Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2018/2019

Gestart door Collingwood, maart 27, 2018, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo


Bankzitter

Conraad speelt prima, hoor.

Gasgeve

Maulun is een heerlijke speler. Veel creativiteit en inzicht.

Voorstopper

Volgens mij denkt de commentator dat hij bij een biljartwedstrijd zit of zo......Of hij is erg depri kan ook natuurlijk  :_schater

moodygrunn

Citaat van: Voorstopper op augustus 11, 2018, 12:42:49
Volgens mij denkt de commentator dat hij bij een biljartwedstrijd zit of zo......Of hij is erg depri kan ook natuurlijk  :_schater

Deed mij wat denken aan een commentator bij golf idd  :insane
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Het is wat lastig te volgen vanwege de camerapositie, maar het valt me toch niet tegen hoor. Zeker gezien je in principe je vaste centrale en spitsenduo mist. Verdedigend staat het goed en we komen er meerdere keren prima uit.

Wel voorin vaak de verkeerde keuzes of een slechte uitvoering waardoor het creëren van kansen achterwege blijft. De schitterend uitgespeelde 0-1 maakte dat enigszins goed.

Van Koesveld, Maulun en Conraad spelen goed. Kan ook wel genieten van de rust aan de bal van Schindler. En Mbende viel eerder negatief op, dat kan ik vandaag niet zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Sambissa gaat en wil er iedere keer overheen, mooi om te zien. Hij is wat ongelukkig in de eindpas. Ik weet niet wat ik van Kippersluis moet denken, wil wel maar kan niet, zoiets waarschijnlijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Citaat van: 666 op augustus 11, 2018, 12:56:21
Sambissa gaat en wil er iedere keer overheen, mooi om te zien. Hij is wat ongelukkig in de eindpas. Ik weet niet wat ik van Kippersluis moet denken, wil wel maar kan niet, zoiets waarschijnlijk.

Vaak ruzie met de bal, wordt op dit moment niet op zijn kwaliteiten benut. Paar goede loopacties van hem gezien maar dan krijgt hij de bal niet of op een slechte manier. Bal mag van mij vaak wat eerder gegeven worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 12:51:32
Het is wat lastig te volgen vanwege de camerapositie, maar het valt me toch niet tegen hoor. Zeker gezien je in principe je vaste centrale en spitsenduo mist. Verdedigend staat het goed en we komen er meerdere keren prima uit.

Wel voorin vaak de verkeerde keuzes of een slechte uitvoering waardoor het creëren van kansen achterwege blijft. De schitterend uitgespeelde 0-1 maakte dat enigszins goed.

Van Koesveld, Maulun en Conraad spelen goed. Kan ook wel genieten van de rust aan de bal van Schindler. En Mbende viel eerder negatief op, dat kan ik vandaag niet zeggen.

Verdedigend staat het gewoon goed, niks weggegeven. Opbouwend is het imo wel matig van achteruit. Verder is Sambissa ook erg bedrijvig.
Area 58

Bens

Bernardo bedankt ik heb de stream gevonden.

Huzumer

Of het allemaal goed genoeg is, blijft afwachten, maar ik denk dat we een trainer hebben die er het maximale uithaalt. Daarbij hebben we een groep die al langere tijd met elkaar speelt en dat was de afgelopen jaren ook anders. Als we de eerste 5 halen (excl. jong-teams), doen we het heel goed, zeker met de (nog) veel grotere clubs in competitie. PO's mogen we wel vanuit gaan;  niet alleen op basis van begroting, maar ook afgaande op het vertoonde spel en spelers ...

Bankzitter

Maulun speelt zichzelf steeds mooi vrij, ziet de opening volgens mij ook wel, maar passing moet nog nauwkeuriger. Bij Mbende denk ik steeds is 'ie nou traag of blijft hij  gewoon rustig. In ieder geval weinig onnodig balverlies. Koesveld speelt ook prima, meevaller. Schindler en Ciganiks zijn slimme spelers die ook niet snel in de problemen komen ondanks dat ze niet snel zijn. Er mag nog wel wat bij want Kipersluis lijkt toch echt wel einde verhaal.

Maar 't het valt inderdaad niet tegen. De meeste zijn nog jong genoeg om de minpunten te verbeteren en dan is er wel een leuk ploegje van te maken.

Collingwood

Iemand trouwens een idee waar Steenvoorden, El Baad en Daniels zijn?
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2018, 13:06:42
Iemand trouwens een idee waar Steenvoorden, El Baad en Daniels zijn?

Jong Cambuur vanmiddag?