Lijkt me tijd om eens te kijken hoe de selectie er volgend seizoen bij staat. Tot nu toe hebben we deze spelers nog vastliggen:
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Verder hebben we nog de volgende spelers met een optie: Vytas, Schootstra, Rosheuvel, Hoefdraad, Berisha.
Uitgaande van de spelers die weleens zouden kunnen verlengen, is dit ongeveer het raamwerk voor komend seizoen. Ik ga voor het gemak uit van de Jupiler League.
Doel: Nienhuis, Zeinstra, Wilpstra
Verdediging
Rechtsback: Pereira, Anderson, El Baad
Rechtscentraal: MacIntosch, aankoop
Linkscentraal: aankoop, aankoop
Linksback: Peersman, Blackson
Middenveld:
Defensief: Bakker, Overgoor
'Nummer 8': Monteiro, Boutzamar
Aanvallend: Van de Streek, Masek
Aanval:
Rechtsbuiten: Rosheuvel, aankoop
Spits: aankoop, Barto, Van der Putten
Linksbuiten: Hoefdraad, Houtkoop
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 15:38:10
Uitgaande van de spelers die weleens zouden kunnen verlengen, is dit ongeveer het raamwerk voor komend seizoen. Ik ga voor het gemak uit van de Jupiler League.
Doel: Nienhuis, Zeinstra, Wilpstra
Verdediging
Rechtsback: Pereira, Anderson, El Baad
Rechtscentraal: MacIntosch, aankoop
Linkscentraal: aankoop, aankoop
Linksback: Peersman, Blackson
Middenveld:
Defensief: Bakker, Overgoor
'Nummer 8': Monteiro, Boutzamar
Aanvallend: Van de Streek, Masek
Aanval:
Rechtsbuiten: Rosheuvel, aankoop
Spits: aankoop, Barto, Van der Putten
Linksbuiten: Hoefdraad, Houtkoop
Citaat van: legeips op maart 17, 2016, 15:43:25
Potver... Krij nu al zin in de vrijdag avond.. ;(
Als ik heel eerlijk ben, speel ik met deze selectie liever bovenin de Jupiler League mee (kan best met dit team) dan dat we weer zo'n kutseizoen als nu beleven.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 15:48:42
Als ik heel eerlijk ben, speel ik met deze selectie liever bovenin de Jupiler League mee (kan best met dit team) dan dat we weer zo'n kutseizoen als nu beleven.
dit bedoel ik nu. Zo denkt het bestuur ook.. Vd vegt moet gewoon zeggen daar praten we niet over want we gaan er vanuit dat we vlgnd seizoen eredivisie spelen.
Ja wat een dom gezeik zeg... Telstar, top oss,ajax 2.... Pfffff....Moet er niet aan denken!! :_spank
Citaat van: sunderland op maart 17, 2016, 15:55:54
dit bedoel ik nu. Zo denkt het bestuur ook.. Vd vegt moet gewoon zeggen daar praten we niet over want we gaan er vanuit dat we vlgnd seizoen eredivisie spelen.
Natuurlijk moet hij dat niet zeggen. Ten eerste heeft hij daar geen invloed op, ten tweede weet iedereen wel dat hij er toch wel mee bezig is. Waarom moet je daarover liegen? We staan onderaan, en de realiteit is dat we meer kans op degradatie dan op handhaving hebben.
Citaat van: Jandehulk op maart 17, 2016, 16:01:59
Ja wat een dom gezeik zeg... Telstar, top oss,ajax 2.... Pfffff....Moet er niet aan denken!! :_spank
Ik kom voor mijn lol bij Cambuur, maar dit seizoen beleef ik er weinig lol aan. Hebben we straks 2 van de 17 thuiswedstrijden gewonnen, wat een ellende. Ik kom voor Cambuur, en niet voor de tegenstander.
Citaat van: Jandehulk op maart 17, 2016, 16:01:59
Ja wat een dom gezeik zeg... Telstar, top oss,ajax 2.... Pfffff....Moet er niet aan denken!! :_spank
Achilles'29, Almere City FC, Dordrecht. Leuk dat voetbal voor anderhalve paardenkop..
Maar wel hoop op soepeler voorwaarden naar Volendam!
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 16:14:22
Natuurlijk moet hij dat niet zeggen. Ten eerste heeft hij daar geen invloed op, ten tweede weet iedereen wel dat hij er toch wel mee bezig is. Waarom moet je daarover liegen? We staan onderaan, en de realiteit is dat we meer kans op degradatie dan op handhaving hebben.
Ik kom voor mijn lol bij Cambuur, maar dit seizoen beleef ik er weinig lol aan. Hebben we straks 2 van de 17 thuiswedstrijden gewonnen, wat een ellende. Ik kom voor Cambuur, en niet voor de tegenstander.
ik speel toch liever op het hoogste niveau en kijk liever naar ajax, psv, feyenoord en!!.... Spelen in een vol.stadion tegen de boeren!.... Mooier bestaat niet..... Kom echt ook in jupiler wel bij dit zootje!! ?
Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2016, 16:15:55
Achilles'29, Almere City FC, Dordrecht. Leuk dat voetbal voor anderhalve paardenkop..
Maar wel hoop op soepeler voorwaarden naar Volendam!
jaaaa...boot combi!...
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 15:48:42
Als ik heel eerlijk ben, speel ik met deze selectie liever bovenin de Jupiler League mee (kan best met dit team) dan dat we weer zo'n kutseizoen als nu beleven.
nou ik niet hoor die hele jl stelt niks voor.ere divisie blijft toch het mooist ook al sta
je onderaan.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 15:48:42
Als ik heel eerlijk ben, speel ik met deze selectie liever bovenin de Jupiler League mee (kan best met dit team) dan dat we weer zo'n kutseizoen als nu beleven.
Dan overschat je de boel wel. De kloof is allang niet meer zo groot als voorheen. Bovenkant middenmoot hooguit.
Zolang er geen schot in het nieuwe stadion komt zal het hier wel zo blijven. Hoe klote het ook is, er zal meer geld vrijgemaakt moeten worden om een betere selectie te kunnen krijgen. En om heel eerlijk te zijn, met de huidige selectie en het huidige niveau heb ik dit seizoen maar weinig genoten. Zo hebben we helemaal niks in de eredivisie te zoeken. Hoop op een mooie selectie en toekomstperspectief voor 2016/2017
Seizoen 2016/2017:
Algemeen directeur: Vacant
Technische directeur: Vacant
Voorzitter RVC: Vacant
Veiligheidsmanager: Vacant
Bij degradatie schoon schip maken! Bestuur is ongeloofwaardig!
Citaat van: De Gast op maart 17, 2016, 19:08:43
Dan overschat je de boel wel. De kloof is allang niet meer zo groot als voorheen. Bovenkant middenmoot hooguit.
Ik denk dat dit verschil afhangt van of je al dan niet een scorende spits kunt vinden. Met iemand die 20/25 goals maakt, eindig je zo vier plekken hoger. En dat is net het verschil tussen bovenin meedoen en bovenkant middenmoot ;) Met bovenin meedoen bedoel ik trouwens niet perse meestrijden om de titel. Spelen voor top 5 valt ook daaronder.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 23:25:08
Ik denk dat dit verschil afhangt van of je al dan niet een scorende spits kunt vinden. Met iemand die 20/25 goals maakt, eindig je zo vier plekken hoger. En dat is net het verschil tussen bovenin meedoen en bovenkant middenmoot ;) Met bovenin meedoen bedoel ik trouwens niet perse meestrijden om de titel. Spelen voor top 5 valt ook daaronder.
Een spits kan alleen scoren als hij goed wordt aangespeeld.
Dat is dit seizoen namelijk het geval.
Het ligt niet aan V.Veen of Barto maar aan de onkunde van de vleugelspelers.
Deze zijn niet in staat om vanaf de zijkant de bal ter hoogte van de penalty stip te krijgen.
Zou een type speler als Manu of de Ridder daar dit seizoen hebben gespeeld, hadden we aanmerkelijk meer punten behaalt.
Zoals Cruijf altijd heeft gezegd, de beste verdediging is de aanval.
Citaat van: De Gast op maart 17, 2016, 19:08:43
Dan overschat je de boel wel. De kloof is allang niet meer zo groot als voorheen. Bovenkant middenmoot hooguit.
Overigens hebben ze allemaal en degradatieclausule, dus je houdt niets over....
Zo'n gast als Rosheuvel red het in de JL ook echt niet!
Ik zie graag 2 nieuwe vleugelaanvallers komen en haal dan bij voorkeur die Tissoudali en Caenenpeel!
Die jongens zijn jong, spelen nu bij een klein clubje en hebben potentie om flink door te groeien.
Lijkt mij geen probleem om ze bij cambuur te laten ballen mits er geen interesse van andere Eredivisieclubs komt.
Tissoudali word gevolgd door veel eredivisie clubs.
Zal wel moeilijk worden.
Citaat van: Unify op maart 18, 2016, 09:59:29
Zo'n gast als Rosheuvel red het in de JL ook echt niet!
Ik zie graag 2 nieuwe vleugelaanvallers komen en haal dan bij voorkeur die Tissoudali en Caenenpeel!
Die jongens zijn jong, spelen nu bij een klein clubje en hebben potentie om flink door te groeien.
Lijkt mij geen probleem om ze bij cambuur te laten ballen mits er geen interesse van andere Eredivisieclubs komt.
toen ie jl speelde was ie gewoon 1 van de beteren toch.
Voor de volledigheid, we hebben Heerings trouwens ook nog onder contact met een optie.
Wat een toppers allemaal.. :|
Er schijnt inmiddels niemand meer vanuit te gaan dat Cambuur voor de eredivisie behouden blijft ?
Jij wel dan??
Nee. Als we niet rechtstreeks uitvliegen gaan we er wel uit in de nacompetitie.
Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 17, 2016, 15:38:10
Uitgaande van de spelers die weleens zouden kunnen verlengen, is dit ongeveer het raamwerk voor komend seizoen. Ik ga voor het gemak uit van de Jupiler League.
Doel: Nienhuis, Zeinstra, Wilpstra
Verdediging
Rechtsback: Pereira, Anderson, El Baad
Rechtscentraal: MacIntosch, aankoop
Linkscentraal: aankoop, aankoop
Linksback: Peersman, Blackson
Middenveld:
Defensief: Bakker, Overgoor
'Nummer 8': Monteiro, Boutzamar
Aanvallend: Van de Streek, Masek, *van Warven (topscorer van beloftenelftal) Als middenvelder kunnen we die er graag bij hebben voor wat creativiteit en diepgang.
Aanval:
Rechtsbuiten: Rosheuvel, aankoop
Spits: aankoop, Barto, Van der Putten
Linksbuiten: Hoefdraad, Houtkoop
SC CAMBUUR ZEGT CONTRACT VAN ELF SPELERS FORMEEL OP
SC Cambuur heeft de contracten van elf spelers van de eerste selectie middels brief formeel opgezegd. Deze formele opzegging moet wettelijk gezien voor 1 april gebeuren, maar hoeft niet per se een definitief einde van de samenwerking te betekenen. SC Cambuur gaat met een aantal spelers nog in gesprek over een mogelijke contractverlenging.
De contracten van de volgende spelers lopen daarmee aan het einde van dit seizoen af: André Krul, Marlon Pereira, Calvin Mac-Intosch, Furdjel Narsingh, Martijn Barto, Vytautas Andriuškevičius, Kai Heerings, Berend Schootstra, Mikhail Rosheuvel, Jergé Hoefdraad en Valmir Berisha. De laatste zes spelers hadden nog een optie in hun contract staan, maar deze zal niet worden gelicht.
Citaat van: Stiens op maart 24, 2016, 19:26:43
SC CAMBUUR ZEGT CONTRACT VAN ELF SPELERS FORMEEL OP
SC Cambuur heeft de contracten van elf spelers van de eerste selectie middels brief formeel opgezegd. Deze formele opzegging moet wettelijk gezien voor 1 april gebeuren, maar hoeft niet per se een definitief einde van de samenwerking te betekenen. SC Cambuur gaat met een aantal spelers nog in gesprek over een mogelijke contractverlenging.
De contracten van de volgende spelers lopen daarmee aan het einde van dit seizoen af: André Krul, Marlon Pereira, Calvin Mac-Intosch, Furdjel Narsingh, Martijn Barto, Vytautas Andriuškevičius, Kai Heerings, Berend Schootstra, Mikhail Rosheuvel, Jergé Hoefdraad en Valmir Berisha. De laatste zes spelers hadden nog een optie in hun contract staan, maar deze zal niet worden gelicht.
hoe zit dat met opties, kunnen die gelicht worden op het moment dat ze toch in de ere blijven?
Ik zou bv een hoefdraad niet zomaar laten lopen.
De opties van Vytas, Hoefdraad en Berisha worden dus niet gelicht. Volgens mij had dat anders ook voor 1 april moeten gebeuren.
Citaat van: Collingwood op maart 24, 2016, 19:32:59
De opties van Vytas, Hoefdraad en Berisha worden dus niet gelicht. Volgens mij had dat anders ook voor 1 april moeten gebeuren.
Niet onder de voorwaarden die zij in hun contract hebben staan.
Citaat van: papier op maart 24, 2016, 19:33:53
Niet onder de voorwaarden die zij in hun contract hebben staan.
Ok, de opties zouden dus ook later eventueel nog gelicht kunnen worden?
Als de opties gelicht waren hadden ze vastgelegen (met een eredivisiesalaris). Nu kun je een nieuwe aanbieding doen, maar kunnen ze ook gratis verkassen.
In geval van Vytas en Berisha best zuur maar club neemt geen enkel risico en dan zullen we nooit transferopbrengsten gaan generen. Dan blijft het shoppen met een lege beurs.
Citaat van: Bankzitter op maart 24, 2016, 19:39:03
Als de opties gelicht waren hadden ze vastgelegen (met een eredivisiesalaris). Nu kun je een nieuwe aanbieding doen, maar kunnen ze ook gratis verkassen.
In geval van Vytas en Berisha best zuur maar club neemt geen enkel risico en dan zullen we nooit transferopbrengsten gaan generen. Dan blijft het shoppen met een lege beurs.
Gezien het spel van Vytas en Berisha lijkt het erop dat dat geen moneymakers zijn.
Wat mij betreft is het simpel. Als men al niet te motiveren is om in de eredivisie te blijven, zal het een niveau lager echt niet beter gaan met de instelling van het meerendeel. Afscheid nemen en investeren in jonge talenten. Opnieuw beginnen maar. Mooie jaren gehad maar goed, omdat er nog geen nieuw stadion staat zul je toch altijd onderin blijven ploeteren...
KNOPEN DEURHAKKE GODVER!! :( :rodekaart
Citaat van: papier op maart 24, 2016, 19:46:53
Gezien het spel van Vytas en Berisha lijkt het erop dat dat geen moneymakers zijn.
Er komen amper transferopbrengsten binnen doordat we met allerlei clausules moeten werken. We verkopen onze beste spelers voor hooguit een derde van de transferwaarde. De rest loopt gratis weg.
Omdat de sterkhouders vertrekken, gaan de overige spelers ook een waardeloos seizoen draaien. Bij een normaal seizoen waren dit soort spelers iig nog een (kleine) afkoopsom waard door de opties te lichten.
Lukoki levert een jaar na vertrek 1 jaar een miljoen op. Droste, nu al gauw 7 ton waard. Dijkstra rond de drie ton. Zo maar drie voorbeelden van middelmatige spelers die nu wel geld waard zijn. De 11 bovengenoemde spelers zijn nu transfervrij.
Het lijkt erop dat alle clausules en opties alleen maar goed voor de speler zijn en niet voor de club. Presteren ze dan gaan ze voor een gelimiteerde transfersom weg. En presteren ze niet (degradatie) dan mogen ze gratis (optie niet gelicht) of voor weinig (degradatieclausule) een nieuwe club zoeken.
Citaat van: 058-4life op maart 24, 2016, 20:17:36
Wat mij betreft is het simpel. Als men al niet te motiveren is om in de eredivisie te blijven, zal het een niveau lager echt niet beter gaan met de instelling van het meerendeel. Afscheid nemen en investeren in jonge talenten. Opnieuw beginnen maar. Mooie jaren gehad maar goed, omdat er nog geen nieuw stadion staat zul je toch altijd onderin blijven ploeteren
Ik vrees het ook, proberen een paar frisse eerstedivisie talenten vast te leggen icm wat eigen ervaren spelers.
Eerst maar een ultieme poging doen er toch nog in te blijven.
Ik verrek het simpelweg om op te geven :y
De TD en trainers zijn bepalend voor het neerzetten van een nieuwe selectie.
Met de visie die Henk de Jong had op het te spelen spel, zou ik absoluut geen twijfel hebben.
Vd Vegt wil bepalen wie er komt en de trainers moeten zich daar bij neer leggen en we weten hoe dat is afgelopen.
Ik voorzie een nieuw seizoen met veel onrust zowel binnen het bestuurlijke en TC.
Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2016, 12:33:10
Ik voorzie een nieuw seizoen met veel onrust zowel binnen het bestuurlijke en TC.
Niet als vd Vegt vertrekt!!
Kunnen ze mij ook uitleggen waarom club's die in de categorie 1 zitten al weer vol op de contracten verlengen met dure spelers, terwijl wij in categorie 3 dreigen te degraderen omdat er geen geld kan worden uitgegeven voor een of twee goede spelers.
Wij vliegen er uit met een kringloop elftal en hebben onvoldoende middelen om ook weer voor volgend jaar een degelijke selectie op het veld te krijgen.
denk dt wij gewoon niet goed omgaan met het spaarzame geld dat we hebben selectie veel te ruim met allemaal prutsers en slechte aankopen
Beter geld stoppen in kwaliteit dan kwantiteit en dan gebruik maken van beloften.. Nu niets van gezien dus wat is de de reden dat je met beloften wilt gaan spelen
oh ja en graag per direct twee nieuwe keepers.. ook zoiets..
Mochten we erin blijven dan graag deze 11 volgend jaar:
Bizot
Pereira Fischer vd Pavert vd Meer (GAE)
El Makrini Monteiro Byrne (of Ritzmaier)
Tissouali Seuntjens (die van VVV) Caenepeel
contract aanbieden aan
Hoefdraad
Vytas
Barto (maar dan wel als back up)
Proberen te verkopen:
Overgoor
Zeinstra
Nienhuis
Met spelers als Bakker vd Streek en Houtkoop heb je dan nog redelijk tot goede wisselspelers achter de hand.
Citaat van: zeewolde op april 18, 2016, 10:58:50
Mochten we erin blijven dan graag deze 11 volgend jaar:
Bizot
Pereira Fischer vd Pavert vd Meer (GAE)
El Makrini Monteiro Byrne (of Ritzmaier)
Tissouali Seuntjens (die van VVV) Caenepeel
contract aanbieden aan
Hoefdraad
Vytas
Barto (maar dan wel als back up)
Proberen te verkopen:
Overgoor
Zeinstra
Nienhuis
Met spelers als Bakker vd Streek en Houtkoop heb je dan nog redelijk tot goede wisselspelers achter de hand.
El Makrini en Byrne kan je direct een streep door zetten.
Citaat van: NRG op april 18, 2016, 11:07:19
El Makrini en Byrne kan je direct een streep door zetten.
El Makrini is meer hoop dan realisme. Maar waarom zou je Byrne niet nog een jaar kunnen huren. Zoals hij nu voetbalt kan hij niet mee in de premier league. En de vrijheid die hij bij Cambuur krijgt kunnen maar weinig andere clubs in NL hem bieden. Zou hooguit naar NAC gaan als die promoveren.
Citaat van: zeewolde op april 18, 2016, 10:58:50
Mochten we erin blijven dan graag deze 11 volgend jaar:
Bizot
Pereira Fischer vd Pavert vd Meer (GAE)
El Makrini Monteiro Byrne (of Ritzmaier)
Tissouali Seuntjens (die van VVV) Caenepeel
contract aanbieden aan
Hoefdraad
Vytas
Barto (maar dan wel als back up)
Proberen te verkopen:
Overgoor
Zeinstra
Nienhuis
Met spelers als Bakker vd Streek en Houtkoop heb je dan nog redelijk tot goede wisselspelers achter de hand.
Barto kan echt niet meer
Citaat van: Casuals-lwd op april 18, 2016, 11:12:53
Barto kan echt niet meer
Je zult in kwaliteit moeten investeren en dat gaat geld kosten. Daarna zal er weinig budget overblijven en mag je blij zijn als je iemand als Barto op de bank hebt. Een betere, betaalbare spits die vooral op de bank zal zitten gaat heel lastig worden.
Citaat van: zeewolde op april 18, 2016, 11:09:22
El Makrini is meer hoop dan realisme. Maar waarom zou je Byrne niet nog een jaar kunnen huren. Zoals hij nu voetbalt kan hij niet mee in de premier league. En de vrijheid die hij bij Cambuur krijgt kunnen maar weinig andere clubs in NL hem bieden. Zou hooguit naar NAC gaan als die promoveren.
Byrne komt zeker tekort voor de premier league. Zowel voetballend als fysiek. Maar hij heeft zelf al aangegeven dat ie niet nog een seizoen bij Cambuur wil voetballen.
Citaat van: NRG op april 18, 2016, 11:17:48
Byrne komt zeker tekort voor de premier league. Zowel voetballend als fysiek. Maar hij heeft zelf al aangegeven dat ie niet nog een seizoen bij Cambuur wil voetballen.
ok dat wist ik niet. Dan maar vol gaan voor een Ritzmaier.
infestere in speulers beter make, treners genoeg
Citaat van: zeewolde op april 18, 2016, 10:58:50
Mochten we erin blijven dan graag deze 11 volgend jaar:
Bizot
Stond zeer recent nog in de basis bij Genk: utopie dus
Hobie Verhulst. Kunnen we jaaaaaren mee vooruit!
Citaat van: zeewolde op april 18, 2016, 11:19:22
ok dat wist ik niet. Dan maar vol gaan voor een Ritzmaier.
die is oek helemaal afgleden
Van Velzen, Opoku, Kip, Caenpeel, Seuntjes, vd Meer.
Die categorie spelers zou ik graag zien volgend seizoen , maar deze zullen waarschijnlijk onhaalbaar zijn.
Ben benieuwd wat er mogelijk is als we Jupiler spelen.
in ieder geval een paar bloedzuigers er bij halen die missen we echt,
en verder ga ik geen namen noemen van de huidige selectie maar iedereen
ziet wel waar we wel mee door moeten of niet.
en dan bedoel ik basis dingen beheersen enz sommige leren dat niet meer
dus helaas die kunnen wel vertrekken.
De supporters zullen wel weer aan komen met spelers die alleen bijna net zoveel verdienen als de complete selectie van Cambuur.
Citaat van: twingo op april 18, 2016, 23:38:21
De supporters zullen wel weer aan komen met spelers die alleen bijna net zoveel verdienen als de complete selectie van Cambuur.
Bij degradatie gaat de begroting ook flink naar beneden, wat betekent dat er nog minder besteed kan worden aan salarissen.
Het zullen wel weer talenten en amateurs worden waarvan het lang niet zeker is dat ze aan de verwachting kunnen voldoen.
Het aantrekken van betere spelers kan alleen als Cambuur behouden blijft voor de eredivisie en het nieuwe stadion er werkelijk komt.
Citaat van: denistel op april 18, 2016, 21:55:01
die is oek helemaal afgleden
Dan is ie misschien haalbaar voor ons..
We hebben toch ook nog jong cambuur? Schijnt ook wel talent eind te lopen. Als je daar een paar van doorschuift hou je budget over.
Citaat van: Vlampiep op april 19, 2016, 07:40:06
Bij degradatie gaat de begroting ook flink naar beneden, wat betekent dat er nog minder besteed kan worden aan salarissen.
Het zullen wel weer talenten en amateurs worden waarvan het lang niet zeker is dat ze aan de verwachting kunnen voldoen.
Het aantrekken van betere spelers kan alleen als Cambuur behouden blijft voor de eredivisie en het nieuwe stadion er werkelijk komt.
Bij degradatie zullen we een treetje lager moeten gaan zoeken, maar hebben we wel het voordeel dat we bij de best betalende clubs in de JL zullen horen. Zo'n speler als Janga van Dordrecht, die zouden we makkelijk kunnen betalen.
Dus het wordt:
Nienhuis
pereira mcintosh peersman nieuw
bakker monteiro overgoor (vd streek)
Nieuw nieuw Houtkoop
wissels:
Barto
Masek
Zeinstra
Schootstra
en nog een heleboel nieuwe talenten
Er zal ongetwijfeld wat doorstromen vanuit de beloften.
Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 21:19:46
Er zal ongetwijfeld wat doorstromen vanuit de beloften.
als ik de kenners mag geloven in elk geval boutzamar
Ik geloof niemand meer...
Denistel was en is laaiend enthousiast over hem idd. Was hij in de jeugd al, herinner ik me.
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Op dit moment de selectie voor volgend jaar. Barto zal verder wel blijven. En wellicht dat er nog wat beloften (je hoort vaak positieve verhalen over Boutzamar en Blackson) kunnen doorstromen.
Gaat in ieder geval weer een drukke (hopelijk ook leuke) transferzomer worden. Het middenveld ziet er in ieder geval al behoorlijk uit voor eerste divisie-begrippen (aangenomen dat er niemand meer vertrekt).
zal heel wat moeten gebeuren.boutzamar kan zo aansluiten wat mij betreft.
wilpstra blijft in ieder geval ook bij de beloften.
de kans dat je Monteiro kwijt raakt lijkt me vrij groot.
verder is het nog maar afwachten wie promoveren en degraderen
en wie er dan beschikbaar komen
Bakker en Monteiro kunnen hogerop en verwacht dat we die kwijt raken.
Al hoop ik natuurlijk dat ze beiden blijven.
Er zal voorin veel moeten gebeuren en achterin ook.
Hoop dat Nac promoveert en dat Graafschap er alsnog uitvliegt.
VVV zit in zwaar weer. Daar lopen een aantal prima spelers rond.
Kip is transfervrij bij Almere en een hele goede middenvelder!
Ik hoop echt dat met name Monteiro, maar ook Bakker kunnen behouden in de eerste divisie.
Daarnaast kijken of je afscheid kan nemen van spelers waarvan hun contract nog doorloopt. ( Rosheuvel - Houtkoop - Anderson )
Citaat van: DayDreamer op april 22, 2016, 15:00:20
Ik hoop echt dat met name Monteiro, maar ook Bakker kunnen behouden in de eerste divisie.
Daarnaast kijken of je afscheid kan nemen van spelers waarvan hun contract nog doorloopt. ( Rosheuvel - Houtkoop - Anderson )
Dan heb ik goed nieuws voor je: het contract van Rosheuvel loopt af en de optie daarin is niet gelicht. Die is dus waarschijnlijk weg na dit seizoen. Of Van de Vegt en Keizer moeten in al hun wijsheid beslissen dat ze alsnog met hem door willen.
Citaat van: Collingwood op april 22, 2016, 15:11:56
Dan heb ik goed nieuws voor je: het contract van Rosheuvel loopt af en de optie daarin is niet gelicht. Die is dus waarschijnlijk weg na dit seizoen. Of Van de Vegt en Keizer moeten in al hun wijsheid beslissen dat ze alsnog met hem door willen.
Dat is wel het makkelijkst.. Ik zie ze het gvd ook nog doen.
Citaat van: Collingwood op april 22, 2016, 15:11:56
Dan heb ik goed nieuws voor je: het contract van Rosheuvel loopt af en de optie daarin is niet gelicht. Die is dus waarschijnlijk weg na dit seizoen. Of Van de Vegt en Keizer moeten in al hun wijsheid beslissen dat ze alsnog met hem door willen.
Hadden we daar niet een voor Cambuur begrippen forse transfersom betaald? Ook zonde geld dan (of vergis ik me nu).
Denk dat Rosheuvel niet meer in de plannen voorkomen.
Citaat van: Shar op april 22, 2016, 16:52:02
Hadden we daar niet een voor Cambuur begrippen forse transfersom betaald? Ook zonde geld dan (of vergis ik me nu).
We hebben volgens mij wel voor hem betaald, ja. Hoeveel is uiteraard niet bekend gemaakt.
Citaat van: Collingwood op april 22, 2016, 16:55:43
We hebben volgens mij wel voor hem betaald, ja. Hoeveel is uiteraard niet bekend gemaakt.
50.000 waren de hardnekkigste geruchten. Das behoorlijk veel geld voor hooguit 45 goede minuten.
Citaat van: Collingwood op april 22, 2016, 16:55:43
We hebben volgens mij wel voor hem betaald, ja. Hoeveel is uiteraard niet bekend gemaakt.
Ok, bedankt. Stond me vaag iets bij van ca twee ton maar zal wel hersenspinsel van me zijn. Gelukkig maar want afgezien van (volgens mij) één goal, gemiste kansen en wat voorzetten is hier niet veel uitgekomen. Helaas.
Er werd al gezegd dat er belangstelling was voor vd meer van eagles.
Ook voor wolters van deze club zou er belangstelling van ons zijn.
Hangt er ook vanaf hoe zij gaan presteren in de nacompetitie natuurlijk.
Absoluut, achteraf gezien hadden we hem natuurlijk nooit moeten halen.
Rosheuvel altijd meenemen naar de Juup! Speelt iedereen daar kapot! :y
Citaat van: Dokkumer op april 22, 2016, 17:06:21
50.000 waren de hardnekkigste geruchten. Das behoorlijk veel geld voor hooguit 45 goede minuten.
Maar wel de gouden voorzet op streek voor de 1-0 tegen de boeren
Welke spelers met aflopende contracten zien we graag blijven? Voor mij:
Pereira (mits hij terug komt op goed niveau, aan de TS om dit te beoordelen)
Mac-Intosch
Narsingh (zal vast ook wel ergens anders heen kunnen)
Barto (mits als tweede spits, niet als eerste)
Hoefdraad (mits niet ernstig geblesseerd geraakt tegen Willem II)
Vytas mag van mij ook wel blijven, maar voor mijn gevoel gaat zo'n buitenlandse jongen niet in de Jupiler League spelen.
Citaat van: Collingwood op april 23, 2016, 16:01:41
Welke spelers met aflopende contracten zien we graag blijven? Voor mij:
Pereira (mits hij terug komt op goed niveau, aan de TS om dit te beoordelen)
Mac-Intosch
Narsingh (zal vast ook wel ergens anders heen kunnen)
Barto (mits als tweede spits, niet als eerste)
Hoefdraad (mits niet ernstig geblesseerd geraakt tegen Willem II)
Vytas mag van mij ook wel blijven, maar voor mijn gevoel gaat zo'n buitenlandse jongen niet in de Jupiler League spelen.
Vytas mut zich maar goed achter de oren krabben... Want eredivisie is anders veel te hoor voor hem gegrepen..
Even een echte spits, die we trouwens ook in de winter hadden kunnen halen....
https://www.youtube.com/watch?v=awWdSqpxaFU
Dan staat er tenminste iets in de punt...
Citaat van: Collingwood op april 23, 2016, 16:01:41
Welke spelers met aflopende contracten zien we graag blijven? Voor mij:
Vytas mag van mij ook wel blijven, maar voor mijn gevoel gaat zo'n buitenlandse jongen niet in de Jupiler League spelen.
Klopt, speelt waarschijnlijk komend seizoen bij Harkema. :zweep
Hoeft niet per se in de eredivisie. Ik zie het eerder voor me dat Vytas voor een nieuw avontuur in een ander land gaat (niet per se op het hoogste niveau). Zou voor de Jupiler League wel een prima back zijn, volgens mij.
Hoe onze selectie er voor het komend seizoen uit zal zien is volgens mij sterk afhankelijk van het huidige bestuur en TD.
Aangezien deze het afgelopen seizoen op alle fronten hebben gefaald, lijkt mij dat in ieder geval de TD en voorzitter Ype hun biezen moeten pakken. De TD heeft inmiddels 4 clubs verkloot en Ype zit er alleen om zijn investering te beheren.
Als Keizer tot de conclusie komt dat het trainerschap niet een gelukkige keuze is geweest en hij bij Cambuur als TD gaat functioneren, lijkt het niet onmogelijk dat er spelers worden aangetrokken die iets toevoegen en niet de bank warm houden.
Citaat van: Collingwood op april 23, 2016, 16:53:54
Hoeft niet per se in de eredivisie. Ik zie het eerder voor me dat Vytas voor een nieuw avontuur in een ander land gaat (niet per se op het hoogste niveau). Zou voor de Jupiler League wel een prima back zijn, volgens mij.
komt zo veel overzicht en voetbal slimheid te kort.als ie kansrijk door komt dan
komen de ballen altijd verkeerd terecht.en moet zich beter verdiepen in tegenstanders
welke bewegingen ze doen en of ze altijd buiten om gaan.
Citaat van: denistel op april 23, 2016, 18:06:51
komt zo veel overzicht en voetbal slimheid te kort.als ie kansrijk foor komt dan
komen de ballen altijd verkeerd terecht.en moet zich beter verdiepen in tegenstanders
welke bewegingen ze doen en of ze altijd buiten om gaan.
Hest geliek, alleen zoals hij zegt is Vytas in de juup gewoon een prima back.
Vytas lijkt me ook een sfeergevoelige jongen. Er zat wel wat progressie in maar was lang niet fit. Toen de slechte resultaten aanhielden, speelde hij ook een paar lachwekkend slechte potten.
Ook weer een speler die goede spelers om zich heen moet hebben om beter te worden.
Hij voetbalt ook niet alleen voor de centjes. Van mij mag hij blijven maar zie hem ook zou naar het verre oosten oid vertrekken voor een nieuw avontuur.
Fersichtig weze met Ype dr uut te skoppen, dan haalt ie oek de tonnen die hij in Cambuur stopt het uut de begroating
Ik vind dat Ype niet weg moet. Hij bemoeid zich toch niet met het technisch beleid?
Hij is hier niet verantwoordelijk voor. De TD heeft in mijn optiek hierin volledig gefaald.
Wie is verantwoordelijk voor het aantrekken van de Technische Dwaas? Of was het alkeen maar oronken voor de foto?
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2016, 21:31:34
Wie is verantwoordelijk voor het aantrekken van de Technische Dwaas? Of was het alkeen maar oronken voor de foto?
Hest geliek!! (wie maakt nooit een foutje, hij kan het nu herstellen)
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2016, 21:31:34
Wie is verantwoordelijk voor het aantrekken van de Technische Dwaas? Of was het alkeen maar oronken voor de foto?
Maar jij hebt sowieso niks met Ype :devil
Citaat van: Cor op april 25, 2016, 07:53:43
Maar jij hebt sowieso niks met Ype :devil
Mwoah, dacht dat ik al aardig rustig was op dat gebied. Heb overal kritiek op, maar als er dan (ooit) iets positiefs gemeld wordt dan heb ik ook de veren in de hand :D
Als Ype het hersteld, dan is hij weer goed bezig.
Citaat van: PePe op april 25, 2016, 10:35:24
Als Ype het hersteld, dan is hij weer goed bezig.
Nee, dan is het al te laat ;) Als er ingegrepen had moeten worden dan had het in de winterstop al moeten gebeuren. Nu is het reekalfje al verzopen. Dus goed bezig zal ik niet zeggen, ik zal wel zeggen dat dit het enige is wat hij nog met deze man kan doen. Nog een transferperiode met Henry Huur gaat me waarschijnlijk wel een mooie brief van Sarah opleveren :devil
Natuurlijk had deze man nooit binnengehaald moeten worden en ik ben bang dat dit een noodsprong is geweest en/of een beslissing is geweest op voorspraak van bepaalde personen waar Ype en Ard zich door hebben laten leiden.
Citaat van: Dokkumer op april 25, 2016, 08:00:52
Mwoah, dacht dat ik al aardig rustig was op dat gebied. Heb overal kritiek op, maar als er dan (ooit) iets positiefs gemeld wordt dan heb ik ook de veren in de hand :D
Maar de achterdocht blijft
Citaat van: Cor op april 25, 2016, 20:19:14
Maar de achterdocht blijft
Dat houdt je scherp Cor :proost
http://is.gd/D8QQBH (http://is.gd/D8QQBH)
Niet gunstig dit! We moeten dan misschien lang wachten met zoeken/aantrekken van nieuwe spelers en weer vissen in een bijna lege vijver met alleen nog guppy's.
Je begint bijna te hopen dat definitieve degradatie maar zo snel mogelijk een feit is...
Na 3 jaar eredivisie zou je zeggen dat je team/ selectie zich langzaam (door)ontwikkeld en er kwalitatief steeds een betere en stabielere ploeg staat.
Ik zat afgelopen nacht na te denken over de JL en de invulling hiervan. Ik durf te stellen dat we met de kampioensploeg het afgelopen seizoen waren gehandhaafd:
Nienhuis
Droste - Bakens - vd Laan - Bijker
El Makrini
Bakker
Rose
Tighadouini de Leeuw
Hemmen
Ook de bank was completer/ stabieler met: Barto, Diemers, Dijkstra, Hiwat en Schokker.
Conclusie: op het gebied van scouting/ selectiebepaling is gefaald en hebben ze zichzelf overschat. Wij hadden geen type el Makrini meer nodig, maar konden het voetballend wel oplossen.
Een Wout Droste en Tim Bakens zag je weinig opkomen, wat achteraf wel voor extra stabiliteit zorgde. En over el Makrini zijn we het allemaal wel eens dat die zeker van onschatbare waarde was.
Positief: degelijkheid is belangrijker in de JL (idem eredivisie) dan frivoliteit en hardlopers. We moeten nu doorselecteren en kijken naar de juiste combinatie. Mijn voorkeur voor de aanvulling: een hele degelijke verdediging neerzetten met een echte (fysiek) sterke leider, twee snelle buitenspelers en een killer in de punt.
Hoe heeft Heerings het gedaan bij HS?
Verdediging
Pereira mcintosh Heerings peersman is voor de Jupiler toch een behoorlijke.
Middenveld
Monteiro overgoor vd streek bakker Masek is ook wat van te maken
Prio dus bij keeper, spits en vleugelaanvallers
Citaat van: zeewolde op mei 02, 2016, 09:41:09
Hoe heeft Heerings het gedaan bij HS?
Verdediging
Pereira mcintosh Heerings peersman is voor de Jupiler toch een behoorlijke.
Middenveld
Monteiro overgoor vd streek bakker Masek is ook wat van te maken
Prio dus bij keeper, spits en vleugelaanvallers
Keepers
Verhulst
Kaya
Verdediging
vd Meer
Labylle
Pereira
vd Laan
Steenvoorden
vd Linden
Vriends
Lima
Middenveld
Dogan!!!!!!
Deul
Nijholt
Kip
Fortes
van Wermeskerken
Thijssen
Aanval
Janga
Hendriks
Korte
Daniels
Lumu
van Velsen
Hoefdraad
Caenepeel
Sleegers
Boldewijn
:proost
Keizer wil, naast Barto, ook Mac-Intosch en Hoefdraad behouden voor Cambuur. Goede zaak wat mij betreft. Barto wel een twijfelgeval, als tweede spits zou het kunnen. Moet wel een heel goede, niet blessuregevoelige, eerste spits komen dan.
Citaat van: poelie-lwd op mei 02, 2016, 09:58:53
Keepers
Verhulst
Kaya
Verdediging
vd Meer
Labylle
Pereira
vd Laan
Steenvoorden
vd Linden
Vriends
Lima
Middenveld
Dogan!!!!!!
Deul
Nijholt
Kip
Fortes
van Wermeskerken
Thijssen
Aanval
Janga
Hendriks
Korte
Daniels
Lumu
van Velsen
Hoefdraad
Caenepeel
Sleegers
Boldewijn
:proost
we hevve nienhuis en zeinstra nog onder contract staan dus zitten weer met het zelfde probleem
dat er niet een 3e keeper bij komt wat eigenlijk je 1e keeper zou moeten zijn.
verder wel goeie namen.zijn bij psv ajax en f.noord altijd wel talentvolle jongens te halen.
Keizer heeft Nienhuis nergens specifiek benoemd maar wel de momenten waarop juist hij in de fout gaat. Gaf ook aan bij Bynt dat een goede keeper (Grim) een absolute must is.
Nienhuis is einde oefening.
voorhoede Hooi Janga Danso met Mark de Vries als assistent !
Eerst deze spelers maar weer een aanbieding doen:
- Perreira (weinig gespeeld door blessure, zal niet veel belangstelling voor zijn)
- Mac Intosh (idem)
- Hoefddraad (idem)
- Dammers (kwam duidelijk nog te kort voor de eredivisie, lijkt me einde verhaal bij F'noord, maar nog jong en prima inzet).
- Vytas (kiest waarschijnlijk een nieuw avontuur)
Bakker zal helaas wel verkocht moeten worden (clausule, plus laatste contract jaar), maar gebruik het vrijgekomen salaris dan om vd Streek en Monteiro binnenboord te houden.
Ruil Bakker - vd Laan zou heel misschien ook nog kunnen.
Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2016, 18:18:42
Eerst deze spelers maar weer een aanbieding doen:
- Perreira (weinig gespeeld door blessure, zal niet veel belangstelling voor zijn)
- Mac Intosh (idem)
- Hoefddraad (idem)
- Dammers (kwam duidelijk nog te kort voor de eredivisie, lijkt me einde verhaal bij F'noord, maar nog jong en prima inzet).
- Vytas (kiest waarschijnlijk een nieuw avontuur)
Bakker zal helaas wel verkocht moeten worden (clausule, plus laatste contract jaar), maar gebruik het vrijgekomen salaris dan om vd Streek en Monteiro binnenboord te houden.
Ruil Bakker - vd Laan zou heel misschien ook nog kunnen.
Graag Bakker behouden!!!!!!!!!!!!!!!
- nog (officieel) onder contract:
Nienhuis / Zijnstra
Peersman / Anderson
Bakker / Streek / Overgoor / Monteiro / Mašek
Houtkoop
- aflopend en niet gelichte opties:
Krul
Mac-Intosch / Pereira / Vytas / Heerings (verhuurd)
Schootstra
Narsingh / Barto / Hoefdraad / Rosheuvel
- huurlingen:
vd Laan / Lachman / Dammers
Byrne / Hiariej / Vloet
van Veen
Bovenin meedoen in de JL gaat 'm niet worden als je niet de helft, inclusief een aantal sterkhouders, kan behouden. Ik denk ook dat allen voor ons in de Jupiler goed genoeg of van waarde kunnen zijn. De huurlingen hebben al teveel aan geld geroken en zullen we wel niet meer terugzien. Van de anderen hoop ik dat er zoveel mogelijk zullen blijven, aangevuld met een aantal uit Jong-Cambuur en creatief gevonden nieuwelingen. Maar ik vrees een grote leegloop en daarmee het ergste.
Als er dan ook nog niet snel goed nieuws komt over een nieuw stadion en een bekwame technisch directeur/manager, dan moeten we nog heel wat Granny Smith's gaan kauwen. Het duurt toch niet weer 13 jaar...?
Ik ben juist van mening dat je niet te veel van de huidige selectie moet houden en gewoon lekker moet doorselecteren. De sfeer binnen dit team is aardig verziekt en veel spelers maken een uitgebluste indruk. Tevens loopt er genoeg talent rond in de vijver waar we in vissen
Excit dammers Perreira vd laan vytas Narsingh rosheuvel schootstra en de huurlingen.
Ik hoop juist dat van der Laan, Narsingh en Perreira (dan hebben we in ieder geval een goede ervaren back) blijven..
Citaat van: PePe op mei 02, 2016, 19:15:34
Graag Bakker behouden!!!!!!!!!!!!!!!
was oek weer super vandaag
Henk Albers @HenkAlbers1970
Pereira: ,,Deur staat zeker op een kier vwb langer verblijf bij #Cambuur. Trainer is positief over me, van de TD nog niks gehoord."
Henk Albers @HenkAlbers1970
Erik Bakker: ,,Heb nog contract bij #Cambuur. Zit idd een clausule in maar ik wil heus blijven. Heb het hier naar mijn zin maar mocht (1)
Henk Albers @HenkAlbers1970
zich een club melden dan ga ik dat wel overwegen. Daar ben ik heel eerlijk in. Ik heb wel ambities." (2)
Citaat van: PePe op mei 02, 2016, 19:15:34
Graag Bakker behouden!!!!!!!!!!!!!!!
Idd, Bakker is de beste man bij ons.
Keepers:
Nienhuis (mag evt wel weg, Vd Steen van Helmond als vervanger?)
Zeinstra (mag evt wel weg, vervanger moeten we wel zien te vinden)
3e keeper = jeugdkeeper/uit de beloften
Mogelijke vervangers: V/d Steen (Helmond Sport); Koopmans (J PSV)
Verdedigers:
Pereira
Anderson
Mac-Intosh?
+ aanwinst (linkscentraal)
+ aanwinst (linkscentraal backup)
+ aanwinst (linksback) Maxime Gunst?
+ aanwinst (linksback backup)
Mogelijke aanwinsten: Dario van den Buijs;
Middenvelders:
Bakker (verlengen)
Streek (heeft nog lang contract)
Monteiro (verlengen)
Boutzamar (verlengen)
Overgoor (Mag mwb teab weg)
+ aanwinst
+ Yuri Rose achtig type?
Mogelijke aanwinsten: Peeters (MVV/Genk) ; Aschraf El Mahdioui ; Ricardo Kip
Vleugelspelers:
Rosheuvel
+ talent
Houtkoop (heeft nog lang contract)
+ talent
Mogelijke aanwinsten: Ahannach, Van Crooy, Nelson (gregory)
Spitsen:
Barto (heeft al verlengd? )
+ aanwinst (Hendriks/Muhren oid?)
Sowieso alle kroegtijgers de deur uitwerken.
Je vergeet Masek en Peersman, hebben allebei nog een contract voor komend seizoen. Rosheuvel zie ik niet blijven en Peeters gaat naar Sint Truiden. Verder een hoop interessante namen.
Ben vooral benieuwd wie onze scorende spits moet worden, zonder goede spits zal het lastig worden om bij de top 5 te eindigen.
Citaat van: justremco op mei 08, 2016, 19:54:03
Je vergeet Masek en Peersman, hebben allebei nog een contract voor komend seizoen. Rosheuvel zie ik niet blijven en Peeters gaat naar Sint Truiden. Verder een hoop interessante namen.
Ben vooral benieuwd wie onze scorende spits moet worden, zonder goede spits zal het lastig worden om bij de top 5 te eindigen.
Goed, dan blijft Masek, iig zolang hij nog geblesseerd is. Peersman mag opflikkeren en wel zsm.
Masek traint alweer mee volgens Henk Albers, dus die is er in de voorbereiding wel weer bij
Citaat van: justremco op mei 08, 2016, 20:06:15
Masek traint alweer mee volgens Henk Albers, dus die is er in de voorbereiding wel weer bij
Mocht hij niet al te veel verdienen (<40k), kan hij blijven, anders is het exit
Lijkt mij niet dat we contracten gaan afkopen, maar anders zijn wmb vd Vegt en Peersman eerst aan de beurt
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 20:08:18
Mocht hij niet al te veel verdienen (<40k), kan hij blijven, anders is het exit
?
Heeft gewoon een contract, hoor (met clausule, dus minder verdienen bij degradatie).
Citaat van: Collingwood op mei 08, 2016, 20:20:58
?
Heeft gewoon een contract, hoor (met clausule, dus minder verdienen bij degradatie).
Wat ik bedoel is dat je als club moet bezuinigen om je in de diepte te kunnen versterken. Dit is een van de spelers die mij nog niet heeft kunnen overtuigen -> als hij vertrekt ben ik daar niet rouwig om....
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 20:23:56
Wat ik bedoel is dat je als club moet bezuinigen om je in de diepte te kunnen versterken. Dit is een van de spelers die mij nog niet heeft kunnen overtuigen -> als hij vertrekt ben ik daar niet rouwig om....
Oké. Ik vond hem in de voorbereiding prima spelen. Had wat mij betreft wel wat meer kansen mogen krijgen. Ik zou hem zeker niet te snel wegsturen. Ook moet er dan nog maar een club zijn die hem wil hebben, Cambuur gaat natuurlijk zijn contract niet afkopen en ik neem ook niet aan dat hij zelf voor nop zijn contract inlevert.
Momenteel hebben we voor komend seizoen:
Keepers: Nienhuis en Zeinstra
Verdedigers Anderson en Peersman
Middenvelders: Overgoor, Bakker, van de Streek, Monteiro en Masek
Aanvaller: Houtkoop
Club is nog in onderhandeling met:
Pereira, Macintosh, Hoefdraad, Barto en Boutzamar
Als deze spelers blijven/bij de selectie worden gehaald en niemand vertrekt dan heb je volgens mij nog nodig:
- 3e keeper (Wilpstra?)
- Topspits
- 2 rechtsbuitens
- Minimaal 4 verdedigers
- Eventueel nog een middenvelder met diepgang/scorend vermogen
En dan heb je in de beloften nog oa: el Baad, van de Putten, Blackson en van Warven.
Op "10" hebben we al genoeg opties. Zou dan eerder voor type El Makrini gaan van een jaar of 23. En een extra spits gaan, want blijft ook erg mager met alleen Barto en vd Putten.
Citaat van: justremco op mei 08, 2016, 22:37:57
Momenteel hebben we voor komend seizoen:
Keepers: Nienhuis en Zeinstra
Verdedigers Anderson en Peersman
Middenvelders: Overgoor, Bakker, van de Streek, Monteiro en Masek
Aanvaller: Houtkoop
Club is nog in onderhandeling met:
Pereira, Hoefdraad, Barto en Boutzamar
Als deze spelers blijven/bij de selectie worden gehaald en niemand vertrekt dan heb je volgens mij nog nodig:
- 3e keeper (Wilpstra?)
- Topspits
- 2 rechtsbuitens
- Minimaal 4 verdedigers
- Eventueel nog een middenvelder met diepgang/scorend vermogen
En dan heb je in de beloften nog oa: el Baad, van de Putten, Blackson en van Warven.
Meerjarige contracten voor louter spelers die geen waarde vertegenwoordigen. Een ravage is het wat je opnoemt. Dit is geen basis voor een kampioensploeg. Ook hier moet nog een grote schoonmaak doorheen.
Prioriteit ligt bij nieuwe keeper en een nieuwe spits. Middenveld ziet er gewoon goed uit.
Citaat van: John Hiatt op mei 09, 2016, 08:48:23
Prioriteit ligt bij nieuwe keeper en een nieuwe spits. Middenveld ziet er gewoon goed uit.
linksback en vleugelspitsen ook nog
Prioriteiten: 2 kiepers, lb, 2 cv"s, rb, lv, spits,rv
Een buiten die er 8-10 inlegt
Een spits die er > 20 inlegt
Creative nr 10 (huurling City??)
Hoop dat vd Laan blijft
Nienhuis is goed genoeg voor JL
Schijnt dat die Krul zo goed is, waarom gaat die weg?
PRIORITEIT. ...
GEHEEL NIEUW ELFTAL.
Citaat van: speculeter op mei 09, 2016, 10:42:19
PRIORITEIT. ...
GEHEEL NIEUW ELFTAL.
Ja waarom eigenlijk niet...!
Vd Laan blijft waarschijnlijk.
Werg gisteren 'voor nu even' afscheid van genomen.
Citaat van: Montana op mei 09, 2016, 11:45:58
Vd Laan blijft waarschijnlijk.
Werg gisteren 'voor nu even' afscheid van genomen.
Dat zou geweldig zijn.
Hopen dat Pereira ook nog blijft.
Zal toch een selectie worden met huurlingen of spelers met een eindcontract.
In ieder geval een paar jongens proberen te halen die goals kunnen maken..
12 goals gemaakt in 17 thuiswedstrijden dit seizoen ;( ;(
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 09, 2016, 17:34:25
In ieder geval een paar jongens proberen te halen die goals kunnen maken..
12 goals gemaakt in 17 thuiswedstrijden dit seizoen ;( ;(
De topscorer dit seizoen was hier ook maar een halfjaar. Topscorer nummer(s) twee vier goals. :X
Als we er weer eentje met extra klasse kunnen huren bij Man City, doe dan maar eens een rechtsbuiten. Wat is er mooier voor het publiek dan een aanvaller die z'n mannetje dol draait?
Of een scorende spits zoals die Unal die ze hebben verhuurd aan NAC, scoort 9x in de tweede seizoenshelft
Een spits is altijd fijn, maar in de as toch het liefst eigen spelers waar we langer mee door kunnen.
Misschien ook 's een fysiek sterke gozer halen uit Engeland.
Zou wytens van AZ nog wat voor ons zijn?
Leider in de achterhoede.
Citaat van: speculeter op mei 09, 2016, 22:05:35
Zou wytens van AZ nog wat voor ons zijn?
Leider in de achterhoede.
Je weet dat we komend seizoen in de Juup spelen?
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2016, 22:07:54
Je weet dat we komend seizoen in de Juup spelen?
O ja... :_schater
Ik vind een productieve spits op dit moment het belangrijkste. Met Barto redden we het niet, dat is denk ik duidelijk. Met alle respect, maar hij gaat er geen 20 maken volgend seizoen.
Voor de rest hebben we op elke linie wel een paar spelers nodig, maar voor mij ligt de topprioriteit bij een goede spits.
Vind die maar eens.....
Citaat van: speculeter op mei 09, 2016, 22:17:32
O ja... :_schater
Foppe de naaier noemde hem ook voor z'n strontclub.
Vier voorhoede spelers heb je nog zeker nodig waarvan ze alle vier scorende kwaliteiten moeten hebben. En die zijn best te vinden.. als je de kennis maar in huis hebt. Maarja..
Het zal weer een hele opgave worden om iets goeds aan spelersmateriaal te halen, dat ook nog binnen het budget past. Best wel lastig. Je hoort namen van spelers waarvan je denkt dat zou een mooie zijn voor de club, maar dan hangt er weer het nodige prijskaartje aan. Ik laat mij daarom maar verrassen, want slechter dan dit seizoen zal het niet worden.
Citaat van: CamLeeuw op mei 10, 2016, 08:56:16
Het zal weer een hele opgave worden om iets goeds aan spelersmateriaal te halen, dat ook nog binnen het budget past. Best wel lastig. Je hoort namen van spelers waarvan je denkt dat zou een mooie zijn voor de club, maar dan hangt er weer het nodige prijskaartje aan. Ik laat mij daarom maar verrassen, want slechter dan dit seizoen zal het niet worden.
Die opgave valt wel mee.
Het is voor sommige mensen een fulltime baan om spelers te halen en te houden!
HET IS HUN WERK! Wij zitten hier wat hobbymatig te typen. Die beste hvdv kan zich hier 24/7 mee bezig houden en krijgt d'r voor betaald. Alle vertrouwen in dat we 3 briljantjes krijgen uit Manchester, topspelers uit de bier leaque krijgen en eredivisie-waardige verdedigers halen.
Voor een Jupilerleaque club zijn we goed equipped met een technisch directeur. Een zegen!
In ieder geval buitenspelers halen die een man voorbij komen en fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Want de aanvoer vanaf de zijkant is dramatisch. Je staat als spits machteloos voorin.
Als we Pereira, Mac intosch , hoefdraad, en misschien vd laan kunnen behouden hebben we al een redelijke basis.
Vd laan wil graag bij scc blijven heb ik vernomen.
ja klopt, maarja moet alsnog te betalen zijn plus medewerking van fc naailand
Is de eerste miskoop al onderweg?
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2016, 12:08:23
Is de eerste miskoop al onderweg?
Rustaaag, de meeste miskopen en mishuurlingen zijn net pleite!
Citaat van: Spine op mei 10, 2016, 12:10:34
Rustaaag, de meeste miskopen en mishuurlingen zijn net pleite!
Vorig seizoen waren de eerste miskopen al bekend en aangezien buiten de andere kneuzenclubs Volendam en Emmen al klaar zijn had ik al wat werk verwacht.
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2016, 12:13:11
Vorig seizoen waren de eerste miskopen al bekend en aangezien buiten de andere kneuzenclubs Volendam en Emmen al klaar zijn had ik al wat werk verwacht.
Ik hoop dat ze enige wijsheid hebben en rustig aandoen. Er bestaat nog steeds een Twente scenario. Daar wil hier niemand het over hebben, maar als Willem II en de graafschap er in blijven, kunnen we nog steeds een klein beetje hoop houden op verlenging eredivisieverblijf.
En dan geen Jupiler selectie al klaar hebben.
Citaat van: zeewolde op mei 10, 2016, 12:22:03
Ik hoop dat ze enige wijsheid hebben en rustig aandoen. Er bestaat nog steeds een Twente scenario. Daar wil hier niemand het over hebben, maar als Willem II en de graafschap er in blijven, kunnen we nog steeds een klein beetje hoop houden op verlenging eredivisieverblijf.
En dan geen Jupiler selectie al klaar hebben.
Met dit scenario nemen we een Jupiler. |:)
De nadruk op het aantrekken van spelers moet gericht zijn op een zeer snelle terugkeer op het hoogste niveau. Ik vind dat men op bestuurlijk niveau daar niet te gehaast mee om moet gaan. Dus eerst van der Vegt lozen en dan een nieuwe TD aanstellen met eventueel een netwerk en dan pas spelers aantrekken.
Citaat van: CamLeeuw op mei 10, 2016, 13:08:06
De nadruk op het aantrekken van spelers moet gericht zijn op een zeer snelle terugkeer op het hoogste niveau. Ik vind dat men op bestuurlijk niveau daar niet te gehaast mee om moet gaan. Dus eerst van der Vegt lozen en dan een nieuwe TD aanstellen met eventueel een netwerk en dan pas spelers aantrekken.
We hebben nog nooit een TD gehad in de juup, een technisch manager moet voldoende zijn. Keizer heeft zelf ook wel een netwerk indien nodig
Citaat van: justremco op mei 10, 2016, 13:11:27
We hebben nog nooit een TD gehad in de juup, een technisch manager moet voldoende zijn. Keizer heeft zelf ook wel een netwerk indien nodig
Het is maar een woordje wat men aan een bepaalde functie geeft. Voor mij is het allemaal hetzelfde.
Toen Van der Vegt met Zwolle degradeerde, volgden er meerdere jaren JL (meeste jaren top 5, eenmaal een 12e plaats).
Toen hij met RKC Waalwijk degradeerde, werd hij tweemaal 2de en daarna promoveerden ze.
Met Willem II werd hij in het eerste jaar 5de, het tweede jaar 17de en het laatste jaar 18de. Het jaar na degradatie werd Zwolle vijfde en promoveerden ze via nacompetitie.
Toen heeft hij vier jaar niks gedaan als TD. Nu degradeert hij met Cambuur. Ik ben zeer benieuwd of hij een promotie-waardig team op de been kan brengen. Een team dat zich handhaaft is hem in ieder geval niet gelukt, terwijl zijn voorgangers bij Cambuur met nagenoeg hetzelfde budget keurig in de middenmoot eindigden.
Laten we hopen dat hij goede contacten heeft en alsnog een capabel TD blijkt te zijn. Ik ben bang dat hij blijft zitten en dat we het dus met hem zullen moeten doen.
Dan rijst de vraag welke spelers hij aantrekt... En of het huurlingen of vaste contracten worden.
Citaat van: Vedetski op mei 10, 2016, 13:54:30
Laten we hopen dat hij goede contacten heeft en alsnog een capabel TD blijkt te zijn. Ik ben bang dat hij blijft zitten en dat we het dus met hem zullen moeten doen.
Dan rijst de vraag welke spelers hij aantrekt... En of het huurlingen of vaste contracten worden.
Ik hoop met je mee......alleen is de hoop gering....als iemand voor een ploeg die degradatievoetbal moet spelen softies haalt als Vloet, Overgoor, Anderson, Houtkoop en ga zo maar door..en een trainer die er weinig van begrijpt (bijv. een van Veen niet opstelt tegen de Graafschap en Peersman blijft opstellen... :?)...dan ben ik bang dat we weer heel wat jaartjes in de Juup verblijven, totdat andere technische directeur, trainer etc.
Zo zonde, ging met Henk de goede kant op (had het ook wel gered denk ik incl. Sandor aan zijn zijde), middenmotor worden...nu maar weer geduld hebben. Amen.
Citaat van: sk13 op mei 10, 2016, 10:09:48
In ieder geval buitenspelers halen die een man voorbij komen en fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Want de aanvoer vanaf de zijkant is dramatisch. Je staat als spits machteloos voorin.
Giovanni Korte?
Citaat van: moodygrunn op mei 10, 2016, 15:32:33
Giovanni Korte?
Korte, Boldewijn, Dekker(Ajax A1), van Velzen etc. Keuze genoeg, nu moeten spelers nog naar Cambuur willen
Talentvolle jonge gretige spelers van een topclub die zich willen bewijzen zouden o.a. een welkome aanvulling zijn.
Citaat van: CamLeeuw op mei 11, 2016, 10:37:22
Talentvolle jonge gretige spelers van een topclub die zich willen bewijzen zouden o.a. een welkome aanvulling zijn.
Van die clubs vallen Ajax, PSV en Utrecht al af omdat die zelf in de Jupiler spelen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 10:43:40
Van die clubs vallen Ajax, PSV en Utrecht al af omdat die zelf in de Jupiler spelen
Of een speler oppikken van Jong Ajax of Jong PSV die voor het eerste niet in aanmerking komt.
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 10:49:10
Of een speler oppikken van Jong Ajax of Jong PSV die voor het eerste niet in aanmerking komt.
Is ook een optie.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 10:43:40
Van die clubs vallen Ajax, PSV en Utrecht al af omdat die zelf in de Jupiler spelen
Misschien het buitenland?
Anass achahbar, heeft laten zien dat hij prima mee kan in de eredivisie maar weet niet of hij in de juup wil spelen
Citaat van: CamLeeuw op mei 11, 2016, 10:37:22
Talentvolle jonge gretige spelers van een topclub die zich willen bewijzen zouden o.a. een welkome aanvulling zijn.
zou idd. Maar dat doen ze niet. Dan laten ze ze bij hunzelf spelen. Om het geld hoeven ze dat zeker niet te doen
Alleen feyenoord zou kunnen idd maar die gaan veel eerder naar eredivisie ploeg voor een kans
Talenten van de JL worden toch al weggekaapt door de rest van de Eredivisieclubs. Misschien dat er in de Topklasse (De top van de Top Klasse scheelt niet zoveel met de middenmoot van de JL) nog wat talenten rondlopen met potentie?
Citaat van: CamLeeuw op mei 11, 2016, 12:20:02
Talenten van de JL worden toch al weggekaapt door de rest van de Eredivisieclubs. Misschien dat er in de Topklasse (De top van de Top Klasse scheelt niet zoveel met de middenmoot van de JL) nog wat talenten rondlopen met potentie?
Ik vrees ook dat we weer in dat schuitje zitten
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 12:45:21
Ik vrees ook dat we weer in dat schuitje zitten
Klopt. Gezien de situatie waarin we zitten worden we gewoonweg gedwongen om op die manier te moeten gaan handelen, ook al willen wij als supporters dit niet. Nederland is één grote visvijver waarin iedereen zijn aas heeft uitgezet en waar wij naast het net vissen. Misschien is het daarom ook beter om buiten de grenzen te gaan kijken naar jonge talenten die zich hier in de kijker willen spelen. Ik ben bang dat ons "internationaal netwerk" te beperkt is, om ook dat zelfs te kunnen aanboren.
Citaat van: CamLeeuw op mei 11, 2016, 13:09:10
Klopt. Gezien de situatie waarin we zitten worden we gewoonweg gedwongen om op die manier te moeten gaan handelen, ook al willen wij als supporters dit niet. Nederland is één grote visvijver waarin iedereen zijn aas heeft uitgezet en waar wij naast het net vissen. Misschien is het daarom ook beter om buiten de grenzen te gaan kijken naar jonge talenten die zich hier in de kijker willen spelen. Ik ben bang dat ons "internationaal netwerk" te beperkt is, om ook dat zelfs te kunnen aanboren.
Is dit seizoen een geweldig succes gebleken om buiten Nederland spelers aan te trekken :zucht. Loopt in Nederland genoeg rond wat haalbaar is, alleen moet je ze wel
herkennen en zien binnen te halen
Citaat van: justremco op mei 11, 2016, 13:16:08
Is dit seizoen een geweldig succes gebleken om buiten Nederland spelers aan te trekken :zucht. Loopt in Nederland genoeg rond wat haalbaar is, alleen moet je ze wel
herkennen en zien binnen te halen
Dat is nu het grote probleem. Mensen die echt het kaft van het koren kunnen scheiden zijn we juist nodig. Natuurlijk zijn er buiten de "visvijver" talenten genoeg in Nederland maar ook daarbuiten, maar wie heeft dat netwerk en de expertise binnen de club om dat te kunnen doen?
Feyenoord-jeugdspeler Danny van Haaren in de belangstelling
Citaat van: Montana op mei 11, 2016, 16:02:47
Feyenoord-jeugdspeler Danny van Haaren in de belangstelling
Voor de beloften, zie topic Jong Cambuur ;)
enige animo voor vanavond?
wat is er vanavond
Citaat van: denistel op mei 11, 2016, 16:29:51
wat is er vanavond
Een nietszeggende "uitzwaaiwedstrijd"
Citaat van: CamLeeuw op mei 11, 2016, 13:27:01
Dat is nu het grote probleem. Mensen die echt het kaft van het koren kunnen scheiden zijn we juist nodig. Natuurlijk zijn er buiten de "visvijver" talenten genoeg in Nederland maar ook daarbuiten, maar wie heeft dat netwerk en de expertise binnen de club om dat te kunnen doen?
Pilon van GVVV die gaat nu naar Spakenburg maar ja je weet nooit als je zo,n jongen vraagt.
Steven Sanchez Angulo van Katwijk
Marciano Mengerink van Katwijk.
lopen bij elke topklasser wel 1 of 2 leuke spelers ik neem aan dat die ook
wel op onze scoutingslijsten zullen staan toch.
Citaat van: justremco op mei 11, 2016, 16:31:04
Een nietszeggende "uitzwaaiwedstrijd"
oh ok ja is oek su,,kan er zelf niet bij zijn,half 7 wel vroeg mut ik zegge,
Citaat van: justremco op mei 11, 2016, 16:31:04
Een nietszeggende "uitzwaaiwedstrijd"
Die uitzwaaiwedstrijd was afgelopen zondag toch al tegen Excelsior? 8P
Citaat van: denistel op mei 11, 2016, 16:52:49
Pilon van GVVV die gaat nu naar Spakenburg maar ja je weet nooit als je zo,n jongen vraagt.
Steven Sanchez Angulo van Katwijk
Marciano Mengerink van Katwijk.
lopen bij elke topklasser wel 1 of 2 leuke spelers ik neem aan dat die ook
wel op onze scoutingslijsten zullen staan toch.
Dat hoop ik ook. En net wat je zegt, staan bepaalde spelers ook op de lijsten van ons scoutingsteam?
Wanneer komt onze grote vriend weer met een leger namen op de proppen waar niemand van komt.
Weet even zijn naam niet meer
Citaat van: sunderland op mei 11, 2016, 22:23:20
Weet even zijn naam niet meer
Misschien kunnen we Van Aanholt of Defoe huren _O_
En dan weer een seizoen onderaan bungelen net als zij zeker :zweep
Citaat van: Vedetski op mei 11, 2016, 22:40:29
En dan weer een seizoen onderaan bungelen net als zij zeker :zweep
Hun redden t tenminste 8P
Citaat van: Vedetski op mei 11, 2016, 22:40:29
En dan weer een seizoen onderaan bungelen net als zij zeker :zweep
De TD heeft talenten bij Broeksterboys gezien. :_schater
Citaat van: pvanbuijtene op mei 11, 2016, 22:43:04
Hun redden t tenminste 8P
Ja, maar ik wil promoveren!
Laten we het dus maar bij Man City houden :insane
Citaat van: Vedetski op mei 11, 2016, 22:44:50
Ja, maar ik wil promoveren!
Het kan misschien nog!!
Citaat van: Vedetski op mei 11, 2016, 22:44:50
Ja, maar ik wil promoveren!
Laten we het dus maar bij Man City houden :insane
Daarmee degradeerden we juist ;(
Citaat van: pvanbuijtene op mei 11, 2016, 22:51:04
Daarmee degradeerden we juist ;(
Yaya Toure, De Bruyne en Kompany zullen hier toch niet misstaan
Citaat van: sunderland op mei 11, 2016, 22:22:27
Wanneer komt onze grote vriend weer met een leger namen op de proppen waar niemand van komt.
Grijskijker? :y :y
Citaat van: sunderland op mei 11, 2016, 22:22:27
Wanneer komt onze grote vriend weer met een leger namen op de proppen waar niemand van komt.
En niet alleen dat, maar de keuze uit 10 Peersmannetjes zal hij ook wel weer voorschotelen. Kies dan maar eens de minst slechte Peersman, ik geef het je te doen.
Misschien kunnen we wat voor investeren in een Superscout die echte talenten naar de club haalt.
Smid zei vandaag bij Bynt dat er gesprekken lopen met Mac-Intosch en Hoefdraad.
Verder blijft Barto zo goed als zeker, al kan hij ook naar Malta/Cyprus en naar enkele andere Jupiler League clubs (dat laatste doet hij zeker niet).
Vond het eigenlijk vooral opvallend dat Pereira niet werd genoemd.
Citaat van: Collingwood op mei 13, 2016, 19:04:45
Smid zei vandaag bij Bynt dat er gesprekken lopen met Mac-Intosch en Hoefdraad.
Verder blijft Barto zo goed als zeker, al kan hij ook naar Malta/Cyprus en naar enkele andere Jupiler League clubs (dat laatste doet hij zeker niet).
Vond het eigenlijk vooral opvallend dat Pereira niet werd genoemd.
Niet opvallend: was een chaotisch hak op de tak gesprek.
Die Arjen de Boer is daar de man niet voor.
Pereira ... die jongen wordt al ondergewaardeerd vanaf het moment dat 'ie hier speelt.
Staat er eigenlijk altijd als er een beroep op hem wordt gedaan, nooit zeuren , speelt rustig en betrouwbaar.
Zekerheidje in de Juup op rechts- of linksback.
OK, ik kan na een zware blessure begrijpen dat ze even aankijken of hij weer de oude is, maar niets laten horen is echt 'not done" bij zo'n loyale speler.
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 13, 2016, 19:17:50
Niet opvallend: was een chaotisch hak op de tak gesprek.
Die Arjen de Boer is daar de man niet voor.
Daar heb je wel gelijk in. Ze zouden hem dus ook vergeten kunnen zijn.
Citaat van: Collingwood op mei 13, 2016, 19:34:32
Daar heb je wel gelijk in. Ze zouden hem dus ook vergeten kunnen zijn.
Ik denk t wel
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 13, 2016, 19:17:50
Niet opvallend: was een chaotisch hak op de tak gesprek.
Die Arjen de Boer is daar de man niet voor.
Ik heb het net ook even gekeken. Dit hele gesprek ging nergens over, die Bos en die Boer hadden Ype het vuur aan de schenen moeten leggen. Maar helaas, het was wat ja knikken en wederom vaagheid ten top omtrend het nieuwe stadion. Die Ype moet onze prachtige club gaan verkopen :O.
Citaat van: Harry L. op mei 13, 2016, 20:09:27
Die Ype moet onze prachtige club gaan verkopen :O.
Wellicht kan ie over z'n eigen ego heenspringen en Alex Pama eens bellen om wat tips te geven. Die kan dat als geen ander....
Citaat van: Len Cantello op mei 13, 2016, 21:41:29
Wellicht kan ie over z'n eigen ego heenspringen en Alex Pama eens bellen om wat tips te geven. Die kan dat als geen ander....
Kunnen we niet ruilen? Alex hier weer heen en Ype naar de VS?
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2016, 21:43:48
Kunnen we niet ruilen? Alex hier weer heen en Ype naar de VS?
Aub niet!!
Citaat van: AL op mei 13, 2016, 21:53:42
Aub niet!!
Waarom niet? Volgens mij kun je geen enkel argument vinden wat ik niet kan tackelen. En kom niet met de dooddoener aan dat Alex de boel bijna kapot heeft laten gaan, want dat is al 23x uitgelegd.
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2016, 22:00:22
Waarom niet? Volgens mij kun je geen enkel argument vinden wat ik niet kan tackelen. En kom niet met de dooddoener aan dat Alex de boel bijna kapot heeft laten gaan, want dat is al 23x uitgelegd.
Maar het blijft toch een feit dat hij eindverantwoordelijk was voor de puinhoop?
Verhuist
Perreira vd laan vd meer ....
Bakker monteiro
Kip
..... danso houtkoop.
Lijkt me zeer sterk dat Van der Meer naar Leeuwarden komt. Is helaas nu niet of nauwelijks een stap hogerop, van GAE naar Cambuur.
Van der Laan en Danso liggen nog vast bij hun huidige club, dus wordt ook een lastig verhaal. Vooral Van der Laan zou wel heel mooi zijn.
Pereira, Verhulst en Kip zouden eventueel kunnen.
Citaat van: Lore op mei 14, 2016, 08:31:15
Maar het blijft toch een feit dat hij eindverantwoordelijk was voor de puinhoop?
Gek he, als je een multimiljonair achter je hebt staan die zegt dat het financieel wel goed komt als er bepaalde risico's genomen worden. Het enige dat te verwijten valt is dat het bij overlijden van Riedstra niet goed geregeld was en de woorden dus achteraf weinig waarde hadden.
Citaat van: speculeter op mei 14, 2016, 13:10:26
Verhuist
Perreira vd laan vd meer ....
Bakker monteiro
Kip
..... danso houtkoop.
Twee linksbenige centrale verdedigers? En een vleugelspits in de punt?
Citaat van: justremco op mei 14, 2016, 13:40:16
Twee linksbenige centrale verdedigers? En een vleugelspits in de punt?
liever deze vleugelspits in de punt dan Barto :_schater
Citaat van: speculeter op mei 14, 2016, 14:22:18
liever deze vleugelspits in de punt dan Barto :_schater
100% eens, maar ik verwacht gewoon dat we een goede spits halen
Die Kip is een leuke speler, maar hebben we niet al genoeg middenvelders? Er moet in ieder geval wel nog een controlerende middenvelder bij (zoals vaker wel aangegeven, een fysieke speler met wat gif).
In de spits moet je Kip trouwens niet zetten, miste gister tegen Willem II een paar opgelegde kansen.. :insane
Citaat van: Vedetski op mei 14, 2016, 14:49:56
Die Kip is een leuke speler, maar hebben we niet al genoeg middenvelders? Er moet in ieder geval wel nog een controlerende middenvelder bij (zoals vaker wel aangegeven, een fysieke speler met wat gif).
In de spits moet je Kip trouwens niet zetten, miste gister tegen Willem II een paar opgelegde kansen.. :insane
Zie nog wel 1 of 2 middenvelders vertrekken eigenlijk
Citaat van: justremco op mei 14, 2016, 14:55:59
Zie nog wel 1 of 2 middenvelders vertrekken eigenlijk
Ik zie dat ook... Ik hoop dat we een paar leuke spelers kunnen contacteren, maar als NAC en de Eagles niet promoveren vissen we misschien wel naast het net. Die clubs liggen wat meer centraal en hebben een goede uitstraling en de begroting is net zo hoog of hoger als die van ons.
Citaat van: justremco op mei 14, 2016, 14:55:59
Zie nog wel 1 of 2 middenvelders vertrekken eigenlijk
Tja, zou niet raar opkijken als Monteiro en Boutzamar naar een FC Groningen gaan... :X
Maar in de basis heb je een degelijk middenveld voor in de (top-)JL. Bakker - Streek - Overgoor
Kip is ook 1.65 zie ik net... hij is welkom hoor, maar laten we niet weer alleen maar van dat soort mennekes halen.
Citaat van: Ronnie tng op mei 14, 2016, 13:34:53
Gek he, als je een multimiljonair achter je hebt staan die zegt dat het financieel wel goed komt als er bepaalde risico's genomen worden. Het enige dat te verwijten valt is dat het bij overlijden van Riedstra niet goed geregeld was en de woorden dus achteraf weinig waarde hadden.
Gelukkig iemand die snapt wat ik al tijden roep. _O_
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2016, 16:12:57
Gelukkig iemand die snapt wat ik al tijden roep. _O_
Neemt niet weg dat het enigszins naïef overkomt
Citaat van: Cor op mei 14, 2016, 16:51:29
Neemt niet weg dat het enigszins naïef overkomt
Wellicht. Anderzijds hadden we nu in een nieuw stadion voor een PO plek voor de EL kunnen spelen...
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2016, 15:30:16
Kip is ook 1.65 zie ik net... hij is welkom hoor, maar laten we niet weer alleen maar van dat soort mennekes halen.
Denk dat hij gehaald wordt met de wetenschap/verwachting dat er ook (tenminste) 1 andere middenvelder weggaat.
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2016, 15:30:16
Kip is ook 1.65 zie ik net... hij is welkom hoor, maar laten we niet weer alleen maar van dat soort mennekes halen.
Volgens mij wil onze TD een kabouter elftal formeren rond Nienhuis, Masek en Monteiro. :_schater
Citaat van: poelie-lwd op mei 14, 2016, 17:13:44
Wellicht. Anderzijds hadden we nu in een nieuw stadion voor een PO plek voor de EL kunnen spelen...
Maar een beetje directeur weet wel dat je afspraken zwart op wit moet hebben. Of er moet iets te verbergen zijn. Maar ik wil de discussie niet weer starten, hoop dat er nu goede stappen gemaakt worden en we kunnen gaan groeien.
Citaat van: Cor op mei 14, 2016, 17:32:42
Maar een beetje directeur weet wel dat je afspraken zwart op wit moet hebben. Of er moet iets te verbergen zijn. Maar ik wil de discussie niet weer starten, hoop dat er nu goede stappen gemaakt worden en we kunnen gaan groeien.
Iedereen weet wel hoe Riedstra was. "At ik ut sèg komt ut wel goed", zo heeft hij altijd gewerkt. En als hij niet was overleden was er ook niks aan de hand geweest (Ja ook als er gewoon afspraken op papier werden gezet en dat is ook wat ik Alex verweten heb)
Citaat van: Vlampiep op mei 14, 2016, 17:26:54
Volgens mij wil onze TD een kabouter elftal formeren rond Nienhuis, Masek en Monteiro. :_schater
Zo groot zijn Messi en Sneijder toch ook niet, dus zegt weinig wat mij betreft
Citaat van: Vlampiep op mei 14, 2016, 17:26:54
Volgens mij wil onze TD een kabouter elftal formeren rond Nienhuis, Masek en Monteiro. :_schater
Nee, het is een eis van de nieuwe hoofdsponsor Plopsaland.
Citaat van: justremco op mei 14, 2016, 17:35:51
Zo groot zijn Messi en Sneijder toch ook niet, dus zegt weinig wat mij betreft
Die compenseren het met heel veel techniek. En laat onze td nou nét niet op techniek scouten
Kijk naar buitenlandse ploegen, verdedigend middenveld en centraal achterin staan dan wel een paar beulen die ervoor zorgen dat die mannetjes ook eens balverlies kunnen hebben.
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2016, 15:30:16
Kip is ook 1.65 zie ik net... hij is welkom hoor, maar laten we niet weer alleen maar van dat soort mennekes halen.
scoorde om het leven en daar gaat het om toch
Citaat van: denistel op mei 14, 2016, 18:38:59
scoorde om het leven en daar gaat het om toch
Precies! En is een goede tandem met Boldewijn
Citaat van: Vlampiep op mei 14, 2016, 17:26:54
Volgens mij wil onze TD een kabouter elftal formeren rond Nienhuis, Masek en Monteiro. :_schater
:0= En jah hoor, alweer tussen de benen doorgespeeld.....
Gaat op het middenveld niet zo zeer om de lengte. Maar meer om het type. We hebben weer zo'n schoffelaar als Makrini nodig die het vuile werk opknapt voor technische spelers als bijv. Byrne. Ik weet niet wat voor type die Kip is want die heb ik nooit zien spelen.
Citaat van: maikcambuur op mei 14, 2016, 19:13:13
Gaat op het middenveld niet zo zeer om de lengte. Maar meer om het type. We hebben weer zo'n schoffelaar als Makrini nodig die het vuile werk opknapt voor technische spelers als bijv. Byrne. Ik weet niet wat voor type die Kip is want die heb ik nooit zien spelen.
Heb gehoord dat Kip niet bepaald haantje :devil de voorste is...
Citaat van: Cor op mei 14, 2016, 17:32:42
Maar een beetje directeur weet wel dat je afspraken zwart op wit moet hebben. Of er moet iets te verbergen zijn. Maar ik wil de discussie niet weer starten, hoop dat er nu goede stappen gemaakt worden en we kunnen gaan groeien.
Uiteraard. Bedoel alleen te zeggen dat het kwartje ook de goede kant had kunnen opvallen.
Wat zijn betaalbare centrumspitsen? Of ze liggen vast of ze zijn te duur....
Citaat van: poelie-lwd op mei 15, 2016, 09:53:02
Wat zijn betaalbare centrumspitsen? Of ze liggen vast of ze zijn te duur....
gesprekken voeren en duidelijk zijn dat je hem graag wilt .Nu met sponsors om tafel wat mogelijk is ..dan kun je prima een topper halen voor ons begrippen .Vlgns mij gebeurd dit niet .Ik zou trouwens eens bij die eigenwijze muhren aankloppen .Die jongen zal als 10 sowieso 20 maken
Als Jansen daar weggaat en die kans is groot wil hij daar voor zijn kans gaan denk ik.
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 19:12:20
Idd, Bakker is de beste man bij ons.
Keepers:
Nienhuis (mag evt wel weg, Vd Steen van Helmond als vervanger?)
Zeinstra (mag evt wel weg, vervanger moeten we wel zien te vinden)
3e keeper = jeugdkeeper/uit de beloften
Mogelijke vervangers: V/d Steen (Helmond Sport); Koopmans (J PSV)
Verdedigers:
Pereira
Anderson
Mac-Intosh?
+ aanwinst (linkscentraal)
+ aanwinst (linkscentraal backup)
+ aanwinst (linksback) Maxime Gunst?
+ aanwinst (linksback backup)
Mogelijke aanwinsten: Dario van den Buijs;
Middenvelders:
Bakker (verlengen)
Streek (heeft nog lang contract)
Monteiro (verlengen)
Boutzamar (verlengen)
Overgoor (Mag mwb teab weg)
+ aanwinst
+ Yuri Rose achtig type?
Mogelijke aanwinsten: Peeters (MVV/Genk) ; Aschraf El Mahdioui ; Ricardo Kip
Vleugelspelers:
Rosheuvel
+ talent
Houtkoop (heeft nog lang contract)
+ talent
Mogelijke aanwinsten: Ahannach, Van Crooy, Nelson (gregory)
Spitsen:
Barto (heeft al verlengd? )
+ aanwinst (Hendriks/Muhren oid?)
Sowieso alle kroegtijgers de deur uitwerken.
Laat die sukkel van een Zeinstra aub oprotten! Als hier iemand ook maar het idee heeft om hem misschien te behouden dan is ie van dkv!
hij heeft nog een contract toch.
Heeft Pereira nog een contract? Dat liep toch af?
Zo ja, dan sowieso verlengen. Prima back zonder fratsen.
Citaat van: CamLeeuw op mei 12, 2016, 08:29:19
Misschien kunnen we wat voor investeren in een Superscout die echte talenten naar de club haalt.
Als Cambuur zijnde zou ik daar maar eens mee beginnen,want qua scouting stellen we ook al echt helemaal niets voor! Onze mooie club wordt naar de kloten gewerkt door mensen die alleen maar interresant lopen doen en hun zakken vullen ten nadele van onze trots! En als ze ooit worden weggestuurd of hun contracten lopen af dan kunnen ze alleen maar hopen dat er nog zo'n club (of bedrijf) is in de wereld dat zo ongeinterreseerd is in presteren als Cambuur. Alleen Cambuur is zo achterlijk om een v/d Vegt te halen. Net als toen we jaren geleden promoveerden en Cambuur een trainer bij de amateurs weghaalde om mee in de eredivisie te gaan spelen! Zulke dingen kunnen alleen bij Cambuur gebeuren en dkv lacht zich kapot en de zakkenvullers die bij Cambuur zitten interreseertd het echt niet dat wij het lachertje van de provincie zijn,zolang ze maar kunnen blijven zitten en ze hoeven alleen maar beterschap en transparantie te beloven en ze mogen weer blijven zitten. Die lui lachen zich kapot dat ze hier weer een jaar hun zakken mogen vullen! Bij een serieuze club waren ze er al lang uitgeflikkerd,maar nee bij Cambuur krijgen ze NOG een kans,en de supporters laten het gewoon gebeuren.
Citaat van: sunderland op mei 15, 2016, 13:10:30
gesprekken voeren en duidelijk zijn dat je hem graag wilt .Nu met sponsors om tafel wat mogelijk is ..dan kun je prima een topper halen voor ons begrippen .Vlgns mij gebeurd dit niet .Ik zou trouwens eens bij die eigenwijze muhren aankloppen .Die jongen zal als 10 sowieso 20 maken
En niet meer met clausules gaan werken! Dan maar verder zoeken,met die clausules komen we ook geen stap verder!
Citaat van: denistel op mei 15, 2016, 23:18:43
hij heeft nog een contract toch.
Natuurlijk heeft ie nog een contract bij Cambuur. Als je zo,n slechte keeper lang aan je kunt binden dan zal Cambuur dat niet aan zich voorbij laten gaan. 8P
Van der Vlag terughalen!
Citaat van: D.H.Skolten op mei 15, 2016, 23:49:33
En niet meer met clausules gaan werken! Dan maar verder zoeken,met die clausules komen we ook geen stap verder!
Zonder clausules willen de zogenaamde toppers hier niet komen voetballen ....
Citaat van: DMS78 op mei 16, 2016, 09:27:53
Zonder clausules willen de zogenaamde toppers hier niet komen voetballen ....
Wat ik begrepen heb is dat Vd Vegt met de volgende spelers in gesprek is:
Twee Scandinavische spelers Heug Neudig en Brod Neudig en de drie broers, A. Nus, P. Nus en K. Nus van de amateurclub Schubbekutteveen.
En naar het lijkt is er geen sprake dat er clausules in het contract worden opgenomen.
Ik denk dat die "toppers" (bankzitters in de subtop) in de Juup toch al niet komen. Daarbij waren de bedragen in de clausules wel absurd laag, misschien 30% van de werkelijke transferwaarde. Blijkbaar waren we ook de een van de weinige clubs die op die manier werkte.
Op de forumavond is aangegeven dat er niet per se contracten zonder clausules worden afgesloten, maar dat de clausules tot bijv 1 juli of 1 augustus gelden afhankelijk van de bedragen die er in staan. Daarna betalen clubs gewoon weer de "volle pond"
Citaat van: Vedetski op mei 15, 2016, 23:53:26
Van der Vlag terughalen!
Heeft de laatste 2 seizoenen amper gekeept en is ook al 38.
Verder vond ik hem altijd een heel onzekere factor bij drukte in het eigen doelgebied.
we hevve 2 keepers onder contract en wilpstra daar nog achter dus een nieuwe keeper
zal het zeker niet worden of er mut 1 van beide weg gaan.
Boutzamar gaan we verlengen Kip en Danso worden gevolgd.
tis nog wat afwachten hoe de play offs gaan en wie er daarna
beschikbaar komen.
Begreep dat het nog helemaal niet zeker is dat ze met Boutzamar gaan verlengen, al zou dat natuurlijk een dramatische beslissing zijn
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2016, 11:26:55
Heeft de laatste 2 seizoenen amper gekeept en is ook al 38.
Verder vond ik hem altijd een heel onzekere factor bij drukte in het eigen doelgebied.
Mee eens hoor, al was het destijds wel een redelijke keeper voor Cambuur.
Hoop dat er weer een type Bizot langskomt, al ga ik er niet van uit. Zo slecht was Nienhuis dit seizoen nou ook weer niet. Zeinstra heeft het niet meer, vorig seizoen nog een paar leuke wedstrijden gekeept maar dit jaar te onzeker, straalt niets uit.
Citaat van: Vedetski op mei 16, 2016, 13:45:38
Mee eens hoor, al was het destijds wel een redelijke keeper voor Cambuur.
Hoop dat er weer een type Bizot langskomt, al ga ik er niet van uit. Zo slecht was Nienhuis dit seizoen nou ook weer niet. Zeinstra heeft het niet meer, vorig seizoen nog een paar leuke wedstrijden gekeept maar dit jaar te onzeker, straalt niets uit.
Zeinstra snel naar harkema of zo
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2016, 11:26:55
Heeft de laatste 2 seizoenen amper gekeept en is ook al 38.
Verder vond ik hem altijd een heel onzekere factor bij drukte in het eigen doelgebied.
Moest standaard in de laatste 5 minuten vissen
Citaat van: justremco op mei 16, 2016, 11:54:16
Begreep dat het nog helemaal niet zeker is dat ze met Boutzamar gaan verlengen, al zou dat natuurlijk een dramatische beslissing zijn
moet goed komen
Citaat van: denistel op mei 16, 2016, 14:30:29
moet goed komen
Ook al een contractduur bekend? Ten minste een jaar of 3 hoop ik?
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 16, 2016, 14:04:38
Zeinstra snel naar harkema of zo
Samen met Barto.. 2 halen 1 betalen..
Ralf Seuntjens nu maar proberen?
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2016, 11:26:55
Heeft de laatste 2 seizoenen amper gekeept en is ook al 38.
Verder vond ik hem altijd een heel onzekere factor bij drukte in het eigen doelgebied.
Ja helemaal mee eens.
Dan kom je van de regen in de drup, want Vd Vlag en Nienhuis en Zeinstra hebben allemaal last van de schijtzenuwen.
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat vd Laan weer gehuurd gaat worden en dat Mac-Intosh, Pereira, Hoefdraad en Barto een nieuw contract krijgen. Dan is wat mij betreft de situatie nu:
Basis:
Nienhuis
Pereira, Mac-Intosh, vd Laan, Peersman
Bakker
Monteiro, Boutzamar
Hoefdraad, Barto, Houtkoop
Bank:
Zeinstra
Anderson, Blackson
Overgoor, vd Streek
Vd Putten, Masek
Tribune:
Wilpstra
El Baad
Van Warven
Constancia
Absolute must is een scorende spits erbij!!!
Citaat van: RG op mei 16, 2016, 23:23:50
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat vd Laan weer gehuurd gaat worden en dat Mac-Intosh, Pereira, Hoefdraad en Barto een nieuw contract krijgen. Dan is wat mij betreft de situatie nu:
Basis:
Nienhuis
Pereira, Mac-Intosh, vd Laan, Peersman
Bakker
Monteiro, Boutzamar
Hoefdraad, Barto, Houtkoop
Bank:
Zeinstra
Anderson, Blackson
Overgoor, vd Streek
Vd Putten, Masek
Tribune:
Wilpstra
El Baad
Van Warven
Constancia
Absolute must is een scorende spits erbij!!!
we hebben ook Heerings nog.
Buiten een spits is absolute must een linksback en 2 fatsoenlijke buitens
Heerings heeft een 1-jarig contract getekend met een optie voor nog een jaar die niet is gelicht door Cambuur, dus die is transfervrij. Tevens verwacht ik dat we zeker een stuk of 5/6 gerichte aanwinsten gaan halen, want met de opstelling van 2 posts hierboven gaan we ook in de Jupiler League geen hoge ogen gooien!
Almere is nu uitgevoetbald dus daar valt genoeg te shoppen.
En een beetje rap voor andere clubs ons weer voor zijn.
Nijholt van vvv halen.
En de kogel van eagles.
Citaat van: speculeter op mei 17, 2016, 09:04:43
Almere is nu uitgevoetbald dus daar valt genoeg te shoppen.
En een beetje rap voor andere clubs ons weer voor zijn.
Gaan naar andere clubs.
In alle redelijkheid: de opstelling van een aantal posts terug is natuurlijk niet verkeerd voor de JL.
Maar als je wilt doorstoten nu en kijkt naar de lange termijn doelstelling (stabiele eredivisie ploeg), moet je een of twee ervaren jongens erbij halen, die een Monteiro, Boutzamar, Anderson, vd Streek in iets mindere mate naar een hoger niveau dragen. Dat ontbreekt er imo nu aan. (liefst CVM)
En inderdaad een goede spits!
Waar het op gebasseerd is weet ik niet, maar mijn gevoel zegt me (te lang weekend gehad?) dat Anderson ons nog wel eens heel erg positief kan verrassen komend seizoen.
Laten we het hopen.
Citaat van: SCC op mei 17, 2016, 09:37:42
In alle redelijkheid: de opstelling van een aantal posts terug is natuurlijk niet verkeerd voor de JL.
Maar als je wilt doorstoten nu en kijkt naar de lange termijn doelstelling (stabiele eredivisie ploeg), moet je een of twee ervaren jongens erbij halen, die een Monteiro, Boutzamar, Anderson, vd Streek in iets mindere mate naar een hoger niveau dragen. Dat ontbreekt er imo nu aan. (liefst CVM)
En inderdaad een goede spits!
Waar het op gebasseerd is weet ik niet, maar mijn gevoel zegt me (te lang weekend gehad?) dat Anderson ons nog wel eens heel erg positief kan verrassen komend seizoen.
Laten we het hopen.
Zonder een goede (top) spits kun je wel stoppen, zie afgelopen seizoen top 5 JL.
Citaat van: speculeter op mei 17, 2016, 09:27:36
Nijholt van vvv halen.
En de kogel van eagles.
De kogel heeft nog een doorlopend contract en gaat vast niet van GAE naar Cambuur. Die zijn volgend jaar gewoon 1 van onze directe concurrenten en mogelijk zelfs eredivisionist.
Ben benieuwd of Cambuur nu met Keizer de kennis in huis heeft om op eigen kracht een toekomstige topspits in huis te halen. Een spits halen van teletekst pagina 832/2 kunnen we allemaal wel natuurlijk.
Zoals poelie hiervoor al postte.
Vind maar eens een goede betaalbare spits.
Zou Mitchell Schet niet een optie zijn? Veel ervaring en is gratis op te halen.
en Mario Bilate, Joey Godee?
Mick van Buren proberen op te halen uit Denemarken.
Barry Maguire, Jeffrey Altheer, Wesley Verhoek, Jeffrey Sarpong , Derk Boerrigter, Ninos Gouriye
Giliano Wijnaldum wat voor de linksback ?
Is transfervrij
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2016, 14:34:00
Giliano Wijnaldum wat voor de linksback ?
Is transfervrij
Is wel wat, zorg jij voor een suikeroom?
Citaat van: TopperM op mei 17, 2016, 11:47:11
Zou Mitchell Schet niet een optie zijn? Veel ervaring en is gratis op te halen.
Rosheuvel 2.0... Geen rendement.
Hest die al officieel melden bij kipp meneer vd vegt. Nu moet je er snel naar handelen
Geen gepruts maar gasgeve
Citaat van: sunderland op mei 17, 2016, 15:32:34
Hest die al officieel melden bij kipp meneer vd vegt. Nu moet je er snel naar handelen
Zal wel weer te laat zijn
Citaat van: justremco op mei 17, 2016, 15:48:43
Zal wel weer te laat zijn
daar ben ik ook bang voor, Heracles en de graafschap worden ook genoemd
Citaat van: PePe op mei 17, 2016, 15:11:23
Is wel wat, zorg jij voor een suikeroom?
want? Zal goed salaris hebben bij Bochum, maar was bij Groningen geen basisspeler en bij Bochum ook vooral de bank warm gehouden. Denk dat hij niet de super salaris eisen zal hebben.
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2016, 16:04:16
want? Zal goed salaris hebben bij Bochum, maar was bij Groningen geen basisspeler en bij Bochum ook vooral de bank warm gehouden. Denk dat hij niet de super salaris eisen zal hebben.
bij bochum hou je de bank warm voor 3 ton
Het lijkt me sterk dat Kip zelf al voor Cambuur had willen tekenen, een paar weken terug. Die wilde natuurlijk ook afwachten, ten eerste of Almere nog zou promoveren, en ten tweede wat voor andere clubs hem eventueel nog meer zouden willen hebben. Vooralsnog heeft hij nog nergens getekend, dus hij kan nog altijd richting Leeuwarden komen. Maar wordt een moeilijk verhaal als hij ook naar de eredivisie (De Graafschap of Heracles) kan.
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2016, 16:02:18
daar ben ik ook bang voor, Heracles en de graafschap worden ook genoemd
dat istum ook steeds. Melden en afmaken of afhaken en verder
Overigens ben ik het volledig met nistel eens. Eerst die as regelen met een paar toppers. Ik zou het weer zeer kwalijk vinden dat bijvoorbeeld muhren voor een club kiest waar we makkelijk mee kunnen concurreren. Bijv Volendam
Gewoon een eigenwijze topper voor ons.
Lees zo juist dat de Graafschap Kip wil inlijven.
Vissen we waarschijnlijk weer achter het befaamde netje.
Maar ja onze TD zal waarschijnlijk wel komen met de grote talenten Andrej Qskruwbruqks of Owassa kwansqwiebus.
En daar gaan we weer....
Houd die namen eens binnenboord en hengel eerst iemand binnen voor we namen lezen.
Wij speculeren wel...
Alsof de Graafschap hem wil omdat Cambuur die naam genoemd heeft? Hou toch op, salaris en divisie zal bepalend zijn.
Idd Mick van Buren, Wilde na de kampioensschap tegen Excelsior wel op de fiets naar Leeuwarden, vertelde hij tegen mij na de wedstrijd in de zakenclub. Dus halen goede spits
Update na aantrekken Gyasi
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Update na contracteren Boutzamar
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Nu lijkt de (gespeculeerde) komst van Kip mij eerlijk gezegd overbodig.
Er mag nog wel een middenvelder met gif en fysiek bij, dan zijn we verder qua middenvelders goed voorzien.
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 11:23:21
Nu lijkt de (gespeculeerde) komst van Kip mij eerlijk gezegd overbodig.
Er mag nog wel een middenvelder met gif en fysiek bij, dan zijn we verder qua middenvelders goed voorzien.
Daar ben ik het mee eens. Al zouden Van de Streek en Bakker natuurlijk nog kunnen vertrekken. Kip zou dan wellicht een goede vervanger voor Streek zijn.
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2016, 11:25:06
Daar ben ik het mee eens. Al zouden Van de Streek en Bakker natuurlijk nog kunnen vertrekken. Kip zou dan wellicht een goede vervanger voor Streek zijn.
Da's waar, maar ik denk dat er momenteel weinig interesse is voor Van de Streek. Groot talent, maar dit seizoen ver onder de maat.
Bakker is een echte Cambuurman en zal alleen bij een zeer gunstige aanbieding vertrekken, denk ik.
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 11:30:58
Da's waar, maar ik denk dat er momenteel weinig interesse is voor Van de Streek. Groot talent, maar dit seizoen ver onder de maat.
Bakker is een echte Cambuurman en zal alleen bij een zeer gunstige aanbieding vertrekken, denk ik.
Ik hoop dat beiden blijven. Als Streek ook maar iets van zijn vorm uit zijn eerste seizoen hier terugvindt maakt hij zo meer dan 10 goals in de Jupiler League (ga er even van uit dat we daar blijven).
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2016, 11:32:24
Ik hoop dat beiden blijven. Als Streek ook maar iets van zijn vorm uit zijn eerste seizoen hier terugvindt maakt hij zo meer dan 10 goals in de Jupiler League (ga er even van uit dat we daar blijven).
Helemaal waar! Ik heb mijn vertrouwen in hem ook nog niet laten varen.
Hoop wel, dat Masek meer minuten krijgt. Samen met Boutzamar en een goede stofzuiger erachter zal het een prima middenveld vormen.
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 11:23:21
Nu lijkt de (gespeculeerde) komst van Kip mij eerlijk gezegd overbodig.
Er mag nog wel een middenvelder met gif en fysiek bij, dan zijn we verder qua middenvelders goed voorzien.
Het schijnt dat Ferry de Haan ook bovengemiddelde interesse heeft voor Ricardo Kip. Ach ja, iedereen wil zn graantje wel meepikken....
Citaat van: moodygrunn op mei 19, 2016, 11:54:42
Het schijnt dat Ferry de Haan ook bovengemiddelde interesse heeft voor Ricardo Kip. Ach ja, iedereen wil zn graantje wel meepikken....
Als je die oude stinkerd van dkv bedoelt, die mag van mij lekker terug waggelen naar zijn eigen hok. Hartstikkene fijn dat 'ie fut is
Boutzamar, Monteiro en een 10. Dan hest een lekker middenveld hoor. Hopelijk 1 van Manchester City.
Citaat van: wiekie1969 op mei 19, 2016, 12:26:51
Boutzamar, Monteiro en een 10. Dan hest een lekker middenveld hoor. Hopelijk 1 van Manchester City.
Er mag van mij ook wel een talentvolle spits van City bij :proost
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 11:23:21
Nu lijkt de (gespeculeerde) komst van Kip mij eerlijk gezegd overbodig.
Er mag nog wel een middenvelder met gif en fysiek bij, dan zijn we verder qua middenvelders goed voorzien.
Een scorende middenvelder is zeker nog wel een must!
Overgoor mooi laten vertrekken naar de Eagles. Kan die volgend seizoen nog een keer degraderen...
Als ik dit Go Ahead zie dan zit daar geen slappeling zoals Overgoor tussen. Die zijn deze jongen allang vergeten.
Citaat van: wiekie1969 op mei 19, 2016, 12:26:51
Boutzamar, Monteiro en een 10. Dan hest een lekker middenveld hoor. Hopelijk 1 van Manchester City.
Sorry hoor, voor hoofdklasse misschien. Ik denk dat er veel te makkelijk word gedacht over de eerste div.. Net zoals met de selectie van dit seizoen..
Vd streek maar verkopen aan az en muhren hier maar heen
Citaat van: sunderland op mei 19, 2016, 22:00:46
Sorry hoor, voor hoofdklasse misschien. Ik denk dat er veel te makkelijk word gedacht over de eerste div.. Net zoals met de selectie van dit seizoen..
helemaal eens!
zeker jupiler is voor kerels,heb je monteiro wel eens van dichtbij gezien?
beukers mutte we hevve,ijzervreters.
Jum doen net of die Monteiro er niks van kan terwijl ie 1 van de weinige lichtpuntjes was het afgelopen seizoen...
voetballen kan ie zeer zeker wel maar het is een jochie.
Het belangrijkste in de juup is scorende spelers. Dus een spits en een nummer 10 die veel scoren en wat goals van de buitenspelers zou ook niet verkeerd zijn
Citaat van: justremco op mei 19, 2016, 22:12:06
Het belangrijkste in de juup is scorende spelers. Dus een spits en een nummer 10 die veel scoren en wat goals van de buitenspelers zou ook niet verkeerd zijn
Snelheid op de vleugels, een veelzijdige (en scorende) spits en een technisch fijn begaafde nummer 10 eronder die zijn goaltjes meepikt. Daarnaast een meer behoudende middenvelder die voor balans zorgt, en een fysiek sterke controleur. Technisch redelijke opkomende (snelle) backs, een mandekker en een vrije verdediger centraal. In het hok een betrouwbare, zekere keeper die zijn bek opentrekt. Voor elke positie een speler van 5 jaar jonger met dezelfde potentie en je bent er.
Met bovenstaand team maak je grote kans op de top-3.
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:52:02
Snelheid op de vleugels, een veelzijdige (en scorende) spits en een technisch fijn begaafde nummer 10 eronder die zijn goaltjes meepikt. Daarnaast een meer behoudende middenvelder die voor balans zorgt, en een fysiek sterke controleur. Technisch redelijke opkomende (snelle) backs, een mandekker en een vrije verdediger centraal. In het hok een betrouwbare, zekere keeper die zijn bek opentrekt. Voor elke positie een speler van 5 jaar jonger met dezelfde potentie en je bent er.
Met bovenstaand team maak je grote kans op de top-3.
En welke namen mogen we hierbij noteren? 8)
Citaat van: justremco op mei 19, 2016, 23:00:52
En welke namen mogen we hierbij noteren? 8)
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 22:52:02
Snelheid op de vleugels Narsingh, Gyasi, een veelzijdige (en scorende) spits Hendriks en een technisch fijn begaafde nummer 10 eronder die zijn goaltjes meepikt Boutzamar, Streek. Daarnaast een meer behoudende middenvelder die voor balans zorgt Bakker, Monteiro, OvergoorEdit: Masek -kan ook op 10-, en een fysiek sterke controleur type Rose. Technisch redelijke opkomende (snelle) backs kenners kom maar door, een mandekker Mac Intosch en een vrije verdediger Van der Laan centraal. In het hok een betrouwbare, zekere keeper die zijn bek opentrekt type Bizot. Voor elke positie een speler van 5 jaar jonger met dezelfde potentie en je bent er.
Met bovenstaand team maak je grote kans op de top-3.
Citaat van: Vedetski op mei 19, 2016, 23:06:13
Verhaal
Duidelijk. Denk alleen dat Narsingh gewoon vertrekt
Citaat van: justremco op mei 19, 2016, 23:08:15
Duidelijk. Denk alleen dat Narsingh gewoon vertrekt
Denken en hopen. Denken wel, hopen niet...
Citaat van: justremco op mei 19, 2016, 22:12:06
Het belangrijkste in de juup is scorende spelers. Dus een spits en een nummer 10 die veel scoren en wat goals van de buitenspelers zou ook niet verkeerd zijn
Kortom: we zijn de lul volgend jaar! Cambuur kan maar beter helemaal overnieuw beginnen want de spelers die dit jaar hebben gespeeld (op Byrne na) hebben het recht niet om nog langer voor onze trots te spelen,de supporters zijn gewoon de gek aan gestoken! Stelletje lafbekken zijn het!
Een scorende nummer 10 hebben we al: vd Streek. In z'n eerste seizoen schoot 'ie ze vanuit alle hoeken op de goal. Als die weer lekker vrij in het koppie is, dan vind je echt geen middenvelder die er meer maakt.
Citaat van: okkele op mei 19, 2016, 22:10:39
voetballen kan ie zeer zeker wel maar het is een jochie.
Heb je de spelers van Ajax wel eens bekeken bv Serero ?
Helaas is het type rose alweer weggekaapt.
Fortes van Dordrecht naar excelsior.
Citaat van: Vlampiep op mei 20, 2016, 07:58:37
Heb je de spelers van Ajax wel eens bekeken bv Serero ?
als monteiro weer denkt dat hij de vrije man is en als een kip zonder kop over het veld loopt en de trainer daar niks aan doet dan hew ik daar weinig vertrouwen in
Citaat van: speculeter op mei 20, 2016, 08:31:54
Helaas is het type rose alweer weggekaapt.
Fortes van Dordrecht naar excelsior.
las ik gisteren al. Kijk dan pak je gelijk een prima speler voor de as. Gemiste kans
Hier al zo vaak genoemd.
Nou ja de kenners zitten op het forum.
Maar dat wisten we al.
Citaat van: sunderland op mei 20, 2016, 08:31:59
als monteiro weer denkt dat hij de vrije man is en als een kip zonder kop over het veld loopt en de trainer daar niks aan doet dan hew ik daar weinig vertrouwen in
Monteiro is technisch een acceptabele middenvelder en aan zijn inzet ontbreekt het ook niet.
Dat hij van Keizer de verkeerde opdrachten krijgt kan hij niets aan doen.
Ik vind Monteiro in de duels ook prima, ondanks zijn geringe fysiek. Als hij een tijdje naar de sportschool gaat, kan hij een betere versie dan El Makrini worden.
Monteiro wordt hier echt overschat. Moet nog zoveel leren, hij is sowieso nog niet toe aan 38 wedstrijden in de basis. Prima jongen, goeie inzet, redelijke techniek, fysiek ondermaats en tactisch inzicht (kan ook aan de opdrachten van de trainer liggen) is ook ondermaats.
In potentie een leuke speler voor Cambuur, maar meer ook niet.
Citaat van: sunderland op mei 20, 2016, 08:32:54
las ik gisteren al. Kijk dan pak je gelijk een prima speler voor de as. Gemiste kans
Wie zegt dat het niet geprobeerd is :X :X
Fortes had je de winterstop moeten kopen. OK, dan betaal je een kleine afkoopsom, maar je kunt wel een paar jaar verder met zo'n speler. Nummer 24 was lekker goedkoop maar had je dus ook helemaal niks aan.
Waarom steeds over nr 24 beginnen!!!!
Kappe! We hevve wiekend. " dat had je nou niet moeten zeggen"
Ja sorry ... omdat 'ie op dezelfde posities als Fortes speelt (rechtsback en verdedigend middenveld). Alleen schopt Fortes er nog wel eens eentje doormidden en was die andere een zachtgekookt ei en die hadden we al genoeg.
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2016, 18:36:10
Ja sorry ... omdat 'ie op dezelfde posities als Fortes speelt (rechtsback en verdedigend middenveld). Alleen schopt Fortes er nog wel eens eentje doormidden en was die andere een zachtgekookt ei en die hadden we al genoeg.
Accepted! Brrrrrr
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2016, 18:19:15
Fortes had je de winterstop moeten kopen. OK, dan betaal je een kleine afkoopsom, maar je kunt wel een paar jaar verder met zo'n speler. Nummer 24 was lekker goedkoop maar had je dus ook helemaal niks aan.
Fortes is fysiek sterk, maar verder vind ik hem niet zo geweldig.
We hebben zeker geen controleurs meer nodig als Bakker, Monteiro en Overgoor blijven.
Richt de pijlen op een compleet nieuwe voorhoede een creatieve en scorende nummer 10 en een paar goede verdedigers.
Precies , middenveld kunnen we mee voor de dag komen , nu eerst een spits (SjoerdArs specialiteit : goals en prijzen ?) Verder keeper en een voetballende verdediger naast van der Laan.
Zoals Keije ook al aangeeft, ben ik ook van mening dat we een nieuwe keeper kunnen gebruiken.
Één die zijn bek opentrekt, niet onzeker is, wat uitstraalt. Nienhuis was leuk zolang het duurde, maar is in mijn ogen toe aan een nieuwe stap.
Ja tuurlijk , kijk alleen maar es naar de ca 20 tegengoals die we dit seizoen tegen hebben gekregen uit corners en vrije trappen. Bij elke bal voor de goal hou je je hart vast. Een echte kerel mut in dat hok !!
Citaat van: keije op mei 20, 2016, 20:17:31
Ja tuurlijk , kijk alleen maar es naar de ca 20 tegengoals die we dit seizoen tegen hebben gekregen uit corners en vrije trappen. Bij elke bal voor de goal hou je je hart vast. Een echte kerel mut in dat hok !!
Ben ik niet met je eens. Volgens mij had een groot aantal van die tegengoals voorkomen kunnen worden door meer mensen voorin te houden, omdat je op die manier minder mensen in de '16' hebt. Hierdoor wordt het makkelijker om uit te komen op hoge ballen (omdat het niet zo druk is voor je neus) en heb je meer overzicht over de situatie.
Ik denk dat Nienhuis bij elke club uit het rechterrijtje onder de lat zou kunnen staan. Dat heeft hij in die eerste 2 seizoenen eredivisie aangetoond wat mij betreft.
is mij te onzeker ,,geen goede spelhervating coacht te weinig.en pakt te weinig
ballen op momenten dat het ook punten opleverd.
Citaat van: denistel op mei 20, 2016, 20:37:48
is mij te onzeker ,,geen goede spelhervating coacht te weinig.en pakt te weinig
ballen op momenten dat het ook punten opleverd.
Is er een betaalbaar alternatief? Iemand die ook nog eens wat mee kan voetballen?
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 20:39:21
Is er een betaalbaar alternatief? Iemand die ook nog eens wat mee kan voetballen?
Nee tuurlijk niet. Zeker in de juup is Nienhuis een prima keeper voor ons. Ik snap deze discussie ook totaal niet, volgens mij is de sluitpost totaal niet een punt van aandacht! Vind dat er meer focus moet liggen op het aantrekken van een goede CV en CDM. Ook een nieuwe linksachter is niet verkeerd..
Op dit moment zijn spelers die zeker nog gaan komen, aangezien we daar op dit moment nog niemand voor hebben:
Doelmannen:
-Een derde doelman (wellicht op te lossen met keeper van de beloften, Wilpstra)
Verdedigers:
-Een eerste rechtsback (Pereira? Van Deelen?)
-Een eerste rechter centrale verdediger (Mac-Intosch?)
-Een back up rechter centrale verdediger c.q. eventueel concurrent voor Mac-Intosch
-Een eerste linker centrale verdediger (Van der Laan?)
-Een back up linker centrale verdediger (Blackson?)
-Een back up linksback c.q. concurrent voor Peersman
Middenveld lijkt redelijk compleet als er niemand vertrekt.
Aanvallers:
-Een back up rechtsbuiten c.q. concurrent voor Gyasi
-Een back up linksbuiten c.q. concurrent voor Houtkoop (Hoefdraad?)
-Een eerste spits
-Een back up spits (Barto?)
-Eventueel nog een talentvolle derde spits (Van den Putten?)
Daarnaast is het misschien nog wenselijk om andere posities te versterken (nieuwe eerste doelman, sterke verdedigende middenvelder). Wordt hoe dan ook nog een drukke en interessante transferzomer, lijkt mij.
De as moet goed zijn , linksachter en rechtsvoor bijv hebben niet de hoogste prioriteit. Met andere woorden : keeper , centrale verdediger en een spits zijn vooralsnog de belangrijkste verbeterpositities. Nog even over Nienhuus , let es op em bij voorzet of corner , als het niet je eigen keeper zou zijn , zou je je dood lachen, nu schrik je je elke keer bijna dood ? Op de lijn en in 1 tegen 1 is het wel een redelijke keeper.
Citaat van: keije op mei 20, 2016, 21:15:11
De as moet goed zijn , linksachter en rechtsvoor bijv hebben niet de hoogste prioriteit. Met andere woorden : keeper , centrale verdediger en een spits zijn vooralsnog de belangrijkste verbeterpositities. Nog even over Nienhuus , let es op em bij voorzet of corner , als het niet je eigen keeper zou zijn , zou je je dood lachen, nu schrik je je elke keer bijna dood ? Op de lijn en in 1 tegen 1 is het wel een redelijke keeper.
En welke keeper die alles beheerst, zoals: hoge ballen, 1op1 etc is haalbaar voor ons op dit moment??
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 20:39:21
Is er een betaalbaar alternatief? Iemand die ook nog eens wat mee kan voetballen?
ik geef gewoon mijn mening ik zie liever een keeper met meer uitstraling en
leiderscapaciteiten.je weet dat nienhuis dat niet meer gaat krijgen net zoals
bij barto weet dat ie niet beter gaat worden. en jongens als Monteiro en boutzamar
dat wel hebben die kunnen nog beter worden.
Nienhuis en Zeinstra hebben beide nog een contract dus ze zullen wel blijven maar
daarom kun je nog wel je mening over hun geven toch.
Ik ben ook geen fan van onze beide keepers, maar de prioriteit ligt in mijn optiek bij andere posities.
Van Deelen op rechtsback erbij.
Centraal achterin moet goed staan.
Middenveld is al sterk.
Dan moet er vooral een echte nummer 9 komen en nog 2 goede vleugelaanvallers en het liefst Kip er nog bij.
De spitspositie wordt echt cruciaal. Wil je enigszins meedoen dan heb je iemand nodig die rond de 20 goals maakt en het liefst meer. Ik ben benieuwd wie ze in gedachten hebben.
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 22:08:06
De spitspositie wordt echt cruciaal. Wil je enigszins meedoen dan heb je iemand nodig die rond de 20 goals maakt en het liefst meer. Ik ben benieuwd wie ze in gedachten hebben.
Sam Hendriks
Mick van Buren
Die van Buren is toch al eens op proef geweest.? Meen me wedstrijd te herinneren in Menaldum tegen Telstar volgens mij. Maaakte toen niet veel indruk en is in ieder geval geen 20+ spits.
Ik zou vol voor die Seuntjes van Vvv gaan of Sjoerd Ars ?. In ieder geval geen twijfelgevallen meer !
Citaat van: keije op mei 20, 2016, 22:36:28
Ik zou vol voor die Seuntjes van Vvv gaan of Sjoerd Ars ?. In ieder geval geen twijfelgevallen meer !
Niet te betalen!!
Citaat van: AL op mei 20, 2016, 22:26:07
Sam Hendriks
Mick van Buren
Hendriks lijkt me een prima optie. Van Buren ken ik onvoldoende, zie dat hij redelijke maar niet heel indrukwekkende cijfers heeft bij die Deense ploeg. Wel een hoger niveau dan de JL waarschijnlijk (hij heeft zelfs 9 wedstrijden in Europa gespeeld zie ik, waarin 4 keer gescoord).
Citaat van: AL op mei 20, 2016, 22:37:22
Niet te betalen!!
ach die ars hipt elk jaar naar een andere club dus je weet maar nooit.
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 22:08:06
De spitspositie wordt echt cruciaal. Wil je enigszins meedoen dan heb je iemand nodig die rond de 20 goals maakt en het liefst meer. Ik ben benieuwd wie ze in gedachten hebben.
Barto!!!
Ik hoop voor de spitspositie echt op Hendriks. Naast een veelzijdige goaltjesdief ook gewoon een betere voetballer dan Barto, en een stuk jonger.
Je hebt toch 3 spitsen in je selectie nodig. Barto zal wel een van de drie worden. Ik betwijfel of vd Putten klaar is voor een rol als derde spits, dus er zullen er waarschijnlijk nog 2 bij moeten.
En voldoende centrale verdedigers. Mac Intosh en vd Laan zijn nog niet binnen. Dammers is wat mij betreft ook een optie. Er zijn er toch zeker 4 nodig en we hebben nu niks concreet.
Citaat van: maikcambuur op mei 20, 2016, 21:19:20
En welke keeper die alles beheerst, zoals: hoge ballen, 1op1 etc is haalbaar voor ons op dit moment??
Wij zijn geen scouts natuurlijk. Maar het verlengen van de contracten (voor langere tijd) van én Nienhuis én Zeinstra vind ik echt een grote fout. Probeer dan een andere keeper uit.
de Graafschap heeft Jurjus gehaald en dat heeft mede het verschil met ons gemaakt. En hun begroting was lager dan die van ons!
Citaat van: Lore op mei 21, 2016, 12:01:42
Wij zijn geen scouts natuurlijk. Maar het verlengen van de contracten (voor langere tijd) van én Nienhuis én Zeinstra vind ik echt een grote fout. Probeer dan een andere keeper uit.
de Graafschap heeft Jurjus gehaald en dat heeft mede het verschil met ons gemaakt. En hun begroting was lager dan die van ons!
Jurjus zat al bij De Graafschap, komt volgens mij uit hun jeugd (hoewel ik het natuurlijk met je eens ben voor wat betreft Nienhuis en Zeinstra).
Prioriteit wat mij betreft:
Een fatsoenlijke keeper, geen tuinkabouter
Twee goede centrale verdedigers
Een spits!
Citaat van: Collingwood op mei 21, 2016, 12:04:30
Jurjus zat al bij De Graafschap, komt volgens mij uit hun jeugd (hoewel ik het natuurlijk met je eens ben voor wat betreft Nienhuis en Zeinstra).
Dat verklaart wel wat ja, maar Bizot was bij ons ook een schot in de roos. Het is wel mogelijk, maar je moet wel creatief zijn!
Citaat van: John Hiatt op mei 21, 2016, 12:04:34
Prioriteit wat mij betreft:
Een fatsoenlijke keeper, geen tuinkabouter
Twee goede centrale verdedigers
Een spits!
Eens, een sterke as geeft op langere termijn de doorslag. Het middenveld is redelijk compleet (zoals het nu lijkt), dus dat zijn in mijn ogen ook de hoogste prioriteiten.
Citaat van: John Hiatt op mei 21, 2016, 12:04:34
Prioriteit wat mij betreft:
Een spits!
Vooral met name een scorende spits.
Is die Koen van der Biezen eigenlijk nog een beetje fit ? Vond dat ook altijd wel een leuke spits.
Citaat van: keije op mei 21, 2016, 19:48:40
Is die Koen van der Biezen eigenlijk nog een beetje fit ? Vond dat ook altijd wel een leuke spits.
Afgelopen 2 jaar weinig gescoord in Duitsland. Staat in de belangstelling van Oss en RKC
Okay, streep erdoor #geentwijfelgevallen
Citaat van: Lore op mei 21, 2016, 12:01:42
Wij zijn geen scouts natuurlijk. Maar het verlengen van de contracten (voor langere tijd) van én Nienhuis én Zeinstra vind ik echt een grote fout. Probeer dan een andere keeper uit.
de Graafschap heeft Jurjus gehaald en dat heeft mede het verschil met ons gemaakt. En hun begroting was lager dan die van ons!
die krul het het hele seizoen geen kans had terwijl hij op trainingen liet
zien bepaalde dingen goed te beheersen.
Nienhuis prima keeper. Mooi laten staan. Ene moment wordt ie hier de hemel in geprezen, andere moment kan ie er weer niks van. Kampioen mee geworden en twee jaar in de eredivisie prima gekeept.
Prio klasbak op het midden wat de mouwen wél kan opstropen en sturing geeft en een compeet nieuwe voorhoede wat niet alleen snel kan rennnen of hard werkt maar ook rendement heeft.
Hoe serieus is de interesse in de keeper van volendam?
Ik zal nog een keer iets zeggen over Nienhuis het is gewoon een middelmatige keeper.Als wij een keeper hadden gehad zoals Mulder van dkv waren wij niet gedegradeerd.
Citaat van: twingo op mei 22, 2016, 11:55:34
Ik zal nog een keer iets zeggen over Nienhuis het is gewoon een middelmatige keeper.Als wij een keeper hadden gehad zoals Mulder van dkv waren wij niet gedegradeerd.
bedankt.
Citaat van: twingo op mei 22, 2016, 11:55:34
Ik zal nog een keer iets zeggen over Nienhuis het is gewoon een middelmatige keeper.Als wij een keeper hadden gehad zoals Mulder van dkv waren wij niet gedegradeerd.
Hoe serieus neem jij jezelf?
Citaat van: De Gast op mei 22, 2016, 11:16:50
Nienhuis prima keeper. Mooi laten staan. Ene moment wordt ie hier de hemel in geprezen, andere moment kan ie er weer niks van. Kampioen mee geworden en twee jaar in de eredivisie prima gekeept.
:wall :wall :_schater :_schater :_schater Echt?
Citaat van: Lore op mei 22, 2016, 12:20:59
:wall :wall :_schater :_schater :_schater Echt?
Er zijn betere keepers te vinden, maar dan kunnen wij de huur niet meer betalen. De doelman kan prima mee met clubs in het rechterrijtje eredivisie. Voor JL een prima keeper.
Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2016, 12:49:49
Er zijn betere keepers te vinden, maar dan kunnen wij de huur niet meer betalen. De doelman kan prima mee met clubs in het rechterrijtje eredivisie. Voor JL een prima keeper.
Als dat zo is (wat ik zelf heel sterk in twijfel trek) is hij dus prima te verhuren. Ik voorzie een win-win situatie.
Citaat van: De Gast op mei 22, 2016, 11:16:50
Nienhuis prima keeper. Mooi laten staan. Ene moment wordt ie hier de hemel in geprezen, andere moment kan ie er weer niks van. Kampioen mee geworden en twee jaar in de eredivisie prima gekeept.
Prio klasbak op het midden wat de mouwen wél kan opstropen en sturing geeft en een compeet nieuwe voorhoede wat niet alleen snel kan rennnen of hard werkt maar ook rendement heeft.
de hemel in prezen ?? door wie dan?? op de lijn een goeie keeper
in zijn doelgebied gewoon uiterst zwak en uittrappen zijn niet best.
hoorde die nieuwe keepers trainer zeggen toen ie hier kwam dat
de keepers meer op de lijn moesten keepen en niet te veel mee bewegen?
je moet er juist aan gaan werken dat ie meer gaat heersen in het 5 meter gebied lijkt mij.
Citaat van: denistel op mei 23, 2016, 10:05:09
de hemel in prezen ?? door wie dan?? op de lijn een goeie keeper
in zijn doelgebied gewoon uiterst zwak en uittrappen zijn niet best.
hoorde die nieuwe keepers trainer zeggen toen ie hier kwam dat
de keepers meer op de lijn moesten keepen en niet te veel mee bewegen?
je moet er juist aan gaan werken dat ie meer gaat heersen in het 5 meter gebied lijkt mij.
Meer heersen? Dan zal hij blokhakken nodig hebben en een duitse herder moeten aanschaffen.
Citaat van: poelie-lwd op mei 23, 2016, 13:11:48
Meer heersen? Dan zal hij blokhakken nodig hebben en een duitse herder moeten aanschaffen.
dus dan hevve we er niks aan.
Citaat van: denistel op mei 23, 2016, 22:54:33
dus dan hevve we er niks aan.
die nieuwe keeperstrainer komt zeker ook uit de hogehoed van vd slegt....
Citaat van: sunderland op mei 24, 2016, 11:53:47
die nieuwe keeperstrainer komt zeker ook uit de hogehoed van vd slegt....
Ponk is hier serieus naartoe gekomen voor 3 maanden?
Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2016, 13:21:03
Ponk is hier serieus naartoe gekomen voor 3 maanden?
Ponk ís toch de nieuwe keeperstrainer en hij komt uit de hoge hoed van Keizer
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2016, 16:14:56
Ponk ís toch de nieuwe keeperstrainer en hij komt uit de hoge hoed van Keizer
Laat maar ,hij is t/m 16-17
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36157/selectie-cambuur-nu-en-straks-update/
Hoe zit het met het contract van Jan Bruin? Volgens HaH een contract dat dit seizoen afloopt, wordt dit verlengd of is dit het volgende icoon dat onder de bezielende technische leiding van HvdV de club verlaat.....
Maak je om Bruin maar niet zo druk, die heeft ook een Zwolle verleden.
Is wel un icoon bij Cambuur
Update na aantrekken Van Deelen
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Confronterend als je ziet wat we er nog bij moeten hebben....
Tja, opties niet verlengen snap ik nog. Maar ga dan wel meteen met Mac Intosh, Hoefddraad en Pereira zitten, want daar is verder weinig mis mee op JL niveau.
Citaat van: Bankzitter op mei 27, 2016, 19:34:39
Tja, opties niet verlengen snap ik nog. Maar ga dan wel meteen met Mac Intosh, Hoefddraad en Pereira zitten, want daar is verder weinig mis mee op JL niveau.
Het is ook gezegd dat er met Mac en Hoefdraad (en Barto) wordt gepraat. Zou dus best kunnen dat die nog bijtekenen.
Van Pereira is dat nooit gezegd, en zal na de komst van Van Deelen ook wel niet gebeuren. Dat vind ik persoonlijk wel verrassend. De TS zal zo zijn overwegingen hebben.
Tja, Marlon kwam over als een positieve jongen en op zich eredivisie waardig als hij speelde (iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd). Maar kan een medische of financiële oorzaak hebben om niet door te gaan. Jammer.
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2016, 19:32:05
Confronterend als je ziet wat we er nog bij moeten hebben....
Valt mee toch..
Linksback
4 centrale verdedigers
Rechtsbuiten
Linksbuiten
3 spitsen
Citaat van: AL op mei 27, 2016, 19:51:29
Valt mee toch..
Linksback
4 centrale verdedigers
Rechtsbuiten
Linksbuiten
3 spitsen
Dat zijn er 10. Van der Vegt weet vast wel 10 huurlingen te strikken!
Citaat van: Vedetski op mei 27, 2016, 21:37:30
Dat zijn er 10. Van der Vegt weet vast wel 10 huurlingen te strikken!
sinan bytyqi misschien?
Nienhuis, werkelijk waar, elke supporter met beetje voetbal verstand ziet toch wel dat je hier de oorlog niet wint. Coaching drama, spelhervatting drama, corners drama, op trainingen wordt hij niet beter helemaal niet met deze keeperstrainer en hij is veel te stijf en log!!
we kennen nu alle negatieve zaken rond ons clubje wel,kom s met iets positiefs richard !
Citaat van: richard op mei 27, 2016, 23:50:00
Nienhuis, werkelijk waar, elke supporter met beetje voetbal verstand ziet toch wel dat je hier de oorlog niet wint. Coaching drama, spelhervatting drama, corners drama, op trainingen wordt hij niet beter helemaal niet met deze keeperstrainer en hij is veel te stijf en log!!
Opvolger van der vlag bij Groningen....?! Van der Laan deze kant op?!
Citaat van: okkele op mei 28, 2016, 00:00:28
we kennen nu alle negatieve zaken rond ons clubje wel,kom s met iets positiefs richard !
Kan niks positiefs bedenken!! Elke week hoor ik weer dingen en dan denk ik, waarom? Zonder voetbalkennis en het open staan voor, komen we nergens. Binnen de organisatie kan ik maar 1 iemand bedenken. Niels Dissel, correct, netjes, eerlijk en oprecht!! Voor de rest is het amateurisme wat hoogtij viert!!
Update na aantrekken Steenvoorden
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | ? | keeperstrainer |
Tot nu toe blij met de versterkingen!
Willen we serieus meedoen voor kampioenschap, dan zal er voorin echt wat moeten gebeuren!
Citaat van: AL op mei 28, 2016, 12:45:25
Tot nu toe blij met de versterkingen!
Willen we serieus meedoen voor kampioenschap, dan zal er voorin echt wat moeten gebeuren!
Ja, met alleen 2 buitenspelers word je geen kampioen :insane
Zin in de aanvallende versterkingen! Nog 2 spitsen goeie spitsen en wat vleugelspelers te gaan! Hoop toch dat die Hoefdraad blijft... lekkere dribbel voor in de Jupiler.
Citaat van: 1992SCC op mei 28, 2016, 17:00:06
Zin in de aanvallende versterkingen! Nog 2 spitsen goeie spitsen en wat vleugelspelers te gaan! Hoop toch dat die Hoefdraad blijft... lekkere dribbel voor in de Jupiler.
Mats Seuntjens(rechts)
Vd Hurk(Spits)
Muhren/Veerman(Spits)
Danso(links)
Vrees dat we het moeten doen met Barto en Theijssen.....
Citaat van: Vedetski op mei 28, 2016, 14:31:05
Ja, met alleen 2 buitenspelers word je geen kampioen :insane
Barto komt daar nog tussen te spelen. In zijn laatste jaar jupiler maakte hij ons kampioen
Citaat van: zeewolde op mei 28, 2016, 22:08:08
Barto komt daar nog tussen te spelen. In zijn laatste jaar jupiler maakte hij ons kampioen
Dat is alweer 3 jaar geleden, lekker afscheid van nemen
Citaat van: zeewolde op mei 28, 2016, 22:08:08
Barto komt daar nog tussen te spelen. In zijn laatste jaar jupiler maakte hij ons kampioen
wordt zeker geen 1e spits daar mut 1 komen die er minimaal 20 in schiet/kopt
of hoe dan oek
Ik denk dat die Theijssen waar scc mee praat wel eens een hele goeie kan zijn.
Citaat van: 1992SCC op mei 29, 2016, 16:02:27
Ik denk dat die Theijssen waar scc mee praat wel eens een hele goeie kan zijn.
Op basis van?
Voor de spits heb je een zekerheidje nodig met een ervaren man erachter (Barto?) en een talentvolle speler (Theijssen?).
Dan is alles mooi in balans. Het wordt in ieder geval een hele toer om drie spitsen te vinden die complementair zijn.
Citaat van: Gasgeve op mei 29, 2016, 17:14:56
Op basis van?
Las dat hij dit seizoen 28x heeft gescoord. Wel in een lagere competitie maar waarschijnlijk had hij ook minder spelers om hem heen die hem konden bedienen.
Citaat van: 1992SCC op mei 29, 2016, 17:58:35
Las dat hij dit seizoen 28x heeft gescoord. Wel in een lagere competitie maar waarschijnlijk had hij ook minder spelers om hem heen die hem konden bedienen.
Dat soort spelers zijn hier wel vaker geweest, meestal zonder succes :devil
Citaat van: 1992SCC op mei 29, 2016, 17:58:35
Las dat hij dit seizoen 28x heeft gescoord. Wel in een lagere competitie maar waarschijnlijk had hij ook minder spelers om hem heen die hem konden bedienen.
Bij zijn club spelen betere buitens, dan bij Cambuur in de ere!
theijssen :? :?
We hebben gewoon een betere versie van Akinfenwa nodig
Citaat van: siepelsjeu op mei 29, 2016, 21:41:33
We hebben gewoon een betere versie van Akinfenwa nodig
Het spijt me. Ik ben inmiddels gestopt :_schater
Zolang meneer Bushokje, Blaaskaak en Luchtfietser bij de club zitten gaan we echt niet meedoen om de prijzen in de Juup.
De tot nu nu toe gedane aankopen nim ik niet serieus.
We mutte kerels hewwe, geen kienders.
Hewwe Barto, Hoefdraad en Mc Intosh al bijgetekend? Horen we ook niks meer over.
Over een maand is de 1e training al.
DRIETAL TECHNISCHE STAF LANGER BIJ SC CAMBUURSC Cambuur heeft overeenstemming bereikt over een nieuw contract met assistent-trainers Arne Slot, Jan Bruin en beloftentrainer Dennis van der Ree. Het drietal tekent bij tot de zomer van 2017.
Arne Slot en Dennis van der Ree hadden vorig seizoen al de leiding over de beloften van SC Cambuur. Van der Ree speelde tussen 2007 en 2011 al in de clubkleuren van SC Cambuur en behaalde in 2014 de benodigde papieren om als oefenmeester bij Cambuur aan de slag te kunnen. Van der Ree wordt bij de beloften bijgestaan door Arne Slot. Arne Slot nam halverwege het vorige seizoen plaats op de bank van het eerste elftal als assistent-trainer. Ook dit jaar zal Slot zowel actief zijn bij het eerste elftal en bij de beloften.
Jan Bruin zal komend seizoen de technische staf weer completeren. Clubman Bruin speelde tussen 1991 en 1995 voor SC Cambuur en nogmaals tussen 2000 en 2005. Daarnaast is hij al vanaf 2008 in dienst binnen de club. De beste voetballer van Ameland maakt zich op voor zijn zesde seizoen als assistent-trainer bij SC Cambuur.
http://cambuur.nl/nieuws/drietal-technische-staf-tekent-nieuw-contract/
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Marcel Keizer | 2017/2018 | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Snel aanpassen aub. Komt nieuwe hoofdtrainert |:)
Ik lees niks over Sipke Hulshof
HENK DE JONG _O_ _O_ _O_
Update na vertrek Keizer
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| ?? | ?? | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Daan Rieken @DaanRieken 2m2 minutes ago
Nog steeds geen witte rook mbt trainer #Cambuur. Wel contractnieuws van om Hoefdraad en Mac-Intosch. Morgen in #FD
Citaat van: Collingwood op juni 13, 2016, 23:01:20
Daan Rieken @DaanRieken 2m2 minutes ago
Nog steeds geen witte rook mbt trainer #Cambuur. Wel contractnieuws van om Hoefdraad en Mac-Intosch. Morgen in #FD
En wat is het nieuws over die 2?
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2016, 09:30:07
En wat is het nieuws over die 2?
Hoefdraad en Barto verlengen zo goed als zeker, Macintosh kijkt eerst verder....
Citaat van: justremco op juni 14, 2016, 10:30:02
Hoefdraad en Barto verlengen zo goed als zeker,
:zucht
Citaat van: justremco op juni 14, 2016, 10:30:02
Hoefdraad en Barto verlengen zo goed als zeker, Macintosh kijkt eerst verder....
Jammer, zie Mac graag blijven. Hoefdraad ook wel, dus mooi dat die gaat bijtekenen. Barto grote twjfel.
ophouwe met barto haal nou eerst maar eens een spits binnen die
tussen de 20 en 25 maakt.
Hebben concurrentie van NAC. Maar eerst maar eens een trainer, liever vandaag nog dan morgen. Ze hebben veel te lang op 1 paard gewed heb ik het idee.
Citaat van: justremco op juni 14, 2016, 10:30:02
Hoefdraad en Barto verlengen zo goed als zeker, Macintosh kijkt eerst verder....
Steenvoorden kan toch op de plek van Mcintosh? Vd Laan erbij en voor de verdediging hebben we dan in elk geval een basisgedeelte:
Van Deelen Steenvoorden vd Laan Peersman
je noemt nu gewoon een naam die hier niet speelt.
Heerings komt niet meer terug in ieder geval.
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2016, 13:55:43
Steenvoorden kan toch op de plek van Mcintosh? Vd Laan erbij en voor de verdediging hebben we dan in elk geval een basisgedeelte:nou geweldig pff
Van Deelen Steenvoorden vd Laan Peersman
Waardeloos
Het liefst zie ik Peersman nooit weer in ons tenue
Citaat van: speculeter op juni 14, 2016, 15:26:57
Heerings komt niet meer terug in ieder geval.
onbegrijpelijk wereldje soms;
voor 2 jaar naar sankt polten,hoe komen die lui hier op.
(https://pbs.twimg.com/media/Ck-ukHmWYAAErD9.jpg)
De training is voor sommigen al begonnen (Nienhuis, Masek en Boutzamar)!
Ben wel benieuwd wat Masek dit jaar kan laten zien. Die jongen kan natuurlijk wel verschrikkelijk goed voetballen. Hopelijk kan hij het op een niveau lager laten zien.
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 12:14:51
(https://pbs.twimg.com/media/Ck-ukHmWYAAErD9.jpg)
De training is voor sommigen al begonnen (Nienhuis, Masek en Boutzamar)!
Ben wel benieuwd wat Masek dit jaar kan laten zien. Die jongen kan natuurlijk wel verschrikkelijk goed voetballen. Hopelijk kan hij het op een niveau lager laten zien.
Kijk mannen met een prof. mentaliteit die niet zijn gekomen om de bal op te pompen.
Update na verlengen Hoefdraad
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Trainersstaf | | |
| ?? | ?? | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
We gaan dus het seizoen in met Hoefdraad en Houtkoop als linksbuitens (wellicht dat er nog een multifunctionele speler komt die daar ook kan spelen). Vinden we dat eigenlijk goed genoeg?
Hoefdraad heeft mijns inziens vorig seizoen wel laten zien dat hij goed kan voetballen, en ook Houtkoop heeft het in de Jupiler League eerder goed gedaan bij GAE. Toch ben ik er om de één of andere reden niet helemaal gerust op.
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 15:03:45
We gaan dus het seizoen in met Hoefdraad en Houtkoop als linksbuitens (wellicht dat er nog een multifunctionele speler komt die daar ook kan spelen). Vinden we dat eigenlijk goed genoeg?
Hoefdraad heeft mijns inziens vorig seizoen wel laten zien dat hij goed kan voetballen, en ook Houtkoop heeft het in de Jupiler League eerder goed gedaan bij GAE. Toch ben ik er om de één of andere reden niet helemaal gerust op.
Verwacht dat we nog een rechtsbuiten halen, als die ook op links uit de voeten kan heb je 4 spelers voor 2 posities. Moet in mijn ogen genoeg zijn. Maar of dat voldoende is zullen we moeten afwachten
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 15:03:45
We gaan dus het seizoen in met Hoefdraad en Houtkoop als linksbuitens (wellicht dat er nog een multifunctionele speler komt die daar ook kan spelen). Vinden we dat eigenlijk goed genoeg?
Hoefdraad heeft mijns inziens vorig seizoen wel laten zien dat hij goed kan voetballen, en ook Houtkoop heeft het in de Jupiler League eerder goed gedaan bij GAE. Toch ben ik er om de één of andere reden niet helemaal gerust op.
denk dat je met de 3 spelers voor de buitenposities geen zorgen meer hoeft te maken. Zal er nog wel 1 bijkomen. Spits en centraal in de verdediging , daar moet nog veel gebeuren
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2016, 15:18:18
denk dat je met de 3 spelers voor de buitenposities geen zorgen meer hoeft te maken. Zal er nog wel 1 bijkomen. Spits en centraal in de verdediging , daar moet nog veel gebeuren
Qua aantal zit het wel goed ja, qua kwaliteit ben ik onzeker. Als er nog een topspeler bij komt als buitenspeler zie ik het wel zitten. Maar je zegt terecht dat een spits en een centrale verdediger op dit moment prioriteit hebben.
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 15:29:08
Qua aantal zit het wel goed ja, qua kwaliteit ben ik onzeker. Als er nog een topspeler bij komt als buitenspeler zie ik het wel zitten. Maar je zegt terecht dat een spits en een centrale verdediger op dit moment prioriteit hebben.
Eens, ik vind niet dat we nu zulke bijzondere buitenspelers hebben. :|
Citaat van: DayDreamer op juni 15, 2016, 15:33:06
Eens, ik vind niet dat we nu zulke bijzondere buitenspelers hebben. :|
Vind ze ook niet echt (te) slecht, hoor. Maar ik zie in in Hoefdraad en Houtkoop nog geen spelers a la Tighadouini die het verschil kunnen maken.
Wellicht dat we dit seizoen zo'n soort speler van City kunnen huren, een middenvelder lijken we deze keer niet nodig te hebben.
Overigens moet ik ook zeggen dat ik Gyasi nog onvoldoende ken om daar al echt wat van te vinden. Mijn twijfel wat hem betreft is dus puur gebaseerd op gevoel. Heeft voor een rechtsbuiten wel redelijk veel gescoord bij Emmen.
Nou..... Ik vind hoefdraad houtkoop echt voor jupiler zeer bruikbare en goeie buitens!!....
Het zijn in principe geen slechte buitens, maar er moeten nog wel wat spelers komen met scorend vermogen en als het even kan een creatieve 10.
Houtkoop bij eagles bijna 1 op 4, dat zou in een seizoen ongeveer op 10 goals komen en dat is prima. Hoefdraad is niet zo van het scoren
Ik zou masek mooi op 10 zetten... Vorig jaar in de voorbereiding 1 van de betere spelers!... ?
Citaat van: Jandehulk op juni 15, 2016, 16:47:58
Ik zou masek mooi op 10 zetten... Vorig jaar in de voorbereiding 1 van de betere spelers!... ?
Ben ook erg benieuwd naar Masek! Is Boutzamar ook zo'n type, of meer iemand die wat dichter tegen zijn verdediging speelt?
een spits van city huren zou ook een mooie optie wezen...
Ik zou van City graag een leuke vleugelspeler zien die wat spektakel brengt. Of een beer van een vent om op het middenveld te schaven.
Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2016, 20:55:11
Ik zou van City graag een leuke vleugelspeler zien die wat spektakel brengt. Of een beer van een vent om op het middenveld te schaven.
de enige beer die bij het 2de rondloopt is viera.
verder jochies die graag hogerop willen en zal de naam cambuur tegenwoordig wat minder aantrekkelijk zijn dus vrees ik dat daar geen rusnak/byrne meer vandaan komt.
Citaat van: okkele op juni 16, 2016, 08:20:42
de enige beer die bij het 2de rondloopt is viera.
verder jochies die graag hogerop willen en zal de naam cambuur tegenwoordig wat minder aantrekkelijk zijn dus vrees ik dat daar geen rusnak/byrne meer vandaan komt.
Viera zit niet meer bij Man. City, maar bij NYC FC in de MLS.
Misschien Bytyqi huren?
Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 16:52:07
Ben ook erg benieuwd naar Masek! Is Boutzamar ook zo'n type, of meer iemand die wat dichter tegen zijn verdediging speelt?
die kan ook wel op 10 maar speelt meestal wat meer op de linkerkant middenveld of centraal.
Etemadi verlengt niet bij Almere, lijkt mij een prima concurrent voor Nienhuis.
Een spectaculaire keeper met goede reflexen. Was afgelopen seizoenen sterk bij Almere en was ook aanvoerder.
Citaat van: Vedetski op juni 16, 2016, 13:16:16
Etemadi verlengt niet bij Almere, lijkt mij een prima concurrent voor Nienhuis.
Een spectaculaire keeper met goede reflexen. Was afgelopen seizoenen sterk bij Almere en was ook aanvoerder.
Laat maar komen, zeker nu Andre Krul waarschijnlijk Cambuur gaat verlaten voor een Japans avontuur.
Update na verlengen Barto en aantrekken Bos
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| ?? | ?? | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na aanstellen Maas
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
trainer is bekend,nu dan echt tijd voor een complete selectie.
3 verdedigers en een spits graag.
Citaat van: Vedetski op juni 16, 2016, 13:16:16
Etemadi verlengt niet bij Almere, lijkt mij een prima concurrent voor Nienhuis.
Een spectaculaire keeper met goede reflexen. Was afgelopen seizoenen sterk bij Almere en was ook aanvoerder.
Voor Etemadi is interesse vanuit de Eredivisie. Die gaat hier echt niet 2e keeper spelen achter Nienhuis. Etemadi is 6 klassen beter ongeveer en wil alleen naar de Eredivisie of buitenland.
Citaat van: Gasgeve op juni 17, 2016, 11:16:27
Voor Etemadi is interesse vanuit de Eredivisie. Die gaat hier echt niet 2e keeper spelen achter Nienhuis. Etemadi is 6 klassen beter ongeveer en wil alleen naar de Eredivisie of buitenland.
Als ik zeg prima concurrent voor Nienhuis, betekent dat alles behalve hem aantrekken als tweede keeper. Hij zal Nienhuis er inderdaad uit keepen, en daar wordt het in mijn ogen tijd voor.
De club heeft gecommuniceerd dat de selectie qua keepers rond is. We doen het dus met Nienhuis, Zeinstra en Bos dit seizoen. Prima ook, Nienhuis is voor de JL een prima doelman.
Selectie begin seizoen 2016/2017 (leeftijd per 1 sept 2016)
Leonard Nienhuis..................K (26) - 2017
Harm Zeinstra.......................K (27) - 2017
Pieter Bos..............................K (19) - 2017
Matthew Steenvoorden........RCV (23) - 2018 (optie +1)
Marvin Peersman..................LV (25) - 2017 (optie +1) - LCV/RV
Djavan Anderson..................RV (21) - 2017 (optie +1)
Jordy van Deelen..................RV (23) - 2017 (optie +1)
Noureddine Boutzamar.........CM (22) - 2018 (optie +1) - VM/RM
Sjoerd Overgoor...................CM (27) - 2019 - LM/VM
Erik Bakker............................CM (26) - 2017 - RM/VM
Sander van de Streek...........AM (23) - 2018 - RM
Dominik Mašek......................AM (21) - 2017 (optie +1) - LM/LA
Jamiro Monteiro....................AM (22) - 2017 (optie +1) - CM
Xander Houtkoop...................LA (26) - 2018 - RA
Jergé Hoefdraad....................LA (30) - 2017 - AM
Raymond Gyasi......................RA (22) - 2018 (optie +1) - LA
Martijn Barto..........................CA (32) - 2017 (optie +1) - AM/LA/RA
> 17 spelers
3 keepers, 4 verdedigers, 6 middenvelders, 4 aanvallers
---------------------------------------------------------------------------------------
Niemand meer vertrekken...
Mac-Intosch en van der Laan erbij in de verdediging
Tim Receveur en Tom Overtoom op het middenveld
Een spits en een rechtsbuiten
En klaar.. Dat kan in een week geregeld zijn volgens mij en dan hebben wij ook een rustige zomer verder.. :proost |:)
Receveur OF Overtoom lijkt me voldoende (wat mij betreft zitten we overigens al ruim genoeg in de middenvelders, maar de club schijnt daar anders over te denken). Naast de posities die jij noemt ook nog graag een extra linksbenige verdediger (die centraal en op de back kan, een serieuze concurrent voor Peersman dus) en eventueel een derde spits.
Rechtsbuiten Korte, spits zou ik zo één twee drie niet kunnen bedenken. Mijn favoriet was Sam Hendriks, maar die is naar Go Ahead.
Linksback
2 centrale verdedigers
Rechtsbuiten
Spits
Is echt minimaal aantal versterkingen.
In mijn optiek heb je dan nog een cv, een middenvelder en spits nodig.
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 22:51:32
Receveur OF Overtoom lijkt me voldoende (wat mij betreft zitten we overigens al ruim genoeg in de middenvelders, maar de club schijnt daar anders over te denken).
Niet te hopen, maar ik heb het vermoeden dat een aantal van onze middenvelders nog wel op lijstjes van eredivisie of buitenlandse clubs staan. Aan het eind van de transferperiode zijn deze bijna niet meer door gelijkwaardige spelers te vervangen. Mocht wel iedereen blijven is het niet verkeerd om ruim in de middenvelders te zitten. Zeker in de Juup is dat bepalend. Ook zijn dat de mensen die het gemakkelijkst zijn te schuiven naar andere linies als dat nodig is.
Update na aantrekken Bosz
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Met N'Toko erbij hebben we 5 rechtspoten en maar 1 met een linkerbeen indien hij die niet laat liggen op het nachtkastje.
Hoe dan ook, nog minimaal 2 linkspoten erbij. Ik ga voor vd Laan en Matthei.
Mag in ieder geval nog wel een serieuze concurrent voor Peersman bij. Ook Van der Laan is (uiteraard) meer dan welkom.
Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2016, 08:24:28
Met N'Toko erbij hebben we 5 rechtspoten en maar 1 met een linkerbeen indien hij die niet laat liggen op het nachtkastje.
Hoe dan ook, nog minimaal 2 linkspoten erbij. Ik ga voor vd Laan en Matthei.
Mattheij heeft nog 1 jaar contract en hij en vd laan zijn geen linksbacks. VD laan zou t kunnen maar is beter in t centrum
Citaat van: justremco op juni 22, 2016, 08:39:31
Mattheij heeft nog 1 jaar contract en hij en vd laan zijn geen linksbacks. VD laan zou t kunnen maar is beter in t centrum
Waar heb ik het over de linksback positie? Beide voor links centraal vrind ;)
Verwacht 1 linksback en 1 centraal achterin, des te meer budget voor een topspits ;)
Citaat van: justremco op juni 22, 2016, 11:00:04
Verwacht 1 linksback en 1 centraal achterin, des te meer budget voor een topspits ;)
Of een top linksbuiten l0l
Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2016, 08:24:28
Met N'Toko erbij hebben we 5 rechtspoten en maar 1 met een linkerbeen indien hij die niet laat liggen op het nachtkastje.
Hoe dan ook, nog minimaal 2 linkspoten erbij. Ik ga voor vd Laan en Matthei.
bosz en steenvoorden kunnen zo wel rechts als links centraal spelen voor beide geen probleem.
bosz kan ook nog verdedigende middenvelder.
Citaat van: denistel op juni 22, 2016, 11:54:08
bosz en steenvoorden kunnen zo wel rechts als links centraal spelen voor beide geen probleem.
bosz kan ook nog verdedigende middenvelder.
Wust al wat gelukkiger Otto?
We hewwe nu al een beter elftal dan vorig seizoen. Komt oek nog wel wat bij.
Gas geven vanaf de 1e oefenwedstrijd!!!!!!!!
Update na aantrekken N'Toko
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sjoerd Overgoor | 2018/2019 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Nog een spits en we zijn wel compleet toch?
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2016, 12:57:49
Nog een spits en we zijn wel compleet toch?
Spits staat wat mij betreft wel (hoog) boven aan de verlanglijst. Maar ook nog graag een rechtsbuiten met scorend vermogen (Peters, Korte) en een serieuze concurrent voor Peersman. En dan wellicht nog een extra (linksbenige) centrale verdediger (Van der Laan).
25 "gelijkwaardige" spelers in de selectie is ook niet haalbaar. We staan nu op volwaardige 19 selectiespelers. Liever nu fors investeren in rechtsbuiten (huur City?) en een spits (Peters?). Blackson en Ou Baad mogen best een kans krijgen om te bewijzen dat ze goede back-ups. Multifunctionele middenvelder erbij voor als er nog eentje vertrekt. Nog eentje uit jong en je zit op 25.
Ik verwacht voorin zeker nog 2 "doelpuntenmakers" en achterin nog minimaal 1 of 2 linksbenige verdedigers. De rest kan je idd opvullen met beloften
Volgens Gerard Bos is Cambuur momenteel bezig met twee aanvallers. Dit zullen de spits en rechtsbuiten zijn. Mocht het lukken om deze twee redelijk snel binnen te hengelen, dan zijn we toch behoorlijk vroeg vrij goed op weg met onze selectie (ervan uitgaande dat bijvoorbeeld Van de Streek en Bakker niet meer vertrekken).
Overigens zie ik Peters niet echt als spits in een 433 systeem. Meer iemand die 'vrij' vanaf links of rechts speelt.
Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?
Citaat van: Destroyer op juni 23, 2016, 06:21:50
Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?
Cambuur zou hem wel willen behouden, Martijn wil zelf ook (zeer) graag.
Alles hangt van Groningen af.
Ik denk gevalletje langste adem ;)
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2016, 23:44:32
Volgens Gerard Bos is Cambuur momenteel bezig met twee aanvallers. Dit zullen de spits en rechtsbuiten zijn. Mocht het lukken om deze twee redelijk snel binnen te hengelen, dan zijn we toch behoorlijk vroeg vrij goed op weg met onze selectie (ervan uitgaande dat bijvoorbeeld Van de Streek en Bakker niet meer vertrekken).
Overigens zie ik Peters niet echt als spits in een 433 systeem. Meer iemand die 'vrij' vanaf links of rechts speelt.
Wat je zegt, Peters is geen centrumspits maar ook niet echt een flankspeler. Persoonlijk denk ik dan ook niet dat SCC met hem bezig is, juist daarom.
Citaat van: poelie-lwd op juni 23, 2016, 07:42:50
Wat je zegt, Peters is geen centrumspits maar ook niet echt een flankspeler. Persoonlijk denk ik dan ook niet dat SCC met hem bezig is, juist daarom.
Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.
Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?
Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 09:08:53
Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.
Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?
Volgens mij is het al zeker dat de Graafschap degradeert hoor.
Vooraf is "duidelijk" gezegd dat als FCT het hoger beroep wint, dat Graafschap dan degradeert.
Citaat van: ruubmac op juni 23, 2016, 10:46:18
Volgens mij is het al zeker dat de Graafschap degradeert hoor.
Vooraf is "duidelijk" gezegd dat als FCT het hoger beroep wint, dat Graafschap dan degradeert.
De Graafschap was na de wedstrijden met GAE gedegradeerd. De procedure met Twente was nog niet afgerond, mocht dit leiden tot afnemen van de licentie en starten met een JL licentie dan was de Graafschap de eerste geweest die voor de plaats van Twente in aanmerking kwam. Maar tot die tijd waren ze gewoon gedegradeerd. Hadden ze van GAE gewonnen dan hadden wij in de onzekerheid gezeten.
Citaat van: Destroyer op juni 23, 2016, 06:21:50
Hoe zit het eigenlijk met vd Laan, is die nog in beeld?
schijnt nog steeds geblesseerd te zijn
Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 09:08:53
Ik zou zelf inderdaad persoonlijk eerder voor Korte gaan. Heeft net als Peters scorend vermogen, maar is daarnaast meer een echte buitenspeler.
Overigens, gaat het met Peters ook niet een heel gedoe worden nu mogelijk nog een tijdje onzeker blijft of De Graafschap nu wel of niet degradeert?
Ik heb geen idee. Zou mij echt verbazen als ze bij Peters uitkomen.
Update na vertrek overgoor
Selectie Cambuur 2016/2017:
Keepers
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Pieter Bos ??
Verdediging
Marvin Peersman 2016/2017 optie voor nog een jaar
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Jordy van Deelen 2016/2017 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2017/2018 optie voor nog een jaar
Gino Bosz 2017/2018 optie voor nog een jaar
Chiró N'Toko 2017/2018
Middenveld
Erik Bakker 2016/2017
Sander van de Streek 2017/2018
Dominik Mašek 2016/2017 optie voor nog een jaar
Jamiro Monteiro 2016/2017 optie voor nog een jaar
Noureddine Boutzamar 2017/2018 optie voor nog een jaar
Aanvallers
Xander Houtkoop 2017/2018
Raymond Gyasi 2017/2018 optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad 2016/2017
Martijn Barto 2016/2017 optie voor nog een jaar
Trainersstaf
Rob Maas 2016/2017 optie voor nog een jaar hoofdtrainer
Arne Slot 2016/2017 assistent-trainer/trainer beloften
Jan Bruin 2016/2017 assistent-trainer
Sipke Hulshoff 2016/2017 assistent-trainer
René Ponk 2016/2017 keeperstrainer
Aangezien Overgoor volgens Van de Vegt had aangegeven te willen vertrekken is de interesse voor Overtoom en Receveur ineens een stuk beter te begrijpen. Er zal nu dus ook nog wel een middenvelder bij moeten komen.
overgoor gaat naar het hongaarse Szombathelyi haladas dat uitkomt op hoogste niveau in hongarije
Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 15:53:26
Aangezien Overgoor volgens Van de Vegt had aangegeven te willen vertrekken is de interesse voor Overtoom en Receveur ineens een stuk beter te begrijpen. Er zal nu dus ook nog wel een middenvelder bij moeten komen.
Hopelijk brengt dit de eventuele transfer van Receveur in een stroomversnelling.
Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2016, 16:28:44
Hopelijk brengt dit de eventuele transfer van Receveur in een stroomversnelling.
Dat gaat hem niet worden volgens mij:
http://www.1limburg.nl/vvv-haalt-middenvelder-tim-receveur (http://www.1limburg.nl/vvv-haalt-middenvelder-tim-receveur)
Citaat van: Mand op juni 23, 2016, 15:57:26
overgoor gaat naar het hongaarse Szombathelyi haladas dat uitkomt op hoogste niveau in hongarije
Waar ook Sjoerd Ars naar toe is gegaan!!
Vind het best een goeie selectie....... Bakker moet verlengen!!! Anders loopt die straks gratis, des noods met een clausule als het echt niet anders kan!! 1 van onze sterkhouders, top mentaliteit, je kan echt op hem bouwen!
Houtkoop komend seizoen 20 assists en 10 goals!
Citaat van: Eewal op juni 25, 2016, 12:24:37
Houtkoop komend seizoen 20 assists en 10 goals!
:_schater
Laatste seizoen bij GAE in de Juup 14 goals en 6 assists. Geen slechte cijfers.
Als ik het zo allemaal hoor en lees moet er dus alleen nog maar een nieuwe keeper komen en een eerste spits. Op papier een elftal wat zeker mee moet kunnen draaien in de top 5. Het is natuurlijk ook wat de TS er van maakt. Ik heb er zin in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen |:) |:)
Citaat van: OuweSkeve op juni 25, 2016, 18:36:36
Als ik het zo allemaal hoor en lees moet er dus alleen nog maar een nieuwe keeper komen en een eerste spits. Op papier een elftal wat zeker mee moet kunnen draaien in de top 5. Het is natuurlijk ook wat de TS er van maakt. Ik heb er zin in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen |:) |:)
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.
Zeinstra maar mooi fut. Laat Wilpstra maar deurstromen of een andere halen. Ik bin ut vertrouwen in hem echt kwiet. sorry
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.
Twee buitenspelers? We hebben er nu toch al 3...
We hebben drie keepers , mooi klaar. Verdediging bijna compleet, nog wat werk voor Henri. Middenveld nog een breker erbij en klaar. Aanval nog niet compleet, Henri moet nog ff om een stevige spits te winkelen. Wil geen spelers die iel zijn. Een spits moet een kerel zijn die bomen omloopt of springt.
Zo tot zover even mijn geneuzel.
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:38:33
we hevve toch 3 keepers,,,er mut nog een middenvelder bij een rechts en
linksbuiten een spits en een linker verdediger.
je hebt al 3 buitens , waarom dan nog 2 erbij
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2016, 21:47:19
je hebt al 3 buitens , waarom dan nog 2 erbij
ja klopt was de (hoef) draad even kwijt.
Hoefdraad was bij de training ver weg de langzaamste, oogte niet fit :|
en masek dan??
Ja, hoe ver is Masek?
Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2016, 11:04:32
Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.
Daar heeft Maas niets over te zeggen.
Een club als Ado toont straks belangstelling en weg zijn ze!
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2016, 11:04:32
Volgens Rob Maas vertrekt niemand meer. Dus ook Bakker en Van de Streek niet.
als er nog een prima club voor ze komt vertrekken ze heus wel....
Reijnen zou vorig seizoen ook niet weg....
Klopt natuurlijk. Gelukkig kan Bakker vanwege zijn heimwee alleen naar Groningen en Zwolle. 8P
Of Heracles, Twente, Go-ahead, Utrecht of hoerenveen
Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 11:46:54
als er nog een prima club voor ze komt vertrekken ze heus wel....
Reijnen zou vorig seizoen ook niet weg....
Had Reijnen ook niet een clausule?
Bakker zal ook wel een degradatieclausule hebben
gewoon wat poen pakken voor bakker we kenne wel wat nieuw bloed
gebruiken.
De vraag is ook of de degradatieclausule "automatisch" ingaat of dat de club ook de keuze heeft het huidige contract/salaris voort te zetten.
In het laatste geval kan er gewoon nog een normaal bedrag worden gevraagd.
Heronderhandelen van de contracten is ook nog een optie.
Bakker gewoon als aanvoerder bombarderen? Toen Bakker vorig jaar wegviel na de wedstrijd tegen ADO miste je de balans op het middenveld in de wedstrijden die daarna volgden, als iemand het kan is het Bakkertje wel.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 13:05:35
gewoon wat poen pakken voor bakker we kenne wel wat nieuw bloed
gebruiken.
Bakker is onze beste middenvelder en daarmee ook een van de besten van de hele divisie. Gewoon wat poen pakken en maar afwachten wat er voor terugkomt lijkt me niet handig als je kampioen wil worden. Zeker als een verkoop geen financiële noodzaak is. Er komt toch al nieuw bloed als vervanger van Overgoor?
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 13:05:35
gewoon wat poen pakken voor bakker we kenne wel wat nieuw bloed
gebruiken.
Dur binne niet feul speulers die dei bevalle begriep ik.
Bakker su oek su mar in de Juup oans beste middenvelder wudde kenne.
Hij mut dan oek mooi blieve.
En ut selfde su met Barto oek wel,us gebeure kenne, as hij naast of achter een goeie spits speult.
Hij sleurt en hij knokt as bliksum afleider en de spits skopt de ballen in ut netsje.
Folges mij staan we weer geregeld op de banken en komt de teugenstander hier weer met de broek vol stront.
Citaat van: Bankzitter op juni 26, 2016, 13:58:15
De vraag is ook of de degradatieclausule "automatisch" ingaat of dat de club ook de keuze heeft het huidige contract/salaris voort te zetten.
In het laatste geval kan er gewoon nog een normaal bedrag worden gevraagd.
Heronderhandelen van de contracten is ook nog een optie.
Het lijkt mij het meest logisch dat zo'n contractueel vastgelegde afspraak in werking gaat per vastgestelde datum (bv 01-07-2016). Als je van zo'n afspraak af wil, zul je eerst moeten onderhandelen over nieuwe voorwaarden in het contract.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 13:05:35
gewoon wat poen pakken voor bakker we kenne wel wat nieuw bloed
gebruiken.
Laten we Bakker houden en vd Streek verpatsen. Lijkt me veel verstandiger....
Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2016, 14:10:09
Bakker is onze beste middenvelder en daarmee ook een van de besten van de hele divisie. Gewoon wat poen pakken en maar afwachten wat er voor terugkomt lijkt me niet handig als je kampioen wil worden. Zeker als een verkoop geen financiële noodzaak is. Er komt toch al nieuw bloed als vervanger van Overgoor?
Ligt op het persoonlijk vlak. Denistel had wat advies voor Bakker die dat niet kon waarderen. Ik geloof dat Erik vervolgens een taxi voor D. heeft besteld :_schater :_schater
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2016, 14:31:18
Ligt op het persoonlijk vlak. Denistel had wat advies voor Bakker die dat niet kon waarderen. Ik geloof dat Erik vervolgens een taxi voor D. heeft besteld :_schater :_schater
Nu ben ik nieuwschierig naar het verhaal!!? :_schater Tell me moreee!
daar gaat het nou juist niet om bakker zit hier al een aantal jaar en we weten wat ie ken
en ik zie liever eens wat andere spelers hier komen.op het middenveld zie ik
het liefst boutzamar zo wie zo spelen die voetbalt su makkelijk.maar we zullen zien
en als vlampiep zegt dat barto een verassing ken weze met een goeie spits om em heen??
hij is zelf spits en hoort op de bank te zitten als we een goeie spits er bij halen.
je kenne spelers oek te belangrijk maken he.
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2016, 14:31:18
Ligt op het persoonlijk vlak. Denistel had wat advies voor Bakker die dat niet kon waarderen. Ik geloof dat Erik vervolgens een taxi voor D. heeft besteld :_schater :_schater
taxi besteld?? hij liep weg omdat ie de kritiek niet terecht vond ,,net als er wel
meer spelers niet weten wat ze moeten zeggen als je het su lastig maakt.
Ik zag ook een fotootje van de training waar Bakker, Barto en vd Streek voorop lopen. Dat is typerend voor hun rol in de selectie.
Bakker is altijd taktisch/technisch een uitstekende voetballer geweest en heeft zich vorig jaar ook nog mentaal en fysiek ontwikkeld.
vd Streek gaat zijn goals maken en maakt altijd zijn meters. Het gaat heel lastig worden gelijkwaardige vervangers te vinden.
voorop lopen best zat maar wat kenne ze met een bal want het spelletje
heet voetbal en geen lopen??
1e aannames enz daar gaat het om dan kenne je sneller aanvaalen of op
goal rammen maar tegenwoordig wut meer naar km lopen in een wedstrijd
zien dan naar hoe een spelers technisch is.
nogmaals boutzamar is wat dat betreft de betere middenvelder van ons
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 15:53:09
voorop lopen best zat maar wat kenne ze met een bal want het spelletje
heet voetbal en geen lopen??
1e aannames enz daar gaat het om dan kenne je sneller aanvaalen of op
goal rammen maar tegenwoordig wut meer naar km lopen in een wedstrijd
zien dan naar hoe een spelers technisch is.
nogmaals boutzamar is wat dat betreft de betere middenvelder van ons
Maar van Boutzamar kun je nog niet verwachten dat hij 38 wedstrijden top is. Als hij 20 wedstrijden speelt, waarvan 10 in de basis, doet hij het prima voor een eerste seizoen. Zelfde verhaal als Diemers in 12/13. Daar werd ook direct (te) veel van verwacht.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 15:53:09
voorop lopen best zat maar wat kenne ze met een bal want het spelletje
heet voetbal en geen lopen??
Het toont aan dat dit de spelers van de "oude garde"garde zijn die sterkhouders/leiders binnen de selectie zijn. N'Toko komt daar zeker ook nog bij en hopelijk nog wat meer.
Vorig jaar was er na vertrek Reijnen en Ogbeche niemand meer die zo'n rol kon oppakken. Ook om die reden dus onverstandig om die jongens te laten gaan.
Boutzamar heeft ook wat meer ervaren spelers om zich heen nodig om verder te ontwikkelen en dan kun je het slechter treffen dan Bakker en vd Streek.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 15:53:09
voorop lopen best zat maar wat kenne ze met een bal want het spelletje
heet voetbal en geen lopen??
1e aannames enz daar gaat het om dan kenne je sneller aanvaalen of op
goal rammen maar tegenwoordig wut meer naar km lopen in een wedstrijd
zien dan naar hoe een spelers technisch is.
nogmaals boutzamar is wat dat betreft de betere middenvelder van ons
las anders vaak genoeg commentaar op de trainingsintensiteit. Het gaat nl andersom ook niet om alleen maar leuk kunnen voetballen. Dan was Berisha vorig seizoen wel standaard eerste spits geweest.
uiteraard moet je conditioneel ook sterk zijn maar voorop lopen bij een
1e training zegt dus niks.
en nogmaals betere balbehandeling kost minder kracht dus gaat het
voetbal makkelijker.
vooral vd streek en barto hadden afgelopen seizoen zo veel ruzie met de bal dat
het zo veel tijd en kracht koste om de bal te controleren of ze waren em dat
alweer kwijt dat ze daarna er alles aan doen om die bal weer te veroveren is
mooi maar daar redt je het niet mee.
ik zeg oek niet dat spelers beslist weg moeten maar als je aardig geld voor bij
bakker kan vangen dan zou ik het doen.
Ik denk dat de combinatie Bakker /vd streek productief zou kunnen zijn. Mochten ze de goede vorm vinden dan heb je er een gouden duo aan. Als ze echterdoor de rest omlaag getrokken worden is het ook met hen snel gedaan. Te lage mentale weerbaarheid
Het ging mij niet om het loopvermogen ;) In een groep heb je altijd mensen die letterlijk "voorop" lopen en mensen die zich wat anoniem verstoppen tussen de rest.
Met name Bakker was altijd wat een grijze muis en wat soft maar dat lijkt definitief verleden tijd. Daarom moet hij ook mooi als aanvoerder blijven. Bij een andere club wordt 'ie weer "twaalfde man".
Bij ons kan hij verder groeien in zijn nieuwe rol. En dan transfervrij een mooie stap maken als een van de beste middenvelders uit de Juup.
Als ik Frankrijk zie spelen met die sterke spits en griezmann er om heen zwermend dan zie ik zoiets ook wel gebeuren met duo muhren en Vd streek.
Ik moest bij de Griezman wel een beetje denken aan Harry vd Laan. Niet groot af sterk, loopt soms een beetje te dwalen op het midden veld of aan de zijkant, maar altijd voor de goal op het goede moment. Mooi.
Muhren lijkt me ook zo'n sluipmoordenaar. Barto kan dan een perfecte bliksemafleider zijn.
Citaat van: Bankzitter op juni 26, 2016, 19:32:08
Ik moest bij de Griezman wel een beetje denken aan Harry vd Laan. Niet groot af sterk, loopt soms een beetje te dwalen op het midden veld of aan de zijkant, maar altijd voor de goal op het goede moment. Mooi.
Muhren lijkt me ook zo'n sluipmoordenaar. Barto kan dan een perfecte bliksemafleider zijn.
Ik vind het prima dat Barto de bliksem afleidt maar gelieve dit dan wel vanaf de bank te doen.
Citaat van: gobo op juni 26, 2016, 18:11:07
Ik denk dat de combinatie Bakker /vd streek productief zou kunnen zijn. Mochten ze de goede vorm vinden dan heb je er een gouden duo aan. Als ze echterdoor de rest omlaag getrokken worden is het ook met hen snel gedaan. Te lage mentale weerbaarheid
nou ik denk het niet. Zal rond de 12 goals opleveren
1 vd 2 zal vast nog vertrekken.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 17:52:47
uiteraard moet je conditioneel ook sterk zijn maar voorop lopen bij een
1e training zegt dus niks.
en nogmaals betere balbehandeling kost minder kracht dus gaat het
voetbal makkelijker.
vooral vd streek en barto hadden afgelopen seizoen zo veel ruzie met de bal dat
het zo veel tijd en kracht koste om de bal te controleren of ze waren em dat
alweer kwijt dat ze daarna er alles aan doen om die bal weer te veroveren is
mooi maar daar redt je het niet mee.
ik zeg oek niet dat spelers beslist weg moeten maar als je aardig geld voor bij
bakker kan vangen dan zou ik het doen.
Je hebt gelijk dat Barto en Vd Streek afgelopen seizoen veel ongelukkige momenten hadden met balaanname.
Maar Vd Streek heeft ook laten zien dat hij over een fabelachtige balaanname beschikt en afgelopen seizoen gewoon volledig uit vorm was.
Dus in potentie beschikt hij over een ongekend goede techniek wat er hopelijk dit seizoen weer uit komt.
Met Barto is het hopen op goede voorzetten waaruit hij kan scoren, maar kan ook goed "oorlog" maken in het strafschopgebied wat ruimte geeft aan anderen.
Citaat van: Vlampiep op juni 26, 2016, 20:40:41
Je hebt gelijk dat Barto en Vd Streek afgelopen seizoen veel ongelukkige momenten hadden met balaanname.
Maar Vd Streek heeft ook laten zien dat hij over een fabelachtige balaanname beschikt en afgelopen seizoen gewoon volledig uit vorm was.
Dus in potentie beschikt hij over een ongekend goede techniek wat er hopelijk dit seizoen weer uit komt.
Met Barto is het hopen op goede voorzetten waaruit hij kan scoren, maar kan ook goed "oorlog" maken in het strafschopgebied wat ruimte geeft aan anderen.
mooi verhaal waar ik het totaal niet mee eens ben. Als streek een beetje techniek had zou die in de subtop spelen. Zijn basis techniek is zeer matig.
Citaat van: sunderland op juni 26, 2016, 20:46:55
mooi verhaal waar ik het totaal niet mee eens ben. Als streek een beetje techniek had zou die in de subtop spelen. Zijn basis techniek is zeer matig.
Zeker de aanname en goal tegen DKV vergeten.
Vd Streek heeft in zijn begin periode bij Cambuur veel wedstrijden moeten spelen, maar had daarvoor weinig wedstrijd ritme opgedaan.
Hierdoor is hij dit seizoen in een vorm crisis (overtraining) terecht gekomen wat hem het hele seizoen parten heeft gespeeld.
Man man man wat waren we allemaal super gelukkig met Streek. Wat een gezeur dat er nu wordt geschreven dat ie niet goed genoeg is. Mooi houden deze jongen, vertrouwen en steun geven. Voor ons een absolute sterkhouder het komend seizoen.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 26, 2016, 21:28:35
Man man man wat waren we allemaal super gelukkig met Streek. Wat een gezeur dat er nu wordt geschreven dat ie niet goed genoeg is. Mooi houden deze jongen, vertrouwen en steun geven. Voor ons een absolute sterkhouder het komend seizoen.
Precies. We hebben het hier bovendien over de JL en niet over de Eredivisie. Ik wil hem eerst wel eens zien spelen op dit niveau. Mocht hij de eerste seizoenshelft echt niet goed functioneren zijn er altijd nog mogelijkheden om wat te doen.
Citaat van: Vlampiep op juni 26, 2016, 21:05:31
Zeker de aanname en goal tegen DKV vergeten.
Vd Streek heeft in zijn begin periode bij Cambuur veel wedstrijden moeten spelen, maar had daarvoor weinig wedstrijd ritme opgedaan.
Hierdoor is hij dit seizoen in een vorm crisis (overtraining) terecht gekomen wat hem het hele seizoen parten heeft gespeeld.
Zijn doelpunt tegen Vitesse was één van de mooiste van vorig seizoen
Ik kreeg bij vd Streek heel erg het idee dat hij te geforceerd speelde, te graag wilde. Liep net als Monteiro vaak als een kip zonder kop over het veld.
Beide prima spelers, alleen werken aan de zwakke punten en wat tactisch benul bijbrengen. Als dat lukt hebben we echt bovengemiddelde middenvelders.
Citaat van: Vlampiep op juni 26, 2016, 20:40:41
Je hebt gelijk dat Barto en Vd Streek afgelopen seizoen veel ongelukkige momenten hadden met balaanname.
Maar Vd Streek heeft ook laten zien dat hij over een fabelachtige balaanname beschikt en afgelopen seizoen gewoon volledig uit vorm was.
Dus in potentie beschikt hij over een ongekend goede techniek wat er hopelijk dit seizoen weer uit komt.
Met Barto is het hopen op goede voorzetten waaruit hij kan scoren, maar kan ook goed "oorlog" maken in het strafschopgebied wat ruimte geeft aan anderen.
at barto 1e spits wut dan komt het dus niet goed. bij vd streek hek het id dat met 50 kg zand op
de rug loopt en gister was dat nog steeds zo dus dan zouden ze we daar eens aan moeten werken
en wat ik al eerder heb gezegd spelers moeten veel meer aan de zwakke punten werken.
bijna elke middag vrij dus ga er wat mee doen zou ik zeggen.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 26, 2016, 21:28:35
Man man man wat waren we allemaal super gelukkig met Streek. Wat een gezeur dat er nu wordt geschreven dat ie niet goed genoeg is. Mooi houden deze jongen, vertrouwen en steun geven. Voor ons een absolute sterkhouder het komend seizoen.
goed lezen he afgelopen seizoen was ie heel matig en er werd niks mee gedaan das
nog het minste vind ik.
Citaat van: denistel op juni 26, 2016, 22:02:58
goed lezen he afgelopen seizoen was ie heel matig en er werd niks mee gedaan das
nog het minste vind ik.
Goede speler afgelopen seizoen op verkeerde posities neergezet net zoals Peersman!
Gaat goed komen met deze jongens
He waar lees ik dat vd streek weg moet?? Nergens toch. Iedereen die hem ziet spelen ziet ook dat zijn balaanname meestal slecht is en dat daardoor ook de voortzetting voor de ploeg niet goed is. Met zijn loopvermogen en gevoel voor de ruimte kan ie hopelijk dit seizoen veel scoren
Gister ook weer op training, vd streek loopt nog steeds te schudden met lichaam als ie loopt veel en veel te druk aan bal en nog steeds alsof ie 30 kg extra meesleept....moet heel wat gebeuren maar als ik Sipke en Jan als assistenten zie ja dan wordt ik niet vrolijk!! Totaal geen passie en overwicht, staan met papiertjes in de hand de oefeningen uit te leggen!! Nee, peersman Anderson de keepers het was bedroevend zaterdag en vanuit de TS wordt er niks gedaan......
Citaat van: richard op juni 26, 2016, 22:49:39
Gister ook weer op training, vd streek loopt nog steeds te schudden met lichaam als ie loopt veel en veel te druk aan bal en nog steeds alsof ie 30 kg extra meesleept....moet heel wat gebeuren maar als ik Sipke en Jan als assistenten zie ja dan wordt ik niet vrolijk!! Totaal geen passie en overwicht, staan met papiertjes in de hand de oefeningen uit te leggen!! Nee, peersman Anderson de keepers het was bedroevend zaterdag en vanuit de TS wordt er niks gedaan......
Tja dat zijn weinig florissante beelden inderdaad. Maar om nu alweer de potenzaag te pakken en spelers, voor we zijn begonnen, alweer wat inzagen, zo vlak onder de knie, gaat me te ver.
Ik betwijfel of V/d Streek gaat passen in het spelletje dat volgend seizoen zullen spelen. Hij is toch een speler die niet sterk is in de kleine ruimte. En ik denk dat we volgend seizoen veel op de helft van de tegenstander zullen spelen.
Waar hebben we het over? Op basis van een eerste training een 'oordeel vellen'. Wel erg makkelijk naar mijn mening.
Sander van der Streek in z'n eerste seizoen was ie top, maar toen speelde ie ook een goed spelend team met veel kwaliteit. Vorig seizoen minder kwaliteit, dus het één verbloemt het ander. Zelfde zag je met Vytas in z'n eerste seizoen, tweede seizoen ook zwaar teleurstellend, alles valt of staat met de kwaliteit om je heen.
Zeker als je "leidende" spelers als Reijnen en daarna Ogbeche wegdoet, is het de vraag wie dat gat gaan vullen.
Mac Intosch mocht je dat niet van verwachten, Overgoor en Heerings kwamen zwaar te kort. Nienhuis had al druk genoeg met je zelf.
Dan krijg je dus dat zo'n vd Streek gaat denken dat 'ie de kar moet gaan trekken, terwijl hij nog lekker in de luwte van anderen aan zijn ontwikkeling moet werken.
Maar hopelijk is er van geleerd, meer scouten op mentaal sterke spelers en minder huurlingen.
Citaat van: richard op juni 26, 2016, 22:49:39
Gister ook weer op training, vd streek loopt nog steeds te schudden met lichaam als ie loopt veel en veel te druk aan bal en nog steeds alsof ie 30 kg extra meesleept....moet heel wat gebeuren maar als ik Sipke en Jan als assistenten zie ja dan wordt ik niet vrolijk!! Totaal geen passie en overwicht, staan met papiertjes in de hand de oefeningen uit te leggen!! Nee, peersman Anderson de keepers het was bedroevend zaterdag en vanuit de TS wordt er niks gedaan......
Wat is jouw indruk van Maas?
Ik ben zelf nog niet bij trainingen geweest, maar in de media vind ik hem in ieder geval een stuk beter overkomen dan Keizer.
Er komt dus niemand van City dit jaar.
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-shopt-niet-bij-Manchester-City-21457285.html
Citaat van: AL op juni 27, 2016, 08:15:35
Wat is jouw indruk van Maas?
Ik ben zelf nog niet bij trainingen geweest, maar in de media vind ik hem in ieder geval een stuk beter overkomen dan Keizer.
Kan ik nog niet een oordeel over vellen maar als ik hem was zou ik er boven op zitten want onze assistenten zijn een stel lapjanussen incl ponk die keeperstrainer. Moet wat gebeuren vooral qua scherpte.....
Citaat van: Hasses op juni 26, 2016, 23:21:53
Waar hebben we het over? Op basis van een eerste training een 'oordeel vellen'. Wel erg makkelijk naar mijn mening.
Sander van der Streek in z'n eerste seizoen was ie top, maar toen speelde ie ook een goed spelend team met veel kwaliteit. Vorig seizoen minder kwaliteit, dus het één verbloemt het ander. Zelfde zag je met Vytas in z'n eerste seizoen, tweede seizoen ook zwaar teleurstellend, alles valt of staat met de kwaliteit om je heen.
Ik zeg wat ik gezien heb en hoop dat vandaag niet weer te zien maar het valt mij gewoon op en welk moment ook je moet scherp zijn als trainer en spelers wijzen op dingen en gebeurt dat niet dan worden we niet beter.....
Citaat van: hobbes op juni 27, 2016, 08:21:23
Er komt dus niemand van City dit jaar.
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-shopt-niet-bij-Manchester-City-21457285.html
Nog sterker: samenwerking NAC / city wordt als reden genoemd evenals Jupiler Leaque.....
Kortom: einde verhaal samenwerking Cambuur / city. Staat beetje luchtig opgeschreven maar is wel een plotselinge verandering in onze organisatie. Best wel een sneue constatering dat zo'n NAC ons gewoon heeft verslagen op dit front.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 27, 2016, 08:26:58
Nog sterker: samenwerking NAC / city wordt als reden genoemd evenals Jupiler Leaque.....
Kortom: einde verhaal samenwerking Cambuur / city. Staat beetje luchtig opgeschreven maar is wel een plotselinge verandering in onze organisatie. Best wel een sneue constatering dat zo'n NAC ons gewoon heeft verslagen op dit front.
Wat heeft het ons, behalve een half jaar Rusnak, opgeleverd?
Beloftenspeler Delvechio Blackson krijgt in de voorbereiding de kans zich te laten zien bij Cambuur. De club wilde de linksback, die tevens centraal kan spelen, graag behouden. Een contract zit er echter nog niet in.
,,Hij heeft nog slordigheden in zijn spel en die moeten er uit'', zei Van der Vegt. ,,Op eredivisieniveau wordt dat direct afgestraft, maar in de eerste divisie is de tweede fout dodelijk. Delvechio heeft soms slaapmomentjes, maar bouwt goed op, is sterk en snel en kan gewoon prima voetballen.'' Mocht Blackson definitief aansluiten bij de eerste selectie, dan zal hij de concurrentie moeten aangaan met de Belg Marvin Peersman.
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-zoekt-bovenal-een-spits-21457253.html
Citaat van: Cor op juni 27, 2016, 08:38:49
Wat heeft het ons, behalve een half jaar Rusnak, opgeleverd?
Het laatste half jaar Byrne, die mag zo weer komen van mij.
Citaat van: Cor op juni 27, 2016, 08:38:49
Wat heeft het ons, behalve een half jaar Rusnak, opgeleverd?
Het jammere hierin is, is dat voor een club als de onze, met beperkt financiële armslag, er een optie om een bovengemiddelde speler hier te laten spelen, zomaar is verdwenen.
Behalve van Rusnak heb ik ook wel kunnen genieten van Byrne. Een zware blessure is gewoon zwaar pech bij Bytyqi.
Citaat van: richard op juni 27, 2016, 08:25:52
Ik zeg wat ik gezien heb en hoop dat vandaag niet weer te zien maar het valt mij gewoon op en welk moment ook je moet scherp zijn als trainer en spelers wijzen op dingen en gebeurt dat niet dan worden we niet beter.....
:0= hallo het gaat hier om de eerste training op eigen grond.
Dat moment is bedoeld om wat interactie te hebben met het publiek.
Ik hoop voor jou dat je dit seizoen niet te veel azijn drinkt want anders komt het in ieder geval met jou niet goed. En wat betreft oans klupke, dar hoeft die voorlopig nog geen sorgen over te maken, dat liekt wel goead te kommen. |:)
Citaat van: Vlampiep op juni 27, 2016, 08:54:25
:0= hallo het gaat hier om de eerste training op eigen grond.
Dat moment is bedoeld om wat interactie te hebben met het publiek.
Ik hoop voor jou dat je dit seizoen niet te veel azijn drinkt want anders komt het in ieder geval met jou niet goed. En wat betreft oans klupke, dar hoeft die voorlopig nog geen sorgen over te maken, dat liekt wel goead te kommen. |:)
Geruststellende woorden:)
Citaat van: Vlampiep op juni 27, 2016, 08:54:25
:0= hallo het gaat hier om de eerste training op eigen grond.
Dat moment is bedoeld om wat interactie te hebben met het publiek.
Ik hoop voor jou dat je dit seizoen niet te veel azijn drinkt want anders komt het in ieder geval met jou niet goed. En wat betreft oans klupke, dar hoeft die voorlopig nog geen sorgen over te maken, dat liekt wel goead te kommen. |:)
:_schater , precies hoe de directie lang heeft gedacht, komt wel goed. Ik kan je vertellen, het is dramatisch, eerste training of niet. Als er niet een betere spits dan Barto komt, doe je simpelweg niet mee. Niveau van trainingen moet echt omhoog, en behoorlijk. Ik hoop dat die Maas de zweep erover haalt, dat is de enige manier of het stelletje lamzakken aan het voetballen te krijgen. Als hij dat niet doet, is het snel exit voor hem.
het gaat idd al te lang zo .zie net het weekschema ze hebben 4 x veldtraining en 1x kracht vandaag
en dan smiddags veld. verder dinsdag en donderdag maar 1 training en woensdag de hele dag niks.
blijft het weinig vinden maar das mijn mening.
Citaat van: denistel op juni 27, 2016, 09:39:44
het gaat idd al te lang zo .zie net het weekschema ze hebben 4 x veldtraining en 1x kracht vandaag
en dan smiddags veld. verder dinsdag en donderdag maar 1 training en woensdag de hele dag niks.
blijft het weinig vinden maar das mijn mening.
Helemaal met je eens hoor, dat schema is werkelijk een schande voor een betaald voetbalvereniging als je het mij vraagt. Vaak is het ook maar een uurtje.
Van de 5 werkdagen kun je toch 3 dagen 2x trainen en de andere dagen 1 x. Krachttraining doe je maar in eigen tijd, dat hebben die lui genoeg.
Of net als Ten Hag, de jongens de hele dag op de club.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 27, 2016, 08:26:58
Nog sterker: samenwerking NAC / city wordt als reden genoemd evenals Jupiler Leaque.....
Kortom: einde verhaal samenwerking Cambuur / city. Staat beetje luchtig opgeschreven maar is wel een plotselinge verandering in onze organisatie. Best wel een sneue constatering dat zo'n NAC ons gewoon heeft verslagen op dit front.
door wie zou dit komen
Citaat van: Hasses op juni 26, 2016, 23:21:53
Waar hebben we het over? Op basis van een eerste training een 'oordeel vellen'. Wel erg makkelijk naar mijn mening.
Sander van der Streek in z'n eerste seizoen was ie top, maar toen speelde ie ook een goed spelend team met veel kwaliteit. Vorig seizoen minder kwaliteit, dus het één verbloemt het ander. Zelfde zag je met Vytas in z'n eerste seizoen, tweede seizoen ook zwaar teleurstellend, alles valt of staat met de kwaliteit om je heen.
dus vd streek kan alleen goed functioneren met hele goede spelers.. Een goede voetballer steekt er juist boven uit met mindere spelers en vd streek was soms zelfs 1 vd slechtsten ook op zijn eigen positie. En toch heeft hij het in hem om voor ons een meerwaarde te zijn denk ik maar dan moet er net als met bakker iemand bijkomen die veel met hem praat en druk eraf haalt. Je wilt niet weten hoeveel Sandor met bakker is bezig geweest en die jongen speelt nu ook veel vrijer dan in zijn eerste jaren
Citaat van: DayDreamer op juni 27, 2016, 09:05:41
:_schater , precies hoe de directie lang heeft gedacht, komt wel goed. Ik kan je vertellen, het is dramatisch, eerste training of niet. Als er niet een betere spits dan Barto komt, doe je simpelweg niet mee. Niveau van trainingen moet echt omhoog, en behoorlijk. Ik hoop dat die Maas de zweep erover haalt, dat is de enige manier of het stelletje lamzakken aan het voetballen te krijgen. Als hij dat niet doet, is het snel exit voor hem.
Misschien eerst eens even zien wat de TS doet in de voorbereiding en dan een beoordeling schrijven.
Het is nog maar net bezig of de branders zijn alweer aangestoken en kettingzagen geslepen om het zaakje weer af te branden of bij de poten af te zagen.
Ik snap best dat de teleurstelling van het afgelopen seizoen bij sommigen nog niet is verwerkt, maar als je zo weinig vertrouwen hebt zou ik van de Oldehove springen.
Citaat van: Vlampiep op juni 27, 2016, 11:28:08
Misschien eerst eens even zien wat de TS doet in de voorbereiding en dan een beoordeling schrijven.
Het is nog maar net bezig of de branders zijn alweer aangestoken en kettingzagen geslepen om het zaakje weer af te branden of bij de poten af te zagen.
Ik snap best dat de teleurstelling van het afgelopen seizoen bij sommigen nog niet is verwerkt, maar als je zo weinig vertrouwen hebt zou ik van de Oldehove springen.
Ik zie honderden training per jaar en ik hef er duizenden opzitten bij onze club dus zeg het niks voor niks maar zal vanmiddag weer kijken en ik weet vwb Anderson Peersman en de keepers nu al het antwoord. Eerlijk blijven en zijn vwb ik zie, schijnheilig zijn er al genoeg. Als club en TS moet je elke x de lat weer wat hoger leggen.
Citaat van: richard op juni 27, 2016, 13:00:59
Ik zie honderden training per jaar en ik hef er duizenden opzitten bij onze club dus zeg het niks voor niks maar zal vanmiddag weer kijken en ik weet vwb Anderson Peersman en de keepers nu al het antwoord. Eerlijk blijven en zijn vwb ik zie, schijnheilig zijn er al genoeg. Als club en TS moet je elke x de lat weer wat hoger leggen.
Nienhuis is volgens mij een aardige keeper die als plafond het rechterrijtje eredivisie heeft. Ik begrijp uit jouw verhaal dat Peersman en Anderson nog niet overtuigen? Hoe zit het met hun concurrentie, Blackson en v. Deelen?
Citaat van: moodygrunn op juni 27, 2016, 13:23:41
Nienhuis is volgens mij een aardige keeper die als plafond het rechterrijtje eredivisie heeft. Ik begrijp uit jouw verhaal dat Peersman en Anderson nog niet overtuigen? Hoe zit het met hun concurrentie, Blackson en v. Deelen?
Vanmiddag even kijken maar denk dat blackson concurrentie met peersman wel aankan, van deelen nog geen oordeel over maar verwacht er niet te veel van!!
Citaat van: richard op juni 27, 2016, 13:40:13
Vanmiddag even kijken maar denk dat blackson concurrentie met peersman wel aankan, van deelen nog geen oordeel over maar verwacht er niet te veel van!!
Beste jonge wat bist stou negatief, folges mij is bij dei altiet ut glas half leeg.
Lees nou us wast skriefst, ik su de rilneuk dar fan kreie.
Iedere speler die normaal loopt is al beter dan peersman....blackson mag van mij gelijk in de basis!..... Ik wacht op ons verlosser, ons held,ons spits dus!!!
Om de één of andere reden is Anderson uit het selectie-overzicht op de site verwijderd: http://cambuur.nl/cambuur-1/
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 27, 2016, 17:09:24
Om de één of andere reden is Anderson uit het selectie-overzicht op de site verwijderd: http://cambuur.nl/cambuur-1/
Ik denk dat Maas genoeg heeft gezien :_schater
Citaat van: Vlampiep op juni 27, 2016, 13:56:47
Beste jonge wat bist stou negatief, folges mij is bij dei altiet ut glas half leeg.
Lees nou us wast skriefst, ik su de rilneuk dar fan kreie.
jonge dou hest zelf oek ogen of niet dan
Is onze vriend Danso van Emmen niet meer in beeld?
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 27, 2016, 17:50:07
Is onze vriend Danso van Emmen niet meer in beeld?
Ik denk dat dat een broodje aap verhaal was, want Danso heeft bij Emmen nog een doorlopend contract.
Citaat van: sunderland op juni 27, 2016, 17:45:17
jonge dou hest zelf oek ogen of niet dan
Jazeker hef ik die en oek een positieve kiek op de dingen.
Dat is overgens niet an iedereen besteedt begriep ik wel.
Citaat van: Collingwood op juni 27, 2016, 17:54:14
Ik denk dat dat een broodje aap verhaal was, want Danso heeft bij Emmen nog een doorlopend contract.
Dan kippetje iig maar snel ophalen
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 27, 2016, 17:09:24
Om de één of andere reden is Anderson uit het selectie-overzicht op de site verwijderd: http://cambuur.nl/cambuur-1/
Nu Peersman nog :D
Citaat van: Vlampiep op juni 27, 2016, 17:56:26
Jazeker hef ik die en oek een positieve kiek op de dingen.
Dat is overgens niet an iedereen besteedt begriep ik wel.
das ook moeilijk met hvdv :devil
Selectie is nog wel erg smal. Mag nog wel t nodige bij. Zowel in Verdediging als op t Middenveld en in de aanval moeten spelers bij. Je moet t dubbel bezet hebben stel er raakt in t ongunstige geval iemand geblesseerd dan heb je niemand meer op die desbetreffende positie.
Het lijkt erop dat we de as heel belangrijk gaan maken: Bosz(Steenvoorden), N'Toko, Bakker, vd Streek, spits.
Dan mogen Masek, Boutzmar en Monteiro het uitvechten voor de laatste plek op het middenveld. Hoefdraad, Houtkoop en Gyasi voor 2 posities voorin.
Aanvulling zal verder uit Jong Cambuur komen in eerste instantie voor de dubbele bezetting.
Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2016, 06:48:11
Het lijkt erop dat we de as heel belangrijk gaan maken: Bosz(Steenvoorden), N'Toko, Bakker, vd Streek, spits.
Dan mogen Masek, Boutzmar en Monteiro het uitvechten voor de laatste plek op het middenveld. Hoefdraad, Houtkoop en Gyasi voor 2 posities voorin.
Aanvulling zal verder uit Jong Cambuur komen in eerste instantie voor de dubbele bezetting.
Gelukkig heeft de TS het belang van een as met sterkmakers ingezien.
Geen scorende middenvelders, van de buitenspelers moet ik het nog maar zien, en we hebben nog geen klasbak op "9".
Moet nog wel wat gebeuren hoor.
Citaat van: DayDreamer op juni 28, 2016, 08:50:34
Geen scorende middenvelders, van de buitenspelers moet ik het nog maar zien, en we hebben nog geen klasbak op "9".
Moet nog wel wat gebeuren hoor.
N'Toko 4
Bosz 4
Streek 15
Boutzamar 8
Bakker 6
Houtkoop 10
Gyasi 10
Nog een spits erbij die 20 + maakt en klaar ist.
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2016, 09:33:33
N'Toko 4
Bosz 4
Streek 15
Boutzamar 8
Bakker 6
Houtkoop 10
Gyasi 10
Nog een spits erbij die 20 + maakt en klaar ist.
Leuk lijstje:
Anderson 4
Peersman 5
Bruin 24
Slot 13
Maas 1
Nienhuis 6
Zeinstra 5
Citaat van: DayDreamer op juni 28, 2016, 09:57:56
Leuk lijstje:
Anderson 4
Peersman 5
Bruin 24
Slot 13
Maas 1
Nienhuis 6
Zeinstra 5
De kans is vrijwel nihil dat 2 keepers, de trainer en zijn assistenten het net zullen gaan vinden. Anderzijds moet je de huid nooit verkopen voordat de beer is geschoten dus in dat kader is alles mogelijk. Plaats wel vraagtekens bij Peersman en Anderson. Ik denk namelijk niet dat ze in de basis zullen starten. Klaarblijkelijk ben jij een andere mening toegedaan. Bewonderenswaardig! :thumbsup
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2016, 10:12:52
Plaats wel vraagtekens bij Peersman en Anderson. Ik denk namelijk niet dat ze in de basis zullen starten. Klaarblijkelijk ben jij een andere mening toegedaan. Bewonderenswaardig! :thumbsup
Met invalbeurtjes he, nee zonder gekheid. Leuk dat lijstje van je , maar is ook gebaseerd op hoop of niet. Ik zie het niet gebeuren hoor.
Beide vleugelspelers 10 doelpunten :? Streek 15 :?
'Geen scorende middenvelders'
Ik durf er geld op te zetten dat onze middenvelders volgend jaar minimaal 18 doelpunten maken, vergeten hoe dat vroeger ging in de Juup? Bakker en Streek gaan vlammen!
Citaat van: DayDreamer op juni 28, 2016, 10:17:53
Met invalbeurtjes he, nee zonder gekheid. Leuk dat lijstje van je , maar is ook gebaseerd op hoop of niet. Ik zie het niet gebeuren hoor.
Beide vleugelspelers 10 doelpunten :? Streek 15 :?
Laatste vind ik helemaal niet onrealistisch. Gyasi maakte bij Emmen 7, dus waarom hier geen 10? En Houtkoop maakte in zijn laatste jaar bij GAE in de JL zelfs 14. Van de Streek heeft in de Eredivisie al eens 7 goals gemaakt. Als hij die vorm hervindt, waarom zou hij dan nu in de JL geen 15 goals kunnen maken?
Overigens heeft Bakker nu een heel andere rol dan eerder. Toen speelde hij een beetje zoals Van de Streek nu speelt, terwijl hij nu een controlerende middenvelder is. Van hem verwacht ik dan ook niet te veel goals (althans uit veldspel, wel pingels natuurlijk).
Uiteraard moet er nog wel een scorende spits bij. En hoe meer andere spelers er bij komen die veel gaan scoren, des te beter natuurlijk.
Citaat van: 1992SCC op juni 28, 2016, 10:56:26
'Geen scorende middenvelders'
Ik durf er geld op te zetten dat onze middenvelders volgend jaar minimaal 18 doelpunten maken, vergeten hoe dat vroeger ging in de Juup? Bakker en Streek gaan vlammen!
bakker die scoort al1 uit pingels want hij wordt de verdedigende middenvelder
en in die rol komt ie immers nooit voor de goal.
vd streek hoop dat ie er boven op komt. zeer benieuwd en de 3e plek moet
dan naar Boutzamar want dat is een middenvelder die zijn goaltjes wel mee
pikt en tevens een goeie vrije trap in huis heeft,
maar er mut eerst een spits komen die er 20 of meer maakt. als we met barto mutte
beginnen komt het niet goed.
Als ik de verwachtingen hier over Boutzamar lees, dan hebben we een talent a la Renato Sanches in huis. Het is allemaal vrij onrealistisch om te denken dat hij wel even 10 goals maakt. Heeft nog maar 10 minuten profvoetbal gespeeld en volgens velen hier moet hij volgend jaar ons middenveld dragen. Dat kan nooit.
Het kan een goede speler worden, maar de verwachtingen zijn op dit moment veel te hoog.
Iemand al indrukken van Masek op de training? Zou hij geen kans maken op een basisplaats?
Of nog beter, de verrassing van dit seizoen zijn?
Citaat van: Gasgeve op juni 28, 2016, 13:48:12
Als ik de verwachtingen hier over Boutzamar lees, dan hebben we een talent a la Renato Sanches in huis. Het is allemaal vrij onrealistisch om te denken dat hij wel even 10 goals maakt. Heeft nog maar 10 minuten profvoetbal gespeeld en volgens velen hier moet hij volgend jaar ons middenveld dragen. Dat kan nooit.
Het kan een goede speler worden, maar de verwachtingen zijn op dit moment veel te hoog.
Mee eens. Als Boutzamar volgend seizoen 15 wedstrijden speelt doet hij het prima. Lekker laten rijpen en invallen, en af en toe in de basis.
Citaat van: Gasgeve op juni 28, 2016, 13:48:12
Als ik de verwachtingen hier over Boutzamar lees, dan hebben we een talent a la Renato Sanches in huis. Het is allemaal vrij onrealistisch om te denken dat hij wel even 10 goals maakt. Heeft nog maar 10 minuten profvoetbal gespeeld en volgens velen hier moet hij volgend jaar ons middenveld dragen. Dat kan nooit.
Het kan een goede speler worden, maar de verwachtingen zijn op dit moment veel te hoog.
Hij heeft in die 45 minuten tegen excelsior meer indruk gemaakt dan Overgoor in een heel jaar.
https://www.youtube.com/watch?v=Zy0HAbDOaJI
10 goals gaat hij niet halen denk ik. Ik zou hem zelf op '6' of '8' zetten. Maar een assist of 10 zit er zomaar in. Als hij de helft van de steekballen uit het filmpje aflevert, kan het ook zijn dat hij in januari naar een Heracles-achtige ploeg vertrekt.
Citaat van: Gasgeve op juni 28, 2016, 13:48:12
Als ik de verwachtingen hier over Boutzamar lees, dan hebben we een talent a la Renato Sanches in huis. Het is allemaal vrij onrealistisch om te denken dat hij wel even 10 goals maakt. Heeft nog maar 10 minuten profvoetbal gespeeld en volgens velen hier moet hij volgend jaar ons middenveld dragen. Dat kan nooit.
Het kan een goede speler worden, maar de verwachtingen zijn op dit moment veel te hoog.
Fout. Sterker nog, de steekbal op Barto tegen Excelsior zegt mij dat Boutzamar een supertalent is voor SC Cambuur begrippen. Deze jongen kan echt voetballen en speelt met zijn verstand. Als het mentaal ook goed in het kopke zit gaat hij dit jaar al zijn stempel drukken.
Citaat van: denistel op juni 28, 2016, 11:32:23
bakker die scoort al1 uit pingels want hij wordt de verdedigende middenvelder
en in die rol komt ie immers nooit voor de goal.
vd streek hoop dat ie er boven op komt. zeer benieuwd en de 3e plek moet
dan naar Boutzamar want dat is een middenvelder die zijn goaltjes wel mee
pikt en tevens een goeie vrije trap in huis heeft,
Bakker komt niet in de 16? :_schater
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2016, 11:22:10
Laatste vind ik helemaal niet onrealistisch. Gyasi maakte bij Emmen 7, dus waarom hier geen 10? En Houtkoop maakte in zijn laatste jaar bij GAE in de JL zelfs 14. Van de Streek heeft in de Eredivisie al eens 7 goals gemaakt. Als hij die vorm hervindt, waarom zou hij dan nu in de JL geen 15 goals kunnen maken?
Overigens heeft Bakker nu een heel andere rol dan eerder. Toen speelde hij een beetje zoals Van de Streek nu speelt, terwijl hij nu een controlerende middenvelder is. Van hem verwacht ik dan ook niet te veel goals (althans uit veldspel, wel pingels natuurlijk).
Uiteraard moet er nog wel een scorende spits bij. En hoe meer andere spelers er bij komen die veel gaan scoren, des te beter natuurlijk.
:thumbsup
Ik baseerde me inderdaad op eerder behaalde resultaten. Wat mij betreft realistisch.
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2016, 14:35:15
Fout. Sterker nog, de steekbal op Barto tegen Excelsior zegt mij dat Boutzamar een supertalent is voor SC Cambuur begrippen. Deze jongen kan echt voetballen en speelt met zijn verstand. Als het mentaal ook goed in het kopke zit gaat hij dit jaar al zijn stempel drukken.
Hij heeft veel inzicht en een goede basistechniek. Maar ik heb hem dit jaar in Jong Cambuur ook vaak genoeg maar een zesje zien spelen. Hij zal nog heel wisselvallig zijn.
En eerlijk is eerlijk, aan de bal fantastisch, maar bij het tegendoelpunt (of was het gewoon een hele grote kans?), werd hij er ook even vakkundig uitgelopen. Op snelheid eruit gelopen worden is natuurlijk mogelijk, maar dan sta je of niet goed gepositioneerd of je zag het niet goed aankomen. Dat kan en mag op z'n leeftijd, al is hij ook geen 18 meer he. Het moet nu wel, dus die jongen moet je ook weer niet té langzaam brengen. Hij leert alleen (snel bij), als hij ook wedstrijden speelt en niet alleen maar door kwartiertjes in te vallen.
Overigens hoop ik ook dat Masek een kans krijgt én pakt, want dat lijkt me behalve een rasvoetballertje (zei onze vrind Danny Blind dat niet over Ramselaer?) een hele sympathieke jongen (in de groep).
Kan een mooi jaar worden mannen!
Citaat van: SCC op juni 28, 2016, 15:19:12
En eerlijk is eerlijk, aan de bal fantastisch, maar bij het tegendoelpunt (of was het gewoon een hele grote kans?), werd hij er ook even vakkundig uitgelopen. Op snelheid eruit gelopen worden is natuurlijk mogelijk, maar dan sta je of niet goed gepositioneerd of je zag het niet goed aankomen. Dat kan en mag op z'n leeftijd, al is hij ook geen 18 meer he. Het moet nu wel, dus die jongen moet je ook weer niet té langzaam brengen. Hij leert alleen (snel bij), als hij ook wedstrijden speelt en niet alleen maar door kwartiertjes in te vallen.
Overigens hoop ik ook dat Masek een kans krijgt én pakt, want dat lijkt me behalve een rasvoetballertje (zei onze vrind Danny Blind dat niet over Ramselaer?) een hele sympathieke jongen (in de groep).
Kan een mooi jaar worden mannen!
En dan hebben we ook Monteiro nog, heeft vorig jaar toch ook wel wat potentie getoond.
Absoluut. En stel dat Bosz een "breker" kan zijn, dan hebben we ook wel een mooi gebalanceerd middenveld.
Weet iemand trouwens of er ook nog middenvelders uit de beloftenploeg een kans krijgen in de voorbereiding? Van Warven bijvoorbeeld?
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2016, 16:05:59
Weet iemand trouwens of er ook nog middenvelders uit de beloftenploeg een kans krijgen in de voorbereiding? Van Warven bijvoorbeeld?
Van Warven en Vissie trainen mee
Citaat van: justremco op juni 28, 2016, 16:10:55
Van Warven en Vissie trainen mee
Dank. Ben wel benieuwd naar Van Warven, die kwam vorig jaar geregeld als doelpuntenmaker voorbij bij Jong Cambuur.
Gistermiddag werd er op de training 11:11 gespeeld en het ging vooral over hoog drukzetten in de volgende posities:
1.Zeinstra, Nienhuis
2.Anderson, v Deelen
3.Ntoko, Vissie(El Baad heeft blessure)
4.Steenvoorden, Bosz
5.Peersman, Blackson
6.8.Bakker, Boutzamar, Monteiro, v. Warven
7.Gyasi, Constancia
9.Barto, vd Putten
10.Masek, vd Streek
11. Houtkoop, Hoefdraad
Citaat van: RG op juni 28, 2016, 18:14:13
Gistermiddag werd er op de training 11:11 gespeeld en het ging vooral over hoog drukzetten in de volgende posities:
1.Zeinstra, Nienhuis
2.Anderson, v Deelen
3.Ntoko, Vissie(El Baad heeft blessure)
4.Steenvoorden, Bosz
5.Peersman, Blackson
6.8.Bakker, Boutzamar, Monteiro, v. Warven
7.Gyasi, Constancia
9.Barto, vd Putten
10.Masek, vd Streek
11. Houtkoop, Hoefdraad
Mag ik hieruit opmaken dat we met de punt naar voren trainen?
Het ging om vol druk zetten op de 4 verdedigers van de tegenstander. En dan zag je dat bij de ene partij Masek en bij de andere partij vd Streek doordekten op een centrumverdediger. Dit zegt nog niet zoveel over hoe we in balbezit spelen. Moet ook zeggen dat ik laat kwam en dat ik ook niet alles volgde vanwege het ouwehoeren met de andere aanwezigen haha. We zullen zien vrijdag.
Die hele voorbereiding zal mij mijn reet roesten. Het gaat erom dat je er op 5 augustus staat voor de 1e pot in Venlo.
Zag overigens Nienhuis deze week in de Jumbo op het Cambuurplein. Die is weer vele kilo's te zwaar uit de zomerstop gekomen. En dat na zo'n slecht seizoen. DIEP TRIEST!!!!!!!!! :( :( :(
Wat Denistel al aangaf over revanchegevoelens, ik neem aan dat de spelers revanche willen na zo'n verschrikkelijk slecht seizoen, maar vooralsnog lijkt het er niet op.
Kan iemand die Houtkoop ook uitleggen dat ie bij balbezit diep moet gaan en bij balverlies zich moet laten zakken? Op de training doet ie het andersom :_schater :_schater :_schater
Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2016, 21:33:37
Die hele voorbereiding zal mij mijn reet roesten. Het gaat erom dat je er op 5 augustus staat voor de 1e pot in Venlo.
Zag overigens Nienhuis deze week in de Jumbo op het Cambuurplein. Die is weer vele kilo's te zwaar uit de zomerstop gekomen. En dat na zo'n slecht seizoen. DIEP TRIEST!!!!!!!!! :( :( :(
Wat Denistel al aangaf over revanchegevoelens, ik neem aan dat de spelers revanche willen na zo'n verschrikkelijk slecht seizoen, maar vooralsnog lijkt het er niet op.
Is gelijk een serieuze test case, ik vind VVV serieus inkopen doen om mee te doen voor promotie.
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2016, 14:37:21
Bakker komt niet in de 16? :_schater
nou het afgelopen seizoen amper toch of wil je zeggen van wel?
Citaat van: Gasgeve op juni 28, 2016, 13:48:12
Als ik de verwachtingen hier over Boutzamar lees, dan hebben we een talent a la Renato Sanches in huis. Het is allemaal vrij onrealistisch om te denken dat hij wel even 10 goals maakt. Heeft nog maar 10 minuten profvoetbal gespeeld en volgens velen hier moet hij volgend jaar ons middenveld dragen. Dat kan nooit.
Het kan een goede speler worden, maar de verwachtingen zijn op dit moment veel te hoog.
in alle teams waarin ie speelde maakte hij goals dus is niet gebasseerd op 10 min he
bij de beloften regelmatig 1 van de beteren en ook scorend net als v warven bijvoorbeeld
die vanaf het middenveld ook gevaarlijk is. natuurlijk zullen die jongens ook nog moeten
leren en zullen ze fouten maken maar dat doen spelers die al jaren betaald voetbal spelen ook.
Citaat van: denistel op juni 28, 2016, 21:49:40
nou het afgelopen seizoen amper toch of wil je zeggen van wel?
Toen kwamen zelfs onze aanvallers amper in de zestien ;)
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 28, 2016, 21:57:42
Toen kwamen zelfs onze aanvallers amper in de zestien ;)
dat klopt wel maar bakker dus oek niet had oek een andere rol maar die zal ie
denk ik dit seizoen ook hebben al zie ik hem nog wel vertrekken.
Citaat van: denistel op juni 28, 2016, 21:49:40
nou het afgelopen seizoen amper toch of wil je zeggen van wel?
Heb ik het over afgelopen seizoen? Als je een beetje tactisch onderlegd bent dan snap je wat ik bedoel.
Volgens geruchten gaat FC Groningen deze week twee verdedigers presenteren. Ik ben benieuwd of Van der Laan dan beschikbaar komt voor een transfer en of wij nog gaan proberen hem binnen te halen. Een linksbenige verdediger zou op zich geen overbodige luxe zijn, al zijn we met Bosz, Steenvoorden en N'Toko centraal al goed bezet. Zou toch wel zonde zijn om Van der Laan naar een FC Emmen of iets dergelijks zien te vertrekken.
Volgens een fansite van Groningen is Antonia aangeboden aan Go Ahead en Emmen.
https://is.gd/lWBJiX (https://is.gd/lWBJiX)
Onder Henk de Jong werd er juist gehamerd op dubbele bezetting. "PSV deed het ook met Nicolas Isimat-Mirin, Hector Moreno en Jeffrey Bruma. Wij hebben nu Matthew Steenvoorden, Chiro N'Toko en Gino Bosz."
Lekkere vergelijking chef! :zucht even vergeten dat..
Moreno een linksbenige centrale verdediger is
ze top backs hadden met Arias, Brenet en Willems
ze ideale verdedigende middenvelders (linksbenig) hadden: Guardado en Hendrix, met Schaars achter de hand
om over de aanvallende middenvelders en aanvallers nog maar te zwijgen.. 8P
Als er een club is die alle posities driedubbel bezet heeft is het PSV wel!
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 28, 2016, 22:26:42
Volgens een fansite van Groningen is Antonia aangeboden aan Go Ahead en Emmen.
is hier ook welkom hoor....
Citaat van: mugel op juni 28, 2016, 22:28:57
https://is.gd/lWBJiX (https://is.gd/lWBJiX)
Onder Henk de Jong werd er juist gehamerd op dubbele bezetting. "PSV deed het ook met Nicolas Isimat-Mirin, Hector Moreno en Jeffrey Bruma. Wij hebben nu Matthew Steenvoorden, Chiro N'Toko en Gino Bosz."
Lekkere vergelijking chef! :zucht even vergeten dat..
Moreno een linksbenige centrale verdediger is
ze top backs hadden met Arias, Brenet en Willems
ze ideale verdedigende middenvelders (linksbenig) hadden: Guardado en Hendrix, met Schaars achter de hand
om over de aanvallende middenvelders en aanvallers nog maar te zwijgen.. 8P
Als er een club is die alle posities driedubbel bezet heeft is het PSV wel!
Heb dit ook gelezen. Ik snap dat ze niet per se nog een extra centrale verdediger willen hebben (als Blackson een contract verdient kan die ook eventueel LCV spelen, net als Peersman), maar hoop dat voor eventuele buitenkansen (en zo zie ik Van der Laan) een uitzondering wordt gemaakt.
Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2016, 22:16:41
Heb ik het over afgelopen seizoen? Als je een beetje tactisch onderlegd bent dan snap je wat ik bedoel.
snap ik wel maar zoals ie hier eerst speelde gaat ie niet meer spelen denk ik.
meer een verdedigende rol.
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2016, 22:34:02
Heb dit ook gelezen. Ik snap dat ze niet per se nog een extra centrale verdediger willen hebben (als Blackson een contract verdient kan die ook eventueel LCV spelen, net als Peersman), maar hoop dat voor eventuele buitenkansen (en zo zie ik Van der Laan) een uitzondering wordt gemaakt.
vd laan is nog steeds geblesseerd toch
Citaat van: denistel op juni 28, 2016, 22:36:37
vd laan is nog steeds geblesseerd toch
Volgens mij weer geblesseerd, verliet tijdens de eerste training van FC Groningen samen met de medische staf eerder het veld. Hoe ernstig hij er aan toe is weet ik niet.
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2016, 22:34:02
Heb dit ook gelezen. Ik snap dat ze niet per se nog een extra centrale verdediger willen hebben (als Blackson een contract verdient kan die ook eventueel LCV spelen, net als Peersman), maar hoop dat voor eventuele buitenkansen (en zo zie ik Van der Laan) een uitzondering wordt gemaakt.
Aanvulling, mogelijkheden en daarmee aantrekkingskracht van Jong Cambuur vind ik ook positief. |:)
Maar zeg dat dan, en kom niet met onzin vergelijkingen. Maar oh ja, het is vd Vegt.. :rodekaart
Die dubbele bezetting met types als Schet, Slijngaard en Scheepers was nu ook weer niet een doorslaand succes.
Dan liever investeren in types als Blackson die steeds beter/sterker kan worden als hij minuten kan maken.
(En ja, die zal foutjes maken, maar kan niet veel erger dan de blunders vorig seizoen van Nienhuis/Zeinstra/Anderson/Peersman/Dammers/Vytas)
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2016, 22:34:02
Heb dit ook gelezen. Ik snap dat ze niet per se nog een extra centrale verdediger willen hebben (als Blackson een contract verdient kan die ook eventueel LCV spelen, net als Peersman), maar hoop dat voor eventuele buitenkansen (en zo zie ik Van der Laan) een uitzondering wordt gemaakt.
Echt? Van der Laan een buitenkansje? Hij begon na zijn terugkeer echt heel erg matig. Uiteindelijk kwam hij weer op een heel acceptabel niveau, maar een buitenkansje noem ik heb nu ook weer niet. Of hij moet voor een appel en een ei komen spelen
Citaat van: Lore op juni 29, 2016, 08:05:11
Echt? Van der Laan een buitenkansje? Hij begon na zijn terugkeer echt heel erg matig. Uiteindelijk kwam hij weer op een heel acceptabel niveau, maar een buitenkansje noem ik heb nu ook weer niet. Of hij moet voor een appel en een ei komen spelen
Eens en bovendien is hij chronisch geblesseerd!
Prima speler overigens indien fit.
Wel vind ik dat er een linkspoot moet komen, of zijn ze afgestapt van verzorgd voetbal spelen van achteruit?
Ik weet dat Bosz prima kan voetallen, maar is wel rechts. De opbouw gaat dan automatisch wat trager.
Citaat van: AL op juni 29, 2016, 08:22:00
Wel vind ik dat er een linkspoot moet komen, of zijn ze afgestapt van verzorgd voetbal spelen van achteruit?
Dat waren ze vorig seizoen al
Citaat van: Lore op juni 29, 2016, 08:05:11
Echt? Van der Laan een buitenkansje? Hij begon na zijn terugkeer echt heel erg matig. Uiteindelijk kwam hij weer op een heel acceptabel niveau, maar een buitenkansje noem ik heb nu ook weer niet. Of hij moet voor een appel en een ei komen spelen
Vd Laan heeft na een periode van aanpassing zich prima staande gehouden.
Als hij voor een acceptabel bedrag kan worden overgenomen, mits volledig fit, is hij een van de sterkhouders.
Naast N'Toko heeft Cambuur dan een Berlijnse muur achter in.
De paar keer dat ik Blackson heb gezien, speelde hij goed.
N'Toko - Blackson
Die laten echt niemand door! Die schoppen iedereen dwars doormidden, iedere spits gaat gegarendeerd met knikkende knieën het veld op. :devil
Citaat van: Vlampiep op juni 29, 2016, 08:29:15
Vd Laan heeft na een periode van aanpassing zich prima staande gehouden.
Als hij voor een acceptabel bedrag kan worden overgenomen, mits volledig fit, is hij een van de sterkhouders.
Naast N'Toko heeft Cambuur dan een Berlijnse muur achter in.
Het sleutelwoord is "acceptabel bedrag" en dat geldt dan niet alleen voor het overnamebedrag, maar ook voor zijn salariseisen. Ik vind het dus niet verantwoord dat hij één van de grootste verdieners zou zijn.
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2016, 08:50:34
De paar keer dat ik Blackson heb gezien, speelde hij goed.
N'Toko - Blackson
Die laten echt niemand door! Die schoppen iedereen dwars doormidden, iedere spits gaat gegarendeerd met knikkende knieën het veld op. :devil
Zouden wij zo'n jonge jongen niet gewoon rustig moeten brengen? Dus niet in zijn eerste seizoen direct een volledig seizoen in de basis?
:0= Spits
:0= Buitenspeler
:0= Opschieten
Citaat van: Lore op juni 29, 2016, 08:05:11
Echt? Van der Laan een buitenkansje? Hij begon na zijn terugkeer echt heel erg matig. Uiteindelijk kwam hij weer op een heel acceptabel niveau, maar een buitenkansje noem ik heb nu ook weer niet. Of hij moet voor een appel en een ei komen spelen
De enige twijfel die ik heb is vanwege zijn fitheid, toch regelmatig geblesseerd. Ook de reden waarom hij vorig jaar zo moeilijk op gang kwam. Voor de rest in alle opzichten een topverdediger voor Cambuur, naar mijn mening. Kan opbouwen, kan verdedigen en is linksbenig.
En als ik het heb over een buitenkansje dan bedoel ik natuurlijk ook dat hij hier voor een acceptabel bedrag komt te spelen.
Een mooie dag voor een nieuwe spits
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2016, 09:54:53
De enige twijfel die ik heb is vanwege zijn fitheid, toch regelmatig geblesseerd. Ook de reden waarom hij vorig jaar zo moeilijk op gang kwam. Voor de rest in alle opzichten een topverdediger voor Cambuur, naar mijn mening. Kan opbouwen, kan verdedigen en is linksbenig.
En als ik het heb over een buitenkansje dan bedoel ik natuurlijk ook dat hij hier voor een acceptabel bedrag komt te spelen.
Er hoeft maar iets te gebeuren en we zijn vd Laan weer kwijt, dit kan weer in een belangrijke situatie voorkomen.
Een beste jongen, maar het risico vind ik te groot.
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2016, 08:50:34
De paar keer dat ik Blackson heb gezien, speelde hij goed.
N'Toko - Blackson
Die laten echt niemand door! Die schoppen iedereen dwars doormidden, iedere spits gaat gegarendeerd met knikkende knieën het veld op. :devil
Hou nou toch eens op met die Jong Cambuur spelers zo op te hemelen. Je kan het seizoen toch niet beginnen met Blackson, die maakt in Jong Cambuur elke wedstrijd meerdere fouten. Is nog veel te onrustig aan de bal en te druistig. Rustig brengen als 4e centrale verdediger.
Wat een oudwijven gelul hier over vd Laan. Iedereen kan geblesseerd raken en als hij komt is ie gelijk de beste centrale verdediger vd eerste div. 2 jaar terug was ie na blind de beste vd eredivisie.Na de winterstop was ie weer ouderwets goed.. Stuk ervaring is ook belangrijk met al die....
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2016, 12:06:14
Hou nou toch eens op met die Jong Cambuur spelers zo op te hemelen. Je kan het seizoen toch niet beginnen met Blackson, die maakt in Jong Cambuur elke wedstrijd meerdere fouten. Is nog veel te onrustig aan de bal en te druistig. Rustig brengen als 4e centrale verdediger.
in het 1e stonden oek allemaal spelers die veel fouten maakten.
Citaat van: AL op juni 29, 2016, 08:22:00
Eens en bovendien is hij chronisch geblesseerd!
Prima speler overigens indien fit.
Wel vind ik dat er een linkspoot moet komen, of zijn ze afgestapt van verzorgd voetbal spelen van achteruit?
Ik weet dat Bosz prima kan voetallen, maar is wel rechts. De opbouw gaat dan automatisch wat trager.
zo wel bosz als steenvoorden hebben aan gegeven dat ze ook zonder problemen lcv kunnen spelen.
Citaat van: denistel op juni 29, 2016, 17:10:59
in het 1e stonden oek allemaal spelers die veel fouten maakten.
Klopt, dat moeten we dit jaar dus niet weer hebben.
Citaat van: Gasgeve op juni 29, 2016, 17:45:46
Klopt, dat moeten we dit jaar dus niet weer hebben.
Maar zolang die foutenmakers bij de selectie zitten, zouden ze dat zo weer kunnen doen.
Dus moeten ze dat wel even weten.
Citaat van: denistel op juni 29, 2016, 17:11:58
zo wel bosz als steenvoorden hebben aan gegeven dat ze ook zonder problemen lcv kunnen spelen.
Zal best, maar heb liever een echte linkspoot op lcv die daardoor geen problemen heeft met een inspeelpass vanuit achteruit! Dat heb je met een rechtspoot wel.
Citaat van: maikcambuur op juni 29, 2016, 19:09:06
Zal best, maar heb liever een echte linkspoot op lcv die daardoor geen problemen heeft met een inspeelpass vanuit achteruit! Dat heb je met een rechtspoot wel.
2 benig misschien die spelers? zou eigenlijk elke speler moeten zijn
maar dat zit er niet in denk ik.,,training training training.
Citaat van: denistel op juni 29, 2016, 17:11:58
zo wel bosz als steenvoorden hebben aan gegeven dat ze ook zonder problemen lcv kunnen spelen.
Ik heb ook aangegeven dat ik zonder probleem bondscoach kan spelen...
Alhoewel dit misschien niet het beste voorbeeld is want iedereen zou het beter doen dan blind. Maar aangeven kunnen we allemaal wel
Popeye (van der Laan) altijd doen mits het salaris niet te zwaar op de begroting drukt. Liever een goeie spits die op de begroting drukt maar zichzelf terug verdient!..
Citaat van: denistel op juni 29, 2016, 20:41:55
2 benig misschien die spelers? zou eigenlijk elke speler moeten zijn
maar dat zit er niet in denk ik.,,training training training.
In principe zou elk betaald voetballer tweebenig moeten zijn, helaas is de werkelijkheid anders.. Oefening baat kunst inderdaad, alleen de echte werkers die in zichzelf willen investeren zijn tweebenig.
Citaat van: maikcambuur op juni 29, 2016, 23:04:31
In principe zou elk betaald voetballer tweebenig moeten zijn, helaas is de werkelijkheid anders.. Oefening baat kunst inderdaad, alleen de echte werkers die in zichzelf willen investeren zijn tweebenig.
En zo is het in de hele maatschappij. Alleen de werkers die in zichzelf willen investeren groeien door, de rest blijft middelmaat :devil
Citaat van: maikcambuur op juni 29, 2016, 23:04:31
In principe zou elk betaald voetballer tweebenig moeten zijn, helaas is de werkelijkheid anders.. Oefening baat kunst inderdaad, alleen de echte werkers die in zichzelf willen investeren zijn tweebenig.
Wat een onzin. Als je iets vaak genoeg oefent word je er vanzelf goed in? Ik heb zelf vroeger behoorlijk wat op straat gevoetbald, maar heb het desondanks niet verder geschopt dan de reserve vijfde klasse.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 30, 2016, 07:38:30
Wat een onzin. Als je iets vaak genoeg oefent word je er vanzelf goed in? Ik heb zelf vroeger behoorlijk wat op straat gevoetbald, maar heb het desondanks niet verder geschopt dan de reserve vijfde klasse.
Als je vaak genoeg traint op jouw zwakkere been wordt dat zwakkere been vanzelf beter. 2 benigheid is altijd te trainen.
Citaat van: Gasgeve op juni 30, 2016, 08:43:09
Als je vaak genoeg traint op jouw zwakkere been wordt dat zwakkere been vanzelf beter. 2 benigheid is altijd te trainen.
Absoluut waar, maar het is onzin om te zeggen dat iedere speler tweebenig zou moeten zijn. Als je ervoor zorgt dat je met je zwakke been een inspeelpass kunt geven en op doel kunt schieten is dat handig. Échte tweebenigheid is niet te trainen. Op Wesley Sneijder en Lionel Messi na ken ik geen speler die met links even vaardig is als met rechts.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 30, 2016, 08:51:56
Absoluut waar, maar het is onzin om te zeggen dat iedere speler tweebenig zou moeten zijn. Als je ervoor zorgt dat je met je zwakke been een inspeelpass kunt geven en op doel kunt schieten is dat handig. Échte tweebenigheid is niet te trainen. Op Wesley Sneijder en Lionel Messi na ken ik geen speler die met links even vaardig is als met rechts.
Zelfs Messi is volgens mij echt meer linksbenig. Ronaldo misschien. Beide zou ik hier wel willen zien :)
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 30, 2016, 08:58:40
Zelfs Messi is volgens mij echt meer linksbenig. Ronaldo misschien. Beide zou ik hier wel willen zien :)
Dat bedoel ik. En dan wordt er hier van Gino Bosz verwacht dat hij wél tweebenig zou moeten zijn. :_schater
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 30, 2016, 09:01:03
Dat bedoel ik. En dan wordt er hier van Gino Bosz verwacht dat hij wél tweebenig zou moeten zijn. :_schater
Laten we eerlijk zijn, niet iedereen is hier even realistisch :devil
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 30, 2016, 09:01:03
Dat bedoel ik. En dan wordt er hier van Gino Bosz verwacht dat hij wél tweebenig zou moeten zijn. :_schater
Nee dat wordt niet verwacht. Rechtspoot is prima. Maar er moet gewoon een linkspoot op LCV. van der Laan terughalen vind ik persoonlijk erg belangrijk. Kan een steunpilaar worden achterin tezamen met N'Toko. Kan goed duo worden!
Als ik zo zie wat er bij Cambuur allemaal gebeurd verwacht ik een ramp-seizoen. Hoe de beleidsbepalers van onze trots bezig zijn vind ik echt SCHANDALIG, wij de supporters staan gewoon voor lul, en bij dkv lachen ze ons allemaal uit. Ik word er dood ziek van :R
Citaat van: D.H.Skolten op juli 10, 2016, 12:40:26
Als ik zo zie wat er bij Cambuur allemaal gebeurd verwacht ik een ramp-seizoen. Hoe de beleidsbepalers van onze trots bezig zijn vind ik echt SCHANDALIG, wij de supporters staan gewoon voor lul, en bij dkv lachen ze ons allemaal uit. Ik word er dood ziek van :R
haha waar heb jij t nou weer over
Citaat van: D.H.Skolten op juli 10, 2016, 12:40:26
Als ik zo zie wat er bij Cambuur allemaal gebeurd verwacht ik een ramp-seizoen. Hoe de beleidsbepalers van onze trots bezig zijn vind ik echt SCHANDALIG, wij de supporters staan gewoon voor lul, en bij dkv lachen ze ons allemaal uit. Ik word er dood ziek van :R
Bij DKV lachen ze ons altijd uit al staan we eerste in de Eredivisie. Geen aandacht aan die simpele zielen geven.
Citaat van: D.H.Skolten op juli 10, 2016, 12:40:26
Als ik zo zie wat er bij Cambuur allemaal gebeurd verwacht ik een ramp-seizoen. Hoe de beleidsbepalers van onze trots bezig zijn vind ik echt SCHANDALIG, wij de supporters staan gewoon voor lul, en bij dkv lachen ze ons allemaal uit. Ik word er dood ziek van :R
Hoe zo rampseizoen, ut begint dur al op te lieken dat we met doean kenne op de priezen.
En wat DKV betreft, hewwe toch dit jaar helemaal niks met te maken.
Dus die piene hasses fan dei is nergens foor noadig.
Citaat van: Marc S op juli 10, 2016, 13:19:47
Bij DKV lachen ze ons altijd uit al staan we eerste in de Eredivisie. Geen aandacht aan die simpele zielen geven.
Goh, wat hebben ze daar de afgelopen jaren gelachen, genoten, gesmuld! Nee echt iets om dan te lachen om Cambuur. Doe ff normaal zeg.
Je hebt trouwens gelijk: geen aandacht aan besteden.
Citaat van: D.H.Skolten op juli 10, 2016, 12:40:26
Als ik zo zie wat er bij Cambuur allemaal gebeurd verwacht ik een ramp-seizoen. Hoe de beleidsbepalers van onze trots bezig zijn vind ik echt SCHANDALIG, wij de supporters staan gewoon voor lul, bij dkv lachen ze ons allemaal uit. Ik word er dood ziek van :R
And not a fuck was given
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 30, 2016, 08:51:56
Absoluut waar, maar het is onzin om te zeggen dat iedere speler tweebenig zou moeten zijn. Als je ervoor zorgt dat je met je zwakke been een inspeelpass kunt geven en op doel kunt schieten is dat handig. Échte tweebenigheid is niet te trainen. Op Wesley Sneijder en Lionel Messi na ken ik geen speler die met links even vaardig is als met rechts.
het gaat er om dat als je bijv een kans voor de goal krijgt je em ook met je mindere been kunt afmaken en niet eerst nog moet kappen voor je goedevvbeen of vreemde capriolen uithalen met je goede been.
Citaat van: maikcambuur op juni 29, 2016, 23:04:31
In principe zou elk betaald voetballer tweebenig moeten zijn, helaas is de werkelijkheid anders.. Oefening baat kunst inderdaad, alleen de echte werkers die in zichzelf willen investeren zijn tweebenig.
Sommige kunnen oefenen en hun best doen met het snot voor de ogen.. Maar zelfs dan lukt ze het niet om met het goede been zichzelf te ontwikkelen..
Ik noem maar geen namen... :_schater
Citaat van: legeips op juli 10, 2016, 19:43:21
Sommige kunnen oefenen en hun best doen met het snot voor de ogen.. Maar zelfs dan lukt ze het niet om met het goede been zichzelf te ontwikkelen..
Ik noem maar geen namen... :_schater
Er zijn hier ook posts van mensen, ik noem maar geen namen, die altijd met het verkeerde been uit bed stappen:)
Opvallende wijziging in de reglementen: van komend seizoen mogen er 12 wisselspelers op de bank zitten ipv 7. Lijkt me goed nieuws voor de jonge garde.
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 11, 2016, 14:21:40
Opvallende wijziging in de reglementen: van komend seizoen mogen er 12 wisselspelers op de bank zitten ipv 7. Lijkt me goed nieuws voor de jonge garde.
Dat is bijna een verdubbeling?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 11, 2016, 14:23:08
Dat is bijna een verdubbeling?
Jep, zie hier de onderbouwing:
CiteerHet bestuur betaald voetbal heeft, met instemming van de Eredivisie, Jupiler League en het technisch platform van de KNVB, besloten om het aantal spelers op het wedstrijdformulier uit te breiden van 18 naar 23. Dit betekent dat er in plaats van zeven voortaan maximaal twaalf wisselspelers op de bank en/of in de dug-out mogen zitten.
De wens voor deze uitbreiding vloeit voort uit het rapport 'Winnaars van Morgen', dat met experts uit alle geledingen van de voetbalwereld is opgesteld om het Nederlands voetbal naar een hoger plan te tillen.
Trainers werken in de voorbereiding op een wedstrijd gemiddeld met 20 tot 24 spelers. Op de wedstrijddagen moesten de spelers 19 tot en met 24, die geen deel uitmaakten van de wedstrijdselectie op de tribune plaatsnemen. "Dankzij de uitbreiding blijven zij betrokken bij de voorbereiding op de wedstrijd. Dat bevordert het teamproces en de ontwikkeling van jonge spelers", zegt de aanjager van het plan Winnaars van Morgen, technisch manager Jelle Goes van de KNVB.
Niet verplicht
Clubs zijn niet verplicht om de wedstrijdselectie uit te breiden en vrij om deze op de wedstrijddag aan te passen. Een praktisch gevolg is dat de clubs de ruimte zullen scheppen in of naast de dug-outs. Het besluit is van toepassing op alle competities betaald voetbal, KNVB Bekerwedstrijden, play-offs en het duel om de Johan Cruijff schaal.
Het onderhavige wijzigingsbesluit geldt per 1 juli 2016 tot en met 30 juni 2017, ofwel vanaf komend seizoen.
Citaat van: legeips op juli 10, 2016, 19:43:21
Sommige kunnen oefenen en hun best doen met het snot voor de ogen.. Maar zelfs dan lukt ze het niet om met het goede been zichzelf te ontwikkelen..
Ik noem maar geen namen... :_schater
Wanneer komt de tijd dat je naar het bejaardenhuis gaat.
Je begint nu echt seniel en dement te worden met je geweldige negatieve berichten.
Citaat van: koosZevenaar op juli 11, 2016, 14:28:12
Wanneer komt de tijd dat je naar het bejaardenhuis gaat.
Je begint nu echt seniel en dement te worden met je geweldige negatieve berichten.
Iets met een pot en een ketel...
Beetje normaal doen Zeveraar
Update na aantrekken Gouriye
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Contractuur van Ninos is tot 2017 en niet tot 2018 zoals hierboven vermeld is
Citaat van: RG op juli 12, 2016, 23:06:15
Contractuur van Ninos is tot 2017 en niet tot 2018 zoals hierboven vermeld is
Johan Inan @JohanInan 4h4 hours ago
Tussen activiteiten van Vitesse in Slovenië door even ander nieuwtje: Ninos Gouriye (25) gaat naar @SCCambuurLwd. Tekent voor 1+1 jaar
Ook de HaH meldt dat het gaat om 1+1 jaar.
Als dit morgen niet blijkt te kloppen zal ik het aanpassen.
EDIT: Ik zie dat Cambuur al een officieel bericht heeft geplaatst, en hierin staat inderdaad dat het gaat om slechts één jaar. Ik zal het overzicht dus aanpassen. Dank voor het opmerken.
Volgens mij moet je het nog een keer aanpassen, hij heeft een optie voor nog een jaar
Citaat van: zeewolde op juli 12, 2016, 23:14:15
Volgens mij moet je het nog een keer aanpassen, hij heeft een optie voor nog een jaar
Zo had ik het eerst, maar blijkt nu niet het geval (volgens het bericht van Cambuur zelf):
"Aanvaller Ninos Gouriye (25) sluit per direct aan bij de selectie van SC Cambuur. Club en speler zijn een contract overeengekomen voor één seizoen."
http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-versterkt-zich-aanvaller-ninos-gouriye/
Maar wordt hij nu gehaald als spits of als vleugel? Als spits lijkt me dit niet de goede keuze, lijkt vrij klein en ook weinig body en kracht, meer een technische snelle speler.......
Citaat van: Trainer op juli 12, 2016, 23:22:06
Maar wordt hij nu gehaald als spits of als vleugel? Als spits lijkt me dit niet de goede keuze, lijkt vrij klein en ook weinig body en kracht, meer een technische snelle speler.......
Vleugel, volgens Van der Vegt komt er zeker nog een spits.
Bedankt, las het idd nu ook bij ander onderwerp.
Lijkt me wel handig en goed om het lijntje tussen Maas en Bosz (Ajax) wat meer te gaan onderzoeken. Misschien Bosz over een aantal weken, voor start competitie, eens uit te nodigen om hier een kop koffie te komen drinken en een paar buitenkansjes van ajax hier te stallen, zeg een zivkovic........
Kappen met huren. Gewoon zelf een ervaren spits contracteren.
De verwarring over de eventuele optie in Gouriyes contract komt hier waarschijnlijk vandaan:
"In Leeuwarden heeft hij een contract voor één seizoen getekend. Er is nog wel een mogelijkheid om de samenwerking te verlengen, onthulde Henry van der Vegt gisteravond. ,,Dan zouden we wel alle doelstellingen moeten halen'', aldus de technisch directeur."
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-strikt-%E2%80%98eredivisiespeler%E2%80%99-21497296.html
Contract zal bij promotie wel automatisch verlengd worden of iets dergelijks.
Citaat van: Collingwood op juli 13, 2016, 09:46:52
De verwarring over de eventuele optie in Gouriyes contract komt hier waarschijnlijk vandaan:
"In Leeuwarden heeft hij een contract voor één seizoen getekend. Er is nog wel een mogelijkheid om de samenwerking te verlengen, onthulde Henry van der Vegt gisteravond. ,,Dan zouden we wel alle doelstellingen moeten halen'', aldus de technisch directeur."
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-strikt-%E2%80%98eredivisiespeler%E2%80%99-21497296.html
Contract zal bij promotie wel automatisch verlengd worden of iets dergelijks.
Grappig, in de ere hebben we degradatieclausules en nu promotieclausules
------------------------------------------------------------------------
------------------------------.....?/Barto-----------------------------
------------------------------------------------------------------------
--Houtkoop/Hoefdraad------------------------Gouriye/Gyasi--
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
---------Masek/Boutzamar------------Streek/Monteiro--------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
----------------------------Bakker/Vissie---------------------------
------------------------------------------------------------------------
-Peersman/.....?-----------------------------Deelen/Anderson-
------------------------------------------------------------------------
--------Bosz/..........?------------N'Toko/Steenvoorden--------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
-------------------------Nienhuis/Zijnstra--------------------------
------------------------------------------------------------------------
>aanvullingen:
Spits: van der Putten
Rechtsbuiten: Constancia
Middenveld: Van Warven
Linksback: Blackson
Rechtsback: elBaad
Keeper: Bos
Ik hoop dat er naast een nieuwe spits nog een linksbenige verdediger bijkomt.
Met Peersman (en e.v.t. Blackson) en alleen rechtsbenigen centraal achterin, is dat nog wat mager bezet.
Ben het met je eens er zal een spits Ik hoop op Muhren en een linkerverdediger en nog een centrale middenvelder .
Prioriteit nummer 1 is een spits want die Barto maakt er geen 20 hoor.
Kasper Dolberg,dus Bosz even bellen....
Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2016, 12:30:02
Prioriteit nummer 1 is een spits want die Barto maakt er geen 20 hoor.
Dat zeiden de geleerden hier ook over Seuntjes, toen ik hem een tijdje terug(voor dat hij naar VVV ging) noemde.. Dus wie weet ;)
Citaat van: Grijskijkert op juli 14, 2016, 12:38:09
Kasper Dolberg,dus Bosz even bellen....
Ajax gaat Dolberg echt niet verhuren. Gaat dit jaar de kans krijgen als eerste spits van Jong Ajax. Als er iemand wordt verhuurd/verkocht is het Zivkovic, maar ik verwacht niet dat Zivkovic in de Jupiler League wil voetballen, daarvoor heeft hij teveel goede andere opties.
Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2016, 12:54:57
Ajax gaat Dolberg echt niet verhuren. Gaat dit jaar de kans krijgen als eerste spits van Jong Ajax. Als er iemand wordt verhuurd/verkocht is het Zivkovic, maar ik verwacht niet dat Zivkovic in de Jupiler League wil voetballen, daarvoor heeft hij teveel goede andere opties.
Oww sorry, wist niet dat je al geïnformeerd had..
Citaat van: Grijskijkert op juli 14, 2016, 13:03:40
Oww sorry, wist niet dat je al geïnformeerd had..
Voel je niet na elke opmerking aangevallen. Ajax heeft aangegeven dat Dolberg de eerste spits van Jong Ajax gaat worden dit jaar, vandaar mijn opmerking.
Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2016, 14:21:19
Voel je niet na elke opmerking aangevallen. Ajax heeft aangegeven dat Dolberg de eerste spits van Jong Ajax gaat worden dit jaar, vandaar mijn opmerking.
Bosz heeft iets anders gezegd,hij zei dat alles afhangt van welke spelers vertrekken of verhuurd worden.. Maar goed jij zal het beter weten dan Bosz..
Alsof Bosz daar iets over te zeggen heeft.. Die man is net een maand trainer van het eerste daar, kan me niet voorstellen dat hij bepaald wie er van het belofteteam verhuurd mag worden.
Citaat van: Grijskijkert op juli 14, 2016, 14:43:24
Bosz heeft iets anders gezegd,hij zei dat alles afhangt van welke spelers vertrekken of verhuurd worden.. Maar goed jij zal het beter weten dan Bosz..
Ten eerste Bosz bepaald dat niet. Ten tweede hangt de positie van Dolberg niet af van welke spelers er vertrekken. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax, omdat hij nog geen enkele profervaring heeft, dit zal hij eerst op gaan doen in Jong Ajax.
Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2016, 15:18:25
Ten eerste Bosz bepaald dat niet. Ten tweede hangt de positie van Dolberg niet af van welke spelers er vertrekken. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax, omdat hij nog geen enkele profervaring heeft, dit zal hij eerst op gaan doen in Jong Ajax.
Bosz heeft er natuurlijk een stem in,en als Zivkovic bij Ajax blijft dan word hij de eerste spits bij Jong Ajax en hangt Dolberg er wat bij,dus hangt zijn positie wel degelijk af van wat er weggaat of niet. En geen enkele prof ervaring? Beter je huiswerk doen 3 wedstrijden in de hoogste Deense competitie is prof ervaring.
Zeg gaan jullie eens lekker naar Ajax forum? Gelul van niets
Blackson definitief bij de eerste selectie dus. Staat op de selectiefoto
Constancia niet, daar snap ik niks van. Gast is goed bezig
Citaat van: dit is mien club op juli 18, 2016, 10:35:52
Constancia niet, daar snap ik niks van. Gast is goed bezig
Hebben ook al 4 buitenspelers dus lijkt me vrij logisch.
Citaat van: Montana op juli 18, 2016, 10:29:13
Blackson definitief bij de eerste selectie dus. Staat op de selectiefoto
Zodra iets bekend wordt gemaakt over (de lengte van) zijn contract zal ik hem erbij zetten!
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 11:32:51
Zodra iets bekend wordt gemaakt over (de lengte van) zijn contract zal ik hem erbij zetten!
Ga je gang:
Delvechio Blackson officieel speler eerste elftal SC Cambuur: https://t.co/OkgL1UPIXJ...lftal-sc-cambuur/ #cambuur https://t.co/SOwjzG06TH
:thumbsup
Update na vastleggen Blackson
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Toch al mooi de derde speler binnen een jaar die vanuit de beloften een profcontract verdient. :thumbsup
Verdediging nu rond, lijkt me (?).
Nog 1 middenvelder en nog 1 spits en dan selectie rond neem ik aan.
Achterin met 7 man niet heel royaal overigens.
Zit er bij beloften nog een verdediger die bij nood inzetbaar is?
Citaat van: AL op juli 18, 2016, 13:19:06
Nog 1 middenvelder en nog 1 spits en dan selectie rond neem ik aan.
Achterin met 7 man niet heel royaal overigens.
Zit er bij beloften nog een verdediger die bij nood inzetbaar is?
El Baad, aangenomen dat die blijft.
Cody Claver heeft z'n officieuze debuut ook al gemaakt en die speelde vorig jaar volgens mij ook een aantal duels bij kampioen Sparta. Is de nieuwe aanvoerder van de beloften volgens mij, dus die houden ze ook goed in de gaten
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 13:23:09
El Baad, aangenomen dat die blijft.
O ja die is er ook nog.
Achterin ziet er goed uit!
Eens, hier kun je in de JL goed mee voor de dag komen, het centrum is denk ik zelfs eredivisiewaardig.
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 13:41:40
Eens, hier kun je in de JL goed mee voor de dag komen, het centrum is denk ik zelfs eredivisiewaardig.
Zeker. Kracht gecombineerd met voetballend vermogen :thumbsup
Citaat van: Bernardo op juli 18, 2016, 11:07:14
Hebben ook al 4 buitenspelers dus lijkt me vrij logisch.
Als de TC maar niet de zelfde fout gaat maken als in der tijd van Ruben Schaken.
Deze speler heeft volgens mij voldoende potentie om uit te groeien tot een toppertje.
Citaat van: Vlampiep op juli 18, 2016, 15:35:07
Als de TC maar niet de zelfde fout gaat maken als in der tijd van Ruben Schaken.
Deze speler heeft volgens mij voldoende potentie om uit te groeien tot een toppertje.
TC? Waar staat dat voor?
Citaat van: moodygrunn op juli 18, 2016, 16:11:52
TC? Waar staat dat voor?
Tennisclub;) vlampiep het t oek warm??
Citaat van: moodygrunn op juli 18, 2016, 16:11:52
TC? Waar staat dat voor?
Bij amateurclubs heb je een Technische Commissie.
Ik denk dat het TD moet zijn.
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2016, 16:45:16
Bij amateurclubs heb je een Technische Commissie.
Ik denk dat het TD moet zijn.
Of Technische Staf
Citaat van: justremco op juli 18, 2016, 17:00:49
Of Technische Staf
Sommige dingen zullen we nooit weten. :P
Update na terugkeer Hemmen
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Citaat van: Collingwood op juli 22, 2016, 12:15:28
Update na terugkeer Hemmen
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Dominik Mašek | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Gouriye heeft geloof ik ook een optie voor nog een jaar.
Citaat van: 1992SCC op juli 22, 2016, 21:49:41
Gouriye heeft geloof ik ook een optie voor nog een jaar.
Klopt, maar die kan alleen gelicht worden als Cambuur aan bepaalde doelstellingen voldoet. Is dus niet een optie die ten allen tijde gelicht kan worden. Vandaar dat ik hem er niet bij heb gezet.
Citaat van: Collingwood op juli 22, 2016, 22:50:09
Klopt, maar die kan alleen gelicht worden als Cambuur aan bepaalde doelstellingen voldoet. Is dus niet een optie die ten allen tijde gelicht kan worden. Vandaar dat ik hem er niet bij heb gezet.
Een optionele optie dus :P
Henry kennende zal het wel een optie met bepaalde clausules zijn :_schater
Citaat van: speculeter op juli 23, 2016, 11:39:53
Henry kennende zal het wel een optie met bepaalde clausules zijn :_schater
Henry Clausule :_schater
en alweer doet HvdV het weer verkeerd. Waarom zijn jullie niet blij om zo'n goede speler hier te mogen zien voetballen? GGD HvdV!!!! _O_
Citaat van: polderrob op juli 23, 2016, 13:42:30
en alweer doet HvdV het weer verkeerd. Waarom zijn jullie niet blij om zo'n goede speler hier te mogen zien voetballen? GGD HvdV!!!! _O_
jij overdrijft, dit was iedereen gelukt. Hemmen wilde maar heel graag terug.
Gaat over Gouriye... die onder speciale nog onbekende condities nog een jaar langer vastligt.
En Hemmen misschien wel graag terug maar had nog een lopend contract en Excelsior heeft nu nog maar 1 spits over.
Dus was ook niet zo heel simpel als het nu lijkt.
Nee, het gaat om onze vriend van Twenthe. Natuurlijk is Hemmen ook een goede zet, maar de andere prima!
Citaat van: polderrob op juli 23, 2016, 13:42:30
en alweer doet HvdV het weer verkeerd. Waarom zijn jullie niet blij om zo'n goede speler hier te mogen zien voetballen? GGD HvdV!!!! _O_
Ik zie dat jij in een aantal posts sneller kritiek levert op je medesupporters dan op de handelswijze van het bestuur. Het bestuur/directie krijgt (bij mij in ieder geval) geen bloemen en complimenten voordat er ook daadwerkelijk wat gepresteerd is. De vlag uithangen voor de aankopen en aanstellingen (hij heeft ook de successtaf overhoop gegooid) van HvdV terwijl die nog geen competitieve knikker geraakt hebben gaat me wat te ver. Na de eerste periode weten we ongeveer wat we waard zijn. Dat lijkt me een mooi meetmoment om bloemen c.q. pek en veren uit te delen.
Zonder clausules willen ze hier niet voetballen... en het is niet alleen hier... bij elke club is dat
Citaat van: DMS78 op juli 25, 2016, 06:25:43
Zonder clausules willen ze hier niet voetballen... en het is niet alleen hier... bij elke club is dat
Dan maar niet, maar met die achterlijke clausules worden we ook niet beter. Lekker oprotten naar een andere club zou ik zeggen!
Waarom speelt de slechtste keeper van nederland nog steeds bij ons Cambuur! Die achterlijke Zeinstra is het slechtste wat ooit in de geschiedenis van het nederlandse voetbal is voorgekomen. Wij weten dit al jaren, waarom gaat Cambuur met zo'n idioot door! Die arme ziel kan echt helemaal niets, en ik neem het hem niet kwalijk maar waarom geeft Cambuur hem elk jaar weer het idee dat ie kan keepen. Dit is gewoon te zielig voor woorden en het laat zien hoe ambitieus dit Cambuur is.(niet dus)
Citaat van: D.H.Skolten op juli 27, 2016, 00:04:06
Waarom speelt de slechtste keeper van nederland nog steeds bij ons Cambuur! Die achterlijke Zeinstra is het slechtste wat ooit in de geschiedenis van het nederlandse voetbal is voorgekomen. Wij weten dit al jaren, waarom gaat Cambuur met zo'n idioot door! Die arme ziel kan echt helemaal niets, en ik neem het hem niet kwalijk maar waarom geeft Cambuur hem elk jaar weer het idee dat ie kan keepen. Dit is gewoon te zielig voor woorden en het laat zien hoe ambitieus dit Cambuur is.(niet dus)
Laat me voorop stellen dat ik het ook geen keeper voor Cambuur vind, maar om de beste man zo af te branden hoeft voor mij ook niet.
Dit is weer een post van die achterlijke Skolten, dat raast toch ook nergens op.
Ik ben geen Dokkumer maar een beetje respect naar een ander mens kan nooit geen kwaad.
Skolten heeft wat last van decorumverlies. Best sneu.
Voor de jeugd of....? Is een rechtsbuiten die ook op links kan
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97 (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97)
Denk voor de beloften
Van der Streek gaat op 10 spelen.
Ik hoop toch echt dat er nog een "echte" 10 gaat komen.
Citaat van: D.H.Skolten op juli 27, 2016, 00:04:06
Waarom speelt de slechtste keeper van nederland nog steeds bij ons Cambuur! Die achterlijke Zeinstra is het slechtste wat ooit in de geschiedenis van het nederlandse voetbal is voorgekomen. Wij weten dit al jaren, waarom gaat Cambuur met zo'n idioot door! Die arme ziel kan echt helemaal niets, en ik neem het hem niet kwalijk maar waarom geeft Cambuur hem elk jaar weer het idee dat ie kan keepen. Dit is gewoon te zielig voor woorden en het laat zien hoe ambitieus dit Cambuur is.(niet dus)
Ik heb nog wel wat oramorph of haldol voor je?
Citaat van: Hasses op juli 27, 2016, 10:53:04
Ik heb nog wel wat oramorph of haldol voor je?
Volgens mij heeft ie al genoeg aan de verdovende middelen gezeten.
Citaat van: Drumfather SCC op juli 27, 2016, 09:10:48
Voor de jeugd of....? Is een rechtsbuiten die ook op links kan
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97 (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97)
Zal voor de jeugd komen en moet nog zien of hij het daar redt. Een Velder en Constancia zijn veel beter verwacht ik.
Citaat van: Gasgeve op juli 27, 2016, 13:41:31
Zal voor de jeugd komen en moet nog zien of hij het daar redt. Een Velder en Constancia zijn veel beter verwacht ik.
Ook behoorlijk ouder toch? Aan de TS om de potentie van deze jongen in te schatten (misschien is hij op zijn 23e/24e wel veel verder dan Constancia en Velder nu zijn).
Citaat van: Collingwood op juli 27, 2016, 13:45:39
Ook behoorlijk ouder toch? Aan de TS om de potentie van deze jongen in te schatten (misschien is hij op zijn 23e/24e wel veel verder dan Constancia en Velder nu zijn).
Dat is waar, maar deze jongen heeft sinds 2012 zo ongeveer 25/30 wedstrijden gespeeld in de jeugd van Ajax. De ene blessure na de andere, dus staat al jaren stil in zijn ontwikkeling. Ik had dan toch voor iemand anders gekozen om op proef te laten komen.
Citaat van: Drumfather SCC op juli 27, 2016, 09:10:48
Voor de jeugd of....? Is een rechtsbuiten die ook op links kan
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97 (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17309/sc-cambuur-test-voormalig-ajax-speler-we-wisten-dat-het-kon-gebeuren-.html#fuR2UqDM030ep2Ul.97)
Is op proef geweest bij de beloften, maar is inmiddels alweer vertrokken.
Bron: Cambuur twitter
Citaat van: D.H.Skolten op juli 27, 2016, 00:04:06
Waarom speelt de slechtste keeper van nederland nog steeds bij ons Cambuur! Die achterlijke Zeinstra is het slechtste wat ooit in de geschiedenis van het nederlandse voetbal is voorgekomen. Wij weten dit al jaren, waarom gaat Cambuur met zo'n idioot door! Die arme ziel kan echt helemaal niets, en ik neem het hem niet kwalijk maar waarom geeft Cambuur hem elk jaar weer het idee dat ie kan keepen. Dit is gewoon te zielig voor woorden en het laat zien hoe ambitieus dit Cambuur is.(niet dus)
Pilletje weer vergeten zeker?
Man wat ben jij een azijnzeiker.
Natuurlijk is Zeinstra niet goed genoeg voor een basis plaats, maar als reserve kan hij de strijd aan met de derde keeper.
Zo blijven de verhoudingen onder de keepers prima en is Nienhuis duidelijk de eerste keeper.
Gelet op de aankopen heeft de club duidelijk de ambitie om mee te doen voor rechtstreekse promotie.
Misschien nog een stevige en technische middenvelder en een talentvolle jonge spits en zijn favoriet voor de titel.
Citaat van: Galdiano op juli 27, 2016, 09:36:12
Van der Streek gaat op 10 spelen.
Ik hoop toch echt dat er nog een "echte" 10 gaat komen.
Ik ben al lang blij dat vd Streek wil blijven en zo gemotiveerd is. Rond de 16 is ook de beste positie voor hem. Verder terug op het middenveld mist hij de balvastheid en duelkracht. In de buurt van de goal wordt 'ie ineens een stuk effectiever.
Wel mee eens dat er nog wel een middenvelder bij mag.
Iemand enig idee op welke site ik kan wedden op het kampioenschap van de eerste divisie?
Citaat van: scc-aaron op juli 28, 2016, 08:16:32
Iemand enig idee op welke site ik kan wedden op het kampioenschap van de eerste divisie?
https://www.unibet.eu/betting#filter/football/netherlands/jupiler_league
Zou alleen niet op Cambuur wedden....eerder op VVV
Citaat van: moodygrunn op juli 28, 2016, 08:18:15
https://www.unibet.eu/betting#filter/football/netherlands/jupiler_league
Zou alleen niet op Cambuur wedden....eerder op VVV
Dank, ik wed wel op ons clubje. Wanneer het gebeurt heb ik mooi wat extra geld voor een feest.
Update na vertrek Masek
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | ?? | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
4 middenvelders voor 3 posities ;(
Er zullen nog wel twee bij komen.
Overigens zat Masek afgelopen vrijdag al niet meer bij de wedstrijdselectie. Zou me niet verbazen dat Cambuur pas definitief groen licht heeft gegeven toen zeker werd dat er ook een nieuwe middenvelder zou worden aangetrokken. Als die redenering klopt zou dat vandaag of morgen bekend gemaakt moeten worden. Zou wel in de lijn van de geruchtenstroom passen in ieder geval.
Doe nog maar 2 middenvelders.
Eentje die controlerend linksmidden en linksback kan spelen.
Eentje die op 10 of in geval van nood op 9 kan spelen.
Liefst met wat body en ervaring.
Dan is het ea wel mooi in balans.
Een veel scorende spits is dringend nodig. (dan hadden we gisteren zeker gewonnen van De Graafschap)
Als we nu eens normaal met v veen waren omgesprongen hadden we en een divisie hoger gespeeld en dan had ie mooi gebleven. Die jongen was echt veel beter dan wat ie mocht laten zien.
Citaat van: PePe op augustus 23, 2016, 19:53:20
Een veel scorende spits is dringend nodig. (dan hadden we gisteren zeker gewonnen van De Graafschap)
Gedane zaken nemen geen keer.
Als iets geschied is, valt er niets meer aan te doen, en is het niet ongedaan te maken.;)
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2016, 19:58:09
Als we nu eens normaal met v veen waren omgesprongen hadden we en een divisie hoger gespeeld en dan had ie mooi gebleven. Die jongen was echt veel beter dan wat ie mocht laten zien.
Heeft totaal geen kans gekregen... En dat terwijl er altijd oorlog ontstond wanneer hij in het veld kwam. Zonde!
Twee bepalende TOPspelers moeten er nog komen in de as.. niks meer niks minder. Kaliber S vd Heide en Parzyszek. Zo niet dan kun je top 5 wel shaken.
Citaat van: Bolle op augustus 23, 2016, 21:55:38
Heeft totaal geen kans gekregen... En dat terwijl er altijd oorlog ontstond wanneer hij in het veld kwam. Zonde!
nogmaals ze kieke te veel naar wat er op een training gedaan wordt maar
daar pak je de pt niet he.
Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 22:44:58
nogmaals ze kieke te veel naar wat er op een training gedaan wordt maar
daar pak je de pt niet he.
Nogmaals eens! :hein
Kennelijk een algemeen trainers-issue. Althans: bij ons.
Citaat van: De Gast op augustus 23, 2016, 22:39:31
Twee bepalende TOPspelers moeten er nog komen in de as.. niks meer niks minder. Kaliber S vd Heide en Parzyszek. Zo niet dan kun je top 5 wel shaken.
Een speler zo goed als Vd Heide heb ik al jaren niet gezien, ook niet in de eredivisie.
Danny Hoesen mag weg bij Groningen. Misschien hier nog een optie?
Citaat van: Trainer op augustus 24, 2016, 01:28:39
Danny Hoesen mag weg bij Groningen. Misschien hier nog een optie?
Zegt zelf alleen naar het buitenland te willen, als ie vertrekt. Denk sowieso dat hij niet een niveau lager wil spelen.
Er komt echt geen spits meer bij hoor. 2 middenvelders of hoogstens 1 middenvelder en een linker (centrale) verdediger.
Zonder een goede spits, geen hoge klassering.
Update na aantrekken Schilder
Daarnaast de contractlengte van Bos aangepast op basis van de info van transfermarkt.nl (was niet door Cambuur zelf gemeld).
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2016, 14:34:43
Doe nog maar 2 middenvelders.
Eentje die controlerend linksmidden en linksback kan spelen.
Eentje die op 10 of in geval van nood op 9 kan spelen.
Liefst met wat body en ervaring.
Dan is het ea wel mooi in balans.
De eerste is binnen in ieder geval. Ze lezen jouw posts goed..
Wie kan mij uitleggen waarom op dit moment iedereen kan vertrekken bij de KNVB (Advocaat, van Basten) en waarom Fred Grim niet mocht???? Ik snap het niet meer of wilde Cambuur zijn afkoopsom niet betalen?
Citaat van: Voorstopper op augustus 30, 2016, 15:53:14
Wie kan mij uitleggen waarom op dit moment iedereen kan vertrekken bij de KNVB (Advocaat, van Basten) en waarom Fred Grim niet mocht???? Ik snap het niet meer of wilde Cambuur zijn afkoopsom niet betalen?
Advocaat had een clausule
Selectie lijkt er nu aardig uit te zien met de spitspositie waarschijnlijk wéér als zwakke plek. Zonde zonde!
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2016, 19:55:27
Selectie lijkt er nu aardig uit te zien met de spitspositie waarschijnlijk wéér als zwakke plek. Zonde zonde!
spijker op de kop.
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2016, 19:55:27
Selectie lijkt er nu aardig uit te zien met de spitspositie waarschijnlijk wéér als zwakke plek. Zonde zonde!
+ Keeper
Update na huren Kip
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Met deze selectie op dit moment moet de doelstelling zijn, en worden uitgesproken: Kampioen! (of op z'n minst promotie)
Stoppen met top 3,5,8 enz.. We staan er na de eerste wedstrijden niet al te best voor, maar dit seizoen is nog lang en moet het gebeuren denk ik. Als het niet lukt volgt een leegloop van spelers, en daling van aantrekkingskracht en budget. Dan kan het zomaar zo zijn dat we de komende 10 jaar met weemoed terugkijken naar deze selectie en hopen op gelukjes. Alles zal afhangen van de uitvoering van trainers en spelers nu, maar ik heb er nog alle vertrouwen in! |:)
de laaste periodetitel is oek niet gek
Top 5 halen en in de winterstop nog een goeie spits ergens huren. Vervolgens in de nacompetitie vlammen.
Citaat van: mugel op augustus 31, 2016, 22:02:59
Met deze selectie op dit moment moet de doelstelling zijn, en worden uitgesproken: Kampioen! (of op z'n minst promotie)
Stoppen met top 3,5,8 enz.. We staan er na de eerste wedstrijden niet al te best voor, maar dit seizoen is nog lang en moet het gebeuren denk ik. Als het niet lukt volgt een leegloop van spelers, en daling van aantrekkingskracht en budget. Dan kan het zomaar zo zijn dat we de komende 10 jaar met weemoed terugkijken naar deze selectie en hopen op gelukjes. Alles zal afhangen van de uitvoering van trainers en spelers nu, maar ik heb er nog alle vertrouwen in! |:)
Het werkt vrij simpel in de Juup heb ik het idee. Je moet een keeper hebben die wedstrijden voor je wint, een spits die 25 of meer maakt en een creatieve middenvelder die wedstrijden met goals en assists kan beslissen. Dat laatste hebben we hopelijk met Kip maar het overige niet. Ik geloof op dit moment dan ook niet dat wij mee gaan doen om het kampioenschap.
Citaat van: poelie-lwd op september 02, 2016, 06:06:46
Het werkt vrij simpel in de Juup heb ik het idee. Je moet een keeper hebben die wedstrijden voor je wint, een spits die 25 of meer maakt en een creatieve middenvelder die wedstrijden met goals en assists kan beslissen. Dat laatste hebben we hopelijk met Kip maar het overige niet. Ik geloof op dit moment dan ook niet dat wij mee gaan doen om het kampioenschap.
Klopt als een bus, konden we dat het bestuur maar wijs maken. Daarom hadden ze ook beter wat meer geld uit moeten geven aan een top spits. Wat jij nu zegt was de situatie in ons kampioen jaar in combinatie met de onuitputtelijke energie van Henk de Jong
Citaat van: De Gast op september 01, 2016, 23:11:20
Top 5 halen en in de winterstop nog een goeie spits ergens huren. Vervolgens in de nacompetitie vlammen.
Dan komen we een heel eind. Zo niet top vijf in de winterstop dan maar het geld op zak houden.
Citaat van: poelie-lwd op september 02, 2016, 06:06:46
Het werkt vrij simpel in de Juup heb ik het idee. Je moet een keeper hebben die wedstrijden voor je wint, een spits die 25 of meer maakt en een creatieve middenvelder die wedstrijden met goals en assists kan beslissen. Dat laatste hebben we hopelijk met Kip maar het overige niet. Ik geloof op dit moment dan ook niet dat wij mee gaan doen om het kampioenschap.
En het recept is voor een kampioenschap in de eredivisie heel anders?
Citaat van: Destroyer op september 02, 2016, 06:24:18
Klopt als een bus, konden we dat het bestuur maar wijs maken. Daarom hadden ze ook beter wat meer geld uit moeten geven aan een top spits. Wat jij nu zegt was de situatie in ons kampioen jaar in combinatie met de onuitputtelijke energie van Henk de Jong
hij was maar 8 wedstrijden hoofdtrainer
Citaat van: poelie-lwd op september 02, 2016, 06:06:46
Het werkt vrij simpel in de Juup heb ik het idee. Je moet een keeper hebben die wedstrijden voor je wint, een spits die 25 of meer maakt en een creatieve middenvelder die wedstrijden met goals en assists kan beslissen. Dat laatste hebben we hopelijk met Kip maar het overige niet. Ik geloof op dit moment dan ook niet dat wij mee gaan doen om het kampioenschap.
en een type voetbal wat vooral vooruit is. Ik heb nu het idee dat wij een nederlands elftal 2 zijn. Veel balbezit maar weinig kansen en goals
Citaat van: sunderland op september 02, 2016, 08:34:59
en een type voetbal wat vooral vooruit is. Ik heb nu het idee dat wij een nederlands elftal 2 zijn. Veel balbezit maar weinig kansen en goals
Oftewel de Hollandse school is achterhaald. Zie van Gaal op het laatste WK, on-Hollands voetbal, maar maximaal resultaat
Het probleem van het spel van Cambuur zie je veel terug in de Nederlands competitie en bij NL elftal: domineren, veel balbezit maar amper kansen. Geen risico in passing of passeeracties en alle ruimtes dichtlopen. Verdedigers die willen voetballen maar niet meer kunnen verdedigen. Ploegen die ook anders durven te spelen, doen het prima (Utrecht 5-3-2 , Zwolle 4-2-3-1).
Toen we nog de grote "underdog" in de Eredivisie waren, haalden we wel voordeel uit veel balbezit. Thuisploegen vonden het niet leuk als ze amper de bal hadden en het publiek begon te morren. Totdat tegenstanders daar ook op gingen inspelen.
In de Jupiler league hoef je het tactisch niet te moeilijk te maken in de meeste wedstrijden. Ik blijf erbij , Bosz of Steenvoorden laten doorschuiven naar het middenveld en zorgen dat je creatieve spelers met hun passing of acties een man meer situatie creëren.
Citaat van: Bankzitter op september 02, 2016, 10:46:34
Het probleem van het spel van Cambuur zie je veel terug in de Nederlands competitie en bij NL elftal: domineren, veel balbezit maar amper kansen. Geen risico in passing of passeeracties en alle ruimtes dichtlopen. Verdedigers die willen voetballen maar niet meer kunnen verdedigen. Ploegen die ook anders durven te spelen, doen het prima (Utrecht 5-3-2 , Zwolle 4-2-3-1).
Toen we nog de grote "underdog" in de Eredivisie waren, haalden we wel voordeel uit veel balbezit. Thuisploegen vonden het niet leuk als ze amper de bal hadden en het publiek begon te morren. Totdat tegenstanders daar ook op gingen inspelen.
In de Jupiler league hoef je het tactisch niet te moeilijk te maken in de meeste wedstrijden. Ik blijf erbij , Bosz of Steenvoorden laten doorschuiven naar het middenveld en zorgen dat je creatieve spelers met hun passing of acties een man meer situatie creëren.
Zwolle......
Zwolle ja. 6e, 8e, Beker en Supercup met een systeem met 1 fysiek sterke spits en drie bewegelijke mensen erachter.
Ik zou niet weten waarom je niet zo zou kunnen spelen met Hemmen en splers als Gyasi, Kip(Streek) ,Gouriye (Hoefdraad) daar achter. Bakker/Schilder controlerend.
Maar goed, het gaat erom dat veel ploegen in Nederland maar krampachtig vasthouden aan een 4-3-3 maar de uitvoering helemaal geen kansen/goals of attractief voetbal oplevert maar alleen maar balletjes breed en terug.
Het gaat er vooral om denk ik dat je per wedstrijd een tactisch plan hebt. Al die zogenaamde systemen vind ik zwaar overschat. Het gaat erom hoe je verdedigend en aanvallend staat. Een wedstrijd tegen een verdedigend team zul je tactisch anders moeten oplossen, dan een team dat wil voetballen. Ik snap dan gewoon niet dat Cambuur in twee totaal verschillende wedstrijden met hetzelfde team speelt, met dezelfde tactiek. Trainer roepen dan altijd termen als 'van eigen kracht uitgaan'. Maar ik denk dat dat juist het probleem is. Want iedereen weet hoe Cambuur speelt, en hoe dit te verdedigen.
De statistieken lijken uit te wijzen dat het tot nu toe ook wel een beetje tegen zit. Meeste schoten voor, minste schoten tegen...
Bilal @Bouf036 15m15 minutes ago
Cambuur schoot vaakst richting doel (86), gevolgd door Fortuna (81) en FC Volendam (74). Minst vaak door Jong PSV (41) en Jong Utrecht (42).
Bilal @Bouf036 15m15 minutes ago
Achilles'29 (86), FC Eindhoven (81) en Almere City (74) kregen vaakst een schot tegen. Cambuur (33), RKC (43) en Volendam (46) minst vaak.
Bilal @Bouf036 1m1 minute ago
Nienhuis (Cambuur) kreeg dit seizoen pas 10 schoten on target tegen (minste aantal JL). Redde er vijf maar werd ook vijf keer gepasseerd.
Citaat van: Collingwood op september 02, 2016, 14:25:47
De statistieken lijken uit te wijzen dat het tot nu toe ook wel een beetje tegen zit. Meeste schoten voor, minste schoten tegen...
Bilal @Bouf036 15m15 minutes ago
Cambuur schoot vaakst richting doel (86), gevolgd door Fortuna (81) en FC Volendam (74). Minst vaak door Jong PSV (41) en Jong Utrecht (42).
Bilal @Bouf036 15m15 minutes ago
Achilles'29 (86), FC Eindhoven (81) en Almere City (74) kregen vaakst een schot tegen. Cambuur (33), RKC (43) en Volendam (46) minst vaak.
Bilal @Bouf036 1m1 minute ago
Nienhuis (Cambuur) kreeg dit seizoen pas 10 schoten on target tegen (minste aantal JL). Redde er vijf maar werd ook vijf keer gepasseerd.
Maar het maakt nogal verschil waar die schoten zijn gelost (zie plaatje onder). Wordt dat ook vermeld?
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2F11tegen11.files.wordpress.com%2F2011%2F07%2Fgoal-per-shot-from-open-play1.png&hash=205b378d6284cd03f80030c90dd18b6ee386bb8f)
Bron: http://11tegen11.net/2011/07/13/a-chance-is-a-chance-is-a-chance/
Citaat van: moodygrunn op september 02, 2016, 14:36:23
Maar het maakt nogal verschil waar die schoten zijn gelost (zie plaatje onder). Wordt dat ook vermeld?
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2F11tegen11.files.wordpress.com%2F2011%2F07%2Fgoal-per-shot-from-open-play1.png&hash=205b378d6284cd03f80030c90dd18b6ee386bb8f)
Bron: http://11tegen11.net/2011/07/13/a-chance-is-a-chance-is-a-chance/
Daar ben ik me van bewust, wordt helaas niet vermeld.
Maar puur op gevoel zouden we denk ik ook daar best aardig uit komen. We schieten volgens mij niet bijzonder veel van afstand (is volgens mij ook een veel gehoorde kritiek, 'Probeer het eens!'), en hebben tegen Dordrecht, Jong PSV, De Graafschap en Helmond (helaas alleen in de slotfase, toen het al te laat was) de nodige uitgelezen kansen gecreëerd. Of de statistieken mijn gevoel hierin ondersteunen, geen idee.
Zo weinig schoten (op doel) tegen is sowieso positief. Zeker als je je bedenkt dat vier van de vijf tegengoals uit standaardsituaties komen (ligt dus niet aan de tactiek). We worden dus niet weggecounterd, zoals vaak wordt gevreesd.
Conclusie van de analist/statisticus van dienst:
Bilal @Bouf036 37s37 seconds ago
@svrensen Cambuur staat verdedigend zeer goed. Zij moeten alleen wel de kansen gaan benutten, misschien toch verder kijken dan Hemmen?
EDIT: xG data blijken voor de JL (nog) niet beschikbaar te zijn.
kest wel 100x per wedstrijd schiete maar het gaat er wel om waar en hoe je schiet
toch
psv de helft minder dan ons maar wel de heflt meer goals.
verder klopt het natuurlijk dat je per wedstrijd een tactiek moet
hebben want elke ploeg is anders.
psv hier speelde met 1 spits en wij laten en 4 verdedigers in staan
dus dan doe je het al niet goed.
ik weet niet hoe ze ploegen bekijken maar als je een ploeg bekijkt
die dan thuis speelt die zullen uit bij osn niet zo spelen.dus je moet
een ploeg zo wel in uit als thuiswedstrijden bekijken is mijn mening.
en wat nog het meest belangrijk is spelers moeten mee denken tegen
wie ze spelen wie is je directe tegenstander waar is ie goed in enz enz.
soms hoor je spelers zeggen oh tegen wie we komende week moeten
weet ik niet zien we dan wel weer.kan er bij mij niet in hoor.
zag gister frankrijk tegen italie man man om te smullen hele team valt aan
en hele team verdedigd en er zijn zo veel gevaarlijke spelers die zo maar
kunnen scoren.
ik denk dat het allemaal nog veel proffesioneler kan bij ons en in eht hele nederlandse
voetbal maar je moet het er wel voor over hebben om er alles uit te halen.
als we hier 8 uur per week trainen is het veel en daar kun je nog een enorme winst
halen door de lat hoger te leggen ,bewust langer en gerichter te trainen waardoor]
het na een tijdje juist makkelijker gaat.
hier zeggen ze we moeten de spelers niet overbelasten en rust nemen maar dan werk
je juist de verkeerde kant uit en zijn spelers steeds minder gewend.
Update na aantrekken Danny Bakker
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Rob Maas | 2016/2017 | optie voor nog een jaar | hoofdtrainer |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na vastleggen El Baad
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Willen we mee doen met playoffs dan moet er een spits bij en een linksbuiten.
Anders gaan we niet promoveren naar eredivisie.
Misschien moeten we een aantal spelers verhuren om er 2 weer te kopen.
ja maar wie kenne we verhuren en welke links buiten en spits kenne we halen
Citaat van: denistel op december 10, 2016, 16:48:50
ja maar wie kenne we verhuren en welke links buiten en spits kenne we halen
nou Hemmen,Peersman,Steenvoorden verhuren.
Scouten denistel er lopen genoeg spelers rond.
Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 17:10:56
nou Hemmen,Peersman,Steenvoorden verhuren.
Scouten denistel er lopen genoeg spelers rond.
8P
Peersman in Oranje!!
Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 17:10:56
nou Hemmen,Peersman,Steenvoorden verhuren.
Scouten denistel er lopen genoeg spelers rond.
vv warga ken hemmen niet betalen
Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2016, 17:10:56
nou Hemmen,Peersman,Steenvoorden verhuren.
Scouten denistel er lopen genoeg spelers rond.
peersman is 1e keus ts toch hemmen zou niet weten wie die wil halen en steenvoorden
oek niet.
scouten hoest tegen mij niet te zeggen. ik geef genoeg door maar ja of er wat mee gedaan wordt.
Kan iemand even uitleggen op basis waarvan Steenvoorden weg zou moeten? Vanwege één slechte invalbeurt tegen Jong Ajax?
Citaat van: Collingwood op december 12, 2016, 14:23:35
Kan iemand even uitleggen op basis waarvan Steenvoorden weg zou moeten? Vanwege één slechte invalbeurt tegen Jong Ajax?
Dat snap ik ook niet. Vond hem voor zijn blessure sterk spelen. Vind Schilder wel beter centraal, dat terzijde. El Baad of Steenvoorden.. mwa tegen Ajax zou ik voor Steenvoorden kiezen. Denk niet dat Omar het makkelijk zou gaan krijgen tegen Ajax.
Citaat van: Collingwood op december 12, 2016, 14:23:35
Kan iemand even uitleggen op basis waarvan Steenvoorden weg zou moeten? Vanwege één slechte invalbeurt tegen Jong Ajax?
Dat heet opportunisme
Het is te hopen dat Steenvoorden of N'Toko weer de vorm vinden zodat Schilder door kan naar het middenveld.
Het middenveld hangt nog steeds als los zand aan elkaar en ik zie dat pas verbeteren als Schilder daar komt te spelen.
Update na huren Tissoudali
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Chiró N'Toko | 2017/2018 |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Als je naar de aflopende contracten krijgt is er heel wat werk aan de winkel. Gelukkig wel veel opties en dan heeft Cambuur het zelf in de hand!
Update na vertrek N'Toko
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | assistent-trainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na huren Noor
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Gino Bosz | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Dus na de competitie un hele nieuwe staf
Slot traint de beloften niet meer. Alleen Dennis van der Ree.
Update na ontbinden contract Bosz
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na aantrekken Lilipaly
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Stefano Lilipaly | 2018/2019 | |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Ninos Gouriye | 2016/2017 |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer/trainer beloften |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na vertrek Gouriye
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Stefano Lilipaly | 2018/2019 | |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Update na aantrekken Mannes
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Stefano Lilipaly | 2018/2019 | |
| Jurjan Mannes | 2016/2017 | huur, daarna contract tot 2017/2018 met optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Gerard Bos @GerardBos 1m1 minute ago
More
Interesse was er in verhuur Danny Bakker en Djavan Anderson. Maar kwam niet van grond. Duo blijft dus bij #Cambuur.
#VI #DeadlineDay
De balans is en blijft dus:
IN:
- Tissoudali
- Noor
- Lilipaly
- Mannes
UIT:
- N'Toko
- Bosz
- Gouriye
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 21:21:44
Gerard Bos @GerardBos 1m1 minute ago
More
Interesse was er in verhuur Danny Bakker en Djavan Anderson. Maar kwam niet van grond. Duo blijft dus bij #Cambuur.
#VI #DeadlineDay
De balans is en blijft dus:
IN:
- Tissoudali
- Noor
- Lilipaly
- Mannes
UIT:
- N'Toko
- Bosz
- Gouriye
|:) |:) |:) |:)
onder vd vegt zou dat zijn :
IN :
lionel lord
j van beukering
UIT :
vd streek
bakker
monteiro
hoefdraad.
:_schater
Update na bijtekenen Bos
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | amateur, daarna contract tot 2018/2019 met optie voor nog een jaar |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Stefano Lilipaly | 2018/2019 | |
| Jurjan Mannes | 2016/2017 | huur, daarna contract tot 2017/2018 met optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Raymond Gyasi | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Noem het 4-4-2, 5-3-2, 4-3-3 of 2-3-2-1-2
However, dit lijkt me de beste opstelling voor nu mits iedereen fit (en in vorm)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2017%2F02%2F1555454_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=bb3a72327178b9ec05f5cd0797498fdb97ca4751)
Hoefdraad zou bij mij altijd spelen. Het is mooi dat we nu zoveel keuze hebben aanvallend en op het middenveld
Hoefdraad en Monteiro zou ik er nu zeker niet uit halen. De enige wijziging die ik snel zou toepassen is Van de Streek voor Barto. Op termijn misschien Steenvoorden voor El Baad. Voor de rest mooi zo doorgaan voorlopig. Anderen krijgen vanzelf de kans bij schorsingen of blessures.
Citaat van: Collingwood op februari 05, 2017, 23:14:38
Hoefdraad en Monteiro zou ik er nu zeker niet uit halen. De enige wijziging die ik snel zou toepassen is Van de Streek voor Barto. Op termijn misschien Steenvoorden voor El Baad. Voor de rest mooi zo doorgaan voorlopig. Anderen krijgen vanzelf de kans bij schorsingen of blessures.
El Baad er ook absoluut niet uit halen!
El Baad houdt zich verdedigend goed staande en is aan de bal zeker niet slecht. Maar tegen fysiek sterke tegenstanders is hij kwetsbaar. Steenvoorden is in de opbouw zeker niet minder en in de duels juist beresterk. Denk dus dat Steenvoorden in principe beter is.
Toch denk ik dat El Baad er voorlopig niet uit gaat. Er is namelijk geen reden tot wisselen, hij doet het goed en valt zeker niet door de mand.
Citaat van: Collingwood op februari 06, 2017, 10:06:29
El Baad houdt zich verdedigend goed staande en is aan de bal zeker niet slecht. Maar tegen fysiek sterke tegenstanders is hij kwetsbaar. Steenvoorden is in de opbouw zeker niet minder en in de duels juist beresterk. Denk dus dat Steenvoorden in principe beter is.
Toch denk ik dat El Baad er voorlopig niet uit gaat. Er is namelijk geen reden tot wisselen, hij doet het goed en valt zeker niet door de mand.
Komt bij dat Steenvoorden al tijden niet gespeeld heeft, eerst maar eens wat minuten maken bij de beloften
Citaat van: justremco op februari 06, 2017, 11:32:34
Komt bij dat Steenvoorden al tijden niet gespeeld heeft, eerst maar eens wat minuten maken bij de beloften
Ook dat inderdaad.
Monteiro, Hoefdraad, Barto: wissels, niets meer niets minder.
Maar als Houtkoop basisspeler is snap ik er sowieso weinig meer van..
Martijn Barto, Marvin Peersman, Jamiro Monteiro en Jordy van Deelen zijn ook volgend seizoen weer te bewonderen in het shirt van SC Cambuur. De club heeft de opties in de contracten van het viertal gelicht, waardoor de mannen tot medio 2018 onder contract staan bij SC Cambuur.
Met het lichten van bovengenoemde opties is een vervolg gegeven aan het formeren van de selectie voor het seizoen 2017/2018. Eigenlijk is hier in de winterstop al een start mee gemaakt met het vertrek van enkele spelers en het contracteren van Stefano Lilipaly en Jurjan Mannes. Voor 1 april dienen we formeel aan te geven wat we doen met de aflopende contracten. Daarnaast zijn er nog enkele spelers met een optie in het contract waar we een keuze in moeten maken. Aangezien het nog vroeg in het jaar is en er überhaupt nog geen duidelijkheid is op welk niveau SC Cambuur in 17/18 zal acteren, zullen veel beslissingen pro forma zijn en zal pas in de maanden mei/juni meer bekend worden omtrent nieuwe en vertrekkende spelers.
________________
Martijn Barto (32) mag onderhand een kind van de club worden genoemd. De spits speelt sinds het seizoen 2011/2012 in Leeuwarder dienst en is zowel wat gespeelde wedstrijd als gemaakte doelpunten betreft de koploper van de huidige selectie.
Voor Marvin Peersman (26) begon zijn Cambuur-avontuur in het betreurde seizoen 2015/2016. Aan de inzet en mentaliteit van de verdediger lag dit echter zeker niet en de geboren Belg is inmiddels uitgegroeid tot een niet meer weg te denken steunpilaar in de defensie.
Middenvelder Jamiro Monteiro (23) is momenteel bezig aan zijn tweede seizoen voor SC Cambuur. De Kaapverdiaan begon vorig jaar nog in de beloften, maar met het winnen van de Bronzen Stier als bestel speler van de derde periode mag inmiddels duidelijk zijn dat hij een absolute meerwaarde is in het eerste elftal.
Waar Jordy van Deelen (23) in de eerste seizoenshelft nog te kampen had met een aantal vervelende blessures, staat de teller ondertussen alweer op 16 duels in het geel-blauw. Met zijn loopvermogen en onaflatende inzet heeft hij een vaste basisplaats afgedwongen.
v. Deelen en Monteiro is top. Barto, ook mits hij niet de eerste spits word. Maar nog een jaar Peersman, vind ik onbegrijpelijk.
Ik ook....tot een paar weken geleden.
Vind hem steeds beter en degelijker worden.
Verdedigend misschien wel één van de besten van de JL. Aan de bal was het tot voor kort helemaal niks, maar ook dat wordt beter. Ik vind het wel begrijpelijk, en Van den Belt zal nog wel op zoek gaan naar een goede concurrent.
Citaat van: speculeter op maart 08, 2017, 14:48:33
Ik ook....tot een paar weken geleden.
Vind hem steeds beter en degelijker worden.
Verdedigend oke, aan de bal en aanvallend dramatisch. Je gaat toch iemand zijn optie niet lichten op basis van de laatste paar wedstrijden. De bijna 2 jaar hiervoor al weer vergeten.
waar hij iedere wedstrijd speelde..........
ze hebben er vast wel verstand van.
elke wedstrijd speelde en een sootje blunders maakte
als je voor uit wil moet je sterker worden dan nu hoor.
barto oek leuk maar vorig seizoen oek bijna geen goal maakt.
Niet verwacht dat ik hier nog een update zou moeten geven... Bij deze (vertrek Gyasi):
Selectie Cambuur 2016/2017:
| Keepers | | |
| Leonard Nienhuis | 2016/2017 | |
| Harm Zeinstra | 2016/2017 | |
| Pieter Bos | 2016/2017 | amateur, daarna contract tot 2018/2019 met optie voor nog een jaar |
| Verdediging | | |
| Marvin Peersman | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Djavan Anderson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Jordy van Deelen | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Matthew Steenvoorden | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Delvechio Blackson | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Robbert Schilder | 2016/2017 | |
| Omar El Baad | 2018/2019 |
| Middenveld | | |
| Erik Bakker | 2016/2017 | |
| Sander van de Streek | 2017/2018 | |
| Jamiro Monteiro | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Noureddine Boutzamar | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Ricardo Kip | 2016/2017 | huur |
| Danny Bakker | 2017/2018 | optie voor nog een jaar |
| Farshad Noor | 2016/2017 | huur |
| Stefano Lilipaly | 2018/2019 | |
| Jurjan Mannes | 2016/2017 | huur, daarna contract tot 2017/2018 met optie voor nog een jaar |
| Aanvallers | | |
| Xander Houtkoop | 2017/2018 | |
| Jergé Hoefdraad | 2016/2017 | |
| Martijn Barto | 2016/2017 | optie voor nog een jaar |
| Michiel Hemmen | 2016/2017 |
| Tarik Tisssoudali | 2016/2017 | huur |
| Trainersstaf | | |
| Arne Slot | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Jan Bruin | 2016/2017 | assistent-trainer |
| Sipke Hulshoff | 2016/2017 | hoofdtrainer |
| René Ponk | 2016/2017 | keeperstrainer |
Seizoen Cambuur is nu al memorabel door technisch beleid
Het vertrek van aanvaller Raymond Gyasi naar het Noorse Stabaek IF vormt dit seizoen het bewijs van een zeer memorabel technisch beleid bij Cambuur. Een overzicht.
Na de degradatie in mei 2016 gaat Cambuur onder leiding van technisch directeur Henry van der Vegt bouwen aan een nieuwe selectie. De zeven huurlingen die het ook niet voor elkaar krijgen om de club in de eredivisie te houden worden weer afgestoten. Uithuilen en opnieuw beginnen luidt het credo.
De eerste onaangename verrassing voor de club op weg naar het nieuwe seizoen dient zich begin juni al aan als trainer Marcel Keizer, ondanks een doorlopend contract, besluit Cambuur in te ruilen voor Jong Ajax. De directie wil Fred Grim, dan nog trainer van Jong Oranje, als nieuwe trainer. Grim, nu assistent-bondscoach bij het grote Oranje, wil graag, maar zijn werkgever (de KNVB) steekt daar een stokje voor. Cambuur moet op zoek naar een alternatief en denkt dat te vinden in Rob Maas.
Tijdens het eerste mini-trainingskamp op Ameland vertrekt Sjoerd Overgoor al na een dag naar de vaste wal en vervolgens naar het Hongaarse Szombathely Haladás. Overgoor wil weg bij Cambuur waar hij zijn draai niet kan vinden. Vlak voor de seizoensstart vertrekt Dominik Masek. De Tsjech is een jaar eerder nog als een groot toekomstig talent gepresenteerd.
Van der Vegt contracteert een aantal nieuwe spelers: Gino Bosz, Ninos Gouriyé, Chiro N'Toko, Michiel Hemmen en in een later stadium Robbert Schilder. Ook Emmen-spelers Jordy van Deelen en Raymond Gyasi worden gehaald, maar zij komen vooral op voorspraak van ex-Emmen-trainer Keizer.
Maas spreekt de ambitie uit om in de top-drie mee te draaien. Cambuur kent echter een uitermate stroeve start. Maas is niet de trainer die bij de Leeuwarder volksclub past. Ook de kritiek op het beleid van Van der Vegt verstomt nooit. Met de grootst mogelijke moeite weet Cambuur in de beker te overleven tegen de nietige amateurclub Rijnvogels.
Afscheid aankopen Van der Vegt
Half oktober is het gebeurd met Rob Maas na een 3-1 nederlaag in Den Bosch. Het bestuur rekent hem af op de matige prestaties. Het vertrek van de trainer betekent tegelijk het einde voor Van der Vegt. Sipke Hulshoff en Arne Slot worden de opvolgers van Maas.
Inmiddels is kort daarvoor bekend gemaakt dat Gerald van den Belt terugkeert op het oude nest. Dat is een opsteker voor de club, die na de komst van Van den Belt weer in rustiger vaarwater komt. De Kampenaar krijgt eerst de rol van directielid financiën en projectleider nieuw stadion. Na het vertrek van Van der Vegt krijgt hij ook het technisch beleid in handen.
Dan blijkt dat Van den Belts visie duidelijk verschilt met die van zijn voorganger. In de winterstop wordt alweer afscheid genomen van Bosz (contract ontbonden), Gouriyé en N'Toko. Van den Belt heeft zijn twijfels over de inbreng van het drietal. Stefano Lilipaly en Jurjan Mannes komen, evenals de huurlingen Tarik Tissoudali en Farshad Noor. Overigens heeft Noor, nu op stap met het nationale elftal van Afghanistan, nog weinig speelminuten gemaakt bij Cambuur.
Tegen Rijnvogels raakt Gyasi, die de eerste tien wedstrijden wel Cambuurs meest dreigende aanvaller is, geblesseerd. Het herstel van zijn liesblessure duurt ruim vier maanden. ,,Er is in eerste instantie een verkeerde diagnose gesteld'', laat Gyasi enkele weken geleden in deze krant optekenen. Tegen Achilles (zondag 5 maart) mag hij weer eens in de basis beginnen, maar hij heeft nog geen enkel wedstrijdritme. Zijn inbreng in Groesbeek is gering.
Transfersom
Gisteren kwam onverwachts het bericht dat Gyasi, hij heeft nu weer een hamstringblessure, per direct naar het Noorse Stabaek vertrekt. De nieuwe zomercompetitie in Noorwegen, waar de transferwindow deze maand nog loopt, begint komend weekeinde. Gyasi's broer Edwin speelt ook al in Noorwegen, bij Aalesunds FK.
,,Hij wilde erg graag. We krijgen ook nog wat geld voor hem, al loopt dat niet in de papieren'', zegt Van den Belt. Hulshoff: ,,Zij wilden Raymond overnemen. Of hij hier weer een basisspeler zou worden was voor ons nog twijfelachtig. Uit het Gyasi-kamp is gevraagd hoeveel garanties hij zou krijgen op een basisplaats. Die garanties kunnen wij niet geven en we willen geen ontevreden jongens in de groep.'' Lilipaly doet het de laatste weken als rechterspits goed. Jergé Hoefdraad kan eventueel ook op die positie uit de voeten.
Van de spelers die in de zomer zijn gehaald zijn Jordy van Deelen, Robbert Schilder en derde doelman Pieter Bos over. En Hemmen dan? Hij maakt de laatste weken al niet eens meer deel uit van de wedstrijdselectie. Vrijwel zeker krijgt hij volgende week te horen dat zijn verbintenis niet verlengd wordt.
Contracten
Er zijn nog enkele aflopende contracten, waarover binnenkort uitsluitsel volgt. Aanvoerder Erik Bakker kijkt na zes seizoenen nu even de kat uit de boom. De contracten van de doelmannen Harm Zeinstra en Leonard Nienhuis en de spelers Djavan Anderson en Hemmen eindigen. Er wordt rekening mee gehouden dat Sander van de Streek en Jamiro Monteiro (ze hebben een contract tot 2018) in de zomer wel eens kunnen vertrekken. De huurperiode van Tissoudali en Noor eindigt eind mei.
De mutaties zijn nu al groot en worden nog groter. Hoe het in mei sportief ook zal uitpakken, het is nu al een memorabel seizoen voor Cambuur.
Het komt erop neer dat je voor het nieuwe seizoen bijna aan een heel nieuw elftal kunt bouwen.
Zal er natuurlijk wel van afhangen waar dat gaat gebeuren.
Ere of Jupiler.
Citaat van: speculeter op maart 22, 2017, 09:13:29
Het komt erop neer dat je voor het nieuwe seizoen bijna aan een heel nieuw elftal kunt bouwen.
Zal er natuurlijk wel van afhangen waar dat gaat gebeuren.
Ere of Jupiler.
Zoals vrijwel elk jaar.
hoe is het mogelijk dat iemand als vd vegt zo veel koekebakkers heeft binnen gehaald
heeft er dan niemand anders naar gekeken ik snap daar echt niks van.
we zullen veel beter moeten kijken naar wat voor type speler we nodig hebben
en ook een beetje uit de zelfde omstandigheden weg komen
bijv tissoudali was bij telstar een speler die kon laten en doen wat ie zelf
wou lekker aanvallen actie maken en goals maken.ging het eens mis nou
jammer dan niet 1 van de 1500 witte leeuwen die zich er druk om maakte.
hier is gewoon meer druk voor hem en krijg je sneller kritiek hoort er ook
bij maar niet iedereen kan daar mee omgaan.je moet hier gewoon wat steviger
in je schoenen staan en ook belangrijk is wat een trainer van je verwacht?
tegenwoordig wordt alles gemeten en de meeste trainer hebben het dan over
zo veel km gelopen en zo veel sprint boven zo veel km per uur terwijl andere
trainers het belangrijker vinden hoe de basis techniek is van een speler en
of je via technische actie,s een wedstrijd kan beslissen.
Achteraf praten is ook wel makkelijk natuurlijk.
Zeker spelers als N'Toko en Gouriye had ik persoonlijk niet zo door de mand zien vallen vooraf. Dacht echt dat dat goede aanwinsten waren. De berichten over Bosz waren ook veelbelovend, Heracles wilde hem zelfs houden (weliswaar als wisselspeler). Gyasi was zo slecht ook nog niet (wel te weinig rendement), maar kwam uit de koker van Keizer.
Maar de conclusie moet uiteraard wel zijn dat Van de Vegt uiteindelijk aantoonbaar slecht gefunctioneerd heeft en dat het dus beter is voor de club dat hij nu weg is en vervangen door Van den Belt.
Citaat van: Collingwood op maart 22, 2017, 14:21:05
Maar de conclusie moet uiteraard wel zijn dat Van de Vegt uiteindelijk aantoonbaar slecht gefunctioneerd heeft en dat het dus beter is voor de club dat hij nu weg is en vervangen door Van den Belt.
En dit wist iedereen op het forum hier al een hele tijd, blij dat we van die vd Vegt af zijn.
V/D Vegt haalde maar graag namen, ongeacht of ze wel bij de club passen en of de spelers wel goed op elkaar aansloten.
Er is sinds de bijeenkomst na het vorige seizoen met vd Vegt en het bestuur veel veranderd.
Het bestuur stond toen nog vierkant achter de inmiddels vertrokken ''technisch directeur''
Citaat van: PePe op maart 22, 2017, 22:38:52
Er is sinds de bijeenkomst na het vorige seizoen met vd Vegt en het bestuur veel veranderd.
Het bestuur stond toen nog vierkant achter de inmiddels vertrokken ''technisch directeur''
Het bestuur (lees: Ard en Ype) waaien met elke wind mee, om zelf maar te kunnen blijven zitten.
Cambuur was in winterstop concreet om Kingsley Ehizibue over te nemen, schrijft de Stentor. Ehizibue besloot bij PEC te blijven.
kon je er wel bij hebben op de rechter kant hoor zeker in de jl
Citaat van: justremco op maart 29, 2017, 12:20:32
Cambuur was in winterstop concreet om Kingsley Ehizibue over te nemen, schrijft de Stentor. Ehizibue besloot bij PEC te blijven.
ow dat is zonde zeg . Vd belt weer goed Sien. Power
In het seizoensklassement van VI zijn drie spelers van Cambuur in de top 10 terecht gekomen: Robbert Schilder (5), Sander van de Streek (8 ) en Jamiro Monteiro (9). Winnaar is Nouri van Jong Ajax.
Tom Overtoom van Almere trouwens tweede. Achteraf misschien toch jammer dat hij hier vorige zomer niet is gekomen.
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2017, 16:00:08
In het seizoensklassement van VI zijn drie spelers van Cambuur in de top 10 terecht gekomen: Robbert Schilder (5), Sander van de Streek (8 ) en Jamiro Monteiro (9). Winnaar is Nouri van Jong Ajax.
Tom Overtoom van Almere trouwens tweede. Achteraf misschien toch jammer dat hij hier vorige zomer niet is gekomen.
nouri is natuurlijk ook verreweg de beste
Kingsley ubehuebibibie is toch een vleugelspits?
at we promoveren en die gudmunson krijgt geen kans bij psv dan
proberen te huren en die eiting van ajax ook die heeft toch heel veel
middenvelders voor zich.
Citaat van: sunderland op mei 06, 2017, 17:07:45
nouri is natuurlijk ook verreweg de beste
klopt maar hij heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld.
Citaat van: denistel op mei 07, 2017, 22:44:11
at we promoveren en die gudmunson krijgt geen kans bij psv dan
proberen te huren en die eiting van ajax ook die heeft toch heel veel
middenvelders voor zich.
Lammers misschien ook een optie dan voor in de spits.
http://www.jupilerleague.nl/nieuws/gouden-stier/
:0= Stemmen!
gestemd
Jammer eigenlijk dat er twee Cambuur-spelers in aanmerking komen, maakt de kans om te winnen kleiner.
Citaat van: Collingwood op mei 12, 2017, 12:42:11
Jammer eigenlijk dat er twee Cambuur-spelers in aanmerking komen, maakt de kans om te winnen kleiner.
De trainers en aanvoerders stemmen ook mee staat er, dus dat verkleint de kans dat het een populariteitsprijs wordt.
Citaat van: Collingwood op mei 11, 2017, 21:51:17
http://www.jupilerleague.nl/nieuws/gouden-stier/
:0= Stemmen!
zeeeer benieuwd of hulshof ook stemmen krijgt van de col forumers. l8l
hij heeft in ieder geval 1 stem. w:)
Citaat van: okkele op mei 12, 2017, 13:43:14
zeeeer benieuwd of hulshof ook stemmen krijgt van de col forumers. l8l
hij heeft in ieder geval 1 stem. w:)
2!
Volgens mijn mail al meer dan 2500 seizoenskaarten verlengd!
Ze lopen ruim voor op vorig jaar.
Citaat van: Collingwood op mei 11, 2017, 21:51:17
http://www.jupilerleague.nl/nieuws/gouden-stier/
:0= Stemmen!
Beste trainer van het jaar: Steijn (niet Hulshoff).
Beste speler van het jaar: Nouri (niet Van de Streek of Monteiro).
Talent van het jaar: Frenkie de Jong.
Helaas! Vooral Sipke (samen met Slot) had hem wel verdiend vind ik.