Hoe lijkt het mensen kunnen we zaterdag weer eens wat verwachten? of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...
Die berichten komen idd wat kinderlijk over allemaal :)
Wat wil je dat zij gaan doen dan?
De vlag tegen Feyenoord vond ik top.
Ik weet dat men stinkend hun best doen om dingen te bedenken.
Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik? l0l
Citaat van: Leeuwardeng op september 12, 2015, 11:12:34
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik? l0l
Het houdt ze hopelijk scherp, de hele tijd zeggen dat ze geweldig bezig zijn heb je natuurlijk ook niks aan. Wees blij met kritiek.
Citaat van: scc-aaron op september 12, 2015, 12:27:41
Het houdt ze hopelijk scherp, de hele tijd zeggen dat ze geweldig bezig zijn heb je natuurlijk ook niks aan. Wees blij met kritiek.
Alleen maar kritiek is ook niet goed, dan verbleekt het goede wat men doet ook snel.
Ja de toon van de berichten is niet altijd even "professioneel", maar het werk wat tot nu toe geleverd is (Leeuwarden publieksdoek) zag er wel weer prima uit.
Dat men niet teveel loslaat is ook een goede zaak, loslippigheid heeft al meerdere sfeeracties verziekt.
Citaat van: Leeuwardeng op september 12, 2015, 11:12:34
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik? l0l
Dat doek was leuk, maar als je serieus wilt worden genomen kwak dan geen belachelijke posts op internet met paatjes wat niks met je organisatie te maken heeft. Hou het bij je ding. Waarom gisteren niet wat vlaggen oid? Zijn die allemaal weg of is er geen 'team' meer ...
Maak je nou serieus een topic aan om te zeuren over wat voor berichten ik post? Sorry hoor maar dat is echt grappig. Bovendien zeg ik ook nergens dat wij 'geweldig' bezig zijn. Ik promoot gewoon mn werk wat ik maak, waar ik 3 dagen in de week mee bezig ben naast mn fulltime baan en mn gezin. Ik mag dus niks over mn gemaakte doeken zeggen en/of een mening hebben? Hahaha. Ik vind t best dat je je mening geeft en waardeer kritiek maar dit soort onzin kan ik helemaal niks mee.
Wees btw gewoon s een vent en kom naar me toe op een wedstrijddag als t je allemaal zo hoog zit want dit is niet de eerste keer. Daar bereik je veel meer mee want dit soort onzin ga ik normaal gesproken nooit op in. Ik hoop je vandaag of morgen eens te ontmoeten.
Ik zeur niet maar geef een mening. Ik waardeer de inzet van mensen in de acties en het doek was leuk afgelopen week. Alleen onnozele posts op facebook die over andere dingen gaan dan waar je voor staat en doet waardeer ik niet. Dus de pagina er afgemieterd. Alleen waar zijn alle mooie vlaggen en doeken gebleven? Weg gegooid? En ps. een praatje kan altijd ;)
"In de twaalfde minuut wil men dan - als zogenoemde twaalfde man - de trainer toezingen."
Weer lekker geforceerd bezig boys klasse ga zo door!
Waarom niet gewoon een spontane actie?
Dat geregisseerde sfeer hoeft van mij ook niet zo. Wordt het allemaal zo theatraal van!
Theatraal? Slaat nergens op! Gewoon doen!
Of wil je het dan in de 13-de minuut doen?
Geintje, dit wordt een geweldig statement richting Henk en onze prachtige club!!!!!
Ik had ook niet verwacht dat de leeuwarder courant aan de haal ging met een discussie op onze facebooksite. Anders was t ook niet verder dan onze site gekomen maar opzich vind ik t wel een mooi statement. Als t aan mij ligt word Henk 90 min toegezongen want die man is een held!
Het gaat zaterdag toch gewoon om de 3 punten? Dat moet voorop staan.
KVC heeft weer niets geleerd van de fouten uit het verleden.
1. De sfeeractie die uitlekte voor dkv thuis "future doek"
2. Uitleggen hoe de sfeeractie gedaan moest worden tijdens dkv uit "papier in lucht"
3. Nu weer oproepen om Henk te steunen in 12de minuut.
Snap het nu een keer dat sfeer niet geregiseerd moet worden bij ons.
Sfeer onstaat vanzelf! Komende wedstrijd schreeuwt iedereen toch wel Henk zijn naam!
Top die zelfgemaakte doeken! Maar pleur ze gewoon op de tribune en de sfeer ontstaat vanzelf. ;)
Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
Hoe lijkt het mensen kunnen we zaterdag weer eens wat verwachten? of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...
Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.
Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.
Bij deze nog maar een keer want je snapt het blijkbaar niet: de LC heeft een artikel gemaakt van een discussie op onze fbpagina. Wij hebben geen oproep gedaan of wat dan ook.
Citaat van: R-member op september 17, 2015, 08:37:22
Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.
Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.
Dan heb ik wederom nieuws voor je: wij voeren sinds dit seizoen al overleg met CC en Mi Side. Je roept dus wederom maar wat zonder kennis van zaken.
Citaat van: R-member op september 17, 2015, 08:37:22
Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.
Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.
2 jaar geleden op de parkeerplaats bij het FEC. Jongens spraken mensen aan en deelden fluitjes en Nederlandse vlaggen uit met de instructie om te fluiten en de vlaggen omhoog te houden tijdens het 'lied'. Inderdaad, dat ge-regisseer.... :zucht
iets met 2 maten meten.
Verschil is dat de hele media, selectie & ts. En zelfs de meeste supporters voor de wedstrijd niet wisten dat deze actie werd gedaan.
Allereerst: een dikke pluim voor wie al het werk verzet bij de KvC. Het doek van afgelopen zaterdag zag er goed uit en verwoordde de mening van alles supporters. Maar ik kan begrijpen dat er wat kritiek is op wat er op de Facebook-pagina komt te staan. Enig professionalisme (dus niet posts over het falen van Blind :?, of steeds in discussie gaan) is op zijn plaats.
Citaat van: SCC-J op september 17, 2015, 09:54:49
Verschil is dat de hele media, selectie & ts. En zelfs de meeste supporters voor de wedstrijd niet wisten dat deze actie werd gedaan.
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar regisseren is regisseren... Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort - dat bedoel ik met 2 maten meten. Je krijg instructies, hoe dan ook. Dus het gaat niet zozeer om het regisseren op zichzelf, maar meer om de kanalen die voor het regisseren worden gebruikt. Althans dat begrijp ik uit deze reactie. Geef dan aan dat georganiseerde sfeer onder de radar moet worden gehouden. Op deze manier vind ik de kritiek weinig opbouwend en worden er argumenten bijgehaald waarbij de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.
spontaner is natrlk mooier.. noord in 12de minuut luid zingen en hele stadion doet mee..
Citaat van: sccambuurlwdd op september 17, 2015, 10:24:39
Allereerst: een dikke pluim voor wie al het werk verzet bij de KvC. Het doek van afgelopen zaterdag zag er goed uit en verwoordde de mening van alles supporters. Maar ik kan begrijpen dat er wat kritiek is op wat er op de Facebook-pagina komt te staan. Enig professionalisme (dus niet posts over het falen van Blind :?, of steeds in discussie gaan) is op zijn plaats.
Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?
Citaat van: kvc sfeer op september 17, 2015, 14:29:29
Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?
Een discussie aangaan vind ik prima, maar laat het dan wel specifiek gerelateerd aan de sfeer(acties) van jullie. Arbitrale flaters tijdens de wedstrijd hebben we andere kanalen voor ;)
Citaat van: kvc sfeer op september 17, 2015, 14:29:29
Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?
Snap je gedachtegang, maar ik sluit me voor de rest aan bij de woorden van Dokkumer. Hoe dan ook: keep up the good work.
Citaat van: Dokkumer op september 17, 2015, 14:41:08
Een discussie aangaan vind ik prima, maar laat het dan wel specifiek gerelateerd aan de sfeer(acties) van jullie. Arbitrale flaters tijdens de wedstrijd hebben we andere kanalen voor ;)
Eensch ?
Citaat van: dizzhead op september 17, 2015, 13:51:52
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar regisseren is regisseren... Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort - dat bedoel ik met 2 maten meten. Je krijg instructies, hoe dan ook. Dus het gaat niet zozeer om het regisseren op zichzelf, maar meer om de kanalen die voor het regisseren worden gebruikt. Althans dat begrijp ik uit deze reactie. Geef dan aan dat georganiseerde sfeer onder de radar moet worden gehouden. Op deze manier vind ik de kritiek weinig opbouwend en worden er argumenten bijgehaald waarbij de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.
"Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort" is dat zo? Volgens mij kwam er gezeur omdat men de sfeeractie werd aangekondigd nog voor de wedstrijddag en iedereen het al wist. Jij valt over het woord geregisseerd terwijl je weet wat er bedoeld wordt. Gefeliciteerd!
Citaat van: SCC-J op september 17, 2015, 15:13:43
"Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort" is dat zo? Volgens mij kwam er gezeur omdat men de sfeeractie werd aangekondigd nog voor de wedstrijddag en iedereen het al wist. Jij valt over het woord geregisseerd terwijl je weet wat er bedoeld wordt. Gefeliciteerd!
Sorry man. Ik wist niet dat ik weer op je piemeltje ging staan.
Sorry dat er voor jou niets anders bestaat dan zwart en wit. Ik zal je shockeren door te zeggen dat er nog HEEL VEEL GRIJS is ;)
Citaat van: dizzhead op september 17, 2015, 09:11:18
2 jaar geleden op de parkeerplaats bij het FEC. Jongens spraken mensen aan en deelden fluitjes en Nederlandse vlaggen uit met de instructie om te fluiten en de vlaggen omhoog te houden tijdens het 'lied'. Inderdaad, dat ge-regisseer.... :zucht
iets met 2 maten meten.
Zoiets wordt net van te voren geregeld (het zal toch uitgedeeld moeten worden) En de rest zien ze wel.
Dit is niet klakkeloos op internet gezet zoals de kvc doet.
Het feit van de geel blauwe papieren was dat alles klip en klaar op internet stond.
Leg die papieren op de stoel en klaar. Iedere supporter weet wat hij er mee moet doen.
Omhoog houden en daarna over plexiglas flikkeren of naar die smerige mascotte op het veld!
KVC @ facebook:
Citeer
Matchday! Vandaag met z'n allen in de 12e minuut voor Henk gaan staan en hem toezingen! (Liever 90 min). Wij houden niet zo van geregisseerde sfeer maar Henk moet voelen dat we als 1 man achter hem staan!
Vandaag geplaatst en toch weer een oproep online! Als we nou in minuut 10 of 80 Henk zijn naam gaan schreeuwen het stadion doet toch wel mee! Hiervoor hoef je geen oproep te plaatsen.
31 oktober maar even een lijst met nummers plaatsen in welke minuut we welk liedje gaan zingen in het uitvak van dkv! :zweep
Graag met songtekst erbij, want het zal je maar gebeuren als de ene "Jelle olé" zingt, de andere "Relluh olé" en de laatste "Yellow army"
Mooi spandoekje :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar |:)
Citaat van: Destroyer op september 19, 2015, 18:17:47
Mooi spandoekje :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar |:)
Mooi gedaan |:)
Citaat van: Destroyer op september 19, 2015, 18:17:47
Mooi spandoekje :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar |:)
Die kwam van ons. Bedankt ???
Complimenten voor het fraaie doek. Henk kon het geloof ik ook wel waarderen |:)
Echt complimenten voor de doeken de laatste wedstrijden!
De doeken gaven precies aan hoe we denken, en dat is juist goed!
Ga zo door! :scc
Citaat van: kvc sfeer op september 19, 2015, 22:47:37
Die kwam van ons. Bedankt ???
Respect voor de producers en organisatie
Ik kijk al jaren vanaf West met trots naar alle prachtige spandoeken en sfeeracties die voorbij komen op de tribunes, prachtig werk en het maakt mij trots als supporter! Mijn favoriete doek door de jaren heen op 1: zwart doek met doodskop SCC LWD, intimiderend doekje :thumbsup
Ga zo door met het bijdragen aan de unieke sfeer in het Cambuurstadion!
Citaat van: J.Abma op september 20, 2015, 01:03:13
Ik kijk al jaren vanaf West met trots naar alle prachtige spandoeken en sfeeracties die voorbij komen op de tribunes, prachtig werk en het maakt mij trots als supporter! Mijn favoriete doek door de jaren heen op 1: zwart doek met doodskop SCC LWD, intimiderend doekje :thumbsup
Ga zo door met het bijdragen aan de unieke sfeer in het Cambuurstadion!
Laat dat doekje nu net géén KvC doekje zijn.. Die zijn in het algemeen (niet verkeerd bedoeld ofzo) wat braver ;)
Klopt ja. Doeken die voor vak 14 hangen zijn van de MI Side. De rest is van ons.
Wat stond er gister op dat grote doek? Spandoekje voor Byrne is trouwens ook echt top! :thumbsup
Bedoel je deze?
(https://pbs.twimg.com/media/CPUzrRAVAAA48gh.jpg)
Bekijk de Tweet van @KVCsfeer: https://twitter.com/KVCsfeer/status/645478942284103680?s=09
Ja die ja! stond er precies onder.. :proost
Erg origineel om mijn handtekening te jatten l0l
Complimenten boys, ga zo door!! :thumbsup
Dat ierse doekje ook van de KVC? Zeer netjes gedaan :thumbsup
Die was ook van ons ja.
http://m.lc.nl/sport/Cambuur-fans-plaatsen-rollator-in-Heerenveen-21058778.html
Citaat van: Montana op oktober 24, 2015, 22:00:04
http://m.lc.nl/sport/Cambuur-fans-plaatsen-rollator-in-Heerenveen-21058778.html
Boefkes
:0= Waar zijn jullie? Had verdomme toch een mooie actie verwacht gisteravond. Waar zijn die mooie vlaggen doeken en rook op de momenten dat je het nodig hebt. :zucht :zucht :zucht
Had op zijn minst de gele vlaggetjes alleen op Noord gelaten , rond dat doek, dan lijkt het nog wat.
Als je vlaggetjes door het hele stadion wilt, zorg ervoor dat er dan duizenden zijn.
Dit was echt beschamend.
Wat een standaard doek weer, had veel meer van jullie verwacht. Domme vlaggetjes, waardeloos.
"sfeeractie"... lachertje :wall
Ooh was er een sfeer actie gister?? :wall ;( :_spank
Hel van Leeuwarden? Na DKV uit waar ik me over verbaasde dat er ook niks geregeld was, had ik voor deze wedstrijd 'vuurwerk' (figuurlijk) verwacht.
Wat ik weet is dat er zeker pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.
Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.
Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.
Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.
Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.
Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.
Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.
Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.
Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 10:18:27
:0= Waar zijn jullie? Had verdomme toch een mooie actie verwacht gisteravond. Waar zijn die mooie vlaggen doeken en rook op de momenten dat je het nodig hebt. :zucht :zucht :zucht
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.
Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.
Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.
Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.
Held :thumbsup
Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.
Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.
Duidelijke taal. |:) :thumbsup
Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.
Een paar ballonnen en de standaard shooters ja. Heb voor dat CC zich met sfeer ging bemoeien nooit publieksdoeken gezien. Ja de gedrukte doeken. Alles was toen gedrukt en nep.
Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.
Wat versta jij onder vroeger?
Ik sluit mij aan bij SCC-J.
Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.
"Vroeger", "alles voor elkaar", "enthousiaste mensen".
Gast, als je tegenwoordig niks meer toevoegt aan dat soort dingen moet je gewoon je waffel houden over hetgeen wat er nu gedaan wordt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst l8l
Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.
:0= Sarah rot op!!!
Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.
Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.
Beste kerel, ik heb respect voor jou en dat heb ik al eens eerder gezegd. Maar waar is je team? Ik snap gewoon niet dat er alleen tegenwoordig aan grote doeken gewerkt wordt. Waarom niet af en toe een sfeeractie met zwaaivlaggen shooters of iets dergelijks?
We hebben vanaf 2003 tot 2009 hard gewerkt UL'03 op te zetten. Toen ik stopte in 2009/10 waren er meer dan 30 vrijwilligers gemiddeld beschikbaar voor acties per wedstrijd! Ja, tuurlijk waren er gedrukte doeken, maar we hebben ook diverse spandoeken zelf gemaakt in de avonduren en weekenden met 5-10 man, soms nachtwerk. Opruimhokken voor doeken gemaakt, we waren met een ploeg soms vaker in het stadion dan thuis. Allles voor de club en supporters...
Waarom geen combinatie van gedrukte doeken en andere materialen? Omdat een paar man hier schreeuwen 'óldschool' van welke groep dan ook wordt hier als een tam en mak schaap op gereageerd. UL'03 ondertussen opgedoekt na hun 10 jarig bestaan en wat is er over?
De enige reactie die hier wordt geschreven als je commentaar hebt is 'Help dan zelf mee, anders mag je niet oordelen'. Vroeger is vroeger nu is nu, we hebben een hekel aan vlaggetjes, we hebben een hekel aan rook bla bla bla. Wat rest is bijna NIKS!!!
Ik trek mijn bek wel open, ja dan geven jullie maar een onnozele reactie terug. Ik vind het een wanvertoning van onze kant als je met een klein doekje bij zo'n wedstrijd komt aanzetten. Wat DTC liet zien mag dan wel niet in het uitvak, ze begrijpen tenminste wel waar het om gaat.
Ik vind zelfgemaakte acties met eigengemaakte doeken, combinatie met vlaggen en shooters geweldig, bijv: https://www.youtube.com/watch?v=IH0rqTtZ2ig (https://www.youtube.com/watch?v=IH0rqTtZ2ig)
Hier zal het wel weer omschreven worden als te gemaakt en andere commentaren. Ik weet wel Oldskool is ook niet meer van deze tijd. En dan probeert iemand mij iets over het verleden te vertellen.
Oh ja, omdat iedereen dat zo graag wil horen, omdat ik hier reageer en blijkbaar dan meteen moet helpen:
NEE, ik heb geen tijd meer hiervoor en kan helaas ook niet meer bij elke thuiswedstrijd aanwezig zijn. Als ik het kon had ik het gedaan, vrijwilligerswerk! Ik laat het over aan de nieuwe generatie 20-30 jaar.
Het is alleen jammer, dat je meteen moet helpen als je je bek hier open trekt. Daarom zullen ook weinig mensen hier kritiek uiten in dit topic, wegens ons democratische forum. Fijne avond iedereen en doe met deze kritiek wat je niet laten kan. :scc
Citaat van: Utekleitrokken op november 28, 2015, 18:03:58
"Vroeger", "alles voor elkaar", "enthousiaste mensen".
Gast, als je tegenwoordig niks meer toevoegt aan dat soort dingen moet je gewoon je waffel houden over hetgeen wat er nu gedaan wordt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst l8l
Dit soort reacties verbloemen veel. Hierdoor verzaken mensen te posten op een forum terwijl deze juist hiervoor gemaakt zijn. Man, denk na voordat je een grote mond geeft.
Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.
Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.
Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.
Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.
Afgekeurd omdat?
Hoe zat het eigenlijk met al dat vuurwerk in het De Graafschapvak mevr. Tromp?
Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 19:58:26
Vraag mevrouw Tromp naar de reden.
Ik denk dat Sarah moeilijk officieel toestemming kan geven hiervoor. Wat ze wel kan doen is vuurwerk in een bepaalde mate gedogen. Vuurwerk dat mensen in gevaar brengt of dat op het veld terecht komt bestraffen. Een flits dingetje dat geen gevaar oplevert of schade aanricht bestraffen met een stadion verbod is in mijn ogen gewoon triest en dan voel je het niet goed aan denk ik.
Ik vind de doeken altijd schitterend gemaakt! Ik kan geen vast aantal uren toezeggen ivm opleiding en werk en ben niet de meest creatieveling maar wil zo nu en dan graag een avond/dagje helpen als jullie dit kunnen gebruiken. Kan ik me ergens aanmelden hiervoor?
Super dat je ons wil helpen! Als je ff een maitje stuurt naar kvcsfeerteam@gmail.com en je naam, leeftijd en welke tribune je zit daar ff in zet dan nemen we zsm contact met je op |:)
Citaat van: kvc sfeer op december 22, 2015, 13:36:53
Super dat je ons wil helpen! Als je ff een maitje stuurt naar kvcsfeerteam@gmail.com en je naam, leeftijd en welke tribune je zit daar ff in zet dan nemen we zsm contact met je op |:)
You've got mail ?
Nóg duidelijkere taal van Destroyer _O_
Als je iets doet, doe het dan goed. Ik ken geen 'R'
Citaat van: Casuals-lwd op januari 16, 2016, 21:53:55
Als je iets doet, doe het dan goed. Ik ken geen 'R'
Ik zie toch echt een B
(https://pbs.twimg.com/media/CY3h7r8WsAABaAG.jpg)
:wall :X
Citaat van: jeff op januari 16, 2016, 21:57:14
Ik zie toch echt een B
(https://pbs.twimg.com/media/CY3h7r8WsAABaAG.jpg)
Vanaf west (vak7) zag het er ook niet uit. Het doek zat tegen de paal en zakte weer naar beneden. Onderste rij had het doek over de rand naar beneden moeten hangen. Desondanks was het idee wel goed.
Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 22:02:05
Vanaf west (vak7) zag het er ook niet uit. Het doek zat tegen de paal en zakte weer naar beneden. Onderste rij had het doek over de rand naar beneden moeten hangen. Desondanks was het idee wel goed.
Onderste rij had het doek juist verder omhoog willen hebben, daar wisten ze niet dat die paal daar zat.
Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 22:02:05
Vanaf west (vak7) zag het er ook niet uit. Het doek zat tegen de paal en zakte weer naar beneden. Onderste rij had het doek over de rand naar beneden moeten hangen. Desondanks was het idee wel goed.
Eens,ongelukkige positie gekozen wat betreft het doek. Idee wel goed.
Ik moedig deze ideeën alleen maar aan!! Goed bezig jongens! :thumbsup
Waarom niet een sfeeractie over de hele tribune?
Goede sfeeractie en een ontzettend goed signaal naar Ogbeche.
Wij hadden tegen de mensen onderin gezegd dat het doek over de railing moest. Dat was de bedoeling namelijk. Als ze m dan vervolgens bewust omhoog duwen.... Tsja. Verder geslaagde aktie. Mr B was er erg van onder de indruk en dat was t doel ??
Komt het legends doek bij jullie vandaan??
Ik vond het persoonlijk een pracht doek en verbaas mij er over dat nog niemand er wat van gezegd heeft
Zag vanavond de foto pas, maar inderdaad een heel mooi doek! Complimenten.
Overigens zag het CC doek over Noord er ook weer geweldig uit! Ook Complimenten
Beide doeken mooi!
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2016, 22:43:51
Zag vanavond de foto pas, maar inderdaad een heel mooi doek! Complimenten.
Overigens zag het CC doek over Noord er ook weer geweldig uit! Ook Complimenten
Inderdaad ander doek was ook mooi,
Maar vond legends doek echt geweldig
Prachtig. Allebei |:)
prachtige doeken hulde hoor.
Prachtige doeken |:)
Jammer dat de choreo alleen zonder publiek te lezen was. volgens mij moest er komen te staan "wij zijn cambuur" ?
Helaas gooide voornamelijk vak 5 roet in het eten.
Na een aantal maal, en ook in het verleden, blijkt wel dat choreo en cambuur niet samen gaan.
Ook dát is cambuur |:)
Citaat van: fred op februari 01, 2016, 09:59:49
Prachtige doeken |:)
Jammer dat de choreo alleen zonder publiek te lezen was. volgens mij moest er komen te staan "wij zijn cambuur" ?
Helaas gooide voornamelijk vak 5 roet in het eten.
Na een aantal maal, en ook in het verleden, blijkt wel dat choreo en cambuur niet samen gaan.
Ook dát is cambuur |:)
Echt prachtig doek!!
Choreo bij Cambuur wil indd niet.
Wat stond er nou op dat foppe doek? ........ Met een telefoonnummer :_schater
Citaat van: michello op februari 01, 2016, 17:17:33
Wat stond er nou op dat foppe doek? ........ Met een telefoonnummer :_schater
Ik weet niet wat er precies op t spandoek stond.. Ieder geval foppe met t telefoonnummer.. Leuk ludieke actie, nu zal die ouwe toch op zoek moeten gaan naar een nieuw nummer! :_schater
PRACHTIG DOEK _O_