Volgens rtv noord rest van seizoen op huurbasis terug.
Welkom terug :thumbsup
Welkom Martijn
Welkom terug bij de club je bij je past!
Lijkt mij uitstekend! Super!
Welkom terug! Mag je de vorm weer terugvinden die je had!
Welkom oude strijder
Ik ben niet meteen overtuigd, omdat hij het afgelopen seizoen amper heeft gespeeld. Hij heeft het bij ons natuurlijk wel goed gedaan, hopelijk is hij weer helemaal fit.
Citaat van: Bascambuur op augustus 17, 2015, 15:24:37
Ik ben niet meteen overtuigd, omdat hij het afgelopen seizoen amper heeft gespeeld. Hij heeft het bij ons natuurlijk wel goed gedaan, hopelijk is hij weer helemaal fit.
hij past hier goed en wij hebben weer meer mogelijkheden.
Beton is back!
Ook fijn voor Nienhuis!
|:)
In eerste instantie zeg je gehaald voor de breedte (die er nu niet is). Hoop echt dat Martijn de vorm terug vindt die hij destijds bij ons had.
Citaat van: fred op augustus 17, 2015, 15:32:39
In eerste instantie zeg je gehaald voor de breedte (die er nu niet is). Hoop echt dat Martijn de vorm terug vindt die hij destijds bij ons had.
Als hij die terugvindt is hij denk ik onbetwist basisspeler.
Martijn van der Laan op huurbasis terug bij SC Cambuur
17 augustus 2015, 15:44
SC Cambuur heeft snel gehandeld in de zoektocht naar verdedigende versterking. Martijn van der Laan komt voor één seizoen op huurbasis over van FC Groningen om de achterste linie te versterken. Wel moet Van der Laan nog medisch worden gekeurd.
De 27-jarige linkspoot droeg tussen 2010 en 2014 ook al het geel-blauw van SC Cambuur. In deze periode had hij een belangrijk aandeel in het kampioenschap van de Jupiler League en de rechtstreekse handhaving bij de rentree in de Eredivisie.
Welkom terug Martijn!
http://cambuur.nl/nieuws/martijn-laan-op-huurbasis-terug-sc-cambuur/
Welkom terug Martijn! Hoop dat je snel het plezier en de power weer terugvindt!
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2015, 15:47:57
Welkom terug Martijn! Hoop dat je snel het plezier en de power weer terugvindt!
Is die power opeens kwijt, dan?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 17, 2015, 15:48:52
Is die power opeens kwijt, dan?
Vond hem vorig seizoen niet zo'n beste indruk maken, vandaar.
Welkom terug!
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2015, 15:50:36
Vond hem vorig seizoen niet zo'n beste indruk maken, vandaar.
Heeft nooit een echte kans gehad. Als ie zijn oude niveau haalt is ie onbetwist basisspeler. Lekker als betonblokje weer het middenveld opstomen...
Martijn van der Laan keert terug naar SC Cambuur. De verdediger wordt voor een seizoen gehuurd van FC Groningen.
Aanvankelijk lag er een te groot verschil tussen de huurprijs die de Groningers wilden ontvangen en het bedrag dat Cambuur wilde betalen.
Beide partijen zijn nu toch tot overeenstemming gekomen over de verhuur van Van der Laan. Hij speelde eerder al vier seizoenen in Leeuwarden. (FOX Sports)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 17, 2015, 15:48:52
Is die power opeens kwijt, dan?
Overgang van Henkie -> vd Looi ;(
Let maar op, Martijn gaat hier weer helemaal opleven |:)
Ik spring nu nog niet direct een gat in de lucht ofzo, heeft het goed gedaan bij ons, maar volgens mij is die jongen lang niet fit.
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2015, 15:59:24
Ik spring nu nog niet direct een gat in de lucht ofzo, heeft het goed gedaan bij ons, maar volgens mij is die jongen lang niet fit.
Denk dat Martijn wel aardig fit is hoor. Heeft gewoon bij Groningen getraind he..
Wedstrijdfit is wat anders, maar dat komt wel!
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2015, 15:59:24
Ik spring nu nog niet direct een gat in de lucht ofzo, heeft het goed gedaan bij ons, maar volgens mij is die jongen lang niet fit.
Als hij door de medische keuring komt is hij wat mij betreft gewoon fit. Wedstrijdfit zal hij alleen maar worden door minuten te maken.
Op zich wel blij dat VD Laan weer (even) terug is, maar ik hoop wel dat er niet teveel geld voor 'm betaald is.
Als je je inkomende transfersommen vervolgens weer uitgeeft aan huursommen bij de club waar het geld juist vandaan komt is er maar één club die daar profijt van heeft, en dat is geen Cambuur.
Welkom terug |:)
Citaat van: el haj op augustus 17, 2015, 16:02:15
Op zich wel blij dat VD Laan weer (even) terug is, maar ik hoop wel dat er niet teveel geld voor 'm betaald is.
Als je je inkomende transfersommen vervolgens weer uitgeeft aan huursommen bij de club waar het geld juist vandaan komt is er maar één club die daar profijt van heeft, en dat is geen Cambuur.
Wat dat betreft heb ik een blind vertrouwen in de TD en voorzitter. Uit eerdere berichten kwam al naar voren dat het verschil tussen vraag en aanbod veel te groot was.
Welkom thuis!
Lijkt me ook wel redelijk logische ruil aangezien ze het nodig vonden om Etienne ff na de start weg te snaaien.
Welcome back Popeye!
Mooi dat de blonde Beckenbauer terug is
Welkom terug
Hopelijk haalt hij zijn oude niveau :thumbsup
is gewoon fit en speelt regelmatig mee bij het tweede, kan op meerdere posities dus gewoon een goede aanwinst! Die looi van groningen snapt er niks van
welkom terug bikkel we gaan er weer voor
Hij schijnt dus zelf salaris te hebben ingeleverd om de transfer mogelijk te maken. Daar scoor je een extra puntje mee bij mij!
Citaat van: Lore op augustus 18, 2015, 07:19:07
Hij schijnt dus zelf salaris te hebben ingeleverd om de transfer mogelijk te maken. Daar scoor je een extra puntje mee bij mij!
Zegt wel wat ja, als ook andere clubs interesse hebben getoond..
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 08:32:47
Zegt wel wat ja, als ook andere clubs interesse hebben getoond..
Het zegt inderdaad dat hij gewoon wilt spelen en niet op de bank of in een tweede elftal wilt spelen. Hij weet dat bij ons die kans er is en dat is slim van hem.
:0= Held
De mooiste momenten met V/d Laan zijn de momenten waarop hij door het as van het veld opstoomt. Heb ik gemist vorig jaar.
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 18, 2015, 09:55:05
De mooiste momenten met V/d Laan zijn de momenten waarop hij door het as van het veld opstoomt. Heb ik gemist vorig jaar.
En daarbij comfortabel aan de bal. Dat was met die verkeersregelaar wel anders :_schater
Citaat van: sccambuurlwdd op augustus 18, 2015, 09:55:05
De mooiste momenten met V/d Laan zijn de momenten waarop hij door het as van het veld opstoomt. Heb ik gemist vorig jaar.
idd, 1 van de redenen dat ik het mooi vindt dat ie terug komt.
Citaat van: lunnie op augustus 18, 2015, 10:11:59
idd, 1 van de redenen dat ik het mooi vindt dat ie terug komt.
Wat je met Heerings dus helemaal niet hebt.. Overtal op middenveld door steeds opkomende cv's werkt altijd goed.. Al moet je niet de bal verliezen als macintosh 1x deed haha.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2015, 10:15:14
Wat je met Heerings dus helemaal niet hebt.. Overtal op middenveld door steeds opkomende cv's werkt altijd goed.. Al moet je niet de bal verliezen als macintosh 1x deed haha.
Schrok me de pleuris toen joh.. Ging nog maar net goed.
Moet ie niet te vaak hebben! Haha!
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 10:03:58
En daarbij comfortabel aan de bal. Dat was met die verkeersregelaar wel anders :_schater
U bedoelt die kabouter die bij de boertjes onder alle hoge ballen doorgaat? Blij dat we die hebben kunnen lozen l0l
Citaat van: justremco op augustus 18, 2015, 10:26:11
U bedoelt die kabouter die bij de boertjes onder alle hoge ballen doorgaat? Blij dat we die hebben kunnen lozen l0l
Schijnt dit weekend weer met zijn takjes aan de bal te hebben gezeten. Altijd al gezegd, is beter in waterpolo...
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 10:22:29
Schrok me de pleuris toen joh.. Ging nog maar net goed.
Moet ie niet te vaak hebben! Haha!
ingecalculeerd risico, die Kazim raakt toch helemaal niets.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 10:28:35
Schijnt dit weekend weer met zijn takjes aan de bal te hebben gezeten. Altijd al gezegd, is beter in waterpolo...
Hij zwaaide met zijn armpjes naar een bekende op de tribune :devil
Citaat van: Marc S op augustus 18, 2015, 10:36:06
ingecalculeerd risico, die Kazim raakt toch helemaal niets.
Kleine rectificatie: het schijnt dat de beste man wel een bak met bidons vol op de slof heeft gehad, dus hij raakt niets behalve bidons.
Citaat van: Marc S op augustus 18, 2015, 10:36:06
ingecalculeerd risico, die Kazim raakt toch helemaal niets.
Dat bleek wel..
Zou hij Zaterdag meteen weer in de basis staan?....
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 11:33:48
Zou hij Zaterdag meteen weer in de basis staan?....
Zeker weten! Wie wil je er anders neerzetten dan?
Perreira. ...mc intosh. ..vriends of fischer. ...Peersman.
Kan toch ook??
Gaan echt niet spelen met 2 rechtsbenige CV. En eerst nog maar zien of een Fischer /Vriends komt
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 11:55:56
Perreira. ...mc intosh. ..vriends of fischer. ...Peersman.
Kan toch ook??
Denk dat dit hem wut: vrnl:
Pereira - Mc Intosh - Vd Laan - Peersman
Citaat van: wiekie1969 op augustus 18, 2015, 12:27:12
Denk dat dit hem wut: vrnl:
Pereira - Mc Intosh - Vd Laan - Peersman
Is Pereira dan fit?!
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 12:58:46
Is Pereira dan fit?!
Is nog niet 100% maar ze gaan er vanuit dat hij kan spelen.
Citaat van: Whoestemen op augustus 18, 2015, 16:22:12
Is nog niet 100% maar ze gaan er vanuit dat hij kan spelen.
Mooi, goed te horen. Dan zou het de hier bovengenoemde opstelling wel eens kunnen worden..
Kan aan mij liggen maar ik vind hem er op de foto bij Dijks er zo op het eerste oog best fit (en afgetraind) uitzien
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 16:58:13
Kan aan mij liggen maar ik vind hem er op de foto bij Dijks er zo op het eerste oog best fit (en afgetraind) uitzien
Heeft hele lange tijd in de sportschool gehangen om fit te worden/zijn.
Samen met oa. Zeefuik..
(En begin nou niet allemaal over Zeefuik..;-))
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 18, 2015, 16:58:13
Kan aan mij liggen maar ik vind hem er op de foto bij Dijks er zo op het eerste oog best fit (en afgetraind) uitzien
Klopt! Nienhuis heeft ook z'n best gedaan, ziet er ook fitter uit. Top hoor |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2015, 17:06:11
Klopt! Nienhuis heeft ook z'n best gedaan, ziet er ook fitter uit. Top hoor |:)
Natuurlijk, Leo handelde met voorkennis omdat hij wist dat zijn maatje terug zou komen :devil
blokje beton is goed door de keuring gekomen :proost :proost :proost
Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2015, 19:41:55
Natuurlijk, Leo handelde met voorkennis omdat hij wist dat zijn maatje terug zou komen :devil
Weet zeker dat Leo erg blij is met zijn terugkeer. Kan alleen maar mooie dingen opleveren. Zelfvertrouwen in dit Cambuur stijgt met de dag |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2015, 10:50:51
Weet zeker dat Leo erg blij is met zijn terugkeer. Kan alleen maar mooie dingen opleveren. Zelfvertrouwen in dit Cambuur stijgt met de dag |:)
Nu nog met al die nieuwe spelers een goede teamsfeer creeren! Dat iedereen wil werken voor elkaar! |:)
Welkom thuis blokje beton
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 19, 2015, 10:55:00
Nu nog met al die nieuwe spelers een goede teamsfeer creeren! Dat iedereen wil werken voor elkaar! |:)
Wanneer je de social media volgt zie je dat veel spelers al goed met elkaar optrekken. Komt wel goed |:)
Denk dat heerings ook niet meer van de bank af komt...
Citaat van: Stille Genieter op augustus 19, 2015, 17:02:10
Denk dat heerings ook niet meer van de bank af komt...
Wat heeft Heerings niet goed gedaan? (waarom deze snelle conclusie al na 2 wedstrijden?)
Heerings begon onwennig in Zwolle, maar dat had Reijnen zijn eerste wedstrijd ook nog. Goal van Kramer vond ik wel zijn fout, als Mac strompelt moet Kai gewoon niet bij Kramer weglopen uit het centrum. Maar grootste reden om vd Laan terug te halen is dat je met Reijnen ook een stukje leiderschap en onverzettelijkheid kwijt bent. De overige verdedigers zijn prima spelers maar missen dat stukje (nog). Waarschijnlijk is Heerings nu kind van de rekening. Henk zal zijn peoples skills wel nodig hebben want 2/3 nieuwe concurrenten is wel even pittig voor de jongens die er al waren.
Martijn van der Laan niet gezien op de training?
Was misschien wel op de besloten training?
Is hij fit genoeg voor de basis zaterdag?
Citaat van: Gasgeve op augustus 20, 2015, 15:31:32
Is hij fit genoeg voor de basis zaterdag?
zekersssss :scc :scc :scc
Weer gewisseld in de rust. Wat is er met deze jongen aan de hand??
Citaat van: De Gast op september 13, 2015, 10:35:13
Weer gewisseld in de rust. Wat is er met deze jongen aan de hand??
Schijnt geblesseerd te zijn, dikke blauwe enkel
Citaat van: De Gast op september 13, 2015, 10:35:13
Weer gewisseld in de rust. Wat is er met deze jongen aan de hand??
Is 10 kilo gegroeid
En is gewoon niet wedstrijd fit
Dit kan gewoon echt niet meer! ;(
Citaat van: Galdiano op september 13, 2015, 10:44:13
Dit kan gewoon echt niet meer! ;(
Verneukt door onze vriend Nijland, Reijnen is de volgende die voor gas gaat bij die varkensboeren. Jammer dat geld zo bepalend is geworden.
Reijnen op de bank, maar gisteren ook Leeuwin op de bank (volgens mij is die wel weer 100% fit). Veelzeggend allemaal.
In de winter een van beiden maar huren. ..
Citaat van: speculeter op september 14, 2015, 12:05:04
In de winter een van beiden maar huren. ..
Hou toch op.
Citaat van: Moira op september 13, 2015, 10:37:21
Schijnt geblesseerd te zijn, dikke blauwe enkel
http://www.omropfryslan.nl/nijs/grutste-nederlaach-yn-earedivyzje-oait-foar-cambuur
unclickable......
:_spank
Ik weet niet wat ze vorig jaar met Martijn hebben gedaan, maar wat was hij matig vandaag. Werd vaak moeiteloos voorbij gelopen. Hopelijk kan Vytas volgende week gewoon spelen.
Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:23:48
Ik weet niet wat ze vorig jaar met Martijn hebben gedaan, maar wat was hij matig vandaag. Werd vaak moeiteloos voorbij gelopen. Hopelijk kan Vytas volgende week gewoon spelen.
Lijkt te zwaar en niet afgetraind
Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:18:28
Lijkt te zwaar en niet afgetraind
en belachelijk laconiek :zucht
Van der Laan liep steeds naast zijn mannetje het eigen strafschop gebied in. Heb er met verbazing naar gekeken. Wellicht had hij niet verwacht zo snel al te moeten invallen. Pfff uitverdedigen door het midden brrrr.
Hij is niet snel. Dan moet je een snellere Hupperts korter dekken en niet op snelheid op je af laten komen. Zonde, hij mist alle zelfvertrouwen en verstopt zich daardoor.
Is in mijn ogen zeker geen linksback, was in zijn eerste divisie periode bij Cambuur ook goed te zien. Hij komt, mits wedstrijdfit genoeg, het allerbest als LCV tot zijn recht. Desondanks natuurlijk positioneel ook niet sterk gespeeld.
Deze jongen speelde echt, echt heel slecht. Lijkt ook geen zin in spelen te hebben lijkt het wel, is met zijn hoofd met andere dingen bezig.
Schijnt ook geblesseerd te zijn..
Bron: Interview Henk met OA
Wat ik Henk ook hoor zeggen is ''Ik kan ze toch moeilijk op hun donder geven als ze een kans missen''
Tuurlijk wel juh, koekje bij de koffie! Aanpakken
Zou ook wat zijn... Dan volgende week maar Peersman - Mac-Intosch - Dammers - Anderson.
Zal er inderdaad zondag waarschijnlijk niet bij zijn:
De Drachtster houdt er rekening mee dat Martijn van der Laan voor zondag wegvalt. De Groninger linksback kreeg in de rust een spuit in zijn knie, waardoor hij de negentig minuten vol kon maken.
,,Ik weet bijna zeker dat we ook hem kwijt zijn'', stelt De Jong een tikkeltje mismoedig.
(Bron: LC)
Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2015, 18:09:41
Zou ook wat zijn... Dan volgende week maar Peersman - Mac-Intosch - Dammers - Anderson.
Is Vytas bij die tijd niet fit? Anders die jonge uit het 2e maar op de back, zodat het centrum Peersman/Dammers weer staat en kan Mac-Intosch rustig aan wedstrijdfit worden...
Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 08:44:57
Is Vytas bij die tijd niet fit? Anders die jonge uit het 2e maar op de back, zodat het centrum Peersman/Dammers weer staat en kan Mac-Intosch rustig aan wedstrijdfit worden...
Vytas ligt er een aantal weken uit.
Ik ben ook voor om een echte linksback op te stellen, desnoods uit de beloften. dit heb ik veel liever dan dat daar een centrale verdediger komt te spelen.
Maar Henk zal wel weer Peersman op links zetten en Dammers / Macintosh centraal.
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2015, 10:27:51
Vytas ligt er een aantal weken uit.
Ik ben ook voor om een echte linksback op te stellen, desnoods uit de beloften. dit heb ik veel liever dan dat daar een centrale verdediger komt te spelen.
Maar Henk zal wel weer Peersman op links zetten en Dammers / Macintosh centraal.
Voordat Peersman naar Cambuur kwam was hij natuurlijk eigenlijk een linksback (hoewel hij bij Dordrecht ook wel eens in het centrum heeft gespeeld). Ik weet ook niet of je het een speler uit Jong Cambuur kan aandoen om hem te laten debuteren in een wedstrijd waar zoveel druk op staat.
Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2015, 10:34:07
Voordat Peersman naar Cambuur kwam was hij natuurlijk eigenlijk een linksback (hoewel hij bij Dordrecht ook wel eens in het centrum heeft gespeeld). Ik weet ook niet of je het een speler uit Jong Cambuur kan aandoen om hem te laten debuteren in een wedstrijd waar zoveel druk op staat.
Klopt wel, maar het centrum mét hem staat. Of dit nu met Dammers of Mac is.
Als je hem uit het centrum trekt krijg je problemen centraal, dan liever problemen op de back...
is ie er zondag weer bij ????
op zijn vertrouwde plekkie als vanouds
Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.
Citaat van: Collingwood op december 13, 2015, 14:29:32
Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.
Gaat vast goed komen !!!!!
Citaat van: Collingwood op december 13, 2015, 14:29:32
Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.
mag ook wel weer eens gezegd worden .Vd Laan speelde een beste wedst .Je ziet dat hij weer steeds beter word .Ik vind behoorlijk niet het goede woord , doe maar uitstekende
Citaat van: sunderland op december 14, 2015, 10:09:53
mag ook wel weer eens gezegd worden .Vd Laan speelde een beste wedst .Je ziet dat hij weer steeds beter word .Ik vind behoorlijk niet het goede woord , doe maar uitstekende
Haha, wilde niet gelijk te enthousiast doen, maar je hebt gelijk!
Ook grappig om te zien hoe hij zijn kopduels van de lange dweil Santos won.
Foelt sich kenneluk beter as CV dan as back
Citaat van: piene hassus op december 14, 2015, 11:45:48
Foelt sich kenneluk beter as CV dan as back
Is oek su... voor een back is hij te traag en te klein...
Citaat van: legeips op december 14, 2015, 12:45:59
Is oek su... voor een back is hij te traag en te klein...
Vaak zijn juist de backs een van de kleinsten van het veld...
Ik vond hem hier voor z'n vertrek als CV ook beter naast Leeuwin dan als back.
Ik snapte daarom ook niet dat TKV hem als back haalde op basis van z'n spel als CV.
Citaat van: oostside op december 14, 2015, 13:29:10
Ik vond hem hier voor z'n vertrek als CV ook beter naast Leeuwin dan als back.
Ik snapte daarom ook niet dat TKV hem als back haalde op basis van z'n spel als CV.
Tzestig? 8P
62 :insane
Begint steeds meer op de oude vd Laan te lijken!!! _O_
Begin er weer gerust op te worden als hij centraal staat.
Tinus is terug!!
Die speelt weer als vanouds, inclusief branie en wat overmoedige momentjes. Mooi om te zien.
Tot wanneer loopt zijn contract bij FC Groningen?
Vd laan idd goede pot, vond alleen dammers wat onzeker en dom balverlies. Misschien toch weer aankloppen bij Fischer. Speelde wat ongelukkige pot maar zet de boel wel neer, leiderstype. Peersman geen echte rechtsback dus daar moet ook iets komen. Dan voorin nog iets, spits of buiten......
Citaat van: Trainer op december 20, 2015, 14:45:34
Vd laan idd goede pot, vond alleen dammers wat onzeker en dom balverlies. Misschien toch weer aankloppen bij Fischer. Speelde wat ongelukkige pot maar zet de boel wel neer, leiderstype. Peersman geen echte rechtsback dus daar moet ook iets komen. Dan voorin nog iets, spits of buiten......
alleen rechter cv en dan echte topper voor onze begrippen. Degelijke rechtsback of mcintosh daar neerzetten. En heeeeeeel misschien bizot
Hij speelt weer met zelfvertrouwen! Ondanks ik bij sommige acties mijn hart nog vasthoudt, _O_
Welkom terug Martijn! Top gespeeld
Blij met een vd Laan in deze huidige vorm (een er zit nog meer in).
Citaat van: zeewolde op december 20, 2015, 14:48:39
En heeeeeeel misschien bizot
Heeft juist net een basisplaats veroverd bij Genk, en sindsdien hebben ze nog geen goal tegen gehad. Dat wordt 'm dus niet. :P
Citaat van: el haj op december 20, 2015, 14:56:37
Heeft juist net een basisplaats veroverd bij Genk, en sindsdien hebben ze nog geen goal tegen gehad. Dat wordt 'm dus niet. :P
jammer. Vind nienhuis degelijk, maar bizot zou een meerwaarde zijn
Citaat van: sunderland op december 14, 2015, 10:09:53
mag ook wel weer eens gezegd worden .Vd Laan speelde een beste wedst .Je ziet dat hij weer steeds beter word .Ik vind behoorlijk niet het goede woord , doe maar uitstekende
!
he's back !!!!!!! :y :y :y
Citaat van: ace1974 op december 20, 2015, 20:00:57
he's back !!!!!!! :y :y :y
Ik vind hem toch beter centraal :insane
Door hem speelt Dammers ook beter in het centrum. Lijkt toch wat meer rust te brengen dan Peersman. Deze laatste presteert prima op de rechtsback
Citaat van: gewoon een fan op december 20, 2015, 20:05:27
Ik vind hem toch beter centraal :insane
idd :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: OuweSkeve op december 20, 2015, 20:12:20
Door hem speelt Dammers ook beter in het centrum. Lijkt toch wat meer rust te brengen dan Peersman. Deze laatste presteert prima op de rechtsback
Vind je? Ik vind het helemaal niks. Te geforceerd. Kan niks met rechts, maakt daardoor veel verkeerde keuzes.
Eens. Maar op dit moment is het verdedigend wel de beste optie. Duidelijk dat er in de winter een goede back bij moet. Ik zeg Breukers, speelt nooit bij Heracles. Geen idee of ie weg mag.
En ik denk dat Anderson nog heel veel beter kan dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. We gaan het meemaken :proost
Gaat niet op vakantie maar door trainen met zijn personal trainer _O_ _O_ (advies gehad van B denk ik)
Het zou mooi zijn als we hem na dit seizoen definitief weer kunnen overnemen van Groningen. Daar zitten ze denk ik niet meer op hem te wachten, maar voor ons echt een prima verdediger. Zeker met een speler als Leeuwin of Reijnen naast hem.
Sinds hij weer in centrum speelt staat het daar veel beter.
Citaat van: Collingwood op december 20, 2015, 23:45:30
Het zou mooi zijn als we hem na dit seizoen definitief weer kunnen overnemen van Groningen. Daar zitten ze denk ik niet meer op hem te wachten, maar voor ons echt een prima verdediger. Zeker met een speler als Leeuwin of Reijnen naast hem.
Ik zie 't nog niet zo snel gebeuren; Groningen zal 'm niet gratis laten gaan (en hoeveel hebben wij nou om 'm daar los te weken?) en hij heeft nog een contract tot 2018. Mocht 'ie hier komen gooit 'ie wel twee jaar aan hoger loon weg.
Maar goed, ik hoop dat ik ernaast zit. Die jongen is hier blijkbaar veel beter op z'n plek dan in Grunn.
Citaat van: el haj op december 21, 2015, 14:42:10
Ik zie 't nog niet zo snel gebeuren; Groningen zal 'm niet gratis laten gaan (en hoeveel hebben wij nou om 'm daar los te weken?) en hij heeft nog een contract tot 2018. Mocht 'ie hier komen gooit 'ie wel twee jaar aan hoger loon weg.
Maar goed, ik hoop dat ik ernaast zit. Die jongen is hier blijkbaar veel beter op z'n plek dan in Grunn.
Financieel gezien zal het inderdaad een moeilijk verhaal worden. Misschien krijgt hij volgend jaar in Groningen ook weer een serieuze kans als hij zijn goede vorm doorzet na de winterstop. Het is bij mij ook meer hoop dan een reële verwachting.
Volgens mij heeft hij z'n contract al eens eerder bij Grunn afgekocht.
Martijn wil (denk ik) hier wel blijven.
Ik denk dat hij het met Grunn financieel gaat oplossen.
Citaat van: Collingwood op december 21, 2015, 14:44:11
Financieel gezien zal het inderdaad een moeilijk verhaal worden. Misschien krijgt hij volgend jaar in Groningen ook weer een serieuze kans als hij zijn goede vorm doorzet na de winterstop. Het is bij mij ook meer hoop dan een reële verwachting.
Waarom zou hij dan wel een serieuze kans krijgen? Enige reden om hem daar te behouden is om centrum van Cambuur weer te verzwakken. Maar lekker hier blijven, blij dat hij weer begint te draaien hier. Ik had er weinig vertrouwen in toen hij terug kwam. Complimenten.
Citaat van: Cor op december 21, 2015, 22:19:27
Waarom zou hij dan wel een serieuze kans krijgen? Enige reden om hem daar te behouden is om centrum van Cambuur weer te verzwakken. Maar lekker hier blijven, blij dat hij weer begint te draaien hier. Ik had er weinig vertrouwen in toen hij terug kwam. Complimenten.
helemaal mee eens, heeft even nodig gehad, maar zie hem nuweer graag in het centrum. Hoewel de 1-4 bij hem begon. Aanvallend had hij weer ouderwets lef.
https://www.instagram.com/p/_mD2nkulhp/
Grappig dat Angelo Cijntje zijn personal trainer is.
Citaat van: Collingwood op december 22, 2015, 20:49:28
Grappig dat Angelo Cijntje zijn personal trainer is.
Heeft ie nou vier shirts aan of mag er echt wat af?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2015, 22:37:34
Heeft ie nou vier shirts aan of mag er echt wat af?
Dat is beton!!!!! 8P
Hij gaat niet op vakantie en blijft doortrainen, mooi toch?
Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2015, 22:47:56
Hij gaat niet op vakantie en blijft doortrainen, mooi toch?
Klasse
Klasse instelling!
Is ook al een stuk fitter dan toen hij bij ons kwam... Blokje beton is bijna terug.
Citaat van: 666 op december 23, 2015, 07:48:13
Is ook al een stuk fitter dan toen hij bij ons kwam... Blokje beton is bijna terug.
Er moet beton af (was te zwaar)
Klasse gespeeld :thumbsup Veldwijk in de broekzak
Citaat van: siepelsjeu op februari 28, 2016, 02:34:33
Klasse gespeeld :thumbsup Veldwijk in de broekzak
veldwijk liet wel zien dat hij een topper is
Mooi vastleggen voor komende twee jaar.
motm voor mij
Citaat van: speculeter op februari 28, 2016, 07:58:27
Mooi vastleggen voor komende twee jaar.
Dat gaat niet gebeuren, heeft nog 2 jaar een contract in Groningen. Zal straks, met een nieuwe trainer daar, voor zijn kans gaan.
Citaat van: Tanjajeah op februari 28, 2016, 10:39:22
Dat gaat niet gebeuren, heeft nog 2 jaar een contract in Groningen. Zal straks, met een nieuwe trainer daar, voor zijn kans gaan.
Denk dat Groningen van 'm af wil hoor.
Citaat van: Tanjajeah op februari 28, 2016, 10:39:22
Dat gaat niet gebeuren, heeft nog 2 jaar een contract in Groningen. Zal straks, met een nieuwe trainer daar, voor zijn kans gaan.
denk niet dat Groningen hem nog wil.
En voor ons is het een zeer goede verdediger.
Citaat van: Tanjajeah op februari 28, 2016, 10:39:22
Dat gaat niet gebeuren, heeft nog 2 jaar een contract in Groningen. Zal straks, met een nieuwe trainer daar, voor zijn kans gaan.
Volgens mij nog contract voor 1 jaar na dit seizoen
Hij kan beter hier blijven. Daar gaat hij niet meer voetballen. Weet t wel zeker. Voor ons cluppie is hij bruikbaar.
Als Lachman net als hij met wat meer minuten in de benen weer goed wordt hebben we best een aardig centrum.
Cambuur ken vd Laan niet meer betale, hij ferdient bij grunn feul meer
Citaat van: piene hassus op februari 29, 2016, 16:24:07
Cambuur ken vd Laan niet meer betale, hij ferdient bij grunn feul meer
Mede dèrom idder oek naar Grunn gaan.
Martijn kan waarschijnlijk kiezen, voor meer op het bankje, of voor minder wekelijks spelen.
De vraag zal zijn wie wordt de nieuwe trainer van Grunn en ziet hij het in hem zitten.
Als Henk de Jong het wordt dan zal hij vast nog wel kansen krijgen. Met andere trainers is het nog maar te bezien.
Zal echt geen de jong worden.
Maar Faber.
Citaat van: speculeter op maart 01, 2016, 10:58:56
Zal echt geen de jong worden.
Maar Faber.
Denk ik ook. De Jong naar NEC?
Citaat van: Cambuur LWD op maart 01, 2016, 14:40:13
Denk ik ook. De Jong naar NEC?
Zal wel een hele goede mogelijkheid zijn. Ik heb echter wel begrepen dat technisch directeur Henry vd Vegt geen fan is van Martijn van der Laan. Heb ik van meerdere mensen al begrepen, denk niet dat die bij Cambuur blijft. Het contract bij Groningen zal misschien dan in dat geval wel in goed overleg worden ontbonden en een avontuur in het buitenland aangaan.
Citaat van: sccvl op maart 01, 2016, 22:31:56
Zal wel een hele goede mogelijkheid zijn. Ik heb echter wel begrepen dat technisch directeur Henry vd Vegt geen fan is van Martijn van der Laan. Heb ik van meerdere mensen al begrepen, denk niet dat die bij Cambuur blijft. Het contract bij Groningen zal misschien dan in dat geval wel in goed overleg worden ontbonden en een avontuur in het buitenland aangaan.
vd Vegt l0l
vd Laan is voor Cambuur gewoon een goede speler. Vd Vegt moet zelf lekker opzouten.
Citaat van: Bernardo op maart 01, 2016, 22:34:20
vd Vegt l0l
vd Laan is voor Cambuur gewoon een goede speler. Vd Vegt moet zelf lekker opzouten.
Ben ik absoluut met je eens hoor, van der Laan mits fit is een goede meerwaarde voor Cambuur. Ik hoop persoonlijk ook dat die blijft, maar zolang vd Vegt daar nog zit schat ik die kansen niet erg hoog in. En de kans dat vd vegt blijft is hoger dan dat Martijn hier volgend seizoen nog is.
Die vd vegt moet mooi opzouten
Citaat van: sccvl op maart 01, 2016, 22:31:56
Zal wel een hele goede mogelijkheid zijn. Ik heb echter wel begrepen dat technisch directeur Henry vd Vegt geen fan is van Martijn van der Laan. Heb ik van meerdere mensen al begrepen, denk niet dat die bij Cambuur blijft. Het contract bij Groningen zal misschien dan in dat geval wel in goed overleg worden ontbonden en een avontuur in het buitenland aangaan.
Misschien moet Van der Laan even die zilveren schoen laten zien aan HvdV.
Citaat van: moodygrunn op maart 02, 2016, 12:56:43
Misschien moet Van der Laan even die zilveren schoen laten zien aan HvdV.
Even flink op die bolle ogen van hvdv rammen? :zweep
speel weer goed de laatste tijd ........
Ik vond hem eigenlijk de beste van het veld
Blokje beton is er weer!
Zou fijn zijn als hij hier blijft.
Maar daar zal onze Henry wel weer anders over denken.
staat nog onder contract bij grunnen toch dan mutte we dik betalen.
is de beste man de laatste weken
Ben bang dat wij zijn salaris niet zullen kunnen ophoesten.
Zal keuze worden voor hem om bij ons te blijven voor minder salaris of terug naar Groningen en bank warm houden.
Citaat van: speculeter op april 05, 2016, 09:40:33
Zal keuze worden voor hem om bij ons te blijven voor minder salaris of terug naar Groningen en bank warm houden.
Inderdaad. Of daaar in 1 jaar pakken wat je hier in 3 jaar pakt.
Citaat van: speculeter op april 05, 2016, 09:40:33
Zal keuze worden voor hem om bij ons te blijven voor minder salaris of terug naar Groningen en bank warm houden.
Denk toch echt wel dat ie liever Eredivisie speelt hoor.
dan speelt ie waarschijnklijk niet maar verdient wel.
Citaat van: denistel op april 05, 2016, 16:14:55
dan speelt ie waarschijnklijk niet maar verdient wel.
ik weet niet hoe oud hij is maar bij Groningen word hij gewoon miljonair dus hij blijft vast
heeft flink wat salaris ingeleverd om bij cambuur :scc :scc :scc te spelen.........
is n kerel die voor t plezier gaat ipv de pegels !!!!
en miljonair worden bij groningen?????.. d8 t niet
Mochten we degraderen, zou er dan niet een andere Eredivisieclub zijn die de kwaliteiten van Van der Laan herkent? Hij komt misschien te kort voor Groningen, maar bij een club onderin de Eredivisie kan hij prima spelen. Je mag toch hopen dat de scouting van Eredivisieclubs verder kijkt dan Martijns lengte.
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 08, 2016, 11:38:34
Mochten we degraderen, zou er dan niet een andere Eredivisieclub zijn die de kwaliteiten van Van der Laan herkent? Hij komt misschien te kort voor Groningen, maar bij een club onderin de Eredivisie kan hij prima spelen. Je mag toch hopen dat de scouting van Eredivisieclubs verder kijkt dan Martijns lengte.
Ssssst breng ze nou niet op ideeën!
Citaat van: ace1974 op april 08, 2016, 09:27:43
heeft flink wat salaris ingeleverd om bij cambuur :scc :scc :scc te spelen.........
is n kerel die voor t plezier gaat ipv de pegels !!!!
en miljonair worden bij groningen?????.. d8 t niet
hij word gehuurd meneer. En bij Groningen verdient hij sowieso meer dan 2 ton. Dus als hij daar voor 4 jaar tekent gaat ie richting een 6 nullen. Bij Groningen wisten ze dat ie niet zou spelen en nu beuren ze nog iets. Hij gaat echt niet een ton inleveren natuurlijk
Citaat van: ace1974 op april 08, 2016, 09:27:43
heeft flink wat salaris ingeleverd om bij cambuur :scc :scc :scc te spelen.........
is n kerel die voor t plezier gaat ipv de pegels !!!!
en miljonair worden bij groningen?????.. d8 t niet
Volgens mij krijgt een speler die je huurt, nog steeds zn salaris van zn oorspronkelijke werkgever, fc groningen dus. Hij levert niks in volgens mij
Citaat van: moodygrunn op april 08, 2016, 12:41:26
Volgens mij krijgt een speler die je huurt, nog steeds zn salaris van zn oorspronkelijke werkgever, fc groningen dus. Hij levert niks in volgens mij
Dat hangt er helemaal vanaf. Als Groningen zegt, we willen je wel verhuren maar zijn dan niet bereid om een deel van je salaris te betalen dan is de keuze aan Martijn.
Contractueel heeft FCG toch gewoon verplichtingen tegenover Martijn? Als fcg geld terug wil zien vanuit de verhuur regelen ze dat met Cambuur toch?
Citaat van: moodygrunn op april 08, 2016, 13:17:48
Contractueel heeft FCG toch gewoon verplichtingen tegenover Martijn? Als fcg geld terug wil zien vanuit de verhuur regelen ze dat met Cambuur toch?
Het kan zijn dat Cambuur niet aan de huurprijs kan/wil voldoen. In dat geval moet de speler zelf ook inleveren.
Citaat van: mario op april 08, 2016, 14:04:26
Het kan zijn dat Cambuur niet aan de huurprijs kan/wil voldoen. In dat geval moet de speler zelf ook inleveren.
Is met Lachman hetzelfde verhaal
Maar als Cambuur een groot deel van het salaris betaalt is het al voordelig voor die clubs en kan de speler hetzelfde salaris blijven krijgen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 08, 2016, 14:56:26
Maar als Cambuur een groot deel van het salaris betaalt is het al voordelig voor die clubs en kan de speler hetzelfde salaris blijven krijgen
Precies. Zo gaat dat ook bij grote clubs als bijv. Manchester City en Chelsea die zo relatief goedkoop een jeugdopleiding kunnen hebben met een groot beloftenteam.
In het elftal van de telegraaf, goed bezig Martijn :thumbsup
Staat goed nu achterin samen met lachman
Mooi dat we deze jongen weer fit in Groningen af kunnen leveren, zonde dat ze hem als wissel op de linksback gaan gebruiken.
Volgens de LC wil Keizer Van der Laan graag bij Cambuur houden en heeft hij daar zelf ook wel oren naar ("Ik voel me thuis bij Cambuur"). Maar hij moet afwachten wat Groningen met hem wil, zegt hij.
Citaat van: Collingwood op april 26, 2016, 19:27:40
Volgens de LC wil Keizer Van der Laan graag bij Cambuur houden en heeft hij daar zelf ook wel oren naar ("Ik voel me thuis bij Cambuur"). Maar hij moet afwachten wat Groningen met hem wil, zegt hij.
Vind het vrij opvallend dat Martijn feitelijk aangeeft bij ons te willen blijven. Denk dat hij nu ook wel inziet dat zijn kansen bij FCG nihil zijn.
Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2016, 19:40:07
Vind het vrij opvallend dat Martijn feitelijk aangeeft bij ons te willen blijven. Denk dat hij nu ook wel inziet dat zijn kansen bij FCG nihil zijn.
Dit had ik wel verwacht, Martijn heeft dit eerder zo gedaan.
volgens de VI krijgt van der Laan een nieuwe kans bij FCG. Faber wil hem graag aan het werk zien
Citaat van: DK op april 26, 2016, 19:49:31
volgens de VI krijgt van der Laan een nieuwe kans bij FCG. Faber wil hem graag aan het werk zien
Faber neemt van Rens van Eijden mee. Dat is toch een linksbenige CV?
Citaat van: poelie-lwd op april 26, 2016, 19:52:45
Faber neemt van Rens van Eijden mee. Dat is toch een linksbenige CV?
Van Eijden gaat naar AZ.
Citaat van: DeChef op april 26, 2016, 19:58:18
Van Eijden gaat naar AZ.
Dat is nieuw voor mij :proost
Het zal wel als volgt gaan: Faber vindt vd Laan te klein als CV, zet hem linksback, dat kan hij niet, en dan komt hij eind augustus weer deze kant op.
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 20:21:10
Het zal wel als volgt gaan: Faber vindt vd Laan te klein als CV, zet hem linksback, dat kan hij niet, en dan komt hij eind augustus weer deze kant op.
Als het dan financieel voordeliger is, dan moet het maar.
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 20:21:10
Het zal wel als volgt gaan: Faber vindt vd Laan te klein als CV, zet hem linksback, dat kan hij niet, en dan komt hij eind augustus weer deze kant op.
Een goede TD zou proberen Vd Laan te behouden voor de club en gelet op afgelopen seizoen. mag dat ook wel wat kosten, want hij is een van de spelers die zich goed staande heeft weten te houden.
In de Juup is onze zilveren schoen winnaar natuurlijk een van de betere spelers. Zeker als je dominant gaat spelen ipv afwachtend.
Het lijkt me helaas qua salaris niet reëel.
Ik hoop dat er een regeling getroffen kan worden dat v/d Laan bij ons komt te voetballen komend seizoen, het liefst vanaf begin voorbereiding.
Nog een goede rechter centrale verdediger erbij, Pereira op de back en Peersman op de linksback, staat het wel aardig in de Juup volgens mij.
Als er budget is, zou ik nog een vervanger voor Peersman halen.
Vd Laan blijft niet.
Die gaat nog liever ergens z'n zakken vullen. Geef hem ongelijk.
Citaat van: Treb op april 27, 2016, 14:42:24
Vd Laan blijft niet.
Die gaat nog liever ergens z'n zakken vullen. Geef hem ongelijk.
Waar haal je die onzin vandaan?
Kan ook wel eens van afhangen of zijn maatje Nienhuis blijft.
Denk dat er dan wel kans inzit dat hij blijft.
Citaat van: speculeter op april 27, 2016, 16:52:18
Kan ook wel eens van afhangen of zijn maatje Nienhuis blijft.
Denk dat er dan wel kans inzit dat hij blijft.
Waar zou die heen moeten dan?
Citaat van: justremco op april 27, 2016, 16:55:53
Waar zou die heen moeten dan?
Cometas begreep ik...
Weet niet waar Nienhuis heen moet.
Maar ms gaan ze op zoek naar een andere keeper en gaat hij zijn heil ergens anders zoeken.
Ze hebben gesproken met Verhulst van Volendam. Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag. Ben helemaal klaar met die keepersoap. Verhulst kunnen we jaren mee vooruit in de juup of eredivisie. Uitstekende doelman!
Citaat van: Vlampiep op april 26, 2016, 20:27:08
Een goede TD zou proberen Vd Laan te behouden voor de club en gelet op afgelopen seizoen. mag dat ook wel wat kosten, want hij is een van de spelers die zich goed staande heeft weten te houden.
hoe kunnen we em behouden als ie nog bij groningen onder contract staat??
Naast Henk Bos en Yoëll van Nieff staat ook Martijn van der Laan in de belangstelling van FC Emmen. #FCGroningen
Citaat van: justremco op mei 20, 2016, 12:48:03
Naast Henk Bos en Yoëll van Nieff staat ook Martijn van der Laan in de belangstelling van FC Emmen. #FCGroningen
Als hij eventueel naar Emmen kan mag ik toch aannemen dat onze TS hem hier bij Cambuur weet te houden...
Van der Laan blijft mooi in Leeuwarden :y
|:)
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 12:51:57
Als hij eventueel naar Emmen kan mag ik toch aannemen dat onze TS hem hier bij Cambuur weet te houden...
Het zal toch niet best wezen als wij hem laten lopen en dat hij naar Emmen gaat. Serieus...
Citaat van: maikcambuur op mei 20, 2016, 15:06:48
Het zal toch niet best wezen als wij hem laten lopen en dat hij naar Emmen gaat. Serieus...
Volgens mij is het al bekend dat Cambuur hem graag wil houden, dus als hij naar Emmen gaat is het zijn eigen keus denk ik. Dat kan ik me trouwens niet voorstellen.
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 15:10:11
Volgens mij is het al bekend dat Cambuur hem graag wil houden, dus als hij naar Emmen gaat is het zijn eigen keus denk ik. Dat kan ik me trouwens niet voorstellen.
Dat zou niet zijn eigen keus zijn ;)
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2016, 15:15:47
Dat zou niet zijn eigen keus zijn ;)
In de zin van dat gaat hij niet doen, of Cambuur wil hem niet houden?
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 15:16:34
In de zin van dat gaat hij niet doen, of Cambuur wil hem niet houden?
Ik denk dat hij dan met behoud van salaris door FCG die kant opgestuurd wordt....
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 15:25:38
Ik denk dat hij dan met behoud van salaris door FCG die kant opgestuurd wordt....
Dan kunnen ze hem toch ook naar Cambuur sturen als hij dat wil?
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2016, 15:27:55
Dan kunnen ze hem toch ook naar Cambuur sturen als hij dat wil?
Ik denk dat de lijntjes tussen Peter Jeltema / Hans Nijland en Dick Lukkien nogal wat korter zijn dan de lijntjes naar Leeuwarden...
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 15:31:11
Ik denk dat de lijntjes tussen Peter Jeltema / Hans Nijland en Dick Lukkien nogal wat korter zijn dan de lijntjes naar Leeuwarden...
Daar zit wat in. Maar ik neem aan dat Van der Laan daar ook nog wat over te zeggen heeft.
Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 15:31:11
Ik denk dat de lijntjes tussen Peter Jeltema / Hans Nijland en Dick Lukkien nogal wat korter zijn dan de lijntjes naar Leeuwarden...
De haal lijntjes naar hier zijn anders wel een stuk korter :devil
Ik mag toch hopen dat hij buiten de eredivisie om alleen hier wil spelen...
|:) Martijn |:)
nou het zou niet best wezen dat hij naar emmen gaat.... Dan hoop ik toch echt dat hij bij ons blijft
zou deze jonge nog komen ??? :scc
Nou welkom terug dan maar Popeye! :proost
Ist al definitief?
Citaat van: Montana op juli 24, 2017, 21:36:45
Nou welkom terug dan maar Popeye! :proost
moest weer ff zoeke ouwe :y
Mut ie wel fit weze, want we binne toch gien sociale instelling.
Citaat van: vialli op juli 24, 2017, 22:16:26
Mut ie wel fit weze, want we binne toch gien sociale instelling.
denk er om wordt pico boos :y
oost west thuis best
welkom terug
knallen hier !!!!!
Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.
Citaat van: Collingwood op juli 25, 2017, 14:58:08
Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.
En daarmee verandert mijn mening volledig. Dan lijkt Martijn mij een prima aanwinst. Als hij iemand uit de basis kan spelen is dat fantastisch en anders is hij een prima standin. Het moet natuurlijk allemaal nog wel rond komen!
Citaat van: Lore op juli 25, 2017, 15:00:01
En daarmee verandert mijn mening volledig. Dan lijkt Martijn mij een prima aanwinst. Als hij iemand uit de basis kan spelen is dat fantastisch en anders is hij een prima standin. Het moet natuurlijk allemaal nog wel rond komen!
Klopt, het is allemaal nog niet bevestigd, al komen de berichten van betrouwbare bronnen.
Misschien op den duur als Martijn topfit is op links centraal achterin en Schilder op 6 ?
Het biedt in ieder geval mogelijkheden imo
Citaat van: Collingwood op juli 25, 2017, 14:58:08
Met de komst van Schils en Smeets lijkt Schilder toch gewoon achterin te blijven, en is Van der Laan dus toch puur voor de breedte achterin.
we zullen zien , een fitte Vd laan speelt sowieso
Citaat van: sunderland op juli 25, 2017, 17:30:53
we zullen zien , een fitte Vd laan speelt sowieso
Misschien calculeert Cambuur in dat het wel even gaat duren voor dat het geval is (een fitte Van der Laan).
Welkom terug kerel!
Citaat van: Bolle op juli 25, 2017, 17:55:07
Welkom terug kerel!
Weet je meer? Niet bij de gepresenteerde spelers.
Was in het MCL én stadion vandaag ;)
Citaat van: Montana op juli 25, 2017, 20:07:24
Was in het MCL én stadion vandaag ;)
Doen we die er morgen nog ff bij. :proost
Citaat van: Montana op juli 25, 2017, 20:07:24
Was in het MCL én stadion vandaag ;)
Misschien wachten op definitief groen licht uit Groningen?
Citaat van: justremco op juli 25, 2017, 20:11:21
Misschien wachten op definitief groen licht uit Groningen?
Zou wel logisch zijn ja, aangezien Groningen ook nog niet officieel heeft bevestig dat zijn contract is ontbonden.
Ff wachten op officiële bevestiging. Is rond.
Citaat van: Montana op juli 26, 2017, 18:06:35
Ff wachten op officiële bevestiging. Is rond.
Denk je dat dat vanavond nog komt?
Wil je dit alles nog investeren in deze man? heeft wel maanden en misschien nog wel langer nodig om aan te haken.
SC Cambuur hoopt deze week nog een nieuwe aanwinst te presenteren.
Martijn van der Laan werd dinsdag - net als Smeets, Schils en Rosheuvel - namelijk al medisch gekeurd,
maar trainer Marinus Dijkhuizen houdt nog een kleine slag om de arm.
"We willen hem terughalen als back-up voor Marvin Peersman en Robbert Schilder",
legt de oefenmeester uit in gesprek met de Leeuwarder Courant. "Martijn trainde vanaf januari al met de beloften van FC Groningen
en heeft fysiek en mentaal een deukie opgelopen", constateert Dijkhuizen.
"Mocht hij komen, dan moeten we een traject ingaan met Martijn zodat hij terugkomt op het niveau van een paar jaar geleden", vervolgt hij.
"Want het is nu niet meer de Martijn zoals we die van Cambuur kennen. En dat is ook logisch als je bij de beloften meedoet",
besluit Dijkhuizen.
Kunnen ze niet wat beters halen ! bank moet toch meestal dicht tegen de eerste selectie aanzitten zitten gaat met vd laan toch nog wel ff duren lijkt het als je dijkhuizen mag geloven.
Ach, wie er ook komt speelt toch niet zomaar Schilder er uit.
Amateurkontrakt aanbieden niet meer eerst maar ff topfit worden.
Dat is waar alleen er komen nog meer kosten bij psychiater / lidmaatschap sportschool/ en dan moet hij ook nog wedstrijdritme krijgen......
word nou al een lastig verhaal als ik dijkie zo hoor :insane :insane
Citaat van: yellow@ndblue op juli 26, 2017, 21:59:22
Dat is waar alleen er komen nog meer kosten bij psychiater / lidmaatschap sportschool/ en dan moet hij ook nog wedstrijdritme krijgen......
word nou al een lastig verhaal als ik dijkie zo hoor :insane :insane
Je doet nu net of Cambuur een mindervalide voetballer binnenhaalt, beetje overdreven niet? Ga er maar vanuit dat Van den Belt echt geen financiële risico's gaat nemen voor Van der Laan. Prestatiecontract zou me niet verbazen, en dan is het gewoon een prima speler om er (op termijn) bij te hebben.
Dijkhuizen zijn woorden:
Mocht hij komen, dan moeten we een traject ingaan met Martijn......
Klinkt niet best :) :) :) :) :)
Ach een beetje dolle moet kunnen.
Citaat van: yellow@ndblue op juli 26, 2017, 22:06:31
Dijkhuizen zijn woorden:
Mocht hij komen, dan moeten we een traject ingaan met Martijn......
Klinkt niet best :) :) :) :) :)
Ach een beetje dolle moet kunnen.
Ja, om hem weer (wedstrijd)fit te krijgen. Met een jong talent als back-up zouden ze ook een (andersoortig) traject moeten ingaan om diegene op het juiste niveau te krijgen. Kijk maar naar wat ze over Robertha zeggen.
En dollen moet zeker kunnen, is alleen lastig op te maken uit alleen wat tekst op een beeldscherm! :proost
Cheers :hein :ams
Zoals ik al eerder schreef vindt ik het juist mooi en verstandig dat ze het op die manier benaderen.
Ik begrijp het niet dat Martijn steeds zo ver terug valt?
Ondanks dat je niet speelt, moet je als prof altijd fit blijven.
Voor het geval er een club komt, die hem uit z'n lijden wil verlossen.
Nu zie je maar weer, van hoever hij nu weer moet komen.
Dit had hem geen tweede keer moeten overkomen.
Citaat van: PePe op juli 26, 2017, 22:44:42
Ik begrijp het niet dat Martijn steeds zo ver terug valt?
Ondanks dat je niet speelt, moet je als prof altijd fit blijven.
Voor het geval er een club komt, die hem uit z'n lijden wil verlossen.
Nu zie je maar weer, van hoever hij nu weer moet komen.
Dit had hem geen tweede keer moeten overkomen.
Als je een heel seizoen niet of nauwelijks wedstrijden speelt kun je zoveel voor jezelf trainen als je wilt, maar dan is het echt onmogelijk om wedstrijdfit te blijven. Kijk maar naar hoe lang het duurde met Schilder, en die had nog korter niet gespeeld dan Van der Laan.
Precies en daarbij heeft Martijn tussendoor nog enkele langdurige blessures (lies & knie) gehad.
Citaat van: PePe op juli 26, 2017, 22:44:42
Ik begrijp het niet dat Martijn steeds zo ver terug valt?
Ondanks dat je niet speelt, moet je als prof altijd fit blijven.
Voor het geval er een club komt, die hem uit z'n lijden wil verlossen.
Nu zie je maar weer, van hoever hij nu weer moet komen.
Dit had hem geen tweede keer moeten overkomen.
De beste stuurlui staan aan wal.
Stel: door de hele situatie is ie doodongelukkig geworden bij dat grunn, en Cambuur geeft hem, met bepaalde afspraken over en weer, een nieuwe kans, dan lijkt me dat een prima optie. Als het wat wordt dan hebben we een topper. Vd Belt denkt kennelijk in kansen!
Prima om erbij te hebben zolang het de ontwikkeling van jonge spelers niet in de weg staat.
Idd... het is mooi voor Martijn en verstandig van Cambuur om zo'n traject met hem uit te stippelen.
Ik ben er in elk geval erg blij mee.. :y
Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2017, 08:25:23
Prima om erbij te hebben zolang het de ontwikkeling van jonge spelers niet in de weg staat.
oud wijfe gelul. Ik wik alleen maar de besten zien hoe oud maakt mij geen reet uit . En in de beste 3 jaar van Cambuur ooit was hij zelfs 1x bij de 3 beste spelers in de eredivisie in de telegraaf . Dus dan kun je wel wat . Nu is het nivo een stuk lager dus kan hij dat makkelijk aan
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 09:43:37
oud wijfe gelul. Ik wik alleen maar de besten zien hoe oud maakt mij geen reet uit . En in de beste 3 jaar van Cambuur ooit was hij zelfs 1x bij de 3 beste spelers in de eredivisie in de telegraaf . Dus dan kun je wel wat . Nu is het nivo een stuk lager dus kan hij dat makkelijk aan
We gaan het zien. Aangezien Cambuur hem als backup heeft gehaald ben ik er wel tevreden mee.
Sportief heb je gelijk voor de korte termijn. Financieel is het natuurlijk mooi als we zelf al de opvolger voor Schilder of een nieuwe spits klaarstomen en daarna voor een mooi bedrag aan een subtopper verkoopt.
De besten moeten spelen uiteraard maar ook fijn als je ook al een beetje voorruit kijkt naar de volgende seizoenen.
Citaat van: Agy op juli 27, 2017, 08:25:56
Idd... het is mooi voor Martijn en verstandig van Cambuur om zo'n traject met hem uit te stippelen.
Ik ben er in elk geval erg blij mee.. :y
Mooi reïntegratietraject voor Martijn, ik hoop dat hij het geduld en de motivatie kan opbrengen om dit vol te houden.
Citaat van: Bankzitter op juli 27, 2017, 10:49:32
Sportief heb je gelijk voor de korte termijn. Financieel is het natuurlijk mooi als we zelf al de opvolger voor Schilder of een nieuwe spits klaarstomen en daarna voor een mooi bedrag aan een subtopper verkoopt.
De besten moeten spelen uiteraard maar ook fijn als je ook al een beetje voorruit kijkt naar de volgende seizoenen.
voetbal is kortetermijn. De enige jeugdspeler die ik ken is monteiro en die is niet eens zelf opgeleid. En bijker die gratis wegliep.Daar denk ik heel anders over
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 12:28:44
voetbal is kortetermijn. De enige jeugdspeler die ik ken is monteiro en die is niet eens zelf opgeleid. En bijker die gratis wegliep.Daar denk ik heel anders over
diemers
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 12:28:44
voetbal is kortetermijn. De enige jeugdspeler die ik ken is monteiro en die is niet eens zelf opgeleid. En bijker die gratis wegliep.Daar denk ik heel anders over
En de komende 6-8 jaar hoef je echt niet te rekenen op groeibriljantjes uit de eigen jeugd. Er loopt wel talent rond, alleen moeten die op wedstrijdniveau veel meer weerstand ondervinden dan ze nu krijgen.
Jeugd gaat wel langer duren maar er lopen nu aardig wat relatief jonge spelers: El Baad, Rosheuvel, Boerlage, Mathieu, Robertha. Ze zullen het niet allemaal redden maar moeten wel de kans krijgen.
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 12:28:44
voetbal is kortetermijn. De enige jeugdspeler die ik ken is monteiro en die is niet eens zelf opgeleid. En bijker die gratis wegliep.Daar denk ik heel anders over
een jeugdige speler ken toch oek ergens anders weg komen? zoals robertha die zou komend
seizoen moeten leren van een spits die het klappen van de zweep kent en er zo,n
20 inschiet en zo zou het op de positie van schilder ook moeten zijn.
vd laan mits fit is prima maar ook dan zal ie nu weer bankzitter zijn want schilder
is gewoon 1e keus.
Dat bedoelde ik precies. Het moet een goede mix zijn en hopelijk past vd Laan goed in het plaatje.
Citaat van: denistel op juli 27, 2017, 16:59:27
een jeugdige speler ken toch oek ergens anders weg komen? zoals robertha die zou komend
seizoen moeten leren van een spits die het klappen van de zweep kent en er zo,n
20 inschiet en zo zou het op de positie van schilder ook moeten zijn.
vd laan mits fit is prima maar ook dan zal ie nu weer bankzitter zijn want schilder
is gewoon 1e keus.
iedereen denkt dat ie alleen centraal links kan spelen en ik ben er van overtuigd dat hij zelfs als linksbuiten beter zal zijn dan Houtkoop. Ik bedoel dat ie als linksback op 50% nog beter is dan peersman. Tis passen en meten , de beste keuze van afgelopen seiz was ook dat schilder centraal kwam te spelen. Misschien is Martijn wel een goede 6 in de eerste div
als linksback vond ik em niet sterk en een 6 vind ik en ook niet hoor.
we zullen het zien.
en zo lang ze alle vertrouwen hebben in peersman zal die altijd
blijven spelen al zijn er hier 6000 man die zeggen dat ie niet goed is.
Citaat van: denistel op juli 27, 2017, 22:04:58
als linksback vond ik em niet sterk en een 6 vind ik en ook niet hoor.
we zullen het zien.
en zo lang ze alle vertrouwen hebben in peersman zal die altijd
blijven spelen al zijn er hier 6000 man die zeggen dat ie niet goed is.
Peersman is op de back toch ook duidelijk beter dan Van der Laan, zeker als die bij lange na niet fit is? Dan zie ik hem er nog eerder uit gespeeld worden door Rosheuvel.
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 19:49:35
iedereen denkt dat ie alleen centraal links kan spelen en ik ben er van overtuigd dat hij zelfs als linksbuiten beter zal zijn dan Houtkoop. Ik bedoel dat ie als linksback op 50% nog beter is dan peersman. Tis passen en meten , de beste keuze van afgelopen seiz was ook dat schilder centraal kwam te spelen. Misschien is Martijn wel een goede 6 in de eerste div
Totaal oneens. Zelfs in zijn beste tijd als cv was vd Laan een drama als lb en op 6 is natuurljjk nooit geen optie geweest.
Citaat van: poelie-lwd op juli 27, 2017, 22:18:42
Totaal oneens. Zelfs in zijn beste tijd als cv was vd Laan een drama als lb en op 6 is natuurljjk nooit geen optie geweest.
Sunderland is op vakantie zal wel iets te veel?heffe had?
Ah nee juh, jum snappe er niks van en poelie al helemaal niet. Die wou Peersman rechtsbuiten hewwe en Tannane niet naar Cambuur hewwe
Kan v/d Laan niet in de spits?
Citaat van: Gasgeve op juli 28, 2017, 06:41:28
Kan v/d Laan niet in de spits?
Nee als derde keeper.
Ik heb zo'n idee dat hij terug is, want Cambuur plaatst een afbeelding van Popeye op Twitter :_schater.
Citaat van: Collingwood op juli 28, 2017, 11:39:02
Ik heb zo'n idee dat hij terug is, want Cambuur plaatst een afbeelding van Popeye op Twitter :_schater.
Ik zag hem ook, Skitterend
Citaat van: sunderland op juli 27, 2017, 23:55:42
Ah nee juh, jum snappe er niks van en poelie al helemaal niet. Die wou Peersman rechtsbuiten hewwe en Tannane niet naar Cambuur hewwe
:_schater vertel nog even hoe goed Rose wel niet was :_schater
Iemand die Martijn als LB beter vindt dan Peersman heeft een zeer selectief geheugen. Ik herinner me nog een wedstrijd in Emmen waar hij echt aan alle kanten voorbij werd gelopen en blij mocht zijn dat hij voor rust niet met rood mocht vertrekken.
MARTIJN VAN DER LAAN TERUG OP HET OUDE NEST
Martijn van der Laan keert terug bij SC Cambuur! Het contract van de centrale verdediger is ontbonden bij FC Groningen en zodoende kan hij transfervrij de overstap maken naar Leeuwarden. Van der Laan tekent een contract voor de duur van één seizoen.
Tussen 2011 en 2014 droeg Martijn 'Popeye' Van der Laan ook al het geel-blauw van SC Cambuur. Toen was hij een belangrijk onderdeel van het kampioensteam van 2013 en een jaar later zelfs winnaar van de Zilveren Schoen in de Eredivisie. In het seizoen 2015/2016 keerde hij voor één seizoen op huurbasis terug en kwam in dat jaar tot 21 optredens voor SC Cambuur.
Technisch Directeur Gerald van den Belt is blij met de terugkeer van Van der Laan, maar tempert tegelijk ook de verwachtingen. "Martijn mag je ondertussen echt een kind van de club noemen en hij heeft hier in het verleden ook laten zien wat hij kan. We moeten alleen niet vergeten dat hij het afgelopen seizoen niet of nauwelijks heeft gespeeld en tijd nodig zal hebben om weer helemaal wedstrijdfit te worden. Daar gaan we met zijn allen de komende tijd hard aan werken."
http://cambuur.nl/nieuws/martijn-laan-terug-op-oude-nest/
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2FFHJ9811-g-lr-865x577.jpg&hash=003050959c71c0470c92657a9a760639867bfd22)
Welkom terug ouwe.. _O_ _O_
laat het maar zien en ga de concurrentie aan .in ieder geval nog iemand
met power en humor en 1 die een eigen mening heeft.
iedereen heeft een eigen mening maar we begrijpen wat je hier mee wil zeggen zonder het te typen.
:_schater :_schater
Welkom terug! |:)
Citaat van: okkele op juli 28, 2017, 13:22:46
iedereen heeft een eigen mening maar we begrijpen wat je hier mee wil zeggen zonder het te typen.
:_schater :_schater
verklaar je nader kerel.
TS
ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat je dat bedoelt.
maar ook al is martijn een beste vent,hij zal ook zijn werk moeten doen zoals zijn werkgever dat van hem verlangt.
eigen mening of niet.
uiteraard is dat zo. maar als iemand een blauwe broek aan het en ze vragen
het aan van de laan wat die kleur is dan zal ie oek blauw zegge en niet geel.
Citaat van: okkele op juli 28, 2017, 14:16:55
ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat je dat bedoelt.
maar ook al is martijn een beste vent,hij zal ook zijn werk moeten doen zoals zijn werkgever dat van hem verlangt.
eigen mening of niet.
is je goed recht kerel.
zie het wel zitten met dijkhuizen hoor benieuwd hoe ie het neer gaat zetten
en hoe we gaan presteren ben redelijk positief.
de ts van afgelopen jaar is me op sommige punten idd dik tegen gevallen
en dat zal ik altijd laten horen maar we moeten voor uit kijken dus daar
is denk ik genoeg over gezegd.
ik ben daarentegen positief verrast afgelopen seizoen door de behaalde prestaties(met soms waardeloze fases uiteraard).
ik zie het ook zitten met de huidige staf en idd is er ook genoeg over gezegd.
zeer benieuwd waar vd belt mee aan komt zetten voor de spitspositie e/o keeper.
on-topic:
welkom terug martijn,geniet van komend seizoen.
Welkom terug blokje beton! !
Welkom terug en laat straks maar zien dat ik gelijk heb . Ook evt als linksback . Is ook niet zo moeilijk om 1 Vd slechtste linksbacks er uit te spelen
Welkom terug Martijn |:)
Martijn kerel.... Vlammen maar weer in je geel blauwe outfit!... Maak ze gek en ons ook |:)
In het centrum met Steenvorden en van Deelen rechtsback en Schilder op linksback heb je een voor JL Begrippen top verdediging.
Citaat van: wagen306 op juli 28, 2017, 18:25:22
In het centrum met Steenvorden en van Deelen rechtsback en Schilder op linksback heb je een voor JL Begrippen top verdediging.
schilder gaat geen Lb spelen. Alleen cv of middenveld
Nou welkom Martijn en overtuig me :y
Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.
Citaat van: ChantiSCC op juli 28, 2017, 19:50:53
Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.
klopt helemaal kerel.
Citaat van: ChantiSCC op juli 28, 2017, 19:50:53
Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.
Dat weet ik zo nog niet, de vd Laan van zijn eerste jaar Eredivisie, was nog beter als Schilder nu. We zullen zien hoe het loopt, eerst maar wedstrijdfit.
Op voetbalprimeur zitten weer van die dkvers te reageren dat we een nieuwe zeevuik hebben binnengehaald. :_schater
Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2017, 20:11:48
Op voetbalprimeur zitten weer van die dkvers te reageren dat we een nieuwe zeevuik hebben binnengehaald. :_schater
alles beter dan joke schmidt :_schater
Citaat van: sunderland op juli 28, 2017, 16:18:28
Welkom terug en laat straks maar zien dat ik gelijk heb . Ook evt als linksback . Is ook niet zo moeilijk om 1 Vd slechtste linksbacks er uit te spelen
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
En mocht hij een paar ketsers hebben dan zal toch Rosheuvel of Houtkoop LB worden gezet. Vd Laan daar neer zetten is hetzelfde als een moslim koorknaap maken in een katholieke kerk
Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
As Martijn fit is, kest um as cv zette en Skilder op 10, oek niet gek dacht ik. w:)
Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
zegt voldoende over ons nivo.Over links kest niks opbouwend. Ik meende trouwens dat er vroeger nog een goeie linkspoot bij de Lions speelde, kenne ze die niet terug halen alla Vd laan ?
Citaat van: Agy op juli 28, 2017, 12:12:28
Welkom terug ouwe.. _O_ _O_
29 jaartjes alweer :proost Heeft onze nieuwe conditietrainer ook weer een leuke uitdaging.
Ik was wat sceptisch maar snap het enthousiasme van suporters wel ... zou zelf dat ook hebben bij Narsing. En het is toch wel fijn een klasse speler achter de hand te hebben mocht iemand er lang uitliggen met een vervelende blessure.
duurt echter wel een paar maanden voordat ie er staat lees ik net in de lc dus
blijft afwachten he.
Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 12:53:43
duurt echter wel een paar maanden voordat ie er staat lees ik net in de lc dus
blijft afwachten he.
En sinds wanneer geloven we de(het een)LC??
dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.
Citaat van: okkele op juli 29, 2017, 13:33:52
dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.
Dat noemen we re-re-recycling okkele :devil
Citaat van: Bankzitter op juli 29, 2017, 12:08:41
29 jaartjes alweer :proost Heeft onze nieuwe conditietrainer ook weer een leuke uitdaging.
Ik was wat sceptisch maar snap het enthousiasme van suporters wel ... zou zelf dat ook hebben bij Narsing. En het is toch wel fijn een klasse speler achter de hand te hebben mocht iemand er lang uitliggen met een vervelende blessure.
Is onze vriend Narsing nog iedere dag aan het optrainen?
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 29, 2017, 17:07:57
Is onze vriend Narsing nog iedere dag aan het optrainen?
Is op proef bij Oxford United en zit vandaag op de bank tegen Leeds.
Citaat van: justremco op juli 29, 2017, 17:12:05
Is op proef bij Oxford United en zit vandaag op de bank tegen Leeds.
Oo dank, ik dacht dat ie nog bij ons meetrainde.
Citaat van: okkele op juli 29, 2017, 13:33:52
dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.
kest oek gewoon op een pc lezen hoor
Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 18:41:12
kest oek gewoon op een pc lezen hoor
nog veel gevaarlijker ivm virussen :_schater
Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
Je hebt gelijk, maar ben er niet blij mee. Peersman is de zwakste schakel bij Cambuur geweest de laatste tijd.
wij snappe het niet denk ik skolten
Peersman 8P....Wat een drama is dat
Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 18:41:12
kest oek gewoon op een pc lezen hoor
Dat veegt zo moeilijk
Citaat van: Jandehulk op juli 29, 2017, 21:31:26
Peersman 8P....Wat een drama is dat
ssssssssstttttt niet te kritisch he :_schater
Geblesseerd de training verlaten, kuit blessure hopen dat het meevalt.
Citaat van: sccvl op augustus 08, 2017, 13:01:12
Geblesseerd de training verlaten, kuit blessure hopen dat het meevalt.
niks ergs hoor... Had wat kramp!.. Morgen is ie er weer bij
traint ie weer ?
Blijkbaar weer wedstrijdfit. Ik zou dan serieus gaan overwegen om Schilder door te schuiven naar 6 en Van der Laan achterin te zetten.
Citaat van: Collingwood op oktober 05, 2017, 13:06:09
Blijkbaar weer wedstrijdfit. Ik zou dan serieus gaan overwegen om Schilder door te schuiven naar 6 en Van der Laan achterin te zetten.
Maar dat wil Schilder niet, dus dat is geen optie volgens Dijkhuizen
Citaat van: justremco op oktober 07, 2017, 08:51:21
Maar dat wil Schilder niet, dus dat is geen optie volgens Dijkhuizen
Dan kun je dus nooit met Van der Laan en Schilder spelen, behalve in 5-3-2 (twee linksbenige centrale verdedigers van rond de 1,75 in 4-3-3 is niet echt ideaal)...
Dijkhuizen moet hem proberen te overtuigen om het in ieder geval een keer te proberen, dan zou je op het middenveld mogelijk meteen een groot probleem oplossen.
Alsof een speler bepaald waar hij speelt. Als Dijkhuizen zegt je begint op het middenveld dan doet hij dat maar. En anders gaat hij ook maar weg in de winterstop. Teamspelers hebben we nodig, en het beste voor het team is Schilder op 6.
Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2017, 10:48:38
Alsof een speler bepaald waar hij speelt. Als Dijkhuizen zegt je begint op het middenveld dan doet hij dat maar. En anders gaat hij ook maar weg in de winterstop. Teamspelers hebben we nodig, en het beste voor het team is Schilder op 6.
In principe wel mee eens, maar snap wel dat het voor een trainer lastig is om een speler te dwingen die het echt niet wil. Vooral een onmisbare schakel als Schilder (steekt momenteel ver boven de rest uit) wil je niet tegen je in het harnas jagen. Het is in ieder geval beter als de speler er zelf ook heil in ziet.
Het team mist oa ervaring, bravoure en opbouw van achteruit. Vd Laan kan dat allemaal toevoegen. Boerlage is geen zekerheidje op 6 en Schilder kan dat prima. Dus lijkt me helder eat het beste is voor het team.
Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2017, 11:11:31
Het team mist oa ervaring, bravoure en opbouw van achteruit. Vd Laan kan dat allemaal toevoegen. Boerlage is geen zekerheidje op 6 en Schilder kan dat prima. Dus lijkt me helder eat het beste is voor het team.
Maar de tekortkomingen zijn vooral meer naar voren te vinden (Schils, Kip, Kippersluis en Mathieu).
Die voegen op dit moment nog niets toe.
Jammer dat Rossi 6 weken uit de roulatie is.
Kallon, Rossi en Narsingh(als hij echt fit is) lijkt mij wel leuke voorhoede.
Mee eens, achterin staat het wel goed. Maar mschien toch 's kijken welke spelers dan een linie vorruit zouden kunnen. Of met 2 spitsen als we er geen 3 hebben.
gaat ie nog een keer minuten krijgen :0= :0= :0=
Citaat van: ace1974 op oktober 26, 2017, 18:36:04
gaat ie nog een keer minuten krijgen :0= :0= :0=
ik weet het niet maar misschien marinus wel :y
Martijn moet zijn kans bij blessures of schorsingen gaan pakken. (en zijn kans dan ook echt pakken)
Hij heeft de pech dat de beste speler van de selectie op zijn positie staat
Tijd dat Dijkhuizen hem eens de kans geeft...
Tijd dat hij duidelijk gaat maken dat hij een kans MOET krijgen
Nog 0 minuten dit seizoen?
Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost :scc.
Boerlage nog maar ff de bank
Citaat van: Baresi op november 04, 2017, 13:05:35
Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost :scc.
Boerlage nog maar ff de bank
Prima optie om een sterk middenveld te krijgen.
Citaat van: Baresi op november 04, 2017, 13:05:35
Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost :scc.
Boerlage nog maar ff de bank
ik denk dat onze trainer het anders ziet anders had hij het al gedaan.
Citaat van: Vlampiep op november 04, 2017, 13:07:47
Prima optie om een sterk middenveld te krijgen.
Ik heb Smeets zonder bal gisteren achter iemand aan zien lopen met een ander shirt met bal en de afstand werd groter en groter. Hij en Vd Laan missen het loopvermogen denk ik. Mogen van mij wel beide spelen maar er mist een speler die voor de balans kan zorgen op het middenveld.
Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!
Citaat van: papier op november 04, 2017, 13:47:57
Ik heb Smeets zonder bal gisteren achter iemand aan zien lopen met een ander shirt met bal en de afstand werd groter en groter. Hij en Vd Laan missen het loopvermogen denk ik. Mogen van mij wel beide spelen maar er mist een speler die voor de balans kan zorgen op het middenveld.
nou denk maar helemaal niks zolang ze geen kans krijgen. Iedere houten Klaas zou in 12 weds meer laten zien dan Peersman. Gister ook weer bij die eerste goal poten weer half skeef
Citaat van: piene hassus op november 04, 2017, 15:38:40
Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!
In theorie wel, in de praktijk zie je dat dat niet werkt.
Citaat van: piene hassus op november 04, 2017, 15:38:40
Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!
Dan kom je dus 1 op 1 te staan, lijkt me niet verstandig
Mij wel dan hewwe je nog wat an Smeets
gaat zijn eerste minuten maken hoop ik :scc :scc :scc
Klasse!!
Baas
Man wat hebben we je gemist! Welcome back kerel!!
onopvallend, wat ook logisch is zonder wedstrijdritme.
Solide wedstrijd! Beetje wedstrijdritme en het is weer een topper voor ons!
Blij dat blokje beton er weer bij is!
motm voor mij
Wel Twente, niet GAE.. Geblesseerd :?
Citaat van: De Gast op februari 03, 2018, 08:22:26
Wel Twente, niet GAE.. Geblesseerd :?
Vond hem tegen Twente ook erg matig. Zou dan ook gepasseerd kunnen zijn
Citaat van: De Gast op februari 03, 2018, 08:22:26
Wel Twente, niet GAE.. Geblesseerd :?
Zat toch gewoon op de bank?
Komt gewoon te kort.
Zat gewoon op de bank, maar als we 433 spelen is er gewoon geen plek voor hem op het moment.
Martijn van der Laan legt geld toe om bij Cambuur te voetballen
Voetballers grootverdieners? Sommigen wel, maar lang niet allemaal. Martijn van der Laan bijvoorbeeld. ,,Het kost me elke maand geld dat ik hier ben."
Hij krijgt af en toe wel eens berichten in de verwijtende sfeer. ,,Ik krijg dan berichtjes van: 'lekker wegwezen, want je bent veel te duur'. Die mensen weten het niet, maar ik heb hier een heel klein contract. Overigens wel bewust. Met Gerald van den Belt en Marinus Dijkhuizen heb ik aan het begin van het seizoen om tafel gezeten. Ik heb toen gezegd dat als ik er goed uit zou komen met FC Groningen (afkoopsom, red.) dat ik dit voor een jaar kon doen."
,,Ik wilde graag naar Cambuur toe, naar een club waar ik me prettig voel. Cambuur wist aan het begin van dit seizoen niet hoe fit ik was. Toen zijn we er uitgekomen door middel van een mini-contract. Dat kan niet nog een jaar zo, want het kost me elke maand geld. Maar ik wilde weer op een hoger niveau trainen."
Clubliefde
De situatie vooraf: na een prachtig seizoen in de eredivisie kwam zijn oude club FC Groningen in 2014 in de markt voor Van der Laan. Groningen wilde een aardige transfersom betalen en de deal was snel in kannen en kruiken. Van der Laan hoefde niet zo nodig weg, maar kon in Groningen ook veel meer verdienen. Hij tekende er een vierjarig contract. Het nieuwe avontuur werd geen succes. Hij werd al eens eerder verhuurd. Uiteraard aan Cambuur.
Aan het begin van het seizoen liet hij zijn contract, dat nog een jaar doorliep, afkopen. Er was voor 'Tinus' een club: Cambuur. Daar voelt hij zich senang. ,,De liefde voor deze club zit heel diep. Er waren ook wat andere clubs geïnteresseerd, maar die heb ik gelijk afgezegd. Ik heb tegen mijn zaakwaarnemer gezegd: ik wil naar Cambuur. Als dat niet lukt wil ik waarschijnlijk naar het buitenland. Gelukkig zijn we er zo uitgekomen."
Hij staat vrijdagavond in de basis tegen koploper NEC. Dat komt omdat Matthew Steenvoorden, grootverbruiker in gele kaarten, weer geschorst is. En dan is Van der Laan, die een week geleden tegen Almere City ook in de basis stond, zijn logische vervanger.
Flow
De Groninger wil meer. ,,Ik begrijp de situatie, maar ben daardoor niet minder gefrustreerd als je ziet dat de resultaten tegenvallen en ik alsnog op de bank blijf zitten", zegt Van der Laan. ,,Maar ik wist vooraf dat dit zou kunnen gebeuren."
,,We zitten niet in een hele goede flow en dan is dit weleens frustrerend. Helemaal als je ziet dat het voetbal van achteruit nog wel beter kan. Robbert (Schilder, red.) is verdedigend wat sterker. Ik denk dat ik wat meer risico neem. Als dat goed gaat kan je het hele spel openleggen door een pass of een actie. Het risico is wel dat als een verkeerde pass geeft, je ook iets weg kan geven. Daarin moet de trainer een keuze maken. Dat doet hij door voorlopig voor iemand anders te kiezen."
Die trainer, René Hake, is wel tevreden over de inbreng van Van der Laan. ,,Ik heb gesprekken met hem gehad. Niet zozeer over de toekomst, maar wel dat ik belangrijk ben voor de ploeg buiten het veld. Ik heb veel contact met jonge jongens."
Meer kwaliteit
Hij hoopte op aansprekende resultaten van Cambuur. ,,De resultaten vallen tegen. Dan denk je dat je het op de rit hebt door twee wedstrijden te winnen, maar dan zie je dat je het niet door dan trekken. Ik denk dat je kan zeggen dat dat met kwaliteit te maken heeft, zo eerlijk moeten we zijn. Het zegt een hoop dat de club van 27 selectiespelers terug wil naar 22 en dat er meer kwaliteit moet komen."
Van der Laan vindt wel dat Cambuur in de play-offs hoort te spelen. ,,Als je ziet dat FC Dordrecht een periodetitel pakt en zij, met alle respect, in de play-offs zitten dan horen wij daar ook."
http://www.lc.nl/sport/Martijn-van-der-Laan-legt-geld-toe-om-bij-Cambuur-te-voetballen-23001517.html
Begint langzamerhand steeds meer op de 'oude' vd Laan te lijken. Weer paar keer indribbelen. :thumbsup
Citaat van: Bernardo op maart 17, 2018, 12:46:19
Begint langzamerhand steeds meer op de 'oude' vd Laan te lijken. Weer paar keer indribbelen. :thumbsup
Idd, gewoon vertrouwen geven en hopelijk blijft hij fit. Dan is hij echt een meerwaarde!
Citaat van: Bernardo op maart 17, 2018, 12:46:19
Begint langzamerhand steeds meer op de 'oude' vd Laan te lijken. Weer paar keer indribbelen. :thumbsup
klopt! Geeft onmiddellijk energie aan de wedstrijd en krijgt het publiek in beweging.
Hopen dat hij weer helemaal terugkomt, dan zijn we spekkoper.
Zijn veel die er anders over denken hier. De Steenvoorden fans hebben die gister opgelet?
Ja hoor.
Vind vd laan opbouwend beter.
Steenvoorden verdedigend beter.
Die eerste goal was er bij hem niet ingegaan.
MS eens proberen met Schilder vd laan en steenvoorden met zij drieën in centrum?
En beide backs aanvallend en hoog opgesteld?
Is weer als vanouds |:)
Voetballend stuk beter dan steenvoorden
Vd laan is veel beter man....
Citaat van: speculeter op maart 17, 2018, 14:54:43
Ja hoor.
Vind vd laan opbouwend beter.
Steenvoorden verdedigend beter.
Die eerste goal was er bij hem niet ingegaan.
MS eens proberen met Schilder vd laan en steenvoorden met zij drieën in centrum?
En beide backs aanvallend en hoog opgesteld?
die eerste goal was een fout van van deelen ..
Bedoel te zeggen dat steenvoorden hem met zijn lengte ms wel had weg kunnen koppen
Waarom kun je Steenvoorden en Van der Laan niet beide goed (genoeg) vinden?
Geniet ook wel van vd laan hoor?
Opbouwend gewoon goed, Steenvoorden is daarin een stuk minder. Verdedigend is Steenvoorden misschien wat beter, maar als ik mag kiezen ga ik voor de betere opbouw. Die crossballen van vrijdag, bijna allemaal op de stropdas en dat met die wind.
en weer op de bank ......... :? :? :?
Citaat van: ace1974 op maart 22, 2018, 15:39:29
en weer op de bank ......... :? :? :?
Onbegrijpelijk... Gelukkig speelt hij volgende week wel weer omdat Steenvoorden dan geschorst is.
Onbegrijpelijk.
geen vd laan meer volgend seizoen ..........snik.......
Citaat van: Montana op maart 22, 2018, 16:51:00
Onbegrijpelijk... Gelukkig speelt hij volgende week wel weer omdat Steenvoorden dan geschorst is.
klopt ook nog ..... helaas geen contract voor volgend jaar
Te debiel voor woorden .....naast schilder de beste verdediger die we hebben.
Citaat van: Jandehulk op maart 23, 2018, 22:40:00
Te debiel voor woorden .....naast schilder de beste verdediger die we hebben.
Voor Erik Cummins, Kenny Teijsse, Martijn van der Laan en Furdjel Narsingh komt er wel definitief een einde aan hun Cambuur-hoofdstuk. De aflopende contracten van deze spelers worden niet verlengd.
Houtkoop mag blijven, vd Laan moet weg. Ik snap dat niet.
zouden de spelers dit al weten ???????
Van der Laan moet blijven :0=
Vd Laan wil niet meer voor dezelfde habbekrats voetballen als dit jaar hé. Mede gezien daardoor, zijn leeftijd en blessuregevoeligheid vind ik dit een begrijpelijke keuze.
Citaat van: Montana op maart 23, 2018, 23:16:16
Vd Laan wil niet meer voor dezelfde habbekrats voetballen als dit jaar hé. Mede gezien daardoor, zijn leeftijd en blessuregevoeligheid vind ik dit een begrijpelijke keuze.
En speelt op dezelfde positie dan Schilder. Ik snap het ook wel, maar puur uit sentiment is het op de één of andere manier toch jammer. Hopelijk voor hem nog een leuk en lucratief avontuur in het buitenland.
Idd.. vindt het jammer maar snap het ook wel... je moet kiezen tussen vdLaan en Schilder waarbij de laatste eigenlijk altijd fit is.
Citaat van: Agy op maart 23, 2018, 23:34:07
Idd.. vindt het jammer maar snap het ook wel... je moet kiezen tussen vdLaan en Schilder waarbij de laatste eigenlijk altijd fit is.
waarom dat meegelul allemaal. Hij speelt dit jaar geen enkele weds op de zelfde positie en speelt iedere x prima.Hij ziet net als meerdere spelers iedere x weer een ander op zijn positie die faalt. Nou geweldig hoor
Citaat van: sunderland op maart 23, 2018, 23:49:10
Hij ziet net als meerdere spelers iedere x weer een ander op zijn positie die faalt...
Dus jij vindt Schilder minder?
Citaat van: Agy op maart 23, 2018, 23:52:32
Dus jij vindt Schilder minder?
waar staat dat
Jij hebt het over spelers die op zijn positie falen.. volgens mij kan vdLaan alleen maar links centraal. Althans als linksback vindt ik hem toch minder. Dat is niet alleen nu, dat is altijd al zo geweest.
Ben het helemaal met sunderland eens.
Je wilt de posities toch ook dubbel bezet hebben? Vind hem nog altijd prima spelen als hij meedoet. Zekerheidje. In tegenstelling tot Barto en Houtkoop. Maar daar gaan ze wel mee in gesprek :wall
Jongen van de club. Had ik als eerste verlengd.
v/d Laan zou bijna nooit spelen als Schilder fit is, linksback is geen optie want dat kan hij niet is mijn mening. Net als Maarten aangeeft, v/d Laan moet ook behoorlijk omhoog in salaris omdat hij nu voor een appel en een ei speelt. Ik snap het wel. Toch hoop ik dat hij uiteindelijk tegen een wat gering contractje kan blijven, een v/d Laan kun je er altijd bij hebben, lukt dat niet is dat jammer, maar we moeten nu niet in sentimenten denken, we willen een schoonmaak toch?
Van der Laan is bij Cambuur begonnen as LB dus kan hij dat wel
Citaat van: piene hassus op maart 24, 2018, 11:20:04
Van der Laan is bij Cambuur begonnen as LB dus kan hij dat wel
Toen was het echt middelmatig. Persoonlijk zou ik hem houden als back-up van Schilder.
Nee weg zonde van het geld kun je beter een jongere speler voor halen.
Citaat van: De Gast op maart 24, 2018, 07:21:58
Ben het helemaal met sunderland eens.
Je wilt de posities toch ook dubbel bezet hebben? Vind hem nog altijd prima spelen als hij meedoet. Zekerheidje. In tegenstelling tot Barto en Houtkoop. Maar daar gaan ze wel mee in gesprek :wall
Jongen van de club. Had ik als eerste verlengd.
ging voor een paar centen meer naar groningen, wat een jongen van de club.... en Barto dan maar afzeiken....
Citaat van: Galdiano op maart 24, 2018, 12:11:30
Persoonlijk zou ik hem houden als back-up van Schilder.
Eens :thumbsup
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 16:11:06
ging voor een paar centen meer naar groningen, wat een jongen van de club.... en Barto dan maar afzeiken....
Paar centen????was net andersom als Cambuur hem een paar centen meer had gegeven idem makrini dan waren ze gebleven. Hij ging er zwaar op vooruit, hij had hier maar een heel klein contract!!
Bedankt Martijn het ga je goed....
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 16:11:06
ging voor een paar centen meer naar groningen, wat een jongen van de club.... en Barto dan maar afzeiken....
Kom op zeewolde, het is al erg genoeg dat het niveau van het voetbal zo bedroevend is.
Citaat van: richard op maart 24, 2018, 17:26:32
Paar centen????was net andersom als Cambuur hem een paar centen meer had gegeven idem makrini dan waren ze gebleven. Hij ging er zwaar op vooruit, hij had hier maar een heel klein contract!!
dat weet ik, gaat me meer om feit dat Barto voor van alles uitgemaakt kan worden, maar vd Laan is een clubicoo....... Mag wel met meer respect over Barto gesproken worden. Ook voor mij is hij geen basisspeler meer, maar als de hele selectie zijn instelling had gehad stonden we nu zeker top5
Citaat van: De Gast op maart 24, 2018, 17:53:23
Kom op zeewolde, het is al erg genoeg dat het niveau van het voetbal zo bedroevend is.
het niveau is bedroevend, maar ga niet altijd met 2 maten meten.
Als ik naar Sai kijk zie ik een beperkte voetballer die het moet hebben van een zeer goeie instelling. Daar zijn de meeste mensen hier zeer blij mee, maar bij de uiterst loyale Barto gelden dan andere maatstaven?
Van Kippersluis, Daniels, Kallon, Matthieu, de reeds verttokken Smeets en de man met een veel te lage pijngrens(Narsingh) zouden maar eens met een zelfse instelling het veld opmoeten.... Dan zouden trainers tenminste genoeg voetbaltechnische redenen hebben om Barto op de bank te zetten.
Citaat van: De Gast op maart 24, 2018, 07:21:58
Ben het helemaal met sunderland eens.
Je wilt de posities toch ook dubbel bezet hebben? Vind hem nog altijd prima spelen als hij meedoet. Zekerheidje. In tegenstelling tot Barto en Houtkoop. Maar daar gaan ze wel mee in gesprek :wall
Jongen van de club. Had ik als eerste verlengd.
Jongen van de club??? Drie keer met hangende pootjes terug, 1 keer van de Eagles, twee keer groningen.
Hou toch op juh te zeuren. Als jij 2.5 c zoveel kan krijgen wat doe jij dan
Toch begrijp ik het niet. Eerst wordt hij terug gehaald duurt het half jaar voordat hij weer beetje in vorm raakt, laatste wedstrijden met ups en downs maar toch met stijgende lijn, jongen verteld dat Cambuur in zijn hart zit en dan zetten wij hem op straat? Terwijl we nu al niet eens een fatsoenlijke verdediging kunnen opstellen als de jongens die er toe doen geblesseerd zijn... Ik weet het ook niet meer 8P
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:19:13
het niveau is bedroevend, maar ga niet altijd met 2 maten meten.
Als ik naar Sai kijk zie ik een beperkte voetballer die het moet hebben van een zeer goeie instelling. Daar zijn de meeste mensen hier zeer blij mee, maar bij de uiterst loyale Barto gelden dan andere maatstaven?
Van Kippersluis, Daniels, Kallon, Matthieu, de reeds verttokken Smeets en de man met een veel te lage pijngrens(Narsingh) zouden maar eens met een zelfse instelling het veld opmoeten.... Dan zouden trainers tenminste genoeg voetbaltechnische redenen hebben om Barto op de bank te zetten.
Jij suggereert een verkeerde instelling bij een aantal spelers. Maar waar is dat op gebaseerd?
Sai en vd Laan voegen nog iets toe. Barto niet. Ik vind het een verschrikking hem elke week te zien voetballen. En dat al jarenlang omdat men hier niet in staat is een goed functionerende spits aan te trekken.
De trainer moet imo een oplossing vinden om de spitspositie anders in te vullen. Want zo gaan we op zeker de play offs niet halen.
De trainer moet een oplossing vinden???? Benieuwd wat je zelf voorstelt.
Maar beter on topic
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:19:13
het niveau is bedroevend, maar ga niet altijd met 2 maten meten.
Als ik naar Sai kijk zie ik een beperkte voetballer die het moet hebben van een zeer goeie instelling. Daar zijn de meeste mensen hier zeer blij mee, maar bij de uiterst loyale Barto gelden dan andere maatstaven?
Van Kippersluis, Daniels, Kallon, Matthieu, de reeds verttokken Smeets en de man met een veel te lage pijngrens(Narsingh) zouden maar eens met een zelfse instelling het veld opmoeten.... Dan zouden trainers tenminste genoeg voetbaltechnische redenen hebben om Barto op de bank te zetten.
Sai een beperkte voetballer?
Vind hem een sierlijke voetballer!!
Citaat van: De Gast op maart 25, 2018, 09:39:10
Jij suggereert een verkeerde instelling bij een aantal spelers. Maar waar is dat op gebaseerd?
Sai en vd Laan voegen nog iets toe. Barto niet. Ik vind het een verschrikking hem elke week te zien voetballen. En dat al jarenlang omdat men hier niet in staat is een goed functionerende spits aan te trekken.
De trainer moet imo een oplossing vinden om de spitspositie anders in te vullen. Want zo gaan we op zeker de play offs niet halven.
je weet het wel steeds weer te draaien he.
Sai voegt hetzelfde toe als Barto: werklust. Niks meer , niks minder.
Er is geen club in de jupiler met een fatsoenlijke spits die boven ons staat. Dus hebben meer clubs dat probleem.
Wij hebben de pech dat onze eerste twee spitsen geblesseerd zijn , heeft ook geen enkele andere club, dan blijft alleen onze supersub over....
En een andere oplossing is er niet, want de rest scoort ook niet.
Maar ja volgens jou is het een belletje naar een spits die 30 x scoort en hij komt wel naar Cambuur.
Als ik jouw verhalen soms lees lijkt het wel dat als je Barto vervangt we direct een paar plaatsen zullen stijgen.
Het is gewoon zo dat 9 van de 10 selectiespelers ver beneden hun kunnen presteren en dat mogen ze vooral zichzelf verwijten.
Ben het met Zeewolde eens. Realistische teksten.
Citaat van: zeewolde op maart 25, 2018, 11:12:41
je weet het wel steeds weer te draaien he.
Sai voegt hetzelfde toe als Barto: werklust. Niks meer , niks minder.
Er is geen club in de jupiler met een fatsoenlijke spits die boven ons staat. Dus hebben meer clubs dat probleem.
Wij hebben de pech dat onze eerste twee spitsen geblesseerd zijn , heeft ook geen enkele andere club, dan blijft alleen onze supersub over....
En een andere oplossing is er niet, want de rest scoort ook niet.
Maar ja volgens jou is het een belletje naar een spits die 30 x scoort en hij komt wel naar Cambuur.
Als ik jouw verhalen soms lees lijkt het wel dat als je Barto vervangt we direct een paar plaatsen zullen stijgen.
Het is gewoon zo dat 9 van de 10 selectiespelers ver beneden hun kunnen presteren en dat mogen ze vooral zichzelf verwijten.
Dus niet de trainer? Hadden we net zo goed Dijkie kunnen houden..
Foeke had moeten doen waarvoor hij was aangetrokken. Het seizoen redden. Crowly prima. Maar daar kun je geen Barto voor zetten. Dat niveauverschil is gigantisch.
Byrne-Barto was ook niks. Ook een gemistte kans. Zo jammer allemaal.
Jouw stokpaardje is de instelling. Ik geloof daar niet zo in eigenlijks. Ik denk dat je met een kleine omzetting meer kunt bereiken.
Gast jij hebt het voortdurend over Bartho, leg eens uit hoe het komt dat Goahead zo laag staat met Sam Hedriks in de ploeg? met redelijke spelers om hem heen. Goahead scoorde net zo vaak als Cambuur, beide veertig maal. Toch echt een top-spits voor Jupiler begrippen
Heb jij Go Ahead hier zien voetballen en dan met name de eerste helft?
Citaat van: De Gast op maart 25, 2018, 17:19:58
Heb jij Go Ahead hier zien voetballen en dan met name de eerste helft?
Ja, dat bedoel ik. Je kunt een topspits hebben,maar als hij niet goed bediend wordt, mag je ook niet scores verwachten. Denk je dat Lieder hier ook zoveel gemaakt zou hebben?
Citaat van: sunderland op maart 25, 2018, 04:07:48
Hou toch op juh te zeuren. Als jij 2.5 c zoveel kan krijgen wat doe jij dan
Daar heb ik het toch niet over? En toen hij naar de Eagles zou ging hij echt niet 2,5 keer zoveel. Ik vind het een prima speler voor ons maar een clubman? Dat is voor mij toch echt iets anders.
Citaat van: Cor op maart 25, 2018, 21:32:43
Daar heb ik het toch niet over? En toen hij naar de Eagles zou ging hij echt niet 2,5 keer zoveel. Ik vind het een prima speler voor ons maar een clubman? Dat is voor mij toch echt iets anders.
oke . Toen hij naar egels ging wouden wij hem niet.
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:14:47
dat weet ik, gaat me meer om feit dat Barto voor van alles uitgemaakt kan worden, maar vd Laan is een clubicoo....... Mag wel met meer respect over Barto gesproken worden. Ook voor mij is hij geen basisspeler meer, maar als de hele selectie zijn instelling had gehad stonden we nu zeker top5
Helemaal met je eens, waardeloos hoe Barto hier door Cambuur supporters wordt afgekraakt! :R
Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:19:13
het niveau is bedroevend, maar ga niet altijd met 2 maten meten.
Als ik naar Sai kijk zie ik een beperkte voetballer die het moet hebben van een zeer goeie instelling. Daar zijn de meeste mensen hier zeer blij mee, maar bij de uiterst loyale Barto gelden dan andere maatstaven?
Van Kippersluis, Daniels, Kallon, Matthieu, de reeds verttokken Smeets en de man met een veel te lage pijngrens(Narsingh) zouden maar eens met een zelfse instelling het veld opmoeten.... Dan zouden trainers tenminste genoeg voetbaltechnische redenen hebben om Barto op de bank te zetten.
Zo is het!
Waarom zat deze jongen nu weer niet bij de wedstrijdselectie ?
Zag Martijn net bij de Appie; Woont nog steeds in de stad? Nog actief ergens?