Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:37:51
Dat is helemaal afhankelijk van hoe snel hij herstelt. Zoiets kan 3 maand duren maar ook zomaar een half jaar

3 maand  :_schater

Collingwood

Trainer De Jong gaf ook nog duidelijkheid omtrent hoe het nu verder zal gaan met Bytyqi: ,,Sinan is vanmorgen teruggegaan naar Manchester. Daar zal hij binnenkort worden geopereerd. In Oostenrijk (zijn thuis, red.) volgt revalidatie – veel ervaring met dergelijke knieblessures in dat land vanwege de wintersport – waarna hij later verder gaat werken aan een terugkeer op de velden bij City. Wat mij betreft komt hij hier weer terug als hij speelklaar is."

Aldus de Huis aan Huis.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

We zullen het zien....
Laat het in het nieuwe seizoen maar zien bytyqi!

Bernardo

Tja staat toch 6 tot 9 maanden voor bij die blessure? Dan is ie bij de start van het seizoen nog niet fit

speculeter

Als meevalt 6 maanden.
Is hij er in september weer bij.

Len Cantello

Hoe'st met deze jongen? Komt 'ie nog terug?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op mei 24, 2015, 08:55:48
Hoe'st met deze jongen? Komt 'ie nog terug?
Ik heb begrepen dat hij na de winterstop weer kan ballen, maar of dat hier is weet ik niet..
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Hier geen rekening mee houden voor het samenstellen van het elftal voor het nieuwe seizoen!! (komt ie terug, dan moet dit iets extra's zijn)

drg

Citaat van: PePe op mei 24, 2015, 13:32:06
Hier geen rekening mee houden voor het samenstellen van het elftal voor het nieuwe seizoen!! (komt ie terug, dan moet dit iets extra's zijn)

Hou zelf gewoon meer rekening met Van de Streek en/of Steblecki op het middenveld, al zou het me niks verbazen dat als hij terugkomt dat hij linksvoor geplaatst wordt, maar liever geen huurspelers.

denistel

ik verwacht iemand anders van City genoeg keuze daar.

Drumfather SCC

http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130

Goede woorden over Cambuur  :)
Wat denken jullie; 2e kans (In de winterstop?) of gesloten boek?

denistel

eerst maar eens zien hoe de 1e competitie helft verloopt

Collingwood

Als we een speler als hem nodig hebben zal hij wel weer welkom zijn. Hij kan in oktober de trainingen weer hervatten, dus zal na de winterstop ook wel weer wedstrijdfit zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Drumfather SCC op juli 30, 2015, 16:54:01
http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130

Goede woorden over Cambuur  :)
Wat denken jullie; 2e kans (In de winterstop?) of gesloten boek?

Hij maakt iig wel 't maximale van zijn blessure:



Dacht dat 'ie een stuk scharminkeliger (ja, ik weet dat dat geen woord is :-P ) uitzag toen 'ie hier speelde.

Vedetski

#224
We hebben je nodig op de linksbuiten  :thumbsup

Iemand een idee waar deze nu uithangt? Is hij haalbaar?
:koffie