Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:27:43

Titel: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:27:43
KARIM ROSSI KOMT VOORHOEDE SC CAMBUUR VERSTERKEN

Karim Rossi (23) mag zich vanaf nu officieel speler van SC Cambuur noemen. De spits heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen.

De afgelopen twee weken was Rossi op proef bij onze club en hier maakte hij dermate veel indruk op de technische staf dat hij een contract heeft afgedwongen. In het verleden was hij onder meer actief voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

"Jong, sterk en enorm gretig", roemt technisch directeur Gerald van den Belt de in Zurich geboren Rossi. "Het is een jongen die er alles aan wil doen om beter te worden en met heel veel drive en gif speelt. Met zijn lengte en kracht is hij bovendien een heel ander type spits dan Martijn (Barto red.) en Nigel (Robertha red.), dus we zijn blij dat we hem er vanaf nu bij hebben."

http://cambuur.nl/nieuws/karim-rossi-komt-voorhoede-sc-cambuur-versterken/
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:34:23
Ze zien het blijkbaar zitten in Rossi. Prima, geen oordeel over, want nog nooit zien spelen.

Maar waarom dan geen optie voor meerdere seizoenen in het contract? Straks blijkt hij toch een voltreffer te zijn die er 20+ in schiet, maar dan ben je hem dus meteen kwijt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 24, 2017, 13:36:00
     Hahaha!... Mooi gezegt vd belt!... Is gewoon lekker goedkoop,een grote gok!... Waar is die klasbak spits dan?.. Waar is al het geld van streek,monteiro en lilliepali?... Maar welkom hoor Rossi.. Is jou schuld ook niet dat we snel tevreden zijn kerel
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: wiekie1969 op augustus 24, 2017, 13:38:25
Dikke paniek juh.  :zucht Het is nog erger dan onder vd vegt.
Alles gaat naar het nieuwe stadion. Het voetbal is voorlopig bijzaak. Het kapitaal hoort op het veld te staan volgens mij. Daarvoor gaat een ieder naar het stadion. Zo zonde dit.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: moodygrunn op augustus 24, 2017, 13:40:55
Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:34:23
Ze zien het blijkbaar zitten in Rossi. Prima, geen oordeel over, want nog nooit zien spelen.

Maar waarom dan geen optie voor meerdere seizoenen in het contract? Straks blijkt hij toch een voltreffer te zijn die er 20+ in schiet, maar dan ben je hem dus meteen kwijt.

Zelfde gedachte hier, ik had er tenminste nog een optie voor een tweede jaar in opgenomen
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op augustus 24, 2017, 13:41:30
Dit is gewoon een 'breedte versterking', bij gebrek aan beter. Eén jaar contract geeft wel aan het voor beide partijen een verstandshuwelijk is. Verlengen kan ook tussentijds als die zaakwaarnemer een keertje geen rare dingen roept na een paar goals.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op augustus 24, 2017, 13:42:01
Nou nu dit en het interview gisteren in de krant. Is het mij wel duidelijk, dit is puur een tussenjaar. Jammer dat ze dat niet gewoon duidelijk hebben gecommuniceerd. We worden voor de gek gehouden.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Voorstopper op augustus 24, 2017, 13:42:42
Welkom. Ga ons verrassen zou ik zeggen
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:46:46
Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2017, 13:41:30
Dit is gewoon een 'breedte versterking', bij gebrek aan beter. Eén jaar contract geeft wel aan het voor beide partijen een verstandshuwelijk is. Verlengen kan ook tussentijds als die zaakwaarnemer een keertje geen rare dingen roept na een paar goals.

Tsja, daar heb ik dus niet zoveel vertrouwen in. Zeker niet met deze zaakwaarnemer.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: wiekie1969 op augustus 24, 2017, 14:07:51
In 5 seizoenen 4 goals gemaakt in 41 wedstrijden. Laatste 29 wedstrijden niet meer gescoort. Een echte afmaker dus.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Josli op augustus 24, 2017, 14:11:56
Scorebordjournalistiek... We zullen zien of hij Barto uit de basis kan spelen. Ik hoop dat het niet de ontwikkeling van een Robertha in de weg staat iig.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 24, 2017, 14:15:59
Welkom, hopen dat je voor ons doet wat Pelle voor Feijenoord deed
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 15:00:32
Citaat van: Josli op augustus 24, 2017, 14:11:56
Scorebordjournalistiek... We zullen zien of hij Barto uit de basis kan spelen. Ik hoop dat het niet de ontwikkeling van een Robertha in de weg staat iig.
HET IS TOCH TRIEST DAT CAMBUUR EEN SPITS HAALT WAARVAN ZE MOGENHOPEN DAT IE BARTO UIT DE BASIS KAN SPELEN! ongelooflijk wat doet cambuur zich zelf WEER tekort! 8P
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 15:20:31
Welkom Rossi laat maar zien wat je kan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: ChantiSCC op augustus 24, 2017, 15:25:45
Als de club nou gewoon eerlijk was tegenover ons dan had ik dat persoonlijk niet erg gevonden en had ik dat gesnapt: een tussenjaar waarin we niet te veel mogen verwachten en waarin het meeste geld voor de toekomst is. We zijn idd voor de gek gehouden en dat had ik van vd Belt echt totaal niet verwacht.. ;(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:39:00
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 15:00:32
HET IS TOCH TRIEST DAT CAMBUUR EEN SPITS HAALT WAARVAN ZE MOGENHOPEN DAT IE BARTO UIT DE BASIS KAN SPELEN! ongelooflijk wat doet cambuur zich zelf WEER tekort! 8P

Ooit nagedacht over het feit dat dit het maximaal haalbare is op dit moment??? Dat zou toch kunnen?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: SCC op augustus 24, 2017, 15:39:03
Verras ons: wellicht de nieuwe Sebastian Frei
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: justremco op augustus 24, 2017, 15:40:58
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:39:00
Ooit nagedacht over het feit dat dit het maximaal haalbare is op dit moment??? Dat zou toch kunnen?

Ik vind dat een beetje moeilijk te geloven. Ze zijn in mijn ogen gewoon te zuinig, kapitaal hoort op t veld
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op augustus 24, 2017, 15:41:36
Citaat van: SCC op augustus 24, 2017, 15:39:03
Verras ons: wellicht de nieuwe Sebastian Frei

Of de nieuwe Thomas Hauser ;)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: richard op augustus 24, 2017, 15:49:14
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:39:00
Ooit nagedacht over het feit dat dit het maximaal haalbare is op dit moment??? Dat zou toch kunnen?

Zou kunnen....waarom dat hele voorbereiding lullen over spelers van buiten categorie?
Dit is toch gewoon je supporters in de kou laten staan met zo'n selectie? Cambuur dat gaat strijden om plaats 8-12 schandalig voor een club als wij hebben!!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:54:39
Citaat van: richard op augustus 24, 2017, 15:49:14
Zou kunnen....waarom dat hele voorbereiding lullen over spelers van buiten categorie?
Dit is toch gewoon je supporters in de kou laten staan met zo'n selectie? Cambuur dat gaat strijden om plaats 8-12 schandalig voor een club als wij hebben!!
Waarom: precies!! Daarom ook mijn conclusie.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op augustus 24, 2017, 16:06:36
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:54:39
Waarom: precies!! Daarom ook mijn conclusie.

Welkom speler nummer3!!! die nog niet wedstrijdfit is als nieuweling.....

En dan nog weken zonder van Deelen en Peersman waar voor beiden ook geen back-up is, of het moet Rosheuvel zijn.... O nee, wacht die is ook al niet fit.....

Had meer verwacht en anders duidelijker uitgesproken van de directie dat we het met dit soort spelers moeten doen.....
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: moodygrunn op augustus 24, 2017, 16:14:04
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 15:20:31
Welkom Rossi laat maar zien wat je kan.
Zal je zien, valt in tegen de graafschap en draait eigenhandig met twee doelpunten een achterstand om en bezorgt ons de eerste 3 punter
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 16:18:10
Citaat van: moodygrunn op augustus 24, 2017, 16:14:04
Zal je zien, valt in tegen de graafschap en draait eigenhandig met twee doelpunten een achterstand om en bezorgt ons de eerste 3 punter
dat zou heel mooi zijn :thumbsup
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 24, 2017, 16:27:35
        Ja tuurlijk!... :_schater ik ga erheen dus zie t wel!.. Als ie niet voor 17.00 vrij word gegeven mag ie niet eens meedoen!!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 16:32:57
Citaat van: Jandehulk op augustus 24, 2017, 16:27:35
        Ja tuurlijk!... :_schater ik ga erheen dus zie t wel!.. Als ie niet voor 17.00 vrij word gegeven mag ie niet eens meedoen!!
Inderdaad  tuurlijk, hij is een uur terug vrij gegeven....
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 16:34:25
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2017, 16:06:36
Welkom speler nummer3!!! die nog niet wedstrijdfit is als nieuweling.....

En dan nog weken zonder van Deelen en Peersman waar voor beiden ook geen back-up is, of het moet Rosheuvel zijn.... O nee, wacht die is ook al niet fit.....

Had meer verwacht en anders duidelijker uitgesproken van de directie dat we het met dit soort spelers moeten doen.....
Ben je de laatste aankoop vergeten? En ik bedoel Rossi niet :koffie
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Voorstopper op augustus 24, 2017, 16:39:55
Later we hem nou gewoon het voordeel van de twijfel geven. Tom Boere (je weet wel de topscorer vorig jaar met 34 doelpunten) had tot vorig seizoen in 74 wedstrijden maar 18 keer gescoord......Zegt dus helemaal niks. De verdediging in Nederland is immers ook drama, dus wie weet hebben we wel de topscorer seizoen 17/18 in huis. Wacht eerst af en oordeel pas over een wedstrijd of 10.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 16:42:53
Citaat van: Voorstopper op augustus 24, 2017, 16:39:55
Later we hem nou gewoon het voordeel van de twijfel geven. Tom Boere (je weet wel de topscorer vorig jaar met 34 doelpunten) had tot vorig seizoen in 74 wedstrijden maar 18 keer gescoord......Zegt dus helemaal niks. De verdediging in Nederland is immers ook drama, dus wie weet hebben we wel de topscorer seizoen 17/18 in huis. Wacht eerst af en oordeel pas over een wedstrijd of 10.
|:)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 24, 2017, 16:49:36
 Gelukkig is ons-sneek uit al geweest!.. Daar raakte ie geen pepernoot  _O_....hopelijk vanaf nu wel
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 16:49:59
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2017, 16:06:36
Welkom speler nummer3!!! die nog niet wedstrijdfit is als nieuweling.....

En dan nog weken zonder van Deelen en Peersman waar voor beiden ook geen back-up is, of het moet Rosheuvel zijn.... O nee, wacht die is ook al niet fit.....

Had meer verwacht en anders duidelijker uitgesproken van de directie dat we het met dit soort spelers moeten doen.....
misschien komt Falkenburg nog _O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Keira op augustus 24, 2017, 16:50:40
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 24, 2017, 15:39:00
Ooit nagedacht over het feit dat dit het maximaal haalbare is op dit moment??? Dat zou toch kunnen?

Oei das lastig voor sommige hier op het forum om na te denken...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op augustus 24, 2017, 17:09:25
Las wat reacties van Willem II supporters, geen hoogstaande techniek, wel zeer sterk aan bal en ramt ze op de training er makkelijk in. Als hij gewoon goed bediend gaat worden, hoeft hij ook niet mee te voetballen.

Als ze het echt in hem zagen zitten hadden ze wel een langer contract aangeboden.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: piene hassus op augustus 24, 2017, 17:15:43
Dit past oek wel op Barto
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op augustus 24, 2017, 17:25:51
Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 16:34:25
Ben je de laatste aankoop vergeten? En ik bedoel Rossi niet :koffie
Kallon?

Goeie aankoop, blij dat die er wel direct staat.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 17:57:19
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2017, 17:25:51
Kallon?

Goeie aankoop, blij dat die er wel direct staat.
Je had het over een back-up voor van Deelen,van Wermeskerken is gehaald als back-up.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op augustus 24, 2017, 18:00:20
Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 17:57:19
Je had het over een back-up voor van Deelen,van Wermeskerken is gehaald als back-up.
helemaal gelijk, die was ik vergeten. Alzheimer denk ik :_schater
Maar die is ook niet direct inzetbaar 8)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 18:03:16
Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2017, 18:00:20
helemaal gelijk, die was ik vergeten. Alzheimer denk ik :_schater
Maar die is ook niet direct inzetbaar 8)
Dat ben je volgende week toch weer vergeten :P
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op augustus 24, 2017, 18:12:32
Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 18:03:16
Dat ben je volgende week toch weer vergeten :P
:( :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op augustus 24, 2017, 19:15:48
Welkom zoveelste twijfelgeval en niet fitte professional  |:)

Verlos ons van de vloek die op de spitspositie rust.

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: mugel op augustus 24, 2017, 19:43:23
Citaat van: ChantiSCC op augustus 24, 2017, 15:25:45
Als de club nou gewoon eerlijk was tegenover ons dan had ik dat persoonlijk niet erg gevonden en had ik dat gesnapt: een tussenjaar waarin we niet te veel mogen verwachten en waarin het meeste geld voor de toekomst is. We zijn idd voor de gek gehouden en dat had ik van vd Belt echt totaal niet verwacht.. ;(

Tussen de regels door kun je uit de interviews van de laatste weken wel een beetje opmaken dat nu niet alles wordt ingezet voor een topklassering of promotie. Die totale eerlijkheid vooraf kan natuurlijk niet. Dan waren huidige aanwinsten ook niet gekomen, en was het misschien allemaal nog minder geweest. Het kan ook nog best zo zijn dat zonder al bewezen toppers er wel een goed team van gemaakt kan worden. Er zijn nog altijd maar een paar clubs met een echt betere selectie in de Jupiler League.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 20:24:13
Cambuur heeft zich raar op verkeken op 2 posities b.v.

* doelman waarom Zeinstra of Nienhuis weg moesten ,voordat je een ander hebt.
* ze wisten al heel lang dat Hemmen en v/d streek weg zouden gaan en Barto geen eerste spits zou worden.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 23:11:25
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2017, 20:24:13
Cambuur heeft zich raar op verkeken op 2 posities b.v.

* doelman waarom Zeinstra of Nienhuis weg moesten ,voordat je een ander hebt.
* ze wisten al heel lang dat Hemmen en v/d streek weg zouden gaan en Barto geen eerste spits zou worden.
Daar snap ik dus ook helemaal niks van. Wat zulke dingen betreft valt v/d Belt me toch wel heel erg tegen hoor. Ik hoop dat zulke fouten niet vaker gaan voorkomen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Yellow Army op augustus 24, 2017, 23:27:06
Met name de nieuwe keeper hebben ze flink onderschat. Dit idd kritiek waarin ik me wel in kan vinden. Men had natuurlijk nooit Zeinstra én Nienhuis moeten laten gaan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 25, 2017, 15:10:03
Enthousiast is hij in ieder geval wel, zijn Twitter-account is al helemaal in Cambuur-stijl.  :proost
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 25, 2017, 16:07:42
Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2017, 23:27:06
Met name de nieuwe keeper hebben ze flink onderschat. Dit idd kritiek waarin ik me wel in kan vinden. Men had natuurlijk nooit Zeinstra én Nienhuis moeten laten gaan.

Wie er bij ons in de goal staat onderschatten ze al jaren. Heeft ons een hoop punten gekost.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Dokkumer op augustus 25, 2017, 16:19:09
Citaat van: Bernardo op augustus 24, 2017, 13:42:01
Nou nu dit en het interview gisteren in de krant. Is het mij wel duidelijk, dit is puur een tussenjaar. Jammer dat ze dat niet gewoon duidelijk hebben gecommuniceerd. We worden voor de gek gehouden.
Ik verwacht natuurlijk wel excuses van de directie in onze richting :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2017, 18:58:26
Rossi die bal erin :proost
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2017, 19:40:22
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2017, 16:19:09
Ik verwacht natuurlijk wel excuses van de directie in onze richting :_schater
Mea Culpa is hier wel op zijn plaats. :y
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 20:00:49
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2017, 16:19:09
Ik verwacht natuurlijk wel excuses van de directie in onze richting :_schater
Riding the bandwagon again?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 20:05:27
Dit forum lijkt wel een populariteits wedstrijd met genoeg mensen die maar niet zeggen wat ze wel denken of anderom omdat je er anders niet meer bijhoort. Dat is toch het tegenovergestelde van een Leeuwarder mentaliteit!  :zucht
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2017, 20:11:55
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 20:05:27
Dit forum lijkt wel een populariteits wedstrijd met genoeg mensen die maar niet zeggen wat ze wel denken of anderom omdat je er anders niet meer bijhoort. Dat is toch het tegenovergestelde van een Leeuwarder mentaliteit!  :zucht
Denkst stou dat ut forum alleen bedoeald is voor ut zeiken.?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Marc S op augustus 25, 2017, 21:16:39
Bij deze stel ik mij kandidaat voor de populariteitswedstrijd van 2017. Mocht ik winnen breng ik wereld vrede, en laat ik een zekere plek 30 KM zuidelijke veranderen in een prachtige parkeerplaats
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 25, 2017, 23:02:34
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2017, 20:11:55
Denkst stou dat ut forum alleen bedoeald is voor ut zeiken.?
lol, das een goeie!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 03, 2017, 14:35:15
En dan heb je eindelijk je spits binnen en dan geef je hem weer geen minuten.. godsamme zeg.. wat een beleid. Had dan niks gehaald.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: legeips op september 03, 2017, 14:50:36
Deze jonge heel rap klaarstomen om aanspeel punt in de spits te worden..
Met Barto zit er niet een klein beetje voetbal of grilligheid in.

Kortom op skiete met disse jonge..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2017, 15:04:52
Ik had Rossi ook wel willen zien omdat Barto totaal onzichtbaar was op 1 goed moment na. Mathieu voor Kallon was een prima wissel.
Na die 2e wissel snap ik wel dat je het risico niet neemt dat er nog iemand geblesseerd uitvalt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 08:19:57
the crowd was incredibile???????????
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bolle op september 09, 2017, 08:44:40
Citaat van: denistel op september 09, 2017, 08:19:57
the crowd was incredibile???????????

Deze man is op Twitter al n week of wat ongeloofwaardig...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: gewoon een fan op september 09, 2017, 09:17:27
Na het bekijken van Rossi gisteren ben ik er van overtuigd, de eerste seizoenshelft spelen wij zonder spits  ;(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: AL op september 09, 2017, 09:24:53
Citaat van: gewoon een fan op september 09, 2017, 09:17:27
Na het bekijken van Rossi gisteren ben ik er van overtuigd, de eerste seizoenshelft spelen wij zonder spits  ;(

2 prima assisten waarvan 1 goal en niet te missen kans Kippersluis.
Wil hem nog wel eens zien met goede aanvoer.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op september 09, 2017, 09:26:35
Ik ben niet overtuigd
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 09:35:24
Met deze aanvallers verwacht ik Kippersluis als spits als we vasthouden aan 4-3-3. Of een systeem met 2 snelle spitsen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op september 09, 2017, 11:43:48
Citaat van: AL op september 09, 2017, 09:24:53
2 prima assisten waarvan 1 goal en niet te missen kans Kippersluis.
Wil hem nog wel eens zien met goede aanvoer.
Ik heb gisteravond kunnen zien dat hij goed met zijn lichaam de bal af te schermen en is ook een goed aanspeelpunt en er is ook niets mis met zijn passes.
Jammer dat hij zo weinig is stelling is gebracht in de zestien, dus kon zijn kwaliteit als afmaker niet worden beoordeeld.
Verdedigde goed mee met hoekschoppen, dus is absoluut geen luie spits.
Met andere woorden,hij viel mij niet tegen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 09, 2017, 11:47:26
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 11:43:48
Ik heb gisteravond kunnen zien dat hij goed met zijn lichaam de bal af te schermen en is ook een goed aanspeelpunt en er is ook niets mis met zijn passes.
Jammer dat hij zo weinig is stelling is gebracht in de zestien, dus kon zijn kwaliteit als afmaker niet worden beoordeeld.
Verdedigde goed mee met hoekschoppen, dus is absoluut geen luie spits.
Met andere woorden,hij viel mij niet tegen.

Balvaster dan Barto en ziet zijn medespelers. En zijn buitenspelgoal tikte hij knap binnen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: papier op september 09, 2017, 11:53:36
Heeft hij een kopduel gewonnen? Is hij beter dan de Hemmen van vorig seizoen?

Had wel een penalty mogen krijgen volgens mij.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: AL op september 09, 2017, 12:12:22
Citaat van: papier op september 09, 2017, 11:53:36
Heeft hij een kopduel gewonnen? Is hij beter dan de Hemmen van vorig seizoen?

Had wel een penalty mogen krijgen volgens mij.

Zeker veel beter dan Hemmen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 09, 2017, 12:55:18
Wat hij deed (assist, balletje op Van Kippersluis, buitenspelgoal) viel me niet tegen. Maar veel leek hij niet te doen, was vrij onzichtbaar. Lag trouwens bij lange na niet alleen aan hem, maar voor een groot deel aan de aanvoer.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: diekhuzen op september 09, 2017, 13:10:24


Op basis van gisteravond kun je niet tevreden zijn.  Ik vond Schilder trouwens prima spelen en verder hebben we genoeg goede verdedigers.
Het middenveld was gisterenavond slecht en met name Boerlage. Met starks een fitte Smeets erbij hebben we ook genoeg goede middenvelders. Schils speelde erg ongelukkig, maar verder een prima aankoop met vooral diepgang.

Aanvallend nog niet goed ingespeeld, althans de eindpass is vaak matig. Maar onze buitenspelers zijn erg actief en lastig voor de verdedigers. Rossi gewoon afwachten. Voor in de Jupliler League hebben we een goede selectie en ik verwacht dat we straks wel punten gaan pakken. Ook GAE en NEC morsen punten met misschien een betere selectie.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op september 09, 2017, 13:42:03
Citaat van: diekhuzen op september 09, 2017, 13:10:24

straks een fitte Smeets
enig idee welk seizoen?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 09, 2017, 14:20:06
Wordt nog spannend wat er eerder is, een nieuw stadion of een fitte Smeets ?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: piene hassus op september 09, 2017, 17:16:13
Kreeg te weinig steun fanne fleugels bij ut druk setten foorin
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op september 09, 2017, 23:14:10
Citaat van: piene hassus op september 09, 2017, 17:16:13
Kreeg te weinig steun fanne fleugels bij ut druk setten foorin

onvoorstelbaar idd
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 10, 2017, 10:36:14
Deze jongen kan wel wat.. ik hoop dat hem de tijd wordt gegeven dit te laten zien en dat ze anders met hem omgaan dan met Van Veen. Beschamend was dat en de doodsteek voorlopig voor het eredivisievoetbal hier. Laat hem staan, geef hem het vertrouwen en val niet telkens terug op manusje van alles Barto. Daarmee komen we in geen geval verder.

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: papier op september 15, 2017, 22:37:45
Penalty was verschrikkelijk, op het moment dat hij hem opeiste heerste bij mij al het gevoel dat hij zou missen. Helaas maakte hij het waar.

Ongelofelijk hoe weinig kopduels hij wint en de bal afschermt. Dat doet Barto een stuk beter, even met elkaar babbelen.

Desalniettemin prima goal en twee maal goed een man in scoringspositie gezet wat leidde tot 1 goal. Dat biedt nog perspectief. Maar met zo'n postuur moet het simpel aannemen en afschermen van de bal een stuk beter.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delamere op september 15, 2017, 22:39:17
Als ie iedere scoort en een assist heeft, mag ie wat mij betreft wekelijks ook wel een penalty missen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: V-man op september 15, 2017, 22:47:45
Ja precies. Geldt ook voor Bertram (per slot van rekening is voetbal amusement)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 15, 2017, 23:34:45
Op de goal na heeft Betrams prima gekeept, paar knappe reddingen gezien van hem
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op september 16, 2017, 00:28:07
mooi ook,zo blij hij met zijn doelpunt was.
zegt ook wel iets.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 16, 2017, 01:54:37
Die assist is echt goed gedaan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2017, 07:51:47
Citaat van: okkele op september 16, 2017, 00:28:07
mooi ook,zo blij hij met zijn doelpunt was.
zegt ook wel iets.

Het zou een cult speler kunnen worden, voor onbetwiste nummer 1 in de spits mist 'ie wel kwaliteit, ben ik bang.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op september 16, 2017, 08:01:46
Citaat van: Bankzitter op september 16, 2017, 07:51:47
Het zou een cult speler kunnen worden, voor onbetwiste nummer 1 in de spits mist 'ie wel kwaliteit, ben ik bang.

Die mist ie zeker, er gaat meer fout dan goed bij hem. Ik heb mij kapot lopen ergeren aan deze man en toch maakt hij er 1 en geeft een assist, wat moet je er mee.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Daddy T. op september 16, 2017, 11:50:57
Citaat van: 666 op september 16, 2017, 08:01:46
Die mist ie zeker, er gaat meer fout dan goed bij hem. Ik heb mij kapot lopen ergeren aan deze man en toch maakt hij er 1 en geeft een assist, wat moet je er mee.

Wat dacht je van vertrouwen geven, toezingen en hem vooruit helpen zoals we ook bij Goudmijn deden?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bolle op september 16, 2017, 12:15:07
Citaat van: Daddy T. op september 16, 2017, 11:50:57
Wat dacht je van vertrouwen geven, toezingen en hem vooruit helpen zoals we ook bij Goudmijn deden?

Vanachter de tv T?  :devil :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: piene hassus op september 16, 2017, 12:16:31
mut je wel afdwinge deur inset
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Daddy T. op september 16, 2017, 12:38:00
Citaat van: Bolle op september 16, 2017, 12:15:07
Vanachter de tv T?  :devil :_schater

Gelukkig schreeuw jij voor twee  ;)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Dokkumer op september 16, 2017, 16:25:32
Citaat van: Bankzitter op september 16, 2017, 07:51:47
Het zou een cult speler kunnen worden, voor onbetwiste nummer 1 in de spits mist 'ie wel kwaliteit, ben ik bang.
We hebben al een cultspits, laat Rossi maar lekker de ballen erin rossen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Josli op september 16, 2017, 21:26:49
Citaat van: 666 op september 16, 2017, 08:01:46
Die mist ie zeker, er gaat meer fout dan goed bij hem. Ik heb mij kapot lopen ergeren aan deze man en toch maakt hij er 1 en geeft een assist, wat moet je er mee.

Als bij andere clubs iemand er een paar in schiet wordt hier geroepen dat we hem direct moeten halen. Het is werkelijk nooit goed. Ze moeten mee verdedigen,  tussen 4 man een bal aannemen, 3 man passeren en de bal in de kruising schieten. Maar dan zal er wel weer wat anders aan mankeren. 1 goal en een assist en de 'kenners' hebben gezien dat hij kwaliteit mist.
Hetzelfde geleuter als na de eerste wedstrijd van Bertrams. Een keeper van 22 jaar. 3 wedstrijden later is hij de man. Ineens heeft hij blijkbaar wel kwaliteit.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 16, 2017, 23:02:21
Geweldige assist, geweldige goal en dat bij een eerste basisplaats. Goed bezig  :thumbsup
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op september 16, 2017, 23:32:06
Eerste?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Hendrikscc op september 16, 2017, 23:41:41
Citaat van: Josli op september 16, 2017, 21:26:49
Als bij andere clubs iemand er een paar in schiet wordt hier geroepen dat we hem direct moeten halen. Het is werkelijk nooit goed. Ze moeten mee verdedigen,  tussen 4 man een bal aannemen, 3 man passeren en de bal in de kruising schieten. Maar dan zal er wel weer wat anders aan mankeren. 1 goal en een assist en de 'kenners' hebben gezien dat hij kwaliteit mist.
Hetzelfde geleuter als na de eerste wedstrijd van Bertrams. Een keeper van 22 jaar. 3 wedstrijden later is hij de man. Ineens heeft hij blijkbaar wel kwaliteit.

Precies dit _O_ _O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: el haj op september 17, 2017, 01:27:39
Eén goal en twee assists in 180 minuten. Bovendien pas 3-4 weken geleden getekend.  Wat kun je nog meer verwachten?
Laat die jongen een jaar in de spits staan en hij is betrokken bij 30 goals.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Drumfather SCC op september 17, 2017, 08:13:48
Mooi laten staan inderdaad  |:)
Vertrouwen geven die jongen!
Want eerlijk gezegd; Die kopgoal was een van de beste/mooiste kopgoals die ik (voor zover ik me kan herinneren in 23 jaar) bij Cambuur heb gezien
Reijnen bij DKV uit versla je niet meer maar ik vond hem technisch en visueel een genot
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 17, 2017, 08:59:54
Citaat van: Drumfather SCC op september 17, 2017, 08:13:48
Mooi laten staan inderdaad  |:)
Vertrouwen geven die jongen!
Want eerlijk gezegd; Die kopgoal was een van de beste/mooiste kopgoals die ik (voor zover ik me kan herinneren in 23 jaar) bij Cambuur heb gezien
Reijnen bij DKV uit versla je niet meer maar ik vond hem technisch en visueel een genot

En een vrije trap die het mogelijk maakte, goed aangesneden. Dat gaat ook wel eens minder, net zoals de laatste goal die uit een corner ontstaat. Natuurlijk idd iedereen nu weer positief omdat er gewonnen is, maar ik denk dat de wedstrijd sowieso heeft aangetoond dat er iig potentie in het elftal zit wat nog grooien.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 17, 2017, 09:49:56
Eerste en tweede goals ontstaan uit situaties waarop specifiek getrained is, dat is positief. Ik blijf het een beperkte speler vinden maar wel eentje die graag wil. Als de TS er zo maximaal rendement uithaalt, dan maar laten staan tot de winterstop. Daarna zien we wel verder.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op september 17, 2017, 10:05:15
Citaat van: hobbes op september 17, 2017, 08:59:54
En een vrije trap die het mogelijk maakte, goed aangesneden. Dat gaat ook wel eens minder, net zoals de laatste goal die uit een corner ontstaat. Natuurlijk idd iedereen nu weer positief omdat er gewonnen is, maar ik denk dat de wedstrijd sowieso heeft aangetoond dat er iig potentie in het elftal zit wat nog grooien.
Het mooie van deze selectie is dat er inderdaad bij veel spelers nog veel rek in zit.
Het is aan de TS om dat te ontwikkelen, zodat we echt om de bovenste plaatsen mee kunnen doen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 17, 2017, 10:32:49
Klopt , alleen denk ik dat het plan was om die jonge spelers te ontwikkelen rond een sterke as met de spits als kapstok. Een spits die weinig nodig heeft om te scoren (zoals Ogbeche) geeft het hele team rust en vertrouwen. Maar goed, Rossi kan er ook verder ook niks aan doen dat 'ie een contract kreeg bij gebrek aan beter. Elke speler die hard werkt en blij is voor onze club te spelen verdient onze steun  (zoals ook Houtkoop). Dat soort spelers zullen we altijd hebben bij een club met ons budget en liever dat dan bijv. huurlingen zonder enige binding met de club.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Agy op september 18, 2017, 10:13:53
Citaat van: el haj op september 17, 2017, 01:27:39
Eén goal en twee assists in 180 minuten. Bovendien pas 3-4 weken geleden getekend.  Wat kun je nog meer verwachten?
Laat die jongen een jaar in de spits staan en hij is betrokken bij 30 goals.

Toch zal hij bal-vaster en voetballend beter moeten worden, zorgde nu toch veel te vaak voor onnodig balverlies.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 18, 2017, 10:36:56
Citaat van: Agy op september 18, 2017, 10:13:53
Toch zal hij bal-vaster en voetballend beter moeten worden, zorgde nu toch veel te vaak voor onnodig balverlies.

Met zijn postuur moet hem dat toch aan te leren zijn. Ik snap inmiddels wel dat Dijkhuizen 'iets' in hem ziet. De assists en ook het balletje op Van Kippersluis van vorige week laten toch wel enig voetballend vermogen zien. Maakte ook twee goede goals (weliswaar één afgekeurd).

Interessantere speler dan ik eerst had gedacht, al moet het meevoetballend gezien inderdaad nog wel beter. Hopelijk zijn Dijkhuizen en ook Bruin daar veel mee bezig.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: poelie-lwd op september 19, 2017, 10:25:51
Al eerder gezegd. Op 30 meter van de goal heb je er vrij weinig aan. Krijg je hem echter in de 16 dan zal hij van absolute meerwaarde zijn. M.a.w. als wij verder vooruit durven te voetballen en dominant zijn op de helft van de tegenstander dan legt Rossi ze wel in het mandje.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op september 19, 2017, 10:28:28
Hij heeft idd wel iets. Vind hem wel een beetje zelfde type als de kogel. Hoop dat ie Vd week eeer scoort want dan verwacht ik nog veel meer van hem.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 19, 2017, 11:13:22
Staat in het team van de week bij VI.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op september 19, 2017, 11:17:04
Als deze man vertrouwen krijgt gaat hij er met gemak 20 inschoppen. Gewoon vanaf nu vaste eerste spits en laat het maar zien!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 19, 2017, 12:01:18
Als Mathieu ze lekker klaarlegt zoals bij Boere dan zal ' ie er best heel wat inschieten, met name tegen de zwakkere clubs. En met wat vertrouwen is er veel mogelijk voor een redelijke spits in de JL.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Dokkumer op september 19, 2017, 13:47:29
Citaat van: Collingwood op september 19, 2017, 11:13:22
Staat in het team van de week bij VI.
Verrassend, want heel erg sterk vond ik hem niet. Wel belangrijk! Had eerder Bertrams verwacht, maar die zal door zijn blunder wel anderhalf punt aftrek hebben gekregen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op september 19, 2017, 15:50:25
zijn doelpunt was anders wel van grote klasse hoor.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op september 19, 2017, 16:27:53
Citaat van: Dokkumer op september 19, 2017, 13:47:29
Verrassend, want heel erg sterk vond ik hem niet. Wel belangrijk! Had eerder Bertrams verwacht, maar die zal door zijn blunder wel anderhalf punt aftrek hebben gekregen.

Zo'n penalty missen is een net zo grote blunder. Dus Bertrams had best gekund.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: moodygrunn op september 19, 2017, 18:22:55
Citaat van: okkele op september 19, 2017, 15:50:25
zijn doelpunt was anders wel van grote klasse hoor.

Die assist ook, meeste spitsen hadden geschoten en hij legt m strak terug
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Yellow Army op september 19, 2017, 19:19:35
Citaat van: moodygrunn op september 19, 2017, 18:22:55
Die assist ook, meeste spitsen hadden geschoten en hij legt m strak terug

Kortom, gebruiken als diepe spits en niet als kapstokspits.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cor op september 21, 2017, 08:55:44
Citaat van: Dokkumer op september 19, 2017, 13:47:29
Verrassend, want heel erg sterk vond ik hem niet. Wel belangrijk! Had eerder Bertrams verwacht, maar die zal door zijn blunder wel anderhalf punt aftrek hebben gekregen.

Omdat jij hem niet sterk vond is het verrassend dat hij in het elftal van de week staat??  ;)  :devil :devil
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2017, 11:59:29
Citaat van: Cor op september 21, 2017, 08:55:44
Omdat jij hem niet sterk vond is het verrassend dat hij in het elftal van de week staat??  ;)  :devil :devil
Ja, zo zie je maar weer dat ze geen verstand van voetbal hebben bij International Voetbal :devil

Of de rest van de spitsen was nog slechter...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 22, 2017, 23:56:32
Speelde ronduit slecht (op die assist na) maar ik zou hem wel laten staan. Denk dat hij beter tot zijn recht komt thuis tegen RKC (meer in de aanval, veel meer ballen in de 16) dan uit tegen MVV (verder van de goal af).

Overigens wel een heel fraai moyenne tot tot nu toe: 5 wedstrijden, 2 goals, 3 assists.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op september 23, 2017, 00:00:14
Beetje spits maakt die kans in de eerste helft gewoon af.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Grijskijkert op september 23, 2017, 04:33:17
Citaat van: Bernardo op september 23, 2017, 00:00:14
Beetje spits maakt die kans in de eerste helft gewoon af.
Je kan het anders zien... Hij deed alles goed, alleen stuitert de bal een half metertje naast, de volgende keer stuitert de bal er in...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op september 23, 2017, 06:51:49
Citaat van: Grijskijkert op september 23, 2017, 04:33:17
Je kan het anders zien... Hij deed alles goed, alleen stuitert de bal een half metertje naast, de volgende keer stuitert de bal er in...

Nou nee srry. Dit was gewoon slecht. Kan es gebeuren, maar moet nie te vaak
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 23, 2017, 07:33:42
Een aardige spits als je alleen een samenvatting bekijkt maar een hele wedstrijd, pfff....vooral  het vasthouden van een bal en simpel afleggen. (Wat een verschil met Hoefdraad die een stuk kleiner was). Veel te veel balverlies. Daar moet nog heel aan hard gewerkt worden.

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op september 23, 2017, 08:44:07
Toch heeft hij wel wat...
Sleurt en is vervelend voor elke achterhoede
Zolang hij blijft scoren en assists blijft geven mooi laten staan.
Barto bewijst zich wweer als superinvaller
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 23, 2017, 10:08:05
Citaat van: speculeter op september 23, 2017, 08:44:07
Toch heeft hij wel wat...
Sleurt en is vervelend voor elke achterhoede
Zolang hij blijft scoren en assists blijft geven mooi laten staan.
Barto bewijst zich wweer als superinvaller

En het is geen lieverdje. Als zo'n type bij een tegenstander speelt dan erger je je mateloos aan hem, maar zo iemand kan je goed gebruiken.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Yellow Army op september 23, 2017, 11:34:21
Citaat van: hobbes op september 23, 2017, 10:08:05
En het is geen lieverdje. Als zo'n type bij een tegenstander speelt dan erger je je mateloos aan hem, maar zo iemand kan je goed gebruiken.

Klopt, maar voetballend mag het nog wel wat beter.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 23, 2017, 13:25:19
Prestige Sports‏ @PrestigeSports_ 
Zware kneuzing van de wreef, gelukkig geen breuk voor Rossi!

Zal er wel even niet bij zijn dus... Gelukkig heeft Barto inmiddels ook twee wedstrijden op rij gescoord en heeft Robertha z'n eerste er ook al in liggen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op september 23, 2017, 13:31:29
Jammer...toch weer veel geblesseerden aan boord
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op oktober 05, 2017, 11:55:56
@arjendeboer12: Karim #Rossi is vier tot zes weken uitgeschakeld. #middenvoetsbeentje #cambuur
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op oktober 05, 2017, 12:00:13
Jammer, was qua statistieken goed begonnen en krijgt nu niet de kans om in de komende periode door te ontwikkelen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op oktober 05, 2017, 13:23:19
Er rust een vloek op de spitspositie.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: michello op oktober 05, 2017, 13:49:21
Is echt niet beter dan Barto. En ook Barto speelde matig tegen RKC. Ik zou Robertha wel eens 3 wedstrijden in de basis willen zien.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op oktober 05, 2017, 14:06:53
Citaat van: michello op oktober 05, 2017, 13:49:21
Is echt niet beter dan Barto. En ook Barto speelde matig tegen RKC. Ik zou Robertha wel eens 3 wedstrijden in de basis willen zien.

5 wedstrijden, 2 goals, 3 assists. Had Barto dat moyenne maar... Verder qua spel inderdaad niet beter dan Barto, maar bij een spits zijn doelpunten en assists minstens even belangrijk, zo niet belangrijker.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op oktober 05, 2017, 14:20:51
Wel een rotzak voorin
Ik mag dat wel.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: brambo3004 op oktober 23, 2017, 09:59:58
3-4 maanden uitgeschakeld
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op oktober 23, 2017, 10:07:47
Robertha dan maar de kans geven.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op oktober 23, 2017, 10:16:41
Nou dan moeten we het de komende maanden met barto doen.
Daar word ik niet blij van.
Is er niet nog een transfervrije spits ergens weg te halen??
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2017, 10:59:51
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 10:16:41
Nou dan moeten we het de komende maanden met barto doen.
Daar word ik niet blij van.
Is er niet nog een transfervrije spits ergens weg te halen??
nou weer een tegenvaller met Barto kunnen we het wel vergeten.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 11:27:32
misschien ben ik wel weer negatief maar hoe ken dat nou een maand duren
voordat ze er achter komen?? mag toch niet kenne
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 11:37:44
Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 11:27:32
misschien ben ik wel weer negatief maar hoe ken dat nou een maand duren
voordat ze er achter komen?? mag toch niet kenne
Hier kan alleen de arts die hem in behandeling heeft een antwoord op geven, maar meestal wordt de voorkeur gegeven aan spontaan herstel en als dat niet lukt, wordt er overgegaan tot een operatie.
Kest niks an doean.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2017, 12:11:30
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 10:16:41
Nou dan moeten we het de komende maanden met barto doen.
Daar word ik niet blij van.
Is er niet nog een transfervrije spits ergens weg te halen??

Ruud Boymans
Mounir El Hamdaoui
Sanharib Malki
Fred Benson

Maar denk dat je bedoelt wie er interessant en haalbaar zijn.
Volgens mij op dit moment helemaal niemand. Zal wachten worden tot de winterstop denk ik
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 12:48:05
op een goeie spits wachten we al su lang.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: piene hassus op oktober 23, 2017, 12:59:58
As je met Barto inne spits mutte speule, mut er un systeem folgt wudde sodat Barto rendement oplevert ( dus gien tikkitakki inne 16)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 13:15:47
Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 12:48:05
op een goeie spits wachten we al su lang.
Maar als onze vleugelspelers de vaardigheid zouden hebben om een bal vanaf de vleugel iemand op de stropdas te kunnen leggen of een middenvelder een steekbal door het midden kan geven zou het er al heel anders uitzien.
Als je dit seizoen hebt opgelet, dan heb je kunnen zien dat Barto bijna geen ballen heeft gehad in de zestien.
Dus maakt hij zich meer verdienstelijk op het middenveld, waar het verdedigend als aanvallend aan alle kanten rammelt.
We kunnen Barto dit niet verwijten, maar des te meer de TS.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2017, 13:32:22
Barto is geen spits die het moet hebben van voorzetten van de vleugels.  Zo'n spits is ie ook nooit geweest. Een steekbal kon ie nog wel eens behappen in zn jongere jaren, mits voorsprongetje. Daarom lijkt het ook alsof de vleugels er nooit iets van bakken.

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 13:35:39
Citaat van: De Gast op oktober 23, 2017, 13:32:22
Barto is geen spits die het moet hebben van voorzetten van de vleugels.  Zo'n spits is ie ook nooit geweest. Een steekbal kon ie nog wel eens behappen in zn jongere jaren, mits voorsprongetje. Daarom lijkt het ook alsof de vleugels er nooit iets van bakken.
Nou wat voorzetten betreft bakken de vleugels er inderdaad niets van, weinig rendement.
Iedere spits die er momenteel opgesteld zou worden komt niet uit de verf omdat hij geen aanvoer krijgt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Agy op oktober 23, 2017, 14:01:00
Citaat van: Vlampiep op oktober 23, 2017, 13:35:39
Nou wat voorzetten betreft bakken de vleugels er inderdaad niets van, weinig rendement.
Iedere spits die er momenteel opgesteld zou worden komt niet uit de verf omdat hij geen aanvoer krijgt.

Ligt niet alleen aan de voorzetten hoor, de bezetting voor de goal klopt ook helemaal niets van. Normaal gesproken eentje bij de 1e paal, 2e paal en eentje op de penaltystip, maar klopt nooit. Zo ie zo Narsing en vDeelen hebben de afgelopen 2 wedstrijden een stuk of 5 x de bal teruggetrokken op de penaltystip... stond helemaal niemand..  klopt tactisch gewoon helemaal niets van met deze trainer..;(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2017, 14:07:19
Citaat van: Agy op oktober 23, 2017, 14:01:00
Ligt niet alleen aan de voorzetten hoor, de bezetting voor de goal klopt ook helemaal niets van. Normaal gesproken eentje bij de 1e paal, 2e paal en eentje op de penaltystip, maar klopt nooit. Zo ie zo Narsing en vDeelen hebben de afgelopen 2 wedstrijden een stuk of 5 x de bal teruggetrokken op de penaltystip... stond helemaal niemand..  klopt tactisch gewoon helemaal niets van met deze trainer..;(
en juist met Dijkhuizen en Bruin als trainers zou dit zeker goed geregeld moeten zijn...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2017, 19:10:16
Ik was nog niet overtuigt van zijn voetballende kwaliteiten maar dit is wel heel sneu voor Rossi... in de winter zal er wel een spits gekocht of gehuurd worden en dan is er weinig kans dat zijn contract nog verlengt wordt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2017, 19:29:25
Hef daar veel vertrouwen in.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 23, 2017, 20:30:18
Als we nu die Robertha nog geen kans geven weet ik het ook niet meer.....
Het draait nu voor geen meter dus nog een paar wedstrijden proberen kan geen enkele kwaad.
Geef die jongen toch een keer het vertrouwen en dan hebben we er misschien aan het einde van het seizoen nog een hele goede
spits aan.
Jammer genoeg is men over het algemeen hier in Leeuwarden te ongeduldig en roept men na  2 a 3 wedstrijden alweer om een ander.
Maar daar kan deze jongen niks aan doen, hij is jong, toekomst voor zich....
Inzetten a.u.b.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 20:46:54
tuurlijk man. alle kans geven man voor de toekomst.

@vlampiep dat jij het goed vind dat als barto geen ballen van de
de kant krijgt dan gaat lopen werken op het middenveld seit al
genoeg dan ben je het dus met de ts eens? een spits mut in de
16 wese en de ballen die er heus wel komen er in rammen en niks anders.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op november 09, 2017, 22:06:21
Karim Rossi:

Just wanted to let you guys know that the Operation went well. Thanks for all the nice messages. I really appreciate all the support! Believe me, I'll be back Stronger than ever! ???? #Rossi #Cambuur #TheBestIsYetToCome

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: ruubmac op november 10, 2017, 08:34:51
Het kan ook alleen maar beter gaan.. Hoop dat 'ie ons verrast!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op november 10, 2017, 12:39:28
Ben ik de enige die het raar vind dat hij nu pas onder het mes is geweest?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op november 10, 2017, 13:50:41
ja.
we zijn in nederland,als je foto`s laat maken dan krijg je in juli 2018 de uitslag.
en het is geen speler van een knvb-club,dat scheelt ook.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op januari 10, 2018, 16:50:31
Iemand een idee hoe het met hem is? Kunnen we hem snel terug verwachten?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op maart 02, 2018, 12:45:32
Rossi wil bij Cambuur niets weten van roemloze aftocht
Hij had alles in zich om dit seizoen dé publiekslieveling bij SC Cambuur te worden. De naam, de achtergrond, de uitstraling en de sterke start op het veld. Maar een blessure gooide roet in het eten, voordat de trein Rossi goed en wel het beginstation had verlaten. Na een invalbeurt, drie basisplaatsen, een goal en drie assists zat het seizoen op 22 september na het uitduel met MVV Maastricht (1-1) er al op voor de voetballer van Marokkaanse afkomst en met Zwitserse nationaliteit. ,,Het is frustrerend dat zo'n klein botje in je voet je seizoen zo kan verpesten."
Want in Maastricht brak Rossi zijn middenvoetsbeentje, een blessure waar normaal gesproken zo'n drie maanden herstel voor staat. Een maand later bleek de kwetsuur ernstiger dan aanvankelijk werd gedacht, aangezien de spits ook bandletsel in zijn voet had opgelopen. Een operatie was noodzakelijk om de revalidatie een goed verloop te geven. Cambuur is inmiddels twintig wedstrijden verder, maar Rossi is nog steeds niet terug. ,,Ik hoop tegen het einde van het seizoen nog te kunnen spelen. En hopelijk haalt het team de play-offs, dan kan ik daarin ook spelen."
Het is een ambitieuze doelstelling voor Rossi, want over zeven weken is de reguliere competitie in de eerste divisie afgelopen. Nog twaalf duels heeft Cambuur om zich te plaatsen voor de play-offs. ,,Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden. In mijn dromen zie ik mezelf weer spelen in het stadion.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2018, 10:48:12
Hij begint zich ook weer te roeren op Social Media:
https://www.instagram.com/p/BgJv80dgqKU/

#Week16 #GoingStrong #NotLongNow

Ik moet toegeven: aan enthousiasme ontbreekt het hem niet.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2018, 11:06:43
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2018, 10:48:12
Hij begint zich ook weer te roeren op Social Media:
#Week16 #GoingStrong #NotLongNow

Ik moet toegeven: aan enthousiasme ontbreekt het hem niet.
:_schatereerst maar eens zien pas over 5 weken is competitie afgelopen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op april 21, 2018, 17:11:42
Liep warm gisteren volgens mij. Jammer dat hij er uiteindelijk toch niet in kwam.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op april 21, 2018, 18:17:11
Onbegrijpelijk dat hij niet is ingevallen. Dit was de wedstrijd om minuten te maken in het eerste.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: justremco op april 21, 2018, 18:26:33
Citaat van: Galdiano op april 21, 2018, 18:17:11
Onbegrijpelijk dat hij niet is ingevallen. Dit was de wedstrijd om minuten te maken in het eerste.

Zal maandag bij de beloften wel 45/60 min spelen en Robertha de resterende minuten
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 15:41:54
SPITS KARIM ROSSI LANGER BIJ SC CAMBUUR

Karim Rossi is ook volgend seizoen te bewonderen in het geel-blauw van SC Cambuur. De spits heeft zijn aflopende contract met één seizoen verlengd, met een optie voor nog een seizoen.

Afgelopen seizoen kwam Rossi door langdurig blessureleed slechts vijf keer in actie. Hierin wist hij twee keer het net te vinden en was hij drie keer de aangever. In het verleden kwam hij onder meer uit voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

Mooi nieuws voor de club, vindt ook technisch manager Foeke Booy. "Helaas heeft hij dit seizoen niet veel kunnen spelen, maar in de wedstrijden dat hij er bij was heeft iedereen kunnen zien wat zijn kwaliteiten zijn. Met zijn drive, kracht en scorend vermogen kan hij het verschil maken."

http://cambuur.nl/nieuws/spits-karim-rossi-langer-sc-cambuur/
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: ruubmac op mei 18, 2018, 15:59:13
Citaat van: Collingwood op mei 18, 2018, 15:41:54
SPITS KARIM ROSSI LANGER BIJ SC CAMBUUR

Karim Rossi is ook volgend seizoen te bewonderen in het geel-blauw van SC Cambuur. De spits heeft zijn aflopende contract met één seizoen verlengd, met een optie voor nog een seizoen.

Afgelopen seizoen kwam Rossi door langdurig blessureleed slechts vijf keer in actie. Hierin wist hij twee keer het net te vinden en was hij drie keer de aangever. In het verleden kwam hij onder meer uit voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

Mooi nieuws voor de club, vindt ook technisch manager Foeke Booy. "Helaas heeft hij dit seizoen niet veel kunnen spelen, maar in de wedstrijden dat hij er bij was heeft iedereen kunnen zien wat zijn kwaliteiten zijn. Met zijn drive, kracht en scorend vermogen kan hij het verschil maken."

http://cambuur.nl/nieuws/spits-karim-rossi-langer-sc-cambuur/

:_schater
We gaan het zien...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Hendrikscc op mei 18, 2018, 16:02:57
Goed nieuws!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: moodygrunn op mei 18, 2018, 16:12:01
Citaat van: ruubmac op mei 18, 2018, 15:59:13
:_schater
We gaan het zien...

Maakte in die 5 wedstrijden toch best een aardige indruk?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 16:14:13
Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2018, 16:12:01
Maakte in die 5 wedstrijden toch best een aardige indruk?

Qua statistieken heel behoorlijk: 2 goals en 3 assists. Zijn spel liet nog wel te wensen over vond ik. Ben benieuwd of hij na/tijdens een volledige voorbereiding echt de concurrentie met Robertha aan kan gaan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op mei 18, 2018, 16:15:22
Qua rendement prima, aan de bal en in duels had ik mijn twijfels. Maar succes in de herkansing, verras ons maar.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op mei 18, 2018, 16:38:31
Aan de bal ronduit slecht...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2018, 17:10:51
Citaat van: 666 op mei 18, 2018, 16:38:31
Aan de bal ronduit slecht...

Slechter dan Barto kan niet!
Rossi is jonger, hoger rendament in de 5 wedstrijden, en veel meer duelkracht (stormram)

Robertha wordt toch de nummer 1.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op mei 18, 2018, 17:22:44
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 17:10:51
Slechter dan Barto kan niet!
Rossi is jonger, hoger rendament in de 5 wedstrijden, en veel meer duelkracht (stormram)

Robertha wordt toch de nummer 1.

Ook daar heb ik mijn twijfels over.. Of ie het een heel jaar kan... Ik vind t voorin wederom summier. Barto zal wel basis staan, als die andere weer geblesseerd raken ;)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op mei 18, 2018, 20:06:32
Ze gaan Barto niet verlengen. Ik gok op wat fris bloed voorin.

Voor de rest mooie woorden van Foeke. Zo te horen hadden we hem wel kunnen gebruiken in de play offs, Hake  :0=
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: el haj op juli 08, 2018, 22:08:44
Spreekt al een aardig woordje Nederlands!  _O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: EdsjeSCC op juli 08, 2018, 22:43:59
Je moet wat tijdens het revalideren  :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Hendrikscc op juli 09, 2018, 04:42:43
Ik vind het wel knap, het is nou niet de makkelijkste taal om te leren. Net als Ogbeche toentertijd, die sprak ook vrij snel een redelijk woordje nederlands. Het gros van de voetballers die in dit land komen spreken na jaren nog steeds geen woord nederlands
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Gasgeve op juli 09, 2018, 07:04:08
Rossi is ook nog eens relatief weinig in Nederland geweest door zijn blessure.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op juli 09, 2018, 07:24:48
Hij komt over als een hele enthousiaste, vrolijke gozer. Misschien werkt een type Marbus/Hemmen als aanspeelpunt wel heel goed met een afmaker als Robertha.
Wat goede en slechte dingen gezien in de korte speeltijd afgelopen seizoen, ben benieuwd welke kant het uitvalt. Hij wil in ieder geval heel graag en dat spelplezier misten we toch een beetje vorig seizoen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: poelie-lwd op juli 09, 2018, 12:10:41
Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2018, 07:24:48
Hij komt over als een hele enthousiaste, vrolijke gozer. Misschien werkt een type Marbus/Hemmen als aanspeelpunt wel heel goed met een afmaker als Robertha.
Wat goede en slechte dingen gezien in de korte speeltijd afgelopen seizoen, ben benieuwd welke kant het uitvalt. Hij wil in ieder geval heel graag en dat spelplezier misten we toch een beetje vorig seizoen.

Rossi is 'torgeil' en beschikt over een behoorlijke dosis wilskracht. Natuurlijk is Robertha de betere spits maar zorg dat die knaap goed in zijn vel zit en je hebt er een meer dan bruikbare spits aan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op juli 09, 2018, 12:35:54
Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2018, 12:10:41
Rossi is 'torgeil' en beschikt over een behoorlijke dosis wilskracht. Natuurlijk is Robertha de betere spits maar zorg dat die knaap goed in zijn vel zit en je hebt er een meer dan bruikbare spits aan.
wat weest dou daar nu van juh
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op juli 09, 2018, 19:43:07
Ik deel het enthousiasme van poelie.

Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op juli 11, 2018, 08:09:56
Citaat van: De Gast op juli 09, 2018, 19:43:07
Ik deel het enthousiasme van poelie.

Ik gedeeltelijk, vorig jaar in die paar wedstrijden heeft hij voetballend niet zoveel laten zien. Eigenlijk kan hij niet zo goed voetballen, maar het is wel een handenbinder.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sk13 op augustus 08, 2018, 21:10:16
Viel vd week ook geblesseerd uit op training las ik. Hoe ernstig was dat? Iemand een idee?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: poelie-lwd op augustus 08, 2018, 21:27:31
Ik vermoed dat het meevalt gelukkig
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: richard op augustus 09, 2018, 12:34:37
Sws NEC er niet bij, tis even afwachten verder nog.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op augustus 09, 2018, 13:35:53
dus zonder steenvoorden schilder rossi robertha ,,,pffffff
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 13:36:25
Rap een spits erbij !!...deze 2 houden het maar een paar wedstrijden vol..dan is er weer wat .
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op augustus 09, 2018, 14:01:03
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 13:36:25
Rap een spits erbij !!...deze 2 houden het maar een paar wedstrijden vol..dan is er weer wat .


Foeke zelf?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:09:28
Rossie paar maand uitgeschakeld hoorde ik net !!..is dat zo dan godverdomme eens een mannelijke spits halen ...verdomme Cambuur!!...voor dat dubbeltje werk krijg je dit soort porselein spelers !..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:10:27
Citaat van: PePe op augustus 09, 2018, 14:01:03

Foeke zelf?
Foeke mag kapot ..hek niks mee
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 14:20:58
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:10:27
Foeke mag kapot ..hek niks mee
mag kapot? Je kunt ook overdrijven Jan
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 09, 2018, 14:39:02
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:09:28
Rossie paar maand uitgeschakeld hoorde ik net !!..is dat zo dan godverdomme eens een mannelijke spits halen ...verdomme Cambuur!!...voor dat dubbeltje werk krijg je dit soort porselein spelers !..
Dit lijkt mij een gevalletje van amateurisme en onkunde van de TS en Medische staf.
Beide spelers waren vorig seizoen beide langdurig geblesseerd doordat zij onevenredig veel tijd nodig hadden om te herstellen. Dat is een teken aan de wand wat beter onderzocht had moeten worden.







Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op augustus 09, 2018, 14:50:19
Hij kwam toevallig uit ziekenhuis lopen vanochtend..
Toen dacht ik al dit is niet goed....maar paar maand eruit lijkt me stug.
Waar komt dat bericht weg?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op augustus 09, 2018, 15:02:23
Citaat van: speculeter op augustus 09, 2018, 14:50:19
Hij kwam toevallig uit ziekenhuis lopen vanochtend..
Toen dacht ik al dit is niet goed....maar paar maand eruit lijkt me stug.
Waar komt dat bericht weg?

SC Cambuur  @SCCambuurLwd
33m
? BLESSURE | Begin deze week heeft Karim Rossi een enkelblessure opgelopen. Een scan heeft geen ernstige schade aangetoond, maar hoe lang de periode van inactiviteit gaat duren valt op dit moment niet te zeggen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2018, 15:05:14
Jonge gretige spelers... is gewoon een risico. Zelfs Mathieu had klachten door zwaar trainen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 09, 2018, 15:08:49
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2018, 15:05:14
Jonge gretige spelers... is gewoon een risico. Zelfs Mathieu had klachten door zwaar trainen.
Het is normaal dat jonge en talentvolle spelers gretig zijn. Dit weet een TS ook en die hoort dat beter te begeleiden.
Dus is dat geen risico om dergelijke spelers te hebben, maar geeft wel aan dat onze TS hier ernstig te kort schiet.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 15:12:42
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 14:20:58
mag kapot? Je kunt ook overdrijven Jan
mijn mening  .
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 15:13:51
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2018, 15:08:49
Het is normaal dat jonge en talentvolle spelers gretig zijn. Dit weet een TS ook en die hoort dat beter te begeleiden.
Dus is dat geen risico om dergelijke spelers te hebben, maar geeft wel aan dat onze TS hier ernstig te kort schiet.
klopt...een barto is bijvoorbeeld nooit geblesseerd bijna..veel slimmer
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 15:46:36
Nou daar was onze speler al die alleen maar geblesseerd is drama.
Strikje er om heen en weg |:)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 15:50:59
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 15:12:42
mijn mening  .
mijn mening: ik vind het te vergaan... iemand kapot wensen
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op augustus 09, 2018, 16:09:16
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 15:50:59
mijn mening: ik vind het te vergaan... iemand kapot wensen

zijn mening, doe je niks aan :P
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 16:21:23
We wisten met z'n allen dat deze 2 spitsen dat ze veel geblesseerd zijn en waarom dan nog verlengen met rossi.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op augustus 09, 2018, 16:23:57
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 16:21:23
We wisten met z'n allen dat deze 2 spitsen dat ze veel geblesseerd zijn en waarom dan nog verlengen met rossi.

Rossi had een gebroken middenvoetsbeentje volgens mij. Het is niet een Narsingh die bij elke sprint afbreekt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 17:12:16
Citaat van: hobbes op augustus 09, 2018, 16:23:57
Rossi had een gebroken middenvoetsbeentje volgens mij. Het is niet een Narsingh die bij elke sprint afbreekt.
hoeveel wedstrijden heeft rosi gespeeld vorig seizoen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 17:16:27
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 17:12:16
hoeveel wedstrijden heeft rosi gespeeld vorig seizoen.
hahaha...4 ?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 17:29:51
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 17:16:27
hahaha...4 ?
ja echt :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 17:35:45
 :_schater |:)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 17:39:58
Hij gaat er dit jaar geen 20 wedstrijden spelen heeft het te druk met andere bezigheden twitter :zucht
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op augustus 09, 2018, 18:03:35
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 17:39:58
Hij gaat er dit jaar geen 20 wedstrijden spelen heeft het te druk met andere bezigheden twitter :zucht
ja 4 berichten in 1 maand. Zou verboden moeten worden dat he iedere week 1 minuut aan een twitter bericht besteed...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 09, 2018, 18:55:36
Gvd ze mutte voetballen je :y
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op augustus 09, 2018, 19:00:46
Volgens mij blazen ze dit weer op... Is niets te zien op de scan, ik denk dat hij na een weekje rust er weer bij is.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op augustus 09, 2018, 19:06:53
Wel schade, niet ernstig.
Maandje lijkt me wel reeel. Dan nog wedstrijdfit.. misschien een terugslag. En dan ben je al snel 2 maanden verder. Heerlijk dit.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2018, 19:11:28
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:10:27
Foeke mag kapot ..hek niks mee
*Waarschuwing* Het kan wel zijn dat dit je eigen mening is maar hou het lekker voor jezelf, dit soort uitspraken past niet op dit forum. Doe even weer normaal en anders krijg je een ban van een week.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op augustus 09, 2018, 19:14:18
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 15:50:59
mijn mening: ik vind het te vergaan... iemand kapot wensen

Dat is toch redelijk normaal in deze tijd.. als iemand jou niet aanstaat mag ie kapot. Goed bezig Jan

:|
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2018, 19:15:54
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2018, 19:14:18
Dat is toch redelijk normaal in deze tijd.. als iemand jou niet aanstaat mag ie kapot. Goed bezig Jan

:|

;(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 19:49:06
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2018, 19:14:18
Dat is toch redelijk normaal in deze tijd.. als iemand jou niet aanstaat mag ie kapot. Goed bezig Jan

:|
schijnheilige
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 09, 2018, 19:57:01
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2018, 19:11:28
*Waarschuwing* Het kan wel zijn dat dit je eigen mening is maar hou het lekker voor jezelf, dit soort uitspraken past niet op dit forum. Doe even weer normaal en anders krijg je een ban van een week.
HAHAHA...IDEALE SCHOONZONEN HIER
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 09, 2018, 20:52:59
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 19:57:01
HAHAHA...IDEALE SCHOONZONEN HIER
Kiek Jan, Foeke ken ik wel sun 50 jaar en na sien 40e kon die wat mij betreft de pot op met sien opgeblazen ego.
Dat hij deur Cambuur antrokken is, ken hij niks an doean en nim ik die omkoalen van ut bestuur kwaluk.
Ik hef oek absoluut geen fetrouwen in hem, maar hoop wel die hij kern gesont  blieft en wat mij betreft tot in jaren een gelukkig meens weeze mag.


Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 21:04:25
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2018, 20:52:59
Kiek Jan, Foeke ken ik wel sun 50 jaar en na sien 40e kon die wat mij betreft de pot op met sien opgeblazen ego.
Dat hij deur Cambuur antrokken is, ken hij niks an doean en nim ik die omkoalen van ut bestuur kwaluk.
Ik hef oek absoluut geen fetrouwen in hem, maar hoop wel die hij kern gesont  blieft en wat mij betreft tot in jaren een gelukkig meens weeze mag.
mooier verwoord dan Jan vind ik (en mijn schoonmoeder vindt me ook de ideale schoonzoon)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Montana op augustus 09, 2018, 21:44:54
@MarkVallinga

Vanmiddag uitgebreid gesproken met Karim Rossi. Hij zei zich geen grote zorgen te maken over zijn enkelblessure. Gaat nu rust houden en denkt zelf wel uitwedstrijd tegen NEC te kunnen spelen. #cambuur
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op augustus 09, 2018, 21:48:48
Citaat van: Montana op augustus 09, 2018, 21:44:54
@MarkVallinga

Vanmiddag uitgebreid gesproken met Karim Rossi. Hij zei zich geen grote zorgen te maken over zijn enkelblessure. Gaat nu rust houden en denkt zelf wel uitwedstrijd tegen NEC te kunnen spelen. #cambuur
Zou fijn zijn dat hij kan spelen tegen Nec.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: AliBombali op augustus 09, 2018, 23:16:20
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 19:57:01
HAHAHA...IDEALE SCHOONZONEN HIER

;(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2018, 00:01:27
Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:10:27
Foeke mag kapot ..hek niks mee

Door deze opmerking en geen greintje fatsoen in latere postings
krijg je morgen een ban voor een week.
Sorry Jan ik weet dat je een echte Cambuur man bent, maar je kunt ook te ver gaan.
Ga eens nadenken en verbeter je een beetje alsjeblieft.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op augustus 10, 2018, 08:26:30
Citaat van: 666 op augustus 09, 2018, 19:00:46
Volgens mij blazen ze dit weer op... Is niets te zien op de scan, ik denk dat hij na een weekje rust er weer bij is.

:fant Was mijn gevoel toch wel goed  :fant
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sk13 op augustus 10, 2018, 09:04:13
Een weekje rust betekent dus week niet trainen. Denk dus niet dat hij nec zal starten. Zal kippersluis en conraad worden oid. Of kallon en conraad
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 10, 2018, 09:41:11
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2018, 00:01:27
Door deze opmerking en geen greintje fatsoen in latere postings
krijg je morgen een ban voor een week.
Sorry Jan ik weet dat je een echte Cambuur man bent, maar je kunt ook te ver gaan.
Ga eens nadenken en verbeter je een beetje alsjeblieft.
lekker doen jonge... Laffe ...je zei dat ik op me postings moest letten,gedaan en dan alsnog week bannen.. goed bezig jij ??
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op augustus 10, 2018, 10:12:05
#FreeJandeHulk
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 10, 2018, 10:22:35
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 10:12:05
#FreeJandeHulk
Hoezo? Is sterk genoeg om het zelf te doen  ;)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: legeips op augustus 10, 2018, 10:52:02
Het die kerel last van faal angst??
Competitie start en meneer is voor onbepaalde tijd geblesseerd.
Had meer van hem verwacht/ gehoopt.


Liekt op een kopie van vorig jaar..
Ik zeg regeling treffen contract ontbinden en een nieuwe halen.. Dit gaat hem niet meer worden, die zit weer een heel seizoen in de lappenmand en kan op deze manier niks meer voor de club betekenen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2018, 10:59:00
Citaat van: Jandehulk op augustus 10, 2018, 09:41:11
lekker doen jonge... Laffe ...je zei dat ik op me postings moest letten,gedaan en dan alsnog week bannen.. goed bezig jij ??

Ik vind het jammer maar het ligt toch echt aan jezelf hoor Jan.
Het is de toon die de muziek maakt.
Ideale schoonzoon, schijnheilige en nu weer laffe.
Weekje rust dan maar.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op augustus 10, 2018, 11:33:13
potverdikkie.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Citaat van: legeips op augustus 10, 2018, 10:52:02
Het die kerel last van faal angst??
Competitie start en meneer is voor onbepaalde tijd geblesseerd.
Had meer van hem verwacht/ gehoopt.


Liekt op een kopie van vorig jaar..
Ik zeg regeling treffen contract ontbinden en een nieuwe halen.. Dit gaat hem niet meer worden, die zit weer een heel seizoen in de lappenmand en kan op deze manier niks meer voor de club betekenen.

Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op augustus 10, 2018, 12:14:59
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Dat zei ik ook al, een botbreuk is toch wat anders dan steeds vage klachten. Plus dat hij zelf verwacht NEC te kunnen halen, dus paniek om niks.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: legeips op augustus 10, 2018, 12:37:16
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Ik hoop das stou geliek hest..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op augustus 10, 2018, 15:46:33
Er word ook hard getrained begrijp ik en iedereen wil zich bewjzen. Op tijd rust geven is dan ook verstandig.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 10, 2018, 15:50:52
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Hij speelde ook echt niet goed hoor.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op augustus 10, 2018, 23:40:12
galdiano zegt wel,jij zegt niet.
het is maar hoe je het ziet.
ik vond het goed om te zien,een echte spitsen-goal gemaakt en goed gewerkt.
dat hij weinig speelde in een heel seizoen kon hij weinig aan doen,ik geloof er wel in.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 11, 2018, 10:55:05
Citaat van: okkele op augustus 10, 2018, 23:40:12
galdiano zegt wel,jij zegt niet.
het is maar hoe je het ziet.
ik vond het goed om te zien,een echte spitsen-goal gemaakt en goed gewerkt.
dat hij weinig speelde in een heel seizoen kon hij weinig aan doen,ik geloof er wel in.

Hij mag t van mij laten zien. Graag zelfs. Tis een soort Barto. Lekker fel erin en ook nog fanatiek. Maar eerste balaanname en techniek liet de wensen nog wat over. Daarnaast is het wel enorm zorgwekkend dat hij steeds geblesseerd is. Dan bouw je ook niets op.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: veteraan op augustus 11, 2018, 22:40:23
Moet eerst wat weg !
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op augustus 11, 2018, 22:58:56
El Baad en Daniels verdienen echt niet veel, zoveel ruimte komt er niet vrij als die weggaan.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op augustus 18, 2018, 11:25:00
was lastig om goed te zien maar ik denk toch dat de 2-2 voor 50% van rossi was?
ik hoor graag van de aanwezige supporters.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2018, 16:06:42
Citaat van: okkele op augustus 18, 2018, 11:25:00
was lastig om goed te zien maar ik denk toch dat de 2-2 voor 50% van rossi was?
ik hoor graag van de aanwezige supporters.

Absoluut. Een dikke ippon. Hilarisch om te zien hoe snel hij opstond na de goal om te gaan kneesliden  :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op augustus 19, 2018, 16:15:24
Toen Rossi en kallon erin kwamen(en ook Mathieu) ging het echt veel beter lopen voorin...goed gedaan van haakje ?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: poelie-lwd op augustus 25, 2018, 11:25:33
Nooit meer zeggen dat Rossi niet kan voetballen. In de acties voorafgaand aan de goal laat Rossi zien gewoon goed te kunnen voetballen. Dit is nr 1. Nog 19 to go  :zweep
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sk13 op augustus 25, 2018, 13:19:50
Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op augustus 25, 2018, 16:43:05
Citaat van: sk13 op augustus 25, 2018, 13:19:50
Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af
zit jij soms op de Oost tribune??
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Josli op augustus 25, 2018, 21:42:28
Citaat van: sk13 op augustus 25, 2018, 13:19:50
Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af

Wat een onzin zeg!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 31, 2018, 21:56:37
 _O_ _O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Yellow Army op augustus 31, 2018, 21:59:10
Wat een baas! Gelukkig sluit de transferwindow om middernacht.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 31, 2018, 22:06:22
Erg knap, volgende week in de basis en dit moyenne maar aanhouden :-)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2018, 22:07:00
Ik hoop dat het gauw 12 uur is geweest anders is hij straks weg.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 31, 2018, 22:09:07
Als Robertha dan ook weer zijn vorm van vorig seizoen hervindt hebben we mogelijk een vrij dodelijk duo in huis. Mathieu en Kallon op de flanken (Maulun en Ciganiks zijn ondanks hun potentie toch nog een stukje minder) plus de opkomende Sambissa en Van Deelen en je hebt een behoorlijk gevaarlijke aanval.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op augustus 31, 2018, 22:16:42
Ik had mijn twijfels over Rossi maar soms is het wel fijn er naast te zitten. Prima afmaker en ook een leuke , enthousiaste gast.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op augustus 31, 2018, 23:10:19
Karim Rossi voor Cambuur: 351 speelminuten (omgerekend 3,9 volledige wedstrijden), 5 goals, 3 assists. Ongekend.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op augustus 31, 2018, 23:12:00
3 prima goals hoor geen twijfel maar afmaken
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op september 01, 2018, 00:40:18
Citaat van: denistel op augustus 31, 2018, 23:12:00
3 prima goals hoor geen twijfel maar afmaken

Nooit in de basis opstellen!! (de beste invaller ooit)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op september 01, 2018, 01:47:42
Citaat van: PePe op september 01, 2018, 00:40:18
Nooit in de basis opstellen!! (de beste invaller ooit)
wat wil je hier mee zeggen? . Weer van dat achteraf gelul. Blessure niet fit geen 90 min kunnen maken, perfecte invaller. Juist nu. Perfecte keus Hake. Nu speelt ie wat ook logisch is!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 01, 2018, 09:10:58
Citaat van: sunderland op september 01, 2018, 01:47:42
wat wil je hier mee zeggen? . Weer van dat achteraf gelul. Blessure niet fit geen 90 min kunnen maken, perfecte invaller. Juist nu. Perfecte keus Hake. Nu speelt ie wat ook logisch is!

:? Wat bedoel je nou eigenlijk..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op september 01, 2018, 13:02:17
Citaat van: sunderland op september 01, 2018, 01:47:42
wat wil je hier mee zeggen? . Weer van dat achteraf gelul. Blessure niet fit geen 90 min kunnen maken, perfecte invaller. Juist nu. Perfecte keus Hake. Nu speelt ie wat ook logisch is!


Tuurlijk verdiend hij een plaats in de basis! Maar het huidige rendement met invalbeurten is nu wel erg groot! (wordt je mogelijk kampioen)
Je kunt op basis van de laatste 2 wedstrijden constateren, dat Hake hem de eerste wedstrijd ook had moeten laten invallen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 01, 2018, 13:19:14
Deed ie ook
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 01, 2018, 13:23:57
Hake had al vroeg gezien dat Robertha/Rossi de aanval zouden vormen (DTD). Helaas wat blessures maar dat gaf weer de kans aan Kippersluis.

Het waren allemaal knappe goals trouwens, geen intikkers. Geen zorgen over scorend vermogen voorlopig.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 01, 2018, 13:32:23
Citaat van: Bankzitter op september 01, 2018, 13:23:57
Het waren allemaal knappe goals trouwens, geen intikkers. Geen zorgen over scorend vermogen voorlopig.

Die controle bij de eerste goal is heel knap. Springt de bal weg is je kans voorbij. En door het wegdraaien bij goal 3 creëert hij zoveel ruimte voor zichzelf.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op september 01, 2018, 13:42:39
Zo zie je maar hoe belangrijk een goede targetman is. Deze jongen is bijna als enige dreigend en kan het niveau om hen heen ook flink opkrikken. Je kunt het merendeel van de punten op zijn conto schrijven. Zo zonde dat een Crowly en Rossi bijv nooit samen hebben kunnen spelen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Yellow Army op september 01, 2018, 14:07:09
Citaat van: hobbes op september 01, 2018, 13:32:23
Die controle bij de eerste goal is heel knap. Springt de bal weg is je kans voorbij. En door het wegdraaien bij goal 3 creëert hij zoveel ruimte voor zichzelf.

Goal nr 2 was anders ook van een hoog niveau. Bal kwam achter hem terecht, maar rondt hem erg goed af.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 04, 2018, 09:39:18
Speler van de week bij VI.  |:)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Drumfather SCC op september 04, 2018, 09:56:07
Citaat van: Collingwood op september 04, 2018, 09:39:18
Speler van de week bij VI.  |:)

'' Na iedere speelronde in de Keuken Kampioen Divisie kiest Voetbal International op basis van de waarderingscijfers een Speler van de Week. In speelronde 3 is dat Karim Rossi, de spits van SC Cambuur die als invaller tegen TOP Oss drie keer scoorde en de Friese ploeg zo aan de zege hielp.

Met het stempel clubhopper kreeg Karim Rossi vorig jaar na een proefperiode een contract in Leeuwarden. Pas 23 was hij, maar Cambuur was na omzwervingen door Engeland, België, Italië en Zwitserland al de zevende club voor de spits.

Rossi veroverde snel een plek in het elftal en in zijn tweede wedstrijd als basisklant maakte hij zijn eerste doelpunt. Kort daarna ging het echter mis voor de Zwitserse Marokkaan. Een voetblessure die zich in eerste instantie relatief onschuldig deed aanzien bleek veel zwaarder dan verwacht. Rossi stond uiteindelijk niet vier maanden buitenspel, maar het gehele seizoen.

Trainer René Hake deed het de afgelopen weken dan ook rustig aan met Rossi. Een invalbeurtje hier, een paar minuten daar. In die korte periodes bewees Rossi echter direct zijn waarde. Tegen Jong AZ maakte hij de beslissende 2-1, waarna hij om een basisplaats vroeg. Hake vond dat de spits daar nog niet klaar voor was en gunde hem tegen TOP Oss opnieuw slechts een invalbeurt. Rossi greep die kans met beide handen aan. Met drie doelpunten boog hij een 1-0 achterstand eigenhandig om in een 1-3 overwinning.

Daarmee is Rossi al hard op weg om het vertrouwen van Cambuur – de club gaf hem eind vorig seizoen ondanks zijn blessure een nieuw contract – terug te betalen. En met die zo vurig gewenste basisplaats zit het nu ook wel snor. Hake gaf na het duel in Oss openlijk toe dat hij na dit optreden echt niet meer om Rossi heen kan''
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: hobbes op september 05, 2018, 12:14:22
Dus, in de basis vrijdag.
https://www.foxsports.nl/video/2953223/hake-beloont-hattrickheld-rossi-met-basisplaats/
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Drumfather SCC op september 18, 2018, 11:02:08
Bovenaan in het Individuele Spelersklassement bij VI met een 7.17  |:)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op september 18, 2018, 14:47:25
Ik heb wel eens vaker geroepen wat je nou met Rossi moet. Hij is heel erg enthousiast, kan in de 16 wel een doelpunt maken, maar is voetballend gewoon niet heel sterk. Ik hoop dat hij er natuurlijk 20 inschiet, maar als hij dat niet doet dan heb je ook weinig aan hem. Ik vond hem afgelopen vrijdag niet sterk spelen met name het voetballende gedeelte.

Robertha kan veel beter voetballen maar die schiet ze er weer niet in, althans nog niet.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: zeewolde op september 18, 2018, 15:07:32
Citaat van: 666 op september 18, 2018, 14:47:25
Ik heb wel eens vaker geroepen wat je nou met Rossi moet. Hij is heel erg enthousiast, kan in de 16 wel een doelpunt maken, maar is voetballend gewoon niet heel sterk. Ik hoop dat hij er natuurlijk 20 inschiet, maar als hij dat niet doet dan heb je ook weinig aan hem. Ik vond hem afgelopen vrijdag niet sterk spelen met name het voetballende gedeelte.

Robertha kan veel beter voetballen maar die schiet ze er weer niet in, althans nog niet.
6 goals in 12 wedstrijden vorig seizoen, waarvan een deel als invaller. Lijkt mij toch een redelijk scorende spits
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Collingwood op september 18, 2018, 15:12:36
We hebben momenteel een enorm luxeprobleem voorin. Ik zie Robertha als in potentie de beste spits die we hebben en zelfs één van de betere van de 1e divisie. Maar Kippersluis en Rossi zijn in topvorm en in bijna elk duel dat ze mee hebben gedaan direct bij minimaal één goal betrokken. Daarbij ook nog Mathieu die een geweldig rendement heeft tot op heden. Heerlijke situatie die hier de afgelopen jaren wel anders is geweest. Ben er van overtuigd dat Robertha zijn kansen wel weer gaat krijgen en grijpen.

Overigens vind ik Rossi voetballend niet zo slecht, maar vind hem niet echt een 4-4-2 spits omdat hij niet zo snel is. En in 4-4-2 moet je toch wat grotere ruimtes bespelen als spits en ook de hoeken in kunnen duiken. Op termijn is het duo Kippersluis-Robertha dan ook het beste met Rossi als pinchhitter de luxe schat ik zo in. We gaan nog wel zien of dat klopt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op september 18, 2018, 15:53:26
Citaat van: zeewolde op september 18, 2018, 15:07:32
6 goals in 12 wedstrijden vorig seizoen, waarvan een deel als invaller. Lijkt mij toch een redelijk scorende spits

Dat is de verwarring ook bij mij... Ik ben heel erg blij dat hij scoort alleen vind ik hem in het meevoetballen niet goed. Ik hoop alleen dat als hij een tijdje droog staat, ook een meerwaarde voor het team is en niet een last (voetballende gedeelte).
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: 666 op september 18, 2018, 15:57:43
Citaat van: Collingwood op september 18, 2018, 15:12:36
We hebben momenteel een enorm luxeprobleem voorin. Ik zie Robertha als in potentie de beste spits die we hebben en zelfs één van de betere van de 1e divisie. Maar Kippersluis en Rossi zijn in topvorm en in bijna elk duel dat ze mee hebben gedaan direct bij minimaal één goal betrokken. Daarbij ook nog Mathieu die een geweldig rendement heeft tot op heden. Heerlijke situatie die hier de afgelopen jaren wel anders is geweest. Ben er van overtuigd dat Robertha zijn kansen wel weer gaat krijgen en grijpen.

Overigens vind ik Rossi voetballend niet zo slecht, maar vind hem niet echt een 4-4-2 spits omdat hij niet zo snel is. En in 4-4-2 moet je toch wat grotere ruimtes bespelen als spits en ook de hoeken in kunnen duiken. Op termijn is het duo Kippersluis-Robertha dan ook het beste met Rossi als pinchhitter de luxe schat ik zo in. We gaan nog wel zien of dat klopt.

Het is ook een luxe die we hebben en dat is alleen maar mooi. Misschien is hij ook geen 4 4-2 spits, hij is iig enthousiast. Maar ik vind hem voetballend de mindere van de spitsen die we hebben. Misschien verrast hij mij nog en kom ik hier op terug.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op september 18, 2018, 16:20:44
Hij valt mij voetballend niet eens erg tegen. Blijft gewoon lastig met een mandekker in je nek. Maar vind vooral zijn positieve houding van een forse meerwaarde. Hij sleept het hele team mee met zijn enthousiasme.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op september 18, 2018, 17:35:12
Op basis van de laatste wedstrijden, vind ik dat Karim maar weer op de bank moet beginnen tegen Roda.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op november 02, 2018, 23:25:05
Man o Man wat was jij slecht vandaag.



Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op november 03, 2018, 00:07:35
publiek opruien is ie wel goed in
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 09:24:58
Citaat van: denistel op november 03, 2018, 00:07:35
publiek opruien is ie wel goed in
:rodekaart
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 09:26:03
Citaat van: speculeter op november 02, 2018, 23:25:05
Man o Man wat was jij slecht vandaag.
verre weg de aller slechtste speler....... _O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 09:26:03
verre weg de aller slechtste speler....... _O_

Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: oostside op november 03, 2018, 09:56:04
Citaat van: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen

Wat een onzin.... Zijn passing alleen al is niet om aan te zien, laat staan de rest. Misschien wel een harde werker maar dat lukt hem ook maar 30 minuten. Zn voordeel was een neusje voor de goal maar dat was ook maar 3 of 4 wedstrijden.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op november 03, 2018, 10:01:40
Rossi is diepe spits en moet een bal vasthouden zodat de rest kan aansluiten.Dat kan hij niet.
Diep gaan is hij te traag in.
Techniek heeft hij niet...alleen ballen doorkoppen lukt soms.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op november 03, 2018, 10:02:41
Met ons huidige budget moeten we het nu eenmaal doen met gemankeerde spelers als Mbende ,Rossi ect. .
Als je ze goed gebruikt (sterke punten benut) zijn ze van waarde en sprokkelen we de puntjes wel. Maar ze zakken ook weer snel door de ondergrens als het allemaal niet loopt of dingen moeten doen die ze niet beheersen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 10:19:18
Citaat van: oostside op november 03, 2018, 09:56:04
Wat een onzin.... Zijn passing alleen al is niet om aan te zien, laat staan de rest. Misschien wel een harde werker maar dat lukt hem ook maar 30 minuten. Zn voordeel was een neusje voor de goal maar dat was ook maar 3 of 4 wedstrijden.

Kan het niet zo zijn dat hij dat neusje nog steeds wel heeft, maar dat hij nauwelijks de mogelijkheid krijgt die neus nog te benutten?
Ja, hij was gister echt matig en een topper zal het nooit worden, maar kom op: wat een lol is het tegenwoordig om spits te zijn bij Cambuur?! Tegen een Helmond ed creëren we al nauwelijks kansen, laat staan tegen dit Ajax? 0,0 aanvoer. Als je een Benzema in dit team in de spits zet bakt ie er ook geen fluit van.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op november 03, 2018, 10:31:23
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2018, 10:02:41
Met ons huidige budget moeten we het nu eenmaal doen met gemankeerde spelers als Mbende ,Rossi ect. .
Als je ze goed gebruikt (sterke punten benut) zijn ze van waarde en sprokkelen we de puntjes wel. Maar ze zakken ook weer snel door de ondergrens als het allemaal niet loopt of dingen moeten doen die ze niet beheersen.

Ik kan me niet voorstellen dat met ons budget dit het maximaal haalbare is. Een rommelig elftal met een enkel lichtpuntje zoals Mathieu en Mous. Heeft Go Ahead zoveel meer te besteden?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 10:45:10
Citaat van: De Gast op november 03, 2018, 10:31:23
Ik kan me niet voorstellen dat met ons budget dit het maximaal haalbare is. Een rommelig elftal met een enkel lichtpuntje zoals Mathieu en Mous. Heeft Go Ahead zoveel meer te besteden?

Verhulst; Lelieveld, Bosz, Veldmate, Baas; Stans, Bakx, Van der Venne; Navrátil, Verheydt, Dzepar.

Denk dat de helft wel redelijk wat kost, om de coach niet te vergeten. Veldmate speelt notabene liever bij GAE dan in de Eredivisie bij Emmen. Dan bieden ze echt wel veel meer geld.

En dan hebben ze ook nog Van Moorsel; Andrade; Overgoor.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op november 03, 2018, 10:50:00
En ze hebben een goeie technisch directeur....niet een zoals foekje...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:07:43
Citaat van: Bernardo op november 03, 2018, 09:41:24
Wat een onzin. Die nominatie gaat naar 2 spelers, Conraad en Kallon. Rossi doet tenminste nog zijn best. Daarnaast speelde Rossi voor rust nog best oké, Hake had hem eerder moeten wisselen was volgens mij kapot. Konhet nooit meer belopen
ik weet niet hoe jij gisteravond naar de wedstrijd heb gekeken maar Rossi is na Hemmen de slechtste spits die we de afgelopen jaren hier heb zien spelen.
Kallon komt veel meer gevaar uit maar dan moet je hem wel goed bedienen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 11:20:27
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:07:43
ik weet niet hoe jij gisteravond naar de wedstrijd heb gekeken maar Rossi is na Hemmen de slechtste spits die we de afgelopen jaren hier heb zien spelen.
Kallon komt veel meer gevaar uit maar dan moet je hem wel goed bedienen.

Je moet Rossi juist goed bedienen. Maakte echte spitsengoals aan het begin van het seizoen.
Zou een taak van Kallon moeten zijn, maar ja. Die kan alleen hard lopen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:26:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 11:20:27
Je moet Rossi juist goed bedienen. Maakte echte spitsengoals aan het begin van het seizoen.
Zou een taak van Kallon moeten zijn, maar ja. Die kan alleen hard lopen.
Kallon kan hard lopen en dat is zijn wapen,maar Rossi  :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 14:48:32
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 11:26:06
Kallon kan hard lopen en dat is zijn wapen,maar Rossi  :_schater

Die scoort nog wel es, maar Kallon  :_schater

:proost
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2018, 15:31:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 14:48:32
Die scoort nog wel es, maar Kallon  :_schater

:proost
hoe hij de laatste weken speelt maakt hij er dit seizoen niet veel meer een draak van een spits.
Kallon is veel beter dan Conraad en dat kan iedereen wel zien.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op november 03, 2018, 16:00:07
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 15:31:34
hoe hij de laatste weken speelt maakt hij er dit seizoen niet veel meer een draak van een spits.
Kallon is veel beter dan Conraad en dat kan iedereen wel zien.
Maar beiden het het zelfde manko, ze kunnen de bal niet naar de juiste kleur spelen.
Beide mannen hadden moeten kiezen voor de atletiek, hardlopen speervangen en kogelkoppen .
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 18:51:18
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2018, 15:31:34
hoe hij de laatste weken speelt maakt hij er dit seizoen niet veel meer een draak van een spits.
Kallon is veel beter dan Conraad en dat kan iedereen wel zien.

Dat klopt idd wel.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op november 04, 2018, 22:35:15
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2018, 10:19:18
Kan het niet zo zijn dat hij dat neusje nog steeds wel heeft, maar dat hij nauwelijks de mogelijkheid krijgt die neus nog te benutten?
Ja, hij was gister echt matig en een topper zal het nooit worden, maar kom op: wat een lol is het tegenwoordig om spits te zijn bij Cambuur?! Tegen een Helmond ed creëren we al nauwelijks kansen, laat staan tegen dit Ajax? 0,0 aanvoer. Als je een Benzema in dit team in de spits zet bakt ie er ook geen fluit van.

goed gezien zoals wij spelen is er veel te weinig aanvoer naar de spits(sen) hoeveel goeie
ballen kwamen er vrijdag voor de goal?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op november 05, 2018, 11:51:24
2 controlerende middenvelders die maar amper uit de as komen en die vooral met de punt naar achteren spelen.Conraad telt niet mee op dit moment dan heb je dus alleen v Kippersluis en Mathieu die hem eens kunnen aanspelen. Mathieu speelt schuin achter hem dus een voorzet kan ie bijna nooit geven op Rossi. Blijft weinig over dan...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: denistel op november 07, 2018, 19:12:51
in de selectie zit niet eens een links buiten en zeker niet een links benige
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 18, 2018, 09:32:20
Deze man kan er helemaal niks van wat een drama :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cambuurgek op november 18, 2018, 09:46:07
Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2018, 09:32:20
Deze man kan er helemaal niks van wat een drama :_schater

En we dachten na de hattrick in Oss even dat we een echte top spits in huis hadden :-)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op november 18, 2018, 10:15:32
Citaat van: Noordcambuur op november 18, 2018, 09:32:20
Deze man kan er helemaal niks van wat een drama :_schater
Maar als je als trainer wederom Rossi en Conraad opstelt, heb je het niet gesnapt.
Deze jongens kun je het niet kwalijk nemen dat ze zo beperkt zijn, maar de trainer daartegen wel.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: rudie op november 18, 2018, 10:43:37
Gister Mathieu minimaal 3x helemaal hopeloos zien worden van Rossi (1x speelde hij niet af en 2x deed hij dat wel, maar iedereen vraagt zich nu nog af naar wie....)
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op november 18, 2018, 10:47:27
Hoe kan deze jongen er in begin vh seizoen er 5 in hebben geschopt?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: fred op november 18, 2018, 10:47:51
Als je vanaf de rand 16 al niet eens een bal op de penaltystip krijgt, hoor je niet in dit elftal thuis.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Cor op november 18, 2018, 12:06:30
Citaat van: speculeter op november 18, 2018, 10:47:27
Hoe kan deze jongen er in begin vh seizoen er 5 in hebben geschopt?

geluk, zoals alles toen goed viel bij het team
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op november 18, 2018, 13:50:38
Laten we Rossi eerst maar als invaller gebruiken want gisteren was het niet best en hij heeft geen recht van spreken.
Ben blij dat zijn kontrakt afloopt :y
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op november 18, 2018, 14:29:04
Ons spitsen spelen ver beneden hun nivo. Zou dat ook kunnen komen doordat ze nooit een voorzet van de zijkant krijgen? Daar zijn ons spitsen namelijk wel goed in. Ons type voetbal past niet echt bij ons spitsen. Gister in een thuis weds werd spits voor spits gewisseld. Begrijp niet dat we laatste kwartier met 2 centraal gaan spelen om de overwinning binnen te slepen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Vlampiep op november 18, 2018, 15:16:51
Citaat van: sunderland op november 18, 2018, 14:29:04
Ons spitsen spelen ver beneden hun nivo. Zou dat ook kunnen komen doordat ze nooit een voorzet van de zijkant krijgen? Daar zijn ons spitsen namelijk wel goed in. Ons type voetbal past niet echt bij ons spitsen. Gister in een thuis weds werd spits voor spits gewisseld. Begrijp niet dat we laatste kwartier met 2 centraal gaan spelen om de overwinning binnen te slepen.
Je hebt helemaal gelijk dat onze spitsen nooit een bruikbare bal vanaf de zijkanten krijgen.
De reden is dat onze midden en vleugel spelers niet instaat blijken te zijn de bal op maat naar de juiste kleur te spelen.
Hake heeft een dramatisch wisselbeleid laten zien in de afgelopen wedstrijden is is in mijn beleving ook tactisch niet sterk.
Jonge talenten uit jong cambuur op de bank lijken bij Hake geen kans te krijgen, terwijl een Etten gisteren een veel logischer wissel zou zijn geweest dan Rossi.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: fred op november 18, 2018, 15:30:25
Er werd nogal vaak lacherig gedaan over Barto, maar hij had er zo nog een paar in kunnen schoppen.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2018, 15:44:25
Citaat van: sunderland op november 18, 2018, 14:29:04
Ons spitsen spelen ver beneden hun nivo. Zou dat ook kunnen komen doordat ze nooit een voorzet van de zijkant krijgen? Daar zijn ons spitsen namelijk wel goed in. Ons type voetbal past niet echt bij ons spitsen. Gister in een thuis weds werd spits voor spits gewisseld. Begrijp niet dat we laatste kwartier met 2 centraal gaan spelen om de overwinning binnen te slepen.

_O_
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op december 19, 2018, 23:35:54
Hij weet zelf niet hoe, maar hij heeft weer gescoord.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 10:32:20
Ik hoop zo dat die Rossi vertrekt in januari want ik ben al klaar met hem nu lees ik weer dat hij ziek is deze gast het altijd wat oprotten met hem :(
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op januari 12, 2019, 10:37:19
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 10:32:20
Ik hoop zo dat die Rossi vertrekt in januari want ik ben al klaar met hem nu lees ik weer dat hij ziek is deze gast het altijd wat oprotten met hem :(
wat kan die jongen er aan doen dat hij griep heeft?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Lore op januari 12, 2019, 10:40:04
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 10:32:20
Ik hoop zo dat die Rossi vertrekt in januari want ik ben al klaar met hem nu lees ik weer dat hij ziek is deze gast het altijd wat oprotten met hem :(

Is hij net zo ziek als Mathieu en El Baad?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Viper op januari 12, 2019, 10:43:03
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 10:32:20
Ik hoop zo dat die Rossi vertrekt in januari want ik ben al klaar met hem nu lees ik weer dat hij ziek is deze gast het altijd wat oprotten met hem :(

Dat hij er niets van bakt is duidelijk, maar ik geloof niet dat het ligt aan zijn mentaliteit.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:01:34
Citaat van: speculeter op januari 12, 2019, 10:37:19
wat kan die jongen er aan doen dat hij griep heeft?
komop kerel deze man heeft altijd wat een griep oké maar wat heeft Rossi nu laten zien.Hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld voor Cambuur.
De eerste 5 wedstrijden waren oké daarna was hij alleen maar bezig met hem zelf. :_schater
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:02:19
Citaat van: Lore op januari 12, 2019, 10:40:04
Is hij net zo ziek als Mathieu en El Baad?
Mathieu en El Baad gaan weg :X
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:03:46
Citaat van: Viper op januari 12, 2019, 10:43:03
Dat hij er niets van bakt is duidelijk, maar ik geloof niet dat het ligt aan zijn mentaliteit.
dus maar gauw weg met hem er zijn veel betere spelers op de markt.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 12, 2019, 11:13:51
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:03:46
dus maar gauw weg met hem er zijn veel betere spelers op de markt.
nee wel? En Foeke haalt goeie?
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:17:13
Citaat van: sunderland op januari 12, 2019, 11:13:51
nee wel? En Foeke haalt goeie?
heb ik het over foeke nee.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 12, 2019, 11:53:15
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 11:17:13
heb ik het over foeke nee.
sinterklaas haalt ze niet.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 12:03:42
Citaat van: sunderland op januari 12, 2019, 11:53:15
sinterklaas haalt ze niet.
dus foeke er ook maar eruit :rodekaart
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 12, 2019, 12:34:04
Naja hij heeft een goede keeper gehaald. Sambrissa komt via Hake.Verder ist erg matig
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Noordcambuur op januari 12, 2019, 13:01:44
Citaat van: sunderland op januari 12, 2019, 12:34:04
Naja hij heeft een goede keeper gehaald. Sambrissa komt via Hake.Verder ist erg matig
het zijn teveel eenlingen er moet een team staan die voor elkaar willen werken.
Een paar jaar geleden hadden we met b.v. bakker,van de Streek en met montero een geweldig elftal die voorelkaar willen werken en investeren in je zelf.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op januari 12, 2019, 13:05:21
Toch heb ik het idee dat deze jongen nog wel belangrijk gaat worden. Als er straks weer wat muziek ik het elftal komt zie ik hem ook nog wel opbloeien. Voor het laatste kwartier/half uur.. dat dan weer wel. Meer zit er niet in.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op januari 12, 2019, 13:06:38
Citaat van: Noordcambuur op januari 12, 2019, 13:01:44
het zijn teveel eenlingen er moet een team staan die voor elkaar willen werken.
Een paar jaar geleden hadden we met b.v. bakker,van de Streek en met montero een geweldig elftal die voorelkaar willen werken en investeren in je zelf.

Zo is het wel. Het was de afgelopen maanden een zouteloze bende op de midden met die niets toevoegende buitenlandse jongens.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2019, 21:12:43
Contract ontbonden, per direct weg.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2019, 21:13:09
Contract ontbonden. Enthousiaste gozer, maar kwam toch te kort.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op januari 31, 2019, 21:15:43
Strikje erom....
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2019, 21:28:29
Eigenlijk vind ik het wat jammer, vechtlust en veel doelgerichter dan robertha. Maar kan  jammergenoeg niet zo goed voetballen
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op januari 31, 2019, 21:33:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2019, 21:28:29
Eigenlijk vind ik het wat jammer, vechtlust en veel doelgerichter dan robertha. Maar kan  jammergenoeg niet zo goed voetballen
gelukkig is Robertha nu bankzitter....ga ik wel van uit...of op andere positie natuurlijk..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op januari 31, 2019, 22:06:26
Citaat van: Jandehulk op januari 31, 2019, 21:33:38
gelukkig is Robertha nu bankzitter....ga ik wel van uit...of op andere positie natuurlijk..
ik zou niet weten welke.
hendriks is de spits , jones en kallon op de zijkanten.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2019, 22:08:19
Jones op 10, Robertha vanaf rechts. Dat kan ook.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op januari 31, 2019, 22:12:44
robertha ipv kallon kan nu echt niet.
kallon al flink wat potjes in goeie vorm en robertha stelt behoorlijk teleur.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: SCCRulez op januari 31, 2019, 22:16:53
Prima gozer volgens mij maar erg beperkte voetballer. Prima gedaan zo!
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 31, 2019, 22:19:42
Citaat van: okkele op januari 31, 2019, 22:12:44
robertha ipv kallon kan nu echt niet.
kallon al flink wat potjes in goeie vorm en robertha stelt behoorlijk teleur.
?? Al een doelpunt gemaakt? Al een assist gegeven. Als hij aan de bal is draai je dan maar om.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: justremco op januari 31, 2019, 22:19:57
https://www.lc.nl/sport/Rossi-van-Cambuur-op-weg-naar-Telstar-24136165.html?utm_medium=article_sharing&utm_source=twitter
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op januari 31, 2019, 22:21:45
Citaat van: sunderland op januari 31, 2019, 22:19:42
?? Al een doelpunt gemaakt? Al een assist gegeven. Als hij aan de bal is draai je dan maar om.
hij heeft wel laten zien dat je m.o.m kan worden zonder te scoren.
houdt voortdurend meerdere tegenstanders bezig.
het gaat bij dit type speler niet om het scoren.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 31, 2019, 22:21:51
Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2019, 21:13:09
Contract ontbonden. Enthousiaste gozer, maar kwam toch te kort.
idd. Is allemaal leuk maar komt echt te kort
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 31, 2019, 22:23:39
Citaat van: okkele op januari 31, 2019, 22:21:45
hij heeft wel laten zien dat je m.o.m kan worden zonder te scoren.
houdt voortdurend meerdere tegenstanders bezig.
het gaat bij dit type speler niet om het scoren.
is ook zo okkele. Maar maat van mij heeft sk bij Emmen en zei toen al dat ie gewoon geen assist geeft en heel zelden scoort en dat is nog steeds zo
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: De Gast op januari 31, 2019, 22:47:49
En de volgende met een zak geld mee.

Hoe kan het dat een jongen die eigenlijk gewoon niet kan voetballen hier uiteindelijk wel onder contract is gekomen en ook nog eens is verlengd. Wonderbaarlijk.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: PePe op januari 31, 2019, 22:49:32
Citaat van: De Gast op januari 31, 2019, 22:47:49
En de volgende met een zak geld mee.

Hoe kan het dat een jongen die eigenlijk gewoon niet kan voetballen hier uiteindelijk wel onder contract is gekomen en ook nog eens is verlengd. Wonderbaarlijk.

Cambuur kon toen niks beter krijgen, dan moet je wel.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: justremco op januari 31, 2019, 22:51:33
Citaat van: De Gast op januari 31, 2019, 22:47:49
En de volgende met een zak geld mee.

Hoe kan het dat een jongen die eigenlijk gewoon niet kan voetballen hier uiteindelijk wel onder contract is gekomen en ook nog eens is verlengd. Wonderbaarlijk.

Contract is ontbonden zodat ie iets meer tijd had om zn transfer naar Telstar af te ronden, lijkt me niet dat we hem "een zak geld" hebben meegegeven...
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: speculeter op januari 31, 2019, 22:56:20
Met contract ontbinden ben je van hem af toch.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 31, 2019, 22:56:42
Citaat van: De Gast op januari 31, 2019, 22:47:49
En de volgende met een zak geld mee.

Hoe kan het dat een jongen die eigenlijk gewoon niet kan voetballen hier uiteindelijk wel onder contract is gekomen en ook nog eens is verlengd. Wonderbaarlijk.
beste jonguh, welkom bij Cambuur. Nog 10 van zulke
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: sunderland op januari 31, 2019, 22:58:08
Citaat van: speculeter op januari 31, 2019, 22:56:20
Met contract ontbinden ben je van hem af toch.
ja en poen mee natuurlijk. Wij hoeven hem niet meer volledig te betalen en hij pakt bij Telstar ook wat .
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Bankzitter op januari 31, 2019, 23:05:33
Geloof ik niks van, mischien een maandsalaris hooguit. Kost het 2500 euro ofzo. Zou me daar niet zo druk om maken.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: SCCRulez op januari 31, 2019, 23:13:01
Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2019, 23:05:33
Geloof ik niks van, mischien een maandsalaris hooguit. Kost het 2500 euro ofzo. Zou me daar niet zo druk om maken.
Ik denk ook dat het meevalt idd, is ook voor hem betere optie. Wel een jongen die weer wil spelen. En zal bij Telstar geheel in stijl met anderen die vertrokken wel wat goaltjes mee gaan pakken..
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: okkele op januari 31, 2019, 23:40:17
vast meer dan hier want hier speelt hij amper.
van mij mag ie.
Titel: Re: Karim Rossi
Bericht door: Jandehulk op februari 01, 2019, 07:47:37
Succes Rossi....