Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yuri Rose

Gestart door De Gast, februari 06, 2013, 08:32:11

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Ik had veel meer verwacht van hem!

Clint


Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 09:06:17
Ik had veel meer verwacht van hem!
Ja ik ook wel,maar heeft veel (kleine) blessures gehad..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.

Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.










Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....




Op basis van zijn verleden en hoe hij speelde en coachte tijdens (oefen)wedstrijden. Maar wat ik al eerder zei, door blessures heeft hij nog niet het gewenste niveau gehaald.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.

Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....

hij had zondag het laatste kwartier anders wel mooi ff naast vd laan kenne staan en er in kletsen dan was het geen 1-0 wudden

De Gast

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:26:46
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 08:41:11
Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 08:32:11
Maar even een topic aangemaakt.

Momenteel geblesseerd of gepasseerd?

Ik zeg: mits fit altijd opstellen. Kan dit elftal wel gebruiken.
Hoorde dat hij terug komt van een blessure,maar inderdaad als hij fit is, is hij zeer bruikbaar.

Waarom vind je dat hij bruikbaar is ik heb nog helemaal maar dan ook nog helemaal niks van hem gezien.....

Ondersteuning voorin vanaf het midden. De rest is teveel slappe hap richting de goal. Kan het zijn dat er gaten vallen maar daar kun je anderen voor in het elftal zetten. Op deze manier wordt het niks richting de play offs. Tenzij M vd Heide nog fit wordt..

Denk overigens wel dat de verwachtingen richting hem hier in het algemeen te hoog zijn gespannen.

piene hassus

Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........

richard

Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!

Grijskijkert

Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 13:44:54
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..

Hij geeft toch aan dat hij best in het verleden gepresteerd kan hebben, maar we daar nu niets meer aan hebben. Denk dat z'n beetje iedereen wel positief was over de komst van Rose. Hij maakt het echter totaal niet waar.

Wat betreft Diemers geef ik je gelijk, we hoeven geen rekening te houden met z'n ontwikkeling. De beste moeten spelen, zo simpel is het.

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op februari 06, 2013, 13:51:40
Citaat van: grijskijker op februari 06, 2013, 13:44:54
Citaat van: piene hassus op februari 06, 2013, 12:47:37
Wattie int ferleden presteerd het, hewwe niks an. Tot nog toe hettie my niet overtuuge kennen.
Pendele tussen ferdediging en anfal redt ie niet meer op. Ik bin bang dattie de ontwikkeling fan Diemers inne weg staat. Hij maakt tefeul fouten om respect af te dwingen, dus...........
En daarom was je afgelopen zomer nog zo blij met Rose,dat terwijl hij nog geen wedstrijd voor Cambuur had gespeeld..
En over dat pendelen tussen aanval en verdediging, das logisch als je niet of niet helemaal fit bent, gaat dat minder.. En de ontwikkeling van Diemers staat hij niet in de weg, maar die is na dit seizoen toch weer weg..

Hij geeft toch aan dat hij best in het verleden gepresteerd kan hebben, maar we daar nu niets meer aan hebben. Denk dat z'n beetje iedereen wel positief was over de komst van Rose. Hij maakt het echter totaal niet waar.

Wat betreft Diemers geef ik je gelijk, we hoeven geen rekening te houden met z'n ontwikkeling. De beste moeten spelen, zo simpel is het.
Ik denk dat Rose zijn niveau niet heeft gehaald door blessures en dat we de echte Rose nog wel gaan zien..

En Inderdaad de beste moet spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

dat laatste is idd waar .Het kan niet zo zijn dat dit zijn nivo is wat hij tot nu heeft laten zien .Want dat was idd slecht