Welkom |:)
Vorig jaar positief opgevallen, hier verwacht ik wel wat van. Durft vooruit te voetballen en rustig onder druk.
Zou hij of van Deelen op links geen optie zijn, dan hebben we aan beide kanten de (natuurlijke) drive naar voren (zonder het gemaakte zoals Peersman dat doet).
Citaat van: SCC op augustus 21, 2017, 15:58:14
Vorig jaar positief opgevallen, hier verwacht ik wel wat van. Durft vooruit te voetballen en rustig onder druk.
Zou hij of van Deelen op links geen optie zijn, dan hebben we aan beide kanten de (natuurlijke) drive naar voren (zonder het gemaakte zoals Peersman dat doet).
Van Deelen heeft in het verleden wel enkele wedstrijden op links gespeeld. Zou inderdaad een interessant experiment zijn. Alhoewel er blijkbaar ook een Duitse linksback op proef is.
Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 15:59:17
Van Deelen heeft in het verleden wel enkele wedstrijden op links gespeeld. Zou inderdaad een interessant experiment zijn. Alhoewel er blijkbaar ook een Duitse linksback op proef is.
Een linkspoot op links is natuurlijk fijner, zeker zolang Barto eerste spits blijft (ivm voorzetten die afdraaien). Ben zeer benieuwd naar die Duitser.
Ik ook, benieuwd of het inderdaad om die Schumacher gaat. Hopelijk gaat de club hier nog iets over communiceren, want volgens mij weten we nog steeds niet 100% zeker dat hij het is. Of is er al ergens iets bevestigd?
Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 16:26:34
Ik ook, benieuwd of het inderdaad om die Schumacher gaat. Hopelijk gaat de club hier nog iets over communiceren, want volgens mij weten we dat nog steeds niet 100% zeker dat hij het is. Of is er al ergens iets bevestigd?
Die Schumacher heeft geen toekomst meer bij Dortmund, was ook geen vaste basisklant bij Dortmund 2 en is afgetest door Fürth uit de 2e liga. Ben benieuwd of dat wat is.
Welkom jongen . We gaan ervoor |:)
Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2017, 16:34:02
Die Schumacher heeft geen toekomst meer bij Dortmund, was ook geen vaste basisklant bij Dortmund 2 en is afgetest door Fürth uit de 2e liga. Ben benieuwd of dat wat is.
Iemand die Dortmund 1 niet haalt kan natuurlijk nog best een prima aanwinst zijn voor Cambuur. Ook de Tweede Bundesliga heeft een veel hoger niveau dan de JL, daar zouden de meeste eredivisieploegen het ook moeilijk hebben. Dus als Greuter Fürth hem niet als directe aanwinst ziet hoeft dat ook niet alles te zeggen. Heeft verder in Duitsland onder 20 gespeeld en is 19 dus kan nog doorgroeien.
Maar uiteraard moet je deze jongen niet in de blind nemen, dus prima om op proef mee te laten draaien. Hopen op een goede concurrent voor Peersman. Als het hem is.
Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 16:42:50
Iemand die Dortmund 1 niet haalt kan natuurlijk nog best een prima aanwinst zijn voor Cambuur. Ook de Tweede Bundesliga heeft een veel hoger niveau dan de JL, daar zouden de meeste eredivisieploegen het ook moeilijk hebben. Dus als Greuter Fürth hem niet als directe aanwinst ziet hoeft dat ook niet alles te zeggen. Heeft verder in Duitsland onder 20 gespeeld en is 19 dus kan nog doorgroeien.
Maar uiteraard moet je deze jongen niet in de blind nemen, dus prima om op proef mee te laten draaien. Hopen op een goede concurrent voor Peersman. Als het hem is.
Sist op ut verkeerde topic. Deze gaat over Wermerskerken. Halve pagina geleuter al.
Weet iemand voor hoeveel wedstrijden Sai van Wermeskerken is geschorst n.a.v. zijn rode kaart van afgelopen weekend?
Welkom Sai en maak er een mooi seizoen van bij een mooie club.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2017, 17:06:29
Weet iemand voor hoeveel wedstrijden Sai van Wermeskerken is geschorst n.a.v. zijn rode kaart van afgelopen weekend?
Niks over gelezen, maar staat volgens mij standaard 1 wedstrijd voor
Citaat van: justremco op augustus 21, 2017, 17:26:36
Niks over gelezen, maar staat volgens mij standaard 1 wedstrijd voor
Klopt! Van de site van de KNVB:
"Sai van Wermeskerken (FC Dordrecht) is voor één duel geschorst na zijn rode kaart tijdens Fortuna Sittard - FC Dordrecht 5-1"
Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2017, 17:29:54
Klopt! Van de site van de KNVB:
"Sai van Wermeskerken (FC Dordrecht) is voor één duel geschorst na zijn rode kaart tijdens Fortuna Sittard - FC Dordrecht 5-1"
Ik ken Sai niet, maar blijkbaar heeft hij ook niets kunnen doen aan het verlies van 5-1 tegen Fortuna.
Welkom |:)
Citaat van: PePe op augustus 21, 2017, 17:34:55
Ik ken Sai niet, maar blijkbaar heeft hij ook niets kunnen doen aan het verlies van 5-1 tegen Fortuna.
1 iemand kan daar toch ook niet voor zorgen daar kun je niet op rekenen toch? En hij wist dat het zijn laatste wedstrijd was bij Dordt waar hij al een tijdje ongeïnspireerd speelde. Hopelijk heeft hij hier wel zin in, welkom Sai!
Welkom |:)
Weer een positie dubbelbezet.
Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:00:27
Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.
Je slaat door en gaat onzin lullen. Hij was geen wisselspeler. Mannes kan niet op rechtsback en El Baad is ook een verschrikking op rechtsback. Het zijn allemaal onwaarheden dus die je nu zegt.
Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2017, 21:04:58
Je slaat door en gaat onzin lullen. Hij was geen wisselspeler. Mannes kan niet op rechtsback en El Baad is ook een verschrikking op rechtsback. Het zijn allemaal onwaarheden dus die je nu zegt.
Must es op cambuurfront kieke.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:00:27
Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.
De opstelling van Dordt tegen Fortuna...
FC DordrechtVerified account @fcdordrechtnl Aug 18
De opstelling voor vanavond: Fij;
Van Wermeskerken, Amevor, Alkan, Statia; Rosenthal, Hamer, Mahmudov, Vleugels; Groothusen, Mutzers
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:06:35
Must es op cambuurfront kieke.
Daar gaat het mis. Cambuurfront als bron gebruiken. Deze jongen was een publiekslieveling bij Dordt. Prima 2e rechtsback voor ons.
Hij was klaar met (niveau) Dordrecht maar die hadden de optie gelicht om nog wat te kunnen verdienen. Hij heeft op 29 juli ook nog een proefwedstrijd bij AZ gespeeld, stond waarschijnlijk bij meerdere clubs al op de scoutingslijstjes.
BTW Lilipaly speelde ook rechtsback bij Telstar, Sai kan waarschijnlijk over de hele rechterflank als dat moet.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:06:35
Must es op cambuurfront kieke.
daar staat oek veel onzin
deze speler viel mij in positieve zin op vorig jaar in de thuiswedstrijd tegen dordt. vooral de rust die hij uitstraalde.
Zeer welkom dus wat mij betreft!(op basis van 1 wedstrijd, dat dan weer wel)
Viel mij positief op vanmiddag ( als één van de weinigen ). Leuk backje!
Prima debuut!
Zeker!
is gewoon een prima back up voor v deelen
Om maar positief te beginnen: wat een goede rechtsback zeg!
Lichtpunt op deze donkere avond. Topper!
Klopt een toppertje verreweg de beste.
Sai is inderdaad een topper, speelt van Deelen uit de basis.
Zou hij ook op links kunnen voetballen en van Deelen op rechts?
Citaat van: 666 op september 08, 2017, 23:57:00
Zou hij ook op links kunnen voetballen en van Deelen op rechts?
In dat geval is Peersman z'n plek kwijt! (hoort in de basis)
Citaat van: PePe op september 08, 2017, 23:58:52
In dat geval is Peersman z'n plek kwijt! (hoort in de basis)
Je had het misschien wel in de gaten, maar ik ben geen fan van Peersman op de linksback positie. Voetballend vind ik die andere 2 beter, vandaar dat ik misschien wel Sai op die positie wil zien.
Knap, zo goed spelen in zo'n matig elftal! Erg knap zelfs!
Citaat van: Delamere op september 09, 2017, 00:04:25
Knap, zo goed spelen in zo'n matig elftal! Erg knap zelfs!
zeker weten !
Citaat van: 666 op september 08, 2017, 23:57:00
Zou hij ook op links kunnen voetballen en van Deelen op rechts?
Van Deelen naar de rechtshalf, gouden duo!!!!!!!!
:0= S A I !!
Deze speler heeft mij enorm verrast _O_
mij niet was vorig seizoen ook al een leuke speler fel in de duels
goed inpassen af en toe opkomen het ken su simpel weze.
Onze reserveback nota bene , maar de enige die een fatsoenlijk niveau haalde. Net als in Volendam. Dat zegt veel over de anderen, maar ook dat hij gewoon een prima back is in de JL.
Citaat van: michello op september 09, 2017, 12:32:04
Onze reserveback nota bene , maar de enige die een fatsoenlijk niveau haalde. Net als in Volendam. Dat zegt veel over de anderen, maar ook dat hij gewoon een prima back is in de JL.
Laten we wel wezen, het is een back. Beetje heen en weer lopen. Af en toe in de weg staan. Toch een beetje een positie voor de mindere goden met een aardige longcapaciteit.
Citaat van: papier op september 09, 2017, 12:34:30
Laten we wel wezen, het is een back. Beetje heen en weer lopen. Af en toe in de weg staan. Toch een beetje een positie voor de mindere goden met een aardige longcapaciteit.
ballen goed in spelen wat de meesten niet lukt op de juiste momenten opkomen.
lekker fel miste ik allemaal bij de meesten hoor
Citaat van: papier op september 09, 2017, 12:34:30
Laten we wel wezen, het is een back. Beetje heen en weer lopen. Af en toe in de weg staan. Toch een beetje een positie voor de mindere goden met een aardige longcapaciteit.
Zowel verdedigend als opbouwend een verademing en dat voor de mindere goden is iets waarmee je een talent als Sai te kort doet. In deze jongen zit nog zoveel rek dat je hiermee ook op hoger niveau een prima back zult hebben.
Citaat van: Vlampiep op september 09, 2017, 14:47:49
Zowel verdedigend als opbouwend een verademing en dat voor de mindere goden is iets waarmee je een talent als Sai te kort doet. In deze jongen zit nog zoveel rek dat je hiermee ook op hoger niveau een prima back zult hebben.
In Volendam ook al opvallend, zeker voor een nieuweling. En dan ook nog van tevoren in de LC zijn sterke optreden al min of meer aankondigen ... Zit een goede kop op!
Mooi stuk in het LC. Wist niet eens dat hij half Japans is en daar opgegroeid is.
Citaat van: hobbes op september 15, 2017, 08:36:05
Mooi stuk in het LC. Wist niet eens dat hij half Japans is en daar opgegroeid is.
Zie je ook niet aan hem 8P
Citaat van: Gasgeve op september 15, 2017, 08:43:08
Zie je ook niet aan hem 8P
Ik dacht hij altijd tegen de zon inkeek. Natuurlijk zie je dat hij halfbloed is, maar ik wist niet dat dat japans was.
was vorige week int hertje en gesprek was in het engels/half nederlands.
Toch wel jammer dat als van deelen weer fit hij weer ws op de bank terechtkomt.
Citaat van: speculeter op september 15, 2017, 17:29:59
Toch wel jammer dat als van deelen weer fit hij weer ws op de bank terechtkomt.
Denk dat Sai nog meer potentie heeft dan Deelen.
Die is in de winterstop weg.
Veels te goed voor Jupiler league!
Citaat van: speculeter op september 15, 2017, 17:29:59
Toch wel jammer dat als van deelen weer fit hij weer ws op de bank terechtkomt.
Daar ben ik niet zo zeker van
Mooiste actie van de wedstrijd: aan de rechterkant achterin met een stiffie uitverdedigen.
Wat een baas! Ik moet nog maar zien of v deelen in de basis komt
Complimenten vandaag
Hij was weer goed gisteren.Altijd de oplossing maar voren zoeken ipv b breed of terug.
We hebben spelers nodig die met de club meegroeien naar eredivisie niveau en dit is er wel eentje.
Van Deelen komt er zo niet meer in, de rust ook aan de bal.
Samen met Schilder onze beste speler!
Echt genieten geblazen.
Toch maar goed dat we dit 'jonkje', deze 'prutser', dit 'afdankertje van Dordrecht' hebben gehaald. :proost
Citaat van: Collingwood op september 16, 2017, 08:07:15
Toch maar goed dat we dit 'jonkje', deze 'prutser', dit 'afdankertje van Dordrecht' hebben gehaald. :proost
Wacht maar tot hij een mindere wedstrijd speelt :_schater :koffie
Citaat van: Cor op september 16, 2017, 08:09:47
Wacht maar tot hij een mindere wedstrijd speelt :_schater :koffie
Dat zal waarschijnlijk ook wel eens gaan gebeuren, maar ik hoop dat de vorige wedstrijden een beetje de standaard zijn bij hem.
Citaat van: hobbes op september 16, 2017, 08:17:50
Dat zal waarschijnlijk ook wel eens gaan gebeuren, maar ik hoop dat de vorige wedstrijden een beetje de standaard zijn bij hem.
Zeg ik ook niet om hem af te zeiken maar wel omdat hier dan weer een aantal mensen hun gelijk willen halen.
Citaat van: hobbes op september 16, 2017, 08:17:50
Dat zal waarschijnlijk ook wel eens gaan gebeuren, maar ik hoop dat de vorige wedstrijden een beetje de standaard zijn bij hem.
Na 2 wedstrijden kun je hem wel beoordelen op zijn tactisch inzicht, positiekiezen, techniek, timing en techniek en instelling. Volgens mij is daar niets op aan te merken.
Als dit doorzet zou Cambuur zich verstandig er aan doen voor de winterstop zijn contract open te breken om een voortijdig vertrek te voorkomen naar een club die met geld kan smijten.
Misschien had 'ie al stevige eisen, hoor. Hij was al eens op proef bij AZ dus stond overal wel op de radar maar niemand hapte toe. Tot wij de extra centjes van Lilipaly binnenkregen en budget was om Kallon en Sai te halen.
Dijkie moet maar eens goed gaan puzzelen hoe die v Deelen , Sai, vd Laan en Schilder in 1 team krijgt (met Steenvoorden of Peersman erbij voor lengte en kracht). Dat zijn toch allemaal spelers met wat meer kwaliteit dan gemiddeld. Mischien eentje door naar het middenveld of met iemand centraal.
Citaat van: Vlampiep op september 16, 2017, 08:59:13
Na 2 wedstrijden kun je hem wel beoordelen op zijn tactisch inzicht, positiekiezen, techniek, timing en techniek en instelling. Volgens mij is daar niets op aan te merken.
Als dit doorzet zou Cambuur zich verstandig er aan doen voor de winterstop zijn contract open te breken om een voortijdig vertrek te voorkomen naar een club die met geld kan smijten.
Dus goed gescout deze kerel. Mag ook eens gezegd worden.
Hij is fel, wendbaar en durft (vooruit) te passen. Kan hij niet op 6, als van Deelen weer op rb komt?
Dus goed gescout deze kerel. Mag ook eens gezegd worden.
[/quote]
:proost |:)
Meer dan prima speler deze, zoekt ook vaak de oplossing vooruit.
Misschien wel de beste aankoop dit seizoen.
Sai heeft voor 2 jaar met een optie voor nog een jaar getekend, ik ben bang dat het maar 1 jaar wordt :X
Hij wordt (op de training) ook uitgeprobeerd op 6, aangezien hij zo goed is aan de bal en je Van Deelen ook graag in de ploeg wilt hebben als die weer terug is. Aldus Dijkhuizen tegenover LEO.
Mooi dat gekeken wordt naar alternatieve posities voor sommige spelers. Schilder/vd Laan en Kippersluis/Kip wil eigenlijk ook geen keuze maken, maar allemaal opstellen.
Citaat van: Collingwood op september 18, 2017, 14:35:00
Hij wordt (op de training) ook uitgeprobeerd op 6, aangezien hij zo goed is aan de bal en je Van Deelen ook graag in de ploeg wilt hebben als die weer terug is. Aldus Dijkhuizen tegenover LEO.
benieuwd wat denistel hier van vind.
moet je spelers alleen voor hun vaste positie gebruiken of moet je zoals in dit geval de beste spelers opstellen en zodoende enkele op andere posities inzetten?
ik ben voor de 2de optie.
schilder meerdere plekken inzetbaar.
houtkoop (uit nood) bleek ook wel een goeie zet.
van wermeskerken lijkt mij ook wel op meerdere plekken inzetbaar.
echter kan je dit hele verhaal wegpoetsen als je het over lillipaly hebt.
ps;
mannes kan je ook op meerdere plekken inzetten:de bank,de tribune of gewoon lekker thuis.
Dan ga ik voor de laatste optie!
Citaat van: okkele op september 18, 2017, 15:58:32
benieuwd wat denistel hier van vind.
moet je spelers alleen voor hun vaste positie gebruiken of moet je zoals in dit geval de beste spelers opstellen en zodoende enkele op andere posities inzetten?
ik ben voor de 2de optie.
schilder meerdere plekken inzetbaar.
houtkoop (uit nood) bleek ook wel een goeie zet.
van wermeskerken lijkt mij ook wel op meerdere plekken inzetbaar.
echter kan je dit hele verhaal wegpoetsen als je het over lillipaly hebt.
ps;
mannes kan je ook op meerdere plekken inzetten:de bank,de tribune of gewoon lekker thuis.
goed lezen wat ik zeg he als v deelen geblesseerd is/was dan zou ik daar op
dat moment de 2e back neerzetten ook al was dat 1 van de beloften. wij
zetten er Lilipaly neer die daar wel kan spelen maar wat niet een suc 6 was.
als ze sai op 6 zetten en hij doet dat beter dan degene die er nu stond of
zijn eventuele vervanger dus boerlage/mannes dan zou ik wermeskerken
dus wel daar laten staan.
Hangt ook af welk systeem je speelt en tegen welke tegenstander. De as zoveel mogelijk laten staan. Maar kan me voorstellen dat in 4-3-3 Sai en Peersman beter zijn en in 5-3-2 v Deelen met Houtkoop. Tegen zwakkere compact spelende teams is Mathieu een goede keus, kom je zelf onder druk, dan de snelle Kallon. Niet te veel overhoop gooien, maar een beetje varieren kan rima.
Als je stappen wilt maken moet de 6 positie worden vervangen. V deelen is de beste rechtsback van Nederland en kai op 6 is niet zo raar denk ik
Ik zie ook wel wat in Sai op 6
Citaat van: sunderland op september 18, 2017, 18:55:44
Als je stappen wilt maken moet de 6 positie worden vervangen. V deelen is de beste rechtsback van Nederland en kai op 6 is niet zo raar denk ik
:_schater :_schater :_schater
Als dat zo zou zijn zou hij niet bij ons spelen denk ik.
Citaat van: ChantiSCC op september 18, 2017, 19:41:11
:_schater :_schater :_schater
Als dat zo zou zijn zou hij niet bij ons spelen denk ik.
Egwel :_schater
Citaat van: ChantiSCC op september 18, 2017, 19:41:11
:_schater :_schater :_schater
Als dat zo zou zijn zou hij niet bij ons spelen denk ik.
l8lwie is er beter ?
Sai is beter :p
Dus wij hebben de twee beste rechtsbacks van Nederlands binnen de selectie..Luxe hoor!!
Citaat van: Dokkumer op september 18, 2017, 22:46:28
Dus wij hebben de twee beste rechtsbacks van Nederlands binnen de selectie..Luxe hoor!!
ja . :devil . V deelen is een topper. Heeft alles voor een goeie moderne rechtsback.Als hij fit was geweest had ie hier niet meer gespeeld.
Letten ze in Barcelona wel op? 100 miljoen mogen ze hem ophalen! Krijgen ze Mannes er gratis bij als ballenjongen :devil
Goede voetballende back, kan hij niet op links?? Dat kan onze vriend Peersman thuisblijven! :)
Citaat van: nannenijpscc op september 19, 2017, 15:20:42
Goede voetballende back, kan hij niet op links?? Dat kan onze vriend Peersman thuisblijven! :)
Vrienden laat je thuis!!
Peersman vind ik goed, tot de middenlijn. (daar mot ie achter blieve)
Citaat van: Dokkumer op september 18, 2017, 22:46:28
Dus wij hebben de twee beste rechtsbacks van Nederlands binnen de selectie..Luxe hoor!!
:_schater Dokkumer wordt met de dag cynischer!
Citaat van: Huzumer op september 19, 2017, 21:09:08
:_schater Dokkumer wordt met de dag cynischer!
Nee hoor, ik heb me jarenlang ingehouden en mijn cynisme verborgen met spam..
Uiteraard ben ik tevreden over onze twee rechtsbacks, vind het prima spelers!!
Wederom uitstekend!!!
Hopen dat blessure meevalt.
Voetballend achterin absoluut de beste, samen met Schilder. Hopelijk valt blessure mee.
Voorlopig mooi laten staan. Je ziet aan Van Deelen dat hij een tijdje niet heeft gespeeld en dus vreemde keuzes/inschattingsfouten maakt. Op den duur het liefst een manier bedenken waarop ze beide kunnen spelen.
Dit is echt een TOP aankoop _O_
Die alleen wel eerder eraf had gemoeten. Werd in tweede helft 3 x behoorlijk overlopen.
Dijkhuizen wou Van Deelen aanvallend inbrengen.
Ik verwacht dat hij straks gewoon met Sai en Jordi gaat spelen.
Zou een van de beiden niet op de linksback kunnen?
Citaat van: Collingwood op september 22, 2017, 23:28:43
Voorlopig mooi laten staan. Je ziet aan Van Deelen dat hij een tijdje niet heeft gespeeld en dus vreemde keuzes/inschattingsfouten maakt. Op den duur het liefst een manier bedenken waarop ze beide kunnen spelen.
1 fout . Viel prima in verder, speelde dieper
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 10:58:29
1 fout . Viel prima in verder, speelde dieper
2, waarvan ie zelf 1 oploste dacht ik, uit de andere ontstond een kans
Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 10:58:29
1 fout . Viel prima in verder, speelde dieper
Mwah, vond hem eerlijk gezegd niet zo sterk invallen
Citaat van: Yellow Army op september 23, 2017, 11:44:12
Mwah, vond hem eerlijk gezegd niet zo sterk invallen
mist ritme, ook tegen Helmond inschattingsfoutjes gemaakt
Weet iemand of hij vandaag gewoon heeft meegetraind, aangezien hij vrijdag niet meer helemaal okselfris was?
Sai is in mijn ogen onterecht gewisseld. (was er duidelijk ook niet blij mee)
Citaat van: PePe op september 30, 2017, 01:00:36
Sai is in mijn ogen onterecht gewisseld. (was er duidelijk ook niet blij mee)
Kan alleen maar als ze hem wilden sparen, speelde goed in mijn ogen en heeft een goede samenwerking met kallon
had een blessure toch? en dan nog een back voor een back wat heb je
er aan.
Vond um gister erg matig spelen voor zijn doen.
V Deelen is toch een aanvallend ingestelde speler met veel energie, geen back die achterin blijft hangen. Sai was niet 100% meer en verder zat alleen Conraad met Robertha op de bank. Robertha kwam er te laat bij, het had een dubbele wissel moeten zijn.
Sai speelde ook anders dan dat 'ie gewend is (buitenom bij de rechterspits). Kallon bleef aan de buitenkant en hij kwam meer binnendoor op het middenveld te spelen. Dat moet 'ie ook wel aankunnen maar was nu nog wat onwennig.
Toch nog iets positiefs, dit experiment lijkt me wel geslaagd. Mag hopen dat hij geblesseerd was, anders onbegrijpelijke wissel.
Beste man van het veld vandaag, was ook niet zo lastig.
Enigste lichtpuntje
Klein lichtpunt naast groot lichtpunt Narsingh _O_ _O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 13, 2017, 23:11:28
Klein lichtpunt naast groot lichtpunt Narsingh _O_ _O_
...en Kallon
Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2017, 22:46:56
Toch nog iets positiefs, dit experiment lijkt me wel geslaagd. Mag hopen dat hij geblesseerd was, anders onbegrijpelijke wissel.
Idd het beetje voetbal wat er na rust in zat was gelijk verdwenen.. :|
Was weer goed gisteren! Durft altijd naar voren te spelen en speelt met veel lef. De 1-1 komt tot stand omdat Sai de bal naar voren speelt ondanks ie onder druk staat en werd afgejaagd.
Inderdaad echt een leuke speler om naar te kijken, zoveel rust en lef aan de bal. Het is natuurlijk heel logisch dat Cambuur nog een linksback zoekt, maar het zou toch erg jammer zijn als Sai of Van Deelen weer op de bank belandt...
Sai op het middenveld met Schils en een nieuwe creatieve middenvelder lijkt me trouwens ook wel wat.
Citaat van: Collingwood op januari 13, 2018, 15:17:30
Inderdaad echt een leuke speler om naar te kijken, zoveel rust en lef aan de bal. Het is natuurlijk heel logisch dat Cambuur nog een linksback zoekt, maar het zou toch erg jammer zijn als Sai of Van Deelen weer op de bank belandt...
Sai op het middenveld met Schils en een nieuwe creatieve middenvelder lijkt me trouwens ook wel wat.
Zonder Schils lijkt me ook wel wat.
Citaat van: mugel op januari 13, 2018, 20:28:34
Zonder Schils lijkt me ook wel wat.
Mij niet. Gisteren zeker een mindere wedstrijd, maar in het begin van het seizoen en vlak voor de winterstop onze beste middenvelder naar mijn mening.
Citaat van: Collingwood op januari 13, 2018, 20:31:10
Mij niet. Gisteren zeker een mindere wedstrijd, maar in het begin van het seizoen en vlak voor de winterstop onze beste middenvelder naar mijn mening.
word weer onthouden dat ie een paar x te laat speelde. Die jongen het samen met Barto hun middenveld kapot lopen
Citaat van: sunderland op januari 13, 2018, 20:33:35
word weer onthouden dat ie een paar x te laat speelde. Die jongen het samen met Barto hun middenveld kapot lopen
Precies... sinds Schils weer speelt winnen we weer en dat is geen toeval. Die jongen heeft veel loopvermogen, zet snel druk, wint veel duels en heeft een goede steekpass.
Maar zoals Sunderland al aangeeft wordt hij beoordeelt op die 2 verkeerde ballen.
Citaat van: Agy op januari 15, 2018, 09:33:28
Precies... sinds Schils weer speelt winnen we weer en dat is geen toeval. Die jongen heeft veel loopvermogen, zet snel druk, wint veel duels en heeft een goede steekpass.
Maar zoals Sunderland al aangeeft wordt hij beoordeelt op die 2 verkeerde ballen.
Helemaal mee eens!
Vond het *voor zijn doen* vrijdag een mindere wedstrijd met twee keer balverlies waar een grote kans voor De Graafschap uit had kunnen komen. Maar op dit moment gewoon de beste middenvelder van Cambuur. Zeker als hij het niveau van vlak voor de winterstop haalt, waar hij (gevaarlijk) balverlies tot het minimum beperkte.
Zou met een creatieveling en een echte nr. 6 (misschien iets voor Sai) een zeer complementair middenveld vormen.
Wat speelde deze man een geweldige wedstrijd!
Citaat van: Collingwood op februari 02, 2018, 22:39:41
Wat speelde deze man een geweldige wedstrijd!
Wat een geweldenaar is dit zeg _O_ _O_ _O_
Zowel rechts als links een TOPPER :thumbsup
Beste man van het veld.
Klopt een toppertje hoor en genoot ervan.
Snel, brutaal, links en rechts spelend. Topper, wordt steeds beter.
Beste van het veld over 90 min
Citaat van: 666 op februari 03, 2018, 01:33:52
Vond ik vandaag ook
En dat was niet eens omdat de rest zo slecht was dit keer.
Tegen Twente had 'ie het nog moeilijk, maar kan absoluut nog naar een hoger niveau doorgroeien. Goede aankoop geweest.
Kan wel genieten van zijn spel.
Hopen dat hij gewoon op rechtsback komt te spelen volgend seizoen.
Vind hem een klasse beter dan van Deelen.
Sai is dikke prima!!
Probeer deze aan de bal rustige speler maar eens als rechter centraleverdediger..
Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2018, 09:19:50
Probeer deze aan de bal rustige speler maar eens als rechter centraleverdediger..
Nog minder lengte achterin?
Citaat van: Gasgeve op maart 23, 2018, 13:59:52
Nog minder lengte achterin?
Als de bal er niet komt hoef je ook niet te koppen... Tegen een kopsterke spits speelt Steenvoorden toch..maar die zijn er niet veel.
Lekker scherp bij de 1-1. Geen beste pot.
Die fout begint bij Teijsse.
Citaat van: speculeter op maart 30, 2018, 23:07:55
Die fout begint bij Teijsse.
En daarom hoef Wermeskerken niet op te letten?
Ook een dikke fout van Crowley, die probeerde op de middenlijn volkomen onnodig iemand van Volendam door zijn benen te spelen. We kunnen gerust concluderen dat bij die goal veel mis ging...
Z'n prestatiecurve gaat laatste weken wel scherp naar beneden......
Was veelbelovend op zeker moment. Ff wat mindere fase
Je kon vanavond wel paar keer zien waarom Crowley niet aan spelen toe kwam bij WII. Zulk dom balverlies word in Eredivisie dik afgestraft.
Citaat van: Bernardo op maart 30, 2018, 23:21:13
Je kon vanavond wel paar keer zien waarom Crowley niet aan spelen toe kwam bij WII. Zulk dom balverlies word in Eredivisie dik afgestraft.
Heerlijk spelertje maar idd zo vaak cruciaal balverlies. Gaat vaak net goed. Soms niet.
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 30, 2018, 23:26:21
Heerlijk spelertje maar idd zo vaak cruciaal balverlies. Gaat vaak net goed. Soms niet.
Klopt, maar ik zie in inmiddels ook waarom huu bij Willem ii niet speelde. Tegen fortuna had hij dat ook al. Maar misschien biedt dit kansen om hem toch te houden.
Citaat van: Lore op maart 31, 2018, 10:21:05
Klopt, maar ik zie in inmiddels ook waarom huu bij Willem ii niet speelde. Tegen fortuna had hij dat ook al. Maar misschien biedt dit kansen om hem toch te houden.
om hier dan wekelijks mooi technisch te voetballen,1 goal voorbereiden en 2 weggeven?
hij lijkt fantastisch maar dat lijk ik ook tussen die andere 9.
Met betere spelers om zich heen mag hij dat soort fouten maken. Met een Makrini er achter levert het geen 2 tegengoals op en met 3-4 betere spelers vóór hem levert het veel meer goals op.
Citaat van: okkele op maart 31, 2018, 10:43:48
om hier dan wekelijks mooi technisch te voetballen,1 goal voorbereiden en 2 weggeven?
hij lijkt fantastisch maar dat lijk ik ook tussen die andere 9.
Wat een onzin, die jongen doet idd lang niet alles goed. Maar is wel de enige met creativiteit en hij kan er ook weinig aan doen dat de rest om hem heen zo zwak is
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 30, 2018, 23:26:21
Heerlijk spelertje maar idd zo vaak cruciaal balverlies. Gaat vaak net goed. Soms niet.
Misschien vallen zijn fouten wat meer op omdat zijn nivo hoger is. Zijn fouten is het nivo van anderen.
Citaat van: hobbes op maart 31, 2018, 11:05:00
Misschien vallen zijn fouten wat meer op omdat zijn nivo hoger is. Zijn fouten is het nivo van anderen.
Was de laatste twee wedstrijden verantwoordelijk voor puntverlies en wordt hier onterecht de hemel ingeprezen. Hij heeft zeker talent, maar moet nog veel leren. Bij elke fout van Boerlage wordt hij verketterd en is er geen enkel oog voor de dingen die hij goed doet
Citaat van: Stanley op april 01, 2018, 12:56:06
Was de laatste twee wedstrijden verantwoordelijk voor puntverlies en wordt hier onterecht de hemel ingeprezen. Hij heeft zeker talent, maar moet nog veel leren. Bij elke fout van Boerlage wordt hij verketterd en is er geen enkel oog voor de dingen die hij goed doet
zo ist precies.
Leuk en aardig dat gepiel, maar is veel te overmoedig en neemt teveel risico.
Eènoog laat overigens ook wel leuke dingen zien.
Je was vanavond weer een van de beste spelers op het veld.
_O_ _O_
Sai is beslist niet saai!!
Toch wel lekker om deze jongen er bij te hebben hoor. Je kunt hem altijd aanspelen, redt zich vrijwel overal uit. Gaat buitenom, maar durft ook naar binnen te komen om daar aangespeeld te worden. En verdedigend gewoon degelijk. Als hij zo doorgaat heeft Van Deelen hem er nog niet zomaar weer uit gespeeld.
Eruuuuug goed, snel, strijdbaar.
Stond wel paar keer aan verkeerde kant te dekken. Maar verder aardige wed gespeeld
Citaat van: sk13 op augustus 25, 2018, 13:24:02
Stond wel paar keer aan verkeerde kant te dekken. Maar verder aardige wed gespeeld
meest actieve speler vond ik dat er dan ook af en toe dingen mis gaan
zal er uit moeten maar hij wil er tenminste wel wat van maken.
Genoten! :thumbsup
Toch zou ik hem wel eens op plek van Schindler willen zien en Van Deelen op de back.
Citaat van: Galdiano op september 08, 2018, 10:25:14
Toch zou ik hem wel eens op plek van Schindler willen zien en Van Deelen op de back.
Stel het voor aan de TS
Ik vind van deelen ook veel beter
Citaat van: sunderland op september 13, 2018, 18:52:49
Ik vind van deelen ook veel beter
Ik vind Sai misschien op dit moment wel onze beste speler. Van Deelen is op dit moment echt niet beter....
Het is ook wel eens fijn om min of meer met een vast elftal te spelen vooral zo vroeg in het seizoen. Dat gaat zeker wat punten schelen. vDeelen moet gewoon zijn kans afwachten als back-up van Sai en Sambissa.
Er is ook veel duidelijkheid, alles dubbel bezet en dat houdt het scherp. Sai/v Deelen is een mooi concurentie strijd, maar ook Mbende/Steenvoorden kan goed uitpakken. Kijken of Boerlage nog Schindler uit het elftal gaat spelen.
Voorin zal het knokken worden om 2 plekkies in de spits tussen Robertha, Rossi en Kippersluis (ik verwacht toch Rossi als supersub). Op de zijkanten afwisselen met Mathieu, Maulun, Kallon en Ciganiks. Al zou Robertha daar ook wel eens terecht kunnen komen als de combi Rossi/Kippersluis goals blijft opleveren.
Verder zou ik niet te veel experimenteren, alleen voor El Baad en Etten is het zoeken voor hun beste positie,die vallen nu buiten de boot.
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2018, 07:16:37
Het is ook wel eens fijn om min of meer met een vast elftal te spelen vooral zo vroeg in het seizoen. Dat gaat zeker wat punten schelen. vDeelen moet gewoon zijn kans afwachten als back-up van Sai en Sambissa.
Er is ook veel duidelijkheid, alles dubbel bezet en dat houdt het scherp. Sai/v Deelen is een mooi concurentie strijd, maar ook Mbende/Steenvoorden kan goed uitpakken. Kijken of Boerlage nog Schindler uit het elftal gaat spelen.
Voorin zal het knokken worden om 2 plekkies in de spits tussen Robertha, Rossi en Kippersluis (ik verwacht toch Rossi als supersub). Op de zijkanten afwisselen met Mathieu, Maulun, Kallon en Ciganiks. Al zou Robertha daar ook wel eens terecht kunnen komen als de combi Rossi/Kippersluis goals blijft opleveren.
Verder zou ik niet te veel experimenteren, alleen voor El Baad en Etten is het zoeken voor hun beste positie,die vallen nu buiten de boot.
Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik denk dat Boerlage daar geen moeite mee heeft.
Veel spelers die ik had afgeschreven spelen dit seizoen prima. Mischien verrrast Boerlage ons ook nog.
Citaat van: ruubmac op september 14, 2018, 08:45:03
Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik denk dat Boerlage daar geen moeite mee heeft.
Eens.. al zegt dat meer over Schindler dan Boerlage.. maar vooral heel veel over de achilleshiel van dit elftal.
Het ergste is dat het al seizoenen lang behelpen is op die positie, eigenlijk al sinds Overgoor in de plaats van El Makrini is gekomen.
Makrini is en was gewoon buitencategorie.
Schindler gaat echt niet uit de basis, aan alle kanten hoor je dat hij zo belangrijk is, Hake is dat ook van mening. Tevens ligt Schindler supergoed in de groep, dan haal je die er niet 1-2-3 uit.
Ik zie Boerlage niet snel spelen.
Citaat van: Galdiano op september 14, 2018, 12:53:16
Makrini is en was gewoon buitencategorie.
Schindler gaat echt niet uit de basis, aan alle kanten hoor je dat hij zo belangrijk is, Hake is dat ook van mening. Tevens ligt Schindler supergoed in de groep, dan haal je die er niet 1-2-3 uit.
Ik zie Boerlage niet snel spelen.
Schindler was vorige week al beter dan zijn eerste optreden in Leeuwarden. Ik hoop dat hij deze lijn kan doortrekken.
De positie verdedigende middenvelder wordt helaas zwaar onderschat. Leuk om extra backs of centrale verdedigers vroeg vast te leggen, maar van mij mocht er meer prio gegeven worden aan iemand die duels op het middenveld wint.
Ik heb ook mijn twijfels over Schindler, zeker de eerste drie wedstrijden (tegen RKC een heel stuk beter). Aan de andere kant is Hake - die ik hoog heb zitten - zeer gecharmeerd van hem. En voorlopig heeft hij het gelijk aan zijn kant. Uitgezonderd de slotfase tegen RKC geven we weinig weg, en daar speelt Schindler als verdedigende middenvelder gewoon een belangrijke rol in hoe je het ook wendt of keert.
Bekijk het maar positief
Schindler ziet het spelletje goed.Heeft ervaring en maakt een ploeg beter.
Als hij nou ook nog eens snelheid had had hij vast niet bij ons gevoetbald.
Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 16:30:29
Bekijk het maar positief
Schindler ziet het spelletje goed.Heeft ervaring en maakt een ploeg beter.
Als hij nou ook nog eens snelheid had had hij vast niet bij ons gevoetbald.
Wanneer dan?
Hij stond voor hij hier kwam als rechtsbuiten op papier maar in de praktijk nauwelijks op het veld. Het zou een creatieve oplossing zijn als we helemaal op zwart zaad zaten, maar volgens mij was er best budget voor een echte verdedigende middenvelder.
Onverwacht een hele matige wedstrijd. Leek wel alsof hij iets te veel vertrouwen had. Deed echt soms hele gekke dingen...
Waar is de Sai van 2-3 jaar geleden?!
Dit was wel zn slechtste wedstrijd ever hier ;(
Hoelang duurt het nog dat Van Deelen kan spelen, die Sai zakt zwaar onder de ondergrens dit seizoen.
maarja wie presteert wel.
Citaat van: Galdiano op maart 01, 2019, 22:55:36
Hoelang duurt het nog dat Van Deelen kan spelen, die Sai zakt zwaar onder de ondergrens dit seizoen.
maarja wie presteert wel.
jongen heeft een enorme drive vind ik maar ja als je als team niet zo speelt dan benut
je spelers niet goed toch,,,hij en ook sambissa waren in het begin goed bezig maar zijn
alleen maar minder geworden. etten was in de voorbereiding goed bezig naar daarna
nooit weer een kans gehad.blijft allemaal moeilijk te begrijpen voor mij.
Die van Deelen is alleen maar geblesseerd heeft altijd wat ik hoop dat hij vertrekt na dit seizoen.
Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2019, 15:16:22
Die van Deelen is alleen maar geblesseerd heeft altijd wat ik hoop dat hij vertrekt na dit seizoen.
Heeft als enige veldspeler nog een contract voor volgend seizoen
Sai speelt altijd minder als Conraad erin staat. Bij El Baad precies hetzelfde. Rara hoe kan dat...
Citaat van: justremco op maart 03, 2019, 16:29:26
Heeft als enige veldspeler nog een contract voor volgend seizoen
ja echt ohhh mijn God wat hebben we aan deze speler elk seizoen heeft hij wel wat.
Citaat van: Josli op maart 03, 2019, 16:29:50
Sai speelt altijd minder als Conraad erin staat. Bij El Baad precies hetzelfde. Rara hoe kan dat...
Conraad loopt inderdaad voornamelijk voor in het centrum, maakt het veld veel te klein aan de rechterkant. Gevolg dat Sai die bal aan niemand kwijt kan en maar weer naar het midden gaat dribbelen. Wat zal het idee daarachter zijn? Dan Sai zes man voorbij loopt en Conraad in de hot zone staat en scoort? Het werkt iig niet.
Citaat van: papier op maart 04, 2019, 08:12:19
Conraad loopt inderdaad voornamelijk voor in het centrum, maakt het veld veel te klein aan de rechterkant. Gevolg dat Sai die bal aan niemand kwijt kan en maar weer naar het midden gaat dribbelen. Wat zal het idee daarachter zijn? Dan Sai zes man voorbij loopt en Conraad in de hot zone staat en scoort? Het werkt iig niet.
Goed dat iemand dit ook heeft gezien. Heb me nogal geërgerd aan hoe Sai vanaf oost werd bejegend als hij de bal noodgedwongen terugspeelde, ik kon toch duidelijk zien dat hij de bal echt niet voor hem kwijt kon. Ging uiteindelijk onder druk van het publiek de ballen toch maar inspelen terwijl het eigenlijk niet kon met als gevolg balverlies en nog meer gejoel. Tsja...
Citaat van: Collingwood op maart 04, 2019, 08:37:14
Goed dat iemand dit ook heeft gezien. Heb me nogal geërgerd aan hoe Sai vanaf oost werd bejegend als hij de bal noodgedwongen terugspeelde, ik kon toch duidelijk zien dat hij de bal echt niet voor hem kwijt kon. Ging uiteindelijk onder druk van het publiek de ballen toch maar inspelen terwijl het eigenlijk niet kon met als gevolg balverlies en nog meer gejoel. Tsja...
Als wij dat zien lijkt het mij dat Hake dit toch ook ziet.
Onbegrijpelijk, want dit gebeurde vorige week ook.
Precies. Daarnaast is het ook zo dat hij verdedigend altijd te laat is. Hierdoor moeten andere mensen kiezen. En komen we best vaak in de problemen. Bijvoorbeeld Steenvoorden heeft er een hekel aan om in te stappen.
Ik kan zo wel 10 momenten uit de laatste wedstrijden halen waarin dit gebeurd.
Het is overigens ook wel treurig dat we met Kallon en Conraad maar twee echte buitenspelers hebben. Van Kippersluis en Robertha zijn dat niet, en Jones blijkbaar ook niet.
Ik dacht dat Conraad een middenvelder was die zo nu en dan ook maar eens op de buiten werd geposteerd.
Conraad is van orgine een spits.
Voor 4-3-3 moeten er gewoon 3 goede buitenspelers gehaald worden en 1 talent. Raar dat er vaak spelers worden neergezet die daar niet geschikt voor zijn (Bij alle trainers, niet alleen Hake).
Ik denk eigenlijk dat Hake nooit van plan is geweest om met echte buitens te spelen. Hij denk niet in systemen, maar in veldbezetting zei hij al eens. En op papier zou dat ook prima kunnen werken, met 2 aanvallende backs. Maar het werkt gewoon niet in de praktijk. Daar heb je slimme spelers voor nodig. En die hebben we totaal niet...
als je ziet hoe wij de laatste 4 maanden spelen en je blijft daar in geloven dan
houdt het op is mijn mening.
Citaat van: Josli op maart 05, 2019, 14:23:43
Ik denk eigenlijk dat Hake nooit van plan is geweest om met echte buitens te spelen. Hij denk niet in systemen, maar in veldbezetting zei hij al eens. En op papier zou dat ook prima kunnen werken, met 2 aanvallende backs. Maar het werkt gewoon niet in de praktijk. Daar heb je slimme spelers voor nodig. En die hebben we totaal niet...
zet Henk eens voor deze groep, hadden we bij top 6 gestaan.
Citaat van: sunderland op maart 05, 2019, 18:31:22
zet Henk eens voor deze groep, hadden we bij top 6 gestaan.
met deze groep...echt niet
Henk en Sander tekenen nog niet bij de Graafschap! Zouden ze iets anders willen?
Citaat van: PePe op maart 05, 2019, 21:05:09
Henk en Sander tekenen nog niet bij de Graafschap! Zouden ze iets anders willen?
Ja, dichterbij huis: https://www.regio8.nl/de-jong-wacht-met-verlengen-van-contract/nieuws/item?1123508
Dkv
Volgens een twitterbericht staat iets in de LC over Sai van Wermeskerken en zijn toekomst?
Kan iemand melden wat dit is?
Van Wermeskerken (24) miste dit seizoen nog geen minuut in het shirt van Cambuur. Hij heeft een aflopend contract in Leeuwarden, maar de club heeft nog wel een optie deze overeenkomst te verlengen. Duidelijkheid heeft de verdediger nog niet. De komende week volgt er een gesprek over de contracten, zoals Cambuur dat met iedere speler doet die een aflopend contract heeft. Of hij überhaupt wil blijven, is nog maar de vraag. ,,Dat is een tricky vraag'', zei hij voorzichtig.
,,Wat ik wel kan zeggen, is dat het mijn droom is in het nationale team van Japan te spelen en dat ik naar het WK wil. Als speler zal ik dan stappen moeten maken. Of dat hier is of bij een andere club, dat weet ik nog niet. Ik zal wel ervaring moeten opdoen op het hoogste niveau, met een hogere intensiteit. Ik maak nog fouten, daar zal ik van moeten leren.''
Wil dus graag (als hij de kans krijgt) hogerop!
Mooi dat ie dat graag wil. Dan zal ie toch eerst moeten leren verdedigen want daarin maakt ie toch iedere weds wel een aantal fouten. Aanvallend opbouwend ist goed.
Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!
Citaat van: justremco op maart 23, 2019, 11:41:48
Van Wermeskerken (24) miste dit seizoen nog geen minuut in het shirt van Cambuur. Hij heeft een aflopend contract in Leeuwarden, maar de club heeft nog wel een optie deze overeenkomst te verlengen. Duidelijkheid heeft de verdediger nog niet. De komende week volgt er een gesprek over de contracten, zoals Cambuur dat met iedere speler doet die een aflopend contract heeft. Of hij überhaupt wil blijven, is nog maar de vraag. ,,Dat is een tricky vraag'', zei hij voorzichtig.
,,Wat ik wel kan zeggen, is dat het mijn droom is in het nationale team van Japan te spelen en dat ik naar het WK wil. Als speler zal ik dan stappen moeten maken. Of dat hier is of bij een andere club, dat weet ik nog niet. Ik zal wel ervaring moeten opdoen op het hoogste niveau, met een hogere intensiteit. Ik maak nog fouten, daar zal ik van moeten leren.''
Vertaling: "Ik wil hogerop, ik wil graag naar een eredivisieclub of het hoogste niveau in een ander land"
Maar eigenlijk heeft hij niet zoveel te kiezen, tenzij Cambuur de optie niet licht of een club voor hem gaat betalen.
Een speler die hier wel past maar voorin ook een blind paard is. De verdedigende versie van Kallon.
gevaarlijker dan de meeste middenvelders of aanvallers hoor.
doet zeker niet alles goed maar durft wel en dat ontbreekt bij
de meesten
Hij is wat gemakzuchtig maar hij is wel comfortabel aan de bal. Bij een team die veel in balbezit is een absolute versterking. Verdedigend minder. Feitelijk geldt dat ook voor Sambissa. Denk wel dat Henk ze wil houden om daarmee aan de slag te gaan.
Hij raakt wel als een van de eersten in de war als er druk op een wedstrijd staat.
Maar verder goed erbij te houden, kan ook prima op linksback uit de voeten.
Citaat van: AL op maart 23, 2019, 12:30:36
Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!
En op meerdere posities inzetbaar.. dus eens.
Citaat van: AL op maart 23, 2019, 12:30:36
Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!
Sai is een van de betere van de hele selectie en heeft alles gespeeld zegt wel genoeg dus optie lichten en zeker verlengen past goed bij de club.
De wedstrijd van gisteren toonde Sai in al zijn facetten. Mooie aanvallende actie afwisselen met knullig balverlies. Zelfs de verslaggever op het schakelkanaal benoemde dit. Hij heeft wel de gunfactor bij mij. Verlengen su ik segge!
Tuurlijk verlengen.
Leuk dat iemand een Japanse vlag voor sai heeft gemaakt
Maar waarom in godsnaam de militaire vlag uit de WO 2
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2019, 15:06:51
Leuk dat iemand een Japanse vlag voor sai heeft gemaakt
Maar waarom in godsnaam de militaire vlag uit de WO 2
Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.
Citaat van: brambo3004 op april 22, 2019, 20:54:59
Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.
:thumbsup
Citaat van: brambo3004 op april 22, 2019, 20:54:59
Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Citaat van: Yellow Army op april 22, 2019, 22:24:27
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Een swastika is van oorsprong toch een Indiaas symbool
Sai was tegen Eindhoven echt heel goed. Vandaag helaas weer zijn 'gewone' foutje
Citaat van: Yellow Army op april 22, 2019, 22:24:27
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Goed, dan laat ik de vlag thuis als Cambuur op een zuidoost-Azië-trip gaat ;)
De man speelt nu al 5 jaar in Nederland maar doet de interviews in het Engels. Schande!!!!!!!! Snel fut clown!!!!!!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2019, 22:40:57
Sai was tegen Eindhoven echt heel goed. Vandaag helaas weer zijn 'gewone' foutje
Wel een prachtige pass bij de 1-0
Citaat van: papier op april 23, 2019, 12:08:43
Wel een prachtige pass bij de 1-0
Was ook een aardig overstapje
Weer een leuke actie van Sai in de wedstrijd tegen MVV. (vond Croux niet leuk) gezien de tackle die hierop volgde!
Citaat van: PePe op april 27, 2019, 17:29:00
Weer een leuke actie van Sai in de wedstrijd tegen MVV. (vond Croux niet leuk) gezien de tackle die hierop volgde!
was zeker een leuke actie |:)
Voetbalzone "in de wandelgangen" :
Sai van Wermeskerken mag Cambuur transfervrij verlaten als de club niet promoveert. De vleugelverdediger, jeugdinternational voor Japan, staat in de belangstelling van clubs uit de Eredivisie, Duitsland en Italië.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 03, 2019, 18:37:38
Voetbalzone "in de wandelgangen" :
Sai van Wermeskerken mag Cambuur transfervrij verlaten als de club niet promoveert. De vleugelverdediger, jeugdinternational voor Japan, staat in de belangstelling van clubs uit de Eredivisie, Duitsland en Italië.
Zou heel apart zijn. Als er belangstelling is kun je toch juist geld voor hem vragen.
Citaat van: Tanjajeah op mei 03, 2019, 18:39:37
Zou heel apart zijn. Als er belangstelling is kun je toch juist geld voor hem vragen.
Gaat om een contractuele clausule....
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 03, 2019, 18:37:38
Voetbalzone "in de wandelgangen" :
Sai van Wermeskerken mag Cambuur transfervrij verlaten als de club niet promoveert. De vleugelverdediger, jeugdinternational voor Japan, staat in de belangstelling van clubs uit de Eredivisie, Duitsland en Italië.
dit is weer niet te geloven echt Cambuur weer :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 03, 2019, 18:37:38
Voetbalzone "in de wandelgangen" :
Sai van Wermeskerken mag Cambuur transfervrij verlaten als de club niet promoveert. De vleugelverdediger, jeugdinternational voor Japan, staat in de belangstelling van clubs uit de Eredivisie, Duitsland en Italië.
Nou lekker dan!
Blijft dus echt niets over zo.
Citaat van: Noordcambuur op mei 03, 2019, 18:52:16
dit is weer niet te geloven echt Cambuur weer :_schater
Lachwekkend inderdaad als dit zo is.
Citaat van: AL op mei 03, 2019, 18:57:48
Lachwekkend inderdaad als dit zo is.
verzonnen of heeft men hem niet zien spelen, verdedigend niet best en aanvallend prima
Dus van de 8 spelers die nu vastliggen is de kans groot dat er nog 2 vertrekken bij geen promotie. De transferzomer wordt interessanter en interessanter 8P.
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2019, 19:16:25
Dus van de 8 spelers die nu vastliggen is de kans groot dat er nog 2 vertrekken bij geen promotie. De transferzomer wordt interessanter en interessanter 8P.
Twee?....Sai en?
Cambuur heeft interesse in het broertje van Mous, Mickey
=Kan me niet voorstellen dat dat zo is, maar goed verbaas je niet. Verwonder je slechts.
Verder, och ja het is een fanatiek baasje die altijd z'n best doet en dat zie ik graag maar goed het is geen wonderspeler. Ik zie hem echt niet bij een eredivisie ploeg in de basis staan. Wisselt goede momenten veel te veel en vooral veel en veel te vaak af met zwakke momenten. Had met een fitte vd Deelen ook nooit zoveel gespeeld.
Citaat van: Lukkie op mei 03, 2019, 19:45:13
Cambuur heeft interesse in het broertje van Mous, Mickey
Die slaat met zn oren de ballen uit t doel :D
Op basis van de statistieken van Opta in het team van het jaar van de KKD. :proost
Emmen heeft belangstelling voor Wermeskerken. Mag bij geen promotie, transfervrij weg
Ik zal er geen traan om laten alleen is het weer jammer dat je er niet een drol voor krijgt :wall
Van deelen achter de hand toch.
Maar er moet wel een concurrent bij.
Citaat van: speculeter op mei 22, 2019, 13:42:10
Van deelen achter de hand toch.
Maar er moet wel een concurrent bij.
Genoeg getalenteerde rechtsbacks te krijgen, volgens mij 1 van de makkelijkste posities in te vullen binnen een elftal.
Zonde van de clausule, had wel wat kunnen opleveren.
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2019, 13:44:09
Genoeg getalenteerde rechtsbacks te krijgen, volgens mij 1 van de makkelijkste posities in te vullen binnen een elftal.
Zonde van de clausule, had wel wat kunnen opleveren.
wat voor klote clausule is dat nu weer.
Citaat van: sunderland op mei 22, 2019, 13:50:33
wat voor klote clausule is dat nu weer.
Vreemd dat een speler die van Dordt is gekomen zo'n clausule in z'n contract heeft staan
Wie heeft hem aangetrokken?
Vd belt of Foeke?
Citaat van: Bernardo op mei 22, 2019, 13:16:06
Emmen heeft belangstelling voor Wermeskerken. Mag bij geen promotie, transfervrij weg
Mooi geld voor vangen als we gepromoveerd zijn _O_ _O_
Citaat van: speculeter op mei 22, 2019, 14:13:32
Wie heeft hem aangetrokken?
Vd belt of Foeke?
Vd Belt
Verlengt door Foeke, dacht ik. Maar goed, anders had 'ie een 1-jarig contract getekend (of helemaal niet), dus zoveel maakt zo'n clausule ook niet echt uit. Alleen voor ons als supporters omdat we dachten dat 'ie al vastlag voor volgend jaar.
Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2019, 17:06:26
Verlengt door Foeke, dacht ik. Maar goed, anders had 'ie een 1-jarig contract getekend (of helemaal niet), dus zoveel maakt zo'n clausule ook niet echt uit. Alleen voor ons als supporters omdat we dachten dat 'ie al vastlag voor volgend jaar.
Foeke heeft slechts de optie gelicht, de afspraken stonden al vast
Volgens dagblad van het noorden transfervrij op weg nasr Emmen.
We houden niks meer over....
Jammer, altijd sterk aan de bal. Verdedigend wel eens knullig. In de KK is hij een prima back. Hopelijk komt van Deelen weer op z'n oude niveau en er moet natuurlijk een nieuwe bij op rechts.
Citaat van: speculeter op mei 23, 2019, 10:25:32
Volgens dagblad van het noorden transfervrij op weg nasr Emmen.
We houden niks meer over....
;( Je word er bijna emotioneel van :_schater ,man man, na disse weer een frisse!!!
Citaat van: speculeter op mei 23, 2019, 10:25:32
Volgens dagblad van het noorden transfervrij op weg nasr Emmen.
We houden niks meer over....
ik ga hem niet missen
Missen is wat overdreven. Maar voor Cambuur wel een prima back en er zal ook wel weer een goeie bij moeten komen, want je kunt er niet op rekenen dat Van Deelen rond de 40 wedstrijden gaat spelen volgend seizoen.
Ik zal hem niet missen, hele seizoen zo wisselvallig als wat. Mits van Deelen dit is hij een paar klasse beter
Citaat van: Collingwood op mei 23, 2019, 10:46:58
Missen is wat overdreven. Maar voor Cambuur wel een prima back en er zal ook wel weer een goeie bij moeten komen, want je kunt er niet op rekenen dat Van Deelen rond de 40 wedstrijden gaat spelen volgend seizoen.
Misschien wel...Je ziet het aan Narsingh dat het kan
#nieuwveld
Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2019, 11:14:38
Misschien wel...Je ziet het aan Narsingh dat het kan #nieuwveld
Dat zou dan voor het eerst in zijn hele carrière zijn, is hem ook bij Emmen en Dordrecht nooit gelukt.
Heb het al eens eerder gepost, het is een back. Maar hij kan niet verdedigen. Voetballend is het zo nu en dan wel eens leuk maar het zou zomaar kunnen dat een simpele draver die gewoon aan de zijlijn blijft plakken meer rendement heeft. Sai liep veel de drukte in, dat heeft ons vooral veel balverlies opgeleverd.
Als hij zelf weg wil dan mooi laten gaan. Laatste stuk van het seizoen al een stuk minder, zowel aanvallend als verdedigend.
Mag tot 1 juni transfervrij vertrekken naar de eredivisie volgens Johan Stobbe van de LC
Dan mutte ze wel opschieten....ik hoop dat ze hem vergeten.
Is nog niet weg nog een dag... :y
Citaat van: Noordcambuur op mei 30, 2019, 20:41:14
Is nog niet weg nog een dag... :y
Nog steeds niet weg
Mooi laten vertrekken. Hebben we niks aan. Veel te wispelturig.
Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2019, 10:28:58
Mooi laten vertrekken. Hebben we niks aan. Veel te wispelturig.
Ja maar vanaf morgen levert hij geld op mocht hij alsnog vertrekken ;)
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2019, 10:30:37
Ja maar vanaf morgen levert hij geld op mocht hij alsnog vertrekken ;)
Eens :y
Even puur hypothetisch... wat levert Sai op als een Emmen of RKC zich meldt?
Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2019, 07:12:19
Even puur hypothetisch... wat levert Sai op als een Emmen of RKC zich meldt?
Zal niet veel zijn. Zou al blij zijn net 50k.
Maar die gaan Sai echt niet meer halen, zullen wel backs te halen zijn die transfervrij zijn.
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2019, 08:02:50
Zal niet veel zijn. Zou al blij zijn net 50k.
Maar die gaan Sai echt niet meer halen, zullen wel backs te halen zijn die transfervrij zijn.
Klopt anders hadden ze hem voor 1 juni gehaald
Nou ik ben nu heel benieuwd wat hij nu gaat doen.
Ik hoop gewoon blijven. Is gewoon 1 van onze beste spelers.Kan op rechts en links en ik denk dat hij ook prima op het middenveld kan. Ik merk een soort verdeeldheid onder de supporters als het om Sai gaat. Dat kan, maar sommigen hier zien liever een altijd geblesseerde van Deelen dan de altijd fitte Sai. Daar snap ik dus niks van.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat een Emmen of RKC hem niet heeft opgepikt. 1 juni al duidelijkheid, kost alleen salaris en het is altijd een goede backup!
Andor Faber
@Andor_F
Sai van Wermeskerken heeft zijn laatste wedstrijd voor #Cambuur gespeeld. De verdediger heeft een eenzijdige optie in zijn contract gelicht, waardoor hij de club verlaat.
Volgens zijn zaakwaarnemer is er vanuit oa. NL, Duitsland en Italië belangstelling voor de verdediger.
Toch weg dus...
Zonde!
Deed goeie en soms hele slechte dingen,prima dat er een ander voor terug komt...veel succes waar je dan ook maar heen gaat kerel .
Vage clausule, er werd nadrukkelijk gezegd dat hij voor 1 juni rond moest zijn met een club.
Van Deelen |:)
Alleen wel zonde dat je niks voor Sai vangt.
v Deelen gaat het geen 40 wedstrijden volhouden.
Laatste 5 seizoenen:
14/15 14 wedstrijden
15/16 18 wedstrijden
16/17 23 wedstrijden
17/18 28 wedstrijden
18/19 2 wedstrijden
Daarbij was v Wemerskerken ook back up achter Sambissa. We hebben zoveel nieuwe (basis)spelers nodig dat het risico op nieuwe missers steeds wordt.
Mac-Intosh kan ook op de rechtsback spelen, dus dat scheelt.
OK, maar dan komen we weer spelers te kort in het centrum. Daar zijn de meeste schoringen en wil je af en toe ook een mannetje extra bij kunnen zetten in de laatste minuten.
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2019, 20:23:53
v Deelen gaat het geen 40 wedstrijden volhouden.
Laatste 5 seizoenen:
14/15 14 wedstrijden
15/16 18 wedstrijden
16/17 23 wedstrijden
17/18 28 wedstrijden
18/19 2 wedstrijden
Hij is ook een paar keer gepasseerd geweest ten faveure van Sai. (Lang) niet alle wedstrijden die hij heeft gemist kwamen door blessures.
Citaat van: Thieske op juni 03, 2019, 20:12:08
Van Deelen |:)
Alleen wel zonde dat je niks voor Sai vangt.
Dit :thumbsup
Een paar centen beuren had leuk geweest!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 03, 2019, 21:17:40
Hij is ook een paar keer gepasseerd geweest ten faveure van Sai. (Lang) niet alle wedstrijden die hij heeft gemist kwamen door blessures.
is gewoon heel lang niet fit geweest. V Deelen komt wel weer. Als ie fit is dan is het een topper op de back. En er zijn genoeg rechtsbacks te vinden. Sai was aanvallend prima maar verdedigend was het net Frank de boer met iedere weds wel 2 slechte momenten.
Citaat van: sunderland op juni 03, 2019, 21:43:42
is gewoon heel lang niet fit geweest. V Deelen komt wel weer. Als ie fit is dan is het een topper op de back. En er zijn genoeg rechtsbacks te vinden. Sai was aanvallend prima maar verdedigend was het net Frank de boer met iedere weds wel 2 slechte momenten.
zu ist....
Citaat van: sunderland op juni 03, 2019, 21:43:42
is gewoon heel lang niet fit geweest. V Deelen komt wel weer. Als ie fit is dan is het een topper op de back. En er zijn genoeg rechtsbacks te vinden. Sai was aanvallend prima maar verdedigend was het net Frank de boer met iedere weds wel 2 slechte momenten.
Ben blij dat Frank de Boer hier nooit gespeeld heeft... :proost
die 2 foute momenten hebben alle spelers wel.mooie van sai was dat er altijd
wel drive in zat iets wat bij anderen wel eens ontbrak.
Citaat van: denistel op juni 04, 2019, 18:20:23
die 2 foute momenten hebben alle spelers wel.mooie van sai was dat er altijd
wel drive in zat iets wat bij anderen wel eens ontbrak.
dat zat er bij Barto ook in, maar dat vond je niet mooi genoeg
Citaat van: denistel op juni 04, 2019, 18:20:23
die 2 foute momenten hebben alle spelers wel.mooie van sai was dat er altijd
wel drive in zat iets wat bij anderen wel eens ontbrak.
veelal bedoel je. Ik bedoel die momenten bijv Sparta uit waarin hij de voorzet er niet uithaalde. Deed heel sloom waarna m bende de gebeten hond was. Mocht um graag zien spelen. Laatste weds ging ook hij volgas toen de teamcoach erbij was
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2019, 18:24:48
dat zat er bij Barto ook in, maar dat vond je niet mooi genoeg
wel de juiste dingen zeggen he de drive van barto ok scorend vermogen en
techniek niet genoeg vond ik.sai speelt makkelijker een mannetje uit :y
:thumbsup
Citaat van: denistel op juni 04, 2019, 19:28:46
wel de juiste dingen zeggen he de drive van barto ok scorend vermogen en
techniek niet genoeg vond ik.sai speelt makkelijker een mannetje uit :y
Citaat van: denistel op juni 04, 2019, 19:28:46
wel de juiste dingen zeggen he de drive van barto ok scorend vermogen en
techniek niet genoeg vond ik.sai speelt makkelijker een mannetje uit :y
Hij is in beginsel rechtsback dus zijn core business is verdedigen. En laat dat nou net zijn zwakte zijn. Dat kon hij totaal niet. Overigens ben ik over van Deelen en Sambissa dezelfde mening toegedaan. Aangezien Henkie en Sandoooooooor willen opbouwen door het centrum is het zaak om verdedigend sterke backs aan te trekken en iets minder nadruk te leggen op backs die eenmaal over de middellijn denken dat ze Pirlo zijn en aan de basis te moeten staan van elke eindpass
Citaat van: poelie-lwd op juni 04, 2019, 19:45:57
Hij is in beginsel rechtsback dus zijn core business is verdedigen. En laat dat nou net zijn zwakte zijn. Dat kon hij totaal niet. Overigens ben ik over van Deelen en Sambissa dezelfde mening toegedaan. Aangezien Henkie en Sandoooooooor willen opbouwen door het centrum is het zaak om verdedigend sterke backs aan te trekken en iets minder nadruk te leggen op backs die eenmaal over de middellijn denken dat ze Pirlo zijn en aan de basis te moeten staan van elke eindpass
klopt helemaal hake liet juist zijn backs mee opkomen en die lieten soms meer
leuke dingen zien dan de aanvallers.
Citaat van: poelie-lwd op juni 04, 2019, 19:45:57
Hij is in beginsel rechtsback dus zijn core business is verdedigen. En laat dat nou net zijn zwakte zijn. Dat kon hij totaal niet. Overigens ben ik over van Deelen en Sambissa dezelfde mening toegedaan. Aangezien Henkie en Sandoooooooor willen opbouwen door het centrum is het zaak om verdedigend sterke backs aan te trekken en iets minder nadruk te leggen op backs die eenmaal over de middellijn denken dat ze Pirlo zijn en aan de basis te moeten staan van elke eindpass
Dat verwacht jij, maar is het ook zo? Bij de Graafschap werden de backs net als bij Hake gebruikt en kwam er uit het belachelijk slechte centrum helemaal niets.. Afwachten wat het bij ons word...
Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2019, 21:07:50
Dat verwacht jij, maar is het ook zo? Bij de Graafschap werden de backs net als bij Hake gebruikt en kwam er uit het belachelijk slechte centrum helemaal niets.. Afwachten wat het bij ons word...
Ga er maar vanuit dat we een beter voetballend centrum krijgen dan die hakkekrukken die de Graafschap had
Citaat van: justremco op juni 04, 2019, 21:10:55
Ga er maar vanuit dat we een beter voetballend centrum krijgen dan die hakkekrukken die de Graafschap had
Als ik de mensen hier zo hoor(lees) is het maar afwachten wat er komt en beginnen een aantal nu al ongeduldig te worden of zelfs gefrustreerd te raken, dus veel vertrouwen is er niet...
Ik heb best we vertrouwen dat ze een aardig plan in het hoofd hebben, maar het wordt een hels karwei.
Het probleem gaat alleen worden dat we zoveel spelers nodig hebben.
Een keeper, nog minimaal 2 verdedigers, 2 middenvelders en een volledige voorhoede... het gaat heel lastig worden om geen missers er tussen te krijgen. Uiteindelijk zullen we mischien toch weer concessies gaan doen op bepaalde posities.
Dat is vorig jaar ook gebeurt toen het allemaal toch niet lukte aan het eind van de transferperiode .. Kippersluis en El Baad mochten ineens blijven, Rossi en Robertha kregen een kans, er kwam een oude Duitser als experiment op 6 en Etten en Claver werden stilletjes doorgeschoven. De verwachte "6" en spits zijn nooit gekomen.
Denk je niet dat Henk eisen heeft gesteld bij zijn contract bespreking?
Ze wilden hem en Sandor zo graag dus kan me daar iets bij voorstellen.
Citaat van: Bankzitter op juni 04, 2019, 21:41:20
Ik heb best we vertrouwen dat ze een aardig plan in het hoofd hebben, maar het wordt een hels karwei.
Het probleem gaat alleen worden dat we zoveel spelers nodig hebben.
Een keeper, nog minimaal 2 verdedigers, 2 middenvelders en een volledige voorhoede... het gaat heel lastig worden om geen missers er tussen te krijgen. Uiteindelijk zullen we mischien toch weer concessies gaan doen op bepaalde posities.
Dat is vorig jaar ook gebeurt toen het allemaal toch niet lukte aan het eind van de transferperiode .. Kippersluis en El Baad mochten ineens blijven, Rossi en Robertha kregen een kans, er kwam een oude Duitser als experiment op 6 en Etten en Claver werden stilletjes doorgeschoven. De verwachte "6" en spits zijn nooit gekomen.
Wat is Hendriks dan?
Ik denk dat de plannen prima zijn. Vrijwel alle spelers zijn ook terecht niet verlengt en sommigen willen zelf niet blijven(Sai,Mous,Steenvoorden). Paulissen en Mac Intosh zijn voltreffers, maar ze zullen dat kunstje nog een keer of 6 moeten herhalen. En dat is heel erg lastig.
Hendriks kwam pas in de winter, zolang willen we dit seizoen toch niet wachten?
heeft Sai al een nieuwe club?
Zwolle, mooie club voor hem. Dus, veel succes Sai, bedankt voor de inzet en slotje :)
Welkom terug dan maar en veel succes |:)
Pffff.
T genant voor woorden. Zo lang bezig en dan kom je hiermee.
Als we spelers van dit niveau gaan halen wordt het idd een zeer teleurstellend seizoen.
Citaat van: mario op augustus 08, 2022, 13:31:05
T genant voor woorden. Zo lang bezig en dan kom je hiermee.
Als we spelers van dit niveau gaan halen wordt het idd een zeer teleurstellend seizoen.
Dit moet toch betekenen dat Doke gewoon basisspeler blijft, want Sai is zeker niet beter
Welkom terug en succes.
Sipke Bootsma
@sipkebootsma
Van Wermeskerken keert terug. Vorig seizoen de revelatie bij PEC. Verdedigend zeer sterk. Getuige de statistieken van
@OptaJohan
verdedigend zelfs ??n van de betere rechtsbacks in de Eredivisie vorig seizoen #cambuur
Citeer Tweet
OptaJohan
@OptaJohan
? 18 feb. 2021
178 - Only three Eredivisie players have won possession more often than Sai van Wermeskerken this season, the defender had already conquered possession more often than the highest ranked @PECZwolle player in 2019-20 (166, Gustavo Hamer & Pelle Clement). Blow.
Mits fit(wat ik dus betwijfel) een uitstekende back voor ons.
Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 13:32:05
Dit moet toch betekenen dat Doke gewoon basisspeler blijft, want Sai is zeker niet beter
Sai is zeker beter dan Schmidt mist fit, en is hij het nog niet dan kan hij dat worden en tot die tijd speelt Schmidt.
Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 14:08:32
Sai is zeker beter dan Schmidt mist fit, en is hij het nog niet dan kan hij dat worden en tot die tijd Schmidt.
verdedigend is Doke sterker.
En hopelijk heeft Sai dat nonchalante eruit, ik vergeet nooit weer dat balverlies uit bij Den Bosch op helft Den Bosch waar direct een counter tegengoal uitkwam.
Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 14:10:14
verdedigend is Doke sterker.
En hopelijk heeft Sai dat nonchalante eruit, ik vergeet nooit weer dat balverlies uit bij Den Bosch op helft Den Bosch waar direct een counter tegengoal uitkwam.
De eerste 2 jaar(tot zijn blessure) was hij 1 van de beste rechtsbacks van de eredivisie, waarde op TM 900.000 euro. Blonk vooral verdedigend uit, maar was aanvallend/balbezit ook meer dan prima, zeker voor ons.
Ach dan vervang je de laatste speler die er eens met gestrekt been in kan gaan door Sai en dan heb je alleen nog maar eenheidsworsten. Schiet toch niks op dit.
W??r een sushirestaurant erbij in de stad!
Citaat van: Montana op augustus 08, 2022, 14:34:16
W??r een sushirestaurant erbij in de stad!
Daar mag jij vast gratis eten :koffie
Op de offici?le Cambuursite staat nog steeds niet dat Sai is aangetrokken.
Eerst maar eens door de medische keuring? lang niet gespeeld, toch even goed checken.
Citaat van: Bens op augustus 08, 2022, 16:13:15
Op de offici?le Cambuursite staat nog steeds niet dat Sai is aangetrokken.
[/quote
Mooi zo houden. :X]
Ben altijd wel gecharmeerd geweest van Sai en hoop dan ook dat hij hier van waarde kan zijn.
Voor een aantal forumleden weer genoeg stof om te azijnzeiken, jongens ga in therapie of ga over op een ander merk.
Ik n3em in iedergevalnnu een kouwe klets en ga genieten van het zonnetje.
Het is hier ook steeds eerst zeiken en dan kijken, doe het eens andersom zou ik zeggen..
tenminste 1 waar pit in zit...altijd wel fan van em geweest
Het enig wat je tegen deze speler kan inbrengen is hij PEC niet heeft kunnen redden als eredivisieclub. Maar hier loopt dat gelukkig niet zo?n vaart.
Gewoon kansen benutten that?s all
Citaat van: Montana op augustus 08, 2022, 14:34:16
W??r een sushirestaurant erbij in de stad!
Niks mis met sushi man
Citaat van: veteraan op augustus 08, 2022, 16:51:08
Het enig wat je tegen deze speler kan inbrengen is hij PEC niet heeft kunnen redden als eredivisieclub. Maar hier loopt dat gelukkig niet zo?n vaart.
Gewoon kansen benutten that?s all
Hij was een jaar geblesseerd aan zijn knie en daarna was er een andere trainer. Daarna weinig gespeeld en ook nooit meer op zijn eigen positie. Wel even de vraag hoe fit hij nu is....
Citaat van: veteraan op augustus 08, 2022, 16:51:08
Het enig wat je tegen deze speler kan inbrengen is hij PEC niet heeft kunnen redden als eredivisieclub. Maar hier loopt dat gelukkig niet zo?n vaart.
Gewoon kansen benutten that?s all
Was ook geblesseerd?. De reden misschien van de degradatie _O_
Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2022, 16:56:10
Hij was een jaar geblesseerd aan zijn knie en daarna was er een ander trainer. Daarna weinig gespeeld en ook nooit meer op zijn eigen positie. Wel even de vraag hoe fit hij nu is....
Je was me net voor
Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2022, 16:56:10
Hij was een jaar geblesseerd aan zijn knie en daarna was er een ander trainer. Daarna weinig gespeeld en ook nooit meer op zijn eigen positie. Wel even de vraag hoe fit hij nu is....
In de voorbereiding bij PEC elke oefenwedstrijd behalve de laatste minstens 45 minuten gespeeld. Waarschijnlijk nog niet helemaal wedstrijdfit dus, maar hoeft ook niet vanaf 0 opgetraind te worden.
Citaat van: Collingwood op augustus 08, 2022, 16:57:46
In de voorbereiding bij PEC elke oefenwedstrijd behalve de laatste minstens 45 minuten gespeeld. Waarschijnlijk nog niet helemaal wedstrijdfit dus, maar hoeft ook niet vanaf 0 opgetraind te worden.
Wij zijn kampioen in het aantrekken van spelers die niet fit zijn en wedstrijd klaar.
Citaat van: Bens op augustus 08, 2022, 17:02:32
Wij zijn kampioen in het aantrekken van spelers die niet fit zijn en wedstrijd klaar.
Daarom lachen we ook over 10 wedstrijden iedereen uit omdat we alles winnen :_schater
Was niet direct enthousiast, maar bij nader inzien snap ik het aantrekken van Sai wel. Prima backje voor ons en voetbalt wel makkelijk. Aan de bal beter dan Doke.
Citaat van: Destroyer op augustus 08, 2022, 17:13:16
Daarom lachen we ook over 10 wedstrijden iedereen uit omdat we alles winnen :_schater
Droom maar lekker verder.
Heeft meerdere zaken heb ik gehoord klopt dat?
Welkom en veel succes Sai.
Blij met zijn terugkeer. Heeft bij Zwolle aangetoond dat hij een uitstekende rechtsback voor de Eredivisie is. Zelfs ??n van de betere rechtsbacks, uitgezonderd die van de top ploegen uiteraard. Niet alleen voetballend, maar ook verdedigend erg sterk. Daarna zwaar geblesseerd geraakt. Half jaar geleden voor het eerst weer minuten mogen maken en in die minuten laten zien dat hij niet heeft ingeleverd aan kwaliteit. Dit is nou weer precies zo?n jongen met een smetje of een krasje, hoe je het maar wilt noemen. Weer vlammen op die rechterflank Sai, welkom!
Is het al rond?
Citaat van: bommel op augustus 09, 2022, 20:16:01
Is het al rond?
nee hij zit nog bij vd valk. Hij zit net aan t dessert.
Nu officieel Sai tekend een contract voor een jaar,
Zou er ook een optie voor nog een seizoen bij zitten?
Had wel verwacht dat er een langere contractduur aan vast zou zitten. Er wordt niks gezegd over een eventuele optie voor nog een jaar.
Er zullen wat twijfels zijn, laatste anderhalf jaar weinig gespeeld.
Maar daarvoor een prima niveau gehaald bij Zwolle, betere voorzet dan Doke en Bangura.
Kreeg in zijn 2e seizoen ook een contractverlenging bij Zwolle.
Citaat van: Bens op augustus 10, 2022, 09:03:08
Nu officieel Sai tekend een contract voor een jaar,
Ik verwacht dat het bij 1 seizoen blijft. Sai en Doke na dit seizoen weg mochten we handhaven.
Welkom terug! |:)
Door velen bij voorbaat alweer afgeschreven, maar gelukkig ligt de waarheid op het veld. Laat het dus maar zien zou ik zeggen.
E?njarig contract lijkt wel een vrij bijzondere keuze. Als het vanuit Cambuur komt straalt dat niet veel vertrouwen uit, en als hij het goed doet ben je hem kwijt. Maar kan natuurlijk ook zijn dat het bij Sai vandaan komt, die wilde weg bij Cambuur toen we niet promoveerden en bij Zwolle toen die degradeerden. Misschien een automatische optie bij handhaving, net als eerder bij bijvoorbeeld Stevens?
Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2022, 09:24:58
Ik verwacht dat het bij 1 seizoen blijft. Sai en Doke na dit seizoen weg mochten we handhaven.
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.
Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 09:51:19
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.
Dat laatste is de crux, echt gras plus een nieuw stadion, gecombineerd met meer budget.
Succes Sai! En de negativiteit overheerst wel zeg, Twitter maar even overslaan 8)
Wordt een Sai saizoen denk ik
Welkom terug Sai. En veel succes.
Ik heb begrepen dat we een transfersom voor Sai aan Zwolle betalen (hoe klein ook), maar dan krijgt hij een 1-jarig contract. Heel bijzonder allemaal. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal erachter.
Is Sai wedstrijdfit of gaan we hier ook nog een aantal weken opwachten voor dat hij zijn eerste wedstrijd speelt.
Maar kerel ik wens heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak er wat van in die 10 maanden.
Citaat van: mario op augustus 10, 2022, 10:08:43
Ik heb begrepen dat we een transfersom voor Sai aan Zwolle betalen (hoe klein ook), maar dan krijgt hij een 1-jarig contract. Heel bijzonder allemaal. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal erachter.
ze kunnen niks anders krijgen dat is een noodoplossing.
Citaat van: mario op augustus 10, 2022, 10:08:43
Ik heb begrepen dat we een transfersom voor Sai aan Zwolle betalen (hoe klein ook), maar dan krijgt hij een 1-jarig contract. Heel bijzonder allemaal. Ik ben heel benieuwd naar het verhaal erachter.
Promotie /degradatie clausule!
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 10:11:18
Is Sai wedstrijdfit of gaan we hier ook nog een aantal weken opwachten voor dat hij zijn eerste wedstrijd speelt.
Maar kerel ik wens heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden en maak er wat van in die 10 maanden.
Speelde in de voorbereiding veel bij PEC, dus zal wel fit zijn.
Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 09:51:19
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.
Eindelijk gras ja.
Dit seizoen hadden we kunnen scouten op spelers die veel op kunstgras gespeeld hebben (vd Water bij Heracles/ Sai bij ons en Zwolle). In Scandinavi? ook veel kunstgras , meen ik en natuurlijk de KKD. Dat verhoogt de kansen wellicht.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 10:12:06
ze kunnen niks anders krijgen dat is een noodoplossing.
Heb een bron of is dit een gedachte? Je kan het anders zien en denken nu blijft er geld over voor een middenvelder ?n een linksbuiten.
Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 10:18:02
Heb een bron of is dit een gedachte? Je kan het anders zien en denken nu blijft er geld over voor een middenvelder ?n een linksbuiten.
Diemers nu betaalbaar?
Koppeltje Sai en Vd Water kan wel eens een mooie worden!
Nog steeds geen beheersing van de Nederlandse taal?
Dat tekent de persoon wel, bij geen promotie weg (SCC) bij degradatie weg (PEC) en al jaren in NL maar niet de moeite nemen om de taal te leren.
Beheerst hij het wel, dan ben ik te voorbarig en neem ik mijn woorden terug. Maar volgens mij is het nog altijd zo dat Sai geen NL praat
Citaat van: SCC op augustus 10, 2022, 12:28:50
Nog steeds geen beheersing van de Nederlandse taal?
Dat tekent de persoon wel, bij geen promotie weg (SCC) bij degradatie weg (PEC) en al jaren in NL maar niet de moeite nemen om de taal te leren.
Beheerst hij het wel, dan ben ik te voorbarig en neem ik mijn woorden terug. Maar volgens mij is het nog altijd zo dat Sai geen NL praat
Bij OF interview gewoon in Engels ja
Volgens Andor Faber van OF is hij het Nederlands wel machtig maar doet hij interviews liever in het Engels om geen fouten te maken.
Sai spreekt en verstaat Nederlands.
Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2022, 12:57:25
Sai spreekt en verstaat Nederlands.
dat moet ook toch woont al jaren in Nederland en heeft zelf een zaak.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 10, 2022, 13:17:45
dat moet ook toch woont al jaren in Nederland en heeft zelf een zaak.
Zaak is failliet
Welkom terug en veel succes |:)
Citaat van: Specuveter op augustus 10, 2022, 11:54:49
Koppeltje Sai en Vd Water kan wel eens een mooie worden!
klopt. Dan moet ie eerst Doke eruit spelen.
Citaat van: SCC op augustus 10, 2022, 12:28:50
Nog steeds geen beheersing van de Nederlandse taal?
Dat tekent de persoon wel, bij geen promotie weg (SCC) bij degradatie weg (PEC) en al jaren in NL maar niet de moeite nemen om de taal te leren.
Beheerst hij het wel, dan ben ik te voorbarig en neem ik mijn woorden terug. Maar volgens mij is het nog altijd zo dat Sai geen NL praat
Broodvoetballer zoals 99 procent. Is niks nieuws dus.
Grote ambities, grote vraagtekens: de spiegeltransfer van Sai van Wermeskerken
Hij gold als steunpilaar bij PEC Zwolle en stond op de drempel van de Japanse nationale ploeg. In plaats van een oproep uit zijn moederland kreeg hij echter te maken met een zware kruisbandblessure. Sai van Wermeskerken weet als geen ander hoe grillig en onvoorspelbaar een voetbalcarri?re kan verlopen. Bij SC Cambuur wil hij de twijfels wegspelen. Die van anderen, welteverstaan. ?Want ik voel dat ik een Eredivisie-voetballer ben.?
Begin deze week beleefde Van Wermeskerken (28) ??n groot d?j?-vu met zijn transfer van PEC Zwolle naar Leeuwarden. Vier jaar eerder maakte hij immers ook al de overgang tussen beide clubs. Destijds van Eerste Divisie-club Cambuur naar Eredivisionist PEC; deze zomer zijn de rollen tussen Leeuwarden en Zwolle omgedraaid en daarmee spiegelde Van Wermeskerken zijn in 2018 gemaakte transfer.
Desgevraagd blikt de rechtsback nog even terug op zijn transfer van toen. ?Ik was een echte Keuken Kampioen Divisie-speler. Eerst bij FC Dordrecht, later bij Cambuur, waar ik me uiteindelijk ontwikkelde tot een van de beste rechtsbacks van de competitie. Ik werd geselecteerd in het Elftal van het Jaar, na twee jaar was de stap naar de Eredivisie dus een logische. Ik wilde laten zien dat ik ook op het hoogste niveau mijn mannetje kon staan.?
TEGENSLAG
Zijn eerste jaar bij PEC wordt echter grotendeels verstierd door blessureleed. In jaar twee bij PEC pakte Van Wermeskerken de draad op. ?Ik miste geen wedstrijd, kreeg positieve kritieken en was een belangrijke speler voor PEC Zwolle.? De zoon van een Japanse moeder en Nederlandse vader komt op de radar van de Japanse voetbalbond. In februari 2020 gaat het echter helemaal mis voor Van Wermeskerken. Een op de training opgelopen kruisbandblessure kost hem bijna een jaar. ?Een grote klap?, aldus de back. ?Maar ik heb de tijd zoveel als mogelijk positief proberen te gebruiken. Door zo?n blessure kom je op een afstandje van het team te staan. Dat stelde me in staat met een ander perspectief naar voetbal te kijken. Hoe werken trainers? Hoe worden jonge spelers geholpen? Wat zijn de processen binnen een ploeg? Het was niet wat ik wilde, maar het was alsnog een leerzame tijd.?
Tijdens zijn herstel van een kruisbandblessure wordt Van Wermeskerken ook buiten de lijnen door tegenslag gekweld. De sushizaak die hij en een compagnon hadden geopend in Zwolle gaat op de fles, met een hoop negatieve publiciteit als gevolg. Als het onderwerp wordt aangesneden bij zijn presentatie bij Cambuur stuurt hij daar behendig omheen. Plannen voor een restaurant in Leeuwarden zijn er in elk geval niet, verzekert hij. ?Ik focus me hier op het voetbal.?
Meerdere clubs wilden hem overnemen van PEC Zwolle. Het feit dat hij bij Cambuur de nodige oude bekenden treft ? hij speelde nog met Robin Maulun en David Sambissa - was een belangrijke factor in zijn keuze voor Leeuwarden. Naar eigen zeggen is Van Wermeskerken helemaal fit, klaar om dit weekend tegen FC Utrecht zijn tweede debuut voor Cambuur te maken.
VRAAGTEKENS
Hoe goed is hij? Dat is de vraag die boven de transfer hangt. Hoe goed Van Wermeskerken k?n zijn heeft hij met name in zijn tweede Zwolse seizoen bewezen. Pakt hij die draad weer op, dan wordt hij bij Cambuur zeer waarschijnlijk een succesnummer. Dat hij in Leeuwarden slechts voor ??n jaar getekend heeft toont echter ook aan dat Cambuur eerst even de kat uit de boom wil kijken, waarschijnlijk mede ingegeven door zijn medische dossier. Ondanks die vraagtekens zijn de ambities van Van Wermeskerken groot; de droom om international te worden van Japan staat nog fier overeind.
Eerst maar eens een basisplaats bij Cambuur. Daarvoor moet hij een obstakel overwinnen waar diverse voorgangers zich op hebben verkeken; het uit de basis verdrijven van het blok beton dat luistert naar de naam Doke Schmidt. Van Wermeskerken: ?Ik voel dat ik een Eredivisie-speler ben. Ik wil weer veel en goed gaan spelen, ik kan niet wachten.?
Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2022, 15:25:02
Dat hij in Leeuwarden slechts voor ??n jaar getekend heeft toont echter ook aan dat Cambuur eerst even de kat uit de boom wil kijken,
Dan had ik toch een eenzijdige optie van Cambuur kant verwacht als ik dit lees :?
Mooi interview :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Sakas op augustus 11, 2022, 16:44:02
Dan had ik toch een eenzijdige optie van Cambuur kant verwacht als ik dit lees :?
Heeft ie misschien wel, maken ze lang niet altijd bekend. Zie recent bij oa Sambissa en Doke etc
Hake (GAE):
"We hebben wel een aantal dingen in beeld", vertelt Hake. "Ik noem maar een voorbeeld: Sai van Wermeskerken. Dat is een jongen die zowel rechts als links kan spelen. Maar Cambuur gaat ermee vandoor. Het is niet dat we dat niet gecheckt hebben. Wij kunnen hem niet betalen, Cambuur wel. Net zoals dat Cambuur bepaalde spelers niet kan halen omdat ze naar Emmen gaan. Zo werkt dat."
Iemand nog twijfels?
Man wat een geweldige voetballer is dit zeg.
Citaat van: AL op augustus 20, 2022, 20:44:55
Iemand nog twijfels?
Man wat een geweldige voetballer is dit zeg.
klopt geeft meer rust in de verdediging en aanvallend veel beter dan Doke.
Fijne invalbeurt op naar meer..
Samen met Bangura wel fijn om 2 voetballende backs te hebben zodat ze de opbouw niet makkelijk kunnen dichtzetten. :thumbsup
Zoveel comfortabeler aan de bal dan Doke
Ben benieuwd wie er volgende week in staat.
Citaat van: Specuveter op augustus 20, 2022, 21:56:44
Zoveel comfortabeler aan de bal dan Doke
Ben benieuwd wie er volgende week in staat.
Ik denk dat dat wel duidelijk is toch? Mooie aankoop. Geldt ook voor Bergsma. Nog twee van dit soort aankopen graag.
Citaat van: Lore op augustus 20, 2022, 22:16:16
Ik denk dat dat wel duidelijk is toch? Mooie aankoop. Geldt ook voor Bergsma. Nog twee van dit soort aankopen graag.
vond um ook erg comfortabel aan de bal en daardoor kan je ook veel sneller spelen
Citaat van: sunderland op augustus 20, 2022, 22:18:55
vond um ook erg comfortabel aan de bal en daardoor kan je ook veel sneller spelen
Yes, lijkt mij logisch om hem op te stellen. Ben benieuwd of Doke zich wederom terug kan knokken, ik denk dat dat dit keer heel erg moeilijk gaat worden, maar Sai zal zich moeten blijven bewijzen.
Speelde goed. Sai zal zich inderdaad moeten blijven bewijzen. Maar toch viel hij mij nu wel positief op. Basisplek voor Sai lijkt mij nu.
Prima toch? dat is nou doorselecteren. Fan van Doke, maar de beste speelt.
Ondanks een nonchalance fout, waar ik bij hem zo bang voor ben., een hele goede pot gespeeld. Verrast me enorm tot nu toe.
Speelde fantastisch!
Wat een aanwinst t.o.v. Doke, met alle respect. Sai is voetballend zoveel beter. Prima pot gespeeld |:)
Wat een klasbak is dit zeg.
Zonder twijfel een van de beste backs die we ooit gehad hebben.
Citaat van: Stiens op augustus 28, 2022, 21:24:13
Wat een aanwinst t.o.v. Doke, met alle respect. Sai is voetballend zoveel beter. Prima pot gespeeld |:)
Alle respect hoor, maar ik zou dit mooi even laten staan
Bangura heeft het even niet meer
(https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/308838066_5940257312670690_7826996676658488274_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=qp57Hb0_S70AX_GP7G_&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT94GrepzvoRPHf-g_Fd8trhynLN5TmxfKj1pzW-WV5C4A&oe=633DC522)
Was geloof ik ??n van de weinigen die blij was met zijn terugkeer. Volgens mij mag ik nu zo langzamerhand wel een beetje mijn gelijk gaan halen. :zweep
Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2022, 13:02:00
Was geloof ik ??n van de weinigen die blij was met zijn terugkeer. Volgens mij mag ik nu zo langzamerhand wel een beetje mijn gelijk gaan halen. :zweep
Ik was idd ook zwaar teleurgesteld dat het slechts om een contract van 1 jaar ging :devil
Contract maar snel verlengen in de winterstop
Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2022, 13:02:00
Was geloof ik ??n van de weinigen die blij was met zijn terugkeer. Volgens mij mag ik nu zo langzamerhand wel een beetje mijn gelijk gaan halen. :zweep
vond het al jammer dat ie ooit weg ging vond em toen ook al prima
Contract openbreken aub!
Citaat van: Eewal op oktober 03, 2022, 08:41:16
Contract openbreken aub!
Dit zijn spelers die ons beter maken en voordat Grunnen of Utrecht wakker worden, het contract openbreken en voor langere tijd vastleggen.
Ontzettend goed gespeeld idd. Ben wel echt benieuwd wat de technische staf gaat doen bij terugkomst van Bangura. Want Doke speelde erg solide zaterdag. Ik denk haast Sai weer op rechts en Bangura links, met name omdat Bangura natuurlijk een kapitaal vertegenwoordigd waaraan Cambuur wil gaan cashen.
Citaat van: Eewal op oktober 03, 2022, 08:41:16
Contract openbreken aub!
Waarom heeft Sai maar 1 jaar nu??
Citaat van: maikcambuur op oktober 03, 2022, 10:21:21
Ontzettend goed gespeeld idd. Ben wel echt benieuwd wat de technische staf gaat doen bij terugkomst van Bangura. Want Doke speelde erg solide zaterdag. Ik denk haast Sai weer op rechts en Bangura links, met name omdat Bangura natuurlijk een kapitaal vertegenwoordigd waaraan Cambuur wil gaan cashen.
Onze TS zou best eens voor een moeilijke keuze komen te staan als Doke dit niveau kan vasthouden en Sai ook zijn vorm vasthoudt. w:)
Citaat van: PePe op oktober 03, 2022, 11:37:32
Waarom heeft Sai maar 1 jaar nu??
Dat is niet des Cambuurs, mijn vermoeden is dat hij zelf niet langer wilde. Hij wil naar het WK, hoopt daar te spelen en daarna naar een grotere club te kunnen, ik denk dat dat het verhaal is.
Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2022, 12:03:24
Onze TS zou best eens voor een moeilijke keuze komen te staan als Doke dit niveau kan vasthouden en Sai ook zijn vorm vasthoudt. w:)
Doke is gewoon perfect voor dit soort wedstrijden waar hij zich vast kan bijten in een buitenspeler en waar er veel strijd nodig is. Als we zelf het spel meer moeten maken en hij in de opbouw aan de bal komt, heb ik hem er liever niet in. Daar zijn Sai en Bangura veel beter in.
Tegen de topclubs dus Doke opstellen :_schater
Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2022, 12:03:24
Onze TS zou best eens voor een moeilijke keuze komen te staan als Doke dit niveau kan vasthouden en Sai ook zijn vorm vasthoudt. w:)
de ts staat helemaal niet voor een moeilijke keuze lijkt mij. Op dit moment moeten ze beide 100% blijven staan en dat gebeurt ook. Nuver dat psv daar ook niet op speelde om Sai steeds met zijn verkeerde been te dwingen. Ik weet zeker dat Eagels dat wel doet. Maar we hewwe iedereen nodig dus het kan ook zo maar weer omslaan met blessures oid.
De beste speler tot nu toe op de bank zetten. Hoe bedenk je het!!
Sai begon aan de warming up maar ging snel weer terug. Leek me ook niet helemaal fit.
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 16, 2022, 08:39:15
Sai begon aan de warming up maar ging snel weer terug. Leek me ook niet helemaal fit.
Dat zou nog wat verklaren.
Opstelling was om 8 uur al bekend
En daar stond geen Sai in.
Citaat van: Specuveter op oktober 16, 2022, 09:58:01
Opstelling was om 8 uur al bekend
En daar stond geen Sai in.
Maar daarom kon hij toch wel niet fit zijn?
Anders onbegrijpelijk, al zag ik het al aankomen dat hij voor Doke zou kiezen gezien de voorbeschouwing van Henk bij Cambuur TV.
Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.
Citaat van: De Gast op januari 22, 2023, 10:45:28
Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.
Sai is een speler die tot de subtop kan worden gerekend. Doke daartegen is een man met 120% inzet, maat op alle vlakken te kort komt en alleen geschikt om 1 speler uit te schakelen.
Deze trainer is geen People manager/coach zoals Henk en acht ik niet in staat spelers te doen groeien.
Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2023, 11:26:00
Sai is een speler die tot de subtop kan worden gerekend. Doke daartegen is een man met 120% inzet, maat op alle vlakken te kort komt en alleen geschikt om 1 speler uit te schakelen.
Deze trainer is geen People manager/coach zoals Henk en acht ik niet in staat spelers te doen groeien.
die doke gister in de 2e helf een bal breed naar bangura gvd 10 meter achter
em vloog zo over de zij lijn..uiteraard moet je werkers en stevige spelers hebben
maar als ze steeds de bal weg geven hest er niks aan. sai zo veel rustiger aan de
bal en zoekt voetballende de oplossing en deelt ook uit als het moet.
Citaat van: De Gast op januari 22, 2023, 10:45:28
Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.
Doke krijgt toch juist het vertrouwen?
Dat hij er gister af werd gehaald was logisch, want hij zat tegen zijn 2e geel aan.
Twee jaar achter elkaar degraderen. :(
Citaat van: PePe op mei 06, 2023, 21:50:15
Twee jaar achter elkaar degraderen. :(
jaaaa dat is ook niet best op zijn cv..