Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ouwe wieven hoek

Gestart door drg, augustus 27, 2015, 15:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Waar blijft de lekkere wieven hoek? Stelletje ouwe wieven!  :X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Zodra onze viagra dealer Roepieh weer akte de presènce geeft!

jeff

Zoiets Len? Deze heeft onderhand ook een rollator nodig :proost


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2015, 21:35:53
Bijna goed. Eerste vier letters zijn fout, laatste 2 zijn goed.
Och zeg ik Dokkie en bedoel ik Timmie..
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.

:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Citaat van: okkele op oktober 16, 2015, 11:05:40
zo rustig als het hier tegenwoordig is.......niet normaal.
dat mogen sommige mensen zich toch wel aantrekken.

:zucht

Interlandweekje he

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Ik vind er ook niet zoveel meer aan hier.. Het is niet normaal hoeveel er hier op de man gespeeld wordt.

poelie-lwd

Weinig voetbalinhoudelijke discussies. Gaat bijna alleen maar over randzaken. Tja, dan heb ik wel wat beters te doen. Betrapte me er laatst op dat ik al een week niet op het forum was geweest. Dat was 2 jaar geleden ontdenkbaar.

Jammer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2015, 15:12:43
Het is een fase die ook wel weer voorbij gaat. Je loopt volgens mij al lang genoeg mee om eerdere incidenten te herinneren. Dan valt wat er nu gebeurt (niet dat het leuk is) best wel mee.

Ach velen hebben hoe geweldig het was in de tijd van m. The voice always scc enzo, maar toen ging het er precies zo aan toe als nu...

dizzhead

Dat waren mensen met een mening. Nu hebben we runner1 en timmie die respectievelijk het bloed onder de nagels vandaan zuigen en bijdehand doen over van alles en zielig doen als ze bijdehante opmerkingen terug krijgen.

Maar gelukkig is deze hoek er nog. Hier gaat het gelukkig nog over voetbal....