Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jerge Hoefdraad

Gestart door DK, februari 05, 2015, 11:02:21

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hebben misschien 2 of drie spelers die aanvallend een opening kunnen vinden en laat die lekker hun energie daarvoor sparen.
Zoals hij (ook in de slotfase) de bal bij zich kan houden is geweldig en daarmee kreeg het team aanvallend of verdedigend de tijd om goed te staan

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2016, 07:14:17
We hebben misschien 2 of drie spelers die aanvallend een opening kunnen vinden en laat die lekker hun energie daarvoor sparen.
Zoals hij (ook in de slotfase) de bal bij zich kan houden is geweldig en daarmee kreeg het team aanvallend of verdedigend de tijd om goed te staan
Deed ie goed he!

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2016, 07:14:17
We hebben misschien 2 of drie spelers die aanvallend een opening kunnen vinden en laat die lekker hun energie daarvoor sparen.
Zoals hij (ook in de slotfase) de bal bij zich kan houden is geweldig en daarmee kreeg het team aanvallend of verdedigend de tijd om goed te staan

Exact, wordt door veel mensen hier enorm onderschat
Area 58

WouterZz

Was erg belangrijk. Helaas wel zn man volledig kwijt bij de goal van Ajax. Dat moet er nog even uit.

sk13

Veel te lui. Beweegt amper zonder bal

janou

veel te lui :_schater, als er ook maar een speler te lui was geweest gister had je verloren. iedereen heeft alles gegeven. en als hoefdraad nou zo lui is dan had sipke dr echt wel wat van gezegd of had ie hem gewisseld. is denk ik meer zijn uitstraling dan dat ie lui is. hiernaast is hij gewoon dit seizoen de belangrijkste speler van cambuur (evt. met streek). die man geeft zoveel assists

Noordcambuur

Citaat van: sk13 op december 16, 2016, 14:08:14
Veel te lui. Beweegt amper zonder bal
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :_schater

denistel

sterk aan de bal idd en pakte daardoor op de goeie momenten tijdwinst en kans voor
anderen om even op adem te komen.
als ie de bal kwijt is is ie wel kwetsbaar als zijn man naar voren stoomt.

en hem vergelijken met Harry vd Laan dat kan echt niet hoor die scoorde
uit alle hoeken en gaten.

voetbaltechnisch is hij de beste die we hebben en dat hebben we ook zeker nodig

DCKM

Hoefdraad is de zwakste schakel en daarom moet hij weg bij Cambuur.
Kort en krachtig getypt en uit de loze pols.
Wacht nog eentje zomaar even uit de mouw, Hoefdraad lever je contract en ga vissen.
Zo dit ben ik even kwijt en lucht op.
Sipke ik weet dat je dit leest, of anders ingefluisterd krijgt van je maat, aub stuur Hoefdraad naar verweggiestan.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Yellow Army

Citaat van: DCKM op december 18, 2016, 12:12:57
Hoefdraad is de zwakste schakel en daarom moet hij weg bij Cambuur.
Kort en krachtig getypt en uit de loze pols.
Wacht nog eentje zomaar even uit de mouw, Hoefdraad lever je contract en ga vissen.
Zo dit ben ik even kwijt en lucht op.
Sipke ik weet dat je dit leest, of anders ingefluisterd krijgt van je maat, aub stuur Hoefdraad naar verweggiestan.

Zwakste schakel  :_schater :_schater :_schater. Aan een gebrek aan humor ligt het niet.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2016, 12:19:15
Zwakste schakel  :_schater :_schater :_schater. Aan een gebrek aan humor ligt het niet.

Hopelijk inderdaad een poging tot humor.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: DCKM op december 18, 2016, 12:12:57
Hoefdraad is de zwakste schakel en daarom moet hij weg bij Cambuur.
Kort en krachtig getypt en uit de loze pols.
Wacht nog eentje zomaar even uit de mouw, Hoefdraad lever je contract en ga vissen.
Zo dit ben ik even kwijt en lucht op.
Sipke ik weet dat je dit leest, of anders ingefluisterd krijgt van je maat, aub stuur Hoefdraad naar verweggiestan.

Meen je dit nu serieus of cynisch???? Sjezus deze kerel begint steeds meer uit te blinken...

Ik bin niet gek maar cabuursupporter of is het.... Ik bin gek maar niet cambuursupporter  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: DCKM op december 18, 2016, 12:12:57
Hoefdraad is de zwakste schakel en daarom moet hij weg bij Cambuur.
Kort en krachtig getypt en uit de loze pols.
Wacht nog eentje zomaar even uit de mouw, Hoefdraad lever je contract en ga vissen.
Zo dit ben ik even kwijt en lucht op.
Sipke ik weet dat je dit leest, of anders ingefluisterd krijgt van je maat, aub stuur Hoefdraad naar verweggiestan.
he kerel gaat het wel goed met je of zit je weer te snuiven

ChantiSCC

 :_schater :_schater :_schater Vaak de sterkste schakel wat lul je nou  :_spank

Yellow Army

Weer een assist van deze 'zwakke schakel'
Area 58