Lucas Bijker is begonnen in de jeugd van SC Cambuur Leeuwarden. Na enkele malen bij de selectie gezeten te hebben, mocht hij uiteindelijk op 4 november 2011 zijn debuut maken in het betaalde voetbal. Uiteindelijk speelde hij 4 wedstrijden in het seizoen 2011-2012. Het jaar erna mocht hij de concurrentie aangaan voor de linksachter positie. In het begin van het seizoen mocht hij dan ook enkele wedstrijden als basisspeler zijn opwachting maken.
MOTM
Dikke 7.
Kan zeker nog groeien |:)
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:29:29
Kan zeker nog groeien |:)
Gelukkig groeit hij nog, ik vind het maar een klein ventje... 8)
Citaat van: YellowBlue op februari 03, 2013, 21:58:36
Citaat van: Destroyer op februari 03, 2013, 21:29:29
Kan zeker nog groeien |:)
Gelukkig groeit hij nog, ik vind het maar een klein ventje... 8)
Haha, die kun je verwachten...
vond ik van de ts zo wie zo een fout om hem er na 2 maanden naast te zetten
voor vosselman.
Als deze jongen de tijd krijgt wordt hij een vaste waarde..
Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 08:34:48
Als deze jongen de tijd krijgt wordt hij een vaste waarde..
Zeker weten! Hij speelde gister erg sterk en ging 100% voor!
Hopelijk de man voor de linksbackpositie de komende seizoenshelft
Citaat van: papier op februari 04, 2013, 09:11:41
Hopelijk de man voor de linksbackpositie de komende seizoenshelft
Niet alleen komend seizoenshelft,maar de komende jaren..
Zal af en toe wel een foutje maken,maar dat mag wat mij betreft..
op het middenveld zou ie zeker ook goed uit de voeten kunnen.
inde jeugd was ie daar 1 van de beteren hoor.
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 12:51:05
op het middenveld zou ie zeker ook goed uit de voeten kunnen.
inde jeugd was ie daar 1 van de beteren hoor.
Dat is heel mooi natuurlijk, maar ik denk dat het voor zijn ontwikkeling beter is dat hij zich op 1 positie focust..
op dit moment wel maar een nieuwe trainer kan daar heel anders
over denken.
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 14:03:20
op dit moment wel maar een nieuwe trainer kan daar heel anders
over denken.
Ja inderdaad heb je gelijk in,maar die trainer moet eerst wel komen..
Speelde erg sterk tegen sparta!
Deze ook maar verkopen.. maar dan voor 300.000 :P dan is alles meteen afbetaald en heeft cambuur alleen maar winst geloof ik :P
Kan zeker nog belangrijk worden voor onze club, als die maar zijn eigen spel kan spelen en niet te veel opdrachten krijgt
Onverzettelijk gisteren!
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:39:13
Onverzettelijk gisteren!
Vond hem niet geweldig te ver van de man af, alles achteruit maar ja hij is nog jong!!
Moest idd. iets te vaak zijn -vaak positionele- eigen foutjes herstellen, maar omdat ik in een positieve bui ben vergeef ik hem dat. Herstelde vaak heel goed.
Citaat van: richard op februari 16, 2013, 16:49:21
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:39:13
Onverzettelijk gisteren!
Vond hem niet geweldig te ver van de man af, alles achteruit maar ja hij is nog jong!!
hij heeft gister zijn opdracht prima gedaan .Hij had aande bal aanvallend meer kunnen doen uit nederlands oogpnt gezien .Uit buitenlands oogpnt gezien goed gespeeld 8)
Komt prima mee op dit niveau , is fel en bezit over een hoop snelheid.
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.
Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!
Citaat van: richard op februari 20, 2013, 01:26:18
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.
Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!
Hopen dat hij de komende tijd door kan groeien tot een vaste waarde.. De potentie is er in ieder geval..
Mag wel wat meer inspelen naar voren, speelt altijd breed of terug, maar zal wel te maken hebben dat hij geen fouten wil maken.
Verdedigend doet hij het goed, aanvallend wat minder.
Citaat van: richard op februari 20, 2013, 01:26:18
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.
Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!
Mooie klus voor Lodeweges cs. om daar wat van te maken. Potentie is er zeker, nu bijschaven |:)
:0=
LUCASINHO
'Cambuur kan nog steeds bovenin meedoen'
Gepubliceerd op 22 februari 2013, 08:22
Laatst bijgewerkt op 22 februari 2013, 08:49
LEEUWARDEN - Lucas Bijker (foto) is na de winterstop uitgegroeid tot Cambuurs vaste linksback. Hij is uitvloeisel een sterke lichting Leeuwarder jeugdvoetballers.
Vanavond speelt hij met Cambuur thuis tegen Den Bosch, vandaag geeft hij een paginagroot interview aan de LC.
,,We zijn wisselvallig, maar tegen Sparta en MVV speelden we goed. Ook andere ploegen laten punten liggen. Het ligt helemaal open, maar we hebben zeker een kans om heel hoog bovenin mee te doen.''
Klasse jonguhh .Goed bezig ,ga zo door .Echt een dikke vold vandaag
Terechte M.O.T.M.
Speelde uitstekend |:)
helemaal mee eens, speelde prima; Vosselman al helemaal vergeten.
Citaat van: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 12:43:23
helemaal mee eens, speelde prima; Vosselman al helemaal vergeten.
Vossel wie? 8P
Al de 3e opeenvolgende thuiswedstrijd dat deze jongen 1 van de besten van het veld was!
Ga zo door Bijker! _O_
Eens!!
wordt steeds beter lekker zo door gaan
Prima gespeeld jongen!!
Voor mij de beste man op het veld. Ga zo door!
Als hij zo doorgaat komt fc Utrecht hem waarschijnlijk wel ophalen. Deden ze ook bij bob en mark.
Speelde een hele goede wedstrijd :thumbsup
Citaat van: Ronald op maart 16, 2013, 07:22:56
Als hij zo doorgaat komt fc Utrecht hem waarschijnlijk wel ophalen. Deden ze ook bij bob en mark.
Hoop dat eigenlijks niet!!
Ga zo door! :clint |:) |:)
Citaat van: gewoon een fan op maart 16, 2013, 08:46:18
Speelde een hele goede wedstrijd :thumbsup
Inderdaad je ziet hem per wedstrijd groeien..
Contract openbreken en verlengen met 3 jaar!
Myn idee
Citaat van: piene hassus op maart 23, 2013, 11:01:29
Myn idee
Oh ja? Ik sien nergus dat ut dien idee was. Hest ur oktrooi op aanfraagd? :devil
Bin ut er seker met eens dat er bijtekene mut onder mooie foorwaarden foor beide partijen.
Oktrooi krijst niet sumar, set dr mar "oek" achter, dan snapst ut wel
sit oek al mooi lang bij ons dus lekker door ontwikkelen verbeterd contract geven.
Alle ballen waren weer voor Bijker! Maar snel contract openbreken en verlengen!
ik vond hem de man of the match, zeker niet hemmen.
Hemmen was natuurlijk beslissend met een goal en een assist, maar LUCAS, WAT EEN POT WEER! _O_ _O_
Had Antonia volledig onder controle |:) |:)
Hij speelde een hele goede wedstrijd,inderdaad openbreken dat contract en verlengen :y
Citaat van: gewoon een fan op april 01, 2013, 17:31:27
Hij speelde een hele goede wedstrijd,inderdaad openbreken dat contract en verlengen :y
:thumbsup :y :y :y
Wordt elke wedstrijd beter, verlengen a.u.b. :0=
Jongen van ons zelf .Mooi om te zien .Vertrouwen en altijd vel kort op de man.
MOTM. :thumbsup
Klasse jongen!! |:) |:)
Arts en Vosselman, man man man wat ben ik blij dat deze 2 weg zijn. LUCAS geweldige pot gespeeld......!
Toch nog iemand beter geworden onder Arts :devil
Citaat van: gobo op april 02, 2013, 10:12:20
Toch nog iemand beter geworden onder Arts :devil
Moet je nagaan hoe goed hij nu was geweest als meneer Arts hem vanaf het begin opgesteld had ;(
Dat hij nu zo goed is heeft totaal niets met Arts te maken in tegendeel.
Al vind ik je sarcasme wel leuk :proost
Citaat van: gobo op april 02, 2013, 10:12:20
Toch nog iemand beter geworden Zonder Arts :devil
:devil
Mooiste voorbeeld hoe een talent zich kan ontwikkelen nadat die tiran weg is.
Beter luisteren jullie in de toekomst wat meer naar de raaf. Laters :grolsch :grolsch
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:15:02
Beter luisteren jullie in de toekomst wat meer naar de raaf. Laters :grolsch :grolsch
Hé ouwe postduuf, bist seker oek Ajaks fan...
Niet doen alsof stou de enigste wast die Arts niet langer houwe wou. Groatste probleem was de manier waarop ast dien mening ferkondigst.
Citaat van: De Raaf op april 06, 2013, 01:15:02
Beter luisteren jullie in de toekomst wat meer naar de raaf. Laters :grolsch :grolsch
Je bent altijd erg slecht te verstaan , zou daar eerst wat aan doen :D
Cambuur wil zijn contract openbreken en verlengen tot aan 2015.
Citaat van: Galdiano op april 10, 2013, 17:42:07
Cambuur wil zijn contract openbreken en verlengen tot aan 2015.
Verlengen tot 2017 en in 2015 voor de hoofdprijs verkopen..
Goed gespeeld jongen!! |:)
:proost met de wedstrijd beter. Heerlijk.
Lucas de Liwwadder |:)
maar even een spandoekje voor deze jongen maken of niet?
zou een mooi gebaar zijn idd
@rupppert weet jij wie deze dingen regelt/maakt?
Citaat van: rtscc op april 16, 2013, 10:10:32
@rupppert weet jij wie deze dingen regelt/maakt?
ik zou zeggen wees creatie :thumbsup
Citaat van: Ruppppert op april 16, 2013, 11:37:58
ik zou zeggen wees creatie :thumbsup
zal er over nadenken :_schater :_schater
Citaat van: rtscc op april 16, 2013, 11:56:47
zal er over nadenken :_schater :_schater
Oh dan wudt ut niks dus :_schater
Citaat van: Dokkumer op april 16, 2013, 12:23:54
Oh dan wudt ut niks dus :_schater
haha |:) als je er niet uitkomt kest de kvc misschien nog ff vragen voor tips en tops
ff naaicursus volgen... 8)
Je had het bij vlagen moeilijk, maar ooh wat bleef je vechten. Grote klasse en een geweldige mentaliteit!!
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2013, 07:07:10
Je had het bij vlagen moeilijk, maar ooh wat bleef je vechten. Grote klasse en een geweldige mentaliteit!!
Toppertje _O_
Deze jongen ontwikkeld zich echt stormachtig,hij had een hele mooie onderscheppen,hij pakte de bal zo uit de lucht dit getuigd van grote klasse :proost
2e helft was die rojer onzichtbaar
speelde gewoon wederom een goede wedstrijd!
Voor mij de speler die het afgelopen half jaar het meest gegroeid is!
eerste helft moeilijk, tweede helft rojer in ze zak. plus nog een mooie assist op barto!
Citaat van: rtscc op april 23, 2013, 11:17:57
eerste helft moeilijk, tweede helft rojer in ze zak. plus nog een mooie assist op barto!
Droste houden dan hebben we 2 prima backs .Bijker had het moeilijk de eerste helft omdat hij een paar tegen 2 man kwam te spelen en moest kiezen .1 tegen 1 zoals de 2e helft top .Wat een power voor sun ventsje
Hij het inne 2e helft fan forig seisoen antoond dattie snel ut nivo fanne 1e divisie an ken, waarom su die niet snel eredifisie an kenne? Disse speuler niet te snel affalle!!
Nuttige linksback erbij halen voor wedstrijden dat Lucas het niet houdt. Heeft een aantal wedstrijden gehad dat hij deel van de wedstrijd lastig had (wat er ook gewoon bij hoort) maar komt straks wel even andere tegenstanders tegen.
Kan zeker doorgroeien tot een sterke, aanvallend ingestelde back die het qua inzet nooit laat afweten
Groot pluspunt vind ik dan weer dat hij zich gewoon terugvecht in de wedstrijd, hij laat zich niet overlopen en heeft voor niemand ontzag. Met die kwaliteiten naast zijn normale voetbalkwaliteiten heb ik vertrouwen in Lucasinho. Zit gewoon goed in zijn koppie, w.m.b. een echte winnaar.
Contract verlengd tot er met 2015, klasse! |:)
jaartje knallen en dan voor een flinke buidel met geld verkopen! :thumbsup
trots |:)
Lucas, topper! Dat is een :scc-hart! |:)
Vreet de tegenstander op Lucas, klasbak bist! |:)
Citaat van: roepieh op juni 26, 2013, 11:28:08
jaartje knallen en dan voor een flinke buidel met geld verkopen! :thumbsup
Of is dit de nieuwe Johan Abma.....
Citaat van: moodygrunn op juni 27, 2013, 17:03:59
Of is dit de nieuwe Johan Abma.....
Ga daar maar niet vanuit, denk dat hij wel hogerop kan!
Citaat van: Bernardo op juni 27, 2013, 17:07:06
Ga daar maar niet vanuit, denk dat hij wel hogerop kan!
Zie ik komende 2 jaar nog niet gebeuren. Mooi bij SCC doorontwikkelen
Dit is balen, en natuurlijk weer VOOR op de Leeuwarder Courant!!!!
Verdediger SC Cambuur gaat volledig door het lint
Door: redactie
6-7-13 - 08:41 bron: Algemeen Dagblad © anp.
Verdediger Lucas B. van de kersverse eredivisionist SC Cambuur heeft een oud-teamgenoot en twee jonge vrouwen ernstig mishandeld. Hij werd gisteren veroordeeld voor 'geweld met behoorlijk letsel' tot een werkstraf van 20 uur.
De 20-jarige voetballer ging volgens de officier van justitie 'volledig door het lint' toen hij vorig jaar mei nog bij de beloften van FC Groningen speelde. Hij was kwaad omdat het gerucht ging dat hij vreemdging.
B. gaf tijdens een ruzie een meisje een klap en deelde een harde vuistslag in het gezicht uit aan een vriendin van haar. Een van de meisjes kreeg volgens justitie zeker tien keer een trap in haar buik. Een toenmalig teamgenoot wilde zijn belaagde vriendin helpen, maar hij werd door B. van zijn fiets getrapt. Volgens dit slachtoffer trapte B. hard tegen zijn hoofd.
De opgelegde werkstraf van 20 uur was lager dan de door justitie geëiste werkstraf van 100 uur. De rechtbank hield bij de strafmaat rekening met het feit dat B. inmiddels is begonnen aan een voetbalcarrière.
B. ging na FC Groningen naar SC Cambuur en werd daarmee kampioen in de Jupiler League. Hij speelt dit seizoen Eredivisie.
Citaat van: Nightmarelwd op juli 06, 2013, 08:59:15
B. gaf tijdens een ruzie een meisje een klap en deelde een harde vuistslag in het gezicht uit aan een vriendin van haar. Een van de meisjes kreeg volgens justitie zeker tien keer een trap in haar buik.
De opgelegde werkstraf van 20 uur was lager dan de door justitie geëiste werkstraf van 100 uur. De rechtbank hield bij de strafmaat rekening met het feit dat B. inmiddels is begonnen aan een voetbalcarrière.
:zucht :rodekaart
Ik mag t vast niet zeggen maar mooi triest om zoiets te doen... lage straf is t ook nog zeg..
Moete wij es flikken...
Belachelijk! Omdat hij voetballer is maar 20 uurtjes.
Dat dit niet eerder naar buiten is gekomen.
Fantastisch. Weer mooie reclame voor cambuur ;( slechte zaak. En meiden slaan? :_spank
Lijkt zo'n rustige jongen.. Belachelijk.
20 uur omdat hij begonnen is met een voetbalcarriere! Belachelijk! Aanpakken die gast!
Slechte zaak dat de straf lager wordt omdat de persoon aan het begin staat van zijn voetbalcarrière. Hopelijk leert Lucas hiervan, jammer dat Cambuur er weer in betrokken wordt... Hoe dan ook, Lucas is voetballend gezien erg goed bezig.
Lekkere publiciteit dit. Wat een dom mannetje! Na Lucia de B. hebben we nu Lucas B.
Beetje jammer dat sommigen hier Bijker meteen afvallen. Hij heeft een fout gemaakt en daar krijgt hij zijn straf voor. Klaar.
Lucas B., Lucas B, Lucas B ole ole! :devil
tja.. wat moet je hier van vinden... Het is een jaar geleden. dus hij zal waarschijnlijk het nu niet meer doen.
Maar vrouwen slaan is sowieso not done. Waarschijnlijk zal hij wel over een lijn getrokken zijn en dat natuurlijk niet verteld worden. Maar dat maakt zijn acties natuurlijk niet juist. Ik ben niet de gene die hem moet straffen. Dus ik laat het voor wat het is. Hij blijft een toppper als voetballer. En nu maar weer focusen op een positive naam, kom op Lucas!
Oh oh oh wat zijn jullie allemaal eenzichtige schapen.
Ken eerst de feiten en ga dan iemand beoordelen/veroordelen.
Het is ZWAAR OVERTROKKEN en de krant, LC of AD maakt er het zijne van, want opnaaien enopstoken is leuk,
En dat lukt prima! Het was een goed corrigerend tikje :0=
Btw fernandes reedt bijna een meisje van 19 dood, die gast was iedereen ook lovend over?..
Lucas heeft een klein tikje gegeven omdat de dames lastig waren en niet een keer maar meerdere keren,nou dan had ik het ook gehad met die sletjes .lucas heeft goed gehandeld
Zo te horen was het halve forum erbij en weet iedereen precies wat er is gebeurt....
:0= Vrouwen hoor je niet te slaan (of schoppen), punt.
Ben benieuwd met wat voor liedje dkv op de proppen gaat komen
Nou Lucas, kop d'r weer bij! Volgend seizoen o.a. Bojan op visite...
Citaat van: DC op juli 06, 2013, 13:24:06
Ben benieuwd met wat voor liedje dkv op de proppen gaat komen
zingen die toeschouwers dan? :)
Klapperen met kunstgebitten.
Citaat van: moodygrunn op juli 06, 2013, 13:31:34
zingen die toeschouwers dan? :)
Het gaat nu weer om de derby he, die lui van NN zullen net zo gemotiveerd as wij zijn
Citaat van: DC op juli 06, 2013, 13:38:10
Het gaat nu weer om de derby he, die lui van NN zullen net zo gemotiveerd as wij zijn
Oh, ja?
Motivatie is datgene wat een individu tot bepaald gedrag drijft. Motivatie heeft invloed op de initiatie, richting, intensiteit en volharding van het menselijk gedrag. Motivatie ontstaat uit een samenspel tussen de biologische (aangeboren) en cultuurafhankelijke (aangeleerde) eigenschappen van een individu en de omgeving van dat individu.Ik denk dat motivatie, passie, fanatisme en dergelijke een relatief hoger gehalte heeft in onze cultuur dan in de vergrijzende, boeren DKV-cultuur, waar voor het laten van een wind van oudsher al sancties opgelegd worden.
Citaat van: Viper op juli 06, 2013, 13:58:00
Oh, ja?
Motivatie is datgene wat een individu tot bepaald gedrag drijft. Motivatie heeft invloed op de initiatie, richting, intensiteit en volharding van het menselijk gedrag. Motivatie ontstaat uit een samenspel tussen de biologische (aangeboren) en cultuurafhankelijke (aangeleerde) eigenschappen van een individu en de omgeving van dat individu.
Ik denk dat motivatie, passie, fanatisme en dergelijke een relatief hoger gehalte heeft in onze cultuur dan in de vergrijzende, boeren DKV-cultuur, waar voor het laten van een wind van oudsher al sancties opgelegd worden.
maar der zitte me ook een paar vieze stinkerds bij _O_ _O_ :y :y Meer dan terecht!!!
verhaal is zwaar overtrokken en de kranten maken er een mooi verhaal van.gewoon focussen op cambuur dacht ik zo
Ook niet goed voor die jongen.. Spreekkoren?
het is dik een jaar geleden, hij zou het nu vast niet meer doen.
en er wordt niet bij gezegt waarom ze zijn geslagen.
Lucas kom op volgend seizoen !
Citaat van: Viper op juli 06, 2013, 13:58:00
Ik denk dat motivatie, passie, fanatisme en dergelijke een relatief hoger gehalte heeft in onze cultuur dan in de vergrijzende, boeren DKV-cultuur, waar voor het laten van een wind van oudsher al sancties opgelegd worden.
Daar hest helemaal gelijk in en ik ga het ook niet voor die lui opnemen..
Maar mogelijk zien zij dit als hun kans om ons de bek te snoeren omdat wij hen altijd voor de voeten gooien dat de sfeer bij ons beter is.
Voor ons juist de kans om te laten zien dat we met de helft minder mensen 2x zoveel kabaal kunnen maken |:)
Maar goed dit is niet het topic hiervoor, ik houd er over op :X
Citaat van: rtscc op juli 06, 2013, 16:12:51
het is dik een jaar geleden, hij zou het nu vast niet meer doen.
en er wordt niet bij gezegt waarom ze zijn geslagen.
Lucas kom op volgend seizoen !
Iets over geruchten verspreiden over dat Bijker vreemdging of iets in die richting. Maar volgens mij word het verhaal zwaar opgeblazen omdat het een toch een beetje een bekend persoon is. Ik zeg niet dat het niet slecht was wat hij gedaan heeft maar er word wel vaker iemand geslagen..
Vrouwen hoor je niet te slaan punt.
Corrigerend tikje moet kunnen juh
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html)
Landelijk de club in diskrediet :zucht
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2013, 21:32:01
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html)
Landelijk de club in diskrediet :zucht
Had het ook gelezen.. Leuk geschreven, al is het negatief voor ons, maar enorm opgeblazen en er een mooi verhaal van gemaakt; zoals bij alle media.
Twee scenario's; Iedereen is het over een week vergeten, of we hebben elke 2 weken een spreekkoor over onze grote vriend Bijker. En dat is natuurlijk niet goed voor die jongen. Hopelijk speelt dat eerste scenario zich af, maar ik betwijfel het.
Citaat van: DC op juli 06, 2013, 13:38:10
Het gaat nu weer om de derby he, die lui van NN zullen net zo gemotiveerd as wij zijn
Alsof wij ons druk moeten maken over wat voor liedjes zij mogelijk gaan bedenken... :O
Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 15:08:42
Ook niet goed voor die jongen.. Spreekkoren?
Ach, gelul. Hij heeft geen dildo in zijn reet gehad ofzo....
Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 22:49:51
Had het ook gelezen.. Leuk geschreven, al is het negatief voor ons, maar enorm opgeblazen en er een mooi verhaal van gemaakt; zoals bij alle media.
Twee scenario's; Iedereen is het over een week vergeten, of we hebben elke 2 weken een spreekkoor over onze grote vriend Bijker. En dat is natuurlijk niet goed voor die jongen. Hopelijk speelt dat eerste scenario zich af, maar ik betwijfel het.
Bijker heeft nou niet bepaald de status van Kluivert destijds. In NL is hij zo goed als onbekend en zal het de rest van NL geen reet interesseren lijkt me. Oftewel over een week is iedereen het vergeten... behalve in DKV natuurlijk.
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2013, 21:32:01
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/profvoetballer_minder_schuldig.html)
Landelijk de club in diskrediet :zucht
Overigens zeer merkwaardig dat Bijker strafvermindering krijgt omdat hij profvoetballer is. Pure klassejustitie! Maar goed, je hoort mij niet zeuren omdat het 1 van de onze is.
Citaat van: Yellow Army op juli 06, 2013, 23:10:18
Overigens zeer merkwaardig dat Bijker strafvermindering krijgt omdat hij profvoetballer is. Pure klassejustitie! Maar goed, je hoort mij niet zeuren omdat het 1 van de onze is.
Inderdaad, vreemd. Zorgt ook voor meer publiciteit van de zaak..
denk ook dat dat niet klopt.Tegenwoordig zijn de straffen fors voor mishandeling .Dus ik denk dat dit verhaal wel 2 knt zal hebben
Citaat van: sunderland op juli 06, 2013, 23:14:05
denk ook dat dat niet klopt.Tegenwoordig zijn de straffen fors voor mishandeling .Dus ik denk dat dit verhaal wel 2 knt zal hebben
Dus als soort van smoesje van de rechter om de straf te verminderen?
die rechter had een seizkrt van ons juh .Heb ik uit zeer betrouwbare bron
Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 23:15:57
Dus als soort van smoesje van de rechter om de straf te verminderen?
Nee eerder een geval van eenzijdige en onvolledige berichtgeving denk ik
Citaat van: Yellow Army op juli 06, 2013, 23:21:26
Nee eerder een geval van eenzijdige en onvolledige berichtgeving denk ik
nou als je logisch nadenkt moet dat wel zo zijn .
Citaat van: sunderland op juli 06, 2013, 23:20:14
die rechter had een seizkrt van ons juh .Heb ik uit zeer betrouwbare bron
Als ie die nog niet had, heeft mij hem nu in ieder geval wel gekregen.
Een wijf slaan is op geen enkele manier goed te praten. Je bent een laffe vieze tering hond wanneer je je wijf slaat. Dat is op geen enkele manier uit te leggen. Geslagen is geslagen en dan is het gewoon een tering lijer!!!
Altijd al gezegd dat Lucas een vechter is :devil
Ronnie, ik ben het absoluut met je eens dat je geen vrouwen hoort te slaan, echter wat er precies gebeurd is weten we niet. Voor hetzelfde geld zijn die 2 "dames" fysiek ook behoorlijk tekeer gegaan en dan deel je een corrigerend tikje uit.
De pers is er bovenop gesprongen als een haai op zijn prooi en maken de verhalen in het algemeen wat groter dan ze werkelijk zijn. Ben benieuwd wat Lucas' kant van het verhaal is.
Bij een uitspraak beroept men zich meestal op feiten hoor , en iemand 10 x in haar buik schoppen en iemand tegen zijn hoofd, is wel iets anders dan een corrigerend tikje wat ik ook al zwaar afkeur omdat dat meestal te maken heeft met je eigen tekortkomingen op verbaal en mentaal gebied. Al met al een waardeloze actie van Bijker , met een belachelijke uitspraak . Zijn reputatie heeft hierdoor toch een deukje opgelopen, aan Lucas zelf om dit een plaatsje te geven en op een positieve manier verder te gaan. Laten we spreken van een wel heel negatief leermomentje, ik vind trouwens als club dat je hier ook afstand van moet nemen en hem minimaal 2 wedstrijden moet schorsen !! :zucht :rodekaart
Als het echt zo ernstig was geweest als op het internet wordt beweerd, was de straf veel hoger uitgevallen. Het is natuurlijk niet goed te praten, maar die jongen heeft een straf gekregen waarvan de hoogte bepaald is door een onafhankelijke rechter met kennis van zaken. Hij heeft z'n straf gekregen en daarmee is het gewoon einde discussie lijkt mij?
Citaat van: Ronnie tng op juli 07, 2013, 00:40:58
Een wijf slaan is op geen enkele manier goed te praten. Je bent een laffe vieze tering hond wanneer je je wijf slaat. Dat is op geen enkele manier uit te leggen. Geslagen is geslagen en dan is het gewoon een tering lijer!!!
laatst 2x lezen dat vrouwen op station sneek zo maar lui aanvallen krabben en slaan,,,nou zulke vrouwen vind ik niet normaal.
Je hoort überhaupt met je handen van anderen af te blijven, los van het feit of die andere persoon een man of een vrouw is. Mensen die hier enkel en alleen verontwaardigd zijn omdat het een vrouw betreft, hebben mijns inziens last van een selectief moraal. Iemand slaan/schoppen is per definitie een zwaktebod en verwijtbaar, los van het geslacht van het slachtoffer.
Citaat van: Goudvinger op juli 07, 2013, 15:49:02
Je hoort überhaupt met je handen van anderen af te blijven, los van het feit of die andere persoon een man of een vrouw is. Mensen die hier enkel en alleen verontwaardigd zijn omdat het een vrouw betreft, hebben mijns inziens last van een selectief moraal. Iemand slaan/schoppen is per definitie een zwaktebod en verwijtbaar, los van het geslacht van het slachtoffer.
:thumbsup Je heb helemaal gelijk.
Citaat van: Goudvinger op juli 07, 2013, 15:49:02
Je hoort überhaupt met je handen van anderen af te blijven, los van het feit of die andere persoon een man of een vrouw is. Mensen die hier enkel en alleen verontwaardigd zijn omdat het een vrouw betreft, hebben mijns inziens last van een selectief moraal. Iemand slaan/schoppen is per definitie een zwaktebod en verwijtbaar, los van het geslacht van het slachtoffer.
:thumbsup
Die kleine Bijker kan zichzelf wel voor zijn kop slaan denk ik, nu blijkt wat voor publicitaire ellende dit allemaal oplevert.
Citaat van: denistel op juli 07, 2013, 14:28:55
laatst 2x lezen dat vrouwen op station sneel zo maar lui aanvallen krabben en slaan,,,nou zulke vrouwen vind ik niet normaal.
Die 2 tokkiewijven ben 2 keer op dezelfde manier fout weest.
Een hekel aan homos zeiden die achterlijken, maar dit is enorm off-topic.
We weten t nu wel en wat mij betreft kan alles wat niet met voetbal te maken heeft hier verwijderd worden.
Citaat van: cambuurlegend op juli 07, 2013, 12:35:37
Bij een uitspraak beroept men zich meestal op feiten hoor , en iemand 10 x in haar buik schoppen en iemand tegen zijn hoofd, is wel iets anders dan een corrigerend tikje wat ik ook al zwaar afkeur omdat dat meestal te maken heeft met je eigen tekortkomingen op verbaal en mentaal gebied. Al met al een waardeloze actie van Bijker , met een belachelijke uitspraak . Zijn reputatie heeft hierdoor toch een deukje opgelopen, aan Lucas zelf om dit een plaatsje te geven en op een positieve manier verder te gaan. Laten we spreken van een wel heel negatief leermomentje, ik vind trouwens als club dat je hier ook afstand van moet nemen en hem minimaal 2 wedstrijden moet schorsen !! :zucht :rodekaart
Een feit is het pas als er een afschrift van de rechtszaak bij het artikel geplaatst is. De pers is namelijk zeer selectief met quoten van bepaalde passages, vooral de meest shockerende waarbij "gescoord" kan worden. Wat die vrouwen gedaan hebben kan in een artikel gemakkelijk gebagatelliseerd worden.
Waarom zou de club hem ook nog moeten straffen? Moet FC Groningen hem zeker ook nog straffen omdat hij OP DAT MOMENT in de gezamenlijke jeugdopleiding speelde... Ik ben daarin van mening dat een club niet voor eigen rechter moet gaan spelen, dit is namelijk niet gerelateerd aan een training of wedstrijd. Geeft hij voor/tijdens/na een training/wedstrijd een vrouw zomaar een dreun, dan is het een ander verhaal.
Citaat van: Dokkumer op juli 07, 2013, 19:43:53
Een feit is het pas als er een afschrift van de rechtszaak bij het artikel geplaatst is. De pers is namelijk zeer selectief met quoten van bepaalde passages, vooral de meest shockerende waarbij "gescoord" kan worden. Wat die vrouwen gedaan hebben kan in een artikel gemakkelijk gebagatelliseerd worden.
Waarom zou de club hem ook nog moeten straffen? Moet FC Groningen hem zeker ook nog straffen omdat hij OP DAT MOMENT in de gezamenlijke jeugdopleiding speelde... Ik ben daarin van mening dat een club niet voor eigen rechter moet gaan spelen, dit is namelijk niet gerelateerd aan een training of wedstrijd. Geeft hij voor/tijdens/na een training/wedstrijd een vrouw zomaar een dreun, dan is het een ander verhaal.
Feit is dat hij veroordeeld is ! Wat mij betreft gaat het hier om normen en waarden , en wanneer die worden overschreden moet je daar in mijn optiek afstand van nemen. Hoe je het ook wend of keert hij brengt de club toch in een negatief daglicht met deze achterlijke daad , en dat zeg ik als iemand die gecharmeerd is van de voetbalkwaliteiten van deze jongen.
dat was in het jaar dat die bij gronginen voetbalde
Citaat van: cambuurlegend op juli 07, 2013, 22:06:57
Feit is dat hij veroordeeld is ! Wat mij betreft gaat het hier om normen en waarden , en wanneer die worden overschreden moet je daar in mijn optiek afstand van nemen. Hoe je het ook wend of keert hij brengt de club toch in een negatief daglicht met deze achterlijke daad , en dat zeg ik als iemand die gecharmeerd is van de voetbalkwaliteiten van deze jongen.
Het gebeurde niet in zijn tijd als Cambuurspeler, maar als jeugdspeler. Dus een daad van Cambuur richting speler zou nergens op slaan.
Citaat van: cambuurlegend op juli 07, 2013, 22:06:57
Feit is dat hij veroordeeld is ! Wat mij betreft gaat het hier om normen en waarden , en wanneer die worden overschreden moet je daar in mijn optiek afstand van nemen. Hoe je het ook wend of keert hij brengt de club toch in een negatief daglicht met deze achterlijke daad , en dat zeg ik als iemand die gecharmeerd is van de voetbalkwaliteiten van deze jongen.
En nogmaals, ik ben van mening dat het al voldoende is omdat hij gestraft is door de rechter. Over de strafmaat valt te twisten, daar doe ik geen uitspraken over, maar ik blijf van mening dat de club niet ook nog eens moet straffen. Natuurlijk kun je het gesprek aangaan met een duidelijke stellingname dat dit NIET meer mag gebeuren. Als werkgever mag je m.i. niet op de stoel van een rechter gaan zitten wanneer een speler -die zoals al meerdere keren aangegeven op dat moment in Groningenshirt voetbalde- in zijn EIGEN tijd iets doet wat niet mag.
Ik ben gewoon tegenstander van "eigen rechter spelen". Betekent overigens niet dat op grond wat bekend gemaakt is dat ik de actie van Lucas goedkeur!
ken t hier oek weer gewoon over voetbal gaan?
we (en bijker zeker) weten het nu wel.
dit helpt niet in een voorbereiding op een nieuw seizoen.
Mannen, de rechter het syn uutspraak deen, hoe langer dur over deurpraat wurdt hoe groater ut ferhaal wurdt. Bijker het syn straf kregen, punt uut!!
We blijven achter hem staan hoe dan ook! |:)
Gewoon weer lekker voetballen Lucas...we staan sowieso achter je :scc
MOTM voor mij, heerlijk gespeeld. Deze jongen gaat alleen nog maar groeien dit seizoen! _O_
Dat ben ik met je eens, Bijker speelde uitstekend. Jammer dat dat schot voorlangs er net niet in ging.
Voor de critici die Perreira boven Bijker verkiezen. Keep dreaming...
Eerste helft was bijker niet goed.. stond vaak te ver van hooi af en daardoor kwam hij steeds te laat... tweede helft heeeeel goed en speelde vol zelfvertrouwen... knap gedaan.
Eerste half uur was ie niet sterk, tweede helft was uitstekend. Lekker zo doorgaan
Heerste vandaag
In de eerste helft had hij het lastig, mede omdat hij vooral met twee man kwam te staan steeds. Doordat Lukoki op links gebracht werd bleef de back van NAC meer op zijn hoede en kwam minder mee op, mede hierdoor speelde Bijker een prima 2e helft.
Citaat van: Scout op augustus 04, 2013, 15:16:56
In de eerste helft had hij het lastig, mede omdat hij vooral met twee man kwam te staan steeds. Doordat Lukoki op links gebracht werd bleef de back van NAC meer op zijn hoede en kwam minder mee op, mede hierdoor speelde Bijker een prima 2e helft.
Dit was precies de aanvulling die ik net wou nedrzette op mn eerdere verhaal .. helemaal mee eens..
ik vond bijker de man of the match!
Citaat van: Scout op augustus 04, 2013, 15:16:56
In de eerste helft had hij het lastig, mede omdat hij vooral met twee man kwam te staan steeds. Doordat Lukoki op links gebracht werd bleef de back van NAC meer op zijn hoede en kwam minder mee op, mede hierdoor speelde Bijker een prima 2e helft.
_O_ zo ist! Geweldig herpakt!
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:29:07
_O_ zo ist! Geweldig herpakt!
Ja, hij knokte zich goed terug! :_schater
Maar even contract verlengen dacht ik zoo.Kunnen we hem ook na de winterstop behouden
Citaat van: sunderland op augustus 04, 2013, 18:51:34
Maar even contract verlengen dacht ik zoo.Kunnen we hem ook na de winterstop behouden
Loopt vziw na dit seizoen nóg een jaar door. Wel met je eens trouwens, doe meteen maar een 4-jarig contract voor zo'n jongen uit de eigen opleiding! :)
Citaat van: Lore op augustus 04, 2013, 18:30:48
Ja, hij knokte zich goed terug! :_schater
Eigenlijk wel ja, 1e half uur was hij matig en had hij erg veel moeite met Hooi.
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:55:55
Eigenlijk wel ja, 1e half uur was hij matig en had hij erg veel moeite met Hooi.
en hooi met hem ,mooie duels
Voor mij gisteren Man of the Match.
Hé TS, doe es voor 4 jaar vastleggen deze man!
Vooral de tweede helft uitstekend! Contract open breke as 'ie dit tot de winterstop volhoudt of miskien nóg beter wurdt.
Ik persoonlijk vond Bijker MOTM. Lukoki heeft het heel leuk gedaan. Maar Bijker was 90 minuten erg sterk en Lukoki 45 heel sterk.
Had een 5 in de vi, net als barto en v moorsel.
Feldballe een 4.
Lukoki een 7, de rest een 6.
Citaat van: AL op augustus 07, 2013, 16:23:08
Had een 5 in de vi, net als barto en v moorsel.
Feldballe een 4.
Lukoki een 7, de rest een 6.
Dan vraag ik mij af welke wedstrijd ze hebben gezien..
Citaat van: MP4L op augustus 07, 2013, 17:15:24
Dan vraag ik mij af welke wedstrijd ze hebben gezien..
Heeft vast te maken met zijn mindere eerste helft.
Citaat van: MP4L op augustus 07, 2013, 17:15:24
Dan vraag ik mij af welke wedstrijd ze hebben gezien..
1e helft begon bijker niet sterk, maar 2e helft vond ik hem de beste aan onze kant. Een 5 is veels te laag.
De overige cijfers wel terecht. Barto, v moorsel en feldballe waren duidelijk de zwakke schakels.
Citaat van: MP4L op augustus 07, 2013, 17:15:24
Dan vraag ik mij af welke wedstrijd ze hebben gezien..
Dat vraag ik mezelf altijd af als ik de cijfers kijk van VI. Vind die regelmatig nergens op slaan, ik vond Bijker inderdaad een hele goeie wedstrijd spelen. Waar letten ze dan echt zo speciaal op om tot deze cijfers te komen? Vergelijken ze de spelers met Messi ofzo
Citaat van: wietze op augustus 07, 2013, 18:46:32
Dat vraag ik mezelf altijd af als ik de cijfers kijk van VI. Vind die regelmatig nergens op slaan, ik vond Bijker inderdaad een hele goeie wedstrijd spelen. Waar letten ze dan echt zo speciaal op om tot deze cijfers te komen? Vergelijken ze de spelers met Messi ofzo
Als ze de spelers met Messi vergelijken vind ik een 5 nog best hoog voor Bijker anders :_schater 8P
Net als tegen nac krijgt lucas tegen roda weer te maken met de beste speler. Hupperts is een hele goede, maar ik heb de hoop dat lucas deze ook weer de baas is!
Citaat van: AL op augustus 07, 2013, 18:35:24
1e helft begon bijker niet sterk, maar 2e helft vond ik hem de beste aan onze kant. Een 5 is veels te laag.
De overige cijfers wel terecht. Barto, v moorsel en feldballe waren duidelijk de zwakke schakels.
Feldballe een 4... Ik vond Paco duidelijk minder presteren, had wat mij betreft andersom gemoeten. Lucas verdiende zeker hoger, speelde zich goed in de wedstrijd. Niet echt serieus te nemen, die becijfering.
Wat mij betreft weer man of the match tegen Roda! Uitstekend gespeeld |:)
Alweer goed staande gehouden!
Genot om te zien voetballen, ga zo door Lucas!!
Citaat van: AL op augustus 08, 2013, 17:20:47
Net als tegen nac krijgt lucas tegen roda weer te maken met de beste speler. Hupperts is een hele goede, maar ik heb de hoop dat lucas deze ook weer de baas is!
er niet aan te pas gekomen die hupperts
Wederom een dikke prima voor Lucasinho!
Respect jongen, berepartij op de back!!! :thumbsup
Contract maar weer openbreken.... :thumbsup
Op die eerste goal van Roda na, die bal had hij echt blind weg moeten rossen, maakt Bijker een geweldige indruk in de eerste twee wedstrijden. Weinig Pereira dit jaar als Bijker zo goed blijft spelen.
Citaat van: Delamere op augustus 10, 2013, 10:18:48
Op die eerste goal van Roda na, die bal had hij echt blind weg moeten rossen, maakt Bijker een geweldige indruk in de eerste twee wedstrijden. Weinig Pereira dit jaar als Bijker zo goed blijft spelen.
Was mijn eerste ingeving ook, alleen na het zien van de herhalingen bleek het moeilijker te zijn dan verwacht.. In de val een bal wegrossen is moeilijker dan het lijkt -zoals ook al door anderen aangegeven op het forum-...
Citaat van: Dokkumer op augustus 10, 2013, 10:38:13
Was mijn eerste ingeving ook, alleen na het zien van de herhalingen bleek het moeilijker te zijn dan verwacht.. In de val een bal wegrossen is moeilijker dan het lijkt -zoals ook al door anderen aangegeven op het forum-...
Als hij een beetje slim was gaan liggen, had hij een vrije trap gekregen. Maarja dat zit niet in het aard van het bijtertje.
Wat mogen wij trots zijn op deze jongen .Vd Belt moet hem straks in okt een verbeterde aanbieding doen als dit zo doorgaat.
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2013, 16:56:50
Wat mogen wij trots zijn op deze jongen .Vd Belt moet hem straks in okt een verbeterde aanbieding doen als dit zo doorgaat.
Een langdurig -en ja, ook eredivisiewaardig- contract verdient 'ie zeker. :)
Citaat van: el haj op augustus 10, 2013, 17:39:03
Een langdurig -en ja, ook eredivisiewaardig- contract verdient 'ie zeker. :)
Heeft iemand al een bod uitgebracht?
Twee beslissende fouten, afgelopen vrijdag...
Citaat van: Puma op augustus 11, 2013, 12:55:59
Twee beslissende fouten, afgelopen vrijdag...
Hou op juh! is meer pech die eerste goal dan een fout!
Citaat van: Puma op augustus 11, 2013, 12:55:59
Twee beslissende fouten, afgelopen vrijdag...
De 1e goal begint al bij Droste die uit positie loopt, Bijker werkt vervolgens slecht weg waarna Nemeth ongedekt in kan schieten. Dus om alleen Bijker hier de schuld van geven gaat me te ver.
De 2e goal tel ik niet eens want dat was het resultaat van het 1 op 1 spelen achterin.
Citaat van: Yellow Army op augustus 11, 2013, 16:05:50
De 1e goal begint al bij Droste die uit positie loopt, Bijker werkt vervolgens slecht weg waarna Nemeth ongedekt in kan schieten. Dus om alleen Bijker hier de schuld van geven gaat me te ver.
De 2e goal tel ik niet eens want dat was het resultaat van het 1 op 1 spelen achterin.
Bovendien was de tweede goal een fout van Leeuwin. Bijker en Droste stapten door om de buitenspelval open te zetten, Leeuwin bleef staan waardoor Demouge niet buitenspel stond en aangespeeld kon worden.
Citaat van: Puma op augustus 11, 2013, 12:55:59
Twee beslissende fouten, afgelopen vrijdag...
die eerste was ongelukkig ,hij moest de bal proberen te raken ,de 2e kwam omdat iemand Donald liet lopen .Bijker moest hupperts dekken weet je nog wel .Hij kan niet 2 man dekken of wel puma .
De 2de kwam eigenlijk niet omdat iemand Donald liet lopen, de aanleiding van de goal was de haperende buitenspelval. Leeuwin stapte niet door, zoals hierboven is aangegeven :X
Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2013, 19:55:57
Bovendien was de tweede goal een fout van Leeuwin. Bijker en Droste stapten door om de buitenspelval open te zetten, Leeuwin bleef staan waardoor Demouge niet buitenspel stond en aangespeeld kon worden.
Daarbij ging Leeuwin er ook niet echt als een kerel in. Hij sprong alleen omhoog. In zo'n duel kan een klein duwtje al genoeg zijn.
Citaat van: clint op augustus 12, 2013, 09:20:12
Daarbij ging Leeuwin er ook niet echt als een kerel in. Hij sprong alleen omhoog. In zo'n duel kan een klein duwtje al genoeg zijn.
Bij die tweede goal werd Leeuwin gehinderd door Demouge, die zijn arm subtiel in de nek legde waardoor Leeuwin niet hoger kon springen. Was eigenlijk een overtreding maar werd niet gezien door de scheidsrechter (of wie dan ook). Ik geloof dat Jan van Halst het na de wedstijd in de herhaling aantoonde.
Zal best. Ik vind dat ie er zelf wel wat harder in had mogen klunen.
1e goal vooral pech, echter mag je natuurlijk nooit zo uitverdedigen, maar hij had weinig keus!
2e goal werd gescoord door Makrini z'n man Donald. Makrini heeft Donald laten lopen en idd de buitenspelval werkte niet dankzij Leeuwin en er werd daarna nog eens door Demouge een overtreding gemaakt op Leeuwin.
Citaat van: Stiens op augustus 12, 2013, 09:13:27
De 2de kwam eigenlijk niet omdat iemand Donald liet lopen, de aanleiding van de goal was de haperende buitenspelval. Leeuwin stapte niet door, zoals hierboven is aangegeven :X
ja en als de middenvelder met hem mee loopt staat Donald niet vrij .Hij was al onderweg toen de bal lange bal werd gegeven [donald].Buitenspelval of niet
Citaat van: sunderland op augustus 12, 2013, 14:46:10
ja en als de middenvelder met hem mee loopt staat Donald niet vrij .Hij was al onderweg toen de bal lange bal werd gegeven [donald].Buitenspelval of niet
En als er eerder druk was gezet en de lange bal eruit was gehaald had Demouge de bal niet kunnen koppen en kwam Donald niet vrij.. Zo kunnen we nog wel even doorgaan ;) :thumbsup
Citaat van: Stiens op augustus 12, 2013, 15:42:57
En als er eerder druk was gezet en de lange bal eruit was gehaald had Demouge de bal niet kunnen koppen en kwam Donald niet vrij.. Zo kunnen we nog wel even doorgaan ;) :thumbsup
was een vrije trap ouwe...
Hij wil zijn gelijk halen . ;(Het ie niet
Haha kist de betekenis van deze ;) ?
:proost
Woow, veel reacties haha.
Snap ook wel dat je niet alles op Bijker af kunt schuiven. ;)
Leuk he, eredivisie! |:) |:) |:)
Schepers zou het worden, Diemers moest het worden.. Alle lof voor deze jongens, maar Bijker is het geworden.
En nu niet nog veel beter worden, want straks word je weggekocht door een grotere club |:)
Een heuse verademing, en dat te bedenken dat hij ooit op de bank zat achter Vosselman.. Zo jong en dan met zo veel lef spelen, niets anders dan lof voor onze grote kleine vriend :proost
Ook lekker dat hij regelmatig steun kreeg van Ritzi, die zijn verdedigende taken ook goed oppakte. En dan kun je zien dat Bijker heel veel in zijn mars heeft...
Als die zo door gaat.....
Bijker is gewoon een zekerheidje ! Fantastische mentaliteit , en ondanks zijn geringe lengte erg veel duelkracht !!
Bijker was voor mij de man of the match _O_
Een aantal erg belangrijke en goede acties gehad gisteren, gelijk verlengen en opwaarderen zijn contract.
Vd Belt moet nu toch echt met hem gaan praten anders gaat ie in de winterstop straks weg voor een appel en een ei .Hij heeft nog geen topcontract en dan kan cambuur ook niet veel vragen als bijv AZ komt
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:20:52
Schepers zou het worden, Diemers moest het worden.. Alle lof voor deze jongens, maar Bijker is het geworden.
En nu niet nog veel beter worden, want straks word je weggekocht door een grotere club |:)
Mooi gezegd, zo is het precies!
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:34:31
Ook lekker dat hij regelmatig steun kreeg van Ritzi, die zijn verdedigende taken ook goed oppakte. En dan kun je zien dat Bijker heel veel in zijn mars heeft...
_O_ Hij heeft echt bewezen dat hij het niveau van Eredivisie heel goed aan kan. Alle 3 de.wedstrijden was hij 1 van de beteren! Had ik niet verwacht, respect voor hem! |:)
Idd direct open breken en verlengen
Helemaal mee eens. Was wat mij betreft nog meer MOTM dan Droste. Wat een werk verzet deze jongen en geen fouten. Topper!
Lucas Bijker in voorlopige selectie Nederlands Beloftenelftal
23.08.2013 - 15:00
Onze linksback Lucas Bijker is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het oefenduel tegen FC Twente. Dit duel wordt gespeeld op vrijdag 6 september 2013 op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. De definitieve selectie wordt vrijdag 30 augustus aanstaande bekend gemaakt.
Lucas Bijker is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van SC Cambuur en speelde tot nu toe de volle negentig minuten in alle drie de Eredivisiewedstrijden. Afgelopen seizoen beleefde hij zijn definitieve doorbraak en kwam toen in 22 wedstrijden uit voor SC Cambuur.
Alvast veel succes Lucas!
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 15:08:50
Lucas Bijker in voorlopige selectie Nederlands Beloftenelftal
23.08.2013 - 15:00
Onze linksback Lucas Bijker is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het oefenduel tegen FC Twente. Dit duel wordt gespeeld op vrijdag 6 september 2013 op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. De definitieve selectie wordt vrijdag 30 augustus aanstaande bekend gemaakt.
Lucas Bijker is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van SC Cambuur en speelde tot nu toe de volle negentig minuten in alle drie de Eredivisiewedstrijden. Afgelopen seizoen beleefde hij zijn definitieve doorbraak en kwam toen in 22 wedstrijden uit voor SC Cambuur.
Alvast veel succes Lucas!
Niet meer dan terecht!
Ik zie Lucas nog wel eens naar een topclub (in Nederland) gaan.
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 15:08:50
Lucas Bijker in voorlopige selectie Nederlands Beloftenelftal
23.08.2013 - 15:00
Onze linksback Lucas Bijker is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het oefenduel tegen FC Twente. Dit duel wordt gespeeld op vrijdag 6 september 2013 op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. De definitieve selectie wordt vrijdag 30 augustus aanstaande bekend gemaakt.
Lucas Bijker is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van SC Cambuur en speelde tot nu toe de volle negentig minuten in alle drie de Eredivisiewedstrijden. Afgelopen seizoen beleefde hij zijn definitieve doorbraak en kwam toen in 22 wedstrijden uit voor SC Cambuur.
Alvast veel succes Lucas!
Zijn talent wordt nu dus ook elders opgemerkt.
:0= HE VD BELT, DOE ES 4 JAAR VASTLEGGEN DEZE JONGEN!!!
Zo snel mogelijk het contract open breken en verlengen zeer goede snel en technische back
Contract open breken en langere tijd vastleggen. Voor het zelfde geld komt er een andere club die hem een veelvoudige gaat bieden dan wat wij doen. Daar komt ook nog bij dat hij dan voor een milde prijs weg zou gaan. Nu actie ondernemen TS!
trots op mijn ex pupil,,,wordt niet nu pas opgemerkt trouwens want heeft al vakler bij jong oranje teams gespeeld.
Bijker is nu al (veel) verder dan Schepers en Diemers. Als je 't mij vraagt een voorbeeld van hoe een pad van geleidelijkheid je écht wel kan brengen naar waar je hoort te staan.
Desondanks hoop ik natuurlijk nog steeds dat Bob en Mark hun volledige potentieel nog gaan benutten en een mooie transfer afdwingen. Utrecht is niet de plek voor hun op dit moment.
geen sterk begin van hem....
En van die andere 10 ook niet echt.
steekt weer 1 iemand boven uit b...o!!! :rodekaart....
Bijker geen topwedstrijd maar wel verreweg de beste.
Deze jongen komt er wel, draait goed mee op dit niveau.
Zo is het.
Heeft een prima pot gespeeld, hoop dat er een leuke transfersom in z'n contract staat want ik vrees dat we hem hier volgend seizoen niet meer zien.....
Zeker prima gespeeld, samen met Leeuwin wel de sterkste achterin, en iedereen die anders beweert over Bijker moet nodig stoppen voetbal te kijken want snappen doen ze het dan toch al niet.
Lucas is goed!!
Absoluut 1 van de beteren vandaag, heeft me de eerste 4 wedstrijden nog geen minuut teleurgesteld. En dat al op die leeftijd...
Citaat van: Yellow Army op augustus 25, 2013, 00:17:04
Absoluut 1 van de beteren vandaag, heeft me de eerste 4 wedstrijden nog geen minuut teleurgesteld. En dat al op die leeftijd...
Jij zegt het, maar zo is het ook!
Eens.. Met deze berichten. Lucas Bijker kan onze club geld opleveren.
Als Lucas meer rust en overzicht bewaard dan zie ik die jongen over 2 a 3 jaar in Engeland voetballen.
Citaat van: Yellow Army op augustus 25, 2013, 00:17:04
Absoluut 1 van de beteren vandaag, heeft me de eerste 4 wedstrijden nog geen minuut teleurgesteld. En dat al op die leeftijd...
Was de minste gister, helemaal niet erg maar hij heeft het helemaal in zich!!
Kan sowieso 2 opnoemen die nog minder waren. Alleen heeft Bijker t.a.v. de 2 niet genoemden meer krediet omdat Lucas simpelweg al meer heeft gezien. ;)
Citaat van: richard op augustus 25, 2013, 08:54:32
Was de minste gister, helemaal niet erg maar hij heeft het helemaal in zich!!
Ben ik niet met je eens. Hij maakte een paar foutjes, maar voor de rest kwam die Mokhtar er amper aan te pas. Dat ie verdedigend soms in de knoei kwam, had meer met Lukoki te maken dan met Bijker. Maar goed, misschien kijk ik teveel door een Bijkerbril.
Die bal eerste helft die hij door het midden uitverdedigde was wel toppunt. Volg week weer gas! Topper... .
Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2013, 09:00:35
Kan sowieso 2 opnoemen die nog minder waren. Alleen heeft Bijker t.a.v. de 2 niet genoemden meer krediet omdat Lucas simpelweg al meer heeft gezien. ;)
Van die 2 verwachtten we ook minder dan lucas en dergelijke..
Heerlijke pot gespeeld, leuke panna ook |:) |:)
Makkie hè die Park :devil
Nam ie hem even mooi in de maling..
Als hij zo doorgaat is hij niet te behouden voor cambuur.
Wat een wedstrijd gewoon park even poorten. Hij en jozefzoon hadden een behoorlijke kluif aan deze jongen heerlijk. Hij kan in de toekomst nog een leuke zakgeld voor Cambuur opleveren!
Wederom een HELDENPOT!! Wat gaat deze man als een speer dit seizoen _O_
http://www.dailymotion.com/video/x140ubv_ji-sung-park_sport?start=0#from=embediframe
Je overheerlijke panna
Bijker gaat als een komeet! Verdedigend ijzersterk en aanvallend zeer nadrukkelijk aanwezig. Gaat een mooie carriere tegemoet!
Fantastiche pot van Bijker !! _O_ _O_ _O_
Moment van het weekend bij Fox, de panna van Bijker! _O_
http://foxsports.nl/video/153628-het-moment-van-het-weekend-park-gepoort.html
Ik ging helemaal gek op de bank toen ik deze actie zag! Bijker snotaap in de goede manier. Poort even multimiljonair park. Haha in your face!!
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3502426/2013/09/02/Noord-en-oost-regeren-in-Nederlands-elftal.dhtml
Citaat van: Jules058 op september 02, 2013, 13:48:06
Ik ging helemaal gek op de bank toen ik deze actie zag! Bijkerk snotaap in de goede manier. Poort even multimiljonair park. Haha in your face!!
En het mooiste is dat we op die Park moesten wachten totdat Ritzi eindelijk bij ons kwam :P
FACEPALM!
Citaat van: Dokkumer op september 02, 2013, 13:56:48
En het mooiste is dat we op die Park moesten wachten totdat Ritzi eindelijk bij ons kwam :P
FACEPALM!
Idd is ook nog zo hahaha
Citaat van: el haj op september 02, 2013, 13:43:04
Moment van het weekend bij Fox, de panna van Bijker! _O_
http://foxsports.nl/video/153628-het-moment-van-het-weekend-park-gepoort.html
Niet te vergeten, gisteravond op nummer 2 in de top 10 van het weekend van Studio Voetbal |:)
:0= TROTS!
De eerste 6,5 min interview met Bijker en Droste
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/boppeslach-fan-2-septimber-2013 (http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/boppeslach-fan-2-septimber-2013)
Mooi filmpje! Geweldige seizoensstart voor beide backs, goed om te zien dat ze de stap kunnen maken naar dit nivo.
Je hoort aan alles dat de sfeer goed is in de groep :proost |:)
Leuke jongens die komen er allebei wel zeker weten.
En hij zit weer in de voorselectie van jong oranje! |:)
Citaat van: stefan15 op september 25, 2013, 13:59:29
En hij zit weer in de voorselectie van jong oranje! |:)
Niet weer hoor...
Vorige keer waren de beloftens van oranje nu dus jong oranje
Citaat van: dit is mien club op september 25, 2013, 15:33:38
Niet weer hoor...
Vorige keer waren de beloftens van oranje nu dus jong oranje
Ag iets met Oranje, maakt oek niet uit 8P. Leuk voor Lucas iig!
En daar mag je wel in de houding staan voor een liedje... Zondag ABSOLUUT NIET :devil
Citaat van: Dokkumer op september 25, 2013, 16:09:56
En daar mag je wel in de houding staan voor een liedje... Zondag ABSOLUUT NIET :devil
Amen!
Geweldig nieuws! Goed bezig Lucas, en héél mooi dat het opgemerkt wordt door Stuivenberg.
Hopelijk haalt 'ie de definitieve selectie. En nu opwaarderen dat contract!
Moet Lucas binnenkort 2x een volkslied aanhoren!!
Citaat van: PePe op september 25, 2013, 20:35:08
Moet Lucas binnenkort 2x een volkslied aanhoren!!
nee maar 1 keer!
Citaat van: marrumer op september 25, 2013, 20:36:53
nee maar 1 keer!
Fluiten jullie zo hard, dat Lucas dat dan niet kan horen?
Citaat van: PePe op september 25, 2013, 20:57:02
Fluiten jullie zo hard, dat Lucas dat dan niet kan horen?
Nee dat andere is een folklorelied.
Wat zou het mooi zijn als hij de voorselectie overleefd!
Heeft de voorselectie helaas nog niet overleefd...
Lucas ontwikkeld zich steeds meer in het spel en dat op eredivisie niveau , hij zit er altyd bovenop!! Ga zo door
:0= LUCAS BIJKER
Morgen nog effe een lekker potje voetbal kijken met Lucas bij Nijmegen! Anders twee weken zonder voetbal, kan natuurlijk niet.|:)
Wat is het verschil eigenlijk tussen de beloftes en jong Oranje, de leeftijd??
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 09, 2013, 22:38:16
Morgen nog effe een lekker potje voetbal kijken met Lucas bij Nijmegen! Anders twee weken zonder voetbal, kan natuurlijk niet.|:)
Wat is het verschil eigenlijk tussen de beloftes en jong Oranje, de leeftijd??
Beloftenelftal is voor spelers <21 jaar die te oud zijn voor U19 en klaargestoomd worden voor Jong Oranje (ook U21)
.
Nederland verliest met 0-1 door blunder van de keeper, die een vrije trap die door niemand wordt geraakt door de handen laat glippen. Lucas speelt hele wedstrijd. Vooral de 1ste helft een paar keer goed en gevaarlijk opgekomen. 2de helft na de 0-1 veel te veel lange ballen.
Vreemd team die beloftes. Veel scouts langs de lijn en veel spelers die zich in de kijker willen spelen. Lucas zeker voldoende, maar vrees wel veel vermoeidheid met drie wedstrijden in 5 dagen. Ik hoop niet dat ie drie wedstrijden gaat spelen (maar de selectie was groot, dus dat zal wel niet). Net als Ritzmaaier trouwens, jonge jongens die rust nodig hebben!!
Worden ze hard van! Engelse competitie spelen ze in 7 dagen regelmatig 3 wedstrijden!
Daar hoor je ook niemand, en is beste competitie van de wereld!
Worden ze op lange termijn zeker hard van, maar of ze op korte termijn beter gaan spelen vraag ik me af.
Denk ff terug (aan toen je nog geen oude man was ;) ), op die leeftijd lééf je om wedstrijden te spelen. Rust pakken tussen de wedstrijden in en 't komt allemaal goed. Wees blij dat onze jongens bij de beteren van hun generatie horen, van het meedoen met deze beloftes worden ze echt niet slechter. :)
lucas ken dat wel aan en we spelen zelf pas op zondag middag half 5 he dus mut allemaal goed komen.
goed voor de uitstraling van de club dat we spelers hebben die bij nationale teams spelen.
Citaat van: denistel op oktober 11, 2013, 09:30:05
lucas ken dat wel aan en we spelen zelf pas op zondag middag half 5 he dus mut allemaal goed komen.
goed voor de uitstraling van de club dat we spelers hebben die bij nationale teams spelen.
De uitstraling en waarde van de speler!
Dico Koppers heeft trainingskamp #JongOranje verlaten. Vanwege lichte knieklachten maandag niet inzetbaar in oefeninterland vs Oostenrijk.
Aldus de KNVB op Twitter.
Kom er maar in Lucas!
Citaat van: el haj op oktober 11, 2013, 01:11:56
Denk ff terug (aan toen je nog geen oude man was ;) )
Doe ik zoveel mogelijk _O_ _O_ _O_
Citaat van: Sampdoria op oktober 11, 2013, 22:14:24
Dico Koppers heeft trainingskamp #JongOranje verlaten. Vanwege lichte knieklachten maandag niet inzetbaar in oefeninterland vs Oostenrijk.
Aldus de KNVB op Twitter.
Kom er maar in Lucas!
Daar was ie al
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198453 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=198453)
Mooi nieuws hoor.
speler van ons cluppie in jong oranje!
Citaat van: peter op oktober 13, 2013, 11:16:41
Mooi nieuws hoor.
speler van ons cluppie in jong oranje!
Heel mooi voor die jongen natuurlijk maar zelf toch iets minder blij mee.
Wat nou als hij straks geblesseerd raakt in deze wedstrijd :|
Nogmaals heel mooi voor hem en als hij "heel" blijft is het misschien zelfs nog wel goed voor Cambuur, hij krijgt meer ervaring etc...
Een beetje dubbel dus.
Krijg je als club ook geld ervoor als een speler bij jong oranje speelt? Bij het 'grote' oranje is t wel zo..
Mooi voor Bijker en onze club, als ie net zo zelfverzekerd gaat spelen als hij hier doet dan walst ie met gemak Willems uit het grotere oranje :thumbsup
Citaat van: gewoon een fan op oktober 13, 2013, 11:32:00
Heel mooi voor die jongen natuurlijk maar zelf toch iets minder blij mee.
Wat nou als hij straks geblesseerd raakt in deze wedstrijd :|
Nogmaals heel mooi voor hem en als hij "heel" blijft is het misschien zelfs nog wel goed voor Cambuur, hij krijgt meer ervaring etc...
Een beetje dubbel dus.
We hewwe Perreira toch als vervanger?
Citaat van: peter op oktober 13, 2013, 11:16:41
Mooi nieuws hoor.
speler van ons cluppie in jong oranje!
Ja, de laatste was Sandor denk ik?
Citaat van: gewoon een fan op oktober 13, 2013, 11:32:00
Heel mooi voor die jongen natuurlijk maar zelf toch iets minder blij mee.
Wat nou als hij straks geblesseerd raakt in deze wedstrijd :|
Nogmaals heel mooi voor hem en als hij "heel" blijft is het misschien zelfs nog wel goed voor Cambuur, hij krijgt meer ervaring etc...
Een beetje dubbel dus.
Ze zeggen toch altijd dat de waard van de club op het veld staat? Dat is dan met deze selectie weer wat toegenomen. Daarnaast zien andere spelers nu dat je in aanmerking kan komen voor jong oranje als je bij cambuur speelt. Alleen maar goed voor onze club!
Van Beelen
Citaat van: Lore op oktober 13, 2013, 12:54:07
Ja, de laatste was Sandor denk ik?
sandor is alleen opgeroepen, heeft zich destijds afgemeld
Citaat van: moodygrunn op oktober 13, 2013, 15:58:00
sandor is alleen opgeroepen, heeft zich destijds afgemeld
Haha, serieus? Was het een uitwedstrijd?
Moest ws vliegen :rodekaart
Lucas niet in de basis.
Ritzmaijer doet niet mee wegens blessure.
leuk dat interlandvoetbal....
Citaat van: peter op oktober 14, 2013, 19:19:08
Lucas niet in de basis.
leuk dat interlandvoetbal....
Niet in de basis, maar valt nu wel in!
Lucas mag toch invallen. :0= Lucas in oranje |:)
Opnieuw in voorselectie jong oranje |:) Net als Lukoki.
Zo worden we nog hofleverancier 8P
Wat verdient Cambuur hieraan? En verdienen we ook aan selecties van Lukoki en Ritzmaier of gaat dat naar Ajax en PSV?
Trots en eer. Vziw is dat alles. Hoewel ik niet neer zou kijken op een gift van de bond neem ik genoegen met die trots!
Lukoki is dan wel gehuurd maar we vaardigen tóch twee spelers af aan jong oranje! Voor een club als Cambuur een prestatie om met recht trots op te zijn.
Trouwens, als je naar de linksbackpositie kijkt in het Nederlands elftal vraag je je af wie daar op het EK van 2016 staat.... :koffie
Bijker, weer baas gisteravond ! |:)
Ik vond hem aanvallend ook erg goed gisteren :thumbsup
Wederom in selectie Jong Oranje! |:)
Citaat van: Galdiano op november 08, 2013, 12:09:57
Wederom in selectie Jong Oranje! |:)
Heel erg mooi, maar waar staat dit goede nieuws vermeld?
Hier:
https://pbs.twimg.com/media/BYi1GMrIAAApmN_.png:large
Eerst krijgt hij geel in het doel!
En actie in laatste minuut weer geel!
Maar geen rood :?
Citaat van: Galdiano op december 07, 2013, 21:53:42
Eerst krijgt hij geel in het doel!
En actie in laatste minuut weer geel!
Maar geen rood :?
Hij kreeg geen geel in het doel volgens mij, alleen die van rkc.
Citaat van: Galdiano op december 07, 2013, 21:53:42
Eerst krijgt hij geel in het doel!
En actie in laatste minuut weer geel!
Maar geen rood :?
misschien kreeg ie geen geel bij dat opstootje? anders zou ik het ook niet wten
Vi.nl staat 54 geel bijker
Dan snap ik het niet meer...
Braamhaar geeft toe dat hij een fout heeft gemaakt, had eigenlijk geel voor Bijker moeten zijn...
braamhaar gaf martijn van der laan dus in de 93e minuut geel en niet bijker 8P 8P 8P
gekkie, maar je hoort mij niet klagen :proost
Nu snap ik het.. kaart van van der laan word wrs geschrapt en Bijker alsnog geschorst.
Citaat van: Marc S op december 07, 2013, 23:37:17
Nu snap ik het.. kaart van van der laan word wrs geschrapt en Bijker alsnog geschorst.
Ik denk niet dat dit achteraf wordt omgedraaid dus Bijker heeft mazzel.
Was die eerste gele kaart voor Schet dan wel terecht? Volgens mij was hij juist degene in het doel die niets deed. Of heb ik dat verkeerd gezien op mijn laptop?
ik denk dat de kaart van van der laan word geschrapt en bijker niet geschorst
gebeurde ook bij de gele kaart die pelle van feyenoord kreeg, maar goed dat is een 'top' club :R
Sprak net Bijker nog en die snapte het ook niet
Heeft vd laan anders een schorsing aan de broek?
Citaat van: peter op december 08, 2013, 11:05:51
Heeft vd laan anders een schorsing aan de broek?
Ja, Martijn van der Laan 5x :gelekaart (rodcam)(azcam)(camnec)(vitcam)(rkccam)
Dan maar mooi in beroep.
was een onterechte gele kaart.
door een fout vd scheids ontkomen we dus aan schorsing
van Bijker.
gaan in beroep
kaart vervalt gewoon voor beide spelers :gelekaart :gelekaart
Fenomenaal gespeeld!! Wat hard gewerkt ook, held!
Van deze speler kan ik altijd heel erg genieten :thumbsup
:0=BIJKER HOOLIGAN
Citaat van: brambo3004 op januari 19, 2014, 18:27:52
:0=BIJKER HOOLIGAN
Haha inderdaad. Wat een boefje. Een leeuwenhart
Sent from my iPhone using Tapatalk
antonia geen 1x langs gekomen
HELD! _O_
Eén van de betere linksbacks van de eredivisie. Wat heeft deze jongen een werklust en lef. Heerlijk om naar te kijken. Weet iemand voor hoelang hij nog vastligt? (Contractueel). Is één van de weinigen die een behoorlijke waarde vertegenwoordigt; ik zie 'm komende zomer wel een mooie transfer maken! Goed voor Bijker, goed voor Cambuur. Ik denk dat hij het niveau Vitesse (opvolger van Anholt) wel aankan,.
Wat een werklust heeft Lucas, heb die Antonia 90+ minuten niet gezien. Trouwens ook de complimenten aan Pereira van mijn part mag Marlon daar blijven staan :thumbsup
contract maar verlengen ?
Top wedstrijd gespeeld, hij heeft dit jaar echt stappen vooruit gemaakt. Keep on going
Citaat van: rtscc op januari 20, 2014, 21:25:38
contract maar verlengen ?
Ik kan nergens vinden wanneer zijn contract af loopt. Hierna nog een seizoen toch? Dan hoef je nu nog niet te verlengen!
Citaat van: Lore op januari 20, 2014, 21:29:49
Ik kan nergens vinden wanneer zijn contract af loopt. Hierna nog een seizoen toch? Dan hoef je nu nog niet te verlengen!
Lucas Bijker zal ook de komende twee jaar onder contract staan bij SC Cambuur. Hij verlengde zijn contract dat in 2014 zou aflopen met 1 jaar.
Lucas is een exponent van de jeugdopleiding van de nieuwbakken promovendus. Als 18-jarige maakte hij op 4 november 2011 zijn debuut in het betaalde voetbal. In de loop van het seizoen 2012-2013 werd hij de vaste linksback en werd Lucas met Cambuur kampioen van de Jupiler League.
Lucas over zijn contractverlenging: "Ik ben erg blij dat ik komend seizoen met SC Cambuur zal uitkomen in de Eredivisie. De club leeft enorm in de regio en voor mijn ontwikkeling is het goed om bij Cambuur te blijven."
Gerald van den Belt, algemeen directeur over Lucas: 'Lucas is een goede speler met een prima mentaliteit. Wij hebben veel vertrouwen in hem en vinden het fantastisch dat een jongen uit Leeuwarden voor een langer verblijf bij ons heeft gekozen."
Lucas heeft zich in de onderhandelingen met SC Cambuur laten bijstaan door de VVCS.
Oftewel zijn contract loopt na volgend seizoen af!
Bron: WWW.VVCS.NL (Vereniging van Contractspelers)
Citaat van: Oebieman op januari 20, 2014, 21:53:06
Lucas Bijker zal ook de komende twee jaar onder contract staan bij SC Cambuur. Hij verlengde zijn contract dat in 2014 zou aflopen met 1 jaar.
Lucas is een exponent van de jeugdopleiding van de nieuwbakken promovendus. Als 18-jarige maakte hij op 4 november 2011 zijn debuut in het betaalde voetbal. In de loop van het seizoen 2012-2013 werd hij de vaste linksback en werd Lucas met Cambuur kampioen van de Jupiler League.
Lucas over zijn contractverlenging: "Ik ben erg blij dat ik komend seizoen met SC Cambuur zal uitkomen in de Eredivisie. De club leeft enorm in de regio en voor mijn ontwikkeling is het goed om bij Cambuur te blijven."
Gerald van den Belt, algemeen directeur over Lucas: 'Lucas is een goede speler met een prima mentaliteit. Wij hebben veel vertrouwen in hem en vinden het fantastisch dat een jongen uit Leeuwarden voor een langer verblijf bij ons heeft gekozen."
Lucas heeft zich in de onderhandelingen met SC Cambuur laten bijstaan door de VVCS.
Oftewel zijn contract loopt na volgend seizoen af!
Bron: WWW.VVCS.NL (Vereniging van Contractspelers)
Top, nog geen reden om te verlengen dus...
Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:47:57
Goed voor Bijker, goed voor Cambuur. Ik denk dat hij het niveau Vitesse (opvolger van Anholt) wel aankan,.
Die hebben net Achenteh daarvoor gekocht, dus dat zal wel niet gebeuren. Contract nu verlengen, anders zit je komende zomer in de spagaat van het nog 1 jaar lopende contract (moet dan verkopen als je er nog wat voor wil hebben, of dan verlengen; beter nu meteen lijkt me)
eerst nog 10 dagen concentreren op nieuwe spelers .Dan kun je verder kijken .Zal ook lastig zijn zolang je niet weet wat we dit seiz gaan doen
Vast weer een 5.5 in de VI :_schater
Wat is die jongen gegroeid! TOPPER |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2014, 15:52:13
Vast weer een 5.5 in de VI :_schater
Wat is die jongen gegroeid! TOPPER |:)
Hooguit een 4 :devil
Als hij nu geen dikke 8 haalt dan snap ik er niets meer van :?
Ik wel, want ieder bedrijf is nagenoeg verplicht een bepaald percentage mensen in dienst te nemen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij krijgen dus elke keer met die blinde te maken :devil
Bijker speelde gister ijzersterk. Zat overal tussen en gaf zijn tegenstander geen kans. Er speelde meer goed maar misschien was Bijker wel de man van de wedstrijd.
Was tegen de egels ook het geval. Antonia was helemaal nergens, terwijl die gisteren tegen ajax toch weer een paar keer de achterlijn haalde. :0= Bijker! :thumbsup
Citaat van: Scout op januari 27, 2014, 12:03:53
Bijker speelde gister ijzersterk. Zat overal tussen en gaf zijn tegenstander geen kans. Er speelde meer goed maar misschien was Bijker wel de man van de wedstrijd.
vond hem ook fantastisch
Citaat van: sunderland op januari 27, 2014, 13:56:59
vond hem ook fantastisch
vond hem wederom fantastisch.
was weer heel erg goed :thumbsup
Bijkerhooligan
Ben bang dat Lucas samen met nog een paar spelers voor veel geld deze zomer zullen verkassen
Citaat van: Official-Sphere op februari 16, 2014, 23:30:16
Ben bang dat Lucas samen met nog een paar spelers voor veel geld deze zomer zullen verkassen
Dat is het lot van onze club. Het zou ons ook veel kunnen opleveren, waardoor wij een grote stap kunnen maken,...
Speelde goed. Bleef eindelijk eens op zijn plek en deed geen domme dingen. Dit moet hij volhouden, dan in de zomer voor dikke prijs verkopen aan suptopper.
Bijker staat op het EK '16 gewoon bij Oranje in de basis. :scc
Citaat van: Sanis op februari 18, 2014, 10:35:03
Bijker staat op het EK '16 gewoon bij Oranje in de basis. :scc
Dat zou zomaar eens kunnen!
''Voor de oefeninterland van Jong Oranje tegen Israël heeft KNVB-coach Albert Stuivenberg een voorlopige selectie van 31 spelers samengesteld. Lucas Bijker zit daar bij! De Nederlandse talenten treffen de generatiegenoten uit Israël woensdag 5 maart in het Tata Steel Stadion in Velsen-Zuid, de thuishaven van sc Telstar waar om 18.30 uur wordt afgetrapt. Vrijdag 28 februari maakt Stuivenberg zijn definitieve selectie voor de interland tegen Israël bekend.''
Citaat van: Lwdscc op februari 19, 2014, 14:33:35
''Voor de oefeninterland van Jong Oranje tegen Israël heeft KNVB-coach Albert Stuivenberg een voorlopige selectie van 31 spelers samengesteld. Lucas Bijker zit daar bij! De Nederlandse talenten treffen de generatiegenoten uit Israël woensdag 5 maart in het Tata Steel Stadion in Velsen-Zuid, de thuishaven van sc Telstar waar om 18.30 uur wordt afgetrapt. Vrijdag 28 februari maakt Stuivenberg zijn definitieve selectie voor de interland tegen Israël bekend.''
Lucas topper! verdiend het!
Meteen doorschuiven naar Oranje 1! |:) |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 00:04:32
Meteen doorschuiven naar Oranje 1! |:) |:)
De eerste kans van Duitsland kwam door een dekkingsfout van hem, maar daarna heel goed hersteld, vooral aanvallend!!!!
Ook op snelheid geklopt door die Hupperts, verder goed gespeeld.
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 00:15:00
De eerste kans van Duitsland kwam door een dekkingsfout van hem, maar daarna heel goed hersteld, vooral aanvallend!!!!
je kunt ook zeggen dat die bal van hun perfect was he .Ik vind die hupperts de beste rechtsbuiten van nederland en Bijker heeft het uitstekend gedaan tegen hem
Citaat van: sunderland op februari 23, 2014, 13:39:16
je kunt ook zeggen dat die bal van hun perfect was he .Ik vind die hupperts de beste rechtsbuiten van nederland en Bijker heeft het uitstekend gedaan tegen hem
Wat is die snel! Week in week uit de gevaarlijkste speler bij Roda.
Gister amper gezien door Bijker |:)
Goede pot
Bijker verdiend het om in Oranje te zitten,
Citaat van: Official-Sphere op februari 23, 2014, 18:57:15
Goede pot
Bijker verdiend het om in Oranje te zitten,
voordeel voor lucas kan in toekomst zeker zijn dat dit een positie is die al jaren zwak bezet is. Mooi nog jaartje doorgroeien bij scc en EK 2016 vaste linksback :thumbsup
Afgevallen voor de selectie van Jong Oranje. Clown Willems zit erbij.
:_spank
Citaat van: Bernardo op februari 28, 2014, 12:14:12
Afgevallen voor de selectie van Jong Oranje. Clown Willems zit erbij.
:_spank :_spank
Citaat van: Bernardo op februari 28, 2014, 12:14:12
Afgevallen voor de selectie van Jong Oranje. Clown Willems zit erbij.
Dit selectiebeleid kun je moeilijk serieus nemen als zelfs Doke dkv is opgeroepen, toch? Die prutser bak er echt helemaal niets van.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3605200/2014/02/28/Van-Gaal-zoekt-linksback-Kom-op-jongens-laat-jullie-zien.dhtml
Ik zou zeggen, kom eens kijken, dan zal Lucas het laten zien!
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:21:50
Dit selectiebeleid kun je moeilijk serieus nemen als zelfs Doke dkv is opgeroepen, toch? Die prutser bak er echt helemaal niets van.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het is inderdaad behoorlijk treurig als dat de toekomst van het vaderlandse voetbal is.
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 28, 2014, 13:43:02
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3605200/2014/02/28/Van-Gaal-zoekt-linksback-Kom-op-jongens-laat-jullie-zien.dhtml
Ik zou zeggen, kom eens kijken, dan zal Lucas het laten zien!
Ook de televaag rept er al over:
Van Gaal: 'Ik heb een probleem'
ZEIST -
Louis van Gaal is naarstig op zoek naar een linksback. "Ik zou zeggen, kom op jongens. Laat jullie de komende maanden zien. Want op die positie heb ik een probleem", zei de bondscoach van Oranje vrijdag.
Van Gaal heeft voor de oefeninterland van woensdag tegen Frankrijk alleen Daley Blind voor de positie links in de defensie geselecteerd. "En die is in mijn ogen beter als middenvelder. Dat ben ik met zijn trainer Frank de Boer bij Ajax eens", zei Van Gaal.
Patrick van Aanholt
Jetro Willems (PSV) en Patrick van Aanholt (Vitesse) komen in aanmerking voor de positie van linksback in het Nederlands elftal. Zij voldoen op dit moment nog niet aan de verwachtingen van Van Gaal.
Ik zeg inderdaad kom eens naar Leeuwarden meneer van Gaal en kijk eens welk een talent hier rondloopt. :)
Wat denken jullie nou zelf als hij niet voor jong oranje wordt geselecteerd?
Bovendien wees blij, speelt hij zich ook niet in de kijker bij andere clubs.
Citaat van: zeewolde op februari 28, 2014, 14:33:30
Wat denken jullie nou zelf als hij niet voor jong oranje wordt geselecteerd?
Bovendien wees blij, speelt hij zich ook niet in de kijker bij andere clubs.
mag best, levert de club veel doekoe doekoe op....
Ik zie goede spelers liever blijven, eredivisie levert meer geld op dan spelers verkopen en degraderen. Continuiteit in je spelersgroep en doorselecteren.
Het zou zeker een ontzettend gemis zijn als hij zou vertrekken omdat hij zich in de kijker speelt van grotere clubs. Maar als hij Cambuur een dikke vette financiële boost kan geven pakt dat op den duur alleen maar positief uit, natuurlijk is ie een belangrijke speler maar zonder hem moeten we het ook prima af kunnen, ik vind zijn huidige vervanger (Perreira) zo slecht niet eens.
Maar ik zal zeker blij zijn met elke wedstrijd langer dat hij hier speelt |:)
Citaat van: Collingwood op februari 28, 2014, 14:18:06
Het is inderdaad behoorlijk treurig als dat de toekomst van het vaderlandse voetbal is.
Idd triest dat Stuivenberg kiest voor clubs ipv de individuele klasse van een speler.
Maar Lucas komt er wel... Daar ben ik van overtuigd. Samen met droste behoort hij tot de betere vleugel verdedigers van de vaderlandse competitie. Beide heren zouden het niet slecht doen bij een top club.
Al voetballen ze nu al bij een top club. |:)
Deze jongen heeft zo veel potentie. Hij staat nog maar een jaar (!) in de basis en heeft zich moeiteloos aangepast aan het niveau van de Eredivisie. We gaan nog veel plezier aan hem beleven. Is het niet in sportieve zin, dan is het wel in financiële.
Citaat van: legeips op maart 01, 2014, 09:05:37
Idd triest dat Stuivenberg kiest voor clubs ipv de individuele klasse van een speler.
Maar Lucas komt er wel... Daar ben ik van overtuigd. Samen met droste behoort hij tot de betere vleugel verdedigers van de vaderlandse competitie. Beide heren zouden het niet slecht doen bij een top club.
Al voetballen ze nu al bij een top club. |:)
_O_
Als je trainer bent en je hebt Bijker en Droste in je selectie hoef je je wat de backposities betreft geen zorgen te maken.
Overigens vind ik Pereira net zo goed (misschien nog wel ietsje verder dan Bijker) maar dat is persoonlijk.
Citaat van: poelie-lwd op maart 01, 2014, 11:15:10
Overigens vind ik Pereira net zo goed (misschien nog wel ietsje verder dan Bijker) maar dat is persoonlijk.
Ik vind Bijker veel meer voetballer en dus completer dan Pereira.
Dat is niks persoonlijk, meer feitelijk. Dusch......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op maart 01, 2014, 11:18:03
Ik vind Bijker veel meer voetballer en dus completer dan Pereira.
Dat is niks persoonlijk, meer feitelijk. Dusch......
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ben ook echt zeer onder de indruk van Bijker, dit seizoen alleen moeilijk gehad tegen Schaken voor zover ik nog weet.
Pereira echter is een prima stand-in, ben ik het mee eens. Maar Bijker is beter, één van de betere linksbacks van de eredivisie. :koffie
Citaat van: legeips op maart 01, 2014, 09:05:37
Idd triest dat Stuivenberg kiest voor clubs ipv de individuele klasse van een speler.
Maar Lucas komt er wel... Daar ben ik van overtuigd. Samen met droste behoort hij tot de betere vleugel verdedigers van de vaderlandse competitie. Beide heren zouden het niet slecht doen bij een top club.
Al voetballen ze nu al bij een top club. |:)
Precies, en vraag is of er nog 'topclubs' zijn in de Nederlandse competitie. Deze jongens kunnen in Nederland bij iedere club wel mee.
Bijker is wel beter dan Pereira, hij heeft een beter overzicht en weet wat makkelijker de vrije ruimtes te zoeken. Maar Perreira is ook een prima back onze concurrenten kunnen van deze backs dromen
Ik vind dat Bijker en Pereira elkaar op dit moment niet veel ontlopen. Maar Bijker is natuurlijk nog erg jong, en is zelfs nog maar een jaar basisspeler. Daarom denk ik dat hij wel (veel) meer potentie dan Pereira heeft. Maar we mogen erg blij zijn met zo'n goede, niet zeurende, back-up.
Citaat van: Collingwood op maart 01, 2014, 16:26:51
Maar we mogen erg blij zijn met zo'n goede, niet zeurende, back-up.
Die ook nog net zo gemakkelijlk op links als op rechts kan invallen!
Ik denk (serieus) dat we met Pereira één van de betere reserve-backs van de Eredivisie hebben. :)
Vitesse heeft Achenteh en Van Aanholt op links en Ajax heeft met Boilesen en Blind (al speelt hij de laatste tijd vooral op het middenveld) maar verder kan ik eigenlijk weinig bijzonders bedenken. Op rechts hetzelfde verhaal.
Kwam (voor mij tenminste) als grote onbekende binnen, maar de TS heeft hier echt een gouden greep mee gedaan. Top! |:)
hahaha lucas hooligan
http://foxsports.nl/video/196305-77-doelpunt-elvis-manu-fc-groningen-sc-cambuur-leeuwarden-1-1.html
voor iedereen die het kan zien: schakel naar de onderste camera (die twee tegen elkaar aan) en dan de linker er van en let goed op bijkertje
hahaha :_schater :_schater
Had er zo afgekund met rood.
Moet zich beter beheersen!!
Citaat van: AL op maart 02, 2014, 21:12:49
Had er zo afgekund met rood.
Moet zich beter beheersen!!
Hoezo? hij heet toch gewoon het recht om dat te doen
Wat deed hij? Was hij degene die met de vlag ging zwaaien? :devil
Nee dat was Edwin in zijn carnavalspak :P
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: AL op maart 02, 2014, 21:12:49
Had er zo afgekund met rood.
Moet zich beter beheersen!!
Misschien vanwege het keihard schieten van een bal richting het Grunn publiek, maar ik denk dat Blom dat stiekem wel mooi vond! ;)
Citaat van: Collingwood op maart 02, 2014, 21:26:45
Misschien vanwege het keihard schieten van een bal richting het Grunn publiek, maar ik denk dat Blom dat stiekem wel mooi vond! ;)
Na een paar minuten gaf hij een duw(slaande beweging) aan een speler van Groningen.
Voor hetzelfde geld geeft een scheids rood daarvoor.
Citaat van: Galdiano op maart 02, 2014, 21:23:21
Wat deed hij? Was hij degene die met de vlag ging zwaaien? :devil
Heel hard en opzichtig juichen richting het Groningen publiek, ze werden een beetje heel erg gek hahaha
En dan ook Manu schorsen voor dat provocerende "ssst" gebaar en de rest schorsen voor het opzichtig bedanken van de supporters 8P
Verstuurd vanaf mijn spambox
Wie stond er nou te vlaggen, na de goal?
Citaat van: Galdiano op maart 02, 2014, 22:17:56
Wie stond er nou te vlaggen, na de goal?
Zag een foto van Dijksfotografie daar had Lukoki vlag in de handen.
Citaat van: AL op maart 02, 2014, 21:28:54
Na een paar minuten gaf hij een duw(slaande beweging) aan een speler van Groningen.
Voor hetzelfde geld geeft een scheids rood daarvoor.
Diezelfde speler van Groningen lag juist irritant te doen bij Bijker en de reactie was begrijpelijk maar dom.
Citaat van: Cambuur058 op maart 02, 2014, 21:11:11
hahaha lucas hooligan
http://foxsports.nl/video/196305-77-doelpunt-elvis-manu-fc-groningen-sc-cambuur-leeuwarden-1-1.html
voor iedereen die het kan zien: schakel naar de onderste camera (die twee tegen elkaar aan) en dan de linker er van en let goed op bijkertje
hahaha :_schater :_schater
In deze samenvatting (beter dan nos op het commentaar van de tweede man na) te zien
Citaat van: Bernardo op maart 02, 2014, 22:36:16
Zag een foto van Dijksfotografie daar had Lukoki vlag in de handen.
Barto liep ook met een vlag in zijn handen.
Citaat van: Collingwood op maart 02, 2014, 21:26:45
Misschien vanwege het keihard schieten van een bal richting het Grunn publiek, maar ik denk dat Blom dat stiekem wel mooi vond! ;)
Dat was in ieder geval wat ik ook wel dacht, Blom zal op dat moment ook wel even schijt hebben gehad aan die supporters daar en de spelers van grunn, hij had gewoon gelijk vanaf de seconde dat hij die beslissing nam en dat daarna het publiek zo kinderachtig reageert op elke beslissing die hij neemt
Bijker speelt al weken heel erg wild. Gisteren duwde hij een speler van Grunn om, dat had hem zomaar een kaart kunnen opleveren. Volgens mij wil hij gewoon te veel. Hij is een simpele back, hij moet ook simpel gaan spelen. Van daaruit misschien weer eens verder kijken.
Een speler met een winnaars mentaliteit, wil altijd winnen en gaat altijd voorop in de strijd!
Heb net de beelden terug gezien en heerlijk hoe hij voor het vak staat van de fanatics! Zo hoort het! |:)
Bijker Hooligan |:)
Hij moet zich wel een beetje beheersen. Ik hield m'n hart vast gisteren aan het begin van de wedstrijd toen hij die speler van Groningen een duw gaf. Gewoon oerdom.
Wat vonden jullie van Bijker gisteren?
Ik vond hem niet zo sterk, hij liet zijn man een paar keer lopen helaas.
Vond ik ook, in de eerste helft hield ajax het veld breed, Cambuur had daar moeite mee, daardoor lagen er veel ruimtes die Ajax goed benut heeft met de loopacties.
iedere linksback heeft het moeilijk tegen ajakkes .Schone speelt daar en trekt steeds weg en klaassen gaat er ook steeds over heen en daarbij komt dat ook van Rijn steeds diepgaat
Citaat van: sunderland op maart 10, 2014, 16:30:32
iedere linksback heeft het moeilijk tegen ajakkes .Schone speelt daar en trekt steeds weg en klaassen gaat er ook steeds over heen en daarbij komt dat ook van Rijn steeds diepgaat
Hij hoeft ze toch niet alle drie te dekken? ;)
Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2014, 05:47:55
Hij hoeft ze toch niet alle drie te dekken? ;)
Met Manu voor je soms wel!
Was voor mij motm. Wat een dijk van een wedstrijd weer!
Hij moet wel ophouden met op goal schieten hoor :_schater
Lekker bij verdedigen houden, daar is ie een topper in!
Citaat van: Goutum op maart 15, 2014, 00:28:53
Was voor mij motm. Wat een dijk van een wedstrijd weer!
Zeker geen motm voor mij. Had het erg moeilijk, maar bleef desondanks net overeind.
Een paar hele slechte voorzetten, of juist te veel lopen.
ondanks dat een klasse speler en een van mijn favorieten!
motm was duidelijk barto!
Voor mij was Lucas ook de MOTM, hij speelde tegen een erg goede speler en had hem aardig onder controle, hij verdedigde echt heel erg sterk vandaag _O_
Het was een genot om naar te kijken vandaag.
Heeft Bijker uitschuifbare benen? Vaak enkele meters achter tegenstander maar toch met sliding het duel winnen _O_
Sterk optreden alleen begreep ik sommige keuzes niet wanneer hij aanvallend in actie kwam. Hij heeft dan toch de neiging om nogmaals iemand uit te kappen of zelf te schieten terwijl andere opties stukken beter zijn.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 09:31:30
Sterk optreden alleen begreep ik sommige keuzes niet wanneer hij aanvallend in actie kwam. Hij heeft dan toch de neiging om nogmaals iemand uit te kappen of zelf te schieten terwijl andere opties stukken beter zijn.
Hij is tenminste geen speler die alleen maar tikkie terug of breed speelt. Hij durft risico's te nemen, spelers te passeren, een spits in te spelen en op doel te schieten. Let op mijn woorden, die schiet dit seizoen nog een bal in de kruising ala Van Bronkhorst.
Dan mag 'ie 'm wel een keer vol op de wreef raken in plaats van met de buitenkant van de schoen.
Domme actie, Marlon kan je prima vervangen
Mooie woorden nog
Lucas Bijker: 'Ik naar Heerenveen? Een echte Leeuwarder kan dat niet maken. Dat lijkt me dus niet.'
|:)
Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 21:07:09
Domme actie, Marlon kan je prima vervangen
Mooie woorden nog
Lucas Bijker: 'Ik naar Heerenveen? Een echte Leeuwarder kan dat niet maken. Dat lijkt me dus niet.'
|:)
Was niet dom, het was pure pech. Wilde gewoon de bal spelen, hadden ze allemaal maar met zo veel passie gespeeld. Dan waren we voor dit seizoen klaar geweest. |:) held
Citaat van: Harry L. op april 02, 2014, 21:11:10
Was niet dom, het was pure pech. Wilde gewoon de bal spelen, hadden ze allemaal maar met zo veel passie gespeeld. Dan waren we voor dit seizoen klaar geweest. |:) held
BIJKER HOOLIGAN!
Eigenlijk de enige waarvan ik zeker weet dat ie niet naar dkv gaat.
Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 21:07:09
Domme actie, Marlon kan je prima vervangen
Mooie woorden nog
Lucas Bijker: 'Ik naar DKV? Een echte Leeuwarder kan dat niet maken. Dat lijkt me dus niet.'
|:)
_O_ _O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:02:33
BIJKER HOOLIGAN!
Eigenlijk de enige waarvan ik zeker weet dat ie niet naar dkv gaat.
Was de wedstrijd ook nog een opstootje, zat ie daar ook bij?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 00:05:36
Was de wedstrijd ook nog een opstootje, zat ie daar ook bij?
Ik heb niks gezien. Moest zaalvoetballen in sportdorp dkv.....
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:10:40
Ik heb niks gezien. Moest zaalvoetballen in sportdorp dkv.....
Ja dan heb je zeker niets gezien!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:10:40
Ik heb niks gezien. Moest zaalvoetballen in sportdorp dkv.....
Ban voor het leven :rodekaart :devil
Citaat van: punkman op april 03, 2014, 00:14:23
Ban voor het leven :rodekaart :devil
Haha en bedankt! Ik had keurig mn SCC-tas mee. Maakt dat wat goed? :insane
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:21:04
Haha en bedankt! Ik had keurig mn SCC-tas mee. Maakt dat wat goed? :insane
Dan erelid hier op CO ! |:) |:) |:) |:)
Die eer is al weggelegd voor Dokkumer ;)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:48:18
Die eer is al weggelegd voor Dokkumer ;)
Pas als hij zijn taak heeft vervuld toch? "Dokkum DKV vrij"
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 00:05:36
Was de wedstrijd ook nog een opstootje, zat ie daar ook bij?
Was Manu, wie anders! :D
Citaat van: de Kale op april 03, 2014, 09:32:12
Was Manu, wie anders! :D
Dit was Lukoki! Was na gelijk na de wedstrijd!
Spelers van Utrecht haalden Lukoki weg.
KIJK EEN ECHTE JONGE VAN DE CLUB !!!!
Onderstaand van Voetbal Primeur:
"Als je een echte Leeuwarder bent, kun je het niet maken. Maar voor Lodeweges vind ik het een logische stap", aldus de verdediger, zelf een echte Leeuwarder. "Ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."
Toch zouden er geruchten zijn dat de aartsrivaal Bijker op de korrel heeft. "Maar ik heb niets gehoord en ik denk ook niet dat ik iets van Heerenveen ga horen. En mocht het toch gebeuren, dan krijgen ze een 'nee' te horen", belooft Bijker.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Voorstel.. 3wedstrijdn waarvan 1 voorwaardelijk!
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 11:10:51
Voorstel.. 3wedstrijdn waarvan 1 voorwaardelijk!
Zwaar overdreven, 2 wv 1 voorwaardelijk was prima geweest..
Citaat van: CJ058 op april 03, 2014, 11:19:37
Zwaar overdreven, 2 wv 1 voorwaardelijk was prima geweest..
:gelekaart was voldoende geweest.
Beetje overdreven inderdaad! 2 om 1 was voldoende geweest! :R
Wat een belachelijke beslissing weer.. je ziet dat die jongen niet met opzet iemand onderuit schoffeld, ondanks dat het lomp was kon je zien dat dat niet zijn intentie was :zucht
zo werkt het uiteraard niet.
wel of geen opzet daar kan je als scheidsrechter niet over oordelen.
natuurlijk was dit de bedoeling niet maar zo worden de meeste penalty`s ook "gegeven".
Citaat van: okkele op april 03, 2014, 11:42:18
zo werkt het uiteraard niet.
wel of geen opzet daar kan je als scheidsrechter niet over oordelen.
natuurlijk was dit de bedoeling niet maar zo worden de meeste penalty`s ook "gegeven".
Vertrouwen in de scheids was toch al weg na dat doelpunt gisteren...
3wedstrijden...waarvan een voorwaardelijk.
mist dus nec en vitesse
Citaat van: peter op april 03, 2014, 14:14:02
3wedstrijden...waarvan een voorwaardelijk.
mist dus nec en vitesse
Gelukkig hebben we een prima stand-in met Pereira. Alle vertrouwen in hem.
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 15:21:29
Gelukkig hebben we een prima stand-in met Pereira. Alle vertrouwen in hem.
Als hij in beroep ging kon hij tegen nec wel mooi meedoen!
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 15:25:44
Als hij in beroep ging kon hij tegen nec wel mooi meedoen!
maar had hij de kuip weer gemist.
Citaat van: peter op april 03, 2014, 15:29:46
maar had hij de kuip weer gemist.
Nec is wel ff belangeijker!
Citaat van: pvanbuijtene op april 03, 2014, 15:25:44
Als hij in beroep ging kon hij tegen nec wel mooi meedoen!
Ik vind dat wel iets dat overwogen had mogen worden (en misschien is gedaan), als er teminste geen zwaardere straf uitgekomen was.
Hoorde dat Bijker naar FC Twente zou gaan. Geloof het niet echt maar misschien dat andere dit ook gehoord hebben.
Ik hoorde dat Coremans naar Real Madrid zou gaan.. Dat degene die het zei dronken was en psychopatisch doet niet ter zake :devil
Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 14:02:18
Ik hoorde dat Coremans naar Real Madrid zou gaan.. Dat degene die het zei dronken was en psychopatisch doet niet ter zake :devil
:devil
Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 13:52:32
Hoorde dat Bijker naar FC Twente zou gaan. Geloof het niet echt maar misschien dat andere dit ook gehoord hebben.
Zolang er officieel niks bekend is geloof ik niet in deze geruchten. Laat Lucas eerst nog maar eens een jaar op niveau spelen bij ons. Hij zal gerust een stapje hogerop kunnen, maar denk dat FC Twente een maatje te groot is op dit moment.
Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 14:02:18
Ik hoorde dat Coremans naar Real Madrid zou gaan.. Dat degene die het zei dronken was en psychopatisch doet niet ter zake :devil
Heb ik dat echt gezegd? Kan ik me niets van herinneren...
Citaat van: sccvl op april 19, 2014, 19:21:15
Zolang er officieel niks bekend is geloof ik niet in deze geruchten. Laat Lucas eerst nog maar eens een jaar op niveau spelen bij ons. Hij zal gerust een stapje hogerop kunnen, maar denk dat FC Twente een maatje te groot is op dit moment.
Cambuur zou openstaan voor een constructie waarin Blijker wordt verkocht, maar nog 1 jaar aan ons wordt verhuurd! Lijkt mij ook een prima plan!
Ja leuk plan,
maar hoeveel krijg je dan voor hem?
zonde om hem voor weinig van de hand te doen omdat je hem een jaar mag huren..
Citaat van: hydoscc op april 20, 2014, 21:26:48
Ja leuk plan,
maar hoeveel krijg je dan voor hem?
zonde om hem voor weinig van de hand te doen omdat je hem een jaar mag huren..
[/quote\]
Eens, het ligt uiteindelijk allemaal aan de voorwaarden
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/382120/
even stemmen ! |:)
Citaat van: rtscc op mei 01, 2014, 13:25:56
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/382120/
even stemmen ! |:)
Zolang er ajax en feyenoord spelers bijstaan is het stemmen nutteloos. Het zou mij verbazen als er straks andere spelers instaan dan alleen van die 2 clubs.
Done! |:)
Waarom heb ik het vermoeden dat er vandaag wel eens een verrassing vandaag kan komen van Louis?
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 08:09:36
Waarom heb ik het vermoeden dat er vandaag wel eens een verrassing vandaag kan komen van Louis?
No way!
Citaat van: Lore op mei 05, 2014, 09:41:16
No way!
Met het oog op de play-offs en nog lopende competities, acht ik de kans toch een stuk aannemelijker.
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 08:09:36
Waarom heb ik het vermoeden dat er vandaag wel eens een verrassing vandaag kan komen van Louis?
Leuke grap.
Citaat van: dizzhead op mei 05, 2014, 09:52:13
Met het oog op de play-offs en nog lopende competities, acht ik de kans toch een stuk aannemelijker.
in de trainingsstage denk je? Tsjah, daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Ik kan het mij haast niet voorstellen, maar zou voor Cambuur en Lucas een enorm compliment zijn
Daarom dacht ik het ook.
Louis wil met minimaal 22 man beginnen en gaf aan dat hier aantal soort stage konden lopen. Zal dan van jong oranje moeten komen.
Daley Blind gebruikt hij als middenvelder
Emanuelson competitie Italie
Pieters competitie Engeland
Buttner competitie Engeland
van Aanholt play offs
Willems geblesseerd
Noem er nog maar eens twee voor de linksback die voor Bijker komen. Of zal hij zowel Kongolo als Martins Indi voor linksback oproepen?
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 09:59:37
Daarom dacht ik het ook.
Louis wil met minimaal 22 man beginnen en gaf aan dat hier aantal soort stage konden lopen. Zal dan van jong oranje moeten komen.
Daley Blind gebruikt hij als middenvelder
Emanuelson competitie Italie
Pieters competitie Engeland
Buttner competitie Engeland
van Aanholt play offs
Willems geblesseerd
Noem er nog maar eens twee voor de linksback die voor Bijker komen. Of zal hij zowel Kongolo als Martins Indi voor linksback oproepen?
Het zou wel echt fantastisch zijn, maar ik denk dat laatste en eventueel tijdens de stage Blind nog
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 08:09:36
Waarom heb ik het vermoeden dat er vandaag wel eens een verrassing vandaag kan komen van Louis?
Ik hoorde er ook iets over.. Barto in oranje ;)?
Citaat van: SCCRulez op mei 05, 2014, 14:03:09
Ik hoorde er ook iets over.. Barto in oranje ;)?
Na de selectie gelezen te hebben is het makkelijk oordelen he?
Zijn voorlopig maar 20 man. Bijker was geen rare gedachte gezien dat Locadia en Castaignos opgeroepen zijn. Maar ja alleen maar spelers uit de top 4.
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 14:06:17
Na de selectie gelezen te hebben is het makkelijk oordelen he?
Zijn voorlopig maar 20 man. Bijker was geen rare gedachte gezien dat Locadia en Castaignos opgeroepen zijn. Maar ja alleen maar spelers uit de top 4.
Er is gebrek aan goede linksbacks toch? :)
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 08:09:36
Waarom heb ik het vermoeden dat er vandaag wel eens een verrassing vandaag kan komen van Louis?
Zou zomaar kunnen Louis van Gaal was ook al bij drachtster boys geweest om ballen jongens te selecteren voor het vriendschappelijke duel op 17 mei tegen het nationale elftal van Ecuador.
nu maar afwachten of bijker zelf wil:P :P
http://www.vi.nl/nieuws/van-ginkel-en-zivkovic-bij-jong-oranje.htm
Bijker zit er weer bij
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2014, 15:17:24
http://www.vi.nl/nieuws/van-ginkel-en-zivkovic-bij-jong-oranje.htm
Bijker zit er weer bij
Wanneer nodigen ze van der Laan ook eens uit :y
Citaat van: drg op mei 05, 2014, 19:54:50
Wanneer nodigen ze van der Laan ook eens uit :y
Als hij weer een paar jaar jonger wordt :insane
Citaat van: drg op mei 05, 2014, 19:54:50
Wanneer nodigen ze van der Laan ook eens uit :y
Kan moeiteloos mee in grote Oranje! Vreet Messi en Neymar op!
Bijker gaat niet mee met jong oranje.
http://www.ad.nl/ad/nl/1050/Jong-Oranje/article/detail/3660457/2014/05/23/Zivkovic-Bijker-en-Drost-vallen-af-bij-Jong-Oranje.dhtml
Die jongen wordt ook werkelijk geen echte kans gegund bij het oh-zo-grote en geweldige oranje... Als je dan ook ziet dat er ex-A elftal oranje spelers bij staan wordt je er gewoon helemaal leip van.
Dan hier maar weer 'gewoon' een topseizoen in een echt elftal! :proost
Daar zit een diepere filosofie achter.
Von Gahl heeft ontdekt dat Lucasinho in Sao Paolo is geboren en wil hem straks presenteren als de nieuwe linksback van het echte Oranje. Hij heeft de naam al doorgegeven maar nog niet aan de media laten lekken.
Maareh, sssst niet doorvertellen.. Anders krijg ik ruzie met Der Louis
Hoop dat deze knappe vent een kans verdient in oranje desnoods jong oranje.
Citaat van: HeleenLwarden op mei 27, 2014, 14:44:16
Hoop dat deze knappe vent een kans verdient in oranje desnoods jong oranje.
:_schater :_schater! Uitkijken met hem hoor, hij schijnt wel eens losse handjes te hebben!
Citaat van: HeleenLwarden op mei 27, 2014, 14:44:16
Hoop dat deze knappe vent een kans verdient in oranje desnoods jong oranje.
Lucas heeft zich ook op het forum gemeld zo te zien? ;)
Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2014, 15:10:19
Lucas heeft zich ook op het forum gemeld zo te zien? ;)
Nee joh dat is ype smid weer :_schater
Citaat van: speculeter op mei 27, 2014, 16:13:33
Nee joh dat is ype smid weer :_schater
Nee joh, zijn vriendin/vrouw of weet ik wat :devil
haha jongens ik ben gewoon een fan net zoals jullie. lees al een tijdje mee en vond het tijd om er ook maar eens in te mengen.
Citaat van: HeleenLwarden op mei 27, 2014, 21:37:21
haha jongens ik ben gewoon een fan net zoals jullie. lees al een tijdje mee en vond het tijd om er ook maar eens in te mengen.
Nou welkom dan Heleen!
Weet waar je aan begint Heleen.. :_schater
Even een paar tips voor Heleen
1. Doe alsof je gek bent, de meeste forumgangers zijn daar meester in of zijn echt gek.
2. Zorg voor een olifantshuid (of omvang), dan voel je onze speldenprikjes niet zo
3. Verwacht absoluut geen orde of rust hier. Het is hier complete anarchie en alles ouwehoert als een stel kippen door elkaar.
4. Verbaas je niet dat iemand ineens over bier of roze :fant begint. Zie voor de reden puntje 1.
Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2014, 05:58:59
Even een paar tips voor Heleen
1. Doe alsof je gek bent, de meeste forumgangers zijn daar meester in of zijn echt gek.
2. Zorg voor een olifantshuid (of omvang), dan voel je onze speldenprikjes niet zo
3. Verwacht absoluut geen orde of rust hier. Het is hier complete anarchie en alles ouwehoert als een stel kippen door elkaar.
4. Verbaas je niet dat iemand ineens over bier of roze :fant begint. Zie voor de reden puntje 1.
_O_ _O_ _O_ :y
Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2014, 05:58:59
Verbaas je niet dat iemand ineens over bier of roze :fant begint.
Waar is het sextopic gebleven?
:_spank :zweep :_spank :zweep
Tja.....Nijkerk zit hier niet meer hè? :devil
Als Utrecht Bulthuis kwijt raakt(Nürnberg) komt Bijker in beeld als vervanger...
Citaat van: Len Cantello op mei 28, 2014, 08:12:00
Waar is het sextopic gebleven?
:_spank :zweep :_spank :zweep
Ik zou zeggen... Ga je gang en leef je uit.
Citaat van: Clint op mei 28, 2014, 08:18:06
Tja.....Nijkerk zit hier niet meer hè? :devil
Lijntje met Nijkerk staat nog open.. Probeer met zachte dwang hem hier weer te krijgen. Lukt dat niet, dan scheur ik hem aan zijn krullenbol hierheen :devil
Citaat van: grijskijker op mei 28, 2014, 09:22:28
Als Utrecht Bulthuis kwijt raakt(Nürnberg) komt Bijker in beeld als vervanger...
voor € 750.000 euro is dat prima
Citaat van: grijskijker op mei 28, 2014, 10:20:19
Of een beetje meer :D
tjonge jonge jonge, wat moeten ze daar in Utrecht de hele tijd met onze spelers; het lijkt verdomme wel Cambuur Utrecht.... :zweep Voor de meelezer uit Zwolle :proost
Citaat van: dizzhead op mei 28, 2014, 11:06:27
tjonge jonge jonge, wat moeten ze daar in Utrecht de hele tijd met onze spelers; het lijkt verdomme wel Cambuur Utrecht.... :zweep Voor de meelezer uit Zwolle :proost
:_schater :_schater
Citaat van: grijskijker op mei 28, 2014, 09:22:28
Als Utrecht Bulthuis kwijt raakt(Nürnberg) komt Bijker in beeld als vervanger...
Tja, liever niet maar voor de juiste prijs is alles te koop. Overigens hebben we met Perreira wel een uitstekende vervanger als hij bijtekent. Mocht Bijker gaan zou ik Slijngard bij Sparta weghalen, even naar de kapper en klaar ist.
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2014, 10:03:40
Tja, liever niet maar voor de juiste prijs is alles te koop. Overigens hebben we met Perreira wel een uitstekende vervanger als hij bijtekent. Mocht Bijker gaan zou ik Slijngard bij Sparta weghalen, even naar de kapper en klaar ist.
Ik zou Pereira bij laten tekenen en Slijngard er sowieso bij halen, heb je in ieder geval de back posities ook dubbel bezet.. En Slijngard is transfervrij, kost alleen salaris..
Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2014, 10:03:40
Tja, liever niet maar voor de juiste prijs is alles te koop. Overigens hebben we met Perreira wel een uitstekende vervanger als hij bijtekent. Mocht Bijker gaan zou ik Slijngard bij Sparta weghalen, even naar de kapper en klaar ist.
Ik vond Slijngard nou niet echt lekker spelen in de nacompetitie... Maar goed, misschien kan hij zich aan het niveau van Cambuur optrekken.
Hoop dat deze jongen zijn hart volgt en nog lekker een paar jaartjes in zijn vertrouwde stadje blijft, en daarna doorstroomt naar PSV oid. FCU zou ik niet doen...
Snel verkopen, mooie prijs vangen. Pereira is een meer dan uitstekende vervanger.
Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2014, 12:37:14
Snel verkopen, mooie prijs vangen. Pereira is een meer dan uitstekende vervanger.
wat is voor jou een mooie prijs?
Als ze hem verkopen (hoeft van mij niet) in ieder geval een flink doorverkooppercentage bedingen!
Citaat van: Collingwood op mei 29, 2014, 12:50:45
Als ze hem verkopen (hoeft van mij niet) in ieder geval een flink doorverkooppercentage bedingen!
liever gewoon een goede verkoopprijs; 8 ton! we zijn uitgelachen om de verkooprijs van leeuwin. als je dan hoort dat die spits van utrecht voor 2 miljoen weggaat...
Ook dat, natuurlijk.
Ik verwacht echter dat Bijker, als hij naar Utrecht gaat, uiteindelijk weer voor een mooi bedrag doorverkocht zal worden. Vandaar dat doorverkooppercentage.
Citaat van: Collingwood op mei 29, 2014, 12:59:53
Ook dat, natuurlijk.
Ik verwacht echter dat Bijker, als hij naar Utrecht gaat, uiteindelijk weer voor een mooi bedrag doorverkocht zal worden. Vandaar dat doorverkooppercentage.
doorverkooppercentage afdwingen zal weer ten koste gaan van de transfersom.... doorverkooppercentage afdwingen kan lucratief zijn, Groningen heeft op die manier nog flink aantal tonnen binnengehaald afgelopen jaren...
Hoelang heeft Bijker nog contract dan?
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 17:51:05
Hoelang heeft Bijker nog contract dan?
Volgens mij 1 jaar
Citaat van: Lore op mei 29, 2014, 19:45:35
Volgens mij 1 jaar
Hmm.. Of verkopen of verlengen!
Als het echt één jaar is moet Cambuur nu zaken doen!
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 22:39:15
Hmm.. Of verkopen of verlengen!
Als het echt één jaar is moet Cambuur nu zaken doen!
Helemaal mee eens. Helaas geldt dit ook voor Markrini en Droste
Citaat van: Lore op mei 29, 2014, 22:52:31
Helemaal mee eens. Helaas geldt dit ook voor Markrini en Droste
Ook één jaar dus?!
Laat die Bulthuis maar mooi bij Utreg blijven, Bijker mut blieve. En blijkbaar vindt bestuur bedragen rond 3 ton al astronomisch ( Leeuwin recordtransfer laatste 15 jr..). Jongens van dit kaliber voor minder als 6 nullen niet laten vertrekken als je je veilig wil spelen en vanuit Eredivisie nieuw stadion wil betrekken
Citaat van: Timmie op mei 29, 2014, 23:05:37
Ook één jaar dus?!
Ja. Waarom zijn ze niet al in maart met die jongens gaan zitten, dan was nu duidelijk of je moet verkopen of niet. Of zouden ze dat wel gedaan hebben?
Citaat van: SCCRulez op mei 30, 2014, 00:33:08
Laat die Bulthuis maar mooi bij Utreg blijven, Bijker mut blieve. En blijkbaar vindt bestuur bedragen rond 3 ton al astronomisch ( Leeuwin recordtransfer laatste 15 jr..). Jongens van dit kaliber voor minder als 6 nullen niet laten vertrekken als je je veilig wil spelen en vanuit Eredivisie nieuw stadion wil betrekken
Dat bedrag is toch nog steeds niet bevestigd en dus een aanname? Daarnaast is een bedrag van rond de 3 ton wel een hoog bedrag voor Cambuur op dit moment. Dat heeft ook met de salarishoogte en duur van het contract te maken van die jongens.
Citaat van: Lore op mei 30, 2014, 08:36:25
Ja. Waarom zijn ze niet al in maart met die jongens gaan zitten, dan was nu duidelijk of je moet verkopen of niet. Of zouden ze dat wel gedaan hebben?
Ik mag hopen dat ze dat gedaan hebben. Ga er eigenlijk wel een beetje van uit.
Of ben ik nu heel naief?!..;-)
Citaat van: Timmie op mei 30, 2014, 13:55:02
Ik mag hopen dat ze dat gedaan hebben. Ga er eigenlijk wel een beetje van uit.
Of ben ik nu heel naief?!..;-)
Niet heel naief, maar als zij dat gedaan hebben dan zijn ze er (nog) niet uitgekomen en dan is verkoop toch de meest logische stap deze zomer
Citaat van: Lore op mei 30, 2014, 16:54:26
Niet heel naief, maar als zij dat gedaan hebben dan zijn ze er (nog) niet uitgekomen en dan is verkoop toch de meest logische stap deze zomer
Zou je zeggen inderdaad. Of verlengen of deze zomer verkopen! Kunnen we verder kijken!
Citaat van: SCCRulez op mei 30, 2014, 00:33:08
Laat die Bulthuis maar mooi bij Utreg blijven, Bijker mut blieve. En blijkbaar vindt bestuur bedragen rond 3 ton al astronomisch ( Leeuwin recordtransfer laatste 15 jr..). Jongens van dit kaliber voor minder als 6 nullen niet laten vertrekken als je je veilig wil spelen en vanuit Eredivisie nieuw stadion wil betrekken
Het is toch heel normaal dat een "kleinere"club wordt leeg gekocht door de "grotere" clubs... En tegenwoordig mag je als club blij zijn als centen voor een speler beurt, vaak onderdruk van een spelersmakelaar wordt een contract niet verlengt en lopen ze gratis de deur uit zodat oa de spelersmakelaar meer geld beurt..
Citaat van: grijskijker op mei 31, 2014, 08:40:16
Het is toch heel normaal dat een "kleinere"club wordt leeg gekocht door de "grotere" clubs... En tegenwoordig mag je als club blij zijn als centen voor een speler beurt, vaak onderdruk van een spelersmakelaar wordt een contract niet verlengt en lopen ze gratis de deur uit zodat oa de spelersmakelaar meer geld beurt..
Eens. De mooiste constructie rond Bijker zou en verkoop zijn, maar waar hij nog wel een jaar bij ons speelt!
Bijker naar utreg?
Citaat van: sunderland op juni 08, 2014, 16:06:00
Bijker naar utreg?
omdat?
Er lopen daar nog twee linksbacks rond.
Daan Rieken @DaanRieken 16 min.
Bijker wil overigens nog zeker jaar bij #Cambuur blijven. Staat open voor contractverlenging: "Transfervrij deur uit is niet goed voor club"
Openen
Lucas goed contract aanbieden, belangrijke pijler voor komend jaar. Ik lees geruchten dat ze een jongen als Falkenburg een dik contract wilden bieden. Heb liever dat ze sterkhouders als Bijker en Makrini een beter contract bieden en spelers binnenhalen binnen een passend salarishuis
Goed nieuws, wat mij betreft zo snel mogelijk rondmaken. Meteen maar voor drie jaar, aan deze jongen kan Cambuur geld verdienen!
Citaat van: Cambuur058 op juni 11, 2014, 22:52:35
Daan Rieken @DaanRieken 16 min.
Bijker wil overigens nog zeker jaar bij #Cambuur blijven. Staat open voor contractverlenging: "Transfervrij deur uit is niet goed voor club"
Openen
_O_ _O_ _O_ Wat een held!
Citaat van: Cambuur058 op juni 11, 2014, 22:52:35
Daan Rieken @DaanRieken 16 min.
Bijker wil overigens nog zeker jaar bij #Cambuur blijven. Staat open voor contractverlenging: "Transfervrij deur uit is niet goed voor club"
Openen
Waren alle speler maar zo... _O_
Nu Bulthuis gaat tekenen in Duitsland is het te hopen dat ze van Bijkertje afblijven..
Utrecht haalt Kum als opvolger van Bulthuis, dus ik neem aan dat ze geen interesse in Bijker hebben.
Ik hoop het niet, Lucas en Leeuwin zijn wel samen op vakantie geweest.
Hoop niet dat Leeuwin een balletje opgegooid heeft bij Utreg
Citaat van: Collingwood op juni 24, 2014, 14:30:45
Utrecht haalt Kum als opvolger van Bulthuis, dus ik neem aan dat ze geen interesse in Bijker hebben.
transfervrij he .Bijker kost 4 5 ton
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896 (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896)
Bijker blijft en wil Cambuur 'op sleeptouw nemen'
Aanjager belooft nooit te vertrekken naar clubs als Heracles Almelo
Ja, Zo ken ik nog een speler die oh zo graag bij Cambuur wilde blijven, wel 10 jaar :O
Als er een zak poen op tafel komt is ook hij zomaar weg, Ook al is het dan Heracles
Hou toch op met dat soort prietpraat en loze beloftes
Citaat van: Drumfather SCC op juli 14, 2014, 10:46:51
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896 (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896)
Bijker blijft en wil Cambuur 'op sleeptouw nemen'
Aanjager belooft nooit te vertrekken naar clubs als Heracles Almelo
Ja, Zo ken ik nog een speler die oh zo graag bij Cambuur wilde blijven, wel 10 jaar :O
Als er een zak poen op tafel komt is ook hij zomaar weg, Ook al is het dan Heracles
Hou toch op met dat soort prietpraat en loze beloftes
Maar Lucas is een jongen van de stad en dat was die andere niet, die ging weer terug naar "zijn" stad......
Citaat van: grijskijker op juli 14, 2014, 10:51:29
Maar Lucas is een jongen van de stad en dat was die andere niet, die ging weer terug naar "zijn" stad......
Ook ik ben van mening dat je niet te veel waarde moet hechten aan dit soort uitspraken. Dat voorkomt veel teleurstellingen! Het is ook niet erg als hij ergens veel meer kan verdienen dat hij dan vertrekt. Als hij Cambuur maar goed achter laat. Dus in plaats van dit soort praatjes heb ik liever dat hij zijn contract verlengt bij Cambuur, zodat hij komende zomer niet gratis de deur uit loopt!
Citaat van: Lore op juli 14, 2014, 11:18:34
Ook ik ben van mening dat je niet te veel waarde moet hechten aan dit soort uitspraken. Dat voorkomt veel teleurstellingen! Het is ook niet erg als hij ergens veel meer kan verdienen dat hij dan vertrekt. Als hij Cambuur maar goed achter laat. Dus in plaats van dit soort praatjes heb ik liever dat hij zijn contract verlengt bij Cambuur, zodat hij komende zomer niet gratis de deur uit loopt!
Dat gaat hij zeker doen...
Citaat van: Drumfather SCC op juli 14, 2014, 10:46:51
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896 (http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/39896)
Bijker blijft en wil Cambuur 'op sleeptouw nemen'
Aanjager belooft nooit te vertrekken naar clubs als Heracles Almelo
Ja, Zo ken ik nog een speler die oh zo graag bij Cambuur wilde blijven, wel 10 jaar :O
Als er een zak poen op tafel komt is ook hij zomaar weg, Ook al is het dan Heracles
Hou toch op met dat soort prietpraat en loze beloftes
Het verhaal van die 10 jaar is uit zijn verband gerukt F. Gewoon in een verkeerde context geplaatst. Of geloof je alles wat in de krant staat. MvdL heeft wel altijd aangegeven te willen slagen bij Groningen..
Verder heb ik her en der wat dingetjes opgeduikeld over onze held op de linksback.. Die heeft ook meermaals geroepen dat hij nooit voor ons zou willen spelen. Zal de indoctrine van zijn schoonfamilie wel zijn geweest :P
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2014, 12:25:06
Verder heb ik her en der wat dingetjes opgeduikeld over onze held op de linksback.. Die heeft ook meermaals geroepen dat hij nooit voor ons zou willen spelen. Zal de indoctrine van zijn schoonfamilie wel zijn geweest :P
Je doelt op die foto uit de SCH kroeg waar ie op staat?
Citaat van: grijskijker op juli 14, 2014, 11:28:55
Dat gaat hij zeker doen...
Dat is dan heel erg goed nieuws en dan mag hij over twee of drie jaar direct de overstap maken naar een hele mooie club, met een nog veel mooiere zak geld voor Cambuur
Citaat van: Daddy T. op juli 14, 2014, 12:29:41
Je doelt op die foto uit de SCH kroeg waar ie op staat?
Onder meer ;)
Snel 2/3 jaar er bij (meer niet haalbaar denk ik)
Ga aub deze speler zijn contract verlengen .Wat een topper .Gister de beste speler op het veld over 90 min .Mokotjo als 2e
Wat is hij gegroeid. Dat interview met Fox. _O_
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 12:50:28
Wat is hij gegroeid. Dat interview met Fox. _O_
hij was ook degene die na de wedstr bepaalde om noord nog even extra te bedanken
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2014, 12:55:22
hij was ook degene die na de wedstr bepaalde om noord nog even extra te bedanken
Dat bedanken ok, maar om 't nou als een overwinning te vieren...... :R :R :_spank
Citaat van: de Schoot op augustus 10, 2014, 13:22:52
Dat bedanken ok, maar om 't nou als een overwinning te vieren...... :R :R :_spank
volledig mee eens .Ging mij erom dat hij dat regelde
Hooligan bijker. ..mooie pot man. |:)
Goede pot, lijkt een beetje op van der Laan. Heeft veel rust aan de bal en durft naar voren te voetballen. Prima gedaan als Centraal verdediger alleen heel ongelukkig bij de tegengoal niks aan te doen.
Hij heeft het goed gedaan, maar vind hem nog steeds een echte links back ipv een linker centrale verdediger
Citaat van: Ronald op augustus 10, 2014, 14:48:33
Hij heeft het goed gedaan, maar vind hem nog steeds een echte links back ipv een linker centrale verdediger
Dat ben je ook niet van de 1 op de andere dag.. Heeft wat tijd nodig, het begin is goed..
Goed gespeeld Lucas. Lekker fel en zelfs een imposante solo. Twente is een titelkandidaat. Je voorganger mag invallen in de 63e minuut en Leeuwin speelde als een drol in het Utrechtshirt. Cambuuuuuurrrrrrrrrr!!!!
Citaat van: whimpy op augustus 10, 2014, 16:01:46
Goed gespeeld Lucas. Lekker fel en zelfs een imposante solo. Twente is een titelkandidaat. Je voorganger mag invallen in de 63e minuut en Leeuwin speelde als een drol in het Utrechtshirt. Cambuuuuuurrrrrrrrrr!!!!
Dit Twente is geen titelkandidaat, maar zij zullen ook nog wel wat gaan halen
Hopelijk die Ziech :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2014, 16:16:38
Hopelijk die Ziech :thumbsup
Volgend jaar ja, lekker gratis de deur uitlopen daar.
Op die gele krt na wederom een uitstekende wedstr .Topperrrr
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2014, 11:32:24
Op die gele krt na wederom een uitstekende wedstr .Topperrrr
Ik zie hem toch liever op de back, paar keer ongelofelijk veel geluk gehad.
Opgeroepen voor de voorlopige selectie van jong oranje, klasse Lucas!
SC Cambuur @SCCambuurLwd 8m
Lucas Bijker zit bij de voorlopige selectie van Jong Oranje. #cambuur #knvb
Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2014, 12:23:45
Ik zie hem toch liever op de back, paar keer ongelofelijk veel geluk gehad.
Hij moet ook leren op die positie hè
Voor iedereen is het even wennen om op een andere positie spelen, veel spelers hebben er moeite mee. Dat merkte ik bij Bijker niet, hij nam het leiderschap goed op.
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 20, 2014, 15:36:24
Voor iedereen is het even wennen om op een andere positie spelen, veel spelers hebben er moeite mee. Dat merkte ik bij Bijker niet, hij nam het leiderschap goed op.
Hij heeft het geluk dat hij in de jeugd altijd op deze positie heeft gespeeld :thumbsup
Wat een klasbak zeg!
Nu al beter dan vd laan op deze positie.
Moet binnen nu en 2 jaar topclub kunnen halen, al hoop ik dat hij natuurlijk nog jaren in het geel-blauw speelt.
Bijker ge ijsbucked
Hij heeft Henkie en Mo genomineerd :thumbsup
Adrie Koster: Had Lucas Bijker maar bij jong Oranje opgesteld!!
we beginnen het normaal te vinden maar wederom fantastisch
:0=CONTRACTVERLENGING!
Ze zijn bezig om zijn contract te verlengen.
Bron: kern van cambuur.
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-19-septimber-2014-1720
Mooi interview met Lucas! Die arme presentatrice weet niet meer of ze Nederlands of Fries moet praten? :_schater en Lucas komt twee keer terug op "zijn" doelpunt van Hemmen.
(wat een stijve hark die Vonk :zucht)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 20, 2014, 01:32:19
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-19-septimber-2014-1720
Mooi interview met Lucas! Die arme presentatrice weet niet meer of ze Nederlands of Fries moet praten? :_schater en Lucas komt twee keer terug op "zijn" doelpunt van Hemmen.
(wat een stijve hark die Vonk :zucht)
Voor zo'n ras-dkv'er vond ik het anders wel meevallen. :P Die presentatrice echter was echt armoe troef. Had echt het gevoel dat ze géééééén idee had van waarover ze het had. :X
Citaat van: el haj op september 20, 2014, 02:10:25
Voor zo'n ras-dkv'er vond ik het anders wel meevallen. :P Die presentatrice echter was echt armoe troef. Had echt het gevoel dat ze géééééén idee had van waarover ze het had. :X
er was van de week ook een interview met vd Belt door een vrouwtje van Omrop Abe. Dat was helemaal tenenkrommend :wall :wall
Hebben ze mediatraining gehad of zijn deze jongens gewoon slimmer dan de gemiddelde voetballer..
Of je nou Bijker, Rusnak, Barto, Hemmen, vd Streek of weet ik veel wie neemt, ze zeggen louter verstandige dingen. Deze selectie zit wat mij betreft qua hersencapaciteit op een hoger nivo dan de meeste voetballers in de ere. Met name de selecties van DKV en ADO heeft een hoog Sjaak Polak gehalte :devil
Citaat van: poelie-lwd op september 20, 2014, 10:23:31
Hebben ze mediatraining gehad of zijn deze jongens gewoon slimmer dan de gemiddelde voetballer..
Of je nou Bijker, Rusnak, Barto, Hemmen, vd Streek of weet ik veel wie neemt, ze zeggen louter verstandige dingen. Deze selectie zit wat mij betreft qua hersencapaciteit op een hoger nivo dan de meeste voetballers in de ere. Met name de selecties van DKV en ADO heeft een hoog Sjaak Polak gehalte :devil
En wat dacht je van onze (ex) schrijver Marco van der Heide
(maar ze vallen natuurlijk wel snel op tussen ons Tokkies, he)
Onbevreesd naar PSV
Cambuur speelt morgen tegen PSV een topper. Want zo omschrijven ze in Leeuwarden het duel tussen de nummer één en drie. De tot centrale verdediger getransformeerde Lucas Bijker (21) heeft geen moeite met de nieuwe status van zijn club.
Het zijn mooie tijden in Leeuwarden en meegaand in de zweem van euforie zegt Lucas Bijker dat het helemaal niet zo'n grote verrassing zou zijn als Cambuur morgenmiddag van koploper PSV wint. In Eindhoven nog wel.
De verdediger zegt het zonder enige ironie. ,,Eigenlijk is die favorietenrol alleen maar mooi, joh. Normaal gesproken is PSV-uit een wedstrijd waarbij je vooraf al zegt dat het heel moeilijk gaat worden. Maar in de vorm waarin wij verkeren, weet ik het zo net nog niet." Zo denkt zijn trainer er ook over. ,,Wij geloven in een stunt in Eindhoven," aldus Henk de Jong. In Leeuwarden mag je dat gewoon zeggen.
Het geheim van Cambuur is volgens Bijker de durf die het elftal uitstraalt. ,,We willen tegen elk team dominant zijn. Dat is onze spelopvatting en die veranderen we voor geen enkele andere tegenstander. Iedereen bij ons voetbalt vooruit."
Vorig seizoen stal de club al de harten van eredivisievolgers, dat is dit jaar niet minder. Ondanks het feit dat het elftal op zoveel plaatsen is gewijzigd.
De in Brazilië geboren Bijker durft al te stellen dat het huidige elftal zelfs beter is dan dat van vorig seizoen. Toch een elftal dat het beste seizoen uit de clubhistorie meemaakte en knap twaalfde eindigde. ,,Veel spelers van de selectie van vorig jaar speelden toen voor het eerst op het hoogste niveau. Dat is nu anders, nu is er meer ervaring."
Zelf transformeerde hij van linksback tot centrale verdediger, een opmerkelijke zet van trainer De Jong. Een zet ook die door de buitenwereld aanvankelijk met gefronste wenkbrauwen werd bekeken. Het adagium is dat centrale verdedigers groot en sterk moeten zijn. De 1 meter 75 grote Bijker vindt dat maar een cliché. ,,En het is makkelijk gezegd. Ik zeg: als je positioneel goed staat, kun je heel veel oplossen. Dan maakt het niet uit hoe groot je bent. Je moet slim zijn."
Zijn voorganger bij Cambuur was ook niet de langste. Martijn van der Laan verdiende deze zomer een transfer naar FC Groningen door te spelen met eenzelfde instelling. Van der Laan stelde zich positioneel ook slim op en richt zich net als Bijker vaak snel op de linies voor zich.
Helemaal nieuw is de positie centraal achterin niet voor Bijker. ,,Zoals het vaak gaat met voetballers, ben ik in de jeugd voorin begonnen en langzaam naar achteren geschoven. In de jeugd van FC Groningen stond ik al eens centraal achterin, als linksback heb ik Jong Oranje gehaald. Toen de technische staf voorstelde mij centraal achterin te zetten, was ik direct enthousiast."
En tot nu toe ging dat goed. Bijker vormt met de van AZ overgekomen Etiënne Reijnen centraal achterin een complementair duo. Alleen DKV incasseerde dit seizoen minder treffers dan de Cambuurdefensie. ,,Het staat nu goed." Morgenmiddag is de dertien centimeter grotere PSV-spits Luuk de Jong zijn tegenstander. ,,Ik ga die duels met hem vol vertrouwen in, maar weet ook dat hij zo'n spits is die uit het niets een doelpunt kan maken. Ook al ben je er dan van overtuigd dat je hem de baas bent."
AD
Een simpel backje is het. Meer niet. Zwaar overschat, absoluut geen centrale verdediger.
Niet mee eens. Hij moet nog wel veel leren, dat wel.
Citaat van: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 17:02:50
Niet mee eens. Hij moet nog wel veel leren, dat wel.
heeft het tot vandaag naar behoren gedaan, maar dacht in al zijn overmoed dat hij beckenbrouwer was.
Hoop dat hij nu weer is neergedaald!
Citaat van: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 17:02:50
Niet mee eens. Hij moet nog wel veel leren, dat wel.
Heeft vandaag heel veel geleerd als het goed is.... :y
Is nog jong .
Had vorig seizoen ook zo.n wedstrijd met rood.
Jammer.
Normaal gesproken mis je hem een wedstrijd toch?
Citaat van: speculeter op september 21, 2014, 17:08:41
Is nog jong .
Had vorig seizoen ook zo.n wedstrijd met rood.
Jammer.
Normaal gesproken mis je hem een wedstrijd toch?
Helaas een mindere wedstrijd, kan gebeuren.
Telt die bekerwedstrijd van aankomende week mee? Dan kan hij gewoon zondag spelen.........
Tuurlijk moet hij nog veel leren. Dat hij een fout maakt OK, maar 2 x dezelfde vind ik teveel.
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:11:18
Helaas een mindere wedstrijd, kan gebeuren.
Telt die bekerwedstrijd van aankomende week mee? Dan kan hij gewoon zondag spelen.........
Goede vraag, wie weet het antwoord?
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:11:18
Helaas een mindere wedstrijd, kan gebeuren.
Telt die bekerwedstrijd van aankomende week mee? Dan kan hij gewoon zondag spelen.........
Nooit weer opstellen, kan er niets van...
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:12:37
Nooit weer opstellen, kan er niets van...
Dus jij zegt........... :proost
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 17:12:28
Goede vraag, wie weet het antwoord?
Is tegen den Bosch geschorst 2x geel is de volgende wedstrijd geschorst..
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:11:18
Helaas een mindere wedstrijd, kan gebeuren.
Telt die bekerwedstrijd van aankomende week mee? Dan kan hij gewoon zondag spelen.........
Directe rode kaart wel, 2x geel niet
Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:13:45
Dus jij zegt........... :proost
Zelfde reactie als van die jou bij/over Nienhuis :koffie
Dom, dom, dom, maar hier wordt ie een grote jongen van.
Pakt sowieso teveel domme gele kaarten, had ie vorig jaar ook al last van.
Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 17:29:56
Dom, dom, dom, maar hier wordt ie een grote jongen van.
Niks geleerd tot nu toe. Zelfde euvel als vorig jaar.
Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 17:29:56
Dom, dom, dom, maar hier wordt ie een grote jongen van.
Inderdaad, kan me vorig jaar ook zo'n soort actie van v/d Laan herinneren, en die is daarna alleen maar beter geworden..
Geen negatief woord over deze TOPPER, dit was niet goed maar zoals hier al geschreven is, hier wordt je een grote jongen van.
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:56:58
Een simpel backje is het. Meer niet. Zwaar overschat, absoluut geen centrale verdediger.
Dou bist gek... Droste en bijker zijn prima verdedigers.. Bijker moet met momentendat het minder gaat, volwassener worden. Maar wat heeft die man al wedstrijden gespeeld dat hij ontzettend belangrijk voor ons is geweest.
Nee dan vytas.. Tegen Groningen ben ik nog terug gekomen op de zorgelijke aankoop van onze club, maar vandaag was toch wel weer zichtbaar dat hij niet veel toevoegd.
PSV deed alle aanvallen over zijn flank en bij de 3e goal stond hij lucht te verdedigen. Dus niet een simpele back, maar gewoon een slechte back.
Citaat van: Marc S op september 21, 2014, 17:14:32
Directe rode kaart wel, 2x geel niet
Eh... Doet Bijker nu wel of niet mee tegen Excelsior?
Nee hoor, alleen direct rood geldt voor alle competities. 2x geel geldt dus gewoon voor volgende Eredivisie wedstrijd.
Citaat van: Bernardo op september 21, 2014, 19:29:12
Nee hoor, alleen direct rood geldt voor alle competities. 2x geel geldt dus gewoon voor volgende Eredivisie wedstrijd.
Klopt, ik dacht hij het over de bekerwedstrijd had.
Citaat van: Yellow Army op september 21, 2014, 19:35:48
Klopt, ik dacht hij het over de bekerwedstrijd had.
De bekerwedstrijd tegen Excelsior bedoelde je :)
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 19:38:35
De bekerwedstrijd tegen Excelsior bedoelde je :)
Ach wat een dubbele kater wel niet met een mens kan doen.
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:56:58
Een simpel backje is het. Meer niet. Zwaar overschat, absoluut geen centrale verdediger.
komt zwaar te kort .Hoort niet in het betaalde voetbal
Citaat van: sunderland op september 22, 2014, 09:12:23
komt zwaar te kort .Hoort niet in het betaalde voetbal
Kan beter gaan dammen. :? 8P
Maar bliefst een topper. :clint
had weer eens een leermoment.
hopelijk 1 van de laatste.
gelukkig voor hem hebben we henkie als trainer en niet meneer adriaanse,dan had ie kunnen lopen naar leeuwarden.
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:56:58
Een simpel backje is het. Meer niet. Zwaar overschat, absoluut geen centrale verdediger.
waar hest het over kerel???
Citaat van: denistel op september 22, 2014, 14:15:15
waar hest het over kerel???
speelt al 5 wedstrijden prima in het centrum.
Maar paar doelpunten tegen.
Gaan we nog heel veel plezier aan beleven dit seizoen maar is nog jong en soms ms wat te gemakkelijk dus zal nog wel eens op zijn 'bek'gaan.
Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:13:51
Is tegen den Bosch geschorst 2x geel is de volgende wedstrijd geschorst..
Zit er naast :rodekaart
Citaat van: Bernardo op september 21, 2014, 19:29:12
Nee hoor, alleen direct rood geldt voor alle competities. 2x geel geldt dus gewoon voor volgende Eredivisie wedstrijd.
Het juiste antwoord..
hij is weer bij de voorselectie van jong oranje.
Bijtekenen die handel.... Gas erop!!!!!!! :0=
Bewijst maar weer eens als je kut speelt in dit land wordt je zomaar geselecteerd :zweep
Heeft ie standaard 1 wedstrijd gekregen?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2014, 15:15:23
Heeft ie standaard 1 wedstrijd gekregen?
Met twee keer geel krijg je nooit meer dan 1
Citaat van: drg op september 24, 2014, 18:47:06
Bewijst maar weer eens als je kut speelt in dit land wordt je zomaar geselecteerd :zweep
:_schater :_schater :_schater :_schater
Jij doet bijker echt tekort of je snapt er gewoon geen fuck van...
Citaat van: legeips op september 26, 2014, 20:29:11
:_schater :_schater :_schater :_schater
Jij doet bijker echt tekort of je snapt er gewoon geen fuck van...
Kom je mijn cursus begrijpend icoontjes lezen ook weer volgen? Vorige keer ben je gezakt namelijk :devil
http://www.vi.nl/web/nieuws/cambuur-houdt-rekening-met-vertrek-el-makrini-en-bijker.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&channel=phone
Zou me van Bijker toch wel vies tegenvallen als die gratis de deur uitloopt
Zou mij ook tegenvallen van Bijker. Zn zaakwaarnemer zal wel poen ruiken.
Dit kan ik bijna niet geloven, een jongen van de club ;(
Citaat van: Montana op oktober 15, 2014, 22:46:15
Zou mij ook tegenvallen van Bijker. Zn zaakwaarnemer zal wel poen ruiken.
Als je realistisch kijkt is het wel logisch van Bijker. Hij is een profvoetballer en hij krijgt meer en waarschijnlijk veel betere aanbiedingen als hij transfervrij is. Sentimenten kunnen dan toch niet tellen?
Uiteraard, had ik ook gedaan. Jammer dat ze er niet uit komen. Ik weet dat ze lang gesproken hebben.
Nou als Bijker Cambuur een warm hart toe draagt dan teken je bij.
Geeft Cambuur hem een goed salaris kan hij voor 7 a 8 ton vertrekken.
Citaat van: dit is mien club op oktober 16, 2014, 08:41:45
Nou als Bijker Cambuur een warm hart toe draagt dan teken je bij.
Geeft Cambuur hem een goed salaris kan hij voor 7 a 8 ton vertrekken.
Dat gaat vast niet gebeuren... helaas.
Hoop op genoeg punten voor de winterstop, dan kunnen ze (mo en bijker) in januari wel verkocht worden.
Laat Bijkertje nog maar mooi 2 jaar bij Cambuur spelen, zou niet weten waar die jongen heen moet, het voetbal wat Cambuur op moment speelt past precies bij hem. Zie v/d Laan, zonder blessure was hij daar ( FC Groningen ) ook bankzitter.
Bijker moet blijven, hij is van grote waarde voor Cambuur! :scc
Uiteraard wil Bijker de stap kunnen maken wanneer dat mogelijk is, en dat verdient hij ook. Niemand zal hem dat misgunnen. Reken maar dat alle Nederlandse clubs hem goed in de gaten houden. Die volgende stap gaat hij sowieso wel maken, ongeacht of er een transfersom betaald moet worden of niet. Bijker moet echter ook niet vergeten hoe hij zover gekomen is. Met andere woorden: hij kan gerust verlengen, want voor kwaliteit is altijd wel interesse. Desnoods maak je dezelfde afspraak als met Leeuwin. Als Cambuur voor spelers als Bijker (grootste talent in de recente geschiedenis) al geen vergoeding meer krijgt bij het verlaten van de club, kan Cambuur net zo goed stoppen met de jeugdopleiding.
Als hij kosteloos de deur uitloopt als jongen van de club, dan misgun ik het hem zeker wel!
Zijn zaakwaarnemer wil een clausule van 1 á 2 ton. Keizer en co zijn natuurlijk niet achterlijk.
Citaat van: Montana op oktober 16, 2014, 12:11:35
Zijn zaakwaarnemer wil een clausule van 1 á 2 ton. Keizer en co zijn natuurlijk niet achterlijk.
Als Groningen voor een speler als V/d Laan als bijna 5 ton wil neerleggen, kan je toch concluderen dat Groningen of een andere grote Nederlandse club ook wel een dergelijk bedrag voor een jongen met zoveel potentie over heeft? Ik krijg altijd een beetje de kriebels van zaakwaarnemers, die voornamelijk hun eigen belangen behartigen.
Citaat van: Montana op oktober 16, 2014, 12:11:35
Zijn zaakwaarnemer wil een clausule van 1 á 2 ton. Keizer en co zijn natuurlijk niet achterlijk.
Dus laat je hem gratis de deur uitlopen.
5 ton is reëel
Citaat van: Ronnie tng op oktober 16, 2014, 11:35:57
Als hij kosteloos de deur uitloopt als jongen van de club, dan misgun ik het hem zeker wel!
Helemaal eens. Het is jammer dat Bob het niet heeft gered, maar die heeft in het verleden wel altijd aangeven dat hij als jongen van de club wel wilde dat de club ook wat aan hem overhield. Grote klasse en zo hoort het ook vind ik.
Citaat van: Montana op oktober 16, 2014, 12:11:35
Zijn zaakwaarnemer wil een clausule van 1 á 2 ton. Keizer en co zijn natuurlijk niet achterlijk.
Met andere woorden (mocht het kloppen wat je schrijft) Lucas Bijker is achterlijk?
Citaat van: Ronnie tng op oktober 16, 2014, 17:16:52
Met andere woorden (mocht het kloppen wat je schrijft) Lucas Bijker is achterlijk?
Nee. Cambuur laat zich niet piepelen of onder druk zetten door de zaakwaarnemer van Bijker.
Zou wel weer een typische streek zijn om dan gratis de deur uit te lopen. Hij weet zelf ook wel dat hij ondanks een contract gehaald gaat worden komend seizoen.
Zal wel naar een "grotere" club gaan als ik het zo lees hier. Zal dan wel op de back komen, terwijl hij zich bij ons kan ontwikkelen tot een uitstekende centrale verdediger met een linker poot. Zou voor zijn toekomst veel beter zijn. Mocht hij niet bijtekenen dan mag hij van mij op de bank belanden, of verkocht worden in de winter. Aangezien we er dan uitstekend voor staan kunnen we een nieuwe speler inpassen voor het volgende
seizoen. Dit geldt ook voor Makrini.
Wat een flauwekul hier allemaal :( dus als we er goed voorstaan gaan we spelers verkopen?
Deze selectie samenhouden en europees voetbal halen, levert veel meer op dan de verkoop van 2 spelers die nog half jaar contract hebben.
Ga voor het hoigst haalbare op sportief gebied!!!!!!
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2014, 19:12:36
Wat een flauwekul hier allemaal :( dus als we er goed voorstaan gaan we spelers verkopen?
Deze selectie samenhouden en europees voetbal halen, levert veel meer op dan de verkoop van 2 spelers die nog half jaar contract hebben.
Ga voor het hoigst haalbare op sportief gebied!!!!!!
Het is maar net hoe je het bekijkt. Vertrekken doen ze toch aan het eind van het seizoen (zoals het nu staat). Korte termijn visie die jij hier predikt. We hebben helemaal geen garantie dat we met deze jongens zeker Europees of wat dan ook gaan halen. Als je in de winter andere spelers op die posities laat spelen, kunnen ze wennen en ingespeeld raken. Als je ze beiden moet vervangen in de voorbereiding op het volgende seizoen moet je maar afwachten hoe dat uitpakt. Ik heb alle vertrouwen in de TS, maar het kan ook zijn dat het niet of minder werkt en je weer moet vechten voor degradatie. :koffie
Een beetje clubliefde maar hij wel tonen vind ik, gewoon bijtekenen en een gelimiteerde transfersom afspreken :thumbsup
Citaat van: Harry L. op oktober 16, 2014, 19:25:22
Het is maar net hoe je het bekijkt. Vertrekken doen ze toch aan het eind van het seizoen (zoals het nu staat). Korte termijn visie die jij hier predikt. We hebben helemaal geen garantie dat we met deze jongens zeker Europees of wat dan ook gaan halen. Als je in de winter andere spelers op die posities laat spelen, kunnen ze wennen en ingespeeld raken. Als je ze beiden moet vervangen in de voorbereiding op het volgende seizoen moet je maar afwachten hoe dat uitpakt. Ik heb alle vertrouwen in de TS, maar het kan ook zijn dat het niet of minder werkt en je weer moet vechten voor degradatie. :koffie
Helemaal mee eens!
Gewoon het zelfde als met leeuwin, bijtekenen en dan in de zomer geld van + Europees voetbal :zweep
Meneer Bijker mag de handen dichtknijpen dat hij bij cambuur speelt, want zo goed is hij nou ook weer niet. Moet nog flinke stappen maken in de eredivisie.
Citaat van: gewoon een fan op oktober 16, 2014, 05:41:05
Dit kan ik bijna niet geloven, een jongen van de club ;(
De enige 'jongens van de club' zijn de mensen die al jaren op de tribune zitten/staan. Supporters en sponsoren. Voetballers komen, voetballers gaan. SCC zal altijd blijven bestaan.
en huhu gaat eraan |:) |:) |:) |:)
Als het zo is dat hij zonde deur uit wil lopen ben ik er wel een beetje klaar mee. Zoals len al vermelde zijn de supporters die op de koude vrijdagen tegen clubs als haarlem en telstar de enige met clubliefde. Van spelers hoef je niet te veel te verwachten. Misschien ook wel terecht...
Er is de laatste tijd niks aan te merken op het bestuur .Dat Bijker nog niet is verlengd vind ik een grote fout .Dit had namelijk al in april moeten gebeuren [toen waren we zeker van erediv behoud].Zo jong en dan al zo goed .Hij is nu zelfs al 1 vd leiders
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2014, 22:37:21
Er is de laatste tijd niks aan te merken op het bestuur .Dat Bijker nog niet is verlengd vind ik een grote fout .Dit had namelijk al in april moeten gebeuren [toen waren we zeker van erediv behoud].Zo jong en dan al zo goed .Hij is nu zelfs al 1 vd leiders
Maar dan doe je de aanname dat Cambuur daarin destijds geen initiatief heeft getoond. In hoeverre dat waar is weten wij als simpele supporters ( :P ) niet. Of heb je wat insider info?
Ik geloof toch in het blauw gele hart van Lucas en daarmee dat er bijgetekend gaat worden.
als clubs als twente belangstelling tonen dan is het toch logisch dat hij er over na denkt.net als bij makrini maar laten we gewoon
afwachten wat er allemaal gaat gebeuren maar eerst de komende maanden een sootje punten pakken.
Hij gaat het alleen redden op de linksback bij een andere club, zoals hij hier mag spelen, zal geen enkele trainer hem laten spelen.
Citaat van: Gasgeve op oktober 17, 2014, 12:25:53
Hij gaat het alleen redden op de linksback bij een andere club, zoals hij hier mag spelen, zal geen enkele trainer hem laten spelen.
Goede reden voor hem om te blijven!
Citaat van: Spine op oktober 17, 2014, 12:49:24
Goede reden voor hem om te blijven!
Ik hoop dat hij het van der Laan scenario goed in zijn achterhoofd prent.
Mooi blijven, anders ondergaat ie 't zelfde lot als Bob Schepers :y
http://foxsports.nl/video/237146-bijker-ik-heb-het-gevoel-dat-ik-een-stap-kan-maken.html (http://foxsports.nl/video/237146-bijker-ik-heb-het-gevoel-dat-ik-een-stap-kan-maken.html)
Scenario'tje Schepers als hij gaat!
Voelt zich toe goed voor hier denk ik
''Kind van de club'' :_schater
Voetballers zijn allemaal passanten! Clubliefde bestaat (bijna) niet meer
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2014, 15:32:31
http://foxsports.nl/video/237146-bijker-ik-heb-het-gevoel-dat-ik-een-stap-kan-maken.html (http://foxsports.nl/video/237146-bijker-ik-heb-het-gevoel-dat-ik-een-stap-kan-maken.html)
Scenario'tje Schepers als hij gaat!
Voelt zich toe goed voor hier denk ik
''Kind van de club'' :_schater
Voetballers zijn allemaal passanten! Clubliefde bestaat (bijna) niet meer
Hij is nog lang nie toe aan een stap!!
Clubliefde.... Totti _O_
Sportieve ontwikkeling?
Het enige wat ik dan kan bedenken is een afkoopsom in het contract?
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2014, 15:35:56
Hij is nog lang nie toe aan een stap!!
Clubliefde.... Totti _O_
Casillas, de Rossi, Carragher, Gerrard, en natuurlijk Dwight L :_schater
zoals verwacht.... Zelfs Leeuwin had meer respect voor cambuur...
Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2014, 15:37:26
Sportieve ontwikkeling?
Het enige wat ik dan kan bedenken is een afkoopsom in het contract?
Montana heeft in dit topic al aangegeven dat hij een afkoopsom van één á twee ton wil. Totaal niet reëel natuurlijk als je kijkt naar de bedragen die we voor Vd Laan en Leeuwin hebben ontvangen (en die waren naar mijn mening ook nog te laag).
Als een geïnteresseerde club niet verder dan twee ton wil geen heeft het ook totaal geen vertrouwen in Bijker. Beetje een zwaktebod mocht dit waar zijn, vertrouwen in je eigen kwaliteiten. Je kent de bedragen waarvoor Leeuwin en VD Laan zijn weggegaan, je bent vijf jaar jonger dan Martijn dus je hebt een veel grotere groeimarge (wat je ook terug moet zien in de transferprijs). Ik snap het niet, denk je écht dat je zó veel slechter bent dan de twee van ons vorige centrale duo? Alleen dan kan ik het begrijpen. Ja of in het geval van pure hebzucht natuurlijk.
Maar goed, veel speculatie en weinig feiten.
Citaat van: el haj op oktober 18, 2014, 18:56:45
Als een geïnteresseerde club niet verder dan twee ton wil geen heeft het ook totaal geen vertrouwen in Bijker. Beetje een zwaktebod mocht dit waar zijn, vertrouwen in je eigen kwaliteiten. Je kent de bedragen waarvoor Leeuwin en VD Laan zijn weggegaan, je bent vijf jaar jonger dan Martijn dus je hebt een veel grotere groeimarge (wat je ook terug moet zien in de transferprijs). Ik snap het niet, denk je écht dat je zó veel slechter bent dan de twee van ons vorige centrale duo? Alleen dan kan ik het begrijpen. Ja of in het geval van pure hebzucht natuurlijk.
Maar goed, veel speculatie en weinig feiten.
Het gast toch gewoon om geld? Transfervrij of erg goedkoop betekent dat hij meer interesse krijgt en dus meer geld! Ik kan het hem niet kwalijk nemen
Wij spelen volgend jaar ook gewoon Europa! Waarom zou je switchen, geef die jongen 500 meer per maand! Wij hebben oek veel aan hem te danken. Lekker blieve jongen!
Citaat van: Cambuur123 op oktober 18, 2014, 20:22:37
Wij spelen volgend jaar ook gewoon Europa! Waarom zou je switchen, geef die jongen 500 meer per maand! Wij hebben oek veel aan hem te danken. Lekker blieve jongen!
Je vergeet een nulletje
Stel dat die jongen bij Twente ofzo aan de slag kan, want dat hebben ze ook met die lachman gedaan. Dan kan hij zoveel meer verdienen.
Snap zijn keuze voor de toekomst niet helemaal. Cambuur is op dit moment gelijkwaardig aan de traditionele subtop. Bij de traditionele top 3 zou hij denk ik niet voor in aanmerking komen. Dus is idd een club als twente de meest logische keuze dan.
Beter is als die gewoon blijft want is van grote waarde!
Nog geen 40 eredivisie wedstrijden op z'n naam... :X
Contract met 4 jaar verlengen....., is ie goed dan komt er wel iets en heeft Cambuur er ook nog wat aan.
Niet op je 22e denken dat je de wereld aan kan, dat is alleen voor de echte toppers weggelegd, niet voor hooligans. 8)
Lucas krijgt het wat hoog in z'n bolletje. Nergens in de Eredivisie wordt hij een vaste kracht centraal achterin. Wanneer hij hogerop wil zal hij worden misbruikt als 2e linkerverdediger. Scenario van der Laan dus..
Lucas is best goed, maar nog niet zo goed. Blijf hier lekker nog een paar jaartjes, als back moet je dat ook kunnen hebben om een paar jaar later dan veel andere talenten die verderop het veld spelen te vertrekken, zou het sneu vinden voor hem en voor zijn carrière als hij alweer op de bank beland a la Schepers, daar had ook veel meer ingezeten.
Lucas, mooi maar even bijtekenen jong. Je hebt nog genoeg te leren en bovendien waar wil je heen? Er staan maar 2 ploegen boven ons :)
Zal om geld gaan en dan betalen er heel veel clubs meer. Maar lucas is nog niet uitgeleerd bij ons. Had zwakke monenten vandaag maar ook hele sterke.
Nog wat drukte op het cambuurplein?
Man, hij is pas 22, speelt net 3 maand centraal en heeft een basisplaats bij de mooiste club van Nederland. En dan nu al voor het geld kiezen en bij een club als Utrecht of Groningen misschien wel op de bank belanden? Ik zou dat niet slim vinden. Ontwikkel je bij Cambuur verder op je nieuwe positie en kijk dan over 2 jaar eens verder. Bovendien valt t me ook een beetje van m tegen; een aantal maanden geleden zei hij nog dat hij wel wilde dat Cambuur iets aan hem over zou houden als ie ooit zou vertrekken. Dat is ie nu vergeten? Misschien de rol van de zaakwaarnemer?
Citaat van: Tanjajeah op oktober 19, 2014, 17:45:59
Man, hij is pas 22, speelt net 3 maand centraal en heeft een basisplaats bij de mooiste club van Nederland. En dan nu al voor het geld kiezen en bij een club als Utrecht of Groningen misschien wel op de bank belanden? Ik zou dat niet slim vinden. Ontwikkel je bij Cambuur verder op je nieuwe positie en kijk dan over 2 jaar eens verder. Bovendien valt t me ook een beetje van m tegen; een aantal maanden geleden zei hij nog dat hij wel wilde dat Cambuur iets aan hem over zou houden als ie ooit zou vertrekken. Dat is ie nu vergeten? Misschien de rol van de zaakwaarnemer?
Zo is dat!
En zo goed was hij vandaag opnieuw niet. Veel te wild.
Heeft nog zoveel te leren, moet sowieso nog een jaar bij Cambuur blijven, anders wordt et skepers 2.
Citaat van: John Hiatt op oktober 19, 2014, 18:51:20
En zo goed was hij vandaag opnieuw niet. Veel te wild.
voor een centrum verdediger al helemaal. Vooral de eerste helft. Paar domme acties zoals bij psv uit
Soms veel te onrustig. ..
Heeft veel talent maar ook nog veel te leren.Blijf nog maar mooi twee jaartjes bij ons.
Idd eerst nog maar een jaartje hier blijven, want was in veel dingen te wild en niet altijd zeker van zijn zaak.
Laten we niet negatief worden, dit was vandaag een derby, met veel druk. (Bijker heeft vandaag een prima prestatie geleverd)
Grote freet, maar komt tekort voor de top 5. Snel bijtekenen vriend want je mag blij wezen dat je bij cambuur speelt!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2014, 22:09:10
Grote freet, maar komt tekort voor de top 5. Snel bijtekenen vriend want je mag blij wezen dat je bij cambuur speelt!!!!!!!!
zeik niet zo .Gvd speler van ons .Hij heeft van de 9 wedst gewoon 7 uitstekend gespeeld
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2014, 22:22:45
zeik niet zo .Gvd speler van ons .Hij heeft van de 9 wedst gewoon 7 uitstekend gespeeld
6 van de 8. Tegen PSV niet sterk en vandaag ook weer een aantal keer zeer tricky, vooral begin tweede helft met die tyfus vd Berg.
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2014, 22:22:45
zeik niet zo .Gvd speler van ons .Hij heeft van de 9 wedst gewoon 7 uitstekend gespeeld
gewoon reactie op zijn houding in de onderhandelingen en heeft zowaar eens gelijk ook.
Lucas, was een paar x erg gelukkig gisteren, laten we het daar maar op houden. Godverdomme man, had een paar keer hart in mien keel met die rare acties van hem, gelukkig loopt het goed af, maar kan ook anders, zie PSV.
Bijker: 'Deur voor Cambuur niet dichtgegooid'
Lucas Bijker ontkent dat hij de onderhandelingen over een nieuw contract met SC Cambuur heeft afgebroken. 'We praten nu gewoon even niet, dat is iets heel anders.'
Het contract van Bijker loopt na dit seizoen af. Cambuur liet weten dat het langer binden van de verdediger 'een lastig verhaal' wordt. 'Maar ik heb de deur niet dichtgegooid', benadrukt Bijker tegenover Voetbal International.
Wel erkent Bijker dat eerdere onderhandelingen tussen hem en Cambuur op niets zijn uitgelopen. 'De club heeft mij een voorstel gedaan en dat kwam niet overeen met mijn ambities. Daarna heb ik aangegeven dat we wat mij betreft nu niet verder hoeven te praten, want ik wil me niet laten afleiden door dit soort zaken', vervolgt de linkspoot.
'Dat we er niet zijn uitgekomen betekent niet dat dat helemaal niet meer gaat gebeuren. Als we later nog eens rond de tafel gaan, kunnen we het alsnog eens worden', stelt Bijker.
copy / paste VI.nl
Beetje meer geld bieden Cambuur. Wel zorgen dat de salarissen niet buitenproportioneel verschillen, maar er mag voor sommige spelers best wat meer betaald worden (als dat mogelijk is)
Zou een heerlijk vooruitzicht zijn, want dan heb je volgend jaar iig dezelfde achterhoede. |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 20, 2014, 17:38:49
Zou een heerlijk vooruitzicht zijn, want dan heb je volgend jaar iig dezelfde achterhoede. |:)
Droste's contract loopt ook af.
Leeuwin en Vd laan waren ook onvervangbaar.
Dus ook voor Bijker is er weer een ander.
Geloof mij maar...clubleden bestaat niet meer.
Clubliefde
Klote telefoon.
Gewoon net als Schepers en Diemers naar Utrecht gaan. Lekker op de bank gaan zitten daar. Dat is ambitie! Word een beetje moe van dit soort mannetjes van 20 die het hebben over ambities.
heel ander verhaal toch speelt nu al aardig wat wedstrijden inde basis zit regelmatig bij jong oranje
er is belangstelling van andere clubs dus dan zal cambuur idd wat moeten doen.geen gekke dingen
maar sommige spelers mogen wel iets meer gaan verdienen wil je ze hier houden.
Die mannetjes van 20 mogen toch best ambities hebben :?
En in het geval van Bijker snap ik het al helemaal.
Hij kan nog veel meer leren en moet dat zelfs ook. Vooral: domme overtredingen afleren.
Zondag weer zo'n situatie IN de 16 dat ie een speler neertrekt. Daarna blijft ie met zijn gezicht in het gras liggen omdat ie weet dat ie wat stoms heeft gedaan, zo denk ik er iig over.
In de winter een nieuw contract tekenen vriend, ik gok dat ie volgend seizoen er echt klaar voor is om zijn spel en voortgang te behouden bij een andere degelijke club.
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 21, 2014, 08:45:17
Hij kan nog veel meer leren en moet dat zelfs ook. Vooral: domme overtredingen afleren.
Zondag weer zo'n situatie IN de 16 dat ie een speler neertrekt. Daarna blijft ie met zijn gezicht in het gras liggen omdat ie weet dat ie wat stoms heeft gedaan, zo denk ik er iig over.
In de winter een nieuw contract tekenen vriend, ik gok dat ie volgend seizoen er echt klaar voor is om zijn spel en voortgang te behouden bij een andere degelijke club.
Eensch!
Citaat van: ruubmac op oktober 21, 2014, 08:39:08
Die mannetjes van 20 mogen toch best ambities hebben :?
En in het geval van Bijker snap ik het al helemaal.
Natuurlijk, hij moet zelfs sportieve ambities hebben. Maar de ambities waar Bijker het over heeft zijn financiële ambities. En de bomen groeien niet meer tot in de hemel, bij geen enkele club in Nederland.
Daar heb je helemaal gelijk in! Hij kan beter nog 1 a 2 jaartjes blijven. Heeft nog genoeg tijd om zijn zakken te vullen.
Als je hoger op wil laat dan godverdomme een keer wat zien
Voorlopig is Cambuur je plafond, lekker contract verlengen!
Speulers hewwe niks te seggen, saakwaarnimmers make uut waar ie speult
Sinds hij heeft aangegeven voorlopig niet bij te willen tekenen, is hij niet beter gaan voetballen. Integendeel, vond hem gisteren, en vorige week ook al een beetje slordig in dekking en passing.
nog even en hij mag niet meer bijtekenen als het zo door gaat :zweep
Bijker speelde een zwakke 1e helft. 2e helft een aantal goede onderscheppingen. Toch zal hij rustiger aan de bal moeten worden en minder fratsen uit moeten halen. Is zeker nog niet klaar voor stap omhoog. Wellicht wel als back, waar hij denk ik beter op zijn plek Is.
Vond hem nog zo slecht niet. Reijnen staat te ver voor de verdediging waardoor we vaak 1 op 1 staan achterin. bijker speelde vandaag een redelijke pot. Vond vytas een stuk beter maar droste is wel een pluspunt!
Citaat van: Henkinho op november 02, 2014, 20:53:00
Vond hem nog zo slecht niet. Reijnen staat te ver voor de verdediging waardoor we vaak 1 op 1 staan achterin. bijker speelde vandaag een redelijke pot. Vond vytas een stuk beter maar droste is wel een pluspunt!
hoezoo staat Reijnen te ver voor de verdediging .Dat is ons spel meneer en daardoor hadden we een speloverwicht
Citaat van: sunderland op november 02, 2014, 20:56:32
hoezoo staat Reijnen te ver voor de verdediging .Dat is ons spel meneer en daardoor hadden we een speloverwicht
Staat soms naast van der streek, is mijns inziens iets te ver. Maar wij zijn het sterkst tijdens het speloverwicht. Het blijft Momenten kiezen.
Maar Bijker moet zich even herstellen en weer de bijker worden van de eerste wedstrijden.
In de winterstop kijken of we een mooi bedrag voor hem kunnen krijgen en zijn transferverzoek inwilligen. Vind dat hij de laatste weken een beetje met een 'air' over het veld loopt, daarnaast levert hij veel te veel ballen in.
Vytas naar het centrum, Slijngard naar de kapper sturen en klaar ist. Vd Laan terughalen mag natuurlijk ook ;)
Heb jij slijngaard zien spelen vd week? vlgns mij niet dus .Bijker mooi houden vind ik .Je mag ook wel met beetje flair over het veld lopen .Vd Laan deed dit ook vaak .Daar werd nooit over geluld.Hij speelde gewoon een prima wedstr .
Citaat van: sunderland op november 03, 2014, 08:48:08
Heb jij slijngaard zien spelen vd week? vlgns mij niet dus .Bijker mooi houden vind ik .Je mag ook wel met beetje flair over het veld lopen .Vd Laan deed dit ook vaak .Daar werd nooit over geluld.Hij speelde gewoon een prima wedstr .
Air of flair is heel wat anders ouwe. Ik heb Slijngard gezien ja, dat kan veel beter idd. Het mooie is echter dat hij dat ook kan. Dat heeft hij bij Sparta wel bewezen. Hij is nog niet topfit en ontbeert echt ritme. Daarbij mut hij die dooie bouvier afknippen, geen porum.
Zoals Bijker nu speelt moet je net als bij een Reu zijn ballen er afknippen, dan wordt die wel wat rustiger
Nou ik vind Lucas Bijker helemaal niet zo goed in de opbouw.
Probeer die Mac-Intosh maar.
Citaat van: dit is mien club op november 03, 2014, 09:54:29
Zoals Bijker nu speelt moet je net als bij een Reu zijn ballen er afknippen, dan wordt die wel wat rustiger
:_schater :_schater :_schater |:)
Citaat van: dit is mien club op november 03, 2014, 09:54:29
Zoals Bijker nu speelt moet je net als bij een Reu zijn ballen er afknippen, dan wordt die wel wat rustiger
Is dit een verborgen advertentie? :zweep
Bijker moet natuurlijk hogerop binnenkort en wil zich in de kijker spelen door af en toe mannetje voorbij te spelen. :? Gaat gegarandeerd punten kosten
Citaat van: Goudvinger op november 03, 2014, 11:59:35
Is dit een verborgen advertentie? :zweep
Hahaha :proost ik bin dierenarts..... toch :y
Citaat van: piet op november 03, 2014, 11:16:09
Nou ik vind Lucas Bijker helemaal niet zo goed in de opbouw.
Probeer die Mac-Intosh maar.
die is rechts benig dus dat werkt niet he.bijker ken beter dan de laatste weken dat weten we toch.
kenne em beter steune dan afbranden.
Citaat van: denistel op november 04, 2014, 17:15:43
kenne em beter steune dan afbranden.
Heb het idee dat iedereen extra kritisch Door het gedoe rondom de onderhandelingen. Hij doet het als linksback toch geweldig in het centrum, had niemand verwacht in augustus
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2014, 17:48:32
Heb het idee dat iedereen extra kritisch Door het gedoe rondom de onderhandelingen. Hij doet het als linksback toch geweldig in het centrum, had niemand verwacht in augustus
Nee, dat kritische bij mij zit vooral in dat ik hem wat arrogant vind over komen. In interviews maar ook in wedstrijden, zoals bijvoorbeeld PSV
Citaat van: Lore op november 04, 2014, 19:24:46
Nee, dat kritische bij mij zit vooral in dat ik hem wat arrogant vind over komen. In interviews maar ook in wedstrijden, zoals bijvoorbeeld PSV
Ik zou dat arrogante overmoedig noemen en daardoor ook ongeconcentreerd, wat weer fouten in de hand werkt
Citaat van: denistel op november 04, 2014, 17:15:43
die is rechts benig dus dat werkt niet he.bijker ken beter dan de laatste weken dat weten we toch.
kenne em beter steune dan afbranden.
Boter op het hoofd kerel? In een ander topic loop je Bakker af te zeiken, wat is het verschil?
wat een gezeik zeg .Bij bakker komt denistel met feiten .Ons centrum doet het prima .Vytas in het centrum dan gaat de opbouw geweldig .Mc intosch ook zoiets zeg dan niks
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2014, 17:48:32
Heb het idee dat iedereen extra kritisch Door het gedoe rondom de onderhandelingen. Hij doet het als linksback toch geweldig in het centrum, had niemand verwacht in augustus
dat bedoel ik .
En Poelie jij bent toch altijd van het positieve en van feiten dus dan hoort Bijker gewoon waar die staat op dit moment .Het enige waar je misschien gelijk in hebt is dat ie misschien niet te arrogant moet overkomen op het veld maar dat is ook weer beter dan dat je niks uitstraalt
Citaat van: sunderland op november 04, 2014, 21:11:39
wat een gezeik zeg .Bij bakker komt denistel met feiten .Ons centrum doet het prima .Vytas in het centrum dan gaat de opbouw geweldig .Mc intosch ook zoiets zeg dan niks
Wat er over Bijker wordt gezegd in dit topic zijn ook feiten dus nogmaals, wat is het verschil? Heb de indruk dat er bij bepaalde spelers zeer selectief wordt gekeken. Oogappeltjes worden daarbij vakkundig over het hoofd gezien. Zal mij verder jeuken maar loop niet de barmhartige sameritaan uit te hangen als iemand anders toevallig een andere mening is toegedaan.
Citaat van: sunderland op november 04, 2014, 21:17:23
En Poelie jij bent toch altijd van het positieve en van feiten dus dan hoort Bijker gewoon waar die staat op dit moment .Het enige waar je misschien gelijk in hebt is dat ie misschien niet te arrogant moet overkomen op het veld maar dat is ook weer beter dan dat je niks uitstraalt
Ik ben zeker positief ingesteld maar dat betekent niet dat je je ogen moet sluiten. Over feiten gesproken, Bijker geeft zelf aan hogerop te willen dus is hij zelf debet aan dit soort discussies. Ik zeg nergens dat hij slecht speelt, wel vind ik hem minder worden sinds het openbaar maken van zijn #ikwilhogerop wens. Er is ook een leven na Bijker, in dat licht bekeken mag je stellen dat ik er vroeg bij ben met mijn betoog mbt Vytas. Hoe dan ook, ik loop liever voor de colonne uit dan dat ik dit forum vervuil met dooddoeners en cliches.
Citaat van: poelie-lwd op november 04, 2014, 23:07:01
Er is ook een leven na Bijker
Absoluut. Reijnen is meer onvervangbaar (al zeiden we dat na Leeuwin ook).
Ik heb nog steeds 10x liever VdLaan dan Bijker daar in het centrum. Droste - Reijnen - VdLaan - Bijker zou het summum zijn trouwens.
Citaat van: sunderland op november 04, 2014, 21:11:39
wat een gezeik zeg .Bij bakker komt denistel met feiten .Ons centrum doet het prima .Vytas in het centrum dan gaat de opbouw geweldig .Mc intosch ook zoiets zeg dan niks
Feit is ook dat Rusnak beter speelde met Bakker achter zich dan met Vd Streek. Dus blijkbaar heeft Bakker kwaliteiten?!
Waarbij ook nog komt dat Vd Streek een betere invaller is dan Bakker!
Citaat van: poelie-lwd op november 04, 2014, 22:54:37
Wat er over Bijker wordt gezegd in dit topic zijn ook feiten dus nogmaals, wat is het verschil? Heb de indruk dat er bij bepaalde spelers zeer selectief wordt gekeken. Oogappeltjes worden daarbij vakkundig over het hoofd gezien. Zal mij verder jeuken maar loop niet de barmhartige sameritaan uit te hangen als iemand anders toevallig een andere mening is toegedaan.
Als jij een beetje had opgelet weet je dat vytas opbouwend niet sterk is .en ja ik heb oogappeltjes .
Citaat van: poelie-lwd op november 04, 2014, 23:07:01
Ik ben zeker positief ingesteld maar dat betekent niet dat je je ogen moet sluiten. Over feiten gesproken, Bijker geeft zelf aan hogerop te willen dus is hij zelf debet aan dit soort discussies. Ik zeg nergens dat hij slecht speelt, wel vind ik hem minder worden sinds het openbaar maken van zijn #ikwilhogerop wens. Er is ook een leven na Bijker, in dat licht bekeken mag je stellen dat ik er vroeg bij ben met mijn betoog mbt Vytas. Hoe dan ook, ik loop liever voor de colonne uit dan dat ik dit forum vervuil met dooddoeners en cliches.
goedzo
Maar even op het bankje!
Nooit weer centraal! Wat een drama, voor de zoveelste keer.
Drama.
In het begin van het seizoen was ie wel goed, maar daarna is bijkertje wat overmoedig geworden lijkt het wel.
Is ook geen centrale verdediger van origine
Staat zijn medespelers wat uit te schelden terwijl hij zelf hopeloos in de fout gaat bij de 1-1 van ajax. Speelden met 10 man vandaag.
godverdomme ga maar hoger op de zee spiegel als je zo graag hoger op wil. Je bent jezus niet.
Citaat van: ruubmac op november 09, 2014, 14:53:58
In het begin van het seizoen was ie wel goed, maar daarna is bijkertje wat overmoedig geworden lijkt het wel.
precies, en het ging mis toen ie verkondigde wel toe te zijn aan een stap hoger op.... nee, hij moet heeeel blij zijn dat ie bij een eredivisie club mee mag doen!
Niet willen verlengen?? Nog ff zo door gaan en dan verdien je hier niet eens meer verlenging!
In de winter maar snel verkopen!
Strik er omheen, en voor 2 ton van de hand doen!
Vooral die maniertjes van hem..
Totaal onherkenbaar.
Zo sterk als een tijdje terug...Zo slecht is hij nu.
MS maar eens met fietstas in centrum beginnen?
En droste en MC intosh op de vleugels.??
Is teveel in zijn eigen "Beckenbauer mythe" gaan geloven.
moet weer terug naar simpel en geconcentreerd zijn taak uitvoeren.
Citaat van: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:25:42
Is teveel in zijn eigen "Beckenbauer mythe" gaan geloven.
moet weer terug naar simpel en geconcentreerd zijn taak uitvoeren.
:y :y :y
bijkertje..
ga jij maar lekker een stapje omhoog kerel
drama de laatste tijd, hij moet blij zijn als cambuur hem straks nog een contract biedt
Citaat van: Delamere op oktober 27, 2014, 19:14:21
Sinds hij heeft aangegeven voorlopig niet bij te willen tekenen, is hij niet beter gaan voetballen. Integendeel, vond hem gisteren, en vorige week ook al een beetje slordig in dekking en passing.
Dit schreef ik 14 dagen geleden, en sindsdien alleen maar erger geworden. Voetjes van Bijker moeten weer terug op de grond, in plaats van te lullen over stappen hogerop!
Citaat van: Delamere op november 09, 2014, 20:28:29
Dit schreef ik 14 dagen geleden, en sindsdien alleen maar erger geworden. Voetjes van Bijker moeten weer terug op de grond, in plaats van te lullen over stappen hogerop!
Sinds hij die woorden heeft gezegd, is het drama, pfff 12 wedstrijden centraal en dan al zo'n air hebben. Henkie moet hem maar even terug op aarde zetten.
Dat moet hij zelf maar even doen!!
werd hier door de meesten oek op handen gedragen en de lucht ingewerkt is oek niet goed zelfde geldt voor
rusnak oek.laten we nou maar normaal doen als spelers eens een tijdje goed zijn.
mut zelf natuurlijk oek weer terug naar de basis en das hard werken en snel ballen in spelen.
Citaat van: denistel op november 09, 2014, 22:33:59
werd hier door de meesten oek op handen gedragen en de lucht ingewerkt is oek niet goed zelfde geldt voor
rusnak oek.laten we nou maar normaal doen als spelers eens een tijdje goed zijn.
mut zelf natuurlijk oek weer terug naar de basis en das hard werken en snel ballen in spelen.
Precies .Hij speelde zeker niet goed .Mut zegge dat die milik met bal verdomd snel is
Citaat van: wiekie1969 op november 09, 2014, 15:01:01
Staat zijn medespelers wat uit te schelden terwijl hij zelf hopeloos in de fout gaat bij de 1-1 van ajax. Speelden met 10 man vandaag.
Derde goal van ajax volledig aan bijker te wijten zelfs fox-sports gebruikt zijn verdedigen om aan te geven dat het niet zo moest bij de 1-3 van ajax laat zijn man gewoon lopen
Hij word arrogant op het veld ten koste van zijn verdedigende taak!
Lucas Bijker moet maar snel gaan tekenen, het zal ongetwijfeld rust geven, zodat hij zich alleen maar op het voetbal hoeft te concentreren.
Snel afscheid nemen van deze rokende praatjesmaker die anderen de schuld geeft van zijn falen.
Citaat van: Gerard op november 12, 2014, 15:20:19
Snel afscheid nemen van deze rokende praatjesmaker die anderen de schuld geeft van zijn falen.
Wat voegt dat rokende toe?
Bijkertje mut weer even met beide benen op e grond staan gaan, dan komt ut wel goed :y
Citaat van: Cor op november 12, 2014, 21:57:41
Wat voegt dat rokende toe?
Dat rokende voegt toe dat hij niet 100% bezig is met zijn werk. Ik rook zelf ook en weet net zoals ieder ander weldenkend mens dat roken niet bepaald een gunstige invloed op onder andere je conditie heeft ;)
Citaat van: Dokkumer op november 13, 2014, 07:00:30
Dat rokende voegt toe dat hij niet 100% bezig is met zijn werk. Ik rook zelf ook en weet net zoals ieder ander weldenkend mens dat roken niet bepaald een gunstige invloed op onder andere je conditie heeft ;)
Stappen is dan wel oke? Hoe zou Cruijff dat dan gedaan hebben? Rook zelf overigens niet maar zie de meerwaarde van zo'n toevoeging niet. Wordt overigens wel tijd dat Bijker weer bij de les komt
Citaat van: Cor op november 13, 2014, 07:54:20
Stappen is dan wel oke? Hoe zou Cruijff dat dan gedaan hebben? Rook zelf overigens niet maar zie de meerwaarde van zo'n toevoeging niet. Wordt overigens wel tijd dat Bijker weer bij de les komt
Op de avond na de wedstrijd even stappen en matig met alcohol vind ik geen bezwaar.
Ach Cruijff, George Best en noem ze allemaal maar op die paften en zopen. Tijden zijn veranderd, er wordt nu fysiek gewoon meer van je lichaam vereist. Toen werkte men ook nog zonder witte pakken in asbestdeeltjes ;)
Overigens rook ik wel, maar drink geen alcohol (niet dat dit enige nuttige toevoeging is, net zoals mijn andere 6000 posts 8P )
Citaat van: Cor op november 13, 2014, 07:54:20
Stappen is dan wel oke? Hoe zou Cruijff dat dan gedaan hebben? Rook zelf overigens niet maar zie de meerwaarde van zo'n toevoeging niet. Wordt overigens wel tijd dat Bijker weer bij de les komt
Cruijff had iets meer talent wat dat soort misstapjes recht kon zetten.
Als hij (af en toe) rookt zegt dat genoeg over zijn mentaliteit.
Citaat van: Scc01 op november 13, 2014, 19:41:19
Cruijff had iets meer talent wat dat soort misstapjes recht kon zetten.
Vergeet ook niet dat het compleet andere tijden waren. Destijds was het (naar mijn mening) het belangrijkste om een goede hoeveelheid talent te bezitten, met een beetje mentaliteit en een fatsoenlijke fysieke gesteldheid kwam je al een heel eind. Tegenwoordig zijn alle voetballers atleten. Er valt minder te compenseren met talent alléén omdat al je tegenstanders wel professioneel met hun vak bezig zijn.
Citaat van: el haj op november 13, 2014, 22:26:02
Vergeet ook niet dat het compleet andere tijden waren. Destijds was het (naar mijn mening) het belangrijkste om een goede hoeveelheid talent te bezitten, met een beetje mentaliteit en een fatsoenlijke fysieke gesteldheid kwam je al een heel eind. Tegenwoordig zijn alle voetballers atleten. Er valt minder te compenseren met talent alléén omdat al je tegenstanders wel professioneel met hun vak bezig zijn.
Geloven jullie nu werkelijk dat Bijker de enige profvoetballer is die rookt. Of dat er nooit een lijntje door de neus gaat in het voetbal. En dat er nooit stimulerende middelen of andere rommel gebruikt wordt?? Dream on of get real. Heeft helemaal niks met Bijker z`n terugval te maken, of is hij 6 weken geleden begonnen met roken?
Drank en roken geen problemen mee.
Andere verdovende middelen, worden spelers gewoon zo nu en dan op getest. Dat zou wel heel erg dom zijn, en denk dat het ook de grootste onzin is die nu loopt te verkondigen.
Citaat van: Galdiano op november 14, 2014, 14:14:01
Drank en roken geen problemen mee.
Andere verdovende middelen, worden spelers gewoon zo nu en dan op getest. Dat zou wel heel erg dom zijn, en denk dat het ook de grootste onzin is die nu loopt te verkondigen.
Wie weet, ik denk dat de controles een stuk minder zijn dan in andere sporten. Maar is in deze ook niet belangrijk, is een hele andere discussie. Bijker afzeiken nu is prima, drie goede wedstrijden en we schrijven hem weer oranje in. Maar ik vind de opmerking over zijn rookgedrag weinig relevant.
Ik hef hoord dat ie oek wel es een big mac eet...
Citaat van: Yellow Army op november 14, 2014, 18:16:47
Ik hef hoord dat ie oek wel es een big mac eet...
Dat kan, ben hem wel eens tegen gekomen jn de mac bij goutum. :devil
Citaat van: jeff op november 14, 2014, 18:33:09
Dat kan, ben hem wel eens tegen gekomen jn de mac bij goutum. :devil
Om over Siepie maar te zwijgen. Slechte mentaliteit :zweep
Kutmentaliteit
ach vorig jaar waren er 2 die meteen na de trainingen ff een shaffie deden en dat waren 2 van onze besten.
Citaat van: denistel op november 14, 2014, 22:05:06
ach vorig jaar waren er 2 die meteen na de trainingen ff een shaffie deden en dat waren 2 van onze besten.
leeuwin en?
Weet niet waar het heen gaat op dit forum .Story en prive is er niks bij .Wat een gezeik .Bijker is een jongen die verl seiz een prima seiz heeft gehad en die nu de eerste 6 wedstr ook heel speelde .De laatste 4 wedst speelt hij minder .Nu hij even een spelletje speelt om een zo,n goed mogelijk contract te krijgen word hij hier het pispaaltje .Vd laan ging van 1 ton naar nu dik 2 ton is het dan vreemd dat spelers eerst eens willen zien wat er mogelijk is .Feit is dat hij minder speelt de laatste tijd maar dat heeft iedere jonge speler die binnen 1.5 seiz van de 7 plaats jupilerleaque naar de 3e plek in de erediv gaat .Hij heeft even een terugval maar komt wel weer terug .Hij komt uit eigen jeugd en heeft ook wel wat meer krediet verdient
Citaat van: sunderland op november 15, 2014, 09:26:24
Weet niet waar het heen gaat op dit forum .Story en prive is er niks bij .Wat een gezeik .Bijker is een jongen die verl seiz een prima seiz heeft gehad en die nu de eerste 6 wedstr ook heel speelde .De laatste 4 wedst speelt hij minder .Nu hij even een spelletje speelt om een zo,n goed mogelijk contract te krijgen word hij hier het pispaaltje .Vd laan ging van 1 ton naar nu dik 2 ton is het dan vreemd dat spelers eerst eens willen zien wat er mogelijk is .Feit is dat hij minder speelt de laatste tijd maar dat heeft iedere jonge speler die binnen 1.5 seiz van de 7 plaats jupilerleaque naar de 3e plek in de erediv gaat .Hij heeft even een terugval maar komt wel weer terug .Hij komt uit eigen jeugd en heeft ook wel wat meer krediet verdient
Daarom zeg ik, drie wedstrijden en hij wordt hier weer oranje in geschreven
Citaat van: sunderland op november 15, 2014, 09:26:24
Weet niet waar het heen gaat op dit forum .Story en prive is er niks bij .Wat een gezeik .Bijker is een jongen die verl seiz een prima seiz heeft gehad en die nu de eerste 6 wedstr ook heel speelde .De laatste 4 wedst speelt hij minder .Nu hij even een spelletje speelt om een zo,n goed mogelijk contract te krijgen word hij hier het pispaaltje .Vd laan ging van 1 ton naar nu dik 2 ton is het dan vreemd dat spelers eerst eens willen zien wat er mogelijk is .Feit is dat hij minder speelt de laatste tijd maar dat heeft iedere jonge speler die binnen 1.5 seiz van de 7 plaats jupilerleaque naar de 3e plek in de erediv gaat .Hij heeft even een terugval maar komt wel weer terug .Hij komt uit eigen jeugd en heeft ook wel wat meer krediet verdient
Opzich met je eens. Blijf Bijker een prima speler vinden, maar die jongen krijgt rare trekjes. Zowel in het veld, maar zeker ook buiten het veld.
Citaat van: Cambuur058 op november 14, 2014, 22:16:24
leeuwin en?
Ik kan zo 6 spelers opnoemen uit het huidige Cambuur die er af en toe 1 opsteekt.
Boeiend. Next.
Citaat van: AL op november 15, 2014, 15:55:49
Opzich met je eens. Blijf Bijker een prima speler vinden, maar die jongen krijgt rare trekjes. Zowel in het veld, maar zeker ook buiten het veld.
Mooi even een tijdje ernaast houden, heb m niet gemist vandaag.
Ik zou hem wel op links willen zien, kan MacIntosch centraal
Ik zag vanavond een interview met Henk ergens.
"We hebben Bijker vrijaf gegeven vandaag".
Vraag: waarom? Ze hebben twee weken geen wedstrijd gehad.
Op het 'onvolprezen' omroep LEO ( :R) ging hij er volgens mij gewoon vanuit dat hij mee zou doen vandaag.
MacIntosch volgende week maar centraal in de basis ipv Bijker. (speelde erg goed)
Citaat van: Spine op november 23, 2014, 22:52:23
Ik zag vanavond een interview met Henk ergens.
"We hebben Bijker vrijaf gegeven vandaag".
Vraag: waarom? Ze hebben twee weken geen wedstrijd gehad.
Op het 'onvolprezen' omroep LEO ( :R) ging hij er volgens mij gewoon vanuit dat hij mee zou doen vandaag.
tis gewoon een uitspraak,meer niet.
bijker heeft een lichte blessure en daarom speelde hij niet.
Maar het is wel goed voor Bijker dat hij zelf heeft kunnen zien dat hij zeker vervangbaar is. Arrogante houding aan de kant en weer hard gaan werken
Citaat van: okkele op november 23, 2014, 23:58:06
tis gewoon een uitspraak,meer niet.
bijker heeft een lichte blessure en daarom speelde hij niet.
Tja, die interviewer had dat mijns inziens ook moeten weten. Ik snap de ergernis van Spine omtrent die wedervraag dan ook wel. Zo'n persoon moet dan ook beter zijn huiswerk doen ;)
Bijker: Voetjes op de aarde en weer geconsenteerd gaan voetballen.
Mac Intosh is op dit moment beter
Heeft ie de ladder al gevonden?
Bijker wil niet bijtekenen.
Wil hogerop.
Laat hem eerst maar basisplaats terugkrijgen.
Calvin Mac-Intosch is momenteel beter. (als Henk wil winnen, dan zet ie 'm in de basis)
word tijd voor weer eens goede wedstr jonguhh |:)
Voorlopig lekker laten zoeken om een ladder. Voetballen is te veel gevraagd.
Die was blij zeg na zijn wissel...
Liep woedend catacomben in.
Citaat van: speculeter op december 06, 2014, 23:22:55
Die was blij zeg na zijn wissel...
Liep woedend catacomben in.
Ik neem aan dat hij geblesseerd was, anders snap ik er niets van!
Leek mij niet geblesseerd? ?
Als hij idd niet geblesseerd was, was dit een totaal onnodige wissel.
Hij was misselijk waarschijnlijk griep. Volgens mij niet kwaad hoor
Was misselijk net als vytas volgens Henk.
Citaat van: AL op december 06, 2014, 23:39:02
Was misselijk net als vytas volgens Henk.
Dat was te zien. Neem het meestal voor em op, maar vandaag was ie erg matig.
In ieder geval dus een wissel die Henk niet kwalijk is te nemen. Evenals de andere 2!
Okee...dan was het ws een sprint naar de wc.
Heb ik niks gezegd.
Misselijk makend dus :devil
werd ook misselijk van het spel van cambuur
In de winter maar mooi een centrale verdediger voor op links halen.
Ondanks dat Bijker ziek was, ben ik wel klaar met zijn manier van voetballen. Continue van die vervelende gebaartjes en continue lopen zeuren en zeiken.
Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 09:13:43
In de winter maar mooi een centrale verdediger voor op links halen.
Ondanks dat Bijker ziek was, ben ik wel klaar met zijn manier van voetballen. Continue van die vervelende gebaartjes en continue lopen zeuren en zeiken.
Idd.. Ik ben ook klaar met hem. Sinds hij niet bij wil tekenen is het helemaal mis met hem. Laat hem maar gaan, halen we een andere cv. Met zijn maniertjes :R
Citaat van: 666 op december 07, 2014, 09:27:45
Idd.. Ik ben ook klaar met hem. Sinds hij niet bij wil tekenen is het helemaal mis met hem. Laat hem maar gaan, halen we een andere cv. Met zijn maniertjes :R
Als je 1.5/2 ton kan vangen, grote strik er omheen.
En voor de helft een goed CV uit de jupiler league halen of bij Ajax (van der Hoorn)
Zeker geen vd hoorn...hou op juh.
Vd hoorn :_schater
Frank de Boer heeft aangegeven dat hij veel moet gaan spelen.
Bij Ajax krijgt hij die kans niet. Als hij wekelijks speelt naast Reijnen en vertrouwen krijgt, is het een zeer goede verdediger.
Er is niets lastiger om op het niveau van Ajax iedere keer in te vallen.
Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 14:26:28
Frank de Boer heeft aangegeven dat hij veel moet gaan spelen.
Bij Ajax krijgt hij die kans niet. Als hij wekelijks speelt naast Reijnen en vertrouwen krijgt, is het een zeer goede verdediger.
Er is niets lastiger om op het niveau van Ajax iedere keer in te vallen.
Ja, lijkt mij een buitenkans voor Cambuur
Citaat van: speculeter op december 07, 2014, 10:31:01
Zeker geen vd hoorn...hou op juh.
?? als deze jongen wekelijks in de basis staat is hij voor elke club in de eredivisie een versterking
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op december 08, 2014, 10:06:39
?? als deze jongen wekelijks in de basis staat is hij voor elke club in de eredivisie een versterking
_O_
Hij wordt verguist omdat hij een paar keer ongelukkig is ingevallen. Ik vond hem bij Utrecht beter dan een Veltman of Moisander nu bij Ajax.
En er bij Ajax er een vergrootglas op ligt. Kijk naar Vermeer, die kan niet meer stuk in Rotterdam. VD Hoorn lijkt me onhaalbaar, maar als de kans zich voordoet: direct binnenhalen. Met Reijnen erbij heb je een super verdediging.
Koch (PSV) heb ik vaker genoemd, lijkt me ook een directe versterking.
Koch :thumbsup
Het is en blijft een simpele linksback en meer ook niet. Door gebrek aan CV is hij daar neergezet
Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 09:41:14
Als je 1.5/2 ton kan vangen, grote strik er omheen.
En voor de helft een goed CV uit de jupiler league halen of bij Ajax (van der Hoorn)
2 ton nou laat die clubs maar wat meer betalen hoor.
Mooi weer op de back kerel veel beter
Citaat van: Destroyer op december 13, 2014, 22:35:14
Mooi weer op de back kerel veel beter
komt daar veel beter tot zijn recht.
MC intosh mooi centraal.
Nooit weer centraal aub. Komt op back veel beter tot z'n recht.
Geen reacties? Elk woord is er eigenlijk ook één teveel op dit moment.
Bijker, Bijker, Bijker... :X
De ladder....
De 1-1 voorkomen, maar vooral slim gedaan door de spits van Heracles. Jammer dat hij er niet bij is zaterdag, maar alle vertrouwen in Vytas.
Wordt voor één wedstrijd geschorst, tegen PEC dus.
Daarna maar even bezinnen in de winterstop. Hopelijk beseft hij dat hij nog niet klaar is voor een stap hogerop en verlengt hij zijn contract. Blijft een uitstekende back voor Cambuur!
Citaat van: Collingwood op december 17, 2014, 11:39:48
Wordt voor één wedstrijd geschorst, tegen PEC dus.
Daarna maar even bezinnen in de winterstop. Hopelijk beseft hij dat hij nog niet klaar is voor een stap hogerop en verlengt hij zijn contract. Blijft een uitstekende back voor Cambuur!
Inderdaad, back...! centraal heeft ie het ook zeer verdienstelijk gedaan, maar op de back is hij echt wel beter.
Ik las op het forum van Heerenveen dat Bijker een fanatiek feanfan is, en zelfs een (s)cc heeft?
Onzin!
Zijn schoonvader heeft er wel één. :R
Citaat van: Ravnajuv op december 18, 2014, 13:00:26
Ik las op het forum van Heerenveen dat Bijker een fanatiek feanfan is, en zelfs een (s)cc heeft?
En jij?
Citaat van: Ravnajuv op december 18, 2014, 13:00:26
Ik las op het forum van Heerenveen dat Bijker een fanatiek feanfan is, en zelfs een (s)cc heeft?
Nou genoeg op ons mooie forum gepost? Maar weer snel naar je eigen forumpje knul!
Alle negen posts dkv-gerelateerd :') Nou maar weer buiten spelen, schorrie morrie.
Citaat van: Ravnajuv op december 18, 2014, 13:00:26
Ik las op het forum van Heerenveen dat Bijker een fanatiek feanfan is, en zelfs een (s)cc heeft?
Ik hoorde van Bijker zelf dat huhu wel het laatste is waar hij heen wil :zweep
Citaat van: Ravnajuv op december 18, 2014, 13:00:26
Ik las op het forum van Heerenveen dat Bijker een fanatiek feanfan is, en zelfs een (s)cc heeft?
Ga a.u.b. weer terug naar je achterlijke forum en ga iemand anders pesten, kleuter
Citaat van: YellowBlue op december 18, 2014, 14:52:36
Ga a.u.b. weer terug naar je achterlijke forum en ga iemand anders pesten, kleuter
Alle aandacht die er nu aan deze persoon besteed wordt is teveel
l8l
Bijker moet eens gaan spelen in de ballenbak met z'n babyface.!!
Citaat van: TARGET op december 18, 2014, 16:33:17
Bijker moet eens gaan spelen in de ballenbak met z'n babyface.!!
Dus gaat hij volgend seizoen naar dkv :devil
Bijker waarschijnlijk naar die laffe boeren iets verderop, mooi weggaan Lucas, gegroet. l0l
Citaat van: CJ058 op december 29, 2014, 11:52:32
Bijker waarschijnlijk naar die laffe boeren iets verderop, mooi weggaan Lucas, gegroet. l0l
Bron?
http://www.feanonline.nl/nieuws/7321/-bijker-kan-gevoelige-overstap-maken-naar-heerenveen-.html (http://www.feanonline.nl/nieuws/7321/-bijker-kan-gevoelige-overstap-maken-naar-heerenveen-.html)
Bijker :(
Citaat van: Dokkumer op december 29, 2014, 11:56:28
Bron?
sv van die lui. Zie het nog wel gebeuren ook, afgelopen zomer immers ook al sprake van en zeker niet uit de lucht gegrepen..
weer een die voor twee kwartjes de deur uit loopt, na een 'onvergetelijke tijd'
Ook Zwolle schijnt in de race te zijn.
Lekker gaan; Eens een fan...
Lekker handje vast houden van zn schoonvader en samen naar DKV toe! Thermosflesje en broodjes mee voor in de rust :_schater en ook een kussentje voor op de tribune én in de kleedkamer :devil
Op het net is ook een foto van Lucas in een DKV-kroeg dus lekker "naar huis" laten gaan!
Sinds die geruchten voetbald hij toch minder
Het is een beste jongen en een goede speler maar met Marlon heb je een prima vervanger dus ik maak me geen zorgen! Ik gun het Marlon wel :proost
Oh ja; DKV l8l
Vieze graaiers! Altijd tegen ons maar wel willen leegkopen...
Prima toch? Ging toch al weg dus laat dan NU maar gaan in deze transferperiode. Als dat nou dkv is of dkv haar debiele zusje (pec), bedankt en succes.
"Als je een echte Leeuwarder bent, kun je niet naar Hoerenveen"
Toch zouden er geruchten zijn dat de aartsrivaal Bijker op de korrel heeft. "Maar ik heb niets gehoord en ik denk ook niet dat ik iets van Hoerenveen ga horen. En mocht het toch gebeuren, dan krijgen ze een 'nee' te horen", belooft Bijker.
Dit was in april 2014... Denk dat t allemaal wel wat meevalt.
Dkv is alleen maar onrust aan t stoken. Duurste scouting van NL en alles uit lwd proberen te halen. :_schater
Ach, een supportersvereniging die het meldt. Niet serieus te nemen.
Juist. €500k vangen en klaar. :0= Next!
Een echte Liwadder doet dit niet.
Ga maar weg. (Jannes)
Een trainer bij Cambuur wegkapen die een jaar daarvoor nog amateurs trainde, zeggen achter een Cambuurspeler aan te gaan die al bij Groningen had getekend, belangstelling voor een ex Cambuurspeler van Feyenoord die nooit speelt, en nu weer het Bijker gerucht.
Ze zijn kennelijk geweldig onder indruk van alles wat Cambuur is. En zichzelf maar op de borst slaan over hun fantastische scoutingsapparaat. Wat een armoede!
Hap hap hap.. jullie laten je wel weer makkelijk pakken zeg, ook al zijn ze geïnteresseerd dan zegt dat nog steeds niet dat hij daar heen gaat en wilt.
Citaat van: Marc S op december 29, 2014, 13:38:45
Hap hap hap.. jullie laten je wel weer makkelijk pakken zeg, ook al zijn ze geïnteresseerd dan zegt dat nog steeds niet dat hij daar heen gaat en wilt.
Amen
Citaat van: Marc S op december 29, 2014, 13:38:45
Hap hap hap.. jullie laten je wel weer makkelijk pakken zeg, ook al zijn ze geïnteresseerd dan zegt dat nog steeds niet dat hij daar heen gaat en wilt.
Ik zeg niet dat hij er heen gaat, alleen dat het tekenend is voor die kansloze boerelullenclub en bovendien vreselijk irritant, dat ze steeds met geruchten komen om hier onrust te veroorzaken.
Maar laat ze maar 5 ton betalen, dan mogen ze hem hebben, die Bijker
De mannen willen financieel een stapje hogerop, sportief maakt het ze geen ruk uit
Met hem op de back, hebben we een ijzer sterke verdediging.. Als droste het niveau van vorig jaar weet te halen, dan hebben we een moeilijk te kloppen verdediging.
Dat hij minder speelt heeft niks met de transfer geruchten te maken, maar meer de positie. CV is gewoon niet zijn plek.
Als hij gaat zie ik hem liefste bij Twente of Feijenoord.. Dan kan het over een paar jaar nog eens een grote worden..
Citaat van: legeips op december 29, 2014, 16:38:57
Met hem op de back, hebben we een ijzer sterke verdediging.. Als droste het niveau van vorig jaar weet te halen, dan hebben we een moeilijk te kloppen verdediging.
Dat hij minder speelt heeft niks met de transfer geruchten te maken, maar meer de positie. CV is gewoon niet zijn plek.
Als hij gaat zie ik hem liefste bij Twente of Feijenoord.. Dan kan het over een paar jaar nog eens een grote worden..
hij heeft centraal wel hele goede wedstr gespeeld en sinds de geruchten speelt hij gewoon slecht .Verder ben ik het met jou eens
Toch ben ik bang dat die uiteindelijk wel gaat ...
Een overstap van Bijker naar Cambuurs aartsrivaal Hoerenveen lijkt niet ondenkbaar. De 21-jarige mandekker schijnt in het verleden regelmatig gespot te zijn op de tribunes van het A.L. Theater. Bij SC Cambuur beschikt de verdediger over een aflopend contract.
Het feit dat hij daar 'regelmatig' op de tribune zat is al te triest voor woorden. Alleen daarom zouden we m al moeten verkopen.
Clubman.. mn reet!! Mocht hij toch daarheen gaan dan hoeft hij wmb nooit meer in Leeuwarden te komen!
_O_ _O_ _O_
Citaat van: Sander Scc op december 30, 2014, 04:04:45
Een overstap van Bijker naar Cambuurs aartsrivaal Hoerenveen lijkt niet ondenkbaar. De 21-jarige mandekker schijnt in het verleden regelmatig gespot te zijn op de tribunes van het A.L. Theater. Bij SC Cambuur beschikt de verdediger over een aflopend contract.
Het feit dat hij daar 'regelmatig' op de tribune zat is al te triest voor woorden. Alleen daarom zouden we m al moeten verkopen.
Clubman.. mn reet!! Mocht hij toch daarheen gaan dan hoeft hij wmb nooit meer in Leeuwarden te komen!
Mocht hij daarheen gaan vind ik dat hij verbannen moet worden uit LWD. Bij elke ingang de stad in moet dan onder het stadsbord Leeuwarden een bordje komen te hangen met zijn gezicht en een rode streep erdoorheen.. Ook geen afscheid meer voor hem.. helemaal niks.. Hij weet hoe het zit en helemaal dan is het onaanvaardbaar..
Citaat van: Sander Scc op december 30, 2014, 04:04:45
Een overstap van Bijker naar Cambuurs aartsrivaal Hoerenveen lijkt niet ondenkbaar. De 21-jarige mandekker schijnt in het verleden regelmatig gespot te zijn op de tribunes van het A.L. Theater. Bij SC Cambuur beschikt de verdediger over een aflopend contract.
Het feit dat hij daar 'regelmatig' op de tribune zat is al te triest voor woorden. Alleen daarom zouden we m al moeten verkopen.
Clubman.. mn reet!! Mocht hij toch daarheen gaan dan hoeft hij wmb nooit meer in Leeuwarden te komen!
Wijsheid komt met de jaren. Dat hij op zijn vijftiende of zestiende een paar wedstrijden van Heerenveen heeft bezocht, zegt me vrij weinig. Hij heeft als volwassene al aangegeven als een 'echte Leeuwarder' de overstap niet te maken. Daar mag hij op worden afgerekend. Persoonlijk vind ik het vrij triest dat sommigen hem nu al afbranden. Het is en blijft één van onze enige jeugdproducten van de laatste jaren, laten we hem eens het voordeel van de twijfel geven.
Citaat van: IsmailvanEssen op december 30, 2014, 07:59:53
Mocht hij daarheen gaan vind ik dat hij verbannen moet worden uit LWD. Bij elke ingang de stad in moet dan onder het stadbord Leeuwarden een bordje komen te hangen met zijn gezicht en een rode streep erdoorheen.. Ook geen afscheid meer voor hem.. helemaal niks.. Hij weet hoe het zit en helemaal dan is het onaanvaardbaar..
Dit zijn precies de soort reacties waar men naar op zoek is. Laat je eens niet zo uit de tent lokken joh.
Citaat van: sccambuurlwdd op december 30, 2014, 08:06:23
Dit zijn precies de soort reacties waar men naar op zoek is. Laat je eens niet zo uit de tent lokken joh.
Daarom zeg ik ook Mocht hij daarheen gaan.. Zolang hij niet gaat is er niks aan de hand in mijn ogen..
En voor alle boertjes die dit in de wereld hebben geholpen l0l l0l l0l. Ik hoop dat jullie scheitclub nog verder weg zakt dan dat hij nu al is l8l l8l l8l.
Misschien moeten wij eens een keer af van ons Calimero gedrag.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379537/-als-je-een-echte-leeuwarder-bent-kun-je-niet-naar-heerenveen-.html
Bijker gaat dus niet naar Dkv.
:D
Citaat van: Montana op december 30, 2014, 13:01:31
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379537/-als-je-een-echte-leeuwarder-bent-kun-je-niet-naar-heerenveen-.html
Bijker gaat dus niet naar Dkv.
:D
voor een mooi bedrag en met wat meer loon gaat hij lekker weg hoor.
Laat die boeren maar vet dokken voor hem.
Strikje erom en wegwezen, is geen dragende speler.
Citaat van: Montana op december 30, 2014, 13:01:31
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379537/-als-je-een-echte-leeuwarder-bent-kun-je-niet-naar-heerenveen-.html
Bijker gaat dus niet naar Dkv.
:D
da's een bericht van april 2014. Bijkertje kijkt ook eens om zich heen....
Op Fean Online staat dat hij wel geïnteresseerd zou zijn in een overstap naar dkv, aangezien Van Anholt daar vertrekt.
Bijker zou volgens diezelfde bron vroeger wel eens op nieuw n**rd hebben gestaan gezeten
Citaat van: speculeter op december 30, 2014, 13:07:09
voor een mooi bedrag en met wat meer loon gaat hij lekker weg hoor.
Hij wou al niet verlengen afgelopen zomer dus het is niet zo dat ie nu ineens vertrekt voor meer loon, dat wou hij dus sowieso al.
Citaat van: Spine op december 30, 2014, 13:09:32
Laat die boeren maar vet dokken voor hem.
Strikje erom en wegwezen, is geen dragende speler.
johh.. gek he. die jongen is nog maar 21....
Nou, de copy / paste sites zijn ook wakker :_schater (voetbalprimeur / Elf voetbal).
Ik denk niet dat het gaat gebeuren... En anders maar wel, tegen het juiste bedrag.
Maak je nou maar niet druk, Bijker maakt de overstap naar DKV .. Bereid je maar voor!
Wut al suggereerd op Elf Voetbal
En de vervanger is... Denswil ?
dkv zou er verstandig aan doen een beetje uit de buurt van Cambuur te blijven, maar ze zullen wel aan de beerenburg zitten te ginnegappen, Cambuurpesten, boerenlol !
Citaat van: veteraan op december 30, 2014, 17:08:21
dkv zou er verstandig aan doen een beetje uit de buurt van Cambuur te blijven, maar ze zullen wel aan de beerenburg zitten te ginnegappen, Cambuurpesten, boerenlol !
Ze zijn jaloers op Groningen en Cambuur ... Te triest voor woorden ze dat bij ons de trainer en speler moeten gaan ophalen. Kun je nagaan hoever die club is afgezakt!
Groningen is ook jaloers, forse begrotingen en voorzichtig voetbal !
maar spelopvatting en clubcultuur kun je niet kopen
Citaat van: veteraan op december 30, 2014, 17:23:04
Groningen is ook jaloers, forse begrotingen en voorzichtig voetbal !
maar spelopvatting en clubcultuur kun je niet kopen
We gaan Gerald nog missen ....
Citaat van: veteraan op december 30, 2014, 17:08:21
dkv zou er verstandig aan doen een beetje uit de buurt van Cambuur te blijven, maar ze zullen wel aan de beerenburg zitten te ginnegappen, Cambuurpesten, boerenlol !
Zij zijn groot en wij zijn klein.. boooeeeee
Maak je nou niet zo druk man.
Citaat van: Treb op december 30, 2014, 17:29:06
Zij zijn groot en wij zijn klein.. boooeeeee
Maak je nou niet zo druk man.
Zegt genoeg dat ze bij ons komen shoppen .. De rollen draaien langzaam om ;)
ja en Henk gaat waarschijnlijk ook een keer, de weg omhoog is je permanent aanpassen aan de nieuwe situatie !
dat gaat deze club goed af
Citaat van: veteraan op december 30, 2014, 17:31:31
ja en Henk gaat waarschijnlijk ook een keer, de weg omhoog is je permanent aanpassen aan de nieuwe situatie !
dat gaat deze club goed af
Henk word toch ook al tijden in verband gebracht met een terugkeer naar Groningen .. Ik moet het allemaal nog maar zien. Als die gaat hij je hem helaas toch niet tegen.
Citaat van: sccvl op december 30, 2014, 17:29:42
Zegt genoeg dat ze bij ons komen shoppen .. De rollen draaien langzaam om ;)
Precies. Gevolg van het succes. Beter dit dan onderin de Juup voetballen.
We moeten echt af van dat calimero gedrag.
En we moeten ook af van het altijd maar benoemen van calimero gedrag.
Mij persoonlijk interesseerd het me geen reet of hij naar dkv gaat voor de juiste pegels.
Bijtekenen ging deze omhoog gevallen jongen toch niet. We zullen zien.
Klopt Bijker moet doen wat ie niet laten kan !
De pers klopt reacties op en Cambuur gaat gewoon verder met een paar verrassende oplossingen
Als ie zo graag weg wil, moet hij maar gaan. Maar dan een jaar terug niet met praatjes aankomen dat een echte leeuwarder niet naar dkv gaat. Al met al bestaan er maar weinig echte clubmensen. Ik weet wel dat Jan Bruin er een is, maar daarna houdt het heel snel op.
Citaat van: Spine op december 30, 2014, 15:38:14
Ja en?
zijn zoveel dragende spelers op die leeftijd??. op de back is ie goed en kan alleen maar beter worden gezien zijn leeftijd.
Tja, zo goed is ie niet. Op de back misschien wel, dan zou een dergelijke club als Huhuh wel t hoogste zijn waar hij spelen kan. Maarja, over een paar jaar zijn we beter dus denk na Lucas.
(Nu ook al maar we moeten nog aankijken of dit ook het volgende seizoen het geval is, maar verwacht over 10 jaar de grootste club van 't noorden te zijn)
Het is uiteraard Bijker zijn goed recht om te vertrekken, waarheen dan ook.
Echter heeft hij nog niet zo lang geleden gezegd dat hij graag wilde verlengen bij Cambuur, zodat de club wat centen aan hem kan overhouden. Hier heeft hij zich (voorlopig) al niet aan gehouden.
Als hij dan ook nog naar DKV gaat, ondanks dat hij heeft laten weten dit niet te zullen doen... Dat zou me dan wel vies van hem tegenvallen. Al kijk ik (bijna) nergens meer van op in de voetballerij.
Ik zie hem graag voetballen, maar als hij zelf niet meer wil dan houdt het op. Dan maar aan contract houden en erbij houden als backup of verkopen aan een andere club dan H'veen.
overschatte jongen.
is bezig met vd laan-copieergedrag.
ken mij weinig skele of ie gaat of blieft.
Er zijn een hoop mensen die hem zien als een jongen van de club (dat bestaat bijna niet meer), maar ik zie Muhammed el Makrini toch meer een man van de club.
Citaat van: 666 op december 30, 2014, 23:57:48
Er zijn een hoop mensen die hem zien als een jongen van de club (dat bestaat bijna niet meer), maar ik zie Muhammed el Makrini toch meer een man van de club.
Ja hij en Droste |:)
Bijker wilde zijn contract alleen verlengen met een maximale transfersom van 100k in zijn contract.... Maar wel meer willen verdienen
Laat maar gaan, Bijker speelt dit seizoen minder sterk als vorig jaar. Ik zie liever dat Droste en Makrini blijven. Veel belangrijker. Maar als echte Leeuwarder naar dkv, ai ai ai, niet slim.
Citaat van: Destroyer op december 31, 2014, 09:30:06
Laat maar gaan, Bijker speelt dit seizoen minder sterk als vorig jaar. Ik zie liever dat Droste en Makrini blijven. Veel belangrijker. Maar als echte Leeuwarder naar dkv, ai ai ai, niet slim.
DUS geen echte Liwwadder...
Allemaal reacties om een flutberichtje op feanonline? :')
Citaat van: papier op december 31, 2014, 10:24:15
Allemaal reacties om een flutberichtje op feanonline? :')
Komen ook serieuzere bronnen aan te pas niet alleen Feanonline of die andere fantasie site .. Je weet zelf ook waar rook is ...
Geef die serieuze bronnen dan eens?
iemand al een reactie van Bijker hierover gehoord?
jongen wordt hier aardig afgemaakt en dat alleen door een bericht op de toeschouwerssite van die kutboeren :R
gaan een aantal hier lekker om met hun eigen jeugdspelers :(
Citaat van: zeewolde op december 31, 2014, 10:33:05
Geef die serieuze bronnen dan eens?
iemand al een reactie van Bijker hierover gehoord?
jongen wordt hier aardig afgemaakt en dat alleen door een bericht op de toeschouwerssite van die kutboeren :R
gaan een aantal hier lekker om met hun eigen jeugdspelers :(
Ze nemen allemaal dat ene berichtje over van die site van hun. Dat heeft nog minder nieuwswaarde als we hier op cambuuronline een topic openen met dat messi hier naar toe komt.
Zolang er nog niets officieel is krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.
Voor hij zijn doorbraak maakte in Leeuwarden stond hij regelmatig bij de harde kern van Heerenveen lees ik, toen was hij pak hem beet 11 á 12 jaar. Als diezelfde harde kern die pagina in beheer heeft dan laat ik het hierbij.
Als hij wel gaat, dan kon hij wel eens onder moeten duiken.
Maar fean online is luchtfietserij, pas als vi, lc en abe tv het melden dat er concrete interesse is schiet ik hem af.
Ben absoluut geen fan van Bijker, op basis van wat hij laat zien op het veld. Maar hij staat nog steeds onder contract bij Cambuur. Dus alle ophef is voorbarig.
Citaat van: dit is mien club op december 31, 2014, 11:09:19
Als hij wel gaat, dan kon hij wel eens onder moeten duiken.
Maar fean online is luchtfietserij, pas als vi, lc en abe tv het melden dat er concrete interesse is schiet ik hem af.
Haha Jezus Christus wat een domheid..
Echt wel....domheid ten top.
Graag vandaag nog even bekend maken, heb nog wat Cobra's en nitraat liggen wat op moet :devil
Citaat van: papier op december 31, 2014, 10:57:32
Voor hij zijn doorbraak maakte in Leeuwarden stond hij regelmatig bij de harde kern van Heerenveen lees ik, toen was hij pak hem beet 11 á 12 jaar. Als diezelfde harde kern die pagina in beheer heeft dan laat ik het hierbij.
Als hij bij de harde kern stond is dat makkelijk na te gaan toch, hij moet één van de twee zijn.
Citaat van: hobbes op december 31, 2014, 15:31:33
Als hij bij de harde kern stond is dat makkelijk na te gaan toch, hij moet één van de twee zijn.
Ja, de oudste en de kleinste 8P
Citaat van: Dokkumer op december 31, 2014, 15:37:17
Ja, de oudste en de kleinste 8P
:_schater :_schater
weet je zeker dat hij de kleinste is, die andere is toch die avatar van viper?
Citaat van: zeewolde op december 31, 2014, 15:40:22
:_schater :_schater
weet je zeker dat hij de kleinste is, die andere is toch die avatar van viper?
Ja natuurlijk, ik ken de hele hk daar persoonlijk. Die voormalig avatar van viper zat toen nog in de luiers.
Ik snap deze ophef ook niet.
En als ie gaat dan gaat ie maar, wij veranderen ook wel eens van werkgever toch ?
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 31, 2014, 15:56:52
Ik snap deze ophef ook niet.
En als ie gaat dan gaat ie maar, wij veranderen ook wel eens van werkgever toch ?
Vermeer vergeten? Lag ook heel gevoelig :P
Net zoals een contract voor GA Roorda daar gevoelig zou liggen, ligt een overgang van LB ook heel gevoelig bij ons. Beide hebben bepaalde uitspraken gedaan dat ze nooit voor de aartsrivaal willen spelen en het dan toch schijnen te doen.
Overigens maak ik me verder niet druk om geruchten op een site als fynonline, die zijn alleen maar aan het stoken en zwartmaken.
Ik heb zo langzamerhand wel geleerd dat als spelers zulke uitspraken doen, ze met een korreltje zout te nemen. Later breken ze toch met deze belofte en dan zijn de rapen gaar ja.
Geld geld geld, daar doen ze het ervoor. Ook bijker zal voor het geld kiezen.
Zij zijn maar passanten, wij zijn blijvers.
Maar dat het (zeer) gevoelig ligt bij de supporters, kan ik goed begrijpen
gaat zaterdag gewoon mee op trainingskamp niet geloven wat die stokende boertjes allemaal naar buiten brengen
Bod lag veel te laag
GA Roorda wordt speler van Cambuur, daar kun je vanuit gaan.
Los van al het pseudo-journaille; is er überhaupt iemand wie weet wie de zaakwaarnemer is van Lucas??! ;)
Citaat van: Montana op december 31, 2014, 21:09:57
GA Roorda wordt speler van Cambuur, daar kun je vanuit gaan.
Los van al het pseudo-journaille; is er überhaupt iemand wie weet wie de zaakwaarnemer is van Lucas??! ;)
Jij in ieder geval niet... Oosterveer toevallig?
Zn schoonpa..
Citaat van: Montana op januari 01, 2015, 13:50:18
Zn schoonpa..
Oh dat is ook een zeer objectief man, dus komt helemaal goed.
NOt
Ik wens Lucas Bijker veel wijsheid toe in 2015!!
Citaat van: sccvl op december 31, 2014, 10:26:30
Komen ook serieuzere bronnen aan te pas niet alleen Feanonline of die andere fantasie site .. Je weet zelf ook waar rook is ...
Oja? Noem maar één serieuze bron dit dit heeft gemeld dan.
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 01, 2015, 15:38:13
Oja? Noem maar één serieuze bron dit dit heeft gemeld dan.
Het liefst mét link, dan hoeven wij alleen maar te klikken.
En je weet onderhand wel hoe veel media werken, copy/paste zonder enige feitencheck.
De grote Bismarck zei ooit: een gerucht is pas waar als het ontkend wordt. Tot nu toe dus niks aan de hand...
Citaat van: John Hiatt op januari 01, 2015, 18:33:09
De grote Bismarck zei ooit: een gerucht is pas waar als het ontkend wordt. Tot nu toe dus niks aan de hand...
Was dat die groote vent op de van Sytsema skool. Vond ik altiet al een slimmert.
Citaat van: John Hiatt op januari 01, 2015, 18:33:09
De grote Bismarck zei ooit: een gerucht is pas waar als het ontkend wordt. Tot nu toe dus niks aan de hand...
Bis-marck de liwadder?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 01, 2015, 21:10:48
Bis-marck de liwadder?
Nee dat Duitse slagschip wat in mei 1941 na aanhouden torpederen zonk.
Citaat van: Treb op december 31, 2014, 15:18:24
Haha Jezus Christus wat een domheid..
Ik bedoelde meer woordelijk afschieten hier op het forum.
V.w.b. het onder duiken doelde ik op het voorbeeld Lodewegens.
Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil, ook Bijker.
Neemt niet weg dat ik het als Cambuur supporter niet blij mee zou zijn. Maar als hij gaat komt er wel weer een ander.
:X
Gezien het artikel van FOX (zie topic nieuwe spelers) lijkt voor Bijker toch hetzelfde te gelden als voor El Makrini en Droste.
Óf Bijker gaat naar Az óf Dkv. Hoor uit sommige kringen dat hij zelfs al getekend heeft bij die kut boeren.
Citaat van: Montana op januari 13, 2015, 22:19:56
Óf Bijker gaat naar Az óf Dkv. Hoor uit sommige kringen dat hij zelfs al getekend heeft bij die kut boeren.
Welke kringen zit jij dan in... :zweep
Hahaha!
Zijn 'kring' komt iig uit Leeuwarden he;)
Citaat van: Montana op januari 13, 2015, 22:19:56
Óf Bijker gaat naar Az óf Dkv. Hoor uit sommige kringen dat hij zelfs al getekend heeft bij die kut boeren.
Lekker onrust zaaien :O
:O
ik hoorde ook iets uit mn kring.
Hoedt is naar Lazio, dus misschien wil AZ Rosheuvel wel ruilen tegen Bijker..
Pereira - Reijnen - Macintosh - Vytas.
Mooi gaan spelen met spelers die hier volgend jaar ook nog spelen :thumbsup
precies!
zoals het hoort.
ik mis bijker niet als het zover komt.
De boeren presenteren vandaag een nieuwe speler.. zou het om Bijker gaan?
Citaat van: thankyou op januari 14, 2015, 11:20:01
De boeren presenteren vandaag een nieuwe speler.. zou het om Bijker gaan?
hoe kom je daar bij
Citaat van: thankyou op januari 14, 2015, 11:20:01
De boeren presenteren vandaag een nieuwe speler.. zou het om Bijker gaan?
Nee natuurlijk niet.. Cambuur is duidelijk toch? Bijker gaat niet zomaar (en al helemaal niet naar DKV) weg in de winterstop. Van mij mag hij overigens naar AZ vertrekken als we daar Rosheuvel voor terugkrijgen. Pereira en Vytas kunnen ook prima op de linksback spelen.
Eens, en bedankt.
Citaat van: dit is mien club op januari 14, 2015, 11:21:46
hoe kom je daar bij
fe*n online hoorde ik.. gerucht dus.. zal vast wel niet zo zijn, en anders maar wel.
Citaat van: michello op januari 14, 2015, 11:29:19
Nee natuurlijk niet.. Cambuur is duidelijk toch? Bijker gaat niet zomaar (en al helemaal niet naar DKV) weg in de winterstop. Van mij mag hij overigens naar AZ vertrekken als we daar Rosheuvel voor terugkrijgen. Pereira en Vytas kunnen ook prima op de linksback spelen.
Ik vind Bijker veel en veel beter dan boven genoemde twee. Vooral Vytas maakt tot nu toe nog geen verpletterende indruk op mij.
Hij traint gewoon mee
Citaat van: Treb op januari 14, 2015, 11:37:09
Ik vind Bijker veel en veel beter dan boven genoemde twee. Vooral Vytas maakt tot nu toe nog geen verpletterende indruk op mij.
Denk nou eens aan de toekomst... Bijker loopt straks gratis weg, nu kunnen we er wellicht in een ruil een speler voor terugkrijgen waarbij je ook nog eens de komende jaren er wat aan hebt... Dit komend half jaar kunnen we echt wel zonder Bijker. We kunnen wel gaan zitten wachten tot mei maar heb niet de indruk dat meneertje dan opeens wel gaat bijtekenen.
Citaat van: michello op januari 14, 2015, 11:50:56
Denk nou eens aan de toekomst... Bijker loopt straks gratis weg, nu kunnen we er wellicht in een ruil een speler voor terugkrijgen waarbij je ook nog eens de komende jaren er wat aan hebt... Dit komend half jaar kunnen we echt wel zonder Bijker. We kunnen wel gaan zitten wachten tot mei maar heb niet de indruk dat meneertje dan opeens wel gaat bijtekenen.
Ja, ik ben het met je eens.
Citaat van: michello op januari 14, 2015, 11:50:56
Denk nou eens aan de toekomst... Bijker loopt straks gratis weg, nu kunnen we er wellicht in een ruil een speler voor terugkrijgen waarbij je ook nog eens de komende jaren er wat aan hebt... Dit komend half jaar kunnen we echt wel zonder Bijker. We kunnen wel gaan zitten wachten tot mei maar heb niet de indruk dat meneertje dan opeens wel gaat bijtekenen.
Helemaal mee eens, maar er moet dan nog wel een bank bij, anders heb je niets op de bank. Dus kan je net zo goed proberen om een betere back aan te trekken
Citaat van: Lore link=topic=102.msg10 6353#msg106353 date=1421234218
Helemaal mee eens, maar er moet dan nog wel een bank bij, anders heb je niets op de bank. Dus kan je net zo goed proberen om een betere back aan te trekken
We hebben Ron Janzen toch ;( ?
Citaat van: Gasgeve op januari 14, 2015, 12:53:57
We hebben Ron Janzen toch ;( ?
Job vd Linden natuurlijk :proost
:0= NOG MEER VOETBAL VAN ACHTERUIT!!!
Citaat van: thankyou op januari 14, 2015, 11:20:01
De boeren presenteren vandaag een nieuwe speler.. zou het om Bijker gaan?
DKV heeft zich per direct versterkt met het IJslandse talent Julius Magnusson.
De middenvelder komt over van Víkingur Reykjavík en tekent een contract dat hem voor 2,5 jaar aan die kut club verbindt.
De 16-jarige Julius Magnusson is international voor IJsland onder 17 en sluit aan bij de selectie van de A1 van DKV.
't Kan natuurlijk ook zo dat AZ Rosheuvel per direct deze kant laat opgaan, en dat ze Bijker tot aan het einde van dit seizoen laten stallen. Dus m.a.w. Bijker heeft dan uiteraard al een voorcontract met AZ ondertekend. Genlemen's agreement noemen ze dit ook wel.
Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 13:57:02
't Kan natuurlijk ook zo dat AZ Rosheuvel per direct deze kant laat opgaan, en dat ze Bijker tot aan het einde van dit seizoen laten stallen. Dus m.a.w. Bijker heeft dan uiteraard al een voorcontract met AZ ondertekend. Genlemen's agreement noemen ze dit ook wel.
Buiten het feit dat je nogal belerend overkomt in je post heb je feitelijk ook nog eens geen gelijk. Bij een herenakkoord is namelijk geen sprake van een bindend contract, waar een voorcontract wel degelijk bindend is voor beide partijen.
Citaat van: moodygrunn op januari 14, 2015, 14:00:59
Buiten het feit dat je nogal belerend overkomt in je post heb je feitelijk ook nog eens geen gelijk. Bij een herenakkoord is namelijk geen sprake van een bindend contract, waar een voorcontract wel degelijk bindend is voor beide partijen.
En je punt is?
Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:05:45
En je punt is?
Dat je ongelijk hebt, dat zegt hij toch?
Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:05:45
En je punt is?
Dat ie dat al gemaakt had en dat je belerend overkomt.
Citaat van: moodygrunn op januari 14, 2015, 14:00:59
Buiten het feit dat je nogal belerend overkomt in je post heb je feitelijk ook nog eens geen gelijk. Bij een herenakkoord is namelijk geen sprake van een bindend contract, waar een voorcontract wel degelijk bindend is voor beide partijen.
Heb het niet over een zgn "heren akkoord" heb het letterlijk over een voorcontract welke idd bindend is voor beide partijen.
Het kan zo maar zijn Dat AZ meewerkt aan de 'verkoop' van Rosheuvel op voorwaarde dat AZ en Bijker eruit komen, en dat AZ Bijker tot einde seizoen stalt bij Cambuur.
Zou hij echt zo weinig respect/gevoel voor SCC hebben dat hij naar dat dorp gaat? Kan het me bijna niet voorstellen! Dankzij Cambuur betaald voetballer geworden.
Als hij vanavond bij die mongolen gepresenteerd zou worden, zou dit nieuws allang op internet hebben gestaan toch
Ik bedoel niet vandaag, maar aan het eind van het seizoen.
Citaat van: Peetts op januari 14, 2015, 14:10:53
Heb het niet over een zgn "heren akkoord" .
Jij hebt het over een gentlemen's agreement toch?
Wat een clubman niet onze Bijkertje..
Straks drie stappen omhoog in salaris en drie stappen achteruit in voetbalbeleving. l8l
Laat gaan...
Elke (verstandige) voetballer gaat voor het geld. Clubgevoel komt op de laatste plaats.
Mocht ie naar huhu gaan, zal ik er geen traan om laten, maar stiekem hoop ik wel dat Dwight 'm centraal achterin zet ;)
VOLGENDE!!!
Ooit weer terug willen keren, is geen optie.
Moeten we eerst niet even afwachten wat er daadwerkelijk gaat gebeuren?
Jezus jullie doen als of hij daar al heen is.
Bijker, clubman, jongen van de stad. En dan zulke teksten hier op het forum.. door een Sander Scc bijvoorbeeld.. wie ben jij dan wel eigenlijks?
Ik vind het echt beschamend. Een ieder mag trots zijn dat een Lucas onze kleuren verdedigt. Ik hoop dat ie dat nog even blijft doen en anders wens ik hem veel succes elders, behalve bij dkv.
Zo is het! Hij voetbalt hier nog gewoon en heeft ook laten weten dat hij van niks weet. Als hij naar een andere club gaat, is iedereen zijn eigen keus. Als ik 25 jaar bij een baas werk en ik kan bij een andere meer verdienen, kies ik ook voor mezelf! Maar helaas hebben wij "supporters" die te veel met een ander bezig zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Citaat van: De Gast op januari 14, 2015, 20:53:13
Bijker, clubman, jongen van de stad. En dan zulke teksten hier op het forum.. door een Sander Scc bijvoorbeeld.. wie ben jij dan wel eigenlijks?
Ik vind het echt beschamend. Een ieder mag trots zijn dat een Lucas onze kleuren verdedigt. Ik hoop dat ie dat nog even blijft doen en anders wens ik hem veel succes elders, behalve bij dkv.
Zie hem vaak lopen en dan praat je even met hem, Cambuur zit in die jongen.. die gaat echt niet naar dkv. Zal wel hopen op AZ, Twente of iets in die richting. Het is ook wel logisch, 2 jaar geleden JL en nu in schijnwerpers van de ED. En natuurlijk wie wil niet geld verdienen wat ze bij de 'grotere' clubs betalen.
Ik zie wel wat in die gentlemen's agreement met AZ tov Rosheuvel en Bijker.
Het gaat vaak niet om een paar kwartjes, hierdoor spelen de sentimenten minder bij spelers.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2015, 09:30:19
Ik zie wel wat in die gentlemen's agreement met AZ tov Rosheuvel en Bijker.
Ik zie niet zo goed het belang van AZ in zo'n constructie. Bijker zijn contract loopt af en dan mag hij vanaf 1 januari met andere clubs praten. Waarom zou AZ dat dan niet rechtstreeks doen?
Citaat van: Lore op januari 15, 2015, 10:54:15
Ik zie niet zo goed het belang van AZ in zo'n constructie. Bijker zijn contract loopt af en dan mag hij vanaf 1 januari met andere clubs praten. Waarom zou AZ dat dan niet rechtstreeks doen?
Leuk bedacht, maar denk ook niet dat zoiets gaat gebeuren, heeft AZ totaal niks aan. Het zou alleen zin hebben als Bijker direct die kant op gaat.
Maar zullen ze dan niet eerder over Makrini gaan praten?
Citaat van: ruubmac op januari 15, 2015, 11:56:08
Leuk bedacht, maar denk ook niet dat zoiets gaat gebeuren, heeft AZ totaal niks aan. Het zou alleen zin hebben als Bijker direct die kant op gaat.
Maar zullen ze dan niet eerder over Makrini gaan praten?
nee .Makrini zal denk ik naar het buitenland gaan .Op zijn positie zoekt de top en subtop betere voetballers .Makrini heeft in onze slechte thuis serie niet de beste indruk gemaakt .Het middenveld was nergens in deze reeks
Citaat van: De Gast op januari 14, 2015, 20:53:13
Bijker, clubman, jongen van de stad. En dan zulke teksten hier op het forum.. door een Sander Scc bijvoorbeeld.. wie ben jij dan wel eigenlijks?
Ik kom al 25 jaar bij de club, met je wie ben jij dan... Slaat ook nergens op.
Als Bijker echt zo'n clubman was had hij allang bijgetekend, alleen al om Cambuur een transfersom te gunnen. Nu loopt hij straks transfervrij de deur uit en kan zelf zn zakken vullen.
Ik denk niet dat hij naar DKV gaat maar ik heb het hem ook nog niet horen ontkennen sinds het gerucht. En voor geld gaan veel principes overboord.. We zullen zien..
@sander scc
Clubmannen en clubliefde bestaat niet meer.
Iedere speler, staflid, bestuurslid en sommige vrijwilligers zijn passanten.
De speler, staflid en bestuurslid zitten er voor het geld.
Kan een van deze heren of enkele dame meer verdienen, zijn ze vertrokken.
Clubliefde en de club geld gunnen gaat voor deze passanten zo ver, als een euro dik is ...
Lucas zal daarom ook voor het geld kiezen.
Transfervrij voor Lucas betekent : tekengeld in eigen zak steken, en een verdubbeling van het salaris
Amen..
Citaat van: oscarsielstra op januari 16, 2015, 01:05:01
Lucas zal daarom ook voor het geld kiezen.
Transfervrij voor Lucas betekent : tekengeld in eigen zak steken, en een verdubbeling van het salaris
En dat kan je hem echt niet kwalijk nemen. Die jongen heeft echt niet een vet contract bij Cambuur. Hij moet ook geen voor een mooi salaris
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 15, 2015, 09:30:19
Ik zie wel wat in die gentlemen's agreement met AZ tov Rosheuvel en Bijker.
zeker als van der linden hier heen komt.
hoe kan bijker nu spelen?
hij is geschorst.
laat maar.
:wall
Ken Henk hem niet schorsen, toch wel de zwakste schakel achterin vandaag
Speelde zonder zelfvertrouwen leek het wel.
Benieuwd of hij volgende week er weer in staat of dat vytas?
Citaat van: speculeter op januari 17, 2015, 22:02:06
Speelde zonder zelfvertrouwen leek het wel.
Benieuwd of hij volgende week er weer in staat of dat vytas?
hij was juist overmoedig, samen met Mac Intosch de zwakste schakel achterin
Bijkertje is momenteel de zwakste schakel en mag blij zijn dat er straks een club komt!!!
Citaat van: speculeter op januari 17, 2015, 22:02:06
Speelde zonder zelfvertrouwen leek het wel.
Benieuwd of hij volgende week er weer in staat of dat vytas?
Hou toch op kerel...
Bijker was niet best, maar dat waren er wel meer niet vanavond.. Vytas is echt niet beter dan Bijker, Bijker komt zijn man nog voorbij en kan een bal voorgeven, dat zie ik onze Manalov nog niet doen...
Citaat van: legeips op januari 17, 2015, 23:49:47
en kan een bal voorgeven
Hij kan het wel, maar deed het niet vandaag... (en nog een keer uit kappen en nog een keer...)
Citaat van: legeips op januari 17, 2015, 23:49:47
Hou toch op kerel...
Bijker was niet best, maar dat waren er wel meer niet vanavond.. Vytas is echt niet beter dan Bijker, Bijker komt zijn man nog voorbij en kan een bal voorgeven, dat zie ik onze Manalov nog niet doen...
Bijker moet wel beseffen dat hij wel zijn best moet blijven doen, hij had echt veel fouten (al waren er meer).
Sinds Bijker heeft aangegeven contract niet t verlengen is het gewoon niks meer. Aan de toekomst denken en Vytas opstellen
Bijker heeft dit seizoen een paar aardige wedstrijden centraal gespeeld maar is helemaal zo goed niet als hij zelf denkt. Bij de 1-0 van ADO ook belabberd en nonchalant staan te verdedigen.. :zucht
Bij die eerste goal van ADO, had hij die bal de tribune in moeten rossen, i.p.v. het voetballend te willen oplossen.
Citaat van: PePe op januari 18, 2015, 00:34:03
Bij die eerste goal van ADO, had hij die bal de tribune in moeten rossen, i.p.v. het voetballend te willen oplossen.
Klopt, maar Mac Intosch zag er ook niet lekker uit
Bijkertje lekker op de tribune.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2015, 00:40:08
Klopt, maar Mac Intosch zag er ook niet lekker uit
Beiden niet, en Bakker zag er ook niet al te goed uit.
Weet zo even niet of hij beroerd aangespeeld werd, maar Bijker had de beste mogelijkheid om die fout goed te maken.
T was verschrikkelijk. Spel vertraagde telkens bij hem, nonchalant ballen inleveren... Als je je niet meer kan motiveren om linksback te spelen en met je hoofd al bij je volgende club bent rot dan alsjeblieft vanavond nog op :R
De ladder staat nog steeds in de garage. En hij wil hogerop? Toe aan een volgende stap? Hij mag blij zijn als er een club komt!
Citaat van: John Hiatt op januari 18, 2015, 07:44:51
De ladder staat nog steeds in de garage. En hij wil hogerop? Toe aan een volgende stap? Hij mag blij zijn als er een club komt!
Een verlaagde aanbieding doen... Zoals hij nu voetbalt komt er geen club voor hem.
Citaat van: Bernardo op januari 18, 2015, 00:00:22
Sinds Bijker heeft aangegeven contract niet t verlengen is het gewoon niks meer. Aan de toekomst denken en Vytas opstellen
Met Vytas opstellen denk je niet aan de toekomst van de club...
Ik begrijp de reacties hier niet... Bijker heeft vorig jaar samen met Leeuwin, vd laan en Droste laten zien dat we lastig te kloppen waren achterin en zijn hun dankbaar dat we genieten van een 2e ronde eredivisie. De meeste hier zien kennelijk liever club liefde bij een speler, dan een goede prof. Kijk naar de beelden van het niet juichen van Kramer gisteren bij de doelpunten van ADO, daar vinden vast een paar emo supporters van ADO ook het zijne van. Maar als hij er volgende week weer 2 in ramt is het weer prima.
Speler als Martijn Barto krijgt hier veel krediet van jullie, omdat hij in jullie ogen meer een club man is, door een praatje te maken een knuffel te geven en weet ik veel wat die beste man allemaal doet. Maar gisteren liep hij wederom doelloos op het middenveld, maar daar hoor je niemand over.
Ok, Bijker wil graag een stap verder en dat is zijn goed recht. Maar enkel omdat hij zijn contract niet wil verlengen worden zijn prestaties en gedrag onder en vergrootglas gezet. En laten we duidelijk zijn, gisteren speelde hij slecht, maar dat deden van de streek, Bakker, Nienhuis, Barto, De Ridder, Makrini, mc intosh ook. Ik vergeet vast nog wel iemand, maar mijn punt is dat ik me irriteer aan feit dat iemand mag oprotten omdat hij zijn contract in eerste instantie niet wil verlengen.
En voor de personen die gaan roepen dat ik me vaak negatief heb uitgelaten over Barto, ik heb nooit gezegd dat hij moet oprotten, enkel voorlopig niet meer opstellen omdat hij het niveau niet aankan.
Natuurlijk is bijker beter dan vytas en andere opties op links.
Ik heb meer een probleem met zijn houding zowel in als buiten het veld.
Was gisteren de zwakste aan onze kant en mocht van geluk spreken dat hij bij zijn charge geen(rode) kaart kreeg.
Mocht er een club komen en nog iets neerleggen, dan strikje er om lekker laten gaan.
Sneu hoor die reacties hier. Zijn goed recht om het hogerop te zoeken en meer te gaan verdienen. Dat zou een ieder hier ook doen. En dat veel forumleden hem nu met de grond gelijk maken omdat hij wat in een mindere fase zou zitten is heel triest.
Waarom die jongen niet steunen en hem het beste gunnen.. hij verdedigt per slot van rekening onze clubkleuren.
Gaat mij vooral om de manier waarop.
Als iemand zn stinkende best doet maar hij kan niet beter zal ik m vol steunen( denk aan barto)
maar een bijker komt op mij momenteel over als een arrogant jongetje die wel even zal laten zien wat hij kan. Als hij nou wekelijks met beide benen op de grond staat en als een gek werkt zal ik m altijd steunen. Maar dat gemakzuchtige en soms zelfs arrogante spel vind ik nils en past ook niet bij cambuur.
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 18, 2015, 09:26:29
Gaat mij vooral om de manier waarop.
Als iemand zn stinkende best doet maar hij kan niet beter zal ik m vol steunen( denk aan barto)
maar een bijker komt op mij momenteel over als een arrogant jongetje die wel even zal laten zien wat hij kan. Als hij nou wekelijks met beide benen op de grond staat en als een gek werkt zal ik m altijd steunen. Maar dat gemakzuchtige en soms zelfs arrogante spel vind ik nils en past ook niet bij cambuur.
Het lijkt er een beetje op dat Bijker het gewoon heeft gehad met Cambuur en andersom.
Dan lijkt de beste oplossing nu laten vertrekken en nog wat geld beuren.
Voor beide partijen het beste!
We kunnen nu Bijker wel afkraken, en ja hij speelde gisteren als een natte krant, maar dat deden er wel meer. In mijn ogen haalden alleen Ogbeche, Narsingh en Rhijnen een voldoende. Dus om op basis van deze wedstrijd Bijker neer te halen gaat mij wat te ver.
Bijker hier hest dien stapje hogerop. Kest dan nu weer normaal voetballen?
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fqods93.jpg&hash=c0f2d45dd7c3e9b053d551d204ac5ad76460601d)
Wat speelde jij slecht zeg, speelt alleen voor eigen belang, met het dieptepunt die 2 balletjes die hij probeerde achter zijn standbeen, dom balverlies, en had de voorzet "gewoon" moeten voorgeven. Vytas maar mooi in de basis, niet omdat die veel beter is, maar die heeft volgend nog wel een contract.
Citaat van: De Gast op januari 18, 2015, 09:04:56
Sneu hoor die reacties hier. Zijn goed recht om het hogerop te zoeken en meer te gaan verdienen. Dat zou een ieder hier ook doen. En dat veel forumleden hem nu met de grond gelijk maken omdat hij wat in een mindere fase zou zitten is heel triest.
Waarom die jongen niet steunen en hem het beste gunnen.. hij verdedigt per slot van rekening onze clubkleuren.
Hij mag van mj best hogerop. Dat gun ik hem ook wel. Maar hij moet terug naar de basis. En dat is dat hij een simpel, maar bruikbare back is voor Cambuur. Hopelijk beseft hij dat zeer snel, dan komt het wel goed.
Geen tijd meer aan spenderen. Heer Bijker is ons qua nivo ontstegen.
Suc6 bij Fortuna!
Bijker is een prima speler voor ons .Hij kan misschien in het buitenland meer verdienen en hogerop .In nederland is cambuur maximaal en dat geld ook voor Droste en Makrini .Miscchien dat ze nog bij Groningen of utrecht terecht kunnen ,daar kunnen ze ook 2x zoveel verdienen
Citaat van: poelie-lwd op januari 18, 2015, 11:22:36
Geen tijd meer aan spenderen. Heer Bijker is ons qua nivo ontstegen.
Suc6 bij Fortuna!
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: sunderland op januari 18, 2015, 12:09:03
Bijker is een prima speler voor ons .Hij kan misschien in het buitenland meer verdienen en hogerop .In nederland is cambuur maximaal en dat geld ook voor Droste en Makrini .Miscchien dat ze nog bij Groningen of utrecht terecht kunnen ,daar kunnen ze ook 2x zoveel verdienen
nou hij kan wel naar andere clubs in nederland hoor sunderland maar de meesten staan op dot moment onder ons he.
Speelde toen ie weer op de back kwam een stuk beter dan centraal.
Gister slecht maar die waren er meer.
Puntje erbij en volgende week iedereen weer top.
Citaat van: de Schoot op januari 18, 2015, 12:51:31
Speelde toen ie weer op de back kwam een stuk beter dan centraal.
Gister slecht maar die waren er meer.
Puntje erbij en volgende week iedereen weer top.
Het waren er inderdaad meer, maar Bijker zakte wel erg ver weg.
Kin er gien kut van momenteel. Maar weer snel dat Bijtertje van vorig seizoen zonder kapsones worden.
Volgens mij is de grootste frustratie van velen, dat die jongens die nu graag hogerop willen (ze hebben veel aan Cambuur te danken) Cambuur nu niets nalaten. Als ze nu bijtekenen, dan verdiend Cambuur er nog iets aan. (Het kan toch ook in gezamenlijk overleg, zodat Cambuur er ook beter van wordt)
Citaat van: PePe op januari 19, 2015, 00:21:38
Volgens mij is de grootste frustratie van velen, dat die jongens die nu graag hogerop willen (ze hebben veel aan Cambuur te danken) Cambuur nu niets nalaten. Als ze nu bijtekenen, dan verdiend Cambuur er nog iets aan. (Het kan toch ook in gezamenlijk overleg, zodat Cambuur er ook beter van wordt)
Eerlijk gezegd is dat niet mijn frustratie, daar kan ik goed inkomen. Ik erger mij aan dat hij, bijvoorbeeld, er niet vol ingaat bij de 1 - 0. Of dat hij voor de wedstrijd tegen PSV roept dat wij favoriet zijn om vervolgens als een draak te spelen.
Ik ben ook vaak kritisch op bijker, maar vind dat hij veel te veel be en veroordeeld wordt op bijzaken en roddels.
ik vind hem geen cv maar een goede linksback, hekaas tegen ado slecht gespeeld. Moet soms iets minder wild duels ingaan. Hoewel bij de 1-0 het wel iets steviger mocht.
is een jongen van de club, ik hoop dat hij blijft en gun hem anders een stap naar bv az of twente.
Citaat van: zeewolde op januari 19, 2015, 09:12:19
Ik ben ook vaak kritisch op bijker, maar vind dat hij veel te veel be en veroordeeld wordt op bijzaken en roddels.
ik vind hem geen cv maar een goede linksback, hekaas tegen ado slecht gespeeld. Moet soms iets minder wild duels ingaan. Hoewel bij de 1-0 het wel iets steviger mocht.
is een jongen van de club, ik hoop dat hij blijft en gun hem anders een stap naar bv az of twente.
Het is een vechtertje in het veld. Het komt er niet altijd uit (zoals de goal van ado afgelopen zaterdag) maar hij zal altijd vechten voor de club. En ik gun hem idd een overstap. Zie hem ook wel bij feyenoord spelen, hard werken en vechten voor de bal past wel bij hem.
Laatste wedstrijd(en) gewoon niet goed, ik weet niet of ie in een dip zit ofzo maar als hij zo graag hogerop wil en zich ook zo gedraagt moet hij toch echt wel beter gaan presteren, de laatste tijd is niet echt bepaald iets om jezelf mee te verkopen.
jezus lekker bezig weer bij die dom weggegeven corner....
Die corner was natuurlijk erg knullig maar voor de rest speelde hij een erg goede wedstrijd, zoals iedereen vanavond _O_
Precies, iedereen een dikke voldoende.
Helemaal klaar met dit mannetje. Hogerop? Never!
Prima pot vanavond jonge!
Ik hoop dat dit de laatste keer is geweest dat ik hem in een Cambuur shirt heb zien spelen! :R Debiel :(
Mag van mij naar elke clubs zelfs naar dkv ik zou juist blij zijn dat hij weg is
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2015, 22:14:29
Ik hoop dat dit de laatste keer is geweest dat ik hem in een Cambuur shirt heb zien spelen! :R Debiel :(
slaat nergens op. Goede eerste helft, matige tweede helft.
maar dan nog praat je niet zo over een jongen van de club
Ik vond Bijker verreweg de slechtste bij Cambuur. Altijd achteruit voetballend, nooit vooruit kijken. Bal terug spelen op de keeper is al te veel gevraagd, de corner die daar uit komt zat er nog bijna in ook.
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2015, 22:30:42
slaat nergens op. Goede eerste helft, matige tweede helft.
maar dan nog praat je niet zo over een jongen van de club
Jongen van de club of niet. Zo praat je uberhaupt niet over een eigen speler. Enkel over de tegenstander en de scheids.
toch is ie veel beter dan vitas
Citaat van: lunnie op januari 27, 2015, 22:32:21
Ik vond Bijker verreweg de slechtste bij Cambuur. Altijd achteruit voetballend, nooit vooruit kijken. Bal terug spelen op de keeper is al te veel gevraagd, de corner die daar uit komt zat er nog bijna in ook.
Die terugspeelbal op Zeinstra was echt triest :_schater
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2015, 22:30:42
slaat nergens op. Goede eerste helft, matige tweede helft.
maar dan nog praat je niet zo over een jongen van de club
Jawel. Heb je die onbezonnen acties weer gezien. Balletje onder de voet en speler lopen uitdagen. Continue lag er ruimte maar niet door gaan. Zich zomaar laten vallen in het strafschop gebied waardoor Lukoki voorlangs schiet.
Of je houdt de bal binnen of laat hem lopen. Je gaat hem niet op lijn stoppen en dan terug nar Zeinstra schieten en ook nog presteren achter de lijn te schoppen.
Flikker toch op met die Bijker! :R
Als het echt zo'n jonge van de club zou zijn had hij allang getekend.
Citaat van: Yellow Army op januari 27, 2015, 22:33:38
Jongen van de club of niet. Zo praat je uberhaupt niet over een eigen speler. Enkel over de tegenstander en de scheids.
u heeft gelijk :proost
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2015, 22:35:30
Jawel. Heb je die onbezonnen acties weer gezien. Balletje onder de voet en speler lopen uitdagen. Continue lag er ruimte maar niet door gaan. Zich zomaar laten vallen in het strafschop gebied waardoor Lukoki voorlangs schiet.
Of je houdt de bal binnen of laat hem lopen. Je gaat hem niet op lijn stoppen en dan terug nar Zeinstra schieten en ook nog presteren achter de lijn te schoppen.
Flikker toch op met die Bijker! :R
Als het echt zo'n jonge van de club zou zijn had hij allang getekend.
geweldige panna in de eerste helft en lukoki in zijn zak hebben.
je reactie hier is echt zielig.
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2015, 22:38:01
geweldige panna in de eerste helft en lukoki in zijn zak hebben.
je reactie hier is echt zielig.
Een back hoort geen Panna te maken. Een back moet goed verdedigen (hij liet veel steken vallen) en aanvallend dreigend zijn.
Wat heb je van lukoki gezien, buiten de winnende?
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2015, 22:41:48
Wat heb je van lukoki gezien, buiten de winnende?
Je zegt het zelf! Hij maakt de winnende.
Zoals Depay de winnende maakte door bij Perreira weg te lopen.
Citaat van: zeewolde op januari 27, 2015, 22:41:48
Wat heb je van lukoki gezien, buiten de winnende?
nou die was toch zeker gevaarlijk .ik vond lukoki een goede wedstr spelen ,wat heeft die een vooruigang geboekt zeg
Het gaat om de momenten.
Bijker was niet best maar je kunt het ook overdrijven ,maar ja der mut toch 1 de lul wezen en dat is nu bijker
j
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2015, 22:43:16
Je zegt het zelf! Hij maakt de winnende.
Zoals Depay de winnende maakte door bij Perreira weg te lopen.
dus pereira is ook een debiel?
Nogmaals, ik vond bijker ook slecht de tweede helft, maar zie hem toch graag blijven. Alleen wel als back en niet als cv
Bijker straalt gewoon niks uit op dit ogenblik.
Gaat de fout in bij de goal van lukoki.
En maar pedant met die handjes zwaaien.
Sorry ben even klaar met deze jongen.
Speelde slecht. Stond zelfs een keer aan de buitenkant te dekken/verdedigen. Moet nog veel leren en dat kan hij hier doen. Nu moet hij dat alleen zelf nog snappen.
Zeker geen verlies als hij weggaat.
Bijker gaat er slap in bij de 3e goal.Daar moet je winnen
Citaat van: sunderland op januari 27, 2015, 23:02:47
Bijker gaat er slap in bij de 3e goal.Daar moet je winnen
In de 16 moet je gewoon meedogenlozer zijn. Die bal moet daar weg ongeacht hoe. Achterin zijn we soms net nog iets te lief. Zoals die nummer 4 van Zwolle.
Ik sien ut graag anders maar Bijkertje was vanavond de zwakste schakel in een goed team wat meer verdient had maar helaas binne de voetbalwetten soms wreed en winne de geluksvogels :(
Net samenvatting gezien. Kung-fu Bijker :zucht
de clubs staan in de rij voor je jonge,
harkema.
frisia.
fvc.
noem maar op.....
:zucht
Ken beter verkeersregelaar worden. Met sien armkes te zwaaien steeds
Lucas is niet met cambuur bezig, maar met zijn toekomst.
Kan geweldig voetballen, jammer dat hij niet een beetje in club belang denkt, gewoon als nog 1 jaar tekenen met optie nog een jaar en max transfer. som 7 ton.
Win win
Dit kan niet Bijker, keuzes maken!!
Citaat van: Galdiano op januari 27, 2015, 22:40:24
Een back hoort geen Panna te maken. Een back moet goed verdedigen (hij liet veel steken vallen) en aanvallend dreigend zijn.
Laat hem dit maar 100x als strafregel opschrijven ;)
Hij wil veel te veel op dit moment.
Altijd het balletje breed of terug, 2x een lange bal naar vorig gespeeld, nou ja gespeeld, blind naar voren gepeerd.
Ingooi, altijd naar achteren, hij kijkt niet eens naar voren, in veel gevallen in balbezit ook niet.
Deze jongen speelde slecht, maar had ook een lastige jongen om tegen te spelen.
En is absoluut niet goed genoeg voor een stap omhoog, denk dat hij blij mag wezen met een verlenging bij Cambuur, en anders bank warm houden bij andere club.
Zaterdag echt Vytas op zijn plek!
Zit nou nog te lachen over het weggeven van die corner. Ik wil hogerop???? Magst blij weze dast voor cambuur speelst man!!!
Citaat van: sk13 op januari 28, 2015, 01:00:37
Ken beter verkeersregelaar worden. Met sien armkes te zwaaien steeds
:_schater :_schater :_schater
Zie liever Vytas spelen.. die Bijker speelt er maar wat dom in om.. wegwezen snotaap.!! ga lekker op de bank zitten.!! En als je denkt dat je hogerop kunt laat me niet lagen.!! Je bakt er echt helemaal niks van..!! Je hoort eenmaal bij de slechtste spelers die op de tribune zitten..!!
Citaat van: TARGET op januari 28, 2015, 11:39:33
Zie liever Vytas spelen.. die Bijker speelt er maar wat dom in om.. wegwezen snotaap.!! ga lekker op de bank zitten.!! En als je denkt dat je hogerop kunt laat me niet lagen.!! Je bakt er echt helemaal niks van..!! Je hoort eenmaal bij de slechtste spelers die op de tribune zitten..!!
Jij bent blijkbaar gefrustreerd omdat ie heeft uitgesproken dat ie weg wil. Is zijn goed recht, maar dat had hij beter voor zichzelf kunnen houden. Iedere fout wordt nu breed uitgemeten. Ik vind wel dat zolang hij een van ons is, je achter hem moet blijven staan. Dit soort teksten hierboven gaat me veel te ver.
Hij ken sich beter konsentreren gaan op sien werk as back. Dan het Cambuur dr nog wat an en speult hij sich inne kieker fan un andere klup. Win/win dus.
Vytas slide, als Bijker het van de andere kant doet speel je gewoon 1-1
Bijker is bang voor de bal! : https://twitter.com/dijksfotografie/status/561654708629413888
Je kan alles op die jongen afschuiven maar vond hem een heel behoorlijke pot spelen!
Zowel op de back als laatste gedeelte als CV.
Wordt tijd dat ie weer eens weet hoe het voelt om op de bank te beginnen...En dan gewoon weer eens gaat voetballen.
Citaat van: speculeter op februari 01, 2015, 10:59:51
Je kan alles op die jongen afschuiven maar vond hem een heel behoorlijke pot spelen!
Zowel op de back als laatste gedeelte als CV.
Op de back was hij uitermate matig gister
De druk van het moeten doet veel met een mens. Een schop onder de reet, kop leeg en gewoon weer voetballen ipv denken aan andere clubs en jong Oranje en klaar is't.
Citaat van: speculeter op februari 01, 2015, 10:59:51
Je kan alles op die jongen afschuiven maar vond hem een heel behoorlijke pot spelen!
Zowel op de back als laatste gedeelte als CV.
vond ik ook .Ging ook veel over rechts bij hun
hij mut sich foor un skot werpe in plaats fan er mette reet naar toe te springen
En 2 ballen in de voeten van twente, die eerst terugspeelbal die letterlijk een voorzet was en later nog eens vooruit spelend precies waar een speler van hen stond.
Wat mij betreft mag Vytas wel weer eens op links spelen en Bijker op de bank. Ondanks wat sommige beweren klungelt Vytas niet zo belachelijk als Bijker dat de laatste weken heeft gedaan.
Moet zeggen dat hij een redelijke pot speelde, vond hem centraal toch ook wel weer aardig doen.
Geeft alleen wel erg veel ruimte als linksback aan zijn tegenstanders.
Citaat van: DayDreamer op februari 02, 2015, 10:20:13
Moet zeggen dat hij een redelijke pot speelde, vond hem centraal toch ook wel weer aardig doen.
Geeft alleen wel erg veel ruimte als linksback aan zijn tegenstanders.
Alleen vind ie zelf dat ie beter is op de linksback positie ..
Mooie steekbal op Ziyech afgelopen zaterdag. Zomaar 1 op 1 met de keeper. Mag ie ook wel eens de andere kant op doen
speelde gister gewoon een normale wedstrijd .
Vond Bijker sterk spelen vandaag.
Ja eindelijk vrij weinig op aan te merken, van mij mag ie volgende week ook wel zo'n pot spelen, maar dan uiteraard weer als linksback ;)
Eindelijk weer eens een goede pot, mooie snijding ook,!
klasse 2 keer de 1-0 voorkomen
klasse gespeeld gister jongen .Hij was het laatste halfuur geblesseerd maar op karakter blijven staan .We hadden ook niks anders om in te brengen .
Teken nu maar bij .Hij is weer helemaal op de weg terug
Citaat van: sunderland op februari 16, 2015, 14:28:26
klasse gespeeld gister jongen .Hij was het laatste halfuur geblesseerd maar op karakter blijven staan .We hadden ook niks anders om in te brengen .
Levensgevaarlijk man. Hij kon amper nog lopen. Henk had Slijngard kunnen brengen.
Gelukkig goed afgelopen, dat dan weer wel _O_
Citaat van: poelie-lwd op februari 16, 2015, 14:37:05
Levensgevaarlijk man. Hij kon amper nog lopen. Henk had Slijngard kunnen brengen.
Gelukkig goed afgelopen, dat dan weer wel _O_
Was idd een vreemde situatie. Wilde oo een gegeven moment gaan liggen, maar toen spatte de bank (henk, sandor) op om te zeggen dat hij weer moest gaan staan om vervolgens een minuut later de laatste wissel (hemmen) te gebruiken.
lijkt op de weg terug!
Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2015, 19:33:10
lijkt op de weg terug!
De eerste pass van zijn voet werd bij dkv ingeleverd.
Citaat van: PePe op februari 16, 2015, 21:28:05
De eerste pass van zijn voet werd bij dkv ingeleverd.
Ja én? Ik ken geen speler die een 100% passingrate haalt (inclusief passes naar voren). Speelde gewoon een degelijke partij.
Vind het centrum met Bijker beter staan dan met Mac.
Voordeel van Links en rechtsbenig speler is een snellere en betere opbouw.
Bovendien lijkt Vytas ook steeds beter te worden.
Tegen Nac kun je ook beter met Bijker spelen ipv Mac denk ik.
Citaat van: AL op februari 16, 2015, 21:37:49
Vind het centrum met Bijker beter staan dan met Mac.
Voordeel van Links en rechtsbenig speler is een snellere en betere opbouw.
Bovendien lijkt Vytas ook steeds beter te worden.
Tegen Nac kun je ook beter met Bijker spelen ipv Mac denk ik.
vind ik ook!
Citaat van: AL op februari 16, 2015, 21:37:49
Bovendien lijkt Vytas ook steeds beter te worden.
Los van of hij goed voetbalt, heeft Vytas mijn sympathie gewonnen. Wat een beleving, wat een strijd, wat een vent.
Bijker ook zeer goede wedstr gespeeld .Het stond centraal heel goed .
Heeft zn oude niveau gewoon weer terug. Hoop dat al die kritiek nu ook eens gebeurd is. Door die opruierij van die boeren gaat je niet in de koude kleren zitten voor een jonge voetballer. daardoor gaan je prestaties ook naar beneden. Bijker is voor ons gewoon een zeer goede voetballer!
Klasbak. Heb ook niks gesnapt van al die kritiek hier.
Een mindere periode gehad en teruggevochten. Daarvoor kan ik alleen maar een _O_ geven na de kritiek die ook ik geuit heb.
Speelde een goede, degelijke wedstrijd. Durfde de middenvelders aan te spelen en zelf ook op te komen.
Oude vorm snel terug laten keren, en vasthouden!
Had een goal kunnen maken met een geweldige pegel, als ie in de hoek was was Castro kansloos.
Citaat van: Vedetski op maart 02, 2015, 11:18:13
Speelde een goede, degelijke wedstrijd. Durfde de middenvelders aan te spelen en zelf ook op te komen.
Oude vorm snel terug laten keren, en vasthouden!
Had een goal kunnen maken met een geweldige pegel, als ie in de hoek was was Castro kansloos.
Castro hoorde de bal alleen fluiten. 30 cm naast zijn handen en het was een goal geweest :)
Het vertrouwde duo weer terug in het centrum. Vind het wel jammer dat MacIntosh nu niet meer word gebruikt. Geeft aan dat we een goede selectie hebben.
Citaat van: Henkinho op maart 02, 2015, 14:46:38
Het vertrouwde duo weer terug in het centrum. Vind het wel jammer dat MacIntosh nu niet meer word gebruikt. Geeft aan dat we een goede selectie hebben.
het vertrouwde duo wat hier volledig werd afgebrand .Waarom heeft Henk Bijker weer in het centrum gezet ?
MS laat hij het centrum wel staan en zet hij droste en Perreira op de backs.
Of mc intosh op de back.
Ga ajb hoger op l8l
Was toch niet zijn fout.. Lukoki geeft een kansloze voorzet maar wij werken al even kansloos weg..
Op links en centraal magere 4 vandaag, op rechtsback deed ie nog wel wat leuke dingetjes
het al op alle 4 posities achter in speelt is oek niet altijd makkelijk vorig jaar vaste linksback en ging prima.
Citaat van: JurjenS7 op maart 14, 2015, 22:04:14
Op links en centraal magere 4 vandaag, op rechtsback deed ie nog wel wat leuke dingetjes
ik vind dat hij het gister prima heeft gedaan..
Mee eens zeker geen 4 maar zo zie je maar weer hoe we naar voetbal kijken wat voor de 1 goed is is voor de ander onvoldoende.
Pereira die speelde wel heel zwak die deed alles fout en erg onrustig.
Waarvan akte.
Citaat van: runner 1 op maart 15, 2015, 12:14:38
Mee eens zeker geen 4 maar zo zie je maar weer hoe we naar voetbal kijken wat voor de 1 goed is is voor de ander onvoldoende.
Pereira die speelde wel heel zwak die deed alles fout en erg onrustig.
Waarvan akte.
een akte in je dikke reet l0l
Citaat van: denistel op maart 15, 2015, 12:08:12
het al op alle 4 posities achter in speelt is oek niet altijd makkelijk vorig jaar vaste linksback en ging prima.
Ik vind dat je iemand over een langere periode moet beoordelen en dan vind ik zowel Bijker als Droste meer dan goeie backs voor Cambuur!
Pereira is toch meer een goeie vervanger.
Citaat van: JurjenS7 op maart 14, 2015, 22:04:14
Op links en centraal magere 4 vandaag, op rechtsback deed ie nog wel wat leuke dingetjes
zeg dan niks juh .Onvoorstelbaar .Wedst maar even terug zien .
Speelde gister een hele goede wedst .Maakte 1 foutje maar verder prima .
Speelt de laatste weken weer prima na een mindere periode. Als hij beslist om toch nog een seizoen of twee te blijven dan juich ik dat toe.
Mooi jaarke bijtekenen dacht ik.
Te zwak voor woorden! En dat wil hogerop! Lachertje.
Citaat van: John Hiatt op maart 21, 2015, 23:10:32
Te zwak voor woorden! En dat wil hogerop! Lachertje.
Was veruit de beste man achterin! Helaas een grote fout.
Toch hoop ik dat hij blijft.
Citaat van: AL op maart 21, 2015, 23:15:39
Was veruit de beste man achterin! Helaas een grote fout.
Toch hoop ik dat hij blijft.
Ik hoop dat hij weggaat. Honderd anderen voor hem.
Gewoon blijven deze jongen. Prima speler.
Type Yuri Rose erbij op de midden en we hadden Twente uit en AZ uit echt niet verloren
Vond Bijker gewoon goed spelen.
Graag bijtekenen. Prima linksback!!
Moet een keer leren druk op de bal te geven als een tegenstander de voorzet wil geven, elke keer geeft hij die ruimte als hij op de back staat. Vond hem vandaag niet verkeerd spelen
Plus in de slotminuten niet door het centrum uitverdedigen. Terugkoppen of naar de zijkanten!
Citaat van: Sonnema op april 05, 2015, 21:27:34
Moet een keer leren druk op de bal te geven als een tegenstander de voorzet wil geven, elke keer geeft hij die ruimte als hij op de back staat. Vond hem vandaag niet verkeerd spelen
Viel mij ook op, op een meter of vijf van de speler zo'n slap beentje omhoog om te blokken. Lijkt me ook wel wat moe trouwens, zit er in de eerste helft meer boven op
Zoals hierboven ook wel staat, na een mindere periode speelt hij de laatste weken toch goed hoor.
Zou me niets verbazen als hij een jaar bijtekent.
Verdedigend prima, aanvallend brengt hij veel te weinig vind, geeft vaak met handje aan de bal niet te willen, en in balbezit of ingooi kijkt hij niet eens naar voren of hij de bal daar kwijt kan, altijd tikkie breed of tikkie terug, ga er maar eens op letten.
Mijn zoon noemt hem altijd de "verkeersregelaar" :_schater
Veel fouten van Lucas!!
Is te doldriest.
Ik vind het jammer dat hij geen progressie meer heeft gemaakt en niet heeft bijgetekend maar wens hem veel succes bij zijn nieuwe club.
Meneertje denkt weer eens een actie ala zidane of Pirlo te kunnen maken :zucht
10 seconden later een goal :wall
Helemaal klaar met Bijker! :R
Hij staat op de verkeerde positie. Is geen centrale verdediger maar een back.
Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 08:34:10
Hij staat op de verkeerde positie. Is geen centrale verdediger maar een back.
Idd, weet opbouwend geen raad met de bal.
had je al getekend bij dkv?
of zien ze er nu toch maar vanaf nu je niks meer presteert.
|:)
Citaat van: Galdiano op april 18, 2015, 08:13:48
Meneertje denkt weer eens een actie ala zidane of Pirlo te kunnen maken :zucht
10 seconden later een goal :wall
Helemaal
klaar met Bijker! :R
publiek was net aan het fluiten/morren/zeiken van de zoveelste tikkie breed, bijker durft lef te tonen en gelijk gaat het mis... ook wel sneu.
Citaat van: pvanbuijtene op april 20, 2015, 16:47:17
publiek was net aan het fluiten/morren/zeiken van de zoveelste tikkie breed, bijker durft lef te tonen en gelijk gaat het mis... ook wel sneu.
De kunst is om te weten waar je wat kan doen.
Gerucht gaat dat het einde seizoen is voor Bijker.
Iemand die meer weet?
ja dat hij prima naar dkv kan ,niks mis mee zegt hij zelf
Ik wens Bijker overal veel succes maar als hij naar Dkv gaat hoop ik dat hij geen bal meer vooruit krijgt!
Citaat van: sunderland op april 28, 2015, 20:59:42
ja dat hij prima naar dkv kan ,niks mis mee zegt hij zelf
Wanneer heeft hij dat gezegd dan? Is dat ergens terug te vinden?
hij zegt dat er geen contacten zijn zijn tot nu toe.
zelf denk ik dat ie naar zwolle of twente gaat.
Of misschien wel naar AZ.
Poulsen wil ook niet verlengen.
Mooi naar huhu met die man, hewwe we weer wat te schelden!!!!! 8) l0l l8l :_schater
Zonde dat we niks aan 'm verdiend hebben, verder bedankt en toedeledoki!
Lucas, hopelijk teken je bij. Is toch een jongen van de club. En anders veel succes bij een andere club, zolang het dkv maar niet is |:)
Ik bedacht me net wat, aangezien Bijker uit de jeugd komt, moeten clubs niet sowiezo een opleidings vergoeding betalen voor Bijker aan ons?
volgens mij moet er inderdaad een opleidingsvergoeding worden betaald, zal niet heel veel zijn maar toch
Citaat van: Robinho op mei 08, 2015, 15:30:36
volgens mij moet er inderdaad een opleidingsvergoeding worden betaald, zal niet heel veel zijn maar toch
Beter dan niets in ieder geval
Citaat van: Marc S op mei 08, 2015, 15:31:28
Beter dan niets in ieder geval
Is dat ook bij transfervrije spelers?
Edit: http://sport.infonu.nl/voetbal/59784-voetbal-opleidingsvergoeding-bij-internationale-transfers.html Het is een percentage van de transfersom, dus niet voor transfervrije spelers. Verder staat het onder druk na een uitspreek van de rechter mbt een transfer bij Willemshave in Duitsland. De rechter oordeelde daar de de opleidingvergoeding in strijd is met europese regels.
Citaat van: Robinho op mei 08, 2015, 15:30:36
volgens mij moet er inderdaad een opleidingsvergoeding worden betaald, zal niet heel veel zijn maar toch
volgens mij alleen bij een transfer naar het buitenland
Ik dacht eraan omdat Bakkali van PSV die ook transfervrij is zn 3 ton op levert vanwege opleidingsvergoeding
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2015, 15:42:41
volgens mij alleen bij een transfer naar het buitenland
Mooi dus als ie naar dkv gaat...
Citaat van: Marc S op mei 08, 2015, 15:49:00
Ik dacht eraan omdat Bakkali van PSV die ook transfervrij is zn 3 ton op levert vanwege opleidingsvergoeding
Bakkali wil alleen geld verdienen.. Gaat volgens mij naar Spanje..
Citaat van: Timmie op mei 09, 2015, 17:39:59
Bakkali wil alleen geld verdienen.. Gaat volgens mij naar Spanje..
Daar gaat het nu toch ook niet om? Het gaat om wel of geen opleidingsvergoeding bij een transfervrije status en Bakkali was daar een voorbeeld van.
Vond hem een sterke eerste helft spelen!
Wat voor blessure heeft hij?
Gaat naar dkv, tekent voor 2-jaar met een optie voor een extra jaar. Ze willen dat stil houden tot na het seizoen.
Bron is 100% betrouwbaar
We zullen zien.
Citaat van: justremco op mei 12, 2015, 15:58:00
Gaat naar dkv, tekent voor 2-jaar met een optie voor een extra jaar. Ze willen dat stil houden tot na het seizoen.
Bron is 100% betrouwbaar
Was te verwachten, heeft hij weer punten gescoord bij zijn schoonfamilie.
Wat nou "kind van de club", gratis weglopen bij de club die JOU groot gemaakt heeft en naar de aartsvijand overstappen! De bekende loze woorden van een voetballer.
Ik zeg: Zondag in de 17e minuut een waardig afscheid voor hem :devil
Overigens kan ik me nog iets herinneren wat hij vorig seizoen rondom de Luldiewegis onrust gezegd heeft.
"Als echte Leeuwarder kun je dit niet maken" ."Ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."
:rodekaart :rodekaart :rodekaart
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 16:23:54
Overigens kan ik me nog iets herinneren wat hij vorig seizoen rondom de Luldiewegis onrust gezegd heeft.
"Als echte Leeuwarder kun je dit niet maken" ."Ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."
:rodekaart :rodekaart :rodekaart
Heeft hij ook niet een keer gezegd dat hij zeker zijn contract bij Cambuur zou verlengen zodat de club nog wat aan hem kon verdienen?
Ik vind het zijn goed recht om waar dan ook heen te gaan, maar in het licht van deze eerdere uitspraken valt het me toch tegen van hem.
Zal aankomende dagen nog wel meer nieuws hierover naar buiten komen.
Afscheid van mo en siepie met gejuich.
En afscheid van bijker met gejoel?
Eerst maar even afwachten of het echt zo is.
Citaat van: speculeter op mei 12, 2015, 16:48:24
Zal aankomende dagen nog wel meer nieuws hierover naar buiten komen.
Afscheid van mo en siepie met gejuich.
En afscheid van bijker met gejoel?
ik klap ook voor Lucas. Als dank voor de jaren, niet om hem succes te wensen. Dat laat ik wel aan de excrementen van dkv over
Henk Albers @HenkAlbers1970
Kan bevestigen dat het 90% zeker is dat Bijker #Cambuur straks voor een club verruilt die menigeen (onlangs nog) voor onmogelijk hield.
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 16:23:54
Overigens kan ik me nog iets herinneren wat hij vorig seizoen rondom de Luldiewegis onrust gezegd heeft.
"Als echte Leeuwarder kun je dit niet maken" ."Ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."
:rodekaart :rodekaart :rodekaart
Rare vogel die bijker, rare uitspraken en een rare overgang. Ieder jaar komen de spelers en de stafleden naar het Hertje op de laatste speeldag, ik hoop dat de mensen zich kunnen beheersen bij zijn afscheid.
Citaat van: 666 op mei 12, 2015, 17:49:09
Rare vogel die bijker, rare uitspraken en een rare overgang. Ieder jaar komen de spelers en de stafleden naar het Hertje op de laatste speeldag, ik hoop dat de mensen zich kunnen beheersen bij zijn afscheid.
Ben eerder bang dat hij zichzelf niet kan beheersen ;)
Ik zal voor hem klappen, verder zal het me jeuken waar hij heen gaat. Als die back die er nu staat niet vertrekt kan hij het bankje mooi warm houden daar.
Gaat naar Utrecht
Gat ver damme wat een rare jongen. Met zijn schijnheilige gelul over dat hij een echte Leeuwarder is. BAH
:X :X :X :X :_spank :_spank :_spank :zucht :zucht :zucht :R :R :R
Mooi buiten de selectie laten.
Citaat van: Valeriuskwartier op mei 12, 2015, 18:04:16
Gaat naar Utrecht
Nee, gaat naar FVC. Bron: 200.67228% betrouwbaar.
Citaat van: DayDreamer op mei 12, 2015, 18:52:16
Mooi buiten de selectie laten.
Als dit waar mocht zijn niet alleen buiten de selectie maar ook maar mooi buiten het stadion laten.
Als dit waar mocht zijn kunnen we ook gelijk concluderen dat de belangstelling voor hem niet bijster groot is geweest. Anders laat je het als kind van Cambuur toch wel uit je onnozele kop om zo'n stap te maken.
En als het niet waar is hebben we ons lekker opgewonden om niks....
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 18:57:21
Nee, gaat naar FVC. Bron: 200.67228% betrouwbaar.
Barca toch?
Citaat van: Delamere op mei 12, 2015, 19:03:17
Als dit waar mocht zijn niet alleen buiten de selectie maar ook maar mooi buiten het stadion laten.
Als dit waar mocht zijn kunnen we ook gelijk concluderen dat de belangstelling voor hem niet bijster groot is geweest. Anders laat je het als kind van Cambuur toch wel uit je onnozele kop om zo'n stap te maken.
En als het niet waar is hebben we ons lekker opgewonden om niks....
Raak je hier opgewonden van? Doe mij maar een lekker wijf.....
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 18:57:21
Nee, gaat naar FVC. Bron: 200.67228% betrouwbaar.
Zou leuk zijn voor FVC maar dat wordt 'em niet.
Citaat van: Valeriuskwartier op mei 12, 2015, 19:08:32
Zou leuk zijn voor FVC maar dat wordt 'em niet.
Speciaal aangemeld voor dit forumonderwerp..familie of zo, of the men him self?
Waar rook is is vuur maar ik lach me een kriek als hij niet naar DKV vertrekt :_schater
Aan de andere kant, we moeten ook niet roomser zijn dan de paus. Wij hebben ook genoeg rondlopen met een DKV verleden. Wat ik Bijker wel kwalijk neem zijn de stoere uitspraken m.b.t. echte leeuwarder, ze krijgen een nee etc.
Jammer dat ie daar heen gaat! maar om de laatste wedstrijd dingen vanaf de tribune te scanderen is een grote smet op dit mooie seizoen!! dat de stap gevoelig is snap iedereen wel maar wat is je doel om te joelen? word jij er beter van en hij slechter? nee!
Bijker heeft al een woning gekocht in DKV!
Citaat van: sccleeuwarden op mei 12, 2015, 19:50:14
Jammer dat ie daar heen gaat! maar om de laatste wedstrijd dingen vanaf de tribune te scanderen is een grote smet op dit mooie seizoen!! dat de stap gevoelig is snap iedereen wel maar wat is je doel om te joelen? word jij er beter van en hij slechter? nee!
grote smet op dit seizoen? :_schater :_schater
Direct opzouten met die Bijker :rodekaart l8l
Citaat van: sccleeuwarden op mei 12, 2015, 19:50:14
Jammer dat ie daar heen gaat! maar om de laatste wedstrijd dingen vanaf de tribune te scanderen is een grote smet op dit mooie seizoen!! dat de stap gevoelig is snap iedereen wel maar wat is je doel om te joelen? word jij er beter van en hij slechter? nee!
En dat er bij ons men zijn die dit doen is bijna rede genoeg van die lui om Bijker te halen. Ze hebben nog steeds een stijve plasser van wat er gebeurt was met Dwight.
Schijnheilige figuren passen bij een schijnheilige club. Heel veel sterkte de komende tijd ouwe pik!!!!!!!!!! :thumbsup
Citaat van: Marc S op mei 12, 2015, 20:31:16
En dat er bij ons men zijn die dit doen is bijna rede genoeg van die lui om Bijker te halen. Ze hebben nog steeds een stijve plasser van wat er gebeurt was met Dwight.
die boeren kan je op geen enkel vlak serieus nemen. Altijd een grote waffel maar ondertussen Onze spelers proberen binnen te halen. Voor Bijker 10 anderen.. speelde vanaf het gelul over zijn contract als een natte krant
Misschien moeten we eens van ons calimero gedrag af.
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15011/-cambuur-slaat-direct-toe-en-haalt-opvolger-bijker-op-in-utrecht-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Nou, nou de opvolger is al binnen? Spelers van Dkv naar Cambuur prima. Een mens kan zijn fouten herstellen. Andersom is een onvergefelijke fout rahahaha!
Ik ben Bijker alweer vergeten. We hebben nu Kai Heerings en Vytas voor zijn positie dus er is niks aan de hand. Lekker opzouten met dat schijnheilige jonkje.
Citaat van: Johan058... op mei 12, 2015, 20:36:29
die boeren kan je op geen enkel vlak serieus nemen. Altijd een grote waffel maar ondertussen Onze spelers proberen binnen te halen. Voor Bijker 10 anderen.. speelde vanaf het gelul over zijn contract als een natte krant
En dus zijn ze de reacties eigenlijk niet waard. Betekend wel dat er van dat befaamde scoutingsorgaan daar geen hol meer over is.
En na bijker....Makrini?
Wat een ontzettende LUL als het waar is.
Citaat van: Treb op mei 12, 2015, 20:38:01
Misschien moeten we eens van ons calimero gedrag af.
dan moet je bij Henk wezen. "Wij zijn maar cambuur"
Citaat van: Johan058... op mei 12, 2015, 20:49:09
dan moet je bij Henk wezen. "Wij zijn maar cambuur"
Eensch. Erg storend!!!
Laaghartige actie van onze zuiderburen.
Vorig jaar de trainer.. nu weer een speler. Als ze een beetje niveau hadden dan blijf je van onze spelers af.
Maar goed het is dan ook een kutclub.
Neem Bijker niks kwalijk. Kan alleen maar zeggen jongen bedankt voor alles!
Niet uitjoelen, maar de rug toekeren en niets zeggen.
Heerlijk stukje drama :devil
Citaat van: OuweSkeve op mei 12, 2015, 21:31:54
Niet uitjoelen, maar de rug toekeren en niets zeggen.
Heerlijk stukje drama :devil
_O_ _O_
Wat heeft dit met Calimero te maken?
Hoe kan een liwwadder die de hele jeugd van Cambuur heeft doorlopen gratis de deur uitlopen naar de aartsrivaal! onbegrijpelijk en vele malen erger dan passant dwight.
Blijkbaar telt voor hem ook enkel geld
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 21:38:29
Wat heeft dit met Calimero te maken?
Hoe kan een liwwadder die de hele jeugd van Cambuur heeft doorlopen gratis de deur uitlopen naar de aartsrivaal! onbegrijpelijk en vele malen erger dan passant dwight.
Blijkbaar telt voor hem ook enkel geld
hij heeft zijn carrière aan cambuur te danken. Had op zijn minst een jaar verlengd en dan alsnog weg gaan voor een transfersom.. na dat gedoe over zijn contractverlenging was ik al een klein beetje klaar met bijker. En uitgerekend ook nog naar dat gehucht :R
Het beste maar weer dom jonkje :zucht
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2015, 19:24:26
Waar rook is is vuur maar ik lach me een kriek als hij niet naar DKV vertrekt :_schater
Aan de andere kant, we moeten ook niet roomser zijn dan de paus. Wij hebben ook genoeg rondlopen met een DKV verleden. Wat ik Bijker wel kwalijk neem zijn de stoere uitspraken m.b.t. echte leeuwarder, ze krijgen een nee etc.
Het verschil is wel dat niemand (ok Geert Abe uitgezonderd) ooit heeft geroepen kind van de club te zijn en direct overstapte. Ronny V. zag ik dan niet als volwaardig speler :devil
Laat meneertje Bijker lekker gaan strik erom en wegwezen.
Laten we hem negeren. elke actie van onze kant komt breed in de media en ze staan in DKV al in de handen te wrijven van plezier.. Laten we ze die lol niet geven
Siepie bedankt!!
Citaat van: Oosttribune op mei 12, 2015, 22:52:34
Laat meneertje Bijker lekker gaan strik erom en wegwezen.
Laten we hem negeren. elke actie van onze kant komt breed in de media en ze staan in DKV al in de handen te wrijven van plezier.. Laten we ze die lol niet geven
Siepie bedankt!!
:y :y Dit ze genieten echt van die vooruitzichten
Waar komt het gerucht vandaan? Zou me niks verbazen als het uit dkv komt om hier onrust te veroorzaken. We kunnen nog steeds 8ste worden, een wereldpreststie! En dat zint de boertjes niet... Zielig en triest volk!
Citaat van: John Hiatt op mei 12, 2015, 23:01:08
Waar komt het gerucht vandaan? Zou me niks verbazen als het uit dkv komt om hier onrust te veroorzaken. We kunnen nog steeds 8ste worden, een wereldpreststie! En dat zint de boertjes niet... Zielig en triest volk!
Dat zou toch wat zijn dat die gewoon naar AZ gaat of iets dergelijks..
Citaat van: Marc S op mei 12, 2015, 23:18:51
Dat zou toch wat zijn dat die gewoon naar AZ gaat of iets dergelijks..
iets wat niemand voor mogelijk had gehouden, topclub in Nederland? Ajax/Feyenoord/PSV?
Een overschatte speler die door zijn vertrek ons niet zwakker maakt en dkv bovendien niet sterker. Prima.
Nu ook op vi.nl melding van het feit dat hij waarschijnlijk naar DKV vertrekt.
Bijker heeft voor mij helemaal afgedaan. Gezien zijn lange historie bij onze club ligt een dergelijke overstap sowieso al gevoelig. Maar wat me nog het meeste stoort zijn die hypocriete woorden van vorig jaar. Aangeven dat je niet naar DKV zult vertrekken, dat ze nee krijgen te horen als ze komen en dat soort zaken. Of hou je stil of blij bij je principes. Wegwezen met dit soort quasi-clubmensen!
Ach Bijker kan nu eindelijk z'n masker afdoen en naar z'n grote (jeugd)liefde. Het was toch al bekend dat hij eigenlijk in een DKV pyama slaapt?
Toedeledoki l0l
Stel je werkt bij de Media Markt, en je kan €300,00 netto per maand meer verdienen bij de BCC aan de overkant, zou jij die stap dan niet maken? Tuurlijk, het is een gevoelige overstap van SCC naar DKV en je hebt in voetballerij te maken met emoties en al dat soort gelul, maar ja, je kan niet anders concluderen dan dat het sportief en ook financieel gezien een flinke stap vooruit is. Hoe jammer dat ook is. Cambuur moet eerst zijn zaakjes maar eens voor elkaar hebben wat betreft het stadion. Ook had hij vorig jaar beter niet kunnen roepen dat je zo'n overstap niet kan maken, en het vervolgens wel doen. Overigens twijfel ik eraan of hij wel daadwerkelijk een stap hogerop aan kan.
Mag toch hopen dat Bijker niet bij de selectie zit zondag. Dit gerucht is gewoon waar, anders hadden ze alle middelen wel uit de kast gehaald om te ontkennen.
Ik heb geen zin om zondag naar een speler van ons te kijken waarvan ik weet dat hij ( gratis ) de overstap maakt naar onze grootste rivaal.
DKV succes met tikkie breed, tikkie terug. l0l
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 10:32:41
Stel je werkt bij de Media Markt, en je kan €300,00 netto per maand meer verdienen bij de BCC aan de overkant, zou jij die stap dan niet maken? Tuurlijk, het is een gevoelige overstap van SCC naar DKV en je hebt in voetballerij te maken met emoties en al dat soort gelul, maar ja, je kan niet anders concluderen dan dat het sportief en ook financieel gezien een flinke stap vooruit is. Hoe jammer dat ook is. Cambuur moet eerst zijn zaakjes maar eens voor elkaar hebben wat betreft het stadion. Ook had hij vorig jaar beter niet kunnen roepen dat je zo'n overstap niet kan maken, en het vervolgens wel doen. Overigens twijfel ik eraan of hij wel daadwerkelijk een stap hogerop aan kan.
Niet te vergelijken, in voetbal heb je te maken met veel meer sentimenten.
Citaat van: DayDreamer op mei 13, 2015, 10:47:43
Mag toch hopen dat Bijker niet bij de selectie zit zondag. Dit gerucht is gewoon waar, anders hadden ze alle middelen wel uit de kast gehaald om te ontkennen.
Ik heb geen zin om zondag naar een speler van ons te kijken waarvan ik weet dat hij ( gratis ) de overstap maakt naar onze grootste rivaal.
DKV succes met tikkie breed, tikkie terug. l0l
En mocht hij er zijn, totaal negeren. Hij is de energie niet waard. Laten we het seizoen positief beeindigen en vol achter de spelers gaan staan die het wel een eer vinden om voor Cambuur te spelen.
Citaat van: Ravnajuv op mei 13, 2015, 10:57:27
Bijker is een leuke back, Heerenveen zal ongetwijfeld zijn top zijn, of zelfs te hoog gegrepen. We zullen zien.
Precies, ik snap eigenlijk ook niet wat Heerenveen met deze speler moet, vorig jaar heeft Bijker zich nog redelijk weten te ontwikkelen, maar vind hem dit seizoen toch aardig stil staan daarin. Bijker is een 13 in een dozijn speler, goed voor Cambuur op dit moment, voor Heerenveen die toch elk jaar voor EV wil spelen komt hij denk ik tekort, letterlijk en figuurlijk :P
Op dit moment is DKV zowel sportief als financieel een stap omhoog. Groter stadion, hoger salaris, hogere rangschikking, Europees voetbal.
Qua sfeer kan ie beter bij Cambuur blijven, maar van sfeer kun je je pensioen niet opbouwen.
En ik moet nog zien of hij het niveau van DKV wel aan kan. Misschien hebben ze daar nog een plekje op de bank die warm gehouden moet worden.
Ik wens hem er veel succes en we zien hem wel weer als hij hier in het stadion moet ballen, zal wel een hele wedstrijd een fluitconcert worden :_schater
Deze Bijker zet zichzelf al lekker voor lul.. niemand die hem ooit meer gelooft na z'n zogenaamde belofte van vorig jaar... dkv wordt er bepaald niet beter van hehehe.. ze weten niet wat ze binnen halen maar daar komen ze vanzelf achter :zweep :_schater l0l :R
Dit verwent mannetje mag zondag niet bij de selectie zitten.
Sterker nog gewoon nu al zeggen, jongen ga daar maar gelijk heen te trainen.
Opzouten met dit soort achterbakse leugenaars. :( :rodekaart
Citaat van: DayDreamer op mei 13, 2015, 11:04:43
Precies, ik snap eigenlijk ook niet wat Heerenveen met deze speler moet, vorig jaar heeft Bijker zich nog redelijk weten te ontwikkelen, maar vind hem dit seizoen toch aardig stil staan daarin. Bijker is een 13 in een dozijn speler, goed voor Cambuur op dit moment, voor Heerenveen die toch elk jaar voor EV wil spelen komt hij denk ik tekort, letterlijk en figuurlijk :P
Ze halen hem voor z'n arrogante bekje natuurlijk ;) veel praat en weinig presteren.
Soort zoekt soort toch.
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 10:32:41
Stel je werkt bij de Media Markt, en je kan €300,00 netto per maand meer verdienen bij de BCC aan de overkant, zou jij die stap dan niet maken? Tuurlijk, het is een gevoelige overstap van SCC naar DKV en je hebt in voetballerij te maken met emoties en al dat soort gelul, maar ja, je kan niet anders concluderen dan dat het sportief en ook financieel gezien een flinke stap vooruit is. Hoe jammer dat ook is. Cambuur moet eerst zijn zaakjes maar eens voor elkaar hebben wat betreft het stadion. Ook had hij vorig jaar beter niet kunnen roepen dat je zo'n overstap niet kan maken, en het vervolgens wel doen. Overigens twijfel ik eraan of hij wel daadwerkelijk een stap hogerop aan kan.
Klopt, heel logische stap dan hoor..
Maar als Bijker een jaar geleden zegt dat hij nooit naar Hveen zou gaan en hij gaat toch...
Wat denk je daar van dan?
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 11:59:13
Klopt, heel logische stap dan hoor..
Maar als Bijker een jaar geleden zegt dat hij nooit naar Hveen zou gaan en hij gaat toch...
Wat denk je daar van dan?
Ben ik helemaal met je eens. Dan had ie dat ook absoluut niet moeten zeggen. Maar ja, het blijft voetbal..
Maar heb je het gezien/gehoord van hem zelf dat ie dat heeft gezegd, of heb je dat ergens gelezen? want dat maakt ook wel enig verschil.
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 12:02:21
Ben ik helemaal met je eens. Dan had ie dat ook absoluut niet moeten zeggen. Maar ja, het blijft voetbal..
Maar heb je het gezien/gehoord van hem zelf dat ie dat heeft gezegd, of heb je dat ergens gelezen? want dat maakt ook wel enig verschil.
Gelezen en gehoord
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 12:02:21
Ben ik helemaal met je eens. Dan had ie dat ook absoluut niet moeten zeggen. Maar ja, het blijft voetbal..
Maar heb je het gezien/gehoord van hem zelf dat ie dat heeft gezegd, of heb je dat ergens gelezen? want dat maakt ook wel enig verschil.
Beide:)
Het blijft zeker voetbal, ben ik met je eens. Dat weet Lucas zelf ook en was enorm stom om zoiets te zeggen..
Lekker naar Hveen laten gaan. Toch al geen fan van hem..
sien hele familie is pro dkv, hou je dan mar us staande
Citaat van: piene hassus op mei 13, 2015, 12:13:59
sien hele familie is pro dkv, hou je dan mar us staande
Su moeilijk is dat niet juh..
Liefde heet dat..;-)
Als hij echte clubman was geweest, had hij gewoon zijn contract verlengd en hadden wij er ook nog wat aan kunnen verdienen. Maar dan transfervrij overstappen naar DKV, bah.
in de beste liefdesferhoudingen komme feul skeidingen foor
Citaat van: piene hassus op mei 13, 2015, 12:18:57
in de beste liefdesferhoudingen komme feul skeidingen foor
Daar hest wel een goed punt..
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 12:18:43
Als hij echte clubman was geweest, had hij gewoon zijn contract verlengd en hadden wij er ook nog wat aan kunnen verdienen. Maar dan transfervrij overstappen naar DKV, bah.
Zijn nog weinig clubmannen.
En echte clubmannen hoeven er ook niet te zijn, mijn inziens.
Dit is gewoon hun werk he.. Maar om nou eerste te zeggen dat hij nooit naar Hveen zou gaan en een jaar later toch gaat, dat gaat er bij mij niet in..
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 12:18:43
Als hij echte clubman was geweest, had hij gewoon zijn contract verlengd en hadden wij er ook nog wat aan kunnen verdienen. Maar dan transfervrij overstappen naar DKV, bah.
Als er voor Lucas betaald had moeten worden had DKV hem waarschijnlijk niet willen hebben, maar voor niks kun je het altijd proberen nietwaar.
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 12:20:59
Zijn nog weinig clubmannen.
En echte clubmannen hoeven er ook niet te zijn, mijn inziens.
Dit is gewoon hun werk he.. Maar om nou eerste te zeggen dat hij nooit naar Hveen zou gaan en een jaar later toch gaat, dat gaat er bij mij niet in..
Nja, bedoel ook meer van hij heeft veel aan Cambuur te danken, hele jeugdopleiding doorlopen en dan op zo'n manier weggaan. Jammer.
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2015, 12:31:43
Nja, bedoel ook meer van hij heeft veel aan Cambuur te danken, hele jeugdopleiding doorlopen en dan op zo'n manier weggaan. Jammer.
Tja, allemaal eigenheimertjes..
Denk dat hij zelf ook bang was, dat als er een som voor hem moest betaald worden, dat hij niet bepaald gewild zou zijn..
Citaat van: Timmie op mei 13, 2015, 11:59:13
Klopt, heel logische stap dan hoor..
Maar als Bijker een jaar geleden zegt dat hij nooit naar Hveen zou gaan en hij gaat toch...
Wat denk je daar van dan?
Dit soort uitspraken worden zoveel gedaan, maar zelden nagekomen. Het is vaak een momentopname; ik wilde nooit in Amsterdam gaan wonen. Ik woon er nu. Een mening en gedachte kan veranderen met nieuwe inzichten. Als je kijkt wat hier soms op het forum geroepen wordt door personen, zijn veel weinig consequent en uitermate subjectief.
Citaat van: ruubmac op mei 13, 2015, 10:32:41
Stel je werkt bij de Media Markt, en je kan €300,00 netto per maand meer verdienen bij de BCC aan de overkant, zou jij die stap dan niet maken? Tuurlijk, het is een gevoelige overstap van SCC naar DKV en je hebt in voetballerij te maken met emoties en al dat soort gelul, maar ja, je kan niet anders concluderen dan dat het sportief en ook financieel gezien een flinke stap vooruit is. Hoe jammer dat ook is. Cambuur moet eerst zijn zaakjes maar eens voor elkaar hebben wat betreft het stadion. Ook had hij vorig jaar beter niet kunnen roepen dat je zo'n overstap niet kan maken, en het vervolgens wel doen. Overigens twijfel ik eraan of hij wel daadwerkelijk een stap hogerop aan kan.
ik slaap nog liever in een doos zonder poen dan werken in dkv voor een miljoen
Smerige adoptie Leeuwarder, oftewel nep Leeuwarder!!!
Citaat van: denistel op mei 13, 2015, 13:19:02
ik slaap nog liever in een doos zonder poen dan werken in dkv voor een miljoen
Das een goeie, ik zou 't ook niet doen. Maar ik ben supporter, clubliefde bestaat alleen onder supporters.
Citaat van: Ronnie tng op mei 13, 2015, 13:20:10
Smerige adoptie Leeuwarder, oftewel nep Leeuwarder!!!
Slechte reactie. Dat 't geen echte Leeuwarder is klopt als een bus.
Succes Lucas
Jammer dat je naar DKV gaat, zal wel met geld te maken hebben. En dat snap ik dan ook wel weer.
Persoonlijk denk ik dat je er meer aan hebt dat je wekelijks speelt bij ons dan op de bank bij DKV.
Valt me tegen van Bijker. Maar het bewijst eens te meer dat clubliefde niet bestaat bij spelers, hoge uitzonderingen daargelaten.
PS. Kan die Heerenvener (Ravjanuv) van het forum worden geweerd?
Geen knip voor de neus waard. Inpakken en wegwezen met zijn grote mond.
Zondag geen afcheid van hem :R
Een vriendelijk doch dringend verzoek om jullie hier te gaan gedragen. Geen dreigementen en opmerkingen als galg of kogel, anders gaat de boel meteen weer op slot en mogen degene die zich niet kunnen beheersen een eigen forum gaan beginnen ;)
Galg!
:zweep
Iedereen is helemaal in paniek ik ken lucht persoonlijk en hij heeft gezegd dat alles wat in de media staat Bullshit is hij gaat niet naar de boeren
Lucht = lucas
Citaat van: vanvoren op mei 15, 2015, 03:41:59
Lucht = lucas
Lucht was goed genoeg indeze. Gebakken lucht. Dat had hij dan heel makkelijk direct in de media kunnen ontkrachten. Waaarom doet hij dat niet dan?
Citaat van: poelie-lwd op mei 15, 2015, 06:04:27
Lucht was goed genoeg indeze. Gebakken lucht. Dat had hij dan heel makkelijk direct in de media kunnen ontkrachten. Waaarom doet hij dat niet dan?
Inderdaad simpeler kan niet,gewoon tegen Henk A. zeggen dat het niet zo is en de meest kou is uit de
lucht..
Citaat van: vanvoren op mei 15, 2015, 03:40:07
Iedereen is helemaal in paniek ik ken lucht persoonlijk en hij heeft gezegd dat alles wat in de media staat Bullshit is hij gaat niet naar de boeren
Dat zou ik ook gezegd hebben als een supporter voor mijn neus stond.
Citaat van: drg op mei 14, 2015, 23:41:59
GalgJE!
:zweep
Ok
..... ......
Noem maar een letter 8P
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 06:40:53
Ok
..... ......
Noem maar een letter 8P
De L van Lucas Bijker.. :koffie
J VAN JUDAS!
Ik pleit voor deze twee smileys!! :devil
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.animaatjes.nl%2Fsmileys%2Fsmileys-en-emoticons%2Foverig%2Fgalg.gif&hash=9e7033f49f0fd1643fff5434e090e5e295cdb431)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi3.photobucket.com%2Falbums%2Fy90%2Fcinderella1976%2Fsmilies%2Fschieten2.gif&hash=e0848ffe7a6b57e82e5f4fb584966edf54306e57) (https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.picgifs.com%2Fsmileys%2Fsmileys-and-emoticons%2Fafraid%2Fsmileys-afraid-633450.gif&hash=de6f772e153e1415486ad8bd7a4636bb90c81211)
Lekker belangrijk allemaal. Laat lekker gaan, maak me liever druk om volgend seizoen. Met of zonder Lucas. Vermoed dat hij er volgend seizoen tegen ons wel met :rodekaart afgaat |:)
Citaat van: Cor op mei 15, 2015, 07:36:32
Lekker belangrijk allemaal. Laat lekker gaan, maak me liever druk om volgend seizoen. Met of zonder Lucas. Vermoed dat hij er volgend seizoen tegen ons wel met :rodekaart afgaat |:)
Was er vorig jaar ook niet zoiets in België?
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2015, 08:09:16
Was er vorig jaar ook niet zoiets in België?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245287&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl ,klein beetje het zelfde...
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 08:15:33
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245287&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl ,klein beetje het zelfde...
Het is gewoon een hypocriete bende met slappe excuses in de voetballerij. Heb zelf weinig gevoel meer bij het sentiment van spelers, mijn sentiment ligt bij Cambuur.
Als je onze mooie staat binnenkomt dan staan daar van die mooie bordjes met Leeuwarden. Onder elk bordje zou nu moeten hangen het gezicht van lucas met een grote rode streep erdoorheen.. Verboden voor hem om de stad binnen te komen.. Hij is niet alleen een verrader maar ook nog een grote hypocriet.. vorig jaar nog zeggen dat hij het niet zou doen en het jaar erop meteen vertrekken daarheen.. bah ik walg van zulke mensen.. ene kant mooi dat hij die kant op gaat want zulke mensen horen niet thuis bij onze mooie club..
Laat Bijker maar lekker gaan en er verder maar over ophouden.
EN VOORAL NIET LATEN OPRUIEN(LC) want dat willen ze graag, dat er weer ellende van komt want er zijn op dit moment BELANGRIJKER DINGEN VOOR DE CLUB.
Citaat van: Cor op mei 15, 2015, 08:22:39
Het is gewoon een hypocriete bende met slappe excuses in de voetballerij. Heb zelf weinig gevoel meer bij het sentiment van spelers, mijn sentiment ligt bij Cambuur.
Zo is het, niet aan toe te voegen... :thumbsup
Citaat van: vialli op mei 15, 2015, 08:24:18
Laat Bijker maar lekker gaan en er verder maar over ophouden.
EN VOORAL NIET LATEN OPRUIEN(LC) want dat willen ze graag, dat er weer ellende van komt want er zijn op dit moment BELANGRIJKER DINGEN VOOR ONZE CLUB.
Citaat van: vialli op mei 15, 2015, 08:24:18
Laat Bijker maar lekker gaan en er verder maar over ophouden.
EN VOORAL NIET LATEN OPRUIEN(LC) want dat willen ze graag, dat er weer ellende van komt want er zijn op dit moment BELANGRIJKER DINGEN VOOR DE CLUB.
Vooral de LC, daar werken alleen maar DKVers die de boel wat willen opstoken :R
Citaat van: 666 op mei 15, 2015, 08:29:42
Vooral de LC, daar werken alleen maar DKVers die de boel wat willen opstoken :R
Daarom is het beter dat we het maar rustig houden.. Hoe onrustiger het wordt hoe meer tegenwerking we kunnen verwachten(nieuwe stadion)
Het Lc had een pagina groot artikel er over. Die hebben echt niks beters te doen.
Citaat van: hobbes op mei 15, 2015, 08:44:23
Het Lc had een pagina groot artikel er over. Die hebben echt niks beters te doen.
LC en DKV zien Cambuur groeien en met een nieuw stadion is het einde nabij voor DKV dan kunnen ze niet meer roepen we zijn de grootste..
Dus hoe meer onrust er komt hoe meer tegenwerking we kunnen krijgen..en daar zijn ze op uit.
Ach, Blatertje is ooit begonnen bij DKV, voor hen halen ze weer een verloren zoon in huis. Als je het zo bekijkt ben ik blij dat hij optieft. Op voetballend gebied ben ik al langer klaar met hem :_schater
Respect voor deze jongen die jarenlang de clubkleuren heeft verdedigd. Triest om zulke reacties hier te lezen maar dat hoort nu eenmaal bij deze maatschappij.
Ik wens je geen succes bij onze zuiderburen maar wel bedankt voor de afgelopen jaren. Ook jij hebt Cambuur gebracht waar ze nu staan.
Citaat van: poelie-lwd op mei 15, 2015, 09:08:10
Ach, Blatertje is ooit begonnen bij DKV, voor hen halen ze weer een verloren zoon in huis. Als je het zo bekijkt ben ik blij dat hij optieft. Op voetballend gebied ben ik al langer klaar met hem :_schater
Kan die lekker kwartetten met de roon en vd berg pakken met zn drieen vast genoeg kaarten :_schater
Over de lc gesproken: in het hetzelfde artikel van vanmorgen staat dat het gerucht gaat dat Makrini ook die kant op gaat...
Na disse weer een FRISSE :proost
Citaat van: scclwd op mei 15, 2015, 09:33:15
Over de lc gesproken: in het hetzelfde artikel van vanmorgen staat dat het gerucht gaat dat Makrini ook die kant op gaat...
Stelletje stokers
Citaat van: scclwd op mei 15, 2015, 09:33:15
Over de lc gesproken: in het hetzelfde artikel van vanmorgen staat dat het gerucht gaat dat Makrini ook die kant op gaat...
Werd dat niet door 1 iemand geopperd ergens..? Journalistiek van het niveau de televaag
Ik moet er eigenlijk wel om lachen dat ze dat van die vent die hier gisteren was met wel 1 post hebben overgenomen in de krant.
Citaat van: scclwd op mei 15, 2015, 09:35:37
Dat hoop ik dan maar
Hoezo? Heb je nog niet door dat spelers alleen maar passanten zijn?
Dat spelers en TS nog steeds met die Kloosterman in gesprek gaan. :X
Het gaat me er niet echt om dat Bijker naar DKV gaat. Oké, ik zou het zelf niet doen, maar het is in principe zijn goed recht om waar dan ook heen te gaan.
Het probleem is dat hij ten eerste heeft gezegd dat hij zou bijtekenen zodat Cambuur nog iets aan hem zou kunnen verdienen, en ten tweede dat hij als echte Leeuwarder nooit naar DKV zou gaan.
Als je beide uitspraken dan niet waarmaakt ben je voor mij gewoon een hypocriet. En misschien ben ik naïef, maar dat blijft me gewoon nog altijd tegenvallen van iemand, zelfs van een profvoetballer.
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 09:37:44
Hoezo? Heb je nog niet door dat spelers alleen maar passanten zijn?
Natuurlijk, maar daarom mag ik toch wel hopen dat niet ook Makrini die kant op gaat?
Citaat van: scclwd op mei 15, 2015, 09:43:36
Natuurlijk, maar daarom mag ik toch wel hopen dat niet ook Makrini die kant op gaat?
Natuurlijk wel, maar zie het niet gebeuren ze hebben genoeg spelers voor die positie.. Ik zie Mo eerder naar het buitenland of naar Utrecht of een Twente vertrekken..
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2015, 09:40:09
Dat spelers en TS nog steeds met die Kloosterman in gesprek gaan. :X
Als ze het niet doen zijn de rapen gaar en schrijft hij helemaal wat hij wil..
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 09:46:25
Natuurlijk wel, maar zie het niet gebeuren ze hebben genoeg spelers voor die positie.. Ik zie Mo eerder naar het buitenland of naar Utrecht of een Twente vertrekken..
Ik zie geen reden eigenlijk waarom El makrini wel die kant op gaat. Het is precies zoals jij het zegt. Enige reden dat ik kan bedenken is om ons te stangen.. maar zo diep zouden zelfs zij niet zinken toch..?
Citaat van: De Gast op mei 15, 2015, 09:22:19
Respect voor deze jongen die jarenlang de clubkleuren heeft verdedigd. Triest om zulke reacties hier te lezen maar dat hoort nu eenmaal bij deze maatschappij.
Ik wens je geen succes bij onze zuiderburen maar wel bedankt voor de afgelopen jaren. Ook jij hebt Cambuur gebracht waar ze nu staan.
Respect komt van twee kanten. En als je als speler van deze stad en clubs zoveel wilt opgeven voor geld krijg je van mij geen respect.
Citaat van: SCC-J op mei 15, 2015, 09:49:15
Respect komt van twee kanten. En als je als speler van deze stad en clubs zoveel wilt opgeven voor geld krijg je van mij geen respect.
Van mij ook niet hoor. Bijker valt me zwaar tegen.
Mooie stap vooruit voor hem ik wens hem veel geluk .
Waaarvan akte.
Lucas heeft zich prima kunnen ontwikkelen binnen onze mooie club en is van mening dat hij een hoger niveau kan aantikken.
Hij wordt nu door een stel beleidsbepalers van DKV gebruikt om de steeds toenemende belangstelling rondom onze club schade toe te brengen. Het is begonnen met Foppe die lekte dat Dwight bij DKV had getekend, dit met de bedoeling dat hier alle stoppen zouden doorslaan.
Hierbij is hij bijgestaan door omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant.
Laten wij onze club nu niet in diskrediet brengen door in de bedoelingen van de beleidsbepalers van DKV mee te gaan.
Lucas is van beroep voetballer en moet hiermee zijn centjes verdienen, jammer dat hij zich laat gebruiken door DKV.
Echter, hij moet het eerst maar laten zien of hij daadwerkelijk een hoger niveau aan kan, want anders beland je al snel bij Telstar of iets degelijks.
Citaat van: Vlampiep op mei 15, 2015, 10:21:13
Lucas heeft zich prima kunnen ontwikkelen binnen onze mooie club en is van mening dat hij een hoger niveau kan aantikken.
Hij wordt nu door een stel beleidsbepalers van DKV gebruikt om de steeds toenemende belangstelling rondom onze club schade toe te brengen. Het is begonnen met Foppe die lekte dat Dwight bij DKV had getekend, dit met de bedoeling dat hier alle stoppen zouden doorslaan.
Hierbij is hij bijgestaan door omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant.
Laten wij onze club nu niet in diskrediet brengen door in de bedoelingen van de beleidsbepalers van DKV mee te gaan.
Lucas is van beroep voetballer en moet hiermee zijn centjes verdienen, jammer dat hij zich laat gebruiken door DKV.
Echter, hij moet het eerst maar laten zien of hij daadwerkelijk een hoger niveau aan kan, want anders beland je al snel bij Telstar of iets degelijks.
Bijker laat zich echt niet gebruiken, hij weet zelf heel goed wat hij doet en wat hier de consequenties van zijn. Lc is inderdaad een dkv-krant, Omroep F vind ik de laatste jaren wel meevallen. Die Kloosterman gold jaren geleden als een cambuurman, niets is minder waar als ik zijn bijdragen lees.
OF vind ik ook wel meevallen. Geert van Tuinen is een echte Cambuur-man.
OF noemen ze zelfs in DKV kringen Omroep Cambuur.. :_schater
Citaat van: Marc S op mei 15, 2015, 10:31:59
OF noemen ze zelfs in DKV kringen Omroep Cambuur.. :_schater
zolang due roelof daar rond huppelt kan t nooit omroep cambuur zijn l8l
Citaat van: runner 1 op mei 15, 2015, 10:17:45
Mooie stap vooruit voor hem ik wens hem veel geluk .
Waaarvan akte.
wordt het niet hoog tijd dat jij die stap in de stront ook eens gaat maken? Man, je geilt bijna op die jarrepijpers :R
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:38:00
wordt het niet hoog tijd dat jij die stap in de stront ook eens gaat maken? Man, je geilt bijna op die jarrepijpers :R
Dat wil die juist gewoon niet op reageren.
Maar mensen.. Het is nog helemaal niet zeker dat hij naar Hveen gaat..
Misschien gaat het wel om de FC..;-)
Citaat van: Timmie op mei 15, 2015, 12:11:28
Maar mensen.. Het is nog helemaal niet zeker dat hij naar Hveen gaat..
Misschien gaat het wel om de FC..;-)
Waarom dan jezelf geestelijk pijnigen, hij kan alle geruchten gewoon ontkennen en dan is er weer rust.
Citaat van: 666 op mei 15, 2015, 12:18:01
Waarom dan jezelf geestelijk pijnigen, hij kan alle geruchten gewoon ontkennen en dan is er weer rust.
Daar ben ik mee eens.
En daarbij komt, Cambuur zal hem niet voor niets op de tribune zetten..
Aparte situatie..
Citaat van: Timmie op mei 15, 2015, 12:23:45
Daar ben ik mee eens.
En daarbij komt, Cambuur zal hem niet voor niets op de tribune zetten..
Aparte situatie..
Blessure misschien, hij trainde begin v/d week appart van de groep door een blessure..
laat je niet gaan door emotie,s das juist wat die boeren willen dat het uit de hand loopt hier.doe het niet zou ik zeggen
ik heb het over de supporters dan he.
beste reactie is geen reactie ( wut 3xniks daar )
Als het klopt dat ie naar dkv gaat, lekker laten gaan en verder geen aandacht aan geven. Dat is ie dan niet waard.
Voor hem 10 anderen! |:)
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 12:35:15
Blessure misschien, hij trainde begin v/d week appart van de groep door een blessure..
Wel heel toevallig..;-)
Citaat van: Timmie op mei 15, 2015, 14:02:31
Wel heel toevallig..;-)
Hij viel zondag anders wel uit...
Inderdaad, laat lekker gaan. Veel centrale verdedigers uit de juup zijn beter dan Bijker is.
Slechte en domme beslissing, keuze voor het geld ipv voor het voetbal, had beter eerst met van der Laan kunnen praten. Gaat op de bank belanden. Mooi laten gaan in alle opzichten.
En uitspraken van voetballers...... het zijn bijna politici qua betrouwbaarheid
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245334&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Tsjaaa...
Hij heeft iig een spreekverbod gekregen van de club.
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 14:13:40
Hij viel zondag anders wel uit...
Touche, daar heb je me..
Hij heeft de hele week aangepast getraind.
Ging net voor het einde vd training met Mo en Narsingh naar binnen.
Morgen word bekeken of hij Zondag mee kan doen.
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 14:53:34
Hij heeft de hele week aangepast getraind.
Ging net voor het einde vd training met Mo en Narsingh naar binnen.
Morgen word bekeken of hij Zondag mee kan doen.
Dus Mo en Narsingh ook naar die mestpijpers=
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 15:23:19
Dus Mo en Narsingh ook naar die mestpijpers=
Moeten ze in het laatste geval wel een sticker op plakken "pas op breekbaar" :_schater
Citaat van: Marc S op mei 15, 2015, 15:24:35
Moeten ze in het laatste geval wel een sticker op plakken "pas op breekbaar" :_schater
Krijgen we hem na 1 training terug. Breukschade, valt onder de garantie :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 15:23:19
Dus Mo en Narsingh ook naar die mestpijpers=
Mogen ze gelijk flink betalen voor Narsingh.. w:)
Het is verdomme zelfs op de radio, zit op 3fm het nieuws te luisteren en komt het Bijker verhaal voorbij...pfffff moet niet gekker worden..
De media heeft niks te melden, dan maar over op stemmingmakerij en hopen dat het fout gaat. Wat een stelletje zielige mensen de journalisten van tegenwoordig.
Er is DKV en de hierbij heulende media alles aangelegen dat het aanstaande vertrek van Lucas leidt tot ongeregeldheden. Cambuur is ook nog steeds in de race in het FairPlay klassement.
Ze zijn in DKV schijtbenauwd dat Cambuur zich zal plaatsen.
Dus hopelijk zondag een waardig afscheid voor de vertrekkende spelers en materiaalman Siepie.
Op voetbalzone ook. Allemaal insinuaties terwijl er helemaal niks gebeurt is. Ze weten zelfs 1 zinnetje over el Makrini daar op te rekken tot een heel artikel.
Citaat van: hobbes op mei 15, 2015, 17:49:17
Op voetbalzone ook. Allemaal insinuaties terwijl er helemaal niks gebeurt is. Ze weten zelfs 1 zinnetje over el Makrini daar op te rekken tot een heel artikel.
wat overigens door Mo ontkracht is.
Citaat van: pvanbuijtene op mei 15, 2015, 18:42:10
wat overigens door Mo ontkracht is.
Op internet, radio etc of persoonlijk naar jou toe?
Citaat van: Shar op mei 15, 2015, 18:45:30
Op internet, radio etc of persoonlijk naar jou toe?
Persoonlijk naar onze clubwatcher.
Ok, thnx
Is het toeval dat Lucas rijmt op Judas en dat de eerste twee letters van Lucas en lul dezelfde zijn? Zou kunnen, maar ik denk het niet....
Citaat van: Delamere op mei 15, 2015, 20:04:14
Is het toeval dat Lucas rijmt op Judas en dat de eerste twee letters van Lucas en lul dezelfde zijn? Zou kunnen, maar ik denk het niet....
Doe jij aan Nick en Simon rijm ofzo? :devil
Laat die Lucas lekker naar DKV gaan, zo byzonder was ie nou ook weer niet :zucht
Lucas Bijker. Meneer zegt eerst toe zijn contract te verlengen omdat hij Cambuur een tranfsersom gunt wanneer hij naar een andere club vertrekt. Vervolgens stapt hij transfervrij over naar de aartsrivaal van te weinig kilometer verderop. Hiermee verraadt hij niet alleen 'zijn' club, maar ook vooral ons als supporter en niet te vergeten onze stad.
Zoals Bijker zelf vorig jaar al aangaf kan je het als Leeuwarder niet maken de overstap naar de zuiderburen te maken. Ik verwacht deze Braziliaanse Duitser dan ook de rest van zijn leven niet meer binnen onze stadsgrenzen te zien.
Lucas was gisteren in het stadion. Of hij er was om een seizoenskaart te kopen, of om de laatste plooien glad te strijken weet ik niet. Maandag is er iig een 'persmoment' omtrent een transfer.
Hij doet maar lekker. Verheug me nu al op de derby's van volgend jaar. Hoe meer beladen, hoe beter.
sit dan hooguut oppe bank
Citaat van: Ravnajuv op mei 16, 2015, 11:16:32
Lucas was gisteren in het stadion. Of hij er was om een seizoenskaart te kopen, of om de laatste plooien glad te strijken weet ik niet. Maandag is er iig een 'persmoment' omtrent een transfer.
HET stadion staat natuurlijk in Leeuwarden, hij was gisteren in een stadion.
Citaat van: Ravnajuv op mei 16, 2015, 11:16:32
Lucas was gisteren in het stadion. Of hij er was om een seizoenskaart te kopen, of om de laatste plooien glad te strijken weet ik niet. Maandag is er iig een 'persmoment' omtrent een transfer.
Moet hij daarvoor naar die tombe? Hij hoefde alleen nog maar via internet te verlengen toch? En ook even langs de Skoffel om zijn rekeningetje te betalen zeker :devil
Citaat van: piene hassus op mei 16, 2015, 11:23:35
sit dan hooguut oppe bank
Niet op de tribune? :devil
Lekker laten gaan joh. Geen woord meer aan vuil maken.
Ik mag aannemen dat jullie hem ook drie keer niks vonden. Irritante vent..
Dag Judas! l0l
Heeft hij nog meegetraind vandaag?
Citaat van: speculeter op mei 16, 2015, 12:32:24
Heeft hij nog meegetraind vandaag?
Nee, was wel aanwezig in het stadion...
Eigenlijk best wel zielig. Van seizoenkaarthouder naar selectiespeler. Ze zijn daar echt diep gezonken!
Check deze video's van Judas Bijker.. Bij de kapper wordt de vraag gesteld over de overstap.
https://www.facebook.com/ayad.mihi.7
Bij zijn afscheid gewoon 1 minuut stilte houden.
Waarschijnlijk speciaal naar de kapper voor de persconferentie maandag
Hij zit niet in zijn schuilkelder. Hij liep gewoon rond bij de miro vanmiddag.
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2015, 17:36:23
Hij zit niet in zijn schuilkelder. Hij liep gewoon rond bij de miro vanmiddag.
Binnenkort bij de buurtsuper in DKV. Dan ga je de Miro nog missen.
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2015, 17:36:23
Hij zit niet in zijn schuilkelder. Hij liep gewoon rond bij de miro vanmiddag.
En... heb je hem ook nog een journalistieke vraag gesteld? :D
Citaat van: 666 op mei 16, 2015, 17:42:37
En... heb je hem ook nog een journalistieke vraag gesteld? :D
Hij heeft hem zelf niet gezien.. Hij heeft dit van een niet prijs te geven bron :zweep
Citaat van: 666 op mei 16, 2015, 17:42:37
En... heb je hem ook nog een journalistieke vraag gesteld? :D
:_schater :_schater, Bakker was er bij. Ze zijn via de achterdeur gevlucht heb ik gehoord.
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 22:43:15
Doe jij aan Nick en Simon rijm ofzo? :devil
Hoop het niet, geen fan van, integendeel, bah!
Citaat van: Delamere op mei 16, 2015, 20:34:31
Hoop het niet, geen fan van, integendeel, bah!
Kom dan met iets minder beroerde rijmpjes :zweep
Citaat van: 666 op mei 16, 2015, 17:42:37
En... heb je hem ook nog een journalistieke vraag gesteld? :D
Nee want hij stapte net in zijn Opel astra sedan met zijn vrouwtje en reed weg. Als ik hem tegen was gekomen, had ik hem zeker wat vragen gesteld omtrent de overstap.
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2015, 20:39:19
Kom dan met iets minder beroerde rijmpjes :zweep
Zal het nooit meer doen, meneer Dokkumer, echt waar?
Dikke doei.
Verbeek verklapt transfer: 'Ik wilde hem, maar hij gaat naar dkv'
Maandag, 18 mei 2015 om 23:07
Lucas Bijker maakt de overstap van SC Cambuur naar provinciegenoot dkv. De clubs hebben de transfer nog niet bevestigd, maar volgens Gertjan Verbeek is de deal zo goed als rond.
"Wij wilden Bijker naar VfL Bochum halen, maar hij heeft voor dkv gekozen", zegt de trainer van de club uit de 2. Bundesliga maandagavond bij NOS Langs de Lijn. De 22-jarige Bijker is bij Cambuur in het bezit van een aflopende verbintenis en kon kiezen uit meerdere clubs. Zijn keuze voor dkv zal hem door de Leeuwarder fans niet in dank worden afgenomen.
Nadat het gerucht vrijdag naar buiten kwam, voelde Cambuur zich al genoodzaakt om vier beveiligers aan te laten rukken voor de training. Bijker, geboren in Sao Paolo, speelde vier seizoenen in de hoofdmacht van Cambuur en kan naar verluidt een driejarig contract tekenen in het Abe-is-dood Stadion.
Verbeek
Verbeek laat tevens weten dat hij ook volgend seizoen de trainer van Bochum is. Beide partijen hebben in een 'evaluatiemoment' aangegeven met elkaar verder te willen: "We kwamen tot de conclusie dat de samenwerking heel erg prettig was en een aantal dingen in gang zijn gezet waar ze op termijn vruchten van gaan plukken", aldus Verbeek. Zijn contract loopt in de zomer van 2016 af.
Ik schrok enorm, want ik dacht dat t om Makrini ging!
Jammer Judas... Je had beter voor Bochum kunnen kiezen!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2015, 00:37:32
Verbeek verklapt transfer: 'Ik wilde hem, maar hij gaat naar dkv'
Maandag, 18 mei 2015 om 23:07
Lucas Bijker maakt de overstap van SC Cambuur naar provinciegenoot dkv. De clubs hebben de transfer nog niet bevestigd, maar volgens Gertjan Verbeek is de deal zo goed als rond.
"Wij wilden Bijker naar VfL Bochum halen, maar hij heeft voor dkv gekozen", zegt de trainer van de club uit de 2. Bundesliga maandagavond bij NOS Langs de Lijn. De 22-jarige Bijker is bij Cambuur in het bezit van een aflopende verbintenis en kon kiezen uit meerdere clubs. Zijn keuze voor dkv zal hem door de Leeuwarder fans niet in dank worden afgenomen.
Nadat het gerucht vrijdag naar buiten kwam, voelde Cambuur zich al genoodzaakt om vier beveiligers aan te laten rukken voor de training. Bijker, geboren in Sao Paolo, speelde vier seizoenen in de hoofdmacht van Cambuur en kan naar verluidt een driejarig contract tekenen in het Abe-is-dood Stadion.
Verbeek
Verbeek laat tevens weten dat hij ook volgend seizoen de trainer van Bochum is. Beide partijen hebben in een 'evaluatiemoment' aangegeven met elkaar verder te willen: "We kwamen tot de conclusie dat de samenwerking heel erg prettig was en een aantal dingen in gang zijn gezet waar ze op termijn vruchten van gaan plukken", aldus Verbeek. Zijn contract loopt in de zomer van 2016 af.
Ik schrok enorm, want ik dacht dat t om Makrini ging!
Jammer Judas... Je had beter voor Bochum kunnen kiezen!
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-programma/375/2015-05-18 Vanaf minuut 30...
En er wordt ook over het nieuwe stadion gesproken... Minuut 21...
Toch wel extra frappant dat hij voor DKV kiest terwijl er blijkbaar meerdere opties waren...
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2015, 13:26:42
Toch wel extra frappant dat hij voor DKV kiest terwijl er blijkbaar meerdere opties waren...
Eens. Aan de andere kant, wie zegt dat de informatie van Verbeek klopt. Hij zal uiteraard weten dat zijn club Bijker een aanbieding heeft gedaan maar lijkt me niet dat hij weet heeft van hoeveel andere clubs interesse in Bijker hadden. Misschien vindt hij het ook wel leuk om een beetje te stoken, is tenslotte geen Cambuurman.
Citaat van: Shar op mei 19, 2015, 13:55:29
Eens. Aan de andere kant, wie zegt dat de informatie van Verbeek klopt. Hij zal uiteraard weten dat zijn club Bijker een aanbieding heeft gedaan maar lijkt me niet dat hij weet heeft van hoeveel andere clubs interesse in Bijker hadden. Misschien vindt hij het ook wel leuk om een beetje te stoken, is tenslotte geen Cambuurman.
Maar hij weet wel wat er bij DKV speelt..
Citaat van: Shar op mei 19, 2015, 13:55:29
Eens. Aan de andere kant, wie zegt dat de informatie van Verbeek klopt. Hij zal uiteraard weten dat zijn club Bijker een aanbieding heeft gedaan maar lijkt me niet dat hij weet heeft van hoeveel andere clubs interesse in Bijker hadden. Misschien vindt hij het ook wel leuk om een beetje te stoken, is tenslotte geen Cambuurman.
Valt wel mee, hij kan heel goed met Henk de Jong opschieten. Is ook heel positief over het voetbal van Cambuur. Plus dat zijn opmerking geen donderslag bij helder hemel was.
doei hypocriete leugenaar.
ik hoop dat je het niveau van de 2de seizoenshelft in de mest vol houdt.
Het blieft wel angstvallig stil rondom Bijker. Asen gaat ie helemaal niet naar dkv. :_schater
Citaat van: Oetseuuh op juni 16, 2015, 10:06:56
Het blieft wel angstvallig stil rondom Bijker. Asen gaat ie helemaal niet naar dkv. :_schater
Mag van mij blijven ;)
Van mij ook hoor...
Hahaha dat zou wat zijn.... Iedereen 'm al verrot te schelden e.d. maar wat bleek nou... :_schater
Maar denk wel dat ie gaat hoor.
Denk ook wel dat die gaat. maar lijkt me wel erg grappig als die niet richting DKV gaat :P
misschien toch nog Duitsland
Vakantie periode hé..
tekent de 23e bij DKV, hebben al mondeling akkoord.
Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2015, 11:29:47
Vakantie periode hé..
tekent de 23e bij DKV, hebben al mondeling akkoord.
Bist maar goed oppe hoogte, connecties bij DKV?
Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:35:25
Bist maar goed oppe hoogte, connecties bij DKV?
Hef er 10 seizoenkaarten.. wat denkst zelf je :rodekaart
zoals meerderen hier roepen. 'Ik zit dicht op het vuur' l8l
Denk er maar om dast dien handen niet verbrandst l0l
Gaast oek naar Oostenriek?
Citaat van: dit is mien club op juni 16, 2015, 11:42:21
Denk er maar om dast dien handen niet verbrandst l0l
Gaast oek naar Oostenriek?
Nee jong, werken werken werken..!
Die periode is het hier ook erg druk.
Ik hoop toch even twee dagen die kant op te kunnen.
Eerst 3 juli maar bij DTD :proost
Zou Alim Öztürk niet een mooie opvolger zijn voor Lucas. Toch weer een jongen die bekent is met onze club, maar nu op het 2de niveau in Schotland acteert. Vond het destijds wel een jongen met potentie en fysiek met zijn ruim 1.90 mtr ook prima. Weet niet of hij het huidige niveau aankan, maar daarvoor zijn stages.
Lucas heeft allang getekend bij DKV, dus daar kan een streep door.
Citaat van: SCC op juni 16, 2015, 12:02:03
Zou Alim Öztürk niet een mooie opvolger zijn voor Lucas. Toch weer een jongen die bekent is met onze club, maar nu op het 2de niveau in Schotland acteert. Vond het destijds wel een jongen met potentie en fysiek met zijn ruim 1.90 mtr ook prima. Weet niet of hij het huidige niveau aankan, maar daarvoor zijn stages.
Lucas heeft allang getekend bij DKV, dus daar kan een streep door.
Het lijkt me dat Kai Heerings de opvolger van Bijker is.
Citaat van: SCC op juni 16, 2015, 12:02:03
Zou Alim Öztürk niet een mooie opvolger zijn voor Lucas. Toch weer een jongen die bekent is met onze club, maar nu op het 2de niveau in Schotland acteert. Vond het destijds wel een jongen met potentie en fysiek met zijn ruim 1.90 mtr ook prima. Weet niet of hij het huidige niveau aankan, maar daarvoor zijn stages.
Lucas heeft allang getekend bij DKV, dus daar kan een streep door.
Ozturk gaat gewoon voor z'n kans in het Schotse premiership met Hearts
Ozturk is inderdaad kampioen geworden in Schotland (2e div) en gaat daar gewoon om Europees voetbal spelen komend seizoen. Verbeek heeft deze week een andere back gehaald (Wijnaldum) wat het verhaal dat hij Bijker zou willen hebben maar die niet meer beschikbaar was wat realistischer maakt.
Citaat van: SaVaGe op juni 16, 2015, 11:38:08
Hef er 10 seizoenkaarten.. wat denkst zelf je :rodekaart
Hest handig deen, nooit inne rij staan foor kaarten foor de derby :thumbsup
Ik kin een gast die dat echt deen het. Sk foor Cambuur en dkv (die laatste is dus 1 keer bruukt)
Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2015, 16:22:08
Hest handig deen, nooit inne rij staan foor kaarten foor de derby :thumbsup
Ik kin een gast die dat echt deen het. Sk foor Cambuur en dkv (die laatste is dus 1 keer bruukt)
Dan spek je wel onnodig de kas van de boeren...
En dan in die ene wedstrijd midden tussen die boeren zitten.....brrrrrr
Een keer per jaar in het uitvak is nog net te doen.
Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 21:08:38
En dan in die ene wedstrijd midden tussen die boeren zitten.....brrrrrr
Een keer per jaar in het uitvak is nog net te doen.
hoefst alleen maar huhuhu te roepen dan hoorst erbij
Citaat van: YellowBlue op juni 16, 2015, 20:43:33
Dan spek je wel onnodig de kas van de boeren...
Dat is waar, de tijd dat er voor hem 2 anderen klaar stonden ligt wel achter ze ;)
Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2015, 21:36:07
Dat is waar, de tijd dat er voor hem 2 anderen klaar stonden ligt wel achter ze ;)
Heb al her en der gehoord dat seizoenkaartverkoop daar uitstekend loopt :_schater
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.
Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.
Je kan 2x wat vertellen, maar je vertelt net niks.....
Had die beste jongen ook zelf even kunnen zeggen dat ie niet naar onze zuiderburen zou gaan.. was misschien een stuk gemakkelijker geweest.
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.
Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.
Je bent compleet ongeloofwaardig. Dit was je eerste post op het forum: "Bijker zal op zeker naar Heerenveen gaan."
Dus ja. Niet informatie verkondigen die je helemaal niet hebt.
Haha...medewerkster van mij heeft sk bij dkv.(kan zij ook niks aan doen)
Verkoop sk gaat daar dramatisch.
Citaat van: speculeter op juni 18, 2015, 13:39:24
Haha...medewerkster van mij heeft sk bij dkv.(kan zij ook niks aan doen)
Nee maar jij wel :zweep
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.
Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.
Jij kan wel meer vertellen, ik geloof er geen hout van
dat is toch al lang rond met die boeren?
Tot welke datum is of was die van cambuur? 1 juni of 1 juli?
Citaat van: jeff op juni 18, 2015, 13:54:47
Tot welke datum is of was die van cambuur? 1 juni of 1 juli?
30 juni..
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiële tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!
Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.
Dat ie met die walgen in gesprek gaat is wmb al erg genoeg.....
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiële tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!
Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.
Op 10 juni waren er 12.500 sk verkocht. Nog geen halfvol stadion.....
En inhoudelijk over jouw verhaal.... Bullshit. Denk je dat een club vertelt hoeveel ze bepaalde spelers bieden? Keep on dreaming!
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiële tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!
Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.
En hoe kom je bij deze info?
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 15:14:10
@Danny scc
Hoe graag ik het ook zou willen zeggen, ik kan je verder op dit moment niks vertellen( heb eigenlijks al teveel gezegd) wanneer ik nog meer openbaar maak zal me dat niet in dank worden afgenomen( netjes gezegd) en zal dit meteen laatste info zijn die ik heb gekregen. Mocht transfer rond zijn defintief ben ik best bereid 1 en ander gedetailleerder te vertellen..
En Maandag, of dinsdag wanneer hij daar dus wél tekent, lach jij je in je vuistje.. je bent wel erg geinformeerd over het reilen en zeilen van die mestfabriek, zit je wel op het goede forum?
Er is al een mondelinge-overeenkomst, en wat zegt men.. mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst... :rodekaart
Vind het in ieder geval een interessant verhaal..... Wordt vervold zullen we maar zeggen.
En voor mij is er maar 1 club :scc
:0= SLOTJE !! (oud speler toch :) )
ROT ALSJEBLIEFT OP MET DIE SK DISCUSSIE VAN DAT CREMATORIUM :R
:_schater :X :X
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2015, 18:11:36
ROT ALSJEBLIEFT OP MET DIE SK DISCUSSIE VAN DAT CREMATORIUM :R
Citaat van: SCCdrachten op juni 18, 2015, 18:05:13
:0= SLOTJE !! (oud speler toch :) )
Over 13 dagen is het een oud speler....
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 15:14:10
@Danny scc
ik kan je verder op dit moment niks vertellen( heb eigenlijks al teveel gezegd) wanneer ik nog meer openbaar maak zal me dat niet in dank worden afgenomen( netjes gezegd) en zal dit meteen laatste info zijn die ik heb gekregen.
Worden je benen dan in beton gestort en laten ze je in de gierput zakken? :devil
Citaat van: Utekleitrokken op juni 18, 2015, 21:12:15
Worden je benen dan in beton gestort en laten ze je in de gierput zakken? :devil
Ik denk vertrapt door koeien
Citaat van: mario op juni 18, 2015, 16:26:37
Vind het in ieder geval een interessant verhaal..... Wordt vervold zullen we maar zeggen.
En voor mij is er maar 1 club :scc
Het verhaal triggert mij ook wel. Het is toch wat vreemd dat hij nog steeds niet is gepresenteerd.
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 15:29:08
Haha nee! Zit idd op verkeerde forum, ben nou eenmaal fan van the boys ut harkema! Excuus daarvoor, maar je groeit ermee op he 8P
Hoe dan ook, zal niet ontkennen dat ik het 1 en ander weet vanuit hveen, anders had ik dit ook niet allemaal kennen lopen verkondigen, maar dat het niks met me supp schap te maken zoals net al aangeven. Wel ken ik daar aantal mensen etc etc. Dus nee Bijker hoeft van mij ook niet naar Hveen. Harkema wel maar dat zal niet gebeuren haha.
Ik moet die helemaal gelijk geven: mondelinge overeenskomst is ook bindend.. helaas is er niks zo veraddelijk als de voetballerij laat ik het daar op houden.
snap er echt niets van. Wat kan ons het schelen wie er op welke tribune zit in die sfeerloze bioscoop. Volgens mij is dit een SCC forum. En wat Bijker verder wil met z'n leven, het is me om't even.
Kleine correctie: Het schijnt niet het geval te zijn dat Bijker niet zou willen gaan ivm dat hveen met evt nog een back bezig zou zijn. maar puur om het feit dat hij zijn voorwaarden wil opschroeven. Bijker was in eerste estantie akkoord, totdat hij betere aanbieding(en) kreeg van andere clubs. Tevens circuleert dit nu rond op Twitter bij journalisten.
Die als bron vast een niet nader te noemen Cambuur-forum gebruiken. :P
Citaat van: Bartooo058 op juni 19, 2015, 00:24:35
Kleine correctie: Het schijnt niet het geval te zijn dat Bijker niet zou willen gaan ivm dat hveen met evt nog een back bezig zou zijn. maar puur om het feit dat hij zijn voorwaarden wil opschroeven. Bijker was in eerste estantie akkoord, totdat hij betere aanbieding(en) kreeg van andere clubs. Tevens circuleert dit nu rond op Twitter bij journalisten.
Volgens mij creëer jij je eigen geruchten. Sterkte met deze interessantdoenerij
Onbegrijpelijk dat er nog gesproken wordt over deze dwaas, debiel etc!
Hij is het discusseren niet waard! :R
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 19, 2015, 06:56:39
Volgens mij creëer jij je eigen geruchten. Sterkte met deze interessantdoenerij
En er zijn steeds mensen die hem de aandacht geven die hij wil... lekker links laten liggen, dan houd het vanzelf op..
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2015, 07:02:03
Onbegrijpelijk dat er nog gesproken wordt over deze dwaas, debiel etc!
Hij is het discusseren niet waard! :R
Idd slotje en naar oud spelers.
Citaat van: 666 op juni 19, 2015, 07:55:47
Idd slotje en naar oud spelers.
Formeel pas per 1 juli, dus nog geen slotje :devil
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:43:36
Formeel pas per 1 juli, dus nog geen slotje :devil
Dan verwacht ik wel een slotje om middernacht op 30 juni op 1 juli :zweep
Voor wat het waard is, ik kreeg net ook te horen van iemand anders dat Bijker idd niet naar dkv gaat. Dus wat Bartooo058 kan best wel een kern van waarheid in zitten.
Citaat van: jeff op juni 19, 2015, 19:21:02
Dan verwacht ik wel een slotje om middernacht op 30 juni op 1 juli :zweep
Je kunt de eerste juli een slotje verwachten. Of dat om middernacht is, don't count on it... :devil
Als hij niet naar dkv gaat wordt het lastig een stap hogerop te maken.
wordt dan hooguit tweede keus bij az, vitesse of twente.
Denk dat het oostblok of tweede bundesliga gaat worden voor hem
nou oostblok zeker niet.
We hebben allemaal te vroeg gekakeld, wie weet ging hij wel helemaal niet naar dkv... Als dit idd niet zo is schaam ik mij kapot voor de manier waarop we afscheid hebben genomen van hem en hoop dat we dit dan ooit nog eens opnieuw mogen doen. Les voor de toekomst...
Hij gaat daar heus wel heen, en anders is het al erg genoeg dat ie met ze in gesprek is gegaan na z'n grote bek van vorig jaar!!
Citaat van: Cambuur123 op juni 21, 2015, 00:33:11
We hebben allemaal te vroeg gekakeld, wie weet ging hij wel helemaal niet naar dkv... Als dit idd niet zo is schaam ik mij kapot voor de manier waarop we afscheid hebben genomen van hem en hoop dat we dit dan ooit nog eens opnieuw mogen doen. Les voor de toekomst...
Pfffff, een les voor de toekomst :_schater :_schater l8l
Iemand die zo goed weet hoe onze club in elkaar zit en zelf heeft geroepen nooit naar de rivaal te gaan had dit dan ook gewoon direct moeten ontkennen en ontkrachten. Iets wat ie volgens mij nog steeds niet gedaan heeft.
Citaat van: Cambuur123 op juni 21, 2015, 00:33:11
We hebben allemaal te vroeg gekakeld, wie weet ging hij wel helemaal niet naar dkv... Als dit idd niet zo is schaam ik mij kapot voor de manier waarop we afscheid hebben genomen van hem en hoop dat we dit dan ooit nog eens opnieuw mogen doen. Les voor de toekomst...
Ik verwacht aan het einde van volgens seizoen de volgende "Speler van ons die naar DKV gaat" Omdat ze weten dat ze ons op die manier overstuur kunnen krijgen.
Citaat van: Cambuur123 op juni 21, 2015, 00:33:11
We hebben allemaal te vroeg gekakeld, wie weet ging hij wel helemaal niet naar dkv... Als dit idd niet zo is schaam ik mij kapot voor de manier waarop we afscheid hebben genomen van hem en hoop dat we dit dan ooit nog eens opnieuw mogen doen. Les voor de toekomst...
Ik zal mijn woorden nooit terug nemen! Hij heeft een huis gekocht in dkv. Stel zijn contract wordt verscheurd neem ik het hem nog kwalijk!
Als je er alleen al over na denkt kan je opzouten!
Die lui in DKV hewwe de meesten op dit forum lekker opruie kennen.
Dat jimme hier oek nog in met gaan.
Se lang Lucas niet tekent het, is er oek geen overgang naar die gierrieders.
Dus lekker afwachte en jammer dat Lucas alle gier over zich heen kregen het, die voor die DKV ers weeze moest.
Hij is door jimme veroordeelt op basis van alle geruchten die heel bewust oanze kant op stuurt binne.
En ja ut is een beroep dat voetballen en as je fut wille of mutte binne alle klups potentiële werkgevers.
Zo zit het natuurlijk helemaal niet, maar dat snap je zelf hopelijk ook wel. Of het hele verhaal ooit naar buiten komt weet niemand, maar medelijden lijkt me een beetje overdreven.
Nee geen medelijden, want hij is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen.
Lucas zal bij zijn onderhandelingen een basis plaats eisen en dat kan bij een eventuele overgang een belemmering opwerpen.
Daarbij denk ik dat de speler die van Utrecht is overgekomen meer in huis heeft dan Lucas.
Al met al zijn wij dus beter af denk ik.
Citaat van: Vlampiep op juni 21, 2015, 11:03:26
Die lui in DKV hewwe de meesten op dit forum lekker opruie kennen.
Dat jimme hier oek nog in met gaan.
Se lang Lucas niet tekent het, is er oek geen overgang naar die gierrieders.
Dus lekker afwachte en jammer dat Lucas alle gier over zich heen kregen het, die voor die DKV ers weeze moest.
Hij is door jimme veroordeelt op basis van alle geruchten die heel bewust oanze kant op stuurt binne.
En ja ut is een beroep dat voetballen en as je fut wille of mutte binne alle klups potentiële werkgevers.
waar hest dou et over juh .Wie is hier degene die dat hier in leeuwarden steeds niet ontkent heeft .Hij heeft dat zelf allemaal gedaan en die dkv ers niet
Citaat van: Cambuur123 op juni 21, 2015, 00:33:11
We hebben allemaal te vroeg gekakeld, wie weet ging hij wel helemaal niet naar dkv... Als dit idd niet zo is schaam ik mij kapot voor de manier waarop we afscheid hebben genomen van hem en hoop dat we dit dan ooit nog eens opnieuw mogen doen. Les voor de toekomst...
ow ja en waarom was meneer de stiekummertzelf dan niet eens duidelijk .Hij was duidelijk hij wou naar dkv
Rot toch even lekker op met dat misschien ging hij helemaal niet. Straks moeten we "Het spijt me" zeker nog bellen om met een bloemetje naar dat jochie te gaan. Bijkertje had zelf open kaart moeten spelen in plaats van angstvallig zijn mondje te houden. Was hij eerlijk en open geweest dan had hij in mijn ogen nog iets aan respect behouden.
Tekent een deze dagen.
Henk Albers @HenkAlbers1970
Via @Roelofdevries83: Verschillende bronnen bevestigen dat Bijker al in het ziekenhuis in Heerenveen is geweest voor een keuring. #Cambuur
Het zou heel sterk zijn om nu niet meer te reageren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we kenne beter kieke naar spelers die hier komend seizoen wel spelen toch.
Pikante overstap binnen Friesland na medische keuring kwestie van tijd
Zondag, 21 juni 2015 om 21:51
De pikante overstap van Lucas Bijker, van SC Cambuur naar sc Heerenveen, staat op het punt om afgerond te worden. De verdediger wordt al een tijdje in verband gebracht met een verhuizing binnen Friesland en inmiddels is hij al in het ziekenhuis van Heerenveen geweest voor de medische keuring. Dat meldt Roelof de Vries, verslaggever bij Omrop Fryslan, op Twitter.
/
Heerenveen hoeft geen transfersom te betalen voor Bijker, aangezien zijn contract in Leeuwarden over tien dagen afloopt. De verdediger speelde vier seizoenen in het eerste elftal van Cambuur en kwam daarin tot 85 competitiewedstrijden. In de afgelopen twee jaar, waarin Cambuur in de Eredivisie speelde, was Bijker een vaste basisspeler.
Vorige maand werd al duidelijk dat de mandekker waarschijnlijk naar Heerenveen zou verkassen en dat nieuws viel niet goed bij de achterban van Cambuur. Uit voorzorg posteerde de club vier bewakers bij het trainingsveld. Cambuur was bang voor een herhaling van de taferelen van vorig jaar, nadat uitlekte dat coach Dwight Lodeweges in de zomer van 2014 over zou gaan stappen naar de Friese buurman. Een grote, boze menigte toog toen naar het stadion om verhaal te halen en zorgde daarbij voor de nodige overlast.
Roelof de Vries l0l :R :zweep
Het is duidelijk dat sommige journalisten om nieuws verlegen zitten ! Niks leuker dan wat ongerichte reacties !
Het laat ons evenwel koud , volstrekt koud
Strikje erom en mooi naar die gierbeffers toe zou ik zeggen.
En een fijn tikje op de knie in de derby, klaar
Citaat van: veteraan op juni 21, 2015, 22:23:00
Het is duidelijk dat sommige journalisten om nieuws verlegen zitten ! Niks leuker dan wat ongerichte reacties !
Het laat ons evenwel koud , volstrekt koud
sympatieke man die start-up bij omroep abe:( hol vat, stemmingmaker, is vroeger vaak gepest. Over tot de orde van de dag en slotje op dit onderwerp?
Boeit me eigenlijk niet dat hij daar heen gaat. Wat ik meer kut vind, is dat een dergelijk talent voor noppes weg gaat.
Wat zal dat shirt 'm ongelofelijk lelijk staan...
Citaat van: ruubmac op juni 22, 2015, 08:59:45
Wat zal dat shirt 'm ongelofelijk lelijk staan...
Wie?????
haha een braziliaan in een blauw-wit shirt. dat kan echt niet.....
Citaat van: ruubmac op juni 22, 2015, 09:15:37
Het gaat hier over Bijker toch :|
Zegt me zo niets. Het nieuwe seizoen staat voor de deur:)
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 09:28:04
Zegt me zo niets. Het nieuwe seizoen staat voor de deur:)
:proost
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 09:28:04
Zegt me zo niets. Het nieuwe seizoen staat voor de deur:)
Haha :_schater dank u op deze maandag morgen
Citaat van: ruubmac op juni 22, 2015, 09:15:37
Het gaat hier over Bijker toch :|
Wie? Die ken ik niet!
Verheug me nu al op die uit en thuiswedstrijd tegen die boeren....
Bij onze thuiswedstrijd tegen dkv zal hij wel op de bank zitten?
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 10:59:59
Is serieus
Ik zie de naam Judas hier ook wel eens voorbij komen, zegt je dat dan misschien iets??
Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 21:37:57
Henk Albers @HenkAlbers1970
Via @Roelofdevries83: Verschillende bronnen bevestigen dat Bijker al in het ziekenhuis in Heerenveen is geweest voor een keuring. #Cambuur
Zou het kunnen dat dit het psychiatrisch ziekenhuis is?
Frappant: DKV wil (ook?) Caner Cavlan van De Graafschap halen.
Lijkt mij dat de medische keuring daar plaats vindt bij een veearts?
Citaat van: gobo op juni 22, 2015, 14:08:59
Lijkt mij dat de medische keuring daar plaats vindt bij een veearts?
:_schater :_schater
Gerucht gaat dat die boeren vabdaag of morgen Cavlan presenteren als nieuwelinksback. Bijker zal dan ws niet naar hun toegaan
Maar Bijker speelde hier centraal, zullen ze 'm niet gewoon halen voor centraal dan?
Citaat van: ruubmac op juni 23, 2015, 10:30:37
Maar Bijker speelde hier centraal, zullen ze 'm niet gewoon halen voor centraal dan?
zou mooi zijn, want daar was hij niet best. Blijft voor mij een back.
Wat ik van insiders heb begrepen, is dat Lucas niet verzekerd is van een basisplaats en de concurrentie moet aan gaan.
misschien zetten ze hem wel in de spits, of op doel ( niet meer belangrijk)
Ws zetten ze hem op de bank.....
En nog meer waarschijnlijk. ..het hele seizoen.
Maar het laatste gerucht wat ik gehoord heb is dat hij daar verkeersregelaar word daar.Dat ging hem hier ook heel goed af :_schater
http://www.vi.nl/nieuws/bijker-staat-voor-pikante-overgang.htm (http://www.vi.nl/nieuws/bijker-staat-voor-pikante-overgang.htm)
Komt dus wel dichterbij...
Daaaaaaaaaaaag! l8l
Citaat van: Drumfather SCC op juni 23, 2015, 12:35:39
http://www.vi.nl/nieuws/bijker-staat-voor-pikante-overgang.htm (http://www.vi.nl/nieuws/bijker-staat-voor-pikante-overgang.htm)
Komt dus wel dichterbij...
Daaaaaaaaaaaag! l8l
Krijgen wij ook een opleidingsvergoeding?
Citaat van: 666 op juni 23, 2015, 13:18:10
Krijgen wij ook een opleidingsvergoeding?
Alleen als hij naar het buitenland was gegaan.. wat kon, maar zelfs die centen gunde hij de club niet...
Hij gaat toch naar het buitenland?
Geen aandacht meer aan besteden, stuk stront.
Mooi oppe bank juh met dat adoptiekien.
Bijker :O
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/scheerenveen/24197155/__Heerenveen_presenteert_Bijker__.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=telesporttf
Mooi, vandaag kan eindelijk een slotje op dit topic. Ik hoop van harte dat hij de dalende lijn van dit seizoen voortzet.
Gewoon strategie van die lui. Elk seizoen iemand hier weg kapen en dan krijg je vanzelf hommeles hier. En dat lukt ze dan ook gezien de sneue reacties richting Bijker. Heel triest voordie jongen terwijl dit vooral die kloteclub valt aan te rekenen.
Die lul zelf ook, hij wordt niet gedwongen daar heen te gaan. Had zijn pik niet in zo'n mestwijf moeten douwen.
Citaat van: De Gast op juni 25, 2015, 07:46:43
Gewoon strategie van die lui. Elk seizoen iemand hier weg kapen en dan krijg je vanzelf hommeles hier. En dat lukt ze dan ook gezien de sneue reacties richting Bijker. Heel triest voordie jongen terwijl dit vooral die kloteclub valt aan te rekenen.
Hij gaat er zelf heen. Transfervrij ook nog, gunt de club niks dus de sneue reacties zijn op zijn plaats.
Citaat van: Gasgeve op juni 25, 2015, 08:12:50
Hij gaat er zelf heen. Transfervrij ook nog, gunt de club niks dus de sneue reacties zijn op zijn plaats.
Idd Judas B.
Citaat van: De Gast op juni 25, 2015, 07:46:43
Gewoon strategie van die lui. Elk seizoen iemand hier weg kapen en dan krijg je vanzelf hommeles hier. En dat lukt ze dan ook gezien de sneue reacties richting Bijker. Heel triest voordie jongen terwijl dit vooral die kloteclub valt aan te rekenen.
Hij kon één jaar bijtekenen voor een riant salaris en een gelimiteerde transfersom om zo toch wat terug te geven aan Cambuur. Echter heeft hij vanaf dag één zijn hakken in het zand gezet en ging nergens mee akkoord. Toen speelde dkv al!
Het is gewoon een mafkees eerste klas! :R
Het scheld kanonnade had nog veel erger mogen/moeten zijn!
:0= Lucas Wie?! l0l
Citaat van: Galdiano op juni 25, 2015, 09:03:46
Hij kon één jaar bijtekenen voor een riant salaris en een gelimiteerde transfersom om zo toch wat terug te geven aan Cambuur. Echter heeft hij vanaf dag één zijn hakken in het zand gezet en ging nergens mee akkoord. Toen speelde dkv al!
Het is gewoon een mafkees eerste klas! :R
Het scheld kanonnade had nog veel erger mogen/moeten zijn!
Er zit alleen wel een kern van waarheid in wat hij zegt. Natuurlijk hoeven we hier niet vrolijk van te worden. Ja het is aan het eind van de dag zijn eigen keus, maar ik begin wel een patroon te ontdekken. Als ze elk jaar hier iemand wegplukken keert die onrust steeds weer terug. Dat is iets wat we wel zelf in de hand hebben. Al met al vind ik het wat betreft Bijker best wel meevallen. Die jongen is niet aangevallen of zo. Alleen uitgefloten. Ten slotte wens ik ze daar veel plezier met een niet zo bijzondere back en een slechte centrale verdediger. Ik hoop dat ze weer konden genieten van de frustraties hier en dat deze "aankoop' ze een paar plaatsen kost.
Waar ik me wel aan irriteer is dat het weer iemand is die gratis deze kant op gaat. Hebben blijkbaar niet de ballen om te betalen voor onze spelers als die boeren ze toch zo graag willen hebben. En ja ik snap het concept van transfervrij, dat je dan niet hoeft te betalen.
Roelof de Vries @Roelofdevries83 · 1m1 minute ago
Lucas Bijker loopt zojuist de perszaal in. Het is dus definitief. Bijker naar Heerenveen.
Kom er maar in Bartooo058!
Als ik aan die dwaas denk, denk ik ook altijd aan Defour!
Die dwaas kan ook niet met zijn emoties omgaan, na het incident dat hij een meisje sloeg, en daar een taakstraf voor kreeg.
Zijn domme rode kaarten.
En zijn ongeloofwaardigheid, "ik ga nooit voor dkv voetballen"
Gewoon helemaal gek maken die gast, en zie hem wel met rood, huilend het veld verlaten! l8l
Citaat van: Collingwood op juni 25, 2015, 14:45:11
Roelof de Vries @Roelofdevries83 · 1m1 minute ago
Lucas Bijker loopt zojuist de perszaal in. Het is dus definitief. Bijker naar Heerenveen.
Kom er maar in Bartooo058!
Die was hier alleen om te stoken....
OUD SPELER -> :0= :0= SLOTJE
Citaat van: speculeter op juni 25, 2015, 14:55:35
Die was hier alleen om te stoken....
Roelof de Vries l0l l8l :R
SLOTJE!!
Blijkt maar weer dat uitspraken ook in de voetballerij niet veel waard zijn.
Geen woorden meer aan vuil maken. Slotje erop. De groeten.
SLOTJE!! l0l
Denk om jullie hart mensen..
Wat een aanstellerij zeg :_schater
:X
:0= Forza Cambuur!! |:) :scc
(https://pbs.twimg.com/media/CIWTlLgWEAAa9Ae.jpg:large)
Wat zal dat shirt hem afschuwelijk staan l8l :_schater
Nu maar snel op slot dit topic en geen woorden meer aan vuil maken
:0= Forza Cambuur!! |:) :scc
:0= SLOTJE!!! l0l l8l :R
Iemand die al is veroordeeld voor het mishandelen van meisjes, en die nu weer NSB achtlinge streken uithaalt, verdient hier geen topic meer. Dus graag een slotje!
Citaat van: fred op juni 25, 2015, 15:20:44
(https://pbs.twimg.com/media/CIWTlLgWEAAa9Ae.jpg:large)
Wat zal dat shirt hem afschuwelijk staan l8l :_schater
Nu maar snel op slot dit topic en geen woorden meer aan vuil maken
klik deze foto aan en er verschijnt allemaal spam op mijn telefoon. ....
sterker nog, kan dat hele topic over Judas Bijker niet verwijderd worden, heren moderators???
Citaat van: Collingwood op juni 25, 2015, 14:45:11
Roelof de Vries @Roelofdevries83 · 1m1 minute ago
Lucas Bijker loopt zojuist de perszaal in. Het is dus definitief. Bijker naar Heerenveen.
Kom er maar in Bartooo058!
Waar is die Bartooo058 eigenlijk, kan ook geen berichten meer van hem vinden.
Van schrik zijn account verwijdert ? :zweep
Citaat van: DK op juni 25, 2015, 16:09:41
sterker nog, kan dat hele topic over Judas Bijker niet verwijderd worden, heren moderators???
Dacht ik ook aan, ja idd beter. :R
Is hij niet die LB die sien wief sloeg?? Gien woorden meer aan vuil maken
HAAL DAT GORE SHIRT VAN ONZE SITE!!!!
Citaat van: YellowBlue op juni 25, 2015, 16:34:59
HAAL DAT GORE SHIRT VAN ONZE SITE!!!!
Gvd. Kappe met die lafaard
Ik heb me bewust weinig bezig gehouden met dit topic. Maar snap he-le-maal niks van deze transfer :wall
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 25, 2015, 16:56:46
Ik heb me bewust weinig bezig gehouden met dit topic. Maar snap he-le-maal niks van deze transfer :wall
zijn chick he. En hij heeft waarschijnlijk nu alles achter zich gelaten hier en nu was de tijd rijp om het officieel te maken. Het was in januari al rond
Citaat van: DK op juni 25, 2015, 16:09:41
sterker nog, kan dat hele topic over Judas Bijker niet verwijderd worden, heren moderators???
!!!!!!!!!
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2015, 09:43:36
Formeel pas per 1 juli, dus nog geen slotje :devil
:0= Vervroeg die datum maar naar per direct
Waarom is dit topic nog niet dicht!!
Duurt veel te lang allemaal!
Zo sta je tussen de kerels en zo tussen de dames... Maak je borst maar nat bijker want we kennen tijdens de derby geen enkele vorm van genade. Dus tijdens de derby met de rest van de dames maar de handschoenen en panty aan, want verkleumd verliezen doet dubbel zeer.
Ondanks de beroerde keuze en je ongelukkige uitspraak wens ik je het beste..
Officieel is Bijker nog 5 dagen in dienst bij Cambuur. Laat hem in die dagen opdraven om het stadion schoon te maken ofzo.
LB = Lekker Belangrijk!!! l8l Wij zijn :scc, :scc Leeuwarden!!!!
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 25, 2015, 17:25:18
Officieel is Bijker nog 5 dagen in dienst bij Cambuur. Laat hem in die dagen opdraven om het stadion schoon te maken ofzo.
de pisbakken (want laten we eerlijk zijn wcs zijn het niet) met een tandenborstel :_schater
Citaat van: Cor op juni 25, 2015, 16:24:10
Is hij niet die LB die sien wief sloeg?? Gien woorden meer aan vuil maken
mooi liedje komend seizoen: en sla je wijf maar in elkaar 8) op de melodie van stop die vlag maar in je r@@t.
wordt hij toch nog toegezongen :_schater
Ben wel benieuwd naar zijn verhaal....
Citaat van: zeewolde op juni 25, 2015, 18:07:47
mooi liedje komend seizoen: en sla je wijf maar in elkaar 8) op de melodie van stop die vlag maar in je r@@t.
wordt hij toch nog toegezongen :_schater
Bijker boerenjong Bijker boerenjong :_schater
Je vader is je vader niet, je moeder is je moeder niet. Bijker hoerenjong.
Je vader is je vader niet, je moeder is je moeder niet. Bijker hoerenjong.
T is beter om een slotje te plaatsen op deze topic.
Dokkie is toch niet de enige hier die een slotje kan plaatsen?
Clint is al een maand niet op 't forum geweest en roepieh hebben we ook al een paar dagen niet gezien.
Is 't niet eens tijd voor een extra moderator? Dit topic hoort idd allang een slotje te hebben.
Nee da's geen kritiek maar een constatering.
Citaat van: el haj op juni 25, 2015, 18:46:43
Dokkie is toch niet de enige hier die een slotje kan plaatsen?
Clint is al een maand niet op 't forum geweest en roepieh hebben we ook al een paar dagen niet gezien.
Is 't niet eens tijd voor een extra moderator? Dit topic hoort idd allang een slotje te hebben.
Nee da's geen kritiek maar een constatering.
t is beter idd dat t gesloten wordt. Hij is weg. Dus klaar.
JAIKS wat een vieslak! :zucht
Citaat van: Cambuur123 op juni 25, 2015, 19:08:36
JAIKS wat een vieslak! :zucht
staat hem niet dat shirt. Ik lach me straks dood als hij daar helemaal niet aan voetballen toekomt. En de bank warm houdt :insane :_schater
Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:13:12
staat hem niet dat shirt. Ik lach me straks dood als hij daar helemaal niet aan voetballen toekomt. En de bank warm houdt :insane :_schater
Tribune, dat is pas een straf.
Citaat van: Marc S op juni 25, 2015, 19:14:55
Tribune, dat is pas een straf.
haha ja dat is beter :insane :_schater
Waar is die Bartooo9 die het voor de tweede keer bij het foute eind had :_schater
CiteerIedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.
Deze persoon (Barto058) heeft gewoon zijn posts verwijderd. Haha, lafaard.
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 25, 2015, 20:03:39
Deze persoon (Barto058) heeft gewoon zijn posts verwijderd. Haha, lafaard.
Die qoute zocht ik vanmiddag ook al, kon inderdaad ook niks meer terug vinden.
Een leeuwarder in dit lelijke shirt....mijn god. Die is echt goed de weg kwijt. snel oprotten en wat mij betreft topic gewoon verwijderen. wil nooit meer wat van die verrader zien.
Citaat van: el haj op juni 25, 2015, 18:46:43
Dokkie is toch niet de enige hier die een slotje kan plaatsen?
Clint is al een maand niet op 't forum geweest en roepieh hebben we ook al een paar dagen niet gezien.
Is 't niet eens tijd voor een extra moderator? Dit topic hoort idd allang een slotje te hebben.
Nee da's geen kritiek maar een constatering.
Dit forum is sowieso al een grote beerput. De reacties in dit topic alleen al. Jullie laten je O ontzettend kennen.
Had wat leuker nieuws verwacht op deze normaliter heuglijke dag.
Dames en heren, nu officieel bekend is geworden dat Bijker The Betrayer officieel stront in zijn aderen heeft in plaats van bloed, maak ik er nu een eind aan.