Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ouwe wieven hoek

Gestart door drg, augustus 27, 2015, 15:34:37

Vorige topic - Volgende topic

drg


Timmie


Dokkumer

Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen

*Pakt popcorn*

drg

Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat?  :devil

okkele

tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 15:55:16
Ik wil graag een kopje thee met drie klontjes suiker en een wolkje melk. Mariabiscuitje erbij die ik dan in de thee doop omdat ik het anders niet kan kauwen

*Pakt popcorn*
:0= bejaarde

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 27, 2015, 15:57:44
Moek de titel veranderen in dkv hoek of wat?  :devil
Nee man, ik hef zaterdag mien kunstgebit in stukken skreeuwd! Mut eerst maakt wudde :proost

Timmie

Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:58:47
tof?
jij bent ouder dan 55 meneer tim.
oud wief.

Mieters?
Lollig?
Dolletjes?
Moppig?
Olijk?

Zeg het maar:)

Espresso graag trouwens.. Lange dag!

RotterdamLeeuwarden

Nou nog een ouwe lullen hoek topic  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Wanneer hebben we bingo? En rollator races over het Oldehoofster Kerkhof?

jeff

Voor de bingo moet je het even vragen aan de KvC, en je rollator race die moet je zelf maar opstarten   :koffie

drg

Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.

Timmie

Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.

Geen 60 km verderop?..

#sarcasme

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 28, 2015, 08:07:24
Rollator race is afgezegd ivm. gebrek aan deelnemers. Is verplaatst naar een of ander boulevard 30 kilometer verderop, daar hebben ze gemiddeld 2x per maand een ware nascar.
En de rollator rellen dan? Wanneer worden die gehouden?

drg

Er zijn geen rolatorrellen meer geweest sinds de rellerij van 92 nu men uit voorzorg genoeg dekentjes, thermoskannen en kruiswoordpuzzels uitdeelt.