Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yuri Rose

Gestart door De Gast, februari 06, 2013, 08:32:11

Vorige topic - Volgende topic

AL

Beste vent die Yuri, maar helaas de grootste miskoop van de laatste jaren.
Zou mij niet verbazen dat hij na dit seizoen vertrekt (ondanks doorlopend contract).

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 06, 2013, 16:14:09
Beste vent die Yuri, maar helaas de grootste miskoop van de laatste jaren.

Daar zijn we goed in bij Cambuur, spelers snel afbranden... En het maar vreemd vinden dat als ze weggaan het goed doen bij hun nieuwe club..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

#17
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:42:55
Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!

Is toch ook niet meer de jongste man.. Het midden wat er nu staat, vind je dat goed genoeg?
Genoeg aanvalskracht?

Supersub

Ik vind hem nu nog tegenvallen, maar goed wie weet scoort ie de winnende in de play-offs en dan ben ik weer blij haha.
Maar Rose en broekhof zijn geen perfecte aankopen. Niet wat je ervan had verwacht.

richard

Citaat van: De Gast op februari 06, 2013, 17:46:13
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 13:42:55
Vandaag weer op training gezien, wat een trage slak zeg.......en dat alleen al in positiespelletje!!

Is toch ook niet meer de jongste man.. Het midden wat er nu staat, vind je dat goed genoeg?
Genoeg aanvalskracht?

nee, maar dat los je met rose niet op dan moet je als team 20 a 25 meter verder van de goal spelen wat weer inhoudt dat je meer risico looopt en dat wil onze trainer niet en kunnen de spelers trouwens ook niet maar wie niet waagt die niet wint!!!

Dokkumer

En waarom kúnnen de spelers het niet? Omdat de trainer het niet wíl.. Anders is het trainbaar...

666

De voetbalkwalteiten van Rose hang ik niet op aan de trainer... Met Rose hebben we gegokt en verloren, misschien qua woord een motivator maar niet als voetballer. Beste vent en heeft voor veel clubs goede dingen gedaan, maar het houdt nu gewoon op. Hij heeft het niet meer en krijgt het ook niet meer. Voor beide partijen is het beter om afscheid te nemen. Jammer maar helaas, ook ik was in het begin goedgestemd dat hij kwam. Ik zeg Rose bedankt en tot ziens in en andere rol dan voetballer.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Sonnema

Dit seizoen gewoon gebruiken als je iemand als stormram erbij gaat gooien maar niet meer op het middenveld neerzetten of in de basis laten starten.

piene hassus

Niet meer opput middenfeld? waar wuust um dan sette oppe goal soms? Of inne achterste linie, dan hou ik myn hart fast. Miskien 2e spits maar dan mutte de andere speulers ut wel snappe.

Sonnema

Must even lezen, alleen gebruiken als je achter staat en dan als extra spits. voor de rest is hij te traag

piene hassus

Oek op die manier hek myn twyfels

denistel

als je hem dan goed gebruikt is het wel een wapen hoor ,,maar ja kom je weer
bij slimheid terecht enz.

hevve we hier wel vaker had staat er een kleine spits gooien ze hoge ballen
staat er een grote spits dan komt er geen bal meer voor.

Sonnema

Juist denistel zo is het en niet anders.

AL

Op het middenveld absoluut geen optie! Wordt totaal overlopen en voegt voetballend niets toe.
Je zou hem kunnen gebruiken als stormram voorin (voor de laatste minuten), maar dan nog zie ik liever Barto dat doen dan Rose.
Na dit seizoen afscheid van elkaar nemen lijkt mij de beste optie voor beide partijen.

poelie-lwd

Als wij wat dominanter zouden zijn en verder naar voren gaan voetballen hoeft Rose ook geen grote afstanden te overbruggen om bij te sluiten.

Rose is een prima speler voor ons maar kan deze ruimtes nooit belopen. Misschien moeten we ook maar eens af van het alom vertrouwde 4-3-3 systeem. Ikzelf ben een voorstander van 3-5-2. Ik denk dat er met dit systeem veel meer uit deze selectie valt te halen.


----------------------------Telgenkamp--------------------------

------------Droste---------Bakens------------vd Laan---------

--------------------Makrini-------------Keurntjes---------------

-----Tighadouini---------Schokker------------Bakker---------

--------------------Hemmen------De Leeuw--------------------
Iedereen heeft recht op mijn mening.