Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Collingwood op maart 27, 2018, 13:52:40

Titel: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op maart 27, 2018, 13:52:40
SC Cambuur
? Om alvast met geel-blauw te omcirkelen in de agenda: de #Cambuur Open Dag vindt dit jaar plaats op zaterdag 7 juli. ??

Voorlopig programma voorbereiding:
- 7 juli, Open Dag
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op maart 27, 2018, 14:40:47
Leuk een open dag, met een selectie van 3 man en een paardenkop  :zucht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2018, 14:47:30
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2018, 14:40:47
Leuk een open dag, met een selectie van 3 man en een paardenkop  :zucht

ben vooral benieuwd wie Foeke als paardekop zal halen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Grijskijkert op maart 27, 2018, 14:52:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2018, 14:47:30
ben vooral benieuwd wie Foeke als paardekop zal halen
Jandepaardenkop...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op mei 11, 2018, 14:30:03
http://cambuur.nl/nieuws/voorlopig-oefenprogramma-seizoen-2018-2019/

Voorlopig programma voorbereiding:
- 30 juni 10.30, Eerste training
- 6 juli 19.00 te Cornjum, DTD - Cambuur
- 7 juli, Open Dag
- 11 juli te Kootstertille, Regioteam Kootstertille - Cambuur
- 20-25 juli te Epe, Trainingskamp
- 20 juli te Epe, Cambuur - De Graafschap
- 25 juli te Epe, Cambuur - Jong Vitesse
- 4 augustus te Rotterdam, Sparta - Cambuur

Er worden nog wedstrijden aan dit programma toegevoegd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 12, 2018, 07:11:25
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2018, 14:40:47
Leuk een open dag, met een selectie van 3 man en een paardenkop  :zucht

snap oek niet dat ze dat nu steeds zo vroeg doen.zoals zo veel dingen die ik niet snap.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op mei 12, 2018, 08:23:24
Citaat van: denistel op mei 12, 2018, 07:11:25
snap oek niet dat ze dat nu steeds zo vroeg doen.zoals zo veel dingen die ik niet snap.

Snap ik ook helemaal niets van... Het is net alsof het een moetje is, zo van dan hebben we het maar gehad. Terwijl het een feestje voor iedereen moet zijn. Je kan jezelf met trots presenteren op zo'n dag, dat doe je niet met die paar overblijvers.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op mei 12, 2018, 10:20:58
kan er misschien eens een lid van welke supportersvereniging dan ook vragen gaan stellen hierover bij de club?
op dit forum komen er geen antwoorden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 12, 2018, 21:35:24
is al wel gebeurd maar of er geluisterd wordt is wat anders.1 van de redenen was volgens
mij dat er in augustus veel mensen op vakantie zijn en het komt minder goed uit omdat
ze in die tijd nog op trainingskamp willen dacht ik.

ze begrijpen niet dat je dan nog maar 16 a 18 man hebt en volgens mij zijn er 7 juli
ook al veel mensen met vakantie.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: KernvanCambuur op mei 18, 2018, 16:18:29
Citaat van: okkele op mei 12, 2018, 10:20:58
kan er misschien eens een lid van welke supportersvereniging dan ook vragen gaan stellen hierover bij de club?
op dit forum komen er geen antwoorden.

De redenen voor de vroege open dag zijn voor de BVO de (vele vrijwillige) handen die dan beschikbaar zijn en de vroege schoolvakanties.

 
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: bok op mei 18, 2018, 18:59:52
wat heb je dan nog aan een open dag ?
Als het zo gaat als de laatste jaren.
Is er voor mij geen reden meer om nog te gaan naar de open dag en ik denk velen.

doe evt. een wedstrijd met proef/kandidaat spelers. Of nog een interessante wedstrijd op de vopen dag.!!!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op mei 18, 2018, 19:09:37
Een open dag is alleen leuk als die gecombineerd wordt met een leuke tegenstander, desnoods uit de Jupiler League.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2018, 19:11:44
Ik vind het ook belachelijk.
Waarom ga je naar de opendag en wat is het drukste moment?

Juist ja de presentatie.
Doe het gewoon in Augustus de week voor de competitie zoals altijd was.
kun je oefenen en presenteren, en voor de kleintjes alle handtekeningen scoren.

Belachelijk dat een KVC hiermee akkoord gaat...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Naastismis op mei 19, 2018, 16:07:41
Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2018, 19:09:37
Een open dag is alleen leuk als die gecombineerd wordt met een leuke tegenstander, desnoods uit de Jupiler League.

Of oefenen tegen een elftal met cambuursupporters.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: KernvanCambuur op mei 20, 2018, 20:52:55
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 19:11:44

Belachelijk dat een KVC hiermee akkoord gaat...

Hoe kom je daarbij?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: SCC-J op mei 20, 2018, 21:44:17
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 19:11:44
Ik vind het ook belachelijk.
Waarom ga je naar de opendag en wat is het drukste moment?

Juist ja de presentatie.
Doe het gewoon in Augustus de week voor de competitie zoals altijd was.
kun je oefenen en presenteren, en voor de kleintjes alle handtekeningen scoren.

Belachelijk dat een KVC hiermee akkoord gaat...

Zoals eerder gemeld heeft de bvo simpelweg niet genoeg vrijwilligers beschikbaar om het begin augustus te organiseren.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: weestwel op mei 21, 2018, 09:06:12
6 juli 2018
VV D.T.D. – SC Cambuur
Aftrap: 19.00 uur in Cornjum

7 juli 2018
Open Dag SC Cambuur
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 22, 2018, 18:43:49
10 jaar geleden keek je er naar uit maar is toch aardig afnomen is mijn gevoel
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Ronnie tng op mei 22, 2018, 19:00:05
Citaat van: SCC-J op mei 20, 2018, 21:44:17
Zoals eerder gemeld heeft de bvo simpelweg niet genoeg vrijwilligers beschikbaar om het begin augustus te organiseren.

Als het om vrijwilligers gaat, waar zijn dan de oproepen om gezamenlijk te zorgen dat het wel lukt. We hebben 2 supportersclubs die op dit moment goed contact hebben met de club, dan moet het te fixen zijn?

Sluit me.dus helemaal aan bij Galdiano.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: michello op mei 22, 2018, 20:49:28
Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 18:43:49
10 jaar geleden keek je er naar uit maar is toch aardig afnomen is mijn gevoel

Ja vind je het gek, toen zaten we op het einde van de 7 magere jaren. Al die seizoenen snakten we naar het einde en vestigden we onze hoop op een nieuw seizoen. Op betere tijden. Gelukkig kwamen die toen ook snel.
We zitten nu echt in de belangrijkste fase van de club. Voor mijn gevoel is het echt alles of niks. Als het nieuwe stadion niet doorgaat zijn we definitief afgehaakt om een (stabiele) eredivisie club te worden. Dan krijgt het imago van onze club ( en ook zeker de stad)  een dauw van jewelste en zullen we helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik hoop dat de heren die aan de onderhandelingstafel zitten zich dat heel goed realiseren.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 22, 2018, 21:21:35
Citaat van: michello op mei 22, 2018, 20:49:28
Ja vind je het gek, toen zaten we op het einde van de 7 magere jaren. Al die seizoenen snakten we naar het einde en vestigden we onze hoop op een nieuw seizoen. Op betere tijden. Gelukkig kwamen die toen ook snel.
We zitten nu echt in de belangrijkste fase van de club. Voor mijn gevoel is het echt alles of niks. Als het nieuwe stadion niet doorgaat zijn we definitief afgehaakt om een (stabiele) eredivisie club te worden. Dan krijgt het imago van onze club ( en ook zeker de stad)  een dauw van jewelste en zullen we helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik hoop dat de heren die aan de onderhandelingstafel zitten zich dat heel goed realiseren.

ja op zich is het wel gek ja want toen vloog iedereen er naar toe en had je al vaak nieuwe spelers
die daar hun 1e wedstrijd speelden dan was het leuk om te gaan maar laatste jaren valt dat toch
tegen en als je dan op de open dag team presentatie doet en de helft er nog niet bij is heeft het
ook weinig zin.
verder is het mij op alle fronten veel te stil en dat is geen goeie zaak lijkt mij.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: michello op mei 22, 2018, 21:53:02
Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 21:21:35
ja op zich is het wel gek ja want toen vloog iedereen er naar toe en had je al vaak nieuwe spelers
die daar hun 1e wedstrijd speelden dan was het leuk om te gaan maar laatste jaren valt dat toch
tegen en als je dan op de open dag team presentatie doet en de helft er nog niet bij is heeft het
ook weinig zin.
verder is het mij op alle fronten veel te stil en dat is geen goeie zaak lijkt mij.

Klopt hoor. Ben het helemaal met je eens. Open Dag idem.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op mei 23, 2018, 09:16:01
Citaat van: denistel op mei 22, 2018, 21:21:35
ja op zich is het wel gek ja want toen vloog iedereen er naar toe en had je al vaak nieuwe spelers
die daar hun 1e wedstrijd speelden dan was het leuk om te gaan maar laatste jaren valt dat toch
tegen en als je dan op de open dag team presentatie doet en de helft er nog niet bij is heeft het
ook weinig zin.
verder is het mij op alle fronten veel te stil en dat is geen goeie zaak lijkt mij.
d
Onze club beschikt niet meer over bevlogen bestuurders. daarnaast een grijze muis als TD en een goede trainer zonder elan en passie en de rest van de TS een stel muizen. Met andere woorden, de club wordt niet in de belangstelling gebracht.
Als je dan zoals jij zegt ook nog weinig interessante  spelers kan presenteren, blijven de meesten weg.

Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 23, 2018, 12:00:55
of ze niet mee bevlogen zijn weet ik niet.maar ze treden weinig naar buiten en dat
is wel eens anders geweest.supporters krijgen weinig info over hoe de club verder
wil enz. je hoort alleen maar reclame spots over de sk maar daar zijn de meesten
ook wel ff klaar mee.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op mei 23, 2018, 17:07:21
Andere jaren speelden we als seizoen afgelopen was nog wel eens een wedstrijd tegen een amateur club.
Is dat helemaal gebeurd?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op mei 23, 2018, 17:10:09
Vermoed ik wel, spelers hebben vanaf vrijdagmiddag vakantie geloof ik
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: weestwel op mei 24, 2018, 10:15:00
Al iets bekend over een trainingskamp in de bossen op de Veluwe of op Ameland?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op mei 24, 2018, 12:48:54
volgens mij is er verder nog niks bekend of het wordt niet naar buiten gebracht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: rudie op mei 24, 2018, 20:33:48
Open dag is mooi moment om met een leuke 'all-star' wedstrijd afscheid te nemen van Barto
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op mei 24, 2018, 20:39:19
Citaat van: denistel op mei 24, 2018, 12:48:54
volgens mij is er verder nog niks bekend of het wordt niet naar buiten gebracht

Volgende week zou er wat naar buitenkomen over definitief schema, ben benieuwd. Almere zal er vast wel weer bij zitten, evenals Volendam.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: legeips op mei 24, 2018, 22:09:32
Citaat van: Naastismis op mei 19, 2018, 16:07:41
Of oefenen tegen een elftal met cambuursupporters.

Hahaha.. dat heb ik ook eens meegemaakt..

2e helft Rocky Sibirie en Ruben Schaken proberen uit te schakelen.. :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op mei 24, 2018, 23:01:25
Citaat van: legeips op mei 24, 2018, 22:09:32
Hahaha.. dat heb ik ook eens meegemaakt..

2e helft Rocky Sibirie en Ruben Schaken proberen uit te schakelen.. :_schater
Rocky Siberië hahaha dat was net een bodybuilder op voetbalschoenen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: legeips op mei 24, 2018, 23:11:42
Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 23:01:25
Rocky Siberië hahaha dat was net een bodybuilder op voetbalschoenen

Hij was toen sneller dan hij er uit zag... :proost

Maar dat zei toen meer over mijn snelheid dan die van hem :thumbsup
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2018, 13:39:10
http://cambuur.nl/nieuws/voorlopig-oefenprogramma-seizoen-2018-2019/

Voorlopig programma voorbereiding:
- 30 juni 10.30, Eerste training
- 6 juli 19.00 te Cornjum, DTD - Cambuur
- 7 juli vanaf 12.00, Open Dag
- 11 juli te Kootstertille, Regioteam Kootstertille - Cambuur
- 20-25 juli te Epe, Trainingskamp
- 20 juli te Epe, Cambuur - De Graafschap
- 25 juli te Epe, Cambuur - Jong Vitesse
- 4 augustus te Rotterdam, Sparta - Cambuur

Er worden nog wedstrijden aan dit programma toegevoegd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Casuals-lwd op juni 01, 2018, 14:41:41
Wat een tegenstanders weer...
Speel eens tegen een buitenlandse club uit een buurland bijv.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juni 01, 2018, 14:59:29
Citaat van: Casuals-lwd op juni 01, 2018, 14:41:41
Wat een tegenstanders weer...
Speel eens tegen een buitenlandse club uit een buurland bijv.

Directie heeft de laatste jaren vaker aangegeven dat het voor Cambuur niet makkelijk is om oefenwedstrijden te regelen.
Veel burgemeesters zitten niet te wachten op een invasie van Cambuursupporters.
Daarnaast zitten veel clubs er niet op te wachten om een oefenwedstrijd in het hoge noorden te gaan spelen, lees lange afstand te rijden, vandaar dat Cambuur vaak dit soort wedstrijden in bijvoorbeeld Epe afwerkt.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juni 01, 2018, 15:40:11
jammer dat het bij andere clubs wel kan.

kuzmanovic treft het maar weer 2 wedstrijden in zijn voor tuin
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op juni 01, 2018, 19:07:11
Waarom nooit eens tegen een SV Meppen o.i.d.?  :?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2018, 20:41:57
PEC-Preussen Münster is ook alweer afgelast door een bange burgemeester, laat Cambuur zich dat gedoe maar besparen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op juni 12, 2018, 09:02:15
Eerste competitiewedstrijd NEC uit.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op juni 12, 2018, 09:09:46
1x thuis op zaterdag, 1x thuis op zondag en 1x thuis op paasmaandag. Verder geen maandagavonden thuis gelukkig.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op juni 12, 2018, 10:43:56
Citaat van: Bernardo op juni 12, 2018, 09:02:15
Eerste competitiewedstrijd NEC uit.
Zeker leuke eerste ronde:
Twente - Sparta
Roda - Jong Ajax
NEC - Cambuur
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2018, 10:48:01
Citaat van: Bernardo op juni 12, 2018, 09:02:15
Eerste competitiewedstrijd NEC uit.

Meteen een mooie test voor onze nieuwe verdedigers, want als ik het goed heb zijn Steenvoorden en Schilder geschorst.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juni 12, 2018, 10:49:26
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 10:48:01
Meteen een mooie test voor onze nieuwe verdedigers, want als ik het goed heb zijn Steenvoorden en Schilder geschorst.

Pfff zou niet best zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 12, 2018, 11:19:16
Citaat van: AL op juni 12, 2018, 10:49:26
Pfff zou niet best zijn.

Toch is het zo...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juni 12, 2018, 11:32:59
m bende en koetsveld ole |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juni 12, 2018, 15:49:11
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 10:48:01
Meteen een mooie test voor onze nieuwe verdedigers, want als ik het goed heb zijn Steenvoorden en Schilder geschorst.
Hoe kom je daarbij?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juni 12, 2018, 15:54:20
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 10:48:01
Meteen een mooie test voor onze nieuwe verdedigers, want als ik het goed heb zijn Steenvoorden en Schilder geschorst.
Hoe kom je daarbij?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 12, 2018, 15:57:57
Stonden beide op scherp voor de wedstrijd tegen Telstar en pakten beide een gele kaart
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2018, 15:59:03
Pakten tegen Telstar hun 13e (Steenvoorden) en 5e (Schilder) gele kaart en de schorsing die hen dat opleverde nemen ze mee naar volgend seizoen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 12, 2018, 16:40:32
Mooi klote begin.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juni 12, 2018, 17:10:58
Waarom?
Mbende - Koetsveld onomstreden achterin!  |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juni 12, 2018, 17:57:27
NEC heeft mischien z'n selectie ook nog niet rond. Gewoon d'rop knallen, druk ligt bij hen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 12, 2018, 18:42:55
Dat is waar, wij ook niet he. Verder verloop lijkt niet zo raar. Na Nec hebben we een flink aantal weds waar je zeker kan winnen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juni 12, 2018, 19:59:45
NEC is mijn inziens een perfecte tegenstander om tegen te beginnen.
Bij winst geeft dit gelijk een boost en zelfvertrouwen.
Bij verlies denk je, het is geen schande ze hebben een hogere begroting daar kun je van verliezen, en weet je gelijk waar je nog kan investeren.

Als je van een Top Oss verliest is het gelijk paniek!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 12, 2018, 20:36:32
Top thuis had wat mij betreft ook gemogen op 17 aug. Ik denk trouwens dat we uitspelen omdat die reuzen in de stad komen. Men verwacht 450.000 mensen dat weekend en de stad word afgesloten
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 21:24:46
Citaat van: sunderland op juni 12, 2018, 20:36:32
omdat die reuzen in de stad komen

? ? ? ? ?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 12, 2018, 21:26:12
Citaat van: sunderland op juni 12, 2018, 20:36:32
Top thuis had wat mij betreft ook gemogen op 17 aug. Ik denk trouwens dat we uitspelen omdat die reuzen in de stad komen. Men verwacht 450.000 mensen dat weekend en de stad word afgesloten
ik hoorde dat culturele hoofdstad nu al uit de kosten is? Als er idd 450.000 mensen komen gewoon Cambuur-toeristen-belasting heffen: 2,50 per bezoeker
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 12, 2018, 22:10:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 21:24:46
? ? ? ? ?
hahaaa even uit Apeldoorn jonge. Zoek maar even op
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 12, 2018, 23:25:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 21:24:46
? ? ? ? ?
NToko en Marc de Leeuwarder
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juni 13, 2018, 08:08:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 21:24:46
? ? ? ? ?

Alstu  :proost


http://leeuwarden2018.nl/event/reuzen-royal-luxe/
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 15, 2018, 15:47:07
14 juli tegen Almere in Franeker
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 15, 2018, 16:00:29
Citaat van: justremco op juni 15, 2018, 15:47:07
14 juli tegen Almere in Franeker

Voorlopig programma voorbereiding:
- 30 juni 10.30, Eerste training
- 6 juli 19.00 te Cornjum, DTD - Cambuur
- 7 juli vanaf 12.00, Open Dag
- 11 juli 19.00 te Kootstertille, Regioteam Kootstertille - Cambuur
- 14 juli tijd n.n.b te Franeker, Cambuur - Almere City
- 20-25 juli te Epe, Trainingskamp
- 20 juli 19.00 te Epe, Cambuur - De Graafschap
- 25 juli 19.00 te Epe, Cambuur - Jong Vitesse
- 4 augustus te Rotterdam 13.00, Sparta - Cambuur

Volgens de LC wordt er nog minimaal één wedstrijd aan dit programma toegevoegd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Casuals-lwd op juni 15, 2018, 18:23:32
Citaat van: justremco op juni 15, 2018, 15:47:07
14 juli tegen Almere in Franeker
Er zijn genoeg leuke clubjes (in het buitenland) om tegen te spelen en dan speel je weer tegen zo'n tegenstander.
Dat met politie is zo'n slecht excuus waarom kunnen andere clubs wel tegen leuke tegenstanders spelen.

Charme van oefenwedstrijden gaat er zo goed af.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 15, 2018, 18:45:02
Citaat van: justremco op juni 15, 2018, 15:47:07
14 juli tegen Almere in Franeker
dat zal ook ons nivo hebben dit seiz. Ach oefen weds zeggen ook niks, kan mij herinneren dat we in surhuisterveen tegen Veendam 4-1 wonnen. In comp verloren we al snel thuis van die lui
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op juni 16, 2018, 00:42:41
Citaat van: sunderland op juni 15, 2018, 18:45:02
dat zal ook ons nivo hebben dit seiz. Ach oefen weds zeggen ook niks, kan mij herinneren dat we in surhuisterveen tegen Veendam 4-1 wonnen. In comp verloren we al snel thuis van die lui
of die pot tegen den bosch bij leovardia.5-0?
daar dan 3-0 verlies geloof ik
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juni 16, 2018, 09:57:04
Citaat van: okkele op juni 16, 2018, 00:42:41
of die pot tegen den bosch bij leovardia.5-0?
daar dan 3-0 verlies geloof ik
Oefenwedstrijden zijn volgens mij bedoeld om spelers te laten wennen op nieuwe posities en systemen uit te proberen. Winst is leuk, maar bijzaak.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juni 16, 2018, 10:19:17
Het belangrijkste is uiteraard om het team goed voor te bereiden op de competitie. Maar als er voor de supporters wat leuke potten om het menu staan is dat natuurlijk ook prima "klantenbinding".
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 17, 2018, 22:56:11
Omroep LEO is van plan om via YouTube live verslag te gaan doen van een aantal oefenwedstrijden. Zo goed als zeker de wedstrijden tegen de Graafschap, jong Vitesse en Sparta. Voor de overige wedstrijden zijn ze nog aan het kijken naar de mogelijkheden...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2018, 20:02:49
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 22:56:11
Omroep LEO is van plan om via YouTube live verslag te gaan doen van een aantal oefenwedstrijden. Zo goed als zeker de wedstrijden tegen de Graafschap, jong Vitesse en Sparta. Voor de overige wedstrijden zijn ze nog aan het kijken naar de mogelijkheden...

Goed nieuws.  :proost

Het mag van mij wel weer beginnen, zeker nu we op transfergebied de eerste weken wel geen nieuws zullen krijgen. Benieuwd naar de nieuwe spelers (vooral Maulun en Ciganiks), maar ook genoeg ander interessants. Bijvoorbeeld, hoe gaan Robertha en Rossi zich manifesteren? Hoe gaat Conraad het doen bij het eerste? Hoe zet Hake het neer? Enzovoort. Leuk dus dat we dit via LEO prima kunnen gaan volgen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juni 18, 2018, 20:30:20
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2018, 20:02:49
Goed nieuws.  :proost

Het mag van mij wel weer beginnen, zeker nu we op transfergebied de eerste weken wel geen nieuws zullen krijgen. Benieuwd naar de nieuwe spelers (vooral Maulun en Ciganiks), maar ook genoeg ander interessants. Bijvoorbeeld, hoe gaan Robertha en Rossi zich manifesteren? Hoe gaat Conraad het doen bij het eerste? Hoe zet Hake het neer? Enzovoort. Leuk dus dat we dit via LEO prima kunnen gaan volgen.
[/titiequote]
Goed idee om dit live uit te zenden.
Ben ook zeer benieuwd hoe Robertha en Rossie na hun blessure terug zullen komen.
Waarschijnlijk een selectie met veel jonge spelers, wat qua gretigheid het kijkspel wel eens ten goede kan komen.
Hopelijk laat Hake ze lekker onbevangen spelen in de voorbereiding.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juni 18, 2018, 21:41:21
Dkv oefent 3 juli in stiens ....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2018, 16:02:45
Volgens de site van Cambuur wordt de wedstrijd tegen Almere om 17.00 gespeeld.

Voorlopig programma voorbereiding:
- 30 juni 10.30, Eerste training
- 6 juli 19.00 te Cornjum, DTD - Cambuur
- 7 juli vanaf 12.00, Open Dag
- 11 juli 19.00 te Kootstertille, Regioteam Kootstertille - Cambuur
- 14 juli 17.00 te Franeker, Cambuur - Almere City
- 20-25 juli te Epe, Trainingskamp
- 20 juli 19.00 te Epe, Cambuur - De Graafschap
- 25 juli 19.00 te Epe, Cambuur - Jong Vitesse
- 4 augustus te Rotterdam 13.00, Sparta - Cambuur

Volgens de LC wordt er waarschijnlijk nog minimaal één wedstrijd aan dit programma toegevoegd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 19, 2018, 16:25:00
Citaat van: Collingwood op juni 19, 2018, 16:02:45
Volgens de site van Cambuur wordt de wedstrijd tegen Almere om 17.00 gespeeld.

Voorlopig programma voorbereiding:
- 30 juni 10.30, Eerste training
- 6 juli 19.00 te Cornjum, DTD - Cambuur
- 7 juli vanaf 12.00, Open Dag
- 11 juli 19.00 te Kootstertille, Regioteam Kootstertille - Cambuur
- 14 juli 17.00 te Franeker, Cambuur - Almere City
- 20-25 juli te Epe, Trainingskamp
- 20 juli 19.00 te Epe, Cambuur - De Graafschap
- 25 juli 19.00 te Epe, Cambuur - Jong Vitesse
- 4 augustus te Rotterdam 13.00, Sparta - Cambuur

Volgens de LC wordt er waarschijnlijk nog minimaal één wedstrijd aan dit programma toegevoegd.

Komt sowieso nog een duel bij na Sparta, dat moet dan de laatste test zijn voor het seizoen. Ook is Leovardia nog steeds een optie geloof ik dus dat zouden dan nog 2 extra wedstrijden betekenen en een totaal van 8
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: V-man op juni 19, 2018, 22:32:34
Citaat van: sunderland op juni 18, 2018, 21:41:21
Dkv oefent 3 juli in stiens ....
Lijkt mij wel een zeker risico 8P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op juni 20, 2018, 19:24:58
Citaat van: sunderland op juni 18, 2018, 21:41:21
Dkv oefent 3 juli in stiens ....

Dat was de "prijs" van een toernooi wat SC Stiens heeft gesponsord. Ze vroegen of ik de wedstrijd wilde sponsoren. Ik heb hen vriendelijk uitgelegd dat ik liever door een trein wordt overreden!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juni 20, 2018, 21:24:59
Citaat van: justremco op juni 19, 2018, 16:25:00
Komt sowieso nog een duel bij na Sparta, dat moet dan de laatste test zijn voor het seizoen. Ook is Leovardia nog steeds een optie geloof ik dus dat zouden dan nog 2 extra wedstrijden betekenen en een totaal van 8

Dit seizoen geen oefenduel bij Leovardia omdat de velden opnieuw worden aangelegd
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Tanjajeah op juni 21, 2018, 19:18:32
Geen Ameland dit jaar, de 3 dagen vóór de eerste training zoals ze dat de afgelopen jaren deden?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juni 28, 2018, 11:19:13
Benieuwd of we straks na de eerste trainingsweek al wat voorzichtige conclusies kunnen trekken ...

Kan onze reus achterin Mbende ook voetballend meekomen?
Hebben Kippersluis en Mathieu er dit jaar een beetje zin in?
Gaat Calor wat gif op het middenveld brengen?
Kunnen Maulun en Etten de trukendoos ook opengooien op eerste divisie niveau?
Houden Rossi en Robertha elkaar lekker scherp voor de goal?

Er valt nog heel weinig te zeggen over deze selectie... dat zal volgende week nog niet helder zijn maar mischien een beetje meer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Drumfather SCC op juli 02, 2018, 15:27:00
Niemand hier die een indruk heeft van de 7 nieuwelingen op de eerste training?
Of was Oost te ver weg  :zweep
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2018, 13:36:56
Heeft iemand enig idee van het programma voor de open dag?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 06, 2018, 12:05:56
Staat et bier al koud bij Dtd?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sk13 op juli 06, 2018, 12:31:21
Opstelling al bekend? Passen we ons aan? Of gaan we van eigen kracht uit? Uit hoef je niet mooi te spelen het gaat om de punten.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juli 06, 2018, 13:17:18
Citaat van: zeewolde op juli 03, 2018, 13:36:56
Heeft iemand enig idee van het programma voor de open dag?


Tijdstip   Activiteit
12.00 uur   Start Open Dag
Vanaf 12.00 uur   Bezichtigen stadion en spelersbus
Vanaf 12.00 uur   Activiteiten Kidsplein en Supportersplein
Vanaf 13.00 uur   Bootcamp / Sportevents / Demo's
14.00 uur   Handtekeningensessie
15.40 uur   Spelerspresentatie
16.00 uur   Oud Cambuur – Supportersteam
17.45 uur   Einde Open Dag
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 06, 2018, 13:42:01
Super, dank je
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 06, 2018, 18:11:56
Citaat van: sk13 op juli 06, 2018, 12:31:21
Opstelling al bekend? Passen we ons aan? Of gaan we van eigen kracht uit? Uit hoef je niet mooi te spelen het gaat om de punten.

Wat een klote opstelling weer en domme wissels....




Oeps, paar uurtjes te vroeg :P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2018, 18:32:21
Opvallend: proefspeler Schindler start met nr. 6 in de basis en lijkt ook op die positie te spelen gezien de rest van de opstelling.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op juli 06, 2018, 18:33:33
Dat zal wel een list zijn  8P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 06, 2018, 19:05:40
Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2018, 18:11:56
Wat een klote opstelling weer en domme wissels....




Oeps, paar uurtjes te vroeg :P

Oh oh oh wat was die Boerlage slecht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 06, 2018, 19:11:03
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 06, 2018, 19:05:40
Oh oh oh wat was die Boerlage slecht
in elk geval 1 speler die vanaf het begin op zijn beste positie is gezet.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 06, 2018, 19:13:45
0-1 mbende
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2018, 19:24:17
Na 20 minuten al 0-5, naast Mbende scoorden Mathieu, Robertha (2x) en Rossi.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 06, 2018, 19:25:43
Citaat van: Collingwood op juli 06, 2018, 19:24:17
Na 20 minuten al 0-5, naast Mbende scoorden Mathieu, Robertha (2x) en Rossi.
dat is beter dan de afgelopen jaren...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 06, 2018, 19:27:13
KAMPIOENUUHH _O_ _O_
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2018, 19:50:16
Ruststand liefst 0-9. Schils, Mathieu en Robertha (2x) met de overige goals.

Het zegt natuurlijk weinig tot niks, maar beter dan een moeizame overwinning (wat de afgelopen jaren ook wel eens gebeurd is).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op juli 06, 2018, 19:58:04
Robertha  op het middenveld?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 06, 2018, 20:29:16
10..10...  10...

Oow te laat nu.

Even serieus, vallen er spelers positief of negatief op of valt hier niks zinnings van te maken?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2018, 20:51:24
Eindstand 0-15. Goals tweede helft van Maulun, Boerlage, Van Kippersluis, Daniels en El Baad (2x). Mooi begin van de voorbereiding.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: V-man op juli 06, 2018, 21:58:54
15-0 das best wel lekker  |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op juli 06, 2018, 22:51:24
Citaat van: hobbes op juli 06, 2018, 19:58:04
Robertha  op het middenveld?

Neh was met 2 spitsen. Iets van 4-2-2-2 leek het wel eerste helft.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op juli 06, 2018, 23:16:13
benieuwd naar wat meningen.
vooral robertha-rossi , schindler , calor , maulun , mous , ciganiks ?
mbende ook natuurlijk,hoe lijkt dat?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 06, 2018, 23:26:57
Kippersluis lijkt ook een kans in de spits te krijgen ... lijkt me niet verkeerd om uit de proberen. Daniels en El Baad zullen zoals verwacht echt moeten knokken om nog in de selectie te gaan komen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Agy op juli 06, 2018, 23:32:21
Fris Cambuur begint goed aan seizoen
Johan Stobbe - LC Sport

De energie moest er vanaf spatten en zijn spelers moesten plezier uitstralen. En liefst veel scoren. Die opdrachten gaf trainer René Hake mee voorafgaand aan het eerste oefenduel van Cambuur. Bij DTD slaagden de Leeuwarders daar met verve in. Het werd met af en toe sprankelend spel 0-15 in Koarnjum.

,,Je presenteert je in zo'n eerste wedstrijd voor de eerste keer aan de regio, dus dan wil je dat zien. We wilden goed voor de dag komen en dat is gelukt", vond Hake.

Alleen doelman Xavier Mous speelde de hele wedstrijd. In de rust wisselde Hake verder het hele team en alle 24 veldspelers die mee waren, kregen speeltijd.

Ruststand: 0-9
Al na een minuut stond het 0-1 door een kopgoal van de boomlange nieuweling Emmanuel Mbende. Voor rust breidden Nigel Robertha (vier doelpunten), Justin Mathieu (twee), Mathias Schils en Karim Rossi de score uit naar 0-9.

Na de pauze kwamen daar doelpunten van Omar El Baad (twee), Robin Maulun, Alvin Daniels, Kevin van Kippersluis en Daan Boerlage bij.

Op het middenveld bij Cambuur maakte proefspeler Kevin Schindler een goede indruk. De dertigjarige Duitser genoot zijn opleiding bij Werder Bremen. ,,Ik ken hem al sinds hij achttien jaar is en we met FC Twente jeugdtoernooien speelden in Duitsland", zei Hake.

Rust aan de bal
De Duitser, die in zijn eigen land ook bij onder andere Augsburg, Hansa Rostock, Duisburg en Sankt Pauli speelde, zou veel ervaring brengen, mocht het tot een contract komen. ,,Hij zorgt voor rust aan de bal", zag Hake. ,,Een volwassen speler die zich meteen al goed in de groep beweegt."

Volgende week neemt Cambuur een beslissing over Schindler, die vorig seizoen bij het Amerikaanse Cincinnati voetbalde en momenteel clubloos is.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 07, 2018, 02:04:21
M bende veel power maar in de opbouw nivo steeenvoorden.Eerste helft hoog tempo waardoor dtd het lang niet kon bijhouden.Duidelijk hake voetbal met lengte in de lijn van het strafschopgebied waar steeds iemand diepging. Wat vooral voor mij duidelijk is/was is dat Nigel Roberta er in mijn ogen verreweg boven uitsteekt. Wb snelheid en techniek en doelgerichtheid. Wist het al ... amateurs of niet topper voor ons
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 07, 2018, 02:07:02
Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2018, 23:26:57
Kippersluis lijkt ook een kans in de spits te krijgen ... lijkt me niet verkeerd om uit de proberen. Daniels en El Baad zullen zoals verwacht echt moeten knokken om nog in de selectie te gaan komen.
leuk en aardig, lang niet het nivo van Rossi en Roberta
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 07, 2018, 02:08:26
Citaat van: speculeter op juli 06, 2018, 19:13:45
0-1 mbende
wat een sprongkracht. Steenvoorden komt niet tot de helft
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 07, 2018, 09:12:10
Een fris Cambuur gezien tegen een heel erg zwak DTD. Robertha sprong er wmb heel erg bovenuit in de eerste helft, die moet je eigenlijk zsm verlengen anders ga je die kwijtraken. Keeper Mous lijkt me wel een prima aanwinst, maar ben bang dat ie totaal geen concurrentie heeft van Bos. Alle nieuwelingen achterin lijken me voor de breedte, verwacht dat de verdediging zal gaan bestaan uit de zelfde namen als vorig jaar (echter zijn we nog maar een week onderweg natuurlijk). Mbende is aan de trage krant en voetballend niet heel sterk, maar heeft wel heel veel fysiek en sprongkracht. Op het middenveld zoeken ze nog een echte 6 en een echte 10, dus ook daar zullen de gehaalde spelers tot nu toe waarschijnlijk voor de breedte zijn. Ciganiks lijkt me echter wel een prima speler, alleen die speelde gisteren voornamelijk als linksbuiten. Opvallend feit vond ik dat Maulun, van Deelen en Kallon maar heel kort speelden en dat van Kippersluis en Daniels (die nog steeds weg mogen/moeten) meer minuten maakten
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2018, 10:56:54
Ik snap dat je over zijn kwaliteit weinig kunt zeggen op basis van deze wedstrijd, maar wat voor type is proefspeler Schindler? Heb het idee dat Hake wel redelijk enthousiast over hem is.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 07, 2018, 10:59:56
Citaat van: Collingwood op juli 07, 2018, 10:56:54
Ik snap dat je over zijn kwaliteit weinig kunt zeggen op basis van deze wedstrijd, maar wat voor type is proefspeler Schindler? Heb het idee dat Hake wel redelijk enthousiast over hem is.

Speelde op 6, dus vermoed dat ze hem ook als een 6 zien. Lijkt mij niet het type wat we zoeken, al schijnen ze idd wel aardig positief over hem te zijn. Kans dat ie een contact krijgt is ook vrij groot want van de voorgaande proefspelers is alleen die keeper niet gehaald ?

Edit: Het blijft cambuurfront, maar toch: Gecharmeerde Hake hoopt op contract: ''Hij zorgt voor rust aan de bal'' https://t.co/YwyKL1DxCs #Cambuur https://t.co/5y4XatbEBK
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2018, 11:06:26
Citaat van: justremco op juli 07, 2018, 10:59:56
Speelde op 6, dus vermoed dat ze hem ook als een 6 zien. Lijkt mij niet het type wat we zoeken, al schijnen ze idd wel aardig positief over hem te zijn. Kans dat ie een contact krijgt is ook vrij groot want van de voorgaande proefspelers is alleen die keeper niet gehaald ?

Edit: Het blijft cambuurfront, maar toch: Gecharmeerde Hake hoopt op contract: ''Hij zorgt voor rust aan de bal'' https://t.co/YwyKL1DxCs #Cambuur https://t.co/5y4XatbEBK

Maar wat voor type is het dan? Van origine een aanvaller, dus sterker met bal aan de voet dan verdedigend vermoed ik? Hoeft geen probleem te zijn, als hij maar wel in staat is zo nu en dan rigoureus in te grijpen. Met zijn 1,90 lijkt hij fysiek in ieder geval wat meer in de melk te brokkelen hebben dan Boerlage.

En over de proefspelers heb je gelijk, Kreidl hadden ze volgens mij ook best willen halen. Heb het idee dat die spelers al uitvoerig op videoband zijn bekeken en de stage een soort laatste test is.

Cambuurfront is overigens (zoals wel vaker) wat te stellig. Ze baseren zich op de LC en daar zegt Hake nergens dat hij 'hoopt' op een contract. Slechts dat Schindler het goed doet en dat ze volgende week een beslissing nemen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 07, 2018, 11:12:42
Citaat van: Collingwood op juli 07, 2018, 11:06:26
Maar wat voor type is het dan? Van origine een aanvaller, dus sterker met bal aan de voet dan verdedigend vermoed ik? Hoeft geen probleem te zijn, als hij maar wel in staat is zo nu en dan rigoureus in te grijpen. Met zijn 1,90 lijkt hij fysiek in ieder geval wat meer in de melk te brokkelen hebben dan Boerlage.

Een beetje zoals je schetst idd. Leek me overigens niet zo heel snel, en of ie ook een beetje kan verdedigen zullen we moeten zien tegen wat sterkere tegenstanders
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2018, 11:16:13
Citaat van: justremco op juli 07, 2018, 11:12:42
Een beetje zoals je schetst idd. Leek me overigens niet zo heel snel, en of ie ook een beetje kan verdedigen zullen we moeten zien tegen wat sterkere tegenstanders

Dank! We gaan het zien inderdaad, denk dat hij sowieso nog wel tot en met de oefenwedstrijd tegen Almere op proef blijft.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 07, 2018, 15:03:12
Citaat van: justremco op juli 07, 2018, 11:12:42
Een beetje zoals je schetst idd. Leek me overigens niet zo heel snel, en of ie ook een beetje kan verdedigen zullen we moeten zien tegen wat sterkere tegenstanders
wel gevoel voor positie. Steeds aanspeelbaar
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2018, 18:30:30
Voor de liefhebber, OF heeft inmiddels de goals ook online gezet:

https://www.omropfryslan.nl/nijs/824802-cambuur-wint-earste-oefenwedstriid-mei-dubele-sifers
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 10, 2018, 13:36:20
vanochtend even bij de training geweest.pittige en scherpe training hake zat er boven op.

Andrejs Ciganiks maakte een sterke indruk verwacht ik wel wat van.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op juli 10, 2018, 15:53:16
Citaat van: sunderland op juli 07, 2018, 02:08:26
wat een sprongkracht. Steenvoorden komt niet tot de helft
heb t even bekeken op omrop f.
ik spring met mn 100 kilo nog wel 2x hoger .
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op juli 10, 2018, 15:54:13
Citaat van: denistel op juli 10, 2018, 13:36:20
vanochtend even bij de training geweest.pittige en scherpe training hake zat er boven op.

Andrejs Ciganiks maakte een sterke indruk verwacht ik wel wat van.
en zo langzamerhand hebben we er allemaal weer zin in.  |:)
mooi toch.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 11, 2018, 17:52:22
Nog mensen die vanavond naar koostertille gaan?
Zelf ga ik Zaterdag even in Franeker kijken  |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 11, 2018, 19:49:49
Ruststand 0-3, goals van Boerlage, Van Kippersluis en Mathieu.

Opvallend is dat El Baad niet bij de selectie zit. Blessure of onderweg naar een andere club?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 11, 2018, 20:05:36
Citaat van: Collingwood op juli 11, 2018, 19:49:49
Ruststand 0-3, goals van Boerlage, Van Kippersluis en Mathieu.

Opvallend is dat El Baad niet bij de selectie zit. Blessure of onderweg naar een andere club?

Zag el Baad wel richting de kleedkamer lopen, maar was aan de andere kant van het veld. Liep niet mank of iets dergelijks
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 11, 2018, 20:59:18
Eindstand 0-6, goals tweede helft van Etten, Rossi en Daniels (penalty).

Deze wedstrijd afgelopen jaren steevast bezocht en viel me telkens wat tegen. Vaak wat aparte opstellingen en een Cambuur dat er midden in een trainingsweek niet echt vol voor lijkt te gaan. Deze keer dus maar besloten niet te gaan, en puur op basis van de uitslag lijk ik niet veel gemist te hebben.

Zaterdag in Franeker uiteraard interessanter, dan maar even proberen aanwezig te zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 11, 2018, 21:30:20
Potje zomeravondvoetbal. Eerste helft beter dan de tweede. Werd vooral in de tweede helft duidelijk dat we te weinig creativiteit hebben. Tegenstander stond heel compact en we konden er zelden door komen. In de eerste helft vooral een gretige Mathieu, fanatieke Kippersluis en Mbende won al z'n duels. Voetballend is het echter een stuk minder. Sambissa speelde ook leuk als opkomende linksback. Tweede helft nauwelijks uitblinkers. Schindler speelde wat rechts op het middenveld en kroop af en toe naar het midden. Lijkt nog wel erg veel wedstrijdritme te missen want het hield allemaal nog niet over. Rossi is een echte targetman en frommelaar maar is lang niet van het niveau Robertha.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 11, 2018, 21:59:20
Zaterdag tegen Almere dat gisteren tegen het altijd lastige VV Zeewolde 10-0 wist te winnen met o.a. 2 doelpunten van Ricardo Kip.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 13, 2018, 19:18:15
Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2018, 11:19:13
Benieuwd of we straks na de eerste trainingsweek al wat voorzichtige conclusies kunnen trekken ...

Kan onze reus achterin Mbende ook voetballend meekomen?
Hebben Kippersluis en Mathieu er dit jaar een beetje zin in?
Gaat Calor wat gif op het middenveld brengen?
Kunnen Maulun en Etten de trukendoos ook opengooien op eerste divisie niveau?
Houden Rossi en Robertha elkaar lekker scherp voor de goal?

Er valt nog heel weinig te zeggen over deze selectie... dat zal volgende week nog niet helder zijn maar mischien een beetje meer.

Na Almere weten we alweer wat meer hopelijk!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Benniepos op juli 14, 2018, 07:37:22
Hoorde gisterenavond van de vrouw van Henk de Jong dat de oefenwedstrijd tegen de Graafschap niet doorgaat vanwege mogelijke ongeregeldheden met supporters van andere verenigingen. Wie weet hier meer van?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 14, 2018, 16:52:25
Wederom geen el baad bij de selectie. ...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 14, 2018, 17:31:49
Citaat van: speculeter op juli 14, 2018, 16:52:25
Wederom geen el baad bij de selectie. ...

Heeft een blessure, trainde apart afgelopen week
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 14, 2018, 18:07:09
Weer 2 spitsen en hangende middenvelders op de buitenkant zo te zien.
Beoogde basis lijkt al zichtbaar te worden denk ik.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 14, 2018, 20:53:10
Positief verrast door de eerste helft. We hadden de wedstrijd eigenlijk volledig onder controle en ik kan me niet heugen dat Mous de bal met de handen heeft aangeraakt. Het spel speelde zich af op de helft van Almere, maar we misten het vernuft en de creativiteit rond de 16 om veel kansen te creëren, mede omdat Mathieu en Ciganiks wat flets speelden op de vleugels. Wat dat betreft kan ik me goed vinden in de ambitie om nog een 10 en buitenspeler te halen. Desondanks had Robertha twee keer de 1-0 op de schoen/het hoofd en was Rossi een paar keer gevaarlijk van afstand. De uiteindelijke 1-0 viel op een gelukkige wijze maar was wel verdiend.

Enigszins verrassend vond ik Boerlage de grote uitblinker. Met name in balbezit was hij goed maar hij smeet er zowaar ook wat tackles uit. Naast hem bracht Schindler inderdaad de beloofde rust. Geen spectaculaire dingen, maar amper balverlies. Bovendien had hij de nodige zeer nuttige intercepties. Sambissa bracht aanvallend echt wat extra's, maar oogde verdedigend zo nu en dan kwetsbaar. Ciganiks en Mathieu zoals gezegd flets, en de rest een beetje zoals we ze kennen.

De tweede helft was chaotisch. Wij wisselden in de rust 10 keer (alleen Mous bleef staan) maar Almere hield de 11 van voor rust er nog even in. Het is duidelijk dat er op dat moment bij ons wat jongens spelen van wie je er eigenlijk niet te veel tegelijk in het veld moet hebben (wat niet per se wil zeggen dat ze afzonderlijk niet mee zouden kunnen spelen in een goed draaiend team). In die fase had de 1-1 kunnen vallen, maar Mous onderscheidde zich met enkele puike reddingen. Hij zat één keer mis met een hoge bal maar maakte verder een prima indruk. Toen ook Almere het hele team wisselde bleef het niveau zozo maar ging de wedstrijd wel meer gelijk op. De 2-0 van Etten (schitterende sleepbeweging gevolgd door een harde punter) was het hoogtepunt van de middag.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 14, 2018, 20:58:07
Kan me prima vinden in je verhaal.
Achterin stond het goed.....vond Sambissa verrassend goed.
Schindler ook prima...rustig aan de bal.
Ben wel benieuwd of we richting een elftal gaan met twee spitsen.
Ze completeren elkaar wel.
Rossi die voetbalt met zijn hele hebben en houwen en de technische Roberta ernaast.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 14, 2018, 22:05:59
Boerlage en Schindler centraal kan echt niet. Voor de rest eens met Collingwood zijn betoog.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op juli 14, 2018, 22:10:31
Wat vinden we van Mous?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 14, 2018, 22:17:52
Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2018, 22:05:59
Boerlage en Schindler centraal kan echt niet. Voor de rest eens met Collingwood zijn betoog.
wie zou je daar wel willen zien dan?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 14, 2018, 22:18:14
Citaat van: Montana op juli 14, 2018, 22:10:31
Wat vinden we van Mous?
keepte prima wedstrijd
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 14, 2018, 22:18:46
Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2018, 22:05:59
Boerlage en Schindler centraal kan echt niet. Voor de rest eens met Collingwood zijn betoog.
waarom niet?

Als ik Collingwood zo less, deden ze het allebei juist heel goed.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op juli 14, 2018, 22:26:42
Maar ontbreekt het klaarblijkelijk (nog) aan creativiteit.
Overigens mooi om te lezen (ik kon er niet bij zijn) dat Boerlage positief opviel.
Ik vind dat we hem vanaf heden pas  écht als volwaardig speler van de eerste selectie mogen beschouwen (en bekritiseren).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 14, 2018, 22:41:21
Boerlage en Schindler deden het inderdaad prima, maar hebben beide niet al teveel loopvermogen. Wellicht dat poelie daar op doelt. Wat dat betreft kun je beter Schils opstellen maar die heeft weer iets meer balverlies. Neem aan dat Hake in de loop van de voorbereiding nog wel gaat experimenteren met de verschillende mogelijke samenstellingen. De creativiteit moet in dit systeem volgens mij voornamelijk van de naar binnen trekkende vleugelspelers komen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 14, 2018, 22:55:03
Die jongen van jong vitesse heeft ook wel iets...
Leed een paar keer balverlies maar heeft met zijn acties en lopen wel iets weg van vd streek.
Denk wel dat we met dit team verder zijn als vorig jaar.
Met nog een a twee leuke versterkingen erbij staat er best een team.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 15, 2018, 00:26:07
Citaat van: Montana op juli 14, 2018, 22:26:42
Maar ontbreekt het klaarblijkelijk (nog) aan creativiteit.
Overigens mooi om te lezen (ik kon er niet bij zijn) dat Boerlage positief opviel.
Ik vind dat we hem vanaf heden pas  écht als volwaardig speler van de eerste selectie mogen beschouwen (en bekritiseren).

Wat een onzin. Hij heeft vorig jaar toch ook al genoeg potjes gespeeld? Die vent kan er niks van. Vandaag ook weer zeer kwetsbaar bij balbezit tegenstander. Zette 2 goeie bloktackles maar dat was het dan ook wel. Schindler is veel te traag en te log voor een controleur. Een wendbare speler laat die lange alle hoeken van het veld zien. Wellicht kunnen we hem rechts achterin gebruiken als hij eenmaal fit is. Overigens heb ik ook genoeg goeie dingen gezien hoor maar dit baart me wel zorgen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: michello op juli 15, 2018, 00:28:54
Het was een schaakspel met weinig kansen voor de goals. Achterin hadden we het aardig voor elkaar al vond ik Almere ook wat teleurstellen. Van de nieuwkomers vond ik Sambissa opvallend, werd veel vrijgelaten. Kan nog wel wat beter in de voortzetting, maar denk dat hij wel een wapen kan worden in aanvallend opzicht. Schindler verdedigend ook een paar keer sterk, maar ben het wel eens dat het samen met Boerlage wat te statisch wordt.
Etten knappe goal, leuk voor die jongen, benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen.

Het is nog wat vroeg om te concluderen, maar heb wel het idee dat we er beter opstaan dan vorig jaar Al zag dat er natuurlijk ook niet uit toen in de voorbereiding  :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2018, 08:16:10
Tot nu toe vooral positieve berichten over de onbekende nieuwelingen. Leuk!
Bij Maas en Dijkhuizen was de start belabberd, dit jaar maar 's goed beginnen.
Bij de concurentie zullen er best een paar niet klaar zijn aan het begin van het seizoen en ook best kans dat er wat paniek en chaos onstaat bij de clubs waar de druk op promotie heel hoog is.


Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 15, 2018, 08:34:51
De uitslag is  positief, maar dat er geen geld meer is voor een eventuele versterking op het middenveld baart mij zorgen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 15, 2018, 09:01:25
Citaat van: Vlampiep op juli 15, 2018, 08:34:51
De uitslag is  positief, maar dat er geen geld meer is voor een eventuele versterking op het middenveld baart mij zorgen.

Eerst maar eens afwachten in hoe verre dat waar is natuurlijk, als je zegt dat je de portemonnee nog vol hebt geeft je dat een slechtere onderhandelingspositie. En ik verwacht dat we echt nog wel een paar spelers kunnen lozen....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 15, 2018, 09:05:16
Citaat van: justremco op juli 15, 2018, 09:01:25
Eerst maar eens afwachten in hoe verre dat waar is natuurlijk, als je zegt dat je de portemonnee nog vol hebt geeft je dat een slechtere onderhandelingspositie. En ik verwacht dat we echt nog wel een paar spelers kunnen lozen....
Ze zoeken vast ergens een hardloper als Daniels. Meestal geven we er garantie op dat dat ze vervolgens de winnende maken als ze tegen Cambuur spelen. Gisteravond alweer na 30 minuutjes douchen. Veel succes alvast bij een volgende club.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2018, 09:50:22
Citaat van: poelie-lwd op juli 15, 2018, 00:26:07
Schindler is veel te traag en te log voor een controleur. Een wendbare speler laat die lange alle hoeken van het veld zien. Wellicht kunnen we hem rechts achterin gebruiken als hij eenmaal fit is.

Hier ben ik niet meteen van overtuigd. Je kunt die beperkingen grotendeels oplossen door als team compact te staan (dit lijkt Hake er goed in te kunnen slijpen) en als Schindler zijnde goed positie te kiezen. Daar lijkt hij me op basis van gisteren intelligent genoeg voor, al is 45 minuten natuurlijk te kort om dat echt goed te zien. Bovendien zal met het toenemen van (wedstrijd)fitheid de traagheid/logheid enigszins afnemen.

Wel denk ik ook dat Boerlage en Schindler naast elkaar te veel van het goede wordt, dan gaan we bij balverlies wel een paar keer verkeerd staan omdat ze niet snel genoeg weer in positie komen. Daarom denk ik dat uiteindelijk Schils wel een basisplek zal veroveren als box-to-box speler. Daarnaast is het de vraag of we, ook als het lukt met een nieuwe 10, met 2 spitsen blijven spelen. Met 3 echte middenvelders wordt het weer een heel ander verhaal.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op juli 15, 2018, 10:12:22
Als we 442 blijven spelen, kan je Kallon ook wel loodsen. Ik zie in hem een echte vleugelspits en niet een rechter of linker middenvelder.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 15, 2018, 10:31:03
Ben het wel eens dat schindler en Boerlage naast elkaar te veel van het goede gaat worden.
Doe mij dan maar Schindler.
Met meerdere mensen na de wedstrijd gesproken en die waren allemaal zeer positief over Schindler.
Als je weet dat hij al een half jaar niet gespeeld heeft dan vond ik hem zeker knap spelen.
Rust overzicht en lengte.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 15, 2018, 10:38:11
Als je dit systeem gaat spelen met aanvallende spelers aan de zijkanten van middenveld moet je centraal spelers hebben met rust aan de bal die geen balverlies hebben.
Schils is daar totaal niet geschikt voor.
Positioneel goed kiezen los je veel mee op.
Centraal staan (bijna nooit) de hele snelle jongens dus ik denk dat het wel meevalt.
Al zie ik liever een echte controleur erbij.
En qua creativiteit zal dat nu vooral moeten komen van de buitenste middenvelders die wat naar binnen komen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2018, 10:38:30
Citaat van: speculeter op juli 15, 2018, 10:31:03
Ben het wel eens dat schindler en Boerlage naast elkaar te veel van het goede gaat worden.
Doe mij dan maar Schindler.
Met meerdere mensen na de wedstrijd gesproken en die waren allemaal zeer positief over Schindler.
Als je weet dat hij al een half jaar niet gespeeld heeft dan vond ik hem zeker knap spelen.
Rust overzicht en lengte.

Ik was ook aangenaam verrast. Viel me vooral op dat hij voor een voormalige aanvaller behoorlijk sterk is in de duels. Dat misten we vorig jaar heel erg op het middenveld. Maar goed, één zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 15, 2018, 10:43:23
Als ik het zo lees is die Schindler een type de Roon? Of daar niet mee te vergelijken?

Vrijdag in Epe zelf maar eens beoordelen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2018, 10:48:19
Schindler was een vleugelspeler die 10 jaar geleden voor het laatst een leuk seizoen heeft gedraaid. Een bijzondere en gewaagde keuze dus als verdedigende middenvelder, wat niet wil zeggen dat dit experiment gaat mislukken. Hij heeft ook no. 6 gekregen nu, overigens.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op juli 15, 2018, 11:11:07
En 3 keer de nul gehouden. Dat is ook tegen de amateurs wel eens anders geweest.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 15, 2018, 11:15:52
Ik vond dat die Schindler wel knap speelde gisteren, hij durfde ook aan te sturen en te regelen.
Viel mij niet tegen, Sambissa wou af en toe wat teveel en te ver terwijl hij de bal al eerder af kon geven, maar is een speler waar we nog plezier aan gaan beleven.
Is snel wil heel graag rennen gister schreeuwde hij zelf toen ie de bal niet kreeg,,,, aaaaahhhh lol, was wel grappig.
Zag dat er nog niet veel vaste patronen in het spel zaten, wel werd er keihard gewerkt maar dat moet ik ook door de week.
Rossi is trouwens goed bezig, echte handenbinder.
Voor de rest nog niet veel nieuws, de 1e helft denk ik met de basisspelers de 2e helft met zij die er tegen aan zitten.
Eigenlijk was Almere de 2e helft de betere ploeg en scoorden we tegen de verhouding in de 2 - 0.
Oh ja.... puik keeperswerk van Mousie Mousie.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 15, 2018, 11:42:59
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 15, 2018, 11:15:52
Ik vond dat die Schindler wel knap speelde gisteren, hij durfde ook aan te sturen en te regelen.
Viel mij niet tegen, Sambissa wou af en toe wat teveel en te ver terwijl hij de bal al eerder af kon geven, maar is een speler waar we nog plezier aan gaan beleven.
Is snel wil heel graag rennen gister schreeuwde hij zelf toen ie de bal niet kreeg,,,, aaaaahhhh lol, was wel grappig.
Zag dat er nog niet veel vaste patronen in het spel zaten, wel werd er keihard gewerkt maar dat moet ik ook door de week.
Rossi is trouwens goed bezig, echte handenbinder.
Voor de rest nog niet veel nieuws, de 1e helft denk ik met de basisspelers de 2e helft met zij die er tegen aan zitten.
Eigenlijk was Almere de 2e helft de betere ploeg en scoorden we tegen de verhouding in de 2 - 0.
Oh ja.... puik keeperswerk van Mousie Mousie.
Maar oh wat was die 2-0 een mooie!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 15, 2018, 13:06:35
Er moet een creatieve speler bij.Als je die 2 zo laat spelen krijg je dus Mannes/boerlage taferelen.Las net iets over een schaakspel, dat gaat het ook worden dan.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 15, 2018, 14:46:34
https://youtu.be/WzN9SWIUK-c

Kleine samenvatting van omroep Flevoland
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 15, 2018, 14:49:54
Een creatieve man in de as en 2 aanvallende spelers aan buitenkant middenveld lijkt mij te aanvallend.
In dit systeem denk ik dat de creativiteit vanaf de 2 buitenste middenvelders moet komen die naar binnen trekken. Dat zijn denk ik Ciganiks en Mathieu.
Deze maken ruimte voor opkomende backs(Deelen, Sambissa en Wermeskerken).
De vraag is of Mathieu deze rol kan invullen. Ciganiks denk ik wel.
En we hebben de Fransman nog achter de hand maar die zal de start wel missen.

Probleem is dat zowel Boerlage als Schindler niet de snelsten zijn, maar op die positie is positie kiezen belangrijker en rust aan de bal.
Schils daar kan niet aangezien die te veel balverlies heeft wat dodelijk is.

Ik ben heel benieuwd hoe we gaan spelen, maar ik denk dat de basis gisteren 1e helft heeft gespeeld(Deelen denk ik voor Wermeskerken).
Of we moeten nog wat buitenkansjes binnen kunnen halen.

Of gaan we toch 433?
Denk persoonlijk van niet.
Dan zal er op de vleugels echt wat bij moeten.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2018, 14:57:12
We hebben nu Ciganiks, Maulun, Mathieu, Robertha en Etten die aardig technisch en creatief zijn. Met nog een flinke dosis opportunisme en enthousiasme erbij door gasten als Rossi en Sambissa. Er moet nog wel wat bij maar ik ben niet zo bang dat het te statisch wordt.  Aanvalspatronen worden vaak ook pas later in de voorberreiding getrained en dan zullen we weer volop beweging voorin gaan zien.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2018, 15:01:25
Voordeel van 4-4-2 is in ieder geval dat Van Kippersluis dan alsnog een nuttige rol kan gaan vervullen dit seizoen als back-up/concurrent voor Rossi (in mijn ogen zijn beste positie). Ook is een nr. 10 dan minder dringend nodig en kun je misschien een extra goede (c.q. dure) buitenspeler halen plus gewoon Etten een klein contract geven als extra optie op het middenveld. Ik ben benieuwd wat we gaan doen.

Overigens stichtte Kallon vanaf links de tweede helft ook het nodige gevaar, gaf ook een prima assist op Etten. Vond hem een iets betere indruk maken dan Mathieu, dus die strijd lijkt me nog niet gestreden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: papier op juli 15, 2018, 17:02:41
Citaat van: Collingwood op juli 15, 2018, 15:01:25
Overigens stichtte Kallon vanaf links de tweede helft ook het nodige gevaar, gaf ook een prima assist op Etten. Vond hem een iets betere indruk maken dan Mathieu, dus die strijd lijkt me nog niet gestreden.

Goed om te lezen dat hij een prima assist gaf. Komt heel veel langs z'n man dankzij z'n snelheid maar de voortzetting daarna liet nog wel eens te wensen over. Zou mooi zijn als hij dat door kan ontwikkelen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2018, 18:00:33
Citaat van: papier op juli 15, 2018, 17:02:41
Goed om te lezen dat hij een prima assist gaf. Komt heel veel langs z'n man dankzij z'n snelheid maar de voortzetting daarna liet nog wel eens te wensen over. Zou mooi zijn als hij dat door kan ontwikkelen.

Te zien op het filmpje waar justremco hierboven naar linkt vanaf 1:13, mocht je het zelf willen bekijken.  :proost
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: papier op juli 15, 2018, 18:41:06
Citaat van: Collingwood op juli 15, 2018, 18:00:33
Te zien op het filmpje waar justremco hierboven naar linkt vanaf 1:13, mocht je het zelf willen bekijken.  :proost

Heerlijke beweging van Etten ook, zou mooi zijn als die dit jaar wat minuten gaat maken.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Agy op juli 15, 2018, 19:27:02
Mooi om te zien dat het hier allemaal weer wat positiever wordt. Toch ben ik nog wat sceptisch want met een blok Mbende, Schilder, Boerlage en Schindler ontbeer je daar toch snelheid en krijg je geheid problemen in de omschakeling bij balverlies.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 15, 2018, 20:17:13
Citaat van: Agy op juli 15, 2018, 19:27:02
Mooi om te zien dat het hier allemaal weer wat positiever wordt. Toch ben ik nog wat sceptisch want met een blok Mbende, Schilder, Boerlage en Schindler ontbeer je daar toch snelheid en krijg je geheid problemen in de omschakeling bij balverlies.

Boerlage en Schindler naast elkaar zetten is je reinste zelfmoord. Die worden allebei compleet overhoop gespeeld. Dit is echt de achilleshiel van deze ploeg. Zorgelijk.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2018, 20:22:32
Eén van beide kan al helemaal niet, dus dan maar 2 naast elkaar. Ik zou zo even geen andere oplossing weten met deze selectie.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2018, 20:39:39
En toch hadden we gisteren voor rust volledige controle over de wedstrijd en hebben we letterlijk geen enkele kans weggeven. De rest van de voorbereiding maar zien hoe het gaat, en zoals gezegd zal Hake ook nog wel wat andere samenstellingen uitproberen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 15, 2018, 21:10:47
Ook mooi om te zien was het druk zetten van de hele ploeg.
M bende gaat hem niet worden dat weet ik zeker.
En waarom weer met de hele ploeg naar achteren bij een corner en geen 2a3 mensen voorin houden?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: carlo de leeuw op juli 15, 2018, 21:52:37
Keepertje maakte prima indruk.
Rossi een echte opportunistische frommelaar.
Schindler een grote stijve hark die rust, overzicht en routine uitstraalde.
Sambissa leek wel een linksvoor ipv back.
Boerlage maakte een prima indruk.
Verder viel de 2e helft enorm tegen en die Kippersluis word em niet ben ik bang.
Oh ja en wat een hitte in Frentsjer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op juli 15, 2018, 22:37:52
Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2018, 22:05:59
Boerlage en Schindler centraal kan echt niet. Voor de rest eens met Collingwood zijn betoog.

Idd, met deze 2 op middenveld en steenvoorden ee nog achter ben je wederom zeer kwetsbaar. Schrijnend gebrek aan creativiteit. Mous komt wel goed, maar heeft toch iets
twijfelend over zich, vooral met hoge ballen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 15, 2018, 23:22:15
Citaat van: carlo de leeuw op juli 15, 2018, 21:52:37
Oh ja en wat een hitte in Frentsjer.

en lauwe cola en prijzen op de verloting met Almere rommel...hoe bedenk je het, blij dat ik niks won zoals gewoonlijk
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op juli 16, 2018, 12:08:32
Citaat van: richard op juli 15, 2018, 22:37:52
Idd, met deze 2 op middenveld en steenvoorden ee nog achter ben je wederom zeer kwetsbaar. Schrijnend gebrek aan creativiteit. Mous komt wel goed, maar heeft toch iets
twijfelend over zich, vooral met hoge ballen.

Gaat de beste keeper in vele jaren worden voor ons!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2018, 13:17:18
Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2018, 14:57:12
We hebben nu Ciganiks, Maulun, Mathieu, Robertha en Etten die aardig technisch en creatief zijn. Met nog een flinke dosis opportunisme en enthousiasme erbij door gasten als Rossi en Sambissa. Er moet nog wel wat bij maar ik ben niet zo bang dat het te statisch wordt.  Aanvalspatronen worden vaak ook pas later in de voorberreiding getrained en dan zullen we weer volop beweging voorin gaan zien.

Hake zegt in het FD inderdaad dat de nadruk tot nu toe vooral op het drukzetten (dus balbezit tegenstander) gelegen heeft.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 16, 2018, 13:19:12
Citaat van: Collingwood op juli 16, 2018, 13:17:18
Hake zegt in het FD inderdaad dat de nadruk tot nu toe vooral op het drukzetten (dus balbezit tegenstander) gelegen heeft.
ben je in staat om het artikel hier neer te zetten?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2018, 13:22:35
Citaat van: speculeter op juli 16, 2018, 13:19:12
ben je in staat om het artikel hier neer te zetten?

https://frieschdagblad.nl/2018/7/16/hake-ziet-vooruitgang-bij-sc-cambuur
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 16, 2018, 13:51:52
Citaat van: Collingwood op juli 16, 2018, 13:22:35
https://frieschdagblad.nl/2018/7/16/hake-ziet-vooruitgang-bij-sc-cambuur
?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 16, 2018, 14:36:12
Citaat van: Collingwood op juli 16, 2018, 13:22:35
https://frieschdagblad.nl/2018/7/16/hake-ziet-vooruitgang-bij-sc-cambuur
Dank vanuit Roemenië
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op juli 16, 2018, 14:48:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 16, 2018, 14:36:12
Dank vanuit Roemenië

Waar zit je? Ben ook in Roemenië  :insane
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 16, 2018, 14:59:13
Citaat van: ChantiSCC op juli 16, 2018, 14:48:34
Waar zit je? Ben ook in Roemenië  :insane

Cluj
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Treb op juli 16, 2018, 18:17:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 16, 2018, 14:59:13
Cluj

Bist zelf een cluj
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 16, 2018, 19:15:06
Citaat van: Treb op juli 16, 2018, 18:17:22
Bist zelf een cluj

Dou bist self een clujzak
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 16, 2018, 19:21:23
Citaat van: ChantiSCC op juli 16, 2018, 14:48:34
Waar zit je? Ben ook in Roemenië  :insane

En ik zit in de rommel :devil
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op juli 16, 2018, 20:07:44
Cambuur - de Graafschap op last van de autoriteiten zonder supporters. Cambuur biedt in samenwerking met Omroep Lek een livestream aan
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Casuals-lwd op juli 16, 2018, 20:09:07
Citaat van: Bernardo op juli 16, 2018, 20:07:44
Cambuur - de Graafschap op last van de autoriteiten zonder supporters. Cambuur biedt in samenwerking met Omroep Lek een livestream aan
Je zou zo'n wedstrijd eigenlijk moeten boycotten als club zijnde.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 16, 2018, 20:12:47
Citaat van: Casuals-lwd op juli 16, 2018, 20:09:07
Je zou zo'n wedstrijd eigenlijk moeten boycotten als club zijnde.

Volgens Cambuur was dat geen optie omdat er geen vervangende tegenstander gevonden kon worden
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: sunderland op juli 16, 2018, 20:45:54
Citaat van: Bernardo op juli 16, 2018, 20:07:44
Cambuur - de Graafschap op last van de autoriteiten zonder supporters. Cambuur biedt in samenwerking met Omroep Lek een livestream aan
ze zijn bang voor egels daar. Laat dat nou net niet een goede match zijn met ons en graafschap
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 16, 2018, 23:56:31
dat wisten ze ook al toen die wedstrijd gepland werd toch.fedoe allemaal man
hele lol gaat er immers vanaf. wedsrtrijden in eigen stadion ken oek al niet
gaat allemaal nergens over.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juli 17, 2018, 07:24:33
Ik zeg al jaren ga de grens over, ga naar Duitsland, geen gedoe met al die betutteling.
Altijd Garderen en Epe...

Je kan mij niet vertellen dat een trainingskamp in Nederland goedkoper is dan in bijvoorbeeld een land als Duitsland.
Het is nu steeds kiezen voor de gemakkelijkste weg.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op juli 17, 2018, 11:31:13
Citaat van: Galdiano op juli 17, 2018, 07:24:33
Ik zeg al jaren ga de grens over
trainingskamp portugal toch?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: papier op juli 17, 2018, 12:03:52
Paar jaar geleden prima wedstrijdje gezien tegen PAOK Saloniki in Oosterbeek, alleen die gast achter de tap had er niet veel kaas van gegeten. Er zat letterlijk en figuurlijk geen druk op die dag.

Dinsdag zijn we wel 'welkom'? Zo'n oefenpotje enigszins in de buurt zijn voor de Kuzmanovic' en mij best fijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 17, 2018, 12:21:01
Citaat van: okkele op juli 17, 2018, 11:31:13
trainingskamp portugal toch?

in de winterstop wel ja.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 17, 2018, 16:24:49
Citaat van: papier op juli 17, 2018, 12:03:52
Dinsdag zijn we wel 'welkom'? Zo'n oefenpotje enigszins in de buurt zijn voor de Kuzmanovic' en mij best fijn.

Toch nog een aardig eindje vanuit Roemenië hoor
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: papier op juli 19, 2018, 07:55:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 17, 2018, 16:24:49
Toch nog een aardig eindje vanuit Roemenië hoor

Gaat jou lukken
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 19, 2018, 16:55:50
⚽️ Het oefenduel tussen SC #Cambuur en Jong Vitesse is (gelukkig) niet besloten, wel zijn er maximaal 100 kaarten beschikbaar voor onze supporters.

➡️ Hier vind je all informatie: https://t.co/yuEchFO9Mj

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2018, 17:16:18
Gelukkig geen combi  8P.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Casuals-lwd op juli 19, 2018, 18:12:34
Dadelijk staat er nog een speciaal gemaakt uitvak..

Ik was gewoon niet komen opdagen als club zijnde. Dan maar geen wedstrijd spelen.. dan bist een volksclub.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 19, 2018, 18:21:29
Ik vraag mij wel eens af "waarom". Jong Vitesse  ;(
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 19, 2018, 20:12:23
Citaat van: 666 op juli 19, 2018, 18:21:29
Ik vraag mij wel eens af "waarom". Jong Vitesse  ;(
misschien hebben ze die deal gemaakt toen ze die speler van jong vitesse hebben gehaald.
Maar vind het ongelooflijk
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 19, 2018, 20:17:33
Voorbereiding van niks.

Voor de supporters maar 1 wedstrijd die er toe doet in buurt. ( Franeker ). Dikke schande.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 19, 2018, 20:26:19
Citaat van: DayDreamer op juli 19, 2018, 20:17:33
Voorbereiding van niks.

Voor de supporters maar 1 wedstrijd die er toe doet in buurt. ( Franeker ). Dikke schande.
zacht uitgedrukt
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 20, 2018, 07:29:39
wat een poespas ju niet te geloven als die regels en dat tegen een beloften team.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Ronnie tng op juli 20, 2018, 09:27:48
Citaat van: denistel op juli 20, 2018, 07:29:39
wat een poespas ju niet te geloven als die regels en dat tegen een beloften team.

Dit gaat nergens over inderdaad, alleen weet je dat het hedendaagse voetbal zo werkt helaas.

Dan moet je daar als club op inspelen en zorgen dat je ruimschoots op tijd begint met de voorbereiding. Niet was wanneer het vorige seizoen voorbij is, of nog later.

Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 20, 2018, 12:34:39
klopt en wedstrijden plannen op locaties waar supporters normaal een wedstrijd
kunnen gaan kijken.

paar jaar geleden oefenen tegen sparta in brabant waar tig clubs zijn
en er was niks aan de hand mooi bierke kunnen drinken daar en nog
lekker gegeten na de tijd met sparta lui en alles door elkaar.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op juli 20, 2018, 13:07:20
Citaat van: denistel op juli 20, 2018, 12:34:39
klopt en wedstrijden plannen op locaties waar supporters normaal een wedstrijd
kunnen gaan kijken.

paar jaar geleden oefenen tegen sparta in brabant waar tig clubs zijn
en er was niks aan de hand mooi bierke kunnen drinken daar en nog
lekker gegeten na de tijd met sparta lui en alles door elkaar.

Ja hallo, we hebben het hier wel even over de gevreesde harde kern van jong vitesse
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op juli 20, 2018, 14:41:13
Jum binnen allemaal niet lief, waardoor ik nu geen oefenwedstrijden kan zien.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 18:11:34
Opstelling zo meteen:

Mous; Van Deelen, Mbende, Schilder, Sambissa; Ciganiks, Calor, Schils, Mathieu; Rossi, Robertha.

Verder zitten Schindler en Boerlage (net als de al langer geblesseerde Bos, El Baad en Maulun) niet bij de selectie. Iemand een idee wat er met die twee aan de hand is?

Wedstrijd overigens live te volgen via https://www.youtube.com/user/SCCambuurTV
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op juli 20, 2018, 19:02:10
Hoelang zou Narsingh heel blijven?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:25:08
Met Calor en Schils gaan we het op zeker niet redden. Calor is heel slordig in de passing en Schils is wild als altijd. Rossi en Robertha kan wel een mooi koppel worden. Mbende is sterk en kopsterk, maar kan totaal niet voetballen. Op het middenveld nog een echte topper erbij en er staat een redelijk team. Ciganiks is een leuk spelertje.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:28:25
De Graafschap op 0-1 nu.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 19:29:52
Citaat van: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:28:25
De Graafschap op 0-1 nu.

Nijland is een leuke voetballer bij de graafschap, maar wie liet zijn man zo vrij staan. Ik kon het niet goed zien.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 19:33:08
Jammer dat Mathieu (volgens mij) de 1-0 niet maakte, was een schitterende aanval met een goeie rol van Sambissa. Je kunt wel zien dat er vooral nog op druk zetten is getraind, de opbouw verloopt nog wat moeizaam. Ook jammer dat De Graafschap net 0-1 maakt op het moment dat wij er wat beter in komen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 20, 2018, 19:35:53
Citaat van: Collingwood op juli 20, 2018, 19:33:08
Jammer dat Mathieu (volgens mij) de 1-0 niet maakte, was een schitterende aanval met een goeie rol van Sambissa. Je kunt wel zien dat er vooral nog op druk zetten is getraind, de opbouw verloopt nog wat moeizaam. Ook jammer dat De Graafschap net 0-1 maakt op het moment dat wij er wat beter in komen.

De opbouw verloopt mede zo moeizaam omdat Mbende niet kan voetballen. Prima fysiek, maar behoorlijk traag en zeer matig aan de bal
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 19:36:09
De stream is offline bij mij, ook bij anderen?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:36:52
Citaat van: justremco op juli 20, 2018, 19:35:53
De opbouw verloopt mede zo moeizaam omdat Mbende niet kan voetballen. Prima fysiek, maar behoorlijk traag en zeer matig aan de bal
Het grootste probleem is dat je het middenveld niet in kan spelen. Schils en Calor kan je niet in de dekking aanspelen en als ze de bal krijgen, hebben ze geen enkele creativiteit om naar voren te spelen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 19:37:11
Citaat van: 666 op juli 20, 2018, 19:36:09
De stream is offline bij mij, ook bij anderen?
Yep, hier ook offline.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 19:38:44
Citaat van: justremco op juli 20, 2018, 19:35:53
De opbouw verloopt mede zo moeizaam omdat Mbende niet kan voetballen. Prima fysiek, maar behoorlijk traag en zeer matig aan de bal

Klopt, Steenvoorden heeft duidelijk een streepje voor. Maar ligt ook aan het middenveld. Schilder kan ook vaak geen aanspeelpunt vinden, en die kan normaal gesproken heel behoorlijk ballen. Daarmee maak je het een beperkte voetballer als Mbende ook niet makkelijk.

Citaat van: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:36:52
Het grootste probleem is dat je het middenveld niet in kan spelen. Schils en Calor kan je niet in de dekking aanspelen en als ze de bal krijgen, hebben ze geen enkele creativiteit om naar voren te spelen.

Mathieu en Ciganiks kunnen ook meer vrij komen tussen de linies. Toen Mathieu dat wel een keer deed kwam daar ook meteen een grote kans uit.

Stream bij mij trouwens ook weg.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 20, 2018, 19:39:34
Hier ook off line
Zelfs dit mogen we niet zien :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 19:41:20
Citaat van: speculeter op juli 20, 2018, 19:39:34
Hier ook off line
Zelfs dit mogen we niet zien :_schater
Prutsers, zelfs dit kunnen ze niet eens.  :(
:P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:44:20
Boerlage zou de stream regelen naar het schijnt. Vandaar dat die ook niet op het wedstrijdformulier staat.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 19:45:24
Citaat van: punkman op juli 20, 2018, 19:41:20
Prutsers, zelfs dit kunnen ze niet eens.  :(
:P

Net als bij Welcome to the Village wordt de stekker eruit getrokken. Zou de gemeente Leeuwarden hier ook achter zitten  8)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 19:45:41
Citaat van: Gasgeve op juli 20, 2018, 19:44:20
Boerlage zou de stream regelen naar het schijnt. Vandaar dat die ook niet op het wedstrijdformulier staat.
Ach, hij heeft het toch een half uur vol gehouden...  :devil
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2018, 19:46:00
Citaat van: punkman op juli 20, 2018, 19:41:20
Prutsers, zelfs dit kunnen ze niet eens.  :(
:P

Hier baal ik echt van.... als dit een voorbode van het seizoen is, prutswerk.
Net zoals de hele opzet van de oefencampagne, er valt bijna geen fatsoenlijke wedstrijd meer te bezoeken.
Franeker.... en dat was het BAH :(
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 19:47:56
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2018, 19:46:00
Hier baal ik echt van.... als dit een voorbode van het seizoen is, prutswerk.
Net zoals de hele opzet van de oefencampagne, er valt bijna geen fatsoenlijke wedstrijd meer te bezoeken.
Franeker.... en dat was het BAH :(
Hoop dat de stream zo weer terug komt, maar vooralsnog is die helemaal weg.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 19:49:55
Rust 0-1, ze proberen de stream voor de tweede helft weer aan de gang te krijgen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 20, 2018, 19:52:28
Een mooie aanval gezien daar had mathieu goal moeten maken.
Verder missen we toch iemand met creativiteit op middenveld.
Mbende is opbouwend erg zwak en verder valt er niet zo veel over te zeggen volgens mij.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op juli 20, 2018, 19:55:58
Toch knap dat tegendoelpunt. 7 man rond eigen 16 met 2 tegenstanders en 1 diepgaande speler kan hem zo vrij als een vogel ontvangen. Dat was niet zo best
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 19:56:45
Ik vind tot nu toe onze keeper en onze linksback een goede indruk maken van alle nieuwelingen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op juli 20, 2018, 20:01:48
Dit zegt mij niet zoveel, Cambuur heeft vanmorgen nig getraind
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op juli 20, 2018, 20:05:47
Hebben jullie al weer beeld?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 20, 2018, 20:06:16
Citaat van: Lore op juli 20, 2018, 20:01:48
Dit zegt mij niet zoveel, Cambuur heeft vanmorgen nig getraind
de graafschap ws ook toch...
Gaat mij er meer om dat we iets herkenbaars zien.
De manier van voetballen bevalt me wel
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:09:37
Citaat van: Bens op juli 20, 2018, 20:05:47
Hebben jullie al weer beeld?
Yep:
https://www.youtube.com/watch?v=r70DTCO5GHg
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:10:49
De laptop viel uit.  :_schater :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:17:19
Man man man, doen de streams het weer, valt nu het geluid uit. 8P
Edit: Geluid doet het ook weer.

Edit#2: Geluid is weer weg.  :_schater 
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:22:05
En 0-2.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 20:23:12
Mbende mag van mij wel op de bank en 4-4-2.... Ik weet het niet. Er zit iig teweinig voetbal in.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:24:25
Citaat van: 666 op juli 20, 2018, 20:23:12
Mbende mag van mij wel op de bank en 4-4-2.... Ik weet het niet. Er zit iig teweinig voetbal in.
Is het nu wel of niet 0-2?
Of doet het scorebord het ook niet?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 20:32:22
Het is 0-2 ja. Tweede helft toch wel behoorlijk minder, stukje vermoeidheid? Mous maakt wel weer een prima indruk.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:40:34
Citaat van: Collingwood op juli 20, 2018, 20:32:22
Het is 0-2 ja. Tweede helft toch wel behoorlijk minder, stukje vermoeidheid? Mous maakt wel weer een prima indruk.
Eerste kans na 35 minuten in de tweede helft.Het is nogal wat matig allemaal.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 20:42:07
Boutzamar had geen modderfiguur geslagen, voetbal is onder de maat van Cambuur. De Graafschap is echt geen wonder ploeg.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 20, 2018, 20:44:34
In de omschakeling is Cambuur heel kwetsbaar. Mbende is toch minder dan Steenvoorden. Op zich heb je met Rossi en Robertha wel aardige spitsen staan, maar daaromheen is het allemaal heel matig. ( Mathieu - Kallon - Kippersluis - Daniels )
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 20, 2018, 20:47:17
En 0-3.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 20, 2018, 20:47:37
Wat een goal die 0 - 3 , maar wat slecht verdedigd.  ;(
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 20:49:02
Wat een verdediging hebben wij... Misschien is het de warmte.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 20, 2018, 20:50:41
Citaat van: 666 op juli 20, 2018, 20:49:02
Wat een verdediging hebben wij... Misschien is het de warmte.

Verbaasde me ook dat ze met precies dezelfde verdediging het nieuwe seizoen in willen, tenminste daar lijkt het op, wat er bij gehaald is, is gewoon een stuk minder, Sambissa voordeel van de twijfel. Mbende en Koesveld stuk minder dan Steenvoorden en Schilder.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Agy op juli 20, 2018, 20:52:22
Nou dit was niet best...  :|
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Noordcambuur op juli 20, 2018, 20:55:02
Er moet wat gebeuren zeker de aanval  :y
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 20, 2018, 20:55:34
Citaat van: DayDreamer op juli 20, 2018, 20:50:41
Verbaasde me ook dat ze met precies dezelfde verdediging het nieuwe seizoen in willen, tenminste daar lijkt het op, wat er bij gehaald is, is gewoon een stuk minder, Sambissa voordeel van de twijfel. Mbende en Koesveld stuk minder dan Steenvoorden en Schilder.
Idd... Maar wat mij het meest verontrust is dat er niet gevoetbald wordt. En dat Rossi heel hard werkt en dat Robertha niet uit de verf komt in een 4-4-2. Maar de voorbereiding duurt nog een kleine maand, er is nog hoop.

Ps Ciganiks vind ik ook geen goede voetballer. Nu 3 x aan het werk gezien en ik heb mijn bedenkingen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 20:56:07
Middenveld is het zorgenkind.

Met Mous hebben we een uitstekende keeper binnen gehaald en met Sambissa een prima linksback. Mbende kwam vandaag duidelijk tekort maar met Steenvoorden heb je daar gewoon een degelijk alternatief. Schilder en Sai/Van Deelen zijn goede krachten. Voorin zit het met Rossi (speelde vandaag redelijk als targetman) en Robertha ook wel snor.

Op het middenveld misten we vandaag ten eerste rust. Die was er tegen Almere met Schindler en ook Boerlage wel. Natuurlijk een andere tegenstander, maar Almere had met Receveur, Kip en Loen ook een prima middenveld staan. Afwachten hoe Schindler en Boerlage het tegen andere tegenstanders doen, Sai zou je ook op die posities kunnen proberen.

We misten ook creativiteit, en dat was ook tegen Almere al het geval. Dat moet voornamelijk van de buitenste middenvelders komen en tot nu toe schieten ze allemaal daarin tekort. Op dit moment zou ik daar dus nog het liefst een aanwinst zien.

Maar het is nog vroeg, en oefenwedstrijden moet je ook weer niet al te serieus nemen natuurlijk. Er is hoe dan ook nog genoeg werk aan de winkel.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 20, 2018, 20:56:13
Met beide beentjes weer op de grond.
Mag/moet zeker nog wat bij.
Creativiteit op middenveld ontbreekt.
En met kallon daniels Kippersluis en mathieu veel middelmatigheid voorin.
Maar dat wisten we eind vorig seizoen ook al toch? :zucht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 20, 2018, 21:53:14
Met deze opstelling(2e keus) komen we flink tekort.
Duidelijk dat de nieuwelingen op Schindler na (en Sambissa twijfel) nog niets toevoegen.
Probleem vind ik tot nu toe de zwakke buitenste middenvelders. Die moeten voor creativiteit zorgen maar laten dat niet zien tot nu toe.
Weer met 2 spitsen en dat lijkt het dus wel te gaan worden.

Mous
Deelen
Steenvoorden
Schilder
Sambissa/Wermeskerken
Schindler
Boerlage
Mathieu
Ciganiks
Rossi
Robertha

Dit zal de basiself gaan worden denk ik als er niets meer bijkomt en dit systeem gespeeld gaat worden.
Maar of dit genoeg is voor top 10(doelstelling lijkt mij 6-10) gaan we straks meemaken.

Prio is een creatieve middenvelder of vleugelaanvaller als we toch 433 gaan spelen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 20, 2018, 22:00:28
Citaat van: AL op juli 20, 2018, 21:53:14
Duidelijk dat de nieuwelingen op Schindler na (en Sambissa twijfel) nog niets toevoegen.

En Mous niet te vergeten! Als we 4-4-2 blijven spelen wordt Sambissa met zijn aanvallende kwaliteiten zeer belangrijk. Viel me vandaag verdedigend ook niet tegen. Kwam niet heel erg in de problemen, waar ik na Almere een beetje bang voor was.

Verder helemaal eens op dit moment (we moeten denk ik mensen in deze fase van het seizoen nog niet helemaal afschrijven). Met name met wat je over de buitenste middenvelders zegt, jammer dat we daar met een erfenis van vorig seizoen zitten.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: wiekie1969 op juli 21, 2018, 01:00:10
Via de stream een uur gekeken. Moet nog heel veel gebeuren. Rossi en Robertha samen werkt niet. Wie zet de lijnen uit??? Nul komma nul creativiteit. Mous zeer onzeker bij flankballen.  Vanuit de as totaal geen opbouw.  Aankopen voegen niks toe. Volgens herr Booy werd er kwaliteit gehaald ipv kwantiteit. Na 3 weken voorbereiding zie ik daar helemaal niets van terug. Jammer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 21, 2018, 10:22:31
Kwaliteit ipv kwantiteit waren de woorden van Booy..
Helaas niets van terecht gekomen.
Keeper en achterin goed genoeg voor top 6.
Robertha uitstekende spits(in 433).
De rest is echt middelmaat of eronder.

Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 21, 2018, 11:30:34
Bij de Leeuwarders ontbraken vrijdagavond Daan Boerlage en Kevin Schindler. Boerlage is door zijn enkel gegaan en liep op krukken. De middenvelder zal een paar weken absent zijn. Hake: ,,Schindler kreeg een beste beuk in zijn ribben tegen Almere City. Hij had er last van, ging wat anders lopen en heeft nu wat liesklachten.'' De Duitser bleef uit voorzorg aan de kant.

http://www.lc.nl/sport/Rutger-Etten-wil-stabiel-zijn-en-minder-pielen-bij-Cambuur-23392462.html

Ik zou Sai eens als vervanger van Boerlage proberen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 21, 2018, 12:26:52
De uitslag van een oefenwedstrijd is geen maatstaf voor het nieuwe seizoen.
Als er geen creativiteit op het middenveld aanwezig is, nu Schindler niet mee speelt is een wel een gegeven voor het nieuwe seizoen.
Als dit het is, net wat ik ook al eerder aangaf, wordt het niet een beter seizoen dan het afgelopen seizoen.
In deze selectie is het chronisch gebrek aan voetbalvermogen en creativiteit wel gebleken als er een tegenstander komt die tactisch en gegroepeerd voetbal speelt.
Dat is een helder gegeven en kan er tot nu toe niet worden gesteld dat er dit seizoen gekozen is voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 21, 2018, 22:24:11
Slechts een deel gezien maar van de nieuwelingen voegt nog niemand echt iets toe. Mous lijkt me wel een prima doelman. Verder is het moeilijk voetballen zonder middenveld met een erg zwakke Schils . Calor viel ook erg tegen is  weinig van zeggen op 25 minuutjes.

Etten heeft wel wat. Hij speelde wat onwenning met Sai als controleurs. Lekker laten pielen rond fe 16 als er iets geforceerd moet worden, hij is de enige die af en toe iets onverwachts doet.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 22, 2018, 09:05:18
Citaat van: Vlampiep op juli 21, 2018, 12:26:52
De uitslag van een oefenwedstrijd is geen maatstaf voor het nieuwe seizoen.
Als er geen creativiteit op het middenveld aanwezig is, nu Schindler niet mee speelt is een wel een gegeven voor het nieuwe seizoen.
Als dit het is, net wat ik ook al eerder aangaf, wordt het niet een beter seizoen dan het afgelopen seizoen.
In deze selectie is het chronisch gebrek aan voetbalvermogen en creativiteit wel gebleken als er een tegenstander komt die tactisch en gegroepeerd voetbal speelt.
Dat is een helder gegeven en kan er tot nu toe niet worden gesteld dat er dit seizoen gekozen is voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Hoe kom je erbij dat Schindler creatief is?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 22, 2018, 09:06:32
Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2018, 22:24:11
Slechts een deel gezien maar van de nieuwelingen voegt nog niemand echt iets toe. Mous lijkt me wel een prima doelman. Verder is het moeilijk voetballen zonder middenveld met een erg zwakke Schils . Calor viel ook erg tegen is  weinig van zeggen op 25 minuutjes.

Etten heeft wel wat. Hij speelde wat onwenning met Sai als controleurs. Lekker laten pielen rond fe 16 als er iets geforceerd moet worden, hij is de enige die af en toe iets onverwachts doet.

Eens. Los van het loopvermogen is Schils een wel erg beperkte speler. Calor is allesbehalve een controleur.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 22, 2018, 09:34:52
Duidelijk is dat je zonder middenveld niet aan voetballen toekomt en we kunnen er amper 2 vinden die goed genoeg zijn.

Boerlage en Schindler zijn geen echte nummers '6" en ook hooguit middelmaat . Schils en Calor was een drama. Sai zou er misschien kunnen spelen, zeker als Sambissa en Claver degelijk op links blijken.  Voor Etten is het leerzaam maar hoort eigenlijk rond de 16.

Experiment om Ciganiks en Mathieu om te draaien was ook geen succes. De vier die erna erin kwamen (Conraad, Kippersluis, Daniels, Kallon) liepen als blinde kippen door elkaar heen. Conraad was nog de minst slechte, dat zegt genoeg (Kippersluis moet zich schamen, had er weer weinig zin in).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 22, 2018, 09:52:58
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2018, 09:05:18
Hoe kom je erbij dat Schindler creatief is?
In deze selectie is hij degene die nog een beetje balgevoel heeft en openingen ziet.
Met andere woorden, in het land der blinden is eenoog koning.

Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 22, 2018, 09:56:01
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2018, 09:05:18
Hoe kom je erbij dat Schindler creatief is?
Omdat hij binnen deze selectie rond het middenveld boven de rest uitsteekt met zijn inzicht en voetballend vermogen.
Je kunt ook stellen, in het land der blinden is eenoog koning.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 22, 2018, 10:31:04
Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2018, 09:34:52
Boerlage en Schindler zijn geen echte nummers '6" en ook hooguit middelmaat .

Waar is dit op gebaseerd? Alleen tegen Almere gezien hoor, dus absoluut geen grote conclusies van mijn kant, maar daar leek Schindler me wel een 6 en zeker geen middelmaat. Op zijn minst lijkt het met wat te vroeg voor wat je nu zegt.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 22, 2018, 11:14:11
Schindler is een speler met rust aan de bal en kan mijn inziens prima op 6 spelen.
Probleem is dat Calor en Schils zelfs nog tekort komen voor de beloften.
Boerlage kan mee als er een goed team staat.

Er zal echt kwaliteit bijmoeten en zeker voetballend vermogen!
En inderdaad hopen dat we vooral Kippersluis en Daniels kunnen slijten.

Met de huidige selectie zal een plek bij 1e 10 lastig genoeg worden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 22, 2018, 11:15:57
Laat ik het dan anders zeggen: Schindler heeft nog nooit op 6 gespeeld. Ik vind het een noodoplossing, die overigens best prima kan uit pakken. Dat moeten we nog even afwachten.

Zonder middenveld loopt het niet, dat hebben we in ieder geval nu gezien (en Hake en Booy hopelijk ook).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 22, 2018, 11:31:23
Probleem ligt in creativiteit op middenveld en de buitenste middenvelder ( buitenspelers ) Kallon - Mathieu - Kippersluis - Daniels - Conraad is allemaal lood om oud ijzer. Als hier niks in gebeurt is top 8 halen al een hele opgave.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Agy op juli 22, 2018, 17:16:36
Citaat van: AL op juli 22, 2018, 11:14:11
Schindler is een speler met rust aan de bal en kan mijn inziens prima op 6 spelen.

Ik moet het nog zien, hij heeft wel rust aan de bal maar heeft ook een chronisch tekort aan snelheid.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 22, 2018, 19:46:32
Citaat van: Agy op juli 22, 2018, 17:16:36
Ik moet het nog zien, hij heeft wel rust aan de bal maar heeft ook een chronisch tekort aan snelheid.

Hij heeft de draaicirkel van een airbus. Die wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Mark my words.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op juli 24, 2018, 11:57:00
Is er vanavond bij Cambuur Jong Vitesse ook weer een (goed werkende) live stream.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 24, 2018, 11:59:32
Citaat van: Bens op juli 24, 2018, 11:57:00
Is er vanavond bij Cambuur Jong Vitesse ook weer een (goed werkende) live stream.

Er is een livestream van omroep Leo ism Cambuur, maar of ie goed werkt zal moeten blijken  :insane
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op juli 24, 2018, 13:11:00
Ik zag gisteren een test voorbij komen dus men is scherp bij LEO. Moet goedkomen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 24, 2018, 18:49:41
Het 'B team' van afgelopen vrijdag speelt vanavond, alleen Calor, Schilder en Mous blijven staan. Aangezien Van Koesveld dus ook speelt lijkt Schilder op het middenveld te starten. Etten is er vanavond niet bij, net als degenen die er vrijdag ook al niet bij waren (Bos, El Baad, Schindler en Maulun).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2018, 18:53:55
Is er een link (of ben ik ongeduldig :P)?

Edit: ja dus

https://www.youtube.com/watch?v=UKHsyPjpJaY
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: punkman op juli 24, 2018, 18:55:15
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2018, 18:53:55
Is er een link (of ben ik ongeduldig :P )?

:D
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2018, 19:08:12
Een blinde scheids... KNVB slaat hier wel wat door.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op juli 24, 2018, 19:36:44
Blinde homo!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 24, 2018, 19:39:04
Het wordt een lang seizoen, wat een niveau zeg.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 24, 2018, 19:49:59
Zeer matige vertoning. Totaal geen controle over de wedstrijd. Weinig diepgang (pas na inbrengen Sambissa), weinig vernuft. Wat het met dit b-team verder zegt is de vraag. Ja, dat je (het grootste deel van) deze 11 niet te vaak samen moet laten spelen. Maar dat had ik tegen Almere al gezien.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 24, 2018, 19:52:31
Citaat van: Collingwood op juli 24, 2018, 19:49:59
Zeer matige vertoning. Totaal geen controle over de wedstrijd. Weinig diepgang (pas na inbrengen Sambissa), weinig vernuft. Wat het met dit b-team verder zegt is de vraag. Ja, dat je (het grootste deel van) deze 11 niet te vaak samen moet laten spelen. Maar dat had ik tegen Almere al gezien.
Idd... Ik weet ook wel dat het uitproberen is en het is warm, maar dan nog. Jong Vitesse dat de bovenliggende partij is is niet het niveau wat je wilt zien.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2018, 20:00:21
Warmte speelt zeker een rol (iedereen wandelt), maar dan nog is het heel matig. Schilder moet je wel steeds zoeken in de opbouw als die op het middenveld staat en die wordt niet bereikt.
Er zit eigenlijk helemaal geen idee achter, lijkt haast wel een wedstrijd onder Dijkhuizen... .
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 24, 2018, 20:55:51
Tweede helft voetbalidee beter zichtbaar. Buitenste middenvelders vrijkomen tussen de linies, vervolgens kaatsen op 6/8 en/of openen op lopende backs en spitsen. Uitvoering bleef trouwens matig tot slecht, mede door constant gewissel en vele spelers die op vreemde posities speelden. Sambissa lijkt me ook na vandaag weer een aanwinst, Ciganiks viel aardig in. Verder niets opvallends gezien, het is dat ik niks beters te doen had...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op juli 24, 2018, 21:02:40
Citaat van: Collingwood op juli 24, 2018, 20:55:51
Tweede helft voetbalidee beter zichtbaar. Buitenste middenvelders vrijkomen tussen de linies, vervolgens kaatsen op 6/8 en/of openen op lopende backs en spitsen. Uitvoering bleef trouwens matig tot slecht, mede door constant gewissel en vele spelers die op vreemde posities speelden. Sambissa lijkt me ook na vandaag weer een aanwinst, Ciganiks viel aardig in. Verder niets opvallends gezien, het is dat ik niks beters te doen had...
Hahahahaha... Ik ook niet, lekker in de tuin op de laptop  :devil
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2018, 21:36:39
Ciganiks viel mij ook positief op, goede techniek maar vooral slim. Dat compenseert gebrek aan snelheid wel.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op juli 24, 2018, 21:53:44
En blijft Mathieu van die bal af, dan win je ook nog.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 24, 2018, 23:18:27
er gaat nog su veel verkeerd maar na het kamp in epe hebben de heren een paar dagen rust?? we zitten
midden in de voorbereiding zeg van 8 tot half 10 trainen en s.avonds ook lijkt me beter
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op juli 24, 2018, 23:39:01
Citaat van: denistel op juli 24, 2018, 23:18:27
er gaat nog su veel verkeerd maar na het kamp in epe hebben de heren een paar dagen rust?? we zitten
midden in de voorbereiding zeg van 8 tot half 10 trainen en s.avonds ook lijkt me beter

Misschien pakken ze het na een paar daagjes rust beter op dan in de hitte doormodderen (want zo te zien hebben ze nog niet zoveel opgepikt)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 24, 2018, 23:47:01
zitte nu 5 a 6 dagen bij elkaar genoeg tijd ook voor praat sessies lijkt me.
valt me de laatste jaren gewoon op dat ze te veel worden gespaard en dat
zie je in wedstrijden terug dan ontbreekt net dat laatste stukje even om door
een muur te gaan. en technisch kan het altijd nog beter dus het hoeven ook
geen zware trainingen te zijn maar wel gerichte trainingen maar das mijn mening.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 25, 2018, 06:26:36
Citaat van: denistel op juli 24, 2018, 23:47:01
zitte nu 5 a 6 dagen bij elkaar genoeg tijd ook voor praat sessies lijkt me.
valt me de laatste jaren gewoon op dat ze te veel worden gespaard en dat
zie je in wedstrijden terug dan ontbreekt net dat laatste stukje even om door
een muur te gaan. en technisch kan het altijd nog beter dus het hoeven ook
geen zware trainingen te zijn maar wel gerichte trainingen maar das mijn mening.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juli 25, 2018, 09:45:09
Dit soort potjes valt nog weinig over te zeggen.
Almere was een prima uitslag.
Cambuur traint meer als in de afgelopen jaren, dan kan vermoeidheid een rol spelen.
10/11 augustus willen ze nog 1 keer oefenen dan moeten ze er staan.

Enige speler die ik wel aardig vond spelen gister was Matthieu.
Hij had wel van die bal af moeten blijven.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op juli 25, 2018, 10:34:41
Dit was ook een mislukt oefenpotje door het continue wisselen ivm hitte. Maar een extra duel inplannen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op juli 25, 2018, 12:47:27
Zaterdag 4 augustus speelt Sparta een oefenwedstrijd tegen SC Cambuur (13:00 uur). Deze wedstrijd kan jij op unieke wijze vanuit de lucht bekijken. Peinemann zet een hoogwerker naast het stadion neer, die tot 61 meter hoogte kan komen. Lijkt het jou gaaf om met drie vrienden op enorme hoogte een deel van de wedstrijd te bekijken?

:P

https://www.sparta-rotterdam.nl/bekijk-sparta-sc-cambuur-vanuit-lucht/
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: De Raaf op juli 25, 2018, 13:54:05
Als ze maar niet springen met dit saaie antivoetbal
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 25, 2018, 14:35:51
Citaat van: De Raaf op juli 25, 2018, 13:54:05
Als ze maar niet springen met dit saaie antivoetbal
En wie niet springt, en wie niet springt die......
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: DayDreamer op juli 25, 2018, 15:24:57
Citaat van: Montana op juli 25, 2018, 12:47:27
Zaterdag 4 augustus speelt Sparta een oefenwedstrijd tegen SC Cambuur (13:00 uur). Deze wedstrijd kan jij op unieke wijze vanuit de lucht bekijken. Peinemann zet een hoogwerker naast het stadion neer, die tot 61 meter hoogte kan komen. Lijkt het jou gaaf om met drie vrienden op enorme hoogte een deel van de wedstrijd te bekijken?

:P

https://www.sparta-rotterdam.nl/bekijk-sparta-sc-cambuur-vanuit-lucht/

Volgende week zaterdag weer 35 graden, lekker om 13.00 uur voetballen. Kunnen ze beter verplaatsen naar 21.00.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2018, 15:24:57
Volgende week zaterdag weer 35 graden, lekker om 13.00 uur voetballen. Kunnen ze beter verplaatsen naar 21.00.

Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op juli 25, 2018, 18:13:47
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.

Totdat je een hitteberoerte oploopt...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op juli 25, 2018, 19:33:50
Kanslozen hier
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2018, 10:56:35
Citaat van: EdsjeSCC op juli 25, 2018, 19:33:50
Kanslozen hier

Welkom bij de club _O_
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 26, 2018, 23:25:30
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.

nou voor de conditie niet denk ik want dat wut slenterten met 35 graden .
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: vialli op juli 27, 2018, 00:02:34
Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 27, 2018, 14:48:59
Citaat van: vialli op juli 27, 2018, 00:02:34
Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater

spanje is een siberisch land bij ons vergeleken op dit moment
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op juli 27, 2018, 15:09:07
Citaat van: denistel op juli 27, 2018, 14:48:59
spanje is een siberisch land bij ons vergeleken op dit moment

Klopt is maar 31 graden hier :proost
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Naastismis op juli 27, 2018, 18:32:09
Citaat van: vialli op juli 27, 2018, 00:02:34
Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater

Daar beginnen sommige wedstrijden om 22.15 uur...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op juli 27, 2018, 18:57:12
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.
Nou het tegenovergestelde wordt bereikt als je met dergelijke temperaturen gaat voetballen.
Je hele lijf raakt in de stress en het kan weken duren voordat je weer volledig bent hersteld.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op juli 27, 2018, 19:58:39
Citaat van: vialli op juli 27, 2018, 00:02:34
Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater

Op het heetst van de dag liggen ze daar lekker te pitten...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op juli 27, 2018, 21:24:44
Is de wedstrijd tegen Sparta onze nog enigste oefen wedstrijd?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 27, 2018, 21:26:44
Citaat van: speculeter op juli 27, 2018, 21:24:44
Is de wedstrijd tegen Sparta onze nog enigste oefen wedstrijd?

Vooralsnog wel, ze zoeken nog een tegenstander voor een week later....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 29, 2018, 09:59:09
zit oek al 10 dagen tussen jong Vitesse en sparta.bijna elke club oefent om de 3 a 4 dagen
blijft een beetje vreemd allemaal.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op juli 29, 2018, 11:28:12
Citaat van: denistel op juli 29, 2018, 09:59:09
zit oek al 10 dagen tussen jong Vitesse en sparta.bijna elke club oefent om de 3 a 4 dagen
blijft een beetje vreemd allemaal.

Komt omdat ze de voorbereiding in 2 delen hebben gesplitst, spelers waren vanaf woensdagmiddag vrij tot morgenochtend
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2018, 13:14:59
Vind het ook niet zo vreemd dat de spelers een paar dagen vrij hebben nu. Volgens mij hadden ze van begin voorbereiding tot en met afgelopen woensdag in totaal drie dagen vrij gehad. Daarbij wordt meestal twee keer per dag getraind, en heb ik gehoord dat dat fanatiek gebeurt met Hake die er bovenop zit. Hopelijk over twee weken nog een oefenwedstrijd in het stadion, zou leuk zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op juli 29, 2018, 15:04:46
zal wel allemaal gepland zijn mart de laatste 2 wedstrijden waren nou niet echt best en
ik snap er zoals wel vaker dan niks van dat niet alle momenten worden aangegrepen om
er alles aan te doen om beter te worden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 02, 2018, 12:48:54
Etten en boerlage er niet bij met begin competitiestart, allebei blessure. Zijn allemaal wat kleine blessures, Mathieu hamstring, Calor wreef, Bos hand uit voorzorg zijn er nog aantal
naar binnen gegaan tijdens training. Bleven 17 wedstrijd spelers en 3 keepers over. Trainingsniveau zeer laag. Hake moest aantal x flink ingrijpen. In positiespel zie je het niveau al. Niet goed genoeg op dit moment. Hake is erg bezig met linies kort bij elkaar en op juiste moment de pass te geven. Na afloop training ging Hake nog even bezig met  robertha. Aannames, het weglopen, goede been aannemen. Hake heeft de complete leiding Sipke en consorten zijn echt assistenten. Zonder versterking hebben we een heel matig team.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 02, 2018, 13:05:28
Citaat van: richard op augustus 02, 2018, 12:48:54
Etten en boerlage er niet bij met begin competitiestart, allebei blessure. Zijn allemaal wat kleine blessures, Mathieu hamstring, Calor wreef, Bos hand uit voorzorg zijn er nog aantal
naar binnen gegaan tijdens training. Bleven 17 wedstrijd spelers en 3 keepers over. Trainingsniveau zeer laag. Hake moest aantal x flink ingrijpen. In positiespel zie je het niveau al. Niet goed genoeg op dit moment. Hake is erg bezig met linies kort bij elkaar en op juiste moment de pass te geven. Na afloop training ging Hake nog even bezig met  robertha. Aannames, het weglopen, goede been aannemen. Hake heeft de complete leiding Sipke en consorten zijn echt assistenten. Zonder versterking hebben we een heel matig team.
bevestigd wat ik al dacht en ook al tijden roep ...word met dit  camping elftal een drama jaar..
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op augustus 02, 2018, 13:14:57
Eens. Deze selectie is nog zwakker dan afgelopen seizoen.
Zeker t.o.v. na de winterstop.
Als er geen versterkingen komen op middenveld zijn we voor de gek gehouden.

Wel ben ik positief over Hake.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 02, 2018, 13:24:14
Ik ben ook positief over Hake
Maar je zal het maar moeten doen met dit elftal.
Maar met goede 6.goede 10 en evt nog goede vleugelspeler erbij word het nog wat.
We wachten nog steeds op de kwaliteit
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2018, 13:26:00
Citaat van: speculeter op augustus 02, 2018, 13:24:14
Ik ben ook positief over Hake
Maar je zal het maar moeten doen met dit elftal.
Maar met goede 6.goede 10 en evt nog goede vleugelspeler erbij word het nog wat.
We wachten nog steeds op de kwaliteit
Je kunt een eind komen met een goede keeper en spits en met een trainer die het goed neerzet. Maar kwalitatief is er weinig veranderd verder.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 02, 2018, 14:10:46
Citaat van: Jandehulk op augustus 02, 2018, 13:05:28
bevestigd wat ik al dacht en ook al tijden roep ...word met dit  camping elftal een drama jaar..
Vorig seizoen werd vanwege het slechte aankoop beleid de trainer geslachtofferd.
Zal dit seizoen niet anders gaan denk ik als er niets verandert en de verantwoordelijke bestuursleden blijven op het pluche plakken.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 02, 2018, 14:17:59
Toe maar.....nog een trainer weg.
Ben bang dat geen een topper hier een sterke ploeg van maakt.
Play offs halen is al een overwinning op zich.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: LWD vak 7 op augustus 02, 2018, 14:35:23
Hake zit er boven op als ik het zo hoor. Groot verschil met Dijkhuizen vorig jaar.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2018, 17:00:50
Hake past de spelwijze ook aan op de beschikbare spelers. Dus het zal een betere start dan vorig jaar zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 02, 2018, 17:03:06
Gaat Hake voor 4-4-2? Of gaat hij ook nog een ander systeem proberen. Ik ben zelf meer een liefhebber van 4-3-3.
Van wat ik heb gezien is het net of wij daar de spelers niet voor hebben of dat ze het niet helemaal begrijpen.

Nou ja.. Tegen Sparta (wat volgens mij wel een goede selectie heeft) hoop ik dat het vele trainen zijn vruchten afwerpt.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2018, 17:07:14
Hij is niet zo van de systemen. Meer spelers op plekken/situaties krijgen waar ze op hun best zijn en niet waar ze in de problemen komen. Klinkt logisch, maar gaat bij veel trainers toch mis.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 02, 2018, 17:20:57
verwachtingen gewoon niet te hoog legge als er maar leuk voetbal wordt gespeeld en
er een team staat dat er vol voor gaat ik denk dat het grootste gedeelte van het
publiek dan al tevreden zou zijn.trainingen zijn wel goed maar niveau van de spelers
niet altijd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 02, 2018, 18:20:57
Citaat van: denistel op augustus 02, 2018, 17:20:57
verwachtingen gewoon niet te hoog legge als er maar leuk voetbal wordt gespeeld en
er een team staat dat er vol voor gaat ik denk dat het grootste gedeelte van het
publiek dan al tevreden zou zijn.trainingen zijn wel goed maar niveau van de spelers
niet altijd.

Leuk voetbal ga ik voor... Als ze er allemaal maar zin in hebben.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 02, 2018, 18:32:48
Citaat van: Vlampiep op augustus 02, 2018, 14:10:46
Vorig seizoen werd vanwege het slechte aankoop beleid de trainer geslachtofferd.
Zal dit seizoen niet anders gaan denk ik als er niets verandert en de verantwoordelijke bestuursleden blijven op het pluche plakken.

Dit is wat het is, geen geld geen goede scouting, kan alleen maar zeggen dat Hake goed bezig is. Kan er zo ook niks aan doen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2018, 18:42:06
Citaat van: 666 op augustus 02, 2018, 18:20:57
Leuk voetbal ga ik voor... Als ze er allemaal maar zin in hebben.

ALs ze hard werken en aanvallen mogen ze best fouten maken. Sambissa en Rossie zijn heerlijk enthousisiast, hopelijk trekken ze spelers zoals Mathieu mee.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op augustus 02, 2018, 19:21:35
Is er zaterdagmiddag ook een live stream voor wedstrijdt Sparta Cambuur.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 02, 2018, 19:30:45
Citaat van: Bens op augustus 02, 2018, 19:21:35
Is er zaterdagmiddag ook een live stream voor wedstrijdt Sparta Cambuur.

Niet van omroep Leo, die hebben personeel tekort vanwege vakanties
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op augustus 03, 2018, 07:54:02
Citaat van: justremco op augustus 02, 2018, 19:30:45
Niet van omroep Leo, die hebben personeel tekort vanwege vakanties
Geef mie mar een camera met en een microfoon dan wul ik wel verslag doen....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 03, 2018, 08:37:28
Citaat van: Voorstopper op augustus 03, 2018, 07:54:02
Geef mie mar een camera met en een microfoon dan wul ik wel verslag doen....

Wel in plat leeuwarders mag ik hopen....  :devil
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2018, 13:44:32
Na een half uurtje voor tegen Sparta 0-1
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op augustus 04, 2018, 13:44:46
0-1 Conraad '33
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 04, 2018, 13:47:21
Van mtr of 20
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2018, 13:52:22
Wat moet ik nu denken?
Goed resultaat is het weer hosanna en denkt Foeke: prima zo er hoeven geen versterkingen meer bij.
Of hopelijk prikt Sparta er nog 4 in zodat ze schrikken en snel om versterkingen kijken
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2018, 13:57:05
Citaat van: speculeter op augustus 04, 2018, 13:52:22
Wat moet ik nu denken?
Goed resultaat is het weer hosanna en denkt Foeke: prima zo er hoeven geen versterkingen meer bij.
Of hopelijk prikt Sparta er nog 4 in zodat ze schrikken en snel om versterkingen kijken

Het blijft een oefenwedstrijd, dus geen hosanna bij winst, maar ook geen paniek bij verlies lijkt me. Zeker met de weersomstandigheden van vandaag is de uitslag nietszeggend en moet de wedstrijd gebruikt worden om een team te worden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:06:35
Citaat van: hobbes op augustus 04, 2018, 13:57:05
Het blijft een oefenwedstrijd, dus geen hosanna bij winst, maar ook geen paniek bij verlies lijkt me. Zeker met de weersomstandigheden van vandaag is de uitslag nietszeggend en moet de wedstrijd gebruikt worden om een team te worden.
Eens... ik denk dat de eerdere wedstrijden ook nietszeggend waren ivm warmte. Toch denkt een Sparta fan dat er alleen nog een keeper en een spits bij hun nodig is en dat ze dan kampioen worden. Dan begin ik me ook weer af te vragen hoe slecht we eigenlijk zijn. Misschien is het simpelweg maar afwachten tot de competitie start en hopen op het beste
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2018, 14:17:27
Het klinkt wel alsof ze weinig weggeven en Mous ook veel pakt. Dat valt dan weer mee tegen keukenkampioenkampioenskandidaat.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 04, 2018, 14:17:49
Moeten zeker 3 goeie spelers bij nog
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2018, 14:17:59
Is iemand daar aanwezig die kan vertellen hoe de wedstrijd is?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 04, 2018, 14:19:06
Las sparta veel balbezit ,maar doet er niks mee...Cambuur met schot van conraad op 0-1 via binnenkant paal..
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2018, 14:27:30
Kippersluis ook weer fit, kan nog mooi aan zijn marktwaarde werken.
Al snap ik niet dat 'ie niet vol de concurrentie met Rossi aangaat als 2e spits.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 04, 2018, 14:29:26
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2018, 14:27:30
Kippersluis ook weer fit, kan nog mooi aan zijn marktwaarde werken.
Al snap ik niet dat 'ie niet vol de concurrentie met Rossi aangaat als 2e spits.

Gaf na de eerste training aan dat ie juist wel de concurrentie aan gaat, alleen mag ie van Foeke vertrekken
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2018, 14:34:11
Citaat van: hobbes op augustus 04, 2018, 13:57:05
Het blijft een oefenwedstrijd, dus geen hosanna bij winst, maar ook geen paniek bij verlies lijkt me. Zeker met de weersomstandigheden van vandaag is de uitslag nietszeggend en moet de wedstrijd gebruikt worden om een team te worden.
dat zou voor het eerst zijn.

Je weet toch wel dat oefenwedstrijden nietszeggend zijn.
Behalve als we verliezen dan gaan we een kutseizoen tegemoet en hebben we geen enkele speler die het nivo aankan.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:34:30
Als ik het zo lees Sparta kansen, maar wij toch ook wel. Bal op de lat net van Schindler
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2018, 14:46:53
0-2  |:) Zal Sparta niet leuk vinden
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:47:35
We spelen ze weg... Kampioenen! |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2018, 14:48:38
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:47:35
We spelen ze weg... Kampioenen! |:)

Hosanna  :thumbsup
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2018, 14:50:42
Nec.......We komen er aan
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:58:06
Gewonnen, dat is toch wel knap
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 04, 2018, 15:05:16
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 04, 2018, 14:58:06
Gewonnen, dat is toch wel knap

Het geeft sowieso zelfvertrouwen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2018, 15:11:19
Wel benieuwd hoe Maulun het heeft gedaan? Is hij the missing link op het middenveld?

En wodt het dan Schindler Ciganiks Maulun op het middenveld?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op augustus 04, 2018, 15:21:03
Cambuur klopt titelkandidaat Sparta in oefenduel

SC Cambuur heeft zaterdagmiddag verrassend gewonnen van Sparta Rotterdam. Het oefenduel op Het Kasteel leverde een 0-2 zege op.

In tegenstelling tot Cambuur, wordt Sparta door vriend en vijand dit seizoen getipt als titelkandidaat in de eerste divisie. De Rotterdamse club versterkte zich na de degradatie uit de eredivisie met bekende namen als onder anderen Royston Drenthe, Lars Veldwijk en Edouard Duplan.

De thuisclub was in eigen stadion lange tijd voetballend de betere, met name voor rust. Cambuur kwam moeilijk tot voetballen en kende maar één doelpoging. Die bleek wel doeltreffend, want Tyrone Conraad scoorde na ruim een half uur de 0-1.
 
Met die voorsprong begon de ploeg van trainer René Hake aan de tweede helft. Daarin kwamen de Leeuwarders er vaker en beter uit. Hoewel Sparta kansjes kreeg op de 1-1, was het niet heel goed wat de thuisclub liet zien. Cambuur profiteerde door via een goede aanval de 0-2 te scoren. Die kwam tien minuten voor tijd op naam van de kort daarvoor ingevallen Issa Kallon. Hij rondde een voorzet van linksback David Sambissa succesvol af.

Meer over het oefenduel en de staat van Cambuur maandag in de sportbijlage van de Leeuwarder Courant.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op augustus 04, 2018, 15:22:34
Lichtpuntjes aan Leeuwarder zijde: Sambissa en Maulun. #spacam (FD)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: michello op augustus 04, 2018, 15:52:41
Citaat van: Montana op augustus 04, 2018, 15:22:34
Lichtpuntjes aan Leeuwarder zijde: Sambissa en Maulun. #spacam (FD)

+ Mous ;)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op augustus 04, 2018, 16:58:51
Maulun kan écht goed voetballen, creatief en technisch zeer vaardig!

Sambissa daar gaat echt veel dreiging van uit, meer dan vanuit Sai.

Mous is gewoon een hele goede keeper, een puntenpakkertje!

Die 3 samen met Schilder en Robertha, dan heb je toch al gauw 5 echt goede spelers in je team rondlopen.

Hopelijk kunnen Kallon en Mathieu zich goed ontwikkelen, zodat we gewoon op des Cambuurs kunnen gaan aanvallen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op augustus 04, 2018, 17:07:07
Citaat van: ChantiSCC op augustus 04, 2018, 16:58:51
Maulun kan écht goed voetballen, creatief en technisch zeer vaardig!

Sambissa daar gaat echt veel dreiging van uit, meer dan vanuit Sai.

Mous is gewoon een hele goede keeper, een puntenpakkertje!

Die 3 samen met Schilder en Robertha, dan heb je toch al gauw 5 echt goede spelers in je team rondlopen.

Hopelijk kunnen Kallon en Mathieu zich goed ontwikkelen, zodat we gewoon op des Cambuurs kunnen gaan aanvallen.

Maar je gaat er toch wel vanuit dat wij 16de worden, toch? Dit is veel te positief voor C.O.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2018, 17:29:33
Citaat van: ChantiSCC op augustus 04, 2018, 16:58:51
Maulun kan écht goed voetballen, creatief en technisch zeer vaardig!

Sambissa daar gaat echt veel dreiging van uit, meer dan vanuit Sai.

Mous is gewoon een hele goede keeper, een puntenpakkertje!

Die 3 samen met Schilder en Robertha, dan heb je toch al gauw 5 echt goede spelers in je team rondlopen.

Hopelijk kunnen Kallon en Mathieu zich goed ontwikkelen, zodat we gewoon op des Cambuurs kunnen gaan aanvallen.
Rechtsachter ook prima bezet met V Deelen/v Wemerskerken. Op de vleugels gewoon wie het best in vorm is. Probleem blijft het middenveld, zet daar 2 goeien en dan staat er echt een elftal.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2018, 18:21:22
Basiselftal begint steeds meer vorm te krijgen
Blij met goede berichten over maulun.!
Ik denk dat we met een nummer 6 en vleugelspits een eind komen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2018, 18:50:21
Schindler bleek ook aardig te zijn oo middenveld.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2018, 18:59:37
Ofwel vanaf wedstrijd 2 hebben we 9 spelers met behoorlijk niveau voor de basis.

Mous

Van Deelen Steenvoorden Schindler Sambissa
Schindler maulun ciganiks
Robertha


En bij 442 zou je daar Rossi aan toe kunnen voegen. Dan bv Een Crowley erbij en je hebt toch een behoorlijke basiself.

Met Saint, Matthieu en Mbende aantal behoorlijke alternatieven?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op augustus 04, 2018, 19:20:40
We worden kampioen!! Wat een topper die Foeke
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 04, 2018, 20:09:44
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2018, 18:59:37
Ofwel vanaf wedstrijd 2 hebben we 9 spelers met behoorlijk niveau voor de basis.

Mous

Van Deelen Steenvoorden Schindler Sambissa
Schindler maulun ciganiks
Robertha


En bij 442 zou je daar Rossi aan toe kunnen voegen. Dan bv Een Crowley erbij en je hebt toch een behoorlijke basiself.

Met Saint, Matthieu en Mbende aantal behoorlijke alternatieven?
tweelingbroer van Schindler ook al aangetrokken
Goed werk van Foeke
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 04, 2018, 23:51:14
knappe uitslag en wat misschien nog belangrijker is een toch nog kritische noot
van de trainer dat het nog beter kan en moet.nog 2 weken om er aan te werken.

we zullen dit seizoen wat meer van uit een outsiders rol kunnen spelen en dat
hoeft niet verkeerd te zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2018, 00:02:58
Citaat van: denistel op augustus 04, 2018, 23:51:14
knappe uitslag en wat misschien nog belangrijker is een toch nog kritische noot
van de trainer dat het nog beter kan en moet.nog 2 weken om er aan te werken.

we zullen dit seizoen wat meer van uit een outsiders rol kunnen spelen en dat
hoeft niet verkeerd te zijn.

Ik heb sowieso alleen nog maar juiste dingen uit zijn mond horen komen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op augustus 05, 2018, 12:02:35
Citaat van: ChantiSCC op augustus 04, 2018, 16:58:51
Maulun kan écht goed voetballen, creatief en technisch zeer vaardig!

Sambissa daar gaat echt veel dreiging van uit, meer dan vanuit Sai.

Mous is gewoon een hele goede keeper, een puntenpakkertje!

Die 3 samen met Schilder en Robertha, dan heb je toch al gauw 5 echt goede spelers in je team rondlopen.

Hopelijk kunnen Kallon en Mathieu zich goed ontwikkelen, zodat we gewoon op des Cambuurs kunnen gaan aanvallen.

Hoe beter de spelers rondom je zijn hoe beter je zelf ook begint te voetballen. Heeft grotendeels ook met vertrouwen te maken en met het feit dat je weet dat als je iets fout doet er dekking is en iemand je fout kan corrigeren zodat een fout niet direct fataal is. Zo durven ze ook meer acties te maken. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Maar goede namen in je team zoals bij Sparta is geen garantie voor succes.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2018, 12:12:38
Net even de actie van Sambissa op de 0-2 gezien. Mooie passeeractie. Dat is er alvast eentje die nu al in vorm is.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op augustus 05, 2018, 14:03:06
Citaat van: Lore op augustus 04, 2018, 17:07:07
Maar je gaat er toch wel vanuit dat wij 16de worden, toch? Dit is veel te positief voor C.O.

Nee hoor, 6-9 moet haalbaar zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op augustus 05, 2018, 18:35:30
Citaat van: ChantiSCC op augustus 05, 2018, 14:03:06
Nee hoor, 6-9 moet haalbaar zijn.

Lijkt mij ook een goede doelstelling, helaas
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: V-man op augustus 05, 2018, 19:18:03
Zag net reclame van Fox voor de keuken kampioen competitie. Geen enkel beeldje van SCC!!!! Wat een onkunde!!!!!  :zucht :zucht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 05, 2018, 20:29:40
Citaat van: V-man op augustus 05, 2018, 19:18:03
Zag net reclame van Fox voor de keuken kampioen competitie. Geen enkel beeldje van SCC!!!! Wat een onkunde!!!!!  :zucht :zucht
The underdogs:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:42:12
FOX is het zelfde als omroep abe en LC. Krant 8P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:43:07
Mannen wat wordt de basiself....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op augustus 05, 2018, 21:47:13
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:43:07
Mannen wat wordt de basiself....

In grote lijnen zal dit hem wel worden (als we dit systeem blijven hanteren):

Mous

Deelen
Steenvoorden
Schilder
Sambissa

Schindler
Boerlage/Schils
Maulun
Mathieu/Ciganiks

Robertha
Rossi
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:49:22
Citaat van: AL op augustus 05, 2018, 21:47:13
In grote lijnen zal dit hem wel worden (als we dit systeem blijven hanteren):

Mous

Deelen
Steenvoorden
Schilder
Sambissa

Schindler
Boerlage/Schils
Maulun
Mathieu/Ciganiks

Robertha
Rossi
oke dat ziet er goed uit heb er zin in.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AL op augustus 05, 2018, 22:01:25
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:49:22
oke dat ziet er goed uit heb er zin in.

Tegen NEC centrum Mbende/Koesveld ivm schorsing Steenvoorden/Schilder.
En Boerlage er niet bij vanwege blessure (waarschijnlijk).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 05, 2018, 22:10:19
Citaat van: AL op augustus 05, 2018, 22:01:25
Tegen NEC centrum Mbende/Koesveld ivm schorsing Steenvoorden/Schilder.
En Boerlage er niet bij vanwege blessure (waarschijnlijk).
vanaf wedstrijd twee ws deze opstelling denk ik.
Wel afwachten wat er eventueel nog bijkomt voor Augustus
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: vialli op augustus 05, 2018, 23:32:02
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2018, 21:42:12
FOX is het zelfde als omroep abe en LC. Krant 8P

Zou dat ook niet een beetje aan Cambuur zelf liggen?
Wie is onze NIEUWE voorzitter eigenlijk, nog niks van vernomen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op augustus 06, 2018, 08:01:29
Citaat van: AL op augustus 05, 2018, 21:47:13
In grote lijnen zal dit hem wel worden (als we dit systeem blijven hanteren):

Mous

Deelen
Steenvoorden
Schilder
Sambissa

Schindler
Boerlage/Schils
Maulun
Mathieu/Ciganiks

Robertha
Rossi

Kleine inschatting:

Keeper: beter dan vorig jaar
Verdediging: bijna gelijk, Simbassa zou een kleine verbetering kunnen zijn
Middenveld: kan ik niet echt inschatten
Spitsen: Dat kan toch niet slechter zijn?

Ben benieuwd!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 06, 2018, 10:37:39
Zaterdag een oefenwedstrijd, alleen niet toegankelijk voor publiek.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: ChantiSCC op augustus 06, 2018, 10:56:13
Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2018, 10:37:39
Zaterdag een oefenwedstrijd, alleen niet toegankelijk voor publiek.

Tegenstander?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op augustus 06, 2018, 11:11:42
Citaat van: ChantiSCC op augustus 06, 2018, 10:56:13
Tegenstander?

Ook niet welkom
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 06, 2018, 11:21:29
Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2018, 10:37:39
Zaterdag een oefenwedstrijd, alleen niet toegankelijk voor publiek.

Dikke schande, niet 1 duel in Leeuwarden
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 06, 2018, 12:02:14
verschrikkelijk zeg en sparta -cambuur kon iedereen gewoon heen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2018, 12:03:28
Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2018, 10:37:39
Zaterdag een oefenwedstrijd, alleen niet toegankelijk voor publiek.
Hoe zo publiek, daar heeft de club toch al een poosje volledig schijt aan.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2018, 12:06:53
Citaat van: Bernardo op augustus 06, 2018, 10:37:39
Zaterdag een oefenwedstrijd, alleen niet toegankelijk voor publiek.

Als dit de Cambuur manieren beginnen te worden reken er dan maar op dat de supporters zich van jullie afkeren.
Dit is toch verdorie onze club, ook ons blauw geel, sterker nog meer van ons dan van allerhande passanten zoals voetballers en trainers.
Ik vind dit de meest troosteloze voorbereiding voor supporters de laatste jaren.
Ben zelf alleen in Franeker geweest terwijl ik anders vaker ging.
Schaam U zelf  en denk ...dat moet volgend jaar niet weer zo !
Dank U.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 06, 2018, 12:07:17
Een verkrachte open dag, geen oefenwedstrijd. Gaat lekker
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: PePe op augustus 06, 2018, 12:37:05
De open dag, was veel te vroeg! (maar lijkt de laatste tijd ook meer op een verplicht nummertje)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Joop op augustus 06, 2018, 12:47:12
Tja dan ben je een voetbalclub. Voor wie eigenlijk? Supporters maken de club alleen hier keer je je af tegen de supporters. Is er nu niemand binnen de club die hier iets van begrijpt en er wat aan doet? Enige feeling met de club en haar supporters schijnt volledig te ontbreken. Is dat nu zo moeilijk, supporters serieus nemen? Gewoon luisteren naar de mensen in plaats van arrogante beslissingen nemen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 06, 2018, 12:55:14
Waarom meteen de schuld bij de club neerleggen? Kent iemand de feiten? Wanneer spelen we tegen welke tegenstander en waar? Weinig politie op de been te krijgen? etc. etc.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Joop op augustus 06, 2018, 13:28:25
Misschien oefenen ze wel tegen Legia Warschau
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 06, 2018, 14:38:38
Citaat van: Joop op augustus 06, 2018, 13:28:25
Misschien oefenen ze wel tegen Legia Warschau
Of tegen Milwall
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 06, 2018, 14:47:19
Gezien het "verleden" denk ik eerder aan (de reserves van) AZ of Zwolle
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 06, 2018, 16:06:31
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2018, 12:55:14
Waarom meteen de schuld bij de club neerleggen? Kent iemand de feiten? Wanneer spelen we tegen welke tegenstander en waar? Weinig politie op de been te krijgen? etc. etc.
In deze periode met veel grote evenementen is net waarschijnlijk niet mogelijk over voldoende handhaving te beschikken, maar dat wist de club ook wel.
Daarom was het naar de supporters toch wel een aardig gebaar geweest, minimaal 1 oefenwedstrijd in het stadion te houden tegen een aansprekende club buiten deze drukke periode.
Dus wat dat betreft kun je de club wel een verwijt maken.p
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 06, 2018, 16:12:56
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2018, 16:06:31

In deze periode met veel grote evenementen is net waarschijnlijk niet mogelijk over voldoende handhaving te beschikken, maar dat wist de club ook wel.
Daarom was het naar de supporters toch wel een aardig gebaar geweest, minimaal 1 oefenwedstrijd in het stadion te houden tegen een aansprekende club buiten deze drukke periode.
Dus wat dat betreft kun je de club wel een verwijt maken.p
Tsja.. mischien hadden ze geen plan B. Ik lees op de website dat ze te maken hadden met een late afzegging voor een wedstrijd in eigen stadion en nu geen toestemming voor wedstrijd van lokale driehoek gekregen. Zal nu wel Groningen o.i.d. worden. Ik heb toch het gevoel dat ze het wel geprobeerd hebben, maar onderbouwen kan ik het niet :-)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 06, 2018, 16:25:15
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2018, 12:55:14
Waarom meteen de schuld bij de club neerleggen? Kent iemand de feiten? Wanneer spelen we tegen welke tegenstander en waar? Weinig politie op de been te krijgen? etc. etc.

Het gaat toch al mis als in de aanloop op het nieuwe seizoen een oefenprogramma word gepresenteerd met slechts 5 wedstrijden?? Op dat moment hebben alle andere clubs het programma al nagenoeg rond en zal er hier en daar nog eens een duel bijkomen. Bij ons is het zo dat er eind Juli nog helemaal geen duel definitief geregeld is die als laatste test voor de competitie moet dienen. Dat mag je in mijn ogen de verantwoordelijken wel kwalijk nemen....
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 06, 2018, 17:49:56
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 06, 2018, 12:06:53
Als dit de Cambuur manieren beginnen te worden reken er dan maar op dat de supporters zich van jullie afkeren.
Dit is toch verdorie onze club, ook ons blauw geel, sterker nog meer van ons dan van allerhande passanten zoals voetballers en trainers.
Ik vind dit de meest troosteloze voorbereiding voor supporters de laatste jaren.
Ben zelf alleen in Franeker geweest terwijl ik anders vaker ging.
Schaam U zelf  en denk ...dat moet volgend jaar niet weer zo !
Dank U.

vppr elkaar en met elkaar en we zijn er altijd...behalve als we er niet in mogen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 06, 2018, 20:59:07
Citaat van: denistel op augustus 06, 2018, 17:49:56
vppr elkaar en met elkaar en we zijn er altijd...behalve als we er niet in mogen

Centjes voor de SK zijn weer binnen he. Supporters zijn weer van ondergeschikt belang. Gaarne ook niet te veel zeuren want daar heeft men ook een broertje dood aan.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Naastismis op augustus 06, 2018, 21:27:52
Geen geld,schijt aan de supporters,wat m9et je dan met een nieuw stadion??dat kan niet goed komen......
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 06, 2018, 22:48:32
Citaat van: Naastismis op augustus 06, 2018, 21:27:52
Geen geld,schijt aan de supporters,wat m9et je dan met een nieuw stadion??dat kan niet goed komen......
hé hé...eindelijk iemand die dat ook ziet wat ik al tijden roep....prachtig stadion straks voor feestjes en partijen ! ...volksclub gaat denk ik niet meer op..
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 06, 2018, 22:53:40
volksclub dat is al een tijdje tanende de afstand tussen ts spelers groep en supporters is mega groot
volgens mij en er lopen lui bij die stront eigenwijs zijn maar ik stop maar weer want anders bink weer
een azijnpisser.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 06, 2018, 23:27:38
Citaat van: denistel op augustus 06, 2018, 22:53:40
volksclub dat is al een tijdje tanende de afstand tussen ts spelers groep en supporters is mega groot
volgens mij en er lopen lui bij die stront eigenwijs zijn maar ik stop maar weer want anders bink weer
een azijnpisser.

Het komt soms wat bot uit uit je strot (mag bij een volksclub) maar je hebt vaak wel gelijk.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: V-man op augustus 06, 2018, 23:40:52
Citaat van: vialli op augustus 05, 2018, 23:32:02
Zou dat ook niet een beetje aan Cambuur zelf liggen?
Wie is onze NIEUWE voorzitter eigenlijk, nog niks van vernomen.
Tsja de nieuwe voorzitter. Een ouwe seun o.i.d.?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2018, 08:14:23
Citaat van: denistel op augustus 06, 2018, 22:53:40
volksclub dat is al een tijdje tanende de afstand tussen ts spelers groep en supporters is mega groot
volgens mij en er lopen lui bij die stront eigenwijs zijn maar ik stop maar weer want anders bink weer
een azijnpisser.
je hebt helemaal gelijk. Dit bestuur is een weg in geslagen die een grote afstand creërt tussen supporters en club.
Het lijkt net als wat Poelie zegt, het aantal begrote sk kaarten is weer verkocht en nu kunnen de supporters weer de pot op.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 07, 2018, 08:18:20
Ze kunnen het goed maken door minimaal de 1e 5 wedstrijden te winnen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 08:37:44
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2018, 08:14:23
je hebt helemaal gelijk. Dit bestuur is een weg in geslagen die een grote afstand creërt tussen supporters en club.
Het lijkt net als wat Poelie zegt, het aantal begrote sk kaarten is weer verkocht en nu kunnen de supporters weer de pot op.
Mannen, jullie hebben soms best een punt, maar dit is volgens mij een beetje overdreven. Denk je echt dat er bewust wordt gedacht: agendapunt 2 op de vergadering, supporters pesten door de laatste wedstrijd achter gesloten deuren te doen? Wees blij dat er nog geoefend wordt. Als dat niet was gebeurd hadden we weer gezeurd dat er onvoldoende wedstrijden waren gepland. Misschien is de realiteit nu wel even dat tegenstanders niet geinteresseerd zijn in wedstrijden tegen ons clubke en al helemaal niet op kunstgras?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: hobbes op augustus 07, 2018, 09:52:34
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 08:37:44
Mannen, jullie hebben soms best een punt, maar dit is volgens mij een beetje overdreven. Denk je echt dat er bewust wordt gedacht: agendapunt 2 op de vergadering, supporters pesten door de laatste wedstrijd achter gesloten deuren te doen? Wees blij dat er nog geoefend wordt. Als dat niet was gebeurd hadden we weer gezeurd dat er onvoldoende wedstrijden waren gepland. Misschien is de realiteit nu wel even dat tegenstanders niet geinteresseerd zijn in wedstrijden tegen ons clubke en al helemaal niet op kunstgras?

Plus het gedoe van beveiliging om de wedstrijd heen. Er schijnt niet meer normaal geoefend te kunnen worden tegenwoordig.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 10:04:30
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 08:37:44
Mannen, jullie hebben soms best een punt, maar dit is volgens mij een beetje overdreven. Denk je echt dat er bewust wordt gedacht: agendapunt 2 op de vergadering, supporters pesten door de laatste wedstrijd achter gesloten deuren te doen? Wees blij dat er nog geoefend wordt. Als dat niet was gebeurd hadden we weer gezeurd dat er onvoldoende wedstrijden waren gepland. Misschien is de realiteit nu wel even dat tegenstanders niet geinteresseerd zijn in wedstrijden tegen ons clubke en al helemaal niet op kunstgras?

Je onderschat de denkwijze van de BVO. Het klopt wel aardig hoor wat hier wordt gesuggereerd door oa Denistel en ondergetekende. Volksclub my ass. Het gat tussen de bestuurders en de supporters is nog nooit zo groot geweest. Persoonlijk vertaal ik het wij gevoel alleen richting mijn mede supporters en voel ik mij totaal niet meer verbonden met welke bestuurder dan ook. Ik vertrouw ze niet. Alles in mij zegt dat ze een toneelstukje opvoeren maar ondertussen een andere agenda hanteren. Ik heb het zien veranderen en we stonden erbij en keken ernaar.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Zuid1991 op augustus 07, 2018, 10:15:45
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 10:04:30
Je onderschat de denkwijze van de BVO. Het klopt wel aardig hoor wat hier wordt gesuggereerd door oa Denistel en ondergetekende. Volksclub my ass. Het gat tussen de bestuurders en de supporters is nog nooit zo groot geweest. Persoonlijk vertaal ik het wij gevoel alleen richting mijn mede supporters en voel ik mij totaal niet meer verbonden met welke bestuurder dan ook. Ik vertrouw ze niet. Alles in mij zegt dat ze een toneelstukje opvoeren maar ondertussen een andere agenda hanteren. Ik heb het zien veranderen en we stonden erbij en keken ernaar.
Kom dan eens met voorbeelden.
Ik heb het idee dat veel mensen elkaar napraten hier.
Los gezien de tijd van Henk de Jong, wat is nu zo anders dan vroeger?
Ik vindt dat de club juist veel organiseerd voor en na de wedstrijd. Dat verdient een pluim.
Spelers komen niet of nauwelijks naar hertje. Nou en? Heb liever dat ze niet komen ipv dat ze een toneelstukje opvoeren of ongemakkelijk er bij staan.
Vindt wel dat de club het hek voor noord rap moet afbreken want dat creëert wel afstand.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2018, 10:35:28
Citaat van: Zuid1991 op augustus 07, 2018, 10:15:45
Kom dan eens met voorbeelden.
Ik heb het idee dat veel mensen elkaar napraten hier.
Los gezien de tijd van Henk de Jong, wat is nu zo anders dan vroeger?
Ik vindt dat de club juist veel organiseerd voor en na de wedstrijd. Dat verdient een pluim.
Spelers komen niet of nauwelijks naar hertje. Nou en? Heb liever dat ze niet komen ipv dat ze een toneelstukje opvoeren of ongemakkelijk er bij staan.
Vindt wel dat de club het hek voor noord rap moet afbreken want dat creëert wel afstand.
De club is vergeten nadat Henk de Jong is vertrokken de positieve uitstraling en uitdragen van de club voort te zetten.
Als je Henk hoort praten over Cambuur is hij 200% meer bevlogen dan de personen die nu de club vertegenwoordigen.
En het fenomeen Volksclub is ook gebaseerd op gevoel en uitstraling niet op cijfers en getallen, dus lijkt het mij ook moeilijk dit zo even te omschrijven in voorbeelden.
I
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: SCC-J op augustus 07, 2018, 11:25:09
"Ik vertrouw ze niet. Alles in mij zegt dat ze een toneelstukje opvoeren maar ondertussen een andere agenda hanteren. "

En aan wat voor complot zat je te denken?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 07, 2018, 11:31:04
laat ik mij eens op glad ijs begeven.....
misschien eens stoppen met dat "volksclub"praat?
we zijn nu gewoon cambuur.
OF je moet beseffen dat er toch maar weer over de 5000 vaste gasten zijn en dat we juist daardoor een volksclub zijn?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: SCC-J op augustus 07, 2018, 11:34:49
Dat de voorbereiding een complete afgang is geworden, is bij iedereen wel duidelijk. Ook bij het bestuur van Cambuur wel. Alleen dat ga je helaas gaande weg dat niet meer veranderen. Maar volgend jaar moet dat wel degelijk anders gaan.

De ene heeft het over de afstand tussen ts/spelers en supporters. De ander over afstand bestuur en supporters.  Dat de afstand tussen supporters en bestuur nog nooit zo groot is geweest vind ik wel heel gechargeerd. Ik vraag me af in hoeverre er persoonlijk contact wordt gezocht met deze heren. Via social media kom je inderdaad niet zo snel tot een dialoog, maar dat lijkt me ook heel verstandig.

Verder ligt zoals ik het zie op twitter vooral de frustratie in de trage of in veel gevallen het niet beantwoorden van vragen van supporters. Dit zou inderdaad wel beter mogen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 11:54:50
Citaat van: SCC-J op augustus 07, 2018, 11:25:09
"Ik vertrouw ze niet. Alles in mij zegt dat ze een toneelstukje opvoeren maar ondertussen een andere agenda hanteren. "

En aan wat voor complot zat je te denken?

Complot maak jij er van. Volgens mij hoef ik jou niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel toch? Of vind jij wel dat we als supporters en bestuur dezelfde taal spreken? Ik vind van niet. Zowel op het technisch vlak als bestuurlijk wordt ons een worst voorgehouden die haaks staat op de werkelijkheid. Daarmee worden we niet serieus genomen en zijn we dus allesbehalve een volksclub. Desalniettemin zie ik ook de initiatieven die genomen worden al kunnen we dat in mijn beleving eerder op het conto van de supportersverenigingen en coordinator schrijven dan op een poging tot verbroedering van de BVO. Firma schone schijn imo. Overigens is dat mijn persoonlijke mening. Het staat iedereen vrij om daar andere gedachtes op na te houden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Zuid1991 op augustus 07, 2018, 14:07:34
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2018, 10:35:28
De club is vergeten nadat Henk de Jong is vertrokken de positieve uitstraling en uitdragen van de club voort te zetten.
Als je Henk hoort praten over Cambuur is hij 200% meer bevlogen dan de personen die nu de club vertegenwoordigen.
En het fenomeen Volksclub is ook gebaseerd op gevoel en uitstraling niet op cijfers en getallen, dus lijkt het mij ook moeilijk dit zo even te omschrijven in voorbeelden.
I

Met de eerste zinnen ben ik volledig mee eens, de club had dit moeten uitbouwen.
Alleen Henk is Henk. Dat ervaren ze nu bij de Graafschap maar wat als daar een trainer komt als Streppel?
Respect voor je mening maar ik merk bij vele forumgangers ook het chagrijn van de afgelopen jaren: spelnivo, degradatie.
Ik zie het persoonlijk van de wat zonnige kant: al 2 jaar in de eerste divisie 7000 mensen, voor en na de wedstrijden nieuwe initiatieven.
Wij maken de club, als de spelers meer beleving gaan geven slaat dat ook over op ons. Dat mutten we dit jaar hopelijk weer hewe.
Hoe het bestuur zich opstelt zal mie een reet roesten
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 07, 2018, 14:18:19
Eens ....volksclub ?..my ass!!!...is het al jaren niet meer
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: AliBombali op augustus 07, 2018, 16:27:31
Citaat van: Jandehulk op augustus 07, 2018, 14:18:19
Eens ....volksclub ?..my ass!!!...is het al jaren niet meer

Past het concept volksclub nog wel binnen onze maatschappij? Eigenlijk alle traditionele volksclubs binnen het betaald voetbal zijn dit niet meer. Dit is een maatschappelijke ontwikkeling waarbij de overheid vooral recalcitrante groeperingen en individuen zoveel mogelijk in toom probeert te houden. We kunnen het niet volledig bij onze club leggen, ondanks dat we dat gevoel hebben. Komt echt over als traditioneel Leeuwarder Calimerogedrag.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: PePe op augustus 07, 2018, 16:45:46
Henk de Jong praat nu nog, en meer en positiever over Cambuur, dan de huidige bestuurders!!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Jandehulk op augustus 07, 2018, 16:52:29
Citaat van: AliBombali op augustus 07, 2018, 16:27:31
Past het concept volksclub nog wel binnen onze maatschappij? Eigenlijk alle traditionele volksclubs binnen het betaald voetbal zijn dit niet meer. Dit is een maatschappelijke ontwikkeling waarbij de overheid vooral recalcitrante groeperingen en individuen zoveel mogelijk in toom probeert te houden. We kunnen het niet volledig bij onze club leggen, ondanks dat we dat gevoel hebben. Komt echt over als traditioneel Leeuwarder Calimerogedrag.
het is indd alles bij elkaar wat ons club geen volksclub meer maakt....passanten allemaal ...met mensen op de foute plaats..Foeke voorop!!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 07, 2018, 17:49:40
Citaat van: Jandehulk op augustus 07, 2018, 16:52:29
het is indd alles bij elkaar wat ons club geen volksclub meer maakt....passanten allemaal ...met mensen op de foute plaats..Foeke voorop!!
+ kunstgras. Daar begint het al bij, is gewoon een aanfluiting.

Wat de club betreft denken ze meer aan hun eigen portemonnee door telkens weer termen als 'de twaalfde man', en 'volksclub' te gebruiken en dan ook nog die irritante promotiefilmpjes. Altijd maar weer seizoenkaarten aanschaffen, maar als supporter krijg je er eigenlijk helemaal niks voor terug. Ze hebben zelfs niet een fatsoenlijke voorbereiding voor ons over.

Cambuur is een marketingbedrijf geworden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2018, 18:07:09
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 10:04:30
Je onderschat de denkwijze van de BVO. Het klopt wel aardig hoor wat hier wordt gesuggereerd door oa Denistel en ondergetekende. Volksclub my ass. Het gat tussen de bestuurders en de supporters is nog nooit zo groot geweest. Persoonlijk vertaal ik het wij gevoel alleen richting mijn mede supporters en voel ik mij totaal niet meer verbonden met welke bestuurder dan ook. Ik vertrouw ze niet. Alles in mij zegt dat ze een toneelstukje opvoeren maar ondertussen een andere agenda hanteren. Ik heb het zien veranderen en we stonden erbij en keken ernaar.
hee Poelie. ....wat wil je of kun je daar aan doen?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 07, 2018, 18:23:21
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 11:54:50
Complot maak jij er van. Volgens mij hoef ik jou niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel toch? Of vind jij wel dat we als supporters en bestuur dezelfde taal spreken? Ik vind van niet. Zowel op het technisch vlak als bestuurlijk wordt ons een worst voorgehouden die haaks staat op de werkelijkheid. Daarmee worden we niet serieus genomen en zijn we dus allesbehalve een volksclub. Desalniettemin zie ik ook de initiatieven die genomen worden al kunnen we dat in mijn beleving eerder op het conto van de supportersverenigingen en coordinator schrijven dan op een poging tot verbroedering van de BVO. Firma schone schijn imo. Overigens is dat mijn persoonlijke mening. Het staat iedereen vrij om daar andere gedachtes op na te houden.
Een voordeel is mi wel dat er geen shit op staat ligt, geen persoonlijke vetes worden uitgevochten en dat er achter de schermen (is het noodzaak alles te weten?) hard gewerkt wordt aan een stabiele levensvatbare toekomstbestendige club. De enige onrust die er is wordt hier door ons zelf gecreëerd. Volgens mij "kon het minder"  en is het tijd dat de competitie begint.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: polderrob op augustus 07, 2018, 18:57:22
Het wordt tijd voor verkoeling voor enige domme heethoofden. Supporters horen hun club te steunen en te ondersteunen, maar een aantal van de forumleden lijkt wel familie van Auke de sloper in bedrijf. Niet als mens, want dat was een Cambuurman in hart en nieren. Als je wilt meepraten met de voorbereiding en het aankoopbeleid moet je aandelen kopen en zitting nemen in de RvC. Mensen afbranden en beschadigen lijkt hier wel de norm te worden voor een aantal. Als je en kerel bent loop je naar Foeke Booy en Gerald van de Belt toe en zeg je hen in het gezicht wat jullie hier allemaal uitbraken. Heb je tenminste kans op een klap voor je kop. Nu deel je alleen maar uit, lekker veilig vanaf het toetsenbord en beschadigt alles wat je waarschijnlijk wel lief is. Het hart zal wel op de goede plek zitten, de grote mond niet! Komt u maar............
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op augustus 07, 2018, 20:09:44
Volgens mij zitten er een aantal heren tussen die hun mening ook verkondigen tegen de door jou genoemde heren.

Maar zoals gewoonlijk vind jij het weer belangrijker om je mede supporters af te zeiken...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 07, 2018, 20:10:27
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 07, 2018, 18:23:21
en is het tijd dat de competitie begint.

Dat idd :thumbsup
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 20:51:58
Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2018, 20:09:44
Volgens mij zitten er een aantal heren tussen die hun mening ook verkondigen tegen de door jou genoemde heren.

Maar zoals gewoonlijk vind jij het weer belangrijker om je mede supporters af te zeiken...

Zo is het Zeewolde  :proost
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2018, 20:55:55
Citaat van: speculeter op augustus 07, 2018, 18:07:09
hee Poelie. ....wat wil je of kun je daar aan doen?

Om te beginnen op de vacante KvC zetel in de RvT gaan zitten echter voldoe ik niet aan de eisen  :_schater   
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 07, 2018, 22:37:15
Citaat van: polderrob op augustus 07, 2018, 18:57:22
Het wordt tijd voor verkoeling voor enige domme heethoofden. Supporters horen hun club te steunen en te ondersteunen, maar een aantal van de forumleden lijkt wel familie van Auke de sloper in bedrijf. Niet als mens, want dat was een Cambuurman in hart en nieren. Als je wilt meepraten met de voorbereiding en het aankoopbeleid moet je aandelen kopen en zitting nemen in de RvC. Mensen afbranden en beschadigen lijkt hier wel de norm te worden voor een aantal. Als je en kerel bent loop je naar Foeke Booy en Gerald van de Belt toe en zeg je hen in het gezicht wat jullie hier allemaal uitbraken. Heb je tenminste kans op een klap voor je kop. Nu deel je alleen maar uit, lekker veilig vanaf het toetsenbord en beschadigt alles wat je waarschijnlijk wel lief is. Het hart zal wel op de goede plek zitten, de grote mond niet! Komt u maar............

er worden vaak genoeg vragen gesteld aan die heren.vanmiddag nog aan booy werd gevraagd hoe het met robertha
is dan zegt ie weet ik niks van en loopt ie door.zo gaan ze met supporters om.als anderen dat normaal vinden.

was vanmiddag jong cambuur-jong groningen 32 graden en niks open om wat drinken te halen.
ken toch absoluut niet.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 07, 2018, 22:54:31
iedereen moet zijn eigen mening er natuurlijk over hebben en sommigen maakt het niks
uit hoe of wat het gaat bij de club die komen alleen voor de wedstrijd en ook dan maakt
het ze niks uit of er leuk gevoetbald wordt of dat er een visie achter het spel zit als we
maar winnen.

ik kijk naar veel meer dingen en zal daar ook altijd een mening over geven.De competitie
is soms nog niet eens afgelopen of de mededelingen over de sk,s komen alweer op zich
prima en al die recleme spotjes en filmpjes over we binne er altijd heel mooi en dat we
al snel weer op 5000 sk,s zitte prima maar met andere zaken zijn ze zo traag als wat.

weekschema mut elke keer om vraagt wudde.oefenwedstrijden die ineens niet meer
toegankelijk zijn voor supporters of waar een bepaald aantal heen kunnen? dan is het
niet we zijn er altijd of voor elkaar met elkaar.
dat sommigen het ook geen probleem vinden dat er geen binding is tussen supporters
bestuurders en spelers technische staf snap ik niet want we doen het toch met zijn allen
en dat moet altijd zo zijn goeie of slechte tijden.het gevolg is de laatste 2 jaar wel dat
de prachtige sfeer die we ervoor hadden opgebouwd helemaal is weg gevallen.we spelen
play offs tegen Dordrecht thuis en worden als een beginners clubje afgeserveerd.

kun je zeggen jullie proberen altijd onrust te creeren enz maar ik maak me gewoon
zorgen over de club en dat hoor je steeds meer en de club zal er zeker wat aan moeten
gaan doen want anders heeft een stadion voor 15.000 totaal geen zin.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 08, 2018, 07:21:19
Nog wat wijzer geworden van die oefenpot van Jong Cambuur?

Ik zag nogal wat eerste elftal spelers in de opstelling...
Leek op papier op:
Bijdevier
Sai / Steenvoorden / vd Beemt / Claver
Schilder / Adihar / Akharame
Kallon / Kippersluis / Bangura
2-1 Goals : Kippersluis, Adihar

Ook wel benieuwd of er nog wat van Jong kan doorkomen. Claver doet het best aardig en Akharame is er ook weer bij.

Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 08, 2018, 07:55:06
Citaat van: denistel op augustus 07, 2018, 22:54:31
iedereen moet zijn eigen mening er natuurlijk over hebben en sommigen maakt het niks
uit hoe of wat het gaat bij de club die komen alleen voor de wedstrijd en ook dan maakt
het ze niks uit of er leuk gevoetbald wordt of dat er een visie achter het spel zit als we
maar winnen.

ik kijk naar veel meer dingen en zal daar ook altijd een mening over geven.De competitie
is soms nog niet eens afgelopen of de mededelingen over de sk,s komen alweer op zich
prima en al die recleme spotjes en filmpjes over we binne er altijd heel mooi en dat we
al snel weer op 5000 sk,s zitte prima maar met andere zaken zijn ze zo traag als wat.

weekschema mut elke keer om vraagt wudde.oefenwedstrijden die ineens niet meer
toegankelijk zijn voor supporters of waar een bepaald aantal heen kunnen? dan is het
niet we zijn er altijd of voor elkaar met elkaar.
dat sommigen het ook geen probleem vinden dat er geen binding is tussen supporters
bestuurders en spelers technische staf snap ik niet want we doen het toch met zijn allen
en dat moet altijd zo zijn goeie of slechte tijden.het gevolg is de laatste 2 jaar wel dat
de prachtige sfeer die we ervoor hadden opgebouwd helemaal is weg gevallen.we spelen
play offs tegen Dordrecht thuis en worden als een beginners clubje afgeserveerd.

kun je zeggen jullie proberen altijd onrust te creeren enz maar ik maak me gewoon
zorgen over de club en dat hoor je steeds meer en de club zal er zeker wat aan moeten
gaan doen want anders heeft een stadion voor 15.000 totaal geen zin.

Komt ook in de buurt van mijn mening  :devil
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Vlampiep op augustus 08, 2018, 11:14:04
Citaat van: denistel op augustus 07, 2018, 22:37:15
er worden vaak genoeg vragen gesteld aan die heren.vanmiddag nog aan booy werd gevraagd hoe het met robertha
is dan zegt ie weet ik niks van en loopt ie door.zo gaan ze met supporters om.als anderen dat normaal vinden.

was vanmiddag jong cambuur-jong groningen 32 graden en niks open om wat drinken te halen.
ken toch absoluut niet.
Het is begrijpelijk dat Foeke niet iedereen in het stadion uitleg kan geven over blessures van spelers.
Maar Foeke kennende is zijn gedrag arrogant en afstandelijk en dat is waar ik mij aan stoor.
Typisch gedrag van een manager die vergeleken kan worden met een zeemeeuw, komt aanvliegen, vreet alles op, schijt de hele sooi onder en vliegt verder.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op augustus 08, 2018, 11:22:12
Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2018, 11:14:04
Het is begrijpelijk dat Foeke niet iedereen in het stadion uitleg kan geven over blessures van spelers.
Maar Foeke kennende is zijn gedrag arrogant en afstandelijk en dat is waar ik mij aan stoor.
Typisch gedrag van een manager die vergeleken kan worden met een zeemeeuw, komt aanvliegen, vreet alles op, schijt de hele sooi onder en vliegt verder.
:_schater :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 08, 2018, 11:37:04
vandaag in een keer weer geen training. amateuristische bende.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 08, 2018, 11:48:21
Citaat van: denistel op augustus 08, 2018, 11:37:04
vandaag in een keer weer geen training. amateuristische bende.
staat toch in weekprogramma op website? Of is het aangepast?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2018, 11:57:20
6 augustus 2018, 9:55

Week 32 (6 augustus t/m 12 augustus)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 09.30 uur en 14.30 uur (kracht)
Di. 09.30 uur
Do. 09.30 uur en 14.30 uur (kracht)
Vrij. 09.30 uur
Za. Besloten oefenwedstrijd
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 08, 2018, 12:03:04
Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2018, 07:21:19
Nog wat wijzer geworden van die oefenpot van Jong Cambuur?

Ik zag nogal wat eerste elftal spelers in de opstelling...
Leek op papier op:
Bijdevier
Sai / Steenvoorden / vd Beemt / Claver
Schilder / Adihar / Akharame
Kallon / Kippersluis / Bangura
2-1 Goals : Kippersluis, Adihar

Ook wel benieuwd of er nog wat van Jong kan doorkomen. Claver doet het best aardig en Akharame is er ook weer bij.

Was niks, bangura vind ik wel leuk spelertje maar is er ook nog lang niet klaar voor.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 08, 2018, 12:03:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2018, 11:57:20
6 augustus 2018, 9:55

Week 32 (6 augustus t/m 12 augustus)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 09.30 uur en 14.30 uur (kracht)
Di. 09.30 uur
Do. 09.30 uur en 14.30 uur (kracht)
Vrij. 09.30 uur
Za. Besloten oefenwedstrijd

Is aangepast, woensdag stond er eerst wel bij.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2018, 12:18:59
Zo'n schema zegt dus ook niet veel
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2018, 12:19:44
Al bekend wie de tegenstander zaterdag is?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op augustus 08, 2018, 13:35:33
Is het al bekend wie de tegenstander van Cambuur is in de besloten oefenwedstrijd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 08, 2018, 14:28:55
Zal wel (jong) Zwolle ofzo zijn
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 08, 2018, 14:30:37
Eredivisie voetbalt dit weekend al.
Dus een jong team of een eerste divisie team denk ik
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 08, 2018, 14:37:07
Citaat van: speculeter op augustus 08, 2018, 14:30:37
Eredivisie voetbalt dit weekend al.
Dus een jong team of een eerste divisie team denk ik

Zwolle speelt vrijdag tegen dkv, dus misschien zaterdag de reserves tegen ons
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: De Gast op augustus 08, 2018, 21:09:44
Het is allemaal wat.. een oefenwedstrijdje voor je supporters organiseren. We spelen inmiddels bijna elk jaar hetzelfde saaie programma..
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 08, 2018, 21:59:42
Citaat van: richard op augustus 08, 2018, 12:03:49
Is aangepast, woensdag stond er eerst wel bij.

juist en zonder er een melding over te doen hevve ze er em er uit gooit.
dus totaal lak aan de supporters die even een training willen bekijken,
voor mij is woensdag de enige dat ik er heen kan.maar ze zoeken het maar uit.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 09, 2018, 09:29:59
Citaat van: denistel op augustus 08, 2018, 21:59:42
juist en zonder er een melding over te doen hevve ze er em er uit gooit.
dus totaal lak aan de supporters die even een training willen bekijken,
voor mij is woensdag de enige dat ik er heen kan.maar ze zoeken het maar uit.
Wel even doorgeven dat je niet komt :)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 09, 2018, 09:46:45
Is toch gek dat we niet eens weten tegen wie ze gaan oefenen?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cor op augustus 09, 2018, 10:07:45
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 09, 2018, 09:29:59
Wel even doorgeven dat je niet komt :)

:_schater :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 09, 2018, 13:34:27
Citaat van: speculeter op augustus 09, 2018, 09:46:45
Is toch gek dat we niet eens weten tegen wie ze gaan oefenen?

nee dan binne ze bang dat er als nog lui heen gaan natuurlijk.

voor elkaar :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Naastismis op augustus 09, 2018, 16:43:19
Citaat van: speculeter op augustus 09, 2018, 09:46:45
Is toch gek dat we niet eens weten tegen wie ze gaan oefenen?

Misschien weten ze dat zelf nog niet eens,en wachten tot er iemand belt die graag ff een wedstrijdje wil oefenen :D
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op augustus 09, 2018, 17:13:12
Waarom zo moeilijk doen over die stream, kan niet anders dan dat er gewoon in het Cambuur stadion of regio zal worden gespeeld...  :zucht
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op augustus 09, 2018, 21:38:35
Citaat van: speculeter op augustus 09, 2018, 09:46:45
Is toch gek dat we niet eens weten tegen wie ze gaan oefenen?

Ik gok GAE
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 10, 2018, 13:18:26
Denk nou eens na jongens zo moeilijk is het niet waar ze spelen.

Opstelling: Mous sambissa mbende koesveld sai, schindler ciganiks schils maulun, kippersluis conraad!! Succes iedereen wut mooi potje???
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 10, 2018, 13:41:30
Citaat van: richard op augustus 10, 2018, 13:18:26
Denk nou eens na jongens zo moeilijk is het niet waar ze spelen.

Opstelling: Mous sambissa mbende koesveld sai, schindler ciganiks schils maulun, kippersluis conraad!! Succes iedereen wut mooi potje???

Jong Ajax? ;)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 10, 2018, 13:44:03
Concurrentiestrijd Sai-Van Deelen nog niet beslist dus (of Van Deelen niet okselfris).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 10, 2018, 14:30:33
Nog niet beslist, maar als ik naar trainingen kijk vind ik van deelen stuk beter.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 10, 2018, 14:36:00
Ben van beide wel gecharmeerd, maar zou zelf (zeker in deze speelwijze) voor Van Deelen kiezen vanwege meer diepgang.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Galdiano op augustus 10, 2018, 14:52:30
Ik zou Sai wel eens op 6 willen zien spelen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 10, 2018, 15:48:56
Sai valt toch meestal in als middenvelder nu. Zijn ze op de training daar al mee bezig?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 10, 2018, 15:50:19
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 14:52:30
Ik zou Sai wel eens op 6 willen zien spelen.

????nee jonge totaal zijn positie niet. Heeft het op moment niet op trainingen. Afgelopen dinsdag met beloften was ie ook niet sterk. Ben benieuwd morgen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op augustus 10, 2018, 17:48:04
Citaat van: richard op augustus 10, 2018, 15:50:19
????nee jonge totaal zijn positie niet. Heeft het op moment niet op trainingen. Afgelopen dinsdag met beloften was ie ook niet sterk. Ben benieuwd morgen.
Hehe, eindelijk iemand die dat ziet.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 10, 2018, 20:13:43
Tegen Dordt ook heel onrustig. Maar hij kan veel beter, zit even niet goed in zijn vel, lijkt het. v Deelen staat hoog in de hiërarchie (reserve aanvoerder), Sambissa heeft veel vertrouwen van Hake en Claver doet het leuk als back-up. Sai is een ambitieuze speler dus logisch dat hij het daar lastig mee heeft.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 11, 2018, 01:02:56
Claver??? Die kin er niks van???
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 07:32:06
Ik snap ook wel dat de back-up voor linksachter meestal niet bij de beste selectiespelers hoort. Maar voorlopig lijken de kansen voor Sai vooral op het middenveld te liggen, backs zijn bezet.

Je bent erg kririsch op spelers , geen probleem maar bij welke nieuwelingen zie je wel potentie. Nog spelers die beter in vorm zijn dan afgelopen jaar?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 08:28:54
Matchday..... Maar tegen wie??? Welke stad(dorp) durfde het niet aan om publiek toe te laten. Wie heeft er zulke gevaarlijke supporters dat deze extreme maatregelen moeten worden genomen.

Bij Eagles Sparta was het uitvak gesloten en konden de supporters gezellig naast elkaar zitten, zo kan het ook.

Of zijn er teveel festiviteiten in de speelstad(dorp) en daardoor te weinig handhavers. Of zijn alle stewards op vakantie.

Ach voetbal anno 2018, het zal wel niet snel veranderen.  :R
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 11, 2018, 10:19:13
Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2018, 07:32:06
Ik snap ook wel dat de back-up voor linksachter meestal niet bij de beste selectiespelershoort. Maar voorlopig lijken de kansen voor Sai vooral op het middenveld te liggen, backs zijn bezet.

Je bent erg kririsch op spelers , geen probleem maar bij welke nieuwelingen zie je wel potentie. Nog spelers die beter in vorm zijn dan afgelopen jaar?

Ik ben niet kritisch maar realistisch. Zie vrijwel alle trainingen en zie dus ook wat er goed en slecht gaat. Daarbij hoe Hake training geeft en wat hij verlangt. Hake is echt goed bezig en je ziet gewoon dat niveau bij bepaalde spelers niet hoog is en die moet je constant scherp houden. Sambissa, Mous (denk ik, nog te weinig van gezien) Maulun en ik vind Koesveld zeer aanwezig.
Maar wedstrijden zijn anders dan trainingen dus ben wel benieuwd naar vanmiddag, hoop dat stream goed werkt.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: zeewolde op augustus 11, 2018, 11:05:07
Citaat van: richard op augustus 11, 2018, 10:19:13
Ik ben niet kritisch maar realistisch. Zie vrijwel alle trainingen en zie dus ook wat er goed en slecht gaat. Daarbij hoe Hake training geeft en wat hij verlangt. Hake is echt goed bezig en je ziet gewoon dat niveau bij bepaalde spelers niet hoog is en die moet je constant scherp houden. Sambissa, Mous (denk ik, nog te weinig van gezien) Maulun en ik vind Koesveld zeer aanwezig.
Maar wedstrijden zijn anders dan trainingen dus ben wel benieuwd naar vanmiddag, hoop dat stream goed werkt.
zijn dit de nieuwelingen ook die we standaard in de basis kunnen verwachten?
Met misschien toch schilder weer op middenveld?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: richard op augustus 11, 2018, 11:16:35
Schindler en ciganiks erbij nog
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 11:23:42
Citaat van: richard op augustus 11, 2018, 10:19:13
Ik ben niet kritisch maar realistisch. Zie vrijwel alle trainingen en zie dus ook wat er goed en slecht gaat. Daarbij hoe Hake training geeft en wat hij verlangt. Hake is echt goed bezig en je ziet gewoon dat niveau bij bepaalde spelers niet hoog is en die moet je constant scherp houden. Sambissa, Mous (denk ik, nog te weinig van gezien) Maulun en ik vind Koesveld zeer aanwezig.
Maar wedstrijden zijn anders dan trainingen dus ben wel benieuwd naar vanmiddag, hoop dat stream goed werkt.

Ik bedoel met kritisch dat je wel een bepaald niveau verwacht dat bij Cambuur hoort en dat is terecht.

Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat er bij sommige spelers op bepaalde kwaliteiten in gescout in de hoop dat Hake ze de rest dan wel bijleert. Bijvoorbeeld Mbende.
Vanmiddag inderdaad weer eens kijken hoe het er voor staat.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 11, 2018, 11:41:56
De beloften van de Graafschap... en daar mogen we van de driehoek niet bij?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:43:34
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 11, 2018, 11:41:56
De beloften van de Graafschap... en daar mogen we van de driehoek niet bij?

Die spelen tegen Jong Cambuur.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 11, 2018, 11:44:20
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:43:34
Die spelen tegen Jong Cambuur.
oh dat was me niet duidelijk :-) En tegen wie speelt het eerste dan? Al bekend?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:45:04
Jong Ajax op de toekomst.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 11, 2018, 11:46:34
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:45:04
Jong Ajax op de toekomst.
thnx, maar ff kijken zo
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:47:15
@SCCambuurLwd: ? OPSTELLING SC #CAMBUUR

1. Mous
5. Van Wermeskerken
3. Mbende
14. Van Koesveld
24. Sambissa
22. Ciganiks
6. Schindler (C)
8. Schils
20. Maulun
17. Conraad
29. Van Kippersluis

#JAJCAM
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 11, 2018, 11:47:40
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:45:04
Jong Ajax op de toekomst.

pffffd dat valt ff tegen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op augustus 11, 2018, 11:52:53
Is er ook een stream?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op augustus 11, 2018, 11:59:41
Citaat van: Voorstopper op augustus 11, 2018, 11:52:53
Is er ook een stream?

http://www.youtube.com/sccambuurtv

stond op twitter
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 11, 2018, 12:15:23
Citaat van: justremco op augustus 10, 2018, 13:41:30
Jong Ajax? ;)

:koffie
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op augustus 11, 2018, 12:22:45
Ik kan de stream niet vinden!
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 12:24:07
Citaat van: Bens op augustus 11, 2018, 12:22:45
Ik kan de stream niet vinden!

https://youtu.be/23YWU1pEJWg
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Montana op augustus 11, 2018, 12:25:20
Cambuurkanaal op youtube
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 12:35:30
Mooi uitgespeeld doelpunt.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 12:36:36
Prima goal
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 12:38:47
Conraad speelt prima, hoor.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Gasgeve op augustus 11, 2018, 12:41:03
Maulun is een heerlijke speler. Veel creativiteit en inzicht.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Voorstopper op augustus 11, 2018, 12:42:49
Volgens mij denkt de commentator dat hij bij een biljartwedstrijd zit of zo......Of hij is erg depri kan ook natuurlijk  :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: moodygrunn op augustus 11, 2018, 12:49:44
Citaat van: Voorstopper op augustus 11, 2018, 12:42:49
Volgens mij denkt de commentator dat hij bij een biljartwedstrijd zit of zo......Of hij is erg depri kan ook natuurlijk  :_schater

Deed mij wat denken aan een commentator bij golf idd  :insane
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 12:51:32
Het is wat lastig te volgen vanwege de camerapositie, maar het valt me toch niet tegen hoor. Zeker gezien je in principe je vaste centrale en spitsenduo mist. Verdedigend staat het goed en we komen er meerdere keren prima uit.

Wel voorin vaak de verkeerde keuzes of een slechte uitvoering waardoor het creëren van kansen achterwege blijft. De schitterend uitgespeelde 0-1 maakte dat enigszins goed.

Van Koesveld, Maulun en Conraad spelen goed. Kan ook wel genieten van de rust aan de bal van Schindler. En Mbende viel eerder negatief op, dat kan ik vandaag niet zeggen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 12:56:21
Sambissa gaat en wil er iedere keer overheen, mooi om te zien. Hij is wat ongelukkig in de eindpas. Ik weet niet wat ik van Kippersluis moet denken, wil wel maar kan niet, zoiets waarschijnlijk.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 12:58:43
Citaat van: 666 op augustus 11, 2018, 12:56:21
Sambissa gaat en wil er iedere keer overheen, mooi om te zien. Hij is wat ongelukkig in de eindpas. Ik weet niet wat ik van Kippersluis moet denken, wil wel maar kan niet, zoiets waarschijnlijk.

Vaak ruzie met de bal, wordt op dit moment niet op zijn kwaliteiten benut. Paar goede loopacties van hem gezien maar dan krijgt hij de bal niet of op een slechte manier. Bal mag van mij vaak wat eerder gegeven worden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op augustus 11, 2018, 12:59:01
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 12:51:32
Het is wat lastig te volgen vanwege de camerapositie, maar het valt me toch niet tegen hoor. Zeker gezien je in principe je vaste centrale en spitsenduo mist. Verdedigend staat het goed en we komen er meerdere keren prima uit.

Wel voorin vaak de verkeerde keuzes of een slechte uitvoering waardoor het creëren van kansen achterwege blijft. De schitterend uitgespeelde 0-1 maakte dat enigszins goed.

Van Koesveld, Maulun en Conraad spelen goed. Kan ook wel genieten van de rust aan de bal van Schindler. En Mbende viel eerder negatief op, dat kan ik vandaag niet zeggen.

Verdedigend staat het gewoon goed, niks weggegeven. Opbouwend is het imo wel matig van achteruit. Verder is Sambissa ook erg bedrijvig.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bens op augustus 11, 2018, 12:59:39
Bernardo bedankt ik heb de stream gevonden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Huzumer op augustus 11, 2018, 13:02:10
Of het allemaal goed genoeg is, blijft afwachten, maar ik denk dat we een trainer hebben die er het maximale uithaalt. Daarbij hebben we een groep die al langere tijd met elkaar speelt en dat was de afgelopen jaren ook anders. Als we de eerste 5 halen (excl. jong-teams), doen we het heel goed, zeker met de (nog) veel grotere clubs in competitie. PO's mogen we wel vanuit gaan;  niet alleen op basis van begroting, maar ook afgaande op het vertoonde spel en spelers ...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 13:03:22
Maulun speelt zichzelf steeds mooi vrij, ziet de opening volgens mij ook wel, maar passing moet nog nauwkeuriger. Bij Mbende denk ik steeds is 'ie nou traag of blijft hij  gewoon rustig. In ieder geval weinig onnodig balverlies. Koesveld speelt ook prima, meevaller. Schindler en Ciganiks zijn slimme spelers die ook niet snel in de problemen komen ondanks dat ze niet snel zijn. Er mag nog wel wat bij want Kipersluis lijkt toch echt wel einde verhaal.

Maar 't het valt inderdaad niet tegen. De meeste zijn nog jong genoeg om de minpunten te verbeteren en dan is er wel een leuk ploegje van te maken.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 13:06:42
Iemand trouwens een idee waar Steenvoorden, El Baad en Daniels zijn?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 13:07:46
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 13:06:42
Iemand trouwens een idee waar Steenvoorden, El Baad en Daniels zijn?

Jong Cambuur vanmiddag?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 13:38:35
mbende 0-2
|:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 13:38:42
2-0 en weinig weggeven...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 13:47:39
mocht je je vervelen tijdens uhh het kijken.....
tel dan de "uhh"s van de commentator.
bijna iedere zin ,dit is niet zijn toekomst denk uhhh ik.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 13:48:32
 :_schater :_schater :_schater :_schater
nu ik er op let , 5 in 1 zin.  :P
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 13:50:06
Citaat van: okkele op augustus 11, 2018, 13:47:39
mocht je je vervelen tijdens uhh het kijken.....
tel dan de "uhh"s van de commentator.
bijna iedere zin ,dit is niet zijn toekomst denk uhhh ik.

Van Kippersluis speelt nu over rood en krijt nog 1x zijn keu uhhh
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2018, 13:52:01
Doet me vooral deugt dat we heel weinig weggeven.
Ook tegen Sparta het geval.
Tegenstander zo matig of onze achterhoede zo goed?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2018, 13:52:30
1-2
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 13:52:59
89ste minuut 1-2
dat word billenknijpen uuhhh in deze uuhhh wedstrijd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 13:53:05
Citaat van: speculeter op augustus 11, 2018, 13:52:30
1-2
Helaas niet de 0 gehouden
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 13:53:40
Citaat van: okkele op augustus 11, 2018, 13:52:59
89ste minuut 1-2
dat word billenknijpen uuhhh in deze uuhhh wedstrijd.

:_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: moodygrunn op augustus 11, 2018, 13:53:47
Citaat van: 666 op augustus 11, 2018, 13:50:06
Van Kippersluis speelt nu over rood en krijt nog 1x zijn keu uhhh

Commentator doet gewoon een Andersonnetje en zit over 4 jaar bij de NOS om 19.00 studio sport van commentaar te voorzien. Allemaal opbouwende kritiek hier :)  |:)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 13:54:25
en afgelopen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 13:54:45
Vond de tweede helft iets minder. Bleef vrij degelijk, maar wel wat meer kansjes weggeven dan voor rust, plus een goal. Aanvallend weinig meer laten zien tot de 0-2. Mbende vond ik (los van zijn dreiging bij dode spelmomenten) trouwens verrassend goed vergeleken met de wedstrijd tegen De Graafschap.

Al met al is mijn vertrouwen dat Hake hier een mooi team van kan maken gestegen door deze wedstrijd. Behoorlijk degelijk is het al, en Hake heeft vorig seizoen wel laten zien dat te kunnen uitbouwen. In de eerste helft was met vlagen zichtbaar dat we aanvallend ook wel wat kunnen.

Overigens heeft Jong Ajax ook gewoon weer een leuk ploegje, zeker als spelers als Schuurs en Johnsen geregeld mee gaan doen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bernardo op augustus 11, 2018, 14:03:43
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 13:06:42
Iemand trouwens een idee waar Steenvoorden, El Baad en Daniels zijn?

Doen mee met Jong Cambuur, net zoals Bos en Calor

Edit: Daniels niet.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 14:08:25
Het ging best aardig als je bedenkt dat dit uiteindelijk niet de beoogde basis is. Achterin zal het wel Mous, vDeelen, Steenvoorden, Schilder, Sambissa blijven. Schindler lijkt een zekerheidje, Hake maakt hem belangrijk. Er mag nog wel een middenvelder bij, Boerlage, Schils en Calor komen tekort. Rossi / Conraad gaat hopelijk verrassen voorin, Kippersluis liet toch weer te weinig zien. En een fitte Robertha is een prima spits. Maulun, Ciganeks, Kallon en Mathieu mogen het verder uitvechten op de overige posities en daar mag ook nog wel een concurrent bij komen.

Ik vond het vooral knap hoe gedisciplineerd we speelden met veel nieuwe spelers, waarvan veel buitenlandse spelers.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 14:08:48
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2018, 14:03:43
Doen mee met Jong Cambuur, net zoals Bos en Calor

Edit: Daniels niet.

Dank. Zou mooi zijn als Daniels een andere club heeft gevonden, maar zal wel niet fit zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 11, 2018, 14:18:53
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 14:08:48
Dank. Zou mooi zijn als Daniels een andere club heeft gevonden, maar zal wel niet fit zijn.

Volgens mij is Daniels al een tijdje niet fit idd, gaat dus lastig worden om m te lozen
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Yellow Army op augustus 11, 2018, 15:44:38
Na Mbende tegen Almere te hebben gezien was ik er zeker van dit deze er weinig van kon. Na deze pot moet ik mijn mening toch bijstellen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 15:47:31
Citaat van: Yellow Army op augustus 11, 2018, 15:44:38
Na Mbende tegen Almere te hebben gezien was ik er zeker van dit deze er weinig van kon. Na deze pot moet ik mijn mening toch bijstellen.

Had hetzelfde, maar dan gebaseerd op De Graafschap. Is gewoon heel erg afhankelijk van ploeggenoten denk ik, als de ruimtes klein zijn en hij de bal makkelijk kwijt kan kan hij van waarde zijn.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 11, 2018, 15:49:26
Citaat van: justremco op augustus 11, 2018, 14:18:53
Volgens mij is Daniels al een tijdje niet fit idd, gaat dus lastig worden om m te lozen
Ergens achterlaten is ook niet heel netjes :)
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: justremco op augustus 11, 2018, 15:56:41
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 11, 2018, 15:49:26
Ergens achterlaten is ook niet heel netjes :)

Het contract verscheuren lijkt mij persoonlijk de beste optie...
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 20:27:59
Wel een écht mooie goal trouwens, die 0-1 van ons.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2018, 20:29:48
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 20:27:59
Wel een écht mooie goal trouwens, die 0-1 van ons.

Nog ergens te zien?
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 11, 2018, 20:31:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2018, 20:29:48
Nog ergens te zien?

https://www.youtube.com/watch?v=avXYnvF5FXU

Vanaf minuut 1;26.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: okkele op augustus 11, 2018, 20:36:37
fijne samenvatting hoor,ajax wat de klok slaat en cambuur heeft 3 kansen gehad.
als bij de 0-1 werd er bij tijden leuk gevoetbalt door scc.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2018, 20:39:48
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 20:31:35
Vanaf minuut 1;26.
:thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: 666 op augustus 11, 2018, 21:24:35
Citaat van: okkele op augustus 11, 2018, 20:36:37
fijne samenvatting hoor,ajax wat de klok slaat en cambuur heeft 3 kansen gehad.
als bij de 0-1 werd er bij tijden leuk gevoetbalt door scc.
Het is wel Ajax tv
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 11, 2018, 23:01:00
soms hele goede momenten en soms periodes dat we er niet aan te pas komen
zal wel het beeld van dit seizoen worden. uit moet je dan zorgen die kansen
die je krijgt af te maken. thuis zul je wat meer moeten laten zien en dat
kan wel want soms wordt er goed gecombineerd.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 12, 2018, 10:15:03
Citaat van: denistel op augustus 11, 2018, 23:01:00
soms hele goede momenten en soms periodes dat we er niet aan te pas komen
zal wel het beeld van dit seizoen worden. uit moet je dan zorgen die kansen
die je krijgt af te maken. thuis zul je wat meer moeten laten zien en dat
kan wel want soms wordt er goed gecombineerd.
wat ben jij ineens positief  :y
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 12, 2018, 10:37:01
Kwalitatief zijn we niet echt opgeschoten, maar er staat wel een team.
Bij balverlies heel gedisciplineerd en gegroepeerd, bij balbezit wordt geprobeerd via snelle combinaties snel de spitsen te bereiken.
Ze lijken zich ook wel bewust van de tekortkomingen en dat het nog veel beter moet. En dat ze het samen moeten doen.

De eerste periode kan het een voordeel zijn dat het al goed ingespeeld oogt. Gevaar is dat het wisselvallig wordt en nog steeds te weinig creativiteit om wedstrijden te beslissen. Daarom zou er nog extra kwaliteit bij moeten, maar denk dat we het hiermee moeten doen.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op augustus 12, 2018, 12:21:37
Ik beoordeel wel na 10 wedstrijden. Vaak zat een goede voorbereiding gezien en een slechte start. Heel zelden een goede start gezien. Ben wel heel benieuwd en ook leuk dat wij direct tegen NEC starten.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2018, 13:19:31
In mijn ogen toch beter dan een waardeloze voorbereiding zonder stijgende lijn, al was het maar voor de sfeer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Bankzitter op augustus 12, 2018, 15:15:43
Ik baseer het optimisme over een aardige start ook niet op de uitslagen maar omdat er al veel getrained is met een vaste groep. En mijn verwachtingen zijn ook niet heel hoog, gewoon meedoen in het linkerrijtje voor een PO plek, enthousiast voetbal en iedere week proberen weer wat beter te worden.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Lore op augustus 12, 2018, 20:20:08

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2018, 13:19:31
In mijn ogen toch beter dan een waardeloze voorbereiding zonder stijgende lijn, al was het maar voor de sfeer.

Zeker!

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2018, 15:15:43
Ik baseer het optimisme over een aardige start ook niet op de uitslagen maar omdat er al veel getrained is met een vaste groep. En mijn verwachtingen zijn ook niet heel hoog, gewoon meedoen in het linkerrijtje voor een PO plek, enthousiast voetbal en iedere week proberen weer wat beter te worden.

Klinkt ook logisch. Alleen blijft het Cambuur
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2018, 20:50:57
Er is (eindelijk) geluisterd, weekschema staat al online:

http://cambuur.nl/nieuws/weekschema-sc-cambuur/

Een aankondiging via twitter en dergelijke kanalen zou nog wel handig zijn (en die is er inmiddels ook  :proost).
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: speculeter op augustus 12, 2018, 21:41:05
Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2018, 20:50:57
Er is (eindelijk) geluisterd, weekschema staat al online:

http://cambuur.nl/nieuws/weekschema-sc-cambuur/

Een aankondiging via twitter en dergelijke kanalen zou nog wel handig zijn (en die is er inmiddels ook  :proost).
kijk....denistel  :_schater :_schater
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: denistel op augustus 13, 2018, 14:06:27
Citaat van: speculeter op augustus 12, 2018, 21:41:05
kijk....denistel  :_schater :_schater
hoeft oek niet zo moeiijk te zijn blijkt nu maar weer.
Titel: Re: Voorbereiding 2018/2019
Bericht door: poelie-lwd op augustus 27, 2018, 17:55:43
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2018, 19:46:32
Hij heeft de draaicirkel van een airbus. Die wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Mark my words.

Schindler  ;( Mijn god een bushokje is nog beweeglijker!