En wat denken jullie:
Oss - Go Ahead Eagles
Fortuna - NEC of
Jong Ajax - jong Utrecht?
:(
Lekker dichtbij. Hilversum Amsterdam
Ik snap nog steeds niet dat jullie dit niet snappen. Jong Ajax trekt de meeste kijkers en is de nummer 1. Simpel toch?
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2017, 14:10:47
Ik snap nog steeds niet dat jullie dit niet snappen. Jong Ajax trekt de meeste kijkers en is de nummer 1. Simpel toch?
Zo simpel is het niet
Wat denk jij welke fans meer abonnees op kunnen leveren:
NEC
GAE
MVV
Cambuur
Of
Jong ajax
Jong psv
Jong utrecht
Jong az
Van die laatste 4 krijg je geen enkele extra abonnee. Fans van die clubs zijn abonnee vanwege het eerste team, en vinden het leuk om ook hun jong team te zien.
Daar zouden ze bij FOX meer naar moeten kijken.
Ze laten Fortuna NEC ook gewoon zien hoor. Cambuur is al eens langsgekomen. Gewoon beter presteren, dan word je uitgezonden. En van die laatste 4 krijg je juist wel abonnees. Jong Ajax zorgt in zijn eentje voor meer abonnees dan NEC, GAE, MVV en Cambuur samen.
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2017, 14:34:47
Ze laten Fortuna NEC ook gewoon zien hoor. Cambuur is al eens langsgekomen. Gewoon beter presteren, dan word je uitgezonden. En van die laatste 4 krijg je juist wel abonnees. Jong Ajax zorgt in zijn eentje voor meer abonnees dan NEC, GAE, MVV en Cambuur samen.
je laatste punt is echt flauwekul. Ze zijn abonnee vanwege Ajax, niet vanwege jong ajax.
Ik denk inderdaad niet dat Ajacieden hun abonnement zouden opzeggen als Jong Ajax niet meer wordt uitgezonden. Of een abonnement nemen puur en alleen om Jong Ajax te zien. Dat vind ik ook een slecht argument.
Maar om hier iets zinnigs over te zeggen zou je de precieze cijfers moeten kennen. Kijkcijfers zouden al met al in theorie meer op kunnen leveren dan abonnementen in verband met reclamegeld.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat het commercieel belang boven het sportieve belang gaat. Vanuit het oogpunt van de neutrale toeschouwer zijn vaak wedstrijden waarin Jong Ajax niet meedoet het leukst (bijvoorbeeld NEC-MVV vorige week), hoewel Ajacieden waarschijnlijk in de meerderheid zullen zijn.
Maar kun je dat Fox, als bedrijf zijnde, echt kwalijk nemen?
Zal toch wel fortuna tegen Nec worden
Citaat van: speculeter op oktober 04, 2017, 15:27:16
Zal toch wel fortuna tegen Nec worden
Klopt en jong ajax - jong utreg zenden ze ook uit
Citaat van: justremco op oktober 04, 2017, 15:57:09
Klopt en jong ajax - jong utreg zenden ze ook uit :_schater :_schater :_schater :_schater
Zijn 2 wedstrijden live doordat er geen Eredivisie is.
Ik heb mij ook lopen ergeren aan uitzend schema van Fox.
Echter heeft Fox al ruim 3 miljoen abonees.
Daar zit weinig groei, Jong Ajax trekt verreweg de meeste kijkers, dus wordt deze uitgezonden.
Daarnaast kiest men nu voor Fortuna, die spelen super goed, en keuze is terecht.
Helaas zolang prestaties niet beter worden, Cambuur niet of nauwelijks op tv.
Ik zou Cambuur ook graag willen zien, maar als je de reacties hier leest van de afgelopen wedstrijd, dan kan ik me indenken dat Fox niet een wedstrijd van Cambuur rechtstreeks uit gaat zenden.
Fox is een commercieel instituut en zendt dat uit waar het meeste geld mee binnen is te halen.
Voor mij zijn Fortuna en Ajax 2 de meest aantrekkelijke ploegen en daardoor ook het vaakst in beeld.
hev helemaal geen fox mooi een streamke of de radio best genoeg
Gewoon fox opzeggen je :y
Citaat van: Galdiano op oktober 04, 2017, 17:52:45
Ik heb mij ook lopen ergeren aan uitzend schema van Fox.
Echter heeft Fox al ruim 3 miljoen abonees.
Daar zit weinig groei, Jong Ajax trekt verreweg de meeste kijkers, dus wordt deze uitgezonden.
Daarnaast kiest men nu voor Fortuna, die spelen super goed, en keuze is terecht.
Helaas zolang prestaties niet beter worden, Cambuur niet of nauwelijks op tv.
3 miljoen? Zouden ze willen ja
Citaat van: zeewolde op oktober 04, 2017, 14:43:00
je laatste punt is echt flauwekul. Ze zijn abonnee vanwege Ajax, niet vanwege jong ajax.
Mensen zijn abonnee vanwege de Eredivisie. Niet vanwege hun eigen club. Ik ben niet abonnee voor Cambuur, maar abonnee omdat ik alle wedstrijden in de Eredivisie wil zien. Dus jouw argument dat een Fortuna meer abonees oplevert dan een jong Ajax is echt flauwekul. Daarnaast is een Jupiler League wedstrijd alleen interessant voor neutraal publiek als er een speler meedoet met wat extra's. Die speelt op dit moment alleen bij jong Ajax, namelijk Dennis Johnsen.
Als Cambuur bovenaan zou staan, werd het gewoon uitgezonden. Dat staat ook zo in het beleid van Fox. Koploper is eerste keuze, tenzij er een wedstrijd als topper (op basis van de ranglijst) kan worden aangemerkt.
Ze hebben toch ook internet kanalen, waarom niet alle wedstrijden uitzenden. Camera's draaien toch wel en het is vaak maar 1, kosten zijn er weinig.
Voor de korte termijn snap ik best dat men steeds voor Jong Ajax kiest. Maar als ik bij Fox werkte zou ik juist de JL meer vermarkten, en volgens mij lukt dat beter bij wedstrijden van Cambuur, Eagles, NEC, De Graafschap etc. dan die sfeerloze bende bij de beloftenteams.
Citaat van: dizzhead op oktober 05, 2017, 06:39:48
Als Cambuur bovenaan zou staan, werd het gewoon uitgezonden. Dat staat ook zo in het beleid van Fox. Koploper is eerste keuze, tenzij er een wedstrijd als topper (op basis van de ranglijst) kan worden aangemerkt.
Inderdaad. Niet zeuren, maar gewoon beter voetballen.
Citaat van: Yellow Army op oktober 04, 2017, 22:26:53
3 miljoen? Zouden ze willen ja
Zie net op hun twitter dat ze 1 miljoen abonnees hebben
Citaat van: JeJe op oktober 04, 2017, 18:05:19
Ik zou Cambuur ook graag willen zien, maar als je de reacties hier leest van de afgelopen wedstrijd, dan kan ik me indenken dat Fox niet een wedstrijd van Cambuur rechtstreeks uit gaat zenden.
Fox is een commercieel instituut en zendt dat uit waar het meeste geld mee binnen is te halen.
Voor mij zijn Fortuna en Ajax 2 de meest aantrekkelijke ploegen en daardoor ook het vaakst in beeld.
klopt idd. Lees ik nu ook uit jou stuk dat je niet bij de wedstrijd was?
Technisch is er echt geen limiet op uitzenden van 1,2 of meer wedstrijden. Fox kan bijvoorbeeld ook online zoveel kanalen opengooien als ze willen hoor.
Na vanavond weet je waarom Fox niet naar het NOORDEN komt en gelijk hebben ze.
Citaat van: JeJe op oktober 06, 2017, 21:50:38
Na vanavond weet je waarom Fox niet naar het NOORDEN komt en gelijk hebben ze.
daar gaat het niet om. Gaat om de beleving.
Weet eigenlijk niet waarom ik op jou reageer. Jij meldt wat en gaat toch geen discussie aan
Als de grote clubs als GAE,NEC, De Graafschap Cambuur tegen elkaar moeten dan vind ik dat ze die horen uit te zenden,maar ze zenden dan liever jong Ajax-fc Oss die voor 200 man wordt gespeeld,Ik kan daar niet bij. :zucht :zucht
Wij staan veertiende.. Voorlopig hebben wij geen recht van spreken
Dat klopt, maar zolang ziggo Ajax sponsort zijn er ook andere belangen. Alles draait helaas om geld in deze maatschappij.
Citaat van: zeewolde op oktober 06, 2017, 21:53:05
daar gaat het niet om. Gaat om de beleving.
Weet eigenlijk niet waarom ik op jou reageer. Jij meldt wat en gaat toch geen discussie aan
Beleving?
Bedoel je op de tribune
Zolang we deze trainer hebben moet je ons niet vergelijken met de clubs die je noemt
Daar kunnen we ons nu echt niet mee meten.
Citaat van: JeJe op oktober 07, 2017, 09:31:43
Beleving?
Bedoel je op de tribune
Zolang we deze trainer hebben moet je ons niet vergelijken met de clubs die je noemt
Daar kunnen we ons nu echt niet mee meten.
het Dijkhuizen dien vriendin afpakt of het ie dei altijd pesten op school?
Dijkhuizen is een onbenul en dat heeft niets met mij prive te maken.
Ben je blind of zo of zo eigenwijs dat je niet van mening kunt veranderen
Citaat van: JeJe op oktober 07, 2017, 09:31:43
Beleving?
Bedoel je op de tribune
Zolang we deze trainer hebben moet je ons niet vergelijken met de clubs die je noemt
Daar kunnen we ons nu echt niet mee meten.
gisteren waren er vele mogelijkheden.
Fortuna - nec was logisch, maar oss gae had ook gekund. Of almere - mvv. Daar gaat het om, en niet om die veredelde oefenwedstrijden waar internationals als Siem de Jong meedoen.