Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door DCKM, april 07, 2015, 13:03:46

Vorige topic - Volgende topic

DCKM

In Nederland, en zelf daar buiten, staat Cambuur bekent om zijn sfeer.
Maar toch is het voor trouwe supporters elke keer weer het zelfde.
Ik deel deze mening, ondanks dat er toch zo nu en dan iets nieuws is te horen.
Laat ik een voorbeeld geven.
Willem 2 komt nog naar, met samengeknepen billen, Leeuwarden.
Laten wij supporters, in de 21 minuut, een minuut lang  massaal applaudisseren en zingen voor Oscar Zijlstra.
Voor de leken onder ons, Oscar Zijlstra was de keeper die voor Cambuur scoorde op 9 november 1985 tegen Willem 2.
We kunnen per thuis wedstrijd wel bekijken wie er toegezongen kan worden.
Het is maar een suggestie.

En als we onze helden uit heden en verleden niet eren, dan moeten we zien dat we meer origineel liederen gaan bedenken en zingen.
Misschien dat er meer tribunes meedoen dan alleen maar gaan staan als je voor Cambuur bent.

Zo en nu wacht ik af op jullie commentaar.

En ik zeg hup :scc hup naar voren

De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

jeff

 :0= Ik zeg slotje.
Voor sfeer is al een topic met 130 pagina's.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=48.0

speculeter

Snel een slotje.

DCKM

Moet ik reageren op een topic van 2013?
Een topic die over iets anders gaat dan de mijne.
En waarom staat anno 2015 nog een topic van 2013 hier?
Kom op zeg deze moet na een jaar toch gewoon pleitte zijn?

Met mijn topic wil ik juist dat wij als cambuur supporters meer onze helden uit heden/ verleden gaan ondersteunen en eren.
Meer originele meezingende liederen zodat het stadion nog meer uit zijn plaat gaat, dan alleen maar tegen DKV.

Dus wie een suggestie heeft om een held uit heden/verleden toe te zingen mag het zeggen.

FORZA  :scc
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Dokkumer

Een topic wat nog steeds doorloopt, niet doen alsof er al 2 jaar niet meer gepost is. Verder heeft dit topic NIKS te maken met spelers of technische staf en voegt dus niks extra's toe aan dit subforum..

Gaarne een administrator die dit topic kan sluiten of samenvoegen met het bestaande.

poelie-lwd

Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 10:31:29
Moet ik reageren op een topic van 2013?
Een topic die over iets anders gaat dan de mijne.
En waarom staat anno 2015 nog een topic van 2013 hier?
Kom op zeg deze moet na een jaar toch gewoon pleitte zijn?

Met mijn topic wil ik juist dat wij als cambuur supporters meer onze helden uit heden/ verleden gaan ondersteunen en eren.
Meer originele meezingende liederen zodat het stadion nog meer uit zijn plaat gaat, dan alleen maar tegen DKV.

Dus wie een suggestie heeft om een held uit heden/verleden toe te zingen mag het zeggen.

FORZA  :scc

Ik ga voor Ronnie Venema!

Kom er maar in MarC!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:26:28
Ik ga voor Ronnie Venema!

Kom er maar in MarC!

marc is gevlucht haha

maar topic is overbodig ken we gewoon bij sfeer topic toch

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 14, 2015, 12:03:42
marc is gevlucht haha

maar topic is overbodig ken we gewoon bij sfeer topic toch
Marc zit op de brulboei net buiten de haven van Harlingen zijn memoires over Ronny V. te schrijven..

EENSCH!!

Galdiano

Komt hij nog wel bij Cambuur? Zie hem nooit meer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op april 14, 2015, 12:22:03
Komt hij nog wel bij Cambuur? Zie hem nooit meer.
Zal wel met zijn werk zitten, horeca is werken wanneer een ander gaat zuipen bij Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

DCKM

Thomas Haan met sien skorre stembandjes.
Leeft Thomas Haan eigenlijk nog wel?
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.