Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer bij buitenlandse clubs

Gestart door mscc, januari 27, 2013, 01:47:28

Vorige topic - Volgende topic

mscc

Hier het jaaroverzicht van de Lech Poznan supporters:

veroen

Niet qua supporters maar toch even genieten van het plezier van de spelers zelf
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiPlPp6SKD0

mscc

Frankfurt supporters doen een paar aanpassingen aan een spandoek van Mainz  :_schater :_schater

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PadTiaXu94M

kgscc


Ronnie tng


brambo3004


marrumer

leuk voor richard, barcelona heeft 5-0 gewonnen van mallorca. het stond wel 5-0 bij rust dus een beetje teleurstellende tweede helft.

Dokkumer

Tweede helft zat hij in de Barça bar :devil

richard

Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

John Hiatt

Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R

richard

Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R

je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!

Nightmarelwd

Citaat van: richard op april 09, 2013, 14:24:22
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 11:49:21
Citaat van: richard op april 08, 2013, 22:26:29
Wat een topweekend in Barcelona en wat een voetbal en stadion, absolute aanrader en ja de kroegjes zijn goed bezocht  :proost

Dkv van Spanje!  :R

je praat wel anders als je dat voetbal ziet en het stadion van binnen, mooiste buitenlandse voetbalreisje tot nu toe van mij!!

Ik ben bij een wedstrijd van Barca geweest jaren geleden. Bovenste ring gezeten. Ongelooflijk wat een stadion. Sfeer vond ik minder.
Had wel het idee dat het allemaal dagjesmensen  (net als ik) waren die in het stadion waren.

Een aanrader om een kijkje te nemen is Borussia Dortmund.

MI-Sider for Life

sunderland


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 09, 2013, 15:55:27
THE STADIUM OF LIGHT

:0=SUNDERLAND! Lekkere uitslag in de Tyne-Wear Derby! Schitterende 3e goal
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

De grieken mogen dan blut zijn, maar geld voor vuurwerk hebben ze nog wel:



Area 58