Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

GTA V online cambuur crew

Gestart door sneakyd058, augustus 31, 2014, 13:22:25

Vorige topic - Volgende topic

sneakyd058



ik heb bij gta v online een crew gemaakt genaamd SCC058, voor wie het leuk vind mag zich joinen bij de crew

http://socialclub.rockstargames.com/crew/scc058/gtav

dizzhead

Vet. Ik ga dat vanavond eens regelen; althans PS3? Of maakt dat niet uit?

Oebieman

Keurig!, kom dr zo wel in:p
ben ook ps3 maar volgens mij maakt dat geen verschil...

sneakyd058

ik speel met ps3, verder weet ik niet als xbox gebruikers er in kunnen.

nulachtenvieftig

Citaat van: sneakyd058 op augustus 31, 2014, 13:31:18
ik speel met ps3, verder weet ik niet als xbox gebruikers er in kunnen.

dat kan, mooi logo  :thumbsup
si vis pacem para bellum

poelie-lwd

Wat is er met dat hert? Neergeschoten of gewoon kreupel?  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead


Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2014, 08:42:09
Wat is er met dat hert? Neergeschoten of gewoon kreupel?  ;)
Nog lam van zaterdag :devil

Sander Scc