Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MASSAAL VRAGEN INSTUREN NAAR VI

Gestart door Chipke, januari 28, 2013, 17:05:16

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Cambuursupporters |:) |:)

Het leek me leuk om vanavond met zijn allen massaal vragen in te sturen naar het programma Voetbal International. De vraag is natuurlijk Wie wordt de nieuwe trainer van Cambuur? Laten we het de experts vragen. Hierdoor krijgt Cambuur ook weer een beetje media-aandacht. Want hoe meer mensen het doen, hoe groter de kans is dat deze vraag ook werkelijk in het programma komt. Ik zeg doen!!!

http://www.vi.nl/VI-TV-1.htm

Klik op de button stel je vraag!

SCC-J

word nooit meer aandacht besteed aan de Jupiler League in het programma. Daarnaast vind ik dat Cambuur toch behoorlijk word vertegenwoordigd daar.

Mocht Derksen nieuws over de nieuwe Cambuur trainer hebben zal hij dit vanzelf wel melden.

Treb

Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.

Chipke

Citaat van: Treb op januari 28, 2013, 17:13:09
Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.

Als je het niet wil doe je het toch lekker niet. Bovendien is het alleen maar voor je club. Maar zelf weten.

De Jager

Citaat van: Chipke op januari 28, 2013, 17:14:38
Citaat van: Treb op januari 28, 2013, 17:13:09
Haha kom op zeg. Alsof heel Nederland zit te wachten op de nieuwe trainer van Cambuur.

Als je het niet wil doe je het toch lekker niet. Bovendien is het alleen maar voor je club. Maar zelf weten.

Slotje...


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chipke

Nee is er niet opgeweest. Heb ook niet het idee dat veel mensen het gedaan hebben. Maar maakt niet uit de trainer zal binnenkort wel bekend worden.

Dokkumer

Missie niet geslaagd, nu wel een slotje