Beste Cambuurvrienden,
Even een postje van mij tussendoor.
De laatste tijd loop ik als admin tegen steeds meer dingen aan die me tegenstaan.
Ik merk aan mezelf en aan mijn humeur dat dit hele forum eerder een belasting dan een ontspanning aan het worden is.
Met werk en ook prive heb ik het de laatste tijd gruwelijk druk daar kan het natuurlijk ook mede door komen dat de boog nogal gespannen is.
Dokkummer... weet iemand hoe het met hem is, of hij nog terug komt nu zou ik best een beetje hulp kunnen gebruiken, lol.
Waar het om gaat, zolang ik hier admin ben wil ik gewoon een leuk forum voor een ieder.
Jammer genoeg moet ik soms een enkele keer een tijdelijke ban geven voor opmerkingen die in mijn ogen echt niet op een forum thuishoren.
Dat is niet leuk om te doen, maar als het nodig is moet het maar.
Gelukkig gebeurt dat maar een enkele keer, en meestal kan het met een opmerking al weer opgelost worden.
Nu vond ik vanmiddag een post dat ik niet naar mijn eigen maatstaf moest kijken.
Als er iemand is die zich totaal niet ergens boven verheven voelt of anders is dan jullie allemaal ben ik dat wel.
Ik heb een hele grote liefde voor Cambuur, en dit forum is meestal heel leuk om even lekker te lezen en mede daarom ben ik admin geworden omdat
Dokkumer hulp vroeg.
Maar als de meerderheid vind dat dit forum beter af is zonder toezicht stap ik met liefde op en trek me terug.
Er zijn hier mensen die heel erg veel werk verzetten om dit forum leuk te houden.
Neem Kuzzie met zijn pool, hoeveel werk zit daar in..... enig idee?
Daar heb ik respect voor.
Ik hoop dat jullie allemaal hier heel veel geel blauw leesplezier hebben en houden.
Overigens bedankt voor de leuke reacties her en der op dit forum
Delfzijl/Cambuur.
Het is gewoon jammer dat je moet toekijken of mensen zich gedragen op dit forum.
Ik roep in het heetst van de strijd ook wel eens dingen.
Dat krijg je als echte supporter.
Maar er zijn gewoon grenzen en daar moet een ieder zich gewoon aan houden.
Citaat van: speculeter op september 03, 2018, 20:22:39
Het is gewoon jammer dat je moet toekijken of mensen zich gedragen op dit forum.
Ik roep in het heetst van de strijd ook wel eens dingen.
Dat krijg je als echte supporter.
Maar er zijn gewoon grenzen en daar moet een ieder zich gewoon aan houden.
Helemaal mee eens en hulde aan Delfzijl/Cambuur |:)
Eensch!
:thumbsup
Eensch!! (Ik zie het niet meer dan het uitdelen van gele en rode kaarten, zo blijft het leuk, en ik ben uren bezig met die kutpool _O_)
Goed werk Delfie
Sluit me ook graag bij bovenstaande berichten aan. :thumbsup
Ik zeg JA tegen deze moderator! Er ontstaat her en der wel eens wat frictie maar das terug te voeren op de "not pussy" (of mag ik dat niet segge) geel/ blauwe emotie (dat kenmerkt de club juist zo lekker). Gewoon doorgaan in de huidige performance!!!!
Ik lees alles op dit forum en schrik soms wel eens van de ongenuanceerde uitspraken van sommige forumgangers hier. Volkomen terecht dat Delfzijl daar tegen optreedt. Bedankt ook voor Kuzmanovic voor het draaiende houden van de Cambuurpool. Het maakt het kijken naar een wedstrijd vaak leuker omdat je hoopt op veel punten in de pool.
Keep it going Kuzmanovic & Delfzijl/Cambuur |:)
Eens, goed bezig. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen, dat hou je toch.
Geef de moed niet op Delfzijl, zo te zien zijn er best veel blij met je :)
Niet aan jezelf twijfelen. Zonder jouw optreden vertrekken er zoveel mensen van dit forum. Je doet fantastisch werk en zorgt voor mij persoonlijk voor dat ontspannen momentje tijdens mijn werkdag!
Om het in voetbaltermen te houden, de scheidsrechter kan het ook nooit goed doen. Treed je op, dan vind de een deel het overdreven. Doe je het niet, dan zijn er ook weer mensen die daar wat van vinden. Dat is ondankbaar werk. Maar uiteindelijk is bijna iedereen wel blij als er af en toe een gele of rode kaart wordt uitgedeeld.
En laten we zelf ook een beetje sportief blijven tegen elkaar :proost
Er zijn helaas een aantal die zich niet kunnen gedragen, die zie ik opeens niet in de topic. Prima maar hopenlijk wel gelezen en gaan ze zich gedragen.
Hulde en Blij dat iemand de rotzooi op wil ruimen en Dokkumer wil ondersteunen ten tijde van zijn afwezigheid.
Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar. :proost
Citaat van: Treb op september 04, 2018, 11:07:25
Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar. :proost
:thumbsup
Gewoon goed bezig.. w:)
En de mensen die de klos zijn m.b.t. tot een reprimande of ban moeten eerst maar eens in de spiegel kijken eer ze kritiek hebben op de admin(s).
lekker doorgaan..je bent goed bezig ook al vind ik het af en toe wel iets overdreven
Citaat van: Treb op september 04, 2018, 11:07:25
Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar. :proost
Heel erg tof om te horen, als ik in nood kom trek ik bij je aan de bel _O_
Ben echt blij met deze reacties, het geeft me weer nieuwe energie.
Weet je, als het allemaal normaal gaat in je leven dan is dit forum bijhouden appeltje eitje.....
Er zijn gewoon even teveel dingen op het moment die de tijd werkelijk opvreten.
Nou komt alles zo langzamerhand weer in rustiger vaarwater, dus over een poosje is alles weer gewoon.
Ik wou gewoon even zeker weten dat ik hier niet voor niks bezig was.
Bankzitter zei het mooi... een scheids kan het ook bijna niet goed doen, en dat is ook zo.
Verder wil ik echt iedereen bedanken, ik doe mn best voor allemaal hier.
En voel me zeker niet meer omdat er toevallig admin bij mijn naam staat.
Iedereen veel forumplezier gewenst, en op naar RKC vrijdag.
Ik heb er al zin in, het vertrek is om 18.00 uur :D
Tot in het stadion of hier op het forum |:)
Hallo Delfzijl/Cambuur,
ik ben oprecht blij met de door jou voorgestelde en ingeslagen weg. Misschien heb je mijn spaarzame inbreng wel eens gezien en van daaruit kun je opmaken dat ik mij mateloos geƫrgerd heb aan ongenuanceerde uitingen. Sommigen hebben daar een handje van en dat komt onze mooie k** club niet ten goede. Misschien heeft het potentiƫle spelers wel afgeschrokken. Scouts en zaakwaarnemers houden meer in de gaten dan allen maar de voorkant van de club. Ook het legioen is soms van doorslag en gescheld en beledigingen schrikken mensen af. Ga door met het goede werk en verzamel nog een paar positieve en toch ook kritische helpers om je heen en het forum wordt weer een fijne ontmoetingsplaats, waar gezonde kritiek mag worden geuit, maar opbouwende inbreng toch echt meer brengt dan scheld kanonnades. Succes!!! Een geel/blauw hart uit de polder.
*DANK Polder, leuke reactie.... Delfzijl/Cambuur*
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2018, 18:44:37
Ben echt blij met deze reacties, het geeft me weer nieuwe energie.
Weet je, als het allemaal normaal gaat in je leven dan is dit forum bijhouden appeltje eitje.....
Er zijn gewoon even teveel dingen op het moment die de tijd werkelijk opvreten.
Nou komt alles zo langzamerhand weer in rustiger vaarwater, dus over een poosje is alles weer gewoon.
Ik wou gewoon even zeker weten dat ik hier niet voor niks bezig was.
Bankzitter zei het mooi... een scheids kan het ook bijna niet goed doen, en dat is ook zo.
Verder wil ik echt iedereen bedanken, ik doe mn best voor allemaal hier.
En voel me zeker niet meer omdat er toevallig admin bij mijn naam staat.
Iedereen veel forumplezier gewenst, en op naar RKC vrijdag.
Ik heb er al zin in, het vertrek is om 18.00 uur :D
Tot in het stadion of hier op het forum |:)
Ik haal je wel in en toeter je even toe
Delfzijl/ Cambuur,
Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten. Toezicht en voortgang in deze is zeker van belang. Het is goed on af en toe een verhitte discussie of meningsverschil te hebben. Maar respect in deze is erg belangrijk.
We willen uiteindelijk allemaal dat ons clubke het goed doet, alleen delen we niet altijd de weg die wordt bewandeld of keuzes die worden gemaakt.
Je bericht zorgt ervoor dat je mijn aandacht hebt gekregen en dat ik voortaan bewuster een bericht plaats, met name als ik ergens een hele andere mening of kijk op heb.
Maar via deze weg dank voor je (vrije)tijd en aandacht om dit forum op een goede manier in de lucht te houden. Want het blijft toch leuk om te lezen hoe een ieder het beste voor heeft met onze club. Want soms is er irritatie, maar ook regelmatig een lach.
Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2018, 19:20:29
Ik haal je wel in en toeter je even toe
Hoe bedoel je... mij inhalen.... :devil
Citaat van: legeips op september 04, 2018, 19:29:01
Delfzijl/ Cambuur,
Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten. Toezicht en voortgang in deze is zeker van belang. Het is goed on af en toe een verhitte discussie of meningsverschil te hebben. Maar respect in deze is erg belangrijk.
We willen uiteindelijk allemaal dat ons clubke het goed doet, alleen delen we niet altijd de goed die wordt bewandeld of keuzes die worden gemaakt.
Je bericht zorgt ervoor dat je mijn aandacht heeft gekregen en dat ik voortaan bewuster een bericht plaats, met name als ik ergens een hele andere mening of kijk op heb.
Maar via deze weg dank voor je (vrije)tijd en aandacht om dit forum op een goede manier in de lucht te houden. Want het blijft toch leuk om te lezen hoe een ieder het beste voor heeft met onze club. Want soms is er irritatie, maar ook regelmatig een lach.
Top, heel erg bedankt! :D
Keep up the good work :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2018, 20:10:00
Keep up the good work :thumbsup
Ok man, nog geen Dokkumer in de vaargeul? Of zit ie op Ameland die stiekemerd :)
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
Haaahhh de EO 8P ..... mooi dast lol hest :_schater
Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
bedankt voor je zoals altijd goed beargumenteerde mening Wiekie. Echt.
Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
:_schater :_schater Ben je ook even over komen waaien van het RIAGG forum Wiekie?!
Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2018, 21:24:20
bedankt voor je zoals altijd goed beargumenteerde mening Wiekie. Echt.
Dit is geen mening beste man. Dit is een feit.
Boerlage is bijna weer fit,dus dan kun je weer los, zolang je de beste jongen maar geen ernstige ziektes toewenst als ik de grenzen een beetje begrijp... valt best mee toch?
Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:33:18
Dit is geen mening beste man. Dit is een feit.
:_schater :_schater tuurlijk
Citaat van: Bankzitter op september 04, 2018, 21:42:04
Boerlage is bijna weer fit,dus dan kun je weer los, zolang je de beste jongen maar geen ernstige ziektes toewenst als ik de grenzen een beetje begrijp... valt best mee toch?
|:) :proost
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2018, 20:12:23
Ok man, nog geen Dokkumer in de vaargeul? Of zit ie op Ameland die stiekemerd :)
Afgekickt van het forum zeker? Hij pastte er wel precies tussen met al zijn onzinberichten :devil