Ze zijn laat met de informatie over de kaartverkoop voor deze wedstrijd. Kan ik allles weer op het laatste moment regelen.
bus bombi en rond half 4 vertrekken denk ik
Citaat van: denistel op mei 09, 2017, 19:41:13
bus bombi en rond half 4 vertrekken denk ik
Dan kest net de 2e helft zien denk
OP NAAR DE PLAY-OFFS, OP NAAR MAASTRICHT!
Het is de maand van de waarheid, want de Jupiler Play-Offs staan voor de deur! Of sterker nog: die zijn al in volle gang. Dankzij de puike prestaties in de competitie slaat SC Cambuur echter de eerste ronde over en beginnen we op donderdag 18 mei aan het eerste Play-Off duel. We reizen dan af naar Maastricht om het op te nemen tegen MVV.
Onderstaand lees je hoe je hier bij aanwezig kunt zijn.
MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs)
Donderdag 18 mei, 19.45 uur
De Geusselt
De reisinformatie liet even op zich wachten omdat we als club ons uiterste best hebben gedaan voor een betere vervoersregeling. In de afgelopen dagen hebben we ons hard gemaakt om van de verplichte buscombi een auto-/buscombi te maken, maar dit is helaas niet gelukt. De lokale driehoek van Maastricht houdt vast aan de opgelegde buscombi.
Deze wedstrijd is voor supporters van SC Cambuur dan ook alleen te bezoeken met een verplichte buscombi.
Buscombi
– Dankzij een bijdrage van de club is de prijs voor iedereen € 27,50
– Vertrek 14.15 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
– Supporters dienen uiterlijk 14.00 uur aanwezig te zijn
– Inschrijving en instap op vertoon van uitkaart
➡️ De kaartverkoop start morgenavond (donderdag 11 mei) van 18.00 – 20.00 uur in Supportershome 't Hertje. Dit is eerst alleen voorbehouden aan supporters (met een uitkaart) die dit seizoen al een uitwedstrijd hebben bezocht. Om deze reden is de kaartverkoop ook niet online, maar ouderwets in het Supportershome.
➡️ Vanaf vrijdag 09.00 uur start de kaartverkoop in de Fanshop voor alle uitkaarthouders.
Nieuwe uitkaart
Zoals reeds aangekondigd gaan we vanaf volgend seizoen werken met een loyaliteitssysteem gekoppeld aan een nieuwe uitkaart. Deze nieuwe pas is af te halen in de Fanshop en daarna direct actief. Ben je niet in de gelegenheid om deze vandaag of morgen af te halen, dan is dit donderdagavond ook mogelijk.
Graag tot in Maastricht!
http://cambuur.nl/nieuws/op-naar-play-offs-op-naar-maastricht/
14:15 vertrekken........................................
Ligt het aan mij of is dit een hele rare voorrangsregeling, want dit betekent dat iedereen die naar AZ is geweest voorrang heeft, maar er passen toch lang geen 1100 in het uitvak van MVV of geldt deze voorrang alleen voor de competitiewedstrijden?
Ze gaan ervan uit dat het uitvak niet vol raakt dus lijkt deze regeling voldoende.
Citaat van: buremer op mei 10, 2017, 11:35:36
Ze gaan ervan uit dat het uitvak niet vol raakt dus lijkt deze regeling voldoende.
Toch vind ik het maar apart.. Hoeveel kunnen er in dat uitvak?
Citaat van: KennySCC op mei 10, 2017, 11:39:41
Toch vind ik het maar apart.. Hoeveel kunnen er in dat uitvak?
550, denk dat dit niet eens zo'n slechte voorrangregeling is.
Citaat van: Casuals-lwd op mei 10, 2017, 11:51:47
550, denk dat dit niet eens zo'n slechte voorrangregeling is.
Cambuur geeft zelf aan dat er 450 kaarten beschikbaar zijn.
Ik denk echt dat het onderschat wordt, hoor om me heen veel mensen die gewoon gaan..
Kan me echt niet voorstellen dat het uitverkocht raakt.
Citaat van: KennySCC op mei 10, 2017, 12:04:09
Cambuur geeft zelf aan dat er 450 kaarten beschikbaar zijn.
Ik denk echt dat het onderschat wordt, hoor om me heen veel mensen die gewoon gaan..
Ja maar dat dat vak uitverkocht raakt geloof ik niet, maar we zullen het zien.
Denk dat 450 man in dat uitvak wel moet lukken, belangrijke pot, dus zullen er wel meer mee gaan.
Sterkte in de bus, ik pak de auto 8P
Citaat van: Yellow Army op mei 09, 2017, 22:38:25
Dan kest net de 2e helft zien denk
gaan nou 14.15 weg 4 uur rijden bist er om 18.15 dus anderhalf uur van te voren
dan kest oek wel om 3 uur weg gaan toch. en of er 450 man heen gaan ik denk
het toch niet 250 zou ik al heel wat vinden.
Ik denk 100 man... Niet alleen is de donderdag weg maar ook de vrijdag. Ik ga graag mee met uitwedstrijden maar deze sla ik over.
hopelijk beseft een ieder dat dit wedstrijden op zich zijn.
de thuispot tegen mvv heeft meer negatieve invloed dan positieve wat mij betreft.
het word eerst in maastricht zeker geen makkelijke avond,enige voordeel is de schorsing van basisman kuipers.
verheijt staat ook al een poos droog,zal je zien dat ie het nu op zn heupen krijgt.
daarbij begint die nkoyi nu ook te scoren.
ze zijn niet zover onder ons geeindigt hoor,de kampioen van de gelijke spelen denk ik.
wees waakzaam voor onderschatting,ik moet er niet aan denken dat een seizoen dat zo waardeloos begon en zo fantastisch eindigde ineens zonder gejuich voorbij is.
je kan spelen als in breda.......je kan spelen als in doetinchem , pas op.
Een belangrijke speler die niet speelt is slecht want zijn opvolger is getergd. Speelt hij wel dan is het ook niet goed want hij is de Bepalende speler.
Een speler die ze aan de lopende band in het netje schiet zal ze vermoedelijk ook wel tegen cambuur maken. Maar wat nog gevaarlijker is, is een spits die nooit scoort, gebeurt het vast tegen ons.
mijn hemel wat een dom gelul op dit forum.
Citaat van: denistel op mei 10, 2017, 13:27:46
gaan nou 14.15 weg 4 uur rijden bist er om 18.15 dus anderhalf uur van te voren
dan kest oek wel om 3 uur weg gaan toch. en of er 450 man heen gaan ik denk
het toch niet 250 zou ik al heel wat vinden.
4 uurtjes wel heel optimistisch. Ze zullen vast wel 1 of 2 keer stoppen onderweg en je zit midden in de spits
Citaat van: SCC-J op mei 10, 2017, 15:30:58
mijn hemel wat een dom gelul op dit forum.
is er een reden voor het verdraaien van mijn woorden? :?
dan snap je het toch gewoon niet juh onnozele.
ik denk dat de meesten bang zijn voor onderschatting,met je "dom gelul ".
Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2017, 15:56:16
4 uurtjes wel heel optimistisch. Ze zullen vast wel 1 of 2 keer stoppen onderweg en je zit midden in de spits
4 uren haal je nooit nee.
Citaat van: okkele op mei 10, 2017, 15:59:26
is er een reden voor het verdraaien van mijn woorden? :?
dan snap je het toch gewoon niet juh onnozele.
ik denk dat de meesten bang zijn voor onderschatting,met je "dom gelul ".
Hij verdraait toch helemaal niks? We mutten ophouden met doen alsof we er zelf niks van kunnen en dat de tegenstander zo gevaarlijk is. We zijn na de winterstop notabene de beste ploeg. Tuurlijk moeten we waken voor onderschatting, maar heb niet het idee dat zoiets snel gaat gebeuren
Citaat van: justremco op mei 10, 2017, 16:05:43
Tuurlijk moeten we waken voor onderschatting,
dit lees ik liever 10 keer dan 1 keer "we zijn de beste" of "met 2 vingers in de neus".
ik zou het als een enorme domper ervaren als we een kutpot in maastricht spelen en dat is niet onmogelijk.
meer niet.
Citaat van: SCC-J op mei 10, 2017, 15:30:58
Een belangrijke speler die niet speelt is slecht want zijn opvolger is getergd. Speelt hij wel dan is het ook niet goed want hij is de Bepalende speler.
Een speler die ze aan de lopende band in het netje schiet zal ze vermoedelijk ook wel tegen cambuur maken. Maar wat nog gevaarlijker is, is een spits die nooit scoort, gebeurt het vast tegen ons.
mijn hemel wat een dom gelul op dit forum.
:_schater :_schater :_schater :_schater
:0= De Bal is rond
:0= Er zijn geen kleine clubs meer
:0= Als je niet schiet kan je ook niet scoren
:0= Welke club ook, altijd lastig!
Citaat van: justremco op mei 10, 2017, 16:05:43
Hij verdraait toch helemaal niks? We mutten ophouden met doen alsof we er zelf niks van kunnen en dat de tegenstander zo gevaarlijk is. We zijn na de winterstop notabene de beste ploeg. Tuurlijk moeten we waken voor onderschatting, maar heb niet het idee dat zoiets snel gaat gebeuren
Klopt en ze zijn inderdaad niet zover onder ons geeindigd, behalve als je naar het tweede seizoendeel kijkt!
Maar wat hij probeert te zeggen en wat ik wel kan volgen is dat het zomaar mis kan gaan....
Een rode kaart, een onterechte penalty en echt offday (als bij De Graafschap)
Natuurlijk kan het misgaan, maar aan de vooberreiding kan het niet liggen. Alles loopt al weken volgens plan.
Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2017, 15:56:16
4 uurtjes wel heel optimistisch. Ze zullen vast wel 1 of 2 keer stoppen onderweg en je zit midden in de spits
als je 100 gem rijdt dan ist 400 km en dat ist niet.dus oek nog ruimte om te stoppen
maar ja dat moet je niet te vaak en te lang doen. gewoon eerst even 2 uren door rijden
dan bist al bij utrecht of verder.of arnhem of verder.
Was overigens niet alleen gericht op de reactie van Okkele maar van vele hier met een hoog calimero gehalte en die ene na de andere cliche eruit gooien.
Maar als we niet van MVV kunnen winnen ,hebben we niets te zoeken in de eredivisie. :clint
gewoon niet denken dat het zo wel allemaal even zal gaan,
almere had ik oek hoger dan helmond en dat emmen met 1-5
zou winnen bij rkc hadden oek maar weinig verwacht.
en als we achter komen hebben we ook het laatste half jaar
niet echt zo maar wedstrijden gewonnen.
normaal ben je over 2 wedstrijden de betere maar dat zegt weinig.
Het blijven wedstrijden op zich. Het grootste gevaar is imo eventuele onderschatting.
Ik wil daar graag nog even aan toevoegen dat Cambuur meestal een mispeer heeft over een aantal wedstrijden . Deze mag er beslist niet tussen zitten. Ik moet het allemaal nog maar zien. Tegen mvv geef ik ons 60 % kans en tegen nec/Sparta 40%
Citaat van: sunderland op mei 10, 2017, 18:31:46
Ik wil daar graag nog even aan toevoegen dat Cambuur meestal een mispeer heeft over een aantal wedstrijden . Deze mag er beslist niet tussen zitten. Ik moet het allemaal nog maar zien. Tegen mvv geef ik ons 60 % kans en tegen nec/Sparta 40%
Dan is het aardig fijn dat we die net hebben gehad ;) Zonder grappen snap ik wat je bedoeld, je moet 4 wedstrijden top zijn om te promoveren
Eindelijk een online systeem voor uitwedstrijden moeten we als nog naar het stadion :_schater :_schater 8P
Citaat van: siepelsjeu op mei 10, 2017, 18:58:58
Eindelijk een online systeem voor uitwedstrijden moeten we als nog naar het stadion :_schater :_schater 8P
Snap ik wel. Ze willen geen fouten hebben voor deze belangrijke wedstrijden. Het systeem is nog niet waterdicht, dus dan nog maar 2 wedstrijdjes zo, waardoor de uitfans met de meeste uitwedstrijden voorrang krijgen.
Citaat van: SCC-J op mei 10, 2017, 16:39:41
Was overigens niet alleen gericht op de reactie van Okkele maar van vele hier met een hoog calimero gehalte en die ene na de andere cliche eruit gooien.
Maar als we niet van MVV kunnen winnen ,hebben we niets te zoeken in de eredivisie. :clint
Kijk je weleens naar VI met Derksen ??
Ook veel Calimero gehalte en altijd leuk.
Cliche na cliche
Daar hebben wij dit forum voor.
Heerlijk toch.....
Jij bent gewoon al te gespannen voor MVV ke....
Relax dude :thumbsup
Het zou me heel erg verbazen als de TS ook niet met het mentale aspect is bezig geweest, niet te overmoedig maar ook niet stijf van de stress staan. Voor de eredivisieclubs is het een doodstrijd, voor andere clubs een toetje maar wij zijn al het hele seizoen erop gefocussed.
In Utrecht en Alkmaar konden we prima met de druk omgaan. Tot het tegendeel ga ik er dus maar vanuit dat dat in Maastricht ook zo zal zijn.
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2017, 21:08:57
In Utrecht en Alkmaar konden we prima met de druk omgaan. Tot het tegendeel ga ik er dus maar vanuit dat dat in Maastricht ook zo zal zijn.
Vergeet niet dat we tegen Ajax, Utrecht en AZ vrij konden voetballen en underdog waren.
Nu zijn we volgens alle kenners kandidaat nummer 1 voor promotie. De druk ligt nu bij Cambuur.
We gaan het zien.
Ook in de favorietenrol hebben wij de afgelopen maanden uitstekend gepresteerd. Behalve tegen Jong Ajax, maar toen vond ik ons ook niet de uitgesproken favoriet.
Er is eigenlijk geen enkele reden om aan te nemen dat het (over twee wedstrijden) mis zal gaan tegen MVV. Maar ja, het blijft Cambuur hè...
Ben wel benieuwd of we in vertrouwde opstelling gaan spelen of dat Sipke zich weer gaat aanpassen met een 5-3-2 opstelling.
Lijkt me niet, sinds De Graafschap-uit niet meer zo gespeeld. Ook niet bij NAC en Jong Ajax.
Citaat van: speculeter op mei 10, 2017, 21:28:32
Ben wel benieuwd of we in vertrouwde opstelling gaan spelen of dat Sipke zich weer gaat aanpassen met een 5-3-2 opstelling.
de eersten niet . Daarna ist ook afwachten met blessures etc. We gaan ook te maken krijgen met scheidsrechterlijke dwalingen . Knjb dingen
1 of 2 blessures kunnen we wel opvangen (of in ieder geval beter dan de concurrentie).
Het was de laatste wedstrijden wel heel aanvallend met 4 mensen voorin , maar ook met toen gaven we eigenlijk niks weg.
Het aardige is toch ook dat geen tegenstander weet of we die 5-3-2 of dat systeem met 2 controleurs weer 's uit de kast trekken of toch vol op de aanval spelen.
Verwacht hooguit 150 man mee naar mvv
Wat duurt het nog lang man.....
Zouden ze niet een (geheime) oefenwedstrijd spelen dit weekend?
hebben ze al gehad toch? :?
0-1 gewonnen in skubbekutteveen.
doelpunt kip.
dat was dinsdag al en met de reserve,s dus zou zo maar kunnen vandaag
Yup tegen N.A.C. of zo.
130 man tot nu toe erheen.
Valt me echt niks tegen.
Mulder fluit de uitwedstrijd, Kamphuis de thuiswedstrijd.
Citaat van: Bernardo op mei 15, 2017, 12:21:13
130 man tot nu toe erheen.
Valt me toch het wel een beetje tegen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2017, 14:20:43
Valt me toch het wel een beetje tegen
Zijn veel die pas op laatste moment halen, dus mij valt het behoorlijk mee
Citaat van: Bernardo op mei 15, 2017, 12:21:13
130 man tot nu toe erheen.
Of te wel, de voorrangsregeling van 1 uitwedstrijd was prima.
Citaat van: Casuals-lwd op mei 15, 2017, 14:27:11
Of te wel, de voorrangsregeling van 1 uitwedstrijd was prima.
Zou die ook komen te vervallen als het niet vol komt?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2017, 14:42:24
Zou die ook komen te vervallen als het niet vol komt?
Hij is al vervallen sinds vrijdagochtend.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2017, 14:20:43
Valt me toch het wel een beetje tegen
Tsja, jij bent al halverwege... Ik vind het overigens een prostitutietijd om te vertrekken. Je moet een hele middag vrij nemen (wat niet altijd lukt), een halve dag onderweg en dan ook nog eens op zijn vroegst om 2 uur 's nachts in Leeuwarden.
Ik had op voorhand gerekend op 100-150 man en zoals de vooruitzichten nu zijn gaan we daar ruim overheen.
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2017, 14:44:29
Ik vind het overigens een prostitutietijd om te vertrekken.
Och, meen je dat nou, ik ga meestal veel later naar de hoeren. :D
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2017, 14:44:29
Tsja, jij bent al halverwege...
Klopt het is net iets verder dan een thuiswedstrijd 8)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2017, 14:56:22
Och, meen je dat nou, ik ga meestal veel later naar de hoeren. :D
Ik ook, maar eerst een middagwipje :proost
De zenuwen beginnen nu al op te spelen... Helaas er deze uitwedstrijd, omwille van het vreselijke tijdstip icm werk, niet bij.
Er vol bovenop klappen en zondag thuis afmaken. Het zal nog een hele opgave worden, maar we gaan het sjeffen! Daarna 2 kolkende wedstrijden tegen Helmond/ Roda: :0=BAM!
Komt deze wedstrijd ook op tv?
Vermoedelijke opstelling (HaH): Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Monteiro, E. Bakker, Lilipaly/Boerlage; Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali.
Lilipaly heeft wat last van zijn enkel en kan dus misschien niet spelen. Hij zit sowieso wel bij de selectie. Blijkbaar is er momenteel meer vertrouwen in Boerlage dan in Mannes en Noor.
Citaat van: Collingwood op mei 17, 2017, 12:14:21
Vermoedelijke opstelling (HaH): Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Monteiro, E. Bakker, Lilipaly/Boerlage; Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali.
Lilipaly heeft wat last van zijn enkel en kan dus misschien niet spelen.
Staat Boerlage op dit moment hoger in de pikorde dan Mannes dan?
Hoop echt dat Lilipaly kan spelen! |:)
Citaat van: Collingwood op mei 17, 2017, 12:14:21
Blijkbaar is er momenteel meer vertrouwen in Boerlage dan in Mannes en Noor.
En kip?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2017, 12:21:24
En kip?
Ook ja, zo te zien. Bij niet kunnen meedoen van Lilipaly wordt Bakker blijkbaar een plaats doorgeschoven.
Misschien kan Kip nog niet een hele wedstrijd aan? We hebben bij Schilder gezien hoe lang dat kan duren na langdurig niet spelen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2017, 12:21:24
En kip?
Verwacht dat Kip nog geen hele wedstrijden kan spelen.
Opmerkelijk: Cambuur reist met spelersbus naar Maastricht. Bij terugreis worden de spelers met luxe auto's teruggebracht.
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2017, 12:29:10
Opmerkelijk: Cambuur reist met spelersbus naar Maastricht. Bij terugreis worden de spelers met luxe auto's teruggebracht.
Besparing van tijd. Zodat ze sneller herstellen dan 5 uur in een bus hangen.
Of de bus wordt aan een 1 of andere belg/duitser verkocht. :_schater
Citaat van: Montana op mei 17, 2017, 12:16:14
Staat Boerlage op dit moment hoger in de pikorde dan Mannes dan?
Hoop echt dat Lilipaly kan spelen! |:)
Maar ik heb gehoord uit een zeer betrouwbare bron, dat hij donderdag wel kan spelen want de blessure is niet ernstig.
Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2017, 13:32:17
Maar ik heb gehoord uit een zeer betrouwbare bron, dat hij donderdag wel kan spelen want de blessure is niet ernstig.
Mooi
Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2017, 13:32:17
Maar ik heb gehoord uit een zeer betrouwbare bron, dat hij donderdag wel kan spelen want de blessure is niet ernstig.
Zal wel op de bank beginnen, geen risico's nemen met hem. we zullen hem nog wel nodig hebben in de play offs.
SC CambuurVerified account @SCCambuurLwd
SC #Cambuur wordt morgenavond in het verre Maastricht gesteund door een Twaalfde Man van 150 supporters! ?? #MVVCAM
Respect voor degenen die de lange reis ondernemen.
Citaat van: dennisw8 op mei 17, 2017, 14:12:54
Zal wel op de bank beginnen, geen risico's nemen met hem. we zullen hem nog wel nodig hebben in de play offs.
Dit zijn dé Play Offs. Niemand meer sparen, nu moet het gebeuren. 4 finales.
Citaat van: Gasgeve op mei 17, 2017, 16:14:12
Dit zijn dé Play Offs. Niemand meer sparen, nu moet het gebeuren. 4 finales.
Precies, wij sparen wel spelers als wij uit met 0 - 4 hebben gewonnen!
In uitwedstrijden is lillipaly juist heel goed , krijgen we meer ruimte dus zou ik hem laten spelen als dat kan
Als ik Hulshoff zo hoor bij Omrop Fryslan speelt Lilipaly morgen wel. Is echt lichte blessure, beslissen morgen vlak voor wedstrijd.
Citaat van: Gasgeve op mei 17, 2017, 16:14:12
Dit zijn dé Play Offs. Niemand meer sparen, nu moet het gebeuren. 4 finales.
Helemaal mee eens, maar het moet wel medisch verantwoord zijn en daarbij hebben we genoeg kwaliteit om ook zonder Lilipaly een goed resultaat neer te kunnen zetten tegen MVV!. Tegen (waarschijnlijk) Roda zul je hem veel harder nodig hebben.
Ik betwijfel of we echt vanaf minuut 1 vol opde aanval gaan, dan kan je in het mes lopen. Dit zijn wel de beste 11 namen. Boerlage wel verrassend als optie omdat ervaring toch ook wel belangrijk is als er veel druk opstaat. Maar de TD heeft wel vertrouwen verdient om de juiste keuzes te maken.
Ik geloof er niks van dat boerlage überhaupt een optie is voor de basis. En ik denk dat Sipke niet met 5 verdedigers begint dus gewoon 4-3-3 dus dat is aanvallend wat hij bedoelt. We zullen heus rustig beginnen en we mogen van veel geluk spreken dat het mrgn veel minder warm is , zeker daar in Limburg want anders kunnen ze hun spel met druk zetten niet eens een kwartier volhouden
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2017, 16:50:07
Als ik Hulshoff zo hoor bij Omrop Fryslan speelt Lilipaly morgen wel. Is echt lichte blessure, beslissen morgen vlak voor wedstrijd.
Ik begrijp er juist uit dat Lillipaly niet speelt omdat hij niet 100 % is. Overigens denk ik dat Mannes erbij komt op het middenveld.
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2017, 19:11:51
Ik begrijp er juist uit dat Lillipaly niet speelt omdat hij niet 100 % is. Overigens denk ik dat Mannes erbij komt op het middenveld.
Vind alles best, zolang ze maar niet Barto er in gaan zetten ipv Lilipaly.
Barto en Kip zijn onze " jokers" , lekker vanaf de bank laten starten.
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2017, 19:38:41
Barto en Kip zijn onze " jokers" , lekker vanaf de bank laten starten.
Vergeet Hemmen niet!
Die ons naar de eredivisie |:)
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2017, 19:58:19
Vergeet Hemmen niet!
Die ons naar de eredivisie |:)
????
Citaat van: speculeter op mei 17, 2017, 21:33:32
????
Als je alles of niets moet spelen dan gaan Barto en Hemmen spelen.
Het zou zomaar kunnen gebeuren. Maar verwacht dat we het gewoon van iedereen kunnen winnen.
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2017, 21:45:42
Als je alles of niets moet spelen dan gaan Barto en Hemmen spelen.
Het zou zomaar kunnen gebeuren. Maar verwacht dat we het gewoon van iedereen kunnen winnen.
Hest al even op 't MVV forum seen Galdiano? Se hebbe t over je :_schater
Citaat van: ChantiSCC op mei 17, 2017, 23:30:47
Hest al even op 't MVV forum seen Galdiano? Se hebbe t over je :_schater
Die fans daar willen graag iets rechtzetten tegen Roda :applaus:
Overigens lees ik daar ook dat iemand zegt dat de MVV-fans vol vertrouwen zijn dat ze wel even van Cambuur winnen. Beste Galdiano, mocht je hier nog eens komen lezen, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het vertrouwen hier is zelden zo laag geweest voor mijn gevoel :dry: :_schater
De temperatuur gaat vandaag nog dalen, wel beter als je dergelijke prestatie moet leveren.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2017, 23:54:52
Die fans daar willen graag iets rechtzetten tegen Roda :applaus:
Overigens lees ik daar ook dat iemand zegt dat de MVV-fans vol vertrouwen zijn dat ze wel even van Cambuur winnen. Beste Galdiano, mocht je hier nog eens komen lezen, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het vertrouwen hier is zelden zo laag geweest voor mijn gevoel :dry:
:_schater
Haha mooi! Ja had er gezien inderdaad, en hier op CO bevindingen geplaatst.
Ik vind ze aardig positief daar. Veel geven aan dat spelers extra gebrand zijn omdat ze daarna tegen Roda moeten.
Wij zijn toch ook gebrand? Of willen we niet naar de Eredivisie? Wat een gelul over wel/niet gebrand zijn om te winnen. Als je je niet op kan laden voor zo'n potje moet je lekker hovenier worden.
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2017, 07:45:08
Haha mooi! Ja had er gezien inderdaad, en hier op CO bevindingen geplaatst.
Ik vind ze aardig positief daar. Veel geven aan dat spelers extra gebrand zijn omdat ze daarna tegen Roda moeten.
Wij ook toch? Anders moet Koen Brack maar even met de selectie videochatten! Kan mooi onderweg :D
Makkelijk wordt het niet, maar MVV zal er alles aan gaan doen om via een tweeluik met SC Cambuur de finale van de play-offs om promotie te halen. Vanavond starten de Sterrendragers, na een behoorlijk regulier seizoen, met een thuiswedstrijd, waarna in Leeuwarden zondag de return volgt. Favoriet in deze halve finale zijn de Friezen, die indruk maakten met hun recente resultaten.
MVV en Cambuur beleven ten opzichte van elkaar een heel ander seizoen. MVV maakte in de eerste seizoenshelft indruk, waarin het zege na zege boekte en zelfs even koploper was. Cambuur daarentegen stond in het eerste competitiedeel in de middenmoot en klom pas in het slot van de competitie naar boven, daar waar MVV flink zakte. MVV won in de reguliere competitie met 2-1 van Cambuur. In Leeuwarden waren de Friezen in februari met 4-0 echter te sterk. En vooral dat resultaat zorgt ervoor dat de Cambuur-fans verwachten dat MVV slechts een kleine horde is in deze play-offs. De Maastrichtenaren treffen bij het overleven van deze ronde waarschijnlijk in de finale aartsrivaal Roda JC. Vandaar dat alles en iedereen binnen MVV er alles aan gelegen is die finale te bereiken.
MVV mist vanavond de lang geblesseerde Florian Loshaj en Shermar Martina. Ook Nick Kuipers is afwezig. Hij zit een schorsing uit die hij opliep in het laatste competitieduel na een rode kaart. Ander MVV-nieuws: Ron Elsen heeft in de verkiezing van 'trainer van het jaar' verloren van VVV-coach Maurice Steijn. Beiden waren genomineerd voor deze prijs. Wel was er goed nieuws voor MVV-verdediger Steven Pereira, want hij verlengde zijn aflopende contract met één jaar.
Vermoedelijke opstelling MVV tegen Cambuur: Geens, Ciranni, Pereira, Shermaine Martina, Labylle, Ippel, Nys, Schroijen, Nwakali, Pedro en N'Koyi.
Ben zenuwachtig. Hoewel alle wedstrijden belangrijk zijn, is deze wedstrijd in mijn ogen cruciaal. Trekken we de flow door of...
Hier ook zenuwen. ...
Wel lekker dat het weer ergens om gaat.
Maar mijn gevoel is goed.Tegen Ajax twee weer met beide benen op de grond gezet.
Knallen vanavond
Mvv heeft nog steeds een prima ploeg met een paar prima spelers, n, koyi en schroyen bijv
Kan zomaar eens een makje worden zegt mijn optimistische gevoel vandaag! |:) GASSS GEVEUHHHH
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2017, 11:50:21
Ben zenuwachtig. Hoewel alle wedstrijden belangrijk zijn, is deze wedstrijd in mijn ogen cruciaal. Trekken we de flow door of...
Eens! Een goed resultaat vanavond kan een domino-effect hebben. Zondag dan thuis afmaken en de donderdag daarop weer in eigen huis met een goed gevoel aantreden tegen Roda (of uit tegen Helmond). Vervolgens nog 'even' afmaken op zondag.
Andersom heeft een slecht resultaat (dikke nederlaag) waarschijnlijk het omgekeerde effect. Inderdaad spannend dus.
het blijven play offs dus makkelijk ff winnen bestaat niet..daar niet verliezen is
een 1e vereiste en alles wat je meer haalt is mooi mee genomen.
iedereen veel suc 6 vandaag voor degenen die mee gaan respect en maak
er een mooie dag van.
Als Tissou in topvorm is kan dat het verschil maken. Loopt het stroef, dan knokken voor een goed resultaat in de return.
Mannes in de basis, Lilypaly op de bank
Opstelling: Zeinstra; V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, E. Bakker ©, Monteiro; Hoefdraad, Vd Streek, Tissoudali. #mvvcam
Verheijdt op wissel bij MVV. Gaan dus voor meer snelheid voorin. Hun eerste keeper lijkt in de warming up geblesseerd te raken lees ik op Twitter.
De keeper doet in zijn eentje nog een wu
Jammer Mannes, bijna richting doel...
Lekker Streekieeeee!!!!
Achterin wel onzeker en onrustig trouwens ;(
Iddit goddomme oek ergens op tv?
Citaat van: sjaak op mei 18, 2017, 20:10:40
Iddit goddomme oek ergens op tv?
Fox Sports!!
Hier af en toe wat bewegend beeld als je geen Fox hebt
https://www.foxsports.nl/liveblog/20170518/ (https://www.foxsports.nl/liveblog/20170518/)
heerlijke goal, die zeinstra mag oek wel ff wakker worden, verdomme man
Niet alleen Zeinstra, staan meer achterin wat onzeker te zijn.
Mannes er onmiddellijk uithalen, er komt geen bal aan
Onze rechterkant ligt keer op keer helemaal open achterin. Dit blijft niet goed gaan zo.
Die eerste goal was eigenlijk vrije trap voor ons, maar ook flinke dekfout van peersman. en idd die mannes bakt er niet veel van. Liever kip en dan bakker wat terugzakken
Bakker maar gauw als controleur, want Mannes MOET eruit. Wat een draak van een wedstrijd speelt die.
Hoefdraad, Peersman en Tissoudali ook ondermaats overigens
Schilder toch echt onze belangrijkste speler die rustig blijft waar de rest erg onwennig speelt.
Citaat van: sjaak op mei 18, 2017, 20:10:40
Iddit goddomme oek ergens op tv?
http://eredivisie-stream.net/live/livestream-8/channel-1/
Matige eerste helft. Onherkenbaar Cambuur: we spelen veel de lange bal, we zitten er totaal niet bovenop en we geven veel kansen/mogelijkheden weg. Normaal alle drie andersom. Toch onderschatting? Hopelijk kunnen Slot en Hulshoff het in rust goed omzetten.
Gelukkig nog steeds een prima tussenstand, en wat een heerlijke goal van Van de Streek. Utrecht moet er nog maar een tonnetje bovenop doen.
Citaat van: SCC op mei 18, 2017, 20:34:19
Bakker maar gauw als controleur, want Mannes MOET eruit. Wat een draak van een wedstrijd speelt die.
Hoefdraad, Peersman en Tissoudali ook ondermaats overigens
Lilipaly er snel bij zetten. Peersman herpakte zich wel weer. Hoefdraad en Tissoudali ook nog ondermaats, toch hebben die hun momenten nog wel.
Acceptabele rust stand, maar wat zijn we toch onzeker.. Cambuur en play-offs het lijkt altijd weer een teleurstelling
Hoefdraad ook onzichtbaar.
Verdediging vind ik ook onzeker.
Maar wat een goal van vd streek zeg.
Lilipaly moet erin op middenveld, krijg je de controle voetballend op middenveld, en komt het goed.
Come on scc
Tot aan de goal combineerden we makkelijk door de as, daarna eigenlijk steeds de lange bal achter de defensie. We moeten weer gaan voetballen ipv op goedvallende bal te gokken.
De rust kwam mooi op tijd en tussenstand is verder prima.
Ook in 2e helft: Mannes aan de bal >>>bal kwijt.
Van dit MVV moet je gewoon 1-2 of 1-3 winnen. Een 1-1 of 2-1 maak je thuis ook wel af waarschijnlijk, maar dan maak je het gewoon onnodig spannend
Tissoudali houdt ook niet over
Zullen we Mannes en Tissoudali er eens uithalen?
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:00:29
Zullen we Mannes en Tissoudali er eens uithalen?
Ja doe maar, alhoewel die laatste nog wel een beslissende actie kan maken.
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2017, 21:02:26
Ja doe maar, alhoewel die laatste nog wel een beslissende actie kan maken.
Vandaag Barto maar dan met de kop l8l
Daar was de eerste al, had eerder Lilipaly voor Mannes verwacht.
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:03:27
Vandaag Barto maar dan met de kop l8l
Ook al is het met zijn eikel, als hij maar scoort!!
Zucht..
Mochten we de finale halen, een dag vooraf maar naar Kerkrade.. want volgens mij zit die busreis bij een heleboel nog in de benen..
Hoefdraad: kleuren blien?
Citaat van: legeips op mei 18, 2017, 21:05:56
Zucht..
Mochten we de finale halen, een dag vooraf maar naar Kerkrade.. want volgens mij zit die busreis bij een heleboel nog in de benen..
Er staat geen microfoon van fox zoals aan de andere kant. Daar staan er geloof ik drie.
Citaat van: legeips op mei 18, 2017, 21:05:56
Zucht..
Mochten we de finale halen, een dag vooraf maar naar Kerkrade.. want volgens mij zit die busreis bij een heleboel nog in de benen..
ik denkneerder dat het gewoon de spanning is, ze spelen alsof ze het in de broek gedaan hebben
Mannes is echt de zwakste vandaag. Lijt oek meer dan dat ie oppe poatun staat.
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:07:01
Er staat geen microfoon van fox zoals aan de andere kant. Daar staan er geloof ik drie.
Ik dacht dat er over de supporters gesproken werd omdat je nauwelijks wat hoort.
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:09:33
Ik dacht dat er over de supporters gesproken werd omdat je nauwelijks wat hoort.
Nee die mutte alleen de kelen onderweg goed smeren..
Streek ???? Lijkt niet goed aan zijn kopke te zien
Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:14:18
Streek ???? Lijkt niet goed aan zijn kopke te zien
Valt wel mee. Boos omdat t niet loopt denk ik.
Wat een zaadpot , van beide kanten, goal streek enige vermaak
Leek me meer uit voorzorg.. Hoop dat het de boosheid is.
Jezus. Mannes gewoon 90 minuten..?!
Die 2 weken rust heeft Cambuur geen goed gedaan...team is veranderd in FC Loszand.
Citaat van: Tanjajeah op mei 18, 2017, 21:21:05
Die 2 weken rust heeft Cambuur geen goed gedaan...team is veranderd in FC Loszand.
het is inderdaad echt bedroevend. Als het nu maar 1-1 blijft trekken we het thuis wel over de streep.
Trainen is geen wedstrijd!!
Arts voetbal :R
Als t zo blijft, vind ik t prima. Weer ff met twee benen op de grond. Thuis weer volle focus.
En als we in Nederland gewoon een fatsoenlijk promotie systeem hadden... Cambuur en play-offs altijd een ramp
Citaat van: JurjenS7 op mei 18, 2017, 21:29:17
Als t zo blijft, vind ik t prima. Weer ff met twee benen op de grond. Thuis weer volle focus.
Zo is het! Misschien ook wel even goed zo. Niet verliezen en thuis vol gas!
Straks heeft Sipke het weer over het goede voetbal, 6x in een zin zeggen.
De bal maar in de ploeg houden. Volgens mij krijgen we iets meer grip op de wedstrijd.
Beste trap jonge....
Mannes schiet de bal van Maastricht naar Emmen, ongelooflijk.
Pffff met hangen en wurgen.
Resultaat ben ik blij mee.
Mannes niet meer opstellen die komt echt zwaar tekort.
Nou is iedereen terug op aarde? Zwak Cambuur
Ik wil die Mannes niet meer zien de resterende wedstrijden, godsamme. Wat een prutser
Die bal stuitert zondag hierlangs het doel van MVV in natuurlijk. Die gast denkt gewoon vooruit.
Wel ff 30 seconden gelachen nog. Mannes mag de tribune op zondag
Slechte dag maar toch een prima uitslag! Het moet veel beter maar dat kunnen we ook.
Citaat van: AL op mei 18, 2017, 21:39:25
Pffff met hangen en wurgen.
Resultaat ben ik blij mee.
Mannes niet meer opstellen die komt echt zwaar tekort.
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:38:32
Beste trap jonge....
Jeuzus wat is die Mannes een drama...
Die arm omhoog is zeker een teken dat hij de bal zo hoog mogelijk gaat schieten..
Tenenkrommend disse pot..
Mannes en Tissou erg zwak, maar wees ook blij dat daar geen Bosz en Gourye stonden.
V Deelen heeft het ook lastig als hij veel moet verdedigen trouwens. Steenvoorden/Schilder wel betrouwbaar.
Wat een drama juh.
Mannes en Peersman :_schater
Met Mannes is balans totaal weg op middenveld. Dan die domme wissel waardoor je totaal geen druk naar voren hebt.
En wat is dat ineens met al die domme lange ballen. Barto inbrengen is ook niet meer nodig, die brengt helemaal niks meer.
Ik ben bang dat de piek geweest is. Zondag moet er echt uit een ander vaatje getapt worden.
Mannes , bakker , Hoefdraad , Tissoudali waren gewoon waardeloos . Zeinstra ook niet goed . V deelen had het heel moeilijk vandaag
Monteiro zegt je zag me overal ;(
Ik zie nog es die afgekeurde goal, die Zeinstra en de korte hoek ;(
Matige pot, hoopgevend resultaat.. zondag afmaken!
Ach MVV heeft maar 2 potjes thuis verloren hoor ik net... valt het weer mee nog toch?
Prima uitslag, barslechte wedstrijd. Cambuur in tijden niet zo zwak gezien. We trekken het in de tweede helft wel goed over de streep, niet veel kansen meer weggegeven. Maar het moet echt beter, zo gaan we het absoluut niet redden. Gelukkig kunnen we dat ook.
De hier beklaagde Mannes was inderdaad slecht, maar dat geldt voor meer. Zeinstra onzeker, Van Deelen steeds in de problemen, Hoefdraad en Tissoudali niets goed gedaan. Om maar een paar te noemen.
Alleen Schilder bleef weer moeiteloos overeind. Geldt in mindere mate ook voor Monteiro. Peersman deed verdedigend zijn werk, maar hield aan de bal niet over. Bakker idem. Barto en Lilipaly vielen met veel werklust in.
EDIT: Door de wissel Streek vergeten, die deed het ook voldoende. Met die goal erbij zelfs goed. Hopelijk valt de blessure mee.
Citaat van: legeips op mei 18, 2017, 21:44:37
Monteiro zegt je zag me overal ;(
Ik zie nog es die afgekeurde goal, die Zeinstra en de korte hoek ;(
Zei hij nu ook dat het een goede wedstrijd was...??
Die laatste bal van Mannes :_schater
Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:46:29
Zei hij nu ook dat het een goede wedstrijd was...??
ja dat zei die
Schilder en Streek speelden heel goed . Steenvoorden en monteiro ook goed . De rest was onvoldoende al deed Peersman het verdedigend ook een paar x supergoed vooral 1 x in de eerste helft bij die grote kans
Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2017, 21:47:24
Die laatste bal van Mannes :_schater
Typerend voor zijn wedstrijd. Heeft hij überhaupt 1 bal naar een goede kleur gespeeld?
Zondag moeten we vol aan de bak want mvv zal ook knokken en dat kunnen ze
Gewoon bagger, maar vroeger verloren we hier met bagger. Uitslag nog wel prima, dus ja, de ergernis zit in de laksheid van sommigen.
Mannes zal bijvoorbeeld een beste kerel zijn, maar dat is dus nog helemaal niets in ons mooie shirt. Daar kan ik opzich nog mee leven aangezien ik zelf ook bagger ben, maar een beetje strijd is niet verkeerd als je zo ontzettend bagger speelt en toch betaald krijgt.
En streek leek niet goed !
Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:52:45
Zondag moeten we vol aan de bak want mvv zal ook knokken en dat kunnen ze
Door deze pot, hebben we ze het gevoel gegeven dat er zondag iets te halen is. Dat het maar geen slijtage slag gaat worden..
Ja zondag denken ze dat er iets te halen valt en dan staan ze ineens in de hel van lwd en wurt t 3-0 |:) ik heb er vertrouwen in, deze wedstrijd gauw vergeten en weer vol gas
Ik weet niet hoor, maar als Mannes start dan ziet het voetbal er niet meer uit. Of zie ik het verkeerd?
Niet te negatief, we hadden kansloos kunnen zijn als we de kop verloren hadden. Steenvoorden en Schilder bleven rustig. Het gaat uiteindelijk alleen om promotie. En toch weer een wereldgoal gezien.
MVV moet scoren dus er komt ruimte voor ons.
Oh ja... Ik hoop maar dat Sipke de 1-1 niet gaat verdedigen, daar zijn we niet al te goed in.
Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:40:20
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht
Waren veel zwak, maar Mannes heeft tot nu toe laten zien totaal niet mee te kunnen.
Maar zondag volle bak achter iedereen!!!
Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2017, 22:03:43
Niet te negatief, we hadden kansloos kunnen zijn als we de kop verloren hadden. Steenvoorden en Schilder bleven rustig. Het gaat uiteindelijk alleen om promotie. En toch weer een wereldgoal gezien.
MVV moet scoren dus er komt ruimte voor ons.
Tweede helft inderdaad wel vrij professioneel verdedigd (in de eerste helft toch ook een paar goed weg gekomen), toch nog iets positiefs.
Opzich prima resultaat. Al viel het mij vanavond wel echt tegen. Thuis moeten we dit kunnen afmaken. Vol erop knallen zondag, die lui moeten ook komen.
Zondag maar starten met onze favoriete opstelling.
Lillipally voor Mannes.
En met 10.000 man er achter moet het goed komen toch?
Zondag maar starten met onze favoriete opstelling.
Lillipally voor Mannes.
En met 10.000 man er achter moet het goed komen toch?
Adrenaline weer wat gezakt, in de competitie daar 2-1 verloren en nu gelijk. Progressie 8P
1e 10 minuten waren prima, maar dan kom je heel onnozel 1-0 achter. Zenuwlijer Zeinstra op de goal, Hoefdraad en Tissoudali niet een bal geraakt. Van Deelen ook heel matig. En die Sipke ging tweede helft met 5 verdedigers spelen, terwijl die lui 4-4-2 spelen. Onvoorstelbaar juh.
Mogen de handen dichtknijpen met deze 1-1.
Als je zo speelt als vanavond dan win je echt niet van Roda.
Zat veel meer beleving en strijd in bij mvv. Mogen de heren zich aanrekenen. Toch moeten we dit zondag over de streep kunnen trekken.
Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:40:20
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht
Hest die Zeinstra zien? 1 brok zenuwen man.
Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2017, 22:27:28
Hamstring
Ouwe opruier :P
Streek was wat misselijk, niks aan de hand
Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2017, 22:26:12
1e 10 minuten waren prima, maar dan kom je heel onnozel 1-0 achter. Zenuwlijer Zeinstra op de goal, Hoefdraad en Tissoudali niet een bal geraakt. Van Deelen ook heel matig. En die Sipke ging tweede helft met 5 verdedigers spelen, terwijl die lui 4-4-2 spelen. Onvoorstelbaar juh.
Mogen de handen dichtknijpen met deze 1-1.
Als je zo speelt als vanavond dan win je echt niet van Roda.
Weet je wel hoe dat moet, handen dichtknijpen?
Deed je dat maar vaker, kon je hier je onzinnige en negatieve stukjes ook niet meer neerzetten.
1-1 is perfect en zondag kat in bakkie
Nou dat Roda was vandaag goed! 8P
nou wij waren voetballend oek belabberd en op kracht en werklust kwamen we
dik te kort. maar ik had er al voor waarschuwd de resultaten van de laatste
maanden zeggen niks en uit en thuis is 100% verschil en als je dan al een
dubbel moet tegen roda zal het helemaal zwaar worden. maar eerst zondag
er met zijn allen vol tegen aan.
Citaat van: denistel op mei 18, 2017, 23:10:55
nou wij waren voetballend oek belabberd en op kracht en werklust kwamen we
dik te kort. maar ik had er al voor waarschuwd de resultaten van de laatste
maanden zeggen niks en uit en thuis is 100% verschil en als je dan al een
dubbel moet tegen roda zal het helemaal zwaar worden. maar eerst zondag
er met zijn allen vol tegen aan.
Kwalitatief binne we een klasse beter maar de mouwen mutte opgestroopt worden en daarin schieten we tekort.
Citaat van: JeJe op mei 18, 2017, 22:40:13
Weet je wel hoe dat moet, handen dichtknijpen?
Deed je dat maar vaker, kon je hier je onzinnige en negatieve stukjes ook niet meer neerzetten.
1-1 is perfect en zondag kat in bakkie
Lul niet su dom juh jaknikker. Realistisch is wat anders dan negatief. Of vond jij cambuur dan wel goed spelen? Vertel.....
Citaat van: speculeter op mei 18, 2017, 22:46:49
Nou dat Roda was vandaag goed! 8P
Voetbalgogme...........
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2017, 21:25:56
Arts voetbal :R
1-1 in een play-off uitwedstrijd.
|:)
stanley zou hier ook blij mee zijn.
Overigens is MVV inderdaad geen wonderploeg, maar we moeten ze ook weer niet slechter maken dan ze zijn. Paar aardige spelers met Labylle, Schroyen, N'Koyi en die huurling van Arsenal.
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 18, 2017, 21:39:41
Ik wil die Mannes niet meer zien de resterende wedstrijden, godsamme. Wat een prutser
Ik snap het idee erachter wel, maar hij had moeten wisselen voor Lilypaly toen het voor geen meter met Mannes ging. Thuis altijd beginnen met Lilipaly, veel meer voetbal in het team als hij speelt!
Tis ook allemaal maar hoe je het ziet , mvv had het vooral links goed voor elkaar en daar stond v deelen soms te zwemmen ook omdat monteiro veelal uit zijn positie liep en hem niet hielp. Dat zal niet kunnen als hij subtop wil spelen
Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2017, 23:30:45
Voetbalgogme...........
Vier keer geel en één keer rood pakken in je eerste PO wedstrijd, voetbalgogme? Een wedstrijd op 1-1 laten eindigen omdat je ziet dat er even niet meer inzit vind ik van meer gogme getuigen.
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
Ik vond ze de tweede helft ook beter.
Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
MVV was toch ook beter :| Cambuur ging door de ondergrens vind ik. Niveau wat we tot aan Jong Ajax hebben laten zien, heeft er totaal niet in gezeten.
1e 10 minuten redelijk voetbal, daarna alleen maar lange ballen gezien, die makkelijk te verdedigen waren door defensie MVV.
Van Deelen werd ook compleet weggespeeld, maar die speelde ook meer als rechtsbuiten dan als spits. Peersman heeft het ook wat te hoog in de bol, die heeft in een interview aangegeven subtop eredivisie te willen spelen :_schater. Beide beentjes maar even op de grond zondag.
We hebben gewoon geluk gehad dat Streek een wereldgoal maakt. Individuele klasse van Schilder ( pass ) en Streek ( aanname en afronding ).
tactisch weer zwaar door de ondergrens de TS, lekker kip op het bankje laten zitten.....en de voetbal tactisch en technisch onbekwame barto en blackson brengen :wall
Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
MVV was toch ook beter?
We mogen onze handen dichtknijpen met de 1-1.
Citaat van: richard op mei 19, 2017, 09:44:24
tactisch weer zwaar door de ondergrens de TS, lekker kip op het bankje laten zitten.....en de voetbal tactisch en technisch onbekwame barto en blackson brengen :wall
1-1 goed resultaat. We kwamen daar niet aan het voetballen. Thuis kun je wel wat aanvallender denken met een Kip in de basis.
Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 10:29:17
1-1 goed resultaat. We kwamen daar niet aan het voetballen. Thuis kun je wel wat aanvallender denken met een Kip in de basis.
vol op de aanval en eigen spel spelen zeiden ze van te voren. ik was al met kip begonnen
en Monteiro en bakker de boel opvangen.
en verder ja mvv was beter en had de betere kansen.
Citaat van: denistel op mei 19, 2017, 10:35:01
vol op de aanval en eigen spel spelen zeiden ze van te voren. ik was al met kip begonnen
en Monteiro en bakker de boel opvangen.
en verder ja mvv was beter en had de betere kansen.
je weet hoe ze over kip denken ;)
Citaat van: richard op mei 19, 2017, 10:36:52
je weet hoe ze over kip denken ;)
ja helaas wel...maar ja we mogen niet negatief zijn he maar ik vond de wissels
belachelijk gister. Lilipaly was niet topfit zeiden ze maar die zetten ze er wel
in terwijl ze dan beter kip daar kunnen brengen en Lilipaly fit krijgen voor zondag.
Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 10:54:54
MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.
dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)
Citaat van: richard op mei 19, 2017, 11:27:30
dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)
Dan hebben we thuis al 4-0 gewonnen dus kunnen we rustig de promotie over de streep trekken ;)
4-0? die lui gooien alles dicht hier.en eerst zondag maar eens door komen
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 10:54:54
MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.
Uit bij MVV, VVV en Fortuna allen in de competitie verloren. Dus we hebben de stijgende lijn te pakken 8P
Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
Dan heeft die journalist het goed gezien, Meer dan een puntje hadden we absoluut geen recht op gehad.
Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!
Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 12:08:55
Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...
Citaat van: richard op mei 19, 2017, 11:27:30
dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)
Dat wordt ook een hele moeilijke wedstrijd (als we MVV verslaan). We zullen dan wel meer de underdog zijn (hangt natuurlijk ook af van het resultaat in de eerste wedstrijd), dat is misschien weer een voordeel.
Inne bus naar Kerkrade alfast ut shirt antrekke, kenne se anne kleur wenne
We mutte donderdag thuis as we doorgaan !
Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...
En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.
Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:26:41
Zo rond de 18 goals in één Jupiler League seizoen als middenvelder...
Er was ook eens een ene Houtkoop die 17 keer scoorde in 1 seizoen
Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 12:08:55
Wat heeft die Kip nou laten zien dan? Tuurlijk was het niet best maar een punt uit bij MVV is een prima uitgangspunt. Kip lekker op de bank laten zitten en hopelijk Lilipaly voor Mannes zondag. Vol vertrouwen dat we zondag de winst pakken!
nee mannes das een geweldenaar altijd kiezen voor een voetballer niet voor een breker
Citaat van: Mitar op mei 19, 2017, 13:29:08
En was dat in ons shirt? Daar koop ik niks voor. Ander team, andere druk, andere formatie. In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeeld heeft hij naar mijn mening geen indruk gemaakt.
nooit op zijn favoriete positie gespeeld, sipke zijn letterlijke woorden na top seizoen bij almere vind hem niet goed :rodekaart en dus lekker bij scc op de rechterkant zetten......
laatste thuiswedstrijd viel kip in, weet niet hoe jij kijkt naar een wedstrijd maar zijn loopacties, steekpasses, het zien van de situatie valt gelijk op maar toen speelde hij centraal.
gewoon met goed resultaat begonnen aan de P.O. ze speelden 1e 10 minuten mvv behoorlijk van de mat en dan krijg je goal tegen met dank aan die fliere fluiter en slaat bij Cambuur de spanning weer es toe bij met name ons keepertje en worstel je de rest v/d wedstrijd naar 1-1 en heb je met name een voorhoede die niks doet of het meeste verkeerd m.u.v. Streek.
Nu de kop er af is elke wedstrijd wat beter worden zoals het hoort in de P.O. en wie weet word het weer eredivisie.
Ik heb 1e helft van dat Roda gezien en dan lijkt het mij niet bij voorbaat een kansloze missie.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 19, 2017, 17:13:37
gewoon met goed resultaat begonnen aan de P.O. ze speelden 1e 10 minuten mvv behoorlijk van de mat en dan krijg je goal tegen met dank aan die fliere fluiter
Vond het een blunder van van deelen. Had veel eerder moeten afgeven en het begon met gerommel met een ingooi. Ik begrijp niet dat niet iedere voetballer 50 m kan ingooien. 3x per week op trainen en klaar.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 19, 2017, 17:34:21
Vond het een blunder van van deelen. Had veel eerder moeten afgeven en het begon met gerommel met een ingooi. Ik begrijp niet dat niet iedere voetballer 50 m kan ingooien. 3x per week op trainen en klaar.
Beide klopt in mijn ogen. Van Deelen was aan het prutsen, maar het was ook gewoon een overtreding.
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 17:44:17
Beide klopt in mijn ogen. Van Deelen was aan het prutsen, maar het was ook gewoon een overtreding.
Eens
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 17:44:17
Beide klopt in mijn ogen. Van Deelen was aan het prutsen, maar het was ook gewoon een overtreding.
Yep!