Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lucas Bijker

Gestart door SCC-J, februari 03, 2013, 21:13:37

Vorige topic - Volgende topic

Puma

Woow, veel reacties haha.
Snap ook wel dat je niet alles op Bijker af kunt schuiven.  ;)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Schepers zou het worden, Diemers moest het worden.. Alle lof voor deze jongens, maar Bijker is het geworden.
En nu niet nog veel beter worden, want straks word je weggekocht door een grotere club |:)

Goudvinger

Een heuse verademing, en dat te bedenken dat hij ooit op de bank zat achter Vosselman.. Zo jong en dan met zo veel lef spelen, niets anders dan lof voor onze grote kleine vriend  :proost

Dokkumer

Ook lekker dat hij regelmatig steun kreeg van Ritzi, die zijn verdedigende taken ook goed oppakte. En dan kun je zien dat Bijker heel veel in zijn mars heeft...

speculeter

Als die zo door gaat.....

cambuurlegend

Bijker is gewoon een zekerheidje ! Fantastische mentaliteit , en ondanks zijn geringe lengte erg veel duelkracht !!

gewoon een fan

Bijker was voor mij de man of the match  _O_
Een aantal erg belangrijke en goede acties gehad gisteren, gelijk verlengen en opwaarderen zijn contract.

sunderland

Vd Belt moet nu toch echt met hem gaan praten anders gaat ie in de winterstop straks weg voor een appel en een ei .Hij heeft nog geen topcontract en dan kan cambuur ook niet veel vragen als bijv AZ komt

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:20:52
Schepers zou het worden, Diemers moest het worden.. Alle lof voor deze jongens, maar Bijker is het geworden.
En nu niet nog veel beter worden, want straks word je weggekocht door een grotere club |:)

Mooi gezegd, zo is het precies!

KristCambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:34:31
Ook lekker dat hij regelmatig steun kreeg van Ritzi, die zijn verdedigende taken ook goed oppakte. En dan kun je zien dat Bijker heel veel in zijn mars heeft...
_O_ Hij heeft echt bewezen dat hij het niveau van Eredivisie heel goed aan kan. Alle 3 de.wedstrijden was hij 1 van de beteren! Had ik niet verwacht, respect voor hem! |:)
Cambuur till I die!

dit is mien club

Idd direct open breken en verlengen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

oost058

Helemaal mee eens. Was wat mij betreft nog meer MOTM dan Droste. Wat een werk verzet deze jongen en geen fouten. Topper!

Bernardo

Lucas Bijker in voorlopige selectie Nederlands Beloftenelftal
23.08.2013 - 15:00
Onze linksback Lucas Bijker is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het oefenduel tegen FC Twente. Dit duel wordt gespeeld op vrijdag 6 september 2013 op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. De definitieve selectie wordt vrijdag 30 augustus aanstaande bekend gemaakt.
Lucas Bijker is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van SC Cambuur en speelde tot nu toe de volle negentig minuten in alle drie de Eredivisiewedstrijden. Afgelopen seizoen beleefde hij zijn definitieve doorbraak en kwam toen in 22 wedstrijden uit voor SC Cambuur.
Alvast veel succes Lucas!

AL

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 15:08:50
Lucas Bijker in voorlopige selectie Nederlands Beloftenelftal
23.08.2013 - 15:00
Onze linksback Lucas Bijker is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het oefenduel tegen FC Twente. Dit duel wordt gespeeld op vrijdag 6 september 2013 op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. De definitieve selectie wordt vrijdag 30 augustus aanstaande bekend gemaakt.
Lucas Bijker is afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van SC Cambuur en speelde tot nu toe de volle negentig minuten in alle drie de Eredivisiewedstrijden. Afgelopen seizoen beleefde hij zijn definitieve doorbraak en kwam toen in 22 wedstrijden uit voor SC Cambuur.
Alvast veel succes Lucas!

Niet meer dan terecht!
Ik zie Lucas nog wel eens naar een topclub (in Nederland) gaan.