli 22, 2015, 11:39:52
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:37:13
Nee want als de TS  het nodig had gevonden om een andere keeper aan te trekken, dan was dat allang gebeurt..

Zeker zijn ze ook niet. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat Zeinstra eerste keeper wordt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2015, 11:43:31
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2015, 11:39:52
Zeker zijn ze ook niet. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat Zeinstra eerste keeper wordt.

Dat idee heb ik eerlijk gezegd ook. Voordeel van die blunder van gisteren: Hij maakt hem in een oefenwedstrijd en niet in een officiële. Hij zal hiervan geleerd hebben dat je niet zo lang en nonchalant moet treuzelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: richard op juli 22, 2015, 11:44:20
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:37:13
Nee want als de TS  het nodig had gevonden om een andere keeper aan te trekken, dan was dat allang gebeurt..

Lijstje hebben ze wel, alleen ligt de prioriteit daar niet dat wordt niet eerder als winterstop dan!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:49:45
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2015, 11:39:52
Zeker zijn ze ook niet. Ik kan me namelijk niet aan de indruk ontrekken dat Zeinstra eerste keeper wordt.
Zeinstra eerste keeper? Prima, maar wel het hele seizoen de kans geven....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:53:44
Citaat van: richard op juli 22, 2015, 11:44:20
Lijstje hebben ze wel, alleen ligt de prioriteit daar niet dat wordt niet eerder als winterstop dan!!
Natuurlijk zullen ze een lijstje hebben, maar wat je zegt de prioriteit ligt er niet en kunnen veel hier zeuren en zeiken als een stel ouwe wijven, maar er veranderd daardoor niks..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op juli 22, 2015, 11:54:33
Nienhuis verkopen of verhuren en wij moeten zien dat we ergens een goede keeper weg kunnen halen.
Bizot ofzo
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:55:44
Citaat van: dit is mien club op juli 22, 2015, 11:54:33
Nienhuis verkopen of verhuren en wij moeten zien dat we ergens een goede keeper weg kunnen halen.
Bizot ofzo
Kom op en nou weer even serieus...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op juli 22, 2015, 12:24:29
Citaat van: dit is mien club op juli 22, 2015, 11:54:33
Nienhuis verkopen of verhuren en wij moeten zien dat we ergens een goede keeper weg kunnen halen.
Bizot ofzo

Bizot is niet te halen. We gaan het doen met deze keepers en ik hou gewoon het vertrouwen in beide heren.

Tuurlijk zou een Hahn, Bizot, Padt, Vorm en Krul  :devil een betere optie zijn maar beide keepers staan nog onder contract en er is amper geld.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op juli 22, 2015, 12:56:21
Citaat van: dit is mien club op juli 22, 2015, 11:54:33
Nienhuis verkopen of verhuren en wij moeten zien dat we ergens een goede keeper weg kunnen halen.
Bizot ofzo
Op zich een prima idee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op juli 22, 2015, 13:07:30
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 11:55:44
Kom op en nou weer even serieus...


Met Nienhuis en Zeinstra gaan wij het niet redden, dit kan toch niet meer.
We willen vooruit maar met deze twee vissers zullen we veel punten verliezen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 13:19:20
Citaat van: dit is mien club op juli 22, 2015, 13:07:30

Met Nienhuis en Zeinstra gaan wij het niet redden, dit kan toch niet meer.
We willen vooruit maar met deze twee vissers zullen we veel punten verliezen.
Gaan we wat niet redden? Handhaving in de eredivisie? Makkelijk man!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 13:19:56
Citaat van: CamLeeuw op juli 22, 2015, 12:56:21
Op zich een prima idee.
Doe je best maar.. kijken hoever je komt... :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 13:22:08
Bizot halen, staat gelijk aan, Hahn,Boer of Pasveer halen,zijn die haalbaar?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dit is mien club op juli 22, 2015, 13:25:55
Oneens, Bizot zit op de bank in België.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2015, 13:29:45
De afgelopen twee seizoenen hebben we ons ook gehandhaafd met Nienhuis en Zeinstra als eerste twee keepers. Als we definitief de stap richting middenmoot willen zetten zal er op termijn wel een nieuwe doelman moeten komen. Maar ik heb liever dat ze eerst een goede linksbuiten halen, veel belangrijker!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: veteraan op juli 22, 2015, 14:03:43
Bizot huren, lukt wel !
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 14:50:30
Citaat van: dit is mien club op juli 22, 2015, 13:25:55
Oneens, Bizot zit op de bank in België.
De namen die ik noem zitten op de bank bij Nederlandse topclubs..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2015, 18:02:15
Citaat van: Collingwood op juli 22, 2015, 13:29:45
De afgelopen twee seizoenen hebben we ons ook gehandhaafd met Nienhuis en Zeinstra als eerste twee keepers. Als we definitief de stap richting middenmoot willen zetten zal er op termijn wel een nieuwe doelman moeten komen. Maar ik heb liever dat ze eerst een goede linksbuiten halen, veel belangrijker!
Als we definitief de stap richting middenmoot willen zetten zal eerst de begroting structureel flink omhoog moeten. Dus eerst het nieuwe stadion in! We moeten het met deze twee keepers doen (die zeker niet de slechtste eerste keepers van de Eredivisie zijn), later kijken we wel eens verder.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op juli 22, 2015, 19:28:18
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 14:50:30
De namen die ik noem zitten op de bank bij Nederlandse topclubs..

Juist daarom lijken mij die niet echt haalbaar
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op juli 23, 2015, 08:11:39
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2015, 18:02:15
Als we definitief de stap richting middenmoot willen zetten zal eerst de begroting structureel flink omhoog moeten. Dus eerst het nieuwe stadion in! We moeten het met deze twee keepers doen (die zeker niet de slechtste eerste keepers van de Eredivisie zijn), later kijken we wel eens verder.

_O_

Zeinstra pakt zn kans gewoon niet. In de beker tegen Zwolle was het ook al niet foutloos. Lekker Nienhuis laten staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 09:56:13
Citaat van: moodygrunn op juli 22, 2015, 19:28:18
Juist daarom lijken mij die niet echt haalbaar
Zo haalbaar is Bizot dus ook ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2015, 11:48:32
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 09:56:13
Zo haalbaar is Bizot dus ook ;)

Dat is een aanname. Daar weten wij helemaal niks van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 12:03:13
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2015, 11:48:32
Dat is een aanname. Daar weten wij helemaal niks van.
Als je logisch nadenkt,is de aanname realistisch..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2015, 12:38:41
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 12:03:13
Als je logisch nadenkt,is de aanname realistisch..

En als er iets niet logisch is dan is dat wel de wondere wereld van het voetbal dus die vlieger gaat niet op. Of vind jij het normaal dat spelers als Berisha, Masek, Byrne en wellicht nog een tropische verrassing neerstrijken in Leeuwarden? Dat is andere koek dan de meeste namen die u hier heeft gespuwd. Kortom, aannames, we weten het niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 12:46:10
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2015, 12:38:41
En als er iets niet logisch is dan is dat wel de wondere wereld van het voetbal dus die vlieger gaat niet op. Of vind jij het normaal dat spelers als Berisha, Masek, Byrne en wellicht nog een tropische verrassing neerstrijken in Leeuwarden? Dat is andere koek dan de meeste namen die u hier heeft gespuwd. Kortom, aannames, we weten het niet.
Maar jij denkt dus dat Cambuur zomaar een 2e keeper van een topclub kan halen,een keeper die kans heeft om 1e keeper te worden...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2015, 13:26:10
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 12:46:10
Maar jij denkt dus dat Cambuur zomaar een 2e keeper van een topclub kan halen,een keeper die kans heeft om 1e keeper te worden...

Geen idee. Dan zullen we inzichtelijk moeten hebben wat dat gaat kosten en de club dat dan ook kan betalen. Voorts is er natuurlijk nog het vraagstuk of Henk wel een andere keeper wil hebben of dat Bizot liever het 'bankie' warmhoudt en SCC helemaal niet ziet zitten. Zolang we dat niet inzichtelijk hebben kunnen we ook niet oordelen of hij haalbaar is of niet.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 13:39:00
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2015, 13:26:10
Geen idee. Dan zullen we inzichtelijk moeten hebben wat dat gaat kosten en de club dat dan ook kan betalen. Voorts is er natuurlijk nog het vraagstuk of Henk wel een andere keeper wil hebben of dat Bizot liever het 'bankie' warmhoudt en SCC helemaal niet ziet zitten. Zolang we dat niet inzichtelijk hebben kunnen we ook niet oordelen of hij haalbaar is of niet.
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op juli 23, 2015, 14:13:06
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2015, 13:26:10
Geen idee. Dan zullen we inzichtelijk moeten hebben wat dat gaat kosten en de club dat dan ook kan betalen. Voorts is er natuurlijk nog het vraagstuk of Henk wel een andere keeper wil hebben of dat Bizot liever het 'bankie' warmhoudt en SCC helemaal niet ziet zitten. Zolang we dat niet inzichtelijk hebben kunnen we ook niet oordelen of hij haalbaar is of niet.
Of Bizot wacht zijn kans af omdat Cillessen mogelijk naar man United verkast en dan haalt AjAX de keeper van Groningen, ze hebben al aangegeven dat ze interesse hebben, en dan staat Bizot ineens weer in de goal bij het eerste.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 14:22:19
Citaat van: Voorstopper op juli 23, 2015, 14:13:06
Of Bizot wacht zijn kans af omdat Cillessen mogelijk naar man United verkast en dan haalt AjAX de keeper van Groningen, ze hebben al aangegeven dat ze interesse hebben, en dan staat Bizot ineens weer in de goal bij het eerste.....
Je weet dat Bizot niet meer bij Groningen zit?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC op juli 23, 2015, 14:30:03
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 14:22:19
Je weet dat Bizot niet meer bij Groningen zit?

Hahaha, you just made my day!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op juli 23, 2015, 15:12:29
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 14:22:19
Je weet dat Bizot niet meer bij Groningen zit?
Foutje bedankt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2015, 19:23:45
Padtverdikke, das een dompert  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op juli 25, 2015, 12:09:48
wij hebben 2 keepers onder contract en als we bizot zouden halen wordt hij zelfs de duurste
dus dat zal niet gebeuren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2015, 12:02:24
Vandaag laatste training voor de oefenwedstrijd van morgen. Kunnen we op basis daarvan al zeggen wat de opstelling wordt en wie dus eerste keeper gaat worden? (Zou deze week bekend worden gemaakt door de TS.)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC op juli 30, 2015, 12:17:24
Jep, dat wordt:

                           Nienhuis
Perreira  -  Reijnen  -  Heerings  -  Vytas
                       Overgoor

         Streek              Masek

Rosheuvel                             Narsingh (na 60 minuten Steblecki of Masek op links)
                        Ogbeche

Dezelfde opstelling als tegen Köln zal de basisformatie worden. Dit zal morgen tegen Al Wakkiwakki niet de opstelling worden.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2015, 12:24:44
Ok, dus Nienhuis weer eerste keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 12, 2015, 12:20:15
Volgens mij laat Nienhuis het komende seizoen, minder ballen door dan het vorige seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:22:39
Citaat van: PePe op augustus 12, 2015, 12:20:15
Volgens mij laat Nienhuis het komende seizoen, minder ballen door dan het vorige seizoen.
We zullen het gaan zien/meemaken,maar zolang we 1 meer maken als de tegenstander is er niet veel aan de hand...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 12:24:41
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:22:39
We zullen het gaan zien/meemaken,maar zolang we 1 meer maken als de tegenstander is er niet veel aan de hand...
Of zolang hij 1 minder doorlaat dan we maken :_schater

:0=WE WORDEN KAMPIOEN!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 12, 2015, 12:32:54
Kampioen = Handhaven
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 12:41:42
Citaat van: PePe op augustus 12, 2015, 12:32:54
Kampioen = Handhaven
De komende jaren nog steeds :y
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:48:31
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 12:41:42
De komende jaren nog steeds :y
Is het niet andersom? Handhaven = Kampioen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 12, 2015, 14:02:09
Gezeik zal vanavond wel weer losbarsten als de keeper er 1 doorlaat en de spitsen 5 opgelegde kansen missen.

Ik ben er alvast klaar voor!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 14:18:14
Citaat van: De Gast op augustus 12, 2015, 14:02:09
Gezeik zal vanavond wel weer losbarsten als de keeper er 1 doorlaat en de spitsen 5 opgelegde kansen missen.

Ik ben er alvast klaar voor!
En dan wel lekker anoniem zeiken, zodat ze bij de training nergens op aangesproken kunnen worden of bang hoeven zijn dat hun "bron" of spelers/trainers niks meer tegen ze zegt..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 12, 2015, 14:20:50
Citaat van: De Gast op augustus 12, 2015, 14:02:09
Gezeik zal vanavond wel weer losbarsten als de keeper er 1 doorlaat en de spitsen 5 opgelegde kansen missen.

Ik ben er alvast klaar voor!

Gezeik hoort bij de club... Nienhuis verdient de onvoorwaardelijke steun. Enneh, die spitsen van ons gaan geen 5 opgelegde kansen missen. Daar is Berisha te goed voor  :proost |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 14:29:22
Citaat van: moodygrunn op augustus 12, 2015, 14:20:50
Gezeik hoort bij de club... Nienhuis verdient de onvoorwaardelijke steun. Enneh, die spitsen van ons gaan geen 5 opgelegde kansen missen. Daar is Berisha te goed voor  :proost |:)
Elke speler,trainer of bestuurder van onze club verdient dit...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 14:47:38
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 12:48:31
Is het niet andersom? Handhaven = Kampioen..
Taaltechnisch gezien zeker, de achterliggende gedachte begreep ik in ieder geval wel ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 14:53:11
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2015, 14:29:22
Elke speler,trainer of bestuurder van onze club verdient dit...

Klopt. Totdat ze er een puinbende van maken. Dan hebben de supporters, ook wel de grootste sponsor van de club genoemd, het volste recht om daar wat van te zeggen. Als Nienhuis vanavond weer als een zak uien naar de grond gaat of hij 'struikelt' onverhoopt ergens over dan mag daar gerust aandacht aan worden besteed. Uiteraard geldt dat voor alle betrokkenen.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop oprecht dat Nienhuis het komend seizoen gewoon goed gaat doen. Full support wat mij betreft.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: IsmailvanEssen op augustus 12, 2015, 15:03:50
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 14:53:11
Klopt. Totdat ze er een puinbende van maken. Dan hebben de supporters, ook wel de grootste sponsor van de club genoemd, het volste recht om daar wat van te zeggen. Als Nienhuis vanavond weer als een zak uien naar de grond gaat of hij 'struikelt' onverhoopt ergens over dan mag daar gerust aandacht aan worden besteed. Uiteraard geldt dat voor alle betrokkenen.

Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop oprecht dat Nienhuis het komend seizoen gewoon goed gaat doen. Full support wat mij betreft.

Laten we dat hopen! Hij moet gewoon de vorm weer terug vinden die hij had! Want hij kan het wel!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 21:51:57
Kansloos bij de tegentreffers, cruciale redding bij 2-0. Ja ik ben tevreden over Nienhuis vandaag. Andere criticasters ook? ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 12, 2015, 21:54:05
Ik ben zeker tevreden over hem  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 12, 2015, 22:05:49
En nou dit niveau vasthouden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 12, 2015, 22:07:28
Prima gekeept!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sakas op augustus 12, 2015, 22:14:11
Een dikke voldoende.  8.5 wat mij betreft!   :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 22:34:25
Uitstekend gekeept. Is beslissend geweest en 1 op 1 gewoon fantastisch. Dan nemen we de 2-0 voor lief nietwaar  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 22:36:09
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 22:34:25
Uitstekend gekeept. Is beslissend geweest en 1 op 1 gewoon fantastisch. Dan nemen we de 2-0 voor lief nietwaar  :devil

Die hadden wij met een zweefhakje eruit getikt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 22:53:25
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 22:36:09
Die hadden wij met een zweefhakje eruit getikt!

Niet overdrijven. 2 stappen terug en je kopt hem eruit  l0l

Goed gekeept Leo!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2015, 22:55:47
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 22:53:25
Niet overdrijven. 2 stappen terug en je kopt hem eruit  l0l

Goed gekeept Leo!
Ik ben niet voor niets 15 kilo afgevallen, heb nu bijna de atletische vermogens van een slang  w:)

Maar inderdaad, prima gekeept en dat doet me deugd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2015, 23:08:57
Mij ook. Hij keepte het eerste seizoen prima en heeft vlgns mij afgelopen seizoen niet zo gekeept als vanavond.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2015, 01:36:47
Klasse!!  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 13, 2015, 08:44:36
Veel kritiek op hem gehad maar eerlijk is eerlijk, goed gekeept gisteravond. Een paar cruciale reddingen. Alleen ook gister weer een paar momenten waarbij het lijkt of ie aan de doellijn zat vastgeplakt. Maar desondanks een hele dikke voldoende.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bubba op augustus 13, 2015, 09:57:58
De spelhervattingen waren ook een stuk sneller dan we van hem gewend waren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 13, 2015, 10:31:55
Citaat van: Bubba op augustus 13, 2015, 09:57:58
De spelhervattingen waren ook een stuk sneller dan we van hem gewend waren.

en daardoor werden we 2 x zeer gevaarlijk
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 13, 2015, 10:53:42
Prima pot  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 13, 2015, 11:33:54
Verlengen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 13, 2015, 11:37:27
Vond Bakker Motm vanwege die briljante steekpass en zijn doelpunt. Maar voor Nienhuis toch ook zeker een eervolle vermelding.  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 11:38:32
Over de hele wedstrijd bekeken vond ik Nienhuis toch wel MotM. Houdt ons na de 2-0 een aantal keren in de wedstrijd, Bakker kwam pas in de tweede helft los.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 13, 2015, 11:53:11
Leuk hè, hoe het tij kan keren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 11:57:41
Citaat van: Yellow Army op augustus 13, 2015, 11:53:11
Leuk hè, hoe het tij kan keren.
Ik ben oprecht blij dat Nienhuis een prima partij heeft staan keepen. Ik hoop ook echt dat hij dit een heel seizoen kan volhouden!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 11:58:12
Citaat van: Yellow Army op augustus 13, 2015, 11:53:11
Leuk hè, hoe het tij kan keren.

Hij was beslissend en we pakken een punt. Neemt niet weg dat hij bij de 2-0 te ver voor zijn goal staat en te klein is om daar te gaan staan.

Maar hee, Who gives a fuck! Forza Leo  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 13, 2015, 12:02:49
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 11:58:12
Hij was beslissend en we pakken een punt. Neemt niet weg dat hij bij de 2-0 te ver voor zijn goal staat en te klein is om daar te gaan staan.

Maar hee, Who gives a fuck! Forza Leo  :proost

Als hij op de lijn gaat staan wordt de goal nog veel groter toch? Of maak je de goal niet kleiner als je uitkomt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 12:04:40
Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2015, 12:02:49
Als hij op de lijn gaat staan wordt de goal nog veel groter toch? Of maak je de goal niet kleiner als je uitkomt?

Ik laat deze vraag toch even open staan voor de (oud) keepers onder ons  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 12:06:59
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 11:58:12
Hij was beslissend en we pakken een punt. Neemt niet weg dat hij bij de 2-0 te ver voor zijn goal staat en te klein is om daar te gaan staan.

Maar hee, Who gives a fuck! Forza Leo  :proost

Die Becker werd trouwens ook geen stroobreed in de weg gelegd.. liepen alleen maar achteruit.. Paar meter voor goal is een prima positie, gewoom kansloos op dit schot.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 13, 2015, 12:08:58
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 12:04:40
Ik laat deze vraag toch even open staan voor de (oud) keepers onder ons  :proost
Mag iemand met 5 jaar wiskunde B ook antwoorden?
Ja wanneer je voor het doel staat wordt dit doel inderdaad "kleiner". In situaties als deze snap ik ook wel dat Leo een paar meter voor de goal staat.
Het is natuurlijk een andere situatie als iemand vanaf de middellijn schiet en de keeper staat op de rand van de '16', dan schiet je een bal in een baan om de aarde en hoopt dat de zwaartekracht op tijd zijn werk doet ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:09:06
Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2015, 12:02:49
Als hij op de lijn gaat staan wordt de goal nog veel groter toch? Of maak je de goal niet kleiner als je uitkomt?
Natuurlijk maak je dan je goal kleiner.. Maar tegen zo'n zondagsschot is weinig bestand.. Die gast zei dat het geluk was, met zijn verkeerde been zo scoren, doet/probeert hij dat op de training, dan kunnen ze 2 uur zoeken om de bal...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 12:09:46
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 12:06:59
Die Becker werd trouwens ook geen stroobreed in de weg gelegd.. liepen alleen maar achteruit.. Paar meter voor goal is een prima positie, gewoom kansloos op dit schot.

Ik vond het ook meer Heerings aan te rekenen....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:12:19
Citaat van: Lore op augustus 13, 2015, 12:09:46
Ik vond het ook meer Heerings aan te rekenen....
Die werd geblokt, waardoor hij net te laat was met de sliding..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oost op augustus 13, 2015, 12:20:45
Ik ben 1 van de velen die vond/vind dat nienhuis niet goed genoeg voor cambuur is
maar gisteren echt geweldige pot gekeept |:)
Hopelijk houd die dit vast
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2015, 12:22:26
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:12:19
Die werd geblokt, waardoor hij net te laat was met de sliding..

Ook dekte die goed Beckers rechterbeen af, waardoor die met z'n linker moest schieten. Normaal gesproken gaat die er nooit in. Was enigszins lucky, deze goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 13, 2015, 19:37:29
Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2015, 12:12:19
Die werd geblokt, waardoor hij net te laat was met de sliding..

Hij werd inderdaad geblokt, maar had toch wel weer wat tijd om druk te zetten. Ik vond hem te afwachtend
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 16, 2015, 20:36:53
Klasse gekeept weer
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 16, 2015, 21:29:43
Citaat van: De Gast op augustus 16, 2015, 20:36:53
Klasse gekeept weer

Ja, man. Net of er een andere keeper staat! Hoop echt dat hij zo doorgaat
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 16, 2015, 21:31:47
Hoop dat Leonard zo doorgaat.
Straalt veel meer rust uit en doet het tot nu toe gewoon erg goed.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 16, 2015, 21:43:45
Hij had zeker een prachtige redding, voor de rest is hij voor mij niets veranderd. Het blijft een zenuwlijder die ook vandaag weer een paar keer te veel risico neemt en het gros van zijn lange ballen komt in niemandsland.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2015, 21:52:03
Valt me mee dat hij in tegenstelling tot sommigen op Twitter niet afgebrand wordt op de 0-1.
Waarschijnlijk heb ik Anti Nienhuis volgers.

Weer een behoorlijke partij en een keeper die echt compleet is kunnen wij niet betalen, so deal with it.

NIENHUUS GEKKENHUUS! |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 16, 2015, 21:54:00
Citaat van: Harry L. op augustus 16, 2015, 21:43:45
Hij had zeker een prachtige redding, voor de rest is hij voor mij niets veranderd. Het blijft een zenuwlijder die ook vandaag weer een paar keer te veel risico neemt en het gros van zijn lange ballen komt in niemandsland.

Hij heeft eigenlijk geen fouten gemaakt en de uittrappen vlogen niet over de zijlijn, ik vind ook dat hij wat zekerder oogt dan vorig seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 16, 2015, 22:09:16
Wederom prima pot gekeept en vond juist zijn lange ballen een stuk beter dan voorheen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 16, 2015, 23:09:22
weinig op aan te merken we hadden voorin te weinig lengte tegen die lui dus binne die]lange ballen
kansloos.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 09:40:55
Dat mensen op hem zeiken omtrent de 0-1.. Snap ik niks van.

Bal wordt van richting verander waarop Kramer prima anticipeert, anders kwam die nooit zo mooi op z'n hoofd.
En ten tweede, Kramer staat alleen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bossie op augustus 17, 2015, 09:46:59
Nienhuis kon hier niets aan. Was een defensie fout...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 17, 2015, 09:47:52
Timmie, elke keer als ik jouw naam in een spelerstopic zie, ben ik bang dat deze speler naar Grunnnnnn vertrekt :devil

Ik snap het ook niet waarom Nienhuis door bepaalde mensen afgezeken wordt, Kramer kon vrij inkoppen (dekkingsfout dus) en gaf behoorlijk wat snelheid mee aan de bal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 09:49:15
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2015, 09:47:52
Timmie, elke keer als ik jouw naam in een spelerstopic zie, ben ik bang dat deze speler naar Grunnnnnn vertrekt :devil

Ik snap het ook niet waarom Nienhuis door bepaalde mensen afgezeken wordt, Kramer kon vrij inkoppen (dekkingsfout dus) en gaf behoorlijk wat snelheid mee aan de bal.

Haha! Wees niet bang, ik kan ook best normaal doen.. :P

Precies, was een harde kopbal. Moet geluk hebben wil hij 'm uberhaupt raken..
Prima pot gekeept!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 17, 2015, 11:06:03
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 09:40:55
Dat mensen op hem zeiken omtrent de 0-1.. Snap ik niks van.

Bal wordt van richting verander waarop Kramer prima anticipeert, anders kwam die nooit zo mooi op z'n hoofd.
En ten tweede, Kramer staat alleen..

Heerings had bij Kramer moeten blijven, dan was er niets aan de hand geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: drg op augustus 17, 2015, 11:08:04
Nienhuis valt niets op af te dingen afgelopen twee wedstrijden, als ie dit zo doorzet is ie volgend jaar weg  :devil

In samenvatting kun je zien dat kramer de hele tijd op z'n dooie gemak er door heen wandelt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2015, 11:08:13
Als je dit een blunder van Nienhuis noemt dan ben je echt aan het zoeken. Hier kon hij natuurlijk helemaal niks aan doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 17, 2015, 11:18:53
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 11:08:13
Als je dit een blunder van Nienhuis noemt dan ben je echt aan het zoeken. Hier kon hij natuurlijk helemaal niks aan doen.
Ach er zijn overal spelers die bij sommige mensen niets goed kunnen doen. Ik ben vaak kritisch op onze sluitpost, maar nu kan ik weinig vinden om hem de grond in te trappen. Gewoon wederom een goede pot gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 11:19:41
Tuurlijk niet. Hij kopt hem snoeihard in, maar waar was Heerings? Prima gedaan Leo, zeer content met je prestatie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 17, 2015, 12:10:41
Zal mij benieuwen hoeveel krediet onze keeper heeft als het straks wel weer eens misgaat. Dan zal het wel weer losgaan.

Er zijn imo wel andere spelers die veel dichter tegen een plaats op de bank horen aan te zitten dan onze keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 17, 2015, 12:18:30
Ongelooflijk sommige reacties hier. Leo begint dit seizoen gewoon ronduit super. Tegen zowel PEC als Feyenoord een zeer goede partij.

|:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 12:21:20
Kreeg gisteren een paar vervelende terugspeelballen, maar trapt alles mooi in de hoek. Kan Vermeer nog wat van leren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 17, 2015, 12:22:34
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 17, 2015, 12:21:20
Kreeg gisteren een paar vervelende terugspeelballen, maar trapt alles mooi in de hoek. Kan Vermeer nog wat van leren.

Had dat trouwens echt niet verwacht van Kenneth. Dacht dat hij veel meer "voetballer" was. Ging paar keer goed mis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 14:00:28
Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 11:19:41
Tuurlijk niet. Hij kopt hem snoeihard in, maar waar was Heerings? Prima gedaan Leo, zeer content met je prestatie.

Ook Heerings zijn fout niet, die moest naar Bilal.. Waar was Calvin?!..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 14:01:13
Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 11:08:04
Nienhuis valt niets op af te dingen afgelopen twee wedstrijden, als ie dit zo doorzet is ie volgend jaar weg  :devil

In samenvatting kun je zien dat kramer de hele tijd op z'n dooie gemak er door heen wandelt.

Gaat naar Groningen heb ik gehoord.. Haha! :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sccleeuwarden op augustus 17, 2015, 20:17:59
Is het seizoen nu gelukkig goed begonnen en zal nu alleen maar beter worden nu zijn maatje vd laan terug is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 17, 2015, 20:18:44
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 14:01:13
Gaat naar Groningen heb ik gehoord.. Haha! :P

Weer voor 4 ton? haha
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 20:22:29
Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 14:00:28
Ook Heerings zijn fout niet, die moest naar Bilal.. Waar was Calvin?!..

Heerings heeft daar niks te zoeken. Hij moet bij Kramer blijven, ook al gaat ie schijten!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 17, 2015, 20:23:16
Citaat van: PePe op augustus 17, 2015, 20:18:44
Weer voor 4 ton? haha

Zal z'n contract even uploaden.. :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:17:56
Niet zijn beste wedstrijd vanavond. Ook jammer dat hij 15cm te klein is en dat is hij over 20 wedstrijden nog steeds.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 22, 2015, 23:25:27
Citaat van: sccleeuwarden op augustus 17, 2015, 20:17:59
Is het seizoen nu gelukkig goed begonnen en zal nu alleen maar beter worden nu zijn maatje vd laan terug is.
Nou, wat je goed noemt. Met zijn belachelijke acties schuldig aan eerste 2 goals en uiteindelijk het begin van een waardeloze avond ingeluid. Deze uitermate beperkte doelman heeft al een waardeloos seizoen achter de rug, en ik ben bang dat hij ons nog veel meer ellende gaat bezorgen.
Lengte gaat hij er niet meer bijkrijgen en zijn spelhervattingen en zijn meevoetballen zijn al zo lang van een hopeloos amateurniveau dat ik de hoop op betere tijden met deze harlekijn volledig heb opgegeven. Storend dat het vertrouwen van Henk de Jong in Nienhuis schijnbaar grenzeloos lijkt te zijn. Storend is nog zwak uitgedrukt, het is ronduit belachelijk!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 22, 2015, 23:27:23
Citaat van: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:17:56
Niet zijn beste wedstrijd vanavond. Ook jammer dat hij 15cm te klein is en dat is hij over 20 wedstrijden nog steeds.

Als hij nog 15cm groeit hebben we een topkeeper  :X
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 22, 2015, 23:29:37
Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2015, 23:27:23
Als hij nog 15cm groeit hebben we een topkeeper  :X

:_schater, het is en blijft een zoutzak
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 22, 2015, 23:33:29
Moet er echt af deze man. Toch echt wel schuldig aan 1 doelpunt vanavond  :|
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:37:42
Ik zeg niks meer over deze tuinkabouter want volgende week staat hij er gewoon weer in.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:39:13
Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2015, 23:27:23
Als hij nog 15cm groeit hebben we een topkeeper  :X
Dat denk ik niet, maar misschien pakt hij dan nog eens een schot op goal.  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:39:44
Citaat van: De Gast op augustus 22, 2015, 23:33:29
Moet er echt af deze man. Toch echt wel schuldig aan 1 doelpunt vanavond  :|
Nee joh, Ogbeche, die was pas slecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:41:49
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:37:42
Ik zeg niks meer over deze tuinkabouter want volgende week staat hij er gewoon weer in.
Omdat we geen betere hebben... Of vind je Zeinstra, die mij niet heeft weten te overtuigen, beter?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 22, 2015, 23:44:17
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:41:49
Omdat we geen betere hebben... Of vind je Zeinstra, die mij niet heeft weten te overtuigen, beter?

Zeinstra een paar weken laten staan en dan oordelen. Slechter gaat het echt niet worden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 23:45:51
Een totaal zwalkend elftal met een nieuwe verdediging en het ligt aan de keeper :_schater

Prima, hij ging de mist in bij de 0-3, maar maak het niet groter dan het is. Het was van iedereen slappe hap!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:48:21
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:41:49
Omdat we geen betere hebben... Of vind je Zeinstra, die mij niet heeft weten te overtuigen, beter?

Heeft Zeinstra ooit een reële kans gehad?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 22, 2015, 23:48:37
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:41:49
Omdat we geen betere hebben... Of vind je Zeinstra, die mij niet heeft weten te overtuigen, beter?
Zeinstra is echt niet slechter dan Nienhuis.
Wie slechter is dan Nienhuis kan trouwens sowieso beter een ander beroep kiezen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:48:46
Citaat van: Harry L. op augustus 22, 2015, 23:44:17
Zeinstra een paar weken laten staan en dan oordelen. Slechter gaat het echt niet worden
Zeinstra heeft zijn kans niet gepakt in de voorbereiding, ze hebben evenveel speeltijd gekregen.. En een keeper wissel je niet zomaar,doe je dit dan zit je als Zeinstra niet presteert met 2 keepers zonder vertrouwen.. En als ik ander teams bekijk dan hebben we nog niet zoveel te klagen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:49:27
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:48:21
Heeft Zeinstra ooit een reële kans gehad?
In de voorbereiding wel toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:49:41
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 23:45:51
Een totaal zwalkend elftal met een nieuwe verdediging en het ligt aan de keeper :_schater

Prima, hij ging de mist in bij de 0-3, maar maak het niet groter dan het is. Het was van iedereen slappe hap!
Hij ging in de fout bij de eerste 2 goals, tweede was zelfs compleet zijn schuld en dan wordt het lastig voetballen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2015, 23:50:51
Maakt inderdaad een fout.
maar zonder hem was het 1-9 geworden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:51:49
Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:49:27
In de voorbereiding wel toch?

Ik bedoel in de competitie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2015, 23:53:54
Citaat van: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:49:41
Hij ging in de fout bij de eerste 2 goals, tweede was zelfs compleet zijn schuld en dan wordt het lastig voetballen.
Vind je? Ik vond de eerste twee een optelsom van complete defensieve wanorde, waarbij Peersman had moeten blijven staan in plaats van de man neerhalen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 22, 2015, 23:54:30
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2015, 23:50:51
Maakt inderdaad een fout.
maar zonder hem was het 1-9 geworden.
Een paar reddingen verrichten als het 5/6-1 staat na twee grote fouten van jou vind ik geen prestatie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:57:00
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2015, 23:51:49
Ik bedoel in de competitie.
Maar dat had hij toch in de voorbereiding moeten afdwingen.. Ik had ook verwacht dat de TS met Zeinstra zou beginnen dit seizoen.. Maar wat ik net ook zei, je wisselt een keeper niet zomaar, doe je dat en het pakt niet goed uit dan zit je met keepers zonder vertrouwen en wat ook weer invloed kan hebben op de verdediging.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2015, 00:00:20
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 23:45:51
Een totaal zwalkend elftal met een nieuwe verdediging en het ligt aan de keeper :_schater

Prima, hij ging de mist in bij de 0-3, maar maak het niet groter dan het is. Het was van iedereen slappe hap!
Bij de 0-1 en 0-2 ook dik in de fout. Aan de 0-3 kon ie weinig doen. Maar wel weer genoeg blunders om een leuke avond compleet te verneuken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:01:55
Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:00:20
Bij de 0-1 en 0-2 ook dik in de fout. Aan de 0-3 kon ie weinig doen. Maar wel weer genoeg blunders om een leuke avond compleet te verneuken.
Jazeker, net als de rest van de defensie. Belachelijk om dit Nienhuis alleen aan te rekenen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 23, 2015, 00:02:36
Snap niet dat we aan het zwarte pieten zijn ri nienhuis. Kom op zeg. Wanorde in laatste linie kan hij helaas niet voorkomen.
Mc toss zet ze echt niet neer hoor. Is overigens ook al 21.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2015, 00:05:55
Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:00:20
Bij de 0-1 en 0-2 ook dik in de fout. Aan de 0-3 kon ie weinig doen. Maar wel weer genoeg blunders om een leuke avond compleet te verneuken.
Dik de fout in is ook wat overdreven,de 0-1 vergeet de hele verdediging in te grijpen en verdekt schot die 9 van de 10x naast hobbelt.. En die strafschop werd (onnodig)veroorzaakt door Peersman..
En laten we wel wezen bij een gespeelde verdediging waren deze doelpunten niet gevallen en was het een totaal andere wedstrijd geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 23, 2015, 00:07:05
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:01:55
Jazeker, net als de rest van de defensie. Belachelijk om dit Nienhuis alleen aan te rekenen.
Natuurlijk is iedereen verantwoordelijk, maar hij was de enige ''stabiele'' factor in deze verdediging en dan gaat hij twee keer zo in de fout, waardoor je een verloren wedstrijd speelt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2015, 00:07:44
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 23, 2015, 00:02:36
Snap niet dat we aan het zwarte pieten zijn ri nienhuis. Kom op zeg. Wanorde in laatste linie kan hij helaas niet voorkomen.
Mc toss zet ze echt niet neer hoor. Is overigens ook al 26.
;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2015, 00:08:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:01:55
Jazeker, net als de rest van de defensie. Belachelijk om dit Nienhuis alleen aan te rekenen.
Een rollertje meer dan een meter bij de paal vandaan niet tegenhouden en met een kutpass de penalty inleiden. Wat is daar belachelijk aan om hem dat te verwijten. Deze week aandeeltjes Nienhuis gekocht? Pff, heb je wel eens op zinniger teksten betrapt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 23, 2015, 00:18:23
http://nos.nl/video/2053423-de-jong-dit-doet-heel-veel-pijn.html

Vanaf 3.00. Blijkbaar is Henk ook niet zo tevreden over Nienhuis. Tweede goal is de doodslag zegt De Jong en daar ben ik het mee eens, dat is dus compleet aan Nienhuis te wijten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:23:18
Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:08:58
Een rollertje meer dan een meter bij de paal vandaan niet tegenhouden en met een kutpass de penalty inleiden. Wat is daar belachelijk aan om hem dat te verwijten. Deze week aandeeltjes Nienhuis gekocht? Pff, heb je wel eens op zinniger teksten betrapt!
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: punkman op augustus 23, 2015, 00:31:17
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:23:18
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!

Bij de 1-0, werd daar de bal ook nog niet van richting veranderd door een Cambuur been, of zag ik dat verkeerd ?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 23, 2015, 00:33:08
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:23:18
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!

Blijkbaar MOETEN we een zondebok hebben. Gevonden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2015, 00:35:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 00:23:18
Nou excuses voor het niet meehuilen met de Nienhuis hetze. Sorry ik zal het nooit meer doen!
Oh, op zijn falen ga je vakkundig niet in, maar degenen die zijn falen aan de kaak stellen wordt door jou een hetze verweten. Apart!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2015, 00:51:49
Citaat van: punkman op augustus 23, 2015, 00:31:17
Bij de 1-0, werd daar de bal ook nog niet van richting veranderd door een Cambuur been, of zag ik dat verkeerd ?

Dat dacht ik eigenlijk ook, bal gaat daardoor meer omhoog dacht ik. Been van van der Laan
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 23, 2015, 00:52:27
Dit kan echt niet meer.  De eerste 2 goals zijn gewoon fouten van hem en daarmee is de wedstrijd gespeeld. Lijkt me beter dat we er ook nog een goede keeper bij halen..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 23, 2015, 01:04:11
Eerste goal werd inderdaad aangeraakt, maar dat gebeurde vlak na het schot, dus tijd genoeg om in te grijpen, bovendien vloog die bal vlak langs hem, een langere keeper pakt die bal simpel. Dat is zijn grootste probleem, hij is een kabouter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: diekhuzen op augustus 23, 2015, 01:08:06
Opbouwen vanuit achterste linie soms ietwat overdreven. Vooral een verdediger aanspelen die met de rug naar ' t veld staat en uitsluitend de bal kan kaatsen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 08:38:33
Citaat van: Delamere op augustus 23, 2015, 00:35:58
Oh, op zijn falen ga je vakkundig niet in, maar degenen die zijn falen aan de kaak stellen wordt door jou een hetze verweten. Apart!
Ja, de 0-2 wil ik hem deels aanrekenen, omdat hij belabberd richting vd Laan speelt. Die overigens ook beroerd instapt op het moment dat Nienhuis de bal al gespeeld had. Daarna gaat Peersman nog de mist in, want die hoefde niks te doen
Overigens meende ik dat dat bij de 0-3 was (fout van mij)...

De 0-1 wil ik hem niet eens aanrekenen, Tannane schiet tussen 3/4 man door, waar NIEMAND ingrijpt, de bal van richting wordt veranderd en ook nog een rotstuit heeft. Lastige bal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 09:11:49
Dokkumer, volgens mij hebben de mensen die het niet in Nienhuis zien zitten, waaronder ikzelf, de laatste twee wedstrijden hem complimentjes gemaakt omdat hij gewoon goed speelde.
Eerlijk is eerlijk als iemand goed speelt behoort hij daarvoor complimenten te krijgen maar dan werkt het toch ook de andere kant op, als hij slecht heeft gespeeld mag dit toch ook geschreven worden?
Deze wedstrijd heeft hij gewoon echt een hele slechte wedstrijd gespeeld  ;(
Het eerste doelpunt mag er nooit maar dan ook nooit in van die afstand zonder enige kracht etc.
De bal werd volgens mij helemaal niet van richting veranderd maar dat kan ik fout gezien hebben en als deze al van richting veranderd werd dan zou het alleen maar makkelijker geweest moeten zijn omdat door de eventuele aanraking de bal naar hem van richting veranderde waardoor hij er nog makkelijker bij had moeten kunnen komen.
Hij reageert veel en veel te laat en gaat als een zoutzak naar de grond.
Ik kan niet begrijpen dat jij de tweede goal niet volledig op zijn conto wil schrijven, hij speelt de bal ongelofelijk slecht in de voeten van een tegenstander waardoor de tegenstander met één pass voor de keeper staat.
Dit was een ongelofelijke blunder wat hij nog had kunnen goed maken door de bal vervolgens tegen te houden maar dit lukte hem ook niet, het niet tegenhouden is hem niet te verwijten maar had wel zijn fout goed kunnen maken, dan was het een hele goede redding geweest.
Cambuur heeft nog geluk gehad dat wij niet met 10-1 of nog erger verloren heeft, hier heeft hij ons een heel klein beetje voor behoed wat overigens heel normaal is maar bij de vrije kop kans van Heracles die net van de lijn werd gehaald zag hij er ook niet goed uit.
Hij heerst gewoon niet in zijn vijf meter gebied anders had hij deze bal weg gestompt wie er ook maar voor hem stond etc.

Ik ben er van overtuigd dat na deze twee fouten de wedstrijd gespeeld was en daardoor ben ik van mening dat het verlies van deze wedstrijd op het conto van Nienhuis komt.
Ik ben wel met jou eens dat het gehele elftal een zeer belabberde wedstrijd speelde, de verdediging schutterde bijna de gehele tijd en voorin kunnen ze de makkelijkste kansen niet afmaken.
Dit is wat mij betreft een feit maar dat neemt niet weg dat Nienhuis gewoon een hele slechte wedstrijd heeft gespeeld.

Ik ben echt niet iemand die een speler van Cambuur helemaal wil afbranden maar als het goed is dan mag het gezegd worden maar als het slecht is mag dit zeer zeker ook ben ik van mening.
Met deze keeper gaan wij het helaas niet of zeer moeilijk redden denk ik maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat wij het wel met hem zullen moeten doen helaas.
Het uitfluiten van hem, iets dat gisteren gebeurt is, zal hem niet helpen daar ben ik van overtuigd maar het is verdomd moeilijk om niet of nauwelijks te reageren kan ik je zeggen. 
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 23, 2015, 09:25:12
Bij die eerste goal gaat hij weer veel te traag en weer in een boogje naar de grond, dat boogje moet eruit, hij moet veel strakker naar de grond toe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Sonnema op augustus 23, 2015, 09:27:26
Per direct van de goal af, hoe lang wordt hem het handje nog boven die bolle clowns kop gehouden. Kan geen leiding geven aan zijn verdedigers en is een drama in spelhervattingen en kost je te veel punten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 09:32:08
Ik zeg nergens dat Nienhuis geen slechte wedstrijd speelde, integendeel. Maar aspecten worden zo gedraaid dat het automatisch Nienhuis' fout is. Zo kun je alles doorberedeneren dat het de fout van de keeper is.
De 0-1 kijk de beelden nog maar eens terug (vanaf Zuid prima te zien overigens), dat er 3/4 man om die Tannane staan en hooguit een half voetje uitsteken mag ook nooit gebeuren!!
En ja, bij de 0-2 was de inspeelpass op vd Laan dramatisch. Je weet dat Martijn met al geel op zak niet vol door durft te gaan, maar kies dan een andere oplossing via Peersman ofzo.

Ergo: Nienhuis is mede verantwoordelijk, maar niet de enige die blaam treft bij de eerste twee tegendoelpunten!

Edit: Voor de rest. Ja hij is niet sterk bij drukke momenten voor zijn doel en ook qua lengt komt hij tekort. Dat zijn punten die we al jaren kennen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: R-member op augustus 23, 2015, 09:36:01
Je staat 3-0 achter en nog doet Nienhuis zijn heel ritueel om een bal uit te trappen wat een minuut duurt. Waarom Zeinstra niet gewoon wat ritme op laten doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 23, 2015, 09:42:02
Citaat van: R-member op augustus 23, 2015, 09:36:01
Je staat 3-0 achter en nog doet Nienhuis zijn heel ritueel om een bal uit te trappen wat een minuut duurt. Waarom Zeinstra niet gewoon wat ritme op laten doen.

Zeinstra maakte in voorbereiding ook fouten.. Als je nienhuis eruit haalt en zeinstra faalt dan heb je  niks meer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op augustus 23, 2015, 09:48:48
Zo sterk was Zeistra niet in de voorbereiding.. Hij is dan wel een stuk langer, maar dat is ook alles
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc4-ever op augustus 23, 2015, 10:05:53
T was een algeheel falen gisteren.maar wat betreft Nienhuis die heb ik toch echt niet meer veel dingen goed zien doen. Ik weet alleen niet of Zeinstra zoveel beter is hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 23, 2015, 10:10:51
Dan die derde keeper er maar in....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 11:47:41
Ja en die na 1 of 2 fouten ook afserveren zodat we voor keeper nummer 4 gaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2015, 13:18:59
Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!

Beetje pijnlijk opmerking. Heeft volgens mij niets met een Opperwezen te maken, maar met Leonards overleden moeder.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2015, 13:25:22
Belachelijke opmerking inderdaad.
Die jongen is gelovig en bid even naar zijn moeder.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:26:37
Kennie inne kleedkamer oek doen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2015, 14:03:48
Een te kleine, te dikke, slecht meevoetballende Groninger, die geen beslissende bal pakt en waarbij iedere hoge bal van de zijkant linke soep is.
Dan kun je weinig anders dan zeggen dan dat we het toch maar prima voorelkaar met zo'n keeper.
Dat hij ook nog fien is pleit niet voor hem, maar een kniesoor die daar op let.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 14:34:30
Het allerergste vind ik misschien nog wel dat meneer tot nu toe nog nooit het boetekleed heeft aangetrokken, het kwam altijd door een ander  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 23, 2015, 14:50:50
Citaat van: gewoon een fan op augustus 23, 2015, 14:34:30
Het allerergste vind ik misschien nog wel dat meneer tot nu toe nog nooit het boetekleed heeft aangetrokken, het kwam altijd door een ander  ;(
Dit ook ja. Bij Omrop Abe wilde hij nog net toegeven dat de tweede goal ''niet goed was''. Eerste kon hij niks aan doen, werd aangeraakt. Lekker makkelijk allemaal, als je niet kritisch op jezelf kunt zijn, hoe wil je jezelf dan verbeteren?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:12:31
Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!
Sorry hoor, maar mag hij dat helemaal zelf weten? Veel voetballers heeft een ritueel en houden daar aan vast. Als het je stoort kijk je maar 3 seconden ergens anders heen.
Ik weet niet of het voor zijn moeder of niet is, maar laat hem alsjeblieft in plaats van daar ook nog eens over te zeiken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DK op augustus 23, 2015, 16:31:15
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 09:32:08

Ergo: Nienhuis is mede verantwoordelijk, maar niet de enige die blaam treft bij de eerste twee tegendoelpunten!

Edit: Voor de rest. Ja hij is niet sterk bij drukke momenten voor zijn doel en ook qua lengt komt hij tekort. Dat zijn punten die we al jaren kennen.

Maar met een goede keeper waren die eerste 2 goals niet gevallen. Wordt het een andere wedstrijd. Verdediging heeft ook weinig vertrouwen in hem.

En onzin om te zeggen dat hij na 2 fouten wordt afgeserveerd. Vorig seizoen heeft hij flink meer punten gekost dan dat hij voor ons heeft gepakt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 24, 2015, 11:02:01
Citaat van: DK op augustus 23, 2015, 16:31:15
Maar met een goede keeper waren die eerste 2 goals niet gevallen. Wordt het een andere wedstrijd. Verdediging heeft ook weinig vertrouwen in hem.

En onzin om te zeggen dat hij na 2 fouten wordt afgeserveerd. Vorig seizoen heeft hij flink meer punten gekost dan dat hij voor ons heeft gepakt.

Leo kon niks aan de 1-0 doen.. Stonden te veel man voor! Verder heeft hij nog enorm veel ballen uit de goal weten te houden!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op augustus 24, 2015, 11:11:51
Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:02:01
Leo kon niks aan de 1-0 doen.. Stonden te veel man voor! Verder heeft hij nog enorm veel ballen uit de goal weten te houden!

1 op 1 en op de lijn is Leo best een aardige keeper, wat me echter wel opvalt is dat hij regelmatig moet vissen bij afstandsschoten. Staat ie vaak net een stapje te ver naar voren. Misschien denkt hij zelf dat ie langer is dan ie daadwerkelijk is...

Daarnaast blijkt dat hij geen leider is in het veld anders had hij de leiderstaken van Reijnen wel overgenomen. De verdediging stond niet goed bij een aantal goals. Als er een leider gestaan had hij hij de poppetjes op de goede plek gezet. Ik betwijfel overigen of Zeinstra dat wel is....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DK op augustus 24, 2015, 11:18:02
Die Andre Krul was altijd een prima en talentvolle keeper.. Wat mij betreft mogen ze die er in zetten, al zal de TS niet zo snel de eerste keeper vervangen en al helemaal niet voorbij de 2e keeper gaan..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 24, 2015, 15:13:30
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:12:31
Sorry hoor, maar mag hij dat helemaal zelf weten? Veel voetballers heeft een ritueel en houden daar aan vast. Als het je stoort kijk je maar 3 seconden ergens anders heen.
Ik weet niet of het voor zijn moeder of niet is, maar laat hem alsjeblieft in plaats van daar ook nog eens over te zeiken.

Het is inderdaad voor zijn moeder. Vind het juist een mooi ritueel. Dacht dat het wel algemeen bekend was hier, beetje pijnlijk zoals hierboven.

NIENHUIS  |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 24, 2015, 15:15:12
Eerst hem even z'n ritueel doen, daarna z'n naam scanderen!
Beetje meer respect:) |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 15:32:05
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 24, 2015, 15:13:30
Het is inderdaad voor zijn moeder. Vind het juist een mooi ritueel. Dacht dat het wel algemeen bekend was hier, beetje pijnlijk zoals hierboven.

NIENHUIS  |:)
Ik wist het dus niet zeker, maar laten we ieders gewoontes (en daar reken ik tig keer over de bal heen duiken niet bij ;) ) voorafgaand aan een wedstrijd respecteren.
Wiekie schijt 7 keer op een wedstrijddag, iemand anders draait 64x het Woanskip, Mo riep Allah aan (DAAR HEB IK NOOIT IEMAND OVER GEHOORD!!). Allemaal gewoontes die een persoon op zijn eigen manier de kracht en het vertrouwen geven om de wedstrijd in te gaan.

Beoordeel iemand op zijn prestaties, niet op zijn rituelen voor een wedstrijd. En ja Nienhuis was zaterdag slecht en medeverantwoordelijk voor de tweede tegentreffer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 24, 2015, 17:47:05
Die ritueeltjes zijn alleen maar ergerlijk als er verder zwaar ondermaats gepresteerd wordt. Dat is dus bij Nienhuis erg vaak zo en was bij El Makrini maar zelden het geval.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 17:54:17
Citaat van: Delamere op augustus 24, 2015, 17:47:05
Die ritueeltjes zijn alleen maar ergerlijk als er verder zwaar ondermaats gepresteerd wordt. Dat is dus bij Nienhuis erg vaak zo en was bij El Makrini maar zelden het geval.
Dan voortaan maar even 3 seconden de andere kant op kijken of je eigen ritueel doorvoeren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 24, 2015, 18:01:57
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 17:54:17
Dan voortaan maar even 3 seconden de andere kant op kijken of je eigen ritueel doorvoeren.
Of nog beter, een andere keeper opstellen die misschien opvalt door goede prestaties ipv ritueeltjes. Dan zijn we allebei tevreden denk ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 24, 2015, 18:02:47
Citaat van: piene hassus op augustus 23, 2015, 13:17:30
Nou maar weer even met de beentjes op de grond en ophouden met dat theatrale gedoe om een Opperwezen aan te roepen voor het begin van de wedstrijd. Als je de wereldpolitiek volgt mag je niet zo arrogant zijn om de hulp van een Opperwezen aan te roepen voor een voetbalwedstrijdje. Dat Opperwezen heeft dus wel andere dingen aan het hoofd. Stel dat je wel contact hebt gehad bedenk dan dat het Opperwezen zelf nog nooit gevoetbald heeft en vast heeft gedacht dat er maar wat ballen in het doel moeten worden geknald. Ergo ophouden met die flauwe kul voor de wedstrijd. Nergens voor nodig, concentreer je zelf op de wedstrijd!!

En als we gewonnen hadden had ik je niet gehoord hierover. Laat die jongen bidden als hij dat wil. We hebben verloren, accepteer dat maar en hoop op de ommekeer volgende wedstrijd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2015, 18:03:15
Citaat van: Delamere op augustus 24, 2015, 18:01:57
Of nog beter, een andere keeper opstellen die misschien opvalt door goede prestaties ipv ritueeltjes. Dan zijn we allebei tevreden denk ik.
Dacht dat die discussie wel gesloten was. Geld is er niet voor, TS blijft vertrouwen houden in Nienhuis, dus zullen we het ermee moeten doen. En ik heb besloten hem onvoorwaardelijk te steunen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 24, 2015, 18:10:07
Mooi laten gaan met die ritueeltjes, al heb ik er helemaal niets mee en zeker bij hem niet . Ik heb het al moeilijk genoeg met de kunstjes die hij in de zestien uithaald.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 30, 2015, 15:03:03
Oprotten en wisselen nu :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lau Loene op augustus 30, 2015, 15:04:15
Zelfs rollertjes houd Nienhuis al niet meer tegen! Met zo'n keeper pak je nooit weer punten
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 30, 2015, 15:04:52
Weer twee doelpunten weggegeven.
Wat moet er nu nog gebeuren word hij gewisseld?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 30, 2015, 15:05:02
Lijkt mij het einde van Nienhuis in de basis.
Wat een prutser!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 30, 2015, 15:05:25
Nu wisselen! Alle geloofwaardigheid van ts staat op het spel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op augustus 30, 2015, 15:06:21
Oprotten :rodekaart
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2015, 15:15:25
De eerste 2 wedstrijden waren blijkbaar slechts een stuiptrekking... Jammer dat Leo nu weer 2 wedstrijden achter elkaar zo gruwelijk de mist in gaat. Zolang hij speelt zal hij mijn steun krijgen, ik hoop dat zijn lijdensweg niet nog veel langer wordt :'(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 30, 2015, 15:16:17
Dit lijkt mij einde oefening voor Nienhuis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 30, 2015, 15:18:51
Zeinstra komt erin.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2015, 15:19:22
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Gebeurt het niet, dan begin ik ook aan de kwaliteiten van onze gehele TS te twijfelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 30, 2015, 15:20:19
Ongelofelijk  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op augustus 30, 2015, 15:20:36
Dat ze macintosh laten staan is ook belachelijk, een puntje is nog steeds binnen bereik
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 30, 2015, 15:29:04
Nienhuis is nu afgeschreven
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 30, 2015, 15:32:05
Zeer pijnlijk voor Nienhuis, maar kan niet anders zeggen dan dat het terecht is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op augustus 30, 2015, 15:33:52
pijnlijk..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: FORZASCC op augustus 30, 2015, 15:42:47
Ontevreden kopke in de dug-out, of is ie binnen bleven.

Overigens volkomen terecht deze (definitieve?) wissel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 30, 2015, 16:16:59
Zal definitief zijn. Kan niet missen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op augustus 30, 2015, 16:47:10
Henk geeft aan dat Zeinstra nu een kans verdiend..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 30, 2015, 16:47:47
Begrijpelijk, zulke fouten kunnen niet ongestraft blijven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 30, 2015, 16:51:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nienhuis heeft nog geen uitleg van trainer gehad en zegt boos te zijn. 'Hier moeten we 't goed over hebben.' Morgen meer #Cambuur in #FD

Van enige zelfreflectie is geen sprake.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 16:52:36
Citaat van: Moira op augustus 30, 2015, 16:47:10
Henk geeft aan dat Zeinstra nu een kans verdiend..
Hoop dat Zeinstra zijn kans nu pakt...
Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 16:47:47
Begrijpelijk, zulke fouten kunnen niet ongestraft blijven.
Inderdaad nu maar de bank warm houden..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op augustus 30, 2015, 16:56:21
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 16:51:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nienhuis heeft nog geen uitleg van trainer gehad en zegt boos te zijn. 'Hier moeten we 't goed over hebben.' Morgen meer #Cambuur in #FD

Van enige zelfreflectie is geen sprake.

Heeft hij uitleg nodig dan? Volgens mij was het wel aardig duidelijk dat het zo niet langer meer kon. :wall   Inderdaad totaal geen zelfreflectie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:01:31
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 16:51:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nienhuis heeft nog geen uitleg van trainer gehad en zegt boos te zijn. 'Hier moeten we 't goed over hebben.' Morgen meer #Cambuur in #FD

Van enige zelfreflectie is geen sprake.
Vorige week bij Omrop Abe ook al niet.  :_schater Mooi dat ie er nu af is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 30, 2015, 17:24:51
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 16:51:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nienhuis heeft nog geen uitleg van trainer gehad en zegt boos te zijn. 'Hier moeten we 't goed over hebben.' Morgen meer #Cambuur in #FD

Van enige zelfreflectie is geen sprake.

Journalisten weten het altijd zo mooi te brengen. Vond Nienhuis juist heel realistisch voor de camera bij FOX
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 30, 2015, 17:55:07
Leonard Nienhuis is zijn basisplaats bij SC Cambuur kwijt. De doelman was lange tijd zeker van zijn plek onder de lat, maar werd zondag na 45 minuten vervangen in de met 4-1 verloren wedstrijd tegen Vitesse. Nienhuis had toen al een strafschop veroorzaakt en liet kort voor rust een schot van Milot Rashica los, waarna Abiola Dauda voor de 2-1 ruststand kon zorgen.

/

Na de onderbreking kwam Nienhuis dus niet meer terug. "Dit is de meest vervelende wissel die ik ooit gedaan heb, maar het moest", zei Henk de Jong voor de camera van FOX Sports. "Dit speelt namelijk al langer. Er zijn langzaam fouten in het spel van Leonard geslopen en dat voelt de ploeg ook. Als een veldspeler fouten maakt, dan wissel je hem ook."

De verdediging van Nienhuis is volledig vernieuwd, maar dat is voor De Jong geen excuus: "Na die fout was het voor mij wel klaar. Het houdt een keer op", bromde de coach. Harm Zeinstra zal volgende week tegen PSV in de basis beginnen bij Cambuur. "Dit is Eredivisie-voetbal, geen liefdadigheid", maakte De Jong maar even duidelijk.


Duidelijk dus
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 17:58:56
Citaat van: Marc S op augustus 30, 2015, 17:55:07
Leonard Nienhuis is zijn basisplaats bij SC Cambuur kwijt. De doelman was lange tijd zeker van zijn plek onder de lat, maar werd zondag na 45 minuten vervangen in de met 4-1 verloren wedstrijd tegen Vitesse. Nienhuis had toen al een strafschop veroorzaakt en liet kort voor rust een schot van Milot Rashica los, waarna Abiola Dauda voor de 2-1 ruststand kon zorgen.

/

Na de onderbreking kwam Nienhuis dus niet meer terug. "Dit is de meest vervelende wissel die ik ooit gedaan heb, maar het moest", zei Henk de Jong voor de camera van FOX Sports. "Dit speelt namelijk al langer. Er zijn langzaam fouten in het spel van Leonard geslopen en dat voelt de ploeg ook. Als een veldspeler fouten maakt, dan wissel je hem ook."

De verdediging van Nienhuis is volledig vernieuwd, maar dat is voor De Jong geen excuus: "Na die fout was het voor mij wel klaar. Het houdt een keer op", bromde de coach. Harm Zeinstra zal volgende week tegen PSV in de basis beginnen bij Cambuur. "Dit is Eredivisie-voetbal, geen liefdadigheid", maakte De Jong maar even duidelijk.


Duidelijk dus

Zeer logisch, mijn inziens. Is nu klaar, heb heb vaak verdedigd.. Maar is nu mooi geweest!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Shar op augustus 30, 2015, 17:59:30
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 16:51:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nienhuis heeft nog geen uitleg van trainer gehad en zegt boos te zijn. 'Hier moeten we 't goed over hebben.' Morgen meer #Cambuur in #FD

Van enige zelfreflectie is geen sprake.



Citaat van: Bernardo op augustus 30, 2015, 17:24:51
Journalisten weten het altijd zo mooi te brengen. Vond Nienhuis juist heel realistisch voor de camera bij FOX

Eens met Bernardo. Vond niets aan te merken op het interview van Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 18:01:12
Citaat van: Shar op augustus 30, 2015, 17:59:30
Eens met Bernardo. Vond niets aan te merken op het interview van Nienhuis.

Ga er maar aan staan. Stond zeer netjes Helene te woord!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 30, 2015, 18:03:08
Citaat van: Shar op augustus 30, 2015, 17:59:30
Eens met Bernardo. Vond niets aan te merken op het interview van Nienhuis.

Inderdaad niets mis, dat hij baalt is juist goed en echt niet gek.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: yellow@ndblue op augustus 30, 2015, 18:17:04
Als hij een beetje zelfreflectie had gehad ,had hij zichzelf lang geleden al gewisseld .

Deze wissel is het begin van het einde voor Nienhuis bij cambuur denk ik,hij zal wel niet bankzitter willen blijven
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 30, 2015, 18:23:25
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:58:56
Zeer logisch, mijn inziens. Is nu klaar, heb heb vaak verdedigd.. Maar is nu mooi geweest!

Ik vond het helemaal niet logisch. Nienhuis maakt wekelijks beslissende fouten. Dat hij deze wedstrijd weer een grote fout maakt was dus te verwachten. Waarom dan wisselen tijdens de wedstrijd? Hij had hem nooit moeten opstellen. Dit was kei hard voor Nienhuis. Dat hij vervangen moest worden snapt iedereen, maar door het tijdens de wedstrijd te doen was het nog harder. Nogmaals hij had het voor de wedstrijd moeten doen!

Ben wel benieuwd of Henk naar Twente gaat en of hij, zoals afgesproken, sandor meeneemt. Hij laat dan Cambuur in totale chaos achter en dat zou voor mij de glans van de afgelopen twee jaar volledig wegnemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op augustus 30, 2015, 18:28:10
Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 18:23:25
Ik vond het helemaal niet logisch. Nienhuis maakt wekelijks beslissende fouten. Dat hij deze wedstrijd weer een grote fout maakt was dus te verwachten. Waarom dan wisselen tijdens de wedstrijd? Hij had hem nooit moeten opstellen. Dit was kei hard voor Nienhuis. Dat hij vervangen moest worden snapt iedereen, maar door het tijdens de wedstrijd te doen was het nog harder. Nogmaals hij had het voor de wedstrijd moeten doen!


Eens. Gelukkig heeft Zeinstra geen blunder gemaakt, maar anders had je helemaal een probleem gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 30, 2015, 19:47:57
Leonard, klasse hoe jij die interviewer te woord stond op de nos. Vecht jezelf terug, en laat je kop niet hangen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 30, 2015, 19:50:05
Interview bij omrop abe is onthutsend. Hij snapt er niets van.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 30, 2015, 19:50:51
Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2015, 19:50:05
Interview bij omrop abe is onthutsend. Hij snapt er niets van.....

Hij snapt het wel, denk dat hij alleen niet verwacht had tijdens een wedstrijd gewisseld te worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 30, 2015, 20:01:48
Het is terecht dat nu Zeinstra een kans krijgt, maar ik snap niet dat Henk hem in de tweede helft wisselt. Zo krijg je natuurlijk hele zure gezichten en reacties. Deze wedstrijd was al verloren, wissel dan voor de volgende wedstrijd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 30, 2015, 20:02:52
Citaat van: Destroyer op augustus 30, 2015, 20:01:48
Het is terecht dat nu Zeinstra een kans krijgt, maar ik snap niet dat Henk hem in de tweede helft wisselt. Zo krijg je natuurlijk hele zure gezichten en reacties. Deze wedstrijd was al verloren, wissel dan voor de volgende wedstrijd.

Deze wedstrijd was nog niet verloren in de 1e helft. Kon nog alle kanten op.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 30, 2015, 20:04:04
Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 20:02:52
Deze wedstrijd was nog niet verloren in de 1e helft. Kon nog alle kanten op.

Nee maar nu is hij wel zo goed als afgeschreven, betwijfel het of de sfeer in de groep ten goede komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 30, 2015, 20:09:37
Citaat van: Destroyer op augustus 30, 2015, 20:04:04
Nee maar nu is hij wel zo goed als afgeschreven, betwijfel het of de sfeer in de groep ten goede komt.

Wat had Henk anders moeten doen? Het hele elftal had zijn twijfels over Nienhuis zo te horen. Vreselijk voor Nienhuis zelf, en ik hoop dat hij zich terugknokt, maar dit kon zo niet langer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 30, 2015, 20:14:32
Ik had hem gewoon na deze wedstrijd gewisseld, maar goed. Het is nu al klaar, het is toch nooit een goed moment.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 30, 2015, 20:17:05
Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 19:50:51
Hij snapt het wel, denk dat hij alleen niet verwacht had tijdens een wedstrijd gewisseld te worden.
Ik had niet verwacht, en zeker niet gehoopt niet dat Nienhuis dit seizoen als 1e keeper zou beginnen en krijg daarin met terugwerkende kracht gelijk. Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 30, 2015, 20:27:58
Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 20:17:05
Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.

Zou Henk dat zelf ook niet gedacht hebben tot die enorme blunder van Zeinstra in de voorbereiding?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op augustus 30, 2015, 20:30:08
Het kon echt niet anders. Hij heeft echt genoeg vertrouwen gehad maar dat heeft niet geholpen. Bij Heracles niet vrijuit bij de 1-0, team probeert zich terug te vechten, fout inspelen van Nienhuis, 2-0 en game over. Vandaag direct al medeschuldig aan de penalty, terugvechten naar 1-1 en binnen vijf minuten weer een blunder. Het team krijgt daar steeds zo'n mentale dreun van dat ik de beslissing, hoe hard voor Nienhuis, wel begrijp.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 30, 2015, 20:32:45
Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 20:09:37
Wat had Henk anders moeten doen? Het hele elftal had zijn twijfels over Nienhuis zo te horen. Vreselijk voor Nienhuis zelf, en ik hoop dat hij zich terugknokt, maar dit kon zo niet langer.

Hij had hem niet meer moeten opstellen! Iedereen kon dit zien aankomen en hij weigerde hem eruit te halen. Met als gevolg dat hij het nu in de rust moest doen. Die vent dit nu dwars door en dat had minder erg hoeven zijn!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op augustus 30, 2015, 20:47:07
Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 20:32:45
Hij had hem niet meer moeten opstellen! Iedereen kon dit zien aankomen en hij weigerde hem eruit te halen. Met als gevolg dat hij het nu in de rust moest doen. Die vent dit nu dwars door en dat had minder erg hoeven zijn!

Misschien heb je daar gelijk in. Denk dat Henk hem nog 1 keer een kans wilde geven. Na de eerste helft hadden we nog kans op een punt. Als we al 3-0 hadden achter gestaan denk ik niet dat Nienhuis gewisseld was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op augustus 30, 2015, 20:58:38
Misschien hebben ze met voorbedachte rade het geld dat ze voor Reijnen hebben gekregen niet uitgegeven, en "slechts" Dammers gehuurd van Feyenoord. Oké Zeinstra verdient nu ook een kans, maar betwijfel of dit wel echt beter wordt. We gaan het zien. Tegen PSV maar 3 punten in eigen huis houden!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 30, 2015, 21:13:36
De wissel is begrijpelijk en ook dat hij is gestart met Nienhuis.  Maar eigenlijk had Henk een compleet elftal kunnen wisselen.
Nienhuis heeft zijn kans gehad en niet kunnen overtuigen.
Zeinstra is een meer complete keeper, maar zal nog moeten groeien.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 30, 2015, 21:19:13
Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2015, 20:30:08
Het kon echt niet anders. Hij heeft echt genoeg vertrouwen gehad maar dat heeft niet geholpen. Bij Heracles niet vrijuit bij de 1-0, team probeert zich terug te vechten, fout inspelen van Nienhuis, 2-0 en game over. Vandaag direct al medeschuldig aan de penalty, terugvechten naar 1-1 en binnen vijf minuten weer een blunder. Het team krijgt daar steeds zo'n mentale dreun van dat ik de beslissing, hoe hard voor Nienhuis, wel begrijp.

Volledig mee eens, hoewel ik respect heb voor Nienhuis voor de camera na afloop, was dit niet meer te houden.
Dit had al eerder gemoeten.
De beste man is al een poosje hopeloos uit vorm.
Maar er is gelukkig nog een baantje binnen de club...........     :camigo
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 30, 2015, 21:23:53
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:01:12
Ga er maar aan staan. Stond zeer netjes Helene te woord!

Die zou ik ook altijd netjes te woord staan :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: legeips op augustus 30, 2015, 21:27:31
Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 20:17:05
Ik had niet verwacht, en zeker niet gehoopt niet dat Nienhuis dit seizoen als 1e keeper zou beginnen en krijg daarin met terugwerkende kracht gelijk. Henk de Jong had Nienhuis, de supporters en zichzelf veel ellende kunnen besparen door dit seizoen met Zeinstra te beginnen. Niet dat ik verwacht dat dat een wereldkeeper is maar nadat we een dik seizoen naar hopeloze Nienhuis hebben zitten kijken verdient Zeinstra een echte kans. En als die hem ook niet pakt dan in de winter maar op zoek naar een ander.

Zo simpel is het niet... Nu is de keuze voor een aardige keeper makkelijker dan in de winter..
Ik zou Bizot hier graag willen zien, hoe sneu ook voor Zeinstra..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op augustus 30, 2015, 22:10:57
Bizot gaat vast naar Zwolle
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: mario op augustus 30, 2015, 22:14:19
Wie weet...

@GenkWatcher: Marco Bizot is speaking with Cambuur to join them on a one-year loan spell. #krcgenk #cambuur
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 30, 2015, 22:32:37
Citaat van: mario op augustus 30, 2015, 22:14:19
Wie weet...

@GenkWatcher: Marco Bizot is speaking with Cambuur to join them on a one-year loan spell. #krcgenk #cambuur

Dat zou echt het aller beste nieuws zijn van deze zondag!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 30, 2015, 22:38:22
Stoom komt me nog uit de oren. Was vanmiddag in Arnhem. Het is dat ik vanaf het ereterras niet bij hem kon komen maar wat ist oek een pannekoek  :_schater

Hoe dan ook, een persoonlijk drama maar een logisch gevolg van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 30, 2015, 22:41:22
Bizot terug, dat zou erg mooi zijn! Lijkt me wel wat onrealistisch, aangezien we dan vier keepers hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 30, 2015, 22:47:09
Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2015, 22:41:22
Bizot terug, dat zou erg mooi zijn! Lijkt me wel wat onrealistisch, aangezien we dan vier keepers hebben.

Of Nienhuis gaat weg....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 30, 2015, 22:48:40
Dan zou het morgen rond moeten zijn ...
Morgen laatste dag van de transfers toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 22:52:43
Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 22:48:40
Dan zou het morgen rond moeten zijn ...
Morgen laatste dag van de transfers toch?

Morgen laatste dag inderdaad! 23:59h! Maar wie wil Nienhuis hebben??..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 30, 2015, 23:09:46
Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 22:52:43
Morgen laatste dag inderdaad! 23:59h! Maar wie wil Nienhuis hebben??..
Emmen, en jij mag hem brengen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op augustus 30, 2015, 23:12:21
Minnertsga 5 zoekt nog een keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Timmie op augustus 30, 2015, 23:13:39
Citaat van: Delamere op augustus 30, 2015, 23:09:46
Emmen, en jij mag hem brengen!

Hij woont in Groningen, makkelijk..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Oetseuuh op augustus 31, 2015, 09:56:41
Sneu voor de persoon Leo, deze situatie. Maar de eredivisie is helaas geen speeltuin.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gasgeve op augustus 31, 2015, 10:12:59
In het eerste seizoen nog nummer 4 in het Telegraaf klassement geloof ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 31, 2015, 15:10:36
mooie tekst op suksawat.
kan menig zeikerd wat van leren.


Beste Leonard, Het liefst zou jij nu geen televisie kijken, kranten lezen of je telefoon checken.
En een gratis tip, kijk ook maar niet op Twitter. Want de reacties zullen niet mals zijn.
Ook ik heb mij schuldig gemaakt aan goedkoop klagen op de sociaal media.
Want wat is het heerlijk om te klagen in 140 tekens.
Typ Nienhuis, clown, bassie, grabbelen druk op versturen en wacht op resultaat. Het is makkelijk scoren.
Precies dat wat tegenstanders dit seizoen deden tegen jou: makkelijk scoren.
Twaalf keer al moest je dit seizoen de bal uit het net halen. Natuurlijk lag dit niet allemaal aan jou.
De mannen voor je doen al weken aan collectieve werkweigering en maken het niet makkelijker voor een keeper.
Maar als een bal langs de slapstick-verdedigers gaat is het heel fijn als er een keeper is die de bal ook daadwerkelijk tegenhoudt.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik dit seizoen eerst mijn darmen leegschijt voor ik plaats neem op de tribune.
Te bang dat ik in de problemen kom bij het billenknijpen.
Er wordt over ballen heen gedoken, er onderdoor. Het lijkt verdorie wel een act in het Dolfinarium.
Je eerste jaar in de Eredivisie was fantastisch. Vorig jaar kwamen er al barstjes in.
Met je keeperswerk dit jaar werden de barstjes echter scheuren die in de Grand Canyon niet zouden misstaan.
Henk de Jong moest ingrijpen voordat je een karikatuur zou worden.
We weten allemaal hoe het vorig jaar je collega van NAC verging, of jaren geleden Sieb Dijkstra.
Die had destijds bij RBC weinig last van slijtage van zijn keepershandschoenen, moest hoogstens naar de fysiotherapeut vanwege slijtage in zijn onderrug van het vele bukken om de bal uit de goal te rapen.
Tegen Vitesse greep Henk in. Nadat je eerst samen met Calvin Mac-Intosh rare capriolen uithaalde en later Abiola Dauda een niet te missen kans bood.
Daar waar sommige van jouw tegengoals zeker houdbaar leken, daar was je eigen positie onhoudbaar geworden.
Na de rust stond daar ineens Harm Zeinstra. Zoon van een boer uit Noordbergum. Die in de goal staat alsof hij deel uitmaakt van een kudde koeien.
Rustig genietend van de geur van het gras, zich niet druk makend over zijn omgeving. Iemand die niet zo snel als een wilde stier in zijn doelgebied zal rennen.
Ik heb het met je te doen.
Tijdens de rust worden geslachtofferd is laag. Hoe zeer ik het ook eens ben met Henk, op deze manier maak je een keeper kapot.
Jij weet zelf ook dat je basisplaats niet langer houdbaar is. Maar Henk had je kunnen laten staan en tegen PSV naast zich op de bank houden, of überhaupt niet laten spelen tegen Vitesse.
Nu zat je na de rust in de sfeerloze Arnhemse gymzaal vol chagrijn op een plastic kuipstoel voor je uit te staren.
Ik begrijp dat wel, ik word al tijden niet vrolijk van wat ik zie bij Cambuur.
Maar jij zat daar wetende dat iedereen zijn of haar mening klaar zou hebben over je.
Dat je een dag later in alle media zou verschijnen, maar niet op een manier die je graag zou willen.
De komende tijd zal je waarschijnlijk je favoriete bezigheid vanaf de zijlijn moeten blijven bekijken.
Als je dat doet, kijk dan even naast je. Daar zit nog iemand die kampioen werd, maar daarna werd verguisd in de Eredivisie.
Die voetbalde alsof de schoenendozen nog om de schoenen zaten, die hoogstens een cynisch applausje kreeg als hij ging warmlopen.
Tot hij na de winter van 2013-2014 ineens begon te draaien als een tierelier. Waar hij dicht bij een transfer naar De Graafschap was, daar scoorde hij ineens in de ArenA, de Kuip en speelde hij de sterren van de hemel tegen Vitesse.
Het leidde er zelfs toe dat ondergetekende een excuusbrief moest schrijven aan deze Martijn Barto.
Bij de Xenos hebben ze vast een goedkope levensles op een spiegel voor de periode waar jij nu doorheen gaat.
Dat je sterker wordt van waar je niet dood van gaat, of iets anders onzinnigs in die trant.
Maar geloof me, niet is onmogelijk bij Cambuur. Ga de komende dagen met een klotehumeur naar de club, scheld Henk zijn huid vol, wees ook vooral boos op jezelf, en ga er daarna weer vol tegenaan.
En eindig als Barto.
Volledig gerehabiliteerd en belangrijke kracht van deze fantastische club.
En ik beloof je dat ik dan in superlatieven over je ga tweeten, of dat je nóg een brief krijgt van de zure Suksawat-blogger.
Wouter Schollema
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 02, 2015, 15:00:22
Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe Cambuur is. Allemaal niks mis mee.
Het enige minpuntje uit het hele stuk, is dat hij maar niet begrijpt dat hij geslachtofferd is. Hij neemt dan nog net de schuld van de 2e Vitessegoal op zich maar "zelf vind ik ook niet dat ik zo ongelukkig heb gekeept". Lachwekkend, voor wie hem het afgelopen ook al talrijke hele en halve fouten heeft zien maken.
Naast zijn geringe lengte, slechte spelhervattingen, slecht meevoetballen, slecht bij hoge ballen, en veel te veel fouten maken, is zelfkritiek kennelijk ook niet zo geweldig bij hem ontwikkeld.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op september 02, 2015, 15:02:19
Citaat van: Delamere op september 02, 2015, 15:00:22
Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe mooi Cambuur is. Allemaal niks mis mee.
Het enige minpuntje uit het hele stuk, is dat hij maar niet begrijpt dat hij geslachtofferd is. Hij neemt dan nog net de schuld van de 2e Vitessegoal op zich maar "zelf vind ik ook niet dat ik zo ongelukkig heb gekeept". Lachwekkend, voor wie hem het afgelopen ook al talrijke hele en halve fouten heeft zien maken.
Naast zijn geringe lengte, slechte spelhervattingen, slecht meevoetballen, slecht bij hoge ballen, en veel te veel fouten maken, is zelfkritiek kennelijk ook niet zo geweldig bij hem ontwikkeld.

Helemaal mee eens, zeker omdat het er hierdoor op lijkt dat hij er niet alles aan wil doen om zichzelf te verbeteren (hij keept immers helemaal 'niet zo ongelukkig').
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 02, 2015, 18:51:42
En waarschijnlijk is hij daarom niet beter geworden. Beter worden kan je alleen wanneer je inziet wat je fout of niet goed doet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Geelblauwstiens op september 02, 2015, 19:06:21
Conclusie:
Als mens prima kerel!
Als keeper prima voor J Leaque.
Niets mis mee toch? Komen de meesten hier op het forum niet aan toe.
(Behalve Tukker dan)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur LWD op september 05, 2015, 09:17:27
Citaat van: Delamere op september 02, 2015, 15:00:22
Mooi interview met Nienhuis in VI. Echt waar! Over zijn overleden moeder, over normaal doen, over hoe Cambuur is. Allemaal niks mis mee.
Het enige minpuntje uit het hele stuk, is dat hij maar niet begrijpt dat hij geslachtofferd is. Hij neemt dan nog net de schuld van de 2e Vitessegoal op zich maar "zelf vind ik ook niet dat ik zo ongelukkig heb gekeept". Lachwekkend, voor wie hem het afgelopen ook al talrijke hele en halve fouten heeft zien maken.
Naast zijn geringe lengte, slechte spelhervattingen, slecht meevoetballen, slecht bij hoge ballen, en veel te veel fouten maken, is zelfkritiek kennelijk ook niet zo geweldig bij hem ontwikkeld.

Kan iemand het interview scannen? Zou top zijn, ik ben erg benieuwd!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: diekhuzen op september 05, 2015, 11:34:01
5 pagina's . Misschien VI kopen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: diekhuzen op september 05, 2015, 12:14:35
Ik vind het interview in de VI matig en voorspelbaar. Allereerst is het erg vervelend wat hij privé heeft meegemaakt.
Wat mij opvalt is dat er bijna alleen maar vergelijkingen worden gemaakt tussen de prof Nienhuis en de jonge generatie voetballers met koptelefoons, playstations en andere vrijetijdsbestedingen. Nienhuis kijkt zondagavond zelden studiosport, maar stopt z'n dochter in en de rest van z'n tijd brengt hij door in de tuin, het ultieme geluk.

Waarom zoveel clichés over een voorbeeldig profvoetballer denk ik dan.  Een profvoetballer is of ontsnapt uit een ghetto of een rebel dat eigenlijk niks heeft met de voetballerij.   
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op september 18, 2015, 15:40:36
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.nu.nl%2Fm%2Fig4x2s8agcmg_wd640.jpg%2Farrestatie-rotterdam-centraal-ontruiming-thalys.jpg&hash=d5d79ba3433ae84d622d27fa8ac8e67153f5738b)




Heel even dacht ik dat Nienhuis een andere baan had gevonden.  :X


http://www.nu.nl/binnenland/4128374/arrestatie-rotterdam-centraal-ontruiming-thalys.html

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur Groningen op september 26, 2015, 20:38:40
Je redde nog een puntje vandaag, dank!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op september 26, 2015, 20:39:59
Prima redding, bedankt _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 26, 2015, 20:44:19
Citaat van: Cambuur Groningen op september 26, 2015, 20:38:40
Je redde nog een puntje vandaag, dank!
punt nummer 2vwat hij dit seizoen redt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 26, 2015, 20:46:48
Top dat hij er wel stond vandaag!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 26, 2015, 21:14:12
Vanaf nu tot eind vh seizoen zullen we het met hem moeten doen.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op september 26, 2015, 21:16:36
Citaat van: speculeter op september 26, 2015, 21:14:12
Vanaf nu tot eind vh seizoen zullen we het met hem moeten doen.....

Hoezo?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op september 26, 2015, 21:22:47
Omdat hij niet goed is, maar altijd nog beter dan Zeinstra.
Ik zeg: in de winterstop vol voor een nieuwe keeper gaan!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op september 26, 2015, 21:26:56
Onzin natuulijk. Denk je dat Henk Zeinstra nu al gaat wisselen? Tuurlijk niet.

Voor de rest: klasse Nienhuis!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 26, 2015, 21:29:01
Zeinstra zal 2 of 3 wedstrijden schorsing krijgen.
Als Nienhuis het goed doet laat hij Nienhuis echt wel staan hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Shar op september 26, 2015, 21:39:25
Citaat van: speculeter op september 26, 2015, 21:29:01
Zeinstra zal 2 of 3 wedstrijden schorsing krijgen.
Als Nienhuis het goed doet laat hij Nienhuis echt wel staan hoor.
Waarom 2 of 3 wedstrijden? Was toch geen smerige overtreding? Verwacht zelf eigenlijk 1.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 26, 2015, 21:43:28
Citaat van: Shar op september 26, 2015, 21:39:25
Waarom 2 of 3 wedstrijden? Was toch geen smerige overtreding? Verwacht zelf eigenlijk 1.
zeg een woord......Knvb. ...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op september 26, 2015, 21:45:08
Nienhuis het ons redden, anders wut ut oek nog 4-3.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Shar op september 26, 2015, 21:46:49
Citaat van: speculeter op september 26, 2015, 21:43:28
zeg een woord......Knvb. ...
Tja, stom van mij, had ik ff niet bij stilgestaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: mindra op september 26, 2015, 21:48:20
Het moment om nienhuis weer op de goal te zetten. Zeinstra bedankt maar komt echt duidelijk te kort. Vind nienhuis toch beter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op september 26, 2015, 21:55:14
Citaat van: mindra op september 26, 2015, 21:48:20
Het moment om nienhuis weer op de goal te zetten. Zeinstra bedankt maar komt echt duidelijk te kort. Vind nienhuis toch beter minder slecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 27, 2015, 15:36:33
Citaat van: mindra op september 26, 2015, 21:48:20
Het moment om nienhuis weer op de goal te zetten. Zeinstra bedankt maar komt echt duidelijk te kort. Vind nienhuis toch beter.

Ben je er ook geweest?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: de Schoot op september 27, 2015, 15:58:45
Keeperwissel heeft Nienhuis (weer) op scherp gezet denk ik  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2015, 20:22:06
 |:) |:) _O_ _O_ |:) |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:22:47
Keuze van De Jong lijkt zeer terecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: scclwd op oktober 17, 2015, 20:22:52
Heel goed gekeept vandaag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AliBombali op oktober 17, 2015, 20:27:46
Nice Leo! Prima pot! Waar zijn de criticasters nou? Misschien goed om toch maar toe te geven dat Henk het waarschijnlijk ziet dan een aantal van ons?  :X |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 20:50:08
Prima gekeept en nu hopelijk niet na 2 goede wedstrijden weer de mist in. Oprecht blij met zijn goede prestatie!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op oktober 17, 2015, 20:51:45
Citaat van: AliBombali op oktober 17, 2015, 20:27:46
Nice Leo! Prima pot! Waar zijn de criticasters nou? Misschien goed om toch maar toe te geven dat Henk het waarschijnlijk ziet dan een aantal van ons?  :X |:)

Rustig blijven, 1 zwaluw.....Voor vandaag een prima pot
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 20:54:39
Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2015, 20:51:45
Rustig blijven, 1 zwaluw.....Voor vandaag een prima pot
Dat zei de Gast ook over Ogbeche... Ik hoop echt dat jij net zo hard bakzeil moet halen als hij moest. Niet om jou persoonlijk natuurlijk ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op oktober 17, 2015, 20:58:42
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 20:54:39
Dat zei de Gast ook over Ogbeche... Ik hoop echt dat jij net zo hard bakzeil moet halen als hij moest. Niet om jou persoonlijk natuurlijk ;)

Ogbeche is voor cambuur buitencategorie, dat heb je vandaag kunnen zien. Ik hoop van ganze harte dat dit zo doorgaat met Nienhuis maar ik vind het te vroeg om nu al de vlag uit te hangen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op oktober 17, 2015, 20:59:10
Eerlijk is eerlijk, hij pakt een punt vandaag
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op oktober 17, 2015, 21:06:19
Vandaag gewoon goed maar niemand kan ontkennen dat hij voordat hij een aantal wedstrijden gewisseld werd erg slecht was  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op oktober 17, 2015, 21:14:42
Prima wedstrijd gekeept, iets wat ook gewoon gezegd mag worden, hopelijk voor Cambuur en voor hemzelf houd hij dit niveau vast.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op oktober 17, 2015, 21:15:40
Citaat van: Marc S op oktober 17, 2015, 21:14:42
Prima wedstrijd gekeept, iets wat ook gewoon gezegd mag worden, hopelijk voor Cambuur en voor hemzelf houd hij dit niveau vast.

Klasse en mooi voor hem. Het lijkt erop dat hij is wakker geschud Harry L
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op oktober 17, 2015, 21:20:07
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:15:40
Klasse en mooi voor hem. Het lijkt erop dat hij is wakker geschud Harry L

Ik hoop het Cor. We gaan het beleven de komende wedstrijden. Volgende week maar eens die 3 vette punten binnen slepen :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op oktober 17, 2015, 21:47:45
Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2015, 21:20:07
Ik hoop het Cor. We gaan het beleven de komende wedstrijden. Volgende week maar eens die 3 vette punten binnen slepen :proost

Graag!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op oktober 17, 2015, 22:20:02
Als groot criticaster van Nienhuis wil ik toch even zeggen dat hij vanavond werkelijk voor-tref-de-lijk stond te keepen. Ga vooral zo door!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: de Schoot op oktober 17, 2015, 22:22:33
Citaat van: Delamere op oktober 17, 2015, 22:20:02
Als groot criticaster van Nienhuis wil ik toch even zeggen dat hij vanavond werkelijk voor-tref-de-lijk stond te keepen. Ga vooral zo door!

Ik zit waarschijnlijk te weinig op het forum, want had jou niet als criticaster, maar hopelijk nemen anderen er een voorbeeld aan  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:28:31
Citaat van: gewoon een fan op oktober 17, 2015, 21:06:19
Vandaag gewoon goed maar niemand kan ontkennen dat hij voordat hij een aantal wedstrijden gewisseld werd erg slecht was  ;(
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:37:57
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:28:31
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?

Kom, kom. Niet meer op de man spelen.

;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 22:39:42
Prachtige reddingen, wel grote fout bij de goal.. snap de totale euforie niet zo goed..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:46:14
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 17, 2015, 22:37:57
Kom, kom. Niet meer op de man spelen.

;)
Ja je hebt gelijk. Ik moet niet meer ingaan op natrappen :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op oktober 17, 2015, 22:58:05
Citaat van: AliBombali op oktober 17, 2015, 20:27:46
Nice Leo! Prima pot! Waar zijn de criticasters nou? Misschien goed om toch maar toe te geven dat Henk het waarschijnlijk ziet dan een aantal van ons?  :X |:)

Nienhuis is de minst slechte van de 2
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op oktober 17, 2015, 23:43:47
Prima pot Leo!
Graag hele seizoen zo doorgaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hydoscc op oktober 18, 2015, 01:23:44
deze man heeft ons vandaag echt gered!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op oktober 18, 2015, 07:46:16
Prima gekeept! Bij de 0-1 gaat hij wel de fout in, door de situatie totaal verkeerd in te schatten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op oktober 18, 2015, 10:12:33
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 22:28:31
Jammer van de laatste opmerking, had niet gehoeven want dat is al uitgebreid bediscussieerd en nagenoeg iedereen was het daarmee eens. Ik ga jou toch ook niet na 35 jaar nog beschuldigen van valsspelen bij het knikkeren?

Had misschien niet gehoeven maar het was meer een reactie op de post van AliBombali (over dat hij zich afvroeg waar de criticasters nu waren) omdat hij mij het gevoel gaf dat hij vond dat de criticasters het in het verleden niet goed gezien hadden  :proost

Nog even over het knikkeren terug te komen, jij weet net zo goed als ik dat het geen valsspelen was, die knikker lag daar echt al, die heb ik daar niet zelf neergelegd  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:24:29
 :_schater Het is natuurlijk dat jij het lievelingetje van de juf was :proost...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:26:48
Denk trouwens eerder dat Ali de eerdere kritiek niet onterecht vond, maar dat de criticasters ook mans genoeg moeten zijn om toe te geven dat Leo de afgelopen 2 wedstrijden goed stond te keepen. Net zoals het "pro Nienhuis kamp" indertijd ook van een deel van hen moest toegeven dat het niet langer kon.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op oktober 18, 2015, 10:27:24
Redelijk gekeept gisteren, maar motm? Blunder bij de goal, elke hoge bal is gevaarlijk, spelhervattingen lijken nergens op. En gelukkig, hij keerde nu eens een bal. Daar wordt hij voor betaald!

Ik zeg, in de winter Nienhuis verkopen en Bizot halen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AliBombali op oktober 18, 2015, 10:35:32
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 10:26:48
Denk trouwens eerder dat Ali de eerdere kritiek niet onterecht vond, maar dat de criticasters ook mans genoeg moeten zijn om toe te geven dat Leo de afgelopen 2 wedstrijden goed stond te keepen. Net zoals het "pro Nienhuis kamp" indertijd ook van een deel van hen moest toegeven dat het niet langer kon.

Klopt wie ein Busse Dokkumer!  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: diekhuzen op oktober 18, 2015, 10:47:16
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 22:39:42
Prachtige reddingen, wel grote fout bij de goal.. snap de totale euforie niet zo goed..


Helemaal eens. Tegengoal is gewoon een grote fout van Nienhuis. In de eerste helft had Nienhuis een geweldige redding, tweede helft houdbare ballen gepakt. Bij corners vind ik Nienhuis erg kwetsbaar, omdat hij bijna nooit het duel aangaat.

Cambuur heeft wel behoeft aan een keeper dat rust en zekerheid uitstraalt. Bizot in de winterstop huren is gewoon beter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op oktober 18, 2015, 11:03:45
Tjonge jonge. ...jongen keepte een geweldige pot en gaan we hem afzeiken op die goal.  .
Het is hier ook nooit goed.
Als hij deze lijn doortrekt ben ik zeer tevreden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:10:29
Citaat van: speculeter op oktober 18, 2015, 11:03:45
Tjonge jonge. ...jongen keepte een geweldige pot en gaan we hem afzeiken op die goal.  .
Het is hier ook nooit goed.
Als hij deze lijn doortrekt ben ik zeer tevreden.

Gaan we afzeiken op die goal...
gelukkig is die ook niet belangrijk  :_schater

Ik snap dat vele alleen positief willen blijven hoor en dan zeik ik maar af.
Hij maakt gewoon een cruciale fout.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op oktober 18, 2015, 11:40:59
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:10:29
Gaan we afzeiken op die goal...
gelukkig is die ook niet belangrijk  :_schater

Ik snap dat vele alleen positief willen blijven hoor en dan zeik ik maar af.
Hij maakt gewoon een cruciale fout.

Die fout begint op het middenveld  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op oktober 18, 2015, 11:42:32
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:10:29
Gaan we afzeiken op die goal...
gelukkig is die ook niet belangrijk  :_schater

Ik snap dat vele alleen positief willen blijven hoor en dan zeik ik maar af.
Hij maakt gewoon een cruciale fout.
Jij snapt er ook niet veel van.....

Kijk de beelden nog eens na, en dan zie dat de speler (bij geloof ik Dammers) eigenlijk vrijstaat, maar door een risicovolle actie(Dammers) komt de bal bij Janssen die de bal met de hand meeneemt om vervolgens te scoren..
Nienhuis komt uit de goal en reageert op de eerste actie, die Dammers(geloof ik) onschadelijke maakt waardoor Nienhuis uit positie is.
En als je dat ziet, dan weet je dat Nienhuis geen fout maakte maar dikke pech had, want normaal gesproken was Dammers niet aan die bal gekomen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:45:23
Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 11:40:59
Die fout begint op het middenveld  :proost

Absoluut.. Monteiro gaat als eerste in de fout.. dan is er iemand enorm verdwaald en dan maakt de scheids een fout..  keeper maakte de grootste fout l0l...
Ik heb nienhuis tot aan Vitesse altijd 100% gesteund, daarna was het voor mij klaar .. zolang hij speelt steun ik m natrlk, maar ik ga niet blind met iedereen mee.. ja hij had een paar mooie reddingen, veelal afstsndschoten, maar we moeten niet overdrijven.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:50:36
Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2015, 11:42:32
Jij snapt er ook niet veel van.....

Kijk de beelden nog eens na, en dan zie dat de speler (bij geloof ik Dammers) eigenlijk vrijstaat, maar door een risicovolle actie(Dammers) komt de bal bij Janssen die de bal met de hand meeneemt om vervolgens te scoren..
Nienhuis komt uit de goal en reageert op de eerste actie, die Dammers(geloof ik) onschadelijke maakt waardoor Nienhuis uit positie is.
En als je dat ziet, dan weet je dat Nienhuis geen fout maakte maar dikke pech had, want normaal gesproken was Dammers niet aan die bal gekomen.

Hey meneer geloof ik, volgens mij moet je zelf eens terugkijken!! Die lange bal kwam op de voet van Henriksen en zo bij janssen terecht.. gewoon een totaal verkeerde inschatting van Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 11:55:00
Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:56:19
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 11:55:00
Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!

Niks zoek aan... het is toch zo of niet dan?? Hij maakt een fout waardoor de goal makkelijk kan ontstaan , daar kan je toch niet omheen??

Maarja tis wel prima hier, de groeten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:00:31
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2015, 11:56:19
Niks zoek aan... het is toch zo of niet dan?? Hij maakt een fout waardoor de goal makkelijk kan ontstaan , daar kan je toch niet omheen??

Maarja tis wel prima hier, de groeten.
Je reageert maar op een deel pvb.

Hij maakt een fout, maar dingen die hij goed doet wordt door een categorie gewoon gezien als "zijn werk", terwijl er maar doorgezaagd wordt over de fout. Fouten van andere spelers worden vaak (Barto uitgezonderd) ter kennisgeving aangenomen. Daar zit voor mij de grootste irritatie.

En ja Leo is geen topper, maar op dit moment wel het beste wat we hebben voor de positie onder de lat. Ik zie liever ook een completere keeper, maar zolang Leo in het doel staat krijgt hij mijn volle steun en ga ik niet doorzeuren over een fout of andere keepersaspecten die hij onvoldoende beheerst.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:19:19
Ik blijf nog even terugkijken naar de beelden en ben van mening dat Nienhuis wel moest komen.
Hendriksen had op dat moment vrije doortocht, maar op het laatste moment wordt er nog half verdedigd, waardoor Hendriksen die bal op vreemde wijze nog bij Janssen brengt.
Wordt die bal niet half verdedigd dan staat Nienhuis daar en als hij was blijven staan was het ook niet goed geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op oktober 18, 2015, 12:23:40
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:19:19
Ik blijf nog even terugkijken naar de beelden en ben van mening dat Nienhuis wel moest komen.
Hendriksen had op dat moment vrije doortocht, maar op het laatste moment wordt er nog half verdedigd, waardoor Hendriksen die bal op vreemde wijze nog bij Janssen brengt.
Wordt die bal niet half verdedigd dan staat Nienhuis daar en als hij was blijven staan was het ook niet goed geweest.
:thumbsup _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:28:54
Ik moet wel even aangeven dat mijn vorige post niet helemaal lekker liep.. Ik doelde in mijn laatste zin erop dat Nienhuis op zijn doellijn was blijven staan (dus niet op de positie waar hij stond), het ook niet goed was geweest.

Verder leek het natuurlijk door dat rare balletje van Hendriksen allemaal erg knullig ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 18, 2015, 12:48:47
Nienhuis heeft volgens mij een puike wedstrijd gespeeld.
Als het middenveld een fout maakt en de verdediging niet helemaal goedstaat, kun je Nienhuis de goal niet aanrekenen.
Hij heeft Cambuur met een paar schitterende reddingen in de wedstrijd heeft gehouden.
Wie wel wat te verwijten valt is Overgoor, door niet te scoren uit een niet te missen positie.
Maar over het algemeen maken spelers ook fouten net als gewone mensen.
Verder kan ik wel leven met het aantrekken van Bizot als deze transfervrij kan komen.
Die heeft het charisma de achterhoede aan te sturen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: TopperM op oktober 18, 2015, 13:57:24
Klasse gekeept! :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 18, 2015, 14:19:10
Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 11:55:00
Waar ik schijtziek van word is dat elke bal die hij tegenhoudt door sommigen hier normaal wordt gevonden (daar staat hij voor) en iedere fout wordt uitvergroot. De verhouding hierin is totaal zoek!
Dat is het lot van een keeper. Als hij vijf goede reddingen maakt, en één foutje, wordt die fout onthouden. Mist een spits vijf grote kansen, en de zesde gaat erin, is hij de held.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur123 op oktober 18, 2015, 15:38:41
Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 15:43:47
Citaat van: Cambuur123 op oktober 18, 2015, 15:38:41
Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.
Goh is hij eens eerlijk dan is het ook niet goed. :P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op oktober 19, 2015, 09:19:10
Citaat van: Cambuur123 op oktober 18, 2015, 15:38:41
Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.

Waarom bah, werken we daar niet allemaal voor?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: dizzhead op oktober 19, 2015, 09:40:44
En dat het zijn enige is, is je eigen conclusie. Op zulke momentjes misschien de belangrijkste, maar enige? Ik denk zelfs dat het financiële argument wordt aangedragen omdat het eigenlijk de zorg voor je gezin omvat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op oktober 19, 2015, 15:19:21
Citaat van: Cambuur123 op oktober 18, 2015, 15:38:41
Vond zijn commentaar na de wedstrijd wel wat ongepast. Het kwam erop neer dat de enige drijfkracht voor hem de centjes zijn. Bah.

Ik denk dat je zijn uitspraken verkeerd opvat. Hij zegt volgens mij: Ik ben prof, ik word hier goed betaald dus niet mekkeren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op oktober 19, 2015, 16:38:51
Citaat van: moodygrunn op oktober 19, 2015, 15:19:21
Ik denk dat je zijn uitspraken verkeerd opvat. Hij zegt volgens mij: Ik ben prof, ik word hier goed betaald dus niet mekkeren.

Exact!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op oktober 21, 2015, 11:47:27
Geblesseerd. Trainde niet mee, lijkt me dat Zeinstra weer keept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:53:27
Citaat van: John Hiatt op oktober 21, 2015, 11:47:27
Geblesseerd. Trainde niet mee, lijkt me dat Zeinstra weer keept.
Nog aan de schouder, van zaterdag? We hebben nog vier dagen tot de wedstrijd, dus nog tijd genoeg om te herstellen denk ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oostside op oktober 21, 2015, 12:17:13
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 21, 2015, 11:53:27
Nog aan de schouder, van zaterdag? We hebben nog vier dagen tot de wedstrijd, dus nog tijd genoeg om te herstellen denk ik.

Hij heeft z'n status als eerste keeper nu wel weer terug. Geen risico nemen tegen Ado hoe graag ik die pot ook gewonnen zien worden. Zoals met Vytas zaterdag is ook niks. Hopen dat Zeinstra als tweede keeper het tegen Ado goed doet en dan Leo weer fris bij dkv uit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NRG op oktober 21, 2015, 12:57:26
Citaat van: John Hiatt op oktober 21, 2015, 11:47:27
Geblesseerd. Trainde niet mee, lijkt me dat Zeinstra weer keept.

Dat mag ik niet hopen! Dan Krul maar op de goal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op oktober 21, 2015, 14:59:00
Het is nog lang geen Zondag.
En hoe was de rest van de training?
Geen Vytas?? Geen mc intosh? ?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op oktober 21, 2015, 15:12:29
Citaat van: speculeter op oktober 21, 2015, 14:59:00
Het is nog lang geen Zondag.
En hoe was de rest van de training?
Geen Vytas?? Geen mc intosh? ?

Geen Vytas, wel Mac. Hoefdraad, Berisha en Narsingh trainden apart van de groep.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 08, 2015, 17:18:33
Weer een punt gepakt (samen met Barto).
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op november 08, 2015, 17:23:13
Citaat van: Collingwood op november 08, 2015, 17:18:33
Weer een punt gepakt (samen met Barto).

Wil die 2-2 vanavond nog wel even terug zien, weet niet of die onhoudbaar was. Verder prima gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 08, 2015, 17:24:07
Citaat van: Harry L. op november 08, 2015, 17:23:13
Wil die 2-2 vanavond nog wel even terug zien, weet niet of die onhoudbaar was. Verder prima gekeept.

Leek vanaf de tribune een wereldgoal, maar ik heb hem ook nog niet terug gezien. Die kans van Antonia telde ik al.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op november 08, 2015, 17:28:02
Citaat van: Collingwood op november 08, 2015, 17:24:07
Leek vanaf de tribune een wereldgoal, maar ik heb hem ook nog niet terug gezien. Die kans van Antonia telde ik al.

Die pakte hij prima, gelukkig wist die antonia zich geen raad met die kans
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op november 08, 2015, 17:37:16
Citaat van: Harry L. op november 08, 2015, 17:28:02
Die pakte hij prima, gelukkig wist die antonia zich geen raad met die kans

Ere wie ere toekomt; 1-op-1's zijn wel een specialiteit van Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 08, 2015, 17:46:45
Zozozozo, wat een vorm heeft Nienhuis vandaag weer. Heeft een paar beste ballen uit het doel gehaald.
Klasse !!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op november 08, 2015, 19:56:02
Tsja, net ff goed gekeken. Wat mij opvalt is dat hij totaal niet van de grond komt bij beide goals. Die eerste is een blunder, tweede is discutabel. Overigens een wereldredding bij die 1 op 1 situatie. Toch blijft het een zwakke schakel.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op november 08, 2015, 19:59:44
Citaat van: John Hiatt op november 08, 2015, 19:56:02
Tsja, net ff goed gekeken. Wat mij opvalt is dat hij totaal niet van de grond komt bij beide goals. Die eerste is een blunder, tweede is discutabel. Overigens een wereldredding bij die 1 op 1 situatie. Toch blijft het een zwakke schakel.

Onzin. Kappelhof mag nooit zo vrij koppen. Volgens mij stond Anderson bij hem. 2e goal ziet hij laat aankomen maar die was ook snoeihard. Heeft het prima gedaan i.m.o.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op november 08, 2015, 20:04:28
Citaat van: John Hiatt op november 08, 2015, 19:56:02
Tsja, net ff goed gekeken. Wat mij opvalt is dat hij totaal niet van de grond komt bij beide goals. Die eerste is een blunder, tweede is discutabel. Overigens een wereldredding bij die 1 op 1 situatie. Toch blijft het een zwakke schakel.

Hiatt ga jij nou maar naar korfbal kijken want verstand van voetbal heb je niet
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op november 08, 2015, 20:05:36
Prima pot Leonard! !
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: ruubmac op november 08, 2015, 20:09:41
Er blijven altijd zeikerds. Speelde vandaag echt een goeie partij!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op november 08, 2015, 20:12:01
Citaat van: John Hiatt op november 08, 2015, 19:56:02
Tsja, net ff goed gekeken. Wat mij opvalt is dat hij totaal niet van de grond komt bij beide goals. Die eerste is een blunder, tweede is discutabel. Overigens een wereldredding bij die 1 op 1 situatie. Toch blijft het een zwakke schakel.

2e had hij kunnen hebben
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op november 09, 2015, 10:00:49
Speelde een zeer goede pot  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op november 09, 2015, 10:05:35
Wat hebben we ook een hoop keeperexperts hier..
Sneu..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op november 09, 2015, 10:13:55
prima reddingen maar ook momenten dat ie moet uitkomen en blijft staan en die
uittrap van padt had er zo ingekund hoor. goeie dingen benoemen en mindere ook.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op november 09, 2015, 10:25:09
Citaat van: poelie-lwd op november 08, 2015, 19:59:44
Onzin. Kappelhof mag nooit zo vrij koppen. Volgens mij stond Anderson bij hem. 2e goal ziet hij laat aankomen maar die was ook snoeihard. Heeft het prima gedaan i.m.o.

En door het geklooi van de grensrechter stond heel cambuur uit positie bij de tweede goal. Dat kan je Nienhuis niet aanrekenen. En geloof me,r zijn maar heel weinig keepers die die bal hadden gepakt, en die kunnen wij niet betalen. Voor mij heeft hij een punt gered gisteren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op november 09, 2015, 10:33:22
Keept sinds hij terug is gewoon prima en pakt een cruciale bal van Antonia.
Overigens bij die tweede goal was iedereen wel weer in positie hoor, Drost heeft 5 man voor hem staan maar krijgt hem wel op goal, dat mag natuurlijk nooit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op november 09, 2015, 13:21:02
Gien enkele speuler was bereid sich inne baan fan ut skot te werpen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: pvanbuijtene op november 09, 2015, 14:11:13
Citaat van: denistel op november 09, 2015, 10:13:55
prima reddingen maar ook momenten dat ie moet uitkomen en blijft staan en die
uittrap van padt had er zo ingekund hoor. goeie dingen benoemen en mindere ook.

Dat zeker.. doe ik ook.. maar als er mensen gaan beweren dat de beide goals van fcg fouten/blunders waren zijn ze vast experts.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op november 09, 2015, 20:54:57
Nienhuis staat er gewoon weer, klasse man :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: V-man op november 09, 2015, 23:13:08
Een ongekende mentale weerbaarheid! (zie hem nog zitten na die, beruchte, wissel. zieligste man op aarde met zijn biddon, geen bier)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op november 10, 2015, 08:06:50
Citaat van: pvanbuijtene op november 09, 2015, 14:11:13
Dat zeker.. doe ik ook.. maar als er mensen gaan beweren dat de beide goals van fcg fouten/blunders waren zijn ze vast experts.

Let nog maar eens goed op de tweede goal. Hij zet af met het verkeerde been. Dat scheelt minimaal 10 centimeter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op november 10, 2015, 08:26:17
Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 08:06:50
Let nog maar eens goed op de tweede goal. Hij zet af met het verkeerde been. Dat scheelt minimaal 10 centimeter.

Bij jou kan hij toch nooit iets goed doen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op november 10, 2015, 08:31:01
Citaat van: Cor op november 10, 2015, 08:26:17
Bij jou kan hij toch nooit iets goed doen

Beter lezen. Heb gezegd dat hij Cambuur gered heeft bij die 1 op 1 situatie. Na zijn gedwongen rustpauze keept hij weer beter.
Kijk eens goed naar die goal. Als je naar links moet duiken, moet je met links afzetten. Hij zet met rechts af.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op november 10, 2015, 09:44:26
Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 08:31:01
Beter lezen. Heb gezegd dat hij Cambuur gered heeft bij die 1 op 1 situatie. Na zijn gedwongen rustpauze keept hij weer beter.
Kijk eens goed naar die goal. Als je naar links moet duiken, moet je met links afzetten. Hij zet met rechts af.

Dus, het is geen wereldkeeper. Maar zoals zo vaak gezegd, die kunnen wij ook niet betalen. Ik ben blij dat hij het na de wissel zo opgepakt heeft en uiteindelijk ook weer punten pakt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op november 10, 2015, 18:32:52
Citaat van: hobbes op november 10, 2015, 09:44:26
Dus, het is geen wereldkeeper. Maar zoals zo vaak gezegd, die kunnen wij ook niet betalen. Ik ben blij dat hij het na de wissel zo opgepakt heeft en uiteindelijk ook weer punten pakt.
Hiatt ga korfballen of zo
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op november 10, 2015, 18:51:34
Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 18:32:52
Hiatt ga korfballen of zo
Heb toch sterk het vermoeden dat jij niet zoveel met Cambuur hebt maar hoofdzakelijk met alleen keeper Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op november 10, 2015, 21:47:30
Citaat van: carlo de leeuw op november 10, 2015, 18:51:34
Heb toch sterk het vermoeden dat jij niet zoveel met Cambuur hebt maar hoofdzakelijk met alleen keeper Nienhuis.
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op november 11, 2015, 10:14:21
Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 21:47:30
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .
Aha op die fiets.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet een groot liefhebber van de keeper Nienhuis, maar hij doet het de laatste weken weer naar behoren.
Elke speler heeft wel voor en tegenstanders, maar wel netjes dat jij jou voorkeur voor Nienhuis even uitlegt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Citaat van: Ome Loeks op november 10, 2015, 21:47:30
Sc Cambuur is een volksclub in een echte volksbuurt zoals FC Groningen voorheen in het Oosterpark gelegen was . Nienhuis is een Groninger die bij de FC de opleiding doorlopen heeft
vandaar mijn voorkeur neemt niet weg dat hij ook aangesproken of bekritiseerd mag worden op zijn falen of zijn blunders waar ik moeite mee heb is het door sommige personen constant het falen van het team aan de keeper op te hangen
Als er een wedstrijd wordt verloren ligt het aan de keeper en niet aan de gemiste kansen
Als de verdediging faalt ligt het niet aan hun maar aan de keeper want hij heeft hun niet goed gecoacht
En als hij een redding maakt en een punt binnen haalt is dat gewoon zijn werk en wordt er gelijk gezegd dat de tegendoelpunten blunders waren
Nienhuis is mijn favoriete keeper net zoals een ander Barto of Byrne of Bakker als favoriet heeft en als deze spelers fouten maken brand ik hun ook niet af
De FC blijft mijn club maar SC Cambuur is een goede tweede .

Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op november 11, 2015, 12:05:34
Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

Dit is wel een beetje kort door de bocht, om daarvoor 1 man aan te wijzen.
Als de aanvallers meer doelpunten hadden gemaakt, dan was het ook niet gebeurt.
Je kunt er op wachten, bij slechte resultaten.
Daarom moet ook iedereen altijd zijn stinkende best doen, om deze consequenties te voorkomen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
Citaat van: Lore op november 11, 2015, 11:27:17
Als Nienhuis gewoon wat meer ballen had tegen gehouden, dan zat Sandor nu nog gewoon op de bank!  :devil

:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op november 11, 2015, 12:18:27
Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.

Nienhuis heeft anders vorig jaar in oktober zijn contract nog verlengd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op november 11, 2015, 16:30:29
Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op november 11, 2015, 16:54:04
Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 12:16:47
:devil Nienhuis is te klein, te dik, te langzaam en mist inzicht om echt op niveau te kunnen keepen.
Elke bal behandelt hij alsof we met 7-0 voor staan en al in de blessure tijd spelen.

Het is omdat zijn contract net verlengd was en Cambuur er niet op rekende om te promoveren anders was hij allang weg geweest.
Nienhuis heeft een mindere periode gekend, maar heeft zich teruggevochten en behaalt een prima niveau.
Er wordt onterecht steeds gewezen naar Nienhuis bij een tegen goal, maar ik zie het dikwijls anders.
Vaak knullig balverlies van Overgoor op het middenveld brengt de verdediging in de problemen omdat er dikwijls een back mee opkomt.
Hierdoor kan de tegenpartij alleen voor Nienhuis komen, vorig jaar gebeurde het zelfde met Bijker die bij het opkomen op het middenveld onnozel bal verlies leed.
Of dit jaar enkele malen omdat Narsingh zijn man laat lopen.
Met een betere middenvelder en een meer alerte Narsingh komt Nienhuis niet in de problemen.
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.





Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gerard op november 11, 2015, 17:14:22
Citaat van: Ome Loeks op november 11, 2015, 16:30:29
Dit bedoel ik dus .. Klagen als een kip zonder kop  8P

Muv de contractverlenging klopt het anders precies

Edit:
Zijn contract loopt tot 16/17 en voorzover ik mij kan herinneren heeft ie toentertijd verlengd voor 3 seizoenen. Dat is in het seizoen 13/14 geweest dan oftewel het eerste seizoen dat we gepromoveerd zijn. Volgens mij klopt mijn opmerking dan precies maar misschien is er iemand die dat zich nog precies herinnert.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gerard op november 11, 2015, 17:17:18
Citaat van: Vlampiep op november 11, 2015, 16:54:04
Daarbij houdt hij momenteel ons steeds in de wedstrijd met een fabelachtige redding.

Die bal van Antonia had ie keurig. Hoe vaak komt dat voor? Hoeveel penals heeft ie al gestopt? Middelmatige keeper die gewogen en te licht bevonden is. Als er geld was geweest was er al een andere keeper gehaald.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Citaat van: Gerard op november 11, 2015, 17:17:18
Die bal van Antonia had ie keurig. Hoe vaak komt dat voor? Hoeveel penals heeft ie al gestopt? Middelmatige keeper die gewogen en te licht bevonden is. Als er geld was geweest was er al een andere keeper gehaald.

Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Gerard op november 11, 2015, 18:11:22
Citaat van: Yellow Army op november 11, 2015, 17:37:23
Hoeveel penals heeft Cilessen gestopt?

Geen idee. Ik volg alleen :scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 27, 2015, 22:31:07
Volgens Henk waarschijnlijk zes weken geblesseerd. Kan er ook nog wel bij.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op november 27, 2015, 22:31:34
 :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op november 27, 2015, 22:36:36
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:31:07
Volgens Henk waarschijnlijk zes weken geblesseerd. Kan er ook nog wel bij.

Wat is er gebeurd?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 27, 2015, 22:42:16
Buikspierblessure opgelopen vandaag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Moira op november 27, 2015, 22:43:51
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:42:16
Buikspierblessure opgelopen vandaag.

Tijdens die redding gebeurd? Kon niet zien dat hij daarna last had
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op november 27, 2015, 22:44:58
Citaat van: Moira op november 27, 2015, 22:43:51
Tijdens die redding gebeurd? Kon niet zien dat hij daarna last had

Ik weet niet precies bij welke actie het gebeurd is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op november 28, 2015, 00:05:24
6 weken uitgeschakeld. Raar, want houdt geen bal tegen. Nou ja, pas bij een achterstand.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bill Shankly op november 28, 2015, 11:05:47
Kan er ook nog wel bij.
Is misschien geen ster keeper maar wel de beste die we hebben.
Met zeinstra hou ik mijn hart vast
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2015, 11:09:05
Citaat van: John Hiatt op november 28, 2015, 00:05:24
6 weken uitgeschakeld. Raar, want houdt geen bal tegen. Nou ja, pas bij een achterstand.

Die 1e goal van die lui ook weer, duikt met het "Nienhuis" boogje.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op november 29, 2015, 10:50:52
Citaat van: DayDreamer op november 28, 2015, 11:09:05
Die 1e goal van die lui ook weer, duikt met het "Nienhuis" boogje.

Als de verdediging daar gewoon z'n werk doet hoeft hij niet zo'n duik te maken en hoefde jij daar geen commentaar op te hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op november 29, 2015, 13:07:15
Zeinstra laat zien wat je kunt!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op december 22, 2015, 22:13:13
https://veiling.3fm.nl/d-keepershandschoenen-van-cultkeeper-leonard-nienhuis

Bieden maar, er is al iemand die er 330€ voor over heeft
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op december 23, 2015, 08:33:32
Citaat van: hobbes op december 22, 2015, 22:13:13
https://veiling.3fm.nl/d-keepershandschoenen-van-cultkeeper-leonard-nienhuis

Bieden maar, er is al iemand die er 330€ voor over heeft

Zijn het de handschoenen van de eerste wedstrijden van het seizoen? Dan is het afzetterij want daar zit zeep op de handschoenen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op december 23, 2015, 08:39:16
Denk dat Zjohn Hiatt het hoogste bod heeft geplaatst  :_schater _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: siepelsjeu op januari 02, 2016, 22:19:02
Stemmen! http://voetblah.nl/cultvoetballer-van-het-jaar/
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 16, 2016, 13:44:12
heel stuk in de lc dat hij zich 1 van de leiders voelt van dit team.nou sorry maar dat
mag ie dan wel wat meer gaan uitstralen want ik vond em de 1e seizoenshelft gewoon
onzeker over komen en zeker niet als een leider.had soms ook beste reddingen maar
het ken allemaal nog veel beter is mijn mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op januari 16, 2016, 14:08:31
Net ook met grote verbazing interview in lc gelezen. Nu sta ik niet bekend als de grootste fan van deze keeper, dus helemaal objectief ben ik niet. Maar 1 van de leiders? Eerder een lijder die het de laatste tijd gelukkig iets beter doet.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op januari 16, 2016, 14:45:05
Zijn prestaties hebben er toch weinig mee te maken of hij wel of niet een leider is?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op januari 16, 2016, 14:45:53
Citaat van: John Hiatt op januari 16, 2016, 14:08:31
Net ook met grote verbazing interview in lc gelezen. Nu sta ik niet bekend als de grootste fan van deze keeper, dus helemaal objectief ben ik niet. Maar 1 van de leiders? Eerder een lijder die het de laatste tijd gelukkig iets beter doet.....
Had even een mindere periode, maar heeft zich toch weer kunnen onderscheiden tot het niveau wat we van hem verwachten, dit ook met verbale correcties naar zijn medespelers.
En ja wie zouden dan als leider van de achterhoede kunnen aanmerken in de eerste periode van de Comp?
Op Vitas na, hadden de spelers genoeg aan zich zelf, laat staan aan hun medespelers.
Ook ik had wel wat op Leonard aan te merken, maar hij heeft zich goed hersteld en voor dit niveau goed genoeg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 16, 2016, 15:12:49
Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 16, 2016, 14:45:05
Zijn prestaties hebben er toch weinig mee te maken of hij wel of niet een leider is?

het 1 heeft wel met het ander te maken vind ik. een leider straalt wat uit en zet
zijn spelers te plak en probeerd actie in het spel te krijgen nou dat zie ik veel
te weinig bij hem.het keepen op zich is de laatste tijd wel beter.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op januari 16, 2016, 16:01:29
Je mag wel van de spelers die hier al wat langer spelen en een doorlopend contract hebben, verwachten dat ze steeds meer verantwoordelijkheid/leiderschap gaan tonen. En ook een beetje het clubgevoel overbengen op nieuwelingen. Dat geldt bijv. ook voor Bakker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 16, 2016, 16:43:49
klopt maar je moet het ook in je hebben vind ik.als je dat van nature hebt is
dat mooi mee genomen.
het ging mij meer om het stukje als ik dat lees dan komt het over of nienhuis
vind dat ie 1 van de leiders is in het veld en dat zie ik te weinig dan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op januari 16, 2016, 23:23:50
Deze leider denkt steeds dat we 3-0 voor staan.... Een beetje snelheid bij het in het spel brengen is te veel gevraagd. En bij de tweede goal doet meneer weer niks.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op januari 16, 2016, 23:29:56
Citaat van: John Hiatt op januari 16, 2016, 23:23:50
Deze leider denkt steeds dat we 3-0 voor staan.... Een beetje snelheid bij het in het spel brengen is te veel gevraagd. En bij de tweede goal doet meneer weer niks.

Tweede goal zie ik net even terug, maar had ie gewoon klemvast kunnen hebben... Recht op zijn lichaam, inschietballetje.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op januari 17, 2016, 04:46:09
PAK EENS EEN BAL VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bill Shankly op januari 17, 2016, 08:34:06
Ach ach. We hebben weer verloren en de zondebok gevonden  :R :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op januari 17, 2016, 08:37:46
Citaat van: wiekie1969 op januari 17, 2016, 04:46:09
PAK EENS EEN BAL VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

:rodekaart
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 17, 2016, 11:19:47
uitrappen gingen weer su langzaam dan staat de tegenstander steeds al lang weer goed.ging
1x een snelle bal spelen maar toen moest het juist niet was meteen bal inleveren.snap dat
soms echt niet hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op januari 17, 2016, 11:32:22
Citaat van: Bankzitter op januari 16, 2016, 16:01:29
Je mag wel van de spelers die hier al wat langer spelen en een doorlopend contract hebben, verwachten dat ze steeds meer verantwoordelijkheid/leiderschap gaan tonen. En ook een beetje het clubgevoel overbengen op nieuwelingen. Dat geldt bijv. ook voor Bakker.
Zeker ook bij de verkeerde wedstrijd gezeten vent?
Bakker speelde met veel passie en overtuiging en liep ook voorop in de strijd.
E en naar Hans Anders voor wat beter zicht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op januari 17, 2016, 11:37:49
Wat Nienhuis betreft zouden ze hem op,de training mee moeten laten voetballen voor bal aanname en trappen en werken aan verbetering van zijn motoriek.
Verder een goede vent op de goal die er echt voor gaat en wat mij betreft de juiste keeper voor de rest van het seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op januari 17, 2016, 11:52:16
Citaat van: Vlampiep op januari 17, 2016, 11:32:22
Zeker ook bij de verkeerde wedstrijd gezeten vent?
Bakker speelde met veel passie en overtuiging en liep ook voorop in de strijd.
E en naar Hans Anders voor wat beter zicht.

Bakker pakt dat inderdaad fantastisch op, het heeft alleen wel even geduurd. Sommige hebben natuurlijk leiderschap en bij andere komt met de jaren. Mooi dat bij Bakker de knop nu om is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2016, 19:51:12
De hast sien kop er af mutte stompe bij die eerste goal, bushok
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op januari 24, 2016, 20:08:16
Kom es uut die goal dikke vette pad!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2016, 20:10:03
Citaat van: wiekie1969 op januari 24, 2016, 20:08:16
Kom es uut die goal dikke vette pad!!!!!!!!!!!!!!!

Was het maar een pad, dan kon hij in ieder geval springen :y
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op januari 24, 2016, 20:11:50
Citaat van: Harry L. op januari 24, 2016, 20:10:03
Was het maar een pad, dan kon hij in ieder geval springen :y

:_schater :_schater Zou hem een betere keeper maken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op januari 24, 2016, 20:29:06
Lag echt niet aan Nienhuis.
Heeft een paar prima reddingen verricht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2016, 20:31:51
Citaat van: AL op januari 24, 2016, 20:29:06
Lag echt niet aan Nienhuis.
Heeft een paar prima reddingen verricht.

:_spank, stond op 2 meter van Havenaar toen die kopte. Een beetje keeper had hem boven zijn hoofd gepakt of weggestompt.
Kijk nog maar eens goed naar de beelden. Tuurlijk had hij een paar ballen die iedere keeper heeft, deze was alleen heel belangerijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op januari 24, 2016, 21:13:39
Vind het ook gewoon een matige keeper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op januari 24, 2016, 21:15:51
Onze zelfbenoemde lijder houdt pas ballen tegen als we achter staan. Nooit als het moet! Het duo FEBO en FEBO achterin heeft deze wedstrijd verkloot.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op januari 24, 2016, 21:29:29
Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2016, 21:15:51
Onze zelfbenoemde lijder houdt pas ballen tegen als we achter staan. Nooit als het moet! Het duo FEBO en FEBO achterin heeft deze wedstrijd verkloot.


:_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op januari 24, 2016, 21:41:49
Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2016, 21:15:51
Onze zelfbenoemde lijder houdt pas ballen tegen als we achter staan. Nooit als het moet! Het duo FEBO en FEBO achterin heeft deze wedstrijd verkloot.

Ik noem het: de bollo club  :X
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op januari 24, 2016, 21:51:21
Nienhuis zit op zijn top, traint hard en graag en heeft af en toe een fenomenale redding in huis.

Hij heeft echter vaker last van een ouderwetse grabbel of een plastic polletje, als hij de bal weer eens naar de tegenstanders ramt.

Leuke keeper voor top JL of rechter rijtje Eredivisie, maar zie hem persoonlijk niet verder ontwikkelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 24, 2016, 22:39:33
krul is voor mij de 1e keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: justremco op januari 24, 2016, 23:17:47
Citaat van: denistel op januari 24, 2016, 22:39:33
krul is voor mij de 1e keeper.

Krul??? Dan moet die wel flinke stappen gemaakt hebben, was vroeger altijd een hele matige grabbelende keeper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op januari 25, 2016, 10:14:13
Citaat van: denistel op januari 24, 2016, 22:39:33
krul is voor mij de 1e keeper.

Hoor wel veel verhalen dat hij op trainingen goed bezig is, veel arbeid verricht en vaak samen met Ogbeche als laatsten nog op het veld staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op januari 25, 2016, 10:19:14
Citaat van: justremco op januari 24, 2016, 23:17:47
Krul??? Dan moet die wel flinke stappen gemaakt hebben, was vroeger altijd een hele matige grabbelende keeper

in partijen heeft hij vaak fantastische reflexen hoor en zijn uitrappen/worpen
zijn ook prima maar das mijn mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Oosttribune op januari 25, 2016, 10:29:52
Citaat van: DayDreamer op januari 25, 2016, 10:14:13
Hoor wel veel verhalen dat hij op trainingen goed bezig is, veel arbeid verricht en vaak samen met Ogbeche als laatsten nog op het veld staan.

Rosheuvel is ook fantastisch op de training volgens Henkie
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op januari 31, 2016, 17:02:07
 _O_ wat een pot. Ik heb je vaak afgezeken maar vandaag was je de man _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: el haj op januari 31, 2016, 17:07:59
Met recht MotM, al zegt 't wel wat dat onze keeper dat vandaag was. Een paar fabelachtige reddingen waar een Courtois nog jaloers op zou zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: NRG op januari 31, 2016, 17:13:23
Op de lijn is het gewoon een hele goede keeper. Zeer sterke reflexen.  Zodra hij z'n goal uit moet wordt het een stuk minder. Met name hoge blijven een probleem.  Maar vandaag was hij terecht de held.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bill Shankly op januari 31, 2016, 17:24:19
Motm was terecht.  Anders was het 0-4
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op januari 31, 2016, 17:36:35
Fantastisch gekeept. Is al tijden gewoon sterk bezig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op januari 31, 2016, 17:40:25
eerlijk is eerlijk.....vandaag zeer goed!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op januari 31, 2016, 18:08:11
Heel erg goed vandaag  _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Jelke op januari 31, 2016, 19:58:21
Mijn speler van de week bij Voetbal Inside is Leonard Nienhuis via @voetbalinside #voetbalinside http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

Stemmen allemaal!

In Google Chrome kunnen je in incognito browser en dan kun je de heletijd stemmen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op januari 31, 2016, 20:09:44
Prima pot Leo  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op januari 31, 2016, 21:39:29
Citaat van: Bill Shankly op januari 31, 2016, 17:24:19
Motm was terecht.  Anders was het 0-4

Hoho, 4-4 als wij de kansen er ook in schoppen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2016, 22:21:30
Citaat van: hobbes op januari 31, 2016, 21:39:29
Hoho, 4-4 als wij de kansen er ook in schoppen
Op basis van cruciale reddingen moet ik eerlijk zeggen dat 2-4 meer in de buurt komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bill Shankly op januari 31, 2016, 22:28:16
Nou vooruit. 2-4.  Maar 4-4 zeker niet
Op basis van100% kansen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op februari 19, 2016, 17:16:49
In de LC schreef je ooit dat je 1 van de leiders was bij Cambuur. Waar was je toen er geen punten werden gehaald? Heb je toen je leiderscapaciteiten getoond?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op februari 19, 2016, 19:28:21
Jezus mina meen je dat nou serieus?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op maart 09, 2016, 06:36:47
Een nieuwe keeperstrainer dus! Hopelijk komt de nadruk nu eens te liggen op hoge ballen en snelle spelhervattingen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op maart 09, 2016, 13:53:11
En heersen in ut doelgebied
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op maart 14, 2016, 08:53:11
 :_schater :X
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op april 04, 2016, 21:37:24
Heeft Leo(nard) Nienhuis vandaag ook getraind?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 04, 2016, 22:43:31
Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2016, 06:36:47
Een nieuwe keeperstrainer dus! Hopelijk komt de nadruk nu eens te liggen op hoge ballen en snelle spelhervattingen!

die trainer seit vandaag in de lc we slaan een nieuwe weg in keepers mutte minder bewegen meer
op de lijn keepen...ik hev het wel 10x mutte lezen hoor...wut steeds gekker man
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op april 05, 2016, 11:26:11
Met een ploeg die naar voren wil voetballen wil je dan met lijnkeepers gaan werken? Juist het meevoetballende aspect van een keeper moet dan verbeterd worden is mijn mening.


Maar ja ik heb geen trainerspapieren en op het veld nooit gekeept, dus ik heb er geen verstand van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 05, 2016, 11:38:10
Citaat van: denistel op april 04, 2016, 22:43:31
die trainer seit vandaag in de lc we slaan een nieuwe weg in keepers mutte minder bewegen meer
op de lijn keepen...ik hev het wel 10x mutte lezen hoor...wut steeds gekker man
Welke harlekijn is dat nu weer. Word idd steeds gekker hier.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 05, 2016, 13:38:55
een keeper mut gewoon alles beheersen net als een speler die mut oek links en rechts
kenne trappen helaas is dat amper 20% die dat ken en er wordt ook niet aan gewerkt
volgens mij.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 05, 2016, 13:49:35
Citaat van: denistel op april 05, 2016, 13:38:55
een keeper mut gewoon alles beheersen net als een speler die mut oek links en rechts
kenne trappen helaas is dat amper 20% die dat ken en er wordt ook niet aan gewerkt
volgens mij.
Een keeper die alles beheerst speelt niet in de Eredivisie, en al helemaal niet bij Cambuur.

Op je slechte been kun je wel trainen, maar dat gaat ten koste van andere dingen. Onze spelers hebben al genoeg moeite om iets goed te doen met hun voorkeursbeen, laat staan met hun chocoladebeen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 05, 2016, 16:20:02
ik bedoel ook dat je daar altijd al mee bezig moet zijn dan is het een automatisme.
erger mie dood aan spelers die een kans krijgen maar dan eerst voor hun goeie been
moeten kappen.
hev zelf oek wel fjes traint en alle oefeningen moesten ze met beide benen doen.
en natuurlijk kunnen profs er ook nog wel veel aan doen ze hebben tijd genoeg.

een keeper die alles beheerst kan ook op bepaalde niveau,s toch.

maar ik hoor die keepers trainer nu zeggen keepers moeten minder bewegen
en meer lijn keeper zijn.maar nienhuis is dat juist toch al daarom krijgen we
ook zo veel goals tegen uit ballen die hij eigenlijk hoort te pakken binnen de 5 meter
of zie ik dat nu verkeerd,
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 05, 2016, 17:18:45
Citaat van: denistel op april 05, 2016, 13:38:55
een keeper mut gewoon alles beheersen net als een speler die mut oek links en rechts
kenne trappen helaas is dat amper 20% die dat ken en er wordt ook niet aan gewerkt
volgens mij.
ook te triest voor woorden. Een maat van mij was vroeger keeper en we trainden gewoon een hele vakantie op zijn linkerbeen en ik op mijn linkerbeen. Na de vakantie trapte hij de bal over de middellijn en ik kon een corner met links nemen. Tis niet zo moeilijk hoor
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op april 07, 2016, 19:31:58
Citaat van: denistel op april 05, 2016, 16:20:02
ik bedoel ook dat je daar altijd al mee bezig moet zijn dan is het een automatisme.
erger mie dood aan spelers die een kans krijgen maar dan eerst voor hun goeie been
moeten kappen.
hev zelf oek wel fjes traint en alle oefeningen moesten ze met beide benen doen.
en natuurlijk kunnen profs er ook nog wel veel aan doen ze hebben tijd genoeg.

een keeper die alles beheerst kan ook op bepaalde niveau,s toch.

maar ik hoor die keepers trainer nu zeggen keepers moeten minder bewegen
en meer lijn keeper zijn.maar nienhuis is dat juist toch al daarom krijgen we
ook zo veel goals tegen uit ballen die hij eigenlijk hoort te pakken binnen de 5 meter
of zie ik dat nu verkeerd,
dan zie ik het ook verkeerd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op april 08, 2016, 16:48:48
Citaat van: Dokkumer op april 05, 2016, 11:26:11
Met een ploeg die naar voren wil voetballen wil je dan met lijnkeepers gaan werken? Juist het meevoetballende aspect van een keeper moet dan verbeterd worden is mijn mening.


Maar ja ik heb geen trainerspapieren en op het veld nooit gekeept, dus ik heb er geen verstand van.
Die keeperstrainer wil dus echt dat we 'lijnkeepers' gaan trainen/opleiden? Dat staat lijnrecht ( :X ) op de manier van voetballen zoals we die de afgelopen jaren nagestreefd hebben (en waar we redelijk succesvol meegeweest zijn).

Klopt het dat we die Ponk een contract hebben gegeven voor 4 maanden?  :?
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36157/selectie-cambuur-nu-en-straks-update/
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 08, 2016, 20:36:02
dubbelzijdig plakband op die keepershandschoenen en we hadden nu 2 punten meer, life is easy :clint
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 09:35:07
hij zegt in de LC ik heb heel nederland laten zie dat ik goed kan keepen.???

zelf kritiek is deze selectie totaal vreemd volgens mij.

18 pt 31 voor en 71 tegen ik zou zeggen dat iedereen daar maar eens
goed over na moet denken maar als ik intervieuws lees dan krijg ik niet
echt de indruk dat er 1 is die zegt het was een waardeloos seizoen en we
hebben op alle fronten gefaald.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op april 30, 2016, 09:52:17
Citaat van: denistel op april 30, 2016, 09:35:07
hij zegt in de LC ik heb heel nederland laten zie dat ik goed kan keepen.???

zelf kritiek is deze selectie totaal vreemd volgens mij.

18 pt 31 voor en 71 tegen ik zou zeggen dat iedereen daar maar eens
goed over na moet denken maar als ik intervieuws lees dan krijg ik niet
echt de indruk dat er 1 is die zegt het was een waardeloos seizoen en we
hebben op alle fronten gefaald.
Hij ken su nou en dan wel us eefkes gekke dingen doean, mar ik su hem oek nog wel us sien wille as hij een stel betrouwbare vededigers foor zich het. Want su wel links as rechts was ut niet best.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 10:02:25
hij toch oek niet of wel.alle ballen die vlak voor de goal langs gaan binne een gevaar.
uitrappen ken vele malen beter en soms sneller
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op april 30, 2016, 11:08:39
Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op april 30, 2016, 11:21:53
Citaat van: John Hiatt op april 30, 2016, 11:08:39
Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.

Ondanks dat ik geen fan ben van Nienhuis vind ik dat hij een goede 2e seizoenshelft heeft gehad.
Zeker niet de zwakste schakel. Denk zelfs dat hij bij top 3 beste spelers hoort dit seizoen.
En dat zegt veel over dit seizoen ... ..
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Geelblauwstiens op april 30, 2016, 12:04:10
Citaat van: AL op april 30, 2016, 11:21:53
Ondanks dat ik geen fan ben van Nienhuis vind ik dat hij een goede 2e seizoenshelft heeft gehad.
Zeker niet de zwakste schakel. Denk zelfs dat hij bij top 3 beste spelers hoort dit seizoen.
En dat zegt veel over dit seizoen ... ..

Zegt idd wat. Is met vd Laan en Bakkertje onze enige speler die denkt in termen van "Wij" als ie over Cambuur praat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 12:24:03
praatjes vullen geen gaatjes toch.

die jurjus redt de graafschap bijna in zien eentje bij utrecht uit

heb jij nienhuis dat zien doen dit seizoen,,ja hoog uit tegen zwolle
thuis.

had soms wel beste reddingen maar meestal bij een stand dat de
wedstrijd al weg was mede door fouten die door hem zelf gemaakt werden.

spelhervattingen die duren soms zo lang terwijl we dan achter staan en
dan komen ze ook nog nergens terecht of vaak bij de kleinste speler
of anti koppers die we hebben.

dat hij in de wij vorm spreekt hartstikke mooi maar het gaat om prestaties
en als ik zijn interview lees dan kan ik het werkelijk niet geloven maar das mijn mening.


en beste 3 dit jaar bij cambuur

ogbeche ook al wast een half seizoen

vd laan die na een weifelend begin sterk staat te spelen

Monteiro die van uit het niets toch aardig is door gebroken en
een man voor de komende jaren is.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op april 30, 2016, 13:26:53
Flauwekul denistel, hij heeft paar heel goede wedstrijden gehad. O.a. Dkv thuis
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op april 30, 2016, 13:31:18
Ik vind Nienhuis bepaald geen topkeeper, maar voor Cambuur niet (te) slecht en het ligt zeker niet aan hem dat we gaan degraderen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: J.Abma op april 30, 2016, 13:47:54
goede lijnkeeper, sympathiek overkomend in de pers, alleen voor mij als toeschouwer is het een raadsel waarom de man bij iedere terugspeelbal en iedere uittrap zoveel extra tijd neemt. Tegen Willem II heeft de man minimaal 30 x 10 seconden van de wedstrijd afgepakt, met al zijn vertragingen terwijl je moest winnen, en dan pas in de laatste 5 minuten alle uittrappen heel snel nemen....terwijl je dan zelf dus zonder enige reden 5-10 minuten van zuivere speeltijd verkloot....een grote ergernis moet ik zeggen. Wat dat betreft liever een keeper die niet deze ietwat misplaatste arrogantie over zich heeft.


:scc
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op april 30, 2016, 13:50:31
Citaat van: Collingwood op april 30, 2016, 13:31:18
Ik vind Nienhuis bepaald geen topkeeper, maar voor Cambuur niet (te) slecht en het ligt zeker niet aan hem dat we gaan degraderen.
Helemaal mee eens.
Probeer maar eens de nul te houden met zoveel "brandhout" om je heen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op april 30, 2016, 13:54:42
Citaat van: J.Abma op april 30, 2016, 13:47:54
goede lijnkeeper, sympathiek overkomend in de pers, alleen voor mij als toeschouwer is het een raadsel waarom de man bij iedere terugspeelbal en iedere uittrap zoveel extra tijd neemt. Tegen Willem II heeft de man minimaal 30 x 10 seconden van de wedstrijd afgepakt, met al zijn vertragingen terwijl je moest winnen, en dan pas in de laatste 5 minuten alle uittrappen heel snel nemen....terwijl je dan zelf dus zonder enige reden 5-10 minuten van zuivere speeltijd verkloot....een grote ergernis moet ik zeggen. Wat dat betreft liever een keeper die niet deze ietwat misplaatste arrogantie over zich heeft.
:scc
Als iedereen zich verschuilt is het moeilijk de vrije man te vinden.
Als Nienhuis in bal bezit is, zie bijna nooit een speler weglopen bij zijn tegenstander.
Wat wel waar is, hij heeft weinig balgevoel in zijn benen en hier kan volgens mij op getraind worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: J.Abma op april 30, 2016, 13:57:14
Citaat van: Vlampiep op april 30, 2016, 13:54:42
Als iedereen zich verschuilt is het moeilijk de vrije man te vinden.
Als Nienhuis in bal bezit is, zie bijna nooit een speler weglopen bij zijn tegenstander.
Wat wel waar is, hij heeft weinig balgevoel in zijn benen en hier kan volgens mij op getraind worden.

Begrijp dat je even moet kijken, maar zijn ballen komen alsnog 50/50 aan, zijn toch kopduels uiteindelijk, dus waarom dan niet gewoon direct naar voren die bal. Maar goed, het is verder een goede keeper, veel aan hem gehad dit seizoen, zeker tweede helft,  zeker meer dan goed genoeg voor de Jupiler straks.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op april 30, 2016, 13:59:04
Citaat van: John Hiatt op april 30, 2016, 11:08:39
Het begint met een betrouwbare keeper. Aan alles is te zien dat de verdedigers geen vertrouwen in hem hebben. Bron van onrust, elke hoge bal is levensgevaarlijk, spelhervattingen drama, alleen een redelijke lijnkeeper. En zelfkritiek kent deze man niet. Een van de zwakste schakels dit seizoen.
Bij de BVO vonden ze het toch niet nodig om een andere keeper te halen? Ging daar indd al mis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 14:03:33
Citaat van: zeewolde op april 30, 2016, 13:26:53
Flauwekul denistel, hij heeft paar heel goede wedstrijden gehad. O.a. Dkv thuis

dus als je een paar hele goede wedstrijden keept heb je een goed seizoen??

en ja ik ben er wel klaar mee het gelul over dit seizoen niet al1 van nienhuis.

nogmaals we staan laatste met 18 pt beschamend noem ik dat en dan zijn er
nog lui die het goed vinden.realisme he se nog nooit van hoort.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: justremco op april 30, 2016, 14:19:03
Citaat van: denistel op april 30, 2016, 14:03:33
dus als je een paar hele goede wedstrijden keept heb je een goed seizoen??

en ja ik ben er wel klaar mee het gelul over dit seizoen niet al1 van nienhuis.

nogmaals we staan laatste met 18 pt beschamend noem ik dat en dan zijn er
nog lui die het goed vinden.realisme he se nog nooit van hoort.

We hebben weinig middelen, een slechte TD en misschien soms ook wel wat pech, maar feit blijft dat je zeer waarschijnlijk gewoon laatste gaat worden en dat is gewoon slecht. Snap niet dat er mensen zijn die positieve zaken hebben kunnen ontdekken dit seizoen  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 14:25:35
dat we laatste worden is erg genoeg maar het kan wel gebeuren maar de meeste
intervieuws die ik lees of hoor zijn ver van de waarheid af en daar erger ik me kapot aan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op april 30, 2016, 14:38:44
Citaat van: justremco op april 30, 2016, 14:19:03
We hebben weinig middelen, een slechte TD en misschien soms ook wel wat pech, maar feit blijft dat je zeer waarschijnlijk gewoon laatste gaat worden en dat is gewoon slecht. Snap niet dat er mensen zijn die positieve zaken hebben kunnen ontdekken dit seizoen  ;(

Positieve zaken dit seizoen?
Monteiro!! Fantastische speler uit het niets.
Bakker hele goede wedstrijden als controleur!
Vd Laan na heel slecht begin de laatste wedstrijden weer op niveau.
Lachman werd steeds beter.
Byrne liet leuke dingen zien af en toe.

Ondanks dat een seizoen om snel te vergeten.
Hopen dat Bakker, Monteiro en vd Laan blijven.
Pereira en Mac zie ik  sowieso wel blijven.
Dan gerichte versterkingen voorin en aanvallend middenveld en we kunnen een mooi seizoen zien bij de 1e 5 hoop ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: CamLeeuw op april 30, 2016, 14:44:47
Citaat van: Collingwood op april 30, 2016, 13:31:18
Ik vind Nienhuis bepaald geen topkeeper, maar voor Cambuur niet (te) slecht en het ligt zeker niet aan hem dat we gaan degraderen.
Tja dat lag meer aan onze "topverdedigers". :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 17:41:01
Citaat van: AL op april 30, 2016, 14:38:44
Positieve zaken dit seizoen?
Monteiro!! Fantastische speler uit het niets.
Bakker hele goede wedstrijden als controleur!
Vd Laan na heel slecht begin de laatste wedstrijden weer op niveau.
Lachman werd steeds beter.
Byrne liet leuke dingen zien af en toe.

Ondanks dat een seizoen om snel te vergeten.
Hopen dat Bakker, Monteiro en vd Laan blijven.
Pereira en Mac zie ik  sowieso wel blijven.
Dan gerichte versterkingen voorin en aanvallend middenveld en we kunnen een mooi seizoen zien bij de 1e 5 hoop ik.

Monteiro wordt lastig te behouden en vd laan moeten we dan kopen of weer huren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op april 30, 2016, 18:37:09
Bist klaar voor het bombardement? 
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 19:10:35
ik wel ja
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2016, 19:37:39
Citaat van: denistel op april 30, 2016, 17:41:01
Monteiro wordt lastig te behouden en vd laan moeten we dan kopen of weer huren.

Waarom kunnen wij Monteiro niet behouden? Het menneke heeft niet eens een basisplaats. Of ken je zijn contract?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 20:53:38
das op zich al een schande dat ie geen basis plaats heeft.hij is jong en maakt
en als ie zo door gaat hoort ie gewoon in de ere div..voor 3 ton is ie weg dat
weet jij net zo goed als ik gezien de laatste jaren
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2016, 21:30:43
Citaat van: denistel op april 30, 2016, 20:53:38
das op zich al een schande dat ie geen basis plaats heeft.hij is jong en maakt
en als ie zo door gaat hoort ie gewoon in de ere div..voor 3 ton is ie weg dat
weet jij net zo goed als ik gezien de laatste jaren

Nou dat hij geen basisplaats heeft is 1 van de weinige dingen die ik dan wel weer snap. Veel te vaak gevaarlijk balverlies op het middenveld, als een dwaas duels invliegen maar uiteindelijk de bal niet hebben. Schieten op doel terwijl er legio mogelijkheden zijn om er iets beters mee te doen. Het is een aardig spelertje maar meer ook niet. Dan heb ik veel meer met Overgoor maar goed, dat is persoonlijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: justremco op april 30, 2016, 21:31:10
Citaat van: denistel op april 30, 2016, 20:53:38
das op zich al een schande dat ie geen basis plaats heeft.hij is jong en maakt
en als ie zo door gaat hoort ie gewoon in de ere div..voor 3 ton is ie weg dat
weet jij net zo goed als ik gezien de laatste jaren

De club kennende mogen alle spelers met een doorlopend contract bij degradatie vertrekken voor een gelimiteerd bedrag
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 30, 2016, 21:47:55
Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2016, 21:30:43
Nou dat hij geen basisplaats heeft is 1 van de weinige dingen die ik dan wel weer snap. Veel te vaak gevaarlijk balverlies op het middenveld, als een dwaas duels invliegen maar uiteindelijk de bal niet hebben. Schieten op doel terwijl er legio mogelijkheden zijn om er iets beters mee te doen. Het is een aardig spelertje maar meer ook niet. Dan heb ik veel meer met Overgoor maar goed, dat is persoonlijk.

die persoonlijke mening mag je hebbe, ik vind hem 1 van de beste en misschien wel
de beste bij ons. misschien nog wat te druistig maar hij laat tenminste zien dat ie er wat
van wil maken.longen als een paard en schuwt de duels niet daar waar anderen hun pootje
terug trekken.en vaak ook 1 x raken en naar voren gericht dat is mijn persoonlijke mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op april 30, 2016, 22:02:15
Sinds wanneer keept Monteiro? 8)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op mei 01, 2016, 16:54:51
Ik hoop dat er een leuke hoofdklasser voor je komt, dan zijn wij van je verlost.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vedetski op mei 01, 2016, 16:56:12
Citaat van: Harry L. op mei 01, 2016, 16:54:51
Ik hoop dat er een leuke hoofdklasser voor je komt, dan zijn wij van je verlost.

Hij heeft vandaag laten zien hoe goed hij kan keepen dus dat zit er dik in
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 16:56:32
Citaat van: Harry L. op mei 01, 2016, 16:54:51
Ik hoop dat er een leuke hoofdklasser voor je komt, dan zijn wij van je verlost.

Tot aan die enorme fout uitstekend gekeept. Niveautje Cambuur hoor
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op mei 01, 2016, 16:59:43
over dit hele seizoen gezien ben ik in elk geval geen fan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Harry L. op mei 01, 2016, 17:00:07
Citaat van: papier op mei 01, 2016, 16:56:32
Tot aan die enorme fout uitstekend gekeept. Niveautje Cambuur hoor

Absoluut oneens, dit is geen keeper voor betaald voetbal. Hij tikte er een paar per ongeluk uit, trapte bijna nog een keer in een doorkopballetje. Wegwezen naar wie hem maar wil hebben.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bill Shankly op mei 01, 2016, 17:00:09
Voortaan even wachten tot na het seizoen met zulke interviews  :wall
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op mei 01, 2016, 17:22:39
realisme ontbreekt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op mei 01, 2016, 18:30:45
Citaat van: denistel op mei 01, 2016, 17:22:39
realisme ontbreekt.
Hij doet zijn uiterste best, maar blijkt niet in staat te zijn en wedstrijd zonder blunders af te kunnen werken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op mei 01, 2016, 18:53:42
Eerst maart eens een hele hele grote spiegel kopen jij, man man man.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2016, 19:02:59
Citaat van: DayDreamer op mei 01, 2016, 18:53:42
Eerst maart eens een hele hele grote spiegel kopen jij, man man man.
Je bedoelt een brede? Zo groot is hij namelijk niet :devil

Ik ga er geen woorden meer over vuilmaken, behalve dat ik me hard maak voor een hele grote topdown schoonmaak
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 19:05:05
Overigens benoemd Nienhuis wel uitstekend dat Vd Vegt heeft gefaald. Hulde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: keije op mei 01, 2016, 20:49:32
Wat een clown.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2016, 20:50:22
Citaat van: keije op mei 01, 2016, 20:49:32
Wat een clown.....
Dat is de juiste term... Clown(selftal). Alleen zijn de circusdirecteuren om te janken!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bascambuur op mei 02, 2016, 20:50:32
Bij VI zijn ze vrij duidelijk over Nienhuis. Kan er niks van.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2016, 13:41:20
Nienhuis eerste doelman, aldus Maas in de LC.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op juli 30, 2016, 22:00:26
wel logisch denk ik maar dat maakt em nog steeds geen punten pakker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 05, 2016, 22:11:16
 :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 05, 2016, 22:18:13
Zag er weer als vanouds uit bij de 2-1.....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2016, 23:09:25
Zet die kluns op marktplaats man. Ik wordt helemaal gek van die vent!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Paderu op augustus 05, 2016, 23:20:23
Zou hij wel weten dat je de bal ook met z'n voeten tegen mag houden.Snap niet waarom hij naar de grond valt met de voet is hij veel sneller :( 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: V-man op augustus 05, 2016, 23:21:49
VI bedrijft naar de "kleinere clubs" scoreboordjournalistiek. Met betrekking tot SCC amper serieus te nemen. Meer een vage, top 5 pijpende, indicator  :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 06, 2016, 00:10:53
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2016, 23:09:25
Zet die kluns op marktplaats man. Ik wordt helemaal gek van die vent!!!
ik ook. Ik heb hem zolang krediet gegeven. Maar die 2e prutser is ook niks. Die is mede verantwoordelijk voor dat we in de belangrijkste weds verl seizoen verloren
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 10:10:49
totaal geen uitstraling man pfff elke schot binnen de palen is levens gevaarlijk.
nust af en toe oek kieke waar ie staat dat lijkt nergens naar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 06, 2016, 10:47:47
3 ballen op de goal, 2 x raak, 1 x op de paal! Nooit meer opstellen aub, derde keeper maken en hopen dat hij zsm vertrekt!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: richard op augustus 06, 2016, 10:51:41
Citaat van: John Hiatt op augustus 06, 2016, 10:47:47
3 ballen op de goal, 2 x raak, 1 x op de paal! Nooit meer opstellen aub, derde keeper maken en hopen dat hij zsm vertrekt!

Overtuig voetbalkenner ype even dan!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:08:57
Citaat van: John Hiatt op augustus 06, 2016, 10:47:47
3 ballen op de goal, 2 x raak, 1 x op de paal! Nooit meer opstellen aub, derde keeper maken en hopen dat hij zsm vertrekt!
Nienhuis is soms weergaloos en soms waardeloos.
Maar met een goed en zelfverzekerde achterhoede zou hij het moeten kunnen doen.
Onze verdedigers moeten veel meedogenlozer zijn en de ballen weg rossen als ze geen oplossing weten.
Iedere keeper zou hier onzeker van worden en vooral Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 06, 2016, 12:07:00
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:08:57
Nienhuis is soms weergaloos en soms waardeloos.
Maar met een goed en zelfverzekerde achterhoede zou hij het moeten kunnen doen.
Onze verdedigers moeten veel meedogenlozer zijn en de ballen weg rossen als ze geen oplossing weten.
Iedere keeper zou hier onzeker van worden en vooral Nienhuis.

de ballen die op de goal komen daar kenne verdedigers weinig aan doen toch als
je ziet hoe hij naar ballen toe gaat en waar ie soms staat dat ken toch nooit goed gaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 06, 2016, 12:18:37
Het was weer niet best gisteren, dit kan echt niet meer  ;(
Ik vind wel dat hij ook alle pech van de wereld heeft, er zijn meer prutsers in het doel maar die komen op de één of andere manier vaak wel weg met blunders maar Nienhuis nooit  ;(

Een keeper moet rust uitstralen, iemand waar je op kunt vertrouwen nou dat kun je absoluut niet met Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 06, 2016, 12:18:53
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 12:07:00
de ballen die op de goal komen daar kenne verdedigers weinig aan doen toch als
je ziet hoe hij naar ballen toe gaat en waar ie soms staat dat ken toch nooit goed gaan.

Die eerste goal kon hij in mijn ogen weinig aan doen. Wordt slecht ingegrepen, bal wordt uit de kluts ingeschoten. Andere keeper zou wel welkom zijn  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2016, 12:22:10
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 12:07:00
de ballen die op de goal komen daar kenne verdedigers weinig aan doen toch als
je ziet hoe hij naar ballen toe gaat en waar ie soms staat dat ken toch nooit goed gaan.
Dat hest natuurluk wel un punt, mar je kenne as vedegiger oek probere de teugenstander su te kreien dat ie niet skiete ken of niet su gemakkeluk ast nou gaat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: E.F. op augustus 06, 2016, 12:31:44
Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:10:49
totaal geen uitstraling man pfff elke schot binnen de palen is levens gevaarlijk.
nust af en toe oek kieke waar ie staat dat lijkt nergens naar.


Eens. Heel onzeker en in mijn beleving bang om op hoge ballen zijn goal uit te komen. Maakt 2 passen naar voren om vervolgens weer terug in zijn goal te gaan. Hierdoor raken ook de verdedigers voor hem in de war. Helaas is Zeinstra niet beter. Bos kan ik niet beoordelen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 06, 2016, 13:13:21
Ik heb nog nooit zo'n slechte keeper gezien. Hij is nog minder dan telgenkamp. En het ergste vind ik nog dat hij zijn blunders wil maskeren met kutsmoesjes. Bal werd aangeraakt mijn reet. Hij verkijkt zich compleet op de stuit annex gaat als een zak siepels naar de grond. Hou toch op vent, handschoenen wegkeilen en voor een maatschappelijke carriere kiezen  :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 06, 2016, 13:16:51
Inderdaad deze clown kan er niets van. Maar hebben we beter?
Ik heb Bos nog nooit zien keepen, maar volgens kenners is hij de keeper met de meeste potentie.
Laat hem dan maar keepen toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: keije op augustus 06, 2016, 17:21:37
Bij Harkemase boys zit een hele beste keeper , die Jansema.  Minder als deze 2 clowns kin toch hast niet,
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Lore op augustus 06, 2016, 17:30:39
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:08:57
Nienhuis is soms weergaloos en soms waardeloos.
Maar met een goed en zelfverzekerde achterhoede zou hij het moeten kunnen doen.
Onze verdedigers moeten veel meedogenlozer zijn en de ballen weg rossen als ze geen oplossing weten.
Iedere keeper zou hier onzeker van worden en vooral Nienhuis.

"Zou het moeten kunnen" dat zou de nadruk moeten hebben in je zin. Vorig jaar compleet door het ijs gezakt, start nu (met een nieuw centrum) niet erg overtuigend.

Wanneer ligt het aan hem en niet aan de verdediging? Zou een goede keeper de verdediging ook niet gewoon sterker moeten malen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op augustus 06, 2016, 19:38:14
Citaat van: poelie-lwd op augustus 06, 2016, 13:13:21
Ik heb nog nooit zo'n slechte keeper gezien. Hij is nog minder dan telgenkamp. En het ergste vind ik nog dat hij zijn blunders wil maskeren met kutsmoesjes. Bal werd aangeraakt mijn reet. Hij verkijkt zich compleet op de stuit annex gaat als een zak siepels naar de grond. Hou toch op vent, handschoenen wegkeilen en voor een maatschappelijke carriere kiezen  :R


Hij duikt niet maar stort ter aarde :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: De Gast op augustus 06, 2016, 22:35:02
Triest dat deze jongen het weer moet ontgelden. Als je net als eind vorig seizoen voorin wéér niks in te brengen hebt komt de nadruk vanzelf weer op de verdediging of de keeper te liggen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 06, 2016, 23:22:36
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2016, 22:35:02
Triest dat deze jongen het weer moet ontgelden. Als je net als eind vorig seizoen voorin wéér niks in te brengen hebt komt de nadruk vanzelf weer op de verdediging of de keeper te liggen.

Klopt dat het voorin weer bagger is.
Maar deze clown kan er niets van.  Natuurlijk steun ik iedere speler, maar hij vindt zichzelf geweldig en het ligt nooit aan hem.
De 2-1 is gewoon een dikke fout van hem, maar altijd weer smoesjes....

Overigens geldt dat voor meer spelers. Totaal geen zelfreflectie!!

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 07:13:41
juistum en dan komen we er nooit als ze het zelf niet zien maar altijd excuses
zoeken. fouten toegeven hoe lastig ook moet je ook kunnen en er aan werken maar
ja als je zelf denkt dat het niet aan jou lag dan houdt het op denk ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 09:02:23
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2016, 22:35:02
Triest dat deze jongen het weer moet ontgelden. Als je net als eind vorig seizoen voorin wéér niks in te brengen hebt komt de nadruk vanzelf weer op de verdediging of de keeper te liggen.

Hij staat tussen die palen om ballen tegen te houden. Dat doet hij zelden tot nooit. 3 ballen op goal. 2 erin en 1 op de paal. Het is een heikneuter eerste klas en ik ben er echt helemaal klaar mee. Eigenlijk neem ik het de TD en TS nog het meeste kwalijk. Dit zag zelfs Vincent Bijlow aankomen dat het blunderen gewoon zou doorgaan. Er waren goeie keepers beschikbaar. Prio nr 1 was echt het aantrekken van een keeper. Hoe wil je rust in de defensie krijgen met zo'n dansmarieke achter je? Schandalig!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 09:41:35
Er zal eerst een keeper moeten vertrekken voordat er een nieuwe komt en we zullen het moeten doen met deze 3 keepers.
En ga nou niet elke keer de keepers de fout in de schoenen te schuiven want ik ben ook nog niet overtuigt van onze verdediging.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 07, 2016, 09:55:32
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 09:41:35
En ga nou niet elke keer de keepers de fout in de schoenen te schuiven want ik ben ook nog niet overtuigt van onze verdediging.

Maar als de keepers de fouten maken mag dit toch aangegeven worden? of moeten de keepers elke keer de hand boven het hoofd worden gehouden?
Jouw reactie had die van Nienhuis kunnen zijn, hij geeft ook altijd een ander de schuld  ;(

Hij staat er om ballen tegen te houden laat hij daar nu eens mee beginnen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 09:58:14
een keepersfout het woord zegt het al een fout van de keeper wat heeft een verdediger daar mee
te maken.als er een schot van 20 meter komt en een keeper zit er volledig naast wat kan een
verdediger daar dan aan doen.
en wat hier ook al vaker is gezegd die trage spelhervattingen pff ik erger mie er al jaren aan
lijkt wel of ie dat met zin doet. de tegen stander staat dan al lang weer georganiseerd.
en het minste is zelf kritiek...het ie nog nooit van hoort volgens mij
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 10:13:51
Als een keeper een fout maakt is het vaak goed mis maar mist een aanvaller een grote kans ja wordt daar ook nog zo lang over gesproken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 07, 2016, 11:01:24
Als een keeper af en toe een fout maakt maar ook punten pakt dan is het niet zo'n issue. Als een keeper veel fouten maakt en weinig punten pakt dan is het iets om je zorgen over te maken. En ja, dan wordt het iets waar veel over gesproken wordt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:07:48
Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 11:01:24
Als een keeper af en toe een fout maakt maar ook punten pakt dan is het niet zo'n issue. Als een keeper veel fouten maakt en weinig punten pakt dan is het iets om je zorgen over te maken. En ja, dan wordt het iets waar veel over gesproken wordt.
En jij vindt dat de doelpunten die we tegen kregen schuld van Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 11:09:57
Citaat van: richard op augustus 06, 2016, 10:51:41
Overtuig voetbalkenner ype even dan!!

Was op de training al duidelijk dat hij niet de juiste keeper is.

Links dekken schreeuwen, terwijl Bakker aan de bal is en altijd met rechts schiet, dus rechts naar binnen trekt.   :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 11:10:43
must kieke hoe die naar de ballen toe gaat,hoe ie bij voor zetten reageerd
en dat doet hij allemaal zelf dat doen de verdedigers toch niet?
hij staat soms meters voor de lijn terwijl ie dan op de lijn mut staan he
maar omdat ie twijfeld gaat het mis kijk die beelden nou nog meer eens
goed.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 11:11:46
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 10:13:51
Als een keeper een fout maakt is het vaak goed mis maar mist een aanvaller een grote kans ja wordt daar ook nog zo lang over gesproken.

Beide ballen zijn tegen te houden, wanneer een keeper in conditie en op een normaal gewicht is. 
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:36:03
Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:37:32
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 11:11:46
Beide ballen zijn tegen te houden, wanneer een keeper in conditie en op een normaal gewicht is.
daar heb je een trainer voor toch om hem daar op aan te spreken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 11:52:43
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:36:03
Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.

Ik heb geen hoge verwachtingen voor dit seizoen. Zolang bepaalde mensen nog steeds onderdeel zijn van de club, heb ik geen verwachtingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 07, 2016, 12:09:06
Bij ut EK konden we sien dat ferdedigers of middenfelders sich inne baan fan ut skot wierpen. Die hadden inne gaten dat un kieper un sluutpost is en su weinig mogeluk risico mut drage
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 12:19:56
dat klopt wel maar die keepers hadden op cruciale momenten ook wereldreddingen
en dat heeft nienhuis helaas niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 12:20:37
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:36:03
Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.

ja dat klopt
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 07, 2016, 12:38:16
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:36:03
Eerste wedstrijd is gespeeld met Nienhuis nog maar 37 te gaan mannen succes wordt een zwaar seizoen voor jullie zo.
:?
waar zie jij jezelf dan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 07, 2016, 13:06:48
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 11:07:48
En jij vindt dat de doelpunten die we tegen kregen schuld van Nienhuis.

Schrijf ik dat? De eerste kan hij niks aan doen, zoals ik ergens anders ook heb aangegeven. De tweede in mijn ogen wel. En ja, vorig seizoen heb ik veel fouten van Nienhuis gezien. En ook vrijdag, buiten de doelpunten om vaak acties waar veel twijfel uit blijkt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:35:25
Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 12:38:16
:?
waar zie jij jezelf dan?
het ligt niet alleen aan Nienhuis.Kijk verder naar al die reacties op wedstrijden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:39:16
Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 13:06:48
Schrijf ik dat? De eerste kan hij niks aan doen, zoals ik ergens anders ook heb aangegeven. De tweede in mijn ogen wel. En ja, vorig seizoen heb ik veel fouten van Nienhuis gezien. En ook vrijdag, buiten de doelpunten om vaak acties waar veel twijfel uit blijkt.
Heb je vorig seizoen ook gezien wat voor verdediging we hadden.Daar is genoeg over gesproken dacht ik zo.Vorig jaar twijfelde de hele verdediging.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 13:39:21
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:35:25
het ligt niet alleen aan Nienhuis.Kijk verder naar al die reacties op wedstrijden.

Klopt dat het daar niet alleen aan ligt, maar de afgelopen jaren was hij wel het zwakste deel in het team. Geen enkele wedstrijd heeft hij een punt gepakt voor ons.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 13:39:53
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:39:16
Heb je vorig seizoen ook gezien wat voor verdediging we hadden.Daar is genoeg over gesproken dacht ik zo.Vorig jaar twijfelde de hele verdediging.

Een goede keeper onderscheidt zich juist op zulke momenten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:54:16
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2016, 13:39:53
Een goede keeper onderscheidt zich juist op zulke momenten.
ik kijk nu naar wedstrijd Groningen tegen Feijenoord 0-4 nou dat zegt ook genoeg denk ik zo.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2016, 14:17:32
Vorig seizoen en afgelopen vrijdag verliezen we niet de wedstrijd omdat Nienhuis zo slecht is, maar omdat een onmachtig elftal niet in staat blijkt te zijn de nodige doelpunten te kunnen maken om de wedstrijd te winnen.
Nu is het zo dat als Nienhuis een fout maakt, wij de bietenbult opgaan omdat voorin niemand over de klasse beschikt de bal aan een medespeler te geven die de bal in het netje ramt.
Voetbal is nog steeds een teamsport en het is niet alleen Nienhuis die speelt.
Met andere woorden je kunt de wedstrijd winnen door een doelpunt meer te scoren dan je tegenstander.
Dus de verwijten zullen weer bij de weledel en jammer dat hij geboren is, Henry vd Vegt gelegd moeten worden, want wederom is gebleken dat de selectie tot nu toe niet potten zal kunnen breken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 07, 2016, 14:28:45
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2016, 14:17:32

Dus de verwijten zullen weer bij de weledel en jammer dat hij geboren is, Henry vd Vegt

Besef je zelf wel wat je zegt?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 14:45:28
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2016, 13:54:16
ik kijk nu naar wedstrijd Groningen tegen Feijenoord 0-4 nou dat zegt ook genoeg denk ik zo.

Wat heeft dat met Nienhuis te maken?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 07, 2016, 14:50:41
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 14:45:28
Wat heeft dat met Nienhuis te maken?
Dat je met een goeie keeper met 0-5 verliest denk ik?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 07, 2016, 15:32:35
Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 14:28:45
Besef je zelf wel wat je zegt?

Niveau van een straat klinker.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 07, 2016, 15:46:15
we moeten denk ik nog een beetje wennen aan onze nieuwe forummers.
:devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 07, 2016, 16:00:28
Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 15:46:15
we moeten denk ik nog een beetje wennen aan onze nieuwe forummers.
:devil

Sommige dingen wennen nooit  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 07, 2016, 16:41:30
de schuld al1 aan nienhuis geven daar gaat het toch niet over het gaat er om dat
hij niet sterk stond te keepen en dat was niet de 1e keer.ik zeg wat ik zie en ik
ga het niet verdraaien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 17:20:12
Niet sterk? Of wij nou goed of slecht speelden, als die zak hooi niet als een oud wief naar de grond gaat pakken we gewoon een punt in Venlo. Het enige wat hij en sien suske in de dugout vangen is salaris. Schande!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2016, 17:54:46
Citaat van: Cor op augustus 07, 2016, 14:28:45
Besef je zelf wel wat je zegt?
Ja zeker wel beste jongen.
Wie beslist over de aankopen en in standhouden van een selectie, niet de spelers maar grotendeels de TD.
We kunnen roepen wat we willen de TD is hoofdelijk verantwoordelijk wie er aangekocht wordt of wie mag vertrekken.
Na 1 wedstrijd is het uiteraard nog koffiedik kijken, maar het lijkt dat we zowel voorin, midden en achterin te kort komen om in de top onze stempel te kunnen gaan drukken.
Dus beste Cor, goed over na gedacht en zeg het maar als je het anders ziet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op augustus 07, 2016, 18:48:04
Beste Vlampiep, het zegt genoeg dat je waarschijnlijk niet in de gaten hebt wat het punt is. Hint: laatste alinea. Voor de rest spreekt men hier op een aardig niveau  l0l
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 07, 2016, 19:38:27
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2016, 17:54:46
Ja zeker wel beste jongen.
Wie beslist over de aankopen en in standhouden van een selectie, niet de spelers maar grotendeels de TD.
We kunnen roepen wat we willen de TD is hoofdelijk verantwoordelijk wie er aangekocht wordt of wie mag vertrekken.
Na 1 wedstrijd is het uiteraard nog koffiedik kijken, maar het lijkt dat we zowel voorin, midden en achterin te kort komen om in de top onze stempel te kunnen gaan drukken.
Dus beste Cor, goed over na gedacht en zeg het maar als je het anders ziet.

Daar heb ik het niet over vriend. Lees maar even wat ik er uithaalde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 07, 2016, 23:07:10
Een andere keepertrainer geeft waarschijnlijk ook geen verbetering.
(nooit geen enkele emotie van deze trainer)
Met wat meer felheid in de trainingen, is misschien wat progressie te maken?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2016, 23:25:46
Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 15:46:15
we moeten denk ik nog een beetje wennen aan onze nieuwe forummers.
:devil

Het is niet best Okkele  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 00:27:36
En alweer een blunder, gaat lekker vriend  :O :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 13, 2016, 01:15:56
Niet weer opstellen aub! Weer een blunder....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 02:17:04
Mooi over een bal van 30 meter gedoken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 02:17:28
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.
onze 3 e keeper!!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 13, 2016, 08:43:30
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.

Wanneer Nienhuis zo'n goal tegen had gekregen als die Jurjus gister was het forum ook weer te klein geweest hier.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op augustus 13, 2016, 08:48:00
Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 08:43:30
Wanneer Nienhuis zo'n goal tegen had gekregen als die Jurjus gister was het forum ook weer te klein geweest hier.

Komt gewoon omdat hij nagenoeg nooit een voor het oog onhoudbare bal tegen houdt  ;(

Maar Cor, dit was toch gewoon weer een fout?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 13, 2016, 08:49:15
Per direct 3e keeper maken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 13, 2016, 09:31:58
Citaat van: gewoon een fan op augustus 13, 2016, 08:48:00
Komt gewoon omdat hij nagenoeg nooit een voor het oog onhoudbare bal tegen houdt  ;(

Maar Cor, dit was toch gewoon weer een fout?

Ik zeg ook niks over Nienhuis z'n kwaliteit, zag er vanaf noord uit als een houdbare bal ja. Vond alleen de opmerking over Jurjus grappig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 10:07:32
Was ook een houdbare bal. Dook veel te laat naar de hoek.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 10:14:55
Ging Wat te traag naar de grond :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 11:26:29
Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 08:43:30
Wanneer Nienhuis zo'n goal tegen had gekregen als die Jurjus gister was het forum ook weer te klein geweest hier.
Cor, ben je nog steeds van mening dat het Henry niet verweten kan worden dat hij in 1 jaar tijd Cambuur het weten te maken tot de minst presterende ploeg.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 11:28:53
Slagboom Nienhuis  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 13, 2016, 11:36:58
Benieuwd weer naar de excuses van Nienhuis bij deze tegengoal. Binnen 2 wedstrijden 2 houdbare ballen om de oren. Nu zal Ponk van sommigen wel weer de schuld krijgen maar Nienhuis is een gewoon een drol van een keeper. En daar valt door geen enkele keeperstrainer een slagroompunt van te maken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 13, 2016, 12:10:55
Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2016, 11:26:29
Cor, ben je nog steeds van mening dat het Henry niet verweten kan worden dat hij in 1 jaar tijd Cambuur het weten te maken tot de minst presterende ploeg.

Wil je nou je gelijk hebben? Ik geef nergens aan dat ik vind dat hij het goed heeft gedaan. Maar wordt wel eens wat flauw van alle stemmingmakerij over zaken waar hij niks aan kan doen. Net als al het geroddel hier. Kom met feiten, reken iemand daar op af. En ja, als het bij vdV ligt pak je die aan, als het bij Maas ligt pak je die aan. Maar alle negativiteit hier gaat Cambuur echt niet verder helpen. Mensen roepen hier om actie, lekker makkelijk. Kom met een plan maar niet met populistisch geroep. Trouwens, het slechte presteren van Nienhuis zou ik vdV niet aan willen rekenen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 12:30:40
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.

jurjus goeie keeper maar die vrije trap was een blunder
bakker kon al1 maar naar die hoek toch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 13:51:29
Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 12:10:55
Wil je nou je gelijk hebben? Ik geef nergens aan dat ik vind dat hij het goed heeft gedaan. Maar wordt wel eens wat flauw van alle stemmingmakerij over zaken waar hij niks aan kan doen. Net als al het geroddel hier. Kom met feiten, reken iemand daar op af. En ja, als het bij vdV ligt pak je die aan, als het bij Maas ligt pak je die aan. Maar alle negativiteit hier gaat Cambuur echt niet verder helpen. Mensen roepen hier om actie, lekker makkelijk. Kom met een plan maar niet met populistisch geroep. Trouwens, het slechte presteren van Nienhuis zou ik vdV niet aan willen rekenen.
Volledig met je eens dat we met negativiteit onze club niet verder helpen en dat Vd Vegt niet kan verweten worden dat Nienhuis momenteel dramatisch keept.
Dat er iets moet gebeuren op bestuurlijk vlak zal je waarschijnlijk ook wel kunnen beamen.
Tevens is het afgelopen seizoen en nu ook gebleken dat onze TS niet in staat blijkt te zijn een team te formeren wat elkaar aanvult.
En hoe positief ik het ook wil benaderen, hierbij is Henry toch echt de eindverantwoordelijke.
Dat Maas vorig jaar binnen een half jaar het super elftal van Vitesse heeft weten te verkloten en toch ook wel wat paranoia is, heeft hij waarschijnlijk als enige niet meegekregen.
En ja, hij is hier en we hebben het er voorlopig maar mee te doen en het is  maar te hopen
dat de RvC hier op korte termijn orde op zaken weet te stellen.
Ik bewonder oprecht mensen zoals jij die onder de meest beroerde omstandigheden positief te blijven, dus ondanks de desillusie van gisteren goed weekend. :proost

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 14:16:25
ik bin oek meestal positief als het over verwachtingen gaat en dat mut
oek anders ken je wel thuis blijven maar ik zeg oek wat ik zie,
en ik vond het bedroevend gister en als sun maas dan zegt dat complimenten
heeft uitgedeeld en dat ie spel zag zoals wij het graag willen zien dan ken
ik dar heel moeilijk mee omgaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 14:29:18
Citaat van: denistel op augustus 13, 2016, 14:16:25
ik bin oek me
estal positief als het over verwachtingen gaat en dat mut
oek anders ken je wel thuis blijven maar ik zeg oek wat ik zie,
en ik vond het bedroevend gister en als sun maas dan zegt dat complimenten
heeft uitgedeeld en dat ie spel zag zoals wij het graag willen zien dan ken
ik dar heel moeilijk mee omgaan.
Dur was gisteren weinig te sien ware we blij van wurre konnen.
Dat ken 100 keer beter en daar mut oanze TS hard an werke.
Ut beroerde is dat ik denk dat oanze trainer dizze jonges niet beter make ken su dat se mekaar anvulle om te kommen tot een geoliede machine.
Maas ken wel complimenten ut dele an un speuler die zich uut de naat werkt het, mar mut oek zegge kenne teugen sommigen dat su dur geen reet fan kenne en as dur un betere komt hij de bank warm houwe ken.
Ik hef nou al totaal geen fetrouwen in Maas, ut is te hopen dat ik hier gaande weg op terug komme mut.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 01:54:00
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.
Ik snap niet dat Cambuur Krul heeft laten gaan,die is 1000 x beter dan Zeinstra (ja,wie niet?),ik had Krul wel als eerste keeper willen zien. Als Krul was ingevallen voor Nienhuis ipv Zeinstra uit bij De Graafschap, dan hadden wij waarschijnlijk nacompetitie gespeeld ipv De Graafschap!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 15:46:15
we moeten denk ik nog een beetje wennen aan onze nieuwe forummers.
:devil
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 14, 2016, 07:21:23
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.

Het gaat niet om beter of slechter. Het gaat om de manier waarop dingen gezegd worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2016, 08:56:59
Nienhuis startte vorig seizoen ook al zo slecht dat de Jong hem er in de rust afhaalde.... niets van geleerd, hij begint weer met zwakke wedstrijden.
Hij is veel te gemakzuchtig en dat kost punten... komt omdat de 2e keeper nog minder is en Nienhuis als "oudgediende" vrij hoog in de pikorder staat.
Het is een matige keeper die moet zorgen dat 'ie in topvorm is om van meerwaarde te zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2016, 10:01:28
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.
haha top kerel Jij snapt het,gewoon doorgaan met je berichtjes en dan komt je er. :D
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 14, 2016, 10:18:28
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 01:54:00
Ik snap niet dat Cambuur Krul heeft laten gaan,die is 1000 x beter dan Zeinstra (ja,wie niet?),ik had Krul wel als eerste keeper willen zien. Als Krul was ingevallen voor Nienhuis ipv Zeinstra uit bij De Graafschap, dan hadden wij waarschijnlijk nacompetitie gespeeld ipv De Graafschap!
eens dat Nienhuis er niet veel van maakt en Zeinstra ook niet, maar waar is dat vertrouwen in Krul op gebaseerd? Die keept bijna nooit ergens waar hij onder contract staat als ik zijn statistieken bekijk.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2016, 10:21:50
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.

Ik heb hard gewerkt om tot dit punt te komen hoor! :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2016, 12:15:25
Citaat van: Marc S op augustus 14, 2016, 10:21:50
Ik heb hard gewerkt om tot dit punt te komen hoor! :_schater
je moest wel ff op je tanden bijten marc :y
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 14, 2016, 12:34:42
Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2016, 11:28:53
Slagboom Nienhuis  :_schater
De slagbomen van de bruggen alhier dalen sneller :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 14, 2016, 12:52:32
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 14, 2016, 10:18:28
eens dat Nienhuis er niet veel van maakt en Zeinstra ook niet, maar waar is dat vertrouwen in Krul op gebaseerd? Die keept bijna nooit ergens waar hij onder contract staat als ik zijn statistieken bekijk.

omdat trainers kezue,s maken maar niet naar de kwaliteiten kieke is mijn mening.die jongen
had vorig jaar oek al lang een kans moeten hebben toch.

zelfde nu weer met boutzamar die is voetballend beter dan de huidige middenvelders
maar hij speelt niet. omdat trainers zo eigenwijs als wat zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op augustus 14, 2016, 13:27:47
Boutzamar of Masek moet spelen. Nu teveel dezelfde type voetballers op middenveld.

Zelf geldt voor Houtkoop. De enige echte(en beste) linksbuiten, maar krijgt geen kans.

Ik durf te wedden dat er met Houtkoop op linksbuiten en Boutzamar of Masek op linksmidden veel meer voetbal en diepgang komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 14, 2016, 14:38:22
tuurlijk maar vd streek verdedigegd goed mee en loopt veel net als Monteiro.

ze mutte het eens omdraaien en kijken wie voetballend meer brengt het
heet tenslotte voetbal en geen lopen of mee verdedigen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: okkele op augustus 14, 2016, 14:50:57
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.
je zult mij nooit kunnen betrappen op mezelf ophemelen zeikerd!
ik voel me echt niet beter dan elk ander ECHTe supporter.

tip:
google het woord "support" even.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 14, 2016, 16:14:41
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2016, 12:15:25
je moest wel ff op je tanden bijten marc :y

Zeker, ik wil graag mijn toetsenbord bedanken, zonder het kon ik niet zo spammen als ik graag zou willen. etc etc ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 19, 2016, 21:58:51
paar belangrijke reddingen vanavond mag gezegd worden
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op augustus 19, 2016, 22:58:37
Citaat van: denistel op augustus 19, 2016, 21:58:51
paar belangrijke reddingen vanavond mag gezegd worden

Was bijna aan een tweede wake up call toe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2016, 23:12:09
Doet wat ie moet doen. Punten pakken!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 20, 2016, 01:07:07
Citaat van: denistel op augustus 19, 2016, 21:58:51
paar belangrijke reddingen vanavond mag gezegd worden

Paar? Heb er 2 geteld. Daar staat ie toch voor?

Vast de bal in de dying minutes niet gezien/ meegekregen? Meneer moest gestrekt op n prima haalbare bal...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2016, 01:19:34
Citaat van: Bolle op augustus 20, 2016, 01:07:07
Paar? Heb er 2 geteld. Daar staat ie toch voor?

Vast de bal in de dying minutes niet gezien/ meegekregen? Meneer moest gestrekt op n prima haalbare bal...

2 goeie ballen in de 1ste helft en 1 in de 2de. Op het laatst loopt ie bijna onder een bal door...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 20, 2016, 01:23:15
De pest is dat die volgende week weer net zo makkelijk een goal cadeau doet, met deze keeper breken we echt geen potten.
Jupiler middelmaat. Pakt soms een paar goede ballen en laat knullige balletjes slippen.
Niet mijn idee om hogerop te komen in de JL.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 20, 2016, 07:13:40
Citaat van: Bolle op augustus 20, 2016, 01:07:07
Paar? Heb er 2 geteld. Daar staat ie toch voor?

Vast de bal in de dying minutes niet gezien/ meegekregen? Meneer moest gestrekt op n prima haalbare bal...

een paar is toch 2 en die pakte ie goed,
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2016, 10:43:20
Prima gekeept toch?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op augustus 20, 2016, 13:17:35
Is het goed, dan mag dat ook gezegd worden. Klasse pot.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2016, 15:06:19
Citaat van: michello op augustus 20, 2016, 13:17:35
Is het goed, dan mag dat ook gezegd worden. Klasse pot.
Nee want dan wordt er direct weer gewezen naar bijna fouten in de wedstrijd en fouten uit andere wedstrijden.
Ik ben nu niet ineens fan van Nienhuis, daarvoor vind ik hem niet goed en constant genoeg, maar gisteren gewoon 2 punten gepakt in de slotfase.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 20, 2016, 15:48:45
Laten we Nienhuis maar een veer in zijn kont steken. Hij deed gisteravond wat hij de voorgaande wedstrijden naliet, nl. houdbare ballen pakken. Hulde!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 20, 2016, 16:38:56
Citaat van: Bolle op augustus 20, 2016, 01:07:07
Paar? Heb er 2 geteld. Daar staat ie toch voor?

Vast de bal in de dying minutes niet gezien/ meegekregen? Meneer moest gestrekt op n prima haalbare bal...
waar staat Hemmen dan voor :zucht
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op augustus 20, 2016, 17:41:54
spitsen magge blunders make, kiepers niet
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 20, 2016, 20:04:22
Citaat van: denistel op augustus 20, 2016, 07:13:40
een paar is toch 2 en die pakte ie goed,

En liep vervolgens bijna zo onder een bal door in de slotfase, had dus ook zomaar weer punten kunnen kosten...

Blijft elke keer billenknijpen wanneer we hem bij her spel betrekken. Het 'veilige gevoel' is er simpelweg niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 20, 2016, 20:05:18
Citaat van: piene hassus op augustus 20, 2016, 17:41:54
spitsen magge blunders make, kiepers niet

Zo is dat!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 20, 2016, 20:09:19
Citaat van: Noordcambuur op augustus 20, 2016, 16:38:56
waar staat Hemmen dan voor :zucht

:O

Scoren, en hij komt er wel. Heeft, bij mij, vele malen meer krediet dan Nienhuis.

Nienhuis is geen leider in eigen 16 en zorgt voor twijfel. Om over zijn trage spelhervattingen maar niet te beginnen... :zucht

Eerlijk is eerlijk: gister keepte hij grotendeels prima.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op augustus 20, 2016, 22:38:09
Citaat van: Delamere op augustus 20, 2016, 15:48:45
Laten we Nienhuis maar een veer in zijn kont steken. Hij deed gisteravond wat hij de voorgaande wedstrijden naliet, nl. houdbare ballen pakken. Hulde!
Gaan jullie klagers maar bij mekaar bruinwerken of anders korfballen met Hiatt
Als ik Nienhuis was liet elke bal door al was het maar om jullie gejank te kunnen horen
Nep supporters  :R
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 20, 2016, 23:34:09
Citaat van: Ome Loeks op augustus 20, 2016, 22:38:09
Gaan jullie klagers maar bij mekaar bruinwerken of anders korfballen met Hiatt
Als ik Nienhuis was liet elke bal door al was het maar om jullie gejank te kunnen horen
Nep supporters  :R

En jij dan met je grote waf, vind je dit normaal gedrag op een forum, een ieder heeft hier recht op zn eigen mening toch....
Alle jongens en girls staan er elke wedstrijd weer ere of eerste div en jij maakt van ons nep supporters.
Nou bedankt, ik ben het ook wel eens niet eens met sommige comments maar jij gaat nu te ver.
De ballen :(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op augustus 20, 2016, 23:37:55
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 20, 2016, 23:34:09
En jij dan met je grote waf, vind je dit normaal gedrag op een forum, een ieder heeft hier recht op zn eigen mening toch....
Alle jongens en girls staan er elke wedstrijd weer ere of eerste div en jij maakt van ons nep supporters.
Nou bedankt, ik ben het ook wel eens niet eens met sommige comments maar jij gaat nu te ver.
De ballen :(

Lekker laten gaan man, doet Leo soms ook  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op augustus 21, 2016, 00:10:57
Citaat van: Ome Loeks op augustus 20, 2016, 22:38:09
Gaan jullie klagers maar bij mekaar bruinwerken of anders korfballen met Hiatt
Als ik Nienhuis was liet elke bal door al was het maar om jullie gejank te kunnen horen
Nep supporters  :R

Grappig, al jouw posts zijn in te delen in 3 categorieën:

1. Verdedigen Nienhuis
2. Afzuigen van Grijskijker
3. Hiatt's korfbalclub

Verder is het opvallend dat je regelmatig homosexueel getinte opmerkingen plaatst. Gevalletje "waar het hart vol van is, stroomt de mond van over?"

Ten slotte heb in je laatste post maar liefst 2 van de 3 onderwerpen benoemd in 1 post wat ik heel knap van je vind. Dus wat mij betreft heb je nu wel een sticker verdiend.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Grijskijkert op augustus 21, 2016, 01:12:35
Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2016, 00:10:57
Grappig, al jouw posts zijn in te delen in 3 categorieën:

1. Verdedigen Nienhuis
2. Afzuigen van Grijskijker
3. Hiatt's korfbalclub

Verder is het opvallend dat je regelmatig homosexueel getinte opmerkingen plaatst. Gevalletje "waar het hart vol van is, stroomt de mond van over?"

Ten slotte heb in je laatste post maar liefst 2 van de 3 onderwerpen benoemd in 1 post wat ik heel knap van je vind. Dus wat mij betreft heb je nu wel een sticker verdiend.
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij niet te betrekken bij je homoseksuele fantasieën en je voorkeur niet bij mij en anderen die er niet van zijn gediend op te dringen... Hou die dingen lekker prive of bij je vriendjes die zich ophouden bij je favoriete hang out(de bruine ster).
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2016, 08:20:00
En maandag duikt ie net zo makkelijk over een bal heen....

Het is en blijft een prutskeeper. Betaald voetbal onwaardig.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:30:19
Citaat van: Bolle op augustus 20, 2016, 20:09:19
:O

Scoren, en hij komt er wel. Heeft, bij mij, vele malen meer krediet dan Nienhuis.

Nienhuis is geen leider in eigen 16 en zorgt voor twijfel. Om over zijn trage spelhervattingen maar niet te beginnen... :zucht

Eerlijk is eerlijk: gister keepte hij grotendeels prima.
je hebt wel heel veel vertrouwen in onze spits he,3 wedstrijden geen doelpunt goed gemiddelde :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 16:06:58
Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:30:19
je hebt wel heel veel vertrouwen in onze spits he,3 wedstrijden geen doelpunt goed gemiddelde :_schater

Klopt inderdaad. Los van zijn overige capaciteiten (sleuren, kaatsen, balvast) liep hij in zijn vorige periode bij bijna 1 op 2. Daarnaast vorig jaar weinig gespeeld.

Zodra hij ze er weer intrapt loop jij ws het hardst te zingen van allemaal?!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2016, 16:09:38
Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:30:19
je hebt wel heel veel vertrouwen in onze spits he,3 wedstrijden geen doelpunt goed gemiddelde :_schater
goh geweldig niet juh stumper
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 16:12:21
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 16:09:38
goh geweldig niet juh stumper

Laat m maar juh...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 16:19:06
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 16:09:38
goh geweldig niet juh stumper
wie is nou een stumper je 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2016, 16:19:50
Te volle spanning mannen _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59
1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

4 wedstrijden, 3 x blunders!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op augustus 22, 2016, 22:56:49
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59
1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

4 wedstrijden, 3 x blunders!

Ik vind niet dat je deze goal op het conto van Nienhuis kan schrijven. Dit was bijna de perfecte voorzet tussen rand 5-meter en penaltystip. Grote keeper die dan uitkomt...(en klem heeft)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op augustus 22, 2016, 22:57:25
Dit kan je toch Nienhuis niet aanrekenen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Marc S op augustus 22, 2016, 22:58:01
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59
1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

4 wedstrijden, 3 x blunders!

Hoe is dit nu weer een blunder man.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2016, 22:59:39
Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2016, 22:57:25
Dit kan je toch Nienhuis niet aanrekenen...
tuurlijk niet. Gewoon beste voorzet en best ingekopt. Slecht verdedigd
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:03:23
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 22:59:39
tuurlijk niet. Gewoon beste voorzet en best ingekopt. Slecht verdedigd

Klopt helemaal. Concentratie was totaal weg...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 23:06:23
Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59
1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

4 wedstrijden, 3 x blunders!
nu sla je een beetje door of je zit ome loeks te sarren
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:08:05
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 23:06:23
nu sla je een beetje door of je zit ome loeks te sarren

Er waren toch wel weer een paar 'Nienhuisjes' hoor...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op augustus 22, 2016, 23:11:54
Meevoetballend en uittrappen gaat allemaal zo traag bij hem. Frustrerend ten top.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 22, 2016, 23:13:46
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 23:08:05
Er waren toch wel weer een paar 'Nienhuisjes' hoor...
Maar niet bij de goal van partysnack.
Verder eensch.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 23, 2016, 08:54:51
Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2016, 00:10:57
Grappig, al jouw posts zijn in te delen in 3 categorieën:

1. Verdedigen Nienhuis
2. Afzuigen van Grijskijker
3. Hiatt's korfbalclub

Verder is het opvallend dat je regelmatig homosexueel getinte opmerkingen plaatst. Gevalletje "waar het hart vol van is, stroomt de mond van over?"

Ten slotte heb in je laatste post maar liefst 2 van de 3 onderwerpen benoemd in 1 post wat ik heel knap van je vind. Dus wat mij betreft heb je nu wel een sticker verdiend.

Ome Loeks is of familie van Nienhuis, of hij is het zelf. Anders valt het eindeloos verdedigen van deze keeper niet te verklaren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op augustus 23, 2016, 10:04:59
Volgens Poelie is zelfs Telgenkamp beter.... Dat gaat mij nog iets te ver, maar feit is wel dat we met deze flapdrol in de goal elke wedstrijd minstens drie keer moeten scoren om te winnen. Een beetje keeper had die voorzet weggebokst gisteren, maar meneer staat als een standbeeld op de lijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op augustus 23, 2016, 10:29:02
die van Telstar is oek een klasbak hoor. :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op augustus 26, 2016, 20:56:08
Stond weer als verstijfd op de doellijn. Bal is een eeuwigheid onderweg maar deze keeper is in die tijd nog niet in staat om een paar passen naar voren te doen en de bal gewoon op te pakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Montana op augustus 26, 2016, 21:46:18
Bollie kost ons weer punten
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op augustus 26, 2016, 21:51:45
Nienhuis  :O
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: maikcambuur op augustus 26, 2016, 21:54:20
Makkelijk weer om een zondebok te zoeken. Een goal tegen krijgen en niet kunnen scoren tegen een laagvlieger. Dat heet collectief falen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 10, 2016, 09:00:32
Eerlijk is eerlijk, jij speelde een erg goede wedstrijd vandaag  :thumbsup
Nou had je niet veel te doen maar wat je moest doen heb je erg goed gedaan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Keira op september 10, 2016, 10:23:54
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.

Was fout van verdediger hij mocht nooit schieten! Nienhuis kon hier niets aan doen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 10, 2016, 11:21:26
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Hij zat er wel heel goed in hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op september 10, 2016, 11:24:28
Onhoudbaar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op september 10, 2016, 11:29:20
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.

Goal kon hij niets aan doen.
Verder gewoon prima gekeept en 3 punten gepakt voor het team. Bij 0-0 stand 2/3 cruciale reddingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 12:41:59
ieder zijn mening...die kaya hield er 2 weken geleden de onmogelijkste ballen
uit en dit was zo,n bal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op september 10, 2016, 12:43:11
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.

Heb t net nog even in de samenvatting gezien. Was gewoon een wereldgoal.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 12:55:09
ik oek was een beste goal maar nienhuis staat weer anderhalve meter uit zijn goal.
maar ja 4-1 wonnen op naar sittard.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 10, 2016, 13:02:40
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 12:55:09
ik oek was een beste goal maar nienhuis staat weer anderhalve meter uit zijn goal.
maar ja 4-1 wonnen op naar sittard.

Hij is eigenlijk twee koppen te klein. (mogelijk had hij de bal dan gehad)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 10, 2016, 13:06:02
Citaat van: PePe op september 10, 2016, 13:02:40
Hij is eigenlijk twee koppen te klein. (mogelijk had hij de bal dan gehad)

Welnee man. Een keeper die die bal had gehad zou niet bij ons op de goal staan. Waar was de verdediger om het schot te blokken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op september 10, 2016, 13:28:37
Hij keepte prima, eerlijk is eerlijk. Maar dat mocht ook wel eens een keer.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op september 10, 2016, 13:31:26
2 schoten op doel. Wederom 1 van de schoten erin. Deze kon hij niet hebben leek mij.

6 wedstrijden gespeeld. 12 schoten op doel, 6 doelpunten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op september 10, 2016, 13:33:10
Een langere keeper had hem gepakt. Desalniettemin enkele goede reddingen door als een blind paard naar voren te duiken of te rennen. Heb je een goeie spits bij de tegenpartij aan de bal dan is het hangen geblazen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op september 10, 2016, 13:36:54
Citaat van: poelie-lwd op september 10, 2016, 13:33:10
Een langere keeper had hem gepakt. Desalniettemin enkele goede reddingen door als een blind paard naar voren te duiken of te rennen. Heb je een goeie spits bij de tegenpartij aan de bal dan is het hangen geblazen.

Zou het een record zijn.

Iedere wedstrijd één schot op doel tegenhouden en het tweede schot is een doelpunt.

We hebben 12 schoten op doel tegen gehad in 6 wedstrijden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op september 10, 2016, 14:00:59
Statistisch creëren we ongeveer drie keer zoveel schoten op de goal dan de tegenstander. Iets scherper in de afwerking en de punten gaan komen, zelfs als er af en toe eentje invliegt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 10, 2016, 14:41:06
Top gedaan Nienhuis laat ze maar lullen het is ook nooit goed
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op september 10, 2016, 15:39:31
Nienhuis heeft afgelopen vrijdag foutloos gekeept en ik hoop dat hij dit blijft vasthouden.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op september 10, 2016, 16:17:21
Citaat van: Bankzitter op september 10, 2016, 14:00:59
Statistisch creëren we ongeveer drie keer zoveel schoten op de goal dan de tegenstander. Iets scherper in de afwerking en de punten gaan komen, zelfs als er af en toe eentje invliegt.

87 schoten op doel in 6 wedstrijden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: YellowBlue op september 10, 2016, 16:29:07
Citaat van: denistel op september 10, 2016, 10:21:39
paar keer attent he maar 1 bal echt op goal zat er toch weer in
was een knap schot maar een atletische keeper had er em er uit getikt volgens mij.
nee kansloos, was prachtig schot die pas op het laatste moment naar binnen krulde.
Ben absoluut geen fan van Nienhuis, maar vond hem een prima pot spelen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 10, 2016, 18:29:39
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2016, 14:41:06
Top gedaan Nienhuis laat ze maar lullen het is ook nooit goed

:proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2016, 18:43:16
Heeft gister gewoon gekeept wat normaal is zonder blunders, het waren niet echt al te moeilijke reddingen mede door de onmacht van Almere. Blijft een matige keeper, wat hierboven ook al staat: mist centimeters.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 19:15:52
ik zeg oek niet dat ie slecht was toch.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 16, 2016, 21:30:12
Nooit, nooit, nooit meer opstellen. Houdt geen bal tegen. Een aanfluiting.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 16, 2016, 21:37:40
Citaat van: John Hiatt op september 16, 2016, 21:30:12
Nooit, nooit, nooit meer opstellen. Houdt geen bal tegen. Een aanfluiting.
en dan Zeinstra opstellen?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op september 16, 2016, 21:39:28
Citaat van: zeewolde op september 16, 2016, 21:37:40
en dan Zeinstra opstellen?

Spits en keeper zijn graadmeters van aanval en defensie....Nienhuis is hier dus maar deels debet aan....Net als dat de aanvallers maar deels debet zijn aan het niet scoren...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op september 16, 2016, 21:43:18
Zeinstra is nog minder als Nienhuis, dat is wel bewezen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 16, 2016, 21:45:38
Citaat van: Bernardo op september 16, 2016, 21:43:18
Zeinstra is nog minder als Nienhuis, dat is wel bewezen.

Een keertje wisselen, hoeft per definitie niet slecht uit te pakken!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 07:19:21
laten ze toch gewoon staan dan maar ja dan denkt ie dus dat ie het wel goed doet.

:_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 08:13:29
Citaat van: PePe op september 16, 2016, 21:45:38
Een keertje wisselen, hoeft per definitie niet slecht uit te pakken!!

Dat hebben we vorig seizoen uit bij de Graafschap wel gezien
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:38:32
Citaat van: Cor op september 10, 2016, 18:29:39
:proost
Hè Cor hoe gaat het met JOU VRIEND HEMMEN :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:46:10
Blackson hoor je niks over met zijn verdedigingsfout en ook over onze aanvallers.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 09:25:47
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:38:32
Hè Cor hoe gaat het met JOU VRIEND HEMMEN :_schater

Jij genoten gister van de nederlaag. Heb je hier vorige week na de winst niet gezien, en nu weer druk posten... Lekker man. Maandag naar de training las ik al, lekker los gaan tegen iedereen. Man wat een heerlijke week heb je weer. Wel grappig dat je Hemmen mijn vriend noemt, anderen denken dat Barto mijn vriend is. Wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die iets genuanceerder naar voetbal kijken? Geniet van je weekend man en succes maandag.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op september 17, 2016, 10:32:45
 Tegenstander 16 schoten op doel in zeven wedstrijden 9 keer raak.

Hij staat daar om ballen tegen te houden. 8P

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:10:57
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 09:25:47
Jij genoten gister van de nederlaag. Heb je hier vorige week na de winst niet gezien, en nu weer druk posten... Lekker man. Maandag naar de training las ik al, lekker los gaan tegen iedereen. Man wat een heerlijke week heb je weer. Wel grappig dat je Hemmen mijn vriend noemt, anderen denken dat Barto mijn vriend is. Wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die iets genuanceerder naar voetbal kijken? Geniet van je weekend man en succes maandag.
ik geniet van jou Cor _O_jij neemt het altijd van Hemmen op maar geef niks hoor hij is bijna fit.Ik geniet altijd van het weekend :hein maar niet reageren op me  :0=
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:13:31
Cor er zijn ook supporters die geven wat om de club en ik ben er zeker a.s.maandag i.p.v.op deze site alles zwart te praten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: koosZevenaar op september 17, 2016, 11:17:32
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:10:57
ik geniet van jou Cor _O_jij neemt het altijd van Hemmen op maar geef niks hoor hij is bijna fit.Ik geniet altijd van het weekend :hein maar niet reageren op me  :0=
Dat is toch geen verbetering, liever met 10 man dan met die man die totaal geen instelling heeft en bij iedere tegenslag een blessure simuleert.
Inderdaad ik ben een BARTO fan en voorzitter van de ANTI-Hemmen fanclub
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:28:10
Citaat van: koosZevenaar op september 17, 2016, 11:17:32
Dat is toch geen verbetering, liever met 10 man dan met die man die totaal geen instelling heeft en bij iedere tegenslag een blessure simuleert.
Inderdaad ik ben een BARTO fan en voorzitter van de ANTI-Hemmen fanclub
denk er om niet doen :_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 17, 2016, 11:30:54
Dit topic gaat over onze tuinkabouter Nienhuis, de keeper die er al meer dan 2 jaar blunder op blunder stapelt....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 17, 2016, 11:31:09
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 08:46:10
Blackson hoor je niks over met zijn verdedigingsfout en ook over onze aanvallers.
een speler uit het tweede met zijn tweede basisplaats. Je hebt helemaal gelijk, affikken die handel  :X

Lekker simpel gedacht he
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 17, 2016, 11:32:56
Citaat van: John Hiatt op september 17, 2016, 11:30:54
Dit topic gaat over onze tuinkabouter Nienhuis, de keeper die er al meer dan 2 jaar blunder op blunder stapelt....
nog geen antwoord van je wie er dan moet staan. Zeinstra die vorig jaar het zo uitstekend deed?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 17, 2016, 11:35:06
Citaat van: zeewolde op september 17, 2016, 11:32:56
nog geen antwoord van je wie er dan moet staan. Zeinstra die vorig jaar het zo uitstekend deed?

Ik zou de derde keeper opstellen. Dat schijnt een groot talent te zijn. Ook hij zal wel eens een foutje maken, maar in hem zit potentie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 11:45:54
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 11:10:57
ik geniet van jou Cor _O_jij neemt het altijd van Hemmen op maar geef niks hoor hij is bijna fit.Ik geniet altijd van het weekend :hein maar niet reageren op me  :0=

Neem nog een paar  :proost kerel, dan zijn de laatste cellen ook kapot. Veel plezier maandag, ik moet werken, maar zou anders ook niet aan dit soort zinloze acties meedoen. On topic, de nederlaag van gister ligt weer aan Nienhuis begrijp ik?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 17, 2016, 11:56:31
Citaat van: John Hiatt op september 17, 2016, 11:35:06
Ik zou de derde keeper opstellen. Dat schijnt een groot talent te zijn. Ook hij zal wel eens een foutje maken, maar in hem zit potentie.
zie bv hoe nu al gereageerd wordt op blackson. Werkt goed voor het zelfvertrouwen. Bovendien zet je deze Bos dan in een slecht draaiend team terwijl hij zelf ook net 4 om de oren heeft gehad tegen jong ADO. Denk niet het ideale moment om hem er in te zetten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:15:17
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 11:45:54
Neem nog een paar  :proost kerel, dan zijn de laatste cellen ook kapot. Veel plezier maandag, ik moet werken, maar zou anders ook niet aan dit soort zinloze acties meedoen. On topic, de nederlaag van gister ligt weer aan Nienhuis begrijp ik?
heb ik dat hier verteld dat het de schuld van nienhuis was.
Jou hersencellen zijn al een tijdje dood cor _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:17:33
Citaat van: zeewolde op september 17, 2016, 11:56:31
zie bv hoe nu al gereageerd wordt op blackson. Werkt goed voor het zelfvertrouwen. Bovendien zet je deze Bos dan in een slecht draaiend team terwijl hij zelf ook net 4 om de oren heeft gehad tegen jong ADO. Denk niet het ideale moment om hem er in te zetten.
komop ligt niet aan nienhuis,gister een ander centraal duo achterin en aanval was weer eens slecht.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 12:18:39
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:15:17
heb ik dat hier verteld dat het de schuld van nienhuis was.
Jou hersencellen zijn al een tijdje dood cor _O_

Jij post hier over Hemmen. Mijn on topic vraag was ook niet aan jou gericht, jij liegt toch. Al 35 jaar bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 13:18:13
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:17:33
komop ligt niet aan nienhuis,gister een ander centraal duo achterin en aanval was weer eens slecht.

je weet dat ie niet meer beter wordt en dit is niet goed genoeg dus ingrijpen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: AL op september 17, 2016, 13:40:16
Ben absoluut geen fan van Nienhuis!
Echter het probleem ligt voorin!!!!
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals,Gouriye 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemmen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 13:41:32
Citaat van: AL op september 17, 2016, 13:40:16
Ben absoluut geen fan van Nienhuis!
Echter het probleem ligt voorin!!!!
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemnen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.

En dat is de spijker op de kop
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:10
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 12:18:39
Jij post hier over Hemmen. Mijn on topic vraag was ook niet aan jou gericht, jij liegt toch. Al 35 jaar bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater :_schater
waarom zou ik liegen Cor 35 jaar bij Cambuur en dat kan jij nog niet zeggen maar succes verder Cor het ga je goed jonge komt wel goed met Hemmen wordt fitter en fitter. _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:51
Citaat van: denistel op september 17, 2016, 13:18:13
je weet dat ie niet meer beter wordt en dit is niet goed genoeg dus ingrijpen.
wie gaat hem dan vervangen denistel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:09:44
Citaat van: AL op september 17, 2016, 13:40:16
Ben absoluut geen fan van Nienhuis!
Echter het probleem ligt voorin!!!!
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals,Gouriye 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemmen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.
eindelijk iemand die het ziet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 14:10:58
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:10
waarom zou ik liegen Cor 35 jaar bij Cambuur en dat kan jij nog niet zeggen maar succes verder Cor het ga je goed jonge komt wel goed met Hemmen wordt fitter en fitter. _O_

Zou je wel willen... Dream on vriend. Toen jij nog zaad was, wat trouwens niet erg goed gegroeid is, kwam ik al bij Cambuur. Maar net als ik al eens tegen legeips heb gezegd, kom na de wedstrijd een biertje met me drinken. Praten we er over.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:14:44
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 14:10:58
Zou je wel willen... Dream on vriend. Toen jij nog zaad was, wat trouwens niet erg goed gegroeid is, kwam ik al bij Cambuur. Maar net als ik al eens tegen legeips heb gezegd, kom na de wedstrijd een biertje met me drinken. Praten we er over.
jonge het is mij goed drinke we ff een
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 14:48:47
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:14:44
jonge het is mij goed drinke we ff een

Gezellig. On topic, volgens mij ligt de nederlaag niet aan Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 14:52:12
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:51
wie gaat hem dan vervangen denistel

bos? die is jong en ken beter worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 14:52:52
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 14:48:47
Gezellig. On topic, volgens mij ligt de nederlaag niet aan Nienhuis.

dat hoorst mij oek niet zeggen maar hij pakt de pt oek niet of wilst zegge van wel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 14:54:34
Citaat van: denistel op september 17, 2016, 14:52:52
dat hoorst mij oek niet zeggen maar hij pakt de pt oek niet of wilst zegge van wel

Had hij gister de punten dan kunnen pakken? Of hadden de aanvallers dat kunnen doen door gewoon te scoren?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 15:02:38
beide natuurlijk.must nou weer eens zien wat voor reddingen ter wielen had terwijl ie
niet best is dit seizoen en dat was met kaya ook zo tegen ons,wanneer heeft nienhuis
een avond dat ie alles er uit ranseld nooit toch.

en ja we hadden we er oek 3 kenne maken maar hier gaat het over onze keeper toch.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 15:06:21
Citaat van: denistel op september 17, 2016, 15:02:38
beide natuurlijk.must nou weer eens zien wat voor reddingen ter wielen had terwijl ie
niet best is dit seizoen en dat was met kaya ook zo tegen ons,wanneer heeft nienhuis
een avond dat ie alles er uit ranseld nooit toch.

en ja we hadden we er oek 3 kenne maken maar hier gaat het over onze keeper toch.

En dat snap ik dus niet. Iedere wedstrijd die verloren wordt gaat het over onze keeper. Cruyff zei het al, als je er 1 meer scoort dan zij dan win je. Zlefs toen we vorige week keurig wonnen en Nienhuis prima keepte was jij van mening dat hij die ene goal had kunnen voorkomen. Hoe objectief ben je dan?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Casuals-lwd op september 17, 2016, 16:11:26
Was collectief falen inc falende ts gister kan je zeker niet alleen Nienhuis aanrekenen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 16:35:17
goed lezen ik reken hem niets aan ik vraag wanneer ie een keer een perfecte wedstrijd keept

zoals andere keepers wel eens doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op september 17, 2016, 16:48:28
Citaat van: denistel op september 17, 2016, 16:35:17
goed lezen ik reken hem niets aan ik vraag wanneer ie een keer een perfecte wedstrijd keept

zoals andere keepers wel eens doen.

Ook geen wonder dat je dan elke keer teleurgesteld bent. Als hij zn doel schoon houdt, vind ik het al prima.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 18:18:02
Citaat van: moodygrunn op september 17, 2016, 16:48:28
Ook geen wonder dat je dan elke keer teleurgesteld bent. Als hij zn doel schoon houdt, vind ik het al prima.

ik ook dus
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 24, 2016, 00:08:54
2 ballen op de goal, 1 op de lat, de ander zat! Kortom, conform zijn gemiddelde.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op september 24, 2016, 00:13:14
Citaat van: John Hiatt op september 24, 2016, 00:08:54
2 ballen op de goal, 1 op de lat, de ander zat! Kortom, conform zijn gemiddelde.
:_schaterflikker op man weer Nienhuis  8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 24, 2016, 08:15:00
Hij kon niet veel doen aan het doelpunt maar hij zal ook niet eens een voor het oog onmogelijke bal pakken  ;(

Wij hebben gewoon een keeper die geen of zeer weinig punten voor ons zal pakken helaas  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 24, 2016, 08:26:09
Gister met Robbert te Loeke gesproken, sympathieke gast, was het volledig eens dat de keepers behoorlijk slecht zijn. Wat zou ik Robbert hier graag zien, had een aantal behoorlijke reddingen, en is "gewoon" te goed voor Achilles.
Ook een prima leeftijd is bijna 28.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 24, 2016, 08:45:17
Citaat van: Galdiano op september 24, 2016, 08:26:09
Gister met Robbert te Loeke gesproken, sympathieke gast, was het volledig eens dat de keepers behoorlijk slecht zijn. Wat zou ik Robbert hier graag zien, had een aantal behoorlijke reddingen, en is "gewoon" te goed voor Achilles.
Ook een prima leeftijd is bijna 28.

Dan zal hij wel aan zijn spelhervattingen moeten werken qant die waren dramatisch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op september 24, 2016, 09:11:57
Nienhuis dacht zeker dat we kampioen waren bij de 3-1.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op september 24, 2016, 09:33:20
En dan dat misverstand waarbij de bal over hem heen vloog.
Was ook bijna een doelpunt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 09:41:08
Citaat van: speculeter op september 24, 2016, 09:33:20
En dan dat misverstand waarbij de bal over hem heen vloog.
Was ook bijna een doelpunt.

Eigenlijk is het allemaal de schuld van Nienhuis. Belachelijk dat hij een doelpunt en een overwinning viert. Ook belachelijk dat hij niet vrijwillig afstand doet van z'n plaats in de goal. Echt, wat een stumper juh die kerel. Schandalig dat hij voor ons speelt als je er goed over nadenkt. Ik denk dat hij diep in z'n hart dkv sympathieën heeft. Echt, wat een lul, hij houdt niks tegen, communiceert slecht, of roept juist teveel. En hij viert een overwinning.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 10:15:28
gister su over dreven te doen bij die 3-1 hou toch op cor...met de hasses naar
beneden het veld af en eens goed na denken hoe het anders mut.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op september 24, 2016, 10:24:27
Citaat van: Bernardo op september 24, 2016, 09:11:57
Nienhuis dacht zeker dat we kampioen waren bij de 3-1.

Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 11:42:01
Citaat van: denistel op september 24, 2016, 10:15:28
gister su over dreven te doen bij die 3-1 hou toch op cor...met de hasses naar
beneden het veld af en eens goed na denken hoe het anders mut.

Laat um lekker. Hij seit ons toch oek niet hoe we reagere mutte.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Geelblauwstiens op september 24, 2016, 11:59:54
Citaat van: Destroyer op september 24, 2016, 10:24:27
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.
Laten we bij dezen afspreken dat we spelers die juichen voor onze club uit gaan fluiten, uitschelden en op dit forum afbranden. Blij en opgelucht zijn wordt hier niet meer getolereerd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 24, 2016, 12:02:38
2 doelpogingen is een doelpunt, bij die bal op de lat zei ik al, volgende doelpoging zit. Ging er alleen niet vanuit dat die lui er nog 1 kregen  :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:28:22
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?

deze niet maar het gaat erom dat alles wat tussen de palen komt een goal is..Nienhuis keept heel erg slecht de laatste twee seizoenen
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 12:30:01
Citaat van: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:28:22
deze niet maar het gaat erom dat alles wat tussen de palen komt een goal is..Nienhuis keept heel erg slecht de laatste twee seizoenen

oké
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 24, 2016, 12:44:33
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?

Waarschijnlijk niet, maar hij komt niet eens van de grond. Hij stort ter aarde!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2016, 12:46:47
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?

Vooral lekker uitverdedigen vlak daarvoor
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 12:52:49
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 11:42:01
Laat um lekker. Hij seit ons toch oek niet hoe we reagere mutte.

zal wel
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 24, 2016, 13:04:15
Citaat van: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:28:22
deze niet maar het gaat erom dat alles wat tussen de palen komt een goal is..Nienhuis keept heel erg slecht de laatste twee seizoenen
Dat zal wel, maar ik snap niet dat de discussie weer oplaait na deze goal. Alsof je een niet-scorende spits verwijt dat hij een bal van 30 meter niet in de kruising schiet.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 13:44:20
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 24, 2016, 13:04:15
Dat zal wel, maar ik snap niet dat de discussie weer oplaait na deze goal. Alsof je een niet-scorende spits verwijt dat hij een bal van 30 meter niet in de kruising schiet.

Dat heeft alles te maken met het feit dat een aantal mensen het heerlijk vinden om hier op de man te spelen. Ik stel voor geprotocolleerd juichen volgens ISO 9001.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op september 24, 2016, 17:03:17
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 13:44:20
Dat heeft alles te maken met het feit dat een aantal mensen het heerlijk vinden om hier op de man te spelen. Ik stel voor geprotocolleerd juichen volgens ISO 9001.

Op de man spelen? Helemaal niet. Het gaat over zijn beperkte kwaliteiten als keeper. Ik geloof best dat hij als mens een zeer leuke knul is.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op september 24, 2016, 17:09:53
Leuke vent skiete we nix met op, we hewwe gien alternatief!!Hij mut wel deurmoddere
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 17:12:36
Citaat van: poelie-lwd op september 24, 2016, 17:03:17
Op de man spelen? Helemaal niet. Het gaat over zijn beperkte kwaliteiten als keeper. Ik geloof best dat hij als mens een zeer leuke knul is.

Zelfs wanneer er niks op aan te merken is toch zeiken? Zeiken over zijn juichen? Dat noem ik op de man spelen. Zeiken over een goal waar hij niks aan kan doen? Bovenstaande heeft niks met z'n beperkte kwaliteiten te maken. Fouten, blunders benoemen prima. Maar over zijn manier van juichen wat zeggen... Trieste supporters. En ja dat zal dan wel weer beleving heten, nou geloof me, ik weet echt wat beleving voor Cambuur is maar ik ga geen mensen afbranden wanneer er niks aan de hand is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 24, 2016, 22:23:06
Een te beperkte keeper is hij zeker, een aardige gast daarentegen ook.
Echter wat Cor hierboven tikte, kan ik me alleen maar bij aansluiten, dit is zoeken om het zoeken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 25, 2016, 09:00:33
Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 25, 2016, 09:12:00
Dat is precies wat ik zeg. Maar mensen die hier doen alsof er niet op de man wordt gespeeld maken zich onsterfelijk belachelijk. Of hebben een plaat voor het hoofd waar zelfs een kernkop niet doorheen komt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op september 25, 2016, 09:12:54
Citaat van: gewoon een fan op september 25, 2016, 09:00:33
Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.
We hebben 2 ballenkeerders die tegenvallende prestaties leveren.
Dit gegeven is tot de winterstop niet te veranderen.
Dan hebben we een aantal veldspelers die ook niet aan de verwachtingen voldoen.
Hiervoor is het zelfde van toepassing.
We kunnen onze frustratie kwijt op dit forum, maar we kunnen er niets aan veranderen.
Dit gegeven is ook tot de winterstop aan de orde.
Wanprestaties kun je een team aanrekenen en vaak niet alleen een persoon.
Dat een trainer een spelwijze blijft hanteren die absoluut geen resultaat geeft kun je de trainer verwijten, maar deze hebben we nu en zal hier waarschijnlijk mee doorgaan totdat hij met groot verlof wordt gestuurd.



Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op september 25, 2016, 20:16:17
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 17:12:36
Zelfs wanneer er niks op aan te merken is toch zeiken? Zeiken over zijn juichen? Dat noem ik op de man spelen. Zeiken over een goal waar hij niks aan kan doen? Bovenstaande heeft niks met z'n beperkte kwaliteiten te maken. Fouten, blunders benoemen prima. Maar over zijn manier van juichen wat zeggen... Trieste supporters. En ja dat zal dan wel weer beleving heten, nou geloof me, ik weet echt wat beleving voor Cambuur is maar ik ga geen mensen afbranden wanneer er niks aan de hand is.
_O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op september 25, 2016, 21:25:14
Citaat van: gewoon een fan op september 25, 2016, 09:00:33
Op de man spelen is belachelijk en wat mij betreft not done maar de beste man aanspreken op zijn beperkt vermogen tot het tegenhouden van een bal moet ALTIJD kunnen  ;)
Deze goal is zeker niet zijn fout maar het zou wel eens fijn zijn als hij een dergelijke bal tegen zou houden en dat mag je van een professionele speler wel verwachten mijns inziens.

die goal kon ie niks aan doen klopt maar hij het nog niet een best seizoen
waarom dan als een gek dat hele veld over vliegen.
net als barto  tegen almere wat op zien shirt zat te wijzen pff laat ze
toch aub gewoon doen maar das mijn mening.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op september 25, 2016, 22:28:59
Citaat van: Cor op september 25, 2016, 09:12:00
Dat is precies wat ik zeg. Maar mensen die hier doen alsof er niet op de man wordt gespeeld maken zich onsterfelijk belachelijk. Of hebben een plaat voor het hoofd waar zelfs een kernkop niet doorheen komt.

Dat is jou mening  :proost Ik zie het probleem niet. Hij doet iets geks, daar mogen we wat van vinden.

Ik vind het een klotekeeper die nog slechter is dan Telgenramp. Daarbij begrijp ik zijn fratsen zoals afgelopen vrijdag niet maar goed, elke gek zijn gebrek. Hij moet ballen tegenhouden, doet hij al twee jaar niet. Weg ermee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 26, 2016, 08:05:23
Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2016, 22:28:59
Dat is jou mening  :proost Ik zie het probleem niet. Hij doet iets geks, daar mogen we wat van vinden.

Ik vind het een klotekeeper die nog slechter is dan Telgenramp. Daarbij begrijp ik zijn fratsen zoals afgelopen vrijdag niet maar goed, elke gek zijn gebrek. Hij moet ballen tegenhouden, doet hij al twee jaar niet. Weg ermee.

Kom even met een andere naam die het hier op het forum wel langer dan een half jaar goed kan doen  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 26, 2016, 09:51:31
Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:26:07
En dat schot kon hij hebben?

Zat niet in de kruising of wel dan. Ik zeg niet dat het een blunder is, maar mag toch wel eens bij dit soort ballen zitten.
Hij is gewoon niet atletisch, en dat is geen aanval op zijn postuur, misschien traint hij ook wel teveel met gewichten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op september 26, 2016, 10:15:31
Citaat van: DayDreamer op september 26, 2016, 09:51:31
Zat niet in de kruising of wel dan. Ik zeg niet dat het een blunder is, maar mag toch wel eens bij dit soort ballen zitten.
Hij is gewoon niet atletisch, en dat is geen aanval op zijn postuur, misschien traint hij ook wel teveel met gewichten.

Net als die goal tegen Almere, was hij ook niet atletisch genoeg. Kom op man, die bal valt perfect voor de aanvaller, geen verdediger die hem blokt, prachtige goal. Zijn maar weinig keepers die zo`n bal hebben en die zullen voorlopig zeker niet bij Cambuur spelen. Nogmaals, ik vind het prima om hem te beoordelen op z`n fouten, maar over z`n juichen en goals tegen als die van vrijdag en van Almere...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 26, 2016, 11:25:32
Citaat van: Cor op september 26, 2016, 10:15:31
Net als die goal tegen Almere, was hij ook niet atletisch genoeg. Kom op man, die bal valt perfect voor de aanvaller, geen verdediger die hem blokt, prachtige goal. Zijn maar weinig keepers die zo`n bal hebben en die zullen voorlopig zeker niet bij Cambuur spelen. Nogmaals, ik vind het prima om hem te beoordelen op z`n fouten, maar over z`n juichen en goals tegen als die van vrijdag en van Almere...

Tsja ieder zijn mening, je zegt het zelf al, geen speler die hem blokt, dus zicht op de bal, helaas komt Nienhuis niet van de grond.
Ik blijf het een matige keeper vinden, al zal hij af en toe heus wel eens een goede redding doen.
Ik verwacht heus geen ter Steegen bij Cambuur, maar beter dan dit moet toch te doen zijn lijkt me.

Verder zal Nienhuis vast een prima vent.  :proost
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 26, 2016, 11:34:26
Je zou willen dat Leonard alle ballen keerde, maar als dat het geval zou zijn, dan keepte hij niet in Leeuwarden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 26, 2016, 13:17:22
Citaat van: Cor op september 26, 2016, 08:05:23
Kom even met een andere naam die het hier op het forum wel langer dan een half jaar goed kan doen  :proost
GOD aka Sandor van der Heide! Die kon NIKS fout doen en als er wat fout ging was het de schuld van
1. de medespelers
2. de tegenstander
3. de bal
4. de scheidsrechter
5. het veld
6. het weer
7. de lichtmasten
etc.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op september 26, 2016, 13:41:57
Citaat van: Cor op september 26, 2016, 10:15:31
Net als die goal tegen Almere, was hij ook niet atletisch genoeg. Kom op man, die bal valt perfect voor de aanvaller, geen verdediger die hem blokt, prachtige goal. Zijn maar weinig keepers die zo`n bal hebben en die zullen voorlopig zeker niet bij Cambuur spelen. Nogmaals, ik vind het prima om hem te beoordelen op z`n fouten, maar over z`n juichen en goals tegen als die van vrijdag en van Almere...
Nou waarom kan een keeper als Robert te Loeke dan wel bij Achilles spelen.
Die hield volgens mij wel twee vergelijkbare ballen er uit.
Maar we moeten het voorlopig met onze twee gemankeerde keepers doen en hopen dat ze het licht weer wat gaan zien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op september 26, 2016, 13:58:20
Citaat van: Vlampiep op september 26, 2016, 13:41:57
Nou waarom kan een keeper als Robert te Loeke dan wel bij Achilles spelen.
Die hield volgens mij wel twee vergelijkbare ballen er uit.

Nee, die schoten waren veel dichterbij, hij hoefde niet eens te duiken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op september 26, 2016, 14:38:26
Citaat van: Dokkumer op september 26, 2016, 13:17:22
GOD aka Sandor van der Heide! Die kon NIKS fout doen en als er wat fout ging was het de schuld van
1. de medespelers
2. de tegenstander
3. de bal
4. de scheidsrechter
5. het veld
6. het weer
7. de lichtmasten
etc.

Wat een geneuzel. Juist op vd Heide was ik kritisch. Met name in zijn laatste jaar.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op september 26, 2016, 14:38:49
Citaat van: Vlampiep op september 26, 2016, 13:41:57
Nou waarom kan een keeper als Robert te Loeke dan wel bij Achilles spelen.
Die hield volgens mij wel twee vergelijkbare ballen er uit.
Maar we moeten het voorlopig met onze twee gemankeerde keepers doen en hopen dat ze het licht weer wat gaan zien.

2 vergelijkbare ballen? Hou op juh, die tegengoal was een pegel die geen enkele keeper had gehad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op september 26, 2016, 14:50:08
Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2016, 14:38:26
Wat een geneuzel. Juist op vd Heide was ik kritisch. Met name in zijn laatste jaar.
Dou bist folges mij altiet kritisch su dat dur al een gesegde is; de Poelie is weer los.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 26, 2016, 15:34:18
Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2016, 14:38:26
Wat een geneuzel. Juist op vd Heide was ik kritisch. Met name in zijn laatste jaar.
Jij bent altijd een geval apart geweest poelie ;)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op september 29, 2016, 14:09:14
Het doelpunt van Achilles is door de lezers van VI uitgeroepen tot doelpunt van de week in de JL. Blijkbaar vonden zij het geen houdbare bal voor Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 29, 2016, 15:10:50
Citaat van: Collingwood op september 29, 2016, 14:09:14
Het doelpunt van Achilles is door de lezers van VI uitgeroepen tot doelpunt van de week in de JL. Blijkbaar vonden zij het geen houdbare bal voor Nienhuis.

We zullen dit doelpunt hem niet gaan aanrekenen, strak schot, mooi doelpunt.
We gaan vrijdagavond in Maastricht wel op hem rekenen!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op september 29, 2016, 16:26:33
Citaat van: Collingwood op september 29, 2016, 14:09:14
Het doelpunt van Achilles is door de lezers van VI uitgeroepen tot doelpunt van de week in de JL. Blijkbaar vonden zij het geen houdbare bal voor Nienhuis.

Van die drie was het (helaas) ook de mooiste
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op september 29, 2016, 16:44:31
Citaat van: Collingwood op september 29, 2016, 14:09:14
Het doelpunt van Achilles is door de lezers van VI uitgeroepen tot doelpunt van de week in de JL. Blijkbaar vonden zij het geen houdbare bal voor Nienhuis.

Een mooi doelpunt of doelpunt van de week wil nog niet zeggen dat het een onhoudbare bal is  :?

Neemt niet weg dat dit geen blunder van hem was absoluut niet maar eens een dergelijke bal tegen houden zou wel fijn zijn, dit zie ik hem de laatste maanden niet doen en dat maakt hem wat mij betreft een zwakke keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Galdiano op september 30, 2016, 22:02:41
Wat een ongelovelijk prutser is Nienhuis.

Hij zie die bal van 20 meter vrij aankomen, kom naar de bal en stomp hem weg!
Wat een zuurtje is het!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 22:50:37
De slagboom annex verkeersregelaar heeft wederom zijn weinige kwaliteiten laten zien. Maar Maas zal het zien als individuele fouten die eerder begonnen.
1-1 Coacht hij totaal niet, Anderson moet ogen in zijn rug hebben (moet desondanks de bal gewoon wegrossen). Ten tweede gaat hij als een slagboom naar de grond.
2-1 De hele verdediging zit al aan de bar en barbaleo de verkeersregelaar staat met zijn armen te zwaaien dat die rechter MVV-er voorrang heeft.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 22:52:01
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 22:50:37
De slagboom annex verkeersregelaar heeft wederom zijn weinige kwaliteiten laten zien. Maar Maas zal het zien als individuele fouten die eerder begonnen.
1-1 Coacht hij totaal niet, Anderson moet ogen in zijn rug hebben (moet desondanks de bal gewoon wegrossen). Ten tweede gaat hij als een slagboom naar de grond.
2-1 De hele verdediging zit al aan de bar en barbaleo de verkeersregelaar staat met zijn armen te zwaaien dat die rechter MVV-er voorrang heeft.

Nienhuis is de allergrootste roze olifant met een heel hoog Bassie-gehalte...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 22:53:51
Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:52:01
Nienhuis is de allergrootste roze olifant met een heel hoog Bassie-gehalte...
Dit vind ik een belediging voor de :fant. Die eist excuses!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 30, 2016, 22:54:00
Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:52:01
Nienhuis is de allergrootste roze olifant met een heel hoog Bassie-gehalte...

Hij deed toch zijn best?
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 22:54:48
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:54:00
Hij deed toch zijn best?
Ja hij hield al bijna een bal tegen. Ga zo door Pietertje!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op september 30, 2016, 22:57:32
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 22:54:48
Ja hij hield al bijna een bal tegen. Ga zo door Pietertje!

Nou dan, dan hebben we toch niks te klagen....
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 22:57:39
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:54:00
Hij deed toch zijn best?

Het is zo erg met die grabbelaar, dat je er bijna medelijden mee krijgt...

Overigens: los van de ws ontbrekende communicatie van el Nino was 1-1 is ook een MEGA-fout van Anderson.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 23:04:34
Natuurlijk, Anderson moet die bal gewoon wegrossen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2016, 23:11:54
Allebei onhoudbaar hoor, Nienhuis kon hier niks aan doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 23:21:39
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:11:54
Allebei onhoudbaar hoor, Nienhuis kon hier niks aan doen.
Nienhuis niet nee. Een echte keeper wel!
Nogmaals, bij de gelijkmaker coacht hij niet en gaat hij als een stervende zwaan naar die bal, Bij de 2-1 staat hij met zijn armen te zwaaien EN KOMT NIET EENS VAN DE GROND.

Ja bij beide tegentreffers gingen daar fouten achterin aan vooraf, maar een beetje keeper houdt ook eens een bal tegen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2016, 23:26:31
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:21:39
Nienhuis niet nee. Een echte keeper wel!
Nogmaals, bij de gelijkmaker coacht hij niet en gaat hij als een stervende zwaan naar die bal, Bij de 2-1 staat hij met zijn armen te zwaaien EN KOMT NIET EENS VAN DE GROND.

Ja bij beide tegentreffers gingen daar fouten achterin aan vooraf, maar een beetje keeper houdt ook eens een bal tegen!

Was sarcastich omdat ik vorige week zei dat die bal houdbaar was, kreeg ik iedereen over me heen dat het een goede goal was.
Die Nienhuis kan er werkelijk helemaal niks van, is niet atletisch en is veel te fors voor een keeper, die vent kan niet duiken, of duikt in een boogje, of komt niet los, wat waarschijnlijk weer te maken heeft met dat forse wat hij heeft.  Zet godverdomme die 3e keeper er maar in, kan alleen maar beter worden, alhoewel met deze keeperstrainer  :zucht Jezus wat ist eigenlijk een dikke bende bij de club.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 23:28:47
Die bal was ook houdbaar, voor een echte keeper althans.
Het blijft moeilijk om in platte tekst de achterliggende gedachte te zien. In het bestuurstopic maak ik precies hetzelfde mee.

Nienhuis is in mijn ogen na het eerste jaar Eredivisie niet gegroeid als keeper, maar eerder minder geworden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2016, 23:29:53
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:28:47

Nienhuis is in mijn ogen na het eerste jaar Eredivisie niet gegroeid als keeper, maar eerder minder geworden.

Klopt, in dat jaar zat alles mee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 23:32:44
Ergo hij steeg boven zichzelf uit ;)

Het is jammer, maar we zullen het dit seizoen nog met Kneus en Co. moeten doen. Bos komt gezien het verleden toch op geen enkele wijze aan speelminuten in het eerste toe.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op september 30, 2016, 23:36:13
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:32:44
Ergo hij steeg boven zichzelf uit ;)

Het is jammer, maar we zullen het dit seizoen nog met Kneus en Co. moeten doen. Bos komt gezien het verleden toch op geen enkele wijze aan speelminuten in het eerste toe.

Dan Wilpstra toch op 'e goal? De kans dat die beter wordt is toch het grootst. Zeinstra en Nienhuis gewogen en te licht bevonden. Bos en Wilpstra maar eens testen in de oefenwedstrijden/ beloftencompetitie. Ken gauw beter. 
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op september 30, 2016, 23:39:49
Als Nienhuis zijn positie ter discussie staat, dan presteert hij vaak weer even beter.
Normaal gesproken is hij een middelmatige keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op oktober 01, 2016, 00:32:23
Wat heb ik deze man nog vaak verdedigd en gedacht dat hij op Jupiler niveau wel meekan. Maar wat weer een fout bij de 2_1.

Henri doe wat goeds in de winter en regel een echte keeper en een scorende spits. :(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op oktober 01, 2016, 00:36:21
Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2016, 00:32:23
Wat heb ik deze man nog vaak verdedigd en gedacht dat hij op Jupiler niveau wel meekan. Maar wat weer een fout bij de 2_1.

Henri doe wat goeds in de winter en regel een echte keeper en een scorende spits. :(

Henri mag van mij niet meer in de snoeppot graaien, daarvoor heeft hij wat te weinig krediet opgebouwd met het aantrekken van een aantal spelers cq trainers. Niet het handje ophouden bij sponsoren. Niet op eigen houtje te werk gaan. Niet eerder dan dat er afscheid wordt genomen van ten minste 1 keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 07:45:00
Gvd wat is deze man slecht zeg. Hij pakt nog minder ballen dan in de Eredivisie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2016, 08:13:40
Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:28:47
Die bal was ook houdbaar, voor een echte keeper althans.
Het blijft moeilijk om in platte tekst de achterliggende gedachte te zien. In het bestuurstopic maak ik precies hetzelfde mee.

Nienhuis is in mijn ogen na het eerste jaar Eredivisie niet gegroeid als keeper, maar eerder minder geworden.
Het enige wat Maas ons op heeft geleverd, is dat hij het exacte kunstje heeft laten zien wat hij bij Vitesse ook heeft weten te presteren.
Namelijk een redelijke tot prima selectie binnen een paar weken volledig te laten falen met tenenkrommend voetbal door een bal eindeloos naar elkaar of terug te spelen.
Alle spelers zijn aanmerkelijk slechter gaan spelen, waaronder natuurlijk ook onze pantomime clown Bassie.

Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: gewoon een fan op oktober 01, 2016, 08:23:00
Ik kan mij niet herinneren dat ik een keeper mee heb gemaakt die minder ballen pakt als Nienhuis dit jaar en ik kom toch al ruim 36 jaar bij Cambuur.
Mijn geheugen laat mij nog wel eens in de steek moet ik eerlijk toegeven en er zullen vast en zeker nog slechtere keepers geweest zijn alleen die hielden per ongeluk nog wel eens een bal tegen.
Elke bal tussen de palen is bijna een doelpunt, ik ben echt heel benieuwd naar de statistieken.

Als je hem ziet keepen dit jaar dan kun je bijna je ogen niet geloven  ;(
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op oktober 01, 2016, 09:01:52
Begin tweede helft was hij alleen maar aan het vertragen, terwijl dat de periode was waarin je de voorsprong moet uitbouwen.
In plaats van scherp te beginnen was iedereen sloom aan het rond schuiven. Dan kun je domme momenten zoals die met Anderson gaan verwachten.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 01, 2016, 09:40:14
hij zegt op de radio ik kon rustig met mijn voet op de bal staan
dat mvv deed niks,,het niet in de gaten dat ie zien eigen team
oek in slaap sust. daar erger ik mie zo wie zo al aan dat getreuzel
bij spelhervattingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op oktober 01, 2016, 10:22:57
Onverstelbaar dat de trainer en spelers zelf niet door hebben dat je hoog tempo moet spelen om de genadeknap uit te delen maar ook om jezelf te dwingen geconcentreerd te blijven spelen.
Conditioneel beter heb je weinig aan, he, als je keeper met de voet op de bal gaat staan en je in een bejaardentempo van achterin rondspeelt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: SCC-J op oktober 01, 2016, 10:28:17
Citaat van: gewoon een fan op oktober 01, 2016, 08:23:00
Ik kan mij niet herinneren dat ik een keeper mee heb gemaakt die minder ballen pakt als Nienhuis dit jaar en ik kom toch al ruim 36 jaar bij Cambuur.

cees paauwe
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op oktober 01, 2016, 11:32:01
Citaat van: Bankzitter op oktober 01, 2016, 10:22:57
Onverstelbaar dat de trainer en spelers zelf niet door hebben dat je hoog tempo moet spelen om de genadeknap uit te delen maar ook om jezelf te dwingen geconcentreerd te blijven spelen.
Conditioneel beter heb je weinig aan, he, als je keeper met de voet op de bal gaat staan en je in een bejaardentempo van achterin rondspeelt.

Juist!

Kan ik me ook mateloos aan irriteren. Dat soms ellenlange heen en weer gespeel op eigen helft. En komt er eens een tegenstander op af, dan uiteraard terug op Nienhuis (met alle risico's van dien).
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Nightmarelwd op oktober 01, 2016, 17:19:40
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:11:54
Allebei onhoudbaar hoor, Nienhuis kon hier niks aan doen.

Bij de tweede moet hij zijn doel uitvliegen en de bal stompen, desnoods samen met de tegenstander.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2016, 17:51:21
Citaat van: Nightmarelwd op oktober 01, 2016, 17:19:40
Bij de tweede moet hij zijn doel uitvliegen en de bal stompen, desnoods samen met de tegenstander.
Er staan drie MVV spelers ongedekt voor hem, dus als hij eruit was gekomen met opgetrokken knie ( om wat ruimte te maken) en de bal had weg gestompt was die goal niet gevallen. Dus een keepers fout.
Maar de verdedigers van ons waren in geen velden of wegen te bekennen en zaten volgens mij al aan het bier.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 01, 2016, 18:10:53
heel cambuur zat mis bij de 2-1 en waarom? omdat zei een corner
wel snel namen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: moodygrunn op oktober 01, 2016, 21:34:27
Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2016, 17:51:21
Er staan drie MVV spelers ongedekt voor hem, dus als hij eruit was gekomen met opgetrokken knie ( om wat ruimte te maken) en de bal had weg gestompt was die goal niet gevallen. Dus een keepers fout.
Maar de verdedigers van ons waren in geen velden of wegen te bekennen en zaten volgens mij al aan het bier.

Ik vind dit niet alleen de schuld van nienhuis. Die drie ongedekte Mvv'ers horen gedekt te worden door die 5 van cambuur die nog wel in de '16 staan. Als iedereen een mannetje pakt hou je nog steeds 2 man over.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 01, 2016, 22:39:08
Wil de 2-1 Nienhuis ook niet aanrekenen, maar de manier waarop hij erbij staat te zwaaien als een verkeersregelaar deed mij de broek afzakken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 01, 2016, 23:16:16
zeker niet al1 zijn schuld maar hij hoe hij er idd bij stond was niet best. :_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op oktober 02, 2016, 03:52:29
COMMUNICEREN!!  :wall
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op oktober 02, 2016, 16:47:13
coachen!!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op oktober 02, 2016, 17:43:36
Scherp zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op oktober 02, 2016, 17:48:26
Uit de goal komen!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2016, 18:23:04
Citaat van: John Hiatt op oktober 02, 2016, 17:48:26
Uit de goal komen!

Van de week was er een Europese wedstrijd (weet niet meer welke) met een keeper (helemaal in het wit) die in het hele strafschopsgebied heerste en overal de bal wegplukte. Zo kan het dus ook dacht ik.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 02, 2016, 18:47:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2016, 18:23:04
Van de week was er een Europese wedstrijd (weet niet meer welke) met een keeper (helemaal in het wit) die in het hele strafschopsgebied heerste en overal de bal wegplukte. Zo kan het dus ook dacht ik.
Ja, maar onze keeper weet nooit of hij eruit moet komen of moet blijven staan en maakt dan ook vaak de verkeerde keuze.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: hobbes op oktober 02, 2016, 21:44:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 02, 2016, 18:23:04
Van de week was er een Europese wedstrijd (weet niet meer welke) met een keeper (helemaal in het wit) die in het hele strafschopsgebied heerste en overal de bal wegplukte. Zo kan het dus ook dacht ik.

Goede vergelijking, Europees voetbal en Jupiler League
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 02, 2016, 22:11:59
binne in de  jl oek wel keepers die dat doen hoor.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:14:55
Citaat van: hobbes op oktober 02, 2016, 21:44:50


Goede vergelijking, Europees voetbal en Jupiler League

Ok, zelfs afgelopen zaterdag in 3B zag ik een keeper die heerste in zijn 16. Zo een betere vergelijking?

Heeft LN zijn handschoenen al in de wilgen gehangen? Oh nee doe maar de struiken, zo hoog komt hij niet :devil
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2016, 16:51:05
Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:14:55
Ok, zelfs afgelopen zaterdag in 3B zag ik een keeper die heerste in zijn 16. Zo een betere vergelijking?

Heeft LN zijn handschoenen al in de wilgen gehangen? Oh nee doe maar de struiken, zo hoog komt hij niet :devil
Ik hef hoort dat Henry in gesprek weest is met de keeper van uit Nationale elftal van de pygmeeën. Hij het ut niet su op lange keepers hef ik begrepen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 14, 2016, 10:37:48
hij kijkt nog niet naar de ranglijst zegt ie in de lc,,nee is oek niet om aan te zien die stand  :_schater

we trainen goed maar we moeten het in de wedstrijden laten zien.nou doe dat dan oek .

en het staat allemaal nog dicht bij elkaar. ja ja maar nog 2 3 weken knoeien en je kan het
vergeten zou ik zo zeggen.

nogmaals het mut allemaal veel harder met en tegen elkaar en je moet als club
uitstralen dat dit niet de plek is waar we horen te staan.

we mutte gewoon 6 pt pakken de komende 2 wedstrijden en dan kunnen we weer eens
naar boven zien.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Keira op oktober 14, 2016, 10:51:53
Citaat van: denistel op oktober 14, 2016, 10:37:48
hij kijkt nog niet naar de ranglijst zegt ie in de lc,,nee is oek niet om aan te zien die stand  :_schater

we trainen goed maar we moeten het in de wedstrijden laten zien.nou doe dat dan oek .

en het staat allemaal nog dicht bij elkaar. ja ja maar nog 2 3 weken knoeien en je kan het
vergeten zou ik zo zeggen.

nogmaals het mut allemaal veel harder met en tegen elkaar en je moet als club
uitstralen dat dit niet de plek is waar we horen te staan.

we mutte gewoon 6 pt pakken de komende 2 wedstrijden en dan kunnen we weer eens
naar boven zien.

Gaat ook gebeuren de weg omhoog wordt ingezet!
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 10:35:52
nou de weg omhoog ppffff
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Delamere op oktober 15, 2016, 14:24:32
In 10 wedstrijden nog geen 25 ballen op goal gehad, en er toch maar liefst 15 laten vliegen. Hopeloze spelhervattingen en alle corners en vrije trappen zijn gevaarlijk omdat hij niet van de lijn durft te komen omdat hij voor een keeper veel te klein is. Da's al met al niet best!
Dat vindt vriend, dat vindt vijand, maar de enige die wel redelijk tevreden over keeper Nienhuis is, is keeper Nienhuis. Dus naast een waardeloze keeper ook nog eentje zonder zelfkritiek.
Mag hopen dat met de trainerswissel er gelijk ook een keeperswissel wordt doorgevoerd. En ik weet best dat Zeinstra er ook geen moer van kan, en die zal misschien van de 25 ballen er ook 10 laten waaien. Maar dan gaan we er t.o.v. het horrorclowntje Nienhuis toch nog flink op vooruit. En dan na het seizoen heel hard afscheid nemen van zowel Zeinstra als Nienhuis.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 14:51:55
Citaat van: Delamere op oktober 15, 2016, 14:24:32
In 10 wedstrijden nog geen 25 ballen op goal gehad, en er toch maar liefst 15 laten vliegen. Hopeloze spelhervattingen en alle corners en vrije trappen zijn gevaarlijk omdat hij niet van de lijn durft te komen omdat hij voor een keeper veel te klein is. Da's al met al niet best!
Dat vindt vriend, dat vindt vijand, maar de enige die wel redelijk tevreden over keeper Nienhuis is, is keeper Nienhuis. Dus naast een waardeloze keeper ook nog eentje zonder zelfkritiek.
Mag hopen dat met de trainerswissel er gelijk ook een keeperswissel wordt doorgevoerd. En ik weet best dat Zeinstra er ook geen moer van kan, en die zal misschien van de 25 ballen er ook 10 laten waaien. Maar dan gaan we er t.o.v. het horrorclowntje Nienhuis toch nog flink op vooruit. En dan na het seizoen heel hard afscheid nemen van zowel Zeinstra als Nienhuis.
maar laten we nu eens goed gaan scouten en niet zomaar ff een kepertje halen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 21:04:17
Kaya en Heemskerk had ik al aan meld 4 jaar en een jaar terug voorlopig hevve ze
ons 6 pt afhandig maakt.Kaya gister oek weer onpasseerbaar tegen Volendam
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op oktober 15, 2016, 21:11:54
Hoe su ut toch komme dat kiepers fanne teugenpartij altieten beregoeie wetstryden speule
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: vialli op oktober 16, 2016, 00:03:08
Citaat van: piene hassus op oktober 15, 2016, 21:11:54
Hoe su ut toch komme dat kiepers fanne teugenpartij altieten beregoeie wetstryden speule

Omdat ze ze altied eerst even inskieete.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op oktober 16, 2016, 18:23:57
Dat doene N en Z toch oek altieten foor un wetstryd. Se krije sofeul fertrouwen fan trener Ponk dat ie dr niet bij hoeft te wezen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: vialli op oktober 16, 2016, 19:25:46
Citaat van: piene hassus op oktober 16, 2016, 18:23:57
Dat doene N en Z toch oek altieten foor un wetstryd. Se krije sofeul fertrouwen fan trener Ponk dat ie dr niet bij hoeft te wezen.

Ik bedoelde IN DE WEDSTRIJD door in het begin alle kansen te missen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 16, 2016, 22:07:14
binne gewoon goeie keepers en hevve soms oek wat mazzel maar dat moet je afdwingen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: weestwel op oktober 16, 2016, 23:51:01
SLOTJE!!??  Op de goal. Misschien kan Dokkumer hierbij helpen? _O_ |:)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2016, 08:50:40
Citaat van: weestwel op oktober 16, 2016, 23:51:01
SLOTJE!!??  Op de goal. Misschien kan Dokkumer hierbij helpen? _O_ |:)
Volgens mij is Arne Slotje geen keeper geweest 8P
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op oktober 18, 2016, 11:43:59
Misschien kan men nu vast kijken of Warner Hahn een haalbare optie is voor een half jaar.

Mocht in de ere niemand een keeper nodig hebben, zou dit best een optie kunnen zijn. Na de winter heeft Feyenoord Vermeer en Jones als 1e en 2e keeper. Kan voor beide clubs win-win zijn.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 18, 2016, 11:53:54
wij zullen dan toch eerst nienhuis of zeinstra kwijt moeten anders hebben we
4 keepers en ze moeten wel allemaal betaald worden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op oktober 18, 2016, 13:45:28
Met 3 keepers onder contract gaat er echt geen 4e komen...
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op oktober 18, 2016, 23:05:42
Citaat van: denistel op oktober 18, 2016, 11:53:54
wij zullen dan toch eerst nienhuis of zeinstra kwijt moeten anders hebben we
4 keepers en ze moeten wel allemaal betaald worden.

Er zit misschien wel iets voor Harkema bij? (daar vliegen ze er ook gemakkelijk in momenteel)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 19, 2016, 15:00:27
Citaat van: PePe op oktober 18, 2016, 23:05:42
Er zit misschien wel iets voor Harkema bij? (daar vliegen ze er ook gemakkelijk in momenteel)
Daar zoeken ze ook een keeper en geen verkeersregelaar annex slagboom.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Dokkumer op oktober 19, 2016, 15:07:50
Poelie, wil je echt lachen? Lees dan de eerste bladzijden van dit topic maar eens terug :_schater
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 19, 2016, 18:30:55
haha ja dat klopt staat oek 1 van mie zelf tussen maar das oek
mien grootste probleem met hem hij is slechter wudden ipv beter

en dat is bij meer spelers zo. en daar hadden we gewoon afscheid
van moeten nemen vind ik en wat nieuw bloed er in maar ja das
nu te laat.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op oktober 19, 2016, 18:32:15
Citaat van: Destroyer op april 01, 2013, 21:37:57
Mag gezegd worden, wat een verbetering. Nu door groeien kerel. En dan bedoel ik niet in de breedte  ;)
Sinds 2013 heeft Nienhuis alleen zijn bordje goed leeg gegeten, waardoor het tegenhouden van ballen voor hem steeds groter probleem werd.
Maar even serieus, iedereen was lyrisch over de nieuwe keeper en ik vraag mij echt af wat is er met hem gebeurd.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Destroyer op oktober 19, 2016, 20:15:53
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2016, 18:32:15
Sinds 2013 heeft Nienhuis alleen zijn bordje goed leeg gegeten, waardoor het tegenhouden van ballen voor hem steeds groter probleem werd.
Maar even serieus, iedereen was lyrisch over de nieuwe keeper en ik vraag mij echt af wat is er met hem gebeurd.

:_schater bekijk ook de eerste pagina over Vd Vegt en de laatste. De wereld kan snel veranderen  :zweep
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op oktober 19, 2016, 20:21:23
Citaat van: Destroyer op oktober 19, 2016, 20:15:53
:_schater bekijk ook de eerste pagina over Vd Vegt en de laatste. De wereld kan snel veranderen  :zweep
mijn eerste reactie over vd vegt  stond op pagina 4:
Hopelijk heeft hij zoveel geleerdcdat hij niet met te dure, nutteloze buitenlanders aankomt.

en voor ons bestuur: bij een volgende vacature mogen jullie ook wel eens verder dan zwolle kijken
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Cor op oktober 19, 2016, 20:40:23
Citaat van: denistel op oktober 19, 2016, 18:30:55
haha ja dat klopt staat oek 1 van mie zelf tussen maar das oek
mien grootste probleem met hem hij is slechter wudden ipv beter

en dat is bij meer spelers zo. en daar hadden we gewoon afscheid
van moeten nemen vind ik en wat nieuw bloed er in maar ja das
nu te laat.

Ligt dat aan de spelers of aan de trainers die ze blijkbaar niet beter kunnen maken.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op oktober 19, 2016, 23:13:02
Citaat van: Cor op oktober 19, 2016, 20:40:23
Ligt dat aan de spelers of aan de trainers die ze blijkbaar niet beter kunnen maken.

voornamelijk aan spelers zelf omdat ze te weinig zelf kritiek hebben en denken
dat ze zo goed zijn. ze kunnen er veel meer aan doen is mijn mening.

is met veel meer dingen zo zondag zag ik de inworp ajax vanavond de
corner van munchen. bij stilstaande situaties valt nog veel meer te halen
door sneller te handelen.

bij corners is er maar 1 die ze kan nemen schijnbaar verdedigers mutte 80
meter lopen om in de 16 te komen om vervolgens weer een corner nergens
zien te belanden.
inworpen morgen al1 door de backs worden genomen en dan volgt er meestal
een slap worpje van 5 meter die met alle moeite terug getikt wordt .

vrije trappen zijn er maar 1 of 2 die die mogen nemen  je haalt alle snelheid
uit het spel daardoor, als het bij de 16 is ok maar op het middenveld gewoon
snel nemen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2016, 07:32:47
Alleen de eerste wedstrijd tegen VVV iets van een corner gezien waarover was nagedacht en direct een goal.
Vrije trappen op de goal van Bakker worden ook steeds beter. Verder is het zeer droevig gesteld met de spelhervattingen terwijl dat gewoon trainbaar is.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: oostside op oktober 20, 2016, 08:17:34
Citaat van: denistel op oktober 19, 2016, 23:13:02
.....

is met veel meer dingen zo zondag zag ik de inworp ajax vanavond de
corner van munchen. bij stilstaande situaties valt nog veel meer te halen
door sneller te handelen.

bij corners is er maar 1 die ze kan nemen schijnbaar verdedigers mutte 80
meter lopen om in de 16 te komen om vervolgens weer een corner nergens
zien te belanden.
inworpen morgen al1 door de backs worden genomen en dan volgt er meestal
een slap worpje van 5 meter die met alle moeite terug getikt wordt .

.....

Groot voorstander en dan vooral variatie inbrengen. Zo nu en dan een trage corner waarbij de backs helemaal meekomen en de aangewezen man 187 meter moet overbruggen om deze te nemen, maar meer afwisselen door een corner genomen door een speler dichterbij. Verwarring bij de tegenstander is een groot wapen. Altijd hetzelfde doen is daarentegen een groot teken van zwakte. Hetzelfde geldt ook voor inworpen en vrije trappen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op oktober 20, 2016, 11:48:42
Sommigen wille de ingooi niet ees ontvange en draaie de rug toe
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Ome Loeks op december 16, 2016, 09:50:39
Goed gekeept Leonard  :thumbsup
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: zeewolde op december 16, 2016, 10:08:54
Citaat van: Ome Loeks op december 16, 2016, 09:50:39
Goed gekeept Leonard  :thumbsup
Paar goede reddingen, maar bij spelhervattingen duurt het wel heel lang, en aantal keren niet al te zeker, o.a. in de eerste helft toen hij een bal nog weer losliet en er gelukkig geen tegenstander in de buurt was.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op december 16, 2016, 10:19:26
Citaat van: zeewolde op december 16, 2016, 10:08:54
Paar goede reddingen, maar bij spelhervattingen duurt het wel heel lang, en aantal keren niet al te zeker, o.a. in de eerste helft toen hij een bal nog weer losliet en er gelukkig geen tegenstander in de buurt was.

Het leek misschien niet zo, maar was een listig balletje. Stuiterde net voor hem en droop van het effect. Verder prima gekeept, vooral de 1 op 1 diep in de 2e helft
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op december 16, 2016, 11:07:57
corner moest ie gewoon vol er voor gaan dan heb je em of je krijgt 9 van de 10 een vrije trap mee
ook geen 1 verdediger die met Clement mee liep trouwens. verder 1 prima redding en gedaan
wat ie moest doen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op maart 03, 2017, 00:04:26
Fantastisch gekeept. Complimenten, erg knap.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 00:04:54
fantastisch gekeept vanavond hulde
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2017, 00:32:49
Het zou maar zo kunnen dat hij puur op basis van deze wedstrijd een mooie club krijgt volgend seizoen. Werkelijk als een beest gekeept.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: michello op maart 03, 2017, 00:45:31
Z'n laatste wedstrijd?  Respect en hoop dat ie een mooie club vindt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2017, 01:15:09
Wat een fantastische pot jongen. Echt. Hulde _O_ _O_
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 01:39:55
Klasse hoor, motm
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bolle op maart 03, 2017, 09:11:58
Fantastische pot gekeept! Ook bij mij MOTM (samen met Schilder).
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 09:29:59
Hij was zo goed dat AZ er zwaar gefrustreerd van werd. Ik vond hem de beste man bij Cambuur.
En ja, betere sollicitatie brief kun je niet hebben, want hij heeft zich zelf echt in de etalage gezet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op maart 03, 2017, 12:54:18
Heb ontzettend vaak kritiek op hem gehad, maar gisteren was hij geweldig! Hoop dat hij hierdoor een mooie club krijgt.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: PePe op maart 03, 2017, 13:00:15
Citaat van: John Hiatt op maart 03, 2017, 12:54:18
Heb ontzettend vaak kritiek op hem gehad, maar gisteren was hij geweldig! Hoop dat hij hierdoor een mooie club krijgt.

Die kritiek was vaak terecht. (hij moet scherp zijn, en dat was niet altijd zo)
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 13:18:02
Citaat van: John Hiatt op maart 03, 2017, 12:54:18
Heb ontzettend vaak kritiek op hem gehad, maar gisteren was hij geweldig! Hoop dat hij hierdoor een mooie club krijgt.

Als hij zo blijft keepen hoeft hij helemaal niet naar een ander club
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 13:25:33
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 13:18:02
Als hij zo blijft keepen hoeft hij helemaal niet naar een ander club
Helemaal gelijk man, want als je nu zo'n keeper zou willen aantrekken moet je flink diep in de portemonnee.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op maart 03, 2017, 14:33:00
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 13:18:02
Als hij zo blijft keepen hoeft hij helemaal niet naar een ander club

Een zwaluw...... Nee mooi laten gaan en op zoek naar een degelijke keeper.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: reisbureau op maart 03, 2017, 16:13:44
Citaat van: John Hiatt op maart 03, 2017, 14:33:00
Een zwaluw...... Nee mooi laten gaan en op zoek naar een degelijke keeper.

Maar met het nwe elan van de huidige selectie en opzet TS, lijken beide keepers progressie te maken.
Er zijn nog maanden te gaan en ben nieuwsgierig waar hun plafond eindigt.
:0= nog te vroeg voor conclusies volgens mij  :_spank
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 17:02:57
Citaat van: John Hiatt op maart 03, 2017, 14:33:00
Een zwaluw...... Nee mooi laten gaan en op zoek naar een degelijke keeper.
Voetballers hebben bijna altijd goede en slechte periode.
Onze beide keepers hebben nu een periode gekend waarin zij dramatisch speelden.
Beide zijn heel hard terug gaan knokken en dat resulteert nu dat zij weer het niveau te pakken hebben waarvoor zij zijn aangetrokken.
Als deze mannen hun goede vorm vast kunnen houden lijkt mij vervanging niet de hoogste prioriteit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Scc4-ever op maart 03, 2017, 17:26:15
Leonard Nienhuis speelde goed gisteren.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Bernardo op maart 03, 2017, 17:28:17
Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 13:18:02
Als hij zo blijft keepen hoeft hij helemaal niet naar een ander club

2 jaar slecht keepen, dan heb je niet de zekerheid dat hij dit niveau vast houd. Lekker afscheid van nemen, net zoals Zeinstra.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 17:51:04
Citaat van: Bernardo op maart 03, 2017, 17:28:17
2 jaar slecht keepen, dan heb je niet de zekerheid dat hij dit niveau vast houd. Lekker afscheid van nemen, net zoals Zeinstra.
Soms gebeurt er iets in je privé sfeer wat er in beukt. Dat  kan invloed hebben op je functioneren. Als je dan ook nog een dramatische achterhoede voor je hebt kan dat er zo inbeuken dat het geloof in je kunnen weg is.
Dat is bij Leonard gebeurd en dat koste hem tot nu toe 2 keer zijn basisplaats.
Hij weet zich weer terug te vechten met een topprestaties waarvan de laatste onder zeer zware druk.
Wat moet je meer laten zien om aan te tonen dat je er weer bent. Top mentaliteit en club man.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2017, 17:55:18
Citaat van: Bernardo op maart 03, 2017, 17:28:17
2 jaar slecht keepen, dan heb je niet de zekerheid dat hij dit niveau vast houd. Lekker afscheid van nemen, net zoals Zeinstra.

Ach ja, de voetbalwereld is soms opportunistisch
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op maart 03, 2017, 18:28:22
gister prima gekeept maar net als bij sommige spelers is het tijd voor
nieuw bloed.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2017, 18:34:12
Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 18:28:22
gister prima gekeept maar net als bij sommige spelers is het tijd voor
nieuw bloed.
Als de chemie er niet meer is, is dat het verstandigste besluit.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: John Hiatt op april 26, 2017, 12:15:14
Neem aan dat onze tuinkabouter vrijdag keept als dank voor trouwe inzet en als afscheid voor het thuispubliek. Zou ik wel een sympathiek gebaar vinden.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Collingwood op april 26, 2017, 12:22:35
Van mij mag het! Zoveel doet hij nou ook weer niet onder voor Zeinstra, dus kan prima. En hij zal zich ook willen laten zien voor een eventuele nieuwe club. Dat leidde tegen AZ ook tot een mooie prestatie.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: speculeter op april 26, 2017, 12:48:00
Prima idee inderdaad.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: poelie-lwd op april 26, 2017, 13:25:20
Wat mij betreft mooi Zeinstra laten staan. We hebben nog helemaal niks en het echte werk begint nu pas. Ik snap de gedachte alleen zie ik de meerwaarde totaal niet.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: Voorstopper op april 26, 2017, 13:39:25
Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2017, 13:25:20
Wat mij betreft mooi Zeinstra laten staan. We hebben nog helemaal niks en het echte werk begint nu pas. Ik snap de gedachte alleen zie ik de meerwaarde totaal niet.
Mee eens. Gewoon Zeinstra laten staan. Zeinstra doet het uitstekend, en met de spelers waarmee je de na-competitie in gaat moet je zo veel mogelijk spelen. Zo hou je de basis maar ook de reserve's scherp.
Het gaat nu wel om de prijzen, en gewoon tweede worden en Ajax achter je laten maakt dat de tegenstanders in de play-offs nog meer respect voor ons gaan krijgen.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: denistel op april 26, 2017, 15:02:41
Citaat van: John Hiatt op april 26, 2017, 12:15:14
Neem aan dat onze tuinkabouter vrijdag keept als dank voor trouwe inzet en als afscheid voor het thuispubliek. Zou ik wel een sympathiek gebaar vinden.

afscheid van het thuis publiek ken altijd nog wel al zal ie dan niet keepen
we binne geen sociale instelling toch.gewoon door gaan met wie er nu staan.
Titel: Re: Leo(nard) Nienhuis
Bericht door: piene hassus op april 26, 2017, 18:32:05
De besten mutte speule