Leef je uit!
Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen
*Pakt popcorn*
Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat? :devil
tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 15:55:16
Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen
*Pakt popcorn*
:0= bejaarde
Citaat van: drg op augustus 27, 2015, 15:57:44
Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat? :devil
Nee man, ik hef zaterdag mien kunstgebit in stukken skreeuwd! Mut eerst maakt wudde :proost
Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:58:47
tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.
Mieters?
Lollig?
Dolletjes?
Moppig?
Olijk?
Zeg het maar:)
Espresso graag trouwens.. Lange dag!
Nou nog een ouwe lullen hoek topic :y
Wanneer hebben we bingo? En rollator races over het Oldehoofster Kerkhof?
Voor de bingo moet je het even vragen aan de KvC, en je rollator race die moet je zelf maar opstarten :koffie
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
Geen 60 km verderop?..
#sarcasme
Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
En de rollator rellen dan? Wanneer worden die gehouden?
Er zijn geen rolatorrellen meer geweest sinds de rellerij van 92 nu men uit voorzorg genoeg dekentjes, thermoskannen en kruiswoordpuzzels uitdeelt.
Waar blijft de lekkere wieven hoek? Stelletje ouwe wieven! :X
Zodra onze viagra dealer Roepieh weer akte de presènce geeft!
Zoiets Len? Deze heeft onderhand ook een rollator nodig :proost
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.dailymail.co.uk%2Fi%2Fpix%2F2015%2F01%2F11%2F248E432800000578-2905197-Back_to_Baywatch_Pamela_Anderson_sported_longer_locks_at_Sean_Pe-m-37_1420963437380.jpg&hash=341d3faff22e557566b2d2c9e337bc9fadd2d0d5)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fglamora.ma%2Farchives%2Fimages%2Fpppbbbrrad.jpg&hash=22c18b4b728c68ca0ed74fe5bbcfd9abddcfbb52)
:devil :devil :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 19:47:29
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fglamora.ma%2Farchives%2Fimages%2Fpppbbbrrad.jpg&hash=22c18b4b728c68ca0ed74fe5bbcfd9abddcfbb52)
:devil :devil :devil
Dokkie met make up?
Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.
Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 21:35:53
Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.
Och zeg ik Dokkie en bedoel ik Timmie..
zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.
:zucht
Citaat van: okkele op oktober 16, 2015, 11:05:40
zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.
:zucht
Interlandweekje he
nog steeds?
van buutn?
Ik vind er ook niet zoveel meer aan hier.. Het is niet normaal hoeveel er hier op de man gespeeld wordt.
Weinig voetbalinhoudelijke discussies. Gaat bijna alleen maar over randzaken. Tja, dan heb ik wel wat beters te doen. Betrapte me er laatst op dat ik al een week niet op het forum was geweest. Dat was 2 jaar geleden ontdenkbaar.
Jammer.
Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 15:12:43
Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.
Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...
Dat waren mensen met een mening. Nu hebben we runner1 en timmie die respectievelijk het bloed onder de nagels vandaan zuigen en bijdehand doen over van alles en zielig doen als ze bijdehante opmerkingen terug krijgen.
Maar gelukkig is deze hoek er nog. Hier gaat het gelukkig nog over voetbal....
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuisclubke.be%2Fdrupal7%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimages%2FPixMix624-img028.jpg&hash=f02091882720f657c257039f6c69cf9f8f5a4d88)
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 21:21:20
Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 23:12:08
De tijd van Bolle, Marc en Nijkerk was veel leuker! Toen werd er in ieder geval in 1 topic nog gelachen.
Ging zeker over :fant ?
Citaat van: jeff op oktober 17, 2015, 23:22:21
Ging zeker over :fant ?
Juist! Dit icoontje is dan ook een eerbetoon aan hen!
Overigens, alle ouwe wieven moeten nu weer terug in hun hok en niet meer over het hele forum strúne :devil