Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: drg op augustus 27, 2015, 15:34:37

Titel: Ouwe wieven hoek
Bericht door: drg op augustus 27, 2015, 15:34:37
Leef je uit!
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 15:38:02
Citaat van: drg op augustus 27, 2015, 15:34:37
Leef je uit!

Tof..
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 15:55:16
Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen

*Pakt popcorn*
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: drg op augustus 27, 2015, 15:57:44
Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat?  :devil
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: okkele op augustus 27, 2015, 15:58:47
tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: jeff op augustus 27, 2015, 16:03:17
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 15:55:16
Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen

*Pakt popcorn*
:0= bejaarde
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:16:01
Citaat van: drg op augustus 27, 2015, 15:57:44
Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat?  :devil
Nee man, ik hef zaterdag mien kunstgebit in stukken skreeuwd! Mut eerst maakt wudde :proost
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Timmie op augustus 27, 2015, 17:13:19
Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:58:47
tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.

Mieters?
Lollig?
Dolletjes?
Moppig?
Olijk?

Zeg het maar:)

Espresso graag trouwens.. Lange dag!
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 27, 2015, 21:32:20
Nou nog een ouwe lullen hoek topic  :y
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2015, 23:02:24
Wanneer hebben we bingo? En rollator races over het Oldehoofster Kerkhof?
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: jeff op augustus 28, 2015, 07:11:38
Voor de bingo moet je het even vragen aan de KvC, en je rollator race die moet je zelf maar opstarten   :koffie
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Timmie op augustus 28, 2015, 10:49:43
Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.

Geen 60 km verderop?..

#sarcasme
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 28, 2015, 21:41:52
Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
En de rollator rellen dan? Wanneer worden die gehouden?
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: drg op augustus 29, 2015, 16:56:42
Er zijn geen rolatorrellen meer geweest sinds de rellerij van 92 nu men uit voorzorg genoeg dekentjes, thermoskannen en kruiswoordpuzzels uitdeelt.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Len Cantello op augustus 29, 2015, 17:36:01
Waar blijft de lekkere wieven hoek? Stelletje ouwe wieven!  :X
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 29, 2015, 18:38:34
Zodra onze viagra dealer Roepieh weer akte de presènce geeft!
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: jeff op augustus 29, 2015, 19:15:48
Zoiets Len? Deze heeft onderhand ook een rollator nodig :proost
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2015%2F01%2F11%2F248E432800000578-2905197-Back_to_Baywatch_Pamela_Anderson_sported_longer_locks_at_Sean_Pe-m-37_1420963437380.jpg&hash=341d3faff22e557566b2d2c9e337bc9fadd2d0d5)
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 29, 2015, 19:47:29
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fglamora.ma%2Farchives%2Fimages%2Fpppbbbrrad.jpg&hash=22c18b4b728c68ca0ed74fe5bbcfd9abddcfbb52)


:devil :devil :devil
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Grijskijkert op augustus 29, 2015, 20:05:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 19:47:29
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fglamora.ma%2Farchives%2Fimages%2Fpppbbbrrad.jpg&hash=22c18b4b728c68ca0ed74fe5bbcfd9abddcfbb52)


:devil :devil :devil
Dokkie met make up?
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op augustus 29, 2015, 21:35:53
Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 03:01:56
Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 21:35:53
Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.
Och zeg ik Dokkie en bedoel ik Timmie..
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: okkele op oktober 16, 2015, 11:05:40
zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.

:zucht
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 16, 2015, 15:36:01
Citaat van: okkele op oktober 16, 2015, 11:05:40
zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.

:zucht

Interlandweekje he
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: okkele op oktober 17, 2015, 12:16:08
nog steeds?
van buutn?
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Treb op oktober 17, 2015, 12:40:26
Ik vind er ook niet zoveel meer aan hier.. Het is niet normaal hoeveel er hier op de man gespeeld wordt.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: poelie-lwd op oktober 17, 2015, 12:53:49
Weinig voetbalinhoudelijke discussies. Gaat bijna alleen maar over randzaken. Tja, dan heb ik wel wat beters te doen. Betrapte me er laatst op dat ik al een week niet op het forum was geweest. Dat was 2 jaar geleden ontdenkbaar.

Jammer.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 15:12:43
Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 21:21:20
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 15:12:43
Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.

Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: dizzhead op oktober 17, 2015, 22:34:53
Dat waren mensen met een mening. Nu hebben we runner1 en timmie die respectievelijk het bloed onder de nagels vandaan zuigen en bijdehand doen over van alles en zielig doen als ze bijdehante opmerkingen terug krijgen.

Maar gelukkig is deze hoek er nog. Hier gaat het gelukkig nog over voetbal....


(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuisclubke.be%2Fdrupal7%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimages%2FPixMix624-img028.jpg&hash=f02091882720f657c257039f6c69cf9f8f5a4d88)
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2015, 23:12:08
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 21:21:20
Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: jeff op oktober 17, 2015, 23:22:21
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 23:12:08
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.
Ging zeker over  :fant ?
Titel: Re: Ouwe wieven hoek
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2015, 12:01:28
Citaat van: jeff op oktober 17, 2015, 23:22:21
Ging zeker over  :fant ?
Juist! Dit icoontje is dan ook een eerbetoon aan hen!

Overigens, alle ouwe wieven moeten nu weer terug in hun hok en niet meer over het hele forum strúne :devil