Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

seizoen '14-'15

Gestart door piene hassus, december 21, 2014, 13:32:09

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Cambuur hoeft nog maar 5 wetstryden te winnen!!!

speculeter

Moet hiervoor nieuw topic worden geopend?

Eewal

Vanavond ook nog maar even een topic aanmaken over wat je gaat eten!

piene hassus


drg

Citaat van: piene hassus op december 21, 2014, 14:11:45
waar muttut anders onder

Mensen moeten toch wat te zeiken hebben na dit eerste seizoenshelft  :_schater

Eewal

Citaat van: drg op december 21, 2014, 14:12:47
Mensen moeten toch wat te zeiken hebben na dit eerste seizoenshelft  :_schater
ik wil gewoon weten wat hij vanavond gaat eten  8)

piene hassus

siepels, wuttels, eerpels en brij na

Yellow Army

Area 58

RotterdamLeeuwarden

Nog 5 wedstrijden en iedereen weet dat SC Cambuur weer minimaal 2 wedstrijden tegen Feyenoord moet spelen  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)