Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Galdiano op september 09, 2018, 10:52:04

Titel: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 09, 2018, 10:52:04
En wederom een thuis wedstrijd, een mooie kans om de ongeslagen serie voort te zetten!  |:)

Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 09, 2018, 11:26:19
Live op fox??
Ze staan samen bovenaan in de tweede periode
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: LWD vak 7 op september 09, 2018, 11:44:26
Thuis met de 12e man, moet Telstar te doen zijn.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2018, 13:11:20
Weer een supportersplein?, was top geregeld. Mag ook wel eens gezegd worden
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: de Kale op september 09, 2018, 21:16:17
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2018, 13:11:20
Weer een supportersplein?, was top geregeld. Mag ook wel eens gezegd worden

Zeker top geregeld! Alleen waarom niet voor Noord?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 09, 2018, 21:45:14
Citaat van: Casuals-lwd op september 09, 2018, 13:11:20
Weer een supportersplein?, was top geregeld. Mag ook wel eens gezegd worden

Wat moet ik me van een supportersplein voorstellen, kraampjes met eten en drinken en muziek?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Lore op september 09, 2018, 21:48:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 09, 2018, 21:45:14
Wat moet ik me van een supportersplein voorstellen, kraampjes met eten en drinken en muziek?

Ik dacht altijd een biertap en een box
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2018, 12:16:27
Citaat van: de Kale op september 09, 2018, 21:16:17
Zeker top geregeld! Alleen waarom niet voor Noord?
Voor Noord is minder ruimte denk ik.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 09, 2018, 21:45:14
Wat moet ik me van een supportersplein voorstellen, kraampjes met eten en drinken en muziek?
Ja + bankjes. Muziek was ook echt goed. Was gezellig
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: denistel op september 10, 2018, 13:46:20
3 punten moet zeker kunnen maar telstar is altijd een goed voetballende ploeg
met verassende spelers dus een makkie zal het niet worden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 10, 2018, 14:20:30
Het zelfvertrouwen zal groot zijn. Merk ook bij mezelf dat ik voor het eerst echt het gevoel heb dat we gaan winnen vrijdag (niet per se makkelijk), hiervoor telkens een beetje dat het alle kanten op kon van tevoren. Hopelijk vertaalt dit zich in er op klappen en goed voetbal en niet in gemakzucht. Verwacht wel dat Hake ze bij de les kan houden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Drumfather SCC op september 11, 2018, 12:51:22
Siemen Mulder is aangesteld als scheidsrechter voor dit duel
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Lore op september 11, 2018, 16:41:28
Citaat van: Collingwood op september 10, 2018, 14:20:30
Het zelfvertrouwen zal groot zijn. Merk ook bij mezelf dat ik voor het eerst echt het gevoel heb dat we gaan winnen vrijdag (niet per se makkelijk), hiervoor telkens een beetje dat het alle kanten op kon van tevoren. Hopelijk vertaalt dit zich in er op klappen en goed voetbal en niet in gemakzucht. Verwacht wel dat Hake ze bij de les kan houden.

Ai, wel typisch Cambuur dat als wij een beetje denken dat het goed er direct een tegenslag komt!  :devil
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 11, 2018, 17:07:31
Citaat van: Lore op september 11, 2018, 16:41:28
Ai, wel typisch Cambuur dat als wij een beetje denken dat het goed er direct een tegenslag komt!  :devil

Rossie en Robertha beide geblesseerd?  :X :X
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 11, 2018, 17:15:48
Citaat van: Lore op september 11, 2018, 16:41:28
Ai, wel typisch Cambuur dat als wij een beetje denken dat het goed er direct een tegenslag komt!  :devil

Daar ben ik dus inderdaad bang voor  :_schater.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 11, 2018, 18:03:58
Citaat van: Collingwood op september 11, 2018, 17:15:48
Daar ben ik dus inderdaad bang voor  :_schater.

Ok dan komt het weer goed !!!  _O_
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Lore op september 11, 2018, 20:38:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 11, 2018, 18:03:58
Ok dan komt het weer goed !!!  _O_

:_schater :_schater

Ik ga er inmiddels vanuit dat Cambuur, in de zwaarste eerste divisie ooit, het seizoen van zijn leven speelt en één punt achter de kampioen eindigt op 15 punten van de rest. Om dan vervolgens na penalties te worden uitgeschakeld in de finale van de playoffs.

Vervolgens kopen wij het seizoen erna alleen maar kut spelers, schreeuwt iedereen dat die zijn seizoenkaart niet verlengt, om vervolgens de eerste wedstrijd weer met 7500 mensen op de tribune te zitten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 11, 2018, 20:43:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 11, 2018, 18:03:58
Ok dan komt het weer goed !!!  _O_

:_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 11, 2018, 21:41:17
Citaat van: Lore op september 11, 2018, 20:38:28
:_schater :_schater

Ik ga er inmiddels vanuit dat Cambuur, in de zwaarste eerste divisie ooit, het seizoen van zijn leven speelt en één punt achter de kampioen eindigt op 15 punten van de rest. Om dan vervolgens na penalties te worden uitgeschakeld in de finale van de playoffs.

Vervolgens kopen wij het seizoen erna alleen maar kut spelers, schreeuwt iedereen dat die zijn seizoenkaart niet verlengt, om vervolgens de eerste wedstrijd weer met 7500 mensen op de tribune te zitten.

Lijkt verdomd veel op dat geel blauwe clubje waar ik zo van hou..... :)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 12, 2018, 11:02:43
Ik hoop niet dat de politie actie roet in het eten gooit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 12, 2018, 11:49:45
Cambuur-Telstar kan echt wel zonder politie-inzet, geen enkel probleem. Ik ben alleen bang dat onze burgervader daar anders over denkt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: okkele op september 12, 2018, 12:40:30
schijtziek word je er van.
als er 20 waalwijkers in een vak zitten waar ze niet uit kunnen en afgeschermd aankomen en vertrekken dan NOG zitten er uniformen te paard bij het stadion en staan er 4 me-busjes met voetvolk er bij.

belachelijk.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 12, 2018, 13:42:14
Telstar thuis is totaal geen risico!

Als dat zou worden afgelast door Crone zou het wel heel kansloos zijn!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: LWD vak 7 op september 12, 2018, 15:00:43
Kan me anders een wedstrijd tegen Telstar voor de geest halen met een aantal Telstarsupporters op de hoofdtribune. Die werden dermate bedreigd dat ze nog voor de rust naar huis gingen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Treb op september 12, 2018, 15:29:35
Citaat van: LWD vak 7 op september 12, 2018, 15:00:43
Kan me anders een wedstrijd tegen Telstar voor de geest halen met een aantal Telstarsupporters op de hoofdtribune. Die werden dermate bedreigd dat ze nog voor de rust naar huis gingen.

Trieste acties zijn dat.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Casuals-lwd op september 12, 2018, 16:19:00
Citaat van: LWD vak 7 op september 12, 2018, 15:00:43
Kan me anders een wedstrijd tegen Telstar voor de geest halen met een aantal Telstarsupporters op de hoofdtribune. Die werden dermate bedreigd dat ze nog voor de rust naar huis gingen.
Wat was het verhaal daarachter?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: LWD vak 7 op september 12, 2018, 19:00:44
Een groepje shirt en shawl supporters juichde toen Telstar scoorde en dat deden op een hele normale, niet uitdagende manier.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 12, 2018, 20:31:53
Citaat van: LWD vak 7 op september 12, 2018, 15:00:43
Kan me anders een wedstrijd tegen Telstar voor de geest halen met een aantal Telstarsupporters op de hoofdtribune. Die werden dermate bedreigd dat ze nog voor de rust naar huis gingen.
Wat moesten die lui op de hoofdtribune? Als je de bezoekende uit supporter wilt uithangen dan hoor je, wat mij betreft, in het uitvak.   
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: vialli op september 12, 2018, 21:04:00
Citaat van: okkele op september 12, 2018, 12:40:30
schijtziek word je er van.
als er 20 waalwijkers in een vak zitten waar ze niet uit kunnen en afgeschermd aankomen en vertrekken dan NOG zitten er uniformen te paard bij het stadion en staan er 4 me-busjes met voetvolk er bij.

belachelijk.
Su bruke cambuur om hun salaris wat op te krikken :y
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 12, 2018, 21:12:16
Lekker in zo'n ME-busje zitten met koffie en een gevulde koek.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: moodygrunn op september 12, 2018, 21:15:12
Citaat van: V-man op september 12, 2018, 20:31:53
Wat moesten die lui op de hoofdtribune? Als je de bezoekende uit supporter wilt uithangen dan hoor je, wat mij betreft, in het uitvak.

Heb zelf ook wel eens op een thuistribune gezeten, daar hoort wel een bepaald gedrag bij (niet provocerend) zo lang dat gebeurt heb ik er geen moeite mee en vind ik intimiderend gedrag niet te rechtvaardigen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2018, 21:22:03
Citaat van: moodygrunn op september 12, 2018, 21:15:12
In Henk Sipke Marinus .... we trust

René |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: LWD vak 7 op september 12, 2018, 21:23:31
Ben zelf inderdaad ook regelmatig naar uitwedstrijden geweest zonder in het uitvak te gaan. Ben behoudens Roda uit nooit ergens vervelend bejegend. Als je je normaal gedraagt moet het gewoon kunnen vind ik.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: moodygrunn op september 12, 2018, 21:25:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2018, 21:22:03
René |:)

Ik kijk het nog even aan, wedstrijdje of 5
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 12, 2018, 21:29:17
henk 2.0 haha
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Yellow Army op september 12, 2018, 21:34:49
Citaat van: V-man op september 12, 2018, 20:31:53
Wat moesten die lui op de hoofdtribune? Als je de bezoekende uit supporter wilt uithangen dan hoor je, wat mij betreft, in het uitvak.

Citaat van: V-man op september 12, 2018, 21:12:16
Lekker in zo'n ME-busje zitten met koffie en een gevulde koek.

Je zult het zelf vast niet beseffen, maar mensen zoals jij zijn de reden dat men het nodig acht om 4 ME busjes in te zetten voor die 20 Waalwijkers #normalisatie
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 13, 2018, 08:09:14
Citaat van: LWD vak 7 op september 12, 2018, 15:00:43
Kan me anders een wedstrijd tegen Telstar voor de geest halen met een aantal Telstarsupporters op de hoofdtribune. Die werden dermate bedreigd dat ze nog voor de rust naar huis gingen.

Bedankt voor het persoonlijk aflasten van deze wedstrijd.

Juist met dit soort beslissingen door de driehoek worden alle register opgetrokken en zal er heus wel even een blik op het forum geworpen worden. Door dit soort reacties breng je de doorgang onnodig in gevaar. Cambuur - Telstar is gewoon geen risico.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 13, 2018, 08:38:56
Citaat van: Galdiano op september 13, 2018, 08:09:14
Bedankt voor het persoonlijk aflasten van deze wedstrijd.

Juist met dit soort beslissingen door de driehoek worden alle register opgetrokken en zal er heus wel even een blik op het forum geworpen worden. Door dit soort reacties breng je de doorgang onnodig in gevaar. Cambuur - Telstar is gewoon geen risico.
Zit Ferd op het forum?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: okkele op september 13, 2018, 08:59:21
Citaat van: Galdiano op september 13, 2018, 08:09:14
Bedankt voor het persoonlijk aflasten van deze wedstrijd.

Juist met dit soort beslissingen door de driehoek worden alle register opgetrokken en zal er heus wel even een blik op het forum geworpen worden. Door dit soort reacties breng je de doorgang onnodig in gevaar. Cambuur - Telstar is gewoon geen risico.
ik mag toch hopen dat dat wel meevalt.
ik ga er maar vanuit dat cambuur de tokkie-supporters nu wel eens gefilterd heeft en zoniet dan mag cambuur ook eens goed naar zichzelf kijken ipv drastische maatregelen te treffen.
persoonlijk vind ik dat een nederlander overal in welk stadion dan ook terecht moet kunnen.
ik heb als een gek staan juichen achter de goal in doetinchem (niet uitvak dus) en dat moet kunnen,natuurlijk zijn er verwensingen maar die heb je op de nieuwstad ook.
in tegenstelling tot dat telstarverhaal op west zijn er ook veel positieve verhalen van uitsupporters over andere tribunes,helaas word hier zelden iets positiefs gemeld dus blijft het negatieve beeld de overhand houden.
ik vind dat het moet kunnen en kan!
:koffie
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 13, 2018, 09:40:36
Citaat van: okkele op september 13, 2018, 08:59:21
ik heb als een gek staan juichen achter de goal in doetinchem (niet uitvak dus) en dat moet kunnen,natuurlijk zijn er verwensingen maar die heb je op de nieuwstad ook.

Ik heb dat filmpje zo vaak bekeken en vond dat zo mooi. En man of 5 die achter het doel helemaal gek worden en  over de stoeltjes naar voren klimmen. Dus dat was jij  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 13, 2018, 09:46:12
Er zijn echt wel medewerkers van Cambuur die het lezen maar daar zal het niet aan liggen.
vanuit de Gemeente en Politie moet een advies gegeven worden aan de Burgemeester.
En geloof me, een beslissing om een wedstrijd te spelen zonder politie inzet, gaan ze alles nalopen waaronder het forum. Er hoeft maar 1 reactie te staan en ze wijzen al met het vingertje.

Ik ben heel benieuwd wanneer wij een go of no go te horen krijgen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 13, 2018, 10:09:54
Laten we hopen dat het gewoon doorgaat nu we in een flow zitten
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 13, 2018, 10:10:31
Van de site van Telstar:

KAARTVERKOOP SC CAMBUUR STILGELEGD

De verkoop van de kaarten voor het uitvak voor de wedstrijd SC Cambuur – Telstar is per direct stilgelegd. De dreigende politiestaking zorgt er voor dat zowel Telstar als SC Cambuur de veiligheid van de supporters niet kan waarborgen als er meer dan het huidige aantal kaarten wordt verkocht. In overleg met SC Cambuur is er besloten de huidige supporters een alternatief aan te bieden in het stadion. De supporters die reeds een kaart gekocht hebben, zullen apart benaderd worden over de te volgen procedure.

http://www.sctelstar.nl/uncategorized/kaartverkoop-sc-cambuur-stilgelegd/
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bernardo op september 13, 2018, 10:33:32
Zou mij verbazen als het doorgaat...
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 13, 2018, 10:48:22
Citaat van: Bernardo op september 13, 2018, 10:33:32
Zou mij verbazen als het doorgaat...

Ik denk dat het alleen doorgaat als de politie niet staakt, is dat al bekend of ze dat gaan doen?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 13, 2018, 10:54:13
Ik denk dat dit bericht juist een teken is dat het wél doorgaat. Er zullen nu een stuk of 30 supporters van Telstar een kaart gekocht hebben. Zoals in dat artikel staat, die krijgen een alternatieve plek in het stadion, zodat bij het uitvak geen politie-inzet nodig zal zijn.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 13, 2018, 10:54:52
Telstar legt kaartverkoop stil, Cambuur hoopt op doorgaan wedstrijd

De kaartverkoop voor Telstar-fans, die vrijdag afreizen naar Leeuwarden voor het duel met Cambuur, is stilgelegd. Dat heeft te maken met de dreigende politiestaking.

Telstar heeft rond de tien kaarten verkocht voor supporters. Zij krijgen een andere plek in het stadion en zijn gewoon welkom. Het uitvak zal door Cambuur worden gesloten. ,,Als we het uitvak openen, betekent dat ook dat je de horeca en toiletten open moet gooien'', zegt Cambuurs directeur Ard de Graaf. ,,Tegen Jong AZ waren er ook ongeveer tien fans. Die geef je dan een plekje op de hoofdtribune.''

Acties
Het doorgaan van de wedstrijd Cambuur-Telstar is nog altijd niet zeker. Als de politiestaking doorgaat, zijn er geen agenten aanwezig bij en in het stadion van Cambuur. De politie voert al wekenlang acties voor een betere cao. Zo schrijven ze minder bekeuringen uit en begeleiden ze deurwaarders niet meer. Vrijdagochtend om 11:00 uur dient een kort geding, aangespannen door minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) en de korpschef.

Cambuur hoopt en gaat er een beetje vanuit dat de wedstrijd ook zonder politie kan doorgaan. ,,Het zijn buitengewone omstandigheden en wij kunnen wel aangeven dat het hartstikke goed gaat, maar de burgemeester (Ferd Crone, red.) draagt de verantwoordelijkheid. Je gaat met elkaar in gesprek over de omstandigheden en hij moet er dan een goed gevoel over hebben. We zien het positief in, maar moeten het definitieve besluit afwachten.'' Cambuur koerst in ieder geval af op voetballen. ,,Dat moet ook wel, want we moeten alles voorbereiden.''

http://www.lc.nl/sport/Telstar-legt-kaartverkoop-stil-Cambuur-hoopt-op-doorgaan-wedstrijd-23533192.html
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 13, 2018, 10:58:14
In het bericht van Telstar lijkt het wel of het gewoon door gaat. Enige voorwaarde dat er niet meer supporters gaan komen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bernardo op september 13, 2018, 11:03:17
Citaat van: hobbes op september 13, 2018, 10:48:22
Ik denk dat het alleen doorgaat als de politie niet staakt, is dat al bekend of ze dat gaan doen?

Ze staken , tenzij de rechter morgen ochtend beslist dat ze niet mogen staken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 13, 2018, 11:48:18
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
ACTIE OF GEEN ACTIE: #CAMTEL gaat morgenavond -met dank aan gemeente en burgemeester- gewoon door! Op naar een mooie voetbalavond voor iedereen!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 13, 2018, 11:54:22
Citaat van: Collingwood op september 13, 2018, 11:48:18
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
ACTIE OF GEEN ACTIE: #CAMTEL gaat morgenavond -met dank aan gemeente en burgemeester- gewoon door! Op naar een mooie voetbalavond voor iedereen!

Goede beslissing
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 13, 2018, 12:17:13
Opstelling waarschijnlijk ongewijzigd, aldus de HaH. Volgens de LC speelt Ciganiks mogelijk in plaats van Conraad. En volgens OF is dat zelfs zeker. Dus ben benieuwd.  8P

Verder is alleen Steenvoorden er niet bij vanwege nog steeds een gekneusde voet. Aldus de HaH.

Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: okkele op september 13, 2018, 14:32:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 13, 2018, 09:40:36
Ik heb dat filmpje zo vaak bekeken en vond dat zo mooi. En man of 5 die achter het doel helemaal gek worden en  over de stoeltjes naar voren klimmen. Dus dat was jij  :_schater
bijna goed.
wij stonden met 2 man een stukje rechts(voor de kijkers)van die 5 (franekers volgens mij)
wij stonden net buiten die bekende opnames.
misschien werden we ook wel met rust gelaten omdat de hulk in de buurt zat.  :devil
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 13, 2018, 14:59:14
Citaat van: okkele op september 13, 2018, 14:32:22
bijna goed.
wij stonden met 2 man een stukje rechts(voor de kijkers)van die 5 (franekers volgens mij)
wij stonden net buiten die bekende opnames.
misschien werden we ook wel met rust gelaten omdat de hulk in de buurt zat.  :devil
Klopt, Franekers zijn gek 8) ik stond bovenin het uitvak en was drie dagen schor

Er Is van een uitwedstrijd bij dkv ook zo'n mooie foto. Het juichende uitvak na een doelpunt en echt middenin de boeren staat 1 man rechtop als een gek te juichen.  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 13, 2018, 17:20:22
Citaat van: Collingwood op september 13, 2018, 12:17:13
Opstelling waarschijnlijk ongewijzigd, aldus de HaH. Volgens de LC speelt Ciganiks mogelijk in plaats van Conraad. En volgens OF is dat zelfs zeker. Dus ben benieuwd.  8P

Verder is alleen Steenvoorden er niet bij vanwege nog steeds een gekneusde voet. Aldus de HaH.
en dus een bank met van deelen maulun robertha kallon conraad .niet slecht
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 13, 2018, 17:34:38
Rossi in de basis, neem ik aan. Boerlage mogelijk weer op de bank.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: zeewolde op september 13, 2018, 17:52:51
Citaat van: speculeter op september 13, 2018, 17:20:22
en dus een bank met van deelen maulun robertha Rossi conraad .niet slecht
Hebben we 2 Rossi's ?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Jandehulk op september 13, 2018, 19:25:24
Citaat van: okkele op september 13, 2018, 14:32:22
bijna goed.
wij stonden met 2 man een stukje rechts(voor de kijkers)van die 5 (franekers volgens mij)
wij stonden net buiten die bekende opnames.
misschien werden we ook wel met rust gelaten omdat de hulk in de buurt zat.  :devil
waar wat dat okkele ?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 13, 2018, 19:39:18
Citaat van: Jandehulk op september 13, 2018, 19:25:24
waar wat dat okkele ?
Graafschap uit in kampioensjaar 2x barto
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Jandehulk op september 13, 2018, 19:48:38
Poeh...wat was dat een lekkere indd ?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Byliiescc op september 13, 2018, 20:32:41
lastig potje voorspelling 2-1  |:)

Mathieu en kippersluis scoren
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 13, 2018, 20:39:00
Citaat van: Byliiescc op september 13, 2018, 20:32:41
lastig potje voorspelling 2-1  |:)

Mathieu en kippersluis scoren

Verkeerde topic  8)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: okkele op september 13, 2018, 22:40:05
Citaat van: Jandehulk op september 13, 2018, 19:25:24
waar wat dat okkele ?
volgens mij was je daar met een kind voor de line-up.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Jandehulk op september 14, 2018, 15:24:56
Citaat van: okkele op september 13, 2018, 22:40:05
volgens mij was je daar met een kind voor de line-up.
klopt. Mijn jongste zoon...scherp hoor ?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Noordcambuur op september 14, 2018, 16:41:38
Zit het wat vol vanavond :D
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 14, 2018, 17:41:47
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2018, 16:41:38
Zit het wat vol vanavond :D

iig vijf gasten

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1040595294918991873
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 14, 2018, 18:25:34
Helaas verhinderd .
Maar even via forum en schakel kanaal bijhouden.
Fijne avond allemaal  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: justremco op september 14, 2018, 19:22:21
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 18:25:34
Helaas verhinderd .
Maar even via forum en schakel kanaal bijhouden.
Fijne avond allemaal  |:)

Of hier even kijken: http://wiz1.net/channel49
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Zuid1991 op september 14, 2018, 21:44:11
We winnen deze  |:)
Hopelijk uit tegen jong utrecht winnen, daarna volle bak tegen Roda!
Sc cambuur komt eran! :0=
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Geelblauwstiens op september 14, 2018, 22:26:57
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?
De grootste kans hebben we gemist na de ereronde...
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: D.H.Skolten op september 14, 2018, 22:31:35
Citaat van: Byliiescc op september 13, 2018, 20:32:41
lastig potje voorspelling 2-1  |:)

Mathieu en kippersluis scoren
Je zat er dicht bij ouwe.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:39:19
Dubbel gevoel zo ;(
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Noordcambuur op september 14, 2018, 22:43:05
Nee hoor geen dubbel gevoel ik ben al een tijdje klaar mee met deze stewards en die ouwe taarten van dames :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: mario op september 14, 2018, 22:43:21
Losers en meteen duidelijk waarom dat hek niet weg gaat.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: michello op september 14, 2018, 22:43:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:39:19
Dubbel gevoel zo ;(

Want? Zijn 2 losstaande zaken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Noordcambuur op september 14, 2018, 22:44:42
Deze jongens horen geen stadion verbod te hebben een jonge viel van het hek en wordt direct gepakt.Kleine jongetjes pakken ja dat durven ze NSB'ers .
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:45:45
Wrs een hoop stadionverboden en gezeik... Ja dat is voor mij een grote domper op de winst.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:46:39
Citaat van: michello op september 14, 2018, 22:43:55
Want? Zijn 2 losstaande zaken.

Jij zit nu met een blij gevoel thuis?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bernardo op september 14, 2018, 22:48:43
Die hekken zullen nu voorlopig wel blijven denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: michello op september 14, 2018, 22:49:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:45:45
Wrs een hoop stadionverboden en gezeik... Ja dat is voor mij een grote domper op de winst.

Dit was na afloop van de wedstrijd, dus volgens mij heeft de knvb hier geen invloed op.
Jammer dat het gebeurd maar volgens mij zitten er 2 kanten aan dit verhaal.

Je laat toch je avond niet verpesten door dit?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: sunderland op september 14, 2018, 22:51:16
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?
welke kansen, die lui hewwe 1 kans had in de hele weds
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: sunderland op september 14, 2018, 22:51:53
De Reus en Sien maten verdedigden uitstekend
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Zuid1991 op september 14, 2018, 22:52:38
Ach kom op boys, niks aan de hand, als er geen hek is, gebeurt er oek niks. Dus come on bestuur, nu er weer eenheid is, haal weg!
1 ding mut, dat hek mut fut! |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Geelblauwstiens op september 14, 2018, 22:52:42
Jammer dat je een week kunt nadenken over wanneer een supporter over t hek gaat: je sleept m met twee man naar de middenstip. Ik word daar niet blij van. Dat zijn ook twee kanten. Maar teletekst 830 heeft wel de overhand hoop ik.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: justremco op september 14, 2018, 22:52:46
Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur Groningen op september 14, 2018, 22:52:59
Ik zie nu de beelden net... jammer dat het zo moet eindigen. Ik denk dat stewards iets meer begrip moeten hebben voor de emotie van supporters. Maar ook niet echt handig om stewards aan te vallen. Hopelijk levert het geen sv's op.

Over de wedstrijd: het was niet best vond ik, wat een foutenfestival, maar wel knap dat we dan toch redelijk simpel overeind blijven. Het zal een keer fout gaan maar voorlopig wel mooi bovenaan :)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:55:33
Citaat van: justremco op september 14, 2018, 22:52:46
Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt

Leek mij ook. Wat een hoop onnodig machtsvertoon van die lui. Belachelijk! En zo onnodig. Het was een feestje!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: AL op september 14, 2018, 22:57:04
Pffff wat een tering stewards!!
Belachelijke vertoning!!!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:57:40
Citaat van: Cambuur Groningen op september 14, 2018, 22:52:59
Over de wedstrijd: het was niet best vond ik, wat een foutenfestival, maar wel knap dat we dan toch redelijk simpel overeind blijven. Het zal een keer fout gaan maar voorlopig wel mooi bovenaan :)

We hebben het onoverwinnelijke gevoel mee! Al leek het vandaag een beetje door te slaan in het voetbal. Er werd wel makkelijk over gedacht soms.

Ciganiks was de slechtste en Schilder, Mbende en Kippersluis de besten |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:58:41
Goeie scheids ook :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: EdsjeSCC op september 14, 2018, 23:01:25
Beelden van?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Noordcambuur op september 14, 2018, 23:01:35
Citaat van: justremco op september 14, 2018, 22:52:46
Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt
zo zit het kerel vooral die kale met een klein beetje schaamhaar boven op zijn kop.en zijn brilletje op vies kereltje NSBer .
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Jandehulk op september 14, 2018, 23:06:05
Storm in een glas water....stelde allemaal niks voor wat er gebeurde ?....lekkere punten na een zaadpot..
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 14, 2018, 23:08:07
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?

Twee kansen voor ons klopt aardig, misschien met wat goede wil drie à vier. Telstar heeft volgens mij echter voor de 2-0 helemaal geen echte kans gehad, hooguit wat poginkjes van afstand. 

Vond Van Wermeskerken aardig spelen, Mous, Schilder en Van Kippersluis deden het goed. Mbende voor mij man of the match. Was verder een erg slechte wedstrijd van beide kanten, maar ja als je die ook wint, dan eindig je waar je nu staat...  8P

Jammer verder van het gedoe voor noord na de wedstrijd. Kon vanaf oost niet goed beoordelen wat er precies gebeurde, maar het ingrijpen van de stewards leek me wat overdreven gezien de goede, feestelijke sfeer.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Yellow Army op september 14, 2018, 23:08:43
Met zulke stewards heb je geen hooligans nodig? Wat is nu het doel van deze figuren? Wil men graag dat het escaleert ofzo?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bernardo op september 14, 2018, 23:09:43
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?

2 kansen voor ons klopt, maar welke kansen voor hun? We hebben bijna niks weggeven.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 14, 2018, 23:13:11
Het zag er heel  dom uit. Stewards die koste wat het kost moeten "handhaven". Er is ook nog zoiets als "de sfeer van de avond". Was wel een beetje een dompertje. Hoop dat er geen stadionverboden uit voortvloeien.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: denistel op september 14, 2018, 23:15:08
wederom 3 pt bij schrijven en koploper zeker niet verwacht voetballend was het een stuk
minder dan vorige week maar het team is onverzettelijk en das mooi om te zien.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur LWD op september 14, 2018, 23:21:40
Feest:
<url>https://www.facebook.com/Ruppppert/videos/324137035003006/?source=feed_text&__xts__[0]=68.ARCPWvlJzeAuosSJ0tZSrLwbzBdFtkVVQoHXBTWPlv8aIvhPK6PARuD0y2QU4FqIZ4962LTvxCxWF0QpWKdbNEc_FEa3GC-Eb46-0s6TIqP_buv8EI6ypI8CS4pPA0MlOUVFXQyGz7QG7GjttEfjx-gb-QIrl967LnUqhOKUIlce3FO36sNzR93EjtioQVJJqXvNvZbLLbLO1AYjUmRiYggg3rHosImueIa1ihwph64l6Z99PcmO&__tn__=*NK-R<url/>

Domper


Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 14, 2018, 23:28:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2018, 22:58:41
Goeie scheids ook :thumbsup

Hij liet wel voetballen iig
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 14, 2018, 23:28:59
Jelmer Wijnstra
@JelmerWijnstra
Cambuur kreeg na afloop een mooi compliment van Mike Snoei. "Ik vergelijk dit Cambuur een beetje met Fortuna vorig jaar. Ze geven weinig weg en zijn dodelijk effectief in de omschakeling. Heel lastig om tegen te spelen." #camtel #Cambuur

Vorige week ook al woorden van zo'n soort strekking van Grim.  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Tanjajeah op september 14, 2018, 23:34:40
Met verbijstering op Oost staan kijken hoe de suppoosten/beveiligers bij Noord de problemen over zichzelf afriepen: een feestvierende supporter afvoeren alsof ie net de boel had afgebroken (ok, je mag niet op het veld, maar kom op zeg). Dat is toch totaal onnodig, wie verzint zoiets? Beschamend. Toen ook die tweede over het veld rennende supporter door een suppoost werd gegrepen sloeg de vlam in de pan. Laat je iedereen gewoon feestvieren is er niks aan de hand.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: PePe op september 14, 2018, 23:41:22
Het eerste kwartier speelde Cambuur goed.
Hierna veel passes die niet aankwamen, waardoor ze het soms onnodig moeilijk kregen.
Maar weer een lekkere winst partij, weer drie punten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: vialli op september 14, 2018, 23:41:59
Net nu men op het punt staat dat hoge hek voor de noordtribune weg te halen
krijg je deze ellende. :rodekaart
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 15, 2018, 00:00:40
Citaat van: Tanjajeah op september 14, 2018, 23:34:40
Met verbijstering op Oost staan kijken hoe de suppoosten/beveiligers bij Noord de problemen over zichzelf afriepen: een feestvierende supporter afvoeren alsof ie net de boel had afgebroken (ok, je mag niet op het veld, maar kom op zeg). Dat is toch totaal onnodig, wie verzint zoiets? Beschamend. Toen ook die tweede over het veld rennende supporter door een suppoost werd gegrepen sloeg de vlam in de pan. Laat je iedereen gewoon feestvieren is er niks aan de hand.
Helemaal mee eens!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Treb op september 15, 2018, 00:06:19
Tja wat wil je met Friese Poort studentes die geïnstrueerd worden door Sarah. Totaal geen gevoel voor de club en alles volgens de regeltjes.

Geef mij Keimpe maar met z'n 'sportschool' jongens. Daar waren tenminste echte Cambuur mannen die het aanvoelden.

Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 00:18:13
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2018, 23:01:35
zo zit het kerel vooral die kale met een klein beetje schaamhaar boven op zijn kop.en zijn brilletje op vies kereltje NSBer .

*Waarschuwing* deze opmerking gaat weer veel te ver je kunt niet alles uitspuwen op dit forum.
Ik wil het hier graag een beetje normaal houden.
1 week rust dan maar....
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Tanjajeah op september 15, 2018, 00:39:12
Man Of The Match wat mij betreft: Mbende.

Door de lucht is er voor tegenstanders niets meer te halen in het strafschopgebied. Hij zit er altijd met zn kop bij. En ook met de voeten zeer goed vandaag. Als hij het in balbezit simpel houdt en zijn beperkingen onderkent is hij voor 1e divisiebegrippen een topverdediger.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: SCCRulez op september 15, 2018, 00:41:15
Belachelijke actie van de suppoosten vanavond. Niet handig om op het veld te stappen/vallen maar totaal overtrokken reactie. Olie op het vuur, waardoor je helaas weer met verdraaide verhalen negatief in de media komt.
Maar mooi sfeertje verder  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: SCCRulez op september 15, 2018, 00:43:07
Kippersluis en Mbende weer sterk gespeeld.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Drumfather SCC op september 15, 2018, 00:45:57
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 00:18:13
*Waarschuwing* deze opmerking gaat weer veel te ver je kunt niet alles uitspuwen op dit forum.
Ik wil het hier graag een beetje normaal houden.
1 week rust dan maar....

Grote klasse Delfzijl  :thumbsup Groot gelijk!
Laat het gezeik maar losbarsten, maar wie dit wel normaal of gedoogd vind snap ik echt niet
Maar mooi even in de hoek afkoelen

Wedstrijd niet gezien maar ben blij met het resultaat en de #1  |:)

Klasse Boys! Volhouden en op naar volgende pot!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 01:28:02
Citaat van: Drumfather SCC op september 15, 2018, 00:45:57
Grote klasse Delfzijl  :thumbsup Groot gelijk!
Laat het gezeik maar losbarsten, maar wie dit wel normaal of gedoogd vind snap ik echt niet
Maar mooi even in de hoek afkoelen

Wedstrijd niet gezien maar ben blij met het resultaat en de #1  |:)

Klasse Boys! Volhouden en op naar volgende pot!

Ik ben er eigenlijk zelf niet blij mee... ben het om eerlijk te zijn wel een beetje eens met zijn mening, ik bedoel... was het nu wel nodig na deze gewonnen wedstrijd voor de suppoosten om er deze ellende te maken, ok supporter op veldje mag niet....
maar dit was wel overdreven vond ik zelf.
De ban is puur en alleen bedoeld voor taalgebruik wat hier op dit forum niet thuis hoort.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: pvanbuijtene op september 15, 2018, 08:17:08
Citaat van: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

Vandaag niet geweest. Maar dat was vorige week wel een ergenis. Eerst vond ik het mooi dat ze de stewards de baas waren en gewoon op het hek konden. Maar toen moesten er ook weer een aantal overdrijven door het veld op te komen.
Als ik de beelden van vandaag zie is die steward echt een domkop. Wat verwacht hij nou dan? Als Cambuur, supporters wil straffen voor op het veld komen kunnen ze dat later ook doen via de beelden zonder een confrontstie aan te gaan. (Hoeft van mij natrlk nie, maar werkt wel beter dan dit.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 08:30:56
Wedstrijd helaas niet gezien maar ideaal scoreverloop. Eerste twintig minuten 1ste goal, laatste half uur 2e goal, nul houden. Zo moet je lastige potjes winnen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: justremco op september 15, 2018, 08:34:54
Citaat van: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

Lezen is toch niet zo moeilijk? Het was echt niet de bedoeling om het veld op te gaan, maar nadat het hek het deels had begeven VIEL er iemand op het veld. Diegene wilde dat dus helemaal niet. Maar ipv hem weer terug te helpen op/over het hek werd ie afgesleept of was het de grootste crimineel. Dus voor een groot gedeelte ligt deze ophef aan de onbekwame stewards. Of dat hek niet al eerder weg had gemoeten of dat je er helemaal niet op moet klimmen is weer een hele andere discussie
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Oosttribune op september 15, 2018, 08:35:10
De eerste die door stewards afgevoerd werd was totaal onnodig, kwam per ongeluk op het veld, datzelfde voor de tweede maar dat de laatste vervolgens een rondje over het veld maakt en dan probeert te ontkomen is vrij onnozel. Stewards hadden hem moeten laten gaan, hij staat op beeld klaar, nu laten ze het zelf escaleren. Als cambuur verstandig is laten ze het hierbij. CambuurCulture en Kern van Cambuur snel contact opnemen met de club voordat mevrouw Sarah weer iets bedenkt
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Gasgeve op september 15, 2018, 08:50:30
Citaat van: Oosttribune op september 15, 2018, 08:35:10
De eerste die door stewards afgevoerd werd was totaal onnodig, kwam per ongeluk op het veld, datzelfde voor de tweede maar dat de laatste vervolgens een rondje over het veld maakt en dan probeert te ontkomen is vrij onnozel. Stewards hadden hem moeten laten gaan, hij staat op beeld klaar, nu laten ze het zelf escaleren. Als cambuur verstandig is laten ze het hierbij. CambuurCulture en Kern van Cambuur snel contact opnemen met de club voordat mevrouw Sarah weer iets bedenkt
Over deze persoon heb ik het. Dit zijn de personen die ervoor zorgen dat er zo'n hek staat.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: De Gast op september 15, 2018, 08:52:39
Jammer maar dit zat eraan te komen. Geef supporters één vinger en ze pakken vroeg of laat de hele hand. Heb het trieste spektakel vanaf oost aanschouwt. Trieste afsluiting van de avond. Voortaan maar mooi weer op de tribune blijven. En natuurlijk gaat zo'n steward ook niet vrijuit als ik dit hierboven zo lees maar toch..

Nr1 natuurljk prachtig maar iets zegt mij dat we binnenkort van deze roze wolk worden afgedonderd. Hier horen wij niet te staan. Of het nou gemakzucht was of onderschatting.. het was erg matig. Maar vooralsnog een geweldige klassering.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 08:55:47
Normalisatie rond het veld lukt alleen als je je even niet laat provoceren tot dommig gedrag.Helaas een kwestie van veel geduld.

En mischien zijn we niet de beste maar wie verdiend het wel? Er wordt hard gewerkt door spelers en TS om alles er uit te halen De teamgeest en inzet zijn top. Deze klassering is een mooie beloning en teken dat we op de goede weg zijn olv Hake.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: hobbes op september 15, 2018, 09:38:04
Citaat van: De Gast op september 15, 2018, 08:52:39

Nr1 natuurljk prachtig maar iets zegt mij dat we binnenkort van deze roze wolk worden afgedonderd. Hier horen wij niet te staan. Of het nou gemakzucht was of onderschatting.. het was erg matig. Maar vooralsnog een geweldige klassering.

We horen hier misschien niet te staan, maar toch heb ik liever dit dan de start van vorig seizoen. Het leeft nu tenminste weer en je hebt een team staan wat er voor gaat. Beste voorbeelden zijn misschien Kippersluis en Matthieu wel. Oogden vorig jaar lui en niet geïnteresseerd en nu gaan ze ervoor. Tuurlijk blijven we niet het hele seizoen bovenaan staan, maar het maakt het behalen van de PO wel wat makkelijker als je niet achter de feiten aanloopt.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: wiekie1969 op september 15, 2018, 09:40:28
Ken wel uren naar de stand kijken. Dramatisch slechte wedstrijd gisteren maar zolang je blijft winnen is er niks aan de hand. Ben benieuwd hoe het zal gaan als we een wedstrijd verliezen. Volgende week naar Jong Utrecht, normaal gesproken zijn dit 3 punten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur Groningen op september 15, 2018, 09:46:03
Citaat van: wiekie1969 op september 15, 2018, 09:40:28
Ken wel uren naar de stand kijken. Dramatisch slechte wedstrijd gisteren maar zolang je blijft winnen is er niks aan de hand.
Het was inderdaad echt niet best. Passing over een paar meter ging continue mis. Ik zit steeds te dromen hoe veel makkelijker we nog wedstrijden kunnen winnen als eenvoudige dingen ook goed gaan. Verdedigend lijkt het goed te staan, minder dan 1 goal per wedstrijd tegen, als je dan zelf 2 x scoort ga je nog veel meer winnen :)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 09:55:26
Citaat van: wiekie1969 op september 15, 2018, 09:40:28
Ken wel uren naar de stand kijken. Dramatisch slechte wedstrijd gisteren maar zolang je blijft winnen is er niks aan de hand. Ben benieuwd hoe het zal gaan als we een wedstrijd verliezen. Volgende week naar Jong Utrecht, normaal gesproken zijn dit 3 punten.

Ook benieuwd wat er gebeurt bij schorsingen en blessures... als het even tegenzit moet je centraal achterin terugvallen op El Baad, Claver of van de Beemt. Middenveld Calor , Boerlage of Etten Dit is geen heel seizoen vol te houden, maar nacompetitie gaat wel lukken en het is leuk om de toppers in de competitie zenuwachtig te maken. 
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: sk13 op september 15, 2018, 09:58:45
Hekken weg?? Toch weer lui op het veld!! Doodzonde
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 15, 2018, 10:22:40
Verdedigend niks weggeven en voorin makkelijk scoren is wel de basis voor goede prestaties natuurlijk. Als je dan ook nog goed gaat spelen ga je helemaal hoge ogen gooien. Benieuwd tot in hoeverre dat er in zit met deze selectie. Dat het beter kan dan gisteren is sowieso duidelijk, want dat was het tegen RKC al.

Verder is de doelstelling natuurlijk helemaal niet om kampioen te worden maar om de play-offs te halen. Daarvoor is het juist belangrijk om wedstrijden tegen dit soort tegenstanders (Oss, RKC en Telstar) te winnen. Dus zet je met deze start al goede stappen, hopelijk kunnen we dit nog enkele weken doorzetten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: justremco op september 15, 2018, 10:23:55
Citaat van: Bankzitter op september 15, 2018, 09:55:26
Ook benieuwd wat er gebeurt bij schorsingen en blessures... als het even tegenzit moet je centraal achterin terugvallen op El Baad, Claver of van de Beemt. Middenveld Calor , Boerlage of Etten Dit is geen heel seizoen vol te houden, maar nacompetitie gaat wel lukken en het is leuk om de toppers in de competitie zenuwachtig te maken.

Zo lijkt het wel heel mager, je vergeet te vermelden dat we als wissels ook nog oa van Deelen, Steenvoorden, Maulun, Kallon en Robertha hebben
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 10:25:25
Citaat van: sk13 op september 15, 2018, 09:58:45
Hekken weg?? Toch weer lui op het veld!! Doodzonde

Hopelijk reageert de club net zo nuchter als Hake. Fox "Ze breken de hekken af". Hake  :"Dan zat er teveel roest in".
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 15, 2018, 10:26:33
Citaat van: justremco op september 15, 2018, 10:23:55
Zo lijkt het wel heel mager, je vergeet te vermelden dat we als wissels ook nog oa van Deelen, Steenvoorden, Maulun, Kallon en Robertha hebben

Ook Van Koesveld is nog een redelijk ervaren back-up, El Baad en Van den Beemt zullen er niet zo snel in komen lijkt mij. Alleen centraal op het middenveld zijn we niet al te breed bezet, voor de rest vind ik het er behoorlijk goed uitzien.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 10:34:11
Citaat van: justremco op september 15, 2018, 10:23:55
Zo lijkt het wel heel mager, je vergeet te vermelden dat we als wissels ook nog oa van Deelen, Steenvoorden, Maulun, Kallon en Robertha hebben

Een stuk of 16 prima spelers en met wat geluk kun je daar best ver mee komen.  Centraal achterin is gewoon matig bezet met 4 namen, daar weet je dat er vaker schorsingen/blessures zijn en er soms een extra mannetje bij moet in de slotfase. Centraal middenveld ook te weinig kwaliteit naar mijn zin. Hopelijk worden we verrast door breedte van de selectie,maar ik zie dat nu wel als grootse risico om bovenin mee te blijven draaien. Conraad en Mbende spelen ook al meer en beter dan ik vooraf had gedacht, mischien valt het mee.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 15, 2018, 10:40:53
Citaat van: Bankzitter op september 15, 2018, 10:34:11
Centraal achterin is gewoon matig bezet met 4 namen, daar weet je dat er vaker schorsingen/blessures zijn en er soms een extra mannetje bij moet in de slotfase.

Steenvoorden, Mbende, Schilder, Van Koesveld en bij nood nog El Baad. Volgens mij totaal onrealistisch om daar nog een extra speler bij te wensen. Centraal op het middenveld wel mee eens, Boerlage en Calor hebben daar nog alles te bewijzen (Ciganiks ook, die daar blijkbaar ook een optie is gezien gisteren).
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Vlampiep op september 15, 2018, 10:51:48
De grote winst is dat er gisteravond ondanks dat er niet goed gespeeld werd, er een team stond wat bereid was voor elkaar te werken. Daarmee pak je ook in mindere wedstrijden de punten.
De ontlading bij Van Kippersluis nadat hij had gescoord was geweldig. Hij heeft wat meters gelopen en was overal zeer effectief. Terecht uitgeroepen tot man off the match.
Hij was de dragende man binnen het team.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: justremco op september 15, 2018, 10:56:49
Citaat van: Collingwood op september 15, 2018, 10:26:33
Ook Van Koesveld is nog een redelijk ervaren back-up, El Baad en Van den Beemt zullen er niet zo snel in komen lijkt mij. Alleen centraal op het middenveld zijn we niet al te breed bezet, voor de rest vind ik het er behoorlijk goed uitzien.

Was idd van Koesveld en zelfs Conraad vergeten. We hebben ook echt geen topselectie en missen zeker centraal op het middenveld wel iets, maar we hebben gelukkig over de hele selectie gezien wel meer als back up dan enkel mannen als El Baad, vd Beemt, Calor en Etten etc.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 11:21:10
Ik had het ook over een selectie die nodig is om structureel bovenin mee te draaien. Dat is inderdaad onrealistisch op dit moment.
Deze selectie moet wel gewoon nacompetitie kunnen halen en daar serieus mee kunnen doen.

En de grote kracht is nu ook het collectief, ze maken extra meters voor elkaar. Eerste goal ontstaat omdat Mathieu blijft door etteren na balverlies ipv   koppie te laten hangen  (En die vorige wedstrijd ook al de toon zette door vroeg in de wedstrijd een bal te veroveren waar de eerste aanval uit kwam). Ook de blijdschap bij Rossi als Kippersluis scoort is oprecht, geen moment frustratie dat de bal niet breed kon.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 15, 2018, 11:30:50
Citaat van: Bankzitter op september 15, 2018, 11:21:10
Ik had het ook over een selectie die nodig is om structureel bovenin mee te draaien. Dat is inderdaad onrealistisch op dit moment.
Deze selectie moet wel gewoon nacompetitie kunnen halen en daar serieus mee kunnen doen.

Ok, daar kan ik tot op zekere hoogte in meegaan.

Dan verwoordde je het wel wat verwarrend door te stellen dat we al snel terug moeten vallen op Van den Beemt en El Baad terwijl er dan toch echt eerst vier anderen weg moeten vallen, zo snel zie ik dat niet gebeuren. Ook op de flanken hebben we minimaal gelijkwaardige vervangers (op dit moment Van Deelen, Maulun en Kallon) en voorin drie uitstekende 1e divisie spitsen met de talentvolle Conraad daar nog achter. Alleen centraal op het middenveld zoals gezegd is de keuze minder groot.

Ik denk dan ook dat we uiteindelijk niet in de breedte, maar kwalitatief tekort komen voor een topnotering. Wat overigens ook volstrekt logisch is als je de (financiële) mogelijkheden van de verschillende clubs met elkaar vergelijkt. Proberen dit zo lang mogelijk vast te houden en ervan te genieten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Drumfather SCC op september 15, 2018, 12:17:30
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 01:28:02
Ik ben er eigenlijk zelf niet blij mee... ben het om eerlijk te zijn wel een beetje eens met zijn mening, ik bedoel... was het nu wel nodig na deze gewonnen wedstrijd voor de suppoosten om er deze ellende te maken, ok supporter op veldje mag niet....
maar dit was wel overdreven vond ik zelf.
De ban is puur en alleen bedoeld voor taalgebruik wat hier op dit forum niet thuis hoort.

Ik ben er niet bij geweest door omstandigheden maar het gedrag van de stewards getuigt van weinig feeling met de supporters als ik alles zo lees. Niet best! Te graag het braafste jongetje van de klas willen zijn

Mijn opmerking ging ook om het taalgebruik en niet om het voorval! Ik snap het punt van NoordCambuur op dat punt dus ook wel... Maar het is wrang dat hij zijn goede supportershart heeft doen overstromen met zijn taalgebruik. Begrip voor Noord maar respect voor Delfzijl!

Het is hopelijk een leerpunt voor hem. Men moet jou er echter niet op afrekenen en daar was ik wat bang voor
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: sunderland op september 15, 2018, 13:30:53
Ik vind het erg overdreven .
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur Groningen op september 15, 2018, 13:42:27
Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:30:53
Ik vind het erg overdreven .
dat is het mooie van het forum, ieder zijn mening. Ik vind het niet overdreven, het moet toch mogelijk zijn om iets meer onderbouwing te geven dan iemand voor van alles en nog wat uit te maken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: sunderland op september 15, 2018, 13:45:09
Citaat van: Cambuur Groningen op september 15, 2018, 13:42:27
dat is het mooie van het forum, ieder zijn mening. Ik vind het niet overdreven, het moet toch mogelijk zijn om iets meer onderbouwing te geven dan iemand voor van alles en nog wat uit te maken.
nee die lui hadden goeie onderbouwing.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur Groningen op september 15, 2018, 13:47:24
Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:45:09
nee die lui hadden goeie onderbouwing.
dat zeg ik ook niet, als je 1 van mijn eerder posts leest zie je dat ik het ook overdreven vind wat die stewards doen (net als dat ik het bijzonder vind dat je met je jasje over je hoofd getrokken het veld op holt om die stewards dan te pakken). Het ging me over de quote waar Delfzijl op ingrijpt. Maar goed, we zijn het niet eens :-)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2018, 13:48:04
Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:45:09
nee die lui hadden goeie onderbouwing.

Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Bankzitter op september 15, 2018, 14:00:13
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2018, 13:48:04
Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?

Zoals een gele kaart, je kan hem hiervoor geven, al is het maar om te voorkomen dat er nog dommere dingen geroepen gaan worden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Vakje 13 op september 15, 2018, 17:08:48
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Amen. Wat wel erg opviel is de totale nutteloosheid van beveiliging en stewards. Die blauwjasjes worden ingehuurd om te handhaven toch? Braaf fouilleren is het enige dat ze kunnen. Ze lieten het gister allemaal maar gebeuren, lekker thuis laten die pseudo beveiliging de volgende keer. En dat clupje stewards zonder inlevingsvermorgen was ook wel erg treurig.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cambuur LWD op september 15, 2018, 17:44:58
Is er ook iets bekend wat t standpunt is vanuit Cambuur? En wat is er gebeurd met de jongens die zijn meegenomen. Zijn ze er nog met een waarschuwing van afgekomen?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Hilaard voor Cambuur op september 15, 2018, 20:38:08
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Volgens mij gaat meneer achter z'n maat aan, niet meer dan logisch!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: V-man op september 15, 2018, 21:46:47
Er was totaal geen dreigende sfeer. Er flikkeren per ongeluk wat mensen op het veld en meteen "code rood" bij de beveiliging. O jee je mag het veld niet betreden dit is heilig. Je moet m.i. zo'n situatie, als beveiliger, kunnen interpreteren en je niet domweg verschuilen achter de regels. Valt mij op dat er hier op het forum toch ook wel wat lui zijn die van alles roepen. Minimaal onderzoek/ maximum conclusie. Zelf werd ik bv verantwoordelijk gesteld voor de altijd aanwezige, noodzakelijk, politie, maar dat zou ik dus niet begrijpen en dat klopt, voor mijn uitspraak dat: ik vind dat uitsupporters in het uitvak horen (ik irriteer mij i.d.d. aan een supporter in een shirt van de opponent naast mij). Een grapje: "lekker koffie met een gevulde koek in een ME-bus" (toevallig ken ik zo iemand die dat werk doet en hier wel om kan lachen) werd ook al verkeerd opgevat. Denk na voordat je hier wat neer plempt of doe het niet maar doe het dan wel extra beroerd waardoor het probleem zich vanzelf oplost.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 21:55:43
Citaat van: Hilaard voor Cambuur op september 15, 2018, 20:38:08
Volgens mij gaat meneer achter z'n maat aan, niet meer dan logisch!
En dan? Hij had gedacht dat die stewards z'n maat lieten gaan als hij het netjes zou vragen? Als je zelf het veld op rent, weet je dat het gedonder wordt. Wat de reden ook is.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 21:55:43
En dan? Hij had gedacht dat die stewards z'n maat lieten gaan als hij het netjes zou vragen? Als je zelf het veld op rent, weet je dat het gedonder wordt. Wat de reden ook is.

Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 22:48:33
Citaat van: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.
Er bestaat nog een tussenweg, tussen lijdzaam toekijken en er als een idioot achteraan rennen.

(En wat betreft die laatste zin:  l8l l8l l8l)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: pvanbuijtene op september 16, 2018, 02:39:48
Citaat van: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.

Hardhandig? Kom op zeg...
Het is dan jammer voor die jongen dat hij maar 1 maat heeft. of dachten meerdere toch eerst even na? Gewoon een domme actie. Mag toch ook gewoon gezegd worden? OLIEDOM!
Maar wat hanekammie deed, was natrlk nog veel dommer.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Destroyer op september 16, 2018, 11:02:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2018, 13:48:04
Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?

Ik geef je groot gelijk. Communiceren is hier al jarenlang niveau kleuterklas.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: KernvanCambuur op september 16, 2018, 17:06:51
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Standpunt KVC is nog steeds duidelijk: dat hek moet weg. Daar zijn we (nog steeds) over in gesprek
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Zuid1991 op september 16, 2018, 17:39:01
Citaat van: KernvanCambuur op september 16, 2018, 17:06:51
Standpunt KVC is nog steeds duidelijk: dat hek moet weg. Daar zijn we (nog steeds) over in gesprek
Niet verkeerd bedoeld hoor maar wanneer verwachten jullie een definitief antwoord van Cambuur?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2018, 21:01:12
Kan iemand mij vertellen wat je er toe drijft om in een hek achter de goal te klimmen met de kans er af te sodemieteren op het voetbalveld.
De reactie van de beveiliging is daarbij ook wel overtrokken, maar als er dan wederom een dwaas het veld op stormt kan ik mij hierbij wel een wat heftigere reactie voorstellen van de beveiliging.
Jammer dat zulke dingen plaats vinden, want hierdoor heeft de club het gelijk aan zijn kant door het laten voortbestaan van de hekken achter de goal.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Jandehulk op september 16, 2018, 21:15:03
Gewoon een grachtje graven...hek weg...klaar  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: speculeter op september 16, 2018, 21:59:24
Citaat van: Jandehulk op september 16, 2018, 21:15:03
Gewoon een grachtje graven...hek weg...klaar  :_schater
dan stel ik voor dat jij alvast begint met graven :y
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Galdiano op september 16, 2018, 22:11:20
Citaat van: Zuid1991 op september 16, 2018, 17:39:01
Niet verkeerd bedoeld hoor maar wanneer verwachten jullie een definitief antwoord van Cambuur?

Volgens mij is er donderdag een gesprek over de situatie. Wie daar bij zijn geen idee.
Lijkt mjj sowieso slim om met een statement te komen, wat er mer de supoorters is gedaan die zijn meegenomen, en wat er tegen de steward met de hanekam is gebeurd. Daarnaast duidelijk stellen dat een ieder die vanaf heden het veld betreed een sv krijgt. Dan is het snel klaar met hek klimmen, al hoewel ik nog steeds vind dat het probleem juist ontstaat door het hek. Als die er gewoon staat gebeurd er echt helemaal niets.

Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Casuals-lwd op september 17, 2018, 00:15:53
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 22:48:33
Er bestaat nog een tussenweg, tussen lijdzaam toekijken en er als een idioot achteraan rennen.

(En wat betreft die laatste zin:  l8l l8l l8l)
Dit heet opkomen voor supporters (en is alles behalve idioot). Terecht dat men verhaal gaat halen als iemand onterecht word afgevoerd.
Stewards lieten duidelijk zien daar weinig empathie voor  te hebben.. jij ook zie ik wel.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Cor op september 17, 2018, 11:49:28
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Dat laatste staat toch duidelijk aangegeven als je het stadion binnenkomt? Of zijn die borden weggehaald?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: denistel op september 17, 2018, 13:26:30
Citaat van: Collingwood op september 14, 2018, 23:28:59
Jelmer Wijnstra
@JelmerWijnstra
Cambuur kreeg na afloop een mooi compliment van Mike Snoei. "Ik vergelijk dit Cambuur een beetje met Fortuna vorig jaar. Ze geven weinig weg en zijn dodelijk effectief in de omschakeling. Heel lastig om tegen te spelen." #camtel #Cambuur

Vorige week ook al woorden van zo'n soort strekking van Grim.  :thumbsup

denk toch dat sittard voetballend beter was dan wij nu.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
Bericht door: Collingwood op september 17, 2018, 17:26:45
‏Mooi dit:

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? VIDEO | Supporters uit Noord-Ierland bezoeken #CAMTEL

Afgelopen vrijdag waren Seamus Girvan en zijn 4 vrienden uit Belfast, Noord-Ierland, van de partij om onze club te steunen.

Thanks for your support guys! ??

https://www.youtube.com/watch?v=nJ7HMZl6BvQ