Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Chipke op maart 26, 2013, 13:31:15

Titel: Sandor van der Heide
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 13:31:15
Van der Heide per direct in staf Cambuur

Leeuwarden | De eerste verandering bij SC Cambuur sinds het vertrek van trainer Alfons Arts is een feit: oud-speler Sandor van der Heide is toegevoegd aan de technische staf. De Sneker stond vandaag al voor het eerst op het trainingsveld om interim-trainers Henk de Jong en Jan Bruin bij te staan.

Navraag bij De Jong leert dat het nog onzeker is of Van der Heide ook tijdens wedstrijden op de bank zal zitten. ,,Dat moeten we nog even bekijken", aldus Arts' voormalige assistent. Eerder werd al bekend dat Van der Heide, tot vorig seizoen speler van Cambuur, vanaf komende zonder aan de staf van toekomstig trainer Dwight Lodeweges zou worden toegevoegd.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Clint op maart 26, 2013, 13:36:05
Goede zaak. Iemand met de 'blik naar voren'.  :clint
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: richard op maart 26, 2013, 13:41:11
Ze heffe ut licht sien........ :scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Sonnema op maart 26, 2013, 14:04:40
hehe eindelijk, het is altijd maar door 1 man tegen gehouden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op maart 26, 2013, 14:56:46
Prima ontwikkeling....
Als we Vrijdag beginnen met winst in Almere....
Staan we in Mei bij de oldehove :scc :scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op maart 26, 2013, 19:12:46
doe je ding sandor en laat de spelers het oppiken. |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lwdscc op maart 26, 2013, 19:32:06
Succes Sandor  |:) |:) |:)
Wel raar voor hem, vorig seizoen speelde hij nog met veel speler die er nu nog zijn
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op maart 26, 2013, 22:24:57
 |:) welkom terug  _O_
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: gewoon een fan op maart 27, 2013, 06:09:53
De cirkel is rond  :P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Len Cantello op maart 27, 2013, 06:23:46
Goed zo! En gelijk maar een contract voor onbepaalde tijd geven!
:0= met el SANvaDOR op de bank, kunnen we in mei aan de drank!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op maart 27, 2013, 08:48:37
Dat kist altied wel ouwe :grolsch bak :devil
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: dit is mien club op maart 27, 2013, 08:52:01
prima ontwikkeling
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op maart 28, 2013, 06:39:46
Oh ja, helemaal vergeten. :0= WELKOM THUIS SANDOR!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 28, 2013, 12:30:12
Welkom jonguhhh .Geen schijnheilig gedoe meer.Sandor is recht voor de raap :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op maart 28, 2013, 16:13:43
Ein spielmacher in de staf!!  _O_

nu nog eentje op het veld posteren!

:0= Forza Oebele!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Baresi op april 16, 2013, 20:51:35
En nu nog ff een foto van onze club icoon op cambuur.nl bij de technische staf..volgens mij is nr 10 nog vrij voor op zijn zwarte kleding :scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2013, 21:18:34
Helaas is nummer 10 inmiddels in beslag genomen door Adje T. ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Baresi op april 16, 2013, 21:37:17
heb het over de nrs van de ts!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2013, 21:40:43
Citaat van: Baresi op april 16, 2013, 21:37:17
heb het over de nrs van de ts!
Is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen dat die eigen nummers hadden. Wat had Arts dan? 11?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op april 16, 2013, 21:43:22
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 21:40:43
Is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen dat die eigen nummers hadden. Wat had Arts dan? 11?

13  :devil
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2013, 21:44:28
Dat kin oek ja. Voortaan toch maar beter opletten dus in plaats van ouwehoere 8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Baresi op april 16, 2013, 21:45:02
kijk dan op cambuur.nl en bij cambuur 1 staat de ts genummerd
nr 1 is al is met foto en al verwijderd!!!!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op april 16, 2013, 21:47:06
bedankt voor de tip Baresi. Ik durfde daar nooit te kieken omdat ik bang was dat "de Neus" mie su in ut oog su prikke :devil
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: YellowBlue op april 17, 2013, 11:50:01
Citaat van: Destroyer op april 16, 2013, 21:43:22
13  :devil

nummer nul
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Baresi op mei 04, 2013, 15:40:48
Sandor gefeliciteerd met 2x kampioen in 1 weekend!!!
Top dat je erweer bij bent :scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:54:52
Als ik het iemand gun dan ben jij dat wel. Klasse jongen!!!!!!!!!!!!! :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op mei 15, 2013, 18:23:53
En de Tc 1 is oek binnen, klasse Sandor!!! :thumbsup :y _O_
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op augustus 14, 2014, 15:27:31
Afscheidswedstrijd Sandor van der Heide
augustus 3, 2014

harkema-ons-sandorSneek – Op initiatief van ONS Boso hoofdtrainer Bert Hollander en zijn assistent Leo de Wagt is in de voorbereiding van zaterdag topklasser ONS Boso Sneek op het seizoen 2014-2015 een afscheidswedstrijd van Sandor van der Heide  opgenomen.

De 'Oranje' hoofdmacht speelt dinsdagavond a.s. op het Zuidersportpark, aanvang 20.00 uur, tegen een AllStars team met niet alleen Heide, zoals hij altijd door Rudy Mann wordt genoemd, in de gelederen. Om een greep te doen. Zo komen Mark de Vries, Léon Hese, Ype Haytema, Siebolt Jellema, Leo de Wagt, Rudy Mann , Ronald Moestoredjo en Ton Haarman naar het Zuidersportpark. Scheidsrechter is stadgenoot Hessel Steegstra, die inmiddels zijn sporen in het betaald voetbal heeft verdiend.

Wat vindt Sandor van der Heide zelf van de komende afscheidswedstrijd? ,,Dat is natuurlijk altijd leuk. Ik heb er al wat ervaring mee. Ik heb van Cambuur als speler afscheid genomen in de thuiswedstrijd tegen Telstar. Vanwege rugklachten kon ik maar tien minuten meedoen. Ik heb geen idee hoeveel publiek er op zal afkomen. Ik hoop al, dat het eerste het rustig aandoet tegen de oudgedienden''.

Hoe ziet de in mijn ogen allerbeste voetballer, die ONS Boso Sneek ooit in de gelederen heeft gehad terug op zijn actieve jaren bij onze vereniging? ,,Ik heb er heel mooie jaren gehad. Met de behaalde kampioenschappen uiteraard als hoogtepunten. Cambuur en ONS Boso Sneek zijn mijn clubs. Ik ben blij, dat ik het voetballen op niveau tot en met mijn 36ste heb volgehouden. Heel belangrijk voor mij is geweest, dat ONS Boso Sneek op mij is overgekomen als een warme familieclub. Ik heb bij ONS Boso Sneek veel vrienden over gehouden''.

Realistisch

Sandor van der Heide denkt realistisch. ,,Het zal ontzettend moeilijk worden voor ONS Boso Sneek om een stabiele topklasser te worden en te blijven. In het noorden zit minder voetbaltalent, er is minder geld en bij het zoeken naar versterkingen wordt constant in dezelfde vijver gevist. Om regelmatig uit de eigen jeugd spelers door te laten dringen naar topklasse-niveau is een utopie. Ik zie op dit moment nog geen eigen jeugdspelers de stap naar het eerste maken. Zo eerlijk moeten we zijn. Die stap is te groot''.

Harvey de Boer en Danny Kampstra dan? Sandor hier over: ,,Om Danny Kampstra als voorbeeld te noemen. Danny heeft het geduld kunnen opbrengen om te wachten op zijn kans. De meesten hebben dat geduld niet. Eén op de honderd heeft dat geduld maar en daartoe behoort Danny. Wil de stad Sneek een stabiele topklasser houden, dan zullen ONS Boso Sneek en SWZ Boso Sneek de krachten moeten bundelen. Ook wanneer je hoofdklasse speelt, zul je spelers van buiten moeten blijven halen. Met de middelen van nu zal ONS Boso Sneek nooit een stabiele topklasser kunnen worden. Dat is de waarheid. Vooral door hard werken heeft ONS Boso Sneek zich fantastisch weten te handhaven in de topklasse. Dat kan komend seizoen weer het geval zijn. Langer dan tien seizoenen hou je het evenwel niet vol in de topklasse''.

Coulant opgesteld

Sandor van der Heide gaat dit seizoen niet verloren voor ONS voetbalvereniging. Door het fulltime in dienst zijn bij eredivisionist Cambuur als assistent van Henk de Jong heeft hij zijn activiteiten bij ONS Boso Sneek wel danig moeten beperken. Overeen is gekomen, dat Sandor tegen een vrijwilligersbijdrage op donderdagavonden de trainingen leidt van ons eerste elftal. Als speler komt hij uiteraard niet terug, al was er een advies aan de technische commissie van Voetbal op Zaterdag-redacteur Kerst Boomsma, overigens geen onbekende verschijning in het oranje kamp, om toch maar een spelerspas voor Sandor te blijven reserveren. Sandor blijft ook verbonden aan ONS  club als technisch adviseur.

Coach betaald voetbal

Wanneer hij op zaterdagen geen verplichtingen heeft bij Cambuur, dan zal hij wel aanwezig zijn op het Zuidersportpark bij wedstrijden van ons eerste elftal. ,,Ik zal evenwel geen plaats meer nemen op de bank. Ik ga vanaf de tribune kijken naar de thuiswedstrijden. Wanneer ik het nodig vind om aanwijzigingen te geven, dan zoek in de pauze wel even contact met Bert Hollander en zijn assistent. Ik zal in het seizoen ook wekelijks contact hebben met de technische staf. Zit daar maar niet over in. Ik blijf ONS Boso Sneek helpen en adviseren''. Sandor van der Heide heeft nog de nodige ambities als trainer. Dat is het halen van het diploma coach betaald voetbal, het hoogte trainersdiploma in ons land. ,,Die cursus in Zeist ga ik volgen''.

SC Genemuiden weggespeeld

Wat waren de mooiste wedstrijden, die Sandor van der Heide in zijn lange loopbaan heeft gespeeld? ,,Met ONS Boso Sneek was de mooiste wedstrijd, die op het Zuidersportpark tegen SC Genemuiden. We hebben ze toen helemaal zoek gespeeld. Met de rust stonden we al met 4-0 voor. In dat seizoen werden we ook kampioen van de hoofdklasse. Uit mijn periode bij Cambuur zal mijn openingstreffer in de eredivisie uit tegen SC Heerenveen altijd in mijn herinnering blijven. Uiteindelijk werd het 1-1 in Heerenveen. Schitterend was ook de thuiswedstrijd met Cambuur in de eredivisie tegen FC Utrecht. In de slotseconden scoorde Leon van Utrecht voor ons de winnende treffer (4-3) na een hopeloos lijkende achterstand''.

Tien keer hoog houden

Sandor van der Heide vindt,de ONS-aanhang altijd kritisch. In een uitwedstrijd van ONS Boso Sneek op Urk ergerde hij zich dan ook aan het gedrag van een ONS-supporter. Niet nader bij naam te noemen. ,,Die bewuste supporter ging altijd mee. Ook naar uitwedstrijden. Het was nooit goed. Hij was niet alleen kritisch op mij, maar op het gehele elftal. Ik was het gezeik van die supporter helemaal zat in Urk. Ik ben toen over de afrastering geklommen en naar hem toegegaan. Ik zei toen tegen hem, hier heb je de bal. Hou die maar eens tien keer hoog. Ik heb nooit meer last van hem gehad''.

Beslissend geweest

Velen hebben genoten van Sandor van der Heide. Zo kwam er een niet-sportjournalist van de Leeuwarder Courant iedere thuiswedstrijd speciaal voor Sandor naar het Zuidersportpark. Voor spelers als Sandor ging je naar het Zuidersportpark. Zeker ook het afgelopen seizoen in de topklasse, al was hij lang niet alle wedstrijden van de partij met meestal een blessure als oorzaak. Bovendien werd duidelijk, dat de jaren bij de technicus gingen mee tellen. Ook wilde hij de jonge jongens niet in de weg staan. Sandor van der Heide: ,,Het beslissend kunnen zijn, lag in mijn spel heel nadrukkelijk opgesloten. Dat supporters zich aan mij ook wel irriteerden, dat snap ik wel''. De steekpass was hét wapen van Sandor van der Heide. Ook niet te vergeten zijn overzicht als voetballer. Sandor hierover: ,,Wanneer ik in balbezit was bij ONS Boso Sneek, dan had ik mijn omgeving al gescand. Ik was dan wel afhankelijk van een goede bal-aanname en van het uitstappen van mijn medespelers''.Technisch en tactisch was hij meesterlijk Een sliding mocht niet worden verwacht van Heide, zijn roepnaam in het veld.

Vader Dick

Het is nu al weer zes jaar geleden, dat Dick van der Heide, de vader van Sandor, overleed. ,,Ik mis hem nog elke dag. Mijn vader had veel verstand van voetbal. Hij heeft dan ook deel uitgemaakt van de technische commissie van ONS Boso Sneek. Ik heb veel aan mijn vader gehad. Hij was overigens wel kritisch op mij''. Er wordt Sandor van der Heide vaak verweten, dat hij qua talent niet het maximale uit zijn voetballoopbaan heeft gehaald. Wat vindt hij daar zelf van? ,,Daar ben ik het niet mee eens. Wel vind ik, dat mijn benen en mijn hoofd niet met elkaar matchten''.

Geen excuus

De afscheidswedstrijd van Sandor van der Heide mag dus eigenlijk geen enkele voetbalfan missen. Dat heeft deze grandioze voetballer meer dan verdiend. Verstek laten gaan vanwege de Sneekweek is geen excuus. Het zal wennen worden de schitterende steekpasses, de vaak mooie doelpunten en de vele technische vaardigheden van Sandor van der Heide te moeten missen. (Door Simon Visser – ONS Boso Sneek)

http://www.grootsneek.nl/108174/afscheidswedstrijd-sandor-van-der-heide/
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 14:30:24
WIJZIGINGEN IN TECHNISCHE STAF SC CAMBUUR
10 november 2015, 14:06
SC Cambuur heeft besloten om per heden wijzigingen aan te brengen in de technische staf.
Sandor van der Heide zal niet langer deel uitmaken van de technische staf als assistent-trainer. Hij wordt per direct toegevoegd aan het analyse en scoutingsteam van SC Cambuur.

Voorzitter Ype Smid: "We hebben de lijn van de 1e seizoenshelft 2014/2015 helaas niet kunnen voortzetten en hebben tot op heden een jaargang met weinig overwinningen en een beperkt aantal punten. Wij vinden dat binnen de technische staf meer ruimte moet zijn voor andere competenties en hebben het besluit genomen om daar verandering in aan te brengen. We zullen de technische staf met Henk de Jong als hoofdtrainer, op een zo kort mogelijke termijn complementeren."

RVC en directie SC Cambuur
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op november 10, 2015, 14:30:32
Beter zo.. Kom maar op Arne Slot!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op november 10, 2015, 14:58:23
Uhhh? Waarom?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 10, 2015, 15:17:41
omdat sandor en henk te veel het zelfde denken neem ik aan,kan goed werken maar kan
ook slecht werken soms heb je meer aan wat tegen gas althans zo denk ik dat het is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:31:17
Onvoorstelbaar dit. Daar gaan we weer............. ;( ;( ;(
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
Citaat van: Drumfather SCC op november 10, 2015, 14:30:32
Beter zo.. Kom maar op Arne Slot!

De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 15:34:34
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.
Als hij tactisch zo goed, is lijkt het me een goede zet dat hij de video-analyse gaat doen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: John Hiatt op november 10, 2015, 15:36:41
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 10, 2015, 15:36:55
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

man man man, jij hebt de zaag voor de stoelpoten van HdJ al gevonden?

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.preventievegezondheidszorg.com%2Fimages%2Fazijn2.png&hash=e5c72cd086f9b2ec573919a726a8efbc168a1a70)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DayDreamer op november 10, 2015, 15:38:06
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

:zucht
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: scclwd op november 10, 2015, 16:12:48
Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:36:41
Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...

Ze wisten vantevoren toch al dat ze hetzelfde denken? Wat een achterlijke beslissing. Geen gesprek gehad, niks. Klasse bestuur  :R
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Ronnie tng op november 10, 2015, 16:16:36
Ik vind het een belachelijke gang van zaken en ben erg benieuwd wie hier precies verantwoordelijk voor is.

Henk en Sandor hebben bij mij uiteraard het nodige credit opgebouwd na de fantastische jaren. Toch werd eind vorig seizoen en dit seizoen helemaal, wel duidelijk dat het systeem niet meer werkt. Doordat tegenstanders het spel door hebben, pech met blessures zit het nu tegen. Er wordt 1 grote fout gemaakt en dat is het altijd vast houden aan de visie. Begrijp me niet verkeerd, normaal sta ik volledig achter een vast visie, maar je moet wel weten wanneer je een plan B moet bedenken. Dat had er veel eerder moeten komen en dat is dus het risico met dezelfde trainers. Dat Er dus door hogerhand wordt in gegrepen is ook wel logisch.

Dan de manier waarop ingegrepen is, rond uit belachelijk. Een clubicoon op deze manier aan de kant schuiven is belachelijk, zeker gezien het feit dat het als een complete verrassing komt. Er had in een eerder stadium over gesproken moeten worden over het feit dat er een pan B moet komen. Dat er bij uitwedstrijden soms beter iets anders gespeeld kan worden. Mocht er wel degelijk over gesproken zijn, zoals ik her en der wel hoor dan is het nog triester. Triester omdat je dan bang bent voor reactie van supporters met Henk op non actief te zetten, dus doe dan Sandor maar?

Beetje emotionele reactie, maar verwacht nog wel wat toelichting over het op non actief zetten, en vooral waarom op deze manier....

Nogmaals, ik ben erg benieuwd wie hier achter zit. Ype, Ard, Henry?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op november 10, 2015, 16:18:34
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

:_schater :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Ronnie tng op november 10, 2015, 16:18:55
Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:36:41
Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...

  :O Als er geen ruimte is voor ander geluid, waar ligt dan het probleem bij een assistent of bij de hoofdverantwoordelijke? Bang voor Henk, dus pakken we Sandor maar. Oh ja, we gaan wel opzoek naar 2 anderen....
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op november 10, 2015, 16:31:37
Sandor van der Heide begrijpt totaal niet waarom SC Cambuur hem op non-actief heeft gezet als assistent-trainer. 'Dit komt voor mij als donderslag bij heldere hemel, maal tien', zegt hij in een reactie.
Van der Heide maakte in 2013 zijn entree in de technische staf van de Leeuwarders, maar kreeg dinsdag te horen dat zijn werkzaamheden als assistent niet meer gewenst zijn. 'Ik moest bij de directie komen. Voorzitter Ype Smid kondigde wijzigingen in de technische staf aan. Prima, dacht ik nog. Maar toen zei hij dat hij mij niet meer op het veld wilde hebben. Ik schrok me kapot', aldus de voormalige middenvelder.

De beslissing om Van der Heide uit de technische staf te verwijderen (hij mag als scout annex wedstrijdanalyticus aanblijven) is ook bij hoofdtrainer De Jong hard aangekomen. 'Henk zit hier niet achter. Ik weet zeker dat Henk het hier niet mee eens is', zegt Van der Heide. 'Van diverse spelers die dit heel jammer vinden heb ik ook al berichtjes gehad.'

Het vertrek van Van der Heide lijkt daarmee veel los te maken in Leeuwarden. Of een schokeffect precies hetgeen is wat de directie van de nummer zeventien van de Eredivisie beoogt, durft Van der Heide niet te zeggen: 'Ik heb echt geen idee wat hier achter zit. Maar ik weet wel dat ik tot de dag van vandaag nóóit een wanklank over mijn werk gehoord heb.'

Als speler kwam Van der Heide verspreid over twee periodes tot meer dan tweehonderd wedstrijden voor Cambuur. Bovendien maakte hij als assistent in 2013 het kampioenschap van de Jupiler League mee. De degradatie tot scout/wedstrijdanalyticus valt hem dan ook zwaar. 'Ik ga alle gebeurtenissen van vandaag eens rustig laten bezinken en daarna ga ik pas over de invulling van mijn nieuwe werkzaamheden nadenken. Maar het is natuurlijk heel logisch dat ik iemand ben die graag op het veld wil staan.'
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op november 10, 2015, 17:02:04
Als de reacties van Sandor naar waarheid zijn weergegeven is dit bestuur en technisch directeur incompetentie te verwijten en brengen zij hiermee de club in een positie die niemand wil.
Al hoewel ?
Degradatie zou misschien sommige krachten niet slecht uitkomen.
Voorlopig nog geen nieuw stadion hoeven te bouwen met alle perikelen daar omheen.
Of zou Ype samen met Vd Vegt een nieuwe functie bij DKV ambiëren, ze zouden er waarschijnlijk wel over de competenties beschikken om een club helemaal naar de filistijnen te helpen.
Lekker man even flink op sien liwwaders sjantere.



Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 10, 2015, 17:04:46
Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 17:02:04
Als de reacties van Sandor naar waarheid zijn weergegeven is dit bestuur en technisch directeur incompetentie te verwijten en brengen zij hiermee de club in een positie die niemand wil.
Al hoewel ?
Degradatie zou misschien sommige krachten niet slecht uitkomen.
Voorlopig nog geen nieuw stadion hoeven te bouwen met alle perikelen daar omheen.
Of zou Ype samen met Vd Vegt een nieuwe functie bij DKV ambiëren, ze zouden er waarschijnlijk wel over de competenties beschikken om een club helemaal naar de filistijnen te helpen.
Lekker man even flink op sien liwwaders sjantere.

We hebben al verschillende mollen binnen die club geloodst. Eerst Lodeweges, toen Judas en stiekem verdenk ik Robert Veenstra ook van een geel-blauw hart.   :y  Zometeen in alle geledingen cambuurmannen om die hele club naar de jupilerleague te helpen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op november 10, 2015, 17:09:43
Judas niet hoor, dat was eerder een mol voor DKV  8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 10, 2015, 17:16:42
Sandor wist van niks zegt ie. Nooit eerder een gesprek gehad.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 10, 2015, 17:23:14
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

wie bedoelst?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: 666 op november 10, 2015, 17:28:02
Citaat van: sunderland op november 10, 2015, 17:16:42
Sandor wist van niks zegt ie. Nooit eerder een gesprek gehad.

Misschien bedoelt hij dat hij nooit een gesprek heeft gehad waaruit blijkt dat hij het niet goed doet. Iig hoe hij aan de kant wordt geschoven is op zijn zachts gezegd niet netjes van de heren. Waarom niet een gesprek aan gaan en een andere assistent er bij. Beetje jammer hoe er met echte clubmensen wordt omgegaan.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Nightmarelwd op november 10, 2015, 17:30:14
Er wordt in meerdere media aangegeven dat er wordt gezocht naar een nieuwe assistent.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:32:38
Beweerde laatst niet ergens iemamd dat Mario Been om cambuurplein was gesignaleerd  :P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Nightmarelwd op november 10, 2015, 17:34:41
Ik geloof Sandor op zijn woord. Dat er niet eerder aanmerkingen zijn geweest op zijn functioneren.

Voor de wedstrijd tegen dkv is er vanuit het bestuur aangegeven aan de Jong dat hij zijn opstelling moest aanpassen.  Als dat zo is dan is er iets goed mis.

Maar goed ik heb het sws al niet op bepaalde heren in het bestuur van de club. Zij vinden zichzelf namelijk belangrijker dan de club en vooral belangrijker dan supporters die al jaren bij de club komen.

Volgende stap plaats mensen in het bestuur die verstand hebben zaken, maar zeker ook van voetbal.

Hoop dat Sandor geen rare dingen gaat zeggen want dan krijgt hij bezoek van ST en YS.  SV voor een paar maanden.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: R-member op november 10, 2015, 17:37:26
Sinds vd Belt weg is, gebeuren er volgens mij rare dingen binnen de club en is de rust weg!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:38:08
En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Joop op november 10, 2015, 17:39:54
Niet te geloven dit. Wat is dit nu voor een rare beslissing. Rust moeten we hebben en vertrouwen in de technische staf. Op deze manier creeër je alleen maar onnodige onrust. Als je dan toch iemand weg wilt sturen, dan stuur je altijd nog de verantwoordelijke weg, niet de assistent. Net of Sandor er wat aan kan doen dat we momenteel maar 4 fitte verdedigers hebben welke amper samengespeeld hebben en nog maar net of nog niet het Jupiler League niveau ontgroeid zijn. Lijkt me ook een warm welkom voor een nieuwe assistent op deze manier. Ik ben bang dat als Henk ook maar enigszins principieel is, de kans groot is dat hij vertrekt. Volgens mij ontbreekt het bij de directie aan de broodnodige mensenkennis.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op november 10, 2015, 17:43:17
We maken het zelf groter dan het is. Natuurlijk is het klote voor Sandor en krijgt hij een beste dauw. De manier waarop dit gegaan is lijkt ook niet echt netjes te zijn gegaan, en zal gewoon met ieder aan tafel nogmaals besproken moeten worden. Henk heeft iig al aangegeven gewoon te blijven en gaat er vanuit dat Slot erbij komt en dat er nog naar een ander wordt gezocht.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: SCC-J op november 10, 2015, 17:45:11
Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:38:08
En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.
De aanstelling van Vd Vegt is nog niet echt succesvol te noemen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Nightmarelwd op november 10, 2015, 17:46:07
Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:38:08
En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.

Misschien ligt dit ook aan de houding van de bestuursleden.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op november 10, 2015, 17:52:21
We kenne fan alles roepe en krieve, mar dit bestuur liekt het de zelfde mankementen as ut foormalige DKV bestuur, namelijk geen foetbalvestant en skijt an clubiconen.
Niet su vestandig omdat sien konden hoe ut daar aflopen is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op november 10, 2015, 18:03:46
Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:01:09
Op de korte termijn moest er iets gebeuren om tijdig binnen de lijnen iets te veranderen, even de bom laten barsten is dan een optie als je geen rooie rot cent te besteden is en de selectie er kwalitatief kwantitatief zo aan toe is als nu.

Van der Vegt eruit is iets wat (op de korte termijn) binnen de lijnen niets uithaalt. Met na Ajax de cruciale fase voor de boeg, waarin het buigen of barsten is voor de rest van het seizoen.

Voor de mens Sandor is het een vervelende keuze, maar we spelen wel ere-divisie en degradatie dit seizoen kon weleens de meest verstrekkende gevolgen denkbaar hebben voor de toekomst van de club.

Henk en Sandor denken met 1 brein en spreken met 1 mond, een beetje weerstand en onderling sparren is daardoor minder aanwezig als nu misschien wenselijk is. Hoe vervelend ook voor Sandor (persoonlijk) is dit wel een zet die iets teweeg brengt en daarmee veranderd.

De nieuwe man kan Henk middels sparren misschien tot andere inzichten brengen, en misschien komt er ook wat meer vuur in de selectie als ze boos zijn en zich achter Sandor scharen.

Henk de Jong (motivator, positiviteit en denkende doener), assistent Jan Bruin (rustige factor) en Arne Slot (tacticus) staan d'r straks. Daarnaast mag wel een karakter, een sterke persoonlijkheid die niet op zijn mondje gevallen is en vuur over kan brengen. Dat zou zelfs een trainer uit het amateurvoetbal kunnen zijn, Douwe Zondervan, Johan Grootte of Andre Onclin als voorbeelden.

Zuur is het, positief in de media ook niet. Maar niet doen veranderd ook niets. Laten we nu gewoon de rust bewaren en kijken hoe dit uitpakt. Vorm daarna pas je definitieve mening over deze keuze.

_O_ _O_ _O_


En welkom :koffie
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: pvanbuijtene op november 10, 2015, 18:05:54
Citaat van: SCC-J op november 10, 2015, 17:45:11
De aanstelling van Vd Vegt is nog niet echt succesvol te noemen.
Stonden de aangetrokken spelers niet al op een lijstje en heeft vdvegt daar geen credits van?

Enige echt jammerlijke zaak vind ik is dat ze vertrek reijnen nie hebben kunnen opvangen,  maar dat ligt m ook aan het financiele.. als ze wel Fischer financieel konden aantrekken had t misschien beter gegaan.de vele blessures, met name achterin helpt ook niet
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op november 10, 2015, 19:33:31
Hlemaal onverwacht komt deze beslissing voor mij eigenlijk niet.
Ik heb zowel Henk als Sandor hoog zitten en beide hebben veel zinnige dingen te melden over hoe je het spelletje moet spelen.
Maar er zijn dit seizoen ook wat beslissingen (spelwijze, wissels) geweest die van buitenaf vreemd overkwamen.
Het inpassen van nieuwe spelers gaat bijvoorbeeld ook heel moeizaam. Ligt dat altijd aan de kwaliteit en fitheid van die spelers of aan de visie van de TS?
Henk heeft met al zijn enthousiasme en idealisme gewoon af en toe tegengas nodig en met Sandor ontbrak dat. Ik denk dat daar de meesten het toch wel over eens zijn.

Als vd Vegt constateert dat de TS beter zou functioneren in een andere samenstelling,dan is het zijn taak om in te grijpen.
In ieder geval heeft vd Vegt wel het lef om moeilijke beslissingen te nemen als hij dat in het belang can de club nodig acht.
Over de wijze waarop en communicatie kun je wel discusseren.

Als Sandor op het veld wil blijven, lijkt me een ruil met Slot een mooie oplossing.  Het opleiden van spelers voor de eerste selectie is ook een schone taak voor een club die geen spelers kan kopen en hij kent de spelwijze van het eerste als geen ander.

Henk en Sandor zien het waarschijnlijk zelf niet, maar ze hadden veel meer met de inbreng van Slot kunnen doen (en mogelijk was dit dan voorkomen).
Hopelijk wordt het goed opgelost en sluiten de rijen zich weer, want onrust is funest in deze situatie.

Overigens denk ik niet dat je van het aanvallend voetbal af moet stappen. Van de laaste 7 wedstrijden zou een aanvallende ploeg normaal vaker winnen en verliezen ipv al die gelijke spelen. Dan had je per saldo meer punten verwacht. Mogelijk kun je het op het veld wel nog anders invullen en meer rekening houden met de onervarenheid van de defensie. Ook daarin kan iemand met een frisse kijk aan bijdragen.

Tenslotte, ik vind het ook heel zuur voor Sandor vd Heide, cultheld en echte clubman. Hopelijk geldt hetzelfde als bij Nienhuis, in de spiegel kijken en sterker eruit terugkomen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op november 10, 2015, 20:27:32
Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 18:05:54
Stonden de aangetrokken spelers niet al op een lijstje en heeft vdvegt daar geen credits van?

Enige echt jammerlijke zaak vind ik is dat ze vertrek reijnen nie hebben kunnen opvangen,  maar dat ligt m ook aan het financiele.. als ze wel Fischer financieel konden aantrekken had t misschien beter gegaan.de vele blessures, met name achterin helpt ook niet
wat zouden de kosten zijn van damners, vd laan en anderson?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 10, 2015, 21:27:39
Citaat van: Ronnie tng op november 10, 2015, 16:16:36
Ik vind het een belachelijke gang van zaken en ben erg benieuwd wie hier precies verantwoordelijk voor is.

Henk en Sandor hebben bij mij uiteraard het nodige credit opgebouwd na de fantastische jaren. Toch werd eind vorig seizoen en dit seizoen helemaal, wel duidelijk dat het systeem niet meer werkt. Doordat tegenstanders het spel door hebben, pech met blessures zit het nu tegen. Er wordt 1 grote fout gemaakt en dat is het altijd vast houden aan de visie. Begrijp me niet verkeerd, normaal sta ik volledig achter een vast visie, maar je moet wel weten wanneer je een plan B moet bedenken. Dat had er veel eerder moeten komen en dat is dus het risico met dezelfde trainers. Dat Er dus door hogerhand wordt in gegrepen is ook wel logisch.

Dan de manier waarop ingegrepen is, rond uit belachelijk. Een clubicoon op deze manier aan de kant schuiven is belachelijk, zeker gezien het feit dat het als een complete verrassing komt. Er had in een eerder stadium over gesproken moeten worden over het feit dat er een pan B moet komen. Dat er bij uitwedstrijden soms beter iets anders gespeeld kan worden. Mocht er wel degelijk over gesproken zijn, zoals ik her en der wel hoor dan is het nog triester. Triester omdat je dan bang bent voor reactie van supporters met Henk op non actief te zetten, dus doe dan Sandor maar?

Beetje emotionele reactie, maar verwacht nog wel wat toelichting over het op non actief zetten, en vooral waarom op deze manier....

Nogmaals, ik ben erg benieuwd wie hier achter zit. Ype, Ard, Henry?


De directie maakt de fouten maar Sandor is de zondebok.  :zucht ;(
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 10, 2015, 21:31:34
Citaat van: denistel op november 10, 2015, 17:23:14
wie bedoelst?

Slot.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Gerard op november 10, 2015, 22:44:41
Nu ben ik hier niet vaak meer maar wat een drukte om niks dit allemaal.

Het is nog geen week geleden waar Henk zelf aangeeft dat als er niet snel wat gaat veranderen (lees winnen) dat hij er niet van overtuigd is dat hij aanblijft als hoofdtrainer.
Nu gaat het afgelopen zondag weer niet goed en neemt de directie een besluit.

Fantastisch nieuws vind ik dat.

Doen ze niets loopt iedereen te zeuren over dat er niks gebeurt. Doen ze wel wat loopt iedereen nog steeds te zeuren.

Voor de mens, voetballer en trainer Sandor is dit niet leuk echter zijn we hier niet om het maar leuk te hebben voor iedereen. Het wordt gvd tijd dat er eens een keer punten gehaald gaan worden. De directie kiest voor deze manier waar ik goed mee kan leven. Het had wat mij betreft eerder gemogen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: dizzhead op november 10, 2015, 22:47:01
 :clint zinnige teksten Gerard.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: vialli op november 10, 2015, 23:09:46
Ut is wel wat eigenaardig, as voetballer was Sander oek altied wat un dwarsbongel en nauw as hulptrainer is ut oek weer wat apart. Su ut oek niet us wat an um zelf legge kenne.
Ut mut altied wel so gaan as hij ut in't hoofd het hek ut idee.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: okkele op november 10, 2015, 23:34:42
krijgt wat mij betreft ook wat teveel krediet(als speler al).
veel geouwehoer om niks dit.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DayDreamer op november 11, 2015, 09:06:55
Citaat van: vialli op november 10, 2015, 23:09:46
Ut is wel wat eigenaardig, as voetballer was Sander oek altied wat un dwarsbongel en nauw as hulptrainer is ut oek weer wat apart. Su ut oek niet us wat an um zelf legge kenne.
Ut mut altied wel so gaan as hij ut in't hoofd het hek ut idee.

:proost
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 11, 2015, 14:00:37
Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 21:31:34
Slot.

wat doet die verkeerd dan?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: klaas op november 11, 2015, 14:43:49
Citaat van: Gerard op november 10, 2015, 22:44:41
Nu ben ik hier niet vaak meer maar wat een drukte om niks dit allemaal.

Het is nog geen week geleden waar Henk zelf aangeeft dat als er niet snel wat gaat veranderen (lees winnen) dat hij er niet van overtuigd is dat hij aanblijft als hoofdtrainer.
Nu gaat het afgelopen zondag weer niet goed en neemt de directie een besluit.

Fantastisch nieuws vind ik dat.

Doen ze niets loopt iedereen te zeuren over dat er niks gebeurt. Doen ze wel wat loopt iedereen nog steeds te zeuren.
------------------
Hier heb je inderdaad een heel goed punt

Voor de mens, voetballer en trainer Sandor is dit niet leuk echter zijn we hier niet om het maar leuk te hebben voor iedereen. Het wordt gvd tijd dat er eens een keer punten gehaald gaan worden. De directie kiest voor deze manier waar ik goed mee kan leven. Het had wat mij betreft eerder gemogen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: okkele op november 11, 2015, 15:05:38
(arne)  :0= SLOTJE


:_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: jimny op november 11, 2015, 15:24:09
Zo ga je dus met clubiconen om, SCHANDALIG
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Scc01 op november 11, 2015, 15:36:11
Wat een stemmingmakerij man. Jullie maken het allemaal weer erger dan het is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op november 11, 2015, 16:24:54
Citaat van: Scc01 op november 11, 2015, 15:36:11
Wat een stemmingmakerij man. Jullie maken het allemaal weer erger dan het is.
_O_
Mensen moeten hier inderdaad niet zo overdrijven of lekker gaan meehuilen en in de negatieve sfeer blijven hangen; We moeten door en Sandor blijft gewoon bij de club, dus wat is het probleem? Hoe het gegaan is niet chique maar een ander inzicht cq mening kan goed uitpakken voor de selectie en de resultaten

Met 2 kapiteins op hetzelfde schip die dezelfde koers varen kom je nooit op je bestemming. Een nieuwe kapitein kan dit misschien wel bewerkstelligen en Sandor blijft nu op de achtergrond in een in mijn ogen goede en belangrijke functie dus de fanboys moeten maar eens de oogkleppen af doen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: brambo3004 op november 11, 2015, 16:32:50
Citaat van: Drumfather SCC op november 11, 2015, 16:24:54

Met 2 kapiteins op hetzelfde schip die dezelfde koers varen kom je nooit op je bestemming.

Juist wel. Of het de juiste bestemming is, is maar de vraag.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op november 11, 2015, 19:36:29
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, Laten we het op ''laat in de werkdag'' houden

Ik bedoel namelijk te zeggen dat je met 2 dezelfde denkwijzen uiteindelijk wel op je bestemming komt maar wel altijd via dezelfde route omdat je het toch altijd met elkaar eens bent en dat is op den duur saai of gaat minder werken. Een nieuwe blik kan nieuwe wegen aanboren en dat is misschien net wat de club nodig heeft
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 11, 2015, 21:29:00
Ik hoop dat de rvc net zo naar vd vegt en de graaf kijkt als dat ze naar Sandor hebben gezien.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 11, 2015, 21:30:00
Ik heb nu achteraf ook het idee dat er meer speelt
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 12, 2015, 21:15:07
We krijgen nu de concurrentie en ik verwacht dat hier straks komt te staan dat het idd beter gaat. Zo gaat dat hier
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Scc01 op november 13, 2015, 02:49:29
Gelukkig zijn er nog mensen met een beetje reëel beeld en de niet alleen uit emotie reageren.
Er moest wat gebeuren en helaas is Sandor het slachtoffer hiervan geworden. Maar misscchien speelde er wel genoeg achter de schermen. Een andere invalshoek is wat mij betreft niet verkeerd
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Yellow Army op november 13, 2015, 14:45:58
Citaat van: Scc01 op november 13, 2015, 02:49:29
Gelukkig zijn er nog mensen met een beetje reëel beeld en de niet alleen uit emotie reageren.
Er moest wat gebeuren en helaas is Sandor het slachtoffer hiervan geworden. Maar misscchien speelde er wel genoeg achter de schermen. Een andere invalshoek is wat mij betreft niet verkeerd

Ik ben ervan overtuigd dat er meer speelt anders zet je Sandor gewoon op het beloftenelftal en niet op een zijspoor zoals nu.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DCKM op november 14, 2015, 10:17:32
De ware reden zal wel nooit boven komen waarom Sandor het veld moest ruimen.
Ook al lekken er nu berichten van medewerkers na buiten over Sandor, helaas allemaal negatief.
Ik ga ze niet opsommen omdat ik er geen deel van uit maak en ze niet kan hard maken.
Maar heb reeds eerder gemeld dat ik v/d Vegt niet hoog heb zitten.
Heeft hij Willem 2 & RKC niet naar de klote geholpen?
Nee er speelt meer dan wij denken en die v/d Vegt speelt, volgens mij, een vies spelletje.
Nog even over Arne en Sipke.
Arne er weer bij ben ik wel blij mee gezien het vorige seizoen en hoe het het nieuwe belofte teamaam het voetballen heb gekregen.
Sipke daar word door velen nogal vreemd op gereageerd op sociaal media. Jammer want daaruit blijkt dat er weinig echte Cambuur kenners zijn. Sipke is al jaren actief,oke met uitstapje, bij Cambuur. nee Sipke verdient krediet om zich nu eens op het hoogste niveau te bewijzen. Mocht hij falen dan mag je kritiek uiten maar dat doe je niet vooraf.

Om nog even op Sandor terug te keren.
Ik hoop dat hij voor Cambuur behouden blijft in welke functie dan ook. Maar mag hij vertrekken naar elders wens ik hem daar veel SUCCES toe.

En ik las ergens dat we de eerst volgende thuiswedstrijd in de tiende minuut massaal moesten applaudisseren voor Sandor en zijn naam moesten scanderen een minuut lang.
Ik zeg doen en zegt het voort.

Tot zover en " Wij zijn Cambuur en wij steunen onze club tot het einde door dik en dun"
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 14, 2015, 16:19:58
Citaat van: DCKM op november 14, 2015, 10:17:32
En ik las ergens dat we de eerst volgende thuiswedstrijd in de tiende minuut massaal moesten applaudisseren voor Sandor en zijn naam moesten scanderen een minuut lang.
Ik zeg doen en zegt het voort.
Helemaal eens. Gevolgd door het scanderen van de naam van Sipke, want ook hij is is welkom bij onze mooie club en kan ook niks doen aan de situatie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bascambuur op november 14, 2015, 17:07:10
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 14, 2015, 16:19:58
Helemaal eens. Gevolgd door het scanderen van de naam van Sipke, want ook hij is is welkom bij onze mooie club en kan ook niks doen aan de situatie.
En natuurlijk mag Alfons Arts niet vergeten worden. Die is medeverantwoordelijk voor ons kampioenschap.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op november 14, 2015, 17:14:02
Citaat van: Bascambuur op november 14, 2015, 17:07:10
En natuurlijk mag Alfons Arts niet vergeten worden. Die is medeverantwoordelijk voor ons kampioenschap.

Menzo niet te vergeten!!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: jeff op november 14, 2015, 18:27:52
Bekijk de Tweet van @Roelofdevries83: https://twitter.com/Roelofdevries83/status/665580595385393152?s=09
Sandor van der Heide ferlit Cambuur foar IJsselmeervogels: https://t.co/aCiWeYYW98 #omropfryslan
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op november 14, 2015, 18:28:16
Verlaat Cambuur per direct en wordt hoofdtrainer van topklasser IJsselmeervogels. Zeer jammer dat het zo moet aflopen. Succes bij je nieuwe club, Sandor!

Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/sandor-van-der-heide-ferlit-cambuur-foar-ijsselmeervogels
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: John Hiatt op november 14, 2015, 18:36:46
Misschien de beste oplossing voor iedereen. Veel succes daar. Is niet een makkelijke club.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 14, 2015, 18:55:45
Zonde voor Cambuur, maar voor Sandor een prachtige club. Succes, en zeker tot ziens!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 14, 2015, 19:04:28
adelaar zien fam werd anders aanvallen door die lui toch.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: John Hiatt op november 14, 2015, 19:06:21
Citaat van: denistel op november 14, 2015, 19:04:28
adelaar zien fam werd anders aanvallen door die lui toch.

Dochter van Adelaar idd.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Shar op november 14, 2015, 19:10:33
Wat kan het dan snel gaan. Wens hem heel veel succes bij Ijsselmeervogels. Vind het wel erg jammer dat ie weg gaat, toch een Cambuur icoon en kwam op mij altijd erg sympathiek over.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bascambuur op november 14, 2015, 19:10:39
Goed gedaan Henry en Ype. Hulde.  _O_

Succes Sandor vd Heide.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: koosZevenaar op november 14, 2015, 19:28:22
We zullen zien hoe lang hij het in Spakenburg volhoudt.
Misschien komen we er dan achter wat er verder speelt.
Maar ondanks het bovenstaande, veel succes Sandor
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Yellow Army op november 14, 2015, 19:46:24
Jammer....
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2015, 20:07:18
Jammer voor Cambuur, maar Sandor kan zich bij deze mooie club profileren en laten zien dat het bestuur van Cambuur een groeiparel heeft weggegooid.
Succes man.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: YellowBlue op november 14, 2015, 20:32:29
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2015, 20:07:18
Jammer voor Cambuur, maar Sandor kan zich bij deze mooie club profileren en laten zien dat het bestuur van Cambuur een groeiparel heeft weggegooid.
Succes man.
jongens het is de voetballerij hè, als er over een paar jaar een ander bestuur zit, Sandor vol door ontwikkeld is, kan hij altijd weer terug komen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Casuals-lwd op november 14, 2015, 21:47:24
Goed bezig bestuur. Sandor bedankt voor alles en succes bij de vogels.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op november 15, 2015, 09:13:41
Heeft wel een mooi moment uitgekozen. Volgende week de wedstrijd tegen Spakenburg
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bill Shankly op november 15, 2015, 12:46:45
Succes Sandor bij de vogels.
Jammer dat het zo moest lopen, maar dat er wat moest gebeuren was duidelijk
Helaas ben jij er de dupe van.
Ben er van overtuigd dat je in de toekomst wel weer wat voor onze mooie club gaat betekenen. :scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Unknown op november 15, 2015, 15:14:30
Citaat van: Bill Shankly op november 15, 2015, 12:46:45
Succes Sandor bij de vogels.
Jammer dat het zo moest lopen, maar dat er wat moest gebeuren was duidelijk
Helaas ben jij er de dupe van.
Ben er van overtuigd dat je in de toekomst wel weer wat voor onze mooie club gaat betekenen. :scc

Amen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op november 15, 2015, 17:25:13
Wat overdreven allemaal. Voetbal is een sport van komen en gaan. Sandor heeft ooit in z'n actieve carrière Cambuur verruild om er financieel beter van te worden. Geef hem eens ongelijk! Cambuur heeft nu gekozen voor een andere samenstelling en misschien moeten we eerst afwachten of het gaat werken en dan pas oordelen? Misschien een slechte timing van Cambuur of komt het onverwacht.  Veel tijd heeft Cambuur niet op in te grijpen en het is geen sociale instelling.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op november 15, 2015, 20:12:29
-Update-

Naar nu blijkt is – in tegenstelling tot eerder gemeld – de deur niet definitief dicht voor wat betreft de werkzaamheden van de voormalig spelmaker bij Cambuur. Gesprek In het begin van aankomende week gaan alle betrokkenen namelijk nog met elkaar in gesprek met als doel om een en ander respectvol af te sluiten óf voort te zetten.

-Wordt vervolgd-

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/53161/van-der-heide-verruilt-cambuur-voor-ijsselmeervogels/
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Scc01 op november 16, 2015, 08:37:32
Citaat van: diekhuzen op november 15, 2015, 17:25:13
Wat overdreven allemaal. Voetbal is een sport van komen en gaan. Sandor heeft ooit in z'n actieve carrière Cambuur verruild om er financieel beter van te worden. Geef hem eens ongelijk! Cambuur heeft nu gekozen voor een andere samenstelling en misschien moeten we eerst afwachten of het gaat werken en dan pas oordelen? Misschien een slechte timing van Cambuur of komt het onverwacht.  Veel tijd heeft Cambuur niet op in te grijpen en het is geen sociale instelling.

Precies. Er is gewoon ingegrepen, en dat werd achteraf gezien misschien ook wel tijd. We hebben misschien dan ook nirt een heel sterk team maar we hadden dit jaar echt wel een aantal wedstrijden moeten winnen. en natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk, maar om Henk eraf te halen was een beetje teveel geweest. We zullen zien of dit op de lange termijn wat brengt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op november 17, 2015, 11:27:03
Daan Rieken ‏@DaanRieken 
Nu in #FD: Lodeweges ook op lijst IJsselmeervogels, maar VD Heide topkandidaat. Mag van #Cambuur coaching daar met scoutingswerk combineren

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op november 17, 2015, 22:10:38
Definitief naar IJsselmeervogels. Volgens hen 'zijn de wegen van Van der Heide en Cambuur gescheiden'.

Bron: http://vvijsselmeervogels.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=12037:van-der-heide-tekent-contract-tot-einde-seizoen&catid=35:het-eerste&Itemid=111

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 18, 2015, 15:50:39
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sandor-van-der-heide-giet-mei-goed-gefoel-fuort-cambuur

Sandor van der Heide giet dochs mei in goed gefoel fuort by SC Cambuur. Dat seit hy in wike neidat de direksje him op in sydspoar sette as assistint-coach fan it earste alvetal. Dat beslút kaam oan as in mokerslach by Van der Heide.

It klupikoan waard mei ferantwurdlik hâlden foar de mindere resultaten fan de Ljouwerters yn de earedivyzje. Ek in soad minsken binnen Cambuur en in grut tal supporters wiene min te sprekken oer it ûnferwachte beslút fan de direksje.

Wer troch ien doar mei bestjoer
Lykwols kin der yn in wike tiid in soad feroarje. Mei de Cambuur-direksje kin hy, nei in goed petear, wer troch ien doar. En Sandor van der Heide wurdt de rest fan it seizoen haadcoach by sneonstopklasser IJsselmeervogels. Hy begjint kommende moandei mei syn earste training by de klup út Spakenburg.

Vertaling:
Sandor van der Heide gaat toch met een goed gevoel weg bij Cambuur. Dat zegt hij een week nadat hij door de directie op een zijspoor was gezet als assistent van het eerste elftal. Dat besluit kwam aan als een mokerslag bij Van der Heide.

Het clubicoon wordt verantwoordelijk gehouden voor de mindere resultaten van de Leeuwarders in de Eredivisie. Ook veel mensen binnen Cambuur en een groot aantal supporters waren ontevreden over het onverwachte besluit van de directie.

Weer door een deur met bestuur
Toch kan er in een week tijd veel veranderen. Met de Cambuurdirectie kan hij, na een goed gesprek, weer door een deur. En Sandor wordt de rest van het seizoen hoofdtrainer bij zondagtopklasser IJsselmeervogels. Hij begint aanstaande maandag met zijn eerste training bij de club uit Spakenburg.

audioplayer: http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/151118_repo_sandor_van_der_heide.mp3 (http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/151118_repo_sandor_van_der_heide.mp3)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op november 18, 2015, 17:40:05
http://www.omroepabe.nl/nieuws/sandor-van-der-heide-gaat-met-goed-gevoel-weg-cambuur (werkt helaas door de vertaling niet)

Zo kan het ook:

Sandor van der Heide gaat toch met een goed gevoel weg bij Cambuur. Dat zegt hij een week nadat hij door de directie op een zijspoor was gezet als assistent van het eerste elftal. Dat besluit kwam aan als een mokerslag bij Van der Heide.

Het clubicoon wordt verantwoordelijk gehouden voor de mindere resultaten van de Leeuwarders in de Eredivisie. Ook veel mensen binnen Cambuur en een groot aantal supporters waren ontevreden over het onverwachte besluit van de directie.

Weer door een deur met bestuur
Toch kan er in een week tijd veel veranderen. Met de Cambuurdirectie kan hij, na een goed gesprek, weer door een deur. En Sandor wordt de rest van het seizoen hoofdtrainer bij zondagtopklasser IJsselmeervogels. Hij begint aanstaande maandag met zijn eerste training bij de club uit Spakenburg.

audioplayer: http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/151118_repo_sandor_van_der_heide.mp3
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DayDreamer op november 20, 2015, 12:03:00
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 11:23:04
Slechte resultaten is heus niet de reden dat ie weg gaat. Gokschulden, geld lenen van spelers en een ander neukertje. Zo maar een paar andere redenen.

Succes bij Ijsselmeervogels!!!!!!! |:)

Bist er weer  :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 20, 2015, 12:15:50
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 11:23:04
Slechte resultaten is heus niet de reden dat ie weg gaat. Gokschulden, geld lenen van spelers en een ander neukertje. Zo maar een paar andere redenen.

Succes bij Ijsselmeervogels!!!!!!! |:)
Wat wilst hier nou mee. Gelul in de ruimte
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op november 20, 2015, 12:36:58
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 11:23:04
Slechte resultaten is heus niet de reden dat ie weg gaat. Gokschulden, geld lenen van spelers en een ander neukertje. Zo maar een paar andere redenen.

Succes bij Ijsselmeervogels!!!!!!! |:)
Nou dat is er uit en hoe voelt dat?
Al zou het waar zijn, dan is er altijd nog een regel bij de volksclub dat we dit binnenshuis regelen.
Dit is na trappen met het niveau van een DKF fan en succes met je gier rijden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op november 20, 2015, 12:49:18
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 11:23:04
Slechte resultaten is heus niet de reden dat ie weg gaat. Gokschulden, geld lenen van spelers en een ander neukertje. Zo maar een paar andere redenen.

Succes bij Ijsselmeervogels!!!!!!! |:)
wat ben jij een enorm zielig ventje....
Ga lekker op een forum 30 kilometer verderop.  :R
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:15:06
Citaat van: speculeter op november 20, 2015, 12:49:18
wat ben jij een enorm zielig ventje....
Ga lekker op een forum 30 kilometer verderop.  :R


Hoezo? Iedereen houdt sien freet, ik vertel de waarheid.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:17:16
Citaat van: sunderland op november 20, 2015, 12:15:50
Wat wilst hier nou mee. Gelul in de ruimte


De hele stad heeft het er over juh. Waar woon stou? In een grot?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:18:02
Citaat van: Vlampiep op november 20, 2015, 12:36:58
Nou dat is er uit en hoe voelt dat?
Al zou het waar zijn, dan is er altijd nog een regel bij de volksclub dat we dit binnenshuis regelen.
Dit is na trappen met het niveau van een DKF fan en succes met je gier rijden.


Volksclub? Hou toch op juh  :O
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op november 20, 2015, 13:35:14
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:18:02

Volksclub? Hou toch op juh  :O
Nou de frustratie zit hoog merk ik.
Een mening is prima, maar dit is gier rijden en wordt 30 km verder op te gedaan.
En als jij Cambuur niet als een volksclub wilt zien, is dat ook prima, ieder zijn visie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 20, 2015, 13:35:46
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:15:06

Hoezo? Iedereen houdt sien freet, ik vertel de waarheid.

De waarheid? Willen we die wel horen over onze Sandor?

Jij meent hier geruchten etc. te moeten verspreiden. Doe dat in ieder geval onder de noemer "gerucht". Ik geloof ook dat er meer aan de hand is (vandaar het wazige interview op omrop Abe.

CiteerCitaat van: wiekie1969 op Vandaag om 11:23:04

    Slechte resultaten is heus niet de reden dat ie weg gaat. Gokschulden, geld lenen van spelers en een ander neukertje. Zo maar een paar andere redenen.

    Succes bij Ijsselmeervogels!!!!!!! |:)

Dit zijn nogal aantijgingen, heb je ook bewijs? Of is het alleen 'van horen zeggen'
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DCKM op november 20, 2015, 13:45:09
He Wiekie,

Mocht het zo zijn dat wat jij hier meldt over Sandor waar is, moet jij keiharde bewijzen hebben.
Maar die heb jij volgens mij niet, tenzij jij het hier kan voorleggen aan mij en andere belangstellende.
Ik hoor ook verhalen over Sandor maar gooi het niet op straat.
Ten eerste was ik er niet bij. Ten tweede doe ik aan hoor en wederhoor voor ik iets op straat gooi.
Kijk zo hou ik het netjes en voorkom ik dat er geroddeld word. En zo voorkom ik ook, dat men met hun vingertjes naar mij wijzen als de roddelaar.
Kom met keiharde feiten/bewijzen en dan kan ik wel of niet excuses maken.

Dus Wiekie kom maar op met bewijs. Ik denk al te weten hoe hij het zal bewijzen.

Luitjes op naar drie punten en Sandor veel plezier bij de Rooien.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: SCCdrachten op november 20, 2015, 14:15:06
Laat wiekie lekker lullen man !! daar is een forum voor bedoeld als je er niks mee hebt reageer dan niet op zijn post ! wat een zielige lui hier bah
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DayDreamer op november 20, 2015, 14:17:47
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:17:16

De hele stad heeft het er over juh. Waar woon stou? In een grot?

En omdat een hoop mensen het er over hebben is het waarheid? Ik heb ook wel geluiden gehoord wat er speelt, maar flikker dat niet op een forum.
Dat er meer speelt is duidelijk, gezien het gehakkel en stakkel van de hoge heren in de interviews.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DCKM op november 20, 2015, 14:28:17
Citaat van: SCCdrachten op november 20, 2015, 14:15:06
Laat wiekie lekker lullen man !! daar is een forum voor bedoeld als je er niks mee hebt reageer dan niet op zijn post ! wat een zielige lui hier bah

Een ieder mag op het forum zijn mening geven. Tot zover geen probleem. Maar ik heb er wel een probleem mee als men iets zegt/roept zonder onderbouwing. In heel Leeuwarden en omgeving zegt men nu iets over Sandor, maar waren wij (sorry spreek voor anderen nu) erbij? Denk het niet en ook Wiekie niet. Kijk en dan mag ik zo vrij zijn om mijn mening daar op te geven, net zoals jij mij en vele andere forumleden zielige lui noemt. 

Ik zou zeggen kijk eens in de spiegel en kom tot de conclusie dat je fout zit met mij en vele andere forumleden zielig te noemen.
He des ondanks een goed weekend en de naneuk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Citaat van: DCKM op november 20, 2015, 13:45:09
He Wiekie,

Mocht het zo zijn dat wat jij hier meldt over Sandor waar is, moet jij keiharde bewijzen hebben.
Maar die heb jij volgens mij niet, tenzij jij het hier kan voorleggen aan mij en andere belangstellende.
Ik hoor ook verhalen over Sandor maar gooi het niet op straat.
Ten eerste was ik er niet bij. Ten tweede doe ik aan hoor en wederhoor voor ik iets op straat gooi.
Kijk zo hou ik het netjes en voorkom ik dat er geroddeld word. En zo voorkom ik ook, dat men met hun vingertjes naar mij wijzen als de roddelaar.
Kom met keiharde feiten/bewijzen en dan kan ik wel of niet excuses maken.

Dus Wiekie kom maar op met bewijs. Ik denk al te weten hoe hij het zal bewijzen.

Luitjes op naar drie punten en Sandor veel plezier bij de Rooien.

Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 15:25:39
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!
Je geeft helemaal je mening niet. Je probeert Sandor zwart te maken op basis van vage verdenkingen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:25:45
Citaat van: DayDreamer op november 20, 2015, 14:17:47
En omdat een hoop mensen het er over hebben is het waarheid? Ik heb ook wel geluiden gehoord wat er speelt, maar flikker dat niet op een forum.
Dat er meer speelt is duidelijk, gezien het gehakkel en stakkel van de hoge heren in de interviews.


Waarom mag zoiets niet op een forum vermeld worden? Daar is dit toch voor? Ik ben gvd elke dag met cambuur bezig, de goede dingen bij de club mogen genoemd worden, maar de foute dingen ook in mijn ogen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:26:38
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 15:25:39
Je geeft helemaal je mening niet. Je probeert Sandor zwart te maken op basis van vage verdenkingen.


Vage verdenkingen. Ja natuurlijk jongen :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 20, 2015, 15:33:14
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!

Als je zulke beschadigende dingen over iemand zegt vind ik wel dat je moet nadenken in wiens belang het is dat jij dat op het wereldwijde web gooit. Wie is gebaat bij dit soort teksten? De club? Nee. Sandor? Nee. Jij? Nee. Om je vragen te beantwoorden:
Ben ik een roddelaar? Ja. Je verspreidt geruchten/roddels, geen feiten. 
Mut ik mij stil houden? Ja, waarschijnlijk wel.
Ik geef mijn mening? nee, je verspreidt geruchten,roddels en achterklap. Daarmee beschadig je mensen.
Jij neemt de 'verantwoordelijkheid' dit te posten omdat 'anders een ander het wel had gedaan'. Volgens mij post jij dit niet omdat je je verantwoordelijkheid neemt, maar om zelf je 'inside-info' ten toon te stellen. Ik vind dat je daarmee niet in het belang van de club of de betrokken personen handelt, maar puur uit eigen belang.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: El Ma-kri-niii op november 20, 2015, 15:35:20
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:26:38

Vage verdenkingen. Ja natuurlijk jongen :thumbsup
'Ik heb het gehoord van iemand die er dichter bij staat dan mezelf.'
'Ik heb geen bewijzen, maar dat hoeft in dit geval niet.'

Nee lekker duidelijk.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: justremco op november 20, 2015, 16:15:10
Hey Wiekie, zuip je nu tegenwoordig ook al overdag?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op november 20, 2015, 16:36:46
Citaat van: justremco op november 20, 2015, 16:15:10
Hey Wiekie, zuip je nu tegenwoordig ook al overdag?
en hij snuift ook....Zit overdag in het casino en heeft het met de vrouw van Sandor gedaan.
Ik heb dit trouwens wel gehoord van mensen die er dichtbij op zitten hoor....het is een gerucht hier in de stad..... :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op november 20, 2015, 18:00:36
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 13:15:06

Hoezo? Iedereen houdt sien freet, ik vertel de waarheid.


Stoer man! Jouw wekelijkse gezeur en ongefundeerde opmerkingen zijn mij altijd al een doorn in het oog, maar dat negeerde ik altijd maar. Met dronken mensen valt immers niet te redeneren, maar nu dit weer...............

Wat ben jij een zielig mannetje!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dreet op november 20, 2015, 18:29:50
Stel dat het waar is wat Wiekie zegt, dan hadden ze Sandor toch nooit een vervangende functie binnen Cambuur aangeboden? Dan had zoiets alleen maar doorge-etterd en dat wilden ze zeker niet denk ik.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op november 20, 2015, 18:41:39
Als dat soort geruchten de ronde doen, waren ze ook al bij de spelersgroep beland vrees ik. En dan ben je als (assistent)trainer wel je gezag kwijt. In dat geval heeft de club het netjes opgelost. Maar de officiele lezing dat De jong en van der Heide niet complementair zijn bevat ook wel een kern van waarheid. Ik miste wat zelfkritiek bij de TS  terwijl het toch te vaak overkwam alsof er niet adequaat werd gereageerd op wijzigingen tijdens de wedstrijd (blessures, omzettingen bij de tegenstander ect. ect.).

Maar wat de reden ook is, het enige wat nu telt zijn punten.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op november 20, 2015, 21:09:38
Als wiekie maar wat lult waarom zegt hier dan niemand dat het pertinent onwaar is..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op november 21, 2015, 07:49:15
Citaat van: De Gast op november 20, 2015, 21:09:38
Als wiekie maar wat lult waarom zegt hier dan niemand dat het pertinent onwaar is..
Hoe kan je nou iets bevestigen of ontkennen als je niet weet hoe het precies in elkaar zit? De enigen die daar antwoord op kunnen geven zijn direct betrokken en die zitten hier vast niet op het forum....
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:34:43
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:25:45

Waarom mag zoiets niet op een forum vermeld worden? Daar is dit toch voor? Ik ben gvd elke dag met cambuur bezig, de goede dingen bij de club mogen genoemd worden, maar de foute dingen ook in mijn ogen.

Eens!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:35:41
Citaat van: moodygrunn op november 20, 2015, 15:33:14
Als je zulke beschadigende dingen over iemand zegt vind ik wel dat je moet nadenken in wiens belang het is dat jij dat op het wereldwijde web gooit. Wie is gebaat bij dit soort teksten? De club? Nee. Sandor? Nee. Jij? Nee. Om je vragen te beantwoorden:
Ben ik een roddelaar? Ja. Je verspreidt geruchten/roddels, geen feiten. 
Mut ik mij stil houden? Ja, waarschijnlijk wel.
Ik geef mijn mening? nee, je verspreidt geruchten,roddels en achterklap. Daarmee beschadig je mensen.
Jij neemt de 'verantwoordelijkheid' dit te posten omdat 'anders een ander het wel had gedaan'. Volgens mij post jij dit niet omdat je je verantwoordelijkheid neemt, maar om zelf je 'inside-info' ten toon te stellen. Ik vind dat je daarmee niet in het belang van de club of de betrokken personen handelt, maar puur uit eigen belang.

Dus alles wat hier gezegd wordt moet in het belang van de club zijn?! Heilig boontje!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:37:27
Citaat van: Bankzitter op november 20, 2015, 18:41:39
Als dat soort geruchten de ronde doen, waren ze ook al bij de spelersgroep beland vrees ik. En dan ben je als (assistent)trainer wel je gezag kwijt. In dat geval heeft de club het netjes opgelost. Maar de officiele lezing dat De jong en van der Heide niet complementair zijn bevat ook wel een kern van waarheid. Ik miste wat zelfkritiek bij de TS  terwijl het toch te vaak overkwam alsof er niet adequaat werd gereageerd op wijzigingen tijdens de wedstrijd (blessures, omzettingen bij de tegenstander ect. ect.).

Maar wat de reden ook is, het enige wat nu telt zijn punten.

Eens, zelfreflectie is er binnen de TS nooit geweest. Hoop dat dat nu terugkomt met een Arne Slot.
Sipke ken ik wat dat betreft niet goed genoeg. Hoop niet dat hij zo'n iemand is die maar denkt: 'Wauw, assistent bij Cambuur, van Henk. Ik knik alleen maar ja...'
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:39:48
Wiekie zegt misschien wel de waarheid.. Moeten we daar voor weglopen?
Mensen willen hier alleen maar positieve dingen horen over Cambuur, dat is ook ziek en zielig.
Wees blij dat er mensen rondlopen die ook andere zien en zeggen.

Toen ik vertelde dat Reijnen alsnog naar Groningen zou gaan, werd dit ook niet in dank afgenomen. Oa. omdat men het niet leuk vond dat ik vertelde dat hij weg zou gaan. Welkom in de grote mensen wereld. Niet alles is positief op deze aarde, niet alles kan goed gaan.. Sterkte!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 21, 2015, 15:44:37
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:35:41
Dus alles wat hier gezegd wordt moet in het belang van de club zijn?! Heilig boontje!

Helemaal niet, ik heb zelf ook voldoende kritiek op de speelwijze onder andere. Dat is alleen iets waar je over kunt discussiëren, omdat iedereen daar wat van meekrijgt. Wiekie uit kritiek ten aanzien van een gebeurtenis die niet valt te meten of beoordelen door iedereen. Het neigt zelfs naar zwartmakerij/smaad/laster. Daar is niemand bij gebaat volgens mij. 
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 21, 2015, 15:46:05
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:39:48
Wiekie zegt misschien wel de waarheid.. Moeten we daar voor weglopen?
Mensen willen hier alleen maar positieve dingen horen over Cambuur, dat is ook ziek en zielig.
Wees blij dat er mensen rondlopen die ook andere zien en zeggen.

Toen ik vertelde dat Reijnen alsnog naar Groningen zou gaan, werd dit ook niet in dank afgenomen. Oa. omdat men het niet leuk vond dat ik vertelde dat hij weg zou gaan. Welkom in de grote mensen wereld. Niet alles is positief op deze aarde, niet alles kan goed gaan.. Sterkte!
Je zegt het heel goed. Wiekie zegt MISSCHIEN wel de waarheid. Andere zaken zoals spelersbeleid/opstelling etc zul je mij niet over horen. Kritiek hoort bij topsport. Smaad en laster niet.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:48:07
Citaat van: moodygrunn op november 21, 2015, 15:44:37
Helemaal niet, ik heb zelf ook voldoende kritiek op de speelwijze onder andere. Dat is alleen iets waar je over kunt discussiëren, omdat iedereen daar wat van meekrijgt. Wiekie uit kritiek ten aanzien van een gebeurtenis die niet valt te meten of beoordelen door iedereen. Het neigt zelfs naar zwartmakerij/smaad/laster. Daar is niemand bij gebaat volgens mij.

Misschien heeft Wiekie wel contact van iemand die Sandor geld heeft geleend..

Wieke, je hoeft niet te vertellen wie of wat je bron is. Maar je zou duidelijkheid verschaffen wanneer je aangaf of het iemand is die enorm dichtbij staat. Als het onzin is, of dat je het toevallig via via hebt gehoord, mag je het ook best zeggen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Shar op november 21, 2015, 15:49:12
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:39:48
Wiekie zegt misschien wel de waarheid.. Moeten we daar voor weglopen?
Mensen willen hier alleen maar positieve dingen horen over Cambuur, dat is ook ziek en zielig.
Wees blij dat er mensen rondlopen die ook andere zien en zeggen.

Toen ik vertelde dat Reijnen alsnog naar Groningen zou gaan, werd dit ook niet in dank afgenomen. Oa. omdat men het niet leuk vond dat ik vertelde dat hij weg zou gaan. Welkom in de grote mensen wereld. Niet alles is positief op deze aarde, niet alles kan goed gaan.. Sterkte!
Dat is nou net het punt, het woord misschien. Ik heb geen idee van de vrijetijdsbesteding van Sandor van der Heide en kan dus ook niet oordelen of hetgeen Wiekie zegt waar is. Echter, als je het op een forum zet moet je wel echt 100% zeker van je zaak zijn ( ik zou het zelf trouwens ook dan niet hier gaan melden maar dat is ieder voor zich). Je raakt met dergelijke opmerkingen namelijk niet alleen Sandor maar ook zijn omgeving ( hoe zal zijn vriendin/ vrouw het vinden als er gesproken wordt over een ander neukertje?).
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:49:19
Citaat van: moodygrunn op november 21, 2015, 15:46:05
Je zegt het heel goed. Wiekie zegt MISSCHIEN wel de waarheid. Andere zaken zoals spelersbeleid/opstelling etc zul je mij niet over horen. Kritiek hoort bij topsport. Smaad en laster niet.

Stel he, het is waar.. Wat dan nog? Dan horen we de waarheid.. Moet alles en iedereen maar gedekt worden?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 21, 2015, 15:51:08
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:49:19
Stel he, het is waar.. Wat dan nog? Dan horen we de waarheid.. Moet alles en iedereen maar gedekt worden?

Zo lang ze onder contract staan bij Cambuur wel. Daarna zal het me een rotzorg zijn.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:51:14
Citaat van: Shar op november 21, 2015, 15:49:12
Dat is nou net het punt, het woord misschien. Ik heb geen idee van de vrijetijdsbesteding van Sandor van der Heide en kan dus ook niet oordelen of hetgeen Wiekie zegt waar is. Echter, als je het op een forum zet moet je wel echt 100% zeker van je zaak zijn ( ik zou het zelf trouwens ook dan niet hier gaan melden maar dat is ieder voor zich). Je raakt met dergelijke opmerkingen namelijk niet alleen Sandor maar ook zijn omgeving ( hoe zal zijn vriendin/ vrouw het vinden als er gesproken wordt over een ander neukertje?).

Misschien zeg ik ja.. Ik! Wiekie niet. Wiekie is er 100% zeker van.
Ben wel benieuwd hoe dicht zijn bron bij het vuur zit. Het is niet zo dat ik Wiekie niet vertrouw, want ik heb zo'n soort verhaal ook wel eens gehoord. Redelijk dichtbij het vuur..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 15:53:29
Citaat van: moodygrunn op november 21, 2015, 15:51:08
Zo lang ze onder contract staan bij Cambuur wel. Daarna zal het me een rotzorg zijn.

Een club kan toch zeggen: We hebben Sandor ontslagen omdat hij schulden etc heeft. ?!

Hoe vaak gebeurt dit wel niet als het een speler betreft. Laatst nog een speler die coke gebruikt..
Wordt gewoon gezegd, en daar is niks mis mee! Nu blijven mensen gissen en krijg je deze situaties!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: scc-aaron op november 21, 2015, 15:54:50
Allemachtig wat een gezeur om een post. Het is MATCHDAY :_spank
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 21, 2015, 15:58:54
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:53:29
Een club kan toch zeggen: We hebben Sandor ontslagen omdat hij schulden etc heeft. ?!

Hoe vaak gebeurt dit wel niet als het een speler betreft. Laatst nog een speler die coke gebruikt..
Wordt gewoon gezegd, en daar is niks mis mee! Nu blijven mensen gissen en krijg je deze situaties!

Ik denk  dat wij verschillen qua opvatting over hoe je omgaat met mensen/clubiconen. Ik denk dat als een club dergelijke dingen naar buiten brengt, dit grote schade aan het imago van Sandor toebrengt. Dus gooit de club het op sportieve gronden, die een stuk beter te rechtvaardigen zijn naar de buitenwereld. Ik kan daar alle begrip voor opbrengen.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Shar op november 21, 2015, 15:59:14
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 15:51:14
Misschien zeg ik ja.. Ik! Wiekie niet. Wiekie is er 100% zeker van.
Ben wel benieuwd hoe dicht zijn bron bij het vuur zit. Het is niet zo dat ik Wiekie niet vertrouw, want ik heb zo'n soort verhaal ook wel eens gehoord. Redelijk dichtbij het vuur..
Jij bent inderdaad degene die het woord misschien gebruikt, niet Wiekie. Maar als ik zo de bijdragen van Wiekie op dit forum kijk dan zijn die in mijn optiek niet altijd even sterk onderbouwd. Ik vind dat hij vaak maar wat schrijft. Daarmee kan zijn verhaal over Sandor nog wel waar zijn, maar er is wel wat meer voor nodig dan alleen iets te beweren voordat ik het geloof, danwel dat het per definitie waar is. En hoe weet hij dit dan zo zeker? (niet zo zeer een vraag aan jou maar meer algemeen in het kader van is het een gerucht of heeft iemand er bij wijze van spreken naast gelegen).
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 16:01:58
Citaat van: moodygrunn op november 21, 2015, 15:58:54
Ik denk  dat wij verschillen qua opvatting over hoe je omgaat met mensen/clubiconen. Ik denk dat als een club dergelijke dingen naar buiten brengt, dit grote schade aan het imago van Sandor toebrengt. Dus gooit de club het op sportieve gronden, die een stuk beter te rechtvaardigen zijn naar de buitenwereld. Ik kan daar alle begrip voor opbrengen.

Vind ik totaal niet te rechtvaardigen. De assistent die ontslagen wordt ipv de hoofdtrainer roept vragen op. Spelers die zeggen dat ze het raar vinden en zeggen dat hij prima had kunnen blijven.. Dit roept bij jou geen vragen op?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Timmie op november 21, 2015, 16:02:27
Citaat van: Shar op november 21, 2015, 15:59:14
Jij bent inderdaad degene die het woord misschien gebruikt, niet Wiekie. Maar als ik zo de bijdragen van Wiekie op dit forum kijk dan zijn die in mijn optiek niet altijd even sterk onderbouwd. Ik vind dat hij vaak maar wat schrijft. Daarmee kan zijn verhaal over Sandor nog wel waar zijn, maar er is wel wat meer voor nodig dan alleen iets te beweren voordat ik het geloof, danwel dat het per definitie waar is. En hoe weet hij dit dan zo zeker? (niet zo zeer een vraag aan jou maar meer algemeen in het kader van is het een gerucht of heeft iemand er bij wijze van spreken naast gelegen).

Daarom vraag ik dat ook aan hem;)
Ook ik ben nl wel benieuwd!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Shar op november 21, 2015, 16:09:06
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!

Dat antwoord heeft hij al eerder gegeven. Het is hearsay, niets meer dan dat.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op november 21, 2015, 16:09:15
Citaat van: Timmie op november 21, 2015, 16:01:58
Vind ik totaal niet te rechtvaardigen. De assistent die ontslagen wordt ipv de hoofdtrainer roept vragen op. Spelers die zeggen dat ze het raar vinden en zeggen dat hij prima had kunnen blijven.. Dit roept bij jou geen vragen op?

Absoluut roept het vragen op. Zeker gezien het interview dat Ype gaf bij OF. Daardoor denk ik ook dat er meer speelt. Maar als ik moet kiezen tussen de volgende twee opties:
1) Volledige openheid van zaken (waar jij voorstander van lijkt te zijn) met als gevolg dat Sandor z'n carriere en imago als trainer in het betaald voetbal misschien wel een behoorlijke deuk oploopt.
2) Warrige interviews etc (huidige besluit): Sandor kan z'n carriere gewoon vervolgen zonder verdere imagoschade en idd wij weten niet wat er precies speelt. Met meer vragen dan antwoorden etc.

Dan zal ik altijd kiezen voor de tweede optie, puur omdat ik denk dat bij die andere keuze misschien wel meer schade toegebracht wordt aan de betrokkenen. Let wel, ik denk nog steeds dat het kiezen is tussen twee kwaden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DCKM op november 25, 2015, 12:33:47
Citaat van: wiekie1969 op november 20, 2015, 15:22:00
Ik vermeld dingen die ik hoor van anderen die er dichter op staan dan mezelf. Dus bewijzen heb ik niet, maar dat hoeft in dit geval oek niet.  Als ik het niet had gepost had een ander het namelijk wel gedaan. Maar bin ik dan een roddelaar? Mut ik mij dan stil houden? Ik geef enkel mijn mening, niks meer, niks minder!


Ik dacht al dat deze reactie zou komen.
Jij hoeft voor mij je niet stil te houden.
Maar voor je iets gaat zeggen/schrijven/typen zou ik eerst eens wat meer info vergaren.
Ik doe vaak aan hoor en wederhoor als ik iets hoor.
Ik hoor wat maar ga dan ook even na de andere toe om zijn verhaal aan te horen.
Kijk en dan je mening geven, met onderbouwing, komt anders over dan zoals jij het nu hebt gedaan.
Ja lekker via via je mening geven vind ik te goedkoop. En je zegt dat het een ander het mes doet? Nou dat had ik nog moeten zien.
Maar goed ik moest dit nog even kwijt en verder laat ik het erbij.
En zeg ik dat we vrijdag, thuis tegen de Graafschap, weer lekker ons clubje moeten aanmoedigen.

he sukkes
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: kickandrush op november 25, 2015, 12:43:18
spreken is zilver en zwijgen is goud.  :X
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2015, 14:33:00
Heeft Ype je al gebeld wiekie? Dit kan niet door de beugel :devil
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 25, 2015, 14:33:25
Citaat van: kickandrush op november 25, 2015, 12:43:18
spreken is zilver en zwijgen is goud.  :X

en in spakenburg is het koud 8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op oktober 06, 2018, 09:00:38
,,Wat Henk doet, zou ik niet kunnen", zegt Sandor van der Heide. ,,Hij kan als geen ander een club verkopen. Ik vind het daarom echt onvoorstelbaar dat H@@renveen in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet bij hem is uitgekomen. Dit was het perfecte moment geweest. Ik weet zeker dat het op een dag alsnog gebeurt. Of ik dan assistent wil zijn bij H@@renveen? Waarom niet."

Goh, het kan snel veranderen in de voetballerij. Meende dat meneer is had aangegeven op geen enkele manier voor deze club uit te willen komen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 06, 2018, 09:20:57
Die twee hadden nog steeds bij ons moeten zitten. Ype heeft Cambuur sportief te gronde gericht met het binnenhalen van vd Vegt. Daar is alle ellende begonnen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Montana op oktober 06, 2018, 09:50:44
Citaat van: Hilaard voor Cambuur op oktober 06, 2018, 09:00:38
,,Wat Henk doet, zou ik niet kunnen", zegt Sandor van der Heide. ,,Hij kan als geen ander een club verkopen. Ik vind het daarom echt onvoorstelbaar dat H@@renveen in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet bij hem is uitgekomen. Dit was het perfecte moment geweest. Ik weet zeker dat het op een dag alsnog gebeurt. Of ik dan assistent wil zijn bij H@@renveen? Waarom niet."

Goh, het kan snel veranderen in de voetballerij. Meende dat meneer is had aangegeven op geen enkele manier voor deze club uit te willen komen.

Hij zegt het zelf al:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1292181094168064&id=177406418978876&_rdr
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: hobbes op oktober 06, 2018, 10:21:26
Citaat van: De Gast op oktober 06, 2018, 09:20:57
Die twee hadden nog steeds bij ons moeten zitten. Ype heeft Cambuur sportief te gronde gericht met het binnenhalen van vd Vegt. Daar is alle ellende begonnen.

Ik denk dat Henk maar een beperkte houdbaarheidsdatum heeft. Op een gegeven moment is zijn manier uitgewerkt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 06, 2018, 11:07:11
Citaat van: Hilaard voor Cambuur op oktober 06, 2018, 09:00:38
,,Wat Henk doet, zou ik niet kunnen", zegt Sandor van der Heide. ,,Hij kan als geen ander een club verkopen. Ik vind het daarom echt onvoorstelbaar dat H@@renveen in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet bij hem is uitgekomen. Dit was het perfecte moment geweest. Ik weet zeker dat het op een dag alsnog gebeurt. Of ik dan assistent wil zijn bij H@@renveen? Waarom niet."

Goh, het kan snel veranderen in de voetballerij. Meende dat meneer is had aangegeven op geen enkele manier voor deze club uit te willen komen.

Ben benieuwd of ''God'' (:R) dan nog zijt geprezen wanneer Hij deze stap zou zetten
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2018, 11:34:33
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 06, 2018, 11:07:11
Ben benieuwd of ''God'' (:R) dan nog zijt geprezen wanneer Hij deze stap zou zetten
Dan Is hij geen God meer maar Judas.... :y
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op oktober 06, 2018, 11:50:42
Citaat van: De Gast op oktober 06, 2018, 09:20:57
Die twee hadden nog steeds bij ons moeten zitten. Ype heeft Cambuur sportief te gronde gericht met het binnenhalen van vd Vegt. Daar is alle ellende begonnen.

En ...... Hij heeft de club ook gered.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: vialli op oktober 06, 2018, 12:01:18
Citaat van: hobbes op oktober 06, 2018, 10:21:26
Ik denk dat Henk maar een beperkte houdbaarheidsdatum heeft. Op een gegeven moment is zijn manier uitgewerkt.
Henk zat in het begin oek in de nederklits bij de Graafschap TOT ZE TEGEN CAMBUUR
moesten en met 3 NUL WONNEN en hadden ze weer de poten onder de kont.
As cambuur ze toen verslagen had was Henkie al  wegweest.
Dat virus zit al heel lang in onze club en is der skienbaar niet uut te krijjen :R :R :R
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 06, 2018, 13:59:46
Citaat van: Lore op oktober 06, 2018, 11:50:42
En ...... Hij heeft de club ook gered.

Zo is het wel ja.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Scc4-ever op oktober 06, 2018, 19:07:22
Citaat van: Montana op oktober 06, 2018, 09:50:44
Hij zegt het zelf al:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1292181094168064&id=177406418978876&_rdr
hij is binnen een paar jaren van gedachte veranderd dus. Ik vind als je eerst zegt nooit er
Heen te willen. Dat je ook bij je standpunt moet blijven. Anders verlies je ook je geloofwaardigheid. 
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: V-man op oktober 06, 2018, 21:02:45
Valt mij tegen van Sandor. Henkie zat gisteren mij ook teveel, bij omrop fryslan, op een pompebled.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2018, 21:47:14
Henkie en Sandor staan anders wel met 0-4 achter tegen dkv.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Naastismis op oktober 07, 2018, 00:38:58
Citaat van: Scc4-ever op oktober 06, 2018, 19:07:22
hij is binnen een paar jaren van gedachte veranderd dus. Ik vind als je eerst zegt nooit er
Heen te willen. Dat je ook bij je standpunt moet blijven. Anders verlies je ook je geloofwaardigheid.

Hij zei op dit moment ,en dat was 2 jaar geleden volgend jaar als hij er heen zou gaan kan hij zeggen op dit moment wel......tegenwoordig gaat het bij het voetbal alleen nog maar om het geld.ik zie de laatste tijd liever eerste elftallen uit een dorp met 1500 inwoners met voetballers uit het eigen  dorp zelf dan champions league waar ze doormiddel van geld voetballers aantrekken,maar dat diezelfde net zo makkelijk een ander shirt aantrekken als dat een euro meer oplevert
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Oosttribune op oktober 07, 2018, 09:40:14
Alles draait om geld en uiteindelijk is het werk, voor supporters gelden sentimenten. Henk is altijd eerlijk geweest en heeft nooit iets uitgesloten. Sandor als jarenlang boegbeeld van de club heeft nog steeds wrok of het wegsturen. Maar ja Fred Grim ging voor geld en Chris de Wagt zit ook gezellig bij de boeren. Overigens zit Henk heel vaak op de tribune, blijft een man van de club en zal als een korbach effect nog wel eens terugkeren!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Montana op oktober 09, 2018, 08:38:42
Henk is bij iedere club waar hij gewerkt heeft een man van de club.
Trainers zijn gewoon passanten.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Cor op oktober 09, 2018, 10:26:53
Citaat van: Montana op oktober 09, 2018, 08:38:42
Henk is bij iedere club waar hij gewerkt heeft een man van de club.
Trainers zijn gewoon passanten.

Volgens mij weet Henk heel goed welke rol hij moet spelen bij welke club ook. Verklaart ook deels de houdbaarheidsdatum van Henk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op februari 23, 2019, 10:31:19
Kom aub terug.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op februari 23, 2019, 10:34:28
Eventueel met Henk. Dan is er tenminste weer beleving!!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op februari 23, 2019, 10:37:32
En voetbal
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op februari 23, 2019, 10:43:55
Sandor en Dennis van ree het volgend seizoen voor de groep.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2019, 10:47:16
Citaat van: speculeter op februari 23, 2019, 10:43:55
Sandor en Dennis van ree het volgend seizoen voor de groep.
en graag een nieuwe keeperstrainer .
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op februari 23, 2019, 11:17:51
Ha ha die Ponk
Gisteren ook weer gezien met zijn grote kladblok?
Hoeveel a4 tjes tekst staan daarop  :_schater

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op februari 23, 2019, 13:48:52
die komt hier voorlopig niet terug het het papiertje oek niet dus waar hebben we het over.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op februari 23, 2019, 15:50:52
Ik denk Otto dat de mensen weer graag terug willen naar een herkenbaar Cambuur met echte Cambuur mensen op de posten.
En dan kom je al snel bij Sandor...Barto etc.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op februari 23, 2019, 17:06:00
dat snap ik wel mar het moet wel realistisch zijn toch

barto als TD op grond waarvan dan??

sandor en henk zitten prima bij de graafschap en gaan gewoon
verlengen volgens mij
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op februari 23, 2019, 20:06:12
Citaat van: speculeter op februari 23, 2019, 15:50:52
Ik denk Otto dat de mensen weer graag terug willen naar een herkenbaar Cambuur met echte Cambuur mensen op de posten.
En dan kom je al snel bij Sandor...Barto etc.

Dijkhuizen.. oh nee die is er na een handvol wedstrijden ook al uitgeknikkerd  :|

Van mijn part halen ze een totaal onbekende naam. Heb het wel gehad na al die mislukte 'namen' hier.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op februari 23, 2019, 22:23:11
juistum schoon schip maken en trainers ervoor zetten die er blanco in staan
en geen vooroordelen vriendjes of wat dan ook maar hebben en ons leuk
en aanvallend laten spelen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op februari 23, 2019, 22:51:44
Citaat van: denistel op februari 23, 2019, 22:23:11
juistum schoon schip maken en trainers ervoor zetten die er blanco in staan
en geen vooroordelen vriendjes of wat dan ook maar hebben en ons leuk
en aanvallend laten spelen.
noem eens een naam Otto
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 24, 2019, 00:35:15
Citaat van: denistel op februari 23, 2019, 17:06:00
dat snap ik wel mar het moet wel realistisch zijn toch

barto als TD op grond waarvan dan??

sandor en henk zitten prima bij de graafschap en gaan gewoon
verlengen volgens mij

Natuurlijk gaan zij verlengen.
Is hier altijd hetzelfde gezeik, oprotten oprotten Henkie oprotten.
Tot iedereen erachter komt dat het niet aan Henkie lag.
En dan weer roepen om Henkie en Sandor, sjonge dit hele forum ik heb er werkelijk een emmer bij nodig.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: AL op februari 24, 2019, 08:38:40
Citaat van: denistel op februari 23, 2019, 22:23:11
juistum schoon schip maken en trainers ervoor zetten die er blanco in staan
en geen vooroordelen vriendjes of wat dan ook maar hebben en ons leuk
en aanvallend laten spelen.

We hadden gewoon Hans de Koning moeten halen.
Altijd herkenbaar aanvallend voetbal.
Zelf zou ik Ron Jans hier ook wel willen zien, maar ik denk dat niemand meer naar het lachertje van Nederland wil..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op februari 24, 2019, 21:40:31
Citaat van: speculeter op februari 23, 2019, 22:51:44
noem eens een naam Otto

fred grim nog altijd al zal het bij sommige mensen moeilijk liggen.doet het na
een stroeve start knap met rkc en heeft leuke spelers gehaald.

sierd vd berg als keepers trainer er bij is een gedreven vakman.

rene vd wey als assistent trainer,fanatieke trainer die het de al jaren
goed doet bij de amateurs.


john de wolf heb ik ook nog steeds veel vertrouwen in.

de trainer van HHC Gert Jan Karsten lijkt me ook wel een goeie.




Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op februari 24, 2019, 21:42:28
Citaat van: denistel op februari 24, 2019, 21:40:31
fred grim nog altijd al zal het bij sommige mensen moeilijk liggen.doet het na
een stroeve start knap met rkc en heeft leuke spelers gehaald.

sierd vd berg als keepers trainer er bij is een gedreven vakman.

rene vd wey als assistent trainer,fanatieke trainer die het de al jaren
goed doet bij de amateurs.


john de wolf heb ik ook nog steeds veel vertrouwen in.

de trainer van HHC Gert Jan Karsten lijkt me ook wel een goeie.
jp de jong, Alex pastoor
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op februari 25, 2019, 08:28:25
Jp de jong  :?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: okkele op februari 25, 2019, 10:02:15
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 24, 2019, 00:35:15
dit hele forum ik heb er werkelijk een emmer bij nodig.
volhouden kerel,het niveau komt wel weer terug zegge we maar.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op februari 25, 2019, 10:11:09
Citaat van: okkele op februari 25, 2019, 10:02:15
volhouden kerel,het niveau komt wel weer terug zegge we maar.
En waarom sowieso roepen om mensen zonder papiertje en staat van dienst?  :?

De (onbegrijpelijke) Sandor-tik zit nog erg hoog bij sommigen maar op basis van wat?
Een goede voetballer maakt nog geen dito trainer en is het slim om van Cambuur een mogelijke eerste klus te maken?

Want als het fout gaat door gebrek aan ervaring is hij weer de lul en jaag je een van de weinige mensen met een clubgevoel weg
Moet je dat willen? Sandor is in mijn ogen veel geschikter als mentor dan trainer

Eerst je strepen verdienen, Cambuur blijft er wel!
Er is nu meer baat en belang bij ervaring en een trainer met kloten die de klappen van de zweep kent

Ophouden met dat geknuffel en aanstellen van middenmaat
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op februari 25, 2019, 10:32:45
Citaat van: Drumfather SCC op februari 25, 2019, 10:11:09
En waarom sowieso roepen om mensen zonder papiertje en staat van dienst?  :?
V/d Ree heeft in de zomer zijn papiertje.. En zegt staat van dienst alles?
De (onbegrijpelijke) Sandor-tik zit nog erg hoog bij sommigen maar op basis van wat?
Een goede voetballer maakt nog geen dito trainer en is het slim om van Cambuur een mogelijke eerste klus te maken?
Hij is anders wel het tactische brein achter Henk de Jong..
Want als het fout gaat door gebrek aan ervaring is hij weer de lul en jaag je een van de weinige mensen met een clubgevoel weg
Moet je dat willen? Zo gaat het in betaald voetbal,er is niet veel ruimte voor clubgevoel

Sandor is in mijn ogen veel geschikter als mentor dan trainer..
Daarom met v/d Ree..of met Sipke?
Eerst je strepen verdienen, Cambuur blijft er wel!
Er is nu meer baat en belang bij ervaring en een trainer met kloten die de klappen van de zweep kent
De genoemde namen zijn niet onbekend in het betaalde voetbal, lopen dus al een tijdje mee..
Ophouden met dat geknuffel en aanstellen van middenmaat
Cambuur is op het moment middelmaat en meer konden we niet betalen..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sccJoop op maart 13, 2019, 15:08:46
Wat gaat deze beste man doen?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 13, 2019, 16:45:29
Citaat van: sccJoop op maart 13, 2019, 15:08:46
Wat gaat deze beste man doen?
nou wat denkst
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: justremco op maart 13, 2019, 16:52:12
Citaat van: sccJoop op maart 13, 2019, 15:08:46
Wat gaat deze beste man doen?

Gaat naar dezelfde club als Henk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op maart 13, 2019, 19:28:19
Citaat van: justremco op maart 13, 2019, 16:52:12
Gaat naar dezelfde club als Henk


Als je Henk vraagt, dan krijg je Sandor er bij.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Viper op maart 14, 2019, 15:52:50
Ook Sandor verlaat DTC:

https://www.degraafschap.nl/nieuws/sandor-van-der-heide-niet-door-in-doetinchem/
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 20, 2019, 18:19:16
Sandor jonge welkom! God is terug! Mooi om jou te zien glunderen op omropfryslan. Kijk dit allen dan weet je genoeg
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op maart 20, 2019, 18:34:31
Citaat van: sunderland op maart 20, 2019, 18:19:16
Sandor jonge welkom! God is terug! Mooi om jou te zien glunderen op omropfryslan. Kijk dit allen dan weet je genoeg

:_schater

Maar toch ook blij! Gefeliciteerd allen  :proost

Op naar mooie jaren  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Tsjawat op maart 20, 2019, 18:50:51
Moet ook maar eens zijn papiertjes gaan halen toch?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op maart 20, 2019, 20:50:13
Prachtige interviews met Sandor inderdaad.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op maart 03, 2020, 18:33:54
https://www.omropfryslan.nl/utstjoering/sportcast-32-sandor-van-der-heide-wol-haadtrainer-wurde
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Ronald op april 01, 2020, 11:16:53
Bron: friesch dagblad.

Jaar van uitersten voor Sandor van der Heide
Sandor van der Heide keerde in maart vorig jaar terug bij SC Cambuur. Het jaar dat volgde voor de trainer en ondernemer werd onvergetelijk. Degradatie, de bouw aan een succesteam, maar privé ook het afscheid van een vriend. Een monoloog.

Piet Jan Nauta

Geplaatst: 31 maart 2020 om 14:00


Van der Heide bij een van zijn escaperooms, die wegens het coronavirus nu gesloten zijn.   FOTO: HENK JAN DIJKS
,,Ik voelde me gelukkig op het moment dat Henk de Jong en ik gepresenteerd werden als het nieuwe trainersduo van Cambuur. Terug naar onze club en lekker dicht bij huis. Het jaar is omgevlogen en dat besef je pas als je er bij stilstaat. Met Cambuur waren we op weg naar iets moois en dan ligt ineens alles stil. Heel apart. We hebben een voorsprong van elf punten op Volendam en verdienen het om te promoveren, maar voorlopig zitten we nog in onzekerheid. Al is voetbal aan de andere kant ook totaal niet interessant in dit coronaverhaal.

Zelf heb ik nog wel wat dingetjes om handen. Zo zijn we in november verhuisd en is er altijd wel iets te doen. Daarnaast ben ik veel te vinden aan mijn nieuwe pand aan de Scharnestraat in de binnenstad van Sneek , dat per 1 april verhuurd wordt aan een klokkenmaker. Er zijn ideeën om na de crisis ons bedrijf uit te breiden met nieuwe escaperooms. Al onze andere escaperooms zijn nog tot minstens 6 april dicht. Alle reserveringen tot die datum heb ik moeten annuleren en dat kost je als ondernemer toch een hoop geld. Maar het is zoals het is. Ik ga er niet kapot aan, er zijn genoeg bedrijven die er slechter voor staan. Met hen heb ik het meeste te doen.

We hebben de spelers bij Cambuur individuele programma's meegegeven, zodat ze zelf vanuit huis wat kunnen doen. Iedereen doet zijn dingetje. Gelukkig zijn de tijden daarin veranderd. Voetballers zijn bereid om extra werk te doen naast de trainingen. Als ik nu nog voetballer was geweest, had ik daar echt geen zin in gehad. Thuis oefeningen doen? Zoek het lekker uit.

Maximaal
Zo was ik als speler. Ik heb het maximale uit mijn carrière gehaald en kijk met voldoening terug. Als voetballer had ik lang niet elke dag zin om te trainen. Ik vond er überhaupt niet zoveel aan om te voetballen. Begrijp me niet verkeerd, voetbal is het mooiste spelletje dat er bestaat. Maar als het op een gegeven moment als een 'moetje' begint te voelen, verdwijnt het plezier. Ik had bijvoorbeeld een hekel aan uitwedstrijden tegen Haarlem of AGOVV. Zo troosteloos. Daar kon ik me echt niet voor opladen, ik vond het helemaal niks. Ik zei dan ook wel tegen trainers dat ze mij beter niet konden opstellen. Ook wanneer ze dingen van mij eisten waar ik juist niet zo goed in was. Zeiden trainers ineens dat ik hard moest werken en duels uitvechten. Dat sloeg nergens op. Als je een speler opstelt, probeer je al zijn kwaliteiten er het beste uit te laten komen. Mij stelde je op omdat ik beslissend kon zijn.

De leukste tijd als speler had ik bij ONS Sneek. Een geweldige groep en ik was zo vrij als een vogel. Daar speelde je ook wel eens duels die zeventig minuten geen klap aan waren, maar dan was er wel eens een gastje van de tegenpartij dat wat ging lopen zuigen. Dan ging er een knop om en dacht ik 'dat had je niet moeten doen, vriend. Nu ben je aan de beurt.' Dat soort triggers waren wel leuk en dan gaf ik even gas. Maar over het algemeen vond ik het leven als voetballer niet veel aan. Trainer zijn is leuker."

Ik ben begonnen bij vv Balk, een mooie eerste stap voor mij als trainer. Vervolgens ben ik assistent geworden bij Henk en ook bij ONS Sneek onder Jan Vlap. Maar na mijn ontslag bij Cambuur in 2015 mocht ik aan de slag bij IJsselmeervogels. Ik werd hoofdtrainer van een club die eigenlijk een betaald voetbalorganisatie is. Toen ik daar binnenstapte, klopte er veel niet. Ik begon met het samenstellen van een selectie, het opbouwen en ontwikkelen van de ploeg en proberen ze het systeem eigen te maken. Dat was het eerste halfjaar lastig, maar ik bleef mijn gevoel volgen en uiteindelijk heeft dat samen met Pascal Bosschaart en Jacob Mulder als assistenten wel tot succes geleid. Kijk, ik ben niet achterlijk. Voor mijn gevoel ben ik een redelijke trainer aan het worden. Als je begint weet je dat niet. Maar de bevestiging kreeg ik daar.

Gesloopt
De periode bij De Graafschap was top en de degradatie van vorig seizoen deed pijn. Maar dat is het leven van een trainer. Het enige wat mij en ook Henk tegenstond was de reistijd. Vijf uren per dag zat je in de auto, de files meegerekend. Je kwam gesloopt thuis bij je gezin, waar je gewoon weer man en vader bent. Voor mijn vrouw Tineke was het natuurlijk ook wel even lekker dat ik de kinderen kon overnemen. Daar hebben we gelukkig onze weg in gevonden, al snap ik wel dat er ook koppels zijn die er gezeur over krijgen. Als jij je niet kunt verplaatsen in een ander, dan krijg je ellende. Maar dat kunnen Tineke en ik wel.

Het halfuurtje in de auto naar Leeuwarden en daarna weer het halfuurtje terug naar Sneek is heerlijk. Ik zet een muziekje aan en je maakt je hoofd even leeg voordat je thuiskomt. Je merkt binnen Cambuur dat men toewerkt naar het nieuwe stadion. Ik kijk daar ook naar uit, al ga ik het oude wel missen. Ik ben met dit stadion opgegroeid. Toen ik er kwam als jeugdspeler, stond er nog geen hoofd- en noordtribune. Het spelershome was gewoon een keet. De karaktervolle wijk is ook zoiets. Als je door het raam van het huidige spelershome naar buiten kijkt, is er leven op het Cambuurplein. Mensen lachen, hebben ruzie, iemand fietst tegen een auto op. Er gebeurt altijd wat. Het karakter van de wijk is niet te kopiëren op de nieuwe plek, maar we hebben geen keus. Dat nieuwe stadion moet er komen als we als club vooruit willen.

Thuis oefeningen doen? Dat had ik als speler echt niet gedaan. Zoek het uit
Het trainersvak is altijd in beweging. Bij Cambuur werken we veel met data en statistieken. Dat is interessant, maar voor mijn taken iets minder van belang. Om mijn werk simpel te schetsen: ik ben bezig met de bal vooruit te brengen vanuit de opbouw. Als wij de bal hebben, moet een tegenstander altijd een keuze maken. Eerder doen wij niets, op welk punt van het veld we ook zijn. We proberen altijd een twee-tegen-één situatie te creëren. Als wij goed spelen en de tegenstander krijgt geen druk op ons, dan heb ik mijn werk goed gedaan.

Ik vind het fantastisch om daarmee bezig te zijn. Hoe komen wij op belangrijke plekken van het veld vrij? Als speler voetbalde ik op intuïtie en kwam het spel naar mij toe. Daarna kon ik mijn ding doen. Nu ben ik bezig met de eerste fase van de opbouw. Zo mag een middenvelder van ons nooit in duel komen als hij de bal aangespeeld krijgt. Het middenveld mag pas ingespeeld worden als de tegenstander uitstapt. Is er niemand in de buurt of stapt niemand uit? Dan krijg je de vrijheid om door te schuiven. Waarom zou je afspelen als niemand je aanvalt? Ik vind dat wij het heel goed doen. Maar wij kunnen als staf wel dat idee over voetbal hebben, de groep moet wel mee. In het openingsduel kreeg De Graafschap geen druk op ons, maar waren we voorin qua vrijkomen en diepgang nog niet goed genoeg. Het thuisduel met Go Ahead Eagles dat we met 5-0 wonnen was het kantelpunt en toen was iedereen om. Een week later voor 17.000 man in Breda kwam de bevestiging. Ondanks de nederlaag haalden we een hoog niveau. Als dat ons gemiddelde niveau was, konden we ver komen. En dat bleek.

Op eigen benen
Mijn ambities om ooit op eigen benen te staan zijn geen geheim. Henk en ik zijn zo'n zeven jaar samen bezig. Dat zal heus nog wel een aantal jaren zo gaan. Op een gegeven moment draait het om. 'Dan ben ik te oud, dus moet jij het doen', zegt Henk dan altijd. Nu is dat niet aan de orde. Henk heeft ongelooflijke kwaliteiten die ik niet heb. Hij is het uithangbord voor de club en ik zou het fijn vinden als hij dat dan nog steeds is, mocht ik eens de hoofdtrainer worden. We passen goed bij elkaar en dat komt door onze eerlijkheid. We vertrouwen elkaar blindelings. We zijn het lang niet altijd eens, maar zullen elkaar nooit een mes in de rug steken. In de media werd in 2015 gesuggereerd dat we te veel hetzelfde dachten. Onzin.

Ik ben een eerlijk persoon en dan is de omgang met de media niet lastig. Ook al heb ik me wel gestoord aan de berichtgeving over de reden van mijn ontslag in 2015. Dan ben je bezig met het verdedigen van de gekste verhalen. Zo was er een verhaal over gokschulden, over dat ik het met de vrouw van de voorzitter zou hebben gedaan en dat ik sliep met de dochter van de voorzitter. Dat meisje was toen negen jaar oud. Niet te geloven wat mensen verzinnen. Heel erg frustrerend, want het thuisfront krijgt het ook mee en dan moet je die spookverhalen nog verdedigen ook. Gelukkig weet mijn familie hoe alles zit.

Chris de Wagt
Het overlijden van Chris de Wagt viel me zwaar. Voordat Chris ziek werd hadden we afgesproken om ooit samen eens een club te gaan trainen. Dat was ons plan. Ik heb lang de hoop gehad dat we die afspraak konden waarmaken. Op een gegeven moment sloegen de chemokuren aan en kreeg hij toch het idee dat hij misschien beter kon worden. Niet veel later was dat uitzicht weg. Zijn doelen veranderden en werden wat beperkter. Een paar dagen zijn oude leven oppakken zonder pijn en zonder er vier dagen van te moeten herstellen. Dat soort dingen. Er kwam een verdrietige fase, waarin we heel veel hebben gesproken over zijn ziekte en over de toekomst van zijn vrouw Mariëlle en hun kinderen. Voetbal was zijn uitlaatklep om niet aan de ziekte en toekomst te denken.


Toen we op 17 januari met Cambuur op bezoek gingen bij Oss, kreeg ik in de middag een appje van Chris. Of ik nog even langs wilde komen. Ik wist dat het de laatste keer was dat ik hem zou zien. Wat moest ik in hemelsnaam tegen hem zeggen? Er spookte van alles door mijn hoofd. Ik ben bij hem geweest. Toen ik wegging heb ik gezegd dat ik later in de week nog wel even langs zou komen en heb hem een hand gegeven. Het was goed zo. Daarna ben ik naar Oss gereden. Dat had ik niet moeten doen. Ik kwam vijf minuten voor de aftrap aan bij het stadion met in mijn hoofd de wetenschap dat ik Chris nooit meer zou zien. Ik was er fysiek, maar niet met mijn gedachten. We kwamen op 0-1, maar had niet door dat we scoorden. Twee dagen later overleed Chris.

Ik mis onze gesprekken. Wij zaten echt op één lijn met onze voetbalvisie. Als ik iets vertelde, wist Chris meteen wat ik bedoelde. Ik ben opgegroeid met zijn broer Leo en kom daar al vanaf mijn achtste over de vloer, toen Chris nog een baby was. We voetbalden als kleine jochies binnen in huize De Wagt. Ook gingen we met zijn vader Harm mee naar het korfbal, toen hij trainer was bij Stânfries in Reduzum. Leo, Chris en ik. We voetbalden met een softbal in de zaal. De bal rolde wel eens per ongeluk het veld in en dan keek Harm weer geïrriteerd naar ons. Harm had thuis een Delfts blauw bord staan, gekregen voor zijn prestaties in het korfbal. Die ging om toen wij aan het voetballen waren. Kapot. Nou, toen waren we aan de beurt, kan ik je vertellen. Nu kunnen we er om lachen, maar daar hebben we ons nog lang schuldig over gevoeld.

Let's Do It
Kerst Hofman (oud-speler SC Cambuur, red.) en ik zijn een stichting begonnen genaamd: Let's Do It. Dat was de lijfspreuk van Chris tijdens zijn ziekte. Chris zal nooit meemaken dat zijn kinderen Vajenn en Novan gaan studeren. Deze stichting is opgezet zodat ze later dankzij hun vader kunnen studeren. We hebben Chris ons idee verteld toen hij nog leefde. Als deze coronaperiode straks achter de rug is, gaan we geld inzamelen voor Let's Do It. Iedereen die dat wil, mag doneren.

Chris had nog een boodschap ingesproken die aan het einde van zijn uitvaart werd afgespeeld. Heel confronterend. Je hoort zijn stem, maar ziet zijn kist voor in de zaal liggen. Ik vond het toch ook wel heel mooi. Het zet je aan het denken. Wat neem ik mee van hem als levensles? Chris stond overal positief in. Hoe slecht het vooruitzicht ook was, hij zocht naar oplossingen en bleef niet in teleurstellingen hangen. Wat een sterke man. Dat zal ik altijd met me meedragen. Of ik bang ben voor de dood? Nee. Ik zou het wel heel erg vinden voor mijn vrouw, mijn kinderen en mijn moeder als ik zou gaan. Ik ben gisteren 42 geworden en heb genoeg om voor te leven. Ik wil er zoveel uithalen als maar mogelijk is. Maar als het zover is, dan heb ik een mooi leven gehad."
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: hobbes op oktober 22, 2020, 13:58:24
Sandor van der Heide

De assistent-coach van Cambuur Sandor van der Heide is al twee weken afwezig en zal dat voorlopig nog wel even zijn. Van der Heide heeft last van burn-out klachten. Trainer Henk de Jong: "Sandor is gewoon moe in de kop en daarom moet hij het even rustig aan doen. We moeten goed op hem passen."
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op oktober 22, 2020, 19:07:40
Rustig aan Sandor snel fit worden  :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 22, 2020, 20:36:44
Zet m op Sandor. All the best!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op november 15, 2020, 22:51:19
Wanneer komt deze topper weer terug?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op november 16, 2020, 08:37:17
Citaat van: Grijskijkert op november 15, 2020, 22:51:19
Wanneer komt deze topper weer terug?

Burn-out toch?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op november 16, 2020, 08:58:32
Citaat van: Lore op november 16, 2020, 08:37:17
Burn-out toch?
Is het zo erg? Had begrepen dat het even rustig aan ging doen..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op november 16, 2020, 09:07:31
Citaat van: Grijskijkert op november 16, 2020, 08:58:32
Is het zo erg? Had begrepen dat het even rustig aan ging doen..

Eerlijk gezegd weet ik het ook niet zeker hoor. Ik baseer mij op wat Henk zei.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: speculeter op november 16, 2020, 09:38:18
Henk zei letterlijk dat Sandor veel heeft meegemaakt de laatste tijd.Onder andere de dood van zijn vriend De Wagt.
Hij was "druk"in zijn hoofd en moest een tijdje in de rust.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op november 16, 2020, 10:46:47
Citaat van: speculeter op november 16, 2020, 09:38:18
Henk zei letterlijk dat Sandor veel heeft meegemaakt de laatste tijd.Onder andere de dood van zijn vriend De Wagt.
Hij was "druk"in zijn hoofd en moest een tijdje in de rust.

Daar kan ik mij van alles bij voorstellen. Sandor is een goede jongen en ik hoop dat hij zich snel beter voelt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 16, 2020, 11:41:43
idd het verlies van C de Wagt en de drukte bij cambuur en zijn escape room
handel. gewoon rustig aan doen met hem
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Montana op november 16, 2020, 11:51:01
Citaat van: denistel op november 16, 2020, 11:41:43
idd het verlies van C de Wagt en de drukte bij cambuur en zijn dark room
handel. gewoon rustig aan doen met hem

Escaperoom ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 16, 2020, 11:54:54
Citaat van: Montana op november 16, 2020, 11:51:01
Escaperoom ;)
:_schater :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op november 16, 2020, 12:46:59
Citaat van: denistel op november 16, 2020, 11:41:43
idd het verlies van C de Wagt en de drukte bij cambuur en zijn dark room
handel. gewoon rustig aan doen met hem

Waar het hart van vol is.  ;)  :P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op november 16, 2020, 13:10:19
Citaat van: Galdiano op november 16, 2020, 12:46:59
Waar het hart van vol is.  ;)  :P

een escape room is ook dark toch
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 16, 2020, 13:46:03
Citaat van: denistel op november 16, 2020, 13:10:19
een escape room is ook dark toch

En een dark room is voor de meesten van ons ook een escape room
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: moodygrunn op december 12, 2020, 20:58:04


Mooi interview, gaat de goede kant op met Sandor. Ook mooi spandoek trouwens
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op december 13, 2020, 13:11:14
Citaat van: moodygrunn op december 12, 2020, 20:58:04


Mooi interview, gaat de goede kant op met Sandor. Ook mooi spandoek trouwens
Wat mogen wij blij zijn met deze trainer en zijn assistent Sandor.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op december 13, 2020, 20:28:09
Citaat van: moodygrunn op december 12, 2020, 20:58:04


Mooi interview, gaat de goede kant op met Sandor. Ook mooi spandoek trouwens

Wat een prachtige collega om te hebben.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op januari 04, 2021, 10:47:09
Sandot is nog maar 1 dag op de training geweest sinds zijn burnout.
Hoe gaat Cambuur spelen, als hij weer volledig aan het werk is?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op januari 04, 2021, 17:10:35
Citaat van: PePe op januari 04, 2021, 10:47:09
Sandot is nog maar 1 dag op de training geweest sinds zijn burnout.
Hoe gaat Cambuur spelen, als hij weer volledig aan het werk is?

  :_schater :_schater DE overwinning van afgelopen zondag zal toch niet aan die ene dag hebben gelegen toch?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op januari 04, 2021, 18:11:50
Citaat van: Lore op januari 04, 2021, 17:10:35
  :_schater :_schater DE overwinning van afgelopen zondag zal toch niet aan die ene dag hebben gelegen toch?
En weer die verafgoding... Ik snap dat niet

Begrijp me niet verkeerd; Ik ben blij dat hij terug is want hij brengt onmiskenbaar veel schwung in de club en het was een topper in het veld
Maar verder? Ik gun hem het allerbeste maar veel supporters én Henk blijven (voor mij onbegrijpelijk) over hem heen kwijlen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op januari 04, 2021, 18:53:27
Van buitenaf weten we niet precies hoe groot de invloed van Sandor is (ik niet ten minste). Hij heeft het altijd samen met Henk gedaan en je kunt hooguit zeggen dat ze overduidelijk een goed duo vormen dat elkaar blijkbaar heel goed aanvult.

Echter, als ik laatst naar Mitchel Paulissen luisterde bij de Sportcast van OF dan heeft Sandor wel degelijk een heel groot aandeel in hoe wij spelen. Hij gaf letterlijk aan dat ze 'geluk' hebben dat Sandor dit seizoen uit de running is en niet vorig jaar, want nu zit het voetbalidee dat Sandor er vorig seizoen in heeft gebracht er al helemaal ingeslepen.

Te lezen en luisteren via: https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1016401-mitchel-paulissen-zonder-sandor-hadden-we-vorig-jaar-een-groot-probleem
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Agy op januari 05, 2021, 12:06:28
Kan toeval zijn hoor maar Sandor is nog maar net terug en gelijk een kleine tactische omzetting waardoor het middenveld beter bereikbaar is. Paulissen speelde namelijk niet alleen rechts (en Jacobs links) maar liet zich ook meer uitzakken en stond minder diep. Hierdoor was hij telkens aanspeelbaar als men Hoedemakers vast probeerde te zetten zoals de laatste weken voor kerst steeds het geval was en deels de moeizame wedstrijden verklaarde.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Cor op januari 05, 2021, 14:06:25
Citaat van: Agy op januari 05, 2021, 12:06:28
Kan toeval zijn hoor maar Sandor is nog maar net terug en gelijk een kleine tactische omzetting waardoor het middenveld beter bereikbaar is. Paulissen speelde namelijk niet alleen rechts (en Jacobs links) maar liet zich ook meer uitzakken en stond minder diep. Hierdoor was hij telkens aanspeelbaar als men Hoedemakers vast probeerde te zetten zoals de laatste weken voor kerst steeds het geval was en deels de moeizame wedstrijden verklaarde.

Is geen toeval, is toegevoegde waarde van Sandor.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Agy op januari 05, 2021, 14:44:58
Lijkt mij ook, en kijk de eerste 2 goals er maar eens op terug hoe effectief.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op januari 05, 2021, 15:44:16
Citaat van: Agy op januari 05, 2021, 12:06:28
Kan toeval zijn hoor maar Sandor is nog maar net terug en gelijk een kleine tactische omzetting waardoor het middenveld beter bereikbaar is. Paulissen speelde namelijk niet alleen rechts (en Jacobs links) maar liet zich ook meer uitzakken en stond minder diep. Hierdoor was hij telkens aanspeelbaar als men Hoedemakers vast probeerde te zetten zoals de laatste weken voor kerst steeds het geval was en deels de moeizame wedstrijden verklaarde.
!!!!!!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op januari 05, 2021, 15:52:49
Je beste speler moet ook veel aan de bal. Dat eerste voorzetje zo simpel maar ook zo goed.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op januari 06, 2021, 21:44:14
Citaat van: Agy op januari 05, 2021, 12:06:28
Kan toeval zijn hoor maar Sandor is nog maar net terug en gelijk een kleine tactische omzetting waardoor het middenveld beter bereikbaar is. Paulissen speelde namelijk niet alleen rechts (en Jacobs links) maar liet zich ook meer uitzakken en stond minder diep. Hierdoor was hij telkens aanspeelbaar als men Hoedemakers vast probeerde te zetten zoals de laatste weken voor kerst steeds het geval was en deels de moeizame wedstrijden verklaarde.

dat zou kunnen maar inde tijd dat ie er niet was kan hij dat toch ook met de ts delen dat het anders
moet staan???
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op januari 06, 2021, 22:23:26
Citaat van: denistel op januari 06, 2021, 21:44:14
dat zou kunnen maar inde tijd dat ie er niet was kan hij dat toch ook met de ts delen dat het anders
moet staan???
dat kan Idd? We weten niet hoe en wat nistel, als je diep zit moet je alles loslaten he
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op maart 22, 2021, 23:37:49
Zit weer thuis vertelde Henk bij Leo...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 23, 2021, 08:10:03
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2021, 23:37:49
Zit weer thuis vertelde Henk bij Leo...
klote man. Hoop dat ie er snel weer is
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: hobbes op maart 23, 2021, 09:11:30
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2021, 23:37:49
Zit weer thuis vertelde Henk bij Leo...

Dan snap ik nu ook waarom Oratmangoen een s met zijn handen maakte na zijn doelpunt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op maart 28, 2021, 20:48:16
Jammer dat Sandor er momenteel weer niet bij is, je kunt het weer merken, vind ik.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Trainert! op maart 28, 2021, 20:51:15
Citaat van: PePe op maart 28, 2021, 20:48:16
Jammer dat Sandor er momenteel weer niet bij is, je kunt het weer merken, vind ik.


Onbegrijpelijk dat het lijkt dat er niet een assistent in grijpt en zegt bij minuut 65 we gaan over op plan B. Kan nooit zo zijn dat we afhankelijk zijn van Sandor
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 28, 2021, 20:53:49
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2021, 20:51:15

Onbegrijpelijk dat het lijkt dat er niet een assistent in grijpt en zegt bij minuut 65 we gaan over op plan B. Kan nooit zo zijn dat we afhankelijk zijn van Sandor
onbegrijpelijk jou geleuter. Van minuut 60 tot 78 speelden we juist heel goed
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2021, 10:56:11
Wat ik me afvraag komt hij nog terug? Henk is er niet zeker over dat hij nog terugkeert. En zou er niet een (tijdelijke) vervanger moeten komen?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op mei 05, 2021, 10:57:48
Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2021, 10:56:11
Wat ik me afvraag komt hij nog terug? Henk is er niet zeker over dat hij nog terugkeert. En zou er niet een (tijdelijke) vervanger moeten komen?

Hij zal in ieder geval een keuze moeten maken tussen zijn zakelijke en trainersactiviteiten lijkt mij.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2021, 11:00:21
Citaat van: Lore op mei 05, 2021, 10:57:48
Hij zal in ieder geval een keuze moeten maken tussen zijn zakelijke en trainersactiviteiten lijkt mij.
Welke zakelijke activiteiten?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Viper op mei 05, 2021, 11:15:30
Hij runt een escaperoom of iets dergelijks.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Specuveter op mei 05, 2021, 11:33:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2021, 11:00:21
Welke zakelijke activiteiten?
escape room en iets met koffertjes.
Dan moet je zo snel als mogelijk dingen oplossen.
Dit heeft hij inmiddels verkocht aan land al green parks.
Ik ben bang na het horen van interview met Henk dat we Sandor niet meer terug zien.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op mei 05, 2021, 22:13:38
Henk zag Sandor als zijn opvolger bij Cambuur. Als je Henk hoort in de sportcast, twijfelt hij er erg aan of dit nog realistisch is. Ik hoop dat Sandor zin krijgt aan de eredivisie. Anders door naar Barto.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op mei 05, 2021, 22:36:51
Citaat van: PePe op mei 05, 2021, 22:13:38
Henk zag Sandor als zijn opvolger bij Cambuur. Als je Henk hoort in de sportcast, twijfelt hij er erg aan of dit nog realistisch is. Ik hoop dat Sandor zin krijgt aan de eredivisie. Anders door naar Barto.

Zonde dat Van der Ree net naar Feyenoord gaat. Ideale assistent geweest, met zelfde idee van voetbal.
Maar ik hoop uiteraard dat samdor snel hersteld en een keuze maakt om het weer bij Cambuur te proberen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2021, 07:27:53
Citaat van: PePe op mei 05, 2021, 22:13:38
Henk zag Sandor als zijn opvolger bij Cambuur. Als je Henk hoort in de sportcast, twijfelt hij er erg aan of dit nog realistisch is. Ik hoop dat Sandor zin krijgt aan de eredivisie. Anders door naar Barto.
Arno Arts ?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2021, 07:58:06
Mark de Vries?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op mei 06, 2021, 12:26:45
Die verwacht ik niet. Als je een oud voetballer haalt moet je iemand halen die in het veld ook een tactisch iemand was. Slot was bij Zwolle en sparta al een groot tacticus hoorde ik van vrienden uit Delft.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op mei 06, 2021, 12:27:16
Citaat van: Grijskijkert op mei 06, 2021, 07:27:53
Arno Arts ?
Alfons  :devil
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2021, 12:37:09
Citaat van: sunderland op mei 06, 2021, 12:27:16
Alfons  :devil
Toch liever Arno die heeft tenminste verstand van voetbal :zweep
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op juni 04, 2021, 10:28:53
Onduidelijkheid over Van der Heid blijft

In alle berichtgeving over de contractperikelen op technisch vlak bij SC Cambuur ontbreekt vooralsnog steeds de naam van Sandor van der Heide. De rechterhand van Henk de Jong heeft nog een overeenkomst voor een seizoen in Leeuwarden, maar raakte in het najaar van 2020 overwerkt. Hij keerde enkele maanden later terug en kreeg dit voorjaar een terugslag. Sindsdien staat het herstel voorop.

Nu alle contracten zijn verlengd, rijst ondertussen bij velen of Van der Heide er komend seizoen in de eredivisie wel bij zal zijn. Een antwoord is echter (nog) niet te geven. De Sneker bleek gisteravond niet voor commentaar bereikbaar, binnen Cambuur kan en wil niemand uit respectievelijk privacy en fatsoen iets zeggen. Alle betrokkenen zijn het er echter over eens dat een goed herstel boven voetbal gaat
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op juni 04, 2021, 11:35:03
Ik denk dat ze Sandor al hebben afgeschreven, hoe triest ook.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op juni 04, 2021, 11:56:27
Citaat van: De Gast op juni 04, 2021, 11:35:03
Ik denk dat ze Sandor al hebben afgeschreven, hoe triest ook.

Dat is toch echt voorbarig? Hij heeft een zware burnout. Dat is een intensief traject, waarbij hij op zoek moet naar oorzaken. Dat is niet iets van de laatste tijd bij hem, maar gaat al terug naar het begin van zijn carriere en misschien wel verder.

Goede nieuws is dat je hier echt wel sterker uit terug kan komen. Tijd is het enige wat je hem nu kan gunnen. De gesprekken over contracten komen later wel. Hij is en blijft een kind van de club en Cambuur moet er gewoon zijn als zij dat kunnen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op juni 04, 2021, 13:11:22
Als je Henk zo hoort in interviews dan kun je tussen de regels door wel opmaken dat er serieus rekening wordt gehouden met een exit uit het voetbal.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bens op juni 04, 2021, 13:36:04
Citaat van: De Gast op juni 04, 2021, 13:11:22
Als je Henk zo hoort in interviews dan kun je tussen de regels door wel opmaken dat er serieus rekening wordt gehouden met een exit uit het voetbal.
ik zou dit erg jammer vinden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op juni 04, 2021, 14:02:18
Citaat van: De Gast op juni 04, 2021, 13:11:22
Als je Henk zo hoort in interviews dan kun je tussen de regels door wel opmaken dat er serieus rekening wordt gehouden met een exit uit het voetbal.
Henk de Jong kennende schrijft hij niemand af.
Het is aan Sandor en hij krijgt van de club voldoende ruimte te om te herstellen en zich te beraden op de toekomst.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op juni 04, 2021, 14:53:20
Foeke moest toch de knoop doorhakken, zeker voor na de zomer.
Zijn taken werden overgenomen door de andere assistenten maar dat kan ook niet te lang doorgaan.
Dus goed dat ze de trainer van O21 nu hebben doorgeschoven bij het eerste.

Lange termijn kan hij nog genoeg voor de club betekenen maar het traject naar hoofdtrainer is ook niet vanzelfsprekend meer nu.
Eerst rustig herstellen, dat is het belangrijkste.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 16:37:26
Dit is een even grote aderlating dan Muhren en ik denk zelfs nog meer. Sandor was de gene die ons concept bedacht en die soms in de rust dingen veranderde omdat het niet liep. Daar is hij meester in. Dat opbouwen en dat vrij spelen van een middenvelder was zijn ding.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 16:39:16
Citaat van: De Gast op juni 04, 2021, 11:35:03
Ik denk dat ze Sandor al hebben afgeschreven, hoe triest ook.
weet je wel wat je zegt jonguh
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op juni 04, 2021, 17:33:27
Ik weet wat ik zeg sunderland.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 18:03:51
Citaat van: De Gast op juni 04, 2021, 17:33:27
Ik weet wat ik zeg sunderland.
afgeschreven vind ik nogal wat
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 18:06:13
Citaat van: sunderland op juni 04, 2021, 16:37:26
Dit is een even grote aderlating dan Muhren en ik denk zelfs nog meer. Sandor was de gene die ons concept bedacht en die soms in de rust dingen veranderde omdat het niet liep. Daar is hij meester in. Dat opbouwen en dat vrij spelen van een middenvelder was zijn ding.
Hoe kun je dit nu allemaal weten.
Niemand weet wat er in de kleedkamer gezegd wordt.

Tuurlijk zal Sandor best wat tactische invloed gehad hebben.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 19:43:43
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2021, 18:06:13
Hoe kun je dit nu allemaal weten.
Niemand weet wat er in de kleedkamer gezegd wordt.

Tuurlijk zal Sandor best wat tactische invloed gehad hebben.
dit weet ik van meerdere spelers meneer kaartverkoop
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Eewal op juni 04, 2021, 19:52:56
Citaat van: sunderland op juni 04, 2021, 19:43:43
dit weet ik van meerdere spelers meneer kaartverkoop
hij heeft volgend seizoen weinig te doen op fit forum, want alles is standaard uitverkocht  8)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:01:51
Citaat van: sunderland op juni 04, 2021, 19:43:43
dit weet ik van meerdere spelers meneer kaartverkoop
Net alsof de spelers dat jou allemaal gaan zeggen.
En dan nog, heb je de gehele selectie gevraagd?
Kun je niet pas oordelen als je zelf in de kleedkamer zit?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:05:37
Citaat van: Eewal op juni 04, 2021, 19:52:56
hij heeft volgend seizoen weinig te doen op fit forum, want alles is standaard uitverkocht  8)
Ja, en er komt nog iets ten goede: het 'domme off topic gehalte' van personen als jou.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Eewal op juni 04, 2021, 20:11:43
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:05:37
Ja, en er komt nog iets ten goede: het 'domme off topic gehalte' van personen als jou.
Het was een grapje, niet zo serieus. Maar geef eens toe, je gaat dat voorspellen van toeschouwersaantallen wel missen..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:13:50
Citaat van: Eewal op juni 04, 2021, 20:11:43
Het was een grapje, niet zo serieus. Maar geef eens toe, je gaat dat voorspellen van toeschouwersaantallen wel missen..
Neen, want er is niks mooiers voor de club dan 1x in 2 weken een vol huus |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 20:26:19
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:01:51
Net alsof de spelers dat jou allemaal gaan zeggen.
En dan nog, heb je de gehele selectie gevraagd?
Kun je niet pas oordelen als je zelf in de kleedkamer zit?
nee Hest geliek die spelers liegen er op los
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 20:28:12
Citaat van: Eewal op juni 04, 2021, 20:11:43
Het was een grapje, niet zo serieus. Maar geef eens toe, je gaat dat voorspellen van toeschouwersaantallen wel missen..
ja hij slaapt er nu al slecht van :_schater :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Eewal op juni 04, 2021, 20:31:32
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:13:50
Neen, want er is niks mooiers voor de club dan 1x in 2 weken een vol huus |:)
zo is dat! Misschien kunnen we iets nieuws gaan voorspellen. Ik doe met je mee dan!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 20:33:39
Citaat van: sunderland op juni 04, 2021, 20:28:12
ja hij slaapt er nu al slecht van :_schater :_schater
Ik voorspel: gien tel.
By the way hest ut handtekeningen boekje al vol?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op juni 04, 2021, 21:08:39
Fijne sfeer hier  :proost

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op juni 04, 2021, 21:35:37
 :proost Hahaa even ouwehoeren nou, wat must anders. By the way tis su!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Agy op juni 05, 2021, 23:24:37
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2021, 18:06:13
Hoe kun je dit nu allemaal weten.
Niemand weet wat er in de kleedkamer gezegd wordt.

Tuurlijk zal Sandor best wat tactische invloed gehad hebben.

Onder welke steen heb jij gelegen... dat is toch een publiek geheim..  :X
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Trainert! op augustus 15, 2021, 15:43:20
Hoe lijkt het, definitief einde verhaal of heb ik. Iets gemist?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op augustus 15, 2021, 15:58:26
Citaat van: Trainert! op augustus 15, 2021, 15:43:20
Hoe lijkt het, definitief einde verhaal of heb ik. Iets gemist?
nog niks van gehoord  :?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bens op september 18, 2021, 22:00:32
Weten jullie hoe het gaat Sandor?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op september 19, 2021, 18:04:02
komt niet meer terug als ik alles goed begrijp
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bens op september 19, 2021, 19:33:17
Citaat van: denistel op september 19, 2021, 18:04:02
komt niet meer terug als ik alles goed begrijp
Als dat zo is dan is dat zeer spijtig.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: veteraan op september 19, 2021, 20:24:05
Ja dat is inderdaad jammer,
Weet je of het om medische redenen is, of zet ie alle kaarten op zijn zaak ?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op september 19, 2021, 21:38:28
Citaat van: veteraan op september 19, 2021, 20:24:05
Ja dat is inderdaad jammer,
Weet je of het om medische redenen is, of zet ie alle kaarten op zijn zaak ?
het is gewoon alles bij elkaar. Niet het ene of het andere
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op september 20, 2021, 09:24:09
Ik hoop dat er zodra zijn contract afloop een goede vervanger wordt aangetrokken en het liefst 1 met een Cambuur verleden ,maar in ieder geval iemand met frisse ideeën wat de TS lekker scherp maakt/houdt..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Specuveter op september 20, 2021, 09:29:58
Suggesties?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: AL op september 20, 2021, 10:22:01
Citaat van: Specuveter op september 20, 2021, 09:29:58
Suggesties?

Yuri Rose

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: mario op september 20, 2021, 11:11:42
Citaat van: Specuveter op september 20, 2021, 09:29:58
Suggesties?
Arne Slot
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2021, 11:35:05
Ruud Gullit
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op september 20, 2021, 13:13:29
Mark de Liwadder!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op september 20, 2021, 15:43:39
Ze hebben gewoon de rest doorgeschoven. Er komt geen vervanger.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op september 20, 2021, 16:32:06
Citaat van: sunderland op september 20, 2021, 15:43:39
Ze hebben gewoon de rest doorgeschoven. Er komt geen vervanger.
Nu ja, maar zodra het contract van Sandor afloopt is er financiële ruimte om een nieuwe assistent aan te trekken. Zou Richard Nijp niet willen?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2021, 16:48:19
Citaat van: Grijskijkert op september 20, 2021, 16:32:06
Nu ja, maar zodra het contract van Sandor afloopt is er financiële ruimte om een nieuwe assistent aan te trekken. Zou Richard Nijp niet willen?

Dan zullen de spelers ook wat oordoppen moeten geven
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op september 20, 2021, 18:32:54
Citaat van: Grijskijkert op september 20, 2021, 16:32:06
Nu ja, maar zodra het contract van Sandor afloopt is er financiële ruimte om een nieuwe assistent aan te trekken. Zou Richard Nijp niet willen?

Ik ga er vanuit dat ziekte gewoon verzekert is hij Cambuur, dus dat geld kan er nu ook al zijn
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op september 22, 2021, 09:56:07
In hoeverre is het eigenlijk zeker dat Sandor niet terug komt? Ik heb daarover geen berichten van Cambuur gezien. Volgens mij heeft het gewoon tijd nodig. Een daarbij, voetbal is volgens mij een belangrijk deel van Sandors leven. Niet te vroeg afschrijven.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Specuveter op september 22, 2021, 10:35:30
Ga er echt maar van uit dat Sandor niet meer terugkomt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Eewal op september 22, 2021, 10:45:24
Citaat van: Andy King op september 22, 2021, 09:56:07
In hoeverre is het eigenlijk zeker dat Sandor niet terug komt? Ik heb daarover geen berichten van Cambuur gezien. Volgens mij heeft het gewoon tijd nodig. Een daarbij, voetbal is volgens mij een belangrijk deel van Sandors leven. Niet te vroeg afschrijven.
voetbal is een te groot onderdeel geweest juist. Hij vindt dat hele wereldje maar niks eigenlijk.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op september 22, 2021, 11:59:03
Citaat van: Eewal op september 22, 2021, 10:45:24
voetbal is een te groot onderdeel geweest juist. Hij vindt dat hele wereldje maar niks eigenlijk.

hij heeft inderdaad zijn hele carrière al een haat-liefde verhouding met de sport. Of hij terug komt of niet is voor mij niet zo relevant. Wij zijn eerder belangrijke mensen verloren, maar het zou voor Sandor heel fijn zijn als hij weer rust en sterkte vind in zijn leven. Hij heeft wel een pittige tijd achter de rug.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op september 22, 2021, 18:03:22
Citaat van: Andy King op september 22, 2021, 09:56:07
In hoeverre is het eigenlijk zeker dat Sandor niet terug komt? Ik heb daarover geen berichten van Cambuur gezien. Volgens mij heeft het gewoon tijd nodig. Een daarbij, voetbal is volgens mij een belangrijk deel van Sandors leven. Niet te vroeg afschrijven.
Hij komt definitief niet terug ..aldus HdJ tegen OF..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Collingwood op september 22, 2021, 18:22:01
Citaat van: Grijskijkert op september 22, 2021, 18:03:22
Hij komt definitief niet terug ..aldus HdJ tegen OF..

Maar gaat wel heel goed met hem zegt Henk, ook niet onbelangrijk.  :proost
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Scc4-ever op september 22, 2021, 19:48:23
Jammer dat hij niet terug komt. Maar uiteindelijk is gezondheid vele malen belangrijker. Daarom mooi dat t nu weer wat beter met hem gaat.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: veteraan op september 22, 2021, 19:50:56
Heel erg jammer voor de club, strateeg in het veld en op de bank.
Hoop dat ie zakelijk succes krijgt, hij had een mooi product
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op januari 08, 2023, 18:02:01
Sandor help de club een paar dagen in de week.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op januari 08, 2023, 18:07:54
Citaat van: PePe op januari 08, 2023, 18:02:01
Sandor help de club een paar dagen in de week.
neee die stapt hier nooit in.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: James op januari 08, 2023, 18:09:33
Ultee gaat van een ploeg die in een kalenderjaar negen punten pakt ook niet veel maken omdat hij een twaalf in dozijn trainer is. Sandor denkt anders en daardoor gebeurt er ook wat anders, net als Henk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: nee,wel? op februari 20, 2023, 18:29:44
zou mooi zijn als sandor op de ??n of andere marnier een bijdrage kon leveren aan de ts hoe die het spel leest en uitlegt dan denk ik het zou een zeer wenselijke aanvulling zijn.
jammer dat ie niet terug wil het zou de beste trainer voor cambuur zijn
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2023, 18:58:10
Citaat van: nee,wel? op februari 20, 2023, 18:29:44
zou mooi zijn als sandor op de ??n of andere marnier een bijdrage kon leveren aan de ts hoe die het spel leest en uitlegt dan denk ik het zou een zeer wenselijke aanvulling zijn.
jammer dat ie niet terug wil het zou de beste trainer voor cambuur zijn

Hij had ook een mooie vergelijking tussen Lukoki en VdWater gister. Precies hoe ik het ook zie :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Poetser op oktober 09, 2023, 12:39:37
Welkom terug?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: oost op oktober 09, 2023, 12:42:04
Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 12:39:37
Welkom terug?

Dat zou echt fantastisch zijn  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2023, 12:42:56
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2023, 18:58:10
Hij had ook een mooie vergelijking tussen Lukoki en VdWater gister. Precies hoe ik het ook zie :thumbsup
Hopelijk.loopt het voor Sylvester beter af..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Inferno-058 op oktober 09, 2023, 12:44:54
Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 12:39:37
Welkom terug?
Volgens voetbalalert gaat dit gebeuren

:scc
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2023, 12:56:37
Voetbalalert is een stukkene klok. Geeft oek 2x per dag de juuste tied an.
OF meldde het overigens ook zijdelings (voordat Ultee ontslagen was)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 09, 2023, 12:57:49
En vrijblijvend? Of gaat 'ie alsnog weer serieus met zijn trainerscarri?re aan de slag en zijn laatste papiertje halen?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: upweer op oktober 09, 2023, 13:09:08
Wat ik begrijp zijn ze er uit, Sandor wil niet fulltime.  Op deze voorwaarde komt hij erbij.
Mooi dat Rene er ook bij word betrokken
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 13:11:01
Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2023, 12:57:49
En vrijblijvend? Of gaat 'ie alsnog weer serieus met zijn trainerscarri?re aan de slag en zijn laatste papiertje halen?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Sandor gaat een aantal dagen per week aan de slag, maar niet fulltime  :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op oktober 09, 2023, 13:13:04
Citaat van: upweer op oktober 09, 2023, 13:09:08
Wat ik begrijp zijn ze er uit, Sandor wil niet fulltime.  Op deze voorwaarde komt hij erbij.
Mooi dat Rene er ook bij word betrokken

Vertel?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: cambuurmania op oktober 09, 2023, 13:15:37
Hoop wel dat hij op de wedstrijddag in de dug-out er bij is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 13:17:05
Citaat van: cambuurmania op oktober 09, 2023, 13:15:37
Hoop wel dat hij op de wedstrijddag in de dug-out er bij is.
Op de tribune met direct lijntje naar Barto is ook prima..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Dokkumer op oktober 09, 2023, 13:23:57
Misschien nog beter, op de tribune heb je net wat beter zicht.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 09, 2023, 13:52:28
Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2023, 13:11:01
Sandor gaat een aantal dagen per week aan de slag, maar niet fulltime  :thumbsup
dat zeiden wij 6 weken terug al. Mooi dat het nu al is
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: KlinkHamer op oktober 09, 2023, 14:01:29
Sandor,de Friese voetbalprofessor erbij, dat zou naast de terugkeer van Henk echt geweldig nieuws zijn.
De zon gaat weer schijnen.
Het zal lastig worden met deze selectie om snel weer Henkievoetbal te krijgen maar lijkt mij het wachten waard.

Citaat van: upweer op oktober 09, 2023, 13:09:08
Wat ik begrijp zijn ze er uit, Sandor wil niet fulltime.  Op deze voorwaarde komt hij erbij.
Mooi dat Rene er ook bij word betrokken
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: cambuurmania op oktober 09, 2023, 14:09:24
Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2023, 13:23:57
Misschien nog beter, op de tribune heb je net wat beter zicht.

Dat zal dan wel,maar als Sandor erbij zit ,zit er wel iemand.
Stuurt het van 't veld ook wat beter aan,je zit er vlak bij kan de spelers wat beter bereiken.
Maar ik ben allang blij dat Sandor er weer bij komt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 09, 2023, 14:36:56
Ik moet het nog zien. Sandor vond juist de wedstrijden zelf niet leuk om te doen. Natuurlijk zie ik Sandor graag terug, maar het is niet echt toekomstbestendig als het zo vrijblijvend is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:00:53
Puur uit nieuwsgierigheid, want ze moeten het helemaal zelf weten: Is er een reden waarom Sandor zijn zoon bij dkv voetbalt? Omdat onze jeugdopleiding (nog) niet van hoog niveau is?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: michello op oktober 09, 2023, 22:07:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:00:53
Puur uit nieuwsgierigheid, want ze moeten het helemaal zelf weten: Is er een reden waarom Sandor zijn zoon bij dkv voetbalt? Omdat onze jeugdopleiding (nog) niet van hoog niveau is?

Zijn zoon is toch weg bij DKV?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:29:50
Citaat van: michello op oktober 09, 2023, 22:07:18
Zijn zoon is toch weg bij DKV?

Als ik dat had geweten had ik de vraag niet gesteld ;)

Ik zal eens googlen met gevaar op besmette sites.

*edit: hij staat nog wel op hun site
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 09, 2023, 22:35:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:29:50
Als ik dat had geweten had ik de vraag niet gesteld ;)

Ik zal eens googlen met gevaar op besmette sites.

*edit: hij staat nog wel op hun site
Even je computer extra checken op virussen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:53:36
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 09, 2023, 22:35:46
Even je computer extra checken op virussen

Jo kompjoeter is ynfektjerre

;(
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 10, 2023, 05:20:52
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 09, 2023, 22:53:36
Jo kompjoeter is ynfektjerre

;(


                       :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Stiens op november 08, 2023, 10:18:28
Sandor van der Heide nu baas escape rooms: ?Stanley Menzo zou ik wel wat langer willen opsluiten?

Niet voor elke speler of trainer is een leven lang in de voetballerij weggelegd. Soms lonkt een leven in de luwte of is het nodig om met een baan buiten de spotlights de kost te verdienen. In deze rubriek zoomen we in op de tweede carri?re van ex-spelers en trainers. Vandaag: Sandor van der Heide, ex-speler van SC Cambuur en voormalig trainer van IJsselmeervogels en assistent-trainer van SC Cambuur en De Graafschap.

Van der Heide komt tijdens het gesprek gaandeweg tot de conclusie dat hij eigenlijk een ontsnappingskunstenaar is. Hij tekende een driejarig contract bij Waldhof Mannheim, maar speelde er nooit. Als creatieve, aanvallende middenvelder moest hij zich bij Cambuur een weg banen tussen opponenten met vlijmscherpe tackles.

De Fries uit Sneek heeft een uitgesproken mening over de voetbalwereld, die hij drie jaar geleden de rug toekeerde. Hij zegt dat hij het nooit erg naar zijn zin had. De vrijbuiter is opvallend genoeg mede-eigenaar van een zestal escape rooms.

Sandor van der Heide: ?Met Sandor van der Heide.?

Blij dat je opneemt. Dat betekent dat je niet in een van je escape rooms opgesloten zit. Hoe ben je in die wereld verzeild geraakt?
?Dat is een leuk verhaal. We deden een vriend in 2016 voor zijn verjaardag een avondje escape room cadeau. Dat was vlak bij Wolvega. Op de terugweg kwam ik met twee vrienden tot de conclusie dat het wel heel leuk was. Nog voor we thuis waren, hadden we al een pand gehuurd. Het is puur op intu?tie begonnen.?

Hoe heb je dat pand ingericht?
?We hebben er zes escape rooms in gebouwd, die allemaal een thema hebben. Er is onder meer een circus met een clown, een safe house in Polen, een Oostenrijkse skihut, een Chinees afhaalrestaurant en een beeldhouwer met diamanten en kunst. Alles wat er staat, hebben we zelf bedacht en gebouwd. Dat is het leukste van het vak. We zitten aan een wijntje of biertje en bedenken de puzzels. In elke room zitten geheime doorgangen. Dat zijn de mooiste dingen die we gemaakt hebben.?

Komen er veel mensen op af?
?Elk weekeinde zijn we volgeboekt. Je kunt onze escape rooms ook gebruiken voor teambuilding. In drie ervan start je met tweetallen. Dan is het een kwestie van goed samenwerken. Cambuur is geweest. Heerenveen belde op voor de Friese derby. Die hebben op een middag alle rooms gespeeld.?

Je bent een geslaagd zakenman?
?We hebben aan het Sneker meer nog een beach club. Ingericht zoals op Ibiza, met veel palmbomen en groen. In de zomer vertoeven daar 500 mensen. Ik vind het leuk om mensen blij te maken. Dat had ik als voetballer al. Dan wilde je de mensen die een kaartje kochten iets extra?s geven. Maar soms was een puntje belangrijk en moest je vanuit de organisatie spelen. Dat heb ik nooit graag gedaan.?

Als voetballer leek je een grote toekomst tegemoet te gaan. Je speelde met Mark van Bommel in Jong Oranje en tekende een driejarig contract bij Waldhof Mannheim.
?Ja, maar daar heb ik nooit gespeeld. Het ging ineens allemaal heel snel. Ik had een goede nacompetitie gespeeld. Voor ik het wist zat ik bij Mannheim. Ik bleef er drie weken en voelde me doodongelukkig. Ik wilde de warmte van mijn vrienden en familie voelen. De club besloot me te verhuren aan Cambuur. Twee jaar later was er geen geld meer. Ik zou me in Duitsland melden. Op weg naar Mannheim moest ik bij Keulen rechtdoor, maar je kon ook rechtsaf naar Venlo. Dat heb ik gedaan. Ik ging spelen voor ONS Sneek.?

Vind je het niet jammer? Je hebt een hoop geld laten liggen.
?Ik ben er juist heel trots op dat ik die keuze gemaakt heb. Ik vind het mooi dat voetballers voor het avontuur naar het buitenland gaan. Voor mij was het niet weggelegd. Op dat moment in mijn leven wilde ik thuis of in de buurt zijn. Ik heb voor mijn geluk gekozen.?

Als trainer ben je kampioen geworden met IJsselmeervogels en je hebt als assistent van Henk de Jong veel succes gehad. Toch ben je een paar jaar geleden gestopt.
?Ik zag geen uitdaging meer. Met De Jong gingen we altijd uit van voetbal. Soms stonden we bij de rust al met 3-0 voor. We hoopten dat een tegenstander wat anders zou gaan doen en dat we er iets tegenover moesten zetten. Dat gebeurde hoogst zelden. Veel trainers praten met moeilijke woorden, maar kunnen geen training geven of wedstrijd lezen.?

Je hebt geen hoge pet op van je collega?s.
?Negen van de tien trainers heeft geen idee of speelt liever op resultaat dan leuk voetbal. Arne Slot is wel een topper. Ik ben blij dat hij een echte kans heeft gekregen. Die heeft De Jong nooit gehad. Een paar jaar geleden, na die twee titels met Cambuur, had een grote club hem moeten pakken. Maar de geldschieters van de grote clubs willen pronken met een grote naam. Dat zal niet snel veranderen.?

Als De Jong wel naar een grote club was gegaan, had je misschien nog in de voetballerij gewerkt?
?Dan was er in ieder geval een uitdaging. Ik mis de voetbalwereld niet. Vaak hebben mensen het voor het zeggen die be?nvloed worden door supportersgroepen. De druk op een trainer komt altijd van buitenaf. Dan ben je echt kansloos. Als iedereen nou eerlijk zou zijn. Een spits die drie goals maakt, laat verbaal altijd het teambelang prevaleren. Wat een poppenkast. Die jongen denkt alleen hoe goed het is voor zijn eigen marktwaarde.?

Wie zou je wat langer op willen sluiten in een escape room?
?Wat een vraag. Maar dan zeg ik Stanley Menzo. Daar had ik een haat-liefdeverhouding mee. Van de trainer Menzo leerde ik veel over systemen en van hoe hij over voetbal dacht. Als persoon paste hij totaal niet bij mij. Dat hebben we uitgesproken. Hij mag wat langer opgesloten zitten. Maar ik zou hem er zeker uithalen.?

Bron: Telegraaf, https://www.telegraaf.nl/sport/1131705750/sandor-van-der-heide-nu-baas-escape-rooms-stanley-menzo-zou-ik-wel-wat-langer-willen-opsluiten
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2024, 16:31:30
Sandor vd Heide heeft vol trots twee business seats bij Dkv aangeschaft?  :zucht
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2024, 16:53:39
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 16:31:30
Sandor vd Heide heeft vol trots twee business seats bij Dkv aangeschaft?  :zucht

Meenst niet? Echt? :R
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2024, 16:55:28
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2024, 16:53:39
Meenst niet? Echt? :R
Echt!!!Zit meer daar in het stadion dan bij ons...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 02, 2024, 17:04:11
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 16:55:28
Echt!!!Zit meer daar in het stadion dan bij ons...

Logisch. Netwerken he. Hij is tenslotte zakenman.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2024, 17:11:04
Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2024, 17:04:11
Logisch. Netwerken he. Hij is tenslotte zakenman.
Brengt het geld wat hier heeft verdient daar heen, en sponsort bij ons geen cent...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Poetser op februari 02, 2024, 17:20:21
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 17:11:04
Brengt het geld wat hier heeft verdient daar heen, en sponsort bij ons geen cent...

Hij heeft er zelf ook gevoetbald vroeger. Plus zijn zoon voetbalt daar ook.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op februari 02, 2024, 17:56:30
En altijd maar oh zo verafgood :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 02, 2024, 18:02:54
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 17:11:04
Brengt het geld wat hier heeft verdient daar heen, en sponsort bij ons geen cent...

Is hij dat verplicht dan? Luuster, als het om poen gaat telt emotie niet meer. Dat zien we nu wel m.b.t. de nieuwe partners....
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 02, 2024, 18:04:09
Citaat van: Drumfather SCC op februari 02, 2024, 17:56:30
En altijd maar oh zo verafgood :_schater

Jij kan e.e.a. niet scheiden?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 02, 2024, 18:12:11
Club man phoeeee  :O
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op februari 02, 2024, 18:27:30
Citaat van: Noordcambuur op februari 02, 2024, 18:12:11
Club man phoeeee  :O
Precies wat is het volgende assistent trainer bij dkv of een ander baantje daar, heb net vernomen dat als het om geld gaat emoties niet tellen..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 02, 2024, 18:50:54
Citaat van: poelie-lwd link=topic=174.msg349468#  date=1706889851
Logisch. Netwerken he. Hij is tenslotte zakenman.
als je echt een zakenman bent waarom niet bij Cambuur Leeuwarden  :?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 02, 2024, 18:52:03
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 17:11:04
Brengt het geld wat hier heeft verdient daar heen, en sponsort bij ons geen cent...
zegt genoeg over hem zelf 8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 02, 2024, 19:47:19
Citaat van: Noordcambuur op februari 02, 2024, 18:50:54
als je echt een zakenman bent waarom niet bij Cambuur Leeuwarden  :?

Really? Je kunt ook gewoon niet reageren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 02, 2024, 19:49:01
Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2024, 18:27:30
Precies wat is het volgende assistent trainer bij dkv of een ander baantje daar, heb net vernomen dat als het om geld gaat emoties niet tellen..

Snelle leerling. Keurig.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: nee,wel? op februari 02, 2024, 20:04:28
volgend seizoen staat er op hun shirts  escape rooms sneek :y 8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 02, 2024, 20:33:22
Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2024, 19:47:19
Really? Je kunt ook gewoon niet reageren.
Sandor vriendje  :O
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 02, 2024, 20:35:53
Naai elkaar toch niet zo op hier..... We staan 1 - 1  !
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: poelie-lwd op februari 03, 2024, 14:14:03
Citaat van: Noordcambuur op februari 02, 2024, 20:33:22
Sandor vriendje  :O

Sjoegel
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op februari 03, 2024, 16:35:52
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2024, 14:14:03
Sjoegel
goed poelie jouw hoogtepuntje  8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op maart 09, 2024, 09:02:20
Zou bij Sandor het gevoel nu niet eens bekruipen om z?n kameraad te gaan helpen?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op maart 09, 2024, 09:11:50
Citaat van: De Gast op maart 09, 2024, 09:02:20
Zou bij Sandor het gevoel nu niet eens bekruipen om z?n kameraad te gaan helpen?
nee
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op maart 09, 2024, 11:00:45
Citaat van: De Gast op maart 09, 2024, 09:02:20
Zou bij Sandor het gevoel nu niet eens bekruipen om z?n kameraad te gaan helpen?

Het gevoel wel, denk ik, maar het koppie zegt 'nee'.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2024, 11:54:48
Citaat van: De Gast op maart 09, 2024, 09:02:20
Zou bij Sandor het gevoel nu niet eens bekruipen om z?n kameraad te gaan helpen?
Denk je dat Sander niet mee krijgt dat dit bestuur zijn trainer mooi laat versukkelen.
Zou mij niet verbazen dat Henk zo langzamerhand ook de blafhoest krijgt van "lieve jongens" en denkt aan een sportieve verbetering bij een andere mooie club. Zijn contract biedt hem de mogelijkheid.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: okkele op maart 09, 2024, 12:07:47
Misschien word het eens tijd om "selectie en technische staf" te veranderen naar "huidige selectie en technische staf"
Scheelt een stuk.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 09, 2024, 12:26:59
Citaat van: Vlampiep op maart 09, 2024, 11:54:48
Zijn contract biedt hem de mogelijkheid.
:?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op maart 09, 2024, 20:02:00
Citaat van: De Gast op maart 09, 2024, 09:02:20
Zou bij Sandor het gevoel nu niet eens bekruipen om z?n kameraad te gaan helpen?
Die is te druk met DKV... :koffie
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Leovardia op maart 25, 2024, 20:33:15
Wat si?t ie d?r slecht uut s?g. Kiek even naar de sportcast, skrik d?r van. Maakt oek een nerveuze indruk, zeker in ut begin.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op maart 25, 2024, 21:37:11
Citaat van: Leovardia op maart 25, 2024, 20:33:15
Wat si?t ie d?r slecht uut s?g. Kiek even naar de sportcast, skrik d?r van. Maakt oek een nerveuze indruk, zeker in ut begin.

zegt heel veel goede dingen hoor op tacrisch gebied en over dat td,s vanaf maart
moeten beginnen prima..vind ook dat annelo moet blijven maar op basis waarvan
zou ik niet weten.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 25, 2024, 22:10:04
Citaat van: denistel op maart 25, 2024, 21:37:11
zegt heel veel goede dingen hoor op tacisch gebied en over dat td,s vanaf maart
moeten beginnen prima..vind ook dat annelo moet blijven maar op basis waarvan
zou ik niet weten.
we weten nu iig wie weg gaan
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op maart 26, 2024, 07:34:17
Nou ja.. die jongens hebben wel doorlopende contracten. Zijn er gewoon volgend jaar bij.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 26, 2024, 08:28:43
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 07:34:17
Nou ja.. die jongens hebben wel doorlopende contracten. Zijn er gewoon volgend jaar bij.
een paar daarvan wel. Henk en Sandor hebben het heus wel over spelers gehad en dat zullen ze beide nooit toegeven
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op maart 26, 2024, 09:59:42
Hou er mee op Sandor komt niet heeft wel andere bezigheden?..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 26, 2024, 10:22:12
Citaat van: Noordcambuur op maart 26, 2024, 09:59:42
Hou er mee op Sandor komt niet heeft wel andere bezigheden?..
hij twijfelt wel weet ik.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op maart 26, 2024, 10:29:11
Hij kwam niet met namen. En hij heeft ook niet de deur dichtgegooid.
Je weet het niet je weet het niet..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op maart 26, 2024, 10:34:14
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 10:29:11
Hij kwam niet met namen. En hij heeft ook niet de deur dichtgegooid.
Je weet het niet je weet het niet..
hij twijfelt vooral om zijn eigen bedrijf los te laten. Als Cambuur hem daar financieel wat mee helpt is de kans groot denk ik. Als ik kooi was zou ik dat gat dichten? dan ga je als club echt stappen maken naar wat hij ( kooi)graag wil. Dus richting Dkv
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op maart 26, 2024, 11:03:06
Het mag duidelijk zijn dat Sandor niet de ambitie heeft om nog eens als assistent aan te treden, dus na dizze weer un frisse.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2024, 16:55:57
Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 16:47:07
:y
:zucht
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op september 17, 2024, 18:17:20
Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 17:27:37
Er moet wat gebeuren in de TS. Zeker nu er op spelersvlak tot de winter geen inkomende transfers meer mogelijk zijn. Deze TS raakt niet ?n er is erg weinig ontwikkeling / verbetering. Geef Henk meer ?handjes?. Bij voorkeur Sandor. Of Ren?. Wishfull thinking mag toch  :zweep

Sandor doet het niet meer he en vd wey zit goed bij genenuiden wel met
clausule dus moet je met goede papieren komen de leuding gelooft in de
huidige assistenten maar dat heb ik al vaker gezegd
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op september 17, 2024, 18:41:12
Sandor gaat 100% niet meer terug keren. En dit kan ik met 100% zekerheid zeggen. (helaas)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2024, 19:14:37
Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 19:01:46
Yuri Rose

Geen idee waarom, maar hij lijkt mij een fantastische vent om er bij te hebben.

Als ie alleen al boos kijkt, ga je al harder lopen :D
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Stiens op september 18, 2024, 10:14:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2024, 19:14:37
Geen idee waarom, maar hij lijkt mij een fantastische vent om er bij te hebben.

Als ie alleen al boos kijkt, ga je al harder lopen :D

Zo'n type speler mis je nu juist op het veld.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: YellowBlue op september 18, 2024, 12:37:44
Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 19:01:46
Wat zijn andere meer realistische opties dan ..




Ren? van der Weij : Die wilde wel, Henk wilde wel, maar geen budget was de mededeling
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Inferno-058 op september 18, 2024, 17:14:12
Citaat van: YellowBlue op september 18, 2024, 12:37:44
Ren? van der Weij : Die wilde wel, Henk wilde wel, maar geen budget was de mededeling
Blijkbaar vond de club een goede assistent geen prioriteit hebben.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: YellowBlue op september 19, 2024, 08:32:23
Citaat van: Inferno-058 op september 18, 2024, 17:14:12
Blijkbaar vond de club een goede assistent geen prioriteit hebben.

Jawel, maar ze denken dat Burghout en Reinsma dat zijn.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Sonnema op september 21, 2024, 16:43:08
Citaat van: YellowBlue op september 19, 2024, 08:32:23
Jawel, maar ze denken dat Burghout en Reinsma dat zijn.

En daarvan was er 1 die zijn contract stilzwijgend werd verlengt. Dit waren ze vergeten en is hij bij het 1e gezet, iets waar Henk niet blij mee was. Die wil er nog altijd 1 bij hebben, 1 die niet alleen maar ja zegt maar er tegenin gaat.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Sakas op september 23, 2024, 19:23:38
Slotje! Hij komt niet meer terug!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Cambuur LWD op september 23, 2024, 21:36:38
Nooit een slotje bij legends
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 23, 2024, 21:38:31
Citaat van: Sakas op september 23, 2024, 19:23:38
Slotje! Hij komt niet meer terug!

Niet meer nodig! w:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 11:33:05
Ja la la la
Sandor van der Heide.
Ja la la
Ja la la
Ja la la la la
Sandor van der Heide
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Specuveter op oktober 05, 2024, 11:41:39
Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 11:33:05
Ja la la la
Sandor van der Heide.
Ja la la
Ja la la
Ja la la la la
Sandor van der Heide
?????
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 05, 2024, 12:07:26
Dat wil hij graag.(Wiekie)

Maar Sandor loopt toch altijd weer weg.
Ooit mijn grote held, maar het weglopen en een zoon bij dkv .

Dan liever vd Weij.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2024, 12:17:03
Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2024, 12:07:26
Dat wil hij graag.(Wiekie)

Maar Sandor loopt toch altijd weer weg.
Ooit mijn grote held, maar het weglopen en een zoon bij dkv .

Dan liever vd Weij.
dat wil niet alleen Wiekie graag maar ik ook.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 05, 2024, 15:40:01
Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2024, 12:07:26
Dat wil hij graag.(Wiekie)

Maar Sandor loopt toch altijd weer weg.
Ooit mijn grote held, maar het weglopen en een zoon bij dkv .

Dan liever vd Weij.

zien seun komt naar cambuur  :zweep
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 16:35:07
Logisch,  de opleiding daar staat in de schaduw van die van ons en die van Groningen nu.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op oktober 05, 2024, 18:34:01
Man dat zou een utopie zijn, maar hij heeft het voetbal gedag gezegd met de deur op een kier. Wie weet...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 05, 2024, 18:42:04
Citaat van: Destroyer op oktober 05, 2024, 18:34:01
Man dat zou een utopie zijn, maar hij heeft het voetbal gedag gezegd met de deur op een kier. Wie weet...

Ik kan je vertellen dat die deur dubbel op slot zit. Die gaat niet meer open, helaas.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 05, 2024, 18:59:47
Heeft de man al een eigen kerk?  ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Huizen op oktober 07, 2024, 16:30:04
Terugkeer?  8) (bron: Sportcast)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: anderszchristian op oktober 07, 2024, 16:37:59
Citaat van: Bussum op oktober 07, 2024, 16:30:04
Terugkeer?  8) (bron: Sportcast)
Gerucht gaat voor drie dagen per week + wedstrijden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2024, 17:32:11
Citaat van: Galdiano op oktober 05, 2024, 18:42:04
Ik kan je vertellen dat die deur dubbel op slot zit. Die gaat niet meer open, helaas.

Heel bijzonder dat geld en waarschijnlijk roem hem toch kan overtuigen.
Hij was er recent heel stellig in tegen familie.  :_schater

Maar het zou prachtig nieuws zijn!  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 07, 2024, 17:36:51
Wat een negatieve insteek Galdiano.. geld en roem  :zucht
Als het echt zo is zat je er gewoon compleet naast.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 17:46:42
Citaat van: De Gast op oktober 07, 2024, 17:36:51
Wat een negatieve insteek Galdiano.. geld en roem  :zucht
Als het echt zo is zat je er gewoon compleet naast.
ja de mensen die hem zogenaamd kennen..,
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 07, 2024, 17:46:50
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 17:32:11
Heel bijzonder dat geld en waarschijnlijk roem hem toch kan overtuigen.
Hij was er recent heel stellig in tegen familie.  :_schater

Maar het zou prachtig nieuws zijn!  |:)
Of zijn maat(Henk) willen helpen! ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op oktober 07, 2024, 17:48:26
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 17:32:11
Heel bijzonder dat geld en waarschijnlijk roem hem toch kan overtuigen.
Hij was er recent heel stellig in tegen familie.  :_schater

Maar het zou prachtig nieuws zijn!  |:)

Op mij komt eerder over van, Henk helpen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: oost op oktober 07, 2024, 18:11:02
Misschien gaat Cambuur hem ook gewoon aan het hart? Gaat ontzettend slecht terwijl dit seizoen en stadion het vliegwiel had moeten worden.
En hij ziet zijn mentor het zwaar hebben en wil hem graag ondersteunen.

Wat zijn beweegredenen ook zijn, ik zou het erg toejuichen  |:) |:) |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2024, 19:14:42
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 17:46:42
ja de mensen die hem zogenaamd kennen..,

Ik heb dit rechtstreeks van de familie en was 100% betrouwbaar. ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2024, 19:17:47
Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2024, 17:48:26
Op mij komt eerder over van, Henk helpen.

Dit zal het vast wel zijn!
Laat ook wel zien dat Henk zich heel alleen heeft gevoel, en een dikke miskleum geweest vanuit directie en Lambooij.

Maar ben er erg content mee.  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 07, 2024, 19:20:07
Een deeltijdfunctie voor die positie lijkt me vrij uniek. Denk dat voor Vd Heide de combi van dat faciliteren en hem actief terugvragen meer telt dan een dik salaris. Kunnen vinden van hem wat we willen, maar als hij rijk had willen worden was hij uiteindelijk wel broodvoetballer geworden ipv postbode.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 07, 2024, 19:20:21
Is het al rond?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 07, 2024, 19:23:51
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 19:17:47
Dit zal het vast wel zijn!
Laat ook wel zien dat Henk zich heel alleen heeft gevoel, en een dikke miskleum geweest vanuit directie en Lambooij.

Maar ben er erg content mee.  |:)

Ja maar dat moet je ook weer niet overdrijven. Hij heeft wel Diemers gekregen en een prima keeper. Hij is zelf volgens mij ook met Kieftenbelt en De Leeuw gekomen. Spelers waarmee hij geen klik had zijn allemaal naar een andere club gebracht. Dat was ook niet zo eenvoudig allemaal.

Dus het is nu ook weer niet zo dat er niks van zijn verlanglijstje is ingewilligd door Lambooij/directie.

Maar prima als dit Henk verder helpt, vd Heide heeft zeker iets apart in hoe die over voetbal denkt en praat.
Uniek , zou Henk zelf zeggen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:06:12
De schijnheilige directie heeft Henk keihard laten vallen. Ze finaal finaal door de mand. Wat denk je waarom Sandor terug wil. Die wil Henk gaan helpen. Heeft nul komma nul met centen te maken. Dit gaat enkel en alleen om prestige en het sportieve gedeelte. Kooi bepaalt want die heeft de centen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:08:33
Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.

Geen speld tussen te krijgen, zo zit het precies.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:10:04
Citaat van: oost op oktober 07, 2024, 18:11:02
Misschien gaat Cambuur hem ook gewoon aan het hart? Gaat ontzettend slecht terwijl dit seizoen en stadion het vliegwiel had moeten worden.
En hij ziet zijn mentor het zwaar hebben en wil hem graag ondersteunen

Wat zijn beweegredenen ook zijn, ik zou het erg toejuichen  |:) |:) |:)

Tot nu toe elke thuiswedstrijd ook aanwezig geweest.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 21:11:59
Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.
en wie is die externe partij van jou? Bedoel je daar mee Kooi. En is jou verhaal gissen wb bestuur?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:13:59
Binnen 2 weken staat ut juh.  |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 21:14:39
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:06:12
De schijnheilige directie heeft Henk keihard laten vallen. Ze finaal finaal door de mand. Wat denk je waarom Sandor terug wil. Die wil Henk gaan helpen. Heeft nul komma nul met centen te maken. Dit gaat enkel en alleen om prestige en het sportieve gedeelte. Kooi bepaalt want die heeft de centen.
schreef hier vorige week ook dat het erg jammer is dat Kooi Sandor zelf niet heeft meegemaakt als speler en ook als trainer.  Dan had hij sowieso mee gewerkt
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:14:53
Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 11:33:05
Ja la la la
Sandor van der Heide.
Ja la la
Ja la la
Ja la la la la
Sandor van der Heide


Tuurlijk juh. Gas geven met die handel. Kom aan
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 21:16:21
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:13:59
Binnen 2 weken staat ut juh.  |:) |:) |:) |:) |:)
bist wel heel blij. Als het waar is dan ben ik ook verdomd blij. Zeg ook steeds dat hij veel belangrijker zou zijn dan een goede speler
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:19:02
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:14:39
schreef hier vorige week ook dat het erg jammer is dat Kooi Sandor zelf niet heeft meegemaakt als speler en ook als trainer.  Dan had hij sowieso mee gewerkt

Die 2 lichtgewichten met hun mapkes inne klauwen komen tekort. Sandor mut erbij. Die voegt tactisch wat toe. Is rustig en zat het wel neer. Dat neemt de druk bij Henk ook weg.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:22:22
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:16:21
bist wel heel blij. Als het waar is dan ben ik ook verdomd blij. Zeg ook steeds dat hij veel belangrijker zou zijn dan een goede speler

Die man denkt 2 stappen vooruit. Dat deed ie zowel als voetballer maar ook als trainer. Weet nog wel die wedstrijd in de Arena tegen Ajax. Had ie alleen de leiding voor de dug-out.  Stonden we 1-0 voor. Die Frank de Boer werd tactisch even overklast de eerste helft. Cambuur had constant een man meer op het middenveld. Die Frank de Boer wist niet hoe die zien moest. Ze wisten het niet daar bij Ajax. Werd toen 1-1 daar. Vergeet je nooit meer.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 07, 2024, 21:23:16
De directie/rvc/Lambooij hebben wel iets uit te leggen, om wilde verhalen te voorkomen.
Het is bijzonder stil van af die kant.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 21:26:09
Even een stukje van Bosbaard zonet?.hij vind dat Diemers een fase later aan de bal moet komen om daar meer beslissend te zijn. N? krijgt hij de bal vaak laag op het veld.
Dat !  zijn de dingen waar ik graag naar luister.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:27:36
Binne allemaal schijnheiligen daar in de directie bij Cambuur. De selectie heeft vrijdag een statement voor Henk gemaakt in Venlo. Hulde.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 07, 2024, 21:29:49
Allemaal vrij speculatief natuurlijk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:26:09
Even een stukje van Bosbaard zonet?.hij vind dat Diemers een fase later aan de bal moet komen om daar meer beslissend te zijn. N? krijgt hij de bal vaak laag op het veld.
Dat !  zijn de dingen waar ik graag naar luister.

Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:33:02
Citaat van: PePe op oktober 07, 2024, 21:23:16
De directie/rvc/Lambooij hebben wel iets uit te leggen, om wilde verhalen te voorkomen.
Het is bijzonder stil van af die kant.
durft vast niemand echt duidelijkheid te geven.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2024, 21:36:01
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 07, 2024, 21:37:28
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:22:22
Die man denkt 2 stappen vooruit. Dat deed ie zowel als voetballer maar ook als trainer. Weet nog wel die wedstrijd in de Arena tegen Ajax. Had ie alleen de leiding voor de dug-out.  Stonden we 1-0 voor. Die Frank de Boer werd tactisch even overklast de eerste helft. Cambuur had constant een man meer op het middenveld. Die Frank de Boer wist niet hoe die zien moest. Ze wisten het niet daar bij Ajax. Werd toen 1-1 daar. Vergeet je nooit meer.

klopt wel maar must oek de spelers voor hevve.het over meerderen al seit dat ie ze niet
goed genoeg vind we gaan het zien van mij mag ie terug komen hoor
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op oktober 07, 2024, 21:38:49
Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.

En wie is de externe partij?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 07, 2024, 21:38:53
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:36:01
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij

spelers mutte zelf ook durven
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:43:54
Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2024, 21:38:49
En wie is de externe partij?
gokje op Kooij
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 07, 2024, 21:45:46
Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:43:54
gokje op Kooij

Daar hoef je niet voor te gokken. (kan niet anders)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:49:43
Maar wat is het probleem vanuit bestuur dat ze dit soort zaken tegenhouden?
En bij wie komt dat dan vandaan?
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

Een combi van 2 of alle 3?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07
Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:49:43
Maar wat is het probleem vanuit bestuur dat ze dit soort zaken tegenhouden?
En bij wie komt dat dan vandaan?
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

Een combi van 2 of alle 3?

zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: herr kunkel op oktober 07, 2024, 21:57:07

Sandor in aantocht |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lowieke op oktober 07, 2024, 22:35:58
Ik krijg ineens een heel goed humeur.  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 07, 2024, 22:39:40
Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07
zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind

De huidige assistenten:
Het doet me denken aan het AZ systeem, jonge trainers intern opleiden, en doorschuiven tot hoofdtrainer, bij belangstelling van clubs desnoods doorverkopen.

Ik zou liever werken met oud profs, meer ervaring op dit niveau.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2024, 22:46:35
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.

Ik denk dat Casas een heel belangrijke rol daarin gaat krijgen.  :)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Hirsch op oktober 07, 2024, 22:58:51
Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07
zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind

Dat zal het zijn, Sandor is natuurlijk geen ?duurzame? oplossing voor de lange termijn. Niet iets wat past binnen de ingeslagen weg om structureel te groeien.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: R058 op oktober 07, 2024, 23:05:04
Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.
Dat kan het antwoord zijn als de tegenstander in 433 druk zet, maar teams speelden daar al vaak op in en zetten in een 442 druk. Dan kun je niet echt doorstappen. Dan kun je of een centrale doorschuiven naar het middenveld of een back het middenveld in of de 6 laten inzakken, zetten zodat je met 3 achterin opbouwt.  Dit gebeurt alleen veel te weinig. Dus Diemers komt dan de bal halen om die 3 achterin te maken voor een overtal, terwijl dat beter door een ander gedaan kan worden (omdat Diemers inderdaad effectiever is hogerop). Denk ik in ieder geval  :)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Trainert! op oktober 07, 2024, 23:20:47
zou super zijn als Sandor terug komt
Vd Wey erbij en burghout en reinsma terug naar de jeugd.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 08, 2024, 00:01:07
Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:49:43
Maar wat is het probleem vanuit bestuur dat ze dit soort zaken tegenhouden?
En bij wie komt dat dan vandaan?
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

Een combi van 2 of alle 3?

Vooropgesteld, ik ben er ook niet tegen, integendeel.
De wedstrijd tegen Emmen maakte duidelijk dat er iets moet veranderen.

Maar even de duivel's advocaat:
- het kost 80.000 euro voor halen van een part-timer. Daar heb je ook een hele behoorlijke speler voor
- Sandor zal zich niet voor langere tijd commiteren (hij is bijvoorbeeld ook gestopt met de KNVB cursus)
- hij heeft zelf gezegd dat hij er niks aan vind om tijdens wedstrijden op de bank te zitten, het betaald voetbal zijn wereldje niet is ect.

Kortom, het is echt een noodgreep voor de korte termijn. Maar denk dat het inderdaad het verschil kan maken dit seizoen. Het team zit heel dicht bij winst/verlies vrijwel iedere wedstrijd. En ook in de competitie gaat het team wat net iets extra's brengt, straks met de priis aan de haal.

En Sandor brengt zeker iets extra's, al is het maar om zijn band met Henk en het vertrouwen dat die 2 in elkaar hebben.
Met Diemers erbij een goede combi.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 03:53:41
Citaat van: PePe op oktober 07, 2024, 22:39:40
De huidige assistenten:
Het doet me denken aan het AZ systeem, jonge trainers intern opleiden, en doorschuiven tot hoofdtrainer, bij belangstelling van clubs desnoods doorverkopen.

Ik zou liever werken met oud profs, meer ervaring op dit niveau.

klopt maar zit een ander prijs kaartje aan
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 03:55:49
Citaat van: Trainert! op oktober 07, 2024, 23:20:47
zou super zijn als Sandor terug komt
Vd Wey erbij en burghout en reinsma terug naar de jeugd.

dan doen ze vast niet kost te veel .
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07
zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind

Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 08, 2024, 06:45:31
Op termijn zal de Leeuw er wel bij komen als assistent.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Poetser op oktober 08, 2024, 06:55:03
Citaat van: zeewolde op oktober 08, 2024, 06:45:31
Op termijn zal de Leeuw er wel bij komen als assistent.

Dan mag er nog wel een bank naast.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 08, 2024, 06:55:12
Citaat van: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.

Maar daarvoor hoef je niemand weg te sturen, want de directie is vrij klein. En vd Belt zal zelf weggaan als het stadion klaar is.
Dus iemand toevoegen boven Lambooij die verantwoordelijk is voor alles op en om het veld. En Lambooij of De Jong kunnen in de toekomst mogelijk ook doorgroeien naar plek en de directie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 07:23:29
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:11:59
en wie is die externe partij van jou? Bedoel je daar mee Kooi. En is jou verhaal gissen wb bestuur?
Zal deze week wel meer duidelijkheid in komen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 08, 2024, 07:59:16
Citaat van: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.

Volgens mij is de verhouding spelen in de eredivisie/seizoenen dat deze heren in de directie nog nooit zo hoog geweest. Laat de waan van de dag soms even los.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 08, 2024, 08:40:22
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:36:01
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij

Waarop baseer je dat? Dit zien die gasten ook echt wel hoor, daar hoef je geen tactisch meesterbrein voor te zijn. Prima om aan te geven dat Sandor van speciale klasse is, maar nogmaals, dat hoeft niets te zeggen over de tactische kwaliteiten van de huidige assistenten en het is ook niet gepast om ze zo te noemen. Die gasten zijn 24/7 met onze club betrokken. Een beetje respect is niet teveel gevraagd toch?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 08, 2024, 08:41:46
Citaat van: papier op oktober 08, 2024, 07:59:16
Volgens mij is de verhouding spelen in de eredivisie/seizoenen dat deze heren in de directie nog nooit zo hoog geweest. Laat de waan van de dag soms even los.

Precies. Als wij gewoon rustig blijven, zitten wij binnen 2/3 jaar in de Eredivisie en met geluk al eerder.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 08:44:38
Citaat van: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.
Even los van incompetentie en communicatie van het bestuur. Er is gekozen voor een beleidsplan waarin jeugdspelers, jonge onervaren assistenten onervaren technisch manager ineen tijdsbestek van 3 jaar de club terug moeten brengen naar het hoogste niveau.
Nu blijkt dat de sportieve resultaten achter blijven bij de verwachtingen van de supporters, treden ze niet naar buiten om de kritiek op de hoofdtrainer te pareren. Dit komt op mij over als incompetent management.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 08:53:23
Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 08:41:46
Precies. Als wij gewoon rustig blijven, zitten wij binnen 2/3 jaar in de Eredivisie en met geluk al eerder.
Wij blijven grotendeels wel rustig, maar dit bestuur lijkt met hun zwijgen naar de buitenwacht niet als blok achter hun gekozen beleidsplan te staan. Dit leidt tot ongewenste spanningen binnen de uitvoering en beleid  waarmee het gestelde doel steeds verder weg komt te staan.
Zou best nog wel eens een onrustig weekje op bestuurlijk niveau kunnen worden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 08, 2024, 09:00:51
In mijn ogen hoeft het niet zo ingewikkeld te zijn. Het gaat in mijn ogen weer eens om het managen van verwachtingen. En dat betekent ook dat je even terug moet gaan naar de realiteit. De communicatie in het verleden heeft veel gebruik gemaakt van het nieuw stadion als stip aan de horizon. Nu die er dan (nog niet helemaal af maar goed) is dan krijg je ook het onrustige gevoel wat we nu hebben... wat is het plan nu? Alsof je uit een vliegtuig stapt en denkt yes we zijn er, maar geen idee hebt wat je kan en wil doen. Het is dus in mijn ogen van belang dat de eindverantwoordelijke (Ard) aangeeft in een filmpje hoe zij de komende 5 jaar voor zich zien. Dat zal bestaan uit afbouw stadion, finetunen stadion, doorontwikkelen jeugd, inzetten op jonge spelers, bouwen aan een compleet team over een aantal seizoenen en op de korte termijn meedoen voor de play offs (even los van de jeugd, daar hebben we wel de selectie voor met Diemers, De Leeuw, Keiftenbeld, Souren, Nieling, Jansen). Maar dat het belangrijkste aspect is groei zien in spel en ontwikkeling spelers. Daarbij druk van de ketel halen voor spelers en TS maar wel een doel stellen dus aangeven dat het niet een vrijblijvend seizoen is. We zijn, met alle respect, FC Eindhoven niet.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 08, 2024, 09:10:12
Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 08:40:22
Waarop baseer je dat? Dit zien die gasten ook echt wel hoor, daar hoef je geen tactisch meesterbrein voor te zijn. Prima om aan te geven dat Sandor van speciale klasse is, maar nogmaals, dat hoeft niets te zeggen over de tactische kwaliteiten van de huidige assistenten en het is ook niet gepast om ze zo te noemen. Die gasten zijn 24/7 met onze club betrokken. Een beetje respect is niet teveel gevraagd toch?
klopt. Zullen ook vast goede veldtrainers zijn. Dat zegt niks over dingen zien en herkennen in het veld. Je ziet vaak dat dat jongens zijn die zelf ook goed konden voetballen. Kennis is Spartaan en daar was Slot ook al bezig met neerzetten in het veld zei hij. Zien een stap verder
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 08, 2024, 09:14:24
Citaat van: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.
ze zijn goed voor de club maar niet voor het voetbal gedeelte. Halverwege het eerste jaar eredivisie ging het al mis. Daarna zijn veel fouten gemaakt omdat de focus alleen bij het stadion lag. We konden toen al niet meer degraderen. ( betere spelers voor de reserve aanvallers maar en kwam juist niks)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2024, 09:57:53
Ik zou het wel zonde vinden  als (een van de) de jonge trainers worden teruggezet. Juist met sandor kunnen ze veel leren en het beleid is juist goed volgens mij
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 08, 2024, 10:02:01
Citaat van: sunderland op oktober 08, 2024, 09:10:12
klopt. Zullen ook vast goede veldtrainers zijn. Dat zegt niks over dingen zien en herkennen in het veld. Je ziet vaak dat dat jongens zijn die zelf ook goed konden voetballen. Kennis is Spartaan en daar was Slot ook al bezig met neerzetten in het veld zei hij. Zien een stap verder

Dat laatste is zeker een kwaliteit van Slot en Vd Heijde. Echter zegt dat nog steeds niets in welke mate de huidige dat niet zouden kunnen. Dat is gewoon gissen.

Ik denk daarbij dat een kracht van zowel Slot als VD Heijde is dat zij tactische dingen ook simpel en overtuigend kunnen overbrengen waardoor spelers er in geloven. Dat is denk ik soms nog belangrijker dan de tactische zet zelf. Daarin zouden de jonge gasten heel goed met Sandor kunnen sparren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 08, 2024, 10:02:45
Citaat van: sunderland op oktober 08, 2024, 09:14:24
ze zijn goed voor de club maar niet voor het voetbal gedeelte. Halverwege het eerste jaar eredivisie ging het al mis. Daarna zijn veel fouten gemaakt omdat de focus alleen bij het stadion lag. We konden toen al niet meer degraderen. ( betere spelers voor de reserve aanvallers maar en kwam juist niks)

Dezelfde directie is toch verantwoordelijk voor de twee seizoenen met Muhren? Als je daar dan een jaar van pakt en de rest negeert kun je zeggen dat het de beste directie aller tijden ooit is op sportief gebied. Je moet ze over het brede spectrum beoordelen. Op het moment dat blijkt dat er geen groei in zit, er geen actie op zit dan kun je ze neersabelen maar dat is echt way too soon.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 08, 2024, 10:04:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2024, 09:57:53
Ik zou het wel zonde vinden  als (een van de) de jonge trainers worden teruggezet. Juist met sandor kunnen ze veel leren en het beleid is juist goed volgens mij

Lijkt wat dat betreft een beetje op de selectie van vorig seizoen. Balans mist. Met 2 hele jonge onervaren assistenten en 1 zeer ervaren coach is het niet helemaal in balans. Moet eentje tussenin zitten.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: CaseP op oktober 08, 2024, 10:10:55
Zoals velen hier loop ik ook al decennia mee bij de club, uiteraard voor de schermen. Ik heb niet eerder een directie meegemaakt die zo weloverwogen en goed te werk gaat. We weten allemaal dat een voetbalclub een broeinest is van allerlei oncontroleerbare elementen. Deze mannen (Belt-Graaf) weten de turbulentie behoorlijk te temperen en hebben met een realtistisch beleid mede mogelijk gemaakt dat we in een prachtig stadion spelen, de financi?n redelijk/goed op orde zijn, dat we eens wat verdienen aan transfers en dat mensen als Lodeweges, Slot, Hulshoff (en Hake?) hier op de loonlijst stonden. Die staan nu allemaal bij internationale topclubs of het NL Elftal. Eigenlijk ongehoord voor een KKD-club. Probleempje voor hen is dat je, in de ogen van de fanatieke aanhanger, zo goed bent als je laatste wedstrijd of de eerste periode :proost: Als je intern afspreekt samen naar Geneve af te reizen op een bepaalde manier, kun je niet mensen bij Appelscha al uit de auto gooien :). Komt wel goed, zeker met wat tactisch vernuft uit Sneek op de bank!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: DeChef op oktober 08, 2024, 10:16:23
Waarom word Lambooij vaak hier genoemd als boosdoener?
Die man is er net en krijgt ook gewoon een opdracht mee van zijn leidinggevenden. Daarnaast heeft hij in de zomer in zijn eerste transferperiode laten zien goed werk te kunnen leveren en zelf waardeloze spelers te kunnen verkopen.
Enige smetje is natuurlijk de spits positie.

Je kan in mijn ogen hem nu niet aanrekenen dat er bepaalde keuzes zijn gemaakt. Hij is maar technisch manager en geen directie lid.


De verantwoordelijkheid ligt bij de Graaf en van der Zee.
Geen idee wat die op een ervaren assistent tegen kunnen hebben afgezien van de kosten.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Stanley op oktober 08, 2024, 10:20:49
Citaat van: CaseP op oktober 08, 2024, 10:10:55
Zoals velen hier loop ik ook al decennia mee bij de club, uiteraard voor de schermen. Ik heb niet eerder een directie meegemaakt die zo weloverwogen en goed te werk gaat. We weten allemaal dat een voetbalclub een broeinest is van allerlei oncontroleerbare elementen. Deze mannen (Belt-Graaf) weten de turbulentie behoorlijk te temperen en hebben met een realtistisch beleid mede mogelijk gemaakt dat we in een prachtig stadion spelen, de financi?n redelijk/goed op orde zijn, dat we eens wat verdienen aan transfers en dat mensen als Lodeweges, Slot, Hulshoff (en Hake?) hier op de loonlijst stonden. Die staan nu allemaal bij internationale topclubs of het NL Elftal. Eigenlijk ongehoord voor een KKD-club. Probleempje voor hen is dat je, in de ogen van de fanatieke aanhanger, zo goed bent als je laatste wedstrijd of de eerste periode :proost: Als je intern afspreekt samen naar Geneve af te reizen op een bepaalde manier, kun je niet mensen bij Appelscha al uit de auto gooien :). Komt wel goed, zeker met wat tactisch vernuft uit Sneek op de bank!
Prima verhaal! Dit heet positief realisme!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op oktober 08, 2024, 10:38:01
Citaat van: CaseP op oktober 08, 2024, 10:10:55
Zoals velen hier loop ik ook al decennia mee bij de club, uiteraard voor de schermen. Ik heb niet eerder een directie meegemaakt die zo weloverwogen en goed te werk gaat. We weten allemaal dat een voetbalclub een broeinest is van allerlei oncontroleerbare elementen. Deze mannen (Belt-Graaf) weten de turbulentie behoorlijk te temperen en hebben met een realtistisch beleid mede mogelijk gemaakt dat we in een prachtig stadion spelen, de financi?n redelijk/goed op orde zijn, dat we eens wat verdienen aan transfers en dat mensen als Lodeweges, Slot, Hulshoff (en Hake?) hier op de loonlijst stonden. Die staan nu allemaal bij internationale topclubs of het NL Elftal. Eigenlijk ongehoord voor een KKD-club. Probleempje voor hen is dat je, in de ogen van de fanatieke aanhanger, zo goed bent als je laatste wedstrijd of de eerste periode :proost: Als je intern afspreekt samen naar Geneve af te reizen op een bepaalde manier, kun je niet mensen bij Appelscha al uit de auto gooien :). Komt wel goed, zeker met wat tactisch vernuft uit Sneek op de bank!

Eens! Juist met dit de mannen vd Belt en de Graaf wordt er beleid gevoerd. Niet van dat ad-hoc gedoe. Er wordt ook naar de lange termijn gekeken. Hulde voor deze mannen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Tanjajeah op oktober 08, 2024, 11:48:48
Citaat van: CaseP op oktober 08, 2024, 10:10:55
Zoals velen hier loop ik ook al decennia mee bij de club, uiteraard voor de schermen. Ik heb niet eerder een directie meegemaakt die zo weloverwogen en goed te werk gaat. We weten allemaal dat een voetbalclub een broeinest is van allerlei oncontroleerbare elementen. Deze mannen (Belt-Graaf) weten de turbulentie behoorlijk te temperen en hebben met een realtistisch beleid mede mogelijk gemaakt dat we in een prachtig stadion spelen, de financi?n redelijk/goed op orde zijn, dat we eens wat verdienen aan transfers en dat mensen als Lodeweges, Slot, Hulshoff (en Hake?) hier op de loonlijst stonden. Die staan nu allemaal bij internationale topclubs of het NL Elftal. Eigenlijk ongehoord voor een KKD-club. Probleempje voor hen is dat je, in de ogen van de fanatieke aanhanger, zo goed bent als je laatste wedstrijd of de eerste periode :proost: Als je intern afspreekt samen naar Geneve af te reizen op een bepaalde manier, kun je niet mensen bij Appelscha al uit de auto gooien :). Komt wel goed, zeker met wat tactisch vernuft uit Sneek op de bank!

Helemaal mee eens. Toch kan de communicatie vanuit de directie wel echt beter. En lijkt het er op dat er de afgelopen jaren wat teveel aan het stadion is gedacht en wat te weinig aan de selectie. Dat je voor het 3e seizoen op rij niet-fitte spelers aantrekt dat kan natuurlijk niet. Iedereen ziet aankomen dat je dan de problemen over je afroept.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 08, 2024, 11:53:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2024, 09:57:53
Ik zou het wel zonde vinden  als (een van de) de jonge trainers worden teruggezet. Juist met sandor kunnen ze veel leren en het beleid is juist goed volgens mij
Gaat niet gebeuren voorgaande jaren waren er ook 3 assistenten, en Sandor kent Reinsma ook goed dus zal een prima samenwerking worden is mijn idee |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 08, 2024, 11:55:27
Citaat van: Tanjajeah op oktober 08, 2024, 11:48:48
Helemaal mee eens. Toch kan de communicatie vanuit de directie wel echt beter. En lijkt het er op dat er de afgelopen jaren wat teveel aan het stadion is gedacht en wat te weinig aan de selectie. Dat je voor het 3e seizoen op rij niet-fitte spelers aantrekt dat kan natuurlijk niet. Iedereen ziet aankomen dat je dan de problemen over je afroept.
Sowieso kan de hele communicatie binnen de club veel beter, misschien tijd voor een mannetje extra op die afdeling...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 11:59:23
Citaat van: Andy King op oktober 08, 2024, 10:38:01
Eens! Juist met dit de mannen vd Belt en de Graaf wordt er beleid gevoerd. Niet van dat ad-hoc gedoe. Er wordt ook naar de lange termijn gekeken. Hulde voor deze mannen.
Accoord  maar als directie moet je dan ook staan voor je beleidsplan als de sportieve prestaties nog niet zijn zoals gehoopt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 12:00:23
Citaat van: Grijskijkert op oktober 08, 2024, 11:55:27
Sowieso kan de hele communicatie binnen de club veel beter, misschien tijd voor een mannetje extra op die afdeling...
Inderdaad, communicatie is niet het sterkste punt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 08, 2024, 12:15:50
Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 10:02:01
Dat laatste is zeker een kwaliteit van Slot en Vd Heijde. Echter zegt dat nog steeds niets in welke mate de huidige dat niet zouden kunnen. Dat is gewoon gissen.

Ik denk daarbij dat een kracht van zowel Slot als VD Heijde is dat zij tactische dingen ook simpel en overtuigend kunnen overbrengen waardoor spelers er in geloven. Dat is denk ik soms nog belangrijker dan de tactische zet zelf. Daarin zouden de jonge gasten heel goed met Sandor kunnen sparren.
dat zie je toch zeker zelf ook wel. Dat is geen gissen! Alles steeds recht te praten.
Niks ten nadele maar ik heb dit jaar nog nooit een tactische omzetting gezien waardoor het beter werd en heel vaak bij de tegenstander wel. (Was vorig jaar bij de Graafschap uit en toen zette Henk in de rust iets om waardoor we de 2 e helft heer en meester waren. Een voorbeeld)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Sakas op oktober 08, 2024, 12:48:37
Maar even omdenken....
Wij roepen met zijn allen maar dat de communicatie beter moet vanuit de directie.
Het staat nergens dat zij ons van elke poep en een scheet op de hoogte moeten stellen.
Tuurlijk willen wij als supporters van alle ins en outs op de hoogte gebracht worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet in een normaal werkend bedrijf.
Soms moeten wij ook gewoon onze plek weten als supporter, wij zijn niet onderdeel van het bedrijf Cambuur, wij zijn alleen maar supporter.
Wel mee eens dat zonder supporters er geen Cambuur is.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 08, 2024, 13:01:12
Nou ja, communiceren dat je graag binnen 3 jaar wil promoveren. Dat je dit wil doen door een te bouwen aan een groep die bestaat uit jonge spelers met als doel weer extra waarde te creeeren. En aangeven dat je weet dat dit, vanwege de leeftijd en ervaring, op de korte termijn nog niet direct voor succes zorgt maar dat die ruimte hier voor is bij de TS/Selectie. Dan zet je al heel groot de lijnen weer zonder iedere poep en scheet te benoemen. Dat hoeft ook weer niet.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 08, 2024, 13:30:43
Citaat van: sunderland op oktober 08, 2024, 12:15:50
dat zie je toch zeker zelf ook wel. Dat is geen gissen! Alles steeds recht te praten.
Niks ten nadele maar ik heb dit jaar nog nooit een tactische omzetting gezien waardoor het beter werd en heel vaak bij de tegenstander wel. (Was vorig jaar bij de Graafschap uit en toen zette Henk in de rust iets om waardoor we de 2 e helft heer en meester waren. Een voorbeeld)

Nee. Ik praat niks recht, ik probeer simpelweg geen aannames te doen over dingen die ik niet kan weten. Tegen Helmond vond ik het 2e helft een stuk beter dan de eerste helft bijvoorbeeld en waren wij echt heer en meester, alleen scoor je niet. bij Jong Ajax ook. Dat het resultaat niet goed is, is wat anders dan dat er geen tactische omzetting is geweest.

Daarnaast is ''Dat zie jij toch ook wel'' niet van toepassing, want ik heb er dus een andere mening over. Het blijft dus wel gissen omdat wij niet bij de tactische besprekingen zijn. Dus prima dat jij nog geen tactische zet gezien hebt, dat kan. Maar wij hebben geen flauw idee wat er aangepast wordt in bijv. de rust. Feit is dat de evt aanpassingen nog niet veel punten hebben opgeleverd, maar de vraag is of dat door ''gebrek'' aan tactische omzettingen komt, dat kan ik niet beoordelen zonder specifieke informatie daarover.

Enige pot waar ik tactisch mijn twijfel had en i.m.o. tactisch verloren hebben is tegen Emmen. Daarbij was Emmen en ook vooral die keeper echt sterk in de opbouw, dus dat speelt ook mee.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 15:27:55
Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 13:30:43
Nee. Ik praat niks recht, ik probeer simpelweg geen aannames te doen over dingen die ik niet kan weten. Tegen Helmond vond ik het 2e helft een stuk beter dan de eerste helft bijvoorbeeld en waren wij echt heer en meester, alleen scoor je niet. bij Jong Ajax ook. Dat het resultaat niet goed is, is wat anders dan dat er geen tactische omzetting is geweest.

Daarnaast is ''Dat zie jij toch ook wel'' niet van toepassing, want ik heb er dus een andere mening over. Het blijft dus wel gissen omdat wij niet bij de tactische besprekingen zijn. Dus prima dat jij nog geen tactische zet gezien hebt, dat kan. Maar wij hebben geen flauw idee wat er aangepast wordt in bijv. de rust. Feit is dat de evt aanpassingen nog niet veel punten hebben opgeleverd, maar de vraag is of dat door ''gebrek'' aan tactische omzettingen komt, dat kan ik niet beoordelen zonder specifieke informatie daarover.

Enige pot waar ik tactisch mijn twijfel had en i.m.o. tactisch verloren hebben is tegen Emmen. Daarbij was Emmen en ook vooral die keeper echt sterk in de opbouw, dus dat speelt ook mee.

we moeten zorgen dat we het tactisch vanaf min 1 goed hebben staan gebeurd te vaak dat
we pas in de rust in grijpen.dan heb je de tegenstander dus niet goed geanalyseerd maar lijkt
me soms ook lastig want een tegenstander kan elke keer weer anders spelen en dus moet je
meteen handelen als het niet goed gaat.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Poetser op oktober 08, 2024, 15:38:34
Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 15:27:55
we moeten zorgen dat we het tosctisch vanaf min 1 goed hebben staan geneurd te vaak dat
we pas in de rust in grijpen.dan heb je de tegenstander dus niet goed geanalyseerd maar lijkt
me soms ook lastih want een tegenstander kan elke keer weer anders spelen en dus moet je
meteen handelen als het niet goed gaat.

Typte je dit op de fiets?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 15:44:46
Citaat van: Grijskijkert op oktober 08, 2024, 11:53:57
Gaat niet gebeuren voorgaande jaren waren er ook 3 assistenten, en Sandor kent Reinsma ook goed dus zal een prima samenwerking worden is mijn idee |:)
Inderdaad en pasr ook in het gekozen beleidsplan voor de komende jaren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 18:17:09
Citaat van: Poetser op oktober 08, 2024, 15:38:34
Typte je dit op de fiets?

nee riskeer geen boete ,,gewoon dikke vingers af en toe :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Sakas op oktober 08, 2024, 18:21:38
Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P

Dan ook maar eens een slotje ondanks zijn staat van dienst!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: oost op oktober 08, 2024, 18:49:21
Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P

Waar heb je dat gelezen dan?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 08, 2024, 18:57:21
Citaat van: Poetser op oktober 08, 2024, 15:38:34
Typte je dit op de fiets?

Nee, hij was bij Wiekie "op de koffie".
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op oktober 08, 2024, 18:58:26
Citaat van: Vlampiep op oktober 08, 2024, 12:00:23
Inderdaad, communicatie is niet het sterkste punt.

Nou, daar gaan we weer. Eerst Henk de Jong, de assistenten, het bestuur, Lambooij. Nu weer de communicatie? Positief clubje hier. Pffff!!!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 08, 2024, 19:29:34
Broodje Sandor  :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: herr kunkel op oktober 08, 2024, 20:08:27

Helemaal geen broodje aap verhaal. Ze zijn dichtbij een deal.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Benniepos op oktober 08, 2024, 20:17:16
Zou toch helemaal TOP zijn. In de tijd van Zwolle hing er een spandoek "Slot zij met ons" Bij ons is het Sandor....quess who's back?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2024, 20:20:36
Citaat van: Andy King op oktober 08, 2024, 18:58:26
Nou, daar gaan we weer. Eerst Henk de Jong, de assistenten, het bestuur, Lambooij. Nu weer de communicatie? Positief clubje hier. Pffff!!!
Ja jonge, met duidelijke communicaasie kest heul feul gezeik foorkomme.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 08, 2024, 22:09:54
Citaat van: herr kunkel op oktober 08, 2024, 20:08:27
Helemaal geen broodje aap verhaal. Ze zijn dichtbij een deal.

we gaan het zien
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: V-man op oktober 08, 2024, 22:25:25
Wat een soap dit gebeuren! Typisch Cambuur weer. Hoop op een goede afloop!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 08, 2024, 22:40:54
Als je intern op 1 lijn zit over het te voeren beleid, dan is communiceren niet moeilijk.
Maar als je niet op 1 lijn zit, dan hoor je niets. (is mijn conclusie)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Yellow Army op oktober 08, 2024, 23:57:27
Wordt ie wel medisch gekeurd?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 09, 2024, 09:54:34
Citaat van: Yellow Army op oktober 08, 2024, 23:57:27
Wordt ie wel medisch gekeurd?
Sandor is nog niet trainers fit :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Andy King op oktober 09, 2024, 09:57:45
Citaat van: Vlampiep op oktober 08, 2024, 20:20:36
Ja jonge, met duidelijke communicaasie kest heul feul gezeik foorkomme.

Inderdaad, gezeik!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op oktober 09, 2024, 18:32:22
Zit ie al aan de tiramisu bij vd Valk?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 09, 2024, 18:45:35
Citaat van: Destroyer op oktober 09, 2024, 18:32:22
Zit ie al aan de tiramisu bij vd Valk?

gewoon thuis aan tafel aan de gestampte pot :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 10, 2024, 20:10:15
Oorverdovende stilte.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: okkele op oktober 10, 2024, 23:21:59
Citaat van: V-man op oktober 08, 2024, 22:25:25
Wat een soap dit gebeuren! Typisch Cambuur weer. Hoop op een goede afloop!

typisch cambuurforum.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Lore op oktober 11, 2024, 08:23:29
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 10, 2024, 20:10:15
Oorverdovende stilte.

Van wie verwacht je communicatie dan? Er is 1 journalist die een gerucht de wereld in helpt. Er is geen enkele communicatie vanuit de club of de betrokkenen geweest hierover. Dan zou ik ook niet communiceren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 11, 2024, 09:22:21
Citaat van: Lore op oktober 11, 2024, 08:23:29
Van wie verwacht je communicatie dan? Er is 1 journalist die een gerucht de wereld in helpt. Er is geen enkele communicatie vanuit de club of de betrokkenen geweest hierover. Dan zou ik ook niet communiceren.
Geert van Tuinen wil zijn bron uiteraard niet vermelden, maar het is echt geen gerucht dat 1 sponsor heeft aangegeven mee te willen werken aan een tijdelijk terugkeer van Sandor. In hoeverre de club hierin mee wil gaan is niet bekend.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 11, 2024, 09:35:19
Citaat van: Lore op oktober 11, 2024, 08:23:29
Van wie verwacht je communicatie dan?


Van:
Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P
Of:
Citaat van: herr kunkel op oktober 08, 2024, 20:08:27
Helemaal geen broodje aap verhaal. Ze zijn dichtbij een deal.
bijvoorbeeld :D

Er zijn heus signalen naar buiten gekomen na dat gesprek ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: herr kunkel op oktober 11, 2024, 10:14:00
Sneker tomatensoep ( en heet) 
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 11, 2024, 18:31:13
Citaat van: herr kunkel op oktober 11, 2024, 10:14:00
Sneker tomatensoep ( en heet)
duurt toch wel weer lang  zou toch sneller geregeld kunnen zijn  als beide partijen dit echt willen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 11, 2024, 18:49:05
Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2024, 18:31:13
duurt toch wel weer lang  zou toch sneller geregeld kunnen zijn  als beide partijen dit echt willen.

denk het niet hoor net met em gesproken bij de vbs waar zijn zoontje bij zit
ook r vd wey was er die zijn zoontje zit er ook bij wel mooi hoor.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 11, 2024, 19:26:46
Citaat van: denistel op oktober 11, 2024, 18:49:05
denk het niet hoor net met em gesproken bij de vbs waar zijn zoontje bij zit
ook r vd wey was er die zijn zoontje zit er ook bij wel mooi hoor.
hier kun je toch van genieten  :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 11, 2024, 20:01:10
Citaat van: denistel op oktober 11, 2024, 18:49:05
denk het niet hoor net met em gesproken bij de vbs waar zijn zoontje bij zit
ook r vd wey was er die zijn zoontje zit er ook bij wel mooi hoor.

Denk het niet in de zin van: gaat ?m niet worden of kan niet sneller?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 11, 2024, 20:41:14
Citaat van: De Gast op oktober 11, 2024, 20:01:10
Denk het niet in de zin van: gaat ?m niet worden of kan niet sneller?

gaat em niet worden
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: V-man op oktober 11, 2024, 21:16:04
Was er ?berhaupt sprake van? Zo ja: Waarom niet dan?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op oktober 11, 2024, 22:10:56
Citaat van: denistel op oktober 11, 2024, 20:41:14
gaat em niet worden
Heb je ook gevraagd waarom niet? Is hij wel gevraagd?
Leg eens wat meer uit als je hebt staan praten met hem.


Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op oktober 11, 2024, 22:53:42
Citaat van: denistel op oktober 11, 2024, 20:41:14
gaat em niet worden

Zonde
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 11, 2024, 23:03:37
Citaat van: Destroyer op oktober 11, 2024, 22:53:42
Zonde

En nu door naar Rene vd Weij?!?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 11, 2024, 23:19:48
Citaat van: herr kunkel op oktober 11, 2024, 10:14:00
Sneker tomatensoep ( en heet)
ben benieuwd naar je onderbouwing dat Sandor het wel weer gaat foen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Inferno-058 op oktober 12, 2024, 14:40:45
Citaat van: herr kunkel op oktober 11, 2024, 10:14:00
Sneker tomatensoep ( en heet)
Loopt het in de soep?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 13, 2024, 17:49:10
Citaat van: Zuid1991 op oktober 11, 2024, 22:10:56
Heb je ook gevraagd waarom niet? Is hij wel gevraagd?
Leg eens wat meer uit als je hebt staan praten met hem.

niks officieels en dat is misschien zijn punt als niet iedereen
binnen de club er achter staat doet ie het niet.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: herr kunkel op oktober 13, 2024, 18:14:35
Idd,  degene die mij bericht van S doorstuurde is echt wel innercircle... daar: op een haar na rond  was de tekst
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Zuid1991 op oktober 13, 2024, 20:36:57
Citaat van: denistel op oktober 13, 2024, 17:49:10
niks officieels en dat is misschien zijn punt als niet iedereen
binnen de club er achter staat doet ie het niet.
Dus, hij is niet gevraagd?
Is hij wel gevraagd om op gesprek te komen?
Ik bedoel, iemand kan wel zeggen dat hij iets niet (meer) wil maar het gaat erom dat de media deed vermoeden dat er een (officieel) gesprek plaats zou vinden.

En als hij niet op gesprek geweest is, hoe weet hij dan dat niet iedereen erachter staat?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: V-man op oktober 13, 2024, 21:12:56
Volgens mij is er altijd wel iemand binnen de club die skepsis heeft. Er zijn nogal wat mensen die hier wat van moeten vinden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 13, 2024, 21:35:01
Citaat van: V-man op oktober 13, 2024, 21:12:56
Volgens mij is er altijd wel iemand binnen de club die skepsis heeft. Er zijn nogal wat mensen die hier wat van moeten vinden.
Het lijkt wel een forum bij ons SCC:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 14, 2024, 08:57:30
Citaat van: denistel op oktober 13, 2024, 17:49:10
niks officieels en dat is misschien zijn punt als niet iedereen
binnen de club er achter staat doet ie het niet.
Dit zal Henk niet leuk vinden, maar de sponsor die dit wil realiseren niet minder.
Gaat wrijving opleveren. Maar soms gaat het spreekwoord op van: zonder wrijving geen glans :clint
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 14, 2024, 13:09:24
Citaat van: Zuid1991 op oktober 13, 2024, 20:36:57
Dus, hij is niet gevraagd?
Is hij wel gevraagd om op gesprek te komen?
Ik bedoel, iemand kan wel zeggen dat hij iets niet (meer) wil maar het gaat erom dat de media deed vermoeden dat er een (officieel) gesprek plaats zou vinden.

En als hij niet op gesprek geweest is, hoe weet hij dan dat niet iedereen erachter staat?

als hij bijv met henk er contact over heeft en daar uit blijkt dat niet ieder een
op zijn komst zit te wachten dan doet hij het niet zo lwam het op mij over.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 14, 2024, 13:29:43
Men mag toch best kritisch kijken naar de (hoge) kosten en hoe vrijblijvend de rol van Sandor wordt? Want ik kan me niet voorstellen dat hij voor meerdere jaren blijft, hooguit voor dit seizoen.

Ik vind het mooi als hij terugkomt maar snap ook best dat er kritische vragen bij zijn.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2024, 13:36:32
Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 13:09:24
als hij bijv met henk er contact over heeft en daar uit blijkt dat niet ieder een
op zijn komst zit te wachten dan doet hij het niet zo lwam het op mij over.
appart ! Je hebt overal afgunst dat is nu eenmaal zo. We weten dat hij heel goed is en dan krijg je juist des te meer afgunst. Zo werkt het vaak. En juist de goeien staan daar boven. Eerlijk gezegd staat Sandor daar ook ver boven denk ik.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 14, 2024, 14:17:01
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 13:36:32
appart ! Je hebt overal afgunst dat is nu eenmaal zo. We weten dat hij heel goed is en dan krijg je juist des te meer afgunst. Zo werkt het vaak. En juist de goeien staan daar boven. Eerlijk gezegd staat Sandor daar ook ver boven denk ik.

gaat er meer om dat cambuur een visie heeft en daar aan vast wil houden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 14, 2024, 14:21:06
Citaat van: Bankzitter op oktober 14, 2024, 13:29:43
Men mag toch best kritisch kijken naar de (hoge) kosten en hoe vrijblijvend de rol van Sandor wordt? Want ik kan me niet voorstellen dat hij voor meerdere jaren blijft, hooguit voor dit seizoen.

Ik vind het mooi als hij terugkomt maar snap ook best dat er kritische vragen bij zijn.

uiteraard is dat zo en daar zal ook de twijfel zitten bij sandor.
de club heeft een visie en daar past hij voor de lange termijn niet in
uiteraard is het jammer als je zijn kennis niet zou gebruiken juist
richting de jonge trainers die we nu als assistent hebben.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2024, 15:30:20
Wat een ge-eikel. Die visie brengt niks en als er dan iemand zoals hem bij kan/wil dan moet je dat met beide handen aangrijpen. Echt niet normaal? en wat ook zo is dat hij 100% spelers beter maakt waar de club weer aan verdiend ( Kallon Bangura Hoedemakers)om maar paar te noemen) en dat is geen visie zeker..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: fred op oktober 14, 2024, 15:39:17
De visie zijn een paar enorme oogkleppen  ;(
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 14, 2024, 15:49:32
Laat Pieter de toko maar overnemen. Daar heb ik meer vertrouwen in.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 14, 2024, 16:08:00
Citaat van: herr kunkel op oktober 13, 2024, 18:14:35
Idd,  degene die mij bericht van S doorstuurde is echt wel innercircle... daar: op een haar na rond  was de tekst

Dan weet ik niet van wie in de innercircle dit gezegd heeft.
2 weken gaf ik al aan dat Sandor recent zelf heeft gezegd niet meer terug te keren in het betaald voetbal.
Daarom verbaasde ik mij dan ook over de berichtgeving van Geert van Tuinen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2024, 17:00:40
Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2024, 16:08:00
Dan weet ik niet van wie in de innercircle dit gezegd heeft.
2 weken gaf ik al aan dat Sandor recent zelf heeft gezegd niet meer terug te keren in het betaald voetbal.
Daarom verbaasde ik mij dan ook over de berichtgeving van Geert van Tuinen.
dat zei hij. Kan toch veranderen..  hij heeft ook niet tegen Denistel gezegd dat het onzin is en dat hij het sowieso niet gaat doen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 14, 2024, 17:28:53
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 17:00:40
dat zei hij. Kan toch veranderen..  hij heeft ook niet tegen Denistel gezegd dat het onzin is en dat hij het sowieso niet gaat doen.

De tijd zal het leren...

Persoonlijk zou ik het toejuichen. Maar betwijfel het.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 14, 2024, 19:06:39
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 15:30:20
Wat een ge-eikel. Die visie brengt niks en als er dan iemand zoals hem bij kan/wil dan moet je dat met beide handen aangrijpen. Echt niet normaal? en wat ook zo is dat hij 100% spelers beter maakt waar de club weer aan verdiend ( Kallon Bangura Hoedemakers)om maar paar te noemen) en dat is geen visie zeker..

Ik ben er ook van overtuigd dat met Sandor het spel en prestaties gaan verbeteren.
Maar ook duidelijk dat het noodgreep en korte termijn oplossing zou zijn.

Het is niet raar als de directie zich afvraagt hoe we het gaan financieren zonder det het bijvoorbeeld ten koste gaat van het halen van een spits in de winter. Of dat je nadenkt over hoe je verder wilt op het moment dat Sandor weer weggaat.

Het kan heel goed dat daar prima oplossingen voor gevonden kunnen worden maar die vragen zullen toch op tafel liggen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 14, 2024, 19:54:40
Sportcast: Sandor wou wel, de financien lieten het toe, maar toch zal ?t hem wellicht niet worden. Ergens zal er toch een ?nee? zijn geweest.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: NRG op oktober 14, 2024, 20:00:17
Citaat van: De Gast op oktober 14, 2024, 19:54:40
Sportcast: Sandor wou wel, de financien lieten het toe, maar toch zal ?t hem wellicht niet worden. Ergens zal er toch een ?nee? zijn geweest.


Dan ben ik wel heel benieuwd waar die ?nee? vandaan zou komen. Ik zou het eeuwig zonde vinden. Sandor zou zo maar de ontbrekende schakel kunnen zijn.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2024, 21:46:57
Citaat van: NRG op oktober 14, 2024, 20:00:17

Dan ben ik wel heel benieuwd waar die ?nee? vandaan zou komen. Ik zou het eeuwig zonde vinden. Sandor zou zo maar de ontbrekende schakel kunnen zijn.
kunnen? IS!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 14, 2024, 21:50:27
Citaat van: NRG op oktober 14, 2024, 20:00:17

Dan ben ik wel heel benieuwd waar die ?nee? vandaan zou komen. Ik zou het eeuwig zonde vinden. Sandor zou zo maar de ontbrekende schakel kunnen zijn.

wat ik al zei de visie van de club jonge spelers en jonge trainers voor de
toekomst als je daar nu wat anders in gaat doen dan heeft visie ook geen zin.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Agy op oktober 14, 2024, 23:00:21
Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 21:50:27
wat ik al zei de visie van de club jonge spelers en jonge trainers voor de
toekomst als je daar nu wat anders in gaat doen dan heeft visie ook geen zin.

En dat is prima hoor maar dan moet je als club daar niet alleen Henk voor op laten draaien als het dan tegenvalt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 15, 2024, 08:41:04
Citaat van: Agy op oktober 14, 2024, 23:00:21
En dat is prima hoor maar dan moet je als club daar niet alleen Henk voor op laten draaien als het dan tegenvalt.
Dat schuurt inderdaad en dat is de reden dat een sponsor bereid is te bewerkstellen  Henk tijdelijk te laten ondersteunen door Sandor.
Dat dit niet binnen de club wordt gedragen komt waarschijnlijk voort uit de tijd dat Sandor noodgedwongen de club heeft verlaten.
Als de sportieve successen uitblijven blijft dit bestuur echt niet achter hun keuzes staan en wordt Henk zonder mededogen geslachtofferd zonder zelf conclusies te verbindingen aan  hun rol hierin.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 15, 2024, 08:51:10
Na het luisteren van de LC podcast is er totaal geen sprake geweest van Sandor als assistent. Het is vooral geschreeuw van Geert van Tuinen net als het aantrekken van Bijker.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 15, 2024, 08:52:56
Als die sponsor helpt met een scorende spits in de winter is het lek ook boven. En dat is dan een investering die voor meerdere jaren is en zichzelf terugverdient.
Er leiden meer wegen naar Rome en die die hoeven niet perse langs Sneek te lopen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 15, 2024, 09:00:26
Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 21:50:27
wat ik al zei de visie van de club jonge spelers en jonge trainers voor de
toekomst als je daar nu wat anders in gaat doen dan heeft visie ook geen zin.

Nou ja volgens mij gaf jij zelf ook al aan dat het toevoegen van Sandor prima uitlegbaar kan zijn binnen deze visie. Het duo Sandor/Henk heeft bewezen te werken. Niet alleen bij ons, ook bij de Graafschap. Wil je verder komen met jonge spelers en jonge trainers en is dat een belangrijk punt binnen je visie dan moet je ook kijken naar de randvoorwaarden hierbij. Om je te kunnen ontwikkelen moet er ruimte zijn voor fouten maar moet er ook kennis in huis zijn om jezelf te ontwikkelen. Je ontwikkelt je sneller als je profiteert van reeds opgedane kennis + eigen ervaringen. En dat eerste daar kan een duo als Sandor/Henk heel goed aan bijdragen. Het is dan vooral belangrijk om de twee jonge assistenten mee te nemen in de denkwijzen, handelingen en ook taken aan hun over te laten. Dus niet Henk en Sandor regelen alles en de twee jonge gasten mogen pilonnen neerzetten en ballen oppompen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 15, 2024, 09:03:28
Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2024, 08:52:56
Als die sponsor helpt met een scorende spits in de winter is het lek ook boven. En dat is dan een investering die voor meerdere jaren is en zichzelf terugverdient.
Er leiden meer wegen naar Rome en die die hoeven niet perse langs Sneek te lopen.

Dit dus. Het is dus ook niet zo dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Zeker een hele goede assistent, dat is duidelijk. Als de visie is dat ze trainers uit eigen opleiding willen laten doorstromen (waar zeker wat voor te zeggen valt, aangezien je daardoor aantrekkelijk blijft voor talentvolle trainers) dan moet je daar ook aan vast houden.

Als ervaren gast voor die twee assistenten zou het wellicht een goede toevoeging kunnen zijn. Daar valt zeker wat voor te zeggen.

Maar zoals Diemers het zegt, de huidige zijn tactisch prima assistenten, en hij zit kort op het vuur. Die stoort zich aan deze tendens. En dat de ballen er niet invliegen heeft simpelweg niet veel met tactiek te maken.


Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 15, 2024, 09:15:36
Dat de ballen er niet invliegen heeft wel degelijk met tactiek te maken. Er worden voorin constant verkeerde keuzes gemaakt en eindpass is slecht of spelers staan niet goed gepositioneerd. We hebben afscheid genomen van scorend vermogen en dat is ook niet een al te beste strategie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 15, 2024, 09:34:35
Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2024, 09:15:36
Dat de ballen er niet invliegen heeft wel degelijk met tactiek te maken. Er worden voorin constant verkeerde keuzes gemaakt en eindpass is slecht of spelers staan niet goed gepositioneerd. We hebben afscheid genomen van scorend vermogen en dat is ook niet een al te beste strategie.

Een eindpass die niet goed gaat heeft niets met tactiek te maken (los van of de keuze de juiste is). Positionering ligt er volledig aan wat de afspraken daarover zijn, en of deze nagekomen worden door de spelers. En doordat je zo vaak in positie voor de goal komt, doe je tactisch al het e.e.a. goed in opbouw fase richting het middenveld.

Afscheid nemen van scorende vermogen heeft inderdaad invloed hierop. Met een makkelijk scorende spits en scorende middenvelder had je nu top 5 gestaan.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 15, 2024, 11:22:12
Citaat van: janou op oktober 15, 2024, 09:34:35
Een eindpass die niet goed gaat heeft niets met tactiek te maken (los van of de keuze de juiste is). Positionering ligt er volledig aan wat de afspraken daarover zijn, en of deze nagekomen worden door de spelers. En doordat je zo vaak in positie voor de goal komt, doe je tactisch al het e.e.a. goed in opbouw fase richting het middenveld.

Afscheid nemen van scorende vermogen heeft inderdaad invloed hierop. Met een makkelijk scorende spits en scorende middenvelder had je nu top 5 gestaan.

Meningen verschillen en dat mag  ;)
Het geven van een juiste eindpass, goed positioneren alsmede invulling van spelers op bepaalde posities, heeft in mijn beleving alles met tactiek te maken. Korte of lange pass, temporiseren is onderdeel van de uitvoering van een tactisch plan. Misschien kunnen de spelers niet opbrengen wat Henk wil?
Je kunt leuk (traag) opbouwen, maar ik heb dit seizoen weinig echt goede voorzetten gezien. Ik vind het allemaal heel mager en ik denk ook met een scorende spits ons probleem niet helemaal is opgelost. In een 4-3-3 formatie zou het juist fijn zijn dat je buitenspelers hebt, die een voorzet geven vanaf de achter lijn en niet naar binnen knijpen.
Echt goede buitenspelers zijn ook schaars en de afgelopen jaren zijn we niet verwend.


Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 15, 2024, 11:39:00
Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2024, 11:22:12
Meningen verschillen en dat mag  ;)
Het geven van een juiste eindpass, goed positioneren alsmede invulling van spelers op bepaalde posities, heeft in mijn beleving alles met tactiek te maken. Korte of lange pass, temporiseren is onderdeel van de uitvoering van een tactisch plan. Misschien kunnen de spelers niet opbrengen wat Henk wil?
Je kunt leuk (traag) opbouwen, maar ik heb dit seizoen weinig echt goede voorzetten gezien. Ik vind het allemaal heel mager en ik denk ook met een scorende spits ons probleem niet helemaal is opgelost. In een 4-3-3 formatie zou het juist fijn zijn dat je buitenspelers hebt, die een voorzet geven vanaf de achter lijn en niet naar binnen knijpen.
Echt goede buitenspelers zijn ook schaars en de afgelopen jaren zijn we niet verwend.

Zeker, dat zijn tactische aspecten. De technische uitvoering ervan of de keuze op het moment zelf niet. Dat leuk (traag) opbouwen zorgt er wel voor de we in elkgeval vaak op de helft van de tegenstander terecht komen. En het kan traag overkomen, maar het is ook maar net wat je in die fase van de opbouw wilt bereiken. Soms kan het voor tegenstanders juist makkelijk zijn als je snel van cv naar cv speelt en moet je eerst de tegenstander lokken.

Daarbij ook de manier om tot kansen te komen, is bij elke trainer verschillend. Leuk om buitenspelers voorzetten te laten geven, maar dan moet je eerst buitenspelers ??n op ??n vrij zien te krijgen zodat hij een actie kan maken, of een vroege voorzet geven. Daarbij kan je ook kiezen om de buitenspeler wat meer naar binnen te laten spelen waardoor er meer tussen de linies mensen vrij kunnen komen met daarbij een overlap buiten of binnenom als de buitenspeler breed staat waardoor je tot veel gevaarlijkere voorzetten kan komen (laag voorgetrokken vooral)., hier scoorden wij enorm veel door in de goede jaren. Vooral in de combinatie door heel veel diep te blijven gaan als buitenspelers en middenvelders.

Hoge voorzetten vanaf de zijkant zijn over het algemeen minder effici?nt. Alhoewel dit ook afhankelijk is van het type spits dat je hebt. Vorig jaar met Uldrikis was dit een paar keer goed effectief.

Doel is over het algemeen om constant een man meer te cre?ren zodat je 2 tegen 1 kan cre?ren en daardoor tot kansen kan komen.

In een 433 zijn heel veel dingen mogelijk, Is maar net wat jij als trainer wilt hoe je tot kansen wilt komen en wat voor type spelers je hebt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 15, 2024, 12:42:16
Citaat van: Agy op oktober 14, 2024, 23:00:21
En dat is prima hoor maar dan moet je als club daar niet alleen Henk voor op laten draaien als het dan tegenvalt.
en dat is wel zo. Dan maar doorgaan zoals het nu gaat. Wat ups en heel veel downs.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 15, 2024, 15:32:54
Momenteel spelen we door de huidige stand op de ranglijst elke week een finale. Als de stand op de ranglijst niet verbetert dan voorzie ik personele wijzigingen in de winterstop. We staan te laag.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 15, 2024, 15:39:52
Dat ligt er ook aan of we gedoe met blessures blijven houden. Als er steeds weer geschoven moet worden dan kun je de TS niet aanrekenen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 15, 2024, 21:10:53
Vanmiddag even gesproken met de persoon die eerder ook aangaf (2 weken geleden) dat Sandor niet naar Cambuur kwam.

Sandor heeft ??n telefoongesprek gevoerd vanuit Cambuur zijde. Gesprek heeft niet lang geduurd en club heeft financieel eigenlijk niets te bieden. Daarnaast is Sandor eigenlijk nog steeds klaar met het wereldje. Mocht hij wel instappen zou hij het voor Henk doen.

Maar het hele verhaal van Geert van Tuinen is ??n grote lariekoek. (helaas)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 15, 2024, 21:27:37
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2024, 21:10:53
Vanmiddag even gesproken met de persoon die eerder ook aangaf (2 weken geleden) dat Sandor niet naar Cambuur kwam.

Sandor heeft ??n telefoongesprek gevoerd vanuit Cambuur zijde. Gesprek heeft niet lang geduurd en club heeft financieel eigenlijk niets te bieden. Daarnaast is Sandor eigenlijk nog steeds klaar met het wereldje. Mocht hij wel instappen zou hij het voor Henk doen.

Maar het hele verhaal van Geert van Tuinen is ??n grote lariekoek. (helaas)
misschien word (de persoon) wel voor de gek gehouden
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 15, 2024, 21:47:05
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2024, 21:27:37
misschien word (de persoon) wel voor de gek gehouden

Onmogelijk  ;)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 16, 2024, 06:07:45
Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 14:17:01
gaat er meer om dat cambuur een visie heeft en daar aan vast wil houden.

Knuffel visie. Geen voetbal visie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2024, 06:59:47
Citaat van: PePe op oktober 15, 2024, 15:32:54
Momenteel spelen we door de huidige stand op de ranglijst elke week een finale. Als de stand op de ranglijst niet verbetert dan voorzie ik personele wijzigingen in de winterstop. We staan te laag.

Ik vind het bijzonder dat iedereen zomaar even verwacht dat we straks weer in het linkerrijtje mee gaan doen. ?Daar waar we horen?.
Qua voetbal zou dat misschien wel moeten lukken maar we hebben de belangrijkste kwaliteit niet in huis: doelpunten. Dan kest ?t wel shaken..
Dan is elke week een finale, elke week zorgen dat je geen doelpunten tegen krijgt, elke week de druk erop. Net zoals twee jaar geleden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 07:51:24
Als we niets tegen krijgen, dan is een goaltje genoeg om punten te blijven halen.
We gaan echt wel meer doelpunten maken , alleen niet zo veel als andere seizoenen.
Zolang als het er genoeg zijn voor punten is het prima.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 08:05:39
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2024, 06:07:45
Knuffel visie. Geen voetbal visie.

Probeer dit eens te onderbouwen Wiekie. Lukraak roepen ''Knuffel visie'', waaruit blijkt dat? Weet jij ?berhaupt wat de voetbalvisie is?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 16, 2024, 08:50:40
Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 08:05:39
Probeer dit eens te onderbouwen Wiekie. Lukraak roepen ''Knuffel visie'', waaruit blijkt dat? Weet jij ?berhaupt wat de voetbalvisie is?
Wiekie wordt nooit geknuffeld , dat is meer zijn probleem.
En hij weet zeker het antwoord niet op de voetbalvisie van Cambuur
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2024, 09:06:07
De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 16, 2024, 09:22:22
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 09:06:07
De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.

Eens. Het constant aantrekken van niet fitte spelers haalt het niveau naar beneden en dat remt ook de ontwikkeling van talent.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 09:28:07
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 09:06:07
De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.
Je weet wanneer het  meerjarenplan is in gegaan? Of wil je zeggen dat dat door Lambooij en consorten is gebeurt? Valt me nog mee dat je niet over 20 jaar geleden begint. Afolabi traint weer bij de groep mee en is binnen een week of 2 weer volledig inzetbaar. Wat hoop ik dat Afolabi er nog minimaal 20 inschiet en de terpentijnzeikerts de mond snoert.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 09:31:28
Citaat van: diekhuzen op oktober 16, 2024, 09:22:22
Eens. Het constant aantrekken van niet fitte spelers haalt het niveau naar beneden en dat remt ook de ontwikkeling van talent.
Heb je ook namen en rugnummers? En dan niet met spelers aankomen die door andere mensen zijn aangetrokken dan Lambooij en consorten...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 09:35:14
Ik lees "knuffelclub" als niet hard durven in te grijpen als het nodig is of mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Als dat gebeurt is dat natuurlijk geen goede zaak. Ik heb daar geen zicht op.

Stel bijvoorbeeld dat er iemand verantwoordelijk is voor geven van medisch advies en die beweerd herhaaldelijk dat een kreupel paard als topfitte versterking binnenkomt, dan moet dat natuurlijk consequenties hebben. Hetzelfde geldt als de invulling van de TS te licht zou zijn... wat ik ook niet kan inschatten maar Diemers was daar dan wel weer vrij helder over dat hij dat niet zo ervaart.

Het is wel te prijzen als de club rustig blijft vasthouden aan hun plan en niet alleen ingrijpt voor de de b?hne bij slechte resultaten.
Een trainer ontslaan lost niks op als de nieuwe niet beter is en het probleem een ongeballanceerde selectie is. Een extra training of straftraining heeft ook alleen effect als het alleen maar is om de buitenwereld te laten zijn dat je geen knuffelclubje bent.

Voetbalvisie... ik denk wel dat die scherper gesteld kan worden. We willen opleiden, publiek vermaken ?n presteren. Maar die 3 dingen tegelijkertijd is wel heel erg ambitieus. Nu die gaan botsen moet je duidelijk zijn waarvoor je kiest en daar unaniem van trainers tot bestuur 100% achter staan.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 09:43:50
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 09:06:07
De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.

Van der Water was in mijn optiek een prima aankoop. Dat het anders loopt, kan je van tevoren niet weten. Ik denk dat de visie vooral zit in de voorwaarden die wij nu aan het cre?ren zijn hoe wij de organisatie gaan laten groeien waardoor wij meer stootkracht gaan krijgen. Doordat wij financieel minder konden bieden dan andere clubs, kom je uit bij risico spelers. Dat daar verkeerde keuzes in zijn gemaakt, dat lijkt mij duidelijk. W.b.t Afolabi, is inderdaad een vreemd verhaal, maar komt ook omdat Smit in de laatste dagen pas verkocht werd en wij nu niet de luxe hebben om al een speler voor te halen voordat de ander weg is. I.m.o. heeft Lambooij een prima eerste zomer gedraaid met logische versterkingen en prima verkopen.

Een meerjarenplan is er om de groei (inclusief promotie) te bewerkstelligen. Houdt hier een lange tijd aan vast en dan betaald dat zich uiteindelijk ook op het veld uit. Je maakt de kans op sportief succes simpelweg groter.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 09:45:31
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 09:35:14
Ik lees "knuffelclub" als niet hard durven in te grijpen als het nodig is of mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Als dat gebeurt is dat natuurlijk geen goede zaak. Ik heb daar geen zicht op.

Stel bijvoorbeeld dat er iemand verantwoordelijk is voor geven van medisch advies en die beweerd herhaaldelijk dat een kreupel paard als topfitte versterking binnenkomt, dan moet dat natuurlijk consequenties hebben. Hetzelfde geldt als de invulling van de TS te licht zou zijn... wat ik ook niet kan inschatten maar Diemers was daar dan wel weer vrij helder over dat hij dat niet zo ervaart.

Het is wel te prijzen als de club rustig blijft vasthouden aan hun plan en niet alleen ingrijpt voor de de b?hne bij slechte resultaten.
Een trainer ontslaan lost niks op als de nieuwe niet beter is en het probleem een ongeballanceerde selectie is. Een extra training of straftraining heeft ook alleen effect als het alleen maar is om de buitenwereld te laten zijn dat je geen knuffelclubje bent.

Voetbalvisie... ik denk wel dat die scherper gesteld kan worden. We willen opleiden, publiek vermaken ?n presteren. Maar die 3 dingen tegelijkertijd is wel heel erg ambitieus. Nu die gaan botsen moet je duidelijk zijn waarvoor je kiest en daar unaniem van trainers tot bestuur 100% achter staan.
Ik vind het niet zo heel vreemd dat ze vasthouden aan het plan, 2x winnen en je staat weer op play-off plaatsen, het staat zo dicht bij elkaar dat het seizoen niet verloren is, wat sommigen ons hier willen doen geloven...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 10:06:42
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 09:35:14
Ik lees "knuffelclub" als niet hard durven in te grijpen als het nodig is of mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Als dat gebeurt is dat natuurlijk geen goede zaak. Ik heb daar geen zicht op.

Stel bijvoorbeeld dat er iemand verantwoordelijk is voor geven van medisch advies en die beweerd herhaaldelijk dat een kreupel paard als topfitte versterking binnenkomt, dan moet dat natuurlijk consequenties hebben. Hetzelfde geldt als de invulling van de TS te licht zou zijn... wat ik ook niet kan inschatten maar Diemers was daar dan wel weer vrij helder over dat hij dat niet zo ervaart.

Het is wel te prijzen als de club rustig blijft vasthouden aan hun plan en niet alleen ingrijpt voor de de b?hne bij slechte resultaten.
Een trainer ontslaan lost niks op als de nieuwe niet beter is en het probleem een ongeballanceerde selectie is. Een extra training of straftraining heeft ook alleen effect als het alleen maar is om de buitenwereld te laten zijn dat je geen knuffelclubje bent.

Voetbalvisie... ik denk wel dat die scherper gesteld kan worden. We willen opleiden, publiek vermaken ?n presteren. Maar die 3 dingen tegelijkertijd is wel heel erg ambitieus. Nu die gaan botsen moet je duidelijk zijn waarvoor je kiest en daar unaniem van trainers tot bestuur 100% achter staan.

Ik denk dat vooral het opleiden en de andere twee lastig te combineren gaat zijn. Publiek vermaken en resultaten gaan hand in hand. Met het opstellen van eigen jeugdspelers kan dit ten koste gaan van vermaak en resultaten, dat is een keuze die je moet maken.

Ik blijf dat stukje jeugdopleiding een lastige kwestie vinden. Het is schitterend als je eigen spelers erin kan zetten en een jeugdopleiding is van belang voor het stukje binding met de regio. Maar vaak haal je de echte kwaliteitsspelers daar niet uit. Die komen toch vaak uit de opleiding van de topclubs omdat die de beste jeugdspelers binnenhalen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 16, 2024, 10:19:44
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 09:28:07
Je weet wanneer het  meerjarenplan is in gegaan? Of wil je zeggen dat dat door Lambooij en consorten is gebeurt? Valt me nog mee dat je niet over 20 jaar geleden begint. Afolabi traint weer bij de groep mee en is binnen een week of 2 weer volledig inzetbaar. Wat hoop ik dat Afolabi er nog minimaal 20 inschiet en de terpentijnzeikerts de mond snoert.
toch mag er best beter gecommuniceerd worden o.a. over doelstellingen. Als je de uitspraken van Henk de Jong vergelijkt met de top 5 uitspraak van Lambooij dan zit daar wel verschil in.

En persoonlijk denk ik dat je niet een selectie hebt die top5 gaat spelen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 16, 2024, 10:39:00
Als de club weinig middelen heeft om bovengemiddelde spelers te kunnen halen, is begrijpelijk en re?el.
Dat de club  een beleidsplan voor de eerst komende 3 jaar heeft opgesteld en is door alle partijen geaccordeerd.
Nu de prestaties niet aansluiten bij de verwachtingen van sponsoren, beleidsmakers en supporters waarmee er veel druk op de trainerstaf en spelers is ontstaan, blijft het stil binnen de club directie en RvC. Henk is de kop van jut en beleidsmakers blijven lekker in de luwte.
Dit is waar ik mij mateloos aan stoor en hierin ben ik niet de enige.
Cambuur heeft de ambitie uitgesproken op termijn van 3 jaar terug te willen keren naar het hoogste niveau. Waar ik mij zorgen over maak is dat het nieuwe stadion bijna alle aandacht heeft gekregen en waar het om gaat, nl het voetbal wat bij lange na nog niet aansluit bij het getelde doel vanwege niet fitte spelers en waarin op korte termijn niet grote veranderingen in gaat komen.
Denk dat er oneigenlijk veel druk op Henk blijft voortbestaan, gaat op termijn zijn gevolgen krijgen.
Iedereen wil graag aantrekkelijk voetbal zien , maar spelers gaan geforceerd spelen, wat weer onnodige blessures gaat opleveren waarmee er geen continu?teit in de selectie ontstaat.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 10:39:39
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2024, 10:19:44
toch mag er best beter gecommuniceerd worden o.a. over doelstellingen. Als je de uitspraken van Henk de Jong vergelijkt met de top 5 uitspraak van Lambooij dan zit daar wel verschil in.

En persoonlijk denk ik dat je niet een selectie hebt die top5 gaat spelen.

Het zou voor de verwachtingen wel goed zijn als de club zou uitspreken dat ze achter de TS blijven staan en dat doelstelling play-offs is. We zijn een proces gestart, en daar wijken we niet van af.


Verder zal het mij overigens verotten of de doelstelling 8e of 5e is. Zolang play-offs maar gehaald worden. Ik denk dat we met dit team rond plek 5 a 6 zullen gaan eindigen. Helemaal als iedereen fit is hebben wij een prima elftal.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 10:41:59
Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2024, 10:39:00
Als de  lubbweinig middelen heeft om bovengemiddelde spelers te kunnen halen, is begrijpelijk en re?el.
Dat de club  een beleidsplan voor de eerst komende 3 jaar heeft opgesteld en is door alle partijen geaccordeerd.
Nu de prestaties niet aansluiten aan de verwachtingen van sponsoren, beleidsmakers en supporters waarmee er veel druk op de trainerstaf en spelers is ontstaan, blijft het stil binnen de club directie en RvC. Henk is de kop van jut en beleidsmakers blijven lekker in de luwte.
Dit is waar ik mij mateloos aan stoor en hierin ben ik niet de enige.
Cambuur heeft de ambitie uitgesproken op termijn van 3 jaar terug te willen keren naar het hoogste niveau. Waar ik mij zorgen over maak is dat het nieuwe stadion bijna alle aandacht heeft gekregen en waar het om gaat, nl het voetbal blijftnver achter bij het gestelde doel.
Denk dat er oneigenlijk veel druk op Henk blijft voortbestaan, wat op termijn zijn gevolgen gaat krijgen.
Iedereen wil graag aantrekkelijk voetbal zien , maar spelers gaan geforceerd spelen, wat weer onnodige blessures gaat opleveren waarmee er geen continu?teit in de selectie ontstaat.

Eens. Bestuur moet gewoon juist nu achter het plan blijven staan. W.b.t. het voetbalgedeelte zou je dat op basis van ranglijst kunnen zeggen. Echter moeten we dit maar eens na drie kwart jaar nog eens bekijken, we staan simpelweg veel te laag als je naar het spel kijkt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 10:46:13
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2024, 10:19:44
toch mag er best beter gecommuniceerd worden o.a. over doelstellingen. Als je de uitspraken van Henk de Jong vergelijkt met de top 5 uitspraak van Lambooij dan zit daar wel verschil in.

En persoonlijk denk ik dat je niet een selectie hebt die top5 gaat spelen.
5e(Lambooij) en 8e(HdJ) beide keren play-offs wat de directie "eist". Wil hieraan toevoegen dat dit midden in de geopende transfermarkt werd gezegd door Lambooij(wat hij beter niet had kunnen doen). Er mag best beter gecommuniceerd worden, dat vind ik een ondergeschoven kind bij de club. Misschien tijd voor een persmannetje die dingen kan co?rdineren...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 10:51:37
Ik ben zelf wel kritisch op de keuze om zowel jeugdspelers door te schuiven en daarnaast ook vrij onervaren spelers te halen (vorig seizoen De Jong, Gabi, Ottensen. Dit seizoen Jansen, Nieling, Casas, R?lke, Pauwels).

De argumenten dat je geen geschikte spelers van 24-29 kunt vinden zijn niet erg overtuigend.
Zo'n argument was bijvoorbeeld dat daar geen groei meer in en bijvoorbeeld niet mee kunnen als je promoveert.

Henk heeft laten zien dat hij wel meer kan halen uit spelers uit die leeftijdgroep. Denk aan spelers als Doke.

Dat bedoel ik met kiezen voor later verdienen aan spelers (Casas, Pauwels, Jansen) of direct vanaf de eerste speeldag boven in mee te draaien.
Het is gewoon niet fair Henk op die keuzes af te rekenen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 16, 2024, 10:52:24
Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 10:41:59
Eens. Bestuur moet gewoon juist nu achter het plan blijven staan. W.b.t. het voetbalgedeelte zou je dat op basis van ranglijst kunnen zeggen. Echter moeten we dit maar eens na drie kwart jaar nog eens bekijken, we staan simpelweg veel te laag als je naar het spel kijkt.
Na Ajax en VVV wel, maar nu eerst maar eens de 2 komende wedstrijden zien te overleven en dan kunnen we beoordelen of de positieve ontwikkeling zich voortzet.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 10:59:52
Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2024, 10:52:24
Na Ajax en VVV wel, maar nu eerst maar eens de 2 komende wedstrijden zien te overleven en dan kunnen we beoordelen of de positieve ontwikkeling zich voortzet.

Volendam kan je prima verliezen. Eindhoven zou je op papier moeten kunnen hebben. Maar ik wil helemaal niet beoordelen op enkele wedstrijden. Ook als je deze twee verliest, vind ik dat Henk moet blijven zitten. Helemaal de voetbalvisie van een club is niet gemaakt op basis van ??n seizoen. Daar zit een gedachte achter voor komende jaren, en op basis daarvan worden spelers gehaald.

Henk moet gewoon tot eind van het seizoen alle vertrouwen krijgen en in rust kunnen werken. Kijken naar de lange termijn ipv druk leggen op losse wedstrijden. Vind het ook debiel dat een wedstrijd als VVV uit gewonnen moet worden omdat het anders klaar zou zijn. Dat is lekker werken zeg....

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2024, 11:37:23
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 09:28:07
Je weet wanneer het  meerjarenplan is in gegaan? Of wil je zeggen dat dat door Lambooij en consorten is gebeurt? Valt me nog mee dat je niet over 20 jaar geleden begint. Afolabi traint weer bij de groep mee en is binnen een week of 2 weer volledig inzetbaar. Wat hoop ik dat Afolabi er nog minimaal 20 inschiet en de terpentijnzeikerts de mond snoert.

Binnen een week of 2? Dat wurd ?m niet ouwe positivo. En 20 goals oek niet. Ik zet in op 7.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 11:46:25
Zal inderdaad een stuk of 7 worden met invalbeurten nadat we in de winter een Scandivisische superspits binnenhengelen.  |:)
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 11:49:47
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 11:37:23
Binnen een week of 2? Dat wurd ?m niet ouwe positivo. En 20 goals oek niet. Ik zet in op 7.
Dus je weet het beter dan de TS/MS? Bijzonder....
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2024, 12:11:09
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 11:49:47
Dus je weet het beter dan de TS/MS? Bijzonder....

Volgens mij hebben ze dat nooit gezegd.

Ze gaan heel voorzichtig met ?m om nu.. nou dan weet je het wel. Zal eerder iets worden van over een week of 3 a 4 misschien een paar minuten en over 2 maanden weer eens een hele wedstrijd.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 12:14:22
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 12:11:09
Volgens mij hebben ze dat nooit gezegd.

Ze gaan heel voorzichtig met ?m om nu.. nou dan weet je het wel. Zal eerder iets worden van over een week of 3 a 4 misschien een paar minuten en over 2 maanden weer eens een hele wedstrijd.
Er mankeert mij veel maar niets aan de oren, gister tijdens de training gevraagd en dat was het antwoord!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2024, 12:41:06
Ok. Nou we zullen het zien Grijze.
Ik hef ?m eigenlijks al wat afskreven. Maarja ik behoor dan ook tot de azijnzuipers.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 16, 2024, 12:49:09
Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 10:59:52
Volendam kan je prima verliezen. Eindhoven zou je op papier moeten kunnen hebben. Maar ik wil helemaal niet beoordelen op enkele wedstrijden. Ook als je deze twee verliest, vind ik dat Henk moet blijven zitten. Helemaal de voetbalvisie van een club is niet gemaakt op basis van ??n seizoen. Daar zit een gedachte achter voor komende jaren, en op basis daarvan worden spelers gehaald.

Henk moet gewoon tot eind van het seizoen alle vertrouwen krijgen en in rust kunnen werken. Kijken naar de lange termijn ipv druk leggen op losse wedstrijden. Vind het ook debiel dat een wedstrijd als VVV uit gewonnen moet worden omdat het anders klaar zou zijn. Dat is lekker werken zeg....
Het bestuur moet unaniem het vertrouwen in  Henk uitspreken en andere zelf hun conclusies trekken.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 12:59:44
Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2024, 12:49:09
Het bestuur moet unaniem het vertrouwen in  Henk uitspreken en andere zelf hun conclusies trekken.

Dat vind ik ook weer te ver gaan, zo zwart/wit hoeft het ook weer niet. Het zou vooral helpen qua beeldvorming als ze dat zouden doen.

Mochten ze Henk ontslaan is het een ander verhaal, dat zou betekenen dat de korte termijn belangrijker is. Dan kan je i.m.o. concluderen dat zo'n visie nutteloos is omdat je niet het geduld hebt om die visie uit te voeren.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 16, 2024, 14:24:49
Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 10:59:52
Volendam kan je prima verliezen. Eindhoven zou je op papier moeten kunnen hebben. Maar ik wil helemaal niet beoordelen op enkele wedstrijden. Ook als je deze twee verliest, vind ik dat Henk moet blijven zitten. Helemaal de voetbalvisie van een club is niet gemaakt op basis van ??n seizoen. Daar zit een gedachte achter voor komende jaren, en op basis daarvan worden spelers gehaald.

Henk moet gewoon tot eind van het seizoen alle vertrouwen krijgen en in rust kunnen werken. Kijken naar de lange termijn ipv druk leggen op losse wedstrijden. Vind het ook debiel dat een wedstrijd als VVV uit gewonnen moet worden omdat het anders klaar zou zijn. Dat is lekker werken zeg....

gaat er voor mij ook om of je beter gaat spelen en er dus verbetering in je
spel zit en spelers dingen oppikken.gister had v mullem bijv weer tig x balveriies
net buiten de 16 en niemand die er wat van zegt dat kan toch niet.of ze doen dat
na de tijd maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.
het moet allemaal veel scherper en pittiger vind ik tis allemaal gezapig
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 14:45:48
Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 14:24:49
gaat er voor mij ook om of je beter gaat spelen en er dus verbetering in je
spel zit en spelers dingen oppikken.gister had v mullem bijv weer tig x balveriies
net buiten de 16 en niemand die er wat van zegt dat kan toch niet.of ze doen dat
na de tijd
maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.
het moet allemaal veel scherper en pittiger vind ik tis allemaal gezapig
Dat gebeurt na de tijd, vaak in combinatie met beelden...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: janou op oktober 16, 2024, 14:51:58
Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 14:24:49
gaat er voor mij ook om of je beter gaat spelen en er dus verbetering in je
spel zit en spelers dingen oppikken.gister had v mullem bijv weer tig x balveriies
net buiten de 16 en niemand die er wat van zegt dat kan toch niet.of ze doen dat
na de tijd maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.
het moet allemaal veel scherper en pittiger vind ik tis allemaal gezapig

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb persoonlijk een hekel als er heel boos gedaan wordt om een pass die mislukt, diegene weet zelf donders goed dat die pass niet goed is, dat hoef je niet te vertellen. Daar wordt je niet beter van.

Als iemand een domme keuze maakt, of afspraken niet nakomt is het een ander verhaal, dan moet er bovenop gezeten worden, maar lijkt mij dat een De Leeuw, Kieftenbelt en Diemers dit wel doen.

Dat scherper en pittiger kan ook gewoon een kwestie van vorm zijn. Als je drie keer achter elkaar wint dan gaat de uitvoering op de training ook vanzelf beter.   

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 16, 2024, 14:59:23
Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 14:45:48
Dat gebeurt na de tijd, vaak in combinatie met beelden...

Dan ben je het moment allang weer vergeten. Voorheen werd er regelmatig gelijk afgefloten en werd je gelijk met de neus op de feiten gedrukt. Dan bedenk je je de volgende keer wel 2 keer als je weer in zo'n situatie komt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2024, 15:25:05
Het ligt er toch ook aan waarom een bal wordt verspeeld. Ligt het allemaal concentratie, slap dan mag je er wel direct bovenop zitten. EN mooiste als medespelers dat ook doen.

Als een speler het niet ziet dan helpen beelden misschien. En kan ook zo zijn dat hij geen goede afspeelmogelijkheden heeft. Dat kun je als trainers wel aangeven maar nog mooier als spelers dat onderling kunnen oplossen. Altijd alles achteraf lijkt me niet goed, maar goed, de TS zal daar wel redenen voor hebben.

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 16, 2024, 15:46:20
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2024, 14:59:23
Dan ben je het moment allang weer vergeten. Voorheen werd er regelmatig gelijk afgefloten en werd je gelijk met de neus op de feiten gedrukt. Dan bedenk je je de volgende keer wel 2 keer als je weer in zo'n situatie komt.

juistum is veel beter vind ik nu gebeurd het en een paar minuten later weer
kun je wel na de tijd bespreken maar dan zit je binnen je moet ze op het
veld aanpakken,en kenne wel zegge de leeuw diemers of wie dan ook doen
dat wel nou die gelatenheid is hier al tijden vind ik, ze durven elkaar niet
meer aan te pakken zo lijkt het.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 18, 2024, 20:40:18
Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:22:08
Citaat van: sunderland op oktober 18, 2024, 20:40:18
Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk
Want die had gescoord denk je? Kansloze opmerking weer
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: R058 op oktober 18, 2024, 22:40:49
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:22:08
Want die had gescoord denk je? Kansloze opmerking weer
Het stond tactisch gewoon weer niet goed. Zelfs in de tweede helft niet. Proberen op te bouwen met 2 centrale verdedigers tegen 2 spitsen. Daardoor kwamen telkens die lange ballen. Tweede helft ging het wel iets beter doordat Nartey die bal op kwam halen, maar nog steeds niet goed. Verder ook nog geen patronen in de aanval.
Sandor zou daar echt wel verbetering in kunnen brengen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op oktober 18, 2024, 22:41:35
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:22:08
Want die had gescoord denk je? Kansloze opmerking weer
Zoveel uitgespeelde kansen hebben we vandaag niet gehad toch?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bernardo op oktober 18, 2024, 22:48:08
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.

Daar ben ik het wel mee eens. Aanvallend veel te weinig kwaliteit, geen doelpunten ingekocht. Zou een wonder zijn als we de PO halen, vrees voor Henk dat hij de kerst niet haalt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Destroyer op oktober 18, 2024, 22:49:03
Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2024, 22:48:08
Daar ben ik het wel mee eens. Aanvallend veel te weinig kwaliteit, geen doelpunten ingekocht. Zou een wonder zijn als we de PO halen, vrees voor Henk dat hij de kerst niet haalt.

Geloof mij een goede spits doet wonderen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Galdiano op oktober 18, 2024, 22:52:56
Citaat van: sunderland op oktober 18, 2024, 20:40:18
Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk

Die wil gewoon simpelweg niet.  :| We kunnen roepen wat we willen,mmaar Sandor heeft er geen zin in.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:49:37
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.


Precies dit! repareren in de winterstop. Wel te laat
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:04:09
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 08:13:29
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:04:09
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.

Alleen Jansen goed. Beste speler tot nu toe. De rest ver onder de maat of geblesseerd. Diemers voor de keutel te duur.   

Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Harry L. op oktober 19, 2024, 08:24:58
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:04:09
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.

Hoe kan het dan toch dat het voetbal niet om aan te gluren is op alle vlakken, leg dat eens uit. Ik zie
geen progressie.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: papier op oktober 19, 2024, 08:28:39
Citaat van: Destroyer op oktober 18, 2024, 22:49:03
Geloof mij een goede spits doet wonderen

Uberhaupt een spits zou al helpen
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 19, 2024, 09:02:51
Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 08:24:58
Hoe kan het dan toch dat het voetbal niet om aan te gluren is op alle vlakken, leg dat eens uit. Ik zie
geen progressie.

Ik denk dat we daarbij de lat gewoon ook te hoog leggen voor het niveau . Zo geweldig als in de 2 kampioensjaren gaan we nooit meer spelen. Dat spel mag je niet verwachten als je nu op je stoeltje gaat zitten.

Ik ben al tevreden als we de bal in het team houden, de zaak achterin dicht houden en af en toe met een combinatie of individuele actie een kans cree?ren. Dat lukt soms maar nog te weinig 90 minuten lang.

Ik geloof echt niet dat de prestaties achter blijven omdat we te slecht spelen. Het is vaak maar 1 goal verschil en we krijgen vaak te weinig op basis van het spelbeeld en kansen. Het is ook vooral het gemis van een spits.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 19, 2024, 11:19:52
Er moet veel meer gebeuren dan een goede spits, want er is gewoonweg te weinig aanvoer.
We hebben namen ingekocht, maar het is geen team. Achterin staat het redelijk, maar ons middenveld is uit balans. Een middenveld met Diemers, Nartey, de Jong en Souren is veel te eenzijdig.
Voorin is armoede en zo slecht is het in jaren niet geweest. Ik heb totaal niet het gevoel dat de er sprake is van de `ketchup theorie` of domme pech. Niet goed ingekocht en ik denk ook dat het lastig is om dit te repareren in de winterstop.

Ik denk ook dat een andere trainer of Sandor het verschil niet gaat maken. Wij verschuilen ons met een 3 jaren plan en geen concrete doelstelling, dat is Cambuur onwaardig. Als je investeert in jong talent dan moet je bij tegenslag niet terugvallen op ervaring. Er is veel te veel roulatie. Een jong - en onervaren technische staf heeft in mijn beleving geen meerwaarde. 
Bijna elke ploeg in de KKD begint elk seizoen opnieuw en wij zijn geen uitzondering, maar het doet overkomen dat het een proces is en kan gebeuren.  Soms lijkt het alsof de echte wil om te winnen er niet is.






Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Harry L. op oktober 19, 2024, 14:05:46
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.

Als ik alles goed begrijp is dat in ieder geval geen optie. We hebben toch te maken met een constructie dat we de komende jaren vast zitten aan bepaalde lieden. Dat is het nadeel dat je afhankelijk bent van een suikeroom, lees Kooi
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 19, 2024, 14:49:52
Bedoel met bestuur de directie (De Graaf en vd Zee, vd Belt doet al een stap terug)
Of de RvC? Of managers zoals Lambooij en Houtstra ?

En wat doen die dan fout wat anderen beter gaan doen?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 19, 2024, 16:04:14
Geen idee Bankzitter. Wie hier maar verantwoordelijk voor is/voelt of actie hoort te ondernemen. Je kunt nog 5 jaar doormodderen maar dan zal eens iemand moeten ingrijpen. Je gooit Ultee eruit en met Henk verandert er niks. Nou dan weet je in elk geval dat je niet telkens op dat niveau slachtoffers moet zoeken.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:23:30
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.
Nee dat gaat helpen, jij wil midden in de verhuizing de directie eruit flikkeren en de boel stuurloos laten rond dobberen. Maar door afspraken met Kooi/v/d Brink/en consorten zal je nog jaren je gal kunnen spugen over hun..
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Teun Seun op oktober 19, 2024, 16:25:16
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.

Wat een niveau...
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 19, 2024, 16:39:42
Mischien moet niemand in directie op stappen maar moet die juist worden uitgebreid met iemand met voetbalvisie. Commercieel, financieel gaat het prima, ook organisatie met jeugd en scouting heb ik best vertrouwen in. Maar de resultaten op het veld blijven achter.

Maar wie ondersteund De Jong en Lambooij vanuit de directie?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 19, 2024, 16:45:19
Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x. En daarom zou ik graag Sandor of een ander der bij hebben. Iemand die dat gedeelte veel beter ziet. En zeg nu niet dat ik kan weten of dat nu niet gebeurd want dat is overduidelijk dat dat wel zo is. Je voetbalt ook zoveel makkelijker als het tactisch goed staat . De simpele dingen zoals paar meter vooruit of achteruit.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: NRG op oktober 19, 2024, 16:52:38
De realisatie van het nieuwe stadion is een enorme uitdaging en operatie geweest. En nu nog. Diep respect voor wat is neergezet. Dat dit ten koste is gegaan van de kwaliteit op het veld lijkt wel duidelijk. Maar soms moeten er keuzes worden gemaakt. De organisatie zal zowel binnen als buiten het veld moeten groeien en proffesioneler worden. Een 3 jaren plan kan ik in dat opzicht zeker mee leven. Dit seizoen staat er een selectie die zeker niet mee gaat doen om de bovenste plaatsen. De suggestie om de directie te laten opstappen slaat wat mij betreft nergens op. Waar ik me momenteel wel aan stoor is de gelatenheid en het gebrek aan strijd en passie op het veld. Het oogt allemaal zo plichtmatig.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: De Gast op oktober 19, 2024, 17:15:50
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:23:30
Nee dat gaat helpen, jij wil midden in de verhuizing de directie eruit flikkeren en de boel stuurloos laten rond dobberen. Maar door afspraken met Kooi/v/d Brink/en consorten zal je nog jaren je gal kunnen spugen over hun..

Je zult toch ook eens een kwalitatief goed product moeten maken ipv enkel de verpakking.

En dat de verhuizing ten koste is gegaan van het voetbal vind ik een smoesje. Er is veel geld uitgegeven aan spelers de afgelopen jaren, we hebben een technisch manager, er is scouting, er is Henk. En nog spelen we geen enkele rol van betekenis in het betaalde voetbal, net als vorig jaar. We zijn een soort Sunderland maar dan met de mazzel dat we niet naar de Tweede Divisie kunnen degraderen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 17:50:58
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 17:15:50
Je zult toch ook eens een kwalitatief goed product moeten maken ipv enkel de verpakking.

En dat de verhuizing ten koste is gegaan van het voetbal vind ik een smoesje. Er is veel geld uitgegeven aan spelers de afgelopen jaren, we hebben een technisch manager, er is scouting, er is Henk. En nog spelen we geen enkele rol van betekenis in het betaalde voetbal, net als vorig jaar. We zijn een soort Sunderland maar dan met de mazzel dat we niet naar de Tweede Divisie kunnen degraderen.
Vergeet je Reijnen niet? Vorig seizoen een half seizoen geen TD gehad, en wat voor jouw een smoesje is, is voor betrokkene realiteit en vind ik makkelijk roepen van de zijlijn.. Is het realistisch om te verwachten dat alles vlekkeloos zou verlopen, we zijn 10 wedstrijden onderweg en je verliest van Volendam waar je thuis al tijden niet van gewonnen hebt en de wereld is te klein en niks is er goed.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 17:56:58
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 17:50:58
Vergeet je Reijnen niet? Vorig seizoen een half seizoen geen TD gehad, en wat voor jouw een smoesje is, is voor betrokkene realiteit en vind ik makkelijk roepen van de zijlijn.. Is het realistisch om te verwachten dat alles vlekkeloos zou verlopen, we zijn 10 wedstrijden onderweg en je verliest van Volendam waar je thuis al tijden niet van gewonnen hebt en de wereld is te klein en niks is er goed.
10 wedstrijden onderweg, dat zijn genoeg wedstrijden om een balans op te maken. Van Volendam kan je verliezen maar het is wel de zoveelste. Het gaat nu niet meer om hoe of tegen wie je speelt, je moet punten pakken. Vooral thuis.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 18:06:16
Citaat van: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 17:56:58
10 wedstrijden onderweg, dat zijn genoeg wedstrijden om een balans op te maken. Van Volendam kan je verliezen maar het is wel de zoveelste. Het gaat nu niet meer om hoe of tegen wie je speelt, je moet punten pakken. Vooral thuis.
Eensch.. Maar elke keer als er gedacht wordt dat het lek boven is gebeurt er weer wat de resultaten be?nvloeden. Als Muhren bij ons in de spits had gestaan stonden we bovenaan en hij bovenaan de topscoorderslijst. Wat ik hiermee wil zeggen met een goede/fitte spits erbij had het er heel anders uitgezien.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: diekhuzen op oktober 19, 2024, 18:43:07
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 18:06:16
Eensch.. Maar elke keer als er gedacht wordt dat het lek boven is gebeurt er weer wat de resultaten be?nvloeden. Als Muhren bij ons in de spits had gestaan stonden we bovenaan en hij bovenaan de topscoorderslijst. Wat ik hiermee wil zeggen met een goede/fitte spits erbij had het er heel anders uitgezien.

Dat denk ik niet. We cre?ren echt veel te weinig.
Hoor je Henk praten over het strijdplan met ruimtes achter de linie van Volendam en daar train je dan op. Vervolgens lange ballen op Balk. Er is geen diepgang en onze aanvallen zijn redelijk simpel te verdedigen en met name de laatste 30/40 meter voor de goal van de tegenstander is zeer matig.
.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 20:12:23
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2024, 16:45:19
Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x

Tot die goal was er toch eigenlijk niks aan de hand?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: denistel op oktober 20, 2024, 00:30:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 20:12:23
Tot die goal was er toch eigenlijk niks aan de hand?

alleen tig verkeerde pases spelers die elkaar niet begrijpen er gaat zo
veel verkeerd dat ziet een ieder toch.maar nogmaals alles is te tam
bij onze club helaas en wordt niet ingegrepen ja in de rust en zeggen
dan de 2e helft ging het beter ja ken oek niet anders.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 20, 2024, 09:14:38
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2024, 16:45:19
Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x. En daarom zou ik graag Sandor of een ander der bij hebben. Iemand die dat gedeelte veel beter ziet. En zeg nu niet dat ik kan weten of dat nu niet gebeurd want dat is overduidelijk dat dat wel zo is. Je voetbalt ook zoveel makkelijker als het tactisch goed staat . De simpele dingen zoals paar meter vooruit of achteruit.

Sunderland, het heeft niks met tactiek te maken. Het heeft met het niveau van de spelers te maken. Als de ts aangeeft hoe ze Volendam moeten aanpakken en de helft verzaakt, dan kest wel ophouden.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2024, 10:15:26
Als ik De Leeuw beluister doen spelers in het veld andere dingen dan vooraf besproken (en na Emmen zei Diemers iets soortgelijks)
En als de tegenstander zich aanpast, dan kunnen we daar in het veld niet op reageren.

Om even op het topic terug te komen... Sandor heeft ook gezegd dat hij er nooit wat aan vond om op de bank te zitten omdat dan de invloed op de wedstrijd erg beperkt is.

En als de Leeuw wel snapt wat het speelplan is maar blijkbaar medespelers niet,d an heeft het toch niet aan de uitleg van de TS gelegen.
Zouden ze het dan wel ineens oppikken als Sandor of een ander het uitlegt of zijn de spelers niet ervaren of slim genoeg?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op oktober 20, 2024, 10:40:04
Hoelang moeten we over Sandor hebben phoeeee komt niet  :thumbsup
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op oktober 20, 2024, 13:47:09
Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2024, 10:15:26
Als ik De Leeuw beluister doen spelers in het veld andere dingen dan vooraf besproken (en na Emmen zei Diemers iets soortgelijks)
En als de tegenstander zich aanpast, dan kunnen we daar in het veld niet op reageren.

Om even op het topic terug te komen... Sandor heeft ook gezegd dat hij er nooit wat aan vond om op de bank te zitten omdat dan de invloed op de wedstrijd erg beperkt is.

En als de Leeuw wel snapt wat het speelplan is maar blijkbaar medespelers niet,d an heeft het toch niet aan de uitleg van de TS gelegen.
Zouden ze het dan wel ineens oppikken als Sandor of een ander het uitlegt of zijn de spelers niet ervaren of slim genoeg?
ben er niet bij maar misschien maken ze het veel te ingewikkeld. En als ik dan zie dat dat Alhaft een trainer mee krijgt om de warmingup te doen en zie hem dingen nadoen die de (warming up trainer) voordoet dan staan bij mij de haren overeind. Het wordt allemaal veel te ingewikkeld gemaakt  :(
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: fred op oktober 20, 2024, 13:57:48
Vergeet het boekwerk met standaard situaties doornemen 10 seconden voordat ze invallen niet  :wall
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Bankzitter op oktober 20, 2024, 14:00:35
Ja eens, je weet als spelers / sporter toch wat lekker voelt als warming up. En inderdaad Marsman die een hele mappen aan het lezen is ... ik neem aan voor de dode spelmomenten.

Resultaat: we krijgen ze nog steeds tegen en we hebben er zelf nog niet eentje gemaakt.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: zeewolde op oktober 20, 2024, 14:15:35
Citaat van: fred op oktober 20, 2024, 13:57:48
Vergeet het boekwerk met standaard situaties doornemen 10 seconden voordat ze invallen niet  :wall
dat doen ze tegenwoordig overal. En ik heb nog nooit gehoord van een trainer wat dit voor nut heeft. Zeker bij spelers die nog 10 minuten mee mogen doen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 20, 2024, 14:24:32
As un speuler infalt het die op de voorbespreking alle info toch met kregen. Su flak foor ut invallen nimt ie echt niks meer op fanuut ut boekwerk en denkt ; wu wel dast dien bek eekes dicht houwst ik bin mie ant opladen.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: fred op oktober 20, 2024, 15:23:33
Het opladen gebeurd tijdens de act met de performance trainer. Wat een show tegenwoordig  :_schater
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Vlampiep op oktober 20, 2024, 16:24:16
Citaat van: fred op oktober 20, 2024, 15:23:33
Het opladen gebeurd tijdens de act met de performance trainer. Wat een show tegenwoordig  :_schater
Tenenkrommend.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:23:45
Ja la la la Sandor van der Heide

Ja la la la la la la la
Sandor van der Heide
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: PePe op oktober 21, 2024, 18:29:13
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 18:23:45
Ja la la la Sandor van der Heide

Ja la la la la la la la
Sandor van der Heide

Wat betekend dit Wiekie?
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 21, 2024, 22:23:26
Citaat van: PePe op oktober 21, 2024, 18:29:13
Wat betekend dit Wiekie?
Teveul bier
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2024, 22:51:44
GELOOF
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Arno A op november 18, 2024, 12:45:23
Sandor vanavond in de sportcast!
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: sunderland op november 18, 2024, 18:12:39
Hij zegt Afolabi terug naar Kortrijk in de winterstop.
Titel: Re: Sandor van der Heide
Bericht door: Noordcambuur op november 18, 2024, 18:18:41
Citaat van: sunderland op november 18, 2024, 18:12:39
Hij zegt Afolabi terug naar Kortrijk in de winterstop.
mooi weg met deze niet fitte speler.