Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Hét Cambuurmoment van 2014

Gestart door michello, december 17, 2014, 13:34:15

Vorige topic - Volgende topic

michello

Om de kerstdagen even door te komen...  :koffie
(Hoeft niet specifiek een doelpunt te zijn maar kan ook iets anders zijn  ;))

Mijn Cambuur moment van het jaar 2014 was natuurlijk de overwinning thuis tegen DKV, maar dit moment gaf mij toch ook een fantastisch gevoel dus ga ik voor deze:


Dokkumer

Prachtig beeld, maar kijk ook eens naar de achtergrond ;)

michello

Zoals het hoort  ;)... Er worden zelfs boeren in een uitvak als profielfoto gebruikt.. Er is geen beter vermaak dan leedvermaak.. Zo ook in dit geval. :D

Dokkumer

Ik doelde meer op de tribune, hoeveel juichende SCC aanhang daar gespot kan worden ;)
Uiteraard die gefrustreerde bloedvlekjes ook mooi.

YellowBlue


michello


marrumer

de 4-3 overwinning op vitesse daardoor we zeker werder van handhaving  :y