Poll
Vraag:
MotM Cambuur - de Graafschap
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 1
Optie 2: Omar El Baad
stemmen: 0
Optie 3: Wessel Dammers
stemmen: 0
Optie 4: Marvin Peersman
stemmen: 1
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius
stemmen: 47
Optie 6: Erik Bakker
stemmen: 5
Optie 7: Sander van de Streek
stemmen: 0
Optie 8: Sjoerd Overgoor
stemmen: 0
Optie 9: Mikhail Rosheuvel
stemmen: 2
Optie 10: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 0
Optie 11: Martijn Barto
stemmen: 0
Optie 12: Sebastian Steblecki
stemmen: 2
Optie 13: Harm Zeinstra
stemmen: 0
Optie 14: Xander Houtkoop
stemmen: 1
Tot mijn verbazing was er nog geen topic over deze toch wel belangrijke wedstrijd. Gezien de beschikbare kaarten op dit moment leeft het lekker: nog 231 losse kaarten te koop! :thumbsup
De dood of de gladiolen
3 pt in eigen huis houden das het enige dat telt.
Deze is van ons.
De weg naar boven zal worden ingezet, en dan de minstens zo belangrijke wedstrijd in Tilburg tegen onze andere concurrent.
Lekker ouderwets op de vrijdag om 20:00 uur! Heerlijk oude tijden herleven.
De eerste 3 punter en het begin van een mooie reeks. |:) |:) |:)
Citaat van: Sakas op november 12, 2015, 20:23:33
Lekker ouderwets op de vrijdag om 20:00 uur! Heerlijk oude tijden herleven.
:jupiler
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
Citaat van: michello op november 15, 2015, 14:36:12
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
Leuk voor de spelers ook, ik geef de voorkeur aan een massaal gezang vanaf minuut 1 aan het adres van Sandor.
Citaat van: michello op november 15, 2015, 14:36:12
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
Man, man, man, kansloos dit
Citaat van: scc-aaron op november 15, 2015, 15:14:42
Man, man, man, kansloos dit
Een bos bloemen en een ererondje na de drie punten.
Wat een onzin zeg..
Citaat van: michello op november 15, 2015, 14:36:12
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
De organisator moest erop gewezen worden dat het SandOr (met een o) is. Dan weten we over wat voor soort mensen we het hebben.
Duidelijke taal vooraf....
We moeten toe naar een andere manier van voetballen.
Nu meteen, want de nieuwe spelers die eventueel in de winterstop komen moeten meteen in het treintje meekunnen.Aldus meneer de directeur.
Ben nu wel nieuwsgierig hoe ze dit willen uitvoeren.
Versterkt middenveld?
Vaker kiezen voor lange bal met aansluitende middenvelders?
In uitwedstrijden kiezen voor een 442?
Dat de meeste teams weten hoe we voetballen is nu wel bekend.
Maar hoe de ts het nu verder in hun hoofd heeft ben ik wel Nieuwschierig naar.
Ik doe er in ieder geval niet aan mee... zit vanaf minuut 0 op mn stoeltje of ik sta of ik spring, dit is de wedstrijd tegen directe degradatie, we moeten winnen.
Dus ik schreeuw de longen uit mn lijf, alles voor een driepunter |:)
Doen we niet aan mee, 10 minuten wegblijven!
Steun de club, juist nu!!!!!! |:)
Er kan beter een enorm spandoek komen om Sandor te bedanken!
Dat verdient hij!
Was er ook niet zoiets als tegen Heracles?
Nou dat hebben we geweten 1-6 :(
Citaat van: speculeter op november 15, 2015, 16:00:39
Duidelijke taal vooraf....
We moeten toe naar een andere manier van voetballen.
Nu meteen, want de nieuwe spelers die eventueel in de winterstop komen moeten meteen in het treintje meekunnen.Aldus meneer de directeur.
Ben nu wel nieuwsgierig hoe ze dit willen uitvoeren.
Versterkt middenveld?
Vaker kiezen voor lange bal met aansluitende middenvelders?
In uitwedstrijden kiezen voor een 442?
Dat de meeste teams weten hoe we voetballen is nu wel bekend.
Maar hoe de ts het nu verder in hun hoofd heeft ben ik wel Nieuwschierig naar.
wat je zelf al zegt en inspelen op hoe een wedstrijd verloopt en de tegenstander
een zet voor zijn.
en niet zoals tegen groningen een kwartier wachten en het ineens 2-2 staat.
in de rust had je de boel al klaar moeten zetten op wat je van groningen verwachte.
Citaat van: michello op november 15, 2015, 14:36:12
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
Kansloos zeg. Zo'n actie word toch hopelijk niet gesteund door 1 van de supportersverenigingen.
Citaat van: Zuid1991 op november 15, 2015, 16:38:39
Doen we niet aan mee, 10 minuten wegblijven!
Steun de club, juist nu!!!!!! |:)
Er kan beter een enorm spandoek komen om Sandor te bedanken!
Dat verdient hij!
Ik vind een spandoek een mooier eerbetoon dan lege tribunes
Lollig dat nieuwe online kaartsysteem. Alleen op Oost zijn er nog kaarten om naast elkaar te zitten.
Wordt een volle bak!!!! YEAHHHHHHHHHH
Wat een kansloze actie. Dit is de wedstrijd waar het moet gebeuren.
We moeten juist van af de eerste minuut achter de ploeg staan.
Pfff kijk ook eens hoe de tekst is opgesteld. Lijkt wel iemand van de basisschool :_spank
Citaat van: V-man op november 15, 2015, 18:48:14
Lollig dat nieuwe online kaartsysteem. Alleen op Oost zijn er nog kaarten om naast elkaar te zitten.
Wordt een volle bak!!!! YEAHHHHHHHHHH
Mooi zo. Op naar de 3 punten in een kolkend stadion |:)
Citaat van: michello op november 15, 2015, 14:36:12
Vooral de eerste 10 minuten wegblijven met z'n allen :zucht
https://www.facebook.com/events/1706409886256279/ (https://www.facebook.com/events/1706409886256279/)
Inderdaad. Opdonderen met die onzin.
"Georganiseerd" door een kind die zonder toestemming nog niet eens zakje chips mag afrekenen bij de kiosk in het stadion en iemand die er net achter kwam dat de beste man eigenlijk Sandor heet en niet Sander.
Ongelofelijk. Vanaf minuut 0 gasgeve, dit is de wedstrijd die kan zorgen voor een positieve ommekeer.
Haha wat een kansloze aktie weer. Hoe bedenk je dit soort dingen. Geboren in 1999 heeft Sandor waarschijnlijk nooit zien voetballen......
Citaat van: Scc01 op november 16, 2015, 08:42:13
Haha wat een kansloze aktie weer. Hoe bedenk je dit soort dingen. Geboren in 1999 heeft Sandor waarschijnlijk nooit zien voetballen......
En hij is ook niet zo goed in rekenen zie ik op zijn Facebook :insane
Verrassend, een vol uitvak uit DTC
Allereerst wil ik zeggen dat ik een actie zoals op Facebook staat niet goed keur. Al steun ik wel positieve acties door bijvoorbeeld zijn naam te scanderen in tiende minuut.
Het blijkt andermaal dat er in het huidige bestuur nog steeds niemand snapt hoe het kan gaan bij een volksclub. Een icoon zo behandelen, dat stuit op kritiek die kan ombuigen naar dit soort vreemde acties. Dwight stapt over en wordt beschermd door het bestuur, en mag seizoen afmaken, een icoon wordt goedkoop afgerekend op de resultaten (althans zo wordt geschetst in de media). Dat is dus 2x hoe het niet bij een volksclub hoort, men onderschat dus wat beslissingen teweeg kunnen brengen.
Ik ben dan ook voor een nieuwe wind in het bestuur, iemand due de club goed kent en geschikt is om een club als Cambuur te leiden.
Misschien speelt er meer dan dat wij denken en willen ze dat niet naar buiten brengen om Sandor te beschermen.
Citaat van: Casuals-lwd op november 16, 2015, 10:27:21
Verrassend, een vol uitvak uit DTC
Netjes ja, konden voor 10 euro met de bus.
Citaat van: Ronnie tng op november 16, 2015, 10:36:49
Allereerst wil ik zeggen dat ik een actie zoals op Facebook staat niet goed keur. Al steun ik wel positieve acties door bijvoorbeeld zijn naam te scanderen in tiende minuut.
Het blijkt andermaal dat er in het huidige bestuur nog steeds niemand snapt hoe het kan gaan bij een volksclub. Een icoon zo behandelen, dat stuit op kritiek die kan ombuigen naar dit soort vreemde acties. Dwight stapt over en wordt beschermd door het bestuur, en mag seizoen afmaken, een icoon wordt goedkoop afgerekend op de resultaten (althans zo wordt geschetst in de media). Dat is dus 2x hoe het niet bij een volksclub hoort, men onderschat dus wat beslissingen teweeg kunnen brengen.
Ik ben dan ook voor een nieuwe wind in het bestuur, iemand due de club goed kent en geschikt is om een club als Cambuur te leiden.
Maar wat als er nog andere redenen zouden zijn voor het per direct eraf halen van Sandor? Je trekt wel heel makkelijk je conclusies, lekker makkelijk weer.
Inderdaad veel te kort door de bocht. Alles maar aangrijpen om het bestuur de zwarte piet toe te spelen.....
Maargoed eerste 3 punten!!
Citaat van: Scc01 op november 16, 2015, 12:52:50
Inderdaad veel te kort door de bocht. Alles maar aangrijpen om het bestuur de zwarte piet toe te spelen.....
Maargoed eerste 3 punten!!
Oh nee hoor, want zijn ook een aantal zaken waarmee ik erg tevreden mee ben. Ik vind alleen dat et iets ontbreekt in het bestuur, dat met dit soort kwesties duidelijk wordt helaas.
Financieel doen we het nog steeds prima volgens mij, nog steeds niet waar we moeten zijn, maar dat komt goed.
Nieuwe stadion heb ik alle vertrouwen in het door de club opgestelde commissie.
Om je aantijging even te ontkrachten. :proost
Met het laatste stuk ben ik het dan weer roerend met je eens!
Citaat van: Gasgeve op november 16, 2015, 11:01:58
Misschien speelt er meer dan dat wij denken en willen ze dat niet naar buiten brengen om Sandor te beschermen.
Weet het wel zeker.
Nog maar 157 losse kaarten verkrijgbaar, volle bak dus! Vaak gezegd maar nu toch echt de eerste driepunter binnenhalen |:) Hopelijk zijn Ogbeche en Vytas dan weer fit.
Citaat van: ChantiSCC op november 17, 2015, 15:11:56
Nog maar 157 losse kaarten verkrijgbaar, volle bak dus! Vaak gezegd maar nu toch echt de eerste driepunter binnenhalen |:) Hopelijk zijn Ogbeche en Vytas dan weer fit.
De tweede driepunter mag ook :devil
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 17, 2015, 15:25:24
De tweede driepunter mag ook :devil
Dat mag natuurlijk ook, maar we mogen niks verwachten in Amsterdam
Citaat van: Ronnie tng op november 16, 2015, 13:05:52
Financieel doen we het nog steeds prima volgens mij, nog steeds niet waar we moeten zijn, maar dat komt goed.
Nieuwe stadion heb ik alle vertrouwen in het door de club opgestelde commissie.
Zou het? Er was geld voor nog 1 extra versterking voor vertrek van Reijnen. Reijnen vertrekt en Anderson, Van der Laan en Dammers worden gehaald. In de winter zal er ook geld moeten worden uitgegeven voor versterkingen.
Ik ben heel benieuwd naar de cijfers van dit lopende seizoen. Dit is het eerste seizoen zonder VD Belt!
Citaat van: Lore op november 18, 2015, 09:10:48
Zou het? Er was geld voor nog 1 extra versterking voor vertrek van Reijnen. Reijnen vertrekt en Anderson, Van der Laan en Dammers worden gehaald. In de winter zal er ook geld moeten worden uitgegeven voor versterkingen.
Ik ben heel benieuwd naar de cijfers van dit lopende seizoen. Dit is het eerste seizoen zonder VD Belt!
4 ton + salaris kosten Reijnen kunnen wij wel 3 spelers van halen hoor. Al helemaal als er 2 gehuurd zijn.
Deze weds moeten we winnen. Dat zal heel lastig worden
Citaat van: Marc S op november 18, 2015, 09:56:29
4 ton + salaris kosten Reijnen kunnen wij wel 3 spelers van halen hoor. Al helemaal als er 2 gehuurd zijn.
Zou kunnen. Maar die 4 ton kan je niet uitgeven aan salarissen. Dan zou je incidentele inkomsten structurele uitgaven financieren. Maar ook van het salaris van Reijnen zou het misschien al wel kunnen. Ik zie alleen een beetje te veel aspecten van het oude, instabiele Cambuur terug komen.
Citaat van: sunderland op november 18, 2015, 12:14:11
Deze weds moeten we winnen. Dat zal heel lastig worden
Zal heel lastig worden? Zij hebben ook nog geen éen gewonnen he, en minder gelijk ook nog. Stadion op z'n kop zetten en Henk motiveert z'n jongens tot op het bot en dan word het gewoon een overwinning hoor! 3-1 |:)
Wanneer wij dezelfde vechtlustmentaliteit op het veld kunnen brengen als de Graafschap pakken we drie punten.
En nu moet het gebeuren!
Citaat van: John Hiatt op november 21, 2015, 23:12:41
En nu moet het gebeuren!
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: John Hiatt op november 21, 2015, 23:12:41
En nu moet het gebeuren!
Er staat veel druk op deze wedstrijd.
Het is maar goed dat de graafschap niet punten heeft gepakt dit weekend.
Ik reken op 3 punten maar we mogen zeker niet verliezen.
Bij gebrek aan alternatieven, zou ik zo starten:
Nienhuis
vd Streek Dammers Peersman Vytas
Bakker. Steblecki.
Byrne
Narsing. Barto. B.
Overgoor moet zo'n wedstrijd 100% fit zijn, ik verwacht veel duels. Zodoende Steblecki, vanwege fysiek en kalmte aan de bal. Bij de andere alternatieven vind ik dat Byrne moet zakken, maar die heb ik liever op 10.
Met Vytas en B zou ik wel een gok nemen. Deze wedstrijd moet je winnen.
Steblecki is de nieuwe Bob Schepers. Wordt geen minuut meer gegund om de 1 of andere reden. Kan me niet voorstellen dat ze daarmee beginnen vrijdag.
Nee, ik ook niet hoor. Zal wel Overgoor, Bakker en Byrne of Monteiro worden, afhankelijk van fysiek B en Overgoor.
Maar toch zou ik het aandurven met Steblecki. Jongen krijgt geen kans, terwijl er alle reden voor is. Masek idem, maar om die qua fysiek tegen de Graafschap centraal te zetten met Bakker en Byrne....erg licht.
Maakt niet uit hoe, knokken tot het einde. Erop of eronder deze wedstrijd!
Citaat van: SCC op november 22, 2015, 09:24:01
Bij gebrek aan alternatieven, zou ik zo starten:
Nienhuis
vd Streek Dammers Peersman Vytas
Bakker. Steblecki.
Byrne
Narsing. Barto. B.
Overgoor moet zo'n wedstrijd 100% fit zijn, ik verwacht veel duels. Zodoende Steblecki, vanwege fysiek en kalmte aan de bal. Bij de andere alternatieven vind ik dat Byrne moet zakken, maar die heb ik liever op 10.
Met Vytas en B zou ik wel een gok nemen. Deze wedstrijd moet je winnen.
vd streek is gevaarlijker in hun 16 ophouden met hem op de back.steblecki komt snelheid te kort.
die het oek nog niet 1 x basis staan.overgoor mut er gewoon in toch.
vol gas op en naast het veld.8 pt los komen van die lui
---------------------------nienhuis--------------------
anderson-----------dammers-------peersman---------vd laan
-------------------overgoor------------byrne---------------------
-----------------------------vd streek-----------------------------
narsing--------------------barto-----------------ogbeche
Zou een centrum met peersman - vd laan kunnen? En dan vytas weer terug op de back?
Nienhuis
Anderson dammers peersman vytas
Overgoor. Streek Byrne
Narsingh barto ogbeche.
En dan graag de ballen inleveren bij Byrne. ...
Mocht anderson weer op zijn na 70 minuten dan kan streek er wel weer staan en kan bakker erin het middenveld versterken.
Zo zou ik het doen.
Waarom altijd die Barto erin hij wist gisteravond weer perfect de bal naar de tegenstander te krijgen het zelfde geldt voor Peersman was gisteravond betrokken bij 3 goals van Ajax loopt als een kip zonder kop in de achterhoede ja hij beweegt veel dan krijg je de indruk dat hij goed speelt.
En Nienhuis was gelukkig weer ouderwets op dreef bij alle voorzetten en corners als een zoutzak op de doellijn.
Citaat van: zeewolde op november 22, 2015, 10:57:01
Zou een centrum met peersman - vd laan kunnen? En dan vytas weer terug op de back?
Nee natuurlijk kan dat niet. Bedenk zelf maar waarom
Citaat van: sunderland op november 22, 2015, 11:50:18
Nee natuurlijk kan dat niet. Bedenk zelf maar waarom
ik snap ook wel dat twee linksbenige niet kunnen. Maar een verdediging met dammers en anderson kan ook niet. Goed voorbeeld is actie van dijks met die halve schwalbe. Die twee helden werden wel heel makkelijk weggespeeld en dat gebeurt veel te vaak.
vandaar de vraag, of anders zou het minder zijn met vd laan en peersman ipv dammers en peersman?
Streek wel op een back. Voor hem zijn op het middenveld betere alternatieven dan we op rechtsback hebben. Anderson kan niet, dat moge duidelijk zijn!!
Ik zou streek ook maar even op de back laten staan.
Anderson kan echt niet. Op middenveld kan Byrne wel in zijn plaats. B weer op links
Op naar de 3 punten
Inderdaad, principes overboord. Deze wedstrijd moet het gebeuren.
Of om jou Shankly te citeren: "sommige mensen zien voetbal als leven of dood. Dat is niet waar, het is veel belangrijker", of iets in die trant had deze trainer gezegd, meen ik.
Het lijkt me een slecht idee om onze enige middenvelder met scorend vermogen in de verdediging te zetten.
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 22, 2015, 15:01:32
Het lijkt me een slecht idee om onze enige middenvelder met scorend vermogen in de verdediging te zetten.
Juist
:camigo
Citaat van: SCC op november 22, 2015, 13:52:38
Inderdaad, principes overboord. Deze wedstrijd moet het gebeuren.
Of om jou Shankly te citeren: "sommige mensen zien voetbal als leven of dood. Dat is niet waar, het is veel belangrijker", of iets in die trant had deze trainer gezegd, meen ik.
_O_ _O_ _O_. Een kenner
Maar even serieus. Ik ben normaal ook geen voorstander van mensen op andere posities zetten, maar met Anderson gaan we niet winnen.
En ik zou anders niet weten wie daar dan moet staan.
we gaan onze gevaarlijkste middenvelder toch niet op de back zetten.
we mutte goals maken tegen die lui.
Is er ook een sfeeractie bij deze o zo belangrijke wedstrijd? ?
Ik verwacht wel dat vd Streek als back begint, ook al lever je dan scorend vermogen in. Centraal Peersman met vd Laan of Heerings. twee linkspoten is niet ideaal voor je opbouw, maar Dammers bouwt ook niet op. Met Vytas weer terug op de back heb je het dan alweer iets beter staan.
Peersman, Vytas en Barto als aanjagers. Narsingh, Ogbeche en Byrne moeten kwalitatief het verschil maken.
Ik verwacht zowel vuurwerk op het veld, als op de tribune. Word heel belangrijk!!!
Komt er nog een grote sfeer actie? De spelers van de graafschap moeten voor dat de wedstrijd begint al in de gaten hebben dat er niks te halen is hier. Hopen dat het overwinnelijke overslaat op onze spelers.
Ja die komt er ;)
Enorm veel zin in deze pot!!! Gas geveeee
De Graafschap MOETEN we pakken, geen andere optie.
Willem II een puntje, en daar moeten we het eerst mee doen.
Ik zie ons niet zo snel van NEC en Excelsior winnen.
Hoe is het met de fitheid van B. eigenlijk?
Citaat van: ruubmac op november 23, 2015, 08:48:13
De Graafschap MOETEN we pakken, geen andere optie.
Willem II een puntje, en daar moeten we het eerst mee doen.
Ik zie ons niet zo snel van NEC en Excelsior winnen.
Hoe is het met de fitheid van B. eigenlijk?
Kan als goed is spelen vrijdag
Maakt niet uit hoe... We moeten winnen!!
Alles uit de kast ook op de tribunes niet alleen sfeeractie op Noord maar door het hele stadion, een hel moet het zijn !!!
drie punten
Deze is van ons. 10 uit 14!
Is het duel al uitverkocht?
benieuwd of Ogbeche en Overgoor weer mee kunnen doen. Laten we Rosheuvel maar op de rechtsback zetten, Anderson kan echt niet op dit niveau. Snel afscheid nemen van die jongen.
Complete heksenketel vrijdag!!
Winnen geeft een boost van jewelste!
Nog maar handvol kaarten voor de tribunes!
Come on! |:)
met zn allen naar de laatste training donderdag?? :insane :insane |:) 8P
Het zal niet aan ons liggen. Eerst maar even :proost
Zou heel mooi zijn dat heel het stadion staat en meezingt met noord, jammer dat dit best onrealistisch is maar toch, daar droom je wel van.
10de minuut voor Sandor of ?
Citaat van: ChantiSCC op november 23, 2015, 19:08:54
Zou heel mooi zijn dat heel het stadion staat en meezingt met noord, jammer dat dit best onrealistisch is maar toch, daar droom je wel van.
10de minuut voor Sandor of ?
Geen afleiding! Volle focus op het voet al zelf. Ik denk dat sandor genoeg Cambuur man is om dat zelf oom te willen.
Citaat van: Lore op november 23, 2015, 20:00:31
Geen afleiding! Volle focus op het voet al zelf. Ik denk dat sandor genoeg Cambuur man is om dat zelf oom te willen.
Das helemaal waar, 90 minuten zingen voor ons club!
Citaat van: Lore op november 23, 2015, 20:00:31
Geen afleiding! Volle focus op het voet al zelf. Ik denk dat sandor genoeg Cambuur man is om dat zelf oom te willen.
Afleiding :_schater
Citaat van: DK op november 23, 2015, 09:44:50
benieuwd of Ogbeche en Overgoor weer mee kunnen doen. Laten we Rosheuvel maar op de rechtsback zetten, Anderson kan echt niet op dit niveau. Snel afscheid nemen van die jongen.
Rosheuvel is nog minder op de back hoor. Daarnaast heeft die een inzet van 0.0. Eerst geen kans meer geven, liever Masek een kans gunnen, hangend op links of op het middenveld.
er mogen weer nieuwe opstellingen bedacht worden door de heren kenners,
ogbeche ziet het naar eigen zeggen duister in dat ie vrijdag gaat halen.
vytas moet ik ook nog zien en al haalt hij het,het is nog altijd geen sterspeler.
anderson is een aanfluiting voor deze sport.
wat is het berisha-verhaal?
hoe is het met vd laan die tot voor kort nog een te dikke reserve was?
1 voordeel......
er bestaat geen twijfel over onze doelman. |:)
nu maar hopen dat ie geen arm breekt tijdens het winkelen.
Citaat van: okkele op november 24, 2015, 08:56:17
er mogen weer nieuwe opstellingen bedacht worden door de heren kenners,
ogbeche ziet het naar eigen zeggen duister in dat ie vrijdag gaat halen.
vytas moet ik ook nog zien en al haalt hij het,het is nog altijd geen sterspeler.
anderson is een aanfluiting voor deze sport.
wat is het berisha-verhaal?
hoe is het met vd laan die tot voor kort nog een te dikke reserve was?
1 voordeel......
er bestaat geen twijfel over onze doelman. |:)
nu maar hopen dat ie geen arm breekt tijdens het winkelen.
waar heb jij deze informatie weg?
Kan me ook niet voorstellen dat Vytas in de basis begint. Als hij gisteren maar half uur heeft gespeeld.
Gewoon met Heerings spelen tegen die grote Vermeij. Zijn even langzaam, Peersman als linksback, aanvallend beter dan vd Laan. We zullen toch vooral de bal hebben. Byrne op het middenveld en Masek hangend op links.
Die Vermeij is geen basisspeler.
Citaat van: okkele op november 24, 2015, 10:36:05
van ogbeche.
Ogbeche, Vytas en Overgoor doen deze morgen volop mee tijdens de training. #Cambuur #CamGra
Braamhaar scheidsrechter
Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 09:45:22
Kan me ook niet voorstellen dat Vytas in de basis begint. Als hij gisteren maar half uur heeft gespeeld.
Dat was van te voren zo afgesproken.
Citaat van: michello op november 24, 2015, 11:04:26
Ogbeche, Vytas en Overgoor doen deze morgen volop mee tijdens de training. #Cambuur #CamGra
dan maar hopen dat ogbeche heel blijft.
Nog maar 40 kaarten beschikbaar, aldus Cambuur.
Citaat van: Collingwood op november 24, 2015, 14:50:40
Nog maar 40 kaarten beschikbaar, aldus Cambuur.
En het uitvak zit ook helemaal vol. Wordt een mooie avond!
Citaat van: okkele op november 24, 2015, 08:56:17
er mogen weer nieuwe opstellingen bedacht worden door de heren kenners,
ogbeche ziet het naar eigen zeggen duister in dat ie vrijdag gaat halen.
vytas moet ik ook nog zien en al haalt hij het,het is nog altijd geen sterspeler.
anderson is een aanfluiting voor deze sport.
wat is het berisha-verhaal?
hoe is het met vd laan die tot voor kort nog een te dikke reserve was?
1 voordeel......
er bestaat geen twijfel over onze doelman. |:)
nu maar hopen dat ie geen arm breekt tijdens het winkelen.
Gelukkig is hij maandag al geweest om boodschappen, uit alle voorzorg heb ik zn boodschappen ingepakt :devil
Citaat van: speculeter op november 24, 2015, 09:12:49
waar heb jij deze informatie weg?
Dat hij zijn arm gaat breken tijdens het winkelen? :devil
Vol op de aanval met 2 echte buitens aub!
Nienhuis
Anderson
Dammers
Peersman
Vytas
Bakker(Overgoor)
Streek
Byrne
Narsingh
Ogbeche (Barto)
Houtkoop
Ben zo bang voor onnodige tegendoelpunten met Anderson in het veld, met alle respect die jongen is nog lang niet klaar voor de eredivisie en zou het zelf in de bier competitie lastig hebben. Wie speelde gisteren op rechtsback?
Hoe krijst het voor elkaar om anderson op te stellen. Dan bist niet goed bij dien pannenkoek
Citaat van: sunderland op november 24, 2015, 18:25:41
Hoe krijst het voor elkaar om anderson op te stellen. Dan bist niet goed bij dien pannenkoek
wie zou er dan op de back mutte?maar ik denk dat we wel 3-4-3 kenne spelen want die lui
zullen vast op de counter gokke.
-------------------------------------------nienhuis---------------------------------
--------------dammers------------------peersman-------------------vytas of vd laan
---------------------------bakker------------------overgoor----------------------------
-----------vd streek----------------------------------------------byrne------------------
narsing---------------------------------ogbeche-----------------------------houtkoop
narsing vanmiddag geblesseerd geraakt op de training.
Citaat van: sunderland op november 24, 2015, 18:25:41
Hoe krijst het voor elkaar om anderson op te stellen. Dan bist niet goed bij dien pannenkoek
Zou het liefst geen Anderson en Dammers opstellen.
De vraag is wie dan op rechtsback moet???
Citaat van: denistel op november 24, 2015, 18:56:34
wie zou er dan op de back mutte?maar ik denk dat we wel 3-4-3 kenne spelen want die lui
zullen vast op de counter gokke.
-------------------------------------------nienhuis---------------------------------
--------------dammers------------------peersman-------------------vytas of vd laan
---------------------------bakker------------------overgoor----------------------------
-----------vd streek----------------------------------------------byrne------------------
narsing---------------------------------ogbeche-----------------------------houtkoop
narsing vanmiddag geblesseerd geraakt op de training.
Narsingh geblesseerd??
Dat kunnen we niet gebruiken. Is juist de speler voorin in vorm vind ik.
Kan iemand bevestigen dat Narsingh geblesseerd is geraakt?
Kan het ook zijn dat hij uit voorzorg de training heeft verlaten? Dat hoop je tenminste.
ik kreeg een bericht van iemand die bij de training was dat hij er geblesseerd er af ging.
Hallo allen,
Wie kan mij in een PB gegevens (telefoonnummer) van Dokkumer sturen. Ik heb Dokkumer mijn kaarten geleend voor Groningen thuis, maar hij is vergeten ze terug te sturen en wij willen vrijdag natuurlijk naar de driepunter tegen de Graafschap.
Ik heb een mobiel nummer, maar daar reageert ie niet op. En ik heb zijn adres, maar dat is nogal om...
Gr Kuzma
Als narsingh geblesseerd is dan toch echt houtkoop erin zetten. Anders heb je een voorhoede die echt helemaal niks voorsteld met Barto en ? -?
Vrijdag mooi laten spoken in het stadion
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rondomvoetbal.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F03%2Fdegradatiespook.jpg&hash=80c00dbd499b265c462cf9e563fc63991d1cb511)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2015, 21:26:37
Hallo allen,
Wie kan mij in een PB gegevens (telefoonnummer) van Dokkumer sturen. Ik heb Dokkumer mijn kaarten geleend voor Groningen thuis, maar hij is vergeten ze terug te sturen en wij willen vrijdag natuurlijk naar de driepunter tegen de Graafschap.
Ik heb een mobiel nummer, maar daar reageert ie niet op. En ik heb zijn adres, maar dat is nogal om...
Gr Kuzma
hij was ook al meer dan een week niet op het forum. Ik wil je niet bang maken, maar dat is niks voor dokkumer 8)
Vrijdag d-day!!!!!!! Wat een club hewe we oek, nu al zo goed als uitverkocht! Dat zegt alles over wat voor volksclub we zijn!
Met sien allen Friday! |:)
Citaat van: zeewolde op november 24, 2015, 21:40:30
hij was ook al meer dan een week niet op het forum. Ik wil je niet bang maken, maar dat is niks voor dokkumer 8)
Was mij ook al opgevallen ;(
En het is al uitverkocht...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2015, 21:43:20
Was mij ook al opgevallen ;(
Het is ouderwets, maar staat die niet toevallig in de telefoongids?
Citaat van: jeff op november 24, 2015, 21:46:19
Het is ouderwets, maar staat die niet toevallig in de telefoongids?
Ik ben oud dus ik heb alle ouderwetse dingen al geprobeerd.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2015, 21:46:10
En het is al uitverkocht...
Nog niet hoor, zijn nog wel wat kaarten....
Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 21:51:26
Nog niet hoor, zijn nog wel wat kaarten....
Heb net geprobeerd maar was bij geen enkel vak nog mogelijk, ook 23 niet
Zuid is uitverkocht ja. Vak 22 zijn nog 2 kaarten, 2 stoelen naast elkaar zelfs. Vak 9 ook nog paar kaarten. Is echt niet veel meer nee.
Het publiek beseft het belang gelukkig, nu de spelers hopelijk ook. Lelijke 1-0 winst met vechtvoetbal wat mij betreft. Als dit ook al mislukt weet ik het niet meer.
Dit hele seizoen heb ik Cambuur nog niet kunnen betrappen op knokken, vechten en tot het gaatje gaan. Daarom maak ik me ook grote zorgen voor deze wedstrijd. Als De Graafschap er de beuk in gooit, ben ik bang dat Cambuur de kop kwijtraakt. Een gelijkspel lijkt me het hoogst haalbare.
Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 22:15:23
Zuid is uitverkocht ja. Vak 22 zijn nog 2 kaarten, 2 stoelen naast elkaar zelfs. Vak 9 ook nog paar kaarten. Is echt niet veel meer nee.
Ik snap er niets van heb ik die 2 kaarten gereserveerd kan ik ze niet bestellen. weet niet waar ik een clubkaartnummer moet invullen. Kun jij me helpen?
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken
Hoewel ik niet meteen denk dat hij ons nu vrijdag kapot gaat fluiten vind ik dit toch wel wat vreemd zo een paar dagen voor de wedstrijd.
Citaat van: John Hiatt op november 24, 2015, 22:31:43
Dit hele seizoen heb ik Cambuur nog niet kunnen betrappen op knokken, vechten en tot het gaatje gaan.
Totale onzin!
Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 10:33:03
Hoewel ik niet meteen denk dat hij ons nu vrijdag kapot gaat fluiten vind ik dit toch wel wat vreemd zo een paar dagen voor de wedstrijd.
Tjah, wij moeten dit seizoen blijkbaar 3x zo goed voetballen voor de 3 punten. Ik vind dit eerlijk gezegd niet handig van de KNVB/Braamhaar.
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken
Dit kan echt niet... melding maken bij KNVB zou ik zeggen.
Normaal gesproken is het natuurlijk geen enkel probleem maar als je een paar dagen dezelfde club moet fluiten dan is het discutabel
Citaat van: De Gast op november 25, 2015, 11:04:18
Totale onzin!
Lijkt mij ook wat overdreven. Zwolle uit in de tweede helft, zelfde geldt voor PSV uit en Groningen thuis de eerste helft in ieder geval. Die schieten mij wel in gedachten.
Los daar van: het gaat ook volgens mij erg lastig wordern!
Vrijdag gaat Cambuur weer voor de drie punten.
Bij deze roep ik een ieder op, om negentig minuten lang, vocaal onze jongens aan te moedigen.
Gewoon negentig minuten die mooie Cambuur meezingers laten galmen in het stadion.
Van jong tot oud heerlijk ouderwets in koor onze club aanmoedigen.
Dus bij deze houden wij het simpel dat een ieder mee kan doen om onze club Cambuur naar grote hoogte te stuwen vrijdag.
Luitjes tot vrijdag in het Cambuurstadion.
Oh ja laten we met zijn allen vroeg komen zodat we bij de warming up al wat kunnen inzingen.
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken
Wtf?! Dit kan inderdaad écht niet.
Knvb tiplijn voor matchfixing: 0800 - 84 75 456
Nog 7 tickets te koop. Volle bak vrijdag en 3 punten |:)
Zo iets kan je als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen de Graafschap en Cambuur niet veroorloven.
Om alle schijn te voorkomen zou de KNVB hem van de wedstrijd moeten halen.
Citaat van: Vlampiep op november 25, 2015, 13:59:17
Zo iets kan je als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen de Graafschap en Cambuur niet veroorloven.
Om alle schijn te voorkomen zou de KNVB hem van de wedstrijd moeten halen.
Ik vind ook niet dat dit kan. Die Braamhaar komt zelf uit die streek (overijssel/gelderland)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eric_Braamhaar
Had de KNVB gewoon iemand gestuurd uit regio Noord/Zuid-Holland, had je alle schijn kunnen voorkomen.
Citaat van: DCKM op november 25, 2015, 12:52:12
Vrijdag gaat Cambuur weer voor de drie punten.
Bij deze roep ik een ieder op, om negentig minuten lang, vocaal onze jongens aan te moedigen.
Gewoon negentig minuten die mooie Cambuur meezingers laten galmen in het stadion.
Van jong tot oud heerlijk ouderwets in koor onze club aanmoedigen.
Dus bij deze houden wij het simpel dat een ieder mee kan doen om onze club Cambuur naar grote hoogte te stuwen vrijdag.
Luitjes tot vrijdag in het Cambuurstadion.
Oh ja laten we met zijn allen vroeg komen zodat we bij de warming up al wat kunnen inzingen.
Helemaal met eens! |:) Cambuur till i die!
Het is in ieder geval vol:
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/669518987034783744
Alle kaarten zijn over de (digitale) toonbank gegaan; SC #Cambuur - De Graafschap is UITVERKOCHT! #CAMGRA
Bakens denkt in ieder geval een overwinning voor cambuur, en ziet cambuur ook niet degraderen. Hij ziet cambuur nog genoeg punten pakken en ziet het voor De Graafschap somber in.
Weet iemand hoe het zit met Narsingh?
Graafschap blijft er ook wel in. Of ze moeten er via de play offs uitvliegen.
Citaat van: zeewolde op november 25, 2015, 17:01:28
Graafschap blijft er ook wel in. Of ze moeten er via de play offs uitvliegen.
Ja? wie word er dan nummertje 18?
Citaat van: ChantiSCC op november 25, 2015, 17:58:59
Ja? wie word er dan nummertje 18?
Twente kan er wel eens direct uitvliegen met al die financiële wantoestanden.
Citaat van: John Hiatt op november 25, 2015, 18:03:49
Twente kan er wel eens direct uitvliegen met al die financiële wantoestanden.
als alles waar is, zou het een schande zijn dat ze in de ere mogen blijven
Citaat van: zeewolde op november 25, 2015, 18:23:56
als alles waar is, zou het een schande zijn dat ze in de ere mogen blijven
Ah, ja twente inderdaad ff niet aan gedacht. Dat zou voor ons natuurlijk hartstikke mooi zijn en zou het ook terecht vinden als ze er uit vliegen.
Citaat van: zeewolde op november 25, 2015, 17:01:28
Graafschap blijft er ook wel in. Of ze moeten er via de play offs uitvliegen.
Dus ze blijven erin tenzij ze eruit vliegen?
Kunnen max 9 pnt aftrek krijgen. Dat ze worden teruggezet nu geloof ik niks van dat dat gebeurt
Hoop echt dat ze dat krijgen, en dat moet haast wel als het allemaal waar is wat er daar gebeurt. Dan zouden ze dus nu weer mooi op 0 staan. Maar betekent dus wel dat ze wel spelers mogen huren?
Citaat van: sk13 op november 25, 2015, 19:19:54
Kunnen max 9 pnt aftrek krijgen. Dat ze worden teruggezet nu geloof ik niks van dat dat gebeurt
Hoe kom je erbij dat ze max 9 punten aftrek kunnen krijgen?
Citaat van: ChantiSCC op november 25, 2015, 19:24:03
Hoop echt dat ze dat krijgen, en dat moet haast wel als het allemaal waar is wat er daar gebeurt. Dan zouden ze dus nu weer mooi op 0 staan. Maar betekent dus wel dat ze wel spelers mogen huren?
Ik gun geen enkele supporter deze ellende (behalve youknowwho), wij hebben zelf ook genoeg financiele ellende gehad. Ik wil dan ook in de eredivisie blijven op eigen kracht. Niet door Munterman en consorten
Citaat van: Yellow Army op november 25, 2015, 18:47:53
Dus ze blijven erin tenzij ze eruit vliegen?
hehe :insane
Ik bedoel dus geen achttiende plaats voor hun
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 25, 2015, 10:28:13
Scheidsrechter Braamhaar is gisteravond lekker in de watten gelegd door de businessclub van De Graafschap.
http://www.degraafschap.nl/zakelijk/graafschap-nieuws/happy-hour-november-fluitend-ondernemen-en-smakelijk-netwerken
Iemand dit al doorgespeeld naar de KNVB? :rodekaart voor Braamhaar...
@ el markrini dit is in het nieuws gebracht.
Citaat van: PeterTa op november 25, 2015, 22:16:58
Iemand dit al doorgespeeld naar de KNVB? :rodekaart voor Braamhaar...
een tegenzet met een duidelijk spandoek wat mij betreft,bespeel de scheids ook maar eens,doen anderen ook.
Nu laatste training voor morgen.
Iemand daarbij? Nieuws?
Citaat van: okkele op november 26, 2015, 10:06:01
een tegenzet met een duidelijk spandoek wat mij betreft,bespeel de scheids ook maar eens,doen anderen ook.
Vrijdagavond acht uur spelen we. Braamhaar en consorten zullen van tevoren ook moeten eten. Als onze sponsor Sems of Eleve nou even een uitgebreid diner voor hun regelt, staan we weer quitte.
EL Baad rechtsback
Vytas, Overgoor en Ogbeche er weer bij.
Nienhuis
El baad dammers peersman vytas
Overgoor Byrne streek
Narsingh barto ogbeche.
Zou het zo gaan worden?
Citaat van: michello op november 26, 2015, 11:03:12
EL Baad rechtsback
Vytas en Ogbeche er weer bij.
El Baad kan het niet veel minder doen dan Anderson.
Vermoedelijke opstelling volgens HaH.
Nienhuis, El Baad, Dammers, Peersman, Vytas, Overgoor, Bakker, vd Streek, Narsingh, Barto, Ogbeche.
Zou voor mij onbegrijpelijk zijn als Byrne er niet in staat
Zou niet best wezen. Onderhand wel klaar met dit soort dingen. Laat die vent nou maar gewoon staan.... En Barto moet natuurlijk ook weer spelen... Vermoeiend
ik ook niet maar we zullen zien.gewoon 3 pt in eigen huis houden hoe dat ken mie geen reet schelen
Morgen is echt alles geoorloofd om de punten in eigen huis te houden. Wie dat moet doen, maakt me totaal niet uit. Morgen met 10.000 minus aantal boertjes achter Cambuur! Er zijn geen excuses meer!
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 26, 2015, 11:02:20
Vrijdagavond acht uur spelen we. Braamhaar en consorten zullen van tevoren ook moeten eten. Als onze sponsor Sems of Eleve nou even een uitgebreid diner voor hun regelt, staan we weer quitte.
:_schater :_schater Twee - een voor bedoel je! Dat eten is veel beter!
Citaat van: speculeter op november 26, 2015, 11:13:58
Nienhuis
El baad dammers peersman vytas
Overgoor Byrne streek
Narsingh barto ogbeche.
Zou het zo gaan worden?
Vytas, overgoor en Ogbeche gelijk in de basis? Hoop dat het kan!
---------------------Nienhuis----------------------
---EL Baad----Dammers-Peersman----Vytas----
-------------Byrne----------Overgoor-------------
---------------------Streek------------------------
---Narsingh--------Berisha---------Ogbeche-----
Su maar weer even :proost
Makkelie fluit!
Citaat van: Vlampiep op november 25, 2015, 13:59:17
Zo iets kan je als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen de Graafschap en Cambuur niet veroorloven.
Om alle schijn te voorkomen zou de KNVB hem van de wedstrijd moeten halen.
is inmiddels gebeurt. We krijgen Makkelie nu..
en terecht, of hij goed fluit of niet moeten we maar afwachten maar wat Braamhaar deed kan dus niet
Citaat van: Marc S op november 26, 2015, 13:53:03
en terecht, of hij goed fluit of niet moeten we maar afwachten maar wat Braamhaar deed kan dus niet
Ik vind dat de fout niet bij Braamhaar ligt. Hij doet wel vaker dit soort schnabbels, en deze bij De Graafschap stond vast al een tijd gepland. Dit had de KNVB moeten weten, en had hem in eerste instantie nooit mogen aanstellen.
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 26, 2015, 13:54:43
Ik vind dat de fout niet bij Braamhaar ligt. Hij doet wel vaker dit soort schnabbels, en deze bij De Graafschap stond vast al een tijd gepland. Dit had de KNVB moeten weten, en had hem in eerste instantie nooit mogen aanstellen.
Hmm, niet helemaal mee eens. Het speelschema is al zo lang bekend, dan kijk je toch even waar je een schnabbel hebt en tegen wie je de week ervoor en erna speelt!
Makkelie heb oek niet echt een goed gevoel bij het ons meerdere malen aant gas holpen.
4-0.
Citaat van: moodygrunn op november 25, 2015, 19:36:51
Ik gun geen enkele supporter deze ellende (behalve youknowwho), wij hebben zelf ook genoeg financiele ellende gehad. Ik wil dan ook in de eredivisie blijven op eigen kracht. Niet door Munterman en consorten
Heb je helemaal gelijk in, maar als op het einde blijkt dat we het niet op eigen kracht konden doen en Twente gaat er door deze perikelen alsnog direct uit waardoor wij de kans hebben om erin te blijven... soit!
't Lijkt mij cruciaal dat we er tot 2018 in blijven (al lijkt dat steeds verder weg :P ).
Citaat van: El Ma-kri-niii op november 26, 2015, 13:54:43
Ik vind dat de fout niet bij Braamhaar ligt. Hij doet wel vaker dit soort schnabbels, en deze bij De Graafschap stond vast al een tijd gepland. Dit had de KNVB moeten weten, en had hem in eerste instantie nooit mogen aanstellen.
Overdreven gedoe. Nu hebben we een leeuwarder als assistent scheidsrechter. Dat kan dan wel?
http://www.vi.nl/nieuws/de-jong-niet-gerust-op-goede-afloop-degradatiekraker-.htm (http://www.vi.nl/nieuws/de-jong-niet-gerust-op-goede-afloop-degradatiekraker-.htm)
Lekker Henk 8P
Citaat van: SCC-J op november 26, 2015, 16:06:39
Overdreven gedoe. Nu hebben we een leeuwarder als assistent scheidsrechter. Dat kan dan wel?
Dat vind ik nog veel vreemder inderdaad. Wat dat andere betreft sluit ik me bij Collingwood aan. KNVB wisselt ook om alle schijn te voorkomen, wat wel begrijpelijk is.
Citaat van: Collingwood op november 25, 2015, 10:33:03
Hoewel ik niet meteen denk dat hij ons nu vrijdag kapot gaat fluiten vind ik dit toch wel wat vreemd zo een paar dagen voor de wedstrijd.
Citaat van: Drumfather SCC op november 26, 2015, 16:09:11
http://www.vi.nl/nieuws/de-jong-niet-gerust-op-goede-afloop-degradatiekraker-.htm (http://www.vi.nl/nieuws/de-jong-niet-gerust-op-goede-afloop-degradatiekraker-.htm)
Lekker Henk 8P
Hij zegt nergens in de tekst dat hij er niet gerust op is.
Hij geeft aan dat het niet makkelijk wordt.
Ik vind deze reactie beter dan te blaten dat we wel even 3-1 winnen o.i.d.
Man o man wat een uitspraak we moeten ze met huid en haar opvreten .
Citaat van: Bernardo op november 26, 2015, 12:14:06
Vermoedelijke opstelling volgens HaH.
Nienhuis, El Baad, Dammers, Peersman, Vytas, Overgoor, Bakker, vd Streek, Narsingh, Barto, Ogbeche.
Zou voor mij onbegrijpelijk zijn als Byrne er niet in staat
Dat zou inderdaad zeer verrassend zijn, en ook verrassend dat El Baad in zo'n belangrijke wedstrijd voor de leeuwen wordt gegooid (al kon Anderson natuurlijk eigenlijk ook niet). Als het morgen goed uitpakt hoor je mij niet klagen!
Jammer dat er geen plaats is voor Byrne. Toch een van de beteren en kan een opening creëren.
Idd belachelijk dat ons beste speler niet speelt. Juist in deze weds waarin een vooruit moeten speelt dus bakker weer.Kijk eens naar Afg zaterdag waarin hij vanaf minuut 1 alle ballen achteruit speelt. Bah
Citaat van: denistel op november 26, 2015, 14:50:00
Makkelie heb oek niet echt een goed gevoel bij het ons meerdere malen aant gas holpen.
idd is ook een viespeuk. Vlgns mij floot hij zijn allereerste weds in het betaalde voetbal bij rkc - cambuur waarin de tegenstander de bal gewoon met de handen mocht aannemen terwijl hij haar dicht bij stond
Citaat van: sunderland op november 26, 2015, 19:04:32
idd is ook een viespeuk. Vlgns mij floot hij zijn allereerste weds in het betaalde voetbal bij rkc - cambuur waarin de tegenstander de bal gewoon met de handen mocht aannemen terwijl hij haar dicht bij stond
Het zijn allemaal boeven. Anders word je geen scheidsrechter op dit niveau.
Citaat van: sunderland op november 26, 2015, 19:01:18
Idd belachelijk dat ons beste speler niet speelt. Juist in deze weds waarin een vooruit moeten speelt dus bakker weer.Kijk eens naar Afg zaterdag waarin hij vanaf minuut 1 alle ballen achteruit speelt. Bah
Als je het interview met HdJ luistert dan wordt op een gegeven moment de vraag gesteld over spelers die 'teveel met zichzelf en te weinig met het team bezig zijn' in combinatie met 'nadeel van huurlingen'. Dit zou betrekking kunnen hebben op Jack
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor spelers die uit vorm zijn of jonge spelers in het algemeen. Bij Ogbeche werd het juist geprezen dat hij nog zoveel met zijn eigen ontwikkeling bezig was.
Byrne ziet zo snel de opening en legt de bal vrijwel altijd goed neer, dat is een van de spelers (met Narsingh en Ogbeche) die het team naar een hoger niveau kan tillen.
Citaat van: sunderland op november 26, 2015, 19:01:18
Idd belachelijk dat ons beste speler niet speelt. Juist in deze weds waarin een vooruit moeten speelt dus bakker weer.Kijk eens naar Afg zaterdag waarin hij vanaf minuut 1 alle ballen achteruit speelt. Bah
Dat vind ik ook.. Bakker of Byrne voor de creativiteit. Volgens mij is het niet zo moeilijk TS.
Citaat van: 666 op november 26, 2015, 19:51:03
Dat vind ik ook.. Bakker of Byrne voor de creativiteit. Volgens mij is het niet zo moeilijk TS.
Nou, ik denk niet dat Bakker er om zijn creativiteit in staat hoor. Misschien verwacht de TS wel een vechtwedstrijd en vinden ze Bakker daar meer geschikt voor. Zoals ik al zei vind ik het zelf ook verrassend, en had zelf Byrne er zeker in gezet. Maar de TS traint hele weken met deze groep en heeft De Graafschap vast uitgebreid bestudeerd. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel en zie wel hoe het uitpakt.
Geen Byrne 8P. Ze snappen er echt geen hout van :R. Weer een middelveld met alleen maar kilometervreters/tikkie terug. Het is te hopen dat city hier nog spelers wil stallen in de toekomst.
Op zich snap ik wel dat Bakker en Overgoor voor de defensie staan. Dammers en Peersman bouwen amper op. Als je ruimte voor Byrne wilt maken, kan dat op de plek van vd Streek of hangend op links (met Ogbeche spits ipv Barto).
Citaat van: Collingwood op november 26, 2015, 20:01:04
Nou, ik denk niet dat Bakker er om zijn creativiteit in staat hoor. Misschien verwacht de TS wel een vechtwedstrijd en vinden ze Bakker daar meer geschikt voor. Zoals ik al zei vind ik het zelf ook verrassend, en had zelf Byrne er zeker in gezet. Maar de TS traint hele weken met deze groep en heeft De Graafschap vast uitgebreid bestudeerd. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel en zie wel hoe het uitpakt.
oke maar is bakker dan een vechter .Ik vind bakker niet eens een slechte voetballer hoor maar hij speelt bijna nooit vooruit .Ik zou graag de bakker van het eerste seiz in de erediv terug zien .Weds als tegen Groningen en utrecht ben ik nog niet vergeten .
misschien zou de TS hem die wedstr morgen eens terug moeten laten zien .
Citaat van: sunderland op november 26, 2015, 20:45:34
oke maar is bakker dan een vechter .Ik vind bakker niet eens een slechte voetballer hoor maar hij speelt bijna nooit vooruit .Ik zou graag de bakker van het eerste seiz in de erediv terug zien .Weds als tegen Groningen en utrecht ben ik nog niet vergeten .
Niet een type El Makrini, wel iemand die bergen werk verzet en veel meer meters maakt als Byrne. Maar ik zeg ook maar wat hoor, geen idee wat voor gedachte er achter zit. Bovendien is dit natuurlijk nog maar een verwachte opstelling, misschien staat Byrne er morgen wel gewoon in.
Tegen Groningen en Utrecht was hij toen inderdaad zeer goed. Zocht veel de combinatie met Hemmen en kwam veel meer in de zestien van de tegenstander dan nu. Tegenwoordig lijkt hij controlerender te spelen. Of dat uit hemzelf komt of in opdracht is, dat weet ik uiteraard niet.
Citaat van: Collingwood op november 26, 2015, 20:52:01
Niet een type El Makrini, wel iemand die bergen werk verzet en veel meer meters maakt als Byrne. Maar ik zeg ook maar wat hoor, geen idee wat voor gedachte er achter zit. Bovendien is dit natuurlijk nog maar een verwachte opstelling, misschien staat Byrne er morgen wel gewoon in.
Tegen Groningen en Utrecht was hij toen inderdaad zeer goed. Zocht veel de combinatie met Hemmen en kwam veel meer in de zestien van de tegenstander dan nu. Tegenwoordig lijkt hij controlerender te spelen. Of dat uit hemzelf komt of in opdracht is, dat weet ik uiteraard niet.
In het eerste seizoen was hij echt de nummer 10. Toen dook hij vaak op voor het doel. Sinds Rusnak en Van de Streek speelt Bakker een stuk meer terug. Henk geeft in het interview met OF aan dat hij verwacht dat de middenvelders veel zullen moeten lopen. Hierom zal Bakker wel spelen, omdat hij meer loopvermogen heeft dan Byrne.
Matchday |:)
Citaat van: Nightmarelwd op november 26, 2015, 16:56:24
Hij zegt nergens in de tekst dat hij er niet gerust op is.
Hij geeft aan dat het niet makkelijk wordt.
persoonlijke interpretatie van de schrijver.
schijtziek word je er van.
in dit geval word de schrijver al niet eens vermeld.
Die twee assistenten scheids dat kan natuurlijk niet de KNVB moet ingrijpen .
toe ju die Steegstra het nog nooit voor ons vlagt.
BLOED ZWEET EN TRANEN EN DAARNA BIER OM TE LAVEN.
Citaat van: runner 1 op november 27, 2015, 10:06:37
Die twee assistenten scheids dat kan natuurlijk niet de KNVB moet ingrijpen .
waarvan akte. :zweep
Nu zonder dollen, ben het met je eens. Als je scheidsrechters wisselt om de schijn tegen te gaan, dan ook de assistenten. Nu komen beide assistenten uit Friesland, een uit Sneek en een ut Liwwadden. Dat kun je eigenlijk niet maken, hoe integer het scheidsrechterskorps ook is volgens de KNVB.
De Graafschap is nu boos om de wisseling van Arbritrage, hadden Braamhaar zeker goed betaalt.... :_schater :_schater
En wat die assistenten betreft, gezien het niveau van de gemiddelde assistent kunnen ze ook wel zonder, die gasten voegen vrijwel nooit iets toe... :zweep
Citaat van: moodygrunn op november 27, 2015, 11:31:34
waarvan akte. :zweep
Nu zonder dollen, ben het met je eens. Als je scheidsrechters wisselt om de schijn tegen te gaan, dan ook de assistenten. Nu komen beide assistenten uit Friesland, een uit Sneek en een ut Liwwadden. Dat kun je eigenlijk niet maken, hoe integer het scheidsrechterskorps ook is volgens de KNVB.
Denk dat het juist meer tegen Cambuur zal gaan werken. Die mannen willen natuurlijk alle schijn van partijdigheid vermijden
Citaat van: Cor op november 27, 2015, 12:01:33
Denk dat het juist meer tegen Cambuur zal gaan werken. Die mannen willen natuurlijk alle schijn van partijdigheid vermijden
Dus Braamhaar was beter geweest!
Zo kan je overal wel een punt aan lullen natuurlijk.
Maken ze gek vanavond!!!
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 12:20:48
Dus Braamhaar was beter geweest!
Zo kan je overal wel een punt aan lullen natuurlijk.
We zullen zien...
Het moet een gekkenhuis worden!!
Citaat van: Cor op november 27, 2015, 12:34:13
We zullen zien...
ophouden daarover. Doest niks meer aan.
Gasgeve!!!!
Precies, 4-0 en de weg naar boven gevonden
De KNVB slaat wederom een flater met het toewijzen van de Scheidsrechter en Grensrechters.
Het zijn alleen te topclubs die hun belangstelling hebben, want daar valt voor deze corrupte bestuurders nog wat te halen.
Overigens denk ik dat deze twee grensrechters alleen maar in het nadeel van Cambuur zullen vlaggen, want ze willen natuurlijk de schijn van partijdigheid vermijden.
Citaat van: Vlampiep op november 27, 2015, 12:37:02
De KNVB slaat wederom een flater met het toewijzen van de Scheidsrechter en Grensrechters.
Het zijn alleen te topclubs die hun belangstelling hebben, want daar valt voor deze corrupte bestuurders nog wat te halen.
Overigens denk ik dat deze twee grensrechters alleen maar in het nadeel van Cambuur zullen vlaggen, want ze willen natuurlijk de schijn van partijdigheid vermijden.
Zoals iedere week (nu we in de hoek zitten waar de klappen vallen) kunnen we niet spelen op 1 doelpunt verschil. Wij moeten echt 3 klassen beter zijn om tegenslagen (scheidsrechterlijke dwalingen etc) op te kunnen vangen.
Bij winst aansluiting, bij verlies(en ook gelijk) definitief in de problemen!
Zeer belangrijke pot dus......of trap ik nu een open deur in?? :devil
Citaat van: moodygrunn op november 27, 2015, 12:39:37
Zoals iedere week (nu we in de hoek zitten waar de klappen vallen) kunnen we niet spelen op 1 doelpunt verschil. Wij moeten echt 3 klassen beter zijn om tegenslagen (scheidsrechterlijke dwalingen etc) op te kunnen vangen.
Cambuur heeft volgens mij een betere selectie dus op karakter zou een overwinning moeten kunnen!
gewoon goed voetbal spelen dan kunnen die lui het niet 90 min belopen.
natuurlijk moet er je ook inkletsen maar niet bepaald ons spel.dus snel
de bal rond laten gaan en voorin actie,s durven te maken.
Citaat van: denistel op november 27, 2015, 12:56:31
gewoon goed voetbal spelen dan kunnen die lui het niet 90 min belopen.
natuurlijk moet er je ook inkletsen maar niet bepaald ons spel.dus snel
de bal rond laten gaan en voorin actie,s durven te maken.
tis eigenlijk niet zo moeilijk dus 8)
Citaat van: Vlampiep op november 27, 2015, 12:37:02
De KNVB slaat wederom een flater met het toewijzen van de Scheidsrechter en Grensrechters.
Het zijn alleen te topclubs die hun belangstelling hebben, want daar valt voor deze corrupte bestuurders nog wat te halen.
Overigens denk ik dat deze twee grensrechters alleen maar in het nadeel van Cambuur zullen vlaggen, want ze willen natuurlijk de schijn van partijdigheid vermijden.
Zullen ze niet gewoon die vlag omhoog gooien als ze denken dat het buitenspel is?
We worden hier een beetje Roda 2 met dat gezeik over de scheidsrechters en de complottheorieën uit Zeist.
De Graafschap heeft zich nu bij de KNVB beklaagd over de assistent-scheidsrechters van vanavond... Wat doet de KNVB dit amateuristisch zeg.
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 13:42:22
Zullen ze niet gewoon die vlag omhoog gooien als ze denken dat het buitenspel is?
We worden hier een beetje Roda 2 met dat gezeik over de scheidsrechters en de complottheorieën uit Zeist.
Volledig met je eens, aan de andere kant, hoe moeilijk is het voor de KNVB om het scheids- en grensrechterskorps gewoon aan te stellen obv geboorte- of woonplaats.
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 13:42:22
Zullen ze niet gewoon die vlag omhoog gooien als ze denken dat het buitenspel is?
We worden hier een beetje Roda 2 met dat gezeik over de scheidsrechters en de complottheorieën uit Zeist.
gewoon de waarheid is het die Steegstra heb ik er al een paar keer op betrapt.
gister celtic ajax 2x over duidelijk geen buitenspel.maar ja er stonden tig duizend
joelende celtic lui achter die vent.heeft toch invloedt neem ik aan.
Eigenlijk best leuk, zo'n cruciaal potje. Spanning zit in ieder geval al in het lijf :proost
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 13:42:22
Zullen ze niet gewoon die vlag omhoog gooien als ze denken dat het buitenspel is?
We worden hier een beetje Roda 2 met dat gezeik over de scheidsrechters en de complottheorieën uit Zeist.
Een scheidsrechter kan een wedstrijd alleen goed leiden met 2 goed vlaggende assistenten.
Heb je niet de indruk dat het hier nu juist aan ontbreekt.
De wedstrijd van vanavond zal waarschijnlijk op het scherpst van de snede worden uitgevochten, dus zijn de assistenten erg belangrijk.
Maar dit alles terzijde, want ik hew nou al pien in de billug en new dur verskrikkeluk veul sin in.
Aan pakke dat strooisel.
Bij de strot pakke die boeren
Citaat van: sccambuurlwdd op november 27, 2015, 15:22:24
Eigenlijk best leuk, zo'n cruciaal potje. Spanning zit in ieder geval al in het lijf :proost
Dat heb ik de hele dag ook al... Lekker man, bult spanning en een vol stadion. Niet al teveel uitsupporters op de thuistribunes (of met een dubbele pet) zoals tegen de traditionele top 3. Gewoon knallen vanavond, op het veld maar vooral ook op de tribunes.
Hier ook spanning. .
Met een gevoel van:vanavond moet HET gebeuren.
Citaat van: Cor op november 27, 2015, 12:01:33
Denk dat het juist meer tegen Cambuur zal gaan werken. Die mannen willen natuurlijk alle schijn van partijdigheid vermijden
As Barto er vanavond nou 3 in knalt, binne we oek niet afhankelijk van een discutabele beslissing van de grens...
Gewoon erop knallen en laten zien dat er maar 1 club rechtstreeks degradeert..
En dat is Twente als de KNVB de regels hanteert.
Citaat van: speculeter op november 27, 2015, 16:25:57
Hier ook spanning. .
Met een gevoel van:vanavond moet HET gebeuren.
https://www.youtube.com/watch?v=Uyu5un7LtSQ (https://www.youtube.com/watch?v=Uyu5un7LtSQ)
Citaat van: hobbes op november 27, 2015, 16:58:25
https://www.youtube.com/watch?v=Uyu5un7LtSQ (https://www.youtube.com/watch?v=Uyu5un7LtSQ)
Ik denk een mooi sfeerfilmpje te zien maar nee, kut muziek :rodekaart :P l0l
Inderdaad, smakeloos.
Is er ook sfeeractie straks of iets dergelijks?
Ik ben er klaar voor! Oprollen die boeren :zweep
Citaat van: ChantiSCC op november 27, 2015, 17:55:41
Is er ook sfeeractie straks of iets dergelijks?
Sfeeractie?? Massaal springen en skreeuwen!! 95 minuten lang!! Voor sfeer zijn geen acties nodig. |:) De keel is in ieder geval al gesmeerd. 3-1!! :0= :hein
Citaat van: sk13 op november 27, 2015, 16:51:23
En dat is Twente als de KNVB de regels hanteert.
Waar staat die regel precies?
Narsingh er niet bij, voor hem speelt Rosheuvel. Zeer jammer!
Verder de opstelling zoals verwacht. Dus geen Byrne en El Baad op rechtsback.
EDIT: Bank: Zeinstra, Anderson, Janzen, Byrne, Houtkoop, Monteiro en Steblecki. Geen Van der Laan en Berisha dus...
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 18:46:57
Narsingh er niet bij, voor hem speelt Rosheuvel. Zeer jammer!
Verder de opstelling zoals verwacht. Dus geen Byrne en El Baad op rechtsback.
EDIT: Bank: Zeinstra, Anderson, Janzen, Byrne, Houtkoop, Monteiro en Steblecki. Geen Berisha dus...
Zal Berisha nog in actie komen dit seizoen, jezus... Trouwens, Narsingh/Rosheuvel = lood/oud ijzer l0l
Citaat van: 058-4life op november 27, 2015, 18:50:27
Zal Berisha nog in actie komen dit seizoen, jezus... Trouwens, Narsingh/Rosheuvel = lood/oud ijzer l0l
Nou ik vind Narsingh echt minstens drie keer zo goed dan Rosheuvel.
Als het de bedoeling is om een vleugelspeler de achterlijn te laten halen en voorzetten te laten geven, zijn ze toch echt aan elkaar 'gewaagd'.
Citaat van: 058-4life op november 27, 2015, 18:56:56
Als het de bedoeling is om een vleugelspeler de achterlijn te laten halen en voorzetten te laten geven, zijn ze toch echt aan elkaar 'gewaagd'.
Ik zou zeggen, pak de statistieken er eens bij. Narsingh in 36 wedstrijden 10 assists (dit seizoen 2). Rosheuvel in 26 wedstrijden 1 assist (dit seizoen 0).
Bron: transfermarkt.nl
Masek ook niet op de bank? En ook geen Heerings?
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 19:00:15
Ik zou zeggen, pak de statistieken er eens bij. Narsingh in 36 wedstrijden 10 assists (dit seizoen 2). Rosheuvel in 26 wedstrijden 1 assist (dit seizoen 0).
Bron: transfermarkt.nl
Ik baseer me op de huidige gang van zaken, niet die van anderhalf jaar geleden.
Zonde. Narsingh is een van de spelers (met Byrne) met wat extra's. Er blijft nog wat kwaliteit over maar benieuwd hoe de spelers met de druk omgaan.
Opruimen dat uitvak!
Oh oh oh persman. ....
Qua voetbal, beleving en inzet degradatiekandidaat #1
Niks geleerd! DTC gaat het op hun inzet wel redden
We spelen echt belachelijk slecht. Alleen Vytas is goed, Rosheuvel en El Baad redelijk. Nog geen normale kans gehad. We staan echt voor lul.
Citaat van: Drumfather SCC op november 27, 2015, 20:37:07
Qua voetbal, beleving en inzet degradatiekandidaat #1
Niks geleerd! DTC gaat het op hun inzet wel redden
Wat zou ik je graag ongelijk geven, maar helaas. Een grote ergernis dit.
Ik weet niet wat ik zie, wat is er in godsnaam aan de hand met dit team?!
We mogen wel weer in onze handjes knijpen.....wat slecht. Als we hier gelijk spelen hebben we echt geluk. Man o man.
Wat een drama! JL niveau! Geen inzet geen passie. Kut!
En zo goed zijn ze echt niet. Laat gvd eens zien dat jullie kunnen voetballen.
Altijd als het er om gaat( zoals tegen die boeren) lijkt het gvd echt nergens op.
Niet om aan te gluren, wat een drama. Alsof bij de routines van ons die vorig jaar knappe prestaties leverden de moed in de schoenen gezakt is. Denk dat het tijd is voor verfrissing, helaas ben ik bang dat we dan juup spelen ;(
Je mag blij zijn dag het nog 'maar' 1-2 is
We hebben geen vechtploeg, dat wordt wel weer pijnlijk duidelijk. En aan voetballen kom je in dit soort wedstrijden gewoon bijna niet toe.
Byrne er maar in de tweede helft voor barto, dan maar 442 op en gokken op de balvastigheid van ogbeche en de snelheid van rosheuvel
Het ergste is nog dat het volgens mij niet aan de inzet ligt, die zie ik bij de meeste spelers wel. Het is gewoon een gebrek aan technische, fysieke en mentale (niet met de druk om kunnen gaan) kwaliteit.
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 20:52:09
Niet om aan te gluren, wat een drama. Alsof bij de routines van ons die vorig jaar knappe prestaties leverden de moed in de schoenen gezakt is. Denk dat het tijd is voor verfrissing, helaas ben ik bang dat we dan juup spelen ;(
Verfrissing? Ik hoop niet dat je bedoelt: nieuwe trainer. Hoe valt er in godsnaam met dit team te presteren? Volgens Gert Kruijs lijkt het alsof Cambuur stijf staat van de stress. Daar lijkt het inderdaad nog het meest op. Totale verkramping.
Citaat van: Bankzitter op november 27, 2015, 20:55:29
We hebben geen vechtploeg, dat wordt wel weer pijnlijk duidelijk. En aan voetballen kom je in dit soort wedstrijden gewoon bijna niet toe.
Nee met rosheuvel niet en zonder byrne
Citaat van: OuweSkeve op november 27, 2015, 20:55:53
Byrne er maar in de tweede helft voor barto, dan maar 442 op en gokken op de balvastigheid van ogbeche en de snelheid van rosheuvel
442 met Henk? :_schater
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 20:57:16
Verfrissing? Ik hoop niet dat je bedoelt: nieuwe trainer. Hoe valt er in godsnaam met dit team te presteren? Volgens Gert Kruijs lijkt het alsof Cambuur stijf staat van de stress. Daar lijkt het inderdaad nog het meest op. Totale verkramping.
:0= Spelers
433 spelen met de spelers die je op het moment beschikbaar hebt werkt niet. Of zie ik dat verkeerd?
Staat er ook een middenveld?
Zijn alle drie dramatisch slecht.
Peersman en dammers niet beter
houtkoop voor barto en byrne voor bakker nu!
Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 20:56:18
Het ergste is nog dat het volgens mij niet aan de inzet ligt, die zie ik bij de meeste spelers wel. Het is gewoon een gebrek aan technische, fysieke en mentale (niet met de druk om kunnen gaan) kwaliteit.
Vooral dat laatste in deze wedstrijd, op technisch en fysiek gebied kun je voor de Graafschap simpelweg niet onderdoen.
Zeinstra nu er in
Hmm ben wel klaar met die tactische beslissingen die elke keer weer veranderen. Laat Byrne gewoon staan man. En houd een keer Masek en Berisha erbij
Tweede helft nu al veel beter en ook nog 2-2. Nu hopelijk er op en erover.
Er komt oek geen einde aan die blessures. :zucht
#%**#(@$@ ook dat nog
Echt te triest voor woorden.
KUTZOOI schaam je, wat valt deze selectie door de mand. Echt niet eredivisie waardig.
Onacceptabele eerste helft. Het is me heel erg tegengevallen, voor zover we dat al niet zaten zitten we nu echt in de problemen.
Einde eredivisie.
Het waren twee leuke jaren.
Hele weekend al naar de kloten voordat het goed en wel begonnen is. Niet alleen dat je verliest, mar ook de manier waarop. Wat slecht, doet gewoon zeer aan de ogen.
Bizarre wedstrijd weer in een bizar seizoen.
Citaat van: Bankzitter op november 27, 2015, 22:01:10
Bizarre wedstrijd weer in een bizar seizoen.
Inderdaad. Vond dat moment waarop die speler van De Graafschap tegen Vytas aanduwde en hij vervolgens tegen B aanknalde typisch voor dit seizoen. Als het ook maar even tegen kan zitten, dan zit het ook meteen tegen.
We zijn gewoon niet goed genoeg. Te slecht ingekocht en de vaste waardes geven niet thuis. Tijd voor vernieuwing, waarschijnlijk in de juup
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:04:48
We zijn gewoon niet goed genoeg. Te slecht ingekocht en de vaste waardes geven niet thuis. Tijd voor vernieuwing, waarschijnlijk in de juup
Ik vrees dat je gelijk hebt..
De gedwongen wissel van B. bedoel... en de keeperscaroussel.
Volgend jaar mar weer naar Almere city ensovoort.
Citaat van: Shar op november 27, 2015, 22:03:27
Inderdaad. Vond dat moment waarop die speler van De Graafschap tegen Vytas aanduwde en hij vervolgens tegen B aanknalde typisch voor dit seizoen. Als het ook maar even tegen kan zitten, dan zit het ook meteen tegen.
Ja jong, Murphy heeft ons inde tang
Citaat van: vak17 op november 27, 2015, 22:10:13
Volgend jaar mar weer naar Almere city ensovoort.
Ik moet er niet aan denken! Pure horror!
Citaat van: Bankzitter op november 27, 2015, 22:07:53
De gedwongen wissel van B. bedoel... en de keeperscaroussel.
nienhuis geblesseerd doe je niks aan
Elke wedstrijd worden er verdedigend cruciale fouten gemaakt, zelfs op niveau de Graafschap. Met de verdedigers die Cambuur op dit moment tot zijn beschikking heeft zal het tot de winterstop geen overwinning pakken.
Foppe is na de winterstop vrij, su dat niet wat wezen, Henk krijt de gang der niet meer in.
Beschamend! Dit is echt een dieptepunt. Ze beginnen zo n belabgrijke wedstrijd alsof het een oefenwedstrijd is tegen een regioteam. Onacceptabel
Kutploeg met kutinstelling. Diep schamen gvd
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .
Met deze selectie gaan we het niet redden. Komen gewoon kwaliteit te kort. Hopen op een wonder in de winterstop..
Nee, ploeg zonder goeie trainer, blieft hangen in entourage, mar het gien visie.
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:31:54
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .
Waardoor denk jij dat er geen vertrouwen is? Kan maar 1 oorzaak zijn
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:31:54
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .
Helemaal eens. Ook weer een dikke fout achterin waar de goal uit valt (ook nog van de enige centrale verdediger die normaliter wel betrouwbaar is, Peersman).
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:31:54
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .
Precies. En dat vertrouwen heeft vandaag weer een nieuwe tik gekregen. Zo zonde dat je De Graafschap zo makkelijk in het zadel helpt.
Kom op man , stress??? Ut is mar un spelletsje. Der is gien visie.
Die lui hebben gewoon terecht gewonnen met strijd en passie, we waren net een doorzakt hobbelpaard die achter de feiten aanlopen iedere wedstrijd weer
Citaat van: vak17 op november 27, 2015, 22:36:47
Kom op man , stress??? Ut is mar un spelletsje. Der is gien visie.
Jawel TELEvisie
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:33:30
Waardoor denk jij dat er geen vertrouwen is? Kan maar 1 oorzaak zijn
Al het gehele seizoen geen overwinning? Elke wedstrijd cruciale verdedigende fouten? Zeg t maar.
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:37:47
Al het gehele seizoen geen overwinning? Elke wedstrijd cruciale verdedigende fouten? Zeg t maar.
de TS dus.
HENK
Citaat van: vak17 op november 27, 2015, 22:36:47
Kom op man , stress??? Ut is mar un spelletsje. Der is gien visie.
Is maar een spelletsje? T is geen amateurvoetbal.
Wat visie betreft; als je daarmee bedoelt dat Cambuur in het aantrekken van bepaalde spelers geen gelukkige hand heeft gehad dan ben ik het met je eens.
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:41:27
de TS dus.
Henk de schuld geven ? Dat zou zó nergens op slaan. Met de huidige verdediging haalt geen enkele trainer punten. Als er al iemand weg zou moeten vanwege de resultaten dan zou dat vd Vegt of Ard de Graaf moeten zijn.
Speel je één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar en dan speel je zo'n ongelofelijke slechte eerste helft :( je weet wat de belangen zijn en dan speel je zo belabberd :( ik kan het echt niet begrijpen ;(
De tweede helft was beter maar al met al een ongelofelijk slechte wedstrijd waar Cambuur zich dood voor moet schamen ;(
De ploeg heeft het publiek voor schut gezet, ik ben benieuwd wat Henk zijn reactie nu weer is, zou hij weer trots op zijn jongens zijn ;(
Het hele team speelt angstig voetbal. Ze durfen niet, dus maar weer een balletje breed of terug. Niet om aan te gluren. Durf te voetballen, dit is een drama. Er is ook geen enkel zelfvertrouwen in de ploeg.
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:46:50
Henk de schuld geven ? Dat zou zó nergens op slaan. Met de huidige verdediging haalt geen enkele trainer punten.
:0= HENKIE WISSEL, hou toch op man elke week weer een andere middenvelder verklaar dat dan eens...
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
zodat er nog minder geld is voor versterkingen :insane
Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
Die worden lager inderdaad, en vrijdagavond is ook een prima avond om naar het voetbal te gaan ;(
Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
Haha, heerlijk. Toch nog een glimlach na vanavond
Wat ik het minste vind, op de fiets naar huis merk je gewonde berusting. Het is gewoon niet beter.
Bij Vytas zag je drive, bij Bakker zelfs de eerste helft, bij Steblecki die er nog wat van probeerde, maar een Houtkoop.... Man, laat een trainer zien dat hij het bij het verkeerde eind heeft, maar nee hoor. Continu naar binnentrekken en vooral niet gedreven zijn. Gemiste kans.
Waarschijnlijk volgend jaar ook minder lange rijen voor de biertent
Citaat van: SCC op november 27, 2015, 22:53:26
Haha, heerlijk. Toch nog een glimlach na vanavond
Wat ik het minste vind, op de fiets naar huis merk je gewonde berusting. Het is gewoon niet beter.
Bij Vytas zag je drive, bij Bakker zelfs de eerste helft, bij Steblecki die er nog wat van probeerde, maar een Houtkoop.... Man, laat een trainer zien dat hij het bij het verkeerde eind heeft, maar nee hoor. Continu naar binnentrekken en vooral niet gedreven zijn. Gemiste kans.
Wij merkten dat ook op bij het weglopen van het stadion, supporters berusten er nu al in, je kan er al niet eens meer boos om worden.
Kutte is gewoon dat het eigenlijk al klaar is en het seizoen nog zo lang is. :zucht
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:31:54
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .
Eens
Ik wou nooit een account aanmaken, maar wil er nu toch we graag even wat over kwijt.
Ten eerste: geweldige sfeer in het uitvak, leuke liedjes en geweldige inzet van de spelers van de Graafschap.
Precies het tegenovergestelde van ons. Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen. Het stadion zou moeten kolken als je van 2-0 naar 2-2 terug komt. Ik denk we dat met een trommel wel kunnen. We hebben het zonder geprobeerd, het bevalt (mij) niet, ik zou zeggen zet hem terug. Ik ben oprecht benieuwd waarom je het niet zou willen?
Je kan het op zijn minst proberen.
Belachelijk dat Byrne vandaag niet speelde. Als iemand vandaag potten had kunnen breken....
Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:05:46
Ik wou nooit een account aanmaken, maar wil er nu toch we graag even wat over kwijt.
Ten eerste: geweldige sfeer in het uitvak, leuke liedjes en geweldige inzet van de spelers van de Graafschap.
Precies het tegenovergestelde van ons. Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen. Het stadion zou moeten kolken als je van 2-0 naar 2-2 terug komt. Ik denk we dat met een trommel wel kunnen. We hebben het zonder geprobeerd, het bevalt (mij) niet, ik zou zeggen zet hem terug. Ik ben oprecht benieuwd waarom je het niet zou willen?
Je kan het op zijn minst proberen.
Belachelijk dat Byrne vandaag niet speelde. Als iemand vandaag potten had kunnen breken....
Trommels, AZ-klappers, megafoons, ik ben tegen. Kunstmatige sfeermakers.
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 23:10:53
Trommels, AZ-klappers, megafoons, ik ben tegen. Kunstmatige sfeermakers.
Snap ik op zich wel, maar ook zodra het ten koste van de sfeer in het stadion gaat? Vroeger poepten spelers in hun broek als ze hoorden dat ze naar Leeuwarden moesten, nu zijn we een lachertje.
Ik heb byrne ook niet gezien in de rust met de andere wissels.. misschien geblesseerd?
Citaat van: Vak9 op november 27, 2015, 23:15:12
Ik heb byrne ook niet gezien in de rust met de andere wissels.. misschien geblesseerd?
Er zijn mij veel te veel spelers geblesseerd. Misschien toch eens anders gaan trainen of misschien is het kunstgras er ook wel de oorzaak van.
Cambuur heeft gewoon een gebrek aan kwaliteit. De verdediging is met uitzondering van Vytas (en Van der Laan in goede vorm) te licht voor de Eredivisie. Tegen fouten zoals bij de 1-0 valt ook niet te trainen. Iedereen kan de schuld wel bij Henk neerleggen, maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Cambuur moet in de winterstop zorgen voor een ervaren man achterin, die ook het middenveld eens durft in te spelen. Henk staat wat mij betreft niet ter discussie. Natuurlijk is dit een flinke klap, maar het seizoen is nog lang niet voorbij. Uithuilen en volgende week opnieuw proberen.
Oh ja, en voor mensen die bij 0-2 achterstand hun eigen spelers uitschelden: blijf voortaan lekker thuis :R
Schandalig optreden van Cambuur!
1e helft volledig op strijd afgetroefd.
Verdediging op Vytas na bedroevend.
Dit cambuur komt gewoon tekort. Degradatie accepteren en opnieuw beginnen.
Mooiste sfeer sinds jaren in uitvak!!
Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:05:46
Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen.
Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut.. Waardeloos!
Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:12:37
Snap ik op zich wel, maar ook zodra het ten koste van de sfeer in het stadion gaat? Vroeger poepten spelers in hun broek als ze hoorden dat ze naar Leeuwarden moesten, nu zijn we een lachertje.
Zou dat aan het ontbreken van een trommel liggen? Dat zou een slecht teken zijn.
Ach ja, gelukkig is het weekend nog maar kort... :wall Helemaal klaar met deze onzin iedere keer.
Man wat een teleurstelling! Ik dacht echt dat wij in de 2e helft nog wel ff 3-2 maakten. Zeker na die rooie vd boeren. Het lijkt wel niet te mogen. Bah zo'n lullige vrije trap...Die lui die na de 2-0 opstapten moeten zich schamen evenals lui die hun spelers uitschelden.. Hou toch op. Misschien is dit een goeie les en komt er nog een kentering...
Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:21:00
Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut.. Waardeloos!
Ja en sfeeracties, man oh man, wat een wanvertoning alleen een doekje. Vlaggen rook en vuuwerk uit de gratie? ;(
vd Vegt er uit misschien een optie.
Met onmiddellijke ingang Peersman uit het elftal heeft nu genoeg kansen gehad Heerings maar de laatste wedstrijden voor de winterstop inzetten.Wat Nienhuis betreft is het beslist noodzakelijk om bij elke corner en voorzet als een zoutpilaar op de doellijn te blijven staan verder leken mij de eerste 2 goals houdbaar zou hij echt een blessure hebben?
Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:21:00
Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut.. Waardeloos!
eerste wedstrijden was het juist goed! Maar sfeer was net zo om te janken als het spel.
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 23:27:30
Ja en sfeeracties, man oh man, wat een wanvertoning alleen een doekje. Vlaggen rook en vuuwerk uit de gratie? ;(
Camera's zijn flink verbeterd en verboden omtrent vuurwerk zijn er genoeg. Doe het zelf zou ik zeggen
Man of the match: supporters graafschap. Doe snapten wel wat op het spel stond.
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 23:37:40
Camera's zijn flink verbeterd en verboden omtrent vuurwerk zijn er genoeg. Doe het zelf zou ik zeggen
:0= SARAH ROT OP!!! Laat onze club lekker een volksclub zijn, zielig gedoe over een beetje vuurwerk! Zal er ooit een bezoeker een klacht ingediend hebben dat er vuurwerk afgestoken is?
Ik snap niet dat die uitsupporters wel mogen knallen en vrolijk een sierpijl in de hand mogen houden
en er bij ons stadionverboden uitgevaardigd worden! Erger mij hier rot aan!
Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:49:05
:0= SARAH ROT OP!!! Laat onze club lekker een volksclub zijn, zielig gedoe over een beetje vuurwerk! Zal er ooit een bezoeker een klacht ingediend hebben dat er vuurwerk afgestoken is?
_O_ je begint te merken dat we mak worden door al die zinloze sv 's
Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 00:00:38
_O_ je begint te merken dat we mak worden door al die zinloze sv 's
En dat is precies wat ze willen 8P
Als Cambuur nou eens een echte verdediger zou aantrekken die meer dan 100 euro kost dan zouden we misschien eens een kans maken!
Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 23:21:29
Zou dat aan het ontbreken van een trommel liggen? Dat zou een slecht teken zijn.
Niet per se aan het ontbreken ervan... als ik als voorbeeld ajax en feyenoord even neem, 2 totaal verschillende stijlen van sfeer. Vind dat je deze 2 niet kan vergelijken alleen ik denk wel dat je ze kan opdelen in 2 stijlen. Bij Feyenoord heb je een stuk of 5 liedjes die met pure passie worden gezongen. Bij Ajax heb je 40 liedjes die worden gezongen met passie maar ook met plezier in het zingen/sfeer maken hoe je het ook wilt noemen, ik denk dat dit bij ons ook een grote rol speelt. Ik merk namelijk dat het in het begin wel goed gaat, dan heel lang niet, dan gebeurt er wat en dan zijn we weer even aanwezig en dan vallen we weer stil (ook als je zoals vandaag terug komt naar 2-2!!) Denk dat je met een trommel gewoon 'leukere' liedjes kan zingen + je neemt het stadion sneller mee, heb oost al in geen maanden meer zien losgaan, wat vorig jaar nog regelmatig gebeurde.
Genoten van het uitvak, geërgerd aan de mensen die tijdens de match naar huis gaan. De bijna 300 km voor elke thuiswedstrijd is het bijna niet meer waard met dit voetbal.
Wat een drama dit jaar ;(
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2015, 00:53:21
Genoten van het uitvak, geërgerd aan de mensen die tijdens de match naar huis gaan. De bijna 300 km voor elke thuiswedstrijd is het bijna niet meer waard met dit voetbal.
Kom kom, volgende week lekker naar Tilburg!!! _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2015, 00:56:43
Kom kom, volgende week lekker naar Tilburg!!! _O_
Kans is groot op aanwezigheid :thumbsup
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2015, 00:57:58
Kans is groot op aanwezigheid :thumbsup
|:) |:) De eerste overwinning.... :| :|
Wat mij het meest stoorde is dat we in de eerste helft niet gingen voetballen, de strijd met die boeren aan gaan. Heel erg dom. Wij zijn voetballend beter maar niemand durfde te voetballen. 2e helft ging het beter maar toen was het al kwaad al geschied. Trommel terug (al heeft dat niet mijn voorkeur) maar zonder krijg je niet meer die eenheid die het de afgelopen seizoenen wel was.
Elf voetballers zoals Vytas in het veld en je wint deze wedstrijd met 3-0.
waarom speelde Byrne niet de meest creatieve middenvelder.Steblecki
maanden niet speelt er nu ineens wel weer.hoe wil je dan idd vastigheid hebben.
barto en vd streek 90 min niet gezien helaas.
waarom pas na de rust op hun speelwijze gereageerd we wisten toch
al dat ze 4-4-2 speelden.
bakker vulde die rol na rust behoorlijk goed in.
ogbeche leek me 70% fit.
we komen helaas dik kwaliteit te kort dit seizoen.laten we gewoon eerlijk zijn.
De heren, gisteren vooral dames had ik het idee, kunnen gewoon niet beter, een trieste constatering ;(
Dat Byrne niet speelde snap ik nog steeds niet, vooraf dacht ik nog "niet met het fysieke meegaan, maar voetballen". Ik had verwacht dat Byrne de lijntjes zou uitzetten, maar wie moet het doen als je de opstelling zag :?
Ik voel mij gewoon voor LUL gezet door het voetbal wat ze brachten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel mij nog erger dan tegen die boeren en daar moet wel heel veel voor gebeuren om dat te overtreffen.
In alle linies komen we tekort.
Vytas en Bakker de enige spelers met een voldoende.
Overgoor de 1e helft zeer veel balverlies.
Dammers doet zeer aan de ogen.
Dit elftal zou niet eens bovenin meedraaien in jupiler league.
Degradatie lijkt een kwestie van tijd of er moeten clubs omvallen.
Vaak om een uurtje of 10 gooien clubs the day after toch de trainer eruit?
Dat hoeft niet wat mij betrefd.
Maar hoop toch echt om 10:15 een persbericht dat vd Vegt is opgestapt of is ontslagen!
Niet dat het de komende wedstrijden dan beter gaat worden, maar hopenlijk na de winterstop betere spelers.
Waarom zo mooi willen voetballen als je 17de staat, dan moet je op resultaat spelen, knokken en bloed op het shirt.
Maar nee hoor de ts is blij met 10 ideale schoonzonen op het veld. (Uitgezonderd Vytas)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2015, 00:53:21
Genoten van het uitvak, geërgerd aan de mensen die tijdens de match naar huis gaan. De bijna 300 km voor elke thuiswedstrijd is het bijna niet meer waard met dit voetbal.
Wat een drama dit jaar ;(
Respect dat je dat altijd doet.
En voor de rest die eerder naar huis gaan ..lekker thuisblijven dan. Ook op de tribunes die gifbeker helemaal leeg.
En het uitvak zeker top
Dieptepunt was wel het Je moet je doodschamen richting de uitsupporters. Die lui snapten wel wat er op het spel stond.
Wat mij is opgevallen is dat Overgoor in alles te kort komt en op het middenveld veel balverlies heeft.
Rosheuvel groeide redelijk in de tweede helft tot een acceptabel niveau.
Het feit dat een Houtkoop steeds uit zijn positie liep en als een kip zonder kop in het strafschopgebied rond doolde, kwamen de voorzetten van Rosheuvel niet bij hem maar in het ledige.
Houtkoop is nog te slecht om de bank warm te houden.
Verdedigers als Peersman, Dammers doen hun best maar kunnen absoluut niet verdedigen.
Jammer en de verantwoordelijken zullen nu waarschijnlijk de "terreinknecht of ballen jongens"
wel,uit hun functie zetten.
Maar let op, er komt nog een seizoenshelft, wat misschien met de nodige versterkingen ons in de hoogste divisie kan houden.
Citaat van: John Hiatt op november 28, 2015, 09:37:59
Dieptepunt was wel het Je moet je doodschamen richting de uitsupporters. Die lui snapten wel wat er op het spel stond.
Inderdaad. Beste sfeer uitvak sinds jaren en misschien wel ooit.
Ons plaatselijk krantje heeft er weer een mooie kop voor verzonnen. "cambuur verliest van 10 man" :rodekaart Als ze zeggen cambuur verliest van zichzelf kan ik er nog inkomen maar het feit dat zij 6 min met een man minder staan?
Citaat van: AL op november 28, 2015, 09:56:45
Inderdaad. Beste sfeer uitvak sinds jaren en misschien wel ooit.
Dacht even dat ze na 3 minuten konden vertrekken, daar hadden ze mazzel mee
Dtd-cambuur 1-2 na een week trainen. Dan weest genoeg.
Het grote voordeel, we hoeven niet bang te zijn dat er spelers vertrekken in de winterstop
Citaat van: hobbes op november 28, 2015, 10:05:56
Het grote voordeel, we hoeven niet bang te zijn dat er spelers vertrekken in de winterstop
Nope, want wat eventieel interessant is, is geblesseerd. En zo heeft elk nadeel zijn voordeel ;(
Citaat van: hobbes op november 28, 2015, 09:59:35
Dacht even dat ze na 3 minuten konden vertrekken, daar hadden ze mazzel mee
waarom dan die lui hadden het mooi met kregen ..waren ze niet foullieerd of su
als ik gvd noord op mut dan muk bijna in de blote kont staan su wudde je controleerd.
Citaat van: John Hiatt op november 28, 2015, 09:37:59
Dieptepunt was wel het Je moet je doodschamen richting de uitsupporters. Die lui snapten wel wat er op het spel stond.
Ja en nee. Het herhaaldelijk vuurwerk op het veld gooien is gewoon irritant. 2x een nitraatbom en een fakkel, dat is niet nodig om te laten zien wat er op het spel staat. De pyro in het vak daarentegen was mooi om te zien...
Citaat van: denistel op november 28, 2015, 10:28:22
waarom dan die lui hadden het mooi met kregen ..waren ze niet foullieerd of su
als ik gvd noord op mut dan muk bijna in de blote kont staan su wudde je controleerd.
Wat ik begeep zijn ze niet gefouilleerd.
Citaat van: Utekleitrokken op november 28, 2015, 10:31:08
Ja en nee. Het herhaaldelijk vuurwerk op het veld gooien is gewoon irritant. 2x een nitraatbom en een fakkel, dat is niet nodig om te laten zien wat er op het spel staat. De pyro in het vak daarentegen was mooi om te zien...
Beetje ontregelen pept het wel op.. Ben 't dus niet met je eens. Een reactie dat ze ons veld vernielen kan ik nog begrijpen. Maar dat doe je niet met het zingen van je moet je doodschamen. .
Ontwaakt met dubbele kater
Ik vind het niet te geloven dat je zo'n eerste helft op de mat legt.
Die lui konden er niks van maar hadden zo met 4-1 voor kunnen staan in de rust.
Tweede helft wel beter en had je er op en er over gemoeten.
Maar na de 2-2 werd het weer een stuk minder.
Vlak voor tijd mag je hem nooit meer verliezen.
Dan maar een punt maar dan blijf je ze wel op afstand houden.
Het was een trieste avond waar ook geen 1 moment sfeer in zat.
De hel van Leeuwarden bestaat niet meer.
Wel mooie sfeer in het Uitvak.
En het wordt tijd voor vastigheid.
Elke week een andere opstelling :wall
Blessures uitgezonderd natuurlijk
Ik kon eigenlijk niet eens juichen bij de 2-2 dat zegt ook wel iets. Tis allemaal zo slecht. Tis om gek van te worden. Ik was sowieso al kwaad omdat byrne niet speelde. Hoe kun je nu met een team spelen waar geen enkele creativiteit in zit. Je moet juist voetballend van zo,n tegenstander winnen en niet alleen maar hotseknots
Citaat van: Cambuur LWD op november 28, 2015, 10:52:33
Beetje ontregelen pept het wel op.. Ben 't dus niet met je eens. Een reactie dat ze ons veld vernielen kan ik nog begrijpen. Maar dat doe je niet met het zingen van je moet je doodschamen. .
Gebaseerd op wat? Ontregelen pept het wel op, haha! Vraag die jongens uit Amsterdam eens hoeveel het ontregelen helpt als je zooi op het veld gooit, in een bekerfinale bijvoorbeeld. 8P
Ik zie dat er een paar op Rosheuvel hebben gestemd met motm. Rosheuvel was ook zo goed. Eerste helft vreselijk slecht en 2 e helft 1 goede voorzet. Knap hoor
Ik dacht dat dtc de hoer van de eredivisie was waar iedereen wel even overheen ging. Totdat cambuur voorbij komt. Wat een slechte eerste helft. 2 helft was dtc nergens. Wij missen de kwaliteit om het af te maken en dan scoren hun toch. Ongelooflijk. Met dank aan de eerste helft. Een ts dat in mijn ogen faalt.inclusief de onaantastbare henk!
Wij zijn de hoer van de ere.
Enige positieve van gisteren was het uitvak.
Treurige avond.
Selectie kan niet met spanning omgaan, dat is wel duidelijk geworden.
Er is gewoon totaal verkeerd ingekocht, selectie bevat GEEN type spelers waarmee je de beuk er in kan gooien, ze hebben echt zitten slapen wat betreft het in balans brengen van het elftal.
Het was schrijnend om te zien hoe slecht het was, als kippen zonder kop, zonder enig idee werd er over het veld gelopen. Vervolgens werd er uit paniek een ander spelopvatting geprobeerd, maar daar hebben we het materiaal niet voor. Plan B valt niet eens uit te voeren met deze selectie.
Henk weet het gewoon zelf ook niet meer, dan ga je ook rare keuzes maken.. Opeens mocht Steblecki weer invallen, volgende week is het vast Monteiro weer...
Het maakt ook weinig uit, kwaliteit is er gewoon niet, de enige die dat wel bezit word op de bank gehouden, onbegrijpelijk.
Schandalig dat spelers met zo een instelling zo een wedstrijd in gaan. Als je een keer verliest kan gebeuren maar als je je dan maar je kloten uit je broek loopt. Dat hebben de jongedames niet gedaan en ook niet eens in hun hoofd gehaald.
De jong is het spoor ook bijster, je beste voetballer op bank met Byrne. Spelers hebben geen vertrouwen op het middenveld word alleen maar teruggedraaid terwijl er zeeën van ruimte lagen als ze ook maar een keer open draaiden... Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?
Houtkoop kan er ook helemaal niks van, hardlopen meer niet....
Barto heeft bij lange na het niveau niet, werkt misschien hard maar wint geen duel en momenten dat ir voor de goal moet staan staat ie er niet....
Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal op zijn kop krijgt......
Samenvatting alles was kut! En vd vegt rot op!
Het geluk voor Cambuur is misschien dat de Graafschap nog een mindere ploeg heeft en die waarschijnlijk nog minder punten gaan pakken dan Cambuur.
Nog triester is dat Cambuur ook hiervan heeft verloren ;(
Met de inzet en strijd en passie die De Graafschap wel geeft, die wij niet geven gaan wij niet meer punten halen dan De Graafschap hoor, dat zie ik echt niet gebeuren. Ze hebben dan kwalitatief gezien dan misschien een minder elftal maarja. Realistisch gezien moet er echt een GOEDE verdediger bij en dan na de winterstop met ander voetbal proberen om zo nu en dan eens te winnen en om die gasten voor te blijven. Stiekem hoop ik nu wel op Twente.. hoe sneu dat ook is voor hun supporters.
Citaat van: veroen op november 28, 2015, 12:29:50
Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal op zijn kop krijgt......
Ik had het idee dat Peersman bang was. Bang voor rood en/of een penalty. Het zit heel veel tussen de oren. Zit het allemaal mee in het seizoen dan durf je veel meer. Maar na allemaal tegenslagen durf je gewoon niet, bang om in zo'n belangrijke wedstrijd fouten te maken.
Die verdedigers van cambuur moeten eens een bal de tribune in rammen in plaats van alles voetballend te willen doen. Zag je bij die goal wel. Die vent van de graafschap snapte het wel, hoog de hoofdtribune in weg is weg geen gevaar meer. Wij hebben nou eenmaal geen voetballen de verdedigers op het moment dus ram die bal dan weg.
Citaat van: veroen op november 28, 2015, 12:29:50
Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?
Heb je niet opgelet, de wedstrijd niet gekeken dus slechts de samenvatting gekeken of is de kou van gisteravond op je hoofd geslagen?
Steblecki speelde een goede helft en als je dat ook nog eens afweegt tegen hoe er met hem wordt omgegaan...
Citaat van: sunderland op november 28, 2015, 11:04:51
Ik zie dat er een paar op Rosheuvel hebben gestemd met motm. Rosheuvel was ook zo goed. Eerste helft vreselijk slecht en 2 e helft 1 goede voorzet. Knap hoor
Ach, het ken altied erger, zie dat Peersman oek een stem het. Wellicht een dkv-er die met stemt?
Citaat van: gewoon een fan op november 28, 2015, 13:37:48
Het geluk voor Cambuur is misschien dat de Graafschap nog een mindere ploeg heeft en die waarschijnlijk nog minder punten gaan pakken dan Cambuur.
Nog triester is dat Cambuur ook hiervan heeft verloren ;(
ja dat hoor ik ook steeds en daar hew ik mien nogt van. Het had gisteren bij rust zomaar 1-4 kunnen staan. Ow wat is de graafschap slecht. Zij hebben nu de laatste 4 wedstrijden verloren waarin ze 3 hadden moeten winnen dus zo superslecht zijn ze niet. Wij hebben tot nu toe de meeste weds terecht verloren
Citaat van: mindra op november 28, 2015, 14:06:31
Die verdedigers van cambuur moeten eens een bal de tribune in rammen in plaats van alles voetballend te willen doen. Zag je bij die goal wel. Die vent van de graafschap snapte het wel, hoog de hoofdtribune in weg is weg geen gevaar meer. Wij hebben nou eenmaal geen voetballen de verdedigers op het moment dus ram die bal dan weg.
nou liever niet hoor gewoon naar voren rammen dan.wat die vent van hun deed dat vind ik
nou juist helemaal niks.
Ik bedoel in sommige situaties.
Wat is de graafschap slecht!!! Dat zegt genoeg over Cambuur helaas ;(
Fiets je dan met je goeie gedrag in dat pleuris weer naar dat krakkemikkige stadion, krijg je zo'n wedstrijd voorgeschoteld.. Is toch niet best. Onherkenbaar.
Interview voor de wedstrijd. ...
Henk de jong in gesprek:we staan er goed op en heb er veel vertrouwen in.
Denk niet dat er teveel druk op staat.
Precies hetzelfde vertelde hij voor de wedstrijd tegen de boeren.
We weten hoe beide wedstrijden zijn afgelopen.
Wie weet nou precies waarom Byrne niet meedeed?
Citaat van: veroen op november 28, 2015, 12:29:50
Schandalig dat spelers met zo een instelling zo een wedstrijd in gaan. Als je een keer verliest kan gebeuren maar als je je dan maar je kloten uit je broek loopt. Dat hebben de jongedames niet gedaan en ook niet eens in hun hoofd gehaald.
De jong is het spoor ook bijster, je beste voetballer op bank met Byrne. Spelers hebben geen vertrouwen op het middenveld word alleen maar teruggedraaid terwijl er zeeën van ruimte lagen als ze ook maar een keer open draaiden... Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?
Houtkoop kan er ook helemaal niks van, hardlopen meer niet....
Barto heeft bij lange na het niveau niet, werkt misschien hard maar wint geen duel en momenten dat ir voor de goal moet staan staat ie er niet....
Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal op zijn kop krijgt......
Samenvatting alles was kut! En vd vegt rot op!
Teveel druk zat erop. Instelling zal ok zijn geweest maar gewoon totaal geen zelfvertrouwen. Dammers en El Baad horen stands in te zijn. Kan het die jongens niet kwalijk nemen. Samen met een middenveld met ideale schoonzonen en een lompe spits die de boel voorin alleen maar frustreert maakt een elftal zonder toekomst.
Roer moet rigoureus om.
Precies Gast. Dat is volgens mij 1 van de problemen. Middenveld met tikkie terug bakker en overgoor wordt sowieso nooit wat. En Barto willens of wetens laten spelen gaat ook niets worden. Dan kan meneer wel 100% inzet hebben, het is vaak tenenkrommend hoe hij aan de bal is..
Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:12:37
Snap ik op zich wel, maar ook zodra het ten koste van de sfeer in het stadion gaat? Vroeger poepten spelers in hun broek als ze hoorden dat ze naar Leeuwarden moesten, nu zijn we een lachertje.
Heeft ook te maken met dat we elke thuiswedstrijd de tos verliezen
Citaat van: kapseltje op november 29, 2015, 15:34:59
Heeft ook te maken met dat we elke thuiswedstrijd de tos verliezen
:_schater :_schater :_schater Ja hoor en dat het bier minder smaakt, en Rein de lichten te vroeg aan doet, De Wc's altijd overvol zijn. Zoek je excuus...
Citaat van: Scc01 op november 29, 2015, 12:14:44
Precies Gast. Dat is volgens mij 1 van de problemen. Middenveld met tikkie terug bakker en overgoor wordt sowieso nooit wat. En Barto willens of wetens laten spelen gaat ook niets worden. Dan kan meneer wel 100% inzet hebben, het is vaak tenenkrommend hoe hij aan de bal is..
Bakker was de beste vrijdag, dat is hij al weken. Overgoor is geen Makrini.
Citaat van: Nightmarelwd op november 29, 2015, 16:05:01
Bakker was de beste vrijdag, dat is hij al weken. Overgoor is geen Makrini.
Ben je wel naar het Cambuur stadion geweest? Vond alleen Vytas sterk.
Kom net thuis van de Gelderse Derby; Topsfeer en nog leuk attractief voetbal ook
Twee punten waar onze voetballers en in mindere mate (helaas) ook wij als supporters nog wat van kunnen leren
Zo moet je op en buiten het veld presteren als het ergens om gaat
Een hele mooie sfeeractie, 90 minuten gezang met soms een orkaan aan geluid, spelers die met het mes tussen de tanden de wedstrijd bevechten en donders goed weten waar het om gaat voor zowel de supporters als de club.
En ook moet ik zeggen; Een trommel werk echt wel sfeer verhogend! Ze hadden een zware en wat Braziliaanse trommels (Zie clip Micheal Jackson, They Don't Care About Us) Retestrakke trommelaars daar die de hele tribune meenamen op de sfeer!
Nee; Ik heb echt wel genoten om eerlijk te zijn.. Dus heren spelers; LEEST U EVEN MEE?
Toch nog genoten dit weekend en op naar morgen en Willem II
Citaat van: Destroyer op november 29, 2015, 16:03:52
:_schater :_schater :_schater Ja hoor en dat het bier minder smaakt, en Rein de lichten te vroeg aan doet, De Wc's altijd overvol zijn. Zoek je excuus...
:_schater :_schater :_schater Wil je zeggen dat het geen verschil maakt?
Citaat van: Nightmarelwd op november 29, 2015, 16:05:01
Bakker was de beste vrijdag, dat is hij al weken. Overgoor is geen Makrini.
Bakker al weken het beste? ......
Citaat van: Nightmarelwd op november 29, 2015, 16:05:01
Bakker was de beste vrijdag, dat is hij al weken. Overgoor is geen Makrini.
:_schater
Bakker won bij 020 wel de tos 8)
Citaat van: Drumfather SCC op november 29, 2015, 17:01:21
Kom net thuis van de Gelderse Derby; Topsfeer en nog leuk attractief voetbal ook
Twee punten waar onze voetballers en in mindere mate (helaas) ook wij als supporters nog wat van kunnen leren
Zo moet je op en buiten het veld presteren als het ergens om gaat
Een hele mooie sfeeractie, 90 minuten gezang met soms een orkaan aan geluid, spelers die met het mes tussen de tanden de wedstrijd bevechten en donders goed weten waar het om gaat voor zowel de supporters als de club.
En ook moet ik zeggen; Een trommel werk echt wel sfeer verhogend! Ze hadden een zware en wat Braziliaanse trommels (Zie clip Micheal Jackson, They Don't Care About Us) Retestrakke trommelaars daar die de hele tribune meenamen op de sfeer!
Nee; Ik heb echt wel genoten om eerlijk te zijn.. Dus heren spelers; LEEST U EVEN MEE?
Toch nog genoten dit weekend en op naar morgen en Willem II
Maar wel allemaal lege plekken op de tribune, brrrrrrr...... Ook bij Groningen trouwens!
Wat betreft sfeer. Ik weet dat er altijd discussie over is maar een trommel zou weer veel goed maken bij ons. Wij kunnen niet meer constant zingen. Wat we wel deden. Het mooiste vind ik constant een nummer zingen. Waarbij als er veel mensen opeens afhaken weer meezingen omdat de trommel weer even aanzet. Nu is het vaak gelijk weer stil en heb je verschillende groepen die weer wat inzetten.
Ik heb het liefst ook geen trommel soms en snap dat er iemand moet zijn die wel maat kan houden maar we hebben m weer nodig om het orkaan geluid terug te krijgen en mensen over de streep te trekken die nu niet meer zingen. Ik zing echt wel maar zie genoeg mensen die nu op noord stil zijn of heel even zingen.
De keeper en verdedigers van de tegenpartij moet weer met knikkende knieën voor noord staan.
Thuis moet weer beven en snap dat het spel daar ook mee te maken heeft.. Toch kon het in de jupiler league ook dus gewoon gas gewe verdomme
;( inmiddels op een na de meet gepasseerde verdediging van alle eredivisies van Europa en slechts vier slechter presterende teams
Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.
Citaat van: DayDreamer op december 01, 2015, 14:49:50
Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.
Wij veranderen na twee biertjes in een stel doorgedraaide hooligans met z'n allen, dat weet je toch?
Citaat van: DayDreamer op december 01, 2015, 14:49:50
Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.
Cc is hier nu al 2,5 met de Bvo over in gesprek. Binnenkort zullen we Bvo weer een voorstel gaan doen. Daarna zullen we het ook openbaar maken.
Citaat van: DayDreamer op december 01, 2015, 14:49:50
Waarom mogen die gasten van de Graafschap wel drinken op de heenreis? Roken en drinken alles mag daar, ik snap wel dat het een partybus was maar dan nog, wij zijn elke wedstrijd aan allerlei regels verbonden.
Nooit ergens last van gehad.
Wanneer je je netjes gedraagd, de bus na de reis opruimt heb je credits. Controle op elkaar.
Maar sommige mensen in andere bussen vinden het altijd noodzakelijk om na twee biertjes stoer te doen en dan iets te vernielen.
Citaat van: Nightmarelwd op december 01, 2015, 17:09:18
Nooit ergens last van gehad.
Wanneer je je netjes gedraagd, de bus na de reis opruimt heb je credits. Controle op elkaar.
Maar sommige mensen in andere bussen vinden het altijd noodzakelijk om na twee biertjes stoer te doen en dan iets te vernielen.
Ik erger me dood aan dat soort gasten. Maar het gaat me nu even om bier op de heenweg, als wij een buscombi zouden hebben naar bijvoorbeeld de Graafschap is het toch wel lekker dat je even 3 of 4 biertjes kan nuttigen op de heenreis.
Citaat van: Drumfather SCC op november 29, 2015, 17:01:21
Kom net thuis van de Gelderse Derby; Topsfeer en nog leuk attractief voetbal ook
Twee punten waar onze voetballers en in mindere mate (helaas) ook wij als supporters nog wat van kunnen leren
Zo moet je op en buiten het veld presteren als het ergens om gaat
Een hele mooie sfeeractie, 90 minuten gezang met soms een orkaan aan geluid, spelers die met het mes tussen de tanden de wedstrijd bevechten en donders goed weten waar het om gaat voor zowel de supporters als de club.
En ook moet ik zeggen; Een trommel werk echt wel sfeer verhogend! Ze hadden een zware en wat Braziliaanse trommels (Zie clip Micheal Jackson, They Don't Care About Us) Retestrakke trommelaars daar die de hele tribune meenamen op de sfeer!
Nee; Ik heb echt wel genoten om eerlijk te zijn.. Dus heren spelers; LEEST U EVEN MEE?
Toch nog genoten dit weekend en op naar morgen en Willem II
Zo bijzonder vond ik het niet, ben ook even wezen kijken bij de Gelderse derby en dat het meer leeft dan andere wedstrijden in Arnhem dat staat buiten kijf. Dat er meer sfeer is ook. Maar echt een sfeer zoals Cambuur - Heerenveen? Nee. Zoals ik ervoer op bezoek bij MVV - Roda vorig seizeon? Nee absoluut niet. Wellicht omdat het natuurlijk met enige regelmaat wordt gespeeld maar ik heb zelfs dit seizoen bij Cambuur een betere sfeer meegemaakt dan bij Vitesse - NEC.
Lange zijde overigens (oost is oost, ook bij vites)
https://video.xx.fbcdn.net/hvideo-xap1/v/t42.1790-2/12335307_1093300954016494_104750154_n.mp4?efg=eyJybHIiOjMwMCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoic3ZlX3NkIn0%3D&rl=300&vabr=119&oh=8d1447627f2c1f5ddea719e9f8ec8a05&oe=5669B99F (https://video.xx.fbcdn.net/hvideo-xap1/v/t42.1790-2/12335307_1093300954016494_104750154_n.mp4?efg=eyJybHIiOjMwMCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoic3ZlX3NkIn0%3D&rl=300&vabr=119&oh=8d1447627f2c1f5ddea719e9f8ec8a05&oe=5669B99F)
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2106093/Graafschap-krijgt-7500-euro-boete-vanwege-vuurwerk-bij-Cambuur (http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2106093/Graafschap-krijgt-7500-euro-boete-vanwege-vuurwerk-bij-Cambuur)
Beste uitvak misschien wel in alle seizoenen dat ik bij Cambuur kom.
Citaat van: Nightmarelwd op februari 24, 2016, 16:12:43
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2106093/Graafschap-krijgt-7500-euro-boete-vanwege-vuurwerk-bij-Cambuur (http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2106093/Graafschap-krijgt-7500-euro-boete-vanwege-vuurwerk-bij-Cambuur)
Beste uitvak misschien wel in alle seizoenen dat ik bij Cambuur kom.
Vond ze tijdens de wedstrijd nog best stil.
Tijdens de wedstrijd waren ze redelijk stil
Citaat van: siepelsjeu op februari 24, 2016, 16:55:02
Tijdens de wedstrijd waren ze redelijk stil
Kan je nagaan hoe stil het bij ons was. :_schater
Citaat van: Casuals-lwd op februari 27, 2016, 23:23:08
Massaal heen. |:) Gas geven
Neem aan dat je niet deze wedstrijd bedoeld, maar de uitwedstrijd :P
Citaat van: jeff op februari 27, 2016, 23:24:16
Neem aan dat je niet deze wedstrijd bedoeld, maar de uitwedstrijd :P
Ja eigenlijk wel :proost