Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2018/2019

Gestart door Collingwood, maart 27, 2018, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

richard

Denk nou eens na jongens zo moeilijk is het niet waar ze spelen.

Opstelling: Mous sambissa mbende koesveld sai, schindler ciganiks schils maulun, kippersluis conraad!! Succes iedereen wut mooi potje???

justremco

Citaat van: richard op augustus 10, 2018, 13:18:26
Denk nou eens na jongens zo moeilijk is het niet waar ze spelen.

Opstelling: Mous sambissa mbende koesveld sai, schindler ciganiks schils maulun, kippersluis conraad!! Succes iedereen wut mooi potje???

Jong Ajax? ;)

Collingwood

Concurrentiestrijd Sai-Van Deelen nog niet beslist dus (of Van Deelen niet okselfris).
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Nog niet beslist, maar als ik naar trainingen kijk vind ik van deelen stuk beter.

Collingwood

Ben van beide wel gecharmeerd, maar zou zelf (zeker in deze speelwijze) voor Van Deelen kiezen vanwege meer diepgang.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Ik zou Sai wel eens op 6 willen zien spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Sai valt toch meestal in als middenvelder nu. Zijn ze op de training daar al mee bezig?

richard

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 14:52:30
Ik zou Sai wel eens op 6 willen zien spelen.

????nee jonge totaal zijn positie niet. Heeft het op moment niet op trainingen. Afgelopen dinsdag met beloften was ie ook niet sterk. Ben benieuwd morgen.

Gasgeve

Citaat van: richard op augustus 10, 2018, 15:50:19
????nee jonge totaal zijn positie niet. Heeft het op moment niet op trainingen. Afgelopen dinsdag met beloften was ie ook niet sterk. Ben benieuwd morgen.
Hehe, eindelijk iemand die dat ziet.

Bankzitter

Tegen Dordt ook heel onrustig. Maar hij kan veel beter, zit even niet goed in zijn vel, lijkt het. v Deelen staat hoog in de hiƫrarchie (reserve aanvoerder), Sambissa heeft veel vertrouwen van Hake en Claver doet het leuk als back-up. Sai is een ambitieuze speler dus logisch dat hij het daar lastig mee heeft.

richard

Claver??? Die kin er niks van???

Bankzitter

#461
Ik snap ook wel dat de back-up voor linksachter meestal niet bij de beste selectiespelers hoort. Maar voorlopig lijken de kansen voor Sai vooral op het middenveld te liggen, backs zijn bezet.

Je bent erg kririsch op spelers , geen probleem maar bij welke nieuwelingen zie je wel potentie. Nog spelers die beter in vorm zijn dan afgelopen jaar?

666

Matchday..... Maar tegen wie??? Welke stad(dorp) durfde het niet aan om publiek toe te laten. Wie heeft er zulke gevaarlijke supporters dat deze extreme maatregelen moeten worden genomen.

Bij Eagles Sparta was het uitvak gesloten en konden de supporters gezellig naast elkaar zitten, zo kan het ook.

Of zijn er teveel festiviteiten in de speelstad(dorp) en daardoor te weinig handhavers. Of zijn alle stewards op vakantie.

Ach voetbal anno 2018, het zal wel niet snel veranderen.  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

richard

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2018, 07:32:06
Ik snap ook wel dat de back-up voor linksachter meestal niet bij de beste selectiespelershoort. Maar voorlopig lijken de kansen voor Sai vooral op het middenveld te liggen, backs zijn bezet.

Je bent erg kririsch op spelers , geen probleem maar bij welke nieuwelingen zie je wel potentie. Nog spelers die beter in vorm zijn dan afgelopen jaar?

Ik ben niet kritisch maar realistisch. Zie vrijwel alle trainingen en zie dus ook wat er goed en slecht gaat. Daarbij hoe Hake training geeft en wat hij verlangt. Hake is echt goed bezig en je ziet gewoon dat niveau bij bepaalde spelers niet hoog is en die moet je constant scherp houden. Sambissa, Mous (denk ik, nog te weinig van gezien) Maulun en ik vind Koesveld zeer aanwezig.
Maar wedstrijden zijn anders dan trainingen dus ben wel benieuwd naar vanmiddag, hoop dat stream goed werkt.

zeewolde

Citaat van: richard op augustus 11, 2018, 10:19:13
Ik ben niet kritisch maar realistisch. Zie vrijwel alle trainingen en zie dus ook wat er goed en slecht gaat. Daarbij hoe Hake training geeft en wat hij verlangt. Hake is echt goed bezig en je ziet gewoon dat niveau bij bepaalde spelers niet hoog is en die moet je constant scherp houden. Sambissa, Mous (denk ik, nog te weinig van gezien) Maulun en ik vind Koesveld zeer aanwezig.
Maar wedstrijden zijn anders dan trainingen dus ben wel benieuwd naar vanmiddag, hoop dat stream goed werkt.
zijn dit de nieuwelingen ook die we standaard in de basis kunnen verwachten?
Met misschien toch schilder weer op middenveld?