Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
Ik had veel meer verwacht van hem!
Ik ook.
Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 09:06:17
Ik had veel meer verwacht van hem!
Ja ik ook wel,maar heeft veel (kleine) blessures gehad..
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....
Op basis van zijn verleden en hoe hij speelde en coachte tijdens (oefen)wedstrijden. Maar wat ik al eerder zei, door blessures heeft hij nog niet het gewenste niveau gehaald.
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....
hij had zondag het laatste kwartier anders wel mooi ff naast vd laan kenne staan en er in kletsen dan was het geen 1-0 wudden
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.
Momenteel geblesseerd of gepasseerd?
Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....
Ondersteuning voorin vanaf het midden. De rest is teveel slappe hap richting de goal. Kan het zijn dat er gaten vallen maar daar kun je anderen voor in het elftal zetten. Op deze manier wordt het niks richting de play offs. Tenzij M vd Heide nog fit wordt..
Denk overigens wel dat de verwachtingen richting hem hier in het algemeen te hoog zijn gespannen.
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 13:44:54
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..
Hij geeft toch aan dat hij best in het verleden gepresteerd kan hebben, maar we daar nu niets meer aan hebben. Denk dat z'n beetje iedereen wel positief was over de komst van Rose. Hij maakt het echter totaal niet waar.
Wat betreft Diemers geef ik je gelijk, we hoeven geen rekening te houden met z'n ontwikkeling. De beste moeten spelen, zo simpel is het.
Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 13:51:40
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 13:44:54
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..
Hij geeft toch aan dat hij best in het verleden gepresteerd kan hebben, maar we daar nu niets meer aan hebben. Denk dat z'n beetje iedereen wel positief was over de komst van Rose. Hij maakt het echter totaal niet waar.
Wat betreft Diemers geef ik je gelijk, we hoeven geen rekening te houden met z'n ontwikkeling. De beste moeten spelen, zo simpel is het.
Ik denk dat Rose zijn niveau niet heeft gehaald door blessures en dat we de echte Rose nog wel gaan zien..
En Inderdaad de beste moet spelen..
dat laatste is idd waar .Het kan niet zo zijn dat dit zijn nivo is wat hij tot nu heeft laten zien .Want dat was idd slecht
Beste vent die Yuri, maar helaas de grootste miskoop van de laatste jaren.
Zou mij niet verbazen dat hij na dit seizoen vertrekt (ondanks doorlopend contract).
Citaat van: AL op februari 06, 2013, 16:14:09
Beste vent die Yuri, maar helaas de grootste miskoop van de laatste jaren.
Daar zijn we goed in bij Cambuur, spelers snel afbranden... En het maar vreemd vinden dat als ze weggaan het goed doen bij hun nieuwe club..
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:42:55
Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!
Is toch ook niet meer de jongste man.. Het midden wat er nu staat, vind je dat goed genoeg?
Genoeg aanvalskracht?
Ik vind hem nu nog tegenvallen, maar goed wie weet scoort ie de winnende in de play-offs en dan ben ik weer blij haha.
Maar Rose en broekhof zijn geen perfecte aankopen. Niet wat je ervan had verwacht.
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 17:46:13
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:42:55
Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!
Is toch ook niet meer de jongste man.. Het midden wat er nu staat, vind je dat goed genoeg?
Genoeg aanvalskracht?
nee, maar dat los je met rose niet op dan moet je als team 20 a 25 meter verder van de goal spelen wat weer inhoudt dat je meer risico looopt en dat wil onze trainer niet en kunnen de spelers trouwens ook niet maar wie niet waagt die niet wint!!!
En waarom kúnnen de spelers het niet? Omdat de trainer het niet wíl.. Anders is het trainbaar...
De voetbalkwalteiten van Rose hang ik niet op aan de trainer... Met Rose hebben we gegokt en verloren, misschien qua woord een motivator maar niet als voetballer. Beste vent en heeft voor veel clubs goede dingen gedaan, maar het houdt nu gewoon op. Hij heeft het niet meer en krijgt het ook niet meer. Voor beide partijen is het beter om afscheid te nemen. Jammer maar helaas, ook ik was in het begin goedgestemd dat hij kwam. Ik zeg Rose bedankt en tot ziens in en andere rol dan voetballer.
Dit seizoen gewoon gebruiken als je iemand als stormram erbij gaat gooien maar niet meer op het middenveld neerzetten of in de basis laten starten.
Niet meer opput middenfeld? waar wuust um dan sette oppe goal soms? Of inne achterste linie, dan hou ik myn hart fast. Miskien 2e spits maar dan mutte de andere speulers ut wel snappe.
Must even lezen, alleen gebruiken als je achter staat en dan als extra spits. voor de rest is hij te traag
Oek op die manier hek myn twyfels
als je hem dan goed gebruikt is het wel een wapen hoor ,,maar ja kom je weer
bij slimheid terecht enz.
hevve we hier wel vaker had staat er een kleine spits gooien ze hoge ballen
staat er een grote spits dan komt er geen bal meer voor.
Juist denistel zo is het en niet anders.
Op het middenveld absoluut geen optie! Wordt totaal overlopen en voegt voetballend niets toe.
Je zou hem kunnen gebruiken als stormram voorin (voor de laatste minuten), maar dan nog zie ik liever Barto dat doen dan Rose.
Na dit seizoen afscheid van elkaar nemen lijkt mij de beste optie voor beide partijen.
Als wij wat dominanter zouden zijn en verder naar voren gaan voetballen hoeft Rose ook geen grote afstanden te overbruggen om bij te sluiten.
Rose is een prima speler voor ons maar kan deze ruimtes nooit belopen. Misschien moeten we ook maar eens af van het alom vertrouwde 4-3-3 systeem. Ikzelf ben een voorstander van 3-5-2. Ik denk dat er met dit systeem veel meer uit deze selectie valt te halen.
----------------------------Telgenkamp--------------------------
------------Droste---------Bakens------------vd Laan---------
--------------------Makrini-------------Keurntjes---------------
-----Tighadouini---------Schokker------------Bakker---------
--------------------Hemmen------De Leeuw--------------------
--------------------------------------ubbie---------------------------------
-------------------droste-----------bakens------------------------bijker-------------
------------------------------------makrini-------------------------------------------
------------------------diemers------------------------vdlaan----------------------
-------------------------------------oebele-------------------------------------------
-hiwat--------------------------------------hemmen-------------------------------adnane
power op middenveld met makrini en vd laan ,,diemers en oebele voor de het
meer voetballende gedeelte en voorin met 2 snelle buitens.
Als iedereen fit is (en dat zijn ze bijna volgens de TS):
Doel: Telgenkamp
Achter: Droste, Bakens, v/d Laan en Bijker
Midden: Makrini, Bakker en Marco
Voor: Schokker, Hemmen en Adnane
Eventueel in 4-4-2 (of 4-5-1_) in aanvallende variant:
Adnane dan naar het midden (op de zijkant) en Schokker als 2e spits naast/achter Hemmen.
dit heeft niks met yuri rose te maken.
Citaat van: denistel op februari 09, 2013, 10:31:19
--------------------------------------ubbie---------------------------------
Is die beter dan Telgenkamp :?
Citaat van: marrumer op februari 09, 2013, 11:48:42
dit heeft niks met yuro rose te maken.
Jawel want hij staat nergens in disse opstellingen
Citaat van: marrumer op februari 09, 2013, 11:48:42
dit heeft niks met yuri rose te maken.
--------------------------------------Telgenkamp------------------------------------------
---------------------Droste------------Bakens-----------------vd Laan------------------
-------------------------------Makrini---------------Bijker----------------------------------
------------------------------------------Diemers-------------------------------------------
-------------------Hiwatte-------------v/d Heide-----------Adnane---------------------
------------------------------------------Hemmen-------------------------------------------
Dit lijkt me de ideale opstelling om een tegenstander onderdruk te zetten en je kan zonder te wisselen met deze spelers van systeem switchen..
Maar dit hoort eigenlijk in een ander forum thuis ;)
Is rose nu al weer fit, ofwel wisselspeler?
Citaat van: Destroyer op februari 19, 2013, 20:26:21
Is rose nu al weer fit, ofwel wisselspeler?
Fit of niet fit maakt bij Rose tegenwoordig niet zo heel veel meer uit, is slecht een marginaal verschil niet in % uit te drukken.... :O
Ook weer een achterlijke overtreding en gele kaart gisteren.
Strikje er om en weg ermee
Heeft zijn tijd gehad inderdaad. Mag lekker bij de amateurs verder gaan
Schitterende assist gisteravond.
Heeft wel eens een slechtere wedstrijd voor SCC gespeeld. Was lekker aanwezig vanavond!
Netjes gespeeld. Had ik niet verwacht.
Qua coaching denk ik wel oké maar voor de rest.....pfffff anticiperen op situaties, het zien.......ik mis het bij hem, een zesje!!
denk dat ie toch nog wel belangrijk gaat worden
Citaat van: denistel op maart 16, 2013, 02:01:43
denk dat ie toch nog wel belangrijk gaat worden
Kan zo maar ja!!
Hij brengt nog lang niet wat er van hem verwacht word. Hij speelde zeer zwak, en als hij het voetballend niet bij kan houden gaat hij domme dingen doen.
Dit was één van zijn betere wedstrijden.
Speelde erg nuttig!
Continue achter Hemmen te vinden! Top!
Vond hem goed spelen
Citaat van: Ronald op maart 16, 2013, 07:15:27
Hij brengt nog lang niet wat er van hem verwacht word. Hij speelde zeer zwak, en als hij het voetballend niet bij kan houden gaat hij domme dingen doen.
Wat verwacht je van 'm dan? Die gast is natuurlijk al op zn retour.. Hij moet gewoon dit elftal kloten geven.. en dat is hard nodig
en daar is ie nu mee bezig goeie zaak dus
Vond hem zeker nog niet goed spelen, maar toen hij gewisseld werd, was Cambuur het wel totaal kwijt.
Juiste constatering. Dus hij bracht gisteren wel iets extra's. En idd een van zijn betere wedstrijden.
Maar laten we nu ajb niet gaan doen alsof hij briljant speelde of zo.
Mag van mij lekker verkassen eind v/h seizoen
is oek niet een speler die het van techniek mut hevve toch,,zet spelers
te plak coacht en is soms gevaarlijk in de 16.
Kwam vaak in de rug van Hemmen, een aantal keer zelf voor de goal en werkte zich een slag in de rondte, prima pot!
Citaat van: YellowBlue op maart 17, 2013, 11:49:35
Kwam vaak in de rug van Hemmen, een aantal keer zelf voor de goal en werkte zich een slag in de rondte, prima pot!
Heb Rose vaak bekritiseerd dit seizoen maar er was
eindelijk eens iemand die dicht tegen Hemmen aanspeelde, waardoor we gevaarlijker werden, tweede ballen vaker wonnen en meer druk konden geven.
Is zeer waarschijnlijk zijn laatste seizoen als profvoetballer.
Geruchten waren er al, maar ook op OF geeft Rose aan dat hij nadenkt over zijn toekomst.
Zou voor beide partijen het beste zijn.
Staat nu op omrop abe dat hij onzeker is wat betreft zijn toekomst. Hij wil als ik het zo lees misschien zijn contract ontbinden wegens fysieke problemen.
Ach, voor dat geld is ook wel iets beters te krijgen.
Citaat van: gobo op maart 17, 2013, 17:14:17
Ach, voor dat geld is ook wel iets beters te krijgen.
Vertel eens, wat verdien Rose dan?
als ik vd belt vorige week heb gehoord zit niemand meer hoog in de boom qua salaris
Nee dat klopt maar Rose is wel de grootverdiener hier .De tijd dat we 12 spelers hadden die meer dan een ton verdienen is voorbij .Zelfs toen werden we niet kampioen .[menzo]
Citaat van: sunderland op maart 18, 2013, 12:49:28
Nee dat klopt maar Rose is wel de grootverdiener hier .De tijd dat we 12 spelers hadden die meer dan een ton verdienen is voorbij .Zelfs toen werden we niet kampioen .[menzo]
Het is in ieder geval geen zakkenvuller als ik dat interview zo hoor..
Maar wat verdient zo'n man eigenlijk,iemand een idee?
rond de 50.000 hek ut op
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 18:36:20
rond de 50.000 hek ut op
Als hij besluit te stoppen kan je voor hem in de plaats 2 knappe transfervrij eerste divisie spelers halen..
Onze aanvoerder Yuri Rose speelt vanavond zijn 400e officiële wedstrijd in het betaalde voetbal. De inmiddels 33-jarige middenvelder speelde in zijn lange carrière onder meer voor FC Volendam, Heracles Almelo en De Graafschap en wist daarin 104 keer te scoren. Alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal Yuri!
maak maar eens het eerste doelpunt voor cambuur yuri....
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:24:18
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 18:36:20
rond de 50.000 hek ut op
Als hij besluit te stoppen kan je voor hem in de plaats 2 knappe transfervrij eerste divisie spelers halen..
Hutten, Lambooij en Overtoom!
Citaat van: poelie-lwd op maart 18, 2013, 20:42:19
Citaat van: grijskijker op maart 18, 2013, 19:24:18
Citaat van: denistel op maart 18, 2013, 18:36:20
rond de 50.000 hek ut op
Als hij besluit te stoppen kan je voor hem in de plaats 2 knappe transfervrij eerste divisie spelers halen..
Hutten, Lambooij en Overtoom!
Prima spelers..
Citaat van: grijskijker op maart 17, 2013, 18:04:38
Citaat van: gobo op maart 17, 2013, 17:14:17
Ach, voor dat geld is ook wel iets beters te krijgen.
Vertel eens, wat verdien Rose dan?
Ik beschuldig hem ook niet van ouderwets zakkenvullen, maar voor wat hij verdient kunnen we denk ik een speler halen die net even wat meer kan brengen.
Citaat van: marrumer op maart 18, 2013, 20:20:04
maak maar eens het eerste doelpunt voor cambuur yuri....
Maak eerst maar de wedstrijd vol zonder rode kaart :rodekaart
Rose lekker wisselen! Anders pakt die zo rood!
Iemand met zoveel ervaring zou toch beter moeten weten. Laat ie zich weer gaan :R
De man twijfelt zelf al dat hij het niveau nog wel aan kan, dan moet je als trainer daar een keuze uit gaan maken en niet meer opstellen. Ook al is het je aanvoerder het is dan gewoon jammer en maak duidelijke afspraken met hem. Hij kan nu alleen het team nog benadelen met zijn domme acties.
Yuri Rose verlaat Cambuur aan het eind van het seizoen. Club en speler zijn een ontbinding van het doorlopende contract overeen gekomen. Cambuur wenst een andere invulling te geven aan het middenveld in het nieuwe seizoen
Verstandig besluit. En als ik het zo lees, wou Lodeweges ook niet met hem verder!!
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Kanttekening is dat we komend seizoen niet met dit elftal spelen :koffie
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
speelt volgend seizoen voor de amateurs van ajax
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt?? Ondoordacht en respectloos!!
Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt?? Ondoordacht en respectloos!!
Okee ik neem het terug. Hij heeft alles gespeeld (is dus nooit geblesseerd), loopt zich de longen uit zijn lijf (ondanks zijn bijna 34-jarige leeftijd) en maakt geen overtredingen (zoals die overtreding die hij niet maakte tegen De Graafschap waar hij geen rood voor kreeg)??
Maargoed, het zal wel erg onfatsoenlijk van mij zijn dat ik constateer dat deze knaap niet heeft gebracht wat van hem werd verwacht.
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:52:28
Maargoed, het zal wel erg onfatsoenlijk van mij zijn dat ik constateer dat deze knaap niet heeft gebracht wat van hem werd verwacht.
21 jaar hmmzz.. zal wel de leeftijd zijn..
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:40:25
Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt?? Ondoordacht en respectloos!!
Okee ik neem het terug. Hij heeft alles gespeeld (is dus nooit geblesseerd), loopt zich de longen uit zijn lijf (ondanks zijn bijna 34-jarige leeftijd) en maakt geen overtredingen (zoals die overtreding die hij niet maakte tegen De Graafschap waar hij geen rood voor kreeg)??
Kortzichtigheid is jouw geen vreemd woord zeker.. Blessures heb je altijd of je nou jong of oud bent.. En de overtreding waar je het over hebt, was daar een goede scheids aanwezig geweest was de overtreding(gelijkwaardig aan die van Rose) 2 tellen ervoor bestraft dan was Rose er nooit afgegaan..
Het siert deze
man dat hij nog niet een seizoen blijft en zijn zakken vult.. Dit alleen al verdient respect!
Succes bij de amateurs. Nog even een promotie met Cambuur pakken en hij kan met pensioen ;)
Mooie besparing op de salariskosten. Is mij vies tegengevallen dit jaar.
Citaat van: grijskijker op april 05, 2013, 10:19:38
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 10:10:18
Citaat van: De Gast op april 05, 2013, 10:08:41
Dit elftal heeft zo'n type wel nodig.. Jammer
Wat voor type? Iemand die veel wedstrijden niet gespeeld heeft, te weinig loopvermogen heeft en domme onnodige overtredingen maakt?
En weet je hoe je deze opmerking noemt?? Ondoordacht en respectloos!!
En weet je hoe ik deze reactie noem? Blind voor de feiten!
Hij is wel een van de weinigen die de mouwen op wil stropen, maar voor de rest vind ik dat brambo helemaal gelijk heb. Ik hoop dat we de komende weken nog wat meer zien van de OUDE -en nee niet in leeftijd- Rose, dan kunnen we allemaal dat boek in ieder geval fatsoenlijk afsluiten.
Citaat van: John Hiatt op april 05, 2013, 12:11:18
Mooie besparing op de salariskosten. Is mij vies tegengevallen dit jaar.
Dat vind hij zelf ook..
Jeetje Grijskijker, beetje lichtgeraakt vandaag? Ik mag Rose niet een knaap noemen ivm man? Ik mag niet een paar negatieve constateringen maken? Joh, ik hoop ook dat meneer Rose er vanavond 3 binnen kopt en ons de komende weken kampioen maakt, maar tot nu toe is hij mij erg tegengevallen en ik leg ook uit waarom. Als je naar Sittard rijdt en je ziet Rose de ploeg ernstig duperen met zn achterlijke overtredingen, dan is je geduld gauw op, kan ik je zeggen.
had er ook meer van verwacht maar hij is toch belangrijk voor de groep hoor
in de kleedkamer en op het veld..niet altijd vanwege zijn spel maar er komen
meer dingen kijken bij voetbal.
en hij heeft ten minste zelf kritiek en stopt er daarom mee ik hoop
dat ie nog 2 maanden zijn waarde kan bewijzen voor cambuur.
Heb veel kritiek gehad op Yuri, maar vind hem de laatste wedstrijden gewoon sterk spelen.
Nog een paar wedstrijden knallen en met kampioenschap afscheid nemen van het betaalde voetbal.
Je merkt het als hij er niet is.. Het kakt allemaal wat in elkaar..
Ik persoonlijk vind Rose belangerijk in het team. Je ziet dat deze man zijn beste voetbal jaren heeft gehad. Maar hij is nog wel een echte leider. Hij gaat nog veel elke bal en dat zie je al bij de wat jongere spelers niet gebeuren.
Daarnaast gun ik hem van harte dat hij op z'n minst nog 1 goal maakt zodat hij ook de 100 goals heeft. Dus ik zeg als hij scoort die vieren door 100 te roepen vanuit ons tribune! Laten we dankbaar zijn dat deze man zoveel vechtlust heeft gegeven voor ons clubje.
Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.
Hij stopt niet voor niets, 100e goal gun ik hem wel uiteraaft
Ik denk dart hij het goal maakt die ons doet promoveren. Mooi afscheid feestje nou :thumbsup
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 16:30:46
Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.
ALS dat zo is, doet hij me denken aan een amateur voetballer (AW) :proost
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 16:30:46
Vechtlust?
Sorry, hij loopt alleen maar met zijn armen te zwaaien en kan het niet meer belopen.
Hij stopt niet voor niets, 100e goal gun ik hem wel uiteraaft
Niet meer belopen bin ik met dei eens. Maar komt oek te vaak omdat hij te diep staat.
Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 10:16:24
Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.
Aan de reactie van Henk te horen was dit gepland dat hij maar heel kort zou spelen, al vind ik 16 minuten wel heeel kort.. Beetje rare actie, maar denk dat we hem tegen dtc goed kunnen gebruiken!
En dan lekker weer opstellen en doordat hij er weer uit gaat heb je alweer 1 wissel minder en verlies je de pot! Lekker slim!
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 10:16:24
Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.
dan moet je henk zijn uitleg eerst even horen . hij had ook gehoopt op meer dan 16 min .Als ik het zo hoor brengt hij toch wat extra,s in de groep .Mentalteit en coaching .Een goed begin is het halve werk weet je wel
inderdaad, je merkt ook wel dat hij de aanjager is. volgens mij verstapte hij zich ook, had anders misschien wel wat langer meegekund. hopen dat het meevalt en dat ie er zondag kan staan! evenals hemmen trouwens
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 10:16:24
Gelukkig had het geen gevolgen dat hij uitviel! Op dit niveau mag het niet gebeuren dat je eerst aangeeft te kunnen spelen, en na 16 minuten alweer uitvalt! Gelukkig nemen we afscheid van Rose.
Gelukkig? Jammer jammer...
Staat toch n brok ervaring gun m zijn 100ste goal bij cambuur :scc,,respect voor Rose
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 12:29:49
Staat toch n brok ervaring gun m zijn 100ste goal bij cambuur :scc,,respect voor Rose
Deze man verdient inderdaad respect. Hij loopt in ieder geval de kantjes er niet van af. Hij is nog steeds de motor op het middenveld. Hoewel niet de klasse van een Sandor is hij wel degelijk van belang geweest vor Cambuur. Ik hoop dat hij zijn laatste wedstrijden voor Cambuur zijn meerwaarde kan bewijzen.
Ik heb begrepen dat hij bij de amateurs van Ajax gaat spelen, daarbij tevens gaat coachen. Kennelijk zien ze daar bij Ajax wel wat in zijn mentaliteit.
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 12:29:49
Staat toch n brok ervaring gun m zijn 100ste goal bij cambuur :scc,,respect voor Rose
Dan wel bij de graafschap scoren voor zijn honderdste |:)
Citaat van: Destroyer op april 09, 2013, 21:34:03
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 12:29:49
Staat toch n brok ervaring gun m zijn 100ste goal bij cambuur :scc,,respect voor Rose
Dan wel bij de graafschap scoren voor zijn honderdste |:)
Haha dat zou geweldig zijn!
Ik vind sowieso dat de bijdrage van Rose erg word onderschat (in het stadion).
Hij krijgt erg veel kritiek maar dat is vaak onterecht... Als je ook ziet hoe erg Cambuur verslapt als hij er uit is (Oss thuis, Dordrecht uit). Met hem ben je heer en meester op het middenveld, zonder hem verlies je de controle over de wedstrijd!
Citaat van: KristCambuur op april 11, 2013, 17:56:58
Citaat van: Destroyer op april 09, 2013, 21:34:03
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 12:29:49
Staat toch n brok ervaring gun m zijn 100ste goal bij cambuur :scc,,respect voor Rose
Dan wel bij de graafschap scoren voor zijn honderdste |:)
Haha dat zou geweldig zijn!
Ik vind sowieso dat de bijdrage van Rose erg word onderschat (in het stadion).
Hij krijgt erg veel kritiek maar dat is vaak onterecht... Als je ook ziet hoe erg Cambuur verslapt als hij er uit is (Oss thuis, Dordrecht uit). Met hem ben je heer en meester op het middenveld, zonder hem verlies je de controle over de wedstrijd!
overdrijven is ook een vak .Tegen oss kwam hij overal te kort over het hele veld en tegen dord wou henk met hem beginnen
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:18:08
overdrijven is ook een vak .Tegen oss kwam hij overal te kort over het hele veld en tegen dord wou henk met hem beginnen
Onzin, tegen Oss speelde hij zeker niet zwak, of wij hebben een andere wedstrijd gezien...
Toen hij last kreeg van zijn blessure verslapte hij iets maar zonder hem raakten we de controle meteen kwijt en dat resulteerde ook in een goal van Oss.
Toch blijft Rose zo'n speler die je liever in jouw team hebt dan dat je er tegen moet spelen, ongeacht zijn vorm.
Yuri! |:) trek die jongens mee op sleeptouw! |:)
Hij is wel een goede drill instructeur gezoen het filmpje van het afscheid van de conditie trainer
Vond hem vandaag de uitblinker.
Zo hoort een aanvoerder zijn team te sturen!
Toppie.
speelde een zeer solide wedstrijd tegen emmen uit,goed gedaan Yuri :scc
dit zijn de wedstrijden waar het om draait, dan merk je zijn ervaring. Let maar op, zie hem nog wel een jaartje blijven als we wel promoveren...
Hij speelde echt een goede wedstrijd _O_
wat was jij belangrijk gister,,keep up the good work
mooi dat dat ook eens gezien en gewaardeerd word.
er zitten lui op oost die zeiken al bij zn eerste balaanname,echte leeuwarders. :zucht :_spank
speelde inderdaad een goeie pot!
Op de juiste momenten ertussen en pakte de rol van Makrini zeer goed over na de wissel!
yuuuuuri rose, yuuuri rose, yuuuuri rose we wooorden kampioen |:) :proost
Hij wou op een gegeven moment even het tempo eruit halen .dat lukte niet :D
Yuri Rose is op dit moment enorm belangrijk voor dit elftal, gister speelde hij echt een prima wedstrijd op het veld. Maar je merkt aan alles dat hij ook buiten het veld en in de kleedkamer enorm belangrijk is.
Gister werkelijk genoten op het bordes van het Cambuurplein, hoe Rose met zijn schat aan ervaring stond te genieten. Genieten van de supporters, maar zeker ook van de blijdschap van zijn jonge teamgenoten! Enorm mooi om te zien.
Jammer dat ie vertrekt, kest em dr best bij hevve
Aankomende vrijdag afscheid Yuri Rose ;(
Tissues en zakdoeken mee :X
Geen rose morgen avond ;(
Citaat van: Destroyer op april 22, 2013, 23:27:19
dit zijn de wedstrijden waar het om draait, dan merk je zijn ervaring. Let maar op, zie hem nog wel een jaartje blijven als we wel promoveren...
Volgens mij gaat hij volgend seizoen naar Ajax!!!!! Zaterdagamateurs wel te verstaan.
Goeie vent. Een echte leider.
Bedankt Rose
Yuri topper, bedankt voor je inzet. Niet je meest gelukkige seizoen maar bedankt voor je diensten.
Zoals je gisteren al zei op het veld: Laten we het nu afmaken....
|:) :proost
Bedankt Rose voor het goede seizoen en voor de strijdlust :thumbsup This is the End :wall
Kan het gemist hebben, maar geen beelden of iets gezien dat op een afscheid lijkt?
Laat maar, ik heb het al! :wall