Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar 14-09-2018

Gestart door Galdiano, september 09, 2018, 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 01:28:02
Ik ben er eigenlijk zelf niet blij mee... ben het om eerlijk te zijn wel een beetje eens met zijn mening, ik bedoel... was het nu wel nodig na deze gewonnen wedstrijd voor de suppoosten om er deze ellende te maken, ok supporter op veldje mag niet....
maar dit was wel overdreven vond ik zelf.
De ban is puur en alleen bedoeld voor taalgebruik wat hier op dit forum niet thuis hoort.

Ik ben er niet bij geweest door omstandigheden maar het gedrag van de stewards getuigt van weinig feeling met de supporters als ik alles zo lees. Niet best! Te graag het braafste jongetje van de klas willen zijn

Mijn opmerking ging ook om het taalgebruik en niet om het voorval! Ik snap het punt van NoordCambuur op dat punt dus ook wel... Maar het is wrang dat hij zijn goede supportershart heeft doen overstromen met zijn taalgebruik. Begrip voor Noord maar respect voor Delfzijl!

Het is hopelijk een leerpunt voor hem. Men moet jou er echter niet op afrekenen en daar was ik wat bang voor

sunderland


Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:30:53
Ik vind het erg overdreven .
dat is het mooie van het forum, ieder zijn mening. Ik vind het niet overdreven, het moet toch mogelijk zijn om iets meer onderbouwing te geven dan iemand voor van alles en nog wat uit te maken.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op september 15, 2018, 13:42:27
dat is het mooie van het forum, ieder zijn mening. Ik vind het niet overdreven, het moet toch mogelijk zijn om iets meer onderbouwing te geven dan iemand voor van alles en nog wat uit te maken.
nee die lui hadden goeie onderbouwing.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:45:09
nee die lui hadden goeie onderbouwing.
dat zeg ik ook niet, als je 1 van mijn eerder posts leest zie je dat ik het ook overdreven vind wat die stewards doen (net als dat ik het bijzonder vind dat je met je jasje over je hoofd getrokken het veld op holt om die stewards dan te pakken). Het ging me over de quote waar Delfzijl op ingrijpt. Maar goed, we zijn het niet eens :-)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 15, 2018, 13:45:09
nee die lui hadden goeie onderbouwing.

Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2018, 13:48:04
Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?

Zoals een gele kaart, je kan hem hiervoor geven, al is het maar om te voorkomen dat er nog dommere dingen geroepen gaan worden.

Vakje 13

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Amen. Wat wel erg opviel is de totale nutteloosheid van beveiliging en stewards. Die blauwjasjes worden ingehuurd om te handhaven toch? Braaf fouilleren is het enige dat ze kunnen. Ze lieten het gister allemaal maar gebeuren, lekker thuis laten die pseudo beveiliging de volgende keer. En dat clupje stewards zonder inlevingsvermorgen was ook wel erg treurig.

Cambuur LWD

Is er ook iets bekend wat t standpunt is vanuit Cambuur? En wat is er gebeurd met de jongens die zijn meegenomen. Zijn ze er nog met een waarschuwing van afgekomen?

Hilaard voor Cambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Volgens mij gaat meneer achter z'n maat aan, niet meer dan logisch!

V-man

Er was totaal geen dreigende sfeer. Er flikkeren per ongeluk wat mensen op het veld en meteen "code rood" bij de beveiliging. O jee je mag het veld niet betreden dit is heilig. Je moet m.i. zo'n situatie, als beveiliger, kunnen interpreteren en je niet domweg verschuilen achter de regels. Valt mij op dat er hier op het forum toch ook wel wat lui zijn die van alles roepen. Minimaal onderzoek/ maximum conclusie. Zelf werd ik bv verantwoordelijk gesteld voor de altijd aanwezige, noodzakelijk, politie, maar dat zou ik dus niet begrijpen en dat klopt, voor mijn uitspraak dat: ik vind dat uitsupporters in het uitvak horen (ik irriteer mij i.d.d. aan een supporter in een shirt van de opponent naast mij). Een grapje: "lekker koffie met een gevulde koek in een ME-bus" (toevallig ken ik zo iemand die dat werk doet en hier wel om kan lachen) werd ook al verkeerd opgevat. Denk na voordat je hier wat neer plempt of doe het niet maar doe het dan wel extra beroerd waardoor het probleem zich vanzelf oplost.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Hilaard voor Cambuur op september 15, 2018, 20:38:08
Volgens mij gaat meneer achter z'n maat aan, niet meer dan logisch!
En dan? Hij had gedacht dat die stewards z'n maat lieten gaan als hij het netjes zou vragen? Als je zelf het veld op rent, weet je dat het gedonder wordt. Wat de reden ook is.

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 21:55:43
En dan? Hij had gedacht dat die stewards z'n maat lieten gaan als hij het netjes zou vragen? Als je zelf het veld op rent, weet je dat het gedonder wordt. Wat de reden ook is.

Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.
Area 58

El Ma-kri-niii

Citaat van: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.
Er bestaat nog een tussenweg, tussen lijdzaam toekijken en er als een idioot achteraan rennen.

(En wat betreft die laatste zin:  l8l l8l l8l)