Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Donovan Slijngard

Gestart door HilversumOnTour, augustus 28, 2014, 14:31:21

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 15:12:05
Nee feitelijk juist, maar bij hem duurd het ook enkele weken voor dat hij weer wedstrijd fit is. Dus zo veel verschil zit daar niet in w:)
Ja wel, Slijngard is als back up gehaald en niet voor de basis..
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Snel fit wurde juh dramaaah!!

cambuurlegend

Prima ventje lijkt me , voor ons een meer dan behoorlijke back(up) :

http://www.youtube.com/watch?v=fXpPhDm1wpU&feature=youtu.be

Welkom Donovan Slijngard ! En Gefeliciteerd , vandaag jarig zie ik

Delamere

Linksbenige spelers zijn schaars dus altijd welkom. En hij is nog jarig ook vandaag.
Van harte?

Montana


wiekie1969

Welkom, goede voetballer met de nodige ervaring.  |:)

wiekie1969


kickandrush

Welkom en van harte donovan  |:)

Die wedstrijd tijdens het filmpje tegen NEC is play-offs van afgelopen seizoen nietwaar? Speelde een behoorlijke pot zo naar het lijkt, waarom is zijn contract niet verlengd bij sparta?

cambuurlegend

Citaat van: kickandrush op augustus 28, 2014, 17:08:37
Welkom en van harte donovan  |:)

Die wedstrijd tijdens het filmpje tegen NEC is play-offs van afgelopen seizoen nietwaar? Speelde een behoorlijke pot zo naar het lijkt, waarom is zijn contract niet verlengd bij sparta?

Zover ik begreep wou Sparta graag verlengen , maar ik kan me voorstellen dat je na 5/6 seizoenen kansloze plee-offs bij Sparta het wel gezien hebt.

dizzhead

Citaat van: kickandrush op augustus 28, 2014, 17:08:37
Welkom en van harte donovan  |:)

Die wedstrijd tijdens het filmpje tegen NEC is play-offs van afgelopen seizoen nietwaar? Speelde een behoorlijke pot zo naar het lijkt, waarom is zijn contract niet verlengd bij sparta?
http://itwm.nl/artikel.php?t=Slijngard:+deur+naar+Sparta+staat+op+een+kier

Cor

En wederom niet door de insiders genoemd in het topic nieuwe spelers  :_schater welkom!!

Grijskijkert

Citaat van: Cor op augustus 28, 2014, 17:38:07
En wederom niet door de insiders genoemd in het topic nieuwe spelers  :_schater welkom!!
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:28:01
Dan weet je dat Slijngard het prima deed als linksback, alleen is hij de laatste jaren(zoals vele bij Sparta) niet echt beter gaan voetballen,maar wat wil je als je 3 trainers verschillende per jaar voor je krijgt).. Maar lijkt mij een prima stand-in voor Bijker..
8P
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Welkom kerel. Wanneer wedstrijdfit serieuze concurrentie voor Vytas. 1 van de betere spelers van sparta afgelopen seizoen(en).
Area 58

Cambuur058


AL

Deze speler hebben we toch niet nodig??
Linkshalf en linksbuiten wil ik zien!