Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beloftenteam

Gestart door Cambuur123, december 03, 2014, 19:26:39

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Lijkt mij inmiddels een noodzaak worden voor Cambuur om een eigen jeugd op te gaan bouwen... Vooral nu die nieuwe competitie erbij is gekomen tussen de Juup en de Ere, we moeten niet achterop raken op andere clubs wat dat betreft volgens mij!

Aan het werk directie!!!,

|:)

gewoon een fan

Begin jij vast met collecteren  :thumbsup

Sonnema

Vanaf 2015 wil Cambuur samen met Groningen een topsport status hebben met hun jeugdopleiding, dit willen ze binnen 3 jaar realiseren. Voor dit gebeuren heeft Groningen Gerard Kemkers aangetrokken om dit te gaan realiseren. De samen werking tussen Cambuur en Groningen zijn ze uiterst tevreden over. Cambuur behoudt zijn D1 en C1 en hun voetbalschool met talenten onder de 11 jaar. Elke jaar willen ze proberen 8 jongens door te schuiven naar een hoger elftal, de bovenbouw B en de A junioren gaan naar Corpes den Hoorn in Groningen om daar op top sport niveau te trainen en te leren. Alle spelers die bij Cambuur wegkomen, blijven van Cambuur en zullen dan voor het 1e elftal gaan spelen, mits ze dat halen natuurlijk. Het beloften team blijft een mix van Cambuur en Groningen.

Thieske

Citaat van: Sonnema op december 04, 2014, 14:22:49
Vanaf 2015 wil Cambuur samen met Groningen een topsport status hebben met hun jeugdopleiding, dit willen ze binnen 3 jaar realiseren. Voor dit gebeuren heeft Groningen Gerard Kemkers aangetrokken om dit te gaan realiseren. De samen werking tussen Cambuur en Groningen zijn ze uiterst tevreden over. Cambuur behoudt zijn D1 en C1 en hun voetbalschool met talenten onder de 11 jaar. Elke jaar willen ze proberen 8 jongens door te schuiven naar een hoger elftal, de bovenbouw B en de A junioren gaan naar Corpes den Hoorn in Groningen om daar op top sport niveau te trainen en te leren. Alle spelers die bij Cambuur wegkomen, blijven van Cambuur en zullen dan voor het 1e elftal gaan spelen, mits ze dat halen natuurlijk. Het beloften team blijft een mix van Cambuur en Groningen.

Goed nieuws! Toch hoop ik in de toekomst (met een verbouwd/nieuw stadion) op een geheel eigen jeugdopleiding.

Bernardo

@SCCambuurLwd: SC #Cambuur beschikt vanaf volgend seizoen weer over een eigen beloftenteam! Hier lees je meer: http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-vanaf-volgend-seizoen-weer-eigen-beloftenteam/ #jongsccambuur

Gasgeve

Goed nieuws. Hier heeft de aankoop van Hoefdraad ook te maken denk ik.

Dokkumer

Goede zaak, maar een vreemde beslissing van Groningen omdat er nog geen 3 maanden geleden aangegeven werd dat de beloften een mix bleven.

De Gast

Bittere noodzaak met zo'n grote selectie.. een groot gedeelte van de spelers speelt nauwelijks omdat er een reserveelftal moet worden gedeelt met Groningen. Dat kan toch niet op dit niveu

Gasgeve

Kan er ook eens een speler wedstrijdritme opdoen na een blessure ipv hem zo weer in het 1e te gooien.

sk13

Maat tegen wie gaan ze spelen dan op de maandagen?

jeff

Citaat van: sk13 op februari 25, 2015, 11:46:33
Maat tegen wie gaan ze spelen dan op de maandagen?
Staat in het verhaaltje op de site van cambuur
CiteerDit elftal, dat gaat voetballen onder de naam 'Jong SC Cambuur', gaat uitkomen in een beloftencompetitie buiten de voetbalpiramide.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op februari 24, 2015, 20:48:53
Goed nieuws. Hier heeft de aankoop van Hoefdraad ook te maken denk ik.

Een 28-jarige speler halen voor het beloftenteam? Lijkt me niet dat hij daar zelf überhaupt trek in heeft. Lijkt me eerder de opvolger van Schepers. (Wat niet wil zeggen dat hij geen minuten gaat maken in het beloftenteam, natuurlijk.)
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op februari 25, 2015, 13:58:48
Een 28-jarige speler halen voor het beloftenteam? Lijkt me niet dat hij daar zelf überhaupt trek in heeft. Lijkt me eerder de opvolger van Schepers. (Wat niet wil zeggen dat hij geen minuten gaat maken in het beloftenteam, natuurlijk.)
Niet specifiek voor het beloftenteam, maar hierin kan hij laten zien of hij het niveau aankan. Met dit team kan hij minuten gaan maken en laten zien of hij het niveau van Cambuur 1 al dan niet aan kan.