Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kleine bug fixes

Gestart door Taurus Jr, januari 26, 2013, 18:41:05

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Zojuist is er misschien een paar keer een fout pagina verschenen voor sommigen, misschien is dit je opgevallen of niet.
Maar dit was mijn schuld, zaten paar kleine foutjes in het systeem die er nu uit zijn en de Chat knop blijft nu actief, voorheen als je Chat ervoor had bleef Home geselecteerd dit is nu niet meer het geval :)

Ook is de pagina waar je kon kiezen tussen het oude en nieuwe eruit gehaald en word iedereen nu naar de nieuwe website gestuurd.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Lwdscc

Citaat van: Taurus Jr op januari 26, 2013, 18:41:05
Zojuist is er misschien een paar keer een fout pagina verschenen voor sommigen, misschien is dit je opgevallen of niet.
Maar dit was mijn schuld, zaten paar kleine foutjes in het systeem die er nu uit zijn en de Chat knop blijft nu actief, voorheen als je Chat ervoor had bleef Home geselecteerd dit is nu niet meer het geval :)

Ook is de pagina waar je kon kiezen tussen het oude en nieuwe eruit gehaald en word iedereen nu naar de nieuwe website gestuurd.


Eerste is super, maar ik moest net nog steeds kiezen voor de oude of nieuwe hoor  8P

Taurus Jr

Dat zit in de cache van je browser, paar keer site laden of verfrissen en het is normaal.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik