Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: De Gast op februari 20, 2013, 09:48:02

Titel: Adnane Tighadouini
Bericht door: De Gast op februari 20, 2013, 09:48:02
Vorige week interview met hem in VI. Wil absoluut naar de Eredivisie en de concurrentiestrijd aangaan bij Vitesse.

Zou mooi zijn als hij hier nog een seizoen blijft.

Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: oost058 op februari 21, 2013, 12:57:48
Ja dat zou ik ook wel mooi vinden. Goede speler, absolute meerwaarde.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 12:59:38
Citaat van: oost058 op februari 21, 2013, 12:57:48
Ja dat zou ik ook wel mooi vinden. Goede speler, absolute meerwaarde.
Maar door zijn contract met Vitesse en zijn eigen ambitie niet te houden..jammer....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lwdscc op februari 21, 2013, 13:24:20
Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:48:02
Vorige week interview met hem in VI. Wil absoluut naar de Eredivisie en de concurrentiestrijd aangaan bij Vitesse.

Zou mooi zijn als hij hier nog een seizoen blijft.

ja maar er stond of hij gaat bij vitesse de concurrentiestrijd aan of hij gaat naar een subtopper in de eredivisie...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCornjum op februari 21, 2013, 17:26:22
Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:48:02
Vorige week interview met hem in VI. Wil absoluut naar de Eredivisie en de concurrentiestrijd aangaan bij Vitesse.

Zou mooi zijn als hij hier nog een seizoen blijft.

Keuze maken of elke week in de basis (het publiek scandeert je naam) of een plaatsje op de bank accepteren.( en wellicht een paar euro meer per maand!)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:10:26
Een plaatsje op de bank naast Menzo.. Wel even compleet blijven hè :devil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 19:15:19
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:10:26
Menzo..
Die gaat waarschijnlijk naar Lierse SK...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:17:32
Als hoofdtrainer? Per wanneer?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 19:33:56
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:17:32
Als hoofdtrainer? Per wanneer?
Dat stond vanochtend op 1 van de Nederlandse voetbalsite's,zal straks wel even zoeken.. Gaat inderdaad om de functie van hoofdtrainer...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2013, 19:38:39
Hadden we ook een doorverkoopclausule afgesloten? :insane
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:26:52
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 19:33:56
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:17:32
Als hoofdtrainer? Per wanneer?
Dat stond vanochtend op 1 van de Nederlandse voetbalsite's,zal straks wel even zoeken.. Gaat inderdaad om de functie van hoofdtrainer...

Ok. Ik weet wel dat hij in 2010 in de belangstelling stond van Lierse. Die hebben toen voor Stront Snollied gekozen. Heeft Menzo daar ooit niet eens gekeept?

Edit: Ik heb het al gevonden en uiteraard ontkent hij de belangstelling :P
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op februari 22, 2013, 12:39:06
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:26:52
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 19:33:56
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:17:32
Als hoofdtrainer? Per wanneer?
Dat stond vanochtend op 1 van de Nederlandse voetbalsite's,zal straks wel even zoeken.. Gaat inderdaad om de functie van hoofdtrainer...

Ok. Ik weet wel dat hij in 2010 in de belangstelling stond van Lierse. Die hebben toen voor Stront Snollied gekozen. Heeft Menzo daar ooit niet eens gekeept?

Edit: Ik heb het al gevonden en uiteraard ontkent hij de belangstelling :P
Ja de supporters zijn nogal gek met hem, wat ik me persoonlijk niet kan voorstellen...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: oost058 op februari 22, 2013, 15:00:43
Ging niet lekker tussen hem en Rutten, dus wilde ook graag weg denk ik
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: kgscc op februari 22, 2013, 17:17:07
Hij heeft nog een aantal jaren bij Lierse als keeper gespeelt. Menzo dan
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Southman op februari 23, 2013, 13:53:12
Jammer dat er niet meer voor deze gast gezonden wordt. Echt een held deze jongen!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCC-J op maart 04, 2013, 22:37:36
ONGELOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :(  ARTS OPROTTE!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:22
Bakte er gisteren ook niks van. Cijntje had hem helemaal in de zak, dus deze wissel snapte ik wel.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:52:27
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:22
Bakte er gisteren ook niks van. Cijntje had hem helemaal in de zak, dus deze wissel snapte ik wel.

Tsja, Adnane zorgde in de tweede helft voor meer dreiging dan Schokker. Had eerder een wissel van Schokker verwacht.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: De Gast op maart 05, 2013, 12:16:07
Wissel je Adnane dan wissel je de enige speler die nog voor een verrassing had kunnen zorgen. In feite had iedereen na de wissel naar huis kunnen gaan.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Supersub op maart 05, 2013, 12:23:49
Soms moet je als trainer een signaal afgeven. Als je juist van iemand verwacht dat diegene op dat moment dat eetje extra moet brengen en dat doet ie dan niet. Dan mag je daar best even een wissel tegenover zetten ipv blijven hopen. Nu gaat hij de volgende wedstrijd misschien wel inzien dat een momentvoetballer in de hoofdklasse leuk is maar in het betaalde voetbal moet je meer zijn dan een momentvoetballer.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 13:18:08
als je een signaal af had willen geven dan had je bakker na 20 min al gewisseld
het is mij een raadsel wat die gister op het veld deed.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Supersub op maart 05, 2013, 14:31:01
Ja daar heb je gelijk in. Bakker speelde slecht. Alleen Adnane is iemand die je net dat beetje extra kan geven. En ik vind dat hij dat moet inzien en ook moet inzien in welke momenten het nodig is. En op die momenten gewoon zegt hup geef mij maar de bal. Het lijkt alsof hij op sommige momenten slaapt en ook toeschouwer is van het spel.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 15:14:24
dan mutte ze hem gewoon vaker aanspelen toch.als er 1 is waarvan ik af en toe nog kan genieten dan is het adnane wel hoor.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lwdscc op maart 05, 2013, 15:30:51
Hij had gewoon last van dat geblokte schot in de eerste helft... Werd daarom gewisseld.
Mag hij trouwens ook eens een mindere wedstrijd spelen  8P
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:09:50
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: gewoon een fan op maart 05, 2013, 16:13:12
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:09:50
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op
Dan heb jij niet goed opgelet,ik heb hem toch minimaal 1 keer Cijntje dol zien draaien  :proost
Maar ik ben het ook met jou eens dat hij niet een TOP wedstrijd speelde maar ja wie wel?
Hij probeerde het tenminste nog eens.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:15:27
Citaat van: gewoon een fan op maart 05, 2013, 16:13:12
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 16:09:50
Citaat van: denistel op maart 05, 2013, 16:05:59
Citaat van: brambo3004 op maart 05, 2013, 15:26:36
Ja, maar hij had gister niet veel te vertellen tegenover Cijntje.

wie had er wel wat te vertellen dan

ja, geen idee, maar jij zegt "ze mutte em vaker aanspelen"...ja, mee eens, maar gisteren kwam hij er niet 1x langs in de keren dat ie wel de bal had...dus dan kun je em wel blijven aanspelen, maar Cijntje vreet em toch wel op
Dan heb jij niet goed opgelet,ik heb hem toch minimaal 1 keer Cijntje dol zien draaien  :proost
Maar ik ben het ook met jou eens dat hij niet een TOP wedstrijd speelde maar ja wie wel?
Hij probeerde het tenminste nog eens.

Klopt, hij kwam er 1x langs. Ik vond Makrini (zoals altijd) goed en Bijker wel oke. De rest heb ik me alleen maar aan lopen ergeren.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: MP4L op maart 06, 2013, 13:47:22
Citaat van: Goudvinger op maart 05, 2013, 11:52:27
Tsja, Adnane zorgde in de tweede helft voor meer dreiging dan Schokker. Had eerder een wissel van Schokker verwacht.

mee eens
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Sonnema op maart 06, 2013, 13:53:24
Alles leuk en aardig maar deze jongen moet eens leren niet altijd naar binnen te trekken terwijl het er al verschrikkelijke druk is. En als hij nu eens dichtbij de spits komt op het moment dat deze de bal door kopt haalt hij meer voordeel uit zijn snelheid. En punt 16 komen met een voorzet van de andere kant vaak staat hij er niet maar dat geld voor oebele hetzelfde.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 14:12:53
een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: MP4L op maart 07, 2013, 14:54:22
Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 14:12:53
een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk

omdat arts fan is van bayern munchen?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op maart 07, 2013, 15:01:36
Citaat van: MP4L op maart 07, 2013, 14:54:22
Citaat van: denistel op maart 06, 2013, 14:12:53
een rechts benige speler op links die trekt altijd toch naar binnen,,waarom zetten ze em niet rechts buiten en een links bener op links ,,,
ze doen dit juist omdat ie naar binnen kan gaan en dan schieten he.
trouwens ook met links redt ie zich behoorlijk

omdat arts fan is van bayern munchen?

Ja dat kan wel zo zijn, maar Ribery-Gomez-Robben hebben wel zoveel individuele kwaliteiten. Onze spits dient af en toe eens een voorzetje van de zijkant te krijgen, anders doet ie maar voor de helft mee :wall Er wordt echt nooit van kant gewisseld. Schokker zal niet de back eruit lopen, maar dat compenseert hij wel met zijn trap/voorzet.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: MP4L op april 23, 2013, 13:48:13
Wat een hooligan die Tighadouini. Heerlijk, naast het veld net zoon sfeer maker als op het veld!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op april 23, 2013, 14:00:22
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FCAmQBEE.jpg&hash=1d3c4f34aa6b47e326427ba988c8195386053e35)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: TM op april 23, 2013, 16:29:29
Prachtig hoe hij gister te keer ging! Hij was nog gekker in z'n kop dan sommige supporters! |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: veroen op april 23, 2013, 16:44:26
Zorgen dat je die jongen volgend seizoen lekker in Leeuwarden kan houden.
Is nog jong en groeit nog verder door als ie een goede trainer heeft, daarnaast heeft hij het volgens mij ook prima naar zijn zin en hij komt toch te kort voor vitesse
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op april 23, 2013, 21:15:33
Lekker in Liwadden blieve
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: AL op april 27, 2013, 09:25:50
Probeer deze jongen hier volgend seizoen ook te houden. Wat een voetballer zeg!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op april 27, 2013, 09:32:11
Wie de Speaker, jaja, zorgvuldig heeft gelezen, weet dat hij graag bij Cambuur wil blijven, mits we promoveren.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2013, 09:33:16
Genieten van deze jongen, een goede techniek, lef en ook nog eens scorend vermogen. Plus dat hij ook nog eens helemaal lekker gestoord is -zie maandag-.  :thumbsup
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur Liwwadden op april 27, 2013, 09:55:23
Eénmaal besmet met het Cambuur virus:  :0=GEEN GENEZING MOGELIJK!

Adnane heeft een geel/blauw hart.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Destroyer op april 27, 2013, 15:04:17
Ik benoem je nu officieel tot:  Hoolie

Hoop dat je nog een jaartje blijft.  Genieten!  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: piene hassus op april 27, 2013, 16:43:48
Niet overdryve meensen, foor de rust was ie foor de keutel. Hij mut 2 helften foeballe en niet alleen de 2e.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2013, 10:34:01
Jonges as Adje binne momentfoeballers die met 1 enkele geniale aksie un wedstried beslisse kinne. Kist niet ferwachte datter 90 minuten lang draaft of sien teugenstander dolt, dan hattur niet bij Cambuur speuld.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: piene hassus op april 29, 2013, 13:49:42
Ik fraag niet meer dan in elke helft un aktie, niet un 1e helft niks doen en inne 2e helft akties make. Tis net of hette trener hem inne rust even toesproken
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2013, 15:52:17
Ach op een enkeling na -Bijker, v.d. Laan- waren de mannen allemaal ondermaats inne eerste helft. Ik fien dat Adje met sien skitterende goal en moaie aksie heul feul goed maakt het. En wie de goal mist het...

:0=EIGEN SKULD Mut je mar wat minder súpe inne rust :devil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: kapseltje op april 29, 2013, 17:19:44
Zou mooi wezen als we Adnane na dit seizoen kunnen behouden.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Goudvinger op april 29, 2013, 17:22:13
Wanneer tekent deze man voor drie jaar?  :proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:11:09
Bin fan van grillige spelers als Adje, hopelijk volgend seizoen weer geniete! En dan hek het niet over de grillighied a la een Maachi hè, want die werd echt lui op een geven moment.Het de Leeuw volledig doen vergeten, ondanks de vermeende pech van de Leeuw. Die vent brengt dit seizoen helaas niet wat 'ie vorig seizoen meer bracht.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: LwD-West op mei 01, 2013, 19:02:51
Het is zeker een goede speler, een speler die soms (te) vaak voor eigen succes gaat. Maar dat kan ik in ons voordeel werken. Ik zeg houden en laten doorgroeien in 058 , bij vite$$e komt hij toch nooit op het veld.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op mei 06, 2013, 15:18:21

[yellow]Tighadouini:[/yellow] 'Het is een droom die uit is gekomen met dank aan Allah' Adnane Tighadouini had een groot aandeel in het kampioenschap, dat SC Cambuur afgelopen vrijdag door de misstap van FC Volendam behaalde. De Marokkaanse aanvaller die dit seizoen door Vitesse verhuurd is aan de Friese club, geeft in een gesprek met Atlas-Lions.nl een reactie over het afgelopen seizoen, het behaalde kampioenschap en over zijn toekomst.

Adnane Tighadouini: 'Ik begon heel goed bij SC Cambuur. In het begin was het wel altijd invallen omdat ik er net bij kwam. Aan het einde van de transferperiode werd ik pas op huurbasis aangetrokken en het team was al aan de competitie begonnen. Ik mocht elke wedstrijd wel een half uur spelen of zelfs direct na rust invallen. Ik speelde goed en het ging altijd lekker tijdens de invalbeurten. De trainers waren tevreden en toen kreeg ik mijn eerste basisplaats tegen Veendam.'

Zijn eerste basisplek van het seizoen, was niet echt wat de Marokkaanse aanvaller er van verwachtte. Daar waar hij vorig seizoen door blessureleed vaak moest toekijken bij FC Volendam, sloeg het noodlot weer toe bij SC Cambuur: 'Tijdens de 60e minuut kreeg ik tijdens een actie een forse duw, waardoor ik lelijk terecht kwam op mijn schouder en rug. Die heb ik door die val gekneusd, waardoor ik een tijdje uit de roulatie was. De eerste twee weken heb ik heel moeilijk kunnen trainen. Daarna ging het beter en ik viel zo nu en dan in, ondanks dat ik niet helemaal fit was. Heel goed ging het destijds niet. Ik raakte daarna weer geblesseerd aan mijn enkel en later weer aan mijn andere enkel. Door de blessureleed en omdat ik een keer ziek was moest ik enkele duels vanaf de tribune toekijken.'

Tighadouini kwam sterk terug van zijn blessure en daarmee werd hij een belangrijke schakel in het elftal van interim-trainer Henk de Jong: 'Op 30 november 2012 was ik jarig en mocht ik tegen Telstar weer in de basis beginnen. Ik speelde een hele goede wedstrijd en heb twee keer gescoord. De kans die ik heb gekregen om mezelf te bewijzen heb ik met beide handen gegrepen. Op dat moment heb ik gedurende de competitie gewacht en toen is het balletje gaan rollen. Sindsdien heb ik elk duel gespeeld. Ik werd belangrijk voor het team door doelpunten te scoren en assists te leveren. Van de trainer kreeg ik constant te horen dat ik belangrijk werd voor het team en zo door moest gaan. Ik kreeg alleen maar positieve reacties Al Hamdoulillah.'

Daar waar Jupiler League koploper FC Volendam tijdens de laatste speelronde bij Go Ahead Eagles onderuit ging, won Cambuur wel bij Excelsior. Door het goede spel van de Leeuwarders in de laatste zes duels, geloofde men heilig in de titel: 'De laatste zeven wedstrijden hebben wij allemaal gewonnen Al Hamdoulillah en daardoor zijn we kampioen geworden. Ik heb er stiekem op gehoopt en vaak aan gedacht dat het ons zou kunnen lukken. Het ook fantastisch dat je tijdens de kampioenswedstrijd scoort en dat geeft een heel goed gevoel. De spelers van Go Ahead Eagles hebben hun plicht gedaan en dat moet ook gezegd worden.'

De 20-jarige aanvaller kon na het behalen van de Jupiler League titel zijn geluk niet op. Een droom kwam uit voor Tighadouini, die een goed seizoen bij SC Cambuur beloond zag worden: 'Ik ben echt blij dat we al hamdoulillah kampioen zijn geworden. We hebben een fantastische groep met fantastische spelers. Het is een droom die uit is gekomen met dank aan Allah. Vrijdagavond tijdens de 85e minuut stond mijn moeder op om te gaan bidden. Tijdens haar gebed heeft ze een dua (smeekbede) gedaan waarin ze hoopte dat ik zou scoren. Tijdens haar gebed heb ik de 0-2 gescoord tegen Excelsior. Toen ze dat tijdens haar gebed hoorde, barstte mijn moeder in tranen uit. Toen ze me dit had verteld werd ik emotioneel en kon ik mijn tranen niet meer bedwingen. Dit is gewoon zó mooi. Al mijn familieleden waren tevens meegereisd naar Rotterdam. Mijn vader en mijn opa die mij vanaf kleins af aan al volgen waren er ook bij. Voetbal is hun leven en als je vrijdag de blijdschap bij ze zag. Dat is gewoon onbeschrijfelijk. Daar doe je het voor. Wat ik afgelopen vrijdag heb meegemaakt, was al hamdoulillah echt geweldig.'

Zoals het er naar uitziet, komt Tighadouini volgend seizoen uit in de Eredivisie. De grote vraag is of dit met Vitesse , Cambuur of toch met een andere club zal zijn: 'Ik kan nog weinig zeggen over volgend seizoen. Ik kom uit de jeugd van Vitesse en het is altijd mijn club geweest. Ik heb me altijd goed gevoeld bij Vitesse. Hier bij Cambuur voel ik me ook thuis. Ik heb een goed gevoel bij de supporters, spelers en bij technische staf. Ik moet even afwachten, omdat Vitesse me weer terug wil hebben. Cambuur wil me hier ook houden en er zijn enkele andere clubs geïnteresseerd. Ik weet zelf ook niet wat er gaat gebeuren en ik weet ook niet wat ik er allemaal over kwijt kan. Binnenkort heb ik een gesprek met Vitesse en vanaf 20 juni dien ik me daar in principe te melden.'

'We zullen zien wat het wordt. Cambuur is ook een hele leuke club en vanaf volgend seizoen is deze in de Eredivisie te bewonderen. Ik maak bij Cambuur een goede kans om wekelijks te spelen, dus het is zeker niet verkeerd om hier nog een seizoen te blijven. Maar bij Vitesse gaat er nog een hoop veranderen, dus we zullen zien waar ik volgend seizoen speel', aldus de kersverse kampioen van de Jupiler League.

bron: Atlas-Lions (http://atlas-lions.nl/news.php?item=14466)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 15:23:02
Nou, laten we hopen dat ie hier blijft al hamdoulillah
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: DC op mei 06, 2013, 15:41:24
Citaat van: oost058 op mei 06, 2013, 15:23:02
Nou, laten we hopen dat ie hier blijft al hamdoulillah
:_schater  :_schater  :_schater

Ik hoop ook dat hij blijft, na de winterstop enorm belangrijk voor ons geweest!
Vond het trouwens wel leuk om te zien dat hij na afloop van de wedstrijd op het veld aan het bidden was met een fles  :jupiler naast hem. Maar het zal hem vast door Allah vergeven worden  ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Supersub op mei 06, 2013, 15:49:13
Hahaha word hem vast vergeven!
Maar er zijn wel een aantal onzekerheden binnen de selectie zoals Adnane. Hij houd de deur open omdat hij denkt bij ons vaker aan spelen toe te komen. Hier moet op ingespeeld worden door Lodeweges en Co.
Want hij is zeker belangrijk geweest.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op mei 06, 2013, 16:16:10
Lekker een jaartje hier blijven, hier zal hij op het veld staan en niet op de bank bij bv een vitesse.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: piene hassus op mei 06, 2013, 18:48:52
En dan nog un bitsje meer metferdedige dan staat de back oek niet te teugenover twee aanfallers
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op mei 08, 2013, 14:01:56
EDE - ,,Ik keek op het scorebord. Daar stond 85 minuten en een 0-1 voorsprong op. Dat is een riskante stand. Ik dacht toen: wat zou het mooi zijn als ik de 0-2 maak. En laat dat nu uit de eerste de beste aanval ook gebeuren. Ik was door het dolle heen. Het was de bevrijdende treffer. Ik voelde mij even als een vogel en had echt het 'wauw' gevoel.''
Aan het woord is Adnane Tighadouini. De 20-jarige Edenaar promoveerde vrijdagavond met SC Cambuur naar de eredivisie. Omdat koploper Volendam bij Go Ahead Eagles verloor, was de 0-2 zege bij Excelsior voldoende. Voor de huurling was het geen verrassing dat Volendam op de laatste speeldag struikelde. ,,Het is voor iedereen lastig in Deventer. Ik had echt vooraf het gevoel dat we kampioen zouden worden.''

Tighadouini wist hoe de stand van zaken was bij Go Ahead tegen Volendam. ,,Er waren een hoop supporters meegekomen. Aan hun juichen konden we merken dat de stand gunstig voor ons was. Hoewel ik wel in eerste instantie dacht dat het 1-0 was, maar dat bleek toen 1-1 te zijn. Achteraf was ik nog blij dat ik kon spelen. Ik had de hele week last van mijn kuit gehad, en nauwelijks kunnen trainen.''

Nadat duidelijk was dat Cambuur het tweede kampioenschap in de clubhistorie (eerste 1992) had gepakt, was het feest. ,,Eerst hebben we feest gevierd in het Excelsior stadion. Daarna zijn we terug gegaan naar Leeuwarden. Daar stonden de supporters ons op te wachten, en was het ook feest. En maandagavond zijn we in Leeuwarden nog gehuldigd.''


Droomscenario
Daarmee kwam het droomscenario uit voor de Marokkaan, die aan het begin van het seizoen op huurbasis verhuisde van Vitesse naar SC Cambuur. ,,Nadat ik in het begin wat kleine blessures heb gehad, is het net voor de winterstop gaan lopen. De kans die ik kreeg heb ik gegrepen. Als linksbuiten een aardig seizoen gehad met uiteindelijk 22 wedstrijden en zeven doelpunten.''

SC Cambuur bivakkeerde lang rond de vijfde, zesde plaats. Voor de clubleiding reden voldoende trainer Alfons Arts te ontslaan. Assistent Henk de Jong kreeg de leiding. Na eerst een nederlaag tegen Almere City, werd zeven keer op rij gewonnen. ,,Ik vond het ontslag eerlijk gezegd een beetje raar. Henk de Jong heeft het wel goed opgepakt. Hij heeft vooral gezorgd dat de druk er af was. Ja, toen ging het lopen. Een paar weken geleden kregen we het idee dat de titel mogelijk was. En ja, het faillissement van Veendam kwam ook goed uit voor ons. Van hen hadden wij verloren.''

Sinds het jaar 2000 speelt SC Cambuur nu weer op het hoogste niveau. Vraag is of dat met de inwoner van Ede zal zijn. ,,In principe moet ik mij bij Vitesse op 20 juni weer melden. SC Cambuur wil mij behouden. De eredivisie is natuurlijk goed voor mij én een uitdaging. Er komen gesprekken. Op zich wil ik wel hier blijven. Dat hangt ook van Vitesse af. Wie blijven daar en komen er weer een hoop nieuwe buitenlanders?''

,,Zeker is dat ik hier veel heb geleerd. Ben als voetballer volwassener geworden. Ook fysiek sterker en weet beter wanneer ik wel en wanneer ik geen acties moet maken. Ik hoop mij nu te bewijzen in de eredivisie. Maar het is nog even afwachten waar.''

bron (http://www.edestad.nl/lokaal/adnane_tighadouini_kampioen_met_cambuur_45993716.html)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCornjum op mei 08, 2013, 14:33:14
Afgelopen maandag met Adje gesproken, heel symphatiek, wil erg graag blijven niet alleen bij Cambuur maar ook voor de supporters en stad.

Leeuwarden heeft voetballers echt wat te bieden, zo vertelde hij.....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op mei 08, 2013, 16:19:10
In de VI van vandaag staat dat de huursom van Adje over dit seizoen €15.000 bedraagt.
Wat een top transfer is dat geweest!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: piene hassus op mei 08, 2013, 16:25:11
Inclusief salaris?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op mei 08, 2013, 16:44:26
Citaat van: piene hassus op mei 08, 2013, 16:25:11
Inclusief salaris?

Zo las ik het wel!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2013, 17:14:13
Citaat van: piene hassus op mei 08, 2013, 16:25:11
Inclusief salaris?

Waarschijnlijk wordt salaris deels/volledig door Fietstas betaald
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: marrumer op mei 08, 2013, 17:26:21
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2013, 17:14:13
Waarschijnlijk wordt salaris deels/volledig door Fietstas betaald
wat een belachelijke bijnaam....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Treb op mei 08, 2013, 17:30:49
Citaat van: marrumer op mei 08, 2013, 17:26:21
wat een belachelijke bijnaam....

Onder welke steen heb jij de laatste 20 jaar gelegen?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op mei 08, 2013, 20:03:08
Volgens mij heeft marrumer de rijke leeftijd van 20 nog niet behaald, Treb.  ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op mei 08, 2013, 21:42:46
Citaat van: Treb op mei 08, 2013, 17:30:49
Onder welke steen heb jij de laatste 20 jaar gelegen?

Onder de steen die Marum heet
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: marrumer op mei 08, 2013, 21:43:24
onder de klomp  :_schater
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op mei 10, 2013, 10:16:47
deze man moet blijven...

Hij links en Antonia rechts
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 18:37:26
Ik denk dat je volgend seizoen minstens 5 keer zoveel moet betalen voor een huurperiode. Mochten ze hem willen kopen dan denk ik dat zijn marktwaarde flink gestegen zal zijn.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Delamere op mei 11, 2013, 16:24:26
In ieder geval moet Cambuur wel een poging doen om hem hier komend seizoen te laten spelen. Is wel een momentenvoetballer maar eentje met zat kwaliteiten, ook voor de Eredivisie.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: AL op mei 11, 2013, 16:46:47
Van alle spelers uit de huidige selectie vind ik hem het meest eredivisiewaardig! Zie hem dan ook graag blijven!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op mei 14, 2013, 09:10:01
Hoe lang staat hij nog onder contract bij Fietstas?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 10:21:15
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2013, 09:10:01
Hoe lang staat hij nog onder contract bij Fietstas?
Tot 2013 en Vitesse heeft een optie tot 2014..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op mei 14, 2013, 10:36:09
dan zou hij transfervrij zijn
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 10:53:30
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2013, 10:36:09
dan zou hij transfervrij zijn
Als Vitesse die optie niet voor 1 april heeft gelicht wel.. Heb daar niks over gelezen dus door de chaos bij Vitesse zijn ze hem misschien wel vergeten..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 15, 2013, 00:20:39
Direct weer binnenhalen! Machtig zoals hij supportersvak aanvuurde in Emmen, ondanks schorsing toch voorop in de stijd. Dan ga je voor je club, JL of niet. Kenmerkt zijn karakter. Beter als die Antonia van de  (sympathieke!) Egeltjes
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2013, 09:27:45
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/huurlingen-krijgen-nieuwe-kans-bij-vitesse

Voorlopig geen Tighadouni voor Cambuur,erg jammer...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: harrylwd op mei 19, 2013, 20:43:37
bij mij doet die pagina het niet hoor
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Destroyer op mei 19, 2013, 21:21:27
Zat er eigenlijk dik in. Maar erg jammer dat hij weer gaat.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 20, 2013, 00:28:12
Dan in januari maar snel halen als hij bij Vitesse niet aan spelen toekomt. Prachtig figuur, altijd welkom bij  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op mei 20, 2013, 10:06:11
Ms een stuk vd voorbereiding meedraaien bij vitesse
En dan terug naar ons......
Als hij daar wel blijft zal melvin wel contract krijgen.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2013, 11:02:39
Ik bewonder de Leeuw zijn inzet maar die komt echt tekort voor de eredivisie.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op mei 20, 2013, 16:34:30
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F678M1sK.jpg&hash=ee5da35e3ce63211b24c00b7e0b0f44ccd860ac4)

:P
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op mei 20, 2013, 16:35:25
Gezelligheid kent geen tijd
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Mp op mei 21, 2013, 10:03:52
Citaat van: peter op mei 20, 2013, 10:06:11
Ms een stuk vd voorbereiding meedraaien bij vitesse
En dan terug naar ons......
Als hij daar wel blijft zal melvin wel contract krijgen.

Melwin blijft niet, is inmiddels ook al bezig met een andere club.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op mei 21, 2013, 12:11:39
Citaat van: el haj op mei 20, 2013, 16:34:30
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F678M1sK.jpg&hash=ee5da35e3ce63211b24c00b7e0b0f44ccd860ac4)

:P

binne nou al op oorlogspad  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op mei 21, 2013, 13:32:27
Citaat van: Mp op mei 21, 2013, 10:03:52
Melwin blijft niet, is inmiddels ook al bezig met een andere club.

Welke club?
Let maar op mijn woorden..hij blijft wel.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: richard op mei 21, 2013, 13:45:33
Citaat van: peter op mei 21, 2013, 13:32:27
Welke club?
Let maar op mijn woorden..hij blijft wel.

De leeuw hoeft ook niet te blijven!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: 0517 op mei 21, 2013, 14:02:06
Citaat van: peter op mei 21, 2013, 13:32:27
Welke club?
Let maar op mijn woorden..hij blijft wel.

Komt te kort en ziet dit dus blijkbaar zelf ook in.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Delamere op mei 21, 2013, 14:32:22
Ik heb in het geruchtencircuit iets over MVV gehoord.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 14:40:30
Citaat van: Delamere op mei 21, 2013, 14:32:22
Ik heb in het geruchtencircuit iets over MVV gehoord.
Zou een mooi clubje voor hem zijn..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op mei 21, 2013, 16:35:48
Citaat van: Delamere op mei 21, 2013, 14:32:22
Ik heb in het geruchtencircuit iets over MVV gehoord.

Het beste voor alle partijen!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 21, 2013, 19:21:19
Komt absoluut tekort voor eredivisie, zelfs voor breedte. Niveau van  Adnane hewwe we nodig, op beide flanken!
En dan hopelijk nog wat constanter in prestaties en net zoveel respect voor de supporters als Adnane heeft  :thumbsup
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Mp op mei 23, 2013, 10:47:04
Citaat van: peter op mei 21, 2013, 13:32:27
Welke club?
Let maar op mijn woorden..hij blijft wel.

Ik heb op je woorden gelet, maar hij blijft dus niet  ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op mei 24, 2013, 15:15:19
Grote kans dat adje blijft |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: gobo op mei 24, 2013, 15:40:52
Citaat van: dit is mien club op mei 24, 2013, 15:15:19
Grote kans dat adje blijft |:)
Vanwaar dit optimisme?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op mei 24, 2013, 15:45:32
Citaat van: gobo op mei 24, 2013, 15:40:52
Vanwaar dit optimisme?

staat in de lc
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op mei 24, 2013, 16:10:51
spelers van de toppers in de ere div huren en grote kans dat adnane blijft staat niet in sport gedeelte maar in 2e gedeelte lc
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: piene hassus op mei 24, 2013, 18:04:59
Sinds wanneer wudt de LC loofd ast Cambuur betreft
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: drg op mei 24, 2013, 19:06:08
denk dat adje veel meer kans heeft op minuten hier dan in arnhem of elders voorlopig, hij heeft wel laten zien dat hij elke speler er uit loopt in de jupiler maar als ie zich in de eerste helft van het seizoen kan bewijzen wordt ie natuurlijk zo opgepikt.

Hopelijk mag ie hier nog een paar punten pakken
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 24, 2013, 23:36:08
Binnenhengelen die jongen! Dan heb je bijna alle steunpilaren van de kampioensploeg erbij komend seizoen, hopelijk aangevuld met aantal direct eredivisiewaardige spelers |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: richard op mei 25, 2013, 00:11:23
Citaat van: SCCRulez op mei 24, 2013, 23:36:08
Binnenhengelen die jongen! Dan heb je bijna alle steunpilaren van de kampioensploeg erbij komend seizoen, hopelijk aangevuld met aantal direct eredivisiewaardige spelers |:)

Schat de kans 85 % dat ie blijft |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 25, 2013, 16:20:18
Citaat van: richard op mei 25, 2013, 00:11:23
Schat de kans 85 % dat ie blijft |:)
Zijn daar concrete aanwijzingen voor dan?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op mei 25, 2013, 19:10:00
Citaat van: SCCRulez op mei 25, 2013, 16:20:18
Zijn daar concrete aanwijzingen voor dan?

Nee
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op mei 25, 2013, 23:05:59
gister zei die zelf anders van wel,,,hangt er van af wat Vitesse met em wil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: HilversumOnTour op mei 27, 2013, 16:05:13
Interview met Adje: http://www.youtube.com/watch?v=cwzy79IrgiU&feature=player_embedded

Hoop dat hij blijft!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op mei 27, 2013, 19:47:51
 :thumbsup |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 22, 2013, 22:09:39
Adje heeft zojuist een oefenwedstrijd gespeeld met Vitesse en stond in de basis, heeft alleen de eerste helft gespeeld maar dat kwam omdat alle 11 spelers werden doorgewisselt in de rust. Maar Adnane speelde heel goed, 2 goals en 2 assists, en Vitesse schijnt heel tevreden over hem te zijn dus de kans dat hij terug keert bij Cambuur lijkt mij nihil. Maar aan de andere kant, Vitesse heeft die Kakuta, Ibarra, en nog veel jonge talenten zoals Chanturia die nu ook al bijna niet aan speeltijd toe komen, dan is hij toch helemaal niet nodig? Ik hoop dat Adje bij ons terugkomt, zou beter voor de ontwikkeling van die jongen zijn, beter voor ons clubke, en beter voor Vitesse. Maar ik denk dat de kans klein is.  :zucht

Oja, ik ben nieuw op het forum, jooo
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op juni 22, 2013, 22:52:59
tegen een amateur club toch is wel wat anders dan sub top ere div.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: rody rules op juni 23, 2013, 11:58:07

ze geven in zo'n voorbereiding sowieso iedereen een kans dus hij zal sowieso zijn minuten maken. na een aantal weken zal blijken of hij dicht tegen de basis aanzit. mocht dat niet het geval zijn kan hij beter weggaan, ook voor zijn eigen ontwikkeling. Ik denk bovendien dat de grote baas daar bij Vitesse vast nog wel wat miljoentjes aan spitsen en vleugelspelers haalt  8 :proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 23, 2013, 12:31:33
Citaat van: rody rules op juni 23, 2013, 11:58:07
ze geven in zo'n voorbereiding sowieso iedereen een kans dus hij zal sowieso zijn minuten maken. na een aantal weken zal blijken of hij dicht tegen de basis aanzit. mocht dat niet het geval zijn kan hij beter weggaan, ook voor zijn eigen ontwikkeling. Ik denk bovendien dat de grote baas daar bij Vitesse vast nog wel wat miljoentjes aan spitsen en vleugelspelers haalt  8 :proost
Ja maar toch, hij viel erg op. Maar het eerste haalt 'ie vast niet, en hij wil zelf ook alleen bij een club spelen waar die vaak speelt, laten we hopen dat adje terugkomt  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Sakas op juni 25, 2013, 15:11:32
Kwam dit tegen over Adje. Als Vitesse niet een andere speler haalt voor zijn positie, is de kans klein dat hij terug komt ;(

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/tighadouini_wint_eerste_slag_.html
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op juni 25, 2013, 16:10:04
Citaat van: Sakas op juni 25, 2013, 15:11:32
Kwam dit tegen over Adje. Als Vitesse niet een andere speler haalt voor zijn positie, is de kans klein dat hij terug komt ;(

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/tighadouini_wint_eerste_slag_.html

ach het sluit niet alle hoop uit...komende weken maar afwachten
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Collingwood op juni 25, 2013, 16:36:24
Tsja, dit is natuurlijk maar een wedstrijdje tegen wat amateurs. Ja, Tighadouini heeft het goed gedaan, maar dat zegt nog niks. Chanturia is ook niet onaardig ingevallen met twee goals. Daarnaast keert blijkbaar Gaël Kakuta mogelijk ook nog terug. Dus het is nog altijd afwachten.

Al moet ik zeggen dat ik Adje het van harte zou gunnen om bij Vitesse basisspeler te worden. Op basis van vorig seizoen (prestaties op het veld, en presentatie naast het veld) wens ik hem het allerbeste!  :thumbsup
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Thieske op juni 25, 2013, 17:39:44
Denk niet dat Adje weer terugkomt, hoop het natuurlijk wel.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2013, 17:41:30
Alles is mogelijk met dat projectiel van een Jordania, die kan straks zomaar beslissen dat hij nog een dozijn vleugelspelers ophaalt. We kunnen niks anders doen dan verder kijken naar goede buitenspelers en afwachten wat er in Arnep gebeurt.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: SCCRulez op juni 25, 2013, 19:51:03
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 17:41:30
Alles is mogelijk met dat projectiel van een Jordania, die kan straks zomaar beslissen dat hij nog een dozijn vleugelspelers ophaalt. We kunnen niks anders doen dan verder kijken naar goede buitenspelers en afwachten wat er in Arnep gebeurt.
kunnen ook niet te lang afwachten. Zelfde als met Room, die wilde pas vlak voor de start van de competitie besluit nemen. Adje wat mij betreft altijd meer dan welkom maar kan mij voorstellen dat ze eerder al linksbuiten contracteren
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 19:57:24
we hadden het er gister nog over die lui hebben immers wel 9 man voor de voor hoede dus je weet maar nooit


Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 29, 2013, 14:42:53
Adnane vandaag weer in de basis bij oefenwedstrijd Vitesse tegen OWIOS.
Speelt weer met de sterkste opstelling mee.  :?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op juni 29, 2013, 14:52:49
we zullen zien als het er op aan komt staat ie er weer naast denk ik
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 16:01:07
Hij maakte de 0-8 vanmiddag.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op juni 29, 2013, 18:28:51
Het word met de wedstrijd lastiger om Tigha (misschien) terug te halen, Jammer..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:06:29
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 14:52:49
we zullen zien als het er op aan komt staat ie er weer naast denk ik
dat denk ik ook, maar ik acht de kans klein dat hij terugkomt naar scc, helaas :(
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:13:44
Als we daarvoor in de plaats Tannane of Misidjan contracteren zul je mij daar niet over horen.  :proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 29, 2013, 19:51:43
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:13:44
Als we daarvoor in de plaats Tannane of Misidjan contracteren zul je mij daar niet over horen.  :proost
Zou mooi zijn, maar Misidjan gaat niet lukken toch?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:00:11
Geen idee, hoop doet leven he :thumbsup

In dat kader hoop ik ook nog steeds dat karim benzema en barto worden geruild met gesloten beurs  :devil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:01:57
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:00:11
Geen idee, hoop doet leven he :thumbsup

In dat kader hoop ik ook nog steeds dat karim benzema en barto worden geruild met gesloten beurs  :devil
Heb uit betrouwbare bron ook gehoord dat de ruildeal barto/cavani bijna rond is.  :thumbsup
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2013, 21:03:02
Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:01:57
Heb uit betrouwbare bron ook gehoord dat de ruildeal barto/cavani bijna rond is.  :thumbsup
Arme poelie :_schater
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 06, 2013, 16:32:17
Adje heeft de 4-0 gemaakt in oefenwedstrijd Vitesse vanmiddag
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 06, 2013, 18:32:29
Op dezelfde dag dat Vitesse een oefenwedstrijd speelt, speelt jong Vitesse ook een wedstrijd. Zegt het wat dat Tigha met het "grote" Vitesse meedoet en niet zoals de andere talenten, Chanturia, in jong Vitesse?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op juli 06, 2013, 20:37:32
Hij zat toch in parijs?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 06, 2013, 20:40:48
Citaat van: peter op juli 06, 2013, 20:37:32
Hij zat toch in parijs?
Goaltje gescoord vanaf de Eiffel Toren. Nee, blijkbaar was hij gewoon in Nederland..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Galdiano op juli 06, 2013, 21:01:56
Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 20:40:48
Goaltje gescoord vanaf de Eiffel Toren. Nee, blijkbaar was hij gewoon in Nederland..

Hij heeft 3 dagen in parijs gezeten heeft gister alweer getraind ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 06, 2013, 21:06:06
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2013, 21:01:56
Hij heeft 3 dagen in parijs gezeten heeft gister alweer getraind ;)
ah, oke bedankt
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op juli 06, 2013, 23:26:19
Even op bezoek weest bij mickey mouse nou
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2013, 10:10:54
Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 18:32:29
Op dezelfde dag dat Vitesse een oefenwedstrijd speelt, speelt jong Vitesse ook een wedstrijd. Zegt het wat dat Tigha met het "grote" Vitesse meedoet en niet zoals de andere talenten, Chanturia, in jong Vitesse?

Dit zegt denk ik niets, Kakuta speelde nog niet mee. Al wordt Adje blijkbaar wel als tweede linksbuiten gezien. Hopelijk wil Vitesse hem niet houden voor de breedte...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 09, 2013, 14:53:58
Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 10:10:54
Dit zegt denk ik niets, Kakuta speelde nog niet mee. Al wordt Adje blijkbaar wel als tweede linksbuiten gezien. Hopelijk wil Vitesse hem niet houden voor de breedte...
Hoop het ook niet, want de keuze uit spelers word steeds minder en Adje kunnen we er wel bij hebben..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op juli 09, 2013, 19:48:07
Hoop dat hij komt! Maar hij doet het wel aardig bij Vitesse.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: PePe op juli 09, 2013, 21:55:50
Adnane moet nog minstens 5 jaar rijpen bij Cambuur!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op juli 11, 2013, 16:15:16
Het is zo klaar als een klontje. De ramadan is net begonnen. Adje is binnen een mum van tijd su slap als een vaatdoek. Peter Bosz denkt "wat heb ik nou in mn pap?!" en stuurt Adje naar Cambuur. Bij het begin van het seizoen is de ramadan ongeveer afgelopen en speelt Adje de sterren van de hemel.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: marrumer op juli 11, 2013, 16:18:32
Citaat van: brambo3004 op juli 11, 2013, 16:15:16
Het is zo klaar als een klontje. De ramadan is net begonnen. Adje is binnen een mum van tijd su slap als een vaatdoek. Theo Bosz denkt "wat heb ik nou in mn pap?!" en stuurt Adje naar Cambuur. Bij het begin van het seizoen is de ramadan ongeveer afgelopen en speelt Adje de sterren van de hemel.
theo bos is er niet meer....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op juli 11, 2013, 17:06:34
Foutje, ik bedoelde Peter
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op juli 11, 2013, 17:07:55
Wel een pijnlijk foutje trouwens :zucht
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: marrumer op juli 11, 2013, 17:15:55
oh, ik vond het al zo raar
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: brambo3004 op juli 11, 2013, 17:18:11
Citaat van: marrumer op juli 11, 2013, 17:15:55
oh, ik vond het al zo raar

Ja in eerste instantie sloeg mn verhaaltje als kut op dirk
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Bernardo op juli 11, 2013, 18:41:17
Gerard Bos ‏@GerardBos 10m
1/2 Wie dacht dat terugkeer Tighadouini bij #Cambuur bijna rond is, heeft t mis. Vd Belt: ,,Situatie complex, kans is fifty-fifty."

Gerard Bos ‏@GerardBos 7m
2/2 Complexe is bv: Vitesse wil liever verkoop (Tighadouini heeft 1jr contract); wel constructies denkbaar, maar dus nog onzeker
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: michello op juli 11, 2013, 18:51:57
Citaat van: Bernardo op juli 11, 2013, 18:41:17
"

Gerard Bos ‏@GerardBos 7m
2/2 Complexe is bv: Vitesse wil liever verkoop (Tighadouini heeft 1jr contract); wel constructies denkbaar, maar dus nog onzeker

Is Tighadouini nou niet een speler waarbij je een klein gokje wel kunt wagen? Ik weet dat we het financieel niet makkelijk hebben maar de kans is wel degelijk aanwezig dat hij geld gaat opleveren. Daar moet in goed overleg met vitesse toch wel iets voor kunnen worden afgesproken?

Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op juli 11, 2013, 18:59:48
Citaat van: michello op juli 11, 2013, 18:51:57
Is Tighadouini nou niet een speler waarbij je een klein gokje wel kunt wagen? Ik weet dat we het financieel niet makkelijk hebben maar de kans is wel degelijk aanwezig dat hij geld gaat opleveren. Daar moet in goed overleg met vitesse toch wel iets voor kunnen worden afgesproken?

Nope, ondenkbaar! Zou alleen kunnen met een externe financier! Of hopen op een constructie waarbij Vitesse een (groot) percentage krijgt bij doorverkoop!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: richard op juli 11, 2013, 19:04:55
Citaat van: michello op juli 11, 2013, 18:51:57
Is Tighadouini nou niet een speler waarbij je een klein gokje wel kunt wagen? Ik weet dat we het financieel niet makkelijk hebben maar de kans is wel degelijk aanwezig dat hij geld gaat opleveren. Daar moet in goed overleg met vitesse toch wel iets voor kunnen worden afgesproken?

Zijn ze mee bezig ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 11, 2013, 19:12:18
Ze willen hem iig wel kwijt dus, dat scheelt al
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Nightmarelwd op juli 12, 2013, 15:53:12
 Kans op terugkeer Tighadouini bij Cambuur is 'fifty-fifty'

Leeuwarden | De kans dat Vitesse-aanvaller Adnane Tighadouini dit seizoen voor SC Cambuur speelt is fifty-fifty. Dat liet algemeen directeur Gerald van den Belt gisteravond desgevraagd weten naar aanleiding van geluiden uit Arnhem en omstreken dat de beide clubs het bijna eens zouden zijn over een overgang.
Gerard Bos
De Leeuwarders huurden Tighadouini afgelopen seizoen van Vitesse. Na een moeizame start maakte de vleugelspits steeds meer indruk. Na het seizoen meldde hij zich weer in Arnhem voor de voorbereiding. Cambuur wil hem nog steeds graag terughalen, maar omdat Tighadouini een contract heeft van nog maar een jaar zou Vitesse hem liever willen verkopen dan nogmaals verhuren.
,,Het is een complexe situatie", stelt Van den Belt. ,,Wij willen Tighadouini er nog steeds graag bij hebben. Maar we moeten het wel eens worden met Vitesse. Er zitten de nodige haken en ogen aan. Of het fifty-fifty is dat we er uitkomen? Zo kun je het wel stellen, ja. Het is nog even afwachten."
Ondanks dat Cambuur eerder al aangaf geen transfersommen te willen of kunnen betalen voor spelers, is verkoop niet uitgesloten. Een mogelijke oplossing in het Tighadouini-verhaal kan namelijk een verkoop zonder transfersom zijn, maar dan wel met voordelen voor Vitesse bij doorverkoop of zelfs terugkoop.
Overigens kan Cambuur, dat ook nog steeds jaagt op een centrale verdediger, weer op zoek naar een nieuwe kandidaat-middenvelder. De Duits-Canadese proefspeler Massih Wassey is gisteren vertrokken. Cambuur testte hem af. De middenvelder van SV Waldhof Mannheim gaf daarbij zelf al aan niet fit te zijn en het niveau niet aan te kunnen.

Bron FD http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64703
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:46:49
Mijn gevoel zegt dat Vitesse dan niet overtuigd is van Tigha als ze hem liever verkopen dan verhuren
Dus; Komt u maar  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Cambuur058 op juli 12, 2013, 17:06:26
Heb ook nog geen intresse van andere clubs gezien.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:21:23
Adje heeft deze week zijn spullen opgehaald en gaat voor zijn kans bij fietstas, bron mimo!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:22:35
Citaat van: Nightmarelwd op juli 12, 2013, 15:53:12
Kans op terugkeer Tighadouini bij Cambuur is 'fifty-fifty'

Leeuwarden | De kans dat Vitesse-aanvaller Adnane Tighadouini dit seizoen voor SC Cambuur speelt is fifty-fifty. Dat liet algemeen directeur Gerald van den Belt gisteravond desgevraagd weten naar aanleiding van geluiden uit Arnhem en omstreken dat de beide clubs het bijna eens zouden zijn over een overgang.
Gerard Bos
De Leeuwarders huurden Tighadouini afgelopen seizoen van Vitesse. Na een moeizame start maakte de vleugelspits steeds meer indruk. Na het seizoen meldde hij zich weer in Arnhem voor de voorbereiding. Cambuur wil hem nog steeds graag terughalen, maar omdat Tighadouini een contract heeft van nog maar een jaar zou Vitesse hem liever willen verkopen dan nogmaals verhuren.
,,Het is een complexe situatie", stelt Van den Belt. ,,Wij willen Tighadouini er nog steeds graag bij hebben. Maar we moeten het wel eens worden met Vitesse. Er zitten de nodige haken en ogen aan. Of het fifty-fifty is dat we er uitkomen? Zo kun je het wel stellen, ja. Het is nog even afwachten."
Ondanks dat Cambuur eerder al aangaf geen transfersommen te willen of kunnen betalen voor spelers, is verkoop niet uitgesloten. Een mogelijke oplossing in het Tighadouini-verhaal kan namelijk een verkoop zonder transfersom zijn, maar dan wel met voordelen voor Vitesse bij doorverkoop of zelfs terugkoop.
Overigens kan Cambuur, dat ook nog steeds jaagt op een centrale verdediger, weer op zoek naar een nieuwe kandidaat-middenvelder. De Duits-Canadese proefspeler Massih Wassey is gisteren vertrokken. Cambuur testte hem af. De middenvelder van SV Waldhof Mannheim gaf daarbij zelf al aan niet fit te zijn en het niveau niet aan te kunnen.

Bron FD http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=64703


Ritzmaier van psv halen man, linkermiddenvelder!!!!!! Gooi er gvd eens een ton tegenaan!!!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 19:35:30
Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:21:23
Adje heeft deze week zijn spullen opgehaald en gaat voor zijn kans bij fietstas, bron mimo!
Staat anders niks op zijn Twitter  ;)
Nee zonder dollen; Ik denk niet dat dit waar is want waarom zou VD Belt dan met het bericht in de Media komen?
Roofvogel zag het ook al niet goed  :proost
Ik hoop nog steeds dat hij blijft
Maar het zal me niet verbazen als hij zijn kans (terecht) pakt
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 02, 2013, 14:38:13
Denkt niet dat het nog wat word...  :(
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Ruppppert op augustus 02, 2013, 14:43:46
is nu geblesseerd, komt denk ik niet meer
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 06, 2013, 19:45:06
Vitesse huurt 2 jongens van Chelsea, 1 daarvan is sowieso een buitenspeler... Komt Adje dan alsnog?    :insane
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 19:47:39
Citaat van: KristCambuur op augustus 06, 2013, 19:45:06
Vitesse huurt 2 jongens van Chelsea, 1 daarvan is sowieso een buitenspeler... Komt Adje dan alsnog?    :insane

:wall Zondag hadden ze maar 3 wisselspelers op de bank, dus ik reken er nog niet op..
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 20:31:33
Adje gesproken, en hij zei dat het met de blessure alweer de goede kant op ging. Wellicht is hij nu goedkoper? En als swinkels weg zou vallen van de salarislijst zou er weer wat ruimte moeten zijn!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: punkman op augustus 06, 2013, 20:34:05
Citaat van: Synea op augustus 06, 2013, 20:31:33
Adje gesproken, en hij zei dat het met de blessure alweer de goede kant op ging. Wellicht is hij nu goedkoper? En als swinkels weg zou vallen van de salarislijst zou er weer wat ruimte moeten zijn!

Mocht Adje komen dan verwacht ik hem eerlijk gezegd niet eerder dan in de winterstop.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 06, 2013, 20:34:53
Citaat van: Synea op augustus 06, 2013, 20:31:33
Adje gesproken, en hij zei dat het met de blessure alweer de goede kant op ging. Wellicht is hij nu goedkoper? En als swinkels weg zou vallen van de salarislijst zou er weer wat ruimte moeten zijn!
Adje gesproken?! :o Ook over Cambuur gehad? )
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2013, 20:37:00
Spreken??? Smeken moet je!!!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: sunderland op augustus 06, 2013, 20:38:33
over 1.5 week gaat engeland los en dus ook Chelsea .Vitesse zal dan wel een aantal spelers krijgen
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 22:21:54
Citaat van: KristCambuur op augustus 06, 2013, 20:34:53
Adje gesproken?! :o Ook over Cambuur gehad? )

Ja heb wel een aantal subtiele hints gegeven, maar heb eigenlijk alleen naar zijn blessure gevraagd..

Ik had in een reactie een foto van hem in het hek bij emmen geplaatst en gezegd dat er dit seizoen eigenlijk maar 1 club voor m was..

Hij reageerde zo: "Remko, het gaat de goede kant op met de blessure."

Denk dat hij zelf niet zo snel iets los zal laten over de zaken kant;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 22:40:31
Remko Hobma Hoe gaat het met je blessure?
Gisteren om 15:13 · Vind ik leuk · 1

Red'One Rado Labrihmi Allahychafik khay zine,,,o aid moubaràk said
Vertaling bekijken
Gisteren om 15:42 · Vind ik leuk · 1

Adnan Tighadouini Remko ; het gaat de goede kant op
Gisteren om 22:32 · Vind ik leuk · 1

Remko Hobma Ik hoop voor je dat het snel hersteld, zou je graag naast Lukoki zien voetballen in leeuwarden!! Maar hoop met name dat je komt waar je wil komen!!!
23 uur geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Red'One Rado Labrihmi Great,,,,, good luck friend
22 uur geleden · Vind ik leuk

Remko Hobma Op vele verzoeken vanuit de supporters, stel ik deze vraag: Hoe groot acht jij de kans dat je niet aan het spelen komt bij vitesse? Bij cambuur gaat er een keeper weg, dus er komt financiele ruimte!!! (ps ik denk dat jij met Lukoki de verrassing van het seizoen kan worden!!!!)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 06, 2013, 22:49:51
Haha, prachtig! Vite$$e heeft alweer 2 spelers van Chelsea gekregen en Chanturia deed het zondag prima en dan te bedenken dat ze ook Kakuta en Ibarra nog hebben... Adje kan beter naar Leeuwarden komen, want speeltijd zit er daar voor hem waarschijnlijk niet in!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 06, 2013, 22:50:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2013, 20:37:00
Spreken??? Smeken moet je!!!
_O_  _O_  _O_
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: wietze op augustus 06, 2013, 23:35:20
Heb begrepen dat Vitesse 120.000 ontvangen willen voor Adje!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2013, 23:41:13
Over 4 dagen volgende trekking van de Staats... ;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: DC op augustus 07, 2013, 00:33:09
Citaat van: wietze op augustus 06, 2013, 23:35:20
Heb begrepen dat Vitesse 120.000 ontvangen willen voor Adje!
Nou volgende pot allemaal ff €12 ophoesten   |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 02:02:24
Adje praat daar aardig om de zaak heen dus denk niet dat hij komt.
Kan een houding zijn om iets te verbergen of hij gaat echt voor zijn kansen daar
Maar ik zou het geweldig vinden  |:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Stille Genieter op augustus 07, 2013, 09:37:16
Bron telegraaf

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2013, 09:48:39
Citaat van: Synea op augustus 06, 2013, 20:31:33
Adje gesproken, en hij zei dat het met de blessure alweer de goede kant op ging. Wellicht is hij nu goedkoper? En als swinkels weg zou vallen van de salarislijst zou er weer wat ruimte moeten zijn!

Noem je dit tegenwoordig al iemand spreken? 3 vragen op facebook en slechts 1 onbelangrijk antwoord hahahaha het moet niet gekker worden  :_schater
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Timmie op augustus 07, 2013, 09:51:31
Citaat van: cambuurlegend op augustus 07, 2013, 09:48:39
Noem je dit tegenwoordig al iemand spreken? 3 vragen op facebook en slechts 1 onbelangrijk antwoord hahahaha het moet niet gekker worden  :_schater

#aanname?!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 07, 2013, 10:09:26
Slotje
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2013, 10:14:19
Citaat van: wietze op augustus 06, 2013, 23:35:20
Heb begrepen dat Vitesse 120.000 ontvangen willen voor Adje!

3 goals en 5 assists verder is hij het dubbele waard. Ik ga er nog steeds vanuit dat de club cq sponsoren hem toch binnenhengelen.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 13:29:32
Citaat van: cambuurlegend op augustus 07, 2013, 09:48:39
Noem je dit tegenwoordig al iemand spreken? 3 vragen op facebook en slechts 1 onbelangrijk antwoord hahahaha het moet niet gekker worden  :_schater

Ik gaf enkel het deel even weer wat van toepassing was :proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:15:03
"Vitesse doet weer zaken met Chelsea en huurt Chileen Cuevas"

Het is een linksbuiten: slechte zaak voor Adje, goede zaak voor Cambuur
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op augustus 07, 2013, 14:15:54
Maar, jongens, vd belt was toch duidelijk: nu nog een cv en dan is het geld op?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 14:17:37
Citaat van: Lore op augustus 07, 2013, 14:15:54
Maar, jongens, vd belt was toch duidelijk: nu nog een cv en dan is het geld op?

Kist net zo goed tegen een muur praten  :wall  8P
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:20:03
Citaat van: Lore op augustus 07, 2013, 14:15:54
Maar, jongens, vd belt was toch duidelijk: nu nog een cv en dan is het geld op?

Als Swinkels weg is komt er toch ook weer wat ruimte?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Roofvogel op augustus 07, 2013, 14:20:56
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:15:03
"Vitesse doet weer zaken met Chelsea en huurt Chileen Cuevas"

Het is een linksbuiten: slechte zaak voor Adje, goede zaak voor Cambuur

Een linkermiddenvelder
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:22:03
Citaat van: Roofvogel op augustus 07, 2013, 14:20:56
Een linkermiddenvelder

Peter Bosz kennende speelt hij met 3 mensen voorin, ergo linksbuiten
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2013, 14:25:39
Kan iemand mij even uitleggen wat de meerwaarde van Adje is t.o.v de huidige linkeraanvallers?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Stiens op augustus 07, 2013, 14:26:27
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:20:03
Als Swinkels weg is komt er toch ook weer wat ruimte?

Swinkels gaat niet weg, en mocht ie al weggaan dan komt daar een keeper voor in de plaats. Met 2 keepers kun je namelijk niet de Eredivisie in. (Nienhuis / Zeinstra)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Timmie op augustus 07, 2013, 14:28:20
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2013, 14:25:39
Kan iemand mij even uitleggen wat de meerwaarde van Adje is t.o.v de huidige linkeraanvallers?

Ik denk dat Adje beter is dan Feldballe/de Graaf....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2013, 14:34:05
Citaat van: Timmie op augustus 07, 2013, 14:28:20
Ik denk dat Adje beter is dan Feldballe/de Graaf....
De Graaf is wel zeker. Over Feldballe kun je dat na 1 helft serieus voetbal zeker niet zomaar zeggen.

Mijn mening: Adje heeft ZELF voor Fietstas gekozen. SCC heeft daar op ingespeeld. Nu valt 'ie daar wrs buiten de boot, maar is er financieel geen ruimte meer om hem aan te trekken. Gemiste kans, maar niet het einde van de wereld. Zonder Adje gaan we het ook redden.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 14:48:33
Die gast zou puur een bonus zijn voor het team, maar niet nodig, en het is all 100 keer gezegd er is geen geld meer voor  :0=
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Timmie op augustus 07, 2013, 14:58:53
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2013, 14:34:05
De Graaf is wel zeker. Over Feldballe kun je dat na 1 helft serieus voetbal zeker niet zomaar zeggen.

Mijn mening: Adje heeft ZELF voor Fietstas gekozen. SCC heeft daar op ingespeeld. Nu valt 'ie daar wrs buiten de boot, maar is er financieel geen ruimte meer om hem aan te trekken. Gemiste kans, maar niet het einde van de wereld. Zonder Adje gaan we het ook redden.

Precies. Is voor zijn kans gegaan in Arnhem. Zijn goed recht natuurlijk!
Voor hem zal geen geld zijn helaas. We zullen het moeten doen met deze groep + Jaliens...
Komt helemaal goed! 15e plek:)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Stiens op augustus 07, 2013, 15:01:00
 :0= Slotje

:proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op augustus 07, 2013, 15:01:40
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2013, 14:20:03
Als Swinkels weg is komt er toch ook weer wat ruimte?

Ten eerst is Swinkels niet weg en ten tweede zal er dan toch ook weer een nieuwe keeper bij moeten komen!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 17:45:00
Volgende seizoen is hij transfer vrij;)
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: liwwarder 19 op augustus 07, 2013, 19:42:19
Naja tighadouni jammer veel plezier bij vitesse op de BANK!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 19:55:22
http://www.voetbalflitsen.com/artikel/6785/schokkend-dit!-doodgeschoten-vitesse-speler-leeft-nog-gewoon (http://www.voetbalflitsen.com/artikel/6785/schokkend-dit!-doodgeschoten-vitesse-speler-leeft-nog-gewoon)

Echt ziek dit soort grappen  :zucht
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 20:34:02
Zelfs al had Adje nooit voor ons gespeeld dan had ik dit nog ziek gevonden :R
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 07, 2013, 20:43:52
Inderdaad niet normaal!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Sakas op augustus 09, 2013, 16:42:05
Nog meer concurentie voor adje. Piazon van Chelsea naar Fietstas.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: harrylwd op augustus 12, 2013, 14:20:40
komt u maar!! _O_
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 19, 2013, 19:51:47
Adje vandaag geblesseerd uitgevallen tegen beoftes van Heracles, nieuwe blessure aan de hamstrings (oude was lies).

Er speelt nu nog niets concreets volgens ingewijden.....

Bron: ingewijden Vitesse
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:10:40
Beste vitesse die adje die jullie hebben is toch wel veel geblesseerd. Wij cambuur willen jullie graag van dit probleem afhelpen mits jullie hem transfer vrij laten gaan. Mvg cambuur.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:12:29
Citaat van: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:10:40
Beste vitesse die adje die jullie hebben is toch wel veel geblesseerd. Wij cambuur willen jullie graag van dit probleem afhelpen mits jullie hem transfer vrij laten gaan. Mvg cambuur.
Met het vertrek van Adje kunt u weer bezuinigen op de medische kosten zodat er weer een extra speler van Chelsea gehuurd kan worden.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:17:23
Idd dokkumer jij snapt hem.  :proost
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: justremco op augustus 19, 2013, 20:55:43
Tighadouini vandaag na 25 minuten alweer gewisseld bij jong Vitesse
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:58:09
Citaat van: justremco op augustus 19, 2013, 20:55:43
Tighadouini vandaag na 25 minuten alweer gewisseld bij jong Vitesse
Ja, hamstringblessure
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 02:00:10
Gehoord op VI net; PEC kocht Mokhtar voor 150.000 van PSV
Dat heet durven investeren...
Adje kost hetzelfde maar Cambuur doet het (nog) niet
Kijk wat er van Mokhtar is geworden
1+1 = 2  :devil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2013, 08:37:08
Tadic weg bij twente?
mokthar naar twente voor......
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2013, 12:15:07
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 02:00:10
Gehoord op VI net; PEC kocht Mokhtar voor 150.000 van PSV
Dat heet durven investeren...
Adje kost hetzelfde maar Cambuur doet het (nog) niet
Kijk wat er van Mokhtar is geworden
1+1 = 2  :devil
ja lach maar .Mokthar Twente ;Tiga Zwolle
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op augustus 20, 2013, 12:55:00
Zou het?
Adje dan naar zwolle?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Puma op augustus 20, 2013, 12:56:36
Vitesse wil Adje niet laten gaan, verhuur: nee.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op augustus 20, 2013, 13:14:45
Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 12:56:36
Vitesse wil Adje niet laten gaan, verhuur: nee.

Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.
 
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Puma op augustus 20, 2013, 14:25:02
Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2013, 13:14:45
Kom je daarbij.
Cambuur en Vitesse hebben lang gesproken over een overname.


Gister zelf met Adje gesproken. Misschien dat Vitesse wel wil verkopen, maar niet verhuren.  ;)

En aangezien Cambuur niet gaat betalen... tenminste dat neem ik aan.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Clint op augustus 20, 2013, 14:29:26
Dan lijkt het mij iets voor het spelersfonds. Deze jongen heeft normaliter altijd weer verkoopwaarde.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 14:25:02
Gister zelf met Adje gesproken. Misschien dat Vitesse wel wil verkopen, maar niet verhuren.  ;)

En aangezien Cambuur niet gaat betalen... tenminste dat neem ik aan.
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: moodygrunn op augustus 20, 2013, 15:13:12
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

De club heeft voor dit jaar een winst van +/- 500.000 euro begroot. Wellicht is het in ons voordeel om daar toch een klein deel van op te snoepen voor de komst van Tigha.
Aan de andere kant, hemelen wij deze jongen niet te veel op met een onrealistisch verwachtingspatroon als gevolg?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Puma op augustus 20, 2013, 15:49:39
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

Kan wel oud nieuws zijn, maar zo ligt de situatie dan nog steeds.
En ga natuurlijk ook niet alles hier neer droppen... wat ie allemaal verteld heeft!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 16:04:30
Citaat van: Puma op augustus 20, 2013, 15:49:39
Kan wel oud nieuws zijn, maar zo ligt de situatie dan nog steeds.
En ga natuurlijk ook niet alles hier neer droppen... wat ie allemaal verteld heeft!

en je gaat hier wel neerdroppen, dat je ook niet gaat neerdroppen wat ie allemaal verteld heeft........

8P 8P 8P
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op augustus 20, 2013, 16:26:47
Droplul...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: richard op augustus 20, 2013, 16:54:32
Zijn vast bezig met een andere oplossing.....
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 17:00:04
Citaat van: sunderland op augustus 20, 2013, 12:15:07
ja lach maar .Mokthar Twente ;Tiga Zwolle
Sunderland; Ik bedoelde meer; Als Tigha ook 150K kost dan moet Cambuur ook durven investeren want het loont! Kijk naar Mokhtar
Sorry voor de verwarring! Wil Adje hier, NEVER BIJ OLLE  :0=
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op augustus 20, 2013, 18:04:47
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 20, 2013, 02:00:10
Gehoord op VI net; PEC kocht Mokhtar voor 150.000 van PSV
Dat heet durven investeren...
Adje kost hetzelfde maar Cambuur doet het (nog) niet
Kijk wat er van Mokhtar is geworden
1+1 = 2  :devil

Precies! Want Cambuur heeft daar ook zulke goede ervaringen mee!  :devil
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: KristCambuur op augustus 20, 2013, 18:09:41
Zal wel niet komen, helaas :(
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Lore op augustus 20, 2013, 19:30:15
Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

Maar als hij voor 2 september niet verkocht is, is verhuur op het laatste moment misschien weer mogelijk. Anders kost het Vitesse alleen maar!
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Dokkumer op augustus 20, 2013, 19:34:20
Daarom zei ik ook liever niet... Misschien in de laatste 2 dagen van de carroussel nog? Je weet het niet...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2013, 19:47:07
Als zwolle mokthar verkoopt hebben zij zat geld om iemand te kopen en ook tiga nog te halen
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Bubba op augustus 20, 2013, 19:49:55
Nu al 16 pagina's over Tighadouini op dit forum. Meer dan welke huidige speler dan ook. Tijd om Adje onder het kopje "oud spelers" te zetten? Ik zie liever een echte spits er bij komen dan nog een vleugelaanvaller en bovendien denk ik dat heel veel forumgangers Tighadouini veel te hoog hebben zitten. Aardige speler hoor maar of hij ons nu boven de streep moet houden?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Jules058 op augustus 20, 2013, 21:16:03
Cambuur zou een moeten praten met feyenoord kijken of er een mogelijkheid is om te vrede te huren balvast en kan ze goals maken.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: DC op augustus 20, 2013, 22:40:54
Citaat van: Jules058 op augustus 20, 2013, 21:16:03
Cambuur zou een moeten praten met feyenoord kijken of er een mogelijkheid is om te vrede te huren balvast en kan ze goals maken.

Waarom in dit topic?

Wel leuke spits maar rendeert hij niet beter in een 4-4-2 systeem zoals toen bij RKC met Castillion?
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Jules058 op augustus 21, 2013, 00:12:19
In dit topic omdat we nu al heel lang over tigha praten. Ik dacht laat ik er een andere naam in gooien. Begrijp mij niet verkeerd vind tigha een topper maar ik denk dat we beter nog een centrum spits er bij moeten hebben dan vleugel spelers.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: poelie-lwd op augustus 21, 2013, 06:04:50
Nou, dan zeker geen te vrede  :_schater
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op augustus 21, 2013, 18:54:49
Adje 3 tot 6 weken aan de kant...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op augustus 21, 2013, 23:08:57
feldballe hebben ze veel vertrouwen in dus adje komt vast niet hier.

Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Jules058 op augustus 22, 2013, 02:26:58
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 23:08:57
feldballe hebben ze veel vertrouwen in dus adje komt vast niet hier.

Zo denk ik er ook over denistel. Cambuur moet de focus leggen op een Centrum spits.
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Yellow Army op augustus 22, 2013, 07:53:48
Citaat van: Jules058 op augustus 22, 2013, 02:26:58
Zo denk ik er ook over denistel. Cambuur moet de focus leggen op een Centrum spits.

Ben ik volledig met je eens, alleen zal de TS daar waarschijnlijk anders over denken. We hebben slechts 3 man voor 2 posities op de vleugels (Barto, de Graaf niet meegerekend) en 3 spitsen. Eventueel 4 met Brands erbij. Dus tja...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: dit is mien club op augustus 22, 2013, 08:41:26
Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 23:08:57
feldballe hebben ze veel vertrouwen in dus adje komt vast niet hier.

Ze geven zelf aan dat ze vleugel speler willen halen
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: De Gast op augustus 22, 2013, 09:19:20
SPITS moet er komen  :0=
Geen Hemmen = geen goals
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: denistel op augustus 22, 2013, 10:02:37
Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 07:53:48
Ben ik volledig met je eens, alleen zal de TS daar waarschijnlijk anders over denken. We hebben slechts 3 man voor 2 posities op de vleugels (Barto, de Graaf niet meegerekend) en 3 spitsen. Eventueel 4 met Brands erbij. Dus tja...

feldballe-de graaf-schokker-lukoki en cristovao binne er 5 toch.waarom moet je de graaf niet mee rekeken die hoort toch oek bij de selectie
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: justremco op augustus 22, 2013, 10:07:44
Leuk allemaal dat iedereen een centrumspits erbij wil hebben, maar die gaat er denk ik toch niet komen. De TS heeft vooraf gekozen voor Hemmen Barto Cristovao en dat zijn al 3 spelers voor 1 positie. Met een vleugelaanvaller erbij kunnen andere spelers weer naar eigen posities toe. Vind het persoonlijk jammer dat Tighadouini geblesseerd is, dat maakt de kans op terugkomen ook meteen een heel stuk kleiner...
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: el haj op augustus 22, 2013, 13:11:30
Citaat van: justremco op augustus 22, 2013, 10:07:44
Vind het persoonlijk jammer dat Tighadouini geblesseerd is, dat maakt de kans op terugkomen ook meteen een heel stuk kleiner...

Maar het maakt de kans dat we hem in januari een contract aan kunnen bieden íets groter.  :y
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: Goudvinger op augustus 22, 2013, 13:38:12
Volgens mij kan er voorlopig wel een slotje op dit topic  :0=
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: veroen op augustus 22, 2013, 14:02:53
Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 13:38:12
Volgens mij kan er voorlopig wel een slotje op dit topic  :0=

helemaal correct, Dokkie doe je ding! aan de ketting dit topic ;) :zweep
Titel: Re: Adnane Tighadouini
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2013, 14:28:07
Ze zochten nog een vleugelspeler.
dat word ws Savic.
dus id....slotje!