Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: klompke op februari 21, 2013, 18:57:45

Titel: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: klompke op februari 21, 2013, 18:57:45
Hallo iedereen


Een  ingelaste forumavond  op woensdag 13 maart as in de kantine't Hert
Aanvang 20.00 UUR
Deuren open 19.30 uur.
Met  DWIGHT LODEWEGES , YPE SMID EN GERALD VD BELT !!!!!!

Komt allen stel vragen en maak kennis met de nieuwe trainer!!!!!
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:03:03
Geschreeuw op dit forum wordt niet meer getolereerd klompke. Eerste en laatste waarschuwing  :zweep
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: The king1 op februari 21, 2013, 19:05:22
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:03:03
Geschreeuw op dit forum wordt niet meer getolereerd klompke. Eerste en laatste waarschuwing  :zweep

Voor deze keer bij hoge uitzondering :thumbsup kan ik het goedkeuren. Heb gelijk zoiets zal er maar weer eens heen. |:)
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: klompke op februari 21, 2013, 19:06:46
Sorry Dokkumer dat wist ik niet dat dit niet mocht maar was niet als schreeuw bedoelt het is eigenlijk meer bedoelt als aandachtstrekker omdat dit de eerste keer is dat we dit op zo'n manier kunnen doen. Is inmiddels veranderd hoop dat onderwerp wel mag  :y

Excuus nogmaals.

groet Klompke
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:08:55
Het is wel goed klompke, ik weet wel wie je bent en dat het niet zo bedoeld is. Daarom moest ik even stangen :devil In ieder geval mooi om te lezen dat er een extra forumavond komt. Altijd leuk voor de liefhebbers ;)
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: klompke op februari 21, 2013, 19:11:26
Hopen in ieder geval op een volle zaal ruim op tijd nu aangegeven dus media wordt ingeschakeld en dan een volle kantine!!!!
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:18:05
Ik link het even aan de kalender, dan valt het hier ook nog wat meer op ;)
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Goudvinger op februari 21, 2013, 19:27:47
Supergasten? Had gehoopt op Batman  ;(
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Taurus Jr op februari 21, 2013, 19:34:24
Citaat van: Goudvinger op februari 21, 2013, 19:27:47
Supergasten? Had gehoopt op Batman  ;(

Las de titel dacht aan The Avengers :P
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: John Hiatt op februari 21, 2013, 19:57:06
Ik zou Van Basten, Veenstra en Skriemer ook wel willen hebben op forumavond. Dan met het onderwerp: hoe sloop ik een club.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Ronnie tng op februari 21, 2013, 20:02:04
Zullen we Lodeweges gelijk even vragen wat hij van de uitkaart vind  8)

Nee leuk z'n forumavond, ben er bij ook al weet ik al hoe de avond verloopt!  8P
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:19:41
Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2013, 19:57:06
Ik zou Van Basten, Veenstra en Skriemer ook wel willen hebben op forumavond. Dan met het onderwerp: hoe sloop ik een club.
Hoef je alleen Rinus maar uit te nodigen. Kijk maar naar zijn CV :devil
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: Clint op februari 22, 2013, 07:25:20
Citaat van: Goudvinger op februari 21, 2013, 19:27:47
Supergasten? Had gehoopt op Batman  ;(

:_schater
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET SUPERGASTEN !!!!
Bericht door: klompke op februari 22, 2013, 11:57:02
Jij wel Clint je ziet ze vaker vliegen  :y
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: klompke op maart 13, 2013, 12:47:01
Wie gaat er vanavond naar het Hertje ben wel benieuwd hoe de opkomst is.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: richard op maart 13, 2013, 13:09:10
helaas ziek, mag ik hier vragen stellen?
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: klompke op maart 13, 2013, 15:27:28
Jammer dat je ziek bent zou je vragen aan iemand mee kunnen geven Richard het is nl vanavond zo dat Geert van Tuinen de regie heeft en weet dus niet of hij ingeleverde vragen gaat behandelen mail ze me anders ik kan ze altijd afgeven.

groet
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Ronnie tng op maart 13, 2013, 18:29:15
Zei dat ik wel zou komen, maar ik twijfel nog...  Forumavond/ Champions League  8)
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Galdiano op maart 13, 2013, 18:40:54
Een mooi moment vanavond om bekend te maken dat Lodeweges per direct aangesteld word als hoofdtrainer!

Ik ben vanavond present!
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: brambo3004 op maart 13, 2013, 22:46:53
Ik kon dr niet zijn helaas, maar ben wel benieuwd naar of er nog wat bijzonders is gezegd??
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: brambo3004 op maart 13, 2013, 23:41:40
Dat klinkt goed :)
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: poelie-lwd op maart 14, 2013, 06:15:12
Met den punt naar voren  _O_

Eindelijk weer met een spelmaker, een echte 10!!  :thumbsup
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Len Cantello op maart 14, 2013, 07:35:29
Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.
:X Wat horen we de volgende forumavond? Na de zomer kunnen we wat melden?
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: zeewolde op maart 14, 2013, 07:38:33
Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.

:( :( :( :(Met andere woorden de rest van het seizoen wordt opgegeven?
Of gaan we meedoen om de eerste 5 plaatsen in de eredivisie?
Komt wel zo op mij over dat men er niet meer vol voor gaat. Als Veendam verdwijnt hebben we nog steeds maar 3 verliespunten minder dan Sparta. En anders de play offs, gaan we die gebruiken als voorbereiding nieuwe seizoen? :( :(
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: denistel op maart 14, 2013, 08:39:39
natuurlijk niet maar het ging nu om hoe lodeweges over voetbal denkt he.

komende 3 maanden zal er natuurlijk ook alles aan worden gedaan om
zo hoog mogelijk te eindigen en via de play offs te stunten dat lijkt me logisch.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: SCC-J op maart 14, 2013, 09:11:38
Citaat van: zeewolde op maart 14, 2013, 07:38:33
Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.

:( :( :( :(Met andere woorden de rest van het seizoen wordt opgegeven?
Of gaan we meedoen om de eerste 5 plaatsen in de eredivisie?
Komt wel zo op mij over dat men er niet meer vol voor gaat. Als Veendam verdwijnt hebben we nog steeds maar 3 verliespunten minder dan Sparta. En anders de play offs, gaan we die gebruiken als voorbereiding nieuwe seizoen? :( :(

Vond dat van den belt wel een goeie vergelijking maakte met zwolle en willem II hoe zei gepromoveerd zijn en het nu doen....
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Grijskijkert op maart 14, 2013, 09:27:10
Was het druk of viel het tegen?

Zijn er nog belangrijke dingen gemeld of besproken?
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: poelie-lwd op maart 14, 2013, 16:35:12
Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 08:39:39
natuurlijk niet maar het ging nu om hoe lodeweges over voetbal denkt he.

komende 3 maanden zal er natuurlijk ook alles aan worden gedaan om
zo hoog mogelijk te eindigen en via de play offs te stunten dat lijkt me logisch.

Het lijkt me logisch om dat zonder Arts te doen en Henk, Jan en desnoods Sandor erbij de zegen te geven.

Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: De Gast op maart 15, 2013, 10:23:48
Nergens een officieel verslag?
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Clint op maart 15, 2013, 10:24:24
Komt eerdaags op de KVC-site.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Ronnie tng op maart 15, 2013, 11:14:11
Ook via Cambuur-tv dacht ik ergens gelezen te hebben...
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: klompke op maart 15, 2013, 23:54:41
Komt een verslag op de side van kern van cambuur en

Cambuurtv gaat het in de loop van volgende week verslag doen

groet klompke
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: klompke op maart 17, 2013, 18:58:59
Verslag staat in middels op kernvancambuur.nl
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: mario op maart 17, 2013, 20:29:00
Citaat van: klompke op maart 17, 2013, 18:58:59
Verslag staat in middels op kernvancambuur.nl

Goed verhaal, ben heel benieuwd!  :scc
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Viper op maart 26, 2013, 22:54:12


Beelden van de forumavond in 't Hertje met Dwight Lodeweges en Gerald van den Belt.
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: Clint op maart 27, 2013, 07:26:28
Duidelijk verhaal van Lodeweges, aanvallend voetbal met druk naar voren.


Nu de juiste spelers er nog bij zoeken. :devil :P
Titel: Re: INGELASTE FORUMAVOND MET ?????
Bericht door: poelie-lwd op maart 27, 2013, 20:26:26
 :0= Ik weet er wel een paar!